Μέγα ατόπημα της Μαριέττας Γιαννάκου
09/04/2014 20:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μέγα ατόπημα της Μαριέττας Γιαννάκου

Σε ένα ατόπημα που θα την ακολουθεί από εδώ και στο εξής και που δεν συνάδει με την σοβαρότητα που έχει επιδείξει στην πολιτική της καριέρα, προέβη η Μαριέττα Γιαννάκου. Αφού δήλωσε ότι δεν θα είναι ξανά υποψήφια ευρωβουλευτής, επιτέθηκε στον Αντώνη Σαμαρά για την επιλογή του οι εκλογές να γίνουν με σταυρό προτίμησης κι όχι με λίστα. Μίλησε για σοβαρά λάθη της κυβέρνησης να αλλάξουν το εκλογικό σύστημα και τόνισε ότι δεν επιθυμεί να μετέχει σε μία ιστορία που υποβαθμίζει και απαξιώνει την ευρωπαϊκή πραγματικότητα.

Τόνισε δε ότι σε μία συγκυρία που η Ελλάδα χρειάζεται ό,τι καλύτερο στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, η χώρα κινδυνεύει να καταλήξει να έχει ανθρώπους που θα επιλεγούν απλώς και μόνο επειδή είναι αναγνωρίσιμοι και ικανοί να φέρουν σταυρούς. «Αν ένας αρχηγός δεν μπορεί να επιλέξει ποιοι είναι αξιόλογοι για την Ευρωβουλή, τότε δεν μπορεί να διαλέξει σωστά ούτε το υπουργικό συμβούλιο» ήταν η φράση – κεραυνός της κυρίας Γιαννάκου.

Σύμφωνα με την κυρία Γιαννάκου, είναι σοβαρό λάθος να αποτελεί όλη η χώρα μία ενιαία περιφέρεια και η λίστα να περιέχει απλώς 42 ονόματα και 4 σταυρούς. Θα έπρεπε ίσως να γίνουν προκριματικές εκλογές σε μικρότερες περιφέρειες αλλά και να υπάρχει ενδεχομένως η δυνατότητα να επιλέξουν οι ψηφοφόροι υποψηφίους από διαφορετικά κόμματα. Επίσης, επεσήμανε τη διαφωνία της με το να βγαίνει ο καθένας και να ανακοινώνει ότι είναι υποψήφιος χωρίς αυτό να γίνεται οργανωμένα. Όπως πρόσθεσε δε, η ίδια δεν έχει μιλήσει τετ-α-τετ με τον Πρωθυπουργό εδώ και 1,5 χρόνο, διαψεύδοντας ότι υπήρξε πρόσφατα άμεση επικοινωνία τους, παρά μόνο μέσω τρίτων.

Δηλαδή τι θέλει η κ. Γιαννάκου; Να επιλέγει ο αρχηγός κόμματος όπως αυτός γουστάρει τους ευρωβουλευτές. Γιατί δηλαδή προηγουμένως δεν επιλέγονται άσχετοι και τώρα θα επιλεγούν;

Γιατί δεν κοιτάει δίπλα της να δει ποιοι επελέγησαν στις προηγούμενες εκλογές; Ο Κρίτων Αρσένης και η Μαριλένα Κοππά τι ήταν; Σχετικοί και τους επέλεξε ο κ. Παπανδρέου;

Ή μήπως η κ. Γιαννάκου πιστεύει ότι πρέπει να υπάρχει κληρονομικό δικαίωμα των θέσεων στην ευρωβουλή; Η ίδια αν θέλει να είναι ξανά ευρωβουλευτής ας κριθεί από τον ελληνικό λαό κι όχι από τον αρχηγό του κόμματος.

Και για να έχουμε καλό ερώτημα κ. Γιαννάκου. Τόσα χρόνια που εκλέγεστε στην ελληνική Βουλή επειδή είστε αναγνωρίσιμη γιατί δε λέγατε τίποτε; Μήπως γιατί η ψήφος και η απευθείας επιλογής από το λαό είναι το σωστότερο σύστημα; Για να μην πούμε ότι πρέπει να καταργηθούν οι βουλευτές Επικρατείας και όλοι να περνούν από την κρησάρα του ελληνικού λαού κι όχι μέσα από κομματικές διαδικασίες παντελώς αδιαφανείς.

