#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/12/2010 07:01
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση κοινωνικής μειοψηφίας



Και τώρα, το ερώτημα που τίθεται είναι αν μια κυβέρνηση μπορεί να κυβερνήσει με 156 βουλευτές. Είναι ικανή να σταθεί, έχει… κοινοβουλευτική πλειοψηφία;

Αν κάποιος ερχόταν από το διάστημα κι έβλεπε την Ελλάδα όπως είναι θα έλεγε ότι είμαστε τρελοί για να βάζουμε τέτοια ερωτήματα. Έξι βουλευτές πάνω από τους 150 είναι άνετη πλειοψηφία, θα έλεγε κάθε ανεξάρτητος και αντικειμενικός παρατηρητής.

Η αλήθεια είναι όμως ότι δεκατέσσερις μήνες μετά τις εκλογές που κατέστησαν τον Γ. Παπανδρέου, πανίσχυρο, ακόμη κι αν ψηφιστούν όλα τα νομοσχέδια του κόσμου, η κυβέρνηση έχει χάσει σίγουρα την εμπιστοσύνη του κόσμου. Και όλα δείχνουν πως έχει χάσει και την εμπιστοσύνη της κοινοβουλευτικής του ομάδας. Κι αν βρισκόμασταν σε άλλη χώρα ίσως να μιλούσαμε σήμερα για εκλογές. Διότι μπορεί οι βουλευτές να είναι χίλια δύο πράγματα, αλλά όρνεα δεν είναι, ούτε κουταβάκια του καναπέ, τουλάχιστον οι περισσότεροι. Κι όταν πάνε στις εκλογικές τους περιφέρειες οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και τους φτύνουν, δεν πιστεύουν ότι βρέχει, είναι σίγουροι ότι ο κόσμος τους χλευάζει.

Με το να δρα ο κ. Παπακωνσταντίνου αλαζονικά και να γράφει το κοινοβούλιο στα παλαιότερα των υποδημάτων του, απλά επιταχύνει την έξοδό του από την πολιτική. Ο «τσάρος» δεν έχει πλέον φίλους, μόνο ο πρωθυπουργός τον στηρίζει. Η στάση του να φέρνει κρίσιμα νομοσχέδια και να τα ψηφίζει σε 24 ώρες, βάζοντας δια της πλαγίας και ρυθμίσεις, όπως αυτή με τις διαγραφές οφειλών, δείχνει την περιφρόνησή του προς τους βουλευτές, του ΠΑΣΟΚ αρχικά κι όλων των κομμάτων κατά δεύτερο.

Με την επιλογή του κατεπείγοντος για το πολυνομοσχέδιο συμφώνησαν, άλλωσε, όπως μετέδωσε χθες το Mega, κορυφαία κυβερνητικά στελέχη στο Υπουργικό Συμβούλιο, όπως ο Θεόδωρος Πάγκαλος και ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Αναφέρουμε τα ονόματα για να ξέρετε ποιοι παίζουν στις πλάτες του κόσμου μπιλιάρδο.

Καί έφεραν και ψήφισαν στην Βουλή ένα τόσο σημαντικό νομοσχέδιο χωρίς καν να μπουν στον κόπο να μας εξηγήσουν γιατί το έκαναν αυτό. Χωρίς να κάνουν τον κόπο να το εξηγήσουν ούτε καν στους βουλευτές τους. Να μας πουν βρε αδερφέ, ότι κόβουμε τους μισθούς στον ιδιωτικό τομέα διότι έτσι θα ενισχύσουμε την ανταγωνιστικότητα. Ή ότι είναι υψηλοί οι μισθοί και πρέπει να τελειώσει το πάρτι, οι Έλληνες δε μπορεί να είναι όλοι πλούσιοι. Υπάρχουν πάρα πολλές εξηγήσεις, ας μας δώσουν μία έστω κι αν είναι ψεύτικη, ξέρουν απ’ αυτά.

Αλλά αντί να το κάνουν αυτό, τι μας είπε ο κ. Παπανδρέου; Ότι οι εργασιακές σχέσεις είναι ... αρρύθμιστες κι έρχονται αυτοί να βάλουν τάξη στο εργασιακό χάος.

Τρομερά πράγματα, να γελάς μόνο και μόνο που το λένε. Αυτό είπε άλλωστε και ο πρωθυπουργός στο υπουργικό, επομένως, τι να περιμένει κανείς από την κυβέρνηση αυτή;

Γι’ αυτό λέμε από την αρχή ότι οι βουλευτές έχουν φτάσει στα όριά τους, και δεν θα αργήσει να γίνει το μεγάλο μπαμ σε ένα επόμενο νομοσχέδιο. Αλλά δε χρειάζεται καν αυτό. Η ίδια η κοινωνία θα τους δείξει ότι έχουν πλασματική πλειοψηφία. Καιρός γαρ εγγύς.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Asterix avatar
    Asterix 15/12/2010 07:39:42

    Πολύ σωστή τοποθέτηση. Ο ΓΑΠ βιάζεται να πάει σε εκλογές με λίστα. Θα ήταν ευτυχέστερος σήμερα αν χθες του δινόταν η αφορμή να διαγράψει άλλους εφτά. Να πάει σε εκλογές με το αιτιολογικό της "αποστασίας" ντέμεκ, κατατρεγμένος ντεμεκ, με την οικονομική στήριξη του ΔΝΤ και των ΜΜΕ των οποίων τα χρέη ρυθμίζονται στο σκοτάδι.
    Και ξέρετε ποια είναι η πλάκα; Θα τις κερδίσει τις εκλογές.
    Για αυτό φωνάζω (και ας με κράζετε) "Αντώνη, που είσαι; Γιατί μας εγκατέλειψες;
    Βγες και πες καθαρά ότι ΔΕΝ στηρίζεις το ΔΝΤ. Να τελειώνουμε με τη διά βίου μάθηση και την κλιματική αλλαγή."

    • ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
      ΓΙΩΡΓΟΣ @ Asterix 15/12/2010 11:20:31

      ΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΑΙ ΕΓΚΥΡΑ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΔΝΤ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ; ΜΗΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΣΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΞΩΝΗΜΕΝΑ Μ.Μ.Ε ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΣΩΝΕΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΣΥΝΑΙΝΕΣΗ. Η ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 1800 ΜΕΧΡΙ 4.ΟΟΟ ΕΥΡΩ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΘΕΣΗ.
      Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΑΠ ΠΑΣΟΚ ΕΞΑΠΤΕΡΥΓΩΝ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΑΡΧΙΣΕΙ...

      • apenanti avatar
        apenanti @ ΓΙΩΡΓΟΣ 15/12/2010 19:19:24

        Θάθελα πολύ να συμφωνήσω μαζί σας.Δεν ξεχνάω όμως τι έλεγε ο ΓΑΠ ως αντιπολίτευση και δεν βλέπω προτάσεις απ΄τον Σαμαρά για την πορεία της χώρας όταν ξεκουμπιστεί το ΔΝΤ. Μάλλον και οι 300 παρατείνουν τα προβλήματά μας γιατί αυτοί δεν χάνουν τίποτε στο παραμικρό.Συνειδητοποιείστε το! Δεν είναι ο Σαμαράς, ο ΓΑΠ , ή η Παπαρήγα. Είναι αυτοί κι΄εμείς.

  2. skeptiki avatar
    skeptiki 15/12/2010 07:48:26

    Πως το ψήφισε δηλαδή o Παπακωσταντίνου .... Δεν το ψήφισαν οι βουλευτές? Αν το ψήφισαν να μην μιλάνε, σιγά την αντίσταση, -δεν μου αρέσει αλλά ψηφίζω- ... άντε πρωί πρωί θα πω τίποτα άλλο και θα με κόψει το moderation.
    "Αναφέρουμε τα ονόματα για να ξέρετε ποιοι παίζουν στις πλάτες του κόσμου μπιλιάρδο." Όλα τα ονόματα να πούμε όχι μόνο όσων πρότειναν αλλά και όσων ψήφιζαν. Τίποτα δεν θα περνούσε αν δεν το ψήφιζαν

  3. chris avatar
    chris 15/12/2010 08:24:52

    Ας παει σε εκλογες ο ΓΑΠ και θα φαει καλα.
    Η συντριβη του ειναι βεβαιη.
    Ο κοσμος δεν τρωει κουτοχορτο.
    Εχει καταλαβει οτι η κυβερνηση του ΓΑΠ εχει ως
    στοχο το ξεπουλημα της χωρας και την διαλυση
    του κοινωνικου ιστου.Με την αμεριστη συμπαρασταση
    βεβαια των διεθνων τοκογλυφων του δντ και της ΕΕ.
    Η οργη του λαου θα πνιξει αυτην την κατοχικη κυβερνηση
    ειτε με εκλογες ειτε με ανατροπη.Ομως ο ΓΑΠ τρεμει να παει
    σε εκλογες.Αλλωστε δεν εχει ολοκληρωσει την καταστροφη της
    χωρας.Δεν εχει ξεπουλησει ακομα λιμανια αεροδρομια δεκο.Ουτε
    εχει παραχωρησει τον φυσικο πλουτο της χωρας.Ουτε εχει κλεισει
    τα μισα νοσοκομεια της χωρας.Μολις αφησει καμενη γη πισω του
    τοτε θα παει σε εκλογες.Χωρις να τον ενδιαφερει το πολιτικο κοστος.....

    • Kostas D avatar
      Kostas D @ chris 15/12/2010 16:41:43

      ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΤΩΡΑ!!!!!!!!
      ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!!

      • apenanti avatar
        apenanti @ Kostas D 15/12/2010 19:20:40

        Και μετά τι?

  4. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 08:25:25

    Είναι γεγονός ότι έχουν αντιληφθεί την καταστροφή που οδηγούν τη χώρα αλλά και κανένας τους δεν έχει την στοιχειώδη ευθύνη να βγεί και να πει την αλήθεια.
    Έπειτα κανένας δεν θέλει να δει το όνομα του γραμμένο στην ιστορία ως ο βουλευτής που έριξε το πασοκ από την εξουσία αλλά προτιμά να κρύβεται στο πλήθος των 156 και να αποφεύγει κάμερες και εκδηλώσεις (είδατε τι τράβηξε ο Σαμαράς για 15 χρόνια).Άλλωστε πόσοι είναι αυτοί που βγαίνουν στις συζητήσεις -συνεντεύξεις;20 με 30 άτομα το πολύ.
    Αυτό όμως που μου κάνει εντύπωση στο άρθρο όπως και σε σχόλια διαφόρων είναι η εντύπωση ότι ίσως γρήγορα να έχουμε εκλογές ή κάτι τέτοιο.Προσωπικά δε βλέπω κάτι στον ορίζοντα εκτός αν ξέρετε κάτι εσείς ;

  5. NIKOS avatar
    NIKOS 15/12/2010 09:18:14

    KAI ΕΚΛΟΓΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΑΖΟΧΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛ. ΛΑΟΣ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΘΑ ΤΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ.

