#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/03/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κύπρος: το παιχνίδι είναι στημένο με στόχο τους Ρώσους;



Και ξαφνικά, οι υπουργοί Οικονομικών της ΕΕ, οι ίδιοι που πήραν την απόφαση – λαιμητόμο κατά της Κύπρου, αλλάζουν γνώμη. Σύμφωνα με τα όσα διαρρέονται για την τηλεδιάσκεψη, ξαφνικά το Γιούρογκρουπ έκανε στροφή και λέει τώρα ότι πρέπει να διασφαλιστούν οι καταθέσεις μέχρι 100.000 ευρώ και η κυπριακή κυβέρνηση να βρει άλλους τρόπους για να εξοικονομήσει τα 5,8 δις που απαιτούνται. Θα αυξήσει τους συντελεστές φορολόγησης των υψηλών καταθέσεων; Θα πάρει κανένα μέτρο μείωσης μισθών και συντάξεων;

Ότι κι αν κάνει οι ευρωπαίοι υπουργοί εμφανίζονται τώρα ως οι «θεματοφύλακες» του τραπεζικού συστήματος και της εγγύησης των ποσών μέχρι 100.000 ευρώ. Θα τρελαθούμε τελείως δηλαδή; Δύο τινά συμβαίνουν στην προκειμένη περίπτωση.

Είτε είχε δίκιο ο Σόιμπλε όταν έλεγε ότι η κυπριακή κυβέρνηση πρότεινε το χαράτσι και για τις μικρές καταθέσεις.

Είτε το παιχνίδι είναι στημένο πέρα για πέρα. Και τα καρντάσια οι Κύπριοι έπεσαν στην παγίδα που τους έστησε η Μέρκελ.

Αν ισχύει η απόφαση του Γιούρογκρουπ για προστασία των μικροκαταθετών αυτό σημαίνει ότι η συντριπτική πλειοψηφία των Κυπρίων και Ελλήνων με καταθέσεις έως 100.000 ευρώ, δε θα υποστούν κούρεμα. Επομένως, η κυπριακή Βουλή δε θα δυσκολευτεί να ψηφίσει και ο Αναστασιάδης θα πλασαριστεί ως ο προστάτης των φτωχών και των αδυνάτων.

Ποιοι θα πληρώσουν το μάρμαρο; Κυρίως οι Ρώσοι που διαθέτουν πάνω από 31 δις δολάρια σε κυπριακές τράπεζες. Το κούρεμα θα γίνει με μεγαλύτερους συντελεστές, οπότε, θα «τσουρουφλιστούν» για τα καλά. Κι εδώ πάει το ερώτημα αν το παιχνίδι είναι στημένο, Πέταξε η Μέρκελ το σχέδιο για κούρεμα από το πρώτο ευρώ, τσίμπησαν όλοι και έγινε παρ’ ολίγον επανάσταση και τελικά επανήλθε η Μέρκελ και τώρα δέχεται να μην κουρευτούν οι μικρές καταθέσεις. Έτσι, πετυχαίνουν μ’ ένα σμπάρο δύο τρυγόνια.

Αφενός η Μέρκελ και η εταίροι τσακίζουν το «πλυντήριο» της Κύπρου και διώχνουν κακήν κακώς τους Ρώσους από το νησί. Αυτό το ήθελαν πάρα πολύ, τους έμπαινε στο μάτι το ρωσικό χρώμα που είχε η Κύπρος και τώρα βρήκαν ευκαιρία να το συρρικνώσουν. Για να δούμε τώρα που τα χρήματα ήδη συγκεντρώνονται σε Λετονία και Εσθονία θα έχουν την ίδια ευαισθησία όπως αυτή που επέδειξαν και με την Κύπρο;

Αφετέρου οι Ευρωπαίοι, οι Αμερικανοί (που τώρα κάνουν την πάπια) και ίσως και μερικοί Ρώσοι, βάζουν πόδι στην Μεγαλόνησο. Ειδικά οι Γερμανοί και οι Αμερικανοί μπορούν να παίξουν μπάλα δυνατά με τα κυπριακά οικόπεδα που μέχρι σήμερα ήταν προνομιακό πεδίο των Ρώσων.

Η Μέρκελ πέτυχε και τους δύο στόχους. Και θα έχει τον κυρίαρχο ρόλο στην περιοχή, μέσω του προγράμματος βοήθειας στην Κύπρο (μαζί με το ΔΝΤ που πάει με όλα βεβαίως) και ξεφορτώνεται το ρωσικό κεφάλαιο.

Επιμένουμε λοιπόν. Μήπως ήταν από πριν στημένο το παιχνίδι;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 19/03/2013 07:35:15

    Συγνωμη ,δεν παρακολουθειτε συζητησεις στη Γερμανια;Για ποια Μερκελ λετε;
    Εδω και μηνες οι σοσιαλδημοκρατες και οι πρασινοι ειχαν πει οτι δεν ψηφιζουν διασωση των ρωσικων καταθεσεων με λεφτα Γερμανων.Τερμα και ανοιχτα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ ψυχραιμια 19/03/2013 09:26:28

      Φίλε μου συγνώμη.
      Ποια διάσωση;
      Δεν είναι δανεικά;
      Τα 10 δις δεν θα τα πάρουν πίσω έντοκα;
      Να μαζέψουν τις καταθέσεις θέλουν μόνο που έτσι τινάζουν όλο το Τραπεζικό σύστημα στον αέρα...(γιατί δεν έκαναν το ίδιο και με την πχ DEXIA τότε;)

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 19/03/2013 11:08:17

        Δεν εχει σημασια.Δεν δεχονται να δωσουν δανεικα.Γιατι ,ειχαν καμμια υποχρεωση;

        • Β.Κ.Σ. avatar
          Β.Κ.Σ. @ ψυχραιμια 19/03/2013 11:48:22

          δεν έχουν υποχρέωση. Ανάγκη έχουν, να κρατήσουν εύρρωστο το ευρώ.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ ψυχραιμια 19/03/2013 12:01:04

          Σωστά. Η απάντηση των Κυπριών πρέπει να είναι ότι θα πάνε στην λεγόμενη "άτακτη χρεωκοπία". Ούτε αυτοί έχουν καμία υποχρέωση να αποδεχθούν οποιαδήποτε διάσωση. Επιστροφή στην λίρα, παροχή ομολόγων του Κυπριακού Δημοσίου στις τράπεζές τους για αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου των τραπεζών τους, πλήρη εθνικοποίηση των "προβληματικών" τραπεζών και ας πάνε όλοι να πνιγούνε. Η Κύπρος άντεξε την εισβολή και την κατοχή, θα αντέξει και την λεγόμενη "άτακτη χρεωκοπία". Θα ζήσουν οι Κύπριοι με λιγότερα, αλλά οι καταθέσεις τους - σε λίρες - θα είναι όντως διασφαλισμένες.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ ψυχραιμια 19/03/2013 12:07:16

          Με ποιά λογική τότε έχουν υποχρέωση οι Ρώσοι και Άραβες καταθέτες να σώσουν τις Κυπριακές τράπεζες, αγαπητή ψυχραιμία; Δεν συμφωνείτε κι εσείς ότι σύμφωνα με τη συλλογιστική του «δεν βοηθάω σε ξένο χρέος» η απαίτηση αυτή του Eurogroup είναι τραγελαφική τουλάχιστον;

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Νιόβη 19/03/2013 14:32:14

            Η διαφορά είναι ότι η Κύπρος (επί Χριστόφια) ζήτησε σχέδιο διάσωσης από την Ε.Ε..

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Μηχανικός 19/03/2013 14:50:17

            Θα το αναλύσω λίγο περισσότερο. Η Κύπρος πάει και ζητάει βοήθεια από την ΕΕ ως μέλος της ΕΕ και η ΕΕ αποφασίζει αν μπορεί και αν θέλει να τη βοηθήσει. Αν η ΕΕ θέλει να τη βοηθήσει, ο μόνος δρόμος είναι να βρει μια λύση που αφ᾽ ενός δεν συμπεριλαμβάνει δήμευση καταθέσεων (για τους λόγους που έχουν ήδη αναλυθεί εκτενέστατα) και αφ᾽ ετέρου δεν εμπλέκει άσχετους. Ο Ρώσος και Άραβας (και φυσικά ο Κύπριος) καταθέτης χρησιμοποιεί τις τράπεζες της Κύπρου ως πελάτης. Δεν έχει καμία δουλειά να αναλάβει το χρέος τους. Δεν είναι μέτοχος - είναι πελάτης. Σαν να λέμε ότι αύριο χρεωκοπεί η Απλ και εγώ θα πρέπει να τη συνδράμω για να ξανασταθεί στα πόδια της επειδή μου πούλησε και χρησιμοποιώ ένα κινητό τηλέφωνο. Αν δε οι Γερμανοί δεν έχουν καμία δουλειά να αναλάβουν το χρέος της Κύπρου ακόμη και ως «συμπολίτες» των Κυπρίων στην ένωση των χωρών τους, ακόμα περισσότερο δεν έχουν δουλειά οι Άραβες ή οι Ρώσοι που δεν ανήκουν καν στην ΕΕ.

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Νιόβη 19/03/2013 17:01:36

            Μα η Ε.Ε, τους δίνει μία λύση, άσχετα με το εάν είναι καλή ή κακή. Οι Ρώσοι, Άραβες και άλλοι επενδυτές, εάν ήθελαν να συνεχίσουν να έχουν τα προνόμια του Κυπριακού τραπεζικού συστήματος, γιατί δεν φρόντισαν να έχουν και αυτοί μία λύση, αφού γνώριζαν το πρόβλημα στο οποίο έχει περιέλθει το εν λόγω τραπεζικό σύστημα; Και μην μου πεις ότι είναι καταθέτες και όχι επενδυτές, γιατί έτσι θα είχαν κρατήσει τα ωραία τους κεφάλαια στην Ελβετία ή όπου αλλού τα είχαν πριν. Αλλά πέρα από αυτό η γνώμη μου είναι ότι η Ρωσική κυβέρνηση που ενδιαφέρεται για τους "επενδυτές" της κάνει ότι ακριβώς και η Ε.Ε. Τραβάει το σχοινί όσο μπορεί για την επίτευξη της προσφερότερης σε αυτήν λύση και όχι για το τραπεζικό σύστημα της Κύπρου.

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Μηχανικός 19/03/2013 18:51:40

            Μα γιατί είναι επενδυτές, Μηχανικέ; Τι επένδυση κάνουν; Εννοώ, τυπικά. Ουσιαστικά, κι εγώ πιστεύω ότι επενδύουν μακροπρόθεσμα (η Ρωσία, δηλαδή) σε ένα χρυσωρυχείο (Κύπρος). Αλλά σε ό,τι αφορά αμιγώς τη σχέση τους με την τράπεζα είναι καταθέτες. Καταθέτες που κυνηγούν ασφαλείς προορισμούς και καλά επιτόκια. Επενδυτές θα ήταν αν αγόραζαν μετοχές της τράπεζας. Αγόρασαν;

          • Νιόβη avatar
            Νιόβη @ Μηχανικός 19/03/2013 18:53:44

            Τι άλλο θα έκανε η Ρωσία, δηλαδή; Τα συμφέροντά της θα κοίταζε. Δεν νομίζω ότι αν κάνει κάτι θα το κάνει από αγάπη για την Κύπρο, να είμαστε ρεαλιστές. Για την Κύπρο το ζητούμενο είναι ποιούς από τους μνηστήρες που κοιτάζουν τα δικά τους συμφέροντα εξυπηρετεί καλύτερα τα δικά της και εγγυάται πετυχημένο γάμο.

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ Μηχανικός 19/03/2013 19:11:44

            Εάν το τυπικό (καταθέτες) ήταν και ουσιαστικό, ούτε η Ε.Ε. θα προσπαθούσε να μοιραστεί την χασούρα (μικρά νουμερα), ούτε και το Ρωσικό κράτος θα ασχολούνταν ιδιαίτερα 9ή θα είχε μεριμνήσει πριν τον μηχανισμό). Το θέμα είναι ότι κανείς δεν θέλει να πληρώσει καθ' ολοκληρίαν την ζημιά, για το μη τυπικό... (ανώνυμοι επενδυτές, off shores, ξέπλυμα κεφαλαίων κλπ.)

          • gaskouk avatar
            gaskouk @ Νιόβη 19/03/2013 17:42:42

            Μόνο που οι πελάτες τραπεζών ξέρουν ότι πάνω από 100000 ευρώ δεν έχουν εγγυήσεις από χρεοκοπία της τράπεζας, και αυτό ακριβώς γίνεται στην Κύπρο. Δεν έχουν επίσης επιλογή αν έτσι αποφασίσει η Κύπρος, ενώ οι Ευρωπαίοι έχουν επιλογή να δανείσουν ή όχι.

          • Μηχανικός avatar
            Μηχανικός @ gaskouk 19/03/2013 18:21:56

            Δεν διαφωνούμε πουθενά. Για αυτό μιλάω για επενδυτές.

          • dim avatar
            dim @ gaskouk 19/03/2013 22:29:47

            Δεν έπρεπε να αγγίξουν τις καταθέσεις κάτω των 100 χιλ. ευρώ... Μέγα φάουλ... Από εκεί και πέρα, οι μεγαλοκαταθέτες είναι επενδυτές, και άρα ήξεραν ότι υψηλή απόδοση, συνεπάγεται και υψηλό ρίσκο... Άλλοτε την γλυτώνεις, άλλοτε όμως (σήμερα πχ.) όχι... Κάθε επένδυση έχει και ρίσκο ανάλογο της απόδοσης της...

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ gaskouk 19/03/2013 23:12:05

            Dim, 90.000 εἶναι κατάθεση καί 110.000 ἐπένδυση;
            Ἡ οὐσία δηλαδή εἶναι τά 100.000 + - καί ὄχι ἡ κλεψιά;

          • dim avatar
            dim @ gaskouk 20/03/2013 01:24:07

            Κάπου πρέπει να μπαίνει ένα όριο...

            Εξάλλου με κλίμακα θα γινόταν, ξεκινώντας από τα ποσά άνω των 100... Δηλαδή ο 110, θα έχανε πχ 10% επι των 10, όχι επί των 100...

    • ERT avatar
      ERT @ ψυχραιμια 19/03/2013 18:14:36

      ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΙΟ
      ΓΑΙ ΟΛΑ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΣΟΣΙΑΛΔΗΜΟΚΡΑΤΕΣ...

  2. Διογένης avatar
    Διογένης 19/03/2013 07:44:12

    Και ναι και όχι. Προφανώς αυτός ήταν εξαρχής ο στόχος του Σόιμπλε, όταν πρότεινε κούρεμα μόνον για τις "μεγάλες" καταθέσεις. Ο Αναστασιάδης "θυσίασε" και τον Κύπριο καταθέτη για "ξεκάρφωμα" στους Ρώσους. Αλλά το ζητούμενο είναι η προστασία του τραπεζικού συστήματος, που πρώτα από όλα σημαίνει ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ και έπεται η προστασία του μεμονωμένου καταθέτη: Έστω και μία μόνον κατάθεση να "κουρευτεί", το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο και το αυτό: Οι (κυπριακές) τράπεζες δεν είναι ασφαλής προορισμός. Το να διασωθεί ο "μικροκαταθέτης" είναι αυτή τη φορά "ξεκάρφωμα" των ισχυρών, προκειμένου να περάσει επί της αρχής το εγκληματικό μέτρο της δήμευσης καταθέσεων.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Διογένης 19/03/2013 10:51:10

      Καίρια τοποθέτηση, αγαπητέ.

