#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/02/2011 08:25
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως η κοινωνία είναι πιο μπροστά;




του Κώστα Ροδινού

Μίλησα με πολλούς που είχαν πάει στη διαδήλωση. Οι περισσότεροι πήγαν για πρώτη φορά. Αυτό, από μόνο του , έχει τη σημασία του.

Και πήγαν γιατί ήθελαν να φωνάξουν ότι «δεν αντέχουμε άλλο».

Δεν αντέχουν την κοροϊδία και την προφανή αδυναμία του πολιτικού συστήματος να διαχειριστεί την κρίση.

Δεν μπορούν άλλο τον διασυρμό της χώρας.

Έχουν συνθλιβεί από τα δυσβάσταχτα οικονομικά μέτρα που μας έφερε η κυβέρνηση του μνημονίου.

Όλοι, όμως, συμφωνούσαν ότι «η συγκέντρωση δεν ήταν σαν τις άλλες».

Συμφωνούσαν και σε κάτι άλλο: «η σημερινή κατάσταση δεν πάει άλλο. Κάτι πρέπει να γίνει και μάλιστα άμεσα».

«Πεθαίνουμε»

Εκείνο που με συγκλόνισε, ήταν το πανό μπροστά από τη Βουλή που έγραφε: «Πεθαίνουμε».

Ο Έλληνας μπορεί να έχει πολλά κουσούρια.

Δεν παύει, όμως, να είναι περήφανος και να έχει φιλότιμο.

Και την αδυναμία του δύσκολα την παραδέχεται και την ομολογεί.

Θα πρέπει να έχει φτάσει στο «αμήν», στο «μη περαιτέρω», για να το κάνει.

Μήπως ήμαστε ήδη εκεί και το πολιτικό μας σύστημα δεν το έχει αντιληφθεί;

Μήπως η κοινωνία βρίσκεται ήδη ένα βήμα μπροστά από την πολιτική, κοινωνική και την πνευματική της ηγεσία;

Μήπως, η ηγεσία του τόπου παρακολουθεί αμήχανα τις δραματικές εξελίξεις επειδή δεν έχει τρόπο να διαχειριστεί την κρίση και να δώσει προοπτική ελπίδας;

Μήπως στα νέα και οξυμένα προβλήματα, προτείνουμε μέχρι τώρα τις δοκιμασμένες, αλλά αποτυχημένες συνταγές του παρελθόντος;

 

Το ποτάμι βρίσκει πάντα διέξοδο

Πολύ φοβούμαι, ότι μέχρι στιγμής κανένα κόμμα δεν έχει πιάσει τον σφυγμό της κοινωνίας.

Η κυβέρνηση έχει αυτοπαγιδευτεί στα αδιέξοδα που δημιούργησε. Παλεύει σε κινούμενη άμμο.

Με κάθε της ενέργεια, βουλιάζει περισσότερο.

Μετά τις τελευταίες αποκαλύψεις, δεν έχει ούτε την ηθική νομιμοποίηση να εμπνεύσει την κοινωνία.

Ποιος θα τους εμπιστευτεί ξανά, όταν έχουν πει τόσα συσσωρευμένα ψέματα για να κερδίσουν την εξουσία και 15 μήνες τώρα καθημερινά αυτοδιαψεύδονται; Οδεύουν σ’ ένα προδιαγεγραμμένο τέλος.

Τα μικρότερα κόμματα, δέσμια των ιδεοληψιών και των προσωπικών τους στρατηγικών, εξαντλούν τη δυναμική τους σε γενικόλογους αφορισμούς χωρίς να προτείνουν ουσιαστικές λύσεις.

Το βάρος της ευθύνης πέφτει λοιπόν στην ηγεσία της Ν.Δ.

Σε περιόδους κρίσεις, οι κοινωνίες αναζητούν ηγέτες με τόλμη και όραμα να ακουμπήσουν επάνω τους.

Ο Αντώνης Σαμαράς αισθάνεται έτοιμος;

Μπορεί να διαχειριστεί την παρούσα κρίση καλύτερα από τον κ. Παπανδρέου;

Μπορεί να δώσει προοπτική στη χώρα;

Κανένας δε λέει ότι θα είναι εύκολα.

Δύσκολα θα είναι.

Σε περαιτέρω θυσίες θα υποβληθούμε.

Όμως να έχουν νόημα.

Γιατί τώρα όλα πάνε στον βρόντο.

Χθές, ακούσαμε τα μαντάτα από τον κ. Παπακωνσταντίνου και την Κομισιόν.

Η εκτίμησή μου είναι ότι είναι έτοιμος και ό,τι μπορεί.

Όμως, δεν αρκούν οι δικές μου (ενδεχομένως και πολλών άλλων) διαπιστώσεις.

Πρέπει να πείσει και τον ελληνικό λαό, που παραζαλισμένος από τα απανωτά χαστούκια, βρίσκεται σε απόγνωση.

Η Ελλάδα χρειάζεται μια υπεύθυνη, αλλά πατριωτική λύση.

Επιμένω ιδιαίτερα στο «πατριωτική», γιατί δεν αποτελεί λύση η φαλκίδευση κυριαρχικών δικαιωμάτων της χώρας.

Υπάρχουν πράγματα που είναι εκτός πλαισίου οποιασδήποτε οικονομικής συναλλαγής.

Ο καιρός είναι …τώρα.

Μπορούμε να είμαστε βέβαιοι για αυτά που θα συμφωνήσει ο κ. Παπανδρέου μέχρι την 25η Μαρτίου;

Το ποτάμι πάντα βρίσκει διέξοδο, αλλά δεν ακολουθεί πάντα την ίδια κοίτη.

Αναζητά και νέες…

Για να τα καταφέρουμε πρέπει να κάνουμε «ένα άλμα πιο γρήγορο απ’ τη φθορά»!

Αυτό είναι το στοίχημα.





 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. spiros avatar
    spiros 26/02/2011 08:45:47

    Κώστα αποτυπώνεις την παρούσα κατάσταση πολύ γλαφυρά. Το ερώτημα είναι : Υπάρχει η ορμητική δύναμη του νερού και η ποσότητα για να γίνει αλλαγή της ροής και μάλιστα ομαλά ; Όσα όμως με τις συζητήσεις μπορείς σφυρηλατήσεις και να πληροφορηθείς -ελεύθερη σκέψη - αν δεν έχεις το μέσο να το μεταφέρεις στα μόρια του νερού ορμή , και ποσότητα δεν μπορείς να αποκτήσεις και δη ελεγχόμενη.
    Ήμουν στην πορεία μετά από 15 χρόνια. Ο λαός ήθελε μόνο να διαμαρτηρηθεί σιωπιλώς και τίποτε άλλο. Έφυγε με μια μεγάλη πίκρα γιατί όλοι αντιλήφθηκαν την προβοκάτσια της αστυνομίας από φόβο για επισόδια.

  2. effie B. avatar
    effie B. 26/02/2011 08:55:43

    Καλημερα Κωστα.
    Εχεις απολυτο δικαιο οτι "ο καιρος ειναι τωρα". Πρέπει ομως "να πείσει και τον ελληνικό λαό, που παραζαλισμένος από τα απανωτά χαστούκια, βρίσκεται σε απόγνωση". Και θα τον πεισει ΟΧΙ μονο με την αρτιοτητα των προτασεων για την εξοδο απο την κριση, ΑΛΛΑ κυριως με το ΣΤΕΛΕΧΙΑΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ- ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ που θα υλοποιησουν το προγραμμα του. Ο θυμοσοφος λαος λεει οτι ενας κουκος δεν φερνει την ανοιξη!!!! Φθαρτα παλια υλικα δεν εχουν καμμια θεση στο καινουριο καλεσμα!!!!!!!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ effie B. 26/02/2011 09:52:36

      Καλημέρα Εffie.
      Δεν διαφωνώ, οτι χρειάζονται νέα στελέχη.
      Ολοι συμφωνούν σ' αυτό!
      Αν και ξέρω οτι πολλοί νέοι είναι ...χειρότεροι απ' τους παλιούς!
      Στελέχη υπάρχουν.
      Δεν θέλω να μπω στον πειρασμό της ονοματολογίας γιατί θα ΄γράφω για ώρες.
      Ενα παράδειγμα μόνο.
      Αίφνης ο κ. Μιχελάκης κάνει μια φοβερή δουλειά.
      Πού ήταν ο Μιχελάκη μέχρι πρίν λίγες βδομάδες;
      Ξέρεις πόσοι ...Μιχελάκηδες υπάρχουν;
      Υπάρχει διάθεση οι διάφοροι κολαούζοι να τους αφήσουν να δουλέψουν;
      Η εκτίμησή μου είναι οτι σ' ένα προσκλητήριο για τη σωτηρία της πατρίδας θα ανταποκριθούν τόσοι πολλοί που θα εκπλαγούμε όλοι.
      Αυτό είναι το καθήκον του αρχηγού.

      • effie B. avatar
        effie B. @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 10:05:13

        Συμφωνω Κωστα, οτι αυτη τη στιγμη το προσκληηριο ειναι για τη σωτηρια της πατριδας. Οι στρατιωτες θα ειναι και παλι απο τον ανωνυμο κοσμο. Αυτη τη φορα ομως ΟΛΑ θα ξεκαθαρισουν!!!! Οι αντοχες του κοσμου ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ...

      • thanasis avatar
        thanasis @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 12:20:44

        τα νεα στελεχη θα προελθουν απο την βαση που
        τοσο ταλαιπωρηθηκε απο τα τζακια. ας βαλουμε τελος
        στην οικιγενειοκρατεια με την ψηφο μας και ας
        βγαλουμε ανθρωπους της διπλανης πορτας βεβαια
        οχι ανθρωπους που να μην τους ξερει ο θυρωρος
        αλλα καταξιωμενους που να εχουν κολληση
        και κανενα ενσημο βλεποντας την καθημερινοτητα
        και τοτε θα ξεφυγουμε και αποτο μνημονιο
        και απο ολα

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ thanasis 26/02/2011 14:59:34

          τα νέα στελέχη πρέπει να προέλθουν από την κοινωνία και όχι τους κομματικούς σωλήνες.

  3. ax-bax avatar
    ax-bax 26/02/2011 09:07:05

    Ο μόνος τρόπος για να βγεις από την κρίση είναι να την ανατρέψεις.
    Και αυτό σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να συμβεί απλά ανακυκλώνοντας το πολιτικό σύστημα που εδώ και τριάντα χρόνια καταστρέφει τη χώρα.Αντώνης και Γιωργάκης συνυπάρχουν για πολλά χρόνια ως μέλη αυτού του συστήματος, στηρίζοντας στην ουσία ο ένας τον άλλο, την ώρα που γύρω-γύρω γαλάζια και πράσινα λαμόγια λυμαίνονται την χώρα.
    Το δύσκολο όμως πλέον για αυτούς που θα γίνει και ο εφιάλτης τους, είναι ότι ο λαός αρχίζει σιγά-σιγά όχι μόνο να ξυπνάει αλλά και να θυμάται.

    • thanasis avatar
      thanasis @ ax-bax 26/02/2011 12:22:21

      μην συγκρινης ανομοια ο ενας ηταν χρονια στην αμερικη
      και στην ευρωπη και ο αλλος ηταν εδω

      • ax-bax avatar
        ax-bax @ thanasis 26/02/2011 13:43:09

        Ακόμα και σε επίπεδο φυσικών προσώπων μαζί ήταν.Ξέχασες τις φωτογραφίες από τα φοιτητικά χρόνια και τις κοινές σπουδές τους στην Αμερική.
        Γρανάζια του ίδιου συστήματος και οι δύο που καταστρέφει καθημερινά τη χώρα

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ax-bax 26/02/2011 15:44:39

          Δηλαδή, επειδή δυο άνθρωποι για κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα συνέπεσαν στο ίδιο μέρος, σημαίνει οτι΄ανήκουν στο ίδιο σύστημα;
          Αυτές είναι επικίνδυνες υπερ-απλουστεύσεις...

          • ax-bax avatar
            ax-bax @ Κώστας Ροδινός 27/02/2011 15:22:08

            Κώστα Ροδινέ το σχόλιο για κοινές σπουδές είναι απάντηση απλά στο ότι ο ένας ήταν εδώ και ο άλλος σε αμερική και ευρώπη.
            Φυσικά αυτό δεν σημαίνει,ούτε αποδεικνύει ότι ανήκουν στο ίδιο σύστημα.
            Το ότι αποτελούν γρανάζια του ίδιου συστήματος αποδεικνύεται από τις πολιτικές που υπερασπίζονται/εφορμόζουν και οι δύο όλα αυτά τα χρόνια, καλύπτοντας ταυτόχρονα και όλα τα γαλαζοπράσινα λαμόγια που καταστρέψανε τη χώρα. (....εκτός αν κάποιος από τους δύο έκλεισε φυλακή κανένα λαμόγιο και δεν το πήρα χαμπάρι).

  4. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 26/02/2011 09:08:42

    ΘΥΜΗΘΗΤΕ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ¨ΔΙΑΛΕΙΜΑ"ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΤΟ ΠΑΣΟΚ(Μ) ΚΥ
    ΒΕΡΝΗΣΕ ΑΛΛΑ ΟΚΤΩ ΣΥΝΑΠΤΑ ΕΤΗ.ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ ΘΑ ΣΚΑΡΦΙΣΤΟΥΝ
    ΚΑΙ ΤΩΡΑ.ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΑ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΑ ΜΕΤΡΑ Σ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΑΠΟ ΤΟ
    74 ΚΑΙ ΔΩΘΕ ΤΑ ΠΗΡΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΚΟΜΜΑ ΠΟΤΕ ΕΠΕΙΔΗ ΠΑΡΕ- ΛΑΒΕ"ΚΑΜΜΕΝΗ"ΓΗ ΠΟΤΕ ΜΠΑΡΟΥΤΙΑΣΜΕΝΑ ΤΑΜΕΙΑ.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΡΟ 26/02/2011 09:54:14

      Διακινείται ένα τέτοιο σενάριο, αλλά τα πράγματα δεν είναι όπως παλιά και η ιστορία, όπως είναι γνωστον, οταν επαναλαμβάνεται, καταλήγει φάρσα..

    • Νίκος Α avatar
      Νίκος Α @ ΑΓΡΟ 26/02/2011 11:16:11

      11 χρόνια.

  5. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 26/02/2011 09:10:49

    Καλές οι ιδεολογικές προσεγγίσεις κ Ροδινέ για τη ΝΔ αλλά πιστεύω ότι τα γραφόμενα σας ταυτίζονται μ'αυτό που περιγράφεται παραπάνω και αφορά την ασκούμενη αντιπολίτευση των μικρών κομμάτων:
    "Τα μικρότερα κόμματα, δέσμια των ιδεοληψιών και των προσωπικών τους στρατηγικών, εξαντλούν τη δυναμική τους σε γενικόλογους αφορισμούς χωρίς να προτείνουν ουσιαστικές λύσεις. "
    Η κοινωνία είναι πιο μπροστά γιατί σε κανένα κόμμα δεν υπάρχει άνθρωπος που πεινά και που υποφέρει από την οικονομική κρίση.Μην ψάχνεται ιδεολογικές πλατφόρμες για να στηρίξεται την ανεπάρκεια του πολιτικού συστήματος.Οι βουλευτές αμοίβονται με 9000 ευρώ μηνιάτικο, ενώ ακόμη και ο τελευταίος υπάλληλος των κομμάτων παίρνει 1000 ευρώ.Μην μιλήσω για τη διαφθορά και τις διευκολύνσεις που μάλιστα διαφημίζονται ως κατορθώματα των στελεχών.Ή μήπως δεν ακούτε την φράση:"Αυτός είναι καλός,τελειώνει δουλειές";
    Τα πράγματα λοιπόν είναι απλά .Ο κόσμος είναι μπροστά και για να ψηφίσει πρέπει να λάβει ΚΑΘΑΡΗ απάντηση σε συγκεκριμένα ερωτήματα:
    1. Θα καταργηθεί η βουλευτική ασυλία;
    2.Θα καταργηθεί το πανεπηστημιακό άσυλο;
    3.Θα καταργηθεί η δυνατότητα των συνδικαλιστών να εργάζονται 5 μέρες τον μήνα;
    4.Θα ενεργοποιηθούν οι Ένοπλες Δυνάμεις στα σύνορα και θα τις αφήσουν να κάνουν τη δουλειά τους ,που βλέπουν τους λαθρομετανάστες να περνούν έξω από τα στρατόπεδα και δεν αντιδρούν.
    5.Θα μειωθούν και πόσο,οι φόροι;(ΦΠΑ και άμεσοι)
    6.Θα καταργηθεί η μονιμότητα και η ατιμωρησία στο δημόσιο;
    και τέλος το σημαντικότερο

    7.ΘΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΚΑΙ Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΥΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ;

    Αυτός που θα απαντήσει στα παραπάνω ερωτήματα με πατριωτισμό και ειλικρίνεια θα γίνει ΗΓΕΤΗΣ των ΕΛΛΗΝΩΝ και όχι των συμφερόντων.
    Η χώρα δεν χρειάζεται έναν πιο πατριωτικό Παπανδρέου να μας φλομώσει με εθνικά συνθήματα.
    Από θεωρία έχουμε χορτάσει.
    Απαντήσεις και έργα θέλουμε και άμεσα μάλιστα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 26/02/2011 09:58:20

      Χωρίς καμιά διάθεση να θίξω τον πατριωτισμό ουδενός "πιο πατριωτικός Παπανδρέου" μάλλον δεν γίνεται.
      Ολα αυτά και πολλά ακόμα προφανώς και πρέπει να είναι στη νέα ατζέντα. Πρώτα, όμως, χρειάζεται όραμα.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 10:30:56

        Το όραμα πεθαίνει καθημερινά μέσα στην ανεργία και την εξαθλίωση.
        Αν ρωτήσεις κάποιον που είναι άνεργος αν είχε πρόβλημα να του δοθεί δουλειά σε βιομηχανία που θα κατεσκευαστεί στη Θεσσαλονίκη με αντάλλαγμα να συναινέσει στην ονομασία της FYROM ως Μακεδονία ,τι πιστευεται ότι θα απαντούσε;
        Να σας πω εγώ μια πιθανή απάντηση:Ας ταϊσω τα παιδιά μου κι
        ας πουν και τα Σκόπια Λάρισα.
        Όραμα με καθημερινό εξευτελισμό μερίδας των πολιτών δεν γίνεται.
        Δεν μπορείς να βλέπεις νοικοκυραίους σε κατάδυση μέσα σε κάδους σκουπιδιών που τους γεμίζουν κομματικά ή άλλα κοπρόσκυλα.
        Δυστυχώς το πολιτικό σύστημα φανερώνεται ανίκανο να αποφύγει την αιγυπτιοποίηση της κοινωνικής αντίδρασης.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 26/02/2011 15:48:03

          Αντιλαμβάνομαι την αγωνία του ανθρώπου που είναι άνεργος κα τον τρέχουν οι υποχρεώσεις, αλλά άμα αρχίσουμε τέτοιους συνειρμούς, τότε απλώς προσφέρουμε σε κάποιους τα επιχειρήματα για να ξεπουληθούν τα πάντα.

