#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
21/04/2011 07:28
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέχρι πότε θα τους ανεχόμαστε;



Το ζήτημα  δεν αφορά πλέον στα κόμματα.

Δεν αφορά στους κρατικοδίαιτους επιχειρηματίες και στα διαπλεκόμενα ΜΜΕ.

Ούτε τις οργανωμένες μειοψηφίες, που αγωνίζονται για να διατηρήσουν προνόμια που πληρώνει ακριβά ο  απλός φορολογούμενος.

Το ζήτημα αφορά στους πολίτες

Το ζήτημα αφορά  στους  πολλούς.

Αφορά στην Πατρίδα μας.

Μέχρι πότε θα ανεχόμαστε μια, προδήλως ανίκανη και επικίνδυνη κυβέρνηση, να παίζει με τη νοημοσύνη μας;

Να ρίχνει στα ζάρια το μέλλον της χώρας και το μέλλον των παιδιών μας;

Μέχρι πότε θα ανεχόμαστε τους μαθητευόμενους μάγους, που έχουν μετατραπεί σε υπαλλήλους  και τροχονόμους ξένων συμφερόντων, να  μας  υποθηκεύουν;



«Πεδίο βολής φτηνό…»

Ό,τι δοκίμασαν απέτυχε οικτρά.

Ό,τι σχεδίασαν, βγήκε εκτός σχεδίου..

Ό,τι μας υποσχέθηκαν, ήταν ψέματα.

Η χώρα μοιάζει με καρυδότσουφλο στον ωκεανό.

Παιχνίδι στα χέρια των κερδοσκόπων.

Η Ελλάδα είναι εκτός αγορών και τα spreads «πετάνε» στις 1.140 μονάδες!

Το Χρηματιστήριο επέστρεψε στις εποχές του 1997!

Όποιος θέλει, διακινεί και ένα σενάριο  που προβλέπει την καταστροφή.

Ένα ανώνυμο e-mail «τσακίζει» το τραπεζικό μας σύστημα

Έχουμε γίνει ο περίγελος των πάντων.

«Ένα πεδίο βολής φτηνό..»

Και τα ανεχόμαστε όλα αδιαμαρτύρητα….

Λίγη αξιοπρέπεια!

Η περιουσία του ελληνικού λαού απαξιώνεται, με ευθύνη της κυβέρνησης,  την ίδια ώρα που τα …κοράκια στήνουνε χορό.

Και εμάς για μια ακόμα μέρα,  μας σερβίρουν τις κωμικές δηλώσεις του κ. Παπακωνσταντίνου ότι το  χρέος μας είναι βιώσιμο!

Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου!

Έχει καταντήσει ανέκδοτο των αγορών..

Και, όμως, ούτε τη στοιχειώδη  αξιοπρέπεια διαθέτει για να παραιτηθεί!

Αμάν πια! Τέτοιος έρωτας με την εξουσία; Ή  «αποθανέτω η ψυχή μου  μετά των αλλοφύλων;»



Μας αποκάλεσαν  διεφθαρμένους, ανίκανους, αντιπαραγωγικούς και κοπρίτες

Μας  χαρακτήρισαν τεμπέληδες.

Έφτασαν στο σημείο να κόψουν τη σύνταξη των γονιών μας.

Τώρα ξεπουλάνε και το μέλλον των παιδιών μας..

Έχουν βυθίσει έναν ολόκληρο λαό σε κατάθλιψη και ετοιμάζονται να σερβίρουν και την τελευταία δόση..

Θα τους παρακολουθούμε βουβοί και άβουλοι;

Να πειραματίζονται επάνω μας;

Χωρίς να αγανακτούμε;

Χωρίς να εκδηλωνόμαστε;

Δηλαδή, τι άλλο περιμένουμε;

Τι άλλο  πρέπει να κάνουν  για να τους στείλουμε στον αγύριστο;

Σε περίπτωση που δεν το έχουμε καταλάβει:

«Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί…»

Καλή Ανάσταση!

Αδέξιος Δεξιός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Νίκος Θ. avatar
    Νίκος Θ. 21/04/2011 08:34:51

    Η αξιοπρέπεια δεν συμβαδίζει με τις προσωπικότητες της ΠΑΣΟΚυβέρνησης.

    Σε όλους τους φίλους, κριτικούς και αφοσιωμένους blogers του Antinews, Καλή Ανάσταση και Χαρούμενο Πάσχα.

  2. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 21/04/2011 09:22:43

    Δείτε ΤΩΡΑ το μεγάλο κανάλι ! Ο κ. Τσομώκος έχει αφήσει τους ¨"έγκυρους" με ανοιχτό στόμα. Τόλμησε να πεί ότι οι αντιμνημονιακοί έχουν δίκιο !

    • HΛΙΑΣ avatar
      HΛΙΑΣ @ ΝΑΥΤΗΣ 21/04/2011 10:45:38

      πολυ καλος ο κ.Τσομωκος τα ειπε ωραια

  3. EL LOMBO avatar
    EL LOMBO 21/04/2011 09:23:52

    θα τους ανεχομαστε μεχρι να παρουμε τα οπλα και να τους αφανισουμε.Αλλα το κοπαδι χρειαζεται τσομπανο.Αληθεια οι ανθρωποι του πνευματος που κρυβονται σ'αυτη την χωρα????????

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ EL LOMBO 21/04/2011 10:27:49

      EL LOMBO Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Η οργή και ο θυμός μάς κατακλύζουν. Πρέπει σίγουρα κάτι να κάνουμε αλλά το κοπάδι όπως είπες χρειάζεται όχι ακριβώς τσοπάνο αλλά ΗΓΕΤΗ. Και σ' αυτή την περίπτωση οι άνθρωποι του πνεύματος πιστεύω πως αποδεικνύονται λίγοι.
      Χρειάζονται άνθρωποι νέοι, των έργων και με όραμα.

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Αληκτώ 21/04/2011 16:51:24

        Η διαφορά της αναρχίας και της κάθε αντιεξουσιαστικής ιδεολογίας με τη δημοκρατία είναι ότι στην τελευταία αναγκαίο συστατικό είναι η ηγεσία που έχει αποφασιστικότητα, θάρρος, επιμονή και αγωνιστικότητα και εγγυάται τους δημοκρατικούς θεσμούς αφού έχει την πλειοψηφούσα λαϊκή νομιμοποίηση δηλαδή την εμπιστοσύνη ή έστω την ανοχή του μεγαλύτερου τμήματος του λαού. Στην ιδεολογική αναρχία αντίθετα, η όποια ηγεσία αυτοαναιρείται από τον εγωϊσμό των υπολοίπων που δεν μπορούν να εμπιστευτούν κανέναν πέρα από τον ατομικό τους εγώ. Γι' αυτό πάντοτε η ιδεολογική αναρχία καταλήγει στην απαξίωση των πάντων, και η πιο ριζοσπαστική της εκδοχή σε καταστροφές εν μέσω διαδηλώσεων ή κινήσεων διαμαρτυρίας, και τέλος εκφυλίζεται σε εγκληματικές πράξεις και τρομοκρατία.

  4. EL LOMBO avatar
    EL LOMBO 21/04/2011 09:27:06

    Ουτε και συνταγμα εχουμε.Γιατι αν ειχαμε,τι κανουν οι νομοι και η δικαστικη ΕΞΟΥΣΙΑ,για την αντισυνταγματικοτητα του μνημονιου???????????????

  5. ΝΑΥΤΗΣ avatar
    ΝΑΥΤΗΣ 21/04/2011 09:50:38

    Συνέχεια για το μεγάλο κανάλι. Αφού εξεθείασαν, πριν τον παρουσιάσουν, τον έγκριτο καθηγητή της Οξφόρδης κ. Τσομώκο, τα έχασαν, γούρλωσαν τα μάτια, και έμειναν άφωνοι όταν τους είπε κατάμουτρα ότι ο κ. Σαμαράς είχε και έχει δίκιο, και ότι είναι πρωτοφανές ένας θεσμικός παράγοντας, ονομάζοντας τον παπακ., να μιλά για τιτανικούς και βουλιάγματα. Και μετά άρχισαν τα παραπολιτικά οι "εγκυροι" γιατί δεν τους έβγαινε η κουβέντα. Δεν ξέρω τον κ. καθηγητή, αλλά με δυό κουβέντες είπε αυτά που έπρεπε να λέει η Ν.Δ , με την εγκυρότητα του επιστήμονα.

