#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/09/2011 19:51
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λοβέρδος: Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο αν είσαι αριστερός !!!

[caption id="attachment_120919" align="alignnone" width="580" caption="Οι κ. Λοβέρδος και Μαντέλης με τον γνωστό αριστερό κ. Κόκκαλη"][/caption]

Πολιτικό λόγο που θα τον ζήλευε ο Καρατζαφέρης (αλλά και ο κύριος Μπάμπης) άρθρωσε ο Α. Λοβέρδος στη Βουλή. Ο Υπουργός Υγείας επιτέθηκε στους δημόσιους υπαλλήλους, αμφισβήτησε το Σύνταγμα, ενώ τα έβαλε και με την αριστερά.

«Το 1 εκατ. δημόσιοι υπάλληλοι που ταλαιπωρούν τους 10 εκατ. Έλληνες έφερε τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα» ισχυρίσθηκε ο Λοβέρδος κατεδαφίζοντας την πολιτική «οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν είναι εχθροί μας», που έχει εκφράσει η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Εσωτερικών.

Στη συνέχεια ο Λοβέρδος τα έβαλε με το Σύνταγμα και τους «γραφειοκράτες». «Η πρώτη γραμμή Μαζινό υπέρ της γραφειοκρατίας είναι το ισχύον Σύνταγμα. Εκεί στηρίχθηκε η γραφειοκρατία», είπε και δήλωσε ότι «θεωρώ εχθρούς τους γραφειοκράτες. το μεταπολιτευτικό κατασκεύασμα της ελληνικής γραφειοκρατίας είναι αντίπαλος όχι σύμμαχος. Ως υπουργός δεν είμαι ο port parole της γραφειοκρατίας».

Το παραλήρημα ολοκληρώθηκε με μία αναίτια επίθεση στην αριστερά, καθώς ο Λοβέρδος είπε ότι «στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι αριστερός. Αν δεν είσαι σε πεθαίνουν σε 15 μέρες» και πως «ότι έγινε στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου αντιστράφηκε μετά την μεταπολίτευση».

Αντιδράσεις

Έντονες αντιδράσεις από τους κοινοβουλευτικούς εκπροσώπους των κομμάτων προκάλεσαν η επίθεση του υπουργού Υγείας Ανδρέα Λοβέρδου κατά των δημοσίων υπαλλήλων.

Από το βήμα της Ολομέλειας - όπου συζητείτο το νομοσχέδιο για τους αγροτικούς συνεταιρισμούς - ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Κώστας Μαρκόπουλος διερωτήθηκε «αν η κυβέρνηση θα καλύψει τις δηλώσεις του κ. Λοβέρδου». «Το ερώτημά μου είναι πολύ σοβαρό σε ό,τι αφορά την αλαζονεία της κυβέρνησης ή μελών της. Είναι δυνατόν να συνεχίσετε να κυβερνάτε με αυτό τον τρόπο και να μιλάτε για συντεχνίες για κάθε επαγγελματική ομάδα που αντιστέκεται; Να αντιληφθείτε ότι το βάρος στις πλάτες σας είναι πολύ μεγάλο αλλά δεν είναι δυνατόν να ξεστομίζετε αυτές τις φράσεις. Αν το πολιτικό σύστημα πρέπει να αλλάξει τις ταχύτητες της μεταπολίτευσης είναι θέμα αυτής της αίθουσας, αλλά υπάρχει μεγάλη απόσταση από εκεί μέχρι να καθυβρίζουμε την ελληνική κοινωνία», πρόσθεσε.

Για «κατάπτυστες δηλώσεις» έκανε λόγο ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ, Αστ. Ροντούλης ενώ ο Παν. Λαφαζάνης (ΣΥΡΙΖΑ) μίλησε «ακροδεξιό παραλήρημα» και αφού δήλωσε ότι λυπάται για την περιπέτεια της υγείας του κ. Λοβέρδου στο παρελθόν, ανέφερε ότι «αν ίσχυαν τα όσα λέει θα είχε πεθάνει».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 19:53:54

    Κάτι του δίνει ο Παπανδρέου. Δεν εξηγείται!

  2. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 19:54:42

    Κάποιος να του μιλήσει για το άρθρο 103 παράγραφος 4 του συντάγματος.

  3. jkr avatar
    jkr 07/09/2011 20:00:48

    Το σχόλιο στη φωτο έγραψε!

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ jkr 07/09/2011 22:11:55

      προσκυνάνε

  4. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 20:00:59

    Ο Λοβέρδος την είδε Ναζιστής Στρατηγός και θεωρεί πως εχθρός της Ελλάδας είναι το Σύνταγμα μας???????????
    είναι ανθέλληνας.

    • np_complete_problems avatar
      np_complete_problems @ Orestios 07/09/2011 20:43:42

      Γιατί το Σύνταγμα είναι "θέσφατο"?
      Να σου θυμίσω τον "νόμο περί ευθύνης υπουργών".

      Σε όλες τις Δημοκρατίες του κόσμου, τα Συντάγματα και κρίνονται και και αλλάζουν ...

    • LamprosM avatar
      LamprosM @ Orestios 07/09/2011 20:57:16

      Αναποδα...

      • Orestios avatar
        Orestios @ LamprosM 07/09/2011 20:59:19

        Τί σημασία έχει. Η άποψη μου είναι πως αποτελεί μίγμα των δύο

  5. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/09/2011 20:04:05

    Ο Λοβέρδος είναι απλά ένας "κύριος Μπάμπης" με διδακτορικό.

  6. Ntinos avatar
    Ntinos 07/09/2011 20:08:34

    ο αγώνας τώρα, δίκαιώνεται...

  7. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/09/2011 20:08:58

    LSD...

    • Kargia avatar
      Kargia @ Αυριανιστής 07/09/2011 20:15:53

      Έχεις δίκιο, το είδα όταν το ανέβασα. Είδες η απειρία πως φαινεται..

      • LamprosM avatar
        LamprosM @ Kargia 07/09/2011 20:58:13

        μην φοβασαι, θα μαθουμε. Θα τα αποποινικοποιησουν και αυτα

  8. ataktos avatar
    ataktos 07/09/2011 20:11:20

    επιτέλους ....βαντε τον να δουλέψει κάνα δυο μέρες στο Ορυχείο του Μαντεμ Λακου στο Στρατονη Χαλκιδικής

    • Μad avatar
      Μad @ ataktos 07/09/2011 22:45:57

      !!!!!!!!!!! ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΟΥ! ΠΡΟΣΚΥΝΩ!

  9. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 20:12:57

    Πανικόβλητη είναι η κυβέρνηση. Της έσκασε η χρεωκοπία??????

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Orestios 07/09/2011 20:25:13

      Που είναι το πρόβλημα? Ο άνθρωπος την αλήθεια είπε! Κανονικά ο Παπανδρέου θα έπρεπε να τον διαγράψει. Μακάρι να δουν το φως και άλλοι πρώην αριστερο-πασοκο-σοσιαλιστές.

      • lampros avatar
        lampros @ Agrofylakas 07/09/2011 23:39:36

        Ποιά αλήθεια είπε;

        Μπορεί να μας φαίνεται κάπως ο «αραχτός» ΔΥ στο γκισέ της υπηρεσίας που πάμε, αλλά:

        1) ως ποσοστό ΔΥ επί του ενεργού πληθυσμού
        2) ως κόστος για μισθούς/συντάξεις ΔΥ επί του ΑΕΠ

        είμαστε στο μέσο όρο ―και χαμηλότερα― της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Ενδεικτικά, π.χ., η Δανία που ήθελε να μας κάνει ο Παπανδρέου έχει σχεδόν 33% ΔΥ, η Ελλάδα πολύ πολύ λιγότερους.

        Τα άλλα είναι παραμύθια για μικρά παιδιά, πασόκους, νεοφιλελεύθερους και βλάκες του ιδιωτικού τομέα που ζηλεύουν την μονιμότητα, και δεν ξέρουν ότι άμα χαθεί ο δημόσιος τομέας πάνε όλες οι εργασιακές σχέσεις στο διάολο ―και στον ιδιωτικό―, και η αγορά πάει φούντο άμεσα...

        • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
          ΑΓΡΟΤΗΣ @ lampros 08/09/2011 00:04:20

          Ξεχνάς ότι εδώ είναι Βαλκάνια............θαθελες να ζεις στην Δανία?

          • ZXS avatar
            ZXS @ ΑΓΡΟΤΗΣ 08/09/2011 09:53:12

            ΗΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ WW-II
            Ελλάς: 219
            Νορβηγία 61
            Γαλλία 43 [Η υπερδύναμη της εποχής]
            Πολωνία 30
            Βέλγιο 18
            Ολλανδία 4
            Γιουγκοσλαβία 3
            Δανία 0 μέρες.[ Οι Δανοί παραδώθηκαν σε έναν μοτοσικλετιστή του Χίτλερ ο οποίος μετέφερε στον Δανό βασιλιά αίτηση του Χίτλερ για διέλευση των ναζιστικών στρατευμάτων, ο Δανός βασιλιάς σε ένδειξη υποταγής παρέδωσε το στέμμα του στον μοτοσικλετιστή για να το πάει στο Βερολίνο και στον Χίτλερ ......]
            Τσεχοσλοβακία 0
            Λουξεμβούργο 0

            Το πρόβλημα του έλληνα είναι ότι νομίζει ότι οι ευρωπαίοι είναι οι πολιτισμένοι και εμείς οι απολιστιστοι.

            Βλέπουμε λοιπόν πόσο πολιτισμένα αντέδρασαν οι Δανοί το δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο και πόσο απολίτιστα οι έλληνες.

  10. dennis avatar
    dennis 07/09/2011 20:27:13

    Για τους αριστερους μια χαρα δεν τα ειπε? Δεν μπορω να καταλαβω ορισμενους..

    • Δημήτρης Ιατρόπουλος avatar
      Δημήτρης Ιατρόπουλος @ dennis 07/09/2011 23:38:05

      Μη μαλώνετε κύριοι, κυρίως δε μην...τσιμπάτε και μιλάτε εσείς επί της ουσίας ενώ αυτοί κάνουν απλώς πολιτικό παιχνίδι.
      Λαγός του Παπανδρέου είναι ο Λοβέρδος. Σκάει δήθεν σκληρά το ζήτημα με τους δημοσίους υπαλλήλους για να αρχίσει ο έμμεσος "διάλογος" στο ομαδικό συνειδητό και να περάσει μετά στο ομαδικό υποσυνείδητο τη φρίκη που ετοιμάζουν οι Αμερικάνοι σύμβουλοι,ώστε να έρθουν οι απολύσεις και να βρούνε την κοινωνία διασπασμένη σε επίπεδο "κοινωνικής μηχανικής" δηλαδή ο μη δημόσιος υπάλληλος πολίτης να θεωρήσει μέσα του ως δίκαιη τιμωρία τις απολύσεις..
      Είναι όμως τόσο ερασιτεχνικά όλα αυτά που και οι κλασικοί προβοκάτορες της μετεμφυλιακής εποχής δεν θα τα έπρατταν..
      Ζαλισμένοι από την εξουσία,μόλις παίρνουν απ΄την Αμέρικα το χαρτί με τις δουλειές" που πρόκειται να γίνουν ορμάνε επί παντός του επιστητού.
      Ο φουκαράς ο Λοβέρδος είναι και εύκολος υπάλληλος, γιατί πριν κάποιους μήνες κάποιος εκεί στα Στέϊτς του έταξε φαίνεται "κάτι" και τώρα που ο Βενιζέλος πήρε το "δαχτυλίδι" από τον Τζέφφρυ, βγαίνει όσο μπορεί δυνατά να δείξει ότι είναι καλός δελφίνος.
      Είναι αυτή η κατάντια ενός κάποτε φερέλπιδα νέου επιστήμονα με φυσική και πνευματική προίκα που ήρθε πρώτος σε σταυρούς στη Β Περιφέρεια.
      Και κατέληξε να σέρνεται υπηρετώντας ένα σχέδιο αποελληνοποίησης της ίδιας της πατρίδας του..
      Κρίμα. Δεν ήταν ο χειρότερος,εντούτοις.. Αν είχε πιο πολύ τσαγανό θα μπορούσε τώρα να έχει βγει μπροστά. Αλλά στην οριακή στιγμή,έσκυψε κι αυτός όπως κι οι άλλοι.
      Και η Ιστορία τιμωρεί.
      Συχνά δε, η ελληνική Ιστορία,δια της λοιδωρίας..

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 07/09/2011 23:56:54

        Πέστα άνθρωπε μου. Σαφώς δεν είναι ο χειρότερος, αν κι αυτό δεν είναι παρηγοριά. Ας καταλάβουν όμως ορισμένοι ότι αυτά που λέει και κάνει εξυπηρετούν σκοπιμότητες, δεν είναι ξεσπάσματα της αναλυτικής του ικανότητας. Κι εξάλλου το κράτος δεν τον πληρώνει τόσα χρόνια για να είναι αναλυτής αλλά για να δίνει λύσεις.

      • lampros avatar
        lampros @ Δημήτρης Ιατρόπουλος 08/09/2011 00:12:39

        Είναι όμως τόσο ερασιτεχνικά όλα αυτά που και οι κλασικοί προβοκάτορες της μετεμφυλιακής εποχής δεν θα τα έπρατταν..

        Ναι, αλλά έχει ξεπέσει και τόσο ο Έλληνας (και ας νομίζει ότι με τα διαδικτυακά μήντια κάτι κάνει) που δεν χρειάζονται καλύτερα κόλπα...

    • Στρυμών avatar
      Στρυμών @ dennis 08/09/2011 23:32:12

      Το κόμα του δεν μιλούσε χρόνια για τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις;;;
      Το κόματα του δεν ευθύνεται για την δημιουργία αυτού του άρρωστου κρατικού μηχανισμού που όλοι βιώνουμε καθημερινά;;;
      Πώς είναι δυνατόν να θέλει να διορθώσει , να αλλάξει το τέρα που έφτιξε αυτός , ο αρχηγός του και όλοι οι συντροφοί του εδώ και δεκαετίες;;;
      Τρέλα μας πουλάει;;; Μάλλον η αριστερά και οι δημόδιοι υπάλληλοι δεν του χρειάζονται πλέον στο πολιτικό του παιχνίδι!!!

  11. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 20:30:09

    Το Σύνταγμα είναι ο εχθρός σου??????

    • ataktos avatar
      ataktos @ Orestios 07/09/2011 20:36:42

      +10000

    • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
      ΑΓΡΟΤΗΣ @ Orestios 07/09/2011 21:36:22

      Δεν είπε μόνο για το Σύνταγμα. Γιατί πιάστηκες μόνο από αυτό? Σοβαρό ατόπημα , όλοι μπορεί να το κάνουν. Όσα είπε για την λειτουργία του κράτους -για να μην πω του δημοσίου και μου την πέσει ο αυριανιστής- είναι αλήθειες. Όλοι μας το έχουμε αντιμετωπίσει και το γνωρίζουμε.Τα κακώς κείμενα δεν θέλουμε να διορθωθούν?

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΑΓΡΟΤΗΣ 07/09/2011 21:37:25

        Τρόφιμος στο ίδιο κελί με τον Λοβέρδο????

