#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/06/2010 23:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως η κυβέρνηση απώλεσε τη δεδηλωμένη και δεν το γνωρίζουμε;



Τον  κ. Λοβέρδο  δεν τον  γνωρίζω, αλλά τον θεωρούσα ένα από τα αξιολογότερα στελέχη του ΠΑΣΟΚ. Είχα  κάποια ερωτηματικά  και για τη θητεία του στο Υπουργείο Εξωτερικών, τότε που οι ΜΚΟ άνθησαν σαν μανιτάρια, αλλά τίποτα παραπάνω.

Όταν τον περασμένο Οκτώβριο, τοποθετήθηκε στο Υπουργείο  Εργασίας, όπως οι περισσότεροι, σκέφθηκα ό,τι  ο κ. Παπανδρέου ήθελε να τον …εκδικηθεί  για τους γνωστούς λόγους.  Έχοντας μια γενική εικόνα για τα επερχόμενα, τον λυπήθηκα τον άνθρωπο. Είπα σε κάποιον φίλο ότι του έδωσαν μια απασφαλισμένη βόμβα και το καλύτερο που είχε να κάνει ήταν να βρει μια καλή αφορμή και να παραιτηθεί εγγράφοντας υποθήκες για το μέλλον.  Δυστυχώς, ο  κ. Λοβέρδος επέλεξε να κρατήσει την καρέκλα του και  να ταυτίσει  το όνομά του  με τα  πλέον αντιλαϊκά και αντικοινωνικά  μέτρα. Απορώ πως ένα σοβαρός άνθρωπος, τόσο εύκολα, μετατρέπεται σ΄ έναν   αφερέγγυο υπουργό.

Από πού να ξεκινήσω και τι να πρωτοθυμηθώ!

Ότι ισχύουν τα περίφημα τρία «όχι» στο ασφαλιστικό.  Μετά πήρε φόρα και δε σταματούσε.

Για πάντα θα μείνει στην πολιτική ιστορία της χώρας,  εκείνη η  δήλωσή του ότι «δεν υπάρχει σάλιο».   Κάθε φορά  που μιλούσε τα spreads εκτοξεύονταν στο θεό, το χρηματιστήριο κατακρημνιζόταν και οι κερδοσκόποι άδειαζαν τα  ψυγεία από …σαμπάνιες!

Έβγαινε την τηλεόραση και μας έλεγε για «σκληρές διαπραγματεύσεις» και μάχες που έδινε και την επομένη μέρα, η «τρόικα» τον διέψευδε, ότι δεν υπήρχε… αντικείμενο  διαπραγμάτευσης.

Προσπαθούσε να …διασώσει τον 13ο και 14ο μισθό, όταν κανένας δεν του  ζήτησε να τον …περικόψει!

Και προχθές, με Προεδρικό Διάταγμα μάλιστα, οριστικοποίησε, αυτό που αγωνιζόταν, δήθεν, να αποτρέψει. Αύξηση του ορίου απολύσεων, μείωση των αποζημιώσεων και  περικοπή του βασικού μισθού.

Γιατί κ. Λοβέρδο, εσείς ένας διαπρεπής Συνταγματολόγος, αποφεύγετε  τη βάσανο της κοινοβουλευτικής διαδικασίας και νομοθετείτε, για ένα τόσο σοβαρό θέμα, με Προεδρικό Διάταγμα; Προβλέπεται,  δε λέω, αλλά το Κοινοβούλιο γιατί το ξεπερνάμε; Κοινοβουλευτική Δημοκρατία έχουμε, όχι Προεδρική!

Θα ήμουν ο τελευταίος που θα ισχυριστεί ότι δεν πρέπει να γίνουν αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις.  Όμως, οι «σχέσεις» προϋποθέτουν δύο πλευρές. Εσείς γιατί επικεντρώσατε όλο το βάρος σας στη μια  πλευρά, δηλαδή τους εργαζομένους;

Τα μέτρα γιατί είναι τόσο ετεροβαρή και μπατάρουν προς την πλευρά των  εργαζομένων;

Αλήθεια πιστεύετε ότι με αυτά τα εξοντωτικά μέτρα θα δημιουργήσετε θέσεις εργασίας και θα ενισχύσετε την επιχειρηματικότητα και την ανάπτυξη; Όποιος το πρότεινε αυτό, ξέρει  από οικονομικά, όσο εγώ από …χημεία! Δηλαδή, μόνο τον τύπο του …νερού!  Για αυτό και τα μέτρα αυτά είναι μια …τρύπα στο νερό!

Ένα είναι βέβαιο: Η ανεργία  θα αυξηθεί και μην εκπλαγείτε, αν τη δείτε να αγγίζει στα επίπεδα της  Ισπανίας.  Ο επιστημονικός συνεργάτης του Ινστιτούτου Εργασίας της ΓΣΕΕ  κ. Ρωμανιάς, υπολογίζει ότι  1,5 εκατομμύριο άνθρωποι, μέχρι το τέλος του έτους, θα μείνουν χωρίς δουλειά.  Αυτό σημαίνει ότι η πραγματική ανεργία θα φτάσει  στο 30%!!!  Πρόκειται  για εφιάλτη!

Όμως, το χειρότερο δεν είναι αυτό.  Τραγική συνέπεια  των μέτρων θα είναι μια μαζική έξοδος από την παραγωγική διαδικασία ανθρώπων στην ηλικία των 60, που δεν έχουν ακόμα προλάβει να θεμελιώσουν συνταξιοδοτικό δικαίωμα.  Δίνετε στις επιχειρήσεις κίνητρο, με χαμηλότερη αποζημίωση, να τους στείλουν σπίτι τους και να προσλάβουν στη θέση τους, νεοεισερχόμενους των 500 ευρώ πλέον!

Αλήθεια σκεφθήκατε τα παρακάτω προβλήματα:

-Ουσιαστικά  βγάζετε εκτός παραγωγική διαδικασίας μια ολόκληρη γενιά.

-Όταν μειώνονται οι μισθοί, θα μειωθούν και οι εισφορές που καταβάλλουν οι εργοδότες στα ασφαλιστικά ταμεία. Μειωμένοι μισθοί, μειωμένες εισφορές.

-Ένας εργαζόμενος στην ηλικία των 60, ελάχιστες δυνατότητες έχει να ξαναβρεί δουλειά, άρα δημιουργείτε στρατιές μακροχρόνιων ανέργων. Με τον τρόπο αυτό επιβαρύνετε ακόμα περισσότερο τις δαπάνες του κράτους για επιδόματα ανεργίας.

-Όταν μειώνετε τον κατώτατο μισθό ενός νεοεισερχόμενου στην παραγωγική διαδικασία,  ουσιαστικά περιορίζετε το βιοτικό του επίπεδο, άρα μειώνεται η ενεργός ζήτηση στην οικονομία, επομένως τροφοδοτείται η ύφεση!

-Το επιχείρημα ότι έτσι θα γίνουν ανταγωνιστικές οι ελληνικές επιχειρήσεις είναι σαθρό, γιατί με τους φόρους που επέβαλλε η κυβέρνηση (και ποιος ξέρει ακόμα τι μας επιφυλάσσει το μέλλον)   κάθε σκέψη για επένδυση, μοιάζει με παράτολμο εγχείρημα σ’ ένα αβέβαιο μέλλον. Ούτε οι «Γενναίοι του Μπρανκαλεόνε» θα έρχονταν να επενδύσουν στη σημερινή  Ελλάδα!

Η πλήρης απορύθμιση των εργασιακών σχέσεων, σε περιόδους ύφεσης,  διαλύει τον κοινωνικό  ιστό της χώρας.  Και τούτο γιατί,  το  κράτος λόγω οικονομικής στενότητος θα αδυνατεί να παράσχει, έστω και τα ελάχιστα. Απλώς, να υπενθυμίσω ότι από το περίφημο επίδομα αλληλεγγύης που ανακοίνωσε ο κ. Παπανδρέου το Νοέμβριο, περιέκοψε τη δεύτερη δόση! Αντιλαμβάνεσθε τώρα  πόση αξία έχουν οι διαβεβαιώσεις ότι θα επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ μέρος του μισθού και των ασφαλιστικών εισφορών; Σοβαρολογεί; Ο  Οργανισμός έχει έλλειμμα 600 εκατ  ευρώ, πως θα ανταποκριθεί σ’ αυτό το  αυξημένο κόστος; Ύστερα γιατί  φορτώνεται το ήδη υπερχρεωμένο κράτος, δαπάνες των επιχειρήσεων; Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα.

Τέλος, η ρύθμιση τόσο σοβαρών θεμάτων   δια Προεδρικού Διατάγματος, είναι δηλωτικό του φόβου της Κυβέρνησης για το αποτέλεσμα  μιας ενδεχόμενης  ψηφοφορίας στη Βουλή.

Μήπως απώλεσε τη δεδηλωμένη και δεν το γνωρίζουμε;

Κώστας Ροδινός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 19/06/2010 00:13:56

    Το θέμα του ασφαλιστικού είναι η πλέον καυτή πατάτα για τις ηγεσίες των περισσοτέρων κρατων παγκοσμίως. Δεν είναι ευκολο θέμα, ίσως είναι δυσκολότερο να αντιμετωπιστεί και από το χρέος της χώρας.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ Αγανάκτηση 27/06/2010 04:43:13

      εύκολο θα ήταν αν δεν ήταν όλες οι κυβερνήσεις προσανατολισμένες στο πώς θα ευχαριστούν μονίμως τις τράπεζες και πώς θα κάθονται σούζα στους ιδιοκτήτες τους.

      Τα λεφτά των ασφαλιστικών τα έδωσαν πριν απο μάς άλλοι και εμείς δίνουμε για να βρούν οι επόμενοι.

      Το ότι τα μασήσανε εδώ ή οτι δεν θέλουν να τα δίνουν στους πραγματικούς δικαιούχους και όχι στον κάθε πικραμένο που έφτασε απο αλλού (για την ψήφο) δεν πάει να πεί οτι δεν είναι καλά τα ασφαλιστικά συστήματα.

      Ας μην γινόταν άκρατη σπατάλη και μιά χαρά ήταν.

  2. NTINOS avatar
    NTINOS 19/06/2010 01:24:53

    Ένας εργαζόμενος στην ηλικία των 60, ελάχιστες δυνατότητες έχει να ξαναβρεί δουλειά, άρα δημιουργείτε στρατιές μακροχρόνιων ανέργων.
    1,ΕΑΝ ΜΟΥ ΒΡΕΙΣ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΤΩΝ ΕΞΗΝΤΑΡΗΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΩ ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΡΗΜΗΤΗΣ.
    2,ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΟΒΑΡΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΑΣ ΔΕΝ ΔΙΩΧΝΕΙ ΠΕΠΕΙΡΑΜΝΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΑΣΧΕΤΟΥΣ ΜΕ 500 ΕΥΡΩ,ΕΚΤΟΣ ΑΝ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ...ΠΙΤΣΕΣ.
    Η ΑΝΕΡΓΙΑ ΝΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ 20 ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΛΙΓΟ.
    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
    ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΗΜΑ Ο ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΑΛΛΑ ΣΤΟ ΜΕΛΟΝ ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΤΟ ΜΑΚΡΙΝΟ.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ NTINOS 19/06/2010 01:58:11

      τί πίνετε εκεί στο μαξίμου?

      • maestros avatar
        maestros @ αναρχοδεξιός 19/06/2010 10:01:45

        ΣΟΥΗΔΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΕΞΥΜΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΔΡΕΙΑ !!!

