#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
26/04/2010 12:34
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λευκή απεργία των πιλότων Πολεμικής Αεροπορίας



Το σύνολο σχεδόν των χειρίστων της πολεμικής αεροπορίας αρνούνται σήμερα να εκτελέσουν εκπαιδευτικές πτήσεις, επικαλούμενοι προσωπικούς κυρίως λόγους υγείας.
Εξαιρούνται, ωστόσο, οι πιλότοι στα αεροσκάφη επιφυλακής.
Αιτία γι αυτό τον τρόπο λευκής απεργίας είναι η φορολόγηση του πτητικού επιδόματος .
Μέχρι τώρα το επίδομα αυτό φορολογείτο με 5%, ενώ με τις νέες ρυθμίσεις προστίθεται στις υπόλοιπες αποδοχές και φορολογείται συνολικά.

Ο υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, από το Λουξεμβούργο όπου βρίσκεται δήλωσε μεταξύ άλλων ότι « είναι εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι οι Έλληνες αεροπόροι πετούν στους ουρανούς της πατρίδας όχι λόγω αίσθησης καθήκοντος, αλλά για λόγους οικονομικούς. Αυτό αδικεί τους Έλληνες πιλότους….»

Είναι όντως αποθαρρυντικό κ. υπουργέ. Αλλά για την κυβέρνησή σας, όχι για τον ελληνικό λαό που γνωρίζει τις θυσίες των ιπταμένων του

ΝΔ: απαράδεκτες οι δηλώσεις Βενιζέλου

Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, Θεόφιλος Λεονταρίδης, σχολιάζοντας τις σημερινές δηλώσεις του ΥΕΘΑ κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, για τα συμβαίνοντα στην Πολεμική Αεροπορία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

 «Οι σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Εθνικής Αμύνης είναι απαράδεκτες. Δεν θα τον ακολουθήσουμε. Το θέμα δεν είναι από εκείνα που προσφέρονται για δημόσιο διάλογο και μάλιστα του τύπου που ακολουθεί ο κ. Βενιζέλος. Από την πλευρά μας, το μόνο που υπεύθυνα μπορούμε να πούμε είναι πως η Κυβέρνηση οφείλει με πράξεις να εξασφαλίζει διαρκώς το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και το υψηλό φρόνημα των στελεχών. Βρισκόμαστε εν μέσω πρωτοφανών εξελίξεων και η Κυβέρνηση δεν δικαιούται να κωφεύει στις τεράστιες ευθύνες της».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Greenhorses avatar
    Greenhorses 26/04/2010 12:37:39

    Η πλήρης κατάρρευση, αυτός που πήρε απόφαση να τους περικόψει το επίδομα με τι καρδιά το έκανε;

    • ΠΑΡΑΠΑΝΗΣΙΟΣ avatar
      ΠΑΡΑΠΑΝΗΣΙΟΣ @ Greenhorses 27/04/2010 07:08:40

      Κι όμως λύση υπάρχει: Ας κόψει το επίδομα από εκείνους που ΔΕΝ πετάνε, από όσους κάνουν πτητική συντήρηση 1 φορά για 1 μέρα το εξάμηνο και πληρώνονται για 180 μέρες. Να το παίρνουν ΜΟΝΟ όσοι πετάνε καθημερινά, όχι και οι συνταξιούχοι. Να ΤΟ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΑΥΤΟΊ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΤΟ ΔΙΚΑΙΟΎΝΤΑΙ. Αυτό δεν είναι το ζητούμενο σήμερα; Να αμοίβονται αυτοί που πραγματικά εργάζονται;

  2. Lewnidas avatar
    Lewnidas 26/04/2010 12:38:36

    Τι ειπε μωρε χχχχχχ !εχουν χασει καθε μετρο.

  3. Ευθύμης avatar
    Ευθύμης 26/04/2010 12:39:34

    Γάτος γαμεί και γάτος σκούζει....

  4. what avatar
    what 26/04/2010 12:40:35

    Η απάντηση στον υπουργό και παραλίγο πρωθυπουργό από τους ιπτάμενους θα μπορούσε να είναι:

    « είναι εξαιρετικά αποθαρρυντικό να στέλνουν κάποιοι στον ελληνικό λαό το μήνυμα ότι αρκεί κάποιος να πατήσει το πόδι σε ελληνικό έδαφος και μέσα σε λίγα χρόνια αποκτά την ελληνική ιθαγένεια εν είδη τροπαίου. Περιμέναμε οι πολιτικοί μας να υπηρετούν τα συμφέροντα της πατρίδας τους αίσθησης καθήκοντος και όχι λόγους ιδεοληπτικούς. Αυτό αδικεί τους Έλληνες πολιτικούς….»

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ what 26/04/2010 12:43:30

      α να γείασει το χεράκι σου...
      Άλλα είμαστε πολύ multi-culti εμείς εδώ και μπορούμε άνετα 100απλάσιους, αρκεί να ψηφίζουν ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.

  5. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 26/04/2010 12:44:34

    Εχουν τζαμί να φτιάξουν τώρα στην καρδιά του Ελαιώνα της Αρχαίας Αθήνας.

    Δεν μπορούν να ασχολούνται με αιτήματα πολεμοχαρών.

    Εξάλλου θα έρθει το καρντάσι σε λίγο και δε θα χρειάζεται πια Εθνική Άμυνα.
    Θα μας προστατεύει αυτό.

    • Ευθύμης avatar
      Ευθύμης @ αλλενάκι 26/04/2010 12:48:22

      αλήθεια, οι παχουλούτσικοι σαν τον υπουργό άμυνας για παράδειγμα, όταν πέφτουν στα τέσσερα να προσευχηθούν στον αλλάχ πώς τα καταφέρνουν;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Ευθύμης 26/04/2010 13:04:03

        αυτή η άσκηση φαίνεται εύκολη...
        πως θα αποβιβαζόταν άραγε ένας παχουλούτσικος μετά από εκπαιδευτικού τύπου πτήση με μαχητικό μας?

  6. Χρήστος Π. avatar
    Χρήστος Π. 26/04/2010 12:44:51

    τα διαλύσαν όλα σε 7 μήνες. απίστευτο

  7. ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ 26/04/2010 12:45:15

    hd

  8. Δαναός avatar
    Δαναός 26/04/2010 12:47:46

    Το γνωρίζετε ήδη αλλά να είστε σίγουροι ότη η Πολεμική Αεροπορία μπορεί να κόψει τον κ@λ@ οποιουδήποτε επιβουλεύεται την Πατρίδα. Η απόφαση είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ. Οι αεροπόροι με την κίνησή τους αυτή σε καμμιά περίπτωση δεν εξαργυρώνουν το αίμα των συναδέλφων τους. Αυτό που επιθυμούν είναι να στείλουν το μήνυμα στους ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ πολιτικούς ότι η ανοχή του Ελληνικού Λαού τελειώνει.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Δαναός 26/04/2010 12:59:53

      Ο Άραξος είναι γεμάτος βομβαρδιστικά. Ίσως θα ήταν ισχυρότερο το μήνυμα, αν ένας "τρελαμένος" -και απελπισμένος, έτσι όπως τον κατάντησαν- πιλότος, που παίζει κορώνα-γράμματα τη ζωή του καθημερινά με τον Τούρκο πάνω από το Αιγαίο για να κοιμόμαστε εμείς ήσυχοι, σηκωνόταν και έριχνε μια βόμβα πάνω στο Μαξίμου...

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Αυριανιστής 26/04/2010 13:08:19

        Τουλάχιστον τον Αβραάμ Λίκολν τον πυροβόλησαν στο θέατρο! Μηδενικός κίνδυνος "παράπλευρων απωλειών". Εδώ το μυαλό μας δουλέυει αλλοιώς...Και ύστερα λέμε οι ανιστόρητοι, ότι οι Αμερικανοί είναι βίαιοι και "αμερικανάκια"!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/04/2010 13:20:40

        @Sic transit gloria mundi

        Θέλεις να έρθεις στη θέση αυτών των ανθρώπων, όταν "τρώνε" τα G της επιτάχυνσης της βαρύτητας, και όταν σε milliseconds πρέπει να λάβουν αποφάσεις που αφορούν στην ίδια τη ζωή τους, και ξαφνικά τους εξαθλιώνουμε οικονομικά, και μετά να συζητήσουμε ξανά για το ποιοι είναι "βίαιοι" στις σκέψεις τους;

      • Sic transit gloria mundi avatar
        Sic transit gloria mundi @ Αυριανιστής 26/04/2010 13:29:08

        Είπα εγώ τίποτε που αφορά αυτούς τους ανθρώπους;

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Αυριανιστής 26/04/2010 18:02:05

        Γιατί?
        Έχουν τα απαυτά οι άνεργοι να κάψουν κάποιον ΟΑΕΔ ας πούμε?
        Εμ παίζει τη ζωή του κορώνα γράμματα εμ του ζητάμε και να αυτοκτονήσει επειδή οι υπόλοιποι είμαστε κότες.

  9. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 26/04/2010 12:54:34

    Αθλιοι καρεκλοκένταυροι πολιτικοί.
    Ακριβοί στα πίτουρα και φθηνοί στ΄αλεύρι.
    Διορίστε γελοίοι καμιά διακοσαριά ακόμα καλοπληρωμένους αργόμισθους στην Βουλή με τα λεφτά απο την φορολόγηση των επιδομάτων.
    Η αίσθηση καθήκοντος και η εθνική συνείδηση αφορά μάλλον ορισμένες μόνο κατηγορίες πολιτών.
    Οι βουλευτές και οι υπουργοί προφανώς εξαιρούνται.

  10. ΓΕΩΡΓΙΟΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΙΟΣ 26/04/2010 12:55:43

    Το θράσσος του Βενιζέλου και της κυβέρνησης που υποδούλωσε τη χώρα στο ΔΝΤ είναι απύθμενο.Έτοιμοι είναι να παραδώσουν και μέρος των κυριαρχικών μας δικαιωμάτων στου Νεοοθωμανούς και λοιπούς εκφραστές της νεάς τάξης πραγμάτων. Αντί να ενισχύσουν σημαντικά, έστω αξιοπρεπώς, τους ηρωικούς πιλότους της ΠΈ μας που με κίνδυνο της ζωής τους αντιμετωπίζουν την εξ ανατολών απειλή τους εξαναγκάζουν στην ανέχεια! Το ίδιος και με τις άλλοες ομάδες του στρατού και των σωμάτων ασφαλείας. Που πράγματι προσφέρουν ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΕΓΙΣΤΟ ΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΑΟ ΤΗΣ. Η κατάντια και ο κατήφορος του ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ μας πρωθυπουργού, αμερικανοθρεμένου και εξαρτημένου από τα συμφέροντα της πέραν του ατλαντικού "φίλης" χώρας μας ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΟ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΙ ΚΡΑΤΟΥΝΤΕΣ ΨΕΥΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ! ΕΞΑΠΑΤΗΣΑΤΕ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΑΙ ΥΦΑΡΠΑΣΑΤΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΤΟΥ. Μια επιλογή έχετε μόνο : να διαλέξετε μια αξιοπρεπή ΦΥΓΗ από το τιμόνι της πατρίδας μας.

  11. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 26/04/2010 12:56:31

    Τι να πουν και οι εργαζομενοι των 700 ευρω ?
    Που φορολογουνται για να πληρωνονται και ΟΙ ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ !!!!

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ PamizensSOK 26/04/2010 13:01:22

      Αν δεν πληρώνονταν οι ιπτάμενοι της ΠΑ, αγαπητέ, οι εργαζόμενοι των 700 ευρώ ίσως να είχαν Τούρκο εργοδότη με 150 ευρώ...

    • Αρβανιτάκης Αλέξανδρος avatar
      Αρβανιτάκης Αλέξανδρος @ PamizensSOK 26/04/2010 13:57:34

      Οι εργαζόμενοι των 700 ευρώ δεν φορολογούνται, είναι στο αφορολόγητο....Βέβαια πληρώνουν έμμεσους φόρους....αλλά τι επιχείρημα είναι αυτό; δηλαδή οι ιπτάμενοι πρέπει να δουλεύον εθελοντικά;

    • Χρήστος Π. avatar
      Χρήστος Π. @ PamizensSOK 26/04/2010 15:11:23

      ας πανε να γίνουν ιπτάμενοι οι εργαζόμενοι των 700 ευρώ. αν μπορουν...

    • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
      ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ PamizensSOK 26/04/2010 16:02:09

      Αυτού του είδους οι συγκρίσεις, αγαπητέ, είναι το ίδιο ανόητες με εκείνες που συγκρίνουν το κόστος ενός μαχητικού με το κόστος ενός νοσοκομείου. Ανόητες, ανιστόρητες και θα μου επιτρέψετε να πω φιλικά πάντοτε, μικρές...

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ PamizensSOK 26/04/2010 17:57:22

      θα σου πουνε να πας να ....

    • loretta avatar
      loretta @ PamizensSOK 26/04/2010 19:56:47

      PamisnSOK

      φιλε μου με πολυ επιεικια σου λεω οτι μαλλον δεν ξερεις που πανε τα 4 και προφανως αγνοεις τους κινδυνους καθε χειριστη πιλοτου της Πολεμικης Αεροποριας!! Οι ανθρωποι αυτοι οταν πετουν πανω απο το ΑΙΓΑΙΟ δεν ξερουν αν θα γυρισουν πισω και πως!! Αν μη τι αλλο καλυτερα βουλωσετο ..!!

  12. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/04/2010 13:03:21

    Όλα τέλειωσαν...
    Οι εξελίξεις πέφτουν, δεν τρέχουν απλά...
    Ίσως είναι καλύτερα έτσι όμως. Το χωνευτήρι που έρχεται ίσως τελικά αφήσει λίγη μαγιά...

  13. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 26/04/2010 13:04:16

    ΕΙΜΑΤΣΕ συμμαχοι με τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ και οι ΙΠΤΑΜΕΝΟΙ κανουν κοινες ασκησεις με τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ.....αλλο τα ΑΝ και αλλη η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ PamizensSOK 26/04/2010 13:05:13

      Τι παίρνεις? Αποτελεσματικό!

      • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
        ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ (Α)θανάσης 26/04/2010 16:04:32

        Καλό μου παιδί, σου εύχομαι γρήγορα να υποκύψεις στα "τραύματά" σου, για να μην ταλαιπωρείσαι...

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ PamizensSOK 26/04/2010 17:58:34

      Ιωαννίδης έφα...

  14. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 13:09:37

    Μόνο μπάτσοι θα πληρώνονται από εδώ και πέρα, ο ιδιωτικός στρατός του κατεστημένου. Ούτε δικαστές ούτε αεροπόροι χρειάζονται στη σημερινή χούντα. Μόνο μπάτσοι. Αλήθεια ο κ.Βενιζέλος πληρώνεται ή εργάζεται λόγω αίσθησης καθήκοντος;

  15. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 26/04/2010 13:16:58

    Ακριβως οι Στρατιωτικοι και τα Σωματα Ασφαλειας εξαιρεθηκαν απο τις διαταξεις του Συνταξιοδοτικου...ΓΙΑΤΙ αραγε ?
    Γιατι ενας οικοδομος να βγαινει στα 67 στην συνταξη και οι των Σωματων Ασφαελειας και οι Στρατιωτικοι στα 45 ?
    Χωρια που δεν δουλευουν.....θυμαμαι τον διοικητη μου ερχοταν στις 8:30 εφευγε στις 12:30..... και τα οργια στα χαμηλοτερα δεν πανε πισω....ειχαμε εναν φανταρο βυσμα του υπευθυνου ασφαλειας..... εεεεε δεν τον ειδα ΠΟΤΕ...μας ειχαν πει,εαν ποτε γινει εφοδος να πουμε οτι τον εχουν στειλει σε εξωτερικη εργασια......ΟΧΑΧΑΧΑΟΟΟΟΟ για την πατριδα ρε γαμωτο....

    • Χρήστος Π. avatar
      Χρήστος Π. @ PamizensSOK 26/04/2010 15:14:00

      σωστα τα λες. άλλο όμως στρατιωτικός που τα ξύνει όλη μέρα, και άλλο ιπτάμενος που ρισκάρει τη ζωή του κάθε μέρα.

  16. Spm avatar
    Spm 26/04/2010 13:17:27

    Εγω λέω οι πιλότοι μας -που δίνουν τη ζωή τους καθημερινά, στους ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ουρανούς- να πάρουν μαζι τους, με ενα F-16 ή ότι άλλο "χωράει" το Βενιζέλο και να τον κάνουν μια βόλτα, εκεί που πετούν οι αετοί, σε αληθινές συνθήκες και οταν τον κατεβασουν, να ακούσουμε τι θα λέει, για το λειτουργημα που κάνουν, καθώς επίσης και πόσο πρέπει να πληρώνετε αυτό.
    Καλέστε τον, ρε παιδιά, για μια πτήση, στο Αιγαίο... Καλέστε τον!!!

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ Spm 26/04/2010 13:26:13

      Το δίκιο-δίκιο.
      Βεβαίως να εξαιρεθούν.Εγώ συμφωνώ γιατί θεωρώ την υπεράσπιση της Πατρίδας πάνω από όλα.
      Αν πρέπει να γίνουν εξαιρέσεις να ξεκινήσει από τους πιλότους μαχητικών.
      Ομως τώρα πρέπει να στηθεί ΑΕΡΟΔΙΚΕΙΟ για τους πρωταίτιους της στάσης.
      Αν θέλουμε να μη μας πάρουν για εντελώς της πλάκας σε όλο τον κόσμο και περισσότερο οι ΤΟΎΡΚΟΙ.

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/04/2010 17:26:49

        Γιατί? Για να διατηρεί τη φάρσα διακυβέρνησης του το ΠΑΣΟΚ?