  6. Enzo avatar
    Enzo 15/12/2010 09:33:16

    το κομμα δεν τραβαει παιδια οτι και να λετε εσεις. κραταμε πολυ κυριλε σταση.
    δεν γινεται δουλεια ετσι.
    μεχρι και ο τσιπρας μας εβαλε τα γυαλια χτες.
    εγω παντως δεν ειμαι ικανοποιημενος απο την σταση μας γενικοτερα.
    και το χειροτερο ειναι οτι δεν υπαρχουν ουτε εφεδρειες. ολο οι ιδιοι και οι ιδιοι.

  7. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 15/12/2010 09:48:46

    Συμφωνώ με το ότι η κυβέρνηση είαι υπό διάλυση. Όμως, ο Σαμαράς δεν στάθηκε όπως θα έπρεπε, δημιουργώντας την εντύπωση ότι σχεδιάζεται πίσω από την πλάτη μας ένα είδος συγκυβέρνησης. Η θέση του έπρεπε να είναι πιό καθαρή, τουλάχιστον όσον αφορά το ΔΝΤ και το μνημόνιο. Το θέμα των ΔΕΚΟ δεν αφορά τους κατακτητές, αλλά όλους εμάς.

    • Λήσταρχος Νταβέλης avatar
      Λήσταρχος Νταβέλης @ Panagiotis anagnostopoulos 16/12/2010 00:11:29

      -έπαιρνα 2.500Χ14 (2009)και τωρα 2.000 Χ12
      -ξυπναω 3:30 πμ για δουλειά ,που εσύ ΑΝ εχεις ξυπνήσει ποτε να πας για ...ψαρεμα τέτοια ωρα
      -Σχολάω Σάββατα και Κυριακές 1:30 μμ
      -δεν ξέρω Πρωτοχρονιά -Πάσχα -ΣΚ με την οικογένειά μου
      -μεταφέρω 10.000.000 συμπατριώτες μου σαν και σένα το χρόνο(και σας προσέχω σαν τα μάτια μου ,γιατι τιμώ το ψωμί που ΕΣΥ μου προσφέρεις)

      εγώ (εσύ) θα πληρώσουμε τις ΑΡΠΑΧΤΕΣ του ...πχ Μαντέλη;;;;;

  8. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/12/2010 09:51:50

    Συμφωνώ enzo, αντιπολίτευση του καναπέ κάνει όλη η ΝΔ!!!
    Λόγια παχιά, εδώ στηρίζω εκεί όχι με διαδικασίες κατεπείγοντως!!!
    Ντροπή, ούτε η Χούντα δεν βιάζοταν τόσο...και η νδ κουρεύεται...πέσε
    μήλο να σε φάω...

  9. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/12/2010 09:55:59

    http://taxalia.blogspot.com/2010/12/blog-post_9782.html

  10. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 15/12/2010 10:01:05

    @Enzo
    Έχεις απόλυτο δίκιο.Χθες το απόγευμα οι "αντιπαραγωγικοί" τωνΣωμάτων Ασφαλείας(ΕΛ.ΑΣ,Π.Σ,Λιμενικό) είχαν συγκέντρωση στην πλ. Κολοκοτρώνη. Παρά την απεργία των Μ.Μ.Μ συγκεντώθηκαν πάνω από 2.000 άτομα .Εκεί έλαμψε δια της απουσίας της η Ν.Δ,σε αντίθεση με άλλους.Και καλά, οι βουλευτές παρακολουθούσαν την συζήτηση στην άδεια Βουλή.Δεν τους έκοψε να στείλουν κάποιον άλλον εκπρόσωπο;

  11. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/12/2010 10:08:18

    Είπαμε αφήνουμε το ΠΑΣΟΚ να κάνει την βρώμικη δουλειά, ενω στο μεταξύ στηρίζουμε κάτι αρθράκια για τις ΔΕΚΟ, για άνοιγματα κλειστών επαγγελμάτων και για επιμηκύνσεις χρέους στα πλαίσια της ορθής και μη λαικίστικης πολιτικής, ενώ ο κόσμος βρίσκεται στους δρόμους και σε απεργίες και μόλις γίνουμε κυβέρνηση συνεχίζουμε από εκεί που σταμάτησαν οι άλλοι.
    Οποιος νομίζει ότι η ΝΔ θα άρει τους όρους του Μνημονίου που είναι επικυρωμένοι με υπογραφές και έχουν αυστηρότατες ρήτρες και όρους, πλανάται πλάνην οικτράν.
    Απλά θα ακούσουμε για άλλα μίγματα πολιτικής και για τον μανωλιό που θα βάλει τα ρούχα του αλλιώς.
    Με απλά λόγια ούτε τα επιδόματα θα γυρίσουν πίσω, ούτε τα πετσοκομμένα δώρα και συντάξεις, ούτε οι ψαλιδισμένοι μισθοί.
    Αλλωστε το ΔΝΤ γι'αυτό ήρθε και στην Ελλάδα.Οπως παραδέχθηκε και Π. Τόμσεν «χρέος και έλλειμμα ήταν προσχήματα, και πραγματικός στόχος ήταν οι εργασιακές και ασφαλιστικές μεταρρυθμίσεις».
    Το είχε πει άλλωστε προσφάτως και ο επίτιμος πρόεδρος :
    "Χρειάζεται να κατεβάσουμε το επίπεδο του Ελληνικού λαού, πρέπει όλοι να φτωχύνουμε. Η ανάγκη είναι ο υπέρτατος νόμος. Πρέπει να το πάρουμε απόφαση."

