#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/03/2011 23:56
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μήπως εκεί στη ΝΔ ξέχασαν ότι βρίσκονται στην αντιπολίτευση;



Μόλις, πριν από λίγες μέρες ο κ. Παπανδρέου σ΄ ένα μικροκομματικό και εμπαθές παραλήρημα ανέφερε το όνομα του Προέδρου της Ν.Δ. μαζί μ’ εκείνα των κυρίων Καραμανλή, Βουλγαράκη και Ρουσόπουλου,  προφανώς  για να τον ταυτίσει στη συνείδηση του κόσμου με τα στραβά της διακυβέρνησης Καραμανλή.

Μετά ζήτησε συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς, εν όψει των δυσκολιών που έρχονται στις διαπραγματεύσεις με την Ε.Ε, αν και μέχρι τώρα αντιμετωπίζει με τη γνωστή του αλαζονεία κάθε πρόταση του κ. Σαμαρά.

Σήμερα οι γνωστοί Moody’s υποβάθμισαν την ελληνική οικονομία κατά τρείς βαθμίδες.

Διαβάστε την ανακοίνωση της Ν.Δ. :

«Χωρίς να παραγνωρίζεται το γεγονός ότι η Ελληνική οικονομία εξακολουθεί να κινείται σε λάθος κατεύθυνση, η ανακοίνωση του Οίκου Moody’s έρχεται σε στιγμή αδικαιολόγητη. Λίγο πριν την αυριανή δημοπρασία των εξαμηνιαίων εντόκων γραμματίων του Δημοσίου και λίγες ημέρες πριν τις κρίσιμες αποφάσεις για την αντιμετώπιση του χρέους στην Ευρώπη.  Αναδεικνύεται έτσι η ανάγκη ρύθμισης της λειτουργίας των Οίκων Αξιολόγησης. Ανάγκη που από καιρό έχει επισημάνει ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς».

Δηλαδή το πρόβλημα για τη Ν.Δ. εντοπίζεται στο γεγονός ότι  η ανακοίνωση εκδόθηκε σε …ακατάλληλη στιγμή;

Και η πρόταση της Ν.Δ.  είναι η «ανάγκη για ρύθμιση της λειτουργίας των Οίκων Αξιολόγησης»;

Ας τους υπενθυμίσει  κάποιος ότι βρίσκονται στην αντιπολίτευση!

Αν ήταν ο κ. Παπανδρέου αρχηγός της αντιπολίτευσης,  σήμερα θα ζητούσε παραίτηση του Πρωθυπουργού και  άμεση προσφυγή  στις κάλπες!

Αλλά ξέχασα: Η Ν.Δ. ασκεί υπεύθυνη αντιπολίτευση!!!

Λυπούμαι, αλλά εκεί στη Ν.Δ. έχουν επαφή με το λαϊκό αίσθημα ή δεν τους ενδιαφέρει;

Η Moody’s  σήμερα στην Έκθεση της είπε αυτό που γνωρίζουν όλοι: ότι το μνημόνιο δεν βγαίνει!

Ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου απέτυχε στο βασικό της στόχο.

Το γεγονός ότι δημοσιοποίησε την έκθεσή της, παρά τις προσπάθειες  του κ. Παπακωνσταντίνου να την καθυστερήσει, αποδεικνύει επίσης ότι δεν υπολογίζουν πλέον την κυβέρνηση Παπανδρέου.

Και η Ν.Δ. ασκεί αντιπολίτευση επί ….διαδικαστικού;

Κάτι τέτοια βλέπει ο κόσμος και λέει ότι η Ν.Δ. ούτε έτοιμη, ούτε πρόθυμη είναι να κυβερνήσει.

Τέλος, όσο περισσότερο παραμένει στην εξουσία μια κακή κυβέρνηση, τόσο περισσότερο βλάπτει τη χώρα.

Και το καθήκον της αντιπολίτευσης είναι να ανατρέψει μια τέτοια κυβέρνηση και όχι να τις προσφέρει πολύτιμες ανάσες για να κερδίζει χρόνο.

Αδέξιος Δεξιός

 

 

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. an.vorinos avatar
    an.vorinos 08/03/2011 00:09:34

    Tι να σκεφθη κανεις? μηπως ο Μιχελακης λειπει για τριημερο?

  2. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/03/2011 00:10:45

    Και αν μία τέτοια "αντικειμενική" και "επιστημονική" αξιολόγηση διεθνούς Οίκου για την Ελλάδα έρθει σε στιγμή που η ΝΔ είναι κυβέρνηση;
    Η ΝΔ δεν μπορεί να υιοθετήσει μεθόδους ΠΑΣΟΚ, ούτε μεθόδους ΣΥΡΙΖΑ (βλέπε "Δεν πληρώνω").

    • alimera avatar
      alimera @ ΒΙΣ 08/03/2011 07:38:28

      Πέστα ΒΙΣ, γιατι κάποιοι έχουν τυφλωθεί και δεν βλέπουν πέρα απο τη μύτη τους!

    • JOHN avatar
      JOHN @ ΒΙΣ 08/03/2011 12:48:24

      Εκει που φτασαμε τις ανακοινωσεις της ΝΔ ποιος τις παιρνει στα σοβαρα οταν η δυναμικη τους θιγει ελαχιστα η καθολου ενα τοσο αυταρχικο και αλλαζονικο ΠΑΣΟΚ. Χρειαζεται αλλη στρατηγηκη για να στριμωχτει ο ΓΑΠ.Με ασφαιρα πυρα η αντιπαραθεση μοιαζει περισσοτερο με συνεναιση και θεατρο!

  3. Αστραπόγιαννος avatar
    Αστραπόγιαννος 08/03/2011 00:15:31

    To ότι ο ΓΑΠ απέτυχε η ΝΔ το έχει τονίσει επανειλημένως. Σήμερα όμως το παιχνίδι της Moody's ήταν εξόφθαλμα υπέρ των κερδοσκόπων. Συνεπώς σωστή η ανακοίνωση της ΝΔ. Το μόνο μεμπτό είναι ότι θα μπορούσε να είναι πολύ σκληρότερη και να προέτρεπε την κοιμισμένη "κυβέρνηση" του γυμναστηρίου στην προσφυγή με νομικά μέσα εναντίον της Moody's.

    ΥΓ. Τέτοια άρθρα είναι αυτά που κρατούν τα ποσοστά της ΝΔ καθηλωμένα στο 20% ενώ η κυβέρνηση καταρέει. Φτάσαμε στο σημείο να αβαντάρουμε ακόμα και τη Moody's επειδή δεν γουστάρουμε τον ΓΑΠ. Ήμαρτον Κύριε!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αστραπόγιαννος 08/03/2011 00:25:56

      Δηλαδή, εσείς είσθε ικανοποιημένος από την αντίδραση της Ν.Δ.;

    • factorx avatar
      factorx @ Αστραπόγιαννος 08/03/2011 00:27:02

      Φίλε, αφού έχουμε άλλη εντελώς αντίληψη, γιατί επιμένεις να μας διαβάζεις; Για να αναπαραγάγεις την καθεστωτική σκέψη ορισμένων της Συγγρού και να προσφέρεις ενδεχομένως εξυπηρέτηση; Πόσο ανόητος μπορεί να είναι κάποιος που μας προσάπτει ότι αβαντάρουμε την ...Μουντις. Ευχομαι μόνο να μην είσαι κανένας καντηναλάφτης της Συγγρού

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ factorx 08/03/2011 02:42:34

        Φάκτορα

        Μάλλον για καντηλανάφτη των μετριοπαθών Κυριάκου-Δαρμένου-Αρούλη που αναφέρει και ο Alexis τον κόβω τον σερ Αστρπόγιαννο.

      • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
        ΣΟΝ ΠΕΝ @ factorx 08/03/2011 11:56:14

        Για να έχεις ελεύθερη άποψη και όχι καθεστωτική πρέπει να μη σε κρατάει το σύστημα.
        Και αρκετούς στη Συγγρού τους κρατάει γερά και μάλιστα από τα @@@@δια.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Αστραπόγιαννος 08/03/2011 00:31:11

      Factorx: Σε παρακαλώ πρόσεχε τις εκφράσεις σου. δεν γράφεις στα Εξάρχεια

  4. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/03/2011 00:15:38

    Σωστός

  5. Tem avatar
    Tem 08/03/2011 00:17:38

    Δυστυχώς η ΝΔ δείχνει για μια ακόμα φορά ανέτοιμη να αναλάβει τα ηνία της χώρας.

  6. zagor avatar
    zagor 08/03/2011 00:20:49

    Φίλε αδέξιε αυτή την περίεργη ανακοίνωση την σχολίασα στο προηγούμενο άρθρο αλλά δυστυχώς δεν δημοσιεύθηκε το σχόλιό μου. Δηλαδή τώρα που ο ΓΑΠ παραπαίει και τρώει τα χαστούκια με ρυθμό πολυβόλου σαν τον Βέγγο, έρχεται η ΝΔ και αντί να τον αποτελειώσει βάζει ανέλπιστα πλάτη. Είναι λέει σοβαρό κόμμα και άλλες μπαρούφες. Γρήγορα φαίνεται ξέχασαν την αντιπολίτευση του ΠΑΣΟΚ . Ας μην απορούν λοιπόν που είμαστε καθηλωμένοι στο 20%.

    • Factorx avatar
      Factorx @ zagor 08/03/2011 00:33:55

      Τώρα ρε φίλε τι να σου πω και σένα. Χιλιάδες σχόλια περνάνε την ημέρα το δικό σου δεν δημοσιεύθηκε;

    • ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ avatar
      ΕΠΙΚΟΥΡΟΣ @ zagor 08/03/2011 11:32:16

      ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΑΠΛΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΜΑΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ ? ΑΛΛΟΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΝΑΚΙΝΩΣΕΙΣ

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ zagor 08/03/2011 17:23:30

      Λυπάμαι πάρα πολύ για την Ελλάδα.Με τέτοιες αντιλήψεις περι αντιπολίτευσης φτάσαμε εδώ που φτάσαμε(την Ελλάδα εννοώ).Δηλαδή πρέπει να αντιγράψουμε το ΠΑΣΟΚ και τις τακτικές του;Στόχος η εξουσία και μετά κολουτούμπες στον αέρα;Και όποιος έχει μια άλλη άποψη αμέσως του ορμάμε και τον κατασπαράσουμε με χαρακτηρισμούς; Γιατί ρε παιδιά τέτοια στάση;

      • καινός avatar
        καινός @ Στρυμών 09/03/2011 03:12:34

        +1

  7. man8os avatar
    man8os 08/03/2011 00:28:26

    Οσο πιο αργα αναλαβει την διακβερνηση ο Σαμαρας, τοσο μεγαλυτερο θα ειναι το προβλημα του.
    Παρτε το αποφαση εκει στα κεντρικα, η παρουσα κυβερνηση ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΛΥΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!
    Και προαιτημαστειτε να το λυσετε εσεις!
    Εαν δεν μπορειτε θα εχετε και εσεις προβλημα!
    Χρειαζομαστε λυσεις!
    Οχι φιλολογιες για την ευρυθμη λειτουργεια των οικων αξιολογησης.

    • man8os avatar
      man8os @ man8os 08/03/2011 10:47:21

      Φιλε ανωνυμε,
      ξεχασες οταν ψηφιζες τον Αντρεα που ολο δανειζοταν?
      Αυτος δ εν εφτασε το χρεος μας στο 100%?
      Λοιπον ανωνυμε πριν ξανανοιξεις το στομα σου για να κατηγορησεις τον ΚΚ ξανασκεψου τι ευθυνες εχεις εσυ ως ψηφοφορος.
      Οσο για την ΝΔ δεν ειναι η ιδια με την ΝΔ του 2004-2009. Εχει κανει αλλαγες στην φιλοσοφια και στα προσωπα.

    • trellakias avatar
      trellakias @ man8os 08/03/2011 11:09:50

      Έχετε το κληρονομικό χάρισμα κ. ανώνυμε; Μήπως θα μπορούσατε να μας πείτε τα νούμερα του Τζόκερ, και ας βγει ο ........αστραπόγιαννος για πρωθυπουργός!