  17. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 13:19:49

    Θα αστειεύεσαι! Νομίζεις ότι χωράει σε F-16;;;

    • Spm avatar
      Spm @ fit for fun 26/04/2010 13:21:45

      τετοιους τυπου φιλε μου, μονο με χιουμορ αντιμετωπιζονται...

    • Sic transit gloria mundi avatar
      Sic transit gloria mundi @ fit for fun 26/04/2010 13:25:41

      Πατητός χωράει (μπλοκάρει όμως το σύστημα εκτόξευσης καθίσματος). Το μέγα πρόβλημα είναι, ότι βγαίνει υπέρβαρο το σκάφος, εκτός άν πετά χωρίς βόμβες, ρουκέτες και καύσιμα επιστροφής. Θα πρέπει να κάνει εναέριο ανεφοδιασμό, αλλά τότε, με τέτοιο φορτίο, γέρνει μπροστά, πρός το cokpit. Προτείνω την ταχεία μέθοδο με γκρέιπφρουτ, χωρίς δίαιτα.

  18. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 26/04/2010 13:19:49

    Mάλλον έχει χαθεί το μέτρο.
    Πρέπει να μάθουμε να κρίνουμε με γνώμονα το"δέον" και
    οχι με το αν μας συμφέρει.
    Ο Σωκράτης ήπιε το κώνιο για να μη παραβεί τους νόμους της Πολυτείας των κακών δικαστών.
    Στρατοδικείο εδω και τώρα για τους πρωταίτιους.
    Ολα τα υπόλοιπα είναι στα πλαίσια του Εθνικού κύκνιου άσματος,που φθάνει στ'αυτιά μας εδώ και πολύ καιρό.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ ΣΟΝ ΠΕΝ 26/04/2010 17:19:11

      Ορθός είπες του ΕΘΝΙΚΟΥ κύκνειου άσματος.
      Το Κρατικό άσμα καλά κρατεί...

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ otiprepei 26/04/2010 17:21:00

        "Θά’ρθει πρώτα ένα ψευτορωμαίϊκο. Να μην το πιστέψετε. Θα φύγει πίσω." (Άγ.Κοσμάς Αιτωλός, ~1770)

  19. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2010 13:22:10

    Όλα εδώ πληρώνονται

  20. fit for fun avatar
    fit for fun 26/04/2010 13:22:59

    Στρατοδικείο; Γιατί; Για κοιλιακές ενοχλήσεις;

  21. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 26/04/2010 13:28:53

    Σωστά! στα σπίτια τους οι πιλότοι της Π.Α.
    Τα αεροπλάνα μπορούν να τα πετάνε πλέον πακιστανοί ή βούλγαροι αεροπόροι που έχουν και φθηνά ημερομίσθια και δεν θέλουν και επιδόματα.

  22. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2010 13:30:55

    Παρακαλώ τους σχολιαστές να μην βρίζουν Γ#$^*Ω ΤΟ Κ$%^&* μου. Χανω χρόνο να διορθωνω τ;α σχόλια. θα τα κοβω αν εν εκφράζεστε ευπρεπως

  23. Νίκος avatar
    Νίκος 26/04/2010 13:35:09

    Παραγοντες, τι ειναι πιο απρεπες; τα λογια εδω μεσα ή οι πραξεις των μελων της αλητ μας;

  24. Orestios avatar
    Orestios 26/04/2010 13:36:06

    Σε ποιά εποχή ζείτε κ. ΝΤΙΝΟ? Είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση για να γίνουν στρατοδικεία? Αν είναι δικαιολογημένοι οι πιλότοι δεν μπορεί να πεί κανείς τίποτε.
    Αν όμως είμαστε σε εμπόλεμη κατάσταση τότε και οι πολιτικοί έχουν μερίδιο ευθύνης μεγαλύτερο από τους υφισταμένους τους. Για αυτούς δεν έχει στρατοδικείο?

    • NTINOS avatar
      NTINOS @ Orestios 26/04/2010 14:09:48

      ΟΙ ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ δεν είναι χωρος για κομματικες αντιπαραθεσεις οπως είθισται στην Ελλάδα.
      Οταν φθανουμε στο σημείο οι πιλοτοι να απεχουν μαζικα επειδη τους ποναει οι κοιλιτσα η ο προστατης και πιθανον οι αιμοροιδες τότε δεν βλεπω τον λόγο της υπαρξης ΕΔ.
      Μ

      • Orestios avatar
        Orestios @ NTINOS 26/04/2010 14:22:15

        Από πότε ποινικοποιείται η ασθένεια?
        Τί άλλο παλαβό θα ακούσουμε?

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ NTINOS 26/04/2010 14:25:39

        Έτσι ακριβώς σκέφτηκαν και οι κομματικοί κρατούντες στις πρόσφατες κρίσεις των αξιωματικών. Αυτό όμως ειναι ανεξάρτητο απο το σημερινό. Προφανώς οι μόνοι που δικαιούνται να συμπεριφέρονται σαν να βρίσκονται στο χωράφι τους είναι οι πολιτικοί. Αν θέλεις δικαιοσύνη και εφαρμογή των νόμων και του Συντάγματος να τη ζητήσεις πρώτα από αυτούς που παρέδωσαν την εθνική κυριαρχία (κατά τη δική τους δήλωση) στους ξένους.

      • ΔΑΝΑΗ avatar
        ΔΑΝΑΗ @ NTINOS 27/04/2010 10:03:54

        Ντροπή να μιλάτε ετσι για τις ενοπλες δυνάμεις και ειδικά για τους Ελληνες πιλότους που δίνουν τη ζωή τους στο αέρα και δεν ξέρουν εαν θα γυρίσουν πισω σπίτι τους ,εαν θα ξαναδούν τη γυναίκα τους ή το παιδί τους. Σωστή η διαμαρτυρία τους και όλοι γενικότερα οι εργαζόμενοι να αλληλουποστηρίζονται και όχι να διαφωνούν.

  25. (Α)θανάσης avatar
    (Α)θανάσης 26/04/2010 13:41:02

    Καλα, ο ΝΤΙΝΟΣ είναι γνωστός χαβαλές, μην τσιμπάτε αμέσως...

    • Orestios avatar
      Orestios @ (Α)θανάσης 26/04/2010 13:47:14

      :P

  26. δδ avatar
    δδ 26/04/2010 13:41:28

    απο την αλλη θα πρεπει να καταλαβουν οτι η ληξη των αυτοτελων φορολογησεων ειναι εθνικη υποθεση - μαζι με τους ιπταμενους το επαιρναν οι τελωνειακοι οι εφοριακοι κλπ κλπ ολοι με καποια δικαιολογια.
    Πρεπει να κανουν υπομονη ειπε οτι θα τους αυξησει το επιδομα ας μεινουμε εκει.
    μας φαγαν τοσα χρονια τα δικαια αιτηματα 500 - 1000 ατομων να γινονται δικαιολογια για να επωφελουνται 300.000

  27. Φορμίων avatar
    Φορμίων 26/04/2010 13:45:40

    και τι θα τους κανουν ? θα τους διώξουν? ΧΟ ΧΟ ΧΟ
    Μπράβο στα παιδια, έξω η χούντα του ΠΑΣΟΚ

  28. denkserotipota avatar
    denkserotipota 26/04/2010 14:00:35

    Καλά τον ύπνο του δικαίου μερικοί μερικοί.
    Για ξεστραβωθείτε πρώτα διαβάζοντας εδώ...

    http://www.antinews.gr/?p=42165

    Και μετά αφού σκεφτείτε, τι τραβάνε κάποιοι για να φυλάν ακόμα και σήμερα, """όσο επιτρέπεται""" Θερμοπύλες, απαντήστε με το χέρι στην καρδιά.

  29. NTINOS avatar
    NTINOS 26/04/2010 14:16:29

    Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ διέλυσε τις ΕΔ στο παρελθον καθως και τις ελληνικες μυστικες υπηρεσίες που εθεωρουντο ισαξιες της ΜΟΣΑΝΤ.
    Σήμερα ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ εχει να κανει με συμπεριφορές συνδικαλισμου ....παιδικου σταθμου στις ΕΔ που ο ιδιος οικοδομησε.Φυσικα ενα κρατος που ΨΑΧΝΕΙ ΙΘΑΚΕΣ παιρνει κεφάλια αλλα το ΠΑΣΟΚ το πολυ πολυ να ...παρει καμιά μοσχαροκεφαλη για σουπα.....

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ NTINOS 26/04/2010 14:25:48

      Το ΤΙ γέλιο θα έχουν κόψει "κάποιοι" διαβάζοντας ότι η ΚΥΠ ήταν (ποτέ) ισάξια της ΜΟΣΑΝΤ...

      Είπαμε, κάποτε κάτι άξιζε σε τούτο το ρημαδότοπο, αλλά να είμαστε ρεαλιστές, μην είμαστε και πλεονέκτες!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ NTINOS 26/04/2010 14:33:59

      Και ο Καρβέλας είναι ισάξιος του Τζον Λέννον. Και ο ΟΣΦΠ της Ρεάλ Μαδρίτης.
      Αν ξέχασα κάτι ενημερώστε με.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ NTINOS 26/04/2010 17:02:08

      Η Καϊλή με ποιά ας πούμε θα ήταν ισάξια?

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ NTINOS 26/04/2010 17:12:56

      σύντομο ανέκδοτο:
      "ελληνικές μυστικές υπηρεσίες"

  30. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 26/04/2010 14:18:30

    Εχεις ΔΙΚΙΟ ...καποιοι κοιμουνται ακομα τον υπνο του δικαιου.
    Η ΕΛΛΑΔΑ ειναι μελος του ΝΑΤΟ και ΣΥΜΜΑΧΟΣ της ΤΟΥΡΚΙΑΣ.
    Τα υπολοιπα ειναι ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ για μικρα παιδια ...!!!

    Υ.Γ εαν χρειαζεται να προστατευθουμε απο μια ΣΥΜΜΑΧΟ τι στο καλο κανουμε στο ΝΑΤΟ ?

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ PamizensSOK 26/04/2010 14:27:17

      Εμπρός? Πεντάγωνο καλεί Μόσχα!

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ PamizensSOK 26/04/2010 14:29:17

      Συγνώμη, αλλά, εάν ενθυμούμαι καλώς, το ΝΑΤΟ δεν ορίζει συγκεκριμένες διαδικασίες για την περίπτωση διένεξης μεταξύ μελών του, όπερ μεθερμηνευόμενον αν τα πάρουν ανάποδα οι Νεο-οθωμανοί "φίλοι" μας, το ΝΑΤΟ το πολύ πολύ να αποφασίσει πόσους κυανόκρανους θα στείλει κάθε μέλος για να μας μαζεψουν με τα κουταλάκια... Πάντως εδώ και πολλά χρόνια ήμουν οπαδός της "προσάρτησής" μας σε έναν σχηματισμό με άγουσα κάποια ανατολική χώρα. Να δεις τότε πως θα σφίγγαν μερικοί γλουτοί.

  31. TopGunZ avatar
    TopGunZ 26/04/2010 14:20:49

    Γιατί πιστεύεις ότι ένας καλοφαγωμένος Βενιζέλος (ή Πάγκαλος...χμμμ...) αποτελούν μικρότερης αποτελεσματικότητας...βλήματα? Απλά η λειτουργία των εν λόγω αντιτίθεται στους διεθνείς κανόνες περί βιολογικών/χημικών όπλων...

  32. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 26/04/2010 14:28:37

    Οι πιλότοι μας έχουν δίκιο.
    Πρίν λιγο καιρό ο κος Βενιζέλος τους έδωσε εντολή να βλέπουν από μακρυά τους Τούρκους που αλωνίζουν το Αιγαίο για λόγους οικονομίας!!!!!
    Μολις προχτες δώθηκε αδεια από την Ελλάδα για εκτέλεση άσκησης έρευνας διάσωσης στο κεντρικό Αιγαιο από τους Τούρκους και οι έλληνες να παρακολουθούν!!!!
    Γιατι τολμάει και μιλάει για εθνικό φρόνιμα όταν ο ίδιος το καταπατάει???
    Ποιος από εμάς αντεχει να έχει τον τούρκο μεσα στο σπίτι του και απλά να τον βλέπει ????????????
    Πρεπει να χαιρεται ο κος Βενιζέλος γιατί ¨οι πιλότοι μας έτσι κάνουν και οικονομία στα καύσιμα¨"

    • Μαρία avatar
      Μαρία @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 26/04/2010 19:54:49

      Δε βρίσκω λόγια, αγαπητέ! Συμφωνώ απόλυτα!!!

      Να προσθέσω ότι όλο αυτόν τον καιρό ο υπουργός επέβαλε φασιστικές μεθόδους στην ενημέρωση των στρατιωτικών συντακτών! Μετά την κορβέτα Bafra που θαύμασε από κοντά τον ναό του Ποσειδώνα στο Σούνιο, γελοιοποιώντας τον ίδιο, τον κύριο Δρούτσα που τρέμει μήπως και διαταράξουμε τις "καλές σχέσεις γειτονίας" και φυσικά τον ΓΑΠ που απ' τα ζειμπέκικα το έχει γυρίσει ... στα τσιφτετέλια, απαγόρευσε - άκουσον, άκουσον - την δημοσιοποίηση των τουρκικών προκλήσεων στο Αιγαίο!

    • loretta avatar
      loretta @ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 26/04/2010 20:01:13

      Αγαπητε ΑΝΩΝΗΜΕ

      εγω αυτο που γνωριζω ειναι οτι οι πιλοτοι μας ριχναν καντηλια απο πρωι μεχρι το βραδι στον Βαγγελη γιαυτους ακριβως του λογους που ανερφερες....ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΕΤΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ..!!

  33. Ένας πολίτης που ανυσυχεί avatar
    Ένας πολίτης που ανυσυχεί 26/04/2010 14:39:43

    Κατά την ταπεινή μου γνώμη η κίνηση αυτή είναι απολύτως δικαιολογημένη αλλά έπρεπε να κρατηθεί μυστική. Αφορά τους ιπτάμενους, τους ανωτέρους τους και την πολιτική ηγεσία.

    Η διαρροή της είδησης στα ΜΜΕ είναι άκρως επικίνδυνη γιατί δείχνει χάσμα ανάμεσα στην κυβέρνηση και το στράτευμα.

    Όποιος το έκανε διέπραξε τρομακτικό σφάλμα .Αν η διαρροή έγινε από τους «απεργούς» τότε έδωσαν τροφή στους αντι-μιλιταριστές . Αν η διαρροή έγινε από το υπουργείο τότε αποδεικνύεται για μια ακόμα (βλέπε νύχτα Ιμίων) ότι το ΠΑΣΟΚ όχι μόνο δεν έχει εμπιστοσύνη στις ένοπλες δυνάμεις αλλά και δεν διστάζει να τις εκθέσει και να τις ταπεινώσει ακόμα για να λάβει κάποια, πρόσκαιρα, πολιτικά οφέλη. Και στις δύο περιπτώσεις η δήλωση Βενιζέλου μετέτρεψε μια δύσκολη κατάσταση σε κόντρα κυβέρνησης – στρατεύματος με ανυπολόγιστες συνέπειες .

    Πάντως όποιος και να έκανε τη διαρροή ένα είναι σίγουρο: ότι το κλίμα στο τουρκικό επιτελείο σήμερα είναι εορταστικό.

  34. αβγδε avatar
    αβγδε 26/04/2010 14:42:30

    Επί των σοσιαληστών το είδαμε και αυτό.
    Βέβαια όταν οι σημερινοί καβαλάρηδες της εξουσίας παλαιότερα κομματικοποιούσαν αισχρώς το στράτευμα, ώστε να ελέγχουν τα πάντα, ή όταν ήταν στην αντιπολίτευση κινούσαν τα νήματα μέσω των κομματάνθρωπων που είχαν στις Ε.Δ. δια να επιτύχουν κομματικά οφέλη ήταν ηθικό.
    Κύριε Βενιζέλο από κουβέντες και εσείς και το κόμμα σας είπατε πολλές στον Ελληνικό λαό και δυστυχώς οι πλείστες ήταν χοντρά ψεύδη.
    Όταν τα παιδάκια σας, τα ανεψάκια σας, τις ευνοούμενες και τις γκόμενες, τις έχετε τακτοποιήσει σε υπηρεσίες που ούτε κάν ακουμπούν τα νύχια τους τα βαμμένα, με διπλάσιους μισθούς από τους πιλότους των πολεμικών αεροσκαφών, όταν αυτούς που υπηρετούν τυφλώς το κόμμα σας, τους έχετε "κόψει' μισθούς τετραπλάσιους των πιλότων, αλλά και σε άλλους χαρτογιακάδες φίλους σας του κράτους του Κολωνακίου, είναι τουλάχιστον ανάλγητο και απρεπές η φορολόγηση του πτητικού επιδόματος αυτών που ζούν σε απομεμακρυσμένες φρουρές, με την φόρμα καθημερινώς και παίζουν την ζωή τους κορώνα - γράμματα κάθε στιγμή.
    Βενιζέλο, αν ανέβαινες σε ένα τέτοι μηχάνημα (πολεμικό αεροσκάφος) και σου τραβούσαν μερικά G για λίγο, θα σου είχαν φύγει ασφαλώς όλα τα περιτά κιλά και θα έπερνες αναρρωτική άδεια από τον ΓΑΠ για ένα εξάμηνο.
    Δεν έχουν τον Θεό τους και από την άλλη οι μη φορολογούμενοι δικηγόροι, γιατροί, μηχανικοί και λοιποί ελευθεροεπαγγελματίες πίνουν στην υγεία των πιλότων που δίδουν και την τελευταία ικμάδα τους στον βωμό του καθήκοντος, ρουφώντας τους το αίμα μέσω της δικής σας σοσιαληστικής μανίας. Άφεριμ θα σου πεί μεθαύριο ο Τούρκος........

