#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/10/2009 13:59
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Μητσοτακισμός»: ένα μειοψηφικό ρεύμα Χανίων, Ευρυτανίας και παρατρεχάμενων αυλικών εν Αθήναις

 



Οι αγωνίες της Ντόρας και η προσωπική στρατηγική

Το βλέμμα της Ντόρας Μπακογιάννη όταν συνόδευε τον πρωθυπουργό στο Ζάππειο Μέγαρο το βράδυ των εκλογών της 4ης του Οκτώβρη ήταν απόλυτα δηλωτικό της συναισθηματικής κατάστασης που βίωνε εκείνη τη στιγμή: Άγχος για τις ημέρες που έρχονται.

Η Ντόρα Μπακογιάννη μαζί με τον παραιτηθέντα Γιώργο Σουφλιά υπήρξαν οι βασικοί εισηγητές προς τον Κώστα Καραμανλή προκειμένου ο τελευταίος να προσφύγει σε πρόωρες εκλογές. Οι δύο «Ηρακλειδείς του στέμματος», όπως μαινόμενος δήλωσε ο Μιχάλης Λιάπης, λίγο αργότερα, έκαναν τους υπολογισμούς τους σε συνεργασία με ισχυρούς θύλακες της διαπλοκής προβλέποντας ανεπιτυχώς το μέγεθος της ήττας της ΝΔ. Η διαχειρίσιμη ήττα ήταν το ζητούμενο.  Ο λαός είναι ώριμος και οδήγησε σε εσφαλμένες εκτιμήσεις τα κέντρα της διαμόρφωσης της κοινής γνώμης και τις εταιρείες δημοσκοπήσεων, οι οποίες για άλλη μια φορά προχώρησαν σε λάθος εκτιμήσεις. Η ήττα ήταν συντριπτική

Η, εδώ και χρόνια,  κεντρική πρωταγωνίστρια στο δελφινάριο της Νέας Δημοκρατίας το βράδυ των εκλογών συνοφρυώθηκε. Γνώριζε και γνωρίζει ότι η ισχυρή βάση της Νέας Δημοκρατίας η οποία εκφράζεται διαχρονικά από τον Καραμανλισμό την θεωρεί συνυπεύθυνη για μία τόσο βαριά ήττα, την οποία ούτε στην Ιπποκράτους θα μπορούσαν να έχουν προβλέψει. Πλέον είναι βέβαιο ότι ο δρόμος προς τη διαδοχή μόνο στρωμένος με ροδοπέταλα δεν είναι. Η Ντόρα Μπακογιάννη είναι υποχρεωμένη να διαπραγματευτεί σκληρά με τους εξωθεσμικούς παράγοντες που επιδιώκουν την χειραγώγηση της πολιτικής ζωής του τόπου εδώ και δεκαετίες. Στόχος είναι η διασφάλιση της «πολιτικής της καριέρας».

Ο «μητσοτακισμός» στο εσωτερικό της Νέας Δημοκρατίας συνιστά ένα μειοψηφικό ρεύμα Χανίων, Ευρυτανίας και παρατρεχάμενων αυλικών εν Αθήναις. Τα ισχυρά ερείσματα του «Μητσοτακισμού» θα τα εντοπίσει κανείς στα παράκεντρα της εξουσίας, στους εξωθεσμικούς παράγοντες και σε ξένα κέντρα, από την εποχή της αποστασίας, μέχρι σήμερα. Ακόμη και η ενδεχόμενη ανάδειξή της κας Μπακογιάννη σε νέα πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας θα συνοδευτεί από την παράδοση – παραλαβή ενός ναυαγίου, ενός «ασθενή» που θα κάνει χρόνια να αναρρώσει από το μέγεθος της πιο βαριάς ήττας στην ιστορία του.

Για το μέγεθος της ήττας έχει ευθύνη και η διαχρονική υπονομευτική αντίληψη του «μητσοτακισμού» που προτάσσει το συμφέρον της «Αγίας Οικογένειας» έναντι του κάθε λογής «πατριωτισμού», ακόμη και αν αυτός ο «πατριωτισμός» αναφέρεται στην παράταξη.  Ακόμη και ως ηγέτιδα η κα Μπακογιάννη θα κινδυνεύσει να «καεί» αν δεν καταφέρει να οδηγήσει το κόμμα σε έξοδο από την κρίση. Δεδομένων των συσχετισμών μέσα στη Νέα Δημοκρατία κάτι τέτοιο είναι δύσκολο. Δεν αποκλείεται η κα Μπακογιάννη να έχει την κατάληξη του Ευάγγελου Βενιζέλου, ο οποίος στηρίχτηκε κυρίως στα εξωθεσμικά κέντρα και στην διαπλοκή, την ώρα που η βάση του ΠΑΣΟΚ τασσόταν συντριπτικά υπέρ του νέου πρωθυπουργού κ. Γιώργου Παπανδρέου.

Ας μην ξεχνάμε ότι όλα τα προηγούμενα χρόνια η κα Μπακογιάννη έχει πριονίσει όλους τους επίδοξους αρχηγούς της Νέας Δημοκρατίας και εκείνοι δεν ξεχνούν. Σήμερα έχει ανοίξει μέτωπα και με οικονομικούς παράγοντες, όπως ο Ανδρέας Βγενόπουλος. Όλο το προηγούμενο χρονικό διάστημα ακόμη και κάποια δημοσιογραφικά περιθωριοποιημένα φερέφωνα της κας Μπακογιάννη επιχειρούσαν την αποδόμηση του Κώστα Καραμανλή φορώντας πράσινο προσωπείο. Σήμερα διακινούν πληροφορίες και εκτιμήσεις περί πολυδιάσπασης του ισχυρότατου «καραμανλικού μπλοκ». Οι μάσκες, όμως, έπεσαν.

Την ώρα που η καραμανλική βάση «βράζει» για τις εισηγήσεις της κας Ντόρας Μπακογιάννη προς τον Κώστα Καραμανλή, για με την αγωνιώδη προσπάθειά της να οδηγήσει από κοινού με τα πανίσχυρα κέντρα της διαπλοκής το πολιτικό σύστημα στην αποδοχή ενός μοντέλου συγκυβέρνησης και για την πανηγυρική αποκάλυψη της συνολικής προσπάθειας υπονόμευσης του πρώην πρωθυπουργού, εκείνη μέσα στην αγωνία της αναζητά «λαγούς». Ένας από αυτούς είναι ο Βαγγέλης Μεϊμαράκης, ενώ τον ίδιο ρόλο εμφανώς θα διαδραματίσει και ο νομάρχης Θεσσαλονίκης Παναγιώτης Ψωμιάδης.

Κακά τα ψέματα. Η Ντόρα Μπακογιάννη υπολόγιζε σε μία πολύ πιο διαχειρίσιμη ήττα, από τη συντριβή που υπέστη η Νέα Δημοκρατία το βράδυ της 4ης Οκτωβρίου. Η διαχείριση έχει να κάνει με την συγκρότηση της δικής της, προσωπικής στρατηγικής προκειμένου να ισχυροποιηθεί ως μελλοντική ηγέτιδα της παράταξης. Η χάραξη προσωπικής στρατηγικής, από τον δήμο Αθηναίων, μέχρι το υπουργείο Εξωτερικών (με πολλαπλές ζημιές για το εθνικό συμφέρον) και μέχρι τη διεκδίκηση της ηγεσίας της Νέας Δημοκρατίας (σε βάρος της παράταξης) είναι η ουσία όχι μόνο των πολιτικών επιλογών της κας Μπακογιάννη, αλλά και της πολιτικής της ύπαρξης. Τα συμφέροντα έχουν πολλά να περιμένουν από την κα Μπακογιάννη. Το ερώτημα είναι αν θα καταφέρει ποτέ εκείνη να τους τα προσφέρει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/10/2009 14:15:39

    Μητσοτακισμός: Το ρεύμα που γκρέμισε τον Καραμανλισμό.

  2. Αδέσποτη avatar
    Αδέσποτη 07/10/2009 14:17:10

    Το Ευρυτανίας νομίζω μπορεί να διαγραφεί γιατί απ' όσο γνωρίζω ο νομός πρωτοστάτησε από τις προηγούμενες εκλογές στο πρασίνισμα του χάρτη, η διαφορά δε των δύο κομμάτων ήταν φέτος 15 μονάδες υπέρ του Πασόκ. Ο κόσμος μπορεί να κάνει τον χαζό αλλά όχι και όταν πεινάει.

    • Aris M. avatar
      Aris M. @ Αδέσποτη 07/10/2009 17:53:48

      Αυτό ακριβώς που λές ενδυναμώνει το επιχείρημα του Φακτορα

      • Αδέσποτη avatar
        Αδέσποτη @ Aris M. 08/10/2009 15:29:10

        Αν είχε ρεύμα στην Ευρυτανία θα έβαζε όπως λέγανε το γιο της για υποψήφιο βουλευτή να μην πάει χαμένο και το όνομα. Δεν τόλμησε όμως, και μάλλον θα αργήσει να το κάνει.

  3. donaE avatar
    donaE 07/10/2009 14:26:50

    Νομιζω πως σαν ανθρωποι που εχουμε λιγο η πολυ λουστει καποιες καταστασεις μπορουμε να πουμε την γνωμη μας.
    Φαινεται πως με τον Καραμανλη ο κοσμος της ΝΔ ,ειχε παρει μια παραταση στην υποχρεωση που ειχε να ωριμασει και να ξεκαθαρισει την θεση του απεναντι στην αριστερα και στην ακροδεξια -τα μετεμφυλιακα συνδρομα δηλαδη.Τον Δεκεμβριο εδωσε εξετασεις αντοχης.
    Τωρα πρεπει να απλλαγει και απο τα τελευταια καταλοιπα της παλιας πολιτικης σκηνης (Μητσοτακηδες)και οτι κουβαλανε στο κυτταρο τους.
    Τρια ονοματα ειναι παρα πολλα για μια χειραφετημενη απο το παρελθον της γυναικα,λυπαμαι που το λεω.

