#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
12/05/2011 21:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά το Ζάππειο ΙΙ



Τα οικονομικά μέτρα που ανακοινώθηκαν σήμερα, φαίνεται να είναι μέτρα εφικτά, εφαρμόσιμα, κοστολογημένα και πάντως κινούνται σε αναπτυξιακή κατεύθυνση.

Και τι με αυτό, θα πουν μερικοί.

Εμείς θέλαμε να πει αυτό. Και εκείνο. Και το άλλο.

Εμείς δεν ακούσαμε για την ανεργία.

Δεν ακούσαμε για τη δανειακή σύμβαση και την αντισυνταγματικότητα του Μνημονίου.

Άλλοι θα πουν για τις μίζες.

Με ποιους θα κυβερνήσει θα αναρωτηθούν μερικοί. Με την παλαιά φρουρά; Με τους κουμπάρους του προηγούμενου; Με τον τάδε ή τον δείνα;

Άλλοι θα πάρουν το κομπιουτεράκι. Θα αρχίσουν υπολογισμούς. Δεν μου βγαίνει το νούμερο των αποκρατικοποιήσεων. Τα έσοδα από τη νομιμοποίηση αυθαιρέτων είναι υπερβολικά.

Και κουβέντα να γίνεται.

Ε, λοιπόν, μετά από μιάμιση ώρα παρουσίασης της πρότασης Σαμαρά για την επανεκκίνηση της Οικονομίας, το καλύτερο, μου το φύλαγε για το τέλος.

Ποιες οικονομίες, ποια νούμερα, ποιοι υπολογισμοί...

Μόνος στο podium. Μόνος...

Άφησε τη Νέα Δημοκρατία πίσω του.

Προχώρησε μόνος...

Βλέμμα που φαινόταν να κοίταγε τον κόσμο, αλλά στην πραγματικότητα έκανε προβολή Ιστορίας.

Πρόσωπο καθαρό.

Συσπάται.

Φρύδια που μαζεύονται από συγκίνηση, πριν εκφέρει την τελευταία φράση του.

Κοιτάει μπροστά αλλά βλέπει πέρα από την αίθουσα.

Το κορμί του πάλλεται.

Ουρλιάζει μέσα, η ψυχή του.

Τον είδα.

Και θυμήθηκα. Θυμήθηκα.

«We need global governance. Global financial governance and we need it fast

George A. Papandreou, Greek Prime Minister, Economist Conference, April 2010.

«Είμαστε Έλληνες. Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!»

Αντώνης Σαμαράς, Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Ζάππειο Μέγαρο, Μάιος 2011.

Έλληνες.

Κάντε τις συγκρίσεις σας.

Και την ώρα που πρέπει, θυμηθείτε και εσείς.

Και επιλέξτε.

Ierofantis.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Manos-UK avatar
    Manos-UK 12/05/2011 21:38:45

    No comparison!!!!

    Μολις ακουσα το νεο γκαλοπ στο 3% η διαφορα αλλα παραδεχτικαν οτι στις αγροτικες περιοχες η ΝΔ ειναι μπροστα 10%!!!

    Προεδρε σημερα επανεκινησες την ψυχή μας! Το Ζαππειο ΙΙ θα αποτελεσει το επομενο κομβικο σημειο!!!

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ Manos-UK 12/05/2011 21:55:05

      Το πρόβλημα στη ΝΔ είναι στο λεκανοπέδιο..εκεί πρέπει να πέσει το βάρος..από τη Λαμία και πάνω το πασοκ το πολύ να είναι πρώτο σε 3-4 νομούς..και το κύμα όλο και κατεβαίνει..Η ΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ!!!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. @ Manos-UK 13/05/2011 02:28:16

      Στο λεκανοπέδιο της Αττικής η ΝΔ έχει το μισό ποσοστό από αυτό που έχει το ΠΑΣΟΚ! Μα καλά τόσο καλά περνάμε εμείς οι Αθηναίοι με το μνημόνιο και δίνουμε διπλάσιο ποσοστό στο ΠΑΣΟΚ? Μάλλον το λεκανοπέδιο πρέπει να γίνει ο άμεσος στόχος της ΝΔ. Ο Σαμαράς να αλωνίσει τις γειτονιές Β Αθηνών-Πειραιά και να προτείνει λύσεις στα προβλήματα του λεκανοπεδίου.

      • effie B. avatar
        effie B. @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 13/05/2011 07:34:41

        το προβλημα στο Λεκανοπεδιο εστιαζεται κυριως στα προσωπα της ΝΔ, που το εκπροσωπουν. και επειδη αυτα τα προσωπα στην πλειονοτητα τους "κυβερνησαν" προσφατα, συγκαταλεγονται στα πιο απαξιωμενα στελεχη στη συνειδηση του ψηφοφορου. γι'αυτο και δεν ανακαμπτουν ευκολα τα ποσοστα της ΝΔ, παρα την γενικη κατακραυγη στο Πασοκ.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ effie B. 13/05/2011 11:33:08

          ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΑ ΛΕΜΕ ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΙΣΘΑΝΟΝΤΑΙ
          ΑΔΙΚΗΜΕΝΟΙ ΕΠΕΙΔΗ ......ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΕ Η Ν.Δ.

  2. φωνη avatar
    φωνη 12/05/2011 21:40:56

    ΗΓΕΤΗΣ!

  3. k_preve avatar
    k_preve 12/05/2011 21:41:37

    Έγινε τελικα το Ζάπειο ΙΙ???
    Βλέπω ειδήσεις στο SKAI, είναι 21:40 και δεν εχουν δείξει τιποτα..................
    «We need global governance. Global financial governance and we need it fast.»

    George A. Papandreou, Greek Prime Minister, Economist Conference, April 2010.

    «Είμαστε Έλληνες. Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!»

    Αντώνης Σαμαράς, Αρχηγός Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, Ζάππειο Μέγαρο, Μάιος 2011.

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ!!!!!

  4. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 12/05/2011 21:44:04

    Ιεροφάντη, σε 10 αράδες τα είπες ΟΛΑ!!!
    Πολύ καλό, μπράβο.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Igor Rasputin 13/05/2011 01:12:41

      Ευχαριστώ Ιγκόρ.

  5. Y. avatar
    Y. 12/05/2011 21:44:06

    Μπράβο Ιεροφάντη για τον δυνατό, ουσιαστικό και ποιητικό σου λόγο

    • saltcity avatar
      saltcity @ Y. 12/05/2011 22:19:05

      Είσαι ωραίος Έλληνας αδερφέ και μιλάς εύστοχα , στο Δόξα Πατρί.

      point blank !

      http://youtu.be/RzboGYRY6ko

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Y. 13/05/2011 01:14:25

      Αδέρφια, το ατσάλι ξεθηκάρωσε...

      Κάποιοι χθές, χάσανε τον ύπνο τους...

  6. EPICOUROS avatar
    EPICOUROS 12/05/2011 21:45:11

    ΚΑΜΜΑ ΣΥΓΚΡΙΣΗ! ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ.

  7. GSV avatar
    GSV 12/05/2011 21:45:37

    «Είμαστε Έλληνες. Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!»

    Μονο αυτο να θυμαται καποιος απο τη σημερινη ημερα φτανει! Τοσες χιλιαδες χρονια ιστοριας συμπυκνωμενα σε μια φραση!

    Ιστορικη στιγμη...

    Υπαρχει Ευρωπη, υπαρχει και η Ελλαδα! Βγαλανε γλωσσα και οι Ευρωπαιοι, που εαν δεν ξεστραβωνονταν να διαβασουν Αριστοτελη, ακομα κλαρια θα μαζευαν για να καινε μαγισσες και δαιμονισμενους οι Ιεροεξεταστες!

    • ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ @ GSV 12/05/2011 23:33:52

      Είναι κι αυτή η φράση. Ζητάνε «συναίνεση»! Να συναινέσω σε τι;… Σε αυτό που διαλύει ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΟΥ;

  8. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 12/05/2011 21:47:03

    άψογος, ως συνήθως Ιεροφάντη!
    Αψογος!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κώστας Ροδινός 13/05/2011 01:15:40

      Ανταποδίδω Κώστα.

  9. TIMAIOS avatar
    TIMAIOS 12/05/2011 21:49:07

    Ο επιλογος ισως να ειναι η επανεκκινηση στο δρομο της ανακτησεως του χαμενου μας αυτοσεβασμου. Το οραμα κουναει βουνα που λεγε και ο μακαριτης ο Αλεξης Δαμιανος.

