#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/07/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Με Γραμματέα της ΝΔ από το χθες,δεν κερδίζεται το αύριο

(Ετοιμαζόμενοι για μια αυριανή μέρα που δεν θα υπάρχει)



Ήδη μετά τίς τελευταίες εκλογές τά «κόμματα εξουσίας» έχουν σταματήσει νά υφίστανται όπως τά γνωρίζαμε. Επιπροσθέτως, διαπιστώνουμε ότι τό πάλαι ποτέ κραταιότατο ΠΑΣΟΚ έχει κατ’ ουσίαν διαλυθεί στά εξ ών ουδέποτε συνετέθη, καί απλώς αναμένουμε καί τήν τυπική του διάλυση.  Παραλλήλως, οι εχέφρονες διαβλέπουν ότι ή η ΝΔ θά μετεξελιχθεί σέ κάτι άλλο. Το οποίο είτε πετύχει (καί αυτό φυσικά συνεπάγεται αλλαγές ασύγκριτα μεγαλύτερες από τήν «αλλαγή μαρκίζας»), είτε δέν θά πετύχει καί συνεπώς η ΝΔ θά εξαφανιστεί όπως εξαφανίζεται σήμερα τό ΠΑΣΟΚ. Άρα, υπάρχει «επόμενη μέρα» σε μιά «διάδοχη κατάσταση» τού χώρου τής Νέας Δημοκρατίας εάν καί εφ’ όσον λάβει επιτυχώς χώρα μιά άλλη εκδοχή τού «κάνω πολιτική», κάτι πού φυσικά δέν μπορούν νά τό πραγματώσουν όσοι δέν έχουν απορροφήσει τά διδάγματα τής... προηγούμενης μέρας.

Όμως, γιά τούς άμεσα ενδιαφερόμενους στη ΝΔ «πέρα βρέχει». Δέν καταλαβαίνουν ότι άν δέν συστρατευθούν όλοι ανιδιοτελώς γιά νά πετύχει ο πρωθυπουργός τόν άθλο πού έχει αναλάβει, η επόμενη μέρα πού ορέγονται δέ θά ξημερώσει κάν. Δεν θά υπάρχει καν κόμμα γιά νά τό αλώσουν.

Γιατί τα λέμε όλα αυτά; Δείτε όλες τις υποψηφιότητες για την θέση του νέου Γραμματέα της ΝΔ και πέστε μας εσείς τι σηματοδοτούν. Την αλλαγή; Την ανάγκη για ένα σύγχρονο κόμμα; Ποιός από όλους τους υποψηφίους Γραμματείς έχει έστω και ένα χαρακτηριστικό, που να δίνει το στίγμα ότι η ανάδειξη του σε αυτή τη θέση μπορεί να οδηγήσει το κόμμα στο αύριο; Ποιός;

Όλοι τους προέρχονται από το χθές, είναι ταυτισμένοι με το χθές, είναι η εικόνα του παλαιού, είναι η φωτογραφία ενός κόμματος που μπήκε στο άλμπουμ των αναμνήσεων. Υποψηφιότητες απογοήτευσης είναι όλοι τους. Δυστυχώς, όποιος θέλει να δει την αλήθεια μακριά από προσωπικές συμπάθειες, είναι σίγουρο ότι σε αυτό το συμπέρασμα θα καταλήξει:

Με Γραμματέα από το χθές, δεν κερδίζεται το αύριο.

Στέρεψε η Νέα Δημοκρατία από στελέχη που να σηματοδοτούν το νέο; Δεν μπορούσε να βρεί έναν τεχνοκράτη που θα γκρέμιζε το σάπιο, κτίζοντας το κόμμα από τα θεμέλια του; Δέν υπάρχουν νέα στελέχη μέ σοβαρές αξιώσεις στήν ΝΔ, στήν ηλικία π.χ. τών 35-40 ετών; Δέν υπάρχει ούτε ένας τριανταπεντασαραντάρης πού νά ΛΑΜΠΕΙ; Με πραγματικό εκτόπισμα στήν πραγματική κοινωνία και όχι παιδί τού κομματικού σωλήνα ή ανεπάγγελτο ορντέβρ τής κομματικής κουζίνας;

Δεν το νομίζουμε. Απλά πιστεύουμε ότι κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι η ΝΔ είναι κόμμα-μούμια.

Εξοχώτατε κύριε Πρωθυπουργέ, μέ τέτοιους εσωκομματικούς φίλους τί νά τούς κάνεις τούς αντιπολιτευόμενους εχθρούς...

Αστυάναξ Καυσοκαλυβίτης, Παναγιώτης Παπακωστόπουλος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά avatar
    Βασίλης Κωνσταντίνου-Καστοριά 22/07/2012 09:00:18

