#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
24/06/2013 22:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση νεκρανάστασης του ΠΑΣΟΚ



Το έχουμε πει και παλιότερα από το antinews. Στηρίζουμε τον Αντώνη Σαμαρά, αλλά ελέγχουμε την εξουσία κι αυτό θα κάνουμε και τώρα, ασκώντας κριτική στις επιλογές που έγιναν για τη νέα κυβέρνηση

Το πρώτο και βασικό συμπέρασμα του ανασχηματισμού που ανακοινώθηκε πριν από λίγο είναι ότι δυστυχώς το ΠΑΣΟΚ που ξέραμε, αυτό το διαλυμένο συνονθύλευμα που μετά βίας φτάνει το 4% στις δημοσκοπήσεις, βγαίνει από τον τάφο του σαν το Λάζαρο. Οι υπουργοί, αναπληρωτές και υφυπουργοί του ΠΑΣΟΚ μοιάζουν με ζόμπι. Από τον θάνατο που τους οδήγησε ο ελληνικός λαός δίνοντάς τους πέρυσι 12% και πολύ χαμηλότερα στις δημοσκοπήσεις τους βλέπουμε να ξαναπαίρνουν υπουργικούς θώκους. Κλασικό παράδειγμα...,ο άνθρωπος που δεν είχε διαβάσει το μνημόνιο, ο Μ. Χρυσοχοϊδης. Όχι μόνο γίνεται ξανά υπουργός αλλά αναλαμβάνει και το Υποδομών και Μεταφορών το οποίο καλείται να ξεμπλοκάρει τα έργα των εργολάβων για να δώσει δουλειά σε χιλιάδες Έλληνες. Αλλά να υπενθυμίσουμε ότι ο υπερτιμημένος κ. Χρυσοχοϊδης, μετά τις επιτυχίες του στο Δημόσιας Τάξης με την τρομοκρατία, ανέλαβε το Ανάπτυξης. Όση ανάπτυξη είδατε εσείς, άλλη τόση είδαμε κι εμείς.

Φυσικά το κλασικότερο παράδειγμα... Λαζάρου είναι ο ίδιος ο Βενιζέλος που ηγείται ενός διαλυμένου κόμματος αλλά το έφεραν οι συνθήκες και έγινε αντιπρόεδρος ξανά ενώ πήρε και το υπουργείο Εξωτερικών. Κι όπως λένε όλες οι πληροφορίες, τα... πήρε στο κρανίο ο Δ. Αβραμόπουλος.

Φαντάζεστε να μακροημερεύσει αυτή η κυβέρνηση - πράγμα το οποίο δυστυχώς λίγοι ελπίζουν σήμερα - και να βλέπουμε στα κανάλια κατά την διάρκεια της ελληνικής προεδρίας στην ΕΕ το 2014 το Βενιζέλο να πηγαινοέρχεται στην Ευρώπη ως υπουργός Εξωτερικών και να εισπράττει την δημοσιότητα; Θα πετάνε οι Νεοδημοκράτες τις τηλεοράσεις τους από το παράθυρο. Αν δεν το κάνουν ήδη καθώς είναι προφανής η αναντιστοιχία της σύνθεσης της νέας κυβέρνησης με την λαϊκή βούληση.

Αναπληρωτής στο Εσωτερικών υπό τον Γ. Μιχελάκη αναλαμβάνει ο Λ. Γρηγοράκος, σωματοφύλακας του Ευ. Βενιζέλου. Υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας ο Γ. Μανιάτης ο οποίος έχει κάνει δουλειά στον τομέα αυτό με τις γεωτρήσεις. Όμως, είναι απορίας άξιο πώς αφέθηκε σε... πράσινα χέρια ο κρίσιμος τομέας της ενέργειας, εκεί που τα λεφτά είναι πολλά και τα διακυβεύματα ακόμη περισσότερα.

Στο Εργασίας υπό τον Γ. Βρούτση, που διασώζεται, πάει ο Β. Κεγκέρογλου, άχρωμος και άγευστος ενώ ξαναγίνεται υπουργός ο Παντελής Καψής αναλαμβάνοντας την ΕΡΤ. Άνθρωπος όλων των καταστάσεων, βασικό στέλεχος του Ψυχάρη και τελευταία του Μπόμπολα καλείται να ξανανοίξει τη δημόσια τηλεόραση αφού πρώτα την αναδιαρθρώσει.

Κατά τα λοιπά ο κ. Σαμαράς έκανε μια μεγάλη έκπληξη. Είπε στον Κυριάκο Μητσοτάκη, άξιο τέκνο της «Αγίας Οικογένειας», «Κυριάκο, ιδού η Ρόδος, ιδού και το πήδημα». Διότι ο κ. Μητσοτάκης έξω από το χορό έλεγε πολλά τραγούδια. Ώρα είναι να τραγουδήσει όταν θα πρέπει να απολύσει 4.000 μέχρι το τέλος της χρονιάς. Πρόκειται σαφέστατα και για άνοιγμα στο Μητσοτακέϊκο που ποτέ δε χώνεψε ότι πρωθυπουργός είναι ο Αντώνης Σαμαράς.

Μεγάλη έκπληξη και κίνηση υψηλού ρίσκου η τοποθέτηση του Α. Γεωργιάδη στο Υγείας. Με τη «μαύρη τρύπα» στον ΕΟΠΥΥ να μην κλείνει με τίποτε και με το πιο πιθανό είναι να κλείσουν νοσοκομεία, ο κ. Γεωργιάδης καλείται να δει πόσα απίδια έχει ο σάκος, όταν θα διαπραγματεύεται με την τρόικα για τις σπατάλες στην υγεία. Για να δούμε, αν ο πωλητής βιβλίων θα μπορέσει να αποδειχθεί εξίσου καλός διαπραγματευτής. Πάντως, κι αυτός εξαργύρωσε τη σθεναρή στήριξη της κυβέρνησης τον τελευταίο χρόνο.

Σαφές το άνοιγμα και στον καραμανλικό χώρο με την τοποθέτηση στο Πολιτισμού του στενού συνεργάτη του Κ. Καραμανλή, Γιάννη Ανδριανού αλλά και του Κ. Γκιουλέκα στο Παιδείας. Εκεί θα βρει και τον Σιμεών Κεδίκογλου, βουλευτή του ΠΑΣΟΚ, εξάδελφο του κυβερνητικού εκπροσώπου, νέο άνθρωπο που καλείται να αποδείξει ότι έχει ιδέες.

Υπέροχη θα είναι η εικόνα να βαράνε προσοχές τα κομάντα μπροστά στη Φώφη Γεννηματά, Μόνο μη δει κανένα όπλο και φοβηθεί η νέα αναπληρώτρια υπουργός Εθνικής Άμυνας.

Ενδιαφέρουσα η επιλογή για το Δικαιοσύνης του Χ. Αθανασίου που καλείται να λύσει το γρίφο του αντιρατσιστικού.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Σπορέας avatar
    Σπορέας 24/06/2013 22:39:56

    " Καληνύχτα Μαργαρίτα. "

    • Αλκης avatar
      Αλκης @ Σπορέας 24/06/2013 23:13:45

      Εμείς πάλι που δεν στηρίζουμε κανένα Σαμαρά , αλλά στηρίζουμε τη ΝΔ κλαίμε με όλο αυτο το σκυλολόι που μαζεύτηκε.
      Αλλά κορυφαίοι όλων η οικογένεια κεδίκογλου , 'επιασαν όλα τα πόστα γιατί η χώρα έχει ανάγκη απο έναν κεδίκογλου δεξιό??και έναν κεδίκογλου σοσιαληστή (το ληστής δεν είναι ορθογραφικό λάθος).
      όσο για τον πλασιέ βιβλίων , όπωε τον αναφέρετε, η θα κάνει τρελή γαργάρα όσα έλεγε, η αν το παιξει όπως το έπαιζε , τρόικα και ξερό ψωμί, δε θα δει ξανά όχι έδρανα της βουλής αλλά ούτε το κανάλι της.

    • Δημήτριος avatar
      Δημήτριος @ Σπορέας 25/06/2013 11:11:50

      Αχρείαστοι κομματικοί πατριωτισμοί περασμένων δεκαετιών. Η Ν.Δ. του 30% έχει την πρωθυπουργία και 30 υπουργούς και το ΠΑΣΟΚ του 12% έχει την αντιπροεδρία και 11 υπουργούς.Απολύτως δίκαιο και εναρμονισμένο με την εκλογική και κοινοβουλευτική δύναμη των κομμάτων.Αν δε συμφωνούμε με την συγκυβέρνηση των 2 ας το πούμε καθαρά.Να πάμε σε εκλογές και σε 2 μήνες να χρειάζονται πρόσθετα μέτρα 4-5 δις.Η κατάσταση είναι ακόμη δύσκολη και οι κομματικοί φανατισμοί δεν ανήκουν σε εμάς.Ας τους αφήσουμε για την αριστερά και τους καμμένους.Είμαστε η παράταξη της ευθύνης και αναλαμβάνουμε το κόστος της σωτήρίας της χώρας.Αλλιώς ας γίνουμε όλοι σαν τη Βούλτεψη,που την ώρα που η χώρα καίγεται και ενώ είχε αποδεχτεί την καρέκλα,σκέφτηκε να ρωτήσει ποιός είναι υπουργός.Αστειότητες...

  2. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 22:41:12

    Δηλαδή, όπως εύστοχα έγραψε κι ο Φαήλος, τώρα σας "βρωμάει" ο Βενιζέλος, ενώ με τη σως Κουβέλη ήταν πιο εύγευστος;
    Αν θέλατε αυτοδυναμία Σαμαρά, ας μην αποθεώνατε τις πλατείες του 2011, στέλνοντας ψήφους σε ΣΥΡΙΖΑ, ΑΝΕΞ.ΕΛ και φασισταυγή. Οι έχοντες δημόσιο λόγο οφείλουν να είναι υπεύθυνοι και διορατικοί.
    Επί της ουσίας δεν γινόταν αλλιώς. Οι εκλογές θα σπαταλούσαν όση πρόοδο έχει κάνει η χώρα τον τελευταίο χρόνο.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 22:49:16

      λίγη ακόμα πρόοδο και θα είναι και το υπόλοιπο ΠΑΣΟΚ σε καρέκλες...ενώ οι υπόλοιποι πολίτες όλοι σε συσσίτια και ΟΑΕΔ

    • Μπάμπης avatar
      Μπάμπης @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 05:30:16

      Επειδή αυτό το κλισεδάκι φοριέται πολύ τον τελευταίο χρόνο, να σου θυμίσω ότι τον Ιπποπόταμο της Ιπποκράτους ήρθε τρίτο κόμμα και σε αυτή την κυβέρνηση επέχει θέση πρώτου.

    • ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ avatar
      ΑΝΤΩΝΗΣ-ΠΙΕΡΙΑ @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 10:58:14

      ""τώρα σας βρωμάει ο Βενιζέλος". Οχι φυσικά ,μας βρωμάει απο την πρώτη στιγμή. Αλλά τώρα με τον ίδιο ΥΠΕΞ και τη Φώφη στο ΥΠΕΘΑ...οι Τούρκοι τρέμουν..

    • Striker68 avatar
      Striker68 @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 11:35:27

      Απόλυτα σωστό το σχόλιο του Ρωμανός Πορφυρογέννητος ολες οι άλλες αναλύσεις ειναι άλλα λόγια να αγαπίομαστε.

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 26/06/2013 00:02:40

      @ Ρωμανέ, τώρα σοβαρά το εννοείς ότι έχει κάνει πρόοδο η χώρα ;...

  3. Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
    Πλούταρχος Λευκαδίτης 24/06/2013 22:43:42

    ΕΛΛΑΣ ΕΛΛΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!!!! Ευτυχώς που ψηφίσαμε Νέα Δημοκρατία για να κυβερνάει ο Μπένυ φερόμενος ως Βενιζέλος!

    • svetlana avatar
      svetlana @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 25/06/2013 00:55:23

      Εάν όλοι είχαν ψηφίσει ΝΔ θα είχε και δεν θα χρειαζόντουσαν δεκανίκια της κακιάς ώρας, για να σωθεί η Ελλάδα... Τώρα το κουβαδάκι σου και σε άλλη παραλία... και προσοχή μετά την απομάκρυνση από ταμείο ουδέν λάθος αναγνωρίζεται...

      • svetlana avatar
        svetlana @ svetlana 25/06/2013 01:06:02

        θα είχε αυτοδυναμία

        • anideos avatar
          anideos @ svetlana 25/06/2013 02:21:42

          Μην τους τα θυμιζεις...
          Εχω κανει μια λιστα απ' αυτους που λενε και γραφουν ξαφνικα οτι ψηφισαν Σαμαρα και ΝΔ...
          Κοντα 6.000.000!!!!

      • V avatar
        V @ svetlana 25/06/2013 11:52:44

        Eτσι ακριβως!!!

        Το παιζαν ολοι οι δεξιοι ''εναλλακτικοι'' και πηγαινανε απο το Μανο στον Τζημερο και απο τον Καμενο στον Τσιπρα.

        • rebbeka avatar
          rebbeka @ V 25/06/2013 14:03:49

          σωστός ο svetlana

      • Πλούταρχος Λευκαδίτης avatar
        Πλούταρχος Λευκαδίτης @ svetlana 25/06/2013 14:37:20

        Σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου, όμως θυμήσου ότι εσείς που τώρα χειροκροτείτε θα είστε αυτοί που αύριο θα φωνάζετε "Στάυρωσον αυτόν!!!!"...

        • svetlana avatar
          svetlana @ Πλούταρχος Λευκαδίτης 25/06/2013 20:51:06

          Δεν χειροκροτώ κανένα!!!! Ρεαλιστικά όμως πιστεύω ότι δεν υπάρχουν άλλες εναλλακτικές... αναγκαστικά πρέπει να συμβιβαστείς και να προχωρήσεις... και ανάλογα τη στιγμή, συνθέτοντας και αποσυνθέτοντας να βρεις μια κοινή συνισταμένη. Δεν χωνεύω το ΠΑΣΟΚ, ποτέ δεν το χώνεψα. Δεν καταλβαίνω πως ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που το ακολουθούν... Αλλά όπως το μουρουνόλαδο, θα κλείσω τα μάτια και θα το καταπιώ.... για όσο διάστημα χρειαστεί, μέχρι να ορθροποδήσει η Ελλάδα... και γιατί μέχρι στιγμής ο Αντώνης δεν με έχει απογοητεύσει...

      • SSKIN avatar
        SSKIN @ svetlana 25/06/2013 20:08:21

        Την δεκαετία του 2000,είχε δύο αυτοδυναμίες η Ν.Δ.
        Δέν πήγε κανείς σέ άλλη παραλία μέ το κουβαδάκι του.

        ΑΛΛΟΙ πήγαν μέ το κουβαδάκι τους στη Ν.Δ. γιά τους γνωστούς κομματικούς λόγους.

        • svetlana avatar
          svetlana @ SSKIN 25/06/2013 22:25:54

          Προφανώς υπονοείς κάτι άλλο... έτσι δεν είναι...
          Μόνο που τη δεκαετία του 2000 κάποιοι αποφάσισαν να πετάξουν το κουβαδάκι τους για να έχει αυτοδυναμία η ΝΔ. Κάποιοι άλλοι πάλι έκαναν ότι μπορούσαν, αργότερα, για να χάσει την αυτοδυναμία της η ΝΔ.... και ήταν πάντα μέσα στη ΝΔ με ή χωρίς κουβαδάκι...

      • Γιώργης Α. avatar
        Γιώργης Α. @ svetlana 26/06/2013 10:35:28

        μας κυβερνούσε από το 81 και μετά ΕΝΑ κόμμα.

  4. mara M. avatar
    mara M. 24/06/2013 22:44:11

    Η κυβέρνηση των μεγαλοεκδοτών και καναλαρχών. Καληνύχτα Ελλάδα!!

    • Heaven avatar
      Heaven @ mara M. 25/06/2013 08:35:07

      Αντιγραφη απο το FB:

      "Επειδή αγαπάω πάρα πολύ το τομάρι μου και θέλω το καλό μου, το μόνο που μπορώ να κάνω αυτή τη στιγμή είναι να εύχομαι καλή επιτυχία στην νέα κυβέρνηση και να παρακαλάω μέρα νύχτα να μη μας βουλιάξουν. Το ίδιο θα έκανα για οποιαδήποτε κυβέρνηση. Αποφάσισα για μια φορά να αφεθώ στο ανυπόφορο βασανιστήριο της ελπίδας."

      Οτι πιο ευστοχο εχω διαβασει!!!

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ Heaven 26/06/2013 00:20:04

        Αλήθεια @ HEAVEN ; Επίτρεψέ μου να πώ ότι είναι ό,τι
        πιό ανόητο έχω ακούσει...
        Μας ψεκάζουν βρέ παιδιά ;;;
        Μας τελείωσαν οι ελπίδες και οι ...προσευχές !!!
        Ελληνες ξυπνήστεεεεε !
        Εάλω η Πόλη..............................

    • Ρύκιος avatar
      Ρύκιος @ mara M. 25/06/2013 09:56:20

      Μα, γιατί το λές αυτό?
      Επειδή ανέθεσαν στο MEGA (!) να "ανοικοδομήσει" τη ...νέα ΕΡΤ?
      Χαχα! :)

  5. QQ avatar
    QQ 24/06/2013 22:45:39

    Δεν είναι κυβέρνηση νεκρανάστασης του ΠΑΣΟΚ.
    Είναι κυβέρνηση προθύμων να συνεχίσουν στο ίδιο μνημονιακό μοτίβο.
    Αν στο πολύ άμεσο χρονικό διάστημα δωθούν ικανά αντισταθμιστικά στην μνημονιακή πανώλη, συμπεριλαμβανομένου κουρέματος, τραπεζικής ενοποίησης και με οποιονδήποτε τρόπο αντιμετώπιση της ανεργίας τότε καλώς.
    Αν Γερμανοί και λοιποί συνεχίσουν να κερδίζουν χρόνο τότε επειδή τα μεγέθη δείχνουν ότι έχουμε φύγει από το όριο ελαστικότητας και πάμε στο όριο θραύσης απλά θα έρθουν πραγματικά ανεξέλεγκτες καταστάσεις.
    Κυριακή κοντή γιορτή.
    Μιλάμε για 3-4 μήνες.

    • cp avatar
      cp @ QQ 25/06/2013 00:58:30

      +10000 πολυ πολυτεχνειακό αυτό με τα όρια

  6. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 22:46:24

    Επανέρχομαι. Ο Βανιζέλος σας κακοπέφτει τώρα, ενώ με σως Κουβέλη ήταν εντάξει, όπως έγραψε κι ο Φαήλος; Ας κοιτάξουμε την ουσία και το συμφέρον του τόπου κι όχι τη μικροπολιτική...

