#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
02/02/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κόκκινος συναγερμός στην κυβέρνηση για τις βόμβες της καθημερινότητας



Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται η κυβέρνηση καθώς τα προβλήματα της καθημερινότητας έχουν αρχίσει να είναι φανερά. Και δεν είναι μόνο η έξαρση της τρομοκρατίας και ο φόβος για κλιμάκωση του αντάρτικου πόλης, ειδικά μετά από όσα έγιναν στην Κοζάνη, είναι και τα προβλήματα που είναι αποτέλεσμα της οικονομικής κατάστασης.

Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι την Παρασκευή ο Αντώνης Σαμαράς δέχθηκε πολύ κόσμο στο Μαξίμου. Εκτός από την πρωινή σύσκεψη με την ηγεσία του υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης ένα μίνι υπουργικό συμβούλιο έγινε στις 7 και κράτησε πάνω από 4 ώρες με Στουρνάρα, Βρούτση, Χατζηδάκη κ.λπ.

Αν και δεν έγιναν πολλές δηλώσεις, αυτά που είπε ο κ. Στουρνάρας έξω από το Μαξίμου για τα όσα συζητήθηκαν, είναι ενδεικτικά της «φωτιάς» που έχει πάρει η κυβέρνηση. Για όλα τα θέματα της οικονομίας μίλησαν, είπε ο υπουργός, ωστόσο, τα δύο μέτωπα σε λιμάνια και αγροτιά αλλά και η αναταραχή από τους φόρους στα ακίνητα, αποτελούν τα καυτά σημεία της ατζέντας του πρωθυπουργού. Εδώ θα πρέπει να δώσει μεγάλες μάχες τις επόμενες ημέρες προκειμένου να κερδίσει το στοίχημα. Η χώρα μπορεί να έχει πάρει μια μικρή ανάσα με τις δόσεις, όμως, η μη τήρηση του προγράμματος μπορεί να ξαναφέρει την καταστροφή. Η τρόικα σε λίγες ημέρες καταφτάνει και σύμφωνα με πληροφορίες, θα βρει μπροστά της μια «μαύρη τρύπα» που μπορεί να ξεπερνά τα 4 δις ευρώ.

Μπορεί να δει επίσης, τα λιμάνια να έχουν βάλει λουκέτο και τις εθνικές οδούς να είναι κλειστές από τους αγρότες.

Και συνάμα να έχει και το νου της γιατί οι Πυρήνες της Φωτιάς είναι τόσοι πολλοί και διαθέτουν τόσα πολλά Καλάσνικοφ που μοιάζουν με τακτικό στρατό ο οποίος δεν υπολογίζει τίποτε.

Η διάλυση της οικονομίας δεν είναι δύσκολη υπόθεση. Αν κρατήσουν μέρες οι απεργίες στα λιμάνια και δεν γίνεται καμιά μεταφορά προϊόντων, θα γίνει χαμός αφού κινδυνεύουν με καταστροφή, κυρίως οι παραγωγοί της Κρήτης.

Αν κλείσουν και οι αγρότες τους δρόμους, ειδικά μετά τη σύσκεψη της Παρασκευής που απλά έγινε για… ενημέρωση κι όχι για αποφάσεις, τότε η βόμβα στην καρδιά της κυβέρνησης θα είναι διπλή.

Υπό το πρίσμα των δυσάρεστων για τη χώρα εξελίξεων και με το γεγονός ότι οι πολίτες δε βλέπουν φως, αντίθετα βλέπουν φόρους, είναι θέμα χρόνου να πάρει φωτιά η κοινωνία και να διαλυθούν τα πάντα.

Με τους τροικανούς να είναι έτοιμοι να μας δώσουν κόκκινη κάρτα.

Για το λόγο αυτό η κυβέρνηση πρέπει να αφήσει τα λόγια και να βρει εδώ και τώρα λύσεις προτού είναι αργά. Και για τους ναυτικούς και για τους αγρότες. Πρέπει να κλείσουν τα μέτωπα διότι αν είναι ανοικτά και «σκάσει» παράλληλα και η φορολογία στα ακίνητα, τότε το πράγμα δε θα… μαζεύεται με τίποτε και θα επιβεβαιωθεί κι ο ΣΥΡΙΖΑ που λέει ότι θα έχουμε εκλογές το Μάρτιο.

Η ανησυχία και ο εκνευρισμός της κυβέρνησης είναι διάχυτα σε κάθε εκδήλωση και οι συσκέψεις θα πληθαίνουν προκειμένου να βρεθούν λύσεις.

Ακόμη βαρύτερο κάνει το κλίμα και η ληστεία των τρομοκρατών στον Βελβεντό. Μπορεί να ήταν επιτυχία της Αστυνομίας να συλλάβει τους 4, αλλά αγνοούνται οι άλλοι 6. Ο ένας από τους συλληφθέντες είναι ο περίφημος τοξοβόλος του Συντάγματος που σημάδευε με πραγματικό τόξο τη Βουλή, σε κάποια από τις διαδηλώσεις. Μπουμπούκι δηλαδή κι αυτός και οι σύντροφοί του.

Όμως κανείς δεν αποκλείει χτύπημα της τρομοκρατικής οργάνωσης, κάτι που αν ήταν εντυπωσιακό θα αποσταθεροποιούσε την κυβέρνηση.

Με όλα αυτά τα δεδομένα, η διαχείριση της καθημερινότητας είναι πλέον το νούμερο ένα πρόβλημα για την κυβέρνηση. Αν τα καταφέρει θα μακροημερεύσει, αν όχι τότε θα στηθούν κάλπες.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. George avatar
    George 02/02/2013 08:04:11

    Τα πιό πολλά ζητήματα έχουν να κάνουν με τη φορολογία. Από την ανεργία και την έλλειψη επενδύσεων μέχρι τα ακίνητα και τα καύσιμα των αγροτών. Επρεπε να μειωθεί το κράτος με συνοπτικές διαδικασίες (από ΔΕΗ μέχρι σχολεία (σχλ κουπόνια) και από έκδοση αδειών μέχρι ιατρική ασφάλεια ) και αντί αυτού είχαμε μια πολύ πιό καλή εκδοχή της κυβέρνησης του πασοκ. Too little too late που λένε και στο χωριό μου από μια κυβέρνηση που είχε ζωή 12-18 μήνες στην καλύτερη για αυτή περίπτωση. Τώρα θα γίνουν όλα ασύντακτα...

    • klik avatar
      klik @ George 02/02/2013 12:41:43

      Πέσ'τα ρε Γιώργο. Έτσι ακριβώς είναι

    • averageJoe avatar
      averageJoe @ George 02/02/2013 23:48:37

      Σιγά μην έχεις μια "πολύ πιο καλή εκδοχή" της κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ. Τα ίδια και χειρότερα είναι γιατί στο ενδιάμεσο έχει βουλιάξει η οικονομία και αυτοί σφυρίζουν αδιάφορα.

      'Η θα σοβαρευτούν ή θα πάμε σε εκλογές και θα βγει ο Τσίπρας. Και μετά καληνύχτα.

    • Roula avatar
      Roula @ George 03/02/2013 22:09:36

      Κουπόνια στα σχολεία George! Αυτό το είχε εφαρμόσει με απόλυτη επιτυχία η κυβέρνηση Μπους στη Ν.Ορλεάνη το 2005. Έχει αρκετές λεπτομέρειες στο βιβλίο "Το δόγμα του σοκ" της Ναόμι Κλάιν για όποιον ενδιαφέρεται.

