#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
09/12/2012 08:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Λαός διχασμένος πάντα ηττημένος


"Divide ut regnes" , "divide et impera", "διαίρει και βασίλευε". Αυτή είναι η ιστορία της Ελλάδας τα τελευταία 100-200 χρόνια. Πολιτικοί, κόμματα, επιχειρηματίες, διάφορα λόμπι συμφερόντων αγκαλιά με την καθεστωτική δημοσιογραφία, ενίοτε και ο λεγόμενος χώρος του πολιτισμού με διάφορους στρατευμένους ποιητάδες, συγγραφείς και ζωγράφους, κατάφερναν να προκαλούν έναν εθνικό διχασμό γιατί έτσι τους βόλευε. Η διαίρεση ενός λαού είναι η καλύτερη πατέντα που εφευρέθηκε για να είναι ο ελληνικός λαός κάτω από μια μόνιμη μπότα. Δεξιά μπότα, αριστερή μπότα δεν έχει καμιά σημασία. Κάποιοι έκαναν τη δουλίτσα τους και ο λαός ήταν σε μόνιμο διχασμό.

Κάπως έτσι πήγαμε να χάσουμε την Επανάσταση του 1821. Φιλοάγγλοι, φιλογάλλοι και οι φιλέλληνες η εξαίρεση. Κάπως έτσι επήλθε η Μικρασιατική καταστροφή. Οι Βενιζελικοί άνοιξαν πόλεμο με τους Βασιλικούς, οι αντιβενιζελικοί με τους πρώτους και στα χαρακώματα της Μικρασίας έρεε άφθονο αίμα ελληνικό. Και η ζωή συνεχίστηκε αφού ποτέ το πάθημα δεν έγινε μάθημα. Με τον τρόπο αυτό διχάστηκε ο ηρωικός λαός της Εθνικής Αντίστασης και σκότωνε ο ένας τον άλλο στον Εμφύλιο. Έχει καμιά σημασία αν το κονσερβοκούτι ήταν κόκκινο ή μαύρο; Ο λαιμός που κόπηκε ήταν ελληνικός; Απλά τα πράγματα.

Ο εθνικός διχασμός… εθνικό σπορ για τους Έλληνες συνεχίστηκε και τις επόμενες δεκαετίες, με πολλά θύματα πάντα. Οι κομμουνιστές που θα διαλύσουν τη χώρα από τη μια, οι φασίστες δεξιοί από την άλλη, οι εθνικόφρονες, οι σοβιετόφιλοι, οι μαοϊκοί, οι Σταλινικοί, οι κολλητοί του Τίτο, οι ξεπουλημένοι στους Άγγλους, τους Αμερικάνους και πλείστα άλλα πολιτικά μετερίζια. Ωραίο το κόλπο, ο κόσμος μονίμως στην πρίζα, άλλοι με τους μεν άλλοι με τους δε, φτάσαμε στη δικτατορία, στην κυπριακή καταστροφή.

Και ήρθε ο Ανδρέας Παπανδρέου. Προσπάθησε να φέρει μια μίνιμουμ εθνική συνεννόηση με την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης αλλά τα έκανε επιεικώς σκ…ά. Άλλωστε τον συνέφερε να έχει μόνιμα στους λόγους του τη λέξη αποστασία, προδότες, «ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει δεξιά» κι άλλα τέτοια.Στη συνέχεια ανέλαβαν οι επικοινωνιολόγοι τύπου Λαλιώτη για να ξαναδιχάσουν τον κόσμο διότι…. λαός διχασμένος πάντα ηττημένος. Τα πράσινα και τα γαλάζια καφενεία, οι πρασινοφρουροί και οι γαλάζιοι συνδικαλιστές, το βρόμικο ’89, ο Μητσοτάκης με τον Ανδρέα να σκοτώνονται για την Αποστασία και ο λαός να παρακολουθεί.

Όμως, τα προηγούμενα χρόνια ο κόσμος ήταν καλοταϊσμένος και δεν ενδιαφερόταν για το διχασμό. Λεφτά υπήρχαν, όλοι κάνανε γιούρια στο νταβά με τα κουλούρια. Ως επί το πλείστον οι πασόκοι φυσικά αφού είχαν την εξουσία στα χέρια τους. Μέχρι που ήρθε το χαστούκι της κρίσης, το ξύπνημα από τον εθνικό λήθαργο που σαρώνει ακόμη τα πάντα.

Ήταν λοιπόν δυνατόν να μην ξαναδιχαστούμε; Τώρα έχουμε τους Μνημονιακούς και τους Αντιμνημονιακούς. Οι πρώτοι είναι οι “προδότες που ξεπούλησαν την πατρίδα” και οι δεύτεροι “οι πατριώτες που σήκωσαν το λάβαρο της εθνικής αντίστασης απέναντι στο ξένο και ντόπιο παράγοντα”. Όλα ωραία καμωμένα από τους επικοινωνιολόγους που θέλουν τον κόσμο σε μόνιμο διχασμό. Από το Εθνικόφρων ή Κομμουνιστής, από το Καραμανλής ή τανκς, από το Ευρωλιγούρης ή Ελληναράς, φτάσαμε σε έναν νέο διχασμό. Έκτοτε, ο κόσμος παρακολουθεί στα κανάλια όψιμους αριστερούς πατριώτες και δεξιούς Ελληναράδες να αντιπαρατίθενται για το ποιος είναι πιο καλός, πιο προοδευτικός, πιο σοβαρός κ.λπ.

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ. Δεν αντέχουμε άλλο εθνικό διχασμό. Μπουχτίσαμε τις στημένες αντιπαραθέσεις τους. Ελλάδα είναι μόνο μία. Δεν μπορούν να το καταλάβουν επιτέλους και να πάμε παρακάτω;

Βεβαίως, υπάρχουν απαντήσεις στο γιατί δεν σταματούν. Πολλοί αριστεροί, κυρίως από τον ΣΥΡΙΖΑ, το κάνουν διότι η πόλωση ήταν το βασικό χαρακτηριστικό του ινδάλματός τους, του Ανδρέα Παπανδρέου. Και για να γίνουν εξουσία ποντάρουν όλα τα λεφτά τους στο διχασμό, ακόμη κι αν αυτό είναι σε βάρος του ελληνικού λαού.

«Είστε το λόμπι της παράνοιας που θέλει εμφύλιο σπαραγμό», είχε πει πριν από ένα μήνα περίπου στη Βουλή ο Αντώνης Σαμαράς. Καθόλου τυχαία δεν το είπε. Βλέπει ότι σε μια τόσο κρίσιμη στιγμή για την Ελλάδα, η πόλωση, οι διχαστικές λογικές και η χάραξη διαχωριστικών γραμμών θα οδηγήσει με μαθηματική ακρίβεια σε μια νέα εθνική καταστροφή. Μπορεί να είναι οικονομική, αλλά μπορεί και εθνική, οι κίνδυνοι από παντού καραδοκούν. Τα διχαστικά, εμφυλιοπολεμικά κηρύγματα και οι ρητορείες που βάζουν τους Έλληνες σε καλούπια δεν είναι ούτε σοβαρή πολιτική, ούτε εθνική πολιτική.