    • arcane avatar
      arcane @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 23:01:03

      Αχ Πορφυρογέννητε! Ως Πορφυρογέννητος δεν κατανοείς ότι τα καρυκεύματα χρησιμοποιούνται γιά να συγκαλύψουν τη δυσοσμία του σάπιου φαγητού. Ο Κουβέλης ήταν ένα ιδανικό καρύκευμα που έκανε ακριβώς αυτό, έκρυβε τη δυσοσμία του ΠΑΣΟΚ στη κυβέρνηση. Πριν ένα χρόνο ο Σαμαράς ευτύχησε να πετύχει τα δύο μικρότερα κόμματα της συγκυβέρνησης σε φάση ατολμίας, οπότε σχημάτισε κυβέρνηση κατά κύριο λόγο Νεοδημοκρατική, της επιλογής του. Δυστυχώς οι κόκκινες πιπεριές Κουβέλη ενοχλούσαν μερικούς, οπότε τις έβγαλαν και τώρα βρωμάει το σάπιο κρέας του ΠΑΣΟΚ. Ελπίζω να έγινα κατανοητός και γαστρονομικά και πολιτικά.

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ arcane 25/06/2013 07:47:43

        Ισως ετσι καταλαβουν καποιοι οτι η ΝΔ ειναι πιο κοντα με το ΠΑΣΟΚ παρα με την αριστερα.Αυτο βεβαιως σε οποιαδηποτε αλλη χωρα θα ηταν αυτονοητο.

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ arcane 25/06/2013 08:05:19

        Μια πρόταση; Κάτι άλλο;

        • arcane avatar
          arcane @ tasos1 25/06/2013 11:34:06

          Πρόταση χωρίς καρυκεύματα και χωρίς πραγματική οικονομική ανάκαμψη; Μόνο εκλογές βλέπω, αμέσως μετά τις Γερμανικές.

  7. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 24/06/2013 22:47:39

    Κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με πρωθυπουργό Σαμαρά.

    ΥΓ

    όλη η σύνθεση στο Υγείας είναι φανταστική οπότε όλοι οι Έλληνες από σήμερα νοιώθουν μια χαρά....γιατί όπως λέει και η διαφήμιση εγώ τη ζέστη την αντέχω άσε που κάνω μπάνιο και με ζεστό νερό....ξεπουπούλιασμα η σύνθεση....λίγο ακόμα και δεν θα ανησυχώ για τα αριστερά αφού η ΧΑ θα πιάσει ταβάνι...
    Βρε Πρωθυπουργέ: Χρυσοχοίδης; αδιάβαστος... Αδωνις Μπέζας Βούλτεψη στο υγείας; χαίρω άκρας Υγείας...έκλεισε η ΕΡΤ για Καψή;...Γεννηματά; ....γεράαααα .......και ο Βενιζέλος και Αντιπρόεδρος και πρώτος;....
    Ειλικρινά επειδή πολλές φορές το έχω πει είμαι δεξιός, επειδή από εδώ σε στηρίζαμε το 2009 όταν πήγαιναν να περάσουν να ψηφίσουν οι έδρες, επειδή δεν είμαι ...κομμουνιστής χειροκροτητής της κομματικής πειθαρχίας και λέω την ελεύθερη γνώμη μου, ελπίζω το ΣΚ να πέσει ψάλσιμο γιατί έλεος ....να τα αλλάξεις ελπίζαμε και όχι να αλλάξεις.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ο Ιθαγενής 25/06/2013 07:49:31

      Δεξιοι που προτιμουν κομμουνιστες εστω και τεως στην κυβερνηση και οχι σοσιαλιστες δεν υπαρχουν.Μονο στο μυαλο τους ειναι δεξιοι τότε.

      • DMZ avatar
        DMZ @ ψυχραιμια 25/06/2013 17:48:50

        Πόσο θα παιχτεί αυτή η καραμέλα. Κούρασε ήδη. Δεν αναφέρεται κανείς σε σοσιαλιστές/κομμουνιστές. Για τους κλέφτες και διαπλεκόμενους της τελευταίας 20ετίας παραπονιούνται όλοι. Μου θυμίζετε κάτι παλαιοκομμουνιστές που λέγανε "για να το λέει ο Ριζοσπάστης, θα πετάει ο γάιδαρος, έστω και λίγο". Το γεγονός ότι η κρισιμότητα της στιγμής ανάγκασε τη ΝΔ να συνεργαστεί με την πλέον καταστροφική πολιτική δύναμη της μεταπολίτευσης, δε σας δίνει κανένα δικαίωμα να το "παίξετε" πολιτικό πλυντήριο του Μπένι και των συν αυτώ. Αυτή η τακτική του ιδεολογικού "ινστρούκτορα" δε λειτουργεί πιά.

  8. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 22:48:21

    Υπάρχει δημοσκόπηση που δίνει στη Χρυσή Αυγή 17,5 % και θα δημοσιευτεί την Πέμπτη.
    Μετά τη σημερινή παράδοση της εξουσίας στο πασοκ σε τί ποσοστά πιστεύετε θα είναι στις επόμενες σφυγμομετρήσεις... ;;;

    • Ταξιδιωτης avatar
      Ταξιδιωτης @ ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 22:54:08

      Πιλοτε προσγειωσου στην πραγματικοτητα.

      • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
        ΠΙΛΟΤΟΣ @ Ταξιδιωτης 24/06/2013 22:55:36

        Έχεις δει ποτέ "ανώμαλη" προσγείωση ;;;
        Προσεχώς...

        • Ταξιδιωτης avatar
          Ταξιδιωτης @ ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 22:58:18

          ναι οταν εχει κακοκαιρια αλλα σημερα εχει λιακαδα η δεν ειναι καλος ο πιλοτος,εδω φοβαμαι οτι το δευτερο ισχυει.

          • ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
            ΠΙΛΟΤΟΣ @ Ταξιδιωτης 24/06/2013 23:01:04

            Ραντεβού το Σεπτέμβριο λοιπόν.
            Σε ότι αφορά το πιλοτάρισμα σιγουρα έπαθε βέρτιγκο όπως ορθά μιλά το άρθρο για νεκρανάσταση...

          • tasos1 avatar
            tasos1 @ ΠΙΛΟΤΟΣ 25/06/2013 08:06:44

            Από λόγια, καλά τα πάτε! Πε'ιτε μας λοιπόν και κάτι άλλο...

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 23:16:31

      Εσύ δηλαδή διάβασες τη σύνθεση της κυβέρνησης και χαίρεσαι που ανεβαίνουν οι χιτλερικοί;

    • Mara(old) avatar
      Mara(old) @ ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 23:32:46

      Πιλότε μην βιάζεσαι....

    • batman avatar
      batman @ ΠΙΛΟΤΟΣ 25/06/2013 03:29:22

      Πολύ πιθανό να υπάρχει. Με την ίδια λογική μπορεί να υπάρξει και δημοσκόπηση που δίνει αυτοδυναμία στο ΚΚΕ.
      Δεν είναι αρκετά προφανές πως μια δημοσκόπηση μπορεί να σχετικά εύστοχη αλλά και τρομερά κατευθυνόμενη;

  9. γαλατης avatar
    γαλατης 24/06/2013 22:49:32

    μπραβο σας ρε παιδια..δεν το περίμενα απο εσας/....ειλικρινά πίστευα οτι θα βγάζατε κραυγές χαράς για την νέα κυβέρνηση...κι εσείς να κράζετε τα γνωστά στελέχη Φώφη, Μιχάλη, Κεγκερο, Βούλτεψη, Αδωνι, Μιχελάκη και άλλα παιδιά...είναι δυνατόν αν έχετε γίνει τόσο κακοί ??? είστε τόσο κακοί και δεν αγαπάτε τους Πασόκους..???ενα είδος πτηνού προς εξαφάνιση....απλά η ΝΔ φρόντισε να το θέσει υπο την προστασία της...όμως ξεχνάει κάτι η ΝΔ...οτι το είδος πτηνού, δαγκώνει με δηλητήριο....να το 'εχετε στο μυαλό σας////θυμηθείτε το....

  10. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 22:50:00

    Και εσείς που λέτε πως ψηφίσατε σήμερα Σαμαρά, πόσους πείσατε να κάνουν το ίδιο πέρσι;
    Προσωπικά ξέρω πάνω από 4 οικογένειες στον κύκλο μου όπου ο πατέρας ψήφισε Σαμαρά, η μάνα Καμμένο και τα παιδιά ΣΥΡΙΖΑ ή Χρυσή Αυγή.
    Εφόσον είναι Πρωθυπουργός ο Σαμαράς, μια χαρά είναι η κυβέρνηση.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 23:02:13

      Επαρχία Καλαβρύτων ΔΔ Λευκασίου πρώτες και δεύτερες εκλογικές αναμετρήσεις, μπορείς να δεις τι κάναμε ορισμένοι.
      Στις επόμενες θα δείξουμε τι μπορούμε να ξανά κάνουμε για να μην βάζουν κάποιοι το ΠΑΣΟΚ από το παράθυρο που αντί να αλλάξουν ...αλλάζουν.

    • Αλκης avatar
      Αλκης @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 24/06/2013 23:16:23

      είσαι ο ρωμανός πορφυρογέννητος ο χρυσαυγίτης , που τώρα το παίζει Σαμαρικός η άλλος???

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 00:09:30

      Αυτές οι οικογένειες εχουν το πρόβλημα και όχι η Κυβερνηση.Πρόβλημα ενημερωσης για τις επιλογές των τέκνων

  11. dinos avatar
    dinos 24/06/2013 22:51:05

    Ακου ο πωλητης βιβλιων.....χαχαχαχαχαχα....εμ τζαμπα χτυπιοταν στα τηλεπαραθυρα ? ο μητσοτακης τι να κανει ? θα δεχτει το πασοκ αυτα που ελεγε οτι θα κανει ? λιγο δυσκολο μου φαινεται

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ dinos 24/06/2013 23:55:23

      Ο υστερικός πλασιέ βιβλίων και ο αντιπαθής γόνος του Δράκουλα, έλαβαν δύο ωρολογιακές βομβίτσες ως δώρο, μιας και κρώζουνε παράφωνα ολημερίς κι ολονυχτίς, απαιτώντας συμμετοχή στο ...εκτελεστικό απόσπασμα! Έπεισαν οι νεοφιλελεύθερες αηδιαστικές κραυγές τους, πως αποφασισμένοι όσο άλλος κανείς, αυτοί, θα εφαρμόσουν τις απάνθρωπες και ανθρωποκτόνες επιταγές των τροϊκανομνημονίων ! Ως εδώ, θα μπορούσε κανείς και να χαμογελάσει στην προοπτική μιας έκρηξης ανά χείρας τους! Μας κόβεται όμως αποτόμως η ...χαιρέκακη διάθεση, όσο σκεπτόμαστε οτι πριν αυτό συμβεί, ίσως προλάβουνε με την αδίστακτη αλαζονεία, την ασυνειδησία και την προκλητική τους θρασύτητα, να προκαλέσουν ανυπολόγιστη καταστροφή και να επιφέρουν συμφορές, σε απροστάτευτους κι αθώους.....

      • dim avatar
        dim @ Πυθία 25/06/2013 02:49:00

        Πολύ σωστά το θέτεις... Έλαβαν και οι δύο από μια ωρολογιακή βόμβα... Αν οι βόμβες ανατιναχθούν, προφανώς και οι δυό τους θα "πεθάνουν" ακαριαία, αλλά με την έκρηξη θα υποστούμε και εμείς τεράστιες ζημιές... Αν όμως καταφέρουν και τις εξουδετερώσουν, θα γίνουν "ήρωες" που έσωσαν κι άλλες "ανθρώπινες ζωές"...

        Ας ευχηθούμε λοιπόν όλοι να επιτύχουν στο έργο τους, γιατί αυτό είναι προς το συμφέρον όλων μας...

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ dim 25/06/2013 07:55:26

          Τι να πω; Η ''επιτυχία'' τους, θα έχει υψηλό κόστος σε ανθρώπινες ζωές (φυσικά και ηθικά).

      • anideos avatar
        anideos @ Πυθία 25/06/2013 02:54:58

        Με εκανες να συμπαθησω τον Αδωνι...
        Αυτο βεβαια θα ηταν το μικροτερο κακο.
        Ισως με κανεις να συμπαθησω και τον Κυριακο στο τελος
        κατι για το οποιο μπορει και να μισησω τον εαυτο μου...

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ anideos 25/06/2013 08:03:24

          :-) Ελάτε τώρα που θέλατε και ...βοήθεια!
          Κατά βάθος, πολλοί συμπολίτες μας έχουν κρυμμένο εντός τους έναν Αδωνίσκο και ακόμη πιό βαθιά, έναν ...Κυριάκο. Την κατάλληλη στιγμή, παρά τα επιφανειακά αισθήματα ....εντροπίας, απελευθερώνονται ψυχικά, πρώτα τους χειροκροτούν με ενθουσιασμό και μετά τους ψηφίζουν .......

          • yianna avatar
            yianna @ Πυθία 25/06/2013 08:07:18

            Εναλλακτική αγαπητή έχετε?

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ yianna 25/06/2013 11:03:08

            Εγώ πάντα είχα εναλλακτικές προτάσεις διακυβέρνησης. Εσείς; :-) Για να...προβληματίζεστε όμως, μάλλον θα προτιμάτε τους ''μονοδρόμους''.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ yianna 25/06/2013 12:51:04

            Είναι απόρρητη δε μας τη λέει.

          • Πέτρος avatar
            Πέτρος @ MAYRO XABIARI 25/06/2013 15:45:15

            Λευκό Τζατζίκι εσένα και να σου την πει δε θα την καταλάβεις. Μη σκας λοιπόν. Κρύψου καλύτερα σε κανα δίπιττο, με γύρο χοιρινό.

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Πέτρος 25/06/2013 17:44:19

            Ακόμη κι από βασίλισσες, δεν λαμβάνω διατροφικές συμβουλές. Άλλωστε τα τζατζίκια και οι γύροι είναι δικό σας προνόμιο, μη σας το στερήσω...

          • MAYRO XABIARI avatar
            MAYRO XABIARI @ Πέτρος 25/06/2013 19:09:09

            Ότι πεις βασίλισσα...

      • Je ne regrette rien avatar
        Je ne regrette rien @ Πυθία 26/06/2013 00:59:59

        Εξαιρετικά εύστοχες οι παρομοιώσεις σου @ Μεγαλειοτάτη Πυθία...
        Ο Απόλλων σε έχει φωτίσει υπέροχα γιά να έχεις μοναδικές εμπνεύσεις και οίστρο συγγραφικό πρός τέρψιν ημών !!!
        Ερρωσο !

  12. katalytikos avatar
    katalytikos 24/06/2013 22:52:30

    Απόσπασμα από το βιβλίο του κου Μανιάτη «Η πρόκληση της Πράσινης Ανάπτυξης» (το Σεπτ. 2009), νέου υπουργού ΠΕΚΑ:
    ¨…Ενώ πριν από λίγα χρόνια αναφερόμασταν στα «μπλε» και στα «λευκά κολάρα», δηλαδή στους εργαζόμενους στις βιομηχανίες και στους εργαζόμενους σε γραφεία και υπηρεσίες, σήμερα πρέπει να συζητήσουμε για τα «πράσινα κολάρα», δηλαδή τους εργαζόμενους και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες που απασχολούνται σε τομείς της Πράσινης Ανάπτυξης....¨.

    Τώρα θα σφίξουν τα ¨πράσινα κολάρα¨ στο λαιμό των εργαζόμενων και της οικονομίας γενικότερα, οριστικά!!!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!!!

    • μεταρρυθμιστής avatar
      μεταρρυθμιστής @ katalytikos 24/06/2013 23:18:55

      Ο Μανιάτης ως υφυπουργός Ενέργειας είχε κάνει πολύ καλή δουλειά στο θέμα των κοιτασμάτων υδρογοναθράκων!

      • Σπορέας avatar
        Σπορέας @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 14:55:07

        Μόνο που για το κόμμα του υδρογονάνθρακες δεν υπήρχαν.

  13. Αντικαθεστωτικός avatar
    Αντικαθεστωτικός 24/06/2013 22:53:18

    Η νεκρανάσταση του ΠΑΣΟΚ να ανησυχεί τον ΣΥΡΙΖΑ.

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Αντικαθεστωτικός 25/06/2013 00:38:36

      Το πιο ευστοχο σχολιο!

      • dim avatar
        dim @ Μικρασιάτης 25/06/2013 02:53:09

        Ξέρει πολύ καλά τι κάνει ο Σαμαράς... Αν αποτύχει η κυβέρνηση, έτσι κι αλλιώς θα ζήσει η χώρα περιπέτειες, εξαθλίωση, εθνικές καταστροφές, διχασμούς κλπ, οπότε λίγη σημασία θα έχει αν συγκυβέρνησε με το Βενιζέλο ή όχι... Αν όμως η χώρα σταθεροποιηθεί και φανεί φως στην άκρη του τούνελ, οι πρώτοι που θα επιστρέψουν θα είναι οι ΠΑΣΟΚΟΙ που τώρα μετακόμισαν προς Σύριζα μεριά...

        Οπότε αν τα πράγματα καλυτερεύσουν, βλέπω Σαμαρά μπροστά με +15 μονάδες από τον δεύτερο, και να κονταροχτυπιούνται για τη δεύτερη θέση ανάμεσα στο 10% με 15% ΠΑΣΟΚ- ΣΥΡΙΖΑ και ΧΑ

    • batman avatar
      batman @ Αντικαθεστωτικός 25/06/2013 03:32:02

      Πιο πιθανό είναι να πάει μεταγραφή ο Βενιζέλος στη ΝΔ αν τελικά περάσει η γραμμή Σαμαρά, παρά να πλήξει το ΣΥΡΙΖΑ με αυτή την κίνηση.
      Μπορεί να παίζουν μουσικές καρέκλες στην κυβέρνηση, αλλά σε κάθε παράταξη υπάρχουν ισχυρές τάσεις και η ΝΔ δεν είναι προσωποπαγής γύρω από το Σαμαρά. Ο Αντώνης δεν είναι Καραμανλής (senior)

      • tasos1 avatar
        tasos1 @ batman 25/06/2013 08:10:00

        Τι θέλετε να πείτε;

    • mara M. avatar
      mara M. @ Αντικαθεστωτικός 25/06/2013 17:19:43

      To πιο άστοχο σχόλιο.

