#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2011 11:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μια πολιτική πρόταση εξόδου από την κρίση



1. Να προταθεί η άμεση αναδιάρθρωση του δημόσιου χρέους με τους πιστωτές μας.

Αναδιάρθρωση σημαίνει μακροχρόνια επιμήκυνση υπάρχοντος χρέους με μηδενικούς, αν γίνεται, τόκους. Αυτό θα είναι και το ανεπίσημο κούρεμα. Αυτή θα ήταν μια ανεκτή λύση και για τους διεθνείς πιστωτές μας και θα μας ξαναέδινε προοπτικές στο πλαίσιο τού παγκοσμιοποημένου χρηματιστικού συστήματος ,να συνεχίζουμε να παίζουμε μπάλα.

2. Μονομερής στάση εξυπηρέτησης χρέους , εφ' όσον η αναδιάρθρωση δεν γίνει αποδεκτή.
Θα επιδιώξουμε να χαρακτηρίσουμε το δημόσιο χρέος μας ως ειδεχθές ( όπως και είναι ), εφ όσον η αναδιάρθρωση δεν γίνει αποδεκτή. Μονομερής στάση εξυπηρέτησης χρέους, με την δημιουργία μιας Επιτροπής Λογιστικού Ελέγχου του χρέους, από κοινά αποδεκτά πρόσωπα , επιστήμονες και φορείς, που θα ελέγξουν όλες τις συμβάσεις που φούσκωσαν το έλλειμμα ( Η πρόταση έγινε για πρώτη φορά, τον περασμένο Δεκέμβριο, από τον καθηγητή του πανεπιστημίου του Λονδίνου, Κώστα Λαπαβίτσα,  ο οποίος υποστηρίζει ότι «το δημόσιο χρέος της χώρας μας είναι αδύνατον να αποπληρωθεί στο σύνολό του», καθώς και ότι μεγάλο μέρος του είναι «παράνομο» (και κατά συνέπεια ο ελληνικός λαός μπορεί να αρνηθεί να το πληρώσει. Ζήτησε λοιπόν να δημιουργηθεί μία Επιτροπή Λογιστικού Ελέγχου του χρέους, (ΕΛΕ την ονομάζει) από αποδεκτά πρόσωπα ).


3. Παραμονή, σε κάθε περίπτωση, στη ζώνη του Ευρώ.

Αποβολή χώρας δεν έχει προβλεφθεί και δεν αποχωρούμε. Η στάση πληρωμών, στην δεύτερη περίπτωση, γίνεται προσωρινά, ώσπου να υπάρξει ξεκαθάρισμα, πόσο είναι το ποσό πού θα χαρακτηρισθεί ειδεχθές ( άρα μη πληρωτέο). Ό,τι χρέος είναι σύννομο και νόμιμο θα αναγνωρισθεί και θα κληθούν οι δανειστές να συμφωνήσουν στον τρόπο αποπληρωμής του.


4. Άμεσο μηδενισμό τού ελλείμματος, με περικοπή των δημόσιων εξόδων.

Εξασφάλιση στοιχειωδών Δημοσίων υπηρεσιών. Χωρισμός τού ετήσιου προϋπολογισμού σε δωδεκαρτημόρια και καταβολή κάθε μήνα τού ποσού τού δωδεκαρτημόριου πού έχει εισπραχθεί τον προηγούμενο μήνα. Πού και πώς θα γίνονται οι αντίστοιχες περικοπές θα είναι προκαθορισμένο. ( ποσοστό τού ΑΕΠ για μισθοδοσία, Υγεία, Παιδεία, Ανάπτυξη, Άμυνα κ.ο.κ.) Κανένας νέος δανεισμός του δημόσιου τομέα (έτσι κι αλλιώς δεν θα μας δανείζει κανείς). Είτε δραματική μείωση μισθών δημοσίων υπαλλήλων ή απόλυση. Η επόμενη βουλή με 200 βουλευτές ( συνταγματικά επιτρεπτό).


5. 10% τού ΑΕΠ για πληρωμή τοκοχρεωλυσίων, εφ όσον περάσει η λύση της αναδιάρθρωσης.
Οι μελλοντικές αποπληρωμές, θα γίνονται με βάση αυτό το ποσό. Οι δόσεις αποπληρωμής πρέπει να υπολογισθούν με βάση το προσδοκώμενο ΑΕΠ. Σε περίπτωση στάσης αποπληρωμής χρέους το 10% τού ΑΕΠ, θα πηγαίνει για υποστήριξη ανάπτυξης επιχειρήσεων. Προσοχή, όχι επιχειρήσεων φωτοβολταϊκών και παροχής υπηρεσιών. Επιχειρήσεων παραγωγής και μάλιστα υψηλής προστιθέμενης αξίας.


6. Ελάχιστο μη φορολογούμενο εισόδημα 12.000 Ευρώ. Ένας συντελεστής φόρου εισοδήματος για όλους 10-20%. Κέρδη πού επενδύονται δεν φορολογούνται. ΕΠΕ και ΑΕ φορολογούνται με συντελεστή 10%. Ενιαίος συντελεστής ΦΠΑ 15%.

7. Γενική φορολογική αμνηστία γενική μη φορολογημένα κέρδη και κατάργηση «πόθεν έσχες» για δημιουργία επιχειρήσεων, αγορά γης, κατοικίας, αγαθών. Επέμβαση μόνο, αν το κεφάλαιο είναι προϊόν εγκληματικής πράξης.

8. Χαρακτηρισμός παραεμπορίου ως εγκληματικής πράξης με αυτόφωρο.
Κατάσχεση προς όφελος του δημοσίου προϊόντων παραεμπορίου. Αλλοδαποί πού ασκούν παραεμπόριο απελαύνονται πάραυτα. Ημεδαποί φυλακή και αποπληρωμή ποινής με κοινωνική εργασία.


9. Καταγγελία της συμφωνίας Δουβλίνο δύο. Αποχώρηση στο εξάμηνο.

Διορία εξαμήνου στους παράνομους μετανάστες να εγκαταλείψουν την χώρα. Έκκληση στον ερυθρό σταυρό, στην ΕΕ και στους ανθρωπιστές αυτού τού κόσμου να αναλάβουν τα έξοδα διαβίωσης των λαθρομεταναστών πού θα συλλαμβάνονται μετά την παρέλευση του εξαμήνου και θα οδηγούνται σε φυλασσόμενα κέντρα επαναπροώθησής τους στις χώρες καταγωγής τους. Πρέπει να γίνει κατανοητό ότι η χώρα δεν έχει τους πόρους να συντηρήσει αυτό τον αριθμό οικονομικών μεταναστών και δεν θέλει να γίνει η χαβούζα υποδοχής των παράνομων μεταναστών, για να περνάνε ωραία οι συνέταιροί μας στην ΕΕ, βρίζοντάς μας και από πάνω.

Ιαπετός

ΥΓ 1.Αν ο λαός φέρει την ΝΔ στην εξουσία, με ένα τέτοιο πρόγραμμα, σημαίνει ότι ξέρει τι θέλει. Και οι δανειστές, όχι μόνο θα συναινέσουν, αλλά θα μας υποστηρίξουν και με αναδιάρθρωση και με νέα χρηματοδότηση, γιατί βλέπουν φως. Καμιά τράπεζα δεν σταματά την χρηματοδότηση μιας προβληματικής επιχείρησης, όσο διαβλέπει την δυνατότητα, ότι θα πάρει πίσω ένα σεβαστό κομμάτι των δανεικών. Παύει την δανειοδότηση, μόνο όταν δει, ότι και τα επόμενα δάνεια θα πάνε στο βρόντο. Άντε να την συνεχίσει για κάποιο διάστημα ( όπως συμβαίνει αυτή την στιγμή με μας), προσπαθώντας να διασφαλίσει την κυριότητα των ακινήτων της θνήσκουσας επιχείρησης. Και οι Ευρωπαίοι θα νιώσουν άνετα και κάποιο έξτρα χαρτζιλίκι ( ευρωπαϊκά ομολογιακά δάνεια ) θα ρίξουν στην χώρα.

ΥΓ 2. Μπορεί το κόμμα της ΝΔ να σπάσει αυγά; Περιμένω την καινούργια πρόταση της ΝΔ, για έξοδο από την κρίση. Οψόμεθα.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. kiki avatar
    kiki 19/03/2011 11:07:05

    Επιτελους, να μια σοβαρη προταση.
    Μακαρι να την υποστηριξη η ΝΔ, μακαρι και ολοι οι υπολοιποι συνελληνες.
    Κανενα σεβασμο σε παρανομες αντισυνταγματικες Δανειακες Συμβασεις.

  2. ανωνυμος avatar
    ανωνυμος 19/03/2011 11:11:26

    Τα 2 πρωτα επρεπε να γινουν πριν το μνημονιο.

  3. Heroic.SNG avatar
    Heroic.SNG 19/03/2011 11:16:23

    Γι' αυτο ειμαι μεγαλος FAN του Antinews, γιατι η μια αναρτηση ειναι καλυτερη απο την αλλη!
    Η πολιτική πρόταση εξόδου από την κρίση, του Ιαπετου περιλαμβανει μια σειρα απο καθαρες προτασεις για το τραπεζι διαλογου διατυπωμενες με μεγαλη διαυγεια!!

