#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/01/2011 15:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετανάστες "κατέλαβαν" τη ... Νομική !



Eκατοντάδες μετανάστες που έφτασαν τα ξημερώματα στην Αθήνα εγκαταστάθηκαν στο κτίριο της Νομικής Σχολής Αθηνών, προκειμένου να τον χρησιμοποιήσουν ως κατάλυμα μέχρι να ικανοποιηθεί το αίτημά τους για χορήγηση άδειας μόνιμης παραμονής στην Ελλάδα.

Οι περίπου 250 οικονομικοί μετανάστες, κυρίως από τη Βόρειο Αφρική, ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν απεργία πείνας από αύριο με αίτημα τη "νομιμοποίηση όλων των μεταναστών/μεταναστριών και τα ίσα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα και υποχρεώσεις με τους Έλληνες εργαζόμενους/εργαζόμενες". Ακόμη 50 άτομα θα κάνουν απεργία πείνας στη Θεσσαλονίκη.

Οι φοιτητικές παρατάξεις της ΠΑΣΠ και της ΔΑΠ με ανακοινώσεις τους εκφραζουν τη διαφωνία τους με την κατάληψη του κτιρίου και κατηγορούν μέλη της φοιτητικής παράταξης ΑΡ.ΕΝ., που πρόσκειται στο  Συνασπισμό, ότι οργάνωσε την εγκατάσταση των προσφύγων στη Νομική.

Στην ανακοίνωσή της η ΠΑΣΠ κατηγορεί τη νεολαία του Συνασπισμού για εκμετάλλευση της αλληλεγγύης με όρους μικροκομματικής σκοπιμότητας και την καταγγέλει ότι αδιαφόρησε προκλητικά "για την απόφαση της Κοσμητείας της Νομικής, που απέρριψε το εν λόγω αίτημα από την περασμένη εβδομάδα". Αν και εκφράζει την αλληλεγγύη της, αναφέρει τέλος ότι οι 250 μετανάστες ζητούν νομιμοποίηση χωρίς προϋποθέσεις.

Η ΔΑΠ καταγγέλει στην ανακοίνωσή της "μέλη της ΑΡ.ΕΝ. και εξωπανεπιστημιακές ομάδες υποστηριζόμενες από τον Συνασπισμό" ότι "εισέβαλαν στο νέο κτίριο, έσπασαν τις ενδιάμεσες πόρτες και κατέλαβαν το κτίριο της Σόλωνος εγκαθιστώντας στρώματα και λοιπά είδη".

Οι διοργανωτές της κινητοποίησης υποστηρίζουν ότι δεν τίθεται ζήτημα παρακώλυσης των φοιτητών στην παρακολούθηση των μαθημάτων τους, αναφέροντας το παλιό κτήριο της Νομικής δεν χρησιμοποιείται πλέον για τις ανάγκες της Σχολής.

http://www.enet.gr/?i=news.el.ellada&id=244477

Στη Βουλή φέρνει η ΝΔ το θέμα

[caption id="attachment_81716" align="alignnone" width="550" caption="Σήμερα στη Νομική"][/caption]

Ο υπεύθυνος του τομέα πολιτικής ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της ΝΔ Θανάσης Νάκος δήλωσε:

«Δυστυχώς οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών με τους δεκάδες λαθρομετανάστες που ταξίδεψαν ανενόχλητοι από την Κρήτη στην Αθήνα και εισέβαλαν στο κτίριο της Νομικής, στέλνει το μήνυμα: ότι η χώρα μας είναι ξέφραγο αμπέλι, όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει.»

Ο βουλευτής κάλεσε την κυβέρνηση και τον αρμόδιο υπουργό Προστασίας του Πολίτη, «έστω και τώρα, την ύστατη ώρα, να σοβαρευτούν και να στρέψουν την προσοχή τους στην αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, που απειλεί να ξεφύγει από κάθε έλεγχο και υπονομεύει την ασφάλεια της χώρας».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 15:08:18

    Καμπουλ... κ Παπουτση!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......... Γνωστοι - Αγνωστοι - Λαθραιοι

    ΠΠ

  2. Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
    Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 24/01/2011 15:09:55

    Αν δεν είναι ικανή πολιτεία να μας προασπίσει από τους εισβολείς και τους πάτρωνές τους...θα το κάνουμε οι φοιτητές μόνοι μας!!!

    Ως εδώ, τέρμα στην κατοχή της πατρίδας και της ζωής μας!!!

    • BABIS avatar
      BABIS @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 24/01/2011 16:02:10

      Nα τους στείλετε με συνοπτικές διαδικασίες στις πατρίδες τους. Αυτοί έχουν στο DNA τους βαθιά την κλοπή, το έγκλημα , την τεμπελιά και την ανικανότητα. Στα τσακίδια με όλους τους λαθρομετανάστες.

      • Dora avatar
        Dora @ BABIS 24/01/2011 16:52:36

        Σε λιγο θα κανετε απεργια πεινα ολοι οι Ελληνες,για να εχετε τα ιδια δικαιωματα με τους μουσουλμανους λαθρομεταναστες!
        Υπερβολες και βλακειες? Μακαρι!
        Αλλα οπως ερχονται κατα εκατονταδες κι ο ρυθμος με τον οποιον αναπαραγονται, χωρις καν να λαμβανουν υπ' οψιν εαν οι συνθηκες ειναι καταλληλες γι'αυτο, θα δειτε...
        Ριξτε μια ματια στην Αιγυπτο(και οχι μονο) την ζωη των χριστιανων
        εκει και βγαλτε συμπερασμα.Υπ' οψιν οτι οι χριστιανοι σ'αυτες τις χωρες ΔΕΝ ηταν λαθρομεταναστες,αλλα οι ιθαγενεις.

        • BABIS avatar
          BABIS @ Dora 25/01/2011 09:40:16

          Αναπαράγονται σαν τα κουνέλια. Δείτε τους Τούρκους στην Γερμανία. Κάθε οικογένεια έχει 5-12 παιδιά. Όλα τα παιδιά παίρνουν επιδόματα απο το Γερμανικό κράτος. Ο πατέρας εργάζεται περιστασιακά η μητέρα το ίδιο και ζούνε με τα επιδόματα των παιδιών. Και δεν μπορείς να τους διώξεις. Το ίδιο θα γίνει και εδά εάν δεν απελαθούν έγκαιρα και εάν δεν αναλάβει ο στρατός να φυλάξει τα σύνορα. Το περιμένει το πολιτικό κατεστημένο? Να αναλάβει ο Τουρκικός στρατός να φυλάξει τα σύνορά μας?

          • Dora avatar
            Dora @ BABIS 25/01/2011 16:39:45

            Θα τους ενταξουμε λεει η χαριεστατη κ. Νταλαρα κι εγω επιασα την κοιλια μου να μην τα βγαλω ολα.
            Που μωρσυ θα τους ενταξεις,που εμαθες και την λεξη ευλογημενη,σε τι αφου εχετε αποδομησει ολη την ελληνικη κοινωνια και δεν εμεινε τιποτα ορθιο?
            Θα βγαλει η Φατμε την τσεμπερα της και θα παει να δουλεψει,ενω ο Μεχμετ θ' αρχισει ξαφνικα να χρησιμοποιει την λογικη του,που του εχει ευνουχησει το ισλαμ?

            Ξερει η εν λογω κυρια ποσα στοιχιζει η "ενταξη"στην δυση πολυ λιγοτερων μεταναστων απ' οτι εχει η Ελλαδα και τι στρατιες εκπαιδευτικων,ειδικων σχολειων,πολιτιστικων συλλογων,σπιτια κακοποιημενων γυναικων(κυριως αυτα)ψυχολογων ειδικα εκπαιδευμενων,παιδαγωγων και κοινωνικων λειτουργων θα χρειαστουν?
            Γιατι δεν εξηγει οτι ολ'αυτα εδω στην ευρωπη μετα απο 40 χρονια εξοδων και προσπαθειας εχουν αποτυχει κι οτι οι μονοι που ζημιωθηκαν αγρια ηταν και ειναι οι ηλιθιοι σκληρα εργαζομενοι ιθαγενεις?

        • Dimitris D avatar
          Dimitris D @ Dora 25/01/2011 10:33:55

          Στην Ελλάδα πως θα αναπαραχθούν;
          Έχει βρει η επιστήμη τρόπο να γεννάνε οι άντρες;
          Το 90% των λάθρο είναι άντρες.

          • Γιώργος avatar
            Γιώργος @ Dimitris D 25/01/2011 12:01:56

            Mε τον νόμο περί ιθαγένειας μπορούν πλέον να φέρουν τους συγγενείς πρώτου βαθμού στην Ελλάδα, οι οποίοι θα παίρνουν κι αυτοί ελληνική ιθαγένεια.

          • Dora avatar
            Dora @ Dimitris D 25/01/2011 13:32:47

            Στην Ελλαδα,μεχρι να τους δοθει δικαιωμα για επανενωση(και θα δειτε ορδες απο γυναικοπαιδα να καταφθανουν)θα βιαζουν τα κοριτσια μας και τις γριες μανες μας και δεν θα διαμαρτυρεται κανεις.

      • myrto avatar
        myrto @ BABIS 25/01/2011 13:03:22

        O KOSMOS THA ITAN POLI KALITEROS AN ELEIPAN TA ATOMA ME TIS PEPOITHISEIS SOU.KAKOMOIRH

        • Dora avatar
          Dora @ myrto 25/01/2011 13:35:51

          Ποιο ειναι το λαθος Μυρτω?
          Στην ολλανδια ζω κι αυτα που λεει ο Βαβις κι ο Γιωργος ειναι περα για περα αληθινα!

        • myrto avatar
          myrto @ myrto 25/01/2011 15:25:58

          exoun VATHIA RIZOMENH sto DNA tous tin klepsia,tempelia klp.. thimize antilipsh amorfotis iperilikis apo psilo vouno

          • Dora avatar
            Dora @ myrto 25/01/2011 16:49:25

            Στο DNA τους δεν την εχουν αλλα στον τροπο που μεγαλωνουν,ναι.
            Αν ο μπαμπας αναλφαβητος εχει τρεις γυναικες και γενναει καθε χρονο 3 παιδια με τα ελαχιστα μεσα συντηρησης που διαθετει,ο καυγας,το ξυλο και η σκληρη τιμωρια ειναι μερος της καθημερινης ζωης αυτων των ανθρωπων.
            Πως νομιζεις οτι εξελισσονται τα παιδια εκει μεσα για να επιβιωσουν?Μαθαινοντας την βια,χρησιμοποιουν βια,κλεψιμο,απατη.Αλλιως δεν επιβιωνεις.
            Ειναι θεμα κουλτουρας λοιπον και βιωματων.
            Δεν σου κανει εντυπωση οτι με κανεναν μουσουλμανο δεν μπορεις να διαφωνισεις ευγενικα χωρις ν'αρπαξει φωτια και να ξεσπασει η κολαση?Μια σωστη κριτικη συζητηση με λογικα επιχειρηματα κανενας απ' αυτους δεν ειναι σε θεση να κανει.Εδω στην ολλανδια απασχολουν τον τυπο καθημερινα.Οταν δε παιρνουν μερος σε συζητησεις στην τηλεοραση(ανθρωποι με μορφωση και πτυχια)ειναι να τραβας τα μαλλια σου!

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Αδιάλλακτος Πολιτικάριος 25/01/2011 00:34:09

      Για να το δουμε αγορι μου αυτο η ειστε μονο λογια, μετα θα σου βγαλω το καπελο

  3. loretta avatar
    loretta 24/01/2011 15:10:54

    Τιραμολα....

    για πες μας ο ΓΑΠ τι λεει γιαυτο??? οχι τιποτα αλλο...αλλα μην μας πει οτι φταιει και γιαυτο....η ΝΔ.

  4. cveng avatar
    cveng 24/01/2011 15:12:39

    παρομοιες καταστασεις εχουν προηγηθει και στα κτιρια του πολυτεχνειου στην πατησιων...λογω του ιδιοτυπου ''αβατου'' του χωρου ομως,δεν εχει αναφερθει σχεδον πουθενα.

  5. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2011 15:18:34

    Μα είναι δυνατόν?
    Πληρώνω φόρους για να εξασφαλίσουν τρόφή και στέγη οι γκόμενοι κάποιων?
    Πληρώνω φόρους για να σπουδάσουν Έλληνες σε περιβάλλον ελεύθερο και αξιοπρεπές. Όχι στην βρωμιά και στις ασθένειες που κουβαλάνε όλοι αυτοί οι ταλαίπωροι των δουλεμπορικών ΜΚΟ.
    Πληρώνω φόρους για να υπάρχει Πανεπιστήμιο όχι μαχαλάς σαν τα μούτρα της Αννούλας.

  6. liotsos avatar
    liotsos 24/01/2011 15:23:11

    Τσαμπα δεινει τοσα λεφτα ο κ. Σωρος?
    OPEN SOCIETY KAI OPEN TA MPOYTIA SAS

  7. φωτεινη avatar
    φωτεινη 24/01/2011 15:28:35

    να τους παρουν στα σπιτια τους αν θελουν,και να επιδειξουν την πασιγνωστη ελληνικη φιλοξενια με δικα τους εξοδα ομως,γιατι τη νομικη την πληρωνω κι εγω.

  8. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 24/01/2011 15:34:45

    Για αυτήν την απαράδεκτη "εισβολή" ασιατικών ορδών στη Νομική υποβοηθουμένων από αριστερούς (ακόμη και μετά από 70 χρόνια η ιστορία επαναλαμβάνεται) θα βγάλει ανακοίνωση το Κόμμα μας ή σαν "μοντέρνο ευρωπαϊκό κεντροδεξιό κόμμα" θα σκύψει πάνω από το πρόβλημα των λαθρομεταναστών...????????

    • Dora avatar
      Dora @ SPYROS T. 24/01/2011 16:56:27

      Μη κοροιδευεις τον εαυτο σου.Σε καμμια ευρωπαικη χωρα δεν ανεχονται αυτη την κατασταση και καμμια ευρωπαικη κυβερνηση δεν πασχει απο τοοοοοοοση λαθρολαγνεια.

  9. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 24/01/2011 15:38:30

    Θέλω πραγματικά να ρωτήσω από πότε ένας "πρόσφυγας" κατατρεγμένος, πεινασμένος, διωγμένος, ταλαιπωρημένος και πάει λέγοντας, όταν έρχεται σε μία ξένη χώρα ζητώντας "άσυλο", το πρώτο πράγμα που τον ενδιαφέρει είναι η απόκτηση πολιτικών δικαιωμάτων;
    Επιτέλους σούργελα της "Αριστεράς και της Αντι-προόδου", πότε θα πάψετε να είστε τόσο ανόητα προκλητικοί και λίγοι; Πότε θα αρχίσετε να υπερασπίζεστε ενεργά και ουσιαστικά το πραγματικό δημόσιο συμφέρον, που απαγορεύει την κατάληψη των δημοσίων χώρων από κάθε λογής "κατατρεγμένους" και μεταφερόμενους "πρόσφυγες"; Επιτέλους, πότε θα καταλάβετε ότι ο κόσμος απαιτεί ουσιαστική απομάκρυνση όλων των παρανόμων "μεταναστών", σε σταλινικά ποσοστά του 90%; Επιτέλους, πότε θα πάψετε να είστε αυτιστικοί και να το παίζετε "αρχηγίσκοι" στις ανομοιογενείς ομαδούλες σας, νομίζοντας ότι επιτελείτε σημαντικό έργο για την παγκόσμια πρόοδο και Δημοκρατία;
    Είμαι πραγματικά οργισμένος με όλη αυτή την κατάσταση, όπως άλλωστε και το 99% των Αθηναίων, που απλά δε μπορεί να εκφραστεί από κανένα πολιτικό κόμμα πια!
    Κύριοι της Συγγρού (πρώην Ρηγίλλης) επιτέλους πότε θα ξυπνήσετε και εσείς να αρχίσετε να κάνετε σοβαρή αντιπολίτευση; Επιτέλους, μπορείτε να καταλάβετε ότι εδώ πλέον δε μιλάμε για λαθρομετανάστευση, αλλά για εμφανή εποικισμό και εθνολογική αλλοίωση; Μήπως λέω μήπως όλα αυτά τα σενάρια που θέλουν τους παλιούς συγκατοίκους να στηρίζει ουσιαστικά ο ένας τον άλλον δεν απέχουν ιδιαίτερα από την πραγματικότητα; Μήπως τελικά η 29η Νοεμβρίου 2009 είναι ακόμα μία καλά τυλιγμένη φενάκη;
    Δε μπορεί κανείς να μην καταλαβαίνει ότι η επικοινωνιακή φούσκα του ΠΑΣΟΚ και οι πατριωτικές κορώνες του περί του τείχους και των λοιπών ευφυολογημάτων της αυτοπροσδιοριζόμενης κυρίας Άννας (;) Νταλάρα(;) Ραγκούση(;) δεν αποτελεούν παρά στάχτη στα μάτια των ιθαγενών; Το καταλαβαίνει ο απλός κόσμος στα πεζοδρόμια και στα καφενεία και δε μπορείτε να το καταλάβετε εσείς;
    Τέρμα τα λόγια, αρκετά! Ο κόσμος απηύδυσε από λόγια και υποσχέσεις! Τώρα μόνο έργα, έργα χειροπιαστά!

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 24/01/2011 15:53:57

      Πλούταρχε,

      αυτό το φωνάζω από καιρό...