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 21:50:15

    Ιεροφαντη, τα σεβη μου !!
    Μπαμπης... σχολιαζει !! χαχαχααα τρεκλιζει η γλωσσα του! ααα οοο κκκκ

    ΠΠ

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 21:56:55

      Επειδή στη Δράση κολλάει το σίδερο, μήπως μπορώ να έχω μερικά μπισκοτάκια Αλλατίνη?

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2011 01:17:59

      Γειά σου τρελαμένε αδερφέ μου...

      Είσαι Rock, πρωί, μεσημέρι, βράδυ.

      Το χιούμορ σου αστείρευτο και πηγαίο.

      Αλλά η γλώσσα σου, κεντρί.

  11. ΗΛΙΑΣ avatar
    ΗΛΙΑΣ 12/05/2011 21:50:49

    απλα ο Σαμαρας νιωθει και ειναι Ελληνας και ο ΓΑΠ προσπαθει να υποκριθει τον Ελληνα αλλα δεν του βγαινει...

  12. effie B. avatar
    effie B. 12/05/2011 21:57:54

    εισαι καταπληκτικος Ιεροφαντη!!
    και ο Σαμαρας μεγαλος Ελληνας ηγετης!!!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ effie B. 13/05/2011 01:18:22

      Τα σέβη μου Έφη.

  13. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 12/05/2011 21:58:01

    Τα σημαντικά τα είπε στην αρχή και στο τέλος.

    Νέο Σύνταγμα, νέοι θεσμοί.
    ΑΟΖ
    ΟΧΙ στη "συναίνεση".
    Δεν έχουμε κρίση Οικονομίας, έχουμε κρίση Δημοκρατίας.
    Είμαστε Έλληνες! Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!

    Πήρε το παιχνίδι πάνω του.
    Για όσους γνωρίζουμε τις θέσεις του από χρόνια δεν αποτελεί έκπληξη.

    Εύγε Ιεροφάντη

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γιάννης Φαίλτωρ 13/05/2011 01:19:18

      Γειά σου Γιάννη.

      Ομιλία με πολλά μηνύματα, πολλούς αποδέκτες.

      ΚΩΔΙΚΑΣ.

  14. ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
    ΑΓΡΟΤΗΣ 12/05/2011 21:58:35

    ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΑΥΡΙΟ ΤΟ ΠΡΩΙ?
    ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΟΜΩΣ. ΟΧΙ.
    ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ? ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΝΤΑΝ ΣΤΙΣ ΜΠΡΟΣΤΙΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΠΑΛΙΟΥΣ ΚΑΙ ΚΑΛΟΥΣ ΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ?
    ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΟΣ ΘΑ ΣΥΖΗΤΟΥΣΑΜΕ ΤΩΡΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ.
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ.......... ΑΡΝΟΥΜΑΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΟ ΠΡΟΒΑΤΟ ΠΡΟΣ ΣΦΑΓΗ.
    ΕΙΜΑΙ ΜΕ ΤΟ 37%

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ ΑΓΡΟΤΗΣ 12/05/2011 23:56:27

      Χαχαχαχα, με την αποχή νομίζεις δλδ ότι κάνεις κάτι? Ένα υπόκωφο βέλασμα αντί επιθανάτιου ρόγχου απλά βγάζεις και αντί να πας μόνος σου στη σφαγή (βλέπε ΠΑΣΟΚ), αφήνεις να σε τραβήξουν από το λαιμό μέχρι το χατζάρι.

  15. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 12/05/2011 22:00:38

    1) Μαζί με την οικονομική επανεκίνηση (σημαντικό) περιμένουμε και κοινωνική επανασυγκόληση του κοινωνικού ιστού.
    2) Κοινωνική πολιτική για την προστασία των αδυνάτων, σύγχρονα νοσοκομεία ναι αλλά νοσοκομεία στα οποία να έχουν πρόσβαση ΟΛΟΙ, όχι μόνο οι έχοντες (επίσης πολύ σημαντικό).
    3) Πρώτη φορά άκουσα μια κριτική για τους "φίλους" ευρωπαίους (θετικό).
    Είναι λεπτές οι ισορροπίες που πρέπει να κρατηθούν για να ανακτήσει ο κόσμος την εμπιστοσύνη του σε σένα Α. Σαμαρά. Δύσκολο, αλλά αξίζει να το προσπαθήσεις γιατί κάποιοι πιστεύουμε ακόμα στο ακατόρθωτο. Μπροστά για την Ελλάδα!

  16. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 12/05/2011 22:06:36

    "Στο Αιγαίο και τα κύματα μιλάν' Ελληνικά"

    Ο. Ελύτης.

  17. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 12/05/2011 22:15:38

    «Είμαστε Έλληνες. Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!»
    Η φράση αυτή θα μείνει στην πολιτική ιστορία του τόπου όπως έμεινε και ο τραγέλαφος του ΓΑΠ με το "λεφτά υπάρχουν".
    Και το σημαντικότερο είναι πως εκεί που όλοι είχαν βγάλει τα κομπιουτεράκια και υπολόγιζαν αν το πρόγραμμα βγαίνει,τότε ήρθε ο ΗΓΕΤΗΣ με τη φράση του και τους απάλλαξε από τον κόπο να κάνουν υπολογισμούς.
    Γιατί τους υπενθύμισε τι εστι Έλληνας και Ελληνισμός,κάτι που τα πράσινα ερπετά προσπαθούν εδώ και χρόνια να μας κάνουν να ξεχάσουμε.
    Στην ουσία τους είπε ότι θα τα καταφέρουμε γιατί πιστεύουμε και αγαπάμε την Ελλάδα και ότι τα νούμερα και οι δείκτες έχουν δευτερεύουσα σημασία.
    Σήμερα επανακινήθηκε η εθνική συνείδηση των Ελλήνων.
    Εύγε κύριε Σαμαρά.

  18. Κάποιος avatar
    Κάποιος 12/05/2011 22:22:06

    Αγαπητέ Ierofantis,

    Βλέπουμε την Ελλάδα να γλιστράει στον γκρεμό, τους επιτρόπους της τρόικας να καθορίζουν την οικονομική και κοινωνική πολιτική της χώρας μας κρατώντας στα χέρια τους ένα παράνομο συμβόλαιο εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας, την ΕΕ να μας έχει στην μπούκα και δακτυλοδεικτούμενους, το εξωτερικό χρέος να γιγαντώνεται και να μας τραβάει στον πάτο,τους ξένους χρηματοπιστωτικούς οίκους να τζογάρουν στον χαμό μας,την ελληνική κοινωνία απογοητευμένη,μπερδεμένη και διχασμένη να αιματοκυλιέται στους δρόμους
    και ακούμε σήμερα για μείωση του ΦΠΑ και της φορολογίας των επιχειρήσεων,
    για νομιμοποίηση των αυθαιρέτων και μερική κατάργηση του Πόθεν Εσχες, για αποδοτικό ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας, και επιτυχημένες συνταγές ιδιωτικοποιήσεων.
    Οσοι πιστεύουν ότι τα κομπιουτεράκια,τα τεφτέρια και τα παζάρια με την τρόικα και τους δανειστές θα μας σώσουν, δικαίως πανηγυρίζουν.
    Οι υπόλοιποι νομίζω ότι δικαίως αναρωτιόμαστε και προβληματιζόμαστε...

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Κάποιος 12/05/2011 22:32:47

      Φίλε Κάποιε.

      Την τελευταία φράση του Σαμαρά, δεν την εκφέρει εύκολα πολιτικός και μάλιστα, κόμματος εξουσίας.

      Δεν είναι απλή φράση, πέντε λέξεις, τάχαμου πεταμένες τυχαία σε μια πρόταση...

      Είναι φράση - κώδικας.

      Χρειάζεται αποκωδικοποιητή για να την καταλάβουμε.

      Δεν σε καλώ να την αποδεχτείς.

      Βασάνισέ το στο μυαλό σου. Δούλεψέ το. Προβληματίσου. Σκέψου.

      Αλλά θυμίσου.

      Κάπου μέσα σου έχεις και εσύ ... αποκωδικοποιητή.

      • Loretta avatar
        Loretta @ ierofantis 12/05/2011 23:19:27

        Στην ουσια μας ειπε κατα την γνωμη μου οτι ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ο ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Η ΧΩΡΑ(το καθε ενα ξεχωριστα )βαλλεται.Ετσι νομιζω οτι αποκωδικοποιητε αυτη η φραση...γιαυτο και στελνει το μυνημα προς καθε πραγματικο πατριωτη οτι " Είμαστε Έλληνες. Είμαστε ο σπόρος που δεν πεθαίνει!!!

