#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/11/2012 20:15
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Μάνα, γιατί με γέννησες...

Όχι στην κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά…



 Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα με τα φορολογικά νομοσχέδια δεν έχει ιστορικό προηγούμενο σε καμιά χώρα. Ούτε στην Ανατολή, ούτε στη Δύση. Ούτε στις αναπτυγμένες χώρες, ούτε στις αναπτυσσόμενες.

Κάθε υπουργός Οικονομικών, όποτε γουστάρει, μπορεί να φέρει ένα φορολογικό νομοσχέδιο και να αλλάξει,κυριολεκτικά, τα φώτα στους πολίτες.

Όλο κάποια προσχηματική δικαιολογία μπορεί να επικαλεστεί για να δικαιολογήσει την πράξη του αυτή. Και δεν δίνει λογαριασμό σε κανένα. Δεν τον απασχολεί κάν, αν τα  νοικοκυριά έχουν κάνει τον προγραμματισμό τους. Αποφασίζουν και διατάζουν. Και ο απλός πολίτης βρίσκεται εντελώς ανυπεράσπιστος μπροστά την κρατική αυθαιρεσία. Αφήστε το άλλο. Αν χρωστάς στο κράτος, σε ταράζουν στα πρόστιμα και τις προσαυξήσεις. Όταν σου οφείλει το κράτος πληρώνει, άμα θέλει, όποτε θέλει και όσο θέλει. Χώρια που μπορείς να υποστείς και κάποιο κούρεμα. Εννοείται, χωρίς να ερωτηθείς….

Και τους νόμους οι ίδιοι γραφειοκράτες τους συντάσσουν πάντα. Ράβουν και ξηλώνουν τα μέτρα και ύστερα αρχίζουν τις εγκυκλίους, τα βιβλία και τα σεμινάρια για να μας ενημερώσουν οι φωστήρες τι ….εννοούσαν!

Βεβαίως, αυτή η ασάφεια βολεύει, ξέρετε ποιους…

Γιατί τα θυμήθηκα όλα αυτά, που αποτελούν παθογένειες δεκαετιών.

Γιατί, όπως, γνωρίζετε έχει τεθεί προς διαβούλευση νέο φορολογικό νομοσχέδιο.

Μια από τα ίδια!

Τι να περιμένει κανένας. «Αυτή η στάνη το ίδιο τυρί βγάζει…»

Μεταξύ άλλων, προτείνουν λέει την κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά.

Σε ποια χώρα ζείτε;

-Η Ελλάδα αντιμετωπίζει   οξύ πρόβλημα υπογεννητικότητας.

-Έχει γερασμένο πληθυσμό.

-Η κρίση εμποδίζει τα νέα ζευγάρια να αποκτήσουν παιδιά γιατί δυσκολεύονται να αντεπεξέλθουν.

-Η χώρα κατακλύζεται από μετανάστες (παράνομους και μη) σε παραγωγική ηλικία.

-Το ασφαλιστικό μας σύστημα βρίσκεται στα όρια του γιατί σε πολλά ταμεία αναλογεί  ένας εργαζόμενος για έναν συνταξιούχο. Δεν στέκεται έτσι σύστημα κοινωνικής ασφάλισης.

-Πολλά χωριά έχουν ερημώσει

-Σχολεία κλείνουν λόγω έλλειψης παιδιών...

Και εσείς καταργείτε το αφορολόγητο για τα παιδιά;

Είναι αστείο το επιχείρημά σας ότι θα δίνεται κάποιο επίδομα με …εισοδηματικά κριτήρια.

Δηλαδή το κράτος θα αποφασίζει ποιοί θα ....κάνουν παιδιά;

Διαλύεται τη μεσαία τάξη, αν δεν το έχετε καταλάβει…

Θέλω να ελπίζω ότι ο Πρωθυπουργός θα πετάξει στο καλάθι των αχρήστων αυτό το όνειδος.

Και να τραβήξει τα αυτιά μερικών  που προκαλούν την κοινωνία με τη συμπεριφορά τους.

Το αφορολόγητο για τα παιδιά είναι αδιαπραγμάτευτο.

Δεν συζητείται.

Τέλος!

 

ΚΡ

 

ΥΓ. Επιτέλους, τόσο δύσκολο είναι  να μαζευτούν δέκα άνθρωποι, όλων των κομμάτων, σχετικοί με το αντικείμενο και χωρίς εξαρτήσεις και δεσμεύσεις και να φτιάξουν ένα δίκαιο και απλό φορολογικό σύστημα το οποίο να δεσμευτούν όλα τα κόμματα να μην αλλάξει για μια δεκαετία. Για να έχει η χώρα ένα σταθερό φορολογικό πλαίσιο και να γνωρίζουν επιχειρήσεις και πολίτες τι  τους περιμένει κάθε χρόνο και να προγραμματίζουν αναλόγως;

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. regeneration avatar
    regeneration 29/11/2012 21:35:11

    Απλά όχι στην κατάργηση...
    αλλά κόντρα στην κόντρα... έχω ένα παιδάκι και πάω για τα επόμενα...
    Δε θα κάνω τη χάρη σε κανέναν...

  2. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2012 21:38:55

    ο ...δαίμων του πληκτρολογίου: "Διαλύετε τη μεσαία τάξη...."

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 08:56:31

      Ο εγκέφαλος που (μάλλον είναι καμμένος) και συνέλαβε την ιδέα για την κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά είναι ο Πρόεδρος του Συμβουλίου Οικονομικών Εμπειρογνωμώνων Καθηγητής ΤΣΑΚΛΟΓΛΟΥ!
      Θυμάστε αυτό που είπε ο Βίσμαρκ για τους Καθηγητές: τρείς καθηγητές και εχάθη η πατρίς!
      Εδώ μάλλον αρκεί ένας!

      • ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ avatar
        ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 11:05:35

        Ξέχασες αρκετούς ,ενδεικτικά : Α.Παπανδρέου ,Σημίτης ,Αλογοσκούφης,Παπαδήμος,Στουρνάρας,Προβόπουλος και άλλοι πολλοί.

        Αναρωτήθηκες όμως γιατί έχει δωθεί σε αυτούς η εξουσία να αποφασίζουν ; Που είναι οι παραδοσιακοί πολιτικοί ;Αυτό είναι το ζουμί .

        • Κοινὸς νοῦς avatar
          Κοινὸς νοῦς @ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ 30/11/2012 21:05:27

          Διότι εἶναι φιλόδοξοι, ἡμιμαθεῖς, ὀσφυοκάμπτες, χωρὶς ἐπαγγελματικὴ ἐμπειρία καὶ ἄρα, ἐντελῶς χειραγωγίσιμοι. Γι' αὐτό.

          • Κοινὸς νοῦς avatar
            Κοινὸς νοῦς @ Κοινὸς νοῦς 30/11/2012 21:09:44

            Ἐννοεῖται ὅτι ἡ παραπάνω περιγραφὴ ἀναφέρεται στοὺς καθηγητάδες... Πρὸς ἀποφυγὴν παρεξηγήσεων...

      • Bixiou avatar
        Bixiou @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 23:10:38

        Ειναι καμμενος η ειναι δημαριτης; Γιατι ακουστηκε οτι ειναι δημαριτης.

  3. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 29/11/2012 21:42:29

    Αγαπητέ KP,
    μα προτεραιότητα της Κυβέρνησης ΔΕΝ είναι ένα "δίκαιο" και σταθερό φορολογικό σύστημα. Προτεραιότητά της - αυτή την στιγμή - είναι ένα σύστημα που θα μπορέσει να αποδόσει τα ΜΕΓΙΣΤΑ τους επόμενους μήνες ....
    Μπορεί να μην μας αρέσει αλλά αυτή είναι η αλήθεια.

    • kapar13 avatar
      kapar13 @ np_complete_problems 29/11/2012 21:48:56

      Η δικαιοσύνη και η σταθερότητα αποτελούν αναγκαίες συνθήκες για την μεγιστοποίηση της αποδόσεως οποιουδήποτε φορολογικού συστήματος. Αλλιώς μπορούν να στείλουν γενίτσαρους με χαντζάρες να εισπράττουν τα χαράτσια αλά Τουρκοκρατία...

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ kapar13 29/11/2012 21:53:00

        Συμφωνώ μαζί σας ...
        Αλλά "οι κυβερνώντες" έχουν άλλες "προτεραιότητες" αυτή την στιγμή - είτε συμφωνούμε είτε όχι.

        • BLACK QUEEN IN STORM avatar
          BLACK QUEEN IN STORM @ np_complete_problems 30/11/2012 20:00:04

          @ np_complete_problems : '' μα προτεραιότητα της Κυβέρνησης ΔΕΝ είναι ένα “δίκαιο” και σταθερό φορολογικό σύστημα''. Αλήθεια; Δεν είναι; Γιατί την εντολή να ασκήσουν την εξουσία, την έλαβαν διακηρύσσοντας με πάθος ανά την επικράτεια οτι προτεραιότητά τους ήτανε -τάχα μου- οι άνθρωποι και η βελτίωση της ζωής τους. Επίσης, το δικαιότερο φορολογικό σύστημα, θυμάμαι οτι αποτελούσε δέσμευση του κ. Α.Σαμαρά στις ομιλίες του. Αν συμβιβαζόμαστε τόσο πρόθυμα με τα ψεύδη, τότε είμαστε άξιοι να μας μεταχειρίζονται ως πρόβατα στη στάνη τους. Δε φταίει ο βιαστής, αλλά το θύμα, αν αυτό παραδέχεται εκουσίως οτι τον...προκάλεσε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ np_complete_problems 29/11/2012 21:52:02

      δηλαδή ένα σύστημα για να είναι αποδοτικό πρέπει να είναι ....άδικο;
      Το αντίθετο θα έλεγα....
      Το δίκαιον του συστήματος εμπεδώνει τη φορολογική συνείδηση

      • np_complete_problems avatar
        np_complete_problems @ Κώστας Ροδινός 29/11/2012 21:54:42

        προφανώς το σχόλιο σας απευθύνεται στην κυβέρνηση ...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ np_complete_problems 29/11/2012 22:11:10

      Πῶς θά ἀποδώσει τά μέγιστα ἕνα τέτοιο φορολογικό σύστημα τό ὁποῖο θά ἔχει ἐξολοθρεύσει τήν μεσαία τάξη,ἀπό τήν ὁποία περιμένει νά κερδίσει;

  4. Zame avatar
    Zame 29/11/2012 21:48:59

    ..έχει εκλείψει πλέον κάθε έννοια εξορθολογισμου
    ..ακόμα και του στοιχειώδους..
    (ισως για να ταιριάζει και στο ευρύτερο πνεύμα των αγορών..πού επιδειχτικά απολαμβάνουν την καθυπόδειξη συμμόρφωση των Δημοκρατιών..προς όφελος τους φυσικα)
    ..και δυστυχώς αρχηνα να παίρνει εξαιρετικά επικίνδυνες διαστάσεις..

    πχ. η Χ.Α αντικαθιστά την έννομο τάξη ..κλπ.
    οι διάφορες οργανώσεις αλληλεγγύης αντικαθιστούν την κοινωνική μέριμνα..κλπ.

    ..........ΓΙΑΤΙ?