    • HΛΙΑΣ avatar
      HΛΙΑΣ @ ΝΑΥΤΗΣ 21/04/2011 15:30:22

      μηπως υπαρχει το βιντεακι αυτο πουθενα ανεβασμενο?

  6. Ρήγας Φερραιος avatar
    Ρήγας Φερραιος 21/04/2011 09:56:34

    Προς Αδέξιο Δεξιό

    Θα τους παρακολουθούμε βουβοί και άβουλοι;
    Να πειραματίζονται επάνω μας;
    Χωρίς να αγανακτούμε;
    Χωρίς να εκδηλωνόμαστε;
    Δηλαδή, τι άλλο περιμένουμε;
    Τι άλλο πρέπει να κάνουν για να τους στείλουμε στον αγύριστο;
    Σε περίπτωση που δεν το έχουμε καταλάβει:
    «Μπήκαν στην πόλη οι οχτροί…»

    Συμφωνω απολυτα μαζι σου... Πολλες φορες το εχω επισημανει οτι παρακολουθουμε μοιραιοι και αβουλοι καρτερωντας το θαμα...
    Πριν τρεις ημερες εστειλα δυο σχολια για την υγεια και την παιδεια και περασαν απορατηρητα. Ελπιζω σημερα το πρωι να ακουσε καποιος τον κ . Λομβερδο να μιλαει στον ΑΝΤ1 και να λεει οτι ΔΝΤ ζηταει το κλεισιμο 10.000 κλινωμ στο ΕΣΥ!!!!! ΝΑΙ ΔΕΚΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ
    Πραγματι μπηκαν στην πολη οι οχτροι

    Καλο Πασχα σε σενα και σε ολο το κοσμο
    (και εγω αδεξιος δεξιος ειμαι...)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ρήγας Φερραιος 21/04/2011 14:10:53

      Ρήγα,
      Ο Λοβέρδος είπε οτι θα κλείσει 10,000 κλίνες;

      • Ρήγας Φερραιος avatar
        Ρήγας Φερραιος @ Κώστας Ροδινός 21/04/2011 14:49:36

        @ Κώστας Ροδινός

        To πρωι μιλισε στον ΑΝΤ1 απο τηλεφωνουκαι ειπε οτι το ΔΝΤ του ζητα το κλεισειμο 10.000 κλινων, αλλα αυτος το διαπραγματευτικε και θα κλεισουν μονο 1400. Επισης ειπε οτι εαν φυγει απο υπουργος και οτι εαν δεν πετυχουν τα μετρα που προτεινει τοτε ο επομενος δυστυχως θα κλεισει το 40% . Ο Παπαδακης του απαντησε οτι πρωτη φορα το ακουει αυτο κτλ κτλ.

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Ρήγας Φερραιος 21/04/2011 14:56:15

          Ευχαριστώ για την ενημέρωση.
          10.000 κλίνες είναι τεράστιο νούμερο.

          • Ρήγας Φερραιος avatar
            Ρήγας Φερραιος @ Κώστας Ροδινός 21/04/2011 15:07:38

            Για πρωτη φορα το ειπε εδω. Σημερα στον ΑΝΤ1

            h**p://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=22276

            18/04/2011
            Αποκαλυπτικότατος ο κ. Λοβέρδος κατά την επίσκεψή του στο Νοσοκομείο Γουμένισσας(Υgeianet)

            Κατά τη συνάντηση του Υπουργού Υγείας με τα στελέχη του ΓΝ Γουμένισσας στις 16-4-11, εκμυστηρεύτηκε ότι του ζητήθηκε (προφανώς από την τρόϊκα), η κατάργηση 10 000 κλινών (!) (περίπου το 40% του συνόλου), αλλά αυτός κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες στις 1400 κλίνες πανελλαδικά (!).

            Όταν ζητήθηκε να καλυφθούν κενές θέσεις ιατρών, ο υπουργός δήλωσε ότι δεν πρόκειται να προσληφθεί κανένας ιατρός για το 2011. Άφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι τυχόν απομάκρυνσή του από το υπουργείο, μπορεί να συνοδευτεί ακόμα και με απολύσεις ιατρικού προσωπικού ενδεχομένως, από την καινούργια ηγεσία του υπουργείου που θα αναλάβει.

            Σε παρατήρηση ότι στο ΓΝ Γουμένισσας, το σαββατοκύριακο της επίσκεψης του υπουργικού κλιμακίου στο νομό Κιλκίς, δεν υπήρχε δυνατότητα να εφημερεύουν ακτινολόγος και βιοπαθολόγος, ο υπουργός αναρωτήθηκε: μα χρειάζονται;

            Ακόμα, όταν τέθηκε το πρόβλημα των μειωμένων δαπανών για τα φάρμακα του νοσοκομείου, τη στιγμή μάλιστα που το φαρμακείο του νοσοκομείου είναι υποχρεωμένο να χορηγεί τα ονομαζόμενα ¨ακριβά φάρμακα¨ (ερυθροποιητίνη, αντικαρκινικά, κ.α.) στους ασφαλισμένους της περιοχής, ο υπουργός σύστησε να κατευθύνονται οι ασθενείς αυτοί στα φαρμακεία της περιοχής για να τα προμηθευτούν.

            Σημειωτέον ότι λόγω χαμηλού κέρδους, αρκετά φάρμακα της κατηγορίας αυτής δεν εξασφαλίζονται από τα ιδωτικά φαρμακεία. Κατά τα άλλα περίσσεψαν οι δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να κλείσουν τα νοσοκομεία του νομού(!!)

            Νοσοκομειακή Επιτροπή ΓΝ Γουμένισσας

            Επεται και η παιδεια..
            καλο πασχα

          • Ρήγας Φερραιος avatar
            Ρήγας Φερραιος @ Κώστας Ροδινός 21/04/2011 15:09:46

            @Κώστας Ροδινός Για πρωτη φορα το ειπε εδω. Σημερα στον ΑΝΤ1

            http://www.ygeianet.gr/keimeno.php?id=22276

            18/04/2011
            Αποκαλυπτικότατος ο κ. Λοβέρδος κατά την επίσκεψή του στο Νοσοκομείο Γουμένισσας(Υgeianet)

            Κατά τη συνάντηση του Υπουργού Υγείας με τα στελέχη του ΓΝ Γουμένισσας στις 16-4-11, εκμυστηρεύτηκε ότι του ζητήθηκε (προφανώς από την τρόϊκα), η κατάργηση 10 000 κλινών (!) (περίπου το 40% του συνόλου), αλλά αυτός κατάφερε να περιορίσει τις απώλειες στις 1400 κλίνες πανελλαδικά (!).

            Όταν ζητήθηκε να καλυφθούν κενές θέσεις ιατρών, ο υπουργός δήλωσε ότι δεν πρόκειται να προσληφθεί κανένας ιατρός για το 2011. Άφησε μάλιστα να εννοηθεί ότι τυχόν απομάκρυνσή του από το υπουργείο, μπορεί να συνοδευτεί ακόμα και με απολύσεις ιατρικού προσωπικού ενδεχομένως, από την καινούργια ηγεσία του υπουργείου που θα αναλάβει.

            Σε παρατήρηση ότι στο ΓΝ Γουμένισσας, το σαββατοκύριακο της επίσκεψης του υπουργικού κλιμακίου στο νομό Κιλκίς, δεν υπήρχε δυνατότητα να εφημερεύουν ακτινολόγος και βιοπαθολόγος, ο υπουργός αναρωτήθηκε: μα χρειάζονται;

            Ακόμα, όταν τέθηκε το πρόβλημα των μειωμένων δαπανών για τα φάρμακα του νοσοκομείου, τη στιγμή μάλιστα που το φαρμακείο του νοσοκομείου είναι υποχρεωμένο να χορηγεί τα ονομαζόμενα ¨ακριβά φάρμακα¨ (ερυθροποιητίνη, αντικαρκινικά, κ.α.) στους ασφαλισμένους της περιοχής, ο υπουργός σύστησε να κατευθύνονται οι ασθενείς αυτοί στα φαρμακεία της περιοχής για να τα προμηθευτούν.