  2. Νίκος Αργεάδης avatar
    Νίκος Αργεάδης 02/02/2013 08:30:08

    Καλημέρα. Ο κόσμος, τουλάχιστον αυτός με τον οποίο μιλώ που και πού, βλέπει το κράτος να συμπεριφέρεται όπως πάντα και που μόνο διέπεται 1) από εισπρακτική και 2) από τιμωρητική λογική. Παραμένει το ίδιο και γίνεται χειρότερο. Ας αναρωτηθούν οι της κυβέρνησης: Το νόημα έχει (πέραν πλέον της κατασχεσης από το ανίκανο και διεφθαρμένο κράτος)
    α) ένα ακίνητο να έχει "αντικειμενική" αξία που την όρισε αυθαίρετα η διεφθαρμένη νομενκλατούρα του, 100000,
    β) η εμπορική, δλδ η πραγματική του αξία να είναι 20000 και 30000 (ειδικά στην επαρχία αυτό ισχύει 99%), και
    γ) και το κυριώτερο, να μην μπορεί ούτε να πουληθεί ούτε και να αγοραστεί;

    Όλοι πλέον βλέπουν την ξενήλατη ελίτ να περιχαρακώνεται και να είναι έτοιμη να δολοφονήσει την κοινωνία για να κρατηθεί στην εξουσία. ΤΙΠΟΤΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕ στο κράτος.
    Το χειρότερο όμως είναι πως πλέον κυβερνούν οι ξένοι (όπως έλεγα εδώ και 4-5 χρόνια αλλά λοιδωρουμουν) και πχ αν "λείψουν" 3-4 δις θα ξαναβάλουν το διεφθαρμένο χέρι τους στην τσέπη μας. Να περιμένουν όχι αντάρτικο πολης αλλά εμφύλιο. Φοβάμαι πως πάμε προς τα εκεί αργά αλλά σταθερά.

    • maquis avatar
      maquis @ Νίκος Αργεάδης 02/02/2013 11:25:44

      Σωστά, προσυπογράφω. Με μιά παρατήρηση: αν απο παλια όριζαν τις "αντικειμενικές" ίδιες με τις πραγματικές, τότε που γινόντουσαν πράξεις, θα έπρεπε να ορίσουν φόρο μεταβίβασης 3% και οχι 10-13%.

    • Αριστ. Επικ. avatar
      Αριστ. Επικ. @ Νίκος Αργεάδης 02/02/2013 11:35:32

      Eμφύλιο εννοείς προφανώς μεταξύ ημών, του λαού, και της ξενήλατης ελίτ που περιχαρακώνεται και είναι έτοιμη να δολοφονήσει την κοινωνία για να κρατηθεί στην εξουσία. Και θα βρούν πραιτωριανούς με 500 ευρώ πρόθυμους να σκοτώσουν τ' αδέλφια τους για ένα κομμάτι ψωμί?
      Προσωπικά πιστεύω οτι ο στρατός και η αστυνομία θα στραφούν τελικά εναντίον τους και αυτοί θα δώσουν την έξοδο απο την τραγωδία που ζούμε...

      • Νίκο΅Αργεάδης avatar
        Νίκο΅Αργεάδης @ Αριστ. Επικ. 02/02/2013 16:11:59

        Δεν υπάρχει πιο αποκρουστική εικόνα από τους Έλληνες να αλληλοσκοτώνονται. Και ναι, έτσι έπεσε το καθεστώς Τσαουσέσκου και πολλά αλλα όταν δλδ ο στρατος και η χωροφυλακή τάχθηκαν με το μέρος του χειμαζόμενου λαού. Αλλά εδώ είναι πιο περίπλοκη η κατάσταση δεδομένου οτι χρειάζεται χρονος αρκετός για να συνειδητοποιήσει η μεγάλη μάζα του λαού για τι πρόκειται και επί πλέον η καθεστωτική προπαγάνδα με υποσχέσεις κλπ είναι πιο αποτελεσματική, έως ότου φυσικά αρχίσουμε και πεινάμε η συντριπτική πλειοψηφία.
        Δεν πιστεύω πια πως χλιαρές μεταρρυθμιστικές πράξεις θα μεταβάλλουν την κατάσταση, αν μη τι άλλο πιστεύω πως χρειάζεται εκ βάρθρων ειρηνική επανάσταση για επαναδόμηση τους θλιβερού αυτού κράτους που μας σκοτώνει αργά αλλά σταθερά.
        Δεν σώζουν της Ελλάδα. Τον εαυτό τους και το σάπιο σύστημά τους σώζουν για να μπορούν να παρασιτούν στο πρώην σώμα και νύν πτώμα της χώρας μας εσαεί..

    • BLACKQUEEN avatar
      BLACKQUEEN @ Νίκος Αργεάδης 02/02/2013 12:33:24

      Εμφύλιος δεν πρόκειται να γίνει αγαπητέ. Η Επανάσταση κατά των ανήθικων και αδίστακτων εγκληματιών ντόπιων και ξένων, αν συνεχίσουμε έτσι, σύντομα θα είναι αναπόφευκτη. Όμως απέναντι στους σύγχρονους ''βαρβάρους'', θα στοιχηθούμε ετούτη τη φορά ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ομόψυχα, χωρίς κομματικές σημαίες και σκόπιμους διαχωρισμούς που ως χθες μας αποδυναμώνανε.
      Και τότε, θα συνειδητοποιήσουμε απόλυτα ποιοί είμαστε και τι στ΄αλήθεια μπορούμε.
      Αν υπάρχει ΗΓΕΤΗΣ λοιπόν, ας αφήσει τα παζάρια και τα ισορροπίστικα καμώματα και ας ηγηθεί. Διαφορετικά, κακό δικό τους. ΟΛΩΝ ΤΟΥΣ.

      ΟΤΙ ΔΕΝ ΛΥΝΕΤΑΙ, ΚΟΒΕΤΑΙ αγαπητέ κ.Αντώνη Σαμαρά. Αν το ξεχάσατε, σας το φωνάζει ξανά η ζωή. Θυμηθείτε το......

      • Νίκο΅Αργεάδης avatar
        Νίκο΅Αργεάδης @ BLACKQUEEN 02/02/2013 16:12:54

        Δεν φαντάζεσαι πόσο θέλω να κάνω λάθος...

    • alexis avatar
      alexis @ Νίκος Αργεάδης 02/02/2013 14:52:49

      Το νόημα έχει (πέραν πλέον της κατασχεσης από το ανίκανο και διεφθαρμένο κράτος)
      ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ?????? ΤΟ ΣΥΡΙΖΑ ΜΕ ΤΟ ΒΑΘΥ ΠΑΣΟΚ ?????

  3. Μ.Λ. avatar
    Μ.Λ. 02/02/2013 08:54:19

    Εάν υπήρχε στον κόσμο η αίσθηση ότι:
    1. η λιτότητα και οι περικοπές αφορούν ΟΛΟΥΣ (και δεν εννοώ στο επίπεδο των επαγγελματικών ομάδων ή των "συντεχνιών", όπως σας αρέσει να τις ονομάζετε),
    2. θα μπορούσαν να είναι αποτελεσματικές για την "επανεκκίνηση" της οικονομίας και τη διέξοδο από την κρίση, και ότι
    3. η βία, η οποία κυρίως από άλλους χώρους προέρχεται και είναι επικίνδυνη (θυμίζω αυτούς που χθες υμνούσαν -και από τον ιστότοπό σας- τον Δερτιλή), καταδικάζεται από την κυβέρνηση η οποία λαμβάνει μέτρα για την αντιμετώπισή της,
    τότε τα πράγματα θα ήταν πολύ καλύτερα για όλους μας.

