#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/09/2013 11:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με πολιτικές του Κολωνακίου και της Εκάλης δεν αντιμετωπίζεται η Χρυσή Αυγή



Τι είναι τελικά η Χρυσή Αυγή; Μην είναι κάτι ψευτοπαλληκαράκια που δεν ξέρουν ούτε το όπλο να κρατήσουν και εκπυρσοκροτεί;

Μην είναι κάτι φυγόμυαλοι νεαροί που ξυρίζονται γουλί και φοράνε μαύρες μπλούζες επειδή είναι της μόδας;

Μήπως είναι αυτοί οι χοντροί που παλεύουν και το παίζουν Σπαρτιάτες στα καλοκαιρινά κάμπινγκ της οργάνωσης;

Μήπως είναι οι ανιστόρητοι που ζωγραφίζουν στο μπράτσο τη σβάστικα των ναζί; Ή μην είναι οι δωδεκαθεϊστές που κάνουν τελετές σε αρχαιολογικούς χώρους; Τέλος, μήπως είναι απλά οι πρώην μπράβοι που δέρνουν μετανάστες, ομοφυλόφιλους και όποιους δεν γουστάρουν;

Κάποιος που δεν ξέρει τι του γίνεται. Που κοιτάζει το δέντρο και χάνει το δάσος θα απαντήσει ότι «ναι είναι όλα αυτά. Αυτή είναι η Χρυσή Αυγή».

Αν, όμως, θέλουμε να κάνουμε μια σοβαρή συζήτηση για το φαινόμενο αυτό πρέπει να ξεκινήσουμε από άλλη βάση. Είναι όλα τα παραπάνω, αλλά είναι και κάτι άλλο πολύ σημαντικότερο. Οι Έλληνες που δηλώνουν στις δημοσκοπήσεις ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή είμαστε ΕΜΕΙΣ. Ας ρίξουμε μια ματιά γύρω μας, στην οικογένειά μας, στην παρέα μας, στον επαγγελματικό χώρο. Σίγουρα υπάρχουν Χρυσαυγίτες που δεν έχουν καμιά σχέση ούτε με τους ψευτόμαγκες, ούτε με τους ξυρισμένους με τον αγκυλωτό σταυρό, ούτε με τους δωδεκαθεϊστές.

Όταν οι δημοσκοπήσεις δίνουν στο κόμμα του Μιχαλολιάκου 13%-15% ενώ τα κρυφά στοιχεία λένε ότι μπορεί να φτάνει και το 18%, τότε μιλάμε για πάνω από ένα εκατομμύριο Έλληνες. Ας σκεφτούμε ποιοι είναι όλοι αυτοί. Είναι γιατροί, δικηγόροι, καθηγητές, δηλαδή τα «λευκά κολάρα». Αλλά είναι και εργάτες, εργαζόμενοι στο δημόσιο τομέα, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι και κυρίως άνεργοι που δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν Χρυσή Αυγή. Όποιος λοιπόν μείνει κολλημένος στο ότι η ακροδεξιά οργάνωση είναι απλά ένα περιθωριακό κόμμα, έχει χάσει την ουσία. Κι αυτό το λέμε τόσο για την κυβέρνηση και τα υπόλοιπα κόμματα του λεγόμενου… συνταγματικού τόξου, όσο και για τα μέσα ενημέρωσης. Όλοι αυτοί που βάζουν σκόρδα για να φεύγουν οι… αντίχριστοι, που τους έχουν κόψει από την ενημέρωση, επομένως και από την έκθεσή τους στα παράθυρα, εκεί που θα απομυθοποιηθούν την ίδια ώρα. Και το «ημιπαράνομο» κόμμα του Μιχαλολιάκου γιγαντώνεται… Γιατί είναι η απάντηση που πρέπει να δοθεί. Την πρώτη την έδωσε προχθές ο Π. Ζήσης στο άρθρο με τίτλο: «Η κυβέρνηση αγναντεύει τη Χρυσή Αυγή να καλπάζει».

Υπάρχουν κι άλλες απαντήσεις. Όπως για παράδειγμα ότι με πολιτικές του Κολωνακίου και των Βορείων προαστίων προκοπή δε γίνεται. Αποφάσεις που μυρίζουν ναφθαλίνη και μεταπολιτευτική αηδία είναι αυτές που στρώνουν το χαλί στην «αντισυστημική» Χρυσή Αυγή. Όσο ο κόσμος βλέπει ότι η διαπλοκή ζει και βασιλεύει και μοιράζει, αν όχι λεφτά, καρέκλες εξουσίας, τόσο θα στρέφεται στο άγνωστο, όσο αποκρουστικό κι αν είναι.

Οσο ο κόσμος δε βλέπει από το πολιτικό σύστημα κινήσεις ανατροπής και απομάκρυνσης της «μούχλας», τόσο θα τιμωρεί.

Κι όσο οι πολίτες τρέμουν στην ιδέα ότι δεν έχουν μέλλον, τόσο θα κάνουν το κομμάτι τους. Αν λοιπόν η κυβέρνηση και τα δύο κόμματα θέλουν να απομακρύνουν τον κίνδυνο να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και η Χρυσή Αυγή στα κάτω έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τότε ας αλλάξουν ρότα. Προτού είναι αργά να σκεφτούν ότι ο κόσμος μπούχτισε.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 15/09/2013 11:25:23

    Επιτέλους, τα πράγματα με το όνομα τους !

    "Όσο ο κόσμος βλέπει ότι η διαπλοκή ζει και βασιλεύει και μοιράζει, αν όχι λεφτά, καρέκλες εξουσίας, τόσο θα στρέφεται στο άγνωστο, όσο αποκρουστικό κι αν είναι.

    Οσο ο κόσμος δε βλέπει από το πολιτικό σύστημα κινήσεις ανατροπής και απομάκρυνσης της «μούχλας», τόσο θα τιμωρεί."

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ ΠΙΛΟΤΟΣ 15/09/2013 11:37:53

      Πραγματικά, επιτέλους με το όνομά τους.

  2. Αλεξανδρινος avatar
    Αλεξανδρινος 15/09/2013 11:37:59

    ρε Παιδιά!

    Διαβάσατε σήμερα το Βήμα; Την Καθημερινή; αποκαλούν την ΧΑ "λαική δεξιά" - η Νέα Δημοκρατία τί είναι τότε; Έχει αρχίσει το γλύψιμο από τα Μέσα Μαζικής Αποχαύνωσης! Ξυπνάτε! η ΧΑ έχει ανέβει επικίνδυνα! και χωρίς να το επιδιώξει κιόλας αλλά με δωράκια Ρεπούση-Βενιζέλου-Κουβέλη-Τσίπρα!
    Ξ Υ Π Ν Α Τ Ε Χ Ω Ρ Ι Α Ν Ο Ι! ! !

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ Αλεξανδρινος 15/09/2013 11:57:08

      "Οι λύκοι κατεβαίνουν σαν βολεύει ο καιρός,
      με οδηγό στην ομίχλη της σελήνης το φως"

      Το χάσαμε το κοπάδι, πατριώτη

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αλεξανδρινος 15/09/2013 20:55:44

      Αυτό αποδεικνύει τον καιροσκοπισμό των ΜΜΕ. Να θυμήσουμε ότι ο Καρατζαφέρης αρχικά ήταν το "άκρο", ο "φασισμός" και μετά έγινε απλά το "κόμμα της λαϊκής Δεξιάς", ούτε καν της Άκρας Δεξιάς.
      Πιστεύω πάντως ότι το φαινόμενο ΧΑ θα έχει σύντομη διάρκεια, θα κάνει τον κύκλο του και θα κλείσει. Και ο κ. Μιχαλολιάκος θα επιστρέψει στα ίδια, μόνο που θα τα έσχατα θα είναι χείρονα των πρώτων (δηλ. όταν η ΧΑ ήταν ένα άγνωστο στους πολλούς περιθωριακό γκρουπούσκουλο για ¨μυημένους"). Αλλά τον χώρο δεν θα τον καλύψει η ΝΔ. Αυτά τελείωσαν ανεπιστρεπτί και όταν πεθάνουν και οι ηλικιωμένοι που ψηφίζουν τώρα ΝΔ, το κενό θα φανεί ακόμα περισσότερο.
      Τότε τί; Τότε θα δημιουργηθεί ένα αμιγές δεξιό κόμμα, με εθνικιστική χροιά, που θα καλύψει τον χώρο και θα είναι δεκτικό σε συνεργασίες με ένα κεντροδεξιό ή κεντρώο κόμμα. Αυτό δηλ. που γίνεται στη Νορβηγία σήμερα.

      • Greg avatar
        Greg @ ΒΙΣ 16/09/2013 00:32:21

        Αυτό δηλαδή που αγωνίστηκε ο Κ. Καραμανλής, ο θείος, να μη γίνει κάνοντας μονοδιάστατο αγώνα απέναντι σε κάθε δεξιό κόμμα από το 77 έως το ,81, παραδίδοντας την εξουσία στον Ανδρέα!

  3. αύρα avatar
    αύρα 15/09/2013 11:58:10

    Βασικός στόχος πρέπει να γίνει η ενημέρωση των νέων.
    Από τα σχολεία κιόλας, πρέπει να καταλάβει η νεότερη γενιά,
    ότι οι εν λόγω "μπρατσαράδες", δεν είναι κάτι αντιμνημονιακοί με μαύρες μπλούζες, ξυρισμένα κεφάλια, τατουάζ και τσαμπουκά,
    αλλά εκπρόσωποι της βίας, της εγκληματικότητας και του ναζισμού.

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ αύρα 15/09/2013 12:01:58

      Συμφωνώ 100% και να προσθέσω πως είναι ανάγκη να αποκαλυφθεί στη νεολαία η μαρξιστική, ανθελληνική δράση των σταλινιστών και η εγκληματική προπαγάνδα τους τα τελευταία 40 χρόνια !

      • αύρα avatar
        αύρα @ ΠΙΛΟΤΟΣ 15/09/2013 12:06:39

        ...αρκεί να προσθέσεις,
        ότι η βία και το έγκλημα,
        κρύβοντα πάντοτε στα άκρα!

        • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
          ΠΙΛΟΤΟΣ @ αύρα 15/09/2013 12:09:05

          Αν θεωρείς και τους πολιτικούς φορείς που ανέθρεψαν και εξέθρεψαν τους Άκηδες, άκρα, συμφωνώ 101 % !