        Έννοιες όπως Ελληνικό Έθνος, Πατρίδα , Πατρίωτης κτλ. τείνουν να εξαφανιστούν από το λεξιλόγιό μας ως "απαγορευμένες" και "ύποπτες". Όποιος τις χρησιμοποιεί θεωρείται εθνικιστής και ρατσιστής. Με αυτές τις ενοχές μας γαλουχούν τόσα χρόνια, διότι στα πλαίσια της παγκόσμιας διακυβέρνησης αυτές οι έννοιες πρέπει να εξαφανιστούν. Να λοιπόν που έρχονται κάποιοι ξένοι να μας θυμήσουν τη μοναδικότητα της ψυχής του Ελληνικού Λαού.

        ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ
        http://aliartos-city.blogspot.com/2010/06/blog-post_5742.html

      • αναρχοδεξιός avatar
        αναρχοδεξιός @ αναρχοδεξιός 19/06/2010 11:12:43

        μην τα συγχέουμε με την "αντίσταση" όμως.
        άλλο ο Μεταξάς με το "ΟΧΙ", η ΕΟΝ του και οι 1.500.000 φαντάροι του τακτικού ελληνικού στρατου (όσα και τα μέλη της ΕΟΝ πάνω-κάτω. τυχαίο? δε νομίζω) κι άλλο το εαμ.
        το έπος του '40 οφείλεται στον Μεταξά και στην ΕΟΝ.
        Σήμερα δεν υπάρχουν τετοια πράγματα. ο Μεταξάς θεωρείται δικτατορίσκος, ενώ διορίστηκε από τον βασιλιά νομιμότατα για να αποκαταστήσει την τάξη από το χάος που προκάλεσε τα προηγούμενα χρόνια ο μπαχαλοποιός θειος του μητσοτάκη ο βενιζέλος.
        σήμερα κυβερνούν μητσοτάκηδες και "βενιζελικοί". ουσιαστικά το πασοκ είναι η συνέχεια του καταστροφέα βενιζέλου. Μεταξάς δεν υπάρχει.

      • anonymos avatar
        anonymos @ αναρχοδεξιός 19/06/2010 18:50:45

        Αιμα

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ NTINOS 19/06/2010 06:10:57

      Αγαπητέ Ντίνο,

      Αν αναφέρεσαι στους συταξιούχους τους δημοσίου και τους άλλους "προώρως και ευδοκίμως" τερματίσαντες την ...σταδιοδρομία τους, δεν χρειάζεται να γίνεις ...ερημίτης. Μη σε ..χάσει και η οικογένεια!

      Συμφωνώ, επίσης, και ευτυχώς που το επσημαίνεις, οτι καμμιά επιχείρηση δε τα διώξει ένα πεπειραμένο και ικανό στέλεχος για να πάρει έναν πρωτάρη.

      Ομως, ο μεγάλος όγκος αυτών που θα απολυθούν δεν είναι στελέχη.
      Εκει θα φανεί το πρόβλημα,

    • socrates avatar
      socrates @ NTINOS 19/06/2010 07:06:32

      Ντίνο υποψιάζομαι ότι δεν κυκλοφορείς έξω στο πραγματικό κόσμο.
      Δεν έχει κάν νόημα να αντιπαρατεθεί κανείς μαζί σου.
      Όσο για το ότι η ανεργία θα φτάσει πάνω από το 20% αλλά θα είναι για λίγο, θα το εκτιμούσα εάν μου έλεγες που βασίζεις αυτή σου τη θέση.
      Όσο για τον κοινωνικό μισθό, μόνο ένα πράγμα μπορώ να σου πώ φίλε μου.
      Σαλάγατα.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ NTINOS 19/06/2010 08:13:31

      Υπάρχουν εργασιακά αντικείμενα που η πείρα συσσωρεύεται με τα χρόνια, μην πω με τις δεκαετίες, αλλά και μέσα σε μερικούς μήνες έως και μέρες! Δυστυχώς, η πλειονότητα ανήκει στη δεύτερη κατηγορία, γιατί, μην ξεχνάμε πως μαζί με τη πείρα, ιδιαίτερη σημασία παίζει η κατάρτιση, το ταλέντο και η διάθεση, αναλόγως την περίσταση, για την αποτελεσματικότητα του υπαλλήλου.

      Για να μη μακρυγορώ, να σου παραθέσω 2 περιπτώσεις απολύσεων:
      -Προσωπικό προς μη αντικατάσταση, μείωση δλδ δυναμικού λόγω αύξησης του λόγου κόστους του προς την παραγόμενη πρόσθετη αξία. Προσπαθείς ως επιχειρηματίας να "κρατήσεις" άτομα που είτε έχεις επενδύσει πολύ πάνω τους σε θέματα εκπαίδευσης, πελατολογίου κλπ, ή/και άτομα τα οποία προσφέρουν προστιθέμενη αξία πολύ μεγαλύτερη του κόστους τους.
      -Προσωπικό μεγάλης/μεγαλύτερης ηλικίας, άρα και πολύ πιθανώς μεγαλύτερης μισθολογικής και ΚΥΡΙΩΣ ασφαλιστικής επιβάρυνσης στην εταιρεία, το οποίο θα αντικατασταθεί από νεότερους εργαζομένους. Εδώ έχουμε δύο υποπεριπτώσεις: Σε αντικείμενα που δεν χρειάζονται ιδιαίτερη ικανότητα, πείρα κλπ, μπορεί ο επιχειρηματίας να βρει πιο φθηνό εργατικό δυναμικό. Σε περιπτώσεις αυξημένων απαιτήσεων σε ικανότητες, μπορεί ο επιχειρηματίας να... απωλέσει μεν "πείρα", αλλά να βρει, και φθηνότερα, πιο σύγχρονες γνώσεις.

      Απλά μερικές σκέψεις.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ TopGunZ 19/06/2010 13:30:46

        TopGnZ,
        Πολύ εύστοχες οι παρατηρήσεις σου,

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ TopGunZ 19/06/2010 13:47:07

        Κύριε Ροδινέ, ψάχνω να βρώ ένα άρθρο σας στο οποίο παρουσιάζατε το πως και γιατί αυξήθηκε το έλλειμα επι κυβερνησης Καραμανλή (εξοπλισμοί που έγιναν επι Σημίτη κτλ)

        δυστυχως δεν μπορώ να το βρώ, μήπως μπορείτε να μου δώσετε τίτλο ή ακομα καλύτερα κάποιο λινκ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ TopGunZ 19/06/2010 14:13:56

        Αγαπητέ Τάρα Μπούλμπα,

        Την καλύτερη τεκμηρίωση την έχει κάνει ο Μανώλης Κεφαλογιάννης στην ομιλία του για τον προυπολογισμό, τον περασμένο Δεκέμβριο.
        Αν, επισκεφθείς το site, του θα την βρείς.

        Για να σε διευκολύνω σου παραθέτω, συνοπτικά, τα στοιχεία που θέλεις:

        Πως η Κυβέρνηση Σημίτη …έκλεβε από τις επόμενες κυβερνήσεις

        Η κυβέρνηση Σημίτη προεισέπραξε μελλοντικά έσοδα του δημοσίου.
        Να μερικά παραδείγματα.

        -Με το άρθρο 14 του νόμου 2801 του 2000, η κυβέρνηση προεισέπραξε έσοδα του ελληνικού δημοσίου 4.000.000.000 ευρώ.

        -Στις 13 Δεκεμβρίου 2001 εκχώρησε στην εταιρεία «ΑΙΟΛΟΣ» , 355.000.000 ευρώ και τα εισέπραξε τότε για το 2004 έως 2019!

        -Το 2000 προεισέπραξε έσοδα των κρατικών λαχείων, 650.000.000 ευρώ

        -Προεισέπραξε επίσης μελλοντικά έσοδα του Γ΄ Κοινοτικού Πλαισίου Στήριξης, 2.000.000.000 ευρώ.

        Οσον αφορά στο χρέος:

        Κατηγορείται ο Καραμανλής ότι πρόσθεσε χρέος 100.000.000.000 ευρώ, την περίοδο 2004 – 2009.

        Ο Μανώλης Κεφαλογιάννης κατέθεσε στη Βουλή έναν πίνακα όπου φαίνεται πως το ΠΑΣΟΚ ευθύνεται για τα 278 δισεκατομμύρια ευρώ του χρέους και η Ν.Δ. και όλες οι Κυβερνήσεις μετά την κατοχή στα 13,7 δις. ευρώ!

        Προκάλεσε μάλιστα τον κ. Παπακωνσταντίνου, αν τον διαψεύσει ό,τι θα παραιτηθεί!

        Να ποια είναι η αλήθεια:

        Από τα 100 δις του χρέους, του οποίου καταλογίζει η σημερινή Κυβέρνηση στη Νέα Δημοκρατία:

        -τα 62 δισεκατομμύρια είναι τόκοι. Από το 2004 έως το 2009 πληρώσαμε 62 δισ ευρώ για τόκους.

        - πληρώσαμε 10 δισεκατομμύρια ευρώ, τα οποία μας σύμφωνα με την Ε. Έ. δεν είχαν εγγραφεί στους Προϋπολογισμούς των Κυβερνήσεων του ΠΑΣΟΚ από το 1996 έως το 2004!

        -15 δις σε προμήθειες των ενόπλων δυνάμεων.

        -6 δισ ευρώ για τα νοσοκομεία. Η Ε.Ε., μάλιστα, απαίτησε νομοθετική ρύθμιση το 2004 για να νομιμοποιηθούν οι ισολογισμοί των νοσοκομείων και να πληρωθούν αυτά τα 6 δισεκατομμύρια

        Σύνολον 93 δις.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ TopGunZ 19/06/2010 14:31:07

        Κε Ροδινέ ευχαριστώ. Το να αναγνωρίζονται οι σκέψεις μου από ένα άτομο με τη δική σας διαύγεια σκέψης και οξυδέρκεια είναι τιμή. Δυστυχώς βέβαια, δεν είναι σκέψεις, αλλά, όπως είπατε, παρατηρήσεις. Εξαχθείσες από την προσωπική μου εμπειρία ως εργοδότης τα τελευταία (λίγα) χρόνια και υπό αυτές τις δύσκολες συνθήκες. Για έναν μικρομεσαίο επιχειρηματία που επενδύει στον άνθρωπο, το να αναγκαστείς να απολύσεις άτομο υπό αυτούς τους όρους, είναι σα να σκοτώνεις ένα ανάπηρο παιδί σου για να μπορείς να φας εσύ και οι υπόλοιπη οικογένειά σου...

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ TopGunZ 19/06/2010 14:32:06

        ..."η υπόλοιπη...". Δαίμων του πληκτρολογίου...

      • τάρας μπούλμπα avatar
        τάρας μπούλμπα @ TopGunZ 19/06/2010 15:36:32

        Ευχαριστώ!