            Σημειωτέον ότι λόγω χαμηλού κέρδους, αρκετά φάρμακα της κατηγορίας αυτής δεν εξασφαλίζονται από τα ιδωτικά φαρμακεία. Κατά τα άλλα περίσσεψαν οι δηλώσεις ότι δεν πρόκειται να κλείσουν τα νοσοκομεία του νομού(!!)

            Νοσοκομειακή Επιτροπή ΓΝ Γουμένισσας

            Επεται και η παιδεια..
            καλο πασχα

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ρήγας Φερραιος 21/04/2011 15:37:39

            Ρήγα,
            το είχα διαβάσει αυτό το σχόλιο σου.

  7. Χρεωμένος avatar
    Χρεωμένος 21/04/2011 10:12:49

    Εύχομαι τα λεφτά που έχετε κλέψει και καταχραστεί τόσα χρόνια τώρα να τα φάτε όλα στους γιατρούς και στις χημειοθεραπείες, και να αγοράσετε και μια κάσα από ξύλο τριανταφυλλιάς να βάλετε και τα υπόλοιπα μέσα να τα πάρετε και στον άλλο κόσμο.

  8. Κρητικός avatar
    Κρητικός 21/04/2011 10:13:43

    ΑΝΑΡΨΤΙΕΣΑΙ ΚΑΙ ΕΣΥ ΟΠΩς ΚΑΙ ΜΕΝΑ
    ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ:
    Δοσίλογος:
    Η λέξη είναι σύνθετη και αποτελείται από τη λέξη Δώσι- από την αρχαία λέξη δίδωμι και την λέξη λόγος και εννοείται αυτός που συνεργάστηκε με τον κατακτητή, κυρίως με τις γερμανικές αρχές κατοχής, κατά τη διάρκεια του β' παγκόσμιου πολέμου στην Ελλάδα.

    Χαρακτηρίζει εκείνο τον ηθικά άτεγκτο και άμμωμο άνθρωπο που έχει δόσει το λόγο του κάπου υπογείως και καταφέρνει να τον κρατά παρά όλες τα αρνητικά αποτελέσματα που μπορεί να υπάρχουν από αυτή του τη πράξη.

    Ο επιτυχημένος Δοσίλογος αμοίβεται ή προσδοκά αμοιβή απο τον Ευεργέτη του προκαλώντας το φθόνο γύρω του.
    Γνωστοί ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ παρεξηγημέν ιστορικά προσώπα.:

    Εφιάλτης: 'Όταν ο αγαθός εκείνος ξεναγός προσελήφθει από τον Μεγα Πέρση Βασιλέα Ξέρξη να τον καθοδηγήσει στην τουρισική εξόρμηση του τελευταίου και 500.000 ατόμων του της περιηγητικής του συντροφιάς βρήκε την ανεξήγητη και απαράδεκτη αντίδραση του Σωματείου Λακώνων Ξεναγών οι 300 με εργατοπατέρα τον Λεωνίδα. Ο τελευταίος είχε στήσει μπλόκο στις Θερμοπύλες και δεν άφηνε τους τουρίστες να περάσουν. Ο άσπιλος επαγγελματίας Εφιάλτης υπέδειξε την παρακαμπτήριο οδό στη συντροφιά του Υψηλού Βασιλέως ο τελευταίος τον αντάμοιψε εκτός από πλούτη αλλά και με τη φιλία του αλλά οι υπόλοιποι Έλληνες ζήλεψαν και τον δολοφόνησαν. Γιατί άραγε οι σημερινοί Έλληνες οδηγοί δεν καθυβρίζουν την Τροχαία όταν η τελευταία τους παρέχει παρακαμπτηρίους από τυχόν μπλόκα αγροτών στην Εθνική όδο, αλλά τους ευχαριστούν και από πάνω;

    Πήλιος Γούσης: Ένα άλλο παράδειγμα ακραίας αντιμετώπισης ξεναγού είναι ο αναφερόμενος δασκαλός χιονοσανίδος ο οποίος είχε μισθωθεί απο τον Αλή Πασά και το περιηγητικό του απόσπασμα να τον οδηγήσει στο Ορειβατικό Καταφύγιο του Αβαρίκου με αποτέλεσμα οι Σουλιώτες Χιονοδρόμοι οι οποίοι έλεγχαν τότε το Χιονοδρομικό κέντρο του Σουλίου να αυτοανατιναχθούν απο αγανάκτηση στο Κούγκι και οι γυναίκες τους να επιδείξουν τις ικανότητες τους εις το φαράγγι του Ζαλόγγου με φριχτά για την υπεροψία τους αποτελέσματα. Πώς να νιώθουν άραγε οι σημερινοί δάσκαλοι του σκί;

    Άγνωστος Μελανοχιτώνας (Χίτης): Ενα ακόμα περιστατικό κατα την τουριστική περίοδο 1941-1944 όπου βδελυροί συμπολίτες μας έβλεπαν με μίσος εκείνους τους υψηλόφρονες πατριώτες που υπηρετούσαν το έθνος εξυπηρετώντας τίνι τρόπω τους Γερμανούς Παραθεριστές της εποχής και υποδεικνύοντάς τους τυχόν τρομοκράτες και δολιοφθορείς εναντίον τους. Αυτοί οι ακέραιοι άνθρωποι και οι αδελφικοί τους φίλοι οι μαυραγορίτες βρέθηκαν στο στόχαστρο βδελυρής προπαγάνδας υποκινούμενης κυρίως από αυτοαποκάλούμενους πατριώτες και αμετανόητους κομμουντιστές, αναφερόμενοι ως συνεργάτες των Γερμανών. Τι να πούν στις μέρες μας εκείνοι που έχουν συνεργασία με Γερμανικές εταιρείες όπως π.χ. η Ζήμενς; Θα τους φέρονταν τόσο απαράδεκτα όσο φέρθηκαν στους τότε φωστήρες του έθνους;
    (ΑΠΟ ΤΟ frikipaideia.wikia.com)
    ΠΡΟΣΘΕΤΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΚΕΡΚΟΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΙΣ ΟΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΟΣΙΛΟΓΟΙ ΕΠΑΙΞΑΝ ΠΑΛΙ ΤΟ ΣΥΝΙΘΗΣΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.

    ΠΑΝΤΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΕΡΔΙΖΑΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΙΧΑΝ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ (ΔΕΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ)

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΠΑΛΑΧΤΟΥΜΕ???????

  9. Factorx avatar
    Factorx 21/04/2011 10:21:13

    Με τη φράση «δεν πάει άλλο, κάτι δραστικό πρέπει να γίνει» περιέγραφε βουλευτής του ΠΑΣΟΚ το κλίμα αγανάκτησης και ανησυχίας, που επικρατεί στην κοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος, ως αποτέλεσμα της προβληματικής και ανεξέλεγκτης κατάστασης, που διαμορφώνεται με την πορεία της κυβέρνησης. Κυβερνητικός παράγοντας παραδεχόταν ότι δεν υπάρχει συγκροτημένη προσπάθεια, ούτε συντονισμός για τα μείζονα θέματα στην κυβέρνηση και εξέφραζε το φόβο ότι ζούμε πια το φαινόμενο του ξηλώματος του πουλόβερ».

    Αφορμή για τις εκτιμήσεις αυτές αποτέλεσαν οι τελευταίες διαφοροποιήσεις ακόμη και υπουργών στο θέμα των αποκρατικοποιήσεων, οι παλινωδίες και αστοχίες του υπουργού Οικονομικών Γιώργου Παπακωνσταντίνου γύρω από τη διαχείριση του χρέους, καθώς και η συνέχιση της συζήτησης, με δηλώσεις πολλών βουλευτών, γύρω από το ενδεχόμενο αναδιάρθρωσης του χρέους, παρά το γεγονός ότι έχει ζητηθεί ακόμη κι από τον πρωθυπουργό Γιώργο Παπανδρέου να σταματήσει αυτή η φιλολογία.

