#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
31/07/2010 20:46
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μεταλλαγμένοι σοσιαλδημοκράτες μιας χρήσεως



Σε κάθε χώρα που βρέθηκε στην κατάσταση που βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα, το κόμμα που έφερε το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, πάντα ηττήθηκε και πολύ συχνά διαλύθηκε κυριολεκτικά στις επόμενες εκλογές.

Τυχαίο; Δεν νομίζω...

Σε κάθε χώρα που βρέθηκε στη θέση της Ελλάδας, ο Πρωθυπουργός που υπέγραψε με το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο στηρίχθηκε με νύχια και με δόντια από όλο το τοπικό κατεστημένο και από τους Διεθνείς Οργανισμούς μέχρι να περάσει το σύνολο των μεταρρυθμίσεων που του επιβλήθηκαν και στη συνέχεια αφέθηκε στον τύχη του. Και κατέρρευσε...

Μιλάμε ισχυρούς ηγέτες όπως ο Φερνάντο ντε λα Ρούα στην Αργεντινή ή παλαίμαχους ηγέτες-σύμβολα, όπως ο Μπουλέντ Ετσεβίτ στην Τουρκία.

Ο πρώτος δραπέτευσε με ελικόπτερο από το Προεδρικό Μέγαρο, ενώ ο δεύτερος συνετρίβη εκλογικά...

Τυχαίο κι αυτό; Δεν νομίζω...

Το ΔΝΤ κυριαρχείται από λογιστές, όχι Οικονομολόγους. Από «τεχνοκράτες» που θέλουν σίγουρες «οικονομίες» από σίγουρες πηγές.

Και οι «σίγουρες πηγές» είναι, συνήθως οι οριζόντιες περικοπές δαπανών. Μόνο που επειδή είναι «οριζόντιες», είναι συνήθως και μακροχρόνια αναποτελεσματικές.

Γιατί ένας προβληματικός και ελλειμματικός κρατικός προϋπολογισμός αλλού χρειάζεται πολύ βαθιές περικοπές (όπου υπάρχει μεγάλη σπατάλη) κι αλλού δεν χρειάζεται καθόλου περικοπές (όπου οι δαπάνες έχουν μεγάλη απόδοση, υψηλούς πολλαπλασιαστές και δευτερογενή θετικά αποτελέσματα).

Το να παραβλέπεις την ιδιαίτερη φύση διαφόρων κλάδων των δημοσίων δαπανών και να κόβεις τα πάντα ισοπεδωτικά, είναι σαν τον... «αλμπάνη» πρακτικό «γιατρό» που αντί να καθαρίσει σε βάθος την πληγή, αυτός ακρωτηριάζει το πόδι!

Οι οριζόντιες περικοπές έχουν το μεγάλο μειονέκτημα να είναι πάντα ανεπαρκείς. Γι’ αυτό και χρειάζονται πολύ μεγαλύτερες απ’ όσο θα αρκούσε για να εκμηδενιστεί το έλλειμμα. Άλλα έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι «σίγουρες». Με πολύ σοβαρές «παρενέργειες», όμως...

Οι τεχνοκράτες και οι γραφειοκράτες πάντα προτιμούν τις «εύκολες λύσεις» (quick fixes). Που συνήθως δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα αργότερα...

Έστω κι έτσι, ωστόσο, αυτές οι «οριζόντιες περικοπές» ανακόπτουν την βύθιση μιας οικονομίας στην ελλειμματικότητα. Αν δεν σταματήσουν εγκαίρως, όμως, οδηγούν σε μεγαλύτερη υπερχρέωση. Γιατί καμία Οικονομία δεν ξεπέρασε το υπερβολικό χρέος της μόνο με περικοπές και μάλιστα «οριζόντιες».

Όσες χώρες κατάφεραν να βγουν από το «φαύλο κύκλο» χρέους - ελλειμμάτων, το πέτυχαν με Ανάκαμψη. Και τελικά με Ανάπτυξη!

Οι «οριζόντιες περικοπές» φέρνουν σοβαρή ύφεση. Μετά το πρώτο σοκ, είναι απαραίτητη η αλλαγή πορείας με πολιτικές Ανάκαμψης-Ανάπτυξης. Που σπάνε το «φαύλο κύκλο» της ύφεσης. Αυτό συνέβη σχεδόν παντού.

Τυχαίο; Δεν νομίζω...

Γι’ αυτό και χρησιμοποιούν συνήθως εγχώριους πολιτικούς «μίας χρήσεως» (συνήθως μεταλλαγμένους σοσιαλδημοκράτες) να υποβάλλουν την κοινωνία τους σε υφεσιακό σοκ. Τους στηρίζουν με κάθε τρόπο μέχρι να φέρουν σε πέρας το πρώτο αυτό «μεγάλο ταρακούνημα»...

Κι ύστερα τους εγκαταλείπουν στην τύχη τους.

Και η  κοινωνία αναδεικνύει, στη συνέχεια, κάποιους άλλους. (συνήθως μετριοπαθείς φιλελεύθερους). Που υιοθετούν πολιτικές Ανάπτυξης-Ανάκαμψης, χωρίς να ξαναγυρίσουν στην λαϊκίστικη σπατάλη παροχών για όλους...

Σας θυμίζουν τίποτε όλα αυτά;

Και τα θεωρείτε τυχαία;

Δεν νομίζω...

Το ίδιο το Μνημόνιο του ΔΝΤ για την Ελλάδα δεν είναι σοβαρό...

Για γέλια είναι (από οικονομική άποψη – γιατί από πολιτική άποψη είναι για κλάματα)...

Να φανταστείτε επέβαλε πρωτοφανείς αυξήσεις εμμέσων φόρων και ταυτόχρονα προέβλεπε χαμηλό πληθωρισμό! Τώρα ο πληθωρισμός είναι σχεδόν τριπλάσιος αυτού που προέβλεπαν – και θα ανέβει κι άλλο).

Μετά απ’ αυτό κανείς που καταλαβαίνει δεν το παίρνει στα σοβαρά.

Εκτός από την πολιτική μας ελίτ, βέβαια, που δεν διαβάζει τι ψηφίζει. Χώρια που δεν καταλαβαίνει οικονομικά...

Άλλωστε, και οι διεθνείς αγορές αποδοκίμασαν το Μνημόνιο και τους υπερασπιστές του!

Σήμερα τα speads – ο καθρέφτης οικονομικής αξιοπιστίας μιας χώρας – είναι πολύ υψηλότερα (750 με 800 μονάδες βάσης) απ’ ό,τι ήταν στα μέσα του περασμένου Απριλίου!

Δηλαδή παρά την εφαρμογή του περιβόητου Μνημονίου, οι διεθνείς αγορές εμπιστεύονται πολύ λιγότερο τη διαχείριση των δημόσιων οικονομικών της χώρας απ’ ότι όταν είχαμε φτάσει «κοντά στην χρεοκοπία»!

Τυχαίο; Δεν νομίζω...

ΝΖ

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Alex avatar
    Alex 31/07/2010 21:05:27

    Ειναι φανερο οτι οταν ξυπνησουν οι οπαδοι και οι ψηφοφοροι του ΠΑΣΟΚ θα ειναι μια αλλη χωρα και ενας αλλος κοσμος..Ενας κοσμος τελειως διαφορετικός απο αυτον που 30 χρονια τους ειχαν μαθει να ζουν ...στη γλυκεια βεβαιοτητα της δθεν αναδιανομης του πλουτου ( με δανεικα) που εφερε η ΄΄Αλλαγη΄΄ το 81 μετεπειτα της ισχυρης Ελλαδας του Σημιτη...τους κρατικοδιαιτους του δημοσιου και τους εργολαβους και υπεργολαβους που ηπιαν το αιμα της ελληνικης οικονομιας και κοινωνιας τα τελευταια 30 χρονια..Το χειροτερο ομως περα απο το οικονομικο τελμα και τη συντριβη της μεσαιας ταξης ειναι και γενικοτερη ενδοτικοτητα στα εθνικα θεματα και ο υπερβαλλον ζηλος στις επιταγες των ξενων αφεντικων...Το ΠΑΣΟΚ πνεει τα λησθια απλα δεν το εχει καταλαβει ουτε τα στελεχη ουτε οι οπαδοι-ψηφοφοροι...η σοσιαλδημοκρατια στην Ελλαδα θα απαξιωθει περισσοτερο απο οτι ειναι στη Γαλλια...απ εκει και περα ειναι στο χερι του Αντωνη Σαμαρα και της Ν.Δ να ανταποκριθουν στη ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ προκληση-ευκαιρια και να οδηγησουν τη χωρα στα ιδανικα και τις αρχες του Ελληνισμου που με τοση λυσσα ο Ολιγιστος Οσφυοκαμπτης διαχειριστης της χωρας πολεμαει να τα ξεριζωσει...

  2. firiki2010 avatar
    firiki2010 31/07/2010 21:11:37

    Κρατώ επιφύλαξη για το αν το Μνημόνιο είναι σοβαρό. Οι οικονομικές γνώσεις μου δεν μου δίνουν την αυτοπεποίθηση να το χαρακτηρίσω "για γέλια". Ως ένδειξη συμφωνίας με την ανάρτηση δυο αποσπάσματα σίγουρα υπάρχουν και άλλα) που βρήκα στα γρήγορα σε αναρτήσεις προ 4-5 μηνών
    "Τα παραπάνω σημαίνουν ότι τα όποια δυσάρεστα μέτρα , για να αποδώσουν ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ , πρέπει να είναι στη σωστή κατεύθυνση, να είναι εφαρμόσιμα και να στοχεύουν και στον πυρήνα του προβλήματος ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ και την αντιμετώπιση χρόνιων παθογενειών.

    Ισως και αυτός είναι ο μεγαλύτερος κίδυνος από την επαπειλούμενη έλευση του ΔΝΤ. Να παρθούν μέτρα που θα υποβαθμίζουν την πολιτική ή συμβολική διάσταση τους , θα αγνοούν τις υπαρκτές (και δικαολογημένα υπάρχουσες) Ελληνικές ιδιαιτερότητες και θα αντιμετωπίζουν το «Ελληνικό πρόβλημα» απλώς ως ” μαθηματικό”. Να παρθούν μέτρα που θα στοχεύουν απλώς σε αριθμούς που θα διαμορφωθούν σε μία «Προκρούστεια κλίνη» που θα αγνοεί την τεράστια σημασία ΘΕΣΜΩΝ και ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ.("Κίνδυνος και ευκαιρία" 19/4)
    "Το πραγματικό πρόβλημα όμως δεν είναι οι δαπάνες γενικώς και αορίστως αλλά οι ΣΠΑΤΑΛΕΣ! ("Υπάρχει άραγε η θέληση?" 14/3)"
    στο http://firiki2010.wordpress.com/

  3. donaE avatar
    donaE 31/07/2010 21:16:19

    Αυτο που ενδιαφερει τις αγορες ειναι η δυναμικη αναπτυξης της οικονομιας και η δυναμικη του χρεους,και οχι τα μαγειρεμενα ελλειματα.
    Με το Μνημονιο καποιοι υπαλληλοι εκατερωθεν εκανα απλως την δουλεια τους.

  4. ataktos avatar
    ataktos 31/07/2010 21:19:43

    με "θεωρητικούς ιδεολόγους" Π.Δημητρα Greek Helsinki Monitor??? ,Τρεμοπουλο ,Ιωαννιδου Οικολόγοι Πράσινοι???? ...www.facebook.com/.../272724652717? κλπ άστα να παν στο διάβολο χιχχι

  5. Paranoia avatar
    Paranoia 31/07/2010 21:27:06

    Και οι ορκωτοί λογιστές χρήσιμοι είναι.

    Θα έπρεπε να είχαν μπει σε όλους τους εμπλεκόμενους, κόμματα, νταβατζήδες, καναλάρχες, μιντιάρχες, δημοσιογράφους, πολιτικούς εν ενεργεία και μη και μετά σε συνεργασία με τον εισαγγελέα να είχαν στείλει φυλακή όλους όσους δημιουργήσαν πραγματικά το έλλειμα.

    Να δεις τότε πως θα μας εμπιστευόντουσαν οι αγορές και το spread θα έπεφτε χαμηλότερα και από αυτό της Γερμανίας.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Paranoia 31/07/2010 21:30:55

      Και σε ΜΚΟ.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 31/07/2010 21:32:55

        ΧΙΧΧΙ

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 31/07/2010 21:44:45

        ατακτε, τί θα βρούν στις ΜΚΟ οι ορκωτοί λογιστές?

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 31/07/2010 21:51:09

        orestie - ζητάς να σου στείλω όλα τα χαρτάκια ?? υπάρχουν !!

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 31/07/2010 21:52:43

        σε διπλά τριπλά .. αντίγραφα .. υπάρχει το Εσσελον άλλο ένα ,ΣΙΕΜΕΝς ΧΙΧΙ

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 31/07/2010 21:57:59

        Πέφτω από τα σύννεφα άτακτε! χι χι χι
        Επιπλέον δηλώνω ένοχος που τα έτρωγαν αβέρτα εις βάρος μου και θα συνεισφέρο στο φαγοπότι του μνημονίου.

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 31/07/2010 22:14:54

        orestie - έχεις φίλους φωτογράφους σίγουρα .. ρώτησε τους σε παρακαλώ για μια διάγνωση την φωτογραφία της αναρτήσεις , πρόσωπό χαρακτηριστικά ..τι θα σου πουν ..χιχχι

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 31/07/2010 22:20:06

        μου έτυχε στην ζωή .. πεθερός(πέθανε ) φωτογράφος στην σήμανση .. κάτι διδάχτηκα κάτι διάβασα νέος και σε αιτών τον τομέα .. όχι μόνο στα μηχανολογικά χιχχι

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 31/07/2010 22:26:08

        Θα ρωτήσω άτακτε.
        Τί τραβάμε με τον "πιο σοσιαλιστή" και τις ΜΚΟ του.
        Τα κείμενα μπορείς να τα στείλεις στο μέιλ μου?
        Να τα μελετήσω με φίλους ορκωτούς λογιστές και δικηγόρους.

  6. Orestios avatar
    Orestios 31/07/2010 21:28:48

    Η θριαμβική εφαρμογή του μνημονίου θα ακολουθηθεί από την μνημειώδης αποτυχία του.
    Ήδη προκαλεί περισσότερα προβλήματα από όσα καλείται να λύσει.