  8. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/03/2011 00:32:24

    Το άρθρο είναι σωστό, χτυπάει φλέβα - δυστυχώς. Πρέπει να το παραδεχτούμε ότι ως τώρα υπάρχει αναιμική αντιπολίτευση. Αφορμές υπάρχουν για δυναμική παρέμβαση σε μια κοινωνία που υποφέρει και ζεί σε αβεβαιότητα. Μα με στελέχη που όταν ψηφιζόταν το μνημόνιο είχαν δηλώσει πως το καταψήφισαν μόνο από κομματική πειθαρχία είνα φανερό ότι έχουμε πρόβλημα. Και για ζητήματα όπως αυτό της Κερατέας ή την απαράδεκτη στάση του ΓΑΠ στην τελευταία εκδρομή τουστη Θράκη, ή για την ΑΟΖ με το Καστελλόριζο ή, ή .. η ΝΔ φαίνεται ως απούσα. Τονίζω το φαίνεται...
    Δεν είναι δυνατόν για ζητήματα όπως η ρουφιανοκάρτα πολίτη η μόνη παρέμβαση να είναι αυτή του Στυλιανίδη και για χαζό λόγο μάλιστα, για την ουσία ότι δεν πρέπει να επιβληθεί τσιμουδιά. Ή για το αντιδημοκρατικό νομοσχέδιο Καστανίδη για την "εχθροπάθεια", συγγνώμη αλλά δεν είδα κάποια αντίδραση. Ίσως εγώ δεν βλέπω.
    Αγαπητοί συμπολίτες πρέπει να τελειώσει η ομφαλοσκόπηση και η παράταξη αυτή να δείξει ότι θέλει να επικοινωνήσει ουσιαστικά με τον κόσμο. Κι όποιος θέλει να ηγηθεί χώρας να δείξει ότι θέλει να ηγηθεί και του κόμματος.
    Λυπάμαι αλλά ως τώρα, στη νέα αυτή κρίσιμη περίοδο για τη χώρα, η Ν.Δ. δεν έχει αποδειχθεί "αρκετή".

    • zagor avatar
      zagor @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/03/2011 00:54:36

      ΝΙΚΟΛΑΣ σωστός +1000

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ zagor 08/03/2011 00:59:16

        Eυχαριστώ zagor. Μακάρι να μην ήταν έτσι..

        • zagor avatar
          zagor @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/03/2011 01:11:07

          Φίλε ΝΙΚΟΛΑΣ αυτή δυστυχώς είναι η πραγματικότητα δηλ.τι να κρυβόμαστε πίσω από το δακτυλό μας? Μακάρι να είμαστε εμείς λάθος και να έχουν οι άλλοι δίκιο. Έχεις δει ας πούμε μέχρι τώρα τον ΣΑΜΑΡΑ να κάνει χρήση της ώρας του πρωθυπουργού στη Βουλή και να ξετινάζει τον ΓΑΠ? Μόνο ο ΤΣΙΠΡΑΣ και ο Καρατζ. το κάνουν, βέβαια ο δεύτερος για να τον λιβανίσει.

    • trellakias avatar
      trellakias @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/03/2011 11:10:41

      +1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  9. Isovitis avatar
    Isovitis 08/03/2011 00:34:58

    Ας ελπίσουμε αν το παιχνίδι είναι, καρότο - μαστίγιο, εκτός από το καρότο να κρατάμε και το μαστίγιο..

  10. zagor avatar
    zagor 08/03/2011 00:37:26

    Αστραπόγιαννε το 20% εσύ το βλέπεις από άλλη οπτική γωνία. Η πραγματικότητα όμως είναι ότι με αυτή την τακτική ο κόσμος αφενός ταυτίζει την ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ δηλ. ότι δεν έχει κάτι άλλο να προτείνει και αφετέρου θεωρεί ότι δεν είναι έτοιμη ή ότι δεν θέλει τέλος πάντων ν΄αναλάβει την διακυβέρνηση της χώρας. Αν είναι έτσι να μας το πουν να πάψουμε ν΄ασχολούμαστε . Απόψε στην εθνική με μισή ώρα χιονόπτωση εγκλωβίστηκαν από τις 8 μμ ώρα χιλιάδες αυτ/τα. Άκουσες εσύ καμία ΝΔ?

  11. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/03/2011 00:37:35

    Στο δελτίο ειδήσεων του MEGA αποκάλυψαν οτι ο υπουργός οικονομικών μέχρι και τηλεδιάσκεψη έκανε με τους εκπροσώπους της Moody's για να τους πείσει να καθυστερήσουν την ανακοίνωση.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 08/03/2011 00:50:24

      Τώρα έρχεται και η επιβολή των εξαπτέρυγων Ντόρας και Κουβέλη.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Orestios 08/03/2011 00:51:18

        Τι εννοείς;

  12. Κάποιος avatar
    Κάποιος 08/03/2011 00:39:04

    Οι μεταπολιτευτικοί κομματικοί σχηματισμοί όλων των αποχρώσεων και ειδικά τα κόμματα εξουσίας πνέουν τα λοίσθια.
    Οι ελάχιστοι έντιμοι και αδιάφθοροι άνθρωποι που βρίσκονται μέσα σε αυτά, πρέπει να απομακρυνθούν από τα κομματικά πλοία που βουλιάζουν και να δημιουργήσουν πέρα από μικροκομματικές πολώσεις και συμφέροντα, μια υπερκομματική και διαπαραταξιακή κίνηση με μοναδικό γνώμονα την σωτηρία και αναγέννηση του τόπου και των κατοίκων του.
    Αν δεν συμβεί έγκαιρα αυτό, δεν σωζόμαστε...

    • Makedonas Thessalonikios avatar
      Makedonas Thessalonikios @ Κάποιος 08/03/2011 00:56:58

      Kapoie lypamai poly alla pisteuo pos sotiria den yparxei.
      I katastaseis pou epikratoun sti xora mas, mou thymizoun tis pyrkagies stin Pelo-
      ponniso.
      Oi foties eswisan apo mones tous otan den ypirxe pleon tipota allo na kaei.
      As sosoume oti mporoume,opos mporoume!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κάποιος 08/03/2011 01:09:06

      Κάπως έτσι είναι, σε στηρίζει και το σημερινό άρθρο της Ε στην άποψη σου..
      h++p://dialogoi.enet.gr/post/%CF%80%CE%AD%CF%81%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CF%81%CE%AF%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CF%8E%CE%B4%CF%85%CE%BD%CE%B7-%CE%B3%CE%AD%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%AF%CE%B1%CF%82-%CE%BD%CE%AD%CE%B1%CF%82-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1%CF%82

  13. Tem avatar
    Tem 08/03/2011 00:39:17

    Η ΝΔ πρέπει τώρα να φανεί πιο δυνατή από ποτέ. Είμαι βέβαιος ότι έχει λύσεις. Ο ολίγιστος ΓΑΠ φτάνει οριστικά στο τέλος. Τώρα είναι η ευκαιρία. Οχι για την παράταξη αλλά για την Ελλάδα.

  14. an.vorinos avatar
    an.vorinos 08/03/2011 00:42:45

    Δηλαδη τι λυσεις ? εκλογες.Ναι κερδισει ο Σαμαρας .Και στην πρωτη δεσμη μετρων που οτι περιεχομενο και να εχουν Πασοκ Συριζα και λοιποι εχουν βγει στους δρομους και στα κεραμιδια . Ας τελεισει ο ΓΑΠ οτι αρχισε .

    • Tem avatar
      Tem @ an.vorinos 08/03/2011 00:47:21

      Ας αφήσουμε τον ΓΑΠ να τελειώσει οτι άρχισε πολύ φοβάμαι ότι αύριο δεν θα υπάρχει Ελλάδα.

    • zagor avatar
      zagor @ an.vorinos 08/03/2011 00:52:08

      Το θέμα είναι ρε φίλε an vorino ότι θ'αποτελειώσει εμάς και την χώρα μέχρι τότε.

  15. HΛΙΑΣ avatar
    HΛΙΑΣ 08/03/2011 00:45:38

    παιδια ο ΓΑΠ σημερα θα ηταν η καλυτερη του μερα για αντιπολιτευση μια με την moodys και τωρα με τους εγκλωβισμενους στην μαλακασα στην εθνικη οδο των εργολαβων θα ειχε παει με τζιπ στους εγκλωβισμενους και θα εκραζε την κυβερνηση

    • zagor avatar
      zagor @ HΛΙΑΣ 08/03/2011 01:00:12

      Ηλία δεν το συζητάμε και θα είχε δίκιο. που ακούσθηκε ρε παιδιά με 5 πόντους χιόνι να κλείνει η εθνική οδός και να ταλαιπωρούνται χιλιάδες κόσμος, όταν ήταν γνωστό εδώ και μέρες ότι θα συνέβαινε αυτό?

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ zagor 08/03/2011 01:18:13

        Δεν είναι πλέον εθνική αλλά ιδιωτική οδός...

        Τα παράπονα στον παραχωρησιούχο....

        • HΛΙΑΣ avatar
          HΛΙΑΣ @ ierofantis 08/03/2011 01:24:04

          και στον παραχωρησιουχο και στον κυβερνωντα τα παραπονα οπως παντα η επειδη ειναι ο ΓΑΠ δεν επιτρεπεται.....

  16. Tem avatar
    Tem 08/03/2011 00:48:36

    edit : Αν αφήσουμε

  17. Takis avatar
    Takis 08/03/2011 00:53:42

    Ντροπή.Αν είναι έτσι να κυβερνήσει η ΝΔ, τότε ας μην σώσει.Έχει δίκιο το anti παιδιά...

    • zagor avatar
      zagor @ Takis 08/03/2011 01:04:43

      Δηλ. τι εννοείς ρε φίλε?

    • alimera avatar
      alimera @ Takis 08/03/2011 07:43:52

      Δεν νομίζω Τάκη.

  18. Orestios avatar
    Orestios 08/03/2011 00:56:34

    Συνάντηση αύριο με GAP ως επίσημοι πολιτικοί φορείς, παρά το γεονός ότι είναι κόμματα του σωλήνα και ουδέποτε έχουν συμμετέχει σε εκλογές αυτόνομα.
    Τα απόλυτα δεκανίκια.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 08/03/2011 00:58:44

      Είσαι σίγουρος;

      • zagor avatar
        zagor @ Κώστας Ροδινός 08/03/2011 01:02:46

        Το άκουσα κι'εγώ στις ειδήσεις

  19. ierofantis avatar
    ierofantis 08/03/2011 01:00:15

    Θες να πεις ότι οι συναντήσεις με τους πολιτικούς αρχηγούς δεν περιλαμβάνουν μόνο τα άλλα τέσσερα κοινοβουλευτικά κόμματα, αλλά έχει και "τσόντες";

    Πόθεν προέκυψε η είδηση;

    • Orestios avatar
      Orestios @ ierofantis 08/03/2011 01:10:37

      Βουΐζει ο τόπος

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Orestios 08/03/2011 01:17:14

        Ωραία ατμόσφαιρα....

  20. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/03/2011 01:06:03

    Θα το ξαναπώ: Από τις αρχές του 2009 φαίνεται ότι η Ελλάδα δεν αντέχει άλλο συμβατική πολιτική και συμβατικούς πολιτικούς. Οι ψίθυροι του επιχειρηματικού κόσμου ότι "αυτό" το δημοκρατικό πολίτευμα ΔΕΝ μπορεί θα γίνουν φωνές, και θα παρερμηνευθούν (και δεν υπάρχει Παπαδόπουλος).

    Όποιος έχει τα κότσια να βγεί και να πει: Eδώ είμαστε, προτείνω 1, 2, 3, 4, 5. Θα τα κάνω έτσι , έτσι, έτσι και έτσι. Και ας πάμε σε εκλογές. Συνεργασίες σε αυτό το κλίμα θα κάνουν το 20+20 γίνει 30 ή 20.

    Εκλογές χωρίς καθαρά λόγια πριν τις εκλογές, καλύτερα να μην γίνουν. Τι νόημα θα έχουν;

    Όποιος θέλει να κυβερνήσει πρέπει να έχει στομάχι, καθαρή άποψη, επιτελείο, αγάπη για τον τόπο και επίγνωση ότι θα τον κάψει κατά 50% για να μην καεί κατά 100%. Να απαιτήσει σαν ΌΡΟ να παρατήσουν τα ΜΜΕ οι εργολάβοι και οποιος ιδιοκτήτης τράπεζας που είναι ο ατυπος εταίρος. Ειδεμή, να πάρει την Κυβέρνηση ο Μπόμπολας και ας πάρει την ευθύνη. Να τελειώνουμε!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ archaeopteryx 08/03/2011 01:14:55

      Έχεις δίκιο, αλλά, και εδώ το "αλλά" είναι μεγάλο.
      Ας πούμε ότι εφαρμόζεται μία "αντισυμβατική" γραμμή για λύση. Δεν είμαι αντίθετος.
      Ποιός θα την εφαρμόσει;
      Με ποια συναίνεση;
      Με ποια συναίνεση ακόμα και εντός του κόμματός του;
      Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.
      Εδώ που είμαστε δύο πράγματα είναι εφικτά.
      1. Ο Σαμαράς εκλέγεται με "συμβατικό" πρόγραμμα, αλλά άμα τη εκλογή εφαρμόζει "κρυφή ατζέντα" και προβάλλει το αντισυμβατικό και, το πολύ-πολύ, στα δύσκολα καταφεύγει σε δημοψηφίσματα. Εκεί μπορεί να πετύχει, μπορεί όχι.
      2. Εκλέγεται με "συμβατικό" πρόγραμμα και προσπαθεί να το εφαρμόσει και σε 2 χρόνια, άντε 3, γίνονται εκλογές και τις χάνει.
      Αν προσπαθήσει να εκλεγεί με αντισυμβατικό πρόγραμμα, θα θαφτεί ήδη μέσα από τη ΝΔ, με τέτοια υπονόμευση που δεν θα έχει ξαναγίνει.

