Κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου ή η κατάντια της Αριστεράς
26/01/2015 12:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κυβέρνηση Τσίπρα – Καμμένου ή η κατάντια της Αριστεράς

Όσοι ξέρουν από την πραγματική Αριστερά θα έλεγαν ότι σήμερα είναι η πιο ντροπιαστική μέρα της.

«Τι είναι τούτο το πράμα;». Έτσι θα έλεγε ο παππούς μου αν ζούσε κι έβλεπε την ερμαφρόδιτη κυβέρνηση που ετοιμάζεται να σχηματιστεί μετά το γάμο του Αλέξη με τον Πάνο.

Αν μη τι άλλο η επιτυχημένη προεκλογική περίοδος των ΑΝΕΛ επιβεβαιώνεται. Ο κόσμος επέλεξε να τον κυβερνήσουν αυτοί που… παίζουν με τα τρενάκια και ο Θεός βοηθός.

Σε λίγες ώρες θα γνωρίζουμε τη νέα κυβέρνηση, θα ξέρουμε ποιες θέσεις στο υπουργικό συμβούλιο θα αναλάβουν οι Ανεξάρτητοι και πώς αυτό το περίεργο κυβερνητικό μόρφωμα θα μπορέσει να φτιάξει ένα πρόγραμμα και να κυβερνήσει.

Οι θέσεις των δύο κομμάτων είναι εκ διαμέτρου αντίθετες σε πολλά σημεία. Πέρα από τον αντιμνημονιακό λόγο που είναι ίδιος και τους βγήκε σε καλό, δεν έχουν καθόλου κοινά σημεία. Πώς άραγε θα αντιδράσει ο Πάνος Καμμένος αν ο κ. Τσίπρας… ραίνει με λουλούδια τους διαδηλωτές και αφοπλίσει την Αστυνομία;

Πώς αντιδρά άραγε στο ότι από μέρες τώρα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ πήγαιναν στα ΜΑΤ και τους απειλούσαν ότι θα τους διαλύσουν;

Ποια είναι η κοινή γραμμή των δύο κομμάτων σε κρίσιμα θέματα όπως το μεταναστευτικό; Μήπως τα βρήκαν και θα μετατρέψουν από κοινού την Ελλάδα σε χώρο υποδοχής του κάθε πικραμένου. Και καλά ο Τσίπρας ζει σε μικρό σπίτι. Ο Καμμένος θα τους πάρει όλους τους μετανάστες στη βίλα του στα νότια προάστια;

Πώς θα έχουν μια κοινή θέση ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΛ για τα εξωτερικά θέματα; Μήπως έχουν κάνει καμιά συμφωνία εκεχειρίας με τον Νταβούτογλου και δεν το ξέρουμε;

Άραγε πως θα αντιδράσουν οι ΑΝΕΛ όταν θα αρχίσουν τα όργανα στη Θράκη με τους μουσουλμάνους. Και θα έχει πολύ ενδιαφέρον τι θα κάνει η κυβέρνηση όταν θα αποφασίσει ο υπουργός Εσωτερικών να προωθήσει τη δημιουργία του μουσουλμανικού τεμένους στην Αττική που είναι σε διαρκή εκκρεμότητα.

Τώρα για να μιλήσουμε για την οικονομία και τις διαπραγματεύσεις με τους δανειστές θα πρέπει να συμβουλεύσουμε τον κ. Τσίπρα να βάλει εθνικό διαπραγματευτή τον Πάνο Καμμένο. Δεν πρέπει να χαθεί αυτή η ευκαιρία να «τρελάνουμε» τους ξένους και να μας αφήσουν ήσυχους. Βεβαίως ο ανεξάρτητος Πάνος ενδιαφέρεται μόνο για το Άμυνας...

Μετά την περήφανη νίκη της Ραχήλ Μακρή στην Κοζάνη, νομίζουμε ότι της αξίζει ένα υπουργικό χαρτοφυλάκιο. Θα μπορούσε για παράδειγμα η πρώην Ανεξάρτητη (που ήταν η πρώτη που «εισπήδησε» στον ΣΥΡΙΖΑ για να ακολουθήσουν τώρα και οι υπόλοιποι πρώην σύντροφοί της) να αναλάβει τον έλεγχο των εσόδων στο Γενικό Λογιστήριο. Έχει εκεί εκτυπωτικές μηχανές… Αλλά αφού ο κόσμος ψήφισε «ψεκασμένα» εμάς τι μας πέφτει λόγος; Αφού ο κόσμος αποφάσισε να μας κυβερνήσει ένα κόμμα – μπάχαλο όπως οι ΑΝΕΛ τι να πούμε κι εμείς;

Ξεχάστηκαν οι απίθανες ιστορίες των δωροδοκιών, ξεχάστηκε ο Χαϊκάλης και η Ξουλίδου και όλοι μπήκαν στο τρένο του Πάνου.

Ο Καμμένος μπορεί πλέον να χαίρεται αφού η θεωρία συνωμοσίας που τόσο πιστεύει επαληθεύτηκε. Μόνο με συνωμοσία του σύμπαντος θα μπορούσε να βγει αυτό το «πράμα».

Όσο για την «αριστερά