    • Agrofylakas avatar
      Agrofylakas @ Orestios 07/09/2011 22:28:38

      Επειδή σεβόμαστε και υπακούουμε στο σύνταγμα δεν σημαίνει και ότι είναι τέλειο και ότι δεν έχουμε το δικαίωμα να διαφωνούμε και να θέλουμε να αλλάξουμε (με νόμιμες διαδικασίες) ένα η δυο άρθρα του (π.χ. Μονιμότητα Δημοσιών Υπαλλήλων, Ιδιωτικά Πανεπιστήμια, Πανεπιστημιακό Άσυλο κτλ). Από που βγαίνει ότι θεωρώ το Σύνταγμα εχθρό μου?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Agrofylakas 07/09/2011 22:33:56

        Το Σύνταγμα είναι θεσμός και όχι παιχνιδάκι του οποιουδήποτε, που όταν δεν του αρέσει το αλλάζει.

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Agrofylakas 07/09/2011 22:36:54

        Aναθεώρηση του Συντάγματος τι σημαίνει?

      • Orestios avatar
        Orestios @ Agrofylakas 07/09/2011 22:59:59

        Ο Λοβέρδος επιτέθηκε στο Σύνταγμα προκειμένου να μας πεί ότι επιθυμεί να εργαστεί και το Σύνταγμα τον εμποδίζει!
        Απροκάλυπτα ομολόγησε ότι επιθυμεί εδώ και τώρα κατάργηση του, κατά παράβαση της θεσμικά νόμιμης διαδικασίας αναθεώρησης.
        Κι εσύ πας να μου κάνεις τον έξυπνο με ευφυολογήματα περί αναθεώρησης?????

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Agrofylakas 07/09/2011 23:12:24

        Προφανώς με αφορμή την συγκεκριμένη είδηση εσύ κάνεις τον έξυπνο , εθελοτυφλείς και καταλαβαίνεις ότι θέλεις.Φέρεσαι σαν πολιτικός της αντιπολίτευσης που κατηγορείς τους της άλλης παράταξης για το θεαθήναι.
        Δεν έχω σκοπό την υπεράσπιση του Λοβέρδου αλλά επιμένω ότι αυτά που ακούστηκαν για την λειτουργία του κράτους είναι σωστά. Τώρα αν υπάρχει σκοπιμότητα ποσώς με ενδιαφέρει και με απασχολεί όπως πολλούς άλλους Ελληνες φαντάζομαι . Δεν υπάρχουν αφελείς σήμερα.

  12. armagedon avatar
    armagedon 07/09/2011 20:35:54

    ΚΟΙΤΑΤΕ ΤΗΝ ΦΩΤΟ...ΠΩΣ ΠΡΟΣΚΥΝΑΝΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΣΠΟΝΔΥΛΑ ΑΥΤΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΑ

  13. np_complete_problems avatar
    np_complete_problems 07/09/2011 20:37:17

    Αν και αριστερός, συμφωνώ απόλυτα με αυτά που λέει για του "αριστερούς" μετά την μεταπολίτευση.

    Ούτε και εγώ, μπορώ να καταλάβω ορισμένους ...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ np_complete_problems 07/09/2011 22:02:58

      Δηλαδή δε βλέπετε ότι ο φιλομνημονιακός συνταγματολόγος κατουράει εκεί που φιλούσε;

      Δε βλέπετε ότι είναι ο ίδιος άλλος ένας "αριστερός" που άλλαξε προβιά; ότι η ρητορική του είναι ίδια με αυτήν άλλων μεγάλων ινστρουκτόρων της αριστερής παραφιλολογίας που είδαν το φώς της αλήθειας όταν ο ΓΑΠ έγινε πρωθυπουργός; Να θυμίσω ονόματα, προθύμων να αλλάζουν ιδεολογική προβιά αλλά να ταΐζονται από το ΠΑΣΟΚΙΚΟ γκουβέρνο σε όλες τις εποχές: .. Ριχάρδος Σωμερίτης, Ψυχάρης, τώρα πια Γουσέτης, Καλίτσης (στην Καθημερινή) κ.α.

      Παρόμοιες "αλήθειες" είπαν οι άλλοι σαλτιμπάγκοι, Πάγκαλος και Καρατζαφέρης. Να τους αγαπήσουμε κι αυτούς που μόνο για τη δημοκρατία και την ελευθερία μας ΔΕΝ δουλεύουν;

      ΌΧΙ, δεν έχει δικαίωμα ένας Λοβέρδος να λέει τέτοια πράγματα, είναι υποκρισία, ειδικά εφόσον εξακολουθεί να είναι υπουργός. Του φταίει η άτιμη κοινωνία του καϋμένου!

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 22:15:18

        +10000

      • ΕΥΑ avatar
        ΕΥΑ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 01:49:32

        Κι άλλα 10000!

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 02:12:20

        Μπα ο ρουφιάνος ο Κουσέτης, έφυγε από τον Χλημητρά και πήγε στην "Κ"; Χωρίς να το ξέρω καλά κάνω που σταμάτησα από το '08 να την αγοράζω. Κατά τα άλλα έχεις απόλυτο δίκιο.

  14. babayaro avatar
    babayaro 07/09/2011 20:37:22

    Ουτε ο γεροντας Παισιος δεν το ειχε προβλεψει αυτο...
    Ζουμε τις εσχατες ημερες.

  15. λαλακης avatar
    λαλακης 07/09/2011 20:39:32

    Eπιτελους ακουμε και λογια αληθινα!!
    «Το 1 εκατ. δημόσιοι υπάλληλοι που ταλαιπωρούν τους 10 εκατ. Έλληνες έφερε τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα»

    Ετσι ειναι!!!!

    Και επρεπε να φτασουμε στα ορια για να ακουστουν τετοιες αληθειες.
    1 εκ και βαλε ευγενεις προνομιουχοι μαζι με επιχειρηματικα καρτελ
    και καθοδηγητες τα κομματα εξουσιας κατεστρεψαν τη χωρα.

  16. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 07/09/2011 20:40:46

    "... Το 1973 οργανώθηκε στην αντιδικτατορική Ε.Φ.Ε.Ε. (ΑΝΤΙ - Ε.Φ.Ε.Ε) και από τότε συμμετέχει ενεργά στο αριστερό - δημοκρατικό κίνημα και στην πολιτική ζωή..." (h++p://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=89266)

    Κατά τα λοιπά άεργο τρωκτικό (αλλά του αρέσουν οι ταβέρνες της Κηφισιάς)

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 07/09/2011 21:35:52

      Τώρα είναι και δεξιός!!!!
      Όλε!!!!!!
      Ο Καρατζαφέρης έκανε σχολή και δισάσκει το ΠΑΣΟΚ

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ archaeopteryx 08/09/2011 02:16:20

      Αρχαίε ο Ρέππας ήταν στην κανονική ΕΦΕΕ; Για να ξέρουμε δλδ

    • sofia or8h avatar
      sofia or8h @ archaeopteryx 09/09/2011 20:16:02

      Ακριβώς έτσι,άεργο τρωκτικό,και δεν δέχομαι απο αυτό το τρωκτικό να λέει τέτοιες παρόλες,θα ένομιμοποιουμουν να τα έλεγα π.χ εγω που δεν ήμουν ουτε άεργο ουτε τρωκτικό ουτε και αριστερή,αλλά αυτός ποτέ!!!!!
      Γιατί ήταν σε όλα τα κόλπα και μάλιστα απο θέση εξουσίας .

  17. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 07/09/2011 20:41:31

    Μα με την αριστερά έχει ξεκόψει εδώ και 30 χρόνια και βάλε. Υπήρξε πάντως στέλεχος του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στη Νομική Θεσσαλονίκης μεταπολιτευτικά (1974-1978). Ζήλεψε μάλλον τον Λουδοβίκο τον ΙΔ' (= Βασιλιά Ηλιο).
    Για τα γλοίσχρα (ως προς το σεβασμό τους από διάφορες εξουσίες) δικαιώματα του απλού φτωχού πολίτη, που, έστω, θεωρητικά διατυπώνονται στα Συντάγματα, έχει χυθεί πολύ αίμα και έχει βασανισθεί και χάσει τη ζωή του πολύ κόσμος. Αυτό το ξεχνά ο "συνταγματολόγος". Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Μάνεση, του Σαρίπολου και πολλών άλλων. Τα όσα ισχυρίζεται Αδόλφο, Ιωσήφ, Μπους, Πινοσέτ κ.α. μάλλον θυμίζουν.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Γιαγκούλας 07/09/2011 21:37:51

      Αει μπράβο..

  18. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 20:44:18

    Οι Ένοπλες Δυνάμεις σε ταλαιπωρούν??????

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Orestios 07/09/2011 21:30:05

      Ορεστιε δεν τους βαζω ολους στο ιδιο τσουβαλι
      και δεν πληρωνωνται ολοι οι ΔΥ σαν βασιλιαδες.
      Στην κατασταση ομως που φτασαμε για να σωθει η Ελλαδα πρεπει να μειωθει το δημοσιο ΠΑΝΤΟΥ.

      Ο στρατος και η αστυνομια ειναι τα τελευταια
      ομως και εκει πρεπει αν χρειαστει για να σωθει η Ελλαδα.
      Κρατος τυπου Μουμπαρακ και Ασαντ δεν εχει θεση
      στην Ευρωπη

      • Orestios avatar
        Orestios @ λαλακης 07/09/2011 21:33:30

        Σε ταλαιπωρούν οι Ένοπλες Δυνάμεις τελικά.
        Το ίδιο και τους Τούρκους

        • akis avatar
          akis @ Orestios 08/09/2011 05:06:44

          δεν ξερω να οι Ε.Δ. ταλαιπωρουν τους Τούρκους, αλλα η εφορια και ενα σορο αλλες υπηρεσιες, εμενα, ΝΑΙ με ταλαιπωρουν...

      • lampros avatar
        lampros @ λαλακης 08/09/2011 00:17:21

        Βλακωδίες...

        Ο δημόσιος τομέας είναι στο μ.ο της Ε.Ε και κάτω σε αριθμό. Το ίδιο και τα έξοδα του δημοσίου τομέα ―μισθοί, κλπ. Ψάξτε τα νούμερα στον ΟΟΣΑ να δείτε --που είναι και προφανές άλλωστε. Απλά ο μέσος έλλην μέτριας ευφυίας νομίζει ότι επειδή βλέπει να τεμπελιάζει η κυράτσα που θα τον εξυπηρετούσε στην εφορία του αυτό εξηγεί και το τι φταίει για την οικονομία της χώρας. Τόσο του κόβει... και νομίζει ότι ακούει και «μεγάλες αλήθειες» από τον Πάγκαλο και τον Λοβέρδο.

        Απλά είπανε να κόψουνε από παντού για να έχουνε να τρώνε αυτοί, οι μεγαλοεργολάβοι, οι δέκα οικογένειες, κλπ κλπ. Και να πουλήσουν το κράτος (ΔΕΚΟ κλπ) κοψοχρονιά στους Γερμανούς.

        Και η Ελλάδα θα γίνει διπλά μπανανία, με κράτος ανάλογο του Κονγκό.

  19. tak avatar
    tak 07/09/2011 20:44:56

    Λοιπόν κ. Λοβέρδο μας; Εμάς που δεν "φάγαμε" από την πίττα, γιατί μας τη χρεώσατε; Και γιατί μας χρεώνετε ακόμα με δάνεια, που παίρνετε για να πληρώσετε μισθούς, που δύο ή τρεις από αυτούς είναι το ετήσιο εισόδημά μας;

  20. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 20:56:45

    Ο Λοβέρδος θα απολύσει τους ιατρούς που πληρώνονται από το Υπουργείο Υγείας, για να μην ταλαιπωρούν τους πολίτες??????

  21. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 07/09/2011 20:58:00

    Απλώς είπε την αλήθεια ,που δεν έχουμε μάθει να την αναγνωρίζουμε

    • lampros avatar
      lampros @ Αντάμ Παπαντάμ 08/09/2011 00:18:42

      Ναι, ευτυχώς την έμαθες από το Λοβέρδο...

  22. ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΜΙΧΑΗΛ Ο ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΤΗΣ 07/09/2011 20:59:00

    ΠΑΝΤΩΣ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΔΕΞΙΑ ΦΡΟΝΗΜΑΤΑ, ΗΣΟΥΝ ΕΠΙΚΗΡΥΓΜΕΝΟΣ, ΕΝΩ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΕΛΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΟΛΑ ΜΕΛΙ ΓΑΛΑ.....ΠΟΣΟΙ ΓΙΝΑΝΕ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΩΝ ΔΗΛΩΝΟΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ......!!!!

    Α ΡΕ.......ΕΚΟΦ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ.......ΟΤΙ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΟΝ ΗΜΕΡΑ.

  23. ataktos avatar
    ataktos 07/09/2011 20:59:48

    άρθρο 4 παρ. 5 του Συντάγματος "οι Έλληνες πολίτες συνεισφέρουν στα δημόσια βάρη ανάλογα με τις δυνάμεις τους";

    • Orestios avatar
      Orestios @ ataktos 07/09/2011 21:14:59

      O Άκης τί πρόσφερε???????

      • ataktos avatar
        ataktos @ Orestios 07/09/2011 21:26:42

        ..και τόσοι άλλοι ανίκανοι νταβλαντοροι χιχχι

        • Orestios avatar
          Orestios @ ataktos 07/09/2011 21:34:34

          Επομίστηκε τα βάρη (βλέπε λεφτά φορολογουμένων) μας βρε άτακτε!!!!!
          Τα φορτώθηκε ο δύσμοιρος!!!!

      • ΑΓΡΟΤΗΣ avatar
        ΑΓΡΟΤΗΣ @ Orestios 07/09/2011 22:40:28

        Αν δεν ήταν πολιτικός θα μας τα έτρωγε με την ίδια ευκολία?

  24. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 07/09/2011 21:09:46

    Οι δηλώσεις Λοβέρδου ΔΕΝ είναι τυχαίες.Έχουν ΣΤΟΧΕΥΣΗ και δεν είναι καθόλου αφελείς.Ποιος είναι ο σκοπός των συγκεκριμένων δηλώσεων;Ο πασοκισμός έχει πάρει,οριστικά,διαζύγιο(σ'επίπεδο ηγεσίας) με τη κομμουνιστική,ανανεωτική και ευρύτερη αριστερά.Αυτό φαίνεται ξεκάθαρα.Στόχος του είναι ο επηρεασμός τμήματος της Κεντροδεξιάς.Τα πάντα εντάσσονται σ'ένα συγκεκριμένο πολιτικό σχέδιο για να υπερφαλαγγιστεί η Νέα Δημοκρατία.Το έχω ξαναγράψει πριν από κάμποσο καιρό.Τη δεκαετία του '70 ο μέγας δημαγωγός και λαοπλάνος Αν.Παπανδρέου είχε πει το εξής εκπληκτικό:''Υπάρχουν δυο παρατάξεις,η αριστερά και η δεξιά.Για να επικρατήσουμε,πρέπει να υπερφαλαγγίσουμε την αριστερά μέσω της Μόσχας και τη δεξιά μέσω της Ουάσιγκτον''.Τώρα,για τον αδίστακτο πασοκισμό,''ήρθε'' η ώρα της Νέας Δημοκρατίας...Εξάλλου,η πολιτική Παπανδρέου,από τον Οκτώβριο του 2009 και μετά και κυρίως η ασφυκτική πίεση που ασκείται στη ΝΔ για ''συγκυβέρνηση'',αποκαλύπτει διαθέσεις και μύχιες σκέψεις...Εν κατακλείδι.Η παρουσία Σαμαρά στην ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας είναι ένα τεράστιο αγκάθι για το πασοκισμό.Γι'αυτό,ΑΡΙΣΤΑ πράττει ο Σαμαράς και παραμένει σταθερός και συνεπής τόσο στη πολιτική του φιλελευθερισμού με κοινωνικό πρόσωπο όσο και στη πολιτική του δημοκρατικού πατριωτισμού.Η στάση Σαμαρά βάζει κόκκινες γραμμές και ξεχωρίζει τα δυο κόμματα στα μάτια των ψηφοφόρων,και κυρίως των αναποφάσιστων,διογκώνοντας το αρνητικό κλίμα εις βάρος του πασοκισμού.Επομένως,για να καταλήξω,οι δηλώσεις Λοβέρδου ΔΕΝ είναι ξαφνικές...Και στη πολιτική,σε τόσο υψηλό επίπεδο,τίποτα δεν είναι αυτοσχεδιασμένο και πρόχειρο...Είναι άριστα οργανωμένο και πρέπει να εκτελεστεί στην ΕΝΤΕΛΕΙΑ...Επομένως,η Νέα Δημοκρατία ΟΦΕΙΛΕΙ να έχει το νου της και να μην παρασυρθεί από σειρήνες δήθεν ''συναίνεσης'' και ''συνεργασιών'' και να συνεχίσει,ακόμα πιο ΔΥΝΑΜΙΚΑ,τη στρατηγική που εφαρμόζει.Το παιχνίδι εις βάρος της Νέας Δημοκρατίας,της ιδεολογίας που πρεσβεύει εδώ και δεκαετίες,και του προέδρου της είναι ύπουλο και μακιαβελικά συντονισμένο.Ο Λοβέρδος την αριστερά ανέφερε,ΑΛΛΟΥ στόχευε και στοχεύει....

