#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/06/2010 08:57
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με αβρή αντιπολίτευση δεν γίνεται δουλειά..



«Απαιτώ τη συμβολή σας σε θέματα διαφάνειας κ. Σαμαρά!...Βοηθήστε να ξεκαθαρίσουν οι τεράστιες πληγές που μας γυρίζουν πίσω. Είναι εθνική ευθύνη όλων. Μην ακολουθήσετε τη μικροκομματική πολιτική του προκατόχου σας. Εγώ είχα πει και το επαναλαμβάνω και σήμερα. Αν δεν περάσει το αίσθημα δικαίου και της ευνομίας θα μας πάρουν με τις πέτρες. Απαιτώ τη συμβολή όλων και τις δικές σας προτάσεις», είπε μεταξύ άλλων ο κ. Παπανδρέου στην χθεσινή του αντιπαράθεση στην Βουλή με τον Αντώνη Σαμαρά.

Και όπως έχουμε γράψει ήδη, μείναμε άναυδοι από το θράσος. Ο πρωθυπουργός του κόμματος των Μαντέληδων, των Τσουκάτων και των Άκηδων, δεν απαντά σε αυτό που τον ρωτά ο Σαμαράς (τι παίχτηκε δηλαδή με τα ομόλογα και την Τράπεζα της Ελλάδος), αλλά παριστάνει, σαν τον Σημίτη κάποτε, τον Αρχάγγελο της Κάθαρσης

Και όπως σωστά επισημαίνουν και οι αναγνώστες του Antinews στην σχετική ανάρτηση (http://www.antinews.gr/?p=48548) αν η χθεσινή εικόνα στην Βουλή προκαλεί θυμηδία, η εικόνα του Τύπου και των ΜΜΕ προκαλεί ΟΡΓΗ. Οι περισσότεροι το έθαψαν. Και όχι μόνο δεν είπαν ότι ο Παπανδρέου δεν απάντησε, αλλά τον έβγαλαν κι από πάνω, στο στυλάκι ότι «εγκαλεί τον …Σαμαρά» !!!

Μόνο μια φράση του Σαμαρά έφτανε για να ξεσκίσει ο Τύπος (αν υπήρχε) τον ΓΑΠ:  «Δεν σας είπαμε ότι έχετε δόλο κι εσείς αντιδράτε σαν να το κάνατε σκόπιμα, σαν να έχετε τη μύγα και μυγιάζεστε».

Με λίγα λόγια, αποδεικνύεται για πολλοστή φορά ότι η σημερινή ΝΔ δεν μπορεί να σπάσει το φράγμα προστασίας που έχουν κτίσει γύρω από τον Παπανδρέου και την κυβέρνησή του τα ΜΜΕ. Το ΠΑΣΟΚ δεν κυβερνά επειδή τα καταφέρνει, αλλά επειδή το προστατεύει απροκάλυπτα η διαπλοκή.

Προκύπτουν λοιπόν δυο ζητήματα:

Πρώτον: Είναι γεγονός ότι ο Σαμαράς παλεύει «μόνος» του. Με μια μικρή ομάδα πιστών συνεργατών και με ένα ανίκανο, ανύπαρκτο και απαξιωμένο κόμμα. Είναι λογικό λοιπόν να υπάρχουν γύρω του κι εκείνοι που φοβούνται, που διστάζουν μπροστά στις εξελίξεις και τρομάζουν στην προοπτική να κληθεί να κυβερνήσει άμεσα – αν δεν το έχετε καταλάβει αυτό το τελευταίο «διαβάστε» την μανία των επιθέσεων εναντίον του.

Αυτοί όλοι πρέπει να σκεφτούν ότι στην πραγματικότητα ο  Σαμαράς δεν είναι «μόνος του». Έχει μαζί του εκατοντάδες χιλιάδες οπαδών που περιμένουν μόνο από αυτόν. Κι εκεί έξω ένας ολόκληρος λαός περιμένει ηγέτη και όραμα.

Δεύτερον: Το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΝΔ αυτή τη στιγμή είναι η επικοινωνία. Ο κ. Σαμαράς χρειάζεται δίπλα του ένα επικοινωνιακό επιτελείο που να ανταποκρίνεται και στη δυναμική του κόσμου που τον στηρίζει και τις απαιτήσεις των αφυπνισμένων πολιτών στους καιρούς μας.

Τα αισθήματα της βάσης περιγράφονται  με τον καλύτερο τρόπο στη συζήτηση με αφορμή την ανάρτηση Αποφεύγει να απαντήσει ο κ. Παπανδρέου για τον διακανονισμό των ομολόγων. Όποιος την διαβάσει θα καταλάβει.

Εγώ θα επαναλάβω αυτό που το Antinews έχει γράψε πολλές φορές: Ο Σαμαράς πρέπει να αδράξει την ιστορική ευκαιρία και να κινηθεί γρήγορα. Να «θάψει» τη σημερινή ΝΔ εκεί που πρέπει και να ηγηθεί σε ένα γνήσια λαϊκό κόμμα  εναντίον όλων αυτών που περιγράφει συνεχώς στους λόγους του: Την γαλαζοπράσινο κόμμα των «ναινέκων» με την ροζ μπέρτα. Των υπερασπιστών της «γραμμής» που υπαγορεύει η «Νέα Τάξη» της «παγκοσμιοποίησης». Τους υπηρέτες του ΔΝΤ τους  προπαγανδιστές του Σχεδίου Ανάν, τους θιασώτες του εξευμενισμού της Τουρκίας.

Στη συνέχεια να στελεχώσει αυτό το νέο κόμμα με άφθαρτα στελέχη, που θα  αντιληφθούν τη συμμετοχή τους ως εθνική αποστολή και όχι ως πρόσκληση στα μελλοντικά λάφυρα της εξουσίας.

Για να γίνει έτσι κάτι παραπάνω από πολιτικός αρχηγός.

Για να μείνει η κυβέρνηση ΓΑΠ ένα επώδυνο αλλά σύντομο ιστορικό διάλειμμα.

Όμως η ιδεολογική και πολιτική τρομοκρατία του συστήματος ΠΑΣΟΚ στην πολιτική, την κοινωνία και τα ΜΜΕ δεν αντιμετωπίζεται με αβρό κοινοβουλευτισμό.

Αν ο Σαμαράς  δεν εγκαινιάσει μια ριζοσπαστική για τα δεδομένα της σημερινής πολιτικής δράση, θα βρίσκεται σε λίγα χρόνια να μιλάει εν ονόματι μιας κοινωνίας που ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.

Και όπως έγραψε παλαιότερα ο Κώστας Ροδινός «οι μεγάλοι ηγέτες, τολμούν  να συγκρουστούν για να κάνουν το όραμά τους πράξη και δεν συμβιβάζονται, περιμένοντας  τη σειρά τους. Γιατί η ιστορία μπορεί να τους προσπεράσει….»

Η Αριστερά της Δεξιάς

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος avatar
    Νίκος 05/06/2010 09:00:45

    Factorx: σε παρακαλώ διατύπωσέ το αλλιώς

  2. pikras avatar
    pikras 05/06/2010 09:33:20

    Είναι διάχυτη στον κόσμο η αίσθηση ότι ο Σαμαράς εμφανίστηκε .....σούπα στην βουλή σε ένα τόσο σοβαρό θέμα που θα μπορούσε να αποτελέσει βασικό αντικείμενο της εξεταστικής για την οικονομία.

    Πως προεξοφλείται ότι δεν υπάρχει πρόθεση ή δόλος;


    Αν η ΝΔ δεν αξιοποιεί τέτοια θέματα θα βρίσκεται συνεχώς στην εσωστρέφεια και το ...καναβάτσο!

    Μου έρχονται βέβαια στο μυαλό κάτι..... πάσες σε κενή εστία με την μπάλα στην κερκίδα, που καραφλιάζω! (Μαντέλης- Αποπομπές π.Υπουργών, Ντουλαπάς- Μπατζανάκης, Τ3 Τ10- Συγκάλυψη....)

    Δεν καταλαβαίνουν οτι αυτά μας θυμώνουν;

    ..και μας απογοητεύουν!

  3. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 05/06/2010 09:34:56

    Σε αυτό το "ανίκανο, ανύπαρκτο και απαξιωμένο κόμμα" αν δεν κάνω λάθος ήταν μέλος,βουλευτής και Υπουργός της κυβέρνησης του ο Σαμαράς και αυτού του "ανύπαρκτου, ανίκανου και απαξιωμένου κόμματος" την αρχηγία διεκδίκησε και κέρδισε.
    Ας αφήσουμε λοιπόν τα περί "θαψίματος" της σημερινής ΝΔ, την επινόηση εχθρών που δεν υπάρχουν, τις φαντασιώσεις περί δήθεν υπαρξης πληθώρας νέων και άφθαρτων στελεχών που απλώς πρέπει να ανκαλυφθούν και ας δούμε αν και πως μπορούν να γίνουν 2-3 συγκεκριμένα πράγματα για να οργανωθεί αυτή η παράταξη λίγο καλύτερα και να αξιοποιηθεί ο μόνος αξιόπιστος-εν δυνάμει -δίαυλος επικοινωνίας με τον κόσμο, η βάση της.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ firiki2010.wordpress.com 05/06/2010 13:04:02

      Δεν είναι έτσι ακριβώς, ανίκανο ανύπρακτο και απαξιωμένο ήταν και τότε. Μια σφραγίδα είναι η ΝΔ, ένα σύμβολο, ένα brand name, που σου δίνει ιδιοκτησία στη μισή Ελλάδα.

      Δυνητικά, το πρόβλημα της ΝΔ είναι πρόβλημα της Ελλάδας, γιατί αυτή η φαυλοκρατική αντίληψη που διατρέχει τη ΝΔ (και, παραδοσιακά, τη δεξιά) είναι που έφερε τη δημιουργία του φαινομένου ΠΑΣΟΚ και, τελικά, όλα όσα ζούμε σήμερα.

  4. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/06/2010 09:41:33

    Θα δώσω στον Σαμαρά μια συμβουλή που εφαρμόζω ο ίδιος στην δουλειά μου: Σε καιρό κρίσης, κάνεις επίθεση. Συγκρούεσαι. Κατά μέτωπο. Δεν φοβάσια απώλειες, σε καιρό κρίσης ι απώλειες υπάρχουν ούτως ή άλλως. Η υπέρβαση γίνεται τώρα. ΤΩΡΑ, όχι το 1999 που ο κόσμος έτρωγε με δύο πηρούνια. Τώρα κτυπάς την διαφθορα και τα ΜΜΕ, τώρα που είναι γονατισμένοι και στα αποτέτοια μας αν δεν μας στηρίξουν. Τώρα πονάνε, αύριο θα είναι λερναία ύδρα. Τώρα χτυπάς τις ΑΠΕ που θα σε φτωχύνουν σαν χώρα, τώρα που ο Μαντέλης φανερώθηκε ώς ...ιδρυτής του, τώρα χτυπάς την αναμειξη της οικογένειας του ΓΑΠ στην Πράσινη Ανάπτυξη, τώρα που ο κόσμος βλέπει ότι αυτές οι πρακτικές τον αφήνουν χωρίς σύνταξη. Δεν θα δώσει πίσω τις συντάξεις στον κόσμο, ο ΓΑΠ πρέπει να το κάνει αυτό., Χτύπα τον και άσε τα συμμαθητιλίκια. Αν δεν τον χτυπήσεις, θα κοιτάς τα παιδιά του να είναι αντιβασιλείς σε 15 χρόνια.

    • DrNo avatar
      DrNo @ archaeopteryx 05/06/2010 09:52:13

      Αρχαιοπτέρυγα είναι πολύ καλό το σχόλιό σου!