Σαν πολύ καλόμαθαν ορισμένοι και θέλουν να είναι εσαεί διορισμένοι…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 09/04/2014 20:54:48

    2007: Η ΝΔ πρώτο κόμμα, άρα έχε το μπόνους, και η Υπουργός Μ.Γιαννάκου, καταμαυρίζεται ως υποψήφια βουλευτής, προφανώς λόγω της εμμονικής της στήριξης στα αίσχη Ρεπούση με το βιβλίο της ΣΤ Δημοτικού 2009: Η προσφάτως αποδοκιμασθείσα από τους ψηφοφόρους της Α Αθηνών διορίζεται από τον Καραμανλή , επικεφαλής του Ευρωψηφοδελτίου. Μια κίνηση πρωτοφανούς περιφρόνησης των ψηφοφόρων. "Την μαυρίσατε; Θα σας την κάνω (ευρω)βουλευτή διορίζοντάς την". Ας πρόσεχε. Οι πάντες, Ακαδημία Αθηνών, πολίτες, ιστορικοί την καλούσαν να σταματήσει να στηρίζει προκλητικά το έκτρωμα Ρεπούση. Τώρα φοβάται τη σταυροδοσία, συνηθισμένη σε διορισμούς.

  2. roadrunner avatar
    roadrunner 09/04/2014 20:55:17

    Κρίμα για τη στάση της αυτή, μα και για τον τρόπο .. δεν την τιμά διόλου.
    Μου έκανε εντύπωση και η "αστραπιαία" ταχύτητα αντίδρασης της κ. Γιαννάκου... ...μερικούς μήνες μετά την δημοσιοποίηση των αλλαγών, στο εκλογικό σύστημα των ευρωεκλογών ...γιατί άραγε δεν αντέδρασε νωρίτερα, όταν πρωτοανακοινώθηκαν οι αλλαγές ;

  3. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 09/04/2014 20:57:01

    Όχι και ατόπημα.....να είστε πιο προσεκτικοι... Η εν λόγω κυρία ξέρει έχει μεγάλη πείρα στο να διαλέγει συνεργάτες. Χαρακτηριστικό παράδειγμα οι επιλογές των συνεργατών στο Υπουργείο Παιδείας....γι'αυτο και δεν βγήκε στις επόμενες εκλογές του 2007....

  4. ΚΜ avatar
    ΚΜ 09/04/2014 21:06:50

    Είναι σαν να ομολογεί η ίδια ότι ο λαός την αποστρέφεται συνειδητά και δεν υπάρχει περίπτωση να την ξαναεκλέξει σε καμία θέση. Όμως, είναι θλιβερό και ενδεικτικό της κατάντιας της, ότι δεν προβληματίζεται καθόλου ότι, βρε αδερφέ, μπορεί να είναι θεμιτή η αποστροφή αυτή του λαού προς το πρόσωπό της. Και εξακολουθεί με θράσος να αξιώνει διορισμό σε υψηλές θέσεις, ωσάν να της χρώσταγαν την εξουσία. Ναρκισσισμός στα κόκκινα και αντιλήψεις «πεφωτισμένης δεσποτείας». Πήγαινε στο σπίτι σου επιτέλους κυρία μου! Αρκετά έβλαψες την παράταξη και την Ελλάδα.

  5. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 09/04/2014 21:45:27

    Πόσο δίκαιο έχουν όλοι οι σχολιαστές! Μια παλαιοκομματική Βουλευτίνα η οποία με τις πράξεις της κατέστει απεχθής ως αποκρουστική στους Νεοδημοκράτες και γιαυτό και την καταψήφισαν σε διαδοχικές εκλογές. Μπορώ δε να εικάσω ότι πολλοί από μας, όταν ακούσαμε για τη σταυροδοσία των Ευρωεκλογών, ο νους μας αμέσως πήγε στη Γιαννάκου, συμπεραίνοντας ότι επιτέλους θα απαλλαχτούμε από τέτοιου είδους μιάσματα. Στη συνέχεια, αντίδρασή της και η εν γένει συμπεριφορά της, μας δικαιώνει πλήρως για την άποψη που είχαμε για την εν λόγω κυρία

  6. ΓΒ avatar
    ΓΒ 09/04/2014 21:57:21

    Συμφωνώ γενικά με το άρθρο και τα περισσότερα σχόλια. Από την άλλη συμφωνώ και με τη Γιαννάκου όσον αφορά στο να επιλέγονται οι υποψήφιοι από τους πολίτες, ως μέτρο άμεσης δημοκρατίας. Αλλά τέτοια μέτρα παρ' όλο που εμφανίζονται ως σκέψεις που πιθανόν να εφαρμοστούν (μεγάλα λόγια που δεν γίνονται ποτέ πράξεις) δεν συμφέρουν τις ηγετικές ομάδες. Σκεφτείτε τι θα γινόταν εάν οι πολίτες αποφάσιζαν να είναι στο ευρωψηφοδέλτιο ο κ. Κρανιδιώτης. Πως θα τον απέπεμπαν?

  7. gikon avatar
    gikon 09/04/2014 22:25:25

    Κρίμα, Μαριέττα. Α-σ-τ-ό-χ-η-σ-ε-ς!