    • Aris. A avatar
      Aris. A @ Komis Montechristo 07/09/2011 21:18:20

      komis

      Εξαιρετική ανάλυση και συμφωνώ.

      Προσπαθούν μέσα από το αντι δημοσιουπαλληλικό μέτωπο να κερδίσουν τους ανθρώπους της ελεύθερης αγοράς.

      • φωνη avatar
        φωνη @ Aris. A 07/09/2011 21:46:51

        Ακριβώς!

        Δεν είναι τυχαίο ότι και το mega σήμερα μετά από 2 χρόνια σφαγής στον ιδιωτικό τομέα θυμήθηκε τόσο έντονα την αδικία μεταξύ ιδιωτικού και δημοσίου. Ο Καψής μόνο που δεν διέρηξε τα ιμάτιά του.

    • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
      ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Komis Montechristo 07/09/2011 21:41:53

      Δεν με νοιάζει ποιός ,αλλα τι λέει.
      Περιμένουμε 30 χρόνια η ΝΔ να εκφράσει τους δεξιούς φιλελέυθερους και αυτή καθε μέρα έμοιαζε και περισότερο με το κακό λαικίστικο ΠΑΣΟΚ.
      Φτάσαμε στο σημείο την ΝΔ να την εκφράζει ΜΑΝΩΛΗΣ.

      • ο ξένος avatar
        ο ξένος @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/09/2011 21:59:37

        Αν η ΝΔ πατήσει την μπανανόφλουδα της υπεράσπισης των δημοσιοϋπαλληλικών κεκτημένων (εν μέρει την έχει πατήσει...στην ακρούλα), τότε θα διακινδυνεύσει να βρει στην κάλπη μόνο τις ψήφους μερικών -λίγων χιλιάδων γαλάζιων ψηφοφόρων του Δημοσίου. Για κυβέρνηση ούτε λόγος, περισσότερες πιθανότητες θα έχει ο Καρατζαφέρης για πρωθυπουργός. Σίγουρα θα μπει στη Βουλή, αλλά θα έχει δώσει προηγουμένως σκληρή μάχη με το ΣΥΡΙΖΑ.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ ο ξένος 07/09/2011 23:57:36

          Δεν την έχει πατήσει?
          Δια βίου εφεδρεία προτείνει....για τους απολυμένους ΔΥ μετά τα 50...

          To παμπόνηρο ΠΑΣΟΚ, από την άλλη, βλέπει έναν τεράστιο χώρο (ΙΥ,άνεργοι, Ελ.Επ.) που δεν εκφράζεται από κανένα κόμμα και θέλει να τον προσεταιρήσει...και καλά κάνει..

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:00:30

            Αν θεωρείς "παμπόνηρο" ένα κόμμα που θεωρεί τόσο ηλίθιους όλους σ' αυτόν τον τεράστιο χώρο, ώστε να καθίσουν να τους προσεταιριστεί ο μοναδικός υπεύθυνος για την ανεργία και την εξαθλίωσή τους... τότε ναι, είναι πράγματι παμπόνηρο...

          • κουκος avatar
            κουκος @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:12:51

            ...προσεταιριστεί...

          • lampros avatar
            lampros @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:20:21

            Δεν την έχει πατήσει? Δια βίου εφεδρεία προτείνει….για τους απολυμένους ΔΥ μετά τα 50…

            Όχι, να τους στείλει στην ανεργία, να φτάσουμε το 50%, να βουλιάξει η αγορά να χαρείς και εσύ...

          • φωνη avatar
            φωνη @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:26:44

            Ο Σαμαράς δεν σκέφτεται με τους όρους που σκεφτεστε εσείς.
            Δεν τον νοιάζει να προσεταιρίσει κάποια ομάδα. Δεν τον νοιάζει να μαζέψει εύκολες ψήφους. Το μόνο που τον νοιάζει είναι να βοηθήσει τη χώρα και την οικονομία της χώρας.
            Γιαυτό και είπε ΝΑΙ να γίνει η αναδιάρθωση του δημοσίου, αλλά τώρα μιλάμε για μια χώρα σε ύφεση και με ιδιωτικό τομέα διαλυμένο. Αν απολύσεις μαζικά κόσμο με την εφεδρεία 1 έτους που προτείνει το ΠΑΣΟΚ θα δημιουργήσει απλά και άλλους ανέργους που πάλι θα κοστίζουν στο κράτος και θα χάσουμε και την αγοραστική τους δύναμη από την αγορά.

            Προτείνει την εφεδρεία όπως την προτείνει μόνο και μόνο για να μην προκαλέσει περισσότερη ύφεση. Ούτε γιατί θέλει να κάνει τον καλό στο δημόσιο, ούτε γιατί αγνοεί τον ιδιωτικό τομέα.

            Το ΠΑΣΟΚ αντιθέτως δεν σκέφτεται κανέναν. Και τον ιδιωτικό τομέα έχει πατώσει και την εκλογική του πελατεία δεν έθιξε ενώ θα έπρεπε και τώρα επειδή πιέζονται θα απολύσουν από το δημόσιο άρον άρον, χωρίς να τους νοιάζει ούτε για τους ανέργους που δημιουργούν ούτε για το τι κόστος σημαίνουν οι νέοι άνεργοι για το κράτος ούτε για το τι σημαίνει τόσοι νέοι άνεργοι για τον ιδιωτικό τομέα.

            Σταματήστε να σκέφτεστε για μπανανόφλουδες, ψήφους δημοσίων υπαλλήλων και ψήφους ελ.επ. και σκεφτείτε ποιό είναι το όφελος για την οικονομία της χώρας.

            Περισσότεροι άνεργοι δε συμφέρουν ούτε το κράτος, ούτε την αγορά.

            Το ΠΑΣΟΚ δε νοιάζεται για κανέναν ελεύθερο επαγγελματία απλά εκμεταλλεύεται την οργή του. Την δίκαιη οργή του εξαιτίας των πολιτικών επιλογών του ΠΑΣΟΚ. Τώρα απλά τους "χρησιμοποιεί" για να περάσει μέσα από διαδικασίες κοινωνικού αυτοματισμού πιο ανώδυνα τις εντολές που εκτελούν.
            Μέγα λάθος λοιπόν ότι το ΠΑΣΟΚ εκφράζει ιδιώτες, απλά εκμεταλλεύεται την άθλια θέση στην οποία η πολιτική τους τους οδήγησε συνειδητά!

            Εαν δε βλέπετε τη διαφορά του πολιτικού ήθους ανάμεσα σε αυτές τις 2 πολιτικές είστε άξιοι της μοίρας σας.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:33:24

            @ φωνή

            Ως προς το καταληκτικό σου ρητορικό ερώτημα: ξέρεις εσύ να αφήνει ποτέ ο φθόνος περιθώρια για νηφάλια σκέψη;

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Komis Montechristo 07/09/2011 21:44:43

      +10000000

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:10:51

      Κόμη, συμφωνώ.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:15:23

      Κόμη, ευφυέστατη ανάλυση!!!!!! Συγχαρητήρια!!!!!!!Αυξημένη προσοχή και ακόμα πιο δυναμικές κινήσεις.

    • Komis Montechristo avatar
      Komis Montechristo @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:20:32

      Δεν διεκδικώ κανένα αλάθητο,τη προσωπική μου γνώμη αναπτύσσω και θα συμπληρώσω το εξής:Ο πασοκισμός ΔΕΝ πίστευε ΟΥΤΕ πρόκειται να πιστέψει πουθενά.Πιστεύει ΦΑΝΑΤΙΚΑ και με ΠΑΘΟΣ στο κόμμα του και ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού....Ποιος θα ξεχάσει την ίδρυση του ΠαΣοΚ;Ο Παπανδρέου,γι'αρχή,δολοφόνησε,ΕΚΤΕΛΩΝΤΑΣ στην εντέλεια,το κόμμα του πατέρα του,ιδρύοντας ένα αριστερόστροφο κόμμα για εκείνη την εποχή.Αυτά έγιναν,όποιος θυμάται ή έχει καλό αρχείο,ταχύτατα και άμεσα.Αμέσως μετά,διέγραψε όσους αμφισβήτησαν την ηγεμονία του.Ονόματα πάρα πολλά και πασίγνωστα.Και μόλις εδραιώθηκε,στα τέλη του 1976(αρχές 1977) ΑΡΧΙΣΕ την ''επίθεση φιλίας'' τόσο στα κόμματα της τότε αριστεράς αλλά και στο πολυπληθές ακροατήριο πάρα πολλών,άστεγων,εαμογενών ψηφοφόρων.ΟΛΑ ΑΥΤΑ δεν ήταν τίποτα άλλο παρά ΑΦΑΙΜΑΞΗ στελεχών,ψηφοφόρων,ιδεών και συνθημάτων του ευρύτερου αριστερού χώρου.ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΣΚΟΠΟΣ του Παπανδρέου ήταν η ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ της εξουσίας.Και το πέτυχε,ως γνωστό,το '81.Τριάντα χρόνια μετά,το ΙΔΙΟ γίνεται από τον υιό Παπανδρέου,μόνο που στόχος είναι η Νέα Δημοκρατία...Η ίδια τακτική.''Επιθέσεις'' φιλίας,προσεταιρισμός ιδεών,δήθεν ''αποδοχή'' προτάσεων,''καλές'' προθέσεις,δήθεν ''σεβασμός'' στους ψηφοφόρους της παράταξης της ΝΔ.Ο πασοκισμός συνεχίζει ΑΚΑΘΕΚΤΟΣ το ΜΑΚΙΑΒΕΛΙΚΟ σχέδιο του ιδρυτή του που αναφέρω στο παραπάνω κείμενο.Το επαναλαμβάνω για πολλοστή φορά.ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ!!!!ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ που γι'αυτούς είναι ΛΑΦΥΡΟ....

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:27:19

        Και το τραγικό της όλης υπόθεσης είναι το πρόσφορο έδαφος που βρίσκει για το σχέδιό του στη βλακεία των πολλών της από'δω πλευράς. Κόμη και στη δευτερολογία σου ,ανατριχιαστικά σωστός!!!!!!!

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:32:08

        Και μιας και όπως λέει ο Διαμαντένιος Άγγελος ανωτέρω, είσαι και πάλι, ανατριχιαστικά ορθός, ας ερωτηθούμε αν το ΠΑΣΟΚ αποτελεί σοσιαλδημοκρατικό κόμμα, ή κόμμα τύπου Μπααθ...

        Με φίλους καλούς, όπως τον Μουμπάρακ, τον Καντάφι και βεβαίως βεβαίως, το Πρόεδρο Ασσαντ...

        Που είναι διατεθειμένοι να αιματοκυλήσουν τους λαούς τους πριν εγκαταλήψουν την εξουσία...

        • Diamond Angel avatar
          Diamond Angel @ ierofantis 07/09/2011 22:40:55

          Ιεροφάντη, τώρα θ'αρχίσω ν'ανατριχιάζω εγώ..........Το μόνο που πιστεύουν είναι η εξουσία με κάθε μέσον..............

      • ΓΙΑΝΝΑ Φ.Κ. avatar
        ΓΙΑΝΝΑ Φ.Κ. @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:34:01

        Κόμη,
        έχεις σατανικό μυαλό.Μάλλον έχεις κάνει πολύ παρέα με πασόκους και παίζεις στα δάχτυλα τον τρόπο σκέψης τους.
        ΜΠΡΑΒΟ.

      • ΓΙΑΝΝΑ Κ.Φ. avatar
        ΓΙΑΝΝΑ Κ.Φ. @ Komis Montechristo 07/09/2011 22:51:11

        Σατανική σκέψη.ΣΩΣΤΟΣ!!!

      • Κοντη Λιζα avatar
        Κοντη Λιζα @ Komis Montechristo 08/09/2011 02:41:39

        ...ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ που γι’αυτούς είναι ΛΑΦΥΡΟ…
        Ωραία τα λες. Και όχι μόνο. Οι τύποι είναι θρασύτατοι επειδή τυχαίνει να έχω κρατήσει ένα άρθο του '07 της "Κ" όπου ο ΓΑΠΑΣ κατηγορεί την τότε κυβέρνηση της ΝΔ ότι χρησιμοποιεί το κράτος ως λάφυρο. Άλλωστε επειδή το θράσος των γυφτοπασόκωνμ πάντα περίσσευε το κράτησα επό τούτου.

  25. zap-zap avatar
    zap-zap 07/09/2011 21:17:08

    κάποιος να του πει πως οι μόνιμοι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα είναι 450.000. Αν προσθέσεις στρατιωτικούς και αστυνομικούς είναι 600.000. και τρεις από αυτούς του έσωσαν την ζωούλα πριν έξι μήνες σε ένα μικρό περιφερειακό νοσοκομείο.

    • lampros avatar
      lampros @ zap-zap 08/09/2011 00:28:02

      Ακριβώς. Για την ακρίβεια 750.000, με βάση την εγκυρότερη καταμέτρηση όσων πληρώνονται από το δημόσιο, και με ΔΕΚΟ κλπ μέσα.

      Ποσοστό στο μέρο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης ―και ως αριθμός και ως έξοδα πληρωμών επί του ΑΕΠ. Ενδεικτικά η Δανία ―που τάχα ήθελε να μας κάνει― έχει κουφό αριθμό Δ.Υ (30% και βάλε).

      Τα άλλα είναι παραμύθια για αφελείς ―αλλά από τέτοιους άλλο τίποτα, ορισμένοι νομίζουν ότι θα τους πεί την αλήθεια ο Λοβέρδος. ( Δεν μας λέει και πόσα παίρνει ο Γερμανός καθηγητής γυμνασίου ή έστω κλητήρας;)

      Για την χαμηλή παραγωγικότητα στο δημόσιο φταίει η οργάνωση του, η γραφειοκρατική νομοθεσία μας, κλπ ―επειδή βολεύει την πολιτική ηγεσία―, όχι ο αριθμός των ΔΥ ή οι μισθοί τους. Προφανώς δεν είναι ο υπάλληλος στη δημόσια υπηρεσία που ΘΕΛΕΙ και ζητάει να του φέρεις 5 πιστοποιητικά και 4 δικαιολογητικά από εδώ και από εκεί ―η νομοθεσία του κώλου που ψηφίζουν οι βουλευτές μας το απαιτεί.