    Τα κόμματα σήμερα έχουν το σύνδρομο των υπέργηρων . Δεν καταλαβαίνουν γρήγορα και θέλουν να σταματήσουν τον κόσμο εκεί που τον ήξεραν! Δεν υπάρχει περίπτωση να κατανοήσουν την σημερινή κατάσταση. Είχαν στηθεί στην βάση του έρχεσαι εσύ σε μένα με το αίτημα και εγώ μεσολαβώ για την επίλυσή του με νόμιμο ή και με "ασύμμετρο'' τρόπο. Το κράτος δεν μας ενδιαφέρει καθόλου. Ούτε έχουμε εμείς την αποστολή το καθήκον να το λειτουργήσουμε κατά τέτοιο τρόπο να εκσυγχρονιστεί ,ώστε να βελτιωθεί να δυναμώσει. Γιατί απλά το κράτος δεν ψηφίζει. Μας ενδιαφέρουν οι ψηφοφόροι και μ’ονο οι ψηφοφόροι .Έρχεται λοιπόν σήμερα η πραγματικότητα που τα φέρνει τούμπα τα πράγματα. Για να εξυγιανθεί το κράτος και να επιβιώσει θα πρέπει να μεσολαβήσει το κόμμα ανάποδα .Κατά του ατόμου και υπέρ του κράτους. Και ποιός θα μεσολαβήσει; Αυτός που μέχρι χθες έκανε καριέρα τάζοντας διορίζοντας και εξυπηρετώντας ψηφοφόρους; Μα ο ψηφοφόρος όταν τον βλέπει θα τον ζητήσει να εξαιρεθεί από το ''δώσε΄΄ στο κράτος. Αυτό είχε μάθει τόσα χρόνια αυτό κάνει. Το ΠΑΣΟΚ υπέστη πρώτο αυτό το σοκ. Επειδή είχε αναγάγει την παραπάνω τεχνική σε υψηλότατο επίπεδο (πρύτανη και βάλε) , είδε τον κόσμο να το εγκαταλείπει αλλά τιτανικό. Η Νέα Δημοκρατία καλείται να διαχειριστεί την κρίση έχοντας κάποια πλεονεκτήματα αλλά η βασική της σχέση με τον ψηφοφόρο ήταν παρόμοια με αυτή που προαναφέραμε. Ο κόσμος που δεν είχε μάθει στην διαμεσολάβηση του κράτους δεν πλήρωνε πλήρως την εφορία ή και την γλύτωνε ή τέλος πάντων ένοιωθε ότι ήταν μακριά και δεν θα τον ενοχλήσουν. Τώρα καλείται όχι μόνο να πληρώσει αλλά να καλύψει και τις λαθεμένες επιλογές του παρελθόντος και του παρόντος. Επομένως το οικοδόμημα τραντάζεται συθέμελα. Θα έπρεπε να δείχνει ότι αντιλαμβάνεται το τι της γίνεται με επιλογές που θα έπειθαν. Ο Νικολόπουλος και οι παρόμοιοι ετοιμαζόταν τόσα χρόνια να οδηγήσουν"" τρένο"" και τους προέκυψε "πλοίο. ". Θα έπρεπε από μόνοι τους να παραδεχτούν ότι δεν μπορούν. Να συμβιβαστούν ότι άλλαξαν τα πράγματα ,αλλάζω και εγώ σχέδια ΚΑΙ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΣΗΜΕΡΑ. Δική μου πρόταση. Αναλαμβάνει μία ομάδα ανθρώπων που έχουν ασχοληθεί με την πολιτική από άλλα κίνητρα. που την κατέχουν. Που την καταλαβαίνουν. Που,που,που...Επί έξι μήνες κάθεται κάτω συνομιλεί, συνεργάζεται, ζητάει γνώμες από πολλούς και κυρίως από έλληνες του εξωτερικού και βγάζει ένα κείμενο αρχών το οποίο θα επικυρωθεί σ΄ ένα διαφορετικό συνέδριο ΄Οχι δημοσίων σχέσεων και μέτρησης δυνάμεων. Παίρνει αποφάσεις το συνέδριο και λέει το απλό. Κύριοι έτσι θα πορευτούμε από εδώ και πέρα. Γιατί αν δεν αλλάξουμε θα πάμε στο 13 το καλό. Και το 13 το έχουν οι αναπληρωματικοί παίχτες. . Εκεί να εκλεγούν και τα « άλλα όργανα» και ο «άλλος» γραμματέας .

  2. Ηλεκτρολόγος avatar
    Ηλεκτρολόγος 22/07/2012 09:05:32

    Να ρωτήσετε αυτούς που έδιωξαν τα στελέχη σε αυτές τις ηλικίες που αναφέρεστε... Αυτούς που διέλυσαν το κόμμα! Αυτούς που από το πουθενά έβαλαν κοστούμια και το παίζουν δήθεν! Δεν φταίει άλλος κανείς

    • αφελης avatar
      αφελης @ Ηλεκτρολόγος 22/07/2012 21:07:43

      εχεις πολυ δικιο φιλε. Οι 35ρηδες της ΝΔ είναι ο γιος του Δημα, η κόρη του Κεφαλογιάννη, ο ανηψιός!!! του Κεφαλογιαννη, ο γιος του Καραγκουνη, και για τζόκερ ο γιος του Ψυχαρη!!!!

  3. tak avatar
    tak 22/07/2012 09:32:45

    Συμφωνούμε... Απόλυτα και απλά... Χωρίς άλλα σχόλια.

    • Φελίζα avatar
      Φελίζα @ tak 23/07/2012 01:55:25

      tak , αρκεί να μην τσουβαλιάζουμε το " χθες" και το "νέο" .

      • tak avatar
        tak @ Φελίζα 23/07/2012 09:21:21

        Όχι βέβαια! Υπάρχει πολύ νέο στο χθες και πολύ χθες στο νέο... Συνεπώς εννοώ το σωστό και το πρέπον!

        • Φελίζα avatar
          Φελίζα @ tak 24/07/2012 08:25:44

          Καλημέρα! Το ξέρω ότι αυτό ακριβώς εννοείς εσύ....οι άλλοι?

  4. Γρύνη avatar
    Γρύνη 22/07/2012 09:38:24

    ο Θεος να τον λυπηθει τον κακομοιρο τον Σαμαρα!
    με αυτους που εμπλεξε....

    • Κώστας Χ. avatar
      Κώστας Χ. @ Γρύνη 22/07/2012 14:10:31

      Κάνεις λάθος, εμάς πρέπει να λυπηθεί Θεός, γιατί ο Σαμαράς ήξερε με ποιούς έμπλεξε (αν πάλι όντως δεν ήξερε, τότε τη βάψαμε πιο άσχημα απ' ότι φαντάζεσαι, οπότε πρέπει να μας λυπηθεί διπλά).

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Γρύνη 22/07/2012 17:10:18

      Τί ὁρισμὸς τῆς «δημοκρατικότητας» εἶναι αὐτὸς ποὺ καταξιώνεται καὶ καθορίζεται μέσα ἀπὸ τὰ κομματικὰ τροφεῖα; Θεὸς φυλάξοι.

  5. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 22/07/2012 09:57:53

    Η άσκηση πολιτικής απαιτεί εξουσία και η εξουσία δεν χαρίζεται ούτε παραχωρείται αλλά κερδίζεται. Όποιος θέλει ας διεκδικήσει.

    • Stergios P. avatar
      Stergios P. @ Δεξιόχειρας 22/07/2012 15:32:58

      ναι!!.... αλλά σε ένα σύστημα διακυβέρνησης που ο καθένας παίρνει ότι πραγματικά μπορεί ή ότι πραγματικά του ανήκει.....!!! . εδώ όμως έχουμε να κάνουμε με ένα σύστημα όπου διεκδικούν άνθρωποι να πάρουν αυτό που μπορούν να δείξουν γιατί έχουν προσβάσεις σε ένα σύστημα κτισμένο γι' αυτούς..... νομίζω ότι καταλαβαινόμαστε.....! Τεχνοκράτες!!!!! και που έχουν δοκιμαστεί? σε κάποια εταιρεία ή τράπεζα????? ας γελάσω!!!!