  14. Μara(old) avatar
    Μara(old) 24/06/2013 22:55:05

    Πάλι καλά....
    Χειρότερα τα περίμενα.
    Άς μην βιαζόμαστε...
    Θα δούμε και θα κρίνουμε.
    Πρός το παρόν... σιδεροκέφαλη η νέα κυβέρνηση.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Μara(old) 24/06/2013 23:01:33

      Συμφωνώ απολύτως. Κι εγώ τα περίμενα χειρότερα.

      • Αλκης avatar
        Αλκης @ Διογένης 24/06/2013 23:38:06

        δηλαδή διογένη και γιαγιά μάρα πόσο χειρότερα τα περιμένατε?
        Τον βενιζέλο πρωθυπουργό??
        Αν και όπως πάνε τα πράγματα με τη ΝΔ , μια και το ΠΑΣΟΚ δεν υπάρχει πιά , τον βλέπω αρχηγό της για να γίνει ΚΑΙ αυτού το όνειρο πραγματικότητα

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Αλκης 25/06/2013 00:35:07

          Μόνον τον Αλιβιζάτο να σκεφθεί κανείς ότι γλιτώσαμε, τον δημιουργό του λαθρονόμου, αντιλαμβάνεται με τι είχε να αντιπαλαίψει ο Σαμαράς για να κάνει μια κυβέρνηση που θα μπορεί στοιχειωδώς να την διοικήσει.

          Ακούγαμε για Κυριάκο Μητσοτάκη αναπληρωτή στο εξωτερικών, το Δικαιοσύνης στο ΠΑΣΟΚ (και έχουμε και νέο Πρόεδρο του Συμβουλίου της Επικρατείας και νέο Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για το τέλος του μήνα!). Έστειλε τον Μητσοτάκη στο λιγότερο δημοφιλές υπουργείο αυτών των καιρών, το υπουργείο που θα κάνει απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων! Αυτό είναι από μόνο του επιτυχία.

          Διαβάζαμε, διαβάζαμε και τι δεν διαβάζαμε και τρομαζαμε μήπως τελικά ισχύει κάτι από όλα αυτά... Αν είναι να είχαμε δικαιοσύνης ή διοικητικής μεταρρύθμισης τον Αλιβιζάτο, δεξί χέρι του ΓΑΠ και δημιουργό του λαθρονόμου, χίλιες φορές η παλαιοκομματική Φώφη. Τουλάχιστον οι παλαιοκομματικοί είναι διαχειρίσιμοι, ξέρεις τα κουμπιά τους.

        • Mara(old) avatar
          Mara(old) @ Αλκης 25/06/2013 08:28:13

          Άλκη,
          πρώτα βλέπε..., κρίνε... και άν δεν σου αρέσει σαλτάρισε στα κάγκελα...
          Το να τα κουνάς... σαν τον χούλιγκαν πριν καν αρχίσει ο αγώνας είναι το λιγότερο... ανώριμο.

          • Σπορέας avatar
            Σπορέας @ Mara(old) 25/06/2013 15:10:43

            Αγαπητή Mara(old), ο αγώνας άρχισε σε κείνη την όμορφη παραλία του Καστελόριζου.
            Τρώμε τα γκόλ με το κουτάλι.
            Υπήρξε αλλαγή προπονητή, αλλά ο διαιτητής ήταν "πιασμένος".
            Οι τελευταίες αλλαγές από τον άτολμο προπονητή φέρνουν τους θεατές στα κάγκελα.
            Το έχουμε πει πολλές φορές σε στημένα μάτς, πάρε την ομάδα και φύγε.

          • Mara(old) avatar
            Mara(old) @ Σπορέας 25/06/2013 20:55:29

            Σπορέα πολύ δύσκολοι καιροί.
            Θέλει υπομονή και ψυχραιμία.
            Μπόρα είναι. Θα την βγάλουμε...
            Έχουμε περάσει και τρίς χειρότερα από αυτά που περνάμε τώρα.

    • Μεγάλες στιγμές avatar
      Μεγάλες στιγμές @ Μara(old) 25/06/2013 00:17:29

      Πολλές φορές εχω γράψει οτι οι προσπάθειες των τελευταίων ετών γίνονται με αυτούς που θέλουν και μπορούν.Γιατί να με ενοχλεί σήμερα ο Βενιζέλος και όχι ο Φώτης;Γιατί να ασχοληθώ με το Πασοκ και όχι με τη Δημάρ;Αν την κοπανούσε και ο Βενιζέλος τι θα είχε μείνει;Μια τρύπα στο νερό!!Μια προσπάθεια χαμενη απο την δειλία κάποιων.
      Οποιος θέλει και όποιος μπορεί...
      Για μένα σήμερα ο μαυροπίνακας εσβησε και ξαναρχίζει το γράψιμο απο την αρχή.Ολοι θα κριθούν αυστηρά και δίκαια.Και μακάρι το πασόκ να διαψεύσει τις προβλέψεις οτι θέλει να σώσει την πάρτυ του.Και μεταξύ μας,όποιος πίστευε πραγματικά οτι το Πασόκ ειχε πεθάνει τότε ζούσε τα τελευταια 40 χρόνια σε άλλη χώρα!

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ Μεγάλες στιγμές 25/06/2013 12:34:05

        Μεγάλες αλήθειες έγραψες ... μακάρι να καταλαβαίνανε....

  15. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 22:56:08

    Άς πούμε και κάτι σοβαρό:
    Γίνεται ρε παιδιά ΝΔ χωρίς ΠΑΣΟΚ (και τούμπαλιν);
    Δεν γίνεται!
    ¨Ας είμαστε ρεαλισταί (Τόλης).
    Ξέρω, τον έχω περάσει τον ψυχικοπολιτικό πόνο, ως μη κομματικός και οπαδός του "Κανένα" εδώ και μερικά χρόνια: Έξω απο το χορό, πολλά τραγούδια λένε...

  16. ΠΙΛΟΤΟΣ avatar
    ΠΙΛΟΤΟΣ 24/06/2013 22:58:45

    Φανέρωσε μου τη μάσκα που κρύβεις, κάτω απ'τη μάσκα που φοράς...

  17. george avatar
    george 24/06/2013 23:03:49

    Πάντως εγώ είχα μια αγωνία να δω αν ο Βενιζέλος θα κρατήσει πρωθυπουργό τον Σαμαρά.

    • svetlana avatar
      svetlana @ george 25/06/2013 00:47:02

      Θα τον παρακαλάει γονατιστός.... αγαπητέ!
      Θα τον παρακαλάει γονατιστός και θα ανάβει και κανά κερί, που δεν του τόχω...

  18. Νίκη avatar
    Νίκη 24/06/2013 23:03:54

    Πολιτική είναι η τέχνη του εφικτού και το μέλλον θα δείξει αν ο Σαμαράς είναι καλός μάστορας ή αν βρήκε τον ...μάστορα του! Καλή επιτυχία στην νέα κυβέρνηση.

  19. svetlana avatar
    svetlana 24/06/2013 23:08:54

    Υπήρχε εναλλακτική ... εκλογές με τετρακομματική βουλή και τους νεοναζί δεύτερο κόμμα.... ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ εκτός... και συνεργασία αναγκαστικά με το Τσίπρα... Τότε θα σας έβλεπα όλους... Όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει... Ο Σαμαράς είναι πρωθυπουργός και εμείς όλοι που τον πιστεύουμε πρέπει να τον εμπιστευτούμε... Γκρίνιες και μουρμούρες ας τις αφείσουμε για άλλες εποχές... Τώρα προέχει η Ελλάδα.... τα μικροκομματικά και ίντριγκες για αργότερα...

    • Mara(old) avatar
      Mara(old) @ svetlana 24/06/2013 23:37:54

      Αγαπητή svetlana, δυστυχώς ψιλά... γράμματα για ορισμένους.

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ svetlana 25/06/2013 00:01:20

      '' Όποιος είναι έξω από το χορό πολλά τραγούδια λέει...'' !!!!!

    • V avatar
      V @ svetlana 25/06/2013 13:02:55

      Πολυ σωστη και μαλιστα ξεχνας και κατι ακομη:

      Yπηρχε και αλλη ακομη πιο ακραια εναλακτικη. Νικη του συριζα στις εκλογες... (εκτος αν καποιοι θεωρουν το 1-2% προβαδισμα της ΝΔ τοσο ισχυρο!)

      Εκει να δεις γκρινιες και μουρμουρες...

  20. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 24/06/2013 23:09:33

    Δεν άρεζε ο κυρ Φώτης και ο άλλος κυρ Αντώνης (Μανιτάκης), έ;
    Ανιαρή οδήγηση, πολλά σταματήματα...
    Τώρα δέστε τις ζώνες, έφθασε στο Χόκενχάιμ ο Βαγγέλης...

  21. Διογένης avatar
    Διογένης 24/06/2013 23:11:03

    Προσωπικά είμαι λίγο περισσότερο αισιόδοξος από τον αρθρογράφο. Το ΠΑΣΟΚ βασίστηκε στο λαϊκό στοιχείο. Όπως έλεγε και ο Ανδρέας, ήταν το κόμμα των "μη προνομιούχων". Σε ένα άρθρο που είχα διαβάσει παλιότερα εδώ στην ιστοσελίδα σας, έλεγε ότι ήταν το κόμμα που έκανε "απουσιολόγο των χειρότερο μαθητή, την ίδια στιγμή που ο καλύτερος μαθητής έσβηνε τον πίνακα". Αυτό το στοιχείο δεν θα αναβιώσει στο ΠΑΣΟΚ, όχι τουλάχιστον στο ορατό μέλλον. Άρα, δεν πρόκειται να αναβιώσει το ΠΑΣΟΚ το ίδιο.

    Ο Βενιζέλος στο ΥΠΕΞ δεν θα βοηθηθεί ιδιαίτερα, όπως δεν βοηθήθηκε η κόρη του πατέρα της όταν θέλησε να γίνει αρχηγός της ΝΔ. Μόνον δυναμικές κινήσεις στα εθνικά θέματα θα τον βοηθούσαν και αυτές μακάρι να τις κάνει και ας βοηθηθεί κιόλας τότε, ας μην είμαστε κομπλεξικοί αν είναι πάει μπροστά η χώρα. Αυτό που θα δώσει το λαϊκό στοιχείο για τις επόμενες δεκαετίες σε κάποιον είναι η ανάταξη της οικονομίας και το ξεπέρασμα της κρίσης. Και αυτό παραμένει στα χέρια του Σαμαρά. Δεν άλλαξε το παραμικρό στο οικονομικό επιτελείο, αυτό είναι το σημαντικό.

    Υπουργοί του ΠΑΣΟΚ δεν έγιναν οι χειρότεροι. Μπορεί η Φώφη και η Χριστοφιλοπούλου να φέρνουν αλλεργία, αλλά δεν είναι βασικοί υπουργοί, είναι αναπληρώτριες. Ο Χρυσοχοΐδης είναι ικανότερος από πολλούς άλλους Πασόκους και σίγουρα προτιμότερος από πολλούς Νεοδημοκράτες. Όλο και κάτι θα κοιτάξει να κάνει στο Υπουργείο του, ειναι φιλόδοξος. Αυτό θα χρεωθεί ως επιτυχία στην ίδια την κυβέρνηση.

    Επίσης, ναι μεν κανένας δεν θέλει νεκρανάσταση του ΠΑΣΟΚ, όμως το ερώτημα είναι αν είχε ο Σαμαράς εναλλακτικές. Προσωπικά θα προτιμούσα να είχε πάει σε εκλογές, όμως από ό,τι φαίνεται δεν βρήκε διεθνή συναίνεση σε αυτό.

    Το βασικό είναι να κερδίσει λίγο χρόνο για να στρώσει κάπως περισσότερο η οικονομία. Τα καλύτερα είναι μπροστά μας, αρκεί να αποφευχθούν άλλες κρίσεις σαν και αυτήν. Ο Βενιζέλος δεν θα αποδειχθεί και πολύ μπεσαλής, οπότε ο Σαμαράς πρέπει να κρατήσει την πρωτοβουλία των κινήσεων. Η σύνθεση της νέας κυβέρνησης δείχνει ότι δεν έκανε τις υποχωρήσεις που περίμεναν πολλοί ότι θα έκανε και ότι κράτησε παραπάνω από όσα νόμιζαν οι άλλοι ότι θα κρατούσε. Εάν χειριστεί την κατάσταση σωστά, μπορεί να κάνει το ΠΑΣΟΚ "συνιστώσα της ΝΔ" και να το οδηγήσει στην οριστική διάλυση, όσο και εάν φαινομενικά νεκρανασταίνεται με την νέα κυβερνητική σύνθεση.

    • Mara(old) avatar
      Mara(old) @ Διογένης 25/06/2013 00:09:20

      Αντικειμενική ανάλυση και κυρίως ψύχραιμη.
      Το να βγαίνουμε στα κάγκελα... εκ των προτέρων δεν οφελεί κανέναν.
      Έτσι και αλλιώς... "Κυριακή κοντή γιορτή".

  22. ΤΑΚΗΣ avatar
    ΤΑΚΗΣ 24/06/2013 23:12:00

    ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΑΝΤΕΞΕΙ ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!!!!!!! ΜΕΤΑ ΤΗ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΚΛΟΓΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ!!!!!

  23. popaia avatar
    popaia 24/06/2013 23:15:54

    @Ρωμανός Πορφυρογέννητος
    Γιατί οι πλατείες του 11 στέλνανε ψήφους σε σύριζα, ανέλ, χα; Δεν το κατάλαβα αυτό. Δηλαδή νεοδημοκράτης ή δεξιός θα πει μνημονιακός; Μα τότε δεν θα είχαμε εμείς οι ψηφοφόροι της ΝΔ κανένα πρόβλημα να βλέπουμε τις πασοκτζίδικες φάτσες (απ' τις οποίες φαίνεται δεν θ' απαλλαγούμε ποτέ) γιατί θα μας ένωνε το μνημόνιο!!..
    Μια χαρά δεξιές και πατριωτικές ξεκίνησαν οι πλατείες, άλλο αν τις καπέλωσαν αγρίως οι αλεκοαλέξηδες ώσπου τις εξαφάνισαν, γιατί αυτή είναι η δουλειά τους φυσικά.

  24. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 24/06/2013 23:19:43

    Τα είπες όλα!

  25. Προφήτης avatar
    Προφήτης 24/06/2013 23:23:17

    Φάκτορα, από τις εξελίξεις μάς επιτρέπεται να ευλογήσουμε λίγο και τα γένια μας.
    Στις 22 Μαΐου 2013 γράψαμε :

    "Έτσι στον κ. Βενιζέλο, για την ώρα, μένει ως καλύτερη προοπτική η ανάληψη της θέσης του Υπουργού Εξωτερικών, για να απολαύσει από επιφανή θώκο τα μεγαλεία της ανάληψης και άσκησης της Προεδρίας της Ε.Ε. από την Ελλάδα την 1η Ιανουαρίου 2014 - ο κ. Αβραμόπουλος μπορεί να ανησυχεί".

    h**p://www.antinews.gr/2013/05/22/216488/

    • Περιηγητής avatar
      Περιηγητής @ Προφήτης 25/06/2013 10:59:03

      Για τη θέση του Υπουργού Εξωτερικών παίχτηκε και κάτι άλλο πέρα από τη μοιρασιά των υπουργείων μεταξύ ΝΔ και ΠΑΣΟΚ. Ο Αμερικανοί δεν πρέπει να είναι και πολύ ευχαριστημένοι με την αλλαγή σε αυτό το υπουργείο.

  26. τοξο avatar
    τοξο 24/06/2013 23:23:44

    Ο κ. Στουρνάρας στην συμφωνία δύο - ένας που μετρήθηκε; Ν.Δ. ή ΠΑ.ΣΟ.Κ;

    • Χαιρετώ! avatar
      Χαιρετώ! @ τοξο 24/06/2013 23:45:17

      Σωστόοοος!!!!!!!!!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ τοξο 25/06/2013 10:45:07

      Τρόικα!

  27. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 24/06/2013 23:26:11

    Δεν λέω, και εμένα αναγούλα μου φέρνουν ορισμένοι (αν όχι όλοι ) του ΠΑΣΟΚ στην νέα κυβέρνηση αλλά ας είμαστε και λίγο ρεαλιστές. Τι άλλη εκλογή είχε ο Σαμαράς (εννοώ, η Ελλάδα ολόκληρη) κάτω από τις παρούσες συνθήκες? Μήπως ήταν ο Σαμαράς που έβγαλε τα όποια αποτελέσματα έβγαλαν οι τελευταίες εθνικές εκλογές? Λυπάμαι, αλλά Ελληνικέ λαέ/Ελληνα ψηφοφόρε, "ηθελέστα και παθέστα", και όπως ο καθένας στρώνει κοιμάται.
    Από ότι φαίνεται όμως, δεν έχει μάθει κανένας τίποτα ακόμη και όλοι νομίζουν ακόμη ότι " λεφτά υπάρχουν' και ότι κακό όνειρο ήταν και θα περάσει.

  28. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/06/2013 23:29:28

    Λοιπόν, ἔχουμε καὶ λέμε:

    -Ἀπὸ τρεῖς καὶ πάνω εἶναι σχέση. Εἴτε μὲ ΛΑΟΣ εἴτε μὲ ΔΗΜΑΡ. Ἀλλὰ ὁ συμβολισμὸς τῆς συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ καὶ ὅλοι οἱ ἄλλοι στὴν ἀντιπολίτευση εἶναι πολὺ βαρύς, «καὶ ἔσονται οἱ δύο εἰς σάρκα μίαν». Σαμαρᾶς ξε-σαμαρᾶς, κυβερνᾶ ἀπὸ σήμερα «ὁ δικομματισμὸς» κατὰ πάντων, σὲ ΣΥΜΒΟΛΙΚΟ ἐπίπεδο (δηλαδή: σὲ ἐπίπεδο πολιτικῆς!). Ἡ φαυλότητα τοῦ ΠΑΣΟΚ συνδυαζόμενη μὲ τὸν βαρύτατο συμβολισμὸ θὰ μποροῦσε νὰ «κάψει» ὅ,τι καλὸ κάνει ὁ ΑΣ. Λύση ἀνάγκης γιὰ 14 ἑβδομάδες, καὶ καπάκι μετὰ τὶς γερμανικές, ἐθνικὲς ἐκλογές! 29/9 μὴ σοῦ πῶ...