    Ευχαριστουμε πολυ, Ιαπετε

    Πολλα ευχαριστω στο Antinews

  4. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/03/2011 11:16:52

    Aψογη η προταση. λειπει το καροτο... το οποιο για μενα εχει και ΟΥΣΙΑ !!
    Επαναλαμβανω, η προταση ειναι λογικη, μετρημενη, Συνταγματικα κατοχυρωμενη και κανεις δεν μπορει να την αμφισβητησει στα νουμερα παρα μονον σε μπαλαμουτι και δει Πρασινο

    θελω ο Σαμαρας να βγαλει το καροτο-ουσιας-ισονομιας, Ολα τα στελεχη που θα κατεβουν στις εκλογες να εχουν υπογραψει δηλωση Αρσης Βουλευτικης Ασυλιας ! ΟΛΟΙ....!!!! οσοι βγουν Βουλευτες καταθετουν ΟΛΟΙ Ποθεν και ΠΟΤΕ εσχες, Ε9 και φορολογικες δηλωσεις 10 ετων. Υπογραφουν Δηλωσεις οτι ουτε οι ιδιοι ουτε οι 1ου β' συγγενεις τους συμμετεχουν σε υπερακτιες εταιριες.

    Απλο, Δυσκολο αλλα Δικαιο και θα κανει τη διαφορα στη διαφθορα.

    ΠΠ

    • sawas avatar
      sawas @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 19/03/2011 11:20:37

      +2011

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2011 11:22:54

    Eξαιρετική πρόταση.
    Εύγε.

  6. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2011 11:26:17

    "Ένας συντελεστής φόρου εισοδήματος για όλους 10-20%": Η υπογραφή του νεοφιλελεύθερου. Με ακροαριστερή θεωρητική τεκμηρίωση.
    Παιδιά, ξέρω ότι ζούμε σε παράξενους καιρούς. Αλλά άλλο Θάτσερ, άλλο Τσάβες. Εκτός και άν πάμε για ίδρυση νεο-Περονιστικού κόμματος με μεσογειακά χαρακτηριστικά.
    Όσο βλέπω τέτοια και το σκέφτομαι, καταλαβαίνω ότι ο Καρατζαführer έχει μπροστά του πολύ ελεύθερο χώρο για να ελιχθεί, και μου τρέχει κρύος ιδρώτας.

  7. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2011 11:35:56

    Ακριβώς με τέτοια φορολογική πολιτική, η Ιρλανδία αφού φούσκωσε, έγινε απέραντο γιαπί και κέντρο διερχομένων πολυεθνικών, έσκασε στη συνέχεια σαν παραώριμο καρπούζι. Σε light μορφή (χωρίς πολυεθνικές, αλλά με ακίνητα χωρίς ΦΠΑ), το ίδιο έγινε με την τρόμπα του Αλογοσκούφη.
    Η γνήσια αντικυκλική πολιτική παρεμβαίνει μετριαστικά στη φάση της ανόδου και της ανάπτυξης, αυξάνοντας τους φόρους και κόβοντας τους υπερβολικά ψηλούς μισθούς (εδώ μυρίζει ΔΕΚΟ). Όταν σκάσει η φούσκα είναι πολύ αργά για δάκρυα.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 19/03/2011 11:54:33

      Θείο, σα να ακούω τον Χατησωκράτη αυτοπροσώπως. Την ώρα που το δήθεν "χρέος" είναι προϊόν κερδοσκοπίας, αυτόν οι "υπερβολικά υψηλοί μισθοί των ΔΕΚΟ" (σ.σ. 1.200 ευρώ ο οδηγός της ΕΘΕΛ) τον κόφτουν...

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/03/2011 11:56:29

        Τι ναι τουτοι ρεεε...

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 19/03/2011 11:55:42

      Τι μας λέτε ...
      Οι "υπερβολικά" υψηλοί μισθοί σημαίνουν και αυξημένους φόρους.

      Ας πάει τώρα να μαζέψει φόρους από μισθούς 500 ευρώ και από εκατοντάδες χιλιάδες ελευθεροεπαγγελματίες που έκλεισαν και αν ήταν τυχεροί έγιναν υπάλληλοι.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ αλλενάκι 19/03/2011 12:13:52

        Κι όμως, από αυτούς θα μαζέψουν φόρους, αλλενάκι.

        Ήδη, το δήθεν "αφορολόγητο" των 12.000 έχει φαλκιδευτεί κι αυτό, με την υποχρέωση συλλογής αποδείξεων που κανένας δεν μπορεί πια να μαζέψει, γιατί δεν καταναλώνει. Και σύντομα θα καταργηθεί κι αυτό, δεν έχεις ακούσει τα νεοφιλελεύθερα παπαγαλάκια της τρόικας να λένε "επιτέλους, να μπει φόρος από το πρώτο ευρώ";

        Αμέσως μετά, έπεται και η φορολόγηση του επιδόματος ανεργίας (από όσους θα το παίρνουν κι αυτό, που πλέον δεν θα είναι πολλοί).

        • αλλενάκι avatar
          αλλενάκι @ Αυριανιστής 19/03/2011 12:21:28

          Η πρόθεσή του είναι να καταργήσει το αφορολόγητο. Το έχει δηλώσει.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 19/03/2011 12:07:59

      Η Ιρλανδία φούσκωσε όχι γιατί φορολογούσε χαμηλά, αλλά γιατί ο οικονομικός σχεδιασμός της ήταν ΜΟΝΟδιάστατα στραμμένος προς τις πολυεθνικές υψηλής τεχνολογίας, αντί να αναπτυχθεί ακτινικά, προς όλους τους τομείς που έτσι θα αλληλοτροφοδοτούνταν.
      Τεχνολογία, υποδομές, κατασκευές, γεωργία, αλιεία, βιομηχανία, υποδομές, υπηρεσίες.
      Όταν έσκασε η φούσκα του nasdaq νομίζω, τότε ξεκίνησε η κάθοδος της Ιρλανδίας.

      Έπαθε ότι η Ελλάδα, ξεριζώνοντας παραδοσιακούς τομείς της οικονομίας της.

      Και πολύ καλά κάνει που ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΟΥΣ ΕΥΡΩΚΡΑΤΕΣ να κρατήσει τη φορολογία χαμηλά.

      Και αυτοί θέλουν να τη χτυπήσουν εκεί ακριβώς όπου ξέρουν ότι θα της επιφέρουν το τελειωτικό πλήγμα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ αλλενάκι 19/03/2011 17:58:22

        Οικοδομή, Αλλενάκι.
        Μπροστά στα όργια του Real estate στή χώρα του William Butler Yeats και των Chiftains, η βραχύβια "σχέση" με τη Dell και τις άλλες πολυεθνικές που "αποστάτησαν", ήταν απλή ερωτοτροπία Αρσακειάδων με σπουδαστές Ιερατικής σχολής.
        Ξέρω τι λέω, της δουλειάς είμαι, έχω νεαρά πρώην συνάδελφο από το γραφείο που παντρεύτηκε Ιρλανδό και δουλεύει πιά στο πανέμορφο πράσινο Cork. Δούλευε, μάλλον. Δυστυχώς τώρα χτυπάει μύγες και πάει για ψάρεμα στα νησιά Aran. Το Πάσχα, άν μπορέσω, θα πάω πρώτη φορά στο Πράσινο Νησί, να τους δώ και να ψαρέψουμε μαζί.

  8. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 19/03/2011 11:52:40

    Αν σε πειράζει η φορολογία 10-20% μπορούμε να προσθέσουμε με ανταποδοτικό κοινωνικό έργο, το οποίο στην Ελλάδα θα ήταν η μόνη μορφή φορολογικής ανταπόδοσης όπου ο πολίτης θα ήλεγχε άμεσα που πάνε οι "κόποι" του (το κοινωνικό έργο που θα πρόσφερε). Διότι τώρα δεν ελέγχει.
    Τον φορολογούν με 40% και τα χρήματα πάνε σε μια μαύρη τρύπα.

    Ποιο θα ήταν αυτό το κοινωνικό έργο; Εκ περιτροπής όλοι οι πολίτες θα προσέφεραν μία μέρα εργασία παραπάνω κάθε μήνα σε ένα τομέα που θα είχε ανάγκη.

    Είναι που είναι σοβιετικό το φορολογικό σύστημα, ας το κάνουμε να μοιάζει λιγότερο σοβιετικό.

    Έτσι θα διαμορφωνόταν και φιλοκοινωνική ψυχολογία και όχι ψυχολογία Ελλάδας-φορολογικού δεσμωτηρίου.