    Υπό τη σκιά όλων αυτών, κυβερνητικοί παράγοντες θεωρούν αναγκαία και εκτιμούν ως πολύ πιθανό να υπάρξει παρέμβαση του κ. Παπανδρέου αμέσως μετά το Πάσχα προς όλες τις κατευθύνσεις. «Δεν ξέρουμε με ποιο τρόπο μπορεί να γίνουν οι παρεμβάσεις, όμως είναι επιβεβλημένο να κάνει κάτι δραστικό για να σταματήσει αυτή η κατάσταση φθοράς» τονίζουν βουλευτές και υπουργοί

    Από το Πρώτο Θέμα

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 10:46:32

    Θα τους "ανεχομαστε" μεχρι να τους εχουμε απεναντι μας !!!... εκει δε θα γλιτωσουν... ασε που δεν θα ερθουν καν.. θα μας πουν αναρχικους, καταστροφολογους και ασχετους... ποιοι??? οι σχετικοι !!! χαχαχααα
    Οι ΠΑΣΟΚΟΙ εχουν μια μονο Σχετικοτητα!! Αυτην της Εξουσιας και της Πρασινης Παραμυθας.. χωρις Κανεναν Ελεγχο και ΕΠιπτωση σε οσα λενε/κανουν...

    Η Ψηφος και ο Ψοφος τους γαρ εγγυς.-

    ΠΠ

  11. Enjoy Capitalism avatar
    Enjoy Capitalism 21/04/2011 10:47:01

    Μιλάς για τους κομματικούς στρατούς του ΠΑΣΟΚ-ο-Ν.Δημοκρατίας ;
    Μην ξεχνάμε ότι και οι δύο μας έφεραν στο σημερινό χάλι.....
    (Μάλιστα θα προσέθετα και τα φασιστοειδή τους συνδικαλΗστες του Δημοσίου... ειδικά τώρα που ο γενιοφόρος γκεμπελίσκος Φωτόπουλος της ΓΕΝΟΠ ετοιμάζει να κατεβάσει τους διακόπτες...)

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enjoy Capitalism 21/04/2011 10:49:36

      Καλημερα Χρονια Πολλα,
      η εκδικητικοτητα του Πρασινοφρουρου δεν συκγρινεται με τα ρουσφετια της ΝΔ !!!
      τα ψεμματα και το παραμυθι των ΠΑΣΟΚΩΝ δεν εχει προηγουμενο ουτε επομενο στην παγκοσμια Πολιτικη Ιστορια !
      Οι ΠΑΣΟΚΟΙ ειναι ΚΑΛΟΥΠΙ.-.-

      ΠΠ

      • Enjoy Capitalism avatar
        Enjoy Capitalism @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 10:58:43

        @ ΠΠ
        Αδελφέ, αφού σου αντευχηθώ Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα, να συμφωνήσω μαζί σου !
        Δεν λέω ότι τα μερίδια ευθύνης είναι ισοδύναμα... όμως ο σημερινός ΠΑΣΟΚικος λίβας που καίει τα "σπαρτά" της Πατρίδας δεν αποτελεί Κολυμπήθρα του Σιλουάμ για τις "αμαρτίες" της ΝΔ.... (Τουλάχιστον όσο ο Αντώνης δεν ξεκαθαρίζει-ριζικά- το στελεχιακό τοπίο)

        • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
          ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Enjoy Capitalism 21/04/2011 11:05:39

          ετσι ειναι...

          ΠΠ

      • Αληκτώ avatar
        Αληκτώ @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 11:53:33

        Καιρός δεν είναι πια να το σπάσουμε αυτό το καλούπι???
        Ως πότε θα ανεχόμαστε τον κάθε Πασόκο και κάθε Φωτόπουλο να συμπεριφέρεται σ' αυτή τη Χώρα σαν να είναι τσιφλίκι του παππού του?
        Έβλεπα στη τηλεόραση εικόνες με τον κ.? Φωτόπουλο να ωρύεται χωρίς να μπορώ να καταλάβω τι ήθελε να μας πει. Πιστεύω ότι δεν έχει επιχειρήματα αλλά απλά δυνατή φωνή που υπερισχύει των υπολοίπων. Όπως στη ζούγκλα που ο βρυχηθμός του λιονταριού καλύπτει τις φωνές των υπόλοιπων ζώων.
        Μήπως για να τους αντιμετωπίσουμε πρέπει να καταφύγουμε στα ίδια μ' αυτούς μέσα??
        Μια ζωή είμαστε η σιωπηλή πλειοψηφία με τη δικαιολογία ότι η βία (λεκτική ή άλλη) δεν είναι του επιπέδου μας και ότι η μόρφωση και ο πολιτισμός μας δεν μας επιτρέπουν να καταφεύγουμε σ΄αυτά τα κατάπτυστα μέσα.
        Ε φτάνει πια. Έκαναν την πατρίδα μας να πιάσει πάτο και να γίνει ο παγκόσμιος περίγελος! Ως εδώ. Φωτιά και τσεκούρι.
        Ας καταλάβει ο κάθε συνδικαλιστής (που σκέφτεται μόνο την τσέπη του) ότι μπορούμε και εμείς να φωνάξουμε και πιο δυνατά απ' αυτούς.

        • ΗΡΩΝ avatar
          ΗΡΩΝ @ Αληκτώ 21/04/2011 13:14:04

          Ο Φωτόπουλος είναι ενας "κυβερνητικός" συνδικαλιστής. Δεν ξέρουμε αν ο σκοπός του είναι να αντιδράσει στο ξεπούλημα της ΔΕΗ ή να ενεργοποιήσει με την συμπεριφορά του κοινωνικούς αυτοματισμούς, διευκολύνοντας έτσι τους κυβερνητικούς σχεδιασμούς. Το θέμα είναι που είναι η ΔΑΚΕ; Γιατί δεν αντιδρά στα τεκταινόμενα; Συμφωνούν στην πώληση μιας κερδοφόρας εταιρίας έναντι προκαταβολής των κερδών δύο ή τριών ετών; Σφάζουμε την αγελάδα που μας δίνει γάλα;

  12. Παρατηρητής avatar
    Παρατηρητής 21/04/2011 10:47:01

    κι όμως είναι απλό αν θέλουμε ... αλλά προς το παρόν διεξάγεται η επανάσταση του καναπέ και του πληκτρολογίου. Γενική απεργία διαρκείας στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα μέχρι να πέσει η κυβέρνηση και στις εκλογές ψηφίζουμε μόνο τα κόμματα που δεν ψήφισαν το μνημόνιο. Μαζεύουμε από πριν τρόφιμα για αρκετές β δομάδες, όπως και μάσκες αερίων, αβγά, ληγμένα γιαούρτια και περιμένουμε αμάν και πως να ξεκινήσει η προεκλογική περίοδος και να μαζευτούμε πολλοί, μα πάρα πολλοί στις συγκεντρώσεις που θα κάνουν οι διάφοροι Πάγκαλοι, ΓΑΠ, ΠΑΠ κ.ο.κ. και εκεί θα τους εκδηλώσουμε την αγάπη μας. Όμως η κρίση αυτή είναι κυρίως πνευματική και πάνω σε αυτή την παρακμή του πνεύματος και του φρονήματος που ζούμε πατάνε οι νεοταξίτες μαϊμουδάνθρωποι που το παίζουν δημοκράτες και πατριώτες και προοδευτικοί.
    Και προσοχή σε τούτο : το σύστημα όταν δει ότι κινδυνεύει από ανεξέλεγκτες καταστάσεις, οργανώνει τη δική του " επανάσταση " με δικούς του ανθρώπους που άλλοτε φοράνε τη προβιά των χριστιανών ορθόδοξων υπερπατριωτών και άλλοτε των διεθνιστών αναρχοκομμουνιστών.
    Ένα σώμα, μια φωνή : ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΠΕΣΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ !!!
    ΥΓ
    Όσον αφορά τα ΜΜΕ που θα εξακολουθούν να δουλεύουν για τα οικονομικά τους συμφέροντα, τους πανεπιστημιακούς που θα εξακολουθούν να διδάσκουν τις παπαρολογίες που τους συστήνουν τα διάφορα ιδρύματα σόρος, τους διεφθαρμένους δημόσιους λειτουργούς, όλοι αυτοί να ξέρουν : είμαστε μικρή κοινωνία και γνωριζόμαστε και δεν αργεί η ώρα που θα νιώσουν κι αυτοί την αγάπη μας. Γιατί εμείς δεν μισούμε. Απλά τέλειωσε η ανοχή και τον οίκο ανοχής που κάνατε τη πατρίδα μας θα σας τον κλείσουμε.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 21/04/2011 10:47:47

    Εαν το ΓΑΠ ελεγε την Λοβερδεια Αληθεια στους Βουλευτες του, θα ειχαν μεινει 1 και κουκος διπλος αβολοντε...!

