#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/02/2013 22:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με την αμφισημία της, η αξιωματική αντιπολίτευση παίζει εν ου παικτοίς



Αυτό το σημείωμα γράφεται επίτηδες τώρα που έχει κάπως καθίσει ο κουρνιαχτός σχετικά με την σύλληψη των ιδεολόγων ενόπλων ληστών. Διότι αφορά ένα ζήτημα που κατά την γνώμη μας αξίζει περισσότερη νηφαλιότητα από αυτήν που θα του δινόταν στο μάτι του κυκλώνα.

Πολλές δεκάδες φίλων και γνωστών, όχι παλαβών της Αριστεράς με κλειστό σύστημα σκέψης αλλά συγκροτημένων και ευφυών νέων ανθρώπων, αντιμετώπισε το ζήτημα της σύλληψης των ιδεολόγων ενόπλων ληστών με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που θα αντιμετώπιζε την αστυνομική βία στην περίπτωση ενός απλού διαδηλωτή ή του «φοιτητή της ζαρντινιέρας». Αποκλειστικά σαν ένα περιστατικό κρατικής βίας, αστυνομικής βίας κατ’ αυτούς άδικης και αδιανόητης. Υπονοείται η ουσιαστική, αν όχι νομική, αθωότητα. Εξισώνονται η κακομεταχείριση του διαδηλωτή και οι μώλωπες του καλασνικοφόρου τρομοκράτη που μόλις προ ολίγου κρατούσε όμηρο σε κλεμμένο αυτοκίνητο: χέρι χέρι με αυτήν την εξίσωση έρχεται η αντίληψη, ενδεχομένως ανεπίγνωστα, ότι «τελικά δεν έκαναν και κάτι κακό τα παιδιά». «Γιατί να είναι κακό να κλέψεις μια τράπεζα;» -  «άλλωστε και η μητέρα αναγνωρίζει το δίκιο των αγώνων του γιού της» - ο εχθρός είναι το κράτος και «η βία των Μνημονίων», ο αστυνομικός τελικά γίνεται «γουρούνι» χωρίς ανθρώπινη υπόσταση (χωρίς μάνα), που χαιρόμαστε να τον βλέπουμε φλεγόμενο - πολὺ σύντομα, η παραθεώρηση της διαφοράς του φοιτητή-διαδηλωτή και των τεσσάρων της Κοζάνης καταλήγει στην συνειδησιακή νομιμοποίηση του να κυκλοφορείς με ένα καλάσνικωφ, να κρατάς ομήρους και να κλέβεις αυτοκίνητα και τράπεζες. Από νέους ανθρώπους που μέχρι χθες-προχθές σκεφτόντουσαν τελείως διαφορετικά. Το κοινωνικό κλίμα διαχέεται και μεταλλάσσει.

Παράλληλα, όσοι επιχαίρουν με την σύλληψη των ενόπλων τρομοκρατών βαφτίζονται ακροδεξιοί που «θα ήθελαν τον Γρηγορόπουλο νεκρό» ή οσφυοκάμπτες νοικοκυραίοι: γι’ αυτούς είναι, αν όχι συνειδητοί εχθροί, τουλάχιστον οι «χρήσιμοι ηλίθιοι» του καθεστώτος.

Οι συνειδήσεις διαμορφώνονται διαρκώς, και ειδικά στην πυκνότητα της κρίσης: αυτό το εκτεταμένο φαινόμενο της συμπάθειας στους τρομοκράτες, ειδικά στις νεώτερες ηλικίες, δεν δημιουργήθηκε από μόνο του, αλλά από ένα νεύμα που δημιούργησε κλίμα: η αξιωματική αντιπολίτευση, παρά τα σχετικά προσεγμένα της ανακοινωθέντα, διάχυσε –όχι τόσο με αυτά, αλλά με την δράση ολόκληρου του μηχανισμού της, ειδικά του δημοσιογραφικού μηχανισμού- αυτήν την αντίληψη στην κοινωνία,  ότι το μείζον σε όλην την ιστορία των «τεσσάρων της Κοζάνης», σχεδόν το αποκλειστικού ενδιαφέροντος, είναι το ξύλο που έφαγαν τα «παιδιά» και ότι το ζήτημα πρέπει να προσεγγιστεί με τον γνωστό τρόπο της προσέγγισης του ζητήματος «αστυνομική βία», δηλαδή όπως το προσεγγίζουμε στους δαρμένους διαδηλωτές και στην περίπτωση του φοιτητή της ζαρντινιέρας. Δημιουργείται λοιπόν κοινωνικό κλίμα, ζυμώνονται συνειδήσεις, και ζυμώνονται προς μία ριζοσπαστική κατεύθυνση που δίδει πλήρη άφεση αμαρτιών στην «κοινωνική αντίσταση με τα καλάσνικωφ».

Πρόκειται περί συνειδητής επιλογής ριζοσπαστικοποίησης της κοινωνίας; Όχι, δεν νομίζω. Απλώς, πρόκειται περί της ενεργοποίησης των αντανακλαστικών ενός κόμματος του 4%, ενός μικρού σχηματισμού που οφείλει να συσπειρώνει διαρκώς τους πιστούς του επί τη βάσει των διαφορών τους με τους άλλους χώρους, και ειδικά των πιο ακραίων διαφορών τους, ώστε να συνεχίσει να υπάρχει. Στην μετάβαση από το 4% στο 27% επιχειρήθηκε ένα «ρετουσάρισμα» του πολιτικού λόγου, μάλλον ένα μακιγιάζ ώστε να αποφεύγονται λεκτικές γκάφες που δίνουν λαβή για δικαιολογημένο ανελέητο επικοινωνιακό πόλεμο. Όμως, ο πυρήνας της λογικής των αντιδράσεων του ΣΥΡΙΖΑ (είπαμε: πρωτίστως των αντιδράσεων του μηχανισμού ως συνόλου, όχι της ανακοινώνουσας κορυφής) παραμένει ο ίδιος, και πάντως... κεντροαριστερόν δεν τον λές: συσπείρωση ακριβώς επί τη βάσει της ακρότητας.

Όταν όμως έτσι λειτουργεί η αξιωματική αντιπολίτευση της χώρας, και δη στην πυκνότητα της κρίσης, τα πράγματα γίνονται πραγματικά επικίνδυνα, παίζουν εν ου παικτοίς: όταν η μισή κοινωνία οδηγείται στο να θεωρήσει περίπου θύματα τους ένοπλους με πολυβόλα όπλα τρομοκράτες, με τους οποίους ταυτίζεται απέναντι στον κοινό εχθρό που είναι η κρατική βία και το κράτος, τότε ξημερώνουν οσονούπω μέρες που θα κάνουν την Χρυσή Αυγή να μοιάζει απλώς με γραφικούς περίεργους.

Η αξιωματική αντιπολίτευση δεν δίνει τόνο μόνο με τις αναφορές της, αλλά και με τις παραλείψεις της  και κυρίως, κυριώτατα με τις αμφισημίες της. Αμφισημίες που «καταδικάζουν την βία», αλλά ταυτόχρονα κλείνουν το μάτι στους οικείους ότι ο καλασνικωφόρος ληστής τραπεζών δεν είναι απολύτως ξένος προς τις ιδέες μας, τα πιστεύω μας και τις αρχές μας. Δεν είναι εκείνος ο «κακός»: ο «κακός» είναι η αστυνομία και το κράτος, και αυτό δεν αλλάζει όσα καλάσνικωφ κι αν κραδαίνεις.

