#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/04/2011 07:04
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με ποιους θα πας…




Toυ Φαήλου Μ. Κρανιδιώτη

Υπάρχουν δυο τρόποι να κοιτάς την κοινωνία και τα πράγματα. Από τη μεριά των λίγων και των ισχυρών ή από την μεριά των πολλών και αδύναμων. Εγώ την βλέπω από την μεριά των πολλών, στέκομαι μαζί με το πλήθος των ανθρώπων που μεγάλωσα και ζω μαζί τους.

Γιατί μπορεί να μην πιστεύω στην ταξική πάλη, να θεωρώ ακρογωνιαίο λίθο της κοσμοθεωρίας μου την εθνική και κοινωνική ενότητα, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι οι τάξεις δεν υπάρχουν. Κι έχεις πάντα δικαίωμα επιλογής. Με τον Λαό ή με την Κλεπτοκρατία. Με τους εργαζόμενους ή με την βλαχομπαρόκ παρασιτική «αριστοκρατία». Με την Πατρίδα ή με τους εχθρούς της, στρατιώτης της ή τυφεκιοφόρος του εχθρού.

Οι άγριοι καιροί, που ήδη ήρθαν, θα θέσουν επιτακτικά το ερώτημα αυτό σε όλους μας και κυρίως σε όσους ανήκουν στην πολιτική τάξη. Γιατί ήδη η ανέχεια σαν λοιμώδης νόσος απλώνεται στις γειτονιές.

Όλα υπάρχουν από το Έθνος και υπέρ του Έθνους. Οι θεσμοί, οι διαδικασίες, ο πλούτος, η Παιδεία, οι Ένοπλες Δυνάμεις, τα πάντα. Και το Έθνος το συγκροτούν πρωτίστως οι πολλοί κι όσοι από τους λίγους έχουν συνείδηση. Πιστεύω στους Ηγέτες, είναι οι πρόμαχοι κι οι πρωτοπόροι που κινούν τους τροχούς της Ιστορίας, αυτοί που εμπνέουν και συνεγείρουν τις μάζες αλλά ακόμη κι ο Αλέξανδρος χρειαζόταν τους Μακεδόνες του, δεν θα ήταν τίποτε χωρίς αυτούς…

Από τους πολλούς βγαίνει πάντα κι η αληθινή αριστοκρατία, οι πραγματικά καλύτεροι στην δουλειά, στην επιστήμη, στην τέχνη, στην πολιτική. Στην ειρήνη και στον πόλεμο. Κι όσο πιο διασφαλισμένη είναι η κοινωνική κινητικότητα, τόσο πιο υγιής είναι η κοινωνία. Οι κοινωνικοί αποκλεισμοί κι οι ενδογαμίες οδηγούν σε τύπους σαν τον Κάρολο της Αγγλίας. Όχι ιδιαίτερα καλό πράγμα για το μέλλον ενός τόπου, έτσι δεν είναι;

Ζήσαμε για δεκαετίες μια μπάσταρδη εποχή. Μας κυβέρνησε ο κατιμάς, τα βόδια κι όχι τα λιοντάρια μας. Σαν κάποιο γιγάντιο χέρι να ανάδευσε το κατακάθι της κοινωνίας κι ήρθε η μούργα στον αφρό. Φυγόστρατοι, αστράτευτοι κι ανεπάγγελτοι, υπάλληλοι εργολάβων και προμηθευτών, σόγια, γκόμενες και κολλητοί, πλημμυρίσανε την εξουσία, τα Πανεπιστήμια, τα ΜΜΕ. «Δημοκρατία» των κολλητών με διάχυτη μια αισθητική «προοδευτικού» σκυλάδικου. Η πρώτιστη αρετή κάθε Έλληνα, ο πατριωτισμός, τέθηκε υπό διωγμό, χλευάστηκε από υστερικούς κονδυλοφόρους ή έγινε αντικείμενο καπηλείας από κομπέρ της πολιτικής, σούργελα τηλεπωλητές και κοσμικούς γκλαμουροκάγκουρες. Χωρίς αυτόν όμως, όχι στο μέλλον, ούτε για τσιγάρα δεν θα πάμε.

Ο παραγωγικός ιστός της χώρας κατέρρεε χρόνο με το χρόνο, οι παγετώνες πλησίαζαν αλλά τα επαναστατικά τζιτζίκια μας στο Φίλιον και στο Ντα Κάπο, τραγουδούσαν απτόητα τις μετασοσιαλιστικές μπούρδες τους, χορτάτα από προγράμματα κι επιδοτήσεις.

Δεν χρειαζόμαστε κανά γερολαδά, εξηνταβελόνη που θα μετράει με σφιχτό χέρι τα γρόσια. Η Πατρίδα δεν είναι μπακάλικο. Χρειαζόμαστε ηγεσία με φλογερή ελληνική πίστη, που να ανάψει πυρκαγιά στις συνειδήσεις, να αποτινάξει το σιδερένιο πέπλο της μιζέριας, της κατάθλιψης που σκόρπισαν οι σκιντζήδες της κυβέρνησης και τα εξαπτέρυγα τους. Πως είναι δυνατόν να απειλείς και να εκβιάζεις τον λαό σου μέρα παρά μέρα; Δεν διέλυσαν απλώς την αγορά και οδήγησαν κεφάλαια σε έξοδο πανικού. Καταρράκωσαν τις ψυχές των απλών ανθρώπων. Το μεγαλύτερο έγκλημα τους είναι πάνω στο ηθικό του Λαού.

Τώρα που πέφτουν τα φτιασίδια της μεταπολιτευτικής πολιτικής ορθότητας κι ο βερεσέ νεοφιλεύθερος «σοσιαλισμός» τινάζει τα πέταλα, ορθώνεται πάλι το αρχαίο καθήκον. Με ποιους θα πάει και ποιους θ’ αφήσει ο καθένας μας.

Οι δυνάμεις της παρακμής, ο κάλπικος διεθνισμός, το σαβουάρ βιβρ της ενδοτικής «αριστεράς» και της ενοχικής «δεξιάς», γκροτέσκοι ελληνοκάπηλοι, εργολάβοι και συγκροτήματα στοιχίζονται πίσω από το Μνημόνιο. Με λίγα λόγια, να πληρώνουμε τριάντα χρόνια, ώσπου να φέξουν τα παΐδια μας. Η χώρα να γίνει ρουμάνια κι ερείπια, στους δρόμους μας να παλεύουν η φτώχεια με την πρέζα, να παραιτηθούμε από την αξιοπρέπεια μας, να εκπορνευτούμε συν γυναιξί και τέκνοις και να ξοφλήσουμε 350 δις, χωρίς βιομηχανική παραγωγή, χωρίς γεωργία, βιοτεχνία. Κούληδες χωρίς σχιστά μάτια. Με λειψό Στρατό, τροχονόμο ορδών μουσουλμάνων. Κι όλα αυτά θα τα υποστεί ο Λαός, οι πολλοί και οι αδύναμοι. Αυτοί που δανείστηκαν και πληρώνουν αυτά που έφαγαν οι λίγοι, οι αμετανόητοι. Αυτοί που τώρα κάνουν μάχη οπισθοφυλακής, προσπαθούν να ελέγξουν την πτώση και να μεταθέσουν στο Λαό όση περισσότερη από την ζημιά γίνεται. Και κυρίως, την επόμενη μέρα να είναι και πάλι στα κόλπα. Να μείνουν αλώβητα τα ολιγοπώλια τους, οι αφανείς εταιρείες τους με τους κολλητούς, τις συμμαθήτριες και τις ορντινάτσες. Ένα μάτσο σινιέ κλεφτρόνια είναι, που, χρόνια τώρα, παίζουν στο μπαρμπούτι κάτω απ’ το σταυρό τα ιμάτια της Πατρίδας, που ναι, ρε παίδες, είναι οι κάμποι και τα ψηλά βουνά αλλά πρωτίστως είναι ο πατέρας μας κι η μάνα μας, τ’ αδέλφια και τα παιδιά μας. Είναι οι φίλοι κι οι συμμαθητές μας, αυτοί που μαζί γλεντήσαμε, κλάψαμε, πανηγυρίσαμε. Και πίσω τους, πίσω μας, ατέλειωτες γραμμές από ματωμένα χνάρια, ιδρωμένα χέρια. Αγώνας. Στη γη, στα μπάρκα, στα μηχανουργεία, στην ξενητειά. Προφορές, τραγούδια, μνήμες. Γιοι σπαρμένοι στην Βόρειο Ήπειρο και στον Πόντο, στο Αλή Βεράν και στ’ ακρογιάλι της Κερύνειας, στον Άγιο Ιλαρίωνα.

΄Ομαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον. Όσοι τα είχαν κι όσοι τα διάλεξαν κι αφομοιώθηκαν. Μ’ αυτούς ήμουν, είμαι και θα είμαι και σ’ όποιον αρέσει.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 12/04/2011 07:33:14

    +1000 Φαήλε.

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Orestios 12/04/2011 19:26:12

      + 800.000

  2. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 12/04/2011 07:41:41

    Τη στιγμή αυτή ο Σαμαράς είναι ότι καλύτερο έχουμε. Ή το μόνο αποκούμπι εναπόθεσης των ελπίδων μας... Απο μια διαβολεμένη διαίσθηση όμως, πιστεύω οτι μπορούμε να περιμένουμε πολλά απ' αυτόν. Ας του δώσουμε την ευκαιρία να ...κάνει παιχνίδι!!!

  3. mind trap avatar
    mind trap 12/04/2011 07:43:19

    Συγχαρητήρια Φαήλε για το άρθρο. Έτσι όπως τα λες είναι. Με ένα μοναδικό τρόπο γραφής που δεν έχει μόνο να επιδείξει την ευστοχία και τη καυστικότητα του λόγου, αλλά και τις κατάλληλα τοποθετημένες λέξεις κλειδιά που συνειρμικά διευρύνουν την εννοιολογική σημασία του κειμένου.
    Και εγώ μαζί σου...

  4. kiki avatar
    kiki 12/04/2011 07:47:08

    Δεν νομιζεις οτι ηρθε η ωρα?
    Δεν νομιζετε οτι ηρθε η ωρα ?
    Η υπομονη τελειωσε, δεν νομιζετε οτι ηρθε η ωρα.

    • man8os avatar
      man8os @ kiki 12/04/2011 09:28:53

      Δε νομιζετε οτι ηρθε η ωρα να τελειωσει υποταγη? Ποτε θα ερθει η ωρα να βγουμε στο δρομο? Ποτε θα βγουμε εξω στην κοινωνια με τη σημαια της ΝΔ και με καθαρο λογο και πραξεις να δειξουμε στον κοσμο το συμφερον του?
      Ειναι το πρωτο βημα για να παρουμε την διακυβερνηση.

  5. socrates avatar
    socrates 12/04/2011 08:24:46

    Επικό το κείμενο του Φαήλου Κρανιδιώτη, αφυπνίζει συνειδήσεις και δείχνει δρόμους.

  6. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 12/04/2011 08:35:06

    Για Φαήλο Κρανιδιώτη:
    Γεμίζεις με "ελεύθερο" αέρα τη ψυχή μας. Κοιτάμε μπροστά με ελπίδα και στρατηλάτη τον Αντώνη Σαμαρά.

  7. Γιώργος- Θησείο avatar
    Γιώργος- Θησείο 12/04/2011 08:52:57

    Ήθελα να ήξερα... Ένα τέτοιο άρθρο θα το προσυπέγραφε, ή θα το λοιδορούσε ο Καρατζαφέρης! Επειδή κάτι έλεγε τις προάλλες στη Βουλή! Η συνέχεια της σκέψης μου, φαντάζομαι, εννοείται!