    Από πολιτική σκοπία (και οικονομική) είναι αμιγώς σοσιαλιστικό.
    Ναζιστικού τύπου. Γι' αυτό και εφαρμόζεται από την δεξιά πτέρυγα του σοσιαλιστικού φάσματος (σοσιαλδημοκράτες, εθνικοσοσιαλιστές, τριτοδρομικούς, φαμπιανούς και δεν συμμαζεύεται). Όχι πως η αριστερή (μπολσεβίκοι κομμουνιστές) θα είχε πρόβλημα. Η Κίνα άλλωστε είναι κομουνιστική αν δεν κάνω λάθος.
    Ο σοσιαλισμός ποτέ δεν ενδιαφέρθηκε για την ευημερία του πλυθησμού τηξς χώρας όπου εφαρμόστηκε. Το μέλημά του είναι να δημιουργηθεί μία μάζα εξαθλιωμένων, που να παρακαλά για ψίχουλα, και να οφεληθούν μεγαλολαμόγια κομματικά στελέχη και φιλαράκια τους.
    Δημιουργώντας ανωμαλία (πολιτική, οικονομική) μπορούν να παρασύρουν έπειτα πολλούς απελπισμένους πουλώντας τους ανθρωπισμό και ενδιαφέρον.
    Το προσωπείο αυτό του ανθρωπιστή όμως αφαιρείται μόλις αγκιστρωθούν στην εξουσία. Τότε φανερώνουν το πραγματικό τους πρόσωπο που είναι αυτό του μισάνθρωπου οπορτουνίστρα. Αυτού που θα πατήσει επί πτωμάτων προκειμένου να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα. Ποιό είναι αυτό? Να τρώει και να πίνει εις υγείαν των κορόιδων. Αυτοί είναι οι σοσιαλιστές.

  7. ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-MEGA avatar
    ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-MEGA 31/07/2010 22:15:29

    Άνδρες της αστυνομίας συνέλαβαν τα ξημερώματα της Παρασκευής στην περιοχή του Αγίου Παντελεήμονα 47 αλλοδαπούς , υπηκόους Αλγερίας, κατηγορούμενους για «Εγκληματική οργάνωση», «Διακεκριμένες κλοπές, ληστείες κατά συρροή και κατά συναυτουργία από άτομα που ενεργούν καθ’ έξη και κατ’ επάγγελμα», «πλαστογραφία» και παράβαση των Ν. «Περί Αλλοδαπών», «Περί Όπλων» και «Περί Ναρκωτικών».

    Οι συλληφθέντες, πριν από έξι μήνες, είχαν συστήσει εγκληματική ομάδα που διέπραττε στη περιοχή του κέντρου της Αθήνας, ληστείες και κλοπές σε βάρος πεζών, από τα οποία αφαιρούσαν τσάντες, πορτοφόλια και χρυσές αλυσίδες λαιμού καθώς και κλοπές - διαρρήξεις αυτοκινήτων.

    Από την μέχρι τώρα έρευνα που διενεργήθηκε εξιχνιάστηκαν, τριάντα επτά ληστείες-κλοπές σε βάρος πεζών ατόμων και εκατόν είκοσι μία διαρρήξεις αυτοκινήτων.

    Σε έρευνα που διενεργήθηκε σε τέσσερα διαμερίσματα πολυκατοικίας, στην οδό Σαχτούρη, που χρησιμοποιούσαν σαν κρύπτη των κλοπιμαίων, βρέθηκαν και κατασχέθηκαν, πλήθος από κοσμήματα, τσάντες, ρολόγια χειρός, γυαλιά ηλίου, πορτοφόλια, φωτογραφικές μηχανές, διάφορες ηλεκτρονικές συσκευές, κινητά τηλέφωνα, διαβατήρια, δελτία ταυτοτήτων, πιστωτικές κάρτες και διαρρηκτικά εργαλεία.

    Οι συλληφθέντες οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα πρωτοδικών.

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-MEGA 31/07/2010 22:52:15

      και εδώ τα χαρακτηριστικά τον ληστών .. προστατευόμενα από την Ανεξάρτητη (???) Αρχή Προσωπικών Δεδομένων δεν λέω ..ποιος τους έφερε ..για ποιων δούλευαν .. παντού σιωπή .. χάος .. σωστά ..

      • Orestios avatar
        Orestios @ ataktos 31/07/2010 23:32:12

        Αυτή η "ανεξάρτητη" αρχή είναι η προστάτιδα όλων των εγκληματιών τελικά.

      • ataktos avatar
        ataktos @ ataktos 31/07/2010 23:39:46

        αιαι μην λες τέτοια ..και τους απολύσουν ..θα έχεις μετά τύψης ..χιχχι

      • Orestios avatar
        Orestios @ ataktos 01/08/2010 00:04:41

        Ήδη έχω τύψεις. χιχιχι
        Θέλω και δεύτερο μνημόνιο για να ξεφαντώσουν τα λαμόγια.

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ ΠΑΣΟΚ-ΛΑΟΣ-MEGA 01/08/2010 09:06:13

      Nα σημειωθεί ότι, ο Ομπάμα απο χθές συνιστά σε όλους τους πολιτικούς να ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ την προπαγάνδα για την λαθρομετανάστευση και την περίθαλψη των λάθρα εισερχομένων στις χώρες τους.

      Επι τέλους κάποιος το κατάλαβε!

      ΠΕΛΙΑΣ

  8. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 31/07/2010 22:30:39

    Θυμάμαι τον Τσίμα το 2002, στο δελτίο του Μέγκα, να χαρακτηρίζει τουλάχιστον 3 φορές "πολιτικό σεισμό" την εκλογική εκμηδένιση των κομμάτων του Ετσεβίτ και της Τσιλέρ το βράδυ της νίκης του Ερντογάν. Κάπως έτσι, με μια παρόμοια βαρύγδουπη ατάκα, προβλέπω να πετάνε σα στυμένη λεμονόκουπα και τον ΓΑΠ όταν ο λαός θα εκμηδενίσει πολιτικά και το κόμμα της δοσιλογικής κυβέρνησής του.

    Προς το παρόν, φυλλάδες όπως τα "Νέα" φιλοξενούν σήμερα δισέλιδες "αγιογραφίες" του ΔΝΤ και του ανθύπατου Μπομπ Τραα που εγκαθίσταται μόνιμα στην Αθήνα...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Αυριανιστής 31/07/2010 22:49:40

      για τη λεμονοκουπα...φοβαμαι δε θα 'χουμε χρονο να το χαρουμε..παρελαβε χωρα και θα παραδωσει προτεκτορατο
      καποια στιγμη θα ξυπνησει κι ο λαος..δεν μπορει

    • PELIAS avatar
      PELIAS @ Αυριανιστής 01/08/2010 09:24:10

      Ξέχασε φίλε μου τα λεμόνια και τις λεμονόκουπες και θυμίσου τα φέρετρα. Τον έχουν προειδοποιήσει προ πολλού ότι, κάποια αδέσποτη θα τον περιμένει για tet a tet.

      Γιαυτό κάθε φορά που ανεβαίνει στην Αθήνα ιο πυρετός, αυτός εξαφανίζεται εντός ή εκτός της Ελλάδος. (χέστης εγκληματίας, που φοβάται ακόμα και την σκιά του!)

      Δέν μπορεί να γίνει διαφορετικά. Αυτός είναι ξένος, δέν καταλαβαίνει ούτε ελληνικά ούτε φυσικά και τους Έλληνες. Δέν έχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ φίλο Έλληνα. Μας κουβάλησε το ΔΝΤ, που τώρα επιχειρεί να μας προσθέσει και νεώτερο μνημόνοιο ενώ επιμένει να πάρει και το 40% της ΔΕΗ.

      Κλοπή μικρότερη ή μεγαλύτερη απο αυτές της μίζας των πολιτικών μας θα μπορούσε να είναι το ερώτημα για να τους δώσουμε μετά την σύγκριση και την ανάλογη απάντηση.

      Είτε έτσι είτε αλλιώς η καταλήστευση της χώρας μας συνεχίζεται.Κι όταν εξαντληθεί πλέον ο δημόσιος πλούτος θα αρχίσει να καταληστεύεται και ο ιδωτικός.

      Το έχουμε καταλάβει ή όχι; Μάλλον όχι μέχρι καθόλου. Διαφορετικά όλες αυτές τις κουβέντες θα τις είχαμε μετατρέψει σε ΔΡΑΣΗ. Χωρίς αυτή ο μετανάστης και μή Έλλην Πρωθυπουρός της χώρας μας δέν πρόκειται να πάρει τον ... μπούλο του.

      ΠΕΛΙΑΣ

    • Μακκις Friss Τσιαβόλο avatar
      Μακκις Friss Τσιαβόλο @ Αυριανιστής 01/08/2010 21:06:37

      Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

      Σιγά μην μει ο Τσίμας "πολιτικό σεισμό" για την πτώση του αγαπημένού του, και Μέγα χρηματοδότή του αφεντικού του, τον ΓΑΠ !!!!!!

  9. ♫ avatar
    31/07/2010 23:16:53

    έμπαινε γιώργο έμπαινε και καν'τα όλα λίμπα

    http://www.youtube.com/watch?v=ZPkCMte3A5w

  10. attilas avatar
    attilas 31/07/2010 23:55:42

    Sopa re megale? einai logistes..O O.Blanchard pou einai dieuthintis ereunon apo to MIT einai ekei tuxaia? Den nomizo.
    Gia ton anuparkto staikoura den tha peis tipota? Pou ton ebale o babas tou sto panepistimio? Tuxaio ki auto? Den nomizo

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ attilas 01/08/2010 00:36:12

      Το ΔΝΤ έχει μεγάλα ονόματα οικονομολόγων. Καμιά αμφιβολία γι'αυτό. Στα μέτρα που σχεδιάζουν όμως συμπεριφέρονται σαν λογιστές, με την έννοια οτι ενδιαφέρονται για το πως θα πάρουν γρήγορα τα λεφτά τους πίσω και όχι για το μακροπρόθεσμο κάλο της χώρας που έχει προβλημα.

  11. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 01/08/2010 00:58:25

    @ Orestios και ataktos: Συνεχως λεγονται και γραφονται πολλα για τις ΜΚΟ, ορισμενες απο τις οποιες ειναι βρωμερες και αντρα ανεξελεγκτης διαφθορας, καλυπτομενες απο μια αδιαφανή μυστικοτητα, που τους επιτρεπει να δρουν μουλωχτα. Αν τις καταγραφαμε - ολοι γνωριζουμε δυο τρεις - με τους τιτλους τους, διευθυνσεις οπου ειναι εγκατεστημενες, σκοπους για τους οποιους εχουν συσταθει, πηγες χρηματοδοτησής τους, περιλαμβανομενων και των διαχειριστων τους (ποιοι ειναι ποιοι, πως αποζουν, αν ειναι ενταξει στις φορολογικες και αλλες υποχρεωσεις τους ως πολιτων) θα εβγαιναν πολλα και ιδιαιτερα αποκαλυπτικα στην επιφανεια. Κατα καιρους εχω διαβασει εκπληκτικες, απο θεματολογικης ολευρας, δρασεις τους σε Ουζμπεκισταν, Μπουρδουκισταν και αλλα παρομοια που αποδεικνυουν την επινοητικοτητα των διαχειριστων τους να μασουλανε διαφορα ποσα, κυριως απο κρατικες αλλά και απο άλλες κατανομαζομενες και μη πηγες. Επισης ειχα διαβασει οτι καποιος διαχειριζοταν 50 (ολογραφως, πενηντα) ΜΚΟ, ενω καποιος αλλος στη Θεσσαλονικη ειχε στησει μια παρομοια "βιομηχανια", σε συνεργασια με καθηγητη ή πρυτανη (τοτε) πανεπιστημιου... Εκεινο που προκαλει εν προκειμενω εντυπωση ειναι οτι οχι κομμα αλλα ουτε καν καποιος βουλευτης ασχοληθηκε με το τεραστιο, κατα την ταπεινη μου γνωμη, θεμα των ΜΚΟ!

    • ataktos avatar
      ataktos @ xenitemenos21 01/08/2010 01:35:22

      έχεις δίκιο ..και συμφωνώ ...factorx να ένα λαμπρό πεδίο δραστηριότητας ..και η γνώμη μου είναι ότι δεν πρόκειται για εκβιασμούς τύπου Μακι ,Κουλογλου κλπ αλλα και χιλιάδων επιδοτούμενων blog από τους ...."σεξιστές ".

  12. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 01/08/2010 02:15:04

    Πάντως ο πολύς κύριος Βερέμης επαινεί το μείγμα Μνημόνιο/ΔΝΤ, γιατί αλλιώς θα πεινάσουμε λέει...
    http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_columns_73_01/08/2010_410034
    Ο δε Πάνος Παναγιώτου μας θυμίζει ότι το ΔΝΤ προ κρίσης ήταν ένα βήμα πριν χρωκοπήσει το ίδιο, ενώ τώρα έχει εξελιχτεί σε παγκόσμιο ρυθμιστή της οικονομίας.
    http://www.analitis.com/index.php?option=com_content&view=article&id=10944:-----&catid=38:ektaanalysis&Itemid=98
    Άντε, καλή ανάγνωση και ευλογημένη Κυριακή σε όλους

  13. trellakias avatar
    trellakias 01/08/2010 06:35:16

    Πρώτα από όλα, καλό μήνα, καλό Αύγουστο, τον τελευταίο όπως γνωρίζαμε τόσα χρόνια, με την ηρεμία, την ραστώνη, που κυριαρχούσε σ’ όλη την χώρα. Αυτήν την περίοδο που όλοι «γέμιζαν» τις μπαταρίες τους, μπροστά στον δύσκολο χειμώνα που ερχόταν, κάθε χρόνο! Φέτος τα πράγματα είναι διαφορετικά. Από το τέλος του Αυγούστου, αρχίζει ο ΠΟΛΕΜΟΣ! Η μάχη της καθημερινότητας, του supermarket, των αγορών σχολικών ειδών για το καινούργιο σχολικό έτος, που θα είναι ιδιαιτέρως καυτό, λόγω της γνωστής τακτικής παλινωδίας και στα θέματα της παιδείας των ηλιθίων του μορφώματος που λέμε από συνήθεια κυβέρνηση, με τα ιδιωτικά κολέγια, την αγορά νέων ρούχων για τα παιδιά(φόρμες, αθλητικά), πετρέλαιο για θέρμανση, και τόσες ανάγκες που γεννιούνται από την αναγκαστική είσοδο των οικογενειών μας στην «σοβαρότητα» του φθινοπώρου, και στην συνέχεια του χειμώνα! Μία κατάσταση που εκ των πραγμάτων, ζητά οικονομική ευρωστία του οικογενειακού «κορβανά». Τότε είναι που ήδη η τεταμένη ψυχολογική κατάσταση του κάθε Έλληνα θα φτάσει στα άκρα, έχοντας από την αρχή το δεδομένο, πως άφησε την ανεμελιά του καλοκαιριού, και τώρα τι βρίσκει; Μια οικονομική κατάσταση που θυμίζουν τις …….σημερινές ΔΕΚΟ, «no money, no ……..Funny». Εκεί λοιπόν έρχεται η σειρά της ………ενημέρωσης των σοβαρών ΜΜΕ, των «αδέσμευτων» τιμωρών της κυβερνητικής ανακολουθίας στις πράξεις της. Είναι δεδομένο πως οι ΠΡΩΤΟΙ που θα πληρώσουν το μάρμαρο της κοροϊδίας του λαού, θα είναι τα «σκυλάκια», τα «χαμίνια» τους, αυτοί που στηρίζουν την ερμαφρόδιτη πολιτική κατάσταση την χώρα, οι δημοσιογράφοι της Διαπλοκής. Αυτούς θα είναι, που όλες οι κοινωνικές ομάδες, θα κυνηγούν πρώτους, γιατί τους έχουν ταυτίσει, με το καρκίνωμα της κυβέρνησης! ! Το πρόβλημα είναι πως η γνωστή σε όλους ανεπάρκεια ανακλαστικών, εξυπνάδας, και κατανόησης του προβλήματος, που πάσχει η λεγόμενη κυβέρνηση του μέγα κωπηλάτη, δεν μπορεί να προλάβει την καταιγίδα που έρχεται! Ακόμα και οι φίλα προσκείμενοι βλέπουν πως η επικοινωνιακή προσέγγιση που για όλα προσπαθούν, ΔΕΝ ΛΥΝΕΙ προβλήματα, απλώς τα βάζει «κάτω από το χαλάκι». Εξαιρώντας τους χαμηλής έως ανύπαρκτης νοητικής κατάστασης τύπους που εκφράζονται σαν αυτούς που αρέσκονται στην ανάγνωση φυλλάδων τύπου καρφί, (πάντα πίστευα πως η βλακεία είναι ζήτημα DNA, πέθανε ο σκατόψυχος, συνεχίζουν οι υπόλοιποι όμοιοι του), ο υπόλοιπος λαός που δεν έχει κάποιο συμφέρον, θα ξεσηκωθεί! Σε λιγότερο από δύο μήνες, το «έργο» που θα δούμε θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, με πολλή καλή ιστορία, και καλούς πρωταγωνιστές, όλους ΕΜΑΣ!

