#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/09/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση "ρεαλισμού" ή "εικονικής πραγματικότητας";



Όπως ακριβώς γράφαμε σε προηγούμενη ανάρτηση, τα μέτρα με... ολίγη αγωνία κλείνουν οριστικά. Το επιβεβαίωσε χθες έξω από το Μαξίμου ο Γ. Στουρνάρας ο οποίος είπε ότι «τα μέτρα αναμένεται να οριστικοποιηθούν μέχρι την Κυριακή», ενώ παράλληλα υπογράμμισε ότι «Η Ελλάδα δεν έχει πολύ χρόνο».

Το επιβεβαίωσε και ο στενός συνεργάτης του Φ. Κουβέλη, Δημήτρης Χατζησωκράτης ο οποίος είπε ότι το πακέτο θα έχει ψηφιστεί μέχρι τις 7 Οκτωβρίου και πριν από τη συνεδρίαση του Γιουρογκρούπ στις 8 Οκτωβρίου.

Κατά πάσα πιθανότατα την ερχόμενη Δευτέρα θα κατατεθούν στη Βουλή τα μέτρα σε ένα άρθρο ώστε να μην γίνουν επιλεκτικές ψηφοφορίες σε μέτρα και καταψήφιση άλλων.

Η διαδικασία θα διαρκέσει μέχρι το τέλος του μήνα ώστε να ψηφιστούν στο χρονικό διάστημα που μας έχει δοθεί ως διορία. Έτσι, θα κλείσει ένα ακόμη κεφάλαιο της εξαθλίωσης των Ελλήνων πολιτών και κυρίως των γνωστών υποζυγίων που θα κληθούν και πάλι να πληρώσουν.

Στο μεταξύ η κυβέρνηση πλέει σε ευτυχισμένα  πελάγη εικονικής πραγματικότητας. Διότι ναι μεν και αυτή η κυβέρνηση και ιδίως αυτός ο πρωθυπουργός δεν έχουν καμία σχέση με όσα ζήσαμε πρόσφατα, ιδίως επί ΓΑΠ, όμως δεν μπορεί να πιστεύουν και μέσα τους ότι το διεθνές κλίμα άλλαξε χάρις και μόνο στις προσπάθειες του Αντώνη Σαμαρά.

Φυσικά και το κλίμα έχει γυρίσει διεθνώς υπέρ της Ελλάδας αλλά μήπως πρόκειται για τη χρονική συγκυρία που συνδέεται με τις αμερικανικές εκλογές; Μήπως είναι εντολή Ομπάμα να μη γίνει καμιά... στραβή στην ευρωπαϊκή οικονομία ώστε να μην έχει επιπτώσεις στην επανεκλογή του;

Και μήπως, ενώ θα έχουμε κάνει μπάχαλο την Ελλάδα για να ψηφιστούν τα μέτρα, μετά την επανεκλογή Ομπάμα ξεκινήσει νέος γύρος αμφισβήτησης της Ελλάδας, νέες πιέσεις για επιπλέον «διαρθρωτικά» μέτρα και νέες απειλές για έξοδο από το ευρώ;

Διότι δε μπορεί να έγιναν τόσο φιλέλληνες όλοι αυτοί που μας έβριζαν από το πρωί ως το βράδυ. Δε μπορεί να ματώνει κάθε μέρα η καρδιά της Μέρκελ εκεί που ήταν πάγος για την Ελλάδα.

Είναι άραγε τυχαίο ότι πριν από λίγες ημέρες βγήκε η Goldman Sachs που συνεργάζεται στενά με την αμερικανική κυβέρνηση και ανακοίνωσε ότι "ξεπέρασε τις προσδοκίες η εξυγίανση στην Ελλάδα"!!!. Για να ακολουθήσει ένα ακόμα κερδοσκοπικό παιχνίδι στο Χρηματιστήριο Αθηνών που εκτός της Goldman Sachs τροφοδότησαν οι ανακοινώσεις της ΕΚΤ και του κ. Ντράγκι για την αγορά ομολόγων και τη αμερικανικής FED για τα μέτρα ποσοτικής χαλάρωσης;

Ωστόσο, κανείς δε μας εγγυάται και πάλι ότι όλα θα πάνε καλά. Σε μια χώρα όπου, με βάση τις δηλώσεις του Γ. Στουρνάρα, η ύφεση έχει φτάσει το 25% στα χρόνια της κρίσης, ενώ η πραγματική ανεργία μπορεί να είναι στο 30%, ποιος να μιλήσει για ανάπτυξη; Ακόμα η ίδια η Τρόικα, γράφει η γερμανική Handelsblatt , θεωρεί ανέφικτο το στόχο να επιστρέψει το ελληνικό χρέος σε βιώσιμα επίπεδα το 2020

Επίσης, ποιος είναι αυτός που θα εγγυηθεί ότι θα υλοποιηθούν τα μέτρα που θα ψηφιστούν; Θα αντέξει ο κόσμος μια ακόμη λεηλασία;

Πόσοι επιχειρηματίες άραγε θα επενδύσουν στην Ελλάδα όταν ότι η καθίζηση της αγοραστικής δύναμης των πολιτών λόγω των μέτρων θα κοστίσουν 9,5 δις περίπου σε  μια αγορά που ήδη έχει τα δύο προηγούμενα χρόνια έχει χάσει άλλα 55 δις; Ποιος θα πάει να επενδύσει σε μια οικονομία που ετοιμάζεται εκ νέου να βαρέσει κανόνι;

Ποιος επενδυτής μπορεί να πιστέψει ότι η χώρα αυτή θα σωθεί όταν άπαντες στο εξωτερικό γνωρίζουν ότι με το PSI χρεωκοπήσαμε μια φορά χωρίς να λύσουμε το πρόβλημα του εναπομείνοντος χρέους, όταν το τραπεζικό σύστημα χρωστάει 40 δις σε κεφάλαια και 131 δις σε ρευστότητα, όταν οι καταθέσεις μειώθηκαν κατά 82,5 δις ευρώ και όταν το κυριότερο όλοι γνωρίζουν ότι τα νέα μέτρα θα επιδεινώσουν το πρόβλημα της ύφεσης;

Γιατί αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα αγαπητοί αναγνώστες, όχι οι ευχάριστες ανακοινώσεις της κυβέρνησης. Παρά τα φιλικά χτυπήματα  στη πλάτη και τα χαμόγελα της Μέρκελ, του Γιούγκερ και του Μπαρόζο, παρά τα εύσημα από το εξωτερικό, η Τροϊκα δεν έριξε νερό στο κρασί της. Αντιθέτως συνέχισε να συμπεριφέρεται ως βρυκόλακας που πίνει το αίμα του λαού και της πατρίδας.

Επιβεβαιώνεται έτσι ενδεχομένως ότι ο Τόμσεν και η παρέα του είχαν εντολή να παίξουν τον παιχνίδι των καθυστερήσεων , μέχρι να περάσουν οι Αμερικανικές εκλογές

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Anaconda avatar
    Anaconda 19/09/2012 07:28:46

    Δεν υπάρχει ενέργεια από αυτές που υλοποιούνται, σχεδιάζονται ή είχε αναφερθεί κάποια αστιγμή στο παρελθόν ότι θα σχεδιαστεί η οποία θα μπορέσει να αντιστρέψει την κατάσταση. Είναι σαφές ότι ανάπτυξη δεν πρόκειται να έχουμε ανεξαρτήτως του τί κάνει η κυβέρνηση. Δεν είναι θέμα ψυχολογίας αλλά βασικών δομικών στοιχείων της παραγωγής - της ποιάς; καλό, ε;...
    Με οριακή ανάλυση δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από το σπιράλ του θανάτου. Χρειάζεται δομική παραγωγική αλλαγή, η οποία μπορεί να προέλθει μόνο από μια τελείως διαφορετική διαπραγματευτική στρατηγική.
    Η Ελλάδα έχει ήδη πληρώσει το κόστος πολλών λανθασμένων εσωτερικών επιλογών της. Κατανόησε τα αδιέξοδα στα οποία επέτρεψε να την οδηγήσουν οι εξελίξεις. Κυρίως, κατανόησε τη βαθύτερη αιτία των αδιεξόδων της: τις ψευδαισθήσεις.
    Δεν μπορούμε πλέον να συρρικνώνουμε το επίπεδο ζωής σε κατηγορία εξαθλίωσης τριτοκοσμικής χώρας περιμένοντας τους Ευρωπαίους πολίτες να συνειδητοποιήσουν ότι είναι νομοτελειακά οι επόμενοι και να δράσουν συλλογικά.
    Η δημιουργία θεσμικού μηχανισμού παραγωγικής εθνικής στρατηγικής αποτελεί μονόδρομο επιβίωσης της χώρας.

    • franc avatar
      franc @ Anaconda 19/09/2012 11:56:03

      "Η δημιουργία θεσμικού μηχανισμού παραγωγικής εθνικής στρατηγικής αποτελεί μονόδρομο επιβίωσης της χώρας."
      AYΤΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΠΑΝ ΠΟΤΕ ΟΙ "ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ" ΜΑΣ αγαπητέ Anaconda.
      Καλύτερη δομική παραγωγική αλλαγή απο αυτήν της Ισλανδίας και της Ιρλανδίας αποκλείεται να αποκτήσουμε στα επόμενα 50 χρόνια. Αλλά κι αν τα καταφέρουμε, τίποτε δεν αποκλείει οτι θα πάθουμε και τότε ό,τι έπαθαν αυτοί σήμερα, αν δεν μπεί επιτέλους φραγμός στην ασυδοσία και την απληστία των 10-15 Υπερτραπεζών που κλείνουν μέσω των "οίκων τους" τις κάνουλες των τραπεζών κατα βούληση για να αρπάζουν πραγματικό χρήμα κάθε φορά που το έχουν ανάγκη.