          • αύρα avatar
            αύρα @ ΠΙΛΟΤΟΣ 15/09/2013 12:41:18

            Το αυγό του φιδιού...
            από την διαπλοκή κυριώς εκτρέφεται!

          • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
            ΠΙΛΟΤΟΣ @ αύρα 15/09/2013 12:45:23

            Η οποία διαπλοκή τόσα χρόνια εκτρέφει τους μεσαίους χώρους και τους "προοδευτικούς"

  4. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 15/09/2013 12:02:43

    Συμφωνώ με άρθρο.
    Τα έχω γράψει σε σχόλια, αλλά τα κεφάλια της ΝΔ δεν θέλουν να καταλάβουν ότι όσο αγκαλιάζουν το πασοκ και τον άθλιο βενιζέλο ο κόσμος τους θεωρεί άχρηστους, ανίκανους ,ντιντίδες που απλά τους ενδιαφέρει η καρέκλα με όποια κουλουτούμπα και να κάνουν.
    Μεγάλη ζημιά έχει κάνει αυτος ο Σταικούρας με το επίδομα παραμεθορίου στους
    στρατιωτικούς που υπηρετούν στη μεθόριο με την πρόφαση ότι αμείβονται με ειδικό μισθολόγιο και δεν το δικαιούνται ,αλλά του λεω ότι μπορεί να ήταν ειδικό
    τώρα είναι ΙΝΔΙΚΟ.

  5. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/09/2013 12:14:43

    Σημασία δεν έχει τι είναι η ΧΑ οντολογικά για την πένα των αναλυτών.
    Σημασία έχει τι νοίωθουν οι πολίτες. Η ΧΑ είναι η Νέμεσις.
    Δε μπορούν να κυβερνούν ατιμώρητοι οι "ήρωες" της καταστροφής.

    • Απλος Πολιτης avatar
      Απλος Πολιτης @ Μανιάτης 15/09/2013 15:11:33

      Το πιο ευστοχο σχολιο φιλε μου. +1 απο μενα

    • kat avatar
      kat @ Μανιάτης 15/09/2013 15:13:03

      Σωστά....

    • airman avatar
      airman @ Μανιάτης 15/09/2013 15:39:20

      Μεγάλο ποσοστό όσων δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν ΧΑ οδηγούνται σε αυτή την επιλογή από το θυμό που νιώθουν μεταξύ άλλων και λόγω του αισθήματος αδικίας, που οφείλεται στην ατιμωρισία.
      Η ''τιμωριτική'' ψήφος από τη μια μεριά ''ταΐζει'' τη ΧΑ και η απελπισία από την άλλη ''ποτίζει'' το έδαφος για να ριζώσει πιο βαθειά.
      Είναι θέμα (σύντομου) χρόνου αυτή η ροπή να καταστεί μη αναστρέψιμη και η τροπή των εξελίξεων στη συνέχεια να περάσει στα ''χέρια'' της ΧΑ.
      Χαραντηριστικό όμως είναι το γεγονός ότι αυτοί που δηλώνουν ότι θα ψηφίσουν ΧΑ και ''δεν έχουν καμιά σχέση ούτε με τους ψευτόμαγκες, ούτε με τους ξυρισμένους με τον αγκυλωτό σταυρό, ούτε με τους δωδεκαθεϊστές'', το κάνουν γνωρίζοντας πως δεν πρόκειται να δωθεί διέξοδος από τα προβλήματα. Την επιλέγουν για το ''ξεκαθάρισμα'' ως λύση, η οποία θα είναι καταστροφική όχι μόνο για τους ίδιους αλλά για όλους ανεξαιρέτως, οπότε και γι' αυτούς που είναι στο απυρόβλητο.
      Το ''δάσος'' την πολιτικής ζωής του τόπου που φαίνεται απρόθυμο - ή και αδύναμο - να εξυγιανθεί από μόνο του, μάλλον κινδυνεύει από ''φωτιά''. Το έχει αντιληφθεί. Πως και εάν προλάβει να αντιδράσει - έστω και στο ''και πέντε'' - μένει να φανεί.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ airman 15/09/2013 15:47:08

        Απλά πράγματα. Πού είναι η λίστα Λαγκάρτ; Οι άλλες λίστες;
        Μόνον ο Τσοχοτζόπουλος; Οι άλλοι;
        Ο κόσμος αισθάνεται πως το πάρτυ συνεχίζεται για κάποιους.
        Τι γίνεται με τις ιδιωτικοποιήσεις; Τι έγινε με την περίπτωση της Δωδώνης. Με άλλες;
        Νέοι εθνικοί εργολάβοι. Φίλοι και κουμπάροι.

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Μανιάτης 15/09/2013 16:14:36

      Σε τρεις γραμμές περιέγραψες τι αισθάνεται ο μέσος πολίτης.

    • cp avatar
      cp @ Μανιάτης 15/09/2013 21:32:04

      +100000

    • George avatar
      George @ Μανιάτης 16/09/2013 06:15:10

      Εχει αφήσει η θεά τα βράχια της Ραμνούντας. Ουαί στους υβριστές.

  6. Κομμένος avatar
    Κομμένος 15/09/2013 12:19:17

    Δυστυχώς κι εσείς παραβλέπετε μία ακόμη βασική παράμετρο της ενίσχυσης της ΧΑ. Τον εθνομηδενισμό , την κατάργηση της λέξης Έθνος & Πατρίδα από τον δημόσιο λόγο , την έμμεση πλήν σαφή απαγόρευση της έννοιας του Πατριώτη στο πολιτικό γίγνεσθαι.
    Όλα αυτά καθ’ υπαγόρευση της αιωνίως προδοτικής αριστεράς και καθ’ υποταγή της λεγόμενης δεξιάς ή κατά το ορθότερον της συμπλεγματικής δεξιάς, που συνειδητά παρέδωσε προ πολλού την Δημόσια παιδεία σε όλες τις βαθμίδες της, τον Κρατικό μηχανισμό, την Κρατική Τηλεόραση στα χέρια των αναρχοαριστερών εθνομηδενιστών και λοιπών «δημοκρατικών» δυνάμεων.
    Σημειώνεται ότι η αριστερά πέραν του αμαρτωλού παρελθόντος της, αποτελεί λόγω ιδεοληψιών (και μεροκάματου-βλέπε Ρεπούση) και τον Δούρειο Ίππο της παγκοσμιοποίησης , με την συστηματική προώθηση όλων των βασικών αξόνων της που οδηγούν μαθηματικά στην εξάλειψη της εθνικής συνείδησης και στην διάλυση της έννοιας του έθνους-κράτους .
    Τι έκανε η λεγόμενη δεξιά απέναντι σε αυτές τις πολιτικές; Ναι σε όλα. Σε όλα όμως.
    Έτσι δημιουργήθηκε ένα πολιτικό κενό που αφορά την μεγάλη σιωπηλή μάζα του πατριωτικού χώρου που το βιώνει ως βέβαιη και οδυνηρή καταδίκη του Έθνους σε αφανισμό. Αυτό το κενό το κάλυψε η εμφάνιση της ΧΑ που πέρα από τα κουσούρια , τις ιδιομορφίες της και την ακραία συμπεριφορά, προσφέρει πολιτική διέξοδο στην αγωνία των πατριωτών για το αύριο, πιέζοντας με τον τρόπο αυτό την εξουσία για αλλαγή πολιτικής γραμμής.
    Προσωπική μου άποψη είναι ότι αυτή η μορφή πίεσης έχει ήδη αποδώσει , καθώς σε αρκετά θέματα η ΧΑ έχει προωθήσει την ατζέντα της οδηγώντας την εξουσία σε μερική αν και σπασμωδική αλλαγή πλεύσης.
    Εάν όμως δεν υπάρξουν σαφείς και ισχυρές ενδείξεις αναστροφής του ιδεολογικού κατήφορου της συστημικής δεξιάς , να είστε βέβαιος ότι αργά ή γρήγορά θα παραδώσει τα ηνία του χώρου στην ΧΑ.

  7. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 15/09/2013 12:42:58

    Η τελευταία σου παράγραφος τα λέει όλα, όσο πιο αργά αντιληφθούμε ότι με τον Τσίπρα στην κυβέρνηση και την Χ.Α. στην αντιπολίτευση ΤΕΛΕΙΩΣΑΜΕ.....Τόσο πιο δύσκολη θα είναι η ανάκαμψη του τόπου από την καταστροφή........Είναι το χειρότερο,αλλά το πιθανότερο σενάριο..........

  8. Δεσποινα avatar
    Δεσποινα 15/09/2013 12:50:13

    Παντως ολα τα γκαλοπ δειχνουν οτι η νεα γενια χαθηκε ... πολυ μεγαλο ποσοστο των 18-30 και οι μικροτεροι που ερχονται οδηγουνται στην αγκαλια της Χ.Α...και η ενημερωση δεν σωζει οταν τους εχεις οδηγησει στην ανεργια και στην φτωχεια η' σε δουλειες με συνθηκες σκλαβιας.....μια γενια χωρις ονειρα χωρις ελπιδα....κατα την γνωμη μου μην ψαχνουμε εθνικιστικους λογους απλα οι πολιτικες που εφαρμοζονται τους οδηγει εκει

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/09/2013 12:50:51

    Και στο νόημα για νά 'μπεις,
    θα σου εξηγήσει ο Μπάμπης...
    Άραγε, θα χορέψουν και οι διαβόλοι;
    Καλαματιανό;

  10. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/09/2013 12:52:30

    Τα γίδια ακολουθούν τον Μέγα Τράγο.

  11. αύρα avatar
    αύρα 15/09/2013 12:52:57

    σήμερα όμως, επικεντρώνεται στα ...ξυρισμένα κεφάλια!

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ αύρα 15/09/2013 12:53:54

      Κακό του κεφαλιού της..........

  12. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 15/09/2013 13:01:47

    "Αν λοιπόν η κυβέρνηση και τα δύο κόμματα θέλουν να απομακρύνουν τον κίνδυνο να είναι ο ΣΥΡΙΖΑ στην κυβέρνηση και η Χρυσή Αυγή στα κάτω έδρανα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, τότε ας αλλάξουν ρότα"

    Άλλο ένα άρθρο για την ΧΑ στα αντινέα.

