#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/11/2011 12:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μετά τον Μητσοτακισμό τέλειωσε και ο Παπανδρεϊσμός



Έχουμε και λέμε: Είναι παγκοίνως γνωστό ότι η χειρότερη κυβέρνηση, που ταλαιπώρησε τόσο αυτήν τη χώρα τα τελευταία πενήντα χρόνια, είναι αυτή των δυο τελευταίων ετών! Ένας άπατρις,  για να μην πω χειρότερα, πρωθυπουργός  κατέστρεψε τα όνειρα και τις ελπίδες μας, μας έκανε να περπατούμε με το κεφάλι σκυφτό και να μην ξέρουμε τι μας ξημερώνει. Δεν χρειάζεται τα  αριθμήσουμε ξανά τα εσκεμμένα λάθη, τα έχουμε πει χιλιάδες φορές.

Απ’ την άλλη μεριά βρίσκεται ένας αρχηγός που τον πιστέψαμε και τον ακολουθήσαμε γιατί έδειξε ότι είναι πατριώτης! Πορευτήκαμε μαζί του χειροκροτούσαμε τις θέσεις του, την πατριωτική του στάση και καλά κάναμε. Τώρα αρχίζουμε τη γκρίνια! Το κόμπλεξ αυτής της παράταξης.

Δηλαδή ο Σαμαράς μέσα σε δυο βράδια άλλαξε; Μήπως ζήτησε οφίτσια; Μήπως ζήτησε πρωθυπουργία;  Μα ποτέ δεν έδειξε ότι έχει τη φιλοδοξία ενός «επίδοξου ηγέτη των συγκυριών» αλλά αντίθετα ενός «σύγχρονου ηγέτη της μορφοποίησης» μιας κοινωνίας σε παρακμή. Μέσα από επώδυνες πολιτικές επιλογές, με βαθιά επίγνωση του κοινού καλού και το δικό του timing, επιχειρεί την επανεκκίνηση εκείνων των μηχανισμών που θα αναγεννήσουν την ελληνική κοινωνία.

Απλά οι συνθήκες αλλάζουν με την ταχύτητα του φωτός και θα πρέπει τα αντανακλαστικά σου να είναι ακόμα πιο γρήγορα! Να τις προλαβαίνεις και να τις ξεπερνάς. Και ειδικά όταν υπάρχει ο πράσινος καταλύτης που προκαλεί απρόβλεπτες in vivo αντιδράσεις. Είδαμε όλοι  πως ήταν πριν λίγες μέρες τα πράσινα ανθρωπάκια , πως έγιναν επαναστάτες ξαφνικά και πως κατέβασαν τα βρακιά  στη συνέχεια  αλαλάζοντας το « ο Βασιλιάς απέθανε ζήτω ο ίδιος Βασιλιάς!».

Τι να έκανε λοιπόν ο Σαμαράς; Να τους άφηνε να συνεχίσουν στις καινούριες συνθήκες; Μα δεν είναι στην ιδιοσυγκρασία του.

Πριν δυο δεκαετίες για πολύ σοβαρούς πατριωτικούς λόγους  άφησε τη θέση του υπουργού και μέλλοντα αρχηγού  της Ν.Δ. δεν συνθηκολόγησε με το «οι Έλληνες θα το ξεχάσουν σε δέκα χρόνια» του Μητσοτάκη και το πλήρωσε ακριβά!

Πριν από δύο χρόνια γκρέμισε τον Μητσοτακισμό

Προχθές και χθες νομίζω πάλι πατριωτικά λειτούργησε. Γκρέμισε τον Παπανδρεϊσμό! Αυτό που δεν το έκανε κανένας! Και πολύ απλά δεν είναι Παπανδρέου.

Θα μπορούσε βέβαια χάριν εντυπωσιασμού να λειτουργήσει όπως ο Τσίπρας και η Παπαρήγα. Να επιμείνει στο στείρο όχι. Όμως έκανε την υπέρβασή του με το όποιο πολιτικό και προσωπικό κόστος.

Ας μη βιαζόμαστε λοιπόν να κρίνουμε και να απογοητευόμαστε! Οι κρίσεις  και οι κριτικές πρέπει να γίνονται πάντα με τις διαμορφούμενες συνθήκες της στιγμής.

Να ευχόμαστε για το καλό αυτού του τόπου να διαπραγματευτεί όπως μας έχει συνηθίσει ! Εμείς έχουμε ακόμα υπομονή! Ας μην τα πετάμε όλα με μια, δικαιολογημένη ίσως, προσωρινή ένταση του θυμοειδούς .

Αλλά κι από την άλλη ο Σαμαράς και οι συνεργάτες του να λειτουργήσουν έτσι ώστε να μην χρειαστεί να επαληθευθεί το ρηθέν «και έσται η εσχάτη πλάνη χείρων της πρώτης».

Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά !

danaos

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Ignoramus avatar
    Ignoramus 07/11/2011 12:28:52

    πολυ ωραια τα λες και τα γραφης danaos αλλα εχθες δεν σε διαγραψανε εσενα τα σιντροφια σου;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Ignoramus 07/11/2011 12:42:00

      ????????????????? Ίσα ίσα τον προτείναμε και για μεταβατικό πρόεδρο της υπηρεσιακής κυβερνήσεως !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • η Κατινίτσα της γειτονιάς σας avatar
        η Κατινίτσα της γειτονιάς σας @ TopGunZ 07/11/2011 14:24:06

        Χιχιχι!!!!!!!! "μέσα από επώδυνες πολιτικές επιλογές, με βαθιά επίγνωση του κοινού καλού και το δικό του timing, επιχειρεί την επανεκκίνηση εκείνων των μηχανισμών που θα αναγεννήσουν την ελληνική κοινωνία" Ο Σαμαράς;Ο Σαμαράς θα το κάνει αυτό; Αν δεν μου το επιβεβαιώσει ο Νικήτας δεν το πιστεύω.

  2. k. avatar
    k. 07/11/2011 12:35:42

    ΕΙΘΕ! Τουλάχιστον όσοι είχαν σκοπό να τον ψηφίσουν, θα ξέρουν από πριν αν αξίζει τον κόπο ή τους περιμένει μια ακόμα μεγάλη απογοήτευση. Είναι καλή η τροπή των πραγμάτων, θα ξεκαθαρίσουν πράγματα και τυχόν ψευδαισθήσεις.

    • ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ avatar
      ΙΑΣΩΝ ΜΑΓΝΗΣ @ k. 07/11/2011 16:05:19

      Συμφωνώ απολυτως! Ο ελληνικός λαός με τη στάση του (πλατείες, καταλήψεις, απεργίες, 28η Οκτωβρίου κλπ.) ανάγκασε το πολιτικό σύστημα να ...αναλάβει πρωτοβουλίες, που θα δώσουν σ' όλους μας την ευκαιρία να ΔΟΥΜΕ και να ΚΡΙΝΟΥΜΕ!!!
      Αυτό που προέχει είναι να εντατικοποιήσουμε την πίεση και να μην αποκοιμηθούμε, δίνοντάς τους την ευκαιρία να μας ...πιάσουν στον ύπνο!!

  3. Χαζούλης avatar
    Χαζούλης 07/11/2011 12:36:53

    Συνεχίζω να τον εμπιστεύομαι. Συμβόλαιο δεν έχω μαζί του. Οι πολλές αμφιβολίες μου όταν λειτουργούν διερευνητικά και καλοπροαίρετα μόνο σε καλό μπορεί να μου βγουν. Αντίθετα, η γενική άρνηση που βλέπω γύρω μου είναι σαράκι που μας τρώει σε αυτή τη χώρα.

    Λίγο υπομονή χρειάζεται.

  4. Tonia G. avatar
    Tonia G. 07/11/2011 12:37:41

    "Συγκυβέρνηση ΝΔ και ΠΑΣΟΚ σημαίνει ΧΟΥΝΤΑ", ειπώθηκε την περασμένη εβδομάδα!
    Ποιος το είπε αυτό Δαναέ; Θυμάσαι;
    3 μήνες σημαίνει Συγκυβέρνηση. Με ΓΑΠ ακόμα συνομιλητή & συνεταιρο στην Κυβερνητικη πλειοψηφία. Ειδικά αν πρωθυπουργός είναι ο Παπαδήμος, Αντιπρόεδρος ο Δήμας και Υπουργός Οικονομικών ο Βενιζέλος...
    Τα υπόλοιπα είναι λόγια και ευχές προς ιθαγενείς ψηφοφόρους.

    • tsapari avatar
      tsapari @ Tonia G. 07/11/2011 17:38:50

      Κυβέρνηση συγκεκριμένου χρόνου και μάλιστα 3 ή έστω 4 μηνών είναι υπηρεσιακή κυβέρνηση. Τώρα Κάποιοι θα πουν μα αυτή η κυβέρνηση θα πάρει σημαντικές αποφάσεις για το μέλλον της χώρας. Οι αποφάσεις αυτές αγαπητέ μου έχουν παρθεί από άλλους για μας είτε έτσι είτε αλλιώς όπως το θέλετε δηλαδή. Αυτό που χρειάζεται όμως να γίνει είναι η περίοδος προσαρμογής να είναι όσο το δυνατόν πιο σύντομη και αυτό μπορεί να γίνει μόνο με τη δική μας συμμετοχή όλων μας δηλαδή με ανάπτυξη ανάπτυξη και μόνο ανάπτυξη. Αλλά μεθοδευμένη με στόχους και έλεγχο. Για να δρομολογηθεί αυτό χρειάζεται δυνατότητα χρηματοδότησης από τις τράπεζες εκεί θα παιχθεί όλο το παιχνίδι.

  5. seven avatar
    seven 07/11/2011 12:37:57

    Και εγώ έχω αρχίσει την γκρίνια για αυτό θέλω να «δικαιολογήσω» την στάση μου.
    Είναι πολύ δύσκολη η καθημερινότητα μας μετά την λαίλαπα των 2 τελευταίων ετών. Το να πιστεύεις σε κάτι - κάποιον είναι σαν μια ηλιαχτίδα στο σκοτάδι που περνά από την μισάνοιχτη πόρτα. Και όπως καταλαβαίνεις όταν αυτή η ηλιαχτίδα αρχίζει να κάνει παιχνιδίσματα και ψιλό κρύβεται αρχίζεις την γκρίνια. Δεν θέλεις και πολύ εδώ που καταντήσαμε. Έχεις δίκιο , ας περιμένουμε και θα δούμε. Αλλά πρέπει όλοι πια να ξέρουμε ότι με την παραμικρή πολιτική κίνηση όλα μπορούν να αλλάξουν. Από τη αυτοδυναμία μέχρι και την διάσπαση των κομμάτων και την αναρχία. Τα πάντα κρέμονται σε μια κλωστή.