    -Διαβλέπω κάποιες ἐπικίνδυνες τάσεις σὲ νεοδημοκράτες ὀπαδούς. Λόγῳ τῆς παράνοιας τοῦ κυρ-Φώτη, ἔχουν ἀρχίσει νὰ πιστεύουν καὶ οἱ ἴδιοι τὸ «ὁ ὑπεύθυνος Βενιζέλος», «τὸ ὑπεύθυνο ΠΑΣΟΚ». Ἄνθρωποι ποὺ μέχρι χθὲς ἄκουγαν ΠΑΣΟΚ καὶ ἔβγαζαν σωματικὰ ἐξανθήματα! Χωρὶς νὰ τὸ καταλάβουν καὶ χωρὶς νὰ φταῖνε, θὰ «μείνουν πίσω» στοὺς «ἀπορριπτέους τῆς Μεταπολίτευσης»... Ἄλλο ἡ ὑπόθεση Σαμαρᾶ καὶ τοῦ σοβαροῦ ἐπιτελείου του καὶ ἄλλο ὁ παρὰ φύσιν γάμος ΝΔ-ΠΑΣΟΚ! Ἂν καταλήγουμε ἀκόμα κι ἐμεῖς νὰ πιστεύουμε ὅτι δὲν ὐπάρχει ΑΒΥΣΣΑΛΕΑ διαφορά, τὸ παιχνίδι ἔχει χαθεῖ...

    -Ἀπότοκο τῆς ἀνοχῆς στὴν στάση «τὸ ὑπεύθυνο ΠΑΣΟΚ» εἶναι ἠ ἀντίληψη ὅτι δὲν ἐπείγουν πλέον οἱ ἐκλογές. Ὀλέθρια ἀντίληψη! Κι ἂν εἶναι ὀλέθρια μία φορὰ γιὰ τὴ χώρα, εἶναι 45 φορὲς γιὰ τὸ κόμμα τοῦ ΑΣ, ποὺ δὲν θὰ γλιτώσει τὴν πλήρη ταύτιση μετὰ ἀπὸ μιὰ ΜΑΚΡΑ περίοδο συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ. Ἐκλογὲς 29/9 ἢ ἀρχὲς Ὀκτωβρίου, μονόδρομος! Καὶ μετὰ μέχρι τὴν προεδρία τῆς ΕΕ ὑπάρχει ΟΣΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 25/06/2013 07:56:33

      Διαφορα υπαρχει αλλα με την αριστερα η διαφορα ειναι πιο αβυσσαλεα.
      Το ΠΑΣΟΚ θα ειναι παντα στην κυβερνηση γιατι ειναι στη μεση.Ειναι πολυ απλο.Ο μονος τροπος για να μη γινει αυτο ειναι να εξαφανισθει η Χρυσαυγη που θα ειναι παντα εκτος.

  29. 3-1=0.fe avatar
    3-1=0.fe 24/06/2013 23:29:49

    Στο φιλοσοφικο ερωτημα: "Περδεται ο πεθαμενος;" σημερα δοθηκε απαντηση.

    ΝΑΙ

  30. Tassos avatar
    Tassos 24/06/2013 23:30:08

    Να μας πεις ποιούς ήθελες Φάκτορα για να κρίνουμε...

  31. fitsoulas avatar
    fitsoulas 24/06/2013 23:31:49

    Ας είμαστε ρεαλιστές. Ο Σαμαράς ήταν αναγκασμένος από τις συνθήκες να βάλει το Βενιζέλο στην κυβέρνηση και υπό αυτό το πρίσμα δε θα μπορούσε να κάνει καλύτερη επιλογή από το ΥΠΕΞ. Ο Βενιζέλος θα είναι συνεχώς εκτός Ελλάδας και πολύ απασχολημένος ώστε να ασχοληθεί με τα εσωτερικά. Μόνο κερδισμένος βγαίνει ο Σαμαράς από αυτό, όπως ακριβώς έγινε και όταν χρειάστηκε να αντιμετωπίσει την πρώην ΥΠΕΞ Ντόρα Μπακογιάννη στις εσωκομματικές εκλογές.

  32. Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης avatar
    Ἀστυάναξ Καυσοκαλυβίτης 24/06/2013 23:33:16

    Τὸ κούρεμα μπορεῖ νὰ ἀργήσει καὶ νὰ πάει στὶς ἀρχὲς τοῦ '14, δὲν ὐπάρχει ἄλλη σώφρων ἐπιλογὴ παρὰ νὰ γίνουν οἱ ἐθνικὲς ἐκλογὲς μετὰ τὶς γερμανικές, ἀλλὰ ΠΡΙΝ τὸ κούρεμα! Τί νὰ κάνουμε...

  33. Scarface avatar
    Scarface 24/06/2013 23:33:27

    Τωρα μερικοι θελετε να μου πειτε οτι δεν ανακατευτηκε το στομαχι σας οταν εδειξε η τηλεοραση το μπενυ να χαμογελαει αυταρεσκα μπαινοντας στην επιταγμενη bmw των 750000 ευρω?
    Κατα τ'αλλα "καλοριζικη" η νεα κυβερνηση και ετοιμαστητε και για κοινη καθοδο στις επομενες εκλογες.

    • ApoTel avatar
      ApoTel @ Scarface 24/06/2013 23:40:14

      Τουλάχιστον τώρα έχει και δικαιολογία να κατέχει νόμιμα την "μπέμπα"

    • Je ne regrette rien avatar
      Je ne regrette rien @ Scarface 25/06/2013 23:56:09

      Εμένα αγαπητέ @Scarface, όπως το έγραψα και σε άλλη ανάρτηση , δεν ανακατεύτηκε το στομάχι μου γιατί απλά νόμιζα ότι κοιμόμουν και έβλεπα εφιάλτη. Ακόμη και τώρα πού ξέρω ότι είναι πραγματικότης , δεν μπορώ να το ΧΩΝΕΨΩ πώς αυτός ο αλαζών, πονηρός και μισέλλην πολιτικάντης, μάς ξανα-ΚΑΘΗΣΕ στο σβέρκο.
      Βλέπουμε εφιάλτη, χωρίς να κοιμόμαστε.
      Κύριε Σαμαρά, θα το πληρώσετε ακριβά !
      (Και ελπίζω να διαβάζετε το Antinews)

  34. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 24/06/2013 23:41:52

    Ο Βαγγελης ειναι ο καλυτερος συνεγατης του Σαμαρα.
    Ποτε δεν το εριξε.
    Και στις κρισμιες στιγμες την εφερε στον Κουβελη για να μεινουν μονοι τους.
    Πατε στοιχημα οτι θα τον βαλει στο Επικρατειας ο Αντωνης.
    Σ

    • Mihalis avatar
      Mihalis @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 24/06/2013 23:53:21

      Στο "Επικαρπίας"...

      • αιρετικός avatar
        αιρετικός @ Mihalis 24/06/2013 23:54:54

        !!!!!!!!

  35. argi avatar
    argi 24/06/2013 23:42:14

    Ας ψαξει συμμαχους ο Σαμαρας για να πεταξει οξω το καρκινωμα πασοκ.. Το πασοκ τα παιζει ολα για ολα, ξερει οτι πεθανε αλλά θα παρει μαζι του και ΝΔ και δυστυχως και τη χωρα μαζι του αν δε γινει κατι. Δεν ειναι δυνατον να κρεμεσε απο αυτους που ειναι με το 1 ποδι (κανονικα μεσα θα επρεπε) στη φυλακη...μεγαλο πληγμα για τη νδ.. χαλασε πολυ κοσμο το ολο σκηνικο...

    • svetlana avatar
      svetlana @ argi 25/06/2013 01:02:49

      Ο κόσμος που χαλάστηκε ας ψήφιζε διαφορετικά... Καλά τα λέει ο Φαήλος... Η ψήφος είναι σφαίρα... και όποιον πάρει ο χάρος... μεγάλε
      Η κριτική εκ του καναπέος είναι πολύ ωραία, αλλά η πραγματικότητα είναι σκληρή και οι λογαριασμοί πρέπει να πληρωθούν στο τέλος του μηνός....

    • dim avatar
      dim @ argi 25/06/2013 03:01:22

      Μη μας ζαλιζετε όλοι με τις μπουρδολογίες σας...

      Πριν 1 χρόνο ακριβώς είχαμε διπλές εκλογές... Και ο λαός ψήφισε:

      30% ΝΔ
      12% ΠΑΣΟΚ
      6% ΔΗΜΑΡ

      Σύνολο 48% για να συνεχίσουν το δύσκολο δρόμο εντός ευρώ


      27% ΣΥΡΙΖΑ
      7% ΑΝΕΛ
      7% ΧΑ
      4% ΚΚΕ

      Σύνολο 45% να ρίξουμε τη ζαριά (ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ) ή και να βγούμε απευθείας απο το ευρώ (ΧΑ - ΚΚΕ)...

      Αυτά τα ποσοστά έδωσε ο Ελληνικός λαός, αυτές τις επιλογές έδωσε... Δε γίνεται να κάνουμε εκλογές κάθε 2 μήνες, μπας και προκύψει το αποτέλεσμα που θέλουμε... Ο λαός το λέει ξεκάθαρα: το 62% ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΕΚΛΟΓΕΣ...

  36. deldio avatar
    deldio 24/06/2013 23:59:36

    Κουίζ για δυνατούς λύτες: Σε τί διαφέρει η ΝΔ από το ΠΑΣΟΚ μέχρι να γίνουν ενιαίο κόμμα; Ο ΕΥΡΩΝ ΑΜΕΙΦΘΗΣΕΤΑΙ!
    Και κάτι για την παραπάνω "αγανακτισμένη" @ popaia των πλατειών προ 2ετίας, που νόμιζε ότι επειδή πήγε βόλτα για φραπέ 2-3 φορές στο Σύνταγμα ότι έκανε περίπου ...επανάσταση: Βρες πρώτα ποιός "σε πήγε" στο Σύνταγμα για εκτόνωση και σε επευφημούσε από κανάλια και εφημερίδες και έπειτα θα βρεις και ποιός σε έδιωξε από εκεί, διότι προσωπικά ήμουν στο Σύνταγμα και Αλέκα ή ΚΚΕ μαζί με τους "αγανακτισμένους" δεν είδα ποτέ. "Έξω όλα τα κόμματα", "έξω οι συνδικαλιστές και τα συνδικάτα", "όλοι τα ίδια είναι", "οι 300 στο Γουδί" φώναζαν αυτοί τότε. Οπότε μάλλον δεν σε έδιωξε η Αλέκα από το Σύνταγμα διότι μαζί σου δεν πήγε ποτέ.

  37. Ρωμανός Πορφυρογέννητος avatar
    Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 00:01:18

    Οι πλατείες του 11 δεν ήταν ποτέ δεξιές, ούτε αριστερές! Ηταν μόνο άρνηση χωρίς πρόταση! Ως φυσικό επακόλουθο οι ψήφοι κατέληξαν στους μη έχοντες πρόταση! Το δίλημμα μνημόνιο αντιμνημόνιο εκτός απο ψευδές είναι σήμερα ανεπίκαιρο. Η ουσία έγκειται στο δίλημμα Ευρώπη ή Τρίτος κόσμος. Και το πρόβλημα δεν είναι οι φάτσες των ΠΑΣΟΚων ή των Νεοδημοκρατών υπουργών. Το πρόβλημα είναι ποιος εξασφαλίζει την ομαλή πορεία της χώρας. Μην κάνουμε την πολιτική ποδόσφαιρο...

    • Άντε πια avatar
      Άντε πια @ Ρωμανός Πορφυρογέννητος 25/06/2013 02:16:48

      Ενώ παραδίπλα τα Ζάπεια ήταν πρόταση. Αυτά όταν τα γράφεις κοιτάζεσαι στον καθρέφτη για να σιγουρευτείς ότι κοροϊδεύεις τον εαυτό σου;

      • Aspetos avatar
        Aspetos @ Άντε πια 25/06/2013 08:17:59

        Τα "Ζάπεια", όπως τα λέτε, ήταν πρόταση...
        Αλλά ήταν πρόταση αυτοδυναμίας, όχι τρικομματικής συνεργασίας...
        Αφήστε λοιπόν την ... αγανάκτηση κατά μέρος, και δεχθείτε την πραγματικότητα...

  38. Μεγάλες στιγμές avatar
    Μεγάλες στιγμές 25/06/2013 00:07:32

    Kαλή τύχη..θα τη χρειαστούν.
    Μία μόνο σοβαρή ένσταση με την επιλογή της Φ στο Αμυνας.Θυμαμαι τις αηδίες που έλεγε για το αντιρατσιστικό,θα τις ακούν τωρα με ενδιαφέρον στα φυλάκια του Εβρου και στις βραχονησίδες τα παλικάρια μας

  39. ΜΑΝΩΛΗΣ Μ avatar
    ΜΑΝΩΛΗΣ Μ 25/06/2013 00:09:23

    Βρίσκω την κριτική του άρθρου άδικη. Από τη στιγμή που ο Σαμαράς και η ΝΔ δεν έχουν αυτοδυναμία τί θέλατε; Να έχει 2 πασόκους στο Υπ. Μακεδονίας-Θράκης για ξεκάρφωμα; Εκτός κι αν το πίσω κείμενο είναι ότι έπρεπε να πάει σε εκλογές. Να δημιουργήσει πολιτική αστάθεια για να ευχαριστηθεί ο κάθε αντιπασόκος.

  40. Ορθόδοξος avatar
    Ορθόδοξος 25/06/2013 00:10:14

    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U0BWVrl2Fxk

    Αραγε όταν τα έλεγε τα πίστευε?

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Ορθόδοξος 25/06/2013 01:37:07

      Επειδή εγώ τον παρακολουθώ από το 91 και τον ακολουθούσα μέχρι πρόπερσι για ένα πράγμα είμαι σίγουρος: μέχρι το 2011 ο λόγος του και ο πατριωτισμός του δεν αμφισβιτούνται, μετά το 2011 έγινε πιο ΓΑΠ και από τον ΓΑΠ.

      • svetlana avatar
        svetlana @ Γιάννης 25/06/2013 01:52:14

        Γιάννη, έχεις μαύρα μεσάνυχτα.... Εάν κάποιος μπορεί ν΄αλλάξει την Ελλάδα αυτός είναι ο Σαμαράς, κανένας άλλος!!! Θα περάσει δια πυρός και σιδήρου, μπορεί να συμμαχίσει και με τον ίδιο τον διάολο, αλλά η Ελλάδα θα σταθεί στα πόδια της.... Η παρομοίωση είναι ατυχής.... ούτε στο μικρό του το δακτυλάκι... ούτε στο μικρό του το δακτυλάκι... Άλλος κόσμος, άλλο ήθος, άλλο ανάστημα...

        • Je ne regrette rien avatar
          Je ne regrette rien @ svetlana 26/06/2013 00:46:56

          @ Svetlana, αποκαλύψου !
          Γεωργία δεν είναι το όνομά σου ;

    • ENRICO BERLINGUER avatar
      ENRICO BERLINGUER @ Ορθόδοξος 25/06/2013 08:50:13

      ΤΙ ΘΥΜΑΣΑΙ ΚΙ ΕΣΥ ΤΩΡΑ!!!

    • Επισκέπτης avatar
      Επισκέπτης @ Ορθόδοξος 26/06/2013 12:06:47

      "Η υπόσχεση που δόθηκε ήταν μια αναγκαιότητα του παρελθόντος. Ο λόγος που δεν κρατήθηκε είναι μια αναγκαιότητα του παρόντος." (Mακιαβέλι).

  41. apisteyto avatar
    apisteyto 25/06/2013 00:11:58

    Απίστευτο, unmöglich, impossible...

  42. ΠΥΡΓΟΣ avatar
    ΠΥΡΓΟΣ 25/06/2013 00:16:58

    Όσοι δυσανασχετούν -και δικαιολογημένα- για τα πρόσωπα του ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση, ας είχαν φροντίσει να είχαν δώσει αυτοδυναμία στο Σαμαρά και να είχε λυμένα τα χέρια του και όχι να εξαρτάται από το πασοκικό κατεστημένο και μέχρι πριν λίγο καιρό και από την δήθεν υπεύθυνη αριστερά (βλ. ΔΗΜΑΡ).

  43. panas avatar
    panas 25/06/2013 00:20:54

    Μα δεν έφυγαν ποτέ από τις καρέκλες... Τις αλλάζουν μόνο...
    ΟΑΕΔ είπατε; Δεν κατάλαβα. Θέλει και επίδομα η πλέμπα; Να πάνε να δουλέψουν. Υπάρχουν κόμματα που είναι διαμεσολαβητές για δουλειές με ανταγωνιστικά μεροκάματα. Τα παλιά με τα βύσματα για το δημόσιο να τα ξεχάσουν. Εδώ προελαύνει ο εθνικός νεοφιλελευθερισμός.
    Arbeit macht frei!

  44. sxolioblog avatar
    sxolioblog 25/06/2013 00:23:17

    Πόσο ..μα πόσο .. Μακάκες είμαστε ...

    και οι ανεπάγγελτοι που τον συμβουλεύουν

    πάρα τα πολυάριθμα άρθρα του antinews

    έχουμε συνείδηση του μεγέθους της πολιτικής ήττας ?

    • Πετρος avatar
      Πετρος @ sxolioblog 25/06/2013 15:43:59

      Σιγα μην υπαρχει συνειδηση. Ακομα και στην ΝΔ υπαρχουν πολλοι που ονειρευονται την προηγουμενη αρρωστη κατασταση. Και πολλοι απο αυτους σχολιαζουν και εδω περα

  45. Α avatar
    Α 25/06/2013 00:29:03

    Δεν ξέρω αν θα μακροημερεύσει αυτή η κυβέρνηση, αλλά ξέρω από κροκοδείλια δάκρυα....
    Αυτή η κυβέρνηση είναι αναγκαστική εκ των πραγμάτων και εκ του εκλογικού αποτελέσματος της περασμένης χρονιάς.
    Να μην ξεχνιόμαστε, όταν ψηφίζαμε Καμμένο ή ΧΑ, ότι ο Σαμαράς δεν θα ήταν αυτοδύναμος. Με ποιον λοιπόν περιμένατε να συνεργαστεί και να σχηματίσει κυβέρνηση;
    Εύγε στον Σαμαρά, που σε κάθε περίπτωση, ακόμα και στα πολύ δύσκολα, έχει την ικανότητα να μην αφήνει το τιμόνι. Εύχομαι καλή επιτυχία στο κυβερνητικό έργο, ελπίζω όλοι οι υπουργοί να δείξουν φιλοτιμία και ν΄αφήσουν όλοι πίσω τον κακό τους εαυτό. Κυβερνώντες και κυβερνώμενοι.