    Έχει καταντήσει μονότονο να βλέπουμε συνέχεια άρθρα για την άνοδο της ανεργίας και την άνοδο της ΧΑ. Είναι σα να μετράμε τον πυρετό, 37 κι οχτώ, 38 κι οχτώ.... Ο γιατρός δεν έχει κανένα φάρμακο στην διάθεσή του για να τον ρίξει και περιορίζεται σε διαπιστώσεις για τηνν κατάσταση του ασθενούς και εκτιμήσεις για το αν θα βγάλει το βράδυ.

    Τι ρότα να αλλάξει η κυβέρνηση δηλαδή; Αυτό είναι το μνημόνιο. Αυτή είναι η βοήθεια των εταίρων, αυτό συνεπάγεται το να μην έχουμε δικό μας νόμισμα.
    Κι έστω πάνε καλά τα στοιχεία, έχουμε κανονικό πλεόνασμα και η κυβέρνηση αρχίζει..... παροχές. Σε ποιον να πρωτοδώσει;;;;; Στο 1,5 εκατομμύριο ανέργους; Στους συνταξιούχους; Στους φτωχούς εργαζομένους; Και τι θα γίνει τότε η ανταγωνιστικότητά μας που μόλις ανέβηκε από την θέση 95 στην...... 91 (!!!);

    Θέλω να πω ότι ακόμη κι απο αύριο να αρχίσει να βελτιώνεται η οικονομική κατάσταση (έστω ότι θα έχουμε ανάπτυξη +1 το 2014 μετά απο το -25 που έχουμε βαρέσει!!!!), η κοινωνική θα μείνει ίδια ή και θα συνεχίσει να επιδεινώνεται για πολύ καιρό ακόμη με ότι αυτό συνεπάγεται και για την εκλογική τοποθέτηση των ελλήνων.

    Μακάρι να κάνω λάθος.

  13. Zame avatar
    Zame 15/09/2013 13:07:14

    ..διαισθάνομαι μια σχετική..αβάντα..! στην Χ.Α ?..η κανω λαθος ?
    .. ίσως & λογω ευλογης σχετικής εξάντλησης..
    μέσα στον-επιμελημένα-διαμορφωμένο-λαβύρινθο..
    παραποιημένων-δεδομένων & συγχύσεων..
    πού κάνουν με τις παραγόμενες παραποιημένες λογικές..
    να έλκουν ανεπιθύμητα γεγονότα..

    Αλλα sorry αγαπητέ πατριωτη αλλα μήπως & "εσυ" το "ξεπούλησες το κοπάδι"..
    (& δεν θυμάσαι καλά) ?

    Ισως για να προσφέρεις στις κ(ε)καινοτόμες υπηρεσίες στο ναό του χρηματιστήριου & επικίνδυνων χρηματοπιστωτικών παραγώγων - μέσω των οποίων «παράγονται» μονον τεχνητά κέρδη, αφου ειδες πως τα χρήματα έπαψαν να κερδίζονται πραγματικά, αλλά τεχνητά, οδηγώντας την ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ να μην «παράγει» πλέον αρκετή ανάπτυξη, για να μπορέσει να διατηρηθεί το βιοτικό επίπεδο της Δύσηs..κλπ

    Κραυγαλέα η Κρίση & Έλλειμμα στην δυνατότητα σπουδής γνώσης για τη γνώση..
    & όχι της γνώσης που θα αποφέρει "δολάρια".

  14. δημης avatar
    δημης 15/09/2013 13:11:11

    ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ... Ε Φ Α Ρ Μ Ο Γ Η Σ ΤΩΝ Ν Ο Μ Ω Ν (καθολικής και πιστής)
    μήπως ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
    "Ου σφάλλει ο ποιών τι αλλά ΚΑΙ Ο ΜΗ ΠΟΙΩΝ " είχε πει ο Κικέρων...

  15. WY avatar
    WY 15/09/2013 13:12:23

    Ή θεωρία τής ΄Υπερσυμμετρίας(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) η ή μεταφυσική καί μέ βοήθημα τήν Ιστορία φυσικά,ίσως σάς βοηθήσουν -έγκαίρως- νά άντιληφθήτε, τί έστί Χ.Α.!!!
    20% +!!!

    • και Κλεφτης και Απελατης avatar
      και Κλεφτης και Απελατης @ WY 15/09/2013 16:23:57

      Μα πραγματικά πιστεύεις ότι δεν έχουν υπολογίσει την άνοδο της ΧΑ;
      Δηλ. ενα σύστημα ολόκληρο που θεωρείται αυθεντία στην ψυχολογία και τον έλεγχο των μαζών δεν είδε ποτέ την ΧΑ να 'ρχεται! Δυσκολεύομαι να το πιστέψω

      • Greg avatar
        Greg @ και Κλεφτης και Απελατης 16/09/2013 00:40:00

        Απλά προτίμησαν τη Χ.Α. διότι θεωρούσαν και ακόμη θεωρούν ότι είναι λιγότερο επικίνδυνη για το πολιτικό κατεστημένο από άλλα κόμματα. Η Χ.Α. αντιμετωπίζεται με τη λογική του υπηρετικού προσωπικού που τη κρίσιμη στιγμή θα καθοδηγηθεί για να στηρίζει τις πολιτικές επιλογές του πολιτικού κατεστημένου. Ενώ ένα άλλο κόμμα π.χ. ΑΝ.ΕΛ. δεν είναι ελεγχόμενο. Να δούμε όμως θα τους βγει;;;

        • Μικρασιάτης avatar
          Μικρασιάτης @ Greg 17/09/2013 02:29:48

          ΟΚ, θα μας σωσει ο Πανουλης Καμμενος με το κοτερο του....

  16. γελωτοποιος avatar
    γελωτοποιος 15/09/2013 13:16:45

    η Χ.Α. ανεβαινει γιατι ο τσαμπουκας και η χυδαιοτητα πουλανε πολυ στον μεσο Ελληνα, και ετσι δουλοπρεπης που ειναι ξερει καλα να προσαρμοζεται στις επιταγες του νεου αφεντη..αυτος ειναι ο οδηγος επιβιωσης του Ελληνα..

  17. Zame avatar
    Zame 15/09/2013 13:18:10

    ..& αν δεν αλλάξει ο αέρας προσελκύοντας σε άλλη κατεύθυνση τους λύκους..
    τότε δεν μένει παρα να δηλητηριαστούν από την ΙΔΙΑ τους την ΤΡΟΦΗ οι λύκοι..

  18. κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες avatar
    κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 15/09/2013 13:28:40

    Σήμερα οι Χρυσαυγίτες μαζί με ντόπιους τιμούν την μνήμη του Μελιγαλά .
    Ο Χατζηνικολάου στη real τιμάει αυτόν που τους πέταξε μέσα, του Βελουχιώτη.
    Δεν χρειάζεται αντιμετώπιση της ΧΑ αλλά η ιστορική αλήθεια να θριαμβεύσει.

    • Πάλι ντόρτια ίφερα... avatar
      Πάλι ντόρτια ίφερα... @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 15/09/2013 16:34:22

      Η λύση είναι να ειπωθεί όλη η αλήθεια ειδωμένη κι από τις δύο πλευρές και να πάψουν οι νοσταλγοί να εξαργυρώνουν το μένος των φανατικών.

    • WY avatar
      WY @ κουκουλοφόρος με ζαρτιέρες 15/09/2013 21:50:16

      Δικαίως ό Χ΄Νικολάου,ώς γνήσιος απόγονος τού παππού-Περικλή, νά τιμά(!!!!!!) τόν ήρωα(!!!!!!!) Άρη,ό οποίος κατέσφαξε πάνω από 1200 Έλληνες,ώς Φασίστες(!!!!!!!!!!!) ΚΑΙ στόν Μελιγαλά καί μεταξύ αυτών,ώς γνωστό κι αρκετά βρέφη-νήπια + 10χρονα+12χρονα!!!


      Περικλέους ΄Επιτάφιος Λόγος/Θουκυδίδης
      ---------------------------------------------

      Quote

      ...................................
      «Ἄρξομαι δὲ ἀπὸ τῶν προγόνων πρῶτον· δίκαιον γὰρ
      αὐτοῖς καὶ πρέπον δὲ ἅμα ἐν τῷ τοιῷδε τὴν τιμὴν ταύτην
      τῆς μνήμης δίδοσθαι. τὴν γὰρ χώραν οἱ αὐτοὶ αἰεὶ οἰκοῦντες
      διαδοχῇ τῶν ἐπιγιγνομένων μέχρι τοῦδε ἐλευθέραν δι’ ἀρετὴν
      παρέδοσαν. [2.36.2] καὶ ἐκεῖνοί τε ἄξιοι ἐπαίνου καὶ ἔτι μᾶλλον οἱ
      πατέρες ἡμῶν· κτησάμενοι γὰρ πρὸς οἷς ἐδέξαντο ὅσην
      ἔχομεν ἀρχὴν οὐκ ἀπόνως ἡμῖν τοῖς νῦν προσκατέλιπον............
      .........................

      Unquote

  19. QQ avatar
    QQ 15/09/2013 13:49:40

    Η Χρυσή Αυγή είναι δεύτερη μετά τον Σύριζα στις ηλικίες 18-29 και στις ηλικιες
    30-44.
    Η ΝΔ είναι πρώτη στους 60 +
    Τα συμπεράσματα δικά σας.

  20. κππ avatar
    κππ 15/09/2013 14:05:17

    ++

  21. Σαρακατσανος avatar
    Σαρακατσανος 15/09/2013 14:05:31

    Οσο θα υπαρχουν ανισοτητες στην Ελληνικη κοινωνια ακομη και τωρα στην εποχη των μνημονιων και της κρισης, τοσο ο κοσμος θα γυριζει την πλατη στα πολιτικα συστηματα εξουσιας. Δεν γινετε να προστατευετε το πελατειακο κρατος ακομη και τωρα και καποιες ομαδες.... να ματωνουν. Οταν καταστρεφονται δυο γενιες γιατι καποιοι ανενοχλητοι λεηλατησαν τη χωρα απο τη μεταπολιτευση και μετα, μονο και μονο για κομματικα οφελη και ψηφους, περιμενετε εσεις τον 25αρη, τον 30αρη, να μην ψηφισει Χ.Α.?? Μα ακομη η διαπλοκη ζει και βασιλευει, παιρνει δανεικα και αγυριστα, παιρνει τσαμπα....οργανισμους του δημοσιου και μου λετε γιατι η Χ.Α. ειναι στο 20%???????

