#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
19/06/2012 21:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση μακράς πνοής με πρωθυπουργό Σαμαρά



(Ανανεωμένο) Αν αφήσουμε στην άκρη τον «σκοτωμό» που επικρατεί σε ένα κόμμα που 2,5 χρόνια πριν είχε 44%, αυτό που προκύπτει από τις διαβουλεύσεις για το σχηματισμό της νέας κυβέρνησης είναι ότι επιτέλους, έστω και με κάποια καθυστέρηση, φαίνεται ότι κάποιοι πολιτικοί στέκονται στο ύψος των περιστάσεων. Ειδικά ο Φώτης Κουβέλης, φαίνεται να κλείνει τα αυτιά στις διαπλεκόμενες και τις εσωκομματικές Κασσάνδρες που του λένε να μη συμμετάσχει στην κυβέρνηση και στην εθνική προσπάθεια υπό τον Αντώνη Σαμαρά.

Η προγραμματική συμφωνία των τριών κομμάτων έχει «κλειδώσει» και αύριο θα είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε περισσότερες λεπτομέρειες.Στα γραφεία της ΝΔ, στο Κοινοβούλιο, ξεκίνησε λίγο μετά τις 19.10 συνάντηση των Ευάγγελου Μεϊμαράκη και Χρύσανθου Λαζαρίδη από τη ΝΔ, των Κώστα Σκανδαλίδη και Στέργιου Αγγελούδη από το ΠΑΣΟΚ (που προσήλθαν με καθυστέρηση, καθώς βρισκόταν σε εξέλιξη εσωκομματικές διαβουλεύσεις στην Ιπποκράτους) και των Δημήτρη Χατζησωκράτη και Σάκη Παπαθανασίου από τη ΔΗΜ.ΑΡ. με στόχο να ολοκληρωθεί η σύνταξη της προγραμματικής συμφωνίας των τριών κομμάτων ανοίγοντας τον δρόμο για την ολοκλήρωση του σχηματισμού κυβέρνησης.

 

Αύριο επίσης θα γνωρίζουμε και τα πρόσωπα που θα επιλέξουν ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ για να συμμετάσχουν στην κυβέρνηση και τα οποία σίγουρα δε θα είναι πολιτικά. Τα δεδομένα, έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί έχουν ως εξής:

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι ο Αντώνης Σαμαράς, και αυτοδικαίως, θα ηγηθεί της εθνικής προσπάθειας για ανάταση της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας.

ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δεν θα βάλουν πολιτικά πρόσωπα αλλά θα προτείνουν τεχνοκράτες που είναι «κοντά». Για παράδειγμα ακούγονται τα ονόματα του Β. Ράπανου και του Γ. Στουρνάρα αλλά και του Ναπ. Μαραβέγια. Επίσης, από τη ΔΗΜΑΡ παίζουν δυνατά τα ονόματα του Αντ. Ρουπακιώτη και του Αντ. Μανιτάκη.

Σε καμιά περίπτωση, η ονοματολογία που ακούγεται και για την πλευρά της ΝΔ, δεν είναι θέσφατο. Τις τελικές επιλογές θα κάνει η πλειοψηφία, ήτοι ο Αντώνης Σαμαράς, οπότε αν κάποιοι επιχειρούν να μπουν στο κάδρο και να ακουστεί το όνομά τους, το πιο πιθανό είναι να καούν.

Η συμφωνία με τη ΔΗΜΑΡ έκλεισε καθώς η ΝΔ δεν είχε κανένα πρόβλημα να αποδεχθεί τους όρους που έβαλε ο Φ. Κουβέλης, όροι οι οποίοι ήταν και στο πρόγραμμά της. Περιμένουμε απλά με ανυπομονησία την ολοκλήρωση των εσωκομματικών διαδικασιών στη ΔΗΜΑΡ και πιθανότατα την αυριανή συνεδρίαση της Κ.Ο. της ομάδας προκειμένου να τελειώσουν και όσες λεπτομέρειες έχουν μείνει. Σε ότι αφορά του όρους, όπως προείπαμε, είναι και θέσεις της ΝΔ οπότε αμέσως μόλις συσταθεί η κυβέρνηση θα ανακοινωθούν και τα μέτρα ανακούφισης των πολιτών. Η συμφωνία προβλέπει μεταξύ άλλων μειώσεις στον ΦΠΑ για είδη πρώτης ανάγκης όπως τα τρόφιμα, μέτρα για τη λαθρομετανάστευση και την πάταξη της εγκληματικότητας, πάγωμα σε νέες μειώσεις μισθών και συντάξεων (πράγμα που θα επιτευχθεί μέσω της επιμήκυνσης του Μνημονίου).

Στόχος και των τριών κυβερνητικών κομμάτων είναι η παρουσίαση μιας προγραμματικής συμφωνίας που θα πείσει το λαό ότι μπορούν να αλλάξουν πολλά, προς το καλύτερο.