    ΠΠ

  14. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 21/04/2011 11:01:22

    Η αναδιάρθρωση κρύβει την εκποίηση

    Έντονα είναι τελευταία στον ελληνικό και διεθνή τύπο τα σενάρια για την αναδιάρθρωση του παλαιού ελληνικού χρέους, καθώς η κυβέρνηση προσπαθεί να περάσει στην κοινή γνώμη την άποψη ότι θα αποφύγουμε την αναδιάρθρωση, εφόσον περάσει το πρόγραμμα «διαρθρωτικών αλλαγών»
    Στο πλαίσιο αυτό ετοιμάζονται να εκποιήσουν με συνοπτικές διαδικασίες το υπόλοιπο μερίδιο του κράτους στον ΟΤΕ, τον ΟΣΕ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ ΑΕ, ΔΕΠΑ ΑΕ, ΔΕΗ, ΛΑΡΚΟ, ΕΓΝΑΤΙΑ ΟΔΟ, δημόσιας γη με ιδιαίτερα μεγάλη αξία, τα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, στρατόπεδα, κτίρια, χιονοδρομικά κέντρα, τις Ολυμπιακές Εγκαταστάσεις, Καζίνο, περιφερειακά λιμάνια ακίνητα που ανήκουν στην Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης, τον «αέρα» στις διάσημες παραλίες της χώρας κ.α. για 50 δις ευρώ.
    Με την συγκεκριμένη διαδικασία- μεθόδευση η ελληνική κυβέρνηση φαίνεται στα μάτια του κόσμου να «σώνει» τα ασφαλιστικά ταμεία, τράπεζες που κατέχουν περίπου 70 δις ανασφάλιστα ομόλογα του ελληνικού δημοσίου από τους κερδοσκόπους - κατόχους cds που πιέζουν για να πάρουν γρήγορα πίσω τα χρήματά τους χωρίς να συνεχίσουν να πληρώνουν ασφάλιστρα και από την άλλη πλευρά ετοιμάζεται για γενική εκποιήση της χώρας χωρίς να είναι σίγουρο ότι στο τέλος θα αποφύγουμε την αναδιάρθρωση καθώς το παλαιό χρέος είναι δύσκολο να εξυπηρετηθεί με την σημερινή οικονομική πολιτική ακόμη και αν η κυβέρνηση προχωρήσει στην πώληση δημόσιας περιουσίας.

  15. O Άνθρωπος της μιας Γης avatar
    O Άνθρωπος της μιας Γης 21/04/2011 11:19:28

    Nα τους ανεχτούμε για λίγο ακόμα,ας πούμε μέχρι την ερχόμενη γιορτή των Φώτων,μήπως εν τω μεταξύ λάβουν την επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος ε;Το εμόν,ο δικός μας ο ρόλος στη προκειμένη περίπτωση ποιός είναι;
    Iσχύει και σε όλους εμάς,να εχούμε τη θεία φώτιση γιατί κι εμείς έχουμε το μερίδιον της ευθύνης.Περισσότερο εμείς,ο λαός, που κάνει ό,τι θέλει σε μια προεδρευόμενη δημοκρατία,στα πλαίσια της οποίας η εξουσία πηγάζει από το λαό.
    Ξεκαθαρίζουμε τη θέση μας εμείς και σαν τον Πόντιο Πιλάτο,πλύνουμε και ξεπλύνουμε τα χέρια μας,απομακρύνουμε τις ευθύνες από πάνω μας και τις μεταθέτουμε καθ' ολοκληρίαν σε όλους τους άλλους πλήν εμών.
    Mέρες του Πάσχα,που είναι η εορτη της Αγάπης,είναι αναγκαίο να επικρατήσει στις σκέψεις μα και στις πράξεις όλων μας,όλου του κόσμου,η συναδέλφωση όλων των λαών,για ένα καλύτερο αύριο,για ένα καλύτερο μέλλον σε όλη την ανθρωπότητα.

  16. anonymous avatar
    anonymous 21/04/2011 11:35:07

    Αδέξιε καλά τα λές όμως τι θα κάτσουμε να τους κοιτάμε, οσοι ζωντανοί..... εμπρός ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

  17. τριανταφυλλου φωτιος avatar
    τριανταφυλλου φωτιος 21/04/2011 11:51:26

    σημερα ειναι 21 απριλιου.
    σαν σημερα καποιοι αγωνιστηκαν για
    ελλαδα ,ελληνων,χριστιανων!!
    και πεθαναν στην...ψαθα και στην φυλακη!!
    και στα δικα μας .
    να αγωνιστουμε και μεις ,
    για ελλαδα των ελληνων και χριστιανων!
    εχετε τιποτα καλυτερο?
    καλη ανασταση στο γενος μας.

    • Vang avatar
      Vang @ τριανταφυλλου φωτιος 21/04/2011 23:23:40

      Δεν νομιζω φίλε μου!!

      Υπερμαχος ο εθνικος στρατος τον οποιο ωφείλουμε να επανασυστήσουμε και με την τιμή και την αξιοπρέπεια που μας διακατέχει όλους όσους εχουν αληθινό πατριωτικό φιλότιμο και την Ορθοδοξία μας οδηγό και πυλώνα των κινήσεων μας να αρχίσουμε και πάλι ενα αντίστοιχο αγώνα ανεξαρτησίας της πατρίδας απο τα κάθε είδους δεσμά που την τυρρανούν...

      Ζήτω!! οι άνθρωποι του Απρίλη.
      Πραγματικοί πατριώτες
      (ασχέτως εαν στα δεινά που μας βάλαν λύσις πρακτική δεν εξεβρέθη ακόμη)

      Καλή Ανάσταση σε όλους μας.

  18. Παναγος avatar
    Παναγος 21/04/2011 11:57:15

    21 Απριλιου σημερα . Να μην ξεχναμε . Ετσι η καπως ετσι, ηταν τα πραγματα στην Ελλαδα και τον Απριλιο του 1967.

    Η μονη διαφορα ειναι οτι δεν ειναι αποκλεισμενοι οι δρομοι Σταδιου,Πανεπιστημιου κλπ κεντρικοι δρομοι οπως ηταν τοτε απο τους "οπαδα" του ελεεινου και αδιστακτου τυχοδιωκτη "γερου παπατζη"..

    Θελω κατι να πω ,αλλα δεν μπορω γιατι θα το κοψει το "φακτορας"..

    Αλλα θυμαμαι πολυ καλα τι εγινε τοτε.
    Αμαν! επιτελους!! αναφωνησε ο "θεος σχωρεστον" πατερας μου.
    Θα ηθελα να ημουν στη θεση του και να ακουσει το ιδιο απο μενα ο γυιος μου..

    Καλο Πασχα.