      Βγήκε ο Παπουτσής και είπε οτι θα τους απελάσει όλους (άσχετα κατά πόσο θα το υλοποιήσει) και ειλικρινά σηκώθηκαν και Νεοδημοκράτες στα δυτικά προάστια και λέγαν "επιτέλους"...!!!

      Εάν ο ίδιος ο Σαμαράς δεν βγει να πει οτι: "ΘΑ ΑΠΕΛΑΘΟΥΝ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕ ΣΥΝΟΠΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ" ειλικρινά δεν υπάρχει περίπτωση να πάρει ψήφο ειδικά από τα δυτικά προάστια...

      Ο κόσμος είναι πρώτα "Έλληνες" και μετά "Νεοδημοκράτες"...

      Ειλικρινά σου μιλάω, εάν κάνει ο Παπουτσής τίποτε κινήσεις και δούμε σιγά-σιγά κανα δυό συνοικίες π.χ. Άγιοι Ανάργυροι, Άγιος Παντελεήμονας να καθαρίζουν και να μπορούν να ξαναβγούν οι γυναίκες την Κυριακή με τα μπεμπεκάροτσα στο δρόμο, δεν βγαίνει Κυβέρνηση η ΝΔ ούτε το 2.050...

    • Dora avatar
      Dora @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 24/01/2011 17:10:23

      Θα σου πω κατι σε στυλ κατινιστικου κοτσομπολιου,ζητωντας εκ των προτερων συγνωμη.
      Εδω στην ολλανδια,φιλη ελληνιδα (το ε επιτηδες μικρο) με πληροφορησε οτι μελος της πολυαριθμης (25 αδελφια,απο 3 μητερες) οικογενειας του συζυγου της απο χωρα της ασιας,μπηκε προχθες απ' την Ελλαδα εδω και ζηταει ασυλο.
      Η χωρα του δεν ειναι απ' τις εμπολεμες χωρες κι ο ιδιος δεν ηταν ιδιαιτερα φτωχος.Τα πουλησε ολα για να πληρωσει τον δουλεμπορο στην χωρα του,ο οποιος ειχε ηδη διασυνδεσεις με τον πατριωτη του δουλεμπορο στην Αθηνα(ο οποιος ειναι ΝΟΜΙΜΑ εγκατεστημενος εκει πριν δεκαετιες και εγγαμος με ελληνιδα). Περασε ωραιοτατα τα συνορα στον Εβρο,εκατσε ενα μηνα σε μια φυλακη λεει,οπου το φαι ηταν αψογο και τελος εχοντας βρει ελληνικο διαβατηριο,πηρε το αεροπλανο(οχι παιζουμε) και ηρθε εδω για να ζητησει ασυλο.
      Το δουλεμα δε που κανει στους Ελληνες δεν λεγεται.
      Ηλιθιους τους ανεβαζει,βοδια τους κατεβαζει.
      Αυτα για αυτους που τους λυπουνται.
      Αλλα βεβαια υπαρχουν και ανθρωποι με πραγματικα προβληματα.Αυτοι ομως ειναι χριστιανοι και οχι μουσουλμανοι γιατι αυτοι διωκωνται πραγματικα.
      Πολλοι δε απ' αυτους που ερχονται (ο ιδιος το ομολογει)ειναι αυτοι που εχουν οι ιδιοι εμπλακει σε εμφυλιες διανεξεις στην χωρα τους και φοβουνται την εκδικηση.

      • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
        Πλούταρχος Λευκαδίτης @ Dora 24/01/2011 18:23:44

        Διαβάζω μόλις τώρα στα ΝΕΑ ότι ο εισηγητής της ΝΔ κ. Νάκος έφερε το θέμα στο Κοινοβούλιο!
        Ο ίδιος ο Σαμαράς πρέπει να αναλάβει προσωπικά το ζήτημα! Αρκετά κύριοι, σε μια χώρα με 10,5 εκατομμύρια Έλληνες (συμπεριλαμβανομένων και των κολλητηριών των συνιστωσών του ΤΣΥΡΙΖΑ) είναι απαράδεκτο, αντεθνικό, μειοδοτικό, προκλητικό να υπάρχουν 926.000 νομιμοποιημένοι πρώην λαθρομετανάστες (eurostat 31-12-2009) και τουλάχιστο άλλοι τόσοι νυν λαθρομετανάστες! Πρέπει επιτέλους να γίνει μια σοβαρή συζήτηση στη χώρα αυτή: Τί θέλουμε; Εθνική κοινωνία, πολυπολιτισμική κοινωνία, να είμαστε προτεκτοράτο των Τούρκων, των Ισραηλινών, των Αμερικανών;
        Η Νέα Δημοκρατία να αναδείξει το παρόν ζήτημα ΑΜΕΣΑ! ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΑΠΛΕΣ ΕΠΕΡΩΤΗΣΕΙΣ! Άμεσα Προημερησίας Διατάξεως συζήτηση σε επίπεδο πολιτικών αρχηγών για το συγκεκριμένο ζήτημα της λαθρομετανάστευσης! Τη χρεωκοπία μπορούμε να την αντέξουμε αν έχουμε χώρα, το χαμό της χώρας από τη δική μας ραθυμία, όχι!

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Dora 25/01/2011 01:01:04

        Πόσο στοίχημα πάει ότι ανάμεσα σε όλα τα αποβράσματα που έχουν μαζέψει οι αριστεριστές στη Νομική δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ χριστιανός;
        Θα τον είχαν καθαρίσει οι ίδιοι αν υπήρχε.

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Dora 25/01/2011 01:02:45

        Δεν ειναι κατινίστικο κουτσομπολιό, αυτά είναι συγκλονιστικά στοιχεία. Μπορείς να μας πείς από ποια χώρα είναι το απόβρασμα αυτό;

        • Dora avatar
          Dora @ ΒΙΣ 25/01/2011 13:37:28

          Συρια.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Dora 25/01/2011 02:02:10

        Ντόρα έχεις απόλυτο δίκιο.
        Οι Χριστιανοί εκτελούνται επί τόπου.
        Δες τί έγινε στην Αίγυπτο.
        Βρε λέτε να είναι τίποτα βομβιστές της Αιγύπτου αυτά τα αποβράσματα που εισέβαλαν στην Νομική Σχολή?

        • Dora avatar
          Dora @ Orestios 25/01/2011 13:42:07

          Δεν ειναι μονο η Αιγυπτος.Γνωρισα χριστιανη κυρια απ το ιρακ περισυ.Μου λεει,Η ευρωπη τρελλαθηκε,δεν εχετε ιδεα τι σας περιμενη. Οταν ζουσε ο Σανταμ,δεν ειχαμε προβληματα με τους μουσουλμανους γιατι ο Σανταμ ηταν δικτατορας και τον ετρεμαν ολοι.Αλλα ουτε και σχεσεις ειχαμε ποτε.Μολις εφυγε το μισος τους χυθηκε ελευθερα κατ'επανω μας.Οτι δεν μπορουσαν τοσα χρονια να εκφρασουν ξεχυθηκε,σφαζοντας,προκαλωντας,βιαζοντας και ληστευοντας.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Dora 25/01/2011 16:00:44

            Η ΕΕ ευνοεί το δουλεμπόριο Ντόρα.
            Είναι μια ανθελληνική Ένωση πια.
            Πρέπει να διαλυθεί.

    • Δόκ avatar
      Δόκ @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 24/01/2011 19:24:10

      "Μήπως τελικά η 29η Νοεμβρίου 2009 είναι ακόμα μία καλά τυλιγμένη φενάκη"
      Περνάει η σκέψη αυτή από μυαλό πολλών να ξέρεις, εφόσον δεν βλέπει αντιδράσεις από τη ΝΔ και το Σαμαρά.

  10. η Dimi avatar
    η Dimi 24/01/2011 15:51:00

    Μα, γιά ΠΟΙΟΥΣ «περίπου 250 Οικονομικούς Μετανάστες, κυρίως από τη Βόρειο Αφρική» πρόκειται;;

    Ποιός κάλεσε τους ΛΑΘΡΟ στην Ελλάδα;;
    Mε τι είδους VISA εισήλθαν στην Ελλάδα;;
    Ποιά είναι τα Νόμιμα Εγγραφά των ΛΑΘΡΟ;;
    Tι είδους Υγειονομικές Εξετάσεις ΠΡΙΝ την είσοδό τους στην Αθήνα έκαναν;;
    Με Ποιό Νόμιμο Μεταφορικό ήλθαν στην Ελλάδα;;
    Που είναι τα Εισητήρια των ΛΑΘΡΟ;;
    Ποιά είναι η μόνιμη κατοικία τους;;
    Ποιά η διεύθυνση εργασίας τους;;
    Τι Αξία μπορούν να προσδώσουν στην Ελλάδα οι ΛΑΘΡΟ;;
    Πόσα χρήματα έχουν μαζί τους οι ΛΑΘΡΟ;;

    Απάντηση καμία ΔΕΝ υπάρχει.
    Εκβιάζουν (ποιός τους δασκαλεύει;;) και ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ την ΛΑΘΡΑΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ.

    Να εκδιωχθούν ΑΜΕΣΑ από τη ΝΟΜΙΚΗ ΣΧΟΛΗ και να σταλούν εκεί, απ'όπου ΑΠΡΟΣΚΛΗΤΟΙ ήλθαν. Πρόκειται γιά ΛΑΘΡΟ - ΛΑΘΡΟ - ΛΑΘΡΟ - ΛΑΘΡΟ Εποίκους της Αθήνας.

    Η Ελλάδα αρνείται να γίνει χωνευτήρι ΛΑΘΡΟ.
    Η Ελλάδα ΔΕΝ Θέλει άλλους ΛΑΘΡΟ.
    Η Ελλάδα ασφυκτιά με τους ΛΑΘΡΟ
    Η Ελλάδα ΔΕΝ αντέχει τους ΛΑΘΡΟ.
    Οι ΛΑΘΡΟ είναι ανεπιθύμητοι στην Ελλάδα

    Eπειδή λοιπόν, πρόκειται γιά πολύ χοντρή ΕΘΝΟΚΤΟΝΑ ΛΑΘΡΟ-μπίζνα.
    Επειδή, η πολυπολιτισμική ΕΛ.ΑΣ Samina/2000«δείχνει κατανόηση» με τη ΛΑΘΡΟ-παραβατικότητα.
    Επειδή, την ίδια ώρα, προπηλακίζει, φυλακίζει και «στιγματίζει» τους σφόδρα
    διαμαρτυρόμενους Ελληνες-μετανάστες στη χώρα τους.

    Οι Ελληνες Πολίτες, είναι αποφασισμένοι να πάρουν τον Νόμο στα χέρια τους.
    Με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Ηδη, στην Ηγουμενίτσα, άρχισαν οι αυτοδικίες.
    Κι αυτή, είναι μόνον η αρχή.

    • Orestios avatar
      Orestios @ η Dimi 24/01/2011 15:54:01

      Τους διακινούν οι δουλέμποροι των ΜΚΟ.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Orestios 24/01/2011 16:06:29

        Οποιος διάολος και αν τους διακινεί, θα τους πάρει και τους σηκώσει ΟΛΟΥΣ μαζί, ο ΔΙΑΟΛΟΣ!!! Οποιος γνωρίζει τι ακριβώς συμβαίνει σήμερα στην Ηγουμενίτσα, καταλαβαίνει ότι κυριολεκτώ.

        • Orestios avatar
          Orestios @ η Dimi 24/01/2011 16:10:20

          Γι' αυτό λέμε πως πρέπει να υπάρχει ελεύθερη οπλοφορία και οπλοχρησία.
          Πλέον καταπατούνται οι περιουσίες μας με τις ευλογίες της ΕΕ και της κυβέρνησης.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Orestios 25/01/2011 01:34:05

            Ορέστιε, συμφωνώ. Με την απαραίτητη προϋπόθεση ότι ο κάτοχος όπλου, αποδεδειγμένα δεν είναι «έξω φρενών». Στην Αμερική, μία φορά χρειάσθηκε (με απόλυτη ψυχραιμία) να χρησιμοποιήσω pepper spray. Ο επίδοξος και ανεξίτηλα μαρκαρισμένος με pepper spray «τσαντάκιας», ακόμα τρέχει..

        • Dora avatar
          Dora @ η Dimi 24/01/2011 17:38:33

          Τι συμβαινει στην Ηγουμενιτσα δηλαδη?
          Πες μου αν θελεις,νοιαζομαι που να παρει.

        • WY avatar
          WY @ η Dimi 24/01/2011 20:09:17

          @@@@ Dimi


          Νά ερευνήσετε πρώτα,τίς μεθόδους/πρακτικές τών τελωνειακών,νομαρχιακών,δημοτικών,αστυνομικών αρχών,πού από τήν 10ετία τού ΄90,ήσαν οί κύριοι εμπλεκόμενοι μαζί μέ τά πληρώματα τών Ε/Γ πλοίων εξωτερικού καί φορτηγατζήδες, πού διακινούσαν ΛΑΘΡΟ κατά εκατοντάδες,μέ 5.000 δολ.κατά άτομο/(ΛΑΘΡΟ)!!!!
          Τό γελοίο είναι,ότι όταν τά πλοία προσέγγιζαν τά Ιταλικά λιμάνια (Μπρίντεζι,Μπάρι,Αγκώνα,Βενετία κ.λ.π.) τά ίδια τά πληρώματα (λοστρόμοι,υπάρχοι,υποπλοίαρχοι κ.λ.π.) κατέδιδαν στίς Ιταλικές αρχές τίς κρύπτες,όπου εκρύπτοντο οί ΛΑΘΡΟ,μέ αποτέλεσμα φυσικά,νά τούς επιστρέφουν στήν χώραν μας έκ νέου,μέ τό ίδιο πλοίο καί νά αφήνονται έκ νέου ελεύθεροι στήν Ηγουμενίτσα,διά τήν νέα απόπειρα/προσπάθεια φυγής!!.
          Αυτό εγένετο διά νά συντηρείται τό ''κύκλωμα τών ΛΑΘΡΟ'' διά μεγαλύτερα καί συνεχή κέρδη!!
          Τήν ίδια 10ετία (΄90) είχα καταγγείλει ανώνυμα τόν προιστάμενο ασφαλείας Ηγουμενίτσας στό ΣΔΟΕ,διότι ''πούλαγε'' Ελληνικά διαβατήρια στούς ΛΑΘΡΟ ό ίδιος,αντί τιμήματος 2500 δολ.!!!!
          Φυσικά οί ίδιες πρακτικές,από τίς εμπλεκόμενες αρχές,ακολουθούσαν κι οί τών Πατρών!!!!!

    • Dora avatar
      Dora @ η Dimi 24/01/2011 17:15:50

      Dimi,
      Σωστη οπως παντα.Μονο λαθος ο ορος χωνευτηρι.Αυτο χωνευει. Οι ανθρωποι αυτοι δυστυχως,μικροι η μεγαλοι στον αριθμο δεν εχουν συγχωνευτει πουθενα με τους ντοπιους.Δημιουργουν μονο παραλληλες κοινωνιες.
      Η Ελλαδα λοιπον αποικιοκρατειται.

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Dora 24/01/2011 23:24:34

        @ Dora @ WY Σε «Xωνευτήρι ψυχών και σωμάτων» πρωτοαναφέρθηκε ο τέως υπέρμαχος φιλάνθρωπος και δημιουργός της πολυπολιτισμικής αστυνομίας της υποχρεωτικής εκμάθησης του κορανίου, Μ. Χουντοχοϊδης. Σ'αυτό το «χωνευτήρι», η Ελλάδα ποτέ ΔΕΝ είχε, ΔΕΝ έχει και ΔΕΝ θέλει να έχει καμία ανάμειξη.

        Οι Λάθρο ούτε συγχωνεύονται, ούτε θέλουν να εντάσσονται στην Ελληνική Κοινωνία. Εδώ, έχουν βρει τον μήνα που τρέφει τους 14, με τη κυριολεκτική έννοια του όρου. Eισπράττουν τα πάντα μαύρα κι αφορολόγητα, δημιουργούν Δις ευρώ μαύρες τρύπες ετησίως, χωρίς να επιστρέφουν απολύτως τίποτα στην Ελλάδα. Εμείς! αποπληρώνουμε τα δικά τους χρέη, με τα χολερικά δανεικά ΔΝΤ.