  6. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 07/11/2011 12:43:50

    Mπορεί να έχεις δίκιο για το γκρεμισμα του Μητσοτακισμού και τουΠαπανδρεισμου . Φοβάμαι πολυ το γκρεμισμα της Λαικης Πατριωτικής Δεξιάς και δεν εννοώ την λαικίστικη πασοκοκουλτουριαρικη τάξη στελεχών, εννοώ αυτους που ρωτούν " Ο Σαμαράς θα δεχθει τον Ραιχενμπαχ? θα δεχθει μείωση Εθνικής Κυριαρχίας?" Αν η απάντηση είναι ΟΧΙ τοτε αυτο που δεν έγινε χθες θα γίνει σε ένα μήνα , προς τι λοιπον η συγκυβέρνηση? Εκτος αν η απαντηση είναι ΝΑΙ για να μην στεναχωρηθεί η αθηναική ελίτ .
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΩΘΟΥΝ ΚΑΘΑΡΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΤΟΝ ΛΑΟ.

  7. Αξεστος avatar
    Αξεστος 07/11/2011 12:45:48

    μου ερχονται τα ραβασακια της δεη και εφοριας και ολα τα αλλα που εφτιαξε η κυβερνηση της πασοκοαριστερας σαν το χαλαζι θελω να σπασω κεφαλια πριν σπασω και το δικο μου, δηλαδη να συμπεριλαβω στον στοχο μου και τους δικους μου της Ν Δ ; η να σκασω και να κατσω ησυχα τωρα γιατι συμμετεχει και ο Σαμαρας στην προσωπικη και εθνικη τραγωδια μου

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Αξεστος 07/11/2011 14:41:59

      ΑΞΕΣΤΕ

      Να μας τρελάνεις θέλεις?
      Τί θες να κάνει ο Σαμαράς να σου πληρώσει το λογαριασμό?
      Μέχρι χθες είχαμε κυβέρνηση ΓΑΠ.
      Τί περίμενες σήμερα να έχει βγέι Πρωθυπουργός ο Σαμαράς και να είχε αποσύρει τα χαράτσια?
      Δεν κατάλαβες ότι σε 100 μέρες θα έχουμε εκλογές αντί σε δύο χρόνια?

  8. Iokasti@gr avatar
    Iokasti@gr 07/11/2011 12:46:48

    ΥΠΟΜΟΝΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/11/2011 12:48:17

    Εξακολουθώ κι εμπιστεύομαι τον Πρόεδρο...πολύ όμως

  10. letta avatar
    letta 07/11/2011 12:48:21

    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΧΤΕΙ ΤΟΝ ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΥΠΟΥΡΓΟΣ. ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΕ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΛΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ. ΑΥΤΗ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΥΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ. ΝΑ ΤΟ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙ.

    • anaconda avatar
      anaconda @ letta 07/11/2011 14:16:07

      Μην κουράζεσαι πολύ letta μου.

      Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει Ραγκούσης, Διαμαντοπούλου, Λοβέρδος, Μόσιαλος, Παπακωνσταντίνου, διότι το έργο τους δεν τελείωσε!

  11. DHMOKRATHS avatar
    DHMOKRATHS 07/11/2011 12:51:31

    Καλά για τον Μητσοτακισμό. Αλλά για τον Παπανδρεϊσμό; Πως ακριβώς τελείωσε τον "Παπανδρεϊσμό"; Μέσω της "ιστορικής" συναίνεσης με τον Παπανδρέου; ; Μέσω της εκ των προτέρων νομιμοποίησης της πιο σκληρής και αντιλαϊκής πολιτικής που θα έχει γνωρίσει αυτός ο τόπος; Η ιστορία θα γράψει ότι οι δύο αρχηγοί των δύο μεγάλων κομμάτων συμφώνησαν όχι απλά σε ένα πρόσωπο, αλλά κυρίως σε μία πολιτική, η οποία θα υποθηκεύσει το μέλλον της χώρας για τουλάχιστον 10 έτη. Το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ του Σαμαρά, τα τελευταία 24ωρα βρίσκονται στο ίδιο στρατόπεδο, για όσους δεν το έχουν καταλάβει. Στο αντίπαλο στρατόπεδο βρίσκεται ο ελληνικός λαός. Μόνος αντιμνημονιακός πυλώνας στην κοινωνία είναι η Αριστερά.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ DHMOKRATHS 07/11/2011 13:16:37

      Παραμυθια ειναι.Μονο το ΚΚΕ ειναι.Η ουσια ειναι οτι η κατασταση εφθασε με επιλογες Παπανδρεου στο σημειο ή συμφωνια ή εξω απο την ΕΕ.
      Αυτο ειναι και το οριο αντιμνημονιακοτητος της ΝΔ και του Σαμαρα : δεν θελουν την εξοδο απο την ΕΕ.
      Η εκτος ΚΚΕ αριστερα την θελει;
      Για ρωτα τους γιατι τα μασανε και παιζουν εκ του ασφαλους.
      Εαν ο Τσιπρας ειχε τελεσιγραφο ή συμφωνεις ή φευγεις απο την ΕΕ τι θα εκανες θα γινοταν εκει μεσα χαμος.Δε συζηταμε για τον Κουβελη.

    • Ioustinianos avatar
      Ioustinianos @ DHMOKRATHS 07/11/2011 13:18:36

      Λάθος κάνεις για την αριστερά.
      Όλοι είπαν με μια φωνή τρόμου όχι σε δημοψήφισμα, που τάχατες μια ζωή επαγγέλλονται, όπως και την απλή αναλογική.
      Όλα τα συντρόφια, Τσίπρας, Αλέκα και λοιπές συνιστώσες, Πληρώνονται με ευρώ που έρχονται κατευθείαν από τη Μερκοζί....
      ΤΟΥΜΠΕΚΙ ψιλοκομμένο κάνανε όλοι, μηδέ της Αριστεράς εξαιρουμένης.
      Όλοι ΧΑΨΑΝΕ την παραμύθα περί μη ύπαρξης ταμειακών διαθεσίμων. Έως την Τετάρτη που μας πέρασε τα ταμειακά διαθέσιμα (sic) έφταναν έως την 15 Νοεμβρίου. Από την Πέμπτη και μετά λεφτά στα ταμεία βρέθηκαν έως τις 15 Ιανουαρίου, για να γράψει η Καθημερινή την Κυριακή πλέον, ότι έως το Μάρτιο που λήγουν ομόλογα, λεφτά υπήρχαν άνετα, χωρίς την 6η δόση.
      ΚΟΡΟΪΔΟ ΛΑΕ............

  12. SERTIS avatar
    SERTIS 07/11/2011 12:54:48

    να μιλήσουμε ειλικρινά.....δε θεωρώ οτι ο σαμαράς άλλαξε σε ένα βράδυ....ξέρω ότι του βάλαν το μαχαίρι στο λαιμό....χρεωκοπία ή συγκυβέρνηση......ξέρω ότι τη στιγμή που αποφασίσαν να δούν στο πασοκ ότι ο γιωργάκης είναι ανεπαρκής(ο χαρακτηρισμός είναι επιεικης, ο πραγματικός θα θεωρηθεί εξύβριση και δεν το γράφω) η χώρα έπεφτε και έπρεπε κάποιος να βάλει το τραμπολίνο για να την σώσει.......ξέρω ότι το γαπ στην ευρώπη έκανε ρεζίλι όλους τους Έλληνες και είδα ότι το ταπεινωτικό του τέλος είναι πολύ πιο βελούδινο από ότι του αξίζει αλλά κακά τα ψέματα το γαπ ήταν η χώρα εκείνη τη στιγμή...... σαφώς, λοιπόν , χρειαζόταν κάποιος να πάει να κυβερνήσει και ξέρω ότι οι εξελίξεις εκείνη τη στιγμή ήταν υπεράνω του σαμαρά..............για αυτό λοιπόν, όσο και αν δε μου άρεσε η συγκυβέρνηση περιμένω να δώ.............και βέβαια δεν αλλάζω στάση στο σαμαρά........
    ΛΟΙΠΟΝ........η νδ δεν έχει εκλογικά να χάσει από τη συγκυβέρνηση....μόνο το πασοκ έχει να χάσει.....στη λογική της μεταβατικής κυβέρνησης είναι και τα άλλα 2 κόμματα της κεντροδεξιάς....άρα δε νομίζω ότι μπορεί να έχει μετακινήσεις προς τα εκεί........τόσο προς τα δεξιά, όσο προς τα αριστέρα εκτεθειμένο είναι το πασοκ......αριστερά έχει το σύριζα και το κκε......δεξιά έχει τη νδ και απο εκεί μόνο να χάσει έχει......ο νεοδημοκράτης δύσκολα θα πάει στο σύριζα και πλέον εγκλωβίζει καρατζαφέρη και την άλλη......

    • gynner avatar
      gynner @ SERTIS 07/11/2011 13:44:55

      Φίλε μου εκεί ακριβώς ξεχωρίζει ο ηγέτης!Οταν του βάζουν το μαχαίρι στο λαιμό όπως λές!

      • SERTIS avatar
        SERTIS @ gynner 07/11/2011 14:50:38

        ΝΑ ΣΕ ΡΩΤΗΣΩ ΟΜΩΣ....ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΝ ΑΥΡΙΟ ΕΣΚΑΓΕ ΧΡΕΩΚΟΠΕΙΑ;ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΙΖΑΜΕ ΤΟΤΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΥΝΕΠΡΑΞΕ ΤΟΤΕ.....

  13. letta avatar
    letta 07/11/2011 12:54:49

    ΣΑΜΑΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΟΛΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΥΤΗ. ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΣ ΣΚΛΗΡΑ. ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΧΡΕΩΘΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΣΑΝ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΟΥ. ΤΟΤΕ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ; ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙΕΣΥ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΟΥ ΑΝΗΚΕΙ; ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ. ΕΙΠΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΝΟΜΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΛΛΕΣ ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ.

  14. ΝΙΚΗ avatar
    ΝΙΚΗ 07/11/2011 12:55:34

    Καλημέρα Δαναέ! συμφωνώ πλήρως! Ψυχραιμία - Υπομονή - Εμπιστοσύνη.

  15. Lampros avatar
    Lampros 07/11/2011 12:56:36

    το μονο θετικό (αλλά ιδιαίτερα σημαντικό) ειναι πως πλέον έχει αφοπλίσει κάθε επιχείρημα που λεει πως δεν εβαλε πλάτη στην δυσκολη στιγμή για την χώρα. πλέον αυτό μπορεί να το κεφαλαιοποιήσει και το εκμεταλευτει στην επόμενη φάση της διαπραγμάτευσης ήτοι σε 3 μηνες. Σιγουρα δυστυχώς, αυτό εχει κοστος, το οποίο θα το πληρώσει Σαμαρας και η ΝΔ. Ας μην γελιόμαστε. Όμως δεν υπαρχει τίποτε στυην ζωή χωρίς κάποιο κόστος.
    Το πιο σημανικό και θετικό όμως, ειναι πως ο Σαμαράς αναγνωρίστικε (παγκοσμίως τολμώ να πώ) ως ρυθμιστής των εξελίξεων. Αρκει να μετριάσει το κόστος που προανέφερα με το να ξεχωρίσει σαφως την θέση του με τα πεπρεγμένα του Παπανδρεου.