  5. Nickdiver avatar
    Nickdiver 29/11/2012 21:52:49

    Όσοι είστε κοντά στον Πρωθυπουργό,οσο μπορείτε πιέστε...
    Θα το πληρώσει πολύ ακριβά η κυβέρνηση,το κατάπτυστο αυτό μέτρο.
    Όσοι έχουμε παιδιά θα καταδικαστούμε,και όσοι υπολόγιζαν να κάνουν,θα περιορίζονται στο ένα και άμα...
    Η Ελλάδα στη γωνία από όλες τις απόψεις...με τους τεχνοκράτες να καλπάζουν...

    • dim avatar
      dim @ Nickdiver 30/11/2012 01:46:35

      Το μέτρο αυτό πρέπει ο Σαμαράς να το γυρίσει προς όφελος του ΤΩΡΑ!!!!!!! Να δείξει ότι δίνει έξτρα κίνητρα στη πλειοψηφία των Ελλήνων να κάνουν παιδιά....

      Με συγκεκριμένα παραδείγματα να συμπεριλάβει στο νομοσχέδιο τέτοιες κλίμακες εισοδηματικών κριτηρίων που θα αποδεικνύεται περίτρανα ότι όσοι έχουν παιδιά και έχουν χαμηλά εισοδήματα ΘΑ ΟΦΕΛΟΥΝΤΑΙ σε σχέση με το υφιστάμενο φορολογικό καθεστώς. Για όσου βγάζουν πχ κάτω από 18.000 ευρώ να είναι ΣΑΦΕΣ ΤΟ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥΣ από το νέο νομοσχέδιο.... Για όσους βγάζουν από 18.000 έως 36.000 ευρώ να είναι πάνω - κάτων το ίδιο με πριν... Και για αυτούς που βγάζουν από 36.000 ευρώ και πάνω, ας πληρώσουν περισσότερο, κι ας έχουν και 5 και 6 παιδιά, καθόλου δεν με ενδιαφέρει... Με 3.000 ευρώ το μήνα εισόδημα, τι τις θέλει κάποιος τις φοροαπαλλαγές μου λέτε ??????????

  6. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 29/11/2012 21:54:33

    Είναι πραγματικά όνειδος η κατάργηση του αφορολογήτου για τα παιδιά. Περιμένω όμως με πολλή ανυπομονησία να δω να ψελλίζει κάποιος μια λέξη για τη φορολόγηση των ελευθέρων επαγελματιών από το πρώτο ευρώ με 26%. Έχετε αντιληφθεί ότι το αφορολόγητο για τα παιδιά θα είναι σύντομα παντελώς άχρηστο, γιατί, αν επιβληθεί η παραπάνω φορολογία στους ελεύθερους επαγγελματίες, δεν θα υπάρχει ψυχή ζώσα που να κάνει παιδιά; Έχετε αντιληφθεί ότι εξ ίσου - αν όχι μεγαλύτερο - όνειδος από την κατάργηση του αφορολογήτου για τα παιδιά είναι μια τέτοια κατάπτυστη φορολόγηση των ελευθέρων επαγγελματιών; Αναρωτιέμαι πόσο ηλίθιοι (και ας μου συγχωρεθεί η έκφραση, αλλά δεν μπορώ να σκεφθώ ακριβέστερο όρο για να τους περιγράψω) πρέπει να είναι οι "ευφυείς" νόες του οικονομικού επιτελείου της κυβέρνησης που συλλαμβάνουν τέτοιες ρυθμίσεις. Και είναι κρίμα, γιατί ο ίδιος ο Σαμαράς δίνει την εντύπωση ενός ευαίσθητου και ειλικρινούς ανθρώπου, με αγωνία και αγάπη για την πατρίδα.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ Ηλίας Κοντάκος 29/11/2012 23:04:17

      Θα δούμε αν θα κριθεί συνταγματική η φορολογία εισοδήματος των ελευθέρων επαγγελματιών.

    • _Mara_ avatar
      _Mara_ @ Ηλίας Κοντάκος 29/11/2012 23:25:16

      Έτσι ακριβώς!
      Αυτό είναι καθαρή τρέλλα...
      Αντί να δώσουν ισχυρά κίνητρα να αντιμετωπιστεί το τεράστιο και μέγα εθνικό πρόβλημα της υπογεννητικότητας, κάνουν ότι μπορούν για να το ενισχύσουν.

  7. takis400 avatar
    takis400 29/11/2012 22:02:42

    ΚΥΡΙΕ Ροδινε μπραβο και παλι μπραβο,εδω θα ηθελα για να ενισχυσω αυτο το περι σταθεροτητας,ακομα και το μετρο των αποδειξεων που λεγεται οτι εβαλε μεσα το κρατος,αν ηταν σταθερο για 5-10 χρονια,δεν θα απεφερε κερδη αφου βλεποντας οι πολιτες το κερδος τους θα ζηταγαν ολοι ανεξαιρετως αποδειξη σε καθε τους συναλλαγη και σε λιγα χρονια θα γινοταν τροπος ζωης,ομως μολις μετα απο 2 μηνες επεβαλαν το χαρατσι για να τα παρουν πισω.Ο κοσμος δεν ειναι χαζος και η φοροδιαφυγη εκτιναχθηκε,ο κοσμος δεν ζηταει αποδειξη ουτε για αστειο αφου του ειναι αχρηστη

  8. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 29/11/2012 22:08:30

    Εὔγε Κώστα! Μακάρι ἡ φωνή σου καί γενικά τῶν ὑπευθύνων τοῦ Antinews,νά μήν πάει χαμένη καί νά εἰσακουστεῖ.
    Τό ἔγραψα καί σέ ἄλλη ἀνάρτηση,δέν δημοσιεύτηκε,ὅτι δέν εἶναι δυνατόν νά βγαίνει ὁ Ὑπουργός Οἰκονομικῶν καί νά λέει ὅτι δέν ἐπιτρέπεται οἱ πλούσιοι πολύτεκνοι νά παίρνουν ἐπίδομα.Καί ἐγῶ στηλιτεύω αὐτό τό πράγμα,οἱ πλούσιοι δέν ἔχουν ἀνάγκη τά ἐπιδόματα,νά τούς τά κόψει,ἀλλά νά πάει στό καλό,ὅλοι οἱ πολύτεκνοι εἶναι πλούσιοι; Ὅλοι γιά τόν κ.Στουρνάρα εἶναι στήν ἴδια κατηγορία;Τόσο ἀπομονωμένος εἶναι ἀπό τήν κοινωνία,δέν βλέπει τί γίνεται γύρω του;
    Ἔπειτα,θά κοπεῖ τό ἀφορολόγητο γιά τά παιδιά καί θά τό ἀντικαταστήσουν μέ ἕνα ἐπίδομα,πού μόνο μέχρι τίς 6000 εὐρώ θά τό παίρνουν ὁλόκληρο.Καί σώθηκαν. Ζεῖ κάποιος μέ παιδιά μέ 6000,τοῦ κόβουν τό ἀφορολόγητο καί θά τόν σώσει τό ἐπίδομα.Κάποιος δηλαδή πού δέν παίρνει μόνο 6000,δέν ἔχει ἀνάγκη ὁλόκληρο τό ἐπίδομα;Δέν ἔχουν ἔξοδα τά δικά του παιδιά;Δέν πληρώνει ἐνοίκια,φροντιστήρια,λογαριασμούς;Μόνο ὥς κοροϊδία μποροῦν νά ἐκληφθοῦν ὅλα αὐτά..Ἄς βάλει ὑψηλότερα εἰσοδηματικά κριτήρια.
    Πῶς νά κάνουν παιδιά ἔτσι οἱ ἄνθρωποι.Γιατί τέτοια τιμωρία πρός τίς οἰκογένειες μέ παιδιά στήν Ἑλλάδα σήμερα;Δέν χρειάζεται Ἕλληνες πολίτες ἡ χώρα αὔριο;
    Ποιοί θά ὑπηρετήσουν τήν Ἑλλάδα,οἱ μετανάστες;
    Τί φταῖνε τά παιδιά νά θεωροῦν τούς ἑαυτούς τους παρείσακτα καί περιττά,γιατί ἀκοῦν τούς γονεῖς τους νά βλαστημοῦν τήν ὥρα πού τά ἔφεραν στόν κόσμο,διότι ἔφτασαν νά μήν μποροῦν νά τά ζήσουν.
    Ποιά διεστραμμένα μυαλά,γιά νά μήν πῶ τίποτα χειρότερο,σκέφτονται καί φορτώνουν τέτοια βάρη σέ βιοπαλαιστές ἀγωνιστές γονεῖς πού «θυσίασαν» τήν καλοπέρασή τους γιά νά ἀναθρέψουν παιδιά καί νά βγάλουν σωστούς ἀνθρώ πους στήν κοινωνία;
    Κύριε Σαμαρᾶ,ἐπιτέλους,κάντε κάτι,μήν ἀφήσετε νά περάσουν τέτοιοι νόμοι-ἐκτρώματα! Μήν ἀφήσετε τέτοιους νόμους νά ἀφαιρέσουν τά ἐρείσματά σας ἀπό τό κομμάτι ἐκεῖνο τῆς κοινωνίας,πού μέχρι τῶρα σᾶς στήριζε μέ πάθος,διότι στό πρόσωπό σας διέβλεπε τόν ἠγέτη πού θά μποροῦσε νά βγάλει τή χῶρα ἀπό τή μιζέρια.Νά ξέρετε δέ,ὅτι στήν τελική,ὅλοι μας κι ἐγῶ μέσα,πάνω ἀπό τό ὅποιο ἔργο ἤ θυσία ἑνός Ἠγέτη,βάζουμε τά παιδιά μας,χωρίς διαπραγματεύσεις...

    • _Mara_ avatar
      _Mara_ @ Κυθήριος Τ. 29/11/2012 23:33:39

      Κυθήριε τα παιδιά που ήδη έχουμε, αλλά και τα αγέννητα... αυτά τα 200.000 που χάνονται κάθε χρόνο και αυτά που βρίσκονται μόνο στην σκέψη των γονιών τους, γιατί φοβούνται να τα φέρουν στον κόσμο.
      Το νούμερο ένα εθνικό πρόβλημα, αυτό της υπογεννητικότητας, δεν το αγγίζει ΚΑΝΕΝΑΣ....
      ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ...

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ _Mara_ 30/11/2012 05:18:02

        Ἀκριβῶς Mara!

  9. satrapis avatar
    satrapis 29/11/2012 22:24:14

    αν γινει αυτο και μειωθουν περαιτερω τα 900 ευρω του εκπαιδευτικου με δυο παιδια, τοτε ο,τι και να μου υποσχεται απο δω και περα η κυβερνηση σαμαρα δεν θα λαμβανεται υποψιν. απο σημερα, τελος τα διλημματα τυπου ευρω ή δραχμη. μου ειναι πλεον αδιαφορα. η υπομονη μου εξαντλειται. σας λενε τιποτα οι εκλογες του ¨20; το θυμικο υπερισχυει κι αντε γεια σου αλεξη τσιπρα! ρε που εφτασα. ή μαλλον, που με φτασατε;

  10. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 29/11/2012 22:29:29

    ως ελεύθερος επαγγελματίας, συντάσσομαι!