    • Γεώργιος avatar
      Γεώργιος @ Μ.Λ. 02/02/2013 09:25:23

      Σωστά, οι περικοπές δεν αφορούν όλους , πολλοί αμείβονται με υπέρογκα ποσά , ανώτερα του πρωθυπουργού σε πλείστες όσες περιπτώσεις όπως: στο ταμείο χρηματοπιστωτικής σταθερότητας, όπου οι αμοιβές φτάνουν και τις 250.000 ευρώ το μήνα(όποιος θέλει ψάχνει και τα βρίσκει στο ιντερνετ, π.χ. στην ίσκρα). Πώς λοιπόν ο βασανισμένος λαός να έχει όρεξη να βάλει πλάτη, ας αφήσουμε και το όργιο της φοροδιαφυγής, άσε που θέλει και κότσια μία εθνική πολιτική.

  4. Nεoδημοκράτης εθνικιστής avatar
    Nεoδημοκράτης εθνικιστής 02/02/2013 09:11:39

    Nα μειωθούν οι φόροι γενικά και να παταχθεί η φοροδιαφυγή και φοροαπαλλαγή.
    Να αξιοποιηθούν άμεσα όλες οι λίστες για φοροδιαφυγή και μαύρο χρήμα.
    Να αντικατασταθούν εφοριακοί και ΣΔΟΕ με νέους υπαλλήλους πιό έντιμους και ικανούς που μετακινούνται σε άλλες θέσεις κάθε 3 με 5 χρόνια.
    Επιτέλους ας εφαρμόσει η κυβέρνηση τους νόμους περι παρακώλυσης συγκοινωνιών στους τσιφλικάδες της Θεσσαλίας που ταίζουμε με επιδοτήσεις .
    Ας συμμαζ'έψουμε επιτέλους τους δολιοφθορείς της οικονομίας κομμουνιστόπληκτους ναυτεργάτες.
    ΔΕΝ πρέπει να εκβιάζεται η νόμιμη κυβέρνηση.

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Nεoδημοκράτης εθνικιστής 02/02/2013 11:45:59

      Σωστός!

      • Afroditi P. avatar
        Afroditi P. @ Γεώργιος Τ. 02/02/2013 14:20:56

        H '' πάταξη της φοροδιαφυγής'' είναι σίγουρα σημαντική -αλλά ΔΕΝ πρόκειται να λύσει τα προβλήματα αυτής της χώρας, την στιγμή που ΔΕΝ υπάρχουν αρκετές παραγωγικές /εξαγωγικές επιχειρήσεις για να πληρώσουν φόρους - και πολλές που υπαρχουν, είτε φεύγουν για άλλες χώρες, είτε κλείνουν υπό το βάρος της ύφεσης.

        Στο βαθμό αυτό, είναι επιφανειακά σωστό το ''κυνήγι της φοροδιαφυγής'', αλλά παραπλανητικό ως λύση ''δια πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν'' της ελληνικής οικονομίας, με την πληθώρα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων - η οποία μάλιστα, έχει μικρότερες εισπράξεις φόρων ως ποσοστό του ΑΕΠ από άλλες βόρειες χώρες, όπου επικρατεί μεγαλύτερος κορπορατισμός.
        Ως γνωστόν, φοροδιαφυγή υπάρχει σε όλες τις χώρες, ακόμα και τις πιό προηγμένες φορολογικά, και προέρχεται από τους ελέυθερους επαγγελματίες, μικρομεσαίες επιχειρήσεις, πολυεθνικές με tranfer pricing η με το γεγονός ότι φορολογούνται αλλού κτλ.

        Η ελληνική οικονομία θα ορθοποδήσει όταν δημιουργηθεί το κατάλληλο επιχειρηματικό περιβάλλον, με ΣΤΑΘΕΡΗ φορολογία, σωστή λειτουργία του ΔΗΜΟΣΙΟΥ που θα διευκολύνει την επιχειρηματικότητα, και κατάλληλες υποδομές ( μεταφορές, φθηνή ενέργεια, σωστές τηλεπικοινωνίες), και με επιχειρήσεις που έχουν εδώ ΚΑΙ παραγωγική βάση ΚΑΙ πελάτες.

        Τότε, και ΜΟΝΟΝ ΤΟΤΕ, θα λειτουργήσει η οικονομία, ΚΑΙ θα συλλεχθούν και φόροι.

        • averageJoe avatar
          averageJoe @ Afroditi P. 02/02/2013 23:53:59

          +1

    • averageJoe avatar
      averageJoe @ Nεoδημοκράτης εθνικιστής 02/02/2013 23:51:50

      Η φοροδιαφυγή δεν μπορεί πλέον να καταπολεμηθεί. Ας το πάρουμε χαμπάρι. Τη φοροδιαφυγή έπρεπε να την έπιαναν την εποχή που ήταν παχιές οι μύγες. Τώρα με την καταιγίδα μέτρων και φόρων υπάρχουν κατηγορίες επαγγελματιών που αν δεν φοροδιαφύγουν θα κλείσουν.