  12. βαγόνι avatar
    βαγόνι 15/12/2010 10:09:14

    Βλέπω,ότι αποκτά και η Ν.Δ τους "αριστεριστές" της!
    Η στήριξη των άρθρων για τις ΔΕΚΟ μου φαίνεται αυτονόητη,
    όπως και η καταψήφιση αυτών για τις εργασιακές σχέσεις!
    Τί ακριβώς επιθυμούν ορισμένοι; Να σηκωθεί η παντιέρα;
    Λίγο αργά! Τη τελευταία 15ετία ήσαν οι περισσότεροι-πλην
    των φτωχών- ευχαριστημένοι με το κυνήγι μιάς χυδαίας
    νεοπλουτίστικης ζωής, με πλήρη αδιαφορία για το μέλλον
    του τόπου και τη μοίρα του...πλησίον!
    Τώρα το πνεύμα της "εξέγερσης" αναπηδά απο παντού.....
    νά'ταν και αυθεντικό, θά'λεγες κάπου θα βγάλει...δεν είναι!
    Η έξοδος απο την γενικευμένη κρίση και την κατάθλιψη είναι
    μια σύνθετη υπόθεση και όχι σημαία ευκαιρίας....και κάποιων
    διεθνών συσχετισμών άν δεν απατώμαι!

  13. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 15/12/2010 10:15:53

    Αντε και πήγαινε ,τι θα έλεγε η ΝΔ στα Σώματα ασφαλείας;
    Στα 6 χρόνια διακυβέρνησης της τι έκανε;
    Τώρα έβαλε και τον Λεονταρίδη υπευθυνο για θέματα άμυνας.
    Τη μόνη σχέση που έχει ο Λεονταρίδης με το στράτευμα είναι ότι ο υπευθυνος του πολιτικού γραφείου στη Σέρρες είναι απόστρατος αξιωματικός.
    Χάος παντού.Μόνη λύση το RESET:
    Πραξικόπημα ή πόλεμος .
    Όλα τα υπόλοιπα απλά ημίμετρα.

  14. Κάποιος avatar
    Κάποιος 15/12/2010 10:22:35

    Νεόπλουτοι ειναι οι μηχανοδηγοί του ΟΣΕ, οι οδηγοί λεωφορείων και τρόλλευ, οι εργαζόμενοι στα λιγνιτορυχεία της ΔΕΗ, οι ταχυδρόμοι, αυτοί που ανοίγουν χαντάκια για να περνούν καλώδια και σωλήνες και αυτοί που σκαρφαλώνουν σε κολώνες και πολλοί άλλοι που αποτελούν την βάση και το μεγαλύτερο μέρος των εργαζομένων στις ΔΕΚΟ :
    Τα ίδια παραμύθια που ακούγονταν για 1 και 1 1/2 εκατομμύριο παχυλά εργάζομενους στο δημόσιο, ακούγονται τώρα και για τις ΔΕΚΟ επειδή μερικές εκατοντάδες υψηλόβαθμα διοικητικά κομματικά λαμόγια έτρωγαν με δέκα μασέλες επί ΠΑΣΟΚ και ΝΔ.
    Δικαίωμα του καθενός είναι να υποστηρίζει τον αστικό καπιταλισμό, τον νεοφιλελευθερισμό, ή ότι άλλο συντηρητικό και κεφαλαιοκρατικό σύστημα επιθυμεί.Αρκει να μην το παίζει φίλος του απλού λαού και της εργατικής τάξης.

  15. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 15/12/2010 10:32:43

    @βαγόνι,
    είσαι σίγουρος το πνεύμα της εξέργεσης, ριζικής αλλαγής είναι ψεύτικο;
    Μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια; Μήπως η δική σου διάθεση είναι ρηχή και κάπως μαϊμου; Όσο για τους αριστεριστές που λες της ΝΔ, αυτά τα έχουμε ξαναπεί, οι περισσότεροι ανήκουν στην λαϊκή βάση της ΝΔ, αλλά βασικά όλοι
    οι σοβαροί γράφοντες είναι αληθινοί, ακομμάτιστοι Έλληνες.
    Αυτό που μας καίει τώρα είναι η Ελλάδα!!!πότε θα το καταλάβετε κάποιοι...που
    συνήθως ανήκετε στην βολεμένη, αστική, νεοραγιαδίστικη τάξη!(και δεν αναφέρομαι σε σένα συγκεκριμένα)

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Δημήτρης 15/12/2010 11:15:27

      Δές, η ενοχοποίηση απόψεων είναι,μάλλον, άχαρη υπόθεση!
      αυτά περί "νεοραγιαδισμού" ή "νεοφιλελεύθερων" της προηγούμενης
      παρέμβασης,τα αντιπαρέρχομαι....άσε που τα βγάζω πέρα οριακά!
      το θέμα δεν είναι η ταύτιση ή οι αναμονές απο κάποιο κόμμα, αλλά
      η σαφής εικόνα για τις δυνατότητες που υπάρχουν: είναι πολύ
      εύκολο να ονοματίζεις κάποιον "προδότη" και κάποιον άλλον
      "ενδοτικό"......η εξηρτημένη πολιτική τάξη χρόνων και η κοινωνική
      συναίνεση χρόνων,σε μιά ψευδή και αλλόφρονα επέκταση δεν
      θα παρέμενε ώς είχε....τώρα, το κόστος είναι οδυνηρό και η
      καθεστηκυία τάξη κλονίζεται....μου είναι όμως αναγκαίο να βλέπω
      τί γίνεται γύρω μου.....και γύρω μου βλέπω φτωχούς και χρεωμένους
      .....οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ ΄θα πιεστούν αλλά αντέχουν.....
      "της γής οι κολασμένοι όμως συντρίβονται"!
      Και τέλος, λίγο πολιτική: η...σκληρή γραμμή προυποθέτει εναλλακτική
      λύση, τον ελάχιστο δυνατό διεθνή συσχετισμό και όραμα...άν υπάρχουν
      μαζί σου.....αλλοιώς, άστα...θα πέσουμε σε χειρότερες ξέρες!