        €100,000,000 (Εκατό Εκατομμύρια Ευρώ) μηνιαίως, στέλνουν οι Λάθρο στις πατρίδες τους. Τελικά, ΔΕΝ πρόκειται να μείνει ούτε λέπι Ευρώ στην Ελλάδα, γιά τους Ελληνες.. (GreekRevenge.blogspot)

        Κι επειδή με τους Λάθρο έχουμε σοβαρά ασχοληθεί και την οριστική εκδίωξη 6 (έξι) έπίμονων εξ'αυτών - "δικά μας είναι τα φανάρια!" -από κεντρικό σταυροδρόμι της γειτονιάς μας κατορθώσαμε τον 12/2010, (κυριολεκτικά τους κερδίσαμε στο δικό τους παιγνίδι με γυναικείο σχεδιασμό), αυτός είναι ένας απλός υπολογισμός, βάσει δικών τους δηλώσεων. Σε Πανελλαδική βάση, για ±10ωρη (σπαστή) εργασία. Ο πληθυσμός τους και τα "έσοδά τους", λόγω οικονομικής δυσπραγίας, έχουν μειωθεί σημαντικά (σε σύγκριση με το 2009). Συγκεκριμένα:

        Πανελλαδικά 800,000 x ±50€/ημέρα x 360 Ημέρες* = ±€14,400,000,000 (δέκα τέσσερα δις, τετρακόσια εκατ. ευρώ) ετησίως *Κυριακές και Αργίες γνωρίζουν μεγάλες πιένες

        Στο ανωτέρω αστρονομικό ποσό Λάθρο-φοροδιαφυγής, ΔΕΝ συνυπολογίζονται: τα μαύρα έσοδα της αφρικανικής μαφιοκρατίας από πωλήσεις μαϊμού-προϊόντων παράνομης παιδικής εργασίας: (τσάντες, πορτοφόλια, παπούτσια, κάλτσες, φορέματα, παλτά, «signé/μαϊμού» γυαλιά, ζώνες, πουκάμισα, μπλούζες, μαντήλια, «εμφυαλωμένα νερά», οδοντογλυφίδες, κουβέρτες, σεντόνια, μαξιλάρια, σόμπες, ανεμιστήρες, "ethnic" κοσμήματα, καλλυντικά, φουλάρια, «signé/μαϊμού» αρώματα (νερωμένα), ρολόγια/μαϊμού «bulgari», κινητά, φορτιστές, CDs....),

        ΔΕΝ συνυπολογίζονται επίσης: Οι αμοιβές των δουλεμπόρων 10000€ x 10000/Λάθρο/μήνα x 12μήνες = € 1,200,000,000 (Ενα Δις, Διακόσια Εκατομμύρια Ευρώ) ετησίως μαύρα, στις τσέπες των δουλεμπόρων..

        ΔΕΝ υπολογίζονται επίσης, τα έσοδα της μαφιοκρατίας των κοιμητηρίων (σύληση τάφων, κλοπή λαδιών (πωλούνται γιά «spa massage», στεφανιών και λουλουδιών (πωλούνται ως ανθοδέσμες στα φανάρια και κέντρα διασκέδασης), της μαύρης σωματεμπορίας, της εμπορίας ναρκωτικών, όπλων, αφορολόγητων τσιγάρων, εκμετάλλευσης «προγραμματισμένα» εγκύων γυναικών, από πρόθεση παραμορφώσεων των άκρων επαιτών, εμπορία οργάνων, και παιδιών και νεογνών... η ανείπωτη φρίκη, ο ΖΟΦΟΣ, η Λαθρο-φοροδιαφυγή, οι μαύρες τρύπες του εσαεί ανεξόφλητου χρέους, ΔΕΝ έχουν τέλος, επί ημερών ρόμπας τυρκουάζ.

        Βάσει στοιχείων του Παγκόσμιου Ρολογιού Χρέους (12/2010), κάθε αγέννητο Ελληνόπουλο πριν καν προλάβει το δει το φως της ζωής, είναι ήδη χρεωμένο με 33,000 Ευρώ!!! Εχω γράψει επανειλημμένα γιά τον εγκλωβισμό των Ελλήνων στη χειρότερη μορφή δουλείας, τη μέγγενη του ισόβια ανεξόφλητου ΔΝΤ χρέους.

        Τη περασμένη εβδομάδα στα Χανιά, μιά ομάδα Λάθρο πακιστανών των φαναριών, πετούσε οργισμένα πέτρες σ' αυτοκίνητα Ελλήνων. Τους συνέλαβε η αστυνομία και στην ερώτηση «γιατί πετροβολάτε τους Ελληνες; Tι σάς έκαναν;» Αυτοί, απάντησαν: «Δεν μπορούμε να κονομήσουμε λεφτά! Δουλεύουμε πάνω από οκτώ ώρες και δεν βγάζουμε ούτε 50 ευρώ την ημέρα. Θα φύγουμε από δώ»!.. Μάς απειλούν κι'όλας ότι θα φύγουν. Κύριε Ελέησον!!!

        Και με απλό υπολογισμό ±50€ x 30 ημέρες = ±€ 1500 μαύρα/μήνα =
        ±€1750 μεικτά/μήνα. Ποιός συνταξιούχος σήμερα, που έχει εργασθεί σκληρά μιά ολόκληρη ζωή εισπράττει σύνταξη ±€1500 καθαρά/ μήνα; Eλάχιστοι. Κι όμως! Οι Λάθρο και δυσαρεστημένοι είναι. Και φόρους ΔΕΝ πληρώνουν. Και μάς απειλούν ότι θα φύγουν. Και τα αυτοκίνητα των Ελλήνων οργισμένα πετροβολούν. Σίγουρα, κάτι στην Ελληνική Κοινωνία,ΔΕΝ πάει καθόλου καλά. Σίγουρα, κάτι χρειάζεται άμεσα, ν'αλλάξει.

        Dora, Στην Ηγουμενίτσα, η κατάσταση έχει εκτραχυνθεί, γι'αυτό, οι κάτοικοι έβγαλαν απ' τα σεντούκια τα κουμπούρια. Γι' αυτοπροστασία..

        @ WY Πολλές Ευχαριστίες γιά την ενημέρωση σχετικά με τη τραγική κατάσταση που επικρατεί επί χρόνια, στην Ηγουμενίτσα. Εκεί όπου τώρα, η υπομονή των φιλήσυχων κατοίκων, έχει δικαιολογημένα υπερβεί τα όριά της!

        • Dora avatar
          Dora @ η Dimi 24/01/2011 23:48:12

          Τουλαχιστον αυτοι στην Ηγουμενιτσα ξυπνησαν.Κατι ειναι κι αυτο!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ Dora 25/01/2011 01:05:15

            Dora Ναι, η Ηγουμενίτσα αφυπνίσθηκε. Και με έντονες τις διαθέσεις αυτοσυντήρησης!

          • loretta avatar
            loretta @ η Dimi 25/01/2011 01:07:47

            αντι να κανει ο σκαι ντοκυμονταιρ για την επανασταση του 21 ...ας κανει γιαυτη που ζουμε τωρα..!!

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ loretta 25/01/2011 01:43:05

            Loretta, εύστοχο!

  11. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2011 15:53:13

    Η Υπουργός τί κάνει?
    Ακόμα ψάχνει να βρεί Πανεπιστήμιο για το καμάρι της?
    Στο εξωτερικό βέβαια, γιατί στους Έλληνες της πλέμπας αξίζει Πανεπιστημιακή μόρφωση σε καταυλισμό λαθρομεταναστών.

    • loretta avatar
      loretta @ Orestios 25/01/2011 01:47:00

      βρε συ ορεστιε..που θα τα βρει τα λεφτα η υπουργος για τα διδακτρα??? διοτι....ειναι κατι χιλιαδες λιρες η ευρω...!!

      αυτο το αναρωτηθηκε ποτε κανενας??

      • Orestios avatar
        Orestios @ loretta 25/01/2011 02:03:09

        Λεφτά υπάρχουν.
        Τα κορόιδα οι Έλληνες θα πληρώσουν τα δίδακτρα.

  12. dem avatar
    dem 24/01/2011 16:01:21

    Οι λαθρομετανάστες κάνουν ότι θέλουν στο Ελλαδιστάν. Ουδείς τους ελέγχει και ουδείς ενδιαφέρεται. Δια της μεθόδου της στρουθοκαμήλου δεν πρόκειται να εξαφανιστεί το πρόβλημα. Το παραεμπόριο, η διακίνηση ναρκωτικών και η πορνεία ποτε δεν ήταν σε τέτοια έξαρση. Και το ελεεινό κράτος του πασοκ, με την συγκάλυψη της εθνομειοδότριας, ανέκαθεν, αριστεράς, σφυρίζει αδιάφορα.

  13. Tassos avatar
    Tassos 24/01/2011 16:02:11

    Αν δεν τους πετάξουν έξω οι ίδιοι οι φοιτητές ας παν να κάνουμ μαθήματα με τους Αλγερινούς. Υπόψη ότι οι φοιτητριούλες με τα μίνι προσβάλλουν τα θρησκευτικά ήθη των Pakis και διατρέχουν κίνδυνο λιθοβολισμού ή αποκεφαλισμού...

    • Dora avatar
      Dora @ Tassos 24/01/2011 17:21:19

      Η βιασμου.Μαλλον αυτο ειναι σιγουρο.Πρωτα βιαζονται οι απιστες γιατι στην περιπτωση που πεθανουν παρθενες υπαρχει κινδυνος να πανε στον παραδεισο.
      Σε ολες τις ισλαμικες χωρες εφαρμοζεται πρωτα βιασμος για καθε χριστιανη κρατουμενη που εχει καταδικασθει. Στο Πακισταν αυτη την στιγμη υφισταται αναλογη τιμωρια η Ασια Μπιμπι.Open Doors ειναι μια απο τις ιστιοσελιδες που μπορεις να δεις τι γινεται.

    • loretta avatar
      loretta @ Tassos 24/01/2011 22:31:58

      εμ αυτο που το πας....αντι να ριξουν πετρες στον καμινι που τους εταξε και κατοικιες φιλοξενιας μεσα στην αθηνα...θα τα βαζουν με τα κοριτσουδια που φορανε τα μινακια τους...!!

      • Dora avatar
        Dora @ loretta 24/01/2011 23:51:38

        Στο ισλαμ επιτρεπεται να βιαζεις τις γυναικες των απιστων.
        Ο προφητης εκτος απ' τις επισημες 9 γυναικες ειχε και τις γυναικες των αιχμαλωτων στην διαθεση του ιδιου αλλα και του στρατου του.
        Για τις μουσουλμανες(σκεπασμενες) δεν ισχυει το ιδιο.

        • loretta avatar
          loretta @ Dora 25/01/2011 00:53:16

          ειναι που εμεις πρεπει να υποχωρουμε σε ολα....καθοτι αυτη η χωρα διοικητε απο προσκυνημενους ΓΑΠΙΤΕΣ.

          • η Dimi avatar
            η Dimi @ loretta 25/01/2011 01:54:12

            Loretta, και ΦΑΚΤΑΠΗΤΕΣ.

      • Dora avatar
        Dora @ loretta 25/01/2011 13:45:36

        Τα κοριτσια του Τσιριζα θα βρουν τροπο να τους καλμαρουν,οι φιλανθρωπες!!!!!

  14. ΚΜ avatar
    ΚΜ 24/01/2011 16:06:47

    Στον τίτλο του άρθρου, τα εισαγωγικά να φύγουν από το «κατέλαβαν» και να πάνει στο «μετανάστες».

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΚΜ 24/01/2011 16:20:46

      +1000

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΚΜ 25/01/2011 00:50:22

      @ ΚΜ Να ξεκαθαρίσουμε ένα πράγμα. Στην Ελλάδα σήμερα, τριτοκοσμικοί μετανάστες, ΔΕΝ υπάρχουν.

      Μόνο ΛΑΘΡΟ. Και αυτοί που ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ «νομιμοποιήθηκαν» και τα παιδιά τους που γεννήθηκαν στην Ελλάδα, ΛΑΘΡΟ είναι. Επειδή, η Ελλάδα επίσημα και νόμιμα ουδέποτε τους προσκάλεσε. Επειδή αυτοί, αρχικά ΔΕΝ εισήλθαν στην Ελλάδα ούτε με visa, oύτε με ιατρικές εξετάσεις, ούτε με νόμιμο μέσο, ούτε με εισητήρια. Αυτοί μάς επέβαλαν την παρουσία τη δική τους και των παιδιών τους, ΕΚ ΤΩΝ ΥΣΤΕΡΩΝ, εδώ.

      Κι επειδή οι ψευτο-προοδευτικοί τολμούν να συγκρίνουν τους Ελληνες νόμιμους μετανάστες με τις καραβιές των ΛΑΘΡΟσαλαμαλέκουμ που κύκλωσαν την Ελλάδα, υπενθυμίζεται ότι:

      Oi Eλληνες μετανάστευσαν, κατόπιν κρατικών προσκλήσεων (Βέλγιο, Γερμανία, Σουηδία, Αυστραλία κλπ). Ταξείδεψαν με νόμιμα μεταφορικά μέσα (τραίνα, πλοία, αεροπλάνα). Με νόμιμα εισητήρια. Υποβλήθηκαν σε Ολες τις απαραίτητες υγειονομικές εξετάσεις ΠΡΙΝ εισέλθουν στη χώρα μετανάστεύσής τους. Ηταν εγγεγραμμένοι στους καταλόγους νόμιμης μετανάστευσης. Είχαν μόνιμη κατοικία. Ηταν εντοπίσιμοι. Ειχαν visa παραμονής και κάρτα εργασίας. Πλήρωναν φόρους. Συνέβαλαν στην ανάπτυξη των κοινωνιών, όπου δραστηριοποιήθηκαν. Αποταμίευσαν. Δημιούργησαν. Διακρίθηκαν. Ενσωματώθηκαν. Σεβάσθηκαν τους νόμους, τα ξένα θρησκεύματα, τα ήθη και έθιμα.

      ΔΕΝ υπάρχει απολύτως καμία σύγκριση με τις καραβιές των τριτοκοσμικών ΛΑΘΡΟ που καθημερινά αδειάζονται κι ετσιθελικά επιβάλλουν στην Ελλάδα, αυτά που δεν τολμούν να επιβάλλουν στις δικές τους χώρες, που εγκατέλειψαν. Και το αφελές ερώτημά μου είναι: Γιατί αυτή η ιδιαίτερη προτίμηση στην Ελλάδα και όχι στη Βουλγαρία; Kι αυτή, μέλος της Ευρωπαϊκής Ενώσεως είναι!

      Ολ' αυτά τα ηχηρά προοδευτικά περί «οικονομικών μεταναστών» είναι γιά να χαϊδεύονται τ’αυτιά των αθεράπευτα αφελών και αποδεδειγμένα πονόψυχων Ελλήνων. Είναι γιά να ζαχαρώνεται η πίκρα της ΛΑΘΡΟ-μετανάστευσης, που κυριολεκτικά διαλύει , τον κοινωνικό ιστό της Ελλάδας, σήμερα.

      Καμιά άλλη Ευρωπαϊκή χώρα ΔΕΝ αντιμετωπίζει τόσο έντονες ΛΑΘΡΟ-μεταναστευτικές ροές και ΔΕΝ κακοποιείται δημογραφικά τόσο βάναυσα κι ασφυκτικά, όσο η «ανεκτική» και γεωγραφικά μικρή, Ελλάδα.
      Για όλα όμως στη ζωή, υπάρχει κι ένα ταβάνι ανοχής..

  15. Orestios avatar
    Orestios 24/01/2011 16:35:13

    Είναι ή όχι πολεμική ενέργεια η κατάληψη δημόσιας περιουσίας από αλλοεθνείς?
    Η κυβέρνηση, που της τρέχει ο πατριωτισμός από τα μπατζάκια, τί κάνει?
    Αν οι Τούρκοι καταλάβουν ένα νησί, ας πούμε, τότε θα θεωρηθεί πολεμική ενέργεια?

    • Dora avatar
      Dora @ Orestios 24/01/2011 17:25:29

      Ορεστιε,δεν εχουμε α.....α για να πουμε την λεξη εισβολη.Φτου κακα ρατσιστη,πιπερι στο στομα.
      Αν οι τουρκοι καταλαβουν το νησι,θα πουμε οτι μεσα στα ανθρωπινα δικαιωματα ειναι να κανει κανεις τουρισμο οπου νομιζει.Οπως οι γερμανοι τουριστες, ενα πραμα.Εξ αλλου μπορει να πληρωσουν τους φραπεδες τους κι ετσι θα κανουν καλο στον τουρισμο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Dora 24/01/2011 18:20:30

        χο χο χο
        Να δεις που έτσι θα το παρουσιάσει το GAP και ο Πάγκαλος.

  16. factorx avatar
    factorx 24/01/2011 16:52:23

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Νάκος, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Μόλις πριν από λίγες ημέρες, αναφερόμενος στη λαθρομετανάστευση είχα επισημάνει, για μία ακόμα φορά, την ανάγκη να τηρήσουμε απέναντι στο φαινόμενο αυτό μία στάση που να δίνει σε όλους το μήνυμα ότι η Ελλάδα δεν είναι ξέφραγο αμπέλι. Δυστυχώς, οι εξελίξεις των τελευταίων ημερών, με τους δεκάδες λαθρομετανάστες που ταξίδεψαν ανενόχλητοι από την Κρήτη στην Αθήνα και εισέβαλαν στο κτίριο της Νομικής, στέλνει ακριβώς το αντίθετο μήνυμα: ότι η χώρα μας είναι ξέφραγο αμπέλι, όπου ο καθένας κάνει ό,τι θέλει! Έστω και τώρα, την ύστατη ώρα, η κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Προστασίας του Πολίτη θα πρέπει να σοβαρευτούν και να στρέψουν την προσοχή τους στην αντιμετώπιση του προβλήματος της λαθρομετανάστευσης, που απειλεί να ξεφύγει από κάθε έλεγχο και υπονομεύει την ασφάλεια της χώρας.
    Για το θέμα αυτό κατέθεσα ερώτηση στη Βουλή».

    • Tassos avatar
      Tassos @ factorx 24/01/2011 16:54:58

      Σωστός, να ακολουθήσει και ο Σαμαράς.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ factorx 24/01/2011 17:02:55

      Δεν βλεπω να ζητα την αμεση εισοδο της αστυνομιας στη Νομικη και την εκδιωξη των εχθρων οπως και τη συλληψη των συνασπιστων για καταληψη ξενης περιουσιας.

