#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
13/09/2010 14:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με αφορμή το .. παπούτσι: Καθεστωτικός καθωσπρεπισμός και λαϊκός αυθορμητισμός



Θέλουν δεν θέλουν θα περάσουν στην ιστορία. Σαν ο πρώτος πρωθυπουργός που του πέταξαν παπούτσι, ο Γιώργος Παπανδρέου και σαν ο πρώτος Έλληνας που πέταξε παπούτσι σε πρωθυπουργό, ο γιατρός Στέργιος Πραπαβέσης. Κι αυτό το έχει καταλάβει πολύ καλά ο κυβερνητικός μηχανισμός προπαγάνδας που κάνει ό,τι μπορεί από το πρωί για να αμαυρώσει την εικόνα του γιατρού. Δεν τους βγαίνει όμως επειδή εδώ δεν έχουν να κάνουν με έναν γραφικό τύπο της Πλατείας Εξαρχείων, αλλά με έναν επιστήμονα και αγωνιστή.

Τα πράσινα παπαγαλάκια που το καθένα από αυτά δεν έχει διστάσει να γελοιοποιήσει απλούς πολίτες και πολιτικούς (πχ Καραμανλής) προκειμένου να προωθήσουν τις θέσεις του ΠΑΣΟΚ εμφανίζονται στα κανάλια και τα ραδιόφωνα με καθωσπρεπική προβιά, αγανακτισμένα τάχα για την “ύβρη” κατά του πρωθυπουργού και την “βιαιότητα” της επίθεσης.

Όλοι όμως κινούνται στο πλαίσιο της γραμμής που έδωσε χθες απο το βήμα της συνέντευξης στην ΔΕΘ ο κ. Παπανδρέου. Που χαρακτήρισε “τέτοια γεγονότα βίας” , ως «βούτυρο στο ψωμί αυτών που θέλουν να αμαυρώσουν την Ελλάδα», ισχυριζόμενος ταυτόχρονα πως «υπάρχουν πολλοί που καιροφυλακτούν, από πολλές πλευρές, ενώ πάρα πολλοί έχουν στοιχηματίσει στη χρεοκοπία της Ελλάδας και τώρα χάνουν λεφτά”. Και πρόσθεσε “δεν θα μας αφήσουν ήσυχους. Και θα συκοφαντήσουν και θα προβάλουν σκηνές απίστευτες για τη χώρα μας. Ακόμα και κατασκευασμένα γεγονότα που θέλουν να δείξουν βία, σκηνές απίστευτα αρνητικές για τη χώρα μας»

Με άλλα λόγια βαθιά ανήσυχος (και πανικόβλητος ενδεχομένως) από την ενέργεια του γιατρού και κυρίως από τον ξεσηκωμό εναντίον των μέτρων που έρχεται αναπόφευκτα, ο Πρωθυπουργός του Μνημονίου επιχειρεί να συκοφαντήσει το λαϊκό κίνημα χρεώνοντας το σε συνωμοσία κάποιων άγνωστων μέχρι στιγμής ξένων δυνάμεων εναντίον του.

Δεν είναι επίσης καθόλου τυχαίο ότι οι μηχανισμοί του ΠΑΣΟΚ στο Διαδίκτυο διαδίδουν ήδη ότι ξένοι συνωμότες  οργανώνουν πορτοκαλί, κόκκινες και μπλε επαναστάσεις, στα γνωστά πρότυπα άλλων χωρών.

Αλλά μόνο σε καθυστερημένους πολιτικά μπορούν να περάσουν αυτά. Ποιοι οργανώνουν τάχα “κίνημα” εναντίον του ΓΑΠ; Οι Αμερικανοί; Το ΔΝΤ; Η Παγκόσμια Τράπεζα; Το Ίδρυμα Ροκφέλλερ; Η Λέσχη Μπίλντερμπεγκ.

Μα όλοι αυτοί δεν τον στηρίζουν και τον επαινούν δημοσίως καθημερινά;

Για την συνωμοσία του σύμπαντος θα πρόκειται τότε. Για τους πανταχού παρόντες Νεφελίμ



Είναι επίσης μεγάλη ειρωνεία – αν δεν είναι για κλάματα – οι επιθέσεις που γίνονται σήμερα για λόγους …. δεοντολογίας, εναντίον του γιατρού και του BBC,  από εφημερίδες κρατικοδίαιτων εργολάβων.

Γράφει για παράδειγμα μια απο αυτές: “Ένας από τους βασικούς κανόνες δεοντολογίας των δημοσιογράφων παγκοσμίως είναι να μη δημιουργούν ή να μη βοηθούν στο «στήσιμο» γεγονότων και ιδιαίτερα να μην ενισχύουν τη βία. Το BBC δεν χρειάζεται από μας διαπιστεύσεις για την προσφορά του στην ενημέρωση παγκοσμίως. Αυτό που έγινε στη Θεσσαλονίκη, με τους λιγοστούς ακροδεξιούς και τη συμμετοχή ενός τηλεοπτικού συνεργείου, στο στήσιμο ενός βίαιου γεγονότος κατά του Ελληνα πρωθυπουργού δεν περιποιεί τιμήν στη δημοσιογραφία και στο BBC. Λίγοι ακροδεξιοί, μετρημένοι στα δάκτυλα, ήταν που παραπλανητικά εμφάνιζαν δήθεν χιλιάδες μέλη με χιλιάδες παπούτσια, τα οποία δήθεν θα πετούσαν κατά του Γ. Παπανδρέου και των υπουργών”

Και δεν μπορούσε φυσικά να απουσιάσει από αυτήν την εκδήλωση ιερής αγανάκτησης για την δημοσιογραφική δεοντολογία και ο γνωστός για τις θέσεις του κατά του πατριωτισμού και υπέρ κάθε μειονοτικού και μειονεκτικού σκοπιανού και αλλοδαπού , megaδημοσιογράφος:
“Ο Μακεδών είχε συνεννοηθεί με δημοσιογράφο του BBC στον οποίο μάλιστα το προηγούμενο βράδυ έκανε επίδειξη ρήψης παπουτσιού (!) αποδεικνύοντας για άλλη μια φορά ότι εκτός από πολιτικούς (δημοσιογράφους, συνδικαλιστές, διανοούμενους…) έχουμε και τους ακτιβιστές που μας αξίζουν. Ο Νεοϋορκέζος με την σειρά του, σε συνεργασία με τους καμεραμάν, έπαιζε κρυφτούλι με τις αστυνομικές περιπόλους και κάποια στιγμή κατάφερε και έδωσε την παράστασή του. Και μέχρι να τον πάρουν χαμπάρι και να τον μαζέψουν το κακό είχε γίνει. Οι εικόνες με έναν αμερικανό που σκίζει το κοράνι και σκουπίζει τα οπίσθια του και τα παλιά του τα παπούτσια (εμμονή αυτοί οι «ακτιβιστές» με τα παπούτσια!), είχαν κάνει τον γύρο του κόσμου και είχαν ξεσηκώσει τα μουσουλμανικά πλήθη…”
Ποιοι τα λένε και τα γράφουν αυτά; Οι εφημερίδες των μεγαλοκατασκευαστων που έκαναν τα πάντα για να μεγαλώσουν το δημόσιο χρέος και να φέρουν στην εξουσία την Κυβέρνηση του Μνημονίου. Οι “δημοσιογράφοι” και οι εφημερίδες που υπέθαλψαν με όλες τις δυνάμεις τους τα “Δεκεμβριανά” για να προετοιμάσουν την απομάκρυνση από την εξουσία του κακομοίρη του Καραμανλή και την άνοδο του εκλεκτού τους.

Για όλους αυτούς το αέναο γλείψιμο στην διαχρονική πράσινη εξουσία και η προβολή των νεοταξίτικων θέσεων και σχεδίων είναι  “καλή δημοσιογραφία” και κυρίως αποδεκτή από τα αφεντικά τους. Ενώ η καταδίκη των ανθελληνικών σχεδίων και της υποδούλωσης της Πατρίδας και η αποκάλυψη των σκανδάλων και της διαφθοράς που τυς περιβάλλει είναι ¨κακή δημοσιογραφία” και “αντιδεοντολογική”.

Αλλά, ξέρετε τι θα καταφέρουν στο τέλος; Να κάνουν όλους τους Έλληνες “εθνικιστές” και “δεξιούς”

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιάννης avatar
    Γιάννης 13/09/2010 14:37:30

    Για την ταμπακιέρα ούτε λόγος όμως: Πώς εξηγείται ότι ο εν λόγω "ακτιβιστής" είχε μίλησε Αγγλικά την ώρα της σύλληψής του; Τί είδους αυθόρμητη πράξη χρειάζεται προετοιμασία και προπόνηση, παρουσία ξένου ειδησεογραφικού δικτύου;

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Γιάννης 13/09/2010 16:24:40

      Τα γεγονοτα του 2008 τι ηταν; αυθορμητα η υποκινουμενα;
      εαν η ΝΔ ειχε παρει τεταια μετρα τι θα ελεγες; τι θα εκανες;

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Γιάννης 13/09/2010 16:30:17

      χα χα...
      τι είχες Γιάννη μ'...; τι είχα πάντα!

    • S.T. avatar
      S.T. @ Γιάννης 13/09/2010 19:06:55

      Γιάννης κερνάει, Γιάννης πίνει...

    • S.T. avatar
      S.T. @ Γιάννης 13/09/2010 19:11:12

      Σωστά!
      Αν κρατούσε μολότωφ θα ήταν "αριστεριστής" και "αγωνιστής",
      αν κρατούσε βόμβα θα ήταν "αντιστασιακός"
      αν κρατούσε γλιφιτζούρι θα ήταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ....

      Αθάνατα Ελληνικά ΜΜΕ

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ S.T. 13/09/2010 22:07:50

        @ Ρήγα Δεν έχω αποδείξεις περί υποκίνησης των γεγονότων του 2008. Υπάρχουν μόνο υποψίες, ούτε καν ενδείξεις και αυτό δεν αρκεί για να τα θεωρήσουμε υποκινούμενα. Οποιαδήποτε κυβέρνηση ήταν στην εξουσία θα έπρεπε να πάρει σκληρά μέτρα. Παρόμοιες αντιδράσεις δεν είναι του χαρακτήρα μου αν με ρωτάς. Το μόνο που με παραξενεύει είναι η οργάνωση της όλης υπόθεσης, τίποτε άλλο.

        @Vardaskian Με κάποιους που ονειρεύονται επαναστάσεις και αιματοχυσία επειδή το κόμμα τους δεν είναι στην κυβέρνηση τα έχω, φαινόμενο αιώνιο στην Ελλάδα, που αφορά τους οπαδούς (δε λέω ψηφοφόρους) όλων των κομμάτων

        S.T Να πιούμε ένα κρασί να τα κουβεντιάσουμε γιατί το διαδίκτυο προκαλεί παρερμηνείες και παρεξηγήσεις. Δε θέλω καν να σκέφτομαι τί θα γίνόταν αν κρατούσε βόμβα...Υποθέτω ούτε κι εσείς.

    • lampros avatar
      lampros @ Γιάννης 13/09/2010 23:18:23

      """Για την ταμπακιέρα ούτε λόγος όμως: Πώς εξηγείται ότι ο εν λόγω “ακτιβιστής” είχε μίλησε Αγγλικά την ώρα της σύλληψής του; Τί είδους αυθόρμητη πράξη χρειάζεται προετοιμασία και προπόνηση, παρουσία ξένου ειδησεογραφικού δικτύου;"""

      Δεν κατάλαβα την ερώτηση. Αυθόρμητη τι εννοείς, "της στιγμής";

      Σε όλο τον κόσμο οι ακτιβιστές προετοιμάζουν την ενεργειά τους, και φροντίζουν ώστε να έχει τη σωστή κάλυψη. Π.χ. αυτοί της Greenpeace.

      Και εδώ, ο ακτιβιστής είχε ετοιμάσει την πράξη του, και ήθελε να έχει όσο το δυνατό μεγαλύτερο αντίκτυπο.

      Αυτό δεν την κάνει «κατευθυνόμενη», απλά σημαίνει ότι ήξερε να χειριστεί τα ΜΜΕ...

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ lampros 13/09/2010 23:39:54

        α) Aν είχε τόσο μεγάλες ικανότητες ο Παπανδρέου δε θα ήταν πρωθυπουργός της Ελλάδας...
        β) Να με συγχωρείτε αλλά έχω ένα θέμα με τη σκηνοθετική ικανότητα του ηρωικού ακτινολόγου

    • ΑΔ avatar
      ΑΔ @ Γιάννης 14/09/2010 09:27:27

      Μα για να τον καταλάβει ο πρωθυπουργός και η μαμά του!

    • ΑΔ avatar
      ΑΔ @ Γιάννης 14/09/2010 09:29:54

      Μίλησε αγγλικά για να τον καταλάβει ο πρωθυπουργός χωρίς την μεσολάβηση τρίτου!