  26. γιαννης avatar
    γιαννης 07/09/2011 21:20:33

    εχει στηριξη και πλατες το παληκαρι για να βγαινει με τετοιο αερα ,εφοσον τα πραγματα και τα χρονοδιαγραμματα εχουν δρομολογηθει και υπηρχε αναβλητικοτητα.

  27. ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΘΑΛΑΣΙΝΟΣ 07/09/2011 21:25:33

    Βαρέθηκα τα λόγια αν θέλετε να γίνει κάτι ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ. Κατέβητε στους δρόμους μιλήστε θαρρετά και ξάστερα στους ανθρώπους διψούν για κάτι άλλο από αυτά που τους σερβίρουν τα πουλημένα ΜΜΕ θα σας ακούσουν .Μην σέρνουμε άλλο την μιζέρια μας στα διάφορα site

  28. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 21:25:34

    Που στηρίχτηκε βρε τσιγκολελέτα όλα αυτά τα χρόνια το ΠΑΣΤΟΚ; Δρετάκης , Πάγκαλος, Σηφουνάκης , Δαμανάκη, Ανδρουλάκης κ.λ.π. κοπρόσκυλα της Αριστεράς πως ήρθαν στο κόμμα σου; πόσα χρήματα τους δώσατε για να έρθουν σε σας και να κάνουν ζημιά στην αριστερά;

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 21:40:27

      Τους άλλιους λιώσ' τους, ο Δρεττάκης όμως ήταν σπουδαίος άνθρωπος και γι' αυτό πήρε διαζύγιο νωρίς με το ΠΑΣΟΚ. Τον αδικείς.

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 23:37:56

        Σίγουρα δεν ήταν σαν τους άλλους αλλά για να φύγει απ' την αριστερά και να πάει ΠΑΣΟΚ , σίγουρα πήγε με το αζημίωτο.
        Το αποτέλεσμα το ίδιο, κέρδος για το ΠΑΣΟΚ , ΖΗΜΙΆ ΓΙΑ ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΆΛΛΟΥΣ.

        • ΚΜ avatar
          ΚΜ @ ΣΠΥΡΟΣ 08/09/2011 00:03:07

          Κάνεις λάθος. Ο Δρεττάκης είχε αντίθετη πορεία από τους Μπίστηδες και τις Δαμανάκες. Έφυγε από το ΠΑΣΟΚ λίγο μετά την άνοδό του στην εξουσία (αρχές δεκαετίας '80) και πήγε στα κόμματα της Αριστεράς. Όχι το αντίστροφο! Ώσπου έφυγε κι από τον Συνασπισμό το 1993 (εγκαίρως, πολύ πριν τις συριζαϊκές ακρότητες).

          Δείγμα γραφής του ανδρός:

          «Παράδοση και ρίζες στη ζωή του έθνους» (Καθημερινή, 10/10/2004)

          h++p://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ell_2_10/10/2004_119147

        • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
          ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΠΥΡΟΣ 08/09/2011 00:31:47

          Κάνεις λάθος. Προφανώς αγνοείς την πορεία του Δρεττάκη.

    • Bodinus1576 avatar
      Bodinus1576 @ ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 21:41:05

      Σπύρο,
      ο Δρεττάκης ήταν μέλος της Επιτροπής της Βουλής που από το 1993 μιλούσε για "κίνδυνο αλλοίωσης της ελληνικής φυλής" από την (τότε) μετανάστευση και είχε υποστηρίξει και υπογράψει εκείνο το πόρισμα. Ενώ ο Λοβέρδος ψήφισε το λαθρονόμο, γνωρίζει τη μυστική διπλωματία ΓΑΠ από τότε που συνυπήρχαν στο ΥπΕΞ, ψήφισε Μνμόνιο κοκ και τώρα που βλέπει την κρεμάλα να έρχεται (μην ξεχνάς είναι νομικός και δεν φαίνεται να έχει παρατήσει τα νομικά όπως ο Βενιζέλος) και προσπαθεί να πάει με το ρεύμα. Αμφιβάλλεις ότι η ελληνική κοινωνία θα κάνει δεξιά στροφή συνολικά, όπου δεξιά επιστροφή στις παραδοσιακε΄ς αξίες;

      • ΣΠΥΡΟΣ avatar
        ΣΠΥΡΟΣ @ Bodinus1576 07/09/2011 23:42:45

        Αμφιβάλλω όσο δεν βλέπω να εξαφανίζονται οι 5 νταβαντζήδες, που όλως τυχαία είναι από τα γενοφάσκια τους αριστερίζοντες - σοσιαλίζοντες με καπιταλιστικές ιδέες.(Αυτό το τελευταίο είναι του κ. Γιώργου του Μεγαλοεργολάβου όχι δικό μου , λόγω τιμής.)

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ΣΠΥΡΟΣ 07/09/2011 23:12:49

      Συμφωνώ κι εγώ με τον Νικόλα και τον Bodinus. Ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα και κατατάσσουμε τον Δρεττάκη μαζί με τους Σηφουνάκηδες (!). Ας θυμηθούμε τον αγώνα που έχει κάνει για να ευαισθητοποιήσει την κοινωνία για το δημογραφικό πρόβλημα (την υπογεννητικότητα και την τραγωδία των εκτρώσεων).

  29. Γιάννης avatar
    Γιάννης 07/09/2011 21:26:14

    Έχει λαλήσει εντελώς, τα ΄χει χάσει.

  30. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 07/09/2011 21:33:06

    Τα μανικετόκουμπα να φαίνονται καλά στο γυαλί ,ασσορτί με το μάτι που γυαλίζει.
    Ο πιο επιτυχημένος υπουργός της τρόικα , ο μέλλων ανανεωτής πρωθυπουργός ,
    ο εξολοθρευτής γερόντων και πασχόντων και τώρα της γραφειοκρατίας που είναι ο ίδιος ενας από τους πιο άθλιους εκπροσώπους.

  31. ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
    ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/09/2011 21:37:25

    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΛΟΒΕΡΔΟ!!
    Εναι ξεφτίλα για τους "δεξιούς" "φιλελέυθερους" της ΝΔ να μας εκφράζει πλέον ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ και ο ΜΟΣΙΑΛΟΣ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/09/2011 21:57:47

      Το ΔΗΣΥ πάντως δεν θα μπεί στην Βουλή, κι ας το ψηφίσουν απογοητευμένοι ΠΑΣΟΚΟΙ.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/09/2011 22:03:11

      Ποτέ δεν ήσασταν δεξιοί εσείς. Νεοφιλελεύθερα απολειφάδια ήσασταν, τύπου Μητσοτάκη-Μπακογιάννη, Μάνου και Ξαφά.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Αυριανιστής 07/09/2011 22:35:48

        Πολύ σωστά αυριανιστή.

        • Φακ Κωστας avatar
          Φακ Κωστας @ Orestios 08/09/2011 00:11:22

          Εσείς οι δύο κρατιστές , ΔΥ, τι δουλειά έχετε στη ΝΔ?...επειδή προτείνει 15ετή εφεδρεία ε?
          Απο την αντιπολίτευση εύκολα λέγονται αυτά...

          Πανικός στους ΔΥ...μεγαλύτερος της κυβέρνησης και του Λοβέρδου...
          Όσο και να φωνάζετε δεν γλυτώνετε...ήρθε η εποχή (το φοβόσασταν πάντα) που πρέπει να αρχίσετε να δουλεύετε...θα συνηθήσετε και εσείς, δεν ειναι τόσο τραγικό τελικά...

          • κουκος avatar
            κουκος @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:16:31

            και για σενα θα ερθει η εποχη που θα πληρωσεις φορο...

          • lampros avatar
            lampros @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:30:34

            Εδώ διαλύεται το κράτος, ω στόκοι, πουλιέται η Ελλάδα μισοτιμής, και εσείς ασχολείστε με πασοκιές;

            Και λέτε και μπράβο;

            Βρε ουστ...

      • ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ avatar
        ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ @ Αυριανιστής 07/09/2011 23:59:55

        Οποιος αρνείται τον φιλελευθερισμό αρνείται την φύση των πραγμάτων.
        Αργά η γρήγορα καθε πολιτικά καθηστερημένος θα αποδεχθεί τις αλήθειες του οικονομικού και κοινωνικού φιλελευθερισμού εκτός και αν τον προλάβει ο χάρος.
        Οι μουτζαχεντίν του λαικισμού θα τελειώσουν στην Ελλάδα ειτε με το καλό είτε με το στανιό.
        Ο ΜΗΤΣΟΤΑΚΗΣ παντως παντα προειδοποιούσε για την πορεία της χώρας και ελεγε και ξαναέλεγε οτι δεν πρεπει να δανειζόμαστε αλόγιστα.
        Ομως οι χαχόλοι μετα απο 30 χρονια ΠΑΣΟΚΟΚΡΑΤΙΑΣ και λαικισμού εγιναν μεταλλαγμένοι δεξιοί χειρότεροι απο τους ΠΑΣΟΚους του Αυριανισμού .

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/09/2011 00:16:35

          Δε μου λες... κάθε βράδυ περίπου ίδια ώρα βγαίνει το σώου του γέλιου; Όχι τίποτε άλλο δηλαδή, αλλά να ξέρω να μην το χάνω...

        • lampros avatar
          lampros @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 08/09/2011 00:31:27

          Χαχαχα.

          Στο Δελφινάριο να πας αγόρι μου, χάνεσαι εδώ μέσα...

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ 07/09/2011 23:22:20

      Εχεις δίκιο. Η αλεπού είχε την ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΥΠΝΑΔΑ να πει αυτά που λένε δέκα εκκατομύρια Ελληνες. Ο Σαμαράς γιατί γλύφει τους πρασινοφρουρούς του Δημοσίου?

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/09/2011 00:15:18

        την ίδια απορία έχω...και ψηφοθηρικά να το δεις οι άνεργοι πλέον ειναι περισσότεροι και χορταίνουν και πιο εύκολα από τους καλομαθημένους ΔΥ...

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ Φακ Κωστας 08/09/2011 00:18:34

          Μπορεί να είναι περισσότεροι, μπορεί να "χορταίνουν πιο εύκολα" σύμφωνα με την αγοραία λογική, αλλά να είσαι βέβαιος πως όταν καταλάβουν ποιος ευθύνεται για την ανεργία τους, μόνο ψήφο δεν θα του δώσουν.

      • lampros avatar
        lampros @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/09/2011 00:32:09

        Είχε την πολιτική εξυπνάδα να πουλήσει φούμαρα στους αφελείς...

        Εσύ αγόρασες βλέπω, έκανες και στοκ.

  32. zap-zap avatar
    zap-zap 07/09/2011 21:40:41

    τώρα εξηγείτε γιατί μας έλειπε τόσο καιρό στας ΗΠΑ...

  33. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 21:49:54

    Εσείς που χαρήκατε με τις δηλώσεις του Λοβέρδου, μάλλον χαίρεστε και με τα προφανή που ενίοτε λέει ο άλλος σαλτιμπάγκος, ο Καρατζαφέρης.

    Μα τόσο αγαθοί είναι μερικοί να μή βλέπουν την ξεδιάντροπη αλλαγή στάσης ενός κρατικοδίαιτου, "κεντροαριστερού", φιλομνημονιακού συνταγματολόγου;
    Προπαγανδιστικά πυροτεχνήματα πετά ο άνθρωπος. Κι αν υπέφερε η μεταπολιτευτική Ελλαδα από τον αριστερισμό (ορθό), τώρα υποφέρει από τον Μνημονιασμό.

    Οι "αλήθειες" έχουν αξία όταν λέγονται από άξια χείλη (αλήθεια πάντως δεν είναι το 1εκ ΔΥ, του Λοβέρδου συμπεριλαμβανομένου) . Όταν λέγονται από έναν μνημονιακό χαμελαίοντα, να φοβάστε τί θα ακολουθήσει.

    Άει από κει, συνταγματολόγος και βλέπει πρόβλημα στο Σύνταγμα...κι όχι στο Μνημόνιο! Αν φοράει παντελόνια γιατί δεν το κατήγγειλε στα 20+ χρόνια πολιτικής του καριέρας (και λίγο ακαδημαϊκής).

    Για όσους σας άρεσε, χαρείτε τον, θα μας σπάνε τα κεφάλια τα ΜΑΤ κι αυτός θα κρίνει ότι ο νόμος απαιτεί και να μας κιώνουν.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 21:51:00

      ..λιώνουν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 22:47:21

      Σωστά ΝΙΚΟΛΑ
      Ο Λοβέρδος επενδύει σε εμφυλιοπολεμικά κατάλοιπα προκειμένου να πυροδοτήσει διχασμό σε μια προσπάθεια να επιβιώσει πολιτικά.
      Όμως πλέον οι Έλληνες, όλοι μαζί ενδιαφερόμαστε για την Ελλάδα, κι όχι για την επιβίωση πολιτικών απατεώνων, που πρόκειται να αφανιστούν από τον πολιτικό χάρτη

  34. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 21:50:35

    Μόνο 172 βουλευτές ταλαιπωρούν 10 εκαττομύρια Έλληνες με την ψήφιση του μνημονίου. Αυτοί είναι η αιτία που η Ελλάδα πάει κατευθείαν στον Φεουδαλιστικό Μεσαίωνα με ορμή.

    • lampros avatar
      lampros @ Orestios 08/09/2011 00:32:47

      +100000000

  35. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 22:04:31

    Αυτά λέω κι εγώ σε όσους χαρήκαν με τις δηλώσεις του.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 22:35:02

      Κοροϊδεύουν τον κόσμο με διπλά μηνύματα.
      Θα πάει αύτανδρος ο Τιτανικός που λέγεται ΠΑΣΟΚ

  36. ΝΤΑΒΟΣ ΠΑΟΚ avatar
    ΝΤΑΒΟΣ ΠΑΟΚ 07/09/2011 22:06:06

    +10000000000000,Αν και δεν το χωνεύω,σε μία κρίση ειλικρίνειας,τα είπε όλα..

  37. Selene avatar
    Selene 07/09/2011 22:16:10

    Ύστερα απ'αυτή τη δήλωση το ΠΑΣΟΚ θα αναγκαστεί να αλλάξει ονομασία προφανώς!

    "Το παραλήρημα ολοκληρώθηκε με μία αναίτια επίθεση στην αριστερά, καθώς ο Λοβέρδος είπε ότι «στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι αριστερός. Αν δεν είσαι σε πεθαίνουν σε 15 μέρες» και πως «ότι έγινε στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου αντιστράφηκε μετά την μεταπολίτευση»."

    Να χαρώ εγώ ένα φερέφωνο της Θάτσερ!Ώστε λοιπόν η λύση που προτείνετε είναι να γυρίσουμε στα τέλη του 19ου αιώνα;Κι αν δεν απατώμαι όμως,κύριε Υπουργέ,τους ένα εκατομμύριο δημοσίους υπαλλήλους τους διόρισε το δικό σας κόμμα,ειδικά αν λάβουμε υπ'όψιν μας τις δηλώσεις του κυρίου Πάγκαλου και του Πρωθυπουργού στο βήμα σχετικά με την "πλήρη" επανεγκαθίδυση της δημοκρατίας το 1981...

  38. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 22:16:17

    Πάντως ο Λοβέρδος είπε ότι ο Πρωθυπουργός και όλο το υπουργικό συμβούλιο έχουν την ίδια άποψη

  39. Selene avatar
    Selene 07/09/2011 22:18:33

    Ύστερα απ'αυτή τη δήλωση το ΠΑΣΟΚ θα αναγκαστεί να αλλάξει ονομασία προφανώς!