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Δεξιόχειρας 22/07/2012 17:12:09

      Ρὲ δὲν ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ οἱ ἄνθρωποι αὐτοὶ στὸν κομματικὸ μηχανισμό, ποιός νὰ διεκδικήσει; Τὸ μέλος τῆς τοπικῆς Ἄνω Τραχανάδων ἢ ὁ ἰδεολόγος κάποιας τοπικῆς ΟΝΝΕΔ μὲ τὸ ψευδώνυμο «ὁ περίεργος ποὺ δὲν ἔρχεται στὰ μπουζούκια»;

  6. achaios avatar
    achaios 22/07/2012 10:33:22

    Πρόεδρε κάνε πράξη αυτό που εννοούσες όταν έλεγες μετεκλογικά ότι ξημέρωσε η νέα εποχή. Διαφορετικά θα μας ξεπεράσει η κοινωνία.Οι καιροί απαιτούν εξωσυμβατικές πολιτικές τώρα που είναι νωρίς. Η πεπατημένη δεν οδηγεί πουθενά. Δίνεις την εντύπωση ότι είσαι όμηρος των φαντασμάτων του παρελθόντος. Αυτών που οδήγησαν την χώρα εδώ που βρίσκεται σήμερα.Στείλε στην αποστρατεία, όχι σήμερα, αλλά χθες,τους ''δήθεν'' τους ''καθωσπρέπει'' τους ''Νικολόπουλους''.Δεν αξίζει η Νέα Δημοκρατία, δεν αξίζει η χώρα, δεν το αξίζεις, δεν αξίζουμε αυτά τα χάλια. Όσο είναι ακόμα καιρός.Επιτρέπεται να είναι υποψήφιοι για αυτή την κορυφαία θέση του κόμματος τυχάρπαστοι, νούμερα σαλτιμπάγκοι. Ο απλός λαός πιστεύει ότι αφού έγιναν υπουργοί γιατί να μην γίνουν και γραμματείς; Μάθανε ότι ........

    • Spithas avatar
      Spithas @ achaios 22/07/2012 13:12:49

      Πολύ ζόρι τραβάς με τον Νικολόπουλο ρε παιδί... Εσείς (οι αχαιοί) δεν τον βγάζετε καθε φορά; Πως να τον διώξει χωρίς λόγο δηλαδή ο πρόεδρος; Που ζούμε στην Σοβιετία; Το ζόρι σου δικαιολογείται μόνο αν είσαι και εσύ υποψήφιος ή κολλητός υποψήφιου και βλέπεις μόνιμα πλάτη. Για αυτό δεν μπορεί να κάνει τίποτε ο πρόεδρος... Άλλωστε όπως είπε πολύ σωστά παραπάνω ένας σχολιαστής (δεξιόχειρας) : " η άσκηση πολιτικής απαιτεί εξουσία και η εξουσία δεν χαρίζεται ούτε παραχωρείται αλλά κερδίζεται"

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Spithas 22/07/2012 17:18:59

        Ἕνας τῦπος (σεσημασμένος ρουσφετολόγος) ποὺ γίνεται ὑφυπουργὸς καὶ παραιτεῖται σὲ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ μὲ ἀντιμνημονιακοὺς παιάνες δὲν δίνει δικαιώματα γιὰ ἐκδίωξη; Ὅταν μάλιστα λέγεται ὅτι ἦρθε σὲ ἀποτυχημένες συνεννοήσεις μὲ ΑΝΕΛ; Μὴν ἀποτρελλαθοῦμε. Τὰ ἔχουμε δεῖ ὅλα ποὺ τὰ ἔχουμε δεῖ ὅλα, μὴν δοῦμε... κι ἄλλα!

        • Spithas avatar
          Spithas @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/07/2012 18:26:52

          Ὅταν μάλιστα λέγεται ὅτι ἦρθε σὲ ἀποτυχημένες συνεννοήσεις μὲ ΑΝΕΛ;

          Αστυάναξ μου άρεσει η λέξη "λέγεται" όταν χρησιμοποιείται στο γραπτό λόγο. Από ποιους λέγεται; Λάσπη στον ανεμιστήρα...
          Θα σε παραδεχθώ να πείς ότι όπως είπε ο ...τάδε, ο Παπαδόπουλος ἦρθε σὲ ἀποτυχημένες συνεννοήσεις μὲ ΑΝΕΛ!
          Καθημερινά εδώ οι περισσότεροι μιλάνε για "το σύστημα" ενώ οι ίδιοι το υπηρετούν πιστά κ. Αστυαναξ!
          Και επίσης να ξέρεις ότι θα αντιδράσω και σε οποιοδήποτε άλλο γράψει ότι "όπως λέγεται" ο κ. Ταδόπουλος είναι ομοφυλόφιλος ή κλεφτης ή απατεώνας ή λαμόγιο!

          • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
            Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Spithas 22/07/2012 18:52:10

            Μ' ἀρέσει ποὺ δὲ σᾶς ἐνόχλησε τὸ "σεσημασμένος ρουσφετολόγος", ἀλλὰ τὸ "συνεννοήσεις μὲ ΑΝΕΛ"...

          • Spithas avatar
            Spithas @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 23/07/2012 00:06:52

            Είναι αλήθεια ότι με πειράζει η έκφραση "λέγεται". Είναι καθαρή λέξη που μέσω αυτής μπορει ο καθένας να ρίχνει λάσπη. Για το άλλο μπορεί να το λές έχοντας προσωπική εμπειρία...

  7. irida avatar
    irida 22/07/2012 11:20:05

    Γενικώς η νδ είναι κόμμα του χτες. Με μια πρόχειρη ματιά στα επιλεγμένα πρόσωπα για τις υπουργικές θέσεις εύκολο το συμπέρασμα. Κι όχι μόνο. Ο κομματικός μηχανισμός απαιτεί γερή ανανέωση. Καθολική θα λεγα. Κάτι που δεν έγινε. Αλλά έτσι όπως πάει το πράγμα θα ανανεωθεί εκ βάθρων όλο το σύστημα. Μια επερχόμενη χρεοκοπία μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα αλλά θα λύσει και κάποια, τέτοιου είδους, δυστυχώς.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ irida 22/07/2012 14:32:09

      ...θα τα λύσει, εξαφανίζοντας εντελώς τα κόμματα του χτές.