Ας έχει λοιπόν υπ’ όψιν του ο Αλέξης Τσίπρας πως επείγει η μετεξέλιξη του κόμματός του σε έναν φορέα που δεν θα βάζει φωτιά και βόμβα σε ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή στο κομμάτι που έμμεσα ή άμεσα επηρεάζει. Διότι δημιουργούνται οι βάσεις για πολύ, πολύ άσχημες καταστάσεις. Πρέπει να φερθεί σαν αξιωματική αντιπολίτευση – δηλαδή, σαν αυτό που ήδη είναι.

Πέρα από τις σημερινές ευθύνες της αξιωματικής αντιπολίτευσης για την ριζοσπαστικοποίηση των νέων στην κατεύθυνση της συμπάθειας στον ένοπλο βίαιο αγώνα, υφίστανται βέβαια και πολύ συγκεκριμένες, καθώς και πολύ εκτεταμένες, ευθύνες της διακυβερνήσεως της χώρας το 2008. Ο Δεκέμβρης του 2008 και η υψηλή πολιτική του «να αφήσουμε τα παιδιά να ξεσπάσουν» δημιούργησαν τις βάσεις για μια ριζοσπαστικοποίηση που τώρα βγάζει τους πρώτους πραγματικούς καρπούς. Έκπληξη: τα παιδιά μεγάλωσαν. Οι τότε δεκαεξάχρονοι που πετούσαν τα νεράτζια στα αστυνομικά τμήματα άρχισαν να γυρεύουν τα καλάσνικωφ. Κινδυνεύουμε να επαληθευτεί ο Τζίμης Πανούσης, με μάγειρα την κάποτε Δεξιά και σερβιτόρο την σημερινή Αριστερά: «Μικροαστοί / θα σας φάνε τα παιδιά σας / κανίβαλοι, κανίβαλοι θα γίνουνε».

Ξέρετε, δεν έχουμε δει ακόμα πραγματικό διχασμό και «εμφυλιακό κλίμα». Όμως, μερικοί κάνουν τα πάντα για να δούμε λίαν συντόμως...

Αστυάναξ  Καυσοκαλυβίτης

ΥΓ: Σε όσους παραμυθιάζονται για την επικέντρωση των αναρχικών στην «απαλλοτρίωση τραπεζών», ότι δήθεν σέβονται την ανθρώπινη ζωή και απλώς αντιστέκονται στον καπιταλισμό, αφιερώνουμε την φράση με την οποία ξεμπέρδεψε ο «τοξοβόλος» σε παλαιότερο άρθρο του με τον δολοφονηθέντα αθώο ταξιτζή της Πάρου: γι’ αυτόν είναι απλώς η «δολοφονία ενός ρουφιάνου».

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. panos avatar
    panos 07/02/2013 23:17:28

    Φοβαμαι οτι σε λιγο διαστημα με...........αυτες τις πολιτικες θα δουμε και πολλους
    νοικοκυραιους ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΧΙΑ.

  2. ARISTOMENIS VIGILANT avatar
    ARISTOMENIS VIGILANT 07/02/2013 23:50:00

    Πρόταση θέματος για λογοτεχνικό βιβλίο: " Εσύ μαμά, πού ήσουν;"

  3. Zugzwang avatar
    Zugzwang 07/02/2013 23:57:52

    Αν διαβασει καποιος το κειμενο του "τοξοβολου", στο οποιο αναφερεται ο Α.Κ, θα διαπιστωσει οτι οι ληστες αυτοι δεν εχουν καθολου πολιτικο λογο. Απλα ακολουθουν καποιες πρακτικες που ειναι η φυσιολογικη εξελιξη (και καταληξη) των συμπεριφορων των κουκουλοφορων, των "μπαχαλακηδων" και των καταληψεων. Και, αυτο φανηκε καθαρα πια, εχουν πισω τους καποιους που δεν θελουν καθολου να κανει την δουλεια του ο Δενδιας. Δεν λυνονται με ληστειες τα προβληματα μιας χωρας.

  4. Zugzwang avatar
    Zugzwang 08/02/2013 00:21:51

    "Οι αστυνομικοι δεν εχουν μανα"...Για να αποδειξει το αντιθετο, μια μητερα αστυνομικου εφτιαξε ενα προχειρο πανο που εγραφε "Εχουν και οι αστυνομικοι μανα!" και πηγε χθες και σταθηκε μονη της απεναντι απο τους φιλους των ληστων που διαδηλωναν εξω απο το δικαστικο μεγαρο. Οι γενναιοι διαδηλωτες την εβρισαν και την γιουχαραν, φυσικα.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Zugzwang 08/02/2013 01:16:49

      Ὅσο ἀπαξιώνουν οἱ ΠΙΟ ΑΓΡΙΟΙ ἀπὸ τοὺς Χρυσαυγίτες τὴν ἀνθρώπινη ζωή, ἔτσι ἀκριβῶς τὴν ἀπαξιώνουν οἱ ΠΛΕΙΣΤΟΙ τῶν «ἀγωνιστῶν». Ξέρεις ὅτι ἡ φωτογραφία τῆς μάνας μὲ τὸ πανὼ κυκλοφορεῖ μονταρισμένη μὲ γουρουνοκεφαλή; Ἀπὸ τὸ 2008, τὸ πόσα μέηλ εὐαίσθητων ἀριστερῶν ποὺ ὁρκίζονται στὴν κοινωνικὴ δικαιοσύνη ἔχω λάβει, μὲ φωτογραφία ἀστυνομικοῦ νὰ φλέγεται ἀπὸ μολότωφ καὶ «χιουμοράκι» τύπου «χοιρινὸ φλαμπέ», δὲν περιγράφεται.

      Ὅταν πρωτοάρχισε ἡ ρητορικὴ γιὰ τὰ «δύο ἄκρα», τὴν θεωροῦσα τραβηγμένη. Κάθε μέρα ὅμως τὴν βλέπω νὰ φανερώνεται μπροστά μου. Καὶ γιὰ τὰ δύο ἄκρα ἡ ἀνθρώπινη ζωὴ δὲν ἔχει ἀξία, παρὰ τὶς ρητορικὲς φιοριτούρες. Ὁ φονευμένος ταξιτζῆς εἶναι «ρουφιάνος», ὁ ἀστυνομικὸς ὑπάλληλος «γουρούνι» καὶ ἡ μητέρα του κατάπτυστη.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 15:23:18

        Συμφωνω. Φοβαμαι μονο μηπως το ενα ακρο φανταζει ολο και περισσοτερο "αρσακειαδα" μπροστα σ'εκεινο με τα πολεμικα οπλα και τις απαγωγες. Αυτο ας το σκεφθουν καποιοι.

  5. Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
    Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 00:25:27

    H αστυνομική βία, είναι αποκρουστική και κατακριτέα έτσι κι αλλιώς στη συνείδηση των ‘’όχι παλαβών της Αριστεράς με κλειστό σύστημα σκέψης αλλά συγκροτημένων και ευφυών νέων ανθρώπων’’. Είτε επειδή έχουν παρακολουθήσει τον υπερβάλλοντα ζήλο με τον οποίο εκτελούν τα ‘’καθήκοντά’’ τους τα όργανα της τάξης κατά τη διάρκεια των ειρηνικών διαδηλώσεων όπου επιτίθενται κατά αόπλων διαδηλωτών, γυναικών, συνταξιούχων και λοιπών αθώων, είτε γιατί οι νέοι άνθρωποι εξ ορισμού αντιτίθενται σε οποιανδήποτε μορφή καταπιεστικής επιβολής της εξουσίας.