          • Redim avatar
            Redim @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 23:22:38

            Λευκές επιταγές δεν υπάρχουν πλέον. Ο ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ έχει δίκιο. Όποιος απαντήσει χωρίς υπεκφυγές στα παραπάνω ερωτήματα και δράσει ανάλογα θα είναι ηγέτης. Όσοι προσπαθήσουν να πουλήσουν ξανά οράματα και συμβόλαια με το λαό (όπως έλεγε ένας άλλος μεγάλης "ηγέτης") θα είναι επίσης αναλώσιμοι. Καλό είναι να ληφθεί υπόψη ότι σε χώρες που κυβερνά το ΔΝΤ οι εγχώριοι "Κυβερνήτες" αλλάζουν σαν τα πουκάμισα.
            Όσο σημαντική είναι η ελπίδα και η νέα μεταπολίτευση ως όραμα, τόσο σημαντικός είναι ο σχεδιασμός επιμέρους πολιτικών για την αντιμετώπιση συγκεκριμένων προβλημάτων.

  6. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 26/02/2011 09:29:39

    Καλημέρα Κώστα,

    Η κυβέρνηση Παπανδρέου έχει ξεπεράσει τις επιδόσεις του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν και των αδελφών Γκριμ. Υπάρχουν όμως αρκετοί, ακόμα, που τους αρέσουν τα παραμύθια. Δυστυχώς η πεθαμένη ελληνική κοινωνία δεν ήταν εύκολο να αφυπνιστεί από τον εκσυχρονιστικό ψευδοσοσιαλιστικό φάρμακο που έπαιρνε τόσα χρόνια. Ούτε και πολυκατάλαβε τι συνέβη. Και η εισβολή στην Πόλη δεν έγινε από την Κερκόπορτα που άνοιξε ο ΓΑΠ αλλά από την Πύλη του Αγίου Ρωμανού. Μεγαλοπρεπώς. Ορθάνοιχτες ήταν οι πύλες. Η εκχώρηση της κυριαρχίας της χώρας ήταν τελικώς, ευκολότερη από ότι ίσως και οι ίδιοι πίστευαν.

    Είναι γεγονός ότι εδώ που έχουμε φτάσει (που ουσιαστικά είναι ένα οικονομικό αδιέξοδο) το πρώτο πράγμα που πρέπει να γίνει είναι να φύγει η κυβέρνηση των νεοραγιάδων, ψευτών, εθελόδουλων ανδρεικέλων, όπου οι μαριονέτες παριστάνουν τους κυβερνώντες. Αυτή πρέπει να είναι η αρχή. Τώρα, για το μετά, τα πράγματα είναι εξαιρετικά δύσκολα και αυτό πρέπει να το αντιληφθούμε όλοι. Και αυτό πρέπει να καταστήσει σαφές ο Σαμαράς αν θέλει να έχει τύχη. Όχι για να γίνει πρωθυπουργός, αλλά για να έχει πιθανότητες επιτυχίας.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 26/02/2011 09:55:49

      Φαίλτωρ,
      θα διαφωνήσω!
      Ο Αντερσεν έν γνώσει του έγραφε παραμύθια!

      • occultist avatar
        occultist @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 12:42:47

        Κώστας Ροδινός είπε:
        ""Ο Αντερσεν έν γνώσει του έγραφε παραμύθια!""

        Και το ζαβό, εν γνώσει του, μας ΕΛΕΓΕ παραμύθια

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ occultist 26/02/2011 14:43:45

          !!!
          Μόνο που ο Αντερσεν ήταν....αθώος!

  7. kiki avatar
    kiki 26/02/2011 09:34:14

    Κυριε Ροδινε,
    Η κοινωνια οντως ειναι πιο μπροστα απο τους κομματικους μηχανισμους , και δεν συζηταω καν για τα κομματικα στελεχη , αυτα ειναι αλλου και τις Νεας Δημοκρατιας. Επισης δεν ειναι θεμα αν προσπαθει μονος του ο Σαμαρας, και τα αλλα περι κουκων.Η ΝΔ δεν εχει πεισει γιατι κραταει αλλοπροσαλη σταση σε σχεση με το Μνημονιο, οταν λεμε λεει ο λαος οχι εννοουμε ΟΧΙ στο Μνημονιο, εξω τωρα απο αυτο.Αντιθετως η παρουσια της ΝΔ ειναι ναι μεν αλλα , μα ψηφιζουμε τα νομοσχεδια που κρινουμε σωστα, αλλα εμεις δεν τα κρινουμε σωστα, ο λαος.Λυσεις αντιμνημονιακες απο καταρτισμενουςς επιστημονες υπαρχουν, ο λαος μην νομιζετε οτι δεν ξερει ξερει, γιαυτο κατεβηκε και στο συλλαλητηριο, γιατι ξερει, με την τακτικη της ΝΔ, ηξεις αφηξεις, κανεις δεν πειθεται για το τι θα γινει αν ερθει στην εξουσια.Διαβασα και μια συνεντευξη του Γ.Γραμματεα της ΓΣΕΕ προσκειμενου στην ΔΑΚΕ, ο οποιος λεει ακριβως αυτα, η θεση της ΝΔ, ειναι μακρια απο τον κοσμο.Αλλου.
    Οταν ζηταμε εναν εκπροσωπο , την Νεολαια , καποιους απο την ΝΔ να βρεθουν μαζι μας στους δρομους , η απαντηση ειναι οτι ειναι ενα κομμα αστικο, ωραια ,αυτη την στιγμη θελουμε ενα κομμα ,κινημα οντως πατριωτικο αλλα να ειναι και σε επαφη με τον λαο απο τον οποιο ζηταει την ψηφο του.
    Η ΝΔ εχει διαχρονικα εσωτερικα προβληματα, βασικα δεν ξερει τι ειναι με ποιους ειναι, και αλληλοσπαρασωμενη απο ανεκαθεν.Χτες ακουσα τον Πεπελαση που ελεγε ακριβως αυτο, ποια ουσιαστικη λυση εξοδου μας προτεινει, εκτος απο το θολο δεν ψηφισαμε το Μνημονιο, μονο, φυγετε απο τα στενα κομματικα πλαισια, ακουστε τον κοσμο που φωναζει, απελπισμενα , συμμετεχετε στις εκδηλωσεις διαμαρτυριας ,πιθανοι ψηφοφοροι σας ειναι αυτοι που μετεχουν σαυτα.Αλλοιως λυπαμαι, αλλα οδηγηται η χωρα σε οριστικη διαλυση και χρεοκοπια, σε ολους τους τομεις, οικονομικο πολιτικο κοινωνικο απο την αδυναμια των πολιτικων κομματων να καταλαβουν τι συμβαινει στον κοσμο.Απλα ειναι αλλου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kiki 26/02/2011 10:23:46

      Κική,
      δεν έχει νόημα (σε ότι με αφορά για να μην παρεξηγηθώ) να επαναλαμβανόμαστε.
      Πρέπει, όμως, να συμφωνήσουμε στα παρακάτω για να έχει περιεχόμενο η συζήτηση:
      1. Το μνημόνιο τελείωσε. Μόνο το MEGA να ακούς τις τελευταίες μέρες, δεν χρειάζεται τίποτα περισσότερο. Και το MEGA ήταν το κανάλι του μνημονίου

      2. Δεν μπορεί να δοθεί λύση μέσα από το μνημόνιο ή με όρους μνημονίου. Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται να...βελτιώσουμε το μνημόνιο. Πρέπει να ξεφύγουμε απ' αυτό. Το μνημόνιο είναι ένας θαντηφόρος εναγκαλισμός της χώρας.

      • kiki avatar
        kiki @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 12:19:53

        @ Ροδινε,
        Δεν ζηταω , πραγμα που κανω επι ενα χρονο τωρα ,τιποτα αλλο, απο το να ερθει μαζι μας η ΝΔ, με ξεκαθαρες θεσεις.
        Προσωπικα δεν ανηκω σε κανενα κομμα, δεν με ενδιαφερει τι λεει το Μεγκα και οι αργυρωνητοι δημοσιοκαφροι, το πως θα βγουμε απο την κριση που ειναι γενικης μορφης με ενδιαφερει.Η συμπεριφορα των στελεχων της ΝΔ, ειναι το ολιγωτερο την δεδομενη στιγμη προβοκατορικη. Οταν ουσιαστικα παρακαλαμε την ΝΔ, να μας ακουσει, το εννοουμε , αλλα η απαντηση που παιρνουμε ειναι απο τραγικη εως αδιαφορη.
        Ο λαος εχει ριζοστικοποιηθει περισσοτερο, αυτο τους φωναζουμε.Το οτι τα λενε στην Βουλη, που για μεγαλο μερος του λαου, εχει καταντησει οικος ανοχης, δεν μας εκφραζει.
        Ειναι 700.000 επισημως ανεργοι, αντε και εκπροσωπουνται απο το ΚΚΕ και την αριστερα οι 200.000 , οι αλλοι που θα στραφουν με αυτον τον ξεπερασμενο λογο, για αλλες εποχες.
        Οι πολιτες ψαχνονται και λυση δεν βρισκουν. Η απελπισια ειναι που μας οδηγει να λεμε και να ξαναλεμε μπας και ακουσει κανεις, απο αυτα τα βολεμενα φυτα, των κομματικων συστηματων.
        Αυτην την στιγμη ο τοπος χρειαζεται οχι μια ρεαλιστικη πολιτικη για να παρει μπρος, οχι την πολιτικη του εφικτου, ενα κινημα του ανεφικτου , μια ελπιδα απο καπου.Και δεν εννοω λαικισμους και αρλουμπες, ξερουμε τι τρεχει, γνωριζουμε, και ο τελευταιος αγροτης εχει ενημερωθει, γιαγιαδες παπουδες, νεοι, νεες, ολοι, εμεις οι ανενταχθοι κανουμε καλη δουλεια, αλλα οταν θαρθει η ωρα θελουν καποιον καποιους να τους παρασυρουν με ορμη και ελπιδα προς το ονειρο.Το ερωτημα ειναι οι υπαρχοντες μπορουν? δεν νομιζω.

        • Redim avatar
          Redim @ kiki 26/02/2011 23:34:40

          kiki
          Μην ανησυχείς. Η απελπισία στην οποία αναφέρεσαι θα βρει διέξοδο.
          Η ΝΔ, το 2007, κέρδισε με 5 μονάδες διαφορά και το 2009 έχασε με 10. Οριακά σώθηκε από τη διάλυση.
          Το ΠΑΣΟΚ το 2009 κέρδισε με 10 μονάδες και το 2011 θα χάσει με 20. δεν θα γλυτώσει τη διάλυση.
          Αν μετά από αυτά, η ΝΔ ή η όποια κυβέρνηση προκύψει το 2011 αρχίσει να μιλάει για οράματα χωρίς να δίνει λύσεις, το 2012 δεν θα υπάρχει κανένας από τους σημερινούς πολιτικούς.
          Οπότε τότε θα λήξουν οριστικά όλα τα μνημόνια που βασανίζουν τη χώρα μας εδώ και πάρα πολλά χρόνια

  8. ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ avatar
    ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 26/02/2011 09:38:39

    Έχει άδικο ο πολύς κόσμος που πιστεύει ότι το σκηνικό είναι στημένο; ότι όλα τα κόμματα είναι στο κόλπο; Γιατί η επίσημη Ν.Δ είναι επιδεικτικά απούσα από όλες τις απεργιακές κινητοποιήσεις; ούτε μία δήλωση συμπαράστασης στους απεργούς δεν ακούμε. Γιατί άραγε; Αν δε συμφωνεί με τις κινητοποιήσεις, ας βγει να το πει. Όχι, να κρατάει στάση " εννοείται ότι είμαστε υπέρ" Εννοείται γιατί; Γιατί δηλαδή να εννοείται ότι είναι υπέρ και όχι κατά; επειδή ψήφισε κατά του μνημονίου; αφού θα σεβαστεί τις υπογραφές του κράτους, είπε ο Αντώνης. Και θα αξιοποιήσει την εθνική περιουσία, αλλά δε θα την πουλήσει. Αυτά τα κάνει μόνο το κακό ΠΑΣΟΚ. Ε, ρε δούλεμα που τρώμε. Απ΄όλους. Και η Αριστερά στο κόλπο. Κάνει πορεία το ΠΑΜΕ και μόλις φτάνει έξω από τη βουλή, μην τον είδατε τον Παναή. Ένα πολιτικό σύστημα, ανήμπορο να αντιληφθεί τις απαιτήσεις των καιρών. Αδειο εντελώς από ιδέες, από ηθική, ετερόφωτο, να παρακολουθεί αμήχανα τις εξελίξεις. Που οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην απαξίωση του και στο καινούργιο, που περιμένει καρτερικά να αναδυθεί, αφήνοντας πίσω κόμματα και ηγεσίες, που ακόμα δεν έχουν καταλάβει, ή δε θέλουν να καταλάβουν. Μα πολύ σύντομα θα καταλάβουν

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΚΟΙΝΟΣ ΝΟΥΣ 26/02/2011 13:08:20

      Ετσι ειναι οπως ακριβως τα γραφεις.Θα ηθελα ομως να προσθεσω οτι γενικα η στρατηγηκη των κοματων σε συνδιασμο με το κατακερματισμο και τα φαλτσα της αριστερας στελνουν λαθος μηνυματα στη κοινωνια.Γι αυτο σιγα αλλα σταθερα η κοινωνια περναει μπροστα απο τα κοματα μεχρι ν αναδειξει αυτο το καινουριο που θα δωσει οραμα κι ελπιδα για το μελλον αυτου του τοπου.

  9. απίκος avatar
    απίκος 26/02/2011 09:42:56

    Μου φαίνεται κάποιοι δεν έχουμε μάθει τίποτα παρ'ολη την καταστροφή. Ή η απελπισία μας τρέλανε. Με τι επιτελείο, και τι μπροστάρηδες να κυβερνήσει ο Σαμαράς; Ποιούς θα εμπιστευτείτε, ωρέ; Μυρίζει εξουσία και τρέχουν τα σάλια κάποιων, ακόμα και σε καιρούς πείνας, να την πέσουν και στα ξεροκόκκαλα (τα ιερά).

    Θα την πατήσουμε και πάλι, έτσι για να κάτσει αλλαγή.

  10. neotera avatar
    neotera 26/02/2011 09:56:26

    Οι νέοι πολιτικοί οι στρατευμένοι από τον Σαμαρά να μιλούν στην τηλεόραση δεν είναι σκέτη απογοήτευση ? Για τους παλιότερους δεν ισχύει το ίδιο ? Ούτε τη ρητορική δεινότητα των παλιών μπαγάσηδων δεν βρίσκεις ποιά. Εγώ βαριέμαι και να προσέχω τα όσα αγράμματα πολιτικά λαθεμένα ακούω... Οι πασοκόγυφτοι σε γενικές γραμμές καλύτεροι δεν είναι ? Σε λίγα χρόνια που θα ψοφήσει η γενιά του Πολυτεχνείου θα είναι για πέταμα ολόκληρο το πολιτικό προσωπικό, ενώ θα ετοιμάζονται να ξεκινήσουν να μιλούν εγγλέζικα, τούρκικα αλλού...