  16. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 07/11/2011 12:58:36

    Ο πρόεδρος είπε μια κουβέντα,να μου έχετε εμπιστοσύνη ας το κάνουμε κ´ ας τον στηρίξουμε στην δύσκολη μάχη που δίνη

  17. Avanti avatar
    Avanti 07/11/2011 12:59:25

    Μήπως υπάρχει καμία πρόβληψη τι μπορεί να γίνει με τον Σόιμπλε? Γιατί απ΄ότι έχω καταλάβει είναι το άτομο που άλλη δουλειά δεν κάνει από το να διαμηνύει όπου σταθεί και όπου βρεθεί τα περί απώλειας της εθνικής μας κυριαρχίας.
    Δεν πρέπει να ξεχνάμε ούτε στιγμή το ζήτημα αυτό και για το οποίο πρέπει σύσσωμα τα πολιτικά κόμματα να αντιταχθούν - με όποιο τρόπο - στις ανήθικες βλέψεις το γερο- σόιμπλε και όσων υπηρετεί.

  18. Ignoramus avatar
    Ignoramus 07/11/2011 13:00:08

    θραξ βλαξ;

  19. Kώστας Θ. avatar
    Kώστας Θ. 07/11/2011 13:00:24

    Μετά απ΄ αυτό που έπαθε με το δημοψήφισμα, δε θα διανοηθεί να κάνει κάτι τέτοιο. Ούτε οι ξένοι θα τον αφήσουν ούτε οι δικοί του. Άσε που μέσα στο πασοκ προβλέπω να γίνει χαμός - δε νομίζω να θέλουν να πάνε στις εκλογές με τον ΓΑΠ. Με τον Πρωτόπαππα καλύτερα θα πάνε.

  20. moza avatar
    moza 07/11/2011 13:02:33

    Μπορεί ο Σαμαράς να γκρέμισε τα τζάκια της διαφθοράς και του δωσιλογισμού αλλά δυστυχώς όλα αυτά είναι δευτερευούσης σημασίας. Θεωρώ ότι να γράφονται τέτοια πράγματα τώρα είναι μόνο για εσωκομματική κατανάλωση για να ξεγελάμε τον εαυτό μας και για να διασκεδάσουμε την αλγεινή εντύπωση που προξένησε η μεταστροφή στάσης του Σαμαρά. Ο κόσμος της ΝΔ είναι απογοητευμένος κυρίως γιατί πίστεψε πολύ στην ακλόνητη συμπεριφορά και τον δωρισμό του Προέδρου. Σήμερα οι ΝΔκράτες βρίσκονται εκτεθειμένοι και είμαι πεπεισμένος γιατί ζω στην κοινωνία ότι αυτή η κίνηση θα κοστίσει στην Παράταξη. Ελπίζω να διαψευστώ...

  21. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 07/11/2011 13:02:48

    Οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές και οι στιγμές πολύ κρίσιμες.
    Αντίθετα απ΄ό,τι λέει το άρθρο, με έναν λάθος χειρισμό μπορεί ο Σ. να αναστήσει τον Μητσοτακισμό και να κρατήσει στη ζωή τον παπανδρεϊσμό.
    Και το σπουδαιότερο:
    Να βάλει στο παιχνίδι για τα καλά ΚΚΕ και ΣΥΡΙΖΑ.
    Πάντα η ίδια απορία:
    Υπάρχουν σήμερα πολιτικοί (γιατί δεν αρκεί μόνον ένας) που μπορούν να οδηγήσουν το σκάφος της πατρίδας μας σε ασφαλή νερά;
    Κυριακή, κοντή γιορτή.
    Μέχρι την επόμενη εθνική μας εορτή θα έχουν κριθεί όλα.
    Ας ελπίσουμε ότι τουλάχιστον δεν θα μας οδηγήσουν σε ξέρα.

  22. firiki2010 avatar
    firiki2010 07/11/2011 13:04:04

    "Ενα πρώτο σχόλιο για τη συναίνεση" στο firiki2010

  23. kakofonix avatar
    kakofonix 07/11/2011 13:06:01

    Το μυαλό μας είναι στις κόκκινες γραμμές:
    1. Όχι ηλίθια swaps με υπαγωγή σε αγγλικό δίκαιο
    2. Όχι εξωχώριες εταιρίες που θα πουλάνε κρατική περιουσία
    3. Όχι επίτροποι

  24. letta avatar
    letta 07/11/2011 13:08:28

    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ. ΠΡΟΣΕΞΕ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΚΛΗΡΟΣ. Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ ΑΛΛΑ ΒΑΡΗ. ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΣΕ ΣΤΗΡΙΞΑΜΕ ΑΝΗΚΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ. ΣΕ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΣΤΕ ΟΣΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΑΛΛΟΝ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΧΘΟΥΜΕ. ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ ΣΟΥ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΕΣ ΙΔΕΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟ ΣΟΥ. ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΡΙΤΙΡΙΑ ΕΠΡΑΞΕΣ. ΕΣΥ ΞΕΡΕΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΧΩΡΑ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΣΟΥ ΘΑ ΣΕ ΑΝΤΑΜΟΙΨΕΙ. ΕΣΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ Ο ΕΓΓΥΗΤΗΣ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΟΥΣ ΔΙΑΒΙΩΣΗΣ ΜΑΣ, ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΨΥΧΕΣ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ. Ο ΘΕΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΣΕ ΦΩΤΙΖΕΙ.

  25. christof avatar
    christof 07/11/2011 13:15:06

    Ρε π ατριωτακια ο Σαμαρας ενηργησε σαν Ο Ηγετης .Το 70% του Λαου ηθελε να παραμεινει στην Ευρωπη και στο ευρω .Μετα το τελεσιγραφο, λογω δημοψηφισματος, επρεπε να κανει αυτο που εκανε.Να διωξει τον ολιγιστο, να στηριξει μια κυβερνηση που δεν θα εχει κανενα στελεχος της ΝΔ μεσα. να διαπραγματευτουν τους ορους της νεας δανειακης συμβασης και εκλογες οσο πιο συντομα γινεται. Καλυτερα δεν γινεται. Να σε εχει ο Θεος καλα ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ.

  26. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 07/11/2011 13:17:34

    Πιο πολύ από όλες τις πολιτικές εκτιμήσεις σκέφτομαι και προβληματίζομαι για τους συμπατριώτες - ισσες που δεν τα βγάζουν πέρα, που νιώθουν να πνίγονται στα χρέη , τους νέους και νέες που βλέπουν ένα ζοφερό μέλλον μπροστά τους και μετά βλέπω και τον αγώνα που κάνουμε για επιβίωση που όλο και δυσκολεύει.

    Όμως το πρόβλημα είναι παγκόσμιο και καθολικό. Αυτοί που το δημιουργούν βλέπουν στο τέλος του σχεδίου τους μια παγκόσμια δικτατορία με ένα κοινό νόμισμα και έλεγχο των πάντων. Ο ΓΑΠ ως εκφραστής αυτής της θέσης και λειτουργώντας ως δούρειος ίππος με το ¨λεφτά υπάρχουν ¨ έπρεπε να πέσει, αλλά πρέπει και να λογοδοτήσει ενώπιον ειδικού δικαστηρίου.

    Βάζοντας στη ζυγαριά τα υπέρ και τα κατά των τελευταίων εξελίξεων, νομίζω ότι η ζυγαριά γέρνει ελαφρά υπέρ της δικαίωσης των κινήσεων Σαμαρά, κρατώντας επιφυλάξεις όπως γράφει και ο Δαναός στη κατάληξή του. Αυτό δεν σημαίνει ότι η αντίσταση του λαού απέναντι στη παράλογη λογική των μνημονίων πρέπει να κοπάσει : αντίθετα πρέπει να ενταθεί για να δώσει και ένα δυνατό διαπραγματευτικό χαρτί στο Σαμαρά. Τώρα που η κρίση έχει κτυπήσει ήδη και την Ιταλία, οι μαζικές αντιστάσεις των λαών στα Διευθυντήρια και τις Αγορές - σε εξωθεσμικά κέντρα εξουσίας - θα καθορίσουν τις εξελίξεις τους επόμενους μήνες .

  27. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/11/2011 13:20:08

    Το προβλημα ειναι δικο σου : προσπαθουσες να τους πεισεις με λαθος τροπο.Ειναι και διαφορων εδω μεσα που μιλαγανε για κατοχες και Δ΄Ραιχ οταν η ΝΔ ειναι το κατ εξοχην φλιοευρωπαικο κομμα.
    Δες ολες τις επισημες ανακοινωσεις της ΝΔ τα τελευταια δυο χρονια - που μιλαει για κατοχες και παρομοιες μπουρδες;
    Oταν υποσχεσαι στο ονομα ενος πολιτικου πραγματα που αυτος δεν λεει αλλα λενε δηθεν "δικοι του" στο τελος υπαρχει προβλημα.

    • gynner avatar
      gynner @ ψυχραιμια 07/11/2011 13:43:39

      Αλλο ευρώφιλος και άλλο ευρώδουλος αγαπητέ ψυχραιμία.Μην μπερδεύεσαι.

    • Αστραπόγιαννος avatar
      Αστραπόγιαννος @ ψυχραιμια 07/11/2011 14:05:39

      Ακριβώς έτσι είναι. Οι δήθεν αντ' αυτού έταζαν ό,τι γούσταραν και τώρα πρέπει σώνει και καλά να απολογηθεί ο Σαμαράς για το γεγονός ότι δεν συνήψαμε στρατηγική συμμαχία με το...Ιράν, την Κόυβα και την Βόρεια Κορέα.

    • S.R. avatar
      S.R. @ ψυχραιμια 07/11/2011 16:32:18

      + 1000

      • S.R. avatar
        S.R. @ S.R. 07/11/2011 16:34:32

        ...στον "ψυχραιμια"...

    • S.R. avatar
      S.R. @ ψυχραιμια 07/11/2011 16:33:05

      +1000

  28. romios avatar
    romios 07/11/2011 13:34:29

    Σίγουρα δε θα μας λείψουν καθόλου, αμφότεροι...
    Όσο για το Σαμαρά, αν είναι να απαλλαγούμε από τα μιάσματα,
    χαλάλι του όλα τα λάθη που έκανε, κάνει και θα κάνει...

    • gynner avatar
      gynner @ romios 07/11/2011 13:47:51

      Να πληρώνεις τότε εσύ και τα δικά μας τα χαράτσια μεγαλόκαρδε!!Ανοιξε λίγο το μυαλό σου φίλε μου.

      • romios avatar
        romios @ gynner 07/11/2011 14:35:55

        Αν δεν μπορείς να καταλάβεις το πνεύμα με το οποίο λέγεται κάτι, ζητάς διευκρινίσεις...