  9. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/03/2011 12:11:01

    Ο Σαμαρας παντως εχει πει οτι δεν θα μιλησει αυτος ΠΡΩΤΟΣ για αναδιαρθρωση.
    Καποια σημασια εχει για να το λεει.
    Η προταση κατα τα αλλα ειναι καλη αλλα μπορει να συμπληρωθει με αναπτυξιακα μετρα.
    1. Καταργηση της αρμοδιοτητος του Συμβουλιου Επικρατειας να σταματα επενδυσεις.
    2. Δημιουργειται ενα οργανο απο δικαστικους,μηχανικους κλπ που θα ελεγχει τις προτασεις για επενδυσεις και οφειλει να απαντα μεσα σε ενα μηνα αιτιολογημενα τι επιτρεπεται και τι οχι.Δεν υπαρχει κανενα ενδικο μεσο κατα της αποφασης εγκρισης και αν δεν απαντησει στο μηνα η επενδυση θεωρειται εγκεκριμενη.
    3. Αποχωρηση απο τη συνθηκη Κυοτο για οσο καιρο εχουμε χρεος πανω απο τη συνθηκη του Μααστριχτ (60%) και αξιοποιηση του λιγνιτη.
    4. Συνεχιση της καταγραφης της δημοσιας περιουσιας και ειδικες πολεοδομικες ρυθμισεις για αξιοποιηση με ενοικιασεις.
    5. Προωθηση ολων των αυτοχρηματοδοτουμενων εργων.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 19/03/2011 12:18:00

      Ξαναζωντάνεψε ο Δρακουμέλ κι έπιασε το πληκτρολόγιο. Θυμάστε που είχε κάνει... σταυροφορία να αναθεωρηθεί το άρθρο 24 για τα δάση, ώστε αυτά να αποχαρακτηριστούν. Τι μας λέτε, λοιπόν; Να καταργήσουμε κάθε θεσμική προστασία και να τσιμεντοποιήσουμε τα πάντα επειδή έτσι ζητάνε οι "επενδυτές" της Μέρκελ, ε;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Αυριανιστής 19/03/2011 12:28:43

        Εγραψα τιποτε για δαση;Εδω δεν μπορει να γινει ουτε ξενοδοχειο χωρις να το μπλοκαρουν διαφοροι που τους χαλαει τη θεα.
        Οποιος ειναι τοσο οικολογικα ευαισθητοι καθεται ανεργος και τρωει αερα κοπανιστο - αυτον που ανταλλασσει η συνθηκη του Κυοτο.

  10. zame avatar
    zame 19/03/2011 12:16:56

    ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ..
    ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΗ στην "ΚΑΤΑΨΥΞΗ". με μηδενικους τοκους. ΟΠΟΣΔΗΠΟΤΕ(αλλα & δικαιοπρακτικα να παρουν ενα μερος της ευθυνης του.. το απληστο ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟ.)
    η ριμαδα η ΑΝΑΠΤΥΞΗ ομως πως να ερθει..μετα απο αυτο το "σκοτσεζικο ντους" της κοινωνιας μας...
    αναπτυξη διχως χρημα & ψυχολογια-διαθεση δεν υπαρχει..
    (παρα μονον σε ουτοπικες κοινωνιες οπως π.χ στο thevenusproject.com )

  11. ax-bax avatar
    ax-bax 19/03/2011 12:22:34

    Αν γίνει το 2 αυτόματα δεν μπορεί να σταθεί το 3.Εκτός αν όλοι αυτοί που θα του δείξουμε πόσο βαριά είναι .....του τσολιά συνεχίσουν να μας δέχονται στο Ευρώ
    Το 4 είναι οι γνωστές νεοφιλελεύθερες απόψεις περί μηδενικού κράτους και εκχώρηση όλων των κρατικών λειτουργιών σε ιδιώτες/μεγάλο κεφάλαιο. Παλιά ιστορία σερβιρισμένοι ιστορικά με διάφορες παραλλαγές
    Το 7 είναι πρόταση του ΛΑΟΣ χρονικού ορίζοντα πενταετίας.Αλήθεια τα κέρδη από μίζες, φοροδιαφυγή και πράξεις που αγγίζουν τα όρια εθνικής προδοσίας συνιστούν κεφάλαιο που είναι προϊόν εγκληματικής πράξης;
    To 9 είναι σκορποχώρι τελείως.Ξεκινά από τη καταγγελία του Δουβλίνο Δύο (που τη ζητούν ακόμη και οι ίδιοι οι μετανάστες/λαθρομετανάστες) και φθάνει μέχρι στρατόπεδα συγκέντρωσης (φυλασσόμενα κέντρα επαναπροώθησής)

  12. Enzo avatar
    Enzo 19/03/2011 12:35:38

    με τον γιωργακη περιμενεις να γινουν ολα αυτα?και οχι μονο.
    αυτα θελουν Παπαδοπουλο

  13. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/03/2011 12:40:23

    Ναι, αλλά δεν μπορούμε να λειτουργούμε με τη λογική "πονάει κεφάλι, κόψε κεφάλι". Είναι άκρως επικίνδυνη η νεοφασιστικού τύπου λογική, ότι όποιος θεσμός δεν μας βολεύει, τον ακρωτηριάζουμε.

    • loretta avatar
      loretta @ Αυριανιστής 19/03/2011 13:30:46

      εχει δικιο ο ψυχραιμια ειδικα στην αναφορα του στο συμβουλιο επικρατειας...ειναι απαραδεκτος ο τροπος που λειτουργει.

      ειχει παραλυσει σοβαρες επενδυσεις με οτι αυτο συνεπαγεται.

  14. man8os avatar
    man8os 19/03/2011 12:49:45

    Συμφωνω με αυτα που προτεινεις Ιαπετε.
    Ουτως η αλλως δεν βλεπω και πολλες αλλες λυσεις.
    Περιμενω τι θα πει ο Σαμαρας στο Ζαππειο 2.

  15. alexis avatar
    alexis 19/03/2011 12:51:18

    ΝΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΚΑΙ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΕΩΝ ΥΠΕΡ ΤΡΙΤΩΝ ΚΑΤΑ 50%

  16. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 19/03/2011 13:09:10

    Συμφωνώ με όλα..
    Άντε να πείσεις όμως του Δημοσίους Υπαλλήλους να ψάξουν για δουλειά, και τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες να παράξουν επιτελους..
    Λες να μπορέσει να τα κάνει αυτά ο Σαμαράς?
    Εγώ το θέλω περισσότερο από αυτόν...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 19/03/2011 13:45:49

      Το θέμα δεν είναι να πειστούν οι (απολυμένοι) ΔΥ να ψάξουν για δουλειά, όπως λες. Το θέμα είναι, ποιος εργοδότης θα τους πάρει, όταν δεν υπάρχουν δουλειές ούτε για απολυμένους που προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα.

      Αυτοί θα είναι "τα ορφανά των Παπανδρέου" που έλεγα πέρυσι τέτοιον καιρό: h**p://www.antinews.gr/2010/04/23/41925/

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Αυριανιστής 19/03/2011 15:39:23

        Ωραίο το άρθρο σου Αυριανιστή, δεν το είχα διαβάσει..
        Εύστοχος ο παραλληλισμός σου..

    • giannis avatar
      giannis @ Φακ Κωστας 19/03/2011 18:10:29

      Αν πιστέψουμε την απογραφή των πασόκων το 70% των δημοσίων υπαλλήλων είναι νοσηλευτικό προσωπικό, ένστολοι και διδακτικό προσωπικό. Αν τους απολύσουμε τους μισούς θα δασκαλεύουμε ο ένας τον άλλον, θα αστυνομεύουμε ο ένας τον άλλον και θα νοσηλεύουμε ο ένας τον άλλον. Θα έλθουμε και πιο κοντά μπορεί να είναι και καλύτερα.

  17. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 19/03/2011 13:51:03

    εγώ συμφωνώ και επαυξάνω. ΜΑΖΙ με τα παραπάνω θα δεχόμουν και εφ' άπαξ φόρο για μειωση υπολοίπου του χρέους (για μειωση PRINCIPAL) (και όχι για επιδοτήσεις ΜΚΟ του κάθε Αντρίκου).

  18. rally monkey avatar
    rally monkey 19/03/2011 14:15:03

    στο (1) η αναδιαρθρωση ....θα μας ξαναέδινε προοπτικές στο πλαίσιο τού παγκοσμιοποημένου χρηματιστικού συστήματος ,να συνεχίζουμε να παίζουμε μπάλα.

    θα εσπευδαν μετα να μας δανεισουν μιας και θα ειχαμε και προσφατο πιστοποιητικο φερρεγυοτητας ... αυτα ειναι αστειοτητες, αλλα δυστυχως ακουγονται ωραια σαν τις 'σειρηνες' ..

    ορισμενες φορες απορω που γραφονται αυτα απο (και καλα) 'πατριωτικη σκοπια' ... αλλα ειπαμε καποιοι θελουν την Ελλαδα στην λιγκα του Εκουαδορ και της Αργεντινης .. γουστα ειναι αυτα
    στην περιπτωση μας το μεγεθος του χρεους (και απολυτα και ως % ΑΕΠ) εχει δευτερευουσα σημασια.
    το βασικο προβλημα ειναι η αδυναμια αναχρηματοδοτησης του.
    κανενα κρατος δεν μηδενιζει το χρεος - αυτο που πρεπει να μπορει να κανει ειναι να το ROLLαρει μπροστα.. το οποιο ειναι αυτονοητο οσο διαθετει πιστοληπτικη αξιοπιστια
    στην περιπτωση μας την κατεστρεψαν ολοσχερως μεσα σε 3μηνες GAP PAPAK & Co
    θα βρεθουν και καποιοι χρησιμοι ηλιθιοι να κανουν την αναδιαρθρωση να ολοκληρωσουν το εγκλημα

  19. SAVAS avatar
    SAVAS 19/03/2011 14:37:19

    Λίγο μπερδεύτηκα:

    Δηλαδή αν δεχτούμε το 1) τότε δεν καταλαβαίνουμε πως θα κάνουμε το 2). Αφού δεχόμαστε το υπάρχον χρέος χωρίς άλλους τόκους μετά δεν δεχόμαστε το χρέος που δεν είναι τίποτα άλλο απο πρόσθεση κεφαλοποιημένων τόκων. Απο το 2) πρέπει να ξεκινήσουμε. Το 1) δεν χρειάζεται.