    • βουλα avatar
      βουλα @ NTINOS 19/06/2010 09:52:41

      1. αν δε θελετε τωρινων εξηνταρηδων, ας μιλησουμε για τους πενηνταπενταρηδες λοιπον. το ολο μετρο στηθηκε για τα εργοστασια βιοτεχνιες κλπ που εχουν προσωπικο εμπειρο μεν, ακριβο για τα γουστα τους δε. εννοω ακριβο γιατι με τριετιες, οικογενειακα επιδοματα κλπ δεν κοστιζει οσο ενας νεοεισερχομενος με 580 - 630 ευρω, και σιγουρα ο νεοεισερχομενος δεν εχει το ιδιο κοστος για τον εργοδοτη σε εισφορες σε ασφαλιση. παλαιοτερα παραδειγματα η αγορα απο φιλιππου της μιμικος κοτοπουλα η οποια ως HQF πλεον δεν κρατησε ουτε τους εχοντες 6 χρονια προυπηρεσια. προσελαβε ολους συμβασιουχους. προσφατο και καυτο της σελμαν που ετοιμαζεται μετα απο εξαγορα της, να διωξει κοσμο.
      2. ολοι το κανουν,γιατι ο ανειδικευτος εργατης γι αυτους ειναι τιποτα, εντελως αναλωσιμος, αναξιος λογου. και εφοσον στην ελλαδα για να βρεις δουλεια σε εργοστασιο ως εργατης οπως ξερουν ολοι στην επαρχια, πρεπει να εχει κι εκει βουλευτικο μεσον, σιγα μην ασχολουνταν οι εργοδοτες. κι αν βγειτε εκει εξω, θα δειτε ενα σκασμο βιομηχανιες- βιοτεχνιες στην περιοχη οινοφυτων ριτσωνας κλπ που δουλευουν με αλλοδαπους αδηλωτους, ινδους πακιστανους κλπ οι οποιοι ενιοτε εχουν ως καταλυμμα το χωρο του εργοστασιου. δεν ειναι ολοι στην ελλαδα υπαλληλοι, το εργατικο προσωπικο αυη τη στιγμη δεν πουλαει, γιατι δεν ειναι δημοσιος υπαλληλος να τον λοιδωρουν για τα μεχρι προτινος προνομια του, ουτε ελευθερος επαγγελματιας να τον λοιδωρουν γιατι φοροδιαφευγει οποτε τα μμε δεν ασχολουνται μαζι του γιατι ξερουν ποσο η κατασταση αυτων των ανθρωπων δεν μπορει να πλασαριστει οπως αυτοι στα μμε θελουν να τα παρουσιαζουν. ναι λοιπον τον εργοδοτη δεν τον νοιαζει η ελλειψη προϋπηρεσιας γιατι θα μαθει σχετικα γρηγορα και ειναι φτηνος και τωρα πια ευκολως απολυομενος.
      η ελληνικη οικονομια ειχε επιλογες, να μη στηριζει με τα εσπα κλπ ο,τι αεριτζιδικο επαγγερλμα του κατεβαινε στην κουτρα του αλλουνου προκειμενου να ωφεληθουν οι τραπεζες με τα λιζινγκ και τους επιδοτουμενους δανεισμους, να μην προσλαβει ολο τον ελληνικο πληθυσμο στο δημοσιο, οπως ξερουμε οτι εκανε και να ειχε νοιαστει χρονια τωρα να εισπραττει τα οφειλομενα απο φορους στο κρατος. οι εργαζομενοι δεν ειναι επαιτες να υπαρχει κοινωνικος μισθος, και με το γονατισουμε τους μισθωτους καθε ειδους γονατισαμε το εμποριο.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ NTINOS 19/06/2010 12:57:58

      Δεν μου λές ρε ΛΟΜΒΕΡΔΟ γιατί υπογράφεις σαν ΝΤΙΝΟΣ

      • NTINOS avatar
        NTINOS @ ΓΙΩΡΓΟΣ 19/06/2010 13:37:09

        ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΕΛΛΑΔΙΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΟΝΤΗ ΜΝΗΜΗ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΓΛΩΣΣΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΙΧΕ ΞΑΝΑΓΡΑΨΕΙ.

        TO 1997 Η ΕΚΘΕΣΗ ΣΠΡΑΟΥ ΕΙΧΕ ΤΕΘΕΙ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ.ΑΠΟ ΤΟΤΕ Η ΕΓΛΗΜΑΤΙΚΗ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ.
        ΝΑ ΤΙ ΕΛΕΓΑΝ Ο ΣΠΡΑΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΤΟΤΕ.

        Ο «χρόνος μηδέν» για το ασφαλιστικό εντοπίζεται, στην έκθεση, το 2010, αλλά τα (αναγκαία) μέτρα πρέπει να ληφθούν έως το 2005 .«H απόφαση της επιτροπής να ασχοληθεί με τις συντάξεις είναι προγενέστερη του κοινωνικού διαλόγου», τόνισε ο κ. Iωάννης Σπράος παρουσιάζοντας χθες την έκθεση, η οποία φιλοδοξεί να συμβάλει σ’ αυτόν.

        Iδιαίτερη αναφορά έγινε τόσο από τον κ. Σπράο όσο και από τον κ. Πλάτωνα Tήνιο -ο οποίος «επωμίσθηκε το μέγιστο φορτίο προετοιμασίας» της έκθεσης- στο κόστος της μη λύσης, εν αντιθέσει με το κόστος της λύσης. Kαι ο εισηγητής πέρασε αμέσως στον «πυρήνα του προβλήματος: Ο αριθμός αυτών που πληρώνουν εισφορές θα περιορίζεται, ενώ ο αριθμός των συνταξιούχων θα αυξάνεται».

        Ως προς τις προτάσεις της επιτροπής ο κ. Σπράος ήταν σαφής: «Yπάρχουν λύσεις και υπεκφυγές. Tο θέμα είναι να βρούμε τις λύσεις, οι υπεκφυγές είναι εύκολες, αλλά δεν ωφελούν… τις μεγάλες αλλαγές δεν τις κάνουμε. H έκθεση όμως θα δημιουργήσει την κατάλληλη ατμόσφαιρα για να λύσει το πρόβλημα η κοινωνία…». «Γεννάμε λιγότερο και γερνάμε αργότερα», ήταν η κατακλείδι του κ. Σπράου.

        Ο κ. Πλάτων Tήνιος τόνισε ότι το ασφαλιστικό είναι «το μείζον, μακροπρόθεσμα, πρόβλημα της ελληνικής κοινωνίας και δεν υπάρχουν μαγικές λύσεις».

        Aναφέρθηκε στα πρώτα πορίσματα του 1958 (υπουργείο Συντονισμού) και τα οποία αγνοήθηκαν και σημείωσε από το «40 χρόνια (σ.σ. 1958-1997) πορίσματα να μη φτάσουμε στα 100 χρόνια μοναξιάς χωρίς να κάνουμε τίποτε» και επειδή υπάρχει χρόνος, μέχρι το 2005, για την ασφαλιστική μεταρρύθμιση, πρότεινε: «Nα μελετηθεί χωρίς πίεση και σπουδή το πρόβλημα και να θεραπευτεί με υπερκομματική κάλυψη».

        ΤΙ ΕΓΙΝΕ;;;;; ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΛΕΝΔΕΣ. ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΡΧΙΣΕΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ,ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΜΟΝΑΞΙΑΣ.
        ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΦΤΑΙΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ…..ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ.
        ΣΤΟΥΣ ΛΑΟΥΣ ΠΟΥ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΜΕΤΡΙΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ ΕΝΑ ΕΞΟΧΙΚΟ ΚΑΙ ΔΥΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ο ΡΑΓΙΑΔΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΕΤΗ.
        Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.


        ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΦΕΣΩΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΞΑΝΑΔΑΝΕΙΖΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΠΑΝ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΔΑΝΕΙΣΕΙ.

        ΤΟ ΠΑΡΤΥ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΚΥΡΙΟΙ.

        ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΗΔΗ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΗΓΑΝ ΕΞΩ,ΑΣ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΣΥΝΩΣΤΙΖΟΝΤΑΙ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ ΤΩΝ 50,000 ΕΥΡΩ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΒΑΛΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΘΥΡΙΔΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ...ΓΛΥΤΩΣΟΥΝ.

        Η ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΤΗ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ 700 ΕΥΡΩ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΛΙΣ 300.
        ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙΑ ΕΡΓΑΤΟΠΑΤΕΡΩΝ ΚΑΙ ΚΡΑΤΙΚΟΔΙΑΙΤΩΝ ΠΟΥ ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
        ΕΑΝ Η ΚΡΑΤΙΚΗ ΜΑΦΙΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΙΑΛΥΘΕΙ ΕΙΣ ΤΑ ΕΞ ΩΝ ΣΥΝΕΤΕΘΗ Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΟΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟ ΤΡΑΧΑΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ.

        ΥΓ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ ΚΑΙ ΤΑ TANGO BONDS ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΦΕΣΙΑ ΠΟΥ ΡΙΞΑΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ,ΠΑΤΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕ Η ΧΩΡΑ.
        ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΞΕΡΟΚΟΜΑΤΟ.
        ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΧΗΜΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ.

    • JOHN avatar
      JOHN @ NTINOS 19/06/2010 17:58:15

      Δυστυχως δεν ειναι πολλες αυτες οι επιχειρησεις που αξιοποιουν το εργατικο δυναμικο προσφεροντας ποιοτητα.Το κερδος τους ενδιαφερει,και μαλλιστα το συντομο.Και οταν αγαπητε ΝΤΙΝΟ λες οτι η ανεργια θα φτασει πανω απο 20% αλλαγια λιγο,με αυτες τις προτασεις βλαιπεις σαν μονοδρομο τη δημιουργια επιχειρησεων που οπως πολυ σωστα γραφεις θα μειραζει πιτσες και σουβλακια,ισως ειναι και αυτη ¨λυση¨.

  3. tzimy avatar
    tzimy 19/06/2010 01:43:49

    δείτε και εδώ http://aliartos-city.blogspot.com/2010/06/blog-post_1681.html

  4. Maya avatar
    Maya 19/06/2010 02:38:00

    Κύριε Ροδινέ,

    Απορώ πώς την πατήσατε! Οι λέξεις "σοβαρός άνθρωπος" και "ΠΑΣΟΚ" δεν γίνεται να υπάρχουν στην ίδια πρόταση! Πώς τον αφήσατε να σας ξεγελάσει?
    Ο άνθρωπος φαίνεται από μακριά. Κι αυτός και το κόμμα του και οι ψηφοφόροι τους!

    Καταλαβαίνω, το τελευταίο ακούγεται κάπως, αλλά δεν μπορώ να βρω άλλες δικαιολογίες.

    Όσο για το ερώτημά σας... θα δείξει μάλλον σύντομα.
    Το συγκεκριμένο πάντως δεν θα μπορούσε καμία κυβέρνηση να το περάσει απ' την Βουλή. Όχι επειδή θα τους έπαιρνε τους βουλευτές μας ο πόνος, αλλά επειδή μετά την υπερψήφιση δεν θα είχαν ούτε τα ελάχιστα μούτρα να περάσουν να πουν ένα απλό γεια στις περιφέρειές τους, πόσο μάλλον να διεκδικήσουν πιθανότητες και ελπίδες επανεκλογής.

    Αλλά τι σημασία έχει;
    Θα περάσουν τα δύσκολα με ΠΔ, και μετά θα ξανάρθει στο βήμα της Βουλής (αλλά και της Μιχαλακοπούλου) ο ΓΑΠ να μας πει πόσο σωτήρας είναι!

    Τα ΜΜΕ πρώτα βιολιά, ο λαθρονόμος στην πράξη, κι ο Καλλικράτης επίσης... αποτέλεσμα 400 χρόνια ΠΑΣΟΚ. Μία οι Τούρκοι και μία αυτοί.
    Έχουμε μπλέξει πολύ άσχημα.

    • gkioi avatar
      gkioi @ Maya 19/06/2010 06:53:43

      ΤΟ ΓΑΡ ΠΟΛΥ ΤΗΣ..ΘΛΙΨΕΩΣ ΓΕΝΑ ΠΑΡΑΦΡΟΣΥΝΗ.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ gkioi 19/06/2010 09:41:41

        όσο για σένα, "αύριο κλαίνε"

  5. dyspistos avatar
    dyspistos 19/06/2010 06:37:30

    μήπως βρήκε τη δεδηλωμένη κάποιος άλλος και δεν το γνωρίζουμε;

  6. τσώφλι πασατέμπου avatar
    τσώφλι πασατέμπου 19/06/2010 07:05:26

    Μήν ονειρεύεστε !

    Ανάπτυξη χωρίς απολύσεις και πλήρως ελεύθερη αγορά εργασίας δέν γίνεται. Η Ελλάδα ειδικότερα, εκτός απο αυτό το μουρουνόλαδο που πρέπει να πιεί υποχρεωτικά, ο γιατρός θα την υποχρεώσει να κατεβάσει κι άλλα πικρά σιροπάκια : γερή μείωση συντάξεων και εφάπαξ, κυρίως στα παχύδερμα καθάρματα που βγήκαν στα 50 τους ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΤΡΕΦΩ ΕΓΩ ΜΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ !

    Και φίλοι μου, όταν είσαι στην εντατική, δέν διαλέγεις εσύ τί θα σου δώσουν - απλά ανοίγεις το στόμα και καταπίνεις. Ούτε και διαλέγεις αλλα κάρτ γιατρό.

    Άσε που ο Κέϊνς και ο Ρούσβελτ με τις θεωρίες της αναθέρμανσης μέσω δημοσίων επενδύσεων (ελληνιστί : σκάψε τρύπες για να απασχολείσαι ) που τόσο τους νοσταλγούν αριστεροί και δεξιοί εδω πέρα, είναι πιά φαντάσματα. Τζάμπα τους φωνάζουν, δέν ανασταίνονται ούτε με βουντού !

    • la poderosa II avatar
      la poderosa II @ τσώφλι πασατέμπου 19/06/2010 12:30:41

      Κι ο Μιλτον Φριντμαν ειναι νεκρος επισης, αλλα εσεις οι οπαδοι του οπως πατε, τραβοντας τα πραγματα στα ακρα, θα αναστησετε το φαντασμα του Μαρξ και του Λενιν.

  7. socrates avatar
    socrates 19/06/2010 07:29:01

    Τα πράγματα έχουν αρχίσει να ξεκαθαρίζουν.
    1. Ο Παπανδρέου είναι πολιτικά εντελώς τελειωμένος. Η προσωπική του αξιοπιστία είναι σταθερά κάτω από το μηδέν και το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να αρχίσει τους ανασχηματισμούς, ντεμέκ φταίνε οι υπουργοί του και όχι αυτός.
    2. Οι βουλευτές του πασόκ έχουν χάσει κάθε ίχνος αξιοπιστίας στα μάτια του λαού και το ξέρουν. Υποψιάζομαι ότι θα κάνουν τα καλοκαιρινά τους μπάνια μαζί με τους σεκιουριτάδες τους, μπας και γλυτώσουν τις πέτρες και τα γιαούρτια.
    3. Οι οπαδοί του πασόκ είναι από απογοητευμένοι έως εξοργισμένοι, διότι αισθάνονται ότι έχουν εξαπατηθεί. Όταν συνειδητοποιήσουν πόσο αδιέξοδη είναι κατάσταση που έφτιαξε ο Παπανδρέου, θα πρωτοστατήσουν στην ανταρσία.
    4. Οι καναλάρχες, οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες και οι προμηθευτές του δημοσίου παίζουν τα ρέστα τους στην υποστήριξη του παπανδρέου γιατί ξέρουν ότι το τέλος του θα σημανει και το δικό τους τέλος.
    5. Οι τραπεζίτες είναι οι μοναδικοί κερδισμένοι αυτό το οκτάμηνο, διότι τα δάνεια που πήραμε από το Δ.Ν.Τ. πήγαν στην ουσία για την εξυγίανση του χαρτοφυλακίου των Ελληνικών ομολόγων που είχαν στα χέρια τους οι τράπεζες.
    Μετά το ξεκαθάρισμα έρχονται δύο ερωτηματικά.
    Από Σεπτέμβρη ο λαός θα αντιδράσει δυναμικά στην αρρωστημένη αυτή κατάσταση ή απλά θα βρίζει με σκοπό το μαύρισμα του πασόκ στις επόμενες εκλογές;
    Αντιλαμβανόμενος την επερχόμενη καταστροφή για το κόμμα του, ο Παπανδρέου θα κάνει ηρωϊκή έξοδο προκηρύσσοντας εκλογές ή θα κάτσει να αιμορραγήσει μέχρι θανάτου;
    Θα δούμε.
    Οι εξελίξεις πάντως δεν θα είναι χρονοβόρες.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ socrates 19/06/2010 13:17:15


      Τίς εκλογές ο ΓΑΠ θα τις βγάλει νικηφόρες ,ετοιμάζει για τον Οκτώβριο εξεταστική για την οικονομία, ώστε ο κοσμάκης να ξεχάσει τα βάσανα του ΠΑΣΟΚ και να στοχοποιήσει την Ν.Δ. αναδεικνυοντάς την ως κύρια υπεύθυνη για τα βασανά του ,νομίζεις με τέτοια ομαδάρα που έχει(ΥΕΝΕΔ.ΜΕΓΑ ,ΑΝΤΕΝΑ ΑΛΦΑ ΑΛΤΕΡ και παικταράδες τύπου ΤΡΕΜΗ ΧΑΤΖΙΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΑΨΗ ΟΙΚΟΝΟΜΕΑ κ.λ.π.) δεν θα κάνει περίπατο.
      Όσον αφορά την μνήμη του λαού γνωρίζεις βέβαια χρυσόψαρου,να δείς που τον Οκτώβριο πρώτος σε δημοτικότητα υπουργός θα είναι ο ΛΟΜΒΕΡΔΟΣ

  8. pikras avatar
    pikras 19/06/2010 08:01:19

    Η ΝΔ έχει θέσεις για τις εργασιακές σχέσεις και το ασφαλιστικό;

    Στο συνέδριό της βγάλανε κάτι, το συζητήσανε το θέμα;

    Αν υπάρχουν θέσεις γιατί δεν βγάινουν προς τα έξω;

    Ο αρμόδιος τομεάρχης της ΝΔ τι κάνει;

    Μήπως η ΝΔ συναινεί στον εργασιακό μεσάιωνα που μπήκαμε;

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ pikras 19/06/2010 08:39:34

      Πρώτον, το συνέδριο δεν έχει γίνει ακόμα.

      Δεύτερον, ο κος Βρούτσης παρεμβαίνει ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αναλόγως την περίσταση.
      Δες εδώ http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=62660&Itemid=489
      και εδώ http://www.nd.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=62715&Itemid=489

      Τελευταίο, ουσιαστικά η βασική θέση της ΝΔ είναι μια προοδευτική ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων, όχι όμως χωρίς τη θεσμοθέτηση ενός ισχυρού κοινωνικού δικτύου, και φυσικά όχι προς όφελος απλά των επιχειρησεων (βλέπε φθηνούς σκλάβους), αλλά εν τέλει προς όφελος της ανταγωνιστικότητας και της απσχόλησης.

  9. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 19/06/2010 08:09:51

    1 Αν ετίθετο θέμα ψήφου εμπιστοσύνης το ΠΑΣΟΚ - μην έχουμε αμφιβολία - θα έπαιρνε την ψήφο των 161.
    2 Το να περνάνε κάποια θέματα μέσω ΠΔ και όχι μέσω Βουλής δίνει προφανώς την άνεση στους βουλευτές του να λένε στους ψηφοφόρους "Εγώ τους τα είπα, εγώ διαφωνούσα αλλά....." Προσωπικά θεωρώ ότι η τακτική του ΠΑΣΟΚ να περνάει μέτρα δυσάρεστα από την πίσω πόρτα καταδικάζοντας τα ταυτόχρονα ως "εκτός των ιδεολογικών του πλαισίων" κάνει κακό στον ΤΟΠΟ.
    3 Το Ασφαλιστικό είναι πρόβλημα σοβαρό και(αφού δεν αντιμετωπίσθηκε νωρίτερα) ανπόφευκτο αφού ήταν σχεδιασμένο να λειτουργεί με αναλογία εργαζομένων -συνταξιούχων 4:1 και με προσδόκιμο τα 65.
    4 Για την ανάγκη μεγαλύτερης ευελιξίας στην αγορά εργασίας έχει μιλήσει και η ΝΔ και καλά έκανε.
    5 Το δραμα δεν είναι για τους νεοεισερχόμενους που ίσως διευκολύνονται για την είσοδο στην αγορά εργασίας έστω και με χαμηλότερο μισθό, αλλά για τους ανθρώπους των 5ο χρονών που θα βρεθούν χωρίς δουλειά. (Εκεί ελπίζω να μας σώσει το λίπος της Ελληνικής Οικονομίας και αυτό που ακόμα υπάρχει στην Ελλάδα και λέγεται οικογένεια).
    6 Τα συγκεκριμένα μέτρα θεωρητικά μπορούν να βοηθήσουν την ανάπτυξη αλλά η τελευταία είναι θέμα ενός γενικότερου θεσμικού και ...ψυχολογικού πλαισίου. Το πλαίσιο που δημιουργεί το ΠΑΣΟΚ είναι απλώς και επιεικώς ακατάλληλο.

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ firiki2010.wordpress.com 19/06/2010 13:19:23

      ΦΙΡΙΚΙ Ο 161 ποιός είναι μήπως η ΘΕΟΔΩΡΑ η μεγάλη

  10. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 19/06/2010 08:10:50

    Ο George Soros κατά τη διάρκεια ενός σεμιναρίου στη Βιέννη [την Τρίτη 15 Ιουνίου] δήλωσε ότι « η Γερμανία στο μέλλον θα μυρίζει όπως τα τριαντάφυλλα, η υπόλοιπη Ευρώπη ωθείται σε ένα φαύλο κύκλο στασιμότητας που θα διαρκέσει πολλά χρόνια»

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ o βουνίσιος 19/06/2010 08:16:04

      Και ξέρεις, όταν ο Σόρος λέει "θα", εννοεί "θα φροντίσουμε να".

    • nassos avatar
      nassos @ o βουνίσιος 19/06/2010 17:13:23

      ...η Γερμανία στο μέλλον θα μυρίζει όπως τα τριαντάφυλλα..
      Ναι για να καλύψει τη μυρωδιά από τα ...κρεμαντόρια

  11. ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ avatar
    ΝΑΟΥΣΑΙΟΣ 19/06/2010 08:46:08

    Έχασε τη δεδηλωμένη κράτεισε όμως την πεπατημένη

  12. sovokai avatar
    sovokai 19/06/2010 08:51:44

    ΝΑΙ ΝΑΙ ΤΗΝ ΑΠΩΛΕΣΕ. ΒΟΥΡ ΜΕ ΤΟ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΡΟΔΙΝΟ

  13. Βασίλης avatar
    Βασίλης 19/06/2010 09:17:33

    Στην ανάρτηση που έχετε παρακάτω (Παρ. 18 Ιουν 2010, 16:38) και με τίτλο [Παπούλιας: “δεν μπορώ εκ του Συντάγματος να μην υπογράψω”], φέρεται ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να δηλώνει ότι είναι υποχρεωμένος εκ του Συντάγματος να υπογράψει το προεδρικό διάταγμα που προβλέπει τη κατεδάφιση των εργασιακών σχέσεων και ουσιαστικά την επιβολή καθεστώτος φεουδαρχίας στους εργαζόμενους.

    Με βάση το σύνταγμα ο πρόεδρος δεν έχει εξουσίες. Έχει όμως το δικαίωμα της παραίτησης όταν καλείται να βάλει την υπογραφή του σε νόμους ή προεδρικά διατάγματα που παραβιάζουν το Σύνταγμα, την αρχή της λαϊκής κυριαρχίας, θέτουν σε κίνδυνο την εθνική κυριαρχία και την εδαφική ακεραιότητα της χώρας, ή είναι σε πλήρη αντίθεση με τη συνείδησή του και με το γενικό αίσθημα του λαού.

    Θα σας μεταφέρω όμως ένα μικρό μέρος (κατά την άποψή μου το σημαντικότερο) από άρθρο του Π. Τσιολάκη που δημοσιεύτηκε στο «Ποντίκι» της 17 Ιουνίου και που αν το διαβάσει ο κύριος Πρόεδρος ίσως να αλλάξει γνώμη. Το μέρος του κειμένου που ενδιαφέρει έχει ως εξής:

    Αυτό που νοιάζει την κυβέρνηση είναι πριν οδηγηθεί η Ελλάδα στην αναδιάρθρωση του χρέους να κατοχυρώσει την παράδοση της χώρας στους δανειστές της με την περίφημη «δανειακή σύμβαση» που υπέγραψε στις 8 Μαΐου.