      • GREKO avatar
        GREKO @ ΑΔ 14/09/2010 16:43:09

        ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

  2. lamοgios avatar
    lamοgios 13/09/2010 14:41:10

    Εάν κάποιος από εσάς είναι πασόκος και δεν ντρέπεται για την άνανδρη επίθεση ΕΞΙ πάμπλουτων τηλε-ξεπουλημένων του MEGA-FASISTO-CHANNEL εναντίον ΕΝΟΣ επιστήμονα (που έχει αντίθετη πολιτική άποψη) να μην ξαναπατήσετε.

    http://lamogios.blogspot.com

    • Dyer avatar
      Dyer @ lamοgios 13/09/2010 16:23:58

      Προσπάθησαν να παρουσιάσουν το γιατρό σαν γραφικό, να τον εξευτελίσουν και δεν τους βγήκε.
      Ο άνθρωπος ειναι λογικός, ήρεμος, συγκροτημένος και ειλικρινά αγαπά τον τόπο του. Αυτή η ειλικρίνεια ξεσκέπασε την υποκρισία των λαμόγιων megaσιογράφων. Τον έβγαλαν για να τον ξεσκίσου και τους ξέσκισε. Ντροπή τους.
      Μπράβο γιατρέ.

      • μπραβοι! avatar
        μπραβοι! @ Dyer 13/09/2010 16:38:19

        Χιλια μπράβο γιατρέ!
        Στο χέρι μας ειναι να μείνουμε όλοι ξυπόλητοι!

        Δεξί ή αριστερό δεν έχει σημασία!

        Εκείνοα ο ζωντόβολος ο Αειβαλιώτης πόσο δουλάρα είναι τελικά;

        Και τον είχα σε εκτίμηση παλιά όταν ήταν με τον Ξαρχάκο! Να τι κάνουν οι παλιοπαρέες!
        Ποσα θα πάρει ο Αδωνις;;;;
        Ποσααααααααααααααα;
        Πέντε φάσκελα αρκούν;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Dyer 13/09/2010 16:40:26

        Συμφωνώ αν και δεν άντεξα να το δω όλο.
        Έχω κλείσει την τιβι εδώ και πάααααρα πολύ καιρό και δεν αντέχω ούτε να τους βλέπω ούτε να τους ακούω.
        Το μένος και η μανία εκδίκησης των "καναλιών" και των καναλαρχών εναντίον κάθε τι υγιούς σε αυτή τη χώρα είναι αποτυπωμένο στους τηλε-σταρ και λοιπούς δημόσιους λιβανιστές.
        Δεν μπορούν να κρύψουν την μανία με την οποία εχθρεύονται τον Έλληνα και την ελεύθερη σκέψη.

        Στην θέση του γιατρού δεν θα πήγαινα...ειλικρινά απορώ με την ηρεμία του.

        Σε κάθε περίπτωση, ο συμβολισμός είναι πολύ μεγάλος.
        Είναι θέμα χρόνου να δούμε σε T-shirt logo έναν παππού να πετάει ένα παπούτσι.
        Πρέπει να χρησιμοποιηθεί εναντίον τους με πάσα δυνατή χρήση.

      • Dyer avatar
        Dyer @ Dyer 13/09/2010 16:54:31

        @tsilivithras
        Κλείνοντας την TV έχεις αποστειρωθεί. Αλλά και σε μένα έμετο μου προκάλεσαν τα σκουλήκια.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Dyer 13/09/2010 17:01:43

        Δεν χρειάζεται περισσότερα αντισώματα αγαπητέ Dyer.

        Η αρρώστια απλώνεται με την ταχύτητα του φωτός.

        Once a lie is detected then immediate action is needed.

        Είναι κυριολεκτικά ΣΙΧΑΜΕΝΟΣ ο τρόπος με τον οποίο μεροληπτεί η ιδιωτική τηλεόραση (και οι εκπρόσωποί της) εις βάρος της υγιούς ελεύθερης σκέψης.
        Δεν αντέχουν καν οι ίδιοι να παραμείνουν ουδέτεροι ούτε για λίγο μπροστά σε κάτι ασυνήθιστο όπως αυτό.

        Πίσως έχει η αχλάδα όμως...

  3. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/09/2010 14:42:33

    Οι δημοσιογράφοι αυτού του είδους αγαπούν τους φουνταμενταλιστές όλων των ειδών, για να βγάζουν πιό πολύ "ψωμί" για τον εργοδότη τους (και μερτικό για τον εαυτό τους). Μουσουλμάνοι Χαμάδες, Ευαγγελικοί Βαπτιστές της Φλόριντα και παντός του Νότου, ή Βαλκάνιοι εθνικιστές, ωφελούν εξίσου την εταιρείαν. Χα χα, το Κεφάλαιο δεν έχει πατρίδα, ούτε θρησκεία!

    • Dyer avatar
      Dyer @ Ο Θείος 13/09/2010 17:03:58

      Με το παπούτσι του Μπούς γέλαγαν .
      Τώρα τους χάλασε. Από το Μπούς δεν τρώγανε από τον ΓΑΠ τρώνε.
      Πάντως αν ξέρανε την όλη εξέλιξη 10 κάμερες θα έβαζαν.
      Υποκριτές

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Dyer 13/09/2010 18:20:52

        Ο ζητιανος τα μπροστινα σακκουλια βλεπει, τα πισινα δεν τα βλεπει!!

  4. Orestios avatar
    Orestios 13/09/2010 14:44:26

    Αυτή είναι μόνο η αρχή. Η πρώτη ψιχάλα από την καταιγίδα.
    Η Προπαγάνδα θα πληρώσει ακριβά αυτή την στρεψοδικία εναντίον των Ελλήνων.

  5. η Dimi avatar
    η Dimi 13/09/2010 14:44:35

    Yπερβάλλων o ζήλος του εξουσιαστή.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ η Dimi 13/09/2010 15:02:23

      Αν εννοείς τον security με το λευκό κουστούμι...στο βίντεο φαίνεται ότι τον έχει "διπλαρώσει" τον γιατρό από δεξιά...σχεδόν δεν φαίνεται ο ίδιος μέχρι που πετάει το παπούτσι και αίφνης τον αρπάζει.
      Πράγμα που σημαίνει ότι ο γιατρός έδειχνε red allert signs (το πιθανότερο αν και αν υπήρχε κάμερα από δίπλα ο security λογικά ήταν allert) και ήταν εύκολο για τον security να τον πλησιάσει.
      Αν ήταν λίγο πιο τυχερός θα τον είχε αφοπλίσει εν τη γενέσει και θα είχε γίνει ο ήρωας των καναλιών αλλά έχασε 2 δευτερόλεπτα.

      Taking a suspect down must be done with force and conviction.
      Η θέση επίβασης είναι λάθος και η συνοδεία φασαριατζίδικη αλλά semantics...να χαμε να λέγαμε.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ tsilivithras 13/09/2010 15:13:52

        Σωστό, ο σωστός defender ποτέ δεν αφήνει τον "επιθετικό" να τον βάλει πλάτη. Είναι ανόητο να "μαρκάρεις με τα μάτια", από πίσω. Αφού έπιασε την "κίνηση" χωρίς την μπάλα, έπρεπε να είναι πλάγια και λίγο μπροστά, σε καμμιά περίπτωση από πίσω.
        Ίσως σκέφθηκε ότι θα μπεί και άλλος "στη φάση" και ο γιατρός κάνει κίνηση μόνον για να τον "τραβήξει" εκτός φάσης.
        Η αναλογία με ποδόσφαιρο ή μπάσκετ είναι εκπληκτική. Μήπως υπήρχε και άλλος του "Μετώποϋ" πού έκανε "σκρίν";

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 13/09/2010 15:32:49

        Χαχαχαχα...Θείο φοβερή παρομοίωση...!!!
        Κι αν προσέξεις στο βίντεο "σουτάρει" και υπό πίεση ο γιατρός καθώς πετάγεται τύπος μπροστά του και του κάνει φάουλ αλλά μετά το σουτ...είναι και αριστερόχειρ και μαρκάρεται πιο δύσκολα.

        Ο αμυντικός μαρκάρει στενά τον σουτέρ καθώς είναι σίγουρος ότι οι συμπαίκτες του μαρκάρουν "χώρο"...κάτι σε box-1 περίπου.

        Για σκριν δεν ξέρω αλλά ο γιατρός χρωστάει ένα "ευχαριστώ" στον γεματούλη μουσάτο που ήταν δίπλα του και ανέκοψε την πτώση του διαφορετικά θα "την άκουγε" κανονικά.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ tsilivithras 13/09/2010 18:06:44

        @ tsilivithras White-collar tough cookies were, are and will always be major turn-offs. This white-collar farce was both forceless and unconvincing.

        No matter what they say, no matter what they do, the damage has been done and recorded. Irreversibly.

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 13/09/2010 18:25:18

        Dimi
        it would have made a HUUUGE public display if the guy was a second faster.
        They would have thrown enormous publicity at his feet IF the shoe didn't leave the doctor's hand!!!

        But it did...so the symbolism is there and it will be even more useful in the near future.

  6. Greco avatar
    Greco 13/09/2010 14:44:53

    o μπραβος ο μουστακαλης με το περιστροφο φατσα καρτα στη ζωνη τον εριξε κατω σε χρονο dt
    αυτα ειναι...

    παντως η τελευταια προταση του αρθρου ειναι 100% αληθης
    καποτε ηθελες να βρισεις καποιον και τον ελεγες "φασιστα" ή "ακροδεξιο"

    πλεον,παρατηρω οτι εχει αλλαξει αυτο.Εχω υπαρξει μαρτυρας συζητησεων που στο ακουσμα αυτης της κατηγοριας,η ανταπαντηση ειναι πλεον "ναι ρε ειμαι φασιστας,εσυ τι εισαι? ή τι θες?"

    • aengus avatar
      aengus @ Greco 13/09/2010 16:16:36

      Οι φασίστες (χωρίς εισαγωγικά) είναι υπέρ του Μνημονίου σήμερα.

      Οι πατριώτες βαφτίζονται «εθνικιστές» και άλλα πολλά…. Πώς να το κάνουμε τώρα, να θεωρήσω τον Ζουράρι «φασίστα» και «ακροδεξιό»;

      • Greco avatar
        Greco @ aengus 13/09/2010 16:33:08

        θελω να πω οτι αυτο το παραμυθακι με τις ταμπελιτσες τελειωνει...

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ aengus 13/09/2010 18:37:54

        Το 50% των Ελλήνων που είναι υπέρ του μνημονίου είναι φασίστες; Ότι θέλεις λες;

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ aengus 13/09/2010 18:50:18

        Ποιο 50 ευλογημένε;
        Αυτό ήταν πριν την μεγαλειώδη εμφάνιση του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ.
        Τώρα είναι τουλάχιστον 70.
        Κι όταν ανακοινωθεί το φιάσκο με το πετρέλαιο θέρμανσης θα κατοσταρίσει το κοντέρ.

    • michal avatar
      michal @ Greco 13/09/2010 18:50:30

      Mhtso

      des ti eipan gia ekeinous pou den katebhkan stis poreies. Nenekoi, axrhstoi, lovotomhmenoi. Edw mesa einai h prwtopotia tou epanastatikou antimnhmoniakou kinhmatos, bebaia apo to PC kai ton kanape.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ michal 13/09/2010 18:54:27

        Άϊντε, το παπαροπαίδι φεύγει, ο μητσοσμσ και ο michal πιανουν βάρδια τώρα...

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ michal 13/09/2010 20:35:34

        Πιες το καφε σου στο Βερολινο και αφησε μας ησυχους..
        Φυσικα οταν αφησουμε τουσ καναπεδες το μονο σιγουρο ειναι οτι θα τρεξεις να πιασεις θεση εσυ, που ενω τοοοσο αγαπας την Ελλαδα γραφεις σε κορακιστικα

      • michal avatar
        michal @ michal 14/09/2010 02:51:13

        Bre tzanem ma8e leksilogika ti shmainei patridokaphlos. Ase egw den kserw ellhnika.

  7. Greg avatar
    Greg 13/09/2010 14:57:55

    Πιστεύω ότι η υπόθεση είναι απλούστατη. Ο γιατρός σχεδίασε την ενέργεια για να δώσει τον προφανή συμβολισμό που είχε, αλλά για να γινόταν αυτό, έπρεπε με κάποιον τρόπο η εικόνα να καταγραφεί από τα ΜΜΕ. Η μοναδική λύση ήταν το ξένο μέσο μιας και τα εγχώρια θα έθαβαν τη διαμαρτυρία (περίπτωση γιούχα στο Ηρώδειο στον ΓΑΠ, παλιότερα στον Σημίτη όταν ο εξ΄απορρήτων του μάζευε τις κασέτες από τα κανάλια). Βρήκε, λοιπόν, τον ξένο δημοσιογράφο και το κανόνισε. Που βρίσκετε το περίεργο;

    ΥΓ Αν αυτό ήταν πράξη βίας, τότε η λαβή του μορφωνιού στην φωτό, που προσπαθεί να τον πνίξει, είναι τουλάχιστον απόπειρα ανθρωποκτονίας. Όσο για τα μέτρα ΓΑΠ κανονική εθνοκάθαρση.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Greg 13/09/2010 15:05:20

      Σαφώς και δεν πρόκειται περί πράξη βίας. Κάθε ενέργεια κατά της εξουσίας (στα πλαίσια του νόμου κατά το δυνατόν) δε θα πρέπει να καταδικάζεται από τα Μέσα. Όσο για την αντίδραση των φρουρών του πρωθυπουργού είναι μάλλον υπερβάλλων ζήλος. Για τα περί εθνοκάθαρσης συμβουλευτείτε ένα λεξικό για την πραγματική έννοια του όρου και κυρίως μη λαϊκίζετε!