  35. Dimi avatar
    Dimi 26/04/2010 14:45:34

    Δοξα! και Τιμή!
    και Απέραντος Θαυμασμός!
    και Αγάπη! και Εγκάρδιες Ευχαριστίες!
    στους Καλύτερους Πιλότους του Κόσμου,
    τους Χρυσούς Ελληνες Αετούς καιIππότες
    του Αιγαίου μας!http://bit.ly/drlXEO

    Η Ελλάδα Ποτέ Δεν πεθαίνει!
    Δεν τη σκιάζει φοβέρα Καμμιά!
    Μόνο λίγο καιρο ξαποσταίνει,
    Και ξανά προς τη Δόξα Τραβά!

    * * *
    κ. Βενιζέλο ν’αδυνατήσετε.
    Διότι το πάχος σας,
    πιέζει έντονα το μέτωπο
    και τους κροτάφους σας.

  36. Dimi avatar
    Dimi 26/04/2010 14:46:41

    http://bit.ly/drlXEO

  37. NDKατρης avatar
    NDKατρης 26/04/2010 14:49:05

    Οι πιλοτοι της Πολεμικης Αεροποριας θα πρεπει να μην φορολογουνται ! Παιζουν

    κορωνα γραμματα την ζωη τους την στιγμη που οι πουλημενοι πολιτικοι

    μας,παραλαμβανουν μιξερ ,χλιδη σε σκαφη αναψυχης με π"?()νες

    πολυτελειας,παιρνουν μιζες και πανω απ ολα εχουν βουλευτικη ασυλια.

    ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ !

  38. στεφανος avatar
    στεφανος 26/04/2010 14:56:42

    φιλε PamizensSOK με τη λεξη <> που αναφερεις πιστεψε με δε μπορεις να φανταστεις ποσα χρονια ελληνικου αγωνα υποτιμας,ποσα χρονια ιστοριας αμφισβητεις και ποσους θανατους <>λλήνων καταργείς.....η συμμαχια αυτη ειναι που τουσ δινει χωρο να δρουν ακομη και μεσα απο την χωρα μας,να διεκδικουν τη κυριαρχια στο Αιγαιο και να απειλουν τα δικα μας αεροσκαφη με καταριψη........η συμμαχια αυτη απλα αποτρεπει τον αμεσο πόλεμο μεταξυ των 2 χωρων.......προετοιμαζει ομως το εδαφος για την τουρκοποιηση των παιδιων σου και των παιδιων μου......οι προγονοι μας μας ξαναέκαναν Ελληνες και μας διατήρησαν Ελληνες........και εμεις κοιταξε τι κάνουμε για μελλον των παιδιων μας.....οποτε το βραδυ μπορεις να μετρας τη λεξη ΣΥΜΜΑΧΟΙ σαν ενα ωραιο παραμυθακι μεχρι να σε παρει ο υπνος.α Α ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ανεφερε το παραπάνω σχόλιο στην οικογενεια του ΗΡΩΑ ΕΛΛΗΝΑ ΗΛΙΑΚΗ,ο οποιος εχασε τη ζωη του πανω απο το Αιγαιο απο τουρκο πιλοτο (συμμαχο) προσπαθωντας να προστατεψει εσενα κ εμενα.......

  39. Νίκος avatar
    Νίκος 26/04/2010 15:05:00

    "Το σύνολο σχεδόν των χειρίστων της πολεμικής αεροπορίας..."

    των χειρίστων;;;;;;;;;

    καλο!

  40. Α.Κ avatar
    Α.Κ 26/04/2010 15:14:07

    Γιατί αυτοί οι φωστήρες οι πολιτικοί δεν αποφασίζουν μετά τον ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗ και έναν νέο νόμο να μειώνει σε 100 τους ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ?Γιατί δε κάνουν ειλικρινείς εξεταστικές επιτροπές για να δούμε πόσο κόστιζε το κάθε έργο στην ελεύθερη αγορά και πόσο το χρέωναν με τις υπογραφές και τη σύμφωνη γνώμη τους οι πολιτικοίξερουν πόσες φορές οι πιλότοι μας διακυνδυνεύουν τη ζωή τους για να προσγειώσουν Α/ΦΗ ή οι χειριστές πολεμικού υλικού
    (πλοίων,όπλων,τανκς) των οποίων τα ανταλλακτικά έχουν γίνει πισίνες από τους μιζαδόρους?

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Α.Κ 26/04/2010 18:16:14

      Το πιο σωστό σχόλιο όλων. Συμφωνώ και επαυξάνω.

  41. xaris avatar
    xaris 26/04/2010 15:22:23

    Ως ανθρωπος που γνωριζει απο μεσα τα πραγματα θα εκφρασω την προσωπικη μου αποψη
    1.Ειναι αδικια να μειωσουν το πτητικο επιδομα στους πιλοτους εκεινους που ειναι στην πρωτη γραμμη και καθημερινα πετουν για να προασπισουν τα εθνικα συμφεροντα χωρις να ξερουν εαν θα γυρισουν πισω στην οικογενεια τους .
    2.Αδικια ομως ειναι να παιρνουν και πτητικο εκεινοι οι οποιοι εχουν να πεταξουν χρονια και απλα συμπληρωνουν ωρες σαν επιβατες σε μεταφορικα καθισμενοι στην καρεκλα του γραφειου τους
    3.Ανεξαρτητα ομως εαν δεν πρεπει να παιρνουν το πτητικο ολοι οσοι ειναι στην κατηγορια &2 ΔΕΝ ειναι σωστο σε ανθρωπους που εχουν προγραμματισει την ζωη τους με συγκεκριμενα ειδοδηματα ΞΑΦΝΗΚΑ να του μειωνεις κατα 25% και διευκρινιζω εαν με το ποσο που θα μειωσει απο το πτητικο ο καποιος εχει κανονισει να πληρωνει την δοση του σπιτιου του τοτε τι γινεται?
    Οι πιλοτοι της ΠΑ δεν ζητιανευουν απλα ζητουν αυτα που νομιμα επαιρναν να μειωθουν οπως σε ολους στο δημοσιο τομεα και να σας πω κατι ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΙΛΟΤΟΙ ΠΟΥ ΑΝΑΧΕΤΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΤΟΥΡΚΟΥΣ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΝΑΕΡΙΟ ΧΩΡΟ ΤΑ ΑΞΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ ΜΕ ΑΙΜΑ ΚΑΙ ΙΔΡΩΤΑ και αυτο το ξερουμε πολυ καλα εμεις που ασχετα δεν πεταμε εχουμε νοιωσει στο πετσι μας το τι να χανεις απο αεροπορικο ατυχημα τον φιλο σου

  42. τασος avatar
    τασος 26/04/2010 15:24:52

    αν θελει ο κος υπουργος ας αφησει τα χρηματα που παιρνει και επαιρνε τοσο χρονια και να ασκησει το λειτουργημα του βουλευτη και υπουργου (τωρα) ,στον ελληνικο λαο ,επειδη ειναι φιλοπατρις.

  43. PamizensSOK avatar
    PamizensSOK 26/04/2010 15:44:47

    Η ερωτηση ειναι απλη .

    Ειμαστε Συμμαχοι με τους ΤΟΥΡΚΟΥΣ εως μελοι του ΝΑΤΟ ?

    Η απαντηση απλη......ΕΙΜΑΣΤΕ.

    Τα υπολοιπα περι Πατριδος κτλ ειναι Υποκρισια...κατι τετοιοι Πατριωτες εγκαλειψαν τον Ελληνικο Λαο στην ΤΥΧΗ του στο Β'Παγκοσμιο και την κανανε για την ασφαλεια της Μ.Ανατολης....να μην ξεχασω και τους συγχρονους ΟΥΚαδες που ΥΠΟΣΤΕΙΛΑΝ την ΣΗΜΑΙΑ.

    Υ.Γ Πρώτο σου χρέος στη ζωή: να είσαι όσο το δυνατόν πιο υποκριτής. Το δεύτερο δεν έχει ακόμη ανακαλυφθεί. Οσκαρ Ουαιλντ

    • Orestios avatar
      Orestios @ PamizensSOK 26/04/2010 15:50:43

      Κράτα κοντά τους εχθρούς, όπως τους φίλους.

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ PamizensSOK 26/04/2010 16:09:15

      Νάνι καλό μου... Αυτό το ΕΙΜΑΣΤΕ θα σε φάει εσένα...

  44. Tassos avatar
    Tassos 26/04/2010 15:45:28

    Αν υπήρχε κράτος θα έπρεπε ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΤΟΥΝ για παραδειγματισμό κάποιοι από αυτούς τους δημοσίους υπαλλήλους που φοράν στολή. Και τους υπόλοιπους να τους διώξουν με κλωτσιές αφού τους ξηλώσουν τα γαλόνια. Ακου λέει τους φορολόγησαν το επίδομα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ Tassos 26/04/2010 15:51:06

      Σιγά τα αίματα.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Orestios 26/04/2010 15:59:34

        Κι εγώ έτσι λέω γι'αυτούς τους χαλβάδες με τα αεροπλανάκια.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 26/04/2010 16:06:08

        Πράγματι, οι χαλβάδες είναι κάπως βαρύ γλυκό. Να το προσέξεις.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Orestios 26/04/2010 16:08:21

        Να περιμένω κάτι από σένα με το ιδιωτικό σου αεροπλανάκι, τασσούλη, σε περίπτωση πολέμου? Δώσε μας τηλ. να σε πάρουμε!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ Tassos 26/04/2010 16:12:22

      Δώσε μας, tasso, ένα προφιλ σου... Τι ακριβώς κάνεις στη ζωή σου και θεωρείς ότι οι πιλότοι της ΠΑ είναι χαλβάδες που μάλιστα δεν αξίζουν τα λεφτά τους... Η ο χώκινγκ είσαι, ή η μητέρα Τερέζα. Εκτός αν είσαι πρώην κλαδικάριος οπότε δικαιολογείται ακόμα περισσότερο η έπαρσή σου.

      • Orestios avatar
        Orestios @ (A)θανάσης 26/04/2010 17:39:18

        Έχει σατανικό σχέδιο ο τάσσος. Θα συγκεντρώσει την μοίρα χαρταετών και τότε κανείς δεν θα εισβάλλει στη χώρα. Είναι πανέξυπνος, μη τον αδικείς.

      • Tassos avatar
        Tassos @ (A)θανάσης 26/04/2010 18:21:59

        Δεν είμαι δημόσιος υπάλληλος. Ασε μην το ψάχνεις παραπάνω γιατί δεν θέλω να συγκρίνω δουλειές. Μια δουλειά κάνουν κι αυτοί για τα φράγκα (εκτός αν το κάνουν τζαμπέ....). Θα πρέπει να θρηνώ επειδή τους φορολογούν το επίδομα απόρων κορασίδων?

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ (A)θανάσης 26/04/2010 21:58:43

        Αααα, εντάξει, αφού δεν είσαι δημόσιος υπάλληλος μπορείς να λες ό,τι μ@λ@κί@ σου κατέβει ανενόχλητα... Στην Ελλάδα ζούμε (ακόμη) εξάλλου...

  45. ΝΙΚ avatar
    ΝΙΚ 26/04/2010 15:49:23

    Βενιζέλο ντροπη αναξιοκρατία, ξεφτίλα και τώρα εκβιάζεται και απαξιώνεται ότι πιο υγιές υπάρχει ΤΗΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΙΛΟΤΟΥΣ ΜΑΣ. Χάλια κρίσεις χάλια μεταθέσεις τώρα και περικοπές σ' αυτούς που ούτε υπερωρίες πληρώνονται και κάνουν Λευκή απεργια χωρις να κινδινεύει κανεις ΝΤΡΟΠΗ ΞΕΦΤΙΛΕΣ

  46. capitaLHSTHS avatar
    capitaLHSTHS 26/04/2010 15:53:01

    ΝΑ φορολογηθοουν οπως ολος ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ Λαος.

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ capitaLHSTHS 26/04/2010 17:03:10

      Ωραία, τότε όλος ο Ελληνικός λαός να αφήσει τα φραπόγαλα και να φορτωθεί στα C-130 και να κόβει βόλτες πάνω από το Αιγαίο.

      Μερικοί έχουμε λαλήσει νομίζω...

      • Tassos avatar
        Tassos @ TopGunZ 26/04/2010 18:23:11

        Οι Τούρκοι αλωνίζουν. Αχρηστοι είναι.

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ TopGunZ 26/04/2010 18:34:20

        Τάσο, είσαι η επιτομή του ελληνικού προβλήματος. Ο Έλληνας που δεν γουστάρει τους πρώτους, τους άξιους και θέλει να τους κατεβάσει στο επιπεδό του για να αισθανθεί καλλίτερα και πιο ολοκληρωμένος μέσα στη μετριότητα του. Αυτό είναι που δεν μας συγχωρούν οι ξένοι, έτσι δικαιολογούν τον ανθελληνισμό τους. Εσένα δείχνουν όταν αναφέρονται στους Έλληνες. Περαστικά σου και περαστικά μας...

      • Tassos avatar
        Tassos @ TopGunZ 26/04/2010 18:37:55

        Αυτοί οι δημόσιοι υπάλληλοι που όταν η ελληνική κοινωνία στέκεται καθημαγμένη και τρομαγμένη κλαυθμυρίζουν γιατί τους φορολογούν το επίδομα απόρων κορασίδων είναι οι πρώτοι και οι άξιοι? Ασε μας ρε φίλε...

      • fitsulas avatar
        fitsulas @ TopGunZ 26/04/2010 18:57:34

        Οι Έλληνες σε λίγα πράγμα είναι πρώτοι, ένα από αυτά είναι η αεροπορία μας. Όμως ο Έλλην ραγιάς δεν μπορεί να αντιληφθεί τον ευατό του ως πρώτο, μόνο ως ουραγό. Ψάχνει να βρει κλαψουρίσματα εκεί που υπάρχουν όρθιοι άνθρωποι με το βλέμμα ψηλά και περηφάνεια στους οσφυοκάμπτες αφισοκολλητές. Ψάχνει να βρει φίδια στις αετοφωλιές και αετούς στα χόρτα. Όταν σήκωνε το κύπελλο στην Πορτογαλία έψαχνε να βρει "φιλέλληνες" που μας το δώσανε γιατί μας αγαπούν (το πόσο μας αγαπούν είναι πλέον ολοφάνερο)...

  47. Factorx avatar
    Factorx 26/04/2010 16:02:30

    Ο Υπεύθυνος του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης Εθνικής Άμυνας της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Σερρών, Θεόφιλος Λεονταρίδης, σχολιάζοντας τις σημερινές δηλώσεις του ΥΕΘΑ κ. Ευάγγελου Βενιζέλου, για τα συμβαίνοντα στην Πολεμική Αεροπορία, έκανε την ακόλουθη δήλωση:

    «Οι σημερινές δηλώσεις του Υπουργού Εθνικής Αμύνης είναι απαράδεκτες. Δεν θα τον ακολουθήσουμε. Το θέμα δεν είναι από εκείνα που προσφέρονται για δημόσιο διάλογο και μάλιστα του τύπου που ακολουθεί ο κ. Βενιζέλος.
    Από την πλευρά μας, το μόνο που υπεύθυνα μπορούμε να πούμε είναι πως η Κυβέρνηση οφείλει με πράξεις να εξασφαλίζει διαρκώς το αξιόμαχο των Ενόπλων Δυνάμεων και το υψηλό φρόνημα των στελεχών.
    Βρισκόμαστε εν μέσω πρωτοφανών εξελίξεων και η Κυβέρνηση δεν δικαιούται να κωφεύει στις τεράστιες ευθύνες της».

  48. stefanos avatar
    stefanos 26/04/2010 16:07:33

    ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΧΑΛΒΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΞΕΔΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΙΑΡΗ ΖΩΗ ΣΟΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ. ΚΙ ΕΠΕΙΔΗ ΟΛΟΙ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΗΓΗΣΗ ΤΩΝ ΕΠΙΔΟΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΟΠΩΣ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΟΥΣ (ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΡΕΨΕΙ ΕΚΕΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ...Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 25ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙΣ, ΣΤΗΝ ΡΟΔΟ ΘΑ ΠΕΤΑΝΕ ΜΟΝΟ ΤΟΥΡΚΙΚΑ...ΚΑΤΣΕ ΤΩΡΑ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ ΣΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΟΣΙΛΟΓΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΕΝΟ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.

    • Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
      Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ @ stefanos 26/04/2010 18:54:43

      o stefanos εχει απολυτο δίκιο. Ο Κος Βενιζέλος και από ό,τι φαίνεται ολόκληρη η νέα κυβέρνηση εχει παραχωρήσει (χαρίσει) στους Τούρκους το μισό Αιγαίο, για να κάθονται μερικοί στον καναπέ τους ήσυχοι. Και σίγουρα αυτοί οι μερικοί δε μένουν σε κάποιο από τα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου να πετάγονται από τους καναπέδες τους ενώ περνάει το τουρκικο μαχητικό απο πάνω τους, ούτε είναι ψαρεύουν σε αυτές τις θάλασσες και να έρχονται οι τουρκικες ακτοφυλακίδες να τους κάνουν έλεγχο.
      Κάπου διάβασα και το μεταφέρω
      Ο Ανδρέας Παπανδρέου έδωσε εντολή να βυθιστεί το "ΧΩΡΑ" (για όσους δε γνωρίζουν παλαιο ερευνητικό σκάφος της Τουρκίας, το οποίο έχει αντικατασταθεί από νέα πιο σύγχρονα που επίσης αλωνίζουν το Αιγαίο)
      ο Γεώργιος Παπανδρέου έδωσε εντολη να βυθιστεί η ΧΩΡΑ!!!