    ‘’Γιατί να είναι κακό να κλέψεις μια τράπεζα;»
    Γιατί άραγε δεν είναι κακό να κλέψεις έναν ολόκληρο λαό, να τον εξευτελίσεις και να τον εξαθλιώσεις, γιατί τάχα μπορείς να λεηλατήσεις μια ολόκληρη χώρα και να μην πληρώσεις ποτέ για την προδοσία σου, αντίθετα τα θύματά σου να σε χρηματοδοτούν κι όλας αδρά, ενώ θα περιφέρεσαι ανά τον πλανήτη και θα εξηγείς αμειβόμενος πως τα κατάφερες να ισοπεδώσεις την πατρίδα τους;
    Καταλάβατε τώρα Αστυάνακτα Καυσοκαλυβίτη γιατί το ‘’έγκλημα΄΄ του να κλέψεις ….απλά μία τράπεζα (που τοκογλυφικά κλέβει ασύστολα τους πολίτες, που τους παίρνει τα σπίτια, και τους καταχρεώνει για να καλύψει τις ζημιές της κακοδιαχείρισης και της ρεμούλας των διοικήσεών της που ατιμώρητα συνεχίζουν το…έργο τους) έχει ηθικά πλέον χάσει κάθε έρεισμα στη συνείδηση των νέων ανθρώπων που ως επί το πλείστον βλέπουν καθαρότερα χωρίς προκαταλήψεις και συντηρητικές εμμονές; Η κοινωνία ολόκληρη δεν λυπάται (μάλλον μισεί), τις τράπεζες-τοκογλύφους που μας κλέβουν με την έγκριση των νόμων που οι ίδιες θεσπίζουν.
    Δεν τα κάνει φυσικά όλα αυτά ο …Σύριζα όπως ατυχώς προσπαθείτε να τον χρεώσετε. Ο Σύριζα δεν μπορεί να κάνει απολύτως τίποτε από αυτά που του…καταλογίζετε. Είναι πιο λίγος από όσο προσπαθείτε να τον παρουσιάσετε για τις ανάγκες της ….συσπείρωσης των οπαδών εν όψει ντέρμπι. Με κόπο, άτεχνα εντελώς, προσπαθεί να καβαλήσει το κύμα της οργής, της αγανάκτησης, της απελπισίας και της απόγνωσης που κάθε μέρα θεριεύει.
    Η γύμνια, η ανικανότητα, η αποτυχία και η πλήρης χρεοκοπία των επί 40 χρόνια ασκούντων την εξουσία κατάφερε να δημιουργήσει έναν πολίτη που ζει εν μέσω του γενικού θριάμβου της παρανομίας σε όλα τα επίπεδα και δεν σοκάρεται πλέον με όσα επιχειρούν να τον σοκάρουν οι υψηλόμισθοι απατεώνες με τα Armani και τις κρατικές λιμουζίνες. Αυτό είναι το πρόβλημα. Όχι ο Σύριζα.
    Όσο για τα 25άχρονα με τα καλάσνικωφ, μη σοκάρεστε τόσο που η πλειοψηφία της κοινωνίας αρνείται να τα αντιμετωπίσει με σκληρότητα και αναλγησία όπως κάνει συνήθως με τους παιδόφιλους και με τους βιαστές. Δεν είναι από εξοικείωση με την ένοπλη βία, ούτε γιατί οι …πληρωμένοι κονδυλοφόροι του Σύριζα περάσανε το μήνυμα ότι οι τρομοκράτες είναι άκακα…παιδιά. Η εξήγηση πιστεύω έχει να κάνει με τη φύση της Ελληνικής ψυχής, που ακόμα και εν μέσω της απόλυτης καταστροφής, διατηρεί ακόμη την ευαισθησία και τον ανθρωπισμό της, που την εμποδίζει να λειτουργήσει ανθρωποφαγικά και πρωτόγονα. Για την ώρα, μπορεί να διακρίνει και να ‘’δικάσει’’ ψύχραιμα το θύμα που σπρώχτηκε να γίνει θύτης, μπορεί να αισθανθεί την ενοχή που της αναλογεί, όταν τα ίδια τα παιδιά της παίρνουνε τα καλάσνικωφ και στρέφονται ενάντια στην ανικανότητά της, να τα υπερασπιστεί.
    Δεν είναι ο…Σύριζα λοιπόν. Το έλλειμμα Δημοκρατίας, Δικαιοσύνης, Ισονομίας, Ισοπολιτείας και ΝΕΜΕΣΕΩΣ είναι. Μην ερμηνεύετε λοιπόν τα σημάδια με μικροπολιτική συμφεροντολογία.
    Εδώ που φτάσαμε, μας σώζει μονάχα η αλήθεια ακόμα κι όταν δεν συμφέρει….

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 01:10:58

      Στὴν σκέψη -ὅταν δὲν εἶναι θολὴ- ὑπάρχει ἱεράρχηση προτεραιοτήτων: πρῶτον, τὸ μονοπώλιο τῆς βίας στὴν κοινοβ. δημοκρατία τὸ ἔχουμε ἐκχωρήσει στὸ κράτος, δεύτερον ἐξετάζουμε πῶς ἐφαρμόζεται αὐτὸ τὸ μονοπώλιο. Ἂν δὲν μᾶς ἀρέσει ἡ ἀκριβὴς ἐφαρμογή του, δὲν ἀκυρώνεται ἡ πρώτη ἀρχή, ἀλλὰ προβάλλουμε τὸ πολιτικὸ αἴτημα γιὰ βελτίωση. Ἂν ὅταν δὲν μᾶς ἀρέσει ἡ ἀκριβὴς ἐφαρμογὴ ἑνὸς πυλώνα τοῦ πολιτεύματος... τὸν ρίχνουμε, ἀφήνω στὴν φαντασία σας τὴν συνέχεια. Κάπως ἔτσι σκέφτηκαν καὶ οἱ πραξικοπηματίες τὸ '67, μπάη δὲ γουαίη.

      Ἡ δὲ κοινωνία στὴν πλειονότητά της «τά'χει δεῖ ὅλα» μὲ τοὺς 20χρονους μὲ τὰ καλάσνικωφ: τὸ ἔλασσον μισὸ εἶναι ποὺ ἐφευρίσκει προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις. Ποῦ βρήκατε τόση «συμπάθεια» στὴν κοινωνία, Κύριος οἶδε.

      Τόσες δεκαετίες ἤξερε ἡ ἑλληνικὴ κοινωνία νὰ τρώει τὰ παιδιά της διὰ τοῦ ἐλλείμματος, τοῦ ὑπέρογκου δανεισμοῦ καὶ τῆς ἀπίσχνανσης τῆς παραγωγικότητας, τώρα θυμήθηκε ὅτι «οἱ τράπεζες τὴν κλέβουν». Λυπᾶμαι, ἀλλὰ I won't buy it.

      Ἡ δὲ «ἐξαθλιωμένη νεότητα» βρίσκει τὸ πρόσωπό της στοὺς Γόνους Βορείων Προαστίων; Ξανά, εὐχαριστῶ δὲ θὰ πάρω.

      Αὐτὸ ποὺ ἀρνεῖστε πεισματικὰ νὰ καταλάβετε εἶναι ὅτι ἀπὸ τὴν «τιμωρία τῆς κακῆς τράπεζας» μέχρι τὴν «δολοφονία ἑνὸς ρουφιάνου» εἶναι ἕνα τσιγάρο δρόμος.

      Ἀλλὰ μᾶλλον τὸ καταλαβαίνετε, ἀφοῦ ἤδη λέτε ὅτι τὸ νὰ ΜΗΝ παίρνει κανεὶς τὰ καλάσνικωφ εἶναι... «προκαταλήψεις καὶ συντηρητικὲς ἐμμονές».