  29. GEORGE SPOROS avatar
    GEORGE SPOROS 07/11/2011 13:41:23

    Η αλήθεια είναι οτι ο Σαμαράς πρέπει να δέχτηκε αφόρητες πιέσεις, που δεν αφορούσαν τον ίδιο αλλά την χώρα.
    Υπό συνθήκες πίεσης κατάφερε να διώξει τον Παπανδρέου (είναι λίγο αυτό), κατάφερε να αποσωβήσει τους επικίνδυνους τριγμούς όχι μόνο για μας αλλά και για την ΕΕ, κατάφερε να δημιουργήσει συνθήκες σταθερότητας ώστε να δοθεί η 6η δόση και να ησυχάσουν οι αγορές, κατάφερε να οδηγήσει την χώρα σε εκλογές, με αντάλλαγμα το προσωπικό πολιτικό κόστος του οτι μπορεί να χαρακτηρισθεί ως ¨μνημονιακός¨, ή οτι συνεργάζεται με ένα κόμμα που είναι υπέύθυνο για την κατρακύλα της χώρας.
    Αν τα βάλουμε στη ζυγαριά, τα θετικά υπερτερούν ως προς τα αρνητικά που στο κάτω κάτω θίγουν τον ίδιο περισσότερο παρά την χώρα!
    Όσο καταλαγιάζει ο κουρνιαχτός και σκεφτόμαστε πιο ψύχραιμα βλέπουμε οτι και πάλι ο πρόεδρος είναι πιο μπροστά στην σκέψη απ΄όλους μας!
    Μέσα σε πολύ λίγο χρόνο, με την στάση του, ο Πρόεδρος θα εξαφανίσει όλες τις σκιές και θα ξαναπάρει πίσω την εμπιστοσύνη του απλού κόσμου.
    Άλλωστε γνωρίζει πολύ καλά οτι η πραγματική του δύναμη είναι ο λαός!

  30. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 07/11/2011 13:42:52

    ο δηθεν πρωθυπουργος Παπαδημος, θα θέσει δυο κυρίως θέματα και θέλει ξεκάθαρες όσο και δεσμευτικές διαβεβαιώσεις και στα δυο:

    α) Θέλει να είναι ο απόλυτος κυρίαρχος του παιχνιδιού. Όπως έλεγε νωρίτερα protothema.gr συνομιλητής του και άνθρωπος του στενού περιβάλλοντ;oς του, «όλοι θυμόμαστε τι έγινε στην περίοδο της διακυβέρνησης Ζολώτα το 1989» . Αυτό θέλει να αποφύγει ο κ. Παπαδήμος. Να μην εκτεθεί, στα μάτια κυρίως των ευρωπαίων. Άλλωστε οποιαδήποτε αστοχία μπορεί να στιγματίσει την λαμπρή καριέρα που είχε μέχρι τώρα. Με λίγα λόγια, θέλει τις προσωπικές δεσμεύσεις όλων ότι θα είναι κανονικός πρωθυπουργός και όχι υπό αίρεση.

    β) Εάν χρειαστεί να λάβει νέα μέτρα θέλει να γνωρίζει τί και πως θα ενεργήσει.
    Τονίζεται ότι σύντομα, με δεδομένη την αστοχία του προϋπολογισμού του 2011 κατά περίπου 5 δισ. ευρω πρέπει να ληφθούν και επιπλέον μέτρα. Είναι λοιπόν απόλυτα λογικό να γνωρίζει εκ των προτέρων και δεσμευτικά ποιες είναι οι προθέσεις των κκ. Παπανδρέου και Σαμαρά.

  31. letta avatar
    letta 07/11/2011 13:50:51

    ΟΤΑΝ ΦΥΓΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΣΚΟΠΕΛΟ ΚΑΙ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΛΟΓΕΣ, Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΩΠΟ ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΘΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΣΧΕΔΙΟ ΝΑ ΞΕΠΑΤΩΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΤΟΥΣ. ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟΤΕ ΜΕΡΚΕΛ ΚΑΙ ΣΑΡΚΟΖΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΒΕΡΥΚΟΚΚΟ. ΘΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑ ΤΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.

  32. dead by dawn avatar
    dead by dawn 07/11/2011 13:53:23

    Το ερωτημα που θετω στους admin του Antinews ειναι να μας πει καποιος συνταγματολογος εαν ειναι συννομη αυτη η διαδικασια της υλοποιησης αυτης της κυβερνησης εθνικης ενοτητας,εαν ειναι συμφωνη δηλαδη με το Συνταγμα,το οποιο ο ΓΑΠ και η κυβερνηση του το εχουν καταεξευτελησει,ολα αυτα που κανουν τωρα μου φαινονται ολιγον τι ακροβατικα.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ dead by dawn 07/11/2011 16:50:58

      Είναι σύννομη σύμφωνα με το Σύνταγμα.

  33. STEFANOS GRAGAS avatar
    STEFANOS GRAGAS 07/11/2011 13:57:25

    και φιλοι μου, προσεξτε λιγο την ειδηση που μολις ανεβηκε..η Μερκελ τηλεφωνησε στον ΓΑΠ και του ειπε οτι εκλογες να γινουν οταν ολοκληρωθει το "εγκλημα" δηλαδη το φθινοπωρο του 2012...!!!!!για να δουμε λοιπον τι αλλο σεναριο θα παιξει....βεβαια αν γινει κατι τετοιο, τοτε οχι βα βουλιαξει η Αθηνα αλλα μαλλον θα "μετακομισει" κτιριακα η Βουλη...

  34. Aggelos avatar
    Aggelos 07/11/2011 13:57:43

    και αλλο γερμανοδουλος

    Ευρωπη δεν ειναι μονο η Γερμανια

    και οι Σημιτικοι παντα ηταν γερμανοδουλοι

    γιαυτο και τους γουσταρουνε τοσο.

    ενω και ο Καραμανλης ο κωστας και ο σαμαρας δεν ειναι,,αλλα δεν τους γουσταρουν


    Δεν θελουμε μια γερμανοκατεχομενη Ευρωπη,,
    απλο ειναι

  35. Aggelos avatar
    Aggelos 07/11/2011 14:00:53

    ".Ειναι και διαφορων εδω μεσα που μιλαγανε για κατοχες και Δ΄Ραιχ οταν η ΝΔ ειναι το κατ εξοχην φλιοευρωπαικο κομμα."


    μα αν εισαι φιλοευρωπαιος πρεπει να πολεμησεις την γερμανικη κυριαρχια στην Ευρωπη,,καποτε ετσι σωσαμε την ευρωπη..

    η Γερμανια ρουφηξε τον πλουτο απο την υπολοιπη ευρωπη και τωρα τους βαραει ολους με το μαστιγιο

    αυτο θα αλλαξει θα το δειτε,,οχι απο εμας ισως..

    παλια πχ η Ιταλικη αυτοβιομηχανια ηταν η πρωτη στην ευρωπη,,τα σεατ ηταν ιταλικα πχ

    μετα το 90 και την ενωμενη Γερμανια η Γερμανια καταπιες καθε βιομηχανια αγγλιας ιταλιας κλπ

    Θα ξαναγινει πολεμος ευρω-γερμανιας ,και οι γερμανοι παλι θα χασουν..

  36. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 07/11/2011 14:01:21

    Όσοι είχαν σηκώσει την παντιέρα της επανάστασης επί δύο χρόνια καλά θα κάνουν να στηρίξουν τον Σαμαρά με όλες τους τις δυνάμεις γιατί έτσι στηρίζουν την πατρίδα. Πρν κανά χρόνο το είχα ξαναγράψει: αυτοί που έβγαλαν τον Σαμαρά πρόεδρο σταδιακά του δημιούργησαν πρόβλημα. Και αυτό γιατί ριζοσπαστικοποιήθηκαν σε τέτοιο βαθμό ώστε είτε διάβαζες το indymedia ή το antinews πολλές φορές ήταν το ένα και το αυτό. Μέχρι και αποθέωση του Τσίπρα είχαμε εδώ μέσα. Ποιου, του Τσίπρα που βλέπει Έλληνες και Ελληνίδες να σφαγιάζονται και να βιάζονται από αλλοδαπούς και αυτός μιλά ρατσισμό των Ελλήνων.
    Λοιπόν κύριοι το παραμύθι τελείωσε. Ο Σαμαράς μπροστά στο σταυροδρόμι ευρώ ή αλβανοποίηση της χώρας διάλεξε ευρώ. Αυτό μαρτυρά τί είδους ηγέτης είναι. Τουλάχιτσον υποστηρίξετε τον ώστε να τελείωσεουμε μια και καλή τόσο με τον παπανδρεισμό όσο κυρίως και με τον πασοκισμό. Κια για όσους φοβούνται περί εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας από τον Σαμαρά τους προτείνω να κόψουν τον καφέ γιατί πειράζει στα νεύρα. Η αλήθεια είναι ότι "αν ο Σαμαράς παραχωρήσει εθνική κυριαρχία εγώ θα παντρευτώ την....Σκάρλετ Γιόχνασον" για να παραφράσω κάποια πρόσφατη ανάρτηση.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Αστραπόγιαννος 07/11/2011 18:50:50

      Συμφωνώ με ΟΛΑ όσα λες (με μια μικρή παρένθεση: ο ριζοσπαστισμός κακό δεν κάνει, μην τον ταυτίζεις με τον Τσίπρα της εποχής του αντιρατσισμού ... είναι πιθανόν η κρίση να ενηλικιώσει πολλές ακόμη κατηγορίες σκέψης).
      Έχουμε ακόμη πολλά να δούμε και να μάθουμε, εγώ απορώ από το πρωί πώς γίναν όλοι πάνσοφοι δια μιας, ακόμη δεν αποτέλειωσα το διάβασμα των εφημερίδων του Σαββάτου καλά-καλά, με τόση "πληροφόρηση" και μαντεψιές και κοκκορομαχίες σε τηλεοράσεις -ραδιόφωνα-μπλογκς ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΆΒΑΤΕ ΝΑ ΒΓΆΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ? Μας τέλειωσε το "όποιος βιάζεται, σκοντάφτει"?

  37. blue nile avatar
    blue nile 07/11/2011 14:03:19

    Συγνώμη Δαναέ για τη γκρίνια αλλά να βράσω την υπέρβαση Σαμαρά αν αυτή τον εμποδίζει στη ξεκάθαρη εκλογική νίκη. Δεν σώζεις τη χώρα με μεταβατικές κυβερνήσεις ή αποτυχαίνοντας στις εκλογές. Τη σώζεις όταν κερδίζεις εκλογές με δυνατότητα σχηματισμού αυτοδύναμης κυβέρνησης.
    Οπότε ο στόχος είναι μόνο ένας. Να κερδίσεις το γρηγορότερο δυνατό και μετά να κυβερνήσεις. Και ας κυβερνήσεις στα συντρίμια. Δηλαδή τι είναι καλύτερο να μη μπορείς να κυβερνήσεις και τα συντρίμια να δημιουργηθούν έτσι και αλλιώς; Εγώ δεν αλλάζω τη στάση μου απέναντι στον Σμαρά. Τον εμπιστεύομαι και ας μη με συνδέει τίποτα με τη ΝΔ εκτός από την εγγραφή μου πριν από δύο χρόνια για να ψηφίσω τον Σαμαρά. Θα τον εμπιστευτώ και αύριο όπως νομίζω οι περισσότεροι εδώ μέσα, Αλλά η συζήτηση δεν γίνεται για μας.