  19. Παναγος avatar
    Παναγος 21/04/2011 12:52:48

    Αφιερωμενο σε οσους ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ακομα τι ειναι αυτο που μας κυβερναει.
    Τι εστι αυτο το “γαπ” και η συμμορια “γαπ”ιά..:

    h--p://www.youtube.com/watch?v=v5_q1tj4qvY&feature=related

    Θα στενοχωρηθειτε ισως ,θα φρικαρετε ισως, θα βλαστημησετε ισως .
    ΕΝΑ ειναι σιγουρο .Δεν θα πληξετε.
    Ηρεμα να μην σαλταρετε αγαπητοι μου..

  20. ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΠΑΒΑΣΙΛΕΙΟΥ 21/04/2011 13:21:27

    Ειμαι αριστερος ,και αυτο θα ψηφισω οταν ερθει η ωρα ,θελω να ερθει γρηγορα ομως γιατι βλεπω μια σηψη παντου .Πρεπει να ερθει η λυτρωση ,επιτελους ας αποφασισουμε ολοι που θελουμε να παμε σαν λαος. Σε μια κοινωνια που δεν εχει κανει ΕΔΩ ΚΑΙ 35-40 χρονια ουτε ενα δημοψηφισμα ,στον τοπο που γεννησε την δημοκρατια ,ενω αλλου ειναι τακτικο φαινομενο δειχνει καθαρα οτι οι πολιτικοι μας- μας εχουν απαξιωσει σαν λαο ,μονο σε μοναρχικα καθεστωτα βρισκεις τετοιες συμπεριφορες .Οταν χρειαζομαστε ενα εντελως καινουριο ΣΥΝΤΑΓΜΑ οπου οι δικαστες να εχουν το αμεταθετο να διοικουνται απο μονοι τους ,οταν πρεπει οι νομοθετικη εξουσια να ειναι ανεξαρτητη -απο την εκτελεστικη (υπουργοι )για να μπορουν να ελεξουν την διαπλοκη ,με λιγα λογια ενα καινουργιο κρατος που να ΒΑΣΙΛΕΨΕΙ η αξιοκρατια ,και η καλος εννοουμενη επιχειρηματικοτητα .Ζητω σαν πολιτης αυτης της χωρας απο τον ΣΑΜΑΡΑ στο ζαπειο 2 να βαλει θεμα εκλογων ,για να αποφασισουμε βαζοντας κατω τα προγραμματα που θελουμε να παμε ,αφεντης ειναι μονο ο ΛΑΟΣ ...

  21. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 21/04/2011 13:25:01

    Σήμερα αναχωρώ για Πάσχα στην πατρίδα(Σέρρες).
    Δεν θα ανεχτώ κανέναν.
    Όποιος λεβέντης κι αν περάσει από το καφενείο του χωριού για ευχές θα ακούσει πολλά "γαλλικά".
    Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα.Μην ντραπείτε καθόλου.
    Θα εκτονωθείτε και θα νιώσετε υπέροχα.
    Καλή Ανάσταση εύχομαι σε όλους.

  22. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 21/04/2011 13:34:10

    Ωραία λοιπόν, άντε και τους διώξαμε τους τενεκέδες τους ξεγάνωτους. Και μετά τί; Tί θα μπορέσει να καταφέρει ο Σαμαράς μόνος του; Η ΝΔούλα το χει πολλές φορές αποδείξει ότι δεν μπορεί να ξορκίσει το δαίμονα...

  23. Ιεροκλής avatar
    Ιεροκλής 21/04/2011 13:36:02

    Να ενωθούμε Έλληνες
    http://ierokliss.pblogs.gr/2011/04/na-diwxoyme-ton-gap-ton-karagkiozh-me-to-kolan.html

  24. Ελένη Φακουλωμύτη avatar
    Ελένη Φακουλωμύτη 21/04/2011 14:01:06

    To ίδιο "επιτέλους" αναφώνησε και η δική μου η γιαγιά, όπως μου έλεγε, την 21η Απριλίου 1967.Τους προηγούμενους μήνες το κακό είχε παραγίνει,οι δρόμοι ήταν πλημμυρισμένοι από τραμπούκους και περνώντας από το πολυτεχνείο με το τρόλευ για να επισκεφθεί τους αγαπημένους της συγγενείς που κατοικούσαν στα Πατήσια,οι αναρχικοί μπήκαν μπροστά διέκοψαν τη κίνηση και άλλοι σκαρφάλωναν στο τρόλευ με άγριες διαθέσεις κρατώντας ρόπαλα,ξύλα και άλλα αιχνηρά αντικείμενα.Η γιαγιά μου ομολόγησε είχε τρελλαθεί από το φόβο της καθώς τη συνόδευε η 20χρονη τότε μαμά μου.Πόση ηρεμία ένιωσε μετά την εγκατάσταση της Χούντας και πόση ησυχία επικρατούσε στη χώρα τα επόμενα χρόνια μέχρι και την 17 Νοεμβρίου του 1973 με την εξέγερση στο Πολυτεχνείο,που ξαναάρχισαν τα ίδια,όπως μου έλεγε.

  25. Giorgos avatar
    Giorgos 21/04/2011 14:20:02

    Καλη Ανασταση και προ παντως καλη δυναμη !!!!!!!!!!!!!

  26. spiros1 avatar
    spiros1 21/04/2011 14:26:15

    «….να μην αφήσουμε την χώρα να πτωχεύσει , είχαμε την υποχρέωση να σώσουμε την χώρα.
    Οι Ακαδημαϊκοί πρέπει να συστήσουν ψυχραιμία αντί να μιλούν για αντισυνταγματικότητα..» Δηλώσεις του κυβερνητικού ψεύτη σε πρωινή τηλεοπτική εκπομπή ! Δηλαδή «αμάρτησα για το παιδί μου». Παραδέχεται εμμέσως πλην σαφώς ότι είναι αντισυνταγματικό το μνημόνιο – μνημόσυνο, αλλά το έκαναν για να «σώσουν την Πατρίδα». Βάσει του ψεύδους του, οι Ακαδημαϊκοί θα πρέπει να προτείνουν «Υποταγή» !

    Από την ημέρα που γεννήθηκα και μέχρι σήμερα, όλες οι μεταπολιτευτικές κυβερνήσεις επιβάλλουν άγρια αντιλαϊκά μέτρα, επικαλούμενοι την δήθεν «Σωτηρία της Πατρίδος».

    Επικαλούνται «Εθνική Ανάγκη !». Μα ο ίδιο επικαλούνται και οι Δικτάτορες, το ίδιο επικαλούνται και τα ακραία Φασιστικά Ολοκληρωτικά καθεστώτα, όταν θέλουν να επιβάλουν δια της βίας, βάρβαρα αντιλαϊκά μέτρα.

    Κοινοβουλευτική δικτατορία έχουμε, ό,τι θέλουν κάνουν εν ονόματι της δήθεν «Σωτηρίας της Πατρίδος» Στην στρατιωτική δικτατορία δεν μπορούσε να κάνει ο καθένας «ότι ήθελε».