      (Καλὰ γιὰ «μικροπολιτικὲς συμφεροντολογίες» δὲν τὸ συζητάω κἄν. Ἂν σᾶς χαλάει ἠ ἀνάγνωση ἄρθρων γνώμης, γιατί τὴν προσπαθεῖτε;)


      Καὶ νὰ ξέρετε κάτι: ἡ Κοζάνη εἶναι πιὸ κοντὰ ἀπ' ὅσο νομίζετε.

      • Νεράκι avatar
        Νεράκι @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 01:28:33

        @τὸ μονοπώλιο τῆς βίας στὴν κοινοβ. δημοκρατία τὸ ἔχουμε ἐκχωρήσει στὸ κράτος

        Ναι, ΑΛΛΆ, μέχρι τη σύλληψη. Μετά, γυρνάει μπούμεραγκ και σε λίγο καιρό θα πέσει πάνω σε κεφάλια ΑΘΩΩΝ αστυνομικών, όταν θα τους γαζώσουν σε ενέδρα για αντεκδίκηση οι "άπλυτοι" (ο όρος είναι του Χαρδαβέλα, από ανταπόκριση του ΜΑΗ 68! Ε, φάκτορα;)

  6. tsakali avatar
    tsakali 08/02/2013 00:55:40

    συγνωμη αλλα εισαι εκτος κλιματος , για να μην πω οτι ριχνεις λαδι στην φωτια.επικεντρωσου στα υψωμενα χερια για 3 κιλα πορτοκαλια που εκαναν τον ΓΥΡΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.δεν μας ταιριαζει ως ΕΛΛΗΝΩΝ ΤΕΚΝΑ στην χωρα του ΞΕΝΙΟΥ ΔΙΑ. ΚΑΙ ΔΕΣ την σημερινη δημοσκοπηση για το φορολογικο συστημαΟΠΟΥ ΤΟ 96% ΤΟ ΘΕΩΡΕΙ ΑΔΙΚΟ..!!! ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΝΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΜΟΝΟΣ(ο Πρωθυπουργος). ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ tsakali 08/02/2013 01:19:00

      Δὲν θεωρῶ σωστὸ ἢ δίκαιο τὸ φορολογικὸ σύστημα, καὶ σίγουρα -ΣΙΓΟΥΡΑ- ὄχι «φιλελεύθερο». Τὸ τονίζω. Μολαταῦτα, ποιό φορολογικὸ νομοσχέδιο ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΚΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΝΔΕΙΑΣ δὲν θὰ ἔπαιρνε... ποσοστὰ Τσαουσέσκου στὴν ἐρώτηση ἂν εἶναι ἄδικο;;;

    • Νεράκι avatar
      Νεράκι @ tsakali 08/02/2013 01:20:51

      Οι σύντροφοί του, Βενιζέλος και Κουβέλης δεν παλεύουν, δηλαδή;

      Και τι θα ήταν χωρίς αυτούς;

  7. Zugzwang avatar
    Zugzwang 08/02/2013 01:02:46

    @Ο Μίτος της Αριάδνης
    Αν ηταν οπως τα λετε, θα συμφωνουσα και εγω μαζι σας. Δυστυχως, το κειμενο του "τοξοβολου", στο οποιο αναφερεται ο Α.Κ, δειχνει το αντιθετο. Ελλειψη πολιτικου λογου, περιφρονηση προς τον νεκρο ταξιτζη της Παρου (τον αποκαλει ρουφιανο), ενδιαφερον μονο για τους φιλους και αυταρεσκεια. Δεν ειναι ετσι οι επαναστες. Και, βεβαια, οι επαναστατες δεν στηριζονται στις μαμαδες τους και στους τηλε-εισαγγελεις. Ο ΣΥΡΙΖΑ οφειλε και σαν αξιωματικη αντιπολιτευση και σαν κομμα της αριστερας να καταδικασει τις τυχοδιωκτικες ενεργειες των ληστων-απαγωγεων, χωρις να προσπαθησει να αλλαξει τον φωτισμο της υποθεσης στρεφοντας τους προβολεις προς τα σημαδια των προσωπων τους. Αλλα φαινεται οτι εχουμε τρελαθει τελειως.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Zugzwang 08/02/2013 01:19:56

      Ἀκριβῶς αὐτὸ θέλω νὰ πῶ κι ἐγώ.

    • Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
      Ο Μίτος της Αριάδνης @ Zugzwang 08/02/2013 11:08:52

      @ Zugzwang : Μην εστιάζετε στο κείμενο του ....τοξοβόλου και τις ανοησίες που γράφει. Δεν είπε κανείς οτι τα σαλταρισμένα 25άχρονα είναι παράδειγμα προς μίμηση, ούτε τους αναγόρευσε σε ...ιδανικούς επαναστάτες !!! Δεν το είδατε φυσικά πουθενά στα σχόλιά μου (που απλά διαπιστώνουν και δεν επιβραβεύουν), όμως αφού σας εξυπηρετεί να το χρησιμοποιήσετε για να δημιουργήσετε την ...ευκαιρία να πείτε περί Σύριζα, κ.λ.π., κ.λ.π. , το ...φαντάζεστε!
      Η τρομοκρατία, οι απελπισμένες κινήσεις καταστροφής και αυτοκαταστροφής νέων ανθρώπων που επιτίθενται κατά αυτού που θεωρούν σάπιο, είναι το βαθύ, σκοτεινό δάσος. Η μικροκομματική αντιπαράθεση ΝΔ-Σύριζα και η απεγνωσμένη προσπάθεια αλληλοενοχοποίησης (οι μεν ακροδεξιοί οι δε ακροαριστεροί), είναι ένα μικρό ασήμαντο δεντράκι, που ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, παρά μονάχα τους φαντάρους αυτών των σχηματισμών.
      Αλλά φαίνεται οτι έχουμε τρελαθεί τελείως! (Τι έγινε; Ως εδώ αντέξαμε στο διάλογο; Ηρθε η ώρα της τροπής σε φυγή;;)

      • Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
        Ο Μίτος της Αριάδνης @ Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 12:03:53

        '' (Τι έγινε; Ως εδώ αντέξαμε στο διάλογο; Ηρθε η ώρα της τροπής σε φυγή;;)''
        Aυτό άκυρο. Νόμισα οτι αποκλείστηκε το σχόλιό μου. Ζητώ συγνώμη.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 15:16:33

        @Ο Μιτος της Αριαδνης
        Δυο πραγματα με ενοχλησαν σ'αυτη την ιστορια.
        1. Το οτι ηρωποιηθηκαν αυτοι οι ανθρωποι (και οι οικογενειες τους) απο τους τηλε-εισαγγελεις των καναλιων της διαπλοκης που ειναι απο τους κυριους υπευθυνους για την κατασταση που εχουμε φτασει εδω σημερα. Απ'οτι καταλαβαινω απο τα σχολια παρακατω, και εσεις και αλλοι συνομιλητες επισης ενοχληθηκατε.
        2. Το οτι ο ΣΥΡΙΖΑ, αντι να καταδικασει απεριφραστα τον τυχοδιωκτισμο αυτων των στοιχειων, εσπευσε να καταδικασει την αστυνομια για βασανισμους, χωρις να ξερει ακομα τι πραγματι ειχε συμβει αφου η συλληψη εγινε μετα απο συμπλοκη και τα σημαδια μπορουσαν να ειναι αποτελεσμα της. Και αυτο την στιγμη που δεν ειχαν συλληφθει (και δεν εχουν ακομα συλληφθει) αλλοι τεσσερεις ληστες
        οπλισμενοι με πολεμικα οπλα. Επισης, Ο ΣΥΡΙΖΑ, σαν αξιωματικη αντιπολιτευση, θα επρεπε να γνωριζει οτι στις περισσοτερες χωρες, οι νομοι περι τρομοκρατιας επιτρεπουν την κρατηση σε απολυτη απομονωση για μεγαλο διαστημα των υποπτων για τρομοκρατια. Εδω ειδαμε το μοναδικο φαινομενο, να επιτρεπουν σε υποπτους για τρομοκρατια, την δευτερη κιολας ημερα της συλληψης, να δεχονται επισκεψεις των μαναδων τους και των μπαμπαδων του! Αυτη την περιεργη μεγαλοθυμια της αστυνομιας επρεπε να καταγγειλλει πρωτα η αξιωματικη αντιπολιτευση και μετα ολα τα αλλα, αν υπηρχε λογος.

