#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
29/08/2010 20:07
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μας ξαναπαίρνουν τα… μέτρα



Δραματική υστέρηση των εσόδων και τον Αύγουστο, διαπιστώνουν, σύμφωνα με πληροφορίες, οι αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών, επισπεύδοντας τις αποφάσεις για νέα μέτρα – φωτιά. Αν και επισήμως η κυβέρνηση λέει ότι δε θα επιβάλλει άλλους άμεσους φόρους το 2010, εντούτοις, το μεγάλο “μαχαίρι” θα επισημοποιηθεί το Νοέμβριο, όταν τελειώσουν οι περιφερειακές εκλογές και η κυβέρνηση πιστέψει ότι πήρε ψήφο εμπιστοσύνης να προχωρήσει. Εντός του Νοεμβρίου, λοιπόν, και με το προσχέδιο του προϋπολογισμού, θα φανερωθούν οι βουλές του ΔΝΤ και τα “ναι” που έχει πει η κυβέρνηση.

Τα έσοδα δεν ανέκαμψαν για δεύτερο συνεχή μήνα και η απόκλιση πλέον είναι τεράστια. Ο στόχος της είσπραξης 23 δισ. ευρώ μέχρι το τέλος του χρόνου όχι μόνο απομακρύνεται αλλά μοιάζει με όνειρο απατηλό, έστω κι αν με το ξεκίνημα του φθινοπώρου θα αρχίσουν να έρχονται το ένα μετά το άλλο τα σημειώματα, για ΕΤΑΚ, φόρο μεγάλης περιουσίας, έκτακτες εισφορές κ.λπ.

Η “μαύρη” τρύπα” έχει γίνει τόσο μεγάλη που “ρουφάει” και το οικονομικό επιτελείο, αλλά δυστυχώς απειλεί να πάρει μαζί της και όλη την κοινωνία. Ετσι, τα μέτρα που συζητιούνται (εκτός από την μετάταξη προϊόντων στον ΦΠΑ) που θα γίνει νωρίτερα) ότι πρέπει να επιβληθούν με τη νέα χρόνια είναι αύξηση του ανώτατου φορολογικού συντελεστή στο 50%, επιβολή πολλών ενδιάμεσων συντελεστών ώστε να πιαστούν περισσότεροι στα δίχτυα της εφορίας, κυρίως τα μεσαία εισοδήματα, αλλά και νέες περικοπές ύψους 3 δισ. ευρώ στις δημόσιες δαπάνες.

Κι όταν λέμε δαπάνες εννοούμε για συντάξεις, για κονδύλια στα νοσοκομεία, τα ταμεία και ορισμένες ΔΕΚΟ που έχουν κοινωνική πολιτική, όπως ο ΟΣΕ με τα φθηνά εισιτήρια. Πιθανότατα να επιβληθεί περαιτέρω μείωση των υψηλών συντάξεων, νέες περικοπές στους μισθούς των υπαλλήλων στις ΔΕΚΟ.

Ενα εφιαλτικό σενάριο που ακούγεται κάνει λόγο για περαιτέρω ψαλίδι στα επιδόματα Χριστουγέννων, Πάσχα και καλοκαιριού, με λίγα λόγια ουσιαστική εξαφάνιση ακόμη και αυτού του πενιχρού επιδόματος που δίνεται σήμερα.

Ολα θα οριστικοποιηθούν μετά τις εκλογές, σαν... δωράκι από τον Καλλικράτη και όσους ψηφίσουν την κυβέρνηση του Μνημοσύνου.

Ιδού η Ρόδος λοιπόν ιδού και το ...πήδημα, κατά το ρητό. Θα τους αφήσουμε να μας ξαναπάρουν τα μέτρα;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. robovoter avatar
    robovoter 29/08/2010 21:18:13

    παρτε το χαμπαρι

    Η ΑΠΟΧΗ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ.
    ΜΕΓΑΛΩΝΕΙ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟΥΣ.

    ειναι απλα μαθηματικα.

    Δεν εχετε καταλαβει ακομα οτι την προμοταρουν ΕΜΜΕΣΑ τα πορνοκαναλα τους τυπου MEGA αναφερομενοι συνεχεια σε αυτην?...

