#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
10/07/2012 17:21
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέτρα 3 δισεκατομμυρίων απαιτεί το Eurogroup



Στην άμεση υλοποίηση μέτρων ύψους 3 δισεκατομμυρίων, τα οποία αφορούν στις αποφάσεις του περασμένου Μαρτίου, προχωρά η κυβέρνηση μετά την επιμονή των εταίρων μας να μη δεχθούν οποιαδήποτε επίσημη κουβέντα για επιμήκυνση πριν ξαναμπεί η οικονομία μας εντός τροχιάς.

Ούτε τα στοιχεία της τρομακτικής ύφεσης και ανεργίας, ούτε οι διαβεβαιώσεις του υπουργού Οικονομικών Γιάννη Στουρνάρα ότι η κυβέρνηση θα υλοποιήσει τις μεταρρυθμίσεις που έχει υποσχεθεί, στάθηκαν ικανές να μετριάσουν τη σκληρή στάση των ξένων που βλέπουν την Ελλάδα ως το «μαύρο πρόβατο» της Ε.Ε., στάση που κράτησαν οι ευρωπαίοι υπουργοί του Eurogroup παρά το γεγονός της πολύ καλής αντιμετώπισης που επιφύλαξαν στον Γιάννη Στουρνάρα στην παρθενική του εμφάνιση στα θεσμικά όργανα της Ε.Ε..

Οι ευρωπαίοι εταίροι, οχυρώνονται πλέον πίσω από την κακή εικόνα που έχει δημιουργήσει η Ελλάδα στην κοινή γνώμη πολλών χωρών της ευρωζώνης, η οποία και έχει ως αποτέλεσμα να συνδέουν το όποιο αίτημα από την πλευρά μας, όπως η επιμήκυνση, με πιθανή άρνηση από τα κοινοβούλια των χωρών αυτών.

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Στουρνάρας ξεκαθάρισε ότι η Ελλάδα είναι απίθανο να λάβει αυτή τη στιγμή νέα επέκταση στη δημοσιονομική της προσαρμογή και ότι πιθανή επιμήκυνση εξαρτάται από τον τρόπο που η υλοποίηση των μέτρων θα επηρεάσει τη βιωσιμότητα του χρέους.

Σύμφωνα με τον Γ. Στουρνάρα, στη χθεσινή συνεδρίαση του Eurogroup, οι υπουργοί Οικονομικών της ευρωζώνης υπήρξαν ανελαστικοί σε ό,τι αφορά την υλοποίηση των μέτρων που έχει δεσμευθεί να πάρει η Ελλάδα το 2012 και έτσι τις επόμενες εβδομάδες η ελληνική κυβέρνηση πρέπει να δρομολογήσει την εφαρμογή μέτρων ισοδύναμων με 3 δις ευρώ, που αφορούν μέτρα του Μαρτίου, εξήγησε ο Γ. Στουρνάρας.

Ο υπουργός Οικονομικών τόνισε στους ομολόγους του, την έκταση της ύφεσης στην Ελλάδα, η οποία, όπως είπε, αποδείχθηκε πολύ μεγαλύτερη από τις προβλέψεις της τρόικας, με επιπτώσεις στην κοινωνία και την απασχόληση. Για τον λόγο αυτό, ο Γ. Στουρνάρας δήλωσε στο Eurogroup ότι η Ελλάδα θα προσπαθήσει να πλησιάσει το στόχο του δημοσιονομικού ελλείμματος για το 2012 (14,8 δισ. ευρώ) σε απόλυτους αριθμούς και όχι ως ποσοστό του ΑΕΠ.

Ανέφερε επίσης στους ομολόγους του ότι η ελληνική κυβέρνηση θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις και στις αποκρατικοποιήσεις. Παραδέχθηκε, δε, ότι το ελληνικό πρόγραμμα παρουσιάζει καθυστερήσεις και ότι η ελληνική κυβέρνηση έχει ακόμα «πολύ δρόμο μπροστά της».

Επίσης, ανέφερε ότι η ελληνική κυβέρνηση εργάζεται για να εξοικονομήσει 11,5 δισ. ευρώ τα επόμενα 2 χρόνια, δηλαδή το 2013 και το 2014. «Θα δώσουμε μάχη για να λάβουμε τα μέτρα αυτά με δόσεις» ανέφερε ο υπουργός Οικονομικών και πρόσθεσε: «Δεν θέλω να δημιουργήσω προσδοκίες. Οι εταίροι μας ήταν πολύ σκληροί για το 2012».

Σε ό,τι αφορά το ζήτημα της επιμήκυνσης, ο Γ. Στουρνάρας ανέφερε ότι δεν το έθεσε επισήμως στο Eurogroup, ωστόσο τόνισε ότι «όταν έρθει η ώρα, θα τεθεί επιτακτικά» γιατί, όπως είπε, «είναι δίκαιο και γιατί βρισκόμαστε στον πέμπτο χρόνο της ύφεσης». Επισήμανε, επίσης, ότι κανείς δεν αμφισβητεί το πρόβλημα της ύφεσης και πως όλοι, στις «κατ’ ιδίαν» συζητήσεις, παραδέχονται ότι το πρόβλημα είναι μεγάλο.

Σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση των χρηματοδοτικών αναγκών της χώρας, ο Γ. Στουρνάρας ανέφερε ότι, εφόσον δεν εκταμιεύθηκε η δόση του Ιουνίου, θα πρέπει να βρεθεί ενδιάμεση λύση ως το Σεπτέμβριο και αυτό είναι κάτι στο οποίο πρέπει να δουλέψει η ελληνική κυβέρνηση με την τρόικα. «Πρώτη μας μέριμνα είναι να εξασφαλιστεί η επόμενη δόση 31 δισ. ευρώ», η οποία θα εκταμιευθεί σε τρία τμήματα, δήλωσε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός Οικονομικών ανέφερε ότι η τρόικα θα επιστρέψει στην Ελλάδα στις 24 Ιουλίου και η ελληνική κυβέρνηση θα συζητήσει την πιθανότητα να αντικατασταθούν κάποια μέτρα με άλλα, ισοδύναμου αποτελέσματος, όσον αφορά την επίπτωση στο έλλειμμα. Χαρακτηριστικά, ο Γ. Στουρνάρας αναφέρθηκε στο μέτρο της μείωσης του ειδικού μισθολογίου, αφήνοντας να εννοηθεί ότι η κυβέρνηση θα επιθυμούσε την αντικατάστασή του, εφόσον βέβαια θα συναινούσε σε αυτό η τρόικα και δε θα επηρεαζόταν ο τελικός στόχος για το έλλειμμα. Σύμφωνα με τον Γ. Στουρνάρα, η τελική έκθεση της Τρόικας θα είναι έτοιμη περί τα τέλη Ιουλίου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. SER avatar
    SER 10/07/2012 17:38:05

    εγω εχω εμπιστοσύνη στον πρόεδρο....συναινεση στο λάθος δε θα δώσει...............το μνημόνιο σκοτώνει την οικονομία........η ελλαδα του λεξοτανιλ.....θα πνίξουμε τα εξαπτέρυγα του μνημονιου.......

    • Anaconda avatar
      Anaconda @ SER 10/07/2012 19:10:29

      Μήπως γνωρίζεις πού μπορώ να βρω για να διαβάσω το κείμενο διαπραγματευτικής στρατηγικής που -είναι εύλογο να αναμένουμε πως- έδωσε στον Στουρνάρα για να πάει στο ECOFIN;
      Εκεί θα δούμε αν ο Στουρνάρας είναι άξιος διαπραγματευτής.

  2. Θάνος Κηφισιά avatar
    Θάνος Κηφισιά 10/07/2012 17:45:13

    Η συνταγή είναι μονόδρομος για οποιαδήποτε κυβέρνηση:
    1.)Αποκρατικοποιήσεις.
    2.)Κατάργηση ειδικών μισθολογίων.
    3.)Πλήρες πάγωμα προσλήψεων στο Δημόσιο για τουλάχιστον 1 χρόνο.
    Ούτε καν νοσηλευτές δεν χρειαζόμαστε εφόσον γίνουν οι κατάλληλες συγχωνεύσεις νοσοκομειακών συγκροτημάτων.
    Ομοίως και στις ένοπλες δυνάμεις.
    Εισήχθησαν φέτος 5-6 λιγότεροι Ίκαροι αξιωματικοί και οι πτέραρχοι μόνο που δεν κατέβηκαν σε απεργία.
    Λες και η Ελλάς έχει καύσιμα για να κινήσει τα ήδη υπάρχοντα χιλιοπληρωμένα πολεμικά αεροσκάφη.

    Ζητείται κοινή λογική και σύνεση!

    Η Ελλάς δεν δύναται να ξοδεύει αλλόγιστα χρήματα σε άχρηστους δημόσιους οργανισμούς και σε μισθούς δημοσίων υπαλλήλων!

    • Απλά Δεν Έχω. avatar
      Απλά Δεν Έχω. @ Θάνος Κηφισιά 10/07/2012 18:29:05

      Αχ βρε Θάνο δίκιο έχεις αλλά που να το βρεις.

      Τελικά τα πράγματα είναι απλά.

      Δεν χρειαζόμαστε ούτε Δημόσιο ούτε Πανεπιστήμια ούτε νοσοκομεία αλλά ούτε και Στρατό βεβαίως.

      Τότε γιατί δεν αναθέτουμε στον Ερντογάν και τους καλούς μας φίλους απο απέναντι να μας αναλάβουν εργολαβία και εμείς να μην έχουμε να ασχοληθούμε με "μπανάλ" πράγματα όπως Εθνος, Στρατός, Υγεία Παιδεία, και άλλα τέτοια ξεπερασμένα την σημρινή εποχή.

    • avanti avatar
      avanti @ Θάνος Κηφισιά 10/07/2012 18:51:46

      Αχρηστους δημόσιους υπαλλήλους, πιπέρι, και να σκεφτείς έχουμε μόνο 710.000 (χωρίς τις ΔΕΚΟ παρακαλώ), μιλάμε για τρελλό νούμερο.
      Και να σου πω και κάτι , ούτε συγχωνεύσεις νοσοκομείων χρειάζονται ούτε τίποτα, απλά αν πήγαιναν όλοι κάθε μέρα στην δουλειά ....

      • panas avatar
        panas @ avanti 10/07/2012 19:26:34

        Μια μικρή διόρθωση: 668.035 ήταν το 2011 μαζί και με τις ΔΕΚΟ...
        431. 000 είναι οι συνταξιούχοι ΔΥ που γίνονται όλο και περισσότεροι με μεγάλους ρυθμούς.
        Βλέπω να τους περιμένει η Τρόικα στην γωνία με προτάσεις για περικοπές στις συντάξεις, στα φάρμακα και αν δεν πιάσουν αυτά με προτάσεις περί ευθανασίας...
        Έχουν και μεγάλο προσδόκιμο λόγω της καλής ζωής. Ευτυχώς που επιτρεπόταν το κάπνισμα στις δημόσιες υπηρεσίες παλιά και το αντισταθμίζει...