  8. rally monkey avatar
    rally monkey 09/04/2014 22:38:51

    και για να μην ξεχνιόμαστε .. αυτή η κ. Γιαννάκου.. μ'αυτά τα μυαλά... κατείχε καποια στιγμή δημόσια αξιώματα! και γιατί το λέμε 'ατόπημα' ? και δεν το λέμε όπως είναι στην πραγματικότητα.. απόλυτη ξεφτίλα

  9. Χρήστος avatar
    Χρήστος 09/04/2014 23:11:21

    Κυρία Γιαννάκου θυμηθειτε λίγο τους συνεργάτες σας.Ολους αυτους που διορίσατε σε διάφορες επιτροπές. Κάνατε μια αξιολόγηση των όσων προσέφεραν; Αναρωτηθήκατε αν ήταν σωστές οι επιλογές σας; Βάλτε και τον εαυτό σας στην ίδια θέση με τον πρωθυπουργό στο σχόλιο που κάνατε..Πρέπει να ντρέπεστε κάπου κάπου

  10. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/04/2014 23:19:06

    Πόσο χαίρομαι που γλυτώσαμε οριστικά και από αυτήν. Ρεπούση-Δραγώνα και βιβλίο-σκουπίδι ΣΤ Δημοτικού στο Υπ.Παιδείας ήταν τα επίτευγματά της. Στο καλό και μπράβο στο Σαμαρά που δίνει εξουσία στο λαό που τον εξέλεξε ως ανταπόδοση.

    • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. avatar
      ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. @ Γεώργιος Τ. 10/04/2014 09:38:23

      Ο καλύτερος χαρακτηρισμός. Γιαννάκου=Ρεπούση=Δραγώνα=Συνωστισμός Σμύρνης. Και να σκεφτεί κανείς οτι η ΝΔ την πρόβαλε ως "γκουρού" της Δεξιάς διανόησης που θα ήταν τάχα ανάχωμα στην ιδεολογική κυριαρχία της Αριστεράς...Πάπαλα δηλαδή.

  11. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 09/04/2014 23:50:16

    Ποσο χαιρομαι που αποκαλυφτηκε . Η πιο αναλγητη γυναικα που περασε απο την παραταξη μας. Στην διαρκεια της υπουργιας της ,επι ενα χρονο προσπαθουσα να της δωσω μια επιστολη για ενα προβλημα που απασχολουσε το παιδι μου. Οι παρατρεχαμενοι της δεν με αφησανε ποτε να της δωσω αυτην την απλη επιστολη. Υ.Γ. Αληθεια τι κανει η ιδιαιτερα σας κ Γιαννακακου κυρια Μαριεττα μας ?

  12. ΚΜ avatar
    ΚΜ 10/04/2014 00:54:00

    Πριν ενάμιση μήνα (20/02) έλεγε: «Σπεύδω να πω ότι η σταυροδοσία είναι μια θετική εξέλιξη για τη δημοκρατία να επιλέγει ο κόσμος τους ευρωβουλευτές του, έστω κι αν επιλέγει από αυτούς που επιλέγει κάποιος άλλος.» (Πηγή: ΒΗΜΑ Τηλεόραση Ιωαννίνων) Ένα μήνα αργότερα (πηγή: in.gr): Σύμφωνα με την ευρωβουλευτή, το σύστημα του σταυρού προτίμησης είναι «κατ΄επίφαση» δημοκρατικό, καθώς «επιτρέπει σε ανθρώπους χαμηλότερου επιπέδου να έχουν βαρύνουσα γνώμη για ευρωπαϊκά θέματα». Πέρα από την ολική κωλοτούμπα ολκής, ξαναδιαβάστε όσες φορές χρειάζεται μέχρι να χωρέσει ο νούς σας τί είπε η γυναίκα! Πάλι καλά που δεν ζήτησε ευθέως αφαίρεση πολιτικών δικαιωμάτων από τα άτομα «χαμηλού επιπέδου» (μετάφραση: όλους όσους δεν αναγνωρίζουν την αυταπόδεικτη αυθεντία της). Την ευχαριστούμε για την μεγαλοθυμία της.

    • Marcelos avatar
      Marcelos @ ΚΜ 10/04/2014 03:25:36

      Κατάλαβε η φώκια ότι δεν θα βρει ούτε τον σταυρό των συγγενικών της προσώπων στις κάλπες... Αυτοί οι άνθρωποι μας κυβερνούσαν επί Καραμανλή, Ντόρας και Αβραμόπουλου μαζί με Αντώναρους, Δούκες, Μαγγίνες κ.λ. (τις ίδιες ενστάσεις έχω και για Δένδια κ.λ.). Αυτό που δεν καταλαβαίνω καμιά φορά είναι γιατί ο πρόεδρος, με τη φόρα της εκλογής από τη βάση, δεν ΚΑΘΑΡΙΣΕ το κόμμα όταν το ανέλαβε μια και καλή από δαύτους. Τουναντίον τους έδωσε και οφίτσια. Η Γιαννάκου πρώτη στην Ευρωβουλή, η πεθαμένη και άθαφτη (πολιτικά πάντα) Ντόρα πρώτη στο επικρατείας, ο Αβραμόπουλος δερβέναγας στο κόμμα, ο Δένδιας πανίσχυρος υπουργός κτλ. Άκου η φώκια να πει ότι οι πολίτες χαμηλού επιπέδου δεν θα την ψήφιζαν... Ας μπει στο ψηφοδέλτιο να την ψηφίσουν οι υψηλού επιπέδου να δούμε πόσες ψήφους θα πάρει... Κανονικά για αυτή της την φράση ο πρόεδρος θα έπρεπε να την διαγράψει πρωί-πρωί αλλά δεν υπάρχει λόγος γιατί σε 40 μέρες θα πάρει τον πούλο ούτως ή άλλως.

      • ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. avatar
        ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ. @ Marcelos 10/04/2014 09:34:10

        Δεν κατάλαβες οτι αν το καθάριζε απο δαύτους δεν θα είχε πλέον κόμμα. Το είχε ήδη επιχειρήσει με την ΠΟΛΑΝ αλλά δεν μπήκε ουτε στη βουλή...

  13. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 10/04/2014 01:10:36

    Ένα δίκιο το έχει η κ.Γιαννάκου. Πολύς συνωστισμός δημιουργήθηκε στο ευρωψηφοδέλτιο τελευταία...

  14. Diamond Angel avatar
    Diamond Angel 10/04/2014 01:43:35

    Αν έχω χαρεί για το σταυρό στις ευρωεκλογές ,είναι για τη δυνατότητα πλέον που έχουμε , να μαυρίσουμε τόσο αντιπαθητικά και επηρμένα άτομα . Και η ίδια αντιδρά έτσι , γιατί κατά βάθος το ξέρει και επειδή δεν μπορεί να κάνει τίποτα γι' αυτό , βγάζει τη χολή που έχει μέσα της .

  15. αραχνούλα avatar
    αραχνούλα 10/04/2014 07:49:14

    Καθόλου ατόπημα, το συγκεκριμένο σχόλιο της Γιαννάκου. Έχει δώσει δείγματα γραφής εδώ και πολλά χρόνια. Στο καλό και να μας γράφει....

  16. Ρηνα avatar
    Ρηνα 10/04/2014 08:19:38

    Στην εννοια "πολιτικη" δεν υπαγεται και το να ξερεις ποτε πρεπει να αποχωρησεις με αξιοπρεπεια;

  17. Κωνσταντίνος Σπ avatar
    Κωνσταντίνος Σπ 10/04/2014 08:44:09

    Γιατί, η ίδια δεν ήταν ανύπαρκτη? Αυτή, ενώ απέτυχε στην επανεκλογή της το 2007, την παρκάρισε ο Καραμανλής στην Ευρωβουλή, για να οδηγήσει κι εκείνον σε μιά μεγάλη ήττα!!!!

  18. τοξο avatar
    τοξο 10/04/2014 08:56:22

    Ο σταυρός προτίμησης έβγαλε τον Βενιζέλο από αδιέξοδο,σχετικό με την κατάρτιση του ψηφοδελτίου της Ελιάς,όλα τα άλλα είναι"παράπλευρες απώλειες".

  19. Κ.Σ.Μαυρόπουλος avatar
    Κ.Σ.Μαυρόπουλος 10/04/2014 10:00:08

    -τι ατυχία που μας στερεί την ικανοποίηση να μην την σταυρώσουμε. -αλήθεια, μήπως θα μπορούσε να δημοσιεύσει έναν απολογισμό της ευρωπαϊκής θητείας της, ώστε να διαπιστώσουμε εμείς οι απλοί πολίτες την αντιστοιχία value and money; -και καταλήγοντας, ρε, δεν πάτε στον γέρο....καλό!

  20. Χρ.Δ avatar
    Χρ.Δ 10/04/2014 14:58:18

    Το πολιτικο ισοζυγιο στα κοινα της κας Γιαννακου ηταν ,κατα τη γνωμη μου, μεχρι σημερα θετικο. Δυστυχως εμεις οι Ελληνες ειμαστε α-κ-ο-μη ανωριμοι στις μεταρρυθμισεις και στις τομες που εχει αναγκη ο τοπος.Γιαυτο και δεν αναγνωρισαμε τις προσπαθειες που εκανε η κα Γιαννακου ,για τις αναγκαιες αλλαγες στην Παιδεια και την "μαυρισαμε" στις Εκλογες. Αποδεικνυεται για μια ακομη φορα οτι το πολιτικο αισθητηριο του μεσου Ελληνα ειναι ταυτισμενο με το ατομικο του συμφερον και μονο...και μαλιστα το βραχυπροθεσμο.. Παντως,στο θεμα με τις Ευρωεκλογες,θα συμφωνουσα μαζι της ,αν η λιστα ,οπως γινοτανε μεχρι τωρα, ηταν αποτελεσμα διαφανων και αξιοκρατικων διαδικασιων και οχι παρασκηνιακων επιλογων μεταξυ φιλων,κουμπαρων και κολλητων.