    • dim avatar
      dim @ Διογένης 19/03/2013 22:47:37

      Μα αυτό ήθελαν οι Ευρωπαίοι πλέον... Να προσέχουν από εδώ και πέρα που βάζουν τα λεφτά τους οι επενδυτές... Επενδύσεις υψηλής απόδοσης πρέπει πάντοτε να συνοδεύονται και από υψηλό επίπεδο ρίσκου (αβεβαιότητας)... Αλλιώς δε γίνεται δουλειά... Αλλά πρέπει να οδηγηθούμε και άμεσα σε τραπεζική και δημοσιονομική ένωση, αλλιώς είναι παιχνίδι βρώμικο αυτό που εκτυλίχθηκε τόσο απροκάλυπτα μπροστά μας... Υπό αυτό το πρίσμα, ίσως η υπόθεση της Κύπρου είναι ο καταλύτης για να παρθούν οι σημαντικές αποφάσεις σε Ευρωπαϊκό επίπεδο…

      Επι της αρχής πάντως, για μεγαλοκαταθέτες που απολαμβάνουν αποδόσεις 6% ετησίως, δεν κάνει και κακό ενίοτε να μπαίνει και ένας έκτακτος φόρος... Έτσι ο κάθε επενδυτής δε θα κοιτάζει μόνο το επιτόκιο, αλλά και αν η οικονομία γενικότερα, και το τραπεζικό σύστημα της χώρας εκείνης είναι και υγιές και ασφαλές... Όταν λοιπόν βάζεις τόσο υψηλά επιτόκια και προσελκύεις καταθέσεις έξι φορές πάνω από το ΑΕΠ σου, θα πρέπει να είσαι και απόλυτα βέβαιος ότι δε θα χρειαστεί ποτέ να ζητήσεις βοήθεια από έξω, και ειδικά για ανακεφαλαιοποίηση του δυσανάλογα μεγάλου τραπεζικού σου τομέα !!... Το έγκλημα επομένως είναι κυρίως του Χριστόφια... Από εκεί και πέρα και οι ευθύνες της νυν κυβέρνησης θα διερευνηθούν σε πιο ψύχραιμες μελλοντικές αναλύσεις, τώρα κανένας δε μπορεί να είναι σίγουρος ποιος πρότεινε τι, και αν ο Αναστασιάδης έκανε το τάδε ή το δείνα για «ξεκάρφωμα» κλπ…

  3. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 08:33:45

    '' Για να δούμε τώρα που τα χρήματα ήδη συγκεντρώνονται σε Λετονία και Εσθονία θα έχουν την ίδια ευαισθησία όπως αυτή που επέδειξαν και με την Κύπρο;''
    Ποιά ευαισθησία; Αυτός είναι ο ένας απ΄ τους στόχους τους.
    Το ζήτημα δεν είναι οι πενταροδεκάρες των μικροκαταθετών, αλλά η διάλυση της Κυπριακής οικονομίας, η πολιτική της υποταγή και ο προσεταιρισμός των ΜΕΓΑΛΩΝ ΠΟΣΟΤΗΤΩΝ υδρογονανθράκων της. Γι αυτό ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑΙ στα διλήμματα.
    ** Ας μαθαίνουν με ...ταχύρυθμα οι δικοί μας και ας ...φαντάζονται, τι θα εμπνευστούν οι νεοναζί όταν έρθει η σειρά μας. Ας το γυαλίζουμε να΄ναι έτοιμο το ΟΧΙ μας, το ξεχασμένο στο σεντούκι της Ιστορίας......

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 08:54:42

      Στην Εσθονία λειτουργούν μόνο σουηδικές τράπεζες και η Μαρφίν (!).

    • Κώστας Σταματάκης avatar
      Κώστας Σταματάκης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 09:49:14

      Όπως μεταδόθηκε από το ΡΙΚ, στόχος των Γερμανών είναι τα λεφτά της Κύπρου να πάνε στην Σλοβενία, όπου εκεί τα τραπεζικό σύστημα ελέγχεται πλήρως από την Deutsche bank και δίνει μεγαλύτερο επιτόκιο από τις Κυπριακές τράπεζες.

      Όλα αυτά δείχνουν ότι, όσο πιο γρήγορα αποχωρήσουμε από την ΕΕ που ελέγχεται πλήρως από το Δ Ράιχ, τόσο καλύτερα θα είναι για την Ελλάδα.

      • Μανιάτης avatar
        Μανιάτης @ Κώστας Σταματάκης 19/03/2013 10:32:43

        Είσαι σίγουρος;
        Και με ποιούς να πάει; Μήπως σε συμμαχία με την Τουρκία;
        Ή μόνη κι ότι γίνει. Μόνη επέμενε και η Κύπρος και έγινε ότι έγινε.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Μανιάτης 19/03/2013 10:35:54

          Δεν επέμενε μόνη. Έγινε μέλος της ΕΕ και της Ευρωζώνης και ήταν η παρέα που βρήκε που της την έφερε τελικά.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Κώστας Σταματάκης 19/03/2013 10:35:05

        Οι περισσότερες τραπεζες της Σλοβενίας, πλήν Ljublianska Banka (παραδοσιακή Σλοβένικη) είναι θυγατρικές Ιταλικων τραπεζών.

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Κώστας Σταματάκης 19/03/2013 15:15:59

        Άν τελικά οι 2 "Κυπριακές" τράπεζες χρεωκοπησουν και κλείσουν, οι "Γερμανικές" τράπεζες θα χάσουν 6 δις Ευρω που έχουν δανείσει εκεί.
        Στη Σλοβενία, χώρα με διπλασιο πληθυσμό, η έκθεση των "Γερμανικων" τραπεζών είναι η μισή 3,1 δις ευρώ. Η έκθεση "Ιταλικών" τραπεζών στο "Σλοβένικο" τραπεζικο σύστημα είναι σχεδόν δεκαπλάσια.
        (Στοιχεία απο Bank for International Settlements)

      • dim avatar
        dim @ Κώστας Σταματάκης 19/03/2013 22:57:41

        Στόχος μιας Ενωμένης Ευρώπης που οδεύει προς τραπεζική και δημοσιονομική ένωση θα πρέπει να είναι κάθε μέλος της να έχει αναλογία καταθέσεων προς ΑΕΠ, 1 προς 1, με μέγιστη απόκλιση συν/πλην 50%).. Αποκλίσεις +600%, με προσέλκυση καταθετών με επιτόκια 6% θα συνοδεύονται πλέον και με το ανάλογο ρίσκο... Κάθε επένδυση πρέπει να διέπεται από την απαράβατη αρχή: υψηλή απόδοση συνεπάγεται και υψηλό ρίσκο... Εδώ κουρεύτηκαν ομόλογα δημοσίου ακόμα και μικροκαταθετών, κουρεύτηκαν αξίες ακινήτων (που υποτίθεται ότι ήταν οι πιο ασφαλείς επενδύσεις), κουρεύτηκαν μισθοί, συντάξεις που ήταν αποτέλεσμα κόπων μιας ζωής κλπ.... και θα έμεναν ακούρευτες καταθέσεις μεγαλοεπενδυτών με αποδόσεις 6%, και κεφάλαια επιχειρήσεων που είχαν έδρα έναν φορολογικό παράδεισο ??? Το έγκλημα ήταν ότι τόλμησαν να συμπεριλάβουν και καταθέσεις κάτω των 100 χιλ. ευρώ… Η Ε.Ε. δεν έπρεπε με τίποτα να θέσει τέτοια πρόταση, τραγικό λάθος αυτό…

  4. Sceptic avatar
    Sceptic 19/03/2013 09:03:31

    Ερώτηση: Τι ακριβώς διασφαλίζει η Ευρωζώνη; Μην είναι ο ήλιος ,μην είναι οι κάμποι, μην είναι τα βουνά;

    Απάντηση: Σίγουρα δεν είναι οι καταθέσεις , σίγουρα δεν είναι τα ομόλογα ,σίγουρα δεν είναι η άμυνα, σίγουρα δεν είναι η ευημερία,σίγουρα δεν είναι η σταθερότητα...κλπ.κλπ.

    Ανάθεμα και εάν βρούμε τι ακριβώς είναι...

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Sceptic 19/03/2013 09:25:23

      Η ΕΕ ξεκίνησε, κάπου στα μεταπολεμικά χρόνια, ως ένα ευγενές όραμα ιδεαλιστών για να καταλήξει, φοβάμαι, μία απατηλή ψευδαίσθηση ιδεοληπτικών....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Sceptic 19/03/2013 10:13:28

      Ο Δούρειος Ίππος για την επικυριαρχία στην Ευρώπη των πολυεθνικών (και των τραπεζών) με το αντίστοιχο κέρδος για όσους προωθούν τις πολιτικές που πρέπει. Δείτε τι έκαναν με τους σπόρους, δείτε τι κάνουν με το νερό και πώς χαρίζουν ασυζητητί τον έλεγχο της τροφής και του νερού αποκλειστικά στις πολυεθνικές.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Sceptic 19/03/2013 11:12:36

      Nαι αλλα 10 δις θα δωσει η ευρωζωνη για την Κυπρο.Εσυ φωναζεις γιατι ηθελες να δωσει 17.
      Για λεγε ομως αν η Κυπρος δεν ηταν στην ευρωζωνη απο που θα καλυπτε 17 δις ζημιες;Θα μου πεις δεν θα ηταν 17 δις ευρω ζημιες.Δηλαδη οι Ρωσοι θα κατεθεταν σε λιρες και οχι σε ευρω;Και αν κατεθεταν σε ευρω και γινοντα οι ιδιοι βγενοπουλειοι χειρισμοι ποιος θα τους αποζημιωνε;

      • Sceptic avatar
        Sceptic @ ψυχραιμια 19/03/2013 12:59:22

        Χριστοφορος Πισσαρίδης:

        «Η βασική αιτία του προβλήματος είναι ότι οι κυπριακές τράπεζες επένδυσαν βαριά σε ελληνικά ομόλογα και όταν ήρθε το κούρεμά τους δεν μπόρεσαν να το απορροφήσουν. Επομένως η τρόικα της Ελλάδας δημιούργησε το πρόβλημα και έπειτα ήρθε να τιμωρήσει τον αθώο Κύπριο αποταμιευτή με ένα επιπλέον χτύπημα», δηλώνει ο κ. Πισσαρίδης.

  5. Heaven avatar
    Heaven 19/03/2013 09:16:33

    Μερικές σκέψεις για μας και την Κύπρο:
    1. δεν ηξερε ο πολύς κος. Αναστασιάδης τι θα συμβει όταν την Παρασκευή δεχόταν το εκτρωμα που του παρουσιάστηκε;
    2. δεν κατάλαβε οτι το σχέδιο αποσκοπούσε στην "μακρόπνοη" χρεοκοπια της Κυπρου (τραπεζικό σύστημα, τουρισμός);
    2. κατα δηλωση κυπριων αξιωματουχων, απο χθες βράδυ σχεδιάζουν στην Κυπρο άλλους τρόπους εξευρεσης των απαιτούμενων χρημάτων. γιατί δεν το έκαναν απο πριν;
    3. από τις διαρροές του ξένου τύπου ο Αναστασιαδης πήγε στο Eurogroup μόνο για να διαπραγματευτεί τα ποσοστά του κουρέματος και όχι το κούρεμα.
    4. ήξεραν στην Ελλάδα τα σχέδια του κου. Αναστασιαδη; είχε ενημερώσει την ελληνική κυβέρνηση περί του κουρέματος των καταθέσεων;
    5. αν ναι, δεν κατάλαβαν οτι το προκείμενο σχεδιο κουρέματος θα ηταν για την Ελλάδα το ίδιο καταστροφικό όσο και για την Κύπρο;
    6. αν τελικα η κυπριακή Βουλή ψηφίσει ΟΧΙ και δεν πέσει ο ουρανός στο κεφάλι μας, πως θα δικαιολογήσει η ελληνική κυβέρνηση τα συνεχόμενα ΝΑΙ;
    7. πιστεύει κανείς οτι μετά απο ενα ΟΧΙ της Κυπριακής βουλής είναι δυνατόν να περάσει οποιαδήποτε απαίτηση της τρόικας εδω στην Ελλάδα;

    πολλές και ακόμη περισσότερες σκέψεις δειχνουν οτι σήμερα ξημέρωσε μια άλλη μέρα και τίποτε δεν είναι οπως πριν: και για την κυπριακή αλλά και για την ελληνική κυβέρνηση.

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Heaven 19/03/2013 09:20:11

      Στό 7. ἡ γνώμη μου εἶναι ναί...

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 19/03/2013 10:07:24

        Και η δικη μου γνωμη στο Νο 4 ειναι ναι.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Ρηνα 19/03/2013 10:15:10

          Κι εγώ η απαισιόδοξη πρέπει υποχρεωτικά να συμφωνήσω και με τον Κυθήριο και με τη Ρήνα.

          • Queen For The Black Side avatar
            Queen For The Black Side @ Νιόβη 19/03/2013 12:03:32

            Εγώ πάλι όσον αφορά τα 3+4 λέω πως σίγουρα ΝΑΙ, για το 6 επιθυμώ τρελά την ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ και για το 7, θα αφήσω μία πιθανότητα μετά το ηχηρό Ο Χ Ι των Ελλήνων της Κύπρου, να αφυπνιστούμε οι Έλληνες Ιθαγενείς και να πάψουμε να είμαστε πλέον ασήμαντοι ΔΟΥΛΟΙ.
            Μπορεί να είναι και το τελευταίο ''καμπανάκι'', πριν απ΄το τέλος μας.
            Θα το ακούσουμε;

    • Βούρδουλας avatar
      Βούρδουλας @ Heaven 19/03/2013 12:48:21

      Το 6 μπορεί -και ελπίζω- να αποδειχθεί κομβικό.

  6. Κυθήριος Τ. avatar
    Κυθήριος Τ. 19/03/2013 09:18:20

    Δέν νομίζω τό ΟΧΙ στή Κυπριακή Βουλή νά ψηφιστεῖ πιό εὔκολα ἄν διασφαλιστοῦν οἱ καταθέσεις μέχρι τίς 100.000. Ὁ Μεντβέντεφ τό ἔστειλε τό μήνυμά του προχθές γιά τήν ἀλλαγή στάσης τῆς Ρωσίας. Καλοῦ κακοῦ ὁ Ρωσικός Στόλος ξαναβγαίνει πάντως στή Μεσόγειο...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Κυθήριος Τ. 19/03/2013 12:05:24

      Ούτε εσείς το θεωρήσατε τυχαίο γεγονός;

      • Κυθήριος Τ. avatar
        Κυθήριος Τ. @ Νιόβη 19/03/2013 13:28:52

        Ἀγαπητή Νιόβη πολλά πράγματα συμβαίνουν τελευταία μέσα σέ τρία χρόνια στήν εὐρύτερη περιοχή μεταξύ τῆς χώρας μας καί τῆς Κύπρου,γιά νά τά θεωρήσουμε ὥς τυχαία γεγονότα...

  7. euagelos avatar
    euagelos 19/03/2013 09:21:53

    Αν ήταν στημένο με στόχο τους Ρώσους, μιλάμε για υφαρπαγή ιδιοκτησίας. Είναι πολεμική ενέργεια, ας το πούμε καθαρά. Θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια η Ρωσία? Που στηρίζεται η Γερμανία και φέρεται έτσι? Οι Αμερικάνοι παίζουν μπάλα επειδή έχουν 13 αεροπλανοφόρα και οι Ρώσοι έχουν κάτι αντίστοιχο. Η Γερμανία με τι θα παίξει μπάλα? Με μερσεντές και πόρσε? Από τη Ρωσία είναι εξαρτημένη όσον αφορά στα καύσιμα. Αν αύριο διπλασιαστεί η τιμή του φυσικού αερίου ως αντίποινο, τι θα λένε τότε?
    Κάποιοι λένε πως οι Γερμανοί τα έχουν βρει με τους Αμερικάνους. Γιατί όμως οι Αμερικάνοι να μοιραστούν τα λάφυρα με κάποιους που δεν μπορούν να τους απειλήσουν? Μάλον θα τη χρησιμοποιήσουν την κυρία Μέρκελ στο ρόλο του κακού για να γίνει η μοιρασιά με τους Ρώσους, και πίσω στο κλουβί μετά όπως έγινε το '45. Η Γερμανία δεν είχε και δεν πρόκειται να έχει κανένα κυρίαρχο ρόλο σε περιοχή όπου υπάρχει ενέργεια! Η ενέργεια είναι λάφυρο αυτού που έχει τα όπλα, την στρατιωτική ισχύ. Οι παραβάτες τιμωρούνται. Αυτό έχει ξεκαθαριστεί από την ιστορία της ανθρωπότητας ήδη από την εποχή του Προμηθέα, που τόλμησε να δώσει την ενέργεια στους μικρούς.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ euagelos 19/03/2013 10:16:59

      Κάνετε πολύ ενδιαφέρουσες παρατηρήσεις.

      • Ρηνα avatar
        Ρηνα @ Νιόβη 19/03/2013 12:59:17

        Επειδη ακριβως δεν εχει η Γερμανια πολεμικη μηχανη, κανει οικονομικο πολεμο και εγγραφει υποθηκες ωστε τη δεδομενη στιγμη να ειναι μεσα στη μοιρασια με το ευλογο επιχειρημα οτι αυτη εβαλε τα λεφτα της.....
        Στη Κυπρο δεν ειχε πατησει ποτε το ποδι του καγκελαριος και πηγε πριν λιγο καιρο η Μερκελ. Οταν διαπιστωσε οτι τα μεγεθη ειναι μικρα και δεν διακινδυνευει σπουδαια πραγματα, ειπε να επιχειρησει το διαβημα.