    • Mara(old) avatar
      Mara(old) @ Α 25/06/2013 00:36:50

      Eυχή όλων (άν όχι όλων...) είναι η νέα κυβέρνηση να πετύχει.
      Μόνο που ο άνθρωπος δυστυχώς τον κακό του εαυτό πολύ δύσκολα τον ξεφορτώνεται.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Α 25/06/2013 01:32:19

      Να σας πάρω τηλ. την επόμενη φορά να μου πείτε τι να ψηφίσω..... για να μην αντιμετωπίζει προβλήματα ο καημένος ο Αντωνάκης και αναγκάζεται να συναγελάζεται με ληστές .
      Εσεις θα βάζατε στο σπίτι σας τον ληστή να κάνετε κολεγιά;

      • svetlana avatar
        svetlana @ Γιάννης 25/06/2013 01:57:25

        Τους φίλους μου θα τους είχα κοντά και τους εχθρούς ακόμα περισσότερο....

        • Joao avatar
          Joao @ svetlana 25/06/2013 02:37:23

          Είναι τόσο χειροπόδαρα δεμένοι κύρια svetlana...

        • periopos avatar
          periopos @ svetlana 25/06/2013 10:53:47

          Επειδή σε πολλούς αρέσει να χρησιμοποιούν διάφορα ρητά, αυτό δεν σημαίνει ότι ταιριάζουν σε όλες τις καταστάσεις.
          Τους εχθρούς τους έχεις από κοντά για να μπορείς να τους ελέγχεις, όχι για να σε ελέγχουν αυτοί.
          Όταν λοιπόν δεν μπορείς να νικήσεις τον εχθρό σου, αυτό ενίοτε λέγεται και ήττα.

          • svetlana avatar
            svetlana @ periopos 25/06/2013 21:13:12

            Η διαφορά μας είναι ότι εγώ πιστεύω ότι ο χαμένος στην όλη υπόθεση είναι ο Βενιζέλος και όχι ο Σαμαράς.... Βλέπεις έχουμε λάθος οπτική!!! Στο πόκερ ενίοτε λέμε και πάσο... αυτό δε σημαίνει απαραίτητα ότι δεν έχουμε καλό χαρτί, αλλά ότι μπλοφάρουμε για να δείξει τα χαρτιά του ο άλλος...

    • sender avatar
      sender @ Α 25/06/2013 01:51:43

      Οσοι γράφουν εδώ,ποτέ δεν έδωσαν ψήφο σε ΧΑ ή ΑΝΕΛ.Ετσι,αυτό δεν είναι επιχείρημα.Απλώς διαπιστώνουν ότι το μαρτύριό τους,να βλέπουν συνεχώς ότι η πραγματική αλλαγή στο πολιτικό τοπίο,η μεταμόρφωση της χώρας,όπως την ονειρεύονται,δεν θα γίνει ποτέ.Και ποτέ δεν θα είναι ασφαλής η ψήφος τους,αφού θα είναι πάντα δέσμια συγκυριών και συμφερόντων εγχωρίων και διεθνών.Οι ψηφοφόροι της ΝΔ[ποιάς ;]είναι αξιοπρεπείς και υπομονετικοί πολίτες.Αλλά έως πότε;Ας μας πούν επιτέλους,ότι τους έχουν,για να τους χρησιμοποιούν για έναν και μόνο λόγο,δηλαδή,για έρμα στο καράβι,μην μπατάρει.Και για μένα το πιο εξωφρενικό.Τι δουλειά έχει η κ.Γεννηματά στο Υπουργείο Εθνικής Αμύνης;Πως θα το δεχθούν αυτό οι άμεσα ενδιαφερόμενοι και πολλαπλώς θιγόμενοι;

      • Α avatar
        Α @ sender 25/06/2013 10:22:22

        Πολλοί από αυτούς που γράφουν και εδώ μέσα, ψήφισαν ΑΝΕΛ και ΧΑ. Και μάλιστα είναι αυτοί με τις μεγαλοστομίες και την ¨αγανάκτιση¨....
        Λοιπόν για να μην κοροϊδευόμαστε οι ψήφοι της ΝΔ πήγαν σε ΑΝΕΛ και ΧΑ. Πάρτε τα ποσοστά , αθροίστε και τα συμπεράσματα είναι εύκολα.
        Φυσικά και υπάρχουν οι ΝΔ κράτες που στήριξαν το κόμμα τους , αλλά το κρίσιμο 10-15% έφυγε από τη ΝΔ. Αυτό το σφάλμα πάντα γινότανε με τους ΝΔκράτες , και επέτρεπε στο ΠΑΣΟΚ ν΄αλωνίζει. Τώρα τη θέση του ΠΑΣΟΚ έχει πάρει ο ΣΥΡΙΖΑ, που έχει την ίδια τακτική , την ίδια ρητορική , με το πάλαι ποτέ ΠΑΣΟΚ.
        Ας γίνει κατανοητό, ότι αν δεν έχουμε αυτοδύναμες κυβερνήσεις υποχρεωτικά θα έχουμε συμπράξεις κομμάτων για να κυβερνηθεί ο τόπος.
        Ιδού το δίλλημα, ή θέλουμε αυτοδύναμη ΝΔ, ή πρέπει να υπάρχουν κόμματα που θα συγκλίνουν σε δυο τρεις βασικές αρχές , στις πράξεις όχι στα λόγια.
        Αυτά έχουμε, διαλέγουμε και παίρνουμε.

        • ΠΥΡΓΟΣ avatar
          ΠΥΡΓΟΣ @ Α 25/06/2013 17:15:10

          Απολύτως σωστά όσα αναφέρεις.

  46. ΦΑΝΤΑΣΜΑ avatar
    ΦΑΝΤΑΣΜΑ 25/06/2013 00:30:51

    Όπως έχετε καταλάβει , ξεδιάντροπα και θρασύτατα , τα εκδοτικά συμφέροντα - ΜΜΕ, έκαναν τον ανασχηματισμο .
    Η ΕΡΤ φεύγει , και ΕΡΧΕΤΑΙ η ΔΗΜΟΣΙΑ -ΙΔΩΤΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΤΟΥ ΜΠΟΜΠΟΛΑ .
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ σώνεται απο ΔΟΛ-ΨΥΧΑΡΗ
    Μοιράζουν την πίτα στα ΜΜΕ , και οποίος πιστευει οτι η νεα δημόσια τηλεόραση θα ειναι δημόσια και οχι κομματική , ειναι βαθεια νυχτωμένος .

    ΤΟ Πασοκ του 3% , παίρνει το 30% στην κυβέρνηση .
    Ο ΣΑΜΑΡΑΣ , φαίνεται ότι το έχασε το ματσακι , και τα " κέντρα" καθόρισαν τις εξελίξεις (φύγε εσύ - έλα εσύ)

  47. Panagiotis avatar
    Panagiotis 25/06/2013 00:39:50

    Προγραμματικες δηλωσεις γιοκ ?
    Πανω σε τι συμφωνησαν , μονο στο μοιρασμα των υπουργειων και στην προβολη του Ευάγγελου ?

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Panagiotis 25/06/2013 08:42:12

      Τι θέλετε να ακούσετε; Ανέξοδα μπλα μπλα και φούμαρα; Περιμένετε, τώρα τα συγγράφουν κι αυτά.
      Συμφώνησαν πάντως, οτι μέχρι τις εκλογές της Μέρκελ, μοιράζουνε το παντεσπάνι έτσι, ώστε ο βουλιμίας να΄χει γεμάτο το στόμα και να μη μπορεί να φωνάζει.
      Μετά, υπάρχει το δέλεαρ της Ελληνικής Προεδρίας, όπου ως Αντιπρόεδρος θα ικανοποιήσει τη μωροφιλοδοξία του περιφερόμενος και καταστρέφοντας όλες τις φωτογραφίες του Αντώνη, επιβάλλοντας τη γοητευτική και σέξυ παρουσία του και μετά, Ευρωεκλογές......
      Βέβαια λόγω των άκρως άγριων επερχόμενων ''μέτρων'', υπάρχουν και τα ατυχήματα, και οι μη προβλέψιμοι αστάθμητοι παράγοντες.
      Πασόκ - ΝΔ, είναι πάντως γνωστό πως όταν τρώνε, δε μιλάνε. Οψόμεθα.

      • romeo avatar
        romeo @ Πυθία 25/06/2013 08:48:46

        Ε, μια από ... Σύριζα, που σας χρειάζεται!

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ romeo 25/06/2013 11:07:08

          Ρομέο - Ρομέο, μας απειλείτε ή μου φαίνεται; Δε μας σκιάζει -πλέον-φοβέρα καμιά!!

          • romeo avatar
            romeo @ Πυθία 25/06/2013 19:27:25

            Ποτέ! Δίκην αστειότητας το είπα, ξέρω πως δε θα ... πάρετε!

  48. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/06/2013 00:48:21

    Παρακαλουνται οι φιλοι του Καμμενου και του ΣΥΡΙΖΑ να μην παριστανουν τους Νεο-Δημοκρατες, γιατι κατανταει κωμικο. Το Τρολαρισμα ειναι αστεια συνηθεια.

    Παρακαλουνται οσοι ειναι προτιστως υποστηρικτες του Προεδρου μας, και οχι της Ν.Δ (κατι απολυτα σεβαστο ), να καταλαβουν οτι αλλο η ΠΟΛ.ΑΝ των καποιων χιλιαδων φιλων, κι αλλο η Ν.Δ των εκατομμυριων υποστηρικτων, των πολλων τασεων. Η οποία (ΝΔ) εχε την ευθυνη της διακυβερνησης του τοπου (στη πιο δυσκολη περιοδο) πανω της.
    Ολα ευκολα τα βλεπουμε οσοι ειμαστε εξω απ το χορο...

    • Aspetos avatar
      Aspetos @ Μικρασιάτης 25/06/2013 08:27:11

      Μικρασιάτη μίλησες με τη φωνή της λογικής και του ουσιαστικού πατριωτισμού...
      Κάποιοι απλά θέλουν, αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν πως δε μπορεί να ψηφίζουν τον καμμένο και τους εθνικοπαράφρονες και να απαιτούν από το Σαμαρά...

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Aspetos 25/06/2013 11:14:48

        Εσείς ....ξεχνάτε σκοπίμως, οτι η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός, δεν είναι, παρά υπηρέτες του συμφέροντος ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ, είτε κέρδισαν προεκλογικά την εμπιστοσύνη του, είτε όχι.
        Απαιτούμε λοιπόν από αυτούς που σκοτώνονται να μας κυβερνήσουν, να είναι συνεπείς στις προεκλογικές εξαγγελίες και στις δεσμεύσεις τους. Αν υπήρξαμε ...άδικα δύσπιστοι απέναντί τους, γιατί βάλθηκαν άραγε να μας δικαιώσουν με τόσο πείσμα, για την αμφιβολία μας;
        Ας κερδίσουν με τα έργα τους τους πολίτες.
        Οι λευκές επιταγές στο καρνέ, ΤΕΛΟΣ.

        • romeo avatar
          romeo @ Πυθία 25/06/2013 19:32:27

          Εσείς είστε εξαιρετικά έξυπνη βασιλική πυθία, αλλά μην απλουστεύετε τόσο πολύ!
          Στις προεκλογικές του εξαγγελίες είναι κάποιος συνεπής, όταν έχει όλο το χαρτοφυλάκιο δικό του...
          Αν έχει και τον Ευάγγελο;
          Αν έχει και το Φώτη, τι γίνεται;
          Εδώ μια ΕΡΤ τους έκλεισε ο Σαμαράς και πάρα λίγο να ξεσπάσει ο ... τέταρτος γύρος!

          • Πυθία avatar
            Πυθία @ romeo 26/06/2013 11:25:03

            ''Εδώ μια ΕΡΤ τους έκλεισε ο Σαμαράς και πάρα λίγο να ξεσπάσει ο … τέταρτος γύρος!''
            Ο ίδιος το κατάλαβε οτι κακώς ''τους την έκλεισε'' χωρίς να το αποδεχτούν. Εσείς πότε;

      • Πυθία avatar
        Πυθία @ Aspetos 25/06/2013 11:17:57

        Εσείς ....ξεχνάτε σκοπίμως, οτι η κυβέρνηση και ο Πρωθυπουργός, δεν είναι, παρά υπηρέτες του συμφέροντος ολόκληρου του Ελληνικού λαού, είτε κέρδισαν προεκλογικά την εμπιστοσύνη του, είτε όχι.
        Απαιτούμε λοιπόν από αυτούς που σκοτώνονται να μας κυβερνήσουν, να είναι συνεπείς στις προεκλογικές εξαγγελίες και στις δεσμεύσεις τους. Αν υπήρξαμε ...άδικα δύσπιστοι απέναντί τους, γιατί βάλθηκαν άραγε να μας δικαιώσουν με τόσο πείσμα, για την αμφιβολία μας;
        Ας κερδίσουν με τα έργα τους λοιπόν τους πολίτες.
        Οι λευκές επιταγές στο καρνέ, Τέλος.

    • sender avatar
      sender @ Μικρασιάτης 25/06/2013 13:23:48

      Ωραίος τρόπος ελέγχου των ενστάσεων, όσων διαμαρτύρονται για παραχώρηση δυσανάλογου ποσοστού εξουσίας στο πασοκ.Δεν μας αρέσουν οι πανηγυρισμοί τους,και η έλλειψη συναίσθησης,που έχουν,της κρίσιμης περιόδου που διανύουμε,είμαστε καχύποπτοι και θα το λέμε.Και θέλουμε απολογία και όχι επίθεση λεκτική αντιπερισπασμού.

  49. Κ.Π. avatar
    Κ.Π. 25/06/2013 00:56:45

    Oι μεγάλοι κερδισμένοι του ανασχηματισμού: ΣΥΡΙΖΑ - ΔΗΜΑΡ (μάλλον δικαιώνεται ) - Βορίδης.

  50. aggelosview avatar
    aggelosview 25/06/2013 00:56:56

    "Χώρις Φώφη στο υπουργικό κυβέρνηση δε στεριώνει..."
    Από παλιό δημοτικό τραγούδι.

    Πολύ σοβαρά παίρνουν την άμυνα της χώρας..

  51. Γιαννης Ζ. avatar
    Γιαννης Ζ. 25/06/2013 00:58:21

    Και τωρα ? αγαπητο μας antinews...!
    Και τωρα ? αγαπητε μας Φαηλο...!
    Και τωρα ? αγαπητοι ολοι ...!

    Καληνυχτα (μας) ....που ειπε και αλλος τις προαλλες...κατι ηξερε...!!!

    • svetlana avatar
      svetlana @ Γιαννης Ζ. 25/06/2013 02:08:16

      Πολύ γκρίνια βρε αδελφάκι μου εδώ μέσα, πολύ γκρίνια και μουρμούρα... Και όταν μπήκε ο Σαμαράς στη κυβέρνηση Παπαδήμου πάλι τα ίδια λάγατε... νησάφι πια... Αν δεν αντέχετε το σκληρό πόκερ, απλά τα ρέστα σας και καλή νύχτα!!!

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Γιαννης Ζ. 25/06/2013 23:01:02

      Όταν δεν έχεις 151 αγαπητέ, έτσι παίζετε, υποχρεωτικά, το παιχνίδι.
      Όποιος λοιπόν ψήφιζε Πάνο, ΧΑ ή έκατσε σπίτι του και ξέρει πρόσθεση κι αφαίρεση, να μην παραπονιέται.

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/06/2013 00:14:43

        Αγαπητε μου στην πολιτικη υπαρχει ενα αξιωμα. Δεν βαζεις ποτε στην κυβερνηση τον Βενιζελο (τον Βενιζελο!!!). Τον Οκτωβριο να δεις ποσοι θα κατσουν σπιτι τους η θα ψηφισουν ΧΑ, Καμμενο, Νικολοπουλο η κατι αλλο.

        • svetlana avatar
          svetlana @ Zugzwang 26/06/2013 00:56:36

          Μακάρι αγαπητέ μου ! Μακάρι! Να δω τον Πάνο Πρωθυπουργεύων μετά του Τσίπρα και λοιπών και θα κρατάω την κοιλιά μου από τα γέλια... και ας γίνουν όλα στάχτη και ριμαδιό... Εξάλλου εάν κάποιος δεν θέλει να σωθεί γιατί πρέπει με το ζόρι να τον πείσεις ότι πρέπει...

        • dim avatar
          dim @ Zugzwang 26/06/2013 01:43:26

          Και τι το λες αυτό? Για καλό? Σε ποιον θα κάνουν κακό αυτοί? Σε εμένα και σε εσένα μόνο, ή πρώτα από όλα στον ίδιο τους τον εαυτό? Όντας Κεντρο - Δεξιός και ψηφίζοντας οτιδήποτε άλλο εκτός από Σαμαρά, το μόνο που κάνεις είναι να φέρεις στην εξουσία κρατιστές και εθνομηδενιστές... Άρα, θα δεις να συμβαίνουν στη χώρα ακριβώς τα αντίθετα από αυτά που επιθυμείς... Άρα κακό του κεφαλιού του θα κάνει όποιος με τη ψήφο του (ή μάλλον καλύτερα με τη μη ψήφο του στην ΝΔ) φέρει στην ουσία στην εξουσία κρατιστές και εθνομηδενιστές...

  52. Mak avatar
    Mak 25/06/2013 01:07:47

    Το ότι ο Σαμαράς δεν είχε άλλη επιλογή οφείλεται αποκλειστικά στον ίδιο. Αντί να πετάξει έξω βαρίδια τύπου Μανιτάκη έβαλε αυτογκόλ με την ΕΡΤ και έβαλε ακόμα περισσότερα βαρίδια στην κυβέρνηση!

    Το μόνο θετικό που μπορεί να περιμένει ο Σαμαράς, είναι μπας και η επαναφορά των πασόκων στην εξουσία, συσπειρώσει τους ψηφοφόρους του και μειωθεί το ποσοστό του Σύριζα. Αν και με τις απολύσεις που απαιτεί η Τρόϊκα λίγο απίθανο να συμβεί.

    Εκτός και αν απολύσουν μόνο νεοδημοκράτες δημοσίους υπαλλήλους, οπότε όλοι θα είναι ευχαριστημένοι.....Εκτός από τους νεοδημοκράτες βέβαια, αλλά ποιος τους ρωτά αυτούς...

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Mak 25/06/2013 23:02:24

      Και πριν ήταν το ΠΑΣΟΚ στην κυβέρνηση. Δεν στο είχανε πει;
      Με ποιους θα έκανε κυβέρνηση ο Σαμαράς, αφού οι μαλάκες οι Ελλοχίμ δεν ήρθαν;

      • Zugzwang avatar
        Zugzwang @ Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης 26/06/2013 00:02:29

        Ο Βενιζελος απλως στηριζε την κυβερνηση. Τωρα ο Βενιζελος (ο Βενιζελος!!!) ειναι αντιπροεδρος και υπουργος Εξωτερικων! Ελληνοτουρκικα, Σκοπιανο, σχεδιο Αναν ΙΙ κλπ θα τα χειριστει ο Βενιζελος της λιστας Λαγκαρντ!

