#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/04/2011 07:45
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μείζον θέμα η αποκάλυψη Μεϊμαράκη για Καρατζαφέρη




Η  χθεσινή αποκάλυψη του κ. Μεϊμαράκη ότι ο Πρόεδρος του ΛΑΟΣ, τον επισκέφθηκε στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης και του ζήτησε να επισπεύσει την παραλαβή των υποβρυχίων που …γέρνουν, από μόνη της, αποτελεί μείζον  θέμα.

Δεν είναι μόνον η αξιοπιστία του πολιτικού αρχηγού  που θρυμματίζεται. Αυτή έχει απωλεσθεί από καιρό εξ αιτίας των οβιδιακών μεταμορφώσεων του κ. Καρατζαφέρη.

Εδώ τίθεται και ένα τεράστιο πολιτικό θέμα και  όχι μόνο:

Από απηνής διώκτης και σταυροφόρος της κάθαρσης και της διαφάνειας του δημοσίου βίου της χώρας, ο κ. Καρατζαφέρης μετατρέπεται σε υπηρέτη συμφερόντων!

Η συμπεριφορά του ήταν ….ενδιαφερόμενου τρίτου!

Τι λόγους είχε ο κ. Καρατζαφέρης να ζητά την παραλαβή των υποβρυχίων όταν οι καθ΄ύλην αρμόδιοι επί του θέματος είχαν τις επιφυλάξεις τους, τις οποίες είναι  βέβαιον ότι γνώριζε, ο συνήθως καλά ενημερωμένος Πρόεδρος του ΛΑΟΣ;

Τι δυσκολίες πήγε να υπερκεράσει;

Ποιες ανησυχίες να διασκεδάσει;

Ποίων  τις  αντιρρήσεις να κάμψει;

Τι διαβεβαιώσεις να παράσχει;

Ποια κάλυψη να προσφέρει;

Και για λογαριασμό ποίων;

Αυτό είναι ανήκουστο για πολιτικό αρχηγό!

Δεν θυμάμαι κανέναν άλλον να ενδιαφέρεται για την προώθηση μιας ξένης παραγγελιάς!

Ακόμα και για τον ίδιο που, κατά καιρούς έχει πεί τα πάντα, για τους πάντες, είναι μεγάλο το …άλμα!

Αν ο κ. Καρατζαφέρης πίεζε για την επίσπευση της παραλαβής, μήπως πρέπει και αυτός να κληθεί στην προανακριτική;

Μήπως πρέπει να μας δώσει και άλλες εξηγήσεις, εκτός του ότι …..ενδιαφερόταν για την άμυνα της χώρας και το καλόν των Ενόπλων μας Δυνάμεων;

Γιατί και ο κ. Τσοχατζόπουλος για το καλόν των Ενόπλων Δυνάμεων, έκανε,  ό,τι έκανε…

Α.Δ.

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 08:06:08

    Χθες πήγαν να μας πείσουν ότι με βάση τη σύμβαση δεν μπορούσε αυτή να να καταγγελθεί και γι' αυτό τάχατες έλεγαν "τουλάχιστον να τα παραλάβουμε για την άμυνα της χώρας".

    Όμως το πρόβλημα δεν ήταν αυτό. Η ΝΔ δεν αρνούνταν την παραλαβή έτσι χωρίς λόγο. Η ΝΔ αρνούνταν την παραλαβή ΕΠΕΙΔΗ ΕΓΕΡΝΑΝ. Και πίεζε, μέσω της μη παραλαβής, προκειμένου να διορθωθεί το πρόβλημα. Προφανώς οι Γερμανοί είχαν συνηθίσει να είναι άααανετοι, όπως και η Siemens με τους Έλληνες, που σου λέει, τους λαδώνουμε, άρα τους έχουμε στο χέρι και κάνουμε ό,τι θέλουμε. Και αιφνιδιάστηκαν, δεν τους βγήκε η αποικιοκρατική συμπεριφορά, όταν η τότε ελληνική κυβέρνηση τους είπε "δεν παραλαμβάνουμε".

    Προσωπικά, πιστεύω ότι ο Καρατζαφέρ αποκλείεται να ενήργησε με δική του πρωτοβουλία. Κάποιος άλλος πιθανότατα θα του το είπε, που είχε γενικότερα συμ΄φεροντα με γερμανικές εταιρίες και που κινούσε νήματα και στο θέμα της Simens, και που είναι (ήταν τότε δηλαδή) ο πολιτικός μέντορας του Καρατζαφέρη και που μόνος του, με τους ανθρώπους του στο κόμμα του, δεν μπορούσε να κινηθεί εκείνη την περίοδο (2008-2009), γιατί θα καρφωνόταν άσχημα.

    Ονόματα δεν λέμε και όποιος νομίζει ότι φωτογραφίζεται από την περιγραφή, να σηκώσει το χέρι.

    Έρμε Καραμανλή, πολλά "λάθη" έκανες, που θα έλεγε και ο Χρύσανθρος. Είπες "όχι" και στους Γερμανούς. Πού πας ρε Καραμήτρο που ήθελες και να κυβερνήσεις την αμερικανογερμανική αποικία;

    • spiros avatar
      spiros @ Επώνυμος 29/04/2011 10:09:23

      Με όσα έλεγε σήμερα το πρωί στον Αντένα επιβεβαιώνεσαι πλήρως. Προσπάθησε να καλυφθεί πίσω από Καμμένο ως συνήθως.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ spiros 29/04/2011 11:13:01

        ειναι η "κινητη κουρτινα"...!!

        ΠΠ

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ Επώνυμος 29/04/2011 16:27:36

      Άντε μπράβο. Να φωνάζουμε τις αλήθειες, μήπως παρασυρθεί και αρχίσει να τις ψελλίζει και η ηγεσία μας.

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/04/2011 08:40:08

    Το θέμα είναι όντως εξαιρετικά σοβαρό και ο κ. Καρατζαφέρης οφείλει να δώσει επαρκείς εξηγήσεις.
    Περίεργη αυτή η σπουδή του.
    Ελπίζω επίσης η Ν.Δ. να το αξιοποιήσει...δεόντως. Αντιπολιτευτικά εννοώ..

    • xbab avatar
      xbab @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 11:07:21

      Αγαπητέ Κώστα είναι σίγουρο ότι η ΝΔ θα αξιοποιήσει αυτό το μείζον γεγονός;
      Απογοητευόμαστε γιατί βγάζει τα μάτια μόνη της (οράτε υπόθεση απογραφής οικονομίας...).
      Έχει μεγάλες ευκαιρίες να τις αξιοποιήσει επικοινωνιακά έστω και σ' ένα εχθρικό και αντιδημοκρατικό τηλεοπτικό και όχι μόνο τοπίο.
      Η ΝΔ αυτή τη στιγμή θέλει στελέχει σε διαρκή επιφυλακή, κάτι σαν άμεση δράση, να απαντά δυναμικά, τεκμηριωμένα και ουσιαστικά στα ανακύπτοντα περιστατικά της πολιτικής και κοινωνικής ζωής. Να επεμβαίνουν τα στελέχη live προκειμένου οι παραπληροφορητές ν' αρχίσουν να ανησυχούν...
      Ευκαιρία μεγάλη να ξεμπροστιαστεί το εξαπτέρυγο της κωλοτούμπας.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ xbab 29/04/2011 11:17:08

        Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω μαζί σου περισσότερο

      • toumba avatar
        toumba @ xbab 29/04/2011 22:25:18

        Αντιπολίτευση χαμηλής ποιότητας. Πολύ καλά θα κάνει, να μην το αξιοποιήσει αντιπολιτευτικά. Μια μπούρδα του Μειμαράκη και τίποτα περισσότερο. Αλοίμονο αν στηρίζει αντιπολιτευτικές τακτικές σε τέτοιες μπαρούφες. Όσο για την κίνηση αυτή καθ΄αυτή, είναι πέταγμα τις μπάλας εκτός γηπέδου. Ξυπνήστε αγαθιάρηδες!

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 11:11:55

      Χαθηκε και ο Βοριδης.....

      ΠΠ

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 21:08:45

        Μπουχός

    • διηνεκης avatar
      διηνεκης @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 21:44:48

      Παντος η φωτογραφια στο αρθρο ειναι αποτυχια,ο καρατζαφερης δεν χωραει με τιποτα στο υποβρυχιο,πρεπει να κοπει ο πυργος του για να μπει μεσα,θα ηταν μια καλη λυση εξαρχης για τον παπανικολη να τον βαζαν στην καλη ακρη του υποβρυχιου και ετσι δεν θα εγερνε

  3. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 08:40:29

    Επώνυμε
    Για να τελειώνετε με την υποχρέωση να υπερασπιζόζαστε τον Καραμανλή,
    που σας έχει αφήσει μόνους, να ανακαλύπτετε πτυχές του τεράστιου εθνοσωτήριου έργου Του, προτείνω:
    Τη μετατροπή της Ρηγίλης σε Μαυσωλείο, όπου στην οροφή να αναγερθεί ανδριάντας του Κώστα και περιφερειακά οι ανδριάντες των Ρουσόπουλου, Ανδριανού, Αγγέλου και Αντώναρου ώστε να θημούνται οι παλιοί και να παραδειγματίζονται οι νεώτεροι.
    Στην αίθουσα κήπου να υποδέχεται το κοινό ο Παυλόπουλος όπου θα τους αναλύει με δικά του λόγια το Έπος της πρόσφατης διακυβέρνησης.

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 08:48:32

      Δεν συμφωνώ με την απαξίωση Καραμανλή, πιστεύω ότι είναι τεράστιο λάθος. ειδικά εάν συγκριθεί με τους σημερινούς. Διότι οι σημερινοί θέλουν να μας βγάλουν τρελούς.

      Και μη μου πεις ότι δεν υπάρχει μέγιστη διαφορά μεταξύ αυτών που ΔΕ παραλάμβαναν, από τη μια, και μεταξύ αυτών που παρέλαβαν.

      Απλή λογική είναι, δεν θεωρώ εθνοσωτήρια την κυβέρνηση Καραμανλή, έκανε πολλά λάθη και κυρίως ότι δεν ξήλωσε το σύστημα ΠΑΣΟΚ. Το ζήτημα είναι όμως να δείξουμε τι έγινε σήμερα και ποιο ακριβώς είναι το ΠΑΣΟΚ.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Επώνυμος 29/04/2011 11:11:27

        Σωστος !!

        ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 08:51:22

      ΣΟΝ ΠΕΝ,
      Ενώ απαξιώνοντας τον Καραμανλή, βοηθάτε την Ν.Δ. ε;

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 09:05:35

        Όχι όμως να στήνουμε στον τοίχο όσους τολμούν να κρίνουν τον ...Αλογοσκούφη επειδή έτσι, άκουσον -άκουσον θίγουν τον ΑΜΕΜΠΤΟΝ Καραμανλή, που περιμένει να κατέβει ο πήχυς μέχρι τα σκατά και να μιλήσει, έχοντας τα σκατά μέτρο σύγκρισης της πολιτικής του.

      • Ιεροκλής avatar
        Ιεροκλής @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 09:23:00

        Ο Καραμανλής ν' αναλλάβει τις ευθύνες του να βοηθήσει το Σαμαρά και οι πένες τις παράταξης να τον παρωθούν προς αυτό και να πάψουν να στρουθοκαμιλίζουν...

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 09:03:33

      Σον Πεν

      Ο Καραμανλής λάθη έκανε.

      Ούτε όμως Ελληνική σημαία να την πάρει ο άνεμος άφησε ούτε έστελνε τον κοσμάκη στην κρεατομηχανή του χρηματιστηρίου να γίνει πλούσιος.

      1,5 χρόνια μετά τις εκλογές δεν κάνεις αυτοκριτική προτάσεις και ομάδα για την διακυβέρνηση της χώρας ετοιμάζεις.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ Aris. A 29/04/2011 09:09:25

        Αρι
        Πρέπει να πείσεις τον Ελληνικό Λαό ότι έχεις αλλάξει μυαλά.
        Γιατί τα λάθη ή μάλλον η ανυπαρξία πολιτικής επί Καραμανλή συνετέλεσε στη σημερινή κατάσταση.
        Φαντάζεσαι ότι ο Ελληνικός Λαός αναπολεί τη εποχή Καραμανλή ή επιθυμεί την επιστροφή σ'αυτή?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 09:31:59

          SON PEN
          Τον Αλογοσκούφη ο Καραμανλής τον αποδοκίμασε οταν τον αντικατέστησε, οι ψηφοφόροι της Ν.Δ. στην Α' Αθηνών τον έστειλαν σπίτι του και εμείς τον έχουμε χτυπήσει σαν χταπόδι.
          Τι άλλο πρέπει να γίνει;
          Να το ρίξουμε στην αρένα;
          Οσο συνεχίζεται αυτό το παιχνίδι ρίχνουμε νερό στην κυβερνητική προπαγάνδα.

          • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
            ΣΟΝ ΠΕΝ @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 10:21:31

            K.Ροδινέ
            Έκαναν δηλαδή όσοι έθιξαν τον Αλογοσκούφη έγκλημα καθοσιώσεως επειδή τα φερέφωνα της κυβέρνησης έδωσαν διάσταση αποκαθήλωσης του Καραμανλή?
            Θα πρέπει δηλαδή ένα στέλεχος της Ν.Δ να μένει άφωνο όταν συζητούνται θέματα του κυβερνητικού παρελθόντος της Ν.Δ επειδή κάποιοι, πετώντας τη μπάλα στην εξέδρα θα επιχειρήσουν να σπεκουλάρουν?
            Δεν ευθύνεται περισσότερο ο Στυλιανίδης που ρίχνει πετρέλαιο στη φωτιά αντί να πεί απλά ότι κανείς δεν κατηγορεί τον Καραμανλή μια εβδομάδα μετά την κοινή φωτό με Σαμαρά και τα χαμόγελα στο μνημόσυνο του Εθνάρχη?
            Δεν επιτρέπεται δηλαδή στη Ν.Δ να κρίνει ούτε στιγμή του παρελθόντος του οποίου την υπεράσπιση ΑΡΝΕΙΤΑΙ ο ίδιος ο κύριος υπεύθυνος να υπερασπιστεί?
            Καταλαβαίνεις ότι μας καλείτε να συμβιώσουμε με τη σχιζοφρένεια?
            Ότι καλούμαστε να σεβαστούμε το έργο εκείνου που αρνείται να το υπερασπιστεί προσωπικώς.
            Τό έργο τίνος? Πέρα από το βαρύ όνομα τί άφησε στον τόπο?
            Ποιές παρακαταθήκες ?
            Πείτε μου να τις μεταλαμπαδεύσω στα παιδιά μου.
            Κύριοι, δεν έχουμε καμία όρεξη να επανερχόμαστε στην Καραμανλική διακυβέρνηση, όσοι δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τη ντροπή του κλεισίματος της Βουλής για παροχή ασυλίας ή της απόσυρσης από τη Βουλή των βουλευτών για τον ίδιο λόγο.
            Πρακτικές άγνωστες για την Ιστορία της παράταξης.
            Όμως δε μπορούμε να είμαστε σήμερα άφωνοι όταν αύριο με την πορεία που έχουν πάρει τα πράγματα θα υποχρεωθούμε να κάνουμε στριπτήζ, όχι μόνο αυτοκριτική, όντας υποχρεωμένοι να αποδείξουμε στον Ελληνικό λαό πως βάλαμε μυαλό.
            Και γι'αυτό δεν φθάνει μάλιστα η αυτοκριτική.
            Αν η παράταξη δεν αλλάξει την ανθρωπογεωγραφία της με ριζικό τρόπο, άμεσα, θυμηθείτε, δεν πρόκειται ο Ελληνικός Λαός να μας προσφέρει τη δυναμική που απαιτούν οι καιροί.
            Όσα Ζάππεια και να γίνουν.
            Λόγια έχουν ακούσει πολλά οι Έλληνες και ιδέες έχουν εξ ίσου χωνέψει πολλές.
            Άντρες και Γυναίκες να εμπιστευθούν θέλουν.

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 16:37:44

            ''Δεν επιτρέπεται δηλαδή στη Ν.Δ να κρίνει ούτε στιγμή του παρελθόντος του οποίου''
            Μια στιγμή !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • Νίκος Α avatar
            Νίκος Α @ Νίκος Α 29/04/2011 17:17:25

            "Πείτε μου να τις μεταλαμπαδεύσω στα παιδιά μου.
            Κύριοι, δεν έχουμε καμία όρεξη να επανερχόμαστε στην Καραμανλική διακυβέρνηση, όσοι δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε τη ντροπή του κλεισίματος της Βουλής για παροχή ασυλίας ή της απόσυρσης από τη Βουλή των βουλευτών για τον ίδιο λόγο.
            Πρακτικές άγνωστες για την Ιστορία της παράταξης."
            Μένω άφωνος. Δεν πίστευα ποτέ πως η πλύση εγκεφάλου από τα νταβατζοΜΜΕ, θα μπορύσε να πετύχει τέτοια αποτελέσματα. Όχι σε Νεοδημοκράτη αλλά σε όποιον Έλληνα. Γιατί οι πασόκοι που τα πιπιλίζουν αυτά, το κάνουν από κομματική σκοπιμότητα. Δεν τα πιστεύουν.

          • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
            ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 10:42:16

            Ο ΣΟΝ ΠΕΝ ΤΟ ΛΕΕΙ ΣΑΦΩΣ . ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΚΟΥΒΕΝΤΑ ; ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ''τα σκατά μέτρο σύγκρισης της πολιτικής'' . ΤΕΛΟΣ ΠΙΑ.

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 09:35:30

          Σον Πεν.

          Ο Καραμανλής κρίθηκε και τον έστειλε ο κόσμος για χόρτα.