        • Νιόβη avatar
          Νιόβη @ Ρηνα 19/03/2013 13:55:22

          Τώρα που το λέτε, μου δημιουργείτε ένα ερώτημα: κι αν ο οικονομικός πόλεμος αποσκοπεί και στην πολεμική μηχανή μαζί όλα τα υπόλοιπα οφέλη που αναφέρετε; Διότι, σίγουρα, όταν συγκεντρώνονται με τη βία τα κεφάλαια της μισής ηπείρου, θα πρέπει να αναρωτηθούμε και πού πάνε και με τι σκοπό.

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Νιόβη 19/03/2013 14:11:05

            Τελικα εκει θα καταληξουμε αγαπητη Νιοβη κι οταν αποφασισουν οι Ρωσοι να επεμβουν θα το κανουν αποτομα, αγαρμπα, αρκουδιαρικα, αλλα θα το κανουν....
            Τωρα ειμαστε στη φαση που τους τσιγκλανε.

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 19/03/2013 14:40:15

            Ὄχι σάν τούς Γερμανούς Ρήνα,πού τό κάνουν μαλακά,βελούδινα καί ἀγαπησιάρικα...

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ Κυθήριος Τ. 19/03/2013 16:54:54

            καλε μου και "αγαπησιαρη" Κυθηριε σου αφιερωνω δυο στιχους της Νικολακοπουλου σε μουσικη Κραουνακη:
            "οσο αντεχει ακομα το σαρκιο μας-κι οσο υπαρχει κατι στο ψυγειο μας..."[τα καντηλια],
            εκει περιπου ειμαστε τωρα, μετα αμα αρχισουν τα μπαμ μπουμ ουτε καλημερα ιντερνετικη δεν θα λεμε....

          • Κυθήριος Τ. avatar
            Κυθήριος Τ. @ Ρηνα 19/03/2013 19:15:05

            Εὐχαριστῶ πολύ ἀγαπητή μου Ρήνα!
            Ἐπίτρεψέ μου νά σοῦ ἀφιερώσω κι ἐγῶ ἕνα δίστιχο:
            ''Ν' ἀφήνεις πάντα τίς στιγμές ν' ἀπλώνονται στό χρόνο
            κι Ἐκεῖνος ξέρει μυστικά νά σοῦ ξεχνᾶ τόν πόνο''...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ euagelos 19/03/2013 11:16:16

      Οι Γερμανοι ΔΕΝ αρπαζουν λεφτα των Ρωσων.Αρνουνται να καλυψουν εξ ολοκληρου γιατι καλυπτουν ΜΕΡΙΚΩΣ ζημιες τραπεζων με ρωσικες καταθεσεις.
      Απο που και ως που ειχαν υποχρεωση να τις καλυψουν ολες;Απο πουθενα.
      Εαν θελει ας τις καλυψει το ρωσικο κρατος.

      • euagelos avatar
        euagelos @ ψυχραιμια 19/03/2013 11:33:08

        Το ζήτημα δεν είναι αν υποχρεούνται να τις καλύψουν. Το ζήτημα είναι ότι εξαιτίας γερμανικής πολιτικής, έχουν χασούρα άλλα κράτη. Αυτό αποτελεί πολεμική ενέργεια. Το που πανε τα λεφτά είναι μια άλλη ιστορία.

        • anideos avatar
          anideos @ euagelos 19/03/2013 16:07:44

          Δεν νομιζω να ειναι ετσι οπως τα γραφεις.
          Πρωτα χρεοθηκανε τα Κρατη και μετα ηρθε η λιτοτητα.
          Η χασουρα των κρατων ηταν η μη αντλιση δανεικων;
          Αν ναι σε τι μας φταιει η Γερμανια;

    • od avatar
      od @ euagelos 19/03/2013 13:49:14

      outsourcing ccp καιρό τώρα. δεν υπάρχει γερμανία όπως την εννοείτε... (όπως βέβαια και δεν υπάρχει κάποιο άλλο κράτος εντός εε όπως εννοείτο παλαιότερα), ειδικώς όμως η γερμανία δεν υφίσταται. μετά το β'ππ υφίσταται. ποιοι γερμανοί απ'όλους; οι πρώσσοι; οι αυστριακοί; οι γότθοι; συνοθύλευμα το οποίο δημιουργήθηκε από τα συντρίμμια του βππ.

      • od avatar
        od @ od 19/03/2013 13:49:42

        εννοούσα PRC

  8. Tassos avatar
    Tassos 19/03/2013 09:29:44

    Η Κυπριακή οικονομία είναι της πλάκας. Ζουν από τον τουρισμό και τα λεφτά της Ρώσσικης μαφίας. Δεν έγινε ότι εδώ για τον απλούστατο λόγο ότι η οικονομία τους είναι μικρή και οι κάτοικοι δεν θα μπορούσαν να συνεισφέρουν επειδή είναι ολιγάριθμοι με μειώσεις μισθών και συρρίκνωση του δημόσιου τομέα. Χρωστάνε 17 δις , θα πρέπει να βρουν τα 7. Ολα τα άλλα...

  9. ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 19/03/2013 09:30:38

    Ελλαδα και Κυπρος δεν πρεπει να παιζουν παιχνιδια σε βαρος
    της Ρωσιας.
    Θα βρουμε τους Ρωσους πολυ συντομα μπροστα μας.
    Η ενδοτικοτητα των ηγεσιων πρεπει να εχει και ενα οριο.

    • Tassos avatar
      Tassos @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 19/03/2013 13:52:59

      Ετσι νόμιζε κι ο Καντάφι, κι ο Ασαντ και ο Σαντάμ: Οτι θα τους σώσει η Ρωσσία...

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Tassos 19/03/2013 18:25:43

        Είσαι απόλυτα άσχετος. Ο Καντάφι και ο Σαντάμ ήταν πράκτορες των ΗΠΑ. Και την έπαθαν όταν σήκωσαν κεφάλι στα αφεντικά τους. Ο Άσαντ μένει ζωντανός λόγω Πούτιν...

    • kosvag avatar
      kosvag @ ΕΠΙΔΕΞΙΟΣ 19/03/2013 21:26:53

      Kαμία σχέση Ελλάδας και και Κύπρου. Η Κύπρος είναι ανοιχτή στους Ρώσους και έχει ήδη δημιουργήσει δεσμούς.

  10. πολιτης avatar
    πολιτης 19/03/2013 09:54:36

    ο αναστασιαδης ηλθε στην ελλαδα προχθες να συζητησει με το σαμαρα τα ντεσου του σχεδιου και τα των εν ελλαδι κυπριακων τραπεζων. οπως φαινεται πηρε το οκ και εκανε το απονενοημενο. το ολο πακετο ειναι καταστροφικο οχι μονο για την πολυπαθη μεγαλονησο αλλα για ολο ον ελληνισμο. δεν αφηνει ουτε για αστειο την αποκατασταση εμπιστοσυνης στις ελληνικες χωρες. πιεζουν αφορητα οι "φιλοι και συμμαχοι" μας προς την οικονομικη εξαθλιωση μας για τον ευκολοτερο ελεγχο των χωρων μας με ολα τα ασημικα τους.
    ειναι προφανες οτι πλεον το ταμπου του ανηκομεν εις τη δυση εχει κλονιστει με ευθυνη των αλλων κι οχι δικη μας. δεν μας θελουν συνεταιρους αλλα προτεκτορατο. θελουν τα δικα μας δικα τους ουτε καν μισακα. ας τους δωσουμε λοιπον να καταλαβουν οτι κατι τετοιο δεν προκειται να συμβει με τη συμφωνη γνωμη μας τουλαχιστον και οτι θα το παλεψουμε σθεναρα.
    κι επιτελους ας καταλαβουν οτι υπαρχουν κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια........ή θα μας αντιμετωπισουν ισοτιμα και ως συνεργατες ή θα μας εχουν απεναντι........

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ πολιτης 19/03/2013 10:09:59

      πολιτη...αψογος.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ πολιτης 19/03/2013 10:21:02

      Άψογος, ναι. Όμως, αυτό που λέτε δεν γίνεται πια εντός της Ευρωζώνης διότι εντός της ξεπουλήσαμε ήδη τα πάντα και είναι από δύσκολο έως αδύνατον να τα διεκδικήσουμε πίσω. Για να γίνουν αυτά που λέτε θα έπρεπε πρώτα να αποχωρήσουμε και συγχρόνως να διαπραγματευτούμε εκ νέου και τη συμμετοχή μας στην ΕΕ αναθεωρώντας πολλά από τα οποία έχουμε υπογράψει σαν στραβάδια (πέραν των Μνημονίων).

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ πολιτης 19/03/2013 14:19:12

      @ πολίτης : Αρκεί ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ αυτές οι ....πορτοκαλιές, να μπούνε δυνατά στο παιχνίδι και να προσφέρουν τα ανάλογα ανταλλάγματα ΚΑΙ (κυρίως) σε επίπεδο προάσπισης των αμυντικών μας αναγκών.

    • GLAD avatar
      GLAD @ πολιτης 19/03/2013 16:04:50

      Δηλαδή σε ποιες "πορτοκαλιές" εννοείτε ότι θα πουλάμε πετρέλαια , αέρια και φρούτα , αν όχι σε αυτούς?

      • Νιόβη avatar
        Νιόβη @ GLAD 19/03/2013 18:56:16

        Τόσος πλανήτης γύρω-γύρω, λέτε να μην βρεθεί μια πορτοκαλιά;

  11. ΦΝ avatar
    ΦΝ 19/03/2013 10:03:03

    Η ετεροχρονισμένη εκδίκηση του Δ' Ράιχ: Προς τους Ρώσους που τους τσάκισαν και τους Έλληνες που τους αντιστάθηκαν.

    • Ronin avatar
      Ronin @ ΦΝ 19/03/2013 10:57:45

      καποτε, τη δεκαετια του 90, υπηρχε ενα μπαρακι καπου στις αρχες της καλλιροης. το ελεγαν avant garde. ενα διαστημα ακουστηκε οτι γινοταν διακινηση περιεργων ουσιων και εν τελει το κλεισαν. λιγο καιρο μετα, ξανανοιξε με την εξης ονομασια: THE PLAN B

  12. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 10:04:55

    Το ταξίδι Μερκελ στην Τουρκία , πριν μια ΕΒΔΟΜΑΔΑ , δείχνει σχεδιο ΑΝΑΝ .
    Ο Τούρκος είναι πίσω από την ιστορία, με την γερμανια και αμερικοι , να καθοριζουν της εξελιξεις στην μεσογειο .
    ΑΠΟΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΚΟΙΩ ΝΑΛΥΣΕΙς ΓΙΑ

  13. Tonia G. avatar
    Tonia G. 19/03/2013 10:10:33

    Τρόικα και Γερμανία ξεσκεπάστηκαν πλήρως. Ξημερώματα Σαββάτου "πέσανε οι μάσκες".
    Οι άνθρωποι είναι πλέον αποδεδειγμένα ακριβείς απόγονοι των προγόνων τους... Λήσταρχοι με γραβάτα, Μότσαρτ και Μπετόβεν.
    Καμία πλάκα, κανένα αστείο πλέον! Από τη στιγμή που αποφάσισαν να ΚΛΕΨΟΥΝ καταθέσεις δεν διαφέρουν σε τίποτα με κατοχική δύναμη που επιβάλει όρους στους κατεχόμενους. Οι Κύπριοι είναι απλά το "τεστ", αλλά μάλλον έκαναν λάθος με δαύτους οι Ούνοι. Νόμιζαν ότι θα το πέρναγαν από τη Κυπριακή Βουλή όπως με τη δικό μας κουκλοθέατρο στην οδό Αμαλίας...

    • Μανιάτης avatar
      Μανιάτης @ Tonia G. 19/03/2013 10:34:19

      Γνωρίζεις πώς λειτουργεί το παγκόσμιο τραπεζικό σύστημα;

      • Tonia G. avatar
        Tonia G. @ Μανιάτης 19/03/2013 10:48:11

        Πολύ καλά. Εσύ κατάλαβες πως παίζεται το πολιτικό παιχνίδι;

    • Ηφαιστίωνας avatar
      Ηφαιστίωνας @ Tonia G. 19/03/2013 11:22:36

      Έχεις μιλήσει με τραπεζικό εκτός από τον ταμία;

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Tonia G. 19/03/2013 12:30:10

      @ Tonia G. : 1000000000000000000000000
      Ωστόσο, δεν αποφάσισαν απλά να ......κλεψουν καταθέσεις, αλλά να διαλύσουν οικονομικά την Κύπρο, να την υποτάξουν πολιτικά (Σχέδιο Ανάν 2) και να ελέγξουν τις ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ ΠΟΣΟΤΗΤΕΣ υδρογονανθράκων της.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Tonia G. 19/03/2013 13:10:06

      +1000000000

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Tonia G. 19/03/2013 13:30:47

      Μπράβο Τόνια!
      Καλά κάνεις καί τονίζεις τή λέξη ΚΛΕΨΟΥΝ..

  14. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 10:43:32

    Η Γερμανία είναι η χώρα με τις περισσότερες εξαγωγές προς την Τουρκία : υπολογίζονται στα 14,5 δισ. ευρώ. Περίπου διακόσιες χιλιάδες εφτακόσιες γερμανικές επιχειρήσεις, ανάμεσα τους το « βαρύ πυροβολικό », όπως οι BASF, Mercedes και ΜΑΝ, έχουν εγκατασταθεί στην Τουρκία. Έτσι, το ένα τρίτο των λεωφορείων Mercedes τα οποία κυκλοφορούν εκτός Γερμανίας κατασκευάστηκαν στην Κωνσταντινούπολη. Αντίστοιχα, η Γερμανία αποτελεί τον μεγαλύτερο εισαγωγέα τουρκικών προϊόντων

    60.000 τούρκοι εργοδότες και επιχειρηματίες απασχολούν πάνω από τριακόσιες εξήντα χιλιάδες μισθωτούς στην Ομοσπονδιακή Δημοκρατία, εκ των οποίων το ένα τρίτο είναι Γερμανοί. Πλήθος στελεχών και πολιτικών της Τουρκίας, οι οποίοι συχνά ολοκλήρωσαν τις σπουδές τους στη Γερμανία, τη θεωρούν πρότυπο. Κυρίως, μάλιστα, αναφορικά με το πώς διαχειρίζεται το εγχώριο μωσαϊκό των θρησκειών και την επιρροή των αντίστοιχων φορέων τους. Οι γερμανοί χριστιανοδημοκράτες [δηλαδή ο συνασπισμός της Χριστιανοδημοκρατικής Ένωσης (CDU) και της Χριστιανοκοινωνικής Ένωσης] αποτελούν, για πολλούς, το μοντέλο από το οποίο εμπνέεται το Κόμμα Δικαιοσύνης και Ανάπτυξης (ΑΚΡ), των δημοκρατών και ρεφορμιστών μουσουλμάνων.

    Άλλωστε, ο Τούρκος πρωθυπουργός Ερντογάν δεν θεωρείται από τον υπουργό Εσωτερικών, Σόιμπλε, ισλαμιστής, αλλά « πιστός μουσουλμάνος », για τον οποίο τρέφει « σε αυτό το επίπεδο, βαθύτατη εκτίμηση ».

    « Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία »

    Να συμπληρώσω ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
    Σήμερα Τούρκοι στην γερμάνια ΕΙΝΑΙ 1.607.161 .
    ΤΟ 1/3 έχουν γερμανική υπηκοότητα .

    Που σημαίνει απλά ΟΤΙ ο ΤΟΥΡΚΟΣ είναι πίσω από το στήσιμο , σε συνεργασία με την Γερμανία (πρόσφατο ταξίδι Μερκελ) , και με ευλογιές Αμερικής ( σχέδιο αναν)

    ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΖΩ για ΑΕΠ, καταθέσεις , φορολογίες και όλα αυτά ΤΑ ατελείωτα οικονομικά σενάρια , για 5,4 δις ? δηλ το 0,2% της ευρωζωνης ? ΣΑΧΛΑΜΑΡΕΣ !!


    ΑΥΤΟ που έχει σημασία να δούμε , είναι - οι προθέσεις της Ρωσίας- , θα φανεί ίσως και σήμερα .
    ΟΙ καταθέσεις των Ρώσων , με εξαγορά πχ της λαϊκής τράπεζας και όχι μόνο , η αποδοχή του Πουτιν ως νόμιμα τα ρωσικά κεφάλαια ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ , κάνει Ματ στην Ευρώπη , λέει ΠΑΡΩΝ Η ΡΩΣΙΑ , χωρίς να βάλει ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ , αποκτά ευρωπαϊκή τράπεζα , ενώ θα πάρει και ανταλλάγματα στο νησί !!!
    ΙΣΩΣ είναι η χρυσή της ευκαιρία ...