  19. Νίκος avatar
    Νίκος 12/05/2011 22:31:11

    o Σαμαράς έχει ξεχάσει το Νεοδημοκράτη!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Νίκος 12/05/2011 22:39:57

      Έχεις δίκιο.

      Ο Σαμαράς ξέχασε τον Νεοδημοκράτη και θυμήθηκε τους Έλληνες.

      Ο ΓΑΠ ξέχασε τους Έλληνες και θυμήθηκε τους ΠασόκοΛάθρο.

      • ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
        ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ @ ierofantis 12/05/2011 23:22:46

        Η ατάκα της χρονιάς!!! Τα είπες όλα.

      • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
        Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ ierofantis 13/05/2011 00:51:11

        Μπράβο Ιεροφάντη!

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Νίκος 12/05/2011 22:45:56

      Σήμερα ο ΝΔημοκράτης μετά από 2 χρόνια ,ένιωσε ξανά υπερήφανος για τον αρχηγό του και για το κόμμα του.
      Επιτέλους ανάσα ελπίδας........

  20. Aris. A avatar
    Aris. A 12/05/2011 22:35:22

    H αγορά και η οικονομία είναι περισσότερο ψυχολογία και όχι νούμερα.

    Το Πασόκ μαζί με τα μέσα ενημέρωσης τρομοκράτησαν τον κόσμο πιστεύοντας ότι έτσι θα περάσουν χωρίς αντιδράσεις τα μέτρα.

    Αυτό ήταν το μεγαλύτερο λάθος τους που οδηγεί σε αποτυχία την κυβερνητική πολιτική και τα μέσα ενημέρωσης σε πτώχευση εξ αιτίας της πτώσης των διαφημιστικών εσόδων.

    Η μαύρη προπαγάνδα τους γύρισε ανάποδα και τους εκδικήθηκε.

    Οσοι μπορούσαν υπό τον φόβο της οικονομικής κατάρρευσης έβγαλαν τα χρηματά τους έξω πάγωσαν επενδυτικά σχέδια που θα εφάρμοζαν μικρομεσαίες επιχειρήσεις και όλοι μας μειώσαμε στα απαραίτητα την κατανάλωση.

    Αν αλλάξει η ψυχολογία έστω και για λίγο πάψουν οι συζητήσεις περί πτώχευσης ενισχυθεί ο εξαγωγικός προσανατολισμός των επιχειρήσεων συνεχιστεί η στήριξη των ελληνικών προιόντων από τους Ελληνες σουλουπωθεί το δημόσιο σταματήσει το κλέψιμο σιγά σιγά η οικονομία θα πάρει μπρος.

    Η χώρα χρειάζεται εθνικό στόχο και προσανατολισμό.

    Χρειάζεται να ξανακυνηγήσουμε ο καθένας τον "μύθο" που είχε χτίσει για την ζωή του που είναι αποτέλεσμα αισιοδοξίας.

    Στόχο και προσανατολισμό δεν μπορεί να δώσει ο περιοδεύων σεμιναριατζής Πρωθυπουργός που έχουμε.

    Το πόσο άσχετος είναι ο Παπανδρέου με την ψυχολογία καθημερινότητα και συνήθεια του Ελληνα φάνηκε στον νόμο για την καταπολέμηση του καπνίσματος, που πίστευε ότι θα εφαρμοσθεί.

    Δεν συζητάω αν είναι σωστός ή λάθος ο νόμος σχολιάζω ότι ο πρωθυπουργός της χώρας αδυνατεί να ερμηνεύσει και να κατευθύνει την ψυχολογία των ανθρώπων που καλείται να κυβερνήσει.

    Για αυτό ierofanti είσαι αύστοχος.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Aris. A 12/05/2011 22:38:17

      Άρη μου, ελπίζω το "αύστοχος" στο τέλος, να είναι "εύστοχος" και όχι "άστοχος";

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ ierofantis 13/05/2011 00:22:09

        εννοείται εύστοχος απλά ξυπνάω πολύ πρωί και νυστάζω πάντα τέτοια ώρα και μου φεύγουν πράγματα.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ Aris. A 13/05/2011 00:32:27

          Συμβαίνουν αυτά. Και είναι ήδη αργά.

          Σε ευχαριστώ για το σχόλιο και την παρέμβασή σου στο post.

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 12/05/2011 22:47:55

    Tα νουμερα ομως και τα κομπιουτερακια εχουν σημασια.Δεν καθησα να κανω υπολογισμους,ξερω ομως οτι στην Ελλαδα επικρατει πολλες φορες σε διαφορα σχεδια υπεραισιοδοξια.
    Και βεβαια υπαρχει το ερωτημα τι θα γινει αν λεχθει απο τους ξενους οτι δεν δεχονται το προγραμμα αυτο και τερμα η χρηματοδοτηση.
    Φυσικα δεν τα ξερουμε ολα τα παρασκηνια.

  22. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 22:48:44

    Συγγνωμη Ιεροφαντη.. που θα βαλω ΓΑΠ στο αψογο ποστ σου αλλα θελω να δουμε τη διαφορα στην ΠΡΑΞΗ !!

    “Στο Όσλο βρίσκεται από σήμερα ο πρωθυπουργός, Γιώργος Α. Παπανδρέου, ο οποίος θα συμμετάσχει σε Διάσκεψη για την Προοδευτική Διακυβέρνηση, με θέμα: «Η ατζέντα μετά την κρίση για την κεντροαριστερά», η οποία οργανώνεται από το Δίκτυο Προοδευτικής Διακυβέρνησης σε συνεργασία με την Νορβηγική Συνομοσπονδία Εργατικών Συνδικάτων και με τη συμμετοχή του πρωθυπουργού της Νορβηγίας, Jens Stoltenberg.
    Την Παρασκευή, 13 Μαΐου, ο κ. Παπανδρέου θα παρέμβει σε συζήτηση με θέμα: «Μελλοντικές θέσεις εργασίας και ανάπτυξη: πώς μπορούν οι κεντροαριστερές κυβερνήσεις να κάνουν τη διαφορά».

    χαχαχαχααχααααααααααααααααχαχχαχαχαχαχαχααααααααααααααααχχαχαχαααααχαχαχαααα

    ΠΠ

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 23:15:41

      Παρασκευή και 13? Ψωνίσανε από σβέρκο!

      Καλά, πότε περάσαμε από την Παγκόσμια Διακυβέρνηση στην Προοδευτική εκδοχή της, και δεν το πήρα είδηση?

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ δρόμος 12/05/2011 23:20:54

        Ειναι δουλεια του Greece Pleading & Αγιου Πειραιως να αναλυσουν την ψυχοσυνθεση του ΓΑΠ !... εγω τα εχω πει... μη επιστημονικα...
        χαχαααα

        ΠΠ

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 13/05/2011 11:40:01

          ΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

          • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
            ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 13/05/2011 11:48:15

            ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΚΩΛΩΝΕ ΣΤΙΣ ΤΑΜΠΕΛΛΕΣ Ο ΤΖΕΦΡΥ.
            ΕΔΩ ΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΟ
            ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΣΕ "ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΛΗΘΕΙΑΣ".

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 12/05/2011 22:51:00

    ψυχραιμιιιααααααααααααααα
    Η Ελπιδα και η Αισιοδοξια δεν λογιστικοποιουνται καλε μου φιλε !

    ΠΠ

  24. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/05/2011 22:54:55

    TO 3% ΤΟΥ ΣΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΣΤΟ ΚΑΙ ΕΝΕΧΕΙ ΚΟΛΠΟ. ΠΡΙΝ ΕΝΑ ΜΗΝΑ
    ΗΤΑΝ 6,5%. ΤΟ ΚΟΛΠΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΩΓΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ.
    ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΝΟ.2 ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ
    ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΑΜΑΡΑ ,ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΥΣ
    ΑΝΑΠΟΦΑΣΙΣΤΟΥΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ?

  25. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/05/2011 22:58:50

    ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΕΡΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΛΥΖΕΙ ΔΙΧΑΣΜΟΣ
    ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΑΝΟΙΞΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕ
    ΤΟ ΘΥΜΙΚΟ ΤΟΥ.

  26. Κάποιος avatar
    Κάποιος 12/05/2011 23:00:21

    Εχουν σημασία όταν καθορίζεις ο ίδιος την οικονομία και την πολιτική σου.