    Γίνεται για τον κοσμάκη που θα δώσει καθαρή λαική εντολή μόνο όταν έχει καθαρά και κάπως απλοικά διλήματα. Αυτός ο κοσμάκης που εξουθενωμένος από τα επαχθή μέτρα ακούει για μνημόνιο και δανειακές και του σηκώνεται η τρίχα τώρα θα βλέπει τον Σαμαρά μέσα στο κάδρο της φτώχειας του. Τώρα που έρχεται το χαράτσι της ΔΕΗ ή οι άλλοι φόροι ποιον θα βρίζει αυτός ο κόσμος που δεν καταλαβαίνει έτσι ζόμπι που τον καταντήσανε από το ναι στη δανειακή και το όχι στα μέτρα, ή τα είμαστε υπέρ των στόχων και εντός εκτός και επί ταυτά και τρία πουλάκια κάθονταν. Και δεν θα σου πουν ότι η κύρωση της δεύτερης δανειακής δεν σημαίνει αυτόματα και κύρωση της πρώτης;
    Παρόλο που πείθομαι σιγά σιγά ότι ο Σαμαράς προέταξε το εθνικό καθήκον η κίνηση του θολώνει το τοπίο σε πολύ κόσμο.
    Προσωπική άποψη εκφράζω που δεν είμαι καθόλου σίγουρος γαι την ορθότητα της.
    Απλά ανησυχώ.
    Ίδωμεν...

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ blue nile 07/11/2011 16:54:30

      Σωστό αυτό που λες, γι' αυτό πρέπει όλοι μας και η επίσημη ΝΔ να ξεκαθαρίσουν ότι άλλο είναι η δανειακή σύμβαση και άλλο το μνημόνιο. Με απλά κατανοητά παραδείγματα

  38. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 07/11/2011 14:08:03

    Το πιο πάνω σχόλιο μου πήγαινε ως απάντηση στον ψυχαραιμία-με τον οποίο συμφωνώ απόλυτα-και ο οποίος είναι με διαφορά ο πιο διορατικός και Σαμαρικός από όλους τους μεγαλοσχήμονες τους antinews.

  39. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 14:08:06

    Ε , τώρα αγαπητέ ¨Δαναέ¨ θα με υποχρεώσεις να σου απαντήσω ¨μαρξιστικά¨...

    Ο Μητσοτακισμός και ο Παπανδρεϊσμός ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ , ανεξάρτητα από τον πολιτικό θάνατο των δύο αυτών Ολετήρων.

    Ζουν και βασιλεύουν στην Ξενοκρατία και στην Ταξική - Αντιλαϊκή πολιτική και ιδεολογία που επέβαλλαν στην Ελλάδα , η οποία σαφώς θα συμφωνείς και εσύ , ανεξάρτητα από τις ¨ελπίδες σου ¨ γι΄αυτό που θα γίνει στο μαύρο - μέλλον μας , ΔΕΝ ανατράπηκε με την χθεσινή αποδοχή ΚΑΙ , δυστυχώς , από τον Αντώνη Σαμαρά , του ¨Τελεσιγράφου του 4ου Ράιχ ¨ ( κυβέρνηση μέχρι την Δευτέρα με όλα τα παιδιά στην Στρούγκα ) .

    Και πρέπει σοβαρά να προσέξει ο Αντώνης Σαμαράς ( οι σύμβουλοι του ακόμα πιο πολύ ) μην πάρει ολοκληρωτικά το δρόμο των δύο άλλων οικογενειών - τζακιών , που υποτίθεται πως ¨εξόφλησε¨ .

    Πρέπει να καταλάβουν όλοι οι φίλοι Ευρωπαϊστές , πως δεν υπάρχει ¨Ευρωπαϊκό Κεκτημένο ¨ , ούτε πια το ¨Ευρωπαϊκό Όραμα ¨ που τους πούλησαν γα μεταξωτές κορδέλες στις δεκαετίες του 60΄ - 80΄ ...

    Ακόμα και εάν αναγνωρίσουμε πως , σύμφωνα με τις αρχικές διακηρύξεις για μια ¨Μεταπολεμική Νέα Ευρώπη της Ειρήνης , της Προόδου και της Ευημερίας¨ ήταν ένα ¨αγνό¨ , έστω μεταφυσικό όραμα για ορισμένους ανθρώπους ( για τις άρχουσες τάξεις της Περιφέρειας , όπως σήμερα και της Ανατολικής Ευρώπης και των Βαλκανίων ήταν πάντα η επιθυμία για ¨ένα κομματάκι ψωμί παραπάνω και μια στρατιωτική ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ από του λαούς τους ) , Η ¨ΕΥΡΩΠΗ¨ ΚΑΙ Η ¨ΕΝΩΣΗ ¨ - ΠΗΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΤΟΝ ΑΡΧΙΚΟ - ΚΡΥΦΟ ΤΗΣ ΣΚΟΠΟ .

    Στις 26/10 η κυρία Μέρκελ ( ο πρόεδρος της ¨δημοκρατίας¨ της Νέας ¨Ελληνικής¨ κυβέρνησης ) σας το ξεκαθάρισε - καθαρά , ωμά και κυνικά ! Ούτε Ευρώπη των Εθνών ( Ντε-Γκωλ , το είχε κάποτε επαναλάβει , εάν θυμάμαι καλά, και ο Αντώνης Σαμαράς ) , Ούτε ¨Ευρώπη των Λαών ¨ ( Σούμαν , Σπινέλι , Σούμαχερ ) γα την οποία εκσπερμάτωναν ορισμένοι της Αριστεράς ( οι οποίοι σήμερα υποχρεωτικά έχουν περάσει στην ¨κλιμακτήριο ¨ σε σχέση με αυτό το θέμα ) .

    Η κ. Μέρκελ με τον προσωρινό πολιτικό εραστή της , τον κ. Σαρκοζύ , ΕΙΠΕ ΣΤΟ ¨BUNDESTAG " ( ΠΑΛΑΙΟ " REICHSTAG " ) ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ Ν΄ΑΛΛΑΞΟΥΝ - ΟΛΕΣ - ΟΙ ΙΔΡΥΤΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ - ΤΗΣ ΕΟΚ - Ε.Ε. - ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ Η ΣΥΝΥΗΚΗ ΤΗΣ ΛΙΣΑΒΟΝΑΣ ...

    Συνεπώς η Ε.Ε. δεν είναι αυτή των ¨Συμφωνιών Σύνδεσης¨ και της ¨Συνθήκης Προσχώρησης ¨ που υπέγραψε ο ¨Εθνάρχης Κ. Καραμανλής¨ το 1959 και το 1980 , όπου στο ενδιάμεσο παρέλαβε το 1977 και το παράσημο του ιδρυτή της ¨Παν γερμανικής Ιδέας και της Παν Ευρώπης , του ¨Καρλομάγνου¨ ( ¨KARLSPREIS " ) , αφού πρώτα έκρυψαν-απέσυραν στα αρχεία τους τον ¨φάκελο της υπόθεσης Μ. Μέρτεν , όπως κρύβουν και ¨παρακρατούν για εγγύηση ¨ σήμερα τον Μ. Χριστοφοράκο και ¨απονέμουν¨ παράλληλα το ¨Τέθριππο Βραβείο της Πύλης του Βραδεμβούγου ¨ στον άλλο ¨Εθνάρχη¨ , τον Γεώργιο ( Β΄) Παπανδρέου... , συνεχιστή του " El -Venizelos " κατά τον διθυραμβικό λόγο της Ροδούλας Ζήση στην Βουλή ...

    Η ¨Αριστερά¨ μετά από το κάζο που έπαθε με την ¨Ευρώπη των Λαών ¨ ψάχνει ξανά εκείνα τα άρθρα του Λένιν που έλεγαν πως ¨ δεν μπορεί να υπάρξουν Ενωμένες Πολιτείες της Ευρώπης¨ , εάν δεν είναι μια Ομοσπονδία Σοσιαλιστικών Κρατών , διαφορετικά κάθε άλλο μόρφωμα θα είναι μια Καπιταλιστική - Τυραννική Αυτοκρατορία... , με ηγέτιδες δυνάμεις βέβαια τις πιο δυνατές χώρες και τάξεις ... Και βέβαια εδώ προσπερνώ , δεν παραβλέπω, το γεγονός πως και οι ¨Ενωμένες Σοσιαλιστικές Δημοκρατίες ¨ με την ¨Γ΄ Διεθνή¨ και την ¨Κομεκόν¨ κατέληξαν επίσης σε ¨Αυτοκρατορία της Τυραννίας ¨ με την υπερίσχυση των δυνατότερων χωρών και κομμάτων ανάμεσα σε αυτές , για διαφορετικούς λόγους απ΄ ότι οι ¨Ενωμένες Καπιταλιστικές Δημοκρατίες ¨ ( ΕΟΚ - Έ.Ε.¨ ) .

    Πράγμα που θα έπρεπε να είναι αυτονόητο γεγονός και για το πιο μικρό παιδί , που δεν θα μιλούσε τόσο βλακωδώς για ¨ισότιμες σχέσεις μεταξύ των κρατών και των λαών ¨ , όπως μιλούν οι ηλικιωμένοι θιασώτες της ¨ ιδέας ¨, με γνώμονα μόνο την ¨ιδέα της τσέπης και της πάρτης τους ¨, του ¨εγωιστικού ταξικού τους συμφέροντος ) .

    Οφείλει να δει και η Δεξιά την ¨Ιδέα Ευρώπη¨ , να συγκροτήσει ¨ομάδες εργασίας¨ και να επανεξετάσει τις αρχικές διακηρύξεις και συνθήκες της ¨Ε.Ε,¨ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΞΑΝΑ - ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΡΟΕΛΕΥΝΟΥΣΕΣ ¨ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ ΙΔΕΕΣ ¨ ( ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΟΥΡΥΦΟΡΩΝ ΤΗΣ ΠΟΥ ΠΕΡΝΟΥΝ ΜΟΡΦΗ ¨ΝΕΟΥ ΑΞΟΝΑ ¨ ) . Να πει ξεκάθαρα ΟΧΙ για άλλη Ευρώπη ξεκινήσαμε και αλλού καταλήξαμε - οδηγούμαστε !