    Τέλος θεωρώ τους κύπριους πολιτικούς , καλύτερους , από τους δικούς μας ΣΤΗΝ διαχείριση κρίσεων .

    • anideos avatar
      anideos @ ΦΑΝΤΑΣΜΑ 19/03/2013 16:32:12

      '' Σήμερα Τούρκοι στην γερμάνια ΕΙΝΑΙ 1.607.161 .''
      Μια μικρη παρατηρηση.
      Οι Τουρκοι στη Γερμανια κοντευουν τα 3 μυρια
      ο αριθμος που γραφεις ειναι ''καθαρισμενος'' δεν περιεχει αυτους που για διαφορους λογους εχουν τη γερμανικη υπικοοτητα.

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 19/03/2013 10:50:39

    Μήπως ξεχνάμε κάτι απλό αλλά βασικο;
    Οι Ρώσοι που έχουν παρκάρει σε τράπεζες της Κύπρου είναι σχεδόν όλοι "μαύροι".
    Όσο έχουν ασφαλές καταφύγιο, το Ρωσικό δημόσιο χάνει φόρους.
    Διώχνοντας τους απο την Κύπρο, οι πιο πολλοί βέβαια δεν θα επιστρέψουν σε Ρωσία - άν και θα τους περίμεναν με ανοιχτές αγκάλες και ...εφορίες οι Πούτιν-Μεντβεντεφ. Αρκετοί θα πάνε αλλού, σε άλλο ασφαλές (προς το παρόν !) καταφύγιο, κουρεμένοι, αλλά μισοχαμογελώντας: Ένα 15 % σε "μαύρα" για μεγαλοεπενδυτή δεν είναι σοβαρή απώλεια.
    Αλλά στο άμεσο μέλλον, θα το σκεφτούν πολύ να "φύγουν" απο την πατρίδα άλλοι Ρώσοι "μαύροι", ξέροντας ότι τα πράγματα αρχιζουν να γίνονται πολύ άγρια και εκεί έξω.
    Υπάρχει ρίσκο, θα προτιμήσουν να πληρώνουν τον flat Ρωσικό εταιρικό φόρο (15 % άν δεν απατώμαι), θα συνηθίσουν και πιό χαμηλά επιτόκια...
    Γκρινιάζει ο Πούτιν, "χάιδευέ με κι άς κλαίω"...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Uncle Stgm 19/03/2013 12:13:43

      Αυτά που λέτε ακούγονται λογικά, αγαπητέ Θείε, αλλά υπάρχει αντίλογος. Νομίζω ότι περισσότερο συμφέρει μια υπερδύναμη να έχει «ίδια» κεφάλαια διασπαρμένα σε στρατηγικά σημεία (καταθέσεις, επενδύσεις, κλπ.), όσο «μαύρα» ή «άσπρα» κι αν είναι, και να αποκτά το στάτους του «παίκτη» στα σημεία αυτά, παρά να συμπεριφέρεται σαν μικρομπακάλης και να προσπαθεί να βάλει τα κεφάλαια αυτά πίσω στο σεντούκι για τα ψίχουλα που θα της αποφέρει η φορολόγησή τους. Γιατί ψίχουλα είναι μερικά δισ. σε φόρους τόκων καταθέσεων αν τα κεφάλαια αυτά μαζευτούν πίσω στη Ρωσία σε σχέση με τα κέρδη που τα κεφάλαια αυτά θα αποφέρουν εκεί που «τοποθετούνται».

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 19/03/2013 13:48:58

      Δηλαδή αγαπητέ Θείε να πιστεψουμε οτι η Κύπρος είναι η αρχή του τέλους των φορολογικών Παραδείσων?
      Διότι αυτό το κόλπο, αν πιάσει όπως λές για τους Ρώσους που προτιμούν την Κύπρο για παρκάρισμα των μαύρων τους, θα είναι ακόμα πιό αποδοτικό και συμφέρον μετά να εφαρμοστεί και για τους Ρώσους που προτίμηαν το Λιχτενστάιν, το Λουξεμβούργο, το Μονακό κ.ο.κ στην αλυσίδα των offshore fφορολογικών παραδείσων, διότι αν "καεί" μόνο η Κύπρος που είναι ας πούμε ο 100στός φορολ. παράδεισος, θα απομένουν αλλες 99 επιλογές...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Αρχιμήδης 19/03/2013 14:39:02

        Πάτε πολύ μακριά τη συζήτηση, αυτό γίνεται θέμα που αφορά πολύ πέρα απο την Ευρωζώνη, Βρετανούς, Ελβετούς, "σαολίν" του Πεκίνου και "σαμουράι" του Τόκιο, και κυρίως τα μεγαλύτερα ¨αφεντικά" στη Wall και στο Λευκό Οίκο.
        Οι δικοί τους "παρκάρουν" σε πολλά μέρη, ιδίως πέρα απο τον Ατλαντικό, στα νησιά.
        Μια υποψία γέυσης από το μέλλον πήραμε στις 1/1/2013, οι Βρετανοί "άνοιξαν" τα Κέιμαν (υπερπόντιο Βρετανικό έδαφος). Ξέρουμε τώρα τα funds που παρκάρουν εκεί. Αλλά παραμένει "κλειστή" η Μεγάλη Βερμούδα και οι Παρθένες Νήσοι, επίσης Βρετανικοί "παράδεισοι".
        Έχει πολύ δρόμο για να επανα-ρυθμίσουν (άν θελήσουν) την Μεγάλη Χρηματοπιστωτική Απορρύθμιση που άρχισε μετά το 1980 με τους Ρέηγκαν-Θατσερ. Είμαστε μακριά...

        • Αρχιμήδης avatar
          Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 19/03/2013 20:08:07

          Oυσιαστικά συμφωνούμε οτι είμαστε μακριά αγαπητέ θείο. Αλλά είμαστε άραγε στην αρχή, στο Μηδέν+κάτι έστω? Ή δεν εχει βάση η υποψία σου και απλά οι Υπερτραπεζίτες κάνουν άλλη μία αρπαχτή και στην Κύπρο μπας και "βουλώσουν " πάλι καμμιά τρύπα. Αραγε ποιά "Too big to fail bank" έχει σειρά να σκάσει και θέλουν να τη βουλώσουν με Πραγματικό χρήμα απ' την Κύπρο?

  16. Ronin avatar
    Ronin 19/03/2013 10:53:45

    τη μια ετσι, την αλλη γιουβετσι, την τριτη κοκορετσι. ρε, ειναι σοβαρα πραγματα αυτα;ειναι ηγεσια αυτη να εμπνευσει λαους ολακερους ποσο μαλλον να τους καθοδηγησει;! ακομα πιστευτε, οσοι, σε αυτην την ευρωπη; τριζουν τα κοκκαλα πολλων!!

  17. Αρχιμήδης avatar
    Αρχιμήδης 19/03/2013 11:05:18

    Ωραία τα λέμε εμείς εδώ στο Αντινιούζ .
    Το ΜΕΓΑΛΟ ερώτημα της Ελλάδος τώρα γίνεται επιτακτικό και αναπόφευκτο.
    Θα το απαντήσει ο Σαμαράς ή ο Τσίπρας?
    ΄Η μήπως σκοπεύουν και οι δύο να το αφήσουν στον άγνωστο στρατιώτη για να μην μπλέξουν?

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Αρχιμήδης 19/03/2013 11:40:53

      Ο κ. Τσιπρας το απάντησε.
      Έκανε reverse split (όπως λένε στην χρηματιστηριακή διαλεκτο) την γνωστή πρόταση του κομματικού του οικονομικού ειδήμονος κ. Μηλιού για έκτακτη εισφορά των μεγαλοκαταθετών. Την απέσυρε και την "ξέσκισε".
      Όσο για την (οντως επιπόλαιη) πρόταση που είχε κάνει ο (σεβαστός και αγαπητος κατα τα άλλα) κ. Γλέζος, για εισφορά των καταθετών άνω των 25.000....
      Παιδική χαρά.
      Ο κ. Σαμαράς δεν λέει πολλά, και καλά κάνει.
      Ο Κομφούκιος έλεγε, "σε εποχές σύγχυσης μίλα ελάχιστα και χαμηλόφωνα, πράττε χωρις να φαίνεσαι , αλλά σταθερά και με σθένος".

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ Uncle Stgm 19/03/2013 18:29:06

        Σωστός Θείε...

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Uncle Stgm 19/03/2013 20:14:52

        Εχεις αλήθεια την ψευδαίσθηση έστω, οτι πράττει σταθερά και με σθένος? Κι ένα ωραίο πρωί θα ξυπνήσουμε και θα του στήνουμε ανδριάντες ή μήπως (υποθέτω εγώ) δεν φαίνεται ακριβώς επειδή,όπως και ο προκάτοχός του στη ΝΔ, δεν έπραττε Τίποτε για να τάχει με όλους καλά?
        Ελπίζω να έχεις εσύ δίκιο, αλλά έχουν περάσει ήδη 10 μήνες μέσα στην Μεγάλη Υφεση χωρίς τίποτε...

    • Κυθήριος Τ. avatar
      Κυθήριος Τ. @ Αρχιμήδης 19/03/2013 13:33:22

      Δέν τολμῶ νά σκεφτῶ ὅτι θά τό ἀπαντήσει ὁ Τσίπρας...

    • Queen For The Black Side avatar
      Queen For The Black Side @ Αρχιμήδης 19/03/2013 13:39:36

      .....Δε βλέπω πάντως και να ....σκίζονται ποιός θα πρωτοαπαντήσει αγαπητέ Αρχιμήδη. Μήπως να τους υποχρεώναμε να απαντήσουνε αυτό που επιθυμούμε, όταν και αν κι εμείς ποτέ βεβαίως ....καταλήξουμε;;;
      Γιατί οι διστακτικοί κι αναποφάσιστοι ''ηγέτες'' συνήθως, έχουνε πίσω τους διαχειρίσιμους, εύπλαστους, αφελείς και υποταγμένους λαούς.

      • Αρχιμήδης avatar
        Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 14:03:45

        Ξέρεις κάποιο τρόπο για να τους υποχρεώσουμε?

  18. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 19/03/2013 11:35:15

    Παρά τα όσα λέγονται και γράφονται το παιχνίδι παίζεται αλλού
    κρατείστε το δημοσιεύμα του Φιλελευθέρου με τίτλο "Τρία σενάρια για συνεργασία στην ΑΟΖ Ανοικτή γραμμή με Μόσχα για υδρογονάθρακες"

    " Η προσοχή επικεντρώνεται σε αλυσιδωτές κινήσεις και συμφωνίες, που θα οδηγήσουν την επαναφορά σημαντικών ρωσικών ενεργειακών φορέων στα συμφέροντα της κυπριακής ΑΟΖ, με ταυτόχρονη ισχυρή στήριξη στον προβληματικό τραπεζικό τομέα της Κύπρου.Πάντως, ο υπουργός Εμπορίου Γιώργος Λακκοτρύπης, που έχει κάνει από την πρώτη στιγμή ανάληψης καθηκόντων σχεδιασμούς προς αυτή την κατεύθυνση, είναι πανέτοιμος για να φύγει οποιαδήποτε στιγμή για τη Μόσχα, όταν ολοκληρωθούν οι διεργασίες. Κύκλοι προσκείμενοι στον Γιώργο Λακκοτρύπη υποδεικνύουν ότι ο υπουργός δεν είναι ούτε αισιόδοξος αλλά ούτε και απαισιόδοξος, είναι όμως έτοιμος για το επόμενο βήμα.

  19. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 19/03/2013 12:07:10

    Ο Σόιμπλε πήρε το ντέφι και χορεύει την ...αρκούδα ( αν ήταν έτσι οι αρκούδες, θα τις σκότωναν τα κουνάβια...). Η Ρωσία απειλεί την Κύπρο, ενώ την έχει η ίδια ανάγκη περισσότερο απ' όσο την έχει η Κύπρος. Όταν επικρατήσουν ( ζήτημα χρόνου είναι) οι ισλαμοφασίστες στη Συρία κι εκδιώξουν τη Ρωσική ναυτική βάση του Ταρτούς, οι Ρώσοι πού θ΄αναζητήσουν εναλλακτική βάση; Στην Τουρκία, στη Λιβύη ή στην Αίγυπτο; Δε νομίζω; Απλά οι Ρώσοι νόμιζαν οτι θα πάρουν τζάμπα το φυσικό αεριο και τα οικόπεδα που τους " αναλογούν" επειδή είναι φίλοι και προστάτες των Κυπρίων ( Πόσο τους προστάτεψαν το 1974, το γνωρίζουμε όλοι.Πόσο τους προστάτεψαν από τους λεονταρισμόυς της Τουρκίας στο ζήτημα των S-300, επίσης το γνωρίζουμε. Προστάτες της πλάκας είναι και γι΄αυτό δεν τους υπολογίζει η Δύση σοβαρά στα γεωπολιτικά της παιχνίδια στην περιοχή)
    Ε, αν θέλουν μερίδιο, θα τσοντάρουν κι αυτοί κάτι. Τι υπερδύναμη είναι; Υπερδύναμη με καβούρια στην τσέπη, απλώς δεν υφίσταται.
    Όσο κι αν το μέτρο της δήμευσης είναι τραγικό και ισοπεδωτικό, αδικώντας κατάφωρα τους έντιμους μικροκαταθέτες, πρέπει να αναλογιστούμε ποιοι ευθύνονται που η κατάσταση στην Κύπρο έφτασε στο χείλος του γκρεμού .Κι αυτοί σίγουρα δεν είναι οι Γερμανοί...

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 14:38:23

      Επιτέλους κοινή λογική

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 17:08:38

      Σωστός, μεταρρυθμιστή.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 20:37:44

      Αγαπητέ μεταρρυθμιστή,
      Μήπως μετά την πτώση του Ασσαντ οι Ρώσοι μπουν στο ΝΑΤΟ και δεν χρειάζονται πλέον τη βάση στην Ταρτούς? Κι έτσι και το μερίδιό τους θα έχουν ως συνέταιροι πλέον και μηδέν έξοδα περιφρούρησης?
      Και φυσικά για την κατάσταση στην Κύπρο ο μόνος που δεν έφταιγε σίγουρα, είναι ο Κυπριακός λαός που δεν έχει ιδέα απο Παγκοσμιοποιημένο τραπεζικό σύστημα και τρόπους χρέωσης σ' αυτό από εξωνημένους πολιτικούς, όπως και οι υπόλοιποι λαοι των χρεωκοπημένων, Ισλανδία,PIIGS, και οσονούπω Σλοβενία,Λεττονία, Μάλτα κ.ο.κ. όποιος έχει σειρά να ταίσει το τέρας της Αυτοκρατορίας του Χρήματος των 10 Μεγάλων Παγκόσμιων Υπερτραπεζιτών...
      Βεβαίως οι Ισλανδοί, χάρη στον Πρόεδρό τους που είπε το ΟΧΙ, κατάλαβαν, και στην περίπτωσή τους οι Υπερτραπεζίτες την έκεναν γι αλλού με ελαφρά πηδηματάκια για να μη μάθει κανένας τίποτε...
      Λες να κάνει το ίδιο κι ο πρόεδρος της Κυπριακής Βουλής ή κανένας νέος Μακάριος?

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Αρχιμήδης 19/03/2013 21:11:49

        Δηλαδή οι μπαταχτσήδες κουτοπόνηροι Ισλανδοί για σένα καλά εκαναν και φέσωσαν ξεδιάντροπα Άγγλους και Ολλανδούς συνταξιούχους-αποταμιευτές ; Ήταν πως να το πω...μάγκες; Λυπάμαι, αλλά διαφωνώ. Τι σχέση εχουν οι " Υπερτραπεζίτες" με τον απλό καταθέτη;

    • Vee avatar
      Vee @ μεταρρυθμιστής 20/03/2013 01:05:24

      Απλώς, δεν είναι υπερδύναμη.

  20. kosvag avatar
    kosvag 19/03/2013 12:24:19

    Η Γερμανία θα είναι ούτως ή άλλως η μεγάλη χαμένη στο τέλος. Είναι κατεστραμένη γιατί όλα τα δάνεια που έχουν δώσει (και δεν θα πληρωθούν φυσικά) τα γράφουν λογιστικά ως περιουσία. Στο τέλος θα τα γράψουν ως χασούρα.
    Η Κύπρος δεν είναι Ισλανδία, εδώ ακουμπάν όλες οι μεγάλες δυνάμεις για διάφορους λόγους (ΗΠΑ, Ρωσία, Κίνα, ΕΕ -Ευρωνότος, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισραήλ κτλ).

