#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2011 12:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέρες Σχεδίου Ανάν…



Ο εκβιαστικός μηχανισμός της διαπλοκής και του βαθέος ΠΑΣΟΚ διαδίδει ότι ομάδα βουλευτών της ΝΔ απειλεί με ανεξαρτητοποίηση, αν ο Αντώνης Σαμαράς δεν υποκύψει στην κυβέρνηση συνεργασίας. Την ίδια στιγμή ο εκπρόσωπος της κυβέρνησης κ. Μόσιαλος ζητάει να σχηματιστεί σήμερα οικομενική κυβέρνηση με τη ΝΔ.

Είναι προφανές ότι ζούμε μέρες Σχεδίου Ανάν με ανάλογη καταστροφολογία, απειλές και σκοτεινούς μηχανισμούς.

Στην θέση του Τάσσου Παπαδόπουλου σήμερα είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

Οι μηχανισμοί της υποτέλειας, τα παπαγαλάκια και οι νεοδοσίλογοι θα πάρουν την ίδια απάντηση που πήραν οι ρουφιάνοι των ξένων από τον Ελληνισμό της Κύπρου το 2004. Τότε λούφαξαν για καιρό, η Κύπρος σήμερα αρχίζει κι απολαμβάνει τους καρπούς της σθεναρής πολιτικής και των συμμαχιών – συμφωνιών που θεμελίωσε ο Τάσσος Παπαδόπουλος.

Σήμερα, το ίδιο αργυρώνητο και σκοτεινό παρακράτος, με τις ίδιες μεθόδους, στρέφεται κατά του Αντώνη. Ματαιοπονούν και θα πληρώσουν.

Ο Αντώνης Σαμαράς βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην πατριωτική και δημοκρατική πρωτοπορία.

Αγωνίζεται για το αυτονόητο: να δοθεί ο λόγος στους Έλληνες.

Αν θέλουν όμως ο κ. Παπανδρέου και η κρατικοδίαιτη διαπλοκή που ανέδειξε τον παπανδρεϊσμό και το ΠΑΣΟΚ να σχηματίσουν κυβέρνηση εθνικών προθύμων αντί να πιέζουν από τα κρατικοδίαιτα  ΜΜΕ τον Αντώνη Σαμαρά μπορούν να το κάνουν αμέσως με τα εξαπτέρυγά τους, την Ντόρα και τον Καρατζαφέρη που τους στηρίζουν τόσον καιρό το Μνημόνιο

Όσοι παλαιότεροι ζήσαμε την περίπτωση της Οικουμενικής Ζολώτα (ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΚΚΕ, Συνασπισμός) γνωρίζουμε ότι τέτοιες λύσεις είναι εξωθεσμικές, πρόσκαιρες και αδύναμες εκ των πραγμάτων. Και επιπλέον ανοίγουν διάπλατα τις πόρτες στην διαπλοκή, όπως έγινε τότε με την εκχώρηση των ελληνικών τηλεπικοινωνιών στην Ζήμενς και την Ιντρακόμ.

Γι’ αυτό ο Σαμαράς δεν θα εγκλωβιστεί στα ψευτοδιλήμματα .  Το διαμήνυσε άλλωστε προ καιρού: “δεν καταλαβαίνω από πιέσεις“.

 Factorx

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 06/11/2011 12:41:46

    ΑΝΤΩΝΗ, ΠΑΡΕ ΔΥΝΑΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΞΑΝΑΖΕΙ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΣΟΥ!
    (Λέγοντας ΕΛΛΑΔΑ εννοώ τη διαχρονική ιδέα του ελληνισμού που εκφράστηκε από τους συνέλληνες ΛΕΩΝΙΔΑ, ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗ, ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ, ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗ, ΜΕΤΑΞΑ, ΔΑΒΑΚΗ στη διαχρονική πορεία μας στον κόσμο!)
    Αλίμονο αν η ύπαρξή μας εξαρτάται από το ευρώ!
    "Αν αποσυνθέσεις την Ελλάδα, θα σου μείνουν μια ελιά, ένα αμπέλι και ένα καράβι. Που σημαίνει: με άλλα τόσα την ξαναφτιάχνεις..."
    Οδυσσέας Ελύτης

    • αχιλλέας avatar
      αχιλλέας @ ΝΙΚΟΣ 06/11/2011 15:31:49

      Αλλα τα μάτια της πέρδικας και άλλα της κουκουβάγιας. μην αναμειγνύουμε τα άμεικτα. η ποιότητα των σημερινών πολιτευόμενων είναι ανάλογη με την ποιότητα της δημοσιογραφίας των ΜΜΕκτύφλωσης. αυτοί που μας έφτασαν εδώ ξεδιάντροπα συναγωνίζονται να μας ....σώσουν. πρώτα να μας ζητήσουν συγνώμη, δεύτερο να επιστρέψουν την υπεραξία της πλουσιοπάροχης αμοιβής των, τρίτο να παραιτηθούν όλων των προνομίων τους και μετά άς ιδρώσουν για να γίνουν ισοστάσιοι του Τάσου και των γιγάντων της ιστορίας μας. θα δώσεις αίμα να πάρεις Πνεύμα. τους θεωρώ όλους "κηπουρούς" και η ΛΥΣΗ είναι, κατά την άποψή μου, να τους στείλουμε όλους σπίτι τους στις εκλογές. ΚΑΜΜΙΑ ΨΗΦΟ σε κόμμα (κώμα) της βουλής. ας τους ψηφίσουν οι κομματικοί μόνο. το 80% να πάει σε εκτός βουλής κόμματα και κινήσεις. Εκεί θα βρεθούν και οι Τάσιοι-Ελληνες που θα τιμούν τους ήρωες, μάρτυρες, ομολογητές της Ελληνικότητας από καταβολής Ελληνισμού μέχρι τον ΙΣΑΑΚ και τον ΣΟΛΩΜΟ.

  2. G.K. NEA MAKRI avatar
    G.K. NEA MAKRI 06/11/2011 12:45:32

    Το θέμα είναι φάκτορα ότι λέγε-λέγε τα παπαγαλάκια κοντεύουμε να πειστούμε και εμείς,που είμαστε και λίγο σκληροπυρηνικοί και υποψιασμένοι.Φαντάσου σε τι σύγχυση βρίσκεται ο απλός λαός.

    • sapere aude avatar
      sapere aude @ G.K. NEA MAKRI 06/11/2011 14:19:18

      Εσύ δηλαδή δεν είσαι απλός λαός;

      • Silence t. avatar
        Silence t. @ sapere aude 06/11/2011 20:08:52

        Χωρίς καθόλου έπαρση φίλε , άμα ακούσεις απόψεις από τον ''απλό λαό'' , θα καταλάβεις .

        Ο απλός λαός είναι η επιβεβαίωση του , τέτοιοι που είμαστε , αυτοί και αυτά μας αξίζουν .

  3. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 12:47:15

    "Γι’ αυτό ο Σαμαράς δεν θα εγκλωβιστεί στα ψευτοδιλήμματα . Το διαμήνυσε άλλωστε προ καιρού: “δεν καταλαβαίνω από πιέσεις“."

    απο το στομα σου και στου θεου το αυτι..

    Μην ψηφισεις τιποτα αντωνη,,αστους να πεσουν στο γκρεμο,,μην τους απλωσεις το χερι ,,θα σε τραβηξουν μεσα..

  4. G.K. NEA MAKRI avatar
    G.K. NEA MAKRI 06/11/2011 12:47:35

    Το θέμα είναι φάκτορα ότι λέγε-λέγε κοντεύουμε να πειστούμε και εμείς που είμαστε λίγο σκληροπυρηνικοί και υποψιασμένοι.Φαντάσου σε τι σύγχυση βρίσκεται ο λαός.

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ G.K. NEA MAKRI 06/11/2011 13:35:30

      Eτσι ακριβώς.
      Αν δεις Πρωτο Θεμα (τι διαβαζει ο λαος τελωσπαντων..) τους εχει και τους 2 στο καδρο. Αδικο. Εξοργιστικό.Καταστροφικο.
      Κατα τη γνωμη μου ο Σαμαρας ηταν και παραμενει ο μονος που μπορει να αναδειξει τον εθνικα υπονομευτικο ρολο Παπανδρεου.
      Δεν το εχει κανει στο βαθμο που απαιτουν οι περιστασεις.
      Το 'ειναι επικύνδινος και πρεπει να φυγει' ειναι μια διαπιστωση που ανηκει στον Φεβρουαριο του 2010.
      Ο Σαμαρας χρειαζεται την ευρυτερη δυνατη απηχηση κατα συνεπεια το να διαλυσει τη συγχηση που επικρατει ειναι Νο1 προτεραιοτητα.
      (φακτορ ενα σχολιο επι του θεματος χτες κοπηκε.. γιατι?)

  5. alakran avatar
    alakran 06/11/2011 12:48:07

    Έχω την πεποίθηση ότι όσες πιθανότητες έχουμε να δούμε τον Φαήλο στην ανοικτή συνέλευση της Villa Amalias ή τον Αρχαιοπτέρυγα στη διοίκηση τού Project Helios,άλλες τόσες υπάρχουν να υποκύψει ο Σαμαράς στους εκβιασμούς!

  6. Mara avatar
    Mara 06/11/2011 12:48:24

    ΟΧΙ
    Aντώνη κράτα γερά!
    Θυμίσου τον αείμνηστο Τάσσο Παπαδόπουλο. Αντιστάθηκε μέχρι τέλους και ξαφνικά μετά το ΟΧΙ η τρομοκρατία και η καταστροφολογία, εξαφανίστηκαν με μιάς.... Σαν να μην υπήρξαν ποτέ....