  8. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 12/04/2011 08:53:24

    Είναι εμφανές από τις εξελίξεις ότι η στάση των βουλευτών της συμπολίτευσης σε πρόσφατα νομοσχέδια ήταν ενταγμένη σε ένα γενικότερο πλαίσιο πολιτικής διαχείρισης του νέου πακέτου σκληρών μέτρων της περιόδου 2012 -2015, για να έρθει, ως ανάγκη, η διατήρηση της συνοχής της κυβέρνησης.
    Δεν αποκλείεται μάλιστα το νομοσχέδιο για τα τυχερά παιχνίδια να τέθηκε υπό συζήτηση στην αρμόδια επιτροπή σκόπιμα για να διερευνηθούν οι προθέσεις κάποιων βουλευτών που αντιδρούν ή ακόμη και για να φανεί ότι οι βουλευτές της συμπολίτευσης συμμετέχουν ενεργά στον κυβερνητικό σχεδιασμό . Κατά πάσα πιθανότητα ο σχεδιασμός προβλέπει και σχέδιο διαχείρισης των αντιδράσεων που θα προκύψουν σε γενικότερο επίπεδο.
    Τα βασικά ερωτήματα που προκύπτουν σε σχέση με τα παραπάνω είναι
    Α. αν η σημερινή κυβέρνηση έχει το πολιτικό δικαίωμα να επικυρώσει οικονομικά μέτρα που θίγουν θεμελιώδη δικαιώματα της κοινωνίας χωρίς να έχει λάβει λαϊκή εντολή.
    Β. αν μπορεί η κυβερνητική πλειοψηφία να ψηφίσει οικονομικά μέτρα που ξεπερνούν την δική της θητεία.
    Υπό το πρίσμα αυτό, το κύριο ερώτημα της ανάρτησης είναι απολύτως επίκαιρο και αφορά όλους.
    Όλοι μαζί κι ο καθένας από το μετερίζι του Θα πρέπει να αντιληφθεί την σημαντικότητα και την ιστορικότητα της στιγμής και να ορίσει τον εαυτό του με βάση τα πραγματικά συμφέροντα της πατρίδας, που σημαίνει ότι επιλέγει διαφορές.

  9. kostas avatar
    kostas 12/04/2011 09:05:27

    Φαηλε , θα σε βλεπουν και παλι στα "ονειρα" τους !

  10. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 12/04/2011 09:18:48

    Να σε καλά ρε συμπατριώτη!
    Μες την καταχνιά που βρίσκεται η χώρα μας, ανεβάζεις το ηθικό των Ελλήνων και εδώ και κάθε Τετάρτη στη Δημοκρατία

    Να είσαι σίγουρος στο τέλος θα την βρούμε την άκρη.

    «΄Ομαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον. Όσοι τα είχαν κι όσοι τα διάλεξαν κι αφομοιώθηκαν. Μ’ αυτούς ήμουν, είμαι και θα είμαι και σ’ όποιον αρέσει.”

  11. STAM avatar
    STAM 12/04/2011 09:19:03

    Όποιος Θέλει να συνεχίζει να ελπίζει.
    Όποιος συγκινείται βλέποντας από οποιοδήποτε βράχο του Αιγαίου το γαλάζιο του Ελληνικού πελάγους.
    Όποιος δονείται βλέποντας οπουδήποτε το πετάρισμα της Ελληνικής σημαίας.
    Όποιος μυρίζει τον ανοιξιάτικο αέρα και αφουκράζεται την διαχρονική παρότρυνση "ΙΤΕ ΠΑΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΝΥΝ ΥΠΕΡ ΠΑΝΤΩΝ ΑΓΩΝ" δεν μπορεί παρά ναδίνει τον ίδιο αγώνα για τον Λαό και την Πτρίδα.

  12. παλιός ΠΑΣΟΚος avatar
    παλιός ΠΑΣΟΚος 12/04/2011 09:23:36

    Ωραία τα λες ρε Φαήλο. Πάντα τα λες ωραία. Αλλά ρε συ με ποιούς να πάμε? Με τον Άρη Σπηλιωτόπουλο, το Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, τον Κυριάκο Μητσοτάκη, την Έλενα Ράπτη? Ή με τον Παναγιώτη Ψωμιάδη και τον Γιακουμάτο από την άλλη μεριά? Αναφέρω αυτούς που μου έρχονται πρώτοι στο μυαλό. Υπάρχουν και πολλοί άλλοι. Είναι και ο Αβραμόπουλος ο αντιπρόεδρος. Από ποιο υπουργείο πέρασε και έκανε έργο αυτός? Μήπως θα μπει ξανά στο υγείας για να ολοκληρώσει το τεράστιο έργο που άφησε στη μέση? Κι από πίσω ο μηχανισμός ο ίδιος που κυβέρνησε από το 2004 ως το 2009 και ολοκλήρωσε την καταστροφή του ΠΑΣΟΚ. Τον συμπαθώ το Σαμαρά και στην τελική έχουμε ανάγκη να υπάρχει κάποιος για να στηρίξουμε μια ελπίδα αλλά ο κόσμος εδώ έξω που σκέφτεται σωστά, θέλει κάτι πραγματικά διαφορετικό κι όχι πολυσυλλεκτικό κόμμα μεταπολίτευσης με αρχηγό διαχειριστή παντός είδους ισορροπιών. Κι ο Σαμαράς, ως αρχηγός μεγάλου κόμματος κι αυτός με τις ισορροπίες παίζει (ισορροπίες με τους καραμανλικούς, ισορροπίες με αυτούς που λοξοκοιτάνε προς την Ντόρα, ισορροπίες γενικώς). Αυτός είναι βέβαια ο πιο ασφαλής τρόπος για να βγει πρωθυπουργός και ο πιο λάθος για να γίνει ο ηγέτης των ονείρων μας.
    Εμείς εδώ έξω που έχουμε ψηφίσει (από απόγνωση) ως τώρα ό,τι απ' τα κόμματα υπάρχει στη βουλή (από ΚΚΕ μέχρι ΛΑΟΣ) δε δίνουμε μία για τις ισορροπίες. Θέλουμε φωνές γνήσιες και ηγέτες που θα φύγουν μπροστά και θα αναγκάσουν τους τιποτένιους της πολιτικής να συρθούν από πίσω τους κι όχι αρχηγούς που θα στρογγυλέψουν το λόγο τους για να κερδίσουν τον καλό λόγο του Άρη Σπηλιωτόπουλου και του Παναγιώτη Ψωμιάδη.
    Πάντως επειδή μ' αρέσει πολύ ο τρόπος που γράφεις θέλω να σου ευχηθώ να μην έρθει κάποια μελλοντική στιγμή που θα απολογείσαι ως μέλος κυβέρνησης για το τέλμα που επιβάλλει στη χώρα το σύστημα Σπηλιωτόπουλου, Βαρβιτσιώτη, Ψωμιάδη κ.λπ.

    • thanasis avatar
      thanasis @ παλιός ΠΑΣΟΚος 12/04/2011 18:19:48

      καιρος να διημιουργησουμε μια νεα ηγετικη ομαδα
      ψηφιζοντας στις εκλογες, νεους αφθαρτους πολιτικους
      βγαλμενους απο τους αγωνες αυτης της παραταξης,
      ανθρωπους που θα ειναι οιφιλοι, και οχι προιοντα
      διαπλεκομενων η των μηντια για να μιλησουν με απλα
      λογια στον λαο και να γνουν ενα με τα προβληματα
      του τα οποια με απλα λογια θα του τα επισημανουν
      μακρια απο δογματισμους και ξυλινα λογια

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ παλιός ΠΑΣΟΚος 13/04/2011 00:42:25

      Θα πάμε με τον Αντώνη Σαμαρά και μην βιάζεσαι να προβλέψεις ποιοί θα είναι οι πολεμιστές του. Έχε του λίγη παρασπάνω εμπιστοσύνη...

      • Pikis avatar
        Pikis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/04/2011 09:51:52

        Αυτά μας λέγανε και για τον Καραμανλή και δεν...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Pikis 13/04/2011 12:57:27

          Τον Καραμανλή τον ψήφισα, τον στήριξα ενυπόγραφα και δημοσίως στα πολύ δύσκολα, πιστεύω ότι αδικήθηκε σφόδρα, όμως ο Αντώνης είναι άλλο πράγμα. Θα το δεις.

  13. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/04/2011 09:32:33

    Oι ορδες τωνμουσουλμανων ηλθαν με τη συνθηκη Δουβλινο 2.Την υπεγραψε ο ιδιος που υπεγραψε και το μνημονιο,ο Παπανδρεου.
    Για το μνημονιο εχει τη δικαιολογια οτι δεν γινοταν αλλιως.Σωστη ή λαθος ειναι μια δικαιολογια.Για το Δουβλινο 2 δεν εχει καμμια δικαιολογια.Δεν υπαρχει απαντηση στο γιατι το υπεγραψε.Αλλα δεν γινεται η ερωτηση.
    Κανεις απο τη ΝΔ δεν εχει ρωτησει ουτε ρωτα "γιατι υπογραψατε το Δουβλινο 2".

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ψυχραιμια 18/04/2011 16:18:20

      Πες τα χρυσόστομε.

  14. kakofonix avatar
    kakofonix 12/04/2011 09:33:44

    Ναι, έτσι, απλά και συγκεκριμένα. Μπροστά στον κίνδυνο του ολέθρου, διαλέξτε στρατόπεδο. Το άρθρο του Φαήλου, μου ενισχύει μια αίσθηση που έχω από καιρό, ότι οι μεταπολιτευτικές διαχωριστικές, μας τελείωσαν. Τώρα έχει μία διαχωριστική. Με τους δανειστές ή με την πατρίδα; Με τις τράπεζες ή με τα νοικοκυριά; Με τους κλεπτοκράτες ή με τους εργάτες; Κάποιοι επέλεξαν. Εμείς;

    Τιμή σ' εκείνους όπου στην ζωή των
    ώρισαν και φυλάγουν Θερμοπύλες.
    Ποτέ από το χρέος μη κινούντες·
    δίκαιοι κ' ίσοι σ' όλες των τες πράξεις,
    αλλά με λύπη κιόλας κ' ευσπλαχνία·
    γενναίοι οσάκις είναι πλούσιοι, κι όταν
    είναι πτωχοί, πάλ' εις μικρόν γενναίοι,
    πάλι συντρέχοντες όσο μπορούνε·
    πάντοτε την αλήθεια ομιλούντες,
    πλην χωρίς μίσος για τους ψευδομένους.
    Και περισσότερη τιμή τους πρέπει
    όταν προβλέπουν (και πολλοί προβλέπουν)
    πως ο Εφιάλτης θα φανεί στο τέλος,
    κ' οι Μήδοι επί τέλους θα διαβούνε.

  15. dimitris avatar
    dimitris 12/04/2011 09:45:12

    Κυριε Κρανιδιώτη ο λόγος σου πραγματικά αφυπνίζει συνειδήσεις, με κάνει να θέλω να παλέψω για την Ελλάδα που και εσύ ονειρεύεσαι.

    Πολύ κρίμα που οι ηγέτες μας δεν εκφράζονται έτσι, απ' ευθείας στην ψυχή μας.

  16. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/04/2011 09:56:04

    Φαήλο, για να πούμε τα πράγματα με το όνομά τους:
    Όχι μόνο ο ΓΑΠ, αλλά και ο Κωστάκης ο Εξαφανισμένος ήταν προϊόντα του αναδεύματος της μούργας, εκφυλισμένοι γόνοι πολιτικών οικογενειών. Ποια ήταν η συμβολή του ΚΚ στην πολιτική ζωή πριν γίνει πρωθυπουργός; Οι ταβέρνες και τα μπαρ της Θεσσαλονίκης;

  17. enianos avatar
    enianos 12/04/2011 09:56:57

    Συμφωνώ, ψήφο στους άριστους! Δηλαδή στο κόμμα του (Κανένα) !