  8. tsakali avatar
    tsakali 08/02/2013 01:07:02

    ΑΡΙΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΟ του ΜΙΤΟΥ ΤΗΣ ΑΡΙΑΝΔΗΣ. ΒΑΘΟΣ Κ ΠΝΕΥΜΑ, μπραβο.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ tsakali 08/02/2013 01:21:00

      Ἒ τότε κλέψε κι ἐσὺ μιὰ τράπεζα μὲ καλάσνικωφ, μπορεῖς. Δὲν τρέχει τίποτα, ἐκείνη σὲ ἔκλεψε πρώτη. Αὐτοδικία κι ἅγιος ὁ Κουφοντίνας.

      • Έκτορας avatar
        Έκτορας @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 11:21:34

        Αφήστε τους Κουφοντίνες που με τα ΒΠ καμία σχέση.
        Εγώ τώρα δα σκέφτηκα άλλο :
        Ολοι μνημονεύουν τα λόγια του Μάκι, από την Όπερα της Πεντάρας του Μπρέχτ (λίγο πριν πάει στην κρεμάλα):
        ''Τι είναι η ληστεία μιας τράπεζας, μπροστά στην ίδρυση μιας τράπεζας; Με πνίγει το δίκιο μου και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Είμαι μικρός και μ΄έφαγε το ανάστημά μου ... ''
        Καταλάβατε;

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ Έκτορας 08/02/2013 15:17:58

          Αγαπητέ Έκτορα, τώρα θυμήθηκα κι εγώ κάποιες σοφές σκέψεις του Bertolt Brecht :

          1) Τι ωφελεί χωμένος μέχρι το λαιμό στη λάσπη, να κρατάς τα νύχια των χεριών σου καθαρά;
          2) Είναι ευκολότερο να ληστέψεις ιδρύοντας μια τράπεζα, παρά απειλώντας έναν ταμία.
          3) Σε κάθε ιδέα, πρέπει να ψάξει κανείς από πού έρχεται και πού πάει. Μόνο έτσι μπορούμε να καταλάβουμε αν είναι καλή ή όχι.
          4) Γιατί να λέμε βίαια τα νερά ενός ποταμού και όχι τις όχθες που τα περιορίζουν;
          5) Αυτοί που είναι εναντίον της πολιτικής είναι υπέρ της πολιτικής που τους επιβάλλεται.
          6) Μη φοβάστε τόσο πολύ το θάνατο, όσο μια ανεπαρκή ζωή.
          7) Είδα το παλιό να πλησιάζει, μα ερχόταν σα νέο.
          Σερνόταν πάνω σε καινούργια δεκανίκια που
          κανένας δεν είχε ξαναδεί και βρωμούσε νέες
          μυρωδιές σαπίλας που κανείς δεν είχε πριν
          ξαναμυρίσει.

      • Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
        Ο Μίτος της Αριάδνης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 12:12:47

        Όταν τα βρίσκουμε ...σκούρα, καλό θα είναι να μην καταφεύγουμε σε απλοϊκά, βολικά και κατασκευασμένα παιδαριώδη συμπεράσματα, ούτε και σε αστείες προτροπές.
        Ληστείες συμβαίνουν καθημερινά γύρω μας. Χωρίς καλάσνικωφ. Με το γάντι και με τους ''νόμους τους'' ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΝΟΥΝ, ΜΑΣ ΞΕΣΠΙΤΩΝΟΥΝ, ΜΑΣ ΕΞΕΥΤΕΛΙΖΟΥΝ. Αυτό αποτελεί διαπίστωση και βαθιά επίγνωση. Δεν είναι σε καμιά περίπτωση προτροπή για παράνομες ένοπλες ενέργειες. Εννοείται....

  9. Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 08/02/2013 01:23:16

    Aστυάναξ Χ Μίτος Αριάδνης=Χ
    Σίγουρα αγαπητέ Αστυάνακτα το "φαινόμενο" των αναρχοληστών με τα καλάσνικωφ δεν οφείλεται στον Σύριζα ούτε αποτελεί την έναρξη του ένοπλου αγώνα του νέου ΕΑΜ (ΕΚΜ), κατά της κατοχής της χώρας μας απο τους Υπερτραπεζίτες. Αλλά αγαπητέ Μίτε δυστυχώς δεν πρόκειται για τους πρωτοπόρους της λαικής εξέγερσης κατά των κατακτητών, που όπου νάναι θα τους ακολουθήσουν χιλιάδες. Μακάρι να ήταν, κι εγώ μαζί τους θα ήμουνα. Και μάλλον και η πλειοψηφία των ένστολων συμπολιτών μας. Αλλα δεν είναι αυτοί οι αναμενόμενοι επαναστάτες δυστυχώς. Πρόκειται για μιά ακόμα ομάδα αναρχομπάχαλων που συγκρουεται ηδονιζόμενη (υπερέκκριση αδρεναλίνης) με μια ομάδα αστυνομομπάχαλων. Αν δεν το καταλάβατε υπάρχουν και αυτοί και δρούν σαν ανεξάρτητο σώμα μέσα στο σώμα της αστυνομίας. Είναι δηλαδή ένα άλλο είδος χουλιγκανισμού που πολλές φορές συγκρούεται και στα γήπεδα. Οι ίδιες ομάδες είναι...
    Καμμία σχέση με τον Σύριζα όπως λέει ο Κεδίκογλου, και καμία σχέση με το παρακράτος των δεξιοφασιστών που του απαντάει ο Γλέζος.
    Θλιβερό το θέαμα των ξυλοκοπημένων νέων, αλλα εξ ίσου θλιβερό και οδυνηρώτερο το γάζωμα των νεαρών αστυνομικών απο όμοιες... ομάδες αναρχομπάχαλων...

    • Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
      Ο Μίτος της Αριάδνης @ Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 08/02/2013 12:18:28

      Συμφωνώ κατά πολύ με το πνεύμα του σχολίου σας Αριστείδη-ΕΠΙΚΟΥΡΕ .

      • Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
        Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 13:55:27

        Eυχαριστώ θερμά, αλλα αυτή η ικανότητά σας, σας προσθέτει πολλούς πόντους...