    • George Kappa avatar
      George Kappa @ Κώστας Ροδινός 30/11/2012 01:21:20

      Είναι δίκαιο ο μισθωτός να πληρώνει πολλά περισσότερα από τον ελεύθερο επαγγελματία;

  11. iosif avatar
    iosif 29/11/2012 22:48:23

    Απορώ γιατί όλοι το ρίχνουν στο δημογραφικό!!
    Το πρόβλημα δεν είναι τα παιδιά που ΔΕΝ θα γεννηθούν.Το πρόβλημα είναι οτι τα παιδιά που ΗΔΗ ΕΧΟΥΝ ΓΕΝΝΗΘΕΙ ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΤΑΙΣΟΥΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ!! Είναι σοβαροί αυτοί που νομίζουν οτι ένας εργαζόμενος με 4 παιδιά μπορεί να επιβιώσει ακόμη και εάν έχει εισόδημα 40000 το χρονο?? ΜΑ ΗΔΗ ΤΑ 6000 ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΟΥΣ ΦΟΡΟΥΣ. ΕΑΝ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΑΝ ΜΕΝΟΥΝ 25000 ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΕΝΑ!!25000 ΔΙΑ 6 (ΑΤΟΜΑ) ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 4000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ ή ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΑ ΟΔΗΓΗΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΤΗΝ ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΣΤΟ 30%. ΜΕΤΑ ΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΥΡΙΞΟΥΝ ...ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΟΜΜΑ!!ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ 30% ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟΙ!! (ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ 5%!!!!).

    • Geros avatar
      Geros @ iosif 30/11/2012 20:17:21

      Με 40.000 χιλιάδες δεν ζει εξαμελής οικογένεια ? Είσαστε σίγουρος? Είσαστε άλλη μια τρανή απόδειξη πως σε αυτή την κρίση κλαίνε οι άδαρτοι! Και η μεσαία τάξη που ξεσηκώνει τον κόσμο για τις περικοπές που όντως βιώνει χωρίς να νοιαστεί καθόλου τους φτωχούς.
      Κοιτάξτε από κάτω σας αγαπητέ μια στιγμή , θα δείτε εξαμελείς οικογένειες ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑ που τους ζουν οι συγγενείς , οι φίλοι και η αρχιεπισκοπή. Δεν μπορούμε να συζητάμε σοβαρά για την μην κατάργηση φορολογικών προνομίων εύπορων πολιτών την στιγμή που το 30% του λαού μας πεινάει.

      Υ.Γ. Εκτός αν τα παιδιά σας νοικιάζουν το καθένα διαμέρισμα και έχουν και όλα τους αμάξια οπότε τα ... τσακίζουν τα τέλη και τα καύσιμα μια χαρά περνάει μια οικογένεια με τα λεφτά που είπατε. Ακόμα κάτι , πως φτάσατε από τα 40.000 εισόδημα στα 25.000 καθαρό? Εγώ με 160 τετραγωνικά σπίτι στην Βούλα πληρώνω χαράτσι 900 ευρώ , εσύ σε τι μένεις ? Σε οικοδομικό τετράγωνο?

      • kapar13 avatar
        kapar13 @ Geros 01/12/2012 19:59:19

        Πολύ εύκολα (σύμφωνα με το δικό μου περσινό εκκαθαριστικό) τα 40.000 μικτά γίνονται 25.000 καθαρά (39 κάτι καταλήγουν 26 για την ακρίβεια). Από εκεί συνεχίζουμε να αφαιρούμε χαράτσια, κλπ.
        Και αν το σωτήριον έτος 2012 έχουμε φτάσει να λέμε πάλι καλά που δεν σιτιζόμαστε στα συσσίτια, λες και χάσαμε κανένα πόλεμο, τι να πω;

  12. ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
    ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 29/11/2012 22:59:09

    Αγαπητέ ΚΡ .
    Σαφώς και συντάσσομαι μ' εσάς και τους λοιπούς φίλους του antinews , όσον αφορά τα παιδιά (στη μη φορολόγησή τους) .
    Το πιο ουσιαστικό όμως βρίσκεται στο ΥΓ . "Τόσο δύσκολο είναι να μαζευτούν δέκα άνθρωποι, όλων των κομμάτων, σχετικοί με το αντικείμενο και χωρίς εξαρτήσεις και δεσμεύσεις και να φτιάξουν ένα δίκαιο και απλό φορολογικό σύστημα το οποίο να δεσμευτούν όλα τα κόμματα να μην αλλάξει για μια δεκαετία" . Ακόμα και τώρα τι και γιατί "τους εμποδίζει" να το πράξουν ;

  13. NONOS avatar
    NONOS 29/11/2012 22:59:15

    Αραγε ο Στουρνάρας και τα λοιπά ..στουρνάρια που πιθανως εισηγούνται αυτα τα μετρα εχουν παιδιά.....η βγήκαν απο πλούσια κάκαλα και δε νιώθουν τον πονο του φτωχού....σπουδαζω δυο παιδιά και ηδη στην περσυνη φορολογικη δηλωση το νοικι που πληρωνω γι ανα μενουν στη Σαλονίκη θεωρηθηκε τεκμηριο γιατι λενε οτι για να το πληρωνω αρα μπορω αρα ειμαι "εχων και κατεχων" ..ρε δε πατε να πνιγητε νισαφι πια ειπαμε να υποφερουμε να βαλλομε πλάτη 34 χρόνια υπηρεσίας στο Σταρτό 15 μεταθεσεις κουτσουρεμενη συνταξη ΗΘΙΚΟΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΝ αλλα οχι και τα παιδιά ρε κυριοι ελεος...

  14. Storm.1a avatar
    Storm.1a 29/11/2012 23:07:48

    Eυχαριστώ κ.Ροδινέ.

  15. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 29/11/2012 23:27:49

    Τουλάχιστον εχουν κάποιοι το θάρρος σε αυτή την παράταξη να αναγνωρίζουν και να εκθέτουν τα λάθη και τις αστοχίες.
    Συμφωνώ και με την επισήμανση κάποιων οτι τέτοια ναμοσχεδια θα μας κοστίσουν ακριβά,ειδικά τωρα που άλλοι τάζουν απο την πρώτη μερα διακυβέρνησης αυξηση στον βασικό μισθό!!
    Αχ Ελλαδίτσα τι σε περιμένει...Μπράβο στον συντάκτη λοιπόν.

  16. αργατεία avatar
    αργατεία 29/11/2012 23:34:23

    τώρα τι πρέπει να υποθέσουμε για τον στουρνάρα αλλά και για τον πρωθυπουργό? δεν διαβάζουν τα νομοσχέδια πριν τα δημοσιοποιήσουν ή μήπως έτσι σκέφτονται? από την μια επικλήσεις στην πατρίδα, στην θρησκεία και από την άλλη τσεκούρωμα στις οικογένειες με πολλά παιδιά...βαθιά αντιφατικές καταστάσεις, ίσως τελικά να πρόκειται και για κοροϊδία....-)) όταν ο πατριωτισμός σε επίπεδο ρητορικής δεν συνοδεύεται από έμπρακτα πατριωτικού τύπου φορολογικά μέτρα (ναι πατριωτική φορολογία) τότε καταλήγει να είναι λαϊκισμός και απάτη, δυστυχώς. Για να δούμε...

  17. αργατεία avatar
    αργατεία 29/11/2012 23:37:54

    στις ΗΠΑ πάντως, που είναι και "έθνος" μεταναστών από ιδρύσεως του, εξακολουθεί να υπάρχει φοροελάφρυνση σε οικογένειες με παιδιά (ανάλογα με τα εισοδήματά τους βέβαια) στην δε Ρωσία δίδονται και κρατικές επιπλέον ενισχύσεις στα νέα ζευγάρια για να τεκνοποιήσουν μιας και η χώρα αντιμετωπίζει σοβαρό θέμα υπογεννητικότητας...στην Ελλάδα διώχνουν τους νέους (τους εκτός κομματικού συστήματος βέβαια) και επιβαρύνουν τις οικογένειες, πρόκειται για προδοτική πολιτική!

  18. akenaton avatar
    akenaton 29/11/2012 23:55:21

    Είναι απάνθρωπο γενικά να μην υπάρχει αφορολόγητο και να φορολογείται ο ελεύθερος επαγγελματίας από το πρώτο (!) ευρώ. Ακόμη πιο απάνθρωπο είναι να κόβεται το αφορολόγητο των παιδιών. Απόλυτο δικαιο κ. Ροδινέ και ελπίζω να εισακουστούν οι φωνές όλων μας από τα αρμόδια αυτιά. Σταθερός, δίκαιος και ανθρώπινος φορολογικός νόμος είναι η βάση πάνω στην οποία θα κτιστεί σιγά - σιγά η φορολογική συνείδηση και θα έχουμε τελικά αύξηση των φορολογικών εσόδων καθώς και ηθική νομιμοποίηση για αυστηροποίηση των ποινών και των προστίμων για όσους θα τολμήσουν τότε να φοροδιαφύγουν .....

  19. Anestis avatar
    Anestis 30/11/2012 00:10:30

    Οχι απλά φορολογείται από το πρώτο ευρώ, αλλά θέλουν να πάνε και την προκαταβολή από 55% στο 80%

    Ολη η οικονομία θα γίνει "μαύρη"...

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Anestis 30/11/2012 00:55:25

      Πάντα τέτοια ήταν και το γνώριζαν όλοι.Γι'αυτό τώρα λαμβάνονται τέτοια μέτρα άδικα και σκληρά.Γι'αυτό τώρα λαμβάνονται μετρα του στυλ ''με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά''.Γιατί τόσα χρόνια βγάζαν 100.000 και δηλώναν 10.οοο και τώρα βγάζουν 10.000 και θα φορολογούνται και προκαταβολικά!!

  20. akenaton avatar
    akenaton 30/11/2012 00:27:15

    Κύριε Στουρνάρα, καθήστε μια στιγμή και αναλογιστείτε. Μπορείτε να το κάνετε τώρα που οι δύσκολες διαπραγματεύσεις και η αγωνία για την απόφαση του γιουρογκρούπ είναι πια παρελθόν. Αναλογιστείτε τούτο:
    Έστω επαγγελματίας με δύο ανήλικα παιδιά και μια καλούτσικη δουλειά, στενεμένη από την κρίση. Έστω ότι αυτός ο άνθρωπος "καθαρίζει" για το 2012 με χίλια ζόρια 18.000 ευρώ, δηλαδή 1.500 ευρώ τον μήνα. Πιστεύετε στ' αλήθεια πως του περισσεύουν τα 7.500 ευρώ που θα του ζητήσει ο έφορος για φόρο + προκαταβολή; Πιστεύετε πως με τα χρήματα που θα του περισσέψουν, θα καταφέρει να πληρώσει όλα τα άλλα χαράτσια ΚΑΙ να φροντίσει τα παιδιά του; Αν το πιστεύετε ζείτε σε μιαν άλλη χώρα, σε ένα παράλληλο σύμπαν. Η αλήθεια είναι πως ωθείτε αυτόν τον άνθρωπο να διαπράξει το αδίκημα της φοροδιαφυγής και μάλιστα με κάθε πρόσφορο μέσον. Ή ακόμη χειρότερα, τον ωθείτε να γίνει "μπαταχτσής" και να μην πληρώσει τον φόρο του στο τέλος της χρονιάς παρά να προτιμήσει να ταίσει την οικογένειά του.
    Και στην μία και στην άλλη περίπτωση, ο φορολογικός νόμος και τελικά, εσείς προσωπικά αν θεσπίσετε έναν τέτοιο νόμο, θα είστε ηθικός αυτουργός της υποχρεωτικής αυτής παρανομίας. Με αυτόν τον τρόπο πάει περίπατο η οποιαδήποτε ηθική νομιμοποίηση της επιβολής από το κράτος των ανάλογων ποινών σε αυτούς που φοροδιαφεύγουν. Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος. Κατάσταση σχεδόν χρονία στην Πατρίδα μας και ιδιαίτερα στους φορολογικούς νόμους που κατά ριπάς ψηφίζονται από τους ΥΠΟΙΚ.