  14. Μετανάστης στη χώρα μου avatar
    Μετανάστης στη χώρα μου 01/08/2010 06:59:46

    Από τη χθεσινή FREE SUNDAY, όπου ο Κύρτσος λέει:

    "Έχουμε να κάνουμε με τη χειρότερη κυβέρνηση των τελευταίων δεκαετιών, η οποία προετοιμάζει, με τα λάθη και τις παραλείψεις της, τη δραματική επιδείνωση της κατάστασης. Η κοινή γνώμη βέβαια δεν έχει διαμορφωθεί προς αυτή την κατεύθυνση....Οι περισσότεροι συμπολίτες μας δείχνουν καλή διάθεση έναντι των κυβερνήσεων, θέλοντας να τους προσφέρουν τα χρονικά περιθώρια για την εφαρμογή του προγράμματός τους...Δεν υπάρχει πάντως αμφιβολία ότι οι πολίτες θα καταλήξουν, σε διάστημα ενος ως δύο χρόνων, στι ίδιο με εμάς βασικό συμπέρασμα. Η κυβέρνηση Παπανδρέου λειτουργεί σε χαμηλότερο επίπεδο ακόμη και από την κυβέρνηση Καραμανλή..."

  15. ataktos avatar
    ataktos 01/08/2010 07:06:37

    αφού ήρθε ...η τον έφεραν στο καροτσάκι ..για να μας "σώσει" .. από την οικονομική καταστροφή του Κ.Κ ...κατανοειτό ... πότε επιτέλους αυτό το παιδί πρόκειται να εργαστεί.. αφού όλο συνεντεύξεις κάνει , τραλαλά είναι, πετάει εδώ και εκεί..τι σχέσει έχει αυτός με τον Ομπαμα ...που μας λένε ...

  16. ataktos avatar
    ataktos 01/08/2010 07:07:31

    χαζό παιδί .. χαρά γεμάτο ..

  17. jivas avatar
    jivas 01/08/2010 08:27:32

    Προχθές είχα μια έντονη κουβέντα με βουλευτή του ΠΑΣΟΚ από την επαρχία. Του τα έχωσα κανονικά και μου μετέφερε ότι και η κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματός του είναι σε κατάσταση αναβρασμού και κράζουν τους υπουργούς. Κακώς πάντως μόνο τους Παπακωνσταντινολοβερδορέπαδες. Τον πρώτο που πρέπει να στείλουν είναι τον Γιωργάκη. Οι βουλευτές της επαρχίας δεν είναι και δεν πρέπει να είναι λαμόγια, όπως του μεγάλου μπ.....ου των Αθηνών, με τα κότερα και τις βίλες. Οι κατά τόπους πολίτες, τους ψήφισαν για να δουν προοδευτική κυβέρνηση και όχι ένα μάτσο ανδρείκελα , ασύστολα προσκυνημένα στη Χούντα της Ευρώπης και του ΔΝΤ. Ο βουλευτής μου είπε ότι αντιλαμβάνεται ότι από Σεπτέμβριο θα τους πάρουν με τις ντομάτες! Κάνει ένα λάθος βέβαια. Από το Σεπτέμβριο που θα αυξηθεί ο ΦΠΑ από 11 στο 23% στα βασικά καταναλωτικά αγαθά, που θα αρχίσουν τα πετρέλαια και τα φροντιστήρια , ο λαός θα τους πάρει με τις πέτρες και τα λαικά δικαστήρια θα στηθούν στο Σύνταγμα. Τότε να δούμε τι θα βγάλει ο Γιωργάκης έξω, όπως τώρα με τα στρατιωτικά βυτιοφόρα. Τα τάνκς του ΔΝΤ και του ΝΑΤΟ; Κύριοι βουλευτές είστε συνυπεύθυνοι!!!!

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ jivas 01/08/2010 09:25:56

      Είμαι πολύ περίεργος να δω πως θα είναι τα πράγματα στη ΔΕΘ φέτος...
      Ειλικρινά δλδ...πως θα ανέβουν όλοι αυτοί εδώ πάνω και τι θα πουν στον κόσμο;;

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ tsilivithras 01/08/2010 19:32:38

        θα πουν για 'το νεο συμβολαιο με το λαο'
        - για να σου φυγει η περιεργια
        το προηγουμενο θα ξερεις φανταζομαι τι καταληξη ειχε

  18. Νίκος avatar
    Νίκος 01/08/2010 08:38:14

    Παρ'οτι φαινομενικα ασχετο, θελω να αναδειξω το ζητημα της διεισδυσης του νεοοθωμανισμου στην διαμορφουμενη ελλαδικη πραγματατικοτητα. Διαβαστε αρθρο στην σημερινη Ραγιαδοκαθημερινη. Το θρασος του (αναρωτιεται τι λογους εχει η Ελλαδα να ανυσηχει για την Τουρκια-ελα ντε;) και τα ραγιαδακια της "Κ" το μεταφερουν αυτουσιο. Αναρωτηθειτε, ποσα αναλογα αρθρα Ελληνων δημοσιευονται σε τουρκικες εφημεριδες; η απαντηση; ΚΑΝΕΝΑ!

    Κυριοι των ΑΝΤΙνεων, καποτε πρεπει τα ΑΝΤΙνεα να αποκτησουν συνοχη, στρατηγικης, σκοπων και παρουσιασης. Οχι να παρουσιαζονται τα θεματα ξεκομμενα. Τι λετε;

    Ελλάδα - Τουρκία: ασύμμετρες αντιλήψεις

    Του Balkan Devlen*

    Κύπρος, Αιγαίο, Οικουμενικό Πατριαρχείο, Δυτική Θράκη... Αυτές είναι οι «λέξεις - κλειδιά» που ξεπηδούν από τις σελίδες κάθε συγγράμματος για τις ελληνο-τουρκικές σχέσεις. Οι διενέξεις αυτές είναι ευρέως γνωστές, όπως και οι μεταξύ μας ομοιότητες, που αποτελούν φυσική συνέπεια της συνύπαρξής μας για πέντε αιώνες, σε αυτό που ο Δημήτρης Κιτσίκης ονόμασε «Τουρκο-Ελληνική Αυτοκρατορία». Επειδή είναι γνωστές, λοιπόν, θα προτιμήσω να επικεντρωθώ σε έναν συγκεκριμένο ψυχολογικό παράγοντα που διαμορφώνει σήμερα τις ελληνο-τουρκικές σχέσεις.

    Πρόκειται για το πρόβλημα της ασύμμετρης αντίληψης μεταξύ Ελλάδας και Τουρκίας. Την τελευταία δεκαετία, οι τουρκικές αντιλήψεις για την Ελλάδα ως απειλή μεταβλήθηκαν ριζικά. Παρά την ύπαρξη δυσεπίλυτων προβλημάτων στις μεταξύ μας σχέσεις (Κυπριακό, υφαλοκρηπίδα), η Ελλάδα έπαψε να συγκαταλέγεται στον κατάλογο των απειλών για την τουρκική κυβέρνηση, αλλά και για τον τουρκικό λαό. Οι αιτίες αυτής της «υποβάθμισης» της απειλής είναι δύο:

    Πρώτη είναι η αυξανόμενη τουρκική αυτοπεποίθηση στη διεθνή σκηνή, μαζί με τη βελτίωση των διμερών σχέσεων, χάρη στη «διπλωματία των σεισμών», του 1999.

    Δεύτερη, είναι η ανάδειξη νέων απειλών και πηγών αστάθειας στα ανατολικά και νότια των τουρκικών συνόρων, όπως η εισβολή στο Ιράκ το 2003, το ιρανικό πυρηνικό πρόγραμμα και η αναβίωση της ρωσικής ισχύος.

    Ως αποτέλεσμα των απειλών αυτών, η Τουρκία αποφάσισε να αποσυνδέσει το Κυπριακό από τις ελληνο-τουρκικές σχέσεις, να αντιμετωπίζει το θέμα της υφαλοκρηπίδας ως τεχνικό ζήτημα και όχι ως πολιτικό, αλλά και να δηλώσει -μέσω του πρωθυπουργού Ερντογάν- ότι ο χαρακτηρισμός «Οικουμενικό» για το Πατριαρχείο δεν ενοχλεί την Αγκυρα.

    Δεν είμαι, όμως, σίγουρος ότι η ελληνική πλευρά μετάβαλε ανάλογα τις αντιλήψεις της απέναντι στην Τουρκία. Παρότι δεν είμαι ειδικός των ελληνικών πραγμάτων, εκτιμώ ότι η Τουρκία συνεχίζει να καταλαμβάνει σημαντική θέση στις ανησυχίες των Ελλήνων αξιωματούχων και του ελληνικού κοινού. Για το φαινόμενο αυτό ευθύνονται δύο παράγοντες: πρώτον, η Τουρκία είναι μια αναδυόμενη δύναμη, η γειτνίαση με την οποία δεν μπορεί παρά να είναι δύσκολη. Οι Ελληνες ανησυχούν -δικαίως- ότι η ενίσχυση της χώρας μας συνεπάγεται και ενίσχυση των φιλοδοξιών της στη Μεσόγειο και τα Βαλκάνια. Ουδείς Τούρκος, όμως, ακόμη και ο πιο λυσσαλέος εθνικιστής, δεν καλλιεργεί οράματα εδαφικής κατάκτησης. Δεύτερον, η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν φαίνεται να μοιράζεται τις θέσεις του Δημήτρη Κιτσίκη περί ελληνικότητας της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Ετσι, είναι δύσκολο να μεταβληθούν οι επιφυλάξεις ενός λαού για εκείνους που θεωρεί πρώην δυνάστες του.

    Η ασύμμετρη φύση της αντίληψης απειλών είναι σημαντική, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε παρεξηγήσεις, απογοητεύσεις και αίσθημα προδοσίας αν οι προσδοκίες για βελτίωση των σχέσεων δεν ευοδωθούν. Οπως συμβαίνει και στη ζωή των ανθρώπων, μια υγιής σχέση μεταξύ δύο κρατών απαιτεί και ψυχολογική ισορροπία.

    Στις αρχές Ιουλίου βρέθηκα στο όμορφο νησί της Αίγινας για να παρακαθίσω σε συμπόσιο με θέμα που διοργάνωσε το Διεθνές Κέντρο Μελετών της Μαύρης Θάλασσας. Αφού άκουσα με προσοχή τους ομιλητές από τον Καύκασο να μιλούν για τους πολέμους στην περιοχή τους, Ελληνας συνάδελφός μου, μου επεσήμανε ότι τα προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των χωρών μας δεν του φαίνονταν πια τόσο σημαντικά. Πιστεύω ότι ήρθε η ώρα να αντιληφθούμε πόσο αληθινή είναι αυτή η διαπίστωση.

    *Ο Balkan Devlen είναι αναπληρωτής καθηγητής Διεθνών Σχέσεων στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Σμύρνης

    • Μακκις Friss Τσιαβόλο avatar
      Μακκις Friss Τσιαβόλο @ Νίκος 01/08/2010 21:08:49

      Μην δίνεις σημασία στις υπεροπτικές Παπαριές του Balkan Devlen.

  19. ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ avatar
    ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 01/08/2010 09:00:14

    Αγαπητοί Ν.Δημοκράτες. Επειδή έχεται χάσει την μπάλα... καληνύχτα σας!!!