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ DrNo 05/06/2010 09:55:16

        τι να κάνω σύντροφε... vox clamantis. (Αλλά στο επαγγλεματικό μέτωπο είναι η μόνη λύση)

    • DrNo avatar
      DrNo @ archaeopteryx 05/06/2010 10:00:06

      Εκεί που διαφωνώ είναι στο κατά μέτωπο χτύπημα των ΑΠΕ. Διότι , δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο για να πεισθούν οι πολιτικοί που αποφασίζουν. Θα προτιμούσα κατά μέτωπο χτύπημα στα μεγάλα αιολικά πάρκα , που αντί για απασχόληση και στηριξη στην οικονομια, προσφέρουν μόνο τεράστιες επεμβάσεις εις βάρος του φυσικού περιβάλλοντος. Θα προτιμούσα όμως χαιδεμα στα πολύ μικρά έργα ΑΠΕ, μικρά φωτοβολταικά σε στέγες και μικρές μεμονωμένες ανεμογεννητριες , που μπορούν να απασχολούν μικρομεσαίους Έλληνες στην περιφέρεια. Δηλαδή αντί για γενική άρνηση, επικεντρωμένη άρνηση στα τερατώδη και καταστροφικά για τον τουρισμό χώρα έργα.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ DrNo 05/06/2010 10:05:07

        αυτό που λες είναι σωστό, και τεχνικά στέκει (αφού η μικρής κλίμακας ΑΠΕ είναι της κοινότητας ή του ιδιοκτήτη που προσαρμόζει την ζωή του στο αν, π.χ., έχει αέρα ή ήλιο. Αλλά το κίνητρο δεν είναι ούτε η ευημερία μας ούτε το ...περιβάλλον. Το κίνητρο είναι πόσα θα βγάλουν 2-3 πολυεθνικές που δεν έχουν δουλειά στην πατρίδα τους, αλλά έχουν για λομπίστα τον αδερφό του Πρωθυπουργού, που σαν "καθηγητής", "ξέρει", και σαν συμμάχουνς 2-3 ντοπια παράσιτα.

      • DrNo avatar
        DrNo @ DrNo 05/06/2010 10:11:45

        Έχεις δίκιο. Αυτό που προσπάθησα να εκφράσω είναι πως είναι πλέον αργά για κάθετη άρνηση. Π.χ. όπως είναι πλέον αργά για την κάθετη άρνηση της Ε.Ε. από το ΚΚΕ.
        Και πως κάποιοι πολιτικοί που μέσα τους βλέπουν τα παρασίτα & κρατικοδίαιτους των αιολικών πάρκων, χρειάζονται κάποια εναλλακτική πρόταση για να αρθρώσουν λόγο.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ archaeopteryx 05/06/2010 13:09:19

      Μπράβο αρχαίε, το σχόλιό σου περικλείει το πολιτικό πρόβλημα του Σαμαρά και τη λύση του, σε μία παράγραφο και μόνον.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ Επώνυμος 05/06/2010 13:21:04

        σε ευχαριστώ επώνυμε, κουρδίστικα πρωί πρωί...

  5. GreenHorses avatar
    GreenHorses 05/06/2010 09:53:09

    Με τέτοια αντιπολίτευση στον ανικανότερο, τέτοια στελέχη, και κατι επαφές του με μεγαλοεκδότες πράγματι δεν σπάμε αυγά και δεν πάμε πουθενά.

    Αν θέλαμε τέτοιον Αντώνη σαν τα παραπάνω βγάζαμε και τον Αβραμόπουλο.

    Μετριοπάθειες και άλλες αρλούμπες και παρλαπίπες του δήθεν κεντρώου τύπου Αβραμοπουλιάδας ή της αλλάζεις ή μας αφήνεις για μαζί με όλο το υπάρχον πολιτικό σύστημα.

  6. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 05/06/2010 09:58:24

    Ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξι. Ολοι στην κοινοβουλευτικη ομαδα και στη Ρηγιλλης, πλην του Σαμαρα, συμμετειχαν η απλα παρισταντο στο παρτυ των του Σημιτη και του ΚΚ. Τωρα απλα ...χωνευουν. Οι λιγοστοι καθαροι δεν εχουν το θαρρος η τη στηριξι απο τον Σαμαρα, που να την βρη κι αυτος... σε ενα κομμα ασπονδυλο, για να καταγγειλουν την διαφθορα των πολιτικων και των λοιπων, αν και την γνωριζουν. Φοβουνται να μην γινουν αποσιναγωγοι και να εξοστρακιστουν, οταν βλεπουν ακομα και τον Καρατζαφερη να εχη παψη να ειναι καταγγελτικος αλλα δεκανικι του γαπ και την Ντορα ναζιαρα γατουλα τορ.

    Μας χρειαζεται λοιπον ενα καταγγελτικο μπλογκ, σαν το αντι δηλαδη, προς γνωσι και αγταπαγγελτη κλησι για απολογια απο τον αρμοδιο εισαγγελεα,
    για να μιλησουν ανωνυμα οι καθαροι, να μαθωμε ποιοι λαδωθηκαν και που εχουν τις βιλλες τους, ποιοι ακομα και τωρα λαδωνονται η κανουν τα στραβα ματια, σαν τον κ. Προβοπουλο, και ας αναλαβη ο κοσμος πια να τους πετροβοληση, τωρα και οχι κατοπιν ... εορτης, δηλαδη οταν θαχωμε χρεοκοπησει.

  7. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 05/06/2010 10:03:25

    Tο μονο σωστο σε οσα γραφει το αρθρο ειναι οτι πιθανον ο Σαμαρας να μη θελει να φθασει στη κυβερνηση τωρα γιατι δεν εχει καποια λυση.
    Αν ηθελε τροπος να βαλει φωτια σε ολο το συστημα ΠΑΣΟΚ υπηρχε : με ανοιχτη καταγγελια του Παπανδρεου ως πρακτορα ξενων δυναμεων που κατεστρεψε την ελληνικη οικονομια.Οσο και να τον εβριζαν τα διατεταγμενα ΜΜΕ η φωτια θα εμπαινε.Αλλα ειπαμε δε θελει.
    Και κατι αλλο : Αν ξανατεθει θεμα Καραμανλη,εξεταστικων κλπ η ΝΔ οφειλει να απαιτησει να παραιτηθει ο Παπανδρεου απο την αμερικανικη ιθαγενεια για να λογοδοτησει στην ελληνικη Δικαιοσυνη για οσα διεπραξε και διαπραττει χωρις αναμιξη των ΗΠΑ.

  8. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 05/06/2010 10:05:39

    Yπομονή,μέχρι το συνέδριο της ΝΔ. Ο Αντώνης ξέρει.Λίγες μέρες μείνανε...

  9. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 05/06/2010 10:32:43

    "Πρώτον": Αν δεν θέλει ο κ. Σαμαράς να παλεύει "μόνος" του, ας καλέσει τον λαό. Οποιαδήποτε στιγμή. Αν και τώρα είναι πια ΠΟΛΥ αργά...Η ευκαιρίες νομίζω χάθηκαν.

    "Δεύτερο": Δεν ξέρω αν το "επικοινωνιακό" είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα της ΝΔ. Είναι όμως σίγουρα το ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ πρόβλημα του συστήματος. Της Επικοινωνιακής Δημοκρατίας. Που είναι Ολιγαρχία. Και έτσι γίνεται το μεγαλύτερο ΔΙΚΟ μας πρόβλημα.

    Νομίζω όμως ότι οι ευκαιρίες πέρασαν. Και τώρα η πλήρης καταστροφή μας αντικρύζει κατάματα.

    Φοβούμαι ότι περάσαμε την γραμμή. Καθυστερήσαμε. Δεν μπορεί πια να υπάρξει αντιστροφή. Κανείς δεν μπορεί να κάνει τίποτε. Ούτε ο κ. Σαμαράς ούτε κι εμείς.

    Πάμε για μετωπική.

    Και μακάρι ψεύτης να βγω.

    Θραξ Αναρμόδιος

  10. leste avatar
    leste 05/06/2010 10:33:58

    Ο Σαμαράς θέλει να θέσει ήπια πολιτική αντιπαράθεση σε λάθος στιγμή. Φανταστείτε το θέμα με τα ομόλογα να γινόταν με κυβέρνηση ΝΔ. Μέχρι και τα δισέγγονα θα έλεγαν για τη προδοτική κυβέρνηση υπέρ των κερδοσκόπων Και όμως ο τίτλος της ερώτησης άλλαξε στα ΜΜΕ την επόμενη στιγμή. Αλήθεια ο αρχηγός της ΝΔ δεν βλέπει δόλο όταν υπάρχει πάρτυ με τα ομόλογα ;

    • GreenHorses avatar
      GreenHorses @ leste 05/06/2010 12:34:37

      Δόλος χωρίς στοιχεία δεν λέγεται, ανικανότητα όμως λέγεται και παραλέγεται.

    • anonymous avatar
      anonymous @ leste 05/06/2010 13:51:12

      Έχει και η ΝΔ σκελετό από ομόλογα στη ντουλάπα.

  11. Ιάσων Κιανός avatar
    Ιάσων Κιανός 05/06/2010 11:54:45

    Αριστερά της Δεξιάς,

    συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Το συνυπογράφω.

    Ακριβώς αυτά έχω γράψει επανειλημμένα εδώ. Για να σωθεί η Πατρίδα ο Σαμαράς πρέπει να ηγηθεί ενός μεγάλου πλατιού Πατριωτικού κινήματος που θα συγκεντρώσει στις τάξεις του ότι καλύτερο διαθέτει ο Ελληνισμός και όχι να αναλώνει το προσωπικό του πολιτικό κεφάλαιο προσπαθώντας να βάλει σε τάξη και να ξανακάνει κόμμα ένα μαγαζί που είναι τελείως σάπιο όπως ακριβώς και το ΠΑΣΟΚ.
    Με τέτοιο μαγαζί, με τέτοια ιστορία μαγαζιού, δεν αντιλαμβάνεται ότι και να θέλει κάποιος να συμπαραταχθεί μαζί του, του είναι ηθικά αδύνατον;;; Πως να πάει να στεγασθεί πολιτικά σε αυτό το πράγμα και να λέει "κύριε Πρόεδρε" τον Μητσοτάκη, και "συναγωνιστή" τον Αλογοσκούφη, τον ...Κούλη, και τον Παναγιωτόπουλο;

    Όσον αφορά τα ΜΜΕ και την επικοινωνία του Σαμαρά με τον λαό, η ίδια η κινηματική φύση ενός Πατριωτικού κινήματος στο οποίο θα ηγείτο θα μπορούσε να δώσει τις λύσεις, διότι ως κίνημα θα μπορούσε να "μιλά" και να υλοποιεί ΜΕ τον λαό συγκεκριμένες δράσεις αντί να έχει ως μόνο δίαυλο με τον λαό έναν άχρωμο, άοσμο, και άγευστο εκπρόσωπο τύπου κρυμμένο μέσα στο ακριβό του μπλέιζερ...
    Όπως επίσης θα μπορούσε να αξιοποιήσει σε τεράστιο βαθμό τις δυνατότητες του διαδικτύου, που ούτε αυτό κάνει.

    Είχα γράψει εδώ κάποιες συγκεκριμένες προτάσεις για κινηματικές πρωτοβουλίες του Σαμαρά που θα μπορούσαν να απαντούν στα σημερινά καυτά προβλήματα του πολίτη, θα έδιναν ένα πολύ σαφές ιδεολογικό στίγμα μέσα από έργα, και θα τον αναδείκνυαν ως λαϊκό ηγέτη.

    Δυστυχώς, τα γεγονότα τρέχουν, η Ελλάδα χάνεται, κάθε μέρα τα πράγματα γίνονται και πιο τραγικά, και αυτή η ...απάθεια, χαλαρότητα, και ηρεμία του Σαμαρά μου γεννά σοβαρά ερωτηματικά για την πολιτική του...

    Να το πω στα ίσια και καθαρά αδέλφια:

    Δεν μου δίνει την εντύπωση ανθρώπου που έχει συναίσθηση ότι η Ελλάδα χάνεται, και ότι ο ίδιος οφείλει ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΓΗ ΚΑΙ ΟΥΡΑΝΟ για να την σώσει. Δεν μου δίνει την εντύπωση ότι καίγεται όπως εσείς και εγώ.

    Περισσότερο μου δίνει την εντύπωση ότι κάθεται σε μια αίθουσα αναμονής περιμένοντας την φθορά του ΠΑΣΟΚ, ώστε να έρθει η σειρά του κάποτε να γίνει και αυτός Πρωθυπουργός διαχειριζόμενος τα ερείπια μιας χώρας που πρακτικά δεν θα υπάρχει. Μου δίνει την εντύπωση ότι νοιώθει σαν πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος του Λουξεμβούργου, χαλαρός και ήρεμος λες και όλα βαίνουν καλώς.