  7. StarPowerNone avatar
    StarPowerNone 06/11/2011 12:50:13

    Εύχομαι να είναι έτσι. Να αντέξει και να επιβεβαιωθεί ο Αντώνης Σαμαράς. Αν το κάνει, αν το πετύχει, θα είναι μεγάλη στιγμή για τον ελληνισμό και φυσικά για το ίδιο.
    Δυστυχώς σήμερα οι συσχετισμοί είναι κατά πολύ πιο δυσχερείς για τα ελληνικά εθνικά συμφέροντα απ’ ότι ήταν στην περίοδο του σχεδίου Ανάν. Έτσι τουλάχιστον προσπάθησα να εξηγήσω σε σχόλιο μου στην προηγούμενη ανάρτηση του κ. Ροδινού:
    http://www.antinews.gr/2011/11/05/131917/#comments

  8. knight rider avatar
    knight rider 06/11/2011 12:50:32

    Το newsit τα γράφει. Αν τολμούν ας ανεξαρτητοποιηθούν. Θα τους πετάξουμε από τα παράθυρα των γραφείων τους! Δεν θα προλάβουν να τους σώσουν τα ΕΚΑΜ.

    • Lewnidas avatar
      Lewnidas @ knight rider 06/11/2011 13:46:59

      αναφερομαστε στον λαιφ σταιλ αρουλη, στο κουλη του γκαντεμη, στον τυπακο που απετυχε να βγει δημαρχος γλυφαδος, στο πολιτικο τιτανα αντωναρο και στον γκριζομαλι ανυπακτρο πρωη υπουργο του καραμανλη?

      ε να πανε τα παιδια! στο καλο και να μας γραφουν. να τους δω πως θα κατεβουν στις εκλογες

  9. Aris avatar
    Aris 06/11/2011 12:50:46

    Αγαπητέ, στην Κύπρο έκαναν δημοψήφισμα. Εδώ και μόνο στο άκουσμα της λέξης, πολλοί άρχισαν να παθαίνουν σπασμούς... Για μια δανειακή σύμβαση όπου ξεκάθαρα (το είπε και ο Σόιμπλε) εκχωρείται εθνική κυριαρχία, έπρεπε και πρέπει να γίνει δημοψήφισμα. Σύμφωνα με δημοσκόπηση της Marc εάν γίνονταν δημοψήφισμα οι Έλληνες θα καταψήφιζαν τη δανειακή σύμβαση. Αφού λοπόν επικαλείστε όλοι τη δημοκρατία, θα έπρεπε να είσασταν και υπέρ του δημοψηφίσματος (όχι αυτού που πήγαν να επιβάλλουν Μερκελ-Σαρκζί). Δημοψήφισμα και μετά εκλογές! Δημοκρατικές διαδικασίες με άμεση προσφυγή στο ΛΑΟ. Εκτός και αν οι Κύπριοι δικαιούνται να αποφασίζουν και οι Έλληνες όχι...

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Aris 06/11/2011 13:24:37

      ακουγεται λογικοφανες και δικαιο
      μακαρι τα πραγματα να ηταν παντα τοσο απλα οσο ακουγονται
      το θεμα για το οποιο καλουνταν να αποφασισουν οι Κυπριοι
      ήταν απολυτως κατανοητο και τους απασχολουσε ήδη 2 γενιες
      σε μας αυτος που παριστανει τον Πρωθυπουργο της χώρας πεταξε μια φωτοβολιδα πριν απο 2 24ωρα και ζητουσε τον λαό να αποφασισει για κατι το οποιο αφορουσε κρατικη του υποσταση, ειχε συνεπειες που λιγοι κατανοουν και δεν ειχε τεθει ποτε ως θεμα μεχρι εκεινη τη στιγμη
      ευχης εργο να μπορει να διαβαζει ο λαός και αναμεσα στις 'λεξεις'..

  10. ΓΙΑΝΝΑ avatar
    ΓΙΑΝΝΑ 06/11/2011 12:50:47

    Αυτό που συμβαίνει από το πρωί στα νταβατζοκάναλα ξεπερνάει και τα όρια της λογικής και τα όρια της παράνοιας.
    Τελικά πόσους δοσίλογους έχει αυτή η χώρα;
    Δοσίλογους και απάτριδες που τους πληρώνει αδρά τόσα χρόνια ο ελληνικός λαός για να μας ξεπουλήσουν τα ιερά και τα όσια.
    Προδότες, αλίμονό σας.
    Η εξέγερση της 28ης Οκτωβρίου του 2011 θα μοιάζει με παιδικό πάρτυ μπροστά στο τσουνάμι που θα σας καταπιεί τις αμέσως επόμενες μέρες.
    Αντέξαμε με περίσσια υπομονή τη σκληρή λιτότητα που μας επιβάλατε.
    Μη σας περνά όμως από το μυαλό πως θα δεχτούμε την εκχώρηση έστω και μια σπιθαμή γης της Πατρίδας μας.
    Πώς αλλιώς το εκφράσω;
    ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ Εφιάλτες.

  11. ΓΑΝΤΙ avatar
    ΓΑΝΤΙ 06/11/2011 12:51:58

    Και γιατι πρεπει να φοβόμαστε οτι 5-6-ή και 10 γόνοι και βαρίδια της ΝΔ πάνε σε οικουμενική με τους πρόθυμους???? Ο λαός θα δώσει τη απάντηση. Μήπως η ύπαρξη αυτών των ολίγων μέσα στη παράταξη κρατάει τα ποσοστά στο 22% ??

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΓΑΝΤΙ 06/11/2011 14:29:59

      Ελα ντε? Τί νομιμοποίηση θα έχει στο λαό μια κυβέρνηση αποστατών? Ασε που μας λύνει τα χέρια να αρχίσουμε να τους ...

  12. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 06/11/2011 12:59:19

    Απ' το στόμα σου και στου Αντώνη το αφτί, Φάκτορα.

  13. dimis avatar
    dimis 06/11/2011 13:00:51

    Μα ο λαός θα δώσει την απάντηση. Οι εκλογές θα γίνουν σε 2-3 μήνες. Ή άλλαξε αυτό;

  14. Πτερέλαος avatar
    Πτερέλαος 06/11/2011 13:01:43

    Το 1438-1439 συνήλθε η Σύνοδος Φερράρας - Φλωρεντίας με στόχο την ένωση της Παπικής Εκκλησίας με την Ορθόδοξη. Ουσιαστικά, το ζητούμενο ήταν: υποταγή της Ορθόδοξης Εκκλησίας στον Πάπα με αντάλλαγμα κάποια βοήθεια από τους Δυτικούς για την αντιμετώπιση των Τούρκων. Ο Αυτοκράτορας Ιωάννης Η' Παλαιολόγος μπροστά στον Τουρκικό κίνδυνο αξίωσε από τους Ορθόδοξους να συναινέσουν στην ένωση ανεξάρτητα από το ποιός είχε θεολογικά δίκιο. Πράγματι, υπεγράφη η ένωση από όλους εκτός του Επισκόπου Εφέσου Μάρκου του Ευγενικού. Με την επιστροφή των Συνοδικών και του Αυτοκράτορα στην Κωνσταντινούπολη, ο λαός αντέδρασε σθεναρά, υπό την ηγεσία του Ευγενικού και κατόπιν του Σχολαρίου και η ένωση έμεινε γράμμα κενό. Λέγεται ότι ο Πάπας όταν έμαθε ότι μόνο ο Ευγενικός δεν υπέγραψε, παρότι η συντριπτική πλειοψηφία των Ορθοδόξων είχε συναινέσει, είπε: "Δεν κάμαμε τίποτε".
    Αντιπαραβολή με το σήμερα:
    (α) Μπορεί να αποδεχτούν τις συμφωνίες παραχώρησης της Ελλάδας στα ξένα συμφέροντα όλοι οι "πρόθυμοι" ενώπιον του "κινδύνου" για τη χώρα. Αν δεν την αποδεχτεί ο Σαμαράς και με το λαό ενάντιο, δε γίνεται τίποτα.
    (β) Οι Ευρωπαίοι και οι λαοί τους και πάλι δε βλέπουν τη Δαμόκλειο σπάθη που κρέμεται πάνω από το κεφάλι τους και ότι μετά από τους Έλληνες έχουν σειρά οι ίδιοι, αν δεν αλλάξουν τακτική. Τότε έπεσε η Πόλη και οι Τούρκοι έφθασαν μέχρι τη Βιένη. Σήμερα, αν πέσει η Ελλάδα, οι τραπεζίτες δε θα σταματήσουν πουθενά.

    ΥΓ. Ο "τελευταίος Βυζαντινός και πρώτος Έλληνας" Γεώργιος Γεμιστός Πλήθων σε προτρεπτικό του λόγο προς το Βασιλιά Μανουήλ (πατέρα του Ιωάννη Η') παρότρυνε τον Αυτοκράτορα να λάβει συγκεκριμένα μέτρα για το σωσμό της Αυτοκρατορίας (κατάργηση μισθοφορικού στρατού και οργάνωση εθνικού, αναδασμό της γης και μοίρασμα στους μη έχοντες, μείωση έως αναίρεση των εισαγωγών προϊόντων κλπ) και κυρίως το να μην περιμένει τίποτε από τους ξένους. Φυσικά, οι προτροπές δεν εισακούσθηκαν με τα γνωστά αποτελέσματα....

    ΥΓ2. Ας μάθουμε λίγο ιστορία..............

    • Πελασγός avatar
      Πελασγός @ Πτερέλαος 06/11/2011 15:48:55

      Αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ Πτερέλαε,
      Αυτή είναι η ιστορία που περιγράφεις γλαφυρά παραπάνω, που συμπτωματικά(;) προτύπωσαν τα γεγονότα που βιώνουμε.
      Είναι από τα απομνημονεύματα του Συλβέστρου Συρόπουλου με τίτλο "Αληθής Ιστορία Ενώσεως μή Αληθούς". Ακριβώς ο τίτλος του Συρόπουλου ταιριάζει γάντι για την κατάντια της ούτως ειπείν Ευρωπαικής Ένωσης:
      "Αληθής Ιστορία Ενώσεως μή Αληθούς".

