#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
22/03/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέρκελ και Σόϊμπλε διαλύουν την Ευρώπη….



Κάθε μέρα που περνάει, όλο και περισσότερο πείθομαι ότι Μέρκελ και Σόϊμπλε θέλουν να μετατρέψουν την Ευρωζώνη σ’ ένα κλειστό κλαμπ των Βορείων.

Οι Νότιοι  θεωρούνται μάλλον…τεμπέληδες, σπάταλοι, ανοργάνωτοι, απείθαρχοι.

Εκτός από τις …παραλίες δεν  έχουν και τίποτα σοβαρό να επιδείξουν.

Από την άλλη, προφανώς και θέλουν να στείλουν ένα μήνυμα προς υποψήφια μέλη, να το ξεχάσουν προς στιγμή.

Γιατί ποιος αλήθεια θα ζηλέψει αυτό το αποκρουστικό πρόσωπο της Ευρώπης  που ασκεί πολιτική με απειλές, τελεσίγραφα και εκβιασμούς;

Ποια χώρα θα δεχθεί να αποφασίζει ο κάθε Σόϊμπλε για το …..μέγεθος του τραπεζικού της συστήματος ή το μοντέλο της οικονομικής ανάπτυξης που επιθυμεί;

Ποια χώρα, με στοιχειώδη αξιοπρέπεια, θα ανέχεται να προσβάλουν τους πολίτες της, τόσο βάναυσα;

Όχι, δεν κάνουν λάθη, ούτε είναι αδαείς ή επιπόλαιοι.

Ξέρουν πολύ καλά τι επιδιώκουν.

Θα ήμουν έτοιμος να αποδεχτώ την πρόταση του κ. Σόϊμπλε να τεθούν κάποιοι φραγμοί στο τραπεζικό σύστημα της Κύπρου, το οποίο στ’ αλήθεια είναι διογκωμένο.

Όμως, ο Γερμανός Υπουργός δεν είναι ειλικρινής.

Δεν θέλει να ….μεταρρυθμίσει την Κύπρο.

Θέλει να την εκτελέσει.

Γιατί αν  ήθελε μεταρρυθμίσεις, τότε η πρότασή του θα αφορούσε  στο σύνολον των κρατών της Ευρωζώνης, αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ας  μας πει ο κ. Σόϊμπλε ποια είναι η αναλογία τραπεζικού συστήματος προς ΑΕΠ στο Λουξεμβούργο, για παράδειγμα ή το ….μέγεθος της DB  σε σχέση με το γερμανικό ΑΕΠ;

Προφανώς και δεν το τολμάει, γιατί ξέρει την απάντηση.

Και ξέρει, επίσης, ότι αυτή η  ηθικολογία που τσαμπουνάει διεθνώς  είναι για γέλια.

Για τους μη γνωρίζοντες ή όσους δεν τολμούν να αρθρώσουν δυο λόγια διαμαρτυρίας.

Γιατί η χώρα που εκπροσωπεί, είναι η τελευταία που δικαιούται να ομιλεί για ηθική στην Ευρώπη.

Γνωρίζει ο   δήθεν τοποτηρητής της ……διαφάνειας ότι τα μεγαλύτερα σκάνδαλα που ταλανίζουν την Ελλάδα, σε εμπλοκή εταιρειών γερμανικών συμφερόντων οφείλονται.

Ξέρει και κάτι άλλο ακόμα. Ότι αν μετά τον πόλεμο οι σύμμαχοι αντιμετώπιζαν τη Γερμανία όπως η Γερμανία αντιμετωπίζει σήμερα την Κύπρο, δεν θα είχε ποτέ συντελεστεί το «γερμανικό θαύμα»

Και για να τελειώνουμε:

Μπορεί, επιτέλους, να μας πει ο λαλίστατος κ. Σόϊμπλε πόσο έχει κοστίσει, σε πραγματικά ποσά, στη χώρα του η κρίση των τελευταίων ετών. Δηλαδή, πόσο ξοδεύτηκαν οι γερμανοί φορολογούμενοι;

Και να μας απαντήσει, επίσης, ποια ήταν τα οφέλη της Γερμανίας, στο ίδιο διάστημα;

Κάνουν λάθος, όσοι επαναπαύονται επειδή θεωρούν ότι η  πολιτική της Γερμανίας δεν τους αφορά…

Αυτή η πολιτική έχει συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, στηρίζεται σε γνωστές παραδοχές και  έχει προκαθορισμένη στόχευση.

Αν υποτιμηθεί είναι επικίνδυνη, αν «καλοπιαστεί»  ύπουλη και αν αγνοηθεί θανάσιμη.

Για αυτό και χρειάζεται μια ευρωπαϊκή απάντηση.

ΚΡ

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 22/03/2013 08:13:55

    Τί αντιπροτείνετε;

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 09:41:38

      Μερικές φορές η κατάσταση είναι τόσο αποκρουστική σε μία παρέα "φίλων" που η μόνη διέξοδος είναι η άμεση φυγή.

      Σε μία τέτοια περίπτωση το επιχείρημα "και τι προτείνετε;;, Πως θα ζήσουμε μοναχούληδες;" ασφαλώς δεν ισχύει γιατί ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.

      Δεν έχουμε φτάσει ακομη σε αυτό το σημείο. Το "τι προτείνετε" έχει ακόμη λίγη βάση. Όταν (αν) όμως φτάσουμε στο επιπεδο να είμαστε ο βρεγμένος που δεν φοβάται το νερό, δεν θα έχει νόημα.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 10:56:37

      Διαφωνείς ή απλά το παίζεις πονηρός;

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 11:33:36

        ...Σημειώσατε 2 !

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ Queen For The Black Side 22/03/2013 15:15:26

          Και με πολλά γκολ διαφορά ....

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 15:28:44

        Πάγια τακτική, η ίδια ερώτηση ξανά και ξανά όταν για το ίδιο θέμα έχει ήδη δοθεί απάντηση. Σκοπός η δημιουργία αντιπερισπασμού και η μετάθεση της συζήτησης στο δέντρο για να περιοριστεί η ορατότητα μέσα στο ίδιο το δάσος. Το ξέρουμε όλοι το κόλπο - δεν πήγαν τζάμπα οι φοιτητικές συνελεύσεις - αλλά αυτοί που θέλουν πραγματικά συζήτηση επί της ουσίας και πραγματικά αναζητούν απάντηση και λύση δεν το μετέρχονται.

    • Kst avatar
      Kst @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 11:00:58

      Εγγυημένο από την ΕΚΤ ευρωομόλογο. Ή κάνεις μια ολοκληρωμένη ΟΝΕ ή δεν κάνεις, με τα σημερινά αποτελέσματα (να σκάνε οι Ευρωπαϊκές οικονομίες η μια μετά την άλλη). Αν δεν προωθηθεί η ολοκλήρωση σε αυτούς τους τομείς, η μόνη λύση είναι η έξοδος από την ευρωζώνη.

    • GLAD avatar
      GLAD @ μεταρρυθμιστής 22/03/2013 14:49:02

      Υπάρχει και η εξής άποψη :
      Αν μας συμφέρει - μένουμε στο παιχνίδι (ΟΝΕ - Ευρωπαϊκή Ένωση) , ενώ ταυτόχρονα μεθοδικά ετοιμαζόμαστε για να βγούμε.
      Αν μας συμφέρει - δεν αγοράζουμε Γερμανικά προϊόντα και αγοράζουμε π.χ. Ιαπωνικά
      Αν μας συμφέρει - με Γερμανική ψυχρότητα συμμετέχουμε στις κοινές Ευρωπαϊκές εκδηλώσεις και ταυτόχρονα υποβάλουμε μηνύσεις για αποπληρωμή Κατοχικών δανείων , κατά της Siemens κλπ.
      Αν μας συμφέρει - .....
      Όλα αυτά , προυποθέτουν ψυχρή θεώρηση του Εθνικού συμφέροντος και όχι συναισθηματισμούς και ξεσπάσματα τύπου Τσίπρα-Καμμένου ή σαν αυτό που συμβαίνει τώρα στην Κύπρο.
      Κανείς δεν αποδέχεται συμπεριφορές σαν αυτές των Γερμανών , αλλά απαιτείται μέγιστη προσοχή και ψυχραιμία.

  2. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 22/03/2013 08:17:39

    ''Αν υποτιμηθεί είναι επικίνδυνη, αν «καλοπιαστεί» ύπουλη και αν αγνοηθεί θανάσιμη''.
    Εμείς δυστυχώς αγαπητέ ΚΡ, βρισκόμαστε αφελώς κι ανοήτως εγκλωβισμένοι στη β΄εκδοχή, αυταπατώμενοι οτι θα μας παραχωρηθεί συντόμως το...απουσιολόγιο, λόγω καλής βαθμολογίας και υπερβάλλουσας ...συμπάθειας.

    ''Για αυτό και χρειάζεται μια ευρωπαϊκή απάντηση''.
    Επειγόντως χρειάζεται μία συντονισμένη, οργανωμένη απάντηση-αντίσταση.
    Αλλά ποιός να την οργανώσει; Ποιός να ηγηθεί;
    Ο ανύπαρκτος, ελάχιστος και άλαλος Γάλλος Πρόεδρος;
    Οι παραζαλισμένοι ήδη μνημονιόπληκτοι (ή εν αναμονή) ''ηγέτες'' του Νότου, που σπαταλάνε τις ελάχιστες δυνάμεις τους ματαίως, μη δυνάμενοι ούτε καν ν΄αποκρούσουν επιτυχώς τις αλλεπάλληλες βάρβαρες τροϊκανικές απαιτήσεις;
    Ποιός να εξεγερθεί; Οι αλαφιασμένοι και εν υπνώσει Νότιοι λαοί που απολύτως ελεγχόμενα βουλιάζουν στην απάθεια και την απελπισία;
    Μόνη ακτίδα φωτός η αντίδραση των Ιταλών, και το γενναίο ΟΧΙ των Ελλήνων της Κύπρου.
    Ας ευχηθούμε να είναι μονάχα η αρχή...... Ας φροντίσουμε να είναι .....

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 22/03/2013 08:43:12

      Aυτή είναι η Απάντηση και η αντιπρόταση αγαπητή Βασίλισσα. Είναι μόλις η αρχή. Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή. Να δούμε τώρα ποιος Ελληνας ηγέτης θα επαναλάβει το ΟΧΙ των Κυπρίων? Θα είναι άραγε ο Σαμαράς που τον περιμένουμε τόσον καιρό? Oψώμεθα. Πάντως και αυτή τη φορά οι Γερμανοί θα ηττηθούν, διότι και πάλι στον φασισμό έχουν καταλήξει. Η ήττα τους είναι θέμα χρόνου και μάλλον γι΄αυτό οι Αμερικάνοι τους παρακολουθούν απο απόσταση καθώς πλησιάζουν στον γκρεμό. Αυτή τη φορά δεν θα χρειαστεί να τους πολεμήσουν με τα όπλα. Τους πολεμούν με φωτοτυπίες δολλαρίων...

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Αρχιμήδης 22/03/2013 11:31:11

        :-) Τέλειο αυτό με τις ....φωτοτυπίες των $$$ !!!

    • tak avatar
      tak @ Queen For The Black Side 22/03/2013 09:10:49

      Μη ξεχνάτε πως έχουμε "καβάντζα" τον ... από μηχανής θεό! Αν και τελευταία, μας ξέχασε κι αυτός!

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ tak 22/03/2013 10:34:45

        :-) Μπαααα... Δε νομίζω οτι μας ξέχασε.
        Μάλλον επεξεργάζεται το ΤΕΛΙΚΟ PLAN ''Ω'', που θ΄αποκαταστήσει οριστικά τη διαταραγμένη του κόσμου μας τάξη......

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ tak 22/03/2013 10:49:53

        :-) Μπααααα…δε νομίζω ότι μας ξέχασε.
        Μάλλον επεξεργάζεται το ΤΕΛΙΚΟ ΡLAN ‘’Ω’’ , που θ΄αποκαταστήσει οριστικά, τη διαταραγμένη του κόσμου μας τάξη…..

        • tak avatar
          tak @ Queen For The Black Side 22/03/2013 12:28:30

          Αυτός Queen είναι ο Ύψιστος! Και κάθε χρόνο τέτοια εποχή βρίσκεται σε άλλο Γαλαξία! 'Ετσι είχε κάνει και πριν από 2000 χρόνια περίπου και είχαμε το ... Γολγοθά! Τώρα; Τώρα εμείς είμαστε ως έθνος στον κήπο της Γεσθημανής και ακούμε τον υπόκωφο κρότο των σφυριών των σταυρωτών, που προετοιμάζονται για τη σταύρωσή μας...
          Αλλά ... καμιά στενοχώρια! Θα πάμε σαν ο ... καλός ληστής!
          (Εδώ που τα λέμε, τα καρφιά και τα σφυριά τα προσφέραμε μόνοι μας)...
          Καλή Ανάσταση!

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ tak 22/03/2013 13:11:13

            Ο από Μηχανής Θεός και ο Ύψιστος, βρίσκονται σε αγαστή συνεργασία. Δε μένει παρά εμείς ν΄αποτολμήσουμε να αφαιρέσουμε βιαίως καρφιά, σφυριά και θράσος απ΄ τα χέρια των σταυρωτών μας. Αν όμως πια δεν είμαστε άξιοι ούτε και γι αυτό, μπορεί να μας αξίζει να θαφτούμε....
            Χωρίς ελπίδα Ανάστασης ετούτη τη φορά.

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ tak 22/03/2013 13:47:36

            Ἐδῶ φίλε tak θά διαφωνήσω μαζί σου.
            Πρίν 2000 χρόνια ποιός σταυρώθηκε;
            Ἐμεῖς εἴχαμε τό Γολγοθᾶ!;
            Μακάρι ἐπίσης,ὅπως λές,νά βρισκόμαστε τῶρα στόν κῆπο τῆς Γεθσημανῆς,αὐτοί πού βρίσκονταν τότε ἐκεῖ προσεύχονταν,ἔστω κι ἄν τούς ἔπαιρνε γιά λίγο ὁ ὕπνος.
            Ἐμεῖς,πολύ φοβᾶμαι,βρισκόμαστε στήν αὐλή τοῦ Πραιτωρίου λίγο πρίν τριπλολαλήσει ὁ πετεινός...

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Κυθήριος Τ. 22/03/2013 14:25:53

            + 1000000000000000000000

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ tak 22/03/2013 10:57:34

        Εμείς τον έχουμε ξεχάσει δεκαετίες τώρα. Αν τον θυμηθούμε θα έρθει. Δική μας η επιλογή...

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 11:47:54

          Γεωργιε Τ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 12:04:53

          +10000000

        • Μαθηματικός avatar
          Μαθηματικός @ Γεώργιος Τ. 22/03/2013 15:17:03

          Σωστός !

    • euagelos avatar
      euagelos @ Queen For The Black Side 22/03/2013 09:55:10

      Μήπως δεν έχετε εμπιστοσύνη ούτε στον Ανώνη Σαμαρά και στην τρικοματική κυβέρνηση σωτηρίας?

  3. ^Mara^ avatar
    ^Mara^ 22/03/2013 08:18:51

    Έτσι είναι αγαπητέ Κώστα.
    Με τις αμαρτωλές εταιρείες τους, διαφθείραν όλες τις κυβέρνησεις της Ευρώπης και τώρα με θράσος πουλάνε νταϊλίκι.... με τελεσίγραφα, σαν κοινοί μπράβοι της μαφίας.
    Ή πληρώνετε... ή σας το κάνουμε μπουρλότο το μαγαζάκι σας.
    Τελικά αυτή είναι η Γερμανία
    Μιά χώρα που παράγει, άριστες μηχανές αυτοκινήτων, μοτοσυκλετών, οικιακών συσκευών και.... ψυχρών καθαρμάτων....

    Την Καλημέρα μου!

  4. η Dimi avatar
    η Dimi 22/03/2013 08:20:43

    Αμφότεροι ισόβια για από πρόθεση και κατά συρροή ιδιαζόντως ειδεχθή οικονομικά εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας.

  5. MCA avatar
    MCA 22/03/2013 08:21:44

    Γερμανία και Κύπρος παραδίδουν μαθήματα οικονομικής πολιτικής ειδικά στις κυβερνήσεις των Δυτικών Χώρων που θα τα χρειαστούν στο άμεσο μέλλον π.χ. Κυνήγι του κεφαλαίου στους φορολογικούς παραδείσους, με συντονισμένη επίθεση και την συνεργασία άλλων χωρών, για τη διάλυση τους. Έλεγχος, περιορισμός στην κίνηση των κεφαλαίων και απαγόρευσης τους εξαγωγής τους από την χώρα ώστε να προστατευτεί η οικονομία της. Πιθανόν τα μαθήματα να συνεχισθούν τις επόμενες μέρες πιο εντατικά.

  6. ferdinand avatar
    ferdinand 22/03/2013 08:50:15

    'Ετσι αντιμετώπισαν οι σύμμαχοι την Γερμανία, το σχέδιο Μοργκεντάου εκτελούνταν κανονικά:
    http://en.wikipedia.org/wiki/JCS_1067#JCS_1067
    http://en.wikipedia.org/wiki/American_food_policy_in_occupied_Germany
    http://en.wikipedia.org/wiki/Forced_labor_of_Germans_after_World_War_II

    Αφήστε λοιπόν τα παραμύθια περί δήθεν "μεγαλοψυχίας" των συμμάχων. Απλά μετά από 3 χρόνια διαπίστωσαν ότι χωρίς την γερμανική βιομηχανική βάση δεν μπορούσε να πάρει μπρος ολόκληρη η ευρωπαϊκή οικονομία και τότε μόνο άλλαξαν ρότα.

    • akenaton avatar
      akenaton @ ferdinand 22/03/2013 17:17:06

      Άκρα του τάφου σιωπή! Το σχόλιο καίει!

      • ΚΜ avatar
        ΚΜ @ akenaton 22/03/2013 17:24:42

        Μεγάλο σφάλμα η υπαναχώρηση των συμμάχων. Και τότε, και το 1991.