  4. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/10/2009 14:27:21

    Μπράβο για τον τίτλο.
    Λιτή και ακριβή περιγραφή του "φαινομένου".
    Να έγραφες και για τα βαριά δημοσιογραφικά ονόματα στο payroll υπουργείων που έλεγξε η οικογένεια.
    Με αποκορύφωμα τα παχυλά μυστικά κονδύλια του ΥΠΕΞ.
    Κάτι "αντεξουσιαστές" στα γεράματα τους...

  5. kirdou avatar
    kirdou 07/10/2009 14:29:44

    Κειμενο γεματο υπερβολες και με φανερη την προσωπικη εμπαθεια του αρθρογραφου προς το προσωπο της Μπακογιαννη

    • anetos avatar
      anetos @ kirdou 07/10/2009 14:37:19

      Δεν χρειάζεται να έχει κανείς εμπάθεια για αυτήν....και μόνο που την βλέπεις ξέρεις ότι είναι ο θηλυκός εφιάλτης της ελληνικής πολιτικής ζωής .......

      • kirdou avatar
        kirdou @ anetos 07/10/2009 14:52:10

        Κατα την γνώμη σου ποιος η ποια ενσαρκώνει το όνειρο της πολιτικής ζωής και το μέλλον της παράταξης και του τόπου;Συνεχιζεις και εσυ τις υπερβολές και δεν μας προτείνεις κάτι καλύτερο....

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ kirdou 07/10/2009 14:57:40

          Δυστυχως δεν υπαρχει καποιο προσωπο.Θα μπορουσε να ηταν η Ντορα αν δεν ειχε τοσες -αδικαιοολγητες κατ εμε αντιπαθειες- που μαλλον οδηγουν στο συμπερασμα οτι και να εκλεγει θα χασει τις επομενες εκλογες και θα καει.

  6. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/10/2009 14:33:08

    Λιτή και ακριβής ..

  7. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/10/2009 14:34:15

    γάιδαρεεεεεεεεε
    που είσαι βρε μητσοτακόπουλο ;

  8. Aris. A avatar
    Aris. A 07/10/2009 14:41:44

    Οπως διαβάζουμε και στα αστυνομικά μυθιστορήματα όσο τέλειος αν είναι ένας φόνος πάντα ο δολοφόνος κάνει κάποιο λάθος που τον αποκαλύπτει. Στην περίπτωση μας, αυτοί που φτάσανε τα πράγματα σε αυτήν την κατάσταση δεν υπολόγισαν το μέγεθος της συντριπτικής ήττας. Ηθελαν μια ήττα 2 με 4 μονάδες διαφορά ώστε να έχουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Και τον Καραμανλή ανίσχυρο και απελθών και το Πασόκ με ισχνή αυτοδυναμία άρα η ΝΔ να έχει σοβαρές πιθανότητες σύντομης επανεκλογής. Η αλληλουπονόμευση κατάντησε την ΝΔ ένα πολιτικό πτώμα. Είναι η δεύτερη φορά μετά το 81 που αποτυγχάνει κυβερνητικά και ηττάται καταλυτικά από δικά της σοβαρά λάθη. Αν δεν γίνουν μεγάλες αλλαγές και παραμείνει ένα κόμμα δυναστειών και πολιτικών φαμιλιών με τους ψηφοφόρους της στην γωνία να παρακολουθούν τις προσωπικές στρατηγικές των μεγαλόσχημων την επόμενη φορά η ήττα θα είναι μεγαλύτερη όσα λάθη και αν κάνει ο Παπανδρέου. Για αυτούς που εμπνεύστηκαν αυτόν τον τρόπο απομάκρυνσης του Καραμανλή υπάρχει σοβαρό στρατηγικό πρόβλημα. Στον Καραμανλή δεν συγχωρείται που επέτρεψε σε μια παρέα να τον ελέγξει και να τον οδηγήσει στην αυτοχειρία. Εχει μια τελευταία ευκαιρία αν δεν θέλει να μην απαξιωθεί τελείως στα μάτια αυτόν που τον ψήφισαν να βοηθήσει στην εκλογή ενός προσώπου που μπορεί να βοηθήσει πραγματικά το κόμμα και τον τόπο. Διαφορετικά θα ακολουθήσει η ΝΔ την τύχη της Ενωσης Κέντρου του Μαύρου.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Aris. A 07/10/2009 15:17:08

      Εχω βαρεθει να ακουω οτι ο Καραμανλης παρασυρεται απο παρεες κλπ σαν αβουλο ον.Οπως εχω γραψει υπαρχει ιστορικο προηγουμενο μεγλαου βεληνεκους για την περιπτωση Καραμανλη -ο Γκορμπατσωφ.
      Ο ιδιος επελεξε να ακολουθησει την πολιτικη που θα διελυε το κομμα του για αγνωστους λογους.

      • qwert avatar
        qwert @ ψυχραιμια 07/10/2009 15:20:24

        Συνεμορφώθη προς τα υποδείξεις..έστω και καθυστερημένα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 08/10/2009 03:34:11

        Τον «βοήθησε» η Δύση;

  9. ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ avatar
    ΑΚΡΟΒΟΛΙΣΤΗΣ 07/10/2009 14:42:26

    Ντορα παραιτησου.Για τον Καραβελα παραμονες ευρωεκλογων δεν φταιμε εμεις.Εσυ φταις.Για τις προωρες δεν φταιμε εμεις.Εσυ φταις.

  10. Στελιος avatar
    Στελιος 07/10/2009 14:58:59

    Το οτι δεν υπαρχει καποιος, δεν κανει αυτοματα τη Ντορα καλη.

    Θα απορησω εαν βρεθει ενα σεβαστο κομματι της βασης να την στηριξει μετα και τις τελευταιες ενεργειες της (Καραβελα, εκλογες κλπ). Ασε που δεν μπορει ευκολα να ξεχασει απο ποια οικογενεια προερχεται η Ντορα Μητσοτακη. (ΠΠ αφιερωμενο)

  11. F avatar
    F 07/10/2009 15:10:32

    Καὶ ἐπιπλέον, τὸ βιογραφικὸ τῆς Ντόρας εἶναι ἐπιεικῶς ἀπαράδεκτο (σπουδές, κλπ) γιὰ θέση πρωθυπουργοῦ, ἀκόμη καὶ γιὰ τὴν μπανανία πού ζοῦμε.

  12. stelios avatar
    stelios 07/10/2009 15:29:54

    Εχει δε και τεραστια επαγγελματικη προιστορια,ηταν Γραμματεας του μπαμπα της....

  13. kirdou avatar
    kirdou 07/10/2009 15:30:16

    Eγω παλι διαφωνω καθετα.Θεωρω την Μπακογιαννη εξαιρετικο στελεχος και ιδανικη για αρχηγος της ΝΔ.Πραγματικα γυναικα-πολιτικος με αναστημα,με πολυ ισχυρη προσωπικοτητα,με συγκροτημενο πολιτικο λογο,με ευαισθησιες και με εμπειρια.Καταλαβαινω οτι υπαρχει ενα κομματι της ΝΔ(πολυ μικρο ειναι αληθεια) που δεν την συμπαθει αλλα και η σπεκουλα εχει τα ορια της.Ας περιμενουμε να την ακουσουμε να δουμε τι εχει να προτεινιε και ας κρινουμε με νηφαλιοτητα και χωρις κραυγες

    • Στελιος avatar
      Στελιος @ kirdou 07/10/2009 15:37:40

      Κι αλλη παρθενογεννηση?

      Δηλαδη με βαση τη μεχρι τωρα πορεια της ως μελος μιας κυβερνησης που απετυχε, ως κομματικο στελεχος που πηρε καποιες πρωτοβουλιες που οδηγησαν σε συντριβη, ως δημαρχος της Αθηνας ....δεν κρινεται?

      Στην αστραπιαια οργανωση στελεχων που ξερουν να χειριζονται τα καινουρια μεσα επικοινωνιας (πχ. Ιντερνετ, μπλογκς), να την παινεψεις ναι.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ kirdou 07/10/2009 15:56:32

      Κιρδού, αν δεν είσαι πληρωμένο Ντοράκι, θα ήθελα να σε συμβουλέψω να μην κρίνεις από τις προσωπικές σου συμπάθειες. Βλέπεις ότι ο σχολιαστής "ψυχραιμία", ας πούμε, υποστηρίζει τη Ντόρα, αλλά αναγνωρίζει ότι είναι στα πλην της οι πολλές (αν και, κατά τη γνώμη του, αδικαιολόγητες) προσωπικές αντιπάθειες της Ντόρας.

      Θα μιλήσω ως πρώην Μητσοτακικός. Ανδρώθηκα πολιτικά μέσα από τις επιλογές Μητσοτάκη. Ανήκω στη "γαλάζια γενιά" των Πανεπιστημίων, αυτή που έκανε τη ΔΑΠ πανίσχυρη και πλειοψηφεί στα Πανεπιστήμια ακόμη και σήμερα. Τρελαινόμουν να βλέπω τον "Ψηλό" να κατατροπώνει τον Ανδρέα στη Βουλή. Θαύμαζα τη Ντόρα για αυτά που λες εσύ η ίδια. Μετά την αποχώρησή μου από την ενεργή πολιτική, φίλος καλός μου πρότεινε να ενταχθώ στην πολιτική κίνηση "Παύλος Μπακογιάννης", το think tank της Ντόρας. Είπα "όχι" από ένστικτο, διότι είχα αποφασίσει να μην ξαναβάλω ταμπέλα κομματική στον εαυτό μου. Και αποδείχθηκε πόσο δίκιο είχα. Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου (το σχέδιο Ανάν, για μένα) και είδα το Μητσοτάκη να υποστηρίζει το σχέδιο προτού καλά-καλά να τελειώσει η διαπραγμάτευση και γυρίσει πίσω από το Μπούργκενστοκ η ελληνική αντιπροσωπεία και όλα ξαφνικά φωτίστηκαν μέσα μου. Είδα το παζλ ολοκληρωμένο. Κατάλαβα τι σήμαιναν τα Ιουλιανά, κατάλαβα τι σήμαινε το Σκοπιανό, η αποπομπή Σαμαρά, κατάλαβα σε τι λούμπα υποστήριξης αυτού του αισχρού μητσοτακικού συστήματος είχα πέσει. Και τρόμαξα. Με το λάθος μου, με τις επιλογές μου, με το πόση επιρροή μπορεί να έχει η κομματική σφραγίδα και η κομματική εμπάθεια στην κρίση μου.