    Αφού εμείς καταθέσουμε τις προτάσεις μας αυτές, λέτε ότι παραμένουμε στο Ευρώ. Το Ευρώ είναι ένα νόμισμα που δεν ελέγχουμε εμείς σαν κράτος. Ωραία οι δανειστές όταν τους πεις ότι δεν σου πληρώνω το χρέος μου προς εσένα διότι είναι παράνομο, άμεσα θα σταματήσουν να σου δίνουν χρήμα, δηλαδή ΕΥΡΩ. Θα μας κλείσουν τη βρύση με τα ευρώ αφού αυτοί το ελέγχουν. Άρα δεν υπάρχει περίπτωση να επαναστατήσουμε μέσα απο το ΕΥΡΩ. Χρειάζεται να εκδόσουμε δικό μας νόμισμα, το οποίο θα ελέγχουμε κιόλας. Οι μεθόδοι μακροοικονομίας δεν έχουν άλλες λύσεις απο την παραγωγή χρήματος.

    Το 93% των δανείων που παίρναμε πηγαίνανε για ξεπλήρωμα παλαιότερων δανείων. Άρα δεν γίνεται να έχουμε προυπολογισμούς φτιαγμένους για να ξεπληρώνουμε παλαιότερα δάνεια κεφαλαιοποιημένων τόκων και όχι να προσφέρουμε τα χρήματα αυτά προς τους πολίτες.

    Δηλαδή θα πρέπει να βγούμε απο την Ευρωζώνη. Άμεσα με την έξοδο μας απο την Ευρωζώνη θα μπορέσουμε να αρνηθούμε και τη συνθήκη του Δουβλίνου 2. Εξαιτίας του Ευρώ υποχρεωθήκαμε να υπογράψουμε τη συνθήκη.

    Με λίγα λόγια προσπαθούμε με τις ίδιες πολιτικές να σώσουμε την παρτίδα. Όπως έχω ξαναπεί, ο ηγέτης του μέλλοντος θα πρέπει να αποφύγει να λειτουργήσει ιδεολογικά, όσον αφορά τις ιδεολογικές του πεποιθήσεις και να κινηθεί περισσότερα φιλολαϊκά,πατριωτικά και κοινωνικά αν θέλει να σώσει τη χώρα και να της δώσει την επιτάχυνση για καλύτερες ημέρες που τώρα δεν φαίνονται.

    • Dyer avatar
      Dyer @ SAVAS 19/03/2011 16:27:01

      Πολύ σωστός SAVAS. Και γω λίγο μπερδεύτηκα. Μέσα στο Ευρώ λύση δεν υπάρχει. Οι πλούσιοι ευρωεταίροι μας δεν είναι διατεθειμένοι να απεμπολήσουν ούτε ευρώ. Δεν νοιάζονται πως δημιουργήθηκε το χρέος. Μέσα στην Ευρωζώνη θα μας στραγγίξουν μέχρι να καλυφθούν οι απαιτήσεις τους.

  20. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 19/03/2011 15:00:46

    Από τα 110 δις που πήραμε δάνειο από το δντ και την εε τα 97,5 έχουν πάει ή θα πάνε στις τράπεζες, συνεπώς όλοι πληρώνουμε την κρίση του τραπεζικού συστήματος.
    όπως είναι τα πράγματα , 2επιλογές έχει κατά τη γνώμη μου η Ελλάδα.
    1. να προχωρήσει σε εσωτερικό δανεισμό, μέσω του συνόλου των καταθέσεων, δίνοντας στους καταθέτες ομόλογα, με σκοπό να πάρουν τα χρήματά τους, έντοκα, σε βάθος 15ετιας.
    2. να προχωρήσει σε ουσιαστικό έλεγχο των καταθέσεων και της περιουσίας των Ελλήνων πολιτών στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, οποίος δεν μπορεί να δικαιολογήσει την περιουσία που απόκτησε μέσω του εισοδήματος ( να εξαιρεθούν οι κληρονομιές) η περιουσία και τα χρήματα να κατάσχονται υπέρ του δημοσίου

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ o βουνίσιος 19/03/2011 15:37:34

      συνταξιουχους και δημοσιους υπ. βλεπω να την πληρωνουν στην τελικη ..

      1&2 ειναι απο τις λυσεις taboo..δεν συζητουνται ..απλα ανακοινωνονται, αφου φτιαχτει κλιμα..και μια 'συγκυβερνηση' θα βοηθουσε..

  21. rally monkey avatar
    rally monkey 19/03/2011 15:29:33

    αυτο που πρεπει να γινει ειναι επαναδιαπραγματευση των ορων των δανειων της Τροικας οχι των ομολογων.
    οροι και καθεστως κατω απο το οποιο συμφωνηθηκαν τα δανεια της Τροικας τα καθιστα 'odious'
    πρωτα βεβαια χρειαζεται να αποκαλυφθει ο ρολος GAP PAPAK & Co
    οι τυποι αυτοι πρεπει να πανε σε ειδικο δικαστηριο με κατηγορια για οικονομικη εθνοκαθαρση.

  22. sirmar avatar
    sirmar 19/03/2011 16:04:45

    Ο Σαμαράς στο Ζάππειο 2 πρέπει να κατέβη με ξεκάθαρο πρόγραμμα και μπορεί να το πάρει από εμάς που γράφουμε της ιδέες. Και να της εφαρμόζει διότι εμείς δεν είμαστε ούτε λαμογια ούτε ανεύθυνη κυβερνητική παράγοντες ούτε κοληταρια για να βολέψουμε τα δικά μας παιδιά. Η εποχές που μαζί τα τρώγαμε πέθαναν.
    Ένας από αυτούς είναι και ο γράφων. Πρώην ναυτικός .Εμείς ταξιδεύαμε με συνθήκες που κανένας λαός η λατσονα δεν θα μπορούσε να τα ταξιδεύσει η μεγαλύτερη κομπιναδόροι που ξεγελάσαμε της αρχές όλου του κόσμο και πάντα προς όφελος του πλοιοκτήτη Αυτό αυτή την στιγμή στο δημόσιο Αφεντικό είναι το Κράτος και πρέπει το δημόσιο και όση ανήκουν στο δημόσιο να προσφέρουν κάτι.
    Είτε μια ώρα εργασίας ,κόψιμο η μεταφορά με κυβερνητικό όχημα τον αξιωματούχων
    Δηλαδή να καταλάβει ο δημόσιος τομέας ότι αυτός ευθύνεται δια το χρέος.
    Και να καταλάβουν ότι τώρα ότι φάγαμε και ήπιαμε τέλος.
    Αλλά όχι τέλος για αυτούς που τα έκλεψαν αυτό το 10% που μας βούλιαξε.
    Η επιτροπή που θα μπει για το ελέγχω του χρέους θα τα βγάλει όλα στη φόρα και θα πληρώσουν οι έξυπνοι που μας χρέωσαν.
    Ο Σαμαράς πρέπει να το ξεκαθαρίσει στα στελέχη ότι εάν έχουν κάνει λαμογια
    Έξω και αφαίρεση έδρα από βουλευτή.
    Να ανοίξουν οι δουλείες . Να πειση τους πλοιοκτήτες να φέρουν τα πλοία για επισκευή στο πέραμα. Όλοι αυτοί η Συνδικαλες του περάματος ας κάνουν εμφάνιση και να δεις τι θα πάθουν.

  23. azof1234 avatar
    azof1234 19/03/2011 16:20:35

    IAΠETE
    Ξέρω και ξέρεις οτι ζούμε στη χώρα της υπερβολής,για ένα τέτοιο θέμα όμως όπως το χρέος>>>όταν οι λέξεις και τα νοήματα είναι υπερβολικά χάνουν την αξία τους,πιστεύω να αντιλαμβάνεσαι οτι η διεθνής των τοκογλύφων δεν θέλει ούτε να τα ξέρει καν, και αυτοί μπορούν να μας κάνουν να υποφέρουμε,άλλο Λωζάνη κι άλλο Κοζάνη.....