    Αρχίζουν πλέον να προκύπτουν ερωτήματα για θέματα που δεν μπορούν πια να φορτώνονται στη ΝΔ ως κόμμα, αλλά προσωπικά στον Σαμαρά και τους στενούς του συμβούλους. Το λέω αυτό διότι εδώ γράφεται συχνά μια γνωστή επωδός που εν ολίγοις μας λέει:

    "Καθίστε στον καναπέ και περιμένετε, κάποτε ο Σαμαράς θα βάλει τάξη στο κόμμα του και τότε θα δείτε, και θα τρίβετε τα μάτια σας κλπ"

    προσπαθώντας να φορτωθεί η σημερινή απραξία του Σαμαρά αποκλειστικά και μόνον στη ΝΔ ως κόμμα.

    - Του έφταιγε η ΝΔ ως κόμμα ότι η κομπίνα στην Τράπεζα της Ελλάδας με το Τ+10 γινότανε από τον προηγούμενο Νοέμβριο καταστρέφοντας την οικονομία της χώρας και ο Σαμαράς για να κάνει μια επερώτηση χρειάστηκε 7 (ΕΦΤΑ) μήνες;;;;;

    - Είναι τυχαίο ότι ακόμη και αυτή η χλιαρή επερώτηση έγινε αφού είχε επιτευχθεί ο στόχος της καταστροφής της οικονομίας της χώρας και άρα δεν θα μπορούσε να έχει κανένα πρακτικό όφελος;;;;

    - Τιμά τον Σαμαρά το γεγονός ότι το θέμα το ανέδειξαν και το έφεραν πρώτοι στην Βουλή βουλευτές του ΠΑΣΟΚ, και αυτός σύρθηκε από πίσω τους σας ουρά;;;;

    - Είναι αρχηγός της ΝΔ κάπου 6-7 μήνες και δηλώνει ότι πρώτο του μέλημα είναι η Πατρίδα. Του έφταιγε η ΝΔ ως κόμμα ότι όλο αυτό το διάστημα δεν πήγε ένα ταξίδι έστω μιας ημέρας σε ένα ακριτικό νησί μας, συμβολικά ρε αδέλφια, να αγκαλιάσει τους ακρίτες αδελφούς μας και να στείλει το έμπρακτο μήνυμα ότι εδώ είναι Ελλάδα;;;;
    Τόσο δύσκολο είναι πια να ξεκολλήσει κάποιος από το κράτος των Βορείων προαστίων;;;;

    Ως απλός πολίτης παρακολουθώντας στενά τις πολιτικές εξελίξεις αυτό που έχω να θυμάμαι από την ΝΔ από τότε που εκλέχθηκε ο Σαμαράς είναι... δηλώσεις.

    "Για το τάδε θέμα η ΝΔ δήλωσε...",
    "ο εκπρόσωπος τύπου της ΝΔ δήλωσε..",
    "ο κύριος Σαμαράς έκανε την ακόλουθη δήλωση..".

    Την ώρα που καίγεται το πελεκούδι στην χώρα η ΝΔ κάνει απλά ...δηλώσεις λες και ζει στο δουκάτο του Λιχνεστάιν....

    Εύχομαι ολόψυχα να κάνω σε όλα λάθος. Αλλά δυστυχώς δεν μπορώ να κλείνω τα μάτια μου σε γεγονότα και να κάνω ότι δεν τα βλέπω. Αυτό το κουσούρι του κομματισμού να βλέπουμε τα πράγματα με κομματικά γυαλιά το πληρώνουμε ήδη πολύ ακριβά ως χώρα και ως λαός. Μέχρι εδώ. Καιρός να γίνουμε ελεύθερα σκεπτόμενοι πολίτες. Ίσως έτσι μας σεβαστούν ή και μας φοβηθούν περισσότερο ώστε να μην χαθεί και η ελπίδα να σωθεί αυτός ο τόπος. Ελπίζω να προλάβουμε και να μην χαθούμε στα αποκαΐδια του...

    Το δουκάτο της Κιφισιάς ακούει;;;

    • Κ.Τ. avatar
      Κ.Τ. @ Ιάσων Κιανός 05/06/2010 12:24:13

      +1000

    • Γιαννης 3 avatar
      Γιαννης 3 @ Ιάσων Κιανός 05/06/2010 12:47:47

      Το Τ+3>Τ+10 το ενεδειξε πρωτος ο Μιχαλος σε εκπομπη του Χ'λαλακη απο δημοσιευμα του ΕΤ.
      Στο ασφαλιστικο ο υπνος ειναι τοσο βαθυς που ο ΛΟβερδος εχει γινει' μονομαχος'.
      ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ.......

      Συμφωνω απολυτα με το αρθρο.....

      • Ιάσων Κιανός avatar
        Ιάσων Κιανός @ Γιαννης 3 05/06/2010 16:52:47

        Αγαπητέ Γιάννη,

        στο άρθρο προφανώς όταν λέω ότι το θεμα του Τ+3>Τ+10 το ανέδειξαν πρώτοι οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ εννοώ ανάδειξη του στη βουλή με επερώτηση.

        Γενικά όμως μιλώντας το θέμα το ανέδειξαν πρώτα τα blogs !!!! όπου το διάβαζα εδώ και μήνες, και απορούσα πως δεν το έχουν τσιμπίσει δημοσιογράφοι και πολιτικοί... και να γίνει της πόπης...

        Μετά από ένα διάστημα όπου το θέμα έπαιζε στα blogs, και εδώ συμφωνώ μαζί σου, πράγματι στη τηλεόραση το ανέφερε πρώτη φορά ο Μίχαλος στην εκπομπή του Χατζηλαλάκη.

        Εκεί μου έχει μείνει αξέχαστη η εικόνα της απίστευτης υποκρισίας τους, ολων που είχε στο πάνελ ο Χ'λαλάκης. Μόλις άκουσαν την καταγγελία του Μίχαλου όλοι με μία φωνή άρχισαν τάχαμου να εκλπήσονται...

        ΑΠΑΠΑ !!! Μα τι λέτε κύριε Μίχαλε, αυτό είναι εθνική προδοσία !!! Πρέπει αύριο κιόλας να επέμβει εισαγγελέας, τρομερό, τρομερό !!!

        Λέω και εγώ ο αφελής, αύριο θα γίνει χαμός στα παράθυρα με το θέμα...

        Αμ δε !!!!!!! Μούγκα στη στρούγκα αγαπητέ Ιωάννη !!! Μούγκα όλα τα κωλοκάναλα !!! Μόλις πέσανε τα τηλέφωνα από τα πουλημένα αφεντικά τους η ...Εθνική προδοσία και το ...τρομερό τρομερό έγιναν ασήμαντη είδηση που δεν αξίζει να αναφερθεί !!!

        Μεγάλε ΧΑΤΖΗΛΑΛΑΚΗ που τα λες όλα και τα δείχνεις όλα !!!

        Γι αυτό εδώ και καιρό δεν βλέπω πια τις ειδήσεις τους, τους σιχαίνομαι πλέον !!! Κάθε μέρα ξεβρακώνονται μόνοι τους όλο και περισότερο!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Ιάσων Κιανός 05/06/2010 13:28:19

      Πολύ σωστός. Άλλο αποφυγή του λαϊκισμού, άλλο διστακτικότητα. Δεν τραβάει η ΝΔ, είναι κόμμα γερασμένων βουλευτών άλλης εποχής.

    • Πολίτης Χώρας Περιωρισμένης Εθνικής Κυριαρχίας avatar
      Πολίτης Χώρας Περιωρισμένης Εθνικής Κυριαρχίας @ Ιάσων Κιανός 06/06/2010 20:59:56

      Κύριε Κιανέ,

      Γράφετε: " Είναι αρχηγός της ΝΔ κάπου 6-7 μήνες και δηλώνει ότι πρώτο του μέλημα είναι η Πατρίδα. Του έφταιγε η ΝΔ ως κόμμα ότι όλο αυτό το διάστημα δεν πήγε ένα ταξίδι έστω μιας ημέρας σε ένα ακριτικό νησί μας, συμβολικά ρε αδέλφια, να αγκαλιάσει τους ακρίτες αδελφούς μας και να στείλει το έμπρακτο μήνυμα ότι εδώ είναι Ελλάδα;;;;
      Τόσο δύσκολο είναι πια να ξεκολλήσει κάποιος από το κράτος των Βορείων προαστίων;;;;".


      Συμφωνώ με το άρθρο σας και την συγκεκριμένη παράγραφο. Και προσθέτω: Ούτε ένα ταξίδι στην Θράκη, που ειδικά αυτή την περίοδο δοκιμάζεται από την ανεργία, φτώχεια, την δράση του προξενείου, τις δράσεις του υπουργείου (τέως) εθνικής παιδείας σχετικά με την εκπαίδευση των Πομάκων και Ρομά, τις διώξεις της δασκάλας κ. Χ. Νικοπούλου,τους σχεδιασμούς του¨"Καλλικράτη" και πολλά άλλα.
      Επρόκειτο να πάει ο κ. Σαμαράς στην Κομοτηνή, αλλά ανέβαλε το ταξίδι λόγω των εκτάκτων γεγονότων προσφυγής της χώρας στο ΔΝΤ. Έπρεπε όμως αμέσως μετά να επισκεφθεί την Θράκη και να μιλήσει με τον κόσμο.
      Να εξηγήσει στον κόσμο την καταστροφική πολιτική του γαπ.

      Δυστυχώς, και μακάρι να κάνω λάθος, και εμένα δεν μου δίνει την εικόνα ανθρώπου που συναισθάνεται ότι η Πατρίδα χάνεται κάθε λεπτό που περνάει.

      Τα σύνορα του κρατιδίου των βορείων προαστείων, φαίνεται ότι είναι ...αδιαπέραστα.

  12. Γιαννης 3 avatar
    Γιαννης 3 05/06/2010 11:56:49

    Παιδια μην βιαζεστε η παραταξη πρεπει να καθαρισει με τα βαριδια πρωτα και μετα βλεπουμε.
    Ελπιζω να μην εχει γινει καμια συμφωνια για ισοφαρηση της διαφανειας βαζοντας στην ζυγαρια το σκανδαλο της ΖΗΜΕΝΣ(3ο μεγαλυτερο οικονομικο στην νεοτερη ιστορια) με το Βατοπεδι(αερας κοπανιστος),γιατι εαν παιζει αυτο το σεναριο θα γινει χαμος......
    Ο πολεμος με το ΠΑΣΟΚ και τα ΜΜΕ πρεπει να ειναι ολομετωπος και σκληρος.

    ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ:ΝΑΤΟ-ΕΟΚ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΑΝΑΝ-ΒΟΥΚΟΥΡΕΣΤΙ-ΡΩΣΙΑ-ΚΙΝΑ

  13. blue nile avatar
    blue nile 05/06/2010 11:58:48

    Στο αφιλόξενο και άγονο τοπίο που έχει δημιουργηθεί στα ΜΜΕ για τον Αντώνη Σαμαρά και τη ΝΔ επιβεβλημένη είναι η ανάληψη πρωτοβουλιών που ίσως καταφέρουν να ομαλοποιήσουν την κατάσταση.