      Από τότε δεν είναι απλώς ότι αντιπαθώ τη Ντόρα. Είναι ότι ΞΕΡΩ πώς τα έχει καταφέρει να να έχει αυτή την επιρροή σε τμήμα του εκλογικού σώματος και, ταυτόχρονα, να καταφέρνει μέσα από το συνεχές τάισμα της διαπλοκής (μικρό μόνον μέρος της οποίας είναι η Ζήμενς) να ελέγχει υπέρ της το εκδοτικό και οικονομικό κατεστημένο. Πρόκειται για το απόλυτο ξεπούλημε της χώρας. Πώς να μην σε υποστηρίζουν όταν όλοι όσοι ζουν εις βάρος της χώρας (από τους Αμερικανούς μέχρι του νταβατζήδες και τους καναλάρχες) ελπίζουν σε σένα για ακόμη καλύτερες μέρες; Υπήρξα για λίγο καιρό μέρος του συστήματος Μητσοτάκη και ξέρω πώς σε φτιάχνουν και πώς σε γκρεμίζουν. Και πώς σε εκμεταλλεύονται, ταυτόχρονα. Πρόκειται για το πιο αισχρό σύστημα που υπάρχει στη χώρα. Χειρότερο και από το "σύστημα ΠΑΣΟΚ". Στην ουσία το "σύστημα ΠΑΣΟΚ", το Σημίτη, είναι μετεξέλιξη του "συστήματος Μητσοτάκη".

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Blimblomblim 07/10/2009 16:11:33

        Θελουν ομως πολυ μελετη και τα ιουλιανα και το σχεδιο Αναν.
        Να δουμε τωρα το σχεδιο Χριστοφια ποιο θα ειναι.
        Οι μητσοτακαιοι δεν εχουν ποτε κρυψει οτι ειναι υπερ συμβιβασμου με την Τουρκια γιατι δεν τα βγαζουμε περα.Οποιος πιστευει το αντιθετο βαρυνεται με την υποβολη συγκεκριμενων προτασεων που δυστυχως δεν βλεπω.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 07/10/2009 16:49:03

          Η Τουρκία θα ζητάει συνέχεια. Είσαι στη λογική του "μερικά στρέμματα λιγότερα"; Στρατιωτική αποτροπή είναι η μόνη λύση. Η σημερινή κατάσταση στην Κύπρο είναι πολύ καλύτερη από οποιοδήποτε σχέδιο Ανάν, που σήμαινε αποδοχή των τετελεσμένων και λόγο στα του σήμερα ελεύθερου Νότου. Είναι διακριβωμένο ότι τους αποστάτες του πλήρωνε η ΣΙΑ, η οποία είχε δει ότι η Ελλάδα δεν μπορεί να κουμαντάρει το Μακάριο και αποφάσισε να λύσει το Κυπριακό διαφορετικά, σε λύση μη-Ένωσης. Άλλο βέβαια ότι έκανε και ο Γέρος εγκληματικά λάθη, υποστηρίζοντας τον Ανδρέα του.

          The price of freedom is eternal vigilence. Ή θα υποταχθούμε ή δεν θα υποταχθούμε. Ένα από τα δύο. Ενδιάμεσο δεν υπάρχει. Μπορούσαμε να αντιμετωπίσουμε στρατιωτικά την Τουρκία το 1974, το 1987, το 1996, δεν βλέπω γιατί να μην μπορέσουμε ξανά αύριο. Το πρόβλημα είναι ο φόβος που ενέβαλε στην ελληνική κοινωνία ο Σημίτης με τα Ίμια. Ζούμε καταστάσεις πρωτοφανείς μετά το 1996, ουδέποτε φοβόντουσαν οι Έλληνες τους Τούρκους, κι ας μην ήταν πάντοτε νικηφόρες οι αναματρήσεις μας.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 07/10/2009 16:57:52

          Στρατιωτικη αποτροπη στην Κυπρο ειναι δυστυχως αδυνατη.Ρωτα οποιον ειδικο θες.
          Ουτε και εγω προτιμουσα το σχεδιο Αναν χωρις να ελπιζω σε κατι καλυτερο.
          Αλλα εδω παιχτηκε ενα περιεργο παιγνιδι τα παρασκηνια του οποιου θα φανουν αργοτερα.Ο Χριστοφιας που ηταν υπερ του σχεδιου επελεξε να στηριξει για Προεδρο Δημοκρατιας τον πλεον αδιαλλακτο αντιπαλο του σχεδιου Τασο Παπαδοπουλο ενω εδω ο Σημιτης κανονισε να αποφυγει τις ευθυνες του φορτωνοντας το ζητημα στον Καραμανλη.
          Μακροπροθεσμα η ψαλιδα ανοιγει υπερ της Τουρκιας για δημογραφικους λογους και ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟΥΣ.
          τΟ 1980 το ΑΕΠ της Ελλαδος ηταν περιπου ισο με της Τουρκια ενω τωρα ειναι το μισο.Και η υπαρξη δυο κομματων εξουσιας που θα πιστευουν και τα δυο στο μεγαλο κρατος δεν προμηνυει τιποτα θετικο.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 07/10/2009 17:05:40

          Αν είχαν εγκατασταθεί οι S-300 θα ήταν δυνατή. Γιατί φαγώθηκαν οι Τούρκοι να μην εγκατασταθούν; Εξάλλοι, οι Τούρκοι δεν μπορούν να κάνουν επίθεση στην υπόλοιπη Κύπρο για λόγους πολιτικούς. Οι Άγγλοι θέλουν Έλληνες και Τούρκους να φαγώνονται, όχι το νησί τουρκικό. Δεν θα είχαν καμία υποστήριξη από την Αγγλία, θα είχαν και στρατιωτική ακόμη αντίδραση από τις βάσεις.

          Εν πάση περιπτώσει, προτιμώ να χάσω έναν πόλεμο, από το να μην τον δώσω καθόλου και να ηττηθώ από την αρχή. Αυτή είναι η τακτική των Τούρκων και εκεί τρώμε όλο το ψάρωμα εμείς εξαιτίας της ηττοπαθούς ρητορικής κάτι Μητσοτάκηδων και Σημίτηδων.

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ ψυχραιμια 07/10/2009 17:13:34

          Φυσικα κατι θα αλλαζε αν εγκαθισταντο οι S-300.
          Mονο που οι Τουρκοι ειχαν ξεκαθαρισει οτι θα τους βομβαρδιζαν.Το ιδιο ισχυει και με τυχον προσπαθεια ενεργοποιησης της αεροπορικης βασης "Ανδρεας Παπανδρεου" -ταιριαστο ονομα- στην Παφο που ειναι αδεια απο αεροπλανα.

        • Bone Collector avatar
          Bone Collector @ ψυχραιμια 07/10/2009 17:19:41

          Όσοι πιστεύουν πως δεν τα βγάζουμε πέρα με την Τουρκία, είναι ελεύθεροι να περάσουν στην απέναντι όχθη. Δεν τους έχουμε ανάγκη.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ ψυχραιμια 07/10/2009 17:20:31

          Δεν επιβεβαιώθηκε, αλλά ούτε διαψεύστηκε ποτέ, ότι οι Ρώσοι είχαν εγγυηθεί στρατιωτική προστασία των S-300 απέναντι σε ενδεχόμενη τουρκική επίθεση. Εγώ πιστεύω ότι είχαν εγγυηθεί, αλλιώς θα τον είχαν διαψεύσει οι εκσυγχρονιστές. Χέστηδες ήμασταν, όπως πάντα άλλωστε, μεταπολιτευτικά και μετα-Σημιτικά. Ας τους βομβάδιζαν και ας ξεκινούσαμε εμείς να καταρρίπτουμε τα αεροπλάνα τους στο Αιγαίο (παίρνουμε σταθερό 9 στις 10 αερομαχίες). Έτσι κι αλλιώς, στον ίδιο παρονομαστή είμαστε πάλι. Δεν έχει S-300. Ας το χάναμε αφού προσπαθούσαμε. Τώρα, ούτε καν προσπαθήσαμε.

      • kirdou avatar
        kirdou @ Blimblomblim 07/10/2009 17:29:11

        Φιλε μου σεβαστη η προσωπικη σου εμπειρια αλλα δεν μας πειθει επι της ουσιας.Ολοι αναγνωριζουμε στην κυβερνηση Καραμανλη οτι σηκωσε αναστημα στις ΗΠΑ αναν-σκοπιανο-αγωγους και ειπε τα τρια περιβοητα οχι.Ποιος ηταν υπουργος εξωτερικων σε αυτη την κυβερνηση ο φουφουτος;Το αν ελεγχει μερος των ΜΜΕ εγω το θεωρω θετικο αν και δεν νομιζω οτι υπαρχουν πολλα στελεχη εντος ΝΔ που να εχουν δεχτει τοση λασπη οσο η Μπακογιαννη.Σε πληροφορω λοιπον οτι στην νεα γαλαζια γενια των πανεπιστημιων η Μπακογιαννη σαρωνει.Αλλα τεσπα σεβαστες οι αντιθετες γνωμες μονο που δεν μας δινετε σοβαρη εναλακτικη προταση κατι που εξανεμιζει τα οποια επιχειρηματα σας....