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ ΒΙΣ 08/03/2011 01:43:05

        για εκλογές είπα... Όποιος σηκώσει το χέρι. Αν δεν πει κάποια εκδοχή αυτών που είπα ΠΡΙΝ τις εκλογές, θα συρθούμε μέχρι τέλους ως έχουμε.. Το "ποιός" που να το ξέρω... pas mois.

        Αν ο Σαμαράς άλλα πει πριν, και κάνει άλλα μετά, σου ορκίζουμαι ότι είναι τόσο άσχημη και δύσκολη η άσκηση που θα γίνει ΓΑΠ. Ούτε στον εχθρό μου δεν θα το ευχόμουν αυτό.

        • ierofantis avatar
          ierofantis @ archaeopteryx 08/03/2011 01:48:14

          Συμφωνώ. Εφόσον προκηρυχθούν εκλογές, όποτε και αν γίνουν, ο Σαμ έχει μία επιλογή.

          Να πει όλη την αλήθεια, να καταθέσει πλήρες πρόγραμμα χωρίς κρυφές ατζέντες και άλλα και να προσδώσει στις εκλογές δημοψηφισματικό χαρακτήρα.

          • Χρ.Δ avatar
            Χρ.Δ @ ierofantis 08/03/2011 18:18:06

            Ιεροφαντη,
            λες για τον Σαμαρα "να βγει και να πει ολη την αληθεια και να καταθεσει πληρες προγραμμα χωρις κρυφες ατζεντες".Σωστο...ΑΛΛΑ...
            ...Αν πει ολη την ΑΛΗΘΕΙΑ σημαινει οτι πρεπει να ξεμπροστιασει πολλους απο την ΝΔ και μαλιστα πολυ προβεβλημενους που με τις'πραξεις η τις παραλειψεις τους' ως κυβερνηση εχουν μεγαλο μεριδιο ευθυνης για την σημερινη καταντια της κοινωνιας και της χωρας.
            Αν δεν κιοτεψει τοτε υπαρχουν σοβαρες ελπιδες-ο Σαμαρας-να αποτελεσει την πραγματικη δυναμη που θα οδηγησει την χωρα σε ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ.
            Ειναι η ωρα των Μεγαλων Αποφασεων για τον Σαμαρα.

          • Χρ.Δ avatar
            Χρ.Δ @ Χρ.Δ 09/03/2011 12:02:09

            Συμπληρωματικα στο προηγουμενο σχολιο μου πιστευω:
            Εχουν εξαλειφθει-σε μεγαλο βαθμο-στην συνειδηση του απλου Ελληνα οι"γραμμες"μεταξυ του ενος κομματος και του αλλου.
            Αυτο που πιστευουν οι περισσοτεροι Ελληνες σημερα ειναι οτι το πολιτικο συστημα οπως μεχρι σημερα λειτουργουσε και ΟΛΟΙ οι πολιτικοι που το υπηρετησαν-ακομη και οι αριστεροι-ειναι υπευθυνοι για την καταντια που εχει περιελθει η χωρα.
            Αρα ο Σαμαρας οταν αποφασισει να μιλησει"ειλικρινα" στον λαο,πρεπει να ξερει οτι ο λογος του θα απευθυνεται σε ΟΛΟΥΣ (!!!!)τους Ελληνες και οχι μονο στους ΝΔ-τες!!!!!!!!

  21. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 08/03/2011 01:07:23

    Οι εκφράσεις μου ήταν για τον ΣΥΡΙΖΑ. Εν πάση περιπτώσει.... Με τον Αστραπόγιαννο συμφωνώ. Την προταση για μήνυση της Moody's την ανάφερε και ο Καρακούσης στο "Βήμα".
    Η ιστορία με τους οίκους αξιολόγησης ξεπερνά την τωρινή κυβέρνηση και την ελληνική πολιτική και θα την έχουμε για πολλές φορές ακόμα μπροστά μας. Είναι δείγμα της παθογένειας του διεθνούς οικονομικού συστήματος όταν μερικοί "τεχνοκράτες" αποφασίζουν να ρίξουν στα τάρταρα μια χώρα.

    • factorx avatar
      factorx @ ΒΙΣ 08/03/2011 01:18:58

      Το σεμνά και ταπεινά ισχύει για όλους και όλα - μερσί

  22. αχ κουλα!! avatar
    αχ κουλα!! 08/03/2011 01:10:56

    Αγαπητε Αδεξιε Δεξιε,
    πριν λιγες μερες εδω (http://www.antinews.gr/2011/03/02/88618) δημοσιευτηκε μια πολυ ενδιαφερουσα αναρτηση του σχολιαστη Ελευθεριου Μπαλτα, σχετικα με την τρεχουσα πολιτικη συγκυρια. Ειναι πολυ ενδιαφερον σαν αρθρο και συνιστω την αναγνωση του. Καταληγωντας ο αρθρογραφος επικεντρωνεται στην χρονικη στιγμη της ανατροπης:
    "Και μια τελευταία παρατήρηση για το μόνο «απρόσωπο» στοιχείο της ανατροπής – το timing:
    -πρέπει να είναι τόσο «αργά», ώστε το υπάρχουν σύστημα να έχει υποστεί «ανήκεστο βλάβη» χωρίς ελπίδα επιδιόρθωσης.
    -αλλά «όχι τόσο αργά», ώστε να έχει διαλυθεί η χώρα.
    Η «βέλτιστη στιγμή» είναι όταν το υπάρχουν σύστημα δεν αντέχει πια και η χώρα αντέχει πολύ ακόμα."
    Αν θεωρησουμε οτι ο κος. Μπαλτας εχει δικαιο στις παρατηρησεις του, η δηλωση της ΝΔ υποδηλωνει οτι το υπαρχον συστημα εχει ακομη αντοχες!!!

    • Καλλιροη Κρ. avatar
      Καλλιροη Κρ. @ αχ κουλα!! 12/03/2011 02:16:00

      Η 29 Νοεμβρη, η ημερομηνια εσωκομματικων εκλογων για την αναδειξη αρχηγου, ηταν για την ΝΔ μια ημερομηνια οροσημο. Οχι τοσο για το αποτελεσμα αλλα κυριως για τη διαδικασια. Για πρωτη φορα η βαση της ΝΔ προσερχεται μονη της, αθροα και παιρνει μερος στη διαδικασια εκλογης του νεου αρχηγου. Ανεπηρεαστη απο κομματικους μηχανισμους και μηντιακα συμφεροντα κανει τη δικη της επιλογη. Γυρω στις οκτακοσιες χιλιαδες πολιτες, καθε ηλικιας, δηλωνουν οτι θελουμε αλλαγη πλευσης, αλλο οραμα. Το αποτελεσμα των εκλογων κατεδειξε οτι η βαση ειδε την αλλαγη πλευσης και το αλλο οραμα στον Αντωνη Σαμαρα.
      Απο τοτε περασε εναμιση χρονος. Και συνεβησαν πολλα. Για αυτα που εγιναν στη ΝΔ λιγο το κακο, ειναι δικα τους, εσωτερικα… Γι αυτο που εγινε στη χωρα ομως πολυ το κακο και μας νοιαζει ολους!!! Ειναι η Πατριδα μας!!!
      Η χωρα μας βρισκεται σε αδιεξοδο. Καθε μερα κλεινουν επιχειρησεις, ο κοσμος χανει τις δουλειες του, ολοι βρισκομαστε σε αβεβαιοτητα. Η καταθλιψη εγινε το μονιμο μας συναισθημα.
      Η παρουσα κυβερνηση παραπαιει, καταρεει και σχεδον το ομολογει, οτι δεν παει αλλο, δεν μπορει παραπερα!
      Απο την αλλη το κομμα της ΝΔ δεν φαινεται να κατανοει την κρισιμοτητα των καταστασεων. Δεν υπεγραψε το Μνημονιο μεν, αλλα θα το τηρησει δε, απλα θα το αλλαξει λιγο η πολυ δεν εγινε ξεκαθαρο!!
      Δεν εχουμε αυταπατες. Ξερουμε την κατασταση. Ξερουμε οτι βρισκομαστε στο χειλος του γκρεμου. Γι’ αυτο και ζητουμε καποιον να μας παρει και να περασουμε στην αλλη μερια, μαζι.
      Δεν ειμαι πολιτικος, ειμαι ενας απλος πολιτης που πηρε μερος τοτε στο καλεσμα για αλλαγη πλευσης, Οραμα και Ελπιδα! Δεν ξερω αν θα περιμενω για πολυ ακομη! Κουραστηκα!

  23. Πέτρος Π. avatar
    Πέτρος Π. 08/03/2011 01:11:01

    Μα καλά, το τυρί το είδατε, τη φάκα δεν την είδατε εκεί στη Συγγρού; Πάνω που το Μνημόνιο καταρρέει ήλθε η υποβάθμιση για να ... επαναφέρει το κλίμα φόβου για βέβαιη χρεοκοπία σε περίπτωση που δεν συνεχιστεί η πιστή τήρηση των σκληρών μέτρων του Μνημονίου και δεν προχωρήσει το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας (που επίσης προβλέπεται από το Μνημόνιο). Το μήνυμα προς τον ελληνικό λαό είναι σαφές: "Μην αντιστέκεστε στα σκληρά μέτρα γιατί θα χρεοκοπήσετε! Υποταχθείτε στις επιταγές του Μνημονίου χωρίς καμία αντίρρηση διότι θα 'χετε να κάνετε ξανά με την οργή των αγορών"! Είναι ένα ωραίο κόλπο για να καλλιεργηθεί ο ... αναγκαίος φόβος και να... "ξεκολλήσει" το Μνημόνιο εκεί που σκάλωσε λόγω των έντονων αντιδράσεων των Ελλήνων πολιτών και των περισσοτέρων κυβερνητικών βουλευτών που θεωρούν ότι "δεν πάει άλλο"! Όσο κι αν η κυβέρνηση θέλει να δείχνει έντονα οργισμένη από την υποβάθμιση, βολεύεται από αυτήν γιατί μπορεί να τη χρησιμοποιήσει ως επιχείρημα για να συνεχίσει αμετανόητη τα "διαρθρωτικά" μέτρα καταστροφής της ελληνικής οικονομίας σε συνεργασία με την τρόικα. Αυτό που ζητούν ουσιαστικά όσοι κρύβονται πίσω από την ενέργεια του οίκου Moody's δεν είναι να εγκαταλειφθεί το Μνημόνιο επειδή απέτυχε, αλλά να επιταχυνθεί η εφαρμογή του!

  24. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 08/03/2011 01:11:04

    Μόνο..συγνωμη δε ζητησε η ΝΔ. Αυτη η ανακοινωση θυμιζει ΛΑΟΣ.και δινει πατημα στο ΠΑΣΟΚ να μιλα για..εθνικη ενότητα.

  25. karamanlikos avatar
    karamanlikos 08/03/2011 01:11:06

    Εάν πιστεύετε ότι η αντιπολίτευση που πρέπει να κάνει ο επόμενος Πρωθυπουργός είναι τύπου Γιωργάκι, φοβάμαι ότι χάσατε!
    Πρέπει να το καταλάβετε ΟΛΟΙ!
    Η χώρα θα χρεωκοπήσει στα χέρια του Γιωργάκι και όχι στα χέρια του Αντώνη...
    Το πασοκ και οι πασόκοι πρέπει να πληρώσουν για τα "εγκλήματά" τους!