    Ας αφήσουν η Ν.Δ. και ο κ. Σαμαράς την Ντόρα Μπακογιάννη , την Διαμαντοπούλου , τον Κουβέλη , τον Παπανδρέου , Παπαδήμα , Παπαντωνίου Σημίτη και τον κάθε κρατικοδίαιτο εργολάβο και επιχειρηματία νταβατζή των Μέσων Μαζικής Επιβολής , να μιλούν για ¨Ευρωπαϊκό Κεκτημένο¨ που το παρουσιάζουν σαν ¨Βασικό ανθρώπινο δικαίωμα από τον πυρήνα του Συντάγματος ¨ , το οποίο δεν μπορεί να μπει σε δημοψήφισμα και στην κρίση -ετυμηγορία της Δημοκρατίας ¨μας¨ ( ΤΟΥΣ ).

    ΑΚΟΜΑ Η ΛΟΒΟΤΟΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ - ΑΣ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΟΥΜΕ

    Αντίσταση.

    • trooper avatar
      trooper @ ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 16:26:03

      έχετε απόλυτο δίκιο.

  40. Κρίτων avatar
    Κρίτων 07/11/2011 14:15:46

    Είναι θρίαμβος της λογικής και της αποδοχής της πραγματικότητας. Η μεγάλη μας αποστροφή για την αλήθεια και η μανία μας για υπερπέραναναλύσεις μας κάνουν να μετατρέπουμε την πραγματικότητα στα μέτρα μας ,και στο τέλος να αυτουποβαλόμαστε και να πιστεύουμε κιόλας οτι το τεχνικό δημιούργημα είναι και αλήθεια.Η αλήθεια είναι ότι σήμερα με τα τεράστια οικονομικά προβλήματα ,ο κόσμος έχει γίνει κυνικός και αδίστακτος.. Δεν μας αρέσει αλλά έτσι είναι!Δεν τόχουν σε τίποτα να σε καθαρίσουν σαν αυγό αν δεν συμβιβαστείς μαζί τους.Ο Σαμαράς ενήργησε στα πλαίσια του εφικτού και πήρε στα χέρια του την επίλυση ενός τεράστιου θέματος γιατί αυτός είναι και ο σκοπός ενός κόμματος εξουσίας. Να δίνει λύσεις.Ας τον βοηθήσουμε και ας έχουμε την στοιχειώδει υπομονή μαζί του.Μήπως ζηλεύουν μερικοί τον Εμβέρ Χότζα ή τον Κάστρο;;¨΄Ετσι θέλουν τον Σαμαρά;Θα απομονωθούμε τελείως και γιατί;

  41. blue nile avatar
    blue nile 07/11/2011 14:17:11

    ...το κυριότερο...η κίνηση του Σαμαρά έρχεται και δίνει εύκολο επιχείρημα σε όσους διατυμπανίζουν ότι όλοι ίδιοι είναι...

  42. anaconda avatar
    anaconda 07/11/2011 14:28:00

    Μετά τις χθεσινές εξελίξεις, πρέπει όλοι να σοβαρευτούμε και να συνειδητοποιήσουμε τα εξής :
    1. Εξαφανίστηκε η αντιπολίτευση στην Χώρα.
    2. Δανειακή με παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας.
    3. Αποδοχή μνημονίου 2, με επιπλέον μέτρα.
    4. Συγκυβέρνηση για τα επόμενα 2 χρόνια και μετά εκλογές με νέα σχήματα.
    5. Σαφή παρεμβολή στα εσωτερικά της Χώρας, απο τα Κέντρα.

    Είναι μία καθαρά πολιτική κυβέρνηση, με μακρά διάρκεια, η οποία θα οδηγήσει την Χώρα σε μεγάλες κοινωνικές αναταραχές.

    (σημείωση : μέχρι τέλος 2011, χρειαζόμαστε 15,5 δις και θα δανειστούμε τα 8 δις. Τα υπόλοιπα, που θα βρεθούν αν δεν ληφθούν νέα μέτρα?)

    ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ anaconda 07/11/2011 16:59:33

      Πού τα είδες αυτά; Πού τα είδες αυτά; Αυτά θα ήθελες να γίνουν για να δεις το ΚΚΕ 'ή το ΣΥΡΙΖΑ στο 20%! Ε, δεν θα γίνει έτσι, πρέπει να το χωνέψεις. Ο Σαμαράς δεν ψηφίζει δανειακή σύμβαση με όρους εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας, ούτε μνημόνιο2 με αυτή τη μεταβατική κυβέρνηση. Όταν θα γίνει πρωθυπουργός θα φέρει το δικό του μνημόνιο που θα καταργεί την υφεσιακή πολιτική του πρώτου μνημονίου και θα θεσπίζει αναπτυξιακά μέτρα αυτή τη φορά.

  43. firiki2010 avatar
    firiki2010 07/11/2011 14:30:24

    Θέλω γι άλλη μια φορά να επισημάνω κάτι σχετικά με την στάση αρκετών αρθρογράφων και σχολιαστών του blog απέναντι στις τοποθετήσεις Σαμαρά. Ολο αυτο το διάστημα καλλιεργήθηκε μια εντύπωση μιας απόλυτης αδιαλλαξίας Σαμαρά , μιας απόλυτης αντίθεσης του σε οτιδήποτε έχει σχέση με το μνημόνιο και μιας "αισιοδοξίας" ότι με την ανάδειξη του σε πρωθυπουργό ο Σμαράς θα αλείψει με πισα και πούπουλα τους τροϊκανούς και θα τους κυνηγήσει μέχρι να διαβούν τα σύνορα. Και όλα αυτά τη στιγμή που καμμία τοποθέτηση Σαμαρά δεν συνηγορούσε για τέτοιου είδους "αισιοδοξία".
    Ετσι σήμερα κάποιοι αισθάνονται απογοητευμένοι μια και ο Σαμαράς δεν είναι αυτός που είχαν φτιάξει στο μυαλό τους, κάποιοι δε άλλοι που επίσης φαντασιωνόταν και πρόβαλλαν ένα αδιάλλακτο Σαμαρά με την υπεράσπιση τους δίνουν την εντύπωση ότι τον Σαμαρά θα τον υπερασπιζόταν ακόμα και αν προσχωρούσε στο ΛΑΟΣ ή στο ΚΚΕ.
    Η πραγματικότητα είναι ότι ο Σαμαράς ευρισκόμενος σε νέες πολιτικές συνθήκες υποχώρησε από την αρχική θέση του "κυβέρνηση τεχνοκρατών εκλογές σε 5 εβδομάδες" και ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕ, αφού θεώρησε ότι στις καινούργιες πολιτικές συνθήκες (που περιλαμβάνουν δυστυχώς και διεθνείς πιέσεις) αυτό επέβαλε το εθνικό συμφέρον. Τα κόμματα δεν υπάρχουν για να αυτοεξυπηρετούνται, αλλά για να υπηρετούν την πατρίδα μερικές φορές και με βλάβη των στενών και βραχυπρόθεσμων εκλογικών. συμφερόντων τους (το τελευταίο είναι και θέμα διαχείρισης).
    Επιμύθιο: Καλό θα είναι ο Σαμαράς να αντιμετωπίζεται και να αναδεικνύεται σαν αυτό που είναι (ένας φιλελεύθερος ευρωπαϊστής πολιτικός) κι επίσης θα ήταν χρήσιμο να αντιληφθούμε ότι στην πολιτική πέρα από το συναίσθημα απαιτείται και πολύς ρεαλισμός.

    ΥΓ Προφανώς και δεν διεκδικώ το δικαίωμα να εκφράζω γνήσια τον Σαμαρά , κάποιες επισημάνσεις κάνω, νομίζω ...ρεαλιστικές.

    • ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
      ΝΤΑΝΤΟΝ @ firiki2010 07/11/2011 15:19:43

      firiki2010 είπε:

      ¨...Τα κόμματα δεν υπάρχουν για να αυτοεξυπηρετούνται, αλλά για να υπηρετούν την πατρίδα μερικές φορές και με βλάβη των στενών και βραχυπρόθεσμων εκλογικών. συμφερόντων τους (το τελευταίο είναι και θέμα διαχείρισης....¨

      Αγαπητη/τέ ..., " friki " η ¨ρεαλιστική¨ σου άποψη. Επαναλαμβάνεις το ίδιο περί "πατριωτικού καθήκοντος " του Γεωργίου Παπανδρέου ( όπου πρέπει να μας ξεκαθαρίσεις εάν , σύμφωνα με τις αρχές που διατυπώνεις , είσαι οπαδός του , εάν ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ¨δεν¨ θεωρείς πως είσαι , ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΤΟΝ ΑΔΙΚΕΙΣ ! ) .

      Έχετε τις ίδιες απόψεις περί ¨πολιτικού ρεαλισμού ¨ , όπου η εκάστοτε μέσα στην ιστορία επικρατούσα ¨πραγματικότητα¨ θεωρείται πάντα σαν ένα ¨στατικό γεγονός¨ , που δεν αλλάζει , αλλά απλά πρέπει να γίνεται αποδεκτή .

      Η πραγματικότητα της δουλείας , της φεουδαρχίας , του καπιταλισμού , του υπαρκτού - ανύπαρκτου σοσιαλισμού , της Μοναρχίας , των Κοινοβουλευτικών δικτατοριών - φασισμών , του Εθνικοσοσιαλισμού , της Γερμανικής , Οθωμανικής , Ρώσικης και Βόρειο - Αμερικάνικης Αυτοκρατορίας , ΟΛΑ ΑΥΤΑ , σύμφωνα με την άποψη σου , ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΑΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΠΟΥ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΤΟ ΕΠΕΒΑΛΛΕ - ΒΙΑΙΑ - ΠΟΛΥ ΒΙΑΙΑ , ούτε αλλάζουν , ούτε καν μεταρρυθμίζονται !

      Και πρέπει να ξεκαθαρίσουμε πως ο πολιτικός δεν πρέπει να έχει μόνο ένα ¨ατομικό συναίσθημα ευθύνης ¨ , αλλά και ένα ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ - ΔΙΟΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑ -ΕΙΝΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΟΝΤΑ - Η ¨προσωπικές τους , ιδιαίτερες , απόψεις , ενέργειες και πρωτοβουλίες - δεν έχουν μόνο συνέπειες στο άτομό τους , ΑΛΛΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ Ν ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ και βάση αυτού του γεγονότος κρίνονται , όπως και επίσης με βάση τις κατά διαστήματα δηλώσεις και υποσχέσεις τους προς τον λαό από τον οποίο αντλούν ¨νομιμοποίηση πολιτικής ύπαρξης¨ .