    1) Εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου. Αυτό θα περιλαμβάνει:
    α) Πλήρη περιγραφή και ανάλυση του φαινομένου και τη σχέση του με τις υπόλοιπες πτυχές του κοινωνικού βίου τότε και τώρα. Δηλαδή να κάτσουν να μελετήσουν την εξέλιξη της μονομερούς έκφρασης των διαπλεκομένων ΜΜΕ υπέρ της μιας πλευράς.
    Η μίνι ιστορική διαδρομή θα βοηθήσει στο να αποσαφηνιστεί πρώτα η μεθοδολογία και μετά να καταμετρηθούν τα όποια επικοινωνιακά οφέλη.
    Η γνώση που θα προκύψει είναι πολύτιμη και θα συμβάλει σε αποφυγή μελλοντικών αιφνιδιασμών.
    β) Καταγραφή των όποιων προσπάθειων αντίδρασης όταν αυτές υπήρχαν. Αποτίμηση της επίδρασης που είχαν θετικής ή αρνητικής.
    γ) Κατάθεση συγκεκριμένων προτάσεων οι οποίες λαμβάνοντας υπόψιν τα δεδομένο εχθρικό περιβάλλον θα μπορούν να βοηθήσουν είτε στην αναστροφή του κλίματος είτε σε μείωση της απήχησης που έχουν οι αντίπαλες μεθοδεύσεις. Εχει ξαναγραφεί και εδώ η έξυπνη ταχτική του Ομπάμα που με επικοινωνιακά τρικ κατάφερε να ακούγεται και η δική του φωνή όταν υπήρχε σαφή εύνοια του τύπου υπέρ της Χίλαρυ. Κάτι θα θυμάστε για τον ελληνικής καταγωγής εκπρόσωπο του που με χιούμος και οξυδέρκεια έβαζε τα πράγματα στη θέση τους.
    2) Στροφή στις νέες τεχνολογίες
    Όσο πιο γρήγορα και όσο πιο πολύ τόσο το καλύτερο. Μέρα με τη μέρα όλο και περισσότεροι πολίτες επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση τους το ίδιο διαδίκτυο που πρόσφερε τα μέγιστα για την θριαμβευτική νίκη στις εσωκομματικές εκλογές.
    Αυτή η στροφή πρέπει να συμπεριλάβει από συνεντεύξεις του Σαμαρά σε μπλοκς μέχρι τη συμμετοχή σε αυτά κορυφαίων κομματικών στελεχών.
    Από εκεί και πέρα επιβεβλημένη είναι η δημιουργία μιας ομάδας ανθρώπων που θα επισκέπτονται τις πιο γνωστές ιστοσελίδες και με σαφήνεια, απλότητα και ευρηματικότητα που θα εναρμονίζει τις τοποθετήσεις τους στο προφίλ του κάθε μπλοκ, θα προσπαθεί να γνωστοποιεί τις θέσεις του κόμματος και να αμύνεται της καθοδηγούμενης απαξίωσης.
    3) Δημιουργία βασικής και ευδιάκριτης επικοινωνιακής γραμμής που θα προβάλουν οι συνεντευξιαζόμενοι ή μετέχοντες σε τηλεοπτικά πάνελ σχολιαστές.
    Λίγη εκπαίδευση δε βλάπτει πολλοί έχουν βαρεθεί να βλέπουν τα πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ να μη μπορούν να υπερασπιστούν βασικές αρχές και προτάσεις του Σαμαρά.
    4) Σύμφωνα με στατιστικές σχεδόν ο ένας στους δύο πολίτες δεν διαβάζει ούτε ένα βιβλίο ή μια εφημερίδα το χρόνο αλλά παρακολουθεί δύο με τρεις ώρες τηλεόραση κάθε μέρα. Ο τηλεοπτικός χρόνος που αφιερώνεται στον Σαμαρά είναι ελάχιστος και η επιλογή του τι θα ακουστεί από τα λεγόμενα του θα αποτελεί πάντα προνόμιο των καναλιών. Ακόμα όμως και με αυτά τα αρνητικά δεδομένα αφήνονται περιθώρια για επικοινωνία. Επανάληψη μήτηρ πάσης μαθήσεως, αφού δεν απάντησε ο ΓΑΠ στη βουλή να διατυπώνεται το ερώτημα ξανά και ξανά στις δηλώσεις.

    Τέλος παραγωγή θορύβου ειδικότερα σε μια χρονική στιγμή που η κυβέρνηση μπάζει από παντού. Ανελέητο σφυροκόπημα. Το μέλλον θα ανήκει πάντα στους θορυβοποιούς.

    Καλή τους τύχη.

  14. donaE avatar
    donaE 05/06/2010 12:05:12

    Το θεμα ειναι οτι και να θελει,θα τον προλαβει καμια μοινωνικη εκρηξη και μετα θα χασει την ευκαιρια να ηγηθει σε κατι τετοιο.Αριστερε δεξιε,ετσι δεν αρχιζουν τα κινηματα;

  15. http://neotera.wordpress.com avatar
    http://neotera.wordpress.com 05/06/2010 12:38:04

    Μήπως θα μπορούσαμε να πούμε πως το παιχνίδι είναι σικέ πάντα ανάμεσα στους "μονομάχους" και να πάμε για άλλα ? Γιατί τι εξυπηρετεί η δημοσιότητα και η δημοσιογραφία όταν έρχονται εκ των υστέρων. Ο Σαμαράς αν ήθελε θα μπορούσε να σταματήσει την καταστροφή πριν ολοκληρωθεί. Το γνώριζαν στη ΝΔ από την πρώτη στιγμή πως το Τ3 έγινε Τ10 και γίνεται της ... πόπης με την υποτιμητική κερδοσκοπία ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟΥΣ πράγμα που εκτινάσει τα σπρεντς επειδή αυξάνει την επικινδυνότητα και αδυνατούμε να δανειστούμε άρα οδεύουμε προς ΔΝΤ κι ο γιωργάκης κάνει τον ντελάλη στους "κερδοσκόπους", αλλά δεν κούνησαν το δαχτυλάκι τους...

  16. V for Ventouza... avatar
    V for Ventouza... 05/06/2010 12:40:00

    οι συμμαθητές παίζουν καλά τον ρόλο τους...
    δεν ειναι τυχαίο οτι ο ένας κυβερνά κι ο άλλος αντιπολιτεύεται...
    το δίδυμο της συμφοράς!
    ελπίδα καμία απο κανέναν δυστυχώς...
    απλά περιμένουμε το πότε θα γίνει η κοινωνική έκρηξη και η τρομοκρατία της αναρχίας να επικρατήσει...
    το θέμα είναι να έχουμε τις λιγότερες το δυνατό απώλειες σε όλα τα επίπεδα...
    βιώνουμε μια βίαια μετάβαση δυστυχώς, ενώ θα μπορούσε να γίνει τελείως αναίμακτα...

  17. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 05/06/2010 12:43:48

    Πόσοι βουλευτές από τα καμάρια μας, έχουν αποφασίσει να συγκρουστούν με τα συμφέροντα;
    Πόσοι; Αριθμητικώς παρακαλώ.
    Πόσοι δημοσιογράφοι, τιμούν το λειτούργημά τους και κάνουν ενοχλητικές ερωτήσεις σε κυβερνητικά στελέχη;
    Αριθμητικώς.
    Υπάρχουν ορισμένοι που γράφουν άρθρα σε έντυπα και blogs. ΄Πόσοι κάνουν τις ίδιες ερωτήσεις, δια ζώσης;
    Έχει κανείς την εντύπωση, χωρίς καθόλου να τον δικαιολογώ,ότι ο Σαμαράς, μπορεί μόνος να τσακίσει το πιο διεφθαρμένο σύστημα πληροφορίας, από καταβολής Δημοκρατίας(;);
    Τομεάρχες η ΝΔ, έχει;
    Κανονικά ο τομεάρχης ασφάλιστικών, θα έπρεπε να έχει βάλει κάτω τον Λοβέρδο και να τον χτυπάει σαν χταπόδι.Ο τομεάρχης υγείας την Ξενογιαννακοπούλου, θα έπρεπε να την έχει κάνει να αλλάξει χώρα.Ο τομεάρχης...ο τομεάρχης...
    Η ΝΔ; ποια είναι η ΝΔ, σήμερα; Πιο πολύ ακούγονται και αναπαράγονται τα άρθρα του ΑNTINEWS, παρά η γραμμή του κόμματος(?).
    Βρισκόμαστε ,αν όχι σε προεκλογική περίοδο, τουλάχιστον σε κρίσιμη οικονομική κατάσταση, σωστά; Οι συνεντεύξεις τύπου, είναι πολύ δύσκολες να γίνουν; Οι παρεμβάσεις στα blog;
    Αβρή αντιπολίτευση; Ο Σαμαράς, 5- 6 συνεργάτες, το ΠΑΜΕ και μερικές συνιστώσες του Σύριζα...Αυτή είναι η αντιπολίτευση σήμερα στην λαίλαπα...
    Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

    ΥΓ: Θα δίνω καθημερινά συγχαρητήρια στην σύνταξη του χώρου, αν και μερικές φορές διαφωνούμε, γιατί είναι πολύ ευγενικοί...

  18. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 05/06/2010 12:57:20

    Τα «επικοινωνιακά» όπλα επιστρατεύονται, όταν εκλείπουν οι πολιτικές προτάσεις.

    Οι πολιτικές προτάσεις οφείλουν , πρωτίστως, να αφορούν άμεσα την απτή καθημερινότητα. Από την καθημερινότητά του κρίνει ο πολίτης και τροφοδοτεί με στατιστικά στοιχεία τις περίφημες δημοσκοπήσεις. Τις δημοσκοπήσεις περί των ευήμερων πλασματικών εντυπώσεων. Τις δημοσκοπήσεις, που τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ αξιοποιούν, για να ανεβοκατεβάζουν πρόσωπα, κόμματα και κυβερνήσεις, ανάλογα με τα συμφέροντά τους.

    Οι πολιτικές προτάσεις, ώφειλαν, να είναι «πολιτοκεντρικές». Αντίθετα, στις μέρες μας, είτε απορρέουν από τις ανάγκες της «αγοράς» γενικότερα, είτε απορρέουν από το στενό συμφέρον πολιτικών διαπλεκομένων συμμοριών. Και στις δύο περιπτώσεις, η ταύτιση είναι προφανής, η περιθωριοποίηση του πολίτη μέγιστη και το αδιέξοδο των προτάσεων προφανέστερο. Ο πολίτης αποτελεί το φόντο στην εικόνα κι όχι το κυρίως θέμα.

    Οι πολιτικές προτάσεις, που εκπροσωπούν τις ανάγκες της αγοράς, των επιχειρήσεων δηλαδή, χρειάζονται διαχειριστές κι όχι εμπνευσμένους δυναμικούς πολιτικούς. Η παιδεία, τα νοσοκομεία, το περιβάλλον, ο πολιτισμός αντιμετωπίζονται στυγνά σαν εμπορεύσιμα είδη και μόνο. Είτε δηλαδή μιλάμε για ένα απορρυπαντικό, είτε για ένα σχολείο, ακολουθούμε το ίδιο, επιτυχημένο κατά τον επενδυτικό σύμβουλο, marketing plan μιάς επιχείρησης.

    Δεν θέλουμε άλλο μικρονοικούς διαχειριστές επιχειρήσεων και πολυκατοικιών, που καυγαδίζουν για την επικοινωνιακή στρατηγική, την τοποθέτηση τους προιόντος στα ράφια και την είσπραξη των κοινοχρήστων.

    Κάποιοι απαισιόδοξοι σημαντικοί διανοούμενοι, ομολογούν, ότι ίσως βιώνουμε τη δύση του Ελληνισμού. Αν κρίνουμε μάλιστα, από την συστηματοποιημένη πλέον υποβάθμιση της Ελληνικής παιδείας, την μουσειακή αντιμετώπιση του πολιτισμού, την οικονομικά αξιοποιήσιμη αντιμετώπιση του ελληνικού τοπίου, που βιώνουμε σήμερα, ίσως και να πειστούμε.

    Ομως, υπάρχει κι ο Αντώνης Σαμαράς στην πολιτική ζωή αυτού του τόπου. Κι από εκείνον περιμένουμε αντιπαράθεση δυναμική, με νέες προτάσεις, μέσα στα πλαίσια του Κοινωνικού φιλελευθερισμού, που εκείνος μας υποσχέθηκε στην ομιλία του στο Γουδί, που θα ξεκινάνε από τον πολίτη και θα καταλήγουν σαν όφελος πάλι στον Ελληνα πολίτη.

    Αντώνη κάνε κάτι τώρα!!!