          Από εκει και πέρα να σου πω εγώ τι θέλω με την απλή λογική από την ΝΔ.

          Η ηγετική της ομάδα μαζί με τους τομεάρχες υγείας να πάει σε όλα τα μεγάλα νοσοκομεία να συζητήσει με όλες τις διοικήσεις και να διαπιστώσει αν υπάρχουν πράγματι ελλείψεις που καθιστούν την λειτουργία τους προβληματική.

          Αυτό σαν πολίτες μας καίει γιατί αύριο μπορεί να μας συμβεί το οτιδήποτε και θέλουμε να ξέρουμε αν μπορεί το δημόσιο σύστημα υγείας να μας περιθάλψει.

          Η ηγετική ομάδα μαζί με τους αρμόδιους τομεάρχες να πάει στις μάχιμες μοίρες της πολεμικής αεροπορίας του ναυτικού του στρατού και να διαπιστώσει την ετοιμοτητά τους ή αν εξ αιτίας των περικοπών έχουν ξεμείνει από ανταλλακτικά.

          Να ασχοληθεί με το τεράστιο θέμα της εγκληματικότητας. Να μελετήσει στατιστικές να επισκεφθεί και να μιλήσει με αστυνομικούς της πρώτης γραμμής να διαπιστώσει το μέγεθος του προβλήματος και τις λύσεις που προτείνουν οι άνθρωποι που ζουν στο πετσί τους το πρόβλημα.

          Και άλλα πολλά.

          Αυτά θέλουμε και όχι ζαλισμένες δηλώσεις στο Μέγκα και αλλού.

          Εαν πρέπει να γίνει αυτοκριτική ας γίνει συνέδριο να τα πούμε όπως πρέπει όχι όμως να βάλουμε και τους εξωθεσμικούς παράγοντες γκιουλέκες στό κόμμα.

          Οσο δεν ξεκολάει το μαγαζί και δεν προσπερνάει τις χρόνιες παθογένειες του δεν θα δει ανάκαμψη.

          Ας ψάξουν περισσότερο και το θέμα του πλουτισμού της οικογένειας Τσοαχατζόπουλου μπας και πάει και κανείς φυλακή από το να πετροβολούμε την τζαμαρία μας.

          • Ιεροκλής avatar
            Ιεροκλής @ Aris. A 29/04/2011 09:44:40

            Ο Καραμανλής είναι το μεγαλύτερο πρόβλημα Σαμαρά και Νέας Δημοκρατίας. Οι Νεοδημοκράτες πιστοί στη τακτική της ειδωλολατρείας τους σκιάζονται και να τον αγγίξουν. Ο Σαμαράς όμως δεν αστειεύεται, ας ρωτήσει τη Ντόρα ο Καραμανλής, πίστωση χρόνου μόνο του έχει δώσει. Αλλά και η τακτική Σαμαρά να εξουθενώσει πρώτο τον Καρατζαφέρη είναι σωστή γιατί από εκεί ξεκινά η συσπείρωση του...

        • pikras57 avatar
          pikras57 @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 10:04:06

          αχ ρε φίλε...
          τσίμπησες και πιπιλίζεις την καραμέλα του Πασοκ και των ΜΜΕ.
          Αυτή τη στιγμή η Απογραφή είναι το κυρίαρχο θέμα που απασχολεί την ελληνική κοινωνία???
          Ο Καραμανλής ότι ήταν να πει το είπε προεκλογικά με υπευθυνότητα όταν ΑΛΛΟΙ ανεύθυνα απειλούσαν εκλογές και έταζαν...
          Ο Καραμανλής ένα πρέπει να εξακολουθεί να κάνει: Να στηρίζει τον Σαμαρά και την ενότητα της ΝΔ!!!!

          • Ιεροκλής avatar
            Ιεροκλής @ pikras57 29/04/2011 10:12:08

            Ο Καραμανλής στηρίζει Σαμαρά με τη στάση του ή το είδωλό του;

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Ιεροκλής 29/04/2011 10:30:03

            Εσύ πάντως με τη στάση σου στηρίζεις το ΠΑΣΟΚ. Ο ΓΑΠ με το καλημέρα παρέλαβε τα υποβρύχια που γέρνουν. Και που σήμερα παραπέμπει τον αυτουργό της αγοράς τους και της σκανδαλώδους σύμβασης που δεν έδινε ούτε τα στοιχειώδη δικαιώματα στην ελληνική πλευρά. Στην ουσία, ομολογεί και τη δική του συμμετοχή στο σκάνδαλο, ο ΓΑΠ, τόσο επειδή ήταν ΤΟΤΕ μέλος του ΚΥΣΕΑ (άλλο αν απουσίαζε - γιατί άραγε; - από την κρίσιμη συνεδρίαση), όσο και επειδή με το "καλημέρα" τα παρέλαβε και είχε και το θράσος να ομολογήσει το ελάττωμά τους, όταν είπαν "μην ανησυχείτε, θα βρούμε αγοραστή". Και δεν ήξερε ο τύπος ότι τα κορόιδα τελειώσανε; Για όλα αυτά, επειδή ομολόγησαν ανοιχτά το έγκλημά τους, πρέπει να πάνε φυλακή, να τελειώνουμε με δαύτους.

            Κι εσύ ασχολήσου με τον Καραμανλή. Ε ρε μυαλά!...

          • Ιεροκλής avatar
            Ιεροκλής @ Επώνυμος 29/04/2011 10:44:56

            Θα κάνω μια προσπάθεια να σου εξηγήσω κι αν ξεπεράσεις τον οπαδισμό σου θα με καταλάβεις. Ο Καραμανλής και ο "μεσαίος χώρος" του προκαλλεί ανάχωμα στο Σαμαρά. Αν ο Καραμανλής είναι περισσότερο ΝΔ από Καραμανλής ας πεί μέα κούλπα για την πολιτική του "μεσαίου χώρου" που υπηρέτησε (δε μιλάω για Βουκουρέστι και Ρώσους, μαγκιά του) να λύσει τα χέρια Σαμαρά, να μαζευτούν και οι δικοί του. Αλλιώς βρίσκεται εκ των πραγμάτων απέναντί του ως εσωκοματική του αντιπολίτευση. Το πρόβλημα υπάρχει και είναι το μεγαλύτερο καθώς είναι εσωτερικό. Εσείς τι λέτε; Να το κρύψουμε κάτω απ' το χαλί. Συγχαρητήρια!!!

          • Επώνυμος avatar
            Επώνυμος @ Επώνυμος 29/04/2011 10:57:38

            Ανάχωμα στο Σαμαρά είναι η ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ με τον Καραμανλή. Αυτή πρέπει να λήξει. Αν έχει τέτοια θέματα ο Πρόεδρος, να λυθούν υπόγεια, να λυθούν χωρίς να σηκώνεται σκόνη που κρύβει τις αλητείες του ΠΑΣΟΚ. Έτσι, με τον πανικό που δημιουργείται κάνουμε περισσότερο κακό στο Σαμαρά, παρά καλό.

            Θυμηθείτε: η ανάρτηση είναι για τον Καρατζαφέρη και δείτε με τι ασχολούνται τα περισσότερα σχόλια, για να καταλάβετε τι εννοώ!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 18:05:21

      ΝΑΤΗΝ ΚΑΙ Η ΕΣΩΣΤΡΕΦΕΙΑ. ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΗ ΟΤΑΝ
      ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.

  4. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 08:47:32

    Η Ν.Δ αν θέλει μπορεί να τελειώσει τον Καρατζαφέρη σε ένα 24ωρο.
    Όμως αυτό προϋποθέτει την ευρεία ανανέωση-αυτοκάθαρση.
    Τότε θα αποκτήσει την αξιοπιστία που της λείπει και επιτρέπει σε πολιτικά λαμόγια να παριστάνουν τους κήνσορες.

  5. st.takis avatar
    st.takis 29/04/2011 09:45:42

    ΚΑΤΑΝΤΖΑΦΕΡΗΣ ΣΟΥΠΕΡ ΛΑΓΟΣ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ????????????//

  6. pikras57 avatar
    pikras57 29/04/2011 09:55:44

    ..γιατί κριτικάρουμε τον κο Καρατζαφέρη για την πίεση που άσκησε για την παραλαβή των υποβρυχίων????
    Για το ΑΞΙΟΜΑΧΟ του ναυτικού ενδιαφέρθηκε ο πατριώτης πολιτικός!

  7. κουκου ρουκου avatar
    κουκου ρουκου 29/04/2011 09:56:38

    Είναι θέμα χρόνου να καταρρεύσει η φούσκα που λέγεται Καρατζαφέρης.

  8. A.M. avatar
    A.M. 29/04/2011 10:28:19

    Έχετε ένα κόλλημα με τον Καραμανλή πολλοί.
    Ακόμα και αν διαφωνείτε με πολλές απ τις επιλογές του - και εγώ διαφωνώ - αυτό δεν σημαίνει ούτε πως πρέπει να τον εξισώνουμε με τον GAP ούτε πως πρέπει ΣΉΜΕΡΑ να ασχολούμαστε ως ΝΔ με το τι έκανε ο Καραμανλής.

    Σήμερα έχουμε κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ και αυτή η κυβέρνηση βουλιάζει την χώρα.
    Και καλό είναι ΌΛΟΙ οι ΝΔτες να χτυπάν(μ)ε το ΠΑΣΟΚ αποκλειστικά και μόνον και με κάθε μέσον για να φύγει απ την κυβέρνηση.
    Μετά, αφού φύγει το ΠΑΣΟΚ δλδ, έχουμε χρόνο για αυτοκριτική.
    Τώρα ΔΈΝ έχουμε αυτήν την πολυτέλεια.

    Και στο κάτω κάτω της γραφής ο Καραμανλής αν έπεσε / έφυγε - κατ' εμέ «τον έφυγαν» - αυτό οφείλεται στο Βουκουρέστι και στον αγωγό ΚΥΡΊΩΣ.
    Αν στο Βουκουρέστι είχε κάνει πίσω και αν ΔΈΝ είχε υπογράψει τον αγωγό ακόμα στην κυβέρνηση θα ήταν, μην αμφιβάλλετε καθόλου γι αυτό!
    Οι μεγάλοι δεν συγχωρούν τέτοιες μαγκιές.

    • co avatar
      co @ A.M. 29/04/2011 11:25:33

      απο απειρια ή εσκεμμένα δεν ξερω γιατι ο λαζαριδης επεσε στη παγιδα. ειπε οτι η απογραφη ηταν εκ των υστερων λαθος αλλα ειπε κιολας οτι η περιοδεια του τιτανικου στις αρχες του 10 ηταν εγκλημα εκ προμελετης.
      αυτο φυσικα δεν το παιζει κανενα καναλι

    • Φακ Κωστας avatar
      Φακ Κωστας @ A.M. 29/04/2011 23:59:29

      Και ο Ερντογαν που δεν επέτρεψε την διέλευση των αμερικανικών δυνάμεων από το έδαφός του τι έπαθε?
      Έχει να κάνει και με την "δύναμη" του ανδρός..

      Αποδείχθηκε λίγος...και αν ήξερε τι θα ακολουθούσε και παρέδωσε ουσιαστικά στον ΓΑΠ, δεν πρέπει να αξιώνει να λέγεται "ηγέτης"..

  9. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 10:30:32

    Μπράβο σου, είσαι πολύ μεγάλος.

  10. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 29/04/2011 10:32:30

    Δεν έχω κανένα πρόβλημα με Καραμανλή, η Ν.Δ. έχει. Κι αν τα ΜΜΕ βρίσκουν θέμα είναι γιατί υπάρχει θέμα. Να λυθεί το θέμα Καραμανλή, να το λύσει ο ίδιος ο Καραμανλής να μην έχουν τα ΜΜΕ να λένε. Τόσο απλά...

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Ιεροκλής 29/04/2011 10:50:21

      .. στο χωριό μου λένε..."έχεις μπάκακα"!
      είσαι κολημένος με κάτι που δεν έξηγείται με την κοινή λογική!
      Σήμερα ο Καραμανλής φταίει σε σένα και τα ΜΜΕ με τα οποία ταυτίζεσαι!
      Τα πολλά λόγια και οι εξυπνάδες ....αποκοιμίζουν...
      Δεν βγάζουμε τον Καραμανλή και κανένα από το κάρδο της κριτικής..
      Μάλιστα τον συγκεκριμμένο τον καταχεριάσαμε...
      Ο λαός, αποδεχόμενοι την ετυμηγορία του, τον αποδοκίμασε!
      Τέλος!
      Γιατί τέτοιο ενδιαφέρον (κυριάρχο θα έλεγα) για τον ΚΚ????
      Γιατί τέτοιος αποπροσανατολισμός???
      Εκτιμώ ότι ο ΚΚ ποτέ δεν θα δώσει σε σένα και του όμοιούς σου τροφή για αποπροσανατολισμό απο τα πραγματικά προβλήματα που απασχολούν τη χώρα...
      ..Νισάφι πιά!

  11. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 29/04/2011 10:43:10

    Κι εσύ λάδι στη φωτιά ρίχνεις, αν δεν το καταλαβαίνεις και καιρός να το ΒΟΥΛΩΣΕΤΕ όσοι νομίζετε ότι με αυτό τον τρόπο προσφέρετε εξυπηρέτηση στη ΝΔ, στη χώρα ή στο Σαμαρά.

    Πρόκειται για ανάρτηση που ασχολείται με τον Καρατζαφέρη, αν δεν κάνω λάθος; Εσύ γιατί μας κοπανάς τον Αλογοσκούφη τώρα;

  12. κουκου ρουκου avatar
    κουκου ρουκου 29/04/2011 10:46:59

    Γεια σου Καρατζαφέρη μεσάζοντα

  13. pikras57 avatar
    pikras57 29/04/2011 10:57:34

    Ενδιαφέρον θα είχε ένα βίντεο με τις Οβιδιακές μεταμορφώσεις του Καρατζαφέρη!
    Εκεί δεν θα φανούν μόνο όλες οι κωλοτούμπες αλλά και οι ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ!

  14. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 11:09:55

    Δεν ασχολουμαστε με τον Ακη-ΠΑΣΟΚ που ειναι στα 4 και ν αφησουμε το κωλοτουμπα με το καροτο του??

    ΠΠ

  15. σερτης avatar
    σερτης 29/04/2011 11:21:58

    το λά.ο.ς δεν είναι τίποτα άλλο παρά ένα κόμμα-παράσιτο στη νδ....
    καμία πρόταση με διάρκεια πάνω από ένα μήνα
    απευθύνεται σε ανθρώπους με διανοητική κατάσταση με αλτσχαίμερ ή σε χαβαλετζήδες......

    Τώρα για την αποκάλυψη μειμαράκη......απλά ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΕΠΛΗΞΕ.
    Εδώ ο άνθρωπος έχει πει και έχει κάνει τα χειρότερα....ο Λεβέντης(και δεν κάνω πλάκα σε αυτό) είναι πολύ πιο σοβαρός

  16. Παναγος avatar
    Παναγος 29/04/2011 11:25:21

    Δεν βλεπω καμμια χρησιμοτητα σε αυτη την αποκαλυψη του Μειμαρακη.

    Απλουστατα γιατι ο διαβοητος καρατζαφερ θα ισχυρισθει ανετα οτι ενδιαφεροταν για τις ενοπλες δυναμεις και τετοια.

    Θα ειχε κατα την αποψη μου αξια αν ο Μειμαρακης αποδεικνυε οτι ο εν λογω καμπουρης καρατζαφ,ΗΞΕΡΕ οτι τα υποβρυχια ηταν ελαττωματικα .
    Και γερνουν..

    Δεν ειδα πουθενα κατι τετοιο,ισως να μου διεφυγε δεν λεω, αλλα το ερωτημα ειναι ΑΝ ΗΞΕΡΕ ο καρατζαφερ οτι ηταν ελαττωματικα...
    Ειπαμε μπορει να βγει και ..πατριωτης απο πανω,αν πει στα βρωμοκαναλα του
    (το δικο του και τα "δικα του" εξ αγχιστειας! σαν εξαπτερυγο),οτι ενδιαφεροταν για το ..αξιομαχο των Ενοπλων δυναμεων..

  17. co avatar
    co 29/04/2011 11:26:24

    το ναυτικο ελεγε οτι ηταν ελλατωματικα. αυτο αρκουσε

  18. παρατηρητής avatar
    παρατηρητής 29/04/2011 11:28:37

    ... γέρνει επικύνδινα το υποβρύχιο του ΛΑΟΣ. stop. ενεργοποιείστε μηχανισμούς στήριξης και απροσανατολισμού.stop. βρείτε παλιούς δικούς μας στη ΝΔ για να πετάξουν τη μπάλα αλλού.stop.κτυπείστε τους συνεργάτες του Σαμ. stop.
    οδηγίες από τη πρεσβεία προς τα διαπλεκόμενα κανάλια εξημέρωσης των μαζών...

  19. nick avatar
    nick 29/04/2011 12:06:01

    Το βίντεο με την ομιλία Μειμαράκη στη Βουλή:

    h--p://www.youtube.com/watch?v=-1wINyGrjMQ&feature=player_embedded#at=168

    Το θέμα είναι σοβαρό, η ΝΔ πρέπει να το αναδείξει το θέμα.
    Τέτοιες ευκαιρίες δεν πάνε χαμένες...

  20. Misha avatar
    Misha 29/04/2011 12:45:15

    O Φύρερ δεν είναι προς υποτίμηση.
    Είναι Ιανός σε διατεταγμένη αποστολη.
    Γι αυτό και έβαλε την νεοφιλελεύθερη Τζαβέλα στο ευρωψηφοδέλτιο, γι αυτό πήρε και τον Κοραντή στην κοινοβολευτική του ομάδα.
    Δεν θα διστάσει ακόμη και να πουλήσει ελληνική γη σε εισβολείς προεκειμένου να ικανοποιήσει τις αρρωστες, σε βαθμό παραληρήματος, φιλοδοξίες του.
    Είναι άκρως επικίνδυνος γι αυτό και χρειάζεται συνεχές ξεμπρόστιασμα.