      • irida avatar
        irida @ Ο Θείος 22/07/2012 14:47:54

        Το ερώτημα είναι τι θα μπει στη θέση τους και πότε!

  8. Aρτεμις avatar
    Aρτεμις 22/07/2012 11:36:50

    Εδω η ΝΔ δεν ειχε άτομα για τα υπουργεία και εβαλε τζιτζιφιόγκους και εσεις διερωτασθε για τον γραμματέα. Πρόεδρε Σαμαρά, άλλαξε τα όλα!!!! Η αποφασιστικότητα σου όπως στη Χαλυβουργία, μας οδηγεί!!!

  9. kostas avatar
    kostas 22/07/2012 12:39:49

    Τι εγινε ρε παιδια και συνεχεια τα εχετε με το παρελθον τησ παραταξης δεν μπορω να το καταλαβω εγω και εκατομυρια νεοδημοκρατες ειμαστε υπερηφανοι γι αυτο.Εαν σε καπιουσ δεν αρεσει δεν καταλαβαινω γιατι γυρισαν και δεν εμειναν στο κομμα του 1,5%.η σημερινη ηγετικη ομαδα εφερε το κομμα στο 18% οταν στο παρελθον φταναμε σε διπλασιο ποσοστο τουλαχιστον,γιαυτο αφηστε σε αυτους που μπορουν να προσφερουν και οχι στα πρωιν φαντασματα τησ ΠΟΛΑΝ

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ kostas 22/07/2012 17:27:50

      Τὸ γεγονὸς ὅτι βλέπεις μεμονωμένα τὴν ἀλλαγὴ τῶν ἐκλογικῶν ποσοστῶν καὶ βγάζεις συμπεράσματα (τότε μ' ἐκείνους τόσο, τώρα μ' αὐτοὺς τόσο) χωρὶς νὰ σὲ ἐνδιαφέρει (ἢ χωρὶς νὰ μπορεῖς νὰ διακρίνεις) τὸ γεγονὸς ὅτι τὴν ἴδια ἐποχὴ διαλυόταν ἡ χώρα, εἴχαμε τεκτονικὲς ἀλλαγὲς στὸ πολιτικὸ σκηνικό, τὸ ΠΑΣΟΚ τοῦ 45-50% κατέληξε στὸ 12%, ἐμφανίστηκε ἀπὸ τὸ πουθενὰ ἕνα ΣΥΡΙΖΑ τοῦ 27% καὶ κάτι ἀπολωλότα τοῦ 8% μᾶς δείχνει τὴν νοητικὴ κατάσταση τοῦ ὑπερήφανου παλαιοκομματικοῦ ποιμνίου. Περήφανε νεοδημοκράτη, νὰ φιλᾶς τὰ πόδια τοῦ Σαμαρᾶ ποὺ τὸ κόμμα σου ὑπάρχει ἀκόμη. Καὶ νὰ ξέρεις ὅτι ἂν -φρῖξον ἥλιε, στέναξον ἡ γῆ- συμβοῦν αὐτὰ ποὺ μακροπρόθεσμα φαίνεται νὰ ὀρέγεσαι στὸ ἐσωκομματικὸ πεδίο, τὴν ἀμέσως ἑπόμενη μέρα θὰ μείνεις μόνο μὲ ἕνα μπρελὸκ "κάποτε μετεῖχα στὸ πολιτικὸ σύστημα". Welcome to reality.

      Συγγνώμη στοὺς ὑπολοίπους γιὰ τὸν τόνο. Ἀλλὰ τά'χαμε ὅλα...

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/07/2012 18:55:13

        " Περήφανε νεοδημοκράτη, νὰ φιλᾶς τὰ πόδια τοῦ Σαμαρᾶ ποὺ τὸ κόμμα σου ὑπάρχει ἀκόμη."

        ῾Ο ΑΣ ἐπέστρεψε στήν ΝΔ, δέν πῆγε σέ ἄλλο κόμμα οὔτε δημιούργησε νέο. Γνώριζε τί εἶχε νά ἀντιμετωπίση. . . Φυσικά πρέπει νά ἀλλάξουν πολλά στήν ΝΔ!!!

  10. Kargia avatar
    Kargia 22/07/2012 12:43:08

    Αφήστε τις γκρίνιες και υποστηρίξτε τον πρόεδρο το κόμμα και τους συμβούλους του. Αλλιώς στον Μπένυ!

  11. akis51 avatar
    akis51 22/07/2012 13:40:05

    "Στέρεψε η Νέα Δημοκρατία από στελέχη που να σηματοδοτούν το νέο; Δεν μπορούσε να βρεί έναν τεχνοκράτη που θα γκρέμιζε το σάπιο, κτίζοντας το κόμμα από τα θεμέλια του; Δέν υπάρχουν νέα στελέχη μέ σοβαρές αξιώσεις στήν ΝΔ, στήν ηλικία π.χ. τών 35-40 ετών; Δέν υπάρχει ούτε ένας τριανταπεντασαραντάρης πού νά ΛΑΜΠΕΙ; Με πραγματικό εκτόπισμα στήν πραγματική κοινωνία και όχι παιδί τού κομματικού σωλήνα ή ανεπάγγελτο ορντέβρ τής κομματικής κουζίνας;

    Δεν το νομίζουμε. Απλά πιστεύουμε ότι κάποιοι δεν κατάλαβαν ότι η ΝΔ είναι κόμμα-μούμια."

    Βεβαίως ΥΠΑΡΧΟΥΝ ! Αλλά επειδή είναι αρκούντως έξυπνοι ΔΕΝ πάνε
    να μπλέξουν με "μούμιες" ! Βγάζεις άκρη με δαύτες ; Θα σε πάρουν μαζί τους..