    Πρόσεξες την άμεση δήλωση των επιτρόπων περί κάρων και αλόγων αμέσως μετά τις δηλώσεις Σαμαρά και την προτροπή τους για συναίνεση μεταξύ των 2 κομμάτων εξουσίας ;

    Σαν να είπαν μην υπολογίζετε χωρίς τον ξενοδόχο.
    Και δεν το είπαν στον βρόντο.
    Κρατούν υπογεγραμμένα συμβόλαια στα χέρια τους με εθνικές υποθήκες και μάλιστα υπαγόμενα στο αγγλικό δίκαιο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Κάποιος 12/05/2011 23:12:17

      μη επικυρωμένα από την ελληνική Βουλή, με ένσταση αντισυνταγματικότητας υπό εκδίκαση ... σωστά?

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ δρόμος 12/05/2011 23:16:47

        Ολόσωστα, αλλά σημασία δεν έχει να το λέμε μεταξύ μας.

  27. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/05/2011 23:03:49

    Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΟΥ ΓΡΑΜΜΗ ΦΙΛΕ ΚΑΠΟΙΕ ,ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΗΣ,
    ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑΚΙ ΜΠΡΟΣΤΑ.

  28. Orestios avatar
    Orestios 12/05/2011 23:05:09

    +1000

  29. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 12/05/2011 23:05:16

    ΟΛΟΙΔΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΕΠΟΧΗΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΑΝΑΝ.

  30. Orestios avatar
    Orestios 12/05/2011 23:06:08

    Ιεροφάντη,
    ο Σαμαράς είναι ΗΓΕΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
    και όχι υπηρέτης ανθελλήνων όπως είναι ο Παπανδρέου

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Orestios 13/05/2011 01:20:59

      Και αυτό είναι που πονάει Ορέστιε.

      Λέξεις όπως Πατρίδα, Έλληνας, Ελλάς, προκαλούν αναφυλαξία σε ορισμένους.

      Θα το συνηθίσουν...

  31. δρόμος avatar
    δρόμος 12/05/2011 23:06:48

    όχι, ο Ιεροφάντης έχει δίκιο: σήμερα πολλοί Έλληνες νιώσανε, επιτέλους μετά από καιρό, ξανά περήφανοι για τον τόπο τους

  32. zame avatar
    zame 12/05/2011 23:08:51

    Δεν είναι μόνο η Αναμενόμενη Νίκη η ΠΡΟΣΔΟΚΙΑ είναι τα άμεσα θετικά αποτελέσματα της αποτελμάτωσης.

  33. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 12/05/2011 23:09:28

    Ναι, η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει!!!Ελπίδα-πορεία προς το μέλλον!!!
    Αντώνη Σαμαρά ΠΡΟΧΩΡΑ!!!

  34. kinesis avatar
    kinesis 12/05/2011 23:10:35

    Ας είναι τα λόγια να γίνουν πράξεις.

  35. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 12/05/2011 23:37:36

    Ως συνήθως, μείγμα σύν (μερικών μάλιστα, +++) αλλά και μείον, πράγμα πού σχολιάσθηκε ήδη από αρκετούς. Μη ξαναλέμε τα ίδια.
    Ως συνήθως, ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες.
    Το πιό μείον είναι οι έντονες πινελιές πελατειακής πολιτικής: Πελατεία η παραδοσιακή νεοελληνική μονοπωλίζουσα εμποροκρατία (έ δεν ρίχνουν κι αυτοί οι αθεόφοβοι λίγο τα ποσοστά κέρδους), ο παροιμιώδης αυθαίρετος "οικιστής", ο "μιγάς επενδυτής" (ολίγον "λευκός" - ολίγον "μαύρος", να τον ξεπλύνουμε λοιπόν) κλπ κλπ. Μη ξαναλέμε τα ίδια.
    ¨Οσο για τα υπολογιστικά, "τι βγάζει", κέρδος ή ζημία, δυστυχώς ο πιό αρμόδιος είναι ο Νούριελ Ρουμπίνι και οι μαθηματικοί του αλγόριθμοι. Άς φροντίσουν να τον ενεργοποιήσουν - άν και είναι μεγάλο ρίσκο ο Dr Doom.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ο Θείος 13/05/2011 00:09:02

      Έχεις μαγαζί? Γιατί έχω βαρεθεί να ακούω μονίμως έωλες φράσεις για "υπερκέρδη των επιχειρηματιών", "αστρονομικά περιθώρια κέρδους" κλπ κλπ. ΤΕΒΕ έχεις πληρώσει? ΙΚΑ έχεις πληρώσει? Τόκο στο κεφάλι 12% στην πιστωτική έχεις φάει για να πας να βγάλεις ρευστό να πληρώσεις τον υπάλληλο γιατί δεν τζίραρε το μαγαζί εκείνη τη βδομάδα? Έχει περάσει η οικογένειά σου με 10 ευρώ το Σ/Κ για τον ίδιο λόγο? Έχεις επενδύσει σε εγκαταστάσεις/ανακαίνιση/εξοπλισμό κλπ βάζοντας υποθήκη μέχρι και το σπίτι σου? Έχεις νιώσει πως είναι να ακούς τον υπάλληλο να σου λέει πήγα εδώ και πήγα εκεί, όχι κανά Μονακό, έστω μια βόλτα στην παραλία και εσύ να ξέρεις ότι εκείνες τις ώρες είτε θα κοιτάς τα λογιστικά είτε θα κάνεις μικροδουλειές στο μαγαζί? Για να μην πω για τα ωράρια, και μιάμιση φορά παραπάνω ώρες από το οποιοδήποτε προσωπικό. Μακάρι στην παρέα και στον περίγυρο να έχετε μπεσαλήδες που φυσάνε το παρά μικρομεσαίους επιχειρηματίες, που πάνε στις 11 να δουνε αν δουλεύουνε οι υπάλληλοι και φεύγουν με το κλείσιμο του ταμείου, αλλά οι περισσότεροι έχουμε φτύσει αίμα και ιδρώτα και πολλοί φάγαμε τελικά μια μούτζα, αλλά και οι περισσότεροι που βάλανε κάτι στην μπάντα, μαύρισε η ψυχή τους και πολλές φορές ούτε τα παιδιά τους δεν πρόλαβαν να χαρούν. Πάντα φιλικά και χωρίς παρεξήγηση ελπίζω.

      • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ TopGunZ 13/05/2011 13:53:44

        EXEIS ΔΙΚΙΟ ΑΔΕΛΦΕ. ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΧΟΡΟ..........

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Ο Θείος 13/05/2011 10:11:31

      Θείε, αυτή η "πελατεία" αποτελεί τη βάση της ελληνικής οικονομίας. Δεν νομίζεις ότι πρέπει να ξαναστηθεί στα πόδια της πρώτα και κύρια (πριν ξεπουληθούν όλα στα υπερεθνικά μονοπώλια)? Τη συζήτηση για τις λεπτομέρειες έχουμε χρόνο να την κάνουμε (σου έχω ήδη γράψει μερικά από χθες, σχετικά με τα οικιστικά) αφού πρώτα παρακάμψουμε τους κινδύνους.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 13/05/2011 11:39:58

      Μα αυτό είναι το πρόβλημα: Η δομή της Ελληνικής οικονομίας.
      Αυτό μας έφερε εδώ που είμαστε.
      Άν πάμε πάλι ξανά μανα από την αρχή και πάλι τα ίδια, προφανώς δεν κάνουμε τίποτε.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Ο Θείος 14/05/2011 10:37:49

        Διαφωνώ οριζοντίως και καθέτως. Αυτό που μας έφερε εδώ που είμαστε είναι η επίθεση της Παγκοσμιοποίησης. Βεβαίως και έχει πολλά στραβά η δομή και οι κανόνες (ή η απουσία τους) της ελληνικής οικονομίας, αλλά εδώ μιλάμε για τη βάση, την ύπαρξή της: δεν πιστεύω ότι προτιμάς να σβήσουν όλες οι ελληνικές επιχειρήσεις και να γίνουμε υπάλληλοι των διεθνών μονοπωλίων.

  36. aenaon avatar
    aenaon 12/05/2011 23:40:47

    οσες φορες και να επαναλαβει ο οποιοσδηποτε οτι ειναι ελληνας και στηριζει την ελλαδα αν δεν καταργησει τη δανειακη συμβαση με την οποια αιρεται οριστικα και αμετακλητα η ασυλια της ελλαδας λογω εθνικης κυριαρχιας ή ειναι αφελης ή ασχετος. οπως και να εχει δυστυχως ειναι επικινδυνος και δεν μπορει να δωσει την παραμικρη λυση στο σημερινο προβλημα.
    ΥΓ πού στο καλο ειναι κρυμμενος ο Κιρσνερ της Ελλαδας?