  7. euagelos avatar
    euagelos 22/03/2013 08:52:01

    Δε διαλύουν την Ευρώπη. Την ΟΝΕ διαλύουν. Αυτό είναι προς όφελος της Ευρώπης. Άλλο πράγμα Ευρώπη, άλλο η Γερμανία, άλλο η ΟΝΕ.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ euagelos 22/03/2013 09:01:55

      Εντάξει Ευάγγελε, την ΟΝΕ εννοεί και ο αρθρογράφος.
      Δεν θα πεθάνει η Ευρώπη αν βγεί δα η Γερμανία απ' το Ευρώ...
      Και η Αγγλία εκτός έμεινε απο μόνη της.
      Αλλωστε Φασισμός και Ευρώπη είναι ακριβώς αντίθετα πράγματα. Αδύνατο να συνυπάρξουν. Η ΕΕ δημιουργήθηκε ακριβώς γι αυτό
      τον λόγο: Να μην υπάρξει ποτέ πια φασισμός, όπως δυστυχώς αρχίζει να διαφαίνεται μέσα από την σημερινή Γερμανική ηγεσία...
      Εκτός αν νομίζεις οτι αυτά που επιβάλουν στους αδύναμους "εταίρους" τους οι Γερμανοί σήμερα δεν αποτελούν εξώφθαλμα δείγματα φασισμού...(Αν είσαι νέος και δεν έχεις βιώσει τον τρόπο γέννεσης του φιδιού απ' το αυγό του φασισμού, δικαιολογείσαι).

  8. antilogos avatar
    antilogos 22/03/2013 08:57:55

    Πάλι οι Γερμανοί μας φταίνε ...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ antilogos 22/03/2013 11:56:21

      Δυστυχώς είναι αμετανόητοι.

      Το φασίστα κι αν τον πλένεις το σαπούνι σου χαλάς.
      Κάθε λαός επιδέχεται βελτίωση. Ομως δεν μπορεί να αρνηθεί την γεννετική του προέλευση, τη φύση του δηλαδή. Και η Ιστορία μας έχει διδάξει ότι οι Γερμανοί είναι εκ φύσεως φασίστες ανεξάρτητα αν τα όπλα τους είναι τα τάνκς ή το χρήμα...

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ antilogos 22/03/2013 12:05:20

      Είναι φίλοι. Δεν παρεξηγούν που τους ...κακολογούμε.
      Αρκεί να είμαστε καλά παιδιά, να υπερδανειστούμε-χρεωθούμε κι άλλο και να τους δώσουμε ότι έχουμε για να ξεχρεώσουμε. Καλή καρδιά να υπάρχει.

  9. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 22/03/2013 09:06:29

    Επειδή συνεχώς ακούγεται καί υποστηρίζεται ότι η Γερμανία τό ένα, η Γερμανία τό άλλο, κ.λ.π., σημειώνω τά παρακάτω :
    1. Οι αποφάσεις λαμβάνονται μετά από συζήτηση μέ όλους παρόντες.
    2. Καί συναποφασίζοντες.
    3. Συνεπώς, όλοι έχουν μερίδιο ευθύνης, ίσο κατά τήν λήψη αποφάσεως.
    4. Ενώ είναι διαφορετικό τό όφελος από τήν λαμβανομένη απόφαση, αναλόγως τού θέματός της.
    5. Γιατί τόσοι καί τόσοι Υπουργοί - Πρωθυπουργοί άλλων Εθνών επιβραβεύουν τίς τακτικές τών Γερμανών ? Από αδυναμία επιβολής τών δικών τους ή από αποδοχή τών Γερμανικών ?
    6. Άρα, τό πρόβλημα μέσα στήν Ε.Ε. έγινε πιά κ α θ ο λ ι κ ό γιά όλους τούς Λαούς της. Καί γιά τήν αντιμετώπισή του χρειάζονται Ηγέτες αναστήματος καί όχι διαχειριστές, τίς πιό πολλές φορές κάκιστοι, τών αναδυομένων κρίσεων.
    Η Γερμανία κερδίζει από τήν όλη συμμετοχή της περισσότερα από όσα δίδει γιά τούς ετησίους ευρωπαϊκούς προϋπολογισμούς, αυτό κατέστη σαφές πρίν αρχίση η οικονομική κρίση.
    Γιά νά τούς τό πής όμως ...κατάμουτρα, θέλει, εκτός από σφρίγος, καί κάποια οικονομική δύναμη. Νά έχουν νά τήν φοβούνται δηλαδή.
    Άς ανακαλύψουμε εμείς ποιές είναι οι οικονομικές μας δυνάμεις, νά τίς ζυγίσουμε πόσο ισχυρές είναι, καί εάν έχουμε κάτι ...στόν τορβά μας, έ τότε νά τό προβάλλουμε καί νά επιμείνουμε σέ μία ά λ λ η πολιτική. Γιατί, μετά τά απαράδεκτα τετελεσμένα πού προσπάθησαν νά επιβάλουν στήν Μεγαλόνησο έχει καταδειχθεί η ανάγκη γιά αυτήν τήν ά λ λ η πολιτική απέναντι στούς ...ταληροφονιάδες...
    Αυτή η άλλη πολιτική θά ήταν ευχερής εάν τό Γιουνανιστάν εκατοικείτο έστω από Φιλέλληνες καί όχι από κοιλιόδουλους Γραικύλους. Καί βεβαίως εννοώ τήν συντριπτική πλειοψηφία τών υπηκόων του, πολλοί από τούς οποίους στενοχωρήθηκαν μέ τό αποπειραθέν έγκλημα εξοντώσεως τής Ελληνικής Κύπρου γιατί είχαν εκεί καταθέσεις, όχι γιατί έμπαιναν τά θεμέλια γιά συντομότατη εξάλειψη κάθε οικονομικής δραστηριότητος στό Νησί.
    Επειδή συνέχεια μάς φταίνε οι άλλοι, ποτέ ο ...ποπός μας, καί επειδή οι ασκούμενες πολιτικές γίνονται ερήμην μας, τολμάμε μετά νά είμαστε παραπονούμενοι...

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 22/03/2013 12:01:55

      Αρα συμφωνείς οτι ενας Τσίπρας και μάλιστα του δεκαπενταμελούς με τις μολότωφ τους χρειάζεται, γιατί δεν φαντάζομαι να εννοείς να περιμένουμε να αποκτήσουμε τα λεφτά των Γερμανών ή περίπου ίσα με αυτούς για να μιλάμε ως ισότιμοι εταίροι μαζί τους?

  10. τις avatar
    τις 22/03/2013 09:12:45

    "Οι Νότιοι θεωρούνται μάλλον…τεμπέληδες, σπάταλοι, ανοργάνωτοι, απείθαρχοι.
    Εκτός από τις …παραλίες δεν έχουν και τίποτα σοβαρό να επιδείξουν"

    Να δείτε οι αφρικανοί με τα πενηντάρια υπό σκιά πόσο ραθυμότεροι ημών είναι, και οι του βόρειου κύκλου πόσο περίκλειστοι στις δουλειές και στα σπίτια τους.
    Είναι βέβαιοι οι Γερμανοί και λοιποί πέριξ φίλοι μας ότι θα ήσαν πολύ διαφορετικότεροί μας μετά από μια μακρόχρονη διαβίωση στους χώρους μας;
    Οι ήδη κατοικούντες εδώ μάλλον προσαρμόστηκαν στα μεσογειακά "τέμπα"...άλλωστε στις παραλίες “άρχοντες και αρχόμενοι άπαντες όμοιοι αεί παίζοντες” και στα κατάβαθα των ανθρώπων εκεί είναι ίσως τα ζητούμενα.
    Αλλού είναι το πρόβλημα, που το αντιλαμβάνονται καλλίτερα όσοι εκ της ηλικίας έχουν διαδράμει όλες τις σύγχρονες οβιδιακές μεταμορφώσεις των καιρών.
    Ένας μεσογειακός ολίγον "ραχατέ" τύπος δεν δικαιούται να έχει την καταναλωτική συμπεριφορά του οργανωμένου βόρειου (την αντιστοιχούσα σε αυτό που παράγει) , αφού επί πλέον η ματιά του δεύτερου είναι περισσότερο προσηλωμένη στην δουλειά του επειδή δεν τον παρασύρει το περιβάλλον και η "φύση" του για να "ενδώσει", εάν το κάνει ο πρώτος θα το πληρώσει με απώλεια ιδιοκτησίας επί του περιβάλλοντος... αφού ο άμοιρος μόνο αυτό διαθέτει... "ερωτική" σχέση με κόστος!
    Το χειρότερο δε, είναι, πως κάποιων η κατανάλωση βαρύνει και αυτούς που δεν την έκαναν, αφού ο λογαριασμός έρχεται ρεφενέ... και μάλιστα σε αυτούς, που το κάτι πάρα πάνω το διετήρησαν ή προσαύξησαν, μη ρίχνοντάς το στις αφορολόγητες 5 αισθήσεις και στην μνήμη τους, αλλά είναι “εκεί” και φορολογείται... δύσκολα θέματα που ωθούν σε ατελείωτες αναλύσεις επί αναλύσεων.
    Πρέπει έκαστος επομένως να αποφασίσει ποιός είναι, πόσο μπορεί να αλλάξει σε εργασιακή προσήλωση και συμπεριφορές, εάν αξίζει τον κόπο με βάση το αξιακό του οικοδόμημα να γίνει και πόσο “βόρειος”...και αναλόγως να κανονίσει την καταναλωτική και άλλη συμπεριφορά του (στην κατασκευή της οποίας συνήθως δεν θέλει να συμμετέχει) που θα δεσμεύσει αυτόν και τα παιδιά του.
    Ένας “ψαγμένος” κυβερνήτης έχει κάνει την λαογραφική “εργασία” του και έχει επιβάλει, προβλέποντας, τα αυτοματοποιημένα-αυτοεπιδιορθούμενα όρια του “μη παρέκει” στα παιχνίδια του λαού (εφ' όσον θέλει και πολλά μπάνια αυτός ο λαός), που οικονομικά δεν ορίζονται και με άπειρους τρόπους...

    • Αρχιμήδης1 avatar
      Αρχιμήδης1 @ τις 22/03/2013 10:24:26

      Πολύ καλά τα λές αγαπητέ "τις".
      Ομως όταν δύο συνέταιροι ενας Βόρειος και ένας Νότιος συναποφασίζουν οτι τους συμφέρει ό ένας να βάλει τα πλεονεκτήματά του ως Βόρειος και ο άλλος τα δικά του ως Νότιος και να έχουν πλέον κοινό ταμείο 50-50 % ενώνοντας τις δυνάμεις τους, δεν μπορεί ξαφνικά, όταν δυσκολέυουν τά πράγματα ο Βόρειος να λέει , μπορεί εσύ Νότιε να τα καταφέρνεις καλύτερα απο εμένα στον τομέα σου,πχ. την προσέλκυση πελατών, αλλά επειδή ο δικός μου τομέας περιλαμβάνει και το ταμείο και η ματιά μου είναι περισσότερο προσηλωμένη στην δουλειά μου, τώρα που τα 'εσοδα μειώνονται, εγώ καταργώ το 50-50 , κρατάω το 80% και σύ ή ζείς με το 20% ή κόψε το σβέρκο σου...Αυτή η συμπεριφορά είναι φασιστική και στη γλώσσα της αγοράς λέγεται π@@@τιά εκ μέρους του Βόρειου και οδηγεί τουλάχιστο σε διάλυση της εταιρείας ...

      • MAYRO XABIARI avatar
        MAYRO XABIARI @ Αρχιμήδης1 22/03/2013 11:21:52

        Το παράδειγμα σας είναι παραπλανητικό.
        Το ταμείο δεν είναι κοινό, ο Νότιος συνεταίρος προσέλκυσε πελατεία πουλώντας κάτω του κόστους, κι όταν μπήκε μέσα, προκειμένου να μην κλείσει την επιχείρηση γιατί οι Τράπεζες δε τον θεωρούσαν φερέγγυο για να του δανείσουν και τον άφηναν στο έλεος του Θεού, απευθύνθηκε στο βόρειο συνέταιρο και ζήτησε δανεικά. Αυτός για να μην είναι δανεικά κι αγύριστα του λέει: "Δε σου δανείζουν οι αγορές, αλλά μια και είμαστε (χαλαρός) συνεταιρισμός εγώ θα σου δανείσω. Με όρους όμως, διότι αν συνεχίσεις τα ίδια, θα κλείσεις το μαγαζί και θα χάσω κι αυτά που σου δίνω. Ο Νότιος συνέταιρος φωνάζει για εκβιασμό, για προσβολή και θέλει τα λεφτά χωρίς όρους (και εννοείται και εξασφαλίσεις διότι αν υπήρχαν και οι τελευταίες θα του δάνειζαν και οι τράπεζες). Πετάει το δάνειο του Βόρειου στα μούτρα διότι λέει με τους όρους που του θέτει θα χάσει την πελατεία. Και αποφασίζει να φεσώσει τη μισή πελατεία, διότι έτσι πιστεύει θα σώσει την υπόλοιπη. Εκεί είμαστε.

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 14:49:02

          Ετσι είναι αν έτσι νομίζεις αγαπητέ Χαβιάρι.
          Πολύ ρεαλιστικό το παράδειγμά σου...

    • τις avatar
      τις @ τις 22/03/2013 14:33:34

      Αυτά που υπονοείτε αγαπητέ Αρχιμήδη ανοίγουν μεγάλο κύκλο που δεν συγχωρεί ο χώρος για περαιτέρω αναπτύξεις γιατί θίγουν λεπτά ζητήματα.
      Υφίστανται πάντως "αρμοδίως" κατατεθειμένες απόψεις, φαντάζομαι από πολλούς.
      Πάντως στα οικονομικά υπάρχει μια δυστυχώς κακή αφετηρία εκ της οποίας μύρια κακά έπονται.
      Σε κάθε σύμβαση (και όλα τα πράγματα στην ζωή είναι μικρές ή μεγάλες συμβάσεις), πρέπει να γνωρίζεις απολύτως τί είναι το δικό σου και τι είναι του άλλου (υλικό και άυλο), προκειμένου να γίνουν οι σωστές διευθετήσεις με λεπτομερή νομικά κείμενα έως (στα απλά καθημερινά προσωπικά ζητήματα) και με μπέσες.
      Στα εύλογα δε ζητήματα που θέτετε υπάρχει και η εμπειρία της ζωής, γιατί στα βιβλία δεν αναφέρονται τα πάντα, δίπλα στα οικονομικά μοντέλα πέφτει βαριά η σκιά του Κλαούζεβιτς... και για τα μικρά και για τα μεγάλα.
      "Δεν κάνουμε απολύτως δεσμευτικούς συνεταιρισμούς με τους πολύ μεγάλους, δεν υφίστανται συνεταιρισμοί με πολύ μεγάλους, εάν είναι αδήριτη ανάγκη το πολύ πουλάμε σε καλές τιμές".

      Η κάθε κυβέρνηση οφείλει να γνωρίζει το αναφαίρετο δικαίωμα των πολιτών που εκπροσωπεί, ποιό είναι, πόσο αξίζει και με ποιούς όρους θα το βάλει στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων γιά τις ενδεχόμενες συμφωνίες (Αφού ΠΡΩΤΙΣΤΑ το γνωρίζουν οι πολίτες, που για τα μεγάλα οφείλουν ΚΑΙ να αυτοδιαμορφώνονται μη εκχωρώντας αυτήν την λειτουργία μόνο σε "κεντρικές" διευθύνσεις).
      Ταυτοχρόνως όμως οφείλουν και να επιθυμούν να το υπερασπισθούν -όχι μόνο με όπλα αλλά κυρίως με στάσεις ζωής.
      Το ερώτημα που αναφύεται εδώ είναι: " Έχουν οι αγνοούντες δικαίωμα να εξουσιοδοτούν κάποιους για να κάνουν ζωτικές συμφωνίες; Ακόμη οι εγκεφαλικά αδύναμοι δικαιούνται να κάνουν συμφωνίες και πως τους "προστατεύουμε" και με ποιούς όρους για να προστατευθούμε και εμείς; Καταλαβαίνετε πως έτσι θίγονται θέματα πολιτευμάτων και εκπροσώπησης που θα έπρεπε με παρρησία να είχαν τροχοδρομηθή από τους κλειδοκράτορες προ πολλού (υπάρχετε; ποίοι είσθε;), με δεδομένη την κατάσταση μετά το 90 και τις προγνώσεις θυελλωδών ανέμων.
      Αλλά τί μπορεί να λέγεται επωφελής συμφωνία;
      Μπορεί να είναι κάτι που αποφέρει ολιγώτερα εισερχόμενα έσοδα έναντι των εξερχομένων κερδών των αντισυμβαλλομένων; Που οδηγεί τελικώς αυτό;
      Δηλ ενέργειες που λειτουργούν ως απορροφητήρες νομίσματος και μάλιστα συναλλάγματος;
      Αλλ' έστω και έτσι, κατά περίπτωση, μπορεί αυτό να μήν έχει ένα μετρήσιμο αντιστάθισμα σε θέματα πχ εθνικής ασφάλειας και πως ορίζεται αυτό;
      Εάν η δικαιολόγηση γιά το τελευταίο επιφέρει τόση εσωτερική αποδόμηση που η χώρα να καθίσταται ασφαλής μεν, ως νομικό διεθνές υποκείμενο, αλλά ανασφαλής γιά τους κατοίκους της, ποιός το μετρά αυτό και πώς;
      Αυτό ήταν το αγνοηθέν διακύβευμα, δεδομένου αγαπητέ πως δεν μπορούν όλοι να κερδίζουν σε μια συνεργασία παρά μόνο εις βάρος τρίτων...θερμοδυναμικό αξίωμα... και οι "τρίτοι" απέκτησαν οικονομικά "δικαιώματα" μετά το 90, εις βάρος αναγκαστικά των δυτικών "εκλεκτών" κοινωνιών (κλειστό σύστημα ο πλανήτης).
      Όμως για εμάς, τους ιδεολογικά "καθυστερημένους", με όσα εμανθάναμε στην πολιτική μας αγωγή, ο πλούτος ανήκε στις κοινωνίες με όλες τις διαστρωματώσεις των και ο αγώνας ήταν το πολύ ταξικός (τα διεθνιστικά ήσαν τόσο αφηρημένα που δεν πρέπει να μας απασχολούν ως μη καταναλώσαντα σοβαρά την φαιά μας ουσία).
      Κράτη δεν υπάρχουν έκτοτε, μάλιστα τόσο, που όχι μόνο να γίνεται μεταφορά πόρων και τεχνογνωσίας σε τρίτες χώρες, χωρίς να ερωτηθούν οι αποστολείς του "δήμου", αλλά και μέλη των τρίτων να εγκαθίστανται ελευθέρως και ισότιμα όπου δεί, γιά σκεφθήτε το! Πρέπει να γράφουμε σελίδες γιά να αναπτύξουμε τις πολυσχιδείς συνέπειες...
      Με τέτοιες συλλογιστικές τα πάντα ερμηνεύονται και δεν πρέπει να εκπλήσσει τίποτε, προσωπικά το ενύπνιον το έχω προς εκτέλεση εδώ και 20 χρόνια και έχει και συνέχεια...
      Όσοι ευρίσκονται σε ηλικία άνω των 60 έχουν μία μοναδική ιδιότητα (ίσως όχι όλοι, που εξ αρχής εγεννήθησαν ως αστοί και πρέπει να προσπαθήσουν για να "καταλάβουν")...λόγω συμετοχής στην μοναδικής πυκνότητας τεχνολογική κλπ ιστορία της ανθρωπότητας.
      Μέσα σε 5-6 δεκαετίες διήλθαν την διαδρομή από την αρχαιότητα (άροτρο και λιοτρίβι με άλογο, βάρκα με πανιά, πηγάδι, δρεπάνι, τσάπα, περπάτημα, έλλειψη ρεύματος κλπ, όπως σχεδόν και επί Πλάτωνος!)... έως την υπερσύγχρονη ασύλληπτη τεχνολογική υποδομή, αυτή που ήδη κατασκευάζει οντότητες in vitro και εγκαθιστά ποθητά-εθιστικά virtual reality.
      Είναι πολλά αυτά που πρέπει να σκεφθούμε πριν να πέσουν οι βαριές υπογραφές... τουλάχιστον οι μεγαλυτεροι.
      Προσωπικά δεν θα έριχνα το βάρος τόσο στην "δολιότητα" των συμβάσεων (Σημίτης... ας πρόσεχαν) που υπογραμμίζετε στο τέλος της θέσης σας, αφού το καπιταλιστικό σύστημα, από ένα σημείο και πέρα, είναι να "πουλάς φύκια για μεταξωτές κορδέλες" (που στο κάτω κάτω της γραφής θέμα κυρίως αναδιανομών είναι, ως κοινωνικό πρόβλημα, με επαναθεώρηση του τί εστί εργασία και εισφορά), όσο στην υιοθέτηση επιβουλών τρίτων και εγκατάλειψης πολύ κρίσιμου, όταν εγράφετο η ιστορία, συμμάχου... όχι στα εύκολα που τον άφησαν να κατρακυλήσει (εσκεμμένα;) καταναλώνοντας προιόντα δικά τους πολύ υψηλής προστιθέμενης αξίας σε σχέση με τα δικά του της χαμηλής που επιφυλάσσει το κομπρεμί... αλλά στα πολύ δύσκολα που αφορούν επιφάνειες (όχι υπεδάφη, δεν εννοώ αυτά) πλειοδοτώντας υπέρ αυτών που ήσαν απέναντι. Και όταν γράφω σύμμαχος εννοώ κάτι από τους σταυρούς που έχουμε στα οικογενειακά παλμαρέ προκειμένου η εσπερία να έχει σήμερα και το μαχαίρι και το πεπόνι... τα περί Γερμανίας εις ύδωρ γράφω.
      Αλλά οποία ιντελιγκέντσια της χώρας θα διεκδικήσει σοβαρό διάλογο με τους κρατούντες του κόσμου και με τι προτάγματα όταν έχουν πρόσφατη αντίληψη του πόσο παραδόπιστα συνεργάσιμη "είναι".
      Ένα θα γράψω και άλλο ουδέν γιατί δεν επιτρέπεται, δυστυχώς, ως έχουν τα πράγματα ο φίλος "Απορών" έχει πιάσει το νόημα και τον μίτο της Αριάδνης.