  12. GO avatar
    GO 22/07/2012 14:43:10

    Οι διαδικασία είναι ανοικτή. Όποιος επιθυμούσε έθεσε την υποψηφιότητά του.
    Ας επιλεγεί ο καλλίτερος απ΄αυτούς.
    Είναι βέβαιο, ότι τουλάχιστον ένας απ΄αυτούς διαθέτει ορθή, παραταξιακά, πολιτική σκέψη, εκφέρει με μεγάλη άνεση πολιτικό λόγο και αναπτύσσει με πειστικότητα το πολιτικό επιχείρημα. Επίσης, είναι συμπαθής στους εκπροσώπους του Τύπου και αυτό είναι χρησιμότατο για το "πέρασμα" θέσεων. Έχει το ηλικιακό ντεζαβαντάζ, αλλά τι να κάνουμε; Κανείς δεν είναι τέλειος.
    Αντίθετα, για τη θέση του Γραμματέα της Κ.Ο, φαίνεται ότι προωθείται από την ηγεσία μια άκρως φαιδρή υποψηφιότητα. Γι΄αυτό, τι λέτε;

    • GO avatar
      GO @ GO 22/07/2012 14:43:36

      Η διαδικασία...

    • Εύα avatar
      Εύα @ GO 22/07/2012 19:50:00

      Συμφωνώ..δε γνωρίζω βέβαια, ποιος προορίζεται για Γραμματέας της Κ.Ο..

      • GO avatar
        GO @ Εύα 22/07/2012 20:31:17

        Ο πολύ λίγος Α. Μπούρας.
        Να θυμηθούμε τις τεράστιες ευθύνες του Τασούλα για την διάλυση της Κ.Ο της Ν.Δ και την δημιουργία των ΑΝΕΛ.

  13. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 14:53:06

    το αύριο;; ποιο αύριο;; αυτό με 25% ανεργία, 40% αύξηση αυτοκτονιών, μαζική φτώχεια, κοινωνικό κανιβαλισμό, αύξηση εγκληματικότητας; για αυτό το αυριο ο λόγος;;

  14. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 15:03:25

    το αύριο ;; ποιο αυριο;; αυτό με την ωμή καταστολή των απεργιών, με τη συκοφαντία των ενάρετων, με τη σπίλωση των ακηλίδωτων , με τη λασπολόγηση των ηρώων; για αυτό το αύριο ο λόγος;;

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ NICK 22/07/2012 15:36:28

      ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΚΤΗΣΟΥΜΕ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΜΕ ΔΟΝΤΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΤΕΡΑΔΕΣ ΜΑΣ.

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ NICK 22/07/2012 15:42:04

      ΓΙΑ ΕΝΑ ΑΥΡΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΟΥΣ,ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ,ΤΟΥΣ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΓΚΟΜΕΝΕΣ(ΟΥΣ).
      ΚΑΙ ΠΟΥ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΣΗ ΔΕ ΘΑ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ,ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ,ΦΙΛΙΚΑ ΜΜΕ ΚΟΚ.

  15. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 15:15:22

    το αύριο ;; ποιο αυριο;; αυτό που θα έρχεται εδώ ο καθε νεοφεουδάρχης "επενδυτής" και θα απαιτεί να τον προσκυνούν επειδή δίνει μια "δουλειά" σκλαβιας για 300 ευρώ το μήνα; και θα απαιτεί επιπλέον να εκπορνεύονται για χαρη του οι κόρες των σκλάβων; για αυτό το αύριο ο λόγος;

    • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
      ΑΜΟΡΓΟΣ @ NICK 22/07/2012 15:33:22

      ΕΥΤΥΧΩΣ ΟΙ ΚΟΡΕΣ ΤΩΝ ΣΚΛΑΒΩΝ ΓΛΥΤΩΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΠΟΡΝΕΥΣΗ ΤΟ '48 ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΕΠΑΡΑΤΟΥ.

      • Μικρασιάτης avatar
        Μικρασιάτης @ ΑΜΟΡΓΟΣ 23/07/2012 20:32:44

        Επικο σχολιο, τωρα το ειδα. Σεβας σε Αμοργο..

  16. Ratamahatta avatar
    Ratamahatta 22/07/2012 15:46:10

    +1000 στον nick

  17. Emmanuil avatar
    Emmanuil 22/07/2012 16:32:20

    Κάνετε λάθος, αν νομίζεται ότι η νεαρή ηλικία είναι εγγύηση για σωστή δουλειά. Λάθος μέγα. Οι νεαροί είναι απόφοιτοι κάποιων σχολών του εσω- και του εξωτερικο΄με ελάχιστη εμπειρία στην πραγματική πολιτική. Όσα ξέρουν είναι ακόμη θεωρίες. Παρέδείγματα πρόσφατα οι Παπανδρέου και Σαμαράς, άτομα καλά καγαθά αλλά χωρίς να γνωρίζουν το πώς λειτουργει ή ζούγκλα της πραγματικής πολιτικής και οικονομίας διεθνώς βέβαια.

    • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
      Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Emmanuil 22/07/2012 17:35:05

      α) Μακριὰ ἀπὸ μένα ἡ θεοποίηση τῆς μικρῆς ἡλικίας καθ' ἑαυτήν! Τὰ ἔχουμε πεῖ καὶ ἀλλοῦ αὐτά. Τὸ ζήτημα εἶναι ὅτι ὑπάρχει μιὰ τομὴ στὴν πολιτικὴ πραγματικότητα μετὰ τὶς τελευταῖες ἐκλογές, ἕνα χθὲς καὶ ἕνα αὔριο, καὶ πῶς νὰ τὸ κάνουμε κάποιοι σαρκώνουν τὸ χθές. Ἡ νεότητα δὲν ἐγγυᾶται τὸ "ἀνήκειν στὸ αὔριο": ὁ Παπαμιμίκος π.χ. καὶ πολλοὶ προύχοντες τῆς ΟΝΝΕΔ συνιστοῦν καραμπινάτες σαρκώσεις τοῦ πιὸ ἐλώδους χθές, παρὰ τὴν ἡλικία. Ἄλλα εἶναι τὰ κριτήρια, καὶ λίγο-πολὺ τὰ ξέρουμε.

      β) Καλὰ ὁ Σαμαρᾶς ἀπὸ τὸ '77 βουλευτής, τριαντάρης ΥΠΕΞ κλπ «δὲν ξέρει ἀπὸ τὴν πολιτικὴ πιάτσα»;;; Ἡ ποικιλία τῶν σουρελιστικῶν διαπιστώσεων αὐξάνει καθημερινά...