  18. ANNITA avatar
    ANNITA 12/04/2011 10:02:23

    Αγαπητέ κ. Κρανιδιώτη έχεις απόλυτο δίκιο σε όλα όσα λες, υπάρχουν δύο τάξεις στην κοινωνία μας οι λίγοι ισχυροί και οι αδύναμοι ο λαός. Το χάσμα που δημιουργήθηκες από την τωρινή κυβέρνηση μεταξύ αυτών των δύο[2] τάξεων είναι μεγάλο οχι ομως και αγεφύρωτο. Είναι μια ρομαντική εικόνα αυτή που έχω κατά νου. Οχι οτι οι φτωχοί και αδύναμοι θα γίνουν πλούσιοι ούτε οτι οι πλούσιοι θα πάψουν να είναι πλούσιοι. Ομως οι νόμοι μιας χώρας και το διεθνές δίκαιο που αναφέρεται στα ανθρώπινα δικαιώματα χρησιμοποιούνται και από τις δύο[2] τάξεις.Και, πάντα η φωνή του λαού είναι πιο ισχυρή από την φωνή των λίγων ισχυρών. Οταν οι ισχυροί δεν μπορούν να φωνάξουν χρησιμοποιούν το χρήμα για να εκβιάσουν καταστάσεις. Μια κινέζικη παροιμία λέει: Κάνε τον εχθρό σου σύμμαχο όχι φίλο. Κάποτε και τα συμφέροντα των ισχυρών κινδυνεύουν. Ομως αυτό που τους μένει τελικά όποια
    και αν είναι η πορεία εξέλιξης των ισχυρών είναι η απληστία τους. Δεν έχουν ούτε όραμα, ούτε αξίες για το δώρο της ζωής.Η Ελλάδα έχει ξεπουληθεί ήδη η μισή σε αυτούς, σε μικρό χρονικό διάστημα θα ξεπουληθεί και η άλλη μισή. Κανείς δεν βλέπει ότι αυτοί που μας ξεπουλάνε και αυτοί που μας αγοράζουν
    είναι έχουν κάποιους σκοπούς. Κανείς δεν βλέπει ότι οι Ευρωπαίοι, Αμερικάνοι κ.α. λαοί της γής δεν ξεπουλάνε την πατρίδα τους και οχι μόνο, αν κάποιος τους προσβάλλει τα εθνικά τους συμφέροντα,[ η καταπατήσει τη γη τους ] τα υποστηρίζουν με σθένος.Οπως επίσης στηρίζουν τον πολιτισμό τους, τον τουρισμό τους,την παράδοσή τους όπως και άλλες αξίες της χώρας τους. Δυστυχώς εμείς δεν μιμούμαστε αυτό τον τρόπο σκέψης τους ψάχνουμε αλλού να βρούμε τις πραγματικές αξίες που δεν υπάρχουν. Εχει διαλυθεί η ελληνική κοινωνία, η παράδοση, η οικονομία, ο τουρισμός κατακρεουργήθηκε αυτή η τεράστια οικονομία της χώρας, η Ανάπτυξή της γενικότερα έπαψε να υπάρχει.
    Απορώ πως θα στηθούν όλα αυτά από την αρχή. Πρέπει να υπάρξει στρατηγικό σχέδιο ολοκληρωμένο που να καλύπτει όλους τους τομείς Ανάπτυξης και να δώσουμε επίσης βάρος και στα εθνικά μας θέματα που καίνε
    και είναι πηγή εμπιστοσύνης για τον λαό μας. Ενα κεφάλαιο που πρέπει να εδραιωθεί γερά είναι και η βιομηχανία του τόπου μας, εκτός από τον τουρισμό που είναι μια βιομηχανία ανεξάντλητη έχουμε κ.α πηγές ανεξάντλητες όπως ο ορυκτός μας πλούτος. Αν εκμεταλλευτούμε σωστά αυτές τις πηγές θα μας αποδώσουν γερά εισοδήματα για την χώρα, αντί να τα ξεπουλήσουμε για ένα κομμάτι ψωμί που λέει και ο λαός μας.΄Εχουμε επιλογές, έχουμε λύσεις,μπορούμε να προχωρήσουμε δυναμικά να αποδείξουμε ότι σαν χώρα αξίζουμε τον σεβασμό όλων όσων μας υποτίμησαν.

  19. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 12/04/2011 10:04:02

    Και θα το ξαναγράψω: Να δεσμευτεί η ΝΔ ότι όλη αυτή η ισλαμική σαπίλα που μας κουβαλήθηκε θα τα μαζέψει και θα φύγει. Με το καλό ή το άγριο.
    Οι μεν παράνομοι, θα ξεκουμπιστούν πάραυτα. Δεν θα ξαναείμαστε υποχρεωμένοι να τσακωνόμαστε στα φανάρια για να μην μας βάλουν τη χλαπάτσα από τον κατουρημένο κουβά τους στο παρμπρίζ. Χεράκια μας έδωσε ο Θεός να το πλύνουμε μόνοι μας και αν θέλουμε να το έχουμε μέσα στη σκόνη, μαγκιά μας. Και το παρεμπόριο, κομμένο. Καταστροφή της κινέζικης σαβούρας με σπρέυ πάραυτα και μπαγλάρωμα οι πωλητές και όσοι είναι από πίσω τους (κυρίως αυτοί).
    Οι δεν νομιμοποιθέντες, εννοώ Πάκηδες που περιμένουν κατά δεκάδες κάθε μέρα μπροστά στην πρεσβεία τους στην Λουκιανού με κάτι περίεργα πιστοποιητικά στα χέρια, μόλις τελειώσει η άδεια παραμονής, θα ξεκουμπιστούν. Καμία ανανέωση. Και αν έχουμε ανάγκη από εποχιακούς εργάτες, ας γίνουν διακρατικές συμφωνίες με συγκεκριμένες χώρες και με συγκεκριμένους αυστηρότατους όρους. Καμία ανοχή στη μαύρη εργασία.
    Θα τα δούμε αυτά σε κανένα προεκλογικό πρόγραμμα της ΝΔ ή φοβάται μήπως την πουν "ακροδεξιά" και " ξενοφοβική"; Το 80% των πολιτών θα την υποστηρίξει. Και ας αφήσει τον Αλαβάνο και τη Μανδάμ Πορτάλιου να ονειρεύεται Κομμούνες των Αθηνών παρέα με τα υπόλοιπα ξεπερασμένα γεροντοφρικιά.

    • man8os avatar
      man8os @ ΒΙΣ 12/04/2011 10:12:45

      ++++

  20. man8os avatar
    man8os 12/04/2011 10:06:03

    Φαηλε, αυτο ειναι το καλυτερο αρθρο που εχεις γραψει ως τωρα.
    Μια καλοπροαιρετη ενσταση. Ενω ολοι στεκεστε διπλα στον λαο αυτη τη στιγμη δεν εχετε προχωρησει σε καποια πραξη. Τωρα που ολο το συστημα καταρρεει δεν πρεπει να βγει μπροστα ο Προεδρος με το προγραμμα του και να ζητησει εκλογες?
    Εν πασει περιπτωσει αν διαβασει το κειμενο σου ο κωλοτουμπας, αφου θα παθει ενα δυο καρδιακα μετα θα ξαναπαραμιλαει στη βουλη...

  21. taurus avatar
    taurus 12/04/2011 10:16:37

    μπράβο σου Φαήλο.
    Τέτοια κείμενα μας συνεγείρουν και μας βοηθούν να αντέξουμε τους δύσκολους αυτούς καιρούς.

  22. ΜΑΝΙΑ avatar
    ΜΑΝΙΑ 12/04/2011 10:17:25

    ΑΨΟΓΟ ΑΡΘΡΟ!
    Η ΦΡΑΣΗ "Σαν κάποιο γιγάντιο χέρι να ανάδευσε το κατακάθι της κοινωνίας κι ήρθε η μούργα στον αφρό" ΕΙΝΑΙ Η ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ!
    ΣΤΟΝ ΕΠΙΛΟΓΟ ΣΟΥ ΟΜΩΣ ΞΕΧΑΣΕΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΟΜΟΤΡΟΠΟΝ". ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΗΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ. ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ. ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΔΥΣΕΥΡΕΤΟ.
    ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΦΥΓΕΙ ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΝΟΣ ΗΓΕΤΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ.

  23. Apollonios avatar
    Apollonios 12/04/2011 10:19:20

    Θαυμάσια τα γράφει ο Φαήλος και προσυπογράφω με τα δυό τα χέρια.
    Καλά θα ήταν να πίστευαν τα ίδια και οι βουλευτάδες της Ν.Δ. αλλά το μυαλό τους είναι στους μικροπολιτικούς βυζαντινισμούς περι την επανεκλογή τους, οι περισσότεροι δεν βλέπουν πέρα από τη μύτη τους...

    • thanasis avatar
      thanasis @ Apollonios 12/04/2011 18:27:16

      αν δεν τα πιστευουν οι βουλευτες τα ενστερνιζεται ο λαος,
      και το κριτηριο του λαου θα ξεχωρισει τη ειρα απο το σταρι,
      διοτι οι αρχοντες πρεπει να διαπαιδαγωγουν τον λαο,
      και ο λαος να του επιβραβευβη η να τους τιμωρει
      αλλιως ο λαος που δεν επιβραβευη η δεν τιμωρει ειναι
      αξιος τις μοιρας του αλλα και των δεινων του

  24. Tonia G avatar
    Tonia G 12/04/2011 10:24:10

    κ. Κρανιδιώτη,
    συμφωνώ απολύτως με το σκεπτικό και το λόγο σας. Όμως θα ήθελα να σας ρωτήσω αν γνωρίζετε κάτι που αναρωτιέται συνεχώς ο μέσος αποστασιοποιημένος ΝΔκράτης, ο οποίος ψήφισε Σαμαρά και μετά ξανακλειστηκε σπίτι του και περιμένει...:
    α) ο Πρόεδρος της ΝΔ συμφωνεί με τα λεγόμενα σας;
    β) αν ναι, θα εκφράσει ανάλογο λόγο με το δικό σας και πότε;
    γ) η ΝΔ, η οποία σήμερα έχει στις τάξεις της και σε θέσεις ευθύνης γόνους πολιτικών, γόνους-συγγενείς υπερ-πλουσίων οικογενειών, προέδρους επιμελητηρίων οι οποίοι υποστηρίζουν ανοικτά την καζινοποίηση των καφενείων, δεινόσαυρους του συστήματος των 3-4-5 θητειών στη βουλή, θεωρείτε ότι ειλικρινά ως Κυβέρνηση με το συγκεκριμένο δυναμικό που μετέχει ενεργά στα κέντρα αποφάσεων του κόμματος θα λειτουργήσει υπέρ του Λαού και των πολλών;

    • nick avatar
      nick @ Tonia G 12/04/2011 10:37:54

      Απόσπασμα ομιλίας του Προέδρου της ΝΔ Α. Σαμαρά στην ΟΝΝΕΔ τον Ιανουάριο του 2010:

      “Έγινε προσπάθεια να απαξιωθεί η ιδέα της Πατρίδας. Το Σύνταγμά μας, λέει ρητά: «Όλες οι εξουσίες πηγάζουν από το Λαό, υπάρχουν υπέρ αυτού και του Έθνους και ασκούνται όπως ορίζει το Σύνταγμα». Και στο ακροτελεύτιο άρθρο του, αναφέρει επίσης ρητά: «Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων…». Κι ενώ ο Λαός και το Έθνος αναφέρονται ως πηγή εξουσίας στο Σύνταγμά μας, κι ενώ ο Πατριωτισμός αναφέρεται ως η έσχατη άμυνα για τη Δημοκρατία μας, κάποιοι προσπαθούν να «απαγορεύσουν» την έννοια του Έθνους να μετατρέψουν το Λαό σε «πληθυσμό» χωρίς ταυτότητα και να «αποδομήσουν» τον Πατριωτισμό!

      Τους προειδοποιούμε ότι θα αποτύχουν. Κι όσο προσπαθούν να κάνουν τον Ελληνικό Λαό να ξεχάσει την ταυτότητά του και την Ιστορία του, τόσο περισσότερο θα τον συσπειρώνουν γύρω από τις αξίες και τα ιδανικά του.”

      Νομίζω το κείμενο μιλάει από μόνο του...