    • Kanaris avatar
      Kanaris @ Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 08/02/2013 13:21:00

      Το πνεύμα της παρέμβασης είναι γενικά σωστό, με ένα όμως αδύνατο σημείο: Δυστυχώς δεν πρόκειται για δύο ομάδες «..»μπάχαλων, που λύνουν τις διαφορές τους συγκρουόμενες μεταξύ τους, όπου και όποτε δώσουν ραντεβού, πχ στο ματς της Κυριακής ή στην Παιανία. Αντίθετα οι μεν στοχεύουν άκριτα κοινωνικούς χώρους, με άμεσο κίνδυνο για παράπλευρες απώλειες σε ανθρώπινες υπάρξεις, και οι δε κάνουν κατάχρηση της εξουσίας που εμείς όλοι ενσυνείδητα τους έχουμε εκχωρήσει.
      Για τους δεύτερους ευτυχώς τα πράγματα είναι ευκολότερα: Η συντεταγμένη Πολιτεία πρέπει με κάθε μέσον να τους υπενθυμίζει και να τους επιβάλλει να συμπεριφέρονται με βάση τους νόμους της και τους όρκους τους. Για τους πρώτους δυστυχώς το παιγνίδι ουσιαστικά χάθηκε από τους γονείς τους, όπως πολύ εμπεριστατωμένα και άλλοι έχουν επιχειρηματολογήσει.

  10. tsakali avatar
    tsakali 08/02/2013 01:30:25

    αλλο καταλαβες.ΕΝΝΟΩ να προτεινουμε ΤΟ ΘΕΤΙΚΟΝ κ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ. ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ tsakali 08/02/2013 01:33:42

      Ἡ πρόταση τοῦ ἄρθρου εἶναι ἡ ἀκόλουθη: «Ας έχει λοιπόν υπ’ όψιν του ο Αλέξης Τσίπρας πως επείγει η μετεξέλιξη του κόμματός του σε έναν φορέα που δεν θα βάζει φωτιά και βόμβα σε ένα μεγάλο κομμάτι της ελληνικής κοινωνίας, δηλαδή στο κομμάτι που έμμεσα ή άμεσα επηρεάζει».

      Γιὰ τὴν οἰκονομικὴ κατάσταση καὶ τὶς κυβ. πολιτικὲς τὰ λέμε σὲ ἄλλα ἄρθρα.

  11. Νεράκι avatar
    Νεράκι 08/02/2013 01:32:42

    Μερικοί, προπαγανδίζουν το αντάρτικο πόλης/τρομοκρατία/αυτοδικία κλπ:

    «Οφείλουμε να πούμε πως όταν υπάρχει αναλγησία και ανευθυνότητα από την πλευρά της εξουσίας, τότε πράγματι πυροδοτούνται φαινόμενα ανυπακοής και αυτοδικίας.

    Όταν διαρρηγνύεται το κοινωνικό συμβόλαιο ανάμεσα στην κυβέρνηση και τον λαό, τότε καταρρέει η εμπιστοσύνη των πολιτών στους νόμους και διαχέεται κάθε είδους αντικοινωνική προδιάθεση.

    Όταν διαλύεται η οικονομία από αλλεπάλληλες φοροεπιδρομές, εκεί οδηγούμαστε.

    Όταν πληρώνουμε επί δεκαετίες για μελλοντικά αγαθά και υπηρεσίες, εκεί οδηγούμαστε.

    Όταν αυξάνονται τα τιμολόγια των ΔΕΚΟ πολύ πέρα από τα όρια ανοχής των ανθρώπων, εκεί οδηγούμαστε.

    Η ανυπακοή στους νόμους της δημοκρατίας είναι αντικοινωνική συμπεριφορά ή οδηγεί σε αντικοινωνικές συμπεριφορές. Αλλά αυτό είναι μόνο η μισή αλήθεια.

    Η άλλη μισή και οφείλουμε να την πούμε, είναι ότι η αναλγησία της κυβέρνησης, πυροδοτεί κάθε είδους αντικοινωνικές συμπεριφορές»

    ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΠΕΙ ΑΥΤΑ;

  12. tsakali avatar
    tsakali 08/02/2013 01:44:35

    προς Α.Κ. κατανοητος τωρα. ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ η ΜΕΤΕΞΕΛΙΞΗ του Αλεξη η ΜΗΠΩΣ η μετεξελιξη της κοινωνιας? αυτο νομιζω οτι χανουμε. ευχαριστω κ καληνυχτα σας

  13. Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
    Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 08/02/2013 01:50:26

    Ο Βενιζέλος.

    • Νεράκι avatar
      Νεράκι @ Αριστείδης-ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ 08/02/2013 14:54:46

      ΛΑΘΟΣ!

      Ο Σαμαράς, στις 3/2/2011, στην Κ.Ο. της Ν. Δ.

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Νεράκι 08/02/2013 20:03:21

        Συγκινηση. Ενα δακρυ κυλα στην αριστερη μου παρεια.

        • Νεράκι avatar
          Νεράκι @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 09/02/2013 04:08:25

          Χα, χα, χα!!!

  14. Κελάδων avatar
    Κελάδων 08/02/2013 02:35:20

    Θα συμφωνήσω σχετικά με τα του κοινωνικού συμβολαίου, όσον αφορά όμως τα υπόλοιπα δεν νομίζω ότι αφορούν την περίπτωση μας καθώς οι περιπτώσεις των τεσσάρων καλασνικοφόρων νεαρών αλλά και πολλών ακόμη συλληφθέντων ομοϊδεατών τους, αποδεικνύουν ότι τα κίνητρα τους είναι άλλα. Δεν νομίζω ότι τους έπληξε σε τόσο μεγάλο βαθμό η φοροεπιδρομή (ούτως ή άλλως αυτό δεν βροντοφωνάζουν όλοι οι συριζαίοι? να φορολογηθούν επιτέλους οι πλούσιοι? ...οι οικογένειες των τρομοκρατών δηλαδή..) , ή οι αυξήσεις στα τιμολόγια των Δεκο. Καμμία φτώχεια, καμμία ανεργία και καμμία ανέχεια δεν ξύπνησε την "οργή" τους διότι πολύ απλά δεν είχανε τέτοια θεματάκια. Κάθε Χριστούγεννα πήγαιναν στην Ελβετία για σκι και όταν επέστρεφαν τους έπιανε το επαναστατικό και πιάναν τα καλάσνικοφ να κάνουν καμμιά ληστεία να περάσει η ώρα ή πετάγαν καμμιά μολότωφ. Θεωρώ πως η αντικοινωνική τους συμπεριφορά οφείλεται πρωτίστως στον αποτυχημένο τρόπο ανατροφής τους από τους μεσοαστούς και μεγαλοαστούς γονείς τους, οι οποίοι δηλώνουν "περήφανοι" για τα κατορθώματα των κανακάρηδων τους και θα χρησιμοποιήσουν τους ακριβότερους και μεγαλύτερους δικηγόρους για να επιτύχουν την καλύτερη δυνατή "συναλλαγή" με το κράτος στο οποίο δεν πιστεύουν, παρά μόνο όταν έχουν να ωφεληθούν απ'αυτό. Οι αναρχικοί γονείς με τις καπιταλιστικές τσέπες που χαίρονταν όταν τα μπουμπούκια τους κατέστρεφαν καταστήματα δύστυχων μικροεπιχειρηματιών, καταδικάζοντας τους σε οικονομικό μαρασμό, στέλνοντας περισσότερους ακόμη εργαζομένους στην ανεργία, ενώ ταυτόχρονα εκείνοι με τους επαναστάτες υιούς εξέδραμαν στα σαλέ της Ευρώπης....Ας μην ψάχνουμε λοιπόν φαντάσματα..........δικαιολογίες δεν υπάρχουν και σε καμμία περίπτωση δεν μπορεί να εκφράσει τον φτωχό λαό μία δράκα κακομαθημένων ΤΒΠ (τεκνών βορείων προαστίων) που βαρέθηκαν να έχουν ότι θέλουν στη ζωή τους δίχως να κοπιάσουν και αναζήτησαν την τυχοδιωκτική περιπέτεια, ονομάζοντας την "επανάσταση".