    • Tassos avatar
      Tassos @ stefanos 26/04/2010 18:56:52

      Παίζει και να χω ψηφίσει ΝΔ καμμιά 10 φορές παραπάνω από σένα...

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Tassos 26/04/2010 23:50:47

        Πολυπολιτιστικός καίσύ; Χάρηκα γιά τήν παρουσία σου στήν ἱστοσελίδα μας. Εὐχαριστοῦμε πολύ ἀλλά δέν θά μπορέσωμε νά σᾶς ἐξυπηρετήσωμε! Ἴσως μιά ἄλλη φορά!!!

      • Tassos avatar
        Tassos @ Tassos 27/04/2010 09:42:32

        Ψηφίζω μόνο το κόμμα στο οποίο βρίσκεται ο Σαμαρας. Οταν απέχει της πολιτικής δεν ψηφίζω.Καλύπτεστε μαντάμ?

      • nancy avatar
        nancy @ Tassos 27/04/2010 10:28:41

        Kαι γιατί δεν δημοσιοποιείτε το παράπονό σας κ.Τάσσο να σας ενημερώνει ο κ. Σαμαράς πότε.. απέχει της πολιτικής και πότε
        όχι. Είναι φανερό οτι εσύ απέχεις απ τη λογική που τους ονομάζεις δημ. υπάλληλους. Αλλη απάντηση δεν χρειάζεσαι.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Tassos 27/04/2010 11:48:31

        Κυρία Νάνσυ δεν βγάζω νόημα. Ζήτησα τίποτα από τον Πρόεδρο? Απαντούσα στο ότι είμαι ...πολυπολιτισμικός (και όχι πολυπολιτιστικός κα Φωτεινή)

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Tassos 27/04/2010 13:00:03

        Σαμαρά, Φαήλο, ακούτε ρε τι κουμάσια ψηφοφόρους έχετε?
        Με 15 tassous, όχι Πόλη χάνεις, όχι Κερκόπορτες ανοίγεις, όχι 400 χρόνια σκλαβιά βάζεις στο τσεπάκι, αλλάζεις και την ενοχλητική Ιστορία άμα λάχει...

        Να τον χαιρόσαστε!

  49. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
    ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 26/04/2010 16:42:22

    Έχουμε χαζέψει τελείως;
    Τι συγκρίνουμε; Δημόσιους υπαλλήλους(εμού συμπεριλαμβανομένου) με ανθρώπους που παίζουν την ζωή τους κάθε μέρα κορώνα γράμματα ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΑ;
    Καλέ συνέλληνες(;), έχετε την εντύπωση ότι αυτοί οι άνθρωποι, βρίσκονται εκεί που βρίσκονται, και κάνουν αυτά που κάνουν για ΧΡΗΜΑΤΑ;
    Με συγχωρείτε δηλαδή και με κίνδυνο να θεωρηθώ ωμός και απρεπής, το έχετε "κάψει" τελείως το υπόλειμα εγκεφάλου που σας έχει απομείνει από την ενασχόλησή σας με τις αυτοευχαριστήσεις σας; Κοινώς χαζέψατε από την ...
    ;;;;;
    Οι άνθρωποι αυτοί ΔΕΝ έχουν ωράρια, ΔΕΝ έχουν ρεπό, ΔΕΝ έχουν φυσιολογική προσωπική ζωή, ΔΕΝ έχουν να αποδείξουν τίποτα σε κανένα, γιατί είναι ΠΑΝΤΑ εκεί.Για να κοιμάμαι εγώ και εσείς τον ύπνο του δικαίου(;)...

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ 26/04/2010 19:44:53

      Βάλε και τις συνεχείς μεταθέσεις και πες μου αν μπορούν να κάνουν νορμάλ οικογένεια. Οι περισσότεροι ιπτάμενοι που γνωρίζω είναι χωρισμένοι, προφανώς λόγω ωραρίων και μεταθέσεων. Και έρχεται μετά ο κάθε τυχάρπαστος να λέει ότι είναι "χαλβάδες με αεροπλανάκια". Ποιος; Ο κάθε χλιμίντζουρας, για την ασφάλεια του οποίου ιδρώνουν (κυριολεκτικά και μεταφορικά) εκείνοι στους αιθέρες, καθημερινά. Για να πίνει αυτός το φρεντοτσίνο του με τα άλλα κοπρόσκυλα στην καφετέρια...

      • Tassos avatar
        Tassos @ Αυριανιστής 26/04/2010 19:49:47

        Σε επιστρέφω τα περί κοπρόσκυλων. Πληρώνω πολύ φόρο για να παίρνουν σύνταξη στα 45 και επίδομα απόρου κορασίδος. Sorry αλλά the party is over. Αν δεν τους φτάνουν τα λεφτά ας γίνουν Ωνάσηδες. Δεν πειράζει θα πολεμήσουμε εμείς αν χρειαστεί.

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/04/2010 19:57:28

        Πώς ακριβώς θα πολεμήσετε "εσείς", που μόνο απαξίωση σε ηρωικούς μαχητές ξέρετε να μοιράζετε; Με τι θα πολεμήσετε; Με το καλαμάκι του φραπόγαλου;

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Αυριανιστής 26/04/2010 20:06:17

        Θα πολεμήσει ο Ψωμόπουλος και ο Ψινάκης. Ίσως και ο Πάρης. Μη φοβού. Και τα μοντέλα θα πλέκουν κάλτσες... και όλα θα είναι πιο καλά... και η Ελλάδα μας θα ζήσει στιγμές δόξας!

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Αυριανιστής 26/04/2010 20:11:40

        @Strange Attractor

        Μέσα από τα παραδείγματα που αναφέρεις, βγαίνει μια μεγάλη αλήθεια. Ρώτα, δειγματοληπτικά, έξω στο δρόμο να σου πουν πόσοι ξέρουν τα εν λόγω ονόματα. Αμέσως μετά, ρώτα πόσοι ξέρουν τον Σιαλμά και τον Ηλιάκη, και από τη σύγκριση των αριθμών θα καταλάβεις γιατί αυτή η χώρα πάει ολοταχώς κατά διαόλου.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Αυριανιστής 26/04/2010 20:24:54

        Strange attractor: Για τον 50χρονο αξιωματικό της ΕΛΔΥΚ που καμωνόταν στο Facebook τον 18χρονο και βίασε μαθήτρια δημοτικού, άκουσες τίποτα? Κομμάτι του λαού μας είναι ο στρατός, 10 % αδερφές υπάρχουν στην Ελλάδα? 10 % πισωγλέντηδες υπάρχουν και στον Στρατό. 90 % απατεώνες? 90 % και στον Στρατό κοκ.

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Αυριανιστής 26/04/2010 22:01:48

        Καλά, τασσο, ένας είσαι ή πολλοί? Τόση μωρία χωράει σε ΕΝΑ μόνο ανθρώπινο(?) κεφάλι?

  50. ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 26/04/2010 16:49:12

    Αλήθεια γιατί η κυβέρνηση δεν βάζει χέρι στις αποδοχές των δικαστικών;
    Εκεί κάνει τζιζζζζζ. Ψάχνει για ανώδυνα θύματα.

    • ataktos avatar
      ataktos @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 26/04/2010 17:04:26

      ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ -Αγαπητέ ανοίγεις πληγές ..Αν η αδέκαστη εξουσία είχε παρέμβει έστω μια φορά (όπως ο Σαρτζετάκης) …σήμερα δεν θα είχαμε αυτά τα χάλια …σου υπενθυμίζω ότι και η προσφυγή στο ΔΝΤ είναι αντισυνταγματική .ίδρωσε κανενός το αυτή .Που είναι η βουλή ??? Τέτοιες αποφάσεις παίρνονται στο Υπ. Συμβουλιο μονο …..δεν πρόκειται για Cosa Nostra ?????

    • ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ avatar
      ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ ΠΕΤΡΟΣ ΧΑΣΑΠΗΣ 26/04/2010 17:13:07

      Α, πα, πα τι λόγια είναι αυτά;
      Ντροπή. Μείωση μισθών στους αδέκαστους δικαστές που αποφασίζουν μόνοι τους την αύξηση των αποδοχών τους, κατά το δοκούν;.
      Μα, αγαπητέ, την άλλη μέρα θα αυξήσουν -πάλι- τις αποδοχές τους.ΜΟΝΟΙ ΤΟΥΣ.
      Μπλιαχ... χάσιμο χρόνου...!

  51. ak avatar
    ak 26/04/2010 16:52:57

    Φωτιά και τσεκούρι στους προδότες !!!!!!!!!!!
    Κάποτε οι παππούδες μας έτρωγαν ρίζες και λούπινα αλλά με αίμα και θυσίες διώξαν τον κατακτητή !!!!!!!!εμείς τόσο άχρηστοι είμαστε?
    Τι θα λένε για μας τα εγγόνια μας? ότι εκπορνεύσαμε τους γονείς τους?ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΤ ΕΠΙΦΑΣΗ ΒΟΛΕΜΕΝΟΙ!!!!!!!!!!!

    • (A)θανάσης avatar
      (A)θανάσης @ ak 26/04/2010 17:04:33

      Εσύ μάλλον είσαι κανονικός βολεμένος και όχι κατ'επίφαση, ε?

      Έ'ρε τι ακούμε εδώ μέσα...

  52. NONOS avatar
    NONOS 26/04/2010 17:15:43

    Η ΦΤΩΧΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΓΚΡΗΝΙΑ
    ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ (ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΓΑΡΦΟΥΝ ΩΡΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΣΤΕΛΝΟΥΝ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ) ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΦΥΣΙΚΗ ΤΟΥΣ ΗΓΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
    ΑΝ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ
    ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΔΕΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ -ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΤΟ ΚΑΘΗΚΟΝ ΤΟΥΣ -ΤΟ ΒΟΥΛΩΝΟΥΝ-ΚΛΑΙΝΕ ΒΟΥΒΑ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑ ΤΕΙΧΟ ΑΛΛΑ ΥΠΟΜΕΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ Π..ΣΤΗ.
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΠΕΙ ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΑΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΟΤΕΤΖΗ ΚΙ ΑΛΛΗ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΥ
    Ε ΝΑΙ ΡΕ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΗ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Η ΤΡΕΛΛΑ ΜΑΣ

  53. GRAEKUS avatar
    GRAEKUS 26/04/2010 17:46:15

    ΣΩΣΤΟΣ Ο stefanos @ 18:07 ΚΑΙ Ο ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ @ 18:42

    ΕΠΕΙΔΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΠΙΔΙΔΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΦΙΛΗ (ΣΟΣΙΑΛΗΣΤΙΚΗ) ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΛΟΙΔΩΡΙΑΣ, ΤΗΣ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΣΜΟΥ, ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ fox2 ΤΟ ΠΟΛΥ ΚΑΤΑΤΟΠΙΣΤΙΚΟ:

    http://fox2e-mag.blogspot.com/2010/04/blog-post_26.html

    ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟ

    http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11810&Itemid=49

    ΤΑ ΣΕΒΗ ΜΟΥ κ. "ΚΑΘΗΓΗΤΑ"

    ΣΟΥ ΛΕΩ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΡΦΑ ΟΤΑΝ ΘΑ ΧΑΡΑΖΕΙ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ ...

  54. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 26/04/2010 18:04:57

    Στα σχόλια που δημοσιεύονται υπάρχουν κάποια εξαιρετικά και άλλα φοβερά ανόητα και λαϊκιστικά. Δεν λαβαίνουν υπόψη τους το πόσο δύσκολο είναι να γίνει κανείς πιλότος, πόση συνεχή άσκηση θέλει και τον καθημερινό κίνδυνο που διατρέχουν όταν κάνουν επικίνδυνους ελιγμούς,αντιμετωπίζοντας την τουρκική επιθετικότητα, με αυτές τις ταχύτητες. Πόσα νέα παιδιά εν καιρώ ειρήνης έχουν χάσει τη ζωή τους ; Συν όλα τα άλλα που επισημαίνονται από μερικά σχόλια. Ναι, σκέφτομαι και τα παιδιά των 700 Ευρώ . Έχω κόρη με πανεπιστημιακό πτυχίο στην κατηγορία αυτή. Αλλά επειδή αυτά τα παιδιά αδικούνται κατάφορα, προσβάλλονται και καταρρακώνονται πρέπει την κατάστασή τους να την κάνουμε μέτρο σύγκρισης ;Όχι που να πάρει η ευχή με καμιά δύναμη.
    Και για να σας σκανδαλίσω αγαπητοί συμπατριώτες. Πίεσα την κόρη μου να φύγει για το εξωτερικό, όπως έκανε και η αδελφή της. Με την ειδικότητά της μπορούσε να σταδιοδρομήσει αλλού πολύ καλά. Δεν το έκανε. Αυτό προτείνω σε όλα τα παιδιά με σπουδές και με προσόντα, Φύγετε όσο είναι καιρός. Την Ελλάδα δεν την χάνετε. Είναι καλός τόπος διακοπών.

    • fitsulas avatar
      fitsulas @ Νικηφόρος Ουρανός 26/04/2010 18:20:16

      Έλα μωρέ τώρα, σιγά τα λάχανα. Ξέρεις πόσες αφίσες κόλλησε ο μπατζανάκης μου για να γίνει θυρωρός σε υπουργείο; Πόσο ιδρώτα έχυσε διαβάζοντας όλη μέρα τον "Πρωταθλητή". Πόσα πόμολα έχει ανοιγοκλείσει και έχει πάθει τενοντίτιδα; Και όλα αυτά για 1500 ψωροευρώ...

  55. Strange Attractor avatar
    Strange Attractor 26/04/2010 18:22:57

    Να κάνει μετάταξη σε διοικητική θέση. Έτσι κάνουν οι αληθινοί αφισοκολλητές. Γίνονται δε και προϊστάμενοι. Αν ανοιγοκλείνει πόμολα, μάλλον δεν είναι κομματόσκυλο.

  56. Geoc54 avatar
    Geoc54 26/04/2010 18:51:12

    ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΟΤΙ 10% ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΘΑ ΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ.
    ΕΙΝΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ Α Π Α Τ Ρ Ι Δ Ε Σ

    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΟΡΘΙΟ
    ΚΤΥΠΑΝΕ ΠΛΕΟΝ ΣΤΑ ΠΙΟ ΕΥΑΙΣΘΗΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΞΗΣ ΜΑΣ
    ΕΧΟΥΝ ΞΕΠΟΥΛΗΣΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
    ΘΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ??????????????????????????

  57. ak avatar
    ak 26/04/2010 18:51:20

    (A)θανάσης says:
    26/04/2010 at 19:04

    Εσύ μάλλον είσαι κανονικός βολεμένος και όχι κατ’επίφαση, ε?

    Έ’ρε τι ακούμε εδώ μέσα…

    Όχι φίλε μου (κατ'αρχάς κατ'επίφαση είναι όποιος τον κάνουν να πιστεύει ότι έχει σώσει το τομάρι του και του δίνουν του λακέ ενα ξεροκόματο, όταν αυτοί στην πλάτη του έχουν κλέψει και για τα δισέγγονά τους)εγώ και κάποιοι 53 ακόμη , δώσαμε εξετάσεις εν έτει 1980 ανάμεσα σε 350 υποψήφιους και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΑ λειτουργώ απο τότε , με γνώμονα την ΤΙΜΗ της ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΟΥ έχοντας με ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ καιρικές συνθήκες σταθεί στη ΜΕΣΗ του ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΣ το 1983,1984,1986,1987,1990.1993,1996 κλπ (όποιος κατάλαβε τι εννοώ κατάλαβε)έχοντας διανύσει πάνω από ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΝΑΥΤΙΚΑ ΜΙΛΙΑ -ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΟΥΝ ΡΕ ΔΗΘΕΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΜΑΣ ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΠΙΣΩ!!!!!!!!!!- ΚΑΙ ΠΑΡΟΤΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΕΝΑΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΙΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΓΡΑΜΜΗ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ!!!!

  58. Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ avatar
    Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ 26/04/2010 19:00:47

    Μέσα σε όλα τα παραπάνω να σημειώσουμε ότι ΟΙ ΠΙΛΟΤΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΝΕ ΛΕΥΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ
    που σημαίνει ότι όταν βγήκαν σημερα όπως και κάθε μερα μαχητικά στο Αιγαίο, οι πιλότοι μας ήταν εκεί και τα παρακολούθησαν
    οταν χρειαστεί να κάνουν αεροδιακομιδή θα είναι πάλι εκεί.
    Τις εκπαιδεύσεις δεν κάνουν.
    Αλήθεια οι βουλευτές είναι πάντοτε παρών στη βουλή???????????
    Αυτοι κάνουν μονίμως λευκή απεργία και κανείς δε λεει τίποτα.
    και τελευταίο, όπως όλοι οι Ελληνες δημόσιοι και ιδιωτικοί υπάλληλοι έτσι και οι πιλότοι μας δεν πληρώνονται αυτά που θα έπρεπε να πληρώνονται.
    Πραγμα που δε συμβαίνει με τους βο(υ)λευτές των οποίων οι μισθοί είναι ίσοι ή και ξεπερνούν τους αντίστοιχους των Ευρωπαίων.
    Τι καθόμαστε και συζητάμε λοιπόν????????