  5. Ραβινος avatar
    Ραβινος 02/02/2013 09:14:29

    Για ολα οσα αναγραφονται στο αρθρο υπαρχει κυβερνηση και για την προσπαθεια επιλυσης τους κυβερνα!Οση απαισιοδοξια αποπνεει το αρθρο τοση αποφασιστικοτητα πρεπει να δειξει η κυβερνηση για τον απλουστατο λογο οτι δεν υπαρχει αλλη λυση απο το να προχωρησει στις οποιες αποφασεις πρεπει να ληφθουν .Το να γινουν εκλογες τον Μαρτιο οπως λενε οι συριζαυγητες χ@@στηκε η φοραδα στ'αλωνι!Δεν παν'να γινουν και να κερδισε κι' ο συριζα να δουν τοτε οι κλαψιαριδες δανειοληπτες και δανειοκαταναλωτες μιας 30ετιας πασοκολαμογιας τι εστι βερυκοκκο !Ο καθε ''πικραμενος '' σε τουτον εδω τον τοπο αγροτης ,αστος,εργατης,εμπορος ,βιομηχανος,δημοσιος υπαλληλος ,ιδιωτικος υπαλληλος ,συνταξιουχος ,συνδικαλιστης κλπ ουκ εστιν αριθμος επι 30 χρονια ξοδευε & καταναλωνε δανειζομενος ασυστολα για {σπιτια κυριας κατοικιας ,εξοχικα,αυτοκινητα ,ρουχισμο ,διακοπες,τροφιμα,ποτα ,ταξειδια ,ιδιωτικα σχολεια ,ιδιωτικα νοσοκομεια ,ασφαλισεις ,σπουδες στο εξωτερικο ,3-4 πιστωτικες καρτες ο καθενας κλπ} φορο-εισφοροδιαφευγοντας .Μολις αρχισε να ερχεται ο λογαριασμος αυτης της σπαταλης αρχισαν τα μυξοκλαματα και ο σπαραγμος τεινοντας ολοι το χερι στο σπαταλο,χρεωκοπημενο και αχρηστο κρατος για οικονομικη βοηθεια ξεχνωντας οτι οι αυτοματισμοι στις αυξησεις των μισθων με ωριμανσεις ,ΑΤΑ ,επιδοτησεις ,εφ'απαξ,συνταξεις ''με τα καλυτερα τελευταια χρονια 35ετους υπηρεσιας '',συνταξεις με τον τελευταιο μισθο με ολα τα επιδοματα μεσα ,φορο-εισφοροαπαλλαγες,δωρεαν καταναλωσεις ρευματος υπαλληλων της ΔΕΗ,τζαμπα εισιτηρια των ΟΑ,ΟΣΕ,ΕΘΕΛ,ΜΕΤΡΟ κλπ πληρωνονται απο το κρατος που ηταν και παραμενει σε ομηρεια των συνδικαλιστικοπατερων οικονομισαριων της κλαψαριστερας μισο αιωνα τωρα .Τωρα που πρεπει να πληρωθει ο λογαριασμος πχ με την διευρυνση της φορολογικης βασης και απο οσους εχουν χαμηλα εισοδηματα αλλα ακινητο αξιας πχ 60.000 € με φορο {60.000 €- 50.000 € αφορολογητο =10.000 € * 0,1%}=10 € σκουζουν σαν τις μωρες παρθενες !Ολοι αυτοι οι χαμηλομισθοι και χαμηλοσυνταξιουχοι που πηραν συνταξη με 3.600 ενσημα , ποδοσφαιριστες ,ηθοποιοι,παλινοστουντες του ανταρτικου απο την Ρωσια κλπ κλπ που φορτωθηκαν στο ΝΑΤ,ΟΓΑ,ΙΚΑ δεν εχουν πληρωσει τιποτα για οσα νεμονται ενω συνταξιουχοι με 35 & 40 χρονια υπηρεσια εχουν υποστει αφαιμαξη του 60 % του εισοδηματος τους με τις περικοπες αυτων που πληρωναν μια ζωη εισφορες εις δοξα της κακως εννοουμενης αλληλεγγυης των γεννεων .Ως ποτε παλληκαρια θα ζουμε στην λουφα και στο τζαμπα ?Καποια στιγμη πρεπει να κοπει ο γορδιος δεσμος της απολαυσης χωρις συμμετοχη στο κοστος .Ιδου η Ροδος ιδου και το πηδημα για την κυβερνηση !Ιδωμεν .

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ραβινος 02/02/2013 12:10:21

      Έτσι μπράβο, πες κι άλλα για να πέσει μια και καλή το "εκσυγχρονιστικό" προσωπείο του νεοφιλελευθερισμού και να φανεί το Παγκάλειο πρόσωπό του...

    • Σταύρος avatar
      Σταύρος @ Ραβινος 02/02/2013 13:08:35

      Είσαι πραγματικός Ραβί!
      Κύριος και Δάσκαλος!

      αν δεν σε πειράζει θα κάνω το σχόλιό σου ανάρτηση, διανθησμένο όμως, με λούμπεν χαρακτηρισμούς για πολλούς "συμπατριώτες" μας.

      • ΛΜ avatar
        ΛΜ @ Σταύρος 02/02/2013 13:21:31

        ''Ως ποτε παλληκαρια θα ζουμε στην λουφα και στο τζαμπα ?Καποια στιγμη πρεπει να κοπει ο γορδιος δεσμος της απολαυσης χωρις συμμετοχη στο κοστος ''
        Να τα συζητήσουμε όσα λες Ραβίνε μου, όταν λάβουμε την απάντηση στο ....αφελές σου ερώτημα, ''ως πότε'' πρωτίστως από τους κ.κ. εν απυροβλήτω διάγοντες Βαρδινογιάννη, Κοπελούζο, Μυτηλιναίο, Μπόμπολα, Ψυχάρη, Κόκκαλη και λοιπά αξιοπρεπή λαμόγια του Ελλαδιστάν. Ας τσουρομαδηθούν αυτοί που στη λούφα καλοπερνούν αυτοκρατορικά και μετά να γυρίσουμε κι όλοι οι άλλοι ανάποδα τις τρύπιες μας τσέπες και να ....συνδράμουμε με το κατά δύναμιν. Ιδού η Ρόδος για την κυβέρνηση, ιδού και το αληθινό πήδημα. Ας το τολμήσει.
        Οι εποχές της συλλογικής ενοχής αγαπητέ, παρήλθον ΑΝΕΠΙΣΤΡΕΠΤΙ. Σήμερα έχετε χάσει θαρρώ, κάποια πολύτιμα τεύχη.

        • Στέργιος avatar
          Στέργιος @ ΛΜ 02/02/2013 13:43:52

          Πες-τα ΛΜ!
          Θυμάσαι τον Σημίτη που μάς έλεγε ότι η Ελλάδα είναι μία από τις 20 πλουσιότερες χώρες τού κόσμου;

          • Σταύρος avatar
            Σταύρος @ Στέργιος 02/02/2013 20:29:19

            Κι εσύ γνωστέ Στέργιε Μακεντόνσκι-Μαϊμουντόνσκι, τον πίστευες και τον ψήφιζες!
            Αν τα ΠΑΣΟΚόσκυλα χαρίζανε σε μπομπολέους, μυτηλιναίους, βαρδινογιαννέους, κοκκαλο-Δολέους και το κακό συναπάντημα είναι, γιατί οι "δημοκρατικιές και προοδευτικές δυνάμεις ΖΩΩΝ" αυτού του τόπου, τα ψήφιζαν δαγκωτό.
            Το αυτό και δια τους ΝουΔούληδες-μπούληδες!
            Το χάρισμα όμως είχε και το αντίτιμό του.
            Μιά ΔΕΚΟ, έναν καλό μισθό με πολλά περισσότερα έξτρα, μια σύντομη σύνταξη με τεράστιο εφ' άπαξ. Από που νομίζεις ότι πληρώνονταν αυτά;
            Μα, από τα δάνεια!
            Ζήτα απ' τους συγγενείς σου, τους φίλους σου, τους γειτόνους σου να επιστρέψουν τους καρπούς της "βλακείας" των και μετά θα ασχοληθούμε και με τους πάρα πάνω.

            Ξαναγύρνα στην τρύπα σου τώρα Στεργιο-Τρεμόπουλε!

        • Ρηνα avatar
          Ρηνα @ ΛΜ 02/02/2013 14:40:20

          ΛΜ συμφωνω μαζι σου, απο ψηλα πρεπει ν αρχισει το τσουρομαδημα και οσο μυξοκλαινε οτι δεν μπορουν να τους βρουνε γιατι οι μισθωτοι ειναι πιο...προχειροι, τοσο εκτιθενται.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ραβινος 02/02/2013 14:38:03

      Μαζι με τους παλινοστουντες που δεν ειχαν πληρωσει μια, ξεχασες να αναφερεις και τους Ελληνες που ενω ειχε βγει κανονικα η συνταξη τους, πηραν bonus επι πλεον ως αντιστασιακοι ενω ηταν τοτε στα θρανια του Δημοτικου...
      Επι Αντρεα αυτα αλλα παρεμειναν.