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Χρ.Δ 10/04/2014 19:03:07

      Τί το θετικό κατάφερε η Γιαννάκου; Πες μας και να το δούμε, γιατί εγώ μόνο αρνητικά μπορώ να βρω. Για τις μεταρρυθμίσεις (καλές ή κακές, γιατί δεν ήταν όλες για καλό) δεν της φταίει κανένας παρά μόνο το ξερό της το κεφάλι και η απόλυτη ακαμψία της. Το «αποφασίζομεν και διατάζομεν» είναι προσόν για ... δικτάτορες, όχι για πολιτικούς. Ήταν (και αυτό αποδείχτηκε εκ των υστέρων) η πλέον ανίκανη/ακατάλληλη να περάσει μεταρρυθμίσεις. Αντιθέτως, με τις εμμονές της και την περιφρόνηση του λαού, ζημίωσε ανεπανόρθωτα, σε πολλά επίπεδα, την κυβέρνησή της, αναφορικά με το απαράδεκτο βιβλίο της ιστορίας. (Εκτός άν είσαι από εκείνους που δεν το θεωρούν απαράδεκτο, οπότε κακώς κάθομαι και ασχολούμαι μαζί σου). Και με τον διορισμό της στην πρώτη θέση του ευρωψηφοδελτίου προκάλεσε την ήττα του κόμματος στις ευρωεκλογές (ή έστω το εύρος της). Η οποία ήταν η αρχή του τέλους για την κυβέρνηση Καραμανλή (με την αλλαγή στην παράσταση νίκης κλπ). Αλλά και στην ακριβοπληρωμένη Ευρωβουλή, επανειλημμένως πιάστηκε να κοιμάται στο έδρανο (κυριολεκτώ εδώ - δεν είναι σχήμα λόγου και υπάρχουν και τα βίντεο). Σε μια λίστα επομένως που ΔΕΝ είναι «αποτελεσμα διαφανων και αξιοκρατικων διαδικασιων και οχι παρασκηνιακων επιλογων μεταξυ φιλων,κουμπαρων και κολλητων» (για να χρησιμοποιήσω τα λόγια σου) η κυρία αυτή ΔΕΝ θα είχε ποτέ θέση. Θέση έχει μόνο στον σκουπιδοτενεκέ.

      • Χρ.Δ avatar
        Χρ.Δ @ ΚΜ 10/04/2014 21:32:29

        Κατ'αρχας να δηλωσω οτι δεν ειμαι επαγγελματιας πολιτικος αναλυτης, για να σου τεκμηριωσω την αποψη μου για την Γιαννακου.Ειναι η συνολικη αποψη ενος ανθρωπου που εχει 60+ χρονια στην πλατη του,εχει ενα "καλο βιογραφικο"-που του δινει την ιδιοτητα του "ψημμενου στην ζωη" και- που του επιτρεπει να σχολιαζει απο καποια αποσταση, αυτα που συμβαινουν στην πατριδα μας, χωρις να φοβαται να τοποθετειται στα γεγονοτα αφου δεν "χρωσταει"σε κανενα...Ειδικα για τις μεταρρυθμισεις στην Παιδεια-και γενικωτερες μεταρρυθμισεις..- επρεπε να χρεωκοπησουμε ως χωρα και να κανουμε "αναγκαστικη προσγειωση"ως κοινωνια, για να ανακοψουμε την κατρακυλα. Οσον αφορα για το "απαραδεκτο βιβλιο της Ιστοριας"που αναφερεις μετα βδελυγμιας,προσωπικη μου αποψη ειναι οτι θα ηταν καλυτερα για ολους μας,να μαθαιναμε την Ιστορια μας,ει δυνατον με αντικειμενικη προσεγγιση και οχι οπως τα μαθαιναμε στα σχολικα βιβλια,"ηρωποιημενα".Ειδικα για το "1821",εγω προσωπικα δηλωνω οτι, ειχα διαφορετικες προσλαμβανουσες,σε σχεση με αυτα που ακουω και διαβαζω σημερα..