    Δεν εχετε καταλαβει γιατι ποτε δεν διωκουν κανεναν που δεν ψηφισε ενω το επιβαλλει ο νομος? νομιζατε αν τους εβλαπτε θα το αφηναν ετσι ατιμωρητο?

    Με 40% αποχη το πορνοπασοκ βγηκε αυτοδυναμο με 44%!!..


    ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΙΚΡΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΟΠΟΙΟ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ Η ΟΠΟΙΟ ΤΥΧΕΙ, ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.




    http://www.youtube.com/watch?v=TT7QH5K4hiw

  2. Paranoia avatar
    Paranoia 29/08/2010 21:24:47

    "Ολα θα οριστικοποιηθούν μετά τις εκλογές, σαν… δωράκι από τον Καλλικράτη και όσους ψηφίσουν την κυβέρνηση του Μνημοσύνου."

    ή χάψουν το κολπάκι του ΠΑΣΟΚ για αποχή.

  3. The Saint avatar
    The Saint 29/08/2010 23:00:54

    Σιγά σιγά έρχεστε στα λόγια μου. Ομως εξακολουθώ να πιστεύω ότι δεν θα ιδρώσει το αυτί του. Εδώ μας σκοτώνει καθε μέρα και δεν ιδρώνει...
    Αλλά γιά να μην απογοητευω μερικούς, το καθηκον μας πρέπει να το κάνουμε!
    Μαυρο στους υποψηφίους ΠΑsock, και σε κάθε νεοταξικη συμπραξη με αυτό, τύπου Αναρωτικής Αριστερας (οταν αναρώσουν βλέπουμε)

  4. Κάποιος avatar
    Κάποιος 29/08/2010 23:57:43

    Oτι και να ψηφίσουμε δεν υπάρχει ελπίδα.
    Η κοινοβουλευτική μας δημοκρατία είναι μια φενάκη.
    Η πορεία μιας χώρας που από συστασεως της ήταν αδύναμη και χρεωμένη σε ξένες δυνάμεις είναι ανίκανη να καθορίσει ανεξάρτητη πορεία.
    Στην καλύτερη των περιπτώσεων αν έχουμε οξυδερκεις και μάχιμους πολιτικούς να επιλέξουμε τους δυνάστες και τους τοποτηρητές μας.
    Ψηφίστε για πλάκα όλοι κυνηγούς,οικολόγους,χρυσή αυγή, μλ κκε και άλλα γραφικά αλλά και πάλι τίποτα δεν θα αλλάξει, γιατί πολύ απλά δεν καθορίζουν εδώ και χρόνια οι πολιτικοί μας το μέλλον της χώρας μας.
    Τους εαυτούς τους, τις οικογένειες και τους παρατρεχάμενους τους ενδιαφέρει να βολέψουν μόνο και σε ιδανικές περιπτώσεις να γυαλίσουν την υστεροφημία τους.
    Καλή ψήφο!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κάποιος 30/08/2010 00:09:25

      Έχουμε τηλεοπτική κληρονομική δημοκρατία, όπου τύποις άρχουν οι γόνοι, ευημερούν τα λαμόγια και οι κομματόσκυλοι, και εμείς οι υπόλοιποι δυστυχούμε χειροκρωτώντας τους πρώτους και γλείφοντας τους δεύτερους. Δάτς όλ.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Κάποιος 30/08/2010 11:26:06

      @Κάποιος

      Ακριβώς

  5. athamas avatar
    athamas 30/08/2010 00:15:00

    @Κάποιος
    Το παιχνίδι της ζωής παίζεται συμμετέχοντας σε αυτό και επηρρεάζοντας την εξέλιξή του στον βαθμό που μπορεί ή νομίζει έστω πως μπορεί να το επηρρεάσει κάποιος.

    Το ότι το κράτος μας είναι μικρό και χρωστάει από ιδρύσεώς του μέχρι σήμερα δεν αποτελεί δικαιολογία για την μή συμμετοχή στα κοινά.

    Και στίς πιο δύσκολες συνθήκες και περιστάσεις υπάρχουν οι καλύτερες επιλογές και οι χειρότερες επιλογές.

    «Το χαρτί που σου μοίρασε η ζωή δεν μπορείς να το αλλάξεις.
    Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να παίξεις το χαρτί που σου μοίρασε με τον καλύτερο τρόπο.»

