#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/12/2011 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μας ψεκάζουν!



Μας ψεκάζουν! Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Ο κόσμος γκρεμίζεται ,  η χώρα  βουλιάζει ,  η ζωή μας όπως την ξέραμε καταρρέει  και ... ημείς άδωμεν! Άρα μας ψεκάζουν!

Αυτό που ήταν μυστικό, αυτο που μέχρι και πριν λίγο καιρο, όποιος το ανέφερε χαρακτηρίζονταν αμέσως ως Κασσάνδρα, το λένε πια και το γράφουν όλοι : Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ξεπληρώσει το χρέος της. Κι εμείς παρακολουθούμε απαθείς, να ψηφίζεται ένας προυπολογισμός που όλοι ξέρουμε οτι δεν θα εφαρμοστεί ποτέ, με στόχους που δεν θα υλοποιηθούν ποτέ.

Αυτοί που έλεγαν ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου, όχι από ανικανότητα, αλλά με δόλο και σχέδιο, έφερε τη χώρα σε κατάσταση ανάγκης, έφερε το ΔΝΤ στην Ελλάδα και την Ευρώπη, ήταν μέχρι τώρα λίγοι που  τους κολλούσαν  τη ρετσινιά του γραφικού  ή του συνομωσιολόγου  και οι φωνές τους πνίγονταν από τα συστημικά μέσα. Τώρα  επαληθεύονται από τα γεγονότα.  Κι όμως. Ο ΓΑΠ είναι ακομα πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, μπορεί και ταξιδεύει και μιλάει και υπερασπίζεται ανερυθρίαστα το «έργο» του, ενώ οι υπουργοί της κυβέρνησής του, αυτοί που συμμετείχαν ενεργά στην καταστροφή, συνεχίζουν να είναι υπουργοί και να μη λογοδοτούν. Κι όχι μόνο αυτό, αλλά ερίζουν και για τη διαδοχή, τολμούν και μιλούν για ιδεολογία, για ανανέωση, για αλλαγή σελίδας, οι αποτυχημένοι, οι λίγοι, αυτοί που δεν ξέρουν αν θα είναι βουλευτές μετά τις εκλογές.

Η χώρα έχει για πρωθυπουργό, τον ως τώρα σύμβουλο του Παπανδρέου, με ουσιαστική συμμετοχη στις εκσυγχρονιστικές λογιστικές αλχημείες, με μοναδική ως τώρα διαφωνία το κούρεμα,  το οποίο  τώρα καλείται να διαχειριστεί! Έχει υπουργούς τον Άδωνι και το Βορίδη, νομιμοποιώντας έτσι τη συμμετοχή της ακροδεξιάς στην κυβέρνηση, τον καιροσκοπισμό και τη φαιδρότητα. Έχει κυβέρνηση που προήλθε από μια βουλή  η οποία δεν αντανακλά σε καμιά περίπτωση τη βούληση του λαου. Όλοι ξέρουν ότι αν γινόταν εκλογές, η σύνθεση της βουλής θα ήταν τελείως διαφορετική. Αλλά όχι μόνο δεν γίνονται εκλογές, αλλά με κάθε ευκαιρία, διαρρέουν και προπαγανδίζουν τη μετάθεση  της ,  κατά τα λοιπά, συμφωνημένης ημερομηνίας!

Ο στρατός και  ο στόλος  δεν έχουν πυρομαχικά και καύσιμα. Κι αντί να ασχολούμαστε μ αυτό , ανακαλύψαμε ακροδεξιά σταγονίδια, ανακαλύψαμε σχέδια πραξικοπήματος, ξηλώσαμε την ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων.

Αυτά κι άλλα πολλά παρόμοια συμβαίνουν. Κι ο κόσμος τα βλέπει. Κι όλοι λενε οτι πρέπει να γίνει κάτι, πρέπει να ξεσησκωθούμε, πρέπει να βγούμε στους δρόμους. Κι όμως δεν γίνεται τίποτα. Ως τώρα υπήρχαν πολλές δικαιολογίες. Δεν ξέραμε τι ακριβώς συμβαίνει, καλλιεργούνταν διάφορες ελπίδες ότι οι θυσίες θα πιάσουν τόπο, ότι οι εταίροι μας θα δείξουν αλληλεγγύη ή θα αναγκαστούν σε συλλογική αντιμετώπιση του προβλήματος. Τώρα όμως, ξέρουμε την αλήθεια και οι ελπίδες μας έχουν διαψευσθεί μία- μία. Τι μας κρατάει  λοιπόν σε  κοινωνικό αυτισμό; Η χρόνια  υποβάθμιση της παιδείας , η βραχύβια και δάνεια ευμάρεια, το life style της σημιτικής εποχής, η ηθική νομιμοποίηση της  λαμογιάς, η σταδιακή  αποιδεολογικοποίηση της πολιτικής δράσης και λειτουργίας, η πολτοποίηση της σκέψης  από την κρεατομηχανή της   τηλε-Δημοκρατίας,  μόλυναν το κοινωνικό σώμα …

Φαίνεται  ωστόσο πως τα  αντισώματα υπάρχουν. Το καλοκαίρι οι αγανακτισμένοι, το φθινόπωρο   οι  παρελάσεις,  έδειξαν ότι η ανοχή  του κόσμου εξαντλείται … Έδειξαν όμως κυρίως   ότι ο λαός, μπορεί να υπομείνει την οικονομική αφαίμαξη,  αλλά την ταπείνωση και τον εξευτελισμό όχι.  Και παρά την αφασία του , το πολιτικό και  μιντιακό σύστημα   θορυβήθηκε. Κι αντέδρασε με τον μοναδικό τρόπο που ξέρει. Διεμβολίζοντας και υποβαθμίζοντας τις αντιδράσεις, αποπροσανατολίζοντας την κοινή γνώμη, τρομοκρατώντας  με  εσχατολογικά σενάρια ,  πόνταρε στη διαχείριση του φόβου, παίζοντας  έτσι το τελευταίο χαρτί (κυβέρνηση Παπαδήμου),  σε μια ύστατη προσπάθεια να  κερδίσει χρόνο. Και φαίνεται να  τον κέρδισε…

Αλλά για λίγο . Αν δεν δοθεί στο λαό η δυνατότητα να επιδοκιμάσει, να αποδοκιμάσει, να διαμαρτυρηθεί, να εκτονώσει την οργή του μέσω της κάλπης, θα το κάνει στο δρόμο. Και  τότε όσο και να μας «ψεκάζουν» δεν θα τους  σώζει  τίποτα…

Δημήτρης Κόλτσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. anetos avatar
    anetos 07/12/2011 07:43:47

    "..ανακαλύψαμε ακροδεξιά σταγονίδια, ανακαλύψαμε σχέδια πραξικοπήματος, ξηλώσαμε την ηγεσία των ενόπλων δυνάμεων..."

    καθενας με τον πονο του....

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ anetos 07/12/2011 14:09:51

      ΜΗΠΩΣ ΕΝΤΡΥΦΩΝΤΑΣ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΥΜΑΙ ΟΤΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΧΕ ΥΠΕΡΗΦΑΝΙΑ ΚΑΙ ΑΞΙΠΡΕΠΕΙΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙ ΜΕΤΑΞΑ ...ΕΠΙ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ... ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΑΛΛΙΑ ΕΠΙ........

      Ο.Κ. ΗΤΑΝ ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΚΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΑ ΚΑΙ ΕΤΣΟΥΖΕ ΛΙΓΑΚΙ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΧΟΛΙΣΤΑΝ ΜΗΠΩΣ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ...............

  2. Mara avatar
    Mara 07/12/2011 08:03:46

    Συγχαρητήρια κ. Δημήτρη Κόλτση.
    Εξαιρετική περιγραφή της δραματικής κατάστασης που έχει περιέλθει η χώρα μας.
    Είναι κρίμα και άδικο για όλους μας, τέτοιες κρίσιμες ώρες, τις κρισιμότερες της μεταπολεμικής περιόδου σε όλα τα επίπεδα, να υπάρχει δυστυχώς τέτοιο πολιτικό κενό....

  3. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 07/12/2011 08:04:26

    Δυστυχία σου, Ελλάδα, με τα τέκνα που γεννάς! Ώ Ελλάς, ηρώων χώρα, τί γαϊδάρους βγάζεις τώρα;

  4. Fanis avatar
    Fanis 07/12/2011 08:07:31

    Έδειξαν όμως κυρίως ότι ο λαός, μπορεί να υπομείνει την οικονομική αφαίμαξη, αλλά την ταπείνωση και τον εξευτελισμό όχι.
    ==
    Μπα! αρχηγος του λειπει.Που να του πει :"αψηφησε τους" ΜΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ τα χαρατσια,βγες στο δρομο και ΠΟΛΕΜΗΣΕ τους..
    Ας ηταν και ο "k. παναγοπουλοθ" της ΓΣΕΕ και εκεινο το περιεργο "k.παπασπυρου¨της ΑΔΕΔΥ...
    Αληθεια που κρυφτηκαν αυτα τα υποκειμενα??
    Πηραν καμμια υποσχεση για "βουλευτηλικι" προφανως..

    Αλλο "επιτευγμα" της μεταπολιτευτικης χουντας :
    Το βουλευτηλικι περναει αναγκαστικα και απο τον .."συνδικαλισμο"!
    Χα! (τον ..ποιον"??) ο "κ. παναγοπουλος" ειναι .."συνδικαλιστης"!!!!
    Και η μονη του εγνοια ειναι το ..συμφερον του "λαου" και του εργαζομενου!!
    Ανεκδοτο.Πολυ κρυο

  5. Παντελής Σπύρου avatar
    Παντελής Σπύρου 07/12/2011 08:20:32

    Eδω κ. Μήτση ο Σαμαράς παίρνει Ψυχάρη σύμβουλο και τον ετοιμάζει στην Α Αθηνών υποψήφιο, το ψέκασμα σας πείραξε? ρε τι τραβάμε και τι ακούμε

    • jkr avatar
      jkr @ Παντελής Σπύρου 07/12/2011 10:21:53

      +10000000000000000

  6. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 07/12/2011 08:22:11

    ΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ ΔΕΝ ΞΕΧΝΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΤΖΗ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥ!

  7. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/12/2011 08:25:58

    Αγαπητέ Δημήτρη Κόλτση, το ίδιο ακριβώς σκεφτόμουν με ...τον καφέ. Η αίσθηση ότι "κάτι μας κάνουν" υπάρχει σε πολλά μέτωπα, υπάρχει και στην πολιτική αντιμετώπιση.

    Επειδή δεν είμαι σε αυτούς που πιστεύει σε ψεκάσματα, η μόνη εξήγηση είναι ο συνδυασμός τριών πραγμάτων: 1) τα ψέματα που μας ταϊζουν από "παλιά", π.χ. από το 1945 και μετά, ενισχυμένο με τα φούμαρα από το 1981 και μετά. 2) Η παιδεία από το 1981 και μετά -- ενίσχυση ημιμάθειας και καλλιέργεια χαχολισμού, "όλοι απόφοιτοι". 3) Η τηλεόραση από το 1989 και μετά, το σύνδρομο Κορομηλά από την μία, και Τρέμη από την άλλη με αξίες και πρότυπα ζωής Πέτρου Κωστόπουλου (nothing personal).