      • Tonia G avatar
        Tonia G @ nick 12/04/2011 14:12:15

        Nick,
        μου απαντάς μόνο στο α.
        Τι θα κάνει με αυτους που ρωτάω. Ο Πρόεδρος θα είναι στο Μαξιμου και οι άλλοι θα αλωνίζουν. Το ξαναζήσαμε γι αυτό και περιμένω απάντηση.

        • nick avatar
          nick @ Tonia G 12/04/2011 16:00:19

          Δε σου απαντάω μόνο στο α. Σου απαντάω και στο β.
          Όσο για το γ, θα συμφωνήσω μαζί σου για αρκετούς από το δυναμικό του κόμματος, εμπιστεύομαι όμως τον Πρόεδρο και πιστεύω ότι θα αξιοποιήσει τους άξιους και θα παραμερίσει τους ανάξιους. Ας του δώσουμε λίγο χρόνο. 1,5 χρόνο Πρόεδρος είναι...

  25. Pikis avatar
    Pikis 12/04/2011 10:40:18

    Με κάτι τέτοια περί Μεταξά, γυρίζει ο κόσμος την πλάτη στη ΝΔ.

    • man8os avatar
      man8os @ Pikis 12/04/2011 10:49:23

      Ρε αγορι μου με τον Μεταξα γραψαμε ιστορια. Δε λεω οτι θελω ο Σαμαρας να συγκριθει μαζι του, αλλα μην παραπλανασαι απο την προπαγανδα. Δεν εβλαψε τον λαο του ο Μεταξας.

    • Ερμηνεια! avatar
      Ερμηνεια! @ Pikis 12/04/2011 10:54:40

      ενω με κατι σα τους μητσοτακομπακογιανναιους γυριζεται με τα ...μπροστινα του! προς την ΝΔ!

      • Heaven avatar
        Heaven @ Ερμηνεια! 12/04/2011 12:08:37

        τελειωστε πια αυτες τις ανοησιες περι Μεταξα.
        Η ΝΔ δεν ειναι ουτε Λαος, ουτε Χρυση Αυγη, ουτε Ακρα Δεξια.
        Ειναι Δεξιο κομμα, οχι μεσοχωριτικο, κυριως ομως ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟ ΚΟΜΜΑ!!!
        Ο Αντωνης Σαμαρας ακομη περισσοτερο. Δεν εχει καμμια σχεση με αυτα που περιγραφετε.
        Κανετε κακο και μονον κακο!!!

  26. george karas avatar
    george karas 12/04/2011 10:46:57

    Συντροφε Φαηλο, πριν την επανασταση του 1821 προηγηθηκε ο Ελληνικος διαφωτισμος, Κοσμας Αιτωλος, Κοραης, Ανθιμος Γαζης, και φυσικα ο Ρηγας Φερραιος, δυστυχως εκεινη η επανασταση στην πορεια κολησε "βλενορροια" οπως το τραγουδουσε ο Πανουσης το 1980.....
    Εδω και αρκετα χρονια ζουμε τον μεσαιωνα και τη σκλαβια του μυαλου μας, η ευθυνη ειναι συλλογικη γιατι ανεχθηκαμε ως Ελληνες να μας τουμπαρουν, να μας εξαπατησουν να μας χαιδευουν τα αυτια και μια και δυο και τρεις φορες.... σαφως υπηρξαν και υπαρχουν οι βολεμενοι, οι εφιαλτες, τα λαμογια, επιτρεψαμε ομως αυτους που ηταν μειοψηφια να γινουν καθεστως, τι θα γινει ομως με τη σιωπηλη πληοψηφια ? ποιος θα τους σηκωσει απο τον καναπε?
    θεωρω οτι αυτη η κατασταση υπαρχει σημερα για καποιο λογο, να κανουμε την αυτοκριτικη μας και να συνελθουμε, να αλλαξουμε το μυαλο μας προς το καλυτερο σε τελικη αναλυση ειναι πιο ευκολο αυτο παρα να αλλαξουμε τον κοσμο

    Το φως ειναι πιο ισχυρο απο το σκοταδι και οσο και αν βαζουν τα "καπνογονα και την ομιχλη" ο ηλιος θα φανει και τοτε ο καθενας οπως εχει ταχθει

    Σε περιμενουμε στην Πελλα

  27. Μάρκος avatar
    Μάρκος 12/04/2011 10:47:12

    Από όλα τα φαινόμενα της εποχής μας, ο Κάρολος της Αγγλίας σε πείραξε εσένα; Μην κρίνεις κάποιον επειδή δεν σου αρέσει η φάτσα του...αυτό είναι κοινωνικός αποκλεισμός αγαπητέ Φαήλε...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μάρκος 12/04/2011 11:01:03

      -1000

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Orestios 12/04/2011 11:04:47

        Κι άλλος "φυσιογνωμιστής";

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάρκος 13/04/2011 00:34:09

      Δεν μιλάω για την φάτσα. Απ' όσα έχω διαβάσει, δεν κινδυνεύει κι ο κύκλος να τον τετραγωνίσει! Το μόνο καλό που έχει, είναι πως απ' ότι λένε είναι κρυπτοορθόδοξος!

      • Μάρκος avatar
        Μάρκος @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/04/2011 01:35:46

        Επειδή έχω ασχοληθεί με τον θέμα του ανδρός, σε διαβεβαιώ ότι έχει πολλά περισσότερα καλά. Τον αδικεί το "προφίλ" του, οκ, αλλά μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Και φυσικά είναι "κρυπτοορθόδοξος", αφού ο πατέρας του προέρχεται από την Ελληνική βασιλική οικογένεια...Κάποτε βλέπεις, περίπου τότε που Τζέφρεϊ έγινε Γεώργιος, κατ' απαίτηση του παππού του, χωρίς ωστόσο να υπάρχει έστω και μια φωτογραφία της βάπτισής του, είχαμε μια βασιλική οικογένεια...τώρα έχουμε 4-5...

        • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
          Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Μάρκος 13/04/2011 12:54:58

          Οκ, μπορεί να έχω εσφαλμένη εντύπωση για τις πνευματικές ικανότητες του ανδρός. Πάντως δεν αναφερόμουν στην ...φάτσα. Ποτέ δεν κρίνω τους ανθρώπους από την φάτσα και το δέμας. Ο Ευγένιος της Σαβοΐας, που σταμάτησε τους Τούρκους στην Βιέννη, από τους δεινότερους στρατηγούς της εποχής του, ήταν σχεδόν νάνος κι άσχημος (μερικοί λένε κι ότι την κούναγε την αχλαδιά) αλλά στο πεδίο της μάχης "κένταγε".

  28. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/04/2011 10:52:28

    Φαηλε καλημερα.
    Θα διαφωνησω!!
    η ΝΔ κυβερνησε σαν ΝΔ και γ αυτο εχασε και τις εκλογες και τον κοσμο !!!
    ο κοσμος εχει μαθει να κυβερναται απο ΠΑΣΟΚΟΥΣ !!! αυτη ηταν η διαφορα.
    Η διαφθρορα στα κατω σκαλοπατια.. αυτα που ειναι κοντα στο λαο.. εκανε τη διαφορα ΝΔ-ΠΑΣΟΚ !!!
    Οι δικοι μας ηταν σαν φοβισμενες παρθενες (οσες ηταν παρθενες ! )..
    - ΔΕΝ παλεψαν για τα πιστευω τους,
    - ΔΕΝ ειχαν προσβαση στα ΜΜΕ
    - ΔΕΝ "πουλησαν" λογια και αερα
    - ΔΕΝ πουλησαν το εργο τους !!!
    - ΔΕΝ ηταν λαμογια της πολιτικης ( οι περοσσοτεροι )
    - ΔΕΝ ειχαν φιλους ( οχι οσους το ΓΑΠ !! )
    - ΔΕΝ ηλεγξαν ΠΟΤΕ το Δημοσιους Οργανισμους !! ( 7/10 ΠΑΣΟΚΟΙ )
    - ΔΕΝ ειχαν τα Συμδικαλιστικα κοπροσκυλα πισω τους
    - ΔΕΝ ηταν φρουτεμποροι
    - ΔΕΝ θα ειχαν ποτε το θρασσος να μιλησουν για Επιφανειες για να ξεπουλησουν τη Χωρα
    - ΔΕΝ ειχαμε μπαμπα τον Αντρεα το λαμογιο/λαοπλανο
    - ΔΕΝ ειπαν ποτε Χοντρα Ψεμματα στο Λαο!!! ΠΟΤΕ !
    - ΔΕΝ μιλουσαν την ΠΑΟΚΟΓΛΩΣΣΑ... που στρογγυλευει και μπερδευει τα παντα και τους παντες... Μιλουσαν με επιχειρηματα !!! χαχαχαχαχαχαααα καμια τυχη !!!!!!!
    - ΔΕΝ εκανα πραξη την καθαρση του Μαπιρακταρη και ΕΔΩΣΑΝ ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ στο Σημιτη !!!!!!!
    ΤΕΛΟΣ, ΔΕΝ ΕΒΑΛΑΝ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΝ ΤΣΟΥΚΡΑΤΟ !!!!!!!!!!!!!!!!!

    Αν ηταν το ΠΑΣΟΚ κυβερνηση "επι" ΝΔ ( με Σημιτη απο πισω σκανδαλα, Ολυμπιαδες Χρηματιστηρια κλπ κλπ ... ) ξερεις τι θα ειχε συμβει !!!!.....
    Το ξεφωνημα του ΑΙΩΝΑ!

    Με τα παραπανω και πολλα ακομη αποδεικνυεται οτι ΜΟΝΟ ΠΑΣΟΚ δεν ειμασταν !!! αλλα η ΝΔ που μπηκε στην εξουσια ως ΝΔ σε ΠΑΣΟΚΙΚΗ ΧΩΡΑ ηθη / συστηματα και συνηθειες !!!

    ΠΠ

    • daughter of mercy avatar
      daughter of mercy @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/04/2011 04:36:54

      Δεν είχαν το πακέτο...

  29. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 12/04/2011 10:59:38

    Φαήλο,
    στο κάλεσμα πάντως ό,ποτε γίνει να ξέρεις ότι εγώ και τρεις - τέσσερις φίλοι ακόμα δηλώνουμε ΠΑΡΟΝΤΕΣ. Το κάλεσμα περιμένουμε - ίσως μετά το Ζάπειο 2 -σε μια πανεθνική μάζωξη στο Σύνταγμα όπου ο Σαμαράς θα μπορούσε να μιλήσει στο λαό από τη καρδιά του και να εξηγήσει ωραία και απλά πως θα γίνουμε όλοι μια γροθιά και πως θα αποτινάξουμε τους ζυγούς που μας φόρτωσαν οι νεοταξίτες Εφιάλτες. Και θα μας άρεσε εκεί να τον δούμε ψηλά μαζί με τον γίγαντα της Ιστορίας και του σύγχρονου πολιτισμού μας, τον Μίκη, που τόλμησε να βάλει στο στόμα του ο φαταούλας.

  30. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/04/2011 11:07:01

    Φαηλε καλημερα,
    η Χωρα ο Λαος εχουν μαθει να κυβερνωνται απο ΠΑΣΟΚΟΥΣ !!!
    εχει δινει συνηθεια... θα ειναι δυσκολη η προσαρμογη σε εντιμη ανοιχτη και Χωρις Ψεμματα πολιτικη.. Πολιτικη Χωρις παραξενες λεξεις και ορους!!, εντιμη και ανοιχτη σε ολους !
    ο Σαμαρας πρεπει να βρει τον τροπο να Διαπραγματευτει με το Λαο απευθειας.
    με παραδειγματα απλα και κατανοητα και επειχειρηματα τα οποια θα ακουμπησουν τιχ χορδες ολων σε ολα τα ζητηματα.

    Τα ΜΜΕ δεν τα ελεγχαμε ποτε και ουτε προκειτε!!! εκει χωλενουμε. Αν δεν κλεισουν απ τα θαλασσοδανεια, αλλαγη δεν προβλεπω.

    Λειπει το "μεσον" που θα περασει η ΝΔ στο Λαο... γ αυτο λεω και πιω πανω, να βρουν τροπο Αμεσης Διαπραγματευσης με το Λαο.