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ kirdou 07/10/2009 17:35:54

          Θα κομίσω γλαύκα εις Αθήνας αν πω ότι μέχρι τελευταία στιγμή διαβεβαιώνε η Ντόρα τον Μπους ότι δεν θα ασκηθεί βέτο στο Βουκουρέστι. Οι αγωγοί ήταν προσωπική πολιτική ΚΚ, που υπονομεύτηκε από τη Ντόρα. Στο σχέδιο Ανάν υπουργός ήταν ο Μολυβιάτης.

      • Κώστας Θ.΄΄ avatar
        Κώστας Θ.΄΄ @ Blimblomblim 09/10/2009 22:37:03

        Blimblomblim και γω παρόμοια εμπειρία είχα - απλώς το υπαρξιακό σοκ που περιγράφεις το έζησα πολύ νωρίτερα με εκείνη την απίστευτα κυνική δήλωση για το όνομα της Μακεδονίας. Η στάση τους στο Σχέδιο Ανάν ήταν μια επιβεβαίωση.

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ kirdou 07/10/2009 16:02:57

      Που ζεις?

      • andry avatar
        andry @ (Α)θανάσης 07/10/2009 17:39:21

        Elpidofora...mas ta les ta pragmata megale.Paei h Ntora, kahke!

  14. kirdou avatar
    kirdou 07/10/2009 15:38:31

    Οποιος ειδε την εικονα σημερα στο υπουργειο εξωτερικων με τον Παπανδρεου και την Μπακογιαννη διπλα-διπλα νομιζω οτι καταλαβαινει τι εννοω...Μια εικονα χιλιες λεξεις που λεει και η σοφη παροιμια.Υπομονη και ψυχραιμια λοιπον

  15. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 07/10/2009 15:54:01

    Αρκετά με τη "ΤΟΡΑ". Δεν έχει η ΝΔ άλλα άτομα που να μην είναι διεφθαρμένα, αντιπαθή στο 80% της κοινωνίας, άφθαρτα και μη-ελεγχόμενα από νταβατζήδες που να μπορούν να γίνουν πρόεδροι??

    Προσωπικά εάν εκλεγεί Ντόρα, σταματώ υποστήριξη σε ΝΔ και δίνω αλλού και την ψήφο. Η Ντόρα θα είναι η ταφόπλακα της ΝΔ, θα παίρνει ποσοστά το πολύ 30%.


    Παραίτηση της Ντόρας απαιτείτε και όχι υποψηφιότητα. Για να μιλάμε ειλικρινά και να μην κοροιδευόμαστε.


    Όσο αφορά τις διεθνείς διασυνδέσεις της Ντόρας, αυτές είναι ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ και όχι αβαντάζ, καθότι ανήκουν στους ηττημένους των ΗΠΑ και δεν διαθέτει πουθενά αλλού προσβάσεις. Δηλαδή διαθέτει και στη Μήζενς, αλλά είστε σίγουροί ότι αυτό είναι πλεονέκτημα?

    Συνεπώς, αποτελεί και βαρίδιο για τη ΝΔ.


    Παραίτηση και μια καλή σύνταξη γι διακοπές στα Χανιά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Dubai Expatriate 07/10/2009 16:06:53

      Οι ηττημενοι των ΗΠΑ δεν θα ειναι για πολυ ηττημενοι.
      Μηπως νομιζεις οτι οι ΗΠΑ ειναι Ελλαδα που ολοι το παιζουν αριστεροι και το ΠΑΣΟΚ κανει διπλασιες θητειες απο τη ΝΔ;
      Κατα τα αλλα συμφωνω οτι εχει αντιπαθειες.

      • Blimblomblim avatar
        Blimblomblim @ ψυχραιμια 07/10/2009 16:14:08

        Τι εννοείς όταν λες ότι δεν θα είναι για πολύ ηττημένοι; Για τις ΗΠΑ μιλάς ή για την Ντόρα;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Blimblomblim 07/10/2009 16:19:02

          Για τις ΗΠΑ.Ο πολεμος στο Αφγανισταν δεν παει καλα και οι ταλιμπαν ειναι αηττητοι.Πλησιαζει η στιγμη που ο Ομπαμα ή θα τα μαζεψει και θα τον κατακεραυνωσουν οι παντες ή θα στειλει και αλλο στρατο δημιουργωντας το δικο του Βιετναμ.
          Ουτε τα οικονομικα του προγραμματα ειχαν μεγαλη επιτυχια.

        • Blimblomblim avatar
          Blimblomblim @ Blimblomblim 07/10/2009 16:33:33

          Άρα τότε είναι ηττημένες οι ΗΠΑ; Δεν κατάλαβα ποιοι είναι αυτοί που είναι ηττημένοι των ΗΠΑ σήμερα και δεν θα είναι αύριο. Οι νεοσυντηρητικοί;

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Blimblomblim 07/10/2009 16:37:43

          Εκεινο που λεω ειναι οτι μπορει το 2012 να χασει ο Ομπαμα και να εχουμε παλι Ρεπουμπλικανους.
          Ολα εξαρτωνται απο την οικονομια και το Αφγανισταν.
          Και οι δικες μας επομενες εκλογες ειναι το 2013 (καλως εχοντων των πραγματων).

    • aris avatar
      aris @ Dubai Expatriate 07/10/2009 21:45:28

      Δώσε την ψήφο σου όπου γουστάρεις. Όποιος δε θέλει, ας πάει όπου τον φωτίσει ο Θεός. Μάντη Κάλχα...

  16. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 16:38:45

    Όσο αφορά την κ. Μπακογιάννη, για την οποία διατηρώ, όπως και για κάθε κυρία, κάποια υπόλοιπα συμπάθειας, πέραν των ικανοτήτων που μπορεί να διαθέτει και των δυνατοτήτων που μπορεί να προκύπτουν, δεν μπορούμε να λογαριάζουμε χωρίς τον ξενοδόχο. Ο ξενοδόχος δεν είναι άλλος από τον μάνατζερ. Ο επίτιμος είναι αλεπού. Πέρα από την τεράστια πείρα και τα υπερισχυρά κονέ, η ζωή μετά τα ενενήντα-τόσο (ας είναι καλά τα ελιξίρια Μπους-Κίσιγκερ) μετράει με άλλα τέρμινα και το τέμπο στο λογικό διάγραμμα είναι πιο καρτερικά δομημένο από το δικό μας. Σ' αυτό τον άνθρωπο βγάζω το καπέλο και είμαι πεπεισμένος ότι στο τέλος θα αποκαταστήσει την κορούλα, όπως ο μπαρμπα-Σταμάτης, που καίτοι οικοδόμος (συνταξιούχος) κατάφερε να ανοίξει στην δικιά του μπουτίκ.
    Πολλοί μπορεί να σκέφτονται, ότι οι καιροί είναι δύσκολοι για πριγκίπισσες. Δεν πειράζει. Και τον Κυριάκο. Εκεί βρίσκεται η μαγκιά και η καπατσοσύνη. Δηλαδή οι οικογένειες Καραμανλή και Παπανδρέου διέθεταν περισσότερο λουλάκι στο αίμα; Η λεβεντογέννα Κρήτη έβγαλε τον Βενιζέλο, μεγάλο αρχιτέκτονα της Μικρασιατικής καταστροφής. Επίτιμέ μου τα ξέρεις και τα ξέρω και τους αφήνουμε να κουρεύονται. Για όλα αποφασίζει ο Θεός στο Τσίτι.
    Η κ. Μπακογιάννη δεν χρειάζεται ούτε να εκλεγεί πρόεδρος στην ΝΔ., ούτε να ανατρέψει εκλογικά το Πασόκ, με στόχο την τελική πρωθυπουργική αποκατάσταση. Ο δρόμος είναι ήδη ανθόσπαρτος (ίσως ο Ντάντε πρόσθετε με τις πιο αγαθές προθέσεις). Και ας μας ειρωνεύονται οι κύριοι συγγραφείς της ανάρτησης, ότι αποτελούμε μειοψηφία. Δηλαδή κάμποσες μειοψηφίες μαζί δεν φτειάχνουν την πλειοψηφία; Ή ο νέος εκλογικός νόμος δεν πριμοδοτεί τις κυβερνήσεις συνεργασιών;
    Αξιότιμοι κυρίες και κύριοι: Κοιτάξτε σας παρακαλώ ολίγον κάτω από της καρέκλες διαχειριστικής διακυβέρνησης, για να διακρίνετε τον υπό ανάφλεξη βραδυφλεγή εκτοξευτήρα. Μήπως, αντίθετα προς τα εικαζόμενα από αρκετούς, δεν πάμε για Τζαμαχιρία, αλλά για μια ακόμη τζάμπα χηρεία;
    Κι ας μην ξεχνάμε αυτό που είπε ο Μανωλάκης: Οι κυβερνήσεις πέφτουνε μα η αγάπη μένει.
    Αγαπημένη μου μην κλαις. Πάμε μαζί λοιπόν αν θες, από την γη ως την Σελήνη, αφού ο Μπαμπάς δένει και λύνει.

    • ΤΙΜΩΡΟΣ avatar
      ΤΙΜΩΡΟΣ @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 18:16:20

      Αγαπητε, φιλοτιμη η προσπαθεια σου να μας πεισεις για την 'δυναμη' του ακατανομαστου -ντροπη της Κρητης- εσχατογηρου πρωην (μπρρ) αρχηγου της ΝΔ , αλλα ανεπαρκης.

      Σε δεκα χρονια ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΘΥΜΑΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ...