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ Χρ.Δ 11/04/2014 01:07:29

          Ούτε εγώ χρωστάω σε κανέναν και μπορεί (που ξέρεις;) και στα μισά χρόνια από σένα να έχω και καλύτερο «βιογραφικό», οπότε δεν καταλαβαίνω προς τί ο πρόλογος. Ούτε το να «σχολιάζεις από κάποια απόσταση» βοηθάει στον σχηματισμό σωστής άποψης - το αντίθετο. Για την ταμπακιέρα τώρα, το βιβλίο εκείνο, προϊόν ιδεοληψίας και συγκεκριμένης χρηματοδοτούμενης (προς τί σκοπό;) οπτικής, κάθε άλλο παρά αντικειμενικό ήταν. Οπότε, άμα σου αρέσουν οι αντικειμενικές προσεγγίσεις και είσαι συνεπής άνθρωπος, οφείλεις να το καταδικάσεις. Άν δεν το καταδικάζεις, τότε δεν σου αρέσουν οι αντικειμενικές προσεγγίσεις, και είσαι κι εσύ ένας απ'αυτουνούς. Όσο για την ανάδειξη των ηρώων, δεν αντιβαίνει στην αντικειμενικότητα - πρόκειται για ψευτοδίλημμα. Το «πογκρόμ» κατά της έννοιας του ήρωα έχει συγκεκριμένες ιδεολογικές αφετηρίες και συγκεκριμένες στοχεύσεις αποεθνικοποίησης του λαού. Η Γιαννάκου συστρατεύθηκε και υπηρέτησε αυτές τις στοχεύσεις. Γι'αυτό ο λαός της έκανε τα σαράντα, ως πολιτικού.

          • Χρ.Δ avatar
            Χρ.Δ @ ΚΜ 11/04/2014 09:35:19


            Να εχεις 3 πανεπιστημιακα διπλωματα στα "30+ τοσα σου"το θεωρω πιθανο,αλλα να εχεις 40 χρονια πειρας στην Διοικηση του Ιδιωτικου και Δημοσιου τομεα απο πολυ υπευθυνες θεσεις,δημοσιευσεις αρθρων σε σοβαρα εντυπα,και πολλη και χρησιμη δραστηριοτητα στα κοινα,το θεωρω απιθανο..Οσον αφορα αυτο που λες: "το «πογκρόμ» κατά της έννοιας του ήρωα έχει συγκεκριμένες ιδεολογικές αφετηρίες και συγκεκριμένες στοχεύσεις αποεθνικοποίησης του λαού".. ...τι να πω..πολλη θολουρα βγαζει..


  21. Κωνσταντίνος Κ. avatar
    Κωνσταντίνος Κ. 10/04/2014 16:30:19

    το θέμα δε πρέπει να είναι η ηποψηφιότητά της η μη άλλωστε έχει υψηλή αναγνωρισιμότητα και έρχεται πρώτη στις δημοσκοπήσεις. Αλλού είναι το θέμα και πιστεύω όλοι το καταλαβαίνουμε...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Κωνσταντίνος Κ. 10/04/2014 19:07:19

      Αναγνωρίσιμος είναι και ο Πάσσαρης. Και αμφισβητώ ευθέως την ύπαρξη δημοσκοπήσεων που να την φέρνουν πρώτη. Ίσως πρώτη από το τέλος. Στην μεγαλύτερη δημοσκόπηση (αυτή των Εθνικών εκλογών 2007) έπιασε πάτο και από τότε δεν ξανατόλμησε. Οπότε τί κάθεσαι και μας λες;

  22. thkar avatar
    thkar 10/04/2014 23:13:05

    Eγώ την είχα στείλει στο καλό από το 2007. Δεν μπόρεσε να προλάβει το προσωπικό της πρόβλημα υγείας, καταλήγοντας σε ακρωτηριασμό και θα επέλυε τα θέματα της Ελλάδας

  23. Petronius avatar
    Petronius 11/04/2014 00:17:14

    Το μένος κατά της Γιαννάκου είναι δείγμα ακραίου λαϊκισμού. Μη ξεχνάτε ότι ήταν η μόνη υπ. παιδείας που είχε το θάρρος να απαγορεύσει την εισαγωγή αμόρφωτων στα πανεπιστήμια, επιβάλλοντανας το αυτονόητο, δηλαδή τη βάση του 10. 'Οπως είναι γνωστό, ο σχετικός νόμος της καταργήθηκε, και τα πανεπιστήμια υποχρεώθηκαν να ξαναρχίσουν την αθρόα εισαγωγή αμόρφωτων, προς δόξαν λαϊκιστών τύπου Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλου. Για τα ευρωψηφοδέλτια η Γιαννάκου λέει κάτι παρόμοιο: ότι δεν είναι δυνατό διάφοροι δημοφιλείς αμόρφωτοι να επιτρέπεται να καταλήγουν ευρωβουλευτές, απλώς επειδή υπερσταυροδοτούνται. Πού είναι το "μέγα ατόπημά" της; Αλλά τι τα θέλετε: ένας λαός που κάνει τον Σπυροθεοδωράκη αργηγό κόμματος και τον Ταμήλο βουλευτή γιατί να μην κάνει και τον Καραγκιόζη ευρωβουλευτή;

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ Petronius 11/04/2014 00:53:25