      • Greg avatar
        Greg @ Γιάννης 13/09/2010 15:22:52

        Έχετε δίκιο. Το "εθνοκάθαρση" είναι υπερβολικό, το χρησιμοποίησα κατ΄αντιστοιχία με το "απόπειρα ανθρωποκτονίας" (επίσης υπερβολικό) για να αναδείξω την υπερβολή του χαρακτηρισμού "πράξη βίας".

      • lampros avatar
        lampros @ Γιάννης 13/09/2010 23:26:27

        """Για τα περί εθνοκάθαρσης συμβουλευτείτε ένα λεξικό για την πραγματική έννοια του όρου και κυρίως μη λαϊκίζετε!"""

        Μπορεί να μην είναι η βαριά εθνοκάθαρση (genocide) αλλά είναι η ελαφρά εθνοκάθαρση (ethnocide):

        Από την wikipedia:

        Ethnocide is a concept related to genocide. Primarily, the term, close to cultural genocide, is used to describe the destruction of a culture of a people, as opposed to the people themselves. It may involve a linguicide, phenomenons of acculturation, etc. Furthermore, by contrast with a genocide, an ethnocide is not necessarily intentional.

        Μιλάμε περιγράφει το ΓΚΑΠ τέλεια...

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Γιάννης 13/09/2010 23:36:44

        Aν είχε τόσο μεγάλες ικανότητες ο Παπανδρέου δε θα ήταν πρωθυπουργός της Ελλάδας...

  8. nick avatar
    nick 13/09/2010 15:08:39

    Κοιτάξτε ποιά είναι η ενημέρωση στην Ελλάδα.
    Κοιτάξτε πως ένας εναντίον έξι, μόνο με το δίκαιο των επιχειρημάτων του, ξεμπροστιάζει τους συνομιλητές του.

    http://www.youtube.com/watch?v=sMRUeuFkvG0

    Τα συμπεράσματα δικά σας...

    Φάκτορα, αν θες κάνε το σχόλιο ξεωριστή ανάρτηση. Πιστεύω ότι αξίζει...

    • anonymous avatar
      anonymous @ nick 13/09/2010 15:42:17

      Συμφωνώ απόλυτα με την πρόταση του Nick.

      Προπαγάνδα αυτοί.

      Ξεμπρόστιασμα μέσω απόδειξης αυτής εμείς.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ nick 13/09/2010 16:01:36

      συγχαρητηρια για τον συνδεσμο..

    • Dyer avatar
      Dyer @ nick 13/09/2010 16:48:01

      Είναι ψεύτες και είναι ειλικρινής και αυτό δεν κρύβεται.
      Συμφωνεί δεν συμφωνεί κάποιος μαζί του δεν μπορεί να μη διακρίνει την αληθινή αγωνιά του.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ nick 13/09/2010 17:02:42

      @nick

      Δεν βλέπω τηλεόραση, κυρίως γιατί δεν προλαβαίνω, αλλά τελευταία αρχίζω να αμφιβάλλω αν κάνω καλώς ή κακώς που δεν βλέπω. Χάνω πολλά. Ε, ναι.

      Μη βλέποντας όμως διατηρώ μια κάπως "φρέσκη" οπτική. Και αυτό που είδα σε αυτό το βίντεο από την τηλεοπτική εκπομπή, με έκανε να αηδιάσω. Και δεν ξέρω αν θα αηδίαζα έτσι, αν παρακολουθούσα καθημερινά τέτοια. Φοβάμαι ότι θα συνήθιζα και μπορεί και να μη με ενοχλούσαν.

      Αν αυτό που είδα είναι ενημερωτική εκπομπή, εγώ είμαι ελέφαντας.

      Και ξέρετε κάτι, δεν είναι ούτε καν στοιχειώδης προπαγάνδα αυτό. Ενα χάος φωνών, παθών και συναισθημάτων είναι. Μια βοή κάνουν που δεν απευθύνεται ούτε στο λογικό ούτε στο θυμικό. Τα νεύρα τους βγάζουν οι άνθρωποι και επιδεικνύουν τον χαρακτήρα τους. Η δε χλεύη της κυρίας είναι απίστευτη. Αγένεια ολκής από όλους. Προς έναν ήρεμο άνθρωπο (πως το κάνει αυτό;) και ευγενέστατο ως το τέλος. Αν τον είχαν δίπλα τους θα κινδύνευε η σωματική του ακεραιότητα μάλλον. Τουλάχιστον από τον έναν από τους κυρίους.

      Ουσιαστικά προσπαθούν να εξευτελίσουν τον γιατρό και τελικά καταφέρνουν ακριβώς το αντίθετο. Είναι ο μόνος που μένει ήρεμος, αξιοπρεπής και ευγενής ως το τέλος.

      Ενας πολίτης, γιατρός ακτινολόγος, διεθνώς γνωστός, κατά της βίας μάλιστα σύμφωνα με δήλωσή του, πολύτεκνος πατέρας, πετάει ένα παπούτσι στον πρωθυπουργό. Και βέβαιος, από την διαγωγή των εγχώριων ΜΜΕ ότι δεν θα ασχοληθούν με την πράξη του, έχει καλέσει το BBC, που τελικά μαγνητοσκοπεί και μεταδίδει διεθνώς το συμβάν.

      Είναι ένας προφανής πολιτικός συμβολισμός. Ενας πολιτικός ακτιβισμός.

      -τι σχέση έχει με την πράξη του ανθρώπου, το πόσο χρεώνει στους υπερήχους;
      -τι σχέση έχει το αν κόβει ή όχι αποδείξεις;
      -τι σχέση έχει το πόσο χρεώνει τους ασθενείς του;
      -η πολιτική τυραννία που καταγγέλει με επιχειρήματα έχει κάποια σχέση με του πως του φέρθηκαν οι αστυνομικοί που τον συνέλαβαν ή αν του επέστρεψαν το παπούτσι;
      -πως διασύρει διεθνώς την χώρα μια τέτοια πράξη και γιατί;
      -δεν είναι μεγαλύτερος διασυρμός το να τριγυρνάει ο πρωθυπουργός της χώρας στα διεθνή μέσα λούζοντας τους έλληνες με ένα σωρό απαξιωτικά κοσμητικά επίθετα τόσον καιρό;
      -δεν είναι μεγαλύτερος διασυρμός οι "Τιτανικοί";
      -δεν αντιλαμβάνεται ο πρωθυπουργός το "ψιλό γαζί" των διεθνών ΜΜΕ όταν τον ανυμνούν ως ευφυία και φωτισμένο ηγέτη; Οι σύμβουλοί του;
      -οι 36 μέρες άδεια του πρωθυπουργού, η πανάκριβη μετάβαση ολόκληρου του υπουργικού συμβουλίου επί τριήμερον στην θεσσαλονίκη εν μέσω οικονομικής κρίσης, δεν διασύρουν την χώρα; Τα οικονομικά της; Την τάχα μου επιτηρούμενη παραγωγικότητα των υπουργών;

      Γιατρός: "Τυραννία είναι όταν μου κλέβουν την χώρα μου, φίλε"
      Η κυρία: "Α! σας κλέβουν τη χώρα;", εντελώς απαξιωτικά.

      Μα που ζουν αυτοί οι άνθρωποι;

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. Τσιλιβήθρα τα στυλιάρα ετοίμασε.

      • Dyer avatar
        Dyer @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:09:13

        Μαζί σου Θράκα

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:09:52

        Καλέ μου άνθρωπε κοιμάμαι μονίμως με ένα στυλιάρι δίπλα στο κρεβάτι μου.

        “Τυραννία είναι όταν μου κλέβουν την χώρα μου, φίλε”

        Ναι...εκεί γούσταρα κι εγώ.

        Πρέπει πάση θυσία να χρησιμοποιηθεί ο συμβολισμός της κίνησης του γιατρού.
        Όταν κάτι πολεμείται τόσο άχαρα και μανιωδώς από το matrix τότε σίγουρα αξίζει περισσότερο από όσο δείχνει.

        Και μην ξεχνιόμαστε...την είδησ Σάββατο μεσημέρι την έπαιξε η ΝΕΤ πρώτη (αν θυμάμαι καλά) και προσωπικά πιστεύω ότι το ίντερνετ και ο άμεσος σχολιασμός είναι που λειτουργεί ως μοχλός πίεσης για τους καναλάδες.
        Πολλά μπορέι να είναι αλλά ηλίθιοι δεν είναι...ξέρουν ότι ο κόσμος θα αντιδράσει εάν το κουκουλώσουν οπότε το κορόιδεψαν για να δείξουν ότι το προβάλλουν.

        Ήρθαν οι εξυπνάκηδες πρωινατζήδες όμως να του δώσουν σημασία περισσότερη από ότι θα θελαν τα αφεντικά προσβάλλοντας τον γιατρό...πως το λέει ο λαός;;;..."θέλει η π**τανα να κρυφτεί..."

      • Dyer avatar
        Dyer @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:13:02

        Πως φάνηκαν και οι βολεμένοι όταν θεωρούν τη τιμή του πετρελαίου δευτερεύον θέμα !!!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:16:16

        Και πείτε μου κάτι βρε συν-σχολιαστές. Θεωρείται ακροδεξιό το Πατριωτικό Μέτωπο, αυτό με τα παπούτσια, στο οποίο ανήκει ο γιατρός; Βλέπω και τον Ζουράρι εκεί βέβαια.

        Γιατί ακούω την κυρία στο βίντεο που μιλάει και αυτή για ακροδεξιούς ή κάτι τέτοιο.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:26:29

        Βρε θράκα τόσα χρόνια δεν κατάλαβες την συστηματική αποδόμηση κάθε έννοιας εθνικής και πατριωτικής;;;

        Δεν είναι ορατό και στον πλέον σκεπτικιστή ότι το σύστημα δημιουργεί "τοτεμισμούς" ώστε συγκεκριμένες έννοιες να μην αγγίζονται καν και όταν αυτό γίνεται να αντιμετωπίζονται αρνητικά ως και εχθρικά;;

      • Dyer avatar
        Dyer @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:27:11

        Αν την εμφάνιση του γιατρού την χαρακτηρίζει κάποιος ακροδεξιά, τους καρχαρίες που προσπαθούσαν να τον κατασπαράξουν πως τους χαρακτηρίζεις.

      • neotera avatar
        neotera @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:27:25

        Θράκα διάβασε σε παρακαλώ το μονοδιάστατο άνθρωπο του Μαρκουζε που περιλαμβάνει την καλύτερη γνωστή σε μένα πραματεία περί των άκρων, εξτρεμισμού, τακτικών προπαγάνδας κλπ συναφή για να αντιληφθείς πως δεν υπάρχει τίποτα δεξιότερο, αντιδραστικότερο, φασιστικότερο, απ' το γιωργάκη και τους περιούσιους σιωναζί που επέπεσαν να φάνε την ελλαδίτσα ! ))

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:29:19

        Θράκα, περσινά ξινά σταφύλια η ταμπέλα του ακροδεξιού.
        Ότι ονομάζεται Πατριωτικό προσπαθούν να το εξουδετερώσουν με το φόβητρο του ακροδεξιού.
        Ο Βιτάλης είναι ακτιβιστής, έχει πάει στους Σαντινίστας, σε διάφορα αυτονομιστικά κινήματα, στήριξε τους Σέρβους στους βομβαρδισμούς του ΓΚΑΠ και διάφορα άλλα που διάβασα σήμερα.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:32:56

        @tsilivithras

        Τον ξέρω τον μηχανισμό

        h**p://www.youtube.com/watch?v=yFwWY24QFlQ

        Ρωτάω όμως για να δω τι γνώμη έχουν και οι υπόλοιποι εδώ για την ομάδα αυτή. "Οι μέρες είναι πονηρές".

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:43:04

        Θράκα γράψε λάθος.

        Αναφερόσουν στο Πατριωτικό Μέτωπο κι εγώ αναφερόμουν γενικά σε οποιονδήποτε μιλάει και υπερασπίζεται έννοιες όπως η πατρίδα.

      • Dyer avatar
        Dyer @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 17:56:32

        Από την μικρή περιήγηση που έκανα στη σελίδα του Πατριωτικού Μετώπου διακρίνω ανθρώπους που αγαπούν τον τόπο τους. Υπάρχει πλουραλισμός σε πρόσωπα και ιδέες ώστε ο χαρακτηρισμός ακροδεξιός να είναι έωλος.
        Μπορεί κάποιος να διαφωνήσει ή να συμφωνήσει αλλά η αγάπη για κάθε Ελληνικό θεωρώ ότι είναι το πρωταρχικό στο ΠΑΜ.
        ΥΓ είναι και οι μόνοι που προτρέπουν για Ελληνικά Προϊόντα. Προσωπικά το χάρηκα.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Θραξ Αναρμόδιος 13/09/2010 19:15:28

        Εύγε αγαπητέ Θράξ.

        Παρακαλουθώ σχεδόν όλα τα post σου και είσαι πολύ σωστός.

        Τώρα στο συγκεκριμένο βιντεο του ΜΕΓΑ, μου είλθε στο μυαλό η εξής ρήση:

        Πας μη ΜΕΓΑ-σύμφωνος βάρβαρος!

        Ημαρτον. Αυτό δεν είναι ενημέρωση αλλά τηλε-αναρηχιση μαινανδών.