    Το κύριο στοιχείο της «δανειακής σύμβασης» με την Ε.Ε. και το ΔΝΤ είναι η πλήρης παραίτηση από κάθε έννομο δικαίωμα της χώρας για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων της έναντι οποιασδήποτε καταχρηστικής πρακτικής των δανειστών της. Στη διεθνή πρακτική δεν θα βρει κανείς χειρότερη δανειακή σύμβαση ανάμεσα σε κράτη ή ακόμα και σε ιδιώτες.

    Έτσι έφτασε «η δανειολήπτρια Ελλάδα» να «παραιτείται αμετάκλητα και άνευ όρων από κάθε ασυλία που έχει ή πρόκειται να αποκτήσει σε σχέση με τα περιουσιακά της στοιχεία» ή από κάθε νομική διαδικασία, περιλαμβανομένης της ασυλίας από την άσκηση αγωγής, κατάσχεσης, αναγκαστικής εκτέλεσης κατά των περιουσιακών της στοιχείων, εφόσον δεν απαγορεύεται αυτό από ειδικό νόμο (όρος 14 παρ. 5 της Σύμβασης). Ενώ το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με γνωμοδότησή του, μας ξεκαθαρίζει το νόημα αυτού του όρου της Σύμβασης:

    «Ούτε ο Δανειολήπτης ούτε τα περιουσιακά του στοιχεία έχουν ασυλία λόγω εθνικής κυριαρχίας…».

    Με άλλα λόγια η κυβέρνηση παραιτείται από την εθνική κυριαρχία της χώρας, δηλαδή παραιτείται από την προάσπιση όχι μόνο της δημόσιας περιουσίας, αλλά και του εθνικού εδάφους έναντι των απαιτήσεων από τους δανειστές. Έτσι ολόκληρη η χώρα υποθηκεύεται και τίθεται στη διάθεση των δανειστών. Και μόνο αυτός ο όρος αρκεί, με βάση το Διεθνές Δίκαιο, για να χαρακτηριστεί η δανειακή σύμβαση ως αποικιοκρατική.

    Ανάλογη σύμβαση δεν υπάρχει στην ιστορία του ελληνικού κράτους από την εποχή της περίφημης «πράξης υποτέλειας» του Κωλέττη στα 1826. Με μόνο μια εξαίρεση, τις «δανειακές συμβάσεις» που υπέγραψαν οι κυβερνήσεις των δωσίλογων με τις ιταλικές και γερμανικές δυνάμεις κατοχής.

    Αγγλικό δίκαιο

    Αυτό που επίσης κάνει εντύπωση είναι ο «ορισμός του αγγλικού δικαίου ως εφαρμοστέου δικαίου για τη σύμβαση». Πολλοί αναρωτιούνται γιατί έγινε αυτό. Ο βασικός λόγος δεν έχει να κάνει με το ΔΝΤ, αλλά με το γεγονός ότι η νομολογία του αγγλικού δικαίου, λόγω του αποικιοκρατικού παρελθόντος της Βρετανίας, δίνει την ευκαιρία για εξαιρετικά ευνοϊκές αποφάσεις υπέρ των δανειστών.

    Για παράδειγμα το 90% των καταχρηστικών αποφάσεων εις βάρος χωρών από επενδυτικά κεφάλαια «προβληματικών χρεών», κοινώς γύπες, παίρνονται από βρετανικά δικαστήρια.

    Σύμφωνα με τα ειωθότα στη διεθνή αγορά δανεισμού με ομόλογα, ό,τι ισχύει για έναν δανειστή ισχύει για όλους τους δανειστές (pari passu). Αυτό σημαίνει ότι η δανειακή σύμβαση που υπέγραψε η ελληνική κυβέρνηση, οι καταχρηστικοί της όροι, η παραίτηση από την εθνική κυριαρχία, ο ορισμός του αγγλικού δικαίου κ.ο.κ. ισχύουν όχι μόνο για τον δανεισμό από την Ε.Ε. και το ΔΝΤ αλλά για όλους τους κατόχους ομολόγων του ελληνικού δημόσιου χρέους.

    Με αυτόν τον τρόπο όλοι οι κερδοσκόποι της αγοράς έχουν το απαραίτητο νομότυπο εργαλείο για να απαιτήσουν τη λεηλασία, τη δήμευση και τη διάλυση της χώρας.

    Αυτός είναι ένας επιπλέον σοβαρός λόγος, όχι μόνον για να φύγει νύχτα η κυβέρνηση και οι συνοδοιπόροι της από τη χώρα, αλλά και για τον λαό να επιβάλει άμεσα την ανατροπή της δανειακής σύμβασης και του μνημονίου, που μπορεί να γίνει μόνο με τη μη αναγνώριση του χρέους και την άρνηση της αποπληρωμής του.

    Πιστεύω ότι τα όσα αναφέρει στο παραπάνω κείμενο ο κύριος Τσιολάκης είναι από τις καλύτερες αναλύσεις που έχω διαβάσει και αποτελούν το κρισιμότερο μέρος της δανειακής σύμβασης μεταξύ του Ελληνικού δημοσίου και της τρόικας.

    Οι αγέννητοι δεν έδωσαν καμιά εξουσιοδότηση σε μας τους ανίκανους να υποθηκεύσουμε τη πατρίδα μας στους διεθνείς τοκογλύφους.

    Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Ελληνικής Δημοκρατίας οι παραπάνω δυσμενείς προβλέψεις για την υπόσταση και το μέλλον της πατρίδας μας που περιλαμβάνονται στο μνημόνιο και που όλοι πλέον γνωρίζουμε, αποτελούν το σοβαρότερο λόγο για να υποβάλετε τη παραίτησή σας. Το λιγότερο για την υστεροφημία σας.

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Βασίλης 19/06/2010 10:37:20

      Το κείμενο είναι από άρθρο του του Δ. Καζάκη.
      Ζητώ συγνώμη για το λάθος.

  14. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 19/06/2010 10:03:10

    Για όσους δεν το έχουν καταλάβει αυτό που γίνεται σήμερα με τα διάφορα διαδοχικά μέτρα είναι μια συνεχής διολίσθηση της χρεωκοπίας από το κράτος στους πολίτες.

    Το κράτος δεν θα κάνει στάση πληρωμών θα την κάνουν σύντομα όμως οι πολίτες και αυτό σίγουρα βολεύει το καθεστώς που δεν θα φαίνεται άμεσα αποτυχημένο.

  15. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 19/06/2010 10:08:13

    Εμείς δεν μπορούμε να το ξέρουμε. Αν κρίνω, όμως, από το ύφος του Λοβέρδου
    στη φωτό, αυτός το γνωρίζει σίγουρα.

  16. Greg avatar
    Greg 19/06/2010 10:10:20

    Είναι δίκαια τα εισοδηματικά κριτήρια στο ύψος των συντάξεων. Στην Αυστραλία, απλοϊκά, όπως μου μεταφέρθηκε, ισχύει το εξής:

    Έχεις φτάσει σε ηλικία συνταξιοδότησης, χωρίς περιουσιακά στοιχεία και άλλα εισοδήματα;

    Παίρνεις σύνταξη (χ)

    Μένεις σε ιδιόκτητο σπίτι; Σύνταξη (χ-α)

    Έχεις σπίτι και άλλο εισόδημα; Σύνταξη (χ-α-β)

    Πιο κοινωνικό και βιώσιμο σύστημα.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Greg 19/06/2010 10:17:21

      πιό κοινωνικό ναι, όχι αναγκαστικά πιό δίκαιο, ούτε πιό προοδευτικό: ευνοεί την αδράνεια, ενώ αυτός που κουράστηκε για να δημιουργήσει κάτι υφίσταται "τιμωρία".

  17. Greg avatar
    Greg 19/06/2010 10:22:00

    Πιο δίκαιη και προοδευτική κοινωνία η ελληνική ή η αυστραλιανή;

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Greg 19/06/2010 10:31:40

      δεν γνωρίζω την αυστραλιανή κοινωνία, αλλά τι σχέση έχει? μιλάμε για ένα συγκεκριμένο μέτρο, έτσι όπως το διατύπωσες. Ας μη γενικεύουμε, γιατί έτσι δεν μπορούμε να ανταλλάξουμε γνώμες.

  18. Greg avatar
    Greg 19/06/2010 10:48:15

    Μα όταν μιλάμε για δικαιοσύνη και πρόοδο σε κοινωνίες δεν αναφερόμαστε;
    Αν κάνουμε δημοσκόπηση με ερώτημα "να στηριχτούν οι χαμηλοσυνταξιούχοι;" θα πέρναμε κοντά στο 90% θετικές γνώμες. Αλλά στο ΠΩΣ θα στηριχτούν, πετάμε την μπάλα στην κερκίδα.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Greg 19/06/2010 11:04:55

      ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ; Η ΜΗΠΩΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΚΛΕΨΕ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΠΡΟΣΤΙΜΟ;
      ΤΟ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΞΙΣΩΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΛΑΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.
      ΕΞ ΑΛΛΟΥ...ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ...ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣ!!!!!

      Η ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ Η ΒΑΡΒΑΡΟΤΗΤΑ!!!

  19. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 10:57:12

    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ...ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΤΕΣΣΕΡΑ ΖΕΥΓΑΡΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ,2 ΚΟΣΤΟΥΜΙΑ,5 ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΑΓΟΡΑΣΕ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΙ ΣΠΙΤ ΠΟΥ ΚΛΗΡΟΝΟΜΗΣΕ Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΤΗΣ ...ΤΑ ΜΙΣΑ ΝΑ ΚΑΤΑΣΧΟΝΤΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΠΡΟΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ.
    ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ = ΔΟΥΛΕΥΕ ΠΛΗΡΩΝΕ,ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ ΛΙΓΟΤΕΡΗ ΣΥΝΤΑΞΗ Η ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΤΑ ΝΟΣΗΛΕΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΣΠΙΤΙ!!!
    1ο ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΒΛΑΠΤΕ
    2ο ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΑΥΤΟΜΑΤΙΣΜΟΥ(ΣΗΜΙΤΗΣ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΔΙΔΑΞΑΣ) ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟ ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 11:06:37

      ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΤΑ ΚΟΙΝΟΒΙΑ!!!!

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 14:34:02

        Ακόμα και εκεί θα πέσει απίστευτη λαμογιά, ποιος θα μένει με μουσάτους και ποιος με δίμετρες φοιτήτριες...

  20. n Georgiopoulos avatar
    n Georgiopoulos 19/06/2010 11:08:08

    Το μονο κοινωνικα δικαιο ειναι η καταργηση των ταμειων και των εισφορων και η θεσπιση ελαχιστα εγγυημενης συνταξης επιβιωσης χρηματοδοτουμενη απο κρατος και εργοδοτες. Ο εργαζομενος αποταμιευει τον αυξανομενο του μισθο (κατα τα ποσα των τωρινων εισφορων) και σχη,ατιζει συνταξιμο κεφαλαιο. Ηδη γνωριζουμε πως αν οι εισφορες κατατιθεντο σε εναν απλο τραπεζικο λογαριασμο, η συνταξη που θα σχηματιζοταν θα ηταν μεγαλυτερη απο αυτη του ταμειου.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ n Georgiopoulos 19/06/2010 14:41:05

      Επικροτώ. Όπως χαρακτηριστικά έχουμε πει με τους υπαλλήλους μου, τα μισά που δίνω στο ΙΚΑ να τα δίναμε σε κάποια ασφάλεια υγείας/συνταξιοδότησης, με το που θα τους έπιανε συναχάκι άμεσα θα έπεφταν αλεξιπτωτίστριες νοσοκόμες, στο στυλ των pin-up girls του '60...