  59. Δαναός avatar
    Δαναός 26/04/2010 19:02:27

    Μπορώ να σας πω υπεύθυνα (όσο υπεύθυνα μπορεί να μιλάει ένας ανώνυμος σχολιαστής) ότι οι αεροπόροι δεν θα εγκαταλείψουν ποτέ τις θέσεις τους, γιατί είναι γι' αυτούς θέμα αξιοπρέπειας και Τιμής (υπάρχει και άλλη έννοια στη λέξη αυτή εκτός απο την αποτίμηση του κόστους μιας υπηρεσίας). Αυτό έχουν μάθει να κάνουν και όποιος έχει να πει κάτι αντίθετο να βγει και να το πει με δεδομένα και όχι με εικασίες.
    Ξέρετε ομως τι τρόμαξε περισσότερο τους κομματοκατεστημένους;
    Το ότι χωρίς συνδικαλισμό, χωρίς κεντρική καθοδήγηση και τα σχετικά, συμπεριφέρθηκαν σαν ένα σώμα. Απέδειξαν ότι δεν είναι πρόβατα και δεν μασάνε σε κομματικούς τσέλιγκες και μαντρόσκυλα. Αν η ηγεσία της ΠΑ έχει συνείδηση θα πρέπει ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΠΑΡΑΙΤΗΘΕΙ ΣΥΣΣΩΜΗ (ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΗΓΟ ΤΟΥ ΑΤΑ ΛΟΓΩ ΘΕΣΗΣ)

  60. Μαρία avatar
    Μαρία 26/04/2010 19:06:11

    Δεν μιλάμε για τους δημοσίους υπαλλήλους που ταϊζουμε τόσα χρόνια τζάμπα και βερεσέ - όπως αυτοί της Βουλής για παράδειγμα που διατηρούν και τους 16 μισθούς στους οποίους είναι συνηθισμένοι...! (Είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν το μισθολογικό τους καθεστώς αναθεωρήθηκε λόγω κρίσης). Βλέπετε αυτοί υπόκεινται σε άλλους νόμους βάσει Συντάγματος (μεταξύ μας μια αναθεώρηση του χρειάζεται πάραυτα).

    Ας πει κάποιος στον κύριο Βενιζέλο, ότι είναι διαφορετικό πράγμα να αναχαιτίζεις εισβολείς καθημερινά στο Αιγαίο - μιας κι η εξωτερική μας πολιτική νοσεί χρόνια τώρα βαρύτατα - και άλλο πράγμα να βάζεις...σφραγίδες όλη μέρα (αν το κάνεις κι αυτό)!

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Μαρία 26/04/2010 19:12:55

      Το σοβαρό πρόβλημα στο ελληνικό δημόσιο είναι η κομματικοποίηση, το καπέλωμα απ τα κόμματα και τα κομματόσκυλα αφισοκολλητές. Για αυτό και είναι μπάχαλο. Δεν φταίει η δημόσια διοίκηση (σαν έννοια) αυτή καθ`αυτή. Κάθε κράτος χρειάζεται Δ. Υπαλλήλους για να λειτουργεί. Τα σοβαρά κράτη, με σωστή δημ. διοίκηση δεν επιτρέπουν κομματικές παρεμβάσεις σε αυτήν.
      Στην Ελλάδα όμως, αν ο Δ.Υ δεν έχει κομματική κάλυψη, όχι μόνο δεν προάγεται αλλά τον λοιδωρούν κιόλας (ασχέτως αν έχει περισσότερα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα από τα κομματικά τσιράκια). Και σ`αυτό το παιχνίδι, οι ΠΑΣΟΚΟΙ είναι γάτες.

      • Μαρία avatar
        Μαρία @ Strange Attractor 26/04/2010 19:25:37

        Συμφωνώ! Ο τεράστιος όγκος του ελληνικού δημοσίου τομέα - επίτευγμα της 20ετίας ΠΑΣΟΚ στο μέγιστο βαθμό αναμφίβολα - και η κομματικοποίηση, τον έχουν καταστήσει άχρηστο! Φυσικά, και κάθε κράτος χρειάζεται δημοσίους υπαλλήλους αλλά νομίζω ότι η Ελλάδα απασχολώντας το 22,5% του εργατικού της δυναμικού στο δημόσιο, το παράκανε λιγουλάκι. Απ'την άλλη, για να κυβερνάς 20 χρόνια θέλει και τον προγραμματισμό του!

  61. otiprepei avatar
    otiprepei 26/04/2010 19:06:56

    ΤΟ ΑΦΙΕΡΏΝΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΨΗΦΙΣΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗ ΒΟΛΕΨΗ ΤΟΥΣ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    http://yfrog.com/6f66194372j

  62. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 26/04/2010 19:13:49

    Ο κύριος Βενιζέλος και η κυβέρνηση στην οποία συμμετέχει θα μπορούσαν να μιλήσουν, αν αύριο το πρωί πχ γινόταν υποχρεωτική μετάταξη όλων των υπηρετούντων στη Βουλή και στις θέσεις τους πήγαινε ένας μέλος από κάθε οικογένειας που έχει πεσόντα εν ώρα Υπηρεσίας ...


    Αλλά μιλάει ο κύριος Υπουργός Άμυνας που μπορεί να ρωτήσει τον κ Αντιπρόεδρο για το άτομό του....

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ο Ιθαγενής 26/04/2010 19:19:33

      Ξέρει κανεις αν ο υπέρβαρος υπ. άμυνας μας πήγε ποτέ φαντάρος; Ή σαν τον αλήστου μνήμης Άκη και αυτός, δήλωσε απών; Α ξέχασα, φαντάροι πάνε μόνο τα κορόϊδα.

      • Κρης avatar
        Κρης @ Strange Attractor 26/04/2010 19:25:07

        Ο Ευάγγελος Βενιζέλος υπηρετούσε τότε κι αυτός τη θητεία του ως απλός στρατιώτης. Ανήκε στην κατηγορία των “εξαμηνίτικων” – αφού εκείνη την περίοδο είχε γίνει μια ρύθμιση για τους ανυπότακτους ή τους άνω των 30 νέους επιστήμονες, γονείς κ.λπ., οι οποίοι υπηρέτησαν 3, 6 ή 9 μήνες στον στρατό, σε αντίθεση με μας τους υπόλοιπους που -τελικά- υπηρετήσαμε 19 μήνες. Και αν δεν κάνω λάθος πέρασε μεγάλο μέρος της θητείας του “περιοδεύοντας” σε στρατόπεδα και μιλώντας για τα συνταγματικά δικαιώματα των οπλιτών/πολιτών.

        http://theamapati.wordpress.com/2009/10/12/benny/

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 26/04/2010 19:30:11

        Κρης, συγγνώμη αλλά πως γίνεται; Αφού είναι μεγαλύτερός εμού καιεγώ πήγα κανονικά 21 μήνες, άντε καλά αυτός πήγε 6 λόγω του ότι δεν ξέρω τι. Οι υπόλοιποι όμως που λές γιατί μόνο 19; Αφού εκείνα τα χρόνια ήταν 24μηνη και λίγο μετά 21μηνη η θητεία.
        Πότε στο καλό πήγε φαντάρος ο υπουργός; Στα 40 του;

      • Κρης avatar
        Κρης @ Strange Attractor 26/04/2010 19:32:41

        απο το λινκ τα μετεφερα , εγω εκανα 22 το 83-85

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 26/04/2010 19:35:36

        ΟΚ το είδα. Πήγε το 88, άρα στα 32 του. Ενώ ήδη ήταν καθηγητής. Ελληνικές πατέντες. Πάντως έφερνε του Κοσκωτά τότε στη φάτσα.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Ο Ιθαγενής 28/04/2010 00:02:57

      Αφού υπάρχει Νόμος και τα τέκνα πεσόντων (σε ατυχήματα είναι η σωστή διατύπωση) διορίζονται στο δημόσιο για να μην πούμε για τις εξωφρενικές αποζημιώσεις και τις συντάξεις τέκνων μέχρι την ενηλικίωση και οι κορασίδες αν δεν έχουν τυχερό να παντρευτούν τις παίρνουν εφόρου ζωής. Ξέρετε καμιά άλλη κατηγορία που ο προστάτης της οικογένειας σκοτώθηκε "εν ώρα υπηρεσίας" να έχουν αυτά τα προνόμια;

  63. Κρης avatar
    Κρης 26/04/2010 19:14:05

    ήθελα να΄ξερα αν αύριο σε μία αναχαίτηση πολεμικού αεροπλάνου άλλου κράτους , εντός της ελληνικής επικράτειας ,

    ''παρα-κάνουν καλά την δουλειά τους ''

    τι θα΄γινόταν .......

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ Κρης 26/04/2010 19:29:31

      Το έλα να δεις. Το πρόβλημα όμως είναι ότι δεν κάθονται στην έλληνική επικράτεια αλλά την "κάνουν" στον διεθνή εναέριο χώρο.

  64. Ηλίας avatar
    Ηλίας 26/04/2010 19:17:20

    Με την 4489/3075/31−3−2010 κοινή απόφαση του Προ−
    έδρου της Βουλής και του Υπουργού Πολιτισμού και
    Τουρισμού μετατάσσεται, σύμφωνα με τις διατάξεις
    του άρθρου 39 της από 25−6−2008 απόφασης Ολομέ−
    λειας της Βουλής (συν ΡΟΓ΄, ΦΕΚ 126/Α΄/2−7−2008), με
    τις οποίες τροποποιήθηκαν οι διατάξεις του άρθρου 117
    (πρώην 105) του Κανονισμού της Βουλής (Μέρος Β΄, ΦΕΚ
    51/Α΄/97), όπως ισχύει και μετά από γνώμη του Υπηρε−
    σιακού Συμβουλίου για τους υπαλλήλους της Βουλής
    (πρακτ. 2/29−1−2010), ο Γεώργιος Λεβεντάκης του Αντω−
    νίου, από θέση με Α΄ βαθμό του κλάδου ΠΕ4 Καθηγητών
    Φυσικής Αγωγής του Κέντρου Εκπαίδευσης Ιππασίας,
    σε συνιστώμενη προσωποπαγή θέση στον κλάδο ΠΕ13
    Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (προσωρινός) της Βου−
    λής με βαθμούς Δ΄ − Α΄, ως μόνιμος υπάλληλος με Α΄
    βαθμό και με πλεόνασμα χρόνου στο βαθμό αυτό την
    31−12−2009, 4 έτη, 0 μήνες και 20 ημέρες.
    (Αριθμ. εγκρ. δαπάνης Δ/νσεως Οικον. Υπηρεσιών της
    Βουλής 4492/3077/31−3−2010).
    Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ
    ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΣ
    Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
    ΠΑΥΛΟΣ ΓΕΡΟΥΛΑΝΟΣ

    ΦΕΚ Γ' 268/1-4-2010

    Λεφτά υπάρχουν είπαμε [όχι όμως για τους αεροπόρους μας]

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Ηλίας 26/04/2010 20:02:10

      ...του κλάδου ΠΕ4 Καθηγητών Φυσικής Αγωγής του Κέντρου Εκπαίδευσης Ιππασίας...

      Θάναι μάλλον αναγκαία η μετάταξη του εν λόγω (ειδικού ιππασίας) υπαλλήλου στη Βουλή για να μοιράζει το σανό στους γαϊδάρους.

  65. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 26/04/2010 19:22:56

    Μπράβο στους αεροπόρους μας!

  66. Κώστας avatar
    Κώστας 26/04/2010 19:40:30

    Το ψέμα και τον σαλτιμπαγκισμό πολλοί ηγάπησαν. Ο Υφυπουργός Άμυνας τον Δεκέμβριο του 2009:
    "Σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Πάνου Μπεγλίτη, τα επιδόματα των πιλότων καθώς και των άλλων αξιωματικών που έχουν σχέση με την επικίνδυνη εργασία θα συνεχίσουν να φορολογούνται αυτόνομα...
    ...είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε απέναντι στην Πολεμική Αεροπορία για να δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας για ό,τι κάνουν για την εθνική ασφάλεια της χώρας, για ό,τι κάνουν για να είναι πάντα η πατρίδα μας ισχυρή, αξιόπιστη και εθνικά υπερήφανη"

    http://www.mantri.gr/index.php?/topic/365-%ce%b7-%cf%80%ce%bf%ce%bb%ce%b5%ce%bc%ce%b9%ce%ba%ce%ae-%ce%b1%ce%b5%cf%81%ce%bf%cf%80%ce%bf%cf%81%ce%af%ce%b1-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%ce%bf-%ce%bc%ce%b1%cf%85%cf%81%ce%bf%ce%b3%cf%85%ce%b1%ce%bb%ce%bf%cf%85%cf%81%ce%b9%cf%83%ce%bc%cf%8c%cf%82/

  67. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 26/04/2010 19:48:39

    Γιατι διαμαρτυρεσαι κυριε Ηλια? Ο εκπαιδευτης ιππασιας στη Βουλη ηταν απολυτως απαραιτητος. Με τοσους που "ιππευονται" εκει μεσα και την επικρατουσα ταση να γενικευθει το "αθλημα", ορθοτατα ο Προεδρος της Βολης(προσοχη, δεν ειναι λαθος) και ο επι του πολιτισμου υπουργος εκριναν οτι επρεπε απαραιτητως να υπαρξει εκπαιδευτης ιππασιας μηπως και κατορθωσουν να μαθουν σε ορισμενους βολευτες και υπαλληλους να "ιππευουν" για να βγαλουν απο πανω τους και τη ρετσινια...

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ xenitemenos21 26/04/2010 20:33:27

      ΚΑΛΑ ΛΕΣ. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΡΧΕΤΕ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ.

  68. Κώστας avatar
    Κώστας 26/04/2010 19:50:48

    Φαίνεται τις δηλώσεις του υφυπουργού άμυνας Πάνου Μπεγλίτη τις ξέχασαν και ο προιστάμενός του και τα τηλεοπτικά δελτία:
    " Σύμφωνα με χθεσινές δηλώσεις του αναπληρωτή υπουργού Πάνου Μπεγλίτη, τα επιδόματα των πιλότων καθώς και των άλλων αξιωματικών που έχουν σχέση με την επικίνδυνη εργασία θα συνεχίσουν να φορολογούνται αυτόνομα.
    Είναι το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε απέναντι στην Πολεμική Αεροπορία για να δείξουμε την ευγνωμοσύνη μας για ό,τι κάνουν για την εθνική ασφάλεια της χώρας, για ό,τι κάνουν για να είναι πάντα η πατρίδα μας ισχυρή, αξιόπιστη και εθνικά υπερήφανη"

    http://www.mantri.gr/index.php?app=portal

  69. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 26/04/2010 20:16:43

    'Οπως φαίνεται όλοι (και δικαίως) έχουν εστιάσει στην αποχή των πιλότων από τις εκπαιδευτικές (ΚΑΙ ΜΟΝΟ) πτήσεις αλλά κανένας δεν πρόσεξε το παρακάτω ΑΛΗΘΙΝΟ σχόλιο που εξόργισε αυτούς που πραγματικά νοιάζονται για τη πατρίδα τους

    "Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΤΗΚΕ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΜΑΧΗΤΙΚΑ ΝΑ ΠΕΤΑΝΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ 25ο ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ"

    Με λίγα λόγια δεν επιτρέπεται στους 'Ελληνες αεροπόρους να πετάξουν πάνω από τη Χίο ή τη Ρόδο ούτε να αναχαιτήσουν τα τουρκικά μαχητικά ανατολικά του 25 παράλληλου.

    Ετσι για να μην κολλάμε όνο σε αυτά που φαίνονται

    • Απ
      Απ' αυτούς @ Ανώνυμος 27/04/2010 15:29:10

      Ναι φίλε έχεις δίκιο. Αυτή η εντολή δόθηκε όντως και έχει δοθεί και στο παρελθόν ουκ ολίγες φορές. Μη με ρωτήσεις τον λόγο (τον ξέρω αλλα αδυνατώ να τον πιστέψω)

      • Orestios avatar
        Orestios @ Απ' αυτούς 27/04/2010 15:54:30

        Έχει να κάνει με μια συμφωνία του 80?

  70. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 26/04/2010 20:21:29

    Οταν ο Ναζισμός εξαπλώνονταν στην Γερμανία και πριν ξεσπάσει ο Β'ΠΠ,ο Μπρεχτ έλεγε:"...έπιασαν τους ομοφυλόφιλους, εγώ όμως δεν ήμουν ομοφυλόφιλος και δεν φώναξα.Μετά έπιασαν τους εβραίους, αλλά εγώ δεν ήμουν εβραίος και δεν φώναξα.Μετά έπιασαν τους αριστερούς, όμως εγώ δεν ήμουν αριστερός και δεν φώναξα.
    Στο τέλος ήρθαν και έπιασαν και εμένα, όμως δεν είχε μείνει κανείς για να φωνάξει".

    Κόβουν τους μισθούς και τα επιδόματα των δημοσίων υπάλληλων και οι υπόλοιποι λένε καλά τους κάνουν γιατί τα ξύνουν, κάνουν το ίδιο στους στρατιωτικούς και κάποιοι λένε καλώς, ούτε αυτοί αυτοί να εξαιρεθούν, αύριο θα κάνουν το ίδιο στους υπαλλήλους του ιδιωτικού τομέα και κάποιοι θα πουν, καλά να πάθουν στην βουλγαρια και την ρουμανία πληρώνονται 3 φορές λιγότερο.
    Μόλις μπει το αγγούρι της Νεας Τάξης σε όλους μας, δεν θα υπάρχει πια κανείς να αντισταθεί και να φωνάξει.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Κάποιος. 26/04/2010 20:39:09

      Όσοι φώναζαν τόσα χρόνια για τους υπέρογκους μισθούς του Δημοσίου σε σχέση με του ιδιωτικού και τον υπερπληθυσμό των Δημ. Υπηρεσιών ήταν νεοταξίτες ε?
      Γιατί αντιθέτως να μην πούμε οτι αυτοί πήραν την Ελλάδα στο λαιμό τους και τώρα την πληρώνουμε όλοι μας?

      • Orestios avatar
        Orestios @ otiprepei 26/04/2010 20:58:54

        Το σοσιαλιστικό παγκοσμιοποιημένο αγγούρι θέλεις να πείς. Όλος ο κόσμος ένα τεράστιο Σοβιετ.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ otiprepei 26/04/2010 21:03:32

        Τρία πουλάκια κάθονταν και έπλεκαν πουλόβερ...