        Ετσι εξηγούνται οι παχυλοί μισθοί των > 10.000/μήνα

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/09/2010 13:05:32

        Ρώτησα πιο πάνω τι γνωρίζουμε για το Πατριωτικό Μέτωπο εδώ μέσα και που κατατάσσεται αν κατατάσσεται. Σήμερα διάβασα αυτό στο Ρεσάλτο και μπερδεύτηκα εντελώς.

        Είναι η πατρώα φαγωμάρα μας μόνο ή και κάτι άλλο;

        h**p://resaltomag.blogspot.com/2010/09/blog-post_7737.html

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Θραξ Αναρμόδιος 14/09/2010 13:32:34

        Κάποιος πρέπει να πετάξει και καμιά αρβύλα στην "ξανθιά" φερεφω.. ε, εννοώ δημοσιογράφο Χ. Κοραή. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η κυρία.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/09/2010 13:40:16

        Αγαπητέ Θράκα,
        έγραψα κάτι για τις "μεταγραφές" παρακάτω, αλλά μάλλον οι πιό πολλοί το πήραν για απλή "πλάκα". Το "Ρεσάλτο" βέβαια δεν είναι το Άβαλον της αξιοπιστίας. Ούτε και το σημερινό BBC είναι το πρό Θάτσερ αντικειμενικό BBC.
        Αλλά δημοκρατίαν έχομεν, άλλοι βλέπουμε το γεγονός ως αμιγή τζερτζελέ, άλλοι το θεωρούν αντιστασιακή πράξη. Δικαίωμά τους να έχουν τη γνώμη τους. Τη ζημιά την κάνει η μυθοποίηση, έτσι ή αλλοιώς: Οι εγκρίνοντες τον παπουτσοβόλον μυθοποιούν τον ίδιο, οι "πειρατές" αποκηρρύσοουν τον ίδιο τον ρίπτην και τους "γκουρού" του ως παραχαράκτες, αλλά μυθοποιούν τα "αυθεντικά αριστερά" πρότυπα.
        Και οι μέν και οι δε, με τον τρόπο τους, "βλάπτουν το ίδιο την Συρίαν".

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Θραξ Αναρμόδιος 14/09/2010 13:52:33

        Πάντως, με όλο το σεβασμό αγαπητέ, το αν κόβει ή όχι αποδείξεις και πόσο χρεώνει στους υπερήχους, έχει σχέση με την υπόσταση ενός ανθρώπου ως πολίτη, δεν νομίζεις ; Αρκετή σχέση.
        Ζούμε και εργαζόμαστε σε κοινωνία, δεν είμαστε λιοντάρια και κυνηγάμε αντιλόπες στη σαβάνα!

  9. donaE avatar
    donaE 13/09/2010 15:35:16

    Ετσι και αλλιως η ζωη μας ειναι μια προβοκατσια πια.Εδω προβοκαρει το κρατος συστηματικακαι επισημα,το ΒΒC μας μαρανε για να απαξιωθουμε.Παντως το παπουτσι θα μεινει...

  10. anonymous avatar
    anonymous 13/09/2010 15:38:13

    Παιδιά έχουμε ΧΟΥΝΤΑ. Ας το καταλαβουμε όλοι πλέον.
    Φέρανε και το βαρύ πυροβολικο το Παπαχρήστου, γιατί μόνοι τους οι δύο πρωινοί μαιντανοί δεν θα μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα.
    Προσέξτε τι ερωτήσεις του κάνουν στο βιντεο.

    • Greco avatar
      Greco @ anonymous 13/09/2010 15:46:00

      αισχος!
      ειδα το βιντεο και ντρεπομαι που αναμεσα στους ελληνες υπαρχουν τετοια μικροψυχα αποβρασματα

  11. ΔΙΚΑΙΟΣ13 avatar
    ΔΙΚΑΙΟΣ13 13/09/2010 15:38:34

    Κάτω η χούντα των ΜΜΕ...και του μαύρου μετώπου του κεφαλαίου...ΣΕΒ-ΙΟΒΕ-ΕΒΕΑ-ΔΝΤ-ΕΕ-ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ κλπ

  12. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 13/09/2010 15:39:05

    Εχασαν πανηγυρικά οι κατοχικοί λαμόγιοι την πρώτη επικοινωνιακή σύγκρουση με την αντίσταση, που ήταν ταυτόγχρονα και πρώτη επαφή, αναγνωριστική, που έγινε ανάμεσα στα δύο στρατόπεδα. Ο αγώνας εγκαινιάστηκε με αιφνιδιασμό (αναίτιο, δεν ήταν κάτι κρυφό) της διακυβέρνησης ΔΝΤ που διεκπεραιώθηκε με τον καλύτερο τρόπο. Επαιξαν όλες οι δυνάμεις των κατοχικών κι απο την αντίσταση μικρές προφυλακές, ο γιατρός με το παπούτσι, τα "μπουκέτα" και οι προπηλακισμοί στους πουλημένους, οι βροχερές διαδηλώσεις δίχως έκτροπα.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ http://neotera.wordpress.com 13/09/2010 16:13:15

      "Δίχως έκτροπα"...

      Αλήθεια, πού χάθηκαν φέτος οι μπάχαλοι;;; Δεν είναι πια "αγανακτισμένη" η (πρώην) γενιά των 700 ευρώ (και νυν των 592);

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Επώνυμος 13/09/2010 16:20:52

        ακριβυνε το πετρελαιο επωνυμε..αλλα για αυτα ας αναρρωτηθουν οι υπευθυνοι σχεδιασμου και επικοινωνιας στην ΝΔ. Πρεπει επιτελους να βγουν απο την απραξια

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Επώνυμος 13/09/2010 16:20:59

        Αχμμ..εεε...ποιος είπε ότι οι "μπάχαλοι" εργάζονται;;;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Επώνυμος 13/09/2010 17:08:51

        Επώνυμε +1000

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Επώνυμος 13/09/2010 18:43:09

        Είναι Επώνυμε, με την ΝΔ που τα έκανε μπάχαλο.

  13. ataktos avatar
    ataktos 13/09/2010 15:45:22

    ΓΙΩΡΓΟΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ - ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ 1-0 (ΜΑΤΑΙΩΘΗΚΕ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΑ ΚΟΙΛΑ ΚΟΖΑΝΗΣ)

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ataktos 13/09/2010 16:14:27

      Για πες περισσότερα! Ποιος είναι ο Γ. Αδαμίδης;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 13/09/2010 17:06:37

      Μα γιατί?
      Δεν είναι δημοφιλής?
      Τόσο πολύ νοιάζεται για τους Έλληνες!
      χο! χο! χο!

  14. anonymous avatar
    anonymous 13/09/2010 15:51:25

    για κυτταξτε καλλιτερα και η γυναικα με τα μακρια καστανοκοκινα μαλλια ειναι της ασφαλειας,κλεινει το πεδιο κινησεων μπροστα απο το γιατρο και τον μαρκαρει στενα ενω γυριζει αστραπιαια και τον σπρωχνει προς τους αλλους δυο πισω

  15. BlueSky avatar
    BlueSky 13/09/2010 16:11:10

    Παραθέτω άρθρο του δημοσιογράφου Κοκορίκου σχετικά με την πλήρη αποτυχία των πασόκων. Ακόμη και φιλικοί προς τον πασοκοχώρο, αλλά ειλικρινής με τον εαυτό τους, αφού δείχνουν ότι αφουγκράζονται την άθλια πραγματικότητα που επικρατεί στην Ελλάδα, επισημαίνουν την πλήρη αποτυχία του μεγαλύτερου έλληνα τουρίστα όλων των εποχών.
    http://www.paraskevi13.com/?p=12225

  16. netos avatar
    netos 13/09/2010 16:15:38

    Καημένε Ηρόστρατε...

  17. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 16:18:08

    Μολις ειδα το βιντεο...δεν μπορω να κανω κανενα σχολιο..δεν βρισκω λεξεις...!!!! Τι αντικειμενικοι δημοκρατες ειναι αυτοι!!!!
    Ο καθενας μας μπορει να διαφωνει η να συμφωνει με την ενεργεια του γιατρου.
    Τι ειδους χαρακτηρισμοι ειναι αυτοι; τι ειρωνεια; τι κακια;
    Οταν εριχνα τα γιαουτρια στον αλογοσκουφη χασκογελουσαν!!!!
    Αληθεια δεν μας ειπαν την γνωμη τους για το 2008;
    Εκεινα τα γεγονοτα δεν τραυματισαν το κυρος της χωρας το ανεβασαν...
    Πιστευω οτι εαν συσσωμη η αντιπολιτευση αντι για αντιδικιες πρεπει να βρει τροπο να παιζει αυτο το βιντεο σε ολοκληρη την επικρατεια. Νυχτα θα φυγουν!!!!
    Τι μισος εδειξαν; Ο κ. Παπαχρηστος αψογος δεν μπορειτε να πειτε!! τοσο δηλητηριο που το βρηκε;
    Η μονη τους εννοια αν θα πετουσε παπουτσι στον Καραμανλης. Μηπως πρεπει να βγουν στην επιφανεια τα απλυτα αυτων των αδεκαστων κυριων ανακτριτων- εισαγγελεων; Ο Ιαβερης ωχρια μπροστα τους

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 16:26:00

      Συγχαρητηρια στον γιατρο για την ψυχραιμια του

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 18:54:29

        Συγγνώμη αλλά εγώ δεν καταλαβαίνω αυτό τον τρόπο διαμαρτυρίας. Για τους Έλληνες που δεν είναι μουσουλμάνοι δεν εκφράζει απολύτως τίποτε. Αν ο γιατρός ήταν μουσουλμάνος θα συμφωνούσα όμως τώρα αυτό που έκανε είναι το ίδιο με το να πετούσε ένα μπουκάλι.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 18:58:03

        Την άλλη φορά θα του πετάξουν τηγανητά καλαμαράκια. Είναι ακίνδυνα, αλλά ακόμα πιο εξευτελιστικά.

      • loretta avatar
        loretta @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:00:11

        ....και μυριζουν χαρμα...οτι πρεπει....να φανει και η σαπιλα τους

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:02:00

        @αλλενακι
        Το γιαούρτι θα είχε πιο πολύ νόημα. Το παπούτσι ήταν απλά εξυπνάδα του γιατρού. Ύστερα αν δεν είχε την κάμερα του BBC να τον ακολουθεί θα το πετούσε; Είναι και αυτό ένα ερώτημα. Όλοι κάνουν τα πάντα για 5 λεπτά δημοσιότητας.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:11:48

        Μitsosms: το παπούτσι δεν ήταν στημένο, το Παμετ το είχε προαναγγείλει από τα μπλογκ εδώ και δύο εβδομάδες μέσα από διαβούλευση και συζήτηση. Το τσίμπησε ο Μπράμπαντ, άλλο που δεν ήθελε και οργάνωσε το συνεργείο.

        Η πράξη αυτή εκφράζει αποδοκιμασία. Θα σου πω ποιο είναι το σκεπτικό. Πρώτος που πέταξε παπούτσι στον Θάμνο ήταν ένας Ιρακινός για τους βομβαρδισμούς, το ίδιο εισέπραξε και ο Μπλερ. Και καθιερώθηκε σε όλο τον κόσμο -ασχέτως του είναι μουσουλμανικό έθιμο-

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:13:23

        Δεν λέω ότι ήταν στημένο. Λέω ότι χωρίς την κάμερα ο δράστης ίσως να μην το έκανε.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:19:02

        Όχι,ήταν αποφασισμένο. Παρακολούθησα όλη τη συζήτηση στην ολυπμπία πριν από δεκαπέντε μέρες, δε θυμάμαι σύνδεσμο και σχετικά, αλλά το βρίσκεις.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:26:21

        Δεν θα επιμείνω γιατί δεν μπορώ να το ξέρω. Το σίγουρο είναι ότι ο γιατρός είναι εκκεντρικός κρίνοντας από την εμφάνισή του. Αυτό συνηγορεί στην ανάγκη για προβολή. Μπορεί να κάνω βέβαια και λάθος. Πολύς λόγος όμως για ένα ασήμαντο γεγονός. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που αντιδρούν όποια και να είναι η πολιτική που ακολουθείται.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:26:26

        Eιμαι εναντιον παρομοιων ενεργειων.Ομως το BBC δε φταιει σε τιποτα.Απο τη στιγμη που καποιοι εξαγγελλουν οτι θα πεταξουν παπουτσια στον πρωθυπουργο η δουλεια ενος καναλιου ειναι να μεταδοσει το γεγονος,να ψαξει το θεμα κλπ.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:32:03

        Εκκεντρικός είναι μομφή, είναι ψυχοδιάγνωση, τι είναι;
        Όποιος έχει γένια και φοράει τιράντες για να νοιώθει άνετα είναι εκκεντρικός;
        Ο Παπακ και η Βirbie που κουβαλούν το σακίδιο τι είναι;
        Ένας που έχει μανία με τη γυμναστική και κάθε τρεις και λίγο μας πετάει στη μάπα τα κρέατα τι είναι;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:40:51

        Αν υπαρχει καποιος πολιτικος χωρος προς τον οποιο ειναι κοντα το ΠΑΜΕΤ ειναι το παλιο ΠΑΣΟΚ και οχι βεβαια η ακρα δεξια.
        Ειδατε το βιογραφικο του Βιταλη που ηταν διπλα στο γιατρο την ωρα του παπουστσιου;Συμμετοχη σε Σαντινιστας,Πολισριο,Παλαιστινιους κλπ.Εγω δεν ξερω κανενα πραγματικο ακροδεξιο που να ηταν φαν του Ορτεγκα,ξερω ομως πολλους πασοκους και πρωτο τον Ανδρεα.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:44:32

        Το είδα και εγώ το βιογραφικό. Έχει πάει και στη Σερβία και παντού. Αλλά έχουν πολλούς από όλους τους χώρους.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 14/09/2010 10:09:38

        Ακροδεξιός, ακροαριστεός, ακρο-κεντρώος, πφφφ, περί όνου σκιάς η διαφωνία. Λες και δεν υπάρχουν "μεταγραφές", λές και είμαστε ακόμη στην εποχή της αγνής "ερασιτεχνικής" πολιτικής! Με τον μπαρμπα Γιάννην Πασαλίδην και τον κυρ Κώστα με την Όρνιθα.
        Ακόμη και ο Σάλπι ήταν κάτω από τα φτερά του Πτηνού, μετά τυλίχτηκε με τα πράσινα Τριφύλλια, και νάτος τώρα πάλι με τα Αρπακτικά.