      • βαγόνι avatar
        βαγόνι @ βαγόνι 15/12/2010 11:22:44

        Και κάτι άλλο: απο χθές η Ντόρα, ο Καρατζαφέρης και
        λοιποί προσχωρούν στους "σκληρούς"...μιλάμε για
        καρικατούρα δηλαδή!

        • Δημήτρης avatar
          Δημήτρης @ βαγόνι 15/12/2010 12:42:58

          Κοίταξε αδερφέ βαγόνι, με τις τελευταίες
          σου τοποθετήσεις λίγο το...έσωσες!
          Θα σου πω μόνο το εξής: φίλος μου που δούλευε
          ως μηχανικός σε γνωστό εργολάβο με απολαβές 2700ευρώ/μήνα μετά από 9 χρόνια προϋπηρεσίας έκανε τα χαρτιά του για ΔΕΗ, στις μονάδες.
          Ο μισθός του εδω και 1 χρόνο είναι 1300ευρώ.
          Εδώ και πολύ καιρό περάσανε τα...καλά!!
          μόνο κάτι βολεμένοι κομματικοί ακόμα
          αρμέγουν το κράτος!!!αλλά αυτούς το κόμμα
          τους δίνει και αυξήσεις για να κάθονται και να δίνουν όποτε θυμηθούν..κατευθύνσεις!!
          Αντί να χτυπάμε τους απλούς εργαζόμενους σε κάθε τομέα δημόσιο, ΔΕΚΟ,ιδιωτικό...να χτυπάμε
          τους προδότες(δεν χρειάζεται φαντασία αδερφέ, είναι απλός ρεαλισμός και ανάγνωση πραγματικών στοιχείων), άχρηστους πολιτικούς,ΜΜΕδες και λοιπούς διαπλεκόμενους που μας κατάντησαν εδώ που φτάσαμε..διεθνοί ρεζίλια!!
          Όσο για τον Καρατζαφέρη, και την Δρακουμελίνα απλά κάνανε καλύτερη εκτίμεση της κατάστασης και προσπαθούν να αποποιηθούν τις ευθύνες περί επαίσχυντου και αντεθνικού μνημονίου...

  16. δημητρης καρδιτσα avatar
    δημητρης καρδιτσα 15/12/2010 10:38:48

    Η Ν.Δ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΕΤΟΙΜΗ ΓΙΑ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΘΕΙ ΑΚΟΜΗ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΤΕΛΕΧΕΙΑΚΟ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.
    ΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΧΡΟΝΟΣ.
    ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΦΘΑΡΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΚΥΘΡΩΠΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΛΕΠΕΙ ,ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΝΑΛΙ.
    ΑΥΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΘΑ ΘΕΛΗΣΕΙ ΝΑ ΕΦΝΙΔΙΑΣΕΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ ΜΕ ΕΚΛΟΓΕΣ. ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ?
    ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΜΙΑ ΟΡΙΑΚΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ.
    ΑΚΟΜΗ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ. ΛΕΓΟΝΤΑΣ Η Ν.Δ. ΟΤΙ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΟΤΑΝ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΠΙΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΙ ΑΦΟΡΟΥΝ? ΔΙΟΤΙ Ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Π.Χ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ , ΘΑ ΤΟ ΔΕΧΕΙ ΑΥΤΟ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ?

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ δημητρης καρδιτσα 15/12/2010 10:58:34

      Η απάθεια της ΝΔ είναι εκκωφαντική.Προσωπικά πιστεύω ότι προετοιμάζεται η συγκυβέρνηση απλά τώρα γίνονται τα παζάρια.
      Ο Σαμαράς βέβαια μπορεί να το διαψεύδει αλλά ποιος εμπιστεύεται πια λόγο Έλληνα πολιτικού;

    • loretta avatar
      loretta @ δημητρης καρδιτσα 15/12/2010 13:17:38

      Δημητρη απο την ΚΑΡΔΙΤΣΑ....

      Εισαι μαλλον αδιαβαστος....ειδικα οσο αναφορα την θεση του Σαμαρα για τις υπογραφες του ΠΑΣΟΚ....!!

  17. Πετρος Μ. avatar
    Πετρος Μ. 15/12/2010 10:58:03

    Η στάση της ΝΔ στο πολυνομοσχέδιο ήταν πολιτικό λάθος.
    Κυρίως σημειολογίας.
    Οταν έχεις καταψηφίσει το μνημόνιο , όταν καταγγέλεις την πολίτική της κυβέρνησης ως συνολικά αδιέξοδη δεν αναιρείς το μείζον συναινώντας στο έλασσον.
    Αποτέλεσμα ψήφισες χθές οτι ακριβώς και η προθυμη Ντόρα , και έδωσες την δυνατότητα στα λοιπα εξαπτέρυγα να εξαγνίσουν τα ΝΑΙ και τα ΠΑΡΩΝ τους στο Μνημόνιο.
    Ολοι οι υπόλοιποι ή καταψήφισαν ή αποχωρησαν.

    Ποσο μάλλον όταν έτσι συναινείς και στην απαράδεκτη για τέτοιο νομοσχέδιο διαδικασία του κατεπείγοντος.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Πετρος Μ. 15/12/2010 11:25:19

      Η στάση της ΝΔ ήταν μια χαρά και ορθότατη πολιτικά.
      Στις ΔΕΚΟ άλλωστε υπάρχει σφηκοφωλιά ΠΑΣΟΚων και αυτή διαλύεται.

      Από τον σχολιασμό σου βέβαια απουσιάζει οποιαδήποτε αναφορά στο ΠΑΣΟΚ.
      Μάλλον δεν ενοχλείσαι από την στάση του.
      Μήπως είναι πρόβλημα του ΠΑΣΟΚ και όχι της ΝΔ το πολυνομοσχέδιο?