  11. LEWNIDAS avatar
    LEWNIDAS 26/02/2011 10:10:56

    εαν εφαρμοσουν αυτα τα μετρα
    "
    Η εξίσωση της φορολογίας του πετρελαίου θέρμανσης, από τις 15 Οκτωβρίου 2011, με στόχο την απόδοση τουλάχιστον 400 εκατ. ευρώ το 2011 και 320 εκατ. ευρώ το 2012, εξαιρουμένων των ειδικών μέτρων για την προστασία των λιγότερο ευημερούντων στρωμάτων του πληθυσμού. Εδώ θα γίνει πραγματική "σφαγή" αφού το 80% των νοικοκυριών της χώρας θα κληθούν να πληρώσουν από 1500 μέχρι και 4.000 ευρώ περισσότερα κατ'έτος για την θέρμανσή τους!

    6. «Πάγωμα» στις ονομαστικές αυξήσεις των συντάξεων, που θα αποφέρει εξοικονόμηση τουλάχιστον 250 εκατ. ευρώ.

    9. Επιδόματα ανεργίας με εισοδηματικά κριτήρια, με στόχο την εξοικονόμηση 500 εκατ. ευρώ.

    11. Περαιτέρω διεύρυνση της βάσης του ΦΠΑ, με στόχο την είσπραξη τουλάχιστον 300 εκατ. ευρώ επιπλέον. Αφορά σε μεταφορές αγαθών και υπηρεσιών από το χαμηλό συντελεστή. Ο θάνατος του εμπορίου...

    12. Πλήρης εφαρμογή του «πράσινου» φόρου και αύξηση της ετήσιας απόδοσής του κατά τουλάχιστον 150 εκατ. ευρώ."

    θα γινει επανασταση.
    εαν στο πασοκ δεν το καταλαβαινουν περαστικα τους. τα δεκανικια τους Μεγκα-ΔΟΛ κλπ κλπ δεν μπορουν να σερβιρουν αυτα τα μετρα γιατι τα σκατα δεν σερβιρονται.

    παντως η επανασταση δεν ειναι αναγκαιο να ειναι σαν τις αραβικες. μια μαζικη αρνηση καταθεσης φορολογικων δηλωσεων και αναληψη καταθεσεων απο τις τραπεζες ειναι αρκετη για να τους γονατισει.

    παντως πολλοι δεν εχουν κατεβει ακομα στους δρομους !!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ LEWNIDAS 26/02/2011 15:49:27

      Λεωνίδα,
      οτι μέτρα και να ληφθούν, στο πλαίσιο, του μνημονίου, θα φέρουν το ίδιο αποτέλεσμα.

      • Ermippos avatar
        Ermippos @ Κώστας Ροδινός 27/02/2011 19:23:57

        Όχι σε αυτό το πλαίσιο κ. Ροδινέ. Σε οποιοδήποτε πλαίσιο. Η χώρα είναι οριστικά πτωχευμένη και το επίπεδο ζωής κάποιων κοινωνικών τάξεων με πολιτική ισχύ συντηρείται τεχνητά με τα δανεικά της τρόικας επειδή η ΕΕ πιάστηκε ανέτοιμη για να αντιμετωπίσει μια χρεοκοπία κράτους μέλους της ΟΝΕ. Το γεγονός ότι κανένας από το πολιτικό σύστημα δεν τολμά να πει στους έλληνες ξεκάθαρα ότι είναι πλέον φτωχοί απλά καθυστερεί την πτώση και ταυτόχρονα (με το ξόδεμα των νέων δανεικών για την προσωρινή συντήρηση της αυταπάτης) αυξάνει το δημόσιο χρέος και απομακρύνει ακόμη περισσότερο την ανάκαμψη, που ούτως ή άλλως τοποθετείται στο πολύ απώτερο μέλλον. Την ανάκαμψη που δεν θα δει η γενιά μας. Αλλά έτσι όπως πάμε, με αυτά που συνεχίζουμε να κάνουμε, θα καταλήξουμε να μην την δει ούτε η γενιά που αναδύεται. Ποιος θα τα πεί αυτά στον κόσμο;

        Τι είναι αυτό που θα έρθει μετά την έξοδο μας από το μνημόνιο; Γιατί δεν απαντά σε αυτό η ΝΔ αφού η απάντηση είναι προφανής για όλους; Μήπως επειδή πονηρούτσικα αφήνει την απάντηση στην ευχέρεια του καθενός; Που μες στην απελπισία του φαντάζεται την επιστροφή στην ευωχεία της περασμένης 20ετίας; Μήπως επειδή πονηρούτσικα σκέφτεται "ας πάρουμε την εξουσία και μετά βλέπουμε πως θα δικαιολογήσουμε την φτώχια που αναγκαστικά θα έρθει";

  12. SKAIs avatar
    SKAIs 26/02/2011 10:17:31

    “Η Ελλάδα; Μια διαρκής έκπληξη: υποφέρει, χειμάζεται, αγωνιά αλλά ψηφίζει ΠΑΣΟΚ! Φάνηκε στις πρόσφατες εκλογές για την Αυτοδιοίκηση… Κλείνουν τα μαγαζιά, πένονται οι μαγαζάτορες, ψωμοζούν οι βιοτεχνίες; Νο problem. Οι χειμαζόμενοι ψηφίζουν ΠΑΣΟΚ!.. Η παράταξη του κυβερνώντος κόμματος πέτυχε εντυπωσιακή νίκη στις προχθεσινές εκλογές της ΓΣΕΒΕΕ: «Αύξησε τη δύναμή της στο 46,9%, από 36,9% που πήρε το 2008, και από 21 έδρες εξέλεξε 24 μέλη διοίκησης στο 51μελές διοικητικό συμβούλιο» (Στη ΓΣΕΒΕΕ στεγάζονται οι Ομοσπονδίες Επαγγελματιών Βιοτεχνών και Εμπόρων)”
    Από την σημερινή Ελευθεροτυπία, από το άρθρο του Γ. Τριάντη!
    κε Ροδινέ έχετε κάποια εξήγηση γι' αυτό? Εγώ ΔΕΝ έχω!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SKAIs 26/02/2011 15:03:13

      Λογική εξήγηση;
      Απλώς οι κομματικοί είναι πάντα παρόντες όταν πρόκειται για τα οφφίκια!

      • cveng avatar
        cveng @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 18:43:13

        καλο θα ηταν να ξεραμε και τα ποσοστα συμμετοχης σε αυτες τις συντεχνειακες εκλογες.(το ''συντεχνειακες'' με την κυριολεκτικη,θετικη ερμηνεια).εκλογες γινονται και στις ενωσεις καταναλωτων πχ αλλα κανεις δεν με εχει φωναξει εμενα να ψηφισω!

  13. SKAIs avatar
    SKAIs 26/02/2011 10:18:10

    *Από την χθεσινή Ελευθεροτυπία

  14. popolaros avatar
    popolaros 26/02/2011 10:27:05

    Θα πρότεινα στο επιτελείο της ΝΔ να ρίξει αύριο μια ματιά στα εκλογικά αποτελέσματα της Ιρλανδίας.

  15. katalytikos avatar
    katalytikos 26/02/2011 11:00:36

    Το ποτάμι βρίσκει πάντα διέξοδο. ΣΥΜΦΩΝΩ
    αλλά οι πολίτες περιμένουν και άλλες προτάσεις εκτός του πεδίου της ΟΙΚΟΜΟΜΙΑΣ , όπως στην παιδεία, την υγεία, το περιβάλλον κλπ.
    Εμφανίζεται μεγάλη καθυστέρηση!!

    • The Saint avatar
      The Saint @ katalytikos 26/02/2011 11:31:42

      Mα αγαπητέ, αν δεν λυθεί το ΤΕΡΑΣΤΙΟ πρόβλημα της οικονομίας, πώς θα δωθούν εκ των προτέρων λύσεις (ακόμη και σκέτες προτάσεις) γιά θέματα όπως αυτά που αναφέρεις?
      Οταν ό άλλος δεν έχει να φάει, το περιβάλλον, και την παιδεία θα σκεφτεί?

  16. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/02/2011 11:30:50

    οσο το ΓΑΠ αποκαλει κουτσομπολια τις συζητησεις με Ντομινικ... τοσο πιο επικινδυνο δινεται. ο Θοδωρας ειπε.. σιγα μην παρακολουθουνοι Αγορες τι λεμε για να αυξησουν τα σπρει... καταλαβαινεις ποιοι κυβερνουν?? παντελως ασχετοι και επικινδυνοι.. και θα πληρωνουμε στους Αιωνες των Αιωνων.
    ΑΜΗΝ.
    Ο Παμπουκης παει Καταρ και η Τινα καγκελο.. και η Βασουλα σκιζει τα καλτσον..ενω ψηφισε τα παντα.

    ΠΠ

  17. Διοτίμα avatar
    Διοτίμα 26/02/2011 11:33:21

    Από τους "Times" του Λονδίνου μάθαμε ότι ο Έλληνας πρωθυπουργός, Γ. Παπανδρέου, παραιτήθηκε (μόλις) χθες από τη θέση του μέλους του Δ.Σ. του φιλανθρωπικού ιδρύματος του Saif al-Islam, που είχε ιδρύσει ο... γιος του Λίβυου ηγέτη Μουαμάρ Καντάφι! Σύμφωνα με το δημοσίευμα, «ο Γιώργος Παπανδρέου δήλωσε χθες ότι δεν θα παραμείνει στο Διοικητικό Συμβούλιο του Ιδρύματος», παρ' ότι πρόκειται για έναν πολιτικό με... ειδικότητα στις ΜΚΟ. Τέλος, στο άρθρο των "Times" αναφέρεται ακόμα ότι ο κ. Παπανδρέου είχε συναντηθεί με τον στρατηγό Καντάφι στη Λιβύη τον περασμένο Ιούνιο, και υπέγραψαν στρατηγικό μνημόνιο για θέματα ενέργειας, κατασκευών και τουρισμού. Άλλωστε, ο Καντάφι είναι προνομιακός συνομιλητής γενικώς της οικογένειας Παπανδρέου... (Εφ. "Αυγή" 25/02/2011)

  18. Poclen avatar
    Poclen 26/02/2011 11:37:48

    Αγαπητοί φίλοι και Κώστα Ροδινέ,
    Ας μην κοροιδευόμαστε. Για καθείστε βρε παιδιά
    Η χώρα δεν μπορεί να σωθεί με ευχολόγια.
    Από που κι ως που θα μας σώσει ο Σταικούρας; ποιά είναι η πολιτική τους φιλοσοφία;
    Υπάρχει κανένας αφελής που να πιστεύει ότι ο,τι ισχύει για το Πασόκ δεν ισχύει για την ΝΔ;
    Με τι κουράγιο και δυναμισμό θα συγκρουστούν με τους δανειστές μας; γιατί περί αυτού πρόκειται.
    Ξέρετε και γνωρίζετε κάτι που δεν μας το έχουν πει; Εγώ όχι...
    Και ποιό είναι δηλαδή το στελεχειακό δυναμικό που θα πρέπει να εμπιστευθούμε; Μαρκόπουλος, Σταικούρας, Στυλιανίδης και Σπηλιοτόπουλος;
    μας κοροιδεύετε;
    Από που υπάρχουν τα διαπιστευτήρια;
    από την επανίδρυση του Παυλόπουλου; την επιτυχημένη πολιτική υγείας του Κακλαμάνη; από τον υπουργός εργασίας Μαγγίνα; το γεγονός ότι ο Σουφλιάς φάνταζε ως ο σοφός της ΝΔ; και πολλά πολλά άλλα;
    Τι είναι πατριωτισμός δηλαδή;
    Και στο φινάλε τι είναι η ΝΔ; μήπως δεν είναι ένα αστικό συντηρικό κόμμα σαν το Πασόκ και χειρότερα; και γιατι να τους νοιάζει για τον λαουτζίκο;
    ΕΛΕΟΣ!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Poclen 26/02/2011 15:25:06

      Αποφεύγω την ονοματολογία γιατί δεν έχει τέλος.
      Προφανώς και αυτοί που αναφέρεις και πολλοί άλλοι ενδεχομένως, εμετρήθησαν και ευρέθησαν ολίγοι.
      Προφανώς και δεν μπορούν να εμνεύσουν και να υπηρετήσουν κάτι καινούργιο.
      Τα έχω γράψει πολλές φορές.
      Θα φέρω ένα παράδειγμα.
      Οταν ο Α. Παπανδρέου κέρδισε την εξουσία το 1981, πόσα δοκιμασμένα στελέχη είχει;
      Με άλλα λόγια το κριτήριο εκλογής του ήταν τα στελέχη του;
      Οχι!
      Ηταν αυτό που ενέπνευσε την κοινωνία.
      Και για να το κλείσω.
      Είμαι πεπεισμένος οτι εκτός πολιτικού συστήματος υπάρχοιν ευφυέστεροι, ικανότεροι και αποτελεσματικότεροι άνθρωποι.
      Απέχουν για λόγους που όλοι αντιλαμβανόμαστε.
      Απέχουν γιατί τα κομματικά αξιώματα συνήθως τα καταλαμβάνουν ασπόνδυλοι αυλοκόλακες.
      Το θεωρώ βέβαιο, οτι σ' ένα προσκλητήριο για τη σωτηρία της χώρας, πολλοί από αυτούς τους ικανούς και τους άξιους, θα ανταποκριθούν.

      • Ermippos avatar
        Ermippos @ Κώστας Ροδινός 27/02/2011 19:37:04

        Πότε θα γίνει το προσκλητήριο; Μετά τις εκλογές; Με τους 151 (αν είναι τόσοι) ασπόνδυλους να κρατάνε στα χέρια τους τα θεσμικά κλειδιά; Αυτοί θα είναι οι υπουργοί του Σαμαρά κ. Ροδινέ, ας μην γελιόμαστε. Και οι λίγοι καινούργιοι που θα μπουν θα είναι κακέκτυπα τους.
        Αν ήταν να έρθουν οι καινούργιοι θα ήταν ήδη εδώ.

    • FILODIMOS avatar
      FILODIMOS @ Poclen 28/02/2011 21:27:25

      Πεστα Χρυσοστομε!!!

  19. Aggelos avatar
    Aggelos 26/02/2011 11:49:45

    'Αντώνης και Γιωργάκης συνυπάρχουν για πολλά χρόνια ως μέλη αυτού του συστήματος, "

    Τιιι????????

    ο σαμαρας ηταν ξεχασμενος τοσα χρονια..

    τσουζει ε?
    να βαζουμε το αιωνια μεγαλουπουργο Γιωργακη τα ιδια με το Σαμαρα που ηταν πεταμενος απο το πολιτικο συστημα οταν οι αλλοι τρωγανε με 10 μασελες επιδοτησεις και Μιζενς..

  20. νεφέλη avatar
    νεφέλη 26/02/2011 11:51:35

    Γίνεται συνεδρίαση στην Βουλή, μετά την ανακοίνωση των σκληρών οικονομικών μέτρων και λέει ο Παπανδρέου, ότι πρέπει να πάρουν μέτρα για την τόνωση του ηθικού των βουλευτών για να μπορέσουν να κάνουν την δουλειά τους καλύτερα.

    Λέει λοιπόν ότι πρέπει να αλλάξουν τις μοκέτες στην Βουλή από κόκκινες να τις κάνουν μπλε.

    Ψηφίζουν και το αποφασίζουν.

    Προτείνει ο Σαμαράς να στολιστεί η...

    αίθουσα της Βουλής με Ελληνικές σημαίες για να ενισχυθεί το εθνικό φρόνημα.

    Ψηφίζουν και το αποδέχονται.

    Προτείνει τέλος ο Καρατζαφέρης πριν από κάθε συνεδρίαση της Βουλής να παίζει ο Εθνικός ύμνος.

    Ψηφίζουν και αυτό και το κατοχυρώνουν.

    Όση ώρα ψηφίζουν τις αλλαγές, είναι μια γριούλα, καθαρίστρια στην Βουλή, που κάθεται στην πόρτα

    και κοιτάζει με απορία και απόγνωση τον Παπανδρέου.


    Ο Γιώργος την βλέπει και αφού τελειώνει η ψηφοφορία, πηγαίνει προς το μέρος της και την ρωτά....

    "Γιαγιούλα, γιατί όση ώρα ψηφίζαμε για τις αλλαγές στην Βουλή εσύ με κοιτούσες με απορία;;;"

    Και με άνεση η γριούλα απαντά:

    "Πριν διοριστώ με μέσο στην Βουλή, ήμουν καθαρίστρια σε ένα μπουρδέλο.

    Όταν οι δουλειές δεν πήγαιναν καλά, αλλάζαμε τις πουτάνες όχι τις μοκέτες!" ...