        • svetlana avatar
          svetlana @ Zugzwang 26/06/2013 01:05:16

          Και ο Σαμαράς Πρωθυπουργός με τα 2/3 της κυβέρνησης από τη ΝΔ! Ξάπλωσε λοιπόν και απωλαυσέ το!!!

        • Je ne regrette rien avatar
          Je ne regrette rien @ Zugzwang 26/06/2013 01:10:06

          @ Zugzwang σε παρακάλεσα να με εμψυχώσεις όχι να με καταρρακώσεις...

  53. cp avatar
    cp 25/06/2013 01:12:28

    Πολύ καλή κυβερνητική σύνθεση ! Για τα ρουσφετάκια στους Πασόκους που αισθάνονται μόνοι ! Και σε κάποιους με ψυχολογικά προβλήματα !
    ΥΓ Η πλάκα είναι ότι η κυβέρνηση αυτή υποτίθεται θα περάσει τα νέα μέτρα .
    Ναστε καλά ΓΕΛΑΣΑΜΕ!!!!

  54. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 25/06/2013 01:16:56

    Ωραίο το μότο που πέρανε κάποιοι:
    Δεν δώσατε αυτοδυναμία στην ΝΔ .
    Ε τότε να δείτε τι θα πάθετε.
    Θα συμμαχήσουμε με το ΠΑΣΟΚ.
    Στο χωριό μου λέγανε μια σοφή παροιμία:
    Θύμωσε ο Αγάς και έκοψε τα αρχ...ια του.
    Ας προσέχουν κάποιοι Αγάδες και να θυμούνται το 19%.

    • romeo avatar
      romeo @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 25/06/2013 08:29:54

      Επιλοχία της συμφοράς, πες μας εσύ τη λύση, που την έχεις και έτοιμη, από ότι φαίνεται!

  55. Γιάννης avatar
    Γιάννης 25/06/2013 01:28:43

    Δεν σχολιάζετε το γεγονός ότι την νέα ΕΡΤ θα την φτιάξει η διαπλοκή με τον Καψή , ότι μας βρώμαγε η ΠΑΣΟΚοκρατούμενη ΕΡΤ και βάλαμε …… τον Καψή να την καθαρίσει… Χα χα χα ….. αλλά δεν είναι για γέλια είναι για κλάματα…
    Μπράβο Αντώνη…….. τα έκανες …………………

  56. Γιάννης ο όμορφος avatar
    Γιάννης ο όμορφος 25/06/2013 01:36:58

    Δηλαδή αν είχε και Ψυχάρη-Σαχινίδη-Σκανδαλίδη η κυβέρνηση τι θα λέγαμε, ρε παιδιά; Κανείς δεν είναι χαρούμενος, αλλά μάλλον όποιος κατάλαβε τώρα τα ζόρια της μη αυτοδυναμίας δεν έβλεπε πριν...

  57. Γιώργος Ρ avatar
    Γιώργος Ρ 25/06/2013 01:37:25

    Το ΣΗΜΕΡΙΝΟ αποδεκατισμένο Πασοκ δεν θα υπάρχει στις επόμενες εκλογές όποτε και αν γίνουν. Είναι ερωτηματικό αν η κοινοβουλευτική του ομάδα θα παραμείνει συμπαγής μέχρι τότε. Σε κομματικό επίπεδο τα βιολιά θα ηχήσουν γρηγορότερα.

    Το βασικό πρόβλημα του Σαμαρά βρίσκεται μέσα στην ΝΔ , υπάρχουν δυσαρεστημένοι πρωτοκλασάτοι. ΟΤΑΝ ΚΑΙ ΑΝ έρθουν τα δύσκολα ΚΑΙ ΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΑΓΝΩΣΤΟΙ θα απεργάζονται εναλλακτικές λύσεις πως θα πράξουν;

  58. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 25/06/2013 01:49:18

    Όλα είναι φυσιολογικότατη εξέλιξη της κατάστασης όπως έχει δημιουργηθεί αφενός από το Μάιο του 2010 (είσοδος της χώρας στον αστερισμό του μνημονίου) αφετέρου από το Νοέμβριο του 2011 όπου έχουμε τη στροφή της ΝΔ σε μνημονιακές κατευθύνσεις.Όπου εισήλθε το ΔΝΤ,κονιορτοποιήθηκε και σμπαραλιάστηκε το πολιτικό σύστημα που υπήρχε.Είχα τονίσει,κάποτε,ότι ''ποιος να το'λεγε νιότη μου πως θα γινόμουν άλλος''.....Ποιος να το'λεγε πως η ΝΔ θα πορεύεται μαζί με ό,τι πιο ΣΑΠΙΟ πολιτικά υπάρχει στη χώρα και μας οδήγησε στον κοινωνικο-οικονομικό ΚΑΙΑΔΑ....Θα ισχυριστεί κάποιος πως ''ας έδινε ο κόσμος εντολή στη ΝΔ να κυβερνήσει αυτοδύναμα για ν'αποφευχθούν αυτού του τύπου οι συγκυβερνήσεις''.ΠΩΣ,ΟΜΩΣ,θα γίνει αυτό όταν η ΝΔ μεταμορφώθηκε σε μνημονιακό κράχτη;ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ δεν δόθηκε ΠΕΙΣΤΙΚΟΤΑΤΗ απάντηση για εκείνη την οβιδιακή μεταμόρφωση.Οπότε,ας μην απορεί κανείς που η ΝΔ δεν κέρδισε την αυτοδυναμία.Η προσχώρηση της ΝΔ σε μνημονιακές πολιτικές θα έφερνε και το όποιο πολιτικό κόστος.Τα έχουν γράψει και τονίσει,στο παρελθόν,άπειροι σχολιαστές.Ο σχηματισμός αυτής της κυβέρνησης είναι άλλη μια ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΗ πολιτική ΦΑΡΣΑ.Βιώνουμε απίστευτες πολιτικές καταστάσεις.
    Και κάτι τελευταίο,για όσους θυμούνται:Τη περίοδο Απριλίου-Μαΐου 2012 υπήρχε μια μεγάλη μακαριότητα.Πάρα πολλοί έβλεπαν,μπροστά τους,νίκες μεγάλες,συντριβές αντιπάλων και πολλά τέτοια.Έρχεται το αποτέλεσμα του Μαΐου που ήταν ηχηρότατο χαστούκι.ΤΩΡΑ,τι συμβαίνει;Στα υψηλά πατώματα της ΝΔ δεν πήραν καθόλου το μάθημά τους;Προ καιρού δημιουργήθηκε μια ψευδαίσθηση πως ''όλα πάνε καλά'' και ''έχουν τεθεί οι βάσεις για άνοδο''(να με συγχωρούν πολλοί αλλά προσωπικά δεν έβλεπα τίποτα τέτοιο-ποτέ δεν αντιλήφθηκα,εξάλλου πως προέκυπτε αυτή η αισιοδοξία).Και τότε σκάνε οι ''βόμβες'' η μία μετά την άλλη.Πρώτα η ακύρωση της συμφωνίας με τους Ρώσους για τα πετρέλαια,μετά η ΕΡΤ (τι ερασιτεχνικοί χειρισμοί άραγε) και τώρα η κυβερνητική κρίση με το σχηματισμό αυτής της απίθανης κυβέρνησης.
    Ο πασοκισμός στη διακυβέρνηση της χώρας ξανά....''μόνο λίγο καιρό ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά''....Η πολιτική παρακμή της χώρας σε ΟΛΟ της το ΜΕΓΑΛΕΙΟ.....Τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας ακόμα....ΑΛΙΜΟΝΟ ΜΑΣ.....

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Komis Montechristo 25/06/2013 08:47:16

      Καλή σας ημέρα Κόμη μου.

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Πυθία 25/06/2013 09:44:32

        Αγαπητή Πυθία τη καλημέρα μου.

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Komis Montechristo 25/06/2013 12:42:50

      Ἀπλά,ἤρεμα συμπεράσματα μιᾶς πολύ ταραγμένης καί ρευστῆς πραγματικότητας!
      Ἀγαπητέ Κόμη τά σέβη μου.

  59. rally monkey avatar
    rally monkey 25/06/2013 02:02:39

    "I'm not upset that you lied to me, I'm upset that from now on I can't believe you." - F. N.
    να του πείτε χαιρετίσματα

  60. Joao avatar
    Joao 25/06/2013 02:18:26

    Τον ΓΑΠ επιτιμο προεδρο Αντωνηηηηη...

  61. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 25/06/2013 02:18:26

    Η μεγαλύτερη πρόκληση είναι ο ανεπάγγελτος βαψομαλλιάς γόνος που δεν τον ψήφισαν οι συνδημότες του και δεν κατάφερε να γίνει δήμαρχος, αλλά κατάφερε να γίνει υπουργός με μεγαλύτερο προσόν την βαθειά αντισαμαρικότητά του...
    Αυτός που δεν τον νοιάζει αν κάποιοι καίνε την ελληνική σημαία. Άλλωστε γι' αυτό του τον ηρωϊσμό τον εκλέγουν τα βουπου. Τα εκπροσωπεί επάξια στη φιλοπατρία τους.

  62. Π. Ευθυμιάδης avatar
    Π. Ευθυμιάδης 25/06/2013 02:23:38

    O Ανδριανός δεν είναι αυτός απο την Αργολίδα; Ο επονομαζόμενος και φωτοτυπάς του Έβερτ; Αυτός με τα είκοσι τόσα ακίνητα; Ή είναι άλλος;

    • Μικρασιάτης avatar
      Μικρασιάτης @ Π. Ευθυμιάδης 25/06/2013 02:58:50

      Ο μπουλης ο προεδρος ΣΟΥ , δεν ειναι αυτος που το παιζει αρχηγος (απο)-κομματος με τα λεφτα του μπαμπα του? Ο αλλος ο φιλος σας ο Αλεξης, δεν ειναι αυτος που η οικογενεια του εκανε λεφτα, επειδη επαιρνε κρατικες δουλειες σε μια περιοδο ...ελαφρως γκριζα για τη χωρα?

  63. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/06/2013 02:45:19

    Πολύ θα ήθελα να δω στα Wikileaks τι λέει το σημερινό τηλεγράφημα της Πρεσβείας για την νέα κυβέρνηση.

    Αλλά επειδή δεν έχουν ακόμη δημοσιευτεί, μετά από συνεννόηση με τον Βαγγέλη Βενιζέλο, πίσω από τα αλεξίσφαιρα κρύσταλλα της θωρακισμένης BMW, ανακοινώνω την τελευταία κυβέρνηση του antinews, θεσμό διαχρονικό και διαρκώς ανανεωνόμενο. Πρωθυπουργό δεν έχουμε, ως γνωστόν ο Φάκτορας απλώς προεδρεύει.

    1. Γκαουλάιτερ και Υπουργός Πράσινης Γερμανικής Ενέργειας: Θείος

    2. Υπουργός Δημόσιας Διοίκησης : Ιθαγενής.
    Εντελώς αξιοκρατικά (είναι φίλος μου).

    3. Υπ. Αποδήμου Ελληνισμού : Γιάννης Φαιλτωρ
    (άλλος φίλος μου, ξενιτεμένος. Μη παραπονιέστε που βάζω μόνο φίλους, αυτόν θα τον απολύσω σύντομα αν δεν τλφ.)

    4. Υπ. Παρά τω Υπουργώ Υγείας : Ευγενία Μανωλίδου
    Ναι, ρε. Αυτή σας πείραξε; Εδώ έγινε υφ. Αμύνης η Φώφη. Την πιάνω «μέσον», αν μάς έρθει κάνα ξαφνικό μη μας πετάξουν στο διάδρομο.

    5. Υπ. Αμύνης : Parsifal.
    Σταθερή αξία

    6. Υπ. ΑΟΖ και «Υδατανθράκων» : Απορών
    Γνώστης, σοβαρά.

    7. Υπ. Προπαγάνδας και Κυβερνητικών Μεταλλάξεων : Πυθία.
    Κομβικό υπουργείο, πρέπει να περάσουμε το 279ο Μνημόνιο.

    8. Υπ. Πολιτισμού και Εθνικών Θησαυρών: Dimi

    9. Υπ. Εσωτερικών (δαπέδων) : πατωματζής

    10. Υπ. ΠΡΟΠΟ (ΠΡΟστασίας ΠΟλυεθνικών) : γέρος

    11. Υπ. Επανακρατικοποιήσεως των δημοσίων επιχειρήσεων και Γαλάζιας Ελευθεριακότητας : συριζαλβανία Χοτζα

    12. Υπ. Σουρεαλισμού : Μάντης Κάλχας
    Δηλώνει ακροδεξιός δημοκράτης. Δεν χάνεται τέτοιο κελεπούρι.

    13. Υπ. Εκκλησιαστικών Θεμάτων: αριστερός ψάλτης

    14. Υπ. Οικονομικών : Γεωργία

    15. Υπ. Δια Βίου Μάθησης : φοιτητής

    16. Υπ. Διώξεως Ιδιαιτεροτήτων : Κυθήριος
    Που’ σαι, θέλω καλή δουλειά.

    17. Υπ. Διώξεως Ορθοδόξων Φοροφυγάδων : Ακενατων

    18. Υπ. Αγροτικής Ανάπτυξης : ορεσειβιος

    19. Υπ. Παιδείας : Κώστας Ροδινός

    20. Υπ. Τηρήσεως Παραδόσεων : Β.Κ.Σιαπκα

    21. Υπ. Δικαιοσύνης : Φαήλος

    22. Υπ. Δασών & Περιβάλλοντος : αστυαναξ καυσοκαλυβιτης

    23. Υπ. Κυβερνητικών Διαδόσεων : Μάρκος Αυρήλιος

    24. Υπ. Έρευνας & Τεχνολογίας : Νίκος Αργεάδης

    25. Υπ. Αθλητισμού & Πάμε Στοίχημα : Αναζητείται εκείνη η ψυχή, ο προγνωστικός στοιχηματζής, να αναλάβει το χαρτοφυλάκιο.

    Πρέσβης σε ΗΠΑ - ΝΑΤΟ : ψυχραιμια

    Μόνιμος απεσταλμένος στο Οικουμενικό Πατριαρχείο : Σωτήρης Μητραλέξης

    Ειδικός Σύμβουλος (όλη η εξουσία) : Προφήτης

    Γίνεται προσπάθεια να τακτοποιηθεί η κα Βούλτεψη που μόλις έγινε γνωστό ότι παραιτήθηκε πριν καν ορκιστεί. Μάλλον αναλαμβάνει Πρόεδρος 3μελούς επιτροπής από 5-6 άτομα.

    Όσοι δεν υπουργοποιηθήκατε ή δεν λάβατε χαρτοφυλάκιο της αρεσκείας σας μην χολώνεστε και μην χολοσκάτε. Αυτόπροταθείτε και αυτοαναγορευτείτε.
    Η επόμενη κυβέρνηση του site, μάλλον και της χώρας, είναι κοντά.
    Απαραίτητο προσόν για υπουργοποιηθέντες και μη, το χιούμορ.

    • Αγροφύλακας avatar
      Αγροφύλακας @ Προφήτης 25/06/2013 07:52:55

      Θάψατε και όλους τους Αγροφύλακες. Να δούμε ποιος θα φυλάει τα εθνικά μας χωράφια τώρα.
      Ούτε αυτοπροτείνομαι ούτε αυτοπροβάλλομαι, έχω θιγεί τα μέγιστα. Τι νομίσατε ότι είμαι εγώ κανένα πασόκι, να ψάχνω για νεκρανάσταση?

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Αγροφύλακας 25/06/2013 08:18:26

        Υπουργός Αποκατάστασης Αγροτικών Γαιών.

    • Πυθία avatar
      Πυθία @ Προφήτης 25/06/2013 09:05:55

      Προφήτη μου, καλημέρα. Λόγω των εκτάκτων συνθηκών και φυσικά πρωτίστως για το καλό και για τη σωτηρία της χώρας, θ΄αποδεχτώ την ευθύνη και την τιμή να συμβάλλω στην εθνική προσπάθεια, απ΄όπου εσείς κρίνετε οτι είναι αυτό δυνατόν.
      Μόνο παρακαλώ, διευκρινίστε μου αν σας είναι εύκολο, πως ακριβώς θα ....εξυπηρετήσω ως υπουργός ''Προπαγάνδας και Κυβερνητικών Μεταλλάξεων'' ;;;
      Μήπως καλύτερα να το ξανασκεφτείτε; Για ζημιά το βλέπω..... :-)
      Τώρα βέβαια αν με ρωτούσατε, θα προτιμούσα το ρόλο της κυβερνητικής εκπροσώπου-προστάτιδος (το σύνδρομο του φύλακα αγγέλου) αλλά με αυξημένα δικαιώματα, έτσι ώστε όταν διαφωνώ με τις προς εξαγγελίαν αποφάσεις (ΕΡΤ), να έχω το δικαίωμα της άμεσης διορθωτικής επέμβασης.......
      Με τιμή,
      Πυθία

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Πυθία 25/06/2013 11:04:15

        Αγαπητή Πυθία
        Απορώ πως δεν αντιληφθήκατε ότι η θέση σας είναι ακριβώς αυτή που ζητάτε: Κυβερν. Εκπροσώπου.
        Μια κυβέρνηση που έχει ως και υπ. Σουρεαλισμού έχει τις διαρκείς ανατροπές και την προπαγάνδισή τους ως βασική πολιτική.
        Τώρα, τα άλλα που ζητάτε να τα ξεχάσετε : το είμαι κυβέρνηση-είμαι και αντιπολίτευση μόνο ο Ανδρέας το 81 το εφήρμοσε, με τις γνωστές συνέπειες.

        • Πυθία avatar
          Πυθία @ Προφήτης 25/06/2013 11:21:36

          :-) Καλά αγαπητέ Προφήτη μας, με πείσατε.
          Όπου με χρειάζεται η ....παρτίδα λοιπόν!

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Προφήτης 25/06/2013 09:39:21

      Επιτέλους, ησύχασα...
      Θα εκτίσω τουλάχιστον την ποινή μου, κατά την βυρώνειαν ρήσην, στην ύπαιθρον.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ Προφήτης 25/06/2013 09:59:59

      Απελθέτω απ' εμού το ποτήριον τούτον, αγαπητέ Προφήτα.
      "Σβάμπος" είμαι, καθαρόαιμος. από τα Μαύρα Δάση. Ποτέ "Γερμανός".
      Μόνο μ' αυτή την ιδιότητα, είμαι "κομμένος"απευθείας από την Άνγκελα.
      Δεν μας θέλουν, είμαστε βλάχοι λέει, πάει τελείωσε.
      Τι Πϊνδος, τι Σβάρτσβαλντ...