    • ano-kato avatar
      ano-kato @ Anaconda 19/09/2012 12:37:22

      "Δεν μπορούμε πλέον να συρρικνώνουμε το επίπεδο ζωής σε κατηγορία εξαθλίωσης τριτοκοσμικής χώρας περιμένοντας τους Ευρωπαίους πολίτες να συνειδητοποιήσουν ότι είναι νομοτελειακά οι επόμενοι και να δράσουν συλλογικά."

      Μπορούμε,μπορούμε,άλλωστε το αποδεικνύουμε από το 2010 συνεχώς και αδιαλείπτως.Κάθε τρεις μήνες μέτρα συρρίκνωσης παίρνονται.

  2. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 19/09/2012 07:54:56

    "...μέχρι να περάσουν οι Αμερικανικές εκλογές..."
    Καλό θα είναι λοιπόν κάποιοι να εξηγήσουν τί φοβούνται πως θα συμβεί μετά τις αμερικανικές εκλογές...

    • H pena tis logikhs avatar
      H pena tis logikhs @ Τί να λέμε; 19/09/2012 15:07:45

      Ο καταλληλότερος να απαντήσει είναι ο Κουκουλόπουλος , μας εχει προϊδεάσει ήδη .

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ H pena tis logikhs 19/09/2012 15:08:55

        Τι είπε;

  3. NONOS avatar
    NONOS 19/09/2012 08:30:22

    "παρά τα εύσημα από το εξωτερικό, η Τροϊκα δεν έριξε νερό στο κρασί της. Αντιθέτως συνέχισε να συμπεριφέρεται ως βρυκόλακας που πίνει το αίμα του λαού και της πατρίδας.¨"..ολα αυτα λοιπόν μηπως ειναι επιβολη οδηγιών μηπως ειναι η τελικη προσπάθεια βουλγαροποιησης της χωρας μας μηπως εν τελει ολοι ειναι γραναζι ενος διεθνούς λυστρικου κυκλώματος των λαών καθότι οποιος ελεγχει το χρεος ενος λαού ελεγχει και την κυβερνησή του.
    Και διερωτάται ευλογα ο αγνος ΝΔμοκράτης μα τι στο καλό γινεται σ'αυτη τη χωρα σε ποιον τελικα να εμπιστευθούμε το μελλον των παιδιών μας οταν κι αυτό το κόμμα που αγωνιστηκαμε και ελπίσαμε για ενα καλυτερο αυριο κανει τα ιδια και χειρότερα απ το καταστροφικο ΠΑΣΟΚ............μημως τελικα ολοι θα τρελλαθούμε μ'αυτα που βλέπουμε..................

  4. Κώστας Τ avatar
    Κώστας Τ 19/09/2012 08:30:36

    Αυτή είναι η ορθή οπτική γωνία των πραγμάτων!Τα χειρότερα τον Νοέμβριο!!!

  5. GO avatar
    GO 19/09/2012 08:44:48

    Η Τρόϊκα επαναδιαπραγματεύθηκε τους επαχθείς όρους του Μνημονίου και επέτυχε ...επαχθέστατους!!!
    Αίσχος!!!

  6. gn avatar
    gn 19/09/2012 09:19:40

    Και οι Αμερικανικές εκλογές να μην υπήρχαν, στη παρούσα φάση (το τονίζω) υπήρχε άλλη εναλλακτική πραγματικότητα πέραν της μνημονικής για την Ελλάδα; Με απλά λόγια το ερώτημα είναι "που θα βρούμε τα λεφτά;..". Πραγματικά λεφτά και όχι φανταστικά...

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ gn 19/09/2012 10:06:19

      Τά λεφτά!
      Αυτοί πού τά τυπώνουνε, πρώτα σού τά στερούνε καί μετά σού τά πουλάνε γιά πραγματικά, σού δίνουν λίγο χαρτί καί σού παίρνουνε τό χωράφι, τό σπίτι, τή χώρα. ΄

    • noldor avatar
      noldor @ gn 19/09/2012 10:39:32

      Να τα κάνεις τι; Να πληρώσεις τους "κακούς" Δ.Υ.;

  7. Δικερως avatar
    Δικερως 19/09/2012 09:32:15

    Το αρθρο μου φανηκε σαν αντιβιοτικο ευρεως φασματος.
    Καλυπτει τις καταγγελτικες αναγκες του καθενος.Ειναι και πιασέ.
    Ειναι λυρικο,ειναι και σκληρο,ειναι και αρκετα περιγραφικο.
    Εκφραζει την "κοινωνια".

    "Κοινωνια “ρεαλισμού” ή “εικονικής πραγματικότητας”;"

    • Mist avatar
      Mist @ Δικερως 19/09/2012 11:02:32

      @ Δικερως

      Όσο και να προσπαθώ να καταλάβω τι πραγματικά ενοείς με την ανάρτησή σου δεν τα καταφέρνω. Νομίζω ότι αυτό οφείλεται στην απόλυτη ηλιθιότητά μου (χαρακτηριστικό της πλειοψηφίας των Ελλήνων που ψήφισαν στις τελευταίες εκλογές ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ).

      Μάλλον συνέλαβες τις σκέψεις που διατυπώνεις, ξαπλωμένος στον δερμάτινο καναπέ σου chesterfield και πίνοντας Dalmore 62 single malt πρωϊνιάτικα κάπου στην Πολιτεία ή στην Ελβετία.... ή εν ενδιάμεσα εν πτήση....

      με λυπάμαι που σε ζηλεύω.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Δικερως 19/09/2012 13:04:55

      Δίκερε για δεύτερη φορά παριστάνεις το κομματόσκυλο. Θυμάσαι την προηγούμενη φορά που έλεγες κάτι ανάλογο και για το κομμάτι που προειδοποιούσε ότι θα γίνει της Πόπης στην μάζωξη των βουλευτών για τα μέτρα αλλα εσυ μας έλεγες ότι επικοινώνησες με υπουργούς και σου είπαν όλα καλά; Σε ποιο γραφείο τύπου δουλεύεις;

  8. Νικος avatar
    Νικος 19/09/2012 09:38:11

    Συγνωμη αλλα το αρθρο σας απευθυνεται αποκλειστηκα προς τη κυβερνηση και σε αυτους που εμφανιζονται χαρουμενοι απο τα καλα λογια και τους θαυμασμους του εδω υπατου αρμοστη.Αυτο που θα απευθυνονταν στο κοσμο θα ηταν αυτο που θα τον εβγαζε στο δρομο για να καταλαβουν οι κατοχικες δυναμεις πως πισω απο καθε πολιτικο που λεει ή οντως διαπραγματευεται υπαρχουν και ανθρωποι εκτος απο αριθμοι.

    • nikos avatar
      nikos @ Νικος 19/09/2012 11:35:42

      +10000

  9. firiki2010 avatar
    firiki2010 19/09/2012 10:06:41

    Ερωτήματα
    1 Αν χρεωκοπούσαμε θα έβγαινε ο Ρόμνεϋ ;
    2 Δεν μας αρέσει όταν υπάρχει κακό κλίμα στην Ευρώπη, δεν μας αρέσει κι όταν υπάρχει καλό. Τι ακριβώς μας αρέσει;
    3 Από που προκύπτει ότι "η κυβέρννηση πλέει σε ευτχισμένα πελάγη εικονικής πραγματικότητας "; Ακούσατε θριαμβολογίες, διακρίνετε εφησυχασμό, δήλωσε κανένας κυβερνητικός ότι το πρόβλημα τέλειωσε;
    4 Πότε ανεκαλύφθη το " κανείς δε μας εγγυάται και πάλι ότι όλα θα πάνε καλά";;;;; Σώπα !!!! Φυσικά κανείς δεν μπορεί σε μια τέτοια κατάσταση να εγγυηθεί τίποτα Η εποχή των χαζοχαρούμενων βεβαιοτήτων έχει παρέλθει οριστικά.
    5 "Τα εύσημα από το εξωτερικό" υπάρχουν γιατί σε αντίθεση τη κυβέρνηση Παπανδρέου βλέπουν ότι υπάρχει περισσότερη αξιοπιστία και σοβαρότητα . Γιατί η Τρόϊκα θα έπρεπε να ρίξει νερό στο κρασί της; Και τέλος πάντων αν το έκανε νομίζετε ότι θα έβγαινε στο δρόμο να το διαλαλήσει;
    6 Τόση επαναλαμβανόμενη "μαυρίλα" απαξίωση και απαισιοδοξία τι εξυπηρετεί;

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ firiki2010 19/09/2012 10:29:24

      -Η 'ΕΕ' προωθεί Ομπάμα ενώ καί οι γκάφες τού Ρόμνευ δείχνουν ότι τό ίδιο κάνει καί αυτός.
      -Οταν τό κακό ή καλό τής Ευρώπης αναφέρεται στό πόσο κακά ή καλά υπακούει τό διεφθαρμένο κανίς στίς εντολές τού νέου αφεντικού του, τό προηγούμενο αφεντικό του, ο κυρίαρχος λαός, εξακολουθεί νά ψάχνει ποιός τού τό έκλεψε, γιά νά τόν τιμωρήση καί νά τό πάρει πίσω καί, επειδή δέν βρίσκει ούτε κλέφτη, ούτε σκύλο, περιέρχεται σέ μαυρίλα καί απαισιοδοξία.

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 10:54:45

        Τυχόν χρεωκοπία της Ελλάδας θα έβγαζε Ρομνεϋ;

        Με παραβολές για "διεφαρμένο κανίς" (τι άλλο θα σκεφτείς;) που κάποιος το έκλεψε σοβαρή συζήτηση δεν γίνεται.

        Ο κόσμος φυσικά και είναι ανήσυχος και δεν γίνεται αλλιώς. Το ερώτημα είναι: γιατί την εύλογη ανησυχία να προσπαθούν κάποιοι να την επιτείνουν διαρκώς και με το ζόρι;;; Περισσότερους λόγους ανησυχίας είχαμε πριν ένα χρόνο ή 6 μήνες .