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ kosvag 19/03/2013 17:50:47

      Ωραίοι είμαστε εντώ στο Ελλάντα, δίπορτο τόχουμε. Όποτε θέλουμε το παίζουμε περήφανοι χουβαρντάδες (τι σκούζετε ρε Ούννοι τοκογλύφοι, δανεικά τα παίρνουμε, θα σας τα επιστρέψουμε με τόκο) και πότε χαιρέκακοι εξυπνάκηδες (σας βάλαμε μέσα Ούννοι κορόιδα, θα σας φαληρίσουμε).
      Διχασμένη χώρα, διχασμένα μυαλά, ή όλα υπέρ πάρτης, δεν πληρώνω δεν πληρώνω (τα δανεικά).

      • kosvag avatar
        kosvag @ MAYRO XABIARI 19/03/2013 20:12:36

        Απόλυτο δίκιο έχεις, αυτό είναι το σημαντικό για μας να ξαναχτίσουμε την χώρα μας. Μάλιστα σκέφτομαι αν φύγουν οι βάρβαροι τι ψυχολογικό σοκ θα πάθουμε. Αλλά για άλλο θέμα έγραψα σχόλιο.

  21. mara avatar
    mara 19/03/2013 13:20:09

    Φίλοι του antinews σας διαβάζω ανελλιπώς αλλά δεν σχολίαζα γιατί με κάλυπταν τα περισσότερα σχόλια εδώ και 2 μήνες περίπου αποφάσισα να σχολιάσω γιατί διαφωνώ με τα περισσότερα.
    Προσωπικά διαφωνώ κάθετα με αυτό που έγινε στην Κύπρο όπως κι αυτό που έγινε στην Ελλάδα. Αυτό που με εκπλήσσει είναι ότι για την Κύπρο εξεγείρεσθε ενώ γι'αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα εδώ και 3 χρόνια μη εξερεθέντων των τελευταίων 9 μηνών περιμένετε στωικά να σωθεί η Πατρίδα; Μια πατρίδα που διαλύεται μέρα με τη μέρα σε όλους τους τομείς ΠΑΙΔΙΑ ΥΓΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ .
    Οταν διαλύεται ο κοινωνικός ιστός της χώρας και καταστρατηγούνται τα εργασιακά δικαιώματα; Οταν μεγάλα στρώματα της κοινωνίας πλήττονται χωρίς να υπάρχει δίχτυ κοινωνικής προστασίας; Οταν υπάρχει πλήρη ανυπαρξία κοινωνικής πολιτικής; Οταν η ανθρωπινη αξιοπρέπεια χάνεται; Οταν η υγεία καταρρέει και προβλέπεται φέτος να μειωθούν εκ νέου οι δαπάνες; Οταν έχουμε τη μεγαλύτερη ανεργία της Ευρώπη; Oταν υπάρχουν 3.000 αυτοκτονίες; Αυτά γιορτάζονται σε Βρυξέλες, Φρανκφούρτη ακόμα και Αθήνα ως επιτυχία στα μέτρα λιτότητας.
    Κραυγάζετε ΟΧΙ σ'αυτο που έγινε στην Κύπρο, και πολύ καλά κάνετε αλλά μήπως είναι καιρός ν'ακουστούν κι εδώ τα πρώτα ΟΧΙ γιατί δεν έχω ακούσει κανένα.
    Ποιος τους είπε οτι τους εκλέξαμε για να κυβερνά οι τροικα;
    Εχουν διανοηθεί να κόψουν κάτι απο τα προνόμια που απολαμβάνουν έστω και στο ελάχιστο; ΟΧΙ κι αυτο είναι το μόνο σιγουρο ΟΧΙ

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ mara 19/03/2013 18:57:32

      +1000000000000

      Ίσως η Κύπρος να σημάνει και την αφύπνιση τη δική μας.

  22. Δεξιόχειρας avatar
    Δεξιόχειρας 19/03/2013 13:49:02

    Διαβάζοντας το κύριο άρθρο όσο και τα σχόλια συμπεραίνω ότι πολύς ντόρος γίνεται για το λεγόμενο παρασκήνιο, για την παγίδα που μας έστησε η Μέρκελ, για τα αμερικάνικα και ευρωπαϊκά επενδυτικά όνειρα στην Κύπρο, για τα μαύρα λεφτά των Ρώσων, για μια υποτιθέμενη μελλοντική εφαρμογή κουρέματος καταθέσεων στην Ελλάδα και αλλού και άλλα πολλά. Λόγος όμως, ούτε ένας απολύτως, δεν έγινε για το προσκήνιο. Αυτό το ρόλο θα παίξω. Μου αρέσει το αυτοννόητο αγαπητοί σχολιαστές. Το αυτοννόητο το οποίο έχουμε ξεχάσει αφού έχουμε πραγματικά μολυνθεί από τον φανατισμό, τον αντιευρωπαϊσμό και τον αριστερίστικο ψεύτικο λόγο. Τί δήλωσε ο Αναστασιάδης, συμφώνησε ο Στουρνάρας και ολόκληρο το euro group; Ότι η λιγότερη επώδυνη λύση για την Κύπρο είναι αυτή που προτείνεται. Τους πιστεύω. Δεν έχω κανένα λόγο να τους αμφισβητήσω. Υπάρχει κανένας λόγος να πιστέψω τον Λαπαβίτσα αντί του Στουρνάρα; Υπάρχει κανένας λόγος να ακολουθήσω τα λεγόμενα του Τράγκα αντί της επίσημης ελληνικής κυβέρνησης; Κανένας απολύτως. Το eurogroup ομόφωνα εισηγήθηκε τη λύση που ακούσαμε. Θα τη δεχτώ. Πιστεύω επιπλέον ότι θα τη δεχτεί και το κυπριακό κοινοβούλιο δίνοντας άλλο ένα καίριο χτύπημα σε όσους υποσκάπτουν την ανεξαρτησία της ευρωζώνης.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 14:03:17

      Για την μόλυνση απο αντιευρωπαϊσμό συν αριστερίστικο (και δεξιίστικο) ψεύτικο λόγο, συμφωνώ και του λογου μου.
      Ωστοσο ο χειρισμός του Eurogroup (ο αρχικός), αλλά στο μέτρο που της αναλογεί και της Κυπριακής κυβέρνησης, είναι επιπέδου βρεφικής χαράς. Ο ΣΥΡΙΖΑ, μπροστά τους, είναι σε προχωρημένη σχολική ηλικία.
      Πρόκειται για την σημερινή Ευρωπαική πολιτική ηγεσία, μια ηγεσία εντελώς ανεπαρκή και μυωπική: Ερασιτέχνες. Αυτοί είναι οι σπονσορες του αντιευρωπαισμού. Κάνουν τα πάντα για να τον διαδώσουν στους Ευρωπαιους πολίτες.
      Εκτός άν υποθέσουμε ότι ο Σόιμπλε και λοιποί του ΕΛΚ, πάτησαν στην "πεπονοφλουδα" που τους έστησαν οι Σούλτς και οι λοιποί απο το SPD, βάζοντας ως όρο το "κούρεμα" των μεγαλοκαταθετών, για να εγκρίνουν στην Άνω Βουλή (εξ ού και η εκκωφαντική σιωπή του Ολλάντ).
      Αλλά άν πάτησαν τέτοια πεπονόφλουδα αντιπάλου σε προεκλογική περίοδο, είναι ακόμη πιό ανεπαρκείς. Επικίνδυνα ηλίθιοι.

    • πολιτης avatar
      πολιτης @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 14:17:13

      το πιστευε και μη ερευνα δεν ισχυει στην πολιτικη. ειδικα τις αποφασεις της σημερινης ευρωζωνης πρεπει να τις ερευνουμε παρα πολυ.
      αν ο αναστασιαδης υπο την πιεση των κυπριων αλλαξει γνωμη και διαμορφωθει ενα νεο σχεδιο επωφελεστερο για την κυπρο τι θα λεμε?
      στην πολιτικη δεν υπαρχουν μονδρομοι. ειδικα οταν αυτοι οδηγουν στον γκρεμο.......

      • Δεξιόχειρας avatar
        Δεξιόχειρας @ πολιτης 19/03/2013 14:27:44

        Ασφαλώς και δεν υποστηρίζω να δεχόμαστε άκριτα τις αποφάσεις των άλλων. Απλά λέω ότι δεν μπορούμε να γίνουμε απόλυτοι αμφισβητίες τής μια πλευράς και υποχείρια της άλλης. Γιατί να μην δεχτώ τη θέση της ελληνικής κυβέρνησης; Αυτό ρωτάω. Είναι πιό έγκυρος ο Λαπαβίτσας και ο Τράγκας; Μήπως γίναμε τυφλά όργανα στα αντεθνικά τους σχέδια;

        • πολιτης avatar
          πολιτης @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 14:40:52

          αν καποιες απο τις αποψεις μας τις εχει πει (δεν ξερω) κι αλλος δεν σημαινει οτι συμπλεουμε και στα υπολοιπα. ο καθενας εκφραζει τις δικες του σκεψεις.

        • Κώστας avatar
          Κώστας @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 14:44:57

          Μήπως να μην δεχτείς την θέση της Ελληνικής Κυβέρνησης για να προσπαθήσεις να ενημερωθείς, να σκεφτείς και να διαμορφώσεις δική σου; Λέω γω τώρα...
          Εκτός και αν είσαι οπαδός του "Αλάθητου".

          • Δεξιόχειρας avatar
            Δεξιόχειρας @ Κώστας 19/03/2013 16:47:40

            Η δική μου άποψη για την Κύπρο είναι ότι τα ξένα κεφάλαια τα οποία τόσα χρόνια αποτελούσαν τον κινητήριο μοχλό του υπερδανεισμού ο οποίος πλέον έπαψε να εξυπηρετείται ( κόκκινα δάνεια) και πληρώθηκαν με υψηλά επιτόκια θα πρέπει και αυτά να επιμεριστούν τη χασούρα. Όσον αφορά τις αντιδράσεις τις θεωρώ εν μέρει υποκριτικές. Σαφώς και υπάρχουν εκείνοι οι καταθέτες οι οποίοι όχι μόνο δεν δανείστηκαν αλλά αποταμίευαν χρόνια για να έρθει σήμερα η πολιτική ηγεσία και ουσιαστικά να τους τιμωρήσει επειδή αποταμίευαν και δεν δανείζονταν. Αυτοί όμως είναι μια μικρή μερίδα του κυπριακού λαού. Οι αντιδράσεις είναι υποκριτικές κατά πρώτον διότι αυτοί που αντιδρούν σε μεγάλο ποσοστό δεν έχουν ούτε cent καταθέσεων απλά βρίσκουν ευκαιρία να κατηγορήσουν και κατά δεύτερον οι αντιδρώντες κάποτε υποστήριζαν την παύση πληρωμών η οποία ουσιαστικά θα οδηγούσε το ελληνικό σύστημα σε ολικό χάσιμο των καταθέσεων.
            Αγαπητέ Κώστα όποιος συμφωνεί με την ελληνική κυβέρνηση δεν έχει άποψη; Γιατί αδικείται τους υποστηρικτές της ελληνικής κυβέρνησης;

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 20:43:17

      "Υπάρχει κανένας λόγος να ακολουθήσω τα λεγόμενα του Χ αντί της επίσημης ελληνικής κυβέρνησης; Κανένας απολύτως. "
      Αν πιστεύεις την εκάστοτε επίσημη ελληνική κυβέρνηση, φίλε Δεξιόχειρα είσαι πραγματικά μακάριος και ευτυχής υποθέτω και σε ζηλεύω, με την καλή έννοια εννοείται...

  23. Νιόβη avatar
    Νιόβη 19/03/2013 14:20:37

    Μου άρεσε πολύ το «αρκουδιάρικα», αγαπητή Ρήνα. :)

  24. Queen For The Black Side avatar
    Queen For The Black Side 19/03/2013 14:27:15

    Πάντα οι λαοί όταν αφυπνιστούν κι αποφασίσουν να κινητοποιηθούν προς το απαιτούμενό τους, ''γεννούν'' και ''αναγκάζουν'' τον ικανό, να ηγηθεί.
    Ο τρόπος ένας και πασίγνωστος, ανά τους αιώνες.........
    '' Η εξέγερση - Τάσσος Λειβαδίτης
    Ο ρόλος μου σ' αυτήν την τρομερή υπόθεση, που τόση σύγχυση έμελλε να προκαλέσει, ήταν να σηκώσω το μεγάλο καθρέφτη - μυστήριο, τι μπορεί να χρησιμέψει ένας καθρέπτης σε τέτοιες στιγμές -
    ύστερα κάποιος θα 'δινε το σύνθημα και θ' άρχιζε η εξέγερση, αλλά ποιος θα 'δινε το σύνθημα?
    άλλοι έλεγαν ο φύλακας του πάρκου,
    άλλοι ο αντικρινός φαρμακοποιός κι άλλοι αυτός ο άγνωστος που περνούσε τ' απογέματα με το μαύρο καπέλο, αλλά τι σημασία έχει το ποιος,
    άλλοι κάνουν τις εξεγέρσεις κι ας μην τους θυμάται η Ιστορία -
    αλλά και ποιο θα ήταν το σύνθημα?
    άλλοι επέμεναν στη λέξη "χίμαιρα",
    άλλοι στη λέξη "αθώος", πολλοί έδειχναν το μεγάλο εκκρεμές της πόλης
    που είχε από χρόνια σταματήσει,
    αν έμπαινε άξαφνα μπροστά αυτό θα ήταν το σημάδι, άλλοι πάλι κάθονταν στα καφενεία κι ισχυρίζονταν πως
    θα τους ειδοποιήσουν εν καιρώ. ''

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Queen For The Black Side 19/03/2013 20:24:01

      Μπορεί και δικαιωθεί απόλυτα και πάλι ο ποιητής. Εγώ σηκώνω διστακτικά πλέον τον Καθρέφτη, όχι κάθε μέρα όπως στα 20, και δυστυχώς η εικόνα που βλέπω είναι "αποθηκάριος στα μετόπισθεν".
      Γι σενα δεν ξέρω, αλλά ειλικρινά η εικόνα σου ταιριάζει πάρα πολύ.
      Εν πάσει περιπτώσει, έχεις δίκιο γιατί μ' όποιον και να κουβεντιάσω απ' όσους καταλαβαίνω, σ' αυτή τη φάση βρισκόμαστε, αναρωτώμενοι για το ποιος θα ‘δινε το σύνθημα?
      Πολύ φοβάμαι όμως οτι το ξέρει κι ο εχθρός και μάλλον θα μας παραχωρήσει "νέα νίκη" που θα την ξαναβαφτίσουν
      "νέα σωτηρία" απ' τον υπογράψαντα μαζί τους τη συνθήκη παράδοσης...

  25. Χρήστος Αλεξόπουλος avatar
    Χρήστος Αλεξόπουλος 19/03/2013 14:27:44

    Φοβάμαι πια όλο και πιο πολύ ότι το παιγνίδι γίνεται καθαρά γεωπολιτικό. Και πιστεύω ότι άρχισε να γίνεται τέτοιο από τότε που στη συνέντευξη τύπου Σαμαρά-Ολάντ ειπώθηκε για πρώτη φορά ότι τα κοιτάσματα πετρελαίου-φυσικού αερίου της Ελλάδας είναι ευρωπαϊκά. Οι Ρώσοι το πήραν το μήνυμα. Το ζήτημα της εισφοράς στις καταθέσεις και όσα διαμείφθηκαν στο τελευταίο Eurogroup ήταν απλά η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι, χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι από μόνο του ένα πολύ σοβαρό θέμα (δείχνει ότι δεν υπάρχει ρευστό και επομένως πρέπει να αρχίζουν να βάζουν χέρι και στις καταθέσεις)...

  26. Φρέσκα Κουλούρια avatar
    Φρέσκα Κουλούρια 19/03/2013 14:39:29

    Μα είναι εμφανές ότι αποβλέπουν στην υφαρπαγή του ορυκτού πλούτου της Κύπρου!
    Θέλει ιδιαίτερη φαντασία αυτό για να γίνει αντιληπτό;
    Ο βασικός στόχος δεν είναι τα χρήματα των καταθέσεων ακόμα και αν αυτά είναι πολλά των ρώσων.
    Βασικός στόχος των γερμανών είναι ο πλούτος που βρίσκεται στα χωρικά ύδατα της Κύπρου.
    Οι καταθέσεις είναι χαρτί, αέρας δηλαδή, ένα τίποτε.
    Το φυσικό αέριο και τα πετρέλαια όμως είναι αξίες για πολλές επόμενες δεκαετίες.
    Αυτά θέλουν να βάλουν στο χέρι.
    Όλες οι άλλες συζητήσεις είναι θόλωμα των νερών.