      Εάν πρέπει να σας ανταπαντήσω θα το κάνω αύριο γιατί αποχωρώ.

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ τις 22/03/2013 15:36:10

        Πολύ απλά μας λες αγαπητέ "τις" οτι ως "μικροί" πρέπει να προσέχουμε που βάζουμε την υπογραφή μας γιατί οι "μεγάλοι" κατά κανόνα εξαπατούν τους μικρούς για να τους φάνε και να επεκταθούν στα ύδατα της Μεσογείου.
        Η απάντηση στα γραφόμενά σου έχει δοθεί απο την Ιστορία πολλάκις και είναι ότι οι πραγματικά Μεγάλοι δεν είναι οι διαθέτοντες μεγάλο όγκο. Τουναντίον. Ο Δαρβίνος μάλιστα τεκμηριώνει και επιστημονικά τη σχετικότητα του μεγέθους στην πάλη για την επιβίωση και την εξέλιξη των ειδών. Ο τεράστος δεινόσαυρος αν και σε κάποια περίοδο κυριάρχησε επι γής τελικά νικήθηκε απο έναν λιλιπούτειο γυμνοπίθηκο.
        Στο ουσιαστικό σου ερώτημα στο τέλος, συμφωνούμε απόλυτα :"οποία ιντελιγκέντσια της χώρας θα διεκδικήσει σοβαρό διάλογο με τους κρατούντες του κόσμου και με τι προτάγματα όταν έχουν πρόσφατη αντίληψη του πόσο παραδόπιστα συνεργάσιμη “είναι”." Σύντομα θα εμφανιστεί αυτή η ιντελιγκέντσια πιστεύω και όχι μόνο σ΄εμάς, αλλά σε ολόκληρο το Νότο. Τότε θα δούμε και ποιός είναι ο πραγματικά "Μεγάλος" που θα μας οδηγήσει στην επιβίωση και όχι στην εξαφάνιση του είδους όπως κάνουν τώρα οι Γερμανοί με τους Υπερτραπεζίτες που τους μανιπουλάρουν...

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ τις 22/03/2013 15:51:01

        Αγαπητέ κ. Τις, καταθέσατε εξαιρετικούς προβληματισμούς.
        Το θέμα όμως είναι τώρα τί κάνουμε.
        Παγιδευμένοι και αλυσσοδεμένοι χειροπόδαρα πως θα λυθούμε να γλιτώσουμε? Γιατί Χουντίνι δεν είμαστε... ή είμαστε και δεν το ξέρουμε?

      • τις avatar
        τις @ τις 23/03/2013 12:25:59

        Αγαπητέ "Αρχιμήδης"

        Με τους Ιταλούς λέτε έ, τους είχαμε 30 χρόνια στα Δωδεκάνησα, φαντασθήτε πως ήταν τότε και αρχαιολάτρες... εκείνα ξέρουν. Καλούς αγοραστές θα βρούν σε εμάς, εμείς μάλλον θα τους πωλούμε το λάδι όσο το νερό, όπως τώρα.
        Τους βλέπουμε σαν κυνηγούς και ψαροντουφεκάδες ακόμη, χθές και σήμερα, όταν επιπίπτουν επι της πανίδας...
        Μας μοιάζουν, ναί, αλλά εμείς ανεχόμαστε ημάς αυτούς γιατί αλλιώς δεν γίνεται!
        Δεν λέγονται με απλά λόγια ορισμένα πράγματα, εκείνο που αφήνω να υπονοηθή είναι πως τα μεγάλα όχι προυποθέτουν αυτάρκειες, ψυχικές και υλικές.
        Τις πρώτες πιθανώς πολλοί εξ ημών να τις έχουν, για τις δεύτερες είναι πολύ αμφίβολο.
        Σήμερα είμαστε αγοραστές ΚΑΙ για τα ουσιώδη εν ανεπαρκεία, για την παραγωγή των οποίων δηλώνουμε αδυναμία (μας "έσπρωξαν", αναμφίβολο)... τα πτυχία ένεκεν.
        Αυτοί που στο παρελθόν έλεγαν και στήριζαν τα όχι είχαν τα κιούπια γιομάτα λάδι και τα σανά μαζεμένα γιά τον χειμώνα... με τα ΔΙΚΑ τους χέρια και όχι με ξένα, εγώ αντέχω, εσείς; (ρητορικό το ερώτημα που δεν σας αφορά προσωπικώς).



        Αγαπητή ^Mara^

        Ατομικά θα επιθυμούσα κάποια κλίκ πιό φυσιολάτρες-εργασιολάτρες (και όχι εργασιομανείς γιά να μιμηθούμε τον γείτονα!)... ο Ελύτης βοηθάει επί του προκειμένου πολύ.
        Συλλογικά θα έλεγα πως στην ρώσικη σαλάτα χάνεται το είδος και κάποια πράγματα είναι από μόνα τους είδος που διακρίνονται από τα υπόλοιπα του γένους... είμαι βέβαιος πως αντελήφθητε.

        • ^Mara^ avatar
          ^Mara^ @ τις 24/03/2013 09:52:01

          Απολύτως!

  11. Κώστας Σταματάκης avatar
    Κώστας Σταματάκης 22/03/2013 09:14:37

    Μερικές διαπιστώσεις:

    1) Όλοι οι βόρειοι είναι ενωμένοι, υπό την ηγεσία της Γερμανίας, όπως ήταν σύμμαχοι και στο Β παγκόσμιο πόλεμο, υπό την ηγεσία της τότε Ναζιστικής Γερμανίας.
    2) Οι νότιοι δεν έχουν δείξει μέχρι σήμερα καμία διάθεση συνεργασίας, αντιμετώπισης και εξουδετέρωσης των οικονομικών επιθέσεων της Γερμανίας και των συμμάχων της ενάντια στις οικονομίες των χωρών τους. Αυτό που κάνει η Γερμανία σήμερα, το έχει κάνει πάλι το 1991, όπου σε συνεργασία με τον Σόρος , είχε επιτεθεί στην Ιταλική λιρέτα και το Γαλλικό φράγκο χωρίς κανένας να τις τραβήξει το αυτί.
    3) Η ένωση κρατών προϋποθέτει και την έννοια της αλληλεγγύης, την οποία η Γερμανία την χρησιμοποιούν όταν τους συμφέρει. Μετά τον Β παγκόσμιο πόλεμο ζήτησαν αλληλεγγύη για να ορθοποδήσουν, ζητώντας να τους χαριστούν τα χρέη και οι πολεμικές αποζημιώσεις σε ένα πόλεμο που αυτοί προκάλεσαν. Σε συνεργασία με τις χώρες του Νότου και όλες τις άλλες θιγόμενες χώρες, πρέπει άμεσα η Ελλάδα να ζητήσει επιστροφή του κατοχικού δανείου και τις αποζημιώσεις από την Γερμανία.
    4) Οι Γερμανοί και βόρειοι σύμμαχοι τους, θησαυρίζουν εκμεταλλευόμενοι τις αγορές των Νότιων χωρών της Ευρώπης. Πρέπει όλες οι χώρες του Νότου να επιβάλλουν δασμούς με την μορφή αυξημένου ΦΠΑ (σύμφωνα και με την πρόταση της καθ. του Harvard Gita Gopinath) με αντίστοιχες φοροαπαλλαγές στα δικά τους προϊόντα ώστε να είναι ανταγωνιστικά των βορείων
    5) Οι Γερμανοί και οι Βόρειοι σύμμαχοι τους, έχουν ανακαλύψει χιλιάδες τρόπους για να προστατεύσουν τα προϊόντα τους (π.χ. περιβαλλοντικά, για φορτηγά αυτοκίνητα το Euro 5, το CE, περιορισμούς εισαγωγών κρεάτων από Ολλανδούς κλπ, ) αλλά έχουν επιτρέψει για τα Μεσογειακά προϊόντα την τέλεια καταστροφή των Νοτίων λόγω του πανάκριβου Ευρώ, αλλά και με εισαγωγές από Τουρκία, Αίγυπτο, Μαρόκο κλπ, όπου πρωτοστατούν δίκες τους εταιρείες εγκατεστημένες στις χώρες αυτές

    • Aρχιμήδης avatar
      Aρχιμήδης @ Κώστας Σταματάκης 22/03/2013 18:41:15

      Οι "Νότιοι" αγαπητέ Κώστα Σταματάκη, προς το παρόν είναι ΟΛΟΙ!!!!(τυχαίο?)δεμένοι απο "φιλογερμανικές-φιλοτραπεζικές" κυβερνήσεις ή συγκυβερνήσεις σαν τη δική μας καλή ώρα. Μόλις η Ιταλία κατάφερε να απαλλαγεί απ' αυτές, αλλά τα μισο-κατάφερε . Δεν το πέτυχε 100%. Θα δούμε στον επόμενο γύρο...Περιέργως? επίσης τα κανάλια σ' ΟΛΕΣ τις χώρες είναι και αυτά "φιλογερμανικά-φιλοτραπεζικά" γεμάτα Μπάμπηδες,
      Πρετεντέρηδες,Τσίμες και Πορτοσάλτες...
      Οπως αντιλαμβάνεσαι θέλει δουλειά πολλή για να γυρίσει ο ήλιος. Ενας Τσίπρας με Μελανσόν και Die Linke δεν φτάνουν...Αντε να ανάψουν το φυτίλι. Υπάρχει όμως μπαρούτι στα βαρέλια?

  12. Ρηνα avatar
    Ρηνα 22/03/2013 09:17:04

    Αισχροι ειναι οι Γερμανοι αλλα εκμεταλλευονται τα λαθη μας. Και την Ελβετια , τον παγκοσμιο φυλακα των κλεφτων, γιατι δεν την πειραζουν;Αφηνουμε το περιθωριο για να μας πατανε...

    • Heaven avatar
      Heaven @ Ρηνα 22/03/2013 09:33:21

      γιατί οι ελβετοί είναι μόνο παγκοσμιοι φύλακες των κλεφτων. δεν είναι και τζογαδόροι...

      • Αρχιμήδης1 avatar
        Αρχιμήδης1 @ Heaven 22/03/2013 09:54:39

        Nαι αγγελούδια είναι. Δεν ακουμπάνε το μέλι αν δεν τους το βάλει στο στόμα η μαμά τους...
        Σύμφωνα με μια σπάνια (αυτές τις εκθέσεις τα ΜΜΕ τις εξαφανίζουν) έκθεση του υπουργείου δικαιοσύνης της Ελβετίας, η "κατάλευκη Ελβετία" είναι 3η στη λίστα των χωρών-διαφθορέων στον κόσμο. (1η ΗΠΑ, 2ο το Λουξεμβούργο!!!)
        Οπως στο τανκγό, στη διαφθορά υπάρχουν πάντα δύο και ο διαφθορέας έχει πάντα το πάνω χέρι και επομένως και τη μεγαλύτερη ενοχή...

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Αρχιμήδης1 22/03/2013 11:06:30

          Για τζόγο μίλησε ο άνθρωπο όχι για διαφθορά. Ο τζογαδόρος κάποτε τα χάνει όλα και παρακαλάει για δανεικά.

          • Αρχιμήδης avatar
            Αρχιμήδης @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 12:03:24

            Κατα την άποψή μου τζόγος=διαφθορά φίλε μου.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Αρχιμήδης 22/03/2013 20:25:35

            Μπορεί να είσαι διεφθαρμένος και να μη χρειαστείς να σε σώσουν άλλοι, άρα τότε κάνεις ότι θες εσύ. Αν είσαι όμως τζογαδόρος και φτάσεις να παρακαλάς να σε σώσουν, δεν κάνεις ότι θες.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Αρχιμήδης1 22/03/2013 20:19:27

          +1000000000

  13. Αντικαθεστωτικός avatar
    Αντικαθεστωτικός 22/03/2013 09:19:28

    Πολλά λάθη η Γερμανία, χρειάζεται μια ευρωπαϊκή απάντηση, αλλά εδώ έχουμε κλασσικά τις χώρες του βορρά γύρω από τη Γερμανία, τη Γαλλία να ακολουθεί τη Γερμανία και μέχρι και χώρες του νότου (Ισπανία) στην κρίση της Κύπρου να εναντιώνονται στην...Κύπρο και όχι στη Γερμανία. Η Μόσχα είπε.."α, συγγνώμη παιδιά έχω καλές σχέσεις με την Ευρώπη, σχέσεις με τη Γερμανία δε θα το ρισκάρω για την Κύπρο". Πού να πάει τώρα η Κύπρος και πώς να εξασφαλίσει τη ρευστότητα των τραπεζών της;

    • Tonia G. avatar
      Tonia G. @ Αντικαθεστωτικός 22/03/2013 09:30:58

      Κι όμως κανείς τους δεν σκέφτηκε το Ιράν. Αντισυστημικός παίκτης με ρευστότητα και αντιπαλότητα με την Τουρκία. Οι Κύπριοι εφόσον το πήραν απόφαση να αποχωρήσουν απο την ΟΝΕ (και καλώς ενδεχομένως) τότε να δουν και μια τέτοια περίπτωση συνεργασίας. Γιατί το Ιράν δεν φοβάται με τίποτα μη χαλάσει τις σχέσείς του με τη Δύση. Αυτό έχει γίνει ήδη. Ταυτόχρονα κάνοντας αυτό, θα "τσιμπήσουν" Ισραηλίνοί και Αμερικάνοι που τώρα είναι αφ υψηλού...

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ Tonia G. 22/03/2013 11:52:52

        Και αν δεν μας κάτσει το Ιράν,υπάρχει και η Β.Κορέα.

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 12:06:32

          Δεν θα χρειαστεί γιατί οι Γερμανοί θα βγούν απο την ΕΕ πρίν αναγκαστούν οι Κύπριοι να στραφούν στο Ιράν...

        • Tonia G. avatar
          Tonia G. @ Σχετικά Ασχετος 22/03/2013 12:17:46

          Για την Κύπρο αγαπητέ Σ. Άσχετε, η καταστροφή του Χρηματοοικονομικού της κλάδου ισοδυναμεί με διαγραφή του 60% του ΑΕΠ της, που σημαίνει ανεργία, φτώχεια και τρελή ΥΦΕΣΗ. Που σημαίνει νέα μέτρα του χρόνου και για πολλά πολλά χρόνια. Περαιτέρω όμως για ένα μικρό νησιωτικό κράτος σημαίνει ότι επιστρέφει σε καθεστώς ΜΠΑΝΑΝΙΑΣ δηλαδή οικονομία βασισμένη σε τουρισμό και πατάτες...
          Με άλλα λόγια αυτό που δεν καταλαβαίνουν ή δεν θέλουν να καταλάβουν οι ντόπιοι ελλαδίτες εντεταλμένοι είναι πως για τη Κύπρο η απόφαση του Eurogroup σημαίνει όχι μόνο οικονομική αλλά κυρίως κοινωνική και πολιτική αφού με όλα τα προηγούμενα θα επιφέρει και κύμα μετανάστευσης σχεδόν του 1/3 του σημερινού πληθυσμού των Ελληνοκυπρίων. Αλλά δε βαριέσαι ο Μανώλης, ο Μπάμπης, ο Αλεξης, η Ολγα και ο Γιάννης αλλιώς τα λένε από την ΤιΒι. Και άλλωστε τι μας νοιάζει εμάς η Κύπρος είναι .... μακριά!

    • Μαθηματικός avatar
      Μαθηματικός @ Αντικαθεστωτικός 22/03/2013 15:26:15

      @ Αντικαθεστωτικός :" Η Μόσχα είπε..”α, συγγνώμη παιδιά έχω καλές σχέσεις με την Ευρώπη, σχέσεις με τη Γερμανία δε θα το ρισκάρω για την Κύπρο”"

      Γιατί όλα αυτά μου θυμίζουν την 23η Αυγούστου 1939 ???? (τηρουμένων των αναλογιών φυσικά, για να προλάβω μερικούς μερικούς !!!)
      Για να δούμε ποιός θα είναι ΤΕΛΙΚΑ ο χαμένος ....