        • noldor avatar
          noldor @ firiki2010 19/09/2012 11:03:55

          Έχεις δίκιο, περισσότερο ανησυχούσατε, οι Γερμανοί, 6 μήνες πριν.

          Υπήρχε η απειλή τουΤσίπρα και δεν υπήρχε το αγγλικό δίκαιο, τώρα πια αυτά ξεπεράστηκαν.

          Εγώ πάλι ανησυχώ κάθε φορά που μειώνεται ο μισθός μου, η σύνταξη του πατέρα μου (ας πρόσεχε) και αυξάνονται οι φόροι.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ noldor 19/09/2012 11:52:38

            H πρέπουσα απάντηση σε αυτό το "Περισσότερο ανησυχούσαΤΕ , οι Γερμανοί..." δεν " χωράει" στο blog. Oπότε.. αντε γεια!

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ firiki2010 19/09/2012 11:16:50

          Εξοδος τής Ελλάδας από τό ευρώ θά ανέτρεπε τήν 'ευαίσθητη ισοροπία' (απαραίτητη γιά νά συνεχίσει τό άρμεγμα τών πολλών από τούς λίγους μέσω τής γνωστής 'μηχανής' στημένων 'εκπλήξεων' καί cds) καί θά 'έστελνε' τό όλο σύστημα πρίν τήν ώρα του(πού δέν αργεί, ούτως ή αλλως) .
          Ο 'κυρίαρχος λαός' δέν ήταν μόνο σύνθημα τού Αντρέα αλλά βάση τού Συντάγματος πού παραβίασαν μέ τή σειρά τους Κ.Καραμανλής καί Σημίτης (εντάσσοντάς μας στήν ΕΟΚ χωρίς δημοψήφισμα καί παραχωρώντας εθνική κυριαρχία στό νόμισμα μέ τή σύμφωνη γνώμη καί πρός τό συμφέρον τής Τραπέζης Ελλάδος καί τών κρυφών ιδιοκτητών της).
          Ο αποπροσανατολισμός είναι τμήμα τής εφαρμοζόμενης επικοινωνιακής (μόνο) 'πολιτικής' (shock and awe) καί διαφωνώ ότι πρίν έξη μήνες ανησυχούσαμε περισότερο καθώς ο ρυθμός καί βαθμός αθέτησης δεσμεύσεων αυξάνεται απίστευτα.

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 12:06:07

            Απ΄ ό,τι καταλαβαίνω θεωρείς ότι το "σύστημα " θα καταρρεύσει οσονούπω, δεν ήθελες την ένταξη στην ΕΟΚ, ούτε στην Ευρωζώνη. Αυτό προφανώς συμβαίνει γιατί τα έχεις αντιληφθεί σαν κάποιο είδος "παραδείσων" που ενάντια στις "υποσχέσεις" δεν επαληθεύτηκαν. Στην πραγματικότητα ήταν εξαιρετικές ευκαιρίες τις οποίες απολαύσαμε αλλά διαχειριστήκαμε μετριώτατα.
            Οποιαδήποτε συμμετοχή σε υπερεθνικούς οργανισμούς προϋποθέτει παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας. Δεν είναι κάτι καινούργιο. Κάτι χάνεις (ανεξαρτησία κινήσεων), κάτι κερδίζεις (συνήθως ασφάλεια και ισχύ).
            Την υποχρέωση μας για τα μέτρα των 11,5 δις την ξέραμε πολύ πριν τις εκλογές. Κανείς από τους σήμερα κυβερνώντες δεν υποσχέθηκε ότι δεν θα τα υλοποιήσουμε.

          • GO avatar
            GO @ firiki2010 19/09/2012 12:29:18

            Η ρητορεία περί επαναδιαπραγμάτευσης, σε τι αφορούσε;

          • firiki2010 avatar
            firiki2010 @ GO 19/09/2012 13:13:39

            Η επαναδιαπραγμάτευση ήδη γίνεται κι ας μην διαλαλείται (ορθώς). Δεν είναι απροϋπόθετη και οπωσδήποτε χρειάζεται τολάχιστον ... δύο.

          • Νικος avatar
            Νικος @ firiki2010 19/09/2012 15:40:47

            Ποια ειναι τα ποσοστα μειωσεις μισθων και συνταξεων,σε ποια ορια ηλικιας συνταξιοδωτησης πρεπει να φτασουν,ποσα παιδια θα φορτωνονται σε καροτσες για να πανε σχολειο,ποσα νοσοκομεια πρεπει να μεινουν χωρις γιατρους και υλικα,ποσοι θα πρεπει να αυτοκτονησουν για να θεωρηθει προσφορο το εδαφος για την περιβοητη επαναδιαπραγματευση;Μηπως η κυβερνηση θα'πρεπε να επαναδιαπραγματευτει με το λαο ξανα τις υποσχεσεις της;

          • ΕΛΛΗΝ avatar
            ΕΛΛΗΝ @ firiki2010 19/09/2012 17:03:34

            Αγαπητέ firiki

            Νομίζω ότι φτάνει τόση πολλή διαπραγμάτευση .
            Γιατί όσο συνεχίζεται τόσο χειρότερα γίνονται τα μέτρα.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ firiki2010 19/09/2012 13:34:54

            Οπως καί πολλοί άλλοι συμπολίτες μου δέν είχα τότε τή δυνατότητα ή τόν καιρό νά ελέγξω ή λόγο νά αμφιβάλω γιά τήν τιμιότητα ή ικανότητα, τήν αξιοπιστία τελικά, αυτών πού διαπραγματεύτηκαν τήν ένταξή μας στήν Ευρώπη "τής ευημερίας καί τών καλών προθέσεων", τήν εποχή πού έγινε, μετά τήν δικτορία, μέ μια΄εταιρική σύμβαση' πού παγκοσμίως πλέον αναγνωρίζεται ώς λειψή, κουλή καί λεόντια καί έχει φέρει τά αντίστοιχα αποτελέσματα, σαφέστατα λόγω ελεεινής συμπεριφοράς τής ελίτ (δημόσιου καί ιδιωτικού τομές) πού απλά έσκαψαν τό λάκο τους τρώγοντας μέχρι σκασμού αλλά καί τόν δικό μας.
            Περί επερχόμενου παγκόσμιου οικονομικού αδιεξόδου ή αρμαγεδώνος, μιά ανάγνωση στόν διεθνή τύπο αρκεί στόν μέσο αναγνώστη, εγώ απλά τήν βλέπω εδώ καί χρόνια, μετρώντας την κυρίως από τό παράλογο τών κινήσεων τών μεγάλων παικτών καί τά άπειρα δείγματα πανικού καί χρεωκοπίας είς 'Εσπερίαν'.

          • Tasos avatar
            Tasos @ firiki2010 19/09/2012 15:19:53

            Η υποχρέωση όμως έλεγε ότι από τα 11,5 δις τα 9,5 θα τα ζήταγε η τρόικα από το Υπ Εργασίας (μισθοί, συντάξεις κλπ) και εμείς στα πλαίσια της αβεβαιότητας δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα? Αυτό είναι που λές ότι ανέβηκε η αξιοπιστία της κυβέρνησης και γι' αυτό ζητάει η τρόικα τα λεφτά από κει που ξέρει ότι θα τα πάρει κι όχι από κεί που εξαρτάται από "αξιόπιστες" μεταρρυθμίσεις?

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ firiki2010 19/09/2012 12:50:05

      Δεν μας αρέσει όταν υπάρχει κακό κλίμα στην Ευρώπη, δεν μας αρέσει κι όταν υπάρχει καλό.

      Προφανώς, όσο "καλό" κλίμα υπήρχε και αμέσως πριν από τις εκλογές, όταν οι ευρωναζί τα είχαν κάνει πάνω τους μπροστά στο ενδεχόμενο ενός "ατυχούς" αποτελέσματος, και υπόσχονταν και επιμηκύνσεις και χαλαρώσεις και απ' όλα "αν κάναμε τη σωστή επιλογή"...

    • Νικήτας avatar
      Νικήτας @ firiki2010 19/09/2012 15:31:54

      "Τόση επαναλαμβανόμενη “μαυρίλα” απαξίωση και απαισιοδοξία τι εξυπηρετεί;"

      Φιρίκη,....Μηρυκαστικά μιζέριας, όντως.

      Τι εξυπηρετεί ;; μα είναι εθισμένος ο 'Ελληνας στην απαξίωση και στην μιζέρια...μόνο όταν είχε ῾᾽λεφτά᾽᾽ ένοιωθε ᾽᾽καλά᾽᾽.

  10. Ρεαλιστής avatar
    Ρεαλιστής 19/09/2012 10:18:12

    Κι όμως, ο gn έχει δίκιο, κι ας τον κατηγορεί ο Ειδωλοκλάστης.
    Κανείς δε μας στερεί τα λεφτά- δεν τα έχουμε: βγάζουμε 80 και χρειαζόμαστε 100. Ο Τόμσεν και η παρέα του αυτό θέλουν να εξασφαλίσουν, ότι θα περνάμε με 80, ώστε να μη χρειάζεται να μας τσοντάρουν. Απλώς, όταν του εμφανίσαμε ως εξοικονομήσεις "εξορθολογισμό υπερκοστολογήσεων" "επαναδιαπραγμάτευση προμηθειών" και "φωτοβολταϊκά στα δημόσια σχολεία" επέστρεψε στο "εντάξει, μέχρι να γίνουν αυτά κόψτε τις συντάξεις του ΟΓΑ".