    • pikras57 avatar
      pikras57 @ Misha 29/04/2011 13:33:01

      Μπράβο Misha

      "...γι αυτό πήρε και τον Κοραντή στην κοινοβολευτική του ομάδα"
      αυτό είναι το κλειδί στην υπόθεση αυτή...
      ...έχουν πολλά ,,,θέματα που τα "χρησιμοποιούν" .... όπως θέλουν!
      Καταλαβαίνεις νομίζω....

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Misha 29/04/2011 13:45:41

      misha
      Η άλλη ανάγνωση λέει: Κοίτα λειτουργία κυβέρνησης που δεν έχει υπό έλεγχο ούτε τον αρχηγό της ΚΥΠ.
      Κ αι η άλλη ανάγνωση λέει: Κοίτα κοινωνία που επιτρέπει στον αρχηγό της ΚΥΠ να πολιτεύεται!!!

      • pikras57 avatar
        pikras57 @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 14:10:07

        ....και μια άλλη εκδοχή...
        ,,,χρησιμοποιούμε ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ τα "προιόντα" της ΚΥΠ...ΟΠΩΣ ΘΕΛΟΥΜΕ και για οποιοδήποτε ΣΚΟΠΟ

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ΣΟΝ ΠΕΝ 29/04/2011 16:47:17

        Μια άλλη ανάγνωση:
        ...............Αγαπητοί φίλοι, έκανα την παραπάνω, κουραστική ίσως, παράθεση κάποιων γεγονότων, για να φανεί αυτό που πολλές φορές έχω αναφέρει: ότι πονούσε πολλούς και πολύ η Πρωθυπουργία Καραμανλή. Και ότι χρησιμοποιήθηκαν όλα τα μέσα εναντίον του. Λυσσαλέα, επίμονα, χυδαία. Με απάνθρωπο πολλές φορές τρόπο (ούτε τη μέρα θανάτου του πατέρα του σεβάστηκαν). Μέχρι στο πιο έμπιστο πόστο, στη θέση του διοικητή της ΕΥΠ, κατάφεραν να τοποθετήσουν, όπως αποδείχθηκε, πράκτορά τους. Χώρια που πολλοί ‘από μέσα’ ήσαν σε συνεχές πάρε – δώσε με τον αντίπαλο (μερικοί έχουν τώρα και καλές θέσεις). Και το κόμμα ανύπαρκτο. Είχαμε το πιο δυνατό άλογο και από κάτω τίποτε για να το στηρίξει. Συγκρίνετε με την σημερινή κατάσταση του ολίγιστου ΓΑΠ και δίπλα τον πολυεπίπεδο στρατό να ‘καθαρίζει’ για όλες τις, προφανείς, ανεπάρκειες. Εμείς το μόνο που είχαμε ήταν το κεφάλαιο Κ.Κ.. Που στην κόλαση που έστηναν τα νταβατζοΜΜΕ, αρκούσε η εμφάνιση του, η ‘καθαρή εικόνα’ του απευθυνόμενος στο λαό για να την ακυρώσει. Αλλά όλο το ‘μαγαζί’ δεν μπορούσε να ακολουθήσει , τρέφονταν παρασιτικά και σπαταλούσε άδικα τον αρχηγό του.
        Στήθηκε, απ΄ το συνεταιρισμό (Πρεσβείας - Νταβατζήδων), η πιο οργανωμένη και πολυεπίπεδη επιχείρηση για την, δύσκολη, αποδόμησή του. Για να απαλλαχθούν απ΄ αυτόν και να φέρουν τον ΓΑΠ. με δύο κύριες, όπως και άλλοτε έχω αναφέρει, αποστολές:
        Α) Να καθαρίσει το οικόπεδο Ελλάς από ανεπιθύμητους επισκέπτες (Ρώσους κ.λ.π.) και ενοχλητικές συμφωνίες(ΑΟΖ κ.λ.π.)
        Β) Να υπονομευτεί η Ευρωζώνη.
        Κοντά σ΄ αυτές τις στρατηγικές αποστολές, θα ‘ποτίζονταν’ και οι γλάστρες (νταβατζήδες) με κάθε μορφής ‘τυχερά’ που τους αρνήθηκε ο Κ.Κ. ...............
        Απόσπασμα από το σχόλιό μου:
        ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - Η ΜΗ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ. ΚΑΙ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗΣ ΜΑΣ ΘΗΤΕΙΑΣ.

      • DRAKOS avatar
        DRAKOS @ ΣΟΝ ΠΕΝ 30/04/2011 12:01:53

        Eνω στις τριτοκοσμικές ΗΠΑ φτάνουν μέχρι πρόεδροι !!!

    • Eleos! avatar
      Eleos! @ Misha 01/05/2011 18:36:09

      Αστο αυτό το περι πουλήματος! Το έχουν κάνει οι Συμμαχοι της καθελογής αερικανιάς στη περιοχή μας, οι εργολήπτες των Παγκοσιοποιητών, τα καμχάκια σου Μισσα!
      Με τις λίρες των Αγγλων έπαιξαν τον ρόλο στο διχασμό, που τους ώρισαν!
      Με τις δεσμεύσεις τους προς τους Βορειους Συνοδοιπόρους τους μοίρασαν την ΜΑκεδονια την Θράκη και την ιστορία της Ελλάδος στη διάρκεια του Εμφυλιου που εκείνοι, χάρι των σπονσόρων τους, προξένησαν.
      Ογλάνιο της παγκοσμιοποίησης κατάντησε κι ο περι ου, μαζί με τους δικούς σου θα δράσει!
      μόνο που θα πιάσει το δεξιό ...κέρας! γιατι το άλλο το ...κέρατο, τόχετε πιάσει εσύ και οι συν εσε, προ πολλου πολλού!

  21. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 29/04/2011 13:06:57

    Διατηρώ πλείστες αμφιβολίες (από όσα διαβάζω) εάν και ο Μειμαράκης έκανε όσα έπρεπε για να διατηρήσουμε την υπεροχή μας στο Αιγαίο. Όσο για το σκάνδαλο η νδ όσο ήταν κυβέρνηση τι έκανε? Το κατάπιε?

    • Στάθης Δ avatar
      Στάθης Δ @ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 29/04/2011 13:16:35

      Σύμφωνα με ενυπόγραφο άρθρο στο Κεφάλαιο (το οποίο δεν έχει διαψευσθεί) στις 05/03/2011, τον Απρίλιο του 2004 πήγε στην Βουλή δικογραφία με ευθύνες πολιτικών προσώπων για την προμήθεια των υποβρυχίων. Η δικογραφία πήγε από τον τότε εισαγγελέα του Α.Π Δ. Λινό

      h--p://www.scribd.com/doc/54196769

  22. σερτης avatar
    σερτης 29/04/2011 13:15:11

    Ο ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΞΕΒΡΑΚΩΣΕ ΚΑΙ ΞΕΣΚΙΣΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ ΣΕ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗ ΕΚΠΟΜΠΗ
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

    • σερτης avatar
      σερτης @ σερτης 29/04/2011 13:45:52

      ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΕΤΕ.....Η ΠΙΟ ΩΡΑΙΑ ΑΤΑΚΑ ΤΟΥ ΒΑΓΓΕΛΑ.....

      ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ

      ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΟ ANTINEWS ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ σερτης 29/04/2011 22:40:51

        Πολύ καλός και το βράδυ στο MEGA. Μπράβο του.

  23. Igor Rasputin avatar
    Igor Rasputin 29/04/2011 13:25:00

    Ο Βαγγέλας έσωσε την παρτίδα, πάλι...

    • ganasta avatar
      ganasta @ Igor Rasputin 29/04/2011 13:43:35

      Μέχρι να βγουν οι της Συγγρού να μας μιλήσουν για την απογραφή του 2004

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ganasta 29/04/2011 14:24:23

        τι να πουν?? τα εχω γραψει με λεπτομερειες !!!
        το μονο λαθος ηταν το συγχωροχαρτι στο Δρακο....!!

        ΠΠ

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ganasta 29/04/2011 14:28:41

        "Οι γόρδιοι δεσμοί στη ΝΔ δεν λύονται, κόβονται"

        διαβασε....

        ΠΠ

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ganasta 29/04/2011 16:49:49

        Ή o ΣΟ- ΠΕΝ

    • ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ avatar
      ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ @ Igor Rasputin 29/04/2011 21:19:16

      Τον συγχωρούμε για τις περίεργες δηλώσεις που έκανε τον οκτώβρη Νοέμβρη του 2009 εναντίων του Αντώνη και υπέρ της κλαίουσας κόρης.

      • Νίκος Α avatar
        Νίκος Α @ ΓΙΑΝΝΗΣ-ΑΛΙΜΟΣ 29/04/2011 22:58:39

        Δεν τις ξεχνούμε. Τον συγχαίρουμε για τα τωρινά.

  24. ΔημΒας avatar
    ΔημΒας 29/04/2011 14:19:48

    Το "αντικείμενο" είναι ο Κωλοτούμπας. Τί κακό αυτό να βγαίνουμε μονίμως εκτός θέματος;
    Κάποιος λοιπόν εκεί στη Συγγρού θα πρέπει να κάτσει και να καταγράψει όλες τις "θέσεις" αυτού του ανεκδιήγητου και σε μια διπλανή στήλη τις "αντιθέσεις" και μάλιστα με ημερομηνίες ώστε να φαίνεται και η διάρκεια της... σταθερότητάς του.
    Τί να πρωτοθυμηθεί κανείς απο το άτομο;
    Το ότι ψήφισε το Μνημόνιο και μετά απο λίγο το κατηγορούσε;
    Το ότι έβριζε τη ΝΔ για το Βατοπαίδι ενώ πρόσφατα επισκέφτηκε τη μονή και ζήτησε την...ευλογία του Εφραίμ;
    Το ότι ενώ πίεζε να παραλάβει τα υποβρύχια ο Μεϊμαράκης τώρα κάνει τον "τιμητή";

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΔημΒας 29/04/2011 14:32:26

      Η ΝΔ δεν εχει Το Πολιτικο Ενστικτο Επιβιωσης με καθε μεσον του ΠΑΣΟΚ..!

      Οταν ολα ειναι ΠΡΑΣΙΝΑ και βρωμανε απο παντου τα παντα ολα... και ασχολουμαστε με τον κολοτουμπα.. τι κανουμε?? Αλλαζουμε την Ατζεντα!!!ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΣΕ 3 ΜΕΡΕΣ !!!
      ΓΙΑΤΙ?? για να τον περιορισουμε στις επερχομενες εκλογες?? μα δε θα παρει πανω απο 5.5% ετσι κ αλλιως !!
      ΓΙΑΤΙ?? για να μην γυρισει ο Αλογοσκουφης?? μα δεν τον ψηφισε κανεις !!!

      BAD TIMING.

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΔημΒας 29/04/2011 14:59:35

      Σωστός!
      Ο Καραγκιόζης έλεγε σοβαρά πράγματα!

  25. ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
    ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ 29/04/2011 14:46:24

    Κολοτούμπας ξεκολοτούμπας εαν βγει πρωτος ο Σαμαράς με ποιόν θα συνεργαστεί? Με τον Τσίπρα ή την Αλέκα?

  26. NONOS avatar
    NONOS 29/04/2011 15:19:48

    Ο Κολοτουμπας ψαρωσε και απειλει με αγωγες ο αναγωγος τον πηραμε χαμπαρι τι λαμογιο ειναι και θα φαει τετοιο μαυρισμα που θα το φυσαει και δε θα κρυωνει ας μας επι το κτιριο που στεγαζεται το κομμα του τινος ειναι και ποιος παιρνει το νοικι

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ NONOS 01/05/2011 10:24:29

      Διαπλοκή μυρίζει

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 29/04/2011 15:51:50

    Σε ανύποπτο χρόνο, έχουμε γράψει γιά το τέλος λα.ος. Στις επόμενες βουλευτικές, το εξαπτέρυγο λα.ος, αυτή η Μονοπρόσωπη Εταιρεία Περιωρισμένης Ευθύνης, θα υποχρεωθεί να ξεχάσει «Το Λεωφορείο με Στάση έξω από το Μέγαρο Mαξίμου», καθώς θα βλέπει το Κοινοβούλιο από πολύ μακρυά και μόνο με κυάλια. Και εφόσον πετάξει τη πετσέτα (πολύ πιθανό) και ο Μάκης, τότε ο μονοπρόσωπος, θα μείνει κυριολεκτικά μόνος, με το «Γαλακτομπούρεκο-Τούρτα της Αρχοντιάς» στο χέρι.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ η Dimi 29/04/2011 16:50:21

      Που έχεις χαθεί Dimi;
      Χρόνια Πολλά!

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ Κώστας Ροδινός 29/04/2011 18:04:17

        Xρόνια Πολλά, Καλά και Πολύ Ποιοτικά, Κώστα!!!
        Οι Ενεργοί (και με μετρήσιμα αποτελέσματα)/Αφυπνηστικοί Πολίτες είμαστε "constantly on the go!". Χρόνος Εκλογών γαρ εγγύς.

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ η Dimi 01/05/2011 10:27:01

      Ας συνηθίζουν όλοι στην ιδέα ότι το ΛΑγΟΣ και το ΔΗΣΥ στις προσεχείς εθνικές εκλογές δεν θα καταφέρουν να μπουν στη βουλή. Δεν χωρεί καμμία αμφιβολία, όπως θα έλεγε και ο πατέρας της κόρης του και μέντωρ του ΛΑγΟυ(Σ)

  28. Silverakos avatar
    Silverakos 29/04/2011 15:51:55

    Πρώτον αν θέλει κάποιος να γράψει για τα υποβρύχια πρέπει να ξέρει την υπόθεση. Τα υποβρύχια ήταν και είναι αξιόμαχα και ο λόγος που η ΝΔ δεν τα παραλάμβανε οφείλεται σε οικονομικούς λόγους ( δεν ήθελαν να εγγραφεί στο χρέος της χώρας το σύνολο της δαπάνης και αυτό θα γινόταν με την παραλαβή) και σε παραλήψεις της σύμβασης που είχαν υπογράψει οι πασόκοι.
    Δεύτερον ο Μειμαράκης είναι ο κορυφαίος σε αναποτελεσματικότητα υπουργός άμυνας που έχει περάσει. Άφησε όλα τα σώματα χωρίς ανταλλακτικά επειδή φοβόταν να υπογράψει και την παραμικρή προμήθεια και μείωσε τη θητεία στους 9 μήνες επειδή έτσι του επέβαλε το κομματικό του καθήκον. Σε αυτόν εν πολλοίς οφείλεται το κατάντημα σε υλικά και οι ελλείψεις σε επάνδρωση του στρατεύματος.
    Όσο για τα υποβρύχια με την αδράνεια του (με το να πληρώνει τις δόσεις και να μην τα παραλαμβάνει ή να καταγγείλει τη σύμβαση) έδωσε τη δυνατότητα στους γερμανούς (αφού πληρώθηκαν) να μας γαμήσουν και να καταγγείλουν αυτοί τη σύμβαση (πήγα για μαλλί και βγήκα κουρεμένος).
    Αν και δεν γουστάρω τον καρατζαφέρη δεν είναι λάθος αυτό που του είχε πει. Τα υποβρύχια τελικά παρελήφθησαν και για να γίνει αυτό εφικτό και να μην κλείσουν τα ναυπηγεία σκάσαμε και άλλα 700 εκατ . Αν τα είχε παραλάβει τότε ο Βαγγέλας..... θα τα είχαμε γλιτώσει πολλά χρήματα. Ή μήπως είχε λάθος που του είπε να αγοράσει σύγχρονες τορπίλες (100 εκατ) για να αποδώσει μία επένδυση 2 δισ? Φυσικά και ο Βαγγέλας ως original κομματόσκυλο που να καταλάβει από εθνικό συμφέρον και επιχειρησιακή ετοιμότητα των ΕΔ.
    Τρίτον λυπάμαι για αυτούς που πραγματικά εύστοχα κάποιος τους χαρακτήρισε ειδωλολάτρες που εξακολουθούν και προσκυνούν τα είδωλα, ή μάλλον τα πολιτικά πτώματα όπως τον Καραμανλή, τον Μειμαράκη, τον Αλογοσκούφη, τον Παυλόπουλο κα. Αυτά τα μνημεία ανικανότητας το μόνο που κάνουν είναι να κρατούν μια παράταξη που είχε το 40+% του εκλογικού σώματος στο 20% και πιστέψτε με αν το κόμμα δεν θάψει τα πτώματα η βρώμα που αναδύουν θα διώξει και τους λίγους που την αντέχουν ακόμα.

    • Παναγος avatar
      Παναγος @ Silverakos 29/04/2011 16:23:19

      Και αυτα τα περι "υποβρυχια που γερνουν" που ΟΥΤΕ οι Γερμανοι δεν αρνηθηκαν οτι ετσι ειναι ,πως .."κυκλοφορησαν"??

      Τα .."διεδωσε" η συμμορια πασοκ για να μην τα παρει ο .."βαγγελας"οπως τον λες?? Και να τον κατηγορησεις μετα ..εσυ αυτοπροσωπως??

      Τι εχει δηλαδη ο Καραμανλης και ο Μειμαρακης?? Εμενα ΕΝΤΑΞΕΙ μου φαινονται.
      Για τους αλλους δυο δεν εχω καμμια συμπαθεια ..

      Για λεγε μας "ειδικε" των υποβρυχιων..