    • dim avatar
      dim @ Ραβινος 02/02/2013 17:03:35

      Μπράβο Ραβίνε, εξαιρετικός...

  6. ΑΓΡΟ avatar
    ΑΓΡΟ 02/02/2013 10:32:00

    ΩΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΡΑΒΙΝΟ. ΑΣ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΤΟ ΑΛΗΣΤΟΥ ΜΝΗΜΗΣ ΠΑΡΕ ΤΟΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΙΖΩΣΕΙΣ ΤΑ ΑΜΠΕΛΙΑ ΣΟΥ Η ΝΑ ΘΑΨΕΙΣ ΤΑ ΡΟΔΑΚΙ
    ΝΑ ΣΟΥ Κ.Τ.Λ. ΔΙΟΤΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ
    ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΝΑΤ Η ΑΓΡΟΤΗΣ.ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΑΝΑΞΙΟΠΑΘΟΥΝΤΑ ΟΣΕ,ΕΘΕΛ ΚΤΛΚΑΠΟΙΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΙΣ ΥΠΕΓΡΑΨΕ.
    ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΗΘΟΥΝ ΕΥΘΥΝΕΣ.

  7. ειδωλοκλάστης avatar
    ειδωλοκλάστης 02/02/2013 10:40:26

    "Για ολα οσα αναγραφονται στο αρθρο υπαρχει κυβερνηση και για την προσπαθεια επιλυσης τους κυβερνα!"

    Δέν είμαι καθόλου σίγουρος, μήπως θά μπορούσες νά δώσεις κάποια παραδείγματα;

  8. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. avatar
    ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 02/02/2013 11:02:16

    Και μετά φταίει η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ???.Οι Αναρχοκομμουνιστές που κάνουν πλιάτσικο κάθε μέρα είναι οι καλοί???.Η ΝΔ που τους κάνει πλάτες θα τους βρίσκει πάντα μπροστάτης είτα το θέλει είτε όχι.

    • ΛΜ avatar
      ΛΜ @ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΣΤ. 02/02/2013 12:45:48

      Σωστά. Οι αναρχοκομμουνιστές έσπρωξαν την ανεργία στο 30%, αυτοί κατάντησαν τους νέους μας μετανάστες, αυτοί υπέγραψαν υποθηκευτικά μνημόνια και κόψανε μισθούς και συντάξεις. Χώρια που πλιατσικολογούσανε ασύστολα 40 χρόνια τώρα, εις βάρος μας. Ευτυχώς όμως, διατηρούμε την ευθυκρισία, τον καθαρό νου και τη .....σοφία που διέκρινε πάντα τον Ελληνικό λαό κι έτσι, τουλάχιστον κατορθώσαμε να στοχοποιήσουμε τους σωστούς ενόχους. χα χα χα χα χα !!
      ΖΗΤΩ ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΑΥΓΑ ΗΜΕΡΑΣ.

  9. Νίκος Δραγασιώτης avatar
    Νίκος Δραγασιώτης 02/02/2013 11:18:28

    Πολὺ ἀργὰ γιὰ συναγερμοὺς καὶ δάκρυα... Κρῖμα.

  10. maquis avatar
    maquis 02/02/2013 11:20:56

    Κόκκινος συναγερμός, το μάτι μου. Οι άνθρωποι νοιάζονται μόνο να σπρώξουν το χρόνο. Το λέει το κείμενο "τι εικόνα θα δεί η τρόικα μεθαύριο". Αυτό είναι. Πως θα πασαλείψουν την πραγματικότητα.

  11. Afroditi P. avatar
    Afroditi P. 02/02/2013 11:54:01

    Κανένας λόγος ανησυχίας δεν υπάρχει...
    Οσο υπάρχουν τα ΜΕΓΑΛΑ κανάλια να ενημερώνουν σωστά τον πολίτη για τους ''τεμπέληδες αγρότες με τα Καγιέν και τα μπουζουκτζιδικα, και τους υπαλλήλους του Μετρό με μισθούς 4000 ευρώ'', όσο υπάρχει το επιχείρημα '' ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ'' και ''ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΛΛΙΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΡΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ'', όσο γίνονται τρομοκρατικές ενέργειες που συσπυρώνουν τον κοσμάκη , η κυβέρνηση δεν έχει να φοβάται τίποτα..

    θα μου πείτε, όταν ο πολίτης είναι άνεργος, αλλά και ο εργαζόμενος δεν έχει να πληρώσει τη ΔΕΗ, το φόρο , το νοίκι.....
    Ε, αυτός να ΚΑΝΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ!

    Επειδή σώζεται η χώρα!

    Και, αν επιβιώσει, να ψηφίσει ανάλογα στις επόμενες εκλογές !

    Οταν - και εάν - αυτές γίνουν..

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ Afroditi P. 02/02/2013 12:37:21

      «Η τρομοκρατία συσπειρώνει τον κοσμάκη», έγραψες Αφροδίτη. Μπορείς να μου το αποδείξεις σε παρακαλώ με συγκεκριμένα παραδείγματα από το παρελθόν ;
      Γιατί εγώ μπορώ να σου αποδείξω, το αντίθετο, ότι δηλαδή, η ωμή τρομοκρατία έχει στο παρελθόν λειτουργήσει αποσταθεροποιητικά, για τις κυβερνήσεις και αποτέλεσε προπομπό, για εγκαθίδρυση άλλων δυνάμεων. Σου θυμίζω λοιπόν, ότι επί κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας, λίγο πριν η χώρα κυλήσει στα χέρια των Παπανδρέου, το «Μινιόν» και ο «Κατράντζος» πυρπολήθηκαν (στα τέλη του 1980), με αποτέλεσμα την ολική καταστροφή τους και αποτίμηση ζημιών πολλών δις. Το καλοκαίρι του 1981 υπήρξαν οι εμπρησμοί στο «Λαμπρόπουλο» και τον «Κλαουδάτο». Ένα τρίμηνο μετά η εξουσία περιήλθε στα χέρια του ΑΓΠ.