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Ρεαλιστής 19/09/2012 11:36:05

      Γιατί βγάζουμε 80 καί ξοδεύουμε 100;

      Μήπως επειδή οι συνεταίροι καί ανταγωνιστές μας κατάφεραν νά μάς αλλάξουν τήν κάθε είδους 'πίστη', καταστρέφοντας ότι παραγωγικό καί εγχώριο, διαφθείροντας καί κλέβοντας καί επιτρέποντας, μέ τήν ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, τήν εκροή τού όλου χρήματος στίς δικές τους χώρες καί απαγορεύοντας, όταν τό μάζεψαν γιά τά καλά, τήν επανεισροή μέ κάθε τρόπο καί μέσο καί αδιαφορώντας, αυτοί καί τά τσιράκια τους,γιά τήν 'ανάπτυξη' πού χάσαμε;
      Είναι δυνατόν, μέσα στήν όλη μπαρουφολογία τών οικονομικών φωστήρων, νά μήν τοποθετείται η ραγδαία ανερχόμενη ανεργία σάν υπαριθμ 1 προτεραιότητα καί υποχρεωση τής όποιας κυβέρνησης, νά βγαίνει ο κάθε πανίβλακας καί αποτυχημένος στούρνος νά
      προβλέπει τόσα κιάλλα τόσα χρόνια ύφεσης καί νά μήν επαναστατεί κανείς;

      • Σχετικά Ασχετος avatar
        Σχετικά Ασχετος @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 11:55:53

        Οταν για όλα φταίνε οι άλλοι,εμείς είμαστε ή ανεύθυνοι,ή ηλίθιοι....

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ Σχετικά Ασχετος 19/09/2012 13:11:49

          Ναί, καί έχωμεν κόκκινας γραμμάς, σχέδιον εξόδου, δυνατότητες επαναδιαπραγμάτευσης καί, κυρίως, 'εμπιστευθείτε μας'.

          • undercover gpr avatar
            undercover gpr @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 16:19:24

            Αφού εσύ και οι γύρω σου δλδ η γενιά σου

            "δέν είχα τότε τή δυνατότητα ή τόν καιρό νά ελέγξω ή λόγο νά αμφιβάλω γιά τήν τιμιότητα ή ικανότητα, τήν αξιοπιστία τελικά, αυτών πού διαπραγματεύτηκαν τήν ένταξή μας στήν Ευρώπη "

            κάτσε στ'αυγά σου.Δε δικαιούσαι να εμπιστευτείς ούτε να κρίνεις κανέναν αφού δεν προλάβαινες να ελέγξεις.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ undercover gpr 19/09/2012 17:16:44

            -Δέν μέ ρώτησαν
            -Εργαζόμουν εκτός Ελλάδος τότε
            -Κάθομαι στ'αυγά μου και...
            ...περιέργως, κιεσύ, ο "νέος",τό ίδιο.

  11. Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
    Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) 19/09/2012 10:29:12

    Πρέπει να αισθάνεται πολύ περήφανη η παρούσα κυβέρνηση που θα αποφασίσει π.χ. την μείωση της σύνταξης ανασφάλιστων ηλικιωμένων ή την μείωση των συντάξεων του ΟΓΑ! Δηλαδή πόσο υψηλές είναι αυτές οι συντάξεις, 300 - 350 ευρώ?
    Τελικά μετά την εποχή της βιομηχανικής επανάστασης οδεύουμε με γοργούς ρυθμούς στην εποχή μαζικής εξολόθρευσης του ανθρωπίνου γένους δια χειρός του παγκόσμιου ανεξέλεγκτου μεγάλου κεφαλαίου.

  12. noldor avatar
    noldor 19/09/2012 11:07:46

    "βγάζουμε 80 και χρειαζόμαστε 100." εκ των οποίων τα 60 είναι τόκοι, πολλοί από τους οποίους πήγαν π.χ. για αγορά υποβρυχίων "αόρατων" τόσο για τις εχθρικές δυνάμεις όσο και για τις φίλιες.

  13. Σχετικά Ασχετος avatar
    Σχετικά Ασχετος 19/09/2012 11:19:58

    Σας θυμίζω ότι μετά τις Αμερικανικές εκλογές,έρχεται και η 21-12-2012.
    Χα!Χα!Χα!Τελικά δεν τη γλυτώνουμε με τίποτα.........

    • kitsos avatar
      kitsos @ Σχετικά Ασχετος 19/09/2012 17:10:34

      Αυτο ειδικα που το βαζεις ? :) :)

  14. Bohemian avatar
    Bohemian 19/09/2012 11:33:58

    Είναι δεδομένο ότι τα μέτρα πλέον δεν είναι 14 δισ. ευρώ (11,5 από δαπάνες συν 2- 2,5 από φόρους). Είναι πολύ περισσότερα και μάλλον θα μείνουν –προς το παρόν– απροσδιόριστα, κατά τη συνήθη τακτική. Μόνο που δεν μπορεί να υπολογιστεί πόσα θα είναι αφού αυτό προϋποθέτει να υπάρχει σενάριο για το ΑΕΠ, αλλά και να είναι γνωστή η απόφαση για παράταση 2ετίας.
    http://www.capital.gr/News.asp?id=1618234

  15. dimitrtf avatar
    dimitrtf 19/09/2012 12:09:17

    Το αρθρο σου ΕΙΝΑΙ η πραγματικοτητα ΜΠΡΑΒΟ.

  16. ΕΤΣΙ! avatar
    ΕΤΣΙ! 19/09/2012 12:11:55

    Εφόσον δεν απολύθηκαν 200.000 κρατικοί κηφήνες, και δεν γίνονται οι απαραίτητες αποκρατικοποιήσεις, ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΛΙ!

    • panos avatar
      panos @ ΕΤΣΙ! 19/09/2012 15:28:12

      ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ +1000000000000000000000000...

    • ΕΛΛΗΝ avatar
      ΕΛΛΗΝ @ ΕΤΣΙ! 19/09/2012 17:26:14

      Όπως λέμε ΑΤΕ στον Σάλλα??????????????

  17. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 19/09/2012 12:36:25

    Η παρούσα κυβέρνιση χωρίς βούληση,κατ΄αρχην τιμωρίας των υπαιτείων της οικονομικής καταστροφής και άρνησης της κατάργησης του άθλιου νόμου βενζέλου περι ΜΗ ευθύνης υπουργών Ο ΡΟΛΟΣ της ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΔΑΠΑΝΗΡΑ
    ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟΣ.

  18. Karenin avatar
    Karenin 19/09/2012 12:43:20

    Και ποιός ο λόγος της σπουδής της ΝΔ να έρθει στην εξουσία; Να περάσει μόνο όλα αυτά τα μέτρα που είχαν συμφωνηθεί επι ΓΑΠ;

    • GO avatar
      GO @ Karenin 19/09/2012 12:47:15

      Ματαιοδοξίας και θεσιθηρίας το ανάγνωσμα.

  19. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 19/09/2012 13:09:27

    το κλιμα θα ειχε πραγματικα αναστραφει αν επαιρνε ο Σαμαρας γρηγορα όλες τις μεταρρυθμισεις που απαιτουνται για να ανοιξει ο ανταγωνισμος στην αγορα,να γινει η δημοσια διοικηση αξιοκρατική,αποτελεσματική και τεχνολογικά ,οργανωτικά συγχρονη και φυσικά με δραστικά μέτρα έναντι της φοροδιαφυγής ελευθέρων επαγγελματιών,μικροεπιχεηρηματιών,αλλά και μεγαλοεπιχειρηματιών κτλ,με θεσμικές ρήξεις και νομοθετήματα απέναντι στην αδιαφάνεια και την αναξιοκρατία(γιατί συνεχίζουν να γίνονται κάποιοι διορισμοί εκτος γραπτού ΑΣΕΠ?),σύμμαχος του θα ήταν η τεχνολογία και τα πρότυπα της δύσης...εκεί πάσχει η χώρα...αυτό είναι το πρόβλημα,το κυρίαρχο.

    αυτα τα μετρα για να αποδωσουν θελουν χρονο,αν δεν τα παρει τωρα ποτε θα τα παρει?μιλάμε για τα αίτια της κρίσης,όλη η ιστορία εδώ είναι...

    επίσης θα έπρεπε να χτυπησει το κομματικό κράτος..άπαντες ενταγμένοι στον ενιαίο...τι θα πεί βουλευτής,δήμαρχος ,καθηγητής πανεπιστημίου...άμα αξίζει θα φανεί στον πίνακα βάσει προσόντων...
    για ένα δίκαιο κράτος που θα στηρίξει την νέα γενιά και θα ανανεώσει τις δυνάμεις ενός γηρασμένου έθνους,η δημοσιονομική προσαρμογή έπρεπε να πέσει βαριά στους παχυλούς μισθούς και συντάξεις και ιδίως στους άνω των40 ετών συνταξιούχους και μισθωτούς που λαμβάναν υπερτιμημένο εισόδημα,εφάπαξ,έχουν σπίτι κτλ συν στους νέους που διορίστηκαν με ρουσφέτι παρέκαμψαν τον γραπτό ΑΣΕΠ .
    οι υπόλοιποι που αποτελούν το καλύτερο τμήμα του δημοσίου ,ως επι το πλείστον και αξιορατικά διορισμένο,δεν θα έπρεπε να έχουν σοβαρές περικοπες.αντ αυτού βλέπουμε οριζόντια μέτρα επι δικαίων και αδίκων ...

    με το σινάφι του τί γίνεται?γιατι δνε πήρε την παραγραφή πενταετίας?δεν μείωσε σε 200 τους βουλευτές?γιατί δεν ανοίγουν οι λογαριασμοί στην ελβετία και αλλού?τα έγραψε ο φακτορας για το αισχος της ερτ.γιατι?


    άμα πάρει όλα τα παραπάνω σαφώς θα υπάρξουν συγκρούσεις...αφού ένα 20 % της κοινωνίας "παρασιτεί" ή τέλος πάντων ζεί προνομιακά εις βάρος των υπολοίπων,αλλά θα υπάρξει άμεση πραγματική αναστροφή του κλίματος και γενικευμένη αποδοχή από την κοινωνία...αυτά περιμένουμε 3 χρόνια τώρα!!!