  19. Greg avatar
    Greg 05/06/2010 13:21:29

    Εδώ και οκτώ μήνες γίνεται από την κυβέρνηση ΓΑΠ-ΠΑΣΟΚ μία επιχείρηση ψυχολογικής προσαρμογής της ελληνικής κοινωνίας στην εκκολαπτόμενη νέα κατάσταση, αυτήν της χρεοκοπίας. Τα κόμματα και οι πολιτικοί αρχηγοί αυτό το γνωρίζουν, χωρίς να έχουν καμία διάθεση αποτροπής (ίσως δεν υπάρχει και δυνατότητα;) παρά μόνο προσπαθούν για την δική τους διάσωση και την επανατοποθέτησή τους στο νέο σκηνικό. Η εκλογή Σαμαρά στην ηγεσία της ΝΔ, αναμενόμενη για μένα από την πρώτη στιγμή και σίγουρη μετά την ομιλία του στο συνέδριο, όπου κατέθεσε πλήρες ιδεολογικό μανιφέστο, κατατροπώνοντας ένα άλογο κούρσας στην επικοινωνία, την φοβερή και τρομερή Ντόρα, δεν άλλαξε τελικά τίποτα. Ο δικομματισμός εξακολουθεί να βρίσκεται σε αγαστή συνεργασία. Η ομιλία Σαμαρά στην Βουλή για τα ομόλογα έφτανε στα όρια του χαριεντισμού, ενώ ο ΓΑΠ φώναζε κιόλας!!! Γιατί; Ουδείς αμφιβάλλει, πιστεύω, για τις διανοητικές, πολιτικές ικανότητές του, για την δυνατότητά του στα "προφορικά". Και μάλιστα με αντίπαλο τον ΓΑΠ!!! Δεν είναι προφανής η συμπαιγνία;

  20. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 05/06/2010 13:27:44

    Eίναι εκπληκτική αυτή η διαφορά φάσης πάντως. Δε γνωρίζω αν έχει συμβεί και άλλες φορές στην παγκόσμια ή στην ελληνική ιστορία, μια βάση ενός κόμματος ή ενός πολιτικού φορέα, όπως θέλετε πείτε το, να έχει φύγει πολύ πιο μπροστά και να εκλιπαρεί για πολλοστή φορά από φόρα να ανοίξει το βήμα του ο ηγέτης για να προηγηθεί αυτής.

    Από την άποψη αυτή τα συγχαρητήρια αξίζουν στον απλό κόσμο της νδκρατίας που συμμετέχουν σε όλες τις διαδικασίες του κόμματός τους.

    Με αστική αβρότητα μάχες δεν κερδίζονται πάντως.

  21. mara avatar
    mara 05/06/2010 13:41:19

    Με καθαρά αντικειμενικά κριτήρια, είναι ολοφάνερο ότι ο Σαμαράς δεν θέλει να συγκρουστεί. Δεν θέλει οξύτητα. Η αντιπολίτευση που γίνεται, στην καταστροφικότερη κύβερνηση που έχουμε δεί τουλάχιστον μεταπολιτευτικά, είναι τόσο ήπια που δεν μπορεί να μην προβληματίζει.
    Ο κόσμος το αντιλαμβάνεται και διερωτάται. Δεν είναι ηλίθιος. Και εννοώ τον κόσμο που στήθηκε ατελείωτες ώρες στις 29/11 να τον ψηφίσει γιατί πίστεψε σ΄αυτόν. Αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά...
    Βλέπουμε να γίνονται τερατώδη πράγματα από την κυβέρνηση, βλέπουμε να διαλύεται κυριολεκτικά η χώρα σε όλα τα επίπεδα και η Ν.Δ. αρκείται μόνο σε δηλώσεις (όπως λέει και ένας σχολιαστής παραπάνω) και σε πολλά "θα", του τύπου, "όταν θα γίνουμε κυβέρνηση θα... καταργήσουμε το ένα, θα... καταργήσουμε το άλλο".
    Η ουσία όμως είναι γιατί δεν συγκρούεται??? Τί συμβαίνει???
    Γιατί σίγουρα κάτι συμβαίνει.
    Ή ήταν εντελώς απροετοίμαστος για την αρχηγία και τα έχει ελαφρώς χαμένα, ή δέχεται αφόρητες πιέσεις από το σύστημα και για κάποιους λόγους (που μόνο εκείνος ξέρει) έχει λυγίσει...
    Άν δεν είναι τίποτα από αυτά, δεν ξέρω τί άλλο μπορεί να συμβαίνει που τον κάνει να είναι τόσο χλιαρός ώστε να αφήνει τον ΓΑΠ να συνεχίζει το καταστροφικό του έργο.
    Έχει τον κόσμο μαζί του. Τον εξέλεξε με απίστευτο πείσμα η βάση του κόμματος κόντρα σε όλα τα προγνωσικά, και αφήνει την ελπίδα του κόσμου έτσι ξεκρέμαστη??? Για πόσο??? και γιατί???
    Ιδού πεδίον δόξης λαμπρό Αντώνη για την υπέρβαση.
    Όχι υπέρβαση μόνο στα λόγια...

    Υ.Γ

    Ξέρω την προσωπικότητα που διαθέτει ο Αντώνης, γι΄αυτό και όλα αυτά που γίνονται τα θεωρώ ακατανόητα. Εκτός και αν, αντιλήφθηκε τώρα που μπήκε στο χορό ότι οι πλάτες του δεν μπορούν να σηκώσουν τέτοιο ιστορικό βάρος, για πολλούς και διάφορους λόγους....

    • donaE avatar
      donaE @ mara 05/06/2010 14:15:48

      Μαλλον ειναι θεμα χαρακτηρα.Αλλα παλι να συγκρουστει και να πει τι εναλλακτικα,μια μεγαλη αλλαγη θα τον εκανε να χασει τον χωρο του.
      Με δανεικα υλικα τι φαγητο να μαγειρεψεις.

      • χελιδόνι avatar
        χελιδόνι @ donaE 05/06/2010 14:27:20

        Το γευστικότερο πιάτο περιλαμβάνει γεύσεις από αγνά κι αναγνωρίσιμα υλικά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ mara 05/06/2010 14:55:05

      Αγαπητή μου Mara,

      Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω μαζί σου.

      Το πρόβλημα του Σαμαρά, δεν είναι να συγκρουστεί με τον Παπανδρέου, ούτε και έχει πρόβλημα να το κάνει.

      Οι μάχες που δίνονται άκαιρα και υπό την πίεση των γεγονότων συχνά δεν έχουν θετική έκβαση.

      Γνώρισμα του ηγέτη είναι να αποφασίζει αυτός πότε θα δοθεί η μάχη και όχι όταν φωνάζει το στράτευμα.

      Το ζήτημα είναι όταν θα ξεκινήσει αυτή η αντεπίθεση, πρέπει να υπάρχει σχέδιο για την επόμενη μέρα (χθές δήλωσε ότι ετοιμάζει ολοκληρωμένη πρόταση εξόδου της χώρας από την κρίση), επιτελείο και στελέχη.

      Ας μη γελιόμαστε, το ΠΑΣΟΚ δεν έχει ακόμα καταρρεύσει και η Ν.Δ. δεν έχει συσπειρωθεί.

      Θεωρώ, ότι με τη χθεσινή του παρέμβαση, οριοθέτησε το πεδίο αντιπαράθεσης και αυτό θα είναι οι κυβερνητικοί χειρισμοί στην οικονομία.

      Επεται συνέχεια.

      Ιts going to be a long an interesting ...Ιndian Summer!

      • mara avatar
        mara @ Κώστας Ροδινός 05/06/2010 15:49:45

        Κώστα, εύχομαι ολόψυχα να είναι έτσι τα πράγματα όπως τα γράφεις. (πάντα όταν σε διαβάζω παίρνω τα πάνω μου...)
        Ωστόσο παρά την θετική ψυχολογική επίδραση που μου ασκείς, θα μου επιτρέψεις να έχω κάποιες επιφυλάξεις και αυτό γιατί, μέχρι στιγμής, αυτή που βλέπουμε δεν είναι αντιπολίτευση. Ο κόσμος άλλη αντιπολίτευση περίμενε από τον Σαμαρά.
        Φοβάμαι πως υπολογίζει πολύ παραπάνω από ότι πρέπει τις κινήσεις του, (σε αντίθεση με τις δηλώσεις... του) προφανώς από τις διάφορες πιέσεις που δέχεται και από φόβο, μην κάνει σοβαρά λάθη που θα του στοιχίσουν ακριβά. Το αποτέλεσμα όμως είναι, να καθυστερεί πολύ, να επαναλαμβάνεται συνέχεια και ο κόσμος να έχει αρχίσει να τον χαρακτηρίζει διστακτικό και άτολμο.
        Το "στράτευμα" Κώστα, έχει ήδη αρχίσει να κουράζεται γιατί έχει φύγει πιό μπροστά από τον "στρατηγό" όπως πολύ σωστά το διατύπωσε το Αλλενάκι και πιστεύω ότι το έχεις αντιληφθεί και εσύ αυτό.
        Άντε να δούμε ως πότε θα περιμένουμε...

        Υ.Γ.
        Από τον Σπάρτακο κανένα νέο??? Που είναι ο Ποιητής μας???
        Να μας γαληνέψει λίγο...

      • Nancy avatar
        Nancy @ Κώστας Ροδινός 05/06/2010 21:56:03

        Νομίζω οτι σε όλους λείπει ο Σπάρτακος. Είναι αναγκαίο να δωθεί μια αμοιβαία εξήγηση, γιατί απο τέτοιους φίλους αγαπάς και την ποίηση. Ετσι δεν είναι? Προσωπικά εμένα δεν με αφορά τίποτε άλλο, αλλα μας ΛΕΙΠΕΙ. Το ζητάμε όλοι οι φίλοι του.

  22. Δημήτρης Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτρης Κοκκαλάκης 05/06/2010 14:26:04

    Το άρθρο απηχεί την κατάσταση. Η εικόνα από την χθεσινή συζήτηση στην Βουλή αδίκησε την Νέα Δημοκρατία και τον Αντ. Σαμαρά. Από την μία πλευρά είχαμε έναν πολιτικό - πρωθυπουργό, μάλιστα - με χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπή στάση ("θα μας πάρουν όλους με τις πέτρες" διατυμπάνιζε ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, και έδινε την εντύπωση, οτι ανακουφισμένος βρήκε σ΄ αυτήν την κραυγή του συρμού σωσίβιο, σαν να σκεφτόταν εκείνη την στιγμή: αφού μαζύ με εμένα θα πάρουν και τους άλλους με τις πέτρες, τουλάχιστον... θα σωθούν τα προσχήματα). Η δε διαφυγή του στα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων, ενώ η συζήτηση ήταν γιά την κερδοσκοπία των τελευταίων μηνών επί των "δανειστικών" ομολόγων του δημοσίου, εκτός από αναξιοπρεπής, ήταν και αστεία: Σαν να σε καταπτύουν και συ να λές "βρέχει".
    Η παρουσία του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και αξιοπρεπής ήταν και σωστή στην ουσία των επιχειρημάτων, καθ΄ ό αφορά την ερώτηση. Πλην όμως, έδωσε την αίσθηση οτι ήταν αλυσιτελής. Νομίζω, οτι υπάρχει χώρος οι ομιλίες του Προέδρου να γίνουν περισσότερο αποτελεσματικές χωρίς να κατεβούν σε επίπεδο. Η εικόνα των τοποθετήσεων του Αντ. Σαμαρά έναντι του Παπανδρέου έχει έντονο το στοιχείο της συμπληρωματικότητας και της "αιτητικότητας". Οτι, δηλαδή, προσπαθεί να κάνει καλύτερη την κυβέρνηση, με άλλα λόγια να βάλει μυαλό στον Παπανδρέου. Αν πράγματι αυτό προσπαθεί και πιστεύει, τότε πλανάται πλάνη μεγάλη και όταν το καταλάβει θα είναι πολύ αργά. Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ της Αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Δημοκρατικό Πολίτευμα. Ρόλος της Αξ. Αντιπολίτευσης δεν είναι να κάνει καλύτερη την Κυβέρνηση διά συμβουλών και παρακλήσεων να συμμορφωθεί. Πρώτον γιατί η κυβέρνηση δεν πρόκειται να γίνει καλύτερη επειδή της επισήμανε τα λάθη η αντιπολίτευση: Τα λάθη της κυβερνήσεως - κάθε κυβερνήσεως - γεννιώνται κυρίως στο εσωτερικό του πολιτικού φορέα της (εδώ πασοκ) από ιδεολογικούς λόγους ή από κακές πολιτικές συνήθειες δεκαετιών. Οπότε, κατά τον σχηματισμό των πολιτικών αποφάσεων της κυβερνήσεως, το κακό εσωτερικό (που είναι μαζικό, ζωτικό γιά τις εκλογές και την νομή της εξουσίας και άρα ισχυρότατο) θα επικρατεί πάντα από την καλοπροαίρετη συμβουλή του αντιπάλου - Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (και ο καιρός σιγά σιγά θα περνάει). Δεύτερον επειδή στην σύγχρονη Δημοκρατία υπάρχουν φορείς άλλοι που έχουν τον ρόλο συμβούλου των Κυβερνήσεων: τα Επιμελητήρια, τα Πανεπιστήμια, τα ινστιτούτα μελετών, τα συνδικάτα, κ.ο.κ. Είναι καιρός να διαδραματίσουν καλύτερα αυτόν τον ρόλο τους. Και τρίτον, επειδή η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει μιά σπουδαιότερη αποστολή: Να γίνει Κυβέρνηση, επιτυγχάνοντας έτσι την εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία, που είναι φυσικά απαραίτητη γιά την επιβίωση του πολιτεύματος. Γιά να επιτύχει αυτή την αποστολή, οφείλει, προ των εκλογών, να φέρει την κυβέρνηση σε κατάσταση μειοψηφίας και τον εαυτό της σε θέση πλειοψηφίας. Και γιά να γίνει αυτό, πρέπει να πειστεί το εκλογικό σώμα οτι η αντιπολίτευση είναι καλύτερη προγραμματικά αλλά και δυνατότερη πολιτικά από την κυβέρνηση. Αλλος τρόπος δεν βρέθηκε ποτέ από καταβολής σύγχρονης δημοκρατίας πουθενά στον κόσμο, και δεν πρόκειται να βρεθεί τώρα στην Ελλάδα.
    Πρώτη προϋπόθεση γιά όλα τα ανωτέρω, είναι η Αξιωματική Αντιπολίτευση να πάψει να απευθύνεται τόσο προς την κυβέρνηση όσο προς το Εκλογικό Σώμα - τους Πολίτες. Γιά παράδειγμα, ο διάλογος στην Βουλή ή αλλου, δεν είναι διμερής, αλλά τουλάχιστον τριμερής: Αντιπολίτευση - Εκλογικό Σώμα (και συμπληρωματικά) - Κυβέρνηση. Ο Αρχηγός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης απευθύνεται προς τους Πολίτες - άρα οι αναφορές του γιά τον Πρωθυπουργό είναι σε τρίτο πρόσωπο και όχι σε δεύτερο, όπως κατά την άποψή μου εσφαλμένα γίνεται τώρα στην Βουλή. Η απεύθυνση των επιχειρημάτων προς τους πολίτες και όχι προς την κυβέρνηση σημαίνει, οτι αυτοί ανάγονται σε κριτή και σ΄ αυτούς ανήκει η απόφαση. Σημαίνει, οτι η Αντιπολίτευση έχει αυτούς κατά νούν.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης.
    Λαμία.