  24. pink floyd avatar
    pink floyd 19/03/2011 16:27:08

    Μια διαφορετικη προταση
    1. Αφου καθορισουμε το χρεος ερχομαστε σε συμφωνια με τους ξενους πιστωτες για τη διαρκεια αποπληρωμης
    2. Κρατικοποιηση ολων των ελληνικων τραπεζων. Εχουν αποτυχει στον ρολο τους
    3. Προυπολογισμος με μηδενικο ελλειμα .Ειναι εφικτος αν πληρωνουμε λογικους τοκους.
    4. Αναπτυξη γεωργικης παραγωγης με στοχευση στην διετια η Ελλαδα να ειναι αυταρκης στα βασικα διατροφικα της προιοντα.Αυτο μπορει να γινει με δανεια σε ανεργους πολιτες που θα γινουν αγροτες που θα φυγουν απο τα αστικα κεντρα (Αθηνα και Θεσσαλονικη) για να εγκατασταθουν σε μικρες πολεις
    5. Χρηματοδοτηση ιδρυσης εταιρειων απο τα δημοσια ΑΕΙ και ΤΕΙ για δημιουργια η αντιγραφης τεχνολογιας.Αυτες οι εταιρειες θα μπορουν να πωληθουν σε ιδιωτες που θα ενδιαφερθουν
    6. Επιστροφη ολων των καταθεσεων των Ελληνων απο το εξωτερικο.Οποιος Ελληνας εχει χρηματα σε τραπεζα του εξωτερικου χωρις να εχει δοσοληψιες με το εξωτερικο (πχ εμπορος,εφοπλιστης εισαγωγεας) πρεπει να φερει τα χρηματα του πισω αλλιως χανει την ιδιοτητα του Ελληνα πολιτη
    7. Ανοιγμα ολων των τραπεζικων λογαριασμων ολων των Ελληνων που εχουν καταθεσεις πανω απο 100.000 ευρω και διασταυρωση τους με τις φορολογικες τους δηλωσεις αν δικαιολογουνται αυτες οι καταθεσεις σε βαθος 15 ετιας
    8. Σκοτωμα καθε παρεμποριου και αμεση απελαση καθε παρανομου αεργου μεταναστη . Οσοι εχουν εργασια ταυτοποιηση και διακρατικες συμφωνιες για εργασια συγκεκρμενου χρονου.Οσοι θελουν να γινουν Ελληνες εξεταζονται στην γλωσσα και στην ιστορια μας και αποκτουν ελληνικα χαρτια
    9. Επανεξεταση για το αν πρεπει να μεινουμε στο ευρω
    10. Συνταγματικη αναθεωρηση με μειωση σε 150 των βουλευτων, λιγοτερων υπουργων.Κανεις ειτε αιρετος ειτε διορισμενος δεν καθεται στην θεση του περισσοτερο απο 2 θητειες αν ειναι αιρετος η μια αν ειναι διορισμενος. Καθε διεφθαρμενος υπαλληλος απολυεται και κατασχονται υπερ του κρατους τα περιουσιακα του στοιχειαΚαθε αιρετος που κλεβει εξοριζεται και χανει ολη την περιουσια του
    ΥΓ. Η Ελλαδα εχει το 16% του εργατικου της δυναμικου στο δημοσιο.Η Γαλλια 23% οι σκανδιναβικες χωρες κοντα στο 30 η Πορτογαλια 15 η Γερμανια 12 δηλαδη ειμαστε ακριβως στο μεσο ευρωπαικο ορο. Το προβλημα του ελληνικου δημοσιου ειναι η γραφειοκρατια και η στρατιωτικη του δομηση. Δηλαδη ο παλιος ξερει για αυτο ειναι και διευθυντης ακλονητος τμηματαρχης ακινητος προισταμενος ξερολας γραφειοκρατης.Αν ομως ολοι αυτοι ηξεραν οτι μονο μια θητεια θα εμεναν στη θεση τους δεν θα ειχαν καμια επαρση για αυτο που ειναι και θα προλαβαιναν ουτε να κλεψουν ουτε να ταλαιπωρησουν τους υφισταμενους τους και τους υπολοιπους πολιτες

    • Dyer avatar
      Dyer @ pink floyd 19/03/2011 16:40:10

      Η πρότασή σου είναι περισσότερο ισορροπημένη.
      Το ερώτημα όμως είναι πως και ποιός θα τα υλοποιήσει όλα αυτά.
      Βλέπεις κάποιον που δεν τον βλέπω εγώ;

      • SAVASs avatar
        SAVASs @ Dyer 19/03/2011 16:46:18

        Κανείς απ' ότι φαίνεται. Μπορούν όμως να υοθετήσουν αυτές τις απόψεις και τώρα, δεν είναι αργά. Στην Αργεντινή κάνανε 7 χρόνια να ξυπνήσουν, προλαβαίνουμε....

        • Dyer avatar
          Dyer @ SAVASs 19/03/2011 17:24:06

          Ένας «ανθρωπιστικός» πόλεμος μόλις ξεκίνησε. Τελικά οι ευρωέτεροι μας δεν υπολείπονται πολύ σε «δημοκρατική ευαισθησία» από τους αμερικανούς.
          Μήπως μπήκε και στην περίπτωσή μας δίλημμα τρόικα ή πόλεμος;
          Το μόνο που μπορώ να σκεφθώ για να αιτιολογήσω την δουλική συμπεριφορά του ΓΑΠ. Αφορμή πάντα μπορεί να δημιουργηθεί.
          Δεν δικαιολογώ, προσπαθώ να αιτιολογήσω την τελείως αμοραλιστική συμπεριφορά του ΓΑΠ. Βέβαια και πάλι αν είχε στοιχειώδη ηγετικά χαρακτηριστικά θα έπρεπε να είχε διαφορετική συμπεριφορά. Είμαι μπερδεμένος, όμως και ο καπιταλισμός είναι αδίστακτος!
          Για τον δρόμο της Αργεντινής ούτε λόγος. Πάμε 100% στα χνάρια τους.

          • Αστος avatar
            Αστος @ Dyer 19/03/2011 19:02:17

            Dyer

            Δεν πιστευω οτι ουτε καν ειναι αυτο στην περιπτωση του ΓΑΠ.
            Απλως βλεπει αυτον και την κυβερνηση να παραπαιει και μη μπορωντας να προσφερει κατι ουσιαστικο ωστε να το εχει σλογκαν στις επομενες εκλογες ακολουθει το γνωστο αμερικεν δογμα "σε περιπτωση αποτομης πτωσης απο την εξουσια κανε και εσυ ενα πολεμο, μπορεις".

            Να μου το θυμηθεις στις εκλογες θα το πιανει ως μια απο τις "επιτυχιες" του ακομα και αν το μονο το οποιο θα εκανε αυτος ηταν να φερνει τους καφεδες στον Σαρκοζυ και τους λοιπους.

    • Sceptic avatar
      Sceptic @ pink floyd 19/03/2011 17:45:07

      Υποστηρίζουμε την πρόταση θερμά αλλά να συμπληρώσω να σκεφτούμε ακόμα εάν μας τα παραπρήξουν οι εταίροι μας ,την προσφυγή στην παλιά καλή δραχμή που θα μας κάνει περισσότερο κακό παρά κακό σε αυτήν την περίπτωση....

    • occultist avatar
      occultist @ pink floyd 19/03/2011 21:25:48

      pink floyd είπε:
      '"4. Αναπτυξη γεωργικης παραγωγης με στοχευση στην διετια η Ελλαδα ......""
      Που θα βρεθούν οι απαιτούμενες εκτάσεις;; Ηδη, στις υπάρχουσες, στο 1/3 καλλιεργούν ...αιολικά και βολτοφωταικά.

      ""6. Επιστροφη ολων των καταθεσεων των Ελληνων απο το εξωτερικο.""
      Θα εμφανισθεί, το επί της δραχμής, φαινόμενο της εξαγωγής συναλλάγματος σε κωδικούς στην Ελβετία
      Στο Υστερόγραφο ""Αν ομως ολοι αυτοι ηξεραν οτι μονο μια θητεια θα εμεναν στη θεση τους ...""
      Τότε δεν θα δείχνουν κανένα ενδιαφέρον για την υπηρεσία αφού θα φύγουν έτσι και αλλοιώς, και άντε ώσπου να ενημερωθεί ο αντικαταστάτης, θα πρέπει να αντικατασταθεί και αυτός. Αντε, να γίνεται κυκλική τοποθέτηση λαμογιών και κομματόσκυλων.