      • ΑΜΟΡΓΟΣ avatar
        ΑΜΟΡΓΟΣ @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/07/2012 19:09:34

        ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΝΔ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ?
        ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ,ΑΛΛΑ Η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΠΝΕΕΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ,Η ΝΔ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ ΤΙ ΝΑ ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΦΥΝΤΑΝΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ.ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΙΚΙΣΜΟ ΕΙΧΑΜΕ Ν'ΑΚΟΥΣΟΥΜΕ ΑΠ'ΤΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΥ ΚΟΥΛΟΥΡΗ ΤΟ'81 ΤΟΧΟΥΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙ ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΙΣ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΤΟΥ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.ΕΝΣΤΙΚΤΟ ΔΙΑΘΕΤΕΙ ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΑΙΖΕΙ Μ'ΑΥΤΗ ΤΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ.
        ΑΠ'ΤΟ '81 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΡΕΙΣ ΚΛΗΡΟΥΧΙΕΣ ΠΕΡΑΣΑΝΕ,ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΑΧΡΗΣΤΟΙ.ΑΠ' ΤΟ ΠΑΤΕΡΑ ΣΤΑΜΑΤΗ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΣΤΟ ΒΛΑΣΤΑΡΙ ΤΟ ΔΗΜΗΤΡΑΚΗ,ΑΠ'ΤΟ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΟΥΝΗ,ΑΠ'ΤΟ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ ΓΙΟ ΦΩΤΟΠΟΥΛΟ.ΤΙ ΜΟΙΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΥΝΗΓΑΕΙ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΜΑΣ.
        ΚΙ ΕΝΩ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ,ΝΑΤΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΑΛΙ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΠΡΩΤΗ ΘΕΣΗ ΝΑ ΜΑΣ ΧΤΥΠΟΥΝ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΛΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ.ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΑΡΧΕΓΟΝΟ ΔΡΑΜΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ.ΕΜΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΤΑΡΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΑΠ'ΤΟΝ ΑΦΕΤΗ ΜΙΑ ΝΕΑ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΑΤΣΑΛΑΚΩΤΟΙ,ΓΕΛΑΣΤΟΙ ΣΤΑ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟΥΣ.
        ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ Θ'ΑΛΛΑΞΕΙ ΠΟΤΕ.

  18. NICK avatar
    NICK 22/07/2012 17:06:31

    ελπίζω να έχεις καταλάβει πως ακούγονται αυτά τα "ευτυχώς" σήμερα στη Νίκαια, το Περιστέρι, τον Κολωνό, τη Σταυρούπολη και τη Σίνδο.....

  19. Βασίλης Γκιώνης avatar
    Βασίλης Γκιώνης 22/07/2012 18:50:09

    Φίλτατε Αστυάνακτα,

    όταν βάζει υποψηφιότητα ένας "νέος και άφθαρτος" και παίρνει 2-3 χιλιάδες ψήφους με το ζόρι και βάζει κι ένας του χθές και παίρνει πάνω από 50 χιλιάδες μονοκούκια, τότε τί επιχειρήματα να έχει και ο έρμος ο πρόεδρος υπερ του νέου αίματος...

    • Κωνσταντίνος avatar
      Κωνσταντίνος @ Βασίλης Γκιώνης 22/07/2012 19:53:04

      Αυτό ακριβώς. Καλώς ζητάτε/ζητάμε νέα άτομα αλλά αν δεν έχουν στήριξη από τη βάση πώς να φανούν;

      • Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
        Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης @ Κωνσταντίνος 22/07/2012 20:20:38

        Ἅμα εἶναι ἔτσι καὶ τὸ κόμμα δὲν ἔχει ἄλλη ἐπιλογὴ παρὰ νὰ πορευθεῖ μὲ τοὺς δεινοσαύρους, τότε ἠθελές τα καὶ 'παθές τα. Ἂς μὴν κλαψουρίσει κανεὶς μετά, ὅταν θὰ πραγματωθοῦν τὰ ἀποτελέσματα.

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 22/07/2012 21:40:10

          Πρώτον, το ΠΑΣΟΚ δεν διαλύθηκε !
          Δεύτερον, το ΠΑΣΟΚ ζει και βασιλεύει, είτε ως αυτόχθονο, είτε ως "ΠΑΣΟΚ ΥΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΒΙΑ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ" !

          • Παύλος avatar
            Παύλος @ Παύλος 22/07/2012 21:47:27

            Αναζητείστε λίγο τον ......."ΧΑΜΟ" που συντελέστηκε στις προαγωγές των αξιωματικών της Αστυνομίας και θα δείτε ότι :
            Όλοι οι ΠΑΣΟΚτζήδες προήχθησαν , ενώ οι ΝΔμημοκράτες ....σφαγιάστηκαν !!!!!!!!!!!!!!
            Άκουγα και δεν πίστευα, αλλά τώρα έχω , δυστυχώς, πρωτογενή ενημέρωση !!
            Συνεπώς : "εδώ ο κόσμος καίγεται ......., "

  20. Enzo avatar
    Enzo 23/07/2012 01:37:43

    Καλα ρε ακόμα με αυτα ασχολείστε ;
    Έχει τελειώσει έτσι και αλλιώς η νδ και τα αλλα παλιά κόμματα .
    Ένας Σαμαρας έμεινε , ο τελευταίος Numeronian

  21. ελιζα βοζεμπεργκ avatar
    ελιζα βοζεμπεργκ 23/07/2012 07:06:31

    Καλημέρα σας. Ας ειμαστε ειλικρινεις. Ο Πρόεδρος δεν έμπλεξε, επέλεξε! Αυτους με τους οποιους θέλει να συνεργασθει και να συμπορευθει. Αυτους που εμπιστευεται. Το κομμα έχει αγκυλώσεις και σκελετους στις ντουλάπες, αλλα η εκλογή του Γραμματεα απο την πολιτικη επιτροπή θα δείξει αν η αναγκαία υπέρβαση θα επικρατησει ωστε το κόμμα να φύγει μπροστά. Ο Πρόεδρος αυτη τη στιγμη μπορεί να δρομολογήσει την επόμενη μέρα. Αν βεβαίως τον ενδιαφέρει το μέλλον του κομματος.