  14. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 22/03/2013 09:34:49

    Το έχω ξαναγράψει: Πρέπει κανείς να πει κατάμουτρα στους "ηθικολόγους" και "καθαρούς" Γότθους ότι η Κύπρος είναι μία χώρα με το 40% του εδάφους της υπό ξένη κατοχή, το 60% ή και παραπάνω της αιγιαλίτιδας ζώνης υπό ξένη κατοχή, με τον μισό της πληθυσμό πρόσφυγες από το βόρειο τμήμα, όπου δεν έχει μείνει σχεδόν τίποτα που να θυμίζει ελληνισμό, αρχαίο ή βυζαντινό ή νεώτερο...
    Αυτή η μικρή, σμικρότατη χώρα, ημικατεχόμενη από ισλαμιστές, έπρεπε να βρει έναν τρόπο να επιβιώσει, εκτός από το να γίνουν γκαρσόνια και ξενοδόχοι (δεν είναι κακό, αλλά δεν μπορεί να είναι όλη η οικονομία αυτό). Και ο τρόπος αυτός ήταν να γίνουν διεθνές χρηματοπιστωτικό κέντρο. Άλλες χώρες, με απείρως λιγότερα προβλήματα, επέλεξαν τον ίδιο δρόμο και κανείς δεν τις ψέγει. Αντίθετα, οι ελίτ των "ηθικών" και "καθαρών" χωρών τις χρησιμοποιούν αφειδώς και αδαώς για να τοποθετούν τα πάλλευκα κέρδη τους...
    Βέβαια, η κατάσταση αυτή μπορεί να κάνει μερικούς Κύπριους αδελφούς συνέλληνες να ξανασκεφτούν ότι δεν ήταν και τόσο καλή ιδέα που ο διαβολικός παπάς τους, ο αρχομανής και καθαιρετέος (κατά τους κανόνες της Εκκλησίας) Μακάριος Μούσκος, τους παρέσυρε, συμμαχώντας με το ΑΚΕΛ, στην ανεξαρτησία και στην απεμπόληση της ένωσης με τον κορμό του ελληνισμού, στον οποίο ανήκουν ως αναπόσπαστα μέλη του (διαβάστε το βιβλίο του Άντη Ροδίτη "Δέκα χιλιάδες μέλισσες" και θα καταλάβετε...). Η Κύπρος (μας) χωρίς Ένωση με τον εθνικό κορμό είναι "χρυσοπράσινο φύλλο ριγμένο στο πέλαγος", και μόνο αυτό....
    Οσο για μερικούς εδώ μέσα, ακροφιλελεύθερους (κατά το "ακροδεξιοί" και "ακροαριστεροί") που δηλώνουν "μεταρρυθμιστές" ή δεν ξέρω τι άλλο (λες και οι υπόλοιποι είμαστε συλλήβδην λαϊκοδεξιοί ή συριζαίοι ή βολεμένοι στο Πασοκιστάν) αισθάνομαι μόνο απέραντη αηδία....Αηδία για το πόσο γυμνοσάλιαγκες της Γερμανίας αισθάνονται και είναι....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ ΒΙΣ 22/03/2013 20:35:55

      Προσθέστε και τη δική μου την αηδία. Κυρίως για την περιφρόνησή τους στις ζωές των πατεράδων και των παππούδων τους που πήγαν τζάμπα και βερεσέ πάνω τους. Αν ποτέ συνειδητοποιούσαν ότι σήμερα ανοίγουν το στόμα τους στο ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ επειδή κάποτε κάποιοι άλλοι είπαν ΟΧΙ, και μάλιστα στους ίδιους ακριβώς κατακτητές, θα ντρέπονταν.

      Το είπα με μεγάλη σιγουριά. Θα ντρέπονταν;

  15. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 22/03/2013 09:42:24

    "Μέρκελ και Σόϊμπλε διαλύουν την Ευρώπη…."

    ΔΕΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!!!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Γιώργος Αχαιός 22/03/2013 13:21:21

      Oἱ ἴδιοι ἔχουν τό σκοινί.
      Καί δέν τό δίνουν...

  16. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 22/03/2013 10:28:14

    Ξεχνατε μερικα πραγματα.Η συμμετοχη στην ευρωζωνη δεν ειναι υποχρεωτικη.
    Οχι μονο δεν ειναι αλλα σου δινουν και μπονους αν θες να φυγεις.Το ειπε ο Σοιμπλε,το ειπε και ο Βενιζελος οτι του προτεινε να παρει καποιο ποσο και να φυγει.Και χθες γραφτηκε οτι προταθηκε στους Κυπριους να τους δωσουν 5 δις για να γυρισουν στη λιρα και να παψουν να ασχολουνται μαζι τους.
    Δε χρειαζεται λοιπον οργη,κατακραυγη κλπ αλλα ηρεμια και συμφωνια για αποχωρηση για οποιον θελει.Οσοι δεν θελουν να φροντισουν να μην εχουν αναγκη το Σοιμπλε για δανεικα.Ειναι πολυ απλα τα πραγματα.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ ψυχραιμια 22/03/2013 12:12:54

      Οταν πετάς εναν συνεταίρο έξω, δεν αποφασίζεις μόνος σου το ύψος της αποζημίωσης. Υπάρχουν και δικαστήρια και δικαιοσύνη. Η νόμιμη αποζημίωση αν ληφθεί υπ' όψη η συνεισφορά της Κύπρου στην ευημερία της ΕΕ τα τελευταία 20 χρόνια είναι κατά τη γνώμη μου στη χειρότερη περίπτωση 30 δίς ευρώ. Αλλά αν φτάσουν εκεί, το ακριβές ποσόν θα καθοριστεί απο τα αρμόδια δικαστήρια.
      Για την αποχώρηση της Ελλάδος το ποσό αποζημίωσης σε περίπτωση αποχώρησης είχε υπολογιστεί στα 500-700 δίς...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Αρχιμήδης 22/03/2013 13:30:03

        Δεν μου ακούγονται σοβαρά πράγματα αυτά τα περί δικαστηρίων. Οποιος θέλει μένει στο ευρώ. Αν δεν θέλει ή δεν μπορεί πάει στη λίρα, τη δραχμή ή το γρόσι και πορεύεται. Αν δώσουν κάτι (αν) θα το δώσουν "απ΄ την καλή τους την καρδιά" για να μην έχουν στα πόδια τους.... ζωντόβολα.
        Με αποζημίωση 700 δις (δεν το στρογγυλεύουμε στο 1 τρις;) ξεχρεώνουμε, το υπάρχον χρέος , το επόμενο και θα έχουμε να τρώμε τζάμπα τρεις γενιές. Εν τω μεταξύ θα έχουν βγεί και τα πετρέλαια... Μπερεκέτια! Το σκεφτόμαστε ακόμα;;;; :)

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ firiki2010 22/03/2013 14:43:38

          Αλήθεια βρε Φιρίκι τους πιστεύεις εσύ οταν λένε ακόμα και 5 δις οτι θα τα δώσουν?
          Αν δουν οτι οι Κύπριοι λένε ναι, θα τους πούνε 2.
          Κι αν όντως πάνε να τα πάρουν, θα τους πούνε 1 και στο τέλος αν τα πάρουν, θα τους πούνε δάνειο με 7% ήτανε, όχι δώρο...
          Δεν έχεις ακουστά για τη γεναιοδωρία των Τευτόνων?
          Δεν τους καταλαβαίνεις τι κουμάσια είναι ούτε τώρα?
          Δεν δέχονται σήμερα τα ταμεία της Κύπρου λέει...
          Ετσι κι αλλοιώς αυτά θα τα κουρέψουν με το PSI 'οπως τα δικά μας. Γιατί να τους μειώσουν και το "χρέος"?...
          Οσο πιο γρήγορα ξεμπλέξουμε απ' αυτούς τόσο λιγώτερα μέλη του σώματός μας θα χάσουμε.
          Και πρέπει να ξεμπλέξουμε πάση θυσία, όχι μόνο με σκίσιμο των μνημονίων αλλά με Ισλανδικό πραξικόπημα μία κι έξω. Κι ας έρθουν να μας βομβαρδίσουν για να διεκδικήσουν τα 'νόμιμα' χρέη των αφεντάδων τους...

      • Geros avatar
        Geros @ Αρχιμήδης 22/03/2013 21:07:34

        Αρχιμήδη πες μου ότι μας δουλεύεις , πες μου ότι δεν πιστεύεις πραγματικά ότι αν φύγουμε από το ευρώ θα πάρουμε και 700 δις!
        Πόσο εκτός τόπου και χρόνου μπορεί να είναι κάποιος?
        Κάθε μέρα διαβάζω σχόλια που με εκπλήσσουν πραγματικά!

  17. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 22/03/2013 10:29:57

    Και οι καταθεσεις των Ελληνων στις Κυπριακες Τραπεζες
    τι θα γινουν;
    'Η αυτοι οι καταθετες θεωρουνται συλληβδην λαμογια , ολιγαρχες
    ανθρωποι του υποκοσμου, εγκληματιες οποτε ας πανε να χαθουνε.
    Και αν συμβει να χαθουν οι καταθεσεις των Ελληνων στην ΚΥΠΡΟ να
    μην ειναι και πολυ σιγουροι οι υπολοιποι που εχουν καταθεσεις στα
    εν Ελλαδι υποκαταστηματα τους και ας λεει οτι θελει ο Στουρναρας.
    Αν πτωχευσει και κλεισει το μαγαζι στην ΚΥΠΡΟ δεν αγοραζεις το υποκαταστημα στην Ελλαδα...
    Πρεπει να ειναι ανοιχτο το μαγαζι για να αγορασεις το υποκαταστημα.
    Ας προσεξουμε αυτην την λεπτομερεια.

  18. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/03/2013 10:30:45

    Η λύση της εκκαθάρισης εμπορικών τραπεζών (επιχειρήσεις είναι τέλος πάντων !) ειναι πολύ πιό υγιής, έναντι της πρόσδεσης ολόκληρων κρατών σε μακροχρόνιες πολιτικες περιστολής μισθών-συντάξεων και σε φορολογικές πρέσσες. Πολύ πιό υγιής απο το να γεμίζουν οι μισθωτοί φορολογούμενοι βαρέλια δίχως πάτο.
    Αρκει:
    1. Να μην πρόκειται για συστημικές τράπεζες, που θέτουν σε κίνδυνο όλο το τραπεζικό σύστημα (που είναι ενιαίο, Ευρωπαικό)
    2. Να μη παραβιάζεται το θέσφατο των εγγυημένων καταθέσεων (100.000).
    3. Να σφραγίζεται το όλο σύστημα απο κινδύνους μετάδοσης και ντόμινο.
    Τη λύση αυτή θα την δούμε και στην Ευρώπη πολλές φορές απο δώ και πέρα, σε πολλές χώρες. Όχι μόνον του Νότου.
    Πρόκειται για την λεγομενη συντεταγμένη χρεωκοπία - σε αντίθεση με την άτακτη της Lehman Bros.
    Άλλωστε, προηγούμενα υπάρχουν στην Ευρώπη. ¨Οχι μόνον το πρόσφατο της Ολλανδικής SNS, αλά και η Γερμανική επενδυτική - στεγαστική Hypovereinsbank (2009) έγινε "bad bank", δηλαδή εκκαθαρίσθηκε.
    Το σύνθημα "να πληρώσουν την κρίση οι τράπεζες (δηλαδή μέτοχοι, μεγαλοστελέχη, κεφαλαιούχοι επενδυτές-μεγαλοκαταθέτες) και όχι οι πολίτες", τώρα δικαιώνεται. Αποδείχθηκε ότι οι Κρούγκμαν κτλ είχαν δίκιο.

    • Paynek avatar
      Paynek @ Uncle Stgm 22/03/2013 13:00:34

      Εύστοχα τα όσα αναφέρεις,με άλλες λύσεις να ακολουθούνται για τα του οίκου τους στην Γερμανία και κράτη-δορυφόρους της και πολύ πιο περίεργες για άλλες χώρες του νότου.
      Βέβαια εδώ να πούμε οτι θα μπορούσαν να μην είχαν εκτεθεί και οι Κύπριοι απ'την αρχή,ώστε να είχαν κάνει τις απαραίτητες διορθώσεις και να μην φτάναμε στο σημερινό αδιέξοδο.
      Όμως απ΄τα οριζόντια μέτρα εναντίων μισθωτών-συνταξιούχων,τ'ωρα προκρίνουν τα εξίσου άδικα κατά πάσα μικροκαταθέτη, δημιουργούν ένα δεδικασμένο απ΄το πουθενά, με συνακόλουθο το πρόβλημα αναξιοπιστίας του τραπεζικού τομέα κάθε χώρας που θα χρειαστεί να εξυπηρετήσει τα χρέη του και εκβιαζόμενο απο την Γερμανία να εκπληρώνει κάθε φορά τις συνταγές της Τρόϊκας.
      Εξάλλου όσο έχει ακόμα τον λόγο στην χρηματοδότηση αυτή, ακόμα και να πάνε σε εκκαθάριση με δική τους πρωτοβουλία οι Κύπριοι, σε αυτήν την φάση μόνο τις αμφιβολίες της Τρόϊκας και την αρνητική στάση έχουν να εισπράξουν. Δεν θα μείνουν με τίποτα πλέον ικανοποιημένοι,είναι θέμα αρχής της υποτέλειας.
      Εντέλει, ο Κρούγκμαν σαφώς μπορεί να δικαιωθεί,αλλά τους Κύπριους δεν θα τους αφήσουν δυστυχώς ποτέ, αφού όσο θα χρειάζονται την επιπλέον χρηματοδότηση θα πιέζουν να εφαρμοστεί το αρχικό σενάριο με όλες τις επιπρόσθετες συνέπειες.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Paynek 22/03/2013 13:34:41

        Μα αυτο ακριβώς θυμίζω:
        Υπάρχουν προηγούμενα: Στις ΗΠΑ πολλά.
        Στην Ευρώπη, π.χ. η Γερμανική επενδυτική – στεγαστική Hypovereinsbank (και ήταν μεγάλη...) μπήκε σε εκκαθάριση, έγινε bad bank από την αρχή το 2009. Ένα μέρος των κεφαλαίων της καταστράφηκαν - ήταν χρήματα επενδυτών και έγιναν Τίποτα.
        Τα λοιπά αναπληρώθηκαν ("ανακεφαλαιποιήθηκαν") με δημόσιο χρήμα, Γερμανών φορολογουμένων.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 22/03/2013 15:13:29

      Θείε κάνεις κι εσύ το 'λαθάκι' ορισμένων εξωνημένων δημοσιογράφων ή μου φαίνεται? Οι Κρούγκμαν, Στίγκλιτς κλπ οικονομολόγοι που δεν ανήκουν βέβαια στη σχολή του Σικάγου, όταν λένε “να πληρώσουν την κρίση οι τράπεζες (δηλαδή μέτοχοι, μεγαλοστελέχη, κεφαλαιούχοι επενδυτές-μεγαλοκαταθέτες) και όχι οι πολίτες”, δεν εννοούν τις τράπεζες γενικώς και αδιακρίτως, αλλά τις τράπεζες εκείνες που δάνεισαν δήθεν τον Κυπριακό λαό, αλλά τους Κύπριους πολιτικούς και νταβατζήδες, που φυγάδευσαν τα λεφτά όπως και οι δικοί μας στην Ελβετία, τα Κέυμαν και άλλους φορολογικούς παραδείσους. Οταν λοιπόν λένε οι Κρούγκμαν “να πληρώσουν την κρίση οι τράπεζες" εννοούν πολύ απλά να διαγραφούν τουλάχιστο τα παράνομα χρέη που συνήψαν ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΕΣ τράπεζες με το Κυπριακό κράτος, ή και ΟΛΑ τα χρέη αν δεν μπορούν, μέσω επιτροπης ελέγχου του χρέους να τα εντοπίσουν...

  19. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 22/03/2013 11:01:40

    O ρόλος και τα συμφέροντα της Ελλάδος (και της Κύπρου ) είναι στην Ευρώπη. Η Ελλάδα αν και σε οικονομικά μεγέθη εκπροσωπεί ένα μικρό κομμάτι της ευρωζώνης η βαρύτητα της συνολικής της παρουσίας είναι αρκετά μεγαλύτερη. Ο πολιτισμός, η παιδεία, η ιστορία, η θρησκεία είναι λίγες μόνο ελληνικές παρακαταθήκες για την Ευρώπη. Ευρώπη χωρίς Ελλάδα ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ! Η θέση αυτή δεν είναι ένας φθηνός εθνικισμός είναι η αλήθεια η παραδεκτή από το σύνολο των ευρωπαίων. Μέσα λοιπόν σε μια ενωμένη Ευρώπη η Ελλάδα έχει ισχυρό ιστορικό ρόλο. Δεν διαφωνεί κανείς ότι σήμερα ηγετικό ρόλο στις ευρωπαϊκές υποθέσεις κατέχει η Γερμανία, όχι η Αγγλία, όχι η Γαλλία αλλά η χώρα της Μέρκελ και του Σόιμπλε. Ούτε επίσης διαφωνεί κανείς για ποιούς λόγους γίνεται αυτό. Είναι ξεκάθαρο: έχουν πλούτο. Η Ε.Ε διοικείται με κανόνες. Μέσα από τους κανόνες η ελληνική πλευρά προσπαθεί να καλυτερέψει το βιοτικό επίπεδο των Ελλήνων. Δεν μπορούμε όσοι βλέπουμε τα πράγματα έτσι όπως τα περιγράφω να κατηγορήσουμε για την άσχημη οικονομική μας κατάσταση την Μέρκελ και τον Σόιμπλε ούτε να συνηγορήσουμε με το άρθρο που λέει ότι οι Γερμανοί διαλύουν την Ευρώπη. Οι Γερμανοί με τη γνωστή τους αυστηρότητα εργάζονται στην κατεύθυνση της ενδυνάμωσης της ευρωπαϊκής οικονομίας, προωθούν τη λιτότητα δηλαδή την αποταμίευση και απορρίπτουν την κατανάλωση δηλαδή την καλοπέραση. Προφανώς και έχουν όραμα για την ενωμένη Ευρώπη. Θέλουν μια Ευρώπη ανταγωνιστική στον παγκόσμιο χάρτη και όχι μια Ευρώπη καταναλωτική-εξαρτημένη από ΗΠΑ ή Κίνα. Η Ελληνική πλευρά συμφωνεί. Και εμείς οι πολίτες που βιώνουμε στο πετσί μας αυτή τη λιτότητα συμφωνούμε και θα αγωνιστούμε για να μην περάσει η παραπλανητική θέση των ανταγωνιστών την Ευρώπη η οποία μιλάει με τόσο μένος για τη γερμανική ηγεσία έχοντας ως στόχο να σπείρει ζιζάνια. Η Ευρώπη κάθε μέρα που περνάει βγαίνει δυνατότερη. Αυτό βέβαια όσοι παίζουν το ρόλο του αντιδραστικού θα το καταλάβουν αργά, όπως αργά το κατάλαβαν όσοι μέχρι χθές υποστήριζαν ότι υπάρχει και η αντιμνημονιακή λύση.