      Θείος

      • Προφήτης avatar
        Προφήτης @ Uncle Stgm 25/06/2013 11:12:05

        Θείε, άσε τις προφάσεις για λούφα - κι ο Σοιμπλε βλάχος Βαυαρός είναι νομίζω. Πάρε χαρτοφύλακα και λαπτοπ παραμάσχαλα και τράβα να πετάξεις τον Ράιχενμπαχ απ' το γραφείο. Πρώτη σου δουλειά η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών.

        • Uncle Stgm avatar
          Uncle Stgm @ Προφήτης 25/06/2013 12:31:37

          "Εγώ ο Μπέρτολτ Μπρεχτ
          είμαι από τα Μαύρα Δάση,
          η μάνα μου στις πολιτείες
          με κουβάλησε,
          σαν ήμουνα ακόμα στην κοιλιά της,
          και των δασών η παγωνιά
          μέσα μου θα `ναι ως το θάνατό μου".
          "Για τον φτωχό Β.Β. "

          Εμείς οι βλάχοι, μια ζωή κυνηγημένοι Προφήτη. Δανία και μετά στο Αμέρικα, πρόσφυγας ο "συντοπίτης".
          Άς αναλάβω λοιπόν, ως καλός Σβάμπος θα κυνηγάω Γερμανούς. Οι βλάχοι ποτέ όπως λάχει, πάντα του καθήκοντος.

          ΥΓ. Ο πυροβολημένος Βόλφ δεν είναι Βαυαρός: Σβάμπος γκάγκαρος, ο τελευταίος Χριστιανοδημοκράτης από το ωραίο Φράιμπουργκ. Άς όψεται εκείνος ο έμπορος όπλων που τον κράτησε στο κόμμα με "αθέμιτα μέσα". Θα χάριζε τώρα Πράσινα βατράχια σε Σοσιαλδημοκράτες, στη θέση του Έζντεμιρ.
          Τα 'βγαλα τα άπλυτα...
          h**p://www.stern.de/politik/deutschland/gabriel-auf-gruenen-parteitag-siggi-kriegt-nen-gruenen-frosch-2003438.html

    • ΚΥΘΗΡΙΟΣ avatar
      ΚΥΘΗΡΙΟΣ @ Προφήτης 25/06/2013 12:30:48

      Ἀγαπητέ Προφήτη,εὐχαριστῶ πολύ γιά τήν τιμή τῆς Ὑπουργοποίησής μου σέ ἕνα ἰδιαίτερο Ὑπουργεῖο!
      Αἰτοῦμαι γιά τήν περαιτέρω στήριξη τοῦ ἔργου μου,τήν τοποθέτηση καί δύο Ὑφυπουργῶν,τῶν κ.κ. Μπουτάρη καί Καμίνη.
      Γιά τήν ἀσφαλῆ καί ἀπρόσκοπτη μετάβασή μου ἀπό καί πρός τό Ὑπουργεῖο θά ἐπιθυμοῦσα τό δανεισμό τῆς θωρακισμένης μπέμπας τοῦ Βενιζέλου (ἄν δέ τή χρειάζεται). :-)

    • Συριζαλβανία του Χότζα avatar
      Συριζαλβανία του Χότζα @ Προφήτης 25/06/2013 13:31:43

      Θέλω να ευχαριστήσω τον Πρωθυπουργό για την εμπιστοσύνη του. Το ΥΠ.Ε.Δ.Ε.Γ.Ε. είναι ένα δύσκολο Υπουργείο αλλά θα βάλω τα δυνατά μου ειδικά στον τομέα των επανακρατικοποιήσεων... Σε σχέση με τον τόμεα της Γαλάζιας Ελευθεριακότητας που επίσης είναι αρμοδιότητα του Υπουργείου μου, θα προσπαθώ να διαβουλεύομαι με εσάς τα επόμενα νομοσχέδια που θα φέρω (γαλάζιοι γάμοι και υιοθεσίες για όλους κλπ)!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Προφήτης 25/06/2013 16:13:55

      Έχω την εντύπωση ότι μεθαύριο θα με παραιτήσουν εν πτήσει (σαν το Φωτήλα δηλαδή).
      Και μόλις προσγειωθώ εις τας Λόνδρας θα είμαι και πάλι ένας απλός πολίτης (με τέλη επιτηδεύματος, εισφορές αλληλεγγύης κλπ)

    • Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης avatar
      Φαήλος Μ. Κρανιδιώτης @ Προφήτης 25/06/2013 22:58:24

      Εγώ είπαμε, θέλω την Προεδρία του ΔΣ της Λυρικής Σκηνής! Έχει και μπαλέτο....

  64. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 25/06/2013 02:55:12

    Σιγα ρε leras , μεγαλε αγωνιστη της Ν.Δ . Τι να σου πω, ησουν παντα το ....στηριγμα μας, σε ολους τους δυσκολους αγωνες που δωσαμε για τη παραταξη. (Ρε δε παρατατε το τρολαρισμα, τσιπρο-καμμενοι )

  65. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 25/06/2013 05:22:57

    Συγγνώμη, ἀλλὰ τὸ δικό μου δὲν εἶναι ἀξιοποίηση, εἶναι «άπὸ μακριὰ κι ἀγαπημένοι»! Στὸ παρατσὰκ γλύτωσα τὸ «πρέσβυς στὸ Ρέϋκιαβικ»;

  66. η Dimi avatar
    η Dimi 25/06/2013 06:59:33

    «8. Υπ. Πολιτισμού και Εθνικών Θησαυρών: Dimi»

    Aγαπητέ μου Προφήτη, για τη Τεράστια Τιμή,
    από καρδιάς, Θερμές Ευχαριστίες!!!

    Είμαι Ελληνίδα
    http://bit.ly/14sAjc1

  67. dinos avatar
    dinos 25/06/2013 07:30:49

    Καλημερα σας

  68. Προφήτης avatar
    Προφήτης 25/06/2013 07:36:37

    Όλοι στρατιώτες είμεθα αγαπητέ. Όπου ταχθούμε.
    Θέλεις μια 5μελή επιτροπή από 7-8 άτομα;

  69. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/06/2013 08:37:29

    Και για να τελειωνουμε με οσους απειλουν να πανε στη ΧΑ επειδη η ΝΔ συνεργαζεται με το ΠΑΣΟΚ.Αυτο απλως θα σημανει περισσοτερο ΠΑΣΟΚ.
    Συνεργασια με ΧΑ απαγορευεται απο το διεθνες συστημα που απαγορευει ναζιστικα κομματα στην κυβερνηση.Μερικοι ξεροκεφαλοι δεν εννοουν να το καταλαβουν αλλά θα το καταλαβουν εν καιρω.Πιο πιθανη ειναι μια κυβερνηση ΝΔ - ΣΥΡΙΖΑ παρα ΝΔ - ΧΑ εκτος και αν οι τελευταιοι αποκηρυξουν ρητα και κατηγορηματικα το ναζισμο και αλλαξουν οχι επιφανειακα αλλά πραγματικα.
    Αυτη τη στιγμη το κοντινοτερο κομμα στη ΝΔ ειναι το ΠΑΣΟΚ.Οποιος εχει αντιρρηση να μας πει ποιος αλλος ειναι;Το ΚΚΕ ή ο ΑΝΤΑΡΣΥΑ;
    Αλλά οταν ζεις σε ενα φανταστικο κοσμο οπου η πολιτικη ειναι τα "σκανδαλα" και οχι οι πραγματικες θεσεις των κομματων ετσι αντιδρας.

    • MAYRO XABIARI avatar
      MAYRO XABIARI @ ψυχραιμια 25/06/2013 13:03:33

      Αγαπητέ ψυχραιμία, όσοι απειλούν ότι θα πάνε στην ΧΑ, είναι ήδη εκεί και ψαρεύουν και για άλλους.

  70. Β.Κ.Σιάπκα avatar
    Β.Κ.Σιάπκα 25/06/2013 09:39:31

    Υπ. Τηρήσεως Παραδόσεων!
    Αγαπητέ μου Προφήτη είναι το κρισιμότερο υπουργείο για την επιβίωση του Έθνους μας...
    Με συγκίνησες πολύ!
    Τιμή μου!
    .........
    Και ξεκινάω πάραυτα!
    Εκχωρώντας την άδεια της ΕΡΤ στο Συμβούλιο Απόδημου Ελληνισμού σε κοινπραξία με την Εκκλησία της Ελλάδας!
    Φυσικά με ΠΝΠ! Αμ, δεν γίνονται αλλιώς αυτά! :)

  71. Tassos avatar
    Tassos 25/06/2013 09:50:18

    Οσοι βλέπετε-προσδοκάτε εκλογές είστε οι ίδιοι ...ανοιχτομάτηδες-προφήτες που από τον περασμένο χρόνο κάθεστε στους καναπέδες και περιμένετε την ...κοινωνική έκρηξη :-) :-) :-)

  72. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 25/06/2013 10:32:47

    Λοιπόν, κόβω την πλάκα, αρκετά.
    Σε τέτοια φάση κρίσης, πατριωτική στάση σημαίνει να οικοδομείς πολλαπλές εναλλακτικές λύσεις - δίχτυα ασφαλείας. Το μονοπύθμενο σκάφος θα πάει στον πάτο σε χρόνο dt. Αποδεκτές λύσεις από τριπύθμενο και πάνω.
    Έχουμε και λέμε: Τέσσερα πιθανά κόμματα εξουσίας. ΝΔ, ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, ΔΗΜΑΡ (προσθέτω και με μεγάλο ερωτηματικό ΑΝΕΛ).
    Η ρεαλιστική πολιτική λέει ότι θα παίξεις με συνδυασμούς αυτών. Και με την κοινή τομή των προγραμματικών στοιχείων τους: Παραμονή στην ΕΖ, ταχεία επαναδιαπραγμάτευση δανειακών συμβάσεων μετά το φθινόπωρο, επιτέλους πραγματικές μεταρρυθμίσεις (όχι αυτά που αποκαλούνται "μεταρρυθμίσεις") ανάταξη και επανεκκίνηση της οικονομίας.
    Σε βάθος τετραετίας, αυτό σημαίνει μη αποκλεισμό εναλλακτικών περιπτώσεων διακυβέρνησης, με πυρήνα ΝΔ+ΣΥΡΙΖΑ ή ΣΥΡΙΖΑ + ΔΗΜΑΡ +...
    Σε πιό πρακτικό επίπεδο προσώπων σημαίνει μετάβαση από το σύστημα "ο Σαμαράς στο Πεκίνο, ο Στουρνάρας στην Αθήνα, ο Σταθάκης στο Βανκούβερ, ο Μηλιός στη Φρανκφούρτη, ο Τσίπρας στο Αμβούργο και ο Χατζησωκράτης στην ...εξορία", στο σύστημα "ο Σαμαράς, ο Στουρνάρας, ο Μανιάτης, ο Σταθάκης, ο Μηλιός, ο Τσίπρας και ο Χατζησωκράτης ταυτόχρονα και μαζί στην Αθήνα, στις Βρυξέλλες, στο Βερολίνο, στο Παρίσι, στην Ουάσιγκτων, στο Πεκίνο..."
    Ουτοπία;
    Ειδατε όμως που οδήγησε η μή-ουτοπία και τα πεζά πράγματα: Σε τρακάρισμα σε τοίχο.

    • ορεσείβιος avatar
      ορεσείβιος @ Uncle Stgm 25/06/2013 14:17:31

      Αυτό θείε είναι εφικτο όταν οι τσιριζαίοι γίνουν κανονικοί πασόκοι..Μέχρι τότε,θα είναι εκτός παιχνιδιού.
      Εξ άλλουν το σόιμπλες το ζητούσε απο την αρχή της κρίσης....Το ελληνικό πολιτικό σύστημα πρέπει να βρεί συνθήκες συνενόησης εντός ευροζώνης..
      Θα έρθει και η σειρά του μηλιού, του αλέξη και άλλων να χτυπήσουν τον τοίχο και αρκετών να ακολουθήσουν τους καρχιμάκηδες και τους παναγιωτακόπουλους.
      Απο κηπουρούς ποτέ δεν είχε έλλέιψη η ένδοξη μας χώρα.
      Οταν ο αλέξης γίνει μπένυ, δεν θα υπάρχει καμιά διαφορά και κανένας κίνδυνος ατυχήματος.
      Οσοι ελπίζουν ότι βρήκαν τον τσεγκεβάρα της ευρωπης, έχουν χρόνο να διαλέξουν καλύτερο πουλέν.
      Η επανάσταση θα τους περιμένει, κανείς δεν βιάζεται να ξεκινήσει χωρίς αυτούς.

  73. ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ avatar
    ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 25/06/2013 10:35:33

    κ. Romeo

    Πήγαινε στην Πράσινη Julietta σου να απαγγείλεις το ποιματάκι
    που σου μάθανε.
    Και να την παρακαλέσεις να μην σα αφήσει και χάσει η Βενετιά βελόνι.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 25/06/2013 17:30:45

      @ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ Το αναγνωρισμένο και προστατευμένο από την UNESCO, Παγκόσμιο Κληροδότημα, η Μεσαιωνική Αιώνια Πόλη της Αγάπης, Verona http://www.gardalake.com/event/verona-in-love/
      Κάθε χρόνο, του Αγίου Βαλεντίνου, κατακλύζεται από ερωτευμένα ζευγάρια τα οποία θέλουν να γνωρίσουν αυτή τη πανέμορφη, Ιστορική Ιταλική Πόλη όπου έζησαν, παράφορα αγαπήθηκαν και με τη ζωή τους πλήρωσαν “το υπέρτατο τίμημα” για τη συμφιλίωση των δύο οικογενειών τους, oι αθάνατοι ήρωες του William Shakespeare, Ρωμαίος και Ιουλιέτα http://bit.ly/1aaAeQc
      Φιλικά.

    • romeo avatar
      romeo @ ΕΠΙΛΟΧΙΑΣ 25/06/2013 19:39:09

      Κύριέ μου είστε εκτός τόπου και χρόνου! Πράσινο να σας πουν τα τέκνα σας και τα ... τεκνά σας, εγώ είμαι εντελώς μπλε!

  74. dinos avatar
    dinos 25/06/2013 10:49:57

    kalhmera

  75. Επισκέπτης avatar
    Επισκέπτης 25/06/2013 10:50:14

    "Ενδιαφέρουσα η επιλογή για το Δικαιοσύνης του Χ. Αθανασίου που καλείται να λύσει το γρίφο του αντιρατσιστικού".

    Αυτό μάς μάρανε! Να δώσουν συνέχεια σε μία αρλούμπα που ξεκίνησε ο Ρουπακιώτης.

  76. Σ.Κ.Μ. avatar
    Σ.Κ.Μ. 25/06/2013 11:35:41

    Να υποθέσουμε ότι τώρα που το ΠΑΣΟΚ είναι "ο βασικός εταίρος παντός καιρού " της Κυβέρνησης, δεν θα δούμε σύντομα τα αποτελέσματα των ελέγχων των έξι Εταιριών [ Ελληνικών και Ξένων ] Ορκωτών Λογιστών σχετικά με τα οικονομικά του ;;;

  77. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 25/06/2013 12:14:54

    Άλλη γνωμη εχουν οι παλαιοπασοκοι που φευγουν.
    http://news.in.gr/greece/article/?aid=1231254389

  78. George avatar
    George 25/06/2013 12:41:37

    Δεν υπάρχει νεκρανάσταση, ούτε πασοκ. Μια συνεργασία κάποιων πολιτικών του πρωην πασοκ υπάρχει με τη ΝΔ που θα λάβει εν καιρώ μια πιό επίσημη μορφή. Αυτή είναι μια κυβέρνηση ΝΔ με guest stars Βενιζέλο,Χρυσοχοϊδη. Από αριστερά δεν υπάρχει πιά η δημαρ αλλά μόνο ο συριζα. Από τους μικρούς μόνο το κκε και οι ανελ αντέχουν αλλά για πόσο ακόμη...Τρικομματισμός κι όποιος αντέξει.

  79. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 25/06/2013 12:48:26

    Πάντως κυρίες και κύριοι, από σήμερα μπορούμε να κοιμόμαστε πολύ ήσυχα όσο αφορά στην άμυνα της χώρας...

    Ο Mr. Rayban θα βρίσκεται σε ταξίδι στην Αμερική συνέχεια οπότε θα ενημερώνει τους "αρμόδιους" ταχύτατα για όποιο πιθανό θερμό επεισίδιο.

    Τώρα για την... στρατηγική σκέψη της Φώφης δεν γνωρίζω πολλά... Δεν ξέρω, μήπως θα ήταν καλύτερα να βάζαμε στην θέση της τον Κάτμαν;...

    Χωρίς πλάκα πάντως, απλά ντροπή και ξεφτίλα...

  80. νικος avatar
    νικος 25/06/2013 13:11:48

    Δηλαδη εγω ψηφισα Ν.Δ. για να βλεπω το πασοκ του 4% (με το ζορι) στην κυβερνηση?? Τους ψηφοφορους σας τους ρωτησατε κ Σαμαρα?

    • Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς avatar
      Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς @ νικος 25/06/2013 14:38:17

      τα λάθη τιμωρούνται!!!!
      στις επόμενες ψήφισε πατσοκ για νάχεις κυβέρνηση ν.δ.

  81. MAYRO XABIARI avatar
    MAYRO XABIARI 25/06/2013 13:16:46

    Εμένα μου φαίνεται υποκριτικό από τη μια η ΝΔ να κάνει κυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ και από την άλλη το να περνούν "οι υποστηρικτές" της από γενεές δεκατέσσερις. Υποκριτικό από τη μια να τους αποκαλούν "κόμμα του 4%" κι από την άλλη να υποκρίνονται ότι ο Σαμαράς νομιμοποιείται να είναι πρωθυπουργός. Πρωθυπουργός του ποιου, του 30+4=34% ;; (ούτε καν, μάλλον του 25+4=29% αν πάρουμε τις δημοσκοπήσεις όχι μόνο για το ΠΑΣΟΚ αλλά και για τη ΝΔ).
    Η θεωρούμε ότι υπάρχουν θεσμοί, άρα τα δημοσκοπικά ευρήματα ουδεμία πολιτική νομιμοποίηση έχουν και συνεπώς το ΠΑΣΟΚ αντιπροσωπεύει το 12% του εκλογικού σώματος, ή εκχωρούμε τη δημοκρατική διαδικασία στις εταιρίες δημοσκοπήσεων και τότε ας παραιτηθεί ο Σαμαράς να πάμε σε εκλογές, διότι με 29% κυβέρνηση ούτε γι αστείο δε γίνεται. Αλλά η "χρήση" του ΠΑΣΟΚ, με σύγχρονο στραβομουτσούνιασμα, απλά προδιαγράφει ένα σύντομο και άδοξο τέλος αυτής της κυβέρνησης, προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα πάνω από όλα της έλλειψης κουλτούρας κυβέρνησης συνεργασιών, ή αν θέλετε, της ακραίας και καταστροφικής νοοτροπίας "κάλιο σαρίκι τουρκικό, παρά τιάρα παπική".