      • Aris. A avatar
        Aris. A @ Παναγος 29/04/2011 16:40:50

        Πανάγος.

        Ο ρόλος του Καρατζαφέρη γενικά είναι ύποπτος σε αρκετές περιπτώσεις και δεν διαφωνεί κανείς.

        Μάλιστα χρειάζονται περαιτέρω διαφώτιση κατά καιρούς παρεμβάσεις του.

        Δεν είναι τυχαίο ότι είναι ο πρώτος που πριν δύο μήνες από την Λάρισα μίλησε για αναδιάρθρωση.

        Ειναι σίγουρο ότι πολλές φορές έχει γίνει ιμάντας ύποπτων συμφερόντων.

        Αυτό που έχω εγώ ακούσει από ειδικούς είναι η ότι η τεχνολογική ατέλεια που εμφάνισαν τα υποβρύχια το περίφημο "γέρνουν" δεν είναι ιδιαίτερα σοβαρό πρόβλημα και εμφανίστηκε σε οριακές συνθήκες.

        Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ήταν το ποιό εξελιγμένο συμβατικό υποβρύχιο όπως δεν υπάρχει αμφιβολία ότι έπεσαν και προμήθειες κάτω από το τραπέζι.

        Αν υπάρχουν ειδικοί ας πουν για την τεχνολόγική τους επάρκεια ή όχι.

      • Silverakos avatar
        Silverakos @ Παναγος 29/04/2011 16:48:06

        Τα υποβρύχια παρουσίασαν κάποιες τεχνικές αστοχίες μεταξύ των οποίων και η κλίση σε συγκεκριμένες συνθήκες πλεύσης στην επιφάνεια. Οι τεχνικές αυτές αστοχίες αποκαταστάθηκαν πλήρως και ενώ ο γερμανικός νηογνώμονας αλλά και το ΠΝ εισηγήθηκαν από το 2007 ότι τα υποβρύχια δεν είχαν πλέον πρόβλημα ο Βαγγέλας εξακολουθούσε και δεν τα παραλάμβανε. Παρεμπίπτοντος η Ν. Κορέα που είχε παραγγείλει τα δικά της ίδιου τύπου (214) ένα χρόνο μετά από την Ελλάδα είχε ήδη παραλάβει το πρώτο (τώρα έχει 3 επιχειρησιακά). Το πρόβλημα βρισκόταν στον εκσυγχρονισμό των 3 παλαιότερων τύπου 209/1200, για τα οποία μετά τις εργασίες στο πρώτο που μαλλον δεν πολυπέτυχαν (ωκεανός) οι γερμανοί πρότειναν να ναυπηγήσουν 2 καινούργια χωρίς επιπλέον κόστος. Και πάλι ο Βαγγέλας αρνιόταν (και συνέχιζε να πληρώνει τις δόσεις). Έφτασε λοιπόν ο καιρός που έληξε ο τυπικός χρόνος παραλαβής του παπανικολή και αφού οι γερμαναράδες είχαν σχεδόν εξοφληθεί λένε άμε στο δ....... και παρατάνε το σκαραμαγκά με 3 υποβρύχια ημιτελή υπόκατασκευή , τον παπανικολή στο Κίελο και το ωκεανό επίσης ημιτελή και καταγγέλλουν την σύμβαση γιατί το δημόσιο δεν είχε παραλάβει τον παπανικολή ως όφειλε. Και για να μην πάνε στα σκουπίδια τα 2 δίσ μαζί και τα υποβρύχια και για να πουλήσουν τον σκαραμαγκά και να ολοκληρώσουν τα υπόλοιπα υποβρύχια πήραν και μία παραγγελία για 2 νέα υποβρύχια (αυτά που πριν 3 χρόνια μας έδιναν τσάμπα για να μην καταγγείλουμε τη σύμβαση).
        Έργα και ημέρες Μειμαράκη, να τον έχετε να τον χαίρεστε.

        • ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ avatar
          ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΣ @ Silverakos 29/04/2011 17:01:47

          Ξέρεις μήπως πότε θα βγουν στο Αιγαίο τα εν λόγω υποβρύχια?
          Διαθέτουν τορπίλες??

        • Aris. A avatar
          Aris. A @ Silverakos 29/04/2011 17:09:06

          Νομίζω ότι αυτοί που διαφωνούσαν με την παραλαβή τους ισχυρίζονταν ότι με τις μετατροπές που έγιναν για να αποκατασταθεί η ευστάθεια αυξήθηκε το ίχνος που άφηνε το υποβρύχιο και άρα έχανε ένα σημαντικό πλεονέκτημα μάχης που είχε και που για αυτό αγοράστηκε.

        • Παναγος avatar
          Παναγος @ Silverakos 29/04/2011 19:11:01

          Silverakos
          ==
          κάποιες τεχνικές αστοχίες μεταξύ των οποίων και η κλίση σε συγκεκριμένες συνθήκες πλεύσης στην επιφάνεια.
          ==
          Δεν γνωριζω τα περι "ευσταθειας και πλευστοτητας" των υποβρυχιων αποτελεσμα των οποιων ειναι η κλιση (το "γερνουν") ,υποθετω ομως ειναι θα ειναι ιδιες οπως και στα πλοια επιφανειας. Και σαν "ειδικος", και σοβαρολογω πληρως, επι των πλοιων επιφανειας η .."κλιση" οταν παρατηρηθει συνιστα ΣΟΒΑΡΩΤΑΤΟ κατασκευαστικο λαθος ,λαθος υπολογισμου ενος πληθους παραμετρων .
          Συνηθως ΔΕΝ ΑΠΟΚΑΘΙΣΤΑΤΑΙ και ΟΛΟΚΛΗΡΗ η παρτιδα αποσυρεται και σχεδιαζεται ξανα απο την αρχη.
          Ετσι γινεται στα εμπορικα πλοια . Θυμαμαι μια συγκεκριμενη περιπτωση στα ναυπηγεια της Ιαπωνιας (IHI) αναλογη ..

          Τα ιδια τυπου υποβρυχια της Ελλαδος -Κορεας μπορει βεβαια να ηταν ιδιου τυπου ,αλλα της Ελλαδος να κοστιζε 1000 ευρω π.χ και της Κορεας 200. Δεν ειναι οι προδιαγραφες Ελλαδος Κορεας ιδιες!!!.

          Δεν ξερω τι προτειναν οι Γερμανοι. Δεν μας εκαναν ΚΑΜΜΙΑ ΧΑΡΗ αν προτειναν την κατασκευη δυο "καινουργιων δωρεαν".
          ΕΠΡΕΠΕ να αποσυρουν τα ελαττωματικα και να μας φτιαξουν ΤΡΙΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ με ΜΗΔΕΝ ΚΟΣΤΟΣ.

          Κανεις λογικος ανθρωπος δεν μπορουσε να δεχτει αυτη τη .."διευκολυνση" δηλαδη ,ελα μωρε θα σου φτιαξω δυο καινουργια?!!!!!!!&ΙΠ

          Επειδη ηρθες σαν "ειδικος" και βλεπω οτι εχεις "ελλειπεις" γνωσεις .καταλαβε πρωτα αυτα που σου ειπα και αν θελεις τιποτα συμπληρωματικα ξαναρωτα...

          Υ.Γ
          Και το ερωτημα ειναι το ιδιο:
          Ηξερε ο καμπουρης καρατζαρ-τετοιος οτι τα υποβρυχια ηταν ελαττωματικα??
          Αν το ηξερε. ΛΑΔΩΘΗΚΕ για να πιεσει το κ.Μειμαρακη να τα παραλαβει.
          Υ.Γ
          Και Οι Γερμανοι δεν εδωσαν και βαση στο "σχεδιασμο" .Αφου ειχαν λαδωσει τα τομαρια της συμμοριας πασοκ !!!
          Και ετσι φαινεται προσπαθησαν να κανουν και στο Μειμαρακη και αυτος αρνηθηκε προφανως και ..χαλασε η δουλεια.

          • Silverakos avatar
            Silverakos @ Παναγος 29/04/2011 21:12:26

            Η κλίση των υποβρυχίων διορθώθηκε με συγκεκριμένες τεχνικές παρεμβάσεις (αλλαγή κέντρου βάρους με μεταφορά συσκευών από τον πύργο και διαφραγμάτια στα κατακλιζόμενα καταστρώματα).

            Η κλίση παρουσιαζόταν έτσι και αλλιώς μόνο σε πλεύση στην επιφάνεια σε συγκεκριμένο καιρό στις συνθήκες της βόρειας θάλασσας και απόδειξη της λύσης του θέματος ήταν η επιστροφή του παπανικολή με πλεύση στην επιφάνεια χειμώνα από τη βαλτική μέχρι τον πειραιά (άνοιξε ένα χάρτη να δεις την απόσταση).

            Τα υποβρύχια είναι φτιαγμένα να επιχειρούν σε κατάδυση και αυτό κάνουν σε επιχειρήσεις ή κακοκαιρία. Και τα υπάρχοντα υ/χια του ΠΝ γέρνουν σε κακοκαιρία, όπως εξάλλου και όλα τα πλοία σε κακοκαιρία όταν πλέουν πρίμα (εκτός από τη Μαριγούλα με την οποία Πανάγο πας στην Αίγινα για μπάνια το καλοκαιράκι).

            Τα προβλήματα που έπρεπε να λυθούν ήταν άλλα πιο σημαντικά πανάγο (σε σχέση με το σύστημα μάχης του υποβρυχίου, το περισκόπιο κτλ) αλλά το υποβρύχιο που γέρνει είναι πιο πιασάρικο και το καταλαβαίνουν και ειδικοί σαν και εσένα και τον Μειμαράκη σου.

            Δεν με ενδιαφέρει αν είμαι πιο ειδικός από εσένα αυτό που με θλίβει είναι ότι είμαι πιο ειδικός από τον φίλο σου τον Μειμαράκη, ή κάποιους άλλους σαν το παχύδερμο τονΠάγκαλο (που έλεγε μπούρδες ότι στα ίμια τα είχαν μπλοκάρει όλα οι αμερικάνοι).

            Φυσικά και έπρεπε να μας τα δώσουν τσάμπα αλλά με τις μα....ιες του φίλου σου δώσαμε 700 εκατομυριάκια ακόμα.

            Φίλε Ari A το ηχητικό ίχνος είναι πιο αυξημένο αλλά πάλι μέσα στα συμβατικά όρια και πολλές φορές χαμηλότερο από τα υπάρχοντα υποβρύχια. Βέβαια ο ήχος των παλαιών τορπιλών (αν εξαπολυθούν) θα αποκαλύψει τη θέση του υποβρυχίου αμέσως (οι καινούργιες όπως αυτές που έχουν εδώ και χρόνια παραλάβει οι Τούρκοι είναι πολύ πιο αθόρυβες). Αυτή τη στιγμή είναι σε φάση δοκιμών ο Παπανικολής από το ΠΝ στο αιγαίο (δεν είμαι σίγουρος αν έχει κηρυχθεί επιχειρησιακός)

          • Παναγος avatar
            Παναγος @ Silverakos 29/04/2011 22:35:14

            Μαλιστα.
            Υπ οψιν το Μαριγουλα (που δεν παω στη Αιγινα) εχει μεν "κλυδωνισμο" (μποτζι) σε περιπτωση κακοκαιριας αλλα δεν ΕΧΕΙ κλιση. Καπου μπερδευτηκες η εγω καταλαβα λαθος. Φυσικα αν το φορτωσουν λαθος θα παρει κλιση. Και πιθανον εδω να γινεται,αλλα αν πας να περασεις το Παναμα με κλιση ,θα σου .."κλισουν" το ..ωλο ,πιστεψε με..

            Κλιση (List στα Ελλινικος) ονομαζουμε το να "γερνει" το πλοιο μονομπαντα σε συνθηκες ΗΡΕΜΙΑΣ .
            Οταν αυτο ειναι κατασκευαστικο λαθος δεν διορθωνεται ,οσο σαβουρα και να βαλεις και οσα ρανταρ και "συσκευες" να μετατοπισεις.

            Ειναι σαν να εχεις δυο ραβδους και προσπαθεις να κανεις ενα "ταυ" με αυτες . Η επανω ραβδος θα ισορροπησει πανω στη καθετο ΜΟΝΟΝ οταν την πανω ραβδο την τοποθετησεις ΑΚΡΙΒΩΣ στο μεσον. ΑΚΡΙΒΩΣ
            Αλλιως θα πεσει και εαν εσυ που δεν εισαι και πιο ειδικος προσπαθησεις να βαλεις καποιο βαρος για να την ισορροπησεις τοτε προσωρινα ΝΑΙ θα ισορροπησει αλλα η καθετος ραβδος θα υποφερει .
            "Θα υφισταται κοπωσεις" ..

            Hamburg -Piraeus 3090 NMiles ακριβως ..

            Ο φιλος μου ο Μειμαρακης προφανως καπου το εμαθε αυτο ,που σου ειπα πριν για την κλιση και φοβηθηκε.
            Πως να παρει ελαττωματικα υποβρυχια????
            Και αν γινοταν τιποτα ,ποιος θα τον εσωζε????

            Δεν ξερω γιατι ειναι "πιο πιασιαρικο" το υποβρυχιο που γερνει ,εξηγηθηκα δεν τα γνωριζω, αλλα ειπαμε αλλο να του δωσεις κλιση εσυ και αλλο να την εχει απο την μαννα του!!.

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ Silverakos 30/04/2011 10:29:06

      Το πήγες και συ βόλτα στον Σαρωνικό και ξέρεις ε; Μία ολόκληρη κυβέρνηση δεν παραλάμβανε το υποβρύχιο επί πεντέμιση χρόνια, αλλά ο "αυτοδημιούργητος" ξέρει καλύτερα ακόμα και για υποβρύχια.

  29. KOUKOYROUKOU avatar
    KOUKOYROUKOU 29/04/2011 16:14:57

    Επιτέλους φάνηκε το αληθινό πρόσωπο του Καρατζαφέρη. Ελπίζω να το είδαν οι ψηφοφόροι της Νέας Δημοκρατίας που τον ακολούθησαν, να ξύπνησαν και να γυρίσουν πίσω εκεί που πραγματικά ανήκουν. Ενας πολιτικός τυχοδιώκτης είναι ο καρατζαφυρ.

  30. juliet avatar
    juliet 29/04/2011 16:44:01

    Δεν θυμήθηκε κανένας σας τον Σπήλιο Σπηλιοτόπουλο που έφυγε αηδιασμένος,και με το κεφάλι ψηλά.

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ juliet 29/04/2011 17:12:35

      Αυτό που θυμάμαι είναι ότι με την περίπτωση της πτώσης του Chinook με τον πατριάρχη επί μήνες τον ξέσκιζε κάθε βράδυ το Μέγκα επειδή καθυστέρησε να γίνει αντιληπτή η πτώση του ελικοπτέρου από τα ραντάρ της πολεμικής αεροπορίας και να ξεκινήσει η έρευνα και διάσωση.

      Αυτοί που σήμερα καταπίνουν εγκλήματα και καλύπτουν τα αίσχη της σημερινής κυβέρνησης διέσυραν έναν υπουργό για την λάθος εκτίμηση ενός επισμηνία του ραντάρ του Χορτιάτη.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Aris. A 29/04/2011 22:21:24

        Οταν εχει ΠΑΣΟΚΟ απεναντι.. δεν πρεπει να εισαι Δικαιος !!...
        Η ειληκρινεια σου θα γινει οπλο του να στη φορεσει !
        Το εχουμε καταλαβει επιτελους???
        Εχουμε Πολεμο και οχι χαρτοπολεμο!

        «Η ειλικρίνεια δεν είναι απόδειξη της αλήθειας και της ορθότητας.»
        Τάιρον Έντουαρντς

        ΠΠ

  31. TSOVOLA DOSTA OLA avatar
    TSOVOLA DOSTA OLA 29/04/2011 17:46:48

    Μπηκε και επισημα με αυτο
    η ταφοπλακα στην συντομη
    ιστορια του ΛΑΟΣ μεσα στην βουλη..

    • περήφανος δεξιός avatar
      περήφανος δεξιός @ TSOVOLA DOSTA OLA 29/04/2011 18:29:17

      αν το θέμα αναδειχτεί από τη ΝΔ νομίζω ότι ο καρατζατζέφρυ μας τελείωσε μια για πάντα..καιρός ήταν..

  32. ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 29/04/2011 18:12:27

    ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΑΙ ΠΟΣ ΕΙΝΕ [ ΑΔΙΑΦΘΟΡΟΣ ] Ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ΝΑ ΜΑΣ
    ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΝ ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΤΗΝ ΠΟ
    ΛΙΤΙΚΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΚΟΛΠΑ ΤΗΣ ΠΑΛΑΝΤΖΑΣ
    ΤΑ ΕΜΑΘΕ Ο ΚΟΣΜΟΣ .

  33. ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ .Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 29/04/2011 18:28:14

    ΙΩΑΝΝΗΣ . Γ.ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ.
    ΤΕΛΙΚΑ ΠΟΙΟ ΕΙΝΕ ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΟΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΚΑΡΑ
    ΤΖΑΦΕΡΗ ΠΟΙΑ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΓΙΑ
    ΤΗΝ ΔΙΑΦΘΟΡΑ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΚΟΜΑΤΟΝ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΑΛΟΣ ΟΙ ΝΟ
    ΜΙΖΕΙ ΠΟΣ ΕΙΝΕ ΤΟΣΟ ΒΛΑΚΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΕΠΗ ΝΑ ΚΑΤΑ
    ΛΑΒΟΥΝ ΟΛΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΟΥΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ
    ΣΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΤΗΝ ΛΕΗΛΑΣΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΟ ΚΑΘΕ ΚΟΜΜΑ
    ΓΙΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΜΑΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ .

  34. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 29/04/2011 19:09:43

    Το θέμα της απογραφής το άνοιξε ο Σαμαράς δια του Μιχελάκη (εκτός αν ο Μιχελάκης κάνει του κεφαλιού του). Χτύπησε Αλογοσκούφη αφήνοντας Καραμανλή εκτός κάδρου (πράγμα οξύμωρο βέβαια αλλά εξαιρετικά ενδιαφέρον που σηκώνει πολλές ερμηνείες). Πριν το θέμα εξαντληθεί (ακόμα μ' αυτό άλλωστε ασχολούμαστε) δίνει σήμα η Ν.Δ. δια Μιχελάκη και πάλι (ακολουθούν "Ελεύθερος Τύπος" και "δημοκρατία") να κάνουμε μόκο όλοι μας (μικροί και μεγάλοι) χάριν της ενότητας της παράταξης. Τρίχες... Μπούλσιτ... που λένε και οι Γάλοι. Την ενότητα τη διαφυλάσσει η ΑΛΗΘΕΙΑ και όχι τα διάφορα επικοινωνιακά τερτίπια των συντονισμένων με το κόμμα διαύλων. Ο Καραμανλής πρέπει να αναγνωρίσει τη χρεοκοπία της πολιτικής του «μεσαίου χώρου» που ακολούθησε (δημοσίως, όπως δημοσίως την προπαγάνδισε). Πώς θα δημιουργήσει ο Σαμαράς το μεγάλο πλειοψηφικό ρεύμα μέσα απ’ την κοινωνία που επιδιώκει; Με συμβιβασμούς; Ο ίδιος το άνοιξε το θέμα (και το έκανε γιατί είχε την πολιτική ανάγκη να το κάνει, το είπε ο Λαζαρίδης στο MEGA). Έπρεπε να το φέρει εις πέρας, εγώ θέλω να πιστεύω πως τελικά θα το κάνει. Τώρα γιατί μας κλείνει το μάτι να το βουλώσουμε (τάχα μου για την παραταξιακή ενότητα; Κοντός ψαλμός… Αλληλούια.

  35. tiramola avatar
    tiramola 29/04/2011 20:24:23

    Όταν έγραφα πριν 2 χρόνια περίπου ότι ο τότε καταλληλότερος θα είναι ο αποδιοπομπαίος τράγος του κοντινού μέλλοντος, ουρλιάζατε σαν υστερικοί υπερασπιζόμενοι το μεγάλο αυτό κεφάλαιο για τη χώρα και την παράταξη.
    Τώρα έχετε άλλο πρόβλημα με την απογραφή,λες αλήθεια εγκληματικό, λες ψέματα πάλι εγκληματικό.
    Ο δε Βαγγέλας θυμήθηκε τις πιέσεις Καρατζαφέρη μετά από χρόνια και αυτός.
    Και μετά θέλετε και να ξανακυβερνήσετε...

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ tiramola 29/04/2011 21:08:38

      Χαίρομαι που συμφωνείς ότι ο Καρατζαφέρης ασκούσε πιέσεις...

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ tiramola 29/04/2011 22:32:49

      Χριστος Ανεστη Τιραμολα...
      να σου στειλω να διαβασεις για τα swaps τους δικου σου του Δρακου??
      πηγαινε..."Οι γόρδιοι δεσμοί στη ΝΔ δεν λύονται, κόβονται"
      διαβασε τι εχω σχολιασει κ ελα πες μου!!!
      ασε το μπαλαμουτι !!! το εχω χορτασει !! η ταμπακιερα ειναι Πρασινη και μπαζει απο παντου... τσοντα.

      ΠΠ

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ tiramola 29/04/2011 22:52:30

      Πολέμιοι του Καραμανλή σας συγχαίρει ο Tiramola.

      • Loretta avatar
        Loretta @ Νίκος Α 01/05/2011 23:25:27

        Αυτο και αν δεν ειναι ..!!

  36. thrilos avatar
    thrilos 29/04/2011 20:26:42

    Tora pirate xapari ti rolo pezi o Kolotoubas; Den xerete oti eine ypiretis tou Boboleikou; Den pirate xapari to perasmeno kalokeri pou ekane vromiki epithesi se martira tis exetastikis gia tin siemenes gia na kalipsi enechomenous ypourgous sto scadalo tou Proastiakou; Ego ton xero apo palia, tote pou eixe to tv-press, otan pire Voulefti tis ND, pou ereunouse tis mizes tou Tobra, gia na tou klisi gevma ergasias ston Naytiko Omilo me ton Sokrati!!! Den akousate tipota gia tis sxeseis toy me ton Martini ke pos apektise ta diamerismata ke ta akinita pou emfanizei sto pothen esxes tou; Telika, s' afti ti hora zoun ke vasilevoun oi apateones, pou prostatevei to sistima tis diafthoras ke tis diaplokis.. Mono de otan tsakonontai oi politikoi metaxi tous kanei o enas gia ton allo "apokalipseis", ekviazontas o enas tin siopi tou allou, ke sto telos epikratei ke pali i omerta tis sigalipsis ke tis synenoxis...

  37. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 20:27:14

    μετα το Γαμο εχουμε και Γάμω στο ΜΕΓΚΑ τωρα......
    Τι ομορφιες ειναι αυτες !!!
    Μας κλεινει το ματι ο Βαγγελης!! χαχαχααα "τυχαιο"??
    Σας αρεσει το θεαμα?? Ειναι Σοβαρη Αντιπολιτευση αυτη???
    Το ΓΑΠ χαιρεται και χορευει τωρα!!! ενω η Τροϊκα ερχεται να μας μαμησει και ο Παμπουκης εχει κοψει τομολογια πωλησης Επιφανειων.

    Τι να πω!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 20:28:24

      Αν ερθει ΕΝΑΣ και π μου πει οτι κερδισαμε 1 ψηφο εμπιστοσυνης ως ΝΔ μ ολα αυτα, θα τον καλεσω σπιτι για φαγητο και μασαζ.... με λαδι καστορα.

      ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 20:34:09

      Η Μπροστατζα και ο Νονος...
      η νεα ταινια της Ελλαδα Φιλμς.
      τα ποντικια χορευουν εν τω μεταξυ!!
      Εχω αδικο σε οσα εχω πει γ αυτο το θεμα?? και για Μιχελακη/Λαζαριδη?? και
      timig??
      Εγω λεω οτι χασαμε ψηφους 1 βδομαδα τωρα!! Χασαμε απ το προφιλ που εχτιζε ο αρχηγος. Ολοι ντουφεκανε για παρτη τους.
      Παραδιδω Μαθηματα ΠΑΣΟΚ σε καθε ενδιαφερομενο !
      Με τις υγειες μας.

      ΠΠ

      • Ιεροκλής avatar
        Ιεροκλής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 21:06:12

        Κι ο Καραμανλής με το "μεσαίο χώρο" του μαθήματα ΠΑΣΟΚ παρέδιδε και να σου το ιστορικό χαμηλό. Υπάρχει η ανάγκη του "νομίμως αθλήσαι", γίναν όλοι τακτικιστές... Θα πέρναγε η συζήτηση για τα υποβρήχια κι Μεϊμαράκης δε θα είχε ανοίξει το στόμα του... Το θέμα Καραμανλή δεν υφίσταται, φταίνε όσοι το συντηρούνε... Για να φτάσεις να στριμώξεις ΠΑΣΟΚ πρέπει πρώτα να κλείσεις εσώτερα μέτωπα. Τί να την κάνεις την κερδισμένη ψήφο άμα μπάζεις;;;

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ιεροκλής 29/04/2011 21:15:04

          ΜΑ τετοια εποχη... να μας κουναει χαρτια με επερωτησεις ο Αδωνις στον αερα???
          Εκει στη Συγγρου δεν εχουν ιδεα απο "κερδιζω εντυπωσεις" και απο "πασες" στα κορακια !!! ΕΛΕΟΣ !!
          Συμπερασμα?? Γυρισαμε το χρονο στο παρελθον !!
          Μαγκια μας??!!

          ΠΠ

          • Παναγος avatar
            Παναγος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 21:27:27

            Επικοινωνιακα ειναι ΜΗΔΕΝ .
            Και δεν βλεπω την κατασταση "αναστρεψιμη".
            Οι καναλαρχες βρηκαν το ιδανικο υποχειριο τους το γνωστο γαπ με το αυξημενο IQ,και κανουν θαυμασια τη δουλεια τους.
            Γιατι να ρισκαρουν καποιον "καινουργιο" που μπορει μαλιστα να "μας ζαλισει με κανενα καινουργιο Βασικο μετοχο"???

            Φυσικα κανουν και "κριτικη" στην "παλια" Ν.Δ οποτε ηρθε και εδεσε ..

          • Ιεροκλής avatar
            Ιεροκλής @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 21:32:48

            Μην επενδύεις στις εντυπώσεις. Ο καυγάς είναι "χτίσουμε" ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥΣ Έλληνες. Να παίξουμε τίμια, χωρίς συμβιβασμούς, λαμογιές και κατά μέτωπο αν θέλουμε να δημιουργήσουμε ρεύμα... Άσε τον Άδωνι να κάνει φιοριτούρες. Αυτό που έμεινε ήταν η πρόταση Μεϊμαράκη για άρση ασυλίας και των δύο.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Ιεροκλής 29/04/2011 22:15:09

            Ιεροκλη μου,
            με το ΠΑΣΟΚ που ολοι γνωριζουμε 35 χρονια !! και τα ΜΜΕ τυπου ΜΕΓΚΑ με #1 τηλεθεαση... πιστευεις
            οτι παμε σε πολεμο με αυτη την τακτικη???
            για πρωινο θα μας φανε !!! ευκολα!!!
            εδω εχουν παραδωσει τη Χωρα με τη Δανειακη!!
            εχουν τον Τσουκρατο με τη μαυρη σακουλα εξω !!!
            και θα χασουν απο Μειμαρακηδες??? χαχαχαχαααααα

            Η χαρα του Νταβατζη γιναμε !!

            ΠΠ

          • juliet avatar
            juliet @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 23:34:17

            @Π.Π
            Λεων Τολστοΐ:''Αυτό που έχει σημασία δεν είναι η ποσότητα των γνώσεών σου ,αλλά η ποιότητά τους.
            Μπορεί να γνωρίζεις πολλά χωρίς να ξέρεις ποιο είναι το πιο σημαντικό''.
            Ποτέ δε θέλουνε να καταλάβουνε τι εστί Πασοκ,ένας από τους λόγους που φτάσαμε εδώ είναι και αυτός, εγώ τουλάχιστο το πιστεύω.Βρώμικα αυτοί-ύπουλα εμείς!!!αλλά να τους πουν ότι δεν ξέρουν.

          • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
            ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 23:49:39

            juliet
            εχω πολλα μοτο, ενα απο τα βασικα ειναι...

            Ο καθένας μπορεί να θυμώσει, είναι εύκολο. Αλλά να θυμώσεις με το σωστό άνθρωπο, στο σωστό βαθμό, για το σωστό λόγο, τη σωστή στιγμή και με το σωστό τρόπο, αυτό δεν είναι καθόλου εύκολο.

            ~Αριστοτέλης~

            ΠΠ

  38. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2011 21:22:31

    Αποκαλύπτεται πια ο βρώμικος ρόλος του ΛΑ(γ)ΟΣ.

  39. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2011 21:24:59

    Άσε τον Άδωνις.
    Στην παρουσίαση του στο Μέγκα ξεκίνησε με ένα ευφυολόγημα που στην ουσία κατέληγε στο να κατηγορεί τον Καρατζαφέρη και αρχηγό της παράταξής του ως απατεώνα.
    Ο Τσίμας προσπάθησε να το μαζέψει αλλά την ζημιά της έκανε ο Άδωνις.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Orestios 29/04/2011 22:18:15

      Ορεστιε,
      η εικονα μενει !!! ξερω απο μιντια και επικοινωνια!!!....
      το κουνημα επισημων επερωτησεων !!!
      και η ολη κουβεντα για μαυρες συζητησεις πισω απο κουρτινες μεταξυ ΝΔ και κολοτουμπα !!! χαχαχαα
      αν "σου" φωναζω καθε μερα στα ΜΜΕ
      " ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΑΔΕΡΦΗ !!! ΟΧΙ " τι μενει???...........

      Παραδιδω και μαθηματα ΠΑΣΟΚ !! αμα λαχει...
      Πιο ΠΑΣΟΚΟΣ απο ΠΑΣΟΚΟΥΣ ! ( στο μπαλαμουτι! )

      ΠΠ

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 29/04/2011 22:37:48

        Το θέμα της επικοινωνιακής πολιτικής είναι σημαντικό και από όσο γνωρίζω έχουν επικοινονιολόγους, που τους πληρώνουν.
        Αν θέλουν βοήθεια πάντως εδώ είμαστε.

  40. Νίκος Α avatar
    Νίκος Α 29/04/2011 22:56:53

    Πανάγε
    Σε συγχαίρω. Με τις γνώσεις σου απεκάλυψες - ξεσκέπασες τον ουδέτερο τεχνοκράτη, που προέρχεται κατ΄ευθείαν απο την Ιπποκράτους

  41. Silverakos avatar
    Silverakos 29/04/2011 23:01:23

    Το υποβρύχιο έγερνε επικίνδυνα σε ΜΕΓΙΣΤΗ ταχύτητα 22 κόμβων και σε υψηλό κυματισμό. ΟΧΙ φυσικά ακίνητο.
    Δες την κλίση που έχει στην προτελευταία φώτο και το βίντεο για να καταλάβεις.
    http://www.elnews.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=3262:--lr-----&catid=47:2010-09-18-08-46-35&Itemid=68

    Παρατήρησε την αριστερή κλίση που έχει το πλοίο σε καταιγίδα
    http://www.youtube.com/watch?v=BX3kFCgvKp4

  42. nick avatar
    nick 30/04/2011 00:22:27

    http://www.newpost.gr/post/41745/%CE%9F-%CE%92%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82-%C2%AB%CE%B1%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%AC%CE%B6%CE%B5%CE%B9%C2%BB-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%9A%CE%B1%CF%81%CE%B1%CF%84%CE%B6%CE%B1%CF%86%CE%AD%CF%81%CE%B7-/

    Ο Βορίδης «αδειάζει» τον Καρατζαφέρη

    Έμμεσες αλλά σαφείς αποστάσεις από τον Γιώργο Καρατζαφέρη, αναφορικά με την επίθεση που εξαπέλυσε σε βάρος του Βαγγέλη Μεϊμαράκη για το θέμα των υποβρυχίων, κράτησε ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ. Μάκης Βορίδης.

    Μιλώντας στο Ρ/Σ “ΝΕΤ FM” ο κ. Βορίδης χαρακτήρισε δικαιολογημένη την ενόχληση του Προέδρου του Ιδρύματος “Κωνσταντίνος Καραμανλής”, καθώς θεώρησε ότι η πρόταση Καρατζαφέρη να εξετάσει η Προανακριτική Επιτροπή τα πεπραγμένα του Υπ. Άμυνας και πέραν της περιόδου 2000-2001, εμπλέκει και τον ίδιο χωρίς στοιχεία.

    “Απ' ό,τι καταλαβαίνω ο κύριος Μεϊμαράκης ενοχλήθηκε από τη στάση του προέδρου του ΛΑΟΣ, ότι πρέπει η διαδικασία προκαταρκτικής να ανοίξει και να συμπεριλάβει όλο το εύρος της συμβάσεως. Εκεί λοιπόν ενοχλήθηκε ο κύριος Μεϊμαράκης γιατί λέει, χωρίς να έχει γίνει εξεταστική επιτροπή πάτε να με εμπλέξετε και να μου αποδώσετε ποινικές ευθύνες; Καταλαβαίνω το δικαιολογημένο της ενοχλήσεως. Δικαίως ή αδίκως είναι κάτι που θα μας προέκυπτε από τον έλεγχο» σημείωσε ο βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ.
    Η διαφοροποίηση του κ. Βορίδη από μία κεντρική πολιτική επιλογή του Προέδρου του κόμματός του πάντως προσλαμβάνει ιδιαίτερη πολιτική αξία, κυρίως λόγω του γεγονότος ότι διατυπώνεται στο περιθώριο της κόντρας Μεϊμαράκη- Καρατζαφέρη, η οποία πλέον έχει λάβει διαστάσεις ανοιχτού πολέμου ανάμεσα στους δύο άντρες.

    • Κώστας avatar
      Κώστας @ nick 30/04/2011 17:26:43

      Iσως όμως οι κολοτούμπες να είναι κολλητική ασθένεια.
      Σε νεώτερες δηλώσεις του ο κ.Βορίδης αναφέρει:
      "Ουδεμία διαφοροποίηση υπάρχει από τη θέση του ΛΑ.Ο.Σ. Είναι ξεκάθαρο ότι ο κ. Μεϊμαράκης βρίσκεται εκτεθειμένος. Στα πλαίσια αυτά δείχνει μια ακατανόητη αγωνία να υπερασπιστεί τον εαυτό του και επικαλείται μια ιδιωτική συνομιλία με τον πρόεδρο του ΛΑ.Ο.Σ., την οποία εν συνεχεία ο κ. Καρατζαφέρης, κατηγορηματικά αρνήθηκε. Όπως είναι γνωστό το βάρος της αποδείξεως ενός γεγονότος το έχει αυτός που το επικαλείται.

      Επειδή, μια ιδιωτική συνομιλία από τη στιγμή που διαψεύδεται το περιεχόμενό της από την μία πλευρά, δεν είναι δυνατόν να αποδειχθεί, ο κ. Μεϊμαράκης, παραμένει εκτεθειμένος. Επιπροσθέτως, σ’ αυτό δεν θα πρέπει να υπάρχει οποιοδήποτε περιθώριο παρερμηνείας ή μικροπολιτικού παιχνιδιού. Όλοι οι βουλευτές του ΛΑ.Ο.Σ., ειδικώς σ’ αυτό το θέμα, στηρίζουμε απολύτως και χωρίς οιανδήποτε απόχρωση την θέση του προέδρου μας».