  27. Συριζαλβανία του Χότζα avatar
    Συριζαλβανία του Χότζα 19/03/2013 14:44:26

    Πάλι κουβέντες για Μέρκελ,ναζί,τοκογλυφους μπλαμπλαμπλα Όλη η ουσία της κατάστασης που βιώνουμε τη διαβάζουμε στο άρθρο του αντινιους "Πόσα κερδίζει η Γερμανία από την οικονομική κρίση", έχω γράψει και εκεί σχόλιο γιατί 3 χρόνια ασχολούμαστε με γελοιότητες για εξεγέρσεις,αντιμνημονιακές επαναστάσεις και άλλες ιδεολογικές πομφόλυγες που το μόνο που κάνουν είναι να ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ τα γερμανικά συμφέροντα αντιμερκελισταράδες μου και ποιος θα πρέπει να είναι ο άξονας μιας δημιουργικής απάντησης στην κρίση!

  28. Η Μάγισσα του ΟΖ avatar
    Η Μάγισσα του ΟΖ 19/03/2013 15:14:12

    '' Τους πιστεύω. Δεν έχω κανένα λόγο να τους αμφισβητήσω.''
    Είπε ο εφησυχασμένος, ο βολεμένος και ο μη μου χαλάτε την επίπλαστη μακαριότητά μου!
    Αναμενόμενη αντίδραση γονατισμένου. Και συμπληρώνει :
    ''Το eurogroup ομόφωνα εισηγήθηκε τη λύση που ακούσαμε. Θα τη δεχτώ. Πιστεύω επιπλέον ότι θα τη δεχτεί και το κυπριακό κοινοβούλιο δίνοντας άλλο ένα καίριο χτύπημα σε όσους υποσκάπτουν την ανεξαρτησία της ευρωζώνης.''
    Χαχαχαχαχα, Αυτό το τελευταίο, να το προσέξεις Δεξιόχειρα. Δεν είναι καλό σημάδι η απώλεια αίσθησης της πραγματικότητας.
    Υ.Γ : Πες μου πως λειτουργείς παιχνιδιάρικα σαν προκλητικό troll που επιθυμεί να το προπηλακίσουν, γιατί διαφορετικά, ''τρέμω'' για σένα.

    • Δεξιόχειρας avatar
      Δεξιόχειρας @ Η Μάγισσα του ΟΖ 19/03/2013 15:27:56

      Οι χαρακτηρισμοί σου για μένα:
      α) εφησυχασμένος,
      β) βολεμένος,
      γ) ο μη μου χαλάτε την επίπλαστη μακαριότητά μου,
      δ) γονατισμένος,
      ε) απώλεια αίσθησης της πραγματικότητας,
      στ) προκλητικό troll.
      Και βέβαια κλείνεις το αντικειμενικότατο σχόλιο σου με την απειλή ότι επιθυμώ να με προπηλακίσουν.
      Κάθε φορά που διαβάζω τα ασυνάρτητα σχόλια κάποιων σιγουρεύομαι για την ορθότητα των θέσεών μου.

      • Η Μάγισσα του ΟΖ avatar
        Η Μάγισσα του ΟΖ @ Δεξιόχειρας 19/03/2013 19:09:05

        Το σχόλιό μου καλέ μου Δεξιόχειρα, είναι εντελώς υποκειμενικό. Αντικειμενικός οφείλει να είναι ο Εισαγγελέας.
        Χαρά μου πάντως να επιβεβαιώνω την κούφια σου αυταρέσκεια. Δεν γράφτηκε εξάλλου τίποτε για να σε ....''βοηθήσει''. Είσαι τόσο ..υπεράνω.
        Απλά ώρες-ώρες, γίνεσαι τόσο αφόρητα ενοχλητικός, που είπα ν΄αστειευτώ λίγο με την αδυναμία σου.....
        Ο λεκτικός ''προπηλακισμός'', είναι ένα ανώδυνο παιχνίδι.

    • κανενας avatar
      κανενας @ Η Μάγισσα του ΟΖ 19/03/2013 17:31:02

      αστοχη η κριτικη σας στον Δεξιοχειρα..αν ειστε ανικανη ν'απαντησετε επι της ουσιας μην απαντατε καθολου..οι προσωπικες επιθεσεις μαρτυρουν ελλειψη επιχειρηματων.

      • Η Μάγισσα του ΟΖ avatar
        Η Μάγισσα του ΟΖ @ κανενας 19/03/2013 19:12:06

        Υποκειμενική η εκτίμησή σας, δικαίωμά μου να σαρκάζω την ακρονεοφιλελεύθερη θέση του Δεξιόχειρα. Δε σηκώνει επιχειρηματολογία ο φανατισμός του. Αν σας κουράζω όμως, είστε ελεύθερος ν΄ασχοληθείτε με κάτι άλλο. Γειά σας.

  29. Kώστας ΜΠ avatar
    Kώστας ΜΠ 19/03/2013 15:19:08

    Θλιβερός ψεύτης, εξευτελισμένος υπουργός ( μετά το στριπτιζ στο οποίο τον υπέβαλε ο Άσμουσεν) , ανάξιος ευρωπαίος:

    "«Όποιος τοποθετεί τα χρήματά του σε χώρες όπου καταβάλλει λιγότερους φόρους» πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες του, δήλωσε σήμερα ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, σε ένα μήνυμα προς τους εύπορους Ρώσους που καλούνται να συμβάλουν στη διάσωση της Κύπρου.
    «Όποιος επενδύει τα χρήματά του σε χώρες όπου πληρώνει λιγότερους φόρους ή όπου ίσως ελέγχεται λιγότερο, αναλαμβάνει τον κίνδυνο, όταν οι τράπεζες της χώρας αυτής δεν είναι βιώσιμες, είναι προφανές», δήλωσε ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών στη γερμανική ραδιοφωνία.
    Αλλά, εάν δεν κληθούν αυτοί να συμβάλουν, τότε «οι ευρωπαίοι φορολογούμενοι θα πρέπει να χρηματοδοτήσουν ξένες επενδύσεις
    δισεκατομμυρίων στην Κύπρο ... αυτό θα ήταν ανεύθυνο», είπε ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε προσθέτοντας ότι «το κυπριακό οικονομικό μοντέλο, που βασίζεται σε ένα ευνοϊκό φορολογικό σύστημα το οποίο επί σειρά ετών προσέλκυσε ξένα κεφάλαια, "χρεοκοπεί"».

    Ξέχασε να μας πει για το corporate tax της Ιρλανδίας, ο φαιδρός. Αν τολμά ας τους ξαναζητήσει να αυξήσουν οι Ιρλανδοί τη φορολογία στις επιχειρήσεις τους. Αν είναι πολιτικός και όχι εξευτελισμένος ψεύτης, να πάει στο Λουξεμβούργο και να τα πει αυτά. Στη γερμανική ραδιοφωνία πήγε ο δειλός.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 15:27:03

      Αν το πράγμα πάει εκεί που φαίνεται ότι πηγαίνει, σε λίγο ούτε σε Γερμανικούς ραδιοφωνικούς σταθμούς θα μπορεί να τα λέει. Μόνο ο καθρέφτης του θα του απομείνει για κοινό.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 15:38:51

      "Τέλειωσε" αυτός ως υπουργός...
      Να δούμε πώς θα "μαζέψουν" οι άλλοι στην Ευρωζώνη, Κύπρο και ΕΕ, το μπάχαλο που δημιούργησαν εκ του μηδενός τη νύχτα της αποκριάς οι εν ευθυμία διατελώντες υπουργοι Οικονομικών.

    • Αρχιμήδης avatar
      Αρχιμήδης @ Kώστας ΜΠ 19/03/2013 20:48:39

      «Όποιος επενδύει τα χρήματά του σε χώρες όπου πληρώνει λιγότερους φόρους ή όπου ίσως ελέγχεται λιγότερο, αναλαμβάνει τον κίνδυνο, όταν οι τράπεζες της χώρας αυτής δεν είναι βιώσιμες, είναι προφανές».
      Προφανώς αποσιώπησε το βασικό "Όποιος επενδύει τα χρήματά του σε χώρες όπου.....κλπ" ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΡΜΑΝΟΣ....

  30. Tonia G. avatar
    Tonia G. 19/03/2013 15:29:03

    Είναι πολύ ενδιαφέρον να μαθαίναμε τι έκαναν οι πατεράδες όλων αυτών των Γερμανών από το '32 μέχρι το '45. Που υπηρέτησαν, αν ήταν μέλη νεολαιών, αν ήταν σε στρατιωτικές μονάδες...
    Αυτά παθαίνεις όταν το '90 στην επανένωση δεν βάζεις όρους, γιατί πάντα μας κυβερνούσαν ΝΑΝΟΙ και ασήμαντες προσωπικότητες.
    Αυτός ο κ. Σόιμπλε πρέπει να περάσει από ειδικό δικαστήριο 100% για το ύφος του και μόνο!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Tonia G. 19/03/2013 17:03:27

      ῎Ετσι Τώνια! Τό ἐξοργιστικό εἶναι ὅτι τίς τῦχες τῆς Εὐρώπης τίς καθορίζουν αἱμοβόροι τοῦ πρώην σιδηροῦ παραπετάσματος!! Καλλίτερα ἦταν μέ τό. . . τεῖχος

  31. Ιαπετός avatar
    Ιαπετός 19/03/2013 16:08:25

    Άν θέλουμε νά αξιολογήσουμε κάπως σοβαρά τά τεκμαινόμενα στήν Κύπρο σήμερα πρέπει νά μελετήσουμε καί τόν ρόλο τού αγγλοσαξωνικού παράγοντα στήν συγκεκριμένη χρονική συγκυρία.
    Όσον αφορά τόν «επιτήδειο ουδέτερο» ΗΠΑ, μίλησε μέσω του Δ.Ν.Τ. (μόνον οι ΗΠΑ έχουν δικαίωμα veto στίς αποφάσεις τού Ταμείου) καί έκανε συστάσεις γιά «αυτοσυγκράτηση» και «περισυλλογή».
    Υποτίθεται ότι οι ΗΠΑ πρέπει νά είναι πολύ ανήσυχες γιατί τό συγκεκριμένο θέμα έχει νά κάνει μέ τήν ενεργειακή ασφάλεια τής Ευρώπης καί μέ τό νομισματικό μέλλον τής Ευρωπαϊκής Ένωσης, άρα μέ τήν ύπαρξη καί ομαλή λειτουργία τών καπιταλιστικών αγορών καί τής θέσης τού δολαρίου σέ αυτές. Καί τί κάνουν οι αμερικανοί; ζητούν γενικώς καί αορίστως λύση στό πρόβλημα τής ευρωζώνης.
    Από τήν άλλη μεριά οι «νυφίτσες» Άγγλοι δήλωσαν ότι θά αποζημιώσουν από τυχόν περικοπές τό στρατιωτικό προσωπικό τών βάσεων καί τίποτα παραπέρα.

    Ποιά η σωστή ερμηνεία αυτής τής στάσεως τών Αγγλοσαξώνων σέ ένα θέμα πού μπορεί νά πυροδοτήσει καταστάσεις πολύ σοβαρότερες από τήν κατάρρευση τής Lehmann; (Αλήθεια ηταν τόσο «αθώα» η κατάρρευση αυτής τής τράπεζας γιατί έγινε κακή εκτίμηση τών συνεπειών κατάρρευσής της ή ήταν ηθελημένα προγραμματισμένη από «μακρύ χέρι;».
    Μήπως προγραμματίζουν κάποιο «ατύχημα» πού θά τό χρεώσουν στούς «κακούς χειρισμούς τού Βερολίνου»;
    Μήπως προγραμματίζουν κάποιο «ατύχημα» πού θά τό καταφέρουν κάποιοι «χρήσιμοι ηλίθιοι» μιάς πρώην αγγλικής αποικίας, διαμελισμένης μέ ξένη κατοχή, μέ αγγλικές στρατιωτικές βάσεις στό έδαφός της, Ρώσσυς στούς τραπεζικούς λογαριασμούς της καί πλούσια αποθέματα υδρογονανθράκων;
    Μήπως προγραμματίζουν κάποιο «ατύχημα» κρυμμένοι στό παρασκήνιο, σπρώχνοντας καί σφυρίζοντας αδιάφορα τόν «μερκανταλιστικό γίγαντα μέ τήν οξύνεια μικρού παιδιού» νά κάνει εκείνα τά μοιραία βήματα, ώσπου νά πατήσει τό δόκανο κάποιας παγίδας πού έχουν απλόχωρα καί μέ επιμέλεια παντού στρωθεί;
    Η γεωπολιτική διάσταση συγκεκριμένων πράξεων καί μεμονομένων γεγονότων πρέπει νά απασχολήσει τούς πολιτικούς ηγήτορες τών δύο ελληνικών κρατών πολύ σοβαρά, παρόλο πού έχω βαριές αμφιβολίες σέ αυτό τό θέμα. Στό πάζλ τού «κουρέματος» τών καταθέσεων παίζουν Ρώσοι, Άραβες, Εβραίοι, Αμερικανοί, Άγγλοι. Ευρωπαίοι, ξέπλυμα χρημάτων, αέριο, μικροπολιτικά τοπικά συμφέροντα, κ.λ.π.
    Έχει γεωπολιτική στρατηγική η Γερμανία ώστε νά εκτιμήσει πόσο μπορεί νά τραβήξει τό σχοινί ή νομίζει ότι μιά λογιστική προσέγγιση τού θέματος είναι αρκετή; Κατανοεί τά όρια πού μπορεί νά κινηθεί στήν σχέση της μέ τά υπόλοιπα ευρωπαϊκά κράτη καί ιδιαίτερα τήν Ρωσσία (τόν μύχιο πόθο τής γερμανικής ελίτ) ή θά καταφέρει ακόμα μιά φορά στήν προσπάθειά της γιά ευρασιατική κυριαρχία νά πέσει άτσαλα καί καταστροφικά στήν παγίδα ελέγχου της πού τής έχουν στήσει οι αλεπούδες τής αγγλοσαξωνικής ελίτ; Καί άντε νά πέσει η Γερμανία στήν παγίδα καί νά καταστραφεί, η Ελλάδα καί η Κύπρος γιατί νά αποτελέσουν τά «χρήσιμα ηλίθια» θήματα αυτής τής αντιπαράθεσης;

    Ειλικρινά δέν γνωρίζω τί είναι σωστό καί τί λάθος στήν συγκεκριμένη χρονική συγκυρία γιά Ελλάδα καί Κύπρο.
    Αυτό πού φαίνεται μέ γυμνό οφθαλμό είναι γιά τήν Κύπρο ότι η επόμενη μέρα θά είναι οδυνηρή. Ότι καί άν συμβεί. Η θέση της ώς χρηματοοικονομικού κέντρου (μέ τά αντίστοιχα οικονομικά ωφέλη) έχει ήδη τελειώσει. Μικρό ή μεγάλο κούρεμα τών καταθέσεων θά δρομολογήσει τήν αρχή τού τέλους τής κυπριακής οικονομίας, όπως αυτή δομήθηκε μετά τήν τούρκικη εισβολή. Τά 5,8 δισ.€ τού κουρέματος είναι μόνον η αρχή. Μετά έρχεται η Τρόϊκα, τό μνημόνιο, η κατάρρευση τού σημερινού ΑΕΠ της (πολύ πιό άσχημα από τήν κατάρρευση τού ελληνικού ΑΕΠ), οι τμηματικές καταβολές τών δόσεων τών 10 δισ. τής ευρωπαϊκής βοήθειας, η κατάρρευση τής αξίας τών ακινήτων της, πολύ περισσότερα δάνεια στό κόκκινο, ρευστότητα στήν οικονομία της υπό τό μηδέν, ξεσηκωμός τού κόσμου, αθλιότητα. Καί τότε θά ξεπηδήσει ένα νέο σχέδιο Ανάν, τό οποίο οι πεινασμένοι πιά Κύπριοι θά τό αποδεχθούν, γιατί η φτώχεια είναι κακός σύμβουλος. Τότε θά μιλάμε γιά μιά ακόμα χαμένη πατρίδα. Δυστυχώς.