      Χειρότερο κι από λαϊκισμό ειναι το να μην απαντάς επί της ουσίας αλλά αντιθέτως να (νομίζεις ότι) «ξεμπερδεύεις» με τις ενοχλητικές υπομνήσεις βαφτίζοντάς τις «λαϊκισμό». Να το επαναφέρουμε το δεκάρι, κι εγώ μαζί σου! Όμως το δεκάρι είναι το μεγάλο επίτευγμα της; Τίποτα άλλλο σου βρίσκεται; Όσο για αυτά που λέει η κυρία (η οποία δεν είναι ούτε αγράμματη αλλα ούτε είναι και κανα τέρας μορφώσεως - του κομματικού σωλήνα είναι!) να μην επιτρέπεται (sic) να σταυροδοτούνται διάφοροι «δημοφιλείς αμόρφωτοι» έχω να πω τα εξής: 1) Δεν επαληθεύεται ο ισχυρισμός της, γιατί δεν είδαμε τέτοιους αμόρφωτους στις λίστα της ΝΔ. Από τα μαλλιά της πιάνεται. 2) Το ποιοί περιλαμβάνονται στα ψηφοδέλτια είναι ένα θέμα. Κι εγώ θα μπορούσα να ζητήσω να μην περιλαμβάνονται στα ψηφοδέλτια άτομα με αρνητική προσφορά μόνο και μόνο επειδή κατέχουν ένα κομματικό φέουδο, όπως στην περίπτωσή της, καλή ώρα, το 2009. Από εκεί και πέρα όμως, από τη στιγμή που μπαίνουν σε ένα ψηφοδέλτιο κάποια άτομα, αυτοί που παίρνουν τους σταυρούς, αυτοί θα εκλέγονται. Αυτό προβλέπει η δημοκρατία (η αληθινή, όχι η κατ'επίφασην) και οποιαδήποτε υπαναχώρηση από αυτό μπαίνει στα χωράφια της ολιγαρχίας ή αριστοκρατίας. Κατ'επίφασην δημοκρατία είναι όταν δεν υπάρχει σταυρός και εκλέγεσαι επειδή σε βάλαν πάνω-πάνω, ακόμα κι άν αυτοί που ψήφισαν τον συνδυασμό σε σιχαίνονται και κάναν την καρδιά τους πέτρα, για καλό της παράταξης (κι ας περιφρονεί την ετυμηγορία τους στις βουλευτικές εκλογές του 2007). 3) Ο υπαινιγμός της Γιαννάκου ότι μπαίνουν «δημοφιλείς αμόρφωτοι» στο ψηφοδέλτιο για να φέρουν ψήφους δεν ισχύει γιατί κανένας δεν ψήφισε ένα κόμμα που αλλιώς δεν θα ψήφιζε μόνο και μόνο για έναν υποψήφιο, και δη με τέτοια χαρακτηριστικά. Αντιθέτως, υπάρχουν πολλοί ανθρώποι (ένας εγώ!) που θέλανε να ψηφίσουν ΝΔ στις ευρωεκλογές του 2009 για να στηρίξουν τον Καραμανλή που δεχόταν βρώμικο πόλεμο αλλά δεν πήγαινε το χέρι τους λόγω Γιαννάκου. Προσωπικά, ψήφισα και τίς 4 φορές σε εθνικές εκλογές τον Καραμανλή (και ψήφισα και τον Σαμαρά μετέπειτα) αλλά όλα έχουν ένα όριο! Η Γιαννάκου κατέστρεψε εκλογικά και ηθικά την ΝΔ στις ευρωεκλογές του 2009. Ευτυχώς, αυτό το τέρας αλαζονείας και αδιέξοδων εμμονών, δεν μπορεί να βλάψει περαιτέρω ούτε την παράταξη ούτε την χώρα. Ο Σαμαράς βγαίνει ωφελημένος από τις απαράδεκτες επιθέσεις τις εις βάρος του.

      ΥΓ: Σε ευχαριστώ για την πάσα που μου έδωσες, να βγάλω αυτόν τον «επικήδειο».