    • Φανη avatar
      Φανη @ akenaton 30/11/2012 10:25:00

      Ο ελευθερος επαγγελματιας αυτο εκανε αυτο θα συνεχιζει να κανει: να φοροδιαφευγει.Δηλ τι πιστευατε οτι θα συμμορφωνοταν τωρα απο πατριωτισμο;Εκεινοι που πιεζονται αδυσωπητα ειναι οι μισθωτοι και οι συνταξιουχοι διοτι δεν μπορουν να κρυψουν τιποτα.
      Γνωριζετε οτι με τις τοσες περικοπες που εχουν υποστει οι συνταξεις του ΙΚΑ εξακολουθουν να υπολογιζουν την αναγραφομενη ονομαστικη αξια της συνταξης για οποια περικοπη; και οχι τη μειωθεισα;Δηλ σου τη μειωνω αλλα για να σου περικοψω υπολογιζω ποσα επαιρνες πριν τις μειωσεις........Αναρωτιεμαι ανικανοτης η κουτοπονηρια; Ακουσα οτι στο Δημοσιο δεν ισχυει αυτο.

  21. iakovos avatar
    iakovos 30/11/2012 00:31:06

    Έαν ο σαμαράς άνοιγε την πιτσαρία του στην ελλάδα χωρίς να πουλήσει ούτε μια πίτσα θα είχε να πληρώσει τεκμήριο για την κατοικία που έστω νοίκιαζε κατά μέσο όρο 5000€ και τεκμήριο ύπαρξης 3000€. Δηλαδή πρίν πουλήσει μια πίτσα κ πριν εγγράψει ένα € κέρδος είναι μείον 8000 * 26% = 2060€ επί +60% προκαταβολή του επομένου = 3296€ +500 τέλος επιτηδευματος + εισφορές ΟΑΕΕ = κοντά 8000€ μείον. Άντε κυβερνητικοί του antinews πείτε σε έναν 26χρονο (όπως τότε το ινδαλμά σας ) τον τρόπο να ξεκινήσει κάτι στο γιουνανισταν και να κάνει κ οικογένεια.

  22. Νατάλης avatar
    Νατάλης 30/11/2012 00:38:57

    Η φοροδιαφυγή πρέπει να παταχθεί. Έτσι δε λέει ο Στουρνάρας; Συμφωνώ μαζί του. Να την πατάξει. Ας ρωτήσει λοιπόν ανθρώπους που έχουν δουλεψει στη ζωή τους και δεν είναι καθηγητές. Ο λόγος απλός. Άλλο η διδασκαλία και άλλο η πραγματικότητα.
    Ως τρίτεκνος και ελεύθερος επαγγελματίας δεν ξέρω τι να γράψω για το νέο φορολογικό νομοσχέδιο. Η πρώτη μου απορία είναι αν αυτοί που το συντάσσουν έχουν παιδιά. Αν έχουν θα ήθελα να μου πουν πώς τα μεγαλώνουν δίχως έξοδα! Εκτός κι αν μου προτείνουν να χωρίσω, έστω εικονικά, αν φορολογικά αυτό συμφέρει την οικογένειά μου!
    Η δεύτερη απορία μου είναι σχετική με τα έξοδα που θα έπρεπε να εκπίπτουν από το εισόδημα. Για παράδειγμα, ακούγεται, ότι οι ιατρικές δαπάνες θα εκπίπτουν σε ένα ποσοστό, εφόσον αυτές είναι μεγαλύτερες από το 5% του φορολογητέου εισοδήματος. Πώς θα υπολογίσω το 5%, αφού ως ελεύθερος επαγγελματίας δε γνωρίζω εκ των προτέρων τα φορολογητέα μου έσοδα; Μήπως μας οδηγούν στην παθητική φοροδιαφυγή, απλά διότι δε θα συμφέρει να ζητάει κάποιος απόδειξη από το γιατρό (αφού ως συνήθως η τιμή αυξάνει με τη ζήτησή της) όταν εκπίπτει ποσοστό αυτής;
    Ο ίδιος παραλογισμός υπήρχε και με τις αποδείξεις των ελεύθερων επαγγελματιών. Η έκπτωση από το φορολογητέο είσόδημα ήταν της τάξης του 10% του ποσού της απόδειξης (αν δεν κάνω λάθος). Γιατί λοιπόν ένας πολίτης να ζητήσει απόδειξη από έναν υδραυλικό 100€ + 23%ΦΠΑ = 123€, όταν του εκπίπτει ποσό μόλις 12,3 €; Με αυτόν τον τρόπο βέβαια, ο πολίτης "βγάζει" τα μάτια του μόνος του, αφού φορολογείται για επιπλέον 100 € και ο υδραυλικός φοροδιαφεύγει. Αλήθεια έχουν αναρωτηθεί εκεί στο υπουργείο πώς είναι δυνατόν οι τεχνίτες να υποβάλλουν φορολογικές δηλώσεις λίγο πάνω από τις υποχρεωτικές εισφορές στο πρώην ΤΕΒΕ;
    Τρίτον, θα ήθελα να μάθω αν θέλουν να "πιάσουν" το μαύρο χρήμα της οικοδομής κατά την κατασκευή (αυτής που τώρα είναι νεκρή). Μάλλον όχι. Διότι αν ήθελαν τότε θα ανακοίνωναν μια τιμή υπολογισμού του κόστους κατασκευής της οικοδομής π.χ. 1000 €/μ2. Θα γλύτωναν από τους έξι διαφορετικούς τρόπους υπολογισμού (Κόστος κατασκευής οικοδομής ανά μ2: 44€ για τις κρατήσεις του ιδιοκτήτη, 112,5€ για τον υπολογισμό της "νόμιμης" αμοιβής μηχανικού, 300€ σύμφωνα με τον αναλυτικο προϋπολογισμό της πολεοδομίας, 400 € για τον υπολογισμό του ΕΚΚΟ για την απόδοση του ΦΠΑ, 1250 € σύμφωνα με τα τιμολόγια Σουφλιά, 1000-1500€ πραγματικό κόστος). Ειδικά για το Ελάχιστο Κόστος Κατασκευής Οικοδομής -ΕΚΚΟ- το κράτος χάνει και από ΦΠΑ και από φορολογητέα εισοδήματα. Πώς; Απλά. Σε ένα σπίτι 100 τμ, (με ΕΚΚΟ περίπου 40000€ - με το κλειδί στο χέρι !!!) συνήθως οι δαπάνες για τις Η/Μ εγκαταστάσεις είναι της τάξης των 1500-2000 € - εργασία και υλικά! Πώς να μη φοροδιαφεύγουν λοιπόν οι ελεύθεροι επαγγελματίες; Η λύση είναι απλή. Για κάθε υλικό να εκδίδεται τιμολόγιο και όχι απόδειξη
    Νομίζω πως είναι αρκετά κουραστικό να δίνουν στη δημοσιότητα τμήματα των νομοσχεδίων για να δουν τις αντιδράσεις των πολιτών. Παίζουν με τα νεύρα μας και εξαντλούν την υπομονή μας.
    Τούτη την ώρα είναι σκόπιμο η κυβέρνηση να έχει με το μέρος της τους πολίτες. Μαζί θα προχωρήσουν. Συνεπώς πρέπει να θεμελιωθεί μια σχέση εμπιστοσύνης και ισονομίας. Δε μπορεί να πληρώνει για το ίδιο φορολογητέο εισόδημα το ίδιο ένα άτεκνο ζευγάρι με ένα ζευγάρι με παιδιά. Δεν μπορεί για το ίδιο φορολογητέο εισόδημα να πληρώνει διαφορετικό φόρο ένας υπάλληλος, ένας συνταξιούχος και ένας ελεύθερος επαγγελματίας (και να τιμωρείται με χαράτσι 500€ επειδή δε θέλει να είναι υπάλληλος).
    Τρόποι να ελέγχονται τα εισοδήματα υπάρχουν. Θέληση για ισονομία υπάρχει;

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Νατάλης 30/11/2012 01:54:00

      Συμδωνά απόλυτα μαζί σου συνάδελφε μηχανικέ! (Από τα συμφραζόμενα το συμπέρασμα ότι είσαι μηχανικός όπως και εγώ)

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ Νατάλης 30/11/2012 12:41:48

      ...«Ας ρωτήσει λοιπόν ανθρώπους που έχουν δουλεψει στη ζωή τους και δεν είναι καθηγητές.»..

      Πόσο δίκιο έχεις!!

  23. tsakali avatar
    tsakali 30/11/2012 01:18:20

    ΜΠΛΟΦΑ ΕΙΝΑΙ θα το παρουν ΠΙΣΩ. Ε ΡΕ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ!!! ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΚΟΚΙΝΗ ΜΗΛΙΑ!!! ΝΤΡΟΠΗ ΡΕΕΕΕΕ!!

    • BLACK QUEEN IN STORM avatar
      BLACK QUEEN IN STORM @ tsakali 30/11/2012 19:49:07

      Όλα τα ΄΄τέρατα΄΄ καλό μου τσακάλι, στην αρχή δοκιμαστικά και ως ...μπλόφα πέφτουν στο τραπέζι του παζαριού όπου καταντήσαμε να παίζονται οι ζωές μας. Αν τύχει και τα πρόβατα τα αποδεχτούν, ok. Διαφορετικά, φοράμε το μανδύα του ανθρωπιστή, του superman, του ανίκητου Ζορό και του ακαταμάχητου spiderman και το αφελές κοινό, αποθεώνει!!!!
      4 ρόλοι σε ΈΝΑΝ !!!! Τρομερή επιτυχία λέμε.....

  24. akisenv avatar
    akisenv 30/11/2012 02:38:17

    Πατριωτικό καθήκον και η φορολόγηση των παιδιών.....όπως άλλωστε και κάθε άλλη απόφαση που εκπορεύεται από την κυβέρνηση και το οικονομικό της επιτελείο.....πού το λάθος; Αλήθεια όταν ο υπουργός οικονομικών κάνει υποδείξεις πατριωτισμού με εντολή ποίου τις κάνει....;

  25. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 30/11/2012 05:21:32

    Ἐλεύθερος ἐπαγγελματίας πολύτεκνος,ἰδιοκτήτης μικροῦ ἀκινήτου..
    Ἕνας θανατηφόρος συνδιασμός....