    Τα ΠΑΣΟΚΙΚΑ αντισωματα εχουν ποτισει το DNA !!! μην το ξεχναμε.

    Ελπιζω ο Σαμαρας να διοικησει με αξιους/ικανους/αληθεινους και πολιτες του κοσμου και οχι πολιτες του ντακαπο/του μεκγα-προβολη/ και της μιζας ( ηθικης και μη ) Εκει επλιζω μονο!! Πανω στο νεο Αρχηγο ο οποιος δεν εχει να δωσει λογαριασμο σε κανεναν παρα μονο στο Λαο την τσιπα και το φιλοτιμο του!

    τα στρικγακια της πολιτικης ειναι για σον σον !!

    ΠΠ

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/04/2011 22:01:26

      ΠΠ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΜΑΣ.ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΠΑΝΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΡΟΣΤΑ . ΤΡΟΜΑΞΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΟ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΣΑΣ , ΚΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΣΥΜΠΕΡΑΙΝΩ ΟΤΙ ΑΝ ΑΚΟΜΑ ΦΥΓΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΟΙ ΦΑΝΑΤΙΣΜΕΝΟΙ ΠΟΥ ΠΑΛΛΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ.
      ΚΡΙΜΑ, ΕΝΩ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΜΟΥ ΤΟ ΧΑΛΑΣΑΤΕ ΓΥΡΝΩΝΤΑΣ ΤΟ ΣΤΗΝ ΝΔ .

  31. ΠΡ. avatar
    ΠΡ. 12/04/2011 11:21:24

    ΣΕ ΟΣΟΥΣ προσπαθούν να σταθµίσουν τις εξελίξεις στην Ελλάδα συστήνω ανεπιφύλακτα να διαβάσουν το κείµενο της κοινής δήλωσης του Eurogroupγια την προσφυγή τηςΠορτογαλίας στον µηχανισµό στήριξης – είµαι βέβαιος ότι έχει περάσει σχεδόν απαρατήρητο.

    ΤΙ ΛΕΕΙ η δήλωση; Πολλά γνωστά ή αναµενόµενα. Λέει, όµως, και κάτι το οποίο σε όλη αυτήν την κρίση ακούγεται για πρώτη φορά. ΑΝΑΦΕΡΕΙ συγκεκριµένα ότιεκπρόσωποι της Ευρωπαϊκής Ενωσης θα προχωρήσουν σε συνεννοήσεις µε ταπορτογαλικά πολιτικά κόµµατα. Και τα κόµµατα αυτά θα πρέπει «να καταλήξουν σε µια διακοµµατική συµφωνία η οποία θα επιτρέψει να τεθεί το πρόγραµµα προσαρµογής ταχέως σε ισχύ αµέσως µετά τη συγκρότηση νέας κυβέρνησης».

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ από εµάς – ας πούµεότι θεωρούσαν την κυβέρνηση φρέσκια και ισχυρή για να εφαρµόσει το πρόγραµµα από µόνη της. ∆εν το ζήτησαν ούτε από την Ιρλανδία, παρ’ όλο που εκεί η κυβέρνηση έπεσε µετά την προσφυγή κι έγιναν εκλογές.

    ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΑΥΤΟ να πληρώνει σήµερα η Πορτογαλία: ότι ο Εντα Κένι κέρδισε τις εκλογές υποσχόµενος πως θα επαναδιαπραγµατευτεί τους όρους του ιρλανδικού Μνηµονίου. Τρίχες,φυσικά! Τίποτα δεν του επέτρεψαν να επαναδιαπραγµατευτεί.

    ΑΛΛΑ ΓΙΑ να αποφύγουν τυχόν παρατράγουδα και στην Πορτογαλία, οι του Eurogroup ζητούν τώρα από τα κόµµατα να συµφωνήσουν προκαταβολικά σε όσα θα εφαρµοστούν µετεκλογικά – όποιος κι αν κερδίσει τις εκλογές.

    ΤΟ ΣΗΜΕΙΩΝΩ για όσους νοµίζουν ότι η προσφυγή στις κάλπες µπορεί να αποτελέσει διέξοδο στο σηµερινό αδιέξοδο.

    • drider avatar
      drider @ ΠΡ. 12/04/2011 12:20:45

      Πολύ σωστή παρατήρηση. Τα λεφτά (χρέος) είναι πολλά για να μην εμπλακούν οι "δημοκράτες" Ευρωπαίοι στην εκλογική διαδικασία της Πορτογαλίας.

      Αλλά, δεν είναι σίγουρο ότι ο απλός κόσμος εκεί θα ανεχθεί το "καπέλωμα" της βούλησης του που επιχειρείται... Η Πορτογαλία έχει αλγεινές εμπειρίες από το ΔΝΤ, σε αντίθεση με τις ψευδαισθήσεις που καλλιεργήθηκαν και βρήκαν πρόσφορο έδαφος στη χώρα μας. Επίσης η Πορτογαλία δεν έχει υπογράψει ακόμα καμιάς μορφής Μνημόνιο, σε αντίθεση με τους Ιρλανδούς που το υπογράψανε πριν τις εκλογές τους.

      Συμπερασματικά, το κλίμα είναι πολύ ρευστό στην Πορτογαλία, και φυσικά αυτό φοβίζει κάποιους... Για αυτό και η πρεμούρα να εμπλακούν, η οποία όμως μπορεί και να τους γυρίσει μπούμερανγκ ως προς το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα.

  32. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/04/2011 11:37:04

    *Έσοδα ύψους 10 - 15 δισ. δολαρίων για το Ελληνικό Δημόσιο τα επόμενα 10 - 15 χρόνια μπορούν να προκύψουν από την εκμετάλλευση των εγχώριων κοιτασμάτων πετρελαίου και φυσικού αερίου, αφού αφαιρεθούν οι δαπάνες επενδύσεων και τα κέρδη των εταιριών, ανέφερε απόψε ο υφυπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής κ. Γ. Μανιάτης μιλώντας σε εκδήλωση του Ινστιτούτου Ενέργειας Νοτιοανατολικής Ευρώπης για τις 'Ενεργειακές και Επιχειρηματικές Εξελίξεις στην Ελλάδα και στη ΝΑ Ευρώπη'.

    ΠΠ

  33. Έκτωρ avatar
    Έκτωρ 12/04/2011 11:40:01

    Συγχαρητήρια,καλό άρθρο.
    Προς χρήση για τους διαφωνούντες παραθέτω ένα στίχο του Κωστή Παλαμά :
    "Δεν ήρθα να γινω σε ραγιάδες ραγιάς βασιλιάς".
    Το έγκλημα στοχεύει και την ικανότητα νόησης.

  34. Ερμηνεια! avatar
    Ερμηνεια! 12/04/2011 12:09:19

    ειναι σα το ξεραμενο καμπο! μια δυνατη μπορα, ανασαινει η γη κι αχνιζει ζωη!
    ηπια και ξεδιψασα!
    φχαριστω Φαηλο!
    μη τους αφηνεις να στερεψουν τις πηγες της δύναμήσ μας, γιατι η μπορα ή η βροχουλα που θα γεννησουν, ειναι στοχος
    τους!

  35. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ avatar
    ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ 12/04/2011 12:13:01

    Δεν θα γίνω ξένος στη χώρα μου. Αν με πείτε ρατσιστή, ναι είμαι υπερήφανος που είμαι Ελληνας.

  36. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 12/04/2011 12:25:50

    Υποκλίνομαι Φαήλο!!
    Σ΄ ευχαριστούμε.......

  37. george karas avatar
    george karas 12/04/2011 12:56:33

    ο καθενας οπως ταχθει θα πληρωσει και θα πληρωθει

  38. ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ avatar
    ΚΥΨΕΛΙΩΤΗΣ 12/04/2011 13:03:11

    Αγαπητέ Φαήλο ο δρόμος της αρετής, ο δρόμος της ηθικής, ο δρόμος του πατριωτισμού είναι ο δύσκολος δρόμος του μοναχικού καβαλάρη με ρίζες από τα μυστικά του βάλτου. Για άλλη μια φορά ο λόγος σου αγγίζει και εμπνέει ευαίσθητες χορδές αξιοπρεπών Ελλήνων.

  39. Κάποιος avatar
    Κάποιος 12/04/2011 13:22:17

    Ομόαιμον, ομόγλωσσον, ομόθρησκον.

    1.Το πρώτο δεν υφίσταται ούτως ή άλλως στο νεοσύστατο ελληνικό κράτος.
    Το ομοαίμον έχει πάψει να υπάρχει ήδη από τα βυζαντινά χρόνια όπου ο εθνοτικός καθορισμός γινόταν με βάση της θρησκεία και όχι την καταγωγή.
    Ομόαιμος ρωμιός δεν υπάρχει.
    2.Το ομόγλωσσσον ως κοινός πολιτιστικός φορέας είναι στο χέρι μας να το διατηρήσουμε και να το εξαπλώσουμε. Την γλώσσα μπορεί να την μάθει ο οποιοσδήποτε και πάνω σε αυτή να γίνει κοινωνός των πνευματικών δημιουργημάτων που έχουν γραφεί σε αυτήν.
    "Έλληνες εισίν οι της ημετέρας παιδείας μετέχοντες".
    3.Οσον αφορά το ομόθρησκον ισχύει το εξής παράδοξο από τους λάτρεις του ελληνορθοδόξου πολιτισμού.
    Από την μία ενώ η ορθοδοξία είναι "καθολική" δηλαδή παγκόσμια, άρα περιλαμβάνει και τους αλλόφυλους και αλλόγλωσσους από την άλλη κάποιοι την ταυτίζουν με τον ελληνισμό και αντιστρόφως.
    Την Ελλάδα ωστόσο την ξέρουν ως τα πέρατα της οικουμένης από τους "εθνικούς" Ομηρο,Σωκράτη,Πλάτωνα,Αριστοτέλη,Περικλή,Λεωνίδα,Αλέξανδρο,Θουκυδίδη,Ηρόδοτο,Δημόκριτο,Ιπποκράτη,Φειδία κ.α και όχι από τους χριστιανούς Κωνσταντίνο, Θεοδόσιο, Ιουστινιανό, Προκόπιο, Μάξιμο, Σχολάριο κα.
    Εθνικισμός και Ορθοδοξία είναι δύο εντελώς αντιφατικές έννοιες που έχουν συγκεραστεί στο μυαλό κάποιων νεοελλήνων μέσω της μεταξικής και παπαδοπουλικής προπαγάνδας.

    Αν σε μια χώρα όπου γεννήθηκε η φιλοσοφία, οι επιστήμες, η ιστοριογραφία, η Δημοκρατία, η δραματική ποίηση και το θέατρο και στην οποία μιλιέται μία γλώσσα επί τουλάχιστον 3500 χρόνια, χρειαζόμαστε εθνικιστικές και θρησκευτικές ντόπες για να βρούμε το στίγμα μας σαν κράτος και πολίτες, σημαίνει ότι έχουμε τεράστιο πρόβλημα ταυτότητας που δικαιολογείται βεβαίως από τα 1000 χρόνια βυζαντινοκρατίας και τα άλλα 400 τουρκοκρατίας.
    Οι ευρωπαίοι πήραν αυτές τις αρχές και βγήκαν από το σκοταδιστικό θρησκευτικό τους μεσαίωνα.
    Εμείς απελευθερωθήκαμε ως λαός λόγω κάποιων νεοελλήνων διαφωτιστών και Φιλικών που μεταλαμπάδευσαν τις ξεχασμένες αρχές του ίδιου μας του πολιτισμού μέσω της Ευρώπης πίσω πάλι στην χώρα μας και διαμόρφωσαν και καλλιέργησαν εκ νέου την ελληνική συνείδηση του νεοσύστατου κράτους.
    Κάπου όμως αυτή η προσπάθεια «κόλλησε» και η πλάστιγγα άρχισε να κλείνει πάλι υπέρ του ραγιαδισμού και βυζαντινισμού.
    Καιρός να ξεκολλήσουμε ξανά επιστρέφοντας και εξελίσσοντας τα πρότυπα της αρχικής αρχαίας μήτρα και όχι τις δύσμορφες μεταλλάξεις της.