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ aenaon 12/05/2011 23:47:15

      Αυτός που ψάχνεις, συνήθως εκεί που συχνάζουν εφοπλιστές και ραντιέρηδες βρίσκεται, αλλά ασχολείται και με άλλες επενδύσεις: Μου-μου-έ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ aenaon 12/05/2011 23:49:40

      Χα χα, η μόνη "εθνική κυριαρχία" που ενδιαφέρει τον εκλεκτό σου είναι των Παρθένων Νήσων και των Κέïμαν!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ aenaon 12/05/2011 23:57:54

      Εν αντιθέσει με τον Στοχαστή - Κωπηλάτη που πιέζει και πιέζεται για Μνημόνιο Β και άλλα 60 δις νέο δάνειο, μία προσεκτικότερη ματιά στην ομιλία στο Ζάππειο, θα σε οδηγούσε στην εξής σκέψη...

      Δεν συναινεί στο Μνημόνιο Β.

      Επιδιώκει όμως να διαπραγματευτεί το Μνημόνιο Α.

      Παρουσιάζει ένα πρόγραμμα, με προοπτική στην τριετία, να έχει έλλειμμα προϋπολογισμού 1%.

      Ως γνωστόν, το Μνημόνιο Α επιβλήθηκε ως μέσο περιορισμού των ελλειμμάτων.

      Αφού το έλλειμμα θα βαίνει μειούμενο, βάσει της πρότασης στο Ζάππειο, οι αγορές θα είναι πιο εύκολο να πεισθούν ότι η οικονομία ομαλοποιείται και άρα η χώρα απομακρύνεται από το φάσμα της μη εξυπηρέτησης του χρέους.

      Και θα τη χρηματοδοτήσουν πιο εύκολα.

      Αφού θα χρηματοδοτηθεί πιο εύκολα, τα επιτόκια δανεισμού θα αποκλιμακωθούν.

      Αποκλιμακούμενων των επιτοκίων, η χώρα θα έχει μια ώρα αρχίτερα την δυνατότητα να αντλήσει ρευστότητα από πηγές εκτός Μνημονίου Α.

      Στο σκεπτικό βάλε και τα άλλα ευρωπαϊκά εργαλεία (Ευρωομόλογο, Ομόλογο Ευρωπαϊκών Έργων και Υποδομών, Επαναγορά Χρέους κλπ)

      Αποτέλεσμα.

      Απενεργοποίηση στην πράξη του Μνημονίου Α.

      Ή κατάργηση.... αν το επιθυμείς.

  37. ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ 12/05/2011 23:53:40

    Θέλω να πιστεύω ότι θα υπάρχει και συνέχεια με συγκεκριμένο σχέδιο.Τα Μ.Μ.Ε είναι βέβαιο πως θα το θάψουν. Θα το αφήσουν να ξεχαστεί(το Ζάππειο 2). Δεν ξέρω πως αλλά πρέπει να παραμείνει στην επικαιρότητα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ ΓΙΑΝΝΗΣ ΗΛΕΙΑ 13/05/2011 10:17:19

      δεν είναι πια τόσο απλό να το θάψουν, δεδομένης της γενικότερης κατάστασης εδώ και διεθνώς, αλλά και λόγω των δημοσκοπήσεων που καταγράφουν την πλήρη αντιστροφή των τάσεων - εξ ου και η μεταστροφή των ΜΜΕ.

  38. aenaon avatar
    aenaon 12/05/2011 23:56:40

    ο Κιρσνερ στην αργεντινη πεταξε εξω απτη χωρα του το ΔΝΤ, εδιωξε τους εναπομειναντες χουντικους στρατιωτικους, επανακρατικοποιησε τις περισσοτερες δημοσιες υπηρεσιες,επαναγορασε τους εθνικους αερομεταφορεις και πλεον η αργεντινη εχει αναπτυξη , μικροτερη επισημη ανεργια απο την ελλαδα, το ΑΕΠ της αυξανεται σχεδον γεωμετρικα και η χωρα επανεκτησε την αξιοπρεπεια της.
    δεν ξερω ακριβως σε ποιον αναφερεσαι θειε παντως εγω δε μιλαω με γριφους,θελω εναν ηγετη σαν τον Κιρσνερ .τοσο απλα

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ aenaon 13/05/2011 00:00:14

      Πέρασε όμως μια δεκαετία πείνας.

      Πείνας.

      Πραγματικής.

      Εδώ μιλάμε να το σώσουμε το πράγμα, προ αυτής της εξέλιξης.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ aenaon 13/05/2011 13:56:51

      ΑΛΛΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ. ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΟ ΝΟΜΙΣΜΑ. ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΥΠΟΤΙΜΗΣΕΙΣ
      ΚΑΙ ΜΕ ΦΤΩΧΙΑ ΠΟΥ ΟΥΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΟΥΜΕ.

  39. ANERGOS avatar
    ANERGOS 13/05/2011 00:00:45

    Εχουν πεσει ολες οι δημοσιες υπ. να γδαρουν τις λιγες επιχειρησεις ,που κρατανε ακομα και τους τα παιρνουν με νομιμους νταβατζηδες ,Α.Ε.Π.Ι.-ΑΠΟΛΛΩΝ,προστιμα για καπνισμα,ι.κ.α,Φ.αΠ.Α.περαιωση στη περαιωση, πυροσβεστικη,υγειονομικο με αποτελεσμα να ανακλεινουν αδειες και να καταστρεφουν τιμιες επιχειρησεις,οι πετυχιμενοι κλεφτες...γιατι πολυ απλα μικρυνε η πιτα... Τραβειχτε γρηγορα κουπι ,η αδειαστε τη βαρκα... το ΤΣΟΥΝΑΜΙ ερχεται.Τα γατακια με το αρνι στην πλατη, θελουν αγελαδες ,να παιρνουν καθημερινα ΓΑΛΑ και ΦΙΛΕΤΟ... Πρασινη αναπτυξη με ψαραδες να μαζευουν πλαστικα στη μεσογειο και το αλλο με το ΚΑΤΑΡ το ξερεις δεν γινετε μονο πρασινοι ,απο την ραδιενεργεια γιαΙΑΠΩΝΕΣ επενδυτες θα ερθουν σε 1 κρατος ΘΕΣΜΟΘΕΤΙΜΕΝΗΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ-ΚΛΕΠΤΟΚΡΑΤΙΑΣ.Κρατειστε πρωτα τις ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ επιχειρησεις ,που δεν ΕΠΙΔΟΤΕΙΣΑΤΕ τοσα χρονια, ΑΝΟΙΚΤΕΣ και ισως ερθει και η ελληνικη ΑΝΑΠΤΥΞΗ. Θελουν και τουρισμο τα ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΠΑΚΕΤΑ...

  40. aenaon avatar
    aenaon 13/05/2011 00:05:33

    η πεινα ξεκινησε το 1990 με την εισοδο του ΔΝΤ στην αργεντινη και κορυφωθηκε το 2001 με τη χρεωκοπια της (επειδη το ΔΝΤ δεν της παρειχε την τελευταια δοση λογω μη τηρησης των προβλεπομενων στοχων). το 2003 και μετα ,με την αναληψη της εξουσιας απο τον κιρσνερ, ξεκινησε η αναπτυξη(αφου εδιωξε μεσα σε 6 μηνες το ΔΝΤ και ξεπληρωσε το δανειο ).
    δε συνεχιζω αλλο αυτο το θεμα,αν και το παραδειγμα της αργεντινης το θεωρω εξαιρετικα χρησιμο για την προσεγγιση και της δικης μας καταστασης,για να μην ξεφυγει η συζητηση απο το θεμα του παροντος νηματος.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ aenaon 13/05/2011 00:14:04

      Άλλο νόμισμα, άλλη διεθνής θέση, άλλες συμμαχίες... άλλη περίπτωση.

      Πάντως για να λέμε και του στραβού το δίκιο, δε διαφωνώ ότι η περίπτωση της Αργεντινής είναι πολύ ενδιαφέρουσα. Θα ήταν καλό κάποια στιγμή να το κουβεντιάσουμε και να δούμε σε τι συμπεράσματα θα καταλήξουμε.