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ Σαρακατσανος 15/09/2013 15:06:02

      Γιατι ο 25αρης ο 30αρης να ψηφισει τους φασιστες;
      Τι μελλον εχει με αυτους;
      Τι εχω να κερδισω εγω απο αυτους;
      Ποια ειναι η ολοκληρωμενη οικονομικη τους προταση;
      Εαν θεωρεις ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ οικονομικη πολιτικη την κενολογικη φραση "να στραφουμε στην εθνικη παραγωγη και στον πρωτογενη τομεα" τοτε παω πασο...
      Σας υπενθυμιζω ως χωρα εχουμε υπογραψει συγκεκριμενες οικονομικες συμφωνιες στα πλαισια της ΕΕ και απο οτι εχω ακουσει (αν και λενε καθε μερα οτι να'ναι αναλογα σε ποιο ακροατηριο μιλανε) και οι νεοναζι ΔΕΝ θελουν να φυγουμε απο την ΕΕ.
      Ολα αυτα δεν εχουν αξια; Τοτε τι εχει ποιος θα πει την μεγαλυτερη βρισια μπροστα στις καμερες;

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Σαρακατσανος 15/09/2013 15:48:35

      Ακριβώς!
      Η ΧΑ είναι η Νέμεσις!

      • Σπῦρος Μαυροειδῆς avatar
        Σπῦρος Μαυροειδῆς @ Μανιάτης 15/09/2013 23:09:46

        Πόσα + νά σοῦ βάλω ; Μέ μία λέξη τά εἶπες ὅλα. ΝΕΜΕΣΙΣ.

      • Hawk avatar
        Hawk @ Μανιάτης 16/09/2013 10:43:12

        Ποιά Νέμεσις και κουραφέξαλα, και που ήταν όλοι αυτοί όταν γινόταν το πάρτι, γιατί δεν μιλούσαν, γιατί δεν αντιδρούσαν, α, συγνώμη ήταν μπουκωμένοι μήπως από την σύνταξη του αποθανώντος προ δεκαετίας πατέρα, το επίδομα τυφλότητας, την θεσούλα στο δημόσιο που του είχαν τάξει, τα προγράμματα stage? Ποιός από αυτούς που σήμερα επιζητούν την Νέμεση βγήκε τα προηγούμενα χρόνια να πει, σταματήστε ρε τους διορισμούς στο δημόσιο, σταματήστε τα πάρτι στις ΔΕΚΟ, βγήκε κανείς? Τώρα που η τσέπη άδειασε ξαφνικά θυμήθηκαν την Νέμεση, αυτοί όλοι που ψήφισαν το 09 τον Παπανδρέου γιατί λεφτά υπήρχαν και άρα υπήρχαν κόκαλλα για γλύψιμο. Δεν μας φτάνουν όλα τα άλλα τώρα έχουμε και τους ψευτοπαληκαράδες της ΧΑ για να συνεχίζεται ο διασυρμός μας διεθνώς.

        • Rainbow avatar
          Rainbow @ Hawk 17/09/2013 13:44:22

          Αψογος!!!

  22. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 15/09/2013 14:06:39

    ναι αλλά...φωνή βοώντος εν τη ερήμω

  23. και Κλεφτης και Απελατης avatar
    και Κλεφτης και Απελατης 15/09/2013 14:17:08

    Δικαιοσύνη αγαπητέ. Ο κόσμος, θέλω να πιστεύω, το έχει πάρει απόφαση ότι θα πληρώσει για τα λάθη του. Όσο όμως βλέπει αυτούς που τον οδήγησαν μέχρι εδώ και έχουν και τις μεγαλύτερες ευθύνες, να την περνάνε ζάχαρη και να μας κουνούν το δάκτυλο τόσο πιο πολύ θα τους τιμωρεί. Δυστυχώς δεν βλέπει άλλο δρόμο τιμωρίας απο την ΧΑ. Αλλά σκέψου, για να μην τους τρομάζει το φιλοναζιστικό παρελθόν της ΧΑ βάλε με το νου σου πόσο τους τρομάζει ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και οι υπόλοιποι!

    • Heaven avatar
      Heaven @ και Κλεφτης και Απελατης 15/09/2013 14:28:09

      το καλυτερο σχόλιο!!!

      Δικαιοσύνη αγαπητέ!!!

    • MCA avatar
      MCA @ και Κλεφτης και Απελατης 15/09/2013 15:18:15

      Μάλλον αντιλαμβάνονται ότι οι υπόλοιποι τρομάζουν περισσότερο από τους ίδιους με την ΧΑ και έτσι ξεπερνούν τις δικές τους φοβίες, απολαμβάνοντας τον τρόμο των άλλων.

      • και Κλεφτης και Απελατης avatar
        και Κλεφτης και Απελατης @ MCA 15/09/2013 15:33:53

        τρομολαγνεία...

  24. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 15/09/2013 14:28:34

    Κάτι σε Ανδρέα μου κάνει αυτό !!!

  25. αύρα avatar
    αύρα 15/09/2013 14:34:00

    ...εμένα πάλι, σε "επίτιμο" !!!!

  26. Zame avatar
    Zame 15/09/2013 14:47:35

    δεν κανετε καθολου λαθος..
    αφου το καλα ειναι χειροτερο απο το κακα.

  27. Zugzwang avatar
    Zugzwang 15/09/2013 14:50:58

    "Με πολιτικές του Κολωνακίου και της Εκάλης δεν αντιμετωπίζεται η Χρυσή Αυγή."
    Συμφωνοι! Ουτε ομως με τον Βενιζελο (ΤΟΝ ΒΕΝΙΖΕΛΟ!!!) αντιπροεδρο της κυβερνησης και ΥΠΕΞ αντιμετωπιζεται η ΧΑ!

    • Κ.Π. avatar
      Κ.Π. @ Zugzwang 16/09/2013 01:10:03

      Ούτε με τον Παπουτσή, να συμπληρώσω.

  28. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 15/09/2013 15:03:57

    Το σκέφτομαι μήπως είμαι φασιστας κ´ δεν το ξέρω,αλλα πάλι τι θα γίνει μια απο τα ίδια λαθρομετανάστες εγκληματικότητα πείνα ανεργία σε λίγους εκλεκτούς μοιράζεται η πίτα φτάσαμε στο σταυροδρόμι εμείς κ´ τα Παιδιά μας ή οι μπουκωμενοι με καμαλόφασιστικο χρήμα που μας κολλησαν την ταμπέλα

  29. patriotis avatar
    patriotis 15/09/2013 15:05:49

    Συμφωνώ 100%.Όλα αυτά που προαναφέρατε είναι και ο λόγος που εμείς οι δεξιοί ψηφίζουμε χ.α.

    • Καρεότης avatar
      Καρεότης @ patriotis 15/09/2013 19:38:02

      Ο...πατριώτης βουλευτής Ηλιόπουλος το έσβησε το"Sieg Heil" απ' το χέρι του ή ακόμα;

      • Σπῦρος Μαυροειδῆς avatar
        Σπῦρος Μαυροειδῆς @ Καρεότης 15/09/2013 23:01:24

        Φίλε σέ ἀπασχολεῖ τό "Sieg Heil", ἀλλά δέν βλέπω νά σέ ἐνοχλεῖ ὅτι ἀντιπρόεδρος καί δεύτερος τῇ τάξει εἶναι ὁ ὀλετῆρας τοῦ Ἔθνους, ὁ ἐμπνευστής τοῦ χαρατσιοῦ, ὁ ψευτοσυνταγματολόγος Βενιζέλος καί ὅτι ἀκόμη σέ κυβερνοῦν τά πράσινα λαμόγια, τά ἐκτός φυλακῆς ; Ἄν ἤθελα νά μέ κυβερνοῦν οἱ κλέφτες θά ψήφιζα κατ'εὐθεῖαν ΠΑΣΟΚ καί ὄχι ΝΔ.

  30. MCA avatar
    MCA 15/09/2013 15:06:30

    Το δόγμα του σοκ δεν λειτουργεί πάντοτε. Όταν ο πολίτης παγώσει και δεν μπορεί να αντιδράσει, θα πιαστεί από τον πρώτο τυχόντα που θα του υποσχεθεί όχι ότι θα τον σώσει , αλλά ότι θα πάρει και τους θύτες μαζί του στον γκρεμό.

  31. Απλος Πολιτης avatar
    Απλος Πολιτης 15/09/2013 15:10:38

    ''Από τα σχολεία κιόλας, πρέπει να καταλάβει η νεότερη γενιά,
    ότι οι εν λόγω “μπρατσαράδες”, δεν είναι κάτι αντιμνημονιακοί με μαύρες μπλούζες, ξυρισμένα κεφάλια, τατουάζ και τσαμπουκά,
    αλλά εκπρόσωποι της βίας, της εγκληματικότητας και του ναζισμού.''

    1)Μα στο σπιτι τους τα παιδια ζουνε τη βια του κρατους πανω στην οικογενεια τους Τωρα οταν τους βιαζουνε τη ζωη,τα ονειρα το μελλον με τις πολιτικες που ακολουθουνε...Αυτη ειναι η βια για τα παιδια σημερα!

    2)Οι λαθρομετανστες κατασφαζουν γεροντες ειδικα στην επαρχια,και την εγκληματικοτητα αυτη τη δημιουργησανε αυτοι που κυβερνησανε μεχρι τωρα.. κανανε τη χωρα μας ξεφραγο αμπελι και τωρα κλειδωνουμε 5 φορες και εχουμε και 2 σκυλια στην αυλη για να κοιμηθουμε...

    3)Το επιχειρημα περι ναζισμου απλα κωμικο για ολο το κοσμο πια....Ο φασισμος ειναι τωρα εδω που μιλαμε...δε του χρειαζετε καμια χ.α ...

    • αύρα avatar
      αύρα @ Απλος Πολιτης 15/09/2013 21:40:39

      1. Στη Δημοκρατία τα προβλήματα λύνονται με το διάλογο.
      Με τη βία επιβάλεται και κυβερνά μόνο ο φασισμός.

      2. Το πρόβλημα με τους λαθρομετανάστες δεν λύνεται με τραμπουκισμούς.....

      3. Πολύ γελάμε με τις σβάστιγκες τατουάζ...για να μην ξεχνιόνται οι βασικές μας αρχές! Ασε που είναι και κιτς!

      Οι απλοί πολίτες στις εκλογές ας πουν τι διακυβέρνηση θέλουν κι ας αποδείξουν εμπράκτως αν επιλέγουν να ψηφίζουν την διακυβέρνησή τους ή προτιμούν νατους επιβάλεται φασιστοειδώς.....!!!!!