Η κυβέρνηση θα συμφωνηθεί ότι θα είναι μακράς πνοής, τουλάχιστον μέχρι το 2014 και τις ευρωεκλογές. Αυτό σημαίνει ότι δε θα έχουμε τα τερτίπια της κυβέρνησης Παπαδήμου όπου συνεδρίαζε το υπουργικό συμβούλιο για να συμφωνήσουν αν θα εκδώσουν δελτίο τύπου κι άλλα τέτοια ευτράπελα. Θα είναι κυβέρνηση που θα μπορεί να πάρει αποφάσεις και δε θα είναι δέσμια των κομμάτων που την στηρίζουν.

Τέλος, δεν αποκλείεται στη Σύνοδο Κορυφής στις 28-29 Ιουνίου να μεταβούν στις Βρυξέλλες μαζί με τον πρωθυπουργό Αντ. Σαμαρά και ο Ευ. Βενιζέλος και ο Φ. Κουβέλης ώστε να στείλουν το μήνυμα ενότητας και κοινής δράσης στους Ευρωπαίους.

Ενημέρωση: Ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση αλλά χωρίς συμμετοχή βουλευτών ή στελεχών της ΔΗΜΑΡ εισηγήθηκε ο Φώτης Κουβέλης στην Κ.Ε. του κόμματος.

«Προχωράμε, δίνουμε ψήφο εμπιστοσύνης στην κυβέρνηση αλλά δεν μετέχουμε με βουλευτές ή κομματικά πρόσωπα» ανέφερε χαρακτηριστικά σύμφωνα με πληροφορίες ο κ. Κουβέλης.

Ο κ. Κουβέλης σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΜΠΕ εξήγησε ότι αυτή την απόφαση επιβάλλει η κρισιμότητα των στιγμών και ότι η Δημοκρατική Αριστερά έτσι ανταποκρίνεται 100% στις προεκλογικές της δεσμεύσεις αναλαμβάνοντας ως αριστερά της ευθύνης, τις ευθύνες που τις αναλογούν.

Ο κ. Κουβέλης επανέλαβε ότι η Δημοκρατική Αριστερά προτάσσει το περιεχόμενο της προγραμματικής συμφωνίας έχοντας ήδη βάλει στο τραπέζι των διαβουλεύσεων την γνωστή πρότασή της με τα επτά σημεία.

Η συνεδρίαση της Κεντρικής Επιτροπής της Δημοκρατικής Αριστεράς αναμένεται να ολοκληρωθεί αργά καθώς είναι σε εξέλιξη, με συνεχείς τοποθετήσεις μελών του οργάνου.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. drider avatar
    drider 19/06/2012 20:15:49

    Συγχαρητήρια για το σχηματισμό κυβέρνησης. Ελπίζω ο κ. Κουβέλης να αποδειχθεί πιο χρήσιμος σύμμαχος από τον κ. Βενιζέλο...

  2. man8os avatar
    man8os 19/06/2012 20:24:28

    Ελπιζω να μην θεσουν κοληματα στο εργο της κυβερνησης για πολιτικαντικους λογους οι αλλοι κομματαρχες.

  3. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 19/06/2012 20:31:38

    Να δούμε ποιος θα αναλάβει υπουργός Δημόσιας Τάξης (και όχι προστασίας του Αλλοδαπού Πολίτη), γιατί τα πράγματα είναι σκούρα. Είδατε, φαντάζομαι, τί έγινε με τους γύφτους (ουπς! Ρομά ήθελα να πω) στα Άνω Λιόσια.

    • sos avatar
      sos @ ΒΙΣ 19/06/2012 21:02:10

      Δεν ξέρω αν το έχεις ακούσει αλλά η δημαρ βάζει σαν όρο να έχουμε μια αριστερή μεταναστευτική πολιτική.
      Και διαβάζω αλλού ότι η ΝΔ δεν έχει πρόβλημα με τους όρους της δημαρ.

      Δηλαδή η ΝΔ: θα έχει κυβερνητική φθορά και τεράστια αιμορραγία προς τα δεξιά της λόγω μη τήρησης της υπόσχεσης για δεξιά μεταναστευτική πολιτική.

      • ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ avatar
        ΤΡΟΦΩΝΙΟΣ - ΥΙΟΣ @ sos 19/06/2012 21:29:27

        Αγαπητοί μου ας κρατάμε προς το παρόν μικρό καλάθι στις διάφορες "διαρροές" ...
        Σε μια Κυβέρνηση Εθνικού Σκοπού θα συνυπάρχουν και Διαφορετικές πολιτικές . Το πρόβλημα είναι να μην υπάρχουν "καπελώματα" , αλλά διάθεση από Όλους για την σωτηρία της Χώρας.