    Ψάχνουμε τον καλό «παίκτη» που θα παίξει το χαρτί της χώρας - κάτω απ τις συνθήκες που περιέγραψες - με τον καλύτερο τρόπο για την χώρα και για τους Έλληνες.

    Και ο ΓΑΠ δεν είναι ο κατάλληλος «παίκτης» για να παίζει το χαρτί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.
    Είτε επειδή δεν ξέρει, είτε επειδή δεν θέλει, είτε επειδή δεν μπορεί δεν έχει καμμία σημασία.
    Δεν μας κάνει.
    Θα δοκιμάσουμε άλλον και για την ώρα ο μόνος που φαίνεται να μπορεί είναι ο Αντώνης.
    Μια δοκιμή ακόμα.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ athamas 30/08/2010 11:31:36

      @athamas

      Δοκιμάστε. Καλά κάνετε και δοκιμάζετε, αφού ακόμη ελπίζετε. Αλλά βάλτε στον λόγο σας δημοκρατικά αιτήματα. ΠΙΕΣΤΕ τα κόμματά σας να κάνουν το πολίτευμα να αρχίσει να μοιάζει με δημοκρατία. Με δημοψηφίσματα, με λογοδοσία και όχι με θητείες 4-ετείς. ΖΗΤΕΙΣΤΕ ΤΑ.

      Και ζητείστε ΕΠΙΜΟΝΑ, και από ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ο καθένας, ΝΑ ΦΕΡΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ, και να πάει επιτέλους ΚΑΠΟΙΟΣ ΦΥΛΑΚΗ.

      Μην παραδώσετε ο καθένας την ΜΙΚΡΗ ΤΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑ, την ψήφο του, ΤΖΑΜΠΑ πάλι. Πάρτε κάποιο δημοκρατικό αντάλλαγμα. Για σας, τα παιδάκια σας και την πατρίδα. Και για μας, όλους.

      Αλλιώς τα κηρύγματά σας περί μη-αποχής ακούγονται ανούσια και κενά. ΑΝΕΥ ΝΟΗΜΑΤΟΣ.

      Θραξ Αναρμόδιος

  6. Orestios avatar
    Orestios 30/08/2010 00:45:20

    Μνημιώδης αποτυχία του μνημονίου η επικαιροποίησή του.
    Όλα πήγαν λάθος και προσπαθούν με επικοινωνιακά τρικ να φτιάξουν μια καλή εικόνα.
    Έχουμε μια αποτυχημένη κυβέρνηση και έναν κάκιστο πρωθυπουργό, ο οποίος πού είπαμε πως κάνει το μπανάκι του?

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 30/08/2010 10:16:46

      Στο Ραγκούζι...

  7. jacobr avatar
    jacobr 30/08/2010 01:02:14

    ξεσηκωθητε ρε ο καθενας με τον τροπο του . μας δουλεύουν .μη μασάτε .ολοι μαζί θα νικήσουμε τους κλέφτες πολιτικούς .ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΙ ΦΤΥΣΙΜΟ ΣΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

  8. χελιδόνι avatar
    χελιδόνι 30/08/2010 01:02:57

    Συγγνώμη, που διαφωνώ.
    Τα μέτρα μας τα πήρε ο Σημίτης.
    Τώρα μας θάβουνε Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Α!

  9. Νικος avatar
    Νικος 30/08/2010 03:23:58

    50% ο ανωτατος φορολογικος συντελεστης + 25 % ΦΠΑ = FULL αναπτυξη... (1ο οικονομικο θεωρημα ΓΑΠ-ΠΑΠ)

  10. Άργος avatar
    Άργος 30/08/2010 05:07:15

    Διαβάζω ότι η αποχή δεν θα σημάνει κάτι το καταλυτικό. Έστω δεκτό.

    Διαβάζω ότι εάν ψηφίσουμε άλλα, μικρά κόμματα, θα σημάνει κάτι. Μου διέφυγε το τι ακριβώς...