      Αυτά τα λίγα είχα να σου πω. Είμαστε ρεαλιστές και διεκδικούμε τα πάντα , ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ¨ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΜΑΣ¨.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ΝΤΑΝΤΟΝ 07/11/2011 16:07:15

        To βρίσκω εξαιρετικά αστείο να συζητήσω εάν είμαι οπαδός του Παπανδρέου κι από την άλλη δεν καταλαβαίνω γιατί τον αδικώ!
        Η εκάστοτε πραγματικότητα φυσικά και δεν είναι υποχρεωτικό να γίνεται αποδεκτή. Προφανώς όμως για να την αλλάξεις δεν πρέπει να αγνοείς την ύπαρξη της , την "ισχύ" της και τις δυνατότητες τις δικές σου. Η εκάστοτε πραγματικότητα αλλάζει και προσωπικά προτιμώ τις μη βίαιες αλλαγές που βασίζονται και στην βήμα-βήμα αλλαγή της κοινωνίας , γιατί οι βίαια επιβαλλόμενες αλλαγές ιστορικά έχει αποδειχθεί πως οδηγούν σε νέες πραγματικότητες εξ ίσου ή περισσότερο δυσάρεστες από την προηγούμενη.
        Το ότι οι απόψεις, πρακτικές κλπ ενός πολιτικού ανατανακλούν στην κοινωνία, στους πολίτς από τους οποίους αντλεί νομιμοποίηση μου μοιάζουν αυτονόητα και δεν καταλαβαίνω γιατί μου τα γράφεις. Εκτός αν ως "νομιμοποίηση ύπαρξης" εννοείς (πραγμα που δεν φαντάζομαι) ότι δεν επιτρέπεται άλλη άποψη που δεν εκφράζει την δήθεν ενιαία βούληση του φαντασιακού όντος που λέγεται "λαός"
        Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί ένα πολύ ξεκάθαρο σχόλιο μου σου δημιούργησε τόσες και τόσο περίεργες εντυπώσεις.

  44. sarkozi avatar
    sarkozi 07/11/2011 14:30:51

    θετω ενα ερωτημα και ας ειναι βλακωδες.......γιατι η Ν.Δ δεν καλουσε τοσο καιρο τον κοσμο να κατεβει στους δρομους για να φυγει ο γαπ μια ωρα αρχιτερα( οχι με ελικοπτερο αλλα με υποβρυχιο)????

    • Τιγράνης avatar
      Τιγράνης @ sarkozi 07/11/2011 16:12:28

      Το έχω ξαναγράψει:

      "Βρε λύση υπάρχει… Με μια κουβέντα του ο Σαμαράς βγάζει τον κόσμο έξω και γίνεται μαστρυλλείον η Ελλάς, ενώ εδώ και εκεί θα σιγοτραγουδιέται το άσμα «Στου Μανώλη την ταβέρνα έπεσε μια τουφεκιά». Το θέμα είναι ότι επειδή ο Σαμαράς δεν είναι πασοκοειδής μωροκλέπτης και αλλόφρων φίλαρχος αλλά σοβαρός άνθρωπος και καλός Έλλην με αξίες, προσπαθεί να βρει λύση εντός δημοκρατικών πλαισίων. Προσπαθεί πολιτικά μόνος ενάντια σε όλους, με μοναδικό του όπλο το περήφανο ΟΧΙ έναντι του οπισθέλκοντος ΝΑΙ. Μόνος, με παρέα εκατομμύρια Έλληνες!!!"

  45. ΜΝΗΜΟΝΙΟ avatar
    ΜΝΗΜΟΝΙΟ 07/11/2011 14:38:58

    εγω ψηφιζω Ν.Δ. αν γινουν εκλογες μεχρι τις 15 ιανουαριου μετα...............
    ΜΕΤΑ θα πεσει σε ποσοστα 15%................
    ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΤΟΥΜΠΑΡΑΝ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕς και τα εξαπτερυγα(ΜΜΕ , ΜΕGA, ΣΚΑΙ,ΛΑΟς. ΔΥΣΗ,ΔΗΜΑΡ)

  46. Tem avatar
    Tem 07/11/2011 14:42:51

    Οφείλω να ομολογήσω ότι δεν ήταν καθόλου εύκολη η θέση του Αντώνη Σαμαρά. Το “όχι” έχει κόστος αλλά η ιστορία γράφεται με τα μεγάλα “όχι”.

  47. ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. avatar
    ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ Κ.Χ. 07/11/2011 14:43:15

    Ο Σαμαράς πήρε το ρίσκο,

    Αν κάνει την διαπραγμέτευση με επιτυχία, θα γίνει Πρωθυπουργός,

    Αν όχι θα τους κάνει παρέα.......

    Ο λαός είναι εξοργισμένος.

  48. Αφροδίτη avatar
    Αφροδίτη 07/11/2011 14:43:29

    Δαναέ μου καλημέρα! Ξέρεις και ξέρω, πως όταν καταλαγιάσουν τα πράγματα και κάτσει ο κουρνιαχτός, τότε πολλοί θα καταλάβουν πως ο Αντώνης ανέλαβε την ιστορική του ευθύνη, για να μην πάει το καράβι άπατο σαν τον Τιτανικό.

    Βέβαια, θα στήσουν χορό αρχαίας τραγωδίας τα ΜΜΕ της διαπλοκής και θα του προσάπτουν ασυνέπεια, υποχώρηση, συμβιβασμό και όσα άλλα μπορείς να φανταστείς. Μέχρι και τα γνωστά εξαπτέρυγα θα τον ελέγξουν – νομίζοντας πως εμείς πίνουμε από το νερό της λησμονιάς - διότι έγραψε κανονικά τη δεδηλωμένη προθυμία τους.

    Ο Αντώνης αφουγκράστηκε τον κόσμο, είδε τις μεθοδεύσεις, ξέρει τις συνέπειες για τον τόπο και αποφάσισε για άλλη μια φορά στη ζωή του να κάνει το στοιχειώδες χρέος του.

    Υπερβατικός ανέκαθεν, έστω κι αν η δικαίωση για τον ίδιο έχει διακόπτη με χρονοκαθυστέρηση! Ελπίζω πως αυτή τη φορά δεν θα χρειαστεί καν, να ενεργοποιηθεί. Το ποιοί μας πήγαν ως το εκτελεστικό απόσπασμα είναι γνωστό, ας τον αφήσουμε να κάνει την προσπάθεια να αλλάξει τα πυρά σε άσφαιρα, μπας και τη σκαπουλάρουμε!

  49. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/11/2011 15:02:00

    ναι ο σαμαρας γκρεμισε τον μητσοτακισμο και τον παπανδρεισμο. επανεφερε ομως το σημιτισμο. ο παπαδημος τι ειναι.? επισης απο το φοβο μην ανεξαρτητοποιηθουν οι κυριακος και αλλοι νεοφιλελευθεροι ,και απο τα τηλεφωνα που επεσαν ανωθεν και απο ελλαδα και εξω ο σαμαρας υποχωρησε , κανοντας το χατηρι των ντανατζηδων. τωρα θα αναγκαστει να διαγραφει τους δικους του ανθρωπους γιατι δε θα ψηφισουν την δανειακη συμφωνια και αυτο ειναι σιγουρο ,ενω τα πρωτοπαληκαρα της ντορας θα ειναι στο προσκηνιο και στα καναλια διασυροντας την παραταξη οπως ο δενδιας σημερα.

  50. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 07/11/2011 15:15:36

    Μέσα στην ασχετοσύνη μου αυτά μου φαίνονται λογικά κι εκτιμώ πως τελικά δεν θα πάμε σε εκλογές αλλά στη δραχμή με την υπηρεσιακή.
    http://www.antinews.gr/2011/11/07/132152/

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Δάσκαλος 07/11/2011 17:03:27

      Δεν θα γίνει αυτό. Αν ήτανε να πάμε στη δραχμή ο Σαμαράς θα υιοθετούσε μια στάση σαν αυτή του ΚΚΕ

  51. Η.Α avatar
    Η.Α 07/11/2011 15:23:10

    Διακρίνω μία απογοήτευση σε πολλούς αναγνώστες και δεν καταλαβαίνω τον λόγο. Σας γράφω ουσιαστικά ευρισκόμενος από την άλλη πλευρά. Είμαι από πλύ νεαρή ηλικία στη ΝΔ, έχω δώσει μάχες σε αμφιθέατρα, καφενεία, χώρους εργασίας και όπου μπορώ. Σαμαρικός δεν υπήρξα ποτέ ούτε Ντορικός μόνο ΝΔ. Ο Σαμαράς χειρίσθηκε λάθος την κρίση που προέκυψε μετά την αναγγελία του Δημοψηφίσματος. Το πρώτο μεγάλο λάθος ήταν η απόσυρση της κοινοβουλευτικής ομάδας από τη Βουλή, το δέυτερο η δήλωση περί μασκών, το τρίτο η απαίτηση για την παραίτηση Παπανδρέου και το τελευταίο και σημαντικότερο ποτέ δεν έδειξε κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων τί ήθελε ακριβώς να πετύχει οπότε όποιο κι αν ήταν το αποτέλσμα δεν μπορούσε να το καρπωθεί. Αυτοί οι άστοχοι χειρισμοί θεωρώ ότι σε μεγάλο βαθμό ανέστησαν τον Παπανδρέου πολιτικά στους ψηφοφόρους του ΠΑΣΟΚ ενώ δεδομένα τους είχε χάσει. Προχωράμε όμως επί της ουσίας. Η παραίτηση του εν ενεργεία πρωθυπουργού έστω και με αυτόν τρόπο πρόκειται για επιτυχία του Σμαρά διότι πρόκειται περί επικίνδυνου τύπου. Η πρόσκαιρη συνεργασία ενισχύει την υπευθυνότητα του Σμαρά ο οποίος δεν θα μπορούσε να διακινδυνεύσει την μεγάλη κατάκτηση της παράταξης μας που είναι η θέση της χώρας μας στην ΕΕ. Επιπλέον απαλάσσει τον Σμαρά από τις υπέρμετρες προσδοκίες που είχαν καλλιεργηθεί στη βάση μας . Τα περιθώρια είναι στενά, πρέπει να το καταλάβουμε όλοι μας. Ο Σαμαράς δεν πούλησε, έχει θέσει ως στόχους την επανεκκίνηση της οικονομίας, την επανασύσταση της νέας μεταπολίτευσης και επαναφοά των ιδεών της πατρίδας μας. όλα όσα έχει υποσχεθεί έχουν κόστος. Κόστος γιατί όλοι μας πρέπει να δουλέψουμε περισσότερο, να αλλάξουμε την οικονομία μας, να συνδεθούμε με τις παραγωγικές διαδικασίες. Ας μην βλέπουμε λοιπόν τον πρόεδρο μας ως ένα μεγάλο μάγο που έχει λύσεις για όλα. Ας αφουγκραστούμε το το Εθνικό Συμφέρον κι ας βγούμε παντού, όπου μπορούμε να μεταφέρουμε το μήνυμα ότι χρειαζόμαστε τη δύνμαη όλων για να προχωρήσουμε και να απαλλαγούμε οριστικά από το δόλιο ΠΑΣΟΚ..