      • Dim avatar
        Dim @ αύρα 15/09/2013 22:05:20

        Και μιας και μολις ειδα και το δικο σου σχόλιο.

        1. Δεν νομιζω να σε ρωτησε κανενας για το παραμικρο. Ολα με την βια εχουν επιβληθει, ακομα και στους ιδιους τους βουλευτες , οπως πλεον και οι ιδιοι ομολογουν ανοιχτα.

        2. Οχι βεβαια. Λυνεται με συνολικη μεταναστευτικη πολιτικη και απ οτι (δεν) βλεπεις, αυτα ειναι αγνωστες λεξεις στις εως τωρα κυβερνησεις της Ελλαδας.

        3. Τα τατουαζ ειναι για ασχολουνται οσοι δεν εχουν να πουν περι της ουσιας. Εμενα δεν με απασχολουν.

        4. Και φαντασου οτι δεν ψηφιζω και ΧΑ.

      • Draco avatar
        Draco @ αύρα 16/09/2013 18:10:59

        Κυρά-Αύρα μήπως μπερδεύεις την πλάστιγγα με την σβάστιγκα; Με αμπελοφιλοσοφίες και με θεωρητικοιύς αφορισμούς πιστεύεις ότι θα λυθούν τα προβλήματα;

    • Dim avatar
      Dim @ Απλος Πολιτης 15/09/2013 21:51:45

      Αυτη είναι η απόλυτη αλήθεια !!!

      • αύρα avatar
        αύρα @ Dim 15/09/2013 22:58:27

        Dim .... δεν μας τα λες καλά.
        Σε όσα έγραψες είναι σαν να καταλήγεις ....
        1.... οτι, ας επιβληθεί και τύποις ο φασισμός, ώστε να έχουν άποψη μόνο οι συμπαθούντες...!

        2...ότι μόνο με τη βία γίνεται δουλειά!!!!
        Αυτά στην τρούμπα άλλων εποχών!!!!

        3...ότι τα εγκλήματα των ναζί δεν έχουν καμμία σημασία σήμερα και μόνο με τις δικές τους πρακτικές γίνεται δουλειά. Κατά τα άλλα η ΧΑ είναι και αντιμνημονιακή!!!! χαχαχα!

        4...έχεις ξένο διαβατήριο;;;

        • Dim avatar
          Dim @ αύρα 16/09/2013 00:15:23

          Αυρα, βγαλε τις παρωπιδες γιατι τα συμπερασματα σου ειναι λαθος.

          Ο φασισμος ειναι ηδη εδω ! Πιστευεις οτι εχεις Δημοκρατια η Ελευθερια μηπως ?

          Οταν εισαι σε πολεμο, εσυ πηγαινε με λουλουδια, εγω εχω αναγκη απο ενα οπλο. Η μηπως πιστευεις οτι δεν εισαι σε εμπολεμη κατασταση ?

          Τα περι ναζι και ΧΑ σ ειπα και παλι, δεν με αγγιζουν. Η ΧΑ αυτη την συγκεκριμενη περιοδο ΔΥΣΤΥΧΩΣ ειναι οι χρησιμοι ηλιθιοι που χρειαζεται ο τοπος.

          Ναι προφανως εχω ξενο διαβατηριο σε αυτη την χωρα. Ειμαι Ελληνας.

          • αύρα avatar
            αύρα @ Dim 16/09/2013 01:01:08

            Σε "χρήσιμους ηλίθιους" επαφίονται μόνο οι απελπισμένοι ή οι άρπαγες καιροσκόποι ..... σαν κι εκείνους τους δωσίλογους στην κατοχή!!!!

          • Dim avatar
            Dim @ αύρα 16/09/2013 15:44:19

            Οτι πεις εσυ. Ο χρονος σας τελειωσε. Περαστικα σου. Βαριεμαι κ να σε παρακολουθησω πλεον.

  32. Απλος Πολιτης avatar
    Απλος Πολιτης 15/09/2013 15:22:29

    Ακουμε ολη μερα στα καναλια απο ολο το συνταγματικο τοξο...

    ''Η Χ.Α ειναι ναζιστες,δολοφονοι,αντεροβγαλτες,μπραβοι,αλητες εγληματιες''

    Ωραια μεχρι εδω...αλλα το θεμα ειναι ποιος το λεει!!!

    Το λενε αυτοι που κυβερνησανε 40 χρονια,κλεψανε,λεηλατησανε,φαγανε σκασανε,λυσανε το προβλημα τους για τα τρισσεγγονα τους,μετα κουβαλησανε στην χωρα μας 2εκ λαθρομεταναστες και εγινε η ζωη στη πολη μας ανυποφορη,μετα βγηκανε δεξιοι και δηλωνανε οτι ειναι ''αναφερετο δικαιωμα του καθενα να καει την Ελληνικη σημαια(βαρβιτσιωτης) αλλοι ευχαριστουσανε τους λαθρομεταναστες(παυλοπουλος) και υστερα ηρθε η ωρα της πληρωμης για ολα αυτα....

    Τωρα λοιπον βγαινουνε οι παραπανω εντιμοι και κατηγορουνε τη Χ.Α ....

    Τιποτα δεν μπορει να αγγιξει τη χ.α γιατι εχει απεναντι τις το απολυτα διεφθαρμενο και προσκυνημενο καθεστως να την λοιδωρει....ε δε μενει τιποτα πανω τις... οπως ειπε πολυ ευστοχα ενας συνομιλητης πιο πανω η Χ.Α εινα η Νεμεσις για τον μεσο Ελληνα και αυτο δε θα αλλαξει αν δε πραγματοποιηθει.

  33. victoria (true) avatar
    victoria (true) 15/09/2013 15:32:34

    Σωστό το άρθρο, όπως και το προηγούμενο του Πάνου Ζήση.

  34. panas avatar
    panas 15/09/2013 16:18:56

    Μπορεί πάντα σε τέτοιου τύπου κρίσεις να αναδεικνύονται τέτοια κόμματα ως "τιμωροί" των διεφθαρμένων, αλλά το αλλοπρόσαλο στη δική μας περίπτωση είναι πως πείθουν αρκετούς συνέλληνες αυτοί οι τύποι του υποκόσμου της ΧΑ πως είναι οι φύλακες της ηθικής και της δικαιοσύνης...
    Κανονικά θα έπρεπε να το έβλεπε και το πιο μικρό παιδί με στοιχειώδη αντίληψη πως αυτοί οι τύποι είναι σίγουρα εξαγοράσιμοι από την διαπλοκή, αν όχι ένα από τα οχυρά τους...

    Τα πράγματα είναι απλά: Αν η διαπλοκή τα βρεί με την ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, όπως τα βρήκε και με την ηγεσία της ΝΔ, θα γίνει και ο Τσίπρας πρωθυπουργός, αν ο Σαμαράς δεν τους εξυπηρετεί πια, με την ΧΑ στην αναβαθμισμένη θέση του ελεγκτή τήρησης των συμφωνηθέντων. Αν όχι, θα υπάρξει αστάθεια, λόγω αδυναμίας ελέγχου της αυξανόμενης οργής, αφού ούτε η εγχώρια διαπλοκή δεν θέλει την ΧΑ στη 1η θέση, αφού αυτό θα σήμαινε έξοδο της Ελλάδας από την ΕΕ...

  35. Κωστας Αλεξιου avatar
    Κωστας Αλεξιου 15/09/2013 16:28:28

    Αν κάνει κανένα ..............περιστατικό με Βενιζέλο η Χρυσή Αυγή (η καλή Χ.Α που λέει και ο Μπάμπης) και το . σερβίρει σωστά τότε θα έχουμε .... κυβέρνηση Μιχαλολιάκου !!!! Και εσείς ασχοληθείτε με διαπιστώσεις και αναλύσεις βαρύγδουπες...!!!

  36. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 15/09/2013 17:20:26

    Δεν ξέρω και εγώ από πότε το φωνάζω εδω μέσα.
    Ο κινδυνος δεν ειναι ο ΣΥΡΙΖΑ που αργα ή γρηγορα ή θα επιανε ταβάνι ή θα ξεσκεπαζόταν αλλά η χρυσή αυγή.
    Το "νεοναζι" ειναι επιχειρημα για να πολεμήσεις ενα τετοιο κόμμα? Ποιος άραγε καλοπληρωμενος το πασαρε στον πρωθυπουργο?
    Ουτε το επιχειρημα των 2 ακρων στεκει στα ματια του απλου πολίτη..Γιατι το ενα άκρο υποτιθεται πως υπερασπιζεται την πατριδα ενω το αλλο δεν θελει ουτε να ακουει την λεξη πατριδα.
    Επισης καποιοι πρεπει να καταλαβουν την διαφορα αναμεσα στον τροπο σκεψης της Αθηνας(του κολωνακιου οπως λετε) και της επαρχιας.
    Αληθεια σας θυμιζει τιποτα η λεξη ΜΟΜΑ? Δωστε ιδιαιτερη βαση, θα ειναι απο τα μεγαλα οπλα του Μιχαλολιακου, μαζι με τις τραπεζες. Ολα τα άλλα "όπλα" του τα εχει λιγο πολυ εξαντλησει, αλλα αυτα τα δυο ειναι ικανα να του δωσουν αλλο ενα 10% χαλαρα.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Χμμμμ 15/09/2013 17:57:36

      Το να πλειοδοτούμε στον πατριωτισμό είναι αφέλεια.
      Τώρα, αν πατριώτες είναι οι κραδαίνοντες πλαστικές σημαίες την ώρα που οι της ίδιας ιδεολογίας επιχειρηματίες αναζητούν τις καλύτερες για τις επιχειρήσεις τους συνθήκες αδιαφορώντας για τα εθνικά σύνορα, ας είναι ο ορισμός του πατριωτικού όποιος νάναι.
      Όχι βέβαια πως ο επιχειρηματίας δεν είναι πατριώτης.
      Στις συνθήκες τις τραγικές που ζούμε, οι πολίτες θέλουν να δούν την Ρομφαία Τιμωρό να αστράφτει.
      Το πατριωτικά σύμβολα του παρεχουν τους σηματοδότες.