Από την άλλη, βεβαίως, υπάρχουν και ορισμένοι αμετανόητοι δεξιοί που είτε από αφέλεια, είτε από… επαγγελματική διαστροφή έχουν κάνει τον εθνικό διχασμό καθημερινή τους έγνοια. Αν βγάζουν κάποιο πολιτικό κέρδος από αυτό, μπράβο τους, άξιος ο μισθός τους.

Εμείς, όμως, οι περισσότεροι θέλουμε μια Ελλάδα που θα είναι ενωμένη και δε θα διχάζεται από ανόητες ρητορείες και αναλύσεις της πλάκας. Οι ακραίοι ας κάνουν στην άκρη, ο Εμφύλιος τέλειωσε πριν από 60 χρόνια. Οι καιροί δε χωράνε άλλους καιροσκόπους.

Η μοναδική αλήθεια στον κόσμο για κάποιο θέμα ούτε υπάρχει, ούτε την κατέχει κάποιος.

Η Ελλάδα πρέπει να πάει μπροστά και με το μόνο με το οποίο δεν μπορεί να γίνει σίγουρα αυτό είναι το εμφυλιοπολεμικό κλίμα, οι διαχωριστικές γραμμές, οι ταμπέλες. Φτάνει πια με το ποιος έσφαξε ποιον στον Εμφύλιο και τα άλλα υπερδεξιά κηρύγματα που βάζουν θριαμβευτικά την Χρυσή Αυγή από το παράθυρο.

Και για να σπεύσουμε τους γνωστούς που θα αμφισβητήσουν τα λεγόμενά μας. Από την αρχή της ύπαρξής του στο Διαδίκτυο το Antinews λέει όχι σε μια Κεντροδεξιά βολική, περιδεή , ενοχική και χαζοχαρούμενη. Και η ενότητα μπορεί να υπάρξει μόνο στην βάση της προάσπισης των εθνικών συμφερόντων.

Antinews 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΧΑΡΗΣ avatar
    ΧΑΡΗΣ 09/12/2012 09:23:53

    Από την αρχή της ύπαρξής του στο Διαδίκτυο το Antinews λέει όχι σε μια Κεντροδεξιά βολική, περιδεή , ενοχική και χαζοχαρούμενη.
    Πολύ καλό.

    Αν υπήρχε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ με άλλα λόγια αν λειτουργούσαν οι Θεσμοί, δεν θάχαμε διχασμό και θα είμεθα ενωμένοι.

    Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΝΟΜΑΡΧΙΑ είναι ένα βιβλίο που γράφθηκε από ΑΝΩΝΥΜΟ ΕΛΛΗΝΑ που ήθελε και θέλει το ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ .

  2. BLACK QUEEN IN STORM avatar
    BLACK QUEEN IN STORM 09/12/2012 09:30:24

    Θαυμάσιο άρθρο - σύνοψη σκέψεων, θέσεων και μηνυμάτων !!
    Μπράβο factora x / Antinews.
    Προσυπογράφω απόλυτα. Το μόνο που μένει είναι καταθέσω ένα θαυμάσιο ποίημα :

    ''Ποιήματα ποὺ μᾶς διάβασε ἕνα βράδυ ὁ λοχίας Οtto V...''
    Μανώλης Αναγνωστάκης

    Σὲ δυὸ λεπτὰ θὰ ἀκουστεῖ τὸ παράγγελμα «Ἐμπρός»
    Δὲν πρέπει νὰ σκεφτεῖ κανένας τίποτε ἄλλο
    Ἐμπρὸς ἡ σημαία μας κι ἐμεῖς ἐφ᾿ ὅπλου λόγχη ἀπὸ πίσω
    Ἀπόψε θὰ χτυπήσεις ἀνελέητα καὶ θὰ θὰ χτυπηθεῖς

    Θὰ τραβήξεις μπροστὰ τραγουδώντας ρυθμικὰ ἐμβατήρια
    Θὰ τραβήξεις μπροστὰ ποὺ μαντεύονται χιλιάδες ἀνήσυχα μάτια
    Ἐκεῖ ποὺ χιλιάδες χέρια σφίγγονται γύρω ἀπὸ μία ἄλλη σημαία
    Ἕτοιμα νὰ χτυπήσουν καὶ νὰ χτυπηθοῦν.

    Σ᾿ ἕνα λεφτὸ πρέπει νὰ μᾶς δώσουν τὸ σύνθημα
    Μιὰ λεξούλα μικρὴ ποὺ σὲ λίγο ἐξαίσια θὰ λάμψει.

    (Κι ἐγὼ ποὺ ἔχω μία ψυχὴ παιδικὴ καὶ δειλὴ
    Ποὺ δὲν θέλει τίποτε ἄλλο νὰ ξέρει ἀπὸ τὴν ἀγάπη
    Κι ἐγὼ πολεμῶ τόσα χρόνια χωρίς, Θέ μου, νὰ μάθω γιατί
    Καὶ δὲ βλέπω μπροστὰ τόσα χρόνια παρὰ μόνο τὸ δίδυμο ἀδερφό μου.)

    • Bixiou avatar
      Bixiou @ BLACK QUEEN IN STORM 09/12/2012 13:56:11

      Αναγνωριζω και εκτιμω ιδιαιτερα, Black Queen in Storm, τις ευαισθησιες σας, οπως αυτες εκφραζονται απο τα παντα ευχαριστα για τον αναγνωστη σχολια σας. Σημερα ομως δεν θα μπορεσω να συμφωνησω μαζι σας. Πραγματι τα πραγματα δεν ειναι τοσο απλα οσο τα λεει η αναρτηση, δεν ειναι ασπρα και μαυρα. Οι Ελληνες δεν χωριζομαστε σε δυο μονο κατηγοριες: τους μνημονιακους και τουw αντιμνημονιακους. Κατα την γνωμη μου, οι Ελληνες χωριζομαστε στις εξης τεσσερεις κατηγοριες:
      1) Αυτους που δεν πλήττονται ουτε απο τα Μνημονια ουτε απο την Λαθρομετανασευση.
      2) Αυτους που δεν πληττονται απο τα Μνημονια αλλα πληττονται απο την Λαθρομεταναστευση.
      3) Αυτους πληττονται απο τα Μνημονια αλλα δεν πληττονται απο την Λαθρομεταναστευση.
      4) Αυτους που πληττονται και απο τα Μνημονια και απο την Λαθρομεταναστευση.
      Ο αριθμος των Ελληνων που ανηκουν στην τεταρτη κατηγορια αυξανει συνεχως και καθοριζει τις πολιτικες εξελιξεις.
      Ειναι πολυ δυσκολο λοιπον να βρεθει εθνικος συμβιβασμος. Πολλοι περισσοτερο οταν ξεχναμε το δευτερο μεγαλο προβλημα, την λαθρομεταναστευση. Ειμαι βαθυτατα θλιμμενος που χθες και σημερα το Αntinews δεν εκρινε σκοπιμο να κανει μια αναρτηση για την υποθεση Λαζανα.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Bixiou 09/12/2012 17:14:50