    Καί άν οι Κύπριοι παίξουν τόν ρόλο τού «χρήσιμου ηλίθιου» καί οδηγηθούν στήν επιθυμητή από τούς αγγλοσάξωνες χρεωκοπία, ώστε νά αποτελέσουν τήν κερκόπορτα άλωσης τών ηγεμονικών φιλοδοξιών τής Γερμανίας; Τί θά γίνει;
    Θεωρώ αυτή τήν λύση τήν χειρότερη. Οι αγγλοσάξωνες πετυχαίνουν μέ μηδενικό (στήν κυριολεξία) κόστος βασικούς γεωπολιτικούς στόχους. Η Κύπρος πιθανώς θά αναγκαστεί νά εγκατελείψει τήν ΕΕ (όχι μόνο τήν ευρωζώνη) καί νά βρεθεί καί ατιμασμένη καί δαρμένη στό απόλυτο έλεος τών ισχυρών γεωπολιτικών παιχτών (ΗΠΑ, Αγγλία καί δευρευόντως Ρωσία) καί νά αποτελέσει τό βολικό θήραμα καί τών μικρότερων παικτών τής περιοχής (Τουρκία καί Ισταήλ). Ποιός θά πάρει τί από τά ιμάτιά της θά αποτελέσει θέμα γεωστρατηγικών σκοπιμοτήτων. Κανείς δέν θά ασχοληθεί μέ τήν τύχη τού θύματος. Αυτή είναι η μοίρα του.

    Υπάρχει βέβαια καί μιά τρίτη εναλλακτική. Η ρωσική προσφορά.
    Εξαγορά τών πτωχευμένων κυπριακών τραπεζών, παραχώρηση δικαιωμάτων εξόρυξης στήν Gasprom μέ παράλληλη συμμετοχή της στήν κυοφορούμενη μονάδα κατασκευής υγροποιημένου αερίου καί παραχώρηση δικαιωμάτων ελλιμενισμού τού ρώσικου στόλου μέ χρήση μιάς στρατιωτικής βάσης τού ρώσικου ναυτικού. Συνεχίζει ώς χρηματοικονομικό κέντρο μέ πιό αναβαθισμένο ρόλο. Μέ αυτή τήν λύση η Κύπρος μπαίνει στά βαθιά νερα τού γεωπολιτικού παιχνιδιού παγκόσμιας ισχύος καί θά βρίσκεται στό μάτι τού κυκλώνα τά επόμενα τριάντα χρόνια. Κατά τήν άποψή μου είναι προτιμότερη μιά τέτοια λύση, γιατί η Κύπρος θά κρατηθεί προσώρας όρθια καί θά βοηθήσει μακροπρόθεσμα καί τήν Ελλάδα νά χαράξει καινούργιες συμμαχίες μέ άλλες προοπτικές. Ίσως είναι επιθυμητή μιά τέτοια εξέλιξη καί από τού αγγλοσάξωνες. Στά μουλωχτά παίρνουν τήν Συρία, οι Ρώσοι τήν Κύπρο, η ανατολική Μεσόγειος συγκυριαρχείται από Αμερικανοαγλογάλλους καί Ρώσους, η Αμερική αποσύρει μεγάλες στρατιωτικές δυνάμεις από τήν περιοχή μέ κατεύθυνση τόν ειρηνικό, οι Ρώσοι συμμετέχουν πιό ενεργά στόν έλεγχο τής γερμανικής ευρώπης καί οι Γερμανοί παίρνουν τόν Πούλο καί ξεχνούν προσώρας τό Drang nach Osten.
    Τό πρόβλημα είναι ο Πούτιν. Είναι αυτός ο στόχος του ή κάποιος άλλος;
    Είναι σοβαρή η πρόταση πού μετέφεραν οι αγγελιοφόροι τής Gasprom ή όχι;
    Δέν θεωρώ καθόλου απίθανη μιά τέτοια εξέλιξη. Άν έχει μιληθεί παρασκηνιακά ένα τέτοιο Ντήλ μέ Ρώσους καί αμερικάνους, τότε θά φροντίσει τό διπλωματικό παρασκήνιο η κυπριακή βουλή νά πεί τό όχι.
    Άν όμως δέν έχει κάτι συμφωνηθεί καί τό όχι αποσκοπεί μόνο καί μόνο νά παίξουν οι Κύπριοι τόν ρόλο τών «χρήσιμων ηλιθίων», ώστε νά οδηγηθούν στήν πτώχευση, θά είναι η χειρότερη εξέλιξη.
    Οψόμεθα. Ο καιρός γάρ εγγύς.
    Οι μέρες θά δείξουν.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Ιαπετός 19/03/2013 16:35:56

      Τουλάχιστον εσείς είστε συνετός, προσεκτικός και ψάχνετε επισταμένως προς όλες τις κατευθύνσεις, αγαπητέ Ιαπετέ.
      Γιατί δυστυχώς, βλέπω αφενός στους σημερινούς Ευρωπαίους κυβερνώντες μια "παιδική χαρά", στους Κυπρίους κυβερνώντες και αντιπολιτευόμενους πλήρη σύγχυση ή οικονομική και κομματική ιδιοτέλεια.
      Δεν υπάρχει πιά "ομαλή διέξοδος": Άν δεν "πειράξουν" βαθειά τις καταθέσεις, το πιθανότερο είναι να κρατικοποιήσουν ολικά τις 2 τράπεζες με απαλλοτρίωση των μετόχων τους. Τότε σε κάποιους θα πρέπει να "πασάρουν τον μουντζούρη" για όλη αυτή την παιδική χαρά: Παίζεται. Στον κ. Σόιμπλε και στην κ. Μέρκελ (προς χαρά των Σοσιαλδημοκρατών); Ή στην Κύπρο - και κατ' επέκταση στο Ελληνικό δημόσιο, που θα έχει να "μαζεύει" και κουφάρια τραπεζών, εκτός απο τα δημόσια οικονομικά και τα ασφαλιστικά ταμεια;

    • Μηχανικός avatar
      Μηχανικός @ Ιαπετός 19/03/2013 17:19:16

      Πολύ καλή και στοχευμένη ανάλυση. Μακάρι να υπήρχαν περισσότερες φωνές λογικής και λιγότερες κραυγές όψιμης αγανάκτησης...

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Ιαπετός 19/03/2013 17:19:35

      Καταλαβαίνω ότι προβληματίζεστε για το κατά πόσο η επιθυμία του Πούτιν να αποκτήσει έλεγχο των κοιτασμάτων της Κύπρου είναι ισχυρή. Τι σας γεννά αυτό τον προβληματισμό;

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Νιόβη 19/03/2013 19:29:02

        Η ρώσικη εφημερίδα „Wedomosti“ γράφει σήμερα:
        „Κανείς δέν μάς προειδοποίησε! Παρόλο πού οι περισσότεροι θεωρούν τήν Κύπρο ρώσικη επαρχία. Μέ τί ασχολούνταν οι μυστικές υπηρεσίες; Στό νησί πού αποτελεί τόν μεγαλύτερο επενδυτή τής ρωσικής οικονομίας (από εκεί προέρχεται τό 40% τών εξωχώριων επενδύσεων) καί πρός τά πού κατευθύνονται τά ρώσικα κεφάλαια πρέπει οι ρωσικές υπηρεσίες πληροφοριών νά λειτουργούν άψογα.“

        „Πιθανώς δέν ήταν η σωτηρία τής Κύπρου, αλλά κάτι άλλο ο πραγματικός στόχος αυτής τής προσπάθειας“ συνεχίζει η „Wedomosti“.

        „Μέ πολύ επιμονή επαναλάμβαναν επίσημοι ευρωπαίοι αξιωματούχοι τούς τελευταίους μήνες, ότι η Κύπρος είναι ένας χώρος ξεπλύματος μεγάλων ποσών μαύρου χρήματος. Ο ευρωπαϊκός τύπος μέ επιμέλεια αναπαρήγαγε αυτές τίς απόψεις.Εκοτοντάδες ΜΜΕ δημοσίευσαν τίς αποκαλύψεις μιάς έκθεσης τών γερμανικών μυστικών υπηρεσιών γιά ρώσικα κεφάλαια στήν Κύπρο. Εκτός από τά ψηλά ποσά καταθέσεων πού σημειώνονταν στήν έκθεση, αναφέρονταν καί σέ περίπου 80 ρώσους ολιγάρχες πού είχαν τήν κυπριακή υποκοότητα καί εξ αιτίας αυτού τήν δυνατότητα άμεσης επαγγελματικής τους δραστηριοποίησης στόν χώρο τής ΕΕ“
        Η εφημερίδα σημειώνει ότι τό 80% τής κυπριακής οικονομικής δραστηριότητας προέρχεται από τόν χρηματοοικονομικό κλάδο καί καταλήγει:
        „Θά πρέπει νά εξυπηρετείται ένα πολύ σημαντικό σχέδιο, τό οποίο απαιτεί ένα τόσο σημαντικό τίμημα“, καταλήγει η εφημερίδα. „Απίστευτο, αλλά πολύ πιθανό: Φαίνεται ότι οι ευρωπαίοι πολιτικοί πήραν ένα τόσο μεγάλο ρίσκο μέ στόχο τόν εκβιασμό ενός εξέχοντος ρώσου πολιτικού, ο οποίος έχει κρύψει τά χρήματά του στίς κυπριακές τράπεζες.“

      • Ιαπετός avatar
        Ιαπετός @ Νιόβη 19/03/2013 19:35:40

        Αντιγράφω από τό ΒΗΜΑ::

        «Λυπάμαι για τον λαό της Κύπρου» φέρεται να δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών της Γερμανίας, Βόλφγκανγκ Σόιμπλε, μιλώντας στην κοινοβουλευτική ομάδα των Χριστιανοδημοκρατών.

        «Ο Σόιμπλε δήλωσε ότι η κατάσταση είναι εξαιρετικά σοβαρή και είπε ότι λυπάται για τον λαό της Κύπρου» δήλωσαν βουλευτές που ήταν παρόντες στην συζήτηση, σύμφωνα με πηγές τις οποίες επικαλείται η ειδησεογραφική ιστοσελίδα του γερμανικού Χρηματιστηρίου.

        Ο γερμανός υπουργός, σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, υποστήριξε ότι τα προβλήματα δημιουργήθηκαν από ένα αποτυχημένο οικονομικό μοντέλο δεκαετιών.

        Στην ίδια συνάντηση, ο επικεφαλής της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Φόλκερ Κάουντερ, φέρεται να δήλωσε ότι εάν η κυπριακή Βουλή υπερψηφίσει απόψε το πρόγραμμα, το γερμανικό Κοινοβούλιο μπορεί να προγραμματίσει την δική του συνεδρίαση για την ερχόμενη Πέμπτη, δεδομένου ότι η Μπούντεσταγκ κλείνει την Παρασκευή για πασχαλινές διακοπές.

        Ο νοών νοήσατω

        • cyprusnet avatar
          cyprusnet @ Ιαπετός 19/03/2013 19:42:00

          Αστο καλε, μην τους ενοχλουμε γιορτινες μερες.. να τους στειλουμε αυγα

  32. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 19/03/2013 16:33:19

    Πολύ καλό σχόλιο, Ιαπετέ. Μακάρι να υλοποιηθεί η τρίτη εναλλακτική. Ίσως όμως λόγω απαισιοδοξίας ( πώς να είσαι αισιόδοξος με όσα γίνονται;) ίσως λόγω της δυσπιστίας μου απέναντι στις υπερεκτιμένες ικανότητες και δυνατότητες της Ρωσίας φοβάμαι οτι το σενάριο της χρεωκοπίας , με οτι αυτή συνεπάγεται, πλησιάζει επικίνδυνα.
    Αλήθεια, θα ήθελα να μου απαντήσει καποιος είτε Ελλαδίτης είτε Ελληνοκύπριος στο ερώτημα για ποιο ακριβό λόγο η Κύπρος δοέπραξε το εγκλημα της ένταξης στο ευρώ; Τι στα κομμάτια το ήθελαν; Καλά δεν περνούσαν; Η απλή ενταξη στην ΕΕ έφτανε . Τα παραπάνω τι τα ήθελαν; Κι αυτά τα γράφει ένας απο τους πιο ενθερμους υποστηρικτές του ευρώ ( αλλά για την Ελλάδα. Η Ιταλία και η Κύπρος για διαφορετικούς λόγους η καθεμία, διέπραξαν εγκλημα οταν υιοθέτησαν το νόμισμα αυτό)

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 16:40:28

      Καλά περνούσαν. Αλλά με τα τουρκικά τάνκς να κρέμονται πάνω απο τα κεφάλια τους, στον Πενταδάκτυλο.

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ Uncle Stgm 19/03/2013 19:56:45

        Και το ευρώ, Θείε, τι είναι; Αντιαρματικό; Οι Τούρκοι λόγω ευρώ φοβήθηκαν δηλαδή;

        • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
          Συριζαλβανία του Χότζα @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 20:04:17

          Θεωρούσαν όταν εντάχθηκαν ότι θα αποτελούσε μια επιπλέον διασφάλιση της ανεξαρτησίας της ΚΔ και η ΕΚΤ τον δανειστή υστάτης καταφυγής σε περίπτωση που το αλλοπρόσαλο τραπεζικό τους σύστημα παρουσίαζε κρίσεις

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ μεταρρυθμιστής 19/03/2013 22:33:28

          Τι να φοβηθούν;
          Οι Τουρκοκύπριοι "ψοφάνε" για να μπούν μέσα στο Ευρώ. Αλλά δεν μπορούν, άν δεν γίνει η Κύπρος Ομοσπονδιακό κράτος - και χωρίς στρατευματα κατοχής.

  33. Kostas G avatar
    Kostas G 19/03/2013 17:13:13

    Είτε ψηφίσει είτε όχι η Κυπριακή βουλή τα αποφασισθέντα ήδη το κακό έχει γίνει. Εκεί που τα στοιχεία έδειχναν οτι υπάρχει επιστροφή καταθέσεων στις ελληνικές τράπεζες, τώρα θα αρχίσουν να μιλάνε για εκροές και αποσύρσεις. Παράλληλα θα αναγκασθεί η κυβέρνηση να απορροφήσει, όπως έχει ανακοινωθεί , τα καταστήματα των κυπριακών τραπεζών στην Ελλάδα και να ασχοληθεί με τους 5000 υπαλλήλους. Συνεπώς από την απόφαση της ΕΕ εκτός από την Κύπρο πλήττεται άμεσα και η Ελλάδα. Είναι δύσκολο να πιστέψει κανείς οτι έγινε λάθος εκτίμηση από την ΕΕ και τώρα επανέρχεται με βελτιωμένη πρόταση. Παρόλα αυτά ο Πρωθυπουργός αρκέστηκε σε μία δήλωση "θα σταθούμε στο πλευρό των Κυπρίων" και ο Στουρνάρας επιδοκίμασε τη νέα βελτιωτική πρόταση της ΕΕ. Και δεν τόλμησαν να ψελίσουν έστω μία διαφωνία στο Eurogroup. Αυτό είναι που με τρομάζει περισσότερο.

  34. λαλακης avatar
    λαλακης 19/03/2013 17:36:26

    Οι Γερμανοι , το εχω ξαναγραψει και εγω και αλλοι ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ
    ΓΙΑ ΤΟ ΕΥΡΩ.
    Δεν προκειται να πληρωσουν τα Ελληνικα ελειματα ουτε τωρα ουτε μετα τις
    εκλογες και αυτο το αποδεικνυουν τωρα με την περιπτωση της Κυπρου
    Οι Γερμανοι κοιτουν το αυριο που δεν θα υπαρχει ευρωζωνη αλλα θα
    εχει καταστραφει σχοδον ολη η Ευρωπη πλην οσων εμειναν εκτος ευρω.
    Τωρα μαζευουν τα κεφαλαια απο την Κυπρο αυτοπροβαλλονται ως ασφαλης
    προορισμος , καταταλλα υπαρχει ''αλληλεγγυη''.
    Μαγκες η Ευρωζωνη ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ το θεμα ειναι οτι οι Ελληνες πολιτικοι
    ακομα ασχολουνται με το ευρω οταν οι Γερμανοι καταστρεφουν οι ιδιοι
    το ευρω.
    Ελπιζω οι Κυπριοι που περασαν τραγικες δυσκολιες το 1974 και σταθηκαν
    ορθιοι να το κανουν και τωρα.

  35. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 19/03/2013 17:43:57

    Εγώ δίνω 2 σενάρια:

    1ον, ότι βρήκαν ένα «καλό δείγμα» για παραδειγματισμό ώστε να καμφθούν οι επιφυλάξεις ως προς την «συνταγή» εξόδου της ΕΕ από την κρίση. Οι Γερμανοί πάντα θέλουν να κάνουν μικρά βήματα όσο το δυνατόν πιο σίγουρα, και στην παρούσα συγκυρία η Κύπρος λόγω μεγέθους θεωρήθηκε η βέλτιστη ευκαιρία. Μια συνταγή που ταυτόχρονα ενισχύει τους ίδιους ως «ασφαλές λιμάνι» καταθέσεων κλπ.