      Σοβαρά τώρα μιλώντας, ένα ΜΟΝΟ ταμείο το οποίο θα συχρηματοδοτούνταν από κράτος-εργοδότες που θα κάλυπτε παροχές υγείας, κοινωνικές και μια ελάχιστη σύνταξη επιβίωσης. Αντίστοιχα, οι εργαζόμενοι να λάμβαναν ένα επιπλέον "επίδομα αποταμίευσης". Τώρα μάλιστα αν ήθελε το κράτος να είναι και πιο ριζοσπαστικό, θα "υποχρέωνε" μέσω φορολογικών ρυθμίσεων να χρησιμοποιούνται αυτά τα χρήματα πραγματικά με "αποταμιευτική" φιλοσοφία: επενδυτικά προγράμματα συνταξιοδότησης, κλειστοί καταθετικοί λογαριασμοί κλπ...

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ TopGunZ 19/06/2010 14:50:06

        Ε, τώρα με αναγκάζεις πάλι να συμφωνήσω μαζί σου και σταμάτα τα ευχαριστήρια.

        Να βάλλω στη πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση μια ακόμα παράμετρο.

        Τους φόρους υπέρ τρίτων που πληρώνουμε για ασφαλιστικά ταμεία άλλων κλάδων π.χ.το αγγελιόσημο για τους δημοσιογράφους.

  21. Dimi avatar
    Dimi 19/06/2010 11:12:08

    Γιά κοίτα μας στα μάτια, λοιπόν κ. Λοβέρδο, κι εξηγήσου.

    Τα μάτια. Ο καθολικός δείκτης της ψυχής.
    Η παραπλανητική ματιά.
    Η γρήγορη κι ασταθής περιστροφή των βολβών.
    Τα συνεχή βλεφαρίσματα.
    Η έλλειψη σταθερότητας και ευθύτητας στο βλέμμα.
    Η οποία υποδηλοί και χαρακτηρίζει την αναξιοπιστία του λόγου.

    Οψη, κυνηγημένου κι εγλωβισμένου αγριμιού.
    Στάση σώματος, υποτονική και συρρικνωμένη.

    Σε ακούμε λοιπόν, κ. Λοβέρδο, να εξηγείς. Και να αυτοαναιρείσαι.

    Επειδή, όσο πιό πολύ εξηγείς, τόσο πιό πολλές δυνατότητες μάς δίνεις
    ν’ανιχνεύουμε και να εντοπίζουμε τα ανερυθρίαστα τα ψεύδη τα μεγάλα.

    Επειδή, ο ψυχικός κραδασμός, η αρνητική δραστηριότητα, οι ενοχές,
    αποτυπώνουν στο πρόσωπο σου, τον εγωκεντρισμό. Την ιδιοτέλεια.

    Επειδή, αυτό που διακρίνει τον Ανθρωπο, δεν είναι μόνον η Λογική του.

    Είναι η Ελευθερία του.

    Είναι η Δύναμή του.
    Ν’ αποδεσμεύεται από ψυχική υποδούλωση, υποκρισία, λάθη, ψεύδη.

    Είναι η Θέλησή του.
    Ν’αυτοκαταστρέφεται. Η, να κάνει τη Θαυμαστή Υπέρβαση!

    Επειδή, o σοφός λαός μας, λέει:
    «Aγαπώ Εκείνον, που η ψυχή του είναι πιό βαθειά απ’τη πληγή του».

  22. Greg avatar
    Greg 19/06/2010 11:26:13

    ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ;
    Στο ερώτημα αυτό συμπυκνώνεται, κατά την γνώμη μου, ο άκρατος ατομικισμός που κυριαρχεί στην ελληνική κοινωνία, για την ακρίβεια στην μη κοινωνία. Επεκτείνεται σε όλα τα επίπεδα. Ας αναλογιστούμε την εικόνα σήμερα π.χ. του θεσσαλικού κάμπου, αν εκεί ζούσαν τα τελευταία 30 χρόνια Γερμανοί. Ποια θα ήταν η εικόνα; Αντίθετα, το μόνιμο χόμπι στην ελληνική κοινωνία είναι η καταμέτρηση τετραγωνικών μέτρων, κυβικών, ίππων, πυλωτής, πανωσηκώματος. Και τα γνωστά, μέσα όλα να λάμπουν, τα σκουπίδια στον δρόμο.

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Greg 19/06/2010 12:01:38

      ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ:ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΖΙ ΤΟ ΦΤΙΑΞΑΜΕ;

      ΟΤΑΝ ΚΑΤΑΡΓΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΕΚΜΗΡΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΑΓΟΡΑΖΑΝ 2.ΟΟΟ ΚΥΒΙΚΑ ΠΟΥ ΗΣΟΥΝ;
      ΟΤΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΛΕΒΕΙΣ ΟΥΤΕ ΔΕΚΑΡΑ ΚΑΙ ΣΟΥ ΛΕΝΕ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ, Η ΤΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ ΑΤΟΚΑ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ, Η ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΙ ΑΠΑΝΤΑΣ; ΣΟΥ ΔΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ…!!
      ΟΥΤΕ ΕΚΛΕΨΑ ΟΥΤΕ ΠΥΛΩΤΕΣ ΕΚΤΙΣΑ.
      ΑΛΗΘΕΙΑ Ο ΑΚΗΣ ΘΑ ΣΥΜΒΑΛΕΙ ΣΤΗ ΕΞΑΛΕΙΨΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ; ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩΣΗΚΩΜΑΤΑ….ΘΕΣΣΑΛΙΚΟ ΚΑΜΠΟ .ΚΙΛΕΛΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΛΟΙΠΑ…..
      ΓΙΑ ΤΟΝ ΒΟΥΛΓΑΡΑΚΗ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ...ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ...... ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΑΤΟΙ!!! ΚΑΙ ΤΡΙΣΚΑΤΑΡΑΤΟΙ!!! ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ ΧΡΟΝΟΝΤΟΥΛΑΠΟ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ...ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΤΟΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΑ.!!!
      ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝΕ Ο Κ. Κ. ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΚΕΦΑΛΙΑ ΑΜΕΣΩΣ ΤΟΣΟ ΤΩΝ ΔΙΚΩΝ ΤΟΥ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ...ΤΩΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΤΩΝ!!!
      ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ;
      ΠΟΙΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ 2000 ΕΩΣ ΤΟ 2004 ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ;
      ΠΟΙΟΣ ΕΒΛΕΠΕ ΔΙΣ ΚΑΙ ΤΡΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΚΛΑΙΕΙ!! ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΦΥΓΑΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΡΙΑ;
      Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥΣ ΗΣΥΧΟ.

  23. gloup avatar
    gloup 19/06/2010 11:41:51

    Κώστα Ροδινέ μας συγχίσατε. Η σημαντική παρατήρηση στο άρθρο περί του νοήματος του προεδρικού διατάγματος υποβαθμίζεται από τις παρατηρήσεις σας για τον Λοβέρδο. Τι είναι αυτά περί αξιόλογου στελέχους,σοβαρού ανθρώπου και διαπρεπούς συνταγματολόγου. Το ανθρωπάκι είναι χαρακτηριστικό δείγμα του Homo Pasokus:μια μάζα από φοιτητάκια της πλάκας που προσπαθούν να μας πείσουν επί 30 χρόνια τώρα ότι από λιμοκοντόροι και χαβαλέδες μπορούν να μετατραπούν σε πνευματικούς ταγούς και πολιτικά πρόσωπα. Αυτοί που βίασαν τις καθηγητικές έδρες και κατέβασαν το επίπεδο της παιδείας στο δικό τους επίπεδο, αυτοί που χωρίς ατομικό υπόβαθρο και στόχους γενικού καιεθνικού συμφέροντος βίασαν τους κυβερνητικούς θώκους και κάνουν δήθεν ότι κυβερνούν, παραμένοντας συνεπείς μόνο στην επανάλειψη και διαιώνηση των λαθών τους, αυτοί που τα κατάφεραν αποκλειστικά χάρι στην οργανωμένη και συστηματική προπαγάνδα της διαπλοκής συμφερόντων και στην πλύση εγκεφάλου που υπόβαλαν τον ελληνικό λαό. Οι συνέπειες του γιούργια στην εξουσία όλου αυτού του κατακαθιού της Ελλάδας είναι τόσο σοβαρές που δεν επιτρέπεται η παραμικρή ανοχή για την απόλυτη και ατομική ευθύνη του καθενός τους.

    • αναρχοδεξιός avatar
      αναρχοδεξιός @ gloup 19/06/2010 11:49:43

      μην τους απαξιώνετε τόσο πολύ. είναι σατανικά μυαλά. έχουν καταφέρει επί 35 χρόνια να είναι μόνιμα στη εξουσία να καταληστεύουν το κράτος και να φορτώνουν τις ευθύνες τους στη δεξιά. ελέγχουν πλήρως τον κρατικό μηχανισμό τα μμε και μπορούν και κοροϊδεύουν τους διάφορους βλακόμυαλους ψηφοφόρους τους μιλώντας στα κατώτερα ένστικτά τους. λένε ψέμματα στα ίσια σε 10 εκατομμύρια ανθρώπους και δεν έχουν φάει ούτε μια πέτρα στο κεφάλι. έχουν σατανικές ικανότητες δεν είναι απλά μια μάζα φοιτητακίων.

      • gloup avatar
        gloup @ αναρχοδεξιός 19/06/2010 12:10:43

        αναρχοδεξιέ καλά τα λέτε! Ας κάνουμε επιτέλους πράξη το: ύπαγε οπίσω μου Σατανά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ gloup 19/06/2010 13:23:13

      Δεν είχα την πρόθεση!
      Πιστέψτέ με!

  24. Green St avatar
    Green St 19/06/2010 11:53:07

    Kε Ροδινέ η φράση του Λοβέρδου που εμένα προσωπικά θα μου μείνει είναι το "οι άνρθωποι δεν πεθαίνουν κιόλας" και όχι το "δεν υπάρχει σάλιο".
    Θεωρώ απαράδεκτο ότι η ελληνική κοινωνία δεν έχει ζητήσει την παραίτηση του μετά από αυτήν την φράση.
    Βάζω το σχετικό λινκ για να το θυμηθούν όλοι..http://www.youtube.com/watch?v=L6kqHyfcSCI&feature=related
    Τι είδους ασυλία είναι αυτή από τα ΜΜΕ δεν μπορώ να διανοηθώ καν. Οπως δεν μπορώ να διανοηθώ τι θα γινόταν αν αυτή την φράση την έλεγε πχ η Πετραλιά προκάτοχος του Λοβέρδου

    • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
      ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Green St 19/06/2010 12:02:48

      ΜΗΝ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Green St 19/06/2010 13:22:03

      Αυτό δεν ήθελα να το αναφέρω, γιατί θέλω να ελπίζω ότι του ξέφυγε!
      Το είπε εκ παραδρομής δηλαδή!
      Θέλω να ελπίζω!

  25. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 13:06:30

    http://www.youtube.com/watch?v=NtdrTYZTwjE

  26. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 13:08:33

    Σοσιαλισμός ή Βαρβαρότητα ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ

    http://www.youtube.com/watch#!v=cAGLBUDhrxs&feature=related

  27. ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
    ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ 19/06/2010 13:19:15

    Παιδιά πρέπει να πούμε ότι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ από τα περιεχόμενα, το ΠΑΣΟΚ έχει τα καλύτερα σποτ. Η μουσική, το σκηνικό, όλα ταιριάζουν.....

    ετσι σχολιαζαν πριν ενα χρονο τα βιντεο του πασοκ
    http://www.youtube.com/watch?v=qBERpEOjCg0&NR=1
    ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΦΤΑΣΑΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ
    ΕΠΕΙΔΗ ΕΒΑΛΑΝ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ!!!!