        Έτσι θα μας κάνουν να σκεφτόμαστε. Σαν υπολογιστικές μηχανές. Σαν τα μούτρα τους... :(

        • avanti avatar
          avanti @ panas 10/07/2012 20:18:51

          Δεν είμαι οπαδός της ανθρωποφαγίας, αλλά πάλι και το νούμερο που λες μεγάλο μου φαίνεται μεγάλο (αν και αλλού διάβασα για πάνω από επτακόσιες χιλιάδες), το θέμα είναι η σωστή οργάνωση των υπηρεσιών, αλλού γίνεται πάταμε να σε πατώ και αλλού οι πολίτες δεν εξυπηρετούνται.
          Δεν γίνεται να μην μπορεί να βρεθεί λύση! Σίγουρα κάποιοι δεν το θέλουν, σίγουρα κάποιους βολεύει το μπάχαλο. Και να σου πω και κάτι άλλο, ποτέ μέχρι σήμερα δεν είδα να κάνουν απεργία οι ΔΥ με αίτημα τις συνθήκες εργασίας τους, με αίτημα την βελτίωση των γνώσεών τους ώστε να γίνουν αποτελεσματικότεροι στην δουλειά τους, πάντα οι λόγοι των απεργιών ήταν οικονομικοί.
          Τώρα όσον αφορά την τρόϊκα θα κάνει την δουλειά της, και εμείς έπρεπε να έχουμε κάνει την δικιά μας....... την κάναμε όμως? Τζήφος.

          • TARAMAS avatar
            TARAMAS @ avanti 10/07/2012 21:47:53

            Συμπληρώνοντας να πω, το έχω ξαναπεί εδώ, ότι θα πρέπει να υπάρξει και ορθολογική κατανομή του προσωπικού, αυτό είναι ένα φοβερό πρόβλημα. Δεν μπορεί επειδή βολεύει στις μετακινήσεις, να έχουμε δέκα φορές περισσότερο προσωπικό από ότι χρειάζεται σε μια υπηρεσία κωμόπολης και 30 χιλιόμετρα πιο πέρα σε πρωτεύουσα νομού να έχουμε φοβερές ελλείψεις.

    • Stefanos avatar
      Stefanos @ Θάνος Κηφισιά 10/07/2012 18:56:55

      Έτσι ακριβώς!!! Κατάργηση των ειδικών μισθολογίων! Επιτρέπεται στο Ελλαδιστάν να παίρνει ένας Καθηγητής Εφαρμογών στο ΤΕΙ, όπως εγώ, 1250 ευρώ το μήνα; Με πολύωρη δουλειά κάθε μέρα; Με εργασία και στο σπίτι; Ε όχι βέβαια. Ένας άχρηστος δημόσιος υπάλληλος είμαι που απλά ανέλαβα να μορφώσω τα παιδιά κάποιων Ελλήνων για να μάθουν κάτι πρακτικό στη ζωή τους. Έφαγα τη ζωή μου σε σπουδές και με όρεξη και μεράκι προσπαθώ να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου σε μία παιδεία μπάχαλο. Έτσι φίλε μου! Δεν μας αξίζουν ούτε καν τα 1250 ευρώ. Όλοι μαζί στα 500-600, έτσι για να ικανοποιήσεις την άγνοιά σου και τον κομπλεξισμό σου. Ελπίζω επίσης και στο εύχομαι να μην χρειαστεί να νοσηλευτείς σε νοσοκομείο χωρίς νοσηλευτές, ούτε και να δεις να υπερίπτανται τουρκικά αεροσκάφη πάνω απ΄το κεφάλι σου. Εφόσον είναι άχρηστοι και αυτοί κατέστρεψαν τη χώρα.

      • Κώστας Τ avatar
        Κώστας Τ @ Stefanos 10/07/2012 19:58:10

        Στέφανε δυστυχώς ζούμε την επανάσταση των λούστρων!!!Απαιτεί ο κάθε αγράμματος τεμπέλης την ισοπέδωση των πάντων,εσύ φταίς που μορφώθηκες!!!Πρέπει να παίρνεις όσα θα ικανοποιήσουν τον κάθε αγράμματο και τον κάθε ιδιώτη φοροφυγά!!!
        Η κοινωνία είναι πολτός κανείς δεν πρέπει να ξεχωρίζει!!!Ζήτω οι δικαιωμένοι ιδιώτες φοροφυγάδες !!!

      • avanti avatar
        avanti @ Stefanos 10/07/2012 20:31:54

        Σε εμένα απευθύνεστε? Μήπως αγαπητέ δεν ζείτε στην χώρα που ζω και εγώ?
        Αν ζείτε λοιπόν στην ίδια χώρα που ζω και εγώ τα έσοδα του κράτους δεν
        φτάνουν όπως θα έχετε αντιληφθεί για μεγαλύτερους μισθούς ούτε για τους καθηγητές των ΤΕΙ ούτε για των ΑΕΙ. Το κράτος δανειζόταν όπως δανειζόταν
        για να καλύψει τις ανάγκες του που ήταν πάνω από τις δυνατότητές του και
        σήμερα είμαστε όλοι χρεοκοπημένοι και εσείς του δημοσίου αλλά και του
        ιδιωτικού τομέα. Ξέρω θα μου πείτε γιατί δεν φρόντιζε το κράτος τα έσοδά
        του, γιατί σπαταλούσε λεφτά εκεί που δεν έπρεπε, γιατί για μίζες πάντα υπήρχαν λεφτά. Λυπάμε δεν μπορώ να σε βοηθήσω, πάντα ήθελα την καλύτερη και εντιμότερη διαχείρηση, ένας ιδιωτικός υπάλληλος επί 32 συναπτά έτη είμαι δεν είχα πρόσβαση ούτε στο ταμείο του κράτους ούτε μπόρεσα να αποφύγω ποτέ
        την φορολογία. Ψάξτο αλλού και αλλιώς.

      • akenaton avatar
        akenaton @ Stefanos 10/07/2012 21:13:21

        Πολύ παιδική τη βρίσκω τη σκέψη σας παρόλο που δηλώνετε καθηγητής στα ΤΕΙ. Καθηγητής εφαρμογών; Τι ακριβώς είναι αυτό; Έχετε διδακτορικό; Άλλη "παράλληλη" εργασία κάνετε; Οι μισθοί των πάντων έχουν απομειωθεί, άρα κάποια στιγμή θα ερχόταν η ώρα και των "ειδικών μισθολογίων". Όποιος νομίζει ότι αξίζει πιο πολλά λεφτά, ιδού πεδίον δόξης λαμπρόν στον ιδιωτικό τομέα. Τα άλλα περί νοσοκομείων χωρίς νοσηλευτές και τουρκικά αεροπλάνα κρατήστε τα για τον εαυτό σας. Οι αδικημένο του ιδιωτικού τομέα δεν "μασάνε" από τέτοιες απειλές!

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Θάνος Κηφισιά 10/07/2012 21:38:21

      Θάνο από Κηφισιά,

      Καμία κατάργηση ειδικών μισθολογίων και ειδικά στους ένστολους. Δεν μπορεί ένας αστυνομικός να παίρνει 1100 ευρώ με τα επιδόματα και ένας π.χ. καθηγητής 1300 ευρώ και να θεωρείται αυτό ως προνομιακή μεταχείριση. Κουκουεδίστικες μπούρδες είναι αυτή η μανία να ισοπεδωθούν όλα τα μισθολόγια. Ο σκουπιδιάρης και ο καθηγητής έχουν διαφορά. Τί να κάνουμε; Πρέπει να αμοίβονται διαφορετικά. Αλλιώς να μην σπουδάζουμε, να καθόμαστε και να ξυνόμαστε. Άσε που στην Κηφισιά δεν μένεις με 800 ευρώ το μήνα που παίρνουν οι Δ.Υ. των μη ειδικών μισθολογίων.

      • roadrunner avatar
        roadrunner @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 12/07/2012 09:44:20

        "Καμία κατάργηση ειδικών μισθολογίων και ειδικά στους ένστολους. " Δεν είναι όλοι οι ένστολοι το ίδιο. Οι ένστολοι που είναι κλεισμένοι στα κλιματιζόμενα γραφειάκια τους και κοπανάνε σφραγίδες (σαν υπαλληλοι ΚΕΠ), ή εκτελούν δήθεν χρέη φυλαξης προσωπικοτήτων, δεν έχουν καμία σχέση με τους ένστολους που λιώνουν στους δρόμους κυνηγώντας παραβάτες. Θα πρέπει να υπάρχει μισθολογική διαφοροποίηση ανάμεσα σε γραφειάδες ένστολους και ένστολους δράσης. Το ίδιο ισχύει και για τους μάχιμους πυροσβέστες που πρέπει να διαφέρουν μισθολογικά από όσους σε καθ'όλη την διάρκεια της καριέρας τους έχουν καθήκοντα υπαλλήλου γραφείου. Επίσης, από τους στρατιωτικούς οι ιπτάμενοι είναι αυτοί που κυρίως , θέτουν εαυτώ σε κίνδυνο σε καιρό ειρήνης, για αυτό είναι οι μόνοι που θρηνούν νεκρούς λόγω πτώσεων αεροσκαφών κτλ. Και είναι από τους λίγους στρατιωτικούς που δικαιούνται ειδικό μισθολόγιο. Ποιοι άλλοι εκτός από τους ιπτάμενους θρηνούν θύματα σε καιρό ειρήνης ; Και αν δεν είναι η επικινδυνότητα και ο βαθμός ρίσκου, τότε τι άλλο δικαιολογεί τα ειδικά μισθολόγια των ενστόλων ;

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Θάνος Κηφισιά 11/07/2012 03:16:33

      @Θάνος Κηφισιά

      "...Ούτε καν νοσηλευτές δεν χρειαζόμαστε εφόσον γίνουν οι κατάλληλες συγχωνεύσεις νοσοκομειακών συγκροτημάτων..."

      Αφού μένεις στην Κηφισιά (και άρα έχεις την οικονομική δυνατότητα και καλά κάνεις φυσικά), υποθέτω ότι αν, ό μη γένοιτο, χρειαστείς ιατρική περίθαλψη θα καταφύγεις σε ιδιωτικό θεραπευτήριο, οπότε σκοτίστηκες για τα ράντζα και την αδυναμία εξυπηρέτησης μεγάλου πλήθους ασθενών που θα επιφέρουν οι συγχωνεύσεις νοσοκομειακών συγκροτημάτων.....

      "...Ομοίως και στις ένοπλες δυνάμεις.
      Εισήχθησαν φέτος 5-6 λιγότεροι Ίκαροι αξιωματικοί και οι πτέραρχοι μόνο που δεν κατέβηκαν σε απεργία.
      Λες και η Ελλάς έχει καύσιμα για να κινήσει τα ήδη υπάρχοντα χιλιοπληρωμένα πολεμικά αεροσκάφη. ....
      .....Η Ελλάς δεν δύναται να ξοδεύει αλλόγιστα χρήματα σε άχρηστους δημόσιους οργανισμούς και σε μισθούς δημοσίων υπαλλήλων! ..."

      Εδώ αντί άλλης απάντησης, θα υπενθυμίσω το σχόλιο του δημοσιογράφου Κώστα Καββαθά το οποίο δημοσίευσε στο περιοδικό "Πτήση" πριν από 20 χρόνια (!!!!!) με αφορμή το θάνατο ενός ακόμη "αντιπαραγωγικού" πιλότου της πολεμικής αεροπορίας, του Αλέξανδρου Μπρίντακ. Αν και τότε ήμουν μόλις 13 ετών, εξακολουθώ να το θυμάμαι, ίσως γιατί αντί για το "...Ζητείται κοινή λογική και σύνεση!..." που μας προτείνεις εσύ, προτιμώ το ΕΘΝΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ !!!!!!