  21. Δώρα Γκανούλη avatar
    Δώρα Γκανούλη 26/02/2011 12:19:28

    κ. Ροδινέ θα συμφωνήσω μαζί σας περισσότερο από κάθε άλλη φορά.
    "Ο καιρός είναι τώρα και πρέπει να κάνουμε τώρα ένα άλμα πιό γρήγορο απ΄την φθορά"
    Ο καιρός είναι τώρα, για να μήν φθάσουμε στις 25 Μαρτίου αντί να γιορτάσουμε την Παλλιγεννεσία του Έθνους να θρηνήσουμε την ες αεί υποδούλωση του.
    Ένα άλμα πιό γρήγορο από τη φθορά όμως προϋποθέτει έναν ηγέτη.
    Εναν ηγέτη που πρώτα απ΄ όλα θα βγεί να εξηγήσει στο λαό την αληθινή κατάσταση της χώρας. Ξεκάθαρα χωρίς υπεκφυγές και ωραιοποιημένα σενάρια.
    Εναν ηγέτη που δεν θα αναλωθεί στην απόδοση ευθυνών και στην "υπεράσπιση" του κομματικού παρελθόντος αλλά θα αναλύσει στο λαό τις προοπτικές του μέλλοντος.
    Εναν ηγέτη που δεν θα "χαϊδέψει αυτιά" αλλά θα "πάρει κεφάλια".
    Εναν ηγέτη που θα μπορεί να υψώσει το ανάστημα του, το ανάστημα της Ελλάδας, στους ισχυρούς του πλανήτη.
    Εναν ηγέτη που θα επικοινωνεί με τον λαό και θα μοιράζεται τις αγωνίες του.
    Εναν ηγέτη που θα κάνει την αγάπη του για την πατρίδα εμφαλτήριο για το μεγάλο άλμα.
    Αυτά περιμένω από τον Αντώνη Σαμαρά.
    Να τολμήσει ΤΩΡΑ.

  22. zame avatar
    zame 26/02/2011 12:52:51

    Τι ειπε ο GAP στην βουλη ? να μην ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΜΙΖΕΣ-ΦΑΚΕΛΑΚΙΑ-ΓΡΗΓΟΡΟΣΗΜΑ.κλπ... ολα τα αλλα να τα Πληρωνουμε..!!! για να μην θυμώσουνε οι ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ μας..& δεν δωσουν την "ασπιρινη"που απο την συχνη χρηση της... καταντησε ανεπαρκεις..
    ο απλος φορολογουμενος πολιτης δεν θελει ναΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΕΙ τα ΚΛΕΜΜΕΝΑ και να μην εξακολουθει να ΠΛΗΡΩΝΕΙ την ΕΠΙΠΟΛΑΙΑ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ & ΒΛΑΚΕΙΑ των Πολιτικων που Ηγουνται αυτης της "Ευνομης" συντεταγμενης κοινωνιας που "τρωει" τους Πολιτες τις..
    και κατεπεκταση ..σε ΟΛΟΚΛΗΡΟ τον ΚΟΣΜΟ..ΙΔΙΑ ειναι τα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.
    Φωναζει ο κλεφτης και φοβαται ο νοικοκυρης..?
    η Μηπως ο "νοικοκυρης" προσβεπει στην καταργησι του νοικοκυρη ?
    κατω απο την πιεση και ενισχυση της "ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ της ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ" που αντικατεστησε το "παντων χρηματων μετρον Ανθρωπος" με το "παντων Ανθρωπων μετρον χρημα".
    Χρεωμενες(ως μοχλος πιεσης) Πολιτικες.. ΕΠΙΡΡΕΠΕΙΣ σε δολιες..πρακτικες !
    αυτο το "Χρεωμενοι Ελληνες" το Μεγαλυτερο ψεμα που Ειπωθηκε Ποτε.
    Πανω σε αυτο το παραμυθι ισως στηθει το μεγαλυτερο φαγοποτι που εγινε & ποτε.
    Αλλα και ο κινδυνος που παραμονευει να μας παρασυρει
    στο ΝΤΟΜΙΝΟ των ΕΞΕΓΕΡΣΕΩΝ ενος ΕΦΙΑΛΤΙΚΟΥ ΥΠΟΘΕΤΙΚΟΥ ? ΣΕΝΑΡΙΟΥ προωθησης , οργανωσης του στοχου των μυστικών υπηρεσιων..
    Πως μεσα απο μια Παγκοσμια Ανεξελεγκτη και Αναρχη Επανασταση Ετοιμαζεται η Παγκοσμια Κυβερνηση.
    Μετα απο το Μπαχρειν-Λιβυη-Μαροκο σειρα παιρνουν και αλλες χωρες ..
    στο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΝΤΟΜΙΝΟ ΕΞΕΓΕΡΣΕΩΝ που "στηνουν" οι μυστικες υπηρεσιες..!
    Η κριση της ΕΡΓΑΣΙΑΣ επιφερει αναγκαστικα την ΚΡΙΣΗ του ΚΡΑΤΟΥΣ και της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ.
    Κανενα πιθανο Πολιτικο σχεδιο δεν μπορει να σταματησει η να αντιστρεψει αυτην την διαδικασια..που σε ενα ποιο Προχωρημενο σταδιο η Κρατικη διοικηση θα Αποσυντεθει, ο Κρατικος μηχανισμος θα καταντησει μια Διεφθαρμενη "κλεπτοκρατια"..
    Η ανακοινωση της Manpower Inc. που ητανε ο στρατηγικος συνεργατης του Παγκοσμιου φορουν 2011 στο Νταβος
    ελεγε πως καθως αυτη η πραγματικοτητα θα γινεται ολο και ποιο αισθητη θα βιωσουμε το περασμα απο τον Καπιταλισμο στον ΤΑΛΕΝΤΙΣΜΟ.(talentism)
    Μια εποχη που συγκριτικο πλεονεκτημα θα ειναι το ατομο & οι δυνατοτητες του..ΟΧΙ το ΚΕΦΑΛΑΙΟ.

    η Google εξυπηρετει λογισμικα με λεξεις -κλειδια την NSA σε βαζουν να ψαξεις τη βαση δεδομενων στοιχειων βαζοντας τα δικα σου στοιχεια..οποτε ξερουν τι σκεφτεσαι και τι κανεις.κατα 93% ξερουν που θα πας που θα σερφαρεις τι θα κανεις ποιο καλα και απο εσενα.Μπορουν να προβλεψουν το Μελλον.
    Ειναι ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΚΡΥΣΤΑΛΛΙΝΗ ΜΠΑΛΑ ανιχνευοντας μαζικες κινησεις ανθρωπων..γιαυτο ειναι τοσο αλαζονικοι μεχρι και εταιριες που μελετουν την ανθρωποτητα και πως δρουνε.( ICG ) ομαδα διεθνων κρισεων προεδρος ΣΟΡΟΣ. ετσι οι Παγκοσμιοποιητες διεισδύουν και χειραγωγουν τις εξεγερσεις..με 1 στοχο την Μ.Ανατολη γιατι εχει το πετρελαιο και θα εχουν μια τεραστια πετρελαικη κριση που θα χτυπησει τις τιμες..αρα οικονομικη & βιομηχανικη κριση σε ολες τις κοινωνιες..το οποιο αυτο θελουν τεραστια προβληματα ταραχες χαος..για να προσφερουν την Λυση της Παγκοσμιας Φασιστικης Οργουελικης Δικτατοριας τους.

    (..Μην ψάχνεται ιδεολογικές πλατφόρμες για να στηρίξεται την ανεπάρκεια του πολιτικού συστήματος.).. "ΠΑΝΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΕΤΡΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ" με το "παντων Ανθρωπων μετρον χρημα".
    (..Ας ταϊσω τα παιδιά μου κι
    ας πουν και τα Σκόπια Λάρισα...)χαχαχαα..ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ.

  23. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 26/02/2011 12:57:27

    το Δημοσιο θα πληρωνει με ομολογα!!
    1. κουρεμενα κατα 20%
    2. με εξοδα 4.75% για την καταθεση στο Παρακαταθηκων !!
    3. σε Δρχ ποσα θα ειναι στο ταμειο ????
    Τσαμπατζηδεεεεεεεεεεεεεεεεεςςςςςςς

    ΠΠ

  24. karenin avatar
    karenin 26/02/2011 13:01:18

    Η κατάσταση πρέπει να είναι πολύ χειρότερη απο ότι νομίζουμε. Ακόμη και η βιτρίνα του κράτους, οι πρεσβείες καιι διπλωμάτες έχουν να πληρωθούν απο τον Δεκέμβρη. Εχει έρθει η ωρα για καθαρές ίσιες κουβέντες αλλά όλα τα κόμματα είναι στην κοσμάρα τους. Μπατιρισμένα μαγαζιά θα είναι σε λίγο. Και ας μας ξεκαθαρίσουν ένα απλο πράγμα. Τι γίνεται στην περίπτωση που μόνοι μας, όπως λέει ο Αρχαίος, κηρύξουμε στάση αποπληρωμής του χρέους;
    Στην περίπτωση που επιλεχθεί να πληρώσουμε μέχρι τελευταίας δεκάρας όπως επιμένει ο ΓΑΠ, ποιο θα είναι το μέλλον της χώρας για τα επόμενα δέκα χρόνια; Ας τοποθετηθούν με διάγγελμα στον λαό, που βρισκόμαστε, και ποιον δρόμο προτείνουν για έξοδο απο την κρίση. Ας μας ενημερώσουν πρώτα σωστά, και ας πάρουμε και εμείς την ευθύνη των επιλογών μας.
    ΥΓ. Η τελευταία εικόνα ειναι άκρως αποκαρδιωτική. Ο μεν πρωθυπουργός γυρίζει στην ευρώπη με το καπέλο απλωμένο κάνωντας έρανο, η δε ΝΔ μέσω του Σταικούρα, καλει την κυβέρνηση να τα αφήσει αυτά και να ασχοληθεί με την ανάπτυξη...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ karenin 26/02/2011 15:52:49

      Η κατάσταση είναι πολύ χειρότερη απ' οσο μπορούμε να φανταστούμε!
      Και συμφωνώ οτι πριν από οτιδήποτε άλλο προέχει μια πλήρης ενημέρωση για το πως έχουν τα πράγματα και τις εναλλακτικές που έχουμε.

  25. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 26/02/2011 13:04:10

    Φίλτατε κύριε Ροδινέ,

    δεν γνωρίζω εαν 80.000 μεταξύ των οποίων Συριζαίοι και σκληροκομμουνιστές του ΠΑΜΕ είναι "ποτάμι"...

    Για να πω την αλήθεια περίμενα να γίνει "χαμός"...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ SPYROS T. 26/02/2011 15:05:34

      Να φοβάσαι τα ..,κρυφά ποτάμια!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ SPYROS T. 26/02/2011 23:31:49

      Έγινε χαμός, απλά δεν το δείξαν τα κανάλια. Και γι' αυτό το καζάνι βράζει περισσότερο

  26. geopan avatar
    geopan 26/02/2011 13:06:19

    και όμως υπάρχουν αμετανόητοι που στηρίζουν με χίλια τον γαπ!διαβάστε παπαχρήστο στα νέα σήμερα που ούτε λίγο ούτε πολύ μας βρίζει γιατί ενώ ο πανμέγιστος πρωθυπουργός θέλει να μας σώσει εμείς αρνούμαστε!!!και τον νουθετεί να μας αφήσει να πνιγούμε αφού είμαστε τέτοια ζώα!!ακούς εκεί να μην θέλουμε να μας σώσει ο μέγας στοχαστής!!ντροπή μας!!και ξαναμανά ντροπή μας!!

    • neotera avatar
      neotera @ geopan 26/02/2011 14:40:25

      Με πιόνια πολιτική δε γίνεται, ούτε δημοσιογραφία. Ετσι πάμε μόνο σε δικτατορία...

  27. η Dimi avatar
    η Dimi 26/02/2011 13:09:13

    Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΠΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΟΡΙΑ

    «H Αντιγόνη Λουδιάδη μοιάζει με γάτα που ετοιμάζεται να επιτεθεί στο θύμα της. Λένε ότι η κυρία αυτή είναι πολύ ευφυής, λίγο υστερική και τυραννική με τους συνεργάτες της, ενώ κάνει τον συνομιλητή της να τα χάνει. Έχει τη φήμη ότι της αρέσει το ρίσκο και ότι ξέρει να πουλάει. Τη φωνάζουν Άντι και είναι τραπεζίτης στην Goldman Sachs International στο Λονδίνο.

    Αυτή η ειδικός των σύνθετων χρηματοοικονομικών προϊόντων είναι περήφανη γιά την ελληνική καταγωγή της. Πτυχιούχος της Οξφόρδης, λέγεται ότι είναι μανιακή με τη δουλειά, ότι καπνίζει το ένα τσιγάρο μετά το άλλο και έχει την ατζέντα της πάντα γεμάτη.

    Εκείνη είναι που βοήθησε την Ελλάδα να καμουφλάρει το χρέος της...»

    «Το 1999, όταν αποφασίζεται η δημιουργία του ευρώ, η Ελλάδα δεν μπορεί να προχωρήσει στο κοινό νόμισμα. Στα χαρτιά, οι όροι συμμετοχής στον μηχανισμό είναι τα πολύ αυστηρά κριτήρια που διατυπώθηκαν στη Συνθήκη του Μάαστριχτ: χρέος κάτω από το 60% του ακαθαρίστου εθνικού προϊόντος και έλλειμα προϋπολογισμού κάτω από το 3%. Η Ελλάδα απέχει πολύ.

    Την εποχή εκείνη, οι γάλλοι και οι γερμανοί ιθύνοντες, καθώς ήταν αποφασισμένοι να εδραιώσουν την καλή φήμη του εθνικού νομίσματος με την εισαγωγή όσο το δυνατόν περισσότερων χωρών στον μηχανισμό, προκειμένου να αποτρέψουν τους κερδοσκόπους – από τότε! – να επιτεθούν, πιέζουν την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να κάνει δεκτή την Ελλάδα. Το Σίτι και η Γουόλ Στριτ πρέπει να πεισθούν.

    Οι δύο χρηματαγορές βλέπουν, πράγματι, με κακό μάτι την έλευση ενός εν δυνάμει ανταγωνιστή, της Φρανκφούρτης, έδρας της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας. Γοητευμένος όπως όλοι οι Ιταλοί, από τους αγγλοσάξωνες τραπεζίτες, ο πρόεδρος της Επιτροπής, ο Ρομάνο Πρόντι, αντιστέκεται στη διεύρυνση της ζώνης του ευρώ. Δεν έχει όμως σημασία! Ο επίτροπος γιά τις Οικονομικές και Νομισματικές Υποθέσεις, ο γάλλος Υβ-Τιμπό ντε Σιλγκί, ένας από τους αρχιτέκτονες της μετάβασης στο ευρώ, ανάγει το όραμα της διεύρυνσης σε προσωπική υπόθεση. Άλλωστε, όλες οι χώρες του νέου κλαμπ δεν τακτοποίησαν κάπως τα λογιστικά τους, ώστε να πληρούν τα κριτήρια του Μάαστριχτ, ελαττώνοντας τα χρέη τους; Μεταξύ κατεργαρέων ειλικρίνεια...»

    «Εκείνος, ηγέτης μιάς χώρας πνιγμένης στη διαφθορά, τη διαπλοκή, τα χρέη, την απύθμενη ακαταστασία των δημοσιονομικών της. Εκείνη, που παρουσιάστηκε ξαφνικά στη ζωή του, του έδωσε το εισιτήριο να περάσει τη χώρα του στη ζώνη του ευρώ. Κάπως έτσι, ο Κώστας Σημίτης και η Goldman Sachs γνωρίστηκαν γιά πρώτη φορά.»

    Η ελληνική κυβέρνηση ζητά από την Goldman Sachs να τη βοηθήσει να βρει τεχνάσματα γιά να μπει στη ζώνη του ευρώ λίγο μετά τη δημιουργία του νέου νομίσματος. Η Αθήνα θέλει κυρίως να κρύψει την έκταση των ελλειμάτων της. Γιά να γίνει αυτό, οι Σοσιαλιστές, με ηγέτη τον Κώστα Σημίτη, έχουν την πρόθεση να απαλλαγούν από το βάρος των στρατιωτικών δαπανών – σημαντικών, λόγω της υποβόσκουσας διαμάχης με την Τουρκία –, ώστε αυτές να μη συμπεριλαμβάνονται στις δημόσιες δαπάνες.

    Γιατί η Goldman Sachs να αρνηθεί μιά τέτοια εντολή, με υψηλή αμοιβή, και να μην κάνει ένα νομότυπο φτιασίδωμα; Παρά τις συχνά απρόβλεπτες δυσκολίες που παρουσιάζουν οι σχέσεις με τον χώρο της πολιτικής, η βοήθεια προς τα κράτη βρίσκεται στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων των επενδυτικών τραπεζών. Αν και οι ευρωπαϊκοί οίκοι έχουν τη τάση να αφήνουν αυτού του είδους τις συναλλαγές γιά τα γραφεία των ειδικών λογιστών, οι αμερικανοί συνάδελφοί τους παρέχουν συχνά και με κάθε νομιμότητα αυτού του τύπου τις υπηρεσίες.