      Πελασγός

    • k avatar
      k @ Πτερέλαος 06/11/2011 17:28:19

      ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΝ ΟΙ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ , ΠΟΥ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΕΤΥΧΕΙ ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ Η ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΠΕΣΕΙ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥΣ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΑΓΓΛΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ.

      • vardarskian avatar
        vardarskian @ k 06/11/2011 17:48:37

        O Σαμαράς θα πει όχι,
        κι ο επίτιμος ως άλλος πάπας
        θα επαναλάβει "δεν εκάμαμε τίποτα"

  15. σίγουρος avatar
    σίγουρος 06/11/2011 13:04:39

    http://www.avriani.gr/

  16. Εύμηλος avatar
    Εύμηλος 06/11/2011 13:11:42

    Όταν δεν συσκέπτεται με τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ ο μετέχων στη σύσκεψη της Πέμπτης Κυριάκος Μητσοτάκης, ερωτηθείς από την «Κ.Ε.» «τι θα γίνει από δω και εμπρος απάντησε: «Τώρα πάω να συσκεφθώ με το μαξιλάρι μου».
    ΞΥΠΝΑ ΛΑΕ!

  17. ΙΩΝΑΣ avatar
    ΙΩΝΑΣ 06/11/2011 13:13:05

    Το την Πατρίδα υμίν δούναι,
    ουτ' εμόν εστί, ουδ' άλλου των κατοικούντων εν αυτή.
    Κοινή γαρ γνώμη, πάντες αυτοπροαιρέτως λιμοκτονήσωμεν
    και ου φεισώμεθα της ευμαρείας ημών.

    • μιχάλης avatar
      μιχάλης @ ΙΩΝΑΣ 06/11/2011 13:50:55

      μαζί και η ταπεινότητά μου. Παλαιολόγο δεν βλέπω. Για τον βρούμε πρέπει να καθαρίσουμε το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα των προσκυνημένων της κομματοκρατίας. καμμία ψήφο σε κόμμα της βουλής. όλοι μαζί να πάρουν τα σογια τους το 30% . το 70% σε εκτός βουλής σχηματισμούς. να ελευθερώσουμε την χώρα από τους ανεπάγγελτους πολιτικούς τους κατ΄ εντολήν πολιτευόμενους.

  18. ierofantis avatar
    ierofantis 06/11/2011 13:13:28

    Καλό μεσημέρι Φάκτορα,

    Θα ήταν ευχής έργο να αποσκιρτούσε ομάδα βουλευτών της ΝΔ για να προσχωρήσει άραγε σε τι. Σε στήριξη της καταστροφικής κυβέρνησης του ΓΑΠ. Μακάρι, θα του έκαναν τη μεγαλύτερη διευκόλυνση. Επειδή όμως αυτή η ομάδα υπάρχει αλλά δεν είναι ανόητη, δεν θα κάνει τίποτα τώρα. Έχουν ανεπτυγμένο το αισθητήριο της αυτοσυντήρησης όλοι αυτοί οι ετερόφωτοι.

    Είχα προβλέψει σε ένα άλλο σχόλιό μου προ δύο ημερών σχετικά με τις αφόρητες πιέσεις που θα υποστεί μετά τη δήλωση που έκανε, μεταξύ άλλων και αναφορικά με την πρόθεση να υπερψηφίσει τη δανειακή σύμβαση.

    Έκλεινε το σχόλιο εκείνο με τα εξής:

    "Αν καταφέρει να περάσει όλη την ατζέντα του, θα του βγάλω το καπέλο.

    Αν δεν την περάσει την ατζέντα του αλλά δεν μετακινηθεί από τις θέσεις του, θα του βγάλω το καπέλο δύο φορές.

    Αν όμως δεν περάσει την ατζέντα και μετακινηθεί, θα πάρει μερίδιο ευθύνης που μέχρι τώρα δεν του αναλογούσε. Και ανάλογα με το μερίδιο ευθύνης που θα πάρει και κυρίως, τον τρόπο που θα το διαχειριστεί, θα εξαρτηθεί εν πολλοίς και το πολιτικό μέλλον του."

    Ελπίζω να μη διαψεύσει τις προσδοκίες του κόσμου που πίστεψε σε αυτόν. Κριτική καλόπιστη μπορεί και πρέπει να γίνεται στους Ηγέτες. Μας διαχωρίζει όσους κάνουμε κριτική καλόπιστη, από τους κόλακες και τους αυλικούς.

    Τώρα όμως δίνεται μάχη. Μάχη για δικαιοσύνη, λαϊκή κυριαρχία και έκφραση της βούλησης του Λαού.

    Οφείλουμε όσοι πιστεύουμε σε αξίες και ιδανικά να σταθούμε αρωγοί στον αγώνα που δίδεται. Δεν είναι εύκολος.

    Έχει ασύμμετρες απειλές και υποχθόνιες υπονομεύσεις αυτή η μάχη. Παπαγάλους και εκβιαστές. Υποβολείς και προπαγανδιστές. Δεν τους βλέπετε; Δεν τους ακούτε; Δεν μπορεί. Τις τελευταίες μέρες και ο πλέον δύσπιστος έχει πιστεί. Να το θυμάστε αυτό αγαπητοί φίλοι. Διότι αυτούς τους γλίτσες θα τους βρεί μπροστά του και θα μας εμφανιστούν ξανά και ξανά μέχρι να εκπνεύσουν τον τελευταίο επιθανάτιο ρόγχο τους.

    Κλείνω με μια παρατήρηση. Μέχρι και η Αριστερά έχει σωπάσει.

    Έχει σωπάσει γιατί θεωρεί ότι ο Σαμαράς είναι ενεργούμενος ξένων συμφερόντων και οσφυοκάμπτης, έχει σωπάσει διότι την εξυπηρετεί η φθορά του Σαμαρά από τις πιέσεις και την επιδιωκόμενη συνδιαλλαγή με τους υποτεγμένους ή έχει σωπάσει γιατί αντιλαμβάνεται ότι ως επικαφελής του ετέρου κυβερνητικού κόμματος της χώρας, ο Σαμαράς δίνει αυτή τη στιγμή τον τιτάνιο αγώνα;

    Σκεφτείτε το.

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ ierofantis 06/11/2011 13:29:27

      Καλησπέρα,
      Φαίνεται πως η συζήτησή μας τις πρώτες πρωινές ώρες σε άρθρο του Κώστα Ροδινού ‘έπιασε τόπο’… στο ANTINEWS
      Ζυμώσεις γίνονται… ας μας βγουν σε καλό!
      Όπως γράφεις ο καθένας από το μετερίζι του, ας κάνει το καθήκον του.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ StarPowerNone 06/11/2011 13:56:26

        Καλησπέρα,

        Τω όντι.

        Η φράση "παραίτηση ΓΑΠ και μετά όλα θα βρουν το δρόμο τους" έχει ενδιαφέρον.

        Όποιος έχει διαβάσει λίγο το Σύνταγμα, θα καταλάβει τι εννοώ....!

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ ierofantis 06/11/2011 14:20:19

          Σήμερα οι εξελίξεις τρέχουν, γίνονται ζυμώσεις…

          Πρέπει όμως, να βγούμε μπροστά, να μην περιμένουμε τα γεγονότα, να προσπαθούμε να τα διαμορφώνουμε, όσο μπορούμε...
          Έτσι προτείνω...

          Εάν δεν τεθεί σαν πρωταρχικός στόχος η πλήρης διερεύνηση και απονομή δικαιοσύνης σχετικά με το τι μας οδήγησε εδώ που είμαστε, ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΟΥΜΕ.

          Το ANTINEWS πρέπει να πρωτοστατήσει στην απαίτηση για ΚΑΘΑΡΣΗ.

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ StarPowerNone 06/11/2011 14:28:11

            Κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολλιός τον Αύγουστο!

            Στην κουβέντα που είχαμε προ ημερών είχα προβλέψει ότι έχει σημασία να δούμε αν θα καταφέρει ο Σαμαράς να περάσει τη ατζέντα του. Ποια ήταν αυτή με τα δεδομένα της βραδυνής δήλωσης της Παρασκευής υπενθυμίζω εδώ

            (α) παραίτηση ΓΑΠ (β) μεταβατική κυβέρνηση τεχνοκρατών ή εν πάσει περιπτώσει, μη πολιτικών προσώπων κοινής αποδοχής (γ) ορίζοντας ζωής της κυβέρνησης αυτής 4 έως 6 εβδομάδες (δ) ψήφιση της δανειακής σύμβασης άνευ παραρτημάτων και μνημονιακών προσαρτημάτων και (ε) εκλογές.

            Αν σήμερα παριατηθεί ο ΓΑΠ, ήδη ένα μέρος της ατζέντας υλοποιείται. Μένουν τα υπόλοιπα και ο τρόπος που θα πραγματωθούν ή μη.

            Οψόμεθα. Την κριτική και τον απολογισμό εγώ πάντως θα την κάνω κατά το Δεκέμβρη...!