      • anonymous avatar
        anonymous @ sos 19/06/2012 23:02:33

        Η νέα κυβέρνηση πρέπει να σε συνεργασία με την ΕΕ να βγάλει ένα πρόγραμμα όπου όλοι οι νέοι νομικοί θα κληθούν έναντι λογικής αμοιβής να εξετάσουν τους φακέλους ασύλου. Μετά απελάσεις. Αυτή είναι και η άποψη Καμίνη, (γρήγορη εξέταση του ασύλου) την οποία νομίζω ότι ασπάζεται και η ΔΗΜΑΡ.

      • Εύα avatar
        Εύα @ sos 19/06/2012 23:05:13

        Τραγικό όμως ήταν το γεγονός του μαχαιρώματος 2 αλλοδαπών..
        ΥΓ: Με την πολιτική που έχει ασκηθεί μέχρι τώρα, ( το τίποτα δηλαδή ) δυστυχώς τα θύματα θα πολλαπλασιάζονται..

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Εύα 20/06/2012 01:37:19

          Μερικοί αλήτες δικοί μας βρήκαν κάτι αλγερινούς αλήτες που κοιμόντουσαν στην παραλία στην Κρήτη, τους λήστεψαν και τους μαχαίρωσαν. Δηλαδή τη δουλειά που κάνουν διαρκώς οι Αλγερινοί στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Δεν λυπάμαι, συγγνώμη....Αλήτες εναντίον αλητών. Too bad....

          • Εύα avatar
            Εύα @ ΒΙΣ 20/06/2012 10:39:05

            Σε σταθμό του ''μετρό'' μαχαιρώθηκε, φάνηκε και στις κάμερες, δεν γνωρίζω το περιστατικό που αναφέρεις..ο άνθρωπος καλούσε σε βοήθεια και τους παρακαλούσε..(για την αλητεία που αναφέρεις σαφώς κι έχεις δίκιο)

  4. tpe avatar
    tpe 19/06/2012 21:50:11

    Υπάρχουν πολλα πράγματα που με καίνε, αλλά τα βασικότερα είναι 3:
    ΠΑΙΔΕΙΑ. Όχι άλλο αριστερά, δεν αντέχουμε!
    Ασφάλεια: Όχι άλλο κάρβουνο. Αριστερή μεταναστευτική πολιτική;;;; Τι είναι αυτό;
    Εκλογικός νόμος: Ε όχι δα...

    • Εύα avatar
      Εύα @ tpe 19/06/2012 23:06:40

      Ο Πρόεδρος προεκλογικά είχε μιλήσει για Εθνική- Ελληνική Παιδεία..ελπίζω να το τηρήσει..

  5. George avatar
    George 19/06/2012 22:41:20

    Ράπανος?

    Υπάρχει νιονιό?

    • anonymous avatar
      anonymous @ George 19/06/2012 23:03:58

      Είναι διαρροές που κάνουν κάποιες ομάδες πίεσης για να επιβάλλουν το δικό τους άνθρωπο. Μην τις πιστεύεις. Βασικά τις κάνουν για να πιέσουν και για να δουν αντιδράσεις.

      • George avatar
        George @ anonymous 20/06/2012 00:32:22

        Μακάρι. Τι να πώ

  6. Κβάντα avatar
    Κβάντα 19/06/2012 22:45:01

    Διαβάζω στο κείμενο: "Αν αφήσουμε στην άκρη τον «σκοτωμό» που επικρατεί σε ένα κόμμα που 2,5 χρόνια πριν είχε 44%..."
    Αγαπητέ μου, οι εκλογές έχουν τελειώσει και γίνεται προσπάθεια τις δύο τελευταίες μέρες, τρία κόμματα να συνεργαστούν για το καλό του τόπου.
    Επικεφαλής της όλης προσπάθειας θα αναλάβει ο ΑΣ.
    Το γράφω ξανά, ότι απαιτείται εθνική ενότητα.
    Η μέχρι τώρα στάση των τριών αρχηγών είναι υποδειγματική.
    Ερχόμαστε λοιπόν εμείς με τις μικροκομματικές και μικροκοσμικές προσεγγίσεις μας να την κάνουμε...

    • anonymous avatar
      anonymous @ Κβάντα 19/06/2012 23:07:02

      Σε αυτό συμφωνώ. Θεωρώ ότι ο Σαμαράς πρέπει να δώσει το ΠΑΣΟΚ και τη ΔΗΜΑΡ τα Υπουργεία που τους αναλογούν. Ακόμη κι αν δε θελήσουν να συμμετάσχουν με δικά τους στελέχη πρέπει να βρει αξιόλογα στελέχη που προέρχονται από το συγκεκριμένο χώρο και να τους ζητήσει να υπουργοποιηθούν.

    • antonis avatar
      antonis @ Κβάντα 19/06/2012 23:10:58

      Συμφωνω απολυτα...... Να κανουμε ολοι μαζι μια ΕΥΧΗ !!!!! Να εχει επιτυχια αυτη η κυβερνηση των τριων κομματων ..... Η Πατριδα μας το εχει αναγκη. Εχοντας επιτυχια αυτη η κυβερνηση θα πανε στην ακρη ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ και ολοι αυτοι που τους ακολουθουν , π.χ. Λουλης και οσοι προδιαγραφουν , πριν ακομα υπαρχει κυβερνηση , οτι θα αποτυχουν. Ειναι καθηκον των ΣΑΜΑΡΑ , ΒΕΝΙΖΕΛΟ , ΚΟΥΒΕΛΗ να επιτυχουν για το καλο της Πατριδας μας . Οσο για τους αλλους ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ......