  12. EΠΙΔΕΞΙΟΣ avatar
    EΠΙΔΕΞΙΟΣ 02/02/2013 11:54:47

    Ραββινε
    Οταν οι συμπατριωτες μας πηγαιναν στις ΤΡΑΠΕΖΕΣ- τα προηγουμενα χρονια της δηθεν ευμαρειας με παροτρυνση των ΤΡΑΠΕΖΩΝ φυσικα- να δανειστουν 'η να βγαλουν πιστωτικες καρτες τους ελεγε κανεις οτι αυτα τα χρηματα που θα παρουν οτι ειναι ΔΑΝΕΙΚΑ της Χωρας και οτι δεν προερχονται απ' την δικη μας αναπτυξη;
    Ο Σημιτης και τ' αποπαιδια του ΠΡΟΒΟΠΟΥΛΟΣ ,ΠΑΠΑΔΗΜΟΣ και ο σημερινος συνεργατης του ΣΑΜΑΡΑ , ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ θυμασαι τι ελεγαν στο ποπολο;
    Εχουμε αναπτυξη, η χωρα με το Ευρω παει μπροστα και ΘΩΡΑΚΙΖΕΤΑΙ
    απ΄την υποτιμηση και τον πληθωρισμο. Και οταν αυτοι οι ψευτες μιλαγαν για την πετσινη αναπτυξη γιατι και οι μισθωτοι να μην απαιτησουν αυξησεις;
    Τα πριμ που παιρνανε τοτε τα Τραπεζικα στελεχη-και αλλων εταιρειων- για τις πωλησεις που εκαναν τα εχεις υπ' οψη σου;
    Λοιπον ο αφελης απλος Ελληνας τι γνωριζε απ' ολες αυτες τις κομπινες που στησανε και ποιος τον προστατεψε;
    Το ΠΑΣΟΚΙΚΟ βαθυ Κρατος τον παγιδεψε.
    Και δυστυχως ακομα αυτο το Κρατος επιβιωνει και προστατευεται.
    Ειναι ευκολο αυτο που κανεις να ενοχοποιεις συλληβδην ολο τον Λαο οτι φταιει
    τα ιδια εκανε και κανει ο αλλος συνεταιρος του ΣΗΜΙΤΗ και νυν υμνητης του ΣΑΜΑΡΑ ο ΠΑΓΚΑΛΟΣ.
    Αλλα αυτο δεν ειναι Λαικισμος;
    Και κατι αλλο με 10 Eu φορο ανα ακινητο το προγραμμα δεν βγαινει.
    Ο ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ εχει υποσχεθει στα αφεντικα του 3 δις Eu.
    Με δεκαρικα δεν μαζευετε αυτο το ποσο .
    Ερχεται καταιγιδα

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ EΠΙΔΕΞΙΟΣ 02/02/2013 13:40:48

      Επιδέξιε, τα λες πολύ σωστά!
      Οι ηθικολογίες τής δεκάρας τού Ραββίνου είναι το όπλο των κυβερνώντων για να ενοχοποιήσουν τον λαό και να τον αναγκάσουν να σωπάσει. Σαν τον βιαστή που δικαιολογείται λέγοντας ότι τον προκάλεσε το θύμα του.

  13. 1kris avatar
    1kris 02/02/2013 12:34:01

    Αν κσι ζω σε αγροτικη οεριοχη δεν ειμαι γεωργος-αν και θα το ηθελα-ακουω ομως να λενε οτι Οτι σπειρεις θα θερισεις.τοσο απλα.7 μηνες σπερνουν μονο φορους τωρα ηρθε η ωρα να θερισουν οτι ακριβως εσπειραν.ΚΕΡΑΥΝΟΥΣ

  14. Zame avatar
    Zame 02/02/2013 12:54:31

    ρε συ Ραβίνε τι πίνεις ?
    μου είναι πολύ δύσκολο να "μπω στην λογική σου"
    ..όπου η Απάτη & η Αδικία να εξακολουθεί να υποδεικνύετε ως μοντέλο ανάπτυξης..?
    έχει "κοντά ποδαρια.."
    Πολύ ΛΑΘΟΣ ΒΛΕΠΕΙΣ..γιατί όλα τα παραπάνω που περιέγραψες ειναι το "ΠΑΚΕΤΟ" της Αναντιστοιχίας πού οδηγείσε & επιταχυνε την εξαθλίωση πού αγγίζει τα όρια ανθρωπιστικής καταστροφής με την ΑΝΕΡΥΘΡΙΑΣΤΗΣ ΑΙΣΧΟΚΕΡΔΙΑΣ των αυτουργών-τραπεζιτών "ΠΡΟΔΙΔΕΤΕ" από το αποκλειστικό ΟΦΕΛΟΣ τους που τόσο αριστοτεχνικά-νόμιμα-ηθικά μεθοδεύσανε..και ότι σπέρνεις θερίζεις..έτσι δεν πάει ?

    ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΣΟΔΕΙΑΣ-ΑΠΟΛΥΜΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΔΑΦΟΥΣ & ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ.. γιατι Χωρίς ντροπή και χωρίς δίκαιο οποιαδήποτε μορφή κοινωνικής συμβίωσης είναι απλώς Α δ ύ ν α τ η!
    Η ΗΘΙΚΗ ως ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,και το ΔΙΚΑΙΟ ως ΑΙΣΘΗΜΑ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ είναι ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ και ΘΕΜΕΛΙΟ του ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΥ ΒΙΟΥ.

  15. Στέργιος avatar
    Στέργιος 02/02/2013 13:12:20

    Είναι σαν να βάζω φωτιά στα δάση και μετά να σημαίνω κόκκινο συναγερμό και να συσκέπτομαι στο γραφείο μου σχετικά με τα κακά της μείωσης της δασοκάλυψης.

    Αφού οι ίδιοι προκάλεσαν την κρίση. Οι δικές τους αποφάσεις είναι που εφαρμόζονται. Τι θέλουν τώρα; Σαν τσατσά που στεναχωριέται επειδή τάχα τα κορίτσια της "ατιμάσθηκαν".

  16. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 02/02/2013 13:59:53

    Πρέπει να το καταλάβουν οι κυβερνόντες και ειδικά ο πρωθυπουργός ,ότι το λίπος έχει εξαντληθεί και μαζί και η ανοχή της κοινωνίας.Ο κόμπος έφτασε στο χτένι και μαζί του έχει τερματιστεί και η ανοχή της κοινωνίας.Να ετοιμάζονται να θερίσουν θύελες γιατί τόσα χρόνια έσπερναν ανέμους.Το κυριότερο που δεν έχουν καταλάβει είναι ότι η πείνα είναι κακός σύμβουλος.Βέβαια που να το καταλάβουν αφού γι΄αυτούς και τους ημετέρους τους ,δεν υπάρχει κρίση.Εξ΄ άλλου ο χορτάτος τον πεινασμένο δεν τον σκέφτεται.Πάντως να ξέρουν ότι αν δεν ξυπνήσουν έστω και τώρα θα έρθει σύντομα η μέρα που θα πληρώσουν για όλα οσα έχουν κάνει

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Βαγγέλης 02/02/2013 14:17:27

      "Πάντως να ξέρουν ότι αν δεν ξυπνήσουν έστω και τώρα θα έρθει σύντομα η μέρα που θα πληρώσουν για όλα οσα έχουν κάνει"

      Σωστά, ἄλλος μᾶς ἔβαλε στό ΔΝΤ καί ἄλλος θά ἀπογειωθῆ μέ ἐλικόπτερο γιά νά γλυτώση ἀπό τούς ροζοπασοκιναστούς. Σάν δέ ντρέπεστε νά ἀφήνετε τόν γαπ στό ἀπυρόβλητο!!!

  17. Ρηνα avatar
    Ρηνα 02/02/2013 14:44:58

    Το οτι εχει αγριεψει ο κοσμος, η ανοχη του και τα νευρα ειναι στα καγκελα, το διαπιστωνουμε καθε μερα σε οποιον χωρο κι αν κινηθουμε και το λεω αυτο γιατι στο πρωθυπουργικο περιβαλλον ολοι μιλουν γλυκα, με σεβασμο και με .....τζιριτζαντζουλες και ισως δεν μπορει να αντιληφθει τι γινεται παραεξω...

  18. dim avatar
    dim 02/02/2013 14:57:20

    Όλοι αυτοί που κινητοποιούνται είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, με σκοπό την αποσταθεροποίηση της οικονομίας και της κυβέρνησης, με απώτερο σκοπό να φέρουν τους εκπροσώπους του άκρατου κρατισμού στην εξουσία...