    • trellakias avatar
      trellakias @ ΚΟΚΚΙΝΗ ΡΟΖΑ 01/08/2010 10:46:15

      Αγαπητή μου που θέλεις και θαυμάζεις την Ρόζα Ρόζεμπεργκ, σε τέτοιο βαθμό που την χρησιμοποιείς, και σαν nickname, θα σου έλεγα να πεις ένα μεγάλο ….καληνύχτα, στους σοσιαλδημοκράτες που η Ρόζα άνηκε στα πρώτα χρόνια της, στην Πολωνία, από την πολωνοεβραική της καταγωγή. Μια σοσιαλδημοκρατία που είναι μέλος της …….σοσιαλιστικής διεθνούς, έτσι όπως έχει καταντήσει στις μέρες μας! Με επιφανή άτομα που περνούν της διαλογιστικές ημέρες τους σε κάποιο νησί ή …….καπιταλιστικό θέρετρο, πίνοντας τα σοσιαλιστικά mohitos τους. Πιστεύω πως η Ρόζα θα έβλεπε ………όλους τους σοσιαλδημοκράτες του πρωκτού, σήμερα σαν τους μεγαλύτερους ……..καπιταλιστές, εχθρούς του λαού, αυτούς που μειώνουν την αγοραστική δύναμη του λαού, όλους αυτούς που ….διέταξαν την επιστράτευση των φορτηγατζήδων, τους σοσιαλιστικούς παραχωρητές της εθνικής κυριαρχίας στο σοσιαλισμό του ……….ΔΝΤ! Μία κεντροαριστερά που στα χρόνια της η ίδια η Ρόζα την αποκήρυξε και πήγε στην άκρα αριστερά, βλέποντας την κεντροαριστερά του τότε, ήταν και τότε ……..διαπλεκόμενη (κοίτα σύμπτωση, κάτι θυμίζει και σήμερα) με τους οικονομικά δυνατούς της κοινωνίας! Έχοντας καταδικάσει και η Ίδια την κομμουνιστική επανάσταση του 1919, επιζητούσε την καταδίκη της κρατούσας κατάστασης στην Γερμανία της εποχής της. Που ….ταιριάζει σήμερα άραγε; Μήπως οι ιδέες της φέρνουν σ’ αυτά που έρχονται τους …..προσεχείς μήνες;
      Οι τελευταίες της λέξεις τα λένε όλα:
      «Η ηγεσία απέτυχε. Ακόμα κι έτσι, η ηγεσία πρέπει να ξαναδημιουργηθεί από τις μάζες και μέσα από τις μάζες. Οι μάζες είναι το αποφασιστικό στοιχείο, είναι ο βράχος πάνω στον οποίο θα κτιστεί η τελική νίκη της επανάστασης. Οι μάζες ήταν στα ύψη ανέπτυξαν την “ήττα” αυτή σε μία από τις ιστορικές ήττες που είναι η τιμή και η δύναμη του διεθνούς σοσιαλισμού. Και γι’αυτό η μελλοντική νίκη θα ανθίσει από αυτή την “ήττα”»!
      Έρχονται οι …….καλύτερες ημέρες και δεν θα είναι για την ΝΔ, ή την αντιπολίτευση γενικά, αλλά για τους κατ’ επάγγελμα ψεύτες της ονομαζόμενης ……..κυβέρνησης!

      • michal avatar
        michal @ trellakias 01/08/2010 12:05:08

        Roza Luxemburg
        Ethel Rozenberg

      • trellakias avatar
        trellakias @ trellakias 01/08/2010 15:32:10

        Σωστός!!!!! ............από κεκτημένη ταχύτητα.

  20. salmonellas avatar
    salmonellas 01/08/2010 09:11:56

    Petaxte tous sta skata ap' opou proilthan>

  21. panos33 avatar
    panos33 01/08/2010 10:14:43

    τζεφρυ στο λεω οχι κομματικα,θα μπωρουσα να στο πω φιλικα,εισαι στα χωρια μας,ασε τους χειροκρωτητες και φυγε,δεν σε θελει η κρητη μαστωρα,χωρις περιστροφες χωρις κομματικες παπαρολογιες δεν σε θελει!!!,εχουμε βγει απο τις σπηλιες μεγαλε μινεικο,το γενος τσαντ,και δυστηχως ξερουμε οτι απλα δεν σε θελουμε,μην πουλας φιλε τα κοκαλα του πατερα σου συνεχεια,δεν καταλαβαινεις οτι δεν εχεις ιερο και οσιο?και οσοι που σιγουρα θα διαβασετε τα σχολια οι της αυλης,πες τε του να σταματησει το κανο,και να δει την τροικα διπλα του....παμπουκι,παπακωνσταντινου,ρακουση,μην ειναι χαζος,αν υπαρχει καποιος απο εσας ολους που ειστε οι ψαραδες του κοσμου και βλεπει τα σχολια ,παιδια καντε κατι....πολυ αιμα θα εχουμε,μην ξαναπαει στη κρητη!!!!

    ΥΓ η κρητη ειναι αυτο που καθε ελληνας και ελληνιδα ειναι περηφανος ο παπαρας?κακο του κεφαλιου του!!
    http://www.youtube.com/watch?v=rrSbZcfSYxM&feature=player_embedded

  22. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 10:35:04

    Αυτό που θα πρεπε να κάνει η ΝΔ ως αντιπολίτευση, θα το κάνουν μάλλον οι πολίτες μόνοι τους. Δείτε εδώ

    h**p://sindonistis.blogspot.com/

    Δείτε πόσα μπλογκ τον υποστηρίζουν και τον διαδίδουν. Εχουν φτιάξει και ένα σχεδιάκι με τo V for Venteta. Ετοιμάζουν συγκέντρωση πολιτικής ανυπακοής για τον Σεπτέμβριο. Αλλοι είναι αυτοί. Δεν φαίνονται να έχουν σχέση με τους h**p://www.getgreeceback.com/

    Η κοινωνία έχει πάρει φωτιά. Το διαδίκτυο έχει πάρει φωτιά. Και εδώ συζητάμε ακόμη τα μικροπολιτικά και τα αυτονόητα. Και έχουμε παρατάξεις και πολέμους μικροκομματικούς. Μετά μας φταίνε οι άλλοι...

    Μόνοι μας είμαστε.
    Κιαν δεν κάνουμε κάτι εμείς για τον εαυτό μας, δεν πρόκεται ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ να το κάνει.
    Αν επρόκειτο να το κάνει, θα το είχαμε καταλάβει.

    Τα κόμματα θέλουν μόνο την εξουσία.
    Θέλουν ΠΑΝΤΑ την εξουσία.
    Εχουν δεν έχουν πρόγραμμα (lol), στόχους και σχέδιο.
    Μόνο την εξουσία θέλουν.
    Για ευνόητους λόγους.

    Αντε δημοκράτες πατριώτες, άντε σηκωθείτε...

    Θραξ Αναρμόδιος

    • Misha avatar
      Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 10:53:09

      Παλλαϊκός ξεσηκωμός!
      Γμ το μπελά μου, ακόμα κι η Δεξιά έβγαλε ένα Γρίβα Διγενή που έδιωξε τους Άγγλους από την Κύπρο κι έναν Ναπολέοντα Ζέρβα, κι έναν Σπύρο Μουστακλή.
      Δεν είναι όλοι παπαμιμίκοι και τατούληδες και μητσοτάκηδες...
      Ας βγεί ένας μπροστάρης κι από αυτό τον χώρο!Επιτέλους!

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 01/08/2010 10:54:37

        ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ.

        Αναδημοσίευση από το Καφενείο.
        Οι ΗΠΑ κατηγορούν την Ευρώπη και την… Ελλάδα για την οικονομική τους ύφεση!

        Ο Λευκός Οίκος επέρριψε την ευθύνη για την επιβράδυνση που σημείωσε η οικονομική μεγέθυνση στις ΗΠΑ το δεύτερο τρίμηνο στους "αντίθετους ανέμους", περιλαμβανομένης και της κρίσης χρέους στην Ευρώπη.
        "Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι έχουμε πέσει σε αντίθετους ανέμους. Ό,τι συνέβη στην Ευρώπη, ό,τι συνέβη στην Ελλάδα στα τέλη της Άνοιξης, ήταν ένα μεγάλο μέρος αυτού του αντίθετου ανέμου", δήλωσε ο εκπρόσωπος του Λευκού Οίκου Ρόμπερτ Γκιμπς στους δημοσιογράφους οι οποίοι συνοδεύουν στο προεδρικό αεροσκάφος τον Μπαράκ Ομπάμα κατά την επίσκεψή του στο Μίτσιγκαν.

        "Οι Ηνωμένες Πολιτείες έλαβαν κάποιες σκληρές αποφάσεις προκειμένου να σταθεροποιήσουν το χρηματοπιστωτικό τους σύστημα και να εμβάλουν κάποια ανάκαμψη στην οικονομία", είπε ο Γκιμπς. "Και η Ευρώπη δεν έκανε, για να μιλήσουμε ειλικρινά, τόσα πολλά. Κι αυτό έχει χωρίς......
        αμφιβολία σμικρύνει την μεγέθυνσή μας και την παγκόσμια μεγέθυνση".
        Στις Βρυξέλλες, αξιωματούχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής αρνήθηκε να προβεί σε συγκεκριμένο σχόλιο για τις δηλώσεις Γκιμπς.
        "Η σύγκριση των οικονομιών των ΗΠΑ και της ΕΕ είναι... πολύ δύσκολη, δεδομένης της διαφορετικής χρονολογίας και των αποτελεσμάτων της κρίσης", είπε ο αξιωματούχος. Η Ευρώπη έκανε βήματα προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση "και οι ενδείξεις είναι ότι αυτό λειτουργεί", είπε ο αξιωματούχος.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Misha 01/08/2010 11:00:25

        Οι Τροικανοί φέρονται σαν κατακτητές στην ανθυποκυβέρνηση λακέδων.

        Πυκνώνουν οι φήμες και οι πληροφορίες για την άνεση, τον «αέρα» και ενίοτε το θράσος με το οποίο απευθύνονται τα στελέχη της τρόικας σε προέδρους ΔΕΚΟ, γενικούς γραμματείς υπουργείων ακόμη και σε υπουργούς. Το τελευταίο κρούσμα εκδηλώθηκε την εβδομάδα που πέρασε στα γραφεία δύο διοικητών ΔΕΚΟ.

        Η κυρία, εκπρόσωπος του ΔΝΤ, η οποία τύγχανε άριστη γνώστης της ελληνικής ( «σαν να ήταν η μητρική της γλώσσα » είπαν αυτήκοοι μάρτυρες) απευθυνόταν στους διοικητές με σκαιότατο τρόπο και επαναλάμβανε στερεότυπα τη φράση « η χώρας σας πρέπει », ζητώντας να εφαρμοσθεί απαρέγκλιτα το μνημόνιο. Μας πληροφορούν δε, ότι σε μία από τις συναντήσεις της περασμένης εβδομάδας δεν επέτρεψε καν στον διοικητή της ΔΕΚΟ να της απαντήσει. Απλά τον πληροφόρησε ότι μπορεί αν θέλει να τηλεφωνήσει στα στελέχη της τρόικας σε περίπτωση που έχει απορίες (!).

        πάλι από το Καφενείο

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 01/08/2010 11:14:06

        Τι να ετοιμασθουμε;Ο Ομπαμα να ετοιμασθει για τη σφαλιαρα που ερχεται στις εκλογες για το Κογκρεσσο το φθινοπωρο και ας παψει να ψαχνει για δικαιολογιες.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Misha 01/08/2010 11:16:47

        Σάρα Πέϊλιν και ξερό ψωμί. Η απόλυτη MILF.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Misha 01/08/2010 11:22:31

        Πολυ θα γελασουμε (ή θα κλαψουμε) με αυτα που θα γινουν αν οι Ρεπουμπλικανοι παρουν το πανω χερι στις ΗΠΑ.
        Τοτε μπορει να δεις τις ΗΠΑ να ζητουν τερματισμο της αναμιξης του ΔΝΤ στην Ελλαδα και οχι άλλα δανεια και τερμα τα μνημονια.
        Ειναι οπως οι βασεις : επι χρονια το ΠΑΣΟΚ απειλουσε να τις διωξει και τελικα εφυγαν μονοι τους οταν τελειωσε ο ψυχρος πολεμος απο ολες εκτος της Κρητης που εχει σχεση με τη Μεση Ανατολη.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/08/2010 11:43:57

        @Misha

        Δεν θέλουν τα κόμματα παλλαϊκούς ξεσηκωμούς.
        Τα κόμματα ΔΕΝ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΟ.
        Ποτέ δεν τον εξέφραζαν.
        Κανένα κόμμα δεν εξέφρασε ποτε΄πραγματικά τον λαό. Είχε πάντα άλλους στόχους και άλλες επιδιώξεις. Καμμία σχέση με τις λαϊκές επιδιώξεις οι επιδιώξεις των κομμάτων.
        Οχι των απλών μελών. Ποιος τα λογαριάζει τα απλά μέλη; Κανείς. Τα απλά κομματικά μέλη γίνονται απλώς μοχλός σε εσωκομματικές κόντρες. Και μετά τα ξεχνάνε. Τα κόμματα ΞΕΧΝΑΝΕ ΤΑ ΑΠΛΑ ΜΕΛΗ.
        ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΜΕΛΗ ΣΤΙΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΒΑΣΗΣ ΤΟΥΣ.
        Αϊντεεεεεεεε πατριώτες. Δεν θα σας το μολογήσουν αυτό. Ποτέ. ΠΟΤΕ.

        ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ.
        ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΩΞΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.
        ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΠΕΣΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΩΡΑ.

        Τα κόμματα θέλουν θώκους και αξιώματα να μοιράσουν. Και κυρίως λεφτά.
        ΛΕΦΤΑ. ΛΕΦΤΑ. ΛΕΦΤΑ.

        Οταν ο λαός ξεσηκώθηκε και ζήτησε το δίκιο του, του φέραν μέχρι και "τζελατίνα" (όπως λέει ο Μακρυγιάννης την γκιλοτίνα) και το κοπίδι. Και κόβαν τον λαιμό των εξαθλιωμένων αγωνιστών γιατί ζητούσαν μια χεριά αλεύρι για να μην λιμοκτονήσουν. Οι ήρωες. Ενώ ο πρόεδρος της κυβέρνησης Κουντουριώτης 3-πλασίσε την περιουσία του μέσα στα μαύρα εκείνα χρόνια. Βοούν τα Αρχεία Κουντουριώτη. Τόμοι η διαφθορά. Μυρίζουν από την σήψη. Μεταξύ τους μοίρασαν τα "εθνικά κτήματα" (τα χωράφια των τούρκων μπέηδων που έφυγαν). Ποτέ δεν τα μοίρασαν στον λαό που πολέμησε. Ποτέ. Ούτε ο Καποδίστριας. Ο ξεροκέφαλος. Τα κάναν δώρο στα κολλητάρια τους.

        Τα ίδια έγιναν ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ του νεοελληνικού κράτους.

        Τα τρία συντάγματα της επανάστασης είναι τα προοδευτικώτερα και δημοκρατικώτερα της ευρώπης. ΚΑΝΕΝΑ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ. Μοίραζαν θέσεις δημόσιες και τίτλους στον ευατό τους. Πρίντζηπες και Εκλαμπρώτατοι. Κωλοφωτιές τους έλεγε ένας λαϊκός αγωνιστής. Κι ο Κολοκοτρώνης δηλώνει σκωπτικά πως μόνο Παναγιώτατο που δεν τον ονόμασαν. Μέχρι που σκότωσαν την νεο-γέννητη δημοκρατία της μεγάλης μας επανάστασης και φέραν τον Καποδίστρια, ως μικρό τσάρο, και μετά τον βασιλιά και την μοναρχία. Και τέρμα η δημοκρατία των αγωνιστών. Η δημοκρατία για την οποία πολέμησαν οι παπούδες μας.

        Οι παπούδες μας πολέμησαν για δημοκρατία. Και τα κόμματα εγκατέστησαν μοναρχία.
        Μην περιμένετε από την ιστορία της κ. Ρεπούση να τα μάθουν τα ελληνόπουλα αυτά. Πάρτε βιβλία στα παιδάκια σας. Δώστε να διαβάσουν τα ελληνόπουλα.