    "Το παραλήρημα ολοκληρώθηκε με μία αναίτια επίθεση στην αριστερά, καθώς ο Λοβέρδος είπε ότι «στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι αριστερός. Αν δεν είσαι σε πεθαίνουν σε 15 μέρες» και πως «ότι έγινε στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου αντιστράφηκε μετά την μεταπολίτευση»."

    Να χαρώ εγώ ένα φερέφωνο της Θάτσερ!Ώστε λοιπόν η λύση που προτείνετε είναι να γυρίσουμε στα τέλη του 19ου αιώνα;Κι αν δεν απατώμαι όμως,κύριε Υπουργέ,τους ένα εκατομμύριο δημοσίους υπαλλήλους τους διόρισε το δικό σας κόμμα ως επί το πλείστον,ειδικά αν λάβουμε υπ'όψιν μας τις δηλώσεις του κυρίου Πάγκαλου και του Πρωθυπουργού στο βήμα σχετικά με την "πλήρη" επανεγκαθίδυση της δημοκρατίας το 1981...

  40. ΕΡΜΙΟΝΗ avatar
    ΕΡΜΙΟΝΗ 07/09/2011 22:21:49

    είναι ο νέος Πάγκαλος γιατί ο άλλος βαρέθηκε να τον βρίζουν όλοι.
    επίσης στο Υπουργείο Υγείας που είναι έρχεται συχνά πυκνά σε επαφή με ψυχοφάρμακα, είχε και μια τάση Ναπολέοντα, ήρθε κι έδεσε
    Του χρόνου που θάχει εξαφανιστεί δεν θα τον θυμάται κανείς

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΕΡΜΙΟΝΗ 07/09/2011 22:37:13

      +100000
      Ο Λοβέρδος απλά αυτοκτόνησε πολιτικά σήμερα

  41. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 22:23:11

    Σωστά τα είπαι βέβαια,αλλα ,η σπουδαιότητα των δηλώσεων Λοβέρδου είναι άλλη:

    Για να τα πεί αυτά ένας τέτοιος κολοτούμπας πολιτικός, είναι φανερό πως...γύρισε ο άνεμος:

    Η δικτατορία της (ψεφτο)αριστεράς και η φεουδαρχία των Δήμοσίων Υπαλλήλων (εσείς δουλέυετε καί μας πληρώνετε,εμείς είμαστε αραχτοί και σας ταλαιπωρούμε κι'απ πάνω!) ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ!

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 22:27:23

      The time of Mnemoniacs has come! Μπρρρρρ!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 22:49:47

      Στέλιος, το ΔΗΣΥ ας ψάξει να βρεί ψηφοφόρους από το να αναλώνεται στο ιντερνετ.

      • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
        ΣΤΕΛΙΟΣ @ Orestios 07/09/2011 22:56:46

        ΔΗΣΗ?? Τι θές να πείς ότι είμαι οπαδός της κόρης του Δρακουμέλ?????

        Είναι προφανές πως έχετε δεί τον ουρανό σφοντύλι εσείς οι κρατικοδίαιτοι και τα'χετε παίξει!

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 23:02:39

          Αχαχαχαχαχαχαχαχα
          Καλό, άλλα ανέκδοτα ξέρεις?????

  42. ΔΙΑΣ avatar
    ΔΙΑΣ 07/09/2011 22:41:26

    ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΔΕΞΙΑΣ, ΜΗ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΟ ΛΟΒΕΡΔΟ (ΑΓΝΩΣΤΟΥ ΕΤΥΜΟΛΟΓΙΑΣ ΕΠΙΘΕΤΟ --ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ).ΤΑ ΟΣΑ ΛΕΕΙ ΕΙΝΑΙ ΡΙΖΩΜΕΝΑ ΣΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΝΙΤΙΚΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΚΑΦΕ ΑΧΙΛΕΙΟΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΤΟΥ ΛΕΥΚΟΥ ΠΥΡΓΟΥ.ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ.ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΟ ΠΑΝΤΟΣ ΚΑΙΡΟΥ.

  43. EΛΛΗΝΑΣ avatar
    EΛΛΗΝΑΣ 07/09/2011 22:48:41

    Mετρ της επικοινωνίας και της διαστρέβλωσης / παραπληροφόρησης / προπαγάνδας, τα σπούδασε καλά αυτά κατά τη θητεία του στην ΚΝΕ. Οι βουλευτές της Ν.Δ. χρειάζονται αρκετές σεμιναριακές για να φτάσουν σε αυτό το επίπεδο ...... Πάντως έχουν χάσει την ψυχραιμία τους ..... Βλέπω ότι οι προκήρυξη εκλογών είναι θέμα ημερών.

  44. Orestios avatar
    Orestios 07/09/2011 22:48:45

    Ο Λοβέρδος είναι troll της πολιτικής.

  45. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 07/09/2011 22:49:06

    Εξύβρισε χυδαία 1 εκατομμύριο Έλληνες.
    Υπάρχει ανάλογη απάντηση από κάποια πολιτική παράταξη ή περιμένουμε εντολές ή μήπως συμφωνούμε;

    • ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
      ΦΟΙΒΟΣ 13 @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 07/09/2011 22:55:08

      Φίλε, όταν σε υβρίζουν πασόκια είναι ύψιστη τιμή. Σημαίνει ότι έχεις ακόμη τα ανθρώπινα πλεονεκτήματα που αυτοί έχουν απωλέσει προ πολλού: Νοημοσύνη, αξιοπρέπεια, φιλαληθία, πατριωτισμό, φιλότιμο, ανθρωπιά και ο κατάλογος είναι ατελείωτος...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 07/09/2011 23:03:36

      Απάντηση στις κάλπες.
      Μαζική συμμετοχή να φύγει η σήψη που ονομάζεται ΠΑΣΟΚ

      • ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
        ΦΟΙΒΟΣ 13 @ Orestios 07/09/2011 23:35:24

        Έτσι. Το θέμα είναι: Μόλις ξεκουμπιστούν από την κυβέρνηση θα προσαχθούν σε δίκη; Και εάν ναι, θα καταδικασθούν όσοι παρανόμησαν με κάθε τρόπο; Ή θα κρυφτούν πίσω από την βουλευτική τους ασυλία και τον νόμο περί μη ευθύνης υπουργών; Ε και να τους βλέπει κανένας Περικλής και κανένας Αριστοτέλης από ψηλά... Θα ντρέπονται που τα πασόκια αυτο-ονομάζονται Έλληνες.

    • lampros avatar
      lampros @ ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 08/09/2011 00:35:13

      750,000 έλληνες.

      Και τις οικογενειές τους... Άρα περί τα 1,500,000-2,00,000.

      Αλλά έχουν έτοιμους νέους έλληνες με φρέσκια ιθαγένεια να τους αντικαταστήσουν...

      Όπως και τα λαλά του ιδιωτικού τομέα, που δεν κοιτάνε την ανεργία και την βουλιαγμένη αγορά, αλλά χαίρονται γιατί πιστεύουν σε αηδίες επιπέδου Πάγκαλου για το δημόσιο τομέα...

  46. ΦΟΙΒΟΣ 13 avatar
    ΦΟΙΒΟΣ 13 07/09/2011 22:51:35

    Ο κος Λοβέρδος τα έχει με 1 εκ. Δ.Υ. που ταλαιπωρούν τους υπόλοιπους Έλληνες; Με υπουργούς και βουλευτές πράσινο-μπλε που τα έφαγαν, που έφεραν λεφτά στο κόμμα, που κοροΐδευσαν κόσμο με το Χρηματιστήριο, που επί των ημερών τους είχε καεί η μισή Ελλάδα, που έχουν αυθαίρετα, που χρησιμοποιούν την βουλευτική ασυλία για προσωπικές τους υποθέσεις, που έδιναν πλαστά στοιχεία στην Ε.Ε., που διόριζαν προνομιούχους με μισθούς που εγώ σαν απόφοιτος πανεπιστημίου, με μεταπτυχιακό και διδακτορικό που τρέχει δεν βλέπω ούτε στο όνειρό μου (βλέπε φύλακες στα ΕΛΠΕ, καθαρίστριες στο Υπουργείο Οικονομικών, υπάλληλοι ΔΕΚΟ κ.λπ.), ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΕΙ;
    Θα μου πεις εάν απευθύνεται σε πασόκια, έχει καλώς. Χαμηλής νοημοσύνης, χάφτουν οτιδήποτε. Οι άλλοι (δεξιοί, αριστεροί και πρώην πασόκοι), σταμάτησαν να τρώνε κουτόχορτο εδώ και πολύ καιρό. Προχθές περνούσα έξω από ένα καφενείο σε εργατική συνοικία και ήταν πολλοί παππούδες και συζητούσαν. Περιμένοντας το φανάρι, άκουσα τον εξής διάλογο: Κανένας Παπαδόπουλος δεν θα βρεθεί να τους στείλει στην ψειρού; ΑΝΑΤΡΙΧΙΑΣΑ! Σκεφτείτε που φτάσαμε: Τα ταλαιπωρημένα γερόντια μίας εργατικής συνοικίας να μιλούν για τον Παπαδόπουλο!!! Να η κατάντια μετά από 2 χρόνια πασοκικής διακυβέρνησης...

  47. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 07/09/2011 22:53:09

    Όσον αφορά την επίθεση του Λοβέρδου στους Δ.Υ. οφείλω να παρατηρήσω οτι ηταν ισοπεδωτικός και μάλλον υπερβολοκός.
    Για τη σκανδαλώδη μεταπολιτευτική ανοχή στην Αριστερά, τα είπε εξαιρετικά και αδίκως κάποιοι εδώ διαρρηγνύετε τα ιμάτια και τα καλσόν σας. Και λίγα τους είπε. Μακάρι να τα έλεγε και κάποιος "δεξιός" της Ν.Δ αυτά. Τί φοβούνται; Μην ερεθιστεί ο μέγας επαναστάτης Τσίπρας και τους επιπλήξει ή μήπως η σταλινική Αλέκα τους προσάψει αντικομμουνιστικές τάσεις; Σε αυτή την κυβέρνηση θίασο ο Λοβέρδος παρά τις όποιες ατέλειες και αστοχίες του (όποιος δουλεύει κάνει λάθη, κι ο Λοβέρδος δουλεύει πολύ) αποτελεί όαση. Είναι έντιμος, πατριώτης, δίκαιος, εργατικός και δεν κωλώνει...Το μόνο κραυγαλέο ελάττωμα του είναι η... γαυροφροσύνη του.

    • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
      ΣΤΕΛΙΟΣ @ μεταρρυθμιστής 07/09/2011 23:04:06

      Φαντάζεσαι οι νεκροί της Μρφίν να ήταν αριστεροί ή...αντιεξουσιαστές?

      Οταν δολοφονείται ένα 16 χρονο (Αλέξης) καίνε την Αθήνα.

      Οταν καίγεται ζωντανό ένα βρέφος στην κοιλιά της μάνας του...το κουκουλώνουμε!

      Μου είναι απαχθής ο Λοβέρδος,αλλα αν προκειμένω καλά τα είπε, ΚΑΙ για τους Δ.Υ. Ισοπεδωτικός-ξε ισωπεδωτικός !

      • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
        ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 23:20:29

        Στέλιο, η υπόθεση της Μαρφίν είναι ντροπή για την ίδια την κυβέρνηση του ΓΑΠΑΣΟΚ. Και όσοι διαδηλώνουμε και κατεβαίνουμε στους δρόμους τα τελευταία 2 χρόνια όχι μόνο δεν την ξεχάσαμε αλλά τη θεωρούμε το πρώτο βήμα από μια συνεχή προσπάθεια καταστολής των κοινωνικών αντιδράσεων μέσα από προβοκάτσιες.

        Ο Λοβέρδος είναι από την πλευρά των θυτών, είναι ξεδιάντροπος να τολμά να μιλά για τα θύματα της Μαρφίν. Στις επόμενες πορείες και συγκεντρώσεις είχαμε πολύ ξύλο και τραμπουκισμούς από τους προβοκάτορες και τα ΜΑΤ. Με αποκορύφωμα τον ακρωτηριασμό του Κυπραίου στις 15 Ιουνίου από τα ΜΑΤ και την δικτατορική διάλυση των ειρηνικών διαδηλωτών στις 29 Ιουνίου 2011.

        Το ΠΑΣΟΚ είναι μανούλα στο να κάνει προβοκάτσιες όπως στη Μαρφίν και μετά να χύνει κροκοδείλια δάκρυα όταν το συμφέρει.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 23:31:12

        Και μόνη η ομολογία "καλά τα είπε, ισοπεδωτικός-ξεϊσωπεδωτικός", φανερώνει τα συμπλέγματα όσων τις εκστομίζουν. Δεν πειράζει. Περαστικά...

        • ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
          ΣΤΕΛΙΟΣ @ Αυριανιστής 07/09/2011 23:45:18

          Αυτό θα πεί.... δημοκρατική νοοτροπία, οποιος τολμά να "εκστομίσει" διαφορετική αποψη..έχει συμπλέγματα κλπ!

          Αυριανιστής όνομα και πράγμα!

          Α, τα περαστικά κράτα τα για τον εαυτό σου και τους άλλους κρατικοδίαιτους ,που μπορεί να βρεθήτε να ψάχνετε για δουλειά!

          Αντε καληνύχτα τώρα ,γιατί εγώ δεν είμαι Δ.Υ...αύριο πρέπει να δουλέψω!

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ ΣΤΕΛΙΟΣ 07/09/2011 23:50:25

            Από πότε η "διαφορετική άποψη" διεκδικεί σκήπτρα εγκυρότητας όταν εκφράζεται με ένα "δεν πα' να ισοπεδώνει, δίκιο έχει";

            Καληνύχτα από έναν μη-ΔΥ, που όμως έχει καταφέρει να ξεφύγει και από τον δαρβινικό καννιβαλισμό του κοινωνικού αυτοματισμού.

          • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
            ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/09/2011 01:49:24

            Όποιος λέει ότι καλά έκανε και καθύβρισε 1 εκατομμύριο Έλληνες ,είναι ή Λοβέρδος ή ανόητος και δεν υποστηρίζει καμμία άποψη.

      • ΑΦΕΛΗΣ avatar
        ΑΦΕΛΗΣ @ ΣΤΕΛΙΟΣ 08/09/2011 21:20:58

        Αγαπητέ μου φίλε ισχυρίζεσαι "ισοπεδωτικός ξε-ισοπεδωτικός" καλά τα είπε. Ωραία.
        Τελικά οι υπάλληλοι του δημοσίου πόσοι είναι?
        Οι πυροσβέστες που χάσανε τη ζωή τους καταδυναστεύσανε τα υπόλοιπα 10.000.000 (μαζί με τους αλλοδαπούς !!!!!!!)?
        Αυτός που δουλεύει στο ΕΚΑΒ? Και αυτός?
        Ο αστυνομικός που 3 και 60 παίρνει και όλον τον κόσμο ΄δερνει και του ζητάμε να εμπλακεί με κακοποιούς?
        Οι στρατιωτικοί?
        Οι δημόσιοι υπάλληλοι που αγωνίζονται και αυτοί από τη μεριά τους?
        Όλοι εεεε?
        Α ρε κακομοίρη......Α ρε κακομοίρη
        Μία χώρα για να βγεί από το τέλμα θέλει ομοψυχία και ομόνοια!!!!!!!!!! Προς το παρόν βυθιζόμαστε στον πάτο του βούρκου. Ενός βούρκου που τον δημιούργησαν τα λαμόγια της πολιτικής με τα λαμόγια του χρηματιστηρίου. Τόσα χρήματα έγιναν καταθέσεις στην Ελβετία, στη Σιγκαπούρη και στα νησιά Cayman, χωρίς να επενδυθεί ούτε ένα ΕΥΡΩ στη χώρα!!!!!!!!! Ούτε 1 ΕΥΡΩ.