    • HΛΙΑΣ avatar
      HΛΙΑΣ @ karamanlikos 08/03/2011 01:17:47

      καραμανλικε εχεις δικιο πρεπει να πληρωσουν τα πασοκια αλλα μαζι με τα ξερα καιγονται και τα χλωρα

    • kiki avatar
      kiki @ karamanlikos 08/03/2011 10:06:36

      @ karamanlike,
      Αν νομιζεις εσυ οτι οι Ελληνες οι οποιοι στην πλειοψηφια τους βρισκονται εκτος κομματικων γραμμων, και κομματων, και οι οποιοι περιμενουν μια πιο δραστηρια αντιπολιτευση , αλλα υμεις συμπεριφερομεθα ως ευρωπαιοι αριστοκρατες για να μην πεσουμε στο επιπεδο των λαοπλανων πασοκων, θα περιμενουν για πολυ να παρει μπρος το αραξοβολι των κοιμισμενων της ΝΔ, εισαι γελασμενος, θα βρουμε αλλου την τυχη μας.και εμεις ο λαος θα την βρουμε, εσεις δεν θα βρειτε την ψηφο σας.
      Με αυτα τα μυαλα , με εναν πλυθησμο σε απογνωση, με μια κυβερνηση σε διαλυση, περιμενετε να πεσει ο γιαρμας και να κανει κλατς και τοτε να ερθετε να αναλαβετε, γελαστηκατε.
      Μην πανε σημερα στην συναντηση, ακυρωστε την , χαιβανια πια.Καταπατατε το Συνταγμα, γινονται τρελλα πραγματα, καλουνται οι αυθαιρετοι αρχηγοι, και εσεις ενω σας φτυνουν, νομιζετε οτι βρεχει.
      Αντε πια λαλακηδες.

      • victoria avatar
        victoria @ kiki 08/03/2011 12:36:30

        Γεια σου Κική!

      • karamanlikos avatar
        karamanlikos @ kiki 08/03/2011 12:40:09

        kikitsa,

        Στο διχασμό έχουν επενδύσει όλοι!
        Ο ηγέτης-πατριώτης ΕΝΩΝΕΙ, ενώ ο Γιώργος τελειώνει!
        Εγώ επιθυμώ ο ηγέτης να έχει το κύρος του διαπραγματευτή και όχι την ταμπέλα του λαϊκιστή!

        Ο ηγέτης ξέρει πότε πιάνει το μαστίγιο και πότε το καρότο!

        • kiki avatar
          kiki @ karamanlikos 08/03/2011 13:30:44

          @ καραμανλικε,
          ο ηγετης ειναι ο κυριαρχος λαος.
          Ηγετες με μαστιγια και καροτα, υπηρχαν στον μεσαιωνα.Εγω προσωπικα δεν νομιζω οτι ζω σαυτον και ουτε ειμαι διατεθημενη , να λατρευω ηγετες.
          Εκει μην χαλασετε την εικονα του καθως πρεπει κομματος, αλλα και οι ψηφοφοροι καθως πρεπει ειναι, και εγω αστη ειμαι, αλλα αλλο αστος , αλλο κοιμισμενος και αποβλακωμενος οπαδος, ανεξελεκτα.

          Γεια σου Βικτωρια.

  26. τάσος avatar
    τάσος 08/03/2011 01:14:07

    "τέτοιες κηδείες δεν έχω ξανακάνει κι ούτε να με αξιώσει ο Θεός να ξανακάνω. αυτές δεν είναι κηδείες, είναι πόλεμος." οδυσσέας λυρής, εφημέριος της αρτέμιδας

    1. όταν καιγόταν η ελλάδα, αυτά τα άτομα αντί να πουν: "ρε παιδιά, μας έβαλαν φωτιά ρε και μας κάψανε", έκαναν χουλιαμά με τον πολύδωρα.
    2. όταν ισοπεδωνόταν η αθήνα, αυτά τα άτομα είτε κοίταζαν τηλεόραση και πανηγύριζαν, είτε συμμετείχαν οι ίδιοι στις καταστροφές και τις λεηλασίες.
    3. όταν οι γκάνγκστερ έσκαγαν έξω από τα αστυνομικά τμήματα με τα πολυβόλα και τα έκαναν πουτάνα, αυτοί δεν έδιναν δεκάρα, για να μην πω ότι ορισμένοι τους υποστήριζαν κιόλας.
    4. όταν ο καραμανλής είχε πια ισοπεδωθεί και οι "οίκοι αξιολόγησης" είχαν ξεκινήσει τις διαδικασίες για να φτάσουμε εδώ, αυτοί τους εμφάνιζαν ως φωνή κυρίου επί των υδάτων βοούσα.

    σιγά-σιγά έρχεται η ώρα τους. την ώρα αυτή η νέα δημοκρατία ίσως και να έπρεπε να ακολουθήσει το παράδειγμα του πρώην προέδρου της, που τα έζησε όλα αυτά στο πετσί του ο άνθρωπος και απόειδε. ούτε καν ανακοινώσεις δεν τους αξίζουν.

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=129971

  27. factorx avatar
    factorx 08/03/2011 01:16:43

    Κυρία Κούλα και λοιπούς: Ποιος όμως θα καθορίσει και θα μας πει ότι "αυτή είναι η στιγμή της κατάρρευσης"; Μήπως αυτό είναι ένα άκρως βολονταριστικό στοιχείο σε μια διαδικασία την οποία ούτως ή άλλως δεν ελέγχουμε;

    Τι θα έκανα εγώ, που δεν θα γινόμουν ποτέ αρχηγός αντιπολίτευσης, ή έστω και πρωθυπουργός ; : Σήμερα η Ελλάδα είναι ο αδύνατος κρίκος της Ευρώπης, λόγω κυρίως μεσανατολικού. Αυτό όμως είναι και το ισχυρότερο όπλο μας. Αντιλαβού που λένε; - τα υπόλοιπα σε άρθρο

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ factorx 08/03/2011 01:26:45

      Άντε, πάλι σε αγωνιά μας κρατάς.

    • Πέτρος Π. avatar
      Πέτρος Π. @ factorx 08/03/2011 01:31:56

      Η χώρα χρειάζεται μια άλλη οικονομική πολιτική άμεσης τόνωσης της αγοράς και προσέλκυσης επενδύσεων μέσω της βελτίωσης του φορολογικού πλαισίου για τις επιχειρήσεις:

      Ορισμένα από τα μέτρα που θα μπορούσαν να ληφθούν είναι:
      1) Μείωση του συντελεστή φορολόγησης των ανωνύμων εταιρειών από το 20% που το πάει τώρα η κυβέρνηση στο 10%, εφόσον οι εταιρείες δεν απολύουν εργαζόμενους και στο 5% εφόσον προσλαμβάνουν! Η μείωση των συντελεστών μπορεί να ακόμη πιο προοδευτική, δηλαδή να υπάρχουν περισσότεροι συντελεστές κλιμακούμενοι αντιστρόφως ανάλογα των ποσοστών αύξησης του προσωπικού που παρουσιάζουν οι εταιρείες. Π.χ. για αύξηση του προσωπικού μέχρι 5% ο συντελεστής να μειώνεται στο 9% για αύξηση του προσωπικού κατά 5%-10% ο συντελεστής να πέφτει στο 8% κ.ο.κ.!

      2) Έκπτωση της δαπάνης μισθοδοσίας από τα ακαθάριστα έσοδα των ΑΕ κατά ποσοστό 150% εφόσον δεν απολύουν εργαζόμενους ή κατά 200% εφόσον αυξάνουν την απασχόληση (εφόσον προσλαμβάνουν κι άλλους εργαζόμενους).

      Με δεδομένο ότι στις γειτονικές χώρες, όπως η Αλβανία, τα Σκόπια και Βουλγαρία ο συντελεστής φορολόγησης των κερδών των εταιρειών είναι 10% ποσοστά φορολόγησης κυμαινόμενα από 5%-10% σε συνδυασμό με υπολογισμό των εκπιπτόμενων εξόδων για μισθούς σε ποσοστά 1,5 έως 2 φορές υψηλότερα από τα ισχύοντα μπορεί να υπερκεράσει το φθηνό εργατικό κόστος εκείνων των χωρών, να γείρει την πλάστιγγα του φορολογικού ανταγωνισμού προς όφελος της ελληνικής οικονομίας και να προσελκύσει μεγάλο αριθμό ξένων επενδυτών να φέρει τις έδρες των δραστηριοτήτων τους στη χώρα μας.

      Με άλλα λόγια δεν χρειάζεται να μειωθούν οι μισθοί στον ιδιωτικό τομέα για να γίνει η χώρα μας ανταγωνιστικότερη και ελκυστικότερη για επενδύσεις, αλλά να μετατραπούν οι δαπάνες για μισθούς σε σημαντική μείωση φόρου ή ακόμη και σε εξάλειψη φόρου για τις επιχειρήσεις, ώστε να λειτουργήσουν ως κίνητρα για αύξηση της απασχόλησης!

      Τα πολλά έσοδα θα τα βγάλει το Δημόσιο από την αύξηση της απασχόλησης δηλαδή από τη φορολόγηση των χιλιάδων νέων μισθών που θα προκύψουν!

      Αυτά τα μέτρα θα μπορούσαν - αν εφαρμόζονταν άμεσα - να προσέλκυαν επενδυτικά κεφάλαια στη χώρα μας. Θα μπορούσαν παράλληλα να ισχύσουν και ισχυρά κίνητρα επαναπατρισμού κεφαλαίων που θα προβλέπουν φορολόγηση με πολύ χαμηλό συντελεστή π.χ. 0,5% ή 1% και απαλλαγή από το "πόθεν έσχες" για τα κεφάλαια που θα επανέλθουν στην Ελλάδα και θα επενδυθούν σε κατασκευές ή στη δημιουργία εταιρειών.

      Έχω να προτείνω κι άλλα, αλλά δεν θέλω να σας κουράσω!

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ Πέτρος Π. 08/03/2011 03:04:27

        ΄΄Τα πολλά έσοδα θα τα βγάλει το Δημόσιο από την αύξηση της απασχόλησης δηλαδή από τη φορολόγηση των χιλιάδων νέων μισθών που θα προκύψουν! ''

        Ποιά φορολόγηση ?????
        Ποιών μισθών ????
        Πιθανόν σου διαφεύγει οτι μισθοί των 500 Ε είναι αφορολόγητοι.

        • Πέτρος Π. avatar
          Πέτρος Π. @ ΕΛΛΗΝ 08/03/2011 14:07:38

          Προϋπόθεση για την έκπτωση της δαπάνης μισθοδοσίας είναι οι αμοιβές να καταβάλλονται σύμφωνα με τις συλλογικές ή τις κλαδικές συμβάσεις. Εξαιρούνται "μπλοκάκια" και...αμοιβές Ινδίας!!!!!

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ factorx 08/03/2011 02:12:03

      αναμενουμε!!!