      Φαίνεται του τρίξε τα δόντια ο τηλεπρόεδρος και ο πολύς κ. Βορίδης τα μάζεψε, χαρίζοντάς μας μια ακόμη ξεκαρδιστική κολοτούμπα. Ας τα βλέπουν όσοι ήθελαν να φέρουν τον τσεκουράτορα-κολλητό του Λεπέν στη ΝΔ.
      Θα μείνει εκεί. Στο κόμμα των γραφικών λαικιστών, πατριδεμπόρων. Στο κόμμα του λούμπεν πρώην βιντεοκασστετά, που νομίζει πως η ελληνική κοινωνία είναι τόσο άρρωστη που θα επιτρέψει σε ύποπτους αριβίστες τύπου Καρατζαφέρη να συμμετάσχουν στη διακυβέρνηση της Ελλάδας. Θα μείνει ο κ. Βορίδης στο γραφικό κόμμα, με μόνο "παράσημο" το χειροκρότημα της Φίλης Χριστοφοράκου στον δακρύβρεχτο λόγο του υπέρ του Μνημονίου...Τελειωμένοι είναι.

  43. Αλεξανδρος avatar
    Αλεξανδρος 30/04/2011 00:45:57

    Βρε παλι τα ιδιαααα.....ο Μεσαιος χωρος ηταν αληθεια το προβλημα? Οκ παω πασο τοτε....Οσοι τωρα παραπονιουνται και φωναζουν για τα ιδεολογικα ειναι οι ιδιοι που πανηγυριζαν το 2004 για την νικη στις εκλογες και τη πανευρωπαικη επικρατηση της κεντροδεξιας.......Πριν το 2004 το προβλημα ηταν (Συμφωνα με τους ειδημονες !!! ) οτι η Ν.Δ ηταν αναχρονιστικο κομμα και ειχε στελεχη που ηταν στις παρυφες τις ακροδεξιας και φιλοβασιλικα (ΜΑνωλακος π.χ) και οτι το ΠΑΣΟΚ του Σημιτη ειχε ερθει πιο δεξια και αλλωνιζει ψηφοφορους απο τη Ν.Δ......τωρα μας φταιει ο μεσαιος χωρος, και οχι οτι τελικα το οραμα που εθεσε ο Κ.Κ το 2004 η λεγομενη ΄΄ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ΄΄ ηταν τελικως ενα πυροτεχνημα???Αν θελουμε λοιπον να κανουμε σοβαρη κριτικη ας ξεκινησουμε απο εκει...ολα τα επιμερους ειναι τριχες κατσαρες που ενοχλουν τη κοντη αποτετοια.Ειχε θετικα ο Κ.Κ αλλα τα θαλασωσε και σε παρα πολλα με κυριοτερο την Επανιδρυση που στο μυαλο ολων μας αφορουσε σχεδον τα παντα και υποτιθεται οτι θα διορθωνε ολα τα κακως κειμενα ποθ βασανιζουν την Ελλαδα μεταπολεμικα και κυριως μεταπολιτευτικα. Οσο για την απογραφη που τωρα μετανιωσαμε ξαφνικα ηταν προεκλογικη δεσμευση απο αυτες που σαν κυβερνηση εκπληρωσαμε, τωρα για τη διαχειρηση απο εκει και μετα σαφως και σηκωνει πολυ κουβεντα αλλα σε καμια περιπτωση δεν εξισωνεται με την ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ του ΓΑΠ που σαν στοχο ειχε την απαξιωση και το ξεπουλημα της χωρας.
    Ας το παρουμε επιτελους χαμπαρι και ας σοβαρευτουμε στην αυτοκριτικη μας γιατι τελικα εχουμε γινει η ουρα της προπαγανδας των Νταβατζηδων και του συστηματος ΠΑΣΟΚ.

    Αλλο μαζοχισμο δεν αντεχει η παραταξη ΑΡΚΕΤΑ

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ Αλεξανδρος 30/04/2011 09:37:18

      Ο "μεσαίος χώρος" σαν κωδικό όνομα εκφράζει όλη τη χλιαρότητα του Κ.Κ. Να κάνουμε πίσω στο βασικό μέτοχο, να μην προσοπαθήσουμε καν να στείλουμε κάποιον φυλακή, να προσαρμόσουμε "ήπια" την οικονομία, να μην κουνήσουμε ΠΑΣΟΚους (π.χ. Λυριτζή - Οικονόμου) να την κάνουμε γαργάρα την επανίδρυση κ.τ.λ.
      Επικοινωνιακά παιχνίδια με το Θόδωρο (Ρουσόπουλο) που το ξέρει το παιχνίδι και ουσία μηδέν.
      Κατά βάθος Καραμανλής-Ρουσόπουλος-Ντόρα και λοιποί ειχαν συμφωνήσει αφού δεν μπορούν να "ξορκίσουν" το ΠΑΣΟΚ τελικά να πάρουν τη θέση του...

      • Αλεξανδρος avatar
        Αλεξανδρος @ Ιεροκλής 30/04/2011 10:25:30

        Ιεροκλη,

        Ο μεσαιος χωρος δεν ηταν κωδικο ονομα αγαπητε.Ανεξαρτητα αν συμφωνει η διαφωνει καποιος με τον ορο σαφως και ειχε επικοινωνιακο στοχο να καταδειξει αυτο που διακυρηξε τοτε ο Κ.Κ σαν τελος των διαχωριστικων γραμμων.Μη ξεχναμε οτι ακομα και το 2009 το κυριαρχο μοτο του ΠΑΣΟΚ και της αριστερας ηταν η κακια δεξια και το συνθημα του ΠΑΣΟΚ που δεν ξεχνα τι σημαινει δεξια.
        Αλλα ας τα βαλουμε σε μια σειρα
        1) Ο βασικος μετοχος κολλησε αν δεν με απατα η μνημη μου στο οτι ηταν αντιθετος με το κοινοτικο δικαιο που δυστυχως σε πολλες περιπτωσεις ειδικοτερα σε εμπορικα και επιχηρηματικα θεματα υπερισχυει του εθνικου δικαιου.η κριτικη στο θεμα αυτο που θα μπορουσε να γινει ειναι οτι δεν εγινε μεγαλυτερη προσπαθεια να πεισθει η Ε.Ε για το σωστο μιας και στο εσωτερικο της χωρας ο Αλαβανος ηταν ενθερμος υποστηρικτης του νομου και θα μπορουσε να ενισχυθει η αποψη της χωρας και στο ευρωκοινοβουλιο.

        2)Ηπια προσαρμογη.Μαλιστα προεκλογικα μιλουσε για ηπια προσαρμογη στην οικονομια ο Κ.Κ και αυτο για να μην ξεχνιομαστε το εκανε επειδη υπηρχε το παραδειγμα της κυβερνησης 90-93 που δυστυχως για αλλη μια φορα ως παραταξη μας φορτωσαν παλι με ενα νεο κομπλεξ!!!Αυτο της δεξιας παρενεθεσης, και ταυτοχρονα η οικονομια ΄΄ετρεχε΄΄ με υψηλο δεικτη αναπτυξης απο το 2004 εως τα μεσα το 2008.Ετσι και αλλιως οποιδηποτε μετρο και αν πηρε παντα συναντουσε τη λυσσαλαια αντιδραση και του ΠΑΣΟΚ και του καταπρασινου κατεστημενου στο δημοσιο αλλα και της κλαιουσεςγραφιδες των πρασινων ΜΜΕ.Σαφως και θα επρεπε να ειναι πιο αποφασιστικος σε καποια θεματα.Αλλα απο την αλλη κανουμε κριτικη για την οικονομια λες και Ο Κ.Κ ηξερε οτι θα σκασει η παγκοσμια κριση που τελικα μας εφερε εδω που μας εφερε μαζι με τα δικα μας τραγικα λαθη εδω και δεκαετιες και τον εγκαλουμε.
        3. Πρωτος εγω ειπα για την Επανιδριση εκει σηκωνει πολλη κουβεντα.Απεδειχθη οτι ηταν ΠΥΡΟΤΕΧΝΗΜΑ πολυ απλα ενα δηθεν οραμα.Ωραιο στα αυτια μας .Οτι δεν εκανε απολυτως τιποτα ηταν γιατι πολυ απλα δεν υπηρχε κανενας σχεδιασμος για να γινει κατι τετοιο.Ενα τοσο σοβαρο ζητημα τοσο μεγαλο και δαιδαλωδες απαιτει μελετη,σχεδιασμο και προετοιμασια ετων για να γινει.Κατι που προφανως δεν υπηρχε.
        4.Αν το προβλημα και η ανικανοτητα οριζεται στο οτι δεν ξηλωσε τον Λυριτζη και Οικονομου τι να πω πασσο.Το 2000 παντως αν θυμαμαι καλα παλι καποιοι ειδημονες φωναζαν οτι η η ηττα περα παο τους ΄΄παλινοστουντες΄΄ οφειλοταν στις διαφορες δηλωσεις καποιοων για τα ΄΄δικα μας΄΄ παιδια που επρεπε να βολευτουν.
        και εν πασι περιπτωσι θεωρω δυτερευουσης σημασιας την εκδιωξη ΠΑΣΟΚΩΝ τυπο Λυριτζη Οικονομου για να ικανοποιηθει το Γαλαζιο κοινο αισθημα.Θα συμφωνησω ομως μαζι σου οτι επρεπε να πανε καποιοι φυλακη που αποδεδειγμενα ειχαν κανει εγκληματα και αν θες και την γνωμη μου το λεγομενο ηθικο πλρεονεκτημα εκει το εχασε η Ν.Δ και οχι με θεμματα τυπου Βατοπεδιου.
        5)Ρουσοπουλος...μα για το παιχνιδι τον εβαλε εκει που τον εβαλε ποια ουσια περιμενες δλδ απο το Ρουσοπουλο?Αλλα να παρουν τη θεση του ΠΑΣΟΚ.....νομιζω οτι το ΠΑΣΟΚ το ιδιο και ο ΓΑΠ απεδειξε και στους πιο ακραιφνης ΠΑΣΟΚους ποια ειναι η διαφορα απο τη Ν.Δ. και Κ.Κ.....το ΠΑΣΟΚ πηρε τη θεση της κυβερνησης Τσολακογλου.....

        • Ιεροκλής avatar
          Ιεροκλής @ Αλεξανδρος 30/04/2011 12:13:10

          Γιατί οι νεοδημοκράτες αποδοκίμασαν το φαβορί-συνεχίστρια της Καραμανλικής πολιτικής Ντόρα και εξέλεξαν το αουτσάιντερ Σαμαρά; Γιατί νωρίτερα μετακινήθηκαν μπουλουκιδόν στον τραγελαφικό Καρατζαφέρη; Επειδή ο "μεσαίος χώρος" του Καραμανλή ήταν ένα αντι-ΠΑΣΟΚ. Με αυτή την επιχειρηματολογία ο Σαμαράς πήρε την προεδρία, δεν ανακάλυψα την Ακρόπολη. Τον ίδιο "μεσαίο χώρο" του Καραμανλή έχει εσωτερικά απεναντί του και σήμερα να του δυσχεραίνει το έργο. Αλλά δεν κάνει να μιλάμε, πλήττεται η ενότητα της παράταξης...
          Υ.Γ. Για χρόνια πίστευα και γω όπως εσύ ότι ο "μεσαίος χώρος" ήταν ένα επικοινωνιακό εφυολόγημα αντλήσεως ψήφων. Αμ δε...

          • Αλεξανδρος avatar
            Αλεξανδρος @ Ιεροκλής 30/04/2011 17:53:33

            Οι Νεοδημοκρατες δεν μετακινηθηκαν μπουλουκιδων σε κανενα Καρατζαφερη απλα δεν πηγαν να ψηφισουν.Απο πουθενα δεν προκυπτει οτι η Ψηλη ηταν συνεχιστρια της Καραμανλικης πολιτικης τουναντιον οι καραμανλικοι ψηφοφοροι παντα εφτυναν το κορφο τους με το Μητσοτακεϊκο.Μη ξεχναμε οτι η ΄΄συνεχιστρια ΄΄ επαιζε δικο της παιχνιδι και στο Αναν και στο Βουκουρεστι ηταν αντιθετη και κανεις δεν ξεχναει τη ΄΄Γκαφα Καραβελα΄΄ και το τηλεγραφημα απο την Ουρουγουαη.Αντιθετως θεωρουσαν και θεωρουν οτι υπεσκαπτε το Καραμανλη.Θυμιζω οτι το 2000 ψιθηριζε για αλλαγη ηγεσιας μετα την ηττα στις εκλογες ομως η διαφορα ηταν τοσο μικρη απο το ΠΑΣΟΚ και τα ερεισματα της λιγα στο κομμα και δεν απετολμησε να θεσει ευθεως θεμα.Συν τοις αλλοις ο Σαμαρας επεστρεψε στη Ν.Δ με πρωτοβουλια του ιδιου το Κ.Κ παροτι το Ψηλοσογο ετρωγε τα λυσσακα του για το αντιθετο.Δεν λεω οτι ευνοησε το Σαμαρα στις εσωκομματικες εκλογες αντιθετως κρατησε ουδετερη εως και πολυ αδιαφορη σταση ετσι και αλλιως ομως δεν χρειαζοταν γιατι οι Ν.Διτες ηξεραν τι επρεπε να κανουν αποδειξη οτι η Ντοριτα επνεε μενεα εναντι του Κ.Κ

            Υ.Γ Ειμαι απο Κρητη και στις εσωκομματικες εκλογες το Νοεμβρη του 2009 στο Γαζι Ηρακλειου ακομα ψαχνουν να βρουν στο εκλογικο τμημα που ψηφισα ποιος ηταν ο ΄΄προδοτης΄΄ που ψηφισε Σαμαρα....ακομα να με βρουν χαχαχα

  44. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 30/04/2011 09:28:16

    Το χτύπημα του Μεϊμαράκη ήταν καίριο και αποφασιστικό, το πλήγμα για το ΛΑΟΣ ανεπανόρθωτο. Φίλε ΠΠ μην σπεύδεις να απογοητευτείς, δε θ’ αργήσουν οι εξελίξεις…

  45. Παναγος avatar
    Παναγος 30/04/2011 10:00:38

    Silverakos
    ==
    Μαλιστα.
    Με επεισες!! Τοσο πολυ, που ..ντραπηκα!! Παραλιγο να βαλω και τα ..κλαμματα ,για οσα ειπα προηγουμενως!!!

    Λοιπον .
    Η πρωτη παραπομπη αναφερεται σε ενα ρεπορταζ απο το "πρωτοΘεμα" του γνωστου θεμου του αφισκιου(αυτος δεν ηταν με τα 5 εκατ ευρω "λαθραια"??).
    Εσταλη εκει με "ειδικη αποστολη" και φυσικα δεν πιστευω "αφιλοκερδως"!!
    Και φυσικα .."κατεληξε" στη διαπιστωση που ..επρεπε να κανει και του τη δωσανε ετοιμη μαλιστα. Το μονο που ειχε να κανει αυτος ηταν να παρει φωτογραφιες απο τις καμπινες του πλοιου και ..δηλωσεις του κυβερνητη και καποιου αλλου μελους του πληρωματος. Φυσικα οι δηλωσεις δεν ειναι κατ αναγκη "γνησιες" ,με εννοεις?? Ουτε μπορει ο κυβερνητης και οι λοιποι να αρνηθουν οτι τις εκαναν,με εννοεις??(δις)...

    Η δευτερη παραπομπη ξεπερνα τα ορια της ξεφτιλας.
    Κατ αρχας η θαλασσα στη β.Ευρωπη ειναι επικινδυνη (ο "μπεις" ειδικα Biscay bay) αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤ ΑΝΑΓΚΗ περισσοτερο επικινδυνη απο την Μεσογειο!!!
    Μαλιστα σε πολλες περιπτωσεις η Μεσογειος ειναι πολυ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ πιο επικινδυνη απο το βισκαικο.

    Δευτερο το Κιελο ειναι μια διωρυγα ,δεν μπορω να καταλαβω τις ασυναρτησιες λοιπον του ταδε οτι περασαμε το Κιελο και μετα το Γιβραλταρ!!
    Προφανως καπου εγινε καποιο μπερδεμα γιατι η καθελκυση καποιου πλοιου λεγεται "keel" (κιηλ στα Ελλινικος,οποτε τι Κιελο τι κηλ σεμ σεμ!!)...

    Και το σημαντικωτερο.
    Σε πολλες γωνιες του πλοιου εγινε τα "κλινομετρα". Αυτα δειχνουν την κλιση .
    Δεν ειδα σε καμμια φωτογραφια του "θεμου" κανενα κλινομετρο.
    Η τραπεζαρια και ο κυβερνητης με το ..περισκοπιο,εχουν βεβαια την ..καλλιτεχνικη τους ..αξια! , αλλα δεν με ενδιαφερουν..

    Και η "special dedication to the crew of merchant navy!!" μονο γελια μου προκαλεσε. Μπορω να σου φερω και καλλιτερες και μαλιστα ΑΥΘΕΝΤΙΚΕΣ !!
    Αυθεντικωτατες ,και μαλιστα απο το Ν.Ινδικο οπου ειχαμε 5 μερες "μπαιλντισει" απο το μποτζι ....