        Πέρναν δάνεια και τρώγαν τα λεφτά. Μια ζωή.
        ΠΕΡΝΟΥΝ ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΡΩΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. Ετσι κάνουν πάντα.
        Ούτε ντουφέκια δεν είχαμε το 1908 επί Στρατιωτικού Συνδέσμου.
        Αμ, το 1974; Και ποιος ξέρει για τώρα; Με τα υποβρύχια που γέρνουν και τα Απάτσι που πέφτουν.

        Δάνεια, δάνεια, δάνεια (ο θεός να τους τα ξεπληρώσει). ΔΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΦΑΓΟΠΟΤΙ.
        Δεν θέλουν τον λαό στα ποδάρια τους. Τον φοβούνται και τον διαφθείρουν. Με ξεροκόμματα.
        Λαός σημαίνει έλεγχος και φαγοπότι τέρμα. Για αυτό δεν θέλουν δημοψηφίσματα. Θέλουν αντιπροσώπους με θητείες. Μεγάλες θητείες. Για να διαφθειρουν και να διαφθείρονται. Δεν θέλουν δημοκρατία. Είναι κάλπικοι δημοκράτες. Κάλπικοι. Γιατί δεν μας δίνουν μια κάρτα πλαστική να ψηφίζουμε εμείς 5 νομοσχέδια τον χρόνο; Τα κρίσιμα. Γιατί θέλουν τέτοιες θητείες 4-ετείς; Γιατί ψηφίζουν νόμους (και τα δύο κόμματα) ευνοϊκούς για τις τράπεζες όπως τα πανωτόκια που τα είχαν 20 χρόνια σε ισχύ και ρημαξαν βιοτεχνία και μικρομεσαίο. Γιατί ψηφίσαν τον νόμο αυτό περί ευθύνης υπουργών και τον διατηρούν ακόμη; Ολα τα κόμματα. Και το δικό σου μαζί.

        Διαβάστε την ιστορία μας τη νεώτερη. 200 χρόνια ελεύθερου βίου και 160 κοινοβουλευτικού είμαστε στα ίδια και στα ίδια. Διώχνουμε τους μεν, φέρνουμε τους δε, κι αυτοί συνεχίζουν το φαγοποτι. Ολοι μαζί.

        Ξεχάσατε εσείς οι έντιμοι νεο-δημοκράτες την συντριβή σας για την διάψευση των προσδοκιών σας των πρόσφατων από την προηγούμενη κυβέρνηση. Δεν βλέπετε την ίδια συντριβή στα πρόσωπα των έντιμων πασόκων σήμερα για την πορεία αυτής της κυβέρνησης. Μήπως δεν υπάρχουν έντιμοι νεο-δημοκράτες; Μήπως δεν υπάρχουν έντιμοι πασόκοι; Μήπως δεν υπάρχουν έντιμοι έλληνες; Σωπάτε πατριώτες. Σας κοιμίζουν οι ηγεσίες σας. Σας φουσκώνουν. Σας παραζαλίζουν. Βγείτε κι αγκαλιαστείτε με τον "αντίπαλο". Χέρι χέρι. Μονοιάστε επιτέλους.

        Μία και μόνη λέξη συνοψίζει και περιγράφει το σύστημα:
        Διαφθορά.
        ΔΙΑΦΘΟΡΑ.

        Κι όσες φορές ακούσαμε για κάθαρση και για "νταβατζήδες" και άλλες παρόμοιες αστειότητες ήταν απλώς τρίπλες για να συνεχιστεί το φαγοπότι. Η σημερινή ηγεσία της αντιπολίτευσης ούτε καν ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΗΚΕ στο θέμα, στο πως θα πολεμήσει δηλαδή την διαφθορά. Θα το θεωρεί και δευτερεύον φαντάζομαι.

        Αν είχαμε πράγματι δημοκρατία τότε βιβλία σαν το "Η διαφθορά της εξουσίας" του Κυρ. Σιμόπουλου θα έπρεπε να διδάσκονται καθημερινά και στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης. Καθημερινά. Ωστε να μάθουν επιτέλους τα ελληνόπουλα γιατί δεν έχουν πατρίδα. Γιατί δεν έχουν παιδεία, υγεία, ασφάλιση, νοσοκομεία, στρατό και κοινωνία ανθρώπων. Ωστε να γίνει συνείδηση στον έλληνα η αιτία της κακοδαιμονίας του. Συνείδηση.

        Διαβάστε κι εσείς. Και κλείστε τέλος πάντων αυτό το κεφάλαιο με τα κόμματα και τον οπαδισμό. Τα κόμματα θα κάνουν την δουλειά τους επ' άπειρον αν δεν τα σταματήσουμε εμείς. Διαβάστε για να δείτε το εύρος της διαφθοράς διαχρονικά.

        Το νεο-ελληνικό κράτος είναι θεμελιωμένο στην διαφθορά που γεννάει η ανεξέλεγκτη εξουσία. Η εξουσία που ασκείται χωρίς έλεγχο από τον λαό. Μην περιμένετε τους μεσσίες και τους αδιάφθορους πολιτικούς.
        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. Ολοι τους θέλουν εξουσία χωρίς έλεγχο από τον λαό. ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. Γιατί άραγε;
        Το σύστημα είναι παντοδύναμο. Διέφθειρε τους περισσότερους αγωνιστές του μεγάλου ξεσηκωμού του 1821. Ποιος περιμένετε να του αντισταθεί λοιπόν; Οι σημερινές κομματικές ηγεσίες; Ε, το χουμε χάσει τελείως...

        Δεν ξέρετε τίποτε τότε πατριώτες. Κι αυτή η άγνοιά μας είναι η δύναμή τους. Και ο μοχλος της καταστροφής μας.


        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Misha 01/08/2010 11:48:22

        Μπράβο αναρμόδιε Θράκα. Εύγε.
        Ο Σιμόπουλος θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό ανάγνωσμα σε όποιον επιθυμεί να μπερδευτεί με τα ελληνικά κοινά ή να εκφέρει άποψη για ιστορία.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/08/2010 12:16:54

        @Strange Attractor

        εμείς οι δυο πρέπει να πάμε για ρετσίνες κάποια στιγμή συμπολίτη. Αλλά θα μου υποσχεθείς ότι δεν θα συζητήσουμε ποδοσφαιρικά (λολ).

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Misha 01/08/2010 12:30:33

        Αναρμόδιε, ζήτα αρμοδίως από τον φάκτορα το ι-μέϊλ μου, και να κανονίσουμε να πάμε για τσίπουρα (η ρετσίνα αν προτιμάς) καμιά μέρα.
        Αν και περιμένω απ` αυτόν, να οργανώσει κανένα τσιμπούσι ή συνάθροιση όλων μας κατά Καρδίτσα μεριά.
        Συνέδριο ΑΝΤΙΝΙΟΥΖ, με τσίπουρα και μεζεκλίκια.
        Αν βρεθεί μπεντζίνα....

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/08/2010 12:58:23

        @Strange Attractor

        Δεν είπα για τσίπουρα για να μην αποκαλυφθώ (λολ).

        Και Καρδίτσα ωραία είναι. Πάμε και με τη μηχανή άμα θες, οι γέροντες (λολ). Το κράνος το παρέχει η υπηρεσία. Αλλά πως γυρνάμε μετά που θά μαστε πιωμένοι; Θα οδηγήσεις εσύ (λολ). Εγώ θα κοιμάμαι πίσω.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 01/08/2010 16:27:19

        Και για το βράδι, αντί για τηλεόραση (από την τηλεόραση είναι και το βιντεάκι) δείτε αυτόν τον καλό κύριο, που μοιάζει σαν φαντάρος του Τζέγκινς Χαν, αλλά είναι ξουράφι μυαλό. Ηταν δηλαδή ο άνθρωπος. Μεγάλος διανοητής. Που έφτασε στην άμεση δημοκρατία από άλλον δρόμο αυτός (εμείς δεν τον βρήκαμε ακόμη τον δρόμο, μέχρι να χαράξει...). Και ξετίναξε και τον σταλινισμό, τον υπαρκτό, κλπ κλπ.

        Ο Κορνήλιος Καστοριάδης.
        h**p://video.google.com/videoplay?docid=5502081768910930821#

        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Δεν είναι καμμιά βαρειά φιλοσοφία. Απλά πράματα λέει ο άνθρωπος. Ευχάριστα βλέπεται.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Misha 01/08/2010 17:38:12

        ωραία ιδέα το Συνέδριο ΑΝΤΙΝΙΟΥ με τσίπουρα για πρώτη ύλη


        Θραξ Αναρμόδιος από τις μεγαλύτερες αλήθειες που έχουν ακουστεί...200 χρόνια υπηρέτες αφεντικών που το εγώ μας, μας βαφτίζει κάποιους και θαυμάζουμε το ΔΝΤ που μιλάει για Α-Β στην χώρα των πελατών.

    • tsilivithras avatar
      tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 13:07:26

      Μέχρι να πάτε για τσίπουρα δεν κάνετε ένα κόπο πρώτα να "σηκωθεί" αυτό το σχόλιο του Θράκα σε ξεχωριστή ανάρτηση;;;

      Respect...

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ tsilivithras 01/08/2010 13:10:25

        Θα έρθεις μαζί μας για τσίπουρο; Τρικάβαλο;
        Ξέρεις από μηχανή;
        Έχεις μπεντζίνα;

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 01/08/2010 14:22:22

        Φίλε "περίεργε", ντιπ τίποτα δεν σκαμπάζω από μηχανές...η βενζίνα για την ώρα μένει για ώρα ανάγκης (ούτε λόγος για διακοπές)...και δεν θα ήθελα να σας στερήσω το τσίπουρο που "ποτίζει" την γραφή σας και μας κρατάτε σε εγρήγορση όλοι οι senior σχολιαστές του antinews.

        Ελπίζω sooner than later τα κόζια να αλλάξουν στον τόπο και να πίνουμε τσίπουρα όλοι μαζί...με γλυκάνισο ή χωρίς!!!

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ tsilivithras 01/08/2010 14:33:59

        @tsilivithras

        κοίτα από μηχανές κι εγώ δεν πολυξέρω. Απλώς τις οδηγάω γιατί στεναχωριέμαι μέσα στα αυτοκίνητα πολύ ώρα. Ασε που παρκάρεις κι ευκολώτερα.

        Αλλά από τσίπουρο φαίνεσαι γνώστης.

        Οσο για το senior, ελπίζω να ήταν μόνο για τον Strange Attractor και να μην πιάνει και μένα. Εγώ είμαι νεώτατος αφού.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ tsilivithras 01/08/2010 15:07:14

        Φίλε Θράκα το "senior" απευθυνόταν σε ενεργή συμμετοχή και σχολιασμό στο antinews και όχι σε ηλικία.

        Ωραίες οι μηχανές δεν λέω...αλλά με φρικάρουν λίγο.
        Το τσίπουρο το γουστάρω...λίγο δύσκολο για καλοκαίρι μεν αλλά ούζο εμπορίου πλέον δεν πίνεται με τίποτα.
        Και προμηθεύομαι τσίπουρα από φίλους που φτιάχνουν οι ίδιοι και βάζουν μεράκι μέσα στο μπουκάλι μαζί με το αλκοόλι...

        ...κι εγώ κοτζάμ τσιληβήθρας για...

        Να αγιάσει ο στόμας σου για όσα έγραψες πριν...φώτισες μια πολύ χαλλλαρή Κυριακή.

    • anonymous avatar
      anonymous @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 20:29:30

      Θραξ,
      διαφωνώ ως προς τα ιστορικά. Τον Καποδίστρια τον έφαγαν αμέσως μόλις πληροφόρησε τις προστάτιδες δυνάμεις ότι σκόπευε να μοιράσει τις εθνικές γαίες. Ήθελαν να μείνει ο λαός στη μιζέρια για να τον ελέγχουν.
      Δεν ξέρω για ποιον Κουντουριώτη λες αλλά ένας ζάπλουτος Κουντουριώτης πέθανε στην ψάθα. Έδωσε τα πάντα για την επανάσταση.

      Όσον αφορά στους ΠΑΣΟΚους είναι στο 90% διεφθαρμένοι. Σαφώς και υπάρχουν και δεξιοί διεφθαρμένοι αλλά λόγο διαφορετικής κοσμοθεωρίας είναι πολύ λιγότεροι.

      Τη διαφορά δεξιών Πασόκων τη βλέπεις στις εκλογές. Η ΝΔ δεν κυβέρνησε όπως υποσχέθηκε και σε 10 μήνες την ξήλωσαν σε ποσοστό άνω του 70%. Οι ΠΑΣΟΚοι στηρίζουν εν γνώση τους το κόμμα τους και υποστηρίζουν αυτά που κάνει για να είναι στην εξουσία και να εκμεταλλεύονται τους άλλους.

  23. G avatar
    G 01/08/2010 11:22:36

    Μπορεί να επιβάλει ΚΑΙ οριζόντιες περικοπές, αλλά η ανάπτυξη είναι αρκετά ψηλά στην ατζέντα του ΔΝΤ, κάτι που ο αρθρογράφος παραλείπει (?) να αναφέρει. Εν έτει 2010 έπρεπε να έρθει το ΔΝΤ να μας επιβάλλει κάποια αυτονόητα πράγματα όπως το άνοιγμα των επαγγελμάτων.

    Στο θένα της ανάπτυξης βέβαια, την κύρια ευθύνη έχουν οι πολιτικοί μας οι οποίοι ως γνωστόν είναι ανίκανοι.

    Μακάρι να κάτσει το ΔΝΤ πολλά χρόνια ακόμα στην Ελλάδα -γιατί είναι η καλύτερη "κυβέρνηση" που έχει περάσει από τον τόπο, μπας και δούμε προκοπή.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ G 01/08/2010 12:48:15

      @G

      "Μακάρι να κάτσει το ΔΝΤ πολλά χρόνια ακόμα στην Ελλάδα -γιατί είναι η καλύτερη “κυβέρνηση” που έχει περάσει από τον τόπο, μπας και δούμε προκοπή."

      Εμ, σε τέτοιες σκέψεις μας οδηγεί η απόγνωση. Δεν σε κακίζω. Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι το λες με θυμό και πάνω στον θυμό.

      Ετσι είπαμε πάντως και τότε παλιά. Αντε να φέρουμε τον βασιλιά γιατί με τους κοτζαμπάσηδες προκοπή δεν θα δούμε. Θα τα φάνε όλα. Και την πατήσαμε μνημειωδώς.