    • http://neotera.wordpress.com avatar
      http://neotera.wordpress.com @ Κάποιος 12/04/2011 13:50:31

      Σύμφωνοι ως προς το όμαιμον και ως προς το ομόγλωσσον. Η ορθοδοξία είναι ο θρησκευτικός πολιτισμός που επικρατεί εδώ και προσδίδει το "χρώμα" μας. Με την έννοια αυτή μπορεί κάποιος να είναι αναρχικός και άθεος, αλλά συνάμα ελληνοορθόδοξος. Οπως μπορείς να κάνεις συλλογή από εικόνες και να είσαι άθρησκος. Αμα πάρουμε λοιπόν οι έλληνες τα ηνία του κράτους μας η ορδοδοξία είναι ένας βασικός θεσμός του που χρειάζεται θεραπεία. Ο χωρισμός κράτους εξουσίας σαφώς είναι δημοκρατικό καθήκον αλλά υπάρχουν πολλοί τρόποι να πραγματωθεί με συναίνεση χωρίς ζημιές στο εποικοδόμημα του έθνους μας. Ο οικουμενικός χαρακτήρας του ελληνισμού έχει υποσκαφτεί από τις λαμόγιες κυβερνήσεις. Εξαιτίας τους γίναμε διεθνώς ρεζίλι ως απατεώνες και λωποδύτες πολύ χειρότερα από παλιά . Μιλάμε για το ανθελληνικό κλίμα που δημιουργήθηκε κατά τις πρώτες δεκαετίες μετά τον Β'ΠΠ , από την πρόσκρουση της αγροτικής ως επί το πλείστον φτωχολογιάς μας με τον βάρβαρο ευρωρατσισμό. Τότε με το πέρασμα των χρόνων και την έλευση της οικονομικής ανάπτυξης δικαιωθήκαμε σε μεγάλο βαθμό . Τώρα να ντρεπόμαστε ?

    • Αντάμ Παπαντάμ avatar
      Αντάμ Παπαντάμ @ Κάποιος 12/04/2011 14:30:24

      προτάσεις παρακαλώ ,όχι γενικότητες, φυσικά ορθές αλλά γενικότητες

      • Ηλίας Πιερίδης avatar
        Ηλίας Πιερίδης @ Αντάμ Παπαντάμ 12/04/2011 18:09:00

        πολύ σωστά

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ Αντάμ Παπαντάμ 12/04/2011 19:05:19

        Με το να ράψουμε μια ελληνική σημαία στο πέτο, να τραγουδάμε κάθε πρωί τον εθνικό ύμνο, να καθαρίζουμε καλλιόπες και να χτυπάμε σκοπέτα 2 χρόνια αντί για 1 και να πηγαίνουμε πιο συχνά στην εκκλησία για εκκλησιασμό δεν πρόκειται να δώσουμε καμιά λύση στα ατομικά αλλά και συλλογικά μας προβλήματα.
        Το είδαμε και επί χούντας το παραπάνω μοντέλο με τα θαυμάσια εθνικά και κοινωνικά αποτελέσματα του.

        Στροφή στον ορθό λόγο στην επιστημονική σκέψη και στον άνθρωπο πρέπει να κάνουμε, με προτεραιότητα στην εκπαίδευση και την επιμόρφωση ανηλίκων και ενηλίκων, στην ανάπτυξη και στην παραγωγικότητα και στους κοινωνικούς και δημοκρατικούς θεσμούς.

        Στην χώρα που έζησε ο Σόλων, ο Κλεισθένης, ο Περικλής, ο Πλάτων, ο Αριστοτέλης. ο Ιπποκράτης, ο Δημόκριτος, μπορούν πάλι μέσα από την κριτική και επιστημονική σκέψη, την αγάπη για την γνώση, την δημιουργία και τον άνθρωπο, να δημιουργήσουμε σιγά-σιγά πάλι τον δικό μας πολιτισμό και όχι να μηρυκάζουμε τα πολιτιστικά κατάλοιπα των άλλων.

        • Α.Κ. avatar
          Α.Κ. @ Κάποιος 13/04/2011 13:52:18

          Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο μαζί σου με την φράση σου "να δημιουργήσουμε σιγά-σιγά πάλι τον δικό μας πολιτισμό και όχι να μηρυκάζουμε τα πολιτιστικά κατάλοιπα των άλλων".

          Αλλά μη βιάζεσαι να χαρείς. :)

          Ακρογωνιαίος λίθος της αρχαίας ελληνική πόλης/τρόπου οργάνωσης/τρόπου ζωής/καθημερινής βίωσης, ήταν η ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ υποχρέωση, τι λέω, όχι υποχρέωση αλλά ΒΑΘΕΙΑ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ, ότι όποιος θέλει ψήφο, κρατάει σπαθί !
          Ο πολίτης ήταν οπλίτης. Ταυτίζονταν με αυτόν. Το "εγώ" υποτασσόταν στο "εμείς" και όχι δίκην "απόλυτου δικαιώματος στην αξιοπρέπεια" (χα!) "επιλέγω" (ξανά χα! χα!) να μην υπηρετήσω στο στρατό και να κάνω "εναλλακτική θητεία" (εδώ σκάω στα γέλια ! Τρίζουν τα κόκκαλα όλων των αρχαίων).

          Κατανοώ το σημάδι που έχει αφήσει η Δικτατορία πάνω στο ελληνικό σώμα γενικότερα και στον στρατό ειδικότερα, αλλά ο "ελληνικός τρόπος", μέσα από τον ορθό λόγο, στόχο έχει την εξυπηρέτηση της ΠΟΛΗΣ και την τελείωση του ανθρώπου μέσω της ανακάλυψης της ΑΡΕΤΗΣ και ΟΧΙ τα ανθρώπινα δικαιώματα του 18ου-21ου αιώνα.

          Οι έννοιες, όπως αυτές ισχύουν, των human rights και individualism, θα φαίνονταν κατακρητέες αν όχι γελοίες στους αρχαίους Ελληνες.

          Αναμένω με ενδιαφέρον τις απόψεις σου.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Α.Κ. 13/04/2011 18:39:50

            Εγώ πάλι πιστεύω ότι το "εγώ" και το "εμείς" πρέπει να συνυπάρχουν γόνιμα και ειρηνικά.

            Οσον αφορά την στράτευση θεωρώ αναγκαία την ύπαρξη ενός λαϊκού στρατού κληρωτών και εφέδρων στην βάση της προάσπισης της εδαφικής κυριαρχίας και όχι έναν επαγγελματικό-μισθοφορικό στρατό ως όργανο ιμπεριαλιστικών (βλ.ΝΑΤΟ) ή αντιλαϊκών (βλ.Χούντα) σκοπών.
            Θητεία θα πρέπει να κάνουν και οι γυναίκες καλύπτοντας κυρίως θέσεις διοικητικής μέριμνας και υποστήριξης προσφέροντας κι αυτές στα πλαίσια της ισότητας της υπηρεσίες τους απελευθερώνοντας παράλληλα δυναμικό για στελέχωση μάχιμων μονάδων.

            Σχετικά με τα ανθρώπινα δικαιώματα θεωρώ ότι η παραμέληση τους από τους αρχαίους πολιτισμούς στάθηκε και η αιτία της παρακμής και της πτώσης τους.
            Οι δημοκράτες απελευθερωτές της Ελλάδος Αθηναίοι μετά τους μηδικούς πολέμους μετατράπηκαν σιγά-σιγά σε μια ιμπεριαλιστική δύναμη που καταπίεζε φορολογικά και στρατιωτικά τις «προστατευόμενες» αυτόνομες πόλεις-κράτη ακόμα και σφάζοντας και εξανδραποδίζοντας ως ένδειξη παραδειγματισμού.
            Αυτό το πλήρωσαν αργότερα πολύ ακριβά όταν αποδυναμώθηκαν στρατιωτικά κατά την διάρκεια του πελοποννησιακού πολέμου και βρέθηκαν να πολεμούν με ελάχιστους συμμάχους στο πλάι τους με τα γνωστά αποτελέσματα.
            Η Σπάρτη επίσης που εφάρμοζε πρωτόγονη ευγονική στον Καιάδα και απένειμε τον τίτλο του Σπαρτιάτη πολύ επιλεκτικά, βρέθηκε τελικά τόσο ολιγάνθρωπη μετά από συνεχείς πολέμους και εξεγέρσεις των υποδούλων Μεσσήνιων, που τελικά υπέκυψε στην δύναμη των Θηβαίων και των Μακεδόνων στην συνέχεια οδηγήθηκε στον πλήρη μαρασμό και την παρακμή.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Κάποιος 14/04/2011 09:45:56

            Συμφωνώ με τα περί λαϊκού στρατού.

            Διαφωνώ με τα περί ανρθωπίνων δικαιωμάτων. Η σύλληψή τους, η έννοιά τους, η εφαρμογή τους κτλ. ήταν εντελώς έξω από τον τότε ελληνικό τρόπο σκέψης, φιλοσοφία ζωής κτλ. Είναι σαν να κατηγορούμε τους αρχαίοιυς γιατί δεν χρησιμοποιούσαν μικροβιοκτόνο μπεταντίν στις εγχειρήσεις τους !!
            Οσον αφορά τον "ιμπεριαλισμό" (τουλάχιστον ατυχής η λέξη) των Αθηναίων (θα τον ονόμαζα ανήθικο επεκτατισμό) έχεις σε όλα δίκιο, με μία ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορά: η ΠΟΛΗ πήρε τις αποφάσεις, η ΠΟΛΗ επεκτάθηκε, η ΠΟΛΗ είχε νεκρούς, η ΠΟΛΗ καρπώθηκε τα οφέλη και η ΠΟΛΗ πλήρωσε το λογαριασμό. Δεν επιβλήθηκαν οι αποφάσεις από ξένες δυνάμεις, ούτε από διεφθαρμένους "εκπροσώπους-αντιπροσώπους - βουλευτές", ούτε από κάποιον μονάρχη. Αρα, παιδευτική λειτουργία της δημοκρατίας (όχι βέβαια του κοινοβουλευτισμού), έστω και the hard way !

            Για τη Σπάρτη: συμφωνώ με πολλά από αυτά που γράφεις αλλά είχε και στοιχεία που θα ήταν χρήσιμα να τα μαθαίναμε (π.χ. απουσία πνεύματος καταναλωτισμού, επίδειξης κτλ.)

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Α.Κ. 14/04/2011 11:05:00

            Κι όμως ο όρος ιμπεριαλιστική είναι ακριβέστατος.
            Από Δηλιακή Συμμαχία μετατράπηκε σε Αθηναική με παράλληλα μεταφορά του συμμαχικού ταμείου από την Δήλο στην Αθήνα και στην συνέχεια σε Αθηναική ηγεμονία.
            Ο αθηναικός στόλος εφάρμοζε πολιτική "κανονιόφορων" απέναντι σε συμμάχους που αρνούνταν να πληρώσουν αυξήσεις στον συμμαχικό φόρο και να υποστηρίζουν την αθηναική πολιτική στον ελλαδικό χώρο.
            Το ακριβές ιστορικό παράλληλο είναι η υπερπόντια αεροναυτική δύναμη των ΗΠΑ και ο ρόλος της ως ηγετικής δύναμης στο ΝΑΤΟ ως προστάτη από τον κομμουνιστικό κίνδυνο της ΕΣΣΔ και των συμμάχων της.
            Ο κύριος σχεδιαστής της εξωτερικής πολιτικής των ΗΠΑ ήταν επί μακρον ο Χ.Κίσσινγκερ πού ουδόλως τυχαία είναι ένας από τους σημαντικούς ερευνητές και αναλυτές του Θουκυδίδη.