      • Πετρος Μ. avatar
        Πετρος Μ. @ Orestios 15/12/2010 11:47:40

        Ορέστιε ακριβώς επέίδή είναι απόλυτη η αντίθεσή μου με τον Πράσινο θίασο με ενδιαφέρει το μείζον.
        Η αποδυνάμωσή του και όχι η προβολή συναινεσεων
        σε επιμέρους, εστω και σώστα, που ούτε την κατάσταση αλλάζουν ούτε και ήταν απαραίτητη η συγκαταθεσή σου για να περάσουν.
        Και εμπάσει περιπτώσει την συγκρουση με τις ΔΕΚΟ
        ας την χρεωθεί ολόκληρη αυτός που την δημιούργησε.

        • Orestios avatar
          Orestios @ Πετρος Μ. 15/12/2010 16:15:18

          Πότε στην ΝΔ θα πάψετε να είστε φοβικοί?

  18. Rotarmist avatar
    Rotarmist 15/12/2010 11:22:49

    Η USA εχει στα συρταρια της σχεδια για το τι θα γινει στις δουλοπαρικες της χωρες σε ενα βαθος χρονου 20-30 χρονια. Μια απο αυτες τις χωρες ειναι και η Ελλαδα. Το σχεδιο εφαρμοζεται και ενανεωνεται συνεχως.
    Μετα τον Μητσο και Τακη σειρα ειχε ο Κινεζος, μετα ο Χοντρος, μετα το καθυστερημενο αλλοδαπο και μετα εχει ο Συγκατοικος.
    (Αραγε τι τους μαθαιναν στο Χαρβαρντ. Δεν ρωταω πως μπηκαν).
    Και το σχοινι κορδονι.
    Ποιος θα μπορουσε να χαλασει την συνταγη;
    Οσο και αν σας φαινευε απιθανο μονον οι ΓΕΡΜΑΝΟΙ!!!

    • popolaros avatar
      popolaros @ Rotarmist 15/12/2010 14:53:32

      κάτι λέει εδώ ο παίκτης.

      • παγωτατζής avatar
        παγωτατζής @ popolaros 15/12/2010 17:03:16

        Τίποτα δεν λέει......κρυφοΝτορική ελπίδα μήπως πουλάει;;

  19. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 15/12/2010 11:24:19

    Η ΠΕΡΙΚΟΠΗ ΤΩΝ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΩΝ ΑΠΟΔΟΧΩΝ ΣΤΙΣ ΔΕΚΟ ΑΝΩ ΤΩΝ 4.000 ΕΥΡΩ ΤΟ ΜΗΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΣΥΝΟΛΟ. ΔΕΝ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ.ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ. Ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΙ ΑΠΡΟΣΚΥΝΗΤΟΣ ΗΓΕΤΗΣ. ΟΧΙ ΛΑΙΚΙΣΤΗΣ. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΡΑΞΕ.

    • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
      ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ ΓΙΩΡΓΟΣ 15/12/2010 11:34:46

      Γιατί 0ι 4000 είναι λίγα;
      Ας έλεγε 1500.
      Αυτό που θέλω να υποστηρίξω είναι ότι σ'αυτά λογική δεν υπάρχει.Υπάρχει μόνο επικοινωνιακός χειρισμός και κατα τη γνώμη μου ο χθεσινός ήταν άστοχος από πλευρά της ΝΔ.
      Από τη στιγμή που είναι ένας εσωτερικός πόλεμος του πασοκ γιατί παρεμβαίνεις.
      ΟΧΙ σε όλα και άστους να ψήνονται.Τίποτα πια δε έμαθαν από το πασοκ!!!!!!!

    • Λήσταρχος Νταβέλης avatar
      Λήσταρχος Νταβέλης @ ΓΙΩΡΓΟΣ 16/12/2010 01:34:25

      -τα 4.000 είναι ΜΙΚΤΑ(μείον ταμεία και φόροι)
      -έπαιρνα 2.500Χ14 (2009)και τωρα 2.000 Χ12
      κι είναι το ΜΟΝΑΔΙΚΟ οικογενειακό εισόδημα
      -ξυπναω 3:30 πμ για δουλειά ,που αμφιβάλλω αν εχεις ξυπνήσει ποτε να πας έστω και για …ψαρεμα τέτοια ωρα
      -Σχολάω Σάββατα και Κυριακές 1:30 μμ
      -δεν ξέρω Πρωτοχρονιά -Πάσχα -ΣΚ με την οικογένειά μου
      -μεταφέρω 10.000.000 συμπατριώτες μου σαν και σένα το χρόνο(και σας προσέχω σαν τα μάτια μου ,γιατι τιμώ το ψωμί που ΕΣΥ μου προσφέρεις)

      εγώ (εσύ) θα πληρώσουμε τις ΑΡΠΑΧΤΕΣ του …πχ Μαντέλη;;;;;