      • Petronius avatar
        Petronius @ ΚΜ 11/04/2014 19:34:10

        Φαίνεται πως έχεις κομματικά 'κρατούμενα' με τη Γιαννάκου, τα οποία δεν γνωρίζω και άρα δεν μπορώ να σχολιάσω. Αλλά το θέμα μου ήταν, ούτως ή άλλως, ότι μερικά ζητήματα πρέπει να σταματήσουμε να τα αντιμετωπίζουμε κομματικά, αν δεν θέλουμε να σβήσει οριστικά αυτός ο τόπος. Τι μέλλον μπορεί να έχει μια χώρα που τα πανεπιστήμια της υποχρεώνονται, μόνο και μόνο για να διατηρηθεί η εκλογική πελατεία ορισμένων κομμάτων, να δέχονται αποδεδειγμένα αμαθείς ως φοιτητές τους; Και ποιος άλλος εκτός από τη Γιαννάκου προσπάθησε, αψηφώντας το κομματικό 'κόστος', να εμποδίσει αυτή την εθνική κατρακύλα, στη οποία φρόντισαν να μας επαναφέρουν τάχιστα οι κομματικά υποδειγματικοί ψηφοθήρες Διαμαντοπούλου και Αρβανιτόπουλος; Αν εσύ το θεωρείς μικρό θέμα αυτό,εγώ το θεωρώ πολύ μεγάλο. Κάτι ανάλογο συμβαίνει και με τα ευρωψηφοδέλτια. Ο μοναδικός λόγος που μερικά κόμματα αγάπησαν ξαφνικά την εκλογή με σταυρό είναι η ελπίδα τους ότι θα αποφύγουν τη βίαιη εκλογική τους καθίζηση επιλέγοντας για τα ευρωψηφοδέλτια τους ονόματα που εικάζεται ότι θα "φέρουν πολλούς σταυρούς". Αυτό που ξεχνάνε τα κόμματα αυτά είναι ότι τα άτομα που θα έφερναν πολλούς σταυρούς στην Ελλάδα είναι, κατά πλειοψηφία, άτομα που θα έφερναν πολλά γέλια στην Ευρώπη (και αντιστρόφως). Και η προβλέψιμη συνέπεια αυτής της κατάστασης είναι ότι η ελληνική ομάδα στην ευρωβουλή μπορεί να καταλήξει να αποτελείται στην πλειοψηφία της από αστραφτερούς τενεκέδες. Αν εσένα σε ενθουσιάζει το ενδεχόμενο αυτό, εμένα δε με ενθουσιάζει καθόλου. Και κάτι τελευταίο: Μήπως θυμάσαι να μου πεις αν ο νυν πρωθυπουργός εξελέγη ευρωβουλευτής με σταυρό ή με λίστα; Διότι, αν εξελέγη με λίστα και όχι με σταυρό, θα έπρεπε κάθε συνεπής λαϊκιστής να αρχίσει να κατηγορεί τον Καραμανλή που τον τοποθέτησε σε εκλόγιμη θέση στη λίστα, λέγοντας ότι ο Καραμανλής έπραξε «αντιδημοκρατικά» γιατί ευνόησε τα «τζάκια», τα «φέουδα» και ό,τι άλλο προβλέπει να γνωστό λαϊκίστικο λεξιλόγιο.

  24. Τσιλάκος avatar
    Τσιλάκος 11/04/2014 05:33:25

    Τι θετικό έχει να επιδείξει η εν λόγω κυρία στην πολιτική της καριέρα; ένα τίποτα, το μόνο θετικό είναι οι οικονομικές ενισχύσεις....... προς το κόμμα που στη συνέχεια εξαργύρωνε με υπουργικές και ευρωβουλευτικές θέσεις.

  25. Βαγγέλης Κ avatar
    Βαγγέλης Κ 11/04/2014 10:22:15

    Κυρά Μαριέτα προχόρα!! Αίχεις το λαό με το μεροσ σου!

  26. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 11/04/2014 10:23:43

    Γιατί να φοβηθεί το σταυρό? Έχει μακρά εμπειρία και αναγνωρισιμότητα, στις δημοσκοπήσεις δε έρχεται πρώτη. Μήπως παίζει κάτι άλλο που δεν ξέρουμε... και ο νοών νοείτο.

  27. Άπαντα Επιστάμενος avatar
    Άπαντα Επιστάμενος 12/04/2014 12:10:39

    "...η χώρα κινδυνεύει να καταλήξει να έχει ανθρώπους που θα επιλεγούν απλώς και μόνο επειδή είναι αναγνωρίσιμοι και ικανοί να φέρουν σταυρούς...." Μα αυτή είναι η ουσία της δημοκρατίας κυρία γιαννάκου μου, να εκλέγονται αυτοί που θέλουν οι πολίτες! Τι θέλετε δηλαδή; Να υπάρχουν άπειρες θέσεις βολέματος αντιδημοφιλών μανδαρίνων;

  28. apostolis-kastoria avatar
    apostolis-kastoria 12/04/2014 22:25:14

    Όταν έρχεται κάποια στιγμή η αποχώρηση από τον ρόλλο του "σωτήρα" του έθνους χάνεται αυτομάτως και η αξιοπρέπεια ? Δεν κουράστηκε να μας σώζει η κυρία ? Τόσα χρόνια ευρωβουλευτής και πόσα ακόμη υπουργός και βουλευτής επικρατείας φοβάται τον λαό που επί χρόνια πολλά "ΣΩΖΕΙ"? Πότε κατά την άποψή της έπερεπε να σταματήσει το εκ μέρους της σώσιμο ? Ας βάλει και καναν δικό της συγγενή στο πόδι της . Αφού στην ελληνική πολιτική σκηνή ΕΙΘΙΣΤΑΙ τω κληρονομικώ δικαιώματι (όρα Μητσοτακέικο).

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.