  20. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 19/09/2012 13:11:37

    πες μου δυο μεταρρυθμιστικά μέτρα του Σαμαρά από τα δεκάδες που οφείλει να πάρει τον καιρό που συγκυβερνούσε καθώς και τώρα.

    • Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) avatar
      Ελλάς το κάτεργο (ex avanti) @ Λάζαρος 19/09/2012 16:09:10

      Μέτρο 1ο: Τυφλοί στην Ζάκυνθο και αλλού είδαν το φως τους.
      Μέτρο 2ο: Αυτιστικοί επανήλθαν και χαίρουν άκρας υγείας
      Μέτρο 3o: Δεν μας κυβερνά πιά ο ΓΑΠ και του δώσαμε την ευκαιρία ως επισκέπτη καθηγητή να βάλει ένα χεράκι εις την αποδόμηση της χώρας πέραν του ατλαντικού & ευελπιστούμε και σε μία ευρωπαϊκή.
      Μέτρο 4ο: Οι αυτόχειρες πλέον απευθύνουν τις τελευταίες τους λέξεις στον Τράγκα και όχι στους οικείους τους.
      Να συνεχίσω.... Να κάνουμε λίγη πλάκα γιατί δεν πάει άλλο αυτή η πίεση που υφιστάμεθα, μας σφίγγει σαν τανάλια.

  21. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 19/09/2012 13:18:28

    Και μήπως, ενώ θα έχουμε κάνει μπάχαλο την Ελλάδα για να ψηφιστούν τα μέτρα, μετά την επανεκλογή Ομπάμα ξεκινήσει νέος γύρος αμφισβήτησης της Ελλάδας, νέες πιέσεις για επιπλέον «διαρθρωτικά» μέτρα και νέες απειλές για έξοδο από το ευρώ;

    Για όσους δεν βιάζονται να πανηγυρίσουν, η αναφορά Στουρνάρα στο 2016 δεν έχει μόνο την ανάγνωση της "επιμήκυνσης". Μπορεί και να σημαίνει ότι "θα παίρνουμε συνεχώς μέτρα μέχρι το 2016"...

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Αυριανιστής 19/09/2012 13:43:48

      Τά 'τελευταία τελευταία μέτρα' ξέχασα νά βάλω στήν λίστα μέ τά ανέκδοτα τής τρισυποστάτου ημών εξουσίας.

  22. chris avatar
    chris 19/09/2012 13:26:55

    Στην Πομπηια εκτος των αλλων , βρηκαν καβαλα τον ενα στον αλλο.
    Ετσι και δω, ενα πρωι ολα θα ειναι αλλιωτικα.
    Ο θεος να μην μας λυπηθει

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ chris 19/09/2012 17:48:23

      Τῶρα,τί νά προσέχουμε,τίς καβάλες ἤ τά ἠφαίστεια;

      • chris avatar
        chris @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2012 15:21:47

        εσενα παντως δεν σε κοβω για τα ηφαιστεια

  23. Τιγράνης avatar
    Τιγράνης 19/09/2012 13:32:42

    Ή αλλιώς, κυβέρνηση matrix ή dominatrix;

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 19/09/2012 14:53:11

    Το άρθρο πάσχει από την απαισιόδοξη εκδοχή της μακροοικονομικής άγνοιας.
    Στην εποχή της χλίδας και φούσκας (1990 - 2008), η μακροοικονομική άγνοια έπαιρνε την "αισιόδοξη" μορφή: Μη ειδήμονες αλλά και ειδήμονες (δυστυχώς), φαντασιώνονταν ότι η πορεία της οικονομίας, του ΑΕΠ, μισθών κτλ θα είναι μονίμως ανοδική. ¨Ετσι ακριβώς, με ιδεολογήματα φτιάχνονται οι φούσκες ("η οικονομία είναι 50 % ψυχολογία").
    Τώρα, στην πτώση, υπάρχει η αντίστροφη ιδεοληψία: Μη ειδήμονες αλλά και ειδήμονες (δυστυχώς), φαντασιώνονται ότι η πορεία της οικονομίας, του ΑΕΠ, μισθών κτλ θα είναι μονίμως καθοδική.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ Ο Θείος 19/09/2012 14:59:48

      Θείο, βλέπω ότι "στην εποχή της χλίδας και της φούσκας" περιλαμβάνεις και τα μητσοτακικά χρόνια. Αλήθεια, ποια ήταν η "χλίδα" εκείνης της εποχής; Μήπως εννοείς το "0+0=14%" ή οι άνεργοι του Λαυρίου και του Μαντουδίου;

      Αλλά, θα μου πεις, εδώ έφτασες τις προάλλες να αποκαλέσεις "εποχή χλίδας" την εποχή από το... 1952 (!) και μετά (προφανώς επειδή, ως χαβιαροαριστεροί, χαλαστήκατε που το πόπολο διείσδυσε στα άβατα των σαλονιών σας). Στη μητσοτακική τριετία θα κολλούσατε;

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Αυριανιστής 19/09/2012 15:36:03

        Αγαπητέ, ενίοτε παραναγιγνώσκεις και παρερμηνεύεις.
        Ποτέ δεν ήταν (και δεν θα είναι) "εποχή χλίδας" για συνήθεις, πραγματικούς εργαζόμενους (τύπου Λαυρίου ή Μαντουδίου, ή εμπορουπαλλήλους ή "μπλοκάκια" και για χίλιους άλλους).
        Η χλίδα, όταν έρχεται ο καιρός της, είναι κατάσταση που αφορά ανώτερα μεσοστρώματα (εμπορο-ελευθεροεπαγγελματικά, εισοδηματίες και τα ρετιρέ της "εργατικής αριστοκρατίας" - μισθωτά στελέχη δημόσιου και πολύ λιγότερο του ιδιωτικού τομέα). Εκεί "δίνεται" και εκεί αναπτύσσεται. Προκύπτει ως προσωρινή ταξική συμμαχία του κεφαλαίου με τα ανώτερα μεσοστρώματα.
        Στην βραχύβια εποχή Μητσοτάκη τα στρώματα αυτά ευνοήθηκαν σκανδαλωδώς. Όσο και στην εποχή του ΑΓΠ προηγουμένως - ή ΚΚ του Β' μετά. Θυμήσου μόνον τι γινόταν στα ψηλά κλιμάκια των τραπεζών μετά την κατάρρευση του Κοσκωτιστάν ...

    • Νοσφιστης avatar
      Νοσφιστης @ Ο Θείος 19/09/2012 15:07:06

      Μια ακόμη "απάντηση" που πάσχει από αυτιστική άρνηση της πραγματικότητας..Όταν οι πλέον αισιόδοξες προβλέψεις των ίδιων των συστημικών διαύλων μιλούν για πιθανή ανάκαμψη από το 2014 και βλέπουμε..Δε βαριέσαι όμως,πες πως έχετε δίκιο,τι είναι 1-2 χρονάκια ακόμα εξοντωτικής ύφεσης για το λαό? Αφού θα πέρνει ελεημοσύνη σε ευρώ θα είναι ευτυχισμένος,ε?

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Νοσφιστης 19/09/2012 15:39:57

        Τι είναι ο μυστηριώδης όρος "ύφεση" άν τον απομυθοποιήσουμε;
        Αρνητική μεταβολή του ΑΕΠ.
        Αυτό που έγραψα, σε απλά λόγια αποδίδεται "στην οικονομία ότι ανεβαίνει κατεβαίνει". Και τούμπαλιν.
        Αυτιστική άρνηση της πραγματικότητας είναι να μην καταλαβαίνει κανείς ότι η οικονομία ανέκαθεν κινείται σε ανοδικούς και καθοδικούς κύκλους...

        • Νοσφιστης avatar
          Νοσφιστης @ Ο Θείος 19/09/2012 16:11:02

          Η "απομυθοποίηση της ύφεσης" είναι κουβέντες για ακαδημαικούς από ακαδημαικούς,με μικρή συνάφεια για το βίο του ταλαίπωρου που δεν έχει ψωμί-γιατί αυτό είναι το διακύβευμα..
          Την άρνηση της παραδοχής περί οικονομικών κύκλων-μην ξεχνάτε εσείς οι συμπαθούντες το ευρωπαικό υπερκράτος,και τους ιστορικούς με τους οποίους τέμνονται συχνά οι πρώτοι,και τα ανατρεπτικά τους αποτελέσματα για τέτοια μορφώματα-την έκαναν αξίωμα τους οι νεοφιλελεύθερες δυνάμεις από την πτώση της Σοβιετίας και ύστερα.Όλες δε οι συνταγές που μηχανεύονται για έξοδο από την κρίση αυτή την άρνηση διαιωνίζουν,μη απαντώντας στα δομικά προβλήματα του συστηματός τους.

        • noldor avatar
          noldor @ Ο Θείος 19/09/2012 16:17:02

          Μόνο που στην περίπτωσή μας ο καθοδικός κύκλος μας επιβλήθηκε βιαίως και χωρίς αναισθητικό.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ noldor 20/09/2012 18:15:22

            ¨Οπως και ο ανοδικός.
            Θυμόμαστε όλοι τα εκατό τηλεφωνήματα την ημέρα από τράπεζες, για να δανεισθούμε με το ζόρι..
            Δεν θέλει πολύ για να σαλέψει ο νούς του ανθρώπου...