        Ξεχάσατε όμως το 70 %.
        Αυτούς που πλήττονταν ήδη διαρκώς απο τη φούσκα και την χλίδα του 30 %, πολύ πρίν έρθουν τα Μνημόνια. Και τους αποτελειώνουν τώρα τα λάθος φάρμακα των Μνημονίων.
        Άλλωστε, τα προβλήματα της λαθρομετανάστευσης υπήρχαν ήδη τότε. Αλλά κανείς δεν τα έβλεπε. Βλέπετε, οι "μαύροι" εργαζόμενοι βοηθούσαν τότε τη φούσκα να φουσκωνει. Ήταν η χρήσιμη μαγιά για το προζύμι.
        Τώρα καταλάβαμε ότι υπάρχουν, επειδή περιττεύουν.

        • Bixiou avatar
          Bixiou @ Ο Θείος 09/12/2012 19:58:10

          Δεν διαφωνω. Εχω ομως καποιες αποριες. Γιατι συνεχιζουν να ερχονται αφου γνωριζουν πολυ καλα οτι περιττευουν; Γιατι συνεχιζουν να ερχονται, πληρωνoντας τεραστια γι'αυτους ποσα, σε μια χωρα που ολοι ξερουν οτι βρισκεται στα προθυρα της καταστροφης και κανει αγωνα για τηv σωτηρια της; Γιατι συνεχιζουν να ερχονται οταν δεν αγνοουν οτι λογω Δουβλινου ΙΙ θα αποθηκευθουν εδω;

          • BLACK QUEEN IN STORM avatar
            BLACK QUEEN IN STORM @ Bixiou 09/12/2012 20:38:54

            1) Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            2) Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            3)Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            4)Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            5) Γιατί τα σύνορά μας είναι ευάλωτα
            6) Γιατί τα σύνορά μας είναι ευάλωτα
            7)) Γιατί τα σύνορά μας είναι ευάλωτα
            8)Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            9)) Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι
            10)Γιατί τους....προωθούν οι Τούρκοι

            Να΄ναι καλά ο πολυχρονεμένος μας Εθνάρχης Κ.Σημίτης, που εκτός όλων των άλλων ανδραγαθημάτων για τα οποία θα μείνει το όνομά του ανεξίτηλα γραμμένο στη μνήμη και στην Ιστορία μας, υπέγραψε και το μαγευτικό Δουβλίνο ΙΙ ο φιλέλληνας !!!!

          • Bixiou avatar
            Bixiou @ BLACK QUEEN IN STORM 09/12/2012 22:00:38

            Συμφωνω, προσθετω τον 11ο λογο: απεριοριστη επιεικια της δικαστικων αρχων, και υποκλινομαι.

      • BLACK QUEEN IN STORM avatar
        BLACK QUEEN IN STORM @ Bixiou 09/12/2012 20:30:01

        Aγαπητέ Bixiou, εγώ πάλι βλέπω χονδρικά δύο ομάδες. Αυτούς που πλήττονται από το μνημόνιο ΚΑΙ τη λαθρομετανάστευση κι εκείνους που ενώ μπορεί να μην πλήττονται από το μνημόνιο, πλήττονται οπωσδήποτε από τη λαθρομετανάστευση. Έλληνας που να διαθέτει εθνική συνείδηση όσα Ευρώ κι αν τον θωρακίζουν έναντι του μνημονίου, δε μπορεί παρά να ανησυχεί για το μέλλον της πατρίδας και των ερχόμενων Ελλήνων, εξ΄αιτίας της ανεξέλεγκτης εισροής παράνομων μεταναστών.
        Ο μόνος τρόπος να μην πλήττεσαι ούτε από το μνημόνιο ούτε από τη λαθρομετανάστευση και να ζεις εν Ελλάδι, είναι να είσαι τέρας αναισθησίας [αγριόχοιρος :-) ], άπατρις, μεγαλοεκατομμυριούχος, και άτεκνος. Να μετακινείσαι με αλεξίσφαιρη, να ζεις αποκλεισμένος στην οχυρωμένη βίλα σου και να μην έρχεσαι σε επαφή με την πραγματικότητα. Νεκροζώντανος στη ''χλίδα σου'' δηλαδή...Μιλάμε για ασήμαντη και άχρηστη μειοψηφία. Όοολοι οι άλλοι είτε εξ΄επαφής είτε εξ΄αντανακλάσεως, κινούμαστε παράλληλα και χιαστί και με τα 2 τέρατα της καθημερινότητάς μας. Αναπόφευκτα. Όσο για την υπόθεση της δολοφονίας του Θ. Λαζανά στην Πάτρα και για την απόδραση του Αφγανού που τον δολοφόνησε, κακώς αποφυλακίστηκε ενώ είχε καταδικαστεί και κακώς οδηγήθηκε για .... ''κοινωνική επανένταξη'', ώστε να του δοθεί η ευκαιρία να εξαφανιστεί. Αλλά με τέτοιο μπάχαλο που επικρατεί στα ...Σωφρονιστικά Ιδρύματα (ο Θεός να τα κάνει), ποιός να πρωτο....φιλοξενηθεί εκεί μέσα...