          • StarPowerNone avatar
            StarPowerNone @ StarPowerNone 06/11/2011 14:45:53

            Αυτό που έγραψα δεν ήταν κριτική για κανένα. Συμμετέχουμε όταν δεν τρέχουμε πίσω από κάποιον…
            Αντίθετα βοηθούμε αυτούς στους οποίους πιστεύουμε όταν τους ενδυναμώνουμε και τους ενισχύουμε στην διαμόρφωση των προτεραιοτήτων τους. Σε μια ρευστή περίοδο όπως αυτή που ζούμε σήμερα, ο ενεργός πολίτης βγαίνει μπροστά… δεν ισχύει καθόλου το ‘ο κολιός τον Αύγουστο’

          • ierofantis avatar
            ierofantis @ StarPowerNone 06/11/2011 15:11:09

            Να διευκρινίσω. Ο κολλιός κόλλαγε με τα περί κάθαρσης και απονομής Νεμέσεως. Η αυθαίρετή μου άποψη είναι ότι πρώτα καθαρίζεις το σκηνικό, μετά συντάσσεις δυνάμεις και τέλος απονέμεις τα του Καίσαρος. Αλλιώς κινδυνεύεις να εγκλωβιστείς σε ατέρμονες καταστάσεις χάνοντας το διακύβευμα, που είναι άλλο αυτή τη στιγμή, από την απονομή δικαιοσύνης

            Τα άλλα συμφωνώ, εννοείται. Το κάνω, το κάνεις, το κάνουμε εδώ και καιρό και παντί τρόπω.

    • drider avatar
      drider @ ierofantis 06/11/2011 13:45:51

      Η αριστερά δεν κρατάει θέση αναμονής αλλά σταθερά και αταλάντευτα ζητάει εκλογές εδώ και τώρα.

      Η ΝΔ πρέπει να επιβάλλει εκλογές εντός του μηνός και να μην συμφωνήσει σε καμιά περίπτωση σε οποιασδήποτε μορφής συγκυβέρνησης.

      Συγκυβέρνηση τώρα πρακτικά σημαίνει ότι δίδεται από τον πολιτικό κόσμο το σήμα στη διαπλοκή ότι "η επόμενη μέρα" θα είναι πάλι δικιά τους.

      Σε κάθε περίπτωση πρέπει να εκφρασθεί η γνήσια λαϊκή βούληση χωρίς άλλες καθυστερήσεις.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ drider 06/11/2011 14:19:39

        Drider, επέτρεψέ μου μια διευκρίνιση.

        Αναφέρομαι στην Αριστερά, σε σχέση με τη θέση της ως προς τον Σαμαρά, σε προσωπικό επίπεδο και επίπεδο πολιτικών.

        Το ότι η Αριστερά ζητά μετ΄επιτάσεως εκλογές εδώ και τώρα δεν το αμφισβητώ και δεν το αμφισβήτησα )για την ακρίβεια δεν έκανα καν λόγο) στο προηγούμενο σχόλιό μου. Ίσως να μη το διατύπωσα απολύτως καθαρά, και συγνώμη.

  19. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ. 06/11/2011 13:14:05

    OXI

  20. Βολιώτης avatar
    Βολιώτης 06/11/2011 13:17:20

    Καλημέρα σε όλους.

    Χρειάζεται, τούτη τη μεγάλη, όπως φαίνεται ώρα, να μιλήσουμε όλοι, όπως και όπου μπορεί ο καθένας, για να μην περάσουν τα άνομα σχέδια εις βάρος του λαού και της πατρίδας μας.
    Οι κινήσεις αυτές, της διαπλοκής και της ανωμαλίας έχουν ξεκινήσει εδώ και μέρες.
    Το κατεστημένο της διαπλοκής δεν θέλει να χάσει τον έλεγχο της χώρας.
    Και τώρα το φοβάται περισσσότερο από ποτέ.
    Βλέπει τον κόσμο να αντιδρά, βλέπει τους πολίτες να σπάζουν διαχωριστικές γραμμές χρόνων και να συντάσσονται με εθνικές και πατριωτικές πολιτικές και απόψεις και δίνει την τελευταία και πλέον λυσσαλέα μάχη επιβίωσής του.
    Στο χέρι μας είναι να μην τους το επιτρέψουμε. Ακόμη κι αν χρειαστεί να έρθουμε σε ευθεία αντιπαράθεση ή σύγκρουση ακόμη και με προσφιλή μας πρόσωπα, που επηρρεάζουν το πολιτικό σκηνικό στην Ελλάδα.
    Κινήσεις βουλευτών και πολιτικών γενικότερα, που έρχονται σε ευθεία αντίθεση με τον ένα και μοναδικό στόχο που μπορεί να υπάρχει στο μυαλό μας αυτή τη στιγμή, ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ, θα πρέπει να καταδικαστούν απερίφραστα και το μήνυμα αυτό να φτάσει στα αυτιά τους όσο πιο ισχυρό γίνεται.
    Δεν επιτρέπεται να αφήσουμε τον Σαμαρά μόνο του, να παλεύει με τα "θεριά".
    Έχουμε υποχρέωση απέναντι στις αρχές μας, στην πατρίδα, στην ιστορία της, απέναντι στα παιδιά μας, να διαλέξουμε, τούτη την κρίσιμη στιγμή, στρατόπεδο.
    Θα μείνουμε απαθείς και βολεμένοι στις καρέκλες και στους καναπέδες μας?
    Θα εξακολουθήσουμε την αυτιστική μας απομόνωση απέναντι στο κακό, που επελαύνει εναντίον μας, εναντίον της Ελλάδας?
    Ή θα σπάσουμε, επιτέλους, το πέπλο της σιωπής, που μας επέβαλλαν χρόνια, πότε με το καλόπιασμα και τα ξεροκόμματα, πότε με τις φοβέρες και τις επιδεικτικές τιμωρίες και θα μιλήσουμε, θα φωνάξουμε, θα επιβάλουμε τη θέλησή μας?
    Έχεις απόλυτο δίκιο, Φάκτορα, όταν μιλάς για μέρες σχεδίου Ανάν...
    Το χειρότερο είναι ότι και σ' εκείνο το τερατούργημα όλοι θυμόμαστε ποιοι ήταν οι ένθερμοι υποστηρικτές του.
    Ας μην περιμένουμε, λοιπόν, από την πλευρά τους, καμμία συνειδησιακή αναστολή και κανένα έλεος προς εμάς και τη χώρα. Είμαστε όλοι αναλώσιμοι στα σχέδιά τους και η χώρα πεδίο διασπάθισης του εθνικού πλούτου προς το συμφέρον τους.
    Η τύχη μας είναι στα χέρια μας και μόνο.
    Ας την κρατήσουμε σφιχτά κι ας πορευτούμε ενωμένοι.
    Κι όποιος λιγοψυχήσει και κιοτέψει, ας μείνει πίσω.
    Καιρός να μετρηθούμε όσοι αγαπούμε και πονάμε αυτόν τον τόπο.
    Λίγοι δεν θα είμαστε ποτέ. Να το θυμάστε.

  21. akisenv avatar
    akisenv 06/11/2011 13:19:55

    Αν ο κ. Σαμαρας υποκυψει στις πιεσεις και τους εκβιασμους των μερκοζι και των καναλαρχων-μεγαλοεργολαβων-θαλασσοδανειοεπιχειρηματιων, θα εχει την ιδια ιστορικη κριση με εκεινη του Παπανδρεου. Μια κυβερνηση εκτρομα, εξωθεσμικη και χωρις καμια νομιμοποιηση απο το εκλογικο σωμα και τους Ελληνες πολιτες, το μονο πραγμα που θα υπογραψει θα ειναι η καταστροφη της Πατριδας και την υποδουλωση της σε ξενες δυναμεις. Οσο για το καταραμενο ευρω, αυτο δεν σωζεται με τιποτε πια...
    Ακομη ομως και αν σχηματιστει μια τετοια κυβερνηση, ακομη και αν υποκυψει στους εκβιασμους και υπογραψει αυτη την συμφωνια παραδοσης και κατοχης της χωρας, ο εφιαλτης δεν θα τελιωσει. Σε τρεις μηνες στην επομενη δοση θα επαναληφθουν τα ιδια και σαφως, σαφεστατα χειροτερα...

  22. Aggelos avatar
    Aggelos 06/11/2011 13:20:06

    Μπραβο σαμαρα!!

    Γαπ παραιτησου..

  23. Τem avatar
    Τem 06/11/2011 13:25:56

    ΟΧΙ Πρόεδρε !

  24. AX EUROPH avatar
    AX EUROPH 06/11/2011 13:28:53

    Μακάρι για την πατρίδα μας και τον λαό της ο Σαμαράς να αποδειχτεί νέος Μεταξάς .

    Τον έχουμε ανάγκη όσο τίποτα άλλο αυτές τις κρίσιμες στιγμές !!!

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/11/2011 13:32:46

    ΟΧΙ στον εκβιασμο.

  26. Tem avatar
    Tem 06/11/2011 13:34:51

    Διαβάζω τώρα σε διάφορα blogs :
    ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΓΙΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΕΧΩΝ ΩΡΩΝ.
    Τελικά τί γίνεται?

  27. Ηλίας avatar
    Ηλίας 06/11/2011 13:35:00

    Αν παραιτηθεί ο γκαπ, βλέπω Μολυβιάτη και εκλογες το Δεκεμβριο. Καλό σενάριο.

  28. dimis avatar
    dimis 06/11/2011 13:35:03

    Αντώνη μην υποκύψεις..

  29. bromoskylo avatar
    bromoskylo 06/11/2011 13:35:40

    Σαμαρά μην μασάς. Όλη η Ελλάδα είναι μαζί σου. Κράτα γερά.

  30. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 06/11/2011 13:36:12

    Μόνη λύση -ΕΚΛΟΓΕΣ !

  31. spiros avatar
    spiros 06/11/2011 13:36:55

    Τώρα πρέπει να κατέβουμε στα γραφεία της ΝΔ για στήριξη. Τέρμα ο κανπές . Ας ξεσκουριάσουμε και λίγο.

  32. geothe avatar
    geothe 06/11/2011 13:39:11

    Γιατί παγώσαμε όλοι και χαμογελάει μόνο ο Χασαπόπουλος;

    • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
      ΠΙΛΟΤΟΣ @ geothe 06/11/2011 13:44:12

      γιατί θέλουμε εκλογές κι αυτοί οχι...