    • antonis avatar
      antonis @ Κβάντα 19/06/2012 23:12:35

      Συμφωνω απολυτα...... Να κανουμε ολοι μαζι μια ΕΥΧΗ !!!!! Να εχει επιτυχια αυτη η κυβερνηση των τριων κομματων ..... Η Πατριδα μας το εχει αναγκη. Εχοντας επιτυχια αυτη η κυβερνηση θα πανε στην ακρη ΤΑ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΑ και ολοι αυτοι που τους ακολουθουν , π.χ. Λουλης και οσοι προδιαγραφουν , πριν ακομα υπαρχει κυβερνηση , οτι θα αποτυχουν. Ειναι καθηκον των ΣΑΜΑΡΑ , ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ , ΚΟΥΒΕΛΗ να επιτυχουν για το καλο της Πατριδας μας . Οσο για τους αλλους ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΙΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ......

  7. Χρηστος avatar
    Χρηστος 19/06/2012 22:56:29

    Τόσο απλά ξεπερνάς την κατάφωρη παράβαση της δημοκρατίας ε; Με ένα απλό "ε οχι δα";

  8. GO avatar
    GO 19/06/2012 23:04:50

    Δεν μένει παρά να κάνει το ίδιο και ο Βενιζέλος.
    Αν θέλουμε να διακυβερνηθεί αυτός ο τόπος:
    Αμιγής Κυβέρνηση Ν.Δ, με ψήφο εμπιστοσύνης από ΠΑ.ΣΟ.Κ και ΔΗΜ.ΑΡ.

  9. Ιεροφάντης avatar
    Ιεροφάντης 19/06/2012 23:05:44

    Ας ελπίσουμε το σχήμα να είναι ολιγομελές, λειτουργικό και να απαρτίζεται από ικανούς ανθρώπους, με μεγάλες αντοχές και πατριωτισμό.

    Στο μέτωπο στο εξωτερικό ας μην περιμένουμε μεγάλες ανατροπές. Με δεδομένο ότι εθνική πρόταση ακόμη δεν έχει διαμορφωθεί σε συγκεκριμένα πράγματα, παρά μόνο διαφαίνεται μια θολή σύγκληση κάποιων γενικών σημείων, προσωπικά αναμένω να κερδηθεί (αν μπορεί να ονομαστεί κέρδος αυτό) μια επιμήκυνση του Προγράμματος του Μνημονίου και ενδεχομένως ένα ακόμη δάνειο κάποιων δεκάδων δις για να χρηματοδοτηθεί αυτή η επιμήκυνση.

    Στο μέτωπο όμως στο εσωτερικό θα κριθούν τα πάντα. Εκεί θα πρέπει να δοθεί το βάρος στις πολιτικές που και το κράτος θα αναδομούν, με εποικοδομητικό τρόπο, και τη δημοσιονομική προσαρμογή θα επιτυγχάνουν, και βεβαίως, το μέγα ζητούμενο της ανάπτυξης μέσω οικονομικών κινήτρων και μείωση ή καλύτερα εξορθολογισμό της φορολογίας θα κατοχυρώνουν.

    Το περιβάλλον στο εσωτερικό αναμένεται να έιναι εκρηκτικό στα έδρανα της αντιπολίτευσης και δυστυχώς η παραδοχή ότι η κυβένρηση θα είναι μεν μακράς πνοής αλλά με χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον διετίας, προσωπικά με κάνει απαισιόδοξο για τις εξελίξεις.

    Εύχομαι να πάνε όλα καλά και η κυβέρνηση να εκμεταλλευθεί τις συγκυρίες στο ευρωπαϊκό επίπεδο και να διαμορφώσει συμμαχίες για συνολική επίλυση του προβλήματος χρέους της Ευρωζώνης και των οικονομικών συγκλήσεων, χωρίς στο μεταξύ να χρειάζεται η οριστική εξαθλίωση του κόσμου και το ξεπούλημα παραγωγικών και πλουτοπαραγωγικών υποδομών της ΄χωρας στο βωμό της δήθεν αποκρατικοποίησης.

    Οι επόμενοι μήνες θα καταδείξουν αν η Ελλάς και το πολιτικό της σύστημα θα συνεχίσουν να υπάρχουν όπως το γνωρίζουμε ή αν θα έχουμε κάποιο ...ατύχημα.