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ BLACK QUEEN IN STORM 10/12/2012 11:03:27

          Το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών αποφάνθηκε - είμαι σίγουρος ότι θα υπάρχουν μπόλικοι αριστερούληδες εκεί μέσα - ότι ο δολοφόνος Αφγανός μπορεί, πριν δικαστεί, να μεταβεί σε αφύλακτο κέντρο κοινωνικής επανένταξης ανηλίκων...
          Επιπλέον, ο συγκεκριμένος, κατά τον δικηγόρο της φτωχής οικογένειας, δεν φαινόταν καθόλου για ανήλικος!
          Και ερωτώ: Πώς γίνεται εν έτει 2012 να είσαι όποια ηλικία δηλώσεις; Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα τεστ που αποδεικνύουν την ηλικία; Το ίδιο συμβαίνει με τον Πακιστανό της Πάρου που εξώφθαλμα ήταν ενήλικος, που άλλαξε τρεις φορές τη δήλωση ηλικίας του και παραμένει στις φυλακές ανηλίκων. Προφανώς το δικαιϊκό μας σύστημα, όπως το έφτιαξαν ψυχοπονιάρηδες αριστερούληδες, είναι γεμάτο τρύπες. Μόνο που οι ψυχοπονιάρηδες πληρώνονται με αίμα αθώων....Η κατάσταση έχει παραγίνει με την ιδεολογικοπολιτική κυριαρχία της Αριστεράς. Και αν συνεχιστεί έτσι, η αντίδραση θα είναι πολύ άγρια και θα πάρει μπάλλα δικαίους και αδίκους....
          Για πόσο καιρό έκρυβαν την απόδραση του Θανάση Λαζανά; Γιατί το "Βήμα" δεν έγραψε τίποτα; Γιατί το "Βήμα" δεν έγραψε τίποτα για τον ἀγρια δολοφονημένο γεωργό της Ιεράπετρας; Κάτι μου λέει πως το σήμα για σιωπητήριο έχει πέσει από πολύ ψηλά.....

    • αριστος2 avatar
      αριστος2 @ BLACK QUEEN IN STORM 09/12/2012 18:51:22

      Πολύ αγαπητή Βασίλισσά μου, περιττό να σου πώ οτι με το σχόλιό σου βάζεις το κερασάκι στην ωραία τούρτα που μας ετοίμασε με αυτο το ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ο Φάκτωρ ως εκπροσωπος του Antnews τον οποίο οφείλω να συγχαρώ με κάθε ειλικρίνεια, όπως και τον Θείο παρακάτω που με το δικό του σχόλιο βάζει και το καπάκι στην κατσαρόλα...

  3. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 09/12/2012 09:41:31

    εξαιρετικό άρθρο...

  4. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/12/2012 09:49:07

    Αγαπητέ Φάκτορα, καλημέρα.
    Απολαυστικό και καθ'όλα επίκαιρο το άρθρο σου σήμερα. Ο ΣΥΡΙΖΑ βέβαια θα έιχε αντίρρηση ως προς τις επιπτώσεις του διχασμού στο εθνικό σκέλος. ως καθεστωτικοί (ψευτο)διεθνιστάδες, δεν ευπάρχει εθνική διασταση και επομένως δεν θα είχε νόημα. γι'αυτούς. Όχι ότι δεν υπάρχει ταξική διασταση στο μνημόνιο, αρκεί να θυμηθούμε ποιός πληρώνει δυσανάλογα τη νυφη της κλεπτοκρατικής αλήτ μας. Και εκεί βρίσκεται το θηρίο. Η άλλη πλευρά του ίδιου νομίσματος είναι η ελίτ και οι διακλαδώσεις της, τα μεγάλα συμφέροντα. Όποτε ακούν τις εκκλήσεις για οικονομικό πατριωτισμό πχ ξεσπόυν σε γέλια. Και έχουν αυτό το κοινό μεταξύ τους: η Ελλάδα είναι χώρος δράσης και όχι χώρα. Το ερώτημα έιναι αν θα τα βρούν αν και όποτε λάβει στα χέρια τους τη;ς ηνία της εξουσίας ο ΣΥΡΙΖΑ. Ή μήπως τα βρήκαν;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Νίκος Αργεάδης 09/12/2012 09:55:09

      Νίκο, ....καθυστερημένα χρόνια πολλά!
      Οι γιορτές, όπως και τα κεράσματα, ως γνωστόν......ισχύουν για ...σαράντα μέρες!

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Κώστας Ροδινός 09/12/2012 15:50:45

        Κώστα, σ' ευχαριστώ, ουδέν πρόβλημα. Πάντα δεκτές οι ευχές, και τις ανταποδίδω.

  5. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 09/12/2012 09:50:58

    " ως καθεστωτικοί (ψευτο)διεθνιστάδες, δεν ευπάρχει εθνική διασταση..." Επρεπε να πώ "Για τους καθεστωτικούς (ψευτο)διεθνιστάδες δεν υπάρχει εθνική διασταση".

  6. Κατερίνα avatar
    Κατερίνα 09/12/2012 09:57:46

    Μπράβο για την κυριακάτικη ανάρτηση σας.
    Σωστή μέχρι τελείας.

  7. panas avatar
    panas 09/12/2012 10:20:05

    Ήπιος και μετρημένος λόγος.
    Να βρούμε τον τρόπο να είμαστε χώρια σ' αυτά που μας χωρίζουν και ενωμένοι σ' αυτά που μας ενώνουν. Δύσκολη η ισορροπία. Θολώνει το τοπίο και τελικά χωρίς να το καταλάβουμε οι περισσότεροι διχαζόμαστε σ' αυτά που θα έπρεπε να μας ενώνουν...

  8. tasos1 avatar
    tasos1 09/12/2012 10:37:32

    Συγχαρητήρια!

  9. Διηνεκης avatar
    Διηνεκης 09/12/2012 10:38:11

    Και για να σπεύσουμε τους γνωστούς που θα αμφισβητήσουν τα λεγόμενά μας. Από την αρχή της ύπαρξής του στο Διαδίκτυο το Antinews λέει όχι σε μια Κεντροδεξιά βολική, περιδεή , ενοχική και χαζοχαρούμενη. Και η ενότητα μπορεί να υπάρξει μόνο στην βάση της προάσπισης των εθνικών συμφερόντων. Για τους αρχαιους αναγνωστες/σχολιαστες του antinews σαν του λογου μου γνωριζουμε πολυ καλα τις θεσεις του σαιτ για το αρθρο θα ελεγα τωρα πως ειναι ενωτικο για ολους τους ελληνες γιατι μην ξεχναμε η πατριδα πανω απο ολους και ολα,συνεχιστε ετσι στο αγαπητο antinews,την καλημερα μου απο το χιονισμενο Düsseldorf

  10. Kostas G avatar
    Kostas G 09/12/2012 10:45:58

    Αγαπητέ Φάκτορα
    Δεν φταίνε πάντα οι άλλοι. Στο χέρι είναι του κ. Σαμαρά να μην οδηγηθούμε εκεί. Ας κάνει επιτέλους την υπέρβασή του, η πρώτη πολιτική του λέξη. Ο κόσμος υπομένει και περιμένει ακόμα τα αυτονόητα. Περιμένει ακόμα την κοινωνική δικαιοσύνη, την τιμωρία των υπευθύνων, την ουσιαστική πάταξη της φοροδιαφυγής και όχι απλά τις χειροπέδες και άλλα πολλά απλά καθημερινά. Δυστυχώς μέχρι σήμερα φαίνεται και μακάρι να διαψευσθώ, οτι ο κ. Σαμαράς και οι περί αυτόν δεν ενδιαφέρονται ούτε για την υστεροφημία τους. Παρακολουθώ το Antinews και πιστεύω οτι μπορεί να προσφέρει στη Πατρίδα και στην παράταξη με υποδείξεις, στηλιτεύσεις ανάρμοστων ή μη επαρκών πολιτικών και με επώνυμες καταγγελίες και όχι να αναλώνεται σε ρητορείες του τύπου "φταίνε πάντα οι άλλοι".