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 19/09/2012 15:15:35

      'Μονίμως καθοδική' δέν άκουσα νά λέει κανείς, θείο, άκουσα όμως πολλούς νά ομιλούν περί κινεζοποίησής μας πρώτα, πράγμα πού θεωρώ απίθανο, αφού η πίτα τής Κίνας καί άλλων μεγάλων 'αναπτυσόμενων' τριτοκοσμικών είναι πού ενδιαφέρει Μέρκελ&Σια καί θά συνεχίσουν τήν ύφεση στήν αποικία τους η ωραία Ελλάς (πού θά εισάγει μέχρι τέλους παπούτσια, σωβρακοφανέλες καί άλλα συναφή) καί τήν λοιπή περιφέρεια, ώστε νά μπορεί η Γερμανία νά απολαμβάνει τήν έντονη παρουσία καί δράση τών εταιρειών της εκεί.
      Αρα μέλλον γιόκ ούτε κάν ώς κινέζοι κούληδες!
      Υπόχρεος διά τήν απάντησήν σας
      διατελώ...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 15:50:58

        Σ' αυτά τα "γραμμικά σενάρια" έχουν απαντήσει πολύ αρμοδιότεροι από μας εδώ και πολλά χρόνια. Ν' αναφέρω μερικά ονόματα, Σουμπέτερ, Κοντράτιεφ, Κέυνς...
        Αλλα το πρόβλημα δεν είναι αυτό: Ότι δεν καταλαβαίνουμε την οικονομία. Πολιτικό είναι: Κάποιοι βλέπετε την συμμετοχή στην ΕΕ και στο Ευρώ ως αποικιοκρατική εξάρτηση και αντικαταστήσατε την "παλιά καλή" αμερικανοφοβία με γερμανοφοβία.
        Το έλεγε ο έρμος ο ΑΓΠ παλιά, "ΕΟΚ και ΝΑΤΟ το ίδιο συνδικάτο". Αλλά το ξέχασε γρήγορα, πριν προλάβουν να το κατανοήσουν "ευρύτερες δυνάμεις".
        "Φθάσατε αργά, σας πήραν άλλοι τη θέση" .

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 15:58:15

        Χε χε, δεν είναι δουλειά του Σαμαρά, του Βενιζέλου ή του Κουβέλη να οργανώσουν εγχώρια παραγωγή για "παπούτσια, σωβρακοφανέλες καί άλλα συναφή": Είπαμε, "το κράτος δεν πρέπει να γίνεται επιχειρηματίας".
        Άδικα τους κατηγορείτε. Σας φταίει το γομάρι αλλά χτυπάτε το σαμάρι. Η άχρηστη αστική σας τάξη την έχασε πολλές φορές την ευκαιρία να εκμεταλλευθεί συγκριτικά πλεονεκτήματα και μονίμως αποφεύγει να επενδύσει. Προτιμά να αγοράζει ακίνητα στο Λονδίνο ή να τα "βγάζει" στην Καραιβική.
        Sorry αλλά αντί για "συγγενείς" χαλασοσπίτηδες, προτιμώ Κινέζους επενδυτές στα λιμάνια ή Γερμανούς στην ενέργεια. Σαφές;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Ο Θείος 19/09/2012 16:01:04

          Επενδύσεις και δουλειές χρειαζόμαστε, όχι παραμύθισμα και ιδεοληψίες.
          Άδικα φορτώνετε άδικες ενοχές σε Σαμαρά, Βενιζέλο ή Κουβέλη: Time over, αυτά που ξέραμε τέλειωσαν. Αυτή η μουσική απόμεινε να παίζει, αυτή χορεύουν.

        • ειδωλοκλάστης avatar
          ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 19/09/2012 16:29:13

          Μέ τά δυό σας άνωθεν, θείο, δέν απαντάς στό προηγούμενό μου (ότι καταγγέλεις κάποιους ανύπαρκτους γιά δήθεν συνεχή οικονομική πτώση καί, μέ επικυρίαρχο τήν Γερμανία, ο πάτος τής ανάκαμψης γιά νά έρθει θά φάει κανά δυό γεννηές ελλήνων καί άν).
          Παραπέμπεις σέ Κέυνς κτλ όταν ο μόνος λόγος πού η Γερμανία επιμένει στήν 'αυστριακή' σχολή (πού αντιτίθεται στόν Κέυνς) είναι ότι άν καταρεύσει η αμερικάνικη κευνσιανή φούσκα, τούς πήρε καί τούς σήκωσε καί αυτούς, άρα οι δήθεν δυό οικονομικές θεωρίες άκυρώνουν η μιά τήν άλλη καί μένει μόνο τό δίκαιο τού ισχυρωτέρου, πού φεύ, δέν δυνάμεθα νά εξασκήσωμεν μέ τήν άνεση τών παλαιότερων χρόνων.....

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 16:37:47

            Δεν πρόκειται για διαμάχη "αμερικανών - γερμανών". Άλλη "εθνοκεντρική" ιδεοληψία...
            Πολιτικά δόγματα μάχονται μεταξύ τους.
            Ως γνωστόν, για το οικοπνομικό θέμα οι Ρεπουμπλικανοί των ΗΠΑ έχουν τις ίδιες περίπου απόψεις με τους Χριστιανοδημοκράτες και Ελεύθερους Δημοκράτες της Γερμανίας, ενώ οι κυβερνώντες Δημοκρατικοί συγκλίνουν σε μεγάλο βαθμό με τους Σοσιαλδημοκράτες και Πράσινους.
            Και φυσικά η θέση της Ελληνικής πολιτικής, ανεξαρτήτως κόμματος, δεν έιναι δίπλα στους "σιαμαίους αδελφούς" Ρόμνευ και ...Ρέσλερ...

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 19/09/2012 17:31:34

            Είπα εγώ γιά διαμάχη εθνικοκεντρική; Ουχί, τ'ορκίζομαι!
            Γιά παιχνίδια κάτω από τό τραπέζι μίλησα, καί δή υπεράνω πολιτικών φερετζέδων-καί αντίστοιχων 'αντιπάλων αρχηγών'-διάφανων εντωμεταξύ όπως άλλωστε καί οι δήθεν αντικρουόμενες οικονομικές θεωρίες πού έθιξα (ομολογουμένως εξ απαλών).
            Δέν αρνούμαι ότι οι θέσεις τού Ομπάμα θά ήταν ενδεχομένως πιό κοντά στά ελληνικά συμφέροντα άν υπήρχαν κάποιοι νά τά εκρποσωπήσουν, μά δέν τούς βλέπω, όπως δέν βλέπω καμιά περίπτωση η Γερμανία νά επιστρέψει όσα κέρδισε από τήν κουλή ΕΕ πού δημιούργησε ή νά λασκάρει τό σκοινί πού μάς σέρνει στό βυθό, πόσο μάλλον νά 'βοηθήσει στήν ανάπτυξη' όπως τήν παρακαλούν, περίπου γονατιστοί, κάποιοι φελοί!


            ικών θεωριών'.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 16:45:27

            Διάβασες τις οικονομικές απόψεις του Ρόμνευ και του αντιπροέδρου του;
            Παρεπιμπτόντως:
            Δενυπάρχει "αμερικάνικη κευνσιανή φούσκα". Τη φούσκα στις ΗΠΑ την δημιούργησε η νεοφιλελεύθερη απορρύθμιση. Ο ίδιος ο Alan Greenspan έκανε την σκληρή αυτοκριτική του.
            Το μόνο που υπαρχει τώρα είναι η Κευνσιανή αντικυκλική πολιτική Ομπάμα - Μπερνάνκε και ο ακραία νεοφιλελεύθερος Ρεπουμπλικανικός αντίλογος (δυστυχώς στο Ρεπουμπλικανικό κόμμα εμμένουν οι φονταμενταλιστικές οικονομικές απόψεις που προκάλεσαν την καταστροφη του 2008).

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ Ο Θείος 19/09/2012 17:44:05

            τά'παμε πιό πάνω, σφίξιμο από Μέρκελ, λασκάρισμα από Μπερνάνκε καί, κάτι πού δέν έθιξα
            πιό πρίν: Καί τά δυό στήν καμπούρα τής περιφέρειας,πού εκτός από μισθούς πείνας, αρνητική ανάπτυξη καί ανεργία (σφίξιμο), πάσχει απόσυνεχιζόμενη ακρίβεια ολιγοπωλίων ενώ ξεπουλά τά ασημικά της (ΔΧ καί ΙΧ)σέ περιορισμένο κύκλο εκλεκτών αγοραστών έναντι καλόχαρτου πού τυπώνουν κατά βούλησιν(λασκάρισμα)!

            ΥΓ άν είναι νά παραμείνεις εκτός θέματος 'διαβάζοντας' άλλα αντί άλλων, άστο καλύτερα.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ ειδωλοκλάστης 19/09/2012 17:52:47

            Οτι "δέν υπάρχει αμερικανική φούσκα" τό αφήνω ασχολίαστο.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 20/09/2012 17:36:27

            Η Αμερικανική φούσκα δεν είναι κευνσιανό δημιούργημα αλλά νεοφιλελεθερο .
            Αυτό έγραψα.
            Ετυμηγορία όχι δική μου αλλά με βούλα μετανοήσαντος γερο-Ρεπουμπλικανού (Γκρήνσπαν αυτοπροσώπως).
            Φοβού όμως την νέα γενιά.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ ειδωλοκλάστης 20/09/2012 18:31:42

            Κατά τήν Βικιπαίδεια ο Κέυνς ξανάγινε μοδάτος μόνο όταν ήταν πλέον ολαφάνερη η οικονομική κρίση τών ΗΠΑ, τό 2007 καί τόσο ο Μπούς όσο καί ο Μπάμιας βάσισαν επάνω του τό οικονομικό τους πρόγραμμα (Γκρήνσπαν καί Μπερνάνκε)!

            Γενικά, οι γκουρού-οικονομολόγοι, κρύβουν τό αδιέξοδο τής κρίσης πού κατά τή γνώμη μου άρχισε εολι Νίξον τό 1971) καί τήν θέλουν νά αρχίζει τό 2007.
            Τό θέμα είναι πάντως ότι δέν μπορεί πλέον σήμερα οι ΗΠΑ νά πουλάνε $=παγκόσμιο αποθεματικό νόμισμα καί νά μεγενθύνουν/εξάγουν τό χρέος τους κτλ, ενώ οι όποιες οικονομικές θεωρίες ακολουθούσαν πάντα, δέν προηγούντο, τήν πολιτική καί τήν επιστήμη, άρα είναι άνευ ουσιαστικής σημασίας.