    Για αυτό είμαστε πίσω στην ...σκέψη, ή τις αποφάσεις, ή τις πολιτικές επιλογές, ή την αδυναμία αντίδρασης. Για αυτό το μόνο που μας "κινητοποιεί" είναι βλακώδη συνθήματα, από τις ίδιες και τις ίδιες μαριονέτες. Οι τσιφλικάδες μας, ανανεώνονται κάθε 20-30 χρόνια, αλλά το έργο παραμένει ίδιο.

    Ααα.. και η άποψη ή η αταβιστική ελπίδα ότι θα έρθει το βασιλόπουλο να μας σώσει. Λες και το φάντασμα του Λαμπράκη, ή ο Μπόμπολας, ή αγοραστές της Βλάχου (και αλλοι 2-3 "επιχειρηματίες" από πίσω_ έχουν ξαφνικά δει το φως το αληθινόν.

    • Απορία avatar
      Απορία @ archaeopteryx 07/12/2011 11:05:00

      Και εγώ το ίδιο σκεφτόμουν, πάλι με τον καφέ!...

      Αγαπητέ Δημήτρη Κόλτση πολύ καλό, εξέφρασες πολύ κόσμο!

    • ΜΠΑΜΠΗΣ avatar
      ΜΠΑΜΠΗΣ @ archaeopteryx 07/12/2011 14:03:55

      ΚΑΤΑ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΤΡΟΠΟ ΚΙ ΕΓΩ ΜΕ ΔΥΟ ΦΙΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΙΝΑΜΕ ΚΑΦΕ ΛΕΓΑΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΠΑΡΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΕΠΟΙΘΗΣΕΩΝ.

      ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ Η ΕΛΛΑΣ........................
      Η ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ........................
      (ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΞΑΙΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΑΝΤΙΡΗΣΙΕΣ..........)

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ ΜΠΑΜΠΗΣ 07/12/2011 17:49:20

        Εγώ πάλι, πίνοντας το πρωί καφέ στην παραλία της Χαλκίδας- ο καιρός ήταν βροχερός και οι δουλειές δεν γίνονται- ακούω κάποιους περαστικούς - μάλλον Αθηναίοι , σοβαροί κύριοι- να λένε βλέποντας τα καφέ γεμάτα κόσμο " και ύστερα τους φταίει το πασοκ αν δεν ήταν το πασοκ θα πίνανε καφέ όλοι στην παραλία!!!!!!"
        ....και δεν ήξερα αν πρέπει να κλάψω ή να γελάω.

        • Agriemenos avatar
          Agriemenos @ ΑΓΡΟΤΗΣ 08/12/2011 01:10:52

          Τελικά δεν μας ψεκάζουν! κάτι θα βάζουν στον καφέ μας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  8. Basilio avatar
    Basilio 07/12/2011 08:32:12

    Oταν πολλοί στρατιωτικοί μαζεύνται και αποφασίζουν οτι δεν χρειαζόμαστε εκλογες αυτό λέγεται ΧΟΥΝΤΑ. Όταν πολλοί "δημοκρατες" πολιτικοί μαζεύνται και αποφασίζουν ότι δεν χρειαζ'ομαστε εκλογές αυτό πως λέγεται; Δε βρίσκω την απάντηση... Ρε μπας και με...ψέκασαν;

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Basilio 07/12/2011 09:28:11

      Νά σᾶς βοηθήσω ἐγώ: λέγεται Δημοκρατία,γιατί ἐμεῖς τούς ψηφίζουμε γιά τέσσερα χρόνια κάθε φορά καί ἂν δέν τελειώσει ἡ τετραετία δυστυχῶς δέν φεύγουν,ὃτι κι ἂν συμβεῖ,ἐκτός καί τό θελήσουν οἱ ἲδιοι.

    • dimitris avatar
      dimitris @ Basilio 07/12/2011 14:15:17

      1 000 000 000...........................................................................!!!!!!!!!!

  9. Pikis avatar
    Pikis 07/12/2011 08:37:23

    Ας φωνάξουν στην Βουλή τον ολυμπιονίκη Μελισσανίδη να τους διδάξει την "κωλοτούμπα" γιατί έχουν σοβαρές ελπίδες για διάκριση στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου!

  10. ΜΠ avatar
    ΜΠ 07/12/2011 09:09:31

    Δυστυχώς, μας φτύνουν κι εμείς λέμε "βρέχει"! Αλλά ως πότε;; Οι Εκλογές Πρόεδρε δεν πρέπει να γίνουν Μάρτιο. Άκου μας. Στήνεται παγίδα και τους δίνετε χρόνο. Η κυβέρνηση παρωδία, είχε σκοπό την επικύρωση της συμφωνίας της 26-27ης Οκτώβρη. Εφόσον αυτό μας τελείωσε, δεν υφίσταται τέτοια συμφωνία πλέον, δεν υπάρχει και λόγος ύπαρξης για την κυβέρνηση αυτή. Συνεπώς, Πρόεδρε, τί ακριβώς περιμένετε για να ζητήσετε ΤΏΡΑ εκλογές;;
    Το θέαμα να ψηφίζει συμπούρμπουλη η Βουλή "ναι σε όλα", χθες για τον προϋπολογισμό, ήταν τραγικό. Χάνεις πόντους Πρόεδρε και στο λέω με αγάπη, όχι μόνον εγώ αλλά πιστεύω και πολλοί άλλοι ψηφοφόροι σου. Η υπομονή έχει εξαντληθεί !!! Με το ζόρι βαστάμε, γιατί μας είπες να σου έχουμε εμπιστοσύνη. Μην την προδώσεις όπως ο προκάτοχός σου, που πρόδωσε το "σεμνά και ταπεινά", και βλέπαμε με την παρέα μου το φρικτό καλοκαίρι όταν καίγονταν η Πελοπόνησσος, το Ρουσόπουλο με μεγάλη παρέα στη Νάουσσα της Πάρου, να πίνει σαμπάνιες στην ταβέρνα του Μάριου!!!!

  11. ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ avatar
    ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 07/12/2011 09:14:15

    Συμφωνώ με τον Fani. Ο λαός δεν μπορεί να ξεσηκωθεί χωρίς να έχει έτοιμη μια εναλλακτική λύση. Χθες στη Βουλή, μέχρι και η Παπαρήγα είπε ότι δεν χρειάζεται να γίνουν εκλογές, ότι ο λαός πρέπει να υπομείνει καρτερικά τα δεινά που θα έρθουν κι ότι μάλλον θα έχουμε μεγάλο πόλεμο στην περιοχή.
    Οι μάσκες πέφτουν πολύ γρήγορα και στην Αριστερά. Ο Κουβέλης έτρεξε να δώσει στήριγμα στο υπο σήψη ΠΑΣΟΚ.
    Στη ΝΔ ,που αυτή την εποχή είναι κυβερνοαντιπολίτευση οι μάσκες έπεσαν πρόσφατα με την στήριξη του Παπαδήμου. Ο Σαμαράς ήδη φτιάχνει τις συμμαχίες του με το κατεστημένο των ΜΜΕ.

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ ΛΕΙΒΑΔΙΤΗΣ 07/12/2011 11:58:26

      Ρε σεις επειδή δεν παρακολουθώ στημένους αγώνες, δεν είδα ούτε τον προυπολογισμό, ούτε τον Ολυμπιακό, είπε η Παπαρήγα τέτοιο πράγμα, γιατι άλλα διαβαζα στις εφημερίδες σήμερα.

  12. Dal avatar
    Dal 07/12/2011 09:20:43

    Μια πιο απλή ερμηνεία.
    Επειδή η πολιτική ζωή της χώρας έχει προ πολλού ποδοσφαιροποιηθεί.
    Ο κόσμος που ψηφίζει ΠΑΣΟΚ δεν κατεβαίνει στους δρόμους γιατί το κόμμα του κυβερνά . Της ΝΔ γιατί είναι έξω από τον κομματικό πολιτισμό του. Του ΚΚΕ (που θέτει ως άμεσο στόχο τον σοσιαλιστικό ματασχηματισμό της κοινωνίας ) το κάνει όταν πάρει κομματική εντολή .Απομένει ο ΣΥΡΙΖΑ που έχει ελάχιστες δυνατότης κινητοποίησης .Για το ΛΑΟΣ δεν συζητάω. Όσοι δε κινητοποιούνται τα ΜΜΕ τους καταλογίζουν τα μύρια όσα.
    Η νεολαία. Το ένας της μέρος το κομματικοποιημένο εμπίπτει στην παραπάνω λογική το υπόλοιπο ασχολείται με το Ιντερνετ το face book και τις καφετέριες.
    Έτσι απλά.

  13. Γιάννης Καλαματιανός avatar
    Γιάννης Καλαματιανός 07/12/2011 09:21:53

    Λόγια, λόγια, λόγια.
    Ο κόσμος δεν μπορεί να αντιδράσει αποτελεσματικά εάν δεν έχει πολιτική κάλυψη.
    Τουτέστιν, εάν δεν υπάρχει πολιτικός φορέας να εκφράσει την αγανάκτηση του κόσμου, προσφέροντας παράλληλα διέξοδο με συγκεκριμένες, χειροπιαστές λύσεις, τίποτε δεν μπορεί να αλλάξει.
    Όταν εξεγείρεται ο λαός, και η συμμετοχή κινείται σε ανησυχητικά για το σύστημα εξουσίας μεγέθη, ψεκάζεται, δέρνεται, η ιστορία τελειώνει γρήγορα και εύκολα.
    Το ερώτημα συνεπώς - για να μην κοροϊδευόμαστε - είναι:
    Υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα πολιτικός φορέας που μπορεί να εκφράσει την αντίθεση του κόσμου στην πολιτική της καταστροφικής υποταγής στα κελεύσματα της γνωστής, εγχώριας και διεθνούς, μαφίας;
    Υπάρχει σήμερα στην Ελλάδα πολιτικός φορέας που είναι έτοιμος να εφαρμόσει συγκεκριμένη, πειστική, ανεξάρτητη, ΕΛΛΗΝΙΚΗ πολιτική;
    Πριν απαντήσουμε, ας σκεφθούμε ότι η πολιτική είναι πράξεις, αποφάσεις, επιλογές.
    Πολιτική δεν είναι οι διαπιστώσεις, οι εκθέσεις ιδεών, οι γενικόλογες διακηρύξεις (όλο λάδι, λάδι και από τηγανίτα τίποτα...).
    Κατά την ταπεινή μου γνώμη, τέτοιος πολιτικός φορέας (γιατί ένα πρόσωπο δεν αρκεί) δεν υπάρχει.
    Γι αυτό και συνεχίζουμε να πέφτουμε με το κεφάλι, μέχρι να ζήσουμε την ολοκληρωτική καταστροφή.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Γιάννης Καλαματιανός 07/12/2011 09:25:15

      Φυσικα και υπαρχει.Ο Καζακης και το κομμα του λενε για εξοδο απο την ευρωζωνη και επανοδο στη δραχμη.Ομως κατα τις δημοσκοπησεις το 70% του λαου θελει το ευρω.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ψυχραιμια 07/12/2011 09:40:36

        ποιές δημοσκοπήσεις;

        Το θέμα του άρθρου είναι ότι είμαστε ζόμπυς. Οι δημοσκοπήσεις μας δίνουν και πρωτιά στην πίστη ότι καταστρεφόμαστε λόγω κλίματος.