      • αχ κουλα!! avatar
        αχ κουλα!! @ αχ κουλα!! 08/03/2011 02:12:50

        το αναμενουμε παει στο αρθρο του Φακτορα

    • siakkas-gagauz avatar
      siakkas-gagauz @ factorx 08/03/2011 05:50:39

      Σωστός ο factorx, εκατομμύρια μεταναστών απο μέση ανατολή θέλουν να ζήσουν στην πεφωτισμένη δύση και η Ευρώπη χόρτασε πολυπολιτισμικό μοντέλο και το γυρνάει στο εθνικό (οχι εθνικιστικό),αν βάλεις και μουσουλμανοποίηση της μεσογείου η αδύναμη πόρτα της Ευρώπης είναι η Ελλάδα.
      Μου έκανε εντύπωση η πληροφορία που έδωσε εδώ σε άλλο άρθρο ο συνπληκτρολογητής mishla(συγνώμη αν γράφω λάθος το nikname)για την κομματική ιδιότητα του γιατρού που μετέφερε τους λάθρο απο Χανιά στην παλιά νομική.
      Δε νομίζω να είναι τόσο μα τόσο μπουνταλόσποροι που να μην καταλαβαίνουν ότι ένα θέμα που παίχθηκε σε διεθνή ΜΜΕ να μην είναι μέτρο πίεσης για άρση της συμφωνίας του Δουβλίνο 2.
      Κι επειδή δε γουστάρουν απειλές οι Μέρκελ και σια. Του λένε Φάτους τάϊσέτους κάνε ότι θες δικό σου πρόβλημα και εις ανταπόδοση πάρε ένα ευρομόλογο αναπτυξιακού χαρακτήρα με συμμετοχή ιδιωτών (για να λιγδώσει λίγο κ το άντερο των δικών μου επενδυτών, και φτηνό εργατικό δυναμικό) και η ζωή συνεχίζετε για σένα και τους αλάνους σου.
      Ας μάθει κ ο λαός σου να ζει με μουλάδες σιήτες και σουνίτες αφού τους αλεβίτες υπηκόους σου(πομάκους) τους έδωσες χρόνια τώρα στη γείτονα χώρα.
      Γι αυτό και οι δηλώσεις του στο Κάραβελ.
      1ο Δεν χαμηλώνω άλλο μισθούς και συντάξεις.
      2ο Οι μετανάστες (οι λάθρο) ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΤΟΥ 22!!! ΠΟΥ ΔΩΣΑΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΏΘΗΣΗ Σ ΑΥΤΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
      Σημ. Στη δεύτερη ΙΕΡΟΣΥΛΊΑ που εκστόμισε δεν είδα ΟΥΤΕ μια αντίδραση απο κανένα σύλλογο καμία οργάνωση (αλλά θα πεί κανείς εδώ κυβερνητικοί βουλευτές του δεν τον άκουσαν ο κόσμος αυτό το ζόρι είχε να ακούσει και να αντιληφθεί το σημαίνων και το σημαινόμενο του Gap.
      Σαφώς και είναι μη αναστρέψιμη μια τέτοια υπόθεση, χειρότερη ακόμη κ απ αυτή του μνημονίου και των συνακόλουθων.(ανεργία, πληθωρισμός κ.α.) Λόγω κακών χειρισμών και ελάχιστων διαπραγματευτών χωρίς πολιτική και ουσία.
      Το ελάχιστο ΠΑΣΟΚ δεν πέφτει εύκολα απο την εξουσία.
      Ο μηχανισμός ΠΑΣΟΚ όσο διεφθαρμένος και να είναι ΟΣΟ ανύπαρκτος απο θέμα ηγεσίας σε θέματα εξωτερικής και οικονομικής πολιτικής, στην έδρα του πουλάει ακριβά το τομάρι του.
      Έχει και τα δοκάρια πιασμένα, όχι μόνο τους διαιτητές. ( μη μακρηγορώ βλέπε θεία οικογένεια, Δ.Α. , μμε, εργολάβους κ.α.)
      Δύστυχος η ιστορία επαναλαμβάνετε.
      Προτιμούν μια μικρή εξουθενωμένη, δόλια και πολυπολιτισμική Ελλάς, αρκεί να είναι αυτοί στην εξουσία, παρά ένα δημιουργικό έθνος κράτος.
      Οι ώρες οι μέρες θα δείξουν, έπειτα ευθύνη όλων μας(ατόμων και αρχών), αν η Θράκη και το Καστελόριζο είναι μακριά ή οι αήθεις και δουλέμποροί στα κελιά.

  28. drider avatar
    drider 08/03/2011 01:17:40

    Στην Ινδία υπάρχουν οι ιερές Αγελάδες και στην Ελλάδα οι ιερές Τράπεζες (καλά όχι μόνο στην Ελλάδα).

    1. Η υποβάθμιση αντικατοπτρίζει τη νευρικότητα των "αγορών" για το ενδεχόμενο αναδιάθρωσης του ελληνικού χρέους (κυρίως το πότε και όχι το αν - τα δεδομένα που είχαν μέχρι σήμερα ήταν ασφαλώς για μετά το 2013 λόγω του Μνημονίου, αλλά τα νούμερα πλέον δε βγαίνουν και οι μεταρρυθμίσεις που ζητάνε δε φαίνεται να προχωρούν).

    2. Οι "αγορές" είναι εν μέρει ελληνικές και γαλλο-γερμανικές τράπεζες (ελληνικές ~ 60δις χρέους), άλλες τράπεζες, ασφαλιστικά ταμεία, ιδιώτες επενδυτές κτλ.

    3. Ενδεικτικά αναφέρω: κούρεμα 30% ~ 19δις απώλειες για τα χαρτοφυλάκια ειδικά των ελληνικών τραπεζών. Αν γινόταν αυτό σήμερα, η μόνη λύση θα ήταν να εθνικοποιηθούν οι τράπεζες. Μια λύση ταμπού για τα ελληνικά δεδομένα, αλλά λύση που ακολουθήθηκε πρόσφατα σε αναπτυγμένες καπιταλιστικές χώρες όπως η Αγγλία, χωρίς κανένα πρόβλημα!

    4. Το πότε έχει μεγάλη σημασία, συνδυαζόμενο ειδικά με πιθανές αποφάσεις που δυνητικά θα παρθούν στη σύνοδο κορυφής και θα διευκολύνουν τις τράπεζες να επωμισθούν τη "χασούρα" - αν τελικά βέβαια παρθούν, καθότι μερίδα Γερμανών κυρίως οικονομολόγων έχει μιλήσει για "κούρεμα" χρέους με συμμετοχή των ιδιωτών.

    Η όλη ιστορία λοιπόν είναι οι διαπραγματεύσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο για το ποιός θα επωμισθεί το κόστος της ελληνικής (και όχι μόνο) κρίσης.

    Ο πανικός της κυβέρνησης αλλά και η στήριξη της αντιπολίτευσης ως προς το θέμα της υποβάθμισης έχει να κάνει με το θέμα-ταμπού "εθνικοποίηση" των τραπεζών.

  29. ierofantis avatar
    ierofantis 08/03/2011 01:28:53

    Ο Ρέππας κουβεντιάζει ακόμα τη μείωση των διοδίων....

    Μην τον διακόπτεις...

  30. Foxy T. avatar
    Foxy T. 08/03/2011 01:34:02

    Αυτή τη δήλωση περιμέναμε για να καταλάβουμε πως αν δε γίνουν άμεσες και δραστικές Προεδρικές κινήσεις "η Νέα Μεταπολίτευση" θα εξελιχθεί σε φιάσκο ανάλογο της "Επανίδρυσης του κράτους"...

    Δείτε πιθανό ψηφοδέλτιο Α΄Αθήνας... (σύμφωνα με παραπολιτικό σάιτ)
    1. Ο αναπληρωτής τομεάρχης Oικονομικών Nότης Mηταράκης
    2. Οο γραμματέας Oργανωτικού Mανώλης Aγγελάκας
    3. Ο υποψήφιος περιφερειάρχης Bασίλης Kικίλιας
    4. Η νυν βουλευτής Pεθύμνου Όλγα Kεφαλογιάννη
    5. Η ευρωβουλευτής Mαριέττα Γιαννάκου
    6. Ο βουλευτής Επικρατείας Eυάγγελος Aντώναρος

    Πλην Μηταράκη και Αγγελάκα οι υπόλοιποι τι δουλειά στην πραγματική τους ζωή είπαμε πως κάνουν ή έκαναν;

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Foxy T. 08/03/2011 02:22:46

      γιατι παραπλαναστε απο παραπολιτικα δημοσιευματα? Την πιθανοτητα τα ονοματα να δινονται εσκεμμενα για να καουν δεν την σκεφτεστε?

  31. zagor avatar
    zagor 08/03/2011 01:36:06

    Ο ΓΑΠ το πικρό ποτήρι θα το πιεί μέχρι τέλους. Ούτε κατ' ελάχιστον συναίνεση στον ΓΑΠ και στην παρέα του που εξαπάτησε τον λαό με τα ψέμματα και τώρα που τα έκανε σκατά ζητάει συνενόχους στο έγκλημα!

  32. TASSOS IA avatar
    TASSOS IA 08/03/2011 01:47:23

    Ο Σαμαράς είναι σε ένα τεράστιο κρουαζερόπλοιο. Εκεί λοιπόν που ρεμβάζει βλέπει δίπλα του έναν επιβάτη να χάνει την ισορροπία του και να πέφτει στην θάλασσα. Τι κάνει λοιπόν ο Σαμαράς?
    α) Βρίσκει ένα σωσίβιο, του το πετάει και ουρλιάζει να σταματήσει το πλοίο, να κατέβει μία βάρκα για να τον σώσει. Ο ίδιος ( ο Σαμαράς) δηλώνει εξαίρετος κολυμβητής και απαιτεί να μπεί πρώτος στην βάρκα διάσωσης.
    Η
    β) Βρίσκει έναν λοστρόμο και τον ρωτάει πως μπορεί να παέι στην γέφυρα για να συσκεφθεί με τον καπετάνιο για τον καλύτερο τρόπο που διαθέτει το πλοίο για να σώσουν όλοι μαζί τον άμοιρο επιβάτη.

    Διαλέχτε μόνοι σας τον τρόπο αντιπολίτευσης της Ν.Δ και πως αντιλαμβάνονται την συνεισφορά τους στην σωτηρία της άμοιρης τούτης χώρας.

  33. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 08/03/2011 02:02:54

    FOXY Ο Μηταρακης ειναι εκεινος ο Κυριος που ειχε πει τα καλα λόγια για το ΔΝΤ?Νομίζω στην Αγγλια αυτη περιπου ηταν η δουλεια του.να δικαιολογει την κριση.ο αγγελακας γραμματεας οργανωτικου.τετοια οργανωση στις εκλογες που ούτε εκλ.αντιπροσώπους δεν ειχε η ΝΔ. Κικιλιας.αθλητης. Και γιατρος.

    • Foxy T. avatar
      Foxy T. @ Βανζέτι 08/03/2011 02:16:28

      Δεν έχεις και πολύ άδικο ((μη κολλάμε σε 1-2 ονόματα). Αλλά τελοσπάντων υπάρχουν μέτριες επιλογές, υπάρχουν κακές επιλογές και υπάρχουν και οι απαράδεκτες! Στον καθρέπτη-περιφέρεια της Α΄Αθηνών παίζεις με 95% απαράδεκτες υποψηφιότητες, πάντα βέβαια σχετικά με αυτό που λες ότι θές να κάνεις.

  34. Foxy T. avatar
    Foxy T. 08/03/2011 02:11:45

    Στα παραπάνω ονόματα βάλτε και τους ήδη βουλευτές
    1. Προκόπη Παυλόπουλο,
    2. Ελίζα Βόζενμπεργκ και
    3. Φωτεινή Πιπιλή.
    Φωνές δηλαδή, που θα δώσουν ώθηση και ΠΟΛΙΤΙΚΟ περιεχόμενο στο κόμμα μας.
    Δηλάδη στην Α΄Αθηνών που είναι παραδοσιακά και ο "καθρέπτης" του κόμματος, το ψηφοδέλτιο της Νέας Μεταπολίτευσης θα "ξεχειλίζει" από νέες και ανατρεπτικές ιδέες και από ανθρώπους που θα δώσουν νέο στίγμα στην πολιτική ζωή του τόπου... Θα "ξεχειλίζει" από ανθρώπους που εκφράζουν τον λαό, ευρείες κοινωνικές τάξεις και όχι κάποιες μισητές ΕΛΙΤ!
    Φυσικά και θα δικαιούται διαμαρτυρίας η πολιτευτής και πρώην βουλευτής Έλενα Κουντουρά εάν δεν συμπεριληφθεί στο ψηφοδέλτιο της νέας Νέας Δημοκρατίας...
    Οι παραπάνω, πλην των δύο εξαιρέσεων, είναι αυτοί που θα συγκρουστούν με το κατεστημένο και το σύστημα και θα βγάλουν την Ελλάδα από το Μνημόνιο Υποτέλειας... και τη Μιντιοκρατία...!
    Ας γελάσω! ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙΤΕ γιατί ούτε αυτοί που πήγαν τελευταία φορά, δεν θα περάσουν ούτε απέξω εκείνη την Κυριακή που πρέπει...

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Foxy T. 08/03/2011 02:35:32

      Foxy και Βανζετι,
      οι ανακοινωσεις αυτες ειναι καθοδηγουμενες ειτε απο τους ενδιαφερομενους ως ασκηση πολιτικης τρομαρα τους, ειτε απο τη "βαθεια" ΝΔ (αν υπαρχει) για να τους καψει!
      Δεν πιστευω να υπαρχει σωφρων ανθρωπος που θα κατεβαζε στη Α' Αθηνων το παραπανω ψηφοδελτιο. Ειναι ψηφοδελτιο πολιτικης αυτοκτονιας!!

  35. Βανζέτι avatar
    Βανζέτι 08/03/2011 02:15:36

    Και ο μηταρακης δεν ειναι ελιτ.εδω θελει ανθρωπους μεσα στη κοινωνια.οχι στα γραφεια.

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ Βανζέτι 08/03/2011 02:36:36

      τι ευκολα καιγονται οι ανθρωποι εκει στη ΝΔ, αληθεια...