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ ειδωλοκλάστης 20/09/2012 18:39:44

            Με το τελευταίο σου σχόλιο συμφωνώ αγαπητέ.
            Πάντως ο Γκρήνσπαν αποχωρώντας ομολόγησε ότι απέτυχε: "Κάποια πράγματα που είχα στο μυαλό μου δεν λειτουργούν - εννοούσε την υποτιθέμενη "αυτορρύθμιση" των αγορών χωρίς παρέμβαση του κράτους.
            ¨Οταν άρχισε η κρίση, κατάλαβαν (όπως και μετά το 1929) ότι ο καπιταλισμός χωρίς ενεργό Δημόσιο τομέα είναι καταδικασμένος να αυτοκαταστραφεί.

          • ειδωλοκλάστης avatar
            ειδωλοκλάστης @ ειδωλοκλάστης 20/09/2012 18:52:44

            Ετσι λοιπόν μένει η πρωτότυπη 'κευνσιανή αντικυκλική πολιτική' σου νά αναζητά ματαίως τό πρόβλημα πού καλείται νά επιλύση!
            (νά λέμε καί καν'αστείο νά περνά η ώρα)

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Ο Θείος 19/09/2012 17:52:50

      Θεῖε,ἐμεῖς,ὁ ἀπλός λαός ,πού δέν παίξαμε στά χρηματιστήρια καί δέν παίρναμε τά δάνεια μέ τό τσουβάλι,καθ' ὅτι,ὅ,τι μᾶς ἔδιναν μέ αὐτά ζούσαμε,δέν δικαιολογοῦμαστε νά πάσχουμε ἀπό μακροοικονομική ἄγνοια;,ἤ φταῖμε καί γι' αὐτό...

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ ΚΥΘΗΡΙΟΣ 20/09/2012 18:22:16

        Είναι απλό αγαπητέ, δεν χρειάζεται να διαβάσω Πιέρο Σράφφα ή Κένεθ Ρόγκοφ για να το ξέρω:
        "Οτι ανεβαίνει κατεβαίνει", έλεγαν οι σοφοί παππούδες και γιαγιάδες μας.
        "What goes up must come down
        Spinnin' wheel got to go 'round",
        έλεγαν οι παλιοί BLOOD, SWEAT & TEARS
        Οι παλιοί ροκάδες (τουλάχιστον), θα πρέπει να το ξέρουν καλά. Άγνοια δεν δικαιολογείται.
        h**p://www.youtube.com/watch?v=kK62tfoCmuQ

  25. panos avatar
    panos 19/09/2012 15:45:54

    Δινω προθεσμια μεχρι τελους του χρονου στον φιλο μου τον Αντωνη για να κανει την αρχη σε καποια μεταρυθμιστικα και πολυ σοβαρα θεματα. Δεν πρεπει να αφησει τη χωρα χωρις αλλαγες που επρεπε να γινουν απο δεκαετιες(και ας εχει στη κυβερνηση τα παλιοσοβιετ της μακρινης παλαιας εποχης). Βεβαια αν δεν τολμησει να στειλει απο 150 εως 200.000 Δ.Υ. σπιτακια τους γιατι ειναι εις βαρος του Εθνους και κατα παραβιαση του συνταγματος στο θεμα των προσληψεων(εδω φταινε τα βουλευτακια και τα πολιτικακια της πλακας) τοτε θα εχουμε μια απο τα ιδια. Επισης αν το κρατος δεν παψει να ειναι εμπορος-νερουλας-ηλεκτρολογος- μπουκ καζινας κ.λ.π. τοτε θα ειμαστε αξιοι της μοιρας μας, και θα αργοπεθαινουμε σιγα-σιγα με κινδυνο ακομη και να εξαφανιστουμε σαν Εθνος.

  26. Inno avatar
    Inno 19/09/2012 15:59:54

    Κυβέρνηση “ρεαλισμού” ή “εικονικής πραγματικότητας”;

    ή αλλιώς "από τα Ζάππεια Ι,ΙΙ,ΙΙΙ με τα ισοδύναμα των 15 δις στις νέες περικοπές χωρίς να πειραχτεί το βαθύ και σάπιο κράτος"...

  27. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 19/09/2012 16:03:12

    Στην καλύτερη εκδοχή το χρέος θα γίνει βιώσιμο όταν η κοινωνία θα έχει "αποβιώσει"*
    Την ύστατη στιγμή ας ξεκολήσουμε απ' τη απάθεια .....

    *το 1/5 στη χλιδή και την άνεση και τα 4/5 στη μιζέρια

  28. Παλιός avatar
    Παλιός 19/09/2012 16:36:38

    Δε νομίζω οτι έχει σχέση με τις αμερικανικές εκλογές. Τον Οκτώβρη η Ευρώπη ετοιμάζεται για ευρύτατη παρέμβαση, και οικονομική και πολιτική-θεσμική.
    Τουλάχιστον έτσι λένε. Αν αποδειχθεί άνθρακες ο θησαυρός τότε μπορεί κάποιος να πει ότι ήταν ένα παροδικό θέατρο όλο αυτό.

  29. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 19/09/2012 16:46:59

    Εικονική πραγματικότητα και μάλιστα οπως των τελευταίων χρόνων πριν την κατάρρευση της ΕΣΣΔ.

    Και εξηγώ
    1.Η κυβέρνηση νομοθετεί και βγαίνει απο την υποχρέωση της ύπαρξης της.
    2. Οι κρατικοί αξιωματούχοι φροντίζουν να μαζέψουν οσα πιο πολλά μπορούν για τις δύσκολες μερες που βλεπουν να ερχονται ενω παράλληλα φροντίζουν να καλύψουν τα ίχνη των αμαρτιων.
    3. Οι ευνοούμενοι επιχειρηματίες προσπαθούν μεν να σώσουν το σύστημα αλλά ταυτόχρονα καλοπιάνουν και το αντισύστημα για να είναι και πάλι μέσα στα πράγματα.
    4. Οι δημοσιοι υπαλληλοι δεν δουλευουν-ξερετε τι κοπο θέλει για να μπει μια σφραγίδα; και απλα περιμενουν το τελος του μηνα για να παρουν τον μισθο τους.
    5. Τα καταστηματα δεν δουλευουν αφου δεν υπαρχει εμπορευμα
    6. οι υπαλληλοι των καταστηματων δεν δουλευουν αφου δεν υπαρχουν πελατες
    7. Οι γεωργοι δεν δουλευουν αφου δεν ειναι σε θεση να προμηθευθουν καν τους σπορους.
    9. η πεινα κυριαρχει, δεν υπαρχουν τροφιμα
    10. το κρυο κυριαρχει, δεν υπαρχουν καυσιμα
    11. Ενα υπογειο ρευμα αμφισβήτησης οσο παει και γιγαντωνεται
    12. Δεν εμφανίζεται κανείς ηγέτης για να πάρει την κατασταση στα χέρια του

    Μην μπερδευεστε
    δεν περιγραφω την Ελλαδα
    Στα τελευταια χρόνια της ΕΣΣΔ αναφέρομαι

    • λαλακης avatar
      λαλακης @ Χμμμμ 19/09/2012 23:11:13

      @ Χμμμ

      Απιστευτος , ετσι ειναι τα πραγματα η χωρα μοιαζει να βαδιζει
      στα τελευταια χναρια της Σοβιετιας.