        Επομένως, βγάλε συμπεράσματα για το τι θέλει ο ...λαός. Θέλει ότι του πουν ο 3 επιχειρηματίες και ισάριθμα ΜΜΕ, μέσω 3 μπαλκονάτων ξανθιών και ισαρίθμων κουτσαβάκηδων με μικρόφωνο.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ψυχραιμια 08/12/2011 02:12:46

        Κατ' αρχάς, δεν είναι 70%, αλλά 63% σύμφωνα με τις πιο πρόσφατες. Μήπως θυμάσαι όμως τι ποσοστά "χτυπούσε" μόλις πριν από έναν-δύο μήνες στη χώρα μας το "ναι στο ευρώ"; Βάζω στοίχημα ότι (αν υπάρχει ευρώ) μέχρι την πρωτοχρονιά, ο ευρωλιγουρισμός θα έχει καταστεί όχι απλά μειοψηφική άποψη, αλλά θα έχει περιθωριοποιηθεί τόσο, ώστε στις συνειδήσεις του κόσμου να κινδυνεύει να τεθεί... εκτός νόμου (όπως το κομμουνιστικό κόμμα στην Πολωνία).

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/12/2011 09:23:21

    Mε ποιο σχεδιο και τι στοχο να ξεσηκωθουν;
    Τοσο καιρο ακουω για ξεσηκωμους και δεν λεει κανεις το στοχο.Ποιος ειναι ο στοχος;το βιοτικο επιπεδο του 2009;Aυτο ειναι ανεφικτο.Δε γινεται.
    Η χωρα χρεωκοπησε και δεν μπορει να ξαναφθασει εκει για χρονια.
    Λοιπον θα πει καποιος ποιος ειναι ο στοχος του ξεσηκωμου;
    Ο μονος δυνατος στοχος ειναι η επανοδος της δραχμης.Αυτο ομως δεν το θελει η πλειοψηφια.Ποιος θα ξεσηκωθει λοιπον και με τι στοχο;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ψυχραιμια 08/12/2011 02:14:10

      Το είπαμε και παραπάνω. Περίμενε λίγες βδομάδες ακόμα και θα δεις καλά τι θέλει η πλειοψηφία. Κοντός ψαλμός αλληλούια.

  15. Fanis avatar
    Fanis 07/12/2011 09:37:21

    Ο μονος δυνατος στοχος ειναι η επανοδος της δραχμης.
    ==
    Τι σε κανει να πιστευεις οτι η επανοδος στην δραχμη ειναι .."στοχος"??
    Δηλαδη,επανοδος στην δραχμη και τελος?? Θα λυθουν ως δια μαγειας ολα τα προβληματα??
    Θα κοβουμε δραχμες (καμποσα τετρακις τσρισεκατομμυρια ας πουμε,τεκμαρτη αξια/εξοδα μια δυο χιλιαδες δολλαρια,..τα εξοδα χαρτι μελανι κλπ) θα τα μοιραζουμε στο κοσμο "παρε κοσμο λεφτα" και ..τελος??
    Θα εχουμε λεφτα να πληρωνουμε (ακομα) και το νεο χαρατσι μεσω ΔΕΗ? να αγοραζουμε αυτοκινητα,να κτιζουμε σπιτια ,να κανουμε διακοπες ,εκδρομες κλπ κλπ δινοντας .."τας δραχμας"??
    Για ξανασκεψου το ..
    "ΑΙ ΔΡΑΧΜΑΙ δεν τρωγονται"
    ΟΥΤΕ και ο αραπης πετρελαιας σου δινει πετρελαιο δινοντας του "δραχμας".
    Ουτε ο Γιαπωνεζος κλπ σου δινει αυτοκινητα κλπ
    κλπ κλπ

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Fanis 07/12/2011 14:09:34

      Εγω δεν θελω την επανοδο στη δραχμη.Απαντω σε αυτους που φωναζουν γιατι δεν ξεσηκωνεται ο κοσμος και ρωταω : με ποιο αιτημα να ξεσηκωθει και απαντηση δεν παιρνω.
      Το αιτημα να παιρνει μεγαλυτερο μισθο και συνταξη σε ευρω ειναι ανεφικτο.Αρα ποιο ειναι το αιτημα;

      • Fanis avatar
        Fanis @ ψυχραιμια 07/12/2011 14:30:01

        Το αιτημα να παιρνει μεγαλυτερο μισθο και συνταξη σε ευρω ειναι ανεφικτο.
        ==
        Γιατι?
        Και τελος παντων τι θα αλλαξει με την "δραχμη"?
        Θα παιρνουμε δηλαδη πληθωριστικες δραχμες ,υποτιμουμενες /διολισθαινουσες/κλπ καθε μερα ,οπως την μαυρη δεκαετια 80-90 και θα λεμε οτι πηραμε "αυξηση" 13% στο μισθο ενω στην ουσια με 40% υποτιμηση εχουμε υποστει ΜΕΙΩΣΗ 40-13 =27% του μισθου μας??

        Αυτα πληρωνουμε τωρα .. (το σωστο ειναι : ΚΑΙ ΑΥΤΑ πληρωνουμε τωρα. Γιατι πληρωνουμε ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ της αφελεια του "ελληνα λαου" να εκλεξει πρωθυπουργο το παιντι της μαγκυ τσαντ ..-με τα τοσα προτερηματα που διαθετει)..

        • ΠΗΛΕΑΣ avatar
          ΠΗΛΕΑΣ @ Fanis 07/12/2011 16:30:35

          Αγαπητέ Φάνη, το '89 βρεθήκαμε στην ίδια κατάσταση. Πως το ξεπεράσαμε; Με μια υποτίμηση! Που διορθώνει σίγουρα τα πράγματα προς στιγμήν, αλλά, από κει και πέρα, εξαρτάται από την σοβαρότητα των πολιτικών και την πραγματική παραγωγικότητά μας το αν θα εξελιχτεί σε ακατάσχετο πληθωρισμό. Αν σπεύσουμε να αυξήσουμε μισθούς και συντάξεις και να διορίσουμε για να κερδίσουμε τις επόμενες εκλογές, καλά θα πάθουμε.
          Εν πάσει περιπτώσει, η αύξηση ανταγωνιστικότητος που θα προκύψει για τα Ελληνικά προϊόντα θα φέρει κάποια ανάπτυξη. Πόση; Ανάλογα και πάλι με την σοβαρότητά μας.
          Εναλλακτικά, καθόμαστε ως έχουμε, το 2012 "ανακαλύπτουμε" ότι "υστέρησαν τα έσοδα" και βάζουμε νέα ανέφικτα χαράτσια, πάμε και σε πτώχευση και σε εμφύλιο και καταλήγουμε με ένα Ευρώ στο στόμα, για τον βαρκάρη της Αχερουσίας λίμνης.
          ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ κίνηση είναι προτιμότερη από την αδράνεια, σήμερα. Πόσο μάλλον όταν υπαγορεύεται από συμπαντικά αποδεκτή οικονομολογική θεωρία (που την ξέρει ΚΑΙ ο Παπαδήμος, αλλά σφυράει κλέφτικα, στον σκοπό που του ώρισαν, όσοι τον αναγόρευσαν πρωθυπουργό μας).
          Το μεγαλύτερο πρόβλημα της Ευρωζώνης είναι ότι ΔΕΝ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΣΜΑΤΙΚΗ ΜΑΣ (ούτε την δασμολογική μας, παρεμπιπτόντως) ΠΟΛΙΤΙΚΗ, ΤΗΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΒΟΡΕΙΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. ΚΑΙ ΜΑΣ ΠΝΙΓΟΥΝ.
          ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΟ ΤΟ ΕΥΡΩ για όλους. ΑΠΛΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΜΑΣ.

          • Fanis avatar
            Fanis @ ΠΗΛΕΑΣ 08/12/2011 08:07:38

            Καλημερα.
            Η υποτιμηση ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΥΣΗ..

            Σε ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ...

            Ασχετα πως την παρουσιαζουν οι εκαστοτε "διοικουντες"..
            Προκειται για ΚΛΟΠΗ.
            Κ Λ Ο Π Η ...οπως το λεω..

            Για πρωτη φορα εγινε καπου την δεκαετια 50-60 απο το μακαριτη Μαρκεζινη..
            Εκτοτε, και μεχρι το 1981, ΔΕΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕ..
            Ισως μια μικρη εγινε επι παπατζη "γ.παπανδρεου" καπου το 64(?)..
            Ο μακαριτης Παπαδοπουλος δεν εκανε καμμια υποτιμηση.
            Ο μακαριτης Καραμανλης δεν εκανε καμμια υποτιμηση..

            Ομως η υποτιμηση εγινε "εθνικο σπορ" επι ελληνοπολωνου αντρει μινεικο παπανδρεου την καταραμενη οκταετια 1982-1989...
            Ακριβως γιατι οπως ειπαμε η υποτιμηση ειναι ΚΛΟΠΗ...και ο κλεφτης κλεβει..

            Αυτη τη καταραμενη οκταετια 82-89 ημουν εκτος Ελλαδος και ενω ειχα υπογραψει συμβαση σε δραχμες πληρωνομουν (και ξοδευα) δολλαρια..
            Και καθε τελος του μηνος δεν ηξερα ποσα θα παρω..
            Και τον αλλον μηνα δεν ηξερα καθολου..
            Φρικη!

          • rally monkey avatar
            rally monkey @ ΠΗΛΕΑΣ 13/12/2011 00:14:13

            Φανταζομαι η 'συμπαντικά αποδεκτή οικονομολογική θεωρία' θα πραγματευεται το γιατι δεν μπορει η Ελλάδα να λειτουργησει ως κρατος, γιατι δεν μπορει να μαζεψει φορους απο αυτους που φοροδιαφευγουν παρα μονο απο τους μισθωτους και τους συνταξιουχους και θα προτεινει εθνική νομισματικη πολιτικη δια πασαν νόσον..
            Αυτη τη στιγμη το ευρώ για την Ελλάδα ειναι το μη-χειρον.
            Αλλα δεν εχω αυταπατες, ο ΓΑΠ δε μας εφερε σ'αυτο το σημειο για να παραμεινουμε στο Ευρώ.