      • Orestios avatar
        Orestios @ otiprepei 26/04/2010 21:09:35

        Καλά κάνεις και τονίζεις την ανεπάρκεια σου με αυτή την πρόταση.

        Αν δεν κατάλαβες καλά, στο παράδειγμά σου μιλάς για την βαρβαρότητα του σοσιαλισμού. προσπαθώντας να συσχετίσεις τα σημερινά δεδομένα με τα τότε. Ο Μπρεχτ μιλά για τα αίσχη του σοσιαλισμού και τα ιστορικά δεδομένα είναι αμείληκτα. Σοσιαλισμός=βαρβαρότητα.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ otiprepei 26/04/2010 21:27:34

        Εντάξει Orestios ότι πεις...

      • Orestios avatar
        Orestios @ otiprepei 26/04/2010 21:53:47

        Ο Μπρεχτ άθελά του (?) στην προσπάθεια να καταδείξει τις θηριωδίες των εθνικοσοσιαλιστών (aka NAZI) αποκάλυψε την πραγματική φύση του σοσιαλισμού. Την απέχθεια του για κάθε διαφορετικό. Δεν είναι τυχαία η ισοπεδωτική κουλτούρα της αριστεράς που τότε, αλλά και τώρα, ήταν σε αντιπαλότητα. Μπολσεβίκοι και Ναζί υπό την σκέπη του σοσιαλισμού αλληλοκατηγορούνταν και πρόβαλαν ο ένας στον άλλον τα εγκλήματά τους. Ευτυχώς που υπάρχουν αυτά τα κείμενα και μαθαίνουμε τί επικρατούσε επί σοσιαλισμού, είτε λεγόταν Ναζισμός είτε κομουνισμός.

      • TopGunZ avatar
        TopGunZ @ otiprepei 27/04/2010 06:50:39

        Αυτό που πρέπει να καταλάβεις Κάποιε είναι ότι ο... Μπρεχτ της Ελλάδας είναι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι: Όταν κυνηγούσαν τον μικρομεσαίο επιχειρηματία με το όπλο που λέγεται Κώδικας Βιβλίων και Στοιχείων, τον αφαίμαζαν με ΙΚΑ, Επικουρικά, ΤΕΒΕ κλπ και τον άφηναν βορά στους μεγαλοαπατεώνες με πρόφαση τον ανταγωνισμό ο ΔΥ έβαζε το τελευταίο καρφί με απεργίες, κωλυσιεργίες, υπερβολική σπατάλη και τους φώναζε και κλέφτες-φοροφυγάδες. Όταν ο ΙΥ έπαιρνε 3 και 60, έβλεπε ότι με πτυχίο Πυρηνικής Φυσικής έπαιρνε το 1/5 από ΔΥ με πτυχίο...Πινγκουινολογίας, όταν ήταν μονίμως με το άγχος ότι η επιχείρηση που είναι θα κλείσει ή θα τον θεωρήσει πλέον περιτό, οι ΔΥ αναίσχυντα ζητούσαν και ζητούσαν και έπαιρναν, χωρίς να φοβούνται ακόμα και σε περιπτώσεις εγκληματικής συμπεριφοράς απέναντι στο δημόσιο ότι θα παυθούν.

        Ε, τώρα που τρώνε και αυτοί τον σοσιαλισμό στα μούτρα, δεν έχει μείνει κανείς να τους υπερασπισθεί... Ο σώζων εαυτώ σωθήτω...

      • archaeopteryx avatar
        archaeopteryx @ otiprepei 27/04/2010 07:06:51

        με πτυχείο Πινγκουϊνολογίας στο οποίο ή αντέγραφε ή το πήρε δι αλληλογραφίας, ή το "βούτηξε"... Ούτε Πινγκουϊνολόγους δεν έχουμε της προκοπής.

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ otiprepei 27/04/2010 11:12:10

        Είπαμε, το παγκοσμιοποιημένο αγγούρι ήρθε και μπαίνει όλο και βαθύτερα.
        Μείνετε κολλημένοι στα αντιδεξιά,αντισοσιαλιστικά και αντικομμουνιστικά σύνδρομα σας, σε γενικεύσεις και απλουστεύσεις του στυλ ότι οι Δ.Υ είναι διεφθαρμένοι και άχρηστοι, ενώ οι Ι.Υ οσιομάρτυρες,ή το αντίστροφο, χωρίστε σ' όλο και περισσότερα κομματάκια τον κοινωνικό ιστό και θα πάμε σύσσωμοι ως χώρα στον πάτο.

    • Strange Attractor avatar
      Strange Attractor @ Κάποιος. 26/04/2010 22:01:02

      Ρε παιδιά να τελειώνει επιτέλους αυτό το λάθος που το έχω επισημάνει και πριν 2 χρόνια. Δεν το είπε ο Μπρεχτ αυτό το πράγμα. Απ τη πολλή την επανάληψη όμως έχει γίνει καθεστώς να επικαλούμαστε τον Μπρέχτ. Τη παρακάτω λοιπόν φράση την είπε ο Γερμανός αντι ναζιστής πάστορας Μάρτιν Νιεμόλλερ το 1959 σε μια διάλεξή του σε πανεπιστήμιο στην Αμερική:

      In Germany they first came for the Communists,
      and I didn't speak up because I wasn't a Communist.

      Then they came for the Jews,
      and I didn't speak up because I wasn't a Jew.

      Then they came for the trade unionists,
      and I didn't speak up because I wasn't a trade unionist.

      Then they came for the Catholics,
      and I didn't speak up because I was a Protestant.

      Then they came for me —
      and by that time no one was left to speak up.

      • Strange Attractor avatar
        Strange Attractor @ Strange Attractor 26/04/2010 22:20:05

        Friedrich Gustav Emil Martin Niemöller (14 January 1892 – 6 March 1984)

      • Κάποιος. avatar
        Κάποιος. @ Strange Attractor 26/04/2010 22:55:45

        Εχεις δίκιο Strange Attractor και ευχαριστώ για την παρατήρηση.
        Να σου πω την αλήθεια δεν το είχα ψάξει,αλλά όπως και να' χει το πράγμα, η ουσία των λόγων αυτών παραμένει η ίδια.

  71. Κώστας avatar
    Κώστας 26/04/2010 20:24:06

    Τα αεροπλάνα πετούν επειδή κάποιοι έχουν το θάρρος να τα πετούν.

  72. ΟΝΤΡΙΑ avatar
    ΟΝΤΡΙΑ 26/04/2010 20:25:04

    ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΟΥΣ,ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΥΣΙΑΖΟΝΤΑΙ
    ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ,ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ.
    ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΛΕΩ ΕΓΩ,ΑΛΛΟΙ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΞΕΧΩΡΙΣΤΟΙ.ΤΕΤΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΕΡΟΠΟΡΟΙ ΜΑΣ,ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΙ!
    ΟΙ ΠΡΟΙΚΙΣΜΕΝΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ 100% ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΙΑΡΗΔΩΝ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟΑΣΤΩΝ(ΑΣ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΝΟΣ ΠΛΟΥΣΙΟΥ Η ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΠΙΛΟΤΟΣ ΜΑΧΗΤΙΚΟΥ)ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ "ΤΡΕΛΛΑ",ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΘΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΨΗΛΑ,ΟΝΕΙΡΟΠΟΛΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΚΟΤΣΙΑ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ Η ΦΑΡΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΝΑ ΓΕΝΝΑΕΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΗΛΙΑΚΗ.
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΤΟ "ΚΑΡΦΩΜΑ" ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΤΗΤΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ.
    ΓΙΑ ΤΟΥΣ 232 ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ ΝΕΟΥΣ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΤΩΝ 16 ΜΙΣΘΩΝ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΨΑΝ ΠΑΡΑΜΟΝΗ ΠΡΟΚΗΡΥΞΗΣ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ ΟΙ ΣΙΟΥΦΗΔΕΣ,ΠΕΤΣΑΛΝΙΚΟΙ ΚΛΠ ΓΑΡΓΑΡΑ ΤΟ 'ΚΑΝΑΝΕ ΤΑ ΜΜΕ.
    Ο ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΠΙΝΕΙ ΤΑΚΤΙΚΑ ΑΙΜΑ ΗΛΙΑΚΗΔΩΝ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΞΕΘΥΜΑΙΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΟΜΑΛΑ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΝΑ ΤΗΝ 'ΠΕΙ ΚΑΝΕΙΣ).

    ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  73. ΟΝΤΡΙΑ avatar
    ΟΝΤΡΙΑ 26/04/2010 20:28:28

    ΠΑΡΑΛΗΦΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ

  74. ΟΝΤΡΙΑ avatar
    ΟΝΤΡΙΑ 26/04/2010 20:29:52

    ΤΟΝ ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΟΝ ΣΚΟΤΩΝΕΙΣ,ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΠΟΤΕ....(ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ)

  75. pennyton avatar
    pennyton 26/04/2010 20:31:56

    Το πτητικό επίδομα θα πρέπει να φορολογηθεί όπως φορολογούνται όλοι!Επιτέλους πρέπει κάποια πράγματα να ισχύουν για όλους χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια. Παρ' όλ΄αυτά το πτητικό επίδομα θα πρέπει να αυξηθεί δεδομένου ότι οι πιλότοι που ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ πετούν και υπερασπίζονται την πατρίδα είναι από τους ελάχιστους που δουλεύουν σε αυτή τη χώρα και συχνά το πληρώνουν με το αίμα τους. Θέλω να τονίσω όμως ότι μιλάω για τους πιλότους που όντως πετούν μαχητικό αεροσκάφος.Γιατί το 75% των πιλότων είναι πιλότοι μόνο στα χαρτιά και έχουν αράξει σε γραφεία χωρίς να προσφέρουν τίποτα, χωρίς να βλέπουν αεροπλάνο ούτε σε φωτογραφία!!!Πολλοί από αυτούς έχουν νοοτροπία του χειρότερου δημόσιου υπαλλήλου και τολμάνε να θεωρούν τους ευατούς τους συναδέλφους των ανθρώπων που ρισκάρουν κάθε μέρα τη ζωή τους στο Αιγαίο!Αυτό είναι άλλωστε κοινό μυστικό!Και αυτοί πέρνουν πτητικό επίδομα μέχρι να συνταξιοδοτηθούν!!!Για να μην αναφερθώ στη φαγωμάρα που υπάρχει μεταξύ τους και στα πισώπλατα μαχαιρώματα ώστε να καταφέρουν να χωθούν πίσω από καμιά καρεκλίτσα και να αράξουν εκεί για όσα περισσότερα χρόνια γίνεται!Γι' αυτο φυσικά και κανένας ιπτάμενος δεν παραιτείται νωρίτερα! Και μπορεί να έχουν 20 χρόνια να δουν αεροπλάνο αλλά τα χρόνια υπηρεσίας τους μετράνε και διπλά! Επιτέλους σε αυτή τη χώρα ο καθένας πρέπει να παίρνει αυτό που του αξίζει. Και κανένας επειδή τελείωσε μια σχολή δε χαρακτηρίζεται εφόρου ζωής ήρωας και απαιτεί να πληρώνεται για αυτό ανεξάρτητα από την προσφορά του σε βάρος των λίγων και εκλεκτών...

    • Δαναός avatar
      Δαναός @ pennyton 26/04/2010 21:39:03

      Συγχαρητήρια. Το σχόλιό σου είναι απόλυτα τεκμηριωμένο. Ξεκινάς βέβαια με τα αυτονόητα για να φανείς δίκαιος και συνεχίζεις με το τερατώδες 75%. Το επίπεδο επάνδρωσης της Πολεμικής Αεροπορίας σε ιπτάμενο προσωπικό βρίσκεται σε οριακό σημείο και αυτό συμβαίνει για πολλούς λόγους που δεν είναι του παρόντος. Συμφωνώ ότι υπάρχει ένα ΜΙΚΡΟ ποσοστό που την "έκανε" νωρίς και ότι αμοίβονται μέ κάποιας κατηγορίας πτητικό επίδομα χωρίς να το δικαιούνται. Τι να κάνουμε όμως, αυτά συμβαίνουν σε όλους τους επαγγελματικούς χώρους. Δεν είναι όλοι φτιαγμένοι να αντέχουν τη φωτιά κάτω απο τα α.....α τους.
      Καλό ξημέρωμα συνάδελφε.

    • antonisT-37 avatar
      antonisT-37 @ pennyton 26/04/2010 22:44:21

      Εσύ από που τα μαθες όλα αυτά?

      • pennyton avatar
        pennyton @ antonisT-37 27/04/2010 06:54:29

        Αυτό σε προβλημάτισε εσένα? Από πού τα έμαθα? Πιστεύεις ότι κάτι από αυτά που αναφέρω είναι αναληθές?

  76. otiprepei avatar
    otiprepei 26/04/2010 20:41:41

    Αφού επιτέλους πρέπει κάποια πράγματα να ισχύουν για όλους χωρίς εξαιρέσεις και παραθυράκια τότε να δω στη φυλακή όσους εξαπάτησαν το τόπο απο το 1981 και δώθε.
    Για να δούμε...

  77. Κάποιος. avatar
    Κάποιος. 26/04/2010 20:41:42

    Περίμενε, το παγκοσμιοποιημένο αγγούρι έρχεται και δεν θα κάνει διακρίσεις σε ιδιωτικούς και δημόσιους υπαλλήλους...

  78. Maya avatar
    Maya 26/04/2010 22:08:12

    Γιάννος Παπαντωνίου και Άκης Τσοχατζόπουλος (ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΚΑΝ ΦΑΝΤΑΡΟΣ) και οι ΔΥΟ εμπλέκονται σε δύο από τα μεγαλύτερα σκάνδαλα της μεταπολίτευσης από τα οποία έφαγαν τα ΚΕΡΑΤΑ τους και είναι ακόμα ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ.

    Αν υπήρχε έστω και μία πιθανότητα να ενδιαφέρεται η κυβέρνηση για το καλό της χώρας και την ΑΝΑΠΤΥΞΗ της, θα έπρεπε να είχαν ήδη χτιστεί 10 νέες πτέρυγες στον Κορυδαλλό. ΓΙΑ ΑΡΧΗ. Και να αφήσει την χώρα στις υγιείς της δυνάμεις.

    ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΠΑΛΙΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΠΤΑΜΕΝΟΥΣ!!
    ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΥΣ!!

    #(#*@&!(#@&$!$%&^**)#(@(!&#*))!(*!

  79. Δικαοπολης avatar
    Δικαοπολης 26/04/2010 22:32:15

    ΕΕΕΕΕρε!!!! και το κάνουν ΑΥΤΟ! και οι Τούρκοι πιλότοι!!! για συμπαράσταση στους συναδέλφους των του αέρα του ΝΑΤΟ, πόσω γρήγορα θα μειωνόταν το δημόσιο χρέος και των δυο χωρών, και θα πετούσαν σαν Δον Κιχώτιδες στο Αιγαίο μόνο οι ΕΚΛΕΚΤΟΙ άγγελοι του θεού.

    Αν κι από την άλλη κάναν ΜΑΖΙ με τον υπουργό άμυνας, μια περιπατητική περιήγηση επί εδάφους της Σκύρου, να δουν τις ΠΕΡΙΦΡΑΞΕΙΣ των δημόσιων δασών και της κατα συρροή ΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙΣ ΕΠΙ της ΚΡΑΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ, από τους συνεχιστές των επί τουρκοκρατίας κοτζαμπάσηδων που έχουν οθωμανοποιήση τη δικαιοσύνη τους επιβάλοντάς την στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ, θα διαπίστωναν αυτά ΠΟΥ ΟΥΤΕ ο θεός ο ίδιος ΔΕΝ τα ΒΛΕΠΕΙ από ΨΗΛΑ.

    Για αυτό κ. Βενιζέλο μην ασχολείσται με ποταπά ζητήμα
    http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/blog-post_03.html

    που χρήζουν επιστημονικής και πολιτικής διερεύνησης από έναν συνταγματολόγο.

    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/02/blog-post_10.html


    ΓΙΑΤΙ
    «Οι εξελιγμένοι εξωγήινοι ενδέχεται να γίνουν νομάδες, αποβλέποντας στην κατάκτηση και τον αποικισμό των πλανητών στους οποίους προσεγγίζουν»

    http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathciv_1_26/04/2010_334496

    Εχουν ήδη εμπειρία από πρότερες εφρμοσμένες κατακτήσεις τους στη Σκύρο

    http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/05/blog-post_2145.html

    με την βούλα της ΤΥΦΛΑΣ της θεικής δικαιοσύνης,

    http://stoixeiadiaplokis.blogspot.com/2008/06/blog-post_28.html

    Έτσι κι αλλιώς η λογική των ΚΟΠΡΑΝΩΝ των αιγών είναι υπέρτερη της λογικής του ΔΙΚΑΙΟΥ ΤΩΝ ΠΟΛΛΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ της Εκκλησίας του Δήμου.

    ΆΛΛΟ τώρα αν το 1819 κρεμάσαν στην ΠΥΛΗ (Κωνσταντινούπολη) ΔΥΟ Σκυριανούς καταχραστές της περιουσίας της Εκκλησίας του Δήμου της Σκύρου,

    Σήμερα όμως αλαφιασμένα τα σπερματοζωάρια των απογώνων τους υπό την ΕΞ ΑΕΡΟΣ και θαλάσης προστασία των, ΖΟΥΝ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΟΥΝ τον παραμυθιασμόνο κόσμο του ΠΑΠΟΥΤΣΟΜΕΝΟΥ ΓΑΤΟΥ.

    http://diaploki-diafthora.blogspot.com/2008/01/karapatisi-maurikeon.html

    Που όλο και διευρύνεται η όρεξη του βλέματός των, από ΟΛΟΜΑΥΡΗ σε ΟΛΟΜΑΥΡΗ ΡΑΧΗ.

    http://www.panoramio.com/photo/32947443

    ΟΧΙ τίποτ΄ άλλο, αλλά άλλο είναι να επικαλείσαι τον Θουκιδίδη (έχοντας στο μυαλό και το διάλογο Αθηναίων-Μήλιων) προς για εκφοβισμό εσωτερικής υποτέλειας των υποικόων, κι άλλο να διατυμπανίζεις ότι η ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΑΜΥΝΑ είναι προς θωράκιση της ΛΕΙΡΟΥΡΓΙΑΣ του ΕΥΝΟΜΟΥΜΕΝΟΥ της ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ μιας ΠΟΛΗΤΕΙΑΣ.