      Οσο για την κορη του θα ηθελα να κανω μια προβλεψη , οτι η παντρεμενη χηρα , η χαρα αυτη του στεητ ντηπαρτμεντ, το αγλαισμα αυτο του ΑΥΝΑΝισμου ΕΥΤΥΧΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΣ ΠΑΡΑΤΑΞΗ δεν θα υπαρξει ενδεχομενο να μας απασχολησει σοβαρα, εκτος και αν αναστησει το ανθυποκομματιδιο του πατρος της ,εκεινο των 'ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΩΝ' της Κρητης..

      Το παρτυ τελειωσε (the party is over - για να μας καταλαβαινει και το PASOK) και οι αθλιοι που συμμετειχαν αποχωρουν ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ Η ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ...

      Η 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ.... Η ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΝΤΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΥΑ...

    • τσώφλι πασατέμπου avatar
      τσώφλι πασατέμπου @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/10/2009 18:30:00

      Ο εθνικός Μπαμπούλας !

      Μιά συλλογική νεύρωση διακομματικού επιπέδου. Ένα είδος "τίκ", μιά συνήθεια, μιά στερεοτυπία που κατάντησε κουραστική : ο Μητσοτάκης πίσω απ'όλα, ο μηχανορράφος, ο αδίστακτος, ο εφιάλτης...

      Ένα κατασκεύασμα του Τύπου της εποχής (Κακαουνάκης, Θέμος και άλλοι ανεξάρτητοι δημοσιογράφοι) κατ'εντολή του Αλαφούζου, του Κόκκαλη και του ΠΑΣΟΚ, έγινε σάλτσα για όλα τα μακαρόνια : απο πίσω βρίσκεται ο Μητσοτάκης.

  17. Κασσάνδρα avatar
    Κασσάνδρα 07/10/2009 18:28:07

    Πας Μητσοτακικός βάρβαρος

  18. ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ avatar
    ΑΔΥΝΑΜΟΣ ΚΑΚΟΣ 07/10/2009 18:29:15

    ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΗ ΦΟΡΑ ΦΙΛΕ ΜΠΟΤΙΛΙΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΟΥ,ΠΡΟΣΘΕΤΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ Η ΝΤΟΡΑ ΦΟΡΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΓΕΝΗΘΗΚΑΝ ΜΟΝΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΥΠΟΔΗΜΑΤΑ.ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΜΑΖΙ ΑΝΕΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΠΡΩΤΗ ΦΑΣΗ ΤΟΝ Κ.Κ.ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΡΑΣΣΟΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΚΛΠ.
    ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΥΣΑΡΕΣΤΕΣ- ΚΑΤΑ ΠΑΣΑ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑ- ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΠΟΥ Θ'ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ ΕΙΣ ΒΑΡΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ,ΣΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΠΡΟ Θ'ΑΝΑΛΑΒΕΙ "Η ΣΩΤΗΡΑΣ"ΝΤΟΡΑ ΜΕ ΝΕΑΣ ΡΑΦΗΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ.
    ΝΑ ΜΑΣ ΦΥΛΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΟΥ "ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΣ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ".

  19. DIKAIOS avatar
    DIKAIOS 07/10/2009 19:09:20

    Ηλεκτρονική ψηφοφορία στο blog http://atithasos.blogspot.com για το ποιόν θεωρείτε καταλληλότερο/η για να ηγηθεί της ηγεσίας της ΝΔ. Ψηφίστε τώρα και μέχρι 6 Νοεμβρίου.

    • tiramola avatar
      tiramola @ DIKAIOS 07/10/2009 19:42:25

      @DIKAIOS...
      Έχει καμιά διαίσθηση ο θείος σου ο ατίθασος?

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/10/2009 19:18:27

    Εδω έχει έξυπνους ανθρώπους, Μητσοτακικούς και αντι-Μητσοτακικούς. Θα ρωτήσω μια απλή ερώτηση. Είναι αλήθεια ότι τα έπιασε για να κάνει την Αποστασία, Είναι αλήθεια ότι τα έπιανε όταν ήταν εξουσία; Ρωτάω. Γιατί ακόμα και αν υπάρχει υποψία ή υπαινιγμός (πέραν του liability που έχω με τέτοια ερωτήματα), διευκρινίζω, ότι ΟΛΗ η φιλολογία περιττεύει. Κι ας είναι ευφυής και μπαλκονάτος.

    Κι αν ο καυγάς είναι για να κληροδοτήσει το μηχανάκι στα παιδάκια του, καλά νά'ναι, να λείπει το βύσσινο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 07/10/2009 19:37:45

      Αρχαίε πρόσφατα μου αφηγήθηκε μια ευγενέστατη κυρία κάτι περί της αποστασίας και όσων ακολούθησαν. Ήταν πολύ διαφωτιστικά για μένα που είμαι νεότερος

  21. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 07/10/2009 19:33:41

    Νομίζω ότι αποτελεί κοινή γνώση ότι η αποστασία χρηματοδοτήθηκε από τις ΗΠΑ. Όσο για το αν τα έπιανε όσο ήταν εξουσία; Εγώ έχω κάτι μαρτυρίες από "βαθύ Κολωνάκι" ότι έπεσε πολύ λάδι. Πάρα πολύ λάδι! Δεν έγινε τίποτε χωρίς να περάσουν από το γραφείο του. Όπως και με τη Ντόρα ως δήμαρχο.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ Blimblomblim 07/10/2009 19:38:29

      Επίτρεψέ μου να διαφωνήσω. Πίσω από την αποστασία κρύβονταν Αγγλικά συμφέροντα. Η ΕΚ. ήταν δημιούργημα των ΗΠΑ με μακρύ χέρι τον Αντρέα, που έπεισε τον αγγλόδουλο πατέρα του στο σενάριο της Αράμκο.

  22. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/10/2009 20:04:08

    Τα πράγματα είναι απλά. Αν πιστέυουε, εδώ στην παρεούλα, ότι το να πληρώνεσαι για να ρίξεις την Κυβέρνηση, ή να πληρώνεσαι για δουλειές του Κράτους, είναι μεμπτό (και νομίζω ότι αυτό το έχουμε όλοι σαν κοινό παρονομαστή) να πολιτικό θέμα. Δεν πιστεύω, ούτε έχω ακούσει οτι ο ...Σαμαράς τα έπιασε. Μπορεί να τον τύλιξε σε μια κόλλα χαρτί ο Έβερτ, αλλά δεν έχω ακούσει από κανέναν τίποτα περί ιδιοτέλειας. Για ιδιοτέλεια Εβερτ, έχω ακούσει.

    Το «δωμάτιο με την πυτζάμα» του Επίτιμου (δηλαδή το δωμάτιο πίσω στην Βουλή ή του Μαξίμου που πηγαινε για σιέστα και, λένε οι κακές γλώσσες, δεχόταν με τις πυτζάμες τους κομιστές) το έχει πει υπουργός του, μάλλον αποδεκτός από την πιάτσα σαν τίμιος. Για την Ντόρα δεν ξέρω, ούτε έχω ρωτήσει. Θα μου πεις... τιμωρούμε την κόρη για αμαρτίες του μπαμπά; Δεν ξέρω, πειτε μου εσείς.

    Η «πιάτσα» είναι επικίνδυνη, γιατί καλοί μου άνθρωποι, ακόμα και αυτοί που δίνουν δώρα για να κάνουν δουλειές, με εξαίρεση τους επώνυμους 5-6 κατ' επάγγελμα κρατικοδίαιτους, έχουν κουραστεί να δίνουν.

    Τώρα, αν με ενδείξεις, ή απόψεις περί ανεντιμότητος, ή οικογενειακής μπίζνας, η βάση την επιλέξει με τις όποιες δημοκρατικές διαδικασίες... τι να πώ... μετανάστευση.

  23. vel avatar
    vel 07/10/2009 20:07:34

    σήμερα 1η μέρα της κυβέρνησης άκουσα και είδα 3 (τρία ) πραγματάκια που θεωρώ θετικότατα. Το ποτήρι πάντα είναι μισογεμάτο ΚΑΙ μισοάδειο.
    Μήπως τ' άκουσε και κάποιος άλλος;

  24. Blimblomblim avatar
    Blimblomblim 07/10/2009 20:15:53

    Ακούει κανείς τα κανάλια και μετά βγαίνει στο Ίντερνετ και τρελαίνεσαι όταν βλέπεις την απόσταση που υπάρχει μεταξύ της καναλικής προπαγάνδας και της πραγματικής άποψης των πολιτών που θριαμβεύει στο διαδίκτυο. Κάποτε έλεγαν το διαδίκτυο εικονική πραγματικότητα. Είναι έτσι; Μήπως τελικά είναι η τηλεόραση εικονική πραγματικότητα;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ Blimblomblim 07/10/2009 20:20:33

      να μην βλέπεις κανάλια...

    • sinn avatar
      sinn @ Blimblomblim 07/10/2009 20:24:34

      Σε όλα τα κανάλια εχουν ενθουσιαστεί από την ομιλία του Γιώργου στο υπουργικό συμβούλιο. O Πάσχος δήλωσε ότι η έκφραση "αντιεξουσιαστές στην εξουσία" είναι ένα κομψοτέχνημα. Η συνέχεια διαγράφεται λαμπρή. Η τηλεόραση είναι η μόνη πραγματικότητα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ sinn 07/10/2009 20:28:18

        2 λαλούν και 3 χορεύουν.......

      • lypon avatar
        lypon @ sinn 07/10/2009 20:42:48

        Κοίτα, τα κανάλια θα τον αγιογραφούν για πολύ ακόμα.

        Η στυγνή πραγματικότητα όμως είναι η καθημερινότητα. Αν καταφέρνει να δίνει ακόμα ελπίδα κατά Γενάρη - Φλεβάρη, έχει σπείρει καλό σπόρο.