    • Γιώργος Μεσσηνία avatar
      Γιώργος Μεσσηνία @ μεταρρυθμιστής 07/09/2011 23:39:49

      Είναι δυνατόν να συμφωνώ με σχόλια ανθρώπων σε τέτοιο βαθμό λες και διαβάζουν τη σκέχη μου;
      Ακόμα και για τη ...γαυροφροσύνη του που ψέγεις;
      Δυο επισημάνσεις μόνο:
      -Το παρακάνει λίγο και μπορεί να του φαλτσάρει σε ακραίο νεοφιλελευθερισμό, με το θέμα των δημοσίων υπαλλήλων, αν και είμαι της άποψης καλύτερα να απολυθούν όσοι δεν εργάζονται ή βρίσκονται σε οργανισμούς ή υπηρεσίες "απάτη", παρά η φρεσκαδούρα των νέων επιστημόνων που έρχεται να χαθεί εξαιτίας των συνεπειών του αστείρευτου μεταπολιτευτικού "κλαδισμού"-μεγαλοσυνδικαλισμού.
      -Επίσης, από το παζλ της κυβερνητικής ανικανότητας θα αφαιρούσα τους Μόσιαλο, Ραγκούση και σε ένα μικρό βαθμό Διαμαντοπούλου, Παπαϊωάννου που δείχνουν να είναι σοβαροί στη δουλειά τους.

      Υ.Γ Πάντως τους νέους διοικητές νοσοκομείων τους όρισε πάλι ο "χ" υπουργός με ασαφή κριτήρια, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, άσχετα αν πετύχουν ή όχι στη δουλειά τους.
      Οπότε ας μην ψέγει το πελατειακό κράτος με τόσο φανατισμό ο Λοβέρδος.
      Κατά τ'άλλα είναι εξαιρετικός και συμφωνώ με το δεύτερο σκέλος των δηλώσεών του κατά 100%!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Γιώργος Μεσσηνία 07/09/2011 23:44:00

        Μια και το αναφέρεις.

        Από τον εν λόγω υπουργό, τοποθετήθηκε (Υπερ)Διοικητής του Ευαγγελισμού και άλλων τριών νοσοκομείων του κέντρου: πρώην αξιωματικός της αεροπορίας! Εν έτει (και με ανάγκες των νοσοκομείων) 2011.

        Μιλάμε για... εκσυγχρονισμό, ε;

        • Γιώργος Μεσσηνία avatar
          Γιώργος Μεσσηνία @ Αυριανιστής 07/09/2011 23:50:01

          Αν όντως ισχύει κάτι τέτοιο μιλάμε για ακραία ανορθολογική πολιτική και σίγουρα μια από τις παθογένειες που μας έφτασαν σε αυτό το σημείο, και τις οποίες καταγγέλει ο Λοβέρδος με το γνωστό επικοινωνιακό του τρόπο.

          • Αυριανιστής avatar
            Αυριανιστής @ Γιώργος Μεσσηνία 07/09/2011 23:56:07

            "Καταγγέλλει" από τη μία (on camera) αναπαράγει από την άλλη (στα μουλωχτά). Αυτός είναι ο "ριζοσπάστης πολιτικός" που ζηλεύουν ορισμένοι νεοφιλελεύθεροι!

          • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
            ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 00:23:06

            Τον κουμπάρο του τον Πεφάνη πάντως τον βόλεψε μια χαρά στο Νοσοκομείο Μεσολογγίου. Αφού πριν λίγο καιρό για να το παίξει αδέκαστος τον είχε σουτάρει από κάποιο νοσοκομείο της Αθήνας. Δυστυχώς δεν θυμάμαι το όνομα του νοσοκομείου. Κατά τα άλλα έχει όντως δίκιο όσο αφορά τα περί αριστεράς και εν μέρει ,με πολλές ενστάσεις, για τα περί ΔΥ. Ωστόσο η ανάλυση του Κόμη Μοντεχρήστου είναι απολύτως σωστή και στοχευμένη. Ο Λοβέρδος είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία. Αλλιώς θα πρέπει να παραιτηθεί άμεσα αφού αυτά που λέει έρχονται σε άμεση αντιπαράθεση με την υποτιθέμενη ιδεολογία του κόμματός του. Όμως και εδώ είναι η μεγάλη αλήθεια που αναφέρει και ο Κόμης Μοντεχρήστος, η ιδεολογία του ΠΑΣΟΚ είναι το ΠΑΣΟΚ τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο!

          • ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
            ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ @ Γιώργος Μεσσηνία 08/09/2011 01:57:36

            H χυδαία εξύβριση 1 εκατομμυρίου πολιτών δεν είναι εικοινωνικός τρόπος είναι συνδυασμός φασισμού και χουλιγκανισμού κατωτάτου επιπέδου.
            Και η αιτία που έγινε δηλαδή για μείωση των δημοσίων υπαλλήλων εν όψει της αποφασιστικής επίθεσης εναντίον τους με το ενιαίο φτωχολόγιο ,δικαιολογεί την πλημμύρα της συκοφαντικής προπαγάνδας
            που αναμένεται από τα γνωστά μέσα της κρατικής και ιδιωτικής παραπληροφόρησης που περιλαμβάνει φυσικά και το διαδίκτυο σε μικρότερο βαθμό βεβαίως.

  48. τηλέμαχος αναγνώστου avatar
    τηλέμαχος αναγνώστου 07/09/2011 23:00:07

    Η ΑΔΕΔΥ οφείλει να 1) βγει και να τον καταγγείλει, 2) να καλέσει τα μέλη της ΔΥ που θα ψηφίσουν ΠΑΣΟΚ να μην τον ψηφίσουν, και 3) να δηλώσει ότι θα κινητοποιηθεί κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου ώστε να εξασφαλίσει τη μη επανεκλογή του. Μετά να δεις κλάμα που θα ρίξει η Μάρθα Βούρτση.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ τηλέμαχος αναγνώστου 07/09/2011 23:46:40

      Αυτό ελπίζω ότι θα τους κόψει να το κάνουν από μόνοι τους οι ΔΥ, χωρίς καν να χρειαστεί η έκδοση "ταξιδιωτικής οδηγίας". Υπάρχουν ήδη τρεις για μαύρισμα: αυτός, το κήτος και ο μόνιμος κάτοικος εξωτερικού που παριστάνει τον κυβερνητικό εκπρόσωπο.

  49. λαλακης avatar
    λαλακης 07/09/2011 23:00:10

    Θα ηταν θετικο για τη χωρα να δημιουργηθει μια νεα μεγαλη κεντρωα παραταξη
    που θα προκυψει απο τη μιξη σοσιαλδημοκρατιας- φιλελευθερισμου.

    Χρειαζεται η κοινωνικη ευαισθησια της Σοσιαλδημοκρατιας και ο πραγματισμος
    του φιλελευθερισμου.

    Ισως τα λογια του Λοβερδου να γινουν η αρχη για το πειραμα, για μια
    νεα Κεντρωα παραταξη

  50. Πετραν avatar
    Πετραν 07/09/2011 23:02:12

    Δεν μας είπε ο Λοβέρδος πόσα χρήματα έχει απορροφήσει από τον δημόσιο κορβανά, τη στιγμή που τα εισοδήματά του από το 1984 μέχρι σήμερα προέρχονται αποκλειστικά από το δημόσιο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Πετραν 07/09/2011 23:05:05

      Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοος

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Πετραν 07/09/2011 23:11:39

      Μισθό καθηγητή Πανεπιστημίου, μισθό βουλευτή, μισθό υπουργού... αν κάνω κάπου λάθος διορθώστε με.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 23:48:06

        Ομοίως και οι Βερέμηδες, Γιανναράδες και λοιποί, που ξιφουλκούν τώρα κατά του δημοσίου τομέα, που απομυζούσαν ως εργαζόμενοι και εξακολουθούν να απομυζούν ως συνταξιούχοι.

  51. Κώστας avatar
    Κώστας 07/09/2011 23:09:22

    O άνθρωπος είναι ασόβαρος. Δεν μπορεί να καταλάβει πως όντας κανείς δημόσιο πρόσωπο και δη υπουργός υπόκεισαι σε κάποιους περιορισμούς, εκτός αν είσαι της σχολής Καρατζαφέρη( εννοώ της πολιτικής σχολής, όχι τη σχολή μανεκέν που είχε ο τηλεπρόεδρος) οπότε κάθε μπαρούφα επιτρέπεται.
    Τέτοιες τοποθετήσεις μπορεί να τις κάνει λχ ένας κοινός πολίτης, στην παρέα , στη δουλειά, στο ίντερνετ και να προκαλέσει ζωηρές και γόνιμες αντιπαραθέσεις. Όταν είσαι όμως υπουργός τα λόγια σου τα μετράς διπλά. Γιατί-υποτίθεται- ασκείς εξουσία εν ονόματι όλου του Ελληνικού Λαού.
    Με τις δηλώσεις αυτές ο Νίκος Ξανθόπουλος της πολιτικής αποδεικνύεει πως ως πασοκικό στέλεχος παραμένει αθεράπευτα δημοκόπος. Το 80 δημοκοπούσαν ως σοσιαλιστές κακοποιώντας έννοιες όπως το Κράτος Πρόνοιας και η Κοινωνική Αλληλεγγύη. Τώρα ως υπηρέτες του αποτυχημένου μνημονίου κακοποιούν τις έννοιες Μεταρρύθμιση και Διαρθρωτικές Αλλαγές. ΄
    Επικίνδυνοι, άσχετοι, δημοκόποι, θλιβεροί εντολοδόχοι, οικτρά αποτυχημένοι, θεομπαίχτες. Πρέπει να φύγουν στιγματισμένοι. Πρέπει να φύγουν κυνηγημένοι, νύχτα, και να αποτελέσει η πτώση του παραδειγματισμό για τους επόμενους. Πρέπει να φύγουν κρυπτόμενοι και ντροπιασμένοι , ώστε να θυμούνται το πάθημά τους οι μελλοντικοί κρατούντες για πολλά χρόνια.

  52. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/09/2011 23:09:58

    Από τις πολλές επιτυχίες του Λοβέρδου, που όλο να καταγγέλει ξέρει (δ.υ., περίπτωση Ντυνάν κ.α.):
    Αναξιοποίητα πάνω από 300 εκατ. ευρώ του ΕΣΠΑ, ενώ κλείνουν μονάδες ψυχικής υγείας
    h__p://news.in.gr/greece/article/?aid=1231127330

    Ο Λοβέρδος ξέρει να κλαίγεται και να κουνά το δάκτυλο, αλλά από ουσία μηδέν.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 02:18:51

      Με τα δικά του νομοσχέδια δεν εκτοξεύτηκε η ανεργία στα ύψη?

  53. Απορία avatar
    Απορία 07/09/2011 23:11:01

    Κανένας στο ΠΑΣΟΚ δεν έχει δικαίωμα να μιλάει καν περί δημοσίων υπαλλήλων, δημοσίου κλπ.

    Ιδίως όταν αυτός που ομιλεί είναι σε κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ δεκαετίες τώρα.

    Εαν σέβονται στο ελάχιστο την αξιοπρέπειά και την νοημοσύνη τους οφείλουν να παραιτηθούν άμεσα.

  54. ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ avatar
    ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ 07/09/2011 23:13:22

    Ο πολιτικος κρινεται οχι μονο απο αυτα που λεει αλλα κυριως απο αυτα που κανει. Ο Λοβερδος ειναι ο μονος απο τον συρφετο του ΠΑΣΟΚ που παρηγαγε εργο. Δεν αντιλαμβανομαι γιατι πρεπει να λοιδορειται η να να κατηγορειται για αληθειες που κατα καιρους λεει και οι οποιες ολοι γνωριζουμε οτι ταλανιζουν την Ελλαδα μετα την Μεταπολιτευση. Ας γινομε επι τελους πολιτες και οχι οπαδοι!

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΚΕΡΑΥΝΕΙΟΣ 08/09/2011 02:21:28

      Τί έκανε ο Λοβέρδος?????????????
      Ποιό είναι το έργο?????????
      Ως υπουργός εργασίας η ανεργία πήγε στα ύψη και διαλύθηκαν τα πάντα.
      Ως Υγείας κατάφερε να στερέψει την αγορά από φάρμακα, τα οποία έχουν γίνει και καλά φθηνότερα. Αλλά ένα περίεργο πράγμα βρε παιδί μου, τα έξοδα των νοσοκομείων εκτοξεύτηκαν με τους πειραματισμούς του.

  55. tsiftsidis elefterios avatar
    tsiftsidis elefterios 07/09/2011 23:14:58

    ηξερα εναν κνιτη πανεπιστημιου, τωρα ειναι καπιταλιστης απο τους φανατικους, ρε ουστ απο εδω.
    ποναει ποδι, κοψει κεφαλι.
    να κι ο λοβερδοσ

  56. Selene avatar
    Selene 07/09/2011 23:14:58

    O.K.,λέει αλήθειες ο Λοβέρδος,καμιά αμφιβολία ως προς αυτό.

    Αλλά για το ότι οι προηγούμενες κυβερνήσεις μας έβαλαν στην Ευρώ-ζώνη,σύναψαν δάνεια με ευρωπαϊκές τράπεζες *χωρίς τη σύμπραξη του λαού*,τα οποία σπατάλησαν σε μίζες ορισμένων πολιτικών και Δ.Υ. και σε ελαττωματικούς στρατιωτικούς εξοπλισμούς,αντί να αυξήσουν την ανταγωνιστικότητα της οικονομίας μας,ποιος θα μιλήσει;Μήπως οι Δ.Υ. φταίνε και για την κακοδιαχείριση του κράτους;

  57. Απορία avatar
    Απορία 07/09/2011 23:40:07

    Ποιές αλήθειες λέει μωρέ ο Λοβέρδος και πιπεριές.

    Παιδεύουν λέει οι ΔΥ τους υπόλοιπους.
    Σε τι τους παιδεύουν δηλαδή, οι περισσότεροι ακολουθούν την νομοθεσία που προβλέπει ο νόμος.

    Εαν ο νόμος έρχεται σε αντίθεση με άλλους νόμους ή όταν ζητάει παράλογα πράγματα, όπως 500 υπογραφές ή ό,τι άλλο, σε τι φταίει ο ΔΥ που καλείται να εφαρμόσει τους παραλογισμούς που έχει ψηφίσει ο κάθε Λοβέρδος στη βουλή όλα αυτά τα χρόνια.

    Όσον αφορά τους αργόμισθους, ποιος τους διόρισε; Μόνοι τους διορίστηκαν μήπως; Ο κάθε Λοβέρδος τους διόρισε για να τον ψηφίζουν.

    Να βγει και να μας πει ο πολύς Λοβέρδος για τη λίστα αυτών που δούλευαν στα ΟΤΑ με μισθολόγια άνω των 50 χιλιάδων το χρόνο ενώ διανύουμε τον δεύτερο μνημονιακό χρόνο. Οι ΔΥ φταίνε και γι'αυτό ή η ανικανότητά τους.

    Ρε ουστ λαμόγια από δω.

    Μιλάτε κι από πάνω, λεχρίτες.

    Έχετε φάει τον άμπακα 30 χρόνια τώρα, γινήκατε και "κύριοι" ενώ βρωμάγανε τα χνώτα σας το 74 και τώρα σα φταίνε και οι ΔΥ.

    Ρε ουστ.

    • Απορία avatar
      Απορία @ Απορία 08/09/2011 00:15:02

      Αλλά που είναι και αυτή η ΑΔΕΔΥ να προκηρύξει μια απεργία επ'αόριστον με μοναδικό αίτημα να ζητήσει συγγνώμην ο Λοβέρδος από τους ΔΥ για αυτές τις ανοησίες.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Απορία 08/09/2011 02:22:45

        Τί είναι η ΑΔΕΔΥ????????