    Και άλλες χώρες της Ευρωπαϊκής Ενωσης προσέφυγαν στην τεχνογνωσία των μεγάλων χρηματοοικονομικών οργανισμών γιά να «βελτιστοποιήσουν» την εικόνα των εθνικών τους λογαριασμών. Η Ιταλία έκανε ακριβώς το ίδιο με την αμερικανική JP Morgan.»

    «Γιά την Goldman Sachs, η Eλλάδα γίνεται ξαφνικά μάννα εξ ουρανού. Πως να μη δουν ότι μιά μικρή χώρα με αδύναμη τραπεζική υποδομή, στοιχειώδεις στατιστικές των δημοσιοικονομικών και με ανθούσα παραοικονομία, που καθιστά προβληματική την είσπραξη φόρων και δασμών, αποτελεί κελεπούρι; Ένας οικονομικός κολοσσός έχει ακόμα πιό πρόσφορο έδαφος, καθώς στην Ελλάδα το Χρηματιστήριο δεν διαθέτει αποτρεπτικούς κανόνες...»

    «Στον αγώνα δρόμου γιά το ευρώ και μπροστά στις ιδιαιτερότητες του ελληνικού χρέους, ένας τρίτος παράγοντας κινεί το ενδιαφέρον της Άντι Λουδιάδη: η αποδιοργάνωση της Eurostat, η οποία έχει αναλάβει να εναρμονίσει τις στατιστικές των χωρών-μελών προκειμένου να συλλάβει τα μεγέθη σε ευρωπαϊκή κλίμακα. Πρόκειται γιά δείκτες-κλειδιά στην επεξεργασία παρακολούθησης του προϋπολογισμού και της νομισματικής πολιτικής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

    Ομως, εγκλωβισμένοι στην αναταραχή ενός εσωτερικού οικονομικού σκανδάλου, το τμήμα στατιστικών, την περίοδο της ελληνικής υπόθεσης, έχει κυριολεκτικά παραλύσει. Χωρίς να πουν τίποτε, οι ιθύνοντές του δέχονται de facto τους λογαριασμούς που τους παρουσιάζει η τότε ελληνική κυβέρνηση.»

    «Η Ελληνική κρίση αποδείχθηκε θείο δώρο γιά τα «δαιμόνια» της Νέας Υόρκης. Η τράπεζα εισέπραξε προμήθειες γιά τη βοήθεια που προσέφερε στην ελληνική κυβέρνηση. Κερδοσκόπησε αναίσχυντα με τις δυσχέρειες της Ελλάδας και σε βάρος του ευρώ. Κέρδισε σε όλα τα μέτωπα».

    «Οσο γιά την Άντι Λουδιάδη, πήρε προαγωγή σε εταίρο-διαχειρίστρια το 2000. Το συμβόλαιο με την Αθήνα θα της δώσει τη δυνατότητα να κλείσει τα στόματα των ζηλόφθονων, γιά τους οποίους η προαγωγή της οφειλόταν στην πολιτική «θετικής διάκρισης», που ήρθε από τις Ηνωμένες Πολιτείες και η οποία ευνοεί το λεγόμενο ασθενές φύλο. Τα ζητήματα της ηθικής και της δεοντολογίας είναι παντελώς ξένα σε αυτή τη γυναίκα της δράσης, η οποία αρπάζει κάθε ευκαιρία γιά να δείξει πόσο αρπακτικό είναι. Τα γυαλισμένα τακούνια με το αποφασιστικό χτύπημα δεν καταδέχονται να χωθούν μέσα σε τέτοιου τύπου ασυναρτησίες.

    Στη δουλειά της έχει την πολύτιμη βοήθεια μιάς εξειδικευμένης ομάδας στο εμπόριο συναλλάγματος, η οποία, μαζί με την ομάδα των πρώτων υλών, έχει την καλύτερη φήμη στην εταιρεία. Γιά να πετύχει τους σκοπούς της, θα χρησιμοποιήσει έναν όχι γνωστό μηχανισμό. Το όνομά του; Το σύστημα κάλυψης κινδύνου που ονομάζεται Credit Default Swaps, τα CDS. Απλό, απλούστατο. Σαν να λέμε Εύρηκα!»

    «Μιά αληθινή επαγγελματίας» λένε και ξαναλένε οι προϊστάμενοι της Άντι μετά την επιτυχία της το 2001. Η Άντι Λουδιάδη έχει λοιπόν προαχθεί στη διεύθυνση μιάς εταιρείας ασφαλειών ζωής, την οποία ίδρυσε η Goldman Sachs γιά να εκμεταλλευτεί τα χρηματοοικονομικά προϊόντα που έχουν σχέση με το προσδόκιμο ζωής. Η ζωή χαμογελά μερικές φορές στις τολμηρές.»

    «Το 2002, με τα χιλιάδες φλας των φωτογράφων να αστράφτουν στα σχιστά μάτια του, ο Σημίτης έβγαζε από το ΑΤΜ της Εθνικής Τράπεζας το πρώτο χαρτονόμισμα του ευρώ! Από το μυαλό όλων μία μόνο σκέψη περνούσε:
    «Αν η Goldman Sachs δεν υπήρχε, θα έπρεπε να την επινοήσουμε.»

    ~Μαrc Roche: «Η ΤΡΑΠΕΖΑ – Πως η Goldman Sachs Kυβερνά τον Κόσμο»
    Βραβείο Βιβλίου Οικονομίας 2010 (αποσπάσματα) – Εκδόσεις Μεταίχμιο
    ♠ ♠
    «Αυτός ο οποίος παραδίδει τη διάνοιά του σε αυτή των άλλων
    προς χάριν ιδεολογίας, χρηματισμού και πεποιθήσεων,
    διαπράττει την υπέρτατη αδικία απάρνησης του εαυτού του.»
    ~Αlek Boyd

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ η Dimi 26/02/2011 13:46:21

      Τι λε ρε την Αντι...

      Κι έλεγα κι εγώ "ποιός φταίει μωρέ ποιός φταίει"...

      Ποιός φταίει για:

      SIEMENS, Ομόλογα, Πόρτο Καρρας, Παμπερς, Βατοπαίδια, Υποβρύχια, Εξοπλιστικά, ΑΓΕΤ, Mayo, Torcaso, Μαυρίκηδες, Τόμπρες, υποκλοπές, Εφραιμηδες, Γιοσακηδες, παραδικαστικά κυκλώματα, λαδιαρηδες οικονιμικοί ελεγκτές, φακελάκια στο ΕΣΥ και τα νοσοκομεία του, λαδιαρηδες σε ολες τις ΔΕΚΟ και σε ολες τις βαθμιδες τους, υπερχρεωμένους εργαζόμενους των 700 Ευρώ που έχουν χρέη 40.000 από καρτες με τις οποίες αγόρασαν καταναλωτικά αγαθά πολυτελείας, νοοτροπία της "αρπαχτής" σε όλα τα κοινωνικά στρώματα του πληθυσμού κτλ. κτλ. κτλ.

      Αχ μωρή ....άνα Άντι, αχ...............

      • η Dimi avatar
        η Dimi @ SPYROS T. 26/02/2011 14:17:52

        H διαστροφικά φιλόδοξη Άντι, ήλθε και «βελτιστοποίησε το Κυλώνειον Αγος».

        Η ηθική καταρρέει, όταν η επιθυμία γιά Μεγαλοσύνη έχει οριστικά χαθεί..

  28. kakofonix avatar
    kakofonix 26/02/2011 13:26:18

    Η τακτική του ώριμου φρούτου που ακολουθεί ο Σμαράς είναι, κατά τη γνώμη μου, λανθασμένη, για δύο λόγους:
    1. Δεν εμπνέει το υγιές εκείνο κομμάτι της κοινωνίας, που αφυπνίστηκε από την ξςφτίλα και διψάει για ανατροπές
    2. Αν τελικά επιτύχει (εξαιρετικά πιθανό ενδεχόμενο) θα αυτοεγκλωβιστεί σε μια ήπια πολιτική διαπραγματεύσεων με τους Γερμανούς, με πιθανότερη κατάληξη ένα μνηνμόνιο διαρκείας.
    Σήμερα το υγιές κομμάτι της κοινωνίας (πιθανότατα λόγω των κρίσιμων περιστάσεων) έχει ξεπεράσει τις αγγυλώσεις του παρελθόντος και έχει χωριστεί σε δύο τμήματα:

    Το πρώτο είναι αντιμνημονιακό και έντονα πατριωτικό (δεξιά και αριστερά) και ζητάει αναδιάρθρωση ή έξυπνες λύσεις, όπως άρνηση απεχθούς χρέους ή δραχμή,

    Το δεύτερο είναι μνημονιακό και ανασφαλές και έχει προσκλοληθεί στην ελίτ, θεωρώντας ότι αυτή αποτελεί το πιο σίγουρο εγαλείο για την έξοδο από την κρίση.

    Δεν είναι καθόλου τυχαίο, ότι για πρώτη ίσως φορά στην ιστορία της χώρας, οι απόψεις δεξιάς και αριστεράς σχεδόν συγκλίνουν.

    Είναι αυτή μια εξαιρετική ευκαιρία για τον Σαμαρά και τη ΝΔ, να κάνουν μια ξεκάθαρη πατριωτική επιλογή.

    Παρεπιμπτόντως να τονίσω ότι τις καλύτερες αντιπολιτευτικές επιδόσεις τον τελευταίο μήνα έχει ο Τσίπρας (που έχουμε καταντήσει). Χθές στη βουλή ήταν απλά εξαιρετικός.

    Είναι πολύ κρίμα να καρπώνεται ο εξαφανισμένος ΣΥΡΙΖΑ τα οφέλη μιας αυτονότητης αντιπολίτευσης και το ιστορικό πολυπληθές κόμμα της ΝΔ, να βαυκαλίζεται με ευρωομόλογα και ανέφικτες διαπραγματεύσεις.

    Ακόμα και η τακτική της επίσημης προπαγάνδας είναι πλέον, όπως σωστά επισημαίνεις, αντιμνημονιακή και εστιάζει σε δύο βασικούς άξονες:
    1. Την εκποίηση της περιουσίας για τη μείωση του χρέους (50 δις)
    2. Την έλλειψη εναλλακτικής πρότασης από την αντιπολίτευση με παράλληλες καταστροφολογίες (θυμήθηκαν πάλι την Κούβα και την Αλβανία).

    Ο πρώτος άξονας αποτελεί ένα τεράστιο ψέμα, απλά γιατί ακόμα και αν βρεθούν ως δια μαγείας τα περιβόητα 50 δις, ακόμα και αν πουλήσουν την ίδια την Ακρόπολη μαζί με τον Περικλή, το χρέος θα είναι ξανά 350 δις το 2015.

    Ο δεύτερος άξονας είναι απλά φαιδρός, ένας λαϊκισμός του χειρίστου είδους, γιατί είναι παιδαριώδες να συγκρίνεις τις υποδομές της Κούβας και της Αλβανίας με της Ελλάδας. Ούτε μπορείς να παραβλέπεις το εμπάργκο στην Κούβα ή τα δικτατορικά καθεστώτα που ανέλαβαν τις τύχες των χωρών αυτών.

    Λύση πατριωτική σαφώς υπάρχει, απλά χρειάζεται ηγέτης με νιονιό και μύδια, για να την εφαρμόσει, εφόσον μιλάμε για το υπάρχον σύστημα.

    Κοιτώντας δεξιά και αριστερά είναι σαφές ότι αυτό τιο καθήκον έπεσε στον Σαμαρά. Αν και αυτός αποδειχθεί ανεπαρκής, τότε θα μιλάμε νομοτελειακά για την πλήρη ανατροπή του συστήματος, από μια εξαγριωμένη βάση.

    • karenin avatar
      karenin @ kakofonix 26/02/2011 13:41:00

      Η μόνη φθηνή λύση είναι να πάρει το ΚΚΕ πρόσκαιρα 45%. Θα τρομάξουν και θα τρέξουν να μας σώσουν. Θα ξυπνήσουν οι εφιάλτες των Ευρωπαίων.

      • SPYROS T. avatar
        SPYROS T. @ karenin 26/02/2011 14:23:29

        Το ΚΚΕ εάν πάρει 45% είναι ικανό να φωνάζει οτι αυτό είναι προβοκάτσια για να μπερδευτούνε τα λαϊκά στρώματα...

      • saltcity avatar
        saltcity @ karenin 26/02/2011 16:40:32

        Είπες πολύ μεγάλη κουβέντα.

        • saltcity avatar
          saltcity @ saltcity 26/02/2011 16:56:41

          @karenin

      • FILODIMOS avatar
        FILODIMOS @ karenin 28/02/2011 21:19:51

        Συμφωνω απόλυτα. Δεν είμαι οπαδός του ΚΚΕ. Καποιο από τα δύο μεγάλα κόμματα θα βγεί στις επόμενες εκλογές και θα αρχίσει το ίδιο παραμύθι. Αν είναι το ΠΑΣΟΚ, ζήτω που καήκαμε! Αν είναι η ΝΔ του Σαμαρα ( οκ ο Σαμαράς) με ποιούς θα κυβερνησει; Με τα ίδια πεπαλαιωμένα υλικά; ''Η με καποιους νεόκοπους από το City του Λονδίνου;
        Επομένως μια ειναι η λύση. Ψηφίζουμε ΚΚΕ μπας και ταρακουνηθεί κανείς.

    • of8almos avatar
      of8almos @ kakofonix 26/02/2011 14:16:22

      Ακριβέστατος, σχετικά με τον Τσίπρα τώρα ένα έχω να πω, αν ήταν πρόεδρος του ΛΑΟΣ, και δεν είχε και τον κολοτούμπα πρόεδρο φυσικά, θα ήταν η επόμενη κυβέρνηση μέχρι να γίνουν όλα τα πραξικοπηματικά (όπως ακούγετε) που έριξαν τον Καραμανλή.

    • kiki avatar
      kiki @ kakofonix 26/02/2011 14:41:57

      @ κακοφωνιξ,
      ειναι το τριτο κομματι σου η σχολιο που διαβαζω και με εκφραζεις απολυτα.
      αυτο εννοω με αλλα λογια.
      Λοιπον μαζι σου απαλασομαι απο την συγγραφη σχολιων και παρακολουθωντας σε, ελπιζω να κουναω με συγκαταβαση το κεφαλι μου.
      " Ετσι τοτε θα μιλαμε νομοτελειακα για την πληρη ανατροπη του συστηματος "
      Α γεια σου.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kakofonix 26/02/2011 16:31:05

      Κakofonix
      Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρέπει πρώτα-πρώτα να βγούμε ως χώρα και να παραδεχθούμε οτι το μνημόνιο οχι μόνο δεν οδηγεί σε λύση, αλλά βαθαίνει τη ύφεση.
      Αν πρώτα δεν παραδεχθούμε αυτό, τότε δεν πρόκειται ποτέ να αναζητήσουμε λύση εκτός μνημονίου.
      Γιατί το μνημόνιο μαθηματικά πλέον οδηγεί στην καταστροφή!
      Το λέει ακόμα και το MEGA!
      Ποιός θα το πίστευε!

    • Misha avatar
      Misha @ kakofonix 26/02/2011 16:45:09

      Κakofonix

      O GAP πέφτει οσονούπω...
      Αν ο Σαμαράς κάνει την ΜΕΓΙΣΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ και δεχθεί τους όρους του Δ Ράιχ θα πετύχει το εξής: οι παλαιοπασόκοι μετά από μερικούς μηνες θα θυμηθούν τα παλιά τους τερτίπια και με τα συνδικάτα που ελέγχουν θα του αλλάξουν τα φώτα...
      Ο Σαμαράς οφείλει να βγεί στον ΓΑΠ από την φιλολαϊκή πάντα,να του βγεί απ τα «αριστερά»...«Αριστερή» στις παρούσες συνθηκες είναι μέχρι και η πολιτική του Τριανταφυλλίδη από το 1974 μέχρι το 80, που κρατικοποίησε Ολυμπιακή, συγκοινωνίες (τα πράσινα λεωφορεία) και άλλες εταιρείες...
      Για να δούμε...

      • FILODIMOS avatar
        FILODIMOS @ Misha 28/02/2011 21:22:11

        Αυτο αποκλείεται, δυστυχώς, να πραγματοποιηθεί.