    Υ.Σ. Υπενθυμίζω ότι στην Αργεντινή, ελικόπτερο δεν χρησιμοποίησε ο Μένεμ, αλλά ο ... Λα Ρούα.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ Ιεροφάντης 20/06/2012 00:22:23

      Καλησπέρα, Ιεροφάντη. Σχετικά με το Υστερόγραφο γιά το ελικόπτερο.
      http://www.antinews.gr/2012/06/12/165927/
      "Βενιζέλος: “καιροσκόποι του ΠΑΣΟΚ πήγαν στον ΣΥΡΙΖΑ” (χα χα χααα)"

  10. anonymous avatar
    anonymous 19/06/2012 23:11:59

    Θεωρώ ότι για να πάει καλά η Κυβέρνηση πρέπει να βάλει καλούς Υπουργούς. Θα ήθελα το Φράγκο στο Αμύνης, δε με ενοχλεί να μείνει στο Εργασίας ο Ρουκακιώτης, να πάει στο Παιδείας ο Αρβανιτόπουλος, να φύγει από το Δημ. Τάξεως ο Οικονόμου που έχει ξυλοφορτώσει τη μισή Αθήνα, να πάει ένα μετριοπαθές στέλεχος τύπου Σταύρου Δήμα στο οικονομίας κλπ.
    Πιο πάνω έγραψα για τη μεταναστευτική πολιτική.

    • anonymous avatar
      anonymous @ anonymous 19/06/2012 23:28:05

      Επίσης πιστεύω ότι πρέπει να προετοιμαστεί η χώρα για ένα ενδεχόμενο σκάσιμο της Ευρώπης. Δεν είναι μακριά. Έχουν τεράστιο ταμειακό έλλειμμα.

  11. stamoschios avatar
    stamoschios 19/06/2012 23:13:55

    Αναμένω την ορκωμοσία. Η συγκίνηση για το πρόσωπο του πρωθυπουργού μου απαλύνει τον πόνο για την συμμετοχή του κόμματος που έχει τη Ρεπούση και τους Τουρκόψυχους της Θράκης στους κόλπους του.

  12. ΠΑΝΟΣ avatar
    ΠΑΝΟΣ 19/06/2012 23:30:29

    Aκούγεται οτι παρασκηνιακά η ΔΗΜΑΡ επιδιώκει με εμμονή την εποπτεία του υπουργείου Παιδείας κι ότι δεν αποκλείεται να την επιτύχει αφού η ΝΔ ενδιαφέρεται μόνο για τα παραγωγικά υπουργεία. Θα είναι ολέθριο ο Αντώνης Σαμαράς να ενδώσει σ' αυτή την απαίτηση. Είναι δυνατόν μια παράταξη που, αν λάβει κανεἰς υπόψη του την εκλογική συμπεριφορά των ηλικιακών ομάδων, είναι γηρασμένη, να εγκαταστήσει στον ευαίσθητο χώρο της παιδείας ομοϊδεάτες της κ. Ρεπούση; Είπαμε αναγκαστική συνεργασία με όσο το δυνατόν περισσότερες πολιτικές δυνάμεις για να σωθεί η χώρα οικονομικά, αλλά όχι και να αυτοκτονήσουμε, ή στην καλύτερη περίπτωση να οδηγηθούμε σε ευθανασία ιδεολογικά..... Αναμένουμε από τον Αντώνη να κάνει πράξη την χιλιοειπωμένη προεκλογικά από τον ίδιο φράση «τέρμα στην ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς». ΝΑ ΣΥΝΕΝΩΣΕΙ ΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΟΡΙΣΕΙ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΗΣ ΝΔ. Αν θέλει να επιβιώσει πολιτικά πρέπει η ΝΔ να επενδύσει στον πολιτισμό και στην παιδεία και να το τονίσει ακόμα και σε επίπεδο συμβολισμού. Η αντιμετώπιση της κρίσης δεν θα επιτευχθεί μόνο στο επίπεδο των οικονομικών μεγεθών.....

    • anonymous avatar
      anonymous @ ΠΑΝΟΣ 19/06/2012 23:39:42

      Η ΔΗΜΑΡ λόγω Ρεπούση δε μπορεί να πάει στο παιδείας.

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ ΠΑΝΟΣ 20/06/2012 00:05:07

      Προσυπογράφω με δέκα χέρια το σχόλιό σου, Αγαπητέ Πάνο! Η Παιδεία είναι η σοβαρότερη επένδυση ενός κράτους για το μέλλον του! Είναι Εθνική υπόθεση και αφορά στην ποιότητα του ανθρώπου, ως αυριανού πολίτη!

      Με την Παιδεία δεν παίζουμε και ρεπούσιες νοοτροπίες με «συνωστισμούς» και "Μαραθώνα συσκέψεων" που ξεστόμισε η αγράμματη στο ραδιόφωνο, δεν χωράνε. Επίσης στο υπουργείο πρέπει να προστεθεί άμεσα ο προσδιορισμός "Εθνική" και να ξαναγίνει ο τίτλος του «Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων». Η "Διά Βίου Μάθηση" του ΓΑΠ, μπορεί να είναι μία από τις διευθύνσεις του στο οργανόγραμμά του και δεν αποτελεί το παν, το παν είναι η Εθνική του κατεύθυνση.