  15. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 08/02/2013 07:52:39

    Πολλές αναλύσεις κ´ μεγάλα Ωραία λόγια απο τους σχολιαστές το θέμα είναι ότι ο καθένας είναι Απολυτα υπεύθυνος για τις πράξης του τα τσοχλανάκια με τα καλασνικοφ καναν τις ληστείες κ´ περναγαν ζωή κ´ κότα Όταν τους τσακωσαν κλαιγονται στα φουστανια τις μαμάς,στο ριγκ έχουμε έναν κανόνα να φοβάσαι τον ηλιθιο ερασιτέχνη ΟΧΙ τον επαγγελματία κ´ Αυτοί είναι επικίνδυνοι ηλίθιοι φανατικοί ερασιτέχνες,

  16. Ο Μίτος της Αριάδνης avatar
    Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 08:40:02

    1) -- ‘’τὸ μονοπώλιο τῆς βίας στὴν κοινοβ. δημοκρατία τὸ ἔχουμε ἐκχωρήσει στὸ κράτος’’. Όχι κύριε. Την άσκηση τυφλής, άσκοπης και ανεξέλεγκτης κατά δικαίων και αδίκων βίας, δεν την έχουμε εκχωρήσει σε κανέναν. Εμείς τουλάχιστον. Εσείς δεν ξέρω (όπου εμείς, όλοι οι μη οπαδοί της απολυταρχικής διακυβέρνησης, όπου εσείς, οι θιασώτες της).

    -- ‘’Αν δὲν μᾶς ἀρέσει ἡ ἀκριβὴς ἐφαρμογή του, δὲν ἀκυρώνεται ἡ πρώτη ἀρχή, ἀλλὰ προβάλλουμε τὸ πολιτικὸ αἴτημα γιὰ βελτίωση.’’ Όχι κύριε. Όταν η ‘’εφαρμογή’’ του νόμου από ανίκανους να τον εφαρμόσουν σύμφωνα με το Σύνταγμα της χώρας προσβάλλει τον ίδιο το νόμο και τον καταρρίπτει επί της ουσίας, τότε χάνεται η νομιμοποίηση των ‘’οργάνων’’ να ασκούν αυτή τη μονόπλευρη βία, την άκρως επιζήμια για το σύνολο. Μη διαφωνήσουμε και για τα αυτονόητα!!!!

    -- ‘’Ἂν ὅταν δὲν μᾶς ἀρέσει ἡ ἀκριβὴς ἐφαρμογὴ ἑνὸς πυλώνα τοῦ πολιτεύματος… τὸν ρίχνουμε. Κάπως ἔτσι σκέφτηκαν καὶ οἱ πραξικοπηματίες τὸ ’67’’. ‘Όχι κύριε. Η προσπάθεια τρομοκράτησης και χειραγώγησης του κόσμου με παραπομπές σε δικτατορίες και πραξικοπήματα, απευθύνεται σε ηλικιακές ομάδες μετασυνταξιούχων και κανέναν δεν φρικάρει πια, τουλάχιστον όχι περισσότερο από την καθημερινή ασυδοσία ενός κράτους που λειτουργεί με όρους άσπλαγχνου άρπαγα και νομιμοφανούς κατσαπλιά. Όταν η Δημοκρατία δεν λειτουργεί επειδή η σήψη, η διαφθορά, η υποκρισία και η ανικανότητα των ‘’ταγών’’ έχει ξεπεράσει κάθε ανεκτό όριο πλέον, τότε ως λαός εξεγειρόμαστε και τους εξαφανίζουμε. Απαιτούμε την τιμωρία και την απομάκρυνση των υπαιτίων της καταστροφής.(Η συνενοχή, συνεργασία, στήριξη που πρόσφερε η πλειοψηφία του επιπόλαιου λαού στους ενόχους κατά καιρούς, δεν αποτελεί αέναο άλλοθι για κανέναν).

    2) ‘’ Ἡ δὲ κοινωνία στὴν πλειονότητά της «τά’χει δεῖ ὅλα» μὲ τοὺς 20χρονους μὲ τὰ καλάσνικωφ: τὸ ἔλασσον μισὸ εἶναι ποὺ ἐφευρίσκει προφάσεις ἐν ἁμαρτίαις.’’

    Όχι κύριε. Όσο απεγνωσμένα κι αν προσπαθούν τα καλοπληρωμένα δουλικά φερέφωνα από τα ΜΜΕ, να στρέψουν τον προβολέα εκτός στικακίων, λιστών, λήσταρχων και ατιμωρησίας ΒενιζελοΣημιτοΓαπηδων, η κοινωνία σιγά-σιγά λόγω ΠΕΙΝΑΣ και ΜΙΖΕΡΙΑΣ στην οποία καθημερινά βυθίζεται ‘’τα βλέπει όλα’’, όχι όμως τρέμοντας τα σαλταρισμένα 20άχρονα με τα καλάσνικωφ όπως θέλετε να παρουσιάσετε, αλλά τρέμοντας το ξεσπίτωμα από το οποίο απειλείται, την ανεργία του 30% που καλπάζει, την αδυναμία εξυπηρέτησης καθημερινών αναγκών, την απουσία ελπίδας και προοπτικής. Η μιζέρια και η εξαθλίωση είναι τα υπαρκτά φαντάσματα. Οι….αντιπερισπασμοί, ΔΕΝ λειτουργούν. Απλά θυμώνουν περισσότερο τους –αρκετούς πια- σκεπτόμενους.

    3) ‘’Ἡ δὲ «ἐξαθλιωμένη νεότητα» βρίσκει τὸ πρόσωπό της στοὺς Γόνους Βορείων Προαστίων; Ξανά, εὐχαριστῶ δὲ θὰ πάρω’’ Ποιος μίλησε για…εξαθλιωμένη νεότητα που βρίσκει πρόσωπο σε…γόνους από τα ΒΠ; Απλά η νεότητα μπορεί να ξεχωρίσει και να διακρίνει τις διαφορές μεταξύ των κλεπτών με τα καλάσνικωφ που καταλήγουν στη ‘’στενή’’, και των αξιότιμων κλεπτών πολιτικάντηδων που σεργιανάνε ατιμώρητοι στα διεθνή σαλόνια, συνεχίζοντας απρόσκοπτα το…έργο τους. Η νεότητα μπορεί να διακρίνει τον εμπαιγμό και δεν ποδηγετείται. Σαρκάζει την προσπάθεια αποπροσανατολισμού της.

    4) ‘’Αὐτὸ ποὺ ἀρνεῖστε πεισματικὰ νὰ καταλάβετε εἶναι ὅτι ἀπὸ τὴν «τιμωρία τῆς κακῆς τράπεζας» μέχρι τὴν «δολοφονία ἑνὸς ρουφιάνου» εἶναι ἕνα τσιγάρο δρόμος.’’ Εγώ δε μίλησα για ‘’τιμωρία της κακής τράπεζας’’. Ούτε για δολοφονίες ανθρώπων. Μην αλλάζουμε θέμα. Οι τράπεζες είναι οι εκπρόσωποι της ανομίας, της διαφθοράς και της τοκογλυφίας. Συνεπώς, περισσότερο συγκλονίζομαι όταν εγκληματίες μπουν στο σπίτι γερόντων, τους βασανίσουν, τους ληστέψουν, τους σκοτώσουν ΚΑΙ ΔΙΑΦΥΓΟΥΝ, παρά αν αναίμακτα κλέψουνε κάποιοι τα ασφαλισμένα χρήματα κάποιων τραπεζών. Οι τράπεζες, ποτέ δε χάνονται. Ακόμα κι όταν ο χαμός τους θα ήταν κάποια λύση….