      Κώστας Καββαθάς λοιπόν : "...Ας θυμόμαστε όμως ότι αν δεν ήταν όλοι αυτοί (εννοεί τους "αντιπαραγωγικούς" πιλότους), τότε δεν θα μπορούσαμε όλοι εμείς ΝΑ ΡΟΥΦΑΜΕ ΤΟ ΓΑΛΑΤΑΚΙ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΑ ΑΣΦΑΛΗ ΜΑΣ ΓΡΑΦΕΙΑ !!!!!! " (αφθονούν στην Κηφισιά τέτοια γραφεία....)

      υπογραφή : ένας ΙΔΙΩΤΙΚΟΣ υπάλληλος με πτυχιο ΛΙΑΝ ΚΑΛΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ που αμοίβεται με 800 ευρώ.... (χάριν της κοινής λογική και σύνεσης...!!!! μπρρρρ!!!!!)

  3. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 10/07/2012 18:10:40

    Τελείωσαν οι εκλογές με τα παραπλανητικά ταρατατζούμ και τις εκφοβιστικές ανοησίες, καιρός είναι να δηλώσουμε και επισήμως πλήρη στάση και αναβολή όλων των πληρωμών προς τους δανειστές για τουλάχιστο 5 χρόνια.

    Μετά θα δούμε αν μισό τρις δολάρια χρέους ξεπληρώνονται από το τότε Ελληνικό ΑΕΠ ή όχι.

    Αν συνεχιστεί το σχέδιο "Αργεντινής" (που όποιος έχει μελετήσει ιστορία ξέρει με πόση σοκαριστική ακρίβεια επαναλαμβάνεται η εφαρμογή του βήμα πρός βήμα στην Πατρίδα μας τα τελευταία 3 χρόνια), είναι σίγουρο οτι θα έχουμε αιφνίδιο, απροειδοποίητο ξεσηκωμό με αιματοχυσία στην πρώτη τυχαία αφορμή. Θα μετράμε νεκρούς κατά εκατοντάδες.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ἀντρέας 10/07/2012 18:35:50

      Also sprach "Zaratustra"-Πάνος.

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Ο Θείος 10/07/2012 19:45:16

        Δεν ξέρω τι είπε ο Ζαρατούστρα,
        ξέρω ότι έχω οικογένεια και θεωρητικά θα "χρωστάει" ο καθένας μας 50 χιλιάρικα. Δηλαδή, εμείς, ως οικογένεια χρωστάμε 250.000 ευρώ.
        Επειδή όμως δεν έχουν φοροδοτική ικανότητα και τα 10 εκ. Έλληνες, (περί τα 5 εκ φορολογικές δηλώσεις υποβάλλονται ετησίως, από τις οποίες το 65% αντιστοιχεί σε εργάτες/υπαλλήλους/χαμιλόμισθους) μπορεί κανεις αυθαίρετα να εκτιμήσει τι "χρωστάει" ο καθένας.
        Να υποθέσω επί παραδείγματι οτι μπορεί η οικογένειά μου, με μεγαλομεσαίο εισόδημα, να "χρωστά" αναλογικά 500.000 αν θέλουμε να αποπληρωθεί κάποτε το χρέος?

        Χρειάζεται να ανατρέξουμε στους στίχους του Ζαρατούστρα, Πάνο?

    • Κώστας ΜΠ avatar
      Κώστας ΜΠ @ Ἀντρέας 10/07/2012 19:12:29

      Προφανώς το γεγονός πως έχουμε πρωτογενές έλλειμμα δεν σας απασχολεί.
      Ούτε το γεγονός πως αυτό είναι ακόμη πιο μεγάλο αν συνυπολογίσουμε την εσωτερική παύση πληρωμών του Κράτους προς ιδιώτες.
      Ούτε το γεγονός πως οι εταιρείες που πουλάνε φάρμακα ζητάνε ήδη τα λεφτά μπροστά εξ ου και οι τεράστιες ελλείψεις στα Νοσοκομεία.

      Με τις εκλογές τελείωσαν οι ψευτοεπαναστατικές σάχλες των δραχμολάγνων, που στην καμπούρα μας και στις αγωνίες μας παίζουν τον "οικονομολόγο", όταν ουδείς μπορεί με ασφάλεια να εκτιμήσει πόσο καταστροφική θα ήταν η επιστροφή στη δραχμή. Το πόσο δεν μπορεί. Το καταστροφική το παραδέχονται όλοι εκτός από σαλταρισμένους τύπου Λαπαβίτσα που ανάθεμα αν ξέρει πως δουλεύει μια μικρομεσαία επιχείρηση.
      Ούτε ο Τσίπρας δεν μιλάει πλέον για μονομερή καταγγελία πλέον ή παύση πληρωμών που λέτε. Απλά αντιπολιτεύεται που η αναδιαπραγμάτευση θα γίνει το φθινόπωρο και όχι "εδώ και τώρα" όπως θα έλεγε και αυτός που δανειζόταν για να δίνει αυξήσεις.

      • Ἀντρέας avatar
        Ἀντρέας @ Κώστας ΜΠ 10/07/2012 21:33:02

        Το πρωτογενές έλλειμμα, αν θέλουν οι πολιτικοί που απαρτίζουν μια κυβέρνηση, εξαφανίζεται σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

        Είναι δυνατόν, εγώ, ένας απλός άνθρωπος, να γνωρίζω υψηλόμισθο μόνιμο υπάλληλο του ΟΣΕ, που διατηρεί κατάστημα ρούχων στην Τριανδρία της Θεσσαλονίκης, σε κεντρικό δρόμο, στο όνομα της γυναίκας του, όμως η γυναίκα του να μην είναι ποτέ εκεί, πάντα, κάθε μέρα είναι αυτός εκεί, και το πρωί και το απόγευμα, και οι πολιτικοί της κυβέρνησης να πέφτουν από τα σύννεφα που έπαιρναν παράνομα συντάξεις περί τους 70.000 πολίτες?

        Ακούτε.. Η κατάσταση είναι πιό σοβαρή απ ότι αορίστως νομίζουν κάποιοι, ακόμα και πολιτικοί. Η γνώμη μου είναι οτι δεν υπάρχουν πια -δυστυχώς- "συμβατικές" λύσεις.

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ Ἀντρέας 10/07/2012 21:45:20

          "Το πρωτογενές έλλειμμα, αν θέλουν οι πολιτικοί που απαρτίζουν μια κυβέρνηση, εξαφανίζεται σε ΜΙΑ ΜΕΡΑ".

          Μάλιστα...
          Όλη η συζήτηση και ο πολιτικός καυγάς γίνεται για το αν θα ζητήσουμε την παράταση της προσαρμογής= μείωση ελλείμματος, εξασφάλιση πρωτογενούς πλεονάσματος για 2 χρόνια τώρα ή το φθινόπωρο. Πάνω σε αυτό έχει στηθεί η πολιτική διαφωνία κυβέρνησης και αντιπολίτευσης. Αλλά όλοι-όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι- συμφωνούν πως πρωτογενές πλεόνασμα το 2014 όπως προβλέπει το πρόγραμμα δεν βγαίνει.

          Έρχεστε λοιπόν εσείς και λέτε πως γίνεται σε ..."ΜΙΑ ΜΕΡΑ".
          Συγνώμη, αλλά εκτός από τους πολιτικούς τις κακές συνήθειες πρέπει να τις κόψουμε και εμείς. Με σκεπτικό τύπου "κάνε με πρωθυπουργό να στο λύσω σε μια μέρα" δεν γίνεται λογική συζήτηση.

        • TARAMAS avatar
          TARAMAS @ Ἀντρέας 10/07/2012 21:58:22

          Για πες μας μέτρα "εξαφανισμού" σε μια μέρα του πρωτογενούς ελλείμματος; Μετά αν το "εξαφανίσεις", πες μας αν θα διατηρηθεί "εξαφανισμένο" όταν πεις "δεν πληρώνω τίποτα σε κανέναν για 50 χρόνια". Πες μας πόσο θα φτάσει η ύφεση κι ανεργία τότε, πόσα κανόνια από τις ελάχιστες παραγωγικές μονάδες της χώρας που επέμειναν θα σκάσουν και πόσα από τα δημόσια έσοδα θα παραμείνουν για να μπαίνουν στα ταμεία και να κρατάνε "εξαφανισμένο" το έλλειμμα.

          Ο Αντρέας με τα λόγια φτιάχνει ανώγια και κατώγια.

          • Ἀντρέας avatar
            Ἀντρέας @ TARAMAS 11/07/2012 11:33:03

            Ένα μέτρο μόνο απαιτείται.
            Άμεση και παραδειγματική τιμωρία ενόχων. Εφαρμογή των Νόμων.

            Ολη αυτή η σαπίλα που έφεραν στο δημόδιο βίο μας από την εποχή του Ανδρέα Παπανδρέου μικρά και μεγάλα λαμόγια, στηρίζεται στο θλιβερό γεγονός της ατιμωρησίας. Κανείς ποτέ δεν τιμωρήθηκε πραγματικά.

            Οι 8 εφοριακοί που βεβαιωμένα ζημίωσαν το ελληνικό δημόσιο 27 εκατομμύρια ευρώ, μετά απο 12 χρόνια καταδικάστηκαν πια τελεσίδικα και με παρέμβαση του Αρείου Πάγου σε 70 χρόνια καθείρξεις. ΚΑΙ ΑΦΕΘΗΚΑΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ...με περιοριστικούς όρους λέει. Κάθε 5 μέρες να παρουσιάζονται στο αστυνομικό τμήμα. Αλα Μαζιώτης-Ρούπα στύλ.
            Πού είναι τα κλεμένα? Γιατί δεν αναγκάστηκαν να τα επιστρέψουν διπλά? Γιατί δε δημεύτηκαν οι βίλλες εκατομμυρίων που έχτισαν και τώρα απολαμβάνουν?

            Και πάμε τώρα στα "μεγάλα", πάλι μ ένα παράδειγμα.
            Η φαρμακευτική δαπάνη, εκτοξεύτηκε σε τριπλάσια δις. Πού είναι η άμεση και παραδειγματική φυλάκιση των ΜΕΓΑΛΟΓΙΑΤΡΩΝ που σε συνεννόηση με τους προμηθευτές πέταγαν στον κουβά τα "Κουβανέζικα"??? Πού είναι η δήμευση της περιουσίας τους? Πού είναι η φυλάκιση των ΜΕΓΑΛΟΣΤΕΛΕΧΩΝ των δημόσιων νοσοκομείων που υπέγραφαν δεχόμενοι προμήθειες σε 6πλάσιες τιμές?

            Πάμε στα ακόμα μεγαλύτερα, πάλι μ ένα παράδειγμα: Εκτός από τον Τσοχατζόπουλο, προμήθειες τεράστιες κλεμένου χρήματος έχουν προφανώς λάβει κι άλλοι αν όχι όλοι. Προμήθειες έχουν λάβει και μεγαλοστελέχη απο τη Ζήμενς κι αλλού. Μιλάμε για πολλά δις. Ας σταθούμε στον Τσοχατζόπουλο: Προχθές αποφασίστηκε το ξεπάγωμα των παγωμένων τραπεζικών του λογαριασμών, και η συνέχιση της ΚΑΤΑΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΞΗΣ. Το μάθατε? Ισως όχι. Πού είναι η ΑΜΕΣΗ δικαστική διερεύνηση? Στις άλλες χώρες που ενεπλάκησαν μεγαλοστελέχη με μίζες από Γερμανικές εταιρίες, έχει τελεσιδικήσει η υπόθεση, έχουν τιμωρηθεί οι ένοχοι. εμείς εδώ τί κάνουμε 10 χρόνια τώρα? Αντε να μην το πώ ...ποντιακά και με κόψει η λογοκρισία.