    • Ιαπετός avatar
      Ιαπετός @ kakofonix 26/02/2011 17:12:48

      Η δική μου λογική προκρίνει την αναδιάρθρωση. Συντεταγμένα και επιτακτικά, ως την καλύτερη λύση. Φυσικά, αναδιάρθρωση σημαίνει μακροχρόνια επιμήκυνση υπάρχοντος χρέους με μηδενικούς, αν γίνεται, τόκους. Αυτό θα είναι και το ανεπίσημο κούρεμα. Αυτή θα ήταν μια ανεκτή λύση και για τούς διεθνείς πιστωτές μας και θα μας ξαναέδινε προοπτικές στο πλαίσιο τού παγκοσμιοποημένου χρηματιστικού συστήματος ,να συνεχίζουμε να παίζουμε μπάλα. Για να γίνει όμως αποδεκτή η αναδιάρθρωση, πρέπει χειροπιαστά να δείξουμε ότι δεν είμαστε μαλάκες και ότι παίζουμε στην πρώτη εθνική αποδεχόμενοι τούς όρους του παιχνιδιού. Αλλιώς θα πέσουμε σε άλλη κατηγορία και άντε μετά να ξαναπροκριθείς. Με ποδοσφαιρικούς όρους θα έλεγα, ότι πρέπει να πείσουμε και να εκβιάσουμε μέχρι το σημείο πού μας παίρνει τον αθλητικό δικαστή, ότι η κατηγορία θα υποστεί πλήγμα, άν μάς κόψουν πολλούς βαθμούς και μας ρίξουν νομοτελειακά στήν δεύτερη εθνική.

      Την επιζητούμενη αναδιάρθρωση πρέπει να την συνοδέψουμε και με το σχέδιο βήτα, σε περίπτωση πού θεωρηθεί ότι μπλοφάρουμε. Το σχέδιο βήτα, πού θα τούς γνωστοποιήσουμε, πρέπει να περιλαμβάνει την πρόθεσή μας, ότι σε περίπτωση υποβιβασμού, θα επιδιώξουμε να χαρακτηρίσουμε το δημόσιο χρέος μας ως ειδεχθές ( όπως και είναι ), πολλοί απο το σύστημα θα χάσουν πολύ περισσότερα από αυτά πού προσδοκούν ότι θα πάρουν πρεσάροντάς μας μνημονιακά σε ένα δρόμο πού δεν έχει επιστροφή. Πρέπει να τούς δείξουμε ότι και η μνημονιακή πρέσσα πού μας επιβάλλανε, δεν μπορεί να οδηγήσει στα προσδωκόμενα αποτελέσματα, γιατί και το κυβερνητικό σύστημα μνημονιακής διαχείρησης, παίζει με όρους εκτός μνημονίου. Από την αρχή, (οι άνθρωποι δεν είναι ηλίθιοι, αλλά πανέξυπνοι) ζήτησαν απο τήν κυβέρνηση περικοπή στο δημόσιο. Περικοπή δύο τρίτων στο δημόσιο και ένα τρίτον απο αύξηση φόρων. Ο προπονητής και οι βοηθοί πού επέλεξαν, είναι απλά ηλίθιοι και ανεπαρκείς. Ολη η προπονητική ομάδα προσπαθεί να σώσει τα κεκτημένα των παραγωντίσκων πού την στηρίζουν και δεν αφήνουν να μπεί φρέσκος αέρας και μυαλά για να σηκώσουν την ομάδα. Το πρόβλημα πού έχουν οι κυβερνητικοί είναι πώς θα περισώσουν το μικρά συμφέροντα των παραγόντων πού τούς στηρίζουν και ας υποβιβασθεί η ομάδα στη τρίτη ερασιταχνική. Το ξαναλέμε ανάμεσα στούς τυφλούς, προηγούνται οι μονόφθαλμοι. Εκεί μας πάνε με μαθηματική ακρίβεια. Και οι τροικανοί το βλέπουν και τούς ζώνουν τα μαύρα φίδια. Επειγόντως ζητούν εναλλακτική λύση και πρέπει να τούς την προσφέρουμε. Για το δικό μας συμφέρον και για το δικό τους. Καμμιά τράπεζα δεν σταματά την χρηματοδότηση μιάς προβληματκής επιχείρησης, όσο διαβλέπει την δυνατότητα, ότι θα πάρει πίσω ένα σεβαστό κομμάτι των δανεικών.Παύει την δανειοδότηση, μόνο όταν δεί, ότι και τα επόμενα δάνεια θα πάνε στο βρόντο. Αντε να την συνεχίσει για κάποιο διάστημα ( όπως συμβαίνει αυτή την στιγμή με μάς), προσπαθώντας να διασφαλίσει την κυριότητα των ακινήτων της θνήσκουσας επιχείρησης.

      Οποιος δεν θέλει να ζυμώσει, τρείς μέρες κοσκινίζει, πού έλεγαν οι παλιοί. Το πρόβλημα είναι το δημόσιο με τά κοράκια και τούς αρχικόρακες πού το περιβάλλουν και τρώνε τα φρέσκα μάτια των δύστυχων πισθάγκονα δεμένων πολιτών αυτής της χώρας. Τι να το κάνω το συσίτιο πού μας τάιζαν μερικά χρόνια, πείθοντάς μας μάλιστα ότι συμμετέχουμε στην ευδαιμονία των πλουσίων αυτού του κόσμου; Εγκλειστοι φυλακής πού δουλεύουμε στα καταναγκαστικά έργα για να μπορέσουν οι διευθυντές και οι φύλακες να πληρωθούν το μερίδιο της δικής μας καταναγκαστικής εργασίας. Γι αυτό μας ταίζανε και κανένα λουκάνικο και όχι μόνο πληγούρι. Εξακόσια δισ. στην Ελβετία, γράφει το Spiegel, έχουν ελληνες καταθέτες στην ελβετία. Ναι είναι και μην σας φαίνεται παράξενο. Τόσα πακέτα της ΕΟΚ μοίρασαν με τον λαό. Στα σκοτεινά και με σκοπό μόνο την κατανάλωση. Οχι να πιάσουν και τόπο. Μ.....ες είμαστε; Και μοιρασιά απόλυτα δίκαια. Φίφτυ-Φίφτυ.

      Πρόταση πού περιμένω απο την ΝΔ. Αμεσο μηδενισμό τού ελλείματος με περικοπή των δημόσιων εξόδων κατά 50%. Τώρα και όχι αύριο. Απο το μηδενισμένο έλλειμα ενα ποσό τουλάχιστον 10% τού ΑΕΠ για υποστήριξη ανάπτυξης επιχειρήσεων. Προσοχή, όχι επιχειρήσεων φωτοβολταικών και παροχής υπηρεσιών. Επιχειρήσεων παραγωγής και μάλιστα υψηλής προστιθέμενης αξίας. Ενα πρόγραμμα άμεσης εσωτερικής υποτίμησης και πενταετούς ανάπτυξης , ώστε μετά παρέλευση πενταετίας να ξαναρθούμε στα ίσια μας. Αμεση μείωση φόρων, όπως εναγωνίως ζητάει και ο αρχαιόπτερος. Ενα πρόγραμμα πού θα είναι ειλικρινές. Και θα δίνει χειροπιαστή ελπίδα. Αν ο λαός φέρει την ΝΔ στην εξουσία, με ένα τέτοιο πρόγραμμα, σημαίνει ότι ξέρει τι θέλει. Και οι δανειστές, όχι μόνο θα συναινέσουν αλλά θα μας υποστηρίξουν και με αναδιάρθρωση και και με νέα χρηματοδότηση, γιατί βλέπουν φώς. Οτι στην διάρκεια κάτι θα πάρουν και όλα δεν θα τα χάσουν. Και οι Ευρωπαίοι θα νιώσουν άνετα και κάποιο έξτρα χαρτζιλίκι θα ρίξουν διώχνοντας την αγωνία τους, ότι θα πάθουν τα χειρότερα. Πώς όμως θα πείσεις τον κόσμο ότι αυτή η πρόταση είναι η καλύτερη εναλλακτική πρόταση πού έχουν;. Το πρόβλημα είναι το αγγούρι. Αλλοι το τρώνε και ζορίζονται και άλλοι το τρώνε και δροσίζονται.νουν.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ιαπετός 26/02/2011 17:22:05

        Ιαπετέ,
        Αυτό που περιγράφεις είναι ενδιαφέρον.
        Μήπως να εύρισκες το χρόνο να το ξαναδείς λίγο και να το στείλεις στο Φάκτορα να το αναρτήσει ως ξεχωριστό άρθρο για να έχουν την ευκαιρια να το σχολιάσουν περισσότεροι;
        (οταν λέω να το ξαναδείς, αντιλαμβάνεσαι τι εννοώ...)

  29. Στέργιος avatar
    Στέργιος 26/02/2011 13:33:52

    Λυπάμαι, αλλά θα διαφωνήσω.
    Ο ελληνικός λαός είναι ο λαός που γέννησε το θέατρο.
    Και αν κάτι βλέπουμε στις εκδηλώσεις του, αυτό είναι το θέατρο, δηλαδή μια υπερβολική συναισθηματική έκφραση που δεν συνοδεύεται από αντίστοιχη εσωτερική αναστάτωση.
    Κοινώς, ο ελληνικός λαός παίζει θέατρο.
    Το πανό "ΠΕΘΑΙΝΟΥΜΕ" ήταν ενδεικτικό αυτής της υπερβολής.
    Η φράση "ο κόσμος πεινάει" ακούγεται από τη δεκαετία τού 1980, τότε που κάθε οικογένεια μπορούσε να γεμίζει δυο καρότσια σουπερμάρκετ με ψώνια κάθε εβδομάδα χωρίς αυτό να έχει αντίκτυπο στον προϋπολογισμό της.

    Με ενοχλεί ο θεατρινισμός τού Έλληνα και η εικονική επαναστατικότητά του, η τζαμπα-μαγκιά του, που είναι πολύ θορυβώδης και αναλόγως αναποτελεσματική.

    Δείτε πώς αντέδρασαν οι αραβικοί λαοί στις δικτατορίες τους. Τόσα χρόνια κοροϊδεύαμε τους Άραβες ότι ήταν δουλικοί και υποτακτικοί, ενώ εμείς "ζυγόν δεν υπομένουμε". Δείτε πόση ελπίδα έχουν τώρα οι Τυνήσιοι και οι Αιγύπτιοι, και πόση απελπισία εμείς.

    Στην Ιρλανδία, μαύρισαν το κόμμα που τους έφερε το δικό τους Μνημόνιο ρίχνοντάς το στο 15%. Εδώ θα δούμε ποτέ το ΠΑΣΟΚ να πέφτει κάτω από το 35%; Δεν νομίζω!

    Στην Ισλανδία δεν φοβήθηκαν να τα τσουγκρίσουν με το Ηνωμένο Βασίλειο και με τις τράπεζές τους. Έκαναν κι εκεί διαδηλώσεις, αλλά δεν έμειναν εκεί.

    Για να μη μιλήσουμε για την Αργεντινή, που ξαπέστειλε τον πρόεδρό της μέσα σε μια νύχτα και έδωσε στο ΔΝΤ τα παπούτσια στο χέρι.

    Μόνο στην Ελλάδα βγαίνει ο κόσμος μια φορά κάθε 5 μήνες, ουρλιάζει, αλαλάζει, κορυβαντιεί, ρίχνει στάχτες στα μαλλιά του, ξεθυμαίνει σαν μια πλήρως ελεγχόμενη χύτρα ταχύτητας που της πατάς τη βαλβίδα, και μετά τα κεφάλια μέσα. Φινίτα λα μούζικα, πασάτα λα φιέστα. Τελείωσε και η παράσταση τής 23ης Φεβρουαρίου.

    Αν γίνουν εκλογές στις 3 Απριλίου υπάρχει περίπτωση να πάρει 15% το ΠΑΣΟΚ; Εγώ αυτό μόνο ρωτώ. Όλα τα άλλα, περί κοινωνίας που δήθεν βρίσκεται "μπροστά", τα ακούω βερεσέ.

    • SPYROS T. avatar
      SPYROS T. @ Στέργιος 26/02/2011 13:55:03

      Βρε αν πάρει το ΠΑΣΟΚ 15% πάλι καλά!

      Αν πάρει 40% τι θα γίνει...

    • Misha avatar
      Misha @ Στέργιος 26/02/2011 16:49:22

      Στεργιε,
      αν η ΝΔ συνεχίσει να αυτοδιαφημίζεται ως σουπερ-υπέυθυνη αντιπολίτευση που ψηφισε το 50% των νομοσχεδίων του μνημονίου και δεν απορρίψει τη νεοφιλελεύθερη ατζέντα , οχι του Μνημονίου, αλλά της Μέρκελ και της ΕΕ, ο κόσμος θα κάνει ότι και στις περιφερειακές εκλογες: αποχή κι αριστερά.

      Αν ο Σαμαράς (όχι η ΝΔ που είναι απαξιωμενη στις συνειδήσεις όλων μας) πάρει σαφή θέση απέναντι στο Μνημόνιο αλλά ΚΑΙ ΤΙΣ ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥ, θα διαλύσει το ΠΑΣΟΚ εις τα εξ ων συνετέθη.

      Οψόμεθα...

  30. SPYROS T. avatar
    SPYROS T. 26/02/2011 13:53:15

    Υ.Γ.:

    Αν δεν πάρει ΌΛΟΣ ο λαός χαμπάρι οτι για την κατάστασή του φταίνε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ τα 37 έτη "Δημοκρατίας" που "δέρνουν" τον τόπο δεν γίνεται τίποτε...!

    Η πηγή όλων των δεινών στη χώρα μας είναι στο πως ερμηνεύουν όλοι τη "Δημοκρατία" (από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας μέχρι τον τελευταίο πολίτη)!!!

    Η Αναρχία και Οχλοκρατία (και η νοοτροπία που συνοδεύει αυτές τις έννοιες) που επικρατεί με τον καθένα να κάνει ότι θέλει (από τον ανώτατο άρχοντα μέχρι τον τελευταίο πολίτη) είναι η πηγή του κακού!!!

  31. Tem avatar
    Tem 26/02/2011 14:00:56

    φαίνεται όντως λίγο εκτός πραγματικότητας ένα ποσοστό της τάξης του 15 % για το πασοκ. Ωστόσο ας μην αποκλείουμε τίποτα. Γιατί υπάρχει οργή στην κοινωνία και η οργή αυτή μπορεί να φέρει ανατροπές.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Tem 26/02/2011 15:12:52

      Με το 48% του εκλογικού σώματος και βάλε, αναποφάσιστο, όλα είναι πιθανά!

  32. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 26/02/2011 14:01:26

    Να κατέβει η ΝΔ στην διαδήλωση; Να ζητήσει τί; Να μείνει το δημόσιο όπως είναι; Να συμπαρασταθεί στον Κουλουμπαρίτση, Φωτόπουλο, Παναγόπουλο, Παπασπύρου κ.λ.π.; Να διαδηλώσει, γιατί το ΠΑΣΟΚ προσπαθεί με λελογισμένους περιορισμούς, να περισώσει ότι μπορεί από το σύστημα στήριξής του; Να διαδηλώσει, απαιτώντας επιστροφή σε μιά ανάπτυξη πού είχαμε και χάσαμε με την κυβέρνηση τού ΠΑΣΟΚ; Να δώσει συνθηματολογική ελπίδα στόν κάθε συστημικά βολεμένο, ότι θα μπορέσει να διατηρήσει με την ΝΔ τα περίφημα κεκτημένα του; Να ακολουθήσει το μπλόκ τού ΠΑΜΕ, οργανωμένα, απαιτώντας την λαική ευτυχία στήν βάση των λαικών Σοβιέτ; Να βροντοφωνάξει το δικαίωμα στήν κατανάλωση, χωρίς παραγωγή, με δανεικά;

    Ας μας γίνει κατανοητό, ότι η Ελλάδα τών 10 εκ. ανθρώπων, είναι ένα μηδαμινό σύνολο τών 7 δισ. ανθρώπων, πού ζούν σε αυτό τον Πλανήτη. Οι λαθρομετανάστες πού εισέρχονται κατά εκατοντάδες κάθε μέρα στήν ελληνική επικράτεια, ζητούν και αυτοί μερίδιο τής δικής μας αυτονόητης κατανάλωσης. Πρέπει δυστυχώς να ανασυνταχθούμε με σχέδιο μελλοντικής, δικής μας, επιβίωσης. Η πρώην ευημερούσα Γιουγκοσλαβία είναι δίπλα μας και η Αίγυπτος απέναντί μας. Οι εξαθλιωμένοι στον πλανήτη μας είναι αμέτρητοι και δεν θέλω η Ελλάδα να ενταχθεί γρήγορα ή αργά, διολισθαίνοντας ή βίαια στούς καημένους λαούς αυτής τής Γής και οι Ελληνες να μετρούν την μπουκιά πού τρώνε. Η ζωή στον πλανήτη μας πάντα έτσι ήταν. Το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό. Πρέπει η πολιτική να μπορέσει να ψελλίσει πικρές αλήθειες και με σαφήνεια να προσδιορίσει το πλαίσιο σωτηρίας-ανάπτυξης πού προτείνει. Ο κόσμος δεν είναι τόσο χαζός. Ο καθένας κοιτάζει το προσωπικό του συμφέρον και μέσω αυτού κρίνει την πολιτική πρόταση. Πρέπει να καταλάβει ότι με μιά προτεινόμενη πολιτική θα σώσει τουλάχιστον την ανθρώπινη αξιοπρέπειά του και θα μπορεί να ελπίζει στο καλύτερο και αυτός και τα παιδιά του. Ο άνεργος ότι θα βρεί εργασία, ο εργαζόμενος ότι θα την κρατήσει, ο επιχειρηματίας ότι αξίζει να μπεί στο ρίσκο μιάς επένδυσης, ο νέος ότι θα βρεί εργασία, ο σπουδαγμένος ότι θα μπορέσει να κάνει καριέρα.