  26. ΝΙΚΟΣ Π avatar
    ΝΙΚΟΣ Π 30/11/2012 07:04:50

    κανενα φορολογικο νομοσχεδιο δεν θα ειναι ποτε δικαιο και ποτε δεν θα αποδωσει αν δεν βρεθει ουσιαστικος κι αποτελεσματικος τροπος να παταχθει η φοροδιαφυγη που αποτελει τη μεγαλυτερη φορολογικη αδικια απο πλευρας κρατους ,πρεπει ο πολιτης να ειναι υπολογος οταν δεν απαιτει αποδειξη να τιμωρειται εξισου και μ'αυτον που δεν την εκδιδει οπως επισης να εχει ισχυρο κινητρο να καταγγελει τη φοροδιαφυγη.

  27. anonymous avatar
    anonymous 30/11/2012 08:06:09

    Καταργηθεί δεν καταργηθεί, η κατάργηση είναι αντισυνταγματική και θα γίνουν ρεζίλι για ακόμη μια φορά. Το αφορολόγητο δεν είναι ούτε δώρο ούτε χάρη. Είναι το ελάχιστο ποσό που απαιτείται για να ζήσει κάποιος. Αυτό το ποσό είναι ιερό, είναι ακατάσχετο, ανεκχώρητο και αφορολόγητο. Θα προσφύγουν στο ΣτΕ και στα διεθνή δικαστήρια και θα δικαιωθούν. Εγώ παιδιά δεν έχω αλλά έχει η αδερφή μου. Έχω γράψει την προσφυγή και θα τους την καταθέσω μόλις έρθει το πλήρωμα του χρόνου.

    • Γεωργία avatar
      Γεωργία @ anonymous 30/11/2012 12:40:33

      Το σύνταγμα έχει γίνει πολλάκις κουρελόχαρτο.

      • anonymous avatar
        anonymous @ Γεωργία 30/11/2012 21:59:28

        Το δικαστήριο του Στρασβούργου δεν έχει αυτοκαταργηθεί.

  28. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 30/11/2012 08:12:20

    Με ενδιαφέρον αναμένουμε κάποιο παράδειγμα, από το οποίο να προκύπτει ότι ο μισθωτός πληρώνει περισσότερα - και μάλιστα πολλά περισσότερα - από τον ελεύθερο επαγγελματία.

    • George Kappa avatar
      George Kappa @ Ηλίας Κοντάκος 30/11/2012 11:54:36

      Μια ματιά στις κλίμακες του προσχεδίου είναι αρκετή. Ειδικά για τα μεσαία εισοδήματα μέχρι τις 50 χιλ. οι διαφορές είναι μεγάλες.

  29. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 30/11/2012 09:10:07

    ...Κι έτσι όπως ήτανε προ κρίσης η κατάσταση διαμορφωμένη, οι ...θαρραλέοι και οι απερίσκεπτοι υπέκυπταν στην ...επιταγή της φύσης και συνέβαλλαν στη διαιώνιση του Ελληνικού είδους. Τώρα που η κατάσταση έχει δραματοποιηθεί πια εντελώς, σήμερα που κανείς δε γνωρίζει αν αύριο θα διαθέτει εισόδημα για να επιβιώσει στα όρια, μόνο οι απερίσκεπτοι, οι υπεραισιόδοξοι και οι μη έχοντες επαφή με τα τεκταινόμενα θα αποφάσιζαν ελαφρά τη καρδία, να υποκύψουν στο κάλεσμα της φύσης, μη σκεπτόμενοι σοβαρά τις δραματικές συνέπειες των επιλογών τους επί των ιδίων αλλά κυρίως επί του αθώου ......νεοεισερχόμενου στην παρανοϊκή νεοΕλληνική πραγματικότητα. Έτσι κι αλλιώς δηλαδή, μονάχα το ορμέμφυτο μας ωθεί να τεκνοποιήσουμε και όλα τα άλλα τριγύρω, μας αποτρέπουν !!!! Τι νόημα έχει ΚΑΙ η απαγόρευση μέσω της φορολόγησης λοιπόν; Γιατί περί ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗΣ πρόκειται. Για να εξασφαλίσουν το ...εξασφαλισμένο της υπογεννητικότητας αλλά και της μελλοντικής παραπέρα μείωσης του πληθυσμού μας; Αν οι Στουρναροσοφοί ερασιτέχνες - εκτελεστές εντολών δεν είναι εξωγήϊνοι, σίγουρα είναι ύποπτοι. Δεν επικαλούμαστε τη....μεγαλοψυχία κανενός απολύτως λοιπόν, ούτε παρακαλάμε για την επανεξέταση του σοβαρότατου αυτού ζητήματος. Απλά, δεν πρέπει να ανεχτούμε την κατάργηση του αφορολόγητου για τα παιδιά και οφείλουμε να το πολεμήσουμε με οποιονδήποτε τρόπο. Η απώλεια 100€ επί της μισθοδοσίας είναι σίγουρα τραγική κάτω από τις υπάρχουσες συνθήκες, αλλά η απαγόρευση γέννησης νέων Ελλήνων, ΕΙΝΑΙ ΩΜΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΗ. Οι εμπνευστές όλων αυτών των θαυμαστών εξ' άλλου, έχουν μεγάλη εμπειρία στις...εθνοκαθάρσεις.
    Αποδεικνύεται οτι το ''πνεύμα'' τους παραμένει ακόμα ενεργό, προσηλωμένο στη διαστροφή και μόνο οι μέθοδοί τους εξελίσσονται και καμουφλάρονται δεόντως.

    Μπράβο σας κ. Ροδινέ που επισημαίνετε το πρόβλημα, μπράβο και στο Αntinews.

  30. Μαυρομήτρος Λεωνίδας avatar
    Μαυρομήτρος Λεωνίδας 30/11/2012 09:52:12

    Ως πατέρας 5 τέκνων - και παρά την ηλικία των 46 ετών- και παππούς 2 εγγονιών κ. Πρωθυπουργέ την ύστατη στιγμή απέσυρε την σχετική διάταξη γιατί θα καταγραφείς στην ιστορία ως εκδοροσφαγέας την ελληνικής κοινωνίας ενώ άλλος ήταν ο κύριος στόχος σου!!!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Μαυρομήτρος Λεωνίδας 01/12/2012 08:09:12

      τα σέβη μου αγαπητέ....
      υποκλίνομαι.

  31. Φανη avatar
    Φανη 30/11/2012 10:35:10

    Με την πληρη εφαρμογη του μνημονιου θα βγουν στην επιφανεια πολλα ...φαλτσα.Οι στρεβλωσεις που θα δημιουργουνται θα κανουν τα φορολογικα μιτο της Αριαδνης.Ισως οταν νομοθετεις με το πιστολι στον κροταφο να εχεις αυτα τα αποτελεσματα.Ομως αν θελεις να ξαναπαρουσιαστεις σε εκλογες πρεπει να διορθωνεις κιολας.Εκτος κι αν το θεμα δεν....ενδιαφερει πια.

    • foros1 avatar
      foros1 @ Φανη 30/11/2012 15:55:41

      αν καταργησουν το αφορολογητο για τα παιδια, ας μην κανουν τον κοπο ουτε να κατεβουν στις επομενες εκλογες...
      με αγαπη απο εναν τριτεκνο!

  32. δεν την παλεύω άλλο avatar
    δεν την παλεύω άλλο 30/11/2012 10:49:01

    Θα αναφερονται στις φορολογικες δηλωσεις οι καταθεσεις, οι μετοχες, τα ομολογα, οι ονομαστικες αξιες αγορας ακινητων καθως και η εμπορικη τους αξια βασει αντικειμενικων? Θα γινουν αντιπαραβολες εστω για τα τελευταια δεκα χρονια μεσω μηχανογραφησης και εφαρμοφων του κεπυο και σδοε για ολους....να δουμε πραγματικα ποσα απιδια βαζει ο σακος...θα φορολογηθουν οι εξοχωριες εταιριες με χρηση αγαθων εντος επικρατειας? Ελεος πια με την υποκρισια... Η πλατη δε βασταει αλλο εγινε καμπουρα.... Αλλα εχει ο καιρος γυρισματα. Θα βρεθει ο ανθρωπος που θα αρει με αναδρομικη ισχυ τις αδικιες? Πιστευω πως ναι και θα ειναι απο τη σημερινη γενια των 40ρηδων που δεν χρωσταει σε κανεναν, ειναι μορφωμενη και απλα της δενουν τα χερια στην πιο δημιουργικη ηλικια....

  33. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 30/11/2012 11:06:02

    Make love..... not child....

  34. Tasos avatar
    Tasos 30/11/2012 11:45:48

    Ο συνδυασμός της κατάργησης αφορολόγητου για παιδιά με την υπερφορολόγηση των ελ. επαγγ. είναι κίνδυνος-θάνατος.
    Μερικοί αδυνατούν να πιστέψουν ότι εκτός από τους ελ. επαγγ. λαμόγια, φοροκλέφτες κλπ υπάρχουν και οι "μικροί" που όντως βγάζουν 10-20 χιλιάρικα (και όχι 100άρες σα μεγαλογιατροί).
    Το πράγμα είναι απλό: "Ελ. Επαγγ." (που βασικά είναι μισθωτός με μπλοκάκι) για έναν θεωρητικό μισθό 1230 ευρώ έχει:
    - 230 ευρώ ΦΠΑ
    - 200 ευρώ παρακράτηση φόρου (του χρόνου ίσως 300?)
    - 200+ ΟΑΕΕ
    Εννοείται ότι δεν έχει κανένα δικαίωμα τύπου "άδειας", επιδοματα, αποζημιώσεις (αφού νομικά είναι ελ. επαγγ.).
    Ε με αυτά που μένουν αν κάνει παιδί δεν είναι απλά βλαμμένος αλλά και δολοφόνος αφού δε θα μπορεί να το θρέψει ακόμα κι αν κλέβει κατά συρροή.

  35. Άρης Τ. avatar
    Άρης Τ. 30/11/2012 12:05:24

    Μπράβο ΚΡ από το στόμα σου και στου Αντώνη του αφτί!

  36. Γεωργία avatar
    Γεωργία 30/11/2012 12:28:45

    Η πλειοψηφία των Ελλήνων οικογενειών έχει 1 ή 2 παιδιά. Και έρχεται το νέο φορολογικό και κόβει...200 ή 400 ευρώ!!!
    Δεν μιλάω καν για τις επιβαρύνσεις των τριτέκνων και πάνω.
    Ο Σαμαράς έχει ευθύνες....μεγάλες πολιτικές ευθύνες.

    Πουθενά στον κόσμο ο εργένης δεν πληρώνει τον ίδιο φόρο με έναν οικογενειάρχη. Είτε έχει εισόδημα 10 χιλ, είτε έχει εισόδημα 40 χιλ.

    Ο Τσακλόγλου και ο Στουρνάρας έχουν κάνει τέτοια ζημιά στην παράταξη που θα την πληρώσουμε άσχημα.
    Αν είναι δυνατόν;
    να βγαίνει ο Βενιζέλος και ο Πρωτόπαππας και να γίνονται υπερασπιστές του αυτονόητου.!!

    Κάποιοι θέλουν την ΝΔ να φτάσει τα ποσοστά του ΠΑΣΟΚ.