        • Απορία avatar
          Απορία @ Orestios 08/09/2011 03:01:29

          ΠΑΣΟΚ

  58. NONOS avatar
    NONOS 08/09/2011 00:13:34

    Για τα περι αριστερών φρονημάτων πραγματι το ΕΑΜ οτι δεν πετυχε στο βουνό( και ευτυχώς) το πηρε πισω με το παραπάνω μετα το'74 τα περι δημοσίων ομως υπαλλήλων που αυτοί διορησαν ολόκληρο στρατό για να τους εχουν υποχειρια και να κερδίζουν τας εκλογάς ,τις συνταξεις στους δηθεν αντιστασιακούς, τα θαλασοδανεια στους δηθεν επαναπατρισθεντας αγωνιστες τουΕΑΜ, τα δωρακια των 500.000 δρχ, το κωσκοτοσκαδαλο, τα εξοπλιστικα,το χρηματηστιριο, τις μίζες ,τη ΖΗΜΕΝΣ,το κωλοσπιτο του Ανδρεα, το γαμο τουΑκη στα Παρίσια και τοσα αλλα κ.Λοβέρδε δεν τα εκαναν οι δημόσιοι υπάλληλοι γι αυτό θα πατε στον αγυριστό κι ακόμα παραπέρα και αφηστε τις καθηγητικές σας μπαρούφες για αυτούς που δεν εχουν μνημη (αλωστε και εσυ δημόσιος υπάλληλος ησουνα πριν μπεις στο βουλευτιλικι που σου δείνει το δικαιωμα ελεω ασύλου να λες οτι θες και να μη πληρωνεις και ΦΠΑ 23%)

  59. Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
    Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2011 00:38:39

    ...μόνο αν είσαι αριστερός με δεξιές τσέπες...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2011 00:43:16

      Γιατί, λίγοι είναι αυτοί, Φαήλο;

      Να πάρουμε τον τυπικό μεγαλοαστό Κουβέλη, που συνεντευξιάζεται με τη μνημονιολάγνα "Καθημερινή" μόνο σε σικ εστιατόρια της Βαλαωρίτου; Τους Μπιστοκουναλάκηδες; Ή το πρόσφατο φυντάνι, τη ΓΓ του υπουργείου Ανεργίας και Κοινωνικής Εξαθλίωσης -και πρώην στέλεχος της δηλωσία ΑΕΚΑ-, που προανήγγειλε προ μηνών το "κουτσούρεμα" των επιδομάτων ανεργίας αν έχεις ένα περιουσιακό στοιχείο, ένα σπίτι π.χ.; Τι τη νοιάζει την κυρία; Ξεπούλα το για να ζήσεις!

      • Γιωργος Χ avatar
        Γιωργος Χ @ Αυριανιστής 08/09/2011 00:46:44

        ΑΕΚΑ;; τι μας θύμισες τώρα: τον γίγαντα Μπίστη, που πήγε να αναμορφώσει την ανανεωτική Αριστερά και μόλις υπουργοποιήθηκε, διέλυσε το μαγαζάκι του μην κάνει ζημιά στον Σημίτη!
        Χαχαχαχαχαχα!
        Είμαι σίγουρος ότι σε λίγο θα βγει και αυτός να επιχαίρει τον Λοβέρδο

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 08/09/2011 07:27:08

      «στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι αριστερός. Αν δεν είσαι σε πεθαίνουν σε 15 μέρες» και πως «ότι έγινε στην Ελλάδα κατά την διάρκεια του εμφυλίου αντιστράφηκε μετά την μεταπολίτευση».

      Ανεξαρτήτως της σκοπιμότητας της παραπάνω ρήσης μήπως στην πραγματικότητα δεν είναι αληθινή?

      Περίεργο μου φαίνεται!
      Όσοι σχολιάζουν στο Αντί , αριστεροί είναι και αντιδρούν?
      Μπράβο ρέντα στην αριστερά ο Σαμαράς!

  60. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 00:49:32

    Ήταν υπέρμαχος του σχεδίου Ανάν, στα Μνημόνια και τις Τρόικες θα κολώσει;

  61. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/09/2011 00:50:01

    Αυτός; "Άτολμο" θα τον χαρακτηρίσει τον Λοβέρδο! Κάνε μια βόλτα από το γνωστό μπλογκ της νεοφιλελεύθερης φράξιας των σαλονάτων ψευτοαριστερών του Κουβέλη, να δεις απόψεις που ούτε στη "Δράση" του Μάνου δεν ακούς!

    • Γιωργος Χ avatar
      Γιωργος Χ @ Αυριανιστής 08/09/2011 00:58:59

      http://antistachef.files.wordpress.com/2011/09/mafiastyle1.jpg

  62. Orestios avatar
    Orestios 08/09/2011 00:51:32

    Μαλλον δεν βλέπεις συχνά τον εαυτό σου καθρέπτη σου και έτσι νομίζεις πως δεν υπάρχουν αφελείς

    • Κοντη Λιζα avatar
      Κοντη Λιζα @ Orestios 08/09/2011 02:06:37

      ΛΟΛ!

    • Ox avatar
      Ox @ Orestios 08/09/2011 08:04:42

      Πωπώ εξυπνάδα!!

  63. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 08/09/2011 00:52:28

    Το μόνο κακό για τον Μπίστη, είναι ότι υπουργοποιήθηκε... αργά, μόλις λίγους μήνες πριν από την πτώση του σημιτικού καθεστώτος, και δεν πρόλαβε ο καημένος να ζεστάνει και πολύ τα καθίσματα της υπουργικής Μερτσέντες...

  64. Γιωργος Χ avatar
    Γιωργος Χ 08/09/2011 00:56:10

    Τι να πιάσει η Δράση μπροστά στον σαλονάτο ψευτοαριστερό, την φυσική πανίδα της πλατείας Κολωνακίου;;
    Επιτέλους μετά από χρόνια εκδηλώθηκαν, έβγαλαν από μέσα τους τον καταπιεσμένο Μπάμπη και αποκήρυξαν μετα βδελυγμίας την εποχή του ζιβάγκο

  65. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 01:00:19

    Βερέμηδες, Ρεπούσες κ.α. ναι. Τον Γιανναρά τον θεωρώ έντιμο, έκανε τέτοια κριτική και σε άλλες εποχές.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 01:05:43

      Μάλλον δεν τον παρακολουθείς τελευταία. Έχει αναφανδόν προσχωρήσει κι αυτός στον υπέρ πάντων αγώνα που δίνει η μνημονιολάγνα εργοδοσία του, απλώς φοράει πού και πού έναν κουρελιασμένο φερετζέ για ξεκάρφωμα...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 01:12:24

      Τον παρακολουθώ. Τελευταία πράγματι κάτι έχει χαλάσει. Όμως η όλη πορεία του τον κατατάσσει εκτός του συρφετού. Ελπίζω να μην τα χαλάσει περισσότερο στο τέλος πια αυτής της πορείας (έχει και κάποια ηλικία)

  66. Orestios avatar
    Orestios 08/09/2011 01:00:22

    Ο Μητσοτάκης κοινωνικός φιλελευθεριστής?????
    Νόμιζα ότι ήταν απλά παρτάκιας

  67. Orestios avatar
    Orestios 08/09/2011 01:01:29

    +1000

  68. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 01:02:16

    Λοβερμποϋ,
    Δες πως και στην Αμερική ο τομέας της υγείας υποφέρει από απάτες.... και δεν του φταίνε οι Δ.Υ. για τα κλεψιμέικα!
    h__p://www.bbc.co.uk/news/world-us-canada-14831292

  69. Orestios avatar
    Orestios 08/09/2011 01:03:36

    Οπωσδήποτε πρέπει να δικαστούν.
    Τόσα ολισθήματα έχουν κάνει.

    • Μακεδόνας Θεσσαλονικιός avatar
      Μακεδόνας Θεσσαλονικιός @ Orestios 08/09/2011 01:33:11

      Κακουργήματα έχουν κάνει Ορέστιε,μην είσαι επιεικής.

  70. ΝΤΑΝΤΟΝ avatar
    ΝΤΑΝΤΟΝ 08/09/2011 01:06:39

    !!!

  71. micro avatar
    micro 08/09/2011 01:19:54

    πολυ καλο σχόλιο!!!

  72. ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ avatar
    ΞΕΝΟΦΩΝΤΑΣ 08/09/2011 02:12:08

    Άσχετο.Ο κοντός έχει αναλάβει το ρόλο του εξαφανισμένου χοντρού αστοκοφάγου που έχασε τη λαλιά του;

  73. Απορία avatar
    Απορία 08/09/2011 03:16:33

    Λοβέρδε στις ΗΠΑ γιατί δεν βγαίνει ο υπουργός του Ομπάμα να βρίζει συλλήβδην για απατεώνες και τεμπέληδες όλους τους γιατρούς και τους νοσηλευτές;

    Γιατί στην κυβέρνηση του Ομπάμα όσοι έχουν αξιώματα έχουν βιογραφικά βαρύτερα από την κούρσα σου, δεν είναι πασοκόπαιδα γεννημένα μέσα σε κομματικό σωλήνα όπως εσύ.

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=2051448

    "Κατηγορίες απαγγέλθηκαν σε 91 άτομα στις ΗΠΑ, μεταξύ των οποίων γιατροί και νοσηλευτές, για τη φερόμενη συμμετοχή τους σε απάτη στο σύστημα ιατρικής περίθαλψης, η οποία αφορά περίπου 295 εκατομμύρια δολάρια σε ψευδείς χρεώσεις."

  74. Αληθειες! avatar
    Αληθειες! 08/09/2011 06:58:16

    Hαριτεραντζα και οι γεννιες της ειτε το θελετε ειτε οχι με τα μπολιασματα της στον κεντρωο και τον δεξιο χωρο -ακομα κι ο Καρατζαφερης εχει εντος του τετοιες φυλες-ηταν η ιδεολογικη δυναμη που πηρε πανω της την πορεια της μεταπολιτευσης και την καταντια σ ολα τα επιπεδα της Χωρας!
    Οτι μπορουσε να στηριξει μια συνειδητοτητα Ελληνοσυνης, διαχρονικη συνεχη σεβαστικη το ξεκληρισαν. Συνηδειτα, μεθεδευμενα, υπαλληλικα! η φωτο το δειχνει ξεκαθαρα!
    Πρωτη φορα ο Λομβερδος για μενα "υπαρχει"! λεγοντας την αληθεια της δικης του πρωτα πρωτα υποκλισεως.
    Οσο για τους ΔΥ, κι εγω απ αυτους, με τα συνδικαλιστικα ορνια που με εκπροσωπουσαν και ...παλευαν για μενα ωστε τελικα να με ...εκφραζουν, τετοια "φωτογραφια" δινουν στην ιστορια!
    υπαρχει κανεις να "χρωσταει" στο σημερα οτιδηποτε, στην κατ εξοχην ιδεολογικη αιχμη της αριστεραντζας, τον Συνδικαλισμο και τους καλοβολεμενους πατερες του, παρα την καταντια του;
    Υπαρχει;

  75. madprof avatar
    madprof 08/09/2011 08:35:09

    Ο τρόπος άλωσης της εξουσίας και η δομή λειτουργίας της κρατικής γραφειοκρατίας από 1,000 ΚομματοΣυμμοριτοΛησταρχοΚατσαπλιάδες που έχουν σε ομοιρία τους 1 εκ δημόσιους υπαλλήλους και ταλαιπωρούν τους 10 εκατ. Έλληνες έφερε τα πράγματα εδώ που είναι σήμερα.
    Η πρώτη γραμμή Μαζινό υπέρ της γραφειοκρατίας είναι το ισχύον Σύνταγμα και οι νόμοι περί ασυλίας υπουργών και Βο(υ)λε(υο)μένων ΔημαγωγοΤατιανοΤσιτσιολινοΤσαλρατάνων. Σ' αυτά στηρίχθηκε το μεταπολιτευτικό κατασκεύασμα της Νεοελληνικής παρωδίας περί Δημοκρατίας και λαού στην εξουσία, για να καταλήξει σε τραγωδία και ολική χρεοκοπία της χώρας και των πολιτών της ενώ οι υπεύθυνοι περί άλλων τυρβάζουν για να αποβλακώνουν την πλέμπα και να πυροδοτούν τον κοινωνικό αυτοματισμό. Διαίρει και βασίλευε είναι το δόγμα τους.
    Ως υπουργός ο κάθε Λοβοτομημένος είναι ο port parole της σάπιας ΚομματοΝομενκλατούρας ένθεν, κακείθεν, παρακείθεν.
    Στην Ελλάδα της μεταπολίτευσης η ζωή έχει αξία μόνο άμα είσαι Κομματόσκυλο!.

    • madprof avatar
      madprof @ madprof 08/09/2011 08:43:02

      Η φώτο (ειδικά οι εκφράσεις των προσωπείων και οι στάσεις των σωμάτων) θα μπορούσε να αποτελέσει πίνακα της εποχής της χολέρας που βιώνουμε (sic!)! Καιρός να διδαχτούμε κάτι από την Ιταλική Αναγέννηση, έστω και αργά!

      • madprof avatar
        madprof @ madprof 08/09/2011 17:39:10

        Εμμένει ο Λοβοτομημένος και ελεεινός κομματοσκυλοσυνταγματολόγος στις απόψεις του κατά των ομήρων δημοσίων υπαλλήλων της κάστας του(δυσμενής μετάθεση ή αναφορά με αίτημα την απόλυση διότι δεν συνεμορφώθην προς τας υποδείξεις(sic!))!
        Ανατόλιε please! κάνε του δώρο την φώτο σε πίνακα της παρακμιακής εποχής που βιώνουμε και φιλοτέχνησέ του και ένα πορτραίτο του μούλικου! με χρέωση στο ταμείο επικουρικής ασφάλισης των δ. υ. (το φαλιρίσανε και αυτό, όπως και όλα τα ταμεία κύριας και επικουρικής ασφάλισης, οι ΔουκοΧρηματοΛηστοΛοβερδοΣυμμορίτες)!

        • madprof avatar
          madprof @ madprof 08/09/2011 17:47:36

          ΥΓ. Ανατόλιε! ιδιαίτερη προσοχή και λεπτομερή έμφαση στην απεικόνιση των εκφράσεων των προσωπείων και των σωμάτων των αιλουροειδών(sic!). Tα χρώματα να είναι Βενετσιάνικα με έμφαση στο πορφυρό (sic!, ο νοών νοήτω)!

  76. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 08/09/2011 08:38:45

    Νομίζω σιτίζεται από τον ΔΟΛ, ίσως κάνω λάθος. Δεν έχει σημασία, ουσία βρίσκεται στις θέσεις που εκφράζει και είναι φιλομνημονιακές, αφού "μαζί τα φάγαμε"...