    Υπάρχει κάποιος που θα ήταν σε θέση να εξηγήσει με σταράτα λόγια ή είναι η αντίθεση με την αποχή απλώς ένα ακομη μέσο για εκβιασμό;

    - Άργος

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Άργος 30/08/2010 11:51:01

      Πολύ απλά. Αν ψηφίζουν 7.000.000 και έχουμε μηδενική αποχή και πάρει το ΠΑΣΟΚ 2.000.000 ψήφους θα αντιστοιχεί σε 28,5%. Αν από την άλλη έχουμε αποχή 2.000.000 (δλδ. ούτε 30%) και το ΠΑΣΟΚ πάρει πάλι 2.000.000 (τα πρόβατα είναι πρόβατα) θα έχει ποσοστό 40%.

      Όταν θα έρθουν να σου τρίψουν στη μούρη το 40% ως επικύρωση της κυβέρνησης του Μνημονίου θα το ξεχάσουν όλως περιέργως το θέμα της αποχής.

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ Άργος 30/08/2010 12:21:26

      To Μνημόνιο είναι νομιμοποιημένο και από τα δύο μεγάλα κόμματα, ανεξάρτητα από το ποιο από τα δύο το έφερε. Κανένα κόμμα δεν λέει ότι θα το "σουτάρει".

      Ψήφος σε αυτά τα δύο κόμματα σημαίνει νομιμοποίηση του μνημονίου, της κατοχής κλπ κλπ.

      Ψήφος στα άλλα κόμματα σημαίνει επικύρωση της Ολιγαρχίας γενικώτερα και των επιλογών της. Της Ολιγαρχικής νοοτροπίας που παίρνει δάνεια χωρίς να το ξέρουμε και μετά μας φέρνει Μνημόνια.

      Αποχή χωρίς νιονιό και αιτήματα, επίσης, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΕ.

      Θραξ Αναρμόδιος

      ΥΓ. h**p://www.antinews.gr/?p=59367&cpage=1#comment-511261

  11. Ευάγγελος avatar
    Ευάγγελος 30/08/2010 08:51:32

    Έξω κυκλοφορεί ότι αν συνεχίζονταν τα μέτρα που πήρε ο μητσοτάκης τότε τώρα δεν θα χρειάζονταν αυτά, και όπως είναι ξεκάθαρο, εννοούν ότι για την τωρινή κατάσταση φταίει η Σαμαράς!!!
    Βρίσκουν να λένε ότι νάναι για να μειώσουν τον Σαμαρά...

  12. Παρτο αλλιως... avatar
    Παρτο αλλιως... 30/08/2010 09:16:23

    Μέτρα για να αλλάξει η νοοτροπία του Έλληνα θα παρθούν;;;;;;

    Θα καταλάβουν ποτέ οι τετραμελείς οικογένειες με τα 3-4 Ι.Χ. οτι οι ευρωπαικές οικογένεις που έχουνε μόνο ένα I.X. δεν παθαίνουν τίποτε;;;

    Θα καταλάβουν οι ελληνίδες εγαζόμενες part-time σε Supermaket οτι δεν μπορούν με μισθό 400 Ευρώ να αγοράσουν τσάντα Louis Vuitton με 2.500 Ευρώ και γυαλιά Versace με 800 Ευρώ και μάλιστα με πιστωτική κάρτα με 18% τόκο;;;

    Θα καταλάβει ο περιπτεράς και ο παντοπώλης οτι δεν είναι "επιχειρηματίας" ουτοσώσετ να μην πάει (μόλις βάλει 5 Ευρώ στην άκρη) να αγοράσει με δάνειο Porsche Cayenne και να βάλει ενέχυρο το σπίτι;;;;;

    Θα καταλάβει ποτέ ο ΈΡλληνας εργαζόμενος οτι δεν μπορεί να πάρει δάνειο καταναλωτικό για να πάει 5 ημέρες στη Μύκονο με έξοδα 500 Ευρώ την ημέρα;;;;

    κτλ. κτλ. κτλ.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Παρτο αλλιως... 30/08/2010 10:11:32

      Σε ότι γράφεις συμφωνω και προσυπογράφω.
      Πρέπει και εμείς να αλλάξουμε νοοτροπία. Αυτό που περιγράφεις όμως είναι ιδιωτικό χρέος και ιδιωτικό πρόβλημα.
      Οι ιδιώτες κατέστρεψαν το κράτος;
      Μέτρα δεν υπάρχουν για να αλλάξει η νοοτροπία. Παιδεία χρειάζεται και μόρφωση. Εκπαίδευση και κοινός νους.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Παρτο αλλιως... 30/08/2010 10:13:50