    • euagelos avatar
      euagelos @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 11:07:31

      Πολύ καλό, ούτε ο ίδιος ο Σόιμπλε θα τολμούσε να τα γράψει έτσι!

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ euagelos 22/03/2013 19:32:08

        Ποιός νομίζεις ότι του τα γράφει και του Σόιμπλε; :)

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 11:50:37

      Προφανώς κάνεις μαύρο χιούμορ φίλε Δεξιόχειρα.
      Εμείς εφήυραμε και την οικο-νομία που τώρα ανακάλυψαν οι Γερμανοί.
      Για να κάνεις οικονομία όμως πρέπει ο ισχυρός, που ρυθμίζει την αγορά , να σου δώσει τα απαραίτητα κεφάλαια για να αναπτυχθείς ωστε να σου περισσέψουν οικονομίες για να τις βάλεις με σύνεση στην άκρη και όχι να τις ξοδεύεις όπως σε έξωθούσαν μέχρι σήμερα οι siemens οι hochtieff Deuchbank Praktiker κλπ Γερμανοί σπεσιαλίστες διαφθορείς λαών...

    • Tabula Rasa avatar
      Tabula Rasa @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 12:01:29

      Χαχαχαχαχαχαχα! Να είσαι καλά βρε Δεξιόφθαλμε, Δεξιοπόδαρε, Δεξιόρυγχε.
      Mέσα στη γενική κατήφεια, μας έκανες και γελάσαμε πάλι πρωϊ-πρωϊ.

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 12:11:30

      Γειά σου βρέ ...Γερμανόχειρα με τα σχόλια σου!!!!

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 13:36:48

      1.Νά μή λές συμφωνοῦμε στή λιτότητα πού ἐξοντώνει,νά μιλᾶς γιά τόν ἑαυτό σου μόνο,δέν ἔχουμε ὅλοι τά ἴδια μυαλά μέ σένα.
      2.Οἱ Γερμανοί λές,προωθοῦν τήν ἀποταμίευση καί ἀπορρίπτουν τήν κατανάλωση,τόσα χρόνια λοιπόν γιατί παράγουν ἕνα σωρό καταναλωτικά προϊόντα; Μήπως γιά νά σοῦ τά πουλήσουν καί νά ἀναπτυχθεῖ ἡ οἰκονομία τους; Καί καλά κάνουν καί καλά κάνεις κι ἐσύ κι ἀγοράζεις ἀπό μίξερ μέχρι μερσεντές καί στραβοχυμένα ὑποβρύχια!
      Τή λιτότητά τους ὅμως μᾶς τήν ἐπέβαλλαν ἀφοῦ μᾶς ἔβαλαν πρῶτα στό τριπάκι νά ἀγοράσουμε τά προϊόντα τους.Ἐγῶ δέν τή θέλω τέτοια λιτότητα,ὅποτε θέλει ὁ Σόϊμπλας ν' ἀγοράζω κι ὅποτε δέν θέλει,ὄχι...
      Γι' αὐτό λοιπόν τίς ἐξυπνάδες σου,ὅτι σιχαίνονται τήν κατανάλωση,ἀλλοῦ ὄχι σ' ἐμᾶς...

      • ^Mara^ avatar
        ^Mara^ @ Κυθήριος Τ. 22/03/2013 15:37:54

        Κυθήριε, αυτό το "...Σόϊμπλας..." με πέθανε... χα χα!

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 13:57:42

      Το σχόλιο του Δεξιόχειρος (ένα μάτσο αφορισμοί) μοιάζει με κείμενο που θα έγραφε κάποιος προκειμένου να παρωδήσει τις Γερμανικές θέσεις!

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 14:27:46

      Εάν φοβάται η Μέρκελ κάτι είναι μην τυχόν και πολλαπλασιαστούν ... οι Δεξιόχειρες στην Ελλάδα. Αρλούμπες και ψευτοτσαμπουκαδες ούτε που τις βλέπει.

      • Queen For The Black Side avatar
        Queen For The Black Side @ Δεξιόχειρας 22/03/2013 17:55:35

        Σας τρέμει εσάς Δεξιόστροφε η Αγγέλω. Είμαι σίγουρη! Κ
        Και σας παρακολουθεί και σας διαβάζει οπωσδήποτε.
        Μην πω, παίρνει και γραμμή.....

        • Κυθήριος Τ. avatar
          Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 22/03/2013 18:48:13

          Κι ὄχι μόνο,εἶδες κάτι ξεγυρισμένες κλοτσιές πού μᾶς πατινάρει τῶρα τελευταία;
          Καί δεξιοπόδαρη ἡ Φραούχτεν...

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Queen For The Black Side 22/03/2013 19:09:51

          «Μην πω, παίρνει και γραμμή...».

          Γέλασα, αγαπητή Βασίλισσα, γέλασα πολύ. :)

          Δεξιόχειρα, μαλάκωσε λίγο να ξεθωριάσει ο φόβος της, σε παρακαλώ. Γιατί για να μην σε κακοκαρδίσει παίρνει τόσο σοβαρά τη γραμμή που οι υπόλοιποι (που δεν μας φοβάται) θα πάμε άκλαφτοι.

  20. ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
    ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 22/03/2013 11:02:00

    ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΡΓΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!!!!!! ΤΩΡΑ ΕΓΙΝΕ Η ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΕΙΤΕ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΕΙΤΕ ΟΧΙ ΟΙ ΤΡΑΠΕΖΕΣ . ΑΥΤΟ ΘΑ ΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΚΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ!!!!! ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΣΤΟ ΜΑΤΙ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΜΕ ΜΥΘΙΚΟ ΟΡΥΚΤΟ ΠΛΟΥΤΟ( ΚΥΠΡΟ, ΕΛΛΑΣ) , ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΠΟΛΛΑ!!!! ΔΕΝ ΣΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΠΩΣ ΣΕ ΧΩΡΕΣ ΤΥΠΟΥ ΙΤΑΛΙΑΣ, ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑΣ, ΙΣΠΑΝΙΑΣ ΚΤΛ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΕΙ ΟΥΤΕ ΤΑ ΜΙΣΑ ΜΕΤΡΑ? ΔΙΟΤΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΧΩΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΤΩΝ 2 ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΡΑΤΩΝ

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ ΛΥΤΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 22/03/2013 13:39:22

      Αὐτό εἶναι ἐπιτέλους τό πιό σωστό συμπέρασμα!!!
      Αὐτή εἶναι ἡ οὐσία,ὅλα τ' ἄλλα,γιά νά περνᾶ ἡ ὥρα...

  21. Ronin avatar
    Ronin 22/03/2013 11:02:56

    αντι-ευρωπαϊκη απαντηση χρειαζεται

  22. yianna avatar
    yianna 22/03/2013 11:36:39

    Η Γερμανία αγαπητοί είχε και έχει πλάνα, βραχυπρόσθεμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα. Αυτά τα πλάνα τα ανανεώνει και τα εφαρμόζει μέχρι τελείας.
    Θέλει να επικυριαρχήσει της Ευρώπης, θεωρεί ότι όλες οι χώρες είναι ο ζωτικός της χώρος( lebensraum). Το κατάφερε, μέχρι στιγμής βέβαια, αλλά θα χάσει για τρίτη φορά ευτυχώς για μας.
    Το σχέδιο ήταν σατανικό, πρώτα τα διάφορα πακέτα και αφού σου αυξάνουν το δανεισμό μετά έρχεται και σε στραγγαλίζουν. Λένε πολλοί επαϊοντες ότι η ΕΕ δεν έχει σχέδιο. Πως δεν έχει? Έχουν οι Γερμανοί και αυτό φτάνει.
    Εξελίσσεται το πρώιμο στάδιο της "Τελικής Λύσης " τους. Μαζεύουν σιγά σιγά τον πλούτο όλων των χωρών της Ευρώπης. Δημιουργούν συνθήκες στρατοπέδων εξόντωσης στις ίδιες μας τις χώρες.
    Οι Αμερικανοί, οι Ρώσοι και οι Άγγλοι τους παρακολουθούν, όταν θα έρθει η ώρα, θα τους τσακίσουν, αλλά με άλλον τρόπο αυτή τη φορά.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ yianna 22/03/2013 12:01:07

      "Οι Αμερικανοί, οι Ρώσοι και οι Άγγλοι τους παρακολουθούν, όταν θα έρθει η ώρα, θα τους τσακίσουν, αλλά με άλλον τρόπο αυτή τη φορά."

      Πότε, ὅταν ἔχουν ἐν τῶ μεταξύ τσακίσουν (Γερμανοί) ὅλο τόν νότο;;;

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Φωτεινή 22/03/2013 16:45:44

        "τσακίσει"

  23. GreekinEurope avatar
    GreekinEurope 22/03/2013 11:40:02

    Για τη σημερινή κατάσταση πρώτα φταίνε αυτοί που μας έβαλαν στο Ευρώ και δεν μελέτησαν τα "ψιλά γράμματα" και τις συνέπειες. Αντί να γίνει άμεσα "πόλεμος" για την μη αύξηση των τιμών μετά την είσοδό μας στο Ευρώ, αντί να φροντίσουμε να κάνουμε από τότε "πολιτική μη-πληθωτισμούθ" για να μην φουσκώσουν τα ελείμματα (οι επικεφαλής οικονομολόγοι έπρεπε να γνωρίζουν την αρχιτεκτονική ενός τέτοιου νομίσματος), εμείς επιδοθήκαμε σε διόγκωση των ελειμμάτων, δήθεν φθηνό δαεισμό (αλλά σε σκλρό νόμισμα) και διόγκωση εισαγωγών με παράλληλη εγκατάλειψη εσωτερικης παραγωγής. ΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΛΑΔΗ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ 1990 και μετά και τώρα βρίσκεται σε πλεονεκτική θιέση.
    Οι "ειδικοί" της ελληνικής οικονομία νόμιζαν ότι όταν θα έπρεπε να τιθασεύσουν τα ελείμματα θα εφήρμοζαν τη γνωστή συνταγή, δηλ. κόψιμο φρέσκου χρήματος (σφού υποτίμηση δεν μπορούσε να γίνει). Η πλειοψηφία όμως της Ευρωζώνης (δηλ.οι Γερμανοί) είχαν εξ'αρχής ξεκόψει ότι αυτά δεν γίνονται και κάποιος πρέπει να επωμισθεί το κόστος διάσωσης της Ελλάδας. Αυό είναι το ζήτημα. ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΤΙ ΕΣΤΙ ΕΥΡΩ. Οι κυβερώντες και οι ειδικοί με τους παχυλούς μισθούς έπρεπε να ξέρουν και να μην αφήσουν τη χώρα να φθάσει στην κατάρευση.
    Το ίδιο έγινε και στην Κύπρο από την κυβέρνηση Χριστόφια. Διόγκωση ελειμμάτων και χρέους και σιγουριά ότι κνείς δεν θα ους πείραζε αφού το νόμισμα δεν θα μπορούσε να υποτιμηθεί. Ενώ αν ήταν στη Λίρα και με ατή την πολιτική το νόμισμα υποτιμάτο άγρια, θα δείτε εάν θα έπαιρνε ο Χριστόφιας μέτρα ή πού θα πήγαινεν διαφορετικά οι καταθέσεις (έαν δεν επαιρνε μέτρα και υποτιμάτο η λίρα).
    ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Αργά ή γρήγορα πρέπει όλοι οι Νότιοι να καταλάβουμε ότι το σκληρό νόμισμα δεν είναι άλλοθι για να σταματήσει η παραγωγικότητα και να αρχίσει το καταναλωτικό παρτυ με δανεικά (εξαιρώ τους Ιταλούς που διαθέτουν δική τους παραγωγική μηχανή και θα μπορούσαν να βγούν αό το Ευρω και να διαταράξουν το οικοδόμημα συντρίβοντας τη Γερμανική αλαζονεία). Πρέπει να διατηρησουμε παραγωγικότητα, ανταγωνιστικότητα (δηλ.χαμηλές τιμές αλλά παντού και ιδιαίτερα στα ράφια των ειδών βασικής ανάγκης) και τότε μακροπρόθεσμα ή με Ευρώ ή με Τοπικό Νόμισμα οι διαφορές είναι μικρές.

    • Albert avatar
      Albert @ GreekinEurope 22/03/2013 16:13:32

      Οι πολιτικοί δεν ήξεραν πώς θα λειτουργούσε το οικοδόμημα του ευρώ σε βάθος χρόνου. Και όσοι το ψυλλιάζονταν έφυγαν σιγά σιγά από το προσκήνιο με την πάροδο των ετών. Όπως έφυγαν από το προσκήνιο όσοι ήταν παρόντες στο μεγάλο ντηλ που το γέννησε. (Οι Γάλλοι και οι Βρετανοί συναίνεσαν στη γερμανική επανένωση με αντάλλαγμα το ευρώ, δηλαδή τη θυσία του μάρκου. Οι Γερμανοί συναίνεσαν στην είσοδο των νότιων χωρών στην ευρωζώνη, με αντάλλαγμα την είσοδο των ανατολικών χωρών στην ΕΕ.)
      Ο ίδιος ο Delors παραδεχόταν ότι η ΟΝΕ ήταν κουτσή, και μετέθετε την τη δημοσιονομική ένωση και τους υπόλοιπους απαραίτητους μηχανισμούς στο μέλλον, και ύστερα από μια μελλοντική κρίση που θα ασκούσε την απαραίτητη πίεση. Αυτές οι "λεπτομέρειες" έχουν ξεχαστεί.

  24. T.V avatar
    T.V 22/03/2013 12:06:35

    Δεν διαλυουν την Ευρωπη, την κατακτουν με οπλο το ευρω! Και οι πολιτικοι μας απλα εκτελουν εντολες σαν καλα στρατιωτακια. Ποτε θα καταλαβετε οτι το ευρω δημιουργει αποικιες;

    • Γιώργος avatar
      Γιώργος @ T.V 22/03/2013 12:45:53

      Και αν ο στόχος είναι η ουσιαστική ενοποίηση; Θέλω να πω ότι αν οι Γερμανοί "παρασύρουν" τα κράτη του νότου σε μια πιο "στανταρισμένη" διοίκηση του κράτους, με σχετικά κοινή οργάνωση υπηρεσιών και τραπεζικού συστήματος, τότε και μόνο τότε είναι δυνατή μια "ευρωπαϊκή" κυβέρνηση. Κάτι αντίστοιχο με τις ΗΠΑ. Όταν οι δομές σε κάθε κράτος είναι τελείως διαφορετικές, δεν μπορεί να ασκηθεί αποτελεσματικά κεντρική διοίκηση. Αν γίνουμε περισσότερο "Γερμανοί" στις δομές και στην οργάνωση, τότε θα είναι δυνατή μια πιο κεντρική Ευρωπαϊκή κυβέρνηση. Βέβαια το ερώτημα είναι και γιατί να μην γίνουν οι Γερμανοί περισσότερο "Έλληνες" στον τρόπο οργάνωσης και δομών...

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Γιώργος 22/03/2013 12:58:15

        Απάντησες μόνος σου αγαπητε Γιώγο. Η ΟΥΣΙΑ είναι στο τελικό σου ερώτημα: γιατί να μην γίνουν οι Γερμανοί περισσότερο “Έλληνες” . Aν στόχος ήταν (λέμε τώρα) η ουσιαστική ενοποίηση γιατί δεν ξεκινούν χορηγώντας σε όλους πχ. την Γερμανική ή την Γαλλική υπηκοότητα άρα και τους αντίστοιχους μισθούς, συντάξεις και κοινωνικές παροχές
        και μετά να επιβάλλουν και τις ίδιες ακριβώς υποχρεώσεις σε όλους?
        Αρα στόχος των Γερμανών είναι αυτός που δυστυχώς φαίνεται: Hτοι η μετατροπή του Νότου σε δική τους αποικία χρέους, πράγμα που είναι αδιανόητο να περάσει τον 21ο αιώνα και μάλιστα αμαχητί.
        Το ΟΧΙ της Κύπρου είναι η αρχή των ΟΧΙ στον Γερμανικό νεοφασισμό μέσω του χρήματος...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Γιώργος 22/03/2013 13:35:47

        Γιώργο, όντως η κατεύθυνση είναι η ενοποίηση και προφανώς ενοποίηση μπορεί να γίνει μόνο μέσα από κοινή οργάνωση και κανόνες.
        Το να γίνουν οι Γερμανοί "πιο Ελληνες" στον τρόπο "οργάνωσης και δομών" νομίζω πως θα ήταν καταστροφικό για όλους μας. Σε άλλους τομείς γίνονται και θα γίνουν κι άλλο εκ των πραγμάτων.

  25. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 22/03/2013 12:07:22

    Εντάξει ο Σόιμπλε είναι ο κακός και οι Γερμανοί ο σατανάς Στα παρακάτω υπάρχει σοβαρή απάντηση;

    "Κάθε πρόγραμμα βοήθειας έχει νόημα μόνον όταν καταπολεμά τα αίτια που οδήγησαν στην κρίση. Στην Κύπρο πρόκειται για τον υπερδιογκωμένο και εν μέρει χρεοκοπημένο τραπεζικό τομέα. Επ' αυτού πρέπει να βρεθεί μια λύση. Η αντίληψη ότι αυτό το πρόβλημα μπορεί να λυθεί μόνο από τους φορολογουμένους στην ευρωζώνη, χωρίς συμμετοχή των σημαντικών πιστωτών των τραπεζών στην Κύπρο, δεν μπορεί να περάσει στους πολίτες της Ευρώπης.
    Στην Κύπρο φαίνεται ότι έγινε μια παρανόηση. Δεν πρόκειται για μια εισφορά που πρέπει οι κύπριοι αποταμιευτές να καταβάλουν στην Ευρώπη. Ζητούμενο είναι να μη σηκώσουν όλο το βάρος οι φορολογούμενοι - και οι Κύπριοι -, αλλά να επωμισθούν ένα μέρος οι πιστωτές των τραπεζών. Αυτοί επένδυσαν στις τράπεζες, εισέπραξαν μεγάλες αποδόσεις. "

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 12:48:17

      Εννοείς να μην θέλεις να καταλάβεις οτι τα αίτια που οδήγησαν στην κρίση είναι ο εγκληματικός ασύστολος δανεισμός που σχεδόν με πίεση οι Τραπεζίτες επέβαλαν στα κράτη μέσω διεφθαρθέντων απο τους ίδιους πολιτικών , με αποτέλεσμα την χρεοκωπία των τραπεζικών τομέων των κρατών.
      Σαφώς η λύση είναι αυτή στην οποία συμφωνούν όλοι οι ειδικοί: Oι Τραπεζίτες που δάνεισαν απερίσκεπτα πρέπει να πληρώσουν και όχι οι εργαζόμενοι που ούτε δεκάρα δεν πήραν απο τα δανεικά.
      Οσο πιό μεγάλες (B)ig είναι οι Τράπεζες τόσο πιό πολύ πρέπει (to fail), να υποστούν την πτώση, διαγράφοντας τα εικονικά χρέη που φόρτωσαν στα κράτη, Και η λύση αυτή είναι όντως ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ κι ας έχει κρεμαστεί η γλώσσα των γερμανοτσολιάδων να προβάλλουν το δήθεν "ατράνταχτο" επιχείρημα της πλάκας "ποιά αντιπρόταση έχετε?"εννοώντας προφανώς ποια αντιπρόταση έχετε ώστε να μην πληρώσουν οι ένοχοι Τραπεζίτες αλλά τα αθώα υποζύγια ώστε να μην μειωθούν τα κέρδη των τραπεζών...