    Το ζήτημα εδώ κατά την γνώμη μου είναι εάν αυτά τα μικρά βήματα (παραδειγματισμός με Κύπρο) είναι αρκετά και εάν είναι και σίγουρα. Οι αμφιβολίες πολλές από όλον τον πλανήτη. Δυστυχώς, στην πρόσφατη ιστορία, ο φόβος για μεγάλες αλλαγές από την Γερμανία, η έλλειψη διορατικότητας και η προσήλωση τους σε μικρά και «σίγουρα» βήματα ήταν αυτή που οδήγησε στην φαιδρή αντίδραση της ΕΕ στην κρίση του 2008. Επιπλέον παράδειγμα, που μάλιστα δεν αντιτάξει κανείς (αντί να «γαυγίζει» νεοελληνικά ή συριζέϊκα) στο θράσος και την υπεροψία τους είναι η διάσπαση της κοινής στάσης της ΕΕ απέναντι στο Γιουγκοσλαβικό, με την αναγνώριση της Κροατίας (επιδίωξη τους ήταν η δημιουργία κράτους δορυφόρου), πράξη που τροφοδότησε καθοριστικά τον εμφύλιο, ενώ επίσης δεν έπραξαν απολύτως τίποτα για την εθνοκάθαρση των Σέρβων της Κράινα από τους Κροάτες.

    2ο σενάριο, είναι αυτό του πλήγματος στη Ρωσία και η προσπάθεια μερικής απεξάρτησης της Γερμανίας από την όλο και ισχυροποιούμενη Ρωσία – πράγμα που σίγουρα έχει τις ευλογίες και των ΗΠΑ. Δηλαδή, η διάβρωση των σχέσεων της Κύπρου με την Ρωσία και η αυξανόμενη εξάρτηση από την ΕΕ-Γερμανία (με δεδομένη την καταστροφή του τραπεζικού τομέα κιόλας, ένας πυλώνας της Κύπρου έχει πληγεί σοβαρά) θα «δέσει» γεωπολιτικά την Κύπρο στην Δύση η οποία θα έχει προσβαση και θα καρπούται μέρος των ενεργειακών πόρων της Κύπρου. Έτσι η εξάρτηση της Γερμανίας μέσω του αγωγού Φ.Α. Nord Stream μειώνεται ενώ κι η γεωπολιτική ισχύς της Ρωσία στη Μεσόγειο μειώνεται επίσης.

    Αυτό που με θλίβει περισσότερο είναι ότι ενώ οι εξελίξεις τρέχουν η Ελληνική πλευρά όχι μόνο δεν κάνει το κόπο να τις ακολουθήσει αλλά δεν κάνει ούτε τα στοιχειώδη. Το μόνο που ενδιαφέρει τώρα είναι τι θα κάνει με τις απολύσεις των Δ.Υ…

    ΥΣ: Ο ΣΥΡΙΖΑ γιατί φωνάζει για την Κύπρο τώρα που ο σύντροφος Γλέζος δικαιώθηκε;

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Νικολάκη εφέντης 19/03/2013 17:58:16

      Nικολακη Εφεντη
      Το θεμα ειναι τι κανει η Ελλαδα που κοιτα με απαθεια και σταυρωμενα χερια τη διαλυση της ευρωζωνης.
      Ο κοσμος πλεον μοιαζει με την κατασταση πριν τον Α Παγκοσμιο
      πολεμο καθως εχει χωριστει σε σφαιρες επιρροης.
      Υπαεχουν συγκεκριμενες σφαιρες επιρροης:
      Αμερικανικη, Ρωσοκινεζικη, Γερμανικη.
      Οι Αγγλοι , Καναδεζοι, Αυστραλοι ειναι συμμαχοι των ΗΠΑ.
      Οι Γαλλοι προσπαθουν να το παιξουν δυναμη πχ στο Μαλι.
      Η Ελλας βρισκεται σε Γερμανικη σφαιρα ενω η Κυπρος
      πρωην αγγλικη αποικια αντιστεκεται γιατι εχει τα δικα της
      συμφεροντα ως καταφυγιο χρηματος αμφιβολου προελευσεως.
      Ευρωζωνη απλα δεν υπαρχει ως κρατος μονο η Γερμανικη
      σφαιρα επιρροης.

  36. roadrunner avatar
    roadrunner 19/03/2013 18:15:17

    Στημένο το παιχνίδι και προϋπολογισμένες (μήπως και σχεδιασμένες;)
    οι αντιδράσεις.
    Πολλά από αυτά που γράφτηκαν για τη σκοπιμότητα του επικίνδυνου (ειδικά για την Ελληνική-Κυπριακή πλευρά) εγχειρήματος δείχνουν σωστά.
    Έχω μια αίσθηση, ότι το ηγετικό προφίλ της Άνγκελας (και των συν αυτώ) απέναντι σε εσωτερικούς και εξωτερικούς αμφισβητίες της ισχύος της (υπήρξαν αρκετοί πρόσφατα), θα βγει τελικά ενισχυμένο, αν οι εξελίξεις τους βγουν, όπως είναι αναμενόμενο. Αυτό θα είναι άλλο ένα (ίσως παράπλευρο) κέρδος.
    Χρειάζεται όμως ψυχραιμία.

  37. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 19/03/2013 18:16:30

    Ωραιες αυτες οι βαθυστοχαστες γαιοστρατηγικες αναλυσεις για την Ανατολικη Μεσογειο και το Τραπεζικο κουρεμα της Κυπρου! Με τα διαφορα ΧΑΡΑΤΣΙΑ στην ΕΛΛΑΔΑ τι θα γινει?? Υπηρχε δεσμευση της Ν.Δ οτι θα καταργηθει τουλαχιστον αυτο της ΔΕΗ. Το ξεχασαμε? Θα τα ριξουμε παλι ολα στο ...Στουρναρα?

    Οι εκτακτες Εισφορες και τα Χαρατσια στην Ελλαδα ειναι ΠΟΛΥ μεγαλυτερη επιβαρυνση για την Ελληνικη ΜΕΣΑΙΑ ταξη, απο ενα αντιστοιχο κουρεμα 6% στις κατω των 100.000 Ευρω τραπεζικες καταθεσεις, οπως της Κυπρου.

    Λες και μας νοιαζουν εμας τους μικρο-μεσαιους και ΝΕΟ-πτωχους Ελληνες, αν καποιοι ξενοι (Ρωσοι, Κινεζοι, Τουρκοι, Πακιστανοι, Ινδοι, Αιγυπτοι...) χασουν 9% απ τα λεφτα τους που εχουν στην Ελλαδα.
    Ή αν καποια λαμογια που πηραν εκατονταδες χιλιαδες Ευρω για ...εθελουσιες εξοδους απ τις χρυσες ΔΕΚΟ, χασουν λιγοτερο απ το 1/10 απ τα λεφτα τους, τα οποια τα εχουν βγαλει στη κουμπουρα μας.

    Σοβαρευτειτε οι μικρο-μεσαιοι Ελληνες , γιατι του χρονου δεν θα εχουμε να πληρωσουμε ουτε το λογαριασμο του ΝΕΡΟΥ για το σπιτι. Ηδη στη Κρητη εχουν αρχισει διακοπες ΝΕΡΟΥ σε απληρωτους λογαριασμους.

  38. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 19/03/2013 18:17:10

    (διορθ. καμπουρα μας )

    • panos avatar
      panos @ Μικρασιάτης 19/03/2013 19:21:27

      ΣΩΣΤΟΣ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΗ. ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΠΛΟΥΣΙΑ ΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΧΡΗΜΑ, ΙΔΙΩΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΟΝΟ................

  39. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 19/03/2013 19:29:53

    Να τους τα κουρέψουν για να καταλάβει η παγκόσμια διαφθορά πως το πάρτυ τελείωσε.
    Ο πόλεμος κατά της παγκόσμιας διαφθοράς ξεκίνησε.
    Δεν μασάμε με το καρότο των μικροκαταθετών.
    Αυτό το καρότο το έβαλαν οι διεφθαρμένοι Κύπριοι πολιτικάντηδες που τα έπαιρναν 40 χρόνια από Έλληνες και Ρώσους διεφθαρμένους επιχειρηματίες-πολιτικάντηδες κλπ.
    Κατάργηση τραπεζικού ασύλου στην Ελβετία, κλείσιμο μίας από τις παλαιότερες Ελβετικές τράπεζες, κατάργηση ασύλου στα Cayman και έπονται και άλλα...
    ΧΑ!ΧΑ!ΧΑ!
    Να δω που θα τα παρκάρουν τώρα τα λεφτουδάκια τους...

    • cyprusnet avatar
      cyprusnet @ Τί να λέμε; 19/03/2013 19:34:48

      Τωρα ξυπνησες εσυ;;..
      Η σημερινη καταντια της Κυπρου, ειναι η Ελλαδα σου(και μου)...
      Οι δε πολιτικαντηδες δουλευουν για την ΠΑΤΡΙΔΑ τους, ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΣΟΥ;;

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ cyprusnet 20/03/2013 06:57:46

        Εσύ πότε ξύπνησες;
        Το 2007 τί ψήφισες χανουμάκι μ';
        Ποιά ήταν η γνώμη σου τότε;
        Είχες προβλέψει τίποτε από αυτά;
        Το 2009 τί ψήφισες;
        Το 1981 τί ψήφισες;
        Η Κύπρος ήταν και θα συνεχίσει να είναι ένα κράτος-διαφθορείο.
        Λεφτά της παγκόσμιας Μαφίας από πουτάνες, ναρκωτικά και όπλα εκεί καταλήγουν.
        Μαζί με το φυσικό αέριο η Κύπρος θα μετατραπεί σε Κολομβία...Κατά τα άλλα, να χαίρονται την ...Ορθοδοξία τους...Ουστ.

  40. Ρηνα avatar
    Ρηνα 19/03/2013 20:38:36

    Δηλαδη ο Αναστασιαδης γυρισε με ενα χαρτι και ελεγε -αυτο μου εδωσαν να κανω-και τωρα ουτε το ψηφισε και κλαουριζει στη Μερκελ οτι: εγω σταλεγα κυρια μου, δεν μπορω να το περασω.... Πολυ λιγος τελικα για τις μεγαλες αυτες ωρες....

  41. Albert avatar
    Albert 19/03/2013 20:53:16

    Εμένα που με αρέσουν οι αναλύσεις αλλά αρχίζω πια να προτιμώ τις απλές εξηγήσεις, πιστεύω ότι οι Γερμανοί απλώς επανέλαβαν αυτό που έκαναν και με τους προηγούμενους "πελάτες" μόλις τους βρήκαν μπόσικους. Τους έδεσαν χειροπόδαρα. Ναι, η παραβίαση της τραπεζικής εμπιστοσύνης είναι σημαντική αλλά μόνο επί της αρχής. Πρακτικά, λόγω μεγέθους της Κύπρου αλλά και προέλευσης των καταθέσεων το "κούρεμα" είναι απλό μήνυμα. Οι Γερμανοί πέταξαν το μπαλάκι στου Κύπριους. Αν θέλουν ας κάνουν αυτοί το θέμα μεγάλο πυροδοτώντας μεγάλη κρίση, κι ας καταγραφούν ως υπερασπιστές μαφιόζικων κεφαλαίων.

    Όσο για τους Αμερικανούς, πρέπει να ξέρουμε ότι ο Ομπάμα βρίσκεται εν μέσω επικής σύγκρουσης με τους Ρεπουμπλικάνους, που εσχάτως έχουν μετατραπεί σε libertarians -όσοι ξέρουν καταλαβαίνουν ότι σε πολλά σημεία ταυτίζονται με τους Γερμανούς (σταθερή ποσότητα χρήματος, τιμωρητική διάθεση, υποκρισία). Όταν και αν με το καλό ξεκαθαρίσει αυτή η σύγκρουση στις ΗΠΑ, μπορούμε να αναμένουμε κάποια κίνηση. Εν τω μεταξύ κανείς δεν πρόκειται να εκτεθεί δίνοντας μια μάχη για να μη χάσουν οι μαφιόζοι τα λεφτάκια τους.

  42. Albert avatar
    Albert 19/03/2013 22:41:06

    Μάλιστα, οι Κύπριοι μόλις είπαν όχι. Αν τα βρουν με τους Ρώσους η Κύπρος θα περάσει και επισήμως στη σφαίρα επιρροή της. Η Ιστορία δεν παύει να μας εκπλήσσει.

  43. κανενας avatar
    κανενας 20/03/2013 02:09:30

    Η Κυπρος ανηκει ηδη στη σφαιρα επιρροης της Ρωσιας..να προσθεσω ενα ενδεχομενο που δεν εχει ειπωθει, το παιχνιδι ειναι στημενο απο Ρωσους και Κυπριους..

  44. άγρυπνη avatar
    άγρυπνη 20/03/2013 02:32:17

    @Ιαπετός,από τις καλύτερες αναλύσεις!

  45. Νικ avatar
    Νικ 20/03/2013 10:22:33

    Ο ορισμός των καταθέσεων ως "επενδύσεις υψηλού ρίσκου" είναι βλακεία ολκής. Το 3% επιτόκιο δεν είναι απόδοση επένδυσης, και αυτό είναι πασιφανές ακόμη και σε άσχετους με τα οικονομικά.

    Το ίδιο ισχύει και για τα δήθεν "βρώμικα" λεφτά. Με θεσπισμένη την ελεύθερη κίνηση κεφαλαίων κανείς δεν δικαιούται να μιλά για βρώμικα χρήματα και οφσόρ.

    Οσο για την φράση "τα κυπριακά οικόπεδα που μέχρι σήμερα ήταν προνομιακό πεδίο των Ρώσων" αυτό είναι εντελώς ανυπόστατο. Οι άδειες έρευνας δείχνουν το αντίθετο.

  46. Νικ avatar
    Νικ 20/03/2013 10:26:44

    Για μαφιόζικα κεφάλαια που ορισμένοι αναφέρουν ανεύθυνα, να θυμίσουμε ότι οι δύο πιο τρανταχτές διεθνείς περιπτώσεις ενοχοποίησης κάλυψης μαύρων χρημάτων αφορούν γερμανικές, ελβετικές και αυστριακές τράπεζες. Οι Αμερικάνοι την περασμένη εβδομάδά επέβαλαν το κλείσιμο της μεγαλύτερης Αυστριακής Private Banking τράπεζας λόγω κάλυψης μαύρων κεφαλαίων. Φτάνει πια αυτή η καραμέλα περί μαφιόζικων χρημάτων και άλλα αναπόδεικτα.

  47. alex23 avatar
    alex23 20/03/2013 13:22:30

    ο φανερος στοχος ειναι να διαλυθει το τραπεζικο συστημα της κυπρου που συνεργαζεται με τους ρωσους, να στραφουν οι ρωσοι σε αλλες τραπεζικες αγορες και να γινει πιο υπακουη η κυπρος στα ευρωπαικα σχεδια

    ολα δειχνουν παντως οτι ειμαστε μπροστα σε ενα προληπτικο οικονομικο χτυπημα εναντιων της ρωσιας, το οποιο χρησιμοποιει την κυπρο για να εχει αλλοθι ως προς τις προθεσεις των κινησεων του
    η σταση των αμερικανων το επομενο διαστημα θα δειξει και την εκταση του σχεδιασμου και δυστυχως φαινεται οτι και μερος του πολιτικου συστηματος της κυπρου δεν ειναι εκτος του σχεδιασμου και ας παριστανει το εκπληκτο..

  48. popaia avatar
    popaia 22/03/2013 17:39:51

    Στημένη κούρσα με πολλούς κερδισμένους. Οι Αμερικάνοι πρώτοι και καλύτεροι βγάζουν τους Ρώσους απ' τη μέση στο γεωπολιτικό και ενεργειακό παιχνίδι (εδώ πήγαν να δολοφονήσουν τον Καραμανλή για τον ίδιο λόγο), οι Γερμανοί τοποτηρητές πλέον των ΗΠΑ στέλνουν τα ....βρώμικα λεφτά των Ρώσων σε δικές τους ελεγχόμενες εδέμ, οι Τούρκοι χοροπηδάνε από χαρά που το παιχνίδι ελέγχεται πλήρως από φιλότουρκους πορωμένους, το Ισραήλ πατάει σε ακόμα πιο σίγουρο έδαφος, όλοι βγάζουν το κατιτίς τους επί του πτώματος της Κύπρου που πάει σε μηχανισμό στήριξης, οπότε αντίο οικόπεδα, υδρογονάνθρακες και φυσικά αέρια.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.