      Οι κακές συνήθειες των ιδιωτών κατέστρεψαν το κράτος;

    • Misha avatar
      Misha @ Παρτο αλλιως... 30/08/2010 10:29:59

      Όταν οι τράπεζες πρήζουν τα μυαλά των πολιτων με τις ολοημερες διαφημίσεις τους , σε ραδιοφωνα εφημεριδες, περιοδικά, τηλεοράσεις χρησιμοποιώντας τεχνικές παράκαμψης του συνειδητού, και δίχως κανέναν έλεγχο από το κράτος, ας μη ρίζνουμε τα βάρη στον κοσμάκη.

      Η χλιδαεργία υπήρξε ο τρόπος που πολιτεύονται οι πολιτικάντηδες κατά την τελευταία 20 ετία και ως γνωστόν, το ψάρι βρωμά από το κεφάλι.

      Δες τον κλεφτοΜαντέλη, αντι να είναι στη φυλακή κανει διακοπές στον Αστέρα.Μετά μη ρίχνεις τα βάρη στα φτωχαδάκια που παρασύρθηκαν από την ΠΡΟΣΤΥΧΗ ΕΞΑΠΑΤΗΣΗ των τραπεζικών διαφημίσεων.

      Αυτοί οι απατεώνες των τραπεζων έχουν καταβροχθισει 95δις ευρω μέσα σε ένα χρόνο, και απο αυτούς που τους επέτρεψαν να κλέβουν με τετοιο χυδαιο και απροκάλυπτο τρόπο θα πρέπει να ζητήσεις τα ρέστα πρώτα .

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Misha 30/08/2010 12:56:45

        Να που μια φορά θα συμφωνήσω εν μέρει μαζί σου. Οι ευθύνες των Τραπεζών και στελεχών τους είναι μεγάλες (έχω ξαναγράψει για το ανήθικο σλόγκαν μεγάλης Τράπεζας πριν από χρόνια Α-ΔΙΑΚΟΠΕΣ - ΔΙ-ΑΚΟΠΕΣ - ΑΚΟΠΕΣ).Και το πρόβλημα είναι κυρίως στη νοοτροπία που καλλιέργησαν.
        Μέχρι εκεί όμως. Γιατί από κει και πέρα είμαστε υπεύθυνοι άνθρωποι. Κάποιοι τα πήραν τα δάνεια "απλώνοντας τα πόδια τους έξω από το πάπλωμα" και κάποιοι όχι!
        Από ποιους πρέπει να ζητήσουμε τα ρέστα και αν αυτό είναι η πρώτη μας προτεραιότητα είναι αναπόφευκτο να διαφωνήσουμε -για μια ακόμη φορά - οπότε καλύτερα ... ασ΄ το!

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 30/08/2010 13:07:32

        Aγαπητέ, γκουγκλισε τη λέξη neuromarketing και μετά θα δείς πως όσο υπεύθυνος και να νομίζεις πως είσαι , όταν δεν έχεις σταθερή ιδεολογική και ηθική βάση απέναντι στο ληστοσυμμοριτικό τραπεζιτικό σύστημα, τότε το υποσυνείδητο σου ΄σερνεται με ανήθικους ελκυσμούς, που ούτε παίρνεις χαμπάρι προς όποια κατεύθυνση θελήσει ο διαφημιστής.

        Πρόκειται για κανονικούς απατεώνες, σαντις παλιές γυφτισσες που σου λέγανε «να σε πω τη μοίρα σου» και ξαφνικά διαπίστωνες πως η μοίρα σου έγραφε ότι θα έμενες χωρις πορτοφόλι.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 30/08/2010 13:20:58

        Ενα μεγάλο ζήτημα είναι ότι επιτρέψαμε ως κοινωνίες τις τράπεζες και τους χρηματιστές να χειριστούν το χρήμα ως ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ. Που ξεκινάει από την ύπαρξη ιδιωτικών τραπεζών.

        Το χρήμα είναι για τις κοινωνίες ότι το αίμα για το κυκλοφοριακό μας.

        Ομως το χρήμα είναι ΜΕΣΟ. Μέσο. Τίποτε άλλο.