  11. η Dimi avatar
    η Dimi 09/12/2012 11:02:48

    Eύγε! Προσυπογράφω και με τα δύο χέρια.

  12. Γιώργος Π. avatar
    Γιώργος Π. 09/12/2012 11:04:45

    Σήμερα πάντως ο τύπος βγάζει το εθνικό "μόνιασμα" στο μοίρασμα της ηγεσίας των ΔΕΚΟ, σε στελέχη ΠΑΣΟΚ-ΝΔ-ΔΗΜΑΡ (Σπηλιόπουλος, Τόλκας κτλ.):

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22767&subid=2&pubid=63750656

    Αρχίσαμε πάλι τα ίδια που μας φέραν εδώ: Έλλειψη αξιοκρατίας και κομματικά κριτήρια σε κρίσιμες θέσεις και εποχές..

    • Afroditi P. avatar
      Afroditi P. @ Γιώργος Π. 09/12/2012 15:08:30

      θα μπορούσε το άρθρο να λέγεται και :
      ''ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ διχασμένος, πάντα ηττημένος''

      αν διαβάζατε την Φοροεπιδρομή, και την ταλαιπωρία, που ετοίμασε πρός τους απανταχού Ελληνες της ομογένειας, και κατοίκους εξωτερικού, το ΥΠ.ΟΙΚ. ( προφανώς, με την ''Ανάπτυξη'' κατά νού) :

      http://www.paneliakos.com/2012/12/blog-post_3422.html

      http://gr.news.yahoo.com/%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AC%CF%84%CF%89%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CE%B3%CE%B5%CE%BD%CE%B5%CE%AF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CE%AD%CF%82-%CE%B1%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%B3%CE%AD%CF%82-112900396.html

  13. Γεώργιος Τ. avatar
    Γεώργιος Τ. 09/12/2012 11:19:34

    Πολύ σωστό το άρθρο και τουλάχιστον το 90% των Ελλήνων σίγουρα συμφωνεί. Για να αποφύγουμε το διχασμό πρέπει να απομονώσουμε (πολιτικά και επιχειρηματολογώντας όχι νομικά όπως πάει να κάνει ο Βενιζέλος με το ένα μόνο) τα άκρα. Αφού πρώτα καταλήξουμε οριστικά στο ποιοι είναι στα άκρα. Και τότε θα έχουν χάσει τη δύναμη τους και θα έχει παύσει ο κίνδυνος. Ο οποίος είναι, δυστυχώς, υπαρκτός σήμερα. Όχι γιατί είναι πολλοί, αλλά γιατί είναι οργανωμένοι και φανατισμένοι, ενώ οι υπόλοιποι χαλαροί και ανοργάνωτοι.

  14. Κώστας ΜΠ avatar
    Κώστας ΜΠ 09/12/2012 11:24:50

    Kακό αδιαμφισβήτητο είναι οι εμφυλιοπολεμικές κραυγές.
    Αλλά εξίσου κακή είναι και η αυτολογοκρισία, η αυτοφίμωση, για να μην κατηγορηθεί κανείς ως καλλιεργών εμφυλιακό κλίμα.
    Και είναι και ανιστόρητο να μην θυμόμαστε ποιός ήρξατο χειρών αδίκων.
    Π.χ ποιός αποκάλεσε και συνεχίζει να αποκαλεί τους αντιπάλους του ως οπαδούς , ως -ιστες, ενός ξένου ηγέτη. Αν δεν είναι ατιμωτικός και εμφυλιοπολεμικός χαρακτηρισμός το "είστε Μερκελιστές" του Τσίπρα , τότε ποιός είναι; Τον πήρε πίσω; Απολογήθηκε; Διαφώνησε κανείς στο κόμμα του με την ύβρη; Όχι. Όλοι εν χορώ άρχισαν το γαιτανάκι.

    Ε λοιπόν θα τα ακούνε. Όσο προκαλούν, θα τα ακούνε.
    Όπως τα είπε πρόσφατα και ο Χρύσανθος Λαζαρίδης. Θα τα ακούνε , γιατί το παραξήλωσαν.

    -"Στήριξε και στηρίζουν τους κουκουλοφόρους. Το ΚΚΕ τους έχει καταγγείλει μέσα στην βουλή. Είναι άκρο και έχει ακραίες συμπεριφορές».

    -«Δεν είναι υπεράνω κριτικής. Να ξέρουν ότι θα τους απαντάμε. Τα λόγια δεν πειράζουν στην Δημοκρατία. Οι κουκουλοφόροι δεν έχουν πρόσωπο, αυτό είναι ντροπή για την δημοκρατία. Στην κατοχή και την περίοδο της χούντας οι αγωνιστές που έδιναν τον αγώνα τους με ακάλυπτα τα πρόσωπα. Μέχρι τώρα η Αριστερά κουνούσε το δάχτυλο τώρα θα τα ακούει όταν έχει άδικο»
    Χρύσανθος Λαζαρίδης στη ΝΕΤ.