      Μέχρι και παλάτι του χτίσαμε του Οθωνα. Πήρε δάνειο το ελληνικό δημόσιο από τον μπαμπά του Οθωνα για να έχει ο Οθωνας παλάτι. Και το πληρώναμε μέχρι το 1880. Αλλά οι τωρινοί Γερμανοί κάνουν γαργάρα το αναγκαστικό δάνειο που ανάγκασαν το ελληνικό δημόσιο να τους δώσει το 1941 (13 δις ευρώ σήμερα παρακαλώ + άλλα τοσα οι αποζημιώσεις για το δημόσιο + άγνωστο πόσο οι ιδιωτικές). Και οι πολιτικοί μας... Ασε καλύτερα μην ανάψω φωτιές για ανόητες μικροκομματικές μυομαχίες πάλι.

      Για είκοσι χρόνια, όσο ήταν εδώ Βαυαροί και Οθωνας, παίρναμε δάνεια για να πληρώνωνται και να χτίζουν σπίτια. ΔΑΝΕΙΑ. ΔΑΝΕΙΑ. ΔΑΝΕΙΑ. Και λεφτά, λεφτά, λεφτά.

      Ταίζαμε την μισή Γερμανία για 60 χρόνια με κείνα τα δάνεια. Την μισή Γερμανία. Τ' ακούτε μωρέ έλληνες; Το ξέρετε ότι ταϊζαμε την μισή Γερμανία για 60 χρόνια με εκείνα τα δάνεια. Ενας λαός ξυπόλυτος εμείς;

      Κι οι προύχοντές μας που σκίζονταν για την δημοκρατία επαναστατικά, ύστερα ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΣΑΝ τον "ευσεβέστατο βασιλέα ημών". Για τα αξιώματα, τους θώκους, τις μίζες. Που μετά, στην πρώτη συνταγματική μοναρχία, μετά το 1843, ομολογούν οι ίδιοι οι πολιτικοί μας κυνικώτατα μέσα στην Βουλή, τον ναό της δημοκρατίας (λολ), την διαρπαγή και την διαφθορά τους.

      Αλλά, δείτε και σήμερα. Κωλέττηδες και Μαυροκορδάτοι και χίλιοι δυο κρεμασμένοι και καδραρισμένοι στα σχολεία μας. Σαν ήρωες. Κι όλο το έθνος ακόμη στην σκλαβιά των μπέηδων είναι.

      (Ολβιος όστις της ιστορίης έσχεν μάθησιν, λέει ο παππούς Ευριπίδης, ευτυχισμένος όποιος έμαθε ιστορία λέει. Αμ, ο έλληνας παραμένει ανιστόρητος παππούλη μου. Ανιστόρητος. Μεταξεταστέος. Γελαστός, ωραίος, ντόμπρος, κι όξω καρδιά. Καλωσυνάτος κι ευγενής. Φιλότιμος και πρόθυμος. Αλλά ανιστόρητος. Και του χουνε φορέσει καπίστρι οι πολιτικοί. Οπου θένε τον πάνε παππούλη, όπου θέλουνε)

      Που είναι έστω ένα κάδρο με εκείνη την γιαγιούλα που έδωσε την γίδα της, την μοναδική της περιουσία για τον αγώνα, τότε στο Ναύπλιο; Για το Μεσολόγγι; Που είναι; Που είναι η γιαγιούλα; Η μάνα μας η ελληνίδα; Ούτε το όνομά της δεν ξέρουμε. Την τύφλα μας ξέρουμε.

      Και τους βασιλιάδες τους πληρώναμε μέχρι πρόσφατα. Μέχρι και την Σοφία προικίσαμε όταν συμπεθεριάσαμε με τους Ισπανούς. Γμ την άγνοιά μας την μαύρη.

      Οχι ΔΝΤ λοιπόν. Οχι ΔΝΤ για κυβέρνηση.
      Ας κάνουμε την κρίση ευκαιρία. Ας κάνουμε την κρίση΄ευκαιρία για δημοκρατία.
      Ας απαιτήσουμε δημοκρατία.
      Ας διώξουμε την Ολιγαρχία που μας κυβερνάει 200 χρόνια. Που τα δίνει όλα στους ξένους. Που τα μοιράζεται μαζί τους. Το αίμα μας και τον κόπο μας. Τον τόπο μας και το σπίτι μας.

      Δημοκρατία και ελευθερία.
      Δημοκρατία ή βαρβαρότητα.


      Θραξ Αναρμόδιος

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 13:21:58

        Θράκα, είσαι σε μεγάλα κέφια σήμερις!
        Ρισπέκτ που λένε και οι κάγκουρες !:)

      • tsilivithras avatar
        tsilivithras @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 14:25:14

        Ιντερνετ σλανγκ φίλε Misha...

        Ενοχλητική αλλά ενίοτε περιεκτικότατη.

      • G avatar
        G @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 17:22:54

        Η κρίση είναι όντως μια τρομερή ευκαιρία για να διαπιστώσουμε τη σαπίλα του κράτους μας, να κάνουμε την αυτοκριτική μας και να ωριμάσουμε ως λαός, ούτως ώστε μόλις φύγει το ΔΝΤ να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε.

        Μέχρι να γίνει αυτό, όσο πιο πολύ μείνει το ΔΝΤ στην "εξουσία", τόσο το καλύτερο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 17:25:18

        Βρε G, δεν πας να κάνεις παρέα με το Γιάννη Ξανθούλη, το Νίκο Δήμου και τα άλλα παπαγαλάκια των κατοχικών δυνάμεων; Για πες μας, μήπως πιστεύεις και ότι ότι "οι Γερμανοί είναι φίλοι μας και θα νικήσουν";

      • G avatar
        G @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 18:16:33

        @Αυριανιστής
        Με τα λεγόμενά σου ενισχύεις περισσότερο την επιχειρηματολογία μου για έλλειψη ωριμότητας και διάθεσης για αυτοκριτική.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 06:53:26

        @G
        Εχω μερικές πιο «ωριμαστικές» σκέψεις στο μυαλό μου από τη δική σου.Προτείνω να ωριμάσετε εσείς που επιθυμείτε, οικειοθελώς στα «ωριμαστήρια» του ΔΝΤ.
        Να σας στείλουμε στη Ρουμανία να ζήσετε με 200 ευρά σύνταξη για 2 -3 χρόνια , εσας τους προθύμους, και μετά να έρθετε να μας κάνετε μαθήματα πώς φεύγει η κυτταρίτιδα με συνταγή ΔΝΤ και πόσο πιο ώριμοι γίνατε.Νομίζω πως δε θα αρνηθείτε να προσφέρετε αυτές τις σημαντικές υπηρεσίες στο κοινωνικό σύνολο που τόσο σας «ενδιαφέρει».

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 07:04:04

        Η Ρουμανια προπολεμικα ηταν σαφως πλουσιοτερη απο την Ελλαδα.
        Ο λογος που σημερα παρα τα προβληματα,η Ελλαδα ειναι πολυ καλυτερη ειναι επειδη οι Ρουμανοι ειχαν σοσιαλισμο και οι Ελληνες καπιταλισμο.Ετσι ακριβως.
        Φυσικα πολλοι στην Ελλαδα κανουν οτι μπορουν για να παρουμε εμεις τη θεση των Ρουμανων αλλα δεν ειναι και σιγουρο οτι θα τα καταφερουν.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 07:22:41

        Ψυχραιμία
        Το ΔΝΤ και οι οπαδοί του κάνουν αυτό τό «ό,τι μπορούν» για να μάς κάνουν Αργεντινή, Χιλή, Ρουμανία... πεδίο πειραματισμών των οικονομικών δολοφόνων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 07:26:24

        Σε αλλα ποστ υπαρχει θρηνος και κοπετος για την οικονομικη ανοδο της Τουρκιας.Η Τουρκια ομως ανηλθε μετα την εφαρμογη των συνταγων του ΔΝΤ.
        Αλλα στο ΔΝΤ πηγαινεις πρωτα πρωτα με δικη σου ευθυνη.
        Δεν καθοριζει τελικα κανενα ΔΝΤ την πορεια μιας χωρας αλλα οι αντιληψεις του λαου της.Και η Χιλη ειναι η πιο προηγμενη χωρα της Λατινικης Αμερικης.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 07:42:25

        Ψυχραιμία, αρχίζουμε και καταλαβαινόμαστε.
        Μάιστα...
        Ακου αγαπητέ, η Τουρκία αρχισε να ορθοποδεί όταν ο Ερντογάν έκανε ακριβως τα αντίθετα από όσα προβλέπει η παγκόσμια συνταγή των καθαρμάτων του ΔΝΤ.
        Βεβαίως και εχει τεράστια ευθύνη αυτός που καλεί το ΔΝΤ.
        Είναι ζήτημα εσχάτης προδοσιας, γι αυτό λέμε και τον ΓΑΠ Τσολάκογλου.

      • G avatar
        G @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 08:22:49

        Ωραία λοιπόν. Πείτε το στα ίσια. Προτείνετε να κυρήξουμε στάση πληρωμών, επαναφορά δραχμής, υποτίμηση και στήριξη στις "δικές μας δυνάμεις". Γιατί αυτό θα γίνει αν διώξουμε το ΔΝΤ.

        Εχετε άραγε αναλογιστεί τις ουσιαστικές συνέπειες μιας τέτοιας πράξης; Φαντάζομαι πως όχι. Απλά επιλέγετε να κρύβεστε πίσω από πατριωτικές κορώνες.

        Να δαιμονοποιούμε το ΔΝΤ είναι το εύκολο. Να προτείνουμε και να εφαρμόσουμε αξιόπιστες εναλλακτικές είναι το δύσκολο. Εσχάτη προδοσία δεν είναι ότι καλέσαμε το ΔΝΤ, αλλά ότι φτάσαμε τη χώρα στα όρια της χρεωκοπίας.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 08:44:52

        G

        Tις ονειρώξεις σας περί «μονόδρομου του ΔΝΤ» κρατήστε τες για τα πηγαδάκια της Δράσης.
        Η στάση πληρωμών είναι ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΗ, ακόμα και με το ΔΝΤ.
        Μετά από 2 -3 χρόνια έχει προβλεφθεί το έλλειμμα στα 450-470 δις και στο 150% του ΑΕΠ. Και τα έσοδα της χωρας δεν προβλέπεται να ξεπεράσουν τα τοκοχρεωλύσια.Οπότε ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ.
        Πριν λίγες Κυριακές ο Χατζηνικολάου έιχε ασχοληθεί με το θέμα στην εφημερίδα του.Μίλησε με βρυξελλιώτες και εκείνοιτου είπαν πως τώρα μας βάζουν σε τάξη (όπως αυτοί εννοούν) και μετα το τέλος του προγράμματος θα κηρυχθεί επίσημη στάση πληρωμων και αναδιάρθρωση του χρέους.
        Αυτό που κάνουν τωρα είναι ότι προσπαθούν να πάρουν όσα περισσότερα χρήματα μπορούν από τα «δανεικα»΄που ισχυρίζονται πως τους χρωστάμε.
        Ρίξε και μια ματιά στην Ουγγαρία , τι κάνει ο δεξιος πρωθυπουργός που διαολόστειλε το ΔΝΤ και βρηκε λεφτα φορολογωντας τις τράπεζες , και άσε την καραμέλα του μονόδρομου.

      • G avatar
        G @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 10:22:33

        Η στάση πληρωμών και η χρεωκοπία είναι ένα πιθανό σενάριο, αλλά όχι αναπόφευκτο, όπως ισχυρίζονται μερικά "παπαγαλάκια". Μπορούμε να το αποφύγουμε, είναι στο χέρι μας.

        Αυτό θα εξαρτηθεί βέβαια σε μεγάλο βαθμό από την πορεία της ανάπτυξης, προς την κατεύθυνση της οποίας πιέζει μεν το ΔΝΤ αλλά η κύρια ευθύνη βαρύνει τους πολιτικούς μας. Εαν τελικώς αποτύχουμε, την κύρια ευθύνη θα την έχουν οι τελευταίοι.

        Οταν χρειάζεται η παρέμβαση του ΔΝΤ για να γίνουν κάποιες αυτονόητες μεταρυθμίσεις όπως η απελευθέρωση επαγγελμάτων, η σύνταξη στα 65, η εξυγίανση του ασφαλιστικού κλπ τότε αυτό σημαίνει ένα πράγμα: Το ΔΝΤ κάνει καλά τη δουλειά του.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 10:32:29

        G

        Aκουγόταν έντονα πως τον τελευταίο καιρό το ΔΝΤ έχει οργανωσει ομάδες προπαγάνδας στα ΜΜΕ.Κάποιοι λέγανε πως το κάνει και στη μπλογκόσφαιρα κατά τα πρότυπα της Μοσάντ.
        Με παρεμβασεις σαν τη δική σου και κάποιων ακόμα «διαττόντων αστέρων» (κουτοχορτο κλπ), αποδεικνύεται η αλήθεια της πληροφορίας.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 10:35:38

        @ G

        Η εξαθλίωση των Ελλήνων, την οποία έχουν ήδη βάλει μπρος τα γιουσουφάκια του ΔΝΤ, και τη σιγοντάρουν οι απολογητές του, εντάσσεται κι αυτή στις "αυτονόητες μεταρρυθμίσεις";

        Εγώ πάντως θα το πω στα ίσια: ναι, εκδίωξη κλωτσηδόν των δυνάμεων κατοχής του ΔΝΤ και φορολόγηση των κερδών των τραπεζών. Όπως ο Ορμπάν. Αλλά προφανώς για να κάνεις κάτι τέτοιο χρειάζεται οι "αδένες" να ζυγίζουν πολλά κιλά, και όχι να άγεσαι και να φέρεσαι εν μέσω κλαυθμηρισμών του τύπου "χάσαμε εθνική κυριαρχία", "γίναμε Τιτανικός", "δεν υπάρχει σάλιο" κ.λπ...

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 10:38:00

        @ Misha

        Όλες αυτές οι ομάδες κρούσης που λες, είναι υψηλόμισθα γιαπάκια πολυεθνικών, που εν μέσω θερινής ραστώνης τα ξαμόλυσαν στο διαδίκτυο οι μανατζεραίοι τους για να προπαγανδίσουν στους αφελείς τα "οφέλη" (των εταιρειών τους) από το ΔΝΤ. Σε ανταμοιβή μπορεί να τους δώσουν και κανα μεγαλύτερο κοκαλάκι μπόνους να γλείψουν στο τέλος του έτους...

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 10:49:12

        Αυριανιστή

        Το φαινόμενο των οπαδών του ΔΝΤ στα μπλογκς έχει μεγάλες ομοιότητες με το ίδιο φαινόμενο που ακολούθησε τη εισβολή στη Γάζα αλλά και την πειρατεία στο Στόλο των ακτιβιστών.
        Σε δημοσίευμα της η ισραηλιτκή εφημερίδα Χάαρετζ έγραψε πως διαπιστώθηκε επικοινωνιακό έλλειμμα στο διαδίκτυο και γι αυτό οργανώθηκαν ομάδες εθελοντών σε διάφορες χώρες από τις ισραηλιτικές κοινότητες αυτων των χωρών, ωστε να υποστηριχθούν οι σιωνιστικές θέσεις στη μπλογκόσφαιρα.

        Το φαινόμενο των οπαδών του ΔΝΤ είναι ακριβές αντίγραφο της παραπάνω τακτικής.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:02:34

        @ Misha

        Αν η υποτιμηση του νομισματος και οι μαζικες ιδιωτικοποιησεις ειναι κατι αντιθετο στο προγραμμα του ΔΝΤ τοτε η Τουρκια εκανε κατι το αντιθετο.Δε νομιζω ομως.
        Η Ελλαδα ειναι η ΠΡΩΤΗ χωρα που παει το ΔΝΤ και δεν εχει το οπλο -ή τη συμφορα -της υποτιμησης.30% υποτιμηθηκε η τουρκικη λιρα.
        Αρα η απαιτουμενη μειωση αμοιβων για κερδη ανταγωνιστικοτητος δε μπορει να γινει αλλιως παρα με απευθειας μειωση αποδοχων στο σκληρο νομισμα της χωρας που δεν μπορει να υποτιμηθει.
        Ειμαι μεταξυ εκεινων που πιστευουν οτι το ΔΝΤ μπορουσε να αποφευχθει και υπευθυνος για οσα εγιναν ειναι ο Παπανδρεου.
        Απο τη στιγμη ομως που μπηκαμε η απαλλαγη απο αυτο μπορει να γινει μονον αν βρεις τροπο να δανεισθεις απο τις αγορες.Οσο για το "κουρεμα",τη σταση πληρωμων κλπ ειναι αλλο πραγμα η ΣΥΝΑΙΝΕΤΙΚΗ σταση πληρωμων -αν χρειασθει ή η αναδιαρθρωση του χρεους σε συμφωνια με τις Βρυξελλες οπου μενεις στι ευρω και αλλο η ΜΟΝΟΜΕΡΗΣ οπου φευγεις,φερνεις τη δραχμη και σου κοβουν ολα τα δανεια.

      • G avatar
        G @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:04:25

        Μάλιστα. Τώρα γίναμε και πράκτορες του ΔΝΤ. Από πατριωτικές κορώνες και συνομωσιολογία πάμε καλά πάντως. Αρχίζω να πείθομαι ότι τελικά δεν θα αποφύγουμε την χρεωκοπία. Ίσως και καλύτερα έτσι, για να δούμε τα χειρότερα, μπας και συνετιστούμε λιγάκι.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:29:43

        Ψυχραιμία

        «Είμαι πολύ διστακτικός να συμβουλεύω κυβερνήσεις να προσφύγουν στο ΔΝΤ. Ως σύμβουλος της Τουρκίας, εδώ και ενάμιση χρόνο, ενώ οι πάντες, τα hedge fund, το ίδιο το ΔΝΤ, η επιχειρηματική κοινότητα, οι κερδοσκόποι, συνιστούσαν να υπογράψει η χώρα νέα συμφωνία με το ταμείο, εγώ συμβούλεψα τον πρωθυπουργό Ερντογάν να μην το πράξει. Το επιχείρημά μου ήταν, πρώτον, ότι η τουρκική οικονομία δεν είναι σε τόσο κακή κατάσταση, ότι εφαρμόζονται οι σωστές πολιτικές και άρα δεν θα χρειαζόταν το ΔΝΤ. Δεύτερον, και αυτό είναι πολύ σημαντικό, θεωρούσα ότι πολιτικά, εάν η Τουρκία πήγαινε στο ΔΝΤ, θα έστελνε το λάθος μήνυμα, θα εμφανιζόταν η κυβέρνηση αδύναμη, ότι δεν μπορεί να λύσει τα δικά της προβλήματα. Ευτυχώς ακολούθησαν τη συμβουλή μου. Ο Ερντογάν έκανε καλή δουλειά και έστειλε πειστικό σήμα ότι η κυβέρνηση είναι ισχυρή. Η Τουρκία αντιστάθηκε και είμαι σχεδόν βέβαιος ότι δεν θα υπογράψει συμφωνία. Την ίδια ακριβώς προσέγγιση ακολούθησε και ο Βλαντίμιρ Πούτιν στη Ρωσία -σχεδόν πέταξε το ΔΝΤ έξω κλοτσηδόν. Όταν ξεσπά μια φωτιά και την έχεις προκαλέσει εσύ, λύνεις το πρόβλημα μόνος σου. Βέβαια, στην περίπτωση της Ελλάδας, η ραγδαία επιδείνωση της κατάστασης ίσως οδηγήσει τελικά στην εμπλοκή του ΔΝΤ.»

        ΣΤΙΒ ΧΑΝΚΕ: Γιατί έπεισα τον Ερντογάν να μην πάει στο ΔΝΤ

        h--p://www.makthes.gr/news/economy/53654/

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:36:10

        To ΔΝΤ κυκλοφορει στην Τουρκια απο τη δεκαετια του 60 οταν ηταν αδιανοητο για την Ελλαδα.
        Προφανως η ρηση ειναι για καποια τελευταια περιπτωση οπου ο Ερντογαν δεν προσεφυγε αφου ομως πρωτα ειχε κανει μεγαλη υποτιμηση και μαζικες ιδιωτικοποιησεις.Αυτα εγιναν.
        Παντως ΔΕΝ κηρυξε σταση πληρωμων.Δε νομιζω οτι υπαρχει κανεις που να μη θελει να αποφυγει το ΔΝΤ αν μπορει να εξυπηρετει το χρεος του.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:43:24

        Αν ο Ερντογάν είχε 300 δις ευρω πολεμικών αποζημιώσεων να ζητήσει από τους γερμανούς , θα τους κυνηγούσε μέχρι την Κόλαση για να πάρει είτε τα λεφτά είτε εμπράγματα ανταλλάγματα ίδιου ύψους.
        Ο Ερντογάν λειτούργησε σαν πολιτικός με @@ και όχι σαν μαζορέτα της ΕΕ , όποτε το απαίτησαν οι συνθήκες.Η Τουρκία , που πήγε όπως λές ή θελεις να πιστεύεις στο ΔΝΤ, επί τρεις δεκαετιές γράφει στα παλιά της παπουτσια όλες τις καταδικαστικές αποφάσεις για την εισβολή στην Κύπρο, κάτι που δείχνει μια χώρα πολιτικά αποφασισμένη και αρκετά ισχυρή ωστε να προασπίσει τα συμφέροντα της.
        Αν η Τουρκία ήταν αγόμενη και φερόμενη από την ιδιωτική αμερικάνικη τράπεζα που ονομάζεται ΔΝΤ όπως θέλεις να παρουσιάσεις, δε θα κρατπύσε τετοια στάση έναντι της Κύπρου ούτε θα έκανε μια Αμερική μπάχαλο με το θέμα της αναγνωρισης της γενοκτονίας των Αρμενίων.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:58:16

        Το ΔΝΤ δεν καθοριζει την εξωτερικη πολιτικη μιας χωρας,ειδικα μιας χωρας του ΝΑΤΟ.
        Εάν σου πουν οτι η Ελλαδα εκανε αυτο ή εκεινο επειδη "αναγκασθηκε" απο το ΔΝΤ λενε ψεματα.Ειναι γνωστη η τακτικη των κυβερνησεων να αποδιδουν σε ξενους δικες τους δυσαρεστες αποφασεις.
        Δεν ειναι θεμα τσαμπουκα η οικονομια.Η τουρκικη οικονομια διαχρονικα ηταν χειροτερη απο την ελληνικη μεχρι το 1980 και πραγμματι ηταν μεταξυ φθορας και αφθαρσιας.Πριν το πραξικοπημα Εβρεν ο πληθωρισμος ειχε φθασει σε τριψηφια νουμερα και αυτο δεν εχει σχεση με την εισβολη στη Κυπρο.
        Γνωρισε ομως δυο φασεις φιλελευθεροποιησης μια με τον Οζαλ και μια τωρα με τον Ερντογαν που αλλαξαν τη δυναμικη της.
        Οσο για τις γερμανικες αποζημιωσεις κανεις ποτε δεν τις βρηκε σε 300 δις.
        Ολα αυτα ειναι προσχηματα για να καλυφθει το γεγονος οτι μια οικονομια που ειχε το δευτερο στον κοσμο ρυθμο αναπτυξης απο το 1950 ως το 1980 κατερρευσε απο το μεταπολιτευτικο μπαχαλο.Η αποκρυψη της ελληνικης μεταπολεμικης απογειωσης ειναι απαραιτητη στους θιασωτες του σοσιαλιστικου μπαχαλου γιατι εγινε με αυστηρα ιδιωτικη οικονομια και αυτοι θελουν μια απο τα ιδια.

  24. ataktos avatar
    ataktos 01/08/2010 12:25:33

    ένα μήνυμα από αγαπητή μου φίλη
    "Εγώ, μια απλή γυναίκα, πάντως δεν το καταλαβαίνω. Τι φοβούνται;;
    Από τη στιγμή, που δεν παρανομείς, δεν έχεις να φοβηθείς τίποτε, έτσι δεν είναι? Αν όμως έχεις «σκ….ο τον κ…ο σου», ……….ε , είναι λογικό να αντιδράς!

  25. ataktos avatar
    ataktos 01/08/2010 12:38:08

    σε όλους τους αγαπητούς μου φίλους από καρδια
    http://www.youtube.com/watch?v=ikKmxrl3Jsc&feature=player_embedded

  26. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 01/08/2010 15:45:35

    Μια ερωτηση: Που μπορει να βρει καποιος το βιβλιο του Κυρ. Σιμοπουλου "Η διαφθορα της εξουσιας"?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ xenitemenos21 01/08/2010 16:02:33

      Γράφει ο Σιμόπουλος:
      "Η πολιτική εξουσία είναι φυσικός σύμμαχος της ολιγαρχίας και των προνομιούχων...Οι μεγιστάνες του πλούτου χρηματοδοτούν τα κόμματα με τη προσδοκία πολλαπλάσιων αντιπαροχών... Ο λαός απλά ψηφίζει. Η πολιτική που ακολουθεί η εξουσία είναι να μοιράζει τα χρήματα στους πλούσιους και να υποκλέπτει τη ψήφο των φτωχών με το επιχείρημα ότι προστατεύει τους μεν κατά των δε".
      Και αναφέρει τον Ισπανό φιλόσοφο Ελένο Σάνα, ο οποίος λέει πως "Στις δυτικές δημοκρατίες, οι πολιτικοί δέχονται εντολές όχι από το εκλογικό σώμα, αλλά από ομάδες συμφερόντων και μεγαλοεπιχειρηματίες".

      Κ.Σιμόπουλος Η Διαφθορά της Εξουσίας
      *Σε όλα τα βιβλιοπωλεία (φαντάζομαι)

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ xenitemenos21 01/08/2010 16:03:50

      h**p://www.greekbooks.gr/BookDetails.aspx?id=195965

      Οι εκδόσεις ΣΤΑΧΥ λένε στο site τους ότι το πήγαν για απόσυρση. Εγώ στο Σαβάλα το βρήκα. Το site που δίνω λέει ότι έχει διαθέσιμα αντίγραφα. Ελπίζω να το βρεις. Και να δεις και τα άλλα του Κυρ. Σιμόπουλου. Οχι τσιγγουνιές σ' αυτά (λολ).

      Θραξ Αναρμόδιος

  27. man8os avatar
    man8os 01/08/2010 17:27:47

    Εγω παλι αναρωτιεμαι:
    Ειναι οι Αμερικανοι πισω απο το ΔΝΤ η οι Γερμανοι?

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ man8os 01/08/2010 17:38:08

      @man8os

      Πίσω από το ΔΝΤ είναι αυτοί, οι "άρχοντες του χρήματος":
      h**p://www.freeandreal.org/mmedia/tv/moviecase/the-money-masters/

      Κάνε καφέ όμως γιατί είναι μεγάλο. (με ελληνικούς υπότιτλους)

      Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 17:52:29

        Και εδώ είναι το ντοκυμαντέρ για το τι έκαναν οι διεφθαρμένοι πολιτικοί του κοινοβουλευτισμού στην Αργεντινή και πως το ΔΝΤ την αποτέλειωσε.

        "Πάρτε μαντήλια κι ελάτε να κλάψετε" όπως έλεγε κι ο κινηματογραφιτζής κάθε που ερχόταν στο χωριό μου με ταινία της Μάρθας Βούρτση ή του Νίκου Ξανθόπουλου.

        h**p://www.freeandreal.org/meddia/tv/moviecase/memoria-de-saqqueo/


        Θραξ Αναρμόδιος

        ΥΓ. Πατάμε start, μετά pause για κάνα μισάωρο, ώστε να προλάβει να κατεβάσει αρκετό από το stream, αλλιώς θα σας σπάσει τα νεύρα. Δυστυχώς οι σέρβερ που φιλοξενούνται οι ταινίες αυτές είναι "ιδιωτικής πρωτοβουλίας". Κανένα δημόσιο ίδρυμα, με περισσότερη "ιπποδύναμη" στον σέρβερ του, δεν πιστεύει ότι θα έπρεπε να τις βλέπει ο λαός για να τις φιλοξενήσει

      • man8os avatar
        man8os @ Θραξ Αναρμόδιος 01/08/2010 17:53:15

        Και ποπκορν θα φτιαξω...
        ΕΙναι λιγο μεγαλο...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:48:29

        Η Αργεντινη καταστραφηκε απο τους πολιτικους της.
        Το 1900 ηταν πλουσιοτερη απο τη Γαλλια.Αλλωστε ο πληθυσμος της αποτελειται απο Ισπανους και Ιταλους μεταναστες και ως γνωστον οι μεταναστες πηγαινουν παντα σε πλουισοτερες και οχι φτωχοτερες χωρες.
        Την πρωτη καταστροφη την εκανε ο σοσιαλιστης (ή εθνικοσοσιαλιστης) Χουαν Περον με τη λαικιστικη πολιτικη του.
        Για να απαλλαγουν απο αυτον ο στρατος εκανε πραξικοπημα αλλα τελικα αναγκασθηκαν μετα απο χρονια να τον ξαναφερουν.
        Ακολουθησε η εκστρατεια τρομοκρατιας των αριστερων Μοντονερος και μετα αλλο πραξικοπημα.Οταν τελικα οι πραξικοπηματιες επεσαν αφου εχασαν και τον πολεμο των Φωκλαντ δεν ειχαν μεινει και πολλα.Ανελαβε ενας περονιστης,ο Καρλος Μενεμ που ειχε τη φαεινη ιδεα να το γυρισει νεοφιλελευθερος και να δεσει το πεσο στο δολλαριο οποτε το εμπορικο ισοζυγιο κατερρευσε.
        Τωρα αν μια παμπλουτη χωρα καταστραφηκε απο λαικιστες και στρατιωτικους και αριστερους τρομοκρατες απο το 1930 περιπου φταιει μετα το ΔΝΤ που πηγε να κανει τη κηδεια.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 11:58:06

        Aσε το παραμύθι με την Αργεντινή , Ψυχραιμία.
        Ο Μένενμ ήταν το λατρεμένο παιδί των απανταχού στον κόσμο νεοφιλελεύθερων.
        Ο Ανδριανόπουλος τον εκθείαζε, τον παρουσίαζε ως παράδειγμα προς μίμηση, ανέφερε κάτι καταπληκτικούς οικονομικούς δείκτες της αργεντίνικης οικονομίας (σαν τους στόχους που βάζει τωρα το ΔΝΤ) που επετεύχθησαν υπό την ηγεσία του.
        Αργότερα αποδείχτηκε το μέγα κόλπο που έστησε όταν όλοι οι ιδιωτες στους οποίους πουλήθηκαν τα πάντα, μάζεψαν τον παρά και την κοπάνησαν (όπως ακριβως γινεται τωρα με τις δόσεις του διανείου που πάνε απευθείας στους δανειστές και τις τράπεζες) και η χώρα κολαπσαρίστηκε.

        Τα είπε πριν λίγες μέρες ο αργεντίνος οικονομολόγος Χόρχε Αλταμίρα που είχε έρθει εδώ:
        h--p://bit.ly/9K6jCH

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:02:36

        Και λοιπον;Ποιος ειπε οτι αν εχεις μια πλασματικη ισοτιμια νομισματος πας καλα επειδη καποιοι το λενε.
        Τα προηγουμενα δεν τα σχολιαζεις και κυριως οτι η χωρα ειναι πατριδα ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ που σημαινει οτι ηταν καποτε πλουσιοτερη απο τη μεσογειακη Ευρωπη τουλαχιστον.
        Ο Μενεμ μονος του σε 5 χρονια την εφερε πισω;

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:11:51

        Η χωρα ήταν η 5η οικονομία στον κόσμο ακόμα και επί χούντας επειδή είχε άφθονους πλουτοπαραγωγικούς πόρους.Μόλις την πήραν στα χέρια τους οι νεοφιλελεύθεροι αστέρες και άρχισαν τις ιδιωτικοποιησεις (αυτές που το ΔΝΤ και οι οπαδοί του προβάλλουν σαν πανάκεια)κατέρρευσε.
        Δεν καταλαβαίνω τη σημασία που αποδίδεις στο γεγονός ότι οι κάτοικοι της Αργεντινής είναι Ευρωπαίοι άποικοι.
        Ε και;Αποικιοκρατούμενη ήταν επί αιώνες όλης η Ν.Ααμερική.Εφτασε το Περού να έχει Γιαπωνέζο πρόεδρο!

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:22:26

        Η σημασια ειναι οτι σημερα οι Ιταλια και Ισπανια ειναι τρεις φορες πλουσιοτερες απο την Αργεντινη στην οποια μεταναστευαν οι προγονοι τους για μια καλυτερη τυχη και περασαν εμφυλιους και παγκοσμιους πολεμους.
        Η Αργεντινη δεν κατερρευσε σε 5 χρονια.Καταστραφηκε μετα απο δεκαετιες κακοδιαχειρισης.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:32:26

        Σημασία έχει ότι η Αργεντινή κατέρρευσε αμέσως μετά την πολυδιαφημσμένη νεοφιλελεύθερη, φιλοαμερικανική διακυβέρνηση του Μένεμ.
        Κάποιες ευθύνες ίσως να έχει και ο Αμέρικο Βεσπούτσι που ανακάλυψε την Αργεντινή στα 1500.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:34:35

        @ ψυχραιμία

        Υπαινίσσεσαι ότι κι εδώ, πλασματική ισοτιμία νομίσματος έχουμε; Ε, πείτε το ντε όλοι εσείς οι νεοφιλελεύθεροι και αποφασίστε: είστε υπέρ της απεμπλοκής από αυτή την "πλασματική ισοτιμία νομίσματος" ή είστε κατά; Και αν είστε υπέρ, τότε γιατί μας ζαλίζετε με τις ρετσέτες του ΔΝΤ για να μη βγούμε από το ευρώ και πάθουμε λιμούς, λοιμούς, σεισμούς, καταποντισμούς;

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:42:24

        @ Μisha

        Kαι η Χιλη εγινε η πρωτη χωρα της Λ.Αμερικης μετα απο τη νεοφιλελευθερη δικτατορια Πινοσετ.
        Το σκετο "νεοφιλελευθερη" δεν λεει τιποτα.Σημασια εχουν πολλα αλλα πραγματα.

        @ Αυριανιστης

        Εχω πολλες φορες πει οτι το ευρω ειναι δυσκολη υποθεση για να το εχουμε και θελει υπερπροσπαθεια.
        Οι συνθηκες βεβαια δεν ειναι ιδιες με Αργεντινη - ΗΠΑ γιατι εδω εχουμε κοινο νομισμα και υπαρχει και κοινοτικη αρωγη.Φυσικα αν ενω εχει συμφωνηθει να κανουν τα στραβα ματια οι κοινοτικοι εσυ αυτοκραφωνεσαι και προκαλεις κριση στο κοινοτικο νομισμα για λογαριασμο εξωευρωπαικων δυναμεων οχι βοηθεια δεν πρεπει να σου δωσουν αλλα πρεπει να σε πεταξουν και εξω.
        Ισως τοτε ικανοποιηθουν τα ονειρα πολλων να ζησουν το βαλκανικο σοσιαλισμο που εζησαν ολοι οι γειτονες μας.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:44:49

        Προσθετω : εξοδος απο το ευρω τωρα σημαινει αμεση υποτιμηση 30% και σταση πληρωμων και μετα αναδιαπραγματευση του χρεους που θα ανατιμηθει βεβαια και αυτο κατα το ποσο της υποτιμησης.Το ΔΝΤ θα εγκατασταθει ουτως ή αλλως για να επιβλεψει την αναδιαρθρωση ,απλως θα εχει και το οπλο της υποτιμησης.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:51:26

        @ ψυχραιμία

        Πού το πάτε, πού το φέρνετε, πάντα με μια κινδυνολογία τελειώνετε ό,τι λέτε εσείς οι νεοφιλελεύθεροι. Ότι θα βγούμε από το ευρώ και θα είναι κάτι σαν... το σεισμό της Αϊτής.

        Και πάλι πάντως διακρίνω αντίφαση: είστε υπέρ της εφαρμογής των κανόνων ή είστε υπέρ των "στραβών ματιών"; Ή μήπως είστε επιλεκτικά υπέρ των στραβών ματιών (όταν πρόκειται για συνθήκες που ευνοούν το κεφάλαιο) και υπέρ της αυστηρής "ορθοδοξίας" στους κανόνες (όταν πρόκειται για την εξαθλίωση του ελληνικού λαού);

        Σημασία έχει πάντως ότι οι Έλληνες καταλαβαίνουν σιγά-σιγά, και θα πολεμήσουν με όλα τα μέσα, σπιθαμή προς σπιθαμή, για να εκδιώξουν το ΔΝΤ και τους ντόπιους συνεργάτες του.

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 12:54:27

        Ψυχραιμία, η χούντα είναι το μόνο έδαφος όπου μπορεί να ευδοκίμησει ο νεοφιλελευθερισμός του ΔΝΤ.Στη Χιλή επί ΔΝΤ ιδιωτικοποιήθηκαν μέχρι και οι πήγές του νερού.
        Ωραία παραδείγματα προς μίμηση φέρνεις: τα παιδιά του Σικάγο, Πινοσέτ και ΔΝΤ.
        Συνταγή επιτυχίας!

      • Misha avatar
        Misha @ Θραξ Αναρμόδιος 02/08/2010 15:05:43

        Ψυχραιμία
        Εξοδος από το ευρω σημαίνει ταυτόχρονη δασμολόγηση όλων των εισαγόμενων προϊόντων και φορολόγηση των τραπεζών, και δημιουργία συνασπισμού με άλλες χωρες εκτός ΕΕ που μπορουν να βοηθήσουν.
        Τα υπόλοιπα καταστροφολογικά που διατείνεσαι τα διαψεύδει ο δεξιος Ουγγρος πρωθυπουργός με τις τελευταίες πρωτοβουλίες του, η καταχρεωμένη Ισλανδία που αρνειται να πληρώσει ,η Νορβηγία κι η Αγγλία που δε θέλουν ευρω, η Αργεντινή κι ο Ισημερινός που έδιωξαν το ΔΝΤ.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ man8os 02/08/2010 11:41:48

      Το ΔΝΤ ιδρυθηκε απο τους νικητες του 2ου Παγκοσμιου πολεμου.
      Φυσικα ηταν αμερικανικη εμπνευση οπως και ο ΟΗΕ και η Παγκοσμια Τραπεζα.Οι ΗΠΑ εχουν το 17% των κεφαλαιων και δικαιωμα βετο.
      Τελευταια ομως εχουν μπει δυνατα και η Ρωσια με την Κινα.
      Οπως και στον ΟΗΕ ο συσχετισμος των δυναμεων μεταβαλλεται αναλογα με τη συγκυρια.Η ανοδος των τριτων χωρων μετατρεπει σταδιακα το ΔΝΤ σε παγκοσμιο ταμειο αν και ακομη τον ελεγχο εχουν οι Αμερικανοι.

  28. Γιάννης Χριστόπουλος avatar
    Γιάννης Χριστόπουλος 01/08/2010 17:52:35

    Το άρθρο απεικονίζει πιστά και ρεαλιστικά την πραγματικότητα. Μόλις το Πασόκ πιάσει τα άκρα όρια της "χρησιμότητάς" του (γι' αυτούς που πραγματικά εκπροσωπεί δηλαδή), θα πεταχθεί στο καλάθι των αχρήστων και θα αντικατασταθεί δημοκρατικά από τον Σαμαρά. Το μεγάλο ζητούμενο όμως δεν είναι αυτό (που προβλέπεται να συντελεστεί με σχετική σιγουριά στο μέλλον), το μεγάλο ζητούμενο είναι η κατάστρωση και εκτέλεση της στρατηγικής για την δημιουργία των απαραίτητων εκείνων πολιτικών και κοινωνικών προϋποθέσεων που θα επιτρέψουν στον Σαμαρά την ορθή, ουσιαστική, οραματική και αποτελεσματική διακυβέρνηση της χώρας. Αυτό είναι το μεγάλο πολιτικό στοίχημα.

  29. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 01/08/2010 18:16:00

    Ευχαριστω θερμα Strange Attractor και Θραξ Αναρμοδιος - ασφαλως, δεν εχουν θεση οι τσιγγουνιες.

  30. MARIA avatar
    MARIA 01/08/2010 22:17:52

    @ Θραξ Αναρμόδιος

    Πραγματικά χαίρομαι να διαβάζω τις απόψεις και τα σχόλια σας γιατί πιστεύω ότι εκφράζουν κάθε δημοκρατικό έλληνα/-ίδα πολίτη χωρίς κομματικές παρωπίδες. Νομίζω ότι οι γνώσεις σας και ο αληθινός τρόπος που εκφράζεστε βοηθά όλους εμάς και θα ήταν ότι το καλύτερο να διαβάζουμε τις απόψεις σας συχνότερα απο το να παρακολουθούμε ένα στείρο παιχνίδι τέννις μεταξύ φανατικών οπαδών ΠΑΣΟΚ & ΝΔ.

  31. Κικη avatar
    Κικη 02/08/2010 06:37:45

    Καλε ,μετα το ποτισμα,πρωι πρωι με την αυγουλα,διοτι αγροτισα την τελευταια δεκαετια,δια βαζω ολα αυτα τα ωραια βλεπω οτι αρχιζει το ξυπνημα του κοσμακι και λεμε και εμεις απο την Μανη ,οταν βρεθειτε βγαζουμε και εμεις τσιπουρο και καλο,φροντιστε να περασετε και απο δω,η ειδοποιηστε μας να παρουμε το αγροτικο και βουρ,να τους πεταξουμε στην θαλασσα.Οσο για τους ψευτοκουλτουριαρηδες,πολλα τα λεφτα ,πολλα τα λεφτα.Φωναζουμε απο εποχης Σημιτη,αλλα κανεις δεν ακουει,η γελαγανε εις βαρος μας εθνικιστες και μας κερναγαν σουτζ-λουκουμ που τους χαριζανε οι χρηματοδοτες τους.Εναν εναν αν τους παρεις επειδη τους γνωριζω εχουν και αλλα κουσουρια εκτος του χρηματισμου,γιαυτο μισουν τα νεα παιδια,μισουν στην κυριολεξια την αναμελια των νειατων,γιαυτο και γιναν νενεκοι.Οσο για το βιβλιο του Κιτσικη,κατα την διαρκεια της χουντας,του επιτρεψανε οι Τουρκοι την ερευνα στα αρχεια του υπουργειου εξωτερικων της τουρκιας,και βεβαια εγραψε αυτο το βιβλιο φιλοτουρκο και οτι περιπου ειμασταν και ευτυχεις μια και κρατουσαμε ολο το εμποριο την οικονομια της αυτοκρατοριας της Οθωμανικης ,οπως και την εξωτερικη πολιτικη.Το πηραν οι Ευρωπαιοι σαν ευαγγελιο ,και επι εποχης Σημιτη αρχισαν να το προβαλουν σαν υποδειγμα κρατους που ειναι πολυπολιτισμικο,τα δικα μας τα σαπροφυτα των διαφορων ΜΚΟ,αργυρονητων νενεκων.Ερωτηση θα εκανε ερευνα ο Κιτσικης,αν δεν ηταν σιγουροι οτι το βιβλιο θαταν υπερ τους,εχουν επειτρεψει σε αλλους Ελληνες να κανουν οποιαδηποτε ερευνα,για οτιδηποτε,και για τα κεντηματα ακομα,δεν σου δινουν αδεια,και απο ξενο πανεπιστημιο.Ενω εμεις αρχοντες.Γενικως και ειδικως οργανωθειτε ολοι οι Ελληνες το εχω ξαναγραψει,κοινωνικο κυνημα μεγαλο πλατυ,να καλυπτει ολους τους χωρους,για να τους παρει ο διαβολος,γιατι πρεπει.

  32. Koulis avatar
    Koulis 02/08/2010 11:11:48

    Misha, οποιος διαφωνεί μαζί σου είναι και μισθοδοτούμενος των Εβραίων; Τίποτα πιο πρωτότυπο δεν έχεις;

    • Misha avatar
      Misha @ Koulis 02/08/2010 11:22:48

      Δεν φταίω αν το αφεντικό σας, ο Στρός Καν του λατρεμένου σας ΔΝΤ , είναι δηλωμένος σιωνιστής.Τα παράπονα σας λοιπον στους προϊσταμένους σας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.