        Δεν θα πρεπε να γίνει εμπόρευμα. Κι όμως, από "κοινό ισοδύναμο" εμπορευμάτων κατέληξε τελικά να γίνει το ίδιο ΥΠΕΡ-ΕΜΠΟΡΕΥΜΑ, με τα αποτελέσματα που βλέπουμε. Και εργαλείο εξουσιασμού.

        Δείτε τι έκανε η Εθνική Τράπεζα, η "μεγάλη μας φίλη", στον μεσοπόλεμο όταν το ελληνικό δημόσιο προσπαθούσε να "στήσει" την Τράπεζα της Ελλάδος, κατά προσταγήν μάλιστα της ΚΤΕ. Δεν τα γράφουν "αριστεροί" ιστορικοί. Η ιστορία της Εκδοτικής Αθηνών τα γράφει (τόμος 15, νομίζω)

        Το χρήμα πρέπει να ξαναπάρει τις σωστές του διαστάσεις στις κοινωνίες μας. Και το δημόσιο πρέπει να ΓΙΝΕΙ ο αποκλειστικός κάτοχος, εκδότης και διαχειριστής του. Κανείς άλλος, ιδιώτης κλπ. Το χρήμα είναι ο αέρας που αναπνέει μια κοινωνία για να αναπτυχθεί οικονομικά. Οχι παιχνιδάκι των Στροσκάνηδων.

        Θραξ Αναρμόδιος

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ Misha 30/08/2010 13:24:05

        @Misha

        "Γύφτισσες"; (lol)
        Με άρεσε (lol δις). Γλαφυρότατο παράδειγμα.

        ΘΑ

      • Minnie avatar
        Minnie @ Misha 30/08/2010 13:32:07

        Απαιτει στοιχειωδη λογικη για να χρησιμοποιει κανεις σωστα τις καρτες του. Αντιπροσωπευουν χρημα που δεν κρατας επανω σου, οχι χρημα που δεν εχεις. Και φυσικα τις εξοφλεις στο ακεραιο καθε μηνα χωρις να χαριζεις δεκαρα στις τραπεζες απο τοκους.

        Μια φορα κι'εναν καιρο η λεξη τραπεζα ηταν συνωνυμη με την λεξη εμπιστοσυνη.
        Επομενο ηταν καποιοι πολιτες να πεσουν στην παγιδα των διακοπο-δανειων, φοιτητο-δανειων, καταναλωτικων-παρε κυρια χρημα να ψωνισεις γοβες-δανειων, και λοιπα αλλα καταπτυστα.
        Οι πολιτες φταινε για την αφελεια που επεδειξαν, οι τραπεζες πολυ περισσοτερο για την στυγνη εκμεταλλευση του μικροκαταθετη.
        Το Κρατος ηταν απασχολημενο με ομφαλοσκοπηση.

      • Misha avatar
        Misha @ Misha 30/08/2010 13:32:50

        Δεν «το επιτρέψαμε», φίλε Θράκα.
        Μας το επέβαλαν οι Ευρωπέη.
        Δες τι παίζεται σήμερα με το ΤΤ και την ΑΤΕ!
        Πώς πάνε να ξεπουλήσουν τα μαξιλαράκια των αγροτων και των μικροκαταθετων στους κολλητούς τους που μάλιστα είναι υπό κατάρρευση, και αδρα επιδοτούμενοι από το κράτος.
        Μέλλον εντός του οίκου ανωμαλιών που ονομάζεται ΕΕ , δεν υπάρχει για την πατρίδα μας.

    • undercover gpr avatar
      undercover gpr @ Παρτο αλλιως... 30/08/2010 10:48:05

      Οι Έλληνες έχουν πανευρωπαικά το μικρότερο ποσοστό πιστωτικής έκθεσης ως ιδιώτες οπότε αυτά που βλέπετε στο Σταρ περί Μυκόνου και Πόρσε σας διαβεβαιώ αφορούν ένα υπερβολικά μικρό ποσοστό (ηλιθίων) του λαού.

      Θα συμφωνήσω όμως με το 3 αυτοκίνητα ανά οικογένεια (κολλημένοι στη κίνηση στην Αθηνών-Λαμίας από 30/08 είναι πανευρωπαικό ρεκόρ).