        • εβελυν avatar
          εβελυν @ Fanis 14/12/2011 17:15:41

          Οπως μας επεβαλαν τον Παπαδημο για πρωθυπουργό, μας επεβαλαν ενορχηστρωμενα με ολα τα μεσα που διαθετουν προς τον σκοπό αυτόν, και τον Παπανδρέου. Δεν επιλεγει ο λαός τον πρωθυπουργό, ας μην αυταπατώμεθα.

  16. Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) avatar
    Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) 07/12/2011 09:43:20

    O Καζάκης έχει διατυπώσει ολοκληρωμένη πρόταση διεξόδου από την κρίση, με διατήρηση της εθνικής μας κυριαρχίας και δημοκρατικούς θεσμούς. Το αντεπιχείρημα πως ο λαός θέλει το ευρώ -αν υπήρξε αυθεντική δημοσκόπηση- καταρρέει αφού σε λίγο θα είμαστε έτσι κι αλλιώς εκτός της ευρωζώνης. Το καράβι είναι μισοβουλιαγμένο κύριοι και πρέπει να πιάσουμε τη μόνη σανίδα που επιπλέει δίπλα μας για να σωθούμε.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Δημοκρατία (γιατί χανόμαστε) 07/12/2011 14:10:34

      Oταν θα ειμαστε εκτος ευρωζωνης τοτε τα ξαναλεμε.Τωρα δεν ειμαστε και θελουμε να κρατηθουμε και αυτο θελει και η πλειοψηφια.

      • Γιαννης Ν. avatar
        Γιαννης Ν. @ ψυχραιμια 08/12/2011 01:36:37

        Η "πλειοψηφία" είναι κάτι το σχετικό.
        Η ουσία είναι ότι με δραχμή έχουμε μια πιθανότητα. Με το ευρώ καμία.
        Ο κ. Καζάκης είναι αριστερός αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι λέει μπούρδες. Το αντίθετο μάλιστα. Έχει προτείνει μια ολοκληρωμένη λύση.
        Η αλήθεια είναι ότι το εθνικό νόμισμα σου δίνει τη δυνατότητα ελιγμών ενώ στο ευρώ τους ελιγμούς τους κάνουν οι Μερκοζίδες.
        Με αυτά που βλέπω στην Ευρώπη (Μερκοζί) οι Έλληνες πολιτικοί δεν μου φαίνονται και τόσο κακοί.
        Θα προτιμούσα να λάμβαναν αυτοί τις αποφάσεις παρά να περιμένω την Ευρωπαϊκή Βαβέλ και τα προστάγματα των πολυεθνικών.

      • Γεώργιος Καραϊσκάκης avatar
        Γεώργιος Καραϊσκάκης @ ψυχραιμια 08/12/2011 12:10:22

        Πια πλειοψηφία εννοείς δεν καταλαβαίνω.
        Και τα 3 Κόμματα (ΠΑΣΟΚ,Ν.Δ. ,ΛΑ.Ο.Σ.) είναι γνωστά για τη φιλοΕυρωπαϊκή στάση τους και άρα φίλα προσκείμενα στο Ευρώ με όποιο κόστος.
        Όλα μαζί δεν παίρνουν πάνω από 35% και πολύ τους είναι.
        Για την Αριστερά δεν συζητάμε γιατί είναι εκτός τόπου και χρόνου.Διότι εδώ πια δεν συζητάμε για να διατυπώσουμε διαπιστώσεις αλλά για το ποια λύση θα βρούμε για να βγούμε από το τέλμα.
        Συγνώμη αλλά αν δεν έχω να φάω φίλε με το Ευρώ προτιμώ τη Δραχμούλα και να έχω και το κεφάλι ψιλά.Εμείς οι 40αρηδες είμαστε καμμένοι έτσι κι αλλιώς αλλά τα παιδάκια μου να οσμίζονται αργότερα καθαρό αέρα κι όχι αυτή τη μπόχα.
        Και στο φινάλε να στρώσουμε κώλο κάτω να δουλέψουμε στην κυριολεξία.
        Και ο Καζάκης που τα λέει και τα ξαναλέει μιλάει και για τις διαρθρωτικές αλλαγές που πρέπει ωποσδήποτε να γίνουν σε όλα τα επίπεδα.
        Αλλά πρώτα πρέπει να αλλάξουμε κι εμείς σαν άνθρωποι και σαν προσωπικότητες.
        Είμαστε διατεθιμένοι γι αυτό?

  17. ΧΙΛΩΝ avatar
    ΧΙΛΩΝ 07/12/2011 10:13:33

    Πολιτική είναι η τέχνη του να σε υπηρετούν οι άνθρωποι...........νομίζοντας ότι τους υπηρετείς.

  18. Ραβινος avatar
    Ραβινος 07/12/2011 10:40:21

    Κανενας ψεκασμος δεν μπορει να εισχωρηση στα αδυτα της φαιας ουσιας του ''σοφου λαου '' χωρις το καταλληλο μηχανημα που ειναι τα ΜΜΕ και οι Ντερμπεντερηδες ,Alexis κλπ Εαν δεν χαλασει αυτος ο μηχανισμος το ψεκασμα θα συνεχιστει αδιακοπα μεχρι να νεκρωθουν τα κυτταρα του οποιο μυαλου φερει ο''σοφος λαος''.Εδω βγαινει σημερα ο Alexis βγαινει να υπερασπιστει τον Σεριφη Χρυσ...δη & Μπουμπουλινα Διαμαντοπουλου εξωμοιωνοντας τους με επιτυχημενους manager του ιδιωτικου τομεα και τα κεραμιδια στεκονται ακομα ορθια !.Α..ρε .. ερημη Ελλαδα τι σου' μελλε να παθεις μα τα σταγονιδια της γκαιμπελικης προπαγανδας !Εναν στρατο εχουμε που κραταει ακομα Θερμοπυλες στην λαιλαπα του πολτικου,οικονομικου,κοινωνικου εξανδραποδισμου κι'αυτον κοιταμε να τον απαξιωσουμε κανοντας τον ρεζιλι στα ματια εχθρων και φιλων !Να δουμε ποσο θα αντεξει κι αυτος γιατι αμα πεσει τοτε ωιμε των Ελληνων !

  19. parsifal avatar
    parsifal 07/12/2011 10:49:23

    Ούτε ψεκάζουν ούτε τίποτε ανάλογο...
    Απλώς οπως εχομε ξαναγράψει στο antinews ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΣΤΑ ΟΡΙΑ !
    Η χρόνια αριστερόστροφη ιδεοληψία με τις "λαικές εκδηλώσεις" προκαλεί αντίστοιχες ιδεοληπτικές προσλαμβάνουσες : Δήθεν "ο λαός" εξεγέρθηκε στο Σύνταγμα, δήθεν "η λαική οργή" εξεδηλώθη στις παρελάσεις... Αρα βρέχει !
    Μα ποιοί ηταν στο Σύνταγμα ? Πόσοι συμμετείχαν στη γιούχα των παρελάσεων ?
    Στο περιβάλλον μου ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν εχει συμμετάσχει στα δυο αυτά "επαναστατικά γεγονότα", εργα μειοψηφιών, συνήθως σταθεράς συνθέσεως.Δεκτόν οτι στις παρελάσεις, και πολύς απλός κόσμος που πήγε για να δεί την παρέλαση, αμα τη θέα των ρεζιλοπολιτικών και της μούμιας που υποδύεται τον Πρόεδρο ΣΥΜΜΕΤΕΙΧΑΝ στο γιουχάισμα (και δικαίως !) αλλά ως εδώ.
    Οι πολλοί, συνεχίζουν να πηγαίνουν στην δυλειά τους προσευχόμενοι να μήν την χάσουν, κάποιοι τρέφουν ακόμη ψευδαισθήσεις οτι τους προστατεύουν ...οι συλλογικές συμβάσεις, οι περισσότεροι σπεύδουν στις εφορίες και την ΔΕΗ για να πληρώσουν τα σουλτανικά χαράτσια και ολοι ασχολούνται με τα συγκριτικά οφέλη της πετρελαιοκινήσεως και των κινητήρων τουρμποντίζελ...
    Ο λαός, με την ευρεία, οχι την παραδοσιακή αριστερή εννοια της "εργατιάς" (ποιάς ? Αντε οι χαλυβουργοί που απεργούν 40 ημέρες, οι εργάτες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης, πόσοι αλλοι ? Αφού η βιομηχανία είτε ...εκλεισε είτε δημοσιοποιήθηκε !) αλλά του κυρίως τμήματος του πληθυσμού αγανακτεί αλλά πειθαρχεί !
    Εξ'αλλου πάντα αγανακτούσε για τους φόρους - γι'αυτό τους εκλεβε -, πάντα εβριζε τους "επάνω" αλλά τους εγλυφε για να διορίσει τα παιδιά του, ορκιζόταν οτι δεν θα ξαναψηφίσει τους "ξεφτίλες", τους " κλέφτες" αλλά μυστηριωδώς πως ξανακυβερνούσαν εναλλάξ οι ιδιοι και οι ιδιοι... Πάντα λοιπόν αυτός ο κακομαθημένος λαός αγανακτούσε αλλά εσυμβιβάζετο.
    Πλήν των ευθέως θιγομένων είτε απο την Γερμανική κατοχή, είτε απο την "Δεξιά", είτε απο την "Χούντα"... Οι αλλοι ? "Ψυχή μου φάε, πίε ευφραίνου !"
    Ε λοιπόν αυτοί οι ευθέως θιγόμενοι εχουν "αγανακτήσει" και τώρα και το δείχνουν οπως μπορούν. Μήν τσιμπάτε, η επανάσταση αργεί ακόμη...

    • Dimitris avatar
      Dimitris @ parsifal 07/12/2011 12:04:35

      Πως νομίζεις ότι γίνονται, οι ξεσηκωμοί? με ραντεβού έντεκα εκατομυρίων ανθρώπων?
      Μια μειοψηφία ξεκινάει και η οργή και η αγανάκτηση που υπάρχει στην κοινωνία παρασέρνει και τους άλλους.

    • Θύμιος avatar
      Θύμιος @ parsifal 07/12/2011 15:04:20

      τους εγλυφε για να διορίσει τα παιδιά του,
      ατελώς;?

  20. mhtsos karditsa avatar
    mhtsos karditsa 07/12/2011 10:58:28

    καλα τωρα το καταλαβατε εσυς οτι μας ψεκαζουν?. εδω και χρονια γινεται αυτο και με ουσιες θανατηφορες. τρεις ανθρωποι ητανε εμποδιο στο παγκοσμιο κατεστημενο και στις ορεξεις της παγκοσμιοποιησης. ο ενας ηταν ο ΤΑΣΣΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ,δε ζει πια. ο δευτερος ηταν ο μακαριστος αρχιεπισκοπος ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ, δε ζει πια. ο τριτος ηταν ο ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ ο οποιος ειτε ζει ειτε δε ζει το ιδιο πραγμα ειναι. και τους τρεις τους βγαλαν με τον η με τον αλλο τροπο απο τη μεση. απλα πραγματα. δεστε τωρα σε τι κατασταση ειναι η κυπρος με τον νεο πρεοδρο ,σε τι κατασταση ειναι η χωρα μας με τον νυν αρχιεπισκοπο απωντα απο παντου, μονα στα υπουργικα συμβουλαια του πασοκ συμμετειχε, και σε τι κατασταση εφτασε η χωρα μας με πρωθυπουργο τον γιωργακη. τυχαιο? δε νομιζω

  21. Απορία avatar
    Απορία 07/12/2011 11:05:35

    Ο κύριος ΓΑΠ ταξιδεύει στο Γιοχάνεσμπουργκ της Νοτίου Αφρικής για κάποια λέει σύσκεψη για την κλιματική αλλαγή. Προφανώς θα ταξιδεύει με τη συνοδεία του που θα αποτελείται από διψήφιο πληθος ατόμων.