            Ενα μόνο μέτρο χρειάζεται:
            Διορία ενός μηνός απο μια κυβέρνηση σε ΟΛΟΥΣ (συμπεριλαμβανομένου και του Τσουκάτου, να συνεννοούμαστε...) να επιστρέψουν πίσω τα κλεμμένα άτοκα.
            Αμέσως μετά, σύσταση ειδικών δικαστηρίων που θα αποφαίνονται σε 30 εργάσιμες μέρες με οριστική τελεσίδικη απόφαση δημεύσεις περιουσιών και φυλακίσεις που προβλέπουν οι νόμοι στην πιο αυστηρή τους ερμηνεία.

            Εδώ όμως τί έχουμε?
            Ένας έλεγχος εφορίας έρχεται στο μαγαζί σου, και η πρώτη δουλειά που κάνεις είναι να ...πάρεις τηλέφωνο το Βουλευτή σου, τον άνθρωπό σου.
            Έχουμε ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ από τον μικρότερο μέχρι τον μεγαλύτερο.

            Για δοκίμασε παραδειγματική εφαρμογή του νόμου, κάθε μέρα 10 αποφάσεις φυλάκισης και δήμευσης περιουσιών, ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ, σε ...ζωντανή σύνδεση οι ημερήσιες καταδίκες 10 ενόχων κάθε μέρα, να δείς για πότε συνετίζονται όλοι οι κλέφτες!
            Να δείς για πότε οι δρόμοι και τα γιοφύρια αρχίζουν να κοστίζουν 6 φορές λιγότερα, να δείς για πότε η φαρμακευτική δαπάνη πέφτει στα 2 δις το χρόνο ΧΩΡΙΣ να στερηθούνε φάρμακα οι αναξιοπαθούντες υπερήλικες και φτωχότεροι συνήθως που τα χουν ανάγκη, να δείς για πότε οι προμήθειες του Δημοσίου μειώνονται 10 φορές κάτω χωρίς να μειωθεί η ποσότητα των παραγγελομένων υλικών και υπηρεσιών.

            ΑΤΙΜΩΡΗΣΙΑ υπάρχει. Την οποία εκμεταλλεύτηκαν 30 χρόνια τώρα 1.000 ΜΕΓΑΛΟ λαμόγια, 10.000 ΜΕΣΑΙΟ λαμόγια και 100.000 ΜΙΚΡΟ λαμόγια που ζούν ανάμεσά μας.

            Και γι αυτούς, πληρώνουν 10 εκατομμύρια Ελληνες.
            Ντροπή!

            ΥΓ
            Ο κύριος Γιωργάκης, εισήγαγε στο δημόσιο βίο το "Νιαφάνεια ντότ γκόβ"
            Για ανοίξτε να ψάξετε για προμήθειες του Δημοσίου, σε ...ηλεκτρονικούς υπολογιστές.
            Να δώ ποιός θα βρεί πρώτος προμήθειες για διάφορους φορείς και υπηρεσίες υπολογιστών που οι προδιαγραφές τους (που αναφέρονται στα τιμολόγια) είναι αξίας 400 ευρώ το πολύ, να τιμολογούνται για 2.900 ευρώ ο ένας, και ΧΩΡΙΑ να χρεώνεται το ποντίκι 200 ευρώ, χώρια η ...οθόνη 400 ευρώ, χώρια το πληκτρολόγιο.

  4. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 10/07/2012 18:22:57

    Εγώ θα συνεχίσω να είμαι ...αιρετικός καθώς τα 3 δις εξοικονομούνται για πλάκα:

    -αν τα 24.000 γίνουν 12.0000 μέχρι 1/8/2012 Θα χαθούν μερικές χιλιάδες θέσεις Προέδρων ΔΣ και συνεδριάσεων με ...αποζημιώσεις
    -αν οι αμοιβές όλων των ...επωνύμων από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Πολιτικούς Διοικητή ΤτΕ και λοιπούς εξομοιωθούν με τους αντίστοιχους ευρωπαϊκούς πχ Ισπανίας
    -αν κοπούν τα προνόμια πχ των ΔΕΚΟ τιμολόγηση ρεύματος για υπαλλήλους της ΔΕΗ και συνταξιούχους, προθέρμανσης αυτοκινήτων, υπαλλήλων της Βουλής κλπ
    -αν κλείσουν μερικά περιφερειακά αεροδρόμια, συγχωνευθούν Υπηρεσίες και μειωθούν τα έξοδα με συνεργασίες και μνημόνια μεταξύ Υπηρεσιών, αν οι ΓΓ είναι 25 όλοι και όλοι και κανένας Ειδικός Γραμματέας ...
    -αν γίνει μια απλή διασταύρωση στοιχείων για την φορολογική ταυτότητα κάθε πολίτη
    -αν μειωθούν οι επιχορηγήσεις και οι μεταβιβαστικές πληρωμές κατά 30% σε ΜΚΟ και Ν Πρόσωπα για το 2012.
    -Δεν μιλώ για μια σύνταξη ανάλογα με τις εισφορές σε κάθε πολίτη ή για μηχανογράφηση του χώρου ασφαλιστικού ταμείου - δικαιούχου - ιατρικών & φαρμακευτικών δαπανών γιατί τότε θα είχαμε και ... περίσσευμα.

    Η πλάκα είναι ότι τα στοιχεία είναι στο ΓΛΚ αλλά κανένας δεν θέλει.

    Μόνο που αν γίνουν τα παραπάνω θίγονται τα συμφέροντα των ...ταγών και του κύκλου τους και όχι της πλειοψηφίας των πολιτών οπότε είναι δύσκολο να αρχίσουν οι αλλαγές από τους εαυτούς τους.

    πχ μας ζάλισαν 4 ημέρες που θα πάει μια Γ Γραμματεία που απασχολεί όλους και όλους ...24 άτομα (...που οι μισοί είναι μετακλητοί...) αλλά στοιχίζει πάνω από 1.000.000 το χρόνο ...αλλά να χαθούν τόσες θέσεις ...βολέματος; ...τόσες υπερωρίες αρεστών; τόσες δαπάνες;

    Για αυτό αφήστε τους να λένε γιατί δεν υπάρχει ελπίδα όσο προέχει το ...ιδιωτικό μαγαζάκι και ο μικρόκοσμος του καθένα που ....αποφασίζει.

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ Ο Ιθαγενής 10/07/2012 20:44:49

      Αν κοπούν όλες οι συντάξεις ΟΓΑ σε Αλβανούς και Βούλγαρους, αν κοπούν τα επιδόματα ανεργίας σε Πακιστανούς, Αφγανούς, μπαγκλαντεσιανούς, Αλβανούς, Βούλγαρους κλπ, αν κοπούν τα δωρεάν φάρμακα σε Αφρικανές με AIDS, αν χτυπηθεί το παρεμπόριο και ούτω καθεξής, κάτι θα βγάλει η κυβέρνηση, και δεν θα κόψει από αλλού... Αλλά εδώ είναι Ελλάδα...

      • Γιώργος1 avatar
        Γιώργος1 @ Γιώργος1 10/07/2012 20:46:19

        Δεν χρειάζεται να αναφέρω τα 500 εκατ. της Hocktief που δεν τα ξέρει ο Χατζηδάκης αλλά τα ξέρουν οι Δένδιας και Μεϊμαράκης (και άλλοι πολλοί).

        • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
          ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Γιώργος1 10/07/2012 21:43:07

          Γιώργο1. Είσαι σε πλάνη ή σκόπιμα δεν βλέπεις την πραγματικότητα στο θέμα αυτό. Όπως και ο Καμμένος. Η Hocktief έχει καταφύγει σε διοικητικό (φορολογικό) δικαστήριο εναντίον του φόρου που της ΒΕΒΑΙΩΣΕ η αρμόδια ΔΟΥ. Η εταιρεία έχει πληρώσει ένα ποσοστό του ποσού όπως προβλέπει ο νόμος και περιμένει την εκδίκαση της υπόθεσης η οποία εκκρεμεί. Καμία χαριστική κίνηση δεν έχει γίνει υπέρ της εταιρείας.

        • Κώστας ΜΠ avatar
          Κώστας ΜΠ @ Γιώργος1 10/07/2012 21:58:04

          Το άκουσα και εγώ πρώτη φορά από τον Καμμένο πως τάχα η Χόκτιφ χρωστάει 500 εκ. ευρώ ΦΠΑ. Αγανάκτησα. Αλλά αμέσως κατάλαβα πως πρόκειται για άλλη μια μπαρούφα του ανορθόγραφου Καμμένου, όπως τα ψέμματα που τάιζε τα αφελή θύματά του πως τάχα τα CDS είναι εκατοντάδες δις.

          Λοιπόν ,καταρχήν ΔΕΝ χρωστάει η Χόκτιφ. Χρωστάει η εταιρεία Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών στην οποία το κράτος συμμετέχει με 55%. Δηλαδή -ως συνήθως συμβαίνει- το κράτος χρωστάει στο κράτος.
          Με ανακοίνωση του λοιπόν ο ΔΑΑ δηλώνει πως η διαφορά , το εν λόγω ποσό είναι 44 και όχι 500 εκ. ευρώ , η δε επίλυση της υπόθεσης εκκρεμεί στα ελληνικά δικαστήρια.

          Άλλο ένα χοντροκομμένο ψέμα του Καμμένου. Τσακωμένος με την αλήθεια και τη σοβαρότητα είναι;

        • Γιώργος1 avatar
          Γιώργος1 @ Γιώργος1 10/07/2012 23:17:15

          Ας βγάλουμε αυτά που χρωστά ή δεν χρωστά η Χότσιφ (δεν τα έμαθα από τον Καμμένο, ούτε θυμάμαι από που). Για τα υπόλοιπα τι ισχύει;

  5. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 10/07/2012 18:43:33

    Μπορεί ν'απαιτούν το Eurogroup,η Γερμανία και τα φερέφωνά της ό,τι θέλουν.Για να φτάσουμε ως εκεί,ΟΜΩΣ,ΤΙ ΕΚΑΝΕ η ελληνική κυβέρνηση και ο αρμόδιος υπουργός Οικονομικών;Ήρθαν στην Ελλάδα οι εκπρόσωποι της τρόικα και τι ακούσαμε;''Θα συνεχιστεί το πρόγραμμα''...''Και μόλις μπει το πρόγραμμα στη τροχιά,τότε θα έχουμε επαναδιαπραγμάτευση''...Άραγε,ΠΩΣ θα μπει ένα πρόγραμμα στη ''τροχιά'' όταν ο κόσμος ΔΕΝ έχει να πληρώσει;ΜΟΝΟ το μήνα Ιούνιο είχαμε 350 απόπειρες αυτοκτονιών!!Και επίσης είχα τονίσει προ ημερών πως ακόμη δεν έχουν έρθει και τα εκκαθαριστικά-ΕΚΤΡΩΜΑ....
    Δεν βαδίζουμε ΚΑΘΟΛΟΥ καλά.Η ελληνική κυβέρνηση έχει αποφασίσει πρώτα συνέχιση της υπάρχουσας πολιτικής και κατόπιν θ'ακολουθήσει η επαναδιαπραγμάτευση (άραγε πότε;Όταν θα έχουν τιναχτεί οι ζωές όλων στον αέρα;).Δεν αντιλαμβάνεται η ελληνική κυβέρνηση πως ΑΠΟΘΡΑΣΥΝΕΙ εντελώς τους ξένους δανειστές,προσφέροντας όλο και περισσότερο γη και ύδωρ;Ας ΜΗΝ αμελείται πως εξελέγη ΠΡΩΤΑ για την επαναδιαπραγμάτευση και μετά όλα τα υπόλοιπα.Η κοινωνία ΔΕΝ αντέχει ΑΛΛΟ!!!