    ΛΕΜΕ ΟΤΑΝ Η ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΚΟΠΡΑΝΩΝ των αιγών ΕΚΠΟΡΝΕΥΕΤΑΙ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΑ μέσα από το ομοούσιο και αδιαίρετο ενός ΔΙΑΛΕΚΤΙΚΟΥ πνεύματος ΑΙΣΧΟΥΣ (διαλογος Αθηναίων-Μήλιων)και επιβάλεται ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ

    http://www.scribd.com/doc/7070743/-

    Και επί της ΓΗΣ (Google earth)
    Ειρήνη, των εν ΣΚΥΡΟ πολιτικοβατών και δικαιοβατών, ΕΥΔΟΚΞΙΑ
    http://www.panoramio.com/photo/32947371

  80. Nikos avatar
    Nikos 26/04/2010 22:55:25

    Οι περισσότεροι από αυτούς τους πιλότους, παίρνουν 6.000 ευρώ το εξάμηνο.Γιατί άραγε να μη φορολογηθούν αυτοί και να φορολογείται ο υπάλληλος super market???

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Nikos 27/04/2010 06:56:20

      1. Ποιος σου είπε ότι δεν φορολογούνται γενικώς?
      2. Τώρα σοβαρά θες να απαντήσω ποια η διαφορά πιλότου της πολεμικής αεροπορίας και υπαλλήλου σούπερ μάρκετ?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Nikos 27/04/2010 08:37:41

      Πω-πω! 6 ολόκληρα χιλιάρικα το εξάμηνο, βρε παιδί μου!!! Έχουν κάνει γερή μπάζα "αυτοί οι πιλότοι", οι απομυζητές των φόρων του ελληνικού λαού, ε;

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Nikos 27/04/2010 08:46:43

      Νικολάκη μου,

      εσύ προσωπικά με 6 χιλιάρικα το εξάμηνο πας να αναχαιτίζεις μία ίσως και δύο, ίσως και τρεις φορές την ημέρα πάνω από το Αιγαίο τουρκικά "συμμαχικά" πολεμικά αεροσκάφη? Εγώ πάντως είδα αδελφό συναδέλφου μου στο Σκουτάρι στο Γύθειο και πήταν σαν δαρμένος. Η απάντση που έλαβα ήταν ότι έκανε τρεις αναχαιτήσεις και το ΣΩΜΑ του δεν άντεξε άλλο!!! Οι άνθρωποι πετάνει ακόμη και με 8-9 G!

      Λοιπόν τι λες τα 6 χιλιάρικαείναι πολλά ή λίγα?

      Και εγώ σου λέω είναι πολλά, τα "μπαλάκια" να το κάνουν αυτό, πόσοι νομίζειςότι τα ΄3εχουν στην Ελλάδα????

  81. axillas5 avatar
    axillas5 26/04/2010 22:56:52

    δειτε και αυτό:http://www.defencenet.gr/defence/index.php?option=com_content&task=view&id=11810&Itemid=49
    ξανασκεφτητε το πτητικό επιδομα και προσπαθηστε να οδηγησετε το αυτοκινητο σας χωρις το μπροστινο τζαμι. Τωρα αυξηστε την ταχυτητα σας και προσθεστε και τον παραγοντα υψος.
    επίσης ναι εχουν δικαιωμα να παρουν συνταξη μετα απο 25 χρονια πραγματικης υπηρησιας αλλα στην αναφορα που βγαινουν ζητουν να "μετατεθουν στην πολιτικη ζωη" για οσους ξερουν τι σημαινει αυτό. πανω απο 24 ωρες σε υπηρησια μεσα σε μια στρατιωτικη βαση και η αμοιβη ειναι μονο για ενα 8ωρο. Εχουμε την ολη διασταση του θεματος;

  82. ΑΡΚΑΣ avatar
    ΑΡΚΑΣ 26/04/2010 23:04:24

    Συγχωρείστε με αλλά με ενημέρωσε φίλος από την Π.Α. ότι θα συνεχιστεί η "Λευκή Απεργία" όχι γιατί το θέλουν οι ιπτάμενοι αλλά γιατι δεν υπάρχουν ανταλλακτικά. Η πλειονότης των πυροσβεστικών, των εκπαιδευτικών αεροσκαφών, των παλαιών ελικοτέρων και των μισών περίπου Σ 130 είναι καθηλωμένα. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ!!!

    Από την Ελευσίνα...

  83. Δικαοπολης avatar
    Δικαοπολης 26/04/2010 23:49:46

    Με λίγα λόγια τους προέτρεψαν ποιητικής αδείας κονόμας ΜΙΖΑΣ άλλοι? εκ του ΔΝΤ ή ΕΚΤ? για να βάλουν χέρι στα πρώτα χρήματα που θα τα καρπωθούν χωρίς καν να φτάσουν στο ταμείο του χρέους Ελλάδας για τα συμφέροντα της πολεμικής βιομηχανίας?

    Τι λέει επ αυτού η ανακύκλωση του χρέους?
    "Υπάρχουν 2 τρόποι για να κατακτήσεις και να σκλαβώσεις ένα έθνος. Ο ένας είναι το σπαθί. Ο άλλος το χρέος". Τζον Άνταμς 1735-1826

    http://www.inout.gr/showthread.php?t=29740

    και δόξα τους επιρεπής στη διαφθορά αιρετούς της πολιτικής, αφθονία μεγάλη
    εὐάριθμοι τινές, δυστυχώς συμπολίται ἐν Σκύρω, τάξαντες ῶς μόνον τῆς ζωῆς καί τοῦ δημοσίου των βίου προορισμόν, τήν κακόβουλον ἀντίδρασιν εἰς κάθε κοινόν τοῦ τόπου καλόν,…»

  84. Flying Fighter avatar
    Flying Fighter 27/04/2010 10:50:11

    Από τα 20 μου χρόνια, κε Βενιζέλο, μου εμπιστεύεστε ένα εργαλείο πολλών εκατομμυρίων και εγώ το τιμώ.
    Τιμώ την πατρίδα που με εμπιστεύτηκε.
    Ζω μ αυτό, παθαίνω μ αυτό.
    Και είμαι πάντα εκεί. Εκεί που με έταξε η πατρίδα.
    Με κρύο, με ζέστη, σε όλες τις συνθήκες, είμαι εκεί.
    Εκεί ψηλά στον καθαρό ουρανό του Αιγαίου, μόνος, εκεί που άνθρωποι και μηχανές έρχονται στα όρια τους.
    Ώρες ατέλειωτης μοναξιάς, αναμονής, με την αδρεναλίνη να χτυπάει κόκκινα, σε κατάσταση redding και μετά scrample.
    Ξέρετε τι σημαίνει αυτό κύριε?
    Σε 3-4 λεπτά να είμαι στον αέρα. Ξεχνώ τα πάντα, γυναίκα, παιδί, μάνα, αδέλφια, φίλους ...τα πάντα.
    Είμαι εκεί ψηλά, εγώ, το αεροπλάνο μου κι ο Θεός που μας προστατεύει.
    Ο γιος μου κύριε, ρωτά τη μητέρα του, "ο μπαμπάς θα γυρίσει, μαμά". Δε ρωτά εμένα ποτέ, γιατί ξέρει τι "δουλειά" κάνω και ας είναι 6 ετών. Φοβάται.
    Εγώ όμως είμαι εκεί, κύριε. Εκεί στους ΕΛΕΥΘΕΡΟΥΣ Ελληνικούς ουρανούς.
    Και έρχεστε εσείς και μου λέτε ότι λειτουργώ συντεχνιακά.
    Εγώ, λειτουργώ συντεχνιακά!!!
    Σας λέω λοιπόν κύριε, ότι δεν είδα το γιο μου να κάνει τα πρώτα του βήματα, όπως κάθε πατέρας.
    Είδα φίλους (αδέλφια) και συναδέλφους να χάνονται, να δίνουν τη ζωή τους -για να κοιμάστε εσείς ήσυχος- υπερασπίζοντας την πατρίδα και την ακεραιότητά της.
    Έχω μείνει ατέλειωτες ώρες ξύπνιος ή έχω κοιμηθεί δίπλα από το αεροπλάνο μου, για να είμαι έτοιμος. Έχω εκατοντάδες ώρες μοναξιάς και έντασης, στον αέρα.
    Και θα συνεχίσω να λειτουργώ με τον ίδιο τρόπο -εγώ και οι συνάδελφοι- όπως κι αν εσείς μας χαρακτηρίσετε.
    Μου φτάνει που βλέπω τα περήφανα μάτια του γιου μου, όταν λέει στους φίλους του: "ο μπαμπάς μου είναι πιλότος της Πολεμικής Αεροπορίας" και παίρνω δύναμη και ξέρω ότι κάνω το σωστό.

    Καληνύχτα σας ...κύριε Υπουργέ, καληνύχτα σας ...κύριε Βενιζέλο!!!

    • ΑΡΚΑΣ avatar
      ΑΡΚΑΣ @ Flying Fighter 27/04/2010 11:03:07

      Κύριε,

      τα θερμά μου συγχαρητήρια για τη μικρή και σεμνή σας δήλωση. Σας ευχαριστώ πολύ που φυλάτε την οικογένειά μου στην Ελλάδα. Μετά από πολύ καιρό με κάνατε και ένοιωσα υπερήφανος.

      Να σας φυλάει ο Θεός εκεί στα ψηλά του γαλάζιου ουρανού μας.

      Έχετε το σεβασμό μου, Κύριε.

      Με τιμή από τις μακρινές Βρυξέλλες

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Flying Fighter 27/04/2010 11:30:55

      Άγρυπνε Φύλακά μας πήρα το σχόλιο και το ανήρτησα.

      Σε ευχαριστούμε!

    • Tassos avatar
      Tassos @ Flying Fighter 27/04/2010 11:45:29

      Ναι ρε φίλε συντεχνιακά λειτουργείς όταν ζητάς να μη σε φορολογήσουν το επίδομα απόρου κορασίδος. Και εν πάσει περιπτώσει για μενα μεγαλύτερος ήρωας είναι ο οικοδόμος με τα ροζιασμένα χέρια που γκρεμοτσακίζεται κάθε μέρα στην σκαλωσιά για το μεροδούλι - μεροφάϊ. Και χωρίς επίδομα παρθενίας και απόρου κορασίδος.

      • Δαναός avatar
        Δαναός @ Tassos 27/04/2010 12:16:10

        Tassos παλικάρι μου μάλλον δεν κατάλαβες καλά. Το πτητικό επίδομα των ιπταμένων φορολογείται αυτοτελώς. Η μεταφορά του στο εισόδημα θα προκαλέσει την αύξηση των συντελεστών και μια συνολική μείωση μεγαλύτερη από αυτή που θα υποστούν όλοι οι υπόλοιποι μισθωτοί του δημοσίου. Δηλαδή οι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας αντιμετωπίζονται ως προνομιούχοι πολίτες αυτής της χώρας.

      • akyros avatar
        akyros @ Tassos 27/04/2010 13:00:26

        Εμ σαμπού έμ κοντίσιονερ!

        Χαίρε Τασσο μου!!!!
        Για αυτό, επειδή μπορείς να διαλέξεις μεταξύ του οικοδόμου και του πιλότου της Πολεμικής αεροπορίας, σαν πολλούς άλλους, υφιστάμεθα την ...διλημματική σας συμπεριφορά, ώς αποτέλεσμα της ψήφου σου!

        Μπορείς να δουλέψεις άνετα στα χωράφια του πασά! Μη σκιάζεσαι γρήγορα θα έρθει η ώρα!
        Οι τελευταίοι Φρουροί έπεσαν στα ανάγκη σου...
        Να τους κρίνεις και να τους αποτιμήσεις!

      • (A)θανάσης avatar
        (A)θανάσης @ Tassos 27/04/2010 13:04:15

        Έλα ρε Ξανθόπουλε της καρπαζιάς? Πολύ εύκολα δεν "θνήσκεις υπέρ πατρίδος"?

        Ξέρεις, το ρητό (εκείνο που δεν πολυκατάλαβες στο σχολείο) λέει "περί ΠΑΤΡΗΣ" όχι "περί ΠΑΡΤΗΣ"...

    • ETHEROVAMON avatar
      ETHEROVAMON @ Flying Fighter 27/04/2010 15:43:43

      ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΚΥΡΙΕ ΙΠΤΑΜΕΝΕ!!
      ΔΙΝΕΙΣ ΑΞΙΑΝ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΓΑΪΔΟΥΡΙΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ???
      ΚΑΚΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ.
      ΝΑ ΠΩ ΕΓΩ ΩΣ ΑΠΟΣΤΡΑΤΟΣ ΠΛΕΟΝ ΟΤΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙ ΤΟ ΕΧΑΣΑ 7 ΜΗΝΩΝ ΟΤΑΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ???
      ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΕΝΩ ΗΜΟΥΝ ΣΕ ΞΗΦΙΑ ΑΠΕΒΑΛΕ Η ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΤΟΥΣ 4 ΜΗΝΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΕΝ ΠΛΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΙΝΗΤΑ ΤΟΤΕ.
      ΑΛΛΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΤΑ ΦΕΥΓΩ ΣΕ ΝΑΤΟΪΚΗ ΑΣΚΗΣΗ 40 ΗΜΕΡΩΝ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΠΡΟΗΓΗΘΕΙ 6 ΜΗΝΩΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΣΤΗ ΚΡΗΤΗ ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΤΡΕΛΑ ΚΑΙ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
      ΤΕΛΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΗΣ ΝΑΤΟΪΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΠΑΛΕΡΜΟ ΓΙΝΟΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΠΑΡΑΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΕΣ ΑΤΥΧΙΕΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΩ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ.
      ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕ ΤΙΣ ΘΥΣΙΕΣ ΕΝΟΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥ.
      ΚΑΙ ΞΕΡΕΙΣ ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΓΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ???ΜΑ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΚΑΙ ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΣΤΕΙΛΕΙ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΖΕΣΘΑΙ Κ.Λ.Π ΜΑΚΑΚΙΕΣ.ΕΝ ΤΩ ΜΕΤΑΞΥ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΖΑΝ ΔΙΑΚΟΠΤΕΣ ΕΠΕΡΝΑΝ ΚΑΙ ΠΑΧΥΛΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ.
      ΤΙ ΝΑ ΠΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΕ ???
      ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΤΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ ΚΟΙΤΑΓΑΝΕ ΠΩΣ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΝΣΤΟΛΟΥΣ???
      ΞΥΠΝΑΤΕ !!!!
      Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΧΑΝΕΤΕ !!!!
      Ο ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΚΥΛΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΑΝΚΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΒΑΥΚΑΛΙΖΕΣΘΕ!!!
      ΕΜΠΡΟΣ!!! ΝΑ ΣΩΘΕΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΟΥΛΗΜΕΝΑ ΤΟΜΑΡΙΑ ΘΑ ΛΑΒΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΑΟ ΤΗΝ ΤΙΜΩΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΑΞΙΖΕΙ!!
      ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΛΟΙΠΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΑΣΤΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΑ.
      ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΣΟΝ ΜΑΛΛΟΝ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΩΝ ΝΑ ΥΠΕΡΣΠΙΣΘΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΜΑΣ.
      ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ!!!

      ΜΑΥΡΟΣ ΚΑΒΑΛΑΡΗΣ-ΠΛΑΣΤΗΡΑΣ

      • Απόστολος avatar
        Απόστολος @ ETHEROVAMON 27/04/2010 23:24:44

        Βάλε κανένα μαρούλι στο χωρίο σου και άστα τα άλλα δεν είναι για σας. ΜΙΑ ΖΩΗ ΣΤΗ ΛΟΥΦΑ ΕΙΣΤΕ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΝ ΑΠΟΣΤΡΑΤΕΙΑ..

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Flying Fighter 27/04/2010 23:11:58

      Κόψε κάτι. Σαν πολύ τραγικά μας τα λες.
      Για πες μας ήρωα αλά κάρτ , πόσοι σαν εσένα ξάφνικά αρρώστησαν την βραδυά των Ιμίων;

      Πόσοι αρρώστησαν την ημέρα της κρίσης το 1987;

      Αυτό που έκαναν οι "μάγκες" χθές γιατί η πατρίδα χριεάστηκε να τους φορολογήσει όπως και τον μισθωτό των 1000 ευρώ , ξέρεις πως λέγεται;

      Μάθε "ήρωα" ότι λέγεται ανταρσία και σε σοβαρό στρατό (όχι σε μπάχαλο σαν τον δικό μας) τιμωρείται με στρατοδικείο.

      Δεν σε ανάγκασε κανένας να γίνεις ιπτάμενος και τα προνόμια που έχετε είναι σκανδαλώδη.

      Καληνύχτα ήρωα ... της κονόμας.......