    Ερώτησις:
    Τα λεφτά για τα έξοδα αυτού του ταξιδιού ποιος τα πληρώνει;

    Ο ίδιος;
    Το ΠΑΣΟΚ;
    Η κυβέρνηση;

    Για τον ίδιο δεν ξέρουμε, για τους δύο τελευταίους όμως γνωρίζουμε πολύ καλά ότι είναι στα όρια της χρεωκοπίας.

  22. Απορία avatar
    Απορία 07/12/2011 11:25:26

    Η οικονομία μας μπήκε πλέον στον σίφωνα της δίνης του μαύρου κύκλου της ύφεσης που την έβαλαν. Οι καταστάσεις θα επιταχυνθούν μέσα στο '12. Από τις αρχές του '12 τα πράγματα θα αρχίσουν να στριμώχνουν για όλο και πιο πολύ κόσμο. Π.χ. αρκετός κόσμος πορεύεται με μαύρα λεφτά. Αυτά σιγά-σιγά θα μειώνονται εκ των πραγμάτων και έτσι θα προστίθενται και αυτοί στον φαύλο κύκλο.

    Μέχρι τον Οκτώβριο-Νοέμβριο του 2012 οι περισσότεροι των συμπολιτών μας θα αδυνατούν να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους.

    Καλά θα κάνουν τα "μεγάλα κεφάλια" να αφήσουν της "Παπαδήμιες αλχημείες" και να προκηρύξουν το συντομότερο εκλογές, ακόμα και αρχές Φεβρουαρίου.

    Η δεινή κατάσταση της οικονομίας και το κυριώτερο, της πλειοψηφίας του λαού, θα επιδεινωθεί με εκθετικούς ρυθμούς το 2012.

    Κάντε εκλογές άμεσα. Εκτονώστε κάπως την κατάσταση προτού η χώρα μπει σε πραγματικά μεγάλες περιπέτειες.

  23. Μποτίλια στο Πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο Πέλαγος 07/12/2011 11:37:36

    Ερωτήματα ενός βραδύστροφου:

    - "Μας ψεκάζουν!"
    Μα αφού δεν μας κουρεύουν, τουλάχιστον ας μας ψεκάσουν. Δεν ενθυμείστε παλαιότερα στα κουρεία, που δίπλα στα χτένια με την μετάδοση πιτυρίδας υπήρχε το φυσερό με την κολόνια λεμόνι;
    - "Αυτό που ήταν μυστικό, αυτο που μέχρι και πριν λίγο καιρο, όποιος το ανέφερε χαρακτηρίζονταν αμέσως ως Κασσάνδρα"
    Καλέ η παροιμία "Ο κόσμος το 'χει τούμπανο και μεις κρυφό καμάρι" από ποιον εφευρέθηκε;
    - "Η Ελλάδα δεν θα μπορέσει να ξεπληρώσει το χρέος της".
    Μήπως η χώρα δεν είναι από το 1823 ανελλιπώς βαρέως χρεωμένη; Από τον Αλέξανδρο Μαυροκορδάτο, ο οποίος ήταν πράκτωρ της Αγγλίας μέχρι τον κ. Παπαδήμο τι άλλαξε; Και το άσμα "Οι Ωραίοι Έχουν Χρέη" ο Παβαρότι το έγραψε;
    - "...τους κολλούσαν τη ρετσινιά του γραφικού ή του συνομωσιολόγου"
    Δεν χαίρεστε, που δεν μας αποκαλούσαν και πούσ@@δες;
    - "Ο ΓΑΠ είναι ακομα πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ"
    Μα μπορεί να υπάρξει σύφιλη χωρίς σπειροχαίτη;
    "...ενώ οι υπουργοί της κυβέρνησής του, αυτοί που συμμετείχαν ενεργά στην καταστροφή, συνεχίζουν να είναι υπουργοί"
    Ζηλεύετε, επειδή δεν είστε και σεις διεφθαρμένος και αλιτήριος, ώστε να μπορέσετε να αποκτήσετε αξίωμα;
    - "...τολμούν και μιλούν για ιδεολογία"
    Επισκεφθήκατε ποτέ τρελοκομείο, για να μπορέσετε να διαπιστώσετε, ότι οι μισοί εκεί μέσα ισχυρίζονται, ότι είναι ο Μέγας Ναπολέων;
    - "αυτοί που δεν ξέρουν αν θα είναι βουλευτές μετά τις εκλογές"
    Μα γιατί αφαιρείτε το δικαίωμα σε δέκα εκατομμύρια ανθρώπους, να πάσχουν συλλογικώς από αυτοκτονικό ιδεασμό;
    - "Έχει υπουργούς τον Άδωνι και το Βορίδη"
    Και ποιος σας είπε, ότι δεν έχουμε δικαίωμα να εορτάζουμε τις απόκριες όλη την διάρκεια του έτους;
    - "Έχει κυβέρνηση που προήλθε από μια βουλή η οποία δεν αντανακλά σε καμιά περίπτωση τη βούληση του λαου".
    Μήπως είστε αυτός, ο οποίος πρόβαλε αλλού τον ισχυρισμό ότι, "Εάν μπορούσαν ποτέ οι εκλογές να αντανακλούν την θέληση του λαού, θα τις είχαν απαγορεύσει τελείως";
    - "Η χώρα έχει για πρωθυπουργό, τον ως τώρα σύμβουλο του Παπανδρέου, με ουσιαστική συμμετοχη στις εκσυγχρονιστικές λογιστικές αλχημείες"
    Σας ενοχλούν οι αλχημείες επειδή μετατρέπουν το Ευρώ σε κόπρανο;
    "Ο στρατός και ο στόλος δεν έχουν πυρομαχικά και καύσιμα".
    Μα που βλέπετε να υπάρχει εξωτερική απειλή; Δεν δήλωσαν ο κ. Γκρουέφσκι, ότι θα έλθει στα Ελλαδικά πανηγύρια να χορεύει ως αρκούδα του Μεγαλέξαντρου, ο κ. Ερντγκάν να χορεύει γυμνόστηθος στα καμπαρέ της Θράκης και η αλβανική κυβέρνησις, ότι θα στείλει τους τσάμηδες να χορεύουν τσάμικο στα γενέθλια του κ. Παπαδήμου με την λερναία ύδρα της τριμερούς;
    - "ότι οι εταίροι μας θα δείξουν αλληλεγγύη"
    Μήπως δεν γνωρίζουμε, ότι μόνο οι εταίρες απαιτούν να προπληρώνονται; Εάν δεν έδειχναν αλληλεγγύη και υπομονή στις αποπληρωμές οι εταίροι, που θα τα βρίσκαμε τόσα χρήματα να πληρώνουμε και τους δυο ταυτοχρόνως; Ή νομίζετε, ότι οι διεθνείς νταβατζήδες είναι φαταούληδες, όπως αυτοί των οίκων ανοχής;
    - "θα το κάνει στο δρόμο".
    Μήπως εκτός από το "Why don´t you do it in the road" των Beatles υπάρχει και το "Street fighting man" των Stones, αλλά και το "Παιδιά σηκωθείτε να βγούμε στους δρόμους, γυναίκες και άντρες με όπλα στους ώμους" κάποιου Αθανασίου Κλάρα, αμετανόητου ροκά διαμέσω των αιώνων;

    Άντε και καλό βόλι Μητσάρα, να είσαι καλά να τα ρίχνεις, μαζί με τα άλλα φιλαράκια εδώ.

  24. Θύμιος avatar
    Θύμιος 07/12/2011 12:00:39

    Μας ψεκάζουν! Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Ο κόσμος γκρεμίζεται , η χώρα βουλιάζει , η ζωή μας όπως την ξέραμε καταρρέει και … ημείς άδωμεν! Άρα μας ψεκάζουν!
    το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο Παπανδρεϊσμός, όσο ο Καραμανλισμός, -μπήκαμε στην Ε.Ο.Κ., έτσι χωρίς πρόγραμμα, για να μάθουμε να κολυμπάμε-,
    έ!, Δεν μπορεί κι ο κόσμος να γίνει βασιλικός!
    Δεν μπορεί να πεί ή να καταλάβει ότι τον Περατικό τον "έφαγε" η "Κ.Υ.Π"., ή ότι τα "Μινιον" & "Κατράτζος" τά'καψε η "αντιΤρομοκρατική".

    • parsifal avatar
      parsifal @ Θύμιος 07/12/2011 12:43:43

      Εχεις πληροφορίες ε ? Πές μας σε ποιό καφενείο σερβίρουν "ΚΥΠ'' και "Αντιτρομοκρατική"... Ειδικεύονται τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ και ο Καραιβάζ τελευταίως.

      • Θύμιος avatar
        Θύμιος @ parsifal 07/12/2011 14:18:00

        «Εχεις πληροφορίες ε ? Πές μας σε ποιό καφενείο σερβίρουν “ΚΥΠ”»
        για τα περί Περατικού, ψάξε την ΟΑΚΚΕ,
        για τα περί “Μινιον” & “Κατράτζος” προ δεκαέτίας, απ’ την T.V. ο Καρατζαφέρης, διαφημίζοντας ένα βιβλίο ενός θεσσαλονικιού, ενάντια στον Λαλιώτη .

        • parsifal avatar
          parsifal @ Θύμιος 07/12/2011 17:10:43

          Συγχαρητήρια για τις πηγές σου... Τους ημίτρελλους σταλινικούς της ΟΑΚΚΕ και τον ...Καρατζαφέρη (!) απο τηλοψίας μάλιστα !
          Τρικυμία εν κρανίω ...

      • Θύμιος avatar
        Θύμιος @ parsifal 07/12/2011 14:19:49

        "Μας ψεκάζουν! Πως αλλιώς να εξηγήσει κανείς αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα; Ο κόσμος γκρεμίζεται , η χώρα βουλιάζει , η ζωή μας όπως την ξέραμε καταρρέει και … ημείς άδoμεν! Άρα μας ψεκάζουν!"
        το πρόβλημα δεν είναι τόσο ο Παπανδρεϊσμός, όσο ο Καραμανλισμός, -μπήκαμε στην Ε.Ο.Κ., έτσι χωρίς πρόγραμμα, για να μάθουμε να κολυμπάμε-,
        έ!, Δεν μπορεί κι ο κόσμος να γίνει βασιλικός!
        Δεν μπορεί να πεί ή να καταλάβει ότι τον Περατικό τον “έφαγε” η “Κ.Υ.Π”., ή ότι τα “Μινιον” & “Κατράτζος” τά’καψε η “αντιΤρομοκρατική”.