      • Tem avatar
        Tem @ ΠΙΛΟΤΟΣ 06/11/2011 13:46:40

        Ναι αλλά για να γελάει μήπως σημαίνει ότι περνάει το δικό τους ?

      • geothe avatar
        geothe @ ΠΙΛΟΤΟΣ 06/11/2011 13:48:58

        Αγαπητέ ΠΙΛΟΤΕ συμφωνώ, το θέμα είναι στο τέλος τη μέρας ποιος θα χαίρεται, εμείς ή ο Χασαπόπουλος (και δεν είναι λόγος να χαρώ να γίνει πρωθυπουργός ο κ. Δήμας ή ο κ. Μολυβιάτης, ανθρώπους που σέβομαι απεριόριστα).

  33. Tem avatar
    Tem 06/11/2011 13:44:44

    Μισό βήμα πριν την κυβέρνηση συνεργασίας ΠΑΣΟΚ – ΝΔ ?

    • Factorx avatar
      Factorx @ Tem 06/11/2011 14:09:52

      θα διαψευστείς πάλι !!!

      • Tem avatar
        Tem @ Factorx 06/11/2011 14:15:53

        Oχι εγώ αλλά τα παπαγαλάκια των blogs που διαδίδουν τις πληροφορίες αυτές.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Tem 06/11/2011 14:35:19

          Και τι θα κάνουμε αδελφέ; Θα ασχολούμεθα με ότι μακακία γράφει ο καθένας; Νομιζεις οτι εγω δεν μπορώ να γραψω σενάρια και αξιόπιστα μάλιστα και να γίνει της πόπης; Ψυχραιμία λοιπόν και οτι λέμε να είναι αυτπό και οχι άλλο

      • dimis avatar
        dimis @ Factorx 06/11/2011 15:23:53

        Τι εννοείς; Θα συμετέχει και ο ΛΑΓΟΣ-ΔΥΣΗ;

  34. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 06/11/2011 13:45:11

    Καλύτερα ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και φτωχός παρά το μισθουλάκο μου και υπόδουλος. Ένα μεγάλο ΟΧΙ στα λαμόγια της διαπλοκής και των εξαπτέρυγών της.

  35. Πελασγός avatar
    Πελασγός 06/11/2011 13:47:28

    Όντως ζούμε μέρες σχεδίου Ανάν!
    Κύριε Σαμαρά, ίσως δεν κατάλαβες ακόμη ότι είσαι αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ με ISO εγκεκριμένο από τον Ελληνικό λαό.
    Αυτή τη στιγμή υποτίμησες την πιστοληπτική ικανότητα της Αμερικής σε ΑΑ-, της Γερμανίας σε ΒΒ+, της Γαλλίας σε ΒΒ-.
    Η ισχυρότερη χώρα του Κόσμου είναι η Ελλάδα.
    Η μεγαλύτερη εταιρεία αξιολόγησης του κόσμου βρίσκεται στην Ελλάδα και είναι η SAMARAS HELLAS STANDARD.
    Οι χώρες αυτές έχουν αρκετά χρεώγραφα στα χαρτοφυλάκια του Ελληνικού λαού.
    Συνέχισε την αξιολόγηση...

    Πελασγός

    • μιχάλης avatar
      μιχάλης @ Πελασγός 06/11/2011 15:52:52

      Πελασγέ κόψε κάτι. το λιβάνισμα ενίοτε είναι καταστροφικό. εδώ δεν ξέρουν τι θέλουν, δεν έχουν ένα σχέδιο, στερούνται οράματος χρόνια τώρα με αποκορύφωση τα δύο τελευταία, μας οδήγησαν στην καταστροφή, περιμένουν έξωθεν λύσεις, και συνεπώς και τις εντολές, από γεννησιμιού τους όλοι στους "ομίλους", στις στοές και στις λέσχες των διεθνών νταβατζήδων και συ μου λες πως τους έχουμε υπό αξιολόγηση. αν δεν ακούσουμε τις κραυγές από τα αιματοβαμμένα χώματα και τις πέτρες της Πατρίδας μας και δεν κάψουμε τον ξένο που βάλαμε μέσα μας, για να γίνουμε ένα με τον εαυτό μας, εάν δεν "έλθουμε εις εαυτόν" το την Ελλάδα μας την χάσαμε. τα ψευτοδάκρυα θα μας μείνουν

      • Πελασγός avatar
        Πελασγός @ μιχάλης 06/11/2011 16:25:12

        Επί δε τώ ρήματί σου, χαλάσω το δίκτυον!
        Πελασγός

        • Πελασγός avatar
          Πελασγός @ Πελασγός 06/11/2011 16:33:39

          Μιχάλη,
          Μη μπερδεύεις την προτροπή με το συμβεβηκός, σε σχέση με τη συγκυρία...
          Πελασγός

  36. ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΣΑΜΟΥΡΕΛΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 06/11/2011 13:48:45

    Τώρα σε αυτές τις δύσκολες στιγμές πρέπει να στηρίξουμε τον ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ να ακούει δυνατά τη φωνή της καρδιάς του που είναι ίδια με τη φωνή του λαού που είναι μαζί του και όχι τα παπαγαλάκια που γέμισε ο τόπος και όλα τα παράθυρα .

  37. torn avatar
    torn 06/11/2011 13:56:32

    Τελικά όλη αυτή η φασαρία των τελευταίων ημερών, γιατί έγινε; Μήπως γιατί για ό,τι γίνει εφεξής χρειάζονται 180; Και αν χρειάζονταν 180, γιατί δεν έγινε μια αποστασία από τους "πρόθυμους" και απαιτήθηκε η επίσημη συναίνεση του Σαμαρά. Τί θα γίνει πλέον; Αλλοιμονό μας.

  38. jkr avatar
    jkr 06/11/2011 14:00:29

    Εύγε Φάκτορα! Αυτός ο τίτλος πρέπει να μείνει αναρτημένος όλη μέρα! Με συγκίνησες!

    • Tem avatar
      Tem @ jkr 06/11/2011 14:18:31

      Συμφωνώ και επαυξάνω.

  39. Nikolas avatar
    Nikolas 06/11/2011 14:02:13

    Τα νταβατζοκάναλα έχουν αρχίσει να διαδίδουν για κυβέρνηση συνεργασίας...Ο Σαμαράς πρέπει να χει δεχτεί απίστευτες πιέσεις!!! Χειρότερες και απ αυτες που ειχε δεχθεί ο Τάσσος λίγο πριν βγει δακρυσμένος στο διάγγελμά του στον κυπρικακό λαό και πει "Ανέλαβα κυρίαρχη χώρα και δεν θα παραδώσω Ομοσπονδία"....Αντώνη δειξε τους τις απίστευτες αντοχές σου....ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!! επρεπε να το διατρανώνεις κάθε στιγμή σήμερα....ΜΗΝ ΕΝΔΩΣΕΙΣ!!! Διατηρω λίγες ελπίδες....Καταλαβαίνω την ψυχολογία του...!! Νοιώθει σαν να τον απειλούν αδίστακτοι κακοποιοί και εγκληματίες!!! Ακομα και αν ενδώσει ειναι σιγουρο οτι πριν θα έχει απειληθεί με πολιτικό αφανισμό!!! ΚΡΑΤΑ ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙΣ...

  40. τάσος avatar
    τάσος 06/11/2011 14:05:44

    η γερμανία είναι ο ρεγουλάτορας κοχλίας της αμερικάνικης επέμβασης στην ελλάδα. όχι στο σχέδιο της 27ης οκτωβρίου ή όπως σκατά το ονομάσανε. όχι στην παραχώρηση της εθνικής μας κυριαρχίας, όσο ζώα κι αν είμαστε.

  41. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 06/11/2011 14:21:57

    όχι, όχι, όχι

    Όχι στην παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Όχι στους εκβιασμούς. Όχι στα ψέυτικα διλήμματα.

  42. dimitris avatar
    dimitris 06/11/2011 14:28:29

    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΘΕΣΕΙ Η Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΔΕ ΘΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ Η ΘΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΠΩΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΜΙΑ ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΕ ΨΗΦΙΖΕΙ ΝΕΑ ΜΕΤΡΑ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΡΕΥΣΕΙ ΤΑ ΔΕ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΝΟΥΝ ΠΛΥΣΗ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ

    • τάσος avatar
      τάσος @ dimitris 06/11/2011 14:32:37

      μη γράφετε άλλο πως δε θα παραιτηθεί ρε παιδιά. ήμαρτον.

  43. Professor Moriarty avatar
    Professor Moriarty 06/11/2011 14:33:16

    "Παπανδεμόνιο" (!) χαρακτηρίζει την κατάσταση που επικράτησε στις αγορές η αγγλική έκδοση των FT.

    Griechenland macht uns irre, τίτλος στην γερμανική έκδοση των FT.

    Colpo grosso εν εξελίξει εδώ. Δεν θα δίσταζα να το χαρακτηρίσω κοινοβουλευτικό πραξικόπημα. Πιθανότατα η "κυβέρνηση της 6ης δόσης" (όπως παλιότερα την χαρακτήρισα) θα γίνει πραγματικότητα. Κατανοώ την πολύ δύσκολη θέση του Σαμαρά. Ελάχιστα περιθώρια τακτικών κινήσεων έχει στο εσωτερικό, ενώ σχεδόν μηδενικά στο εξωτερικό (αν δεν συμβεί κανένα "μπαμ", όπως είπε ο "στοχαστής"). Αυτό το περιέγραψε προχθές ο Μίχαελ Μάρτενς της Frankfurter Allgemeine Zeitung :

    "Όμως με δεδομένα τα ελάχιστα περιθώρια ελιγμών που διαθέτει πια η Αθήνα, αναρωτιέται κανείς, εάν ο Σαμαράς επιθυμεί πραγματικά να κερδίσει τις εκλογές και αν ναι, γιατί;»

    Είναι πολύ χρήσιμο να παρακολουθεί κανείς τα γερμανικά μέσα αυτές τις ημέρες και ειδικά την deutsche welle. Κοιτάξτε τώρα τι έγραψε χθες ο ίδιος δημοσιογράφος:

    «Η νίκη της αξιωματικής αντιπολίτευσης στις επόμενες εκλογές φαίνεται ρεαλιστική. Εδώ και εβδομάδες η ΝΔ προηγείται του ΠΑΣΟΚ σε όλες τις δημοσκοπήσεις. Όμως όλοι απορούν, όχι μόνον οι Έλληνες, αλλά και οι Ευρωπαίοι, γιατί θέλει κάποιος αυτή τη στιγμή να αναλάβει την διακυβέρνηση της Ελλάδας…; Στις ευρωπαϊκές πρωτεύουσες κυριαρχεί ο σκεπτικισμός. Στην κρίση ο Έλληνας πολιτικός διακρίθηκε κυρίως για την αρνητική του στάση.»