  30. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 19/09/2012 16:58:09

    Δυστυχώς καλέ μου factorx, μοιάζει να είναι ΚΑΙ κυβέρνηση ...ρεαλισμού (συμβιβασμού δηλαδή και ΝΑΙ ΣΕ ΟΛΑ) αλλά ΚΑΙ κυβέρνηση ...εικονικής πραγματικότητας (δηλαδή ζούμε στο γυάλινο κόσμο μας όπου οι κόλακες, οι ακάματοι λιβανιστές και οι λοιποί υστερόβουλοι γλύφτες φροντίζουνε φιλότιμα να μην αμφιβάλει στιγμή για την τεράστια επιτυχία του...) Aν εξετάσει όμως κανείς ψύχραιμα κι αντικειμενικά την κατάσταση, χωρίς κομματικά γυαλάκια, χωρίς φανατισμό, χωρίς θυμό και πάθος, τα πράγματα είναι πάρα πολύ δύσκολα... Αποφασίζουνε λοιπόν για την πορεία της χώρας, ένας αποτυχημένος αηδιαστικός μέσα-έξω βουλιμικός (που είναι ήδη πολιτικά νεκρός μα προσποιείται πως δεν το ξέρει), ένας φαιδρός ψωνισμένος συνταξιούχος μυστακοφόρος (που επιβουλεύεται την ...Προεδρία της Δημοκρατίας) κι ένας ταλαντούχος και χαρισματικός Πρωθυπουργός, που όμως διστάζει για την ώρα να επιλέξει τις μετωπικές συγκρούσεις με το φθαρμένο και τους ποικίλους άθλιους υπαιτίους της παρακμής μας (είτε γιατί αντιστέκεται η συντηρητική του φύση στις ...επαναστατικές μεθόδους που απαιτούνται εκ των πραγμάτων, είτε γιατί είναι όμηρος των ισορροπιών του ...τρόμου που επιβάλλει η συγκυβέρνηση - θίασος). Μέχρι εδώ, έχουμε τη μισή συνταγή της ...αποτυχίας μας. Απέναντι όμως, στέκεται αγέρωχος ο νέος, ωραίος και άφθαρτος ανεμολόγος, αυτός που (δυστυχώς), έχει πάντα να προτείνει λύσεις ευχάριστες μα ανεδαφικές για σχεδόν όλα τα προβλήματα, αυτός που καταφεύγει στα παλιομοδίτικα παραμυθάκια των ξεπερασμένων, ο πρόθυμος συμπαραστάτης όλων των..θιγόμενων, ο συμπαθής γνωστός κύριος ΘΑ, ο τζάμπα....γενναιόδωρος και ''τα πάντα υποσχόμενος''.... (Το εξωγήϊνο ΚΚΕ και τον συμπαθή πλην ΑΒΆΣΤΑΧΤΑ οκνό Παναγιώτη,δε θα τους σχολιάσω, γιατί αποτελούν την ...απαραίτητη κι απόλυτα αναγκαία ελεγχόμενη ''γκρίνια'', που κάθε σύστημα αποδέχεται, στο μέτρο που απορροφά με άνεση τους ...κραδασμούς που αυτή προκαλεί). Η Χρυσή Αυγή τώρα, είναι η φρικαλέα ...ατραξιόν των αιμοβόρων βαμπίρ, που η ανικανότητα όλων των προηγουμένως αναφερομένων, επέβαλλε πλέον αμετάκλητα να παρελαύνει με αξιώσεις στο θλιβερό.....πολιτικό προσκήνιο. Το κερασάκι όμως σ΄ετούτη την απαίσια ...τούρτα, είναι ο απαθής, διαβρωμένος ηθικά, ψυχικά και διανοητικά Ελληνικός λαός, που παρακολουθεί απαθής απ΄τα δελτία ειδήσεων τη ζωή του και το μέλλον των παιδιών του, να συνεχίζει να καταστρέφεται με την υπογραφή και τη συναίνεσή του φυσικά, αφού ο ίδιος προσυπέγραψε τα σήμερα συμβαίνοντα (έστω και παριστάνοντας τον...παραπλανημένον), μετά τις 2 πρόσφατες εκλογικές αναμετρήσεις. ΕΚΕΙΝΟΣ, Ο ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ, ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΤΕΛΕΣΙΔΙΚΩΣ, ΩΡΙΜΑ ΚΑΙ ΣΟΦΑ ΟΠΩΣ 40 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ !!!!! Από τα παραπάνω λοιπόν συνάγεται εύλογα, ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ, ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΑ !!!!!!! Επειδή όμως είμαι φύση αισιόδοξη και δεν παραδέχομαι έτσι εύκολα την ήττα, βλέπω δύο φανταστικά σενάρια που ίσως ανατρέψουν αυτό το παρακμιακό σκηνικό της κατάθλιψης : 1) Ο Ελληνικός λαός ν΄αφυπνιστεί όλως απρόσμενα, να επαναστατήσει, να εναντιωθεί, και να υπερνικήσει (τη μέσα του πρώτα αθλιότητα κι ύστερα την εκτός) και 2) Ο κ. Αντώνης Σαμαράς (υπό την ...πίεση του αγανακτισμένου λαού), να υπερβεί επί τέλους τις συντηρητικές, τις ήπιες και ισορροπίστικες καταβολές του, να συγκρουστεί, να εμπνεύσει, να ενώσει, να ηγηθεί.... ΑΠΛΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΣΤΕΡΗΣΕΙ, ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΟΥΤΟΠΙΑ...... :-))

  31. Enzo avatar
    Enzo 19/09/2012 17:27:46

    αφου το προβλημα το εχει το κρατος τους εγω ο Ιδιωτης γιατι πληρωνω την ζημια τους?

    • Κώστας Τ avatar
      Κώστας Τ @ Enzo 19/09/2012 19:25:54

      Enzo πολύ απλά περιγράφεις τον καρκίνο που σκότωσε την Ελλάδα!!!

  32. Λακμος avatar
    Λακμος 19/09/2012 21:59:40

    Ελεος, Θειε...Η Οικονομολογια και οι διαφοροι κλαδοι της δεν ειναι science exacte. Καλο ειναι να θελουμε να κανουμε μαθηματα στη "πλεμπα" (δικος του ορος), ας μη ξεχναμε ομως και τη πραγματικοτητα. [Π.χ στη Φλανδρα, οι δημοσκοπησεις δινουν (προθεση ψηφου) 40ο/ο στο εθνικιστικο κομμα ΝVA του Bart De Wever και 10ο/ο στο ακρως εθνικιστικο και ακρως δεξιο Vlaams Belang, ετσι δεν ειναι Θειε;] Στην Ελλαδα σημερα, οπου το Κρατος, η Κοινωνια και η Οικονομια εχουν διαλυθει και οπου το Εθνος υφισταται μια πρωτοφανη εισβολη εκατομμυριων λαθρομεταναστων, θα επρεπε να συνειδητοποιησουμε οτι οι θεωριες που διδαχτηκαμε εχουν πια ξεπεραστει. Τerra incognita, Θειε, και των φρονιμων ολιγα.

  33. λαλακης avatar
    λαλακης 19/09/2012 23:23:04

    Η κυβερνηση προσπαθει να ροκανισει χρονο -οσο μπορει.
    Η λεγομενη ''επιμυκηνση'' δεν ειναι τιποτε αλλο απο χασιμο χρονου
    για να παραμεινει η κυβερνηση κανα χρονο στη θεση της και να φορτωσει
    τα βαρη στον επομενο.
    Ο,τι εκανε ο γαπ κανει δυστηχως και η τρικολορε , εσοδα απο φορους και
    βαρη στους φτωχους και του χρονου δε βαριεσαι βλεπουμε!!
    Προς ολοκληρωτικη κοινονικοοικονομικη καταρρευση παει η χωρα
    το δημοσιο δε μειωνεται σχεδον καθολου επι 3,8 εκατομ ενεργου πλυθησμου
    1,1 ΔΥ κεντρικη κυβερνηση +ΔΕΚΟ ,1,5 εκατ επισημα ανεργοι 2,5 ανεπισημα
    και οτι απομενει ειναι καμια 400.000 εργαζομενοι ειναι κυριως αυτοαπασχολουμενοι -αγροτες.
    Τα σχολια πλεον περιτευουν...

  34. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 20/09/2012 00:40:14

    Δεν αλλάζει τίποτα σε αυτήν την χώρα....

    Πρωταθλήτρια η Μεσσηνία στις έκτακτες μεταθέσεις ενστόλων!!
    Γιατί άραγε;Τι τεράστια θέματα αντιμετωπίζει;
    Ή καλύτερα ποιος κατάγεται απο εκεί;

  35. akisenv avatar
    akisenv 20/09/2012 02:21:04

    Στουρναρας: ¨η οικονομια θα εχει μεχρι το 2014 συρρικνωθει συνολικα περιπου αλλο 25% η διαφορετικα η υφεση θα αυξηθει αλλο 25% περιπου"
    Το 2008 η Ελλαδα ειχε ΑΕΠ περιπου 240 δις Ευρω, φετος θα εχει λιγο κατω απο 200 δις. Αν η συρρικνωση της οικονομιας φθασει το 25% το ΑΕΠ της Χωρας το 2014 θα ειναι 150 δις. Ερωτηση αφελους: ποσο θα ειναι το χρεος το 2014;
    Το χρεος το 2014 θα ειναι περιπου 285 δις, δηλαδη στο 190% του ΑΕΠ... με στοιχεια που εδινε η ιδια η τροικα τον φλεβαρη του 2012.
    Προφανως το χρεος με το PSI και τα "τελευταια μετρα" του Αντωνη, Βαγγελη, Φωτη, δεν γινεται βιωσιμο και απαιτειται νεο "κουρεμα" ή.. εναλλακτικα σταση πληρωμων...

  36. kinezos avatar
    kinezos 20/09/2012 07:48:52

    Σωστο. Εθνικη επενδυτικη στρατηγικη. Ευγε.

    Κατσε τωρα που το ξανασκεφτομαι...Δε συμφερει ομως ρε franc. Γιατι αμα καταληξει η στρατηγικη μελετη, οτι δεν ειμαστε καλοι στα μπετα, δεν εχουμε added value στα μπετα, δεν μπορουμε να εξαγουμε μπετα, ΑΛΛΑ τουρισμο φερ'ειπειν τοτε οι εθνικοι μπετατζηδες θα γινουν εν μια νυκτι ξενοδοχοι ρε φιλε???????? ή κλεφτες για να ταιζουν τα καναλια τους? δε συμφερει. Εδω εχουμε στησει εναν παγκο, πας και μας τον χαλας τωρα? Ασε μωρε τις στρατηγικες.

    Ελλαδαρα ρε. Μπετον αρμε. Λοβιτουρα. ΕΣΠΑ σε αεριτζηδες. Consultants καθε ειδους και για καθε αναγκη. Επενδυτικα προγραμματα με κεφαλαια ψιλικαντζιδικου (μαλλον για ανοιξουν ολοι απο ενα). ΜΚΟ για καθε χρηση και καημο.

    Τι τις θες τωρα τις μανουρες? Δε βαριεσαι?

    Ασε αυτες τις μ@λ@κιες να τις κανουν οι κουτοφραγκοι. Να οικονομανε, για να μας δινουν κι εμας τιποτα.

  37. θησεας avatar
    θησεας 20/09/2012 09:10:12

    Δικερε αυτα πεστα στις οικογενειες αυτων που αυτοκτονησανε....

  38. Lilou avatar
    Lilou 20/09/2012 13:41:48

    Εγω θα ελεγα κυβερνηση καρμπον.
    Με την προηγουμενη. Την προ-προηγουμενη. Την προ-προ-προηγουμενη.
    Spot the differences ενα πραμα.

  39. Προκόπιος avatar
    Προκόπιος 21/09/2012 00:19:30

    3910000000000 Τι σας λέει αυτό το νούμερο.Μπορείται να το διαβάσεε;
    ΥΓ. Ι Ευρώ =340 δραχμές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.