      Σε ευχαριστώ που μένεις στο θέμα.

  41. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2011 00:06:41

    aenaon,
    Από κοινωνικές ανισότητες πώς πάνε άραγε στην Αργεντινή σήμερα; Να φροντίσουμε να μάθουμε;
    Μήπως οι διάφοροι "κίρσνερ" και η κάστα που επωφελήθηκε από τις "κρατικοποιήσεις" τους και τους "εθνικούς αερομεταφορείς" τους, ζούν μέσα σε περιτοιχισμένες βίλλες, σε άβατα κομμάτια των πόλεων;
    Ελπίζω να μην προτείνεις επανακρατικοποίηση της Ολυμπιακής - και να πληρώνουμε πάλι τους "πενιχρούς" μισθούς τους, όπως πληρώναμε επί τόσες δεκαετίες μετά από εκείνο το τραγικό συμβάν ("όταν πούλησε ο Τέλης και αγόρασε ο Κώστας").
    Είμασταν τελικά μεγάλα κορόιδα - δυστυχώς και οι αγαπητοί μου Αργεντίνοι.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 13/05/2011 00:48:32

      Θείε, περιμένω μια απάντηση, στον Φινλανδό

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Προφήτης 13/05/2011 11:34:45

        "Που να στα λέω τώρα", πούλεγε και ο αείμνηστος σερ Μπιθί, φίλε Προφήτη.
        "Εθνικισμός" της τσέπης, σε παροξυμένη μορφή. Δεν πάει καλά τελευταία και η Nokia - και γεμίζει κάποιους με άγχος.
        Δεν πειράζει όμως, έχω γνωρίσει άλλους Φινλανδούς - χρυσά παιδιά.
        Και κάτι άλλο: Είναι και κάτι όπως εδώ το Κακέξ, κάποιοι δεν "χώνεψαν" ποτέ την ΕΕ ή το Ευρώ.
        Τέτοια φαινόμενα υπάρχουν παντού - εδώ, εκεί, παραπέρα - μην ενοχοποιούμε συγκεκριμένα Φιναλαδούς ή άλλη χώρα.

  42. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 13/05/2011 00:10:00

    ierofantis, το τραγικό είναι ότι εκεί για τους πολλούς, δεν πέρασε ακόμα η πείνα.
    Πέρασε μόνον για την παροιμιώδη "μέση" τάξη - για την ανώτερη μέση τάξη, στην πραγματικότητα.
    Εύκολα παραμυθιάζεται κανείς: Με τα λόγια φτιάχνεις ανώγεια και κατώγια.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ο Θείος 13/05/2011 00:17:22

      Αντικατάσταση ολιγαρχιάς έγινε στην Αργεντινή.

      Ιδιωτικοποίηση των πάντων και απογύμνωση του κράτους από οποιοδήποτε έλεγχο των κοινωνικών υποδομών του.

      Επικίνδυνο πείραμα η Αργεντινή, Θείε.

      Δεν θα ήθελα να το επιχειρήσουμε και εμείς.

      Εκτιμώ ότι έχουμε εργαλεία στα χέρια μας για να τον διαβούμε τον ποταμό, χωρίς να φτάσουμε στο μη παρ' έκει.

  43. δημης avatar
    δημης 13/05/2011 00:13:54

    ΜΠΡΑΒΟ ΑΝΤΩΝΗ!!!!!!!
    ΑΣΕ ΠΙΣΩ
    -ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ ΟΠΟΩΣ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΗ ΣΟΥ....
    -ΤΙΣ ΑΓΚΥΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ...
    -ΤΟ....ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΙΝΤΙΑΚΕΣ ΒΟΥΒΟΥΖΕΛΕΣ ΤΟΥ....
    -ΤΑ ΒΑΡΙΔΙΑ ΜΕΣΑ -ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΕΣΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ...
    ΠΡΟΧΩΡΑ ΜΠΡΟΣΤΑ!!!!!!

  44. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/05/2011 00:16:24

    Χαίρομαι, γιατί πιθανόν σχόλιό μου έχει νοηματικά αναρτηθεί.
    Δεν θέλω να μπώ σε ιδιαίτερο άλλο σχολιασμό, γιατί καλύπτομαι πλήρως από τον φίλτατο Ιεροφάντη.
    Παρ' όλα αυτά θέλω να τονίσω κάτι. Ο Σαμαράς μού δημιουργεί εμπιστοσύνη. Οχι γιατί είναι τηλεοπτικός ή γιατί συνθηματολογικά ¨ακουμπάει¨ το υποσυνείδητό μου.
    Η σωματική γλώσσα και η εκφορά λόγου δείχνουν, συνήθως, το ήθος ενός ανθρώπου και νομίζω, ότι ο Σαμαράς έχει ήθος.
    Η διαίσθησή μου σπάνια με ξεγελάει. Θέλω να ελπίζω, ότι ο Σαμαράς είναι αυτό πού φαίνεται.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ιαπετός 13/05/2011 01:25:09

      Χαίρε Ιαπετέ.

      Ήθος και ηθική λοιπόν...

      Αξία και τιμή.

      Αξίζει η Ελευθερία;

      Ή μήπως...Aποτιμάται;

      Εσύ είμαι βέβαιος ότι ξέρεις το γρίφο...

  45. Aggelos avatar
    Aggelos 13/05/2011 00:29:57

    δειχνει οτι πιστευει αυτα που λεει..

    ακομα και λαθος να ειναι,,
    πιστευει σε κατι..
    δεν ειναι μαριονετα σαν τον Γαπ..

    ειναι ηγετης που πιστευει ..

  46. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 13/05/2011 00:37:04

    Ιεροφάντη,
    μερικοί σχολιαστές έχουν χάρισμα, λόγο μεστό και συγκροτημένο..
    εσύ είσαι ένας από αυτούς..

    Περισσότερο από όλα μου άρεσε το εξής:
    Ένας Ηγέτης δεν μιλάει όποτε του λένε ότι πρέπει να μιλήσει, ούτε λέει ότι του λένε να πεί..
    Υπό αυτήν την έννοια, σήμερα ο Σαμαράς έδειξε οτι είναι Ηγέτης, και το έκανε αβίαστα..

    Περιμένουμε τις επόμενες εξαγγελίες του για λαθρομετανάστες, επέκταση στα 12 μίλια, παραβιάσεις στο Αιγαίο, Σκόπια…

  47. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 13/05/2011 00:40:39

    Συμπάθησα τον Κολοκοτρώνη και όχι τον Μακρυγιάννη.
    Ο πρώτος πολεμούσε, γιατί οι πρόγονοί του είχαν πόλεμο με τον τούρκο.
    Τον πόλεμο τον καθοδηγούσε το ήθος του.
    Ο δεύτερος πολεμούσε και αποζητούσε γιά κάθε του πράξη ανταμοιβή.
    Τόν πόλεμο τον καθοδηγούσε η ηθική του.
    Ο Κολοκοτρώνης πέθανε πρό πολλού. Το ίδιο και ο Μακρυγιάννης.
    Τον πόλεμο τον κέρδισε ο Κολοκοτρώνης.
    Ο μακρυγιαννισμός έγινε τρόπος ζωής μας.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ιαπετός 13/05/2011 00:47:01

      Ωραίο.
      Ο Μακρυγιάννης ήταν "στο πνεύμα" της εποχής που ερχόταν:
      ατομικισμός

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Προφήτης 13/05/2011 01:00:43

        Τήν ουσιώδη διαφορά ήθους και ηθικής ήθελα να τονίσω.
        Ηθική είναι ένα σύνολο κανόνων, με τούς οποίους μπορεί να ζήσει κάποιος.
        Ηθος είναι τρόπος ζωής.

  48. Προφήτης avatar
    Προφήτης 13/05/2011 00:43:58

    ierofantis, συγχαρητήρια για τις ακροτελεύτιες, καταλυτικές συγκρίσεις.
    Την εκτίμησή μου συνολικά για τα κείμενα που καταθέτεις
    Προφήτης

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Προφήτης 13/05/2011 01:26:32

      Σε ευχαριστώ Προφήτη.

      Θέλω να γνωρίζεις ότι με τιμάς με την συμμετοχή σου, στους διαλόγους μας.

  49. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2011 00:55:31

    Φίλε Ιεροφάντη,
    Το 'πες τόσο ωραία και καθαρά.
    Κι η αντιπαράθεση, όχι απλά δηλώσεων αλλά της κοσμοαντίληψης τους, τσακίζει κόκκαλα !