      • μχ avatar
        μχ @ Aφροδίτη 20/06/2012 05:13:48

        τωρα σοβαρα τα πιστευετε αυτα που γραφετε ?
        εδω η ΕΕ παει να καταργησει τα εθνικα κρατη και να μετραπει σε ενωση καταναλωτων και η Ρεπουση μας "μαρανε"

        • μχ avatar
          μχ @ μχ 20/06/2012 05:16:50

          .... άμα δεν ξέρεις που πηγαίνεις προφανώς θα φτάσεις αλλού.....

  13. Iωάννης33 avatar
    Iωάννης33 19/06/2012 23:46:46

    Θα υπάρξουν και εσωκομματικοί τριγμοί και γκρίνιες σε όλα τα κόμματα που συμμετέχουν,είναι λογικό.Τουλάχιστον για την ώρα φαίνεται πως ξεφεύγουμε απο νέες περιπέτειες ακυβερνησίας και πως όλοι στέκονται στο πρώτο βάθρο.Ο χρόνος θα δείξει.Απαιτουνται κινήσεις γρήγορες και στοχευμένες για να έρθει μια πρώτη ανακούφιση στο λαό.Αλλιως ο Αλέξης θα μας κάτσει στο σβέρκο για καιρό.

  14. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 19/06/2012 23:57:55

    Ο Κουβέλης είναι συνεργάσιμος και σοβαρός ( καμιά σχέση με το μικρομέγαλο , θρασύ αντράκι), αλλά δεν παύει να είναι αριστερός. Θα φρενάρει πολλές από τις απαραίτητες εθνικού προσανατολισμού τομές στην Παιδεία και λαθρομετανάστευση και θα είναι σοφτ σε θέματα ασφάλειας. Όλα αυτά τα υφιστάμεθα λόγω του συμπλεγματικού Πυρπολημένου, που είχε στόχο ζωής να μη δει τον Σαμαρά πρωθυπουργό. Αν ήταν στη θέση του οποιοσδήποτε λογικός πολιτικός, τώρα θα είχαμε συγκυβέρνηση ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΑΝΕΛ. Πραγματικά ισχυρή εθνική κυβέρνηση...Πάντως τόσο μίσος και μένος κατά του Σαμ είναι ανεξήγητο...Τούρκος να ήταν ο Κατακαημένος , λιγότερο θα τον μισούσε...Μόνο αυτός τόλμησε να ζητήσει οικουμενική κυβέρνηση με πρόσωπο κοινής αποδοχής( τον εαυτό του μήπως;;) Θα κάνει εντονότατη και χυδαία αντιπολίτευση, τουλάχιστον της ίδιας σφοδρότητας με του Σύριζα. Ελπίζω το 7,5% που τον ψήφισε, βλέποντας τα πρώτα θετικά βήματα της κυβέρνησης Σαμαρά να αντιληφθεί το ολίσθημα του κσι να εκαταλείψει σωρηδόν το καμμένειο μόρφωμα.

    • Ηλιας avatar
      Ηλιας @ μεταρρυθμιστής 20/06/2012 01:13:52

      Σημερα καποιος μου ελεγε οτι ο Σορος τα εχει παρει με τον ομορφο και με τον πυρπολημενο. Απο παιδι και απο τρελο μαθαινεις την αληθεια

  15. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 20/06/2012 00:03:20

    Κυκλοφορούν φήμες ότι ο Ράπανος προαλείφεται για... "τσάρος" της οικονομίας. Αν συμβεί αυτό, και αν επιβεβαιωθούν και οι φήμες για Στουρνάρα στο Ανάπτυξης, ειλικρινά αναρωτιέμαι αν ψηφίσαμε να βάλουμε τον Παπαδήμιο από την πίσω πόρτα και δεν το κατάλαβα. Και πού είναι το "άρωμα ΝΔ" σε μία τέτοια επιλογή; Θα μπορούσαν κάλλιστα να την είχαν κάνει οι ίδιοι οι ευρωναζί. Ή μήπως αυτοί την έκαναν;