  37. Χριστίνα avatar
    Χριστίνα 30/11/2012 13:00:04

    Είναι αίσχος ο όλος τρόπος φορολόγησης .
    Αφαίρεσαν το αφορολόγητο των παιδιών κακώς. Όμως αν σήμερα ανακοινωθεί η επαναφορά του αφορολόγητου αλλά προσθέτουμε ο αντίστοιχος φόρος κάπου αλλού δεν θα έχει το ίδιο αποτέλεσμα ; Δεν θα σταματήσει ο κόσμος να γεννάει παιδιά; Είναι ένας φαύλος κύκλος όλο αυτό το παραμύθι των φόρων, με μία και μόνη σκοπιμότητα , της εξυπηρέτησης των έξω ….
    Ακόμα δεν έχουν εισπράξει ΕΤΑΚ του 2010 2011 δεν μιλώ για 2012. Και μάλιστα όταν θα έρθουν ας μου πει κάποιος πως θα τα πληρώσει ο κόσμος.
    Ακόμα δεν έχει πληρωθεί από όλους τους υπόχρεους ο φόρος για το οικονομικό έτος 2011 και αν πληρωθεί.
    Ακόμα δεν έχουν κλείσει την τρύπα των εσόδων από την μείωση παραγγελειών πετρελάιου θέρμανσης.
    Οι άνθρωποι δεν παλεύονται…Το σπιράλ θανάτου σε πλήρη εξέλιξη.
    Μόνο αν αφαιρέσουν φόρους , αυξήσουν αφορολόγητο και δώσουν κίνητρα στην αγορά θα γυρίσει το κλίμα.
    Ακούμε για ανάπτυξη και το μόνο που αναπτύσσεται είναι τα πράσινα άλογα και τίποτα άλλο. Πήραμε την δόση με δόσεις και αυτή η δόση θα έρθει και θα προστεθεί στο χρέος φτάνοντας το τελικό ποσό στο διάστημα Star Trek έχουμε γίνει .
    Η ιστορία είναι ως εξής πλέον:
    Κωματώδης ελεγχόμενη κατάσταση . Με κύριο ελεγκτή την Τρόικα , τους τραπεζίτες και το ΔΝΤ , στο πότε και κάτω από ποιες συνθήκες θα τραβήξουν την πρίζα
    Ή
    Αιφνίδιος θάνατος αλλά όλοι μαζί. Αν και εφόσον στην παρούσα φάση και με την τόση καθυστέρηση θα έχει αναταράξεις για τους ανεγκέφαλους του εξωτερικού .
    Για όσους το σκεφτούν όχι δεν έχει ο ΤΣΥΡΙΖΑ τη δυνατότητα να κυβερνήσει γιατί ακόμα ψάχνει την συνοχή του με τόσους διαφορετικούς που μαζεύτηκαν (βέβαια είναι της πολυπολιτισμικότητας) όμως δεν είναι λύση ο συνεχής δανεισμός, και η υπερφορολόγηση της μεσαίας τάξης μιας και την άρχουσα κανείς δεν την πειράζει. Αλλά και να την πειράξει μέχρι τώρα τι έχει εισπράξει ;

    • απων avatar
      απων @ Χριστίνα 30/11/2012 19:25:09

      Eχει δεν εχει δυνατοτητα να κυβερνήσει δεν πρόκειται να μας χαλάσει. Τουλάχιστον θα τους πάρει την κουτάλα απ' το χέρι. Γι αυτό έχουν λυσσάξει...

  38. Nect avatar
    Nect 30/11/2012 14:21:37

    ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΤΑΤΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΚΡΙΒΗ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΕΙ.
    Έαν ο σαμαράς άνοιγε την πιτσαρία του στην ελλάδα χωρίς να πουλήσει ούτε μια πίτσα θα είχε να πληρώσει τεκμήριο για την κατοικία που έστω νοίκιαζε κατά μέσο όρο 5000€ και τεκμήριο ύπαρξης 3000€. Δηλαδή πρίν πουλήσει μια πίτσα κ πριν εγγράψει ένα € κέρδος είναι μείον 8000 * 26% = 2060€ επί +60% προκαταβολή του επομένου = 3296€ +500 τέλος επιτηδευματος + εισφορές ΟΑΕΕ = κοντά 8000€ μείον. Άντε κυβερνητικοί του antinews πείτε σε έναν 26χρονο (όπως τότε το ινδαλμά σας ) τον τρόπο να ξεκινήσει κάτι στο γιουνανισταν και να κάνει κ οικογένεια.

  39. Ηλίας Κοντάκος avatar
    Ηλίας Κοντάκος 30/11/2012 15:28:02

    Επειδή τις έχω κοιτάξει τις κλίμακες του προσχεδίου, έχω να πω τούτο: Ζήτησα παράδειγμα και μου προτείνατε να δω τις κλίμακες του προσχεδίου. Υποθέτω, μου δώσατε πολύ εύγλωττη απάντηση.

    • regeneration avatar
      regeneration @ Ηλίας Κοντάκος 30/11/2012 22:01:34

      Τα "μαύρα" τα βάζουμε μέσα του ελεύθερου επαγγελματία - φοροφυγά;

      • elerosso avatar
        elerosso @ regeneration 30/11/2012 23:14:32

        Για εξηγησέ μου αγαπητέ σαν ασφαλιστής πως θα φοροδιαφύγω αφού αμοίβομαι με προμήθεια βάσει μηχανογραφικών;

      • Ηλίας Κοντάκος avatar
        Ηλίας Κοντάκος @ regeneration 01/12/2012 16:44:19

        Προφανώς και υπάρχουν και οι φοροδιαφεύγοντες. Η ανικανότητα όμως του κράτους να τους εντοπίσει και να τους τιμωρήσει, δικαιολογεί την εξόντωση και όσων δεν φοροδιαφεύγουν;

  40. Γεωργία avatar
    Γεωργία 30/11/2012 16:43:24

    Εδώ πληρώνει φόρο ο ....άστεγος!!!!

  41. SADISO avatar
    SADISO 30/11/2012 18:14:19

    ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΕΣΤΩ 1-2 ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΣΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΣΧΥ!

  42. Νέαρχος avatar
    Νέαρχος 30/11/2012 18:35:00

    Δηλ αν κατάλαβα καλά Ελληνες, σας καρφώνουν έτσι, και εσείς το συζητάτε ακόμα από την καρέκλα σας!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Εδώ θέλουν να σας ευνουχίσουν όλους και να σας πηδήξουν και από πάνω και εσείς το ρίχνεται στην φιλοσοφία και στους υπολογισμούς.
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!!!!!! ΑΞΙΟΙ!!!!!!
    Σηκωθείτε, βγείτε έξω, πλακώστε τους στην σφαλιάρα της αρκούδας και ξηλώστε τους από την θέση τους!
    Φτάνει τόσος ραγιαδισμός ......επιτέλους φτάνει!

  43. soκ avatar
    soκ 30/11/2012 18:49:38

    http://www.protothema.gr/politics/article/?aid=240337

    • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
      ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ soκ 01/12/2012 20:15:58

      Εάν αληθεύει , τότε ως Νεοδημοκράτης αισθάνομαι ότι βρίσκομαι "εν εξάλω καταστάσι" ...

      • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ avatar
        ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ @ ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ 01/12/2012 20:33:25

        Συγγνώμη φίλες & φίλοι , διότι όντως συγχύστηκα μ' αυτόν τον Πρωτόπαπα .
        "εν εξάλλω καταστάσει" το σωστό .

  44. ΕΣΧΑΡΕΥΣ avatar
    ΕΣΧΑΡΕΥΣ 30/11/2012 19:26:38

    Γι' αυτό δεν διώχνουν του Λαθρομετανάστες.

    Για να τους βγάλουν χαρτιά... μπας και πληρώσουν καμία εισφορά στο ΙΚΑ... για να αντισταθμίσουν την υπογεννητικότητα των Ελλήνων.

    Τόσο μυαλό έχουν! ....

  45. ορεσείβιος avatar
    ορεσείβιος 30/11/2012 20:00:30

    Οσο παραμένουμε εγκλωβισμένοι πολίτες και ψευτοσαίνια στον ίδιο τρόπο σκέψης και δράσης (ένα αφορολόγητο απο εδώ, μια εισφορά απο εκεί,λίγη συμπόνοια παραπέρα) δεν θα σωθούμε ποτέ.
    Αλλαγές εκ βάθρων απαιτούνται..Αμεσα.
    Απλότητα και Καθολικότητα...
    Καμιά φοροαπαλλαγή, καμιά εξαίρεση σε φορολογία αλλά και καμιά συναλλαγή εκτός τραπεζικού συστήματος και εκτός ηλεκτρονικής καταγραφής.
    Ολα τα έξοδα αφαιρούνται απο το εισόδημα σου ,και όταν λέμε όλα ενοούμε ΟΛΑ, ακόμη και αν θέλεις να τα σπάς κάθε βράδυ στα μπουζούκια.
    Οτι περισεύει να φορολογείται.
    Οποιος έχει πολλά παιδιά και πολλά έξοδα θα πληρώνει λιγότερο φόρο.
    Πόθες έσχες για όλους.
    Τραπεζικοί λογαριασμοί ανοιχτοί στην εφορία για όλους...
    Οτι δεν δικαιολογείται με τις υποβληθείσες δηλώσεις των τελευταίων δέκα ετών
    για τους επαγγελματίες φορολογείται με 50% τουλάχιστον (μια και μπορεί να θεωρηθεί επιχειρηματιό κέρδος), ότι δεν δικαιολογείται απο υπαλλήλους κλπ που ζουν απο μισθό ,κατάσχετε και μόνο αν αποδειχτεί στο δικαστήριο ότι προήλθε απο νόμιμη πηγή αποδίδεται, αφού φορολογηθεί με 70% μια και είναι προιόν εγκληματικής δράσης(μαύρο χρήμα) οπότε και το 30% καλά είναι.
    Τολμάμε?
    Αστειότητες.
    Δεν θα χρειαστούμε ούτε μνημόνια ούτε μειώσεις μισθών...Μόνο τα μετρητά αρκούν ,οι περιουσίες σε ακίνητα είναι μαξιλαράκι ασφαλείας.
    Ομως θα βρέχει κανά χρόνο ανθρώπους απο τα σύνεφα και θα διαλυθεί η κοινωνία .
    Αυτό είναι το πρόβλημα μας.
    Δεν μπορούμε να κάνουμε το αυτονόητο...
    Ούτε καν τολμούμε να το ψελίσουμε.
    Εσοδα -Εξοδα για όλους, ενιαίος συντελεστής κερδών σε επιχειρήσεις όλων των ειδών, όχι κόλπα με κολλητούς, απο ατομική επιχείρηση μέχρι ΑΕ.
    Οποιος επαγγελματίας και επιχειρηματίας αποκρύψει το παραμικρό, κλείνει πάραυτα, του αφαιρείται η άδεια δια παντός , παγώνουν όλοι οι λογαριασμοί του μέσα και έξω και μετά βλέπουμε τι γίνεται στα δικαστήρια που θα πρέπει να τελειώνουν ΟΛΑ (και με εφέσεις) σε 1 χρόνο...