  23. Δημήτρης Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτρης Κοκκαλάκης 05/06/2010 14:37:08

    Το άρθρο απηχεί την κατάσταση. Η εικόνα από την χθεσινή συζήτηση στην Βουλή αδίκησε την Νέα Δημοκρατία και τον Αντ. Σαμαρά. Από την μία πλευρά είχαμε έναν πολιτικό – πρωθυπουργό, μάλιστα – με χαρακτηριστικώς αναξιοπρεπή στάση (“θα μας πάρουν όλους με τις πέτρες” διατυμπάνιζε ο πρωθυπουργός της Ελλάδος, και έδινε την εντύπωση, οτι ανακουφισμένος βρήκε σ΄ αυτήν την κραυγή του συρμού σωσίβιο, σαν να σκεφτόταν εκείνη την στιγμή: αφού μαζύ με εμένα θα πάρουν και τους άλλους με τις πέτρες, τουλάχιστον… θα σωθούν τα προσχήματα). Η δε διαφυγή του στα ομόλογα των ασφαλιστικών ταμείων, ενώ η συζήτηση ήταν γιά την κερδοσκοπία των τελευταίων μηνών επί των “δανειστικών” ομολόγων του δημοσίου, εκτός από αναξιοπρεπής, ήταν και αστεία: Σαν να σε καταπτύουν και συ να λές “βρέχει”.
    Η παρουσία του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης και αξιοπρεπής ήταν και σωστή στην ουσία των επιχειρημάτων, καθ΄ ό αφορά την ερώτηση. Πλην όμως, έδωσε την αίσθηση οτι ήταν αλυσιτελής. Νομίζω, οτι υπάρχει χώρος οι ομιλίες του Προέδρου να γίνουν περισσότερο αποτελεσματικές χωρίς να κατεβούν σε επίπεδο. Η εικόνα των τοποθετήσεων του Αντ. Σαμαρά έναντι του Παπανδρέου έχει έντονο το στοιχείο της συμπληρωματικότητας και της “αιτητικότητας”. Οτι, δηλαδή, προσπαθεί να κάνει καλύτερη την κυβέρνηση, με άλλα λόγια να βάλει μυαλό στον Παπανδρέου. Αν πράγματι αυτό προσπαθεί και πιστεύει, τότε πλανάται πλάνη μεγάλη και όταν το καταλάβει θα είναι πολύ αργά. Σε κάθε περίπτωση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ της Αξιωματικής αντιπολίτευσης στο Δημοκρατικό Πολίτευμα. Ρόλος της Αξ. Αντιπολίτευσης δεν είναι να κάνει καλύτερη την Κυβέρνηση διά συμβουλών και παρακλήσεων να συμμορφωθεί. Πρώτον γιατί η κυβέρνηση δεν πρόκειται να γίνει καλύτερη επειδή της επισήμανε τα λάθη η αντιπολίτευση: Τα λάθη της κυβερνήσεως – κάθε κυβερνήσεως – γεννιώνται κυρίως στο εσωτερικό του πολιτικού φορέα της (εδώ πασοκ) από ιδεολογικούς λόγους ή από κακές πολιτικές συνήθειες δεκαετιών. Οπότε, κατά τον σχηματισμό των πολιτικών αποφάσεων της κυβερνήσεως, το κακό εσωτερικό (που είναι μαζικό, ζωτικό γιά τις εκλογές και την νομή της εξουσίας και άρα ισχυρότατο) θα επικρατεί πάντα από την καλοπροαίρετη συμβουλή του αντιπάλου – Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης (και ο καιρός σιγά σιγά θα περνάει). Δεύτερον επειδή στην σύγχρονη Δημοκρατία υπάρχουν φορείς άλλοι που έχουν τον ρόλο συμβούλου των Κυβερνήσεων: τα Επιμελητήρια, τα Πανεπιστήμια, τα ινστιτούτα μελετών, τα συνδικάτα, κ.ο.κ. Είναι καιρός να διαδραματίσουν καλύτερα αυτόν τον ρόλο τους. Και τρίτον, επειδή η Αξιωματική Αντιπολίτευση έχει μιά σπουδαιότερη αποστολή: Να γίνει Κυβέρνηση, επιτυγχάνοντας έτσι την εναλλαγή των κομμάτων στην εξουσία, που είναι φυσικά απαραίτητη γιά την επιβίωση του πολιτεύματος. Γιά να επιτύχει αυτή την αποστολή, οφείλει, προ των εκλογών, να φέρει την κυβέρνηση σε κατάσταση μειοψηφίας και τον εαυτό της σε θέση πλειοψηφίας. Και γιά να γίνει αυτό, πρέπει να πειστεί το εκλογικό σώμα οτι η αντιπολίτευση είναι καλύτερη προγραμματικά αλλά και δυνατότερη πολιτικά από την κυβέρνηση. Αλλος τρόπος δεν βρέθηκε ποτέ από καταβολής σύγχρονης δημοκρατίας πουθενά στον κόσμο, και δεν πρόκειται να βρεθεί τώρα στην Ελλάδα.
    Δημήτρης Κοκκαλάκης
    Λαμία.

  24. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 05/06/2010 15:00:35

    Η ΑΝΕΝΤΑΚΤΟΙ Ακαδημαικοι αποκλειουν να εξελθωμε απο την κρισι με τα υφεσιακα μετρα του ΔΝΤ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΑ. ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΝ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ
    ανοικτα αλλα ουτε και ενταγμενοι στο συστημα για να μην τους κραξουν.
    Το ευρω και οι ντιρεκτιβες της ΕΕ ΑΦΑΝΙΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟ ΝΟΤΟΥ ΚΑΙ ΗΜΩΝ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΩΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ.Οι ΗΠΑ ΜΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΧΡΕΟΣ τυπωνουν δολλαρια για να ξεφυγουν απο την κρισι με αναπτυξι.
    Αντιθετα η ΕΕ ρβαλε την ΕΚΤ να μαζεψη απο τις τραπεζες τα τοξκα ομολογα του Νοτου αποδεικνυοντας πως ο στοχος ειναι να σωθουν οι διαπλεκομενοι διεθνεις τραπεζιτες.

  25. ψιλιασμενος avatar
    ψιλιασμενος 05/06/2010 15:30:43

    Το θέλουμε ή όχι, μας αρέσει δε μας αρέσει, το δυστύχημα είναι ότι και ή νέα Νέα Δημοκρατία, του Σαμαρά, μυρίζει ...μυρίζει καμαρίλα.
    Παντού όμως.
    Εχει επισκεφθεί κανένας απ΄όλους τους φίλους εδώ, τη Ρηγίλλης?
    Εγώ ναι. Και εφυγα τρέχοντας!
    Δυστυχώς ...μούχλα και καμαρίλα.

    Και όπως λέει κάποιος πιο πάνω: ενας κούκος δε φέρνει την Ανοιξη!!!
    Ο Σαμαράς είναι τραγικά μόνος.
    Πιο μόνος από κάθε άλλη φορά.
    Οποιοι γνωρίζουν το Σαμαρά, θα καταλάβουν καλά τι λέω.
    Ο άνθρωπος είναι αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και καλείται να κάνει τα πάντα. Ευτυχώς που υπάρχουν 2-3 συνεργάτες του, καλοί και έμπιστοι και τον στηρίζουν.
    Κατα τ΄άλλα, το απόλυτο μηδέν. Διάφοροι διαδρομιστές, που σερνονται, γλύφουν και βαζουν "υποθήκη" για το μέλλον.

    Αφηνω για το τέλος αυτό που έλεγε πριν κάποια χρόνια ένας σοφός άνθρωπος και το έχει χρησιμοποιήσει και ο Σαμαράς κατά κόρον σε ομιλίες του: πρώτα μαζεύεις το σπίτι σου, το χώρο σου, το γραφείο σου, το κάνεις λειτουργικό, ασφαλές σίγουρο ότι δε θα μπάζει νερά με την πρώτη βροχούλα -δε μιλάμε για καταιγίδα- και μετά βγαίνεις να φτιάξεις και να συμμαζέψεις και τα διπλανα, τα όμορα.
    Αν το καταλάβει αυτό, ο Σαμαράς, για το "σπίτι" του σύντομα -γιατί μέχρι τώρα δε φαίνεται να το έχει αντιληφθεί, γι αυτό άλλωστε σφυρίζουν γύρω του, τα στιλέτα- τότε θα έχει λύση πολλά από τα προβλήματά του και θα μπορέσει χωρίς φόβους να αφοσιωθεί σε αυτό για το οποίο τον επέλεξε ο λαός της ΝΔ.
    Πιστεύω στο Σαμαρά, είναι χαρισματικός άνθρωπος και πολιτικός.
    Ειναι εφυής και καλιεργημένος.
    Η άποψη μου είναι ότι, ανήκει σε εκείνη τη σπάνια πια κατηγορία ανθρώπων, που είναι ηγέτες. Ναι, έχει τη στόφα του ηγέτη.
    Αλλά όπως κάθε άνθρωπος χρειάζεται κι αυτός να ζεί ασφαλές περιβάλλον.

    Ξέρετε, η εμπιστοσύνη, κε Σαμαρά, είναι μια μαγική λέξη και ακόμα πιο μαγικό συναίσθημα, που όμως δε χαρίζεται.
    Κερδίζεται με το χρόνο, την αξία, την αμοιβαιότητα, την πίστη και είναι βαθύ συναίσθημα, όπως βαθειά είναι και η σχέση των ανθρώπων που νιώθουν έτσι μεταξύ τους.
    Προσέξτε το αυτό που σας λέω, γιατί η πλάτη σας είναι εκτεθειμένη πανταχόθεν!!! Βλέπω να κυκλοφορούν σκιές, ποντικοί, τρύπες να δημιουργούνται και άλλα πολλά. Και φυσικά -πλην εξαιρεσεων- οι περισσότεροι εκει μέσα, όταν δεν κάνουν προσωπικές πολιτικές και PR- κοιμούνται όρθιοι, τον ύπνο του δικαίου.
    Σσσσσσ ....θα τους ξυπνήσουμε!!!