  15. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 09/12/2012 12:08:43

    Την ομαδοποίηση της ελληνικής κοινωνίας και τον πολιτικό χουλιγκανισμό σπέρνουν και τους καρπούς θερίζουν οι ανεπαρκείς και διεφθαρμένες πολιτικές και οικονομικές ελίτ με την αναγκαία χρησιμοποίηση των υποζυγίων τους από τμήματα του "λαού" (π.χ. άχρηστη παραγωγικά δημοσιοϋπαλληλική νομενκλατούρα, συνδικαλιστες, "δημοσιογράφοι", ελεύθεροι «επαγγελματίες», αποτυχημένοι επαγγελματικά πολιτευτές κτλ.).
    Η στεγανή παραταξιακή ομαδοποίηση της κοινωνίας με θεολογικού χαρακτήρα ιδεολογικό κάλυμμα οδηγεί καθεαυτή στην οικονομική και ηθική ραστώνη και παρακμή.
    Ακριβώς αυτό που βιώνουμε σήμερα στη χώρα μας.
    Το τραγικό είναι πως ενώ πλέον η διαπίστωση αυτή είναι κοινή, οι ελίτ στο μανιασμένο αγώνα που δίνουν να κρατούν τα νύχια τους σφιχτά στη σάρκα του έθνους, συνεχίζουν το ματωμένο χορό της Σαλώμης.
    Οι Έλληνες διαπιστώνουν πλέον μέσα από την καθημερινή βίωση της πραγματικότητας ότι οι διαφορές των κυβερνητικών και εν δυνάμει κυβερνητικών δυνάμεων είναι κύρια διαφορές ιδίων προσωπικών και ομαδικών συμφερόντων και ρητορικής τελετουργίας.
    Ενώ υπάρχουν υψίστης στρατηγικής σπουδαιότητας εθνικά ζητήματα για τα οποία είναι επιβεβλημένο και ταυτόχρονα ευκόλως δυνατό να υπάρχει εθνική θέση και πολιτική, οι αφηγητές μυθοπλάστες του έθνους αναπαραγάγουν την κενολογία ως μέσο της εξουσίας.
    Τονίζω πως όντως είναι εύκολη η άρθρωση και η άσκηση εθνικής πολιτικής σε κύρια ζητήματα, διότι η μελέτη των θέσεων των αναφερομένων δυνάμεων καταδεικνύει πως οι κύριοι άξονες και η δομική λογική των θέσεων τους έχουν κοινά χαρακτηριστικά.
    Γιατί επομένως, κυρίαρχη πρακτική και συμπεριφορά των δυνάμεων αυτών είναι η σύγκρουση, η ομαδική και παραταξιακή διάσπαση της κοινωνίας;

    Κι εμείς ως πολίτες, ως λαός, δηλ. ως άμορφη μάζα όπως πολλοί κατανοούν την έννοια λαός, γοητευόμαστε, αφού προφανώς το κοινωνικό μας υποσυνείδητο είναι εικονολατρικό και ηρωικολατρικό.

    Τίποτα διδασκόμενοι από τη σύγχρονη ιστορία μας. Ούτε από το 1825, το 1893, το 1922. Ούτε από το 1944 και 1965.
    Η ιστορία επαναλαμβάνεται ως φαρσοκωμωδία.

    Στη χώρα μας, δυστυχώς, επαναλαμβάνεται ως
    ματωμένη φαρσοκωμωδία.
    Και πάντα με τους ίδιους πρωταγωνιστές: Τούς μίζερους κι ανίκανους.

  16. Karenin avatar
    Karenin 09/12/2012 12:37:20

    Ποιός θα μπορούσε να διαφωνήσει με όλα αυτά, αλλά τα μονόστηλα στις κυριακάτικες με τους πολιτευτές στις Δεκο στέλνουν πάλι απαγορευτικό.

  17. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 09/12/2012 13:05:09

    Ζούμε στην μοναδική χώρα της Ευρώπης, όπου δεν έφτασε στις πολιτικές ηγεσίες ο Παγκόσμιο Πόλεμος, και αμέσως μετά, τον συνέχισαν μ' έναν Εμφύλιο...
    Αυτό κάτι δεν λέει για τις νοοτροπίες των σκληρών-σαν-ξεροψημένη-φρυγανιά-"ελίτ";
    Άλλωστε, στην Ελληνική γλώσσα η λέξη "συμβιβασμός" έχει καταλήξει τυχαία να έχει έντονα αρνητική απόχρωση;
    Αντίθετα με τις λέξεις compromise, compromise, compromesso, Kompromiss, компромис, που δεν έχουν στις γλώσσες τους το ίδιο αρνητική σημασία.
    Κάτι έχει σαπίσει βαθειά στο Βασίλειο της Κοκκορομαχίας.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ο Θείος 09/12/2012 15:58:19

      Aγαπητέ θείο, στα Σκόπια πλέον, οι ξεροψημένες φρυγανιες ελίτ.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Ο Θείος 09/12/2012 16:55:26

      Οταν στην Γερμανία με τη κυβέρνηση Σοσιαλδημοκρατών και Χριστιανοδημοκρατών προχώρησαν σε πολιτικές προσαρμογής στη νέα παγκοσμιοποιημένη κατάσταση πραγμάτων, κάποιοι στη χώρα μας το χαρακτήρισαν περιορισμό της Δημοκρατίας.
      Προφανώς γιατί κατανοούμε τη Δημοκρατία ως Κοκκορομαχία.

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Μανιάτης 09/12/2012 17:00:19

        "Εμείς" είμαστε "βαθειά ασυμβίβαστοι".
        Κανείς δεν επιτρέπεται να συνδιαχειρισθεί την πούγκα "μας".
        Και είναι έγκλημα άν "εμείς" δεν διαχειρισθούμε την πούγκα "τους".

  18. firiki2010 avatar
    firiki2010 09/12/2012 14:39:47

    Χμ, δύσκολο να διαφωνήσεις εκ πρώτης όψεως με το άρθρο. Προφανώς οι διχασμοί δεν συμφέρουν τον τόπο. Πολλά ακούγονται για επερχόμενο "εμφύλιο" ίσως και εκτός εισαγωγικών, τον οποίο προσωπικά δεν βλέπω πουθενά στον ορίζοντα. Ομως για να μην υπάρξει διχασμός πρέπει να το θέλουν όλοι ! Αν κάποιοι αποδέχονται το ενδεχόμενο του σαν κάποιου είδους "παράπλευρη απώλεια" ή πολύ περισσότερο αν ο διχασμός, η σύγκρουση και η εξουδετέρωση του αντιπάλου αποτελούν πυρήνα της ιδεολογίας τους το πρόβλημα είναι λιγάκι πιο σύνθετο. Οσοι δεν θέλουν διχασμό θα πρέπει να ισορροπήσουν μεταξύ εθνικής ενότητας και αποφασιστικής αντιμετώπισης της άλλης (λιγότερο "εθνοενωτικής") άποψης. Και φυσικά εθνική ενότητα δεν κτίζεται ούτε πάνω στην λήθη, ούτε πάνω στην άγνοια της - σκληρής ενδεχομένως- πραγματικότητας.

  19. ΣΤΕΛΙΟΣ avatar
    ΣΤΕΛΙΟΣ 09/12/2012 14:46:53

    Παιδιά καταλάβετέ το, δεν μπορείς να αποφύγεις τον διχασμό όταν τον λαό διχάζουν ξεκάθαρα και χειροπιαστά συμφέροντα.

    Αυτή τη στιγμή ο Ελληνικός λαός είναι στην πράξη χωρισμενος σε δύο ολοκληρωτικά ασυμβίβαστες παρατάξεις:

    Απο τη μιά γύρω στο ένα εκατομμύριο κρατικοδίατοι Δημόσιοι Υπάλληλοι (αυτός ο αριθμός διπλασιάζεται ,αν υπολογίσεις και τις οικογένειές τους) .