    • Dora avatar
      Dora @ factorx 24/01/2011 17:29:46

      "Απειλει να ξεφυγει απο καθε ελεγχο???????"
      Δηλαδη ...τωρα ειναι ακομη υπο ελεγχο?????????

      Μα ποτε στο διατανο θα σταματησουν να φοβουνται τις λεξεις και να πουν κατι που ολοι γνωριζουν?Οτι δηλαδη ΠΟΤΕ δεν ηταν υπο ελεγχο???

    • Orestios avatar
      Orestios @ factorx 24/01/2011 18:21:24

      Λες να είναι αντιπερισπασμός για την σημερινή ομιλία Σαμαρά Φάκτωρα?

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ factorx 24/01/2011 22:07:31

      μια χαρα ηταν ο Σουρλας - που τον βρηκαν αυτον?

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ factorx 25/01/2011 14:35:50

      Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Μαγνησίας, κ. Θανάσης Νάκος, μάλλον δεν έχει διαβάσει το εγγραφο-σοκ, το οποίο ο κ. Παπουτσής απέστειλε προς όλα τα Αστυνομικά Τμήματα και τις αρμόδιες Υπηρεσίες της Χώρας, για... Ειδική Μεταχείρηση Μουσουλμάνων Λαθρο-Εποίκων http://bit.ly/gVvFhH

      ~Δελτίο Εγκληματικότητας Αλλοδαπών

  17. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 24/01/2011 16:53:04

    Τα παραπονά σας στον κ. Παυλόπουλο....
    Ο τέως υπουργός , ευχαριστούσε τους λαθρομετανάστες που "επέλεξαν" Ελλάδα....

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Enjoy Capitalism 25/01/2011 12:08:48

      Δεν ήταν αυτός όμως που προώθησε τον χαλαρότερο νόμο για την χορήγηση ιθαγένειας στην Ευρώπη..., ο φίλος σου ο ΓΑΠ τον ψήφισε,... όπως επίσης και το "Δουβλίνο ΙΙ" που μας έχει κάνει αποθήκη λαθρομεταναστών όλης της Ευρώπης.
      Κατά τη γνώμη μου ο Σαμαράς πρέπει να επαναφέρει το θέμα της ιθαγένειας ξανά στο τραπέζι, τώρα που το θέμα είναι ζεστό.

  18. Κάτοικος κέντρου avatar
    Κάτοικος κέντρου 24/01/2011 16:53:19

    Σιγά μη πιστέψουμε ότι οι μετανάστες νοιάζονται να αποκτήσουν πολιτικά δικαιώματα
    Αυτό είναι αίτημα των υποστηρικτών τους που τους υπαγόρευσαν την προκήρυξη,
    γραμμένη σε άπταιστα Ελληνικά με αριστερίστικη ορολογία
    Αυτών που βλέπουν την απήχηση τους στον ελληνικό λαό και τα ποσοστά τους να κατρακυλούν προς την εξαφάνιση
    και μόνη τους ελπίδα έμεινε η ψήφος των ξένων.Στη λογική του "όταν δεν μας θέλει ο λαός αλλάζουμε λαό"

    Σε ιστοσελίδες τους οι ανταρcιαίοι χαίρονται γιατί σε περιοχές της Αθήνας που ψηφίζουν μετανάστες πήραν μέχρι και 10%
    στις δημοτικές εκλογές και κατάφεραν να εκλεγεί ο γνωστός μεταναστοπατέρας ,αυτός ντε, που σε κάθε "αυθόρμητη" διαμαρτυρία μουσουλμάνων
    όλως τυχαίως βρίσκεται εκεί και τους καθοδηγεί με τη ντουντούκα του.
    Αλλά νομίζουν.
    Και οι ίδιοι οι μετανάστες τους έχουν γραμμένους .Αυτοί ήρθαν στην Ελλάδα για να ζήσουν τον καπιταλιστικό παράδεισο (τρομάρα τους)
    και όχι να "παλέψουν για το σοσιαλισμό"

    • Dora avatar
      Dora @ Κάτοικος κέντρου 24/01/2011 17:33:58

      Οι καημενοι οι αριστεροπαθοντες δεν εχουν ιδεα οτι τους πρωτους που θα σφαξουν σε καμμια δεκαετια οι πιστοι του αλλαχ θα ειναι αυτοι οι ιδιοι,ως απιστοι.
      Αλλα θα μου πεις,δεν τοχουν σε τιποτα να προσκυνησουν και τυπικα την θρησκεια της "ειρηνης".

  19. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 24/01/2011 17:00:57

    Η διαλυτική λειτουργία των κομματικών νεολαιών στα πανεπιστήμια σε πλήρη εξέλιξη. Με "δυναμικές" μάλιστα "κινητοποιήσεις".

    Ανάλογη με την διαλυτική λειτουργία των κομματικών συνδικάτων στον εργαζόμενο λαό.

    Ανάλογη με την διαλυτική λειτουργία των μητρικών κομμάτων στο σώμα της ελληνικής κοινωνίας και στο ελληνικό δημόσιο.

    Μεγαλείο.

    Κι όλοι υποστηρίζουν πως υπερασπίζουν το κοινό μας συμφέρον ως πολιτών, ελλήνων και ανθρώπων.

    Το τελευταίο πράγμα που θα έπρεπε να έχει εμπιστοσύνη η ελληνική κοινωνία είναι ο οργανωμένος και κομματικοποιημένος φοιτητικός συνδικαλισμός.

    Θραξ Αναρμόδιος

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 24/01/2011 17:12:29

      Δεν υπαρχουν γενικα περι κομματικων νεολαιων.Την ιστορια την εκαναν οι προδοτες του Συνασπισμου

  20. Zio avatar
    Zio 24/01/2011 17:06:12

    βασικά είναι IT operators για τον sever του Indy, account managers, sales representatives, developers, sysAdmins, coders κλπ, καθώς και φυλακτικό προσωπικό των server, διότι τώρα τελευταία ακούστηκαν φήμες για απόπειρες δολιοφθοράς του Indy.

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/01/2011 17:06:57

    Απαιτηση για πολιτικα δικαιωματα ειναι απαιτηση για συμμετοχη στην πολιτικη εξουσια και αρα καταληψη της χωρας.
    Οι υποστηρικτες τους διαπραττουν εσχατη προδοσια.Δεν ειναι καινουργιο.
    Η αριστερα ηταν και παραμενει η παραταξη της προδοσιας.

  22. υπάρχει απόφαση της Γ.Σ. και του Δ.Σ. avatar
    υπάρχει απόφαση της Γ.Σ. και του Δ.Σ. 24/01/2011 17:08:59

    Απόφαση ΔΣ ΦΣ Νομικής


    Σήμερα, η κοσμητεία ανακοίνωσε lock out για την τρέχουσα εβδομάδα στο ΝΟΠΕ με αφορμή την απεργία πείνας των μεταναστών που διεκδικούν τα αυτονόητα δικαιώματά τους.

    Την Κυριακή 23 Ιανουαρίου, στις 5 το πρωί, κατέφθασαν στο λιμάνι του Πειραιά 220 μετανάστες εργάτες από την Κρήτη. Στις 25 Ιανουαρίου θα ενωθούν μ' άλλους 50, αποφασισμένοι να ξεκινήσουν πανελλαδική απεργία πείνας αιτούμενοι μια ζωή αξιοπρέπειας κι όχι ενός ατέρμονου και στείρου αγώνα επιβίωσης.

    Την ίδια στιγμή η ελληνική κυβέρνηση και η Ε.Ε. (βλ. Δουβλίνο), σ' ένα πλαίσιο άγριας και βάρβαρης αντιμεταναστευτικής πολιτικής, εξαπολύει άγρια επίθεση κατά των μεταναστών και των προσφύγων. Μια πολιτική που λειτουργεί με σαφή στοχοθεσία: χρησιμοποιώντας την οικονομική-κοινωνική κρίση, ως εφαλτήριο συντηρητικοποίησης της κοινωνίας απέναντι σε κάθε κοινωνικά αποκλεισμένη ομάδα.

    Οι πρακτικές του lock out είναι προσχηματικές και έχουν ως στόχο την κατασυκοφάντηση του ασύλου συντεταγμένα με το υπουργείο παιδείας και την κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ. Ως σύλλογος αποφασίζουμε ότι τα μαθήματα θα διεξάγονται κανονικά, πολύ περισσότερο ότι οι σχολές θα έιναι ανοιχτές ενόψει κατάθεσης του ν/σ Διαμαντοπούλου για τη διενέργεια ΓΣ και κινητοποιήσεων. Η συνενοχή κοσμητείας και καλοθελητών της δε θα περάσει, κάτω τα χέρια από το άσυλο.

    Ο Φοιτητικός σύλλογος νομικής στάθηκε από την πρώτη στιγμή αλληλέγγυος και αρωγός του αγώνα αυτού. Με ψήφισμα της Γενικής Συνέλευσης του Συλλόγου που υιοθετήθηκε σχεδόν παμψηφεί από το σώμα αποφάσισε να στεγάσει και να συνδράμει τον αγώνα των μεταναστών.

    Αποφασίζουμε παράσταση διαμαρτυρίας για να ανακοινώσουμε την απόφαση του συλλόγου μας ότι δε δέχεται κανένα lock out στο χώρο του ασύλου.



    Υπογράφεται από τις κάτωθι παρατάξεις:

    Δ.Α.Π.

    Π.Α.Σ.Π.

    Ε.Α.Α.Κ.

    ΑΡ.ΕΝ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ υπάρχει απόφαση της Γ.Σ. και του Δ.Σ. 24/01/2011 17:15:36

      Αν η ΔΑΠ συμφωνει με αυτο καιρος για διαγραφες.Μολις ανελαβε ο Σαμαρας δηλωσε οτι η ΝΔ τασσεται υπερ της καταργησης του πανεπιστημιακου ασυλου.
      Η αστυνομια πρεπει να μπει στη Νομικη τωρα και να πεταξει εξω τους εισβολεις.
      Δεν εχουν κανενα δικαιωμα ψηφου ξενοι εισβολεις.Το αιτημα αυτο ειναι εσχατη προδοσια.

      • Αδιάλλακτος Πολιτικάριος avatar
        Αδιάλλακτος Πολιτικάριος @ ψυχραιμια 24/01/2011 17:31:32

        ++++++++100000%

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 24/01/2011 18:26:14

        Συμφνώ. Πρόκειται περί εισβολής και κάθε στιγμή η κυβέρνηση ανέχεται κατοχή δημόσιου Ελληνικού εδάφους δίνοντας το σύνθημα για ολοκληρωτική επέλαση.
        Τελικά η κυβέρνηση είναι πατριωτική ή απλά προδοτική?

      • Δόκ avatar
        Δόκ @ ψυχραιμια 24/01/2011 19:31:00

        +100000000 διαγραφές τώρα, κατάργηση ασύλου

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 24/01/2011 19:31:36

        Γιατί έχουν δικαιωμα ψηφου όσοι μουσουλμάνοι έρχονται με ευρωπαϊκά διαβατήρια και δεν πρέπει να έχουν όσουν ζουν καιεργαζονται εδώ , προερχόμενοι από τρίτες χώρες;

      • Oliver avatar
        Oliver @ ψυχραιμια 24/01/2011 21:13:59

        http://www.dap-nomikis.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=1404

        Αυτή είναι η απόφαση του συλλόγου φοιτητών, μη λέτε ότι θέλετε και είναι ακριβώς στο ίδιο πνεύμα με την ανακοίνωση που έβγαλε χθες βράδυ η κεντρική ΔΑΠ
        http://www.dap.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=115:2011-01-23-21-36-52&catid=1:deltia-typoy&Itemid=33

      • Orestios avatar
        Orestios @ ψυχραιμια 25/01/2011 02:05:08

        Συμφωνώ με τον ψυχραιμία.
        Καιρός να καρατομηθεί η ηγεσία της ΔΑΠ.

  23. achille nero avatar
    achille nero 24/01/2011 17:14:37

    να φυγουν ολοι ,τωρα !

  24. anonymous avatar
    anonymous 24/01/2011 18:02:59

    η κινητοποιηση ειναι μιλημενη και ειναι η λογικη εξελιξη μετα απο την ψηφιση του νομοσχεδιου διευρυμενης παροχης ασυλου,πρωτα ψηφιζουν νομοσχεδιο που δινει πρακτικα ασυλο σε ολους,βαζουν και 300 να κανουν δηθεν απεργια πεινας με πορτοκαλοχυμους και ειδικη αγωγη υπαρχει η τεχνογνωσια για αυτο,για φανει οτι η κυβερνηση υποχωρει λογω της πιεσης που ασκειται

    • Misha avatar
      Misha @ anonymous 24/01/2011 19:32:19

      ++++++

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ anonymous 25/01/2011 00:57:40

      Ηδη εδώ και καιρό ανέχονται τα τσαντήρια των ψευτοπροσφύγων και ψευτοαπεργών πείνας από το Αφγανιστάν (;) στο προαύλιο του Πανεπιστημίου.
      Προσωπικά εύχομαι να καταληφθεί κάθε δημόσιος χώρος της Αθήνας από τα αποβράσματα της Ασίας και της Αφρικής μήπως και ξυπνήσουμε. Θα χαρώ πολύ όταν τους δω να καταλαμβάνουν και τον Εθνικό Κήπο και το μετρό του Συντάγματος.
      Μόνο όταν φτάσουμε στον πάτο του βαρελιού θα καταλάβουμε πού μας οδήγησε ο αριστερισμός. Και τότε, οι αριστερούληδες θα ψάχνουν να κρυφτούν και ο Μανιαδάκης θα τους φαίνεται...Γκάντι στην πραότητα...

  25. dem avatar
    dem 24/01/2011 18:20:33

    Aν ο Σαμαράς δεν απεξαρτηθεί από το υπερατλαντικό κέντρο εξουσίας, στο οποίο αναφέρονται ΟΛΟΙ οι Έλληνες πολιτικοί από το 1946 έως σήμερα, η δύσμοιρη τούτη χώρα δεν θα δεί άσπρη μέρα. Κάτι προσπάθησε να κάνει ο Καραμανλής και κάηκε η μισή Ελλάδα!

  26. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 24/01/2011 18:25:35

    Το γεγονος δειχνει ενα πραγμα : οτι οσο δεν αντιμετωπιζουν πραγματικη σταθερη πρακτικη αντιδραση οι αριστεροι θα συνεχισουν τις προκλησεις.
    Ξερουν πολυ καλα οτι γυρω στο 85 - 90% του λαου ειναι κατα των λαθρομεταναστων - το λενε και οι δημοσκοπησεις ολες - αλλα συνεχιζουν τις προκλησεις κοντρα στο λαικο αισθημα γιατι δεν τους χτυπα κανεις.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ψυχραιμια 24/01/2011 18:50:52

      Ψάχνουν απελπισμένα για ψηφοφόρους τα καημένα.
      Ξέρουν πως δεν τους σώζει τίποτα και στις εκλογές θα πατώσουν.

  27. Φωτογράφος avatar
    Φωτογράφος 24/01/2011 18:36:17

    Αυτό, εκτός των άλλων, είναι το αισχρό αποτέλεσμα της δράσης των πολιτικών
    νεολαιών μέσα στα Πανεπιστήμια. Όπως παλαιά στον κινηματογράφο ΡΟΖΙΚΛΕΡ
    στην Ομόνοια η επιγραφή έλεγε "παρακαλούνται οι κ. κ. πελάτες να αφήνουν τα κασελάκια τους απ'έξω", τώρα στις εισόδους των Πανεπιστημίων χρειάζεται αντίστοιχη επιγραφή "παρακαλούνται οι κ. κ. κομματόσκυλοι να στήνουν τα τραπεζάκια τους έξω από τους πανεπιστημιακούς χώρους"

    • Φωτογράφος avatar
      Φωτογράφος @ Φωτογράφος 24/01/2011 19:41:10

      Το σχόλιο είναι απάντηση στο "υπάρχει απόφαση της Γ.Σ. και του Δ.Σ." 5.08pm

  28. Misha avatar
    Misha 24/01/2011 19:29:50

    ΔΑΠ και ΠΑΣΠ ενωμένες....
    Η αστυνομία διαφυλάσσει τις επιδείξεις δυνάμεως των Ταλιμπάν, τα κόμματα εξουσίας παραχωρούν δημόσια κτίρια για τα επικοινωνιακά εφέ των λαθρομεταναστών....
    Κύριοι, η ΜΟΝΗ περίοδος που η χώρα τούτη είχε τόσους ισλαμιστές ήταν πριν την απελευθέρωση της.
    Η χούντα ΔΝΤ-ΕΕ εφαρμόζει μεθόδους αποίκησης της χώρας, εξαθλίωσης των γηγενών και ταχείας δημογραφικής αλλοίωσης της.
    Αν οι Τουρκοι πηδήξουν τώρα σε ένα νησακι θα έχουν μια πέμπτη φάλλαγα 3-4 εκατομμυρίων ισλαμιστών που θα διαλύσουν τον τόπο εκ των έσω, στα μετόπισθεν.
    Η ΕΕ αποφάσισε να τελειώνει μ εμάς, μια κι έξω, να μας΄μετατρέψει σε προτεκτοράτο με φτηνά εργατικά.
    Καληνυχτα Ελλάδα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Misha 24/01/2011 20:23:24

      +10000

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Misha 24/01/2011 20:58:25

      Μίσα, συμφωνώ με τα παραπάνω, αρκεί να μπορούμε κάποτε να δώσουμε και μια απάντηση στα (ψευτο)διλήμματα, καθώς η πολλή κουβέντα μόνο παρελκυστικά λειτουργεί:

      Τάσσεσαι, λοιπόν, υπέρ της ΑΜΕΣΗΣ άρσης του ασύλου και της χρήσης δημόσιας δύναμης για την εκδίωξη των λάθρο, ναι ή όχι;

      • Misha avatar
        Misha @ Αυριανιστής 25/01/2011 09:22:18

        Όχι βεβαίως , Αυριανιστή.
        Το άσυλο είναι κατάκτηση , πληρωμένη με αίμα.
        Οι μετανάστες είναι άνθρωποι σαν και μας, και η συσσώρευση τους εδώ γίνεται με ευθύνη της φασιστικής ΕΕ.
        Οι πραιτωριανοί του ΔΝΤ , αυτοί που υπερασπίζονται την εξουσία της κατοχικής κυβέρνησης, είναι περισσότερο ένοχοι από τους εξαθλιωμένους μετανάστες.
        Ο ταχύς εποικισμός ξεκίνησε μετά την ένταξη μας στην ευρωζώνη και τους ανθρωπιστικούς πολέμους ΗΠΑ-ΝΑΤΟ-ΕΕ.
        Όσο είμαστε σε σχέση υποταγής με αυτό τον φασιστικό συρφετό , ειμαστε καταδικασμένοι σε εξαφάνιση.