  28. mitsosms avatar
    mitsosms 19/06/2010 13:40:16

    Σε όλα υπάρχει και η άλλη όψη. Είναι γεγονός ότι το κόστος απόλυσης για τις επιχειρήσεις ήταν μέχρι τώρα δυσβάστακτο. Αποτέλεσμα ήταν το να μην προσλαμβάνουν νέους υπό τον φόβο του ότι αν δεν είναι σε συμφωνία με την επιχείρηση να χρειαστεί να επωμιστούν πολύ μεγάλο βάρος για να τους απολύσουν. Η ανεργία στην πράξη δεν αυξάνονταν λόγω των απολύσεων αλλά λόγω των μη προσλήψεων. Αυτοί που έφευγαν δεν αναπληρώνονταν με καινούργιους. Αυτό φαίνεται από τα μεγάλα ποσοστά ανεργίας στους νέους. Τώρα δίνεται η δυνατότητα να αλλάξει αυτό βγάζοντας την θηλιά από τον λαιμό των επιχειρήσεων. Τώρα θα είναι λιγότερο διστακτικές στις προσλήψεις. Και ακόμα και αν πρόκειται για το 80% του μισθού κάτι είναι, αν συνυπολογιστεί και η εργασιακή εμπειρία που σε διαφορετική περίπτωση δεν θα υπήρχε.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ mitsosms 19/06/2010 13:48:49

      σοβαρά; μόνο που πχ του δίνει και την δυνατότητα να προσλαμβάνει για 12 μήνες και μετά πάλι από την αρχή, ο επόμενος.
      Οντως οι απολύσεις ήταν δύσκολες γιατί ήταν το δίκαιο που λόγω έλλειψης κοινωνικού διχτυού (επιμόρφωση, επίδομα ανεργίας, ασφάλιση απολυμένων) οι νομοθέτες είχαν διαβλέψει το κενό και το είχαν καλύψει με τις δυσκολίες απόλυσης.
      Τώρα χωρίς να αντικαταστήσει ένα κοινωνικό δίχτυ προστασίας εισάγει και διαδικασίες εργασιακής ζούγκλας.
      Ακόμα και στους Βόρειους που τόσο επικαλείται υπάρχει η διαιτησία και η διαμεσολάβηση...
      Οταν μας μιλούν λοιπόν για τις υποχρεώσεις των εργαζομένων στις άλλες χώρες και μας θέλουν στο ίδιο επίπεδο να μας δίνουν και τα δικαιώματα που απολαμβάνουν...

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Ο Ιθαγενής 19/06/2010 14:01:08

        Οπότε είχαμε τεράστια ποσά ανεργίας στους νέους και επιχειρήσεις που δεν λειτουργούσαν σωστά. Πρέπει να σταματήσει αυτό τώρα που το Δημόσιο θα εκλείψει. Χωρίς την ανάπτυξη των επιχειρήσεων το ΑΕΠ θα βυθιστεί περαιτέρω.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Ο Ιθαγενής 19/06/2010 14:03:07

        Και δεν λέω ότι αυτά που λες δεν είναι σωστά. Όμως δεν γίνεται να καλύπτουμε μία στρέβλωση δημιουργώντας μία άλλη.

      • Ο Ιθαγενής avatar
        Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 19/06/2010 14:13:18

        ενώ τώρα θα αυξηθεί το ΑΕΠ;
        Θα δεχόμουνα τα μέτρα που προτείνει με τον παραλληλισμό που κάνει με τις βόρειες χώρες αν εκτός τις υποχρεώσεις επέβαλλε και τα δικαιώματα.
        Αν τα πράγματα ήταν τόσο απλά η Ισπανία πχ με 20 % ανεργία και ελαστικές μορφές απασχόλησης δεν θα είχε πρόβλημα... το μόνο που κάνει είναι να "εξαφανίζει" τους εργαζόμενους ακόμα και εργοδοτικές οργανώσεις πλην ΣΕΒ διαφωνούν.

      • mitsosms avatar
        mitsosms @ Ο Ιθαγενής 19/06/2010 14:16:53

        Δεν είπα ότι θα αυξηθεί οπωσδήποτε. Αν όμως δεν γίνουν αυτά θα μειωθεί σίγουρα. Οι εργοδοτικές οργανώσεις διαφωνούν γιατί θέλουν εργασιακή ειρήνη, όχι γιατί δεν τους συμφέρει. Φοβούνται τις αντιδράσεις. Λέγοντας λοιπόν ότι διαφωνούν απορροφούν ένα μέρος της δυσαρέσκειας των εργαζομένων που θα κατευθύνονταν προς αυτούς.

  29. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 19/06/2010 13:41:10

    Αγαπητέ φίλε Κώστα δεν θα ασχοληθώ με τον κάθε Λοβέρδο γιατί ποτέ δεν έχω ασχοληθεί με κλαψιάρηδες για να αρχίσω σήμερα.
    Δεν θα ασχοληθώ ούτε με ψεύτες γιατί ή τα περίφημα 3 ΔΕΝ του Φεβρουαρίου ισχύουν ή τα ΠΔ που δεν έχει το θάρρος να είναι νομοσχέδια του σήμερα.
    Η παρέα περί του ΓΑΠ δεν είναι κυβέρνηση αλλά παρέα περιορισμένης ευθύνης. Ας ρωτήσουν λοιπόν και τους καθηγητές συνταγματικού δικαίου που έχουν:
    -ή είναι μέτρα που επιβάλλει και επιτάσσει η τρόικα ... μόνο που τότε το μνημόνιο χρειαζόταν 180 ψήφους, καθώς δεν θυμάμαι να απολέσαμε εθνική κυριαρχία και να συναίνεσαν έστω οι εκπρόσωποι μας με αυξημένη πλειοψηφία
    -ή τα ΠΔ που συντάσσει ο υπάλληλος των υπαλλήλων της τρόικας, θα έπρεπε να έχουν την κοινοβουλευτική επικύρωση και να ήταν νομοσχέδια προς ψήφιση και όχι εκθέσεις προς υπογραφή και δημοσίευση σε ΦΕΚ.

    ΥΓ

    όσο αφορά τον κωλοτούμπα κλαψιάρη που περιφέρεται ανά κανάλι και ψελλίζει για τρόικες και το τι ισχύει στις Βόρειες χώρες να του υπενθυμίσω ότι στις χώρες αυτές υπάρχει επίδομα ανεργίας για 5 ΧΡΟΝΙΑ, εκπαίδευση απολυμένων, ασφάλισή τους κλπ. ... επειδή μας λένε μόνο τις υποχρεώσεις των βορείων και όχι τα δικαιώματα.
    Εδώ με το εργασιακό το μόνο που κάνει είναι να δίνει στους εργοδότες να αντικαταστήσει τους εργαζόμενους με φθηνότερους απασχολίσιμους, να δύναται να μειωθεί στο 50% και σε δόσεις η αποζημίωση απόλυσης και να καταργεί στην ουσία τη διαιτησία...
    Εδώ αφού λεηλατήθηκαν ταμεία (άτοκες καταθέσεις, χρηματιστήρια, ομόλογα, μη απόδοση εισφορών από το κράτος, πελατειακές σχέσεις (πρόωρες, 15 χρόνια, αναδρομικά δικαστικών κλπ), διοικήσεις εκτελεστές και συνδικαλιστές αμειβόμενοι σε ΔΣ) απαιτεί να εργάζεσαι 40 χρόνια με 1,2 ανταπόδοση για να πάρεις λιγότερη σύνταξη αν ζήσεις από τις εισφορές που έχεις καταβάλει.
    Αλλά ξέχασα για όλα αυτά φταίει η κακιά Δεξιά, η κακιά Αριστερά, η τρόικα, το μνημόνιο ... ο χατζηπετρής ... ας του πει κάποιος λοιπόν ότι όταν ο ...ανωνυμοχατζης... που με 8% πληθωρισμό, 20% πραγματική ανεργία τον χειμώνα και μείωση εισοδήματος 25% συνολικά το 2010, αρχίσει να πετάει πέτρες τότε θα δούμε τα μνημόνια ... γιατί προς το παρόν αυγά έχουν αρχίσει να πέφτουν...

  30. Dimi avatar
    Dimi 19/06/2010 13:44:51

    Αξιοπρόσεκτη η χαρακτηριστική, συχνή χειρονομία Mineiko-Bilderberg. Υποδηλοί την αγωνιώδη προσπάθεια του πνιγμού δι’ ασφυξίας, κάποιου (της Ελλάδας?), η οποία προφανώς, δεν του κάθεται..

  31. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 19/06/2010 13:48:41

    Η επιλογή της κυβέρνησης να παρακάμψει τη Βουλή για να προωθήσει ρυθμίσεις που ανατρέπουν την κοινωνική ασφάλιση και εργατικές κατακτήσεις δεκαετιών διαταράσσει την εργασιακή ισορροπία, δημιουργεί νέες εργασιακές ταυτότητες και δείχνει ότι η ηγετική ομάδα της κυβέρνησης έχει χάσει κάθε επαφή με την κοινωνική πραγματικότητα. Ταυτόχρονα οι δυσμενείς δημογραφικές και δημοσιονομικές προοπτικές του κοινωνικοασφαλιστικού συστήματος και το πλήθος των ανισοτήτων που θα δημιουργηθούν με την εκχώρηση προνομιών σε μικρές επιχειρηματικές ελίτ θέτουν τις βάσεις για τη δημιουργία στο μέλλον σοβαρών προβλημάτων στην υγεία, στην παιδεία, στην αγορά εργασίας, στο ασφαλιστικό, τους μισθούς, την γεωργία την βιομηχανία,κ. α.
    Οι γενικότερες και οι τελευταίες εξελίξεις οδηγούν κυβέρνηση και κοινωνία στα πρόθυρα της κατάρρευσης με τα μεγάλα συνδικάτα της χώρας να παρακολουθούν αμήχανα και ετεροχρονισμένα τα γεγονότα που …τρέχουν
    Αφορμή όμως για τα όσα βιώνουμε σήμερα είναι οι επιλογές της κυβέρνησης από τον περασμένο Νοέμβριο έως και σήμερα αν και το πασοκ πήρε καθαρή εντολή με σαφές περιεχόμενο.
    Η ιδιαιτερότητα στην περίπτωση του πασοκ δεν είναι μόνο ότι καθυστέρησε να κάνει τις απαραίτητες παρεμβάσεις στην οικονομία ή αλλού, είναι κυρίως πως όταν εμφανίστηκαν τα προβλήματα της κρίσης του χρέους δεν προσπάθησαν να τα διαχειριστούν με όρους πολιτικούς, αλλά με όρους επικοινωνίας και πολιτικής επιβίωσης δλδη αμιγώς προσωπικούς…
    Με αυτά και με άλλα οδεύουμε σε μια κατάσταση χωρίς να ξέρουμε που πάμε με πλήθος αντιδράσεων και τους πολίτες να μην έχουν δικαίωμα γνώμης και «ψήφου» από τη στιγμή που οι αλλαγές στις εργασιακές σχέσεις δεν θα συζητηθούν στη Βουλή.
    Τα συμβαίνοντα και η λογική τους δείχνουν ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να προάγει μια διαφορετική ελληνική ταυτότητα διαχωρίζοντας την λογική της από όσα ξέραμε και την παραδοσιακή κληρονομιά, μήπως όμως έτσι οδηγούμαστε σε ένα μέλλον χωρίς σημασία…

  32. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 19/06/2010 14:35:25

    Κύριε Ροδινέ,

    Τι θέλεις τώρα.
    Να φέρνει ο κ. Παπανδρέου τέτοια νομοσχέδια στη Βουλή και να χάνει κάθε φορά από 2-3 βουλευτές;
    Μα έτσι στο τέλος θα μείνει μόνος του.
    Για τέτοια είμαστε;
    Καλύτερα με τον ΠτΔ να είναι σίγουρος.
    Άλλωστε στον ΠτΔ, απαγορεύει και το Σύνταγμα να διαφωνήσει.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 19/06/2010 14:41:55

      Μια κοινοβουλευτική δημοκρατία, δεν μπορεί να κυβερνάται (για τόσο σοβαρά θέματα) με Προεδρικά Διατάγματα.