    • zackii avatar
      zackii @ ψιλιασμενος 06/06/2010 05:58:44

      Η μόνη περίπτωση να επιτύχει ο Σαμαράς είναι να βγει και να πει ξεκάθαρα τι θα κάνει σε περίπτωση που θα γίνει πρωθυπουργός.
      Αυτές τις ημέρες η ΝΔ διαβάζω ότι θα καταθέσει ολοκληρωμένη πρόταση για την οικονομία. Αν κι αυτοί μας πούνε τα ίδια για ανάπτυξη και άλλες τέτοιες κοτσάνες - γιατί στα ήδη καθορισμένα πλαίσια από τη συμμορία ΕΚΤ+ΔΝΤ αυτό αποκλείεται - τότε ας τα παρατήσει κι ο κος Σαμαράς γιατί το ποσοστό που πήρε η ΝΔ στις τελευταίες εκλογές θα φαντάζει κατόρθωμα μπροστά σαυτό που θα πάρει στις επόμενες. Η μόνη λύση είναι να πεί πως θα γίνει η έξοδος από τον μηχανισμό καταστροφής. Τότε ο κόσμος θα συνταχθεί με τον κο Σαμαρά. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση και δεδομένου ότι δύσκολα το εκλογικό σώμα αλλάζει μετά από σύντομο χρονικό διάστημα προτίμηση ο ΓΑΠ θα παραμείνει.
      Τέλος μιά ερώτηση γιά τον κο Σαμαρά. Καλά οι βουλευτές του ΓΑΠ δεν είχαν διαβάσει το μνημόνιο και ειδικά ότι αφορούσε τις συντάξεις.
      Εσεις το είχατε διαβάσει? Και αν ναι γιατί πριν την συζήτηση στη βουλή δεν οργανώνατε μιά συνέντευξη τύπου όπου θα ενημερώνατε τους Έλληνες τι έλεγε το περίφημο μνημόνιο σε κάθε παράγραφο γιά να στείλετε την κυβέρνηση αδιάβαστη στον άλλο κόσμο. Εδώ το όχι στην ψήφιση δεν έφτανε. Και μην πει κανένας μεθαύριο γιά κακούς συμβούλους σας. Αρκετά με το σήριαλ ΚΚ-Ρουσόπουλου.
      Φταιώ τώρα εγώ να υποθέσω ότι στην πραγματικότητα συμπλέετε με το
      ΓΑΠ?

  26. πολίτης avatar
    πολίτης 05/06/2010 15:38:55

    Ξεχάστε τα ΜΜΕ.Αναλάβετε δράση κι εσείς. Στείλτε με mail σε όσους επικοινωνείτε όλες τις καλές δημοσιεύσεις. Εκτυπώστε τις και μοιράστε τις σε γνωστούς σας που δε χρησιμοιποιούν Η/Υ. Πείστε τους να αντιδράσουν, όχι για το Σαμαρά, αλλά για την Ελλάδα.
    Χθες είπαν στο δελτίο του ANT1 ότι κατατέθηκε στη Βουλή η δανειακή σύμβαση και ορίζει ότι σε περίπτωση μη έγκαιρης αποπληρωμής υποθηκεύεται όλη η κινητή και ακίνητη περιουσία του δημοσίου.
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ, ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ

  27. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 05/06/2010 15:54:28

    Δυστηχώς η Πατρίδα μας δοκομάζετε σκληρά σε εποχές που από ότι φαίνετε δεν υπάρχουν άξιοι ηγέτες να οδηγήσουν τον κόσμο από το αδιέξοδο που έχουμε οδηγηθεί .
    Παρακολουθούμε λαός και αντιπολίτευση σαν το κοινό της αρχαίας τραγωδίας που όταν το δράμα κορυφονόταν και δεν υπήρχε λύση ,εμφανιζόταν ο από μηχανής θεός και έσωζε την κατάσταση.Μόνο που τα γεγονότα σήμερα δεν είναι θέατρο είναι πραγματικότητα και με τις συνεπειές τους θα ζήσουμε .
    ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ εάν θέλεις να γίνεις και εσύ διαχειριστής του συστήματος περίμενε την φθορά του ΓΑΠ ,γίνε και εσύ Προθυπουργός και άσε εμάς που για λίγο στηρίξαμε τις ελπίδες μας επάνω σου να κλαίμε την μοίρα μας .
    Εάν 'ομως θέλεις να γραφτείς με χρυσά γράμματα στα κιτάπια της ιστορίας νομίζω ότι ήρθε η ώρα ,στο κάτω κάτω τι έχεις να χάσεις ; ΡΙΞΗ και πάλι ΡΙΞΗ προπάντων με την ΝΕΑ ΥΕΝΕΔ του ΜΠΟΜΠΟΛΑ καταγγέλοντας την προπαγανδιστική συμπεριφορά τους, καθιστώντας τους υπεύθυνους και υπόλογους όταν θα έρθει η ώρα των ευθυνών ,ταυτόχρωνα μην αφήσεις σε χλωρό κλαρί την κυβέρνηση ,μάλλον δεν έχεις καταλάβει τι γίνετε έξω στην κοινωνία ,όλος ο κόσμος περιμένει τον σωτήρα ,αδραξε λοιπόν την ευκαιρία .
    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟς ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ όπως σοφά λέει ο λαός μας

  28. geo avatar
    geo 05/06/2010 16:01:05

    Απόσπασμα από τα χθεσινά πρακτικά της Βουλής:
    Αντ. Σαμαράς: " ............Αν και τα στοιχεία που μας έδωσε η Τράπεζα της Ελλάδας δείχνουν ότι για μήνες δεν είχαμε πολλές τέτοιες μη διακανονισθείσες συναλλαγές, τελικά κάποια στιγμή έγινε και αυτό. Στις 30 Απριλίου, τη Μεγάλη Τρίτη, προέκυψε τελικά ξαφνικά υψηλός όγκος τέτοιων χρεωστικών θέσεων σε ομόλογα του ελληνικού δημοσίου. Εκείνη την ημέρα, έγινε επανέκδοση ομολόγων προκειμένου να διακανονιστούν άμεσα οι μη διακανονισθείσες συναλλαγές. Και τρεις εργάσιμες μέρες αργότερα, στις 7 Απριλίου, την Τρίτη του Πάσχα, η Τράπεζα της Ελλάδος ζήτησε να υπάρξει υποχρεωτική δημοπρασία και να κλείσουν οι ανοιχτές θέσεις και επανέφερε το Τ+3 και τις δημοπρασίες, μετά την παρέλευση τριών μόνο ημερών. Δηλαδή, κατόπιν εορτής και αφού λόγω της αναποτελεσματικής άσκησης της εποπτείας επιτράπηκε σε κάποιους να διενεργούν ακάλυπτες ανοιχτές πωλήσεις και να χτίζουν αυτό που λέμε, χρεωστικές θέσεις σε ελληνικά ομόλογα. Τότε μόνο οι ελληνικές αρχές κατάλαβαν το λάθος τους και το διόρθωσαν. Άρα, υπήρχε λάθος ως τότε. Και ακόμα αναγκάστηκαν, έστω και για μια φορά, να καλύψουν τους κερδοσκόπους που έπαιζαν σε βάρος του ελληνικού δανεισμού. Μπορεί να μην είχαν άλλη επιλογή εκείνη τη στιγμή, εγώ είμαι αντικειμενικός, να το δεχτώ, μπορεί να μην ήθελαν να συγκρουστούν με τις διεθνείς αγορές, αφού ελπίζαμε ακόμα ότι θα βγούμε να δανειστούμε διεθνώς και θα αποφύγουμε το μηχανισμό στήριξης, να το δεχτώ και αυτό, αλλά το λάθος έγινε από τον Οκτώβριο. Δεν μπορούμε να λέμε ότι δεν υπήρχε λάθος ...."
    Διευκρίνιση: ο κ. Σαμαράς αναφέρει (εκ παραδρομής) τις 30 Απριλίου 2010 ως ημερομηνία που προέκυψε μεγάλος όγκος χρεωστικών θέσεων ενώ η ορθή ημερομηνία είναι 30.03.2010 και ήταν πραγματική Μεγάλη Τρίτη. Υπενθυμίζω ότι εκείνη την ημέρα το Ελληνικό Δημόσιο βγήκε για δανεισμό και υπήρξε μικρή προσφορά, ώστε δεν καλύφθηκε το ποσό που ζητούσε. Εμείς ψαχνόμασταν να καταλάβουμε τι έγινε ( ο κ. Ροδινός ίσως θα θυμάται).
    Ερώτημα: Τι άλλο δηλαδή πρέπει να γίνει για να καταγγείλει ευθέως τον "πρωθυπουργό" ο κ. Σαμαράς;;; Ακόμα και να δεχθεί κάποιος όσα καλόπιστα υποστηρίζει ο κ. Σαμαράς για λάθη της κυβέρνησης κλπ, δεν κατανοεί ο ίδιος ότι οι εξελίξεις θα τον ξεπεράσουν;;;;

  29. ares avatar
    ares 05/06/2010 17:20:01

    Δεν απέφυγε να απαντήσει ο Πρωθυπουργός στην Βουλή.
    Η ΝΔ απέφυγε να ρωτήσει!
    Ερώτηση ήταν αυτή της Β. Παπανδρέου και των συν αυτή. Οι οποίοι και επιμένουν ζητώντας στοιχεία.
    Ο Σαμαράς (και όχι η ΝΔ με 100 υπογραφές) απλά ρώτησε «τί ‘ναι αυτά που λέει η Παπανδρέου»!
    Είχε ρωτήσει και ο Σταϊκούρας και ο Λαφαζάνης χωρίς ιδιαίτερες αξιώσεις μετά τα πρωτοσέλιδα του ΕΤ και μείναν αναπάντητες στο αρχείο.
    Για ένα θέμα – ογκόλιθο – που γεννήθηκε προεκλογικά, δια μέσου των Ελλ. Τραπεζών, κατ’ απαίτηση των γνωστών ξένων οίκων διαχείρισης του ελλ. χρέους.
    Και η αξ. αντιπολίτευση (αλλά και το σύνολο της αντιπολίτευσης) αντί να καταγγείλουν τις συνέπειες της απόφασης της ΤτΕ, η ΝΔ απλώς περιέγραψε τα συμβάντα, ο ΣΥΡΙΖΑ θυμήθηκε την χρονίζουσα ακρίβεια, το ΚΚΕ απουσίασε, και το ΛΑΟΣ (αν μη τι άλλο) ζήτησε την απολογία του Προβόπουλου.
    Δηλ. όλοι απέφυγαν. Γιατί; Μήπως είχαν επωφεληθεί; Ισως!
    Η ατμόσφαιρα στην συζήτηση της Παρασκευής στην Βουλή προκαλούσε ασφυξία και στον πιο αδιάφορο πολίτη.
    Και την ευθύνη για την ακόλουθη στάση των ΜΜΕ την έχει αποκλειστικά η ΝΔ. (απαράδεκτη μεν αλλά επόμενη – μέχρι και ο ΕΤ συμβιβάστηκε.).
    Δεν υπάρχει καμία έλλειψη επικοινωνιακής πολιτικής (αμάν πια μ’ αυτό το φρόυτο).
    Υπάρχει μεγάλη έλλειψη θέσεων. Και ως εκ τούτου αντιθέσεων. Και μάλιστα σε τέτοιους καιρούς! Χωρίς αντιθέσεις (δεν μιλάμε για συγκρούσεις) πού θα κατευθυνθεί ο πρόθυμος πολίτης; Πάνω σε ποια θέματα μπορεί να ελπίζει κανείς ότι θα γίνει σε 20 μέρες το Συνέδριο της νέας ΝΔ;
    Μάλλον θα επαναληφθεί κάτι σαν την συνάθροιση της ΟΝΝΕΔ πριν τις αρχαιρεσίες της. Και θα ‘ναι ανατριχιαστικό.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ ares 06/06/2010 09:49:13

      Δυστυχώς συμφωνώ απόλυτα!
      Πάλι για δεξιά παρένθεση πάμε...

  30. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/06/2010 17:55:59

    Mara,

    Δεν ξέρω που χάθηκε ο Σπάρτακος.
    Απορώ και εγώ που έχει να εμφανιστεί τόσες μέρες.
    Ελπίζω να είναι καλά.