    • Κρης avatar
      Κρης @ Χμμμμ 15/09/2013 22:37:27

      υπηρέτησα μέρος της θητείας μου στην
      Μικτή Ομάδα Μηχανημάτων Ανασυγκρότησης
      ( αν εννοείτε αυτο )

  37. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 15/09/2013 17:57:46

    http://www.theinsider.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=29745%3A---qq-------4-&catid=75%3Afakeloi&Itemid=132

    • BrainRain avatar
      BrainRain @ Ιαπετός 15/09/2013 19:48:12

      Καμία σχέση το ξύλο που έπεσε μεταξύ Αναρχικών (;) και ΚΚΕδων σε διαδήλωση του 2011. Το ΚΚΕ διαδηλώνει ειρηνικά και προστατεύει ΠΑΝΤΑ στις διαδηλώσεις τις γραμμές του από τις επιθέσεις. Οι Χρυσαυγίτες προχθές έδρασαν σαν φασιστικά τάγματα εφόδου (παλούκια με καρφιά, απρόκλητη επίθεση σε χώρο που δεν είχαν καμία δουλειά να επέμβουν), κατά άοπλων αφισοκολλητών. Δεν μπαίνουν στη ζυγαριά αυτά τα δύο, όσο και να θέλετε να αθωώσετε τα δίποδα ζωντανά με τους αγκυλωτούς σταυρούς. Η θεωρία των δύο άκρων, φουσκώνει τη Χ.Α αλλά όταν θα το καταλάβετε, θα είναι ακόμη πιό αργά, δυστυχώς.

      • anarxosyrizeos avatar
        anarxosyrizeos @ BrainRain 15/09/2013 21:35:19

        Γιατί καμία σχέση; Πλακώθηκαν η κοινοβουλευτική και η εξωκοινοβουλευτική αριστερά. Ποια ήταν η αιτία; Επίδειξη ισχύος των ταγμάτων εφόδου του κκε έναντι των ταγμάτων εφόδου του σύριζα.

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ BrainRain 15/09/2013 22:12:41

        Έχεις δίκιο.
        Ο αριστερός τραμπουκισμός ορκίζεται στόν υπερ-εθνικοσοσιαλισμό, ενώ ο χρυσαυγίτικος τραμπουκισμός ορκίζεται μόνον στόν περιορισμένο εθνικοσοσιαλισμό.
        Άλλο εξορισμένος στό Γκουλάγκ καί άλλο στά Κύθηρα.

    • Zame avatar
      Zame @ Ιαπετός 15/09/2013 21:18:36

      και όσο το "αριστερό" ξύλο. θα αντιμάχεται το "δεξιό" ξύλο..
      & αντίστροφα..
      το "τρένο της περιφημης ανάπτυξης θα τρέχει"..
      μαζι με την "τοξικη βρωμα" που κουβαλα.?

      Η λογική "δείρε και συ κάποιον, μπορείς"
      (μην ξεχάσεις την ιδεολογία η -την -ΤΣΕΠΗ-σου-ισως- όμως!)
      μπορεί να ταιριάζει σε ανθρωποφαγικές κοινωνίες -ΤΙ ΣΥΜΠΤΩΣΗ- αλλά σε κοινότητες, που εν πάση περιπτώσει, δεν είναι τελείως άσχετες με τον πολιτισμένο ΠΟΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ? κόσμο, μόνο εφιάλτες μπορεί να γεννά.(ΑΚΟΜΑ & ΜΕ ΤΕΧΝΙΚΗ ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΗΣΗ?)
      Εκτός εάν αποφασίΖσουμε-ΝΕ ότι η κουλτούρα της βίας και του φόβου θα μας συντροφεύει για πολλά χρόνια ακόμη..
      ΠΟΣΟ ΑΝΕΤΑ ΕΠΙΛΕΧΤΙΚΑ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΑΛΗΘΕΙΣ & ΓΕΓΟΝΟΤΑ ?
      & ύστερα απορούμε για την γενικοτερη σύγχυση που εντείνεται..& διευρύνεται..μόνο θλίψη μπορεί να γεννά.

  38. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 15/09/2013 18:25:33

    Όσο οι πολιτικοί του Κολωνακίου και της Εκάλης θα μ..., η Βία θα παίρνει ισάξια τη θέση της στο Βίο τον Ελλήνων.

  39. Μανώλης Πετράκης avatar
    Μανώλης Πετράκης 15/09/2013 18:34:11

    H κατάσταση είναι κάτι παραπάνω από τραγική. Οδηγούμαστε αναπόδραστα στην καταστροφή. Τα οικονομικά φαινόμενα θέλουν δεκαετίες να εξελιχθούν (π.χ. το πάρτυ του '80 το πληρώνουμε το 2010 και μετά). Ακόμα και όταν αρχίσει να υπάρχει ανάκαμψη (που είναι αδύνατον χωρίς να πραγματοποιηθούν ριζικότατες μεταρρυθμίσεις στην οικονομία, στο κράτος και στο σύνταγμα και μπροστά στις οποίες ό,τι έχει ήδη γίνει είναι οδοντόπαστα), ακόμα και όταν λοιπόν γίνουν αυτά, θα περάσουν άλλα 10 χρόνια τουλάχιστον πρωτού αρχίσει να διαχέεται η ευημερία στα στρώματα που συγκροτούν την πλειψηφία των ψηφοφόρων. Δεν σώζει τίποτα την Ελλάδα παρά μόνο ένας πόλεμος ή μια επανάσταση που θα δώσει την ευκαιρία να γκρεμιστεί όλο το σάπιο μεταπολιτευτικό σοσιαλιστικό οικοδόμημα που άρχισε να χτίζεται από τον ΚΚ 'Α και φυσικά επεκτάθηκε δραματικά στην συνέχεια από τον Δημαγωγό και τους επιγόνους του. Ανάπτυξη χωρίς να επιστρέψει ο δημόσιος υπάλληλος σε αυτό που ήταν στην δεκαετία του '60 και του '70 και χωρίς να γίνει άγνωστη λέξη η έννοια "ΔΕΚΟ", χωρίς περιορισμό του σοβιετικού κράτους και δραστική απομάκρυνση του από την υγεία, την παιδεία και την ασφάλιση για όσους το επιθυμούν, με ανάλογη φυσικά μείωση της φορολογικής επιβάρυνσης ή με κουπόνια για να επιλέγει ελεύθερα ο καθένας αν επιθυμεί την κρατική ή την ιδιωτική έκδοση μιας υπηρεσίας, και χωρίς ενθάρρυνση του ιδιωτικού τομέα να αντικαταστήσει το κράτος παντού (υγεία, εκπαίδευση, συντάξεις) είναι αδύνατον να έρθει. Ειδ' άλλως, νομοτελειακά αυτό που θα έρθει θα είναι ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΧΑ και μετά το χάος. Έχει μεγάλη ευθύνη η ΝΔ γιατί δεν πολέμησε το δηλητήριο του σοσιαλισμού όταν έπρεπε και επέτρεψε την δαιμονοποίηση της φιλελεύθερης ιδεολογίας που είναι και η μόνη δυνατότητα εξόδου από την κρίση.

    • Σαρακατσανος avatar
      Σαρακατσανος @ Μανώλης Πετράκης 15/09/2013 19:40:12

      Αυτη ειναι η ΑΛΗΘΕΙΑ κυριε Πετρακη και το τωρινο πολιτικο συστημα αδυνατει να την δει. Πριν το 1981 ειχαμε 180.000 υπαλληλους σε πληθυσμο δεκα εκατομυριων και φτασαμε το 2010 με 1200.οοο και με λιγοτερο πληθυσμο. Το χρεος ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ και το πολιτικο συστημα αδυνατει να το δει. Εχει καταντησει.....φαρσοκομωδια η ΝΕΡΙΤ, η κοινητικοτητα, οι απολυσεις πελατων, οι απολογιες.....κυβερνητικων παραγοντων στα τηλεπαραθυρα τη στιγμη που εχει καταρευσει ο ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ ΤΟΜΕΑΣ. Αντι αρχικα της κρισης οι πολιτικοι μας.......να αρχισουν το γκρεμισμα απο ψηλα με πολιτικους και δημ. υπαλληλους, εγινε ακριβως το αντιθετο και να τα αποτελεσματα. Ας μην μας κανει λοιπον εντυπωση η ανοδος των ΑΚΡΩΝ γιατι ειναι ενα φυσιολογικο επακολουθο της ανικανοτητας των πολιτικων που ζουν ΣΕ ΑΛΛΟ ΚΟΣΜΟ, και τους το υπενθυμιζει η ΤΡΟΙΚΑ οταν ερχετε.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Σαρακατσανος 16/09/2013 09:48:37

        Ζούμε στο Γραφειοστάσιο των τσάτσων.
        Με την κρεπάλη και με τα κενόλογα ιδεολογήματα κατάφεραν οι τσάτσοι της εξουσίας να δηλητηριάσουν, να εκπορνεύσουν τον λαό, την κοινωνία.
        Πιστεύουν δε πως ταπεινωμένος πια σήμερα και φοβισμένος ο Έλληνας θα κάνει την ανέχειά του υποταγή.

    • George avatar
      George @ Μανώλης Πετράκης 17/09/2013 12:28:08

      Τα είπατε όλα! Τα λάθη και τις ευθύνες, το πρόβλημα, την λύση. Δεν ξέρω κατά πόσο η ΝΔ θέλει να εμπνεύσει και να σταθεί μπροστάρης ή απλά έχει παραδοθεί στην υπεράσπιση ενός δημοσίου πρώην πελατών και μιας συνεχώς μειούμενης σύνταξης της γενιάς του πολυτεχνείου, μέχρι τελικού αδιεξόδου.

  40. Kikos avatar
    Kikos 15/09/2013 18:58:30

    Sioufas&sons>Τα πιράνχας των κατασχέσεων.
    Εταιρεία με 500 δικηγόρους και συνεργάτες, πρωταθλητές των πλειστηριασμ

    Σαν το μεγαλύτερο πιράνχας της μεγάλης κρίσης που μαστίζει την χώρα μας φαντάζει η εισπρακτική εταιρεία του Σιούφα! Οι γιοι του πρώην υπουργού της Νέας Δημοκρατίας και πρώην προέδρου της βουλής έχουν στήσει μια μεγάλη εισπρακτική εταιρεία με 500(!) δικηγόρους-συνεργάτες και αναδεικνύονται πρωταθλητές στους πλειστηριασμούς, στην είσπραξη τραπεζικών απαιτήσεων και στις διαδικασίες προσωποκράτησης.
    Είναι εκπληκτικό ότι μόνο για να μπεις στην εταιρεία για υποθεσή σου πληρώνεις εισιτήριο 130 ευρώ!
    (Από το Πρώτο Θέμα της Κυριακής)

    • Zame avatar
      Zame @ Kikos 16/09/2013 11:08:07

      αυτο το -Sioufas&sons- με τα "κατορθωματα" του..
      Θεωρώ πως ξεπερνά κατά πολύ..& πάει ακόμα παρακάτω..
      το αλιευτικό με το γνωστό όνομα -νόμιμο & ηθικό- έφερε μεγάλη ψαριά..
      ..όπως & σε κάθε μεγάλη μπιζνα..
      όπου αρχίζουν να γίνονται - ορατοί οι αόρατοι-
      .."θηρευτές"& συνεργάτες" ?