      • Θύμιος avatar
        Θύμιος @ parsifal 07/12/2011 14:39:44

        Τα λείψανα των Κωνσταντίνου Καραμανλή και Νίκου Ζαχαριάδη, να θαφτούν αγκαλιά, στην νήσο Αντά(ν) Μπουρά.

      • Θύμιος avatar
        Θύμιος @ parsifal 07/12/2011 15:03:05

        τους εγλυφε για να διορίσει τα παιδιά του,
        ατελώς;?

  25. NIK THE GREEK avatar
    NIK THE GREEK 07/12/2011 12:30:03

    Το πηρανε ειδηση οτι εχουμε ψειρες κι αρχησαν απο πολλα χρονια τον ψεκασμο.
    Αρχης γενομενης το 81 με καταργηση τη ς επαρσης της σημαιας και της πρωίνης προσευχης στα σχολεια,της υποθηκευσης καθε οικονομικης δραστηριοτητας και υπερμετρου δανεισμου για παροχες ψηφοθηρικου χαρακτηρα,αλλοιωση και εξαφανιση της μεσαιας ταξης καθιστοντας δειλη και αβουλη,αιχμαλωτισμος και καθοδηγηση ολων των μορφων ενημερωσης(η ηλεκτρονικη αντιστεκεται καπως),Αλωση των κομματων με ηγεσιες αβουλες και στελεχη κακομοιρα(λιγες εξαιρεσεις τους ξεφυγανε και αυτες πιεζουν να προσκυνησουν)Αλλοιωση της εθνικης συνθεσης.
    *Στον ορο ψειρες βαλτε ο καθενας σας οτι παραγωγικο και αποδοτικο τον ενδιαφερει.

  26. Kάποιος avatar
    Kάποιος 07/12/2011 12:32:11

    Αυτό που βαφτίζουμε στην Ελλάδα ως κρίση, μάλλον αποτελεί βίαιη επιστροφή στην πραγματικότητα.

    Όταν το βιωτικό μας επίπεδο ανέβαινε κατακόρυφα μέσα σε 2-3 δεκαετίες λόγω εισροής άφθονου και φθηνού χρήματος από το εξωτερικό μέσω δανείων, επιδοτήσεων κτλ, χωρίς αυτό να συνοδεύεται από αντίστοιχη άνθηση στους τομείς της παραγωγής, της εκπαίδευσης, της τεχνολογίας, του πολιτισμού και με ανικανότητα από πλευράς πολιτικής και πνευματικής ηγεσίας να θέσουν όρια και να χαράξουν πορεία, είναι αναπόφευκτο αργά ή γρήγορα να σκάσει η επίπλαστη φούσκα του ευδαιμονισμού μας.

    Όλοι βαθιά μέσα μας γνωρίζουμε ότι ήταν αδύνατον να ζούμε για πολύ με δανεικά σαν νεόπλουτοι ή τουλάχιστον να προσπαθούμε να δείχνουμε ως τέτοιοι.
    Το πρώτο βαρύ χαστούκι ήταν η φούσκα του χρηματιστηρίου, τότε που κάποιοι πουλούσαν μέσα παραγωγής και ακίνητα, για να επενδύσουν σε μετοχές, ελπίζοντας να πλουτίσουν εν μία νυκτί και μετά να αράξουν στην βίλα που θα' χτιζαν χωρίς να δουλεύουν.
    Είδατε κάποιον που καταστράφηκε να αντιδράει στο έγκλημα που έγινε τότε με την συνενοχή και της πολιτικής ηγεσίας ;
    Πάει ποτέ ο τζογαδόρος που καταστράφηκε στον διευθυντή του καζίνο να του ζητήσει τον λόγο για την περιουσία που ρίσκαρε στην ρουλέτα και στον κουλοχέρη ;

    Στην συνέχεια μας χτυπάει το τσουνάμι της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η κάνουλα με τα φθηνά δανεικά κλείνει και αρχίζουν να σκάνε πολλές φούσκες που μας συντρόφευαν επί χρόνια.
    Οι φούσκες του «λεφτά υπάρχουν» των πολιτικών, των κομματικών διορισμών, των κρατικοδίαιτων καπιταλιστών, των ακινήτων, του καταναλωτισμού και πάει λέγοντας.

    Η μεγαλύτερη όμως φούσκα που έσκασε ήταν αυτή που είχαμε οι περισσότεροι Έλληνες στο μυαλό μας για το ποιοι είμαστε οι ίδιοι και για το ποια είναι η χώρα μας.
    Και έτσι τώρα συνειδητοποιούμε ότι αυτά που παράγουμε δεν φτάνουν ούτε για να θρέψουν εμάς τους ίδιους, ότι τα πανάκριβα οπλικά συστήματα που μας πούλησαν για να ενισχύσουμε την εθνική μας άμυνα δεν μπορούν να λειτουργήσουν αν δεν μας δώσουν οι ξένοι καύσιμα και ανταλλακτικά και συνεπώς εύκολα αχρηστεύονται, ότι περήφανα νιάτα και τιμημένα γηρατειά δεν υπάρχουν αν κοπούν τα εξωτερικά δάνεια, ότι το πολιτικό μας σύστημα χωρίς ικανότητα να πραγματοποιήσει ρουσφέτια είναι ανίσχυρο, ότι η εθνική μας ανεξαρτησία δεν είναι δεδομένη ούτε εξασφαλισμένη, και ότι στο εξωτερικό μας αντιμετωπίζουν όχι σαν τον λαό που έδωσε τα φώτα του πολιτισμού στην οικουμένη, αλλά σαν πονηρούς, διεφθαρμένους και τεμπέληδες που μπήκαμε στην ΕΕ για να φάμε τα λεφτά τους.
    Και το κυριότερο συνειδητοποιούμε, ότι τους πολιτικούς ταγούς που βοήθησαν στο να κατασκευαστούν αυτές οι φούσκες τους εκλέγαμε οι ίδιοι επί δεκαετίες, είτε από ιδιοτελή συμφέροντα, είτε από άγνοια, είτε γιατί απλά θέλαμε να παραμυθιαζόμαστε και να ζούμε το όνειρο της ισχυρότερης οικονομίας των Βαλκανίων, της ευρωπαϊκής και ουχί βαλκανικής χώρας και του νεοπλουτισμού.

    Μόλις και εφόσον συνέλθουμε από την κατραπακιά και την απότομη επιστροφή στην πραγματικότητα, θα μπορέσουμε ίσως να σκεφτούμε τα επόμενα βήματα μας ως χώρα.
    Μέχρι στιγμής οι όποιες αντιδράσεις είναι αντανακλαστικές και σπασμωδικές.
    Μόλις ξυπνήσαμε άλλωστε…

    • Γιαννης Ν. avatar
      Γιαννης Ν. @ Kάποιος 08/12/2011 01:58:01

      Στα περισσότερα έχεις δίκιο αλλά νομίζω πέφτεις στη λούμπα της διάχυσης των ευθυνών σε όλο τον κοινωνικό ιστό. Δεν ξέρω σε ποιους νεόπλουτους αναφέρεσαι αλλά η συντριπτική πλειοψηφία τα έφερνε βόλτα δύσκολα και προ κρίσης. Η εισαγωγή του ερώ εκτίναξε τις τιμές στο υπερτριπλάσιο. (1 ευρώ = 100 δρχ) Οι μισθοί δεν διπλασιάστηκαν καν. Άρα η μείωση της αγοραστικής δύναμης (προ κρίσης) ήταν μεγάλη.
      Επίσης η αποβιομηχάνιση και οι παράλληλες εισαγωγές (λεμόνια Αργεντινης) δημιούργησαν φτώχια . Τέλος μπορεί οι τιμές ηλεκτρονικών συσκευών και αυτοκινήτων να μειώθηκαν οι τιμές στα είδη διατροφής αυξήθηκαν ( το μαρούλι πωλήται με το τεμάχιο προς 200 δρχ ή 1 κιλό πορτοκάλια κάνει 180 - 300 δρχ)
      Υπάρχουν άνθρωποι που πλούτισαν αλλά τα 250.000 δρχ που έβγαζα το 1999 αντιστοιχούν σε 2500 ευρώ σήμερα και έπερνα τα μισα το 2009.
      Εγω (και πολλοί άλλοι) δεν συμμετείχα σε κανένα πάρτυ ούτε ζούσα πάνω από τις δυνατότητές μου. Δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να πληρώσω την κρίση των τραπεζών.

      • Kάποιος avatar
        Kάποιος @ Γιαννης Ν. 08/12/2011 02:30:27

        Σαν κι εσένα είναι αρκετοί αλλά κι αυτοί πολύ πιθανόν να εμπίπτουν στην κατηγορία που προανέφερα, δηλαδή σε όσους εξέλεγαν τους πολιτικούς που βοήθησαν στο να κατασκευαστούν αυτές οι φούσκες υποθηκεύοντας το μέλλον της χώρας με τον υπερδανεισμό, την λεηλασία των κρατικών ταμείων ,τις μίζες, τις υπερκοστολογήσεις και τα ρουσφέτια.
        Επί δεκαετίες τα δύο μεγαλύτερα κόμματα που κυβερνούσαν εναλλάξ στηρίζονταν συνολικά από περίπου 6.5οο.οοο εκατομμύρια ψηφοφόρους, δηλαδή την συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού.
        Ακόμη κι αν δεν ανήκεις σε αυτούς, δυστυχώς είναι γνωστό, ότι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά, όσο άδικο κι αν είναι αυτό.
        Τέλος ,αν προσέξεις δεν αναφέρθηκα μόνο σε νεόπλουτους αλλά και σ’ όσους προσπαθούσαν να δείχνουν σαν τέτοιοι, ζώντας το ψεύτικο όνειρο με πιστωτικές κάρτες, καταναλωτικά δάνεια, διακοποδάνεια κτλ.

  27. unfair avatar
    unfair 07/12/2011 12:47:42

    Θα μπορούσαμε να γράψουμε βιβλίο με χιλιάδες σελίδες για το τι φταίει, κ σίγουρα ένας συμπαθής τίτλος είναι κ το "μας ψεκάζουν". Όμως, η πικρή αλήθεια, είναι η έλλειψη της Δημοκρατίας που υπάρχει στην χώρα μας. Η αποδοχή του "όλοι ίδιοι είναι/είμαστε". Η ισοπέδωση των θεσμών. Η απαξίωση των αρχών [ηθικών, νομίμων κ.ο.κ.]. Η τρομερή αδιαφορία για τον διπλανό μας!!! κ γενικότερα προς το κοινό συμφέρον της πατρίδας μας.
    Λέμε πως θέλουμε να αλλάξουν τα πράγματα, πως θα γίνει αυτό, αν κ εμείς δεν αλλάξουμε;
    " 'ντάξει μεγάλε! μισό λεπτό θα κάνω! ...πως κάνεις έτσι;"

  28. Θύμιος avatar
    Θύμιος 07/12/2011 12:59:08

    Εχεις πληροφορίες ε ? Πές μας σε ποιό καφενείο σερβίρουν “ΚΥΠ”

    για τα περί Περατικού, ψάξε την ΟΑΚΚΕ,
    για τα περί “Μινιον” & “Κατράτζος” προ δεκαέτίας, απ' την T.V. ο Καρατζαφέρης, διαφημίζοντας ένα βιβλίο ενός θεσσαλονικιού, ενάντια στον Λαλιώτη .