    Και για του λόγου το αληθές, Ας αντιπαραβάλουμε μερικές εκφράσεις των τότε λεγομένων Δικτατόρων της 21ης Απριλίου, με τις σημερινές ξύλινες εκφράσεις των «Πράσινων Σοσια-Ληστικών Οικονομικών Δικτατόρων». Στο πρώτο διάγγελμά τους προς τον Ελληνικό Λαό, Να πως δικαιολόγησε την «επανάσταση της 21ης Απριλίου» ο Γεώργιος Παπαδόπουλος.
    «Δεν απέμεινεν πλέον άλλος τρόπος σωτηρίας από την επέμβασιν του Στρατού μας. Η επέμβασις αύτη βεβαίως αποτελεί εκτροπήν εκ του Συντάγματος, αλλά η εκτροπή αύτη ήτο επιβεβλημένη διά την σωτηρίαν της Πατρίδος. Η σωτηρία της Πατρίδος είναι ο υπέρτατος νόμος….
    Δι’ αυτό επενέβη ο Στρατός. Διά να ανακόψη την πορείαν προς την καταστροφήν, ένα βήμα προ της αβύσσου. Εις ολόκληρον την Χώραν επικρατεί απόλυτος γαλήνη και τάξις. Ο πρόεδρος και τα μέλη της Κυβερνήσεως εστρατεύθησαν προς εκτέλεσιν του προς την Πατρίδα καθήκοντος.
    Δεν ανήκομεν ούτε εις την οικονομικήν ολιγαρχίαν, την οποίαν ομοίως δεν είμεθα διατεθειμένοι να αφήσωμεν να προκαλή την πενίαν. Ανήκομεν εις την τάξιν του μόχθου. Και θα σταθώμεν εις το πλευρόν των πτωχών αδελφών μας Ελλήνων.
    Ελαυνόμεθα αποκλειστικώς από πατριωτικά κίνητρα και επιδιώκομεν να καταργήσωμεν την φαυλοκρατίαν. Να εξυγιάνωμεν τον δημόσιον βίον. Να απομακρύνωμεν από τον οργανισμόν της Χώρας την σήψιν από την οποίαν εκινδύνευε. Να αποτρέψωμεν τον διχασμόν και την αλληλοσφαγήν προς την οποίαν μας κατηύθυναν κακοί Έλληνες και να δημιουργήσωμεν υγιείς βάσεις δια την ταχείαν επάνοδον της Χώρας εις τον αληθώς ορθόδοξον κοινοβουλευτικόν βίον.
    …όλοι ημείς οι άλλοι Έλληνες ηνωμένοι, θα βαδίσωμεν εμπρός την οδόν τού προς την Πατρίδαν καθήκοντος και της αρετής. Προς την ριζικήν αλλαγήν. Προς την ευημερίαν και την πρόοδον.
    Ο βασικός μας στόχος είναι δικαιοσύνη. Η δικαία κατανομή του εισοδήματος. Η ηθική και υλική εξύψωσις του κοινωνικού συνόλου και ιδιαιτέρως των αγροτών, των εργατών, και των πενεστέρων τάξεων. Η στοργή της Κυβερνήσεως θα στραφή αμέριστος προς την νεολαίαν και τα προβλήματά της. Μετά την παγίωσιν ομαλού ρυθμού και την δημιουργίαν των καταλλήλων προς τούτο συνθηκών, το ταχύτερον δυνατόν θα επανέλθη η Χώρα εις τον Κοινοβουλευτισμόν επί υγιούς βάσεως. Τότε η αποστολή της Κυβερνήσεως θα έχη λήξη.
    Προς αποτροπήν του διχασμού και της ετοίμου να εκσπάση εμφυλίου συρράξεως, η οποία ωδήγει εις αιματοχυσίαν και κοινωνικήν και εθνικήν καταστροφήν, η Κυβέρνησις προέβη εις την κήρυξιν του Στρατιωτικού Νόμου καθ’ άπασαν την Χώραν. Η Κυβέρνησις δηλοί κατηγορηματικώς, ότι είναι αποφασισμένη να φέρη εις πέρας δια παντός μέσου και με ταχύν ρυθμόν την βαρείαν αποστολήν την οποίαν ανέλαβεν. Είναι αποφασισμένη να εκπληρώση εις το ακέραιον τας υποχρεώσεις της έναντι του Ελληνικού Λαού. Επικαλείται την καθολικήν συμπαράστασιν του λαού διά την πραγματοποίησιν του σκοπού της. Ζητεί πλήρη πειθαρχίαν προς τον Νόμον του Κράτους. Όπως συμβαίνει εις όλας τας πολιτισμένας Χώρας. Διότι πραγματική ελευθερία υπάρχει εκεί όπου υπάρχει Νόμος. Εκεί, όπου η ελευθερία του ενός φθάνει μέχρι του σημείου, εις το οποίον αρχίζει η ελευθερία του άλλου.
    Για να θυμηθούμε και τις δηλώσεις «υπέρ Πατρίδος» του Στυλιανού Παττακού.

    «Οι νόμοι παραμερίζονται, όπως το έκανε και άλλοτε η Αρχαία Ελλάς. Έθετε εις ύπνον όλους τους Νόμους προκειμένου να θέσει υπεράνω όλων των Νόμων, τον νόμον της σωτηρίας της πατρίδος» !

    Συνέλληνες συμπατριώτες. Μπορεί να μου πει κάποιος σε τι διαφέρουν αυτές οι δηλώσεις των τότε «Δικτατόρων» με τις σημερινές χιλιοειπωμένες, εκνευριστικές δηλώσεις των Δημοκρατικών κοινοβουλευτικών δικτατόρων, «περί σωτηρίας της Πατρίδος» ? Τις ίδιες δηλώσεις χρησιμοποιούν ο μνημονιακός, υποτακτικός πρωθυπουργός, ο κυβερνητικός ψεύτης, ο χασάπης των συνταξιούχων Λοβέρδος και η υπόλοιπη Πράσινη κουστωδία.

    Για να δούμε όμως τι έχει δηλώσει ο Π. Ψωμιάδης στο ΑΛΤΕΡ 29/12/10 09.25
    «Ποιο Καλό της Ελλάδος ρε δικτάτορες, υποχείρια του ΔΝΤ. Σώσατε δήθεν την Ελλάδα, σας σιχάθηκε ο κόσμος, συνεχώς για το καλό της Ελλάδος, δεν ντρεπόσαστε αχρείοι, σηκωθείτε τε να φύγετε, καταντήσατε την χώρα υπό κατοχή, καταντήσατε τη Βουλή ‘’σωματείο σφραγίδα’’ σύμφωνα και με δήλωση της Σοφίας Σακοράφα. Είμαστε υποτελείς προδώσατε τον Ελληνικό Λαό¨»!

    Σήμερα έχουμε εναλλασσόμενη δικτατορία. Εκλέγονται με ψεύτικες προεκλογικές υποσχέσεις,
    Όπως «Λεφτά υπάρχουν» και μετέπειτα στραγγαλίζουν τον λαό. Εμείς οι ανόητοι, οι μάγκες, οι έξυπνοι που τα «ξέρουμε όλα» τους πιστεύουμε και βάζουμε την θηλιά στο λαιμό μας.

    Νομίζουν ότι κυβερνούν κάποια «τριτοκοσμική δικτατορία». Μας επέβαλαν τους Ληστές με τις γραβάτες, τους χαρτογιακάδες και τους λιμοκοντόρους. Εμείς γίναμε ραγιάδες, μένουμε απαθείς, γίναμε μοιρολάτρες
    Αναμένοντες το τελικό «σούβλισμά μας». Τους λιβανίζουμε και τους λέμε «Χαίρε Καίσαρ οι μελλοθάνατοι σε χαιρετούν, έλεος Καίσαρ και ευχαριστούμε, κλέψτε μας και τα υπόλοιπα, πάρτε μας και τα εσώρουχα».

  27. Απορία avatar
    Απορία 21/04/2011 15:24:10

    Χρεωκοπία εδώ και τώρα. Άντε να τελειώνουμε. Ούτως ή άλλως στο τελος δεν την γλυτώνουμε. Η διαφορά θα είναι μόνο μία.

    Αν διολισθήσουμε σιγά-σιγά μέχρι την οριστική χρεωκοπία γύρω στο 2013-2014 θα έχουμε ριζική αναδιανομή του πλούτου στη χώρα με κερδισμένους το 1 τοις χιλιοίς του πληθυσμού και φυσικά τους ξένους.

    Αν χρεωκοπήσουμε τώρα θα έχουμε ριζική αναδιανομή εξουσίας, αυτό δηλαδή που φοβούνται και μέσω του μνημονίου προσπαθούν να αποφύγουν οι κρατούντες σήμερα.

    Διαλέγουμε και παίρνουμε λοιπόν. Τι θέλουμε;
    Αναδιανομή πλούτου ή αναδιανομή εξουσίας;

    • Ιεροκλής avatar
      Ιεροκλής @ Απορία 21/04/2011 16:50:40

      φίλε μπράβο! όλα τ' άλλα είναι μπούρδες σε επιστημονικοφανές περιτύλιγμα...

  28. Giorgos avatar
    Giorgos 21/04/2011 15:34:27

    ...και προ παντως καλη δυναμη !!!!!!!!!!!!!