    Η πραγματική κοινωνία μπορεί να έχει υποστεί θυσίες και να υποφέρει, αλλά κάνει υπομονή και θέλει να δει τις θυσίες της να πιάσουν τόπο... Θέλει να δει να τελειώνουμε με όλα αυτά τα λάθη του παρελθόντος... Και εκφράζει αυτήν της την υπομονή μέσα και από τις δημοσκοπήσεις... 30% η ΝΔ τον Ιούνιο, 30% και τώρα.... 27% ο Σύριζα τον Ιούνιο, 28% τώρα... Ήδη από το 30,5% έπεσε σε ένα μήνα στο 28% και άρχισε τις κωλοτούμπες για να μη χάσει κι άλλους νοικοκυραίους. Στείλτε τον στο 20% να δείτε πως τα μαζεύουν μετά οι συνδικαλισταράδες... Όταν δουν εμπράκτως μέσα από τις έρευνες κοινής γνώμης ότι η στάση τους αυτή είναι πια καταδικαστέα από τον ελληνικό λαό, και πως το παραμύθι των βολεμένων και των ρετιρέ τελείωσε, και όποιος τους υποστηρίζει θα εισπράττει δημοσκοπική φθορά, να δούμε μετά αν θα κάνουν απεργίες και θα ταλαιπωρούν τον απλό κόσμο κάθε μέρα, για να υπερασπίζονται τι? όχι δίκαια αιτήματα τους, αλλά τα προκλητικά προνόμια τόσων δεκαετιών....

  19. blue nile avatar
    blue nile 02/02/2013 15:38:08

    Δεν θέλει πολύ για να γίνει το μπαμ και να εισέλθουμε σε περίοδο γενικευμένης αποσταθεροποίησης.
    Ο Σαμαράς που συμφώνησε σε αυτά τα μέτρα δεν μπορεί να καταλάβει ότι όλα έχουν τα όρια τους;
    Όταν από τον ανεκδιήγητο Βενιζέλο επιβλήθηκε το ανάλγητο χαράτσι στα ακίνητα ο ίδιος ο Σαμαράς έλεγε ότι δεν λέει ότι δεν πρέπει να πληρώσουν οι φορολογούμενοι το χαράτσι αλλά αναρωτιόταν τι θα γινόταν με αυτούς που δεν έχουν.
    Τώρα δεν μπορεί να δει ότι οι περισσότεροι πολίτες δεν έχουν για να πληρώσουν κανένα επιπλέον φόρο;
    Αντιλαμβάνονται όλοι ότι η επικρατούσα λογική επιτάσσει ότι πρέπει να πάμε κουτσά στραβά στις γερμανικές εκλογές και από εκεί και πέρα θα έχουμε μια συνολική νοτιοευρωπαική αναδιάρθρωση του χρέους.
    Τα λόγια είναι καλά και τα νούμερα μπορούν να βγαίνουν αλλά πίσω από κάθε εφαρμοζόμενη οικονομική πολιτική υπάρχουν άνθρωποι.
    Άνθρωποι που όσο περισσότεροι από αυτούς καταστρέφονται ή πλησιάζουν στην καταστροφή τόσο αυξάνεται ο κίνδυνος της απρόβλεπτης έκρηξης.
    Μη νομίζετε ότι οι πολίτες θα κάτσουν να υπομένουν πολύ ακόμα .
    Υποχρέωση της κυβέρνησης είναι την επόμενη φορά που θα έρθει η τρόικα να πει ένα μεγάλο ΟΧΙ.
    Το μόνο για το οποίο πρέπει να συζητήσει είναι μέτρα που θα μπορέσουν να αντιστρέψουν την ύφεση.
    Πρέπει να μπει τέλος σε όλες τις περιοριστικές πολιτικές γρήγορα.
    Και αν διαφωνήσουν και σηκωθούν να φύγουν όπως τότε με τον Βενιζέλο ας πάρουν και την ευθύνη της διάλυσης του ευρώ.
    Γιατί πλέον κανείς σοβαρός αναλυτής δεν μπορεί να υποστηρίξει ότι μπορεί η ευρωζώνη να επιζήσει παραπάνω από λίγες μέρες αν πληγεί από την αποχώρηση μιας ελλειμματικής χώρας.
    Ο Σαμαράς παρά τα όποια λάθη ή αστοχίες είναι ο μόνος Έλληνας πολιτικός που μπορεί να μας οδηγήσει στην επόμενη μέρα.
    Παρά τη φυσική του αισιοδοξία πρέπει να καταλάβει ότι η μνημονιακή πολιτική δεν μπορεί να έχει καλύτερα αποτελέσματα όσες φιλότιμες προσπάθειες και αν κάνει.
    Το μόνο που θα καταφέρει στο τέλος είναι να χάσει τους Έλληνες.
    Κι εμείς να χάσουμε έναν καλό ηγέτη.

    • Στέργιος avatar
      Στέργιος @ blue nile 02/02/2013 17:15:39

      "η επικρατούσα λογική επιτάσσει ότι πρέπει να πάμε κουτσά στραβά στις γερμανικές εκλογές και από εκεί και πέρα θα έχουμε μια συνολική νοτιοευρωπαική αναδιάρθρωση του χρέους"

      Ποιες εκλογές; Γιατί αυτοί οι Γερμανοί με τα 45 λέντερ όλη την ώρα έχουν εκλογές: τη μια η Βόρεια Ρηνανία την άλλη η Νότια Σαξωνία, και μέχρι να κλείσει ο κύκλος έρχονται και οι ομοσπονδιακές εκλογές. Δεν μπορεί όλη η Ευρώπη να κρατάει την ανάσα της επειδή οι Γερμανοί έχουν εκλογές. Αφού όλη την ώρα εκλογές έχουν!

  20. Ανδρέας avatar
    Ανδρέας 02/02/2013 15:49:28

    Απορία μου προκαλεί το γεγονός ότι δεν αναφέρεστε καθόλου στο άρθρο σας στον αναβρασμό που επικρατεί στους κόλπους των ένοπλων δυνάμεων, τόσο στους εν ενεργεία όσο και στους έν αποστρατεία στρατιωτικούς. Δεν ειναι δυνατόν οι συντάξεις των αποστρατων να υφίστανται τριπλάσια μείωση (μείωση λόγω περικοπών στους αντίστοιχους μισθούς των εν ενεργεία, μείωση που ισχύει για όλους τους συνταξιούχους του δημοσίου, μείωση των πληρωμενων μερισμάτων) και εστι αντιστράτηγος με 35 έτη υπηρεσίας να παίρνει σύνταξη 1200 ευρώ. Απο την άλλη, οι έν ενεργεία στρατιωτικοι και κυρίως οι χαμηλοβαθμοι, αξιωματικοί υπαξιωματικοί και ΕΠΟΠ εγγράφονται μαζικά στις συνδικαλιστικές ενώσεις, νέο φρούτο αυτο. Δυστυχώς διαλύεται το στράτευμα και τη διάλυση αυτη την χρεώνεται η ΝΔ. Στις μέρες της ο ΣΥΣΜΕΔ και οι λοιπές ενώσεις ηρωποιηθηκαν, λόγω αστοχων χειρισμών. Η δεξαμενή των στρατιωτικών και των οικογενειών τους ανέρχεται σε 400000 άτομα περίπου. Μια απλή έρευνα σε αυτη τη δεξαμενή θα εχει τρομακτικά αποτελέσματα για τη Συγγρου. Αξίζει να γινει ομως για να δουν κάποιοι, που εθελοτυφλούν, την πραγματικότητα! ΔΥΣΤΥΧΩΣ ή για άλλους ευτυχώς, πέταξε το πουλάκι! Και οι στρατιωτικοι έχουν οικογένειες που πρεπει να ζήσουν. Μπορει η ΝΔ να μην είπε στον ελληνικό λαό ότι λεφτα υπαρχουν όπως ο ΓΑΠ, στους στρατιωτικούς ομως είπε ξεκάθαρα ότι δεν θα υποστούν νέες μειώσεις. Και αντί αυτού ενας συνταξιούχος στρατηγός εχει κατα πολυ χαμηλότερη σύνταξη απο έναν εργαζόμενο στη ΔΕΗ, που μετρούσε ρολόγια ή έναν κλειδουχο του ΟΣΕ.... Αυτη ειναι η αξιοκρατία μας και το ευχαριστω στους ανθρώπους που αφιέρωσαν όλη τη ζωη τους στην προστασία της εδαφικής ακεραιότητας, εργαζόμενοι με ωράρια που φαντάζονται εξωπραγματικα στους υπόλοιπους και με τις καριέρες τους να κρέμονται απο μια κλωστή ανά πάσα στιγμή!
    Σας ευχαριστούμε......