    Αυτά μπορούμε να τα ζητήσουμε και να τα επιβάλουμε,ως πολίτες αντί να κλαψουρίζουμε για το αφορολόγητο των τέκνων και τις συντάξεις των άγαμων τεκνών?.
    Οχι, φυσικά.
    Δυό χρόνια μόνο αρκούν για να λυθούν όλα τα οικονομικά προβλήματα της χώρας και 2-3 σελίδες ενός νόμου,με 5-10 άρθρα.
    Οσο ακούμε για μελέτες,διαμαρτυρίες και λοιπά να ετοιμαζόμαστε ...Ετοιμάζουν τα συνήθη κόλπα για να προστατέψουν τους αιωνίως προστατευόμενους...(Να φέρουμε τα κλεμένα απο έξω με κίνητρα, να δώσουμε κίνητρα για να βγάλουμε τα κλεμένα έξω και δεν συμαζεύεται)
    Είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
    Οσο η επανάσταση μας συνίσταται στα πηδήματα των τσιριζαίων και στις φοροαπαλλαγές των κυβερνητικών δεν θα βγούμε ποτέ απο το πηγάδι της πολιτιστικής μας πτώσης.
    Ολοι γυρίζουμε τις μυλόπετρες των πονηρών που ελπίζουν ,δοκιμάζουν και ίσως πετύχουν και τώρα να την σκαπουλάρουν...Ακόμη και ο σόιμπλες θα πέσει στο τέλος...Εχουν φάει αυτοί, σχέδια και πακέτα και ξένους παράγοντες...
    Και αλέθουν σιγά σιγά ,σπυρί σπυρί, τα ευρώπουλα ...Ξέρουν να περιμένουν...Εχουν υπομονή...σπρώχνουν πίσω κάθε ζόρικη απόφαση, βάζουν μπροστά τα παιδιά και τα σκυλιά που αδικούνται ,για να μην ενοχλούνται καθόλου οι μυλωθροί μας..
    Αθάνατη Ελλάδα...Πάλι θα τους διδάξεις όλους πως μπορείς να πουλάς αέρα και να επιβιώνεις.

    Ολημερίς το χτίζανε το βραδυ γκρεμιζόταν...Το φορολογικό..
    Μέχρι που ο πασάς διέταξε να χτιστει στα θεμέλεια η γυναίκα του πρωτομάστορα...Και στέριωσε το γιοφύρι...Σε μας δεν θα στεριώσει ελλάδα αν δεν θυσιάσουμε όλα όσα τόσα καιρό κλέψαμε , λίγα ή πολλά, μεταξύ μας.
    Το πως θα γίνει είναι το πρόβλημα..
    Μπορεί?
    Μπορούμε εμείς μόνοι μας? Ακόμη και με δικτατορία δεν μπορέσαμε να το στρώσουμε το μαγαζί ,δεν ενοποιήθηκαν πχ τα ταμεία ε΄νώ ήταν το απλούστερο, δικτατορία είχαμε ποιός θα διαμαρτύρονταν?
    Το πρόβλημα μας, είναι το βαθύ κρατιδιστάν μας που απλώνει ρίζες μέχρι τα κατάβαθα των ψυχών μας και δεν μας αφήνει τα ελευθερωθούμε απο τα δικά μας δεσμά..
    Δικά μας είναι ,τα συνηθίσαμε ,μας βολέυουν ,μας αρέσουν...Πέρα απο φωνές και διαμαρτυρίες πρόσκαιρες ΄,μόλις μπορέσουμε θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να ξαναγίνουμε το υπέροχο μπαχαλιστάν μας.
    Μόνη μας ελπίδα, δυστυχώς ,μετά μεγάλης λύπης για την κατάντια μας, είναι η έξωθεν βίαιη επιβολή ενός παρόμοιου φορολογικού Δρακόντειου νομου.
    Μπορεί να είμαστε κατά τόπους απόγονοι των αρχαίων Ελλώνων, αλλά δεν μπορούμε να ακολουθήσουμε τις πρακτικές τους.
    Δυστυχώς.
    Αντε λοιπόν και δόθηκε η περιβόητη φοροαπαλλαγή των τέκων...Εσώθη η ελλάς ή θα σωθούν οι γονείς?
    Ιδού η απορία.
    Η απάντηση περιτεύει.

    • Samurai avatar
      Samurai @ ορεσείβιος 02/12/2012 03:07:02

      Ένας Βαρδάρης θα μας σώσει.
      Ένας Βαρδάρης που θα φυσάει ασταμάτητα καθαρίζοντας τον ουρανό από την κάπνα και εξαφανίζοντας τις δυσοσμίες που έρχονται από θάλασσα μεριά.
      Ένας Βαρδάρης γεμάτος οργή,αλύπητος,παγωμένος.
      Ένας Βαρδάρης που θα σαρώνει στο πέρασμά του τη σαπίλα και την καφρίλα.
      Ένας Βαρδάρης που θα γκρεμίζει τις παράνομες παράγκες των τσαρλατάνων και των υποκριτών.

    • Samurai avatar
      Samurai @ ορεσείβιος 02/12/2012 03:08:15

      Ορεσείβιε υποκλίνομαι.

  46. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 30/11/2012 20:13:17

    Το θεμα ειναι συνθετο. Εσοδα δυσκολα βρισκονται, και απλα με το να ζηταμε συνεχεια κατι, οσο δικαιο κι αν ειναι, δεν καταφερνουμε τπτ. Ειναι πραγματικα δυσκολο να ερθει στα ισια ο λογαριασμος εσοδων / εξοδων αυτου του Κρατους. Εχουν παρθει καποια σωστα μετρα, εχουν γινει και λαθη. Υπαρχουν περιθωρια βελτιωσης, και το αργοτερο του χρονου πρεπει να γινουν βελτιωτικες κινησεις, ειδικα για τους πολυτεκνους και τους τριτεκνους. Φετος ειναι τραγικα δυσκολη χρονια. Γενικα πρεπει να προστατευθει η Ελληνικη οικογενεια (ειδικα η πολυτεκνη) και η Ελληνικη μεσαια ταξη. Μιλαμε για ανθρωπους με εισοδημα κατω απο 2.000 ευρω το χρονο, και ακινητη περιουσια κατω των 500.000 σε αντικειμενικη. Εννοουμε τους ανθρωπους που εχουν μια μικρη ή μεσαια Ελληνικη επιχειρηση . Ειναι βαρβαρο να βλεπει κανεις τις ΠολυΕθνικες να παιρνουν ολη τη πιτα και να καλυπτουν καθε οικονομικη δραστηριοτητα. Για το θεμα των Λαθρο, ειναι καλο οτι παγωνουν οι Ελληνοποιησεις προς το παρον. Το 2013 θα ειναι ισως το πιο δυσκολο ετος, και θελει υπομονη απο ολους μας. Οι διαφοροι Συριζαιο-Καμμενοι που ταζουν μαγικες λυσεις και λεφτα και δουλειες, ειναι προφανες οτι αν ποτε παρουν την εξουσια, θα τα κανουν πολυ χειροτερα. Οσο ειναι καποιος απ εξω, ευκολα το παιζει σωτηρας και παντογνωστης.

  47. Κοινὸς νοῦς avatar
    Κοινὸς νοῦς 30/11/2012 21:15:24

    Ἀγαπητὲ κύριε Ροδινέ,

    Εὖγε γιὰ τὸ ἄρθρο.

    Ἀποτολμῶ μιὰ ἀπάντηση στὸ ὑστερόγραφό σας: Αὐτὸ γιὰ τὸ ὁποῖον διερωτᾶσθε δὲν γίνεται, διότι δὲν συμφέρει τὸ βαθύ, ὀθωμανικοῦ τύπου, κομματικὸ κράτος ποὺ μᾶς κυβερνᾶ. Αὐτὴν τὴν στιγμὴ τὸ δίλημμα τοῦ κομματικοῦ κράτους εἶναι εἴτε νὰ αὐτοκαταργηθεῖ καὶ νὰ δώσει τὴν θέση του σὲ ἕνα κράτος δικαίου εἴτε νὰ ἐπιζήσει εἰς βάρος τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ. Προφανῶς ἐπιλέγει τὸ δεύτερο. Καὶ ἀφοῦ δὲν μπορεῖ πλέον νὰ ἀπομυζήσει κανέναν (ἀφοῦ ἡ κλεπτοκρατία εἶναι φυσικός του σύμμαχος, ἄρα, ἀπυρόβλητος), διαλύει κυριολεκτικὰ τὴν μεσαία τάξη, ἡ ὁποία εἶναι καὶ ἡ τελευταία ποὺ ἔχει κάτι νὰ τῆς πάρει. That' s all, ποὺ θά 'λεγε καὶ ὁ professor Tsakloglou...

  48. Γεωργία avatar
    Γεωργία 30/11/2012 21:35:21

    Να σου προτείνω ισοδύναμα(αλλά θα πονέσουν οι τσέπες από αυτούς που κόβεις) για το αφορολόγητο παιδιών φυσικών προσώπων ΚΑΙ ελευθέρων επαγγελματιών;

    Ελεύθεροι επαγγελματίες
    Για εισόδημα από 40.000 έως 70.000 ευρώ θα φορολογείται με 35%.
    Για εισόδημα από 70.000 και άνω θα φορολογείται με 45%.

    Ενοίκια
    Αυτοτελής φορολόγηση των εσόδων από ενοίκια στο 25% από 8.000 έως 12.000 και στο 35% για τα ποσά από τις 12.000 ευρώ και πάνω

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Γεωργία 01/12/2012 02:20:55

      Και λιγα λες. Στη φορολογια των ενοικιων (ειδικα οταν προκειται για ...τεραστια ποσα πχ 9.000 το χρονο) θα επρεπε να επιβληθει φορος 50% τουλαχιστον...!! Μονο ετσι θα ειμαστε σιγουροι οτι θα κατασχεθει η περιουσια του καθε μικρο-μεσαιου ιδιοκτητη, μπας και τη δωσουμε για ψιχουλα για να στεγασουμε μερικους Λαθρο ακομα...

      • Γεωργία avatar
        Γεωργία @ Μικρασιάτης 02/12/2012 18:24:29

        12 χιλιάδες ευρώ, σημαίνει έσοδο από ενοίκιο 1000 ευρώ το μήνα ή 650 καθαρά. Και επειδή πολλοί από αυτούς βγάζουν πάνω από 1000 το μήνα, αυτό το μέτρο θα τους πονέσει άμεσα. Και όταν λέω αυτούς, λέω αυτούς που ο Στουρνάρας θέλει να προστατέψει.
        Μην ξεχνάς τα έσοδα από τα ενοίκια, μέχρι φέτος πήγαιναν στο συνολικό εισόδημα. Τώρα με την αυτοτελή φορολόγηση, αυτοί που ωφελούνται, είναι οι μεγαλοιδιοκτήτες. Διότι πολλοί από αυτούς ζουν μόνο με τα ενοίκια, τα οποία φορολογούντουσαν στο 45%.

        Τώρα με το μέτρο Στουρνάρα-Τσακλόγλου, την πληρώνουν οι μικρομεσαίοι οικογενειάρχες και αυτοί που έχουν άλλο ένα σπίτι για να παίρνουν ένα νοίκι. Επαχθής επίθεση λοιπόν στον μικρό και μεσαίο Έλληνα.