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Αρχιμήδης 22/03/2013 13:51:39

        Οι τραπεζίτες ΕΠΕΒΑΛΑΝ δανεισμό στα κράτη; Τρελλαθήκαμε εντελώς; Μας έπιασε κανείς από τον λαιμό να μας δανείσει επειδή εμείς θέλαμε να διορίσουμε τα μπατζανοκουνάδια μας στο δημόσιο, να δίνουμε συντάξεις σε πεθαμένους, να δίνουμε επιδόματα τυφλότητας σε οδηγούς και δεν μπορούσαμε να φορολογήσουμε αυτούς που έβγαζαν 50.000 και δήλωναν 12.000;;;;; Ελεος!!!!

        • Queen For The Black Side avatar
          Queen For The Black Side @ firiki2010 22/03/2013 14:59:30

          Όσον μας αφορά, το σχέδιο της υπερχρέωσης ολοκληρώθηκε επί προδότη Γερμανόδουλου Σημίτη. Μετά ο φιλλέλην ΓΑΠ άνοιξε απλά την Κερκόπορτα. Μη διαφωνήσουμε τώρα ξανά για τα εμφανή και τ΄αυτονόητα !!
          Οι πελατειακές σχέσεις, η διαφθορά σε κάθε επίπεδο κι η διασπάθιση του δημοσίου χρήματος από κάθε πικραμένο στο μέτρο που του ήταν δυνατόν, απλά διευκόλυναν την εκτέλεση των σχεδίων. Σχέδια όμως, ΥΠΗΡΧΑΝ.
          Τώρα ζούμε την αρχή της υλοποίησής τους.

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ firiki2010 22/03/2013 15:17:55

          και άλλα και άλλα και άλλα πολλά που βαριέμαι να τα συμπληρώσω γιατί έχουν ειπωθεί 100άδες φορές.

          Στη χώρα που αρνείται πεισματικά να κάνει το μίνιμουμ των μίνιμουμ, να διώξει δηλαδή τον πρώτο μαμημένο επίορκο, μάθαμε σήμερα πως όλα αυτά συμβαίνουν γιατί μας τα επέβαλλαν οι τραπεζίτες.

          • Uncle Stgm avatar
            Uncle Stgm @ Βούρδουλας 22/03/2013 15:48:09

            ¨Οπως όλα τα ταγκό, το ταγκό της χλίδας και της συσσώρευσης πλούτου χρειάζεται δύο: Οι μέν ηθελαν να "δώσουν" (όσο πιό πολλά δώσουν τόσο πιό πολλά θα πάρουν - bonus), οι δεν να "πάρουν" (όσο πιό πολλά πάρουν τόσο πιό τζάμπα).
            Τώρα ήρθε ο λογαριασμός....

          • Aρχιμήδης avatar
            Aρχιμήδης @ Uncle Stgm 22/03/2013 19:22:58

            Ακριβώς θείε. Οι μεν ισχυροί που δήθεν ήθελαν να "δώσουν", ενώ ,όπως το λές ,ο αληθινός ανομολόγητος και βρώμικος σκοπός τους ήταν να πάρουν όσο πιο πολλά , παγίδεψαν τους ανίσχυρους που σαν φυσιολογικοί άνθρωποι πίστεψαν οτι οι ισχυροί δεν θα τούς βάλουν ποτέ ξαφνικά το μαχαίρι στο λαιμό να τα πάρουν εδώ και τώρα όλα πίσω αφου δεν τάχουν ανάγκη, αλλά θα τα έπαιρναν όπως είχε συμφωνηθεί σιγά σιγά σε βάθος χρόνου...Ετσι πιάστηκαν στη φάκα και τώρα όλοι τρέμουν μην και κάνουν κανένα απονενοημένο διάβημα. Ετσι έχουμε περάσει απο το ταγκό της χλίδας στο τανγκό του τρόμου κι όπως λέeι κι οποιητής:

            Οι άρχοντες φοβήθηκαν μην πάθουνε ζημιά
            και την κουτάλα χάσουνε μαζί με τα ζουμιά
            ρε θες να κάνουν κίνημα του γάτου οι καρποί
            κι ό,τι γλυκά ροκάνιζαν σαν φούσκα να χαθεί...

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ firiki2010 22/03/2013 15:47:15

          Εχεις δίκιο . Τα 20 δίς δήθεν για υποβρύχια στον Ακη δεν του τα ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ οι Τραπεζίτες της Bundesbank με το πιστόλι, αλλά με την μίζα στον κρόταφο...Γράψε λάθος έκφραση.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 13:46:29

      Είπα, σοβαρή απάντηση...

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 19:51:31

        Σοβαρές είναι όλες οι απαντήσεις που προηγήθηκαν. Κι έχω κι εγώ μία: οι καταθέτες δεν είναι επενδυτές όσο κι αν κανείς επιμένει να τους βαφτίζει έτσι. Αλλά, ας δεχτούμε ότι σε περιόδους βαθειάς ύφεσης ο καταθέτης των, ας πούμε, 101.000 Ευρώ λογίζεται «επενδυτής». Όταν βαθύνει η ύφεση κι άλλο, «επενδυτής» θα λογίζεται κι αυτός των 50.000 ή 20.000 ή και 10.000. Εκεί το πάνε και, με τις ηχηρές ηθικολογίες πάντοτε αντάμα με τις διαστρεβλώσεις της πραγματικότητας, θα το κατορθώσουν. Στην Ελλάδα ήδη ο ιδιοκτήτης του σπιτιού του λογίζεται «επενδυτής» κι ας μην το έχει ξεστομίσει κανένας. Αυτό εννοούν, όμως, όταν τον γονατίζουν στους φόρους ιδιοκτησίας και τα χαράτσια. Αύριο θα το πούνε ανοιχτά, να είσαι σίγουρος. Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, φοβάμαι ότι ο καινούριος «εχθρός» που θα δημιουργήθεί θα λέγεται «Ιδιοκτήτης», ακόμα κι αν η ιδιοκτησία του είναι ένα διαμέρισμα 70 τ.μ. Με την ευκολία που έχουν να σπέρνουν φθόνο στις κοινωνίες και να κάνουν το άσπρο μαύρο, κι αυτό θα το καταφέρουν. Τότε θέλω να δω τι θα λέμε.

        • MAYRO XABIARI avatar
          MAYRO XABIARI @ Νιόβη 22/03/2013 20:09:54

          Ούτε οι παραπάνω, ούτε σεις απαντάτε σε αυτό που έθεσε ο σατανάς.
          Απλά να το πω:
          Η Κύπρος χρειάζεται 17 δις για τις τράπεζες και το χρέος της. Αγορές, Ρώσοι, Κινέζοι δε δανείζουν. Θα βρεθούν από ποιόν; Λέει η Ευρωζώνη 10 δις εμείς, 6-7 εσείς. 6-7 καθαρά όμως, όχι δανεικά (π.χ. εσωτερικό δάνειο) διότι τότε δε χρειάζεσαι μόνο 17 δις αλλά 17+το επιπλέον δάνειο. Λέει ο κακός, δε μπορώ εγώ να πείσω 17 κοινοβούλια να δώσουν 17 δις επισφαλούς δανείου για να μη θιγούν οι Ρώσοι μεγαλοκαταθέτες των χρεοκοπημένων τραπεζών. Πάρτε τους εσείς τα 6-7 δις, να μη πούνε και τα δικά μας κοινοβούλια περήφανο ΟΧΙ στο θαλασσοδάνειο. Λέτε ότι έτσι έρχεται το τέλος του χρηματοπιστωτικού κέντρου της Κύπρου. Ερώτηση: ΕΤΣΙ έρχεται; Δεν ήλθε ΗΔΗ από το ότι οι τράπεζες αφέθηκαν να φτάσουν στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και είναι πολύ μεγάλες για να σωθούν από το κυπριακό κράτος;
          Καλέ οι απλουστεύσεις οι κορώνες και η ιστορία. Πρακτικά, απάντηση λογική και πειστική και για τους πολίτες των χωρών που θα ψηφίσουν τα κοινοβούλιά τους για το δάνειο στην Κύπρο υπάρχει; Μπορείτε να τους πείσετε; Δανεικά τους ζητάτε και πιθανόν αγύριστα.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ MAYRO XABIARI 22/03/2013 20:17:04

            «Η Κύπρος χρειάζεται 17 δις για τις τράπεζες και το χρέος της».

            Ας ξεκινήσουμε από εδώ. Ποιός κάνει τους υπολογισμούς και την εγγραφή του χρέους; Το ξέρουμε σίγουρα πόσα και αν χρωστάει; Πώς; Επειδή το λέει το Eurogroup;

            Να θυμίσω το κομφούζιο με την ΕΛΣΤΑΤ και το Ελληνικό χρέος; Τις καταγγελίες για τη διόγκωσή του προκειμένου να καλέσουμε για βοήθεια; Να θυμίσω τα μαγειρέματα που έκαναν όλοι (ημών συμπεριλαμβανομένων) στα βιβλία τους πριν από την έναρξη των διαπραγματεύσεων για την ένταξη στην ΟΝΕ;

  26. Kώστας avatar
    Kώστας 22/03/2013 12:26:56

    The Hunger Games (Αγώνες Πείνας)

    Γράφει ο Χρήστος Κοροπούλης

    Αθήνα.

    Μάρτιος 2413 μ.Χ, 403 μ.Μ (μετά Μνημονίου).

    Μπήκε η Άνοιξη λοιπόν. Οι μυρωδιές της Αττικής γης συνδυάζονται υπέροχα με τον καταγάλανο ουρανό, χωρίς βέβαια να λείπουν τα τιτιβίσματα των χαρούμενων πουλιών. Τίποτε δε δηλώνει την άφιξη της Γερμανίδας Αρχικαγκελαρίου από ώρα σε ώρα. Μόνον οι άδειοι δρόμοι, χωρίς αυτοκίνητα ή πεζούς και οι διακριτικά παραταγμένοι αστυφύλακες φανερώνουν ότι κάτι διαφορετικό συμβαίνει.

    Ο καγκελάριος της Περιοχής 12 (πρώην Ελλάδα) και οι τροϊκανοί υπουργοί του περιμένουν υπομονετικά στο αεροδρόμιο ¨ΑΝΓΚΕΛΑ ΜΕΡΚΕΛ¨ (πρώην Ελ.Βενιζέλος). Θα παρακολουθήσουν με την Αρχικαγκελάριο τους τριακοσιοστούς ενενηκοστούς αγώνες πείνας που θα γίνουν στην Ολυμπιακή Αρένα (πρώην Ολυμπιακό Στάδιο) μετά από είκοσι χρόνια.

    Νέοι και νέες από τον υπόδουλο νότο της ηπείρου, θα μονομαχήσουν μέχρι θανάτου σε απευθείας τηλεοπτική κάλυψη σε όλη την ήπειρο. Τα έπαθλα πολλά και σημαντικά. Νοσοκομειακή περίθαλψη δια βίου, φάρμακα για είκοσι χρόνια, διακόσια κουπόνια για το συσίτιο, απαλλαγή από φόρους ακινήτων και εισοδήματος, θέση εργασίας με αμοιβή και πολλά άλλα. Μετά τους αγώνες θα ακολουθήσει γεύμα στην Καγκελαρία (πρώην μέγαρο Μαξίμου) όπου θα τιμηθεί και ο νικητής των αγώνων με σφίξιμο χεριού από την ίδια την Αρχικαγκελάριο.

    Αργά το βράδυ αναμένεται η αναχώρησή της για την πρωτεύουσα της Αυτοκρατορίας, το Βερολίνο

  27. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 22/03/2013 12:35:34

    Όπως το γράφετε κύριε Ροδινέ.ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙ.Την βομβαρδίζει,με ΑΙΣΧΡΟΤΑΤΟ τρόπο,ΙΣΟΠΕΔΩΝΟΝΤΑΣ την.
    Έχω την εντύπωση πως οι Γερμανοί απειλούν,διότι χάνουν το έδαφος κάτω από τα πόδια τους και κυρίως ΔΕΝ ανέμεναν τέτοια αντίδραση από ένα τόσο μικρό κράτος.Ο ισχυρός,ο ακλόνητος,ο ανεπηρέαστος συμπεριφέρεται με ψυχραιμία και το κυριότερο επιδεικνύει ηρεμία παντού,σε κάθε του κίνηση.Οι τελευταίες απειλητικές-ειρωνικές δηλώσεις Μέρκελ-Σόιμπλε δείχνουν ΠΑΝΙΚΟ και ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΜΠΑΘΕΙΑ.Δεν χρειάζεται να επεκταθώ στο πως ξεκίνησε το όνειρο της Ενωμένης Ευρώπης και πως κατάντησε.Μετά το Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο οι μεγάλοι πολιτικοί της Ευρώπης άρχισαν το μεγάλο ταξίδι με άλλες αφετηρίες και διαφορετικά ιδανικά.Δυστυχώς,οδεύουμε σε μια ΑΛΛΗ ΕΥΡΩΠΗ,που κυρίαρχο ρόλο επιζητεί να διαδραματίζει η γερμανική μονοκρατορία...Οι υπόλοιποι,απλώς, να είναι οι ''πληβείοι'' και να συμπληρώνουν τον αριθμό.....
    Οι Γερμανοί αιφνιδιάστηκαν από τις δηλώσεις των Κυπρίων,αλλά κυρίως από τη σθεναρή στάση τους.Θα ισχυριστεί κάποιος:''Τι λες τώρα,θα λιώσουν τη Κύπρο''.Πράγματι,θέλουν τη ΛΙΩΣΟΥΝ.Βέβαια,κάποιος θα μπορούσε ν'απαντήσει διά ερωτημάτων:Στο Λιχνεστάιν,το Λουξεμβούργο και σε κάποια άλλα μικρά κράτη γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο;Εκεί όλα είναι ωραία καμωμένα;
    Δυστυχώς,η γεωστρατηγική θέση της Κύπρου ωθεί τους Μεγάλους να παίζουν χυδαία και κυνικότατα παιχνίδια.Κυρίως όμως,τα κοιτάσματα πετρελαίου και φυσικού αερίου είναι τέτοια όπου,σε τέτοιες περιπτώσεις,οι Μεγάλοι δεν θα διστάσουν να ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΟΥΝ οικονομικά τους Μικρούς.....
    Θα συμπληρώσω τη σκέψη μου με κάτι ακόμη:Μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση η παρατεταμένη σιωπή των ευρωπαϊκών κυβερνήσεων του Νότου,συμπεριλαμβανομένης,φυσικά και της Ελλάδας.Τόσο πολύ υποταγμένες και αλυσοδεμένες;Τόσο πολύ;Δεν υπάρχει καθόλου αξιοπρέπεια;
    Κάποιος θ'απαντήσει:''Τι να κάνουμε;Ν'αντιταχθούμε;Θα ήταν τρέλα!!''
    Η Ιστορία δίνει τις απαντήσεις:Το 1940 η Ευρώπη ήταν κάτω από τη γερμανική μπότα.Η Μεγ.Βρεταννία αντιστεκόταν με πολλή δυσκολία και ήταν μόνη της,η Γαλλία είχε υποταχθεί,η σοβιετική Ρωσία είχε υπογράψει με τη χιτλερική Γερμανία,τέλη καλοκαιριού του 1939,το σύμφωνο Ρίμπεντροπ-Μολότοφ,οι ΗΠΑ εισέρχονταν στη τελική ευθεία για τις προεδρικές εκλογές του Νοεμβρίου του 1940 και απείχαν από κάθε πολεμική δραστηριότητα.Η Ελλάδα,τότε,ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΟΝΗ ΤΗΣ,είπε ΟΧΙ.Τι έπρεπε να κάνει;Να πει ναι;
    Οι Γερμανοί,το πιο πιθανόν,είναι να κατακάψουν οικονομικά το μικρό ελληνικό νησί της Κύπρου και να επικρατήσουν.Όμως,όπως έγραψα και σ'ένα άλλο σχόλιο μου τις προάλλες,τέτοιες νίκες είναι ΠΥΡΡΕΙΕΣ....
    Εν κατακλείδι:Η γερμανική οικονομική και πολιτική της κάστα παραμένει αδιόρθωτη.Η πορεία της διακρίνεται από αρρωστημένη αλαζονεία.Όμως,να γνωρίζει πως έχει ήδη φτάσει στα όριά της...Ίσως,μόλις τα ξεπέρασε....Με τη στάση της,ΣΠΕΡΝΕΙ ΑΝΕΜΟΥΣ-ΘΑ ΘΕΡΙΣΕΙ ΘΥΕΛΛΕΣ.....

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Komis Montechristo 22/03/2013 14:33:07

      ''Τόσο πολύ υποταγμένες και αλυσοδεμένες;Τόσο πολύ;Δεν υπάρχει καθόλου αξιοπρέπεια;''
      Τόσο πολύ. Όχι, δεν περισσεύει....
      Ταπείνωση....