  36. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 08/03/2011 02:27:20

    H υποβάθμιση ήρθε σε περίεργη στιγμή? Ο ρόλος των οίκων αξιολόγησης είναι ύποπτος? Αν ναι, γιατί η ΝΔ ΔΕΝ πρέπει να το επισημάνει? Για να μην εμφανισθεί ότι "βάζει πλάτη"? Δηλαδή αν εβγαζε μια ανακοίνωση τύπου : " δες Γιώργο πως μας κατάντησες!" έχει κανείς την εντύπωση ότι θα κέρδιζε πόντους?
    Το "όχι σε όλα " (που ευτυχώς η ΝΔ δεν εφαρμόζει) μπορεί να είναι μια αντιπολιτευτική που πάει γάντι στο ΠΑΣΟΚ αλλά (και πάλι ευτυχώς ) δεν είμαστε ίδιοι. Και δεν υπάρχει λόγος να προσπαθήσουμε να γίνουμε. Και κάποια στιγμή πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι 1. λάθος αντιπολιτευτικές τακτικές υπονομεύουν το κυβερνητικό σου μέλλον 2. η πολιτική έχει και ένα παιδευτικό ρόλο και 3. είναι ανόητο να προσπαθείς να ανταγωνισθείς τον αντίπαλο σε άθλημα που -λόγω πολιτικού DNA- δεν μπορείς (τρίτη φορά ευτυχώς ) να παίξεις, στον λαικισμό [Είναι μάλλον προτιμότερο, και δια του παραδείγματος - να εκπαιδεύσεις τον κόσμο να φτύνει τους λαικιστές]

  37. skeptomenos avatar
    skeptomenos 08/03/2011 02:33:33

    Αγαπητέ factorx, συμφωνώ μαζί σου στα περισσότερα από όσα λες.
    Πιστεύω όμως ότι μερικά πράγματα γίνονται ευκολότερα, εάν δεν έχουν προαναγγελθεί.
    Ένα από αυτά πχ είναι η εξυγίανση της ΝΔ.
    Εάν δεν γίνει αυτό, είναι βέβαιο πως θα δημιουργηθεί το «σύνδρομο του αποτυχημένου»
    Όσο για την αντιπολίτευση, τα πρώην πρωτοκλασάτα στελέχη της ΝΔ καριερίστες ήταν, και καθόλου μαχητές.
    Τώρα νομίζω πως νοιώθουν, σαν τους φαντάρους λίγο πριν αποστρατευτούν.
    Με την σφραγίδα του αποτυχημένου, τυπωμένη στο μέτωπο με μεγάλα γράμματα.

  38. περήφανος δεξιός avatar
    περήφανος δεξιός 08/03/2011 02:50:26

    συμφωνώ 100%..αν ο γιωργάκης δεν έλεγε τις μπαρούφες προεκλογικά 10 μονάδες μπροστά θα ήταν παρά τα μέτρα..ο Σαμαράς σε θέματα στρατηγικής δεν παίζεται..σου λέει το πασοκ καταρέει και έρχομαι σιγα σιγα στην εξουσία..ποιός ο λόγος να αρχίζω να λέω κι εγώ μπαρούφες και να καταδικάσω το πρωθυπουργικό μου μέλλον..

    • αχ κουλα!! avatar
      αχ κουλα!! @ περήφανος δεξιός 08/03/2011 03:34:16

      και πως θα κυβερνησει περηφανε δεξιε?
      η μαλλον καλυτερα με τη λογικη του ωριμου φρουτου για ποσο νομιζεις οτι θα κυβερνησει?
      Ενα μηνα, δυο????

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ αχ κουλα!! 08/03/2011 14:19:40

        Eντελώς άλλο πράγμα η λογική του ώριμου φρούτου και εντελώς άλλο πράγμα να αντιπολιτεύεσαι μη διστάζοντας να λες πράγματα που τα θεωρείς σωστά έστω κι αν αυτά θεωρητικά βολεύουν τον αντίπαλο. Μην ξεχνάς ότι οι δυνητικοί ψηφοφόροι του άλλου όπως εξ άλλου και οι δικοί σου δεν είναι ένα ενιαίο και αδιαίρετο σύνολο.
        Το πόσο κάποιος διατηρείται στην εξουσία έχει σχέση κυρίως με το πόσους έπεισε (όχι απλώς να τον ψηφίσουν) όταν ήταν ...αντιπολίτευση, ποσο αποτελεσματικός είναι σαν κυβέρνηση και πόσο μπορεί να το προβάλει. (Στο τελευταίο όπως καταλαβαίνεις υπάρχει μόνιμο και σοβαρό πρόβλημα)

  39. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 08/03/2011 03:13:57

    @ βανζετι

    Εχεις δεί πολλούς στην ΝΔ σαν τον Μηταράκη?????

    Σε 1 μήνα μόνο , απο το Καστελόριζο έβγαλε το οικονομικό πρόγραμμα (απάντηση στο Μνημόνιο ) της ΝΔ με μετρήσιμα στοιχεία.

    Οπως ακριβώς έκαναν και οι περιβόητοι Κυριάκος-Δαρμένος-Αρούλης και λοιποί Μετριοπαθείς απο τις παραλίες της Μυκόνου.

  40. spiros avatar
    spiros 08/03/2011 07:00:30

    Αυτά που έλεγε η Moodys είναι αλήθεια ναι ή όχι; Τότε γιατί η ανακοίνωση είναι σε εθνικό πνεύμα; Μήπως από την πίεση ετοιμάζονται για συγκυβερνηση; Νομίζω ότι έπρεπε να τονίσουν περισότερο την μπαχαλοποίηση και όχι το ρόλο της Moodys. Φαίνεται ξεκάθαρα ότι είναι παιχνίδι του ΓΑΠ πριν φυγει για να κε΄ρδίσει στο εξωτερικό από τα ασφάλιστρα κινδύνου. Ο ΠΑΠ ήταν γνώστης των προθέσεων της Moodys , μάλιστα συχνος συνομιλητής και άρα ήξερε το παιχνίδι καλά . Σκεφτήτε τι κάνει κάθε "δικτάκτορας" πριν φύγει από την εξουσία........

  41. καθρέφτης avatar
    καθρέφτης 08/03/2011 08:07:12

    Και στην περίπτωση που σώζεται η κατάσταση , το ερώτημα είναι αν αξίζει να σωθεί ένα οικοδόμημα σάπιο εκ θεμελίων.

  42. kiki avatar
    kiki 08/03/2011 08:34:19

    Για να επιβεβαιωθει η ΝΔ οτι ειναι κομμα εξουσιας, και η Αριστερα να μην πανε στην συνναντηση , παρτυ του ΓΑΠ, εφ οσον εχει καλεσει και τους κολλητους του, μη νομιμα εκλεγμενους απο νομιμες διαδικασιες, δηλαδη εκλογες.
    Συμφωνα με τα λεγομενα τους διαφωνουν μαζι του , ε ας μην πανε για να μην καταπατηθει για αλλη μια φορα το ρημαδι και ηδη καταπατημενο Συνταγμα.

  43. evan avatar
    evan 08/03/2011 08:47:35

    Αδέξιε δεξιέ, ναι ακριβώς έτσι.
    Πόσες φορές λέμε και μεταξύ μας στα μέρη που κινείται ο καθείς μας, ότι η ΝΔ αρχίζει να μας ανησυχεί ακόμη περισσότερο με την αντιπολιτευτική της στάση.

  44. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 08:51:49

    Η αντίδραση της ΝΔ θυμίζει διαφωνίες λόρδων σε αγγλική λέσχη. Πολλή κομψότης βε παιδί μου.
    Πέρα από το θέμα με τη Moodys, το οποίο έχει σχολιαστεί δεόντος δεν υπάρχει σοβαρό ζήτημα με τη συμμετοχή του Προέδρου της Βουλής στο υπουργικό συμβούλιο. Αυτό δεν πρέπει να έχει ξαναγίνει στο παρελθόν.Ο Πρόεδρος της Βουλής είναι θεσμός ο οποίος διέπεται από συγκεκριμένες συνταγματικές αρμοδιότητες. Δεν είχε καμμία δουλειά να συμμετέχει στη λειτουργία της εκτελεστικής εξουσίας. Κανονικά θα έπρεπε να γίνει πρόταση μομφής εναντίον του Πετσάλνικου σήμερα. Τώρα θα μου πείτε, ότι αυτοί εδώ έχουν κάνει το Σύνταγμα και τους θεσμούς γαϊτανάκι, αυτό σε πείραξε?

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 10:27:43

      Μα, αν δεν κάνω λάθος, από το Υπουργικό Συμβούλιο, επί ΓΑΠ, έχουν παρελάσει διάφοροι και διάφοροι. Μεταξύ των οποίων ο αρχιεπίσκοπος, για να δώσει άλλοθι (λόγω μουγκαμάρας) στον λαθρονόμο που τότε άρχισε να σκαρώνεται. Πρόκειται για ένα εντελώς μεταμοντέρνο Υπουργικό Συμβούλιο, που περιλαμβάνει και βιντεάκια από επικοινωνιολόγους κλπ. Δεν ξέρω αν περιλαμβάνει και κρυσταλλοθεραπείες και άλλα νεοεποχίτικα. Είναι κάτι σαν σεμινάριο ΜΚΟ δηλαδή.
      Κατά τα άλλα, η κυβέρνηση αυτή είναι η πρώτη μεταπολιτευτική που ΔΕΝ διαθέτει Κυβερνητική Επιτροπή! Υπάρχουν υπουργοί που δεν έχουν δει τον πρωθυπουργό κατ' ιδίαν για μήνες.! Τα έγραφε το Πρώτο Θέμα.
      Στέλεχος του Υπ.Εξ. είχε πει παλιότερα, όταν ο ΓΑΠ ήταν Υπ.Εξ., ότι "αν ποτέ δείτε τον Γιωργάκη πρωθυπουργό, τότε θα καταλάβετε τι πάει να πει χαοτική διακυβέρνηση".

  45. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 09:07:55

    Δεν εχει καταλαβει κανεις τη σημασια της γεωγραφικης μας θεσης. ΚΑΝΕΙΣ.
    Δεν εχουμε να διπραγματευτουμε μονο, τα Δανεια το Διστομο, τα φεσια και τις μαυρες σακουλες της Μιζενς, τις λιστες των εισΠραρτορων...
    ΑΛΛΑ
    και τα γεωπολιτικα. Εδω γυρω μας γινεται πανικος και ειμαστε η μονη Χωρα της ΕΕ σε τετοιο σημειο ωστε να μπορουμε να ελιχθουμε διπλωαμτικα και να απαιτησουμε ολοκληρη την ταμπακιερα. Χρειαζομαστε ΑΡΧΗΓΟ !

    Σε αναμονη αφυπνισης.

    ΠΠ

  46. popolaros avatar
    popolaros 08/03/2011 09:08:14

    Aπο χθές τα Ελληνικά ομόλογα έχουν την ίδια αξιολόγηση με τα ομόλογα της Αγκόλας.
    Άνευ πλάκας.
    Ακούει κανείς στην Συγγρού ??

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ popolaros 08/03/2011 10:29:41

      Οταν φτάσουν να έχουν την ίδια αξιολόγηση με αυτά του Μπαγκλαντές, πρέπει να αρχίσουμε να ανησυχούμε λίγο.

  47. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/03/2011 09:31:18

    Η ανακοίνωση αυτή ήταν ένα τραγικό λάθος, σχεδόν ταυτόσημη φραστικά και εννοιολογικά με την ανακοίνωση της κυβέρνησης.

    "Η κυβέρνηση εξακολουθεί να κατευθύνει την Ελληνική οικονομία σε λάθος κατεύθυνση. Το ότι το γεγονός δεν διαλανθάνει της προσοχής ενός Οίκου αξιολόγησης δεν θα έπρεπε να προκαλεί εντύπωση.
    Οι Οίκοι αξιολόγησης δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα αποτυχημένων κυβερνητικών οικονομικών πολιτικών.
    Πέραν αυτού όμως και στα πλαίσια της εύρυθμης λειτουργίας της οικονομίας της αγοράς, ασφαλώς υπάρχει ανάγκη ελέγχου των πρακτικών των Οίκων Αξιολόγησης, όπως άλλωστε έχει επισημάνει ο Πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας Αντώνης Σαμαράς από καιρό.»

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ αλλενάκι 08/03/2011 09:48:34

      Σαρακοστη της σκεψης, αλλενακι...

      ΠΠ

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 09:53:05

        φοβερός!