  85. akyros avatar
    akyros 27/04/2010 11:00:29

    Ιδού οι κλέφτες σου Λαέ!
    http://www.youtube.com/watch?v=JDnFJUGxuxQ&NR=1

    Δεν αρνήθηκαν την αποστολή τους
    Δεν αρνήθηκαν να αναχαιτίσουν τους φίλους του Κ. Κουλουμπή
    Δεν αρνήθηκαν τις διακομιδές
    δεν αρνήθηκαν την πατρίδα τους

    Θέλησαν πρώτοι να απαντήσουν στην κοροϊδία να μας ζητανε τα ρέστα οι κλεφτες, οι ψεύτες, οι λωποδύτες, οι χρυσόλουροι υπηρέτες, οι βρωμαιραίοι!!!!
    Οι Χοντροκοιλαράδες που από το εξωτερικό σπεύδουν να καταγγείλουν την τελευταία γραμμή άμυνας της χώρας. Λίγες μέρες πριν ο ΠΑσσάς έρθει να ελέγξει το βιλαέτι που του παραχώρησε ο Ομπαμιας!

    Όποιος ξέρει τί γίνεται αυτή τη στιγμή στα αεροδρόμια, περιμένει την αντίδραση εκείνου , του μόνου που καταλαβαίνει τί θέλουν να πουν τα παιδιά που ξέρει ένα ένα!
    Πως δεν είναι μόνο ή μιζέρια που τους ανταποδίδουν,- αν τους άφηναν να κάνουν την δουλειά τους θα τα χάριζαν μόνοι τους- αυτό που τους δημιουργεί "ψυχολογικό πρόβλημα"!
    αλλά την ...οικονομία που τους επέβαλαν και δεν ανέχονται και αφορά πρώτα και κύρια, την αντρειωσύνη, την περηφάνια και το φιλότιμό τους!

    Δεν ανέχονται τους Κουλουμπήδες και τα θινκ "τανκς" του Ελιαμέπ, του παραμάγαζου των τούρκων, να εισβάλλουν ακατάγγελτα, ατιμώρητα στην ψυχή και τη περηφάνια ενός λαού!
    Την οποία με τον όρκο τους τάχθηκαν να υπηρετούν!!!!

  86. akyros avatar
    akyros 27/04/2010 11:14:03

    Ο Ευαγγελίτο Μπενιζουλίνι υπήρξε πηγή έμπνευσης ...Ητο πάντα ..εκρηκτικός και ταχύνους!
    Π.Χ.
    ..ΟΤαν κατάγγειλε εναν διευθυντή στο αττικό Νοσοκομείο που δεν τον υπεδέχθη εν πομπαίς και οργάνοις τον Μεγαλειώτατα,
    ...στο Ζαππειο, οταν έτρεξε να γινει χαλίφης στην θεση του χαλίφη και του την χάλασε την δουλειά εκείνη τη φραπεδια στα μούτρα και το βλέμμα του μαρτύρησε τον καλό άνθρωπο που έκδρυβε μέσα του.
    ...χθες που τα πήρε στο κρανίο με τους τελευταίους υπερασπιστές αυτού του τόπου!
    Καμαρώστε τον....
    http://3.bp.blogspot.com/_JwUCQiYCz70/R-AtOCko90I/AAAAAAAAACk/w3dPP5A38WM/s1600-h/mpeni.jpg

  87. Δαναός avatar
    Δαναός 27/04/2010 12:30:28

    Και για όσους δεν το κατάλαβαν ακόμα οι Έλληνες Αεροπόροι δεν ζητούν ειδική μεταχείρηση. ΖΗΤΟΥΝ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΩΘΕΊ ΤΟ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΘΩΤΟΥΣ. Να μην υποστούν δηλαδή ΕΙΔΙΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΡΟΣ ΤΑ ΚΑΤΩ.

    • Απόστολος avatar
      Απόστολος @ Δαναός 27/04/2010 23:17:53

      Λογοπαίγνια κάνεις; Απλά ζητάνε να μην φορολογηθούν όπως οι υπόλοιποι Έλληνες οι οποίοι όχι μόνο φορολογούνται με ενιαία κλίμακα αλλά και τα επιδόματα που παίρνουν δεν περικόπηκαν όπως των υπολοίπων κατά 12%.

      Αυτά να τα λέτε στα κυλικεία και όχι εδώ.

  88. στεφανος avatar
    στεφανος 27/04/2010 23:30:01

    elpizo kapoia stigmi auto to oplo pou legetai polemiki aeroporia,kai pou mazi mazi me tis ipoloipes enoples dinameis apoteloun ena sentouki filaxis ellinikon idanikon,antrismou k iroismou,na min adeiasei apo antropous pou kathimerina riskaroun ti zoi tous kai to mono pou tous endiaferei einai na vlepoun ti patrida tous apallagmeni apo kathe logis kataktiti(tourko k mi).elpizo na min kataferei o kos venizelos kai oi loipoi politikoi me ton polemo pou tous kanoun na tous dioxoun,elpizo na min akousoume apo autous kapoio ai sixtir,kapoio ai g......e ego sikonomai k feygo,elpizo na sinexisoun na kanoun auto pou kanoun giati oi tourkoi kathe ora kai stigmi paramoneuoun na mas fane.......timi kai doxa stous nekrous iroes aeroporous mas..........

  89. Αιθεροβαμων avatar
    Αιθεροβαμων 28/04/2010 16:08:31

    Θα ήθελα να ευχαριστήσω την παρέα για τα καλά τους λόγια και να τους διαβεβαιώσω για το ότι με αυτοτελείς ή όχι φορολογίες εμείς θα είμαστε πάντα εκεί...σε αυτό που αγαπάμε και πιστεύουμε (κατάλαβες Tassos και Απόστολος ?????).
    Για εμένα προσωπικά και (χωρίς να θέλω να το παίξω εκπρόσωπος) για όλους τους συναδέλφους μου τα καλά σας λόγια είναι το ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΠΙΔΟΜΑ και η καλύτερη αναγνώριση στους πεσόντες ήρωες.
    Για τα σχόλια των Tassos και Απόστολος έχω να δηλώσω ότι "χέστηκα" για τα επιδόματα, είμαι γιος μεροκαματιάρη (συνταξιούχου τώρα) και έχω μάθει να ζώ με λίγα και όχι με "σκανδαλώδη προνόμια"...ελάτε να σας δείξω την "σκανδαλώδη" περιουσία μου εάν δε με πιστεύετε (ένα σπίτι 100τ.μ απο στεγαστικό δάνειο και ένα ι.χ 1600 κ.ε).
    Σας ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σας λόγια και σας διαβεβαιώνω ότι εμείς θα είμαστε στο καθήκον ΠΑΝΤΑ...ΜΕ Ή ΧΩΡΙΣ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ.
    Υ.Γ. Για τις δηλώσεις κάποιου ευτραφή κυρίου δηλώνω ότι απαξιώ να τις σχολιάσω, το αφήνω στην αδιαμφισβήτητη κρίση σας.
    Υπογραφή:Κάποιος με 1500 ώρες στα F-16...

    • Nikos avatar
      Nikos @ Αιθεροβαμων 26/12/2010 09:16:42

      1500 einai polles?tpt dn einai.

  90. Γιώργος avatar
    Γιώργος 28/04/2010 16:52:03

    Η αδικία εις βάρος του ιπταμένου προσωπικού αυταπόδεικτη. Ο σεβασμός στο λειτούργημά τους αυτονόητος. Μία ένσταση μόνο: Όταν κάνεις λειτούργημα, υπάρχουν μερικά πράγματα ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙΣ, όπως το να ΠΡΟΣΠΟΙΗΘΕΙΣ ασθένεια. Στο κάτω-κάτω, αν το λέει η ψυχή σου, πας στον Μοίραρχο και του δηλώνεις στα ίσια τους πραγματικούς λόγους για τους οποίους αρνείσαι να πετάξεις

    • Αιθεροβαμων avatar
      Αιθεροβαμων @ Γιώργος 28/04/2010 22:01:41

      Φίλε Γιώργο...αυτό ακριβώς έγινε...απ'όλους...στα ίσια ειπώθηκε!

  91. Απόστολος avatar
    Απόστολος 28/04/2010 22:05:56

    Για τον Αιθεροβάμονα,

    Αγαπητέ το έβαλες στην σωστή βάση το θέμα (το καθήκον δεν έχει σχέση με τα επιδόματα) αλλά η άρνηση με δικαιολογίες να πετάξουν λόγω των επιδομάτων οι συνάδελφοί σου είναι κάτι εντελώς διαφορετικό από αυτό που λες.

    Σήμερα οι πτήσεις άρχισαν πρωί πρωί και τελείωσαν πολύ αργά το απόγευμα.
    Δεν ξέρω αν κατάλαβαν οι ίδιοι την ηλιθιότητα που έκαναν ή τους έβαλαν χέρι (το δεύτερο συνέβη).

    Γνωρίζεις μήπως τι τύχη είχαν στον πόλεμο όσοι παρίσταναν τον άρρωστο;
    Διάβασε και τα άρθρα 47 και 48 του ΣΠΚ για την ποινική αξιολόγηση της πράξης.

    Η ζημιά έχει γίνει και η εικόνα που δόθηκε σε κάθε "ενδιαφερόμενο" ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ.

  92. Fotini avatar
    Fotini 28/04/2010 23:09:38

    Φάκτορα,

    Ἔστειλα κάτι εὐχές στόν Αιθεροβαμονα. Ἐλπίζω νά τίς ἀναρτήσης. . .

  93. Γιώργος avatar
    Γιώργος 29/04/2010 16:07:32

    @ Αιθεροβάμων:
    Αν έτσι έχει γίνει, όπως τα λες, αν δηλ. πάρουσιάσθηκαν οι πιλότοι μας στο μοίραρχό τους και του είπαν ότι δεν θα πετάξουν ΩΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ για την αχαρακτήριστη στάση της πολιτείας που επιπόλαια υποβίβασε το ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ τους (επιμένω ότι είναι λειτούργημα), τότε δυστυχώς συμφωνώ με τον Απόστολο που λέει ότι: "...η ζημιά έχει γίνει..." , ανεξάρτητα από την ευγενή σας πρόθεση. Αυτός ακριβώς είναι ο λόγος που ορισμένα πράγματα στις Ε. Δ. απλά ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ. Κάθε ένδειξη χαλαρότητας (και τέτοια ήταν αυτή, ας μη γελιόμαστε)καταγράφεται δεόντως από τους "άλλους".

  94. Αιθεροβαμων avatar
    Αιθεροβαμων 29/04/2010 16:56:13

    Προς Γιώργο:
    Επειδή γνωρίζεις τη μία διάσταση του ζητήματος (και αυτή πέρασε και περνάει από τα ΜΜΕ) θα σου παραθέσω και τους υπόλοιπα τα οποία φυσικά δεν γνωρίζεις ή και ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ να γνωρίζεις...
    Γνωρίζεις ότι στα πλαίσια των..."ΜΟΕ" σε κάθε εορτή (μπαϊραμ)του...μπατζανάκη της εξαδέλφης του κεμάλ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κατόπιν εντολής της πολιτικής ηγεσίας (και της νυν και της πρώην) στα Ελληνικά Α/Φ να πετούν ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στο Αιγαίο ????
    Μιλάμε για εκπαιδευτικές πτήσεις σαν αυτές που δεν έγιναν την 26-4-10...
    Γνωρίζεις ότι την παρασκευή 23-4-10 τα πληρώματα των Α/Φ επιφυλακής ΔΕΝ ΠΕΤΑΞΑΝ προς τα Αεροδρόμια του Αιγαίου για να αλλάξουν τα πληρώματα που ήταν ήδη εκεί (η αλλαγή έγινε με C-130) για να μην "προσβάλλουμε" μια γιορτή των "φίλων μας" (οι οποίοι την προηγούμενη ημέρα πετούσαν πάνω απο κατοικημένα νησιά μας)????
    Αυτά τα "όμορφα" συμβαίνουν όλο και πιό συχνά τα τελευταία 4 χρόνια (όπως και άλλα τα οποία ΔΕΝ ΘΕΛΩ να αναφέρω γιατί θα γίνει πολύ βαριά η ατμόσφαιρα) και όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ πιό σοβαρά και περνούν μια ΠΟΛΥ χειρότερη εικόνα...
    Το γεγονός αυτό (η..."απεργία") έχει ξαναγίνει στο παρελθόν (2005) χωρίς να πάρει καμία έκταση διότι τότε δεν βγήκε κανείς...ευτραφής κύριος να μοιράσει χαρακτηρισμούς και να ρίξει "λάδι" στη φωτιά, προσανατολίζοντας ταυτόχρονα εντέχνως τον κόσμο στην...οικονομική διάσταση του ζητήματος.
    Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν οτί η "ζημιά" συντελείται εδώ και καιρό και το θέμα των χρημάτων ήταν η γνωστή σταγόνα που ξεχειλίζει ποτήρια...
    Σκοτίστηκα για τα -670e μείον στα εισοδήματά μου το μήνα...αυτό όμως ταυτόχρονα μου περνάει μυνήματα (σε συνδυασμό με τα προηγούμενα που σου είπα) σαπίλας και αποσύνθεσης...

  95. Αιθεροβαμων avatar
    Αιθεροβαμων 29/04/2010 16:56:53

    Προς Γιώργο:
    Επειδή γνωρίζεις τη μία διάσταση του ζητήματος (και αυτή πέρασε και περνάει από τα ΜΜΕ) θα σου παραθέσω και τα υπόλοιπα τα οποία φυσικά δεν γνωρίζεις ή και ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΝΟΥΝ να γνωρίζεις...
    Γνωρίζεις ότι στα πλαίσια των..."ΜΟΕ" σε κάθε εορτή (μπαϊραμ)του...μπατζανάκη της εξαδέλφης του κεμάλ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ κατόπιν εντολής της πολιτικής ηγεσίας (και της νυν και της πρώην) στα Ελληνικά Α/Φ να πετούν ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ στο Αιγαίο ????
    Μιλάμε για εκπαιδευτικές πτήσεις σαν αυτές που δεν έγιναν την 26-4-10...
    Γνωρίζεις ότι την παρασκευή 23-4-10 τα πληρώματα των Α/Φ επιφυλακής ΔΕΝ ΠΕΤΑΞΑΝ προς τα Αεροδρόμια του Αιγαίου για να αλλάξουν τα πληρώματα που ήταν ήδη εκεί (η αλλαγή έγινε με C-130) για να μην "προσβάλλουμε" μια γιορτή των "φίλων μας" (οι οποίοι την προηγούμενη ημέρα πετούσαν πάνω απο κατοικημένα νησιά μας)????
    Αυτά τα "όμορφα" συμβαίνουν όλο και πιό συχνά τα τελευταία 4 χρόνια (όπως και άλλα τα οποία ΔΕΝ ΘΕΛΩ να αναφέρω γιατί θα γίνει πολύ βαριά η ατμόσφαιρα) και όπως καταλαβαίνεις είναι πολύ πιό σοβαρά και περνούν μια ΠΟΛΥ χειρότερη εικόνα...
    Το γεγονός αυτό (η..."απεργία") έχει ξαναγίνει στο παρελθόν (2005) χωρίς να πάρει καμία έκταση διότι τότε δεν βγήκε κανείς...ευτραφής κύριος να μοιράσει χαρακτηρισμούς και να ρίξει "λάδι" στη φωτιά, προσανατολίζοντας ταυτόχρονα εντέχνως τον κόσμο στην...οικονομική διάσταση του ζητήματος.
    Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν οτί η "ζημιά" συντελείται εδώ και καιρό και το θέμα των χρημάτων ήταν η γνωστή σταγόνα που ξεχειλίζει ποτήρια...
    Σκοτίστηκα για τα -670e μείον στα εισοδήματά μου το μήνα...αυτό όμως ταυτόχρονα μου περνάει μυνήματα (σε συνδυασμό με τα προηγούμενα που σου είπα) σαπίλας και αποσύνθεσης...

  96. Αιθεροβαμων avatar
    Αιθεροβαμων 29/04/2010 17:05:17

    Προς Απόστολο:
    "Για πες μας ήρωα αλά κάρτ"..."Δεν σε ανάγκασε κανένας να γίνεις ιπτάμενος και τα προνόμια που έχετε είναι σκανδαλώδη"..."Καληνύχτα ήρωα … της κονόμας"...
    Αυτά τα ολίγα που μας παράθεσες αποδεικνύουν ότι διακατέχεσαι μάλλον από βαριάς μορφής κόμπλεξ προς μια κατηγορία ανθρώπων...περαστικά σου!

  97. Orestios avatar
    Orestios 29/04/2010 17:45:53

    Το Μπένι επειδή δεν μπορεί να τσακωθεί με το GAP κάθεται και τσακώνεται με τους αξιωματικούς υβρίζοντάς τους και υποτιμώντας τους.
    Τί κατάντια!

  98. Απόστολος avatar
    Απόστολος 01/05/2010 00:49:47

    Αιθεροβαμων says:
    29/04/2010 at 19:05
    Προς Απόστολο:
    Αυτά τα ολίγα που μας παράθεσες αποδεικνύουν ότι διακατέχεσαι μάλλον από βαριάς μορφής κόμπλεξ προς μια κατηγορία ανθρώπων…περαστικά σου!
    ---
    Απλά περιγράφω ρεαλιστικά την κατάσταση. Κόμπλεξ για τους πιλότους; Σαν αστείο ακούγεται. Απλά πολλοί (όχι όλοι) έχουν καβαλήσει καλάμι και έχουν χάσει το μέτρο.Το πρόβλημα αυτοί το έχουν. Όσο για τους ήρωες αυτά είναι για τους αφελείς. Θα είστε ήρωες όταν κερδίσετε κάποιον πόλεμο ή έστω μια μάχη και ΕΥΤΥΧΩΣ μέχρι τώρα δεν χρειάστηκε. Διάβασε και το βιβλίο του Παπαχελά για τα Ίμια ... κάτι θα αποκομίσεις για τους ένστολους "φύλακες" μας.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.