    Και στην ίδια ελληνική έκδοση της deutsche welle παρατίθενται απόψεις του γερμανού οικονομολόγου Χόλγκερ Σμίντινγκ που δημοσιεύτηκαν στην γερμανική έκδοση των ΦΤ.

    «Οι ευρωεπιθεωρητές έδωσαν μεγαλύτερη σημασία στην επιβολή πολλών και βραχυπρόθεσμων περικοπών παρά στην δρομολόγηση μακροπρόθεσμων και αποτελεσματικών μεταρρυθμίσεων….Όταν η Ελλάδα δεν πέτυχε τους στόχους του προγράμματος εξυγίανσης γιατί βυθίστηκε σε μια απότομη ύφεση προχωρήσαμε (εμείς οι ευρωσωτήρες) σε νέο πλαφόν δραστικών περικοπών και έτσι διευκολύναμε την μείωση της οικονομικής ανάπτυξης.

    Αντί να χτυπήσουμε τα επενδυτικά εμπόδια που βάζει η γραφειοκρατία και να προχωρήσουμε στη φιλελευθεροποίηση της αγοράς, καταφέραμε με τις περικοπές να οδηγήσουμε τη χώρα λίγο πριν από τον οικονομικό θάνατο…η αύξηση της φορολογίας έδιωξε εξάλλου πολλούς Έλληνες επιχειρηματίες στη Βουλγαρία δυσχεραίνοντας έτσι ακόμη περισσότερο την Ελλάδα να εξυπηρετήσει μόνη της το χρέος της.»

    Στην ουσία αυτά είναι δικαίωση των απόψεων Σαμαρά και μάλιστα από γερμανό οικονομολόγο.

    Τι συμπέρασμα βγάζει κανείς από τα παραπάνω; Ότι παρά την αναγνώριση της ορθότητας της γραμμής πλέυσης Σαμαρά ως προς τα μέτρα, είναι σα να λένε ανοιχτά ότι δεν είναι ο άνθρωπός τους στην Ελλάδα. Δεν τον θέλουν αυτή την στιγμή στην εξουσία, γι αυτό δεν θέλουν εκλογές. Διότι ξέρουν ότι αν ο Σαμαράς πάρει ισχυρή λαϊκή εντολή, τότε θα πρέπει να διαπραγματευτούν σοβαρά μαζί του. Γι αυτό δεν επιθυμούν τους επόμενους κρίσιμους μήνες, οπότε θα ληφθούν όλες οι κρίσιμες αποφάσεις, να υπάρχει ένας "αντιρρησίας" (όπως έγραψε ο Μάρτενς) επικεφαλής ισχυρής κυβέρνησης, ή έστω κυβέρνησης με νωπή λαϊκή εντολή. Προτιμούν μία κυβέρνηση "σκιά" για τους επόμενους μήνες. Διότι τα τετελεσμένα που θα δημιουργηθούν εν τω μεταξύ, θα δέσουν χειροπόδαρα κάθε μελλοντική κυβέρνηση που θα προκύψει από την βούληση του εκλογικού σώματος.

    Από εκεί και ύστερα γενούνται και πολλά ερωτήματα. Το κάνουν μόνο γιατί θέλουν κυβέρνηση αδύναμη και εύκαμπτη στις βουλήσεις τους, ή υπάρχει μία σκόπιμη επιμονή στην λανθασμένη συνταγή, οπότε πάμε σε άλλες υποθέσεις όπου ονόματα eureka, helios, κλπ θα ακούγονται όλο και συχνότερα και θα πολλαπλασιάζονται μέχρι να τα συνοψίσουμε κάτω από τον συνοπτικό τίτλο "δούρειος ίππος".

    • Professor Moriaty avatar
      Professor Moriaty @ Professor Moriarty 06/11/2011 14:35:17

      "Παπανδαιμόνιο"

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ Professor Moriarty 06/11/2011 15:13:27

      ξεκαθαρο αυτο που γραφεις - ο Σαμαρας δεν ειναι ο ανθρωπος τους στην Ελλάδα - και προσπαθουν να τον αποφύγουν ως συνομιλητη (γιατι αραγε) - ενω τον Παπανδρεου (ειδικα μετα το φιασκο των Καννων) αν ΟΝΤΩΣ δεν τον ήθελαν θα τον είχαν αδειάσει εν ριπη οφθαλμού - χαρακτηριζοντας τον απλα ως μη-αξιοπιστο διαπραγματευτή - δεν το εκαναν - ο λογος - συμπιπτουν στους στρατηγικους τους στοχους - να 'δέσουν χειροπόδαρα κάθε μελλοντική κυβέρνηση που θα προκύψει από την βούληση του εκλογικού σώματος'

  44. Y. avatar
    Y. 06/11/2011 14:51:41

    "....ζούμε μέρες Σχεδίου Ανάν", και "....μέρες εσωκομματικών 29 Νοεμβρίου"

  45. ataktos avatar
    ataktos 06/11/2011 14:52:16

    xixxi .. αυτά τα παπαγαλάκια και εξαπτέρυγα του γιωγρακη στα ΜΜΕ .. ακόμα δεν κατάλαβαν τίποτα ..και στα κρατικά κανάλια παραπληροφορούν ΤΟΝ ΛΑΟ ..μα τόσο άσχετη είναι και τους πληρώνουμε υποχρεωτικά μέσω ΔΕΗ??? Αίσχος !!

  46. bromoskylo avatar
    bromoskylo 06/11/2011 14:53:45

    Πασοκδαιμόνιο

  47. τάσος avatar
    τάσος 06/11/2011 15:04:25

    αφού παραιτείται γιατί ζήτησε και πήρε ψήφο εμπιστοσύνης προχθές;

  48. akisenv avatar
    akisenv 06/11/2011 15:14:01

    Εκλογες και δημοψηφισμα μαζι, σε ενα μηνα. Ολα τα αλλα ειναι εκτροπη και απεχουν πολυ απο την εννοια της Δημοκρατιας. Τρεις μερες τωρα τα καναλια και τα Αφεντικα τους προσβαλουν, εκβιαζουν και συνωμοτουν εναντιων της βουλησης των πολιτων. Το τομαρι τους και τον πλουτο που απεκτησαν οπως τον απεκτησαν για να μας φερουν μεχρι εδω θελουν να διασωσουν. Ουτε την Ελλαδα ουτε τους Ελληνες ουτε κανενα που κατοικει σε αυτη την χωρα δεν τους νοιαζει. Να παραμεινουν τσιφλικαδες και κοτσαμπασηδες θελουν ακομη και αν η χωρα γινει προτεκτορατο και μπανανια της Ευρωπης.

  49. Lewnidas avatar
    Lewnidas 06/11/2011 15:30:42

    Οι πασοκοι ψαχνουν για κολυμπηθρατου σιλωαμ να ξεπλυθουν για να μην εξαφανιστουν απο τον πολιτικο χαρτη. με το που θα παραιτηθει το χαζο θα αρχισουν ολοι να κραζουν και να δηλωνουν ποσο αντιθετοι ηταν. μια κυβερνηση συνεργασιας ειναι πολιτικη αυτοκτονια.

    εαν δεν πανε σε εκλογες 17 νοεμβρη θα καει η ελλαδα.

    οποιος συναινεση ειναι αξιος της μοιρας του.

  50. λαικοs avatar
    λαικοs 06/11/2011 15:44:38

    ΟΛΟΙ,ΟΛΟΙ,ΟΛΟΙ,ΟΛΟΙ ΝΑΙ!!!ΟΛΟΙ ΝΑΙ!ΟΛΟΙ ΝΑΙ!

  51. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 06/11/2011 16:15:37

    Γιωργάκη μην πας στα βαθιά της Ευρώπης αύριο...

  52. τάσος avatar
    τάσος 06/11/2011 16:22:10

    την παραίτηση της κυβέρνησης και το οριστικό κλείσιμο του κύκλου της πράσινης αρρώστχιας, πρέπει να ακολουθήσει διάγγελμα του πρωθυπουργού όπου θα απολογηθεί εκ μέρους όλου του κινήματος, ζωντανών και νεκρών, για την αναντίστρεπτη βλάβη στη ψυχοσύνθεση τόσων χαμηλής νοημοσύνης οπωσδήποτε όμως άκακων και απονήρευτων συμπολιτών μας, που μετατράπηκαν παρασυρμένοι από την προπαγάνδα σε εκτρωματικές διανοητικές τερατογεννέσεις όπου συνδυάστηκε ο εγγενής δεξιός αφόρητος φασισμός του αστοιχείωτου τενεκέ, με τη μίζερη προοδευτική λούμπεν αριστερή κλαψομουνίαση. επίσης οφείλει ένα τεράστιο συγγνώμη σε όλους τους άξιους ανθρώπους που έχασαν αυτά τα τριάντα χρόνια το δρόμο τους εξ'αιτίας της περιθωριοποίησής τους από τον κουτοπόνηρο πράσινο μπαμπούλα.