  6. Γραβατοφορος avatar
    Γραβατοφορος 10/07/2012 18:50:53

    δήλωση του Νικήτα Κακλαμάνη.: «Αν ήταν να κάνουμε ότι θέλει η τρόικα, τότε δεν θα χρειαζόταν να γίνουν εκλογές»!

  7. καμπάνακι avatar
    καμπάνακι 10/07/2012 18:52:26

    Τι μαλακίες είναι αυτές ε΄χω εξοργιστεί .Ας μας πούνε αν είναι δεν σας θέλουμε στο ευρώ...αντι να ζητάνε μεταρρυθμίσεις,διαρθρωτικά μέτρα,εξυγίανση και εκσυγχρονισμό δημόσιας διοίκησης,νομοθεσίας,εφορίας,πολεοδομίας κτλ
    ζητάνε πάλι κοπτήριο?
    με 7 % ύφεση!

    οργή ρε

    • Γιώργος1 avatar
      Γιώργος1 @ καμπάνακι 10/07/2012 20:47:18

      Θα επαναδιαπραγματευτεί ο Σαμαράς, μην ανησυχείς καθόλου...

  8. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 10/07/2012 19:26:33

    Ὁ Γκρεμιστὴς
    Ἀκοῦστε. Ἐγὼ εἶμαι ὁ γκρεμιστής, γιατί εἶμ᾿ ἐγὼ κι ὁ κτίστης,
    ὁ διαλεχτὸς τῆς ἄρνησης κι ὁ ἀκριβογιὸς τῆς πίστης.
    Καὶ θέλει καὶ τὸ γκρέμισμα νοῦ καὶ καρδιὰ καὶ χέρι.
    Στοῦ μίσους τὰ μεσάνυχτα τρέμει ἑνὸς πόθου ἀστέρι.
    Κι ἂν εἶμαι τῆς νυχτιᾶς βλαστός, τοῦ χαλασμοῦ πατέρας,
    πάντα κοιτάζω πρὸς τὸ φῶς τὸ ἀπόμακρο τῆς μέρας.
    ἐγὼ ὁ σεισμὸς ὁ ἀλύπητος, ἐγὼ κι ὁ ἀνοιχτομάτης·
    τοῦ μακρεμένου ἀγναντευτής, κι ὁ κλέφτης κι ὁ ἀπελάτης
    καὶ μὲ τὸ καριοφίλι μου καὶ μὲ τ᾿ ἀπελατίκι
    τὴν πολιτεία τὴν κάνω ἐρμιά, γῆ χέρσα τὸ χωράφι.
    Κάλλιο φυτρῶστε, ἀγκριαγκαθιές, καὶ κάλλιο οὐρλιάστε, λύκοι,
    κάλλιο φουσκῶστε, πόταμοι καὶ κάλλιο ἀνοῖχτε τάφοι,
    καί, δυναμίτη, βρόντηξε καὶ σιγοστάλαξε αἷμα,
    παρὰ σὲ πύργους ἄρχοντας καὶ σὲ ναοὺς τὸ Ψέμα.
    Τῶν πρωτογέννητων καιρῶν ἡ πλάση μὲ τ᾿ ἀγρίμια
    ξανάρχεται. Καλῶς νὰ ῾ρθῆ. Γκρεμίζω τὴν ἀσκήμια.
    Εἶμ᾿ ἕνα ἀνήμπορο παιδὶ ποὺ σκλαβωμένο τό ῾χει
    τὸ δείλιασμα κι ὅλο ρωτᾷ καὶ μήτε ναὶ μήτε ὄχι
    δὲν τοῦ ἀποκρίνεται κανείς, καὶ πάει κι ὅλο προσμένει
    τὸ λόγο ποὺ δὲν ἔρχεται, καὶ μία ντροπὴ τὸ δένει
    Μὰ τὸ τσεκοῦρι μοναχὰ στὸ χέρι σὰν κρατήσω,
    καὶ τὸ τσεκοῦρι μου ψυχὴ μ᾿ ἕνα θυμὸ περίσσο.
    Τάχα ποιὸς μάγος, ποιὸ στοιχειὸ τοῦ δούλεψε τ᾿ ἀτσάλι
    καὶ νιώθω φλόγα τὴν καρδιὰ καὶ βράχο τὸ κεφάλι,
    καὶ θέλω νὰ τραβήξω ἐμπρὸς καὶ πλατωσιὲς ν᾿ ἀνοίξω,
    καὶ μ᾿ ἕνα Ναὶ νὰ τιναχτῶ, μ᾿ ἕνα Ὄχι νὰ βροντήξω;
    Καβάλα στὸ νοητάκι μου, δὲν τρέμω σας ὅποιοι εἶστε
    γκρικάω, βγαίνει ἀπὸ μέσα του μιὰ προσταγή: Γκρεμίστε!
    Κωστής Παλαμάς

    • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
      Δημήτριος Κοκκαλάκης @ Ανδρέας 10/07/2012 19:32:33

      Αθάνατος, Αιώνιος Παλαμάς!

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ Ανδρέας 10/07/2012 20:39:40

      Φίλε Ανδρέα είναι τόσο φανερό γιατί στα σχολεία μας καταργήθηκε ο Παλαμάς και αντικαταστάθηκε από τον νερόβραστο αλλά "πολιτικά ορθό" Καβάφη.
      Αν μπορούσαν τα Ελληνόπουλα να τον έχουν δίπλα στο μαξιλάρι τους πόσα θα άλλαζαν!

      • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
        ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ Σπορέας 10/07/2012 21:45:58

        Καλός είναι και ο Καβάφης. Θα αποκατασταθεί και ο Παλαμάς. Υπομονή.

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Ανδρέας 10/07/2012 20:41:32

      Απλά, Θ Ε ΪΚΟ !!!!!

  9. Bohemian avatar
    Bohemian 10/07/2012 19:31:16

    Να εφαρμοστεί το πρόγραμμα όπως αποφάσισε δημοκρατικά ο ελληνικός λαός.
    Η χώρα έχει ανάγκη από πολιτική σταθερότητα εντός του ευρώ πάντα.
    Η επαναδιαπραγμάτευση μπορεί και πρέπει να περιμένει.
    Μονόδρομος τα 3 δις νέα μέτρα για να μην εκτροχιαστεί το απαραίτητο πρόγραμμα.

    • Καλά Κρασιά avatar
      Καλά Κρασιά @ Bohemian 10/07/2012 22:08:26

      """"Να εφαρμοστεί το πρόγραμμα όπως αποφάσισε δημοκρατικά ο ελληνικός λαός."""

      Δεν βγαίνουν τα νούμερα για να είναι δημοκρατικά , έχω την εντύπωση πως δημοκρατικά είναι 50%+1 .
      Πότε ακριβώς οι φίλοι του μνημονίου πιάσαν αυτό το ποσοστό ;
      Ακόμη και στο 29 % της Ν.Δ τουλάχιστον το μισό είναι αντιμνημονιακό άλλο αν η ανάγκη αλλιώς τα έφερε. :)

      • Κώστας ΜΠ avatar
        Κώστας ΜΠ @ Καλά Κρασιά 10/07/2012 23:05:36

        Η πλειοψηφία αποφάσισε εφαρμογή του προγράμματος με αλλαγές= επαναδιαπραγμάτευση. Και σε αυτό θα κριθεί η κυβέρνηση.

        Οι άλλοι, οι της "μονομερούς καταγγελίας" έχετε ένα μικρό προβληματάκι. Για να φτιάξετε επιχείρημα πως τάχα η "μονομερής καταγγελία" έχει εκλογική απήχηση πέραν του αθροίσματος ΣΥΡΙΖΑ και Καμμένου (27+7,5=34, 5) χρειάζεται να προσθέσετε και τις ψήφους της Χρυσής Αυγής...Όταν λοιπόν κάνετε τέτοια αθροίσματα να έχετε το θάρρος να λέτε πως στο Μέτωπο Καταγγελίας του Μνημονίου συμπαρατασόμαστε με τον συναγωνιστή Καιάδα. Αλλιώς είστε 34%...

        Και κάτι ακόμη. Φίλοι του Μνημονίου δεν είμαστε εμείς.
        Φίλοι του Μνημονίου είναι καταρχήν όσοι εναγκαλίστηκαν την Υπουργό Οικονμίας του Μνημονίου και αργότερα Εργασίας Κατσέλη.
        Αλλά επί της ουσίας : η μονομερής καταγγελία οδηγεί μετά την διακοπή χρηματοδότησης και με πρωτογενές έλλειμμα σε ακόμη πιο άγριο Μνημόνιο από το οποίο και δεν θα ξεφύγουμε ποτέ.
        Οι πραγματικοί φίλοι του Μνημονίου λοιπόν , οι δραχμολάγνοι, ας συμμετάσχουν σε καμιά απεργία με τον Φωτόπουλο για να ξεδώσουν.

      • Δημήτρης avatar
        Δημήτρης @ Καλά Κρασιά 10/07/2012 23:14:42

        Το συνολικό ποσοστό των μνημονιακών είναι από 33% μέχρι 40% σε όλες τις δημοσκοπήσεις που έχω δει. Το ποσοστό της ΝΔ χωρίς τους μνημονιακούς το θυμάστε πιστεύω. Αυτά γίνονται όταν κανείς διχάζει την παράταξη. Το αντιμνημόνιο του Λαζαρίδη απέτυχε παταγωδώς. Ας του το πει κάποιος μπας και γλιτώσουμε από τις ανοησίες του.

        Ένα επιπρόσθετο πρόβλημα με τους αντιμνημονιακούς είναι ότι περιλαμβάνουν από ΧΑ μέχρι ΚΚΕ και αναρχικούς. Λίγο δύσκολο να συνεννοηθούν όλοι αυτοί.

        Και όπως σωστά έχει πει ο Μπένυ "ο λαός που μας βρίζει επειδή του κόβουμε τις συντάξεις θα μας κρεμάσει αν τις χάσει τελείως". Καλό λοιπόν το αντιμνημόνιο αλλά όπως κάθε λαϊκίστικη τακτική έχει ημερομηνία λήξης.

  10. Κόνδωρας avatar
    Κόνδωρας 10/07/2012 19:53:02

    Τα πράγματα είναι ξεκάθαρα: επαναδιαπραγμάτευση ΔΕΝ θα κάνει ούτε ο Στουρνάρας, ούτε ο κάθε υπουργός, ούτε η Τρόϊκα. Η επαναδιαπραγμάτευση είναι δουλειά του Σαμαρά, με τους ομολόγους του. Τελεία και παύλα. Αν δεν ήταν το θέμα υγείας, θα βρισκόταν ήδη σε Παρίσι, Μαδρίτη, Ρώμη, Βερολίνο, Βρυξέλλες. Πρώτα θα χτίσει τις συμμαχίες και θα δώσει δείγμα γραφής (σε αποκρατικοποιήσεις και διαχείριση) και μετά θα θέσει το αίτημα: και θα κερδίσει. Αλλοιώς, αν αφήσει το Στουρνάρα να διαπραγματευτεί με Τροϊκανούς και ECOFIN δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Έχουμε ΜΙΑ "σφαίρα": θα χτυπήσουμε στην κορυφή.