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2011 17:46:17

    Λοιπόν, αγαπητή, Αλλενάκι ,αγαπητέ Αυριανιστή και λοιποί συν-σχολιαστές και "διαμορφωτές γραμμής", ιδού η ουρά της αχλάδας:
    1. O flat tax είναι το έμβλημα της πιό φονταμενταλιστικής, αιθεροβάμονος και ιδεολογίζουσας πτέρυγας των νεοφιλελεύθερων. Η Θάτσερ προσπάθησε να τον εισαγάγει πολλές φορές, αλλά σκόνταψε στους παλαιοσυντηρητικούς Tories. Η σύγκρουση αυτή ήταν μέρος της πιό πολύπλοκης, απίστευτης εκέινης ιστορίας γύρω στο 1990, που κατέληξε στη θεαματική ανατροπή της από τον Μέητζορ και τους λοιπούς εσωκομματικούς "φίλους" της. Ο Ρέηγκαν προσπάθησε επίσης, αλλά έφαγε 2 - 3 βέτο από το Κονγκρέσσο κι έκατσε στ' αυγά του. Απ' ότι ξέρω, εφαρμόστηκε μόνον σε 2- 3 λατινοαμερικανικές χώρες, Χιλή του Πινοτσέτ και Βολιβία. Στον ίδιο τον τσακισμένο νεοφιλελεύθερο "Ίκαρο" της Ευρώπης, την Ιρλανδία του Fianna Fail και του Fine Gael, μόνο ο εταιρικός φόρος είναι flat. Ο φόρος φυσικών προσώπων είναι κλιμακωτός.
    Εδώ κάτι σκάρωσε ο Αλογοσκούφης, αλλά τον εμπόδισε η ετερόκλητη συμμαχία της λεγόμενης "Λαικής Δεξιάς" με τους "Κιλελεριστές του κάμπου" (Σουφλιάς Χατζηγάκης κτλ) και τους "καθαρούς Καραμανλιστές" του βορρά. Τώρα για flat tax μιλά η Ντόρα, τον πρετεντάρουν πονηρά όλοι οι βαρώνοι των media (τι, τζάμπα θα δουλεύουν "δουλεύοντάς μας";), και σεμνά σεμνά οι πιό ριψοκίνδυνοι Νεοδημοκράτες και Λαïτες ιππότες (της "ελεεινής μορφής", μού 'ρχεται να πώ).
    2. Το να "περνάς" νεοφιλελεύθερη γραμμή στη ΝΔ με τροτσκιστικό οικονομολογικό και ιδεολογικό στήριγμα από το City, παραείναι γκροτέσκο και avant garde για τα γούστα μου. Παραμένω αισθητικά κλασικός, αλλά έχω διπλωθεί από τα γέλια.
    3. Ρωτήστε φίλοι, κάποια γραμματέα, κάποιον εμπορουπάλληλο, κάποιον με "μπλοκάκι", τι γνώμη έχει για τους μισθούς και συντάξεις στη ΔΕΗ ή στον ΟΤΕ, των "παλιών" στις τράπεζες, σε κάποιους Δήμους κτλ, και μετά ελάτε να μου πείτε "τι χαμπάρια μάστορα".
    4. "Αναδιάρθρωση" (ως πολεμική έννοια περιλαμβάνει οπωσδήποτε "κούρεμα"): Κάθε φορά που ακούω τη λέξη, βρίσκω από κάτω Goldmann Sachs και JP Μorgan. Σήμερα την άκουσα και από τον Ishing, πρώην της ΕΚΤ και νύν σύμβουλο της Goldmann Sachs.
    Έχουν μαζέψει βουνά ολόκληρα από θέσεις short και CD's Ελληνικών Ομολόγων. Άν "τους μείνουν" και δεν μπορέσουν να τα "χρησιμοποιήσουν", θα είναι σαν αστόχαστα συσσωρευμένα και πατικωμένα πυρηνικά απόβλητα. "Της Φουκουσίμα" θα γίνει. Αγωνίζονται να προλάβουν το κακό (τους).
    Μόνον ο Γιόζεφ Άκερμαν έφυγε από την παρέα των τζογαδόρων. Τα "σκότωσε" τα shits ("ψώνισαν" ο Τρισέ και ο Κινέζος στα χαμηλά). Φοβήθηκε, γίνει η ζημία μεγαλύτερη; Ή τον έπεισαν ο γερο-αλεπούς και ο σαολίν, ποιός ξέρει με τι "δώρα"; Πιστός πάντως ο Ελβετός στο δόγμα "η μανούλα του Χωσέ (José = Joseph) δεν τον έκλαψε ποτέ".
    Ξέρω τι σας λέω. Αυτός ο κόσμος λειτουργεί πολύ κυνικά, και ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 19/03/2011 18:57:49

      Ottmar Issing, συγγνώμη. Μέχρι το 2006 μέλος της 5 μελούς Διοίκησης της ΕΚΤ, τώρα "Σύμβουλος Διεθνών" της Goldmann Sachs. To in. gr του κάπταιν Ρέστη και των λοιπών, παρουσιάζοντας σήμερα την δήλωσή του, τον αναβάθμισε σε "πρώην Πρόεδρο της ΕΚΤ".
      Και κάτι πρόσθετο περί νεοφιλελεύθερων: Τα ταμπού τους είναι να μη γίνεται αντικυκλική παρέμβαση στους οικονομικούς κύκλους (η φούσκα να φουσκώνει όσο πάει) και να μή παίζει το Δημόσιο ρόλο αναδιανεμητικό -εξ ού και η εμμoνή στον flat tax. Φυσικά, "απαγορεύει" ΜΟΝΟΝ την αναδιανομή από το πλουσιότερο προς το φτωχότερο μέρος της κοινωνίας.
      Ευνοούμενη ταξική συμμαχία τους είναι των κεφαλαιοκρατών με τα ανώτερα μεσοστρώματα, ελευθεροεπαγγελματικά ή ανώτερη "μισθωτή αριστοκρατία".΄
      Από αυτή τη λειτουργία τους πηγάζει και η μεταφορά πόρων, η αναδιανομή πρός όφελος των ευνοουμένων τους και εις βάρος του Δημοσίου ταμείου και των φτωχότερων στρωμάτων. Αυτό κατέστρεψε δημοσιοικονομικά την Ελλάδα.
      Είναι χαρακτηριστικό, παρά τα θρυλούμενα, ότι η μεγαλύτερη διόγκωση του Δημόσιου χρέους πάντοτε και σε όλες τις χώρες γίνεται από κυβερνήσεις δεξιές, ή γενικότερα από κυβερνήσεις που αλλοιθωρίζουν προς νεοφιλελεύθερες ιδέες, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τις ΗΠΑ. Το Δημόσιο χρέος το εκτόξευσαν ο Ρέηγκαν και οι 2 Μπούς. Δείτε τι έγινε (και πού θα ήταν τώρα, άν το άφηναν σταθερό):
      h**p://zfacts.com/p/1195.html
      h**p://dshort.com/charts/federal-debt-to-gdp.html?federal-debt-to-gdp-politics-update
      Τα ίδια περίπου έγιναν στην Ελλάδα.
      Στην Ελληνική συζήτηση, κυρίως στα ΜΜΕ, όταν μιλούν για νεοφιλελευθερισμό, μιλούν πολύ συγκεχυμένα, παραπλανητικά: Φαντάζεται κανείς ακούγοντάς τους ότι οι νεοφιλελεύθεροι είναι "οικονόμοι" και "νοικοκυρεμένοι", ενώ στην πραγματικότητα είναι το άκρο αντίθετο. Η αλαμπουρνέζικη Ελληνική "αριστερά" έχει πολύ μεγάλη ευθύνη για την παρεξήγηση αυτή, αλλά δεν πάνε πίσω οι πάσοκες και νεοδημοκράτες διαστρεβλωτές και κλέπτοντες οπώρας. Βασικά, όταν λένε "νεοφιλελευθερισμός" δεν ξέρουν γιατί ακριβώς μιλάνε.
      Άλλη φορά θα πούμε για τη Γερμανική παραλλαγή της "αρρώστειας", τον εδώ και 3 - 4 χρόνια ξαναζωντανεμένο Ordoliberalismus (σ΄αυτόν ανήκουν ο Hans-Werner Sinn, ο Issing και άλλοι Γερμανοί Ευρωσκεπτικιστές). Και για τις διαφορές του από τον ενδο-καπιταλιστικό θεωρητικό αντίπαλό του, την λεγόμενη "Κοινωνική Οικονομία της αγοράς" (Soziale Marktwirtschaft), δηλαδή το "sofware" του "καπιταλισμού του Ρήνου".
      Sorry για τα "σεντόνια", αλλά βλέπω, έχει απλωθεί πολύς τραχανάς στην ταράτσα, και είναι κρίμα να γίνει πάλι "λάσπη¨ ως συνήθως.

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Ο Θείος 23/03/2011 14:54:37

      χα χα χα ....! υβρίδιο είναι οι σκέψεις μας διότι ζούμε σε κράτος υβρίδιο, ούτε αμιγώς Σοβιετία ούτε αμιγώς φιλελεύθερο καπιταλισμό.
      Στην Ελλάδα δεν σου επιτρέπεται να ορίσεις τον καρπό της εργασίας σου. Δεν γουστάρουν κανέναν, είτε χαμηλόμισθο είτε υψηλοαμοιβόμενο. Είσαι χαμηλόμισθος διότι έτσι τα έφερε η ζωή; Δεν ζεις, πολύ απλά. Ο πρώτος εύκολος στόχος.
      Εργάζεσαι, παράγεις και κερδίζεις; Απαγορεύεται πρακτικά. Είσαι τιμωρητέος και θα φορολογηθείς με 45%. Σου αφαιρείται σταδιακά στην πορεία όχι μόνο το κίνητρο, αλλά και το πλεόνασμα αν είσαι άτυχος και πέσεις σε κρίση. Το πλεόνασμα που στις καλές εποχές μέρος του θα επανεπενδυόταν με μεγάλη πιθανότητα. Έτσι στην καλύτερη περίπτωση μένεις με την απογοήτευση, και στη χειρότερη με την πτώχευση.
      Ο εταιρικός flat tax είναι φόρος κίνητρο για επιχειρηματικότητα. Δέχομαι μια αύξηση ως το 22-25% για εταιρείες, επαγγελματίες κλπ. Για φυσικά πρόσωπα το 20-25% είναι καλό όριο.
      Ο φόρος 45% που ισχύει εδώ, δεν σκοτώνει μόνο το κίνητρο αλλά κλείνει και μικροεπιχειρήσεις. Αυτά από ίδια εμπειρία.
      Με 45% φόρο στα 100.000 ευρώ που βλέπεις εσύ αναδιανομή από τα "χαμηλά" προς "ψηλά" εισοδήματα; Αυτό που είδα εγώ είναι ότι, πρακτικά, όχι μόνο δουλεύεις τους 6 μήνες το χρόνο για το κράτος, όχι μόνο έχεις παντρεφτεί την εφορία, αλλά ταυτόχρονα δεν ξέρεις που πήγε το πλεόνασμά σου/η υπεραξία που παρήγαγες των 45.000, που αν ήταν 20.000, το υπόλοιπο 25.000 θα επανεπενδύονταν μια χαρά στην επιχείρηση ή σε πρόσληψη.
      Για το 3. Επαναλαμβάνω ότι οι υψηλοί μισθοί φέρνουν υψηλούς φόρους. Τελεία.