        Χέστα τα κανάλια. Η προεκλογική περίοδος τελείωσε. ¨οσο και να κάνουν το άσπρο μαύρο, η κακοπέραση δεν κρύβεται. και τότε μπορεί να δούμε και απαξίωση των καναλιών!

  25. lypon avatar
    lypon 07/10/2009 20:38:15

    Ψυχραιμία κύριοι.

    Προφανώς η Ντόρα δεν είναι αθώα πολλών αμαρτημάτων, αλλά σχετικά με τις εκλογές ο ΚΚ είχε ένα πραγματικό δίλημμα: Εκλογές τώρα, με πιθανότητα διαχειρίσιμης ήττας ή εκλογές την Προεδρική άνοιξη με σιγουριά βαρειάς ήττας;

    Γιατί όλοι ξέρανε οτι ο χειμώνας για την οικονομία θα είναι μακρύς και βαρύς και ο ΚΚ ήταν ήδη χρεωμένος με πολλές αποτυχίες.

    Προσωπικά πιστεύω πως πήρε τη σωστή απόφαση, με τα δεδομένα που είχε. Και επίσης πιστεύω πως πολλοί εισηγούμενοι εκλογές την άνοιξη ήθελαν να μην απομακρυνθούν ακόμα από την κουτάλα, ελπίζοντας οτι μπουκώνοντας κι άλλο κόσμο θα είχαν μια διαχειρίσιμη ήττα...

    Κακώς, πολύ κακώς. Αν τώρα η διαφορά ήταν 10%, πόση θα ήταν την άνοιξη;

    • Παλιός Οννεδίτης avatar
      Παλιός Οννεδίτης @ lypon 07/10/2009 21:30:11

      Νομίζω ότι κάνεις λάθος στην αξιολόγηση της απόφασης Καραμανλή. Ο ΚΚ είχε ήδη προχωρήσει σε ενέργειες για την αναθέρμανση της οικονομίας (εκκίνηση ΕΣΠΑ, ΤΕΜΠΜΕ, προστασία δανειοληπτών κλπ), την προστασία των οικονομικά ασθενέστερων (έκτακτο επίδομα), την βελτίωση της κατάστασης με τους λαθρομετανάστες και την ανάληψη πρωτοβουλιών για θέματα δημόσιας τάξης με αυξανόμενη αποτελεσματικότητα. Κυβερνώντας όμως από τον Σεπτέμβριο του 2008 και υπό την συνεχή απειλή απώλειας της κοινοβουλευτικής πλειοψηφίας, συνεχών ανακινήσεων θεμάτων πραγματικών και υποθετικών σκανδάλων και την αναμόχλευση των κοινωνικών διεκδικήσεων από την αντιπολίτευση, όταν πλέον ανακοινώθηκε με τον πλέον επίσημο τρόπο ότι το πασοκ θα προκαλέσει εκλογές με την αφορμή της προεδρικής εκλογής και ενώ ακόμα η διεθνής οικονομική κρίση επιμένει αντιλήφθηκε ότι η χώρα έμπαινε σε περιπέτειες ειδικά ενόψει ενός εξαιρετικά απειλητικού Δεκεμβρίου. Γνώριζε ότι τα απαραίτητα μέτρα που χρειάζονταν δεν ήταν εφικτό να περάσουν μέσα σε ένα τέτοιο πολιτικό και κοινωνικό κλίμα. Μια παρατεταμένη εκλογική περίοδος με ανοιχτά εχθρικά ΜΜΕ θα οδηγούσε την χώρα στην καταστροφή που θα προκαλούσε αστάθεια. Προφανώς και μπορούσε να ακολουθήσει την πάλαι ποτέ μικροπολιτική προσέγγιση μοιράζοντας αυξήσεις και παροχές και να πορευτεί μέχρι την προεδρική εκλογή παίζοντας το χαρτί του δημοφιλούς Παπούλια. Αυτό το σενάριο έχει παιχτεί πολλές φορές. Να θυμίσω τον υπεύθυνο Σημίτη που στην απέλπιδα προσπάθεια να ανατρέψει την οδυνηρή ήττα που ερχόταν εξάντλησε κάθε πιθανή παροχή πριν δώσει το δαχτυλίδι για να αποφύγει την λαϊκή κρίση.
      Αυτή η επιλογή κομματικά ήταν συμφέρουσα, αλλά επιζήμια για την χώρα. Μπροστά σε αυτό το δίλημμα συνειδητοποίησε ότι μόνη ωφέλιμη ρότα για την χώρα θα ήταν να πει όλη την αλήθεια για την οικονομία και να πάει σε εκλογές, ώστε με οποιοδήποτε αποτέλεσμα η χώρα να αποκτήσει κυβέρνηση με νέα εντολή που θα μπορούσε να προχωρήσει με δυναμισμό στην συνέχιση των απαραίτητων πολιτικών για να ξεπεραστεί η κρίση το λιγότερο ανώδυνα για την χώρα. Παράλληλα μια αναβαπτισμένη κυβερνητική πλειοψηφία θα μπορούσε να διαπραγματευτεί πιο εύκολα με την ΕΕ. Φυσικά η μάχη που έδωσε στόχευε είτε να διεκδικήσει την αυτοδυναμία, οπότε από θέση ισχύος να άλλαζε τις ισορροπίες, είτε στην περίπτωση που δεν υπήρχε αυτοδυναμία να πίεζε το πασοκ να συγκυβερνήσει ώστε να ξεπεραστούν οι σκόπελοι που είναι μπροστά. Το ρίσκο που πήρε απέτυχε για τον ίδιο και την ΝΔ αλλά πέτυχε τον βασικό στόχο.
      Να γλιτώσει η χώρα τον κατήφορο της αστάθειας και να θέσει ως πολύτιμη παρακαταθήκη την ειλικρίνεια και την υπευθυνότητα στην ελληνική πολιτική ζωή. Όσοι σπεύδουν να διαγράψουν δεν υποτιμούν έναν υπεύθυνο ηγέτη αλλά την κρίση των ελλήνων πολιτών. Θα έρθει ο καιρός ξανά του Κώστα Καραμανλή

  26. boanerges avatar
    boanerges 07/10/2009 20:52:13

    Μάλλον η ίδια. Με τίποτα όμως δεν θα μπορούσε να προβλεφθεί εκ των προτέρων.

  27. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/10/2009 21:19:18

    Επειδή η ιστορία πάει να καταντήσει οπαδική καντρίλια, ας βάλω τα πράγματα κάτω με όσο λίγο μυαλό μου έχει δώσει η φύση:

    -οι Ηρακλειδείς φταίνε; κάποιοι έκαναν μια εισήγηση είτε λόγω βλακείας είτε λόγω κακής εκτίμησης είτε προωθώντας τα υποχθόνια σχέδια τους. Ποιος αποφασίζει; Κρίνουμε την εισήγηση ή την απόφαση; Ως απάντηση στους εκπροσώπους της οργισμένης Καραμανλικής Βάσης...
    -πριόνιζε κάποιος τον αρχηγό; μάλιστα και ο αρχηγός είτε ήταν μειωμένης αντίληψης είτε δεν αντιδρούσε. Σωστά;
    -ποιος θα τολμούσε να αμφισβητήσει τον ΚΚ τον Β αν έκανε το 1/10 από ότι είχε πει το 2004;
    -ο Ελ Σιντ με το επικοινωνιακό χάρισμα δεν έχει ευθύνες για την κάλυψη νόμιμων ηθικών και προσωπικών άτυχων στιγμών;
    -Ο Τατούλης, ο Πολύζος, ο Μανώλης για να πω τρεις τουλάχιστον που είχαν τα μπαλάκια να εκφράσουν την γνώμη τους όταν ήταν παντοδύναμος ήταν υπονομευτές; οι υπόλοιποι που γκρινιάζουμε 2 χρόνια είμαστε Μητσοτακικοί, Σαμαρικοί, κυνικοί κλπ
    -οι ψηφοφόροι του 2009 (2 φορές) και του 2007 που έκατσαν σπίτι τους ήταν Μητσοτακικοί;
    -η επικράτηση της επικοινωνίας επί της πολιτικής για 5,5 χρόνια φαντάζομαι είναι έργο σκοτεινών κύκλων...και εγώ που νόμιζα ότι ο αρχηγός είναι για να διοικεί και όχι να ρεμβάζει...

    Ας δεχτώ ότι δεν ισχύει τίποτα από όσα παραπάνω αναγράφω. Δεν είχε καταλάβει τίποτα και είναι θύμα υπονόμευσης και συνωμοσίας.
    Τώρα έχει χάσει...και τι κάνει θέλει απλά να φύγει χωρίς να κοιτά πίσω.

    Λοιπόν:

    -γιατί όχι ένα προσυνέδριο στις 07/11/09 για αλλαγή του καταστατικού ως προς το τρόπο εκλογής του Προέδρου;
    -γιατί να μην γίνει ένα άνοιγμα για εγγραφές νέων μελών; όσοι πάνε να γραφτούν τώρα στο -10 θα είναι από αυτούς που ήταν σπίτι λόγω πικρίας ή συμπεριφορών
    -γιατί όχι ένα συνέδριο 7/12/09 θέσεων προβληματισμού και εκλογής;

    Μην αρχίσουν ορισμένοι τις παπαριές για σφιχτό χρονοδιάγραμμα. Αν οι σύνεδροι δεν ξέρουν τα προβλήματα και τις λύσεις δεν τους αξίζει να είναι σύνεδροι, 60 ημέρες υπεραρκούν.

    Γιατί ο ΚΚ ο Β θέλει άμεση εκλογή από ένα κονκλάβιο βαρόνων οικογενειών και φίλων;

    Ας βγάλουν λοιπόν τον ...Πανίκα για να μην μας δουλεύουν τουλάχιστον με τις καμαρίλες και τα παιχνίδια τους.