    Αυτοί θα ακολουθήσουν οποιονδήποτε "Τσίπρα" τους εγγυηθεί τις καρέκλες τους και την διατήρηση ή επαναφορά των προνομίων τους, αδιαφορο αν βλέπουν (δεν είναι και χαζοί) πως αυτό θα οδηγήσει την χώρα σε κατάρευση.

    Και στον "αγώνα τους" ενισχύονται πολύ ισχυρά συμφέροντα: Τους κρατικοδίαιτους επιχειρηματιες, αλλα και απο όλες τις βρώμικες και σκοτεινές δύναμεις πού θέλουν να εξακολουθήσουν να κινούνται ανενόχλητες με ένα κράτος διαλυμένο και διεφθαρμένο.

    Απο την άλλοι ,οι υπόλοιποι. Που ξυπνάνε - σιγά σιγά, αλλα ξυπνάνε. Και καταλαβαίνουν πως είναι θύματα της προηγούμενης παράταξης. Και όταν δεν έχεις να ταίσεις τα παιδιά σου, τα ζητήματα αυτά παύουν να είναι αντικείμενο για θεωρητικές συζητήσεις.

    ΑΥΤΟΣ είναι ο εκρηκτικός διχασμός που ζεί σήμερα η χώρα. Δεν πρόκειται για κοινονικούς αυτοματισμούς και πράσιν' άλογα, είναι η απλή πραγματικότητα. Τα περί Δεξιών-Αριστερών, Μνημονιακών- Αντιμνημονιακών , είναι φερεντζές που κρύβει την αλήθεια.

    Οταν ο λαός είναι χωρισμένος σε μιά κατάσταση , εξ αντικειμένου "ή αυτοί , ή εμείς" , τα ευχολόγια περι ενότητας είναι μάταια.

  20. Zame avatar
    Zame 09/12/2012 15:19:30

    Σάπισε βαθειά..δεξιά & αριστερά..ανερυθρίαστα όμως κυριολεκτικά.

    Θεωρω πως η μοναδική αλήθεια στον κόσμο για οποιο θέμα ΑΠΛΑ υπάρχει, τα υπόλοιπα κατά το δοκούν..κατασκευάζονται.
    και ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΔΕΝ έχει καμιά σημασία αν το κονσερβοκούτι ΗΤΑΝ κόκκινο ή μαύρο ,αριστερό & δεξιό..κλπ.

    Σήμερα ομως αντιμετωπίζουμε τα "αναβαθμισμένα προϊόντα" τους..που προσπαθούν να τα "βαφτίσουν" με στόχο να αποπροσανατολίσουν την στόχευση του πραγματικού προβλήματος..πού αφού γιγάντωσε.. λειτουργώντας τωρα μέσα από τον αντιπερισπασμό.. έρχεται να ζητά & τα ρέστα το ΑΝ-ηθικο από το ηθικό..πού ενισχύει ένα νεου τύπου διχασμο..
    αυτών πού κερδοσκοπησαν - ούν.. με αυτούς πού βλάφτηκαν
    ..& όχι ποιός είναι περισσότερο Έλληνας.
    γιατι εδω http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_EKnwjCUMN8 εχει αρκετους.

    Η ΗΘΙΚΗ ως ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,και το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.
    Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!

  21. κανενας avatar
    κανενας 09/12/2012 15:51:12

    σωστα τα λες φιλε αλλα δεν αμοιβονται πλουσιοπαροχα ολοι οι δημοσιοι υπαλληλοι...τους δαιμονοποιεις κι εχεις λαθος ως προς αυτο.

  22. dim avatar
    dim 09/12/2012 16:46:56

    Πολύ ωραία τα λες με τη μόνη διαφορά ότι η πραγματικότητα προς το παρόν σε διαψεύδει… Σύριζα και ΧΑ ανεβάζουν τα ποσοστά τους, άρα τα άκρα δεν κάνουν στην άκρη, ίσα ίσα προσηλυτίζουν καθημερινά νέους ψηφοφόρους…

    Εξάλλου το ξέρουν το παιχνίδι πολύ καλά… Αν βγουν και πουν αυτά που λέει και το ΚΚΕ, στο 4% θα μείνουν κολλημένοι… Αφου επομένως είδαν ότι υπάρχει έδαφος για να εκμεταλλευτούν, άλλαξαν τροπάριο, μόνο που ο λύκος όσο και να μεταμφιεστεί παραμένει πάντα λύκος, και την κατάλληλη στιγμή, όταν θα έχει πετύχει το σκοπό του και παρει την εξουσία θα δείξει το πραγματικό του πρόσωπο….

    Και πες μου μετά εσυ, προσπάθησε να φανταστείς το εξής σκηνικό: Σύριζα στο 40%, ΧΑ στο 25%... Σύριζα να ελληνοποιεί, να αναγνωρίζει Σκόπια ως Μακεδονία, να διαλύει όλους τους θεσμούς στους οποίους στηρίζεται η ελληνική κοινωνία (γάμοι, εκκλησία, παιδεία, στρατός κλπ κλπ), και θες να μου πεις μετά ότι οι άλλοι, οργανωμένοι πια, με τον αέρα του 25% θα κάτσουν με σταυρωμένα χέρια?

    Η μόνη λύση είναι να καταλάβει ο λαός ότι οι λύσεις δεν βρίσκονται σε ακραίους σχηματισμούς, γιατί τα άκρα φέρνουν μετά εθνικές καταστροφές, εμφυλίους, δυστυχία… Για κάθε ψήφο που ενισχύεται ο Σύριζα, θα ενισχύεται και η ΧΑ, αυτοί οι 2 πάνε πλέον χέρι-χέρι… Ας οργανωθεί επιτέλους λοιπόν η κεντροαριστερά και η κεντροδεξιά, ας αφήσουμε τη τρικομματική να φέρει τη χώρα σε ήρεμα νερά, και μετά από 2 χρόνια νέες εκλογές, με κεντροαριστερά – κεντροδεξιά στο 60%, Σύριζα και ΧΑ αθροιστικά στο 30%, και νέα τετραετία με έναν μεγάλο πέριξ του κέντρου συνασπισμό (με πρώτο κόμμα ελπίζω τη κεντροδεξιά ώστε να καθορίζει εκείνη την ατζέντα στα επιμέρους), ώστε να απογειώσουμε την Ελλάδα μας, δημοκρατικά, δημιουργικά, όπως μας αξίζει…

    • Φανουρια avatar
      Φανουρια @ dim 10/12/2012 10:35:41

      Πολυ σωστα Dim , ιδιως αυτα περι διαλυσης θεσμων. Υπαρχουν πολλοι που ενω πληττονται οικονομικα σκεφτονται τη διαλυση αυτων των θεσμων που ανεφερες και συγκρατουνται.Ομως οι αντοχες περιοριζονται οταν μαλιστα ολοι αναφερονται σε 2020 και παραπανω. Οποτε λογικα για να αντεξεις κατι πρεπει να υπαρχεις κιολας....
      Για δε τους νεους ουτε λογος.....