    • soκρα avatar
      soκρα @ Γεωργία 01/12/2012 16:12:34

      Τα ενοικια ηδη φορολογουνται με το χαρατσι , μπαινει και ο αυτοτελης φορος... και τα εξανεμιζει σαν εισοδημα!! Να πανε στο 25% αλλα να δινεται η δυνατοτητα να αφαιρουνται τα εξοδα συντηρησης , την περιοδο δε αυτη να υπολογισθει η ζημια απο την πτωση της αξιας τους [αφου ανακαλυψαν παλι τον φορο υπεραξιας...ας υπολογισουν και το αντιθετο,,,,] και να αφαιρεθει απο το εισοδημα...

  49. Παναής avatar
    Παναής 30/11/2012 22:07:46

    Πολλά λόγια...απλά τα πράγματα. Μισθωτός πληρώνει...φοροφυγάς παίρνει επίδομα. Θα είναι το κύκνειο άσμα αυτής της κυβέρνησης. ΤΕΛΟΣ.

  50. ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ avatar
    ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ 01/12/2012 01:45:18

    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι αντιδρατε στην καταργηση του αφορολογητου για τα παιδια...
    Κεφαλικος φορος ειναι...τοσα ατομα στην οικογενεια τοσα πρεπει να πληρωσει η καθε οικογενεια κατα κεφαλη..
    Το επομενο ειναι το παιδομαζωμα...
    Η ιστορια επαναλαμβανεται...μονο που ο κεφαλικος φορος των Τουρκων αλλαξε ονομα και λεγεται καταργηση του αφορολογητου για τα παιδια.

  51. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/12/2012 07:56:38

    το ...καμμένος πάει στον εγκέφαλο!
    Οσον αφορά πολιτικά, λέγεται ο,τι πρόσκειται στη ΔΗΜΑΡ.
    Λέγεται...

  52. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 01/12/2012 08:06:36

    ποιά "μαύρα";
    εδώ οι περισσότεροι δεν έχουν ούτε...άσπρα!

  53. ΧΡΗΣΤΟΣ avatar
    ΧΡΗΣΤΟΣ 01/12/2012 12:30:03

    Θα το γραψω αλλη μια φορα ασχετα εαν και αυτοι τα εχουν γραμμενα
    τροπος να φορολογηθουν ολοι υπαρχει αλλα δεν θελουν γιατι θα χασουν την
    βολη τους.
    Μπορουν μεσω των τραπεζων να γινονται ολες οι συναλλαγες και να διασυνδεθουν ολοι μεταξυ τους αλλα δεν θελουν
    και δευτερον οταν θα φτασουμε στο σημειο να μπορει ο τροχονομος
    να γραφει για ζωνη το διοικητη του αλλα και τον προεδρο της δημοκρατιας τοτε
    θα εχουμε κανει ενα σοβαρο βημα για αλλαγη

  54. anwnumous!!!! avatar
    anwnumous!!!! 01/12/2012 13:00:16

    την ίδια στιγμή που το νέο φορολογικό νομοσχέδιο κατακερματιζει τη μέση ελληνική οικογένεια, εκατοντάδες και σε λίγο καιρό χιλιάδες μεταναστών, νεαρών στην ηλικία με πάρα πολλά παιδιά και εγγύους , κάνουν απόβαση στα ελληνικά νησιά μας... πόσοι θα μείνουμε; τι θα απογίνουν αυτοί; ποιο τελικα το μελλον όλων μας;
    Υ.Γ. Δεν εχω τιποτα με τους μεταναστες.. ερχονται στη χωρα μας γιατι πιστευουν σε ενα καλυτερο επιπεδο διαβιωσης σε μια καλυτερη χωρα απο τη δικη τους... Καποιος τους κοροϊδεύει ....
    Γιατι οι μεταναστες δεν πανε στο Μπαχρέιν ή στο Ντουμπάι που είναι και κοντά στη θρησκευτική τους κουλτούρα;
    Τελικα μήπως το ίδιο ακριβως σύστημα κοροϊδεύει αυτούς και εμάς παράλληλα;;

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ anwnumous!!!! 01/12/2012 15:44:53

      Σε λιγο οι μεταναστες θα λυσουν και το προβλημ,α της ιδιοκτησιας της στεγης, αφου με το νεο Φορο στα ακινητα, παμε για εξοντωση της ιδιωτικης μικρο-ιδιοκτησιας. Το οποιο σημαινει πωληση σε πολυ χαμηλες τιμες, ή στη καλυτερη ενοικιαση σε Λαθρο με συμβολικο αντιτιμο. Μια χαρα... και η κτηματαγορα να παρει κι αλλη κατηφορα...

  55. occultist avatar
    occultist 01/12/2012 15:48:48

    Κόβεται το αφορολόγητο για τα παιδιά;; Ε τότε ισχύει το ""εάν δεν.. τραβιχθείς έγκαιρα την στιγμή που πρέπει, τότε θα τραβιέσε την υπόλοιπη ζωή σου.""

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ occultist 01/12/2012 18:41:04

      Τραβάτε με κι ἄς κλαίω..

  56. Νικήτας avatar
    Νικήτας 01/12/2012 19:25:08

    Προσωπικά απο τότε που συζητιέται αυτή η μπαρούφα παγώνω για τον Σαμαρά που πίστεψα ώς συνεχιστή της πατριωτικής δεξιάς και ως μοναδικής αξιοπίστης ελπίδας στην παρούσα κατάσταση που διέρχεται η χώρα.
    Διότι κατά την αποψή μου μόνον ένα πατριωτικό μέτωπο που θα στηρίζεται στις αξίες που κάνανε το έθνος μεγάλο θα μας βγάλει απο αυτήν την λούμπα που μας ρίξανε τα ψευτοαριστερά λιγούρια.
    Η στήριξη της ανατροφής παιδιών είναι εκ των ων ούκ άνευ στην πατριωτική ιδεολογία παντός κράτους και καιρού πολλώ δε μάλλον του Ελληνικού .
    Η επιμονή της κυβέρνησης στην διάταξη αυτή θα με στείλει μαζί και με άλλους σε άλλο μαγαζί μετατρεποντάς με μάλιστα σε σφοδρό πολέμιο της.
    Τελειά και παύλα.

  57. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 01/12/2012 20:25:49

    Δεν χρειάζονται αυξήσεις φόρων.Είναι αρκετό να αμβλυνθεί -να περιοριστεί η φοροδιαφυγή.Λογική φορολόγηση των Ε.Β.Ε.,όχι εξόντωση.Μα είναι στήριγμα
    της πατρίδας.Πρέπει να ζήσουν αξιοπρεπώς.
    Ποια είναι η αξιοπρεπής διαβίωση, βέβαια;
    Υποθέτω ,πάνω κάπως από το όριο φτώχειας,για μια τετραμελή-πενταμελή οικογέ-νεια.
    Αλήθεια ποιο είναι αυτό κατά την Ε.Ε.;Μπορεί κάποιος να βοηθήσει;
    Το έχουν ζητήσει και άλλοι σχολιαστές.
    Τα μεγάλα ποσά ,πάντως,βρίσκονται στους εθνικούς εργολάβους,στο Π.Δ.Ε.
    (ανατιμήσεις ,κακοτεχνίες κ.ά.),σε αμαρτωλές προμήθειες και, δυστυχώς, και στα εξοπλιστικά σκάνδαλα, στις οφ σορ.
    Δεν απαιτείται αύξηση φόρων, αλλά
    νοικοκύρεμα και κοινός νους.Τέλος,γιατί οι άνεργοι να μη λαμβάνουν επί διετία το επίδομα το οποίο πρέπει και να αυξηθεί;Πώς θα επιβιώσουν;
    Δε γίνεται εύκολα κατανοητό, γιατί δεν μπορεί να φορολογηθεί ΔΙΚΑΙΑ το πετρέλαιο,πώς το λύνουν αλλού επιτέλους;
    Όσο για τα παιδιά... ΤΙ ΝΑ ΣΥΖΗΤΑΜΕ;Έλεος...

  58. ΑΡΙΩΝ avatar
    ΑΡΙΩΝ 01/12/2012 20:45:14

    Ροδινός: Εύγε. Δεν έχω διαβάσει -μέχρι τώρα ,08 μήνες,- άρθρο σας που να μην έχει "καλή",κατανοητή γλώσσα,ειρμό, επιχειρήματα....ακόμη και για ...δύσκολα θέματα.
    Κοσμείτε το σάϊτ.(Φυσικά, δεν αξιολογώ -πώς θα μπορούσα άλλωστε;- τους άλλους εξαίρετους αρθρογράφους και σχολιαστές).

  59. makis p avatar
    makis p 02/12/2012 12:41:57

    Με τρία παιδιά τι να κάνω και τέταρτο? Καλύτερα εξώγαμο

  60. Θεόδωρος avatar
    Θεόδωρος 03/12/2012 13:50:47

    "Summum jus - summa injuria"
    Ολα τα χαρακτηριζόμενα ως "άδικα" μέτρα - δικαίως - έχουν μόνο μία στόχευση: την καταστροφή της μεσαίας τάξεως η οποία, από κάθε άποψη, αποτελεί την σπονδυλική στήλη του έθνους. Τα μέτρα κατά της τεκνοποιίας (βλ. οικογένειας), των μισθών, της παιδείας, της υγείας, του στρατού και κάθε άλλου κοινωνικού θεμελίου, μόνο αυτήν έχουν ως στόχο. Δεν πρόκειται ούτε το χρέος να ικανοποιήσουν, ούτε να καταστήσουν τη χώρα "παραγωγική" ούτε ενδιάμεσους σκοπούς να πραγματώσουν (π.χ. πρωτογενές πλεόνασμα). Ολα τα περί τούτων επιχειρήματα είναι αστεία και τραγελαφικά όταν δεν είναι τραγικά. Υπάρχει συντεταγμένο ΣΧΕΔΙΟ αφελληνισμού της χώρας και παραδόσεώς της σε ΄"νεοέλληνες" αφροασιάτες, μετατροπής της σε απέραντο εργοτάξιο φθηνής ανειδίκευτης εργασίας "του δίφραγκου". Οργανο της αλώσεως το χρέος και η χρεωκοπία, εν ονόματι αποφυγής της οποίας η Ελλάδα θα μείνει μόνο με τις πέτρες της. Δεν πρόκειται περί συνομωσιολογίας. Υπάρχει ΣΧΕΔΙΟ! Σήμερα, θα έπρεπε όλοι να το έχουμε αντιληφθεί και, αντί να αντιδρούμε αποσπασματικά και περιστασιακά σε κάθε νομοσχέδιο, να αντιδράσουμε άμεσα και αποτελεσματικά στο συνολικό ΣΧΕΔΙΟ και όχι στις παραμέτρους του. Δεν υπάρχει ούτε Σαμαράς, ούτε Τσίπρας, ούτε κανένας! Υπάρχει μόνο ο ελληνικός λαός εναντίον όλων. Οσο πιό γρήγορα το κατανοήσουμε, τόσο περισσότερες πιθανότητες θα έχουμε να επιβιώσουμε ως έθνος και ως λαός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.