  29. Θύμιος avatar
    Θύμιος 07/12/2011 13:20:59

    «Εχεις πληροφορίες ε ? Πές μας σε ποιό καφενείο σερβίρουν “ΚΥΠ”»
    για τα περί Περατικού, ψάξε την ΟΑΚΚΕ,
    για τα περί “Μινιον” & “Κατράτζος” προ δεκαέτίας, απ’ την T.V. ο Καρατζαφέρης, διαφημίζοντας ένα βιβλίο ενός θεσσαλονικιού, ενάντια στον Λαλιώτη .

  30. Απόστολος Γ. avatar
    Απόστολος Γ. 07/12/2011 13:34:56

    Αναφέρετε παντού τον Λαό. Αυτός όλα τα σφάζει όλα τα μαχαιρώνει , είναι σοφός , έχει πάντα δίκιο. Δυστυχώς τέτοιος λαός δεν υπάρχει και αν υπάρχει κάπου , δεν είναι οι Έλληνες. Βουτηγμένος στην διαφθορά , την αρπαχτή , τους διορισμούς και τα ρουσφέτια μέχρι το μεδούλι. Όλοι; H απάντηση είναι δυστυχώς όσοι μπορούν. Υπάρχουν πιθανόν κάποιοι γραφικοί και πολλοί ανίκανοι. Η αριστερά υποτίθεται ότι δεν συμμετείχε στο ρουσφέτι και την αρπαχτή , αλλά όλες οι ΔΕΚΟ και το καθηγητικό κατεστημένο στα πανεπιστήμια (club) είναι αριστεροί.
    Κάποιοι , όταν οι μισθοί των περισσοτέρων έπεσαν στο μισό ή να απολύθηκαν , συνεχίζουν να απολαμβάνουν τους παλιούς μισθούς (ΔΕΚΟ, Δικαστικοί, Στρατιωτικοί, Εφοριακοί , ΥΠΑ, ΟΠΑΠ κλπ) και κάποιοι να ζητάνε και αυξήσεις ή αναδρομικά !!!.
    Έτσι γύρω μας εισπράττονται μισθοί των 5 και 7 χιλιάδων ευρώ το μήνα και οι υπόλοιποι στην πείνα. Αυτοί έχουν κανένα λόγο να διαμαρτυρηθούν;

    Το συμπέρασμα λοιπόν είναι ότι δεν υπάρχει ένας λαός αλλά πολλοί που έχουν αντικρουόμενα συμφέροντα και μισούνται θανάσιμα. Τη σπίθα ψάχνουμε.....

  31. Ένας φίλος avatar
    Ένας φίλος 07/12/2011 13:38:34

    "η ζωή μας όπως την ξέραμε καταρρέει και … ημείς άδωμεν"

    Το ορθό είναι "άδομεν" και όχι "άδωμεν".

  32. Greco21 avatar
    Greco21 07/12/2011 14:25:18

    Εδώ και μερικούς αιώνες η "ανοργάνωτη" κοινωνία το μόνο που κάνει είναι να αντιδρά στα πολιτικά ερεθίσματα και στην εξουσία. Οι οργανωμένοι κοινωνικοί φορείς δυστυχώς έχουν πολιτικό πατέρα ο οποίος έχει ως πάγια στρατηγική του επίσης την αντίδραση. Γενιές έχουν μεγαλώσει με την απεργία, την κατάληψη και την απόρριψη. Αγάπησαν την αντίδραση τόσο πολύ που την εκφύλησαν. Κακά τα ψέμματα η απεργία, η στάση και η αντίδραση σπανίως πετυχαίνουν τον σκοπό τους και σπανίως θέτουν στρατηγικούς στόχους για τον κλάδο τους... Απλά διασφαλίζουν ένα κομμάτι στην μισή πίτα που έχει απομείνει. Σπανίως ενδιαφέρονται για το που θα βρουν ζυμάρι ή πως θα ζυμώσουν για να μεγαλώσει η πίτα.

    Μας ψέκαζουν αντίδραση λοιπόν. Η κοινωνία μετά από αυτή την κρίση το μόνο που δεν πρέπει να κάνει είναι να αφορήσει ακόμα περισσότερο. Πρέπει να δημιουργήσει, να πάρει μαθήματα και να παραδώσει ιδέες και σκέψεις.

    Φυσικά όμως πρέπει και να τιμωρήσει. Με τον δικό της τρόπο. Γιατί αυτοί που πότισαν τις δομές με αντίδραση και μόνο επωφελήθηκαν από αυτή. Τίποτα δεν άλλαξε προς το καλύτερο. Πρέπει να δείξει πόσο άχρηστοι είναι αυτοί οι σωτήρες με το να δημιουργήσει χωρίς καθοδήγηση και χωρίς πατρόνους. Και όταν αυτοί χτυπήσουν την πόρτα να τους την κλείσουν στα μούτρα...

    Εγώ στο πάρτυ της αντίδρασης δεν θα πάω... ούτε με αγανακτισμένους, ούτε με συνδικαλιστές. Απλά ψήφο στο μη παραγωγικό κράτος δεν θα δώσω. Θα φροντίσω να πείσω όσους περισσότερους μπορώ. Το μη παραγωγικό κράτος έχει και αυτό πολιτικό ινστράκτορα...

    • εβελυν avatar
      εβελυν @ Greco21 14/12/2011 17:44:04

      Συμφωνώ και επαυξάνω.

  33. Αριστειδης ο δικαιος avatar
    Αριστειδης ο δικαιος 07/12/2011 15:47:27

    Σε ολα αυτα που περιγραφετε οι περισσοτεροι εδω μεσα και ριχνετε τις ευθυνες στους πολιτικους και καλα κανετα και εγω τα ιδια πιστευω ,στον λαο τι ευθυνες ριχνετε μαλλον καμμια,συνομοσιολογιες ,οι κακοι που μισουν τους ελληνες,τα ψεκασματα απο τον ουρανο,και εχει ο θεος τι θα κατεβασει το πειραγμενο μυαλο καθε πικραμενου,και καπου ,λεω καπου να ευσταθουν δεν τα λες σε τετοιες στιγμες.
    Η ελλαδα εχει πτωχευσει,η φτωχεια χτυπα πλεον καθε ελληνικο σπιτι ,τα νοσοκομεια κλεινουν, τα σχολεια απλα εχουν τις πορτες ανοικτες,ο στρατος δεν θελω να πω που τον καταντησαν ,γιατι μας διαβαζουν και εχθροι,οι αλλοδαποι κανουν παρτυ στα σπιτια των νοικοκυραιων ελληνων ,και τωρα βιαζουν και τις ανυπερασπιστες οικοδεσποινες,μια πληρη διαλυση των παντων ,και εσεις εδω μεσα το λιβανιστηρι ολη μερις και οληνυκτις ΕΚΛΟΓΕΣ,ελεος αγαπητοι μου εκλογες με συνθημα τι? εδω και ο Σαμαρας εμπρος στο χαος λουφαξε και καλα εκανε ο ανθρωπος τι να ταξει? επιστροφη στις μερες προ του 2009?
    Τρελος ειναι να οδηγησει τη πατριδα στο αγνωστο με βαρκα την ελπιδα?
    Το πασοκ ετσι η αλλιως καταρρεει και κλεινει την πορτα της μεταπολιτευσης , η ΝΔ τι?
    Μαλλον χανει το τρενο ,αν και κρατω μια τελευταια σταγονα ελπιδας σε αυτο που ειπε πριν λιγες μερες ο Σαμαρας,εχετε μου εμπιστοσυνη,αν και βλεπω κινησεις του οπως, υιος ψυχαρη συμνουλος, και κατι δεν μου καθεται καλα.
    Το νεο κομμα ολοι το περιμενουμε απο που και με ποιους?
    Ο Σαμαρας μαλλον χανει την ευκαιρια του, που ειχε να κανει την ειρηνικη του επανασταση και να αλλαξει την ελλαδα φερνοντας την ελπιδα ,δυστυχως με φθαρμενα υλικα κατι τετοιο αδυνατον το βλεπω .Το πιθανοτερο ειναι να παρασυρθει μαζι με το πασοκ στην δινη της αβυσσου ,το τελος ειναι προ των πυλων ,η ΝΔ θα κανει κατι να σωσει τον αστικο χωρο στον τοπο μας ,θα πει ενα συγνωμη και θα γραψει μαζι με τους πολιτες ξανα στο λευκο χαρτι το μελλον μας.ιδου η ροδος ιδου και το πηδημα!
    Οσο για την πλειονοτητα του λαου μακαρι να μην εχω δικιο αλλα νομιζω οτι βρισκεται στον ` κοσμο` του μεταφορικα και κυριολεκτικα!!

    Ας μαθουμε να ζουμε πλεον με πολυ δουλεια και κοπο ,να στιψουμε το μυαλο μας να δημιουργησουμε μονοι μας λυσεις στα προβληματα ,και επει σε τουτο τον τοπο καλως η κανως ιστορια φτιαχνουν οι παρεες κατι σπουδαιο θα προκυψει.
    Τα χωραφια,η ναυτιλια, η ιχθυοκαλλιεργεια, η ενεργεια,οι εηαγωγες,οι ευρεσιτεχνιες, ο τουρισμος στεριανος και θαλασσιος και η ομορφια του αγιου αυτου τοπου θα μας οδηγησουν σε ενα καλυτερο μελλον,το αραλικι στο δημοσιο και η ενοχοποιηση του επιχειρειν ελαβε τελος ,ελληνες μπορειτε ειστε ωραιος λαος οταν δεν μιζεριαζετε και ασχολειστε με την πολιτικη καφενειου.
    Καντε ομαδες εργασιας,μπειτε στο διαδικτυο,ενωστε τα οικονομικα σας κεφαλαια τα λιγο η πολλα του καθενα συνεργασθειτε και ο δρομος θα οδηγησει στην αναπτυξη του τοπου μας.Ας βαλουμε οι πολιτες το πρωτο λιθαρακι στο χτισιμο της νεας και περηφανης ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ, ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ.