  48. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/03/2011 09:36:25

    Τι ακριβως θα πει αντικαθεστωτικη και αντιμνημονιακη πολιτικη για ενα κομμα σαν τη ΝΔ που βασιζεται στην ευρωπαικη πορεια και εχει αποκλεισει την αναδιαρθρωση του χρεους;
    Εκτος αν δεν εχετε ακουσει ποτε το Σαμαρα να τα λεει αυτα.
    Η ανακοινωση ειναι μεσα στη γραμμη που καθορισε απο καιρο να στηριζει τη κυβερνηση στο εξωτερικο και να κανει κριτικη στο εσωτερικο.Και την εβγαλε ο Μιχελακης ,προφανως με την εγκριση του Σαμαρα.
    Οι αντιθετοι υπερσαμαρικοι εχουν μπερδεψει τη ΝΔ με το ΣΥΡΙΖΑ και φυσικα αυτη τη συγχυση την καλλιεργουν και απο το ΠΑΣΟΚ.
    Για να επαναλαβω : η ΝΔ θελει να μεινουμε στην ευρωζωνη.Η ΝΔ θελει την ευρωπαικη πορεια και η ΝΔ ΔΕΝ θελει αναδιαρθρωση χρεους.Με βαση αυτα κινειται και επι τη βασει αυτων κριτικαρει την κυβερνηση.
    Τωρα το τι θα εκανε ο κ. Λεφτα υπαρχουν αν ηταν στην αντιπολιτευση το ξερουμε.Αλλα το ερωτημα ειναι αξιζει να βοηθησουμε στη χρεωκοπια μονο και μονο για να πληγει ο Παπανδρεου;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ ψυχραιμια 08/03/2011 09:41:53

      Eπειδη δε,σημερα η συναντηση Παπανδρεου - Σαμαρα θα εχει μετα και δηλωσεις κατα τη γνωμη μου οι βελτιστες δηλωσεις Σαμαρα θα ηταν :
      στηριζουμε τα αιτηματα της επιμηκυνσης.μειωσης επιτοκιων,επαναγορας,ευρωοομολογου κλπ αλλα ζηταμε και την αλλαγη του μνημονιου.Μονο ετσι ειναι αξιοπιστος.
      Οσον αφορα την παρελθοντολογια για μικροκομματικους λογους η απαντηση ειναι η αποδοση ευθυνων για το χρεος στο ΠΑΣΟΚ της δεκαετιας του 80.
      Σε αυτο που ειπε ο Παπανδρεου αν θα πληρωσει το χρεος ο Καραμανλης ή ο Σαμαρας η καλυτερη απαντηση ειναι αν θα αναστηθει ο πατερας του που το δημιουργησε για να το πληρωσει.
      Αλλο ομως τα κομματικα ευφυολογηματα και αλλο η πολιτικη.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ψυχραιμια 08/03/2011 09:47:04

        Ψυχραιμια φιλε, σε σενα παει το απο κατω σχολιο μου..

        ΠΠ

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ψυχραιμια 08/03/2011 09:45:39

      Το τελευταιο σου ερωτημα ειναι προδοσια για εμενα... ΟΧΙ. Να τον ριξουν σημερα.
      Το ΓΑΠ ειναι κατ επαγγελμα και ακ φυσεως ΣΥΖΗΤΗΤΗΣ Χωρις ΟΡΙΑ. Ετσι μας πουλησε και μας ενεχειριασε τη Χωρα.. στο χαλαρο.
      Οτνα θα μαζευονται εξω απ το σπιτι του οι Ελληνες Πολιτες... τι θα κανει? Θα γελαει μεσα απ το μουστακι? Της Φυλακης τα σιδερα ειναι για τους ΠΑΣΟΚΟΥΣ.-

      ΠΠ

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 09:53:36

        Ποιος να τον ριξει και πως;Ξεχνας οτι ακομη προηγειται στις δημοσκοπησεις το ΠΑΣΟΚ;
        Υπαρχει και κατι αλλο.Η ζημια που εκανε ο ΓΑΠ με τους χειρισμους του εγινε και τωρα δεν αναστρεφεται.Οποιος νομιζει οτι ακομη και αν φυγει μπορουμε να πατησουμε ενα κουμπι και να γυρισουμε στο 2009 ειναι λαθος.Το μνημονιο εχει υπογραφει,τα μετρα εχουν ληφθει,η οικονομια εχει βουλιαξει,το χρεος εχει ανεβει.
        Ενα κομμα του 20% δεν μπορει να "ριξει" μια κυβερνηση.

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ψυχραιμια 08/03/2011 10:16:38

          Να σου δωσω ενα παραδειγμα..
          1. Διαπραγματευση του συνολου του Χρεους ΚΑΙ ΜΕ ΙΔΙΩΤΕΣ
          δεν το κανεις ?? σε ριχνω..!!!!

          να δεις πως το 20% ( πλαστο )- για μενα ειναι 25%+, θα γινει κυβερνηση σε μια μερα...

          2. Πες ΘΑ βαλω φυλακη εναν Τσουκρατο εναν Ακη να δεις τα % σαν τα σπρεντ.

          Το ΓΑΠ ειναι βολικο σε ολους τους φιλους του τα λαμογια. Ο Σαμαρας δεν ειναι βολικος και ο Λαος θα τον στηριξει. Αρκει να βγει μπροστα και να μη φοβηθει την καυτη πρασινη πατατα.

          ΠΠ

  49. Sta_a avatar
    Sta_a 08/03/2011 09:43:51

    Το παιχνίδι είναι στημένο, δεν το έχετε καταλάβει? Είπε τίποτα η ΝΔ για το σκάνδαλο των ομολόγων που πήγαν απο Τ3 σε Τ10; Μούγκα. Έτσι είναι. Δεν θέλουν να γίνουν κυβέρνηση. Θα πάρουν χαμηλά ποσοστά, οι περισσότερεροι ψηφοφόροι θα απέχουν γιατί τους έχουν σιχαθεί όλους (ακόμα και το ΚΚΕ παίζει στημένο παιχνίδι) και το πασοκ θα ξαναβγεί με υποστήριξη απο την Μπακογιάννη και τα άλλα ερπετά για να συνεχίσει ο Γαπ το έργο του. Η μόνη λύση ειναι η αυτοοργάνωση των πολιτων.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Sta_a 08/03/2011 09:46:33

      Τ+10 Χρονια μεσα οι Προβοπουλος..και ΠΑΠΑΚ το λεω και το δηλωνω εδω και 5 μηνες !

      ΠΠ

  50. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/03/2011 10:49:50

    Post-modern cabinet! Ωραίο ακούγεται. Τι άλλο μας μέλλει να δούμε πριν το τέλος...
    Αλήθεια, πως υποβάλλει την παραίτησή του ένας πρωθυπουργός μιας τέτοιας Μετά-Κυβέρνησης? Μέσω Facebook και Twitter?

  51. nikosw avatar
    nikosw 08/03/2011 11:19:21

    OXI ΟΧΙ ΟΧΙ
    Βροντερό ΟΧΙ σε οποιαδήποτε συναίνεση σε λύσεις που καταδυναστεύουν το λαό και του παίρνουν την περιουσία κοψοχρονιά...

  52. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 08/03/2011 11:25:23

    ΝΔ: "Αναδεικνύεται έτσι η ανάγκη ρύθμισης της λειτουργίας των Οίκων Αξιολόγησης"

    Είναι τόσο ιεροί αυτοί οι "οίκοι αξιολόγησης" για ένα κόμμα όπως η ΝΔ, η ηγεσία της οποίας υποστηρίζει πως είναι πατριωτικό κόμμα και πως υπηρετεί τα λαϊκά συμφέροντα;

    Είναι τόσοι ιεροί; "ανάγκη ρύθμισης"; Τι λέτε πατριώτες; Ακούτε τι λέτε;

    Αφήνετε και υπονοείται τόσον καιρό, και εγώ συμφωνώ κάργα μαζί σας, πως αυτό που συμβαίνει στην ελλάδα είναι προσχεδιασμένο. Υπάρχει σχέδιο δηλαδή.

    Και δηλαδή τώρα να πιστέψουμε πως το σχέδιο αυτό το συνέλαβε, το κατέστρωσε και το εφαρμόζει, μόνος του ο ΓΑΠ, η ηγεσία του ΠαΣοΚ και η κυβέρνηση;

    Δηλαδή το κόμμα της ΝΔ θεωρεί πως στην προμελέτη της καταστροφής μας δεν πήραν μέρος το ΔΝΤ, η ΕΚΤ και οι "οίκοι αξιολόγησης"; Μόνος του ο Γιωργάκης;

    Εφόσον η ηγεσία της ΝΔ θεωρεί ακόμη ότι βρίσκεται επικεφαλής ενός πατριωτικού κόμματος που υπερασπίζει τα λαϊκά συμφέροντα, οφείλει να βγει και να κατακεραυνώσει, με τις πιο θορυβώδεις τουλάχιστον καταγγελίες, το σχέδιο για την εκ προμελέτης καταστροφή της χώρας μας. Δηλαδή "οίκους αξιολόγησης", ΔΝΤ και ΕΚΤ.

    Και να απειλήσει με μέτρα. Με ΜΕΤΡΑ εναντίον τους. Πέραν των καταγγελιών.

    Αν η ηγεσία της ΝΔ θεωρεί ακόμη ότι βρίσκεται επικεφαλής ενός πατριωτικού κόμματος που υπερασπίζει τα λαϊκά συμφέροντα, πρέπει να πει στον ελληνικό λαό, πως γνωρίζει για το σχέδιο, την προμελέτη, καθώς και τους ενόχους για την καταστροφή της χώρας. ΔΙΕΘΝΩΣ.

    Αλλιώς, "τζάμπα καίει η λάμπα".

    Θραξ Αναρμόδιος

    ΥΓ. Πότε θα κάνουν δηλαδή αυτή την καταγγελία οι της ηγεσίας της ΝΔ; 30 χρόνια μετά; Στα απομνημονεύματά τους;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 08/03/2011 11:44:00

      Πατριωτικο κομμα δε σημαινει κομμα ανεγκεφαλων.Ο Μαρουδας του πατριωτικου ΠΑΣΟΚ δηλωσε καποτε οτι θα καταρριψει τους δορυφορους που θα εξεπεμπαν απο το διαστημα στην Ελλαδα.
      Περιμενω να δω τι προτεινουν οι εχθροι των οικων για να τους καταστρεψουμε ( εκτος απο την προταση της ΝΔ που ηδη εχει γινει για δημιουργια ευρωπαικου οικου).Ισως να συλλαβουμε τους λογιστες αν μας ξαναβαλουν κακο βαθμο.

      • Θραξ Αναρμόδιος avatar
        Θραξ Αναρμόδιος @ ψυχραιμια 08/03/2011 11:49:29

        @ψυχραιμια

        εσύ δηλαδή προτείνεις να τους πολεμήσουμε ως χώρα με μαχητικές ανακοινώσεις για "ανάγκη ρύθμισης της λειτουργίας" τους;

        Ωστε και να διατηρήσει η ΝΔ την ιδιότητα του πατριωτικού κόμματος αλλά και να μην κατηγορηθεί όπως είπες ως "κομμα ανεγκεφαλων";

        Ενώ αυτοί (οίκοι-μοίκοι-ΔΝΤ-ΕΚΤ) μας έχουν κηρύξει τον πόλεμο, τον κέρδισαν και μας έχουν υπό κατοχή και δεμένους για 100 χρόνια;

        Να μην βγουν τα κόμματα δηλαδή στον λαό και να πουν το-και-το;

        Και ποιος θέλεις να τους το πει; Ο Πρετεντέρης; (γιατί σε λίγο θα το πει κι αυτός)

        Και θες να συμφωνήσω και μαζί σου τώρα;

        Τι λες ρε πατριώτη;

        Θραξ Αναρμόδιος

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Θραξ Αναρμόδιος 08/03/2011 12:41:45

          Οι οικοι δεν κηρυξαν πολεμο πριν τον κηρυξει ο Παπανδρεου μονος του.
          Οι οικοι οφειλουν να προειδοποιουν τους πελατες τους για τη πιθανοτητα να χασουν τα λεφτα τους.Οι υποβαθμισεις αρχισαν οταν ο υπευθυνος πρωθυπουργος ελεγε οτι παμε για χρεωκοπια και παρουσιαζε μεγαλα ελλειμματα.
          Στην παρουσα φαση το μηνυμα των οικων ειναι : ή θα βρειτε λυση με τη Μερκελ ή δεν σας βλεπω καλα.Αυτο απευθυνεται και στον Παπανδρεου αλλα και στη Μερκελ.
          Επαναλαμβανω οτι η δουλεια των οικων ειναι να προβλεπουν αν καποιος που εχει αγορασει ομολογα θα χασει μερος των χρηματων του και καμμια αλλη.Δεν ενδιαφερει ο τροπος σωτηριας - πωληση ακινητων ,βοηθεια απο τη Γερμανια ή την ΕΚΤ ή οτιδηποτε αλλο.
          Δεν υπαρχει καποιο ενιαιο μετωπο,ο καθενας κανει τη δουλεια του.Τωρα η δουλεια της κυβερνησης (που δεν εκανε περυσι και υπονομευε τον εαυτο της) αλλα και της υπευθυνης αντιπολιτευσης ειναι να διαψευδει τα κακα νεα ,η δουλεια της Μερκελ να αποφυγει να πληρωσει τα σπασμενα αλλων και η δουλεια των οικων να πουν στους ομολογιουχους τι θα γινει.
          π.χ. αν η Μερκελ πει - που μερικες φορες το λεει - οτι πρεπει και οι ιδωτες να χασουν καποια λεφτα απο τα δανεια της Ελλαδος εσυ θα πανηγυρισεις αλλα ο οικος ειναι υποχρεωμενος να υποβαθμισει γιατι ψηλη βαθμολογια εχουν οι χωρες που πληρωνουν με σιγουρια ΟΛΑ τα χρεη τους.
          Και ολα αυτα δεν εχουν καμμια σχεση με "πατριωτισμους".
          Εσυ π.χ. θεωρεις πατριωτικη τη σταση πληρωμων.Αυτο ομως σημαινει οτι οι οικοι θα σε βαλουν στην τελευταια κατηγορια αφου δεν πληρωνεις.

      • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
        ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ ψυχραιμια 08/03/2011 11:55:59

        αντε κι εσυ.... παρε νεο... μην τσακωνεστε.. ειμαστε υπερανω!!

        *O Ολλανδός υπουργός Οικονομικών, Γιαν Κις ντε Γιάγκερ, δήλωσε ότι θέλει να επιβάλει νέο φόρο στις τράπεζες με ισχύ από το 2012, με τον οποίο θα χρηματοδοτείται πρόγραμμα εγγύησης που
        θα αποζημιώνει τους καταθέτες σε περίπτωση χρεοκοπίας της τράπεζας. Το πρόγραμμα εγγύησης που ισχύει σήμερα, μέσω του οποίου αποζημιώνονται καταθέτες έως 100.000 ευρώ, δεν
        χρηματοδοτείται και βασίζεται σε πληρωμή της εγγύησης από τις τράπεζες, σε περίπτωση χρεοκοπίας τράπεζας.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        ΠΠ

  53. Καλά τώρα..... avatar
    Καλά τώρα..... 08/03/2011 11:26:17

    Έφα ο συγγραφέας: "Αλλά ξέχασα: Η Ν.Δ. ασκεί υπεύθυνη αντιπολίτευση!!!"

    Καλό σαν ανέκδοτο, να γελάσει λίγο και το χειλάκι μας.

    Έφα ο συγγραφέας: "Λυπούμαι, αλλά εκεί στη Ν.Δ. έχουν επαφή με το λαϊκό αίσθημα ή δεν τους ενδιαφέρει;"

    Στο κουπόνι το πρώτο ενδεχόμενο πληρώνει 5, το δεύτερο πληρώνει 1.10. Ακλόνητο φαβορί το "Περιμένουμε να πέσει το ώριμο φρούτο και μέχρι τότε μαλώνουμε μεταξύ μας για τις καρέκλες" που πληρώνει 1.02 και οσονούπω κλειδώνει.


    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΕΙ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΧΑΡΙΕΝΤΙΖΟΝΤΑΙ

  54. Θραξ Αναρμόδιος avatar
    Θραξ Αναρμόδιος 08/03/2011 11:28:03

    Εμένα κατηγορούν κάποιοι για επαναστάτη του πληκτρολογίου αλλά κι εγώ βλέπω πολλούς πατριώτες των σαλονιών και των χλιαρών ανακοινώσεων.

    Και μετά παραπονιούνται για το "όλοι ίδιοι είναι".

    Θραξ Αναρμόδιος

  55. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 11:54:53

    *H Moody΄s ανακοίνωσε, χθες, ότι δεν θα υποβαθμίσει την πιστοληπτική αξιολόγηση της Ιρλανδίας στο άμεσο μέλλον, όσο ο νέος πρωθυπουργός, Έντα Κένι, θα διαπραγματεύεται για καλύτερους όρους αποπληρωμής των δανείων από τον Μηχανισμό Στήριξης......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Eμεις???? Ποιος Θανασης???

    ΠΠ

  56. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 08/03/2011 11:56:26

    Eπειδή μερικοί φίλοι σχολιαστές έθεσαν το θέμα της υπεύθυνης αντιπολίτευσης, θέτω μερικά ερωτήματα:

    1. Πόσο υπεύθυνος μπορείς να είσαι όταν έχεις απέναντί σου μια ανεύθυνη κυβέρνηση που έχει κάνει επάγγελμα το λαϊκισμό;

    2. Ας μη παριστάνουν τους ανίδεους στην κυβέρνηση. Η Moody's τους είχε ενημερώσει για τις προθέσεις της . Ο ΥΠΟΙΚ μάλιστα έκανε και διαπραγματεύσεις μαζί τους, αλλά δεν ευοδόθηκαν γιατί πέραν των άλλων είναι ανησυχητικά τα μηνύματα από το μέτωπο των εσόδων.

    3. Από την ανακοίνωση της Ν.Δ. λίγο-πολύ προκύπτει οτι η κυβέρνηση είναι ...θύμα των κερδοσκόπων. Μα η κυβέρνηση με τις αλλοπρόσαλλες δηλώσεις της δεν έριχνε κάθε λίγο και λιγάκι νερό στο μύλο τους;

    4. Δεν νομίζω να ισχυρίζεται κανένας οτι η Ν.Δ. πρέπει να βάλει πλάτη στους Οίκους Αξιολόγησης, ούτε όμως πρέπει να αφήνει να περνάνε ανεκμετάλευτες ευκαιρίες για να αναδεικνύει τις ευθύνες της κυβέρνησης για την δραματική εξέλιξη των πραγμάτων.

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Κώστας Ροδινός 08/03/2011 12:03:24

      *H Moody΄s ανακοίνωσε, χθες, ότι δεν θα υποβαθμίσει την πιστοληπτική αξιολόγηση της Ιρλανδίας στο άμεσο μέλλον, όσο ο νέος πρωθυπουργός, Έντα Κένι, θα διαπραγματεύεται για καλύτερους όρους αποπληρωμής των δανείων από τον Μηχανισμό Στήριξης……!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      ΠΠ

    • Καλά τώρα..... avatar
      Καλά τώρα..... @ Κώστας Ροδινός 08/03/2011 12:28:22

      1. Πόσο υπεύθυνος μπορείς να είσαι όταν έχεις απέναντί σου μια ανεύθυνη κυβέρνηση που έχει κάνει επάγγελμα το λαϊκισμό;

      ΠΟΛΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ. Και η ανάληψη της ευθύνης προέρχεται από την ΚΑΘΑΡΗ ΘΕΣΗ στα πράγματα και τη ΣΚΛΗΡΗ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ, πεζοδρομικαή αν χρειαστεί κι όχι ντιντίδικη και φρού-φρού.

      2. Ας μη παριστάνουν τους ανίδεους στην κυβέρνηση. Η Moody’s τους είχε ενημερώσει για τις προθέσεις της . Ο ΥΠΟΙΚ μάλιστα έκανε και διαπραγματεύσεις μαζί τους, αλλά δεν ευοδόθηκαν γιατί πέραν των άλλων είναι ανησυχητικά τα μηνύματα από το μέτωπο των εσόδων.

      Η παρατήρηση εκ των υστέρων ΔΕΝ λέει τίποτα. Νεκροψία είναι, ΟΧΙ θεραπεία.


      3. Από την ανακοίνωση της Ν.Δ. λίγο-πολύ προκύπτει οτι η κυβέρνηση είναι …θύμα των κερδοσκόπων. Μα η κυβέρνηση με τις αλλοπρόσαλλες δηλώσεις της δεν έριχνε κάθε λίγο και λιγάκι νερό στο μύλο τους;

      Αυτά τα λίγο-πολύ είναι που είναι ΑΣΦΑΙΡΑ πυρά. Πάλι ΝΕΚΡΟΨΙΑ κι ΟΧΙ θεραπεία.

      4. Δεν νομίζω να ισχυρίζεται κανένας οτι η Ν.Δ. πρέπει να βάλει πλάτη στους Οίκους Αξιολόγησης, ούτε όμως πρέπει να αφήνει να περνάνε ανεκμετάλευτες ευκαιρίες για να αναδεικνύει τις ευθύνες της κυβέρνησης για την δραματική εξέλιξη των πραγμάτων.

      Κι όμως αφήνει και περνάνε οι ευθύνες και ξαναπερνάνε και ξαναπερνάνε.... Ώριμο φρούτο.

      ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΠΕΙΝΑΕΙ ΚΑΙ ΚΡΥΩΝΕΙ. H ΝΔ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΧΕΙ ΒΑΡΥ ΠΑΠΛΩΜΑ.

      ΚΙ ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΘΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΤΟ ΒΑΠΟΡΙ, ΑΣ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΝΤΑΤΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΟΛΥΜΒΗΣΗΣ...

  57. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 08/03/2011 11:57:37

    ΟΙ ΦΙΛΟΙ δουλευουν σιωπηλα!!!

    *Συμπληρωματική σύμβαση με το ΙΚΑ για το έργο που αφορά την ηλεκτρονική συνταγογράφηση πρόκειται να υπογράψει η Unisystems, θυγατρική του ομίλου Quest. Πριν από μερικές ημέρες, η διοίκηση του ΙΚΑ ενέκρινε τη δέσμευση πίστωσης ύψους 727.039,18 ευρώ προκειμένου να προχωρήσει η σύναψη συμπληρωματικής σύμβασης.

    *Στο αναπτυξιακό έργο «e-Κλήση» συμμετέχει η Space Hellas στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013 και του Επιχειρησιακού Προγράμματος Ανταγωνιστικότητας και Επιχειρηματικότητας (ΕΠΑΝ ΙΙ). Το συγκεκριμένο έργο έχει συνολικό προϋπολογισμό 417.837 ευρώ.

    ΠΠ

  58. Enzo avatar
    Enzo 08/03/2011 12:12:11

    και το ειχε πει ο Σαμαρας
    " θα παρακαλα ο Ελληνικος Λαος να κυβερνησουμε και εμεις δεν θα βιαζομαστε"

    ναι αλλα Αντωνη βιασου λιγο σε παρακαλω. δεν θα μεινει τιποτα ορθιο.

  59. kritikos avatar
    kritikos 08/03/2011 13:20:17

    Οι καιροί είναι περίεργοι πρέπει να χουμε τα μάτια μας τετρακόσια. θα μας στήσουν προβοκάτσιες, να μίαο ΓΑΠ εκ των υστέρων αναγορεύει σε ισότιμους συνομιλήτές του τους μπαρμπά φώτη και Ντόρα. Η υποβάθμιση της Moody's μήπως ήτανε αβαβα? Οι Δράστες της δολοφονίας των αστυνομικών δεν βρέθηκαν?
    Η απάντηση είναι εσύ κυβερνάς κύριε εσύ τα έκανες ροιδο, εσύ να τα ξεκαθαρίσεις. Αμα θέλεις συναίνεση παραχωρείς κιολας. Το τσάμπα πέθανε.

  60. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 08/03/2011 13:59:27

    KAMMIA ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ ΚΑΜΜΙΑ ...ΑΒΑΝΤΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΓΑΠ. ΑΜΕΣΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ Τ Ω Ρ Α . ΠΡΙΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΟΥΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΤΗ ΧΩΡΑ. ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΟΜΦΗΣ Η ΑΙΤΗΜΑ ΕΚΛΟΓΩΝ Α Μ Ε Σ Α.

  61. ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ avatar
    ΓΙΑΝΝΗΣ - ΦΑΛΗΡΟ 08/03/2011 14:53:19

    Η ΝΔ του 'μεσαίου χώρου' είχε υποψήφιες βουλευτίνες ξεχασμένες σταρλετίστες τύπου Τζοβάνας Φραγκούλη και τρόφιμες μεσημεριανών trash τύπου Αλίκη σύζυγος Πασχάλη!! Εκεί είχε φτάσει η παράταξη που κάποτε είχε ψηφοδέλτια με λόγιους ανθρώπους του πνεύματος όπως ο Παν. Κανελλόπουλος, ο Κ.Τσάτσος, ο Τρυπάνης, η Συνοδινού, ο Παναγής Παπαληγούρας, κλπ! Επιτέλους πρέπει να ξυπνήσουν σε αυτό το κόμμα.. Παρακμιακές επιλογές ατόμων δείχνουν παρακμιακό κόμμα. Αν έτσι αισθάνονται να μας το πούνε...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.