    Σε αυτό το πλαίσιο πρέπει να κατατεθεί πολιτική πρόταση. Πρόταση ελπίδας για την πλειοψηφία. Πρόταση αποκαρδιωτική για το κατεστημένο, τέτοια πού να το πιάσει πανικός. Μόνο τότε θα είναι σωστή. Πολλοί σε αυτό το Μπλόγκ μιλούν συνέχεια για την μεσαία τάξη πού απαξιώνεται και εξαφανίζεται. Η άποψή μου είναι ότι ένα κομμάτι της μεσαίας τάξης πού υπάρχει, είναι έντονα παρασιτική. Υπάρχει και εμποδίζει λυσαλέα κάθε προσπάθεια δημιουργίας μιάς νέας μεσαίας τάξης. Μιάς νέας μεσαίας τάξης δυναμικής, όπου η επιβίωση και ανάπτυξη της θα έχει σχέση με την ανάπτυξη του γενικού πλούτου αυτής τής χώρας και όχι με τήν επίζηλη προσπάθεια πού γίνεται να συντηρηθεί με κάθε τρόπο (ακόμα και το δικαίωμα τής κληρομικότητας των πάλε ποτέ ευγενών έχει γίνει το υπαρξιακό της σύνθημα) σε βάρος όλων των υπολοίπων. Αυτή η καθεστηκυία άρχουσα τάξη είναι πού μας οδήγησε μέχρι εδώ. Αυτή την τάξη προσπαθεί να διασώσει το ΠΑΣΟΚ. Το καταλαβαίνουν οι καθεστωτικοί και γι αυτό στηρίζουν την κυβέρνηση Παπανδρέου. Αν δεν έρθει η ρήξη στα μυαλά μας θα βουλιάξουμε όλοι παρέα . Αυτοί μονόφθαλμοι και εμείς τυφλοί. Δεν είναι αυτή η χώρα πού ονειρευόμαστε. Οι πολλοί.

  33. zame avatar
    zame 26/02/2011 14:43:23

    ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ-
    ..ενα κινημα του ανεφικτου..!!! ( ποιος ειναι ο προσδιορισμος του ομως ).. εν ετη 2011 & βαλε..

    ... θελουν καποιον καποιους να τους παρασυρουν με ορμη και ελπιδα προς το ονειρο. ("σχηματοποιηση" του Ονειρου)
    Το ερωτημα ειναι οι υπαρχοντες μπορουν..?
    δεν νομιζω.. (αφου δεν υπαρχει σαφης στοχος...αλλα μια επιβραδυνση της προδιαγραφομενης -με οτι αυτο συνεπαγετε οικονομικα..- ΚΑΛΗΣ η ΚΑΚΗΣ αλλα αναποφευκτης.. παγκοσμοιοποιησης..) αυτη η παγκοσμιοποιηση πως μπορει να ειναι ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ-ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ-ΦΙΛΙΚΗ-ΕΞΟΡΘΟΛΟΓΙΚΗ-ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ-ΒΙΩΣΙΜΗ..?..κλπ.?

  34. zame avatar
    zame 26/02/2011 14:49:12

    ..Αν δεν έρθει η ΡΗΞΗ στα ΜΥΑΛΑ μας θα βουλιάξουμε όλοι παρέα..!!!

  35. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 26/02/2011 14:54:14

    Κώστα , επικεντρώνομαι σε τρεις φρασούλες σου που αφορούν τη Νέα Δημοκρατία στην εξουσία"...Δύσκολα θα είναι. Σε περαιτέρω θυσίες θα υποβληθούμε. Όμως να έχουν νόημα....." Μακάρι να μπορέσει να κατέβει στην προεκλογική της προσπάθεια η ΝΔ με προμετωπίδα αυτές τις φρασούλες. Το ξέρω ότι δεν ξεσηκώνουν τα πλήθη, δεν προκαλούν ενθουσιώδεις αλαλαγμούς , αλλά όταν μπορέσεις να κερδίσεις τις εκλογές με το "...Δύσκολα θα είναι. Σε περαιτέρω θυσίες θα υποβληθούμε. Όμως να έχουν νόημα....." τότε θα μπορείς να κυβερνήσεις και αποτελεσματικά γιατί θα έχεις τον κόσμο μαζί σου.

  36. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/02/2011 15:10:42

    Το πρώτο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει είναι η αξιοπιστία.
    Τα ευχολόγια δεν πείθουν πλέον ούτε τους φανατικούς.
    Το εχω γράψει πολλές φορές.
    Ο Γ. Παπανδρέου ήταν ο τελευταίος δημαγωγός που έγινε Πρωθυπουργός.
    Η μεγαλύτερη ....προσφορά του είναι ότι μας έκανε όλους πιο απαιτητικούς και δύσπιστους.
    Και αυτό γενικότερα, καλό θα κάνει!

    • A.M. avatar
      A.M. @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 16:30:10

      @Κώστας Ροδινός έγραψε:
      «Το πρώτο στοίχημα που πρέπει να κερδίσει είναι η αξιοπιστία.»

      Αυτό είναι το πρώτο και το τελευταίο που πρέπει να κερδίσει.
      Πάντα κατά την γνώμη μου.
      Η οικονομία και η πολιτική βασίζονται στην αξιοπιστία, στην εμπιστοσύνη.
      Και αυτή έχει πάει περίπατο στην Ελλάδα εδώ και χρόνια.
      Και υπεύθυνοι είναι όσοι απώλεσαν την αξιοπιστία τους στα μάτια των πολιτών.
      Κανένας πολίτης δεν εμπιστεύεται τους πολιτικούς και οι περισσότεροι απ όσους συνεχίζουν να ψηφίζουν με βάση ιδιοτελή κίνητρα το κάνουν και όχι επειδή πιστεύουν πρόγραμμα ή πρόσωπα.
      Υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις στο παραπάνω και προσωπικά πιστεύω ότι ο Σαμαράς είναι μία απ αυτές και ότι ο ίδιος και αξιόπιστος είναι και αξιοπιστία εμπνέει σε πολλούς πολίτες ακόμα και αντίπαλων πολιτικών χώρων (μέχρι και τον Τσίπρα άκουσα μια μέρα στην τιβί να το ομολογεί).
      Αρκεί όμως ο Σαμαράς;
      Φέρνει ένας κούκος την άνοιξη;
      Άντε και μαζεύουμε και μερικούς ακόμα σαν τον Σαμαρά (όχι μόνο απ την ΝΔ).
      Μπορούν αυτοί οι λίγοι να ξανακερδίσουν την χαμένη αξιοπιστία των πολιτών προς τους πολιτικούς και προς το κράτος;
      Δύσκολο. Έως πολύ δύσκολο.
      Και δεν μπορώ ούτε κάν να φανταστώ πως μετά απ την Ζήμενς, τα δομημένα, το Χρηματιστήριο, το c4i, τον Άκη, τον Τσουκάτο, τον GAP.. και δεν συμμαζεύεται είναι δυνατόν μια χούφτα αξιόπιστοι και σοβαροί άνθρωποι να ξανακερδίσουν την αξιοπιστία των πολιτών προς ένα αποδεδειγμένα διεφθαρμένο και διαπλεκόμενο κράτος που το μόνο που κάνει είναι να ψάχνει τρόπους να γδάρει τους πολίτες.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ A.M. 26/02/2011 16:38:29

        Εγώ πάλι δεν μπορώ να φανταστώ οτι θα περιμένουμε να βυθιστεί ο ..."Τιτανικός" ....αύτανδρος!
        Το έγραψα και σ΄άλλα σχόλια.
        Η χώρα χρειάζεται μια πατριωτική ηγεσία με όραμα και μερικές εκατοντάδες ¨αδιάφθορους μουτζαχεντίν" με άγνοια κινδύνου.
        Ποτέ δεν είπα οτι θα είναι εύκολα.
        Μα οι ηγέτες στα δύσκολα χρειάζονται!
        Στα εύκολα μπορούν να τη βγάλουν ακόμα και οι ....¨λογιστές¨!

        • A.M. avatar
          A.M. @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 16:55:51

          Συμφωνώ με όσα γράφετε.
          Και σωστά και επιβαλλόμενα τα βρίσκω όσα προτείνετε.
          Τα βλέπω όμως δύσκολα έως ακατόρθωτα.
          Και το γράφω κιόλας ότι τα βλέπω «ακατόρθωτα» πιστεύοντας πως έτσι θα προκαλέσω μεγαλύτερη δυναμική αντίδραση απ τους ανθρώπους που πιστεύω ότι μπορούν να πετυχαίνουν τα ακατόρθωτα. Υπάρχουν τέτοιο άνθρωποι.
          (Μεταξύ μας, πιστεύω ότι δεν υπάρχει τίποτε απολύτως ακατόρθωτο!)

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ A.M. 26/02/2011 17:04:28

            Συμφωνούμε, επομένως!

  37. Αστος avatar
    Αστος 26/02/2011 15:36:47

    Αν ηταν οντως "μπροστα" οι κοινωνια θα τα ειχε κανει αυτα 10 χρονια πριν, οταν "Ιμια" και "χρημαστηριο" δεν ηταν ξεχασμενες και αντικατεστημενες απο αλλες μεταγενεστερες υποθεσεις σκανδαλων.
    Αν ειναι κατι αυτο ειναι το κλασσικο "ξυπνημα στο παραπεντε" του Ελληνα και δεν ειμαι καν σιγουρος για το αν η ωρα δεν εχει παει ηδη "και πεντε"....

    Αυτο που με κανει να ενοχλουμαι ακομη περισσοτερο ειναι οταν ακουω ανθρωπους να προσκολουνται ακομα σε κομματα και να συζητουν για το ποιο κομμα θα ψηφισουν στις επομενες εκλογες μη καταλαβαινοντας οτι δεν εχει σημασια μιας και ολα τα κομματα εχουν χρεωκοπησει οπως και η χωρα, απλως δεν το παραδεχονται.
    Κατα την γνωμη μου δεν (πρεπει να) ειναι πλεον για το "ποιο κομμα θα μας σωσει" αλλα για το "ποιος". Οι επομενες εκλογες (θα επρεπε να) ειναι για τα προσωπα οχι για τα κομματα.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αστος 26/02/2011 16:26:06

      Κατά πάσα πιθανότητα θα είναι!

  38. Misha avatar
    Misha 26/02/2011 16:12:55

    Κώστα
    H κοινωνία είναι πολύ πιο μπροστά από τους κομματικούς μηχανισμούς, ειδικά δε από την παράλυτη ευρωλιγούρικη ΝΔ, και χαίρομαι που το αντιλήφθηκες ιδίοις όμμασι και ωσί.

    Ο Σαμαράς έχει να αντιμετωπίσει πολλαπλές προκλήσεις.
    Η κορυφαία δεν είναι πώς θα αντιμετωπίσει τον ΓΑΠ.
    Αυτός με το στυλ αμερικάνου πρέσβεως, αυτοδιαλύεται και αυτοκαταρρακώνεται . Μέρα με τη μέρα , κάθε λεπτό που περνά γινεται όχι απλά αναξιόπιστος και καταγέλαστος, αλλά μισητός.
    Στο τέλος θα καταφέρει να κάνει το όνομα Παπανδρέου συνώνυμο με του Τσολάκογλου, του Νενέκου, του Ιωαννίδη και του Ηρόστρατου.

    Η κορυφαία προκληση του Σαμαρά, είναι η στασή του απέναντι στη μουχλιασμένη, τραπεζολάγνα συντηρητικούρα της Ευρώπης με την οποία συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Λαϊκό Κόμμα. Ο Γιούνκερ ήταν σαφής: «πουλάτε 50 δις ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΗ και μάς δινετε τα λεφτά», όχι για να απαλλαγείτε από την αποικιοκρατικό μνημόνιο αλλά για να μας ξοφλήσετε μέρος των τόκων.Μόλις πουλήσετε αυτά , θα δούμε τι άλλους τρόπους θα βρούμε για να μάς δωσετε κι άλλα λεφτά»!!!

    Αυτή είναι η πρόκληση που ο Σαμαράς ήδη έχει μπροστά του και στην οποία οι εν ΝΔ νεοφιλελεύθεροι παπαγάλοι απαντούν με «ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ»! (Άκουσα τον «μέγα» Δούκα της Σιτιμπανκ και έφριξα!!!

    Θα επιλέξει ο Σαμαράς τον πατριωτικό δρόμο ή θα υποκύψει στην βαριά ευρωλιγούρικη καμπούρα τού κόμματος που ηγείται και θα συνηγορήσει στην υποθήκευση της χώρας και την εξαθλίωση του λαού της;

    Η ώρα που θα βρεθεί ο Α.Σ. στο σταυροδρόμι του Ηρακλή και θα πρέπει να διαλέξει μεταξύ της αρετής και της κακίας , ζυγώνει...Αν πάρει την καλή απόφαση , θα έχει πολλούς από εμάς, που ακούμε ΝΔ και ψάχνουμε για σκόρδα και πασσάλους, συνοδοιπόρους...

    Είθε ο Τάσσος και το παράδειγμα του να φωτίσει το μυαλό και την καρδιά του...

  39. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/02/2011 16:24:04

    Misha,
    οταν είχε υπογραφεί το μνημόνιο έγραψα εδώ, οτι η κρίση στην οποία θα μας οδηγήσει θα πλήξει τον ελληνικό λαό στο σύνολό του.
    Το συμπέρασμα από εκείνη την πρόβλεψη ήταν οτι η επόμενη λαϊκή πλειοψηφία θα διαπερνά (και ενδεχομένως να ξεπερνά) τους υπάρχουντες κομματικούς σχηματισμούς.

    • Αστος avatar
      Αστος @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 20:00:48

      Μακαρι να μπορουσα να συμμεριστω την αισιοδοξια σου Κωστα αλλα πιστευω οτι οι επομενες εκλογες θα ειναι "μια απο τα ιδια"και θα αναδειξουν "μια απο τους ιδιους" χωρις να γινει κατι καινοτομο η ουσιαστικο που πραγματικα θα αλλαξει το status quo......

      Δεν θα ειναι πρασινοι θα ειναι μπλε αυτοι που μας κλεβουν, οι πρασινοι ως αντιπολιτευση θα καταδικαζουν αυτα που ψηφιζει η μπλε κυβερνωντες και ψηφιζαν εκεινοι μολις 4 χρονια πριν και τα μικροτερα κομματα απλως θα εχουν μια θεση μεσα στην βουλη με το ενα-δυο απο αυτα να λενε"οχι" συνεχεια σε οτι λεει η κυβερνηση και το αλλο να λει συνεχεια "ναι"περιμενοντας την καταλληλη στιγμη να "αλλαξοπιστησει" μονο και μονο για να μπορουν να δικαιολογουν το μισθο τους και αυτοι....αυτη ειναι η δικια μου προβλεψη τουλαχιστον.

      Και ολα αυτα απλως επειδη οσο και αν θελουμε να κοκορευομαστε οτι ως λαος ειμαστε "ξεχωριστοι εμεις οιΕλληνες", το μονο πραγμα που μας κανει ξεχωριστους ειναι οτι στο συνολο μας ειμαστε 2 φορες πιο βλακες απ' τα "Αμερικανακια", 5 φορες πιο μυωπικοι απο τους Λιβυους ,3 φορες ευκολα χηραγωγισιμοι απο οποιονδηποτε αλλο λαο αδυνατοντας να βλεπουμε περα απο την μυτη μας και οταν καποιος μας τα υποδεικνυει ολα αυτα προσβαλομαστε κιολας αναφεροντας τους αρχαιους μας προγονους ως (ατυχες) παραδειγμα των κατορθωματων μας ως λαος.

      Και για να μην παρεξηγηθω εξηγουμαι παραθετοντας την παρακατω Γαλλικη παραβολη των χηνων.Υπαρχει μια γνωστη ιστορια οτι πισω τον μεσαιωνα ενα κοπαδι απο χηνες πετωντας πανω απο το χωριο προειδοποιησε ενα Γαλλικο χωριο για μια επιθεση Αγγλων δινοντας τους αρκετο χρονο για να προετοιμαστουν και να τους αποκρουσουν.