  29. Θεσσαλονικιός avatar
    Θεσσαλονικιός 24/01/2011 19:35:56

    Μάθανε πως ... αγαπιόμαστε, πλακώσανε κι οι ... τσιγγάνοι!

  30. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 24/01/2011 20:11:35

    Η αντεθνικη και προδοτικη κυβερνηση ,παρεα με τους πραιτωριανους των ΜΑΤ,εισεβαλαν και εριξαν χημικα σε αρχαιολογικο χωρο,εριξαν χημικα ακομη και μεσα σε ιερο ναο,προπηλακισαν τον ιερεα Μαξιμο ,και τωρα???Τωρα οι ΜΑΤατζηδες παρακολουθουν αμετοχοι.Φοιτητες δεν μπορουν να παρακολουθησουν μαθηματα,φορεις ασθενειων,καταληψη-εισβολη λαθρομεταναστων σε πανεπιστημιακο ιδρυμα,και ομως..Πληρη απαθεια και οσφυοκαμψια.ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΚΛΑΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΜΑΓΚΙΕΣ..ΟΛΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ,29-1,ΣΤΙΣ 19,00μμ.ΣΤΟ ΜΝΗΜΕΙΟ ΙΜΙΩΝ,ΡΗΓΙΛΛΗΣ ΚΑΙ Β.ΣΟΦΙΑΣ..ΩΡΑ ΓΙΑ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ..ΛΕΥΤΕΡΙΑ-ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ΕΝΑΣ 25/01/2011 18:04:49

      πρόσεξες όμως ότι δεν υπάρχει κανένας άλλος εκφραστής;
      καλώς ή κακώς ο έλληνας έχει γραμμένη την όλη κατάσταση, γκρινιάζει άμα του έρθουν μόνο στη γειτονιά του οι μετανάστες.

  31. Νίκος avatar
    Νίκος 24/01/2011 20:27:17

    Οκ. Ποιό είναι το πρόβλημα; Αφού εμείς οι ίδιοι δεν τα σεβόμαστε. Δημόσια περιουσια=σταύλοι. γιατί να το σεβαστούν ξένοι;

    • Dora avatar
      Dora @ Νίκος 24/01/2011 23:59:11

      Νικο,ετσι ειναι.Αν εσυ δεν σεβεσαι τον εαυτο σου μην περιμενεις να σε σεβαστουν οι αλλοι.Θα ηταν....ρατσιστικο!

  32. tomy avatar
    tomy 24/01/2011 20:32:32

    Δυστυχως για το κρατος των Αθηνων ο ληθαργος και η κατρακυλα δεν εχει ορια.μονο μετα απο ενα σοκ ισως επανελθει στην πραγματικοτητα. Ενα σοκ οπως ο ακρωτηριασμος εθνικου εδαφους, που δυστυχως θα τον πληρωσουν οι Ελληνες της αλλης φυσιολογικης Ελλαδος,και οχι αυτου του τερατουργηματος κρατους- πολης, φαινομενο μοναδικο μοναδικο σε ολοκληρο τον πλανητη

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ tomy 24/01/2011 21:21:20

      Αυτό το λέω κι εγώ στις ιδιωτικές μου συζητήσεις, εδώ και χρόνια μάλιστα. Μόνο με μία εθνική καταστροφή, τάξης μεγέθους απώλειας ενός νησιού σαν τη Χίο ή τη Σάμο, υπάρχει κάποια πιθανότητα να ξυπνήσουμε από την απάθεια και την αποχαύνωση.

      • hellasatt avatar
        hellasatt @ Αυριανιστής 24/01/2011 23:06:22

        Δυστυχώς χάθηκε η μισή Κύπρος και βυθισθήκαμε ακόμη περισσότερο στη αποχαύνωση του κομματισμού.

      • Dora avatar
        Dora @ Αυριανιστής 25/01/2011 13:52:05

        Τι λες καλε μου ανθρωπε?Εδω ο ΓΑΠ ειπε οτι προκειμενου να κοιμομαστε ησυχα τα βραδια,ε,ας παρουν και κανα κομματι να δουν τι θα καταλαβουν,επιτελους.Εκει εισαι ακομα? Η Θρακη ειναι ετοιμη για κορμπανι.
        Ετσι δεν εκαναν καποτε και στον Χιτλερ?Του δοσανε την Τσεχια για να κοιμουνται ησυχα,ειπαν.Το ποσο ησυχα κοιμηθηκαν ρωτα τον παπου σου να σου πει...

  33. sanderson avatar
    sanderson 24/01/2011 20:36:16

    Υπάρχει από παλιά η τακτική της προσθήκης ονομάτων παρατάξεων κάτω από αποφάσεις δήθεν συλλόγων/συνελεύσεων. Το κείμενο απ' ότι ξέρω ξεκίνησε από το indymedia, και αυτό τα λέει όλα. Η δε ΔΑΠ και η ΠΑΣΠ έχουν εκδώσει ανακοινώσεις διαμαρτυρίας, άρα είναι πολύ δύσκολο να έχουν υπογράψει τέτοιο κείμενο.

  34. βαγόνι avatar
    βαγόνι 24/01/2011 21:14:33

    Δεν υπάρχει κανένα θέμα ρατσισμού....δεν μπορούμε όμως να
    διαλύσουμε τα πάντα....πρέπει να παρέμβει η αστυνομία!
    Για το χώρο των Συνασπιστών: η χώρα δεν έχει τις αντοχές
    να απονείμει 'δικαιοσύνη βάθους"σε παγκόσμια προβλήματα,
    που,εν πολλοίς, δημιούργησαν οι ισχυροί αυτού του κόσμου!
    Οι ιδεοληψίες και η έλλειψη στοιχειώδους πολιτικής- και
    θεωρητικής πλέον - συγκρότησης αυτού του χώρου, τον
    καθιστά έρμαιο φτηνών νευρώσεων. Άσε,που ενισχύουν τα
    πιό αντιδραστικά αντανακλαστικά κάθε προσφερόμενου
    ακροδεξιού!
    'Εχουμε ήδη συρρικνωθεί, basta!

    • Dora avatar
      Dora @ βαγόνι 25/01/2011 13:55:14

      Και μονο οι λεξη ρατσισμος σε οποιο κονσεπτ,με κανει να θελω να ξερασω.
      Την εχουμε σακατεψει πια,δεν εχει καμμια εννοια πλεον παρα εκεινη του σενσουρ τυπου σοβιετ.Το εχουν καταλαβει ακομα κι οι γατες.

  35. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 24/01/2011 21:16:27

    ή παιρνουμε χαρτια ή πεθαινουμε... χαχαχαχα να απαντησω τωρα?
    ρε που συμβαινουν αυτα στον κοσμο???
    ξεφραγο αμπελι...! θα μπουνποτε λαθρομεταναστες στη Σορβονη ?... στη Σαουδικη Αραβια ? στη Σουηδια?
    Ο Παπουτσης δεν γνωριζε??? τι εκανε?
    αν μαζευτουν οι συνταξιουχοι και μπουκαρουν στη Νομικη.. ζητωντας...πχ.. ή σταματατε τις ουρες στο ΙΚΑ η δεν βγαινουμε ποτε... τι θα κανουμε??
    Ολοι αυτοι εκει μεσα που θα κανουν την αναγκη τους??

    ΠΠ

    • Dora avatar
      Dora @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/01/2011 00:00:54

      Πορτα πορτα,για την τελευταια ερωτηση θα σου απαντηση η DIMI.

    • loretta avatar
      loretta @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 25/01/2011 01:04:34

      O ΠΑ ΠΟΥΤΣΗΣ ...την τυφλα του δεν ξερει....ΑΙΣΧΟΣ να παραιτηθουν τωρα.

  36. anonymous avatar
    anonymous 24/01/2011 21:42:21

    Πακιστανοί λαθρομετανάστες πετροβόλησαν ηλικιωμένη στην Εύβοια γιατί μάζευε τσάι του βουνου
    Ηλικιωμένη κάτοικος Νότιας Εύβοιας ανέβηκε στο όρος Όθρυς που βρίσκεται στην περιοχή της για να μαζέψει τσάι του βουνού που κατανάλωνε η ίδια με το σύζυγό της και έστελνε και στα παιδιά και εγγόνια της. Αφού είχε μισογεμίσει το μικρό τσουβαλάκι που κουβαλούσε μαζί της είδε ξαφνικά μπροστά της να εμφανίζονται από το πουθενά τρεις Πακιστανοί και με άγριο ύφος της είπαν να αφήσει τα κλωνάρια του τσαγιού που είχε μαζέψει και να φύγει. Η γυναίκα τρόμαξε αλλά βρήκε το θάρρος να ρωτήσει γιατί και της απάντησαν με αναίδεια ότι:
    - Εμείς το μαζεύουμε και το πουλάμε.

    Στη συνέχεια της το άρπαξαν από το χέρι και την κυνήγησαν. Η γυναίκα κατατρόμαξε και κατέβηκε με την ψυχή στο στόμα γιατί της πετούσαν και πέτρες για να την εκφοβίσουν να μην ξαναπάει εκεί!

    Το τσάι του βουνού είναι αυτοφυές και αφθονεί σε κάποιες περιοχές της Ελλάδας αλλά σε μεγάλο υψόμετρο. Είναι ευεργετικό για την υγεία και γι αυτό είναι περιζήτητο. Σαν αυτοφυές που είναι μπορεί να το μαζέψει ο καθένας. Ωστόσο οι Πακιστανοί ήρθαν από μια ξένη χώρα λαθραία και σκέφθηκαν να κάνουν «επιχείρηση» με το τσάι εκδιώκοντας με πέτρες μια ηλικιωμένη Ελληνίδα που έκανε αυτό το δρομολόγιο μια φορά το χρόνο για να μαζέψει για όλη την οικογένεια.

    Η κατάσταση με τους λαθρομετανάστες όσο πάει και αγριεύει, όσο πάει και χειροτερεύει. Το μόνο που εισπράττουμε εμείς οι Έλληνες είναι η αχαριστία και η εγκληματικότητά τους. Πρέπει να αρχίσουν απελάσεις άμεσα γιατί όσο πληθαίνουν στο τέλος θα μας διώξουν όχι μόνο από τα σπίτια μας αλλά και από την ίδια μας τη χώρα.

    Ελευθερία του Λόγου για το blog egklimatikotita

    • Dora avatar
      Dora @ anonymous 25/01/2011 00:02:46

      Ρε παιδια,τα διαβαζουν αυτα οι πολιτικοι?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ anonymous 25/01/2011 00:53:22

      Εγώ έχω πάψει να ψωνίζω από πάγκους στη λαϊκή όπου δουλεύουν Πακιστανοί. Και ξέρω και άλλους που το κάνουν. Να το διαδώσουμε να μάθουν οι "νοικοκυραίοι" που τους χρησιμοποιούν ότι θα έχουν κόστος.

  37. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 24/01/2011 21:42:47

    Το πανεπιστήμιο αποτελεί "άσυλο" και για τους λαθρομετανάστες; Να πάει και ο Νταλάρας να τους τραγουδήσει...

    Αυτό είναι πρόβα από ένα τμήμα της ελληνικής αριστεράς να χρησιμοποιήσει ως δύναμη κρούσης τους λαθρομετανάστες. Να μην βλέπουμε μόνο τον βραχίονα αυτής της ανωμαλίας, αλλά και τον εγκέφαλο. Όσο για τους παρείσακτους που κατέλαβαν δημόσιο κτήριο, αυτό που έκαναν θα έπρεπε να θεωρείται λόγος άμεσης απέλασης.

  38. karenin avatar
    karenin 24/01/2011 21:51:12

    Ψυχραιμία, είδες τι κάνει η εμπάθεια για τους συριζαίους, σε εκθέτει ανεπανόρθωτα το γεγονός να τους αποκαλείς εθνικούς προδότες, ενώ όπως διαβάζουμε παραπάνω το ψήφισμα της σχολής υπογράφουν και άλλες φοιτητικές παρατάξεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ karenin 24/01/2011 22:04:01

      Aυτο δεν εχει επιβεβαιωθει.Αν εχει συμβει εγραψα οτι ειναι καιρος για διαγραφες.
      Το ασυλο πρεπει να καταργηθει.

      • Misha avatar
        Misha @ ψυχραιμια 25/01/2011 15:07:18

        Η ασυλία των κλεφτων πολιτικών πρεπει να καταργηθεί, όχι το πανεπιστημιακό άσυλο.
        Για τόλμα να μπεις στο αγορασμένο με κλεμμένα λεφτά του ελληνικού δημοσίου , μέγαρο του Άκη να δεις τι πάει να πεί «άσυλο μαυρογιαλούρου»

        • αποκατάσταση avatar
          αποκατάσταση @ Misha 25/01/2011 18:49:29

          Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.
          Το άσυλο δεν έχει θετικό λόγο ύπαρξης.

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ karenin 25/01/2011 18:47:52

      Αποκλείεται να το υπέγραψαν οι παρατάξεις της ΝΔ, αυτά είναι μυθεύματα, δεν έχει καμία σχέση με την ιδεολογία αυτή.

  39. anonymous avatar
    anonymous 24/01/2011 21:51:41

    λαου λαου με τους καλοζωισμενους λαθρους της απεργιας θα γινει και ενα δευτερο ιστορικο κεντρο γυρω και μεσα στη νομικη,καλα παει το σχεδιο αλωσης της πολης,ηταν και ενας αλλος απεργος πεινας που ειχε φλομοσει τον κοσμο στο ψεμα,και σιτιζοταν το βραδυ κρυφα με ζουμια περιεργα,απο εναν που ειχε το κολάι της δουλειας αυτης,και πολεμαγε το καρτελ ελεγε

  40. giannis avatar
    giannis 24/01/2011 22:11:32

    Μακάρι να γίνει και σε πολλά άλλα κτίρια κατάληψη από τους λαθραίους και
    όχι μόνο στη Νομική, μακάρι να γίνει κατάληψη σε συνοικίες ολόκληρες αν
    είναι δυνατόν, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα αντιληφθούν οι ΜΑΛΑΚΕΣ ότι την ΧΑΝΟΥΜΕ
    την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ εάν δεν την χάσαμε ήδη.

  41. Δον Κιχώτης avatar
    Δον Κιχώτης 24/01/2011 22:26:35

    Ε,αυτό πια παραπάει!!!
    Επί τέλους η επιτροπή ασύλου τι λέει γιαυτή την παραβίαση από τους λαθρο;;;
    Νομίζω ότι αν δεν επέμβει ΑΜΕΣΑ (πριν παγιωθεί η κατάσταση) η αστυνομία,πρέπει οι πολίτες να πάρουμε το νόμο στα χέρια μας.Από δω μέσα κι από άλλα μπλογκς ΠΡΕΠΕΙ να καλέσουμε συγκέντρωση με σκοπό την εκκένωση της Νομικής από τους λαθρο.
    Μια καλή ιδέα θα ήταν: αν δεν έχουν εκδιωχθεί μέχρι τότε,η συγκέντρωση της Χρυσής Αυγής κ.α για τα Ιμια (Σάββατο 29/1) να ...περάσει μια βολτίτσα από τη Νομική.Επιτέλους ,κάποιος πρέπει να καθαρίσει την κόπρο!