    • Greco avatar
      Greco @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 16:30:58

      αφρισαν απτο κακο τους οι μαυροψυχοι

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Greco 13/09/2010 16:41:20

        Μου θυμισαν κατι πολυ κακο........

      • Orestios avatar
        Orestios @ Greco 13/09/2010 16:55:30

        Μην φοβάσαι ΡΗΓΑ. Πές ποιό κακό σου θύμησαν γιατί αυτό που νικήθηκε κάποτε είναι εδώ. Το φίδι όχι μόνο έχει βγεί από το αυγό του αλλά έχει αναπαραχθεί.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 16:51:31

      Σκύλιασαν από το κακό τους.
      Ξέρουν τί τους περιμένει και αλυχτούν.

  18. vardarskian avatar
    vardarskian 13/09/2010 16:44:50

    Απίστευτη σύμπτωση! Τα σχόλια ΕΝΑΝΤΙΟΝ της πράξης του γιατρού στο βιντεάκι του youtube είναι ακριβώς 44%!!!!Α χα χα χα χα!

  19. BlueSky avatar
    BlueSky 13/09/2010 16:46:31

    http://hassapis-peter.blogspot.com/2010/09/blog-post_4899.html
    Εξαιρετικό άρθρο. Πρόεδρε, ''κάρφωσε επιτέλους τον μεγαλύτερο τουρίστα όλων των εποχών!
    ''Ο Παπανδρέου πέταξε το γάντι στον Σαμαρά''
    Σε άσχετη ερώτηση που έκανε χθες ένας δημοσιογράφος στον κ. Παπανδρέου κατά την καθιερωμένη συνέντευξή του στη ΔΕΘ, ο κ. Παπανδρέου προετοιμασμένος κατάλληλα, έριξε το γάντι στον Αντώνη Σαμαρά και προσπάθησε να "πατήσει" τη Νέα Δημοκρατία σε ένα ευαίσθητο σημείο της.
    Είναι γνωστό σε όλους ότι η Νέα Δημοκρατία ψήφισε «ΟΧΙ» στη Βουλή για το μνημόνιο και μάλιστα για το λόγο αυτό είχε θέσει και θέμα κομματικής πειθαρχίας ο Πρόεδρός της Αντώνης Σαμαράς, με το....
    επίσης γνωστό αποτέλεσμα της διαγραφής της κ. Μπακογιάννη.
    Είναι γνωστό ότι ο κ. Παπανδρέου έφερε το μνημόνιο στη Βουλή για να ψηφιστεί με την απόλυτη πλειοψηφία των 151 βουλευτών και όχι με την αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών.
    Είναι τέλος γνωστό ότι ο Αντώνης Σαμαράς έχει κάνει και με το δίκιο του, σημαία του το «ΟΧΙ» κατά του μνημονίου και προσπαθεί να συγκροτήσει ένα αντιμνημονικό μέτωπο ενάντια στο ΠΑΣΟΚ και τα εξαπτέρυγά του, προτείνοντας μάλιστα ταυτόχρονα και ένα ολοκληρωμένο οικονομικό πρόγραμμα εξόδου από το μνημόνιο. .
    Μέχρις εδώ όλα καλά. Όμως από εδώ και κάτω αρχίζουν τα προβλήματα για τη Νέα Δημοκρατία, τα οποία και προσπαθεί να εκμεταλλευτεί το ΠΑΣΟΚ και ο κ. Παπανδρέου. Τα προβλήματα αυτά έχουν να κάνουν με δηλώσεις διαφόρων στελεχών του κόμματος της Νέας Δημοκρατίας, σχετικά με το μνημόνιο, οι οποίες αποκλίνουν και μάλιστα σημαντικά από την επίσημη κομματική γραμμή και σε πολλές περιπτώσεις είναι και αντικρουόμενες.
    Ειδικότερα μέσα στη Νέα Δημοκρατία ακούγονται πολλές και διαφορετικές απόψεις που προκαλούν σύγχυση στον κόσμο, ρίχνουν τον ενθουσιασμό του και έχουν ως αποτέλεσμα να δυσκολεύεται να ανακάμψει το κόμμα αυτό. Για παράδειγμα: Το ένα στέλεχος διατυπώνει την άποψη ότι θα πρέπει να σεβαστούμε το μνημόνιο. Το άλλο ότι ήταν αναγκαίο το μνημόνιο. Ένα τρίτο ότι θα πρέπει να επαναδιαπραγματευτούμε το μνημόνιο. Δηλαδή ένα νέο μνημόνιο. Μάλιστα ο χειρότερος ισχυρισμός που ακούγεται από στελέχη της Νέας Δημοκρατίας είναι ότι αν το μνημόνιο ερχόταν προς ψήφιση με την αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών τότε η Νέα Δημοκρατία θα το ψήφιζε γιατί η χώρα θα πτώχευε αμέσως. Δηλαδή ότι μας λέει και το ΠΑΣΟΚ περί άμεσης αναγκαιότητας.
    Έπειτα από όλα τα πιο πάνω αντιλαμβάνεται κανείς γιατί η Νέα Δημοκρατία δυσκολεύεται να ανακάμψει στο εκλογικό σώμα. Δεν είναι βέβαια η μόνη αιτία, αλλά είναι μια από τις βασικές αιτίες καθόσον, εκεί που φτάσαμε ως χώρα σήμερα, ο λαός θέλει ξεκάθαρες, γενναίες και πειστικές απαντήσεις, όσο επώδυνες και να είναι.
    Αυτή λοιπόν την τελευταία άποψη, ότι δηλαδή η Νέα Δημοκρατία θα ψήφιζε το μνημόνιο αν απαιτούνταν 180 βουλευτές, την έπιασε το επικοινωνιακό επιτελείο του ΠΑΣΟΚ και έτσι ο κ. Παπανδρέου στη συνέντευξή του την έφερε ως επιχείρημα κατά της Νέας Δημοκρατίας, εκθέτοντάς την επίσημα και δημόσια και παρουσιάζοντάς την ως κόμμα που έπαιξε εκ του ασφαλούς θέατρο στον ελληνικό λαό. Με τον τρόπο αυτό ο κ. Παπανδρέου πέταξε το γάντι στον Αντώνη Σαμαρά και ουσιαστικά τον καλεί να απαντήσει.
    Μετά από αυτή την πρόκληση είναι αναμενόμενο να δεχτεί ο Αντώνης Σαμαράς μπαράζ ερωτήσεων στη ΔΕΘ το επόμενο Σαββατοκύριακο και θα πρέπει να είναι προετοιμασμένος να απαντήσει. Εμείς είμαστε βέβαιοι ότι η απάντηση του Αντώνη Σαμαρά θα είναι ότι θα καταψήφιζε το μνημόνιο με όποια πλειοψηφία και αν ερχόταν. Όμως οι αψυχολόγητες και χωρίς ιδιαίτερο λόγο αυθαίρετες προσωπικές απόψεις διαφόρων στελεχών της Νέας Δημοκρατίας ήταν ανέκαθεν και είναι η μεγάλη επικοινωνιακή πληγή της.

    Πανελλήνιο Σοσιαληστρικό Κύκλωμα: Η λαμογιά στην πράξη!

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ BlueSky 14/09/2010 08:55:37

      οι αυθαίρετες προσωπικές απόψεις των στελεχών της ΝΔ οφείλονται, κατά τη γνώμη μου, στο γεγονός ότι όχι ανέκαθεν, αλλά από ένα συγκεκριμένο χρονικό σημείο και μετά, το κόμμα αυτό αποφάσισε (για συγκεκριμένους πολιτικούς λόγους) να αφήσει να ατονήσει η λειτουργία των οργάνων του, που από ουσιαστική μετατράπηκε σε προσχηματικό βήμα ανάδειξης υποψηφίων, σε προσωπική βάση.

      Το επίπονο αλλά πολύ σημαντικό καθήκον της ανασυγκρότησης της κομματικής λειτουργίας είναι, μεταξύ όλων των άλλων, το στοίχημα του Αντώνη Σαμαρά, που δυστυχώς κλήθηκε να βάλει πλάτη μόνον όταν τα πράγματα γίνανε πολύ δύσκολα. Ας ελπίσουμε να τα καταφέρει.

  20. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 13/09/2010 16:48:33

    γιατι δεν τον βαζει υποψηφιο δημαρχο θεσ/νίκης ο Σαμαράς?

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 16:52:45

      Εσενα να σου δωσουμε ενα κιλο λουκουμια για τις εξυπναδες σου, αλλα προσεχε μην πνιγεις με την λουκουμοσκονη

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 16:54:28

        δεν απαντάς στην ερώτησή μου

    • BlueSky avatar
      BlueSky @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 16:58:38

      Παπαροπαίδι υπαλληλίσκε συσσιτούμενε του πασόκ εμφανίστηκες πάλι! Πόσο μισθό σου έκοψε ο τουρίστας; Δε μας απάντησες! Μήπως τα παίρνεις από πίσω όπως τα πασοκοκάναλα ή είσαι και 'συ έμμισθος σύμβουλος του τουρίστα, σε θέματα παπαριών; Μη φοβάσαι με τον Μπαρμπουτάρη θα πάτε καλά. Έλα λέλο μπανάνα!! Ο λέλος είναι μέλος του εθνικού συμβουλίου ΘΑΣΟΚ;;;

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ παπαδοπαιδι 13/09/2010 23:24:46

      Παπαδοπαίδι, στο ελικόπτερο που θα πάρει νύχτα το genius που παριστάνει τον πρωθυπουργό της Ελλάδας, φρόντισε να κρατήσεις για σένα μια θέση δίπλα του για να πάρεις κάτι από τη σοφία του.

  21. vardarskian avatar
    vardarskian 13/09/2010 16:50:35

    http://www.youtube.com/watch?v=aY-mZW_elMw&feature=channel

  22. vardarskian avatar
    vardarskian 13/09/2010 16:52:22

    http://www.youtube.com/watch?v=aY-mZW_elMw&feature=channel

    Πρωτόπαπας σε παραλήρημα!

    Γιατρέ μου respect!

  23. σιδεράκιας avatar
    σιδεράκιας 13/09/2010 16:53:45

    τι ξεφτίλα!
    Του Παπαχρήστου δεν του χρειάζεται αγωγή για τον τρόπο που μίλησε;
    από καιρό έχω σταματήσει να βλέπω ειδήσεις στο μέγκα,
    αλλά μου φαίνεται θα βγάλω τελείως τη συχνότητα από την τηλεόραση μου.
    Αίσχος Παπαχρήστο!

    • Orestios avatar
      Orestios @ σιδεράκιας 13/09/2010 17:03:35

      Φανερωσε την ποιότητα και το είδος της αγωγής του.
      Μια στιγμή αρκεί και όλα όσα έχτισε γκρεμίστηκαν.
      Το θέμα είναι πως τελικά το επιτελείο GAP έπαθε χοντρό κάζο από ένα παπούτσι.
      Δηλαδή με ένα γιαούρτι και μια ντομάτα θα την κοπανήσουν τρεχάτοι.