    Την ανθρώπινη ζωή τη θεωρώ ΙΕΡΗ και δεν αποδέχομαι, κανενός είδους ρίσκο της ύπαρξης και της ασφάλειάς της.

    Τα άλλα που λέτε τα αφήνω ασχολίαστα. Ξέρετε, μου αρέσουν πολύ τα άρθρα γνώμης, αλλά μου αρέσουν περισσότερο εκείνα που είναι ειλικρινή και αντικειμενικά, αυτά που προσπαθούν να κατανοήσουν, ερμηνεύσουν, καταγράψουν πραγματικότητες και όχι όσα τεχνηέντως επιχειρούν να δημιουργήσουν πλασματικούς εχθρούς που φταίνε για όλα, ώστε να εξυπηρετήσουν καταφανείς μικροπολιτικές σκοπιμότητες.

    Καλημέρα σας.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Ο Μίτος της Αριάδνης 08/02/2013 12:06:35

      Πάντως έχετε πάρει διαζύγιο από τους θεσμούς.

      • O Mίτος της Αριάδνης avatar
        O Mίτος της Αριάδνης @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 15:50:46

        Δεν παντρευτήκαμε ΠΟΤΈ αγαπητέ.
        Σε ελεύθερη συμβίωση βρισκόμαστε, γι αυτό η συνύπαρξή μας δεν απαιτεί συμβιβασμούς, παρά συναινετική συμπόρευση. Αυτή είναι και η ουσιαστική διαφορά μεταξύ μας Αστυάνακτα. Εγώ κατανοώ τη διαφορετική σας επιλογή. Εσείς;

        • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
          Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ O Mίτος της Αριάδνης 08/02/2013 16:45:46

          Εγω, οντως, οχι! Η αποδοχη των ορων του κοινωνικου συμβολαιου ειναι προϋπόθεση μετοχής στην συλλογικότητα. Οποιος δεν τους δεχεται, παει σε αλλη συλλογικοτητα. Διαφορετική άποψη μπορεί να υπάρχει μονο στη θεωρια, στα επαναστατικα αεροκοπανηματα των βορειων προαστιων - οχι στην πραξη. Αυτοι ειναι οι προι της συμβιωσης μας, και αυτοι μας διαφοροποιουν απο την ζουγκλα.

          • Παραμύθι με ...όραμα avatar
            Παραμύθι με ...όραμα @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 18:46:13

            ''Η αποδοχη των ορων του κοινωνικου συμβολαιου ειναι προϋπόθεση μετοχής στην συλλογικότητα'' Μιας και παρακολουθώ, ας συμπληρώσω κι εγώ...
            Η παράβαση των όρων όμως και η καταπάτηση από το ένα μέρος του κοινωνικού αυτού συμβολαίου, δεν ακυρώνει στην πράξη και την ισχύ του, άρα μετατρέπει σε ζούγκλα τη συμβίωσή μας, με μία επίφαση πολιτισμού που στην ουσία δεν υπάρχει; Τι ωφελεί η μονομερής ισχύς τοι ...κοινωνικού Συμβολαίου; Εξασφαλίζει μόνο την ύπαρξη ανόητων, νομιμοφρόνων θυμάτων.

  17. O Mίτος της Αριάδνης avatar
    O Mίτος της Αριάδνης 08/02/2013 15:40:30

    @ Zugzwang : Όσον αφορά τα πληρωμένα φερέφωνα των καναλιών, μόνον αφελείς πλέον μπορούν να επηρεάσουν και να τους διαμορφώσουν και...άποψη. Είναι τόσο ακυρωμένα στη συνείδηση των σκεπτόμενων πολιτών, που είναι εντελώς ανίκανα να ''ηρωοποιήσουν'' ή και να απαξιώσουν οποιονδήποτε.
    Το ότι οι κρατούμενοι τη δεύτερη κι όλας ημέρα είδαν τους γονείς τους, δεν οφείλεται στη μεγαλοψυχία της αστυνομίας, αλλά στον ισχύοντα ΝΟΜΟ, που το επιτρέπει. Το επιτρέπει σε εγκληματίες, εμπόρους ναρκωτικών, βιαστές, δολοφόνους, δεν κατανοώ την έκπληξή σας, ούτε το σκεπτικό που απαιτεί ειδικά για τους συγκεκριμένους 4 , να ... τροποποιηθεί εκτάκτως ο νόμος !!! Συγκρίσεις με άλλες χώρες ας μην κάνουμε, γιατί ο καταχραστής του δημοσίου χρήματος, ο φοροκλέφτης κ.λ.π., κ.λ.π., πουθενά δεν κυκλοφορεί κύριος στο αντίστοιχο Κολωνάκι. Ζει σε μπουντρούμια. Αν κάνουμε συγκρίσεις, να γίνονται αυτές σε όλα τα επίπεδα . Με τη στάση του Σύριζα δε θα ασχοληθώ, γιατί δεν έχω σε καμιά υπόληψη τις μικροκομματικές σκοπιμότητες και τα τερτίπια απολύτως κανενός τους. Και των 300. Δεν είναι σοβαροί οι άνθρωποι. Νυν υπερ πάντων το κομματικό μικροσυμφέρον τους. Τίποτε άλλο δεν σέβονται.

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ O Mίτος της Αριάδνης 08/02/2013 16:37:08

      @O Mίτος της Αριάδνης
      Δυστυχως, οι περισσοτεροι Ελληνες συνεχιζουν να ενημερωνονται μονο απο τα καναλια της διαπλοκης. Με την υποθεση της Κοζανης ειδαμε μαλιστα να συμπλεουν οι τηλε-εισαγγελεις των καναλιων με τους συντακτες των κειμενων των αντιεξουσιαστικων ιστοτοπων και ιστολογιων.
      Δεν θυμαμαι σε καποιες αλλες σοβαρες περιπτωσεις συλληφθεντων υποπτων για τρομοκρατια να ειχαν ανοιξει τοσο γρηγορα οι πορτες, ωστε να τους επισκεφθουν μαμαδες, μπαμπαδες ακομα και δικηγοροι - οταν μαλιστα δεν εχουν ακομα συλληφθει βαρεια οπλισμενοι συνενοχοι τους. Για θυμηθειτε και εσεις και πειτε μου παρακαλω αν κανω λαθος.

      • Πέτρος avatar
        Πέτρος @ Zugzwang 08/02/2013 22:22:04

        Έχει μεγάλη σημασία σε πόσες ώρες άνοιξαν οι πόρτες του κρατητηρίων; Εδώ ο βιαστής της Πάρου που άφησε φυτό την κοπελίτσα, θεωρήθηκε ψευδώς...ανήλικος και την έκανε στο απυρόβλητο. Κανείς σας δε ρωτάει ούτε που είναι ούτε ενοχλείστε που έπεσε στα μαλακά. Μήπως η υποκρισία και η σκόπιμη αγανάκτηση μας περισσεύει;

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Πέτρος 08/02/2013 23:04:39

          Απο την Πολη ερχομαι...

  18. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 08/02/2013 20:02:09

    Μην ξεχνατε οτι η συζητηση αρχιζει με το αν διερραγη το κοινωνικο συμβολαιο επειδη... Εδαρησαν ενοπλοι κακοποιοι με πυροβολα οπλα. Οχι γενικα κι αοριστα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.