          • Α.Κ. avatar
            Α.Κ. @ Α.Κ. 14/04/2011 12:14:20

            ο ιμπεριαλισμός είναι ταυτισμένος με την καπιταλιστική ανάπτυξη και την εύρεση αγορών για απομύζηση πρώτων υλών και την πώληση προϊόντων της μητρόπολης. Εκτός και αν υπήρχε καπιταλισμός στην αρχαία Ελλάδα.

            Αυτή είναι η ένστασή μου.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Α.Κ. 14/04/2011 18:13:17

            Εχει να κάνει και με έμμεση παρέμβαση στα πολιτικά και οικονομικά άλλων κρατών ή μέσω εποικισμού (πρακτικές που εφάρμοσαν κατά κόρον οι Αθηναίοι) προκειμένου να επεκταθεί η πολιτική, στρατιωτική και οικονομική τους εξουσία (δηλ. το imperium).

  40. apneagr avatar
    apneagr 12/04/2011 13:54:11

    Για Φαήλο Κρανιδιώτη
    Πολλά μπράβο σου αξίζουν και πραγματικά εύχομαι τα ίδια να πιστεύεις και μετά από καμιά δεκαριά χρόνια...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ apneagr 12/04/2011 14:41:41

      You cannot teach new tricks to an old dog.

    • ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
      ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ @ apneagr 13/04/2011 08:38:28

      Εμείς που τον ξέρουμε περισσότερο, εγγυώμαστε ότι τα ίδια θα πιστεύει και αργότερα.Τον ζήσαμε στα "δύσκολα" και ξέρουμε από πρώτο χέρι.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 13/04/2011 12:50:30

        Στην ανηφόρα για τη Βαμβακιά...

  41. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 12/04/2011 14:22:12

    ΦΑΗΛΟ,απλά συγκλονιστικός

  42. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/04/2011 17:10:13

    Τί έγινε ρε ...σύμμαχε; Μπερδεύτηκες με τα ψευδώνυμα σου;

    • Αντάμ Παπαντάμ avatar
      Αντάμ Παπαντάμ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 12/04/2011 22:47:33

      Σύμμαχος είμαι σίγουρα ,αλλά δεν καταλαβαίνω τι εννοείς

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Αντάμ Παπαντάμ 13/04/2011 00:36:52

        Δεν πήγαινε για σένα. Έίχα σχολιάσει δυο πανομοιότυπα χολερικά σχόλια με διαφορετικά ψευδώνυμα, τα οποία σβήστηκαν αλλά έμεινε το σχόλιο μου.

  43. nikos Kr avatar
    nikos Kr 12/04/2011 17:37:06

    Φιλε,αν μου επιτρεπεις να σε αποκαλω ετσι,αγαπητε κ. Κρανιδιωτη,σε πολλα τα οποια αναφερεσαι οι περισσοτεροι της γενιας των 592 ευρω καθως και της γενιας των 700 ευρων, οπως μας αποκαλουν οι εμισθοι κονδυλοφοροι και τα τραγελαφικα παπαγαλακια των blogs, συνφωνουμε! Συνφωνουμε οτι εχουμε φτασει σε ενα σημειο που δεν εχει γυρισμο.Πρεπει να αποφασισουμε λοιπον τι θεμε? Θεμε να αλλαξουμε η να παραμεινουμε ιδιοι και απαραλαχτοι?Το τραγικο στην σημερινη κοινωνια ειναι οτι ειμαστε μοιρασμενοι 50-50.
    Το ακομα πιο τραγικο φιλε ,ειναι οτι εγω κατα την ταπεινη μου αποψη δεν βλεπω καποιον ΗΓΕΤΗ να μπορει να βγει μπροστα.Και οσο και αν προσπαθω να πιστεψω οτι ο Σαμαρας ειναι ο επομενως ΗΓΕΤΗΣ δυστιχως μερα με την μερα με απογοητευει!! Καλα για τον Γιωργο δεν το συζητω,οσο πιο γρηγορα αποφασισει να παει τη χωρα σε εκλογες τοσο καλυτερο για τον Ελληνικο λαο. Προφανως δεν πιστευω οτι μια Κυβερνηση συννενοχης δεν θα δωσει λυσης στα προβληματα του Ελληνικου Λαου!!!! Το σιγουρο ειναι οτι οδευουμαι σε Οικονομικο κραχ!!! Ψαχνουμε λοιπον ενα ΗΓΕΤΗ που δυστιχως εγω δεν το βλεπω στο προσωπο κανενος Αρχηγου κομματος! Κουραστικα να ακουω για ενοικιαστες Πολυκατοικιας, και σιγουρα βαρεθηκα να βλεπω να παραγραφονται σκανδαλα,πρασινα κοκκινα κιτρινα και Μπλε! Και με ενοχλουν πιο πολυ φιλε τα Μπλε γιατι ειναι τα σκανδαλα του Οικου μου,τουλαχιστον ετσι θελω να πιστευω.Σιγουρα σαν και μενα υπαρχουν πολλοι εκει εξω... Και οσον αφορα το τελευταιο σχολιο σου για ομοαιμους,ομοθρησκους και ομογλωσους, αν το ασπαζεσαι κυριολεκτικα σου λεω οτι θελουμε η δεν θελουμε βρισκομαστε στην εποχη της Παγκοσμιοποιησης!!!!!! Εγω φιλε ειμαι με αυτους που τοσο καιρο πληρωνουν,και τωρα που εγινε το ΠΑΤΑΤΡΑΚ τους καλουν παλι να πληρωσουν !!!!...Δηλαδη τον Μεσαιο χωρο που εσυ ισχυριζεσαι οτι δεν υπαρχει!!!Και για να μην παρερμηνευτω ειμαι ημουν και θα ειμαι Ν.Δ,ασπαζομενος των 'κοινωνικο φιλελευθερισμο'

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ nikos Kr 13/04/2011 12:04:03

      Αυτό που δεν υπάρχει είναι η αποϊδεολογικοποιημένη διαχείριση, η αντίληψη ενός κοινωνικού τμήματος που είναι πολτός και πάει με όλα.. Το αληθινό Κέντρο της Ιστορίας φυσικά και υπάρχει, η (μικρο) μεσαία τάξη φυσικά και υπάρχουν κι έχουν ιδέες, πατριωτισμό, ηγέτες, ήρωες και σύμβολα καταγεγραμμένα στην Ιστορία.
      Είμαστε στην εποχή της ...παγκοσμιοποίησης; Α, φίλε μου, είσαι μακριά νυχτωμένος και καταλαβαίνω γιατί δεν αναγνωρίζεις τον Αντώνη ως την μόνη λύση....

  44. thanasis avatar
    thanasis 12/04/2011 18:34:58

    επιτελους κυριε φαηλο καποιος που βαζει τα πραγματα
    στην θεση τους με απλα κατανοητα λογια.
    αλλα για τον αντισυστηματικο σαμαρα
    και για τους ανωνυμους οπαδους ενα εχει
    αξια να ξαναναγεννηθουν οι αξιες της ελλαδος
    της φιλοπατριας και του εθνους,αυτες τις
    ιδεες καλειται να αγωνιστη για να ξαναελθουν
    ο αρχηγος της νεας μεταπολιτευσης αντωνης
    σαμαρας αλλα και οι επωνυμοι αλλα και
    ανωνυμοι μαχητες

  45. kostas avatar
    kostas 12/04/2011 19:18:17

    Μπραβο Φαήλο καλα τα λες !!!!
    Αλλα φιλε μου ειμαι και εγω μερος αυτου που σημερα βριζω !
    Ναι αγωνηστηκα , μαλωσα, στηριξα και πανηγυρισα για τον σοσιαλισμο. Μεγαλωνω τρια παιδια και αναρωτιεμαι αυτα τα παιδια θα μου αναβουν κανα κερακι, η θα κατουραν στον ταφο μου για την ζωη που τους κληροδοτησα !!!
    Διοτι αν τον Οκτωβρη του 2009 δανιζομασταν 150 δις θα συνεχιζαμε και ολα θα ηταν μια χαρα !!!! ποιος δεν θα τα εδινε !!! και οποιος εθνοσωτηρας ηθελε μπορουσε να κανει θαυματα -αν ηθελε -αλλα οταν πας και φωναζεις οτι χρωσταω τα μαλιοκεφαλα μου ποιος θα σου δωσει δανεικα !!!

    Για αυτο λοιπον ολα ειναι στημενα ,αλλα το πιο σικε πραμα ειναι τουτο ρε γαμωτο!!! ξαφνικα εχουν εξαφανιστει ολοι !!!! μας τελειωσαν οι ηγετες ;;;;;;
    Γιατι ;; δεν υπαρχει κανεις να πει κατι, να δωσει ελπιδα ;;
    Για τουτο λοιπον ειμαι πολυ θυμωμενος και ο θυμος μου εχει να κανει με τους πολιτικους !!
    Μας εχουν πουλησει ολοι ετσι ακομψα και ελεηνα !!

    Φιλε μου καλα τα λες ,,,,, το συμπερασμα ειναι ( ποτε ξανα ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΕΣ ) και πες μου ποιος θα παει τον τοπο μπροστα ;

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ kostas 13/04/2011 00:38:52

      Αυτός που δεν μετείχε στην λεηλασία της χώρας κλαι που ανέπλευσε τον ποταμό΄, ο μόνος που παραιτήθηκε για εθνικό θέμα, ο μόνος που μιλάει για Πατρίδα κι Εθνικό Κράτος: Αντώνης.

  46. vassilis avatar
    vassilis 12/04/2011 20:55:07

    ομοαιμον,ομογλωσσον,ομοθρησκον,ομοκλεπτον,ομερτα!Για Ελληνες δεν ακουσα τιποτα!

  47. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 12/04/2011 23:10:54

    Και μετά Φαήλο μου ψάχνεις να βρεις, το γιατί είσαι στο στόχαστρο των νεοφιλελεύθερων- σοσιαλιστών και των χλεμπονιάρικων φυλλάδων τους.
    Εγώ πάντως για πολλοστή φορά σ' ευχαριστώ!

  48. ΥΠΕΡ avatar
    ΥΠΕΡ 12/04/2011 23:18:36

    Συγχαρητήρια γιά το άρθρο.
    Ο Κάποιος πρέπει να έχει περάσει άσχημα παιδικά χρόνια καί καταπιεστεί πολύ. ΄Οταν ακούει για σημαία βγάζει σπυριά. Εγώ το καταλαβαίνω σαν απλό πατριωτισμο, δηλαδη απλή αγαπη γιά την Πατρίδα μου, δηλαδη αυτο που ο ΦΚ λεει "πρωτίστως είναι ο πατέρας μας κι η μάνα μας, τ’ αδέλφια και τα παιδιά μας. Είναι οι φίλοι κι οι συμμαθητές μας, αυτοί που μαζί γλεντήσαμε, κλάψαμε, πανηγυρίσαμε."
    Αυτη η απλή λογική ξεφέυγει απο τις πολύπλοκες ερμηνίες που δίνει ο Κάποιος. Καί όμως αυτή η απλή αγαπη προς την Πατρίδα μπορει να ενώσει εναν λαό καί να τον κάνει να προοδεύσει. Και να είναι ανθρωπιστής μέχρι του σημείου που δεν θίγονται τα συμφέροντα του, γιατι τότε γίνεται βλάκας.
    Η παγκοσμιοποίηση προφανώς εξυπηρετεί κάποιους, αλλά αν δεν εξυπηρετεί εμάς γιατί πρέπει να την αποδεχθουμε χωρίς μάλιστα καμμία αντισταση.

  49. petros avatar
    petros 13/04/2011 00:40:11

    Το είπες και μόνος σου: "Χρειαζόμαστε ηγεσία με φλογερή ελληνική πίστη, που να ανάψει πυρκαγιά στις συνειδήσεις". Έχεις δίκιο, αλλά που να τη βρούμε ........

  50. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/04/2011 00:51:43

    ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΠΟΙΟ: Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΡΑΤΗΘΕΙ ΟΡΘΙΑ; ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΧΡΙΣΤΙΑΝΗ, ΓΙΝΟΜΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΑΝ ΥΠΟΥΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ, ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ..ΚΑΙ.. ΚΑΠΟΙΕ: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΕΙΜΑΙ..
    ΓΙΑ Φ.Κ. ΦΑΝΑΤΙΚΗ ΦΑΝ...