  20. SXOLIASTHS avatar
    SXOLIASTHS 15/12/2010 11:41:56

    Καλά όλα αυτά , θα μπορούσα να πω. Αλλά όλο το παιχνίδι θα παιχτεί στην ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ του ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ που σώνει και καλά θέλουν και οι δύο. Εκεί θα περάσουν ΟΛΑ μα ΟΛΑ όσα σήμερα δεν μπορούν να κάνουν γιατί το σύνταγμα τους το απαγορεύει. Τι νομίζετε ότι για το καλό μας θέλουν να το αναθεωρήσουν;; Για περισσότερες ελευθερίες μήπως; Μαλλον όχι έτσι δεν είναι; ΄Οποιος πιστεύει το αντίθετο ή αφελής θα είναι ή δεν θα ζει στην Ελλάδα. Εκεί θα περάσουν διαχωρισμούς κράτους -εκκλησίας, ίδρυση ιδιωτικών Πανεπιστημίων( με αυτό προσωπικά δεν διαφωνώ) εκχώρηση υπεδάφους και δικαιωμάτων , επαναφορά προσωποκρατήσεων για οφειλές σε τράπεζες ταμεία κλπ κλπ και με λίγα λόγια θα εγκαταστήσουν το νεοθωμανικό κράτος. Μην περιμένε αλλαγή στο πολίτευμα, μην περιμένετε άμεση εκλογή του Προέδρου της Δημοκρατίας μην περιμένετε άμεση εκλογή του Συντάγματος από τον λαό μην περιμένετε να γίνουν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ τα ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ για ρητώς ορίζόμενα θέματα. Καλό θα είναι να ΞΕΡΟΥΝ κάποιοι και κάποιοι ότι δεν θα μπορέσουν να που "ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΨΑΝ" και αυτό κυρίως να το ξέρει η Ρηγίλης.......

  21. firiki2010.wordpress.com avatar
    firiki2010.wordpress.com 15/12/2010 13:31:55

    "Kραταμε πολυ κυριλε σταση", "....ο Σαμαράς δεν στάθηκε όπως θα έπρεπε..." Η απάθεια της ΝΔ είναι εκκωφαντική...", "Η στάση της ΝΔ στο πολυνομοσχέδιο ήταν πολιτικό λάθος..."
    Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω γιατί η ΝΔ πρέπει να έχει συμπεριφορά ΠΑΣΟΚ και να είναι "Οχι σε όλα!". Ο,τι θεωρεί σωστό και αναγκαίο το ψηφίζει, ό,τι θεωρεί αδιέξοδο και αναποτελεσματικό το καταψηφίζει. Αυτό εγω θα το έλεγα συνεπή, τίμια και υπεύθυνη στάση. Αύριο ως κυβέρνηση κανείς δεν θα μπορεί να τις πει ότι άλλα έλεγε ως αντιπολίτευση και άλλα κάνει ως κόμμα, κανείς δεν θα δικαιούται να πει ότι ξεγελάστηκε. Και επιτέλους κάποια στιγμή ο πολιτης πρέπει να συνηθίσει και να ασκηθεί στο να ακούει αλήθειες και να μην του χαιδεύουν μόνο τ΄ αυτιά.
    Η στάση της ΝΔ επί της ουσίας είναι σωστή. Το πρόβλημα της είναι είναι ότι την σωστή θέση της δεν μπορεί ακόμα να την περάσει στον κόσμο, λόγω των ΜΜΕ που σταθερά διαστρεβλώνουν τις τοποθετήσεις της και τις αντιμετωπίζουν εκ των προτέρων απαξιωτικά. Εκεί χρειάζεται ο δυναμισμός και η αποφασιστικότητα των στελεχών της. Κι επιτελους ας αναζητηθούν ή ας στηθούν άλλοι δίαυλοι επικοινωνίας με τον κόσμο αφού οι υπάρχοντες είναι εξ ορισμού "απέναντι".

    • Enzo avatar
      Enzo @ firiki2010.wordpress.com 15/12/2010 13:50:20

      αυτα να πας να τα πεις στα χωρια εξω και στον απλο κοσμο που λενε οτι ειναι ολοι ιδιοι.
      αμα δεν πεταξεις και λιγο κυβο knorr μεσα (λαικισμο δηλαδη) να δεσει η σαλτσα και να ανεβασεις τους τονους της αντιπολιτευσης δεν θα δεις εξουσια ουτε του αϊ κουκου ανημερα.
      εδω με αυτα που γινονται ουτε εκλογες δεν ζηταμε!!!
      τι υπευθυνη σταση και χαζομαρες....

      • firiki2010.wordpress.com avatar
        firiki2010.wordpress.com @ Enzo 15/12/2010 15:04:33

        Και πως θα πείσεις τον κόσμο ότι δεν είναι όλοι ίδιοι?
        Μήπως είναι οι διάφοροι λαικισμοί που έφεραν τον τόπο ως εδώ?
        Η αντιπολίτευση μπορεί να είναι δυναμική χωρίς να είναι ανεύθυνη (στο σχόλιο μου μιλάω για "δυναμισμό και αποφασιστικότητα")
        Αντε και ζητάς εκλογές! Μπορείς να τις επιβάλλεις και κυριως να τις κερδίσεις? Και βεβαίως για να κάνεις τι? Να εφαρμόσεις αυτά που κατεψήφιζες? Διότι αν ακολουθήσει κανείς την δικιά σου λογική θα έπρεπε χθες η ΝΔ να καταψήφιζε τα περί ΔΕΚΟ και αύριο ως κυβέρνηση να τα εφαρμόζει. Αντίστοιχα βέβαια για κλειστά επαγγέλματα, ΟΣΕ ΚΛΠ.

        • Enzo avatar
          Enzo @ firiki2010.wordpress.com 15/12/2010 15:29:25

          αφου δεν πειθει κανεναν ακομα η ΝΔ ετσι οπως αντιπολιτευεται.δεν καταλαβαινεις οτι πρεπει να αλλαξει σταση?
          ολοι αυτο λεμε.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Enzo 15/12/2010 15:39:03

        Enzo, η δική μου γνώμη είναι ότι ο Σαμαράς υπερψηφίζει ακριβώς αυτά που (θεωρεί τώρα ότι) θα έκαμνε και ο ίδιος αν ήταν κυβέρνηση. Από αυτή την άποψη, το να υπερψηφίζει πράγματα που δεν τον κάνουν δημοφιλή, κατά τη γνώμη μου είναι πράξη που επιχειρεί να στήσει "σημαιάκια υπευθυνότητας" στο έδαφος του εχθρού (αριστερίστικος λαϊκισμός, στείρα αντιπολίτευση κλπ.) για όταν γίνει κυβέρνηση. Να μπορεί να πει ότι, κύριοι, εγώ συμπεριφέρθηκα έτσι κι έτσι ως αντιπολίτευση, τώρα που εσείς δεν θέλετε να συμπεριφερθείτε με τον ίδιο τρόπο μην με προκαλείτε και μην προκαλείτε την τύχη σας.