    • Στάθης Δ avatar
      Στάθης Δ @ Παναγος 30/04/2011 13:35:54

      Πανάγο
      Για τον Θέμο να το δεχτώ ότι εκτελεί συμβόλαια, αλλά δεν νομίζω ότι το defence net, το "Ελληνική Αμυνα & Ασφάλεια" και το "Εν κρυπτώ" ανήκουν στην ίδια κατηγορία. Και όλα μιλάνε για ανικανότητα, ολιγωρία και διάθεση αποποίησης ευθυνών

      29/04/2011, Defence net
      "Πατάτα" από τη Ν.Δ. η στάση υπέρ Ε.Μεϊμαράκη στα υποβρύχια
      h--p://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=19509&Itemid=131

      30/09/2009,Εν Κρυπτώ
      Παπανικολής: Ερωτήσεις "αφελούς"...
      h--p://www.enkripto.com/2009/09/blog-post_379.html

      28/09/2009, National Pride, Στοιχεία από περιοδικό «Ελληνική Άμυνα & Ασφάλεια»
      Παπανικολής: Μύθοι & αλήθειες (1/3)
      h--p://nationalpride.wordpress.com/2009/09/28/%CE%BC%CF%8D%CE%B8%CE%BF%CE%B9-%CE%B1%CE%BB%CE%AE%CE%B8%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B1-%CF%85%CF%80%CE%BF%CE%B2%CF%81%CF%8D%CF%87%CE%B9%CE%B1-1-%C2%AB%CE%B4%CF%8E/

      30/04/2009, Εν Κρυπτώ
      Στασιμότητα στην αποδοχή του υποβρυχίου ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΗΣ, παρά την πιστοποίηση της γερμανικής BWB
      h--p://www.enkripto.com/2009/04/bwb.html

      • Παναγος avatar
        Παναγος @ Στάθης Δ 30/04/2011 13:57:37

        Στάθης Δ
        ==
        Να μην ξαναρχισουμε παλι τα ιδια. Τετοια "blogs" αμα ψαξω μπορω να σου βρω και εγω παμπολα που να λενε ΑΚΡΙΒΩς ΤΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ και να επιρριπτουν ευθυνες στα τομαρια της συμμοριας πασοκ που "ταρπαξαν" και υπεγραψαν αμαρτωλες συμβασεις..

        Η ουσια εχει ,κατα την αποψη μου ως εξης:
        Η Γερμανια ανελαβε μια παραγγελια για 3 υποβρυχια.
        Πηρε προκαταβολη οπως γινεται παντα ,αλλα "λαδωσε" τα τομαρια της συμμοριας πασοκ και τα υπερτιμολογησε και στην υπογραφη των συμβασεων ,πετυχε ευνοικους ορους και απεφυγε τυχον ρητρες κλπ κλπ .. Αφου ειπαμε λαδωσε...

        Λοιπον ετοιμαζει ενα υποβρυχιο που ομως οταν εγινε καθελκυση (η ισως πανω στη γυαρδα) παρουσιασε ΜΟΝΙΜΗ κλιση και ισως και καποια αλλα κατασκευαστικα ελαττωματα..
        Απο αυτη τη στιγμη και μετα ,απ οτι ξερω εγω τουλαχιστον, η παρτιδα ΑΚΥΡΩΝΕΤΑΙ γινεται επανεκτιμηση και επανασχεδιασμος και χωρις ΟΥΤΕ ΔΡΑΧΜΗ παραπανω αρχιζει η ναυπηγηση τριων καινιουργιων..
        "Ουτε θα σας κανουμε δυο καινουργια ουτε τιποτα"..

        ΤΙΠΟΤΑ!! Ανενδοτοι. Θα μας κανετε τρια καινουργια και δεν το παιρνουμε αυτο το ελαττωματικο!!!
        Αυτοι προφανως προσπαθησαν να "λαδωσουν" και τον Μειμαρακη (γλυκαμενοι οπως ηταν με τα σκυλια του πασοκ) αυτος αρνηθηκε και ετσι χαλασε ..η δουλεια!! "To deal"!!!!

        Και αρχισανε τα οργανα. Και φυσικα η συμβαση θα ειναι ληστρικη απεναντι στη Ελλαδα θα της εχει δεμενα τα χερια και θα ειναι ευνοικη εναντι της Γερμανιας..
        Αφου ειπαμε λαδωσε τη συμμορια πασοκ....

        • Στάθης Δ avatar
          Στάθης Δ @ Παναγος 30/04/2011 22:00:24

          Μαζί σου για το τι έγινε: μίζες, αγορά από τα σχέδια, κατασκευαστικά προβλήματα στο πρωτότυπο, καμία πρόβλεψη για ουσιαστική συμμετοχή (και πιθανά κέρδη) κλπ κλπ. Αυτό, και πολλά άλλα, επισημαίνουν όλα τα άρθρα, αν τα διάβασες. Τέλος, όσον αφορά τα "blogs" που λές και την μη αξιοπιστία τους που υπονοείς:
          α) Η Στρατηγική και το Ελληνική Άμυνα & Ασφάλεια είναι έντυπα του ειδικού τύπου
          β) Στο "εν Κρυπτώ" αρθρογραφούν οι Φ.Κ & Χ.Λ
          γ) Ευχαρίστως να δώ τις άλλες απόψεις

          • Παναγος avatar
            Παναγος @ Στάθης Δ 01/05/2011 10:11:04

            Αφου συμφωνουμε στα πρωτα τι τα θες τα αλλα?
            Και εγω και συ και οποιοδηποτε αλλος να βρισκοταν στη θεση του Μειμαρακη τα ιδια θα εκανε.
            Το 2004 γενικη ηταν η πεποιθηση οτι η Ν.Δ παρελαβε την κυβερνησh απο μια συμμορια βρωμιαρηδων κλεφτων ,αλιτηριων σιχαμενων μπασταρδων που κατακλεψαν τα παντα .. Χρηματιστηριο νωπο ακομα,μιζες μιζες μιζες,αλλο τιποτα δεν ακουγες..
            Και ξαφνικα του "σκαει" του Μειμαρακη και ενα ελαττωματικο υποβρυχιο που ειχαν παραγγειλει οι αλητες !!!
            Γιατι να το παρει??? Να βρεθει μπλεγμενος χωρις να φταιει σε τιποτα??

            α,β,γ δεν επιτρεπεται σχολιασμος. Act of God!

  46. Απο Πλατεια Βαθης avatar
    Απο Πλατεια Βαθης 30/04/2011 15:07:02

    Ημαρτον ρε παιδια !!
    Επι 30ετια -τουλαχιστον- εμπαιδώσαμε τα εξης:
    1) Οποιος δεν "τα παιρνει ειναι μαλακιον.
    2) Εργο ΔΕΝ γινεται αν δεν υπαρξη ΜΙΖΑ -ικανοποιητικη- και μαλιστα οταν κατανεμηθει στους "παραγοντες".
    3) Οταν ΜΙΖΑΡΕΣΑΙ, δεν εισαι σε θεση να βαλεις σοβαρους "ορους", "ρητρες", "προδιαγραφες" κτλ.
    4) Η εταιρια που ΜΙΖΑΡΕΙ εχει -και ασκει- την δυνατοτητα περαιτερω ΥΠΕΡΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ του "εμπορευματος/υπηρεσιας" της (υποβρυχια, αεροπλανα, τανκς κ.λ. εφοδια ΕΔ, φαρμακα/νοσοκομιακα ειδη, Ολυμπιακα εργα, γενικα δημοσια εργα υποδομης...κτλ... ΜΕΧΡΙ και ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ υπουργειων (γομολαστιχες, stick-it, χαρτια και εντυπα κτλ) !!

    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ... την τελευταια 20ετια ειχαμε καποιες εναλλαγες κυβερνησεων, προφανως ΟΛΟΙ ΜΙΖΑΡΗΣΤΙΚΑΝ κατα το αναλογουν.

    Υπογραμμιζω εδω, στο παγκοσμιο υπαρχει η "νομιμη προμηθεια" σε επιπεδο κρατικων προμηθειων 1%-3%, που -υποθετω- διανεμεται αναλογικα σε συμπολητευσεις, αντιπολιτευσεις. Δηλαδη, ολοι απο λιγο για να "συντηρουνται".
    Στην Ελλαδα ομως το η επιβαρυνση του Δημοσιου Κορβανα -ισως να- υπερεβει το 100%. Εξ ου και η αναγκη "Νομου περι ευθυνης υπουργων", παραγραφων μετα 2ετια κλπ !!
    Στο ΜΕΓΑΛΟ ΦΑΓΟΠΟΤΙ ολοι συμμετηχαν -συμ- και αντι-πολιτευσεις (μειζονες και ελασσονες)- με εργα, με παραληψεις, με λογους και Νομους οπως και με ΣΙΩΠΗ !!
    Ο φιλολαϊκος Παγκαλος, και οι ομοιοι του, φροντιζε να πεταει εξω κανενα κοκκαλακι με λιγο ψαχνο απανω για μα γλειψουν και οι ΠΛΕΙΒΙΟΙ (μαζι τα φαγαμε). Ειναι λογικο δε, οτι οι πλειβιοι εισαν εκατομυρια, αρα τα "κοκκαλακια" ΔΕΝ αποτελουν ΑΜΕΛΗΤΕΑ δαπανη του Κορβανα !
    ΗΤΑΝ και ΕΙΝΑΙ το ΚΟΣΤΟΣ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΤΩΝ ΑΜΝΩΝ !

    ΤΩΡΑ ΕΡΩΤΩ, εχει σημασια ΠΩΣ κατανεμηθηκε η μιζα?
    ΟΨΟΜΕΘΑ

  47. Απο Πλατεια Βαθης avatar
    Απο Πλατεια Βαθης 30/04/2011 15:24:14

    αα.. ξεχασα να σας υπενθυμησω / πληροφορησω !!
    Τα ΔΑΝΕΙΑ επισης προβλεπουν ΜΙΖΑ (αναλογη του επιτοκιου) !
    και εδω ειναι να τρελλένεσαι.... !!
    Και μια που ανεφερα "δανεια" και "επιτοκια"
    1) Η (κεντρικη) ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ειναι ΑΕ, κανεις δεν ξερει ΠΟΙΟΙ ειναι οι μεγαλομετοχοι και κυριως... ΔΕΝ ΥΠΑΓΕΤΑΙ -κατ' εξαιρεση- στον Νομο περι ΑΕ. Ιδιωτικες ΑΕ ειναι -σχεδον(?)- ολες οι Κεντρικες Τραπεζες !!
    Meyer Amschel Rothschild 1744 – 1812 " Permit me to issue and control the money of a nation, and I care not who makes its laws! "
    ΟΨΟΜΕΘΑ

  48. ΑΘΗΝΑΙΟΣ/ΓΚΑΓΚΑΡΟΣ avatar
    ΑΘΗΝΑΙΟΣ/ΓΚΑΓΚΑΡΟΣ 01/05/2011 12:57:23

    Λυπάμαι που διαψεύστηκαν ορισμένοι άνθρωποι που για τον Α η Β λόγο πίστεψαν ως ένα σημείο στον κ. Καρατζαφέρη σαν πολιτικό που θα μπορούσε ίσως κάτι να προσφέρει. Έχασε όμως την ψυχραιμία του και τον αυτοέλεγχο του για να φανερώσει τον πολύ κακό χαρακτήρα του που είναι πολύ επικίνδυνος για έναν πολιτικό στοιχειωδών προσόντων. Στη διαφωνία του και τους διαξιφισμούς που ακολούθησαν στη Βουλή με τον με τον ήρεμο, ευγενικό και σοβαρό κ. Μειμαράκη , δεν δίστασε να του θυμίσει ότι είναι πολύ κακός και θα υπάρξει συνέχεια κατά του κ. Μειμαράκη. Κύριε Καρατζαφέρη, χάσατε και χάσατε πολλά από τον κόσμο που κυρίως είχε καλές διαθέσεις, η έστω ανεκτές απέναντί σας. ΄Ένας Βορίδης είναι ΚΥΡΙΟΣ και σωστός πολιτικός, κόσμημα, δεν παίρνετε κανένα μάθημα από αυτόν τον άνθρωπο τουλάχιστον? Δεν μπαίνω στην ουσία της διαφωνίας σας με τον κ. Μειμαράκη,γιατί ο τρόπος σας ήταν απαράδεκτος . ΧΑΣΑΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΑ! Γιατί φανερώθηκε ο άλλος χαρακτήρας που είναι επικίνδυνος για έναν πολιτικό σε κρίσημες στιγμές! ΚΡΙΜΑ!

  49. Eleos! avatar
    Eleos! 01/05/2011 20:08:13

    Ο ΜεϊμΑράκης στα χρόνια που πέρασε από το στράτευμα έμεινε στην ιστορία για την παντελή του απραξία και κυρίως ότι έσπευσε όταν του ...έστειλε τη μπαλα ο Καρτζαφέρης όχι μόνο να την… παίξει, αλλά και να σουτάρει στα μούτρα της Ελλάδας και της αμυντικής της κατάστασης, μειώνονοντας τη θητεία από τηλεοράσεως στους 9 μήνες!
    Κι επειδή είναι η μνήμη μας κοντή και Λιγο ...Λιζα!(κατά το πάρτα Λιζα και κάντα κορνίζα), αν οντως ο υπουργός που καυχιέται ότι στη θητεία του -μαρτυράς του ο ...Άβερελ Βασιλάκος!- δεν έβαλε ΜΙΑ υπογραφή, ιδού μερικά ενθυμήματα!
    Όταν ο …Μπροστάτζας έπαιζε πάσες με τον …Νονό του! Για να βάλουν γκολ στην άμυνα της χώρας και να κάνουν δυνατό το σημερινό της κατάντημα
    Με τις παπαρολογίες ο Ενας, κατάφερε να πράξει ο Άλλος , ό,τι δεν είχαν καταφέρει με 90 χρόνια αγώνα τους τα ΚΚεδοΣυνασπιτήρια!
    την μείωση στο 1% των δαπανών για την άμυνα! (τότε που το καυχόνταν ο Κυρ Βαγγέλας! Το καλοκαίρι του 2009!)

    δηλαδή τότε που ο κυρ (θου)Βου. Μεϊμαράκης :
    1. έστειλε τον Αρχηγό του Στρατού στην Άγκυρα, την μέρα του μνημοσύνου του Ηλιάκη να προσκυνήσει τον Κεμάλ και να τους δώσει την ευκαιρία αντί στρατιωτικού εμβατηρίου να τον υποδεχτουν οι τουρκαλάδες με το… συρτάκι του Ζορμπά!
    2..ηταν ο Αρχοντας που μοίράζε άδειες 5 εργασίμων ημερών ( σήμερα ο άλλος, ο Βαγγέλας ο διάδοχος ο Χοντρός, μοιράζει 8) από το τσιφλίκι της μαμάς του, Χριστούγεννα και Πάσχα!
    5 εργάσιμες μέρες επι 45.000 επι 2 φορές το χρόνο! Μετράτε κόστος εργατοωρών που «μεταχειριζονταν» ο ... δωρητής!
    Για να καταδείξουν κι οι δυο ΚακάΑγγελοι ότι ο χρειαζούμενος Στρατός είν΄ ο μισός!
    3. ηταν ο Αυτοκράτωρ Νοματάρχης που άλλαξε κατακαλόκαιρα την στρατιωτική ηγεσία για να διώξει τον Γράψα που με τις πληροφορίες του Κοραντή ωχύρωνε την Ρω και την Καλόλημνο, χαλώντας κάποια σχέδια ποιών άραγε!, Γιατι ταχα λέει, η φίλη και Σύμμαχος άλλαζε εθιμικά τους δικούς της αρχηγούς τον Αυγουστο, γιορτάζοντας την περιφανή νίκη του στρατού της εναντίον μας! Από πίσω κι ο Βαγγέλας!
    4.ηταν Ο Άρχοντας που ανακοίνωσε στην τηλεόραση ότι ...θα ανακοινώσει στο ΚΥΣΕΑ την απόφασή του να μειώσει την θητεία στους 9 μήνες!
    Πριν καν, τύποις έστω, κάνει το ΚΥΣΕΑ και τύποις πάντα, αποδεχτούν οι ένστολοι υπηρέτες του, τα προαποφασισμένα!
    Έχοντας σαν άλλοθι ακριβώς , την χλιαρή αντίδραση του "Ρυθμιστή με τα επιχειρήματα και τις τρελλές ιδέες κυρ Καρατζαφέρη", στο θέμα της μείωσης της θητείας!
    Είχε πεί λοιπόν ο ...Πιρουέτας της ζωής μας!

    "Αν δεν κινδυνεύουμε από κανένα, ώστε να μπορεί να μειωθή ή θητεία,
    δεν είναι αναγκαίοι οι εξοπλισμοί και πρέπει να μειωθούν επίσης,
    ώστε να διατεθούν τα κονδύλια αλλού"

    Να το άλλοθι του Βου. Μεϊμαράκη !!! Το άρπαξε τότε στο πιτς φιτίλι!!!
    "Ε όχι ρε δεν κινδυνεύουμε και θα στο αποδείξω
    ακριβώς όπως το λες!!!
    Μειώνω τους εξοπλισμούς στο 1%!!!
    Αμ πως!!!
    (... αυτό είναι από τον Χατζηχρήστο, άλλα τί σημασία έχει;)"
    … τόκανε!
    Τι κρίμα που το γελοίο κορνιζάρει το τραγικό!

    • Silverakos avatar
      Silverakos @ Eleos! 02/05/2011 02:39:30

      Καλά που τα είπες δεν τα ήξερα όλα αυτά τα αίσχη.

  50. Παναγος avatar
    Παναγος 01/05/2011 20:38:54

    την μείωση στο 1% των δαπανών για την άμυνα!
    ==
    Μεγα λαθος . Επρεπε να πεσει τσεκουρι. Δεν μπορει να πληρωνουμε τζαμπα λεφτα για εξοπλισμους ,να ταιζουμε εμεις οι ξυπολητοι τους .."φτωχους" Γερμανους,Γαλλους κλπ κλπ.