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΕΥΑ 13/04/2011 01:58:41

      Αν είσαι εκπαιδευτικός, κάνε αντίλογο με επιχειρήματα και όχι με συνθηματολογία.
      Εγραψα μερικές αράδες πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
      Που διαφωνείς και ως προς τι ;
      Αν έχω γράψει κάτι ανακριβές, διόρθωσε με.

  51. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 13/04/2011 01:36:43

    Κύριε Κρανιδιώτη, από τα καλύτερα άρθρα σας.

  52. daughter of mercy avatar
    daughter of mercy 13/04/2011 05:03:42

    Ήρθες και μίλησες
    Ήρθες και μίλησες μες την ψυχή μου πάλι
    και μου πες για Ελλάδα
    και μου πες…
    Μου πες για ψυχή

    Με μπλε θα ονειρευτώ τα αδέλφια μου που θα έρθουν να με βρουν την ώρα που θα γίνουν τα ρολόγια χάντρες σε κομπολόγια
    στα χεριά των θεών


    Daughter of mercy - cy

  53. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ avatar
    ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΑΓΝΟΣ 13/04/2011 08:52:22

    Είναι προφανές ότι έπονται εξελίξεις.Το "σύστημα" όπως διαμορφώθηκε την τελευταία 30ετία δεν αντέχει πλέον.Σάπισε αφ' εαυτού...Παντελώς αδύναμο να διαχειριστεί την πολυποίκιλη κρίση που το ίδιο παρήξε,αναζητεί άλλοθι στα ίδια τα θύματά του (δεν φταίει ο βιαστής αλλά το θύμα...).Βλέποντας ότι πλέον δεν "πουλά", ότι οι "πολλοί και ανώνυμοι" στρέφουν επιδεικτικά την πλάτη,προσπαθεί με τα εγκάθετα "μήντια" να ποδηγετήσει για άλλη μια φορά το νού και την ψυχή (hearts and minds που λένε και οι υπερατλαντικοί φίλοι μας).Ρίχνοντας την "ψυχολογία" του κόσμου αποπειράται να προκαλέσει ενοχικά σύνδρομα ούτως ώστε να γίνει αποδεκτό ως η μόνη λύση (τώρα πώς γίνεται αυτοί που προκάλεσαν την κρίση να εμφανίζονται ως λυτρωτές είναι μοναδικό ελληνικό φαινόμενο).Από εμάς εκπορεύεται η λύση.Πάντα έτσι γινόταν στην πατρίδα.Από τους απλούς και ανωνύμους.Από αυτούς που δεν φοβήθηκαν να βάλουν το κεφαλάκι τους στον τορβά. Εχω την διαίσθηση ότι ο Α.Σ. ανήκει σ' αυτή την κατηγορία.Είθε να καταφέρει να φτιάξει "στράτευμα" ικανών και εντίμων "οπλιτών" (με την αρχαία έννοια του όρου).Αγαπητοί συν-φορουμίτες, γρηγορείτε και προσεύχεσθε (σε ό,τι πιστεύει καθείς).Επονται ραγδαίες εξελίξεις.

  54. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/04/2011 11:18:54

    Κε ΚΑΠΟΙΕ: ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟ ΟΤΙ Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ..ΕΙΜΑΙ ΜΟΝΟΜΙΣΘΗ ΜΗΤΕΡΑ ΜΕ ΑΠΕΙΡΑ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΞΟΔΕΥΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΑΡΑΠΟΝΙΕΜΑΙ ΓΙ' ΑΥΤΟ, ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΜΟΥ. ΤΟ ΝΑ ''ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ'' ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΠΡΟΟΔΟ ''ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΗ'' ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΕΘΝΟΣ. ΤΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ''ΚΙΝΕΖΟ'' ΟΤΑΝ ΧΤΥΠΟΥΝ ,ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ , ΚΑΙ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΧΡΕΟΣ ΜΟΥ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΘΩ. ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ''ΠΑΡΑ ΦΥΣΕΙ ΒΙΑΣΜΟ'' ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ Ο ΝΟΜΟΣ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ, ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΕΣ ΕΞΥΠΉΡΕΤΟΥΝ ΤΗ ΜΟΡΦΩΣΗ ΑΛΛΑ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΗΣ ΥΠΑΙΘΡΟΥ ( ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑΤΙ). ΚΑΙ ΩΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑ...ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΡΟΝΤΑΚΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΣΤΑ ΧΩΡΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΠΑΣ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΜΠΑΝΑ...
    Υ.Γ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΑ ΧΘΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥ ΞΕΚΙΝΑΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 6:30 ΤΟ ΠΡΩΙ

  55. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/04/2011 11:31:36

    ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΛΕΩ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΚΑΡΦΙΤΣΩΣΟΥΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΟ ΠΕΤΟ..Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΚΑΤΑΛΟΙΠΑ, ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ..ΕΓΩ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΡΙΔΑ ( ΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΦΑΝΤΑΣΤΩ ΧΩΡΙΣ ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ

    • Κάποιος avatar
      Κάποιος @ ΕΥΑ 13/04/2011 12:23:25

      Πουθενά δεν έγραψα για κατάργηση της σημαίας ή της πατρίδας.
      Από μόνη της όμως η δήλωση αγάπης για την σημαία ή η επίκληση στην πατρίδα δεν λύνει κανένα πρόβλημα.
      Πόσο μάλλον αυτοί που πολιτεύονται και εξυπηρετούν προσωπικές φιλοδοξίες κρυμμένοι πίσω από αυτά.
      Όσον αφορά την θρησκεία σαν προσωπική επιλογή του καθενός είναι απολύτως σεβαστή αλλά δεν είναι καθόλου αποδεκτός ο συμφυρμός της και οι ανίερες σχέσεις της με την εξουσία και την πολιτική καθώς και ο προσηλυτισμός που ασκεί μέσω της εκπαίδευσης στα σχολεία μετατρέποντας την τάξη σε αίθουσα κατηχητικού. Άλλο θέμα είναι η καλλιέργεια θρησκευτικής συνείδησης και άλλο η μύηση στο χριστιανικό ορθόδοξο δόγμα μέσω της εκπαίδευσης.
      Για τις συγχωνεύσεις των σχολικών μονάδων ειδικά στην επαρχία και την διαχρονική απαξίωση των εκπαιδευτικών και του εκπαιδευτικού συστήματος, θα συμφωνήσω απολύτως μαζί σου.
      Επίσης είσαι πολύ τυχερή που το πρόγραμμα σου ξεκινάει από τις 6.30 σε αντίθεση με άλλους συναδέλφους σου επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ που δεν δουλεύουν ούτε μία ώρα εβδομαδιαίως.
      Και μιας και βρίσκεσαι στον συγκεκριμένο χώρο γνωρίζεις με πόσα κενά λειτουργούν τα σχολεία και με πόσους μαθητές ανά τάξη και σε τι συνθήκες καλείται ο εκπαιδευτικός να τα βγάλει πέρα στην καθημερινότητα του.

  56. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 13/04/2011 12:06:32

    Τρομερό κείμενο που προκαλεί έντονα συναισθήματα, πίστη και παράθυρο για ελπίδα. Στη συνέχεια όμως σκέφτεσαι ότι είναι γενικόλογο να λέμε ότι θα αλλάξει τη χώρα ο Σαμαράς με κάποιους τους οποίου δεν έχουμε δει εδώ και ενάμιση χρόνο αλλά του έχουμε εμπιστοσύνη. Βγάλτους μπροστά να αλλάξουν το κλίμα με την ορμή και την πίστη τους!

  57. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 13/04/2011 13:37:15

    ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΣΕ ΠΟΛΛΑ..Η ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΙΚΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ ΜΕ ΠΑΡΑΠΕΜΠΕΙ ΣΕ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΘΕΩΡΩ ΛΙΓΟ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΗ..ΔΕ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΙΣΧΥΕΙ ΤΩΡΑ Η ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ, ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ΚΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΗΧΗΣΗ. ΑΥΤΟ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗ ΔΟΥΜΕ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΖΕΙ ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ''ΤΙΠΟΤΑ'' ΟΥΤΕ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΖΟΥΝ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ-''ΙΕΡΕΙΣ'' ( ΔΕΝ ΕΝΝΟΩ ΤΟΥΣ ΑΠΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ) ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ... ΣΗΜΕΡΑ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΣΤΟΛΙΣΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΤΗΣ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΟΝ ΄΄ΛΑΖΑΡΟ΄΄ΑΥΡΙΟ..ΤΗ Μ. ΠΕΜΠΤΗ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΤΟ ''ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΥΡΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΜΑΥΡΗ ΜΕΡΑ..''
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ ΤΙ ΛΕΩ.. ΕΠΕΙΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΩΖΗΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΣΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ ΑΜΕΣΩΣ

  58. theo1611 avatar
    theo1611 13/04/2011 20:16:54

    Grandola Vila Morena
    Zeca Afonso

    ΥΓ: Ποιός όμως θα την παίξει στο ραδιόφωνο την κατάλληλη στιγμή ή και στο διαδίκτυο ίσως?

  59. Μανώλης Μενεγάκης avatar
    Μανώλης Μενεγάκης 13/04/2011 23:59:01

    Θα πρέπει να κανονιστεί δημόσια συνάντηση Αντώνη Σαμαρά με Μίκη Θεοδωράκη εν όψει διαμόρφωσης προγράμματος διακυβέρνησης. Οι περισσότερες από τις ιδέες του Θεοδωράκη, και των συμπαρατασσόμενων του, μπορούν να υιοθετηθούν. Δήθεν ανιερότητα μιας ενδεχόμενης συμπαράταξης δεξιών και αριστερών προσώπων και δυνάμεων δεν υφίσταται παρά μόνο στον αφιονισμένο εγκέφαλο δημοσιογράφων κοπής ΔΟΛ. Η ανάγκη της εποχής επιτάσσει πολιτική πρόταση πατριωτική χωρίς κωλύματα και ταμπέλες. Μοναδική προϋπόθεση για αυτούς που θα συνεργαστούν για το καλό της πατρίδας είναι να πιστεύουν στην αξίας της ανεξαρτησίας της Ελλάδας, στην ανάγκη εθνικής αξιοπρέπειας και αυτόνομης αναπτυξιακής πορείας νοηματοδοτούμενης από τον ελληνικό πολιτισμό με αρμονική συνεργασία με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, με πολιτικούς που δεν πουλιούνται στα ισχυρά ξένα κράτη μέσω μνημονίων και με σχέδια απώλειας κυριότητας της εθνικής περιουσίας και των πλουτοπαραγωγικών της πόρων. Ένα τέτοιο εθνικό μέτωπο διακυβέρνησης δεν χωράει μόνο αριστερούς σαν τον Θεοδωράκη αλλά και πιο λάϊτ αριστερούς σαν τον Τσίπρα, οι οποίοι, ακόμα και να διαφωνεί κανείς μαζί τους σε διάφορα θέματα (μετανάστες, ανοχή σε αντιεξουσιαστικά στοιχεία, ανοχή σε καταστροφές περιουσιών κατά τη διάρκεια διαδηλώσεων κ.α.) δεν μπορεί παρά να αναγνωρίσει τη συνεπή και αξιοπρεπή αντιμνημονιακή τους στάση το τελευταίο διάστημα από τότε που η τραγική τσιρκο-κυβέρνηση Παπανδρέου μας έμπασε στο Μνημόνιο.

  60. Xristoforos avatar
    Xristoforos 18/04/2011 11:51:48

    φίλε Φαήλο καλημέρα, ζωγράφισες την συννεφιασμένη Κυριακή της σημερινής Ελλάδας μας, έτσι την κατάντησαν όλοι αυτοί που αναφέρεσαι, ενώ παράλληλα δείχνεις τον (Μονο)δρομο για την ανάσταση του Έθνους ! Σ' ευχαριστούμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.