      Ευελίζεται ο θεσμός του Προέδρου της Δημοκρατίας και υποβαθμίζεται το Κοινοβούλιο.

      Απορώ πώς ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας δεν το ανέπεμψε.

      • ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
        ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 15:10:29

        Κύριε Ροδινέ,

        Φυσικά και συμφωνώ με το άρθρο σου. Όπως θα κατάλαβες το σχόλιό μου είναι σκωπτικό για την Κοινοβουλευτική Δημοκρατία.
        Μιας όμως και μιλάμε για κοινοβουλευτική δημοκρατία, θα πρέπει να πληροφορηθούν οι αναγνώστες ότι το Σύνταγμα προβλέπει ως βασική αρμοδιότητα της Βουλής τις προτάσεις νόμου, δηλαδή τους νόμους που προτείνουν οι ίδιοι οι βουλευτές και γίνονται, μετά από συζήτηση και ψήφισή τους, νόμοι του κράτους.
        Πληροφορώ όμως τους αναγνώστες ότι ουδέποτε ψηφίστηκε νόμος με αυτή τη διαδικασία. Αντίθετα η χώρα κυβερνάται από νομοσχέδια, δηλαδή νόμους που φέρνει η κυβέρνηση στη Βουλή απλά για επικύρωση, από Προεδρικά Διατάγματα και από υπουργικές αποφάσεις.
        Η Βουλή έγινε απλά ο συμβολαιογράφος της κυβέρνησης.
        Για ποια κοινοβουλευτική δημοκρατία μιλάμε;;;

  33. Γιάννης avatar
    Γιάννης 19/06/2010 17:20:13

    Καλησπέρα σε όλους

    1.Η κυβερνητική επιλογή της διακυβέρνησης μέσω νομοθετικών διαταγμάτων, ειδικά για τόσο σπουδαία θέματα, παραπέμπει σε εποχές που οι παλιότερες εποχές όπου η δημοκρατία "ήταν στο γύψο". Αποτελεί αριστοφανικού τύπου σύλληψη, αυτοί οι οποίοι θεμελίωσαν ένα ολόκληρο καθεστώς πάνω στις δάφνες της "αντιστασακής τους δράσης" να μεταχειρίζονται τις ίδιες χουντικές μεθόδους. Όπως έχει τονιστεί κατ' επανάληψη το Σύνταγμα έχει επί της ουσίας καταλυθεί.

    2.Η λεηλασία των ασφαλιστικών ταμείων διαχρονικά, αλλά ειδικότερα κατά την περίοδο του χρηματιστηρίου, είναι το μεγαλύτερο οικονομικό μεταπολεμικό σκάνδαλο για το οποίο ουδείς πλήρωσε και ούτε φυσικά θα πληρώσει. Δεν θα υπήρχε πρόβλημα επί της ουσίας αλλά θα απαιτούνταν μόνο διορθώσεις των εξώφθαλμων "στρεβλώσεων".

    3.Η τριμερής χρηματοδότηση του ασφαλιστικού συστήματος θεωρώ ότι είναι επιβεβλημένη στα πλαίσια της κοινωνικής συνοχής αλλά και της δικαιοσύνης. Άλλωστε προβλέπεται από τη Διεθνή Σύμβαση Εργασίας η οποία είναι κυρωμένη με νόμο του ελληνικού κράτους.

    4.Ο εξορθολογισμός των δαπανών υγείας και μόνο θα εξοικονομούσε τεράστια ποσά από τις δαπάνες των ασφαλιστικών ταμείων ετησίως.

    5.Η τρομακτική εισφοροδιαφυγή δεν οφείλεται μόνο στις υψηλές εισφορές αλλά και στη "νοοτροπία" του έλληνα "επιχειρηματία" που έχει μάθε να κλέβει από παντού. Φυσικά δεν είναι όλοι έτσι αλλά είναι πολλοί.
    5.Βασικό ερώτημα παραμένει αν θέλουμε αναδιανεμητικό ή κεφαλοποιητικό σύστημα σφάλισης.
    Προσωπικά θα προτιμούσα ένα ταμείο το οποίο δε θα επιβαρύνεται με τρομακτκές δαπάνες ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης ή και καθόλου αφού ως φορολογούμενος θα δικαιούμαι δωρεάν υγεία.
    Ας πληρώνει μόνος του ο εργαζόμενος τις εισφορές του (έχοντας υψηλότερο ονομαστικό μισθό) για τη βασική σύνταξη και ας υπάρχει ένα κλιμακούμενο επικουρικό κεφάλαιο στο οποίο θα συνεισφέρει όσα μπορεί για να προστεθεί στο τέλος στη βασική σύνταξη.
    Ας υιοθετηθεί ένας φόρος για κάθε επιχείρηση που δραστηριοποιείται στη χώρα ο οποίος θα μπαίνει στον κουμπαρά αυτού του ταμείου.

    Αυτό που πρέπει να κάνουμε όμως πρώτα είναι να αποκαταστήσουμε τη δημοκρατία, το Σύνταγμα και την εθνική κυριαρχία.

    Συγγνώμη αν σας κούρασα.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Γιάννης 19/06/2010 17:21:56

      Συγγνώμη, δεν πληκτρολόγησα όλο το nick.

  34. τάρας μπούλμπα avatar
    τάρας μπούλμπα 19/06/2010 17:35:13

    Δαπάνες υγείας..

    Με επισκέφτηκε πρόσφατα συγγενής απο Αυστραλία..Η συνταγή του γιατρού,εκτελείται ηλεκτρονικά, με το μπουκαλάκι με τα χαπια αναγράφει το ονομα του γιατρού, την πάθηση, και το όνομα του ασθενή.

    όταν τελειώσουν τα μετρημένα χάπια, πάει για επαναγέμιση, πάντα υπο αυστηρό έλεγχο. Η παρανομη συνταγογραφηση συνεπαγεται και την απώλεια της ιατρικής άδειας του άτυχου λαδιάρη, με συνοπτικές διαδικασίες..

    Δεν χρειαζεται δα να ανακαλύψουμε την πυρίτιδα, στιβαρή ηγεσία χρειάζεται να για να καθαρίσει ο κόπρος του Αυγεία και να εφαρμοστούν επιτυχημένες διεθνώς λύσεις.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ τάρας μπούλμπα 19/06/2010 17:43:01

      Δεν είπε κανένας ότι δεν υπάρχουν τρόποι.
      Η θέληση είναι αυτή που λείπει.

      Απλώς τις λύσεις τις ακυρώνουν τα γνωστά "πιράγχας" με την αγαστή συνεργασία άσχετων περί την διοίκηση μονάδων υγείας υπουργών.

      Ρίξε μια ματιά να δείς ποιοί διορίστηκαν πρόεδροι στα μεγαλύτερα κρατικά νοσοκομεία και θα καταλάβεις.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:16:59

        ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΕΒΑΛΑΝ ΘΕΟΛΟΓΟ ΚΑΘΗΓΗΤΗ....ΣΕ ΑΛΛΟ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟ..ΣΕ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΤΟΠΟΓΡΑΦΟ..ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ..ΠΟΛΛΟΙ ΔΙΟΗΚΗΤΕΣ ΕΠΑΝΗΛΘΑΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΣΤΙΣ ΠΑΛΙΕΣ ΤΟΥΣ ΘΕΣΕΙΣ Η ΠΗΓΑΝ ΣΤΙΣ ΔΙΠΛΑΝΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΕΤΙΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ...Η ΔΕ κ.ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΟΤΙ ΜΠΗΚΑΝ ΝΕΑ ΠΡΟΣΩΠΑ....ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΝΑΝΤΕΡ ΥΓΕΙΑΣ;
        ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΕΣ ΔΕ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΕΞΟΔΑ..ΠΕΡΙΟΡΙΖΟΝΤΑΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΕΣ ΤΩΝ ΙΑΤΡΩΝ....ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΠΙΣΦΑΛΗΣ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΠΙΕΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Ο ΜΙΣΘΟΣ ΤΟΥ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.
        ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΑ...ΤΥΦΛΑ ΝΑ ΕΧΕΙ Η ΕΠΑΡΑΤΟΣ...ΟΧΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΛΑΘΗ!!!
        ΑΛΛΑ ΑΝ ΕΠΑΙΡΝΕ ΤΕΤΟΙΑ ΜΕΤΡΑ Η ΕΠΑΡΑΤΟΣ ΔΕΞΙΑ ΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ ΤΩΡΑ; ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ;

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:26:33

        Ρήγα,

        Κάπου έβαλαν και έναν ..κτηνίατρο ή μου το είπαν λάθος;

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:31:08

        Από προσωπική γνώση του θέματος θα σας αναφέρω ότι ο φάκελος με τα ονόματα των υποψηφίων ταξίδευσε πάρα πολλές φορές μεταξύ Μαξίμου και Υπουργείου Υγείας. Η διαδικασία σβησιμάτων και προσθηκών ονομάτων ήταν τραγελαφική. Τελικά η κυρία Xen πέρασε τους δικούς της.

      • ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ avatar
        ΡΗΓΑΣ ΦΕΡΑΙΟΣ @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:36:20

        ΦΙΛΕ ΚΩΣΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΩ ΠΛΑΚΑ..ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΤΟ ΛΕΩ ΙΣΧΥΟΥΝ ΑΥΤΑ..
        Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΗΜΗ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΕΜΠΑΡΓΚΟ , ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΔΙΧΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.. ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΔΗΛΑΔΗ..ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΩ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ... ΠΙΘΑΝΟΝ ΕΝ ΕΥΘΕΤΩ ΧΡΟΝΩ...

      • hotdog avatar
        hotdog @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:40:59

        Προς Κ.Ροδινό: Σωστά στο είπανε. Υποδιοικητής Νοσοκομείου στη Θεσσαλονίκη είναι πλέον ένας κτηνίατρος. ΣΙΓΟΥΡΑΚΙ.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:43:59

        Ρήγα,

        Το ξέρω ότι δεν κάνεις πλάκα.
        Στο παρελθόν είχα ασχοληθεί με το management υγείας και γνωρίζω τι σμβαίνει.

      • hotdog avatar
        hotdog @ Κώστας Ροδινός 19/06/2010 19:44:02

        Κτηνίατρος...χμμ. τώρα που το σκέφτομαι: ΤΕΤΟΙΑ ΖΩΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ!!! ΕΝΑΣ ΚΤΗΝΙΑΤΡΟΣ ΗΤΑΝ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ!!!

  35. hotdog avatar
    hotdog 19/06/2010 19:48:42

    Κρατήστε στο μυαλό τον ταρας μπούλμπα & την αναφορά του: Όλο το σύστημα υγείας στη χώρα μας είναι στημένο από την αρχή λάθος. Όλα ξεκινούν από το Υπουργείο.

  36. πολίτης avatar
    πολίτης 20/06/2010 00:13:21

    Το καλό με τα ΠΔ είναι ότι προσβάλλονται δικαστικά ΑΜΕΣΑ σε 60 μέρες από τη δημοσίευσή τους. Δεν είναι όπως οι νόμοι, που πρέπει να περιμένεις, για να τους προσβάλλεις έμμεσα (για αντισυνταγματικότητα), με αγωγή.
    Θα τολμήσει κανείς να αμφισβητήσει ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΙΟΛΑΣ αυτά τα ΠΔ;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.