  82. Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς avatar
    Νεοθουλίτης Γερμανοτσολιάς 25/06/2013 13:46:30

    Γκουβέρνο Νούμερο 4!!
    σε καλό δρόμα ήμαστε!αν και κάτι μου θυμίζει!!!

  83. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/06/2013 13:50:26

    Ο Σαμαράς είχε μια απίθανη ευκαιρία να κάνει εκλογές, εν μέσω του πανικού που προήλθε από το κλείσιμο της ερτ, και να "καθάριζε" όλο το κρατικοδίαιτο "προοδευτικό" συρφετό με συνοπτικές διαδικασίες. Η αυτοδυναμία θα ήταν κοντά όσο ποτέ άλλοτε. Αλλά αντί για εκλογές έκανε ματ στον εαυτό του, νεκρανασταίνοντας το Πασόκ και θέτοντας την ΝΔ σε περιπέτειες με άσχημο τέλος... Ο κόσμος της ΝΔ, ο νοικοκυραίος κόσμος της εθνικής δεξιάς μούδιασε σήμερα.

    • Ηλίας avatar
      Ηλίας @ Χρήστος 25/06/2013 19:29:00

      Δηλαδή όποτε γίνετε κάποια κίνηση που εσύ (υποκειμενικά και όχι αντικειμενικά) θεωρείς ότι ευνοεί τον Σαμαρά πρέπει να γίνονται εκλογές για να πάρει την αυτοδυναμία ??
      Αυτό είναι υπεύθυνη πολιτική ??
      Οι πολίτες ξέρουν ότι εκλογές γίνονται κάθε 4 περίπου χρόνια και οι όποιες επιλογές τους εκείνη τη στιγμή είναι δεσμευτικές για τα υπόλοιπα 4 χρόνια. Το ίδιο δεσμευτικές είναι και για τους πολιτικούς. Ας σταματήσουν κάποιοι να μιλάνε για το "πεθαμένο" ΠΑΣΟΚ του 4% γιατί το ΠΑΣΟΚ αυτή τη στιγμή στην κοινοβουλευτική δημοκρατία μας εκπροσωπεί το 12% και η ΝΔ το 30%. Και μάλιστα του ΠΑΣΟΚ είναι ποιο καθαρό γιατί είναι περίπου ίδιο με το ποσοστό των εκλογών του Μαΐου (τότε που η ΝΔ πήρε 19%).

  84. MantisKalhas avatar
    MantisKalhas 25/06/2013 15:27:33

    H νέα κυβέρνηση ασφαλώς και έχει "πιο δεξιά" χαρακτηριστικά από την προηγούμενη. Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζει με γρηγορότερο ρυθμό και αποφασιστικότητα τον ανηφορικό δρόμο. Επιπλέον:
    1. Εκλογές δεν πρέπει να γίνονται με γνώμονα τα κομματικά οφέλη. Συμφωνώ ότι εάν γίνονταν σήμερα εκλογές ο Σαμαράς θα μετατρέπονταν σε αυτοκράτορα όμως θα έπρεπε να περιμένει άλλο ένα χρόνο για να καλύψει τη χασούρα στην οικονομία λόγω εκλογών. Υπερίσχυσε η υπευθυνότητα.
    2. Την διοικητική μεταρρύθμιση αναλαμβάνει ο Μητσοτάκης. Τέρμα οι τζάμπα μαγκιές. Θα αποδείξει ότι γίνεται να μικρύνει το κράτος χωρίς να κλαίμε ολημερίς (σας παρακαλώ συγκρατηθείτε όσοι τύχει και το διαβάσετε, ξέρω ότι δεν μπορείτε να το χωνέψετε αλλά σας διαβεβαιώ ότι θα γίνει).
    3. Το ΠΑΣΟΚ έχει πεθάνει προ πολλού. Δεν τίθεται θέμα ανάστασής του. Όσοι βιαστήκατε να το προεξόφλησετε απλά πέσατε έξω. Ήδη άρχισαν τα όργανα. Η Αριστερή ομάδα, ο Καρχιμάκης, πήραν το καπελάκι τους και οδεύουν προς το βουνό. Απλά ένα κόμμα που κυβέρνησε τον τόπο 30 χρόνια με σταλινικά ποσοστά δεν είναι δυνατόν να μην έχει ένα 6-10% κεντρώων μετριοπαθών οπαδών. Με αυτούς συγκυβερνάμε σήμερα. Το παλιό ΠΑΣΟΚ έχει ηττηθεί και έχει ξεκόψει.
    4. Θέλουμε τελικά εθνική ομοψυχία ή όχι; Η σημερινή κυβέρνηση δείχνει ότι το θέλει. Όταν οι Έλληνες είναι ενωμένοι μπορούν να καταφέρουν θαύματα. Ενωμένοι όμως στο σωστό σκοπό όχι σε ανοησίες τύπου πλαν β και Μπαρουφάκειες θεωρίες.
    5. Η ψήφος διαμαρτυρίας - πληγή για την πολιτεία μας - χτυπιέται σήμερα με την υπεύθυνη πολιτική. Οι ναζί, ο Τσίπρας και οι καμμένοι τελειώνουν... και είναι έργο Σαμαρά, Μπράβο!

  85. firiki2010 avatar
    firiki2010 25/06/2013 15:44:57

    Ολα αυτά τα σχόλια ειρωνικά/ γκρινιάρικα /απαξιωτικά για τη ΝΔ που δήθεν "ανάστησε το ΠΑΣΟΚ" ήταν αναμενόμενα. Αυτό δεν τα κάνει λιγότερο ακαταλαβίστικα (επιεικώς). Μήπως στις τελευταίες εκλογές πήραμε 40% και δεν το ξέρω; Μήπως διαθέτουμε 151 βουλευτές και ξέχασαν να με πληροφορήσουν; Μήπως εμφανίσθηκαν δημοσκοπήσεις που δίνουν αυτοδυναμία στη ΝΔ ( οπότε θα είχε νόημα το ρίσκο των εκλογων) και δεν τις διάβασα;
    Λοιπόν πάρτε το χαμπάρι ! Συγκυβέρνηση έχουμε! Εχουν και οι "άλλοι" τους υπουργούς τους ! Η ΝΔ δεν μπορεί να εφαρμόσει την δικιά της πολιτική ! Αν τυχόν θέλατε κάτι άλλο κύριοι μπορούσατε να είχατε ψηφίσει Νεα Δημοκρατία στις τελευταίες εκλογές και να μην το παίζατε "ορίτζιναλ δεξιοί" και "υπερπατριώτες".

    • Νικολάκη εφέντης avatar
      Νικολάκη εφέντης @ firiki2010 25/06/2013 16:12:56

      Εγώ αντιλαμβάνομαι ότι η ανάγκη πολλών συμβιβασμών είναι ανελαστική, αλλά δεν μπορούμε να μην κριτικάρουμε και συγκεκριμένα πρόσωπα που είναι αποδεδειγμένα ανίκανα και δρουν 100% ιδιοτελώς - και μιλάω και για ΠΑΣΟΚ και για την ΝΔ (την οποία πάντα ψήφιζα, και τελευταία την ψήφισα ξανά ως την λιγότερη "κακή" από τις επιλογές μου).

      Δηλαδή τί περιμένουμε να πουν οι στρατιωτικοί με τον Αβραμό και την Φώφη, που μπράβο Σαμαρά;

      Τί περιμένουν από τους σκεπτόμενους πολίτες, να πουν μπράβο που και αυτή η κυβέρνηση έχει και κάποιον από τη φάρα των Λαμπράκηδων;

      • firiki2010 avatar
        firiki2010 @ Νικολάκη εφέντης 25/06/2013 17:14:42

        Αν καταλαβαίνουμε (και προφανώς εσείς το καταλαβαίνετε) οτι "η ανάγκη πολλών συμβιβασμών είναι ανελαστική" τότε μπορούμε να κάνουμε κριτική σε σωστή βάση.

  86. Χρήστος avatar
    Χρήστος 25/06/2013 15:52:02

    Το σχόλιό σου μου φέρνει σε ρομαντική ελληνική ταινία με ένα σούπερ χάππυ εντ! Με την ανεργία να σπέρνει την δυστυχία με γεωμετρική πρόοδο οριζόντια στην ελληνική κοινωνία, το ποσοστό της οποίας σε μερικούς μήνες θα ξεπερνά χαλαρά το 30%, και την οικονομία σε βίαιη συμπίεση και τσαλαπάτημα σαν το σκουλίκι στην άσφαλτο, δεν πας πουθενά με Βενιζέλο/Γεννηματά και όλο το συστημικό διαπλεκόμενο Πασόκ που ενώ ο κόσμος το έστειλε για βρούβες, εσύ το φέρνεις από την πίσω πόρτα μεγαλοπρεπώς. Ο κόσμος της ΝΔ δεν τρώει κουτόχορτο και ως εκ τούτου χλωμό να πιστέψει σε ένα έκτρωμα Πασοκονδ.

  87. sender avatar
    sender 25/06/2013 16:03:54

    Τότε ας δεχθούμε το τέλος των κομμάτων,και να μην το ταλαιπωρούμε άλλο το θέμα.Αν από εδώ και πέρα,υπάρχει η θολή γραμμή των οριζόντων,σταματούμε τις αντιπαραθέσεις και τις παραδοσιακές μας θέσεις και περιφερόμαστε χωρίς πυξίδα και σαφή ιδεολογία.

    • sender avatar
      sender @ sender 25/06/2013 17:05:22

      Για το Μαδράς τη Σιγκαπούρ τ'Αλγέρι και το Σφάξ, θ'αναχωρούν σαν πάντοτε περήφανα τα πλοία κι'εγώ σκυφτός σ'ένα γραφείο με χάρτες ναυτικούς, θα κάνω αθροίσεις σε χοντρά λογιστικά βιβλία. ........αφιερωμένο με συμπάθεια..

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ sender 25/06/2013 17:11:15

      Καθόλου ! Κι κόμματα υπάρχουν και διαφορετικές ιδεολογίες! Και προφανώς οι αντιπαραθέσεις δεν είναι άνευ νοήματος και δεν μπορούν να σταματήσουν! Η συγκυβέρνηση με το ΠΑΣΟΚ δεν αλλάζει την ιδεολογία μου! Αλλο όμως αυτό και άλλο να μην γίνεται αντιληπτό από ορισμένους ότι πέραν της συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ υπάρχουν οι εκλογές, οι οποίες πέραν της ζημιάς που θα έκαναν στον τόπο θα είχαν σαν αποτέλεσμα και πάλι την.... συγκυβέρνηση.

  88. πολυ ωραια... avatar
    πολυ ωραια... 25/06/2013 16:21:57

    Θα ξαναψηφισω Σαμαρα, να βαλει το ΚΚΕ και το Ανταρσυα στην επομενη κυβερνηση και να τους δωσει ενα σωρο υπουργεια!!! Χωρις πλακα, η ΝΔ ειχε μεγαλη ευκαιρια για αυτοδυναμη κυβερνηση, αν τολμουσε εκλογες τωρα, αλλα χαθηκε οριστικα η ευκαιρια. Πιστευω οτι εκανε ενα τεραστιο λαθος. Οσοι πανηγυριζετε που ο Βενιζελος και το τελειωμενο πασοκ πηρε τη μιση κυβερνηση, τι να πω...

    • svetlana avatar
      svetlana @ πολυ ωραια... 25/06/2013 22:03:00

      Προφανώς έχεις πρόβλημα στα μαθηματικά... 41 τα μέλη τη κυβέρνησης μαζί με τον Πρωθυπουργό, από τους οποίους 30 προέρχονται από τη ΝΔ και 11 από ΠΑΣΟΚ... !!! Το τελειωμένο ΠΑΣΟΚ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΟ 1/2 ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ 1/3 ... Αλλά όπως, σωστά, λες ο Σαμαράς μπορούσε να τολμήσει εκλογές... Τότε, ή θα συγκυβερνούσε με το Τσίπρα ή με τη ΧΑ... Εσύ από το κανεπέ σου μπορείς να διαλέξεις...
      Ο άλλος από τη θέση που βρίσκεται και γνωρίζει καλύτερα διάλεξε το μη χείρων βέλτιστω... και ο νοών νοείτω...

  89. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 25/06/2013 17:43:27

    Δεν κρύβω ότι είμαι Σοσιαλδημοκράτης και γενικά ιδεολογικά ανήκω στο χώρο της μεταρρυθμιστικής Κεντροαριστεράς. Παρατηρώντας τα περισσότερα σχόλια, έρχονται εικόνες στο μυαλό μου από αντίστοιχα σχόλια σε κεντροαριστερά σάιτ που σχολιαστές (κατά 90% σκληροί κρατιστές πασόκοι) απειλούσαν ότι λόγω μνημονίου (λες και υπήρχε άλλος τρόπος για να καλύψεις σταδικά και όχι σε 1 μέρα 24 δις. πρωτ. έλλειμμα????) θα ψήφιζαν το παλαβό/παρανοϊκό κόμμα του σύριζα, που αντιγράφει με κωμικό τρόπο όλα όσα έλεγε ο Ανδρέας το 1981! Τώρα ''ψηφοφόροι'' της ΝΔ απειλούν ότι θα ψηφίσουν χιτλερικούς και ψεκασμένους επειδή συνεργάστηκε η ΝΔ με τον ΠαΣοΚ. Δυστυχώς, το μνημόνιο δε στρέφει τον κόσμο μακριά από τα 2 μεγάλα κόμματα της μεταπολίτευσης γιατί ο κρατισμός και ο αντιμεταρρυθμισμός τους οδήγησε στη χρεοκοπία, αλλά γιατί έπαψαν (όχι απόλυτα δυστυχώς) να αναπαράγουν τον κρατισμό και τον συντεχνιασμό. Έτσι πασόκοι οδηγούνται στην αγκαλιά ενός τραγελαφικού αντιμεταρρυθμιστή πολιτικάντη (Τσίπρας) και οι νεοδημοκράτες σε χιτλερικούς και γραφικά σχήματα όπως αυτό του Καμμένου! Θα πέριμενες η κρίση να μας κάνει σοφότερους, να φύγει ο κόσμος από το ΠαΣοΚ και να στραφεί σε μεταρρυθμιστικά κόμματα όπως η Δράση (ήλπιζα και τη ΔημΑρ που ψήφισα, αλλά απογοητεύτηκα από τους Μανιτάκηδες και τους Ρουπακιώτηδες) και όχι να αντικαταστήσει το κρατικίστικο αντιμεταρρυθμιστικό ΠαΣοΚ με ένα ακόμα πιο κρατικίστικο και αντιμεταρρυθμιστικό κόμμα όπως το σύριζα. Αντίστοιχα και για τον κόσμο της Κεντροδεξιάς. Τελικά πάρα τη μείωση εισοδημάτων και τη βίαιη (εκ της σκληρής πραγματικότητας) κατάρρευση μιας χώρας που λειτουργούσε με το δικό της ιδιόμορφο τρόπο, είναι σαν μην έχουμε μάθει τίποτα ως λαός από την κρίση. Σε τέτοιο σημείο που από την παρούσα Βουλή τα μόνα κόμματα που μπορούν να κάνουν ελάχιστες από τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις να είναι τα κόμματα που μας οδήγησαν ως εδώ!

    • firiki2010 avatar
      firiki2010 @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 18:43:31

      Χθες ψιλοδιαφωνήσαμε Ισως και λιγο παραπάνω από "ψιλο"
      Σήμερα προσυπογράφω. (Α,ρε άτιμη συγκυβέρνηση !)

      • μεταρρυθμιστής avatar
        μεταρρυθμιστής @ firiki2010 25/06/2013 19:55:14

        Επειδή τώρα γνωριστήκαμε, δεν έχω ιδιαίτερα ταμπού ακόμα και κ/δ να ψηφίσω αν κάνει σοβαρές μεταρρυθμίσεις και έχει ένα στοιχειώδες (έστω και συντηρητικό) πλαίσιο διακυβέρνησης που σέβεται πλήρως τα ανθρώπινα δικαιώματα, τις μειονότητες κ.λπ. Η χώρα άλλωστε είναι σε τέτοιο σημείο που οι μεταρρυθμιστικές δυνάμεις της κ/α και της κ/δ πρέπει να μπορέσουν να συνεννοηθούν, γιατί το αποτελέσμα της επέλασης των άκρων θα είναι καταστροφικό!

    • George avatar
      George @ μεταρρυθμιστής 25/06/2013 23:33:36

      better the devil you know than the devil you don't. Πρέπει πρώτα να φανούν δείγματα γραφής και μετά όλοι θα απορούν με αυτά που πιστεύανε. Στην Αυστραλία το κλικ έγινε όταν μπορούσες να κλείσεις ραντεβού με συνεργείο του εκεί ΟΤΕ, το Σ/Κ. Στην Πόλη όταν μάθανε ότι αυτοί με τις φόρμες που δουλεύανε ασταμάτητα δεν ήσαν πιά ΔΥ του δήμου αλλά ιδιωτικά συνεργεία κτλ

    • Χρήστος avatar
      Χρήστος @ μεταρρυθμιστής 26/06/2013 11:43:07

      Δεν ευσταθούν στην λογική αυτά που προσάπτεις στον κόσμο της ΝΔ (κρατισμός κτλ). Θυμήσου το θηριώδες 41% το 1993 της ΝΔ του Μητσοτάκη, του νεοφιλελεύθερου που τόλμησε να κάνει αποκρατικοποιήσεις και απολύσεις ΔΥ (λεωφορεία ΕΘΕΛ), έχοντας απέναντι όλη τη διαπλοκή και το κράτος του Πασόκ. Ο κόσμος της ΝΔ παρέμεινε φιλελεύθερος παρά τον εκπασοκισμό κάποιων γραφικών (Μανώλης κα). Αλλού αυτά λοιπόν κύριε κεντροαριστερέ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.