  31. Nancy avatar
    Nancy 05/06/2010 18:00:32

    Μάλλον υπήρξε έντονη διαφορά απόψεων με τον factorx και αποφάσισε να μη συμμετέχει.. Πολύ μας λείπει.

  32. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/06/2010 18:06:49

    Αγαπητέ Geo,

    Σωστά επισημαίνεις τη χρονική σειρά των γεγονότων.

    Το έχω γράψει και σε άλλα σχόλια. Το μείζον είναι να κατατεθούν στη Βουλή και έτσι να έρθουν στη δημοσιότητα, τα σχετικά έγγραφα, δηλαδή ποιοί επωφελήθηκαν από την ιστορία αυτή.

    Και κυρίως να μάθουμε, αν συμμετείχαν και ελληνικές τράπεζες.

    Εκτιμώ ότι το θέμα θα έχει συνέχεια.

    Οσον αφορά τώρα στους αντιπολιτευτικούς τόνους.

    Καταλαβαίνω ότι η βάση της Ν.Δ. θέλει υψηλότερους τόνους για να πάρει τα πάνω της, αλλά αυτά τα θέματα χρειάζονται προσοχή και καλύτερη τεκμηρίωση για να μη γυρίσουν σε βάρος του Σαμαρά.

    Και επειδή πορεύεται σ' ένα εχθρικό επικοινωνιακό περιβάλλον, και τα ΜΜΕ μπορούν να κάνουν την τρίχα, τριχιά, όσο δεν γίνονται γνωστά τα στοιχεία, καλύτερα να είναι προσεκτικός.

    Αυτή είναι η δική μου εκίμηση.

    • effie B. avatar
      effie B. @ Κώστας Ροδινός 06/06/2010 05:31:43

      Αγαπητε geo,
      ποσο δικαιο εχεις!!!!!!!!!

  33. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/06/2010 18:17:16

    Nancy,

    Είναι αστείο να έχει συμβεί κάτι τέτοιο.
    Η συζήτηση είναι ενδιαφέρουσα όταν διαφωνούμε.
    Οταν συμφωνούμε τι να κάνουμε, να λέμε ο ένας στον άλλον πόσο καλά τα λέει;
    Αν, μας διαβάζει ο φίλος Σπάρτακος, να παρέμβει!

  34. mara avatar
    mara 05/06/2010 18:18:36

    Nάνσυ,
    Αυτό που λές αποκλείεται. Γιατί αυτά που τους ενώνουν είναι περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν.
    Ο Σπάρτακος είναι μαχητής!!!
    Μάλλον θα λείπει στο εξωτερικό ή μπορεί να έπαθε τίποτα ο υπολογιστής του.
    (γαμώτο μας λείπει...)

  35. Nancy avatar
    Nancy 05/06/2010 19:37:48

    Πολύ δυστυχώς όμως, έτσι είναι. Αρμοδιώτερος ο factorx να επιλυθεί το θέμα.

  36. effie B. avatar
    effie B. 05/06/2010 20:29:20

    Δεν ειναι μονο η αβρη αντιπολιτευση που φταιει. Η Ρηγιλλης δεν εχει καταλαβει οτι τα γεγονοτα την ξεπερνουν δραματικα!! Η λυση του Συνεδριου θα αναμοχλευσει απ' οτι φαινεται λιγο τα πραγματα, αλλα απο προιον και παραγωγη πολιτικης, ιδεων, προγραμματος, ΜΗΔΕΝ.
    Ολοι οι σχολιαστες αυτης της αναρτησης συμφωνουμε σε ενα: ο καιρος γαρ εγγυς!!! Εχει ηδη χαθει πολυτιμοτατος χρονος που δεν ξανακερδιζεται!! Ο κοσμος αρχιζει σιγα σιγα να απομακρυνεται και στις παρουσες συνθηκες ειναι πολυ δυσκολο να τον ξανακερδισεις. Επιπλεον ενας ανεμιστηρας σκορπαει λασπη παντου ξοδευοντας το κεφαλαιο της γενικευμενης οργης των πολιτων.
    Οσο για ελπιδα ανανεωσης με αφθαρτα και ικανα στελεχη: μαλλον ανθρακας ο θησαυρος!!! Αντιγραφω απο το site της ΝΔ τις σημερινες εισηγησεις για την Παιδεια στα πλαισια του προσυνεδριου:
    2) ΘΕΜΑ: ΠΑΙΔΕΙΑ
    Τόπος Συνδιάσκεψης: ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ CARAVEL (αίθουσα Μακεδονία Α)
    Ώρα έναρξης: 11.00
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
    * Εισήγηση Υπεύθυνης Τομέα Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Ελίζας Βόζεμπεργκ
    Θέμα: Η κοινωνική και αναπτυξιακή διάσταση της Παιδείας
    * Εισήγηση Προέδρου ΟΝΝΕΔ Ανδρέα Παπαμιμίκου
    * Εισήγηση Βουλευτή Σπύρου Ταλιαδούρου

    Θέμα: Ανώτατη Εκπαίδευση: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον
    * Εισήγηση Ευρωβουλευτή Γιώργου Παπανικολάου
    * Εισήγηση Καθηγητή ΑΕΙ Ανδρέα Καραμάνου
    κλπ., κλπ.....
    ΣΗΜΕΙΩΝΩ:
    Εισηγηση Παπαμιμικου για την "κοινωνική και αναπτυξιακή διάσταση της Παιδείας" και εισηγηση Παπανικολάου για την "Ανώτατη Εκπαίδευση: Παρελθόν, Παρόν και Μέλλον".
    Ελεος!!!!!!!!
    Ευχαριστω, δεν θα παρω!!!!!!!!!!!!!

    Νομιζω οτι οι "ανθρωποι του Προεδρου" θα πρεπει να παρουν πολυ σοβαρα υπ' οψην αυτο που εγραψε ο Κώστας Ροδινός
    «οι μεγάλοι ηγέτες, τολμούν να συγκρουστούν για να κάνουν το όραμά τους πράξη και δεν συμβιβάζονται, περιμένοντας τη σειρά τους. Γιατί η ιστορία μπορεί να τους προσπεράσει….»

  37. mara avatar
    mara 05/06/2010 20:57:29

    Βρέ Νάνσυ, πως έβγαλες αυτό το συμπέρασμα και είσαι τόσο σίγουρη?

  38. Nancy avatar
    Nancy 05/06/2010 21:07:05

    Μάρα, υπήρξε κάποια αντιπαράθεση για την οποία δεν γνωρίζω κάτι παραπάνω. Ειλικρινά εύχομαι να υπάρξει κάποια αμοιβαία κατανόηση και εξήγηση, μιάς και ο Σπάρτακος έχει πολλούς φαν. Είναι σαν να είμαστε τώρα μισοί, έτσι νοιώθω.

  39. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 05/06/2010 21:27:37

    Σημείωση: Τα σχέδια πάνε στα σκουπίδια μετά την πρώτη επαφή με τον εχθρό...

    ΥΓ: Η ματιά του ΣΠΑΡΤΑΚΟΥ είναι απαραίτητη για τα δικά μας μάτια.Ελπίζω να μην συνέβη κάτι ανεπανόρθωτο.Η απουσία του είναι εκκωφαντική.

  40. mara avatar
    mara 05/06/2010 21:35:55

    Έλα μωρέ Νάνσυ και μεταξύ μας μπορεί να διαφωνούμε και με τον κ. Φάκτορα επίσης. Και λοιπόν τί έγινε? (και εγώ για το θέμα Καραμανλή, διαφωνώ κάθετα μαζί του)
    Έχω πάντως την εντύπωση ότι, ο ποιητής μας, είναι κάπου μακριά από την τεχνολογία και γράφει υπέροχα ποιήματα και θα εμφανιστεί ξαφνικά για να καταπλήξει τα πλήθη....
    Άχ! βρέ Σπάρτακε τι μας κάνεις???

  41. geo avatar
    geo 05/06/2010 21:45:33

    Μακριά από εμένα όσα αναφέρονται στα περί βάσης της ΝΔ και υψηλότερων τόνων (δεν ανήκω και απεχθάνομαι ιδιαίτερα τις κομματικές βάσεις, στρατούς κλπ).
    Αυτό που εγώ γνωρίζω άμεσα από την δουλειά μου είναι ότι ημέρα με την ημέρα σακατεύεται κυριολεκτικά ο παραγωγικός ιστός της χώρας και η πραγματική οικονομία. Και αυτό οφείλεται σε μια παρέα εντελώς άσχετων ανθρώπων, οι οποίοι, στην καλύτερη και πιο επιεική για τους ίδιους εκδοχή, δεν έχουν ούτε στοιχειώδεις γνώσεις ούτε την οποιαδήποτε εμπειρία επί των ζητημέτων που χειρίζονται. Ο τρόπος που μιλάει ο κ. Σαμαράς φανερώνει ότι έχει καταλάβει τι ακριβώς έγινε την Μεγάλη Τρίτη. Ωστόσο όταν παραλείπει να το υπενθυμίσει στον "πρωθυπουργό" και τον αφήνει να εκφέρει για μια ακόμη φορά αστεϊσμούς, σημαίνει ότι του χαρίζεται. Αυτό που πλέον διακυβεύεται στην χώρα δεν είναι εάν θα γίνει κάποτε πρωθυπουργός της ο κ. Σαμαράς, αλλά δυστυχώς η ίδια η ύπαρξή της και η διατήρηση της εναπομείνασας κοινωνικής συνοχής. Κάποιος πρέπει να σταματήσει τους άσχετους και να τους δώσει να καταλάβουν ότι έχουμε πλήρη συνείδηση των λαθών και παραλείψεών τους καθώς και ότι η υπομονή μας έχει αρχίσει πλέον να εξαντλείται.... Ας κατανοήσουν όλοι ότι οι εξελίξεις και οι επιπτώσεις των επιλογών των μαθητευόμενων μάγων στην οικονομική και κοινωνική ζωή όλων μας είναι καθημερινά τόσο ραγδαίες, ώστε δεν επιτρέπονται τακτικισμοί κλπ.

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 06/06/2010 00:20:28

    Αγαπητή Effie,
    Είχα αποφασίσει να πάω στο Caravel.

    Σ' ευχαριστώ που με ενημέρωσες.
    Παπαμιμίκος, ο ...γνωστός επαγγλματίας νεολαίος των ΜΚΟ και ΑΕ
    Ταλιαδούρος ...αόρατος υφυπουργός Παιδείας, κληρονομικώ δικαιώματι!
    Ανδρέας Καραμάνος, Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας
    Παπανικολάου, επαγγελματίας ...νεολαίος, και δοτός Ευρωβουλευτής
    Βόζεμπεργκ...υπεύθυνη τύπου του ΚΕΠ!

    Η κα. Μαριέττα Γιαννάκου, δε θα μιλήσει;
    Μήπως θα είναι και η φίλη της η κα. Ρεπούση;

    Το μόνο που μπορούν να καταφέρουν οι ανωτέρω είναι να ....με εκνευρίσουν!
    Και να με εκνευρίοσυν πολύ!
    Μα πάρα πολύ!
    Για αυτό δε θα πάρω!

    • effie B. avatar
      effie B. @ Κώστας Ροδινός 06/06/2010 05:21:36

      Αγαπητε Κωστα,
      Δεν θα παρω εγω, δεν θα παρεις εσυ, δεν θα παρουν , απ' οτι φαινεται πολλοι εδω μεσα... Να δουμε ποιοι και ποσοι θα μεινουν για να παρουν τελικα!!!!!!!!!!!!!

  43. Κ.Τ. avatar
    Κ.Τ. 06/06/2010 00:47:56

    To T+10 αποτελει σκανδαλο της ΤτΕ και ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ, των Ελληνικων Τραπεζων που γνωριζαν και ισως επωφεληθηκαν, αλλα και των χρηματοοικονομικων παραγοντων της χωρας, που ωφειλαν να το καταγγειλουν μολις αρχισαν οι πιεσεις τον Οκτωβριο. Μαλιστα ενας εξ αυτων ειναι πολυ κοντα στον κ. Σαμαρα, και ειναι να απορει κανεις.
    Τελικα, εστω και σαν επιμηθεις δεν σκοραρουν σε βαρος των μετρων που παιρνει το Πασοκ για να το σταματησουν στην κατρακυλα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.