  24. sting avatar
    sting 13/09/2010 17:05:12

    Γιατι μερικοι ΑΚΟΜΗ! κοιμουνται...


    http://taxalia.blogspot.com/2010/09/mega_13.html

    • Socrates gives the conium avatar
      Socrates gives the conium @ sting 13/09/2010 18:08:42

      Τι έγινε ρε μεγάλε; Ξύπνησε και το ταχαλια καθεστωτικο; Ή μηπως κομμμουνιστικο;

  25. Γιωργος avatar
    Γιωργος 13/09/2010 17:11:39

    Η προπαγάνδα των ΜΜΕ που στηρίζουν τον ΓΑΠ είχε και έχει ως στόχο να παρουσιάσει τον Γιώργος ως τον Πρωθυπουργό ο οποίος " κινείται μέσα στον κόσμο". Στόχος τους είναι να παρουσιάσουν στους πολίτες οτι παρά τα αντιλαικά μέτρα ο κόσμος στέκεται στο πλευρό του Πρωθυπουργού. Αλλώστε δεν ήταν τυχαία η δημοσκόπηση που δημοσίευσε το "Βήμα" σύμφωνα με την οποία οι πολίτες δέχονται ώς μόνη λύση για την έξοδο απο την κρίση την εφαρμογή του μνημονίου. Η σούπα όμως "έκοψε" καθώς δεν υπολόγιζαν τις αντιδράσεις του κόσμου, είτε μεμονομένα είτε μαζικά και έτσι ήρθε η παπουτσάδα απο τον γιατρό. Αρχικά επιχείρησαν να τον παρουσιάσουν ως ακροδεξιό γραφικό, επειδή όμως τα όσα έλεγε ο ακτινολόγος τα προσυπογράφει το σύνολο των πολίτων, βρήκαν ως δικαιολογία την υπονομευση της ελληνικής κυβέρνησης απο το BBC. Η ουσία πλέον είναι οτι η αρχή έγινε αν ο κόσμος δεν αντιδράσει δυναμικά αλλά και με την ψήφο του στις επίκειμενες αυτοδιοικητικές εκλογές, η κυβέρνηση αυτή θα συνεχίσει το "θεάρεστο" έργο της. Αλλωστε τα δύσκολα αρχίζουν μετά τις εκλογές οπότε η κυβέρνηση για να καλύψει την μαύρη τρύπα των εσόδων θα αυξήσει και τα τιμολόγια της ΔΕΗ και τον ΦΠΑ και το πετρέλαιο.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Γιωργος 13/09/2010 17:13:52

      ΓΑΠ Ο μοναδικός προθυπουργός που δραπέτευσε από τα προβλήματα της χώρας.

  26. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 13/09/2010 17:21:42

    Η προσπάθεια να χαρακτηριστεί η συμβολική αυτή ενέργεια σαν στημένη πράξη από τις ¨μαύρες δυνάμεις του B.B.C. ¨ και ¨έλληνες φασίστες¨ έχει βρει ευρεία αποδοχή όχι μόνο, όπως θα ήταν ευνόητο, από τα Μ.Μ.Ε. των εργολάβων δημοσίων έργων και εφοπλιστών - νταβατζήδων, αλλά και σε διάφορους ¨αριστερούς εναλλακτικούς ιστοτόπους ¨, όπου δείχνουν ενοχλημένοι ότι κάποιοι άλλοι τους ¨πήραν το ψωμί ¨ της διαμαρτυρίας και του ¨προστάτη των λαϊκών συμφερόντων¨ .

    Ιδιαίτερα τους ενοχλεί το γεγονός ότι η συγκεκριμένη ομάδα φέρει το όνομα ¨Πατριωτικό¨- Μέτωπο , προφανώς η πράξη αυτή εκτιμάται ¨ως ύβρις ¨ στην Νέα Τάξη Πραγμάτων - ¨χωρίς σύνορα και έθνη¨ , όπως επίσης επειδή στους Οργουελλικούς τους ελέγχους ¨διαπίστωσαν¨ ότι ο ¨δράστης¨ είχε ¨δεξιές –εθνικιστικές πολιτικές καταβολές…¨ .

    Το πιο γελείο όμως απ΄όλα είναι ότι οι Καθεστωτικοί δημοσιογράφοι μιλούν για ¨παραβίαση της δημοσιογραφικής δεοντολογίας¨ από το B.B.C. , στην επιχειρηματολογία τους δε αυτοί συνεπικουρούνται από Καθεστωτικούς -¨αντιφασίστες¨ - Αριστερούς…

    Τους απάντησα ως εξής :

    Στο ψητό , στην ¨ταμπακιέρα¨ :
    """"""""""""""""""""""""""""""

    Την ανατίναξη των γραφείων της Εθνικοσοσιαλιστικής Οργάνωσης ¨ΕΣΠΟ¨ ( ήθελε να στρατολογήσει έλληνες για να πολεμήσουν με τους Γερμανούς στο Ανατολικό Μέτωπο ) , ανατίναξη που έστειλε στην κόλαση όλη την ηγεσία της και καμιά εβδομηνταριά γερμανούς στρατιώτες , την έκανε μια ¨Δεξιά-Πατριωτικήή Οργάνωση¨, η ¨ΠΕΑΝ¨ με την παράνομη εφημερίδα ¨Δόξα¨ που προπαγάνδιζε την μελλοντική ¨Μεγάλη Ελλάδα ¨ . Τα μέλη της εκτελέσθηκαν , η μοναδική γυναίκα ¨κομάντος¨ που μετέφερε την βόμβα , η δασκάλα Ιουλία Μπίμπα , μεταφέρθηκε στην Γερμανία και αποκεφαλίστηκε σε μέχρι σήμερα άγνωστο μέρος…

    Εάν θυμάμαι καλά αυτά που έχω διαβάσει για την υπόθεση , στις αρχές του 1942 που έγινε η εκτίναξη το Κ.Κ.Ε δεν είχε ακόμα αποφασίσει την πλατιά ένοπλη δράση με την ίδρυση του ΕΛΑΣ και είχε καταδικάσει την ενέργεια σαν ¨προβοκατόρικη¨…

    Όταν το 1968 ( τι χρονιά και αυτή ! ) ο Αλέξανδρος Παναγούλης , ¨αστός μέλος της προδικτατορικής νεολαίας της Ε.Κ. ¨ΕΔΗΝ¨ , προσπάθησε να τινάξει τον Γ. Παπαδόπουλο , εάν θυμάμαι καλά , το Κ.Κ.Ε. κατήγγειλε την ενέργεια από το ¨Ρ/Σ ΦΩΝΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ¨ σαν πράξη αντιδραστική που οδηγούσε στην ¨ηρωοποίηση¨ του Δικτάτορα… Το δικό του ¨ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ¨ ( ΠΑΜ ) δεν θεωρούσε ώριμες τις συνθήκες για ένοπλες ενέργειες … Πέντε χρόνια αργότερα , στο Πολυτεχνείο το 73΄ , είχαμε και την περισπούδαστη ¨ΠΑΝΣΠΟΥΔΑΣΤΙΚΗ Νρ 8…¨ με την οποία καταδικαζόντουσαν οι ¨πράκτορες της ΚΥΠ-Ρουφογάλη¨ που προκάλεσαν τα ¨έκτροπα¨ , χωρίς να το έχει αποφασίσει η ¨ πρωτοπορία της εργατικής τάξης…¨ .

    Τον Μάιο του 2010 στην Γενική Απεργία είχαμε 200000 κόσμο στους δρόμους και κάποιες χιλιάδες που ήθελαν να ¨μπουκάρουν¨ στη Βουλή , όπως και κάποιους άλλους που ήθελαν να ¨κάψουν απεργοσπάστες¨ .

    Στην πρώτη περίπτωση μεγάλο μέρος της ¨Αριστεράς¨ εστίασε τα πλάνα του και ανακάλυψε ¨ κοντοκουρεμένους ¨ ( κρανία δεν μετρήθηκαν , ίσως γιατί αυτό ήταν ναζιστική πρακτική…) και μάλιστα άκουσον – άκουσον με ¨ελληνικές σημαίες ( που τις κουβαλούσαν οι Σωβινιστές και τα ¨εθνίκια ¨ του ΕΑΜ , Δημοκρατικού Στρατού και του Πολυτεχνείου ! )οι οποίοι πρέπει να ανήκανε στο ¨τεράστιο λαϊκό κίνημα της Χρυσής Αυγής¨ , οι οποίοι αποσκοπούσαν να κάψουν τον ¨Ναό της Δημοκρατίας¨ και ¨μάλλον¨ στην συνέχεια να στήσουν φούρνους στην Πλατεία Συντάγματος για να κάψουν εβραίους και μετανάστες…

    Έλα όμως που οι ¨δυνάμεις της δημοκρατίας και της ριζικής ανατροπής¨ δεν έπεσαν σε αυτή τη λούμπα…¨ .

    ¨Ίσως –ίσως¨ να είχαν δίκιο και εμένα μου προκαλούν φόβο και απέχθεια οι ¨ανεξέλεγκτες καταστάσεις¨ , αλλά θα πρέπει να συμφωνήσουμε όλοι ότι ΕΑΝ εκείνη την ημέρα ( 5/5 ) το τεράστιο ¨ελεγχόμενο δημοκρατικό κίνημα¨ αποφάσιζε να εισέλθει στη Βουλή μαζί με τους ¨μη-πιστοποιημένους¨ , όχι για να σκοτώσει και να κάψει , αλλά για να φτύσει και να αποτρέψει την συζήτηση και την ψηφοφορία στη Βουλή – ΣΗΜΕΡΑ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΙ ΤΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΗΡΧΑΝ …

    Κανείς όμως δεν έχει την ειλικρίνεια να παραδεχτεί αυτή την αλήθεια.

    Έκτοτε όλες οι απεργιακές κινητοποιήσεις και διαδηλώσεις αποτελούσαν μια καρικατούρα αυτής της 5ης Μάιου , διότι ο λαός κατάλαβε : ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΡΙΖΙΚΑ-ΤΩΡΑ- , ιδιαίτερα οι ¨ρεαλιστικές¨ και ¨αυτοελεγχόμενες¨ ηγεσίες του.

    Ο ένας θέλει ¨καλή αστική δημοκρατία¨ (Σοσιαλδημοκρατία). Ο άλλος κόμμα ¨μπολσεβίκικης πυγμής¨ στην εξουσία . Ο τρίτος ¨Συμβουλιακή Δημοκρατία¨. Ορισμένοι θέλουν αντιρατσιστικό-¨πολυεθνικό κράτος¨ και κάποιοι ¨πρώτα τους έλληνες…¨

    Σαφώς ¨χρειάζεται χρόνο το κίνημα¨ για να οργανώσει τις ¨μάζες…¨

    Μπορούμε να περιμένουμε. Άλλωστε σύμφωνα με τις προβλέψεις το Μνημόνιο και το Δ.Ν.Τ. ΜΟΝΟ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2020 αποσκοπούν στην ¨μεταρρύθμιση¨ –διάλυση της Ελλάδας.

    Πολλά χρόνια είναι μπροστά στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους ; Όπως μας διδάσκει η ιστορία… οι μεγάλες αλλαγές γίνονται ανά 300-400 χρόνια…

    Ο πολίτης που πέταξε το παπούτσι στον Γ. Παπανδρέου ( β΄ ) έκανε μια ¨συμβολική ενέργεια¨ που σίγουρα εκπροσωπεί όλους όσους αντιστρατεύονται την Δικτατορία του Παγκόσμιου Χρηματοπιστωτικού Κεφαλαίου στην Ελλάδα ( εύχομαι να είναι οι περισσότεροι , αν και οι πρόσφατες ¨ΔΗΜΟ- ΑΝΑΣΚΟΛΟΠΙΣΕΙΣ¨ , επίσημη Jargon : ¨Δημοσκοπήσεις¨ , προσπαθούν να μας πείσουν για το αντίθετο ) .

    Κανέναν δεν ενδιαφέρει , δεν πρέπει να ενδιαφέρει το ¨Πολιτικό D.N.A.¨ του ¨δράστη¨ , όπως δεν ενδιέφεραν τον ελληνικό λαό το 1942 τα ¨ευρύτερα πολιτικά πιστεύω¨ της ηρωίδας Ιουλίας Μπίμπα και το 1968 του ήρωα Αλέξανδρου Παναγούλη. Σε τι στόχευαν την συγκεκριμένη στιγμή μετράει .

    Μοίρασαν , ¨λέει η αριστερή εναλλακτική είδηση¨ , 5-10.000 παπούτσια και πλήρωσαν μάλιστα για να τα εκσφενδονίσουν !

    Λίγο χοντρό μου φαίνεται το σενάριο , εάν ήταν έτσι να το καταδικάσουμε και να τους φτύσουμε όλοι μαζί .

    Το Πρακτορείο ( στην κυριολεξία ) του ¨B.B.C.¨ απέσυρε την είδηση διότι διαπίστωσε ότι ήταν ¨στημένο¨. Προφανώς για τους ¨αριστερούς συντάκτες του αντιφασιστικού μονοπωλίου¨ επειδή σταθμός του Αγγλικού ιμπεριαλισμού είναι θεματοφύλακας της δεοντολογίας…

    Θα μπορούσε όμως να κατέβηκε το βίντεο μετά από ¨παρεμβάσεις¨ διότι είναι προσβλητικό για τον Ανθύπατο ΚΑΙ της Αγγλίας στην Ελλάδα. Ίσως λέω δεν γνωρίζω , αλλά μια τέτοια σκέψη δεν περνά στα μυαλά ¨αριστερών¨ …ο ιερός σκοπός είναι η προστασία του ¨μονοπωλίου της αντίστασης¨.

    Όμως η ίδια ομάδα με το ίδιο όνομα που χρησιμοποιούσε η συντριπτική πλειοψηφία της Αριστεράς στην Ελλάδα τα τελευταία 70 χρόνια ( ΕΑΜ – ΠΑΜ ) , δηλαδή ¨Πατριωτικό Μέτωπο¨ το οποίο προβάλει και τον Κώστα Ζουράρι σαν μέλος του (http://www.arxaiaithomi.gr/?p=13602 , μπορεί πολλοί να διαφωνούν πολιτικά μαζί του , αλλά δεν ξέρω πόσο αντικειμενικά θα μπορούσε να τον χαρακτηρίσει κανείς ¨Φασίστα¨ ).