  16. Καλλιπάτειρα avatar
    Καλλιπάτειρα 20/06/2012 01:05:47

    Αρχικά χαίρομαι πολύ που σχηματίστηκε κυβέρνηση, αν και δεν ήθελα το ΠΑΣΟΚ μέσα σε αυτή(αναγκαίο κακό τι να κάνουμε;)
    Τον Κουβέλη τον θεωρώ τον μοναδικό λογικό πολιτικό σε όλη την αριστερά (από πολιτικούς αρχηγούς, διότι γενικότερα υπάρχουν και ακόμη 1-2 πρόσωπα)
    Ο Σαμαράς, είναι πρόσωπο που χαίρει της εκτίμησής μου, τώρα το ότι δεν πρόκειται να αλλάξει την κατάσταση αυτό είναι δεδομένο, διότι θα κινείται με δύο μέτρα και δύο σταθμά.
    Τέλος για τις θέσεις των υπουργείων δεν μπορώ να πω πως έχω μείνει ικανοποιημένη από τα ονόματα που έχουν ακουστεί. Επίσης διάβασα κάπου πως η ΔΗΜΑΡ έχει θέσει ως προϋπόθεση τη μη χρησιμοποίηση πολιτικών που προέρχονται από τον ακροδεξιό χώρο, δηλαδή των κυρίων Βορίδη και Γεωργιάδη. Ειλικρινά, δεν το θεωρώ καθόλου ορθό, διότι ο κ. Βορίδης κυρίως σίγουρα μπορεί να συμβάλει σε μία τόσο δύσκολη περίοδο για τη χώρα. Ας αφήσουν τα κομματικά συμφέροντα εκτός. Δηλαδή τι το κακό μπορούν να κάνουν; Να διαλύσουν την κυβέρνηση;

  17. ΚΕΝΤΡΟ avatar
    ΚΕΝΤΡΟ 20/06/2012 01:06:00

    Ετοιμαστειτε για πολλες εκπληξεις και δυσκολες αποφασεις.
    Οπως ειναι η κατασταση στο εσωτερικο των υπολοιπων δυο κομματων
    ΠΑΣΟΚ - ΔΗΜΑΡ δεν προοιονιζονται αισιοδοξες εξελιξεις.
    Επισης τα μηνυματα απ' εξω δεν ειναι θετικα σε οτι αφορα την
    επαναδιαπραγματευση των Μνημονιων τουλαχιστον ετσι οπως
    τιθενται απο την Ελληνικη πλευρα.
    Τα πρωτα σημεια τριβης θα εμφανιστουν στην εκθεση της ΤΡΟΙΚΑ
    -την ξεχασατε ε;- που θα ερθει στην ΑΘΗΝΑ μετα την συγκροτηση της κυβερνησης.
    Και το σιγουρο ειναι οτι θα απαιτησει μετρα αφου ολοι γνωριζουμε οτι ειμαστε εκτος δημοσιονομικων στοχων.
    Και εκει θα αρχισει παλι το παιχνιδι εκ μερους τους 'η παιρνεται μετρα 'η παυουν οι δοσεις του Δανειου.
    Και τοτε τι θα κανει η ΔΗΜΑΡ και το...λιγο ΠΑΣΟΚ;
    Θα αποδεχτουν τα σκληρα μετρα συνεχιζοντας την στηριξη στην κυβερνηση
    'η θα την κανουν με μικρα πηδηματακια(ΔΗΜΑΡ πιθανοτατα).
    Αρα αυτο το μακρας πνοης δεν το αφηνουμε προς το παρον για μετα τον Σεπτεμβρη και βλεπουμε.

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΚΕΝΤΡΟ 20/06/2012 01:40:01

      Για το ΔΗ.ΑΡΙ θα είναι ήδη αργά αν "την κάνει" τότε. Και ο... Καρατζαφέρης "την έκανε" το Φεβρουάριο νομίζοντας ότι θα ξεπλυθεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ, αλλά είδαμε πού κατέληξε.

      Οι τελευταίες πληροφορίες πάντως λένε ότι πήραν απόφαση να προσφέρουν μόνο κοινοβουλευτική στήριξη, χωρίς συμμετοχή στην κυβέρνηση με βουλευτές ή κομματικά στελέχη τους.