  42. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 24/01/2011 22:41:07

    Επικίνδυνες απλουστεύσεις
    160 λαθρομετανάστες πήραν το πλοίο της γραμμής, από τα Χανιά, έφτασαν στην Αθήνα, όπου απολύτως ανενόχλητοι, εισέβαλαν και εγκατασταθήκαν στο χώρο της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών με σκοπό της κατάληψης, όπως ανακοινώθηκε, να αποκτήσουν άδεια μόνιμης παραμονής στη χώρα. Η υπόθεση το πρώτο πράγμα που προκαλεί είναι γέλια, αν όμως δεις το θέμα ρεαλιστικά θα διαπιστώσεις ότι έχει άλλη διάσταση.
    Τα ερωτήματα και οι απορίες που προκύπτουν από αυτή την εξέλιξη είναι πολλά και κυρίως ποιος τους πήγε στη νομική σχολή; Γιατί τώρα; Γιατί δεν πήγαν στη βουλή ή σε κάποια άλλη δημόσια υπηρεσία, στην περιφέρεια Κρήτης, ας που πούμε που θα ήταν και το ποιο λογικό!. Πως ξαφνικά οι Πακιστανοί είδαν ως μέσο πίεσης το χώρο του Πανεπιστημίου που ως γνωστό ισχύουν, για την επέμβαση δημόσιας δύναμης, οι διατάξεις που κατοχυρώνουν την ακαδημαϊκή ελευθερία στην έρευνα, τη διαδασκαλία, καθώς και στην ελεύθερη έκφραση και διακίνηση των ιδεών. Σύμφωνα με το άρθρο 3 του Νόμου 1549/2007 (ΦΕΚ Α 69/20.03.2007) η επέμβαση δημόσιας δύναμης επιτρέπεται με την άδεια του αρμοδίου οργάνου του Α.Ε.Ι. μόνον εφ’ όσον διαπράττονται αυτόφωρα κακουργήματα ή αυτόφωρα εγκλήματα κατά της ζωής.
    Συνεπώς, για την περίπτωση η Κοσμητεία της ΝΟΠΕ δύσκολα θα προτείνει επέμβαση δημόσιας δύναμης επειδή το ζήτημα έχει ανθρωπιστικές πτυχές, ήδη, αν και ήδη έχει αποφασίσει να μην επιτρέψει την παραχώρηση του χώρου.
    Τι θα συμβεί όμως αν τεθεί θέμα κινδύνου της υγείας και της σωματικής ακεραιότητα των φοιτητών της Νομικής Σχολής; Το πιο πιθανό είναι να δημιουργηθούν συνθήκες de facto επέμβασης, δλδη τετελεσμένα που θα απαξιώσουν την ακαδημαϊκή ελευθερία και θα προετοιμάσουν το έδαφος για την κατάργησή της.
    Τι όμως μπορεί να εξυπηρετήσει αν ‘κατασκευαστούν’ συνθήκες που θα δημιουργούν την ανάγκη αλλαγών στο ισχύον νοµοθετικό και κανονιστικό πλαίσιο;
    Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε σήμερα στο ΒήμαOnline βλέπουμε ότι τις προηγούμενες ημέρες στο Μέγαρο Μαξίμου έγιναν μυστικές συσκέψεις! για να «προετοιμάσουν» τις αλλαγές στα σχολεία και την ανώτατη εκπαίδευση.
    Όπως όλα δείχνουν με ‘δούρειο ίππο΄ την εισαγωγή των νέων τεχνολογιών στον χώρο των πανεπιστημίων και των ΤΕΙ επιδιώκουν να αλλάξουν το
    πρότυπο της ανώτατης εκπαίδευσης στη χώρα , με βασικότερο στόχο τον απόλυτο έλεγχο και την κατάργηση του δημόσιου πανεπιστημίου.
    Μπορούμε όμως να αρχίσουμε να μιλάμε για κατάργηση της ακαδημαϊκής ελευθερίας; όταν η νομοθεσία που ισχύει είναι επαρκής και κατά γενική ομολογία [η ακαδημαϊκή ελευθερία] είναι πηγή ζωής για το σύγχρονο πανεπιστήμιο και αποφασιστικής σημασίας για τη δημιουργία ισχυρής δημοκρατίας.

  43. BTS avatar
    BTS 24/01/2011 23:12:37

    Επιτέλους, βρέθηκε μια υγιής πολιτική δύναμη στη χώρα
    να καθοδηγήσει τους καημένους τους μετανάστες
    στους χώρους στους οποίους προέβλεψε η Ελληνική πολιτεία
    την ύπαρξη ασύλου για τους κατατρεγμένους όλου του πλανήτη.

    Εύχομαι η ιδέα αυτή, της παροχής δηλαδή ασύλου σε όλους τους μετανάστες,
    να ωριμάσει, και να επεκταθεί σε όλα τα Πανεπιστημικά ιδρύματα της χώρας.

    Οι άνθρωποι αυτοί, διωγμένοι απο τη φτώχεια και τους πολέμους στις χώρες τους, εκτός απο πολιτικά δικαιώματα έχουν και θρησκευτικά δικαιώματα,
    για την άσκηση των οποίων απαιτούνται χώροι λατρείας.
    Η θεμελίωση τζαμιού στο χώρο της Νομικής επιβάλλεται,
    διότι το κοντινότερο τζαμί της Θράκης απέχει περίπου 500 χλμ.
    Επειδή [λόγω της ύπαρξης του ασύλου] δεν προβλέπεται παρουσία δικαστικών
    η αστυνομικών αρχών στους Πανεπιστημιακούς χώρους υποδοχής
    των μεταναστών, για την επίλυση των όποιων διαφορών τυχόν προκύπτουν -ανάμεσα στους κατοίκους του αυτοοργανωμένου Πανεπιστημιακού χώρου-
    [δηλαδή γηγενείς φοιτητές, μετανάστες] προτείνω την εφαρμογή της Σαρία,
    με τη βοήθεια ιμάμηδων απο τη Σαουδική Αραβία , ενός μουφτή απο το Ιράν,
    και μάγων βουντού για τις ανάγκες των Αφρικανών συμπολιτών μας.
    Εννοείται πως δεν είναι απαραίτητη η κύρωση νόμου απο την Βουλή των Ελλήνων, για την υποχρεωτική χρήση της μαντίλας στους χώρους των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων. Αρκεί η εντολή του μουφτή.
    Στην περίπτωση δε που αποφασιστεί η υποχρεωτική ενδυμασία της μπούρκα,
    πιστεύω πως οι φοιτήτριες της αριστεράς και της προόδου θα εκτιμήσουν τη συμβολή της παραδοσιακής ισλαμικής ενδυμασίας στην απελευθέρωση του Ελληνικού λαού απο ιδέες -μονοπολιτισμικά στερεότυπα της δύσης
    τα οποία δεν ανέχονται τη διαφορετικότητα.
    Το αμέσως επόμενο βήμα πιστεύω πως θα είναι η δημιουργία
    ενός πολυπολιτισμικού παζαριού, στα πρότυπα του Νταρφούρ,
    για τη εμπορία διαφόρων ειδών [με λινάτσες η όχι]
    για να εξασφαλίσουν οι μετανάστες τα προς το ζήν.

    Άν και είναι νωρίς ακόμη -μια και οι μετανάστες δεν έχουν αντιληφθεί
    στο σύνολό τους το τί τους προσφέρει αυτή η χώρα,
    έτσι ώστε να φέρουν τους υπόλοιπους συγγενείς τους απο τη Λαχώρη,
    τη Κανταχάρ και αλλού, πιστεύω πως βρισκόμαστε σε καλό δρόμο.

    • Dora avatar
      Dora @ BTS 25/01/2011 00:20:19

      Καταπληκτικη προσεγγιση του προβληματος!

  44. η Dimi avatar
    η Dimi 24/01/2011 23:32:11

    Dora, Loretta Tα καλά κορίτσια πάνε στον παράδεισο.
    Τα παλιοκόριτσα, πάνε παντού..

  45. Λαζαρος avatar
    Λαζαρος 25/01/2011 00:08:48

    δεν υπαρχουν νομοι στην Ελλαδα?

    • Λαζαρος avatar
      Λαζαρος @ Λαζαρος 25/01/2011 00:09:39

      εγω αν ημουν ευρωπαιος θα πετουσα την ελλαδα εκτος ευρωπης...εχει χαθει καθε μετρο

    • loretta avatar
      loretta @ Λαζαρος 25/01/2011 01:11:33

      νομοι υπαρχουν χιλιαδες...πολιτικοι με ..δια να τους εφαρμοσουν δεν εχουμε.!!! βλεπεις....εχουμε και την τροικα...

    • Dora avatar
      Dora @ Λαζαρος 25/01/2011 13:59:39

      Νομοι? Ταπαιξες? Εδω διαβαζα καπου,οτι οταν δημιουργηθηκε η Κανουρια Ελλαδα μετα την(πρωτη) απελευθερωση απ' τους γιους του αλλαχαφου ειχαν θεσπισει,λεει, τους νομους,ηθελαν να θεσπισουν κι ενα νομο που θα υποχρεωνε να τηρουνται οι νομοι!!!!!!!!!!!

  46. JOHN avatar
    JOHN 25/01/2011 00:18:56

    Τι ρολο τελικα παιζουν οι νεοκουλτουριαριδες και υποστηριζουν με τοσο παθος τη καπιταλιστικη παγκοσμιοποιησητη πολιπολυτισμικοτητα και τ αλλα εισαγωμενα εξ Αμερικης.Περιφερουν εξαθλιωμενους ανθρωπους για ν αποκομισουν καποια πολιτικα ωφελη καποια θωλη διαφορετικοτητα.Οταν ψηφιζαμε κυβερνησεις που υποστηριζαν επεμβασεις αμεσες με πολεμο η υποστηριζαν φασιστικα καθεστωτα και κατεστρεφαν καθε υποδομη τι περιμεναν να συμβει?Τι απεμεινε στο Ιρακ,Αφγανισταν και οπου αλλου καποιοι¨σωτηρες¨εβαλαν το χερι τους για ν απαλαξουν τους λαους αυτους απο καποιοιους δικτατορες με τους οποιους φυσικα συνεργαζονταν στο παρελθον,και τωρα με τη νεα ταξη πραγματων ειναι καμενο χαρτι?Τι θα κανουν ολοι αυτοι οι ανθρωποι?Τους κουβαλουν δουλεμποροι με τις ευλογιες ευρωπαιων κομισαριων η εθνικων κυβερνησεων στα σκλαβοπαζαρα της Ευρωπης!Τους στοχοποιοιουν στους τοπικους πληθυσμους,που ειδαν τα μεροκαματα τους να συρικνωνονται λογο πληθορας φτηνου εργατικου δυναμικου.Τους οδηγουν τελος στη παρανομια και την εξαθλιωση.Αυτη τη παγκοσμιοποιηση θελουν οι κουλτουριαριδες?Αυτο ειναι ζουγκλα και καταστροφη!

  47. deldio avatar
    deldio 25/01/2011 00:43:02

    Δεν το καταλάβατε τί έγινε με τους μετανάστες που κατέλαβαν τη Νομική: Είναι "δάκτυλος" των αριστερών για την έναρξη της εξέγερσης κατά της χούντας του Γεωργάκη, πάλι από τη Νομική, όπως είχε γίνει το Φεβρουάριο 1973. Επειδή δεν εξεγείρονται οι Έλληνες έφεραν τους ξένους.

  48. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 25/01/2011 00:49:04

    Οπως έχει καταλάβει ο κάθε νοήμων, το πρόβλημα δεν είναι αυτό καθεαυτό οι λαθρομετανάστες, αλλά αυτοί που τους καθοδηγούν, δηλαδή η άκρα Αριστερά. Εννοώ κατά βάση τον ΣΥΡΙΖΑ και τα γκρουπούσκουλα τύπου ΑΝΤΑΡΣΥΑ, και δευτερευόντως το ΚΚΕ, το οποίο δεν καταδίκασε την κατάληψη, άρα έμμεσα είναι συνένοχο.
    Η ιδεολογία της άκρας Αριστεράς είναι απλή: Μέσω της πρόκλησης χάους, καταστρέφουμε το "αστικό" καθεστώς και εγκαθιδρύουμε το δικό μας. Σχετικά με τη φύση του επιδιωκόμενου καθεστώτος, τα διάφορα γκρουπούσκουλα και συνιστώσες ερίζουν, αλλά συμφωνούν ως προς την πρόκληση χάους.
    Το συμπέρασμα στο οποίο έχουν καταλήξει πολλοί πολίτες αυτής της χώρας είναι ότι δεν είναι δυνατόν το 10% να θέλει να καταδυναστεύει τη μεγάλη πλειοψηφία της κοινωνίας, τώρα μάλιστα χρησιμοποιώντας ως αιχμή του δόρατος όλα τα αποβράσματα του μουσουλμανικού κόσμου.
    Συμπέρασμα: Αν δεν εφαρμοστεί σκληρή καταστολή κατά της άκρας Αριστεράς, με άτεγκτη εφαρμογή του νόμου, η κατάσταση δεν σώζεται. Η άκρα Αριστερά είναι θρασύδειλη και τρέμει την καταστολή. Η ιστορία το έχει αποδείξει (επί χούντας, για παράδειγμα, είχαν λουφάξει). Δεν χρειάζεται φυσικά καμία χούντα, χρειάζεται απλώς μία κυβέρνηση που θα αποφασίσει να εφαρμόσει τον νόμο και να υποτάξει την έκνομη άκρα Αριστερά στη νομιμότητα.
    Στο κάτω-κάτω, πολύ λιγότερο στοιχίζει να χτίσουμε ακόμα 5 φυλακές (που θα δώσουν και ψωμί σε κατοίκους άγονων περιοχών), για τις ανάγκες της εφαρμογής της νομιμότητας, παρά να επισκευάζουμε κάθε λίγο και λιγάκι δημόσια κτίρια, πεζοδρόμια, πλατείες, καταστήματα, επειδή τα καταστρέφει η μηδενιστική παράνοια των Συριζαίων και των συνοδοιπόρων τους.
    Να τελειώνουμε με την έκνομη δραστηριότητά τους, είναι καιρός. Η κοινωνία μας θα ανασάνει περισσότερο ελεύθερη και θα μπορέσει να κινηθεί περισσότερο δημιουργικά απαλλαγμένη από τον αριστερίστικο φασισμό.
    Εφ' όσον η άκρα Αριστερά τρομοκρατεί, πρέπει να τρομοκρατηθεί. Και τρομοκρατείται πάρα πολύ εύκολα. Αρκεί να εφαρμοστούν οι υπάρχοντες νόμοι.

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΒΙΣ 25/01/2011 01:08:51

      Εχεις πολύ δίκιο φίλε. Σε αυτό το συμπέρασμα έχω καταλήξει και γω. ΚΚΕ , γκρουπούσκουλα της αριστεράς, αναρχικοί είναι από την ίδια μήτρα. Ο,τι δεν κατάφεραν το 40-49 προσπαθούν να το καταφέρουν τώρα. Με τα Δεκεμβριανά πρόπερσι, με λαθρομετανάστες, με κλείσιμο εργοστασίων (εδώ πρωτοστατεί το ΠΑΜΕ). Πίστευα ότι το έκαναν για να εξαθλιώσουν τον κόσμο και να πάρουν κανα ψηφαλάκι αλλά είμαι πια πεπεισμένος ότι απώτερος σκοπός τους είναι η διάλυση της ελληνικής κοινωνίας και η αντικατάστασή της από εξαθλιωμένες μάζες Ελλήνων και Αφρασιατών.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Tassos 25/01/2011 01:11:50

        Από την ίδια μήτρα βγαίνουν οι σοσιαλιστές και οι ναζιστές.

        • loretta avatar
          loretta @ Orestios 25/01/2011 01:13:48

          ...σωστοςςςςςςςςςςς!!

    • αποκατάσταση avatar
      αποκατάσταση @ ΒΙΣ 25/01/2011 18:54:08

      Δυστυχώς η αριστερά δεν σεβάστηκε τη νομιμοποίησή της.

  49. Orestios avatar
    Orestios 25/01/2011 01:14:09

    Απεργία πείνας σαν εκείνο τον Τενέζο θα κάνουν?
    χαχαχαχαχαχαχαχαχα

    Πού χάθηκε αλήθεια αυτός και οι δακρυσμένοι συμπαραστάτες τους που μας τα είχαν κάνει, μην πώ τί, εδώ μέσα?
    Πού πήγαν τα ποτάμια δακρύων που έχυναν οι "ανθρωπιστές" του πόλου?

  50. loukas avatar
    loukas 25/01/2011 01:19:13

    Από πού κι ως πού να έχουμε τα ίδια δικαιώματα με τους λάθρο του Ισλάμ???
    Εμείς οι λακαμάδες πληρώνουμε φόρους,φπα,ασφαλιστικές εισφορές κλπ και έρχονται αυτοί κ πλημμυρίζουν τον τόπο με τη βοήθεια της αριστερής θολοκουλτούρας και πήξαμε στη βρώμα.στις αρρώστιες(φυματίωση.ΑΙDS,κλπ),στην εγκληματικότητα,στα ναρκωτικά,στην πορνεία...Εδώ και τώρα απέλαση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μεταναστών να ξεβρωμίσει ο τόπος.Δεν μπορούμε να κυκλοφορήσουμε πλέον στο κέντρο της πιο ιστορικής πόλης του κόσμου.Μιας πόλης που έπρεπε να δέχεται τους περισσότερους τουρίστες παγκοσμίως την καταντήσαμε να δέχεται τους περισσότερους λάθρο παγκοσμίως.
    ΟΥΣΤ καθάρματα πολιτικοί!!!Επιτέλους ας ψηφίζουμε πατριώτες πολιτικούς και όχι το κάθε τσόκαρο που το μόνο που έχει να επιδείξει είναι η προβολή του από το ΜΕΓΚΑ και το γεγονός ότι κάποτε κλωτσούσε μια μπάλα.
    ΥΓ:προς θολοκουλτουριάρηδες αριστερούς ευαίσθητους σε θέματα λάθρο:Για την επίθεση φανατικών ισλαμιστών στην περιοχή της Πλατείας Αττικής εναντίον 2 κοριτσιών επειδή θεωρήθηκε προκλητικό το ντύσιμό τους σε περίοδο Ραμαζανιού τι έχουν να πουν???Μάλλον άρχισε η εφαρμογή της Σαρίας...ΚΑΙ ΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!