  11. kotstak avatar
    kotstak 10/07/2012 19:58:11

    Νομίζουν πως υπάρχουν λεφτά και εμείς φοροδιαφεύγουμε.
    Νομίζουν πως 3.000.000 οικογένειες έχουν από 5.000 ευρώ εκάστη στα σεντούκια.
    Μέχρι να καταλάβουν ότι τα λεφτά αυτά είναι στην Ασία, θα βάζουν χαράτσια.

    Το κακό είναι πως ούτε και εμείς οι πολίτες κάνουμε το χρέος μας.
    Δεν έχουμε αντιληφθεί πόσο σημαντικό είναι να αγοράζουμε ελληνικά προϊόντα.
    Εάν επιλέγοντας ένα εισαγόμενο προϊόν βγάζουμε από την πατρίδα μας ένα (1) ευρώ, η απώλεια εισοδήματος είναι δέκα (10) ευρώ. Εάν το χρήμα κάνει δέκα μετακινήσεις το χρόνο, το ένα ευρώ λείπει δέκα φορές.

    Τον άλλο χρόνο, από το ένα ευρώ που βγάλαμε από την πατρίδα μας τον προηγούμενο χρόνο, έχουμε πάλι απώλεια δέκα (10) ευρώ.
    Εάν τον δεύτερο χρόνο βγάλουμε από την πατρίδα μας ένα (1) επιπλέον ευρώ, η απώλεια των δέκα ευρώ θα γίνει απώλεια είκοσι ευρώ.
    Εάν κάθε χρόνο βγάζουμε από την πατρίδα μας ένα (1) ευρώ το χρόνο, σε δέκα χρόνια θα έχουμε απώλεια εισοδήματος 10+20+30+40+50+60+70+80+90+100 =550 ευρώ.
    Αυτά συμβαίνουν όταν δεν έχουμε πρόσβαση σε δανεισμό και έχουμε αρνητικό Ισοζύγιο Τρεχουσών Συναλλαγών (ΙΤΣ)

    Τα πράγματα είναι απλά:
    Ή ξυπνάμε ή πεινάμε.
    Εάν ούτε κατά την διάρκεια της πείνας δεν ξυπνήσουμε, θα πεθάνουμε από την πείνα.
    Αγοράστε ελληνικά προϊόντα.
    Η μη αγορά ελληνικών προϊόντων, όταν αυτά υπάρχουν, είναι προδοσία.
    Όταν πας να αγοράσεις παπούτσια και επιλέγεις εισαγόμενα, πρέπει να ξέρεις πως από την πράξη σου αυτή θα πεθαίνει από πείνα ένας Έλληνας το μήνα.
    Δεν έχεις δικαίωμα να δηλώνεις αγανακτισμένος.
    Δεν έχεις δικαίωμα να βγαίνεις στις τηλεοράσεις και να μιλάς για πατριωτισμό.
    Αυτά τα λέω απευθυνόμενος προς τους “πατριώτες” καλλιτέχνες και δημοσιογράφους, που ξοδεύουν χρήμα με τη σέσουλα για αγορά εισαγόμενων προϊόντων και μετά κάνουν κηρύγματα πατριωτισμού...

    • Σπορέας avatar
      Σπορέας @ kotstak 10/07/2012 21:42:36

      Μήπως το ίδιο δεν γίνεται και όταν στη δουλειά σου απασχολείς ξένους ενώ υπάρχουν 1,5 εκατομμύρια άνεργοι;
      Μήπως το ίδιο δεν γίνεται και όταν χρηματοδοτείς με εκατομμύρια ΜΚΟ πολυτελείας;
      Να θυμηθούμε μια κουβέντα του Σουφλιά ..."μου στοιχίζει 2 εκατομμύρια το χρόνο η κάθε αρκούδα"...
      Μήπως, μήπως, μήπως...
      Έχεις δίκιο φίλε μου, ορθολογισμός χρειάζεται, κοινή λογική και στοιχειώδης γνώση.

  12. abc avatar
    abc 10/07/2012 20:14:27

    Πρέπει να τους τα δώσουμε . Φτωχοί άνθρωποι είναι. Τάχουν ανάγκη. Αλλωστε αυτοί ξέρουν να τα φυλάνε καλά στα νησιά Κέυμαν. Εμείς τα ξοδεύουμε για γάλα στα παιδιά. Ας φάνε μπομπότα...Αυτοί είναι Αξιοπρεπείς κύριοι με κοστούμια και μεταξωτές γραβάτες και εμείς λέτσοι με τρύπια πουκάμισα και σαγιονάρες.
    Ο Αξιοπρεπής, εντιμώτατος κ. Κλώντ Γιουνκέρ, πρόεδρος του πλουσιώτερου κράτους του κόσμου που παράγει χρήμα απο το χρήμα. Απαιτεί 3 δίς εδώ και τώρα απο την "χαμένη υπόθεση Ελλάδα" για να μην της κόψει την επόμενη δόση... Ο μεγαλύτερος διαφθορέας κρατών και πολιτικών στον κόσμο μετά τις ΗΠΑ! Η μεγαλύτερη offshore εταιρεία στην καρδιά της ευρώπης όπου το 60% των αμύθητων ποσών που αποθηκεύονται στις τράπεζές του είναι προιόν εγκλήματος (Ναρκωτικά,όπλα, μαστροπεία, ληστείες, απάτες κλπ.) Μιλάνε ακόμα για τήρηση των υπεγραφέντων μεταξύ Τρόικας και ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΩΝ ελλήνων πολιτικών, όπως τους χαρακτηρίζουν οι ιδιοι. Τί ντροπή, τι αίσχος για την Ευρώπη των λαών που κατήντησε λάφυρο άπληστων τραπεζιτών...Ως πότε?

    • Del avatar
      Del @ abc 10/07/2012 21:40:37

      Έχουμε μπλέξει άσχημα αδερφέ.....

    • ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
      ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. @ abc 10/07/2012 21:47:22

      Οι ΑΝΕΛλήνιστοι Έλληνες τα λένε αυτά;

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/07/2012 22:06:02

        Σε ποιούς να τα δώσουμε; Ρε πήρατε χαμπάρι ή ακόμη ότι έχουμε ακόμη πρωτογενές ΕΛΛΕΙΜΜΑ; Κάθε ευρώ απόκλισης από το στόχο μείωσής του, το ΖΗΤΑΜΕ ΕΜΕΙΣ με το χέρι απλωμένο από τους ξένους.

        Επιτέλους πια, όλοι το χαζό παριστάνουν....

      • TARAMAS avatar
        TARAMAS @ ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 10/07/2012 22:06:39

        @ abc το παραπάνω.

  13. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 10/07/2012 22:49:04

    3 δις άμεσα μέτρα, γιατί το πρόγραμμα εκτροχιάστηκε, + 11,5 δις για τα μέτρα 2013 - 2014 που πρέπει να ληφθούν μέσα στο 2012, + 7 περίπου δις που πρέπει να νομοθετηθούν το 2013 για να εφαρμοστούν από το 2014 και μετά, = 21,5 δις.

    Ανεργία στο 24% και ανεβαίνει, ύφεση κοντά στο 7,5% και ανεβαίνει, ΦΠΑ να έχει καταρρεύσει, έσοδα να υπολείπονται των στόχων, ασφαλιστικά ταμεία σε διάλυση, αποθεματικά οργανισμών και ταμείων αέρας κοπανιστός, τραπεζικό σύστημα εξαϋλωμένο, υπερφορολόγηση, χαράτσια, λαθροεισβολή, αυτοκτονίες, λουκέτα, υπογεννητικότητα, μιζέρια, απαισιοδοξία, ατίμωση...

    Ο κατάλογος δεν έχει τέλος.

    Ακόμη υπάρχουν καλόπιστοι που βαυκαλίζονται νομίζοντας ότι με τις δήθεν επαναδιαπραγματεύσεις ενός θνησιγενούς και απολύτως αναποτελεσματικού οικονομικού προγράμματος σε συνθήκες έντονης παγκόσμιας κρίσης και πιθανώς, εντός ολίγου, παγκόσμιας ύφεσης, θα καταφέρουν να επιλύσουν το άλυτο πρόβλημα του τετραγωνισμού του κύκλου στην Ελλάδα;

    Υπομονή μέχρι τις 20 Ιουλίου. Και οι τελευταίες ψευδαισθήσεις θα διαλυθούν εκεί. Το συνηθίζουν αυτό οι επικυρίαρχοι μας, λίγο πριν πάνε για τα μπάνια τους. Για ένα διμηνάκι, μας τραβάνε τέτοιο ηλεκτροσόκ, που μέχρι να συνέλθουμε, τσουπ, θα έχει έρθει ο Σεπτέμβρης με τα προωτοβρόχια του...

    Μετά, οπλιστείτε όλοι με κουράγια και κάντε τα προσωπικά σας κουμάντα...

    Υ.Σ. Χειροφίλημα στον Σόϊμπλε δώσαμε, ή όχι; Μάλλον δώσαμε, για να την σκαπουλάρουμε με μόνο 3 δισεκατομμυριάκια... Ραγιάδες!

    • Joao avatar
      Joao @ Ιεροφάντης 11/07/2012 01:09:42

      Ετσι απλα..!

  14. Enzo avatar
    Enzo 10/07/2012 22:57:06

    Ναι στην αλλαγή του κράτους όχι στην συντριβή της ελληνικής κοινωνίας .
    Τόσο απλα .
    Μόνο ο Σαμαρας έμεινε .
    Ένας κούκος φέρνει την άνοιξη ;

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Enzo 11/07/2012 11:46:00

      Ξέρεις πόσα νεοφιλελεύθερα βαρίδια έχει ο Σαμαράς μέσα στο κόμμα; Και προσωπικά, αμφιβάλλω αν πλέον αντέχει να τα κουβαλάει. Να μην πούμε και για το επίσης νεοφιλελεύθερο βαρίδι του ΠΑΣΟΚ και των σαλονάτων ψευτοαριστερών της Κύρκαινας.

      Hopeless case. Τόσο απλά. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα έχουμε αρχίσει να τρώμε ο ένας τον άλλον. Και, εδώ που τα λέμε, αυτή η κοινωνία αυτό αξίζει.

  15. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 10/07/2012 23:20:48

    Πόση είναι η επίσημη ανεργία και πόση η ανεπίσημη; Πότε θα μειωθεί; Κάποτε ήταν στο 6-7% και φωνάζαμε, τώρα είναι πάνω από 22 και λέμε πάλι καλά. Και μας λέτε για ΕΠΙΠΛΕΟΝ μέτρα; Αλλά ευτυχώς βγήκε ο Σαμαράς και θα κάνει μια διαπραγμάτευση δίχως διλήμματα και με κόκκινες γραμμές. Ε;

  16. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 10/07/2012 23:31:27

    Τι μανία είναι αυτή που έχεις με τον Στρατό και την Αστυνομία;Ισως στην Κηφισιά βαρέθηκες να τους βλέπεις και απαιτείς μείωση προσωπικού.Σε ενημερώνω πάντως οτι οι δικές μας περιοχές,δεν είναι Κηφισιά και τους βλέπουμε σπάνια.