  18. airman avatar
    airman 20/06/2012 01:24:43

    Οι όποιες διαρροές ονομάτων έχουν τη στόχευσή τους. Είτε τη ''μέτρηση'' αντιδράσεων είτε την υποχώρηση/συμβιβασμό σε ότι αφορά την τελική διαμόρφωση του Κυβερνητικού σχήματος.
    Σίγουρα είναι πολυτέλεια τέτοιου είδους τακτικισμοί, αλλά ως ένα σημείο είναι αναπόφευκτοι. Από μια άποψη το θετικό των εξελίξεων είναι ότι κανένας δεν τολμάει να ''προβάρει'' κουστούμι ή ταγέρ.
    Η θέση του Πρωθυπουργού είναι σαφής τόσο ως προς το σχήμα όσο και ως προς το βίο της Κυβέρνησης. Και έχει ''λυμένα'' τα χέρια του και για έναν άλλο ''παράδοξο'' λόγο. Δεν σχεδιάζει μια Κυβέρνηση με όρους αυτοδυναμίας, όπως γινόταν μέχρι σήμερα. Αυτό, σε συνδυασμό με την αποστολή της, ''απαγορεύει'' σε βουλευτές και στελέχη να χρησιμοποιήσουν τη ''βαρύτητα'' και το ''διαμέτρημά'' τους, προβάλλοντας/θέτοντας όρους σχετικά με υπουργοποιήσεις. Οι εσωκομματικές ''ισορροπίες'' είχαν εξελιχθεί σε επίδειξη ισχύος από ορισμένους, με τις γνωστές συνέπειες.
    Μένει να επιλεγούν πρόσωπα αποδεκτά, άφθαρτα, αξιόπιστα, με αποφασιστικότητα, προσήλωση στο σκοπό της Κυβέρνησης και πάνω απ' όλα με πίστη σ' αυτό που θα κληθούν να υπηρετήσουν.
    Στην πορεία με τα ''συμμαζέματα'' που απαιτούνται θα επιτευχθεί τόσο η ταχύτητα όσο και η πλέον ορθολογική λειτουργία του Κράτους. Πρέπει όμως άμεσα να αρχίσει να κινείται η μηχανή, διότι η απραξία των τελευταίων μηνών σε συνδυασμό με το θέρος (στην Ελλάδα είμαστε), δεν αφήνουν κανένα περιθώριο καθυστερήσεων.
    Ας ξεκινήσουμε έστω με ταχύτητα 60 χιλιομέτρων και τα 120 τα πιάνουμε (θέλουμε δε θέλουμε) επιταχύνοντας σταθερά.
    Ο δρόμος είναι μακρύς και δεν πρέπει να διαφεύγει από κανέναν ότι στην προκειμένει περίπτωση σημασία έχει τόσο ο προορισμός όσο και η έγκαιρη διέλευση από ''σημεία ελέγχου''.
    Καλή δύναμη σε όσους αναλάβουν να οδηγήσουν τη χώρα έξω από το λαβύρινθο και τους Έλληνες σε ένα μέλλον όπου η αισιοδοξία δεν θα είναι ζητούμενο αλλά δεδομένο.
    Οι προσδοκίες είναι μεγάλες και η υπομονή τελείωσε.

  19. Πέτρος Λομβαρδός avatar
    Πέτρος Λομβαρδός 20/06/2012 01:43:40

    Το ένα λάθος μετά το άλλο και αυτό είναι το καθοριστικό...
    Συμμετέχουμε σε μια κυβέρνηση με πρωτοκλασάτα στελέχη και οι άλλοι με τα δεύτερα και τα αζήτητα.
    Αν πετύχει (δύσκολο) θα πούν ότι αυτοί την στήριξαν, και της επέβαλαν την πολιτική ατζέντα (που θα αληθεύει και θα το αιτιολογήσω).
    Αν αποτύχει (το πιθανότερο) ο κόσμος θα την έχει ταυτίσει, λόγω σύνθεσης, με την ΝΔ και αυτοί πρώτοι θα της τραβήξουν το χαλί (κοινοβουλευτική στήριξη)
    Παράδειγμα 1. Είχαμε δεσμευθεί ότι το πρώτο νομοσχέδιο που θα φέρουμε θα είναι για το μεταναστευτικό. Σκεφθείτε αν αυτό υλοποιηθεί τι γέλιο (και κλάμα) έχει να πέσει. Ποιά είναι τα σημεία σύγκλισης που μπορούμε να βρούμε με την ΔΗΜΑΡ; Να δώσουμε χαρτιά και στοργή σε όλους τους παράνομους; ή να τους απελάσουμε στη Μύκονο ή στην Ελούντα (για διακοπές);
    Παράδειγμα 2: Ποιό νομοσχέδιο για τη Δημόσια Διοίκηση θα υποστηρίξει το ΠαΣοΚ όταν όλοι οι κρατικοδίαιτοι ψηφηφόροι του μετακινήθηκαν κατά ΣΥΡΙΖΑ μεριά;
    Σε μιά τριμερή συμφωνία την πολιτική ατζέντα την καθορίζει η πλειοψηφία, δηλαδή οι δύο. Ποιοί θα είναι αυτοί είναι εύκολο να το φαντασθείτε. Καμμιά απόφαση δεν θα παίρνετε σε επίπεδο υπουργικού συμβουλίου (που θα είναι ουσιαστικά μόνο Νεοδημοκράτες υπουργοί). Στη συνάντηση των αρχηγών θα παίζεται το παιγχνίδι όπου ο Σαμαράς θα είναι μειοψηφεία.
    Είμαι πολύ ανήσυχος και απογοητευμένος. Ας προτείναμε μια κυβέρνηση ειδικού σκοπού, για την διαπραγμάτευση με την τρόικα και την υλοποίση των συμφωνηθέντων, με τεχνοκράτες και υπερκομματικές προσωπικότητες, ετήσιας το πολύ διάρκειας, και ας πηγαίναμε μετά ξανά σε εκλογές.

  20. George avatar
    George 20/06/2012 12:11:06

    Και όμως Ράπανος!! (475000 ευρώ το χρόνο στην ΕΤΕ από ΓΑΠ)

    Να θυμίσω ότι

    1. Διοικητής Κτηματικής το 1995
    2. Πρόεδρος του ΔΣ του ΟΤΕ επι προγραμματικών συμφωνιών (intracom + siemens)
    3. Πρόεδρος του ΣΟΕ έπί Golman Sachs

    Εύγε!! Ο αγώνας τώρα δικαιώνεται

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.