      Η παραβολη ξεκινα αρκετα χρονια μετα με τους απογονους αυτων των χηνων:
      Ταξιδευοντας στον δρομο για το Παρισι ενας απλος οδοιπορος συναντα εναν εμπορο που με το καρο του πηγαινει την πραματια του στην πολη να την πουλησει. Αναμεσα σε ολα τα αλλα υπαρχει και ενα κλουβι με χηνες οι οποιες παραπονιουνται εντονως με ανθρωπινη λαλια την οποια μονο ο οδοιπορος φαινεται να ακουει,παραξενεμενος ακολουθει και ανοιγει κουβεντα μαζι τους:
      -"Τι τρεχει κυραδες μου γιατι παραπονιεστε?"
      -"Αχ, καλε μου ανθρωπε" του απαντανε "αυτος ο αγροικος θελει να μας πουλησει σε καποιο παζαρι ωστε να καταληξουμε στο πιατο καποιου καλοφαγα.Σωστε μας σας παρακαλω ,εμας οι προγονοι μας εσωσαν την Γαλλια απο την επιθεση των Αγγλων ξερετε."
      -"Χηνες ειστε τι περιμενετε?" τους αποκρινεται εκεινος "Τι αξιολογο εχετε εσεις πραξει που να σας ξεχωριζει απο τις λοιπες χηνες του κοσμου ωστε να μην καταληξετε στην κοιλια καποιου ?"
      -'Μα οι προγονοι μας..." πηγαν να πουνε
      -τους διακοπτει ".....Οι προγονοι σας καλα πραξανε και αξια τους τιμανε,εσας κυραδες μου ομως θαρρω πως πιο σωστα θα σας τιμησουμε στο φουρνο με πατατες "

      Για τον φουρνο λοιπον.....

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Αστος 26/02/2011 20:56:37

        Αστε,
        καλή η παραβολή και διδακτική!
        Δεν είναι θέμα αισιοδοξίας.
        Εκτιμώ, όμως, οτι επειδή για πρώτη φορά μετά απο πολλές δεκαετίες ο ελληνικός λαός περνάει πραγματικά δύσκολα και τα επόμενα χρόνια θα περάσει δυσκολότερα, θα συνειδητοποιήσουμε όλοι μας οτι πραγματικά "the game is over" και σε κάποια πράγματα πρέπει να ξεκινήσουμε εξ υπαρχής.

  40. ierofantis avatar
    ierofantis 26/02/2011 17:36:24

    Καλησπέρα κ. Ροδινέ.

    Σαν να διαισθένομαι από το άρθρο σου, ότι οι κόκκοι της άμμου στην κλεψύδρα της υπομονής για τον Σαμαρά, αρχίζουν και λιγοστεύουν. Επικίνδυνα όχι ακόμα, αλλά λιγοστεύουν...

    Υποτίθεται ότι είναι πανίσχυρος κομματικά μετά την εκλογή του και το συνέδριο. Υποτίθεται ότι έχει συστήσει ομάδες εργασίας και τομείς ευθύνης για τα στελέχη του.
    Υποτίθεται ότι η κοινωνία έχει ριζοσπαστικοποιηθεί όπως έγραψαν πολλοί φίλοι παραπάνω.
    Υποτίθεται ότι η ακολουθούμενη πολιτική είναι ζημιογόνα για τους πολίτες.
    Υποτίθεται ότι έχει την έξωθεν καλή μαρτυρία σε ότι αφορά τα εθνικά θέματα και ο λόγος του είναι πατριωτικός και συνεκτικός.
    Υποτίθεται ότι γνωρίζει την ασφυξία της αθρόας και άμετρης μετανάστευσης.
    Υποτίθεται ότι γνωρίζει οικονομικά και έχει λύσεις για την έξοδο από την κρίση, παρουσιάζοντας και πρόγραμμα δράσης.

    Αν υποτίθενται όλα τα παραπάνω και μερικές δεκάδες άλλα που ξεχνώ, τί περιμένει; Γιατί έχει αναστολές; Τι τον φοβίζει; Πότε θα ενεργήσει;

    Ξέρεις ίσως καλύτερα από μένα ότι υπάρχει μια λεπτή γραμμή που χωρίζει την μακάρια προσμονή της ελπίδας από την απεγνωσμένη και απέλπιδα μάχη για επιβίωση.

    Αν έρθει το δεύτερο, θα έχει παρέλθει και το παράθυρο ευκαιρίας του Αντώνη Σαμαρά...

    Ας το προσέξουν οι χαράσσοντες στρατηγική εκεί στη Συγγρού.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 26/02/2011 17:45:24

      Ιεροφάντη,
      Ως αντιλαμβάνεσαι δεν μπορώ να σου απαντήσω για λογαριασμό του.
      Επειδή προφανώς ο Σαμαράς ....κάτι περισσότερο ξέρει απο εμάς, μάλλον θέλει να επιλέξει ο ίδιος τον πότε και το πώς.
      Αυτό για το οποίο είμαι βέβαιος είναι οτι δεν συμμερίζεται την τακτική του "¨ωριμου φρούτου".

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 18:03:05

        Έχεις δίκιο. Εμείς μόνο να καταθέτουμε τους προβληματισμούς μας μπορούμε.

        Ωστόσο είναι σήμερα επίκαιρο και το αρχαϊστί λεγόμενο, "αμ' έπος, αμ' έργον"...

        Όποτε το αποφασίσει και αν είναι να πει κάτι, καλό θα είναι να το υποστηρίξει ταχέως με πράξεις και ενέργειες...

  41. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/02/2011 18:00:26

    Φίλε του Λαού,
    Ο Σαμαράς ηγείται ενός κόμματος το οποίο μόλις πριν από ενάμιση χρόνο έχασε με 11 μονάδες διαφορά.
    Ως αντιλαμβάνεσαι εξ αντικειμένου δεν μπορούσε να ανέβη στα κεραμίδια και να ζητάει εκλογές.
    Είπε το "όχι" στο μνημόνιο παρά τις ασφυκτικές εσωτερικές, εσωκομματικές και εξωτερικές πιέσεις.
    Αυτό για μένα λέει πολλά.
    Ξέρω επίσης, όπως, έγραψα και σ΄ένα άλλο σχόλιο οτι δεν συμμερίζεται την θεωρία του ώριμου φρούτου.
    Το πρόβλημά του είναι οτι ο χρόνος πλέον τον πιέζει ασφυκτικά.
    Η αντίδραση του θα δείξει....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κώστας Ροδινός 26/02/2011 19:47:42

      Είμαι πεπεισμένος οτι εκτός πολιτικού συστήματος υπάρχοιν ευφυέστεροι, ικανότεροι και αποτελεσματικότεροι άνθρωποι.
      Απέχουν για λόγους που όλοι αντιλαμβανόμαστε.
      Απέχουν γιατί τα κομματικά αξιώματα συνήθως τα καταλαμβάνουν ασπόνδυλοι αυλοκόλακες.

      +1000

  42. neotera avatar
    neotera 26/02/2011 18:24:37

    ΟΛΟΙ οι φίλοι του λαού νομίζω σκεφτόμαστε το ίδιο πράμα. Να μην υπάρχει ένα Β' σχέδιο πέρα από τις εκλογές άν, λέγω εάν, ο Σαμαράς μας προκύψει τζούφιος όπως ο κωστάκης ? Ιδίως όταν για την αριστερά δεν μπορεί κανείς να πάρει όρκο ότι είναι σε θέση να αναλάβει τις ευθύνες της.

  43. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 26/02/2011 18:59:48

    Φίλε του Λαού,
    νομίζεις οτι διαφωνώ μ' αυτά που γράφεις;
    Κάθε άλλο!
    Ομως, μόνο εδώ και λίγες βδομάδες αρχίζει να γίνεται ευρύτερα κατανοητή η αποτυχία του μνημονίου.
    Μέχρι τώρα επιχειρούσαν να μας πείσουν οτι το μνημονίο όχι απλά ήταν η σωτηρία μας, αλλά και η αφορμή να κάνουμε αλλαγές που δεν τολμούσαμε απο μόνοι μας!
    Με αυτη τη λογική κυρίαρχη στα ΜΜΕ, δεν περνούσε καμιά άλλη άποψη.
    Για να ανατρέψεις την πολιτική του μνημονίου χρειάζεται και μια κοινωνική πλειοψηφία που θα σε στηρίξει.
    Εχει διαμορφωθεί αυτή η πλειοψηφία;
    Νομίζω πως οχι ακόμα, αλλά διαμορφώνεται...

  44. factorx avatar
    factorx 26/02/2011 19:04:55

    Μερικές παρατηρήσεις:

    1. Ο σαμαράς δήλωσε σαφώς και κατηγορηματικώς προ καιρού ότι δεν ακολουθεί την τακτική του ώριμου φρούτου. Ορισμένοι βεβαίως νομίζουν ότι το φρούτο σάπισε ήδη. Πρόκειται περί τεραστίου λάθους, επειδή δεν πρέπει να συγχέουμε τον επίπεδο συνειδητοποίησης το δικό μας, ή των αναγνωστών του διαδικτύου με εκείνο των ευρύτερων μαζών.

    2. Η βιασύνη είναι μικροαστικό προτέρημα. Έχουμε εξηγήσει πολλές φορές ότι ο Σαμαράς δεν πρέπει να επιδιώκει μια πρόσκαιρη διακυβέρνηση, αλλά μια πλατειά κοινωνική πλειοψηφία για να αλλάξει την Ελλάδα.

    3. Μπορεί ο Σαμαράς να πετύχει χωρίς τη ΝΔ; ΟΧΙ κατηγορηματικά. Όμως ΑΥΤΗ είναι η ΝΔ και με αυτήν θα κερδίσει τις εκλογές. Τι σημαίνει αυτό; ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΥΣ, ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ. Όποιος δεν το βλέπει δεν αναφέρεται στην παργματικότητα, αλλά σε έναν κόσμο ιδεατό. Οχι όμως συμβιβασμούς σε θέματα αρχών.

    4. Αυτές λοιπόν τι αρχές να περιγράψουμε και να ορίσουμε και όχι να συζητάμε αορίστως

    • saltcity avatar
      saltcity @ factorx 26/02/2011 20:41:48

      Η παρατήρηση νούμερο 3 είναι η πιο κρίσιμη.

    • yiannis avatar
      yiannis @ factorx 26/02/2011 21:03:48

      Συμφωνω 100%.Νομιζω πως τωρα ειναι η καταλληλη στιγμη για μια μεγαλη τηλεοπτικη συνεντευξη του Σαμαρα.Εφ'ολης της υλης...να μεταδωσει την πιστη και την ελπιδα του για το τοπο του... Εχει τις ΔΙΚΑΙΩΜΕΝΕΣ,πλεον ειναι παραδεκτο απ'ολους,οικονομικες προτασεις του..η εξωτερικη πολιτικη παντα ηταν σημειο καταφανους υπεροχης του...Τωρα να φανει στο προσωπο του η δυναμη και η αποφασιστικοτητα και στα ματια του η φλογα να αλλαξει τη χωρα...Να δωσει ελπιδα!

  45. anonymous avatar
    anonymous 26/02/2011 19:41:26

    Ροδινέ ίσως έχεις δίκιο, ισως η κοινωνία είναι πιο μπροστά από την πολιτική τάξη.
    Και σωστά περιγράφεις ότι ο κόσμος δεν μπορεί άλλο, η δε πολιτική τάξη ετοιμάζεται για νεα χαράτσια, μειώσεις μισθών κλπ που θα βάλουν στο καζάνι την τελευταία σταγόνα και τότε δεν μιλάμε για εναλλαγή κομμάτων στην εξουσία. Το Πασοκ τέλειωσε αλλα η ΝΔ δεν μπορεί, ήδη εσύ ο ίδιος είπες ότι η ΝΔ θα εφαρμόσει επιπλέον μέτρα, ο κόσμος δεν μπορεί άλλο και η λύση είναι μακρυα από μνημόνια, ΕΕ κλπ, θα τολμήσει η ΝΔ να υπερβεί τον εαυτό της?

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ anonymous 26/02/2011 20:35:11

      Anonymous
      προς αποφυγήν παρεξηγήσεων.
      Δεν είπα οτι η Ν.Δ. θα εφαρμόσει επι πλέον μέτρα.
      Εδώ και καιρό γράφω τα εξής:
      1. Το μνημόνιο είναι αδιέξοδο.
      2. Οτιδήποτε μέτρα παίρνει η κυβέρνηση στο πλαίσιο του μνημονίου επιτείνουν το αδιέξοδο π.χ. αυξάνει φόρους, περικόπτει δημόσιες δαπάνες και μισθούς. Αποτέλεσμα: υφεση. Οταν έχεις ύφεση δεν πετυχαίνεις τους στόχους του μνημονίου. Αναγκάζεσαι να πάρεις νέα μέτρα, τα οποία επιτείνουν την ύφεση. Φαύλος κύκλος. Εδώ είμαστε τώρα.

      3. Η ελληνική οικονομία πρέπει να απεμπλακεί από τα δεσμά του μνημονίου και πάση θυσία να πάρει μπροστά η οικονομία

      Αλλιώς δεν έχουμε τύχη.
      Και επαναλαμβάνω οτι ο δρόμος δεν θα είναι εύκολος.

  46. Κώστας Δ. avatar
    Κώστας Δ. 26/02/2011 19:48:15

    Υπάρχουν ακόμα έλληνες που πιστεύουν ότι αυτά τα 2 κόμματα (ΝΔ και ΠΑΣΟΚ) της διαφθοράς, που λεηλάτησαν και κατέστρεψαν τη χώρα, αποτελούν λύση για να βγει από το αδιέξοδο η χώρα;
    Εάν ο κόσμος είναι ακόμα αιχμάλωτος του διπολισμού και δεν μπορεί να καταλάβει πόση αξία έχει η ψήφος του, τι να πω...
    Και μην ακούσω ότι δεν υπάρχουν επιλογές. Όταν ψηφίζουμε μας δίνουν στα χέρια ένα πακέτο ψηφοδέλτια...

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/02/2011 20:05:45

    αλλενάκι είπε:
    24/02/2011 στις 3:39 pm
    ...Ο κόσμος είναι συνειδητοποιημένος και πολύ πιο μπροστά και από τη ΝΔ και από το ΠΑΜΕ παρέλαση και φεύγουμε...
    Ο κόσμος αγωνίζεται με οτι μέσο και φωνή έχει στη διάθεσή του.
    Η ΝΔ καθεύδειιιι ζζζζζ...

    update: Αν δώσουμε βάση στη σημερινή δημοσκόπηση η ΝΔ ούτε κεφαλαιούται ούτε καρπούται (εις την καλαματιανήν)

  48. blue nile avatar
    blue nile 27/02/2011 01:33:47

    Εδώ που φτάσαμε μπορούμε να δούμε πάρα πολλά σε πολύ λίγο χρόνο. Στις δημοσκοπήσεις για όποιον ξέρει να διαβάζει ακόμα και τις στημένες από αυτές το πράγμα είναι περίπου ισόπαλο. Προσοχή όμως, η πλάστιγγα είναι έτοιμη να γείρει αποφασιστικά προς τη μεριά του Σαμαρά με το παραμικρό.
    Η προπαγάνδα των ΜΜΕ όσους έπεισε έπεισε από εδώ και πέρα η εξόφθαλμη υποστήριξη μόνο κακό κάνει στην κυβέρνηση ενώ παράλληλα απαξιώνει όλο και περισσότερο τους υποστηρικτές της. Γι'αυτό και αυτοί έτσι για την τιμή των όπλων ρίχνουν από καμιά ομοβροντία μήπως και εκ νέου κερδίσουν την εμπιστοσύνη του κόσμου τώρα που το αδιέξοδο είναι παραπάνω από ορατό.
    Μόνο που δεν έχουν καταλάβει πως η γενικότερη κατάσταση είναι σε τέτοιο βαθμό ανεξέλεγκτη που σε ανύποπτο χρόνο όλα μπορούν να συμβούν.

  49. zame avatar
    zame 28/02/2011 13:30:27

    με γνώμονα πως το ποσό ευάλωτες ειναι οι Χρεωμένες πολιτικές να μετατραπούν σε δόλιες...σε μια Ζωη που αν την "βλεπεις απο κοντά" ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ..ενώ από "Μακριά" ειναι ΚΩΜΙΚΗ...
    ένα ενδιαφέρων γκάλοπ θα ήτανε αν ρωτούσε (ποιος είναι ο ΣΚΟΠΟΣ-ΖΩΗΣ ..του καθένα μας)..αν & ειναι προβλέψιμες & αναμενόμενες οι απαντήσεις.. θα έχουν μια κοινή βάση-ΑΦΕΤΗΡΙΑ..που αν μη τι άλλο ΠΟΣΟ "ΑΝΑΒΑΘΜΙΖΜΕΝΗ"..ειναι σημερα αυτη..η "αφετηρια"..
    Στα 258 δις euro ειναι ο δανεισμος των επιχειρ.& νοικοκυρ. με "κοκκινα" πανω απο 28 δις...που ειναι το 11% ..ενω το ανωτατο οριο των τραπεζων ειναι το 15%.(..!..)
    .... αν γινουν ολα κοκκινα δεν θα ειμαστε "ασορτί" και με τον Πρωταθλητη μας.?..

    • FILODIMOS avatar
      FILODIMOS @ zame 28/02/2011 21:34:35

      Το τελευταίο πολυ με συγκινησε. Ιδιαίτερα ο πληθυντικός της ευγενείας (μας)!
      Να το χαιρομαστε (που χαιροσαστε) και κυρίως να είμαστε περηφανοι για το Προεδρό μας, υποδειγμα μετριοφροσύνης και διαλακτικότητας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.