  77. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 08/09/2011 09:15:16

    Η εξαργύρωση και η εμπορία της "αριστεροσύνης", έπειτα από μια θητεία σε αριστερές οργανώσεις υπήρξε σύνηθες άθλημα για αρκετούς, προεξαρχούσης της κ. Δαμανάκη, που υπήρξε και Πρόεδρος κόμματος. Οι παλιότεροι θα θυμούνται το Γεωργαλά, το Σ. Κωνσταντόπουλο, τον Τσιριμώκο κ.α.
    Και, βεβαίως, αρκετά παλιότερα οι γενίτσαροι φερόταν πιο άγρια από τους καθαρόαιμους Τούρκους στους υπόδουλους.
    Απλώς, πολλοί συμπατριώτες δεν κατανοούν ότι μέγα μέρος του "υπηρετούντος" πολιτικού "προσωπικού" (πολλών πολιτικών πλευρών) κάνουν αυτό που πολύ εύγλωττα και εύστοχα δείχνει η φωτογραφία.
    Εκλεγόμενοι από Δ.Υ. και αγρότες, ελευθεροεπαγγαλματίες, ανέργους κλπ., που "πείθουν" με διάφορα τερτίπια υπηρετούν πιστά τους οικονομικά ισχυρούς, ενίοτε δε και τους ιδεολογικά ισχυρούς (βλ. Βατοπέδι κλπ.).
    Και, τέλος, το dive et rege στην πλέμπα είναι παλιά δοκιμασμένη και πολύ επιτυχημένη (εκ του αποτελέσματος συναγωγή) συνταγή.

  78. Σίμος avatar
    Σίμος 08/09/2011 09:24:03

    Τι μας λες ρε λοβέρδο τώρα.
    Οι δημόσιοι υπάλληλοι, η διάλυση του δημοσίου τομέα, η όλη φιλοσοφία που διέπει το δημόσιο στην λειτουργία του, έργο του πασοκ και του ιδρυτή του είναι.
    Το σύνταγμα επίσης έργο του Πασοκ είναι.
    Το δε τελευταίο που είπες ότι μόνο η ζωή των αριστερών έχει αξία είναι επίσης έργο του πασοκ και είναι αυτό που σας κράτησε στην εξουσία τόσα χρόνια και σας έχει ακόμη, παρά την αντεθνική σας πολιτική, στο 18% σήμερα. τι νομίζεις ότι από την πολιτική που ασκείς βρίσκεσαι σήμερα σε αυτό το ποσοστό. Οι πρασινοφρουροί σας έμειναν μόνο.
    Γενικά όλοι γνωρίζουν ότι όλες οι μ.........ιες των τελευταίων ετών που έφεραν την Ελλάδα εδώ έγιναν από το πασοκ και ξεκίνησαν από τον ιδρυτή του.
    Καλύτερα να μην μιλάτε γιατί προκαλείται το δημόσιο αίσθημα. Παίξε καμμιά ταινία μελό εκεί τα καταφέρνεις καλύτερα. Νομίζεις και εσύ ότι είσαι υπουργός.
    Εσύ δεν ήσουν που έλυσες το ασφαλιστικό μέχρι το 2060. Εκτέλεσε τώρα την αποστολή που έχεις αναλάβει στο υπουργείο υγείας με την ιδιωτικοποίηση της υγείας και άφησέ μας.

  79. Pikis avatar
    Pikis 08/09/2011 09:42:45

    Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως γίνεται σχεδόν ΟΛΑ τα κομματόσκυλα-βουλευτές-υπουργοί να έχουν βιογραφικό ΜΟΝΟ στον δημόσιο τομέα;
    Πως γίνεται τα πασοκόπαιδα μόλις τελειώνουν το διδακτορικό την άλλη μέρα να είναι καθηγητές ΑΕΙ;
    Πως είναι δυνατό κ. υπ. υγείας να έχει βουλιάξει η χώρα από τους Δ.Υ. ενώ οι μιζιάρηδες "σύντροφοι" να μην έχουν ούτε μια καταδίκη;
    Τι έχεις να μας πεις για την αρπαχτή των Ολυμπιακών Αγώνων; Οι δημόσιοι τα φάγανε τα φράγκα;
    Ο Mr. SIEMENS ακόμα σας κουνάει το δαχτυλάκι κι εσείς κυνηγάτε τους Δ.Υ.
    Ο Καραβέλιας κάνει βουτιές στην Copa Cabana με καϊπιρίνια και σας μνημονεύει όταν ξύνει την έμπροσθεν πλευρά του μαγιό του.
    Τα συντρόφια που έπαιζαν τα λεφτά του ΙΚΑ στο χρηματιστήριο είναι άγιοι μπροστά στους διαβολικούς Δ.Υ.
    Υ.Γ. Στο 1.000.000 άχρηστους Δ.Υ. περιλαμβάνετε και τους αγαπημένους σας υπαλλήλους της Βουλής που είναι πάντα εκτός των μειώσεων αποδοχών; Τους Δ.Υ. που είναι αποσπασμένοι λόγω "ειδικών" προσόντων στα πολιτικά σας γραφεία που τους καταχωρείτε;

  80. tpe avatar
    tpe 08/09/2011 10:38:20

    E? ΔΕΚΟ? Δουλεύεις σε ΔΕΚΟ κι είσαι καταγεγραμμένος; Γιατί καταμέτρηση στις ΔΕΚΟ ΔΕΝ έχει γίνει.

  81. Orestios avatar
    Orestios 08/09/2011 13:50:09

    Ας λέει ότι θέλει ο Λοβέρδος.
    Τώρα που έρχονται οι "εισφορές αλληλεγγύης" να'ναι σίγουρος ότι κανείς δεν θα θέλει να τον πλακώσει στο ξύλο.
    Όσοι δεν δώσατε δωράκι για τον γάμο του Τσοχατζόπουλου, και του κάθε Τσοχατζόπουλου, τώρα θα το κάνετε

  82. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 08/09/2011 15:01:39

    Ότι οι αριστεροί έχουν διώξει από τα πανεπιστήμια όποιον δεν είναι ανθέλληνας και δεν έχει υιοθετήσει τον ιστορικό υλισμό είναι αλήθεια. Όπως και το ότι όποιος αυτοχαρακτηρίζεται αριστερός στην Ελλάδα αυτομάτως θεωρείται μορφωμένος και προοδευτικός. Όσο για τους υπαλλήλους, το κράτος τους διόρισε και μάλιστα συχνά με αδιαφανή κριτήρια, δε διορίστηκαν μόνοι τους. Το σοσιαλιστικό κράτος εξίσωσε τους μισθούς και ισοπέδωσε τις ατομικές αξίες στο δημόσιο τομέα επομένως αυτό είναι υπεύθυνο πρωτίστως για το συγκεκριμένο πρόβλημα. Δεν είναι δυνατόν αυτός που νομοθετεί να ρίχνει τις ευθύνες για τις αποφάσεις του σε αυτούς που είναι αναγκασμένοι να υπακούν στις αποφάσεις. Αλλά είναι πάγια τακτική των ολιγαρχικών καθεστώτων να ρίχνουν τις ευθύνες στην κοινωνία. Δεν εκπλήσσομαι για τα πολλά σχόλια. Η αριστερά έχει αγιοποιηθεί στην Ελλάδα. Θεωρείται ότι ο αυταρχισμός δεν μπορεί ποτέ να προέλθει από το χώρο της, παρόλο που η αριστερά είναι εξορισμού δογματική και έχει συνδεθεί με τα χειρότερα καθεστώτα. Άλλωστε οι αριστεροί είναι αυτοί που θέλουν να αλλάξουν με το ζόρι τις κοινωνίες αφού πρώτα διαλύσουν τους πολιτισμούς τους. Κι όμως ταυτόχρονα μιλάνε για δικαιοσύνη. Ο ορισμός της υποκρισίας. Αφού όμως οι Έλληνες θέλουν να αυτοκτονήσουν, δικαίωμά τους...

  83. γιωργος avatar
    γιωργος 08/09/2011 15:13:08

    Ο Λοβερδος ειπε την αληθεια!
    H μεταπολιτευτικη χρεοκοπημενη Ελλαδα ειναι ενα αριστερο κρατος.
    Θλιβομαι που αυτα τα λεει ενας εκπροσωπος του Πασοκ(δηλαδη του κυριου υπευθυνου αυτης της καταντιας)και οχι ενας εκπροσωπος της δεξιας αλλα αντιθετα να βλεπουμε το κατεξοχην κομμα της να ΣΥΝΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ σε λαικισμο και αριστεροσυνη το ΚΚΕ και το Συριζα.Να βγαζει ανακοινωσεις για επαοριστον εφεδρεια στο δημοσιο και αλλα φαιδρα πραγματα κομμουνιστικης προελευσης.ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΤΙΑ!!!!
    Διαβρωθηκανε ιδεολογικα τοσο απο το ΠΑΣΟΚ σε σημειο που να μην αναγνωριζεις αν τις δηλωσεις υπερ των ΔΥ τις κανει ο αρχηγος της ΝΔ ή ο πασοκος προεδρος της ΑΔΕΔΥ...Και εχουμε τον αυριανιστη να ονειρευεται εναν νεο Ανδρεα Παπανδρεου στο προσωπο του Σαμαρα.
    Θλιψη και μονο θλιψη για αυτην την καταντια

    • Απορία avatar
      Απορία @ γιωργος 08/09/2011 15:19:38

      Γι'αυτο γιώργη η λύση είναι μία.

      Ανάρτηση στο διαδίκτυο των περιουσιακών στοιχείων όλων των ελλήνων και ανηλεές πόθεν έσχες βάσει αυτών των στοιχείων.

      Συμφωνείς;

  84. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 08/09/2011 15:57:23

    Ο Λοβέρδος είπε την αλήθεια,τη μισή τουλάχιστον, γιατί κοπτόμαστε όλοι!
    Αυτό που δεν είπε είναι ότι ο κόκκινος, μαζί με τον πράσινο κουμουνισμό εμπόδισαν την ανάπτυξη της χώρας.

  85. Δ.Φ. avatar
    Δ.Φ. 08/09/2011 16:11:17

    Μετα την μεταπολιτευση δημιουργηθηκε μια ιδιοτυπος αριστερα,στο χωρο των πανεπιστημιων,της διανοησης,στα υψηλα κλιμακια υπουργιων κ οργανισμων κ δυ...τα ευρωπαικα προγραμματα,μκο,διαφημιση,βιομηχανια θεαματος κ στην νεολαιιστικη κουλτουρα ειναι μερικοι χωροι που ανδρωθηκε...ολες αυτες οι συντεχνειες σε περιπτωση που χανανε τα προνομια,εβλεπες μια ιδιοτυπος αλληλουποστηριξη...ολα αυτα για να μην χασουμε τα κεκτημενα...αριστερη πολιτικη,αλλα με δεξια τσεπη...

  86. Χάρης avatar
    Χάρης 08/09/2011 17:10:46

    Από τα σχόλια αλλά και το ύφος του άρθρου συμπεραίνω:
    Οι δημόσιοι υπάλληλοι στην Ελλάδα είναι λίγοι και άρα πρέπει να τους αυξήσουμε
    Είναι παραγωγικοί και είμαστε ικανοποιημένοι από την υπερπροσπάθεια που καταβάλουν διευκολύνοντας τη ζωή των πολιτών
    Ο ιδιωτικός τομέας ευθύνεται για τη χρεωκοπία της χώρας
    Η Νέα Δημοκρατία υπερασπίζεται με θέρμη την πλειοψηφία της στην ΑΔΕΔΥ
    Ο Μαρκόπουλος δεν είναι λαϊκιστής
    Οποιοσδήποτε έχει βγει φωτο με τον Κόκκαλη, δε δικαιούται να κάνει δηλώσεις, ιδιαίτερα κατά της ιερής αγελάδας (δημόσιο) που αντί για γάλα έχει ψηφαλάκια
    ΥΓ Πραγματικά θλίβομαι για την κατάντια του κόμματος που κάποτε θεωρούσα ότι με εξέφραζε

    • Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
      Γενίτσαρος Πανεπιστημίου @ Χάρης 08/09/2011 18:33:40

      @ Χάρης
      Μάλλον δεν είσαι θαμώνας του antinews. Οι περισσότεροι από τους σχολιαστές υποστηρίζουν τα μικρά κόμματα που θέλουν να αγγίξουν το 3%. Η πλειοψηφία αυτών των κομμάτων ανήκουν στην αριστερά.
      Ορισμένοι από αυτούς παρουσιάζουν πατριωτικό το ΣΥΡΙΖΑ, το ΚΚΕ , μπορεί και τους οικολόγους. Η σκληρή πραγματικότητα είναι άλλη:
      Ο Λοβέρδος μεταφέρει τους ψηφοφόρους προς τα δεξιά, εκεί όπου ανήκει,
      Τα τηλεοπτικά πάνελ και το διαδίκτυο προσπαθούν να τους μεταφέρουν αριστερά, παρουσιάζοντας πατριώτες τους Σταλινικούς

  87. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 08/09/2011 17:49:43

    Μιλάμε για μεγάλη ξεφτίλα, αλλά αυτοί προσποιούνται ότι βρέχει! Ο αρχηγός του (ΓΑΠ) συχνά αναφέρεται προς το ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ κτλ σαν τα ‘άλλα αριστερά κόμματα’. Όταν λοιπόν ο Λοβέρδος μιλάει για αριστερούς μιλάει και για τους Πασόκους, και αν είχαν λίγη τσίπα θα έπρεπε να τον είχαν διαγράψει όχι μόνο από τη κυβέρνηση αλλά και από το ΠΑΣΟΚ. Τον καιρό μας χάνουμε, ούτε ξέρουν τι τους γίνεται ούτε θα μάθουν ποτέ.
    Εγώ πάντως συμφωνώ με αυτά που είπε, προσέφερε μεγάλη υπηρεσία στην αντιπολίτευση. Επίσης, επιβεβαιώνω ότι μοιράζει δεξιά και αριστερά ρουσφέτια.
    Χαίρομαι που τελικά αποφάσισαν να γράψουν και 5-6 άλλοι φίλοι μερικά συνετά λόγια γιατί κοντεύαμε να δώσουμε την εντύπωση ότι μας εκφράζει πολιτικά και επικοινωνιακά ο Ορέστιος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Agrofylakas 09/09/2011 01:01:21

      Σε ενοχλώ?????????????

  88. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 09/09/2011 07:00:31

    Βρε καλως το το παιδι! Που ησουν ρε ψυχη τοσον καιρο?, σε χασαμε.....

  89. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 09/09/2011 16:44:57

    ΑΥΤΟΣ Ο ΛΟΒΕΡΔΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΘΕΙ ΚΡΙΣΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ..

    ΤΟ ΕΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ-ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟΥΣ ΠΟΥ
    ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟΥ ΔΙΟΡΙΖΕ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ 1981 ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΡΙΣΤΕΡΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΗΘΕΙΑ.
    Η ΑΡΙΣΤΕΡΑ,ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΗΤΤΑ ΤΟ 1949
    ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΚΚΕ ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣΕΙ
    ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΙΠΕΔΑ.
    Η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ,ΜΜΕ,ΚΑ-
    ΘΗΓΗΤΩΝ ,ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ,ΕΧΕΙ ΑΛΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΙΣΤΕΡΑ.
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ Η ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
    ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΤΟ ΠΟΛΕΜΟ,ΝΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ
    ΤΗΝ ΗΤΤΑ ΤΗΣ,ΜΕ ΤΟ ΠΙΟ ΣΚΛΗΡΟ ΤΡΟΠΟ.......

  90. trooper avatar
    trooper 09/09/2011 19:40:12

    ναι....ναι...για την κατάντια της χώρας μας ,φταίει το ΚΚΕ,η αριστερά και φυσικά ...οι εξωγήινοι...

    • ΣΠΥΡΟΣ avatar
      ΣΠΥΡΟΣ @ trooper 10/09/2011 11:00:56

      ΟΝΤΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ,ΜΕ ΠΡΩΤΟ ΤΟ ΠΑΛΙΟ ΚΝΙΤΗ
      ΛΟΒΕΡΔΟ.........

  91. Vassilis avatar
    Vassilis 12/09/2011 10:03:14

    Σας τόγραψα ξανά, το λουλούδι αυτό ετοιμάζεται για ΛΑΟΣ!!!

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.