    Μειωση τη θητεια σε 9 μηνες.
    ==
    Ηταν προεκλογικη δεσμευση ,αλλα και παλι ΜΕΓΑ λαθος.
    ΔΕΝ χρειαζεται .
    4-5 μηνες βασικη εκπαιδευση και πολυ ειναι .
    Αντιθετα να ενισχυθει το συστημα του "επαγγελματια οπλιτη".

    Δεν προσφερει ΤΙΠΟΤΑ ο καθε ασχετος γεωργος,κτηνοτροφος,δασκαλος,καθηγητης κλπ κλπ να χαραμιζει 1 χρονο απο τη ζωη του σε μια ΑΧΡΗΣΤΗ απασχοληση..
    Τι θα μαθει δηλαδη παραπανω ??
    Αυτα που μαθαινει σε μια βασικη εκπαιδευση 4-5 μηνων ειναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΑ..
    Ο αλλος χρονος παει τζαμπα . Απλα μετραει μερες μεχρι να φυγει..

    Ο καρατζατετοιος τι κοψιμο ειχε και ζηταγε την παραλαβη του υποβρυχιου?
    Πως τοση πρεμουρα γλυκε μου?? Σαν υποπτη μου φαινεται..

    • Eleos! avatar
      Eleos! @ Παναγος 01/05/2011 20:41:59

      μαρ' τι Πανάγος είσαι σύ!

      -Πανάαααααγο!
      Απόστρατος η εν ενεργεία κνίτης είσαι;;;;

      • Παναγος avatar
        Παναγος @ Eleos! 01/05/2011 20:53:59

        Εν ενεργεια. Χαιρετισμους στο καρατζατετοιο σου..
        Και πες του οτι ο Μειμαρακης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Λιαπης,που του .."αποκαλυψε" το ..σκανδαλο μετα 6 χρονια οτι πηγε στη Γερμανια και δεν πληρωσε εισιτηριο!!!!!.
        Και το εφαγε,σε συνεργασια με τα πουλημενα μπουρδελοκαναλα.

        Τον Μειμαρακη τον κοβω πολυ σκληρο για να πεσει!!!!

        Και πες του του καρατζαετσι αμα εχει ουμπαλα να δεχτει την προταση του Μειμαρακη για αμοιβαια αρση της βουλευτικης ασυλιας..
        Χρυσοαυγο... ουστ

        • Eleos! avatar
          Eleos! @ Παναγος 01/05/2011 23:09:22

          έπιασες διάνα!!!
          Χρυσαυγο!

          -Πανάαααγο!

          Τι να σου πεί κανένας! Σάμπως διάβασες τί σου γραψε παραπάνω άλλος, σάμπως κατάλαβες τί σου είπα!
          Αστα ΛαΒιστα Πανάααααγο!!!!
          Κι όταν χρειαστεί, εσύ κι οι όμοιοι σου θα έχετε τα ...δημοψηφίσματα για να ορίσετε το μέλλον μας και τις ζωές μας!
          Κατά διαταγή και υπόδειξη των χειριστών σας!
          ".........
          Άσε πια και το Στρατό!!
          Όταν τέλειωσαν οι μίζες,
          του αιώνα οι αγορές ή
          Οι ομπρέλες των SS,
          Είπα, “ δε το διαλύω;
          Δεν το στέλνω στο καλό;
          Άσε που ‘ναι, όπως το λένε
          και στοιχείο χουντικό!!”

          Άστονε και θα τον κάνω
          από χρέος Εθνικό,
          μία φάκα για ανέργους,
          τέρας μισθοφορικό!
          “Οσοι έχουν θα σπουδάζουν!
          Όλοι οι άλλοι με στολή!!
          Κρέας φρέσκο που θα λύνει
          Κάθε πρόβλημα στη γή!”
          Όχι ! Πλέον δεν θα τρέχουν
          τα παιδιά μας στο στρατό.
          Έχουν και δουλειές να κάνουν!
          Δεν θα χάνουν τον καιρό
          να φυλάνε τη πατρίδα
          σε κανένα οχυρό!!
          Τι τα θέλουν τα G3;
          Tι τα θέλουν τα " επ’ Ωμ!"
          Έχω πάρει εγώ τα μέτρα!
          ΕΠΥ, ΟΠΥ και ΕΠΟΠ

          Ποιος λοιπόν θα το τολμήσει
          πού τους στέλνω να ρωτά!
          Υποχρέωση θα έχουν!!!
          Γιατί παίρνουν τα λεφτά;

          Πού θα τα βρω να τα δώσω
          τα κονδύλια γι’ όλα αυτά;
          Θα σας σα πω ευθύς, κι αμέσως,
          Θα σας βάλω τα γυαλιά!
          Έκοψα οικοπεδάκια
          κάτι μμμμ στρατοπεδάκια,
          Και θα πάρω, πού θα πάει,
          στο Ιράκ ή στη Συρία,
          στο Κατάρ, καμιά δουλειά!"
          ...."
          Αν ο ...σκληρός ήθελε να είναι και Υπεθα, έπρεπε να έκανε τη δουλειά του! Σωστά, θαρραλέα και με την τιμιότητα που δεν του αμφισβητεί κανένας! Για ευθυνόφοβο τον τύπτουν, για τον άνθρωπο που ηθελημένα ή αθέλητα βοήθησε τον Σημερινο ΕυΑγγγελο -ΚακαΑγγελο να υποβιβάζει τους ήρωες αεροπόρους να φορτώνει αλλοδαπούς και αλλόφυλους τις στρατιωτικές σχολές να αλλοιώνει τα προγράμματα εκπαίδευσης, να καταργεί μονάδες και νοσοκομεία στον Έβρο να ξεπουλάει και να μοιράζει τα στρατόπεδα ως οικόπεδα "για να μη μείνει κανείς παραπονεμένος!"
          Έκαναν όλοι τους, όσοι πέρασαν την πύλη του Πενταγώνου ως Υπεθαδες, άλλος με την μιζέρια του, άλλος με τα κόμπλεξ του, άλλος με το μακρύ του χέρι, άλλος με την αδιαφορία ή την δειλία του, άλλος με τους στόχους του, αυτή την εθελοντική προσφορά στη πατρίδα, άχρηστη σπατάλη χρόνου και ζωής και έφεραν το βιοπορισμό και τη μισθοφορία, να καθορίζει τις προοπτικές σωτηρίας μας!
          Όταν θα ρθούν οι ώρες οι δύσκολες εσύ Παναγο μ΄ θα κάθεσαι στη γωνιά σου κι αν έχεις τη δουλίτσα σου, σιγά μη σε νοιάξει ποιος θα ορίζει τη ζωή σου!
          Κι εγώ και όσοι νοιάζονται και τραβούν να λασκάρουν απ΄το λαιμό τους τη θηλιά, θα ‘μαστε …χρυσαύγουλα!
          Μια χαρά βρισιά μου φαίνεται Πανάγο μ!
          Πανάααγο μ΄ εσύ!


          Οπως ωμολόγησε στο ΜΕγα "για όλα μπορουν να με κατηγορήσουν, πως ήμουν αδιάφορος ισως (τάμαθε τί τουσερναν οι αναγκασμένοι να δουλεύουν με 1% και με 9μηνών θητεία!) αλλά δεν υπέγραψα να παραλάβω τίποτα!"
          Ο ανυπόγραφος!

          • Loretta avatar
            Loretta @ Eleos! 01/05/2011 23:34:21

            ...καλυτερα ανυπογραφος παρα....ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΟ ΚΑΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΣ.!!

          • !!!! avatar
            !!!! @ Loretta 02/05/2011 00:04:16

            Κατά τύχη!!!!
            Αν είχε επιλεγεί η Νδόρα στην αρχηγία της ΝΔ, που μάλιστα υποστήριξε ο ...Μη Εξαπτέρυγος και Εξαπτέρυγος θα ήταν και προσκολυώμενος -μη το πώ οπως τα λες εσύ- ΛοΡέττα!

          • Loretta avatar
            Loretta @ !!!! 02/05/2011 13:41:35

            ....γιαυτο λοιπον μην αναρωτιεσαι γιατι η βαση ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΗ!!

            συνεπως δεν υπαρχει ΕΑΝ.

  51. Παναγος avatar
    Παναγος 02/05/2011 09:17:26

    Eleos!
    ==
    Λοιπον τις προαλλες πεθανε ενας φιλος μου . Πολυ καλο παιδι αλλα επινε . Και επινε πολυ. Να φανταστεις μερικες φορες εβγαινε Πορτα Πορτα εξω,ασε δηλαδη που εβαζε και υπογραφες με ενα σωρο αλλα ονοματα..
    Τελευταια θυμαμαι σε μια κουβεντα πιωμενος που λες ,ελεγε κατι λαλακιες και μετα με ρωταγε αν καταλαβα,τι μου ειπε.Τι να καταλαβω δηλαδη ,αφου αμα ειχα βιντεο και τον μαγνητοσκοπουσα ειμαι σιγουρος την αλλη μερα ουτε αυτος ο ιδιος δεν θα κaταλαβαινε τι ελεγε..
    Τελος παντων . Το συκωτι του τον προδωσε..

    Λοιπον φιλε.
    Η Ν.Δ ειναι κομμα που ιδρυθηκε το 1974 απο τον Εθναρχη και στη πορεια δεν εμεινε απλα κομμα ,εγινε Ιδεα.
    Οι ψηφοφοροι δηλαδη 44-45% του εκλογικου σωματος ψηφιζουν Ιδεα ,ασχετως αρχηγου και αρχηγικης ομαδας.
    Ρωτα εμενα που ψηφιζω απο το 1974 ΚΚ,Ραλλη,Μητσωτο,Εβερτ, ΚΚ ..
    Ενα μεγαλο ποσοστο ομως (23-25% απο αυτους ειναι εξαιρετικα ευαισθητοι ,και εαν κατι δεν τους παει στην Ν.Δ την τιμωρουν,με καποιον δικο τους τροπο αλλα εξ ισου οδυνηρο..
    Δεν πανε να ψηφισουν (λητο)συμμορια πασοκ η αριστερες .."πρωωδευτικα" δυναμεις η το "μαυρο-γαιδουρι"(καρα-τζαφερ),ΟΧΙ!!!
    Απλα απεχουν !
    Δεν πανε να ψηφισουν απλα..
    Και ειδαμε τα αποτελεσματα το Οκτωβριο του 2009,ενα εκατομμυριο δεν πηγε στις καλπες..
    Αυτο το εξαιρετικα ευαισθητο ποσοστο φαινεται οτι και σημερα νοιωθει οτι κατι δεν παει καλα και ιδου! Με μια συμμορια πασοκ αποτυχημενη σε ΟΛΑ τα επιπεδα ,ληστρικη ανικανη μαφιοζικη σιχαμενη και οτι αλλο θελεις και αυτοι εκει !! Μουλαρωσανε . Απεχουν.
    Απο κατι τετοιους σαν εσενα ..

    Ο Μειμαρακης γλυκε μου ειναι ιστορικο στελεχος στην Ν.Δ και με μεγαλη προσφορα. Εισαι λοιπον ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΔΙΚΟΣ οταν τον κατηγορεις ετσι χυδαια και μαλιστα δημοσια!!!
    Η Ν.Δ επρεπε να ειναι στο πλευορ του ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που αποδεδειγμενα εκανε κατι λαθος( που δεν εκανε)..

    Η Ν.Δ και ειδικα οσοι εκφραζονται δημοσια ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΠΛΕΝΟΥΝ ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΛΑΤΟΝΕΡΟ και πολλες φορες πριν πιασουν στο στομα τους τον ΚΚ ...εστω και αν στριβουν δια του αρραβωνος και ..εννοουσαμε τον Αλογοσκουφη κλπ κλπ ..

    Καταλαβε το αυτο . Σκεψου το. Και θα δεις οτι εχω δικιο ...

  52. Ερμηνεια! avatar
    Ερμηνεια! 02/05/2011 11:25:02

    αγαπητε Παναγο! 
    ελαβα το γραμμα σου και μετα χαρας "καθησα και σκεφτηκα " , ακολουθωντας την προτροπη σου!
    εν πρωτοις αγαπητε δεν τα "πινω" ουτε " πορτατζης" ειμαι, να το ξεκαθαρισουμε, μια και υπαινισεσαι μεταμορφωσεις και ετεροπροσωπιες! κριμα να χρεωθουν αλλοι την "χυδαια και αδικη" επιθεση στον βαγγελη τον πρωτο!
    Τωρα πού την ειδες χυδαια και που αδικη ειναι αλλο θεμα! Νομιζω σου ανεφερα γεγονοτα και συμπερφορες που σ´ εμας τα "χρυσαυγουλα"  κακοφαινονται και επικρινονται,  ενω εσεις οι "κνιτες" τα ξεπερνατε!
    Ως  φτερουγες της ιδιας(;) ιδεολογικης φορμας, θα κτυπησουμε τα φτερα μας για τον ιδιο σκοπο!
     να πεταξει το "πουλι!"
     Τωρα το πως,  θα το δουμε!
    γιατι αν "εσυ" ανεχεσαι, δικαιολογεις και καταδικαζεις οσα δεν ανεχομαι και δεν δικαιολογω "εγω", το πολυ πολυ, τον "αετο" να τον κανουμε κοτουλα που περπαταει και διολου δεν πεταει! 
    Η πατριδα μας εχει αναγκη και τον στρατο της και την ισχυρη αμυνα να  προστετεψει ο,τι με αιμα απεκτησε!
    με σημαντικοτερο οπλο το φρονημα των ανθρωπων της! Αυτο εκρινα και αυτο θα κρινω, αν, οι οποιες ηγεσιες το υπηρετησαν και το προστατεψαν! 
    οσο για τα "ονοματα" της παρουσιας εξαρτωνται απο τα σχολια τη συγκυρια και τη διαθεση! ουτε ανακγη απο ταυτοτητα εχω ουτε και κανεναν ενδιαφερει πως υπογραφει ο καθε πικραμενος που περιφερεται στο δασος του Σεργουντ του διαδικτυου. Ξεσπωντας θυμο και οργη στα κουτσουρα που του κοβουν το δρομο. Ειτε κλοτσωντας τα, ειτε κατουρωντας τα!







    MG

  53. Παναγος avatar
    Παναγος 02/05/2011 12:18:27

    Λαμπρα!
    Ναι χρειαζεται και το "πεταγμα" δεν λεω ,αλλα πρωτα προσπαθεις να το κανεις να περπαταει. Εδω εχει παθει "αγκυλωση" ! και συ μιλας για πεταγμα??

    Απο το 1974 και μετα, ξερεις ποσους "αναγκαιους" εξοπλισμους εχω φαει στη μαπα?? Απειρους.
    Το οργιο ξεπερασε καθε οριο επι συμμοριας πασοκ (πρωτης γενιας) του ελληνοπολωνου μινεικο παπανδρεου! Μετα το 1981!
    Τοτε ελαβε χωρα η ΑΠΑΤΗ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ! (κατ ευφημισμο: αγορα του αιωνα οπως τη λεγανε αυτα τα παλιοσκυλα).

    Σε πληροφορω οτι απο τοτε αναρωτηθηκα . Και επισης μαθε οτι ΔΕΝ ΕΝΟΙΩΘΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΘΝΙΚΑ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΣ,βλεποντας το πασοκ παρατεταγμενη στο αεροδρομιο ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ μιλαμε! να υποδεχεται ενα αραπη διεθνη λαθρεμπορα οπλων τον Κασογκιν μετον οποιον καναν τις "δουλειες" δηλαδη επισημα τον .."εξοπλισμο των ενοπλων δυναμεων" ενω στη πραξη επιδιδονταν σε μια ανευ προηγουμενου λεηλασια του Εθνικου πλουτου...

    Οσον αφορα για την υποχρεωτικη στρατευση επιμενω οτι 4-5 το πολυ μηνες βασικης εκπαιδευσης ειναι ΥΠΕΡΑΡΚΕΤΗ !!!!
    Το συτημα του "επαγγελματια οπλιτη " θα πρεπει να ενισχυθει.
    Ο επαγγελματιας θα ειναι πιο αξιομαχος,γνωστης της τεχνολογιας που προχωραει αλματωδως, και απο θεμα εξοδων ,νομιζω η διαφορα θα ειναι ελαχιστη. Θα ισορροπησει απο τα εξοδα των, στην κυριολεξια ΑΧΡΗΣΤΩΝ υποχρεωτικα στρατευσιμων ...Αυτα τα λεω απο προσωπικη πειρα.
    Δεν ξερω ποια .."πατριδα" φυλαγα μενοντας με ενα Μ1 αδειο μαυρα μεσανυκτα στη σκοπια !!
    Και επειτα εχοντας περασει την βασικη εκπαιδευση ΟΤΙ ΩΡΑ θελει τον καλει στο στρατευμα. Εχεις την εντυπωση οτι θα ειναι πιο .."αξιομαχοι και εμπειροι" αυτοι που φουμαρησαν 24 μηνες στην..ακανια???(Σερρες και γυρω περιοχες)?

    Υ.Γ
    "καθου και ξανασκεψου" . Τα πηγες καλλιτερα απο το προηγουμενο σχολιο.

  54. brankaleon avatar
    brankaleon 02/05/2011 17:52:37

    Tελικά, ο "τσίφτης" ο γαλατάς, εκτός από Delivery γάλακτος κάνει και Delivery υποβρυχίων;

    • Loretta avatar
      Loretta @ brankaleon 02/05/2011 23:54:46

      Καλο το καινουργιο παρατσουκλι του Καρατζαφυρερε θαναι ο ΝΤΕΛΙΒΕΡΑΣ!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.