  28. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 22/03/2013 13:00:06

    Αγαπητέ Κώστα, απορώ γιατί η Κύπρος δεν έπαιξε το παιχνίδι όπως η Ισλανδία, αν δεν λανθάνω, μοιάζουν οι περιπτώσεις.
    Παρ' όλο που Γερμανία-Ρωσία είναι αλληλοσυμπλεγμένες ενεργειακά και εμπορικά, η Γερμανία ανησυχεί για ενδεχόμενη γεωπολιτική διείσδυση της Ρωσίας στον Ευρωπαϊκό χώρο (αέριο, πετρέλαια κλπ).
    Αυτό το χαρτί η Κύπρος προσπαθεί τώρα να το παίξει αλλά είναι κάπως αργά.
    Λείπει τελικά η μακρόπνοη στρατηγική σκέψη στον Ελλαδικό χώρο. Τι εννοώ:

    1) Γιατί δεν σκέφτηκαν πως η διαφορά (8Χ!!! μεγαλύτερος ο τραπεζικός τομέας από την Κυπριακή οικονομία) τραπεζικού τομέα και κρατικού ΑΕΠ θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως όπλο εναντίον της για την επιβολή της Γερμανικής κυριαρχίας;

    2) Γιατί η ΚΚΤ δεν ήλεγχε πως "επένδυαν" τα λεφτά τους οι κυπριακές τράπεζες για να μην δημιουργούνται φούσκες;

    3) Γιατί η ΕΚΤ αρνείται πεισματικά να δεχτεί κρατικά ομόλογα και γιατί συνδέει την "παροχή ρευστότητας" με διάλυση κοινωνικοοικονομική μέσω μνημονίων;

    Απάντηση: Διότι ΟΛΑ έιναι γεωπολιτικά και η οικονομία μόνο μία παράμετρος που μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως υπερόπλο.

    Συμπέρασμα: ΠΟΤΕ δεν μπαίνεις σε κοινό νόμισμα δίχως, είτε

    1) να ελέγχεις την χρηματοπιστωτική σου πολιτική,
    είτε
    2) να υπάρχει λειτουργικό ομοσπονδιακό σύστημα παροχής ρευστότητας (FED) δίχως να υπονομεύεται.
    Βασικά το ευρώ είναι μηχανισμός πλουτισμού της Γερμανίας.

  29. camel avatar
    camel 22/03/2013 13:10:46

    Ειναι φανερο πως επαναλαμβανεται η ιστορια του δευτερου παγκοσμιου πολεμου χωρις οπλα. Η Γερμανια εχοντας γυρω της αλλες κεντρικες δυναμεις υποτελεις σε αυτην ( Αυστρια , Σλοβακια Τσεχια Βαλτικες χωρες Ολλανδια) επιτιθεται απο χωρα σε χωρα με σκοπο να τις κατακτησει. Οταν τις κατακτα εγκαθιστα Τσολακογλου Κουισλινγκ πιονια που απλως εκτελουν τις εντολες της. Αυτο ξεκινησε με τη διαλυση της Γιουγκοσλαβιας και συνεχιζεται μεχρι σημερα Τα φιλικα κομματια που υποδεχτηκαν με ανθη τους ναζι Σλοβενια Κροατια ανηκουν σε αυτους και επιζουν. Οι Σερβοι που αντισταθηκαν πεινανε και χανουν κομματια εδαφους με το ετσι θελω -Κοσσοβο. Μετα εχουν σειρα οι Ελληνες Αφου διασυρθηκαν σαν τεμπεληδες και παρασιτικοι μπηκαν στη σφαιρα υποτελειας. Αφου τελειωσουν και με την μικρη Κυπρο σειρα θα παρουν οι τεμπεληδες μορφωνιοι οι Ιταλοι. Σε λιγοτερο απο ενα χρονο θα εχουμε και εκει μια τελικη λυση. Το ξεκινησαν συκοφαντωντας τον Μπερλουσκονι σαν ανηθικο και θα συνεχισουν με οποιον αλλο θεωρησουν επικινδυνο στον δρομο τουςΤο πειραμα με το πιονι Μοντι μεχρι ενα σημειο πηγε καλα καηκε ομως απο τη χρηση αλλα δεν ανησυχουν θα βρουν αλλοΣτην Ισπανια και την Πορτογαλια εχουν τους Φρανκο και δεν ανησυχουνΕτσι με απομονωμενους τους Ρωσους στον πατροπαραδοτο απομονωτισμο τους και τους Βρετανους πρωην προσγειωμενους αποικιοκρατες χαμενους ετσι και αλλιως χωρις τις αποικιες θα τους εχουν μεινει μονο οι Γαλλοι που ευκολα ή δυσκολα θα υποταχτουν στο νεο Ραιχ.Ετσι σε 5 με 10 χρονια θα εχουμε μια νεα Αγια Γερμανικη Αυτοκρατορια του Γερμανικου Εθνους οπου οι αντιθετες φωνες θα ειναι ειτε γραφικες ειτε θα εξοβελλιζονται μεχρι θανατου

  30. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 22/03/2013 13:27:02

    Αυτή η περιπέτεια που άρχισε στο Καστελόριζο,θα τελειώσει άσχημα στο ίδιο σημείο............

    • ^Mara^ avatar
      ^Mara^ @ Κώστας Τ 22/03/2013 15:22:22

      Αυτό ούτε για αστείο να μην το σκέφθεσαι.
      Πόσο μάλλον να το γράφεις...

  31. Albert avatar
    Albert 22/03/2013 13:37:45

    Αυτή τη φορά είναι διαφορετικά. Οι Γερμανοί δεν θα απειλήσουν ζωτικά αγγλοσαξωνικά και ρωσικά συμφέροντα.

    Οι ΗΠΑ έχουν σταθερό συμφέρον σε μια συνοδοιπορούσα ενωμένη Ευρώπη αλλά δεν έχουν την πολυτέλεια να παρακολουθούν τους ευρωπαϊκούς βυζαντινισμούς. Ξέρουν πάντως ότι η Ευρώπη δεν πρόκειται να προχωρήσει στο δρόμο της ενοποίησης χωρίς κάποιος να μπει μπροστά. Για το λόγο αυτό, πιθανότατα έχουν αποδεχτεί τη γερμανική πρωτοκαθεδρία, με μόνη έγνοια αυτή να μην εκτραπεί σε ηγεμονία.

    Οι αντιγερμανικές κορώνες (που κι εγώ λατρεύω) τελικά δεν έχουν αντίκρυσμα. Θα είχαν αν υπήρχε κάποια εναλλακτική. Ωστόσο οι αδύναμες χώρες που μπήκαν στο ευρώ, δεν διέκριναν την παγίδα. Δεν ετοιμάστηκαν κατάλληλα ούτε πριν ούτε μετά την ένταξη, και τώρα δεν μπορούν να σταθούν εκτός ευρώ. Οι κορώνες θα είχαν αντίκρυσμα αν οι έξωθεν "σωτήρες" (λέγε με Ρωσία) δεν είχαν ακόμα μεγαλύτερη ανάγκη τη συνεργασία με τη Γερμανία. Το μεγάλο ρωσικό πρότζεκτ είναι πάντα ο εκσυγχρονισμός του σοβιετικού κουφαριού με γερμανικά κεφάλαια και τεχνογνωσία. Θα υπήρχε αντίκρυσμα αν οι καταθέσεις που θα κουρευτούν ήταν επίσημες και καθαρές. Ήταν όμως αμφιβόλου προέλευσης και καιροσκοπικής τοποθέτησης.

    Στα μάτια μας οι γερμανικές κινήσεις μοιάζουν αυταρχικές αλλά σε έναν εξωτερικό παρατηρητή δεν είναι. Όλες οι χώρες που τέθηκαν σε μνημόνιο είχαν κάποιο σοβαρό πρόβλημα που σε αντίθεση με τη Γερμανία δεν μπορούσαν να αντιμετωπίσουν. Βεβαίως και η Γερμανία εκμεταλλεύεται αυτά τα άλλοθι για να εξασφαλίσει προβάδισμα και βαρύνοντα λόγο στο αυριανό ομοσπονδιακό μέλλον. Αυτό είναι το μεγάλο ευρωπαϊκό θέμα, αλλά είναι ένα τελείως διαφορετικό θέμα.

    • Νίκος Αργεάδης avatar
      Νίκος Αργεάδης @ Albert 22/03/2013 20:32:55

      "βυζαντινισμούς". Γιατί υιοθετείτε την υποτιμιτική ορολογία των ξένων; Μακαρι να είχαμε την υψηλη στρατηγική των Βυζαντινών Ελλήνων.

  32. firiki2010 avatar
    firiki2010 22/03/2013 14:11:09

    Η Ευρώπη κατά τη γνώμη μου με την απόφαση του Εurogroup μακροπρόθεσμα αυτοϋπονομεύθηκε. Και έχει και απόλυτο δίκιο ο αρθρογράφος όταν λέει πως αν το θέμα είναι το νοικοκύρεμα του τραπεζικού τομέα θα πρέπει να τεθούν σαφείς κανόνες για όλους. Από την άλλη από κάπου πρέπει να ξεκινήσεις και λογικά ξεκινάς με ένατραπεζικό σύστημα που είναι "ανοιχτό" και απλώνει το χέρι για να ζητήσει βοήθεια. Το Λουξεμβουργιανό τραπεζικό σύστημα δεν ζήτησε (ακόμα τουλάχιστον) βοήθεια. Κατά την άποψη μου οι αποφάσεις πρέπει να παίρνονται προτού σκάσει το πρόβλημα ώστε οι απαραίτητες προσαρμογές να γίνονται ομαλά. Τώρα παίρνονται αποφάσεις "στην τούρλα του Σαββάτου"- έτσι έγινε και με μας έτσι έγινε και με την Κύπρο- με αποτέλεσμα όλους αυτούς τους κλυδωνισμούς.
    Η Ευρώπη και βεβαίως κι εμέίς μαζί της (ιδίως εμείς) πρέπει να μάθουμε να λειτουργούμε με ορίζοντα το... μεθαύριο. Γιατί όπως λέει μια γιαπωνέζικη παροιμία "Οταν διψάσεις, είναι πολύ αργά να σκάψεις πηγάδι" ή αλλιώς "Ο καλύτερος καιρός για να φτιάξεις τη στέγη είναι όταν λάμπει ο ήλιος" ( Τζων Κένεντυ) Ατυχώς εμείς δεν φτιάξαμε τη στέγη όταν έπρεπε και την φτιάχνουμε τώρα. Κι έξω ρίχνει ... καρεκλοπόδαρα.

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ firiki2010 22/03/2013 14:50:36

      ''Ατυχώς εμείς δεν φτιάξαμε τη στέγη όταν έπρεπε και την φτιάχνουμε τώρα''.
      Εγώ γιατί αισθάνομαι πως τίποτε δεν φτιάχνουμε, μόνο κοιτάζουμε αποσβολωμένοι να λαμπαδιάζει το γιαπί -το χωρίς στέγη-; Και καθόλου δε βρέχει. Οι εμπρηστές μας φρόντισαν να φυσάει λυσσαλέα, για ν' απογίνει στάχτη το οικοδόμημα, εν ριπή οφθαλμού. Έχουνε βάσιμες πληροφορίες πως στο υπέδαφός του κρύβεται μέγας θησαυρός, γι αυτό και διόλου δεν συμφέρει να επιδιορθωθεί.... Καλύτερα να γίνει στάχτη σύντομα, ώστε να πέσει κατακόρυφα η ...τιμή του.
      Έτσι θ΄αλλάξει χέρια χωρίς αντίδραση, έναντι μη εξυπηρετούμενων χρεών....

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Queen For The Black Side 22/03/2013 20:52:41

        Μεγαλειοτάτη , είναι προφανές ότι έχουμε απολύτως διαφορετικές αντιλήψεις. Εσείς αναζητάτε εχθρούς, συνωμοσίες, θησαυρούς και άλλα βολικά. Προσωπικά προτιμάω κάθε πρωί να ρίχνω μια ματιά στον καθρέφτη μου.

  33. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 22/03/2013 14:29:42

    Μόλις βρούμε σχοινί, δε θα τους δέσουμε...
    Απλά θα προσθέσουμε το σαπούνι.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Queen For The Black Side 22/03/2013 14:34:48

      Ἔτσι!!!

  34. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 22/03/2013 14:58:31

    Όταν τα πακέτα έρχονταν από την ΕΕ/ΕΟΚ ήταν όλα καλά και μας άρεσε η ένταξη στην Ευρώπη, αφού δε τα αξιοποιήσαμε (και η ευθύνη είναι αποκλειστικά δική μας) και ισοπεδώσαμε το κράτος με ελλείμματα και χρέη φταίει η Μέρκελ,ο Σόιμπλε,ο Άσμουσεν,ο Μοσκοβισί,ο Ρεν κλπ 200 χρόνια κοντά νεοελληνικό κράτος πάντα κάποιος άλλος φταίει........

  35. fitsoulas avatar
    fitsoulas 22/03/2013 15:01:53

    Ας τη διαλύσουν. Εμείς χτίζουμε την Ελλάδα του 2020!

  36. foros1 avatar
    foros1 22/03/2013 15:11:38

    ειναι πολυ ευχαριστο, διαβάζοντας την πλειοψηφία των παραπάνω σχολίων, οτι αρχισε να γίνεται συνείδηση η προσπάθεια του μεγάλου "εταίρου" μας να ολοκληρώσει, με ΟΠΛΟ το ευρωμάρκο, αυτό που δεν κατάφερε τις προηγούμενες δυο φορες.
    τις επόμενες μέρες μαλλον θα κερδίσει αλλη μια μαχη.
    ο πόλεμος ομως θέλει αρκετές ακόμη μαχες για να κερδηθεί.
    ας ξυπνήσει επιτέλους ο νότος και ενωμένοι ας "σαμποτάρουν" αρχικά το βασικό ΟΠΛΟ του.
    ενας ενας ειναι καταδικασμένοι.
    ολοι μαζί, ή θα φερουν την ευρώπη που ονειρευτήκαμε, ή ας ξαναρχίσουμε την πορεία απο την αρχή....

  37. η Dimi avatar
    η Dimi 22/03/2013 15:45:31

    Νίκου Καρακώστα: «Μικρό μου Καστελλόριζο»| Εκδόσεις © Λούση Μπρατσιώτη Αθήνα 1993 | (αποσπάσματα)

    «Μικρό μου Καστελλόριζο
    με τα πολλά καράβια,
    έχεις κορίντζες όμορφες
    και ναύτες παλληκάρια.»

    Νησάκι του Αιγαίου, γωνίτσα ξεχασμένη μα ολόλαμπρη στη νότια εσχατιά του Πελάγους, το Καστελλόριζο, η αρχαία Μεγίστη, στέκει εκεί που το έταξε ο Θεός, γαλήνιο όνειρο ψυχής, ακοίμητος φρουρός του Γένους.

    Εκεί συναντά κανείς τον διάλογο «του πελάου και τ’ ουρανού», τα ολόλευκα σπίτια και τα περήφανα αρχοντικά, που ευτυχώς «η αξιοποίηση» δεν τολμά να τα αγγίξει.

    Ψαράδες, σφουγγαράδες και καραβοκυραίοι, μαζί με κάθε λογής σκαριά, ζωντανεύουν τον γαλάζιο Πόντο στην καθημερινή τους μάχη με το κύμα.

    Στη μικρή στεριά του τα εκκλησάκια λάμπουν ασβεστωμένα περιμένοντας το πανηγύρι του Αγίου για να’ ρθουν τα παλληκάρια και οι κοπελιές να τραγουδήσουν, να χορέψουν και να χαρούν τα όσα η νιότη και ο έρωτας τούς ψιθυρίζουν.

    Ατέλειωτη η ομορφιά του νησιού. Βαριά η ιστορία του. Ας είναι οι σελίδες που ακολουθούν ένα αφιέρωμα στην ομορφιά του, στην Ελληνικότητά του. Συγκίνηση για τους μεγαλύτερους, γνωριμία για τους νέους και πληροφόρηση για τους ξένους που τόσο εντυπωσιάζονται όταν το γνωρίσουν.

    «Παλέψαμε όσο μπορούσαμε, δουλέψαμε, κλείσαμε τα’ αυτιά μας στίς σειρήνες τις κακές, ιδιαίτερα των Τούρκων, που εκοίταζαν με κάποιο φθόνο πότε θα εγκαταλείψουμε το νησί. Μείναμε για πείσμα αυτών όλων, περιμέναμε με αγάπη και ανυπομονησία τη μάνα μας Ελλάδα, η οποία τελικά ήρθε, μάς αγκάλιασε, μάς προστάτεψε, μάς σκέπασε, και από τότε ζούμε ειρηνικά και ήσυχα μέσα στην αγκαλιά της».

    Μεγάλο Σάββατο. Ο παπά-Γιώργης μυρώνει το Σώμα του Εσταυρωμένου, το μύρο βρίσκει τα ίχνη από τα καρφιά, και πάλι με καρφιά θα σκαρώσει την εξέδρα να τον Αναστήσει. Στην ατμόσφαιρα αιωρείται μια θλίψη και όλοι περιμένουν ανυπόμονα τη καμπάνα να σημάνει χαρούμενα, να φέρει την πρώτη Ανάσταση. Όπως τότε, που τα καράβια γύριζαν νύχτα από τα ξένα κι έξαφνα, καβαντζάροντας τον άγονο βράχο, αντίκριζαν το βουτηγμένο στο σκοτάδι Καστελλόριζο, που από στιγμή σε στιγμή θα αναστηνόταν.

    Μεγάλη Πασχαλιά. Έτσι ονομάζουν τη σπουδαία αυτή γιορτή της Χριστιανοσύνης οι Καστελλοριζιοί. Ο κόσμος ευφραίνεται το πατροπαράδοτο κατσίκι στο φούρνο που ψήνει ο άξιος Σάββας. Σε άλλα σπίτια το ερίφι ψήνεται σε κάποιο χάλασμα, όπου μόνο ο φούρνος στέκει όρθιος μετά τη φοβερή πυρκαγιά. Οι οικογένειες μαζεύονται στις αυλές για το πασχαλινό γεύμα και το απόγευμα συγκεντρώνονται στην περιοχή Χωράφια, για να παρακολουθήσουν στη Μητρόπολη την ακολουθία της Αγάπης.

    Ο Γιώργης ο ψαράς, που σήμερα δεν τον κυνηγούν οι τούρκοι, γιορτάζει ασφαλής στο σπίτι του με τα παιδιά του και τα εγγόνια του.

    Το απόγευμα αρχίζει ο μέγας πασχαλινός χορός με τα τοπικά όργανα. Στο μεγάλο χωριό που όλοι περιμένουν πώς και πώς, θα συμμετάσχουν Καστελλοριζιοί από την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό, που καταφθάνουν στο νησί με κάθε μέσο ειδικά γι αυτή τη μέρα.

    Μπορεί η ειρήνη να βρήκε το νησί καταστραμμένο και φτωχό, όμως, οι κάτοικοί του ηρωϊκά παλεύουν να το βγάλουν από την αφάνεια. Παλεύουν και συγχρόνως χορεύουν, χορεύουν αρμενίζοντας πάντοτε πάνω στην πλωτή πατρίδα τους, το ξακουσμένο, μικρό Καστελλόριζο.