        Προσωπικά, λόγω της στήριξης που του δίνω, ελπίζω να του βγει, αν και εγώ δεν είμαι τόσο αισιόδοξος. Αυτή τη στιγμή η καχυποψία κυριαρχεί στον κόσμο και το κακό είναι ότι επιτείνεται, ή μάλλον, πολλαπλασιάζεται, από τη στάση των ΜΜΕ. Αρκεί να δει κανείς σήμερα το πρωτοσέλιδο των Νέων.

        Για την ακρίβεια, δεν είμαι καθόλου αισιόδοξος. Αν δεν πάρει ΤΩΡΑ τον κόσμο μαζί της η αντιπολίτευση, πότε θα τον πάρει;

        • Enzo avatar
          Enzo @ Επώνυμος 15/12/2010 15:47:30

          ο κοσμος φευγει Επωνυμε και "ο δικος μας" φευγει γρηγοροτερα!
          αυτο καταλαβαινω και βλεπω.
          καλα ολα αυτα που κανει ο Σαμαρας και η υπευθυνοτητα του αλλα τωρα ειναι εκτακτες κατασταστεις και χρειαζεται εκτακτη αντιπολιτευση.

  22. ganasta avatar
    ganasta 15/12/2010 13:35:47

    Φάκτορα δες το παρακάτω απόσπασμα από το τελευταίο σημείωμα επικαιρότητας του κατά τα άλλα πολιτικού σχεδιασμού της Ν.Δ και βγάλε συμπέρασμα:
    «Πρώτον , κατάρρευσε με πάταγο ο μύθος που επί μήνες καλλιεργήθηκε από την κυβέρνηση ότι για την άνοδο των spreads των ελληνικών ομολόγων την ευθύνη είχε η προηγούμενη διακυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας. Η έκθεση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, που εκπονήθηκε μετά από αίτημα των Μέρκελ, Σαρκοζί, Γιούγκερ και …Παπανδρέου, αποφαίνεται ότι «ο καταλύτης για την άνοδο των επιτοκίων δανεισμού και των ασφαλίστρων αντιστάθμισης κινδύνου ήταν η ανακοίνωση του προσχεδίου προϋπολογισμού που προέβλεπε έλλειμμα 12,7% του ΑΕΠ». Ανακοίνωση που έγινε από τον κ. Παπακωνσταντίνου ήδη από τον Οκτώβριο του 2009. Γίνεται έτσι αντιληπτό ότι, για μικροκομματικούς λόγους, που προδίδουν ανευθυνότητα, ερασιτεχνισμό και άγνοια κινδύνου, η κυβέρνηση, αντί να υλοποιήσει τα μέτρα που είχαν ληφθεί για τον περιορισμό των ελλειμμάτων από την προηγούμενη κυβέρνηση έσπευσε να διογκώσει τεχνητά το έλλειμμα και έτσι οδήγησε τη χώρα στην κρίση δανεισμού και στα δεσμά του Μνημονίου. »

    ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΡΩΤΟ: Δεν αντιλαμβάνονται ότι κατ΄ουσίαν προωθούν την κυβερνητική προπαγάνδα ότι για την άνοδο των spreads των ελληνικών ομολόγων φταίει το έλλειμμα που τους κληροδότησε η προηγούμενη κυβέρνηση;
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΔΕΥΤΕΡΟ: Δεν γνωρίζουν άραγε ότι τα spreads δεν εκτινάχτηκαν όταν ανακοινώθηκε το έλλειμμα ΑΛΛΑ μετά από ΤΡΕΙΣ μήνες όταν οι αγορές διαπίστωσαν ότι η κυβέρνηση δεν έπαιρνε μέτρα.
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΡΙΤΟ: Δεν γνωρίζουν άραγε ότι της εκτίναξης των spreads είχε προηγηθεί η δυσφήμηση της χώρας από τους κυβερνώντες με τα περί διεφθαρμένης χώρας, τιτανικού κλπ.
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΕΤΑΡΤΟ : Δεν γνωρίζουν ότι οι κυβερνώντες μετέτρεψαν τη κρίση ελλείμματος σε κρίση αξιοπιστίας και τελικά σε κρίση δανεισμού;
    ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΕΜΠΤΟ : Τις ομιλίες Σαμαρά δεν τις διαβάζουν;
    ΚΑΙ μετά Αναρωτιόμαστε πότε θα κερδίσει η Ν. Δ;;

  23. popolaros avatar
    popolaros 15/12/2010 14:59:08

    Το πλάνο της συγκυβέρνησης και των πολυκομματικών κυβερνητικών σχημάτων, κάνει μπαμ από πέρσι.
    Τους βλέπαμε έναν-έναν να παίρνουν θέση.
    Αντώνη μην περιμένεις την σειρά σου μετά την οικουμενική, γιατί θα είναι ήδη αργά.
    Το βιβλιαράκι του Παπαθανασίου έπρεπε να είχε γίνει σημαία της εθνικής προδοσίας που παίχτηκε πέρσι.
    Μόνοι μας τα λέμε,μόνοι μας τα ακούμε.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.