  26. giannis avatar
    giannis 19/03/2011 18:00:50

    Καλα όλα αυτά στη βάση ανταλλαγής απόψεων μιας παρέας σε ένα καφενείο η ακόμη καλύτερα ως γραπτή απάντηση στο ερώτημα τι θα έκανες αν γινόσουν πρωθυπουργός.
    Η ΝΔ όμως είναι κόμμα εξουσίας και τα μέτρα που αναγκαστικά θα πάρει όταν με το καλό έλθει στην εξουσία θα είναι παρεμφερή με τα μέτρα που παίρνουν όλες οι χώρες της ΕΕ που αντιμετωπίζουν παρεμφερή προβλήματα.

  27. panos-1924 avatar
    panos-1924 19/03/2011 19:01:50

    Μια βρυκολακίστικη ιστορία... σε σχέση με την κρίση.

    Μπήκες στον Πύργο του Δράκουλα, ήσουν απελπισμένος, είχες ανίατη ασθένεια, τα ήθελε όμως ο κώλος σου, και τον άφησες και σε δάγκωσε, προσφέροντάς σου υποσχέσεις παράτασης ζωής, συνέχισης της μίζερης ύπαρξής σου με στόχο την αθανασία.
    Και τώρα κάθε βράδι βγαίνεις παγανιά κι ορμάς στους ανυποψίαστους πολίτες, τους απομυζείς το αίμα, τους μολύνεις κι αυτούς, τους εξαντλείς, τους αποτελειώνεις λίγο λίγο, αργά και βασανιστικά.
    Και πάλι γυρνάς, σ'Αυτόν και του προσφέρεις το αίμα σου, που είναι το αίμα των άλλων .
    Κι όσο πιο πολύ αίμα τους πίνεις και ξεδιψάς, τόσο πιο πολύ αίμα σου πίνει Αυτός που σου υποσχέθηκε παράταση ζωής, μιας και η δίψα του είναι ατέλειωτη...
    Σ'αυτόν το φαύλο κύκλο η λύση είναι μία και μοναδική :
    1. Παλούκωμα στην καρδιά του Δράκουλα.
    2. Εξω απο τον Πύργο του Δρακουλα γρήγορα.
    3. Παλούκωμα στην καρδιά του μολυσμένου βρυκόλακα που είχε την ανίατη ασθένεια. Κόψιμο του κεφαλιού του και κάψιμο.
    4. Ίαση των υπόλοιπων μολυσμένων που παρολίγο να βρυκολακιάσουν κι αυτοί.
    5. Μια νέα μέρα ξημερώνει και η ζωή συνεχίζει...

    Και ο νοών - βρυκολακίστικες ιστορίες- νοείτω.

  28. EU avatar
    EU 19/03/2011 19:21:08

    Flat tax= νεοφιλελεύθερο, άδικο και αναποτελεσματικό μέτρο, το οποίο δεν έχει καμία σχέση με τον "κοινωνικό φιλελευθερισμό" που προωθεί ο Σαμαράς, ως παραλαγή του "ριζοσπαστικού φιλελευθερισμού" του Κ. Καραμανλή (εμπνεύσεως Π. Παπαληγούρα). Κεντροδεξιά παράταξη χωρίς προοδευτικούς φορολογικούς συντελεστές δεν νοείται. Τελείως διαφορετικό το γεγονός ότι θα πρέπει αυτοί να είναι σχετικά χαμηλοί (μέσοι και οριακοί) ώστε να μειωθεί το κίνητρο για φοροδιαφυγή και να τονωθεί το κίνητρο για δημιουργία (γιατί να κοπιάσει κανείς, εάν είναι να δίνει τα μισά στο κράτος για να συντηρεί τους Κολλάδες???).

    Αφορολόγητο 12.000: Καταστροφικό για μια χώρα που το 35% των απασχολουμένων είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, με αποτέλεσμα το 65% των φορολογουμένων να μην πληρώνει ούτε ένα (1) ευρώ φόρο από άμεση φορολογία. Πρέπει να μειωθεί δραστικά το αφορολόγητο, με μείωση μέσων και οριακών φορολογικών συντελεστών ώστε να μην πληρώσουν παραπάνω οι συνεπείς φορολογούμενοι.

    Περικοπή δημοσίων εξόδων: Αυτό κάνει ο ΓΑΠ, εφαρμόζοντας νεοθατσερικές μεθόδους. Άκριτα και οριζόντια. Τι κατάφερε, άλλο από το να βυθίσει τη χώρα στη βαθύτερη τα τελευταία σαράντα χρόνια ύφεση??? Περικοπή σπατάλης, ναι. Αλλά οι δαπάνες για εθνική ασφάλεια, δημόσια τάξη, παιδεία, υγεία, έρευνα και τεχνολογική ανάπτυξη, κοινωνική φροντίδα δεν μπορεί παρά να διατηρηθούν ή/και να αυξηθούν, εάν θέλουμε τα παιδιά μας να έχουν ισότιμη θέση με τα αντίστοιχα των αναπτυγμένων χωρών. Το να γίνουμε Μεξικό ή Χιλή, δε με συγκινεί. Έτσι, τα έσοδα πρέπει να αυξηθούν σημαντικά (π.χ. να προσεγγίσουν το 42-43% του ΑΕΠ μακροπρόθεσμα), οι δαπάνες να μειωθούν (π.χ. στο 42-43% του ΑΕΠ μακροπρόθεσμα) ώστε να έχουμε ισοσκελισμένο προϋπολογισμό και πρωτογενή πλεονάσματα για πολλά χρόνια για να μειώσουμε σταθερά την προσεχή δεκαετία το δημόσιο χρέος ως πρός το ΑΕΠ.

    Θεραπείες σόκ, με πτωχεύσεις και απολύσεις, σε συνθήκες ύφεσης, μόνο το αίσθημα του συνανοίκειν δεν τονώνουν. Αντίθετα, εκτρέφουν "μουντζαχεντίν". Αριστερά τε και δεξιά.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ EU 19/03/2011 20:20:40

      Προσυπογράφω το σχόλιό σου. Μάλιστα, όπως σχετικά πρόσφατα είχα προτείνει στον Ιαπετό, θεωρώ ότι η πλήρης κατάργηση του αφορολογήτου των 12.000 ευρώ για όλες τις κατηγορίες των φορολογουμένων θα πρέπει να είναι μέσα στην οικονομική ατζέντα.

      Αν το συνδυάσεις με το πρώτο μέρος της παρέμβασής σου, δηλαδή τους χαμηλούς προοδευτικούς φορολογικούς συντελεστές στις μέσες και οριακές τιμές τους, επιτυγχάνεις με μία σχετικά απλή κίνηση αφενός διεύρυνση της φορολογικής βάσης και αφετέρου κάνεις μη ελκυστική την φοροδιαφυγή.

      Πχ ένας συνταξιούχος των 10.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα, γιατί να μην πληρώνει ετήσιο φόρο εισοδήματος, πχ 400 ευρώ;

      Πχ, ένας επαγγελματίας που εισπράττει 100.000 ετησίως, γιατί να φορολογείται με 45% (άρα πρέπει να αποδώσει τα 45.000 ευρώ) με αποτέλεσμα ψάχνεται με τον λογιστή του, πως θα κρύψει εισόδημα, όταν πχ με φορολογικό συντελεστή 15% (άρα φορολογική επιβάρυνση 15.000 ευρώ) ξέρει ότι μπορεί, καταβάλλοντας αυτό το ποσό, να ξεμπερδέψει με την εφορία και να του μείνουν 85.000 εισόδημα, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα, θα το ρίξει στην καταλάνωση, οπότε θα κυκλοφορήσει ξανά το χρήμα και, από τις πολλαπλές φορολογητέες πράξεις, το κράτος θα πάρει τα υπόλοιπα 30.000 ευρώ, που, στο παράδειγμά μου, φαίνεται ότι έχασε, από τη μείωση της φορολογίας ειδοσήματος του επαγγελματία;

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2011 20:17:30

    Έ όχι και ιδεολογικά δάνεια από τους τρότσκες, πάντως.
    Ο Λέβ Νταβίντοβιτς Μπρονστάιν, κατά κόσμον Λέων Τρότσκι, έχει κάνει εκατό τούμπες στον τάφο του, ξαναθυμάται τις φιλίες του με τους σουρεαλιστές στον μάταιο δικό μας κόσμο.
    Αλλά είπαμε, η "τροσκιστική φράξια" της ΝΔ σιωπούσε πολύ τελευταία. Επιτέλους, να και κάτι που δεν έρχεται από τη "μαοïκή" μερίδα.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/03/2011 20:23:45

    Από κάποια άλλη φράξια του Σύριζα (προφανώς αντι-τροστσκιστική) μου μεταφέρουν πάντως, ότι "άν μπεί εδώ μέσα άλλος καθηγητής, ο Γιάννης Μηλιός και διαβάσει τι γράφεται, θα γίνει ...της Λιβύης".
    Δεν κατάλαβα τι ακριβώς εννοούν οι φίλοι - τα εσωκομματικά τους είναι για πολύ insiders - αλλά αφού το λένε αυτοί, έτσι θα είναι.