    • Orestios avatar
      Orestios @ loukas 25/01/2011 02:08:12

      Το πρόβλήμα είναι στην κορυφή της ηγεσίας της χώρας.

    • Dora avatar
      Dora @ loukas 25/01/2011 14:31:19

      Loukas
      Αυτο το τελευταιο ειναι....αληθεια?
      Ποτε ωρε? Εχεις τιποτα κανενα ντοκουμεντο να δω? Θελω να το διαδωσω εδω που ειμαι.

  51. loretta avatar
    loretta 25/01/2011 01:42:44

    ....dimi...αν γινει αυτο ποτε δηλ δωθει ελευθερη οπλοχρησία στην ελλαδα θα εχουμε ενα δευτερο 21 στο πιτσ φιτιλι...!!

    εως επικίνδυνο το βρισκω ....με την σημερινη ψυχολογια του ελληνα....!!

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ loretta 25/01/2011 12:44:08

      Loretta, καλημέρα. Οντως είναι επικίνδυνο να οπλοφορούν Ελληνες με τη σημερινή «βαρειά» ψυχολογία. Και το γεγονός ότι στην Ηγουμενίτσα τα κουμπούρια βγήκαν απ’ τα σεντούκια, θα έπρεπε να είχε ήδη σημάνει κόκκινο συναγερμό γιά τους μακάριους εξουσιαστές της σημερινής ακυβερνησίας. Τhis is getting serious!..

      Αυτή η αδιανόητη «κατάληψη» της Νομικής, εκτός από Υβρι, είναι και αιτία άμεσης παραίτησης λόγω ανικανότητας, του υπουργού των απροστάτευτων Ελλήνων πολιτών. Ομως, ποιός έχασε τσίπα γιά να την βρει αυτός; Ψηλός, με χαμηλή συνείδηση υπουργός και προκλητικά ανεύθυνος γιά το φοβερό ναυάγιο Samina Express των 83 νεκρών και την αυτοκτονία Παντελή Σφυνιά, το 2000. Ψηλός, δωσίλογος υπουργός ΛΑΘΡΟπροστάτης και υπερόπτης κοτετσοσυρματιστής, ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ κι αυτός, το 2011. Ο λύκος, τα μούσια κι ο σαρδόνιος γέλωτας, ίδια πάντα. Μόνον η προβιά έχει αλλάξει.
      «Τ’άδεια βαρέλια και τ’ άδεια μυαλά κάνουν πολύ θόρυβο» ~λαϊκή παροιμία

  52. Orestios avatar
    Orestios 25/01/2011 02:07:11

    Ο Πρύτανης επιτρέπει την εισβολή στο Πανεπιστήμιο αποδεχόμενος το human trafficking που κάνουν οι δουλέμποροι?
    Τέτοιος ξεπεσμός πια?

  53. dimos avatar
    dimos 25/01/2011 09:09:48

    Ωραίο μπουρδέλο η χώρα μας. Για πηγαίνετε ώς Ελληνες μετανάστες στη Ολλανδία ή Γερμανία ή όπου θέλετε να καταλάβετε δημόσιο κτίριο και θα βρεθείτε στο μπουντρούμι πριν το καταλάβετε (τουλάχιστον...). ΦΟΛΑ ΣΤΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΑΦΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΞΕΦΡΑΓΚΟ ΑΜΠΕΛΙ. ΑΛΗΤΕΣ...

    • Dora avatar
      Dora @ dimos 25/01/2011 14:38:00

      Εδω ειμαι,στην Ολλανδια.Περισυ,ενα Hogeschool εδω(ιδρυμα ανωτατης εκπεδευσης) επειδη ειναι μουλτικουλτι καποιος ανωτερος αποφασισε να μην στολισει δεντρο τα χριστουγεννα,γιατι ειναι λεει εθιμο χριστιανικο κι εγινε σαλος στα μεσα ενημερωσης,συνεντευξεις,κακο, και στο τελος και δενδρο στολισαν κι ηταν και το μεγαλυτερο απ' ολα τα εκπεδευτικα ιδρυματα της χωρας!

      Στα πανεπιστημια εδω δεν ακουγεται αχνα!

      • Dora avatar
        Dora @ Dora 25/01/2011 14:38:37

        εκπαιδευσης, ηθελα να γραψω.

  54. michel avatar
    michel 25/01/2011 09:39:47

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΛΥΤΟΥ ΜΠΑΧΑΛΟΥ .ΝΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΜΕΧΡΙ ΕΔΩ .

  55. giannis avatar
    giannis 25/01/2011 10:04:42

    Mister BTS εάν καλώς κατάλαβα αυτά που γράφεις, ΣΙΓΟΥΡΑ έχεις σεξουαλικά
    προβλήματα τα οποία σε κτύπησαν στο κεφάλι, εάν δεν κατάλαβα όσα γράφεις
    ζητώ ΣΥΓΝΩΜΗ.

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ giannis 25/01/2011 12:40:13

      Ας του εξηγήσει κάποιος του giannis ότι αφού δεν μπορεί να καταλάβει μια ξεκάθαρη ειρωνεία και σαρκασμό, είναι πολύ βλάκας για να διαβάζει αντι!

    • BTS avatar
      BTS @ giannis 25/01/2011 12:53:10

      _______________________________________________________
      giannis είπε:
      24/01/2011 στις 10:11 pm

      "Μακάρι να γίνει και σε πολλά άλλα κτίρια κατάληψη από τους λαθραίους και
      όχι μόνο στη Νομική, μακάρι να γίνει κατάληψη σε συνοικίες ολόκληρες αν
      είναι δυνατόν, ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ θα αντιληφθούν οι ΜΑΛΑΚΕΣ ότι την ΧΑΝΟΥΜΕ
      την ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ εάν δεν την χάσαμε ήδη."
      _______________________________________________________

      Δε κατάλαβα, τί εννοείς όταν λές πως πρέπει να καταληφθούν συνοικίες,
      για να αντιληφθούν κάποιοι οτι τη χάνουμε τη Πατρίδα,
      εννοείς πως πρέπει να τους δώσουμε άσυλο και σε άλλες συνοικίες
      πέραν αυτής του Αγ. Παντελεήμονα?
      Ακόμα και για Συριζαίο, δείχνει πολύ προχώ...
      Αντίθετα εγώ, προτείνω την άρση του ασύλου
      [για τους καημένους τους μετανάστες] στη περιοχή του Άγιου Παντελεήμονα,
      τουλάχιστον όσον υφίσταται το άσυλο στους Πανεπιστημιακούς χώρους υποδοχής
      των κατατρεγμένων όλου του Πλανήτη.
      Αφού η Κουμουνδούρου δεν τους φιλοξενεί,
      ούτε ανοίγει η Αλέκα το "Σπίτι του Λαού" για τα θύματα των βομβαρδισμών του ΝΑΤΟ που προέρχονται από το Μπαγκλαντές, το Πακιστάν, την Ινδία, το Αφγανιστάν, το Ιράν, το Κουρδιστάν, τη Γεωργία, την Αρμενία, το Μαρόκο, την Αλγερία, την Αίγυπτο, τη Συρία, το Καμερούν, τη Γκάνα και αλλού...
      Δεν πρέπει να τους κατευθύνει κάποιος στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα υποδοχής μεταναστών? Γιατί νομίζεις πως η Ελληνική πολιτεία προέβλεψε την ύπαρξη του ασύλου?
      Για να συγκεντρώνονται οι μαχητές της αριστεράς και της προσόδου και να εκπαιδεύονται στην κατασκευή και ρίψη μολότωφ? Όχι βέβαια!

      Για την υποδοχή και περίθαλψη των μεταναστών, και για την ελεύθερη διακίνηση ιδεών, χόρτου, ασπρης και [χάρη στους καημένους τους μετανάστες] λευκής η μαύρης αν θέλετε σαρκός...

      Απορώ κύριε giannis δεν βλέπετε πως ανοίγεται μπροστά μας μια εκπληκτική ευκαιρία για την αναβάθμιση -σε παγκόσμιο επίπεδο- των Ελληνικών ΑΕΙ?
      Θα γίνουν τα πρώτα πολυπολιτισμικά Πανεπιστήμια της Ευρώπης!
      Τύφλα νάχει το Πανεπιστήμιο του Μογκαντίσου!

      • Dora avatar
        Dora @ BTS 25/01/2011 14:40:48

        Ειναι μωρε δυνατον να μην καταλαβες τοση ξεκαθαρη ειρωνια?

  56. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 25/01/2011 10:16:53

    29-1,ΗΜΕΡΑ ΣΑΒΒΑΤΟ,ΩΡΑ 19,00,ΠΛ.ΙΜΙΩΝ ΒΑΣ.ΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΡΗΓΙΛΛΗΣ...ΑΣ ΦΡΟΝΤΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΤΟ ΕΘΝΟΚΤΟΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΙΣΒΟΛΕΙΣ..ΤΑ ΜΑΤ ΒΕΒΑΙΑ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΩΣ ΠΟΡΝΕΣ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ,ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΟΥΝ ΤΗΝ ΝΟΜΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΠΑΡΑΜΙΚΡΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ..ΟΣΟΙ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ.

    • A.M. avatar
      A.M. @ ΕΝΑΣ 25/01/2011 10:24:17

      Μην κάνεις το σφάλμα να χαρακτηρίζεις μια ομάδα ανθρώπων που απλώς εκτελεί εντολές.
      Πρώτον επειδή έτσι αδικείς αυτήν την ομάδα των ανθρώπων
      Δεύτερον και κυριότερον επειδή ρίχνεις τις ευθύνες που ανήκουν ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΆ ΚΑΙ ΜΌΝΟΝ σε όσους δίνουν τις εντολές στα εκτελεστικά όργανα αυτών των εντολών που ΔΕΝ έχουν εκ της φύσεως του επαγγέλματος την δυνατότητα άρνησης εκτέλεσης των εντολών που τους δίνονται.

      Είναι λάθος προσέγγιση.

      • A.M. avatar
        A.M. @ A.M. 25/01/2011 10:28:08

        Αναφέρομαι προφανώς στον χαρακτηρισμό «πόρνες» που αποδίδεις στα ΜΑΤ.

      • Dora avatar
        Dora @ A.M. 25/01/2011 14:44:31

        Ακου καλε μου.Οταν οι εντολες που μου δινονται στρεφονται κατα των συμφεροντων και της βουλησης του ελληνικου λαου,το να τις εκτελω ειναι πραξης εσχατης προδοσιας.

        • A.M. avatar
          A.M. @ Dora 26/01/2011 00:42:35

          Ακούω καλή μου.
          Αλλά αν φτάσουμε και στο να μην υπακούουν στις εντολές που λαμβάνουν και οι αστυνομικοί τότε το μαγαζί το διαλύσαμε εντελώς.
          Το πρόβλημα δεν είναι οι αστυνομικοί που εκτελούν τις εντολές αλλά αυτοί που τις δίνουν.
          Αυτούς πρέπει να αδειάσουμε και να βάλουμε άλλους στην θέση τους που θα δίνουν τις σωστές εντολές.

  57. A.M. avatar
    A.M. 25/01/2011 10:19:19

    Ο Σαμαράς αλήθεια τι λέει;;;

    Νοιώθω ένα αίσθημα απογοήτευσης σιγά σιγά να γεννιέται μέσα μου ως προς τον Σαμαρά και να αντικαθιστά την μέχρι πριν λίγο καιρό αισιοδοξία μου.
    Και είναι πολύ νωρίς ακόμα, δεν έγινε κάν πρωθυπουργός.
    Αλλά βλέπω πολλά μασημένα λόγια και πολύ σιωπή.. και αυτό ΔΕΝ μ' αρέσει.

    Βγές Αντώνη και πές ξεκάθαρα ότι:
    «Σε 30 μέρες απ την ανάληψη της πρωθυπουργίας της χώρας από μένα ΟΎΤΕ ΈΝΑΣ λαθρομετανάστης δεν θα υπάρχει στην Ελλάδα!»
    ...και θα σε ψηφίσε το σύμπαν!

    Γιατί δεν το κάνεις;;;
    Τι σε κωλύει;;
    Τι φοβάσαι;

    Μήπως όμως είσαι και σύ μέρος ενός ευρύτερου καλοστημένου σχεδίου που ακόμα δεν τόχουμε πολυκαταλάβει και γι αυτό το κάνεις τον κινέζο στο συγκεκριμένο ζήτημα;

    Απόδειξέ μας το αντίθετο.

    • A.M. avatar
      A.M. @ A.M. 25/01/2011 20:18:24

      Όχι, δεν το πήρα τώρα χαμπάρι.
      Απ την πρώτη στιγμή που ανέλαβε ο Σαμαράς είχα πάντα στο μυαλό μου το ενδεχόμενο να είναι μέρος του ίδιου παιγνίου αλλά απ την άλλη ως αισιόδοξος άνθρωπος μου αρέσει να έχω ελπίδες έστω και φρούδες μέχρι να αποδειχτούν φρούδες.
      Και τον υποστήριζα και θα τον υποστηρίζω αλλά.. δεν μας τα λέει καλά τελευταία.

  58. sakis avatar
    sakis 25/01/2011 10:46:59

    Σ'ημερα στον Παπαδάκη όταν κάποιος δημοσιογράφος από το πάνελ ρώτησε τον εκπρόσωπο της αριστερής κίνησης που διοργάνωσε όλο αυτό το ξεφτιλίκι και του είπε αφού το κάνατε για βιοποριστικούς λόγους των μεταναστών και καταλάβατε τα πανεπιστήμιο γιατί δεν τους πήρατε στην Κουμουνδούρου στα γραφεία του Συνασπισμού εκεί ο μέγας ''ανθρωπιστής'' και ''φιλάνθρωπος'' έκανε την πάπια λέγοντας τι είναι αυτά που λέει άλλο ζήτημα είναι αυτό και άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.Φυσικά είναι ''φιλάνθρωποι'' όταν πρόκειται να παραβιάσουν την ελευθερία άλλων συμπολιτών τους αν τους πείς αυτούς τους μέγα ''δημοκράτες'' οι οποίοι δεν μπορούν να κοιμηθούν τα βράδια από τους ''κακόμοιρους'' και ξενυχτάνε με ένα ποτό στο χέρι ''σκεπτόμενοι'' το δράμα των ανθρώπων αυτών αν τους πεις να τους φιλοξενήσουν σπίτι τους ή στα γραφεία τους για να διεκδικήσουν τα ''δικαιωματά'' τους εκεί κάνουν τους Κινέζους,σφυρίζουν αδιάφορα και αρχίζουν να λένε ακροαριστερίστικες παρλαπίπες.Καλά η φασιστική,εξτρεμιστική και αυταρχική ακροαριστερά μπορεί να κάνει ότι μαλακία έχει στο κεφάλι της αυτοί που τους ψηφίζουν δεν δικαιολογούνται καθόλου ή είναι πνευματικά καθυστερημένοι να ψηφίζουν ένα κόμμα που διακατέχεται από ανθελληνικό ρατσισμό,Ελληνοφοβία και χριστιανοφοβία ή διακατέχονται από ακραίο ιδεοληπτικό φανατισμό και έχουν βάλει παρωπίδες και δεν βλέπουν τίποτα άλλο μπροστά τους γιατί η ιδεοληψία είναι κακό πράγμα είτε από δεξιά είτε από αριστερά.Και κάτι άλλο αν εξαιρέσεται την μπανανία την ΕΛΛΑΔΑ υπάρχει άλλο δυτικοευρωπαικό, πολιτισμένο,δημοκρατικό κράτος όπου 250 λαθρομετανάστες θα πάνε να καταλάβουν το πανεπιστήμιο της Σορβόνης,της Οξφόρδης,της ζυρίχης ή του Μονάχου και να μην τους στείλουν πακέτο στην χώρα τους;Καλά στην Αμερική δεν το συζητάω θα τους εκτελέσουν και μετά θα τους πούν τι έγινε αυτό το καραγκιοζιλίκι, η καραξεφτίλα, το τσίρκο δεν το έχω δει πουθενά ακόμα και στα μπουρδέλα υπάρχει η τσατσά οι οποία επιβλέπει ποιος είναι μεθυσμένος,ποιός είναι πρεζόνι,κόβει φάτσες και ανάλογα αν θεωρεί κάποιον φυσιολογικό τον περνάει μέσα , εδώ ούτε καν την οργάνωση μπουρδέλου δεν έχουμε και θέλουμε πολύ ακόμη για να το φτάσουμε έ ρε ξεφτίλα.

    • empedocle avatar
      empedocle @ sakis 25/01/2011 11:15:43

      Σωστός.

    • loukas avatar
      loukas @ sakis 25/01/2011 13:26:48

      Πολύ σωστός!Φανταστείτε μόνο να πηγαίνανε να καταλάβουν τις τουαλέτες σε κανένα Χάρβαρντ ή σε καμιά Οξφόρδη τι θα είχε γίνει...Δεν θα έμενε τπτ για να θάψουνε!Όχι να τους προστατεύουνε κιόλας τα ΜΑΤ. Και συνέπεια της κατάληψης ήταν η αναβολή των εξετάσεων και της λειτουργίας της Νομικής Σχολής αρχικά για μια βδομάδα.Και ύστερα αναρωτιούνται κάποιοι για την κατάντια των ελληνικών Πανεπιστημίων.Αφού έχουν γίνει ξέφραγα αμπέλια όπου η κάθε αριστερή(?) με τραμπουκισμούς και εκφοβισμούς κάνει ό,τι γουστάρει.Η λύση μία είναι :ΑΡΣΗ ΑΣΥΛΟΥ ΓΙΑ ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΚΤΡΩΜΑΤΟΣ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΟ ΑΣΥΛΟ!