    ΥΓ

    ...καγχάζω όταν ακούω Εβερτ Βαρβιτσιώτη Μητσοτάκη Μπενάκη να το παίζουν Νέστορες και καθοδηγητές. Πάτρωνες του οικογενειακού φέουδου που τιτλοφορείται ΝΔ είναι και για αυτό οι δεξιοί κάθονται σπίτι και η κοινωνία τους δίνει ....-10.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ο Ιθαγενής 07/10/2009 21:52:20

      Οι Ηρακλείς του Στέμματος (όχι οι Ηρακλειδείς που είναι οι οπαδοί της ΠΑΕ ΗΡΑΚΛΗΣ) Μη κάνουμε τα ίδια λάθη με τους αγράμματους υπουργούς μας με τα βαριά ονόματα!!!

    • Shalai avatar
      Shalai @ Ο Ιθαγενής 07/10/2009 22:45:58

      @Ιθαγενή,


      Μια πρώτη ερώτηση αν μου επιτρέπεις σε ένα ας το πούμε υποθετικό σενάριο:

      Αν ήσουνα στη θέση του ΚΚ... Είχες ξεκινήσει την θητεία σου σαν ΠΘ με πολύ ισχυρή λαϊκή εντολή, είχες όλες τις καλές προθέσεις να προσφέρεις, οι θέσεις σου ήταν πατριωτικές και καλές... Αλλά σε κρατάγανε γερά... Και παρ' όλα αυτά εσύ συνέχιζες. Και όσο συνέχιζες σε έκαιγαν, και όσο σε έκαιγαν τόσο οι δικοί σου σε ψαλίδιζαν... και όσο σε ψαλίδιζαν τόσο τα ΜΜΕ σε εκμηδένιζαν... Και όσο σε εκμηδένιζαν τόσο πείσμωνες και τόσο έλεγες όχι στα Σκόπια, όχι στην Τουρκία... Και όσο πείσμωνες τόσο σε ξαναέκαιγαν... Και όσο σε ξαναέκαιγαν τόσο σε ξαναεκβίαζαν και δεν σε άφηναν να κυβερνήσεις...

      Εσύ τι θα έκανες?

      Μια δεύτερη ερώτηση... Πέφτει κανείς από τον 4ο μόνο και μόνο επειδή έχει ερωμένη - λαϊκιστί γκόμενα?

      Και ένα σχόλιο... Ναι, γίνανε λάθη και κανείς δεν γεννήθηκε πρωθυπουργός. Ναι, κάποιες φορές φάνηκε να είναι στον κόσμο του αλλά για μια κοινωνία που κυριαρχεί ο τηλεκανιβαλισμός των 8 και με ένα κόμμα που είναι αρκετές φορές για τα πέρα αμπέλια... ξέρω και γώ... μήπως να λέμε και κανά πάλι καλά...?

    • lypon avatar
      lypon @ Ο Ιθαγενής 07/10/2009 22:55:33

      Βρε Ιθαγενή, όλοι μα ΟΛΟΙ φοβούνται την προσφυγή στη Βάση. Προτιμάνε του 4000+ εκλέκτορες γιατί νομίζουν πως μπορούν να ελέγξουν την κατάσταση.

      Και μετά απορούμε γιατί φύγανε κάπου 700.000 ψηφοφόροι από τη ΝΔ...

      Βρε, να η ευκαιρία να τους ξαναμαζέψετε!

      • sinn avatar
        sinn @ lypon 07/10/2009 23:03:50

        Σωστά. Αλλά με διασκεδάζει αφάνταστα η δαιμονοποίηση/θυματοποήση Σαμαρά και η θυματοποίηση/δαιμονοποίηση Ντόρας. Μικρό χωριό, μεγάλη κακία. Το ξεκατίνιασμα θα ξεπέρασει ακόμη και τις αλησμόνητες στιγμές ΓΑΠ-Μπένυ.

    • ΑΡΗΣ Θ avatar
      ΑΡΗΣ Θ @ Ο Ιθαγενής 08/10/2009 00:50:10

      Οργισμένε Ιθαγενή
      1 Η απόφαση για τις εκλογές χρεώνεται στον Καραμανλή και είναι προφανώς άνευ νοήματος η προσπάθεια "Καραμανλικών" να την χρεώσουν σε Μπακογιάννη-Σουφλιά. Βεβαίως η απόφαση μπορεί να πρέπει να ΠΙΣΤΩΘΕΙ στον Καραμανλή , αλλά ατυχώς κανείς δεν μπορει να αποδείξει ότι τον Μάρτη η ΝΔ θα έπαιρνε 30% και Ο τόπος θα είχε περάσει μια άνευ προηγουμένου ταλαιπωρία.
      2 Ο πρωθυπουργός έχει αντικειμενική ευθύνη για τα πάντα.Για όσα γινόταν, για όσα δεν γινόταν όπως επίσης και για όσα δεν καταλάβαινε. Δεν μπορεί να του χρεωθεί ότι ήταν υποχρεωμένος να δράσει σε ένα επικοινωνιακά εχθρικό περιβάλλον που έκανε την τρίχα τριχιά. Κακα τα ψέμματα η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ των ΜΜΕ έπιασε ακόμα και σε παραδοσιακούς ΝΔτες ακόμα και σε ΝΔτες που μπορεί τελικά με βαρια καρδιά να ψήφισαν ΝΔ
      3 Ο Τατούλης και ο Μανώλης και κάμποσοι άλλοι με τον τρόπο που συμπεριφέρθηκαν έγιναν (φυσιολογικά) αντικείμενο εκμετάλλευσης από τα ΜΜΕ έκαναν απλώς ζημιά στην παράταξη χωρίς να βοηθήσουν καθόλου στη βελτίωση της.
      4 Αυτό το περί επικράτησης της επικοινωνίας επί της πολιτικής πολύ ακούγεται τελευταία και δεν το καταλαβαίνω. Να δεχθώ ότι η ΝΔ ήταν κατώτερη των προσδοκιών, να δεχθώ ότι είχε πολλές αδυναμίες,να δεχθώ αν επιμένεις ότι δεν έκανε τίποτα αλλά να μου λες ότι η ΝΔ έκανε επικοινωνία (πότε? με ποιους? πως?) ειλικρινά δεν αντέχεται.

      Σχετικά με τα συνεδριακά επειδή πιστεύω στη αξία των διαδικασιών και της τήρησης τους θεωρώ ότι το καλύτερο είναι να ακολουθηθεί πιστά ότι προβλέπει το καταστατικό για τη συγκεκριμένη περίπτωση (παραίτηση Προέδρου).

      Καγχάζεις για όσους "το παίζουν Νέστορες της παράταξης" Έλεος βρε Ιθαγενή! Είπαμε να γκρινιάξουμε ,να πετροβολήσουμε, να χυθεί αίμα στην αρένα, να καλαμοκαβαλήσουμε, να τους βγάζουμε όλους άχρηστους αλλά αν δεν έχουν δικαίωμα να μιλάν ως Νέστορες άνθρωποι που έχουν παρελθόν 10 ετιών στην παράταξη και υπήρξαν και αρχηγοί της τότε ποιος μπορεί να μιλάει? Κάποιος ΙΘΑΓΕΝΗΣ και κάποιος ΑΡΗΣ Θ ?

  28. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 07/10/2009 21:45:13

    όποιος έχει ζήσει από μέσα τη ΝΔ ξέρει τις πρακτικές της Μητσοτακικής παρέας: εκβιασμοί,αποκλεισμοί,συκοφαντίες κλπ. Οχι πως δεν τα κάνουν κι άλλοι αλλά η μεθοδικότητα της Ντορικής παρέας εντυπωσιάζει. Cosa nostra!

  29. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 07/10/2009 21:57:13

    όποιος έχει ζήσει από μέσα τη ΝΔ ξέρει τις πρακτικές της Μητσοτακικής παρέας. Οχι πως δεν τα κάνουν ενίοτε κι άλλοι αλλά η μεθοδικότητα της Ντορικής παρέας εντυπωσιάζει.

  30. nagia avatar
    nagia 07/10/2009 22:00:04

    Συμφωνω με ολους,οσους μιλησαν κατα της Ντορας και του πατροσ της και υπερασπιζομαι τις θεσεις τους.Αν βγει Ντορα πολοι δεν προκειται να ψηφισουν Ν.Δ., οπως διβαζω και σε αλλα μπλογκς.Στις δημοσκοπησεις που γινοντε απο μπλογκς ο Σαμαρας ειναι παααααρα πολυ μπροστα απο την2η Ντορα.

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ nagia 07/10/2009 22:24:42

      λογικό η ντόρα στηρίζεται από μηχανισμού τύπου μπένυ... Μακάρι να έρθει ο Σαμαράς και φύγει από την ΝΔ ο μητσοτακισμός, ας κάνει νέο κόμμα.

  31. Πρώην μητσοτακικός avatar
    Πρώην μητσοτακικός 07/10/2009 22:16:04

    Οι αριστεροί κατηγορούν τον Μητσοτάκη για λάθος λόγους (1965), και τσιμπάνε και μερικοί δεξιοί. (Αρχηγό της Δεξιάς ζητούμε, όμως, όχι της Αριστεράς. Για το 1965 θα μπορούσε να ανταπαντήσει κανείς ότι ευθύνεται ο γερο-Παπανδρέου που παραιτήθηκε, παρασυρμένος από τα μπλεξίματα του αρχισυνωμότη υιού του (και μην θυμίσουμε τι έσουρνε ο ίδιος ο Γέρος στον Ανδρέα... Αλλά το αίμα νερό δεν γίνεται, και θέλησε να τον προστατέψει), μετά την άρνηση του βασιλέως, και πολύ σωστά, να αποδεχθεί επέμβαση του πρωθυπουργού στο έργο της δικαιοσύνης.) Για το 1965 μπορεί πολλοί να διαφωνείτε, αλλά το ότι αντιπαθούν τον Μητσοτάκη οι αριστεροί δεν τον κάνει ακατάλληλο για ηγέτη της Δεξιάς. Αντιθέτως, θα λέγαμε. Αλλού είναι όμως οι ευθύνες του Μητσοτάκη, και μάλιστα απέναντι της παρατάξεως τής οποίας ηγήθηκε, της Δεξιάς.