  17. Κώστας Χ. avatar
    Κώστας Χ. 10/07/2012 23:34:32

    Δηλαδή από το 77 και μετά που κανένας δεν είχε 50%+1 (14 εκλογικές αναμετρήσεις συνολικά), δεν είχαμε δημοκρατία;
    Να αρχίσω την επανάσταση μόνος μου ή να σε περιμένω;

    (Τέλος πάντων το δημοκρατικά a la carte, μάλλον είναι το φόρτε σου)

  18. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/07/2012 23:34:46

    Ποιά υπόλοιπα;
    Έγραψες πως η Χόκτιφ χρωστάει 500 εκ.
    Αυτό δεν ισχύει ούτε ως προς το ποσό(περί τα 44 είναι το ποσό που διεκδικεί το Κράτος και η υπόθεση εκκρεμεί στα δικαστήρια), ούτε ως προς τον οφειλέτη , που είναι η δημόσια επιχείρηση ΔΑΑ και όχι η Χόκτιφ.
    Για την όλη υπόθεση ισχύουν αυτά:

    "Το δικαίωμα συμψηφισμού του ΦΠΑ προβλέπεται από την σύμβαση

    Για το θέμα ο ΔΑΑ έχει προσφύγει τόσο στο Διοικητικό Πρωτοδικείο όσο και στο Διεθνές Διαιτητικό Δικαστήριο του Λονδίνου και οι αποφάσεις αναμένονται εντός του 2012.

    Η υπόθεση άρχισε να «ξετυλίγεται» εδώ και επτά χρόνια, το 2005, όταν οι ελληνικές ελεγκτικές αρχές πραγματοποίησαν φορολογικό έλεγχο στον ΔΑΑ για την περίοδο 1998 – 2003.

    Μεταξύ των δύο εμπλεκόμενων υπήρξε διαφωνία καθώς οι ελεγκτικοί μηχανισμοί έκριναν ως μη σωστή την κίνηση της εταιρείας να συμψηφίζει στο σύνολό του το Φόρο Προστιθέμενης Αξίας. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι το δικαίωμα του ΔΑΑ να συμψηφίζει στο σύνολό του τον ΦΠΑ προβλέπεται από τον νόμο 2093/1992 και τη σύμβαση ανάπτυξης του αεροδρομίου.

    Ωστόσο η εν λόγω πρόβλεψη αμφισβητήθηκε από τις ελληνικές αρχές που προχώρησαν στην επιβολή ΦΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των προστίμων, για το διάστημα εως το 2009.

    Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οικονομικές διαφορές ΔΑΑ και Δημοσίου δεν σταματούν εδώ καθώς η εταιρία δεν συμφωνεί ούτε και με το ποσό 23 εκατομμυρίων ευρώ το οποίο επιβλήθηκε ως έκτακτη εισφορά για τη χρήση του 2008.

    Η υπόθεση γίνεται ακόμη περισσότερο ενδιαφέρουσα αν αναλογιστεί κανείς ότι το Δημόσιο να είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος του αεροδρομίου της Αθήνας κατέχοντας ποσοστό 55% του μετοχικού κεφαλαίου.

    Η εταιρεία Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών ιδρύθηκε πριν από 17 χρόνια, στις 31 Ιουλίου 1995, από το Ελληνικό Δημόσιο και ιδιώτες επενδυτές με αντικείμενο τη χρηματοδότηση, κατασκευή, λειτουργία και ανάπτυξη του νέου αεροδρομίου της πρωτεύουσας στην περιοχή των Μεσογείων.

    Σε αντάλλαγμα για τη χρηματοδότηση, το Δημόσιο παραχώρησε στο ΔΑΑ την εμπορική του εκμετάλλευση για περίοδο 30 ετών, έως το 2026. Το αεροδρόμιο ξεκίνησε την λειτουργία του τον Μάρτιο του 2001. Τα μερίσματα που έχει εισπράξει το Δημόσιο όλα αυτά τα χρόνια υπολογίζονται ότι προσεγγίζουν τα 800 εκατομμύρια ευρώ."

  19. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 10/07/2012 23:35:35

    Παρόλο που τα πίνεις τα κρασάκια σου,βλέπω οτι κάνεις κόπυ τις ομιλίες συνιστωσών στη Βουλή,μπράβο..

  20. Iωάννης34 avatar
    Iωάννης34 10/07/2012 23:41:00

    Εντάξει Γιώργο,κοκκινήσαμε απο ντροπή.Καλά τα έγραψες ως άλλος Ζολά.Για πες μας τώρα την εναλλακτική.Ποιος είναι ο ήρωας αυτός,ο μάγος που θα τα διορθώσει όλα;Ή μήπως και εσύ ετοιμάζεσαι για το βουνό;

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/07/2012 23:42:06

    Τι θέλεις κι ανοίγεις το στόμα σου κι εσύ; Δε βλέπεις που ο κοινωνικός αυτοματισμός έχει τόσο πολύ διαποτίσει ως το μεδούλι τους νεοέλληνες του 2012, ώστε θέλουν τους καθηγητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με 600 ευρώ, με το ατράνταχτο "επιχείρημα" ότι... "μέχρι εκεί είναι οι δυνατότητές μας";

    Αλλά και πάλι καλά να λες. Τυχερός είσαι. Οι λέκτορες (πανεπιστημίων) ξέρεις πόσα καθαρίζουν; 9 κατοστάρικα. Αυτούς λοιπόν να τους πάμε στα 600. Και πολλά τους πέφτουν, 500 καλύτερα.

    Στα 500 να πάει ο λέκτορας λοιπόν, 300 ο εκπαιδευτικός της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, 150 ο βασικός μισθός, 100 η σύνταξη. Τι είπατε; Ότι θα γίνουμε Ουκρανία; Μα, αυτό δεν είναι που απαιτούν οι οικονομικοί δολοφόνοι της τρόικας; Και γύρω από αυτό δεν έχουν στήσει τρελό χορό οι κοινωνικοί αυτοματιστές;

  22. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/07/2012 23:47:22

    Οι πάσης φύσεως αδικημένοι (και όχι μόνο του ΙΤ), εφ' όσον διαπνέονται από τέτοια νοοτροπία, ελπίζω να έχουν κάνει την καβάντζα τους για ιδιώτες γιατρούς και φάρμακα σε τιμή "αγοράς", αν -ο μη γένοιτο- τους χρειαστούν. Αλλιώς θα τους περιμένουν καταστάσεις σαν της (επίσης υπό χρεωκοπία) Σουαζιλάνδης, όπου στοιβάζονται ανά 30 σε ένα νοσοκομειακό θάλαμο και περιμένουν στωικά το τέλος από το AIDS. Εδώ μπορεί να μην έχουμε τόσο πρόβλημα με αυτή τη νόσο, αλλά υπάρχουν ένα σωρό άλλες για να πεθάνει κάποιος. Δεν θα μείνουμε παραπονεμένοι...

  23. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 10/07/2012 23:52:24

    Μα, δεν το έχεις καταλάβει; Ο αχαλίνωτος νεοφιλελευθερισμός, τύπου Μανοτζήμερων, ελάχιστη διαφορά έχει με την ισοπέδωση που προτείνει το ΚΚΕ. Η μόνη διαφορά είναι ότι το ΚΚΕ έχει ως κίνητρο την ισοπέδωση της οκνηρίας ενώ ο νεοφιλελευθερισμός έχει ως κίνητρο την ισοπέδωση του φθόνου. Η εξαθλίωση πάντως είναι το αποτέλεσμα και των δύο.

  24. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 10/07/2012 23:54:36

    Ξέρεις κανένα τρόπο να αναλάβουν την δουλειά των Αλβανοπακιστανοαφγανών και λοιπών οι "ημέτεροι"; Ούτε με την ξιφολόγχη δεν τους σηκώνεις! Οι Ελληναράδες θέλουν κατοστάρικο για να αφήσουν το φραπόγαλο να ζεσταθεί. Μήπως ξεχνάς, επίσης, ότι για κάθε νόμιμο μεροκάματο πληρώνεις άλλο 70% στο ΙΚΑ; Και γράφεται και σαν τεκμήριο πλουτισμού σου;

    Δεν έχουμε πεινάσει αρκετά... Και η παραοικονομία καλά κρατεί.

  25. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 10/07/2012 23:56:25

    Φίλε Αυριανιστή,
    καταρχήν οι λέκτορες δεν βγάζουν 900 ευρώ το μήνα. Πολύ παραπάνω γιατί υπάρχουν και τα επιδόματα( δες το λινκ). Όχι πως είναι αρκετά, αλλά το Αφεντικό ( Δημόσιο) φαλήρισε, τι να πούμε...
    Επί της ουσίας: ναι κάκιστος ο κοινωνικός αυτοματισμός, αλλά για παράδειγμα στα πανεπιστημιακά νοσοκομεία το φαινόμενο λεκτόρων και επίκουρων που εφημερεύουν από το σπίτι τους είναι απαράδεκτο. Και κάτι ακόμη: ναι είναι οι περισσότεροι άξιοι ως επιστήμονες, αλλά σε διαβεβαιώ πως είναι υπεράριθμοι. Δεν χρειαζόμαστε τόσους. Γίνανε τόσοι από τις πλαστές ανάγκες των εδρών που θέλουν "κόσμο".
    Μπλεγμένο θέμα.
    Οι διατάξεις των αμοιβών των μελών ΔΕΠ σε ΑΕΙ και ΤΕΙ εδώ:
    http://www.metataxeis.gr/index.php?topic=56248.0

  26. xp avatar
    xp 11/07/2012 00:10:53

    Για ποιό πρόβλημα συζητούμε !Ειλικρινά τα έχω χάσει!!!!
    Μιλούμε λογικά? Ολες οι χώρες έχουν μικτή οικονομία και οι χώρες με κοινωνικό κράτος τα πάνε ποιό καλά γενικά .Αυτά έλεγε και ο Σαμαράς το 80' σε ομιλίες του στην συμπρωτεύουσα. Απο κεί και πέρα έχουμε την απώλεια του εθνικου μας νομίσματος και την παράδοση της κυριαρχίας μας στην ΕΕ ,στα πρότυπα της ΕΣΣΔ .Χιλιάδες κηφίνες των Βρυξελλών με απίστευτα προνόμια vs Γραφειοκρατών κρατών και λαών. Η ιδέα της ΕΕ ξεκινά από τις ωραίες ιδέες του Γκαίμπελς και των γραφειοκρατών της ΕΣΣΔ.Αν δεν είχε τραγικές συνέπειες ,θα είχε πλάκα!!!!Εγώ ειμαι στο όριο με το εκκαθαριστικό , να ξαναδώ καμήλες μόνιμα ,όπως την δεκαετία του 90.Καλύτερα 50 βαθμούς και 7 τοις χιλίοις φορολογία παρά να τα πετάω στα κομματόσκυλα και στον ΚΑΙΑΔΑ!!!

  27. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 11/07/2012 00:12:54

    Εγώ από τον Σαμαρά περιμένω, από κανέναν άλλο πολιτικό που βλέπω στη βουλή. Θα τα κάνει όλα αυτά που είπε προεκλογικά; Και δεν ζητάω μαγικά. Μπορεί να αρχίσει από τα απλά: Να "ασπρίσει" λίγο το κέντρο των Αθηνών. Να μην παίρνουν την δόση τους τα πρεζάκια μπροστά στο αρχαιολογικό μουσείο. Να μπορώ να κυκλοφορώ με ασφάλεια το βράδυ. Πόσο δύσκολο είναι πια;

  28. Αείμνηστος avatar
    Αείμνηστος 11/07/2012 00:13:18

    Τα νούμερα αυτά avanti θέλεις να μας γράψεις την πηγή απο την οποία τα βρήκες , για να τα ψάξουμε και εμείς/
    Εγώ έχω μία πηγή να σου δώσω , τον προυπολογισμό, όπου για μισθούς ΚΑΙ συντάξεις προβλέπονται 19 δις.Το έλειμμα προυπολογίζεται στα 12 δίς.Οπότε εκτός απο τους Δ.Υ για να βγούν τα νούμερα πρέπει να εξαφανίζουμε και τους μισούς συνταξιούχους.
    Αλλωστε τι χρειάζονται?