  53. vaggelis avatar
    vaggelis 06/11/2011 16:45:54

    Καταλαβαινουμε τωρα τη προβλεπει η συμφωνια της 27 8βριου και ποσο καλη ειναι για την ΕΛΛΑΔΑ . ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ να την υπογραψουν (τρεμουν το ΓΟΥΔΙ) και ψαχνουν συνενοχους ΑΝΤΩΝΗ ΒΑΣΤΑ ΓΕΡΑ

  54. Nikolas avatar
    Nikolas 06/11/2011 17:06:25

    Οποιος παρακολουθεί MEGA διαπιστώνει την απόλυτη πολιτική αθλιότητα....Πραγματικά αν δεν συμφωνήσει ο Σαμαράς ο Στραβελάκης θα πάθει νευρικό κλονισμό....ειναι απίστευτο το θράσος και η ξετσιπωσιά τους...οι εκβιασμοί απροκάλυπτοι!!! Εχει καταλυθεί καθε εννοια αξιοπρέπειας !! Η παρέμβαση του ολι Ρεν ειναι ωμή παραβίαση της νομιμότητας...Ο Στραβελάκης την επικαλείται συνεχώς για να δοθεί η εντύπωση οτι τυχόν αποτυχια συννεόησης θα χρεωθεί στον Σαμαρά...Απόλυτη υποταγή σήψη και απύθμενος ραγιαδισμός αποπνέει από τα νταβατζοκάναλα..!!! ΑΝΤΩΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ Η ΕΥΘΥΝΗ!! ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΑΝΤΕΞΕΙΣ..!!! ΑΝ ΕΙΣΑΟ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!!!

  55. cobalt avatar
    cobalt 06/11/2011 17:13:37

    Αν παραιτηθεί, πως θα τα γυρίσουν οι 153;
    Θα πρέπει να φτιάξουν δικό τους κανάλι που θα κάνει προπαγάνδα όλη μέρα

  56. papasmurf avatar
    papasmurf 06/11/2011 17:14:45

    Τάσσος Παπαδόπουλος,Φιντέλ Κάστρο,Ούγκο Τσάβεζ και τελευταία Λουίς Ινάσιο Λούλα ντα Σίλβα ........Διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις.....

  57. Τem avatar
    Τem 06/11/2011 17:22:44

    Απο μια άποψη καλύτερα να μην παραιτηθεί ο Τζέφρυ. Ετσι δεν θα γίνει ποτέ η κυβέρνηση σωτηρίας. Καλύτερα γιατί τέτοια σωτηρία ας μας λείπει καλύτερα.

    • of8almos avatar
      of8almos @ Τem 06/11/2011 18:13:49

      Αμήν

  58. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 06/11/2011 17:28:47

    Ζούμε ώρες δοκιμασίας!

    Ο Αντώνης παλεύει και δεν πρέπει να τον αφήσουμε μόνο του απέναντι στα θηρία!

    Είναι ώρα ο ευπατρίδης Κώστας Καραμανλής να σπάσει τη σιωπή του προβεί άμεσα σε ΖΩΝΤΑΝΗ, ΔΗΜΟΣΙΑ δήλωση στήριξης του Αντώνη Σαμαρά κατακεραυνώνοντας τον απαράδεκτο ρόλο του ΓΑΠ...

  59. Κ avatar
    Κ 06/11/2011 17:33:55

    O ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ. Η ΛΥΣΗ ΓΙ' ΑΥΤΟΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΨΗΦΙΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ. ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΔΟΤΟΣ. ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΡΩΤΙΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ? ΓΙΑΤΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΟ?
    Η ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΠΟΥ ΕΠΡΑΞΕ ΣΕ ΒΑΡΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΡΕΥΝΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.

  60. ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ avatar
    ΤΙΤΟΡΜΟΣ ΑΙΤΩΛΟΣ 06/11/2011 17:37:46

    Σε συνέχεια προηγούμενου σχολίου μου που αναφέρεται στην παρέμβαση που θα πρέπει να κάνει ο Κ. Καραμανλής να υποβάλω και άλλη μία παραίνεση.

    Να κάνει διάγγελμα ΤΩΡΑ ο Αντώνης Σαμαράς και να δηλώσει:

    " Ζητώ εκλογές ΑΜΕΣΑ, διότι θέλω να παραλάβω κράτος, κι όχι προτεκτοράτο...

  61. Tem avatar
    Tem 06/11/2011 17:41:56

    Τολμώ να προβλέψω ότι δεν πρόκειται να παραιτηθεί σήμερα ο ΓΑΠ. Σκοπεύει πιθανότατα να παραιτηθεί κάποια άλλη φορά στο μέλλον, χωρίς ναείναι κάτι βέβαιο. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή, είναι ραδιούργος. Αυτοί που βρίσκονται από πίσω του είναι αδίστακτοι.

  62. στεφανος γργ avatar
    στεφανος γργ 06/11/2011 18:03:42

    μια ειναι η λυση..κοινο μετωπο ολων των Ελληνων που αντιδτεκονται στα μνημονια και τις δουλικες δανειακες συμβασεις.. ολα τα αλλα ειναι απλα δικαιολογιες....εκβιασμοι, παρασκηνια, δολοπλοκιες,καταπατηση του Συνταγματος, εκβιασμοι των MEGA KAI SKY ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ....εδω και τωρα εκλογες...ποιος ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΝΤΕΧΕΙ να του λεει ο καθε ΟΛΙ ΡΕΝ οια κυβερνηση θα εχει και τι θα υπογραψει ??? αν τελικα αποψε γινει κυβερνηση μεταβατικη αυτο θα ειναι το τελος της ζωης μας...και μετα ολοι θα ειναι συνυπευθυνοι...

  63. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/11/2011 18:31:16

    Το Αγγλικό δίκαιο να προσέξετε Α.Σ. και το τί σημαίνει στα ομόλογά μας.

  64. akisenv avatar
    akisenv 06/11/2011 18:33:14

    Αν ο Σαμαρας πει αποψε ναι σε μια τετοια κυβερνηση εκτροπης, η Νεα Δημοκρατια θα συναγωνιζεται σε ποσοστα στις επομενες εκλογες το ΠΑΣΟΚ....

  65. mx avatar
    mx 06/11/2011 18:41:04

    ....kapoios einai ipopsifios gia apoxwrisi apo to spiti tou Big Brother apopse...

  66. μητσοs avatar
    μητσοs 06/11/2011 18:43:01

    ΝΑΙ ατην δραχμη!,ΝΑΙ στην αλβανοποιηση,ΝΑΙ στην πεινα,ΝΑΙ ατα λαμογια που θα φερουν τα φραγκα απο το εξωτερικο κ θα μαs αγορασουν για μισο κομματι ψωμι....!

  67. ΙΩΝΑΣ2 avatar
    ΙΩΝΑΣ2 06/11/2011 18:45:28

    Σε ποια πρεσβεια αραγε φτιαχνεται -στηνεται η κυβερνηση των
    ανδρεικελλων;
    Τον αχυρανθρωπο ,μεγαλολαμογιο του Σημιτη
    Παπαδημο προτεινουν για μαριονετα ξενοι και ντοπιοι
    νταβατζηδες.
    Ακολουθουν ολος ο καλος κοσμος...(Παπαδοπουλος Αλ,Φλωριδης και λοιποι συγγενεις)
    Πιθανως και αυτοι που σε προσφατο ρεπορταζ του
    Ψυχαρειου Βηματος δηλωναν την εκπορνευση τους
    -εγιναν δηλωμενες που...νες-προς χαριν της πατριδος.
    Το Πραξικοπημα εις βαρος της βουλησης του Λαου
    και κατ'επεκταση εις βαρος της Χωρας ειναι σε εξελιξη.
    Ευχομεθα ολοι οι Ελληνες πατριωτες Αριστεροι - Δεξιοι
    στον Αντωνη Καλον Αγωνα.
    Αυτος τωρα ειναι ο μονος που μπορει να αντισταθει σ'αυτα τα βρωμερα σεναρια που εξυφαινονται σε βαρος της Πατριδας
    Ας του δωσουν δυναμη οι ψυχες των Ελληνων που επεσαν για
    την πατριδα προδομενοι απο εφιαλτες.
    Ευχη ολων των Ελληνων να μπει και αυτος στο καδρο των πατριωτων πολιτικων που δεν προδωσαν τον ορκο τους,την τιμη τους,την οικογενεια τους,ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΤΟΥΣ.
    Οψομεθα

  68. ΜΠ avatar
    ΜΠ 06/11/2011 18:54:09

    Αντώνη κράτα γερά !!!
    Μην τους ακούς και ρίξε τους στα αυτιά.
    Σου έχουμε εμπιστοσύνη, είσαι η ΜΟΝΗ μας ΕΛΠΙΔΑ. Είσαι ο εκπρόσωπος μιας Ελλάδας πληγωμένης, ταπεινωμένης και κλωτσοπατημένης.

  69. Agriemenos avatar
    Agriemenos 06/11/2011 18:57:44

    People who trade their freedom to temporary security they deserve neither and they will lose both...

    Λαοί που ανταλλάσουν την ελευθερία τους με πρόσκαιρη ασφάλεια δεν τους αξίζει ούτε το ένα ούτε το άλλο και θα χάσουν και τα δύο.
    Στο δια ταύτα, ζητάνε συνεργασία και "κυβέρνηση εθνικής ενότητας" για ποιό πράγμα? για να μας δέσουν χειροπόδαρα στον αιώνα τον άπαντα, λέω εγώ. Η μόνη λύση είναι οι εκλογές, ενώ το δημοψήφισμα θα έπρεπε να είχε γίνει 1,5 χρόνο πριν και προτού έρθει το ΔΝΤ.