    Όπως φαίνεται στην ιστοσελίδα του , εδώ και καιρό είχε προαναγγείλει ¨παρέμβαση¨ στην Δ.Ε.Θ. και ΚΑΛΟΥΣΕ ΔΗΜΟΣΙΑ μάλιστα τους ενοίκους πολυκατοικιών στην διαδρομή που θα περνούσε η αυτοκινητοπομπή του πρωθυπουργού ¨μας¨ να του πετάξουν υποδήματα…

    http://pametopo.blogspot.com/2010/09/blog-post.html

    Τώρα η τέχνη των μηχανισμών στην ¨παραπληροφόρηση¨ ανακατεύει πάντα την ¨μισή αλήθεια με μισώ ψέμα¨ και βγάζει ¨είδηση¨ .

    Μπορεί κάλλιστα το λεγόμενο ¨Πατριωτικό Μέτωπο¨ και ο πολίτης - ¨δράστης¨ που ήθελε να πετάξει το παπούτσι να ήθελε να δώσει ¨δημοσιότητα¨ στην ενέργεια του και να ενημέρωσε – κάλεσε έναν δημοσιογράφο του B.B.C. να τον ¨καλύψει¨ και ο δημοσιογράφος να είδε την ¨ευκαιρία της ζωής του¨ για κάτι ¨εντυπωσιακό¨ , ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΙΤΟ και για τις δύο πλευρές.

    Από αυτή την ενδεχόμενη αλήθεια μέχρι την ¨προσθήκη¨ ότι έστησαν , μοίρασαν χιλιάδες παπούτσια και πλήρωσαν για τον σκοπό αυτό με… στόχο μάλιστα να ¨υποβαθμίσουν τις τεράστιες ανατρεπτικές κινήσεις του μαζικού αριστερού λαϊκού κινήματος…¨ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΑΠΟΣΤΑΣΗ …

    Είναι η περίπτωση που λέω ¨της μισής αλήθειας με το μισού ψέματος¨ για να εξυπηρετηθούν ΑΛΛΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ – ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ΜΗΝΥΜΑ που αποσκοπούσε η εκσφενδόνιση …

    Ποιος εξυπηρετείται όμως από την μείωση και την γελοιοποίηση της ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΗΣ αυτής ενέργειας , επειδή δεν έτυχε να διαθέτει ¨ISO¨ –ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΕΞΩ-ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ¨ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ¨ ; Σίγουρα ο πρόεδρος της ¨Σοσιαλιστικής¨ Διεθνούς που παρά τις ¨επιμέρους διαφωνίες¨ μάχεται μαζί τους ¨από διαφορετικά μετερίζια¨ για την Παγκόσμια Διακυβέρνηση και για έναν ¨Κόσμο – Χωρίς Σύνορα¨…

    Είναι όμως ευκαιρία να σκεφτούμε για τους τόσους και τόσους έλληνες δημοσιογράφους , για τους οποίους έχουμε ακούσει ότι έκαναν στο παρελθόν ¨εικονικά – στημένα ρεπορτάζ ¨ στην Αλβανία , το Κουρδιστάν , την Μέση-Ανατολή και το Αφγανιστάν , όπως και για ανύπαρκτες ¨συνεντεύξεις¨ που παίρνουν από ¨μεγάλες προσωπικότητες¨ , τις οποίες κατεβάζουν από άλλα Μ.Μ.Ε.

    Κάτι ήξεραν και κάτι θα ξέρουν για τις μέθοδες αυτές , γι΄αυτό και αναφέρονται στα ¨στημένα ρεπορτάζ¨.

    ΝΤΑΝΤΟΝ

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΝΤΑΝΤΟΝ 13/09/2010 20:43:28

      απλα εχεις δικιο, αλλα θα στο αναγωρισουν;

  27. ΚΩΣΤΑς Β. avatar
    ΚΩΣΤΑς Β. 13/09/2010 17:24:44

    Στημένη δουλειά.Ακριβώς δίπλα του εάν δείτε το βίντεο είναι όλη η ασφάλεια του Πωθυπουργού.

  28. παπαδοπαιδι avatar
    παπαδοπαιδι 13/09/2010 17:25:26

    .τον περιμένουν το γιατρο στη ρηγιλλης να του δωσουν το φακελάκι

  29. BlueSky avatar
    BlueSky 13/09/2010 17:33:21

    Παπαροπαίδι έχεις ρέντα σήμερα! Ή πασοκάκι είσαι ή εξαπτέρυγο, ήτοι, οπαδός της Δρακουλίνας ή του καρατζα-παίρνει-χέρι-φέρνει!
    Το ίδιο και το αυτό, καμιά διαφορά στη φιλοσοφία της αυτονόητης κουταμάρας!

    • παπαδοπαιδι avatar
      παπαδοπαιδι @ BlueSky 13/09/2010 17:39:29

      το 90 κ' 93 τι ψηφισες?

      • michal avatar
        michal @ παπαδοπαιδι 14/09/2010 02:49:50

        Mhn bazeis duskoles erwthseis akoma perimenw kapoious na apanthsoun thn sugkekrimenh.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ BlueSky 13/09/2010 17:41:42

      Για να καταλάβεις τι είναι, χτυπιόταν λίγες μέρες πριν γιατί ο Σαμαράς έθεσε βέτο στον ζορό (το έπαιζε ψωμιαδικός και καλά...). Γλείφει απ΄τα αποφάγια του σκύλου του σαραγκούσσι, ο καψερός... Μισθαρνάκι της καρπαζιάς είναι, ηλεκτρονική βερσιόν ανθυποαφισσοκολητή.

      • παπαδοπαιδι avatar
        παπαδοπαιδι @ (A)θανάσης 13/09/2010 17:51:22

        απολυμένος της ΑΓΡΟΓΗΣ εισαι?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 13/09/2010 17:54:43

        'Αμα σου έλεγα τι είμαι θα με έκοβαν οι φάκτορες για καναδυό βδομάδες.

  30. anonymous avatar
    anonymous 13/09/2010 17:44:03

    Σας υπενθυμίζω το χαστούκι της Αθήνη στη Λιάνη και το γιαούρτωμα του Ψωμιάδη.
    Και τα δυο αυτά ξεχάστηκαν.

    Εκείνο που δεν ξεχάστηκε ήταν ο καφές του Ρέλου που κόστισε στο Βενιζέλο την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ. Ελπίζω να μην ξεχαστεί και το παπούτσι και να κοστίσει στο ΓΑΠ την Πρωθυπουργία.

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ anonymous 13/09/2010 21:30:06

      Ο Ρέλος, άλλη ιστορία και αυτός εντελώς τυχαία όλες οι κάμερες ήταν δίπλα του. Αλλά τότε έκαναν τη δουλειά τους.

      Πάντως μετάξύ ελληνικών ΜΜΕ και ΒΒΣι ψηφίζω δαγκωτό ΒΒΣι.

  31. ataktos avatar
    ataktos 13/09/2010 17:57:28

    Οταν ανθρωπάκο μου...
    Είσαι έτοιμος να χαρίσεις την πατρίδα σου, το σπίτι σου και τους φίλους σου σε αυτούς που τα ορέγονται και αποφασίζεις να ξενιτευτείς και να κοιτάξεις τον εαυτό σου και την οικογένειά σου αγνοώντας όλους τους μέχρι εχθές φίλους, γείτονες και αδερφούς σου...
    Συναναστρέφεσαι ανθρώπους όχι επειδή τους θεωρείς ενδιαφέροντες και με ισχυρή προσωπικότητα, αλλα επειδή διαθέτουν οικονομική δύναμη και επιφάνεια...
    Κουνας πράσινα, μπλέ και κόκκινα σημαιάκια για να βρεις δουλειά στον εαυτό σου, το παιδί σου, το ανήψι σου...
    Βρίζεις κα διαμαρτύρεσαι για τα γουρούνια που σε κυβερνάνε εδώ και τριάντα χρόνια, αλλα όταν έρθει η ώρα να ψηφίσεις σε εκλογές είτε εθνικές είτε τοπικής αυτοδιοίκησης, ενημερωνεσαι από το "δίκτυο" ποιον πρέπει να υποστηριξεις για να μη νικήσουν οι "εχθροί"...
    Υποκλίνεσαι στα ίδια γουρούνια που σε έφεραν εδώ που σε έφεραν και τους γλύφεις αντί να τους παίρνεις με τις ντομάτες για να μην "εκτεθείς"...
    Είσαι διατεθειμενος να ξεχάσεις όλα τα πιστεύω σου και να επιστρέψεις στο μικρόκοσμό σου μόλις καποιος σου προσφέρει το κατάλληλο ποσό...
    Προσλαμβανεις στην επιχείρηση σου αλλοδαπους με μισθό 300 ευρώ και απολύεις τους Ελληνες στους οποίους πλήρωνες το εξωφρενικο ποσό των 700! ευρώ, χωρίς να σκέφτεσαι ότι αυτοί που σου δίνουν τα χρήματα για να συνεχίσει η επιχείρηση σου να υπάρχει είναι οι γείτονες σου συννελληνες που μέχρι τώρα ξόδευαν τον αστρονομικο μισθό τους στο μαγαζί σου...
    Παίρνεις την επιχείρηση σου και την μετακομίζεις στη Βουλγαρία για να παράγεις φθηνότερα ρούχα και μετά βλαστημάς που οι πωλήσεις σου δεν πάνε καλά στην Ελλάδα γιατί οι ίδιοι Ελληνες (που απέλυσες) δεν ξοδεύουν πλέον οπως ξόδευαν χωρίς να πηγαίνει ο νους σου στη σκέψη ότι θερίζεις ότι εσπειρες...
    Δίνεις τα χρήματα σου στο IKEA, LIDL και σια αγοράζοντας προϊόντα άλλων χωρών - επειδή είναι φθηνότερα - χωρίς να σε ενδιαφέρει το γεγονός ότι αφαιρείς χρήματα από την ίδια αγορά στην οποία δραστηριοποιείσαι...
    Χαίρεσαι όταν η τρόϊκα "βάζει σε τάξη" τους δημοσίους υπαλλήλους και όταν σου δίνει τη δυνατότητα να μειώσεις τους μισθούς στο προσωπικο σου χωρίς συνεπειες παρ' όλο που καταλαβαινεις ότι η επίθεση που δέχεται η χώρα μας θα σε αφανίσει και εσένα....
    Εμφανίζεσαι στην τηλεόραση και μιλάς για οτιδήποτε ακίνδυνο εκτός από την ταμπακιέρα...
    Κατηγορείς τους γονείς και τους προγόνους σου για τις επιλογές τους χωρίς να κάνεις αυτοκριτικη και δείχνεις ασεβεια σε ανθρώπους με τριπλάσια ηλικία από εσένα χωρίς να σκέφτεσαι ότι σύντομα θα είσαι στη θέση τους...

  32. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 13/09/2010 17:59:32

    Το μόνο που τον ενδιαφέρει είναι να μην του κάνουν ζημιά στο ίματζ που είναι σχεδιασμένο και καλοπληρωμένο από τη στρατιά ξένων συμβούλων και strategists και γι αυτό μάνιασε και έβγαλε τη Χούντα των Καθεστωτικών Μέσων Μαζικής Εξαπάτησης μπροστά για να λερώσουν το Γιατρό.

  33. ataktos avatar
    ataktos 13/09/2010 18:00:14

    Είσαι έτοιμος να ρίξεις λάσπη σε οποιονδήποτε προτείνει κάτι για να αλλάξουν τα πραγματα χωρίς ο ίδιος να κάνεις τίποτα περισσότερο από το να γκρινιάζεις και να αναπαράγεις τα εγκλήματα των κυβερνώντων...
    Εξεταζεις τους νόμους σύμφωνα όχι με την κοινωνική αλλά με την προσωπική σου ωφέλεια...
    Είσαι διατεθειμενος να χαρίσεις την ελευθερία σου αρκεί να κρατήσεις μια τηλεοραση, έναν καναπέ και την ησυχία σου...
    Διασκεδάζεις με εκπομπές που "βοηθούν" συμπολίτες σου εκμεταλευόμενες την μιζέρια και την δυστυχία τους για να ανεβάσουν την τηλεθέαση της εκπομπής...
    Το μόνο πράγμα το οποίο σε ενδιαφέρει είναι να σώσεις τις αναθεματισμένες καταθέσεις σου στην τράπεζα και να συνεχίσεις να πληρώνεσαι από το κράτος το οποίο βλαστημάς....
    Ψάχνεις τρόπους να επικρατήσεις των ανταγωνιστών σου εν μέσω κρίσης και χαίρεσαι όταν μαθαίνεις ότι ο ανταγωνιστής σου δεν άντεξε και έκλεισε το μαγαζί του χωρίς να σκέφτεσαι ότι αύριο μπορεί να έχεις την ίδια μοίρα....
    Δεν ενδιαφέρεσαι για κανέναν αλλον εκτός από τον άθλιο εαυτό σου και η μονη βοήθεια που προσφέρεις στους άλλους είναι μια καλή κουβέντα και αυτό όχι παντα....
    Θα ψηφίσεις στις εκλογές τοπικής αυτοδιοίκησης αυτόν που σου υποσχέθηκε ότι θα προσλάβει το παιδί, ανήψι, αδερφό σου στο Δήμο...