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Η.Α 07/11/2011 17:14:18

      Ο Σαμαράς δεν χειρίσθηκε, κατά τη γνώμη μου, λάθος την κρίση που προέκυψε μετά την αναγγελία του ΓΑΠειου δημοψηφίσματος:

      1) Εάν δεν είχε αποσύρει την κοινοβουλευτική ομάδα από τη Βουλή θα είχε συσπειρωθεί τόσο η Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ που δεν θα κατάφερναν από τον γαντζωμένο στην καρέκλα Παπανδρέου να αποσπάσουν καν τη δήλωση ότι "δεν είναι απαραίτητο να είναι ο ίδιος επικεφαλής μιας κυβέρνησης συνεργασίας".

      2) Η δήλωση περί μασκών που έπεσαν ήταν ο καταλύτης. Δεν άρεσε σε ΣΚΑΪ - Καθημερινή - Αλαφούζο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν λάθος. Το αλαφουζέϊκο δυσαρεστήθηκε διότι γκρεμίστηκε έτσι το σενάριο της συγκυβέρνησης μακράς πνοής που τόσους μήνες προπαγανδίζει από τη φυλλάδα του. Η δήλωση αυτή του Σαμαρά επιτάχυνε τις εξελίξεις και ακύρωσε τις εναπομείνασες φιλοδοξίες του Παπανδρέου να μείνει πρωθυπουργός σε μια κυβέρνηση συνεργασίας έστω και μόνο ΠΑΣΟΚ-προθύμων.

      3) Η απαίτηση για την παραίτηση Παπανδρέου ήταν ΟΛΟΣΩΣΤΗ. Αν δεν ζητούσε την παραίτησή του (την οποία πέτυχε) αυτός με νωπή ψήφο εμπιστοσύνης θα κατσικωνόταν πρωθυπουργός. Θα έκανε όσες περισσότερες επικοινωνιακές προσπάθειες μπορούσε για να μας πει μετά που θα μας έβγαζε την ψυχή ότι η ΝΔ φταίει που δεν συναινεί επομένως ... μένει ο ίδιος πρωθυπουργός να μας σώσει.

      4) Το ότι δεν έδειξε κατά τη διάρκεια των διαπραγματεύσεων τί ήθελε ακριβώς να πετύχει πράγμα που υποθέτεις ότι όποιο κι αν ήταν το αποτέλεσμα δεν μπορούσε να το καρπωθεί, είναι και αυτό νομίζω λάθος εκτίμησή σου. Ο Σαμαράς και το επιτελείο του στη ΝΔ εγκαίρως έδειξαν ότι το πρώτο και κύριο ήταν να παραιτηθεί ο Παπανδρέου. Το γεγονός ότι παραιτήθηκε ήταν, και έτσι πέρασε στον κόσμο, επιτυχία του Σαμαρά.

  52. Χριστόφορος avatar
    Χριστόφορος 07/11/2011 16:11:21

    Τελικά θέλαμε να κάνει κάτι ο Σαμαράς, έκανε αυτό που ήταν κατά την κρίση του δυνατό την δεδομένη στιγμή και με τα δεδομένα βεβαίως της στιγμής, δεν αρέσει σε πολλούς , αλλά δεν άρεσε και πριν η στάση του, οι ίδιοι έλεγαν γιατί δεν κάνει κάτι ο Σαμαράς?
    Έλεος, έβαλε το νερό σ ένα αυλάκι, σταμάτησε τις καταστροφές και το ξεπούλημα της χώρας, ποιος ξέρει τι άλλο θα κατέβαζε το «σοφό» κεφάλι του Γεώργιου του Β'. Αμάν βρε παιδία, μήπως θέλατε να βρείτε σήμερα και μερικές χιλιάδες ευρώ στα πορτοφόλια? Μήπως να καλούσαν έναν από εσάς για προσωρινό πρωθυπουργό? Ξεχνάτε ότι οι όποιοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ είναι εκλεγμένοι και θα πάψουν να έχουν λόγο, μόνο αν τους πάψει ο λαός στις εκλογές.
    Και κάτι ακόμα, σε μια χώρα το πρώτο βιολί το παίζει η κυβέρνηση και αυτά που κατάφερε ο Σαμαράς είναι άθλος απέναντι σε ένα πασοκικό κράτος και σ έναν Παπανδρεϊσμό 35 αετίας,
    Θεωρώ ότι αξίζει στο Σαμαρά ένα μεγάλο εύγε ! καθόμαστε και κάνουμε κριτική ενώ θα έπρεπε να τον παρακαλάμε να κυβερνήσει.

  53. ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ avatar
    ΚΩΣΤΑΣ ΑΠΕΡΓΗΣ 07/11/2011 16:21:12

    Τιμή και δόξα στον Αντώνη Σαμαρά, στον πολιτικό μαχητή , άνοιξε το παράθυρο να μπεί οξυγόνο στο σάπιο πολιτικό μας εποικοδόμημα. Η χτεσινή μέρα ήταν η ληξιαρχική πράξη θανάτου, της ιδιότυπης Φεουδαρχίας στην οποία είχαν υποβάλλει τον Ελληνικό λαό , οι αμαρτωλές οικογένειες Παπανδρέου και Μητσοτάκη. Αυτές που ιδιωτικοποίησαν την Δημοκρατία μας , απονεύρωσαν το λαικό και δημοκρατικό φρόνημα, αγελοποίησαν χιλιάδες λαού σε τυφλωμένους μουτζαχεντίν, Μετέτρεψαν τα πολιτικά κόμματα από πυλώνες Δημοκρατιας σε εστίες πολιτικής και οικονομικής διαφθοράς, σε «φυλές» , τύπου ΖΩΝΙΑΝΩΝ, με συγκολλητική ουσία την omerta (συνενοχή),έκαναν μεγάλη ιδέα του ελληνικού λαού τον εύκολο πλουτισμό και τον άκρατο καταναλωτισμό, του διέβρωσαν κάθε ηθικό κύταρρο και σκότωσαν «μέσα του» κάθε έννοια δημιουργικού σκοπού.Η σχεδόν Κανταφική Δημοκρατία, που διαχειρίζονται ως νομείς μιας ανεξέλεγκτης εξουσίας, ξεψύχησε δραματικά και ευτυχώς χωρίς αιματοχυσίες. Η οικογενειοκρατία και νεποτισμός, χτες βράδι, ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους. Το ρολόι της δυναστείας Παπανδρέου , σύμβολο μεσαιωνικής Δεσποτείας,σταμάτησε οριστικά να χτυπάει…Το άρμεγμα της Πατρίδας από τα φεουδαρχικά τζάκια των δεινοσαύρων υπέστη πολλαπλά και ανεπανόρθωτα κατάγματα .Το αίμα που ζητούσαν οι βρυκόλακες του Παπανδρεισμού και του Μητσοτακισμού,μαζί με τους τοκογλύφους συνεταίρους τους, χάρη στα φοβερά πολιτικά αντακλαστικά του Αντώνη Σαμαρά δεν δόθηκε. Θάταν πανεύκολο για το Σαμαρά να το παίξει αρσενική Κανέλλη. Θάταν δύσκολο για το ήθος και το πολιτισμό του Σαμαρά , να συμμετέχει σε τέτοιες ίντριγκες. Ο Αντώνης ,και δύο χρόνια φύλαξε Εθνικές Θερμοπύλες . Αν πέρασαν οι Πέρσες, με τεράστια και ασύμμετρη υπεροπλία ή αν όχι θα το κρίνει η Ιστορία. Χτές ο Αντώνης Σαμαράς, αναποδογύρισε με γιγαντιαία δύναμη τον τροχό της σύγχρονης ιστορίας μας. Ο αφανής εργάτης της Μεταπολίτευσης του 1974 ο αείμνηστος Ευπατρίδης , Ε.Αβέρωφ, γνήσιος επίγονος του οποίου, υπήρξε ο Αντώνης Σαμαράς, θάναι ήσυχος και περήφανος με την επιλογή του. Γιατί ακριβώς , στη σκυταλοδρομία της δημοκρατικής και εξευρωπαιστικής πορείας της Πατρίδας και της μελαγχολικής (σήμερα) Δημοκρατίας μας , παίρνει την σκυτάλη Ένας ασυμβίβαστος ζηλωτής των παραδόσεων της μεγάλης πατριωτικής παράταξης , που μέρα με την μέρα στα μάτια των νέων παιδιών μετενσαρκώνεται σε οραματιστή του Εθνικού μας Αύριο.

  54. S.R. avatar
    S.R. 07/11/2011 16:36:06

    Για καποιον λογο δεν δουλευουν οι" απαντησεις"... Τα +1000 αφορουσαν τον Αστραπογιαννο, και τον Ψυχραιμια....

  55. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/11/2011 16:41:29

    το άρθρο εκεί που λέει in vivo (εν ζωή) εννοεί in vivo mutagenesis (=μετάλλαξη εν ζωή)

  56. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 07/11/2011 17:17:58

    Γιατί ο Σαμαράς δεν είναι προδότης. Το ότι διαφώνησε με τον Μητσοτάκη - λέγε με σε 10 χρόνια κανείς δεν θα θυμάται το όνομα Μακεδονία - τον κάνει προδότη; Ασε τα ψόφια. Καλός ηγέτης είναι. Αν δεν το βλέπεις, διάβασε τις δηλώσεις του και δες προπαντός τις κινήσεις και πράξεις του χωρίς παρωπίδες. Ο ηγέτης κρίνεται εκ του αποτελέσματος

  57. ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΓΝΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 07/11/2011 18:14:21

    Ξεκολλάτε...Οι "-ισμοί" τρέμουν το αποτέλεσμα της κάλπης.Ο ένας συνετρίβη πριν 2 χρόνια από το αποτέλεσμα της ενδοκομματικής κάλπης. Ο άλλος πρέπει να συντριβεί σε 100 τόσες μέρες.Μέχρι τότε απαιτείται ψυχραιμία,εγκράτεια, λεπτοί χειρισμοί και προπάντων ξεκάθαρες θέσεις αντιληπτές από τον καθένα.Θέσεις μη επιδεχούμενες αμφισβητήσεως για την ορθότητά τους και κύρια για την δυνατότητα εφαρμογής τους.Εκεί πάσχουν οι "-ισμοί".

  58. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 07/11/2011 19:23:28

    Πλάκα πλάκα, ο Σαμαράς τείνει να μετατραπεί σε σύγχρονο γκοστμπάστερ!
    Ένα ένα τα καθαρίζει τα φαντάσματα που μας στοιχειώνουν επί δεκαετίες. Ένα ένα.
    Ποιο άλλο έχει σειρά;
    Δαναέ έγραψες.
    (Ανακαλώ την διαγραφή σου η οποία οφείλονταν σε σεχταριστικές συκοφαντίες κάποιων, και σε νερωμένη γράπα).

  59. Θ avatar
    Θ 07/11/2011 20:00:47

    Κατά την διάρκεια της “συνόδου Φεράρας - Φλωρεντίας ” (Βρυξέλες, 26ης Οκτωβρίου) δυό απ’ τους “βασανιζόμενους” Έλληνες διαπραγματευτές, λιποθύμησαν. Κατά την “ιερή μας παράδοση”, η σύνοδος είναι “ληστρική”, αν την απόρριψη ο λαός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.