  70. Ser avatar
    Ser 06/11/2011 19:18:08

    Όλα καλά και άγια, τα όσα λέγονται για τον τίμιο αγώνα που δίνει μόνος του ο ΑΣ. Ένα μόνο μου προκαλεί εντύπωση. Γιατί δεν μπορούσε να περιμένει καν ούτε ένα ή δύο 24ωρα πριν εκφράσει δημοσίως την πρόθεσή του να ψηφίσει τη δανειακή σύμβαση, ώστε στο μεταξύ να έχουν “φάει” τον Γ. Παπανδρέου οι δελφίνοι και οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ;
    Προφανώς σε συνεννόηση μαζί του, ο πρωθυπουργός καθυστερούσε την έναρξη της προγραμματισμένης για τις 12 το μεσημέρι συνεδρίασης του υπουργικού συμβουλίου επί σχεδόν δύο ώρες, μέχρις ότου βγήκε ο Αντώνης Σαμαράς και έκανε δημοσίως δηλώσεις ότι τάσσεται υπέρ της κύρωσης της δανειακής σύμβασης από την παρούσα Βουλή. Προσέφερε δηλαδή τη συμπαράταξη της ΝΔ με τον Γ. Παπανδρέου στο κεφαλαιώδες αυτό θέμα – και μάλιστα τη στιγμή που ο πρωθυπουργός δεν θα μπορούσε να το περάσει ούτε καν με δημοψήφισμα! Όπως είναι ευνόητο, αυτή η στάση του Α. Σαμαρά παρέλυσε τις αντιδράσεις των υπουργών και των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ που ετοίμαζαν την ανατροπή του Γ. Παπανδρέου. Όταν ακόμη και η αξιωματική αντιπολίτευση στηρίζει τον πρωθυπουργό, δεν είναι φυσικά και τόσο εύκολο να τον ανατρέψουν την ίδια στιγμή οι δικοί του.

    Κάθε απάντηση δεκτή.

  71. Δικερως avatar
    Δικερως 06/11/2011 19:23:24

    Το αρθρο σου αναδεικνυει με επιτυχια τις αναλογιες ,τις πολιτικες και τις υπαρξιακες.
    Δεν συμφωνω με μερικους σχολιαστες που υποστηριζουν πως η κατασταση
    στην περιπτωση μας ειναι χειροτερη.
    Ας μην ξεχναμε πως οι συμπατριωτες μας στην Κυπρο εκεινες τις δυσκολες
    στιγμες εδιναν τον υστατο αγωνα υπαρξης με αντιποδα την απωλεια της ελληνικοτητας τους στην κυριολεξια.
    Η πατριδα μας δινει αντιθετα εναν μεγαλο αγωνα προσαρμογης σε αλλα οικονομικα δεδομενα,ακραια πιεζομενη μεν,χωρις το σκοταδι της ολοκληρωτικης απωλειας δε.

  72. Ελληνας Πολιτης σς Απογνωση avatar
    Ελληνας Πολιτης σς Απογνωση 06/11/2011 19:24:36

    Εύγε σας κύριε factorx .
    O τίτλος της ανάρτησής σας αντανακλά το δημόσιο αίσθημα.

    Μένει να δούμε αν ο Αντ. Σαμαράς θα ανθέξει τις μεγάλες (αφόρητες)
    πιέσεις για να ενδώσει στις φωνές των δανειστών της Ελλάδας , ώστε
    με τις ψήφους βουλευτών που θα εισφέρει , να υποθηκεύσει το σύνολο
    της Ελληνικής περιουσίας γιά να μπορέσουν αυτοί να εισπράξουν ασφαλώς
    τους τόκους των δανείων τους . Γιά μόνον αυτόν τον λόγο γίνεται όλη
    αυτή η φασαρία , με τα εγχώρια κατευθυνόμενα ΜΜΕ να πρωτοστατούν !

    Στα γνωστά εξαπτέρυγα (Ντόρα, Καρατζαφέρης) νομίζω ότι θα έπρεπε να είχατε
    συμπεριλάβει και τον Σ. Κουβέλη : Είναι ο εκλεκτός των ΜΜΕ , τον τελευταίο
    καιρό , απολαμβάνοντας - χωρίς σημαντικό ή προφανή λόγο - προνομιούχο
    πρόσβαση σε αυτά ! Αν και σήμερα φαίνεται ότι τον Καρατζαφέρη δεν τον "παίζουνε", δεν μπορεί να ειπωθεί το ίδιο και γιά τον πρόεδρο της Δημοκρατικής Αριστεράς.

  73. Silence t. avatar
    Silence t. 06/11/2011 20:05:12

    Όχι στον εκβιασμό !

    Έπεσαν οι μάσκες και φάνηκε ότι όλα ήταν στημένα.
    Ο Παπανδρέου είπε για δημοψήφισμα προκειμένου να ακολουθήσουν όλα αυτά τα τραγελαφικά , προκειμένου να εκβιάσουν τον Σαμαρά .

    Στο κόλπο είναι ο Παπούλιας , η κυβέρνηση (όλη) , οι δημοσιογράφοι (σχεδόν όλοι) , κάποια κοπρόσκυλα από την Ν.Δ. , το Λ.Α.Ο.Σ. μπορεί και όχι (αυτούς δεν τους κόβει) , και όλοι οι ξένοι που εμπλέκονται (Ομπάμα , Μέρκελ , Σαρκοζί , Μπαρόζο , Όλι Ρεν , Λαγκάρντ , Λαϊκό κόμμα Γερμανίας !!!! και πολλοί άλλοι)

    Το σχέδιο είναι να τον βάλουν σε κυβέρνηση συνεργασίας και στην συνέχεια να τον σύρουν να συμψηφίσει όλα τα άθλια μέτρα + επαραχώρηση εθνικής κυριαρχίας.

    Η λύση για να ξεφύγει είναι μία και μοναδική , μετωπική με τους ''ξένους'' με πρόσχημα ότι υπάρχουν νόμοι , σύνταγμα και λαός και θα πρέπει η χώρα να κινηθεί με βάση τις διαδικασίες που υπάρχουν , απαιτώντας πίστωση χρόνου .

    Α ρε καημένε Σαμαρά , κουράγιο .

  74. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 06/11/2011 21:31:16

    Δεν αντέχω άλλο την άθλια προπαγάνδα των ΜΜΕ και από πασοκάκια Καρατζαφεράκια και Ντοράκια. Όλοι μιλάνε για το καλό του λαού. Ο λαός θέλει συγκυβέρνηση και διάφορες αηδίες.
    Μα εγώ "που είμαι λαός" γιατί έχω ακριβώς της αντίθετη άποψη;
    Μπορεί να κάνω λάθος αλλά μακάρι να μην παραιτηθεί ο ΓΑΠ και να γίνουν εκλογές.
    Μακάρι ν' ανεξαρτητοποιηθούν και όσοι θέλουν.

  75. Δάσκαλος avatar
    Δάσκαλος 06/11/2011 21:35:38

    Συμφωνώ απόλυτα. Θα τον στηρίξουμε μέχρι τέλος, αν τελικά αποφασίσει κάτι τέτοιο, ακόμη και με το αίμα μας αν χρειαστεί.

  76. Tem avatar
    Tem 06/11/2011 23:42:15

    Το σχέδιο Αναν ήταν μόνο για την Κύπρο και δεν πέρασε.
    Εδώ περνάνε όλα τα σχέδια !

  77. Θ avatar
    Θ 07/11/2011 20:02:52

    Κατά την διάρκεια της “συνόδου Φεράρας - Φλωρεντίας ” (Βρυξέλες, 26ης Οκτωβρίου) δυό απ’ τους “βασανιζόμενους” Έλληνες διαπραγματευτές, λιποθύμησαν. Κατά την “ιερή μας παράδοση”, η σύνοδος είναι “ληστρική”, αν την απόρριψη ο λαός.

  78. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 08/11/2011 00:05:48

    Ακούστε παιδιά όλοι εσείς με την παρόρμηση και την ζωντάνια της νίοτης βίαζεστε πολύ. Εγώ ένα σχόλιο θα κάνω Φίλον το κόμα αλλί φιλτάτη η ΠΑΤΡΙΣ

  79. Πηνελόπη avatar
    Πηνελόπη 08/11/2011 00:07:27

    Ακούστε παιδιά όλοι εσείς με την παρόρμηση και την ζωντάνια της νίοτης βίαζεστε πολύ. Εγώ ένα σχόλιο θα κάνω Φίλον το κόμα αλλα φιλτάτη η ΠΑΤΡΙΣ

  80. safoseasyjet avatar
    safoseasyjet 08/11/2011 03:13:28

    ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΤΗΝ ΣΚΟΠΙΑΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ

    Η Ελλάδα έχει γίνει η 10η πιο ισχυρή χώρα παγκοσμίως, τα ταμεία του κράτους είναι γεμάτα σε αποθέματα χρυσού, έχει άρτια οργάνωσή που γίνεται αντικείμενο μίμησης από άλλες χώρες και οι πολιτικοί της τιμωρούνται διά της...
    αφάνειάς τους αν δεν πραγματοποιήσουν ό,τι υπόσχονται! Μα είναι ποτέ δυνατόν; Η Ελλάδα; Ναι, αλλά για να ακριβολογούμε, η... εικονική Ελλάδα του eRepublik, του δημοφιλούς διαδικτυακού παιχνιδιού στρατηγικής το οποίο τον τελευταίο καιρό απόκτα όλο και περισσότερους θαυμαστές, οι οποίοι προσπαθούν να ξεχάσουν τα καθημερινά προβλήματα της πατρίδας μας. Αφήστε λοιπόν για λίγο τα βιβλία κι ελάτε μαζί μου για ένα ταξίδι σε μια διαφορετική Ελλάδα!

    http://www.erepublik.com/en/referrer/SafosEasyJet

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.