    • rasputin avatar
      rasputin @ Παρτο αλλιως... 30/08/2010 12:17:29

      Παρτο αλλιως... τα παραδειγματα σου μηπως ειναι τραβηγμενα απ' τα μαλλια; Συγγνωμη, αλλα νομιζω οτι αφορουν μια πολυ μικρη μειοψηφια και δεν ειναι αντιπροσωπευτικα για τη νοοτροπια του Ελληνα!

  13. mys avatar
    mys 30/08/2010 09:48:33

    τα χειρότερα έρχονται γιατί αποφάσισε να γυρίσει απο διακοπές και το κανώ και τα εργαστεί για το καλό μας................
    έ ρε γλέντια...................................

  14. nick avatar
    nick 30/08/2010 12:42:21

    Κοιτάξτε τι έλεγε ο ΓΑΠ στον Κούλογλου για το ΔΝΤ λίγους μήνες πριν. ...

    http://www.youtube.com/watch?v=19LB5MCJ9vY

    Φάκτορα, νομίζω ότι το βίντεο αυτό πρέπει να γίνει ξεχωριστή ανάρτηση για να μην πω ότι πρέπει να υπάρχει μόνιμα σε κάποιο σημείο του site.

    Ό,τι και να πει κανείς γι αυτούς που μας κυβερνούν είναι λίγο...

    • Misha avatar
      Misha @ nick 30/08/2010 13:38:31

      ΦΟΒΕΡΟ!!!

    • Minnie avatar
      Minnie @ nick 30/08/2010 13:43:54

      Ο'τι και να πει κανεις και για αυτους που υποτιθεται οτι κανουν αντιπολιτευση ειναι επισης λιγο.

  15. rigakisalex avatar
    rigakisalex 30/08/2010 12:44:49

    Υπηρέτες του καρτέλ http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2165.aspx

  16. klausevitz avatar
    klausevitz 30/08/2010 13:19:10

    Δημοκρατικό,Πατριωτικό,Εξυγιαντικό Κίνημα....απο τα κάτω! Κίνημα πίεσης και στήριξης των αδυνάτων! Εθνικής και κοινωνικής συνοχής! Σ'αυτή τη φάση,
    η κορυφή του πολιτικού συστήματος μπορεί πολύ λίγα!
    Δεν υπάρχει δυνατότητα άσκησης υγιούς πολιτικής,σε τέτοιες περιόδους,
    χωρίς στοιχειώδες όραμα ....τα περιθώρια στενεύουν ασφυκτικά!

    • Θραξ Αναρμόδιος avatar
      Θραξ Αναρμόδιος @ klausevitz 30/08/2010 13:37:07

      @klausevitz

      Δεν βλέπω κανένα όραμα από τις πολιτικές δυνάμεις. Εντάξει δεν βλέπω και πολύ καλά χωρίς τα γυαλιά μου, αλλά μόνο επίδοξους διαχειριστές βλέπω. Για αυτό και δεν πείθει κανένας τους τον λαό αποτελεσματικά.

      Η έστω, αν έχουν οράματα, είναι πολύ μακριά από τα λαϊκά οράματα.

      @FactorX

      κ. Διαχειριστή σε παρακαλώ αν γίνεται στα e-mail που παίρνουμε με non-reply, αν είναι εύκολο, βάλτε όχι γενικό link προς την σελίδα του άρθρου, αλλά προς το συγκεκριμένο σημείο της σελίδας με το σχόλιο που λαμβάνουμε. Οπως ακριβώς τό χετε στο side-bar "Τελευταία Σχόλια", με #, ώστε να εντοπίζουμε γρήγορα σε ποιο σημείο της σελίδας να πάμε για να απαντήσουμε.

      Θραξ Αναρμόδιος

  17. Ο ΚΑΝΕΝΑΣ avatar
    Ο ΚΑΝΕΝΑΣ 01/09/2010 02:05:18

    Πριν σας ξαναπάρουν τα μέτρα, προλάβετέ τους εσείς

    Δυναμική κινητοποίηση ετοιμάζει το Πατριωτικό Μέτωπο

    στις 11 Σεπτεμβρίου 2010 στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης

    Δείτε λεπτομέρειες στο http://www.pamet-thessaloniki.com

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.