  23. yannidakis avatar
    yannidakis 10/12/2012 09:47:30

    "βράβευση τσι μέρας" για την Κυριακή σύμφωνα με την ομώνυμη ενότητα του yannidakis, η παρούσα καταχώρηση του ιστολογίου.
    Το ιστολόγιο είναι πλέον υποψήφιο για την μηνιαία βράβευση "ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΗΝΑ".

    Καληνωρίσματα :[

  24. Σκαρλάτος Νικόλαος avatar
    Σκαρλάτος Νικόλαος 13/12/2012 08:56:23

    Πολύ ωραίο άρθρο. Δυστυχία σου Ελλάς με τα τέκνα που γεννάς έλεγε σαρκαστικά ο Σουρής. Η τελευταία βέβαια καμήλα στη σειρά περπατά όσο και η πρώτη. Η ομοψυχία χρειάζεται ηγεσία και πολίτες με την έννοια της λέξης, για ν' αποκτήσει και η πατρίδα την έννοια της τροφού των πολιτών της, σύμφωνα με το "μητρός τε και πατρός τε...." του Σωκράτη. Πατρίδα εκτός απο τους κάμπους, τα βουνά και τις θάλασσες είναι και οι ανθρώπινες ψυχές. Ο αέρας της πόλης και της πατρίδος είναι αυτός που κάνει τον άνθρωπο να αισθάνεται ελεύθερος. Στους Βαλκανικούς πολέμους ο Ελληνισμός θριάμβευσε γιατί είχε μια πολιτική ηγεσία άξια των περιστάσεων και μια πνευματική, που εμψύχωνε με τη γραφίδα το λαό και το στρατό. Η οβίδα και η γραφίδα είναι απο το ίδιο μέταλλο. Αλήθεια σήμερα που βρίσκεται η Ακαδημία μας; Το ανώτατο αυτό πνευματικό ίδρυμα; Είναι μόνο για τελετές και τιμές; Πρέπει αν θέλουμε να πάμε μπροστά να διδαχθούμε απο το παρελθόν μας. Ο Μίκης Θεοδωράκης στον πρόλογό του για το τραγούδι του νεκρού αδελφού είναι σαφής. Νομίζαμε λέει ότι πολεμούσαμε στον εμφύλιο για την Ελλάδα αριστεροί και δεξιοί, αλλά στην ουσία πολεμούσαμε οι μεν για την ανατολή και οι άλλοι για τη δύση, βάζοντας στη μέση τη μάννα μας την Ελλάδα. Αυτό το τραγούδι έπρεπε να διδάσκονται και να τραγουδούν τα παιδιά μας στα σχολεία μετά τον εθνικό ύμνο. Πάντα χωριζόμασταν οι Έλληνες σε παρατάξεις που υπηρετούσαν τα ξένα συμφέροντα. Ίσως φταίει γι' αυτό και το γονίδιο του ραγιαδισμού που φώλιασε στις ψυχές των προγόνων μας κατά την τουρκοκρατία. Πολεμούσαν όμως απο την αρχαιότητα οι Έλληνες τους Έλληνες βάζοντας στη μέση την Ελλάδα, όπως η σχετική παράσταση σε αγγείο Μουσείου του εξωτερικού. Ταυτίσαμε δυστυχώς τη Θεά έριδα με τη Θεά της Δημοκρατίας. Γι' αυτό τα τελευταία χρόνια βιώσαμε δυό μεγάλες Εθνικές καταστροφές χειρότερες και απο αυτές της άλωσης, μετά τα έπη των Βαλκανικών πολέμων και του 1940. Η Κυπριακή τραγωδία του 1974 ήταν κι' αυτή αποτέλεσμα του εμφυλίου. Ενός εμφυλίου, που ήταν αποτέλεσμα των προσωπικών φιλοδοξιών των δύο ηγετών του Κυπριακού αγώνα. Ενός αγώνα, που όπως αποδείχθηκε εκ του αποτελέσματος, όπως και ο εμφύλιος, έγιναν για να εκτοπισθεί η Αγγλική επιρροή απο την Αμερικανική, όπως συμφωνήθηκε μεταξύ Ρούσβελτ και Τσώρτσιλ με την υπογραφή του Χάρτη του Ατλαντικού τον Αύγουστο του 1941, όταν απελπισμένα εκλιπαρούσε ο δεύτερος απο τον πρώτο οικονομική βοήθεια. Μετά τον εμφύλιο στην Ελλάδα, όταν δεν είχαν κοπάσει ακόμη τα μίση και τα πάθη, χωρίς τις προϋποθέσεις της οικονομικής και στρατιωτικής ισχύος επιδόθηκαν οι δύο αυτοί ηγέτες στον αγώνα του 1955, σκάβοντας τους τάφους όπου έθαψε τελικά ο Ελληνικός και Κυπριακός λαός τα παιδιά του. Ανέλαβαν έναν αγώνα χωρίς τη συγκατάθεση της Ελληνικής Κυβέρνησης υπό τον Πλαστήρα, η οποίος αρνήθηκε να παραλάβει το 1950 τ' αποτελέσματα του Κυπριακού δημοψηφίσματος. Για τον ίδιο βέβαια λόγο έγινε και ο εμφύλιος στην Ελλάδα. Εθνική όμως πολιτική είχε πεί ο διπλωμάτης Ερρίκος Μόργκενταου, υπεύθυνος της Κοινωνίας των Εθνών στην Ελλάδα για τους πρόσφυγες, είναι ο αγώνας ενός έθνους για ισχύ. Η ισχύς αυτή στηρίζεται πάνω σε δυό πυλώνες που λέγονται, ισχυρή οικονομία και ισχυρές ένοπλες δυνάμεις. Σήμερα δυστυχώς ούτε το ένα, αλλά ούτε το άλλο έχουμε. Τα μεγάλα λόγια συνεπώς περιττεύουν. Η πατριωτική πλειοδοσία είχε πει ο Ιερωμένος -διπλωμάτης και σύμβουλος του Μ. Ναπολέοντα Ταλεϋράνδος είναι το τελευταίο καταφύγιο των απατεώνων.

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Σκαρλάτος Νικόλαος 13/12/2012 10:01:59

      Η τραγωδία του Έθνους μας είναι πως οι απατεώνες πλειδοτόντας σε πατριωτισμό και λαϊκισμό υπήρξαν οι κυρίαρχες δυνάμεις.
      Ο δε ψεύτικος πολιτικός τους λόγος ηγεμονικός.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.