  29. Αείμνηστος avatar
    Αείμνηστος 11/07/2012 00:17:28

    Συγγνώμη που επανέρχομαι avanti αλλά αν έκαναν απεργία για τις συνθήκες εργασίας , εσύ πρώτος θα έβγαινες να τους κατηγορούσες , οτι δεν φτάνει που έχουν δουλειά μπλα μπλα μπλα τολμάνε να απεργούν.
    Μία είναι η λύση για να ικανοποιηθεί αυτός ο λαός.ΟΛΟΙ ΑΝΕΡΓΟΙ.Οπότε δεν θα παρακαλάμε να εξαφανιστούν οι Δ.Υ οι ταξιτζήδες, οι φαρμακοποιοί, οι φορτηγατζήδες, οι αγρότες και όλοι οι άλλοι κλάδοι εκτός απο αυτόν που ανήκουμε εμείς.

  30. Γιώργος1 avatar
    Γιώργος1 11/07/2012 00:22:18

    Ρε Κώστα, ξεκόλλα από την Χότσιφ. Λάθος. Για τα άλλα λέω. Για τις συντάξεις και τα επιδόματα στους αλλοδαπούς. Για το παρεμπόριο. Αυτά εννοώ!

  31. Αείμνηστος avatar
    Αείμνηστος 11/07/2012 00:24:26

    Ο λαος αποφάσισε ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ.
    Η πιστή εφαρμογή του δολοφονικου προγραμματος μπορούσε να γίνει άριστα απο τον Παπαδήμο,το Βενιζέλο, και το Λοβέρδο.Αλλα δυστυχώς απο ότι βλέπω αυτοί πάλι κυβερνούν.

  32. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 11/07/2012 00:35:35

    Να ξεκολλήσω.
    Για τις συντάξεις που λες γίνεται καιρό δουλειά με την απογραφή και την αποκάλυψη κυκλωμάτων πλαστών συντάξεων. Να είμαστε δίκαιοι.
    Για το παρεμπόριο μαζί σου. Όποιος στέκεται πάνω από κουβέρτα και πουλάει : σύλληψη, απέλαση και καταστροφή του εμπορεύματος. Και ας είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης του κυκλώματος.
    Αν δε το κάνει ο Σαμαράς θα έχει βαρύτατη ευθύνη και θα το πληρώσει. Πιστεύω θα το κάνει. Εδώ θα είμαστε.

    Αλλά το κυνήγι του παρεμπορίου , απαραίτητο ναι, θα αποδώσει μακροπρόθεσμα υπό την έννοια των εσόδων από τόνωση της φορολογούμενης κατανάλωσης.
    Δεν ισχύει το "χτυπάω το παρεμπόριο και άρα δεν παίρνω μέτρα". Μέτρα κυρίως μείωσης της σπατάλης χρειάζονται πολλά ακόμη.

  33. ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
    ΚΥΘΗΡΙΟΣ 11/07/2012 00:42:34

    Ἀνελαστικοί οἱ ὑπουργοί οἰκονομικῶν τοῦ Eurogroup ὃπως ἀναφέρει ὁ κ. Στουρνάρας Ὣς πρός τά μέτρα πού πρέπει ὁπωσδήποτε νά ὑλοποιήσει ἡ Ἑλλάδα μέσα στό 2012,ἒτσι ὃπως αὐτά ἀπορρέουν ἀπό τίς συμφωνίες πού ἒχει ὑπογράψει.
    Ἀνελαστικοί,ἀλλά ἀπό τήν ἂλλη πολύ ἐλαστικοί καί εὒκαμπτοι,τουλάχιστον κάποιοι ἀπό τούς κυρίους πού περιλαμβάνονται στή φωτογραφία...Τί μποροῦν ἂλλωστε νά καταλάβουν ἀπό ἀνέχεια,ἀνεργία,ἀπελπισία καί αὐτοκτονίες αὐτοί οἱ ἂνθρωποι;Νούμερα καί ποσά σέ διάφορους πίνακες μπορεῖ νά ἀναγνωρίσει ὁ μαλθακός καί πεπλατυσμένος ἐγκέφαλός τους μόνο καί ὂχι ἀνθρώπινο πόνο...
    Ἂς τό πάρουμε χαμπάρι,ἀφοῦ μᾶς ἒχουν ἀναγάγει σέ ἀπλούς ἀριθμούς αὐτοί ἂς βάλουμε λίγη ἀλληλοκατανόηση καί συμπόνοια γιά τούς δικούς μας καί τούς γύρω μας ἐμεῖς.Μόνο ἒτσι ἲσως ἒχουμε κάποιες ἐλπίδες γιά νά μή μᾶς πάρει ὃλους ἀπό κάτω...

  34. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 11/07/2012 20:03:22

    Μας συγχωρείς που έχουμε πολεμικά αεροπλάνα.
    Να παίρνουν όλοι 300 Ευρώ το μήνα και μια σοκοφρέτα, είσαι ικανοποιημένος;
    Όχι, αγαπητέ, χρειάζονται ειδικά μισθολόγια. ΔΕν θα γίνουν όλοι κινέζοι κούληδες να τραβάνε καρότσι. Πρέπει να πληρώνονται καλύτερα οι Αξιωματικοί σου, οι πανεπιστημιακοί, οι δικαστές σου. Λελογισμένα αλλά σίγουρα καλύτερα από αυτούς που βαράνε σφραγίδες.
    Ρε συ, μπας και είσαι ο Τζήμερος;

  35. η Dimi avatar
    η Dimi 12/07/2012 00:06:52

    Θεόδωρος Πάγκαλος, αντιπρόεδρος, στο γαλλικό ραδιόφωνο ΕUROPE1 (21/2/12): «..Ο έλεγχος της τρόϊκας δεν σημαίνει απώλεια εθνικής κυριαρχίας. Εγώ όμως, είμαι υπέρ του να χάνει κανείς τη κυριαρχία του. Πάντα ήμουν..» (χρήστης Newsit.gr TV 22 Φεβ 2012) http://bit.ly/M3m72H

  36. Panayiotis Syntagma avatar
    Panayiotis Syntagma 12/07/2012 03:37:21

    Να περιμένουμε να πάνε να μιλήσουν με την Ευρώπη.Δεν θα πάρουν άλλα μέτρα που θα πειραξουνε τους φτωχούς.
    Πιστεύω πως ο Σαμαράς θα διαπραγματευτεί για το καλό μας.Έχει την ψήφο μας στα χέρια του.
    Δεν ρίξαμε τον Τσίπρα που θέλει να μας πάει στην δραχμή. Φίλοι μου στην πρώτη κάλπη έριξαν Καμένο -Κκε και στη δεύτερη έριξαν όλοι Τσίπρα !
    Όσοι ρίξαμε Σαμαρά που τον αγαπάμε μας στεναχώρησε το 19 % αλλά δεν αλλάξαμε τη Νδ για μείνουμε στο ευρώ με Σαμαρά πρωθυπουργό.
    Αν βγούμε από το ευρώ θα είναι καταστροφή.Θα μείνουμε όλοι χωρίς δουλειά.

    Το ξέρω δεν αντέχουμε και άλλα βάρη όμως αν βγούμε από το ευρώ θα γίνουμε αλβανία.Είναι κρίμα καθηγητάδες να παίρνουν τόσα λίγα χρήματα και εγώ τους σέβομε δεν τους ζηλεύω.Και τους αστυφύλακες και γιατρούς πρέπει να πλερώνει το κράτος γιατί προσφέρουν.
    Είναι δίλιμα που βάζει η Ευρώπη για να πάρει τα λεφτά της.Μας απειλεί ή βρίσκετε τα χρήματα ή δεν σας δίνω τη δόση σας.Πιστεύω πως αν δεν τα βρούμε θα μας πετάξουν έξω.Δεν λένε ψέματα οπως νομίζει ο Τσίπρας.

    Αν είναι ανάγκη να βρεθούν αυτά τα 3 δισεκατομύρια μίπως να ανεβάσουν φόρους στους πολύ πλούσιους ; Αυτό λένε οι κομουνιστές και η Παπαρήγα και είναι καλή ιδέα. Δεν συμφωνώ με τα άλλα κομουνιστικά να πάρει ο εργάτης τα μέσα παραγωγής, αλλά στο αφορολόγητο όριο και σαυτό είναι ντόμπροι. Να κάνει μια θυσία και ο πλούσιος για την πατρίδα και αμα ανέβει η οικονομία θα ανέβει πάλι και αυτός.

    Ο Σαμαράς μίπως να βάλει για μια τετραετία ένα ιδικό φόρο για τους πιο πλούσιους Έλληνες.Βγαίνουν τα χρήματα με τέτοιο φόρο ; Κάποιος που ξέρει απο αυτά να μας πει αν μπορεί αν βγαίνει αυτό το ποσό ή ένα μέρος του.

    Και μετά να πωλήσουν την ΔΕΗ σε καλή τιμή.Εμάς μας ξεζουμάει η ΔΕΗ που είναι του κράτους τι μας νιάζει να μας ξεζουμάει και να την έχει ένας γάλλος ή αμερικανός ;
    Αλλά σε καλή τιμή όχι κοροιδία.

    Αντώνη Σαμαρά προχώρα και σκέψου όλους τους Έλληνες.Τώρα πια έγινες πρωθυπουργός και μπορείς να κάνεις πολλά !

  37. καμπάνακι avatar
    καμπάνακι 12/07/2012 13:42:33

    μαθαίνω πως δεν θέλουν να περικόψουν τα ειδικά μισθολόγια και προτείνουν ισοδύναμα μέτρα

    είναι παντελώς λάθος,τα βάρη πρέπει να πέσουν σε όλους
    τα προτεινόμενα μέτρα πάλι θα στοχεύουν σε όσουν έχουν ήδη πληγεί βάναυσα με περικοπές κτλ...
    δεν είναι ώρα για φτηνούς λαικισμούς..κανονικά οφείλουν και τα ειδικά μισθολόγια και οι υπάλληλοι της βουλής και οι ΔΕΚΟτζήδες,δηλαδή όλοι όσοι μισθοδοτούνται απο το ελληνικό κράτος που έχει χρεωκοπήσει να ενταχθουν στον ενιαίο...
    ενώ οι βουλευτές ,πρόεδρος και πρωθυπουργός να αμοίβονται με τα δύο τρίτα των μισθών των ισπανών βουλευτων

    ΕΙΝΑΙ παράλογο να παίρνει η κ.τζακρή τα ίδια λεφτά με τον ισπανό πρωθυπουργό

    ισπανοί που ΔΕΝ έχουν χρεωκοπήσει και φυσικά και ισχυρότερη οικονομία έχουν
    ντροπή
    αρκετα με τον φτηνό λαικισμό.

    • καμπάνακι avatar
      καμπάνακι @ καμπάνακι 12/07/2012 13:55:11

      μόνη εξαίρεση θα μπορούσε να είναι η ομάδα ΔΙΑΣ και κάποι μάχιμοι που ναι όλη μέρα στους δρόμους,μια χούφτα άνθρωποι δηλαδή

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.