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ανδρέας 02/02/2013 18:02:30

      Απαπαπα, μην τα λες αυτά και θα πεταχτεί κανας κοινωνικός αυτοματιστής να σου πει ότι υπερασπίζεσαι τους "λουφαδόρους αξιωματικούς" που πρέπει να τους κοπεί η σύνταξη επειδή "την παίρνουν νωρίς" και "να βγουν στον ιδιωτικό τομέα να δουν τι εστί βερίκοκο"...

  21. Karenin avatar
    Karenin 02/02/2013 16:22:58

    Λίγο πρίν μας αποσπάσουν μια γενικευμένη ομολογία ότι εμείς φταίμε για όλα, και τώρα πρέπει να τα αλάξουμε όλα για να μείνουν για μερικους τα πράγματα ως ήταν, μένει τουλάχιστον να δούμε ξεκάθαρα που έκατσε η μπίλια σε αυτόν τον χαλασμό και ποιά είναι η νέα γραμμή εκίνησης.
    Γιατί είναι άλλο να λέει ο παπούς έπαιρνα 1700 με πήγαν στα 1450. και άλλο να σπαράζει η γιαγιά που επαιρνε 750 και πήγε στα 500. Το ίδιο και στον φόρο στα ακίνητα αν γιά 200.οοο ακίνητο πληρώσεις σε εναν φόρο όλα μαζί 150ευρώ παλευεται, ιδίως αν σκέφτεσαι ότι αυτός στα βορεια και στην Μύκονο θα πληρώσει 20 και 30.000 χιλιάδες. Να ακούσουμε επιτέλους συγκεκριμένα πράγματα και όχι επι τοίς εκατό, και το όλον φοβερό ποσόν, γιατί ο καθένας έχει να φροντίσει και την οικογενειά του με συγκεκριμένα πράγματα, πέρα απο την πατρίδα.

  22. giorgos avatar
    giorgos 02/02/2013 18:08:35

    Αν κεντρο εννοουνται οι νοικοκυραιοι πολυ φοβαμαι οτι πλεον δεν υπαρχουν.Εχουν γινει αλοιφη.Οσο για τη δεξια, οσο σχεση εχουν ο Στουρναρας,ο Κυριακος και ο Βαρβιτσιωτης με τον λαο που αμοιβεται με 700 ευρω ή και καθολου,τοσο σχεση εχει αυτη με τη σημερινη πραγματικοτητα.

  23. alhimistis avatar
    alhimistis 02/02/2013 23:09:22

    Πρίν 1 χρόνο στην καθημερινή έδινε συνεντευξη κάποιος μεγάλος ξένοςεπιχειρηματίας.Τόν ρώτησαν τι πρέπει να κάνει η Ελλάδα για να προσελκύσει επενδύσεις , και άν η φορολογία των επιχειρήσεων είναι αποτρεπτική γιαύτό.
    Είπε λοιπόν οτι όταν αποφασίζει να επενδύσει κάπου δεν είναι η φορολογία που τον σταματάει αλλά η φορολογική σταθερότητα.
    Αν ,είπε , μια χώρα έχει χαμηλό φορολογικό συντελεστή αλλά η κυβέρνηση αλλάζει νόμους κάθε χρόνο αυτό είναι εφιαλτικό για κάθε επενδυτή γιατί δεν μπορεί να υπολογίσει ποτέ αν θα κάνει απόσβεση , αν θα βγάλει κέρδη κλπ.
    Ας έρθουμε στην ελλάδα του ΠΑΣΟΚ( Γιατί ΠΑΣΟΚ κυβερνάει , Στουρνάρας , Προβόπουλος,Ζερβός , βενιζέλος ) Κάθε έξι μήνες αλλάζουν φορολογικό.κΚαθε χρόνο ανακαλύπτουν νέο φόρο , και το χειρότερο αναδρομικά και καταργώντας απαλλαγές που είχαν ψηφίσει προκάτοχοι τους.
    Ψήφιζε ο Αλογοσκούφης φορολογική απαλλαγή για αυτοκίνητα μέχρι 2000κ.εκ, με σκοπ'ο να κυκλοφορήσει το μαυρο χρήμα και να τα πάρει απο ΦΠΑ, φόρο, ψήφισε ο Παπκωσταντίνου, μετά ο Βενιζέλος και τώρα ο Στουρνάρας κατάργηση και υπερφορολόγηση.Μα ο κόσμος που αγόρασε αυτοκίνητα, σπίτια, άλλη συμφωνία είχε κάνει με το κράτος , το οποίο τώρα τον δουλεύει.
    Οταν στα πιο μικρά πράγματα,το κράτος εξαπατά τον πολίτη, περιμένει κανείς να εμπιστευτεί κάποιος τα λεφτά του σε αυτούς τους πολιτικούς σε αυτό το κράτος σε αυτά τα δικαστήρια?
    Μόνο όταν το ΣΥΝΤΑΓΜΑ επιβάλει ο φορολογικός νόμος να παραμένει απαράλαχτος για 10-20 χρόνια μόνο τότε θα ξαναεπενδύσει κάποιος στην Ελλάδα, θα αγοράσει ακίνητο, αυτοκίνητο, θα ξεκινήσει επιχείρηση.
    Ας κρατήσει ο Σαμαράς το Στουρνάρα υπουργό , και θα ψάχνεται σε μερικούς μήνες...

  24. AZ avatar
    AZ 03/02/2013 22:03:26

    δουλευω σε ΔΕΚΟ απο το 2005 διορισμενος μεσω ΑΣΕΠ. Συμβουλοι που διορισε ο Ρεππας το 2010 ειναι ακομα στη θεση τους και παιρνουν πλεον τα τριπλα απο εμενα. Ειμαι αποφοιτος ΕΜΠ με διδακτορικο, 15 χρονια προυπηρεσια συνολικα, μελος της ΔΑΠ απο το 1ο ετος. Τα βυσματα του Ρεππα εχουν πτυχια ΤΕΙ Χαλκιδας και Dee ree και παιρνουν απο 3500 εως 5000 μηνιαιως. Σκατα τα κανατε ρε.... Τι κανετε τοσο καιρο;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.