  34. stefanow gragas avatar
    stefanow gragas 07/12/2011 16:00:52

    περι πολιτικης και πρωτοβουλιων και προστασιας του λαου!!!!(δυστυχως ομως απο αλλους χωρους και ουχι της ΝΔ-αραγε εχει αυτη η παραταξη ευρωβουλευτες???) ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
    Ο Νίκος Χουντής βασίζεται στην απάντηση του επιτρόπου Ετινγκερ, σύμφωνα με την οποία η ΔΕΗ δεν δικαιούται να διακόπτει το ρεύμα σε όσους δεν οφείλουν ποσό στην εταιρία και πως η είσπραξη του τέλους ακινήτων μέσω των λογαριασμών της ΔΕΗ είναι καταχρηστική.
    Μάλιστα, τονίζει ότι η ελληνική κυβέρνηση εξέδωσε σχετική εγκύκλιο ΠΟΛ 1244 ( 1/12/2011) με βάση την οποία «αντί να αρθεί, η απαράδεκτη και παράνομη, με βάση την οδηγία, πρόβλεψη ότι θα διακόπτεται η ηλεκτροδότηση σε όσους δεν πληρώσουν τον έκτακτο φόρο για τα ακίνητα, το υπουργείο οικονομικών απλώς επέκτεινε την προθεσμία για την διακοπή του ρεύματος από 40 σε 80 ημέρες από την έκδοση του λογαριασμού».

    Στη συνέχεια της ερώτησής του ο Ν. Χουντής, τονίζει ότι «η παραβίαση του κοινοτικού δικαίου είναι προφανής και κραυγαλέα, αφού η ανωτέρω εγκύκλιος εξαρτά το δικαίωμα στην καθολική υπηρεσία, από την εκπλήρωση των όποιων φορολογικών υποχρεώσεων των καταναλωτών», καλεί την Επιτροπή:

    Πρώτο, «να ξεκινήσει άμεσα τις διαδικασίες παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για την παραβίαση της οδηγίας 2009/72 και ιδιαίτερα για το άρθρο 3 παρ. 3 περί καθολικής υπηρεσίας

    Δεύτερο, «στο μεταξύ χρονικό διάστημα, να προβεί σε ενέργειες προς την ελληνική κυβέρνηση ώστε να εμποδίσει τους παρόχους να διακόψουν την παροχή ρεύματος στους καταναλωτές αυτούς που δέχονται να πληρώσουν την κατανάλωση ρεύματος αλλά όχι το φόρο» και

    Τρίτο, να επισημάνει τις δυνατότητες που έχουν όσοι καταναλωτές το επιθυμούν και οι οποίοι έχουν ήδη καταβάλει το φόρο, υπό την παράνομη και καταχρηστική απειλή διακοπής της ηλεκτροδότησης, να διεκδικήσουν την άμεση επιστροφή των καταβληθέντων.

  35. The Saint avatar
    The Saint 07/12/2011 16:21:48

    Aναλύσεις, αναλύσεις, και ξανα-μανά αναλύσεις, φταίμε εμείς, φταίνε οι άλλοι, φταίμε όλοι μαζί, δεν φταίει κανένας....
    Τα ίδια και τα ίδια...
    Το αποτέλεσμα? Ποιό? Αλλάζει κάτι απο αυτό που ζούμε, και δεν συμφωνούμε? Δεν ξερω αν μας ψεκάζουν, που είναι πολυ πιθανό, αλλά αυτή η ομφαλοσκόπιση, γιά το ποιός τελικά είναι ο "υπεύθυνος" είναι πιό πολυ μαράζι απ'όλους τους ψεκασμούς που μας ρίχνουν μαζί...

    • The Saint avatar
      The Saint @ The Saint 07/12/2011 16:30:54

      Το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση, αλλά μάλλον λίγοι το είδαν και πρέπει να το στείλω σε μορφή άρθρου στον Φάκτορα.
      Πρέπει να σταματήσει αυτό το παραμυθι, με τη φοβία της επιστροφής στη δραχμή, και με την προπαγάνδα ότι δεν παράγουμε τίποτα.
      Παράγουμε, και μάλιστα πολλά πράγματα. Μόνο το πετρέλαιο πρέπει αρχικά να εισαγουμε, και εκεί είναι το πρόβλημά μας ΟΧΙ επειδή θα γυρίσουμε (αν γυρίσουμε) στη δραχμή, αλλά επειδή τα σκηνικά που στήνουν οι ελεεινοί νεοταξίτες γύρω μας, και γύρω απο τις πετρελαιοπαραγωγές χώρες, μάλλον θα οδηγήσουν στο να καταστεί το πετρέλαιο ειδος εν ανεπαρκεία γιά όλο τον πλανήτη....

  36. Ε.Κ. avatar
    Ε.Κ. 07/12/2011 17:14:08

    'Τι μας κρατάει λοιπόν σε κοινωνικό αυτισμό; Η χρόνια υποβάθμιση της παιδείας , η βραχύβια και δάνεια ευμάρεια, το life style της σημιτικής εποχής, η ηθική νομιμοποίηση της λαμογιάς, η σταδιακή αποιδεολογικοποίηση της πολιτικής δράσης και λειτουργίας, η πολτοποίηση της σκέψης από την κρεατομηχανή της τηλε-Δημοκρατίας, μόλυναν το κοινωνικό σώμα"

    Κι ύστερα από όλα αυτά, αποχρωματισμένοι ηθικά και ιδεολογικά, θα βρούμε άραγε μέσα μας τη μαγιά εκείνη που θα φέρει πάλι στο φως υγιή κριτήρια και στόχους? Θα βρούμε μέσα μας ίχνη από ελληνική ψυχή? Απονευρωμένοι δουλικά και αποκοιμισμένοι φοβικά, θα καταφέρουμε να αρθούμε στο ύψος των περιστάσεων, ο καθένας μας, ενώπιος ενωπίω με τον εαυτό του και -εάν η δημοκρατία μας κάποτε δεήσει να μας καλέσει-με την κάλπη?
    Και μόνο που αυτή τη στιγμή καταθέτουμε όλοι αγωνίες και προβληματισμούς, αντί να συζητάμε αδιάφορα ή μικροκομματικά, σημαίνει ότι ίσως τελικά, χρειαζόμασταν ένα χαστούκι για να αναδευτούν όλα στο μυαλό και την ψυχή μας και να βρουν τη θέση τους...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ε.Κ. 08/12/2011 02:25:34

      Ξέρεις πόσοι λίγοι είμαστε, φίλε μου, όλοι εμείς που συζητάμε εδώ (ανεξάρτητα από τις ιδεολογικές μας αποκλίσεις); ΤΡΑΓΙΚΑ ΛΙΓΟΙ. Δες έξω στην κοινωνία τι γίνεται, η τρομολαγνεία έχει κυριεύσει τα πάντα και ο κόσμος έπαψε πια ακόμα και να σκέφτεται. Μεροδούλι (όσοι έχουν) μεροφάι, και άντε πάλι ξανά στο μαγγανοπήγαδο την επόμενη μέρα. Δεν υπάρχουν χρονικές "πολυτέλειες" για σκέψη.

  37. μαρμα avatar
    μαρμα 07/12/2011 20:30:03

    Μάλλον τελικά, πολλοί δεν έχουν πραγματικά συνειδητοποιήσει την άθλια κατάσταση στην οποία βρίσκεται η χώρα μας & ελπίζουν πως κάτι (κάπως, από κάπου...) θα γίνει για την σωτηρία της ακόμα & τώρα. Αλλιώς δεν εξηγείται αυτή η αποχαύνωση. 'Οταν (αν) τελικά αντιδράσουμε, θα είναι πολύ αργά..

  38. τάσος avatar
    τάσος 08/12/2011 00:15:21

    στην αργεντινή πασάρανε κρακ β' διαλογής. σε μας φτηνό ιντερνετ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τάσος 08/12/2011 02:29:32

      Για να έχεις φτηνό ίντερνετ, πρέπει να έχεις τηλέφωνο. Περίμενε μέχρι τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο, να δεις πόσοι θα (εξακολουθούν να) έχουν και δεν θα το έχουν κόψει αυτοβούλως γιατί θα είναι άλλες οι αναγκαστικές προτεραιότητες. Θα κάνει τα ποσοστά της τηλεφωνικής διείσδυσης να θυμίζουν εκείνα των δεκαετιών '70 και '80, πριν την εισαγωγή της ψηφιακής τεχνολογίας.

  39. a.p. avatar
    a.p. 08/12/2011 01:29:31

    Καλη περιγραφη της σημερινης καταστασης , αλλα ο "ψεκασμος" ειναι μαλον απο τα ΜΜΕ..............

    • lotofagos avatar
      lotofagos @ a.p. 08/12/2011 15:27:38

      Σωστοοοος!
      Η φωτο ομως ειναι παραπλανητικη. Τα  jumbo των αερογραμμων δεν ψεκαζουν. Αυτο που βλεπουμε ειναι το νερο που βγαινει απο την εξατμιση και ακαριαια παγωνει στους -54 σε αυτο το υψος. Ενα ψεκαστικο αεροπλανο με εξισου δραματικο  wing tip vortex βρισκεται στο h**p://en.wikipedia.org/wiki/Aerodynamics
      [το κοκκινο ειναι καπνος/ (η συννεφο με φωτοσοπ) που εκανε ορατη την περιδυνιση στην ακρη του φτερου κατα τη προσγειωση..]

  40. d.kontantis avatar
    d.kontantis 13/12/2011 10:26:53

    για τα EYRΩ που γίνανανε βίλες,πισίνες,κότερα και τα υπόλοιπα 780 δις που λιμνάζουν στις Ελβετικές Τράπεζες και οφφ σορ εταιρείες ουδέν σχόλιο.....καλοφάγωτα!!!

  41. φωτοβολταικα - εγγυημενο αφορολογητο εισοδημα avatar
    φωτοβολταικα - εγγυημενο αφορολογητο εισοδημα 17/12/2011 20:33:52

    Αγαπητοι φίλοι,
    δυστυχως μας ψεκαζουν με λαθος ονειρα και απατηλους στοχους!!
    Σκεφτητε οτι σε μια χωρα που ηταν πλεονασματικη σε ζαχαρη και γαλα (τουλαχιστον) η ΕΟΚ επεβαλε τις εισαγωγες !!
    Πως ειναι δυνατον να εχει εισοδηματα η χωρα και πως μπορει να γινει βιομηχανικη??
    Με τον τουρισμο της θα μπορουσε να παει μπροστα αλλα προσπαθουμε με τις τιμες που μας εδωσε το ευρω οι ξενοι δεν τσιμπανε!!
    Οι κυβερνωντες και οι ευρωπαιοι δεν έκαναν ποτε χαρτονομισμα το ευρω όπως το δολαριο! Το αποτέλεσμα είναι να μην το εκτιμουμε ουτε εμεις το ευρω......
    Οσον αφορα τους πολιτικους εχουμε γεμισει σωτηρες γιατι μας επεισαν οτι μπορούν να βαλουν τα παιδι μας στο δημοσιο που δεν ειναι δικο τους!

    .......

  42. ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΣ avatar
    ΓΑΒΡΙΕΛΑΤΟΣ 04/03/2012 22:23:56

    πολυ καλο το αρθρο σας

    και θα συμφωνησω οτι μαλλον ψεκαζουν τα ονειρα μας και υπευθηνοι ειμαστε και μεις που θα τους ξαναστηριξουμε

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.