  59. ΕΝΑΣ avatar
    ΕΝΑΣ 25/01/2011 13:06:52

    Φιλε μου Α.Μ,ξεχνας προφανως οτι εχουν ορκιστει να προστατευουν το συνταγμα,να ειναι στην υπηρεσια των Ελληνων πολιτων.Δεν νομιζω πως ορκιστηκανε για να φυλανε τα μηχανηματα των εργολαβων,τους λαθρομεταναστες και να εισβαλουν μεσα σε αρχαιολογικους χωρους και να πετανε χημικα σε ιερους ναους.Εδω υπαρχει εισβολη λαθρομεταναστων σε πανεπιστημιο,εχει καταλυθει καθε εννοια νομιμοτητας,εχουν προκληθει φθορες σε δημοσια κτιρια και αυτοι εξακολουθουν να στρεφουν τα χημικα τους εναντιων εργαζομενων και ιερων ναων.ΔΕΝ εχουν καμμια σχεση με αστυνομια,ειναι πραιτωριανοι και αποτελουν κατοχικες δυναμεις που στηριζουν την αντεθνικη πολιτικη της κυβερνησης.ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΟΡΚΟΙ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΚΑΣΤΟΥΝ ΩΣ ΕΘΝΙΚΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ..(Αναφερομαι φυσικα μονο για τα αλητακια,τους προδοτες των ΜΑΤ)

  60. μαρια avatar
    μαρια 25/01/2011 15:01:27

    Τρομάζω με την ένταση μερικών εκ των γραφόντων τόσο που οιοδήποτε λογικό επιχείρημά τους εξοβελίζεται από τις ακραίες αντιδράσεις μερικών που με παραπέμπουν στο να φοβηθώ αυτούς περισσότερο και από τον όγκο και το μέγεθος του προβλήματος των μεταναστών ..... Τα πυρά σας στην έλλειψη θεσμών που να περιφρουρήσουν την Ελλάδα και τα δικαιώματα των πολιτών που ζουν σε αυτήν , στο πρόσωπο των κυβερνήσεων που ήταν και εξακολουθούν να είναι ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ για την κατάσταση και όχι στους εξαθλιωμένους που θα μπορούσατε να είστε εσείς οι ίδιοι από μία ευτυχή συγκυρία. Παιδιά, κάτω τα πιστόλια από αυτούς που δεν φταίνε . ...

    • ΠΗΛΕΑΣ avatar
      ΠΗΛΕΑΣ @ μαρια 25/01/2011 15:49:17

      Καλή μου Μαρία, όποιος μπαίνει λαθραία στην χώρα και μετά επικαλείται...status quo για να αλώσει μέρος των πόρων της δεν είναι λαθρομετανάστης: Είναι ΛΑΘΡΟΕΙΣΒΟΛΕΑΣ! Κατανοώ τα βιοτικά του προβλήματα, επειδή όμως η αλληλεγγύη των παρόντων Ελλήνων και το μέλλον το παιδιών μας, και λόγω της κρίσεως, φαλκιδεύεται από την παρουσία του ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΕΠΩ! Οι ανεγκέφαλοι ή/και αλήτες, που τους ενθαρρύνουν είναι όντως εντός των τοιχών και πρέπει να τους τιμωρήσουμε, αλλά όχι και να αφήσουμε ασύδοτο κάποιον, που, έστω και από ανάγκη επιβουλεύεται το δικό μας εποικοδόμημα,όσο στραβό και να 'ναι. Κατάλαβες;

  61. ΚΜ avatar
    ΚΜ 25/01/2011 15:43:53

    Τρομάζεις με την ένταση των γραφομένων; Δηλαδή ούτε την απόγνωσή μας δεν επιτρέπεται να εκφράσουμε; Πού είδες να ξεφεύγει κάποιος; Πού να υιοθετούσαμε και τα αριστερά σας δόγματα περί καλής και κακής βίας, τότε να δεις τί τρομάρα θα έτρωγες, Μαράκι! Απεναντίας όμως, το μόνο που ζητάμε είναι ισχύ της νομιμότητας.

    ΥΓ: Όχι, δεν θα μπορούσαμε να είμαστε «οι ίδιοι στην θέση τους». Οι Έλληνες, περάσαμε πολύ χειρότερα από αυτά που επικαλούνται για λογαριασμό των λαθρό οι «προστάτες» τους οι χαβιαροαριστεροί. Και παρ'όλα αυτά, παντού πήγαμε νόμιμα και ήμασταν κύριοι. Ποτέ ακρίδες. Στην δε Κατοχή, παιδάκια πέθαιναν της πείνας και δεν άπλωναν να κλέψουν.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΚΜ 25/01/2011 15:46:26

      Το παραπάνω σχόλιο (3:43 μμ) πήγαινε ως απάντηση στην Μαρία (3:43 μμ). Η οποία, παρεμπιπτόντως, αποκαλεί «μετανάστες» τους λαθρό και καρφώνεται....

  62. giannis avatar
    giannis 25/01/2011 16:23:46

    Σταύρο, όχι δεν κατάλαβα την ειρωνεία, νόμιζα ότι σε κάποιες λέξεις βάζουν
    αποσιωπητικά. Τι να γίνει...μπήκα στα αντι.. μήπως και ξυπνήσω....
    ΒΤS πριν απ' όλα ζητώ και πάλι συγνώμη. Να πω λοιπόν ότι όταν όλα είναι
    ήσυχα ή μερικώς ήσυχα το κράτος, η κυβέρνηση έχει το κεφάλι της ήσυχο, όταν
    όμως αρχίσουν να γίνονται σοβαρά γεγονότα όπως ας πούμε πολλές καταλήψεις
    από λαθραίους (μιλώ ειδικά γι'αυτό το πρόβλημα) ίσως οι ΜΑΛΑΚΕΣ αντιληφ-
    θούν προς τα που πάμε, γι'αυτό λέω "μακάρι".
    Αγαπητέ ΒΤS έχω ΧΕΣΜΕΝΟΥΣ όλους τους Κουκουέδες γενικώς και είμαι
    1000% κατά του ασύλου των λαθραίων,βγάζω σπυράκια όταν ακούω κάθε
    μέρα ότι μπήκαν στην Ελλάδα τόσοι και τόσοι και τόσοι.
    Έχω φάει στην μούρη δεκάδες από δαύτους σαν υποπλοίαρχος του Εμπ.Ναυτ.
    σε γραμμή Κένυα-Περσικό, ξέρω καλύτερα από πολλούς από σας τι θα πει
    ΛΑΘΡΑΙΟΣ.

    • BTS avatar
      BTS @ giannis 25/01/2011 16:50:09

      Εδώ, θα αποκτήσεις πολλές εμπειρίες!
      Μεταξύ μας, ξέρεις πόσους έχω συλλάβει?

  63. tria_poylakia avatar
    tria_poylakia 25/01/2011 17:17:37

    Τα καλόπαιδα οι αριστεροί νεολαίοι φοιτητίσκοι που τους έχουν περιθάλψει με τόση στοργή γιατί δεν τους παίρνουν στα σπίτια τους..?Ουμανιστές με ξένα κόλυβα.Τζάμπα μάγκες δηλαδή. Δεν είναι καμιά 150αριά οι προοδευτικάντζες..?Από δύο ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΣ στο σπί του ο καθένας και λήθηκε το ζήτημα της στέγασής τους.ΑΘΛΙΑ ΑΝΘΕΛΛΗΝΑΡΙΑ..ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΟΥ Κ ....ΛΟΥ..!!Ερωτηση προς τους "συνσχολιαστές και το ίδιο το sight:Αληθεύει ότι οι λαθρομετανάστες κατέλαβαν και το Πολυτεχνείο..?Ο Παπουτσής, ο λαλίστατος Χρυσοχοϊδης που χαντακώθηκαν...?ΚΑΘΑΡΣΗ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΛΑΣΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥΣ ΤΩΡΑ...

  64. μαρια avatar
    μαρια 25/01/2011 17:30:09

    Απεναντίας θεωρώ ότι πρέπει οπωσδήποτε να ληφθούν μέτρα κατά των λαθρομεταναστών (το διόρθωσα γιατί έγινε αιτία για διφορούμενες ερμηνείες) και προφανώς στα πλαίσια της γενικότερης αδράνειας της κυβέρνησης που αφορά στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής έπρεπε να έχουν ήδη ληφθεί μέτρα . Ήδη στην επαρχία όπου ζω , Αλβανοί και λοιποί ασχολούνται αποκλειστικά με τις αγροτικές εργασίες διότι αυτές είναι μειωτικές για τους ίδιους τους γαιοκτήμονες , κάνουν αγορές ακινήτων , απολαμβάνουν δικαίωμα δωρεάν παιδείας στα σχολεία στα οποία φοιτούν 16 χρονα αλβανόπουλα μαζί με 11χρονα ελληνόπουλα διότι τους έχει αναγνωριστεί το δικαίωμα αυτό σε βάρος των δικών μας παιδιών με πολύπλευρες απώλειες .
    Που είδατε λοιπόν ότι είμαι υπέρ των λαθρομεταναστών; Όμως , άλλο αυτό και το ζήτημα της ευθύνης όλων αυτών που άνοιξαν τα σύνορα και μπήκαν μέσα όλοι οι αναξιοπαθούντες της οικουμένης και δεν έλαβαν μέτρα έστω και σήμερα για την πάταξη του φαινομένου αυτού. Με τον εξαθλιωμένο , τον κουρελή και τον πεθαμένο θα τα βάλλω ή με αυτούς που έχουν μετατρέψει την χώρα μου σε αποθήκη για να πέσουν οι τιμές σε συγκεκριμένες περιοχές της Αθήνας και να χτυπήσουν το οικοπεδάκι με 3,60 ;;;;

  65. η Dimi avatar
    η Dimi 25/01/2011 19:20:51

    Η φωτό είναι μία από τις πολλές του μισογκρεμισμένου κτιρίου της Columbia, της πάλαι ποτέ δισκογραφικής εταιρείας και μουσικής «στέγης» του Τσιτσάνη. Εκεί, επάνω σε τόνους σκουπιδιών, χωρίς νερό και όρους υγιεινής, ζούσαν 120+ λαθρομετανάστες http://bit.ly/hMKjpt Και με δυσοσμία, να προκαλεί λιποθυμίες στη περιοχή του Περισσού.

    Μετά από πολλές εκκλήσεις, κραυγές απελπισίας και τηλεφωνήματα, η αργόστροφη πολυπολιτισμική ΕΛ.ΑΣ, του κοτετσοσυρματιστή Samina/2000, αποφάσισε επιτέλους! να επέμβει. ~Φωτό NewsBeast.gr

    Αδέλφια, σκεφθήκαμε γιά μιά στιγμή, την ΚΟΛΑΣΗ !!! που θα δημιουργηθεί στη Νομική Σχολή, από τους περίπου 250 ΛΑΘΡΟ-Εισβολείς;;; Ως πότε οι Ελληνες θ’ ανεχόμαστε αδιαμαρτύρητα το ΑΓΟΣ;;;

    Αnna-Διαμαντοπούλου-Bilderberg και Χρήστο Παπουτσή- Samina/2000, έχετε έτοιμες τις παραιτήσεις σας;

    Είσθε Ανάξιοι. Είσθε Ανεπιθύμητοι. Είσθε Μισέλληνες της νεο-αταξίας.

    Η Ελλάδα ΔΕΝ σάς θέλει. ΔΕΝ σάς αντέχει. ΔΕΝ σάς εμπιστεύεται.

    Ούτε εσάς, ούτε τον ισλαμολάτρη λαοπλάνο αρχηγό σας.

    Απαιτούμε την παραίτησή σας, ΕΔΩ και ΤΩΡΑ!

  66. αποκατάσταση avatar
    αποκατάσταση 25/01/2011 19:22:55

    Μια παρένθεση για το περί του δικαίου αιτήματος των μεταναστών.
    Αν κάποιος κάνει παραλληλισμό των μαζικών μεταναστεύσεων στα χρόνια προ μεσαίωνα με το τώρα θα δει κανείς ότι τα κίνητρα των μεταναστών ήταν πάντοτε οικονομικά όπως τώρα. Απλώς στην εποχή μας υπάρχει σύγχυση και δεν αντιλαμβανόμαστε ότι ακόμη υπάρχουν οι αυτοκρατορικοί σύνδεσμοι (ΗΠΑ, ΕΕ, ΡΩΣΙΑ, ΚΙΝΑ) σε επίπεδο συνόρων. Οι μεταναστεύσεις γίνονται χωρίς την καθοδήγηση ενός Αττίλα ή ενός Ταμερλάνου πλέον αλλά τα κίνητρα ήταν ανέκαθεν τα ίδια, η πίεση των γειτονικών λαών, η οικονομική εξαθλίωση, η έλλειψη πόρων, οι πόλεμοι. Αυτό που θέλω να πω ότι η λογική της δίκαιης μετανάστευσης απέχει πολύ για να καθιερωθεί και προϋποθέτει μια παγκόσμια συννενόηση που στο παρόν στάδιο εκφράζεται μέσω της διάθεσης ορισμένων κάθε φορά να υποτάξουν φασιστικά το σύνολο. Σ΄αυτούς εκτός από το κεφάλαιο όπως μας αρέσει να λέμε, συγκαταλέγονται και οι φονταμεταλιστές ισλαμιστές για να μην παρεξηγηθώ.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ αποκατάσταση 25/01/2011 19:46:17

      @ αποκατάσταση Καινούργιε σχολιαστή, τι ακριβώς πίνετε και προσπαθείτε να μάς δώσετε;; Eλεος! με τις σοφιστείες περί "μετανάστευσης" αυτές τις κρίσιμες ώρες! Που την βλέπετε εσείς τη ΛΑΘΡΟ "μετανάστευση;;" Στη Νομική Σχολή Αθηνών;; Θα σάς πω εγώ τι ακριβώς βλέπω. Αμεση κατάρρευση αυτού του ισλαμολατρικού μορφώματος που αποδομεί καθημερινά, την Ελλάδα βλέπω.
      Γιά τη φωτιά και το τσεκούρι του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη έχετε μήπως ακουστά;;

      • αποκατάσταση avatar
        αποκατάσταση @ η Dimi 25/01/2011 21:27:01

        Δεν είμαι και τόσο νέος σχολιαστής, τουλάχιστον δεν ξημεροβραδιάζομαι καθημερινά πάνω πάνω από ένα πληκτρολόγιο για να φαίνομαι.
        Το τσεκούρι του Κολοκοτρώνη λαμβάνει χώρα σε περίοδο σκλαβιάς. Ευτυχώς ακόμη έχουμε έστω υπό το ΔΝΤ Δημοκρατία οπότε μην ποντάρεις σε ακρότητες σε λάθος εποχές.
        Προφανώς δεν κατάλαβες το συλλογισμό μου που θέλει να συμψηφίσει μετανάστευση, εποικισμό και εισβολή λόγω των κοινών αιτιών. Αν δούμε λοιπόν την κατάσταση σαν πόλεμο θα μπορέσουμε να βγάλουμε από πάνω μας τους τυφλούς συναισθηματισμούς, διότι δυστυχώς αν μετατραπούμε σε στοίβα μιζέριας της ανθρωπότητας θα βυθιστούμε και μεις στο πάτο.

  67. μαρια avatar
    μαρια 25/01/2011 23:41:49

    Φίλε "Αποκατάσταση" σ΄ ευχαριστώ . Μέσα απ΄ την καρδιά μου. Όλων των ειδών οι ακρότητες αποδεικνύουν αποπροσανατολισμό από τα προβλήματα και καθιστούν ανέφικτες τις λύσεις τους ....

  68. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 26/01/2011 01:43:15

    H Μαρία έχει δίκιο. Οι παράνομοι αλλοδαποί (και όχι οικονομικοί μετανάστες)
    κάνουν τη δουλειά τους. Το ίδιο και οι Τ. δουλέμποροι που τους έφεραν στην
    Ελλαδα και με αυτό τον τρόπο χρηματοδοτούν το Τ. παρακράτος και τις παραστρατιωτικές τους οργανώσεις.
    Η Ελλάς έχει νόμους και οι εκλεγμένοι αντιπρόσωποι των Ελλήνων έχουν ώς ΚΑΘΗΚΟΝ την εφαρμογή αυτών των Νόμων. Εάν όμως διαλέξουν να μήν τους εφαρμόσουν, τότε πρέπει να διωχθούν για παράβαση καθήκοντος (και να απολυθούν απο τα αφεντικά τους -- δηλ. εμας τους πολίτες).

    Με λίγα λογιά, ΕΦΑΡΜΟΣΤΕ ΤΟΥΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΠΕΛΑΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ. ολα τα υπολοιπα είναι κενά λογια. Τι μηχανισμούς θα χρησιμοποιήσετε ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ. Κάντε την δουλειά που σας ανατέθηκε απο τον Ελληνικό Λαο και μην διαστρεβλώνετε τις λεξεις, εννοιες και γεγονότα.

    Μετα τιμής,
    Λευτέρης, απο πολυ μακρία.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.