    τότε ανθρωπάκο μου θα πρέπει να καταλάβεις ότι η κρίση που σε χτύπησε δεν είναι κρίση οικονομική...Είναι κρίση ηθών.
    Ξεπέρασε τα όλα αυτά και την άλλη μέρα πρωί πρωί δε θα έχεις πάνω από το κεφάλι σου ουτε ΓΑΠ, ούτε ΔΝΤ, ούτε οικονομική κρίση...

    • Dyer avatar
      Dyer @ ataktos 13/09/2010 18:12:37

      Είναι η κρίση της λογικής του Εγω.
      Η παγκοσμιοποίηση θέλει μονάδες όχι ομάδες.
      Πολύ καλό το σχόλιο.

  34. S.T. avatar
    S.T. 13/09/2010 19:11:38

    Αν κρατούσε μολότωφ θα ήταν "αριστεριστής" και "αγωνιστής",

    αν κρατούσε βόμβα θα ήταν "αντιστασιακός"

    αν κρατούσε γλιφιτζούρι θα ήταν ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ....

    Αθάνατα Ελληνικά ΜΜΕ

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ S.T. 13/09/2010 19:17:42

      Κι αν φορούσε στο λαιμό σταυρουδάκι θα ήτανε "φασίστας"...

      • S.T. avatar
        S.T. @ Παρτο αλλιως... 13/09/2010 19:38:14

        Καλά που δεν έκανε τον σταυρό του!
        Θα τον βλέπαμε στα κάτεργα!!!

  35. Ηνιοχος avatar
    Ηνιοχος 13/09/2010 19:31:19

    Σε αντιθεση με τον ' ο ανθρωπος μας στην Αβανα'
    του Γκραιηαμ Γκρην

    που αντι για τους εντολεις του ουσιαστικα
    με την δραση του ωφελουσε τους οικοδεσποτες

    'ο ανθρωπος μας στην Αθηνα' παρα την οποια
    δικαιολογημενη οργη και απαγοητευση του για την
    δυσμενη τοποθετηση στην παραμεθοριο, πασχιζει
    και εργαζεται πυρετωδως και με απαραμμιλη αφοσιωση,
    κατα το αγροτικο του με τους ασθενεις
    ωστε να συγκεντρωσει την υψηλοτερη δυνατη
    βαθμολογια, και απο θεση ισχυος να τυχει πλεον
    απο τα Κεντρικα ευμενεστερης τοποθετησης για το
    καλο της ανθρωποτητος χωρις ανθρωπους για να
    μην βλαπτουν τον εαυτον τους, οπως ελεγε και ο
    μακαριτης ο Νιξον για τα εκατομμυρια των
    βομβαρδισμενων δεν σας σκοτωνω σας σωζω απο τον
    κακο σας εαυτο.

    Για αυτο Γιωργο μου καλο μου παλικαρι δεν μας εμαθες
    τοσα χρονια , ειμαστε αναξιοι δεν σου αξιζουμε ουτε
    στο μικρο σου νυχακι, δεν θεραπευομαστε και δεν
    σωζομαστε με τιποτα, μην χανεις αλλο τον πολυτιμο
    χρονο σου μαζι μας, ζητησε με την διαδικασια του
    κατεπειγοντος μεταθεση απο τα Κεντρικα σε αλλη
    επαρχια του Ιμπεριουμ, και να ξερεις οτι ακομη και
    εμεις οι ελεεινοι εχοντας αναγνωρισει και μετανοησει
    εκ βαθρων για την ασυγχωρητη ταπεινωση που σου
    επιβαλλαμε ταπεινωνοντας σε να μας διοικησεις
    θα συγκεντρωσουμε εκατομμυρια υπογραφες
    υποστηριξης αυτου του αιτηματος σου στη Νεα Ρωμη

    Πρωην αγνωμονες υποτελεις της εν
    ευλογημενω Γιαχβιδιω και πεφωτισμενης ηγεσιας σου και

    νυν σκλαβοι της εν τας ευλογιας της ομοουσιου και
    αδιαιρετου Τραπεζας της Ιερης και Φωτοδοθησαντος
    Πυραμιδος

  36. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 13/09/2010 19:44:18

    ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑΤΡΕ !!!!!!!!

    ΚΟΛΗΣΕΣ ΣΤΟ ΤΟΙΧΟ ΤΟΥΣ ΑΣΗΜΑΝΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΥΣ

  37. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 19:53:41

    Φιλοι δεν χρειαζονται πολλα λογια. Υπαρχουν σημερα στο antinews αποσπασματα απο δυο πρωινες αντικειμενικες(!!!) εκπομπες. Οσοι τις ειδαμε εχουμε βγαλει τα συμπερασματα μας. Θελω να επισημενω δε οτι πριν μερικες ημερες καποιοι στη εκπομπη του Αυτια κατηγορουσαν την ηγεσια της ΝΔ που δεν τον προτεινε για υποψηφιο δημαρχο Πειραια, διοτι λεει ο Αυτιας θα ενωνε ολη την παραταξη και θα δημιουργουσε μετωπο(!!!) κατα του μνημονιου.
    Εχουν καιρο στην ΝΔ ασ το ξανασκεφτουν μετα τν σημερινη εμφανιση του κ.Αυτια Οσο για τοουσ κ.κ. Γιακουματο και Μανωλη ενα εχω να πω...πισω εχει η αχλαδα την ουρα και οτι ο λυκος τριχα μονο αλλαζει και οχι γνωμη. Ευτυχως που αντιμαχονται τα μετρα της κυβερνησης!!!
    Ξερω οτι αλλοι διαφωνουν και αλλοι συμφωνουν με την ενεργεια του γιατρου..θεμιτο ειναι. Αλλα ειναι εντελως απαραδεκτη(χρησιμοποιω ηπιους τονους γιατισεβομαι την ιστοσελιδα και την ιστορια της) να αντιπετωπιζεται ετσι απο δημοσιγραφους και βουλευτες...απορω μετην ψυχραιμια του.
    Ερωτησεις κρισεως με πολυ δυσκολες απαντησεις:
    Το 2008 ολοι αυτοι που ησαν; τοτε δεν θιγοταν η εικονα της χωρας;
    Εστω οτι ο γιατρος ειναι προβοκατορας...οι λεβεντες του 2008 τι ηταν; οι απογονοι του Νικηταρα του Τουρκοφαγου;
    οταν εριξαν το παπουτσι κατα του Μπους γιατι πανηγυριζαν ενω τωρα ωρυονται για το καλο της χωρας;
    Οταν καιγονταν η τραπεζα και οι εργαζομενοι που ηταν; αληθεια τι εχουν να μασ πουν για το γεγονος; γιατι το θαβουν;
    Οι ενοχοι θα συλληφθουν καποτε;Οι κουκουλες γιατι χαθηκαν ως δια μαγειας απο την πιατσα;
    Πολλα ζηταω;

    Αυτα οι μαχητικοι μας δημοσιογραφοι τα εκαναν ΕΧΑΛΕΝ για την γαργαρα οπως και πολλα αλλα..πχ. ανασυγκροτηση της Ηλειας κτλ.
    Υπαρχει ορφη στον κοσμο και δεν ξερει πως να τη εκτονωσει.Υπαρχει και ο φοβος που τα ΜΜΕ καλιεργου επιστημονικα...μην μιλατε δεν θα πληρωθειτε...!!
    και που πληρωνομαστε τι εγινε ησυχασαμε; καθε μερα τα ιδια και τα ιδια..
    Το μαρτυριο της σταγονας
    Πηραμε την δευτερη δοση αλλα μην ησυχαζετε διοτι υπαρχει κινδυνος για την τριτη τιποτε δεν ειναι σιγουρο!!! και ο φοβος καλα κρατει!!!

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 13/09/2010 20:46:15

      Ξερω απαντησεις δεν θα παρω ειναι δυσκολες οι ερωτησεις αλλα δεν πειραζει

  38. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 13/09/2010 19:58:32

    Μήπως πρέπει όπου βλέπουμε τους συγκεκριμένους (ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ)να τους πετάμε τα παπούτσια μας
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟ ,ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΓΑΛΟ καναλι ,σήμερα έμαθα στην πράξη τι σημαίνει φασισμός

    • S.T. avatar
      S.T. @ ΓΙΩΡΓΟΣ 13/09/2010 20:01:46

      Ξέχασες την μεγάααααλη δημοσιογράφο Κοραή, που όλως περιέργως κόλλησε στους Τσάμηδες;

      Γιατί; Για να μάς θυμίσει ότι ο εγκληματίας πολέμου είναι ένας αδικημένος άνθρωπος;

  39. filologos10 avatar
    filologos10 13/09/2010 21:06:43

    Όταν γιαούρτωσαν τον Ψωμιάδη όλα τα παπαγαλάκια γελούσαν και ούτε λίγο ούτε πολύ βγάλανε και ήρωα αυτόν που το κανε ενώ τον Ψωμιάδη που έκανε δηλώσεις γι' αυτό τον κορόιδευαν και γελούσαν μεταξύ τους. Τώρα όμως το αφεντικό τους το έφαγε το παπούτσι κι ο γιατρος δεν είναι τυχαίος είναι μορφωμένος συγκροτημένος και μπροστά του οι γελοίοι υστερούν στον λόγο κατά πολύ! Γι' αυτό και γαβγίζουν! Βγήκε ο Καψής κι ο Πρετεντέρης να κατηγορήσει το BBC και είχε μια φαγούρα το BBC... Really what is this Kapsis?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ filologos10 14/09/2010 10:27:57

      Σικέ γιαούρτωμα ήταν του Πανίκα. Μιλημένο.
      Γύρω στο 1960 γινόταν τέτοια: Ένας μάγκας ανέβαινε στην πίστα (σε υπαίθρια εξοχικά) και χόρευε ζειμπέκικο. Οι φίλοι από γύρω, αντί παλαμάκια, τον γιαούρτωναν, μέχρι που γινόταν σαν χιονισμένος Εσκιμώος.
      Ο Ψωμιάδης ήθελε να δείξει ότι είναι παλιός μάγκας Σαλονικιός και οργάνωσε το εν λόγω event. Ρετρό, αλλά γουστόζικο.

  40. gloup avatar
    gloup 13/09/2010 22:19:36

    φοβούνται πολύ τα λυσσασμένα θηρία και ουρλιάζουν ....άξιος γιατρέ, άξιος!!

  41. crisis avatar
    crisis 14/09/2010 10:21:42

    Βλεπει παντου συνομοσιες ο γιωργακης χαχαχα θυμαστε το 2007 στις φωτιες τι ελεγε ασσυμετρη απειλη?

  42. anonymous avatar
    anonymous 14/09/2010 18:35:37

    Και οι Γερμανοί μπλογκερ το αναφέρουν

    http://alles-schallundrauch.blogspot.com/2010/09/protestierer-schmeisst-einen-schuh-auf.html

    Αυτό όμως που μου έκανε εντύπωση είναι το σχόλιο του οικοδεσπότη. Σας το μεταφράζω:

    "Αν με ρωτούσε κάποιος, θα συμβούλευα τους Ελληνες να αρνηθούν ολο τα χρέος ως άκυρο και να πατήσουν το πλήκτρο reset. Οι διεθνείς τράπεζες βέβαια θα ουρλιάξουν δυνατά αλλά ας τους δείξουν το μεσαίο δάκτυλο, έχουν ήδη απομυζήσει πολλά. Μετά έξοδο αμέσως από το Ευρώ, και επιστροφή στο δικό τους νόμισμα. Κατ' αυτόν τον τρόπο τα ελληνικά προϊόντα και υπηρεσίες θα γίνουν πιο ανταγωνιστά, η οικονομία θα πάρει μπροστά, ο τουρισμός θα ανθήσει και θα έρθουν λεφτά στη χώρα, θα πάει προς τα πάνω η χώρα.
    Συνήθως δεν υπάρχουν άλλα διέξοδο από τον φαύλο κύκλο του χρέους και τη δουλεία του ανατοκισμού για να βγεί κάποιος. Εφόσον παραμένουν στη ζώνη του ευρώ, που κατανέμονται εντελώς, μπορούν να χάσουν το σύνολο της χώρας με όλα τα νησιά και την κυριαρχία τους, ούτως ή άλλως."

    Βλέπεται μέχρι και οι Γερμανοί μπλόγγερ βλέπουν το αυτονόητο.

  43. ευτυχια avatar
    ευτυχια 15/09/2010 01:10:08

    αλλενάκι@
    Στην συζήτηση για την συγκέντρωση παπουτσιών που θα απλωνόταν απο το Αεροδρόμιο ως την Εκθεση την παρακολούθησα κι εγω, εδω και δεκαπέντε μέρες.
    Μάλιστα σχολίασα οτι "θα πάω και τα δικά μου louboutin μια που δεν μου χρειάζονται τώρα πιά που είμαι νεόπτωχη". Ο blogger Πρωθυπουργός μας θα έπρεπε να το έχει μυριστεί. Δεν μιλάω για τον υπόλοιπο αγράμματο θίασο που δεν ξέρει να χρησιμοποιεί ούτε υπολογιστή

  44. armageddon avatar
    armageddon 15/09/2010 16:09:08

    ΠΩΣ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΜΕ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΩΝ
    ΚΙΑ ΑΣΤΥΝΟΝΙΚΩΝ ΝΑ ΣΥΜΒΗ ΑΥΤΟ ;..

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.