  31. ΤΙΣΙΑΣ avatar
    ΤΙΣΙΑΣ 19/03/2011 22:05:56

    Πάρα πολύ σοβαρή πρόταση....

    Ιδιέταιρα η παράγραφος δύο (02) εφαρμόζεται στον ιδιωτικό τομέα με πολλαπλασιαστκά αποτελέσματα... Συνταξιούχοι τραπεζικοί ελέγχουν εξονυχιστικά τις κινήσεις των τραπεζικών λογαριασμών και ανακαλύπτουν τις τοκογλυφικές τους χρεώσεις...

    Όσον αφορά την παράγραφο έξι (06) συμφωνώ απόλυτα οτι μια τέτοια φορολογική μεταχείριση θα διευρύνει τη φορολογική βάση και συμπληρώνω ότι ένα σοβαρό φορολογικό νομοσχέδιο πρέπει να έχει ορίζοντα δεκαετίας....

  32. SAVASs avatar
    SAVASs 19/03/2011 23:06:34

    Στο διαδίκτυο κυκλοφορεί και μια άλλη άποψη απο έναν οικονομολόγο που έχει σχέση με το άρθρο. Πρόκειται για μια εκπομπή τηλεόρασης περιφερειακού καναλιού. Μπορείτε να τη βρείτε. Θα ήταν καλό να το δείτε όλοι.

  33. akatanomastos avatar
    akatanomastos 20/03/2011 08:48:22

    Λίγο φιλόδοξη η πρόταση!!!
    Αν πραγματωθεί η 1η συνθήκη εντάξει αν όμως δεν πραγματωθεί?
    Έχει καταλάβει κανένας τι σημαίνει στάση πληρωμών?
    Έχει διαβάσει κανένας τι έγινε στο Εκουαδόρ μετά τον Λογιστικό Έλεγχο?
    Ποίος Έλληνας θα συμφωνήσει να χάσει το εισόδημά του? Ποίος θα συμφωνήσει να χάσει την εργασία του? Έστω κι αν αποποιηθούμε το παράνομο χρέος μας το υπόλοιπο θα ξεχρεώνεται με ότι χρήματα μπορεί να μπαίνουν στην χώρα! Δεν θα κυκλοφορεί καθόλου χρήμα και οι τράπεζες δεν θα λειτουργούν.
    Και έστω οτι τα ξεπερνάμε με κάποιο τρόπο αυτά και τα περνάμε αναίμακτα! Είμαστε μια χώρα αυτάρκης για να παρέχουμε ότι χρειαζόμαστε στον εαυτό μας? Φάρμακα?Πετρέλαιο?Υγραέριο?Ρεύμα? Πως θα πληρώνουμε για όλα αυτά? Εδώ ακόμα και τις ντομάτες τις εισάγουμε!!!
    Θα έπρεπε να είμαστε μια κλειστή οικονομία για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε και εφόσον θα μπορούσαμε να είμαστε αυτάρκεις και ολιγαρκείς! Απλά σκεφτείτε πόσοι άνεργοι θα δημιουργηθούν απο τις επιχειρήσεις που θα κλείσουν μια και δεν θα έχουν χρηματοδότηση απο πουθενά! Δεν θέλω να φοβίσω κανέναν μιας και εγω ούτε το μνημόνιο γουστάρω αλλα ούτε και τους προδότες αυτής της χώρας!! Αλλα πάλι εμείς θα την πληρώσουμε? Οι 300 και οι μεγιστάνες δεν θα πάθουν τίποτα γιατι θα την κοπανήσουν εμείς όμως??
    Δεν ξέρω αν ο κύριος είναι οικονομολόγος που έφτιαξε το κείμενο αν είναι ας μας το πει και ας φτιάξει μια πιο τεκμηριωμένη πρόταση όπου και να εξηγεί και τα αποτελέσματα μιας τέτοιας πρότασης αλλα και πως θα βγει η Ελλάδα απο το αδιέξοδο! Η Ελλάδα δεν είναι και δεν μπορεί να γίνει μια κλειστή οικονομία διοτι είμαστε στο ευρώ και απο οτι βλέπω η πρόταση λέει τι δεν βγαίνουμε απο το ευρώ δεν είμαστε εμείς και άλλος κανένας. Ο λογιστικός έλεγχος προτείνει να πάμε στη δραχμή. Γενικώς καμία λύση δεν είναι εύκολη! Υπάρχουν και άλλες προτάσεις πιο αναίμακτες!!! Οι οποίες σίγουρα θα μας έβγαζαν απο το αδιέξοδο των χρεών φυσικά αποπληρώνονάς το!!

    • SAVASs avatar
      SAVASs @ akatanomastos 21/03/2011 14:51:45

      Μάλλον δεν είσαι καλά πληροφορημένος για τις συνέπειες. Οι αγορές κεφαλαίων θα σε μπλοκάρουν και όχι οι αγορές εμπορίου.

      Τώρα για τον αν θα την πληρώσει ο λαός αυτό είναι ένα σωστό ερώτημα. Το θέμα δεν είναι το ερώτημα καθεαυτό αλλά τις προοπτικές έχεις ως προς τη θετική απάντηση. Και για να το εξηγήσω με ένα παράδειγμα:
      "Συγνώμη για την έκφραση αλλά απο το καράβι που βουλιάζει το να βουτήξεις στα σκατά για να βγείς προς τη στεριά είναι πολύ καλύτερο απ' το να βουτήξεις στα σκατά και να μπαίνεις όλο και πιο μέσα σ' αυτά". Η προοπτική είναι να γλιτώσεις απο αυτά.

      Υ.Γ.
      Τις ντομάτες τις εισάγουμε γιατί αυτές που παράγουμε τις πουλάμε.
      - Ευρωπαϊκή οικονομική αγροτική πολιτική. -

  34. KK avatar
    KK 20/03/2011 15:53:45

    Όσο αφορά τους Μετανάστες έχω να προσθέσω και τα παρακάτω μέτρα:

    1. Να γίνει άμεση απογραφή όλων των μεταναστών.

    2. Να γίνει με βάση την επιθυμία του κάθε μετανάστη αλλά και ποσοστού ανάλογα με τον πληθυσμό της κάθε χώρας που ανήκει στην ΕΕ, καταμερισμός των μεταναστών που αναλογούν στην κάθε χώρα της ΕΕ, για παράδειγμα εάν έχουμε 1 εκ. μετανάστες και η Γερμανία αντιπροσωπεύει το 18% του συνόλου του πληθυσμού της ΕΕ, τότε το 18% των μεταναστών θα προωθηθούν στην χώρα αυτή.

    3. Σε περίπτωση που μια χώρα αρνηθεί το ποσοστό μεταναστών που της αναλογεί, τότε θα δίνεται περίοδος χάριτος 5 ετών στην χώρα αυτή και στο διάστημα αυτό η χώρα θα πληρώνει στο Ελληνικό κράτος ποσό που θα χρησιμοποιείται για την διαμονή, διατροφή και εκπαίδευση των μεταναστών που της αναλογεί, στην γλώσσα της χώρας αυτής καθώς και σε επαγγέλματα που έχει ανάγκη και μετά την πάροδο της 5ετίας οι μετανάστες εφόσον το επιθυμούν θα προωθούνται αναγκαστικά στην χώρα για την οποία εκπαιδεύτηκαν!
    Για παράδειγμα, 1.500 ευρώ μηνιαίως για τον κάθε μετανάστη, που θα διατίθενται για διαμονή, διατροφή και εκπαίδευση, λύνοντας έτσι προβλήματα όπως η εγκληματικότητα και το παραεμπόριο, δημιουργώντας νέες θέσεις εργασίας και δίνοντας μια αξιόλογη ανθρωπιστική λύση σε ένα τόσο μεγάλο πρόβλημα!

    4. Καλούμε όλους τους εταίρους στην ΕΕ να αναλάβουν την ευθύνη που τους αναλογεί με οικονομικά και άλλα μέσα (εξολοκλήρου ανάληψη του έργου φύλαξης από την FRONTEX) ενώ αντίθετα Διακηρύσσουμε στους εταίρους μας ότι μετά από την πάροδο 6 μηνών, η Ελλάδα παύει να ελέγχει τα σύνορα λόγω οικονομικής δυσχέρειας και επιτρέπει την ελεύθερη μετακίνηση των μεταναστών οι οποίοι θα επιμερίζονται κατά την είσοδό τους στις υπόλοιπες χώρες της ΕΕ όπως το περιέγραψα προηγουμένως, καθιστώντας έτσι το πρόβλημα, πρόβλημα της ΕΕ.

  35. boofos avatar
    boofos 20/03/2011 21:35:09

    παιδια το παιχνιδι ειναι στημενο!!!!!!!!!
    τι ασχολειστε ποιος θα ειναι ο αφεντης μας ,
    οπως λεει η μικρη μου κορη!!!!
    δεν εχει καλος η κακος δουλος........απλα εισαι .. δουλος

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.