  29. zio avatar
    zio 21/04/2011 15:47:35

    Θα τους "ανεχόμαστε"¨μέχρι να κουνηθεί κάποιος και να τα φέρει τούμπα.

    Να κάνω μια απλή πρόταση.
    Όλοι είδαμε τι απήχηση είχε το Deptocracy, άσχετα με την πληρότητα του περιεχομένου του. Έκανε γκελ. Συζητήθηκε.

    Σε συνδυασμό λοιπόν με το βίντεο που φτιάχτηκε για τη ΔΕΘ, με τις προεκλογικές δηλώσεις Τσολάκογλου, προτείνω να φτιαχτεί ένα ρεπορτάζ - οδοιπορικό με τα έργα και ημέρες του καθεστώτος.

    Παλιότερα, έπεφτε μία κυβέρνηση για ένα Πόρτο Καράς και έναν Στέγγο και για ένα Βατοπαίδι. Έστω σαν αφορμές.

    Σήμερα, έχουμε ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ένα νέο σκάνδαλο. Ουδείς πλέον ασχολείται σοβαρά, έχουμε συνηθίσει πια, πλήρης κάλυψη και σιωπή από τα διαπλεκόμενα ΜΜΕ για τα περισσότερα από αυτά.

    Να φτιαχτεί λοιπόν ένα "έργο" και να παίξει στο νετ με ανασκόπηση δηλώσεων, κινήσεων, σκανδάλων, ανακυβισθήσεων, ανακολουθιών, κλπ.

    Δεν ξέρω πόσες ώρες θα είναι τελικά το βίντεο, αλλά επειδή ο Έλληνας έχει μνήμη χρυσόψαρου, καλό θα ήταν ένα μαζεμένο ιστορικό της χειρότερης χούντας που κυβέρνηση ποτέ χώρα.

    Και μετά η δουλειά θα γίνει μόνη της, είναι βέβαιο.

  30. ο ξένος avatar
    ο ξένος 21/04/2011 17:34:32

    Αν δεν θέλουμε να πάρουμε οριστικά διαζύγιο από την κοινή λογική, πρέπει να παραδεχτούμε μερικές αλήθειες:

    Αλήθεια 1η) Η ΔΕΗ είναι κερδοφόρα επιχείρηση, με κέρδη κάθε χρόνο πάρα πολλά εκατομμύρια ευρώ. Πάρα πολλά εκατομμύρια ευρώ στο δημόσιο ταμείο.

    Αλήθεια 2η) Οι εργαζόμενοι στη ΔΕΗ αμείβονται πάρα πολύ καλά για τα ελληνικά δεδομένα και έχουν διάφορα προνόμια. Εκατομμύρια πηγαίνουν σε διάφορες παροχές (π.χ. κατασκηνώσεις) ή ακόμη και σε συνδικαλιστές, απ' ο,τι "καταγγέλλεται", με ακόμη περισσότερα "κεκτημένα".

    Αλήθεια 3η) Η ΔΕΗ δίνει πολύ φθηνό ρεύμα σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, σε όλους τους Έλληνες φορολογούμενους.

    Άρα, έχουμε έναν μοναδικό συνδυασμό (δεν ξέρω αν υπάρχει άλλος), όπου το κράτος (πρέπει να) είναι ευχαριστημένο, αφού μαζεύει κέρδη, οι εργαζόμενοι είναι ευχαριστημένοι, οι συνδικαλιστές είναι ευχαριστημένοι, οι καταναλωτές-πολίτες-φορολογούμενοι είναι ευχαριστημένοι.

    Πού διάολο βρίσκεται το πρόβλημα;

  31. kiki avatar
    kiki 21/04/2011 18:08:44

    Μεχρι ποτε θα τους ανεχομαστε,
    ελα μου ντε, ενα χρονο αυτο αναρωτιεμαι.

  32. nak avatar
    nak 21/04/2011 18:11:16

    !!!!!!!!!!!!!

  33. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 21/04/2011 19:19:39

    Το θέμα δεν είναι μέχρι πότε θα τους ανεχόμαστε, αλλά το πως θα τους διώξουμε αμέσως.

  34. Sofie avatar
    Sofie 21/04/2011 21:17:30

    Άσχετο...
    Παρατηρήσατε πως στη συνέντευξη που έδωσε ο ΓΑΠ την προηγούμενη παρασκευή έλεγε συνέχεια τη λέξη "Πατρίδα & Πατρίδα.... το παίζει και πατριώτης...
    Εν τω μεταξύ την προηγούμενη ημέρα άκουγα μια συνέντευξη του Χρήστου Γιανναρά όπου σχολίαζε ακριβώς το γεγονός αυτό, ότι δηλαδή οι πολιτικοί μας δεν αναφέρουν πια την λέξη πατρίδα. Τυχαίο δεν νομίζω.

    Σου λεει άστους να κάνουν Πάσχα και τους ρίχνουμε μετά τη λυπητερή.
    Ε ρε θα'θελα να'ξερα ποιους έχει προσλάβει για σύμβουλους επικοινωνίας ...

  35. Φακ Κωστας avatar
    Φακ Κωστας 21/04/2011 22:05:26

    Η απάθεια άραγε αυτή είναι ανεξήγητη?
    Είμαστε τόσο απελπισμένοι και απεγνωσμένοι που δεν εχουμε κουραγιο να αντιδράσουμε?

    Ή μήπως τελικά είμαστε πολυ περισσότεροι οι φαύλοι από ό,τι νομίζουμε?
    Μήπως τελικά μας αξίζει αυτό που συμβαίνει?
    Στο κάτω κάτω τόσα χρόνια αυτούς ψηφίζουμε...

  36. zame avatar
    zame 22/04/2011 17:03:11

    ΕΙΜΑΣΤΕ η ΧΩΡΑ του ΥΠΑΡΚΤΟΥ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΜΟΥ.
    Καθένας μας έχει κάτι να περιγράψει που αναδεικνύει το διαζύγιο του Ελληνικού Κράτους με την κοινή λογική
    ..& κατεπεκταση αυτο να "αντανακλαται" και σε εμας τους Πολιτες αυτου του Κρατους.
    αφου κατα μια βασικη ενοια η ΠΟΛΙΤΙΚΗ κάθε ευνομου και συντεταγμένου Κράτους έχει..
    η ..ΠΡΕΠΕΙ να εχει & διαπαιδαγωγικο χαρακτήρα στους πολίτες του.
    Είμαστε η χώρα όπου ΕΚΕΙΝΟΙ που ΚΑΝΟΥΝ το ΠΛΙΑΤΣΙΚΟ καλούνται να ΠΙΑΣΟΥΝ
    και να ΤΙΜΩΡΗΣΟΥΝ τον ΕΑΥΤΟ τους για να επιστρέψουν τα ΚΛΕΜΜΕΝΑ 280 δισ. ευρώ
    που έχουν καταχωνιάσει σε Ελβετικούς λογαριασμούς και ποιός ξέρει πόσα ακίνητα και μετοχές στο εξωτερικό και το εσωτερικό.
    Η χώρα που η ΨΕΥΔΕΠΙΓΡΑΦΗ αυτοκάθαρση υποκαθιστά την τιμιότητα.
    Είμαστε η χώρα που το ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ με το οποίο οι Πολίτες ΕΚΧΩΡΟΥΝ την άσκηση βίας στο Κράτος, για τη διαφύλαξη της νομιμότητας, καταπατήθηκε από τους πολιτικούς και τους κρατικούς λειτουργούς για ίδιον όφελος και παράνομο πλουτισμό των κομματικών στρατών εις βάρος της κοινωνίας. οπως πολυ ευστοχα περιγραφεται εδω : http://www.ramnousia.com/2011/04/10.html
    Προερχόμαστε από μια εποχή που πολύ εύκολα "κρεμώντας μια ταμπέλα"
    δήλωνες η απαξίωνες..η οτιδήποτε άλλο θα εξυπηρετούσε ..η "πρωτακαταλαμβανουσα" θεση
    ..χωρίς καν να ελέγχετε αν διέπονται από τα εχέγγυα της "ταμπέλας" .

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.