  41. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 15/09/2013 19:07:13

    Ο κόσμος θυμάται τον υπερυπουργό ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ κύριο Σιούφα.
    Ο κόσμος έχει σοκαριστεί από το γεγονός πως ακόμη ένας άνθρωπος του Καραμανλή αποδεικνύεται ΞΕΦΤΙΛΑΣ.
    Με την εισπρακτική εταιρεία που κυνηγά τις περιουσίες του κοσμάκη.
    Τί να λέμε; Πως με αυτά η ΧΑ γιγαντώνεται;
    Θα με κατηγορήσουν για Χρυσαυγίτη επειδή υποστηρίζω κάτι τέτοιο;
    Φευ..΄
    Ή να θυμηθούμε τη φράση του Καραμανλή πως η "Ελληνική οικονομία είναι ισχυρή" απένταντι στην κρίση που έρχονταν από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού;
    Δηλαδή τί διαφορετικό είπε ο GAP; Πως λεφτά υπάρχουν...
    Και πως αντιδρά η ΛΙΓΑΡΧΙΚΗ ΝΔ σε αυτά;
    Ετοιμάζει τον Καραμανλή τον Γ' και τον Μπακογιάννη junior...
    Η ΧΑ σας φταίει μετά;
    Οι Έλληνες έκαναν αμάν να διώξουν τους "βασιλιάδες" Γλυξγκπουργκ, και απέκτησαν ΤΡΕΙΣ ακόμη βασιλικές ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΕΣ Οικογένειες...με τις πριγκίπισσές τους και τους πρίγκιπές τους...λες και τους χρωστάμε ex officio την εξουσία....η ΧΑ σας φταίει μετά;

    ΥΓ. Με τις παρέες που κάνει ο Γλυξγκμπουργ (ΟΛΙΓΑΡΧΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΛΟΓΙΑΝΝΗ) θα τον μουτζώνουν όλοι οι Δεξιοί...ειδικά οι απόγονοι των πολεμιστών του Ζέρβα...γι'αυτόν άφησαν τα κοκκαλάκια τους στο Γράμμο;;;;; ΞΕΦΤΙΛΑΑΑΑΑΑΑΑΣΣΣΣΣ !!!!

  42. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 15/09/2013 19:14:37

    Γίδια.
    Πίσω από τη ΧΑ τρέχουν και αρκετοί που γεμίζουν κάθε βραδυ τα γουρουνάδικα.
    Και πετάνε το μισό πιάτο αφάγωτο (ευτυχώς, για τα σκυλιά ρε γαμώτο)
    Και γέμιζαν τον Αύγουστο τα σκάφη για τα νησιά.
    Και πετούν πανέρια με γαρδένιες.
    Καθόλου δεν πεινάνε. Απλώς συνήθισαν να τρώνε τζάμπα, δεκαετίες και τους κακοφαίνεται που έχουν να κάνουν πιά με τον ¨στούρνο" και με τον "ανάπηρο", και όχι με τον κουλούρη, τον τσοβόλα, τον καγιεν-χατζηγάκη, τον σουφλιά και τον αλογοσκούφη. Ακομη πιό πολύ τους κακοφαίνεται που αύριο ίσως θα έχουν να κανουν με τον τσακαλώτο και με τον δραγασάκη. Δεν καταπίνεται αυτό.
    Αυτό είναι το κοινό τους. Η δήθεν "μεσαία τάξη", που νομίζει ότι είναι ιδιοκτητρια της χώρας.
    Με προσύμφωνο.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Uncle Stgm 16/09/2013 09:38:26

      Αγαπητέ Θείε,
      θέτεις το κύριο χαρακτηριστικό των πρωταγωνιστών του δράματος της Ελλάδος. Αυτών της σάπιας, σπάταλης, μη παραγωγικής, παρασιτικής "μεσαίας τάξης".
      Αυτή που εκτρέφεται από το κρατικοδίαιτο, γραφειοκρατικό και πορνογραφικό μόρφωμα της νεοελληνικής κοινωνίας.
      Από τα σπλάχνα της ξεπηδούν κι όλοι αυτοί οι άχρηστοι "πολιτικοί" που λειτουργούν ως τσάτσοι στο γραφειοστάσιο (=βουστάσιο) που λέγεται Ελληνική Δημοκρατία.
      Ποιός η πραγματικός ρόλος των "πολιτικών οικογενειών" με την παραγωγή, με το κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι;
      Κανένας άλλος από αυτό του τσάτσου.

  43. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 15/09/2013 21:14:30

    "Νέμεσις" έιναι π πιό πετυχημένος χαρακτηρισμός για τη Χρυσή Αυγή!

    Και η Νέμεσις ,στις αρχαίες απεικονίσεις ,έχει φοβερό πρόσωπο...

    Το έγραψα και αλλού ,ένα ολόκληρο Σύστημα, που οδήγησε τη χώρα στην καταστροφή (με τα πιό πρόστυχα και ιδιοτελή κίνητρα), κρύφτηκε πίσω απο έναν απο τους λίγους πολιτικούς που δεν ήταν λαμόγιο ,τον Α.Σαμαρά ,και νόμιζε πως θα σωθεί! Αμ δέ!

  44. Αθηναϊκός avatar
    Αθηναϊκός 15/09/2013 22:53:29

    Στην Ελλάδα δεν θα κυβερνήσει ποτέ η αριστερά, πάρτε το χαμπάρι, ποιος Τσίπρας ; Τα τανκς θα βγουν στους δρόμους με τους νεοναζί παρέα. 2014 Χούντα και άντε εσείς οι δεξιοί και οι πασόκοι παίξτε το πάλι δημοκράτες.Εμείς οι κομμουνιστές που μας λέτε σταλινιστές είμαστε πολύ πιο δημοκράτες από εσάς.Δεν είμαστε ούτε Σλάβοι,ούτε Αλβανοί ούτε Ρώσοι για να ανεχτούμε Σταλινικές απόψεις και μεθόδους.Το συνέδριο του ΚΚΕ , ήταν το πιο δημοκρατικό συνέδριο και με πολιτικές αντιπαραθέσεις ουσίες.Το ΚΚΕ είναι κομμουνιστικό κόμμα του 21 ου αιώνα και όχι σταλινικό ή μαοϊκό. Όσο για το σύνταγμα, ΑΝ ο λαός θέλει να το αλλάξει θα το αλλάξει όπως έγινε και στο παρελθόν, αν θέλουμε βασιλιά θα έρθει βασιλιάς αν δεν θέλουμε ΠΤΔ θα τον διώξουμε, εσείς οι ΠΑΛΑΙΟΛΙΘΙΚΟΙ δογματιστές προσκυνάτε το σύνταγμα και φοβάστε μη θελήσει να το αλλάξει ο λαός.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Αθηναϊκός 16/09/2013 00:24:18

      Ηρέμησε σύντροφε, οι φύλακες γρηγορούν.
      Όποιος κάνει επικίνδυνα παιχνιδάκια με κασιδιάρικες στρακαστρούκες θα την πατήσει.
      Όπως το 1916. Γαλλικός και Αγγλικός στόλος στο Φάληρο, κανόνια, βόμβες.
      Ο Λευτεράκης και η Άμυνα πάνω απο τα Τέμπη.
      Αυτή τη φορά δεν θα εξηγήσει ο "Μπάμπης". Πρέπει να του εξηγήσουμε οι λοιποί, πώς χορεύουν οι διαβόλοι...
      Το ΚΚΕ στη δουλειά του - ήρεμα, σταθερά και τακτικά - και ο "Βλάχος" στα τυριά του (να κρατήσει τη Θεσσαλονίκη).
      Ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ ελπίζω να βάλουν μυαλό προσεχώς.
      Το ΠΑΣΟΚ εκεί που χανόταν, ψώνισε απο σβέρκο (αυτό το καλοκαίρι ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ κάνουν μόνον πατάτες). Το πήρα απόφαση, δεν γλυτώνουμε απο αυτο.
      Ελπίζω κατά βάθος να συμφωνεί και ο κυρ Δημητράκης ο Κουτσούμπας.

  45. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 15/09/2013 23:21:09

    Ἐγῶ πάντως θεωρῶ τόν ἑαυτό μου εὐλογημένο,ὄχι ἐξόριστο. :-)

  46. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 15/09/2013 23:21:57

    Η ΧΑ νέμεση; Χαχαχαχαχα! Απλά το σύμπτωμα της ζαλάδας που έπαθαν οι Έλληνες που ψήφιζαν για να φάνε καλά και προδόθηκαν επανηλλειμένως. Και τώρα πάνε να ρίξουν την ευθύνη από πάνω τους με το να ψηφίσουν αυτό που τάζει τιμωρία σε αυτούς που ψήφιζαν τόσα χρόνια οι νυνψηφοφόροι της ΧΑ. Κοιτάξτε από ποια κόμματα έχει εισροές η ΧΑ και θα καταλάβετε. Νέμεση για την Ελλάδα ήταν τα μνημόνια. Μόνο που δεν πιάσαμε το μήνυμα. Συνεχίζουμε με τρέλα. Μόνο που αυτή τη φορά δίνουμε εξουσία σε ψυχάκηδες και όχι σε κλέφτες. Και αυτό είναι 10 φορές χειρότερο. Που θα πάει, κάτι θα γίνει και θα το καταλάβουμε. Είμαι σίγουρος πως η φράση που είχε πει κάποτε ο Γέροντας Παΐσιος για την Ελλάδα: "Μη φοβάστε, δε θα αφήσει ο Θεός να γίνει κακό στην Ελλάδα", περιλαμβάνει και το θέμα αποφυγής διακυβένησης από τα άκρα που θα οδηγούσε με μαθηματική ακρίβεια σε νέο εμφύλιο, όπως από θαύμα γλυτώσαμε τα χειρότερα πέρυσι στις εκλογές και στις μεγάλες συγκεντρώσεις στο Σύνταγμα προ 2 ετών...