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 13/05/2011 01:30:01

      Γεια σου Φαήλε,

      Σήμερα, στο τέλος της ομιλίας του, ένιωσα ότι ο άνθρωπος αυτός υπηρετεί Ιδέα.

      Το ίδιο μου εκπέμπουν τα γραπτά σου.

      Σε ευχαριστώ που με τίμησες με την παρουσία σου.

  50. zagor avatar
    zagor 13/05/2011 00:58:40

    Με την τελευταία του φράση ο Αντώνης μίλησε στην καρδιά και την ψυχή του κάθε ΕΛΛΗΝΑ !!!! Τα είπε όλα, μας έκανε περήφανους , μας συγκίνησε! Πάρε το παιχνίδι πάνω σου Αντώνη και μην περιμένεις από τα κουτσά άλογα της ΝΔ προκοπή!! Μόνο εσύ μπορείς!!!

  51. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 13/05/2011 01:32:29

    Παρατηρούσα σήμερα τις αντιδράσεις των πασόκων και διέκρινα δύο διαφορετικές τάσεις : από τη μια οι κωλοπετσωμένοι, ή για να το πω πιο ευγενικά οι βολεμένοι του δημοσίου ήταν κάπως νευρικοί και ανήσυχοι, από την άλλη τα πιο υγιειή στοιχεία, δηλαδή απλοί άνθρωποι του μόχθου ήταν πιο χαρούμενοι και φιλικοί. Ο Αντώνης Σαμαράς πιστεύω ότι θα κερδίσει πολύ από αυτόν τον κόσμο αν απαλλακτεί - τουλάχιστον στις θέσεις κλειδιά - από τα βαρίδια του παρελθόντος. Κατανοούμε ότι σε πρώτη φάση ήθελε να κρατήσει κάποιες ισορροπίες. Τώρα όμως πρέπει να φύγει μπροστά.
    Δεύτερη παρατήρηση : ο σημερινός λόγος του ήταν προετοιμασμένος για τα τεράστια πλέον προβλήματα της ελληνικής οικονομίας. Έτυχε να γίνει μέσα στην αρνητική συγκυρία της οργής του κόσμου για τα πρωτοφανή επεισόδια που είχαν θύματα συμπατριώτες μας και ειδικά τη σφαγή του άτυχου πατέρα.
    Ομολογουμένως η οργή που νιώθουμε όλοι ψάχνει να βρει μια διέξοδο, όχι εκτόνωσης με πρακτικές του στυλ οφθαλμόν αντί οφθαλμού, αλλά μια προοπτική ανατροπής της ισλαμοφασιστικής εισβολής εκ Τουρκίας. Αν ο Σαμαράς θέλει να δει τα ποσοστά του να ανεβαίνουν στο λεκανοπέδιο της Αφρικής να οργανώσει μια δημόσια συζήτηση για το θέμα αυτό που είναι άμεσα συνδεδεμένο με την οικονομική μας υποδούλωση και να δεσμευτεί για τα μέτρα που θα πάρει ως ο επόμενος κυβερνήτης. Όσον αφορά τα οικονομικά μέτρα κύριος στόχος του είναι η αναθέρμανση της οικονομίας και η ανάπτυξη.
    Τρίτη και τελευταία παρατήρηση όσον αφορά την ανάρτηση του Ιεροφάντη. Αυτή νομίζω καταδεικνύει με τον πιο εύγλωτο τρόπο το χάσμα που χωρίζει τον προσωρινό πρωθυπουργό που ανέδειξαν τα μμε των εργολάβων από τον οξυδερκή και ευπατρίδη πολιτικό που βάζει πάνω από όλα τη πατρίδα. Ο πρώτος την διασύρει, χρησιμοποιεί τον φόβο ως εργαλείο πειθούς και παρουσιάζει τον εαυτό του ως μοντέλο του παγκόσμιου πολίτη. Ο Σαμαράς βάζει στο κέντρο την πατρίδα και προσπαθεί να μεταδώσει την ελπίδα. Γιατί όπως είπε πριν λίγα χρόνια ο γέροντας Παίσιος στην Ελλάδα πρέπει να φτιάξουμε εργοστάσια καλών λογισμών.

  52. ierofantis avatar
    ierofantis 13/05/2011 01:36:10

    Ευχαριστώ όλους τους καλούς φίλους/ες, που με τίμησαν με την παρουσία τους και τα σχόλιά τους, μέχρι τώρα.

    Καλή συνέχεια σε όλους/ες σας, από τον ... ierofantis...!

  53. σερτης avatar
    σερτης 13/05/2011 01:48:13

    ΠΡΟΦΑΝΩΣ Η ΔΗΛΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ

    ΜΑΝΕ ΜΑΝΕ ΓΙΑ ΑΚΟΥ ΕΔΩ....
    ΤΗΝ ΑΛΑΤΤΙΝΗ ΤΗΝ ΞΕΤΙΝΑΞΕΣ.
    -ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΥΘΑΙΡΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ
    -ΤΟ ΟΤΙ ΔΕ ΣΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΛΕΓΧΘΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ


    ΤΟ ΟΤΙ ΟΜΩΣ ΕΠΕΣΕΣ ΠΑΝΤΟΥ ΕΞΩ ΣΕ Ο,ΤΙ ΠΡΟΕΒΛΕΨΕΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΟΥ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑΣ.....ΟΧΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΑΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΠΑΙΡΝΕ ΣΥΝΤΑΞΗ 700 ΕΥΡΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.....

  54. προδικος avatar
    προδικος 13/05/2011 02:19:18

    ΕΛΛΗΝΑΣ - ΗΓΕΤΗΣ.

  55. ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠ. 13/05/2011 02:20:27

    Συμπλήρωσε ενάμιση χρόνο στην ηγεσία της ΝΔ έχει κάνει αρκετά πράγματα αλλά στον τομέα της ποιότητας στελεχών η ΝΔ εξακολουθεί να πάσχει φοβερά. Με ποιά στελέχη θα κάνει τα όσα εξαγγέλει? Ποιά θα είναι τα 4-5.000 στελέχη που θα στελεχώσουν οργανισμούς, υπηρεσίες ,διευθύνσεις, εφορίες κλπ? Η εμπειρία των πεντέμιση ετών Καραμανλή μάς βάζει σε σκέψεις.

  56. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 13/05/2011 03:02:54

    Αυτό το περήφανο τρεχαντήρι που το λεν Ελλάδα, το κυβέρνησαν ανάξιοι και ιδιοτελείς καπεταναίοι, που πήραν τα γαλόνια τους νύχτα και χαριστικά.

    Θαρρώ πως από σήμερα ξέρουμε ότι, με το τιμόνι στα στιβαρά χέρια του Αντώνη δεν θα αφεθεί να τσακιστεί στους υφάλους, της υποκρισίας και του ενδοτισμού.
    Ναι, είμαστε ο σπόρος που δεν θα πεθάνει, γιατί κι εσύ Aντώνη είσαι ο σπόρος που δεν μεταλλάχθηκε!
    Σ’ ευχαριστούμε, για την Ελπίδα και την προοπτική που μας δίνεις, για να συνεχίσουμε με περηφάνια το ταξίδι μας, στην Ιστορία!

  57. Greece Pleading avatar
    Greece Pleading 13/05/2011 07:46:14

    Κοιταξτε μετα το Ζαππειο ΙΙ τι θα γινει.

    θα αυτοανακυρηχτουν σε σωτηρες ενα καρο "αδεσμευτες ομαδες" πολιτων με δημοσκοπησεις και ελευθερες ψηφοφοριες ενω με τη βοηθεια του απροσωπου διαδυκτιου και της εταιριας HP Gary και του software που παραγει (ψαχτε στο google) θα αποκτησουν "ικανη" παρουσια αριθμου "ατομων" (virtual reality) στην Ελληνικη μπλογκοσφαιρα ας ειναι καλα και το facebook με το twitter.

    Γιατι θα γινει αυτο.

    Απλα αφου κανεις απο το υπαρχων πολιτικο σκηνικο δεν μπορει πλεον να ξεγελασει τον Ελληνα ψηφοφορο και τα ποσοστα ολων των κομματων ειναι κατω απο το 60% σχεδον του συνολου των εκλογικου σωματος (συμφωνα με τις πιο αισιοδοξες εκτιμησεις) συμφωνα με ερευνες που τις γνωριζουμε ολοι πιστευω οτι θα υπαρξει μια διαφορετικου τυπου προσεγιση απο οσους χαλιναγωγουν το εκλογικο σωμα. Πρωτα "φτιαχνουμε" το κοινο και μετα φερνουμε το κομμα.