    Μεταφέρω παλαιό αλλά επίκαιρο άρθρο από τον παλαιό δικτυακό τόπο του Αντίβαρου.

    Ο ρόλος της οικογένειας Μητσοτάκη στα ελληνικά πολιτικά πράγματα: Αδήριτη η ανάγκη απομάκρυνσης της κυρίας Μπακογιάννη από το Υπουργείο των Εξωτερικών

    Γεώργιος Ι. Μάτσος
    Δ.Ν., Δικηγόρος

    Αντίβαρο, Δεκέμβριος 2007

    • Κασσάνδρα avatar
      Κασσάνδρα @ Πρώην μητσοτακικός 07/10/2009 22:36:01

      Πας Μητσοτακικός Βάρβαρος.- ©

      • Factorx avatar
        Factorx @ Κασσάνδρα 07/10/2009 22:36:26

        χαλαρά φιλενάδα

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Πρώην μητσοτακικός 07/10/2009 22:37:43

      Δεν μας δίνεις το link του άρθρου.

      • Bone Collector avatar
        Bone Collector @ Επώνυμος 07/10/2009 23:39:33

        Το άρθρο, εδώ:

        http://www.antibaro.gr/society/matsos_mhtsotakhs.php

  32. PSILOS avatar
    PSILOS 07/10/2009 22:34:36

    ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΓΟΝΕΩΝ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΤΕΚΝΑ?ΤΟΤΕ Ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ Ο ΜΙΚΡΟΣ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΤΟ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ?ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΑΣΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΠΑΠΑΧΕΛΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΠΟΛΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ.Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΠΟΥ ΕΡΙΞΕ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Ή Ο ΑΒΡΑΜΟΠΟΥΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΣΕ Ο Κ.Κ ΚΑΙ ΕΦΤΙΑΧΝΕ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ?ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΟΤΙ Η ΝΤΟΡΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ ΜΟΝΗ ΤΗΣ.ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΤΗΣ Ν.Δ ΤΙ ΗΤΑΝ ΠΡΩΤΑΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΗ.ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ-ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ-ΣΑΜΑΡΑΣ-ΕΒΕΡΤ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΣΤΟΜΑ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ?ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΚ ΗΤΑΝ ΕΣΟΚΛΕΙΣΤΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΗΞΕΡΕ ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΟΜΑ.

  33. Κώστας Θ.΄΄ avatar
    Κώστας Θ.΄΄ 07/10/2009 22:48:14

    όχι Κασσάνδρα, ο Χατζηδάκης καλός είναι. Αλλά τι να κάνουμε, έχει κι αυτός υποχρεώσεις στον Νονό.
    Ο Μίλτος πως βρέθηκε στην παρέα; Έίδα και χθές τον πατέρα του και δε μας τα λέει καλά... Αποφάσισε κι αυτός να βοηθήσει τον γιό του που έχει ήδη μπει στην κλίκα.

  34. SARACTOR avatar
    SARACTOR 07/10/2009 22:55:09

    ΠΡΟΣ STANGE ATTRACTOR:

    Όντως οι Ηρακλείς του στέμματος είναι και όχι Ηρακλειδείς, αλλά καθηκον των δημοσιογράφων είναι να μεταφέρουν τη δήλωση αυτούσια. Εξ' άλλου με εισαγωγικά αναπαράγεται η δήλωση. Δεν την υιοθετεί ο συντάκτης, ως σωστή. Μάλλον με δόση ειρωνείας την αναπαράγει. Αλλά κι εσύ ρε STRANGE ATTRACTOR που ... δεν είσαι αγράμματος, είναι δυνατόν να γράφεις "μη κάνουμε". Ήμαρτον!!! ΜΗΝ κάνουμε είναι. ΜΗ(Ν) (κ,π,τ και μπ,γκ,ντ κλπ). Και χωρίς εισαγωγικά. ΧΕ, ΧΕ, ΧΕ

  35. Factorx avatar
    Factorx 08/10/2009 00:39:46

    !!;;;;;

  36. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 08/10/2009 09:25:51

    Σωστά. Ιδίως αυτοί που δεν έχουν και ιδιαίτερες ικανότητες μπορούν να επιβιώσουν μόνο εντασσόμενοι στην Cosa Nostra των Χανίων.

  37. Marianna avatar
    Marianna 08/10/2009 12:22:30

    H εμπαθεια εχει κ ενα οριο πια!!! Ολοι εσεις εδω θελετε το καλο της ΝΔ κ για αυτο μας προτεινετε να μην βγαλουμε αρχηγο τη Ντορα! Ας αφησουμε στην ακρη επιτελους της χαμηλου επιπεδου αναλυσεις κ μαλιστα πιστευοντας πως οι ΝΔημοκρατες ειναι τοσο χαζουληδες που θα χαψουν ολα αυτα που γραφετε. Την φοβαστε την Ντορα γιατι δεν ειναι σαν τον Καραμανλη. Γιατι δεν θα κατσει ποτε να την αποδομησουν με το γαντι ουτε τα καναλια ουτε οι πρασινες φυλλαδες ουτε οι υπολοιποι δελφινοι. Το πιο ισχυρο χαρτι της ΝΔ σημερα ειναι η Ντορα. Κ μαλιστα δεν εχει κανενα προβλημα να γινουν οι εκλογες απο τη βαση της ΝΔ διοτι η βαση την θελει με τα χιλια. Εχει εμπειρια,εχει λογο,εχει προσωπικοτητα,εχει διασυνδεσεις,υψωνει το αναστημα της,δεν φοβαται κανεναν,εχει διορατικοτητα,εχει διδαχθει απο τα λαθη των αλλων (φαινεται κ απο τη σταση που κραταει στο θεμα της διαδοχης τωρα),εχει πιστη σ' αυτο που κανει,ξερει να αγωνιζεται,δεν εφυγε ποτε απο το κομμα,εχει κανει εργο στο υπ.Εξωτερικων,ξερει απο αντιπαλους κ πως να του πολεμαει,ξερει ποια ειναι κ τι θελει να κανει (πραγμα που ο Καραμανλης απειρος ακομα δεν μπορεσε ποτε να φτασει) κ ελπιζω να τα καταφερει για να κλεισει κ πολλα στοματα συνασπισμου με τους φοβερους αρχηγους σαν τον Αλαβανο που πουλησαν το κομμα στο πασοκ για να το κανουν κυβερνηση κ μετα να τρεχει ο Τσιπρας να μαζεψει οτι ειχε απομεινει για να μπει στη βουλη. Υπαρχουν κ ορισμεοι που πρεπει να κοιτανε την καμπουρα τους πριν κανουν μισες προτασεις για τα αλλα κομματα!!!!!

    • Swell avatar
      Swell @ Marianna 08/10/2009 12:43:26

      Εχω την εντύπωση ότι δεν ξέρεις εσύ τη Ντόρα.

    • Blimblomblim avatar
      Blimblomblim @ Marianna 08/10/2009 12:47:09

      Πώς κάνεις έτσι; Αν συμφωνούν όλοι για εκλογή απο τη βάση, γιατί δεν το κάνουν; Μόνον οι αντίπαλοί της επιμένουν. Αυτή το ρίχνει ότι "αποφάσισε ο Καραμανλής", ο αβανταδόρος της. Όσο για τα κανάλια, ε, δεν έχουμε καμιά αμφιβολία ότι δεν πρόκειται ποτέ να την αποδομήσουν!

  38. Γκαλέτι avatar
    Γκαλέτι 09/10/2009 07:40:28

    Είναι ανόητα αυτά που βλέπω να γράφονται σε βάρος της Ντόρας.
    Το πιό ανόητο είναι η ασταμάτητη προπαγάνδα που βλέπω να λέγεται οτι δέν την θέλει κανένας απο την βάση της Νέας Δημοκρατίας.
    Πρώτο βουλευτή στην Α' Αθηνών μόνιμα δηλαδή την βγάζουν τα φαντάσματα.
    Δήμαρχο Αθηναίων την έβγαλαν τα φαντάσματα.
    Συνεχίστε έτσι θα φτάσει κάποια στιγμή που θα αλληθωρίσετε.

  39. Marilena avatar
    Marilena 10/10/2009 17:16:51

    Οσοι μιλατε υπερ της Ντορας, να ερθετε να επισκεφθειτε την Κρητη για να δειτε απο κοντα τους τραμπουκους που εχει στην δουλεψη της η αγια οικογενεια και τι μπορει να παθει κανεις απο αυτους αν δεν κανει τα κεφια τους.
    Αν ο Πρετεντερης και η Τρεμη (βλεπε Λαμπρακης και μεγαλα συμφεροντα) καταφερουν να σας πεισουν να κανετε ενα συνεδριο με συνοπτικες διαδικασιες θα λουστουμε ΟΛΟΙ
    τις τακτικες της COSA NOSTRA που θα επιβαλει το Μιτσοτακεικο το οποιο χρωσταει τα παντα πλεον στα ξενα πανισχυρα κεντρα.
    Ας διευρυνουμε την διαδικασια εκλογης, να αγωνιστουμε να εκλεξουμε τον αρχηγο απο την βαση.

    • Γκαλέτι avatar
      Γκαλέτι @ Marilena 10/10/2009 19:15:31

      Εγώ δέν είμαι Κρητικός είμαι Μανιάτης αλλά σε αυτά που λές περι βάσης συμφωνώ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.