    Οι πολιτισμοί έρχονται και φεύγουν, καθώς οι φωνές των περασμένων ανθρώπων σβήνουν μέσα στο παρελθόν. Πόλεμοι, επιδημίες, σεισμοί αφανίζουν ό,τι με ιδρώτα και αίμα χάραξε το ανθρώπινο χέρι και αφήνουν πίσω τους ερείπια.

    Όμως, μέσα σε αυτή τη διαρκή θύελλα, που οι αιώνες στρέφουν ενάντια στον άνθρωπο, πώς κατάφεραν οι κάτοικοι του απομονωμένου αυτού νησιού, του Καστελλόριζου, να αρμενίζουν ακόμη πάνω στη πλωτή πατρίδα τους, διατηρώντας τον πολιτισμό, τα ήθη και έθιμά τους επί 5,000 χρόνια; Ποιά αγαλλίαση μπορεί να προσφέρει η κυνηγημένη πατρίδα στον άνθρωπο που χρόνια περιπλανάται στα ξένα, αφήνοντας μόνον ακρίτες να φυλάνε τον έρημο βράχο;

    Mε αυτά τα ερωτηματικά στο νου, ζητώ να βάλω σε τάξη τις σκόρπιες αναμνήσεις μου, προσπαθώντας να θυμηθώ αν έζησα στο νησί μία μέρα ή έναν ολόκληρο χρόνο.

    Τι σημαίνει Καστελλόριζο, αναρωτιέμαι. Τι με φέρνει άραγε στο λιμάνι του; Μήπως με τράβηξε η μεγάλη του απόσταση από τον Πειραιά και το ότι είναι το ανατολικότερο ελληνικό νησί; Ότι είναι το τέλος της Ευρώπης και η αρχή της Ασίας; Η μήπως μιά διαίσθηση πως εδώ θα συναντήσω κάτι το εξαιρετικό και πώς άξιζε να κάνω αυτά τα 74 φουρτουνιασμένα μίλια από τη Ρόδο περνώντας μάλιστα τόσο κοντά από τα παράλια – πολλές φορές επικίνδυνα, όταν ταξιδεύει κανείς υπό Ελληνική σημαία.

    Και τι είναι αυτό που κάνει τον τόπο αυτό να μοιάζει μοναδικός; Eίναι τα μνημεία, που έχουν απομείνει απολιθωμένα, να μάς θυμίζουν ποιό ήταν το Καστελλόριζο μιά φορά κι έναν καιρό ή μήπως μιά χούφτα άνθρωποι οι οποίοι προσπαθούν να σηκώσουν στους ώμους τους το μέλλον ενός νησιού, που από την ανατολή του κόσμου γνώρισε τη δόξα μαζί με την καταστροφή;

    Καστελλόριζο σημαίνει ρίζα του καστέλλου, κι άς το ονόμαζαν κατά καιρούς Κοκκινόκαστρο οι διάφοροι ιστορικοί. Οι κάτοικοί του ρίζωσαν σ’ αυτόν τον βράχο που στάθηκε ο θρίαμβος και η τραγωδία τους. Τι να αισθάνεται λοιπόν ο Ηλίας, ο επιστάτης του Μουσείου, ο οποίος μαζί με τη φύλαξη των θησαυρών της ιστορίας έχει αναλάβει εθελοντικά για πολλά χρόνια την έπαρση και υποστολή μιάς πελώριας σημαίας, αντίκρυ στην τόσο κοντινή και επεκτατική τουρκία;

    Tο ταξείδι καταλήγει στη σπηλιά του Παραστά ή Γαλάζιο σπήλαιο, άντρο κι αυτό των πειρατών, που θεωρείται ένα από τα ωραιότερα της Ευρώπης. Τώρα κρύβει μόνο φώκιες, που μπορείς ν ακούσεις την ανάσα τους, όταν υπάρχει απόλυτη ησυχία. Το εσωτερικό προκαλεί δέος. Έχει μάκρος 75, πλάτος 40 και ύψος 35 μέτρα. Εδώ, νοιώθεις πως βρίσκεσαι στον κάτω κόσμο. Η ατμόσφαιρα μυρίζει θειάφι. Ίσως κάποτε (πριν από τις πρώτες γεωλογικές ανακατατάξεις), το τρομερό σπήλαιο να έσφυζε από ζωή. Ποιός ξέρει; Mπορεί να ήταν η ερωτική φωλιά ενός ζεύγους δεινοσαύρων ή, σκεπασμένο από αναρριχητικά φυτά και λουλούδια, να φιλοξενούσε πλήθος από παραδείσια πουλιά.

    Ο ήλιος πέφτει καθώς επιστρέφουμε. Το κάστρο τώρα μοιάζει με προϊστορικό τέρας, που αιώνες μένει ακίνητο στο ίδιο μέρος, αδιαφορώντας για ό,τι συμβαίνει γύρω του. Πλησιάζοντας στην προβλήτα περνούμε από τον Κάβο, την περιοχή όπου ανθούσαν κάποτε, στα ευτυχισμένα χρόνια του, αρχοντόσπιτα και ξακουστοί καφενέδες. Με τη φαντασία μου γυρίζω σ’ εκείνες τις εποχές. Τότε που στα μικρά καπηλειά ξεφάντωναν ξυπόλητοι ναύτες, ενώ οι καπετάνιοι, ακατάδεχτοι, έπιναν τον καφέ τους στα αριστοκρατικά μαγαζιά του Κάβου, όπου επιτρεπόταν η είσοδος μόνο σε όσους φορούσαν παπούτσια.
    ...
    Τα βήματά μου με φέρνουν στο Παλαιόκαστρο, στον αρχαίο οικισμό, που βρίσκεται στον ψηλότερο λόφο του νησιού. Ακολούθησα ίσως, το ίδιο μονοπάτι που είχαν πάρει οι Αχαιοί, όταν ήρθαν να κατοικήσουν στη Μεγίστη. Αργότερα, ένα ταξειδιάρικο αεράκι οδήγησε τους Δωριείς στο νησί. Στα δυτικά, διακρίνεται το νησάκι της Ρώ, που απέχει 7 μίλια από το Καστελλόριζο και φιλοξενεί κατά καιρούς ψαράδες και βοσκούς. Στα νοτιοανατολικά αχνίζει η Στρογγυλή, τελευταία ελληνική ακτή, που στην κορυφή της υψώνεται ένας ισχυρότατος φάρος, παρηγοριά των ναυτικών στις φουρτουνιασμένες νύχτες του χειμώνα, ορόσημο και τελευταία πνοή της Ευρώπης.

  38. Φωτεινή avatar
    Φωτεινή 22/03/2013 17:02:38

    Μόνο δική μας;;; It takes two to tango!!! Who was the partner??? :D

  39. Nik avatar
    Nik 22/03/2013 19:21:41

    Made in Germany- αποφύγετε αυτό και τα υπόλοιπα μάλλον θα πέσουν στη θέση τους αυτόματα. Για του που θα βάλουν τα απούλητα αυτοκίνητα και άλλα καταναλωτικά προϊόντα θα τους δώσουν οι νότιοι τα δέοντα λιπαντικά και συμβουλές. Ολες οι γλώσσες του νότου διαθέτουν δόκιμες ιδιωματικές φράσεις.

  40. ΧΡΗΣΤΟΣ Λ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ Λ 22/03/2013 19:47:11

    ΟΙ ΚΥΠΡΙΟΙ ΕΓΚΛΟΒΙΣΤΙΚΑΝ. ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΕ ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΓΕΜΑΤΕΣ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΜΕΤΡΗΤΟ ΜΗΔΕΝ. ΚΑΛΟ ΜΑΘΗΜΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.

  41. theo1611 avatar
    theo1611 22/03/2013 20:11:10

    Η αρχική συμφωνία στο Eurogroup, η μετέπειτα υπαναχώρηση μέσω της Κυπριακής Βουλής και η τωρινή αγωνιώδης προσπάθεια να εξευρεθεί λύση μέσω του Eurogroup και της EE, ανέδειξαν την ένδεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αρχές και κανόνες.
    Όλοι το υποψιαζόμασταν, όλοι ενδεχομένως το εκμεταλλευόμασταν, αλλά από τέτοια κυνική αδυναμία της Ευρωζώνης και της ΕΕ, να τηρήσουν κανόνες και αρχές που πρέσβευαν με τα επίσημα κείμενά τους κα την νομοθεσία τους (καθιερωμένη ή προς καθιέρωση) δεν είχαμε προηγούμενη εμπειρία.

    Δηλαδή, τους μάγκες του Eurogroup (με δυνατότητα veto ο καθένας) να αγνοούν τους ισχύοντες κανόνες (θεσμοθετημένους ή προς θεσμοθέτηση) και να αποφασίζουν κατά το δοκούν (η μπλόφα της Κύπρου με τους καταθέτες κάτω των 100.000 Ευρώ).

    Τώρα όλοι προσπαθούν να τα μαζέψουν αλλά το κακό έγινε σε όλη την Ευρωζώνη, αλλά και στην Ευρωπαϊκή Ένωση.

    Καληνύχτα λοιπόν και καλή τύχη!!!

    ΥΓ: Μου άρεσε που η ΕΕ φαγώθηκε να φέρει και το ΔΝΤ μέσα στα σκ..ά της ΕΕ. Οι άνθρωποι ακόμη τρίβουν τα μάτια τους για την απόσταση ανάμεσα σ' αυτό που περίμεναν να βρούν σε μιά ΕΕ και σ' αυτό που βρήκαν!!!

  42. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 22/03/2013 21:16:44

    Δηλαδή αυτό είναι απάντηση; Έτσι θα πείσετε φορολογουμένους 17 χωρών να σας δανείσουν 10 δις;

  43. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 22/03/2013 21:16:50

    Μα αυτό θα γίνει, απ' ότι φαινεται...
    "Οταν εκκαθαριστεί μια τράπεζα, οι ιδιώτες μέτοχοι-επενδυτές παίρνουν τον ...πούλον (με την Κυπριακήν και όχι την Πελοποννησιακήν έννοια).
    Οι μεγαλοκαταθέτες (πάλι επενδυτές είναι) παίρνουν "κουρεμένα" - ότι περισσέψει απο τους ασφαλισμένους των 100.000.
    Τα μεγαλοστελέχη απολύονται (ελπίζω με συνήθη σύνταξη).
    Το δε κράτος, όταν είναι μέτοχος (στη Λαική έχει 85 %) ρίχνει ένα νόμιμο και ηθικό "φέσι" σε όλους αυτούς τους επενδυτές, ως τα γόνατα...Οι επενδύσεις έχουν ρίσκο, βλέπετε.
    Αυτό δεν λέμε;
    Πρόσεξε αυτό: Το Κυπριακό Δημόσιο δεν ειναι καθολου υπερδανεισμένο. Δημοσιονομικά είναι ΟΚ. Οι εμπορικές τράπεζες είναι φαλιρισμένες, μέσα στο καζάνι μέχρι τ΄αυτιά.
    Όλο το ζήτημα είναι ακριβώς, να μη του φορτώσουν το βάρος των τραπεζών. Το ιδιωτικό χρέος δεν πρέπει να γίνει δημόσιο. Πρέπει να μείνει χασούρα των επενδυτών.
    Νομίζω συμφωνούμε σ' αυτό.

  44. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 21:28:50

    Ναι, αγαπητό Χαβιάρι, είναι απάντηση. Μπορεί να μην θέλεις να τη δεις, αλλά είναι και παραείναι απάντηση.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Νιόβη 22/03/2013 21:44:18

      Το θέμα δεν είναι να τη δω εγώ, το θέμα είναι να τη δουν οι φορολογούμενοι των χωρών που τους ζητάμε να μας δώσουν 10 δις. Όλη η δική μας επιχειρηματολογία, η "θέση" μας απέναντι στο σατανά Σόιμπλε, η φιλοσοφία μας, οι κραυγές για ευρωναζί, για εκβιασμούς, για διάλυση του ευρώ, για τοκογλύφους, για εκτελέσεις κλπ περιορίζεται στο "και που ξέρουμε ότι είναι 17 δις;" Πείθεις κανένα έτσι να σου δανείσει και 1 ευρώ;

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Νιόβη 22/03/2013 21:59:04

      Βρε αγαπητό Χαβιάρι, οι φορολογούμενοι των χωρών (και της δικιάς μας, επίσης) σφυροκοπούνται από ανελέητη προπαγάνδα χρόνια τώρα. Δεν αμφιβάλλουν για τίποτα και δεν ρωτάνε τίποτα. Επειδή λειτούργησε αυτή η προπαγάνδα πολύ καλά αναρωτιέσαι κι εσύ τώρα πώς θα πειστούν να σε δανείσουν. Και σου απαντώ: τώρα δεν θα πειστούν. Αν όμως τα ψεύδη, η λασπολογία, οι διαστρεβλώσεις και η πλύση εγκεφάλου είχαν συναντήσει τις αντιδράσεις που έπρεπε νωρίτερα (μεταξύ αυτών και απαιτήσεις για ατράνταχτες αποδείξεις για χρέη ή «λεφτά που υπάρχουν»), δεν θα βρισκόμαστε εδώ τώρα. Αυτό προσπαθώ να σου εξηγήσω.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ Νιόβη 22/03/2013 23:53:17

      Θα μπορουσα να σας πω οτι ειναι 10 δις ανακεφαλαιοποιηση, και 7 δις εξοφληση παλαιων δανειων και ελειμματα, θα μπορούσα να σας πω οτι οταν ζητας δανειο, δεν κάνεις εσυ τις οικονομικες εκτιμησεις αλλά οι εκτιμητες του δανειστη, δεν ειναι αυτο ομως το σημαντικο. Το σημαντικο ειναι ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΠΙΧΕΗΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ. Πως δικαιολογούμε οτι ζητούμε 17 δις (διοτι αυτο κάνουμε εμμεσως αν δε δεχομαστε ουτε κουρεμα ουτε φορολογηση) και δεν δεχομαστε 10 δις απο αυτους και 7 δικα μας. Τη λογική μας δεν καταλαβαινω. Εχουμε;
      Και γιατι θεωρουμε ο Σοιμπλε ειναι ο κακος που μας δινει 10 δις εστω και με ορους, κι οχι η Ρωσια, η Κινα, οι Αμερικανοι, οι εξωγηινοι που δε μας δινουν αυτά τα λεφτά υπο οποιουσδηποτε ορους. Γιατι ο Σοιμπλε αυτο κάνει, δε μας δινει τα λεφτα αν δε δεχτούμε καποιους ορους, δεν έστειλε τανκς και υποβρυχια. Ε ας μην τα πάρουμε....

  45. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 21:36:53

    «Στα μάτια μας οι γερμανικές κινήσεις μοιάζουν αυταρχικές αλλά σε έναν εξωτερικό παρατηρητή δεν είναι».

    Θα αλλάξετε γνώμη αν ξεκινήσετε να διαβάζετε τι γράφουν πια και λένε οι εξωτερικοί παρατηρητές.

    «Ήταν όμως αμφιβόλου προέλευσης και καιροσκοπικής τοποθέτησης».

    Η απάντηση ενός εξωτερικού παρατηρητή: (Υπάρχουν κι άλλες, αλλά κατά σύμπτωση αυτή διαβάζω τώρα):

    Europe is pursuing an economic policy based on German ideas of morality, rather than on empirically tested ideas about what works. Debt is bad and debtors must be punished. Inflation is immoral and must be resisted. But what appears morally "right" is also proving deeply counter-productive. Angela Merkel's policies are destroying Europe – it is about time somebody told her.

    http://blogs.telegraph.co.uk/news/danielknowles/100137591/german-economic-policies-are-destroying-europe-it-is-time-somebody-told-them/

    • Albert avatar
      Albert @ Νιόβη 23/03/2013 12:35:45

      Εντάξει, θα μου πειτε οτι παίζω με τις λέξεις, αλλά όχι δεν παίζω, προσπαθώ να είμαι ακριβολόγος.
      Άλλο αυταρχική και άλλο αντιπαραγωγική. Οι εξωτερικοί παρατηρητές, ψυχραιμότεροι όντες, εντοπίζουν ευκολα (απο το 2009) το παράλογο/ιδιοτελές και τελικά αντιπαραγωγικό της γερμανικής συνταγής, όπως εντόπιζαν απο το 1999 την προβληματική αρχιτεκτονική της ευρωζώνης.
      Όμως στην Ελλάδα οι περισσότεροι παρασύρονται (κι εγω πολλές φορες) απο το συναισθηματισμό που τροφοδοτεί το βεβαρυμενο παρελθον. Εδώ κολλάει ο αυταρχισμός.
      Αντίθετα μιλάμε για ναζί και δ' ράιχ, περιμένουμε ανύπαρκτα ρωσικά και κινέζικα δάνεια, διατηρούμε το απίστευτα διεφθαρμένο κράτος μας (το άλλοθι που έχουν οι Γερμανοί απέναντί μας), και στο τέλος της μέρας, αφού έχουμε κουραστει να βερμπαλίζουμε, ζητάμε να μας πουν τι να κάνουμε (και πάλι δεν το κάνουμε). Έτσι, όλες οι κινήσεις των εταίρων φαίνονται αυταρχικές.
      Θα ήταν ευχής έργο αν προβαίναμε σε βάσιμες και ειλικρινείς αναλύσεις, αν συμμαζέυαμε το μαγαζί μας, και επιδιώκαμε μια άτυπη αντιπολίτευση εντος ευρωζώνης.

  46. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 22/03/2013 21:59:46

    Το κούρεμα θα περάσει.

  47. Νιόβη avatar
    Νιόβη 22/03/2013 22:01:18

    Και σε ξαναρωτώ προς επίρρωση των ανωτέρω: πώς ξέρεις πέραν πάσης αμφιβολίας ότι η Κύπρος χρωστάει 17 δισ.; Επειδή το είπαν; Κι ο ΓΑΠ είπε ότι «λεφτά που υπάρχουν» και η μισή Ελλάδα τον ψήφισε. Πού είναι τα λεφτά;

  48. βαγγελης avatar
    βαγγελης 22/03/2013 22:16:49

    απορω πως οι ψηφοφοροι της ΝΔ ΠΑΣΟΚ ΔΗΜΑΡ εχουν το θρασσος να τα βαζουν με την Γερμανια και τιν ΟΝΕ? δηλαδη δεν βαλαμε το χερακι μας ολοι εμεις που στηριξαμε την τροικα εσωτερικου?

  49. Αμφιβολία avatar
    Αμφιβολία 23/03/2013 04:20:19

    @Μέρκελ και Σόϊμπλε διαλύουν την Ευρώπη….

    Με την βοήθεια, ΟΜΩΣ, Σαμαρά, Βενιζέλου, Κουβέλη και του new kid in town, -και τι kid!!!-, Αναστασιάδη

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.