  22. θΩΜΑΣ avatar
    θΩΜΑΣ 23/07/2012 08:47:08

    O Ογκόλιθος Νικολόπουλος,το αγλάισμα της αχαικής γής δήλωσε "Υπηρετώ επί 38 χρόνια τη Νέα Δημοκρατία και ειδικά τώρα, σε αυτή την εποχή, οραματίζομαι ένα κόμμα ανοιχτό σε όλη την Ελλάδα, ανάχωμα, φωνή και εκφραστή της λαϊκής συνείδησης. Ένα κόμμα λειτουργικό, ζωντανό, ακόμα πιο δραστήριο, που δεν θα απολογείται απλώς έναντι της κυβερνητικής πολιτικής αλλά θα αντιπροτείνει, θα ζητά διορθωτικές κινήσεις, που θα συσπειρώνει την βάση και θα είναι σε άμεση επαφή με το λαό. Εάν προτιμήσουμε ένα κόμμα «ελέγξιμο» ως προς την ηγετική του φόρμα και λειτουργία θα την πάθουμε σαν το ΠΑΣΟΚ. Όμως το δίδαγμα ΠΑΣΟΚ είναι πολύ νωπό και κραυγαλέο» δήλωσε ο Βουλευτής Αχαΐας της Ν.Δ. Νίκος Νικολόπουλος, με αφορμή την υποψηφιότητά του για την θέση του Γραμματέα της Πολιτικής Επιτροπής της Ν.Δ."..........Με τέτοιους δοκιμασμένους υποψήφιους παρωχημένης λογικής, πως να πάει μπροστά η Νέα Δημοκρατία;Έπρεπε να παραιτηθεί για να καταλάβουμε την ποιότητα του πολιτικού?Προοπτική δεν υπάρχει όταν ένα κόμμα ανέχεται βουλευτή νοοτροπίας 1980 που προσπαθεί απεγνωσμένα με διάφορα κουτοπόνηρα τερτίπια να διατηρείται στην επικαιρότητα

  23. θΩΜΑΣ avatar
    θΩΜΑΣ 23/07/2012 08:53:20

    "Αναζητείστε λίγο τον …….”ΧΑΜΟ” που συντελέστηκε στις προαγωγές των αξιωματικών της Αστυνομίας και θα δείτε ότι :
    Όλοι οι ΠΑΣΟΚτζήδες προήχθησαν , ενώ οι ΝΔμημοκράτες ….σφαγιάστηκαν !!!!!!!!!!!!!!
    Άκουγα και δεν πίστευα, αλλά τώρα έχω , δυστυχώς, πρωτογενή ενημέρωση !!
    Συνεπώς : “εδώ ο κόσμος καίγεται …….," Πολύ σοβαρή επισήμανση του φίλου Παύλου που κάποιοι την περνάνε στο ντούκου ενώ είναι πολύ σοβαρό ζήτημα και μεγάλη ξεφτίλα για το κομμα και τον υπουργό Δένδια που δεν είναι ικανός να αποτελέσει στοιχείο ανάσχεσης στην πασοκική λαίλαπα.Κύριοι το πασοκ πρέπει να απολογείται διαρκώς για την σημερινή κατάντια και ειδικότερα στη δημόσια τάξη και ασφάλεια και εσείς κάνατε προαγωγές σε όλο αυτό το σύστημα καρατομώντας άξιους αξιωματικούς.Ντροπή και μόνο

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ θΩΜΑΣ 23/07/2012 14:44:16

      Αγαπητέ Θωμά, δυστυχώς αυτό είναι και το σπουδαιότερο και λυπάμαι που το ξέχασα στη βιασύνη μου: Ότι δηλαδή, μιλάμε για ΑΔΙΚΟ σφαγιασμό των αξίων, που προσέφεραν και σκανδαλώδη προαγωγή ανθρώπων που δεν προσέφεραν, που δεν μόχθησαν, που δεν είναι ικανοί, (όταν δεν είναι απλά μέθυσοι σκερβελέδες),που θα συμβάλλουν δε,εξ αντικειμένου, σε δραματική επιδείνωση του επιπέδου ασφαλείας της δόλιας πατρίδας μας,
      μόνο και μόνο λόγω ΠΑΣΟΚικής ιδιότητας, ή συζυγικής τοιαύτης! (Διότι υπάρχουν και τέτοια κρούσματα στην περιφέρεια που αναφέρομαι πρωτίστως).
      Όνειδος !!!!
      Όταν συνειδητοποιείς ότι σε κυβερνάνε τόσο ανάξιοι υπουργοί( και αισθάνομαι υποχρεωμένος να τους χαρακτηρίσω ανάξιους, καθ ότι σε εναντία περίπτωση θα ήταν αυτονόητο ότι πρόκειται για ..σάπιους και εξωνημένους), και μάλιστα υπό την μακαρία ανοχή και ευλογία των δύο βουλευτών το Νομού μας, που , κατά σύμπτωση είναι και οι δύο υπουργοί, έ τότε παραλύει κάθε συναίσθημα !
      Και το τελευταίο ,που σε νοιάζει είναι, αν θα διαλυθεί ή όχι η Ν.Δ. !!!
      Ας τα ακούσουν αυτά στην Ν.Δ. και κυρίως ο Σαμαράς, ο οποίος αν μπορούσε να καταστεί βαθύς γνώστης ακόμα και του 10% της έκτασης αυτής της φρίκης που συντελέστηκε και συντελείται, πιστεύω θα λιποθυμούσε από αγανάκτηση και αηδία !!!

  24. Dimitris avatar
    Dimitris 23/07/2012 12:10:14

    Η κατάσταση στην ΝΔ είναι ιάσιμη αρκεί να γίνουν τα αυτονόητα που κάνει ένα κόμμα για να παραμείνει ζωντανό : 1) άνοιγμα στην κοινωνία 2) στλέχωση του κόμματος από την ευρύτερη κοινωνία και όχι μόνο από τούς κομματικούς σωλήνες τύπου ΟΝΝΕΔ και ΔΑΠ και των διαφόρων....οικογενειών Ποιός άραγε εμπόδισε τα ιθύνοντες της ΝΔ στούς διάφορους τομείς πολιτικής ευθύνης να συνεργαστεί με άτομα εγνωσμένης αξίας από την κοινωνία δίνοντας και την ευκαιρία να μπούν στην πολιτική; και το σημαντικότερο αν ο Αντώνης Σμαράς θέλει όντως να ανανεώσει την ΝΔ δεν έχει παρά να εφορμόσει τον Καλλικράτη και στίς εκλογικές περιφέρειες σκεφτείτε μία Β' Αθήνας χωρισμένη σε 2 με 3 τομείς;

  25. Aφροδίτη avatar
    Aφροδίτη 23/07/2012 15:56:03

    Πολλή κουβέντα γίνεται για το ποιός θα πρέπει να γίνει Γραμματέας της Πολιτικής Επιτροπής και οφείλω να πω πως συμφωνώ με την προσέγγιση των δύο αρθρογράφων. Μου δίνεται έτσι η ευκαιρία να καταθέσω και τις δικές μου σκέψεις, αποτολμώντας την περιγραφή του γραμματέα που θα ήθελα:
    Θα ξεκινήσω από το αυτονόητο που θεωρώ πως είναι, να μην είναι βουλευτής ή να μην έχει φανεί η πρόθεσή του να είναι υποψήφιος στο μέλλον! Γραμματέας κόμματος και προνομιούχο πολιτικό γραφείο είναι έννοιες ασυμβίβαστες.
    Θέλω λοιπόν να λειτουργήσει περισσότερο σαν ένας καλός διευθύνων σύμβουλος, να είναι μεθοδικός και δίκαιος και ικανός να γνωρίσει την ανθρωπογεωγραφία του κόμματος για να επενδύσει στο ανθρώπινο δυναμικό του, επιλέγοντας με αυστηρότατα και αντικειμενικά κριτήρια τα στελέχη, τόσο της κεντρικής διοίκησης όσο και της περιφερειακής.
    Κι όταν αναφέρομαι σε περιφερειακή οργάνωση δεν εννοώ ασφαλώς τις τοπικές, τις οποίες θεωρώ μαγαζάκια-κιτία αιτημάτων και παραπόνων γνωστών και μη εξαιρετέων, καθώς και της εξεύρεσης εκλογικών αντιπροσώπων όταν έχουμε εκλογές. Τότε που όλοι οι υποψήφιοι τις θυμούνται και προστρέχουν να επιβεβαιώσουν την ταχυδρομική τους διεύθυνση καθώς και τα τηλέφωνα επικοινωνίας. Οι τοπικές πρέπει να κλείσουν γιατί στηρίζονται οικονομικά συνήθως στο φιλότιμο ελάχιστων, ενώ μέσα από αυτό αλλά και από τις «χρήσιμες» γνωριμίες, γίνονται φυτώριο παραγοντίσκων. Μια καλή οργάνωση σε επίπεδο Νομού με καλούς δημοτικούς πυρήνες, με ενεργούς θεματικούς τομείς και με τακτική λογοδοσία, θαρρώ πως αρκεί σε ένα σύγχρονο κόμμα.
    Δε με νοιάζει επίσης η ηλικία του, γιατί δεν είναι αυτονόητο πως ο νέος είναι ντε και καλά ο πλέον κατάλληλος, ως άφθαρτος ή ως πολύ ορεξάτος! Άφθαρτος μπορεί να είσαι γιατί δεν σου προέκυψε μέχρι τώρα η ευκαιρία να φθαρείς ή και να διαφθαρείς.
    Επί παραδείγματι με τρομάζουν κάποιοι νέοι, αιώνιοι φοιτητές ή πτυχιούχοι με βαθμούς «ανταποδοτικούς» από την ψήφο τους στην εκλογή των πανεπιστημιακών τους δασκάλων. Με τρομάζει πιο πολύ το ότι κάτι τέτοιοι δεν έχουν δουλέψει ποτέ στη ζωή τους και τρέφονται ζώντας αποκλειστικά μέσα στον κομματικό σωλήνα, που έτσι και βγουν θα έχουν τη θνησιμότητα των πολύ προώρων, αφού δεν θα τους αναγνωρίζει ούτε ο θυρωρός της πολυκατοικίας τους.
    Θα μου πείτε βέβαια, ο παλιός είναι αλλιώς; Όχι ασφαλώς, παρότι η εμπειρία στο αντικείμενο είναι κάτι που αναγνωρίζεται παντού. Στα κόμματα όμως απαιτούνται και άλλα προσόντα, πέραν των μέχρι τώρα γνωστών.
    Με τις τοποθετήσεις μου αυτές, αντιλαμβάνομαι πως μειώνονται δραματικά τα όρια, του καταλληλότερου! Ας μειώνονται, γιατί πρέπει να πω επιπλέον πως δεν θέλω ούτε συνδικαλιστή! Δεν μπορεί σε μια νέα εποχή να επιδιώκεται αλισβερίσι με τον εργατοπατερισμό και με όσα συνεπάγεται αυτό. Η πρόσφατη σύγκρουση του Αντώνη με τις «ομόφωνες» αποφάσεις των πλασματικών γενικών συνελεύσεων, είναι ένα καλό δείγμα προς την απεμπλοκή της κοινής λογικής από το συντεχνιακό συνδικαλισμό. Η Πατρίδα πλήρωσε ακριβά, μαζί με τα εγκληματικά λάθη κυβερνώντων και τις απαιτήσεις των συντεχνιών, που ως οργανώσεις για το δίκιο του εργάτη έφτιαχναν κηφήνες και υψηλόμισθους βολεψόπουλους-εργατοπατέρες, που εν μιά νυκτί ξεπουλούσαν κάτω από το τραπέζι πολυήμερους αγώνες ανυποψίαστων εργαζομένων.
    Το κόμμα που θέλει να φτιάξει ο Αντώνης Σαμαράς, αλλά προπαντός η τήρηση της υπόσχεσής του, πως οι αρεστοί δεν θα έχουν θέση όταν υπάρχουν οι άριστοι, μου επιτρέπει να πάρω «ακραία» ίσως θέση!
    Θέλω ένα κομματικό στέλεχος, που ασφαλώς να είναι μέλος της πολιτικής επιτροπής, αφού αυτό είναι προαπαιτούμενο καταστατικά, που να έχει στηρίξει τις αρχές και τον αγώνα του νέου αρχηγού, να έχει δουλέψει στη ζωή του και να θεωρείται επιτυχημένος και προπαντός να θεωρείται από την πλειονότητα εκείνων που τον ξέρουν ικανός, καθαρός, δίκαιος και οραματιστής. Αλλιώς δεν πρόκειται θα ορμήσει το κόμμα προς τα εμπρός, ζητούμενο από όλους εμάς, που και το πιστέψαμε και το στηρίξαμε! Ζητάω εν τέλει πολλά;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.