    • George avatar
      George @ Γεώργιος Τ. 16/09/2013 08:52:57

      Σωστό. Δεν είναι καιρός όμως να γίνει κάθαρση πριν δούμε το δρόμο με τις λεύκες? Ο εκβιασμός της κοινωνίας προς το πολιτικό σύστημα είναι καθαρός: To κάνεις μόνος σου ή ξέρω εγώ ένα παληκάρι που θα το κάνει για σένα....

    • Believer avatar
      Believer @ Γεώργιος Τ. 23/09/2013 14:36:12

      Άσε φίλε μου τόν γέροντά Παϊσιο καί πές μας γιατί θά γίνει έμφύλιος; Έπειδή άμφισβητούμε τήν κυριαρχία τής άριστεράς μέ τά πολλά κόμματα κομάτια νά πολιορκούν τήν έλληνική κοινωνία; Μήπως γιατί ή διαφθορά καί ή άριστερά συνυπάρχουν μέ τούς βρώμικους τής ΝΔ καί τού πασοκ; Θά γίνει έμφύλιος γιατί ψηφίζουμε νόμιμα έκλεγμένο κόμμα; Νά γίνει, όποιος δέν σέβεται τόν κοινοβουλευτισμό θά πληρώσει. Έμείς πάντως πού ψηφίζουμε Χρυσή Αύγή,τήν κάναμε νά σέβεται τόν κοινοβουλευτισμό, ή άριστερά είναι λαθρεπιβάτης στό κοινοβούλιο...

  47. xristos avatar
    xristos 15/09/2013 23:29:27

    ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ Η ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΜΕΙΝΕΙ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΠΕΜΠΗΔΕΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΙΣΜΟΥ ΑΔΥΝΑΤΩΝΤΑΣ ΝΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΕΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΤΗΣ ΜΝΗΜΗ ΑΝΤΩΝΗ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΟΥ ΟΙΚΟΥ ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ...ΡΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΜΙΜΙΚΟ ΗΜΑΡΤΟΝ!!!

  48. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 15/09/2013 23:46:23

    όσο τους κρατάτε μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας τους ηρωποιείται, εδραιώνετε τον τους, αφήστε τους να εκτεθούν να δει ο κόσμος για τι πρόκειται...
    εξάλλου και κάποιοι εκπρόσωποι του κόμματος, με τις πράξεις τους έριξαν τον κόσμο της ΝΔ στην ΧΑ, δείχνοντας πλήρη αδιαφορία για τα προβλήματά του βολεύοντας ημετέρους (κλειστό κύκλο)

  49. Ελευθεριάδου Βούλα avatar
    Ελευθεριάδου Βούλα 15/09/2013 23:47:26

    τον αντισυστημισμό

  50. Hawk avatar
    Hawk 16/09/2013 10:55:13

    Οι συνεχιζόμενη πολιτική λιτότητας & η ανεργία είναι οι κατ΄εξοχήν λόγοι που οδηγούν στους κόλπους της ΧΑ τον κόσμο, κυρίως δε από τα χαμηλά οικονομικά στρώματα που συνεχίζουν να θίγονται περισσότερο, η απελπισία έχει μετατραπεί σε απέραντο μίσος προς όσους έχουν ακόμη δουλειά και κάποιο εισόδημα. Εάν δεν υπάρξει αντιστροφή της οικονομικής κατάστασης θα ορμάνε στα σπίτια του κόσμου και θα τους τσακίζουν. Το πλιάτσικο είναι άντε πόρτας. Δεν υπάρχει κανένα ιδεολογικό υπόβαθρο, το μόνο που υπάρχει είναι τυφλή εκδίκηση.

  51. Tommy avatar
    Tommy 16/09/2013 13:20:10

    Στην Νορβηγία της ασήμαντης ανεργίας (τριβής) και του ανετότατης διαβίωσης από τον καθένα, η άκρα δεξιά καλπάζει και από σήμερα συγκυβερνά. Το ίδιο και στην Αυστρία, Ολλανδία, Γαλλία.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Tommy 16/09/2013 13:29:42

      H Νορβηγία έχει και ελάχιστους μετανάστες απο Ασία - Αφρική. Απο τους λιγότερους στην Ευρώπη.
      Και η Αυστρία επίσης, δεν έχει πολλούς.
      Η Ολλανδία όμως, είναι διαφορετική περίπτωση, έχει και μετανάστες απο τις πρώην αποικίες - αλλά αρκετά ενσωματωμένους, και σκασμένη πελώρια στεγαστική φούσκα, τράπεζες που κρατικοποιήθηκαν και ανεργία που ανεβαίνει γρήγορα.
      Οι κατεστημένες ερμηνείες για την άνοδο της ακροδεξιάς (πολλοί μη Ευρωπαίοι μετανάστες, πολλοί Εβραίοι, ανεργία, φτώχεια κτλ) είναι εντελώς ανεπαρκείς. Διαρκώς διαψεύδονται. Χρειάζονται πιό ευφυείς και ρεαλιστικές ερμηνείες του φαινομένου.

  52. ΧΚΟ avatar
    ΧΚΟ 16/09/2013 16:11:08

    Το Κολωνάκι η Εκάλη και η Μύκονος δεν έχουν προβλήματα.
    Το κολέγιο και το εξασφαλισμένο μέλλον τι προβλήματα να λύσουν;

    Για να αντιμετωπίσεις ή να λύσεις ένα πρόβλημα πρέπει να το κατανοήσεις. Τι να καταλάβει ο Σαμαράς και ο Βενιζέλος; Το χαράτσι; Την παιδεία; Την επαγγελματική αβεβαιότητα; To συσσίτιο; Την ανεργία; Μέχρι χθες αντίπαλοι και σήμερα συνοδοιπόροι και σωτήρες.

    Να αντιμετωπίσουν ποιο πρόβλημα; Δεν έχουν πρόβλημα πέρα από το σβήσιμο της κάμερας. Επιπρόσθετα να ευχαριστούν το Θεό που η ΧΑ και η ακροδεξιά στην Ελλάδα είναι ....γραφικές. Διαφορετικά αν ήταν σαν τη Γαλλία ή την Νορβηγία τα ποσοστά και των δύο συνοδοιπόρων δεν θα περνούσαν το 3%.
    ΟΜΟΨΥΧΙΑ στο πάρτι πολίτες εμείς τους φόρους και τα παιδιά το πάρτι. ΟΜΟΨΥΧΙΑ και Εθνική πορεία εμείς στα κουπιά της γαλέρας και οι ταγοί στο κατάστρωμα. Για εμάς το κάνουν μην ανησυχούμε. Για το καλό μας είναι. Δεν είδατε εξεταστικές και λίστες; Δεν είδατε φυλακίσεις υπευθύνων; Δύο τρία γκάλοπ ακόμα (γιατί στο δρόμο δεν περπατούν) και θα πιάσουν το σφυγμό. Μόνο που για σφυγμό ψάχνει ο γιατρός και γιατρός είναι και ο νεκροθάφτης.

  53. Hawk avatar
    Hawk 16/09/2013 17:39:33

    Προς το παρόν πλακώνουν και κλωτσάνε τίποτα μαυριδερούς μετανάστες (έστω και λάθρο), γκρεμίζουν πάγκους πανηγυριών και τελευταία χτύπησαν και τους συνδικαλιστές του ΚΚΕ τους οποίους ενδεχομένως θεωρούν υπαίτιους για τις θέσεις εργασίας που έχασαν. Δεν έχουμε δει να κινδυνεύσει κανένας εκπρόσωπος του πάλαι ποτέ κραταιού πολιτικού συστήματος της τελευταίας 40ετίας, εσείς είδατε, όλοι στην θέση τους δεν είναι. Πάρτε παράδειγμα τον διοικητή του ΙΚΑ πόσα χρόνια είναι στην θέση αυτή και σε ποιό κόμμα ανήκει?

  54. LOST avatar
    LOST 16/09/2013 18:38:58

    ΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑ ΠΟΥ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟΤΕ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΙΦΑΣΙΣΤΑΣ ΚΑΙ ΦΑΙΝΟΜΑΙ ΚΙΟΛΑΣ

  55. Const avatar
    Const 16/09/2013 21:35:31

    Επί 35 χρόνια στην Ελλάδα δεν καλλιεργήθηκε η ιδεολογία των άκρων; Τα πράσινα και τα μπλε καφενεία ποιοι τα δημιούργησαν; Τον φανατισμό του ΠΑΣΟΚ και των "δημοκρατικών" δυνάμεων με το "Ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά" κλπ κλπ Και τι έκανε η λεγόμενη δεξιά; Απλά πήγαινε πιο αριστερά και το βούλιαξαν το καράβι όλοι μαζί. Και κατήντησε η ελαφροδεξιά της καρπαζιάς. Αυτά πληρώνει η ΝΔ και θα τα δει μπροστά της.

  56. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 17/09/2013 02:39:26

    Οσους ξερω που ως τωρα ψηφιζαν Ν.Δ, καποιους αλλους που ψηφιζαν ΛαΟΣ, καποιους που ψηφισαν μια φορα ΔυΣη, αλλους που παλιοτερα ψηφισαν αλλα δεξια κομματα, αρκετους που δεν θα ξαναψηφισουν ΑνΕλλ, τωρα ΟΛΟΙ αυτοι σκεφτονται πολυ σοβαρα να ψηφισουν Χ.Α...!

  57. John avatar
    John 08/01/2014 01:04:56

    Νομίζω ότι πρέπει να σκεφτούμε πιο ήρεμα και πιο σοβαρά για το μέλλον της κοινωνίας μας. Η Χ.Α. δεν έχει πλέον ένα θετικό ρόλο στην εξέλιξη των γεγονότων. Με τη σκέψη, τα προγράμματα και το διάλογο μπορούμε να επιτύχουμε περισσότερα και γρηγορότερα. Θα νικήσουμε με το μυαλό και την καρδιά και όχι με την καταστροφική δύναμη της βίας.
    ας δώσουμε μια ευκαιρία στο μέλλον μας. ας δουλέψουμε και ας προσπαθήσουμε με κάθε τρόπο να κάνουμε τον εαυτό μας καλύτερο. ας πάμε στην αγάπη και στην ελπίδα και όχι στο μίσος που φέρνει ο φόβος και ας βοηθήσουμε όσους ειναι κλεισμένοι στην απελπισία να δούνε τον κόσμο πιο αντικειμενικά και πιο αισιόδοξα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.