    Τωρα εκπληξη να μη μας προκαλει οτι η προωθηση της αποψης οτι το "Ζαππειο ΙΙ του Σαμαρα δεν επεισε το μεσο σχολιαστη στην ελληνικη μπλογκοσφαιρα" που ΠΡΟΦΑΝΕΣΤΑΤΑ θα εχουν σκοπο καποιοι να περασουν στο κοσμο.

    Λογικα θα εμφανιστουν πολλες "ανεξαρτητες ομαδες που δεν πειθωντε απο ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΜΑ" να χαραξουν την πορεια τους και να πιασουν αρκετα ψαρια στα δυκτια τους με τη βοηθεια των κοινωνικων τεχνολογιων του ιντερνετ που σου επιτρεπουν να εχεις ενα ολοκληρο στρατο απο ανυπαρκτους υποστηρικτες παρουσιαζωμενους σαν φυσικα προσωπα που ακομη θα μπορουν να γραψουν ποστ και να σχολιασουν η να ανεβασουν και δικα τους μπλογκς, μεσω του διαδυκτιου με τη βοηθεια ειδικων προγραμματων παρεχωμενα απο τις Μυστ. Υπηρ. ξενων κρατων (βλεπε HP Gary software)

    ΜΕΤΑ λογικα ολοι αυτοι ως δια μαγειας θα πειστουν απο ενα ΝΕΟ κομμα μεσου χωρου που τελικα θα δινει μια καποια μεσοβεζικη λυση στο ολο προβλημα.
    Αν στηθει ετσι το παιχνιδι παραγκωνισης της Ν.Δ και αιμορραγιας του εκλογικου της σωματος ισως εχουν ελπιδες να πετυχουν τους σκοπους τους για τη ΠΛΗΡΗ χειραγωγηση του πολιτικου σκηνικου απο μια χουφτα ανθρωπους που εκτελουν χρεη σε Μυστ. Υπηρεσιες ξενων κρατων.

  58. cao avatar
    cao 13/05/2011 08:44:34

    το προβλημα είναι με την "κοίτη" μας.
    μ αυτούς τους δικους μας που μας γυρισαν με τον ενα η αλλο τροπο την πλάτη, που εφυγαν στην ουσία από το κόμμα

    στα μεγαλα αστικα κεντρα θελει νεα πρόσωπα σαν τον Κικίλια και τη Τζότζολα

    στην περιφερεια πρεπει να στηριχτούν οι αγροτικές περιοχες για να διευρυνουμε τη διαφορα

    και το κυριωτερο να ξεφυγουμε απο τα γνωστα επαγγελματα δικηγόροι, μηχανικοι, γιατροι.

    βαλτε ενα βιοτεχνη, ενα μαθηματικο, ενα γεωπονο, ενα θεολόγο, έναν χημικό ρε αδερφε και οπωσδηποτε με κοινωνικη αναφορα κι αναγνωριση κι οχι μονο απο το κομματικο πολιτμπιρο

  59. N. KOFAS avatar
    N. KOFAS 13/05/2011 09:16:52

    Ενα σοφό γνωμικό λέει: Οταν σε ένα γραφείο όλοι συμφωνούν το γραφείο (η επιχείρηση) θα κλείσει. Φοβάμε ότι όλα τα παραπάνω σχόλια συμφωνούν.

  60. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 13/05/2011 10:10:34

    Βρε Ιεροφάντη, με το συμπάθιο δηλαδή, ότι την άφησε πίσω του τη ΝΔ που το είδες; Αυτοί όλοι απέναντί του, που τον χιεροκροτούσαν με πλεονάζουσα σοβαροφάνεια μόλις έβαζε τελεία, τι ήταν, μέλη του ΣΥΡΙΖΑ; Στο πόντιουμ όλοι μόνοι τους είναι, αυτό έλειπε να τους ανεβάσει όλους εκεί! Μήπως απ' τον ενθουσιασμό σου, καλοπροαίρετα, υπερβάλλεις; Συμφωνώ με τον Σαμαρά: ο σπόρος ο ελληνικός δεν πεθαίνει, κάποιοι όμως προσπαθούν να τον σκοτώσουν!

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Γεώργιος Καραϊσκάκης 13/05/2011 18:48:57

      Την πλεονάζουσα σοβαροφάνεια να φοβάσαι...

      Καλύτερα να τον χειροκροτούσαν με σοβαρότητα...

  61. Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
    Γεώργιος Καραϊσκάκης 13/05/2011 10:15:52

    Μην αδικείτε το Μάνο! Έμαθε να φτιάχνει μπισκότα!

  62. ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
    ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ 13/05/2011 10:58:51

    ΙΕΡΟΦΑΝΤΗ,
    ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΣ ΕΣΥ !
    ΤΑ ΙΔΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΝΙΩΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ.
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΥΧΕΡΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ !!!

  63. Ναυσικά... avatar
    Ναυσικά... 13/05/2011 13:02:59

    Θείε, καλημέρα
    πές σε παρακαλώ γιατί στην Αργεντινή πεινάνε μέχρι σήμερα σε απλά Ελληνικά. Γιατί έκαναν το λάθος να πουλήσουν την δημόσια περιουσία τους!

  64. Γιάννης Παπαζαχαρίας avatar
    Γιάννης Παπαζαχαρίας 13/05/2011 16:41:49

    Με κάτι τέτοια κείμενα πραγματικά συγκινούμαι και προβληματίζομαι συνάμα!
    Ευγε Ιεροφάντη!
    Ο προβληματισμός μου έρχεται, όταν σκέφτομαι πως αυτής της παράταξης υπήρχε πιθανότητα να ηγείται η Ντόρα!
    Το σωστό επομένως έγινε την 29η Νοεμβρίου, όλα τα άλλα εμείς που στηρίξαμε Σαμαρά, τα περιμέναμε!

  65. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 13/05/2011 16:51:47

    ΚΑΚΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΛΛΑ....ΜΕ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑ.. ΦΤΑΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 1821 ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΤΑΣΙΜΟΙ . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΑΣΙΜΟΤΥΗΤΑ. ΤΙ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ; ΓΙΑ ΟΠΙΣΘΟΧΩΡΗΣΗ ΑΤΑΚΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ...
    ΔΥΣΤΥΧΩΣ
    Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ!!! ΕΕΕΕΕΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΣΤΑ ΖΑΠΠΕΙΑ(!!!) ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝ. ΑΚΟΜΑ ΣΤΟ Νο 2 ΕΙΜΑΣΤΕ ,, ΜΕΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 3,, ΤΟ 4,, ΤΟ 5,, ΜΕΤΑ ΟΛΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ….. ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΠΕΤΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΠΕΤΡΑ ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΑΥΤΟΝ…. ΕΧΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΧΡΟΝΟ ,,, ΕΧΟΥΜΕ…

  66. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 15/05/2011 13:01:33

    Συγχαρητήρια Ierofanti. Μίλησες στις καρδιές μας!

  67. Αννίτα avatar
    Αννίτα 16/05/2011 13:16:42

    Iεροφάντη, τι συγκρίσεις να κάνουμε; Είναι ο πιο σωτός πολιτικός που έβγαλε η Ελλάδα. Δίκαια αναρωτιέσαι για τα σχόλια που θα κάνουν οι δύσπιστοι, γιατί δεν άκουσαν εκείνο η το άλλο. Ομως ο κ. Σαμαράς είναι γνώστης όλων αυτών από μας ζητά να του δώσουμε μια ευκαιρία. Δώσαμε ευκαιρίες σε λαμόγια να μας κυβερνήσουν επί δεκαετίες και εδώ έχουμε έναν πολιτικό αξιόλογο και τον αμφισβητούμε. Είμαστε η οχι άξιοι της τύχης μας; Πολλοί δε βρίσκουν πάτημα την συμφοίτηση του με τον ΓΑΠ. Ολοι περάσαμε από σχολική εκπαίδευση και οι συμμαθητές μας δεν ηταν όλοι Ν.Δημοκράτες ήταν και πράσινοι και κόκκινοι και ουδέτεροι στις πεποιθήσεις τους. Παρ ολα αυτά κάναμε παρέα μαζί τους,αυτό σημαίνει κάτι; Κριθήκαμε εξ αιτίας αυτού για την πορεία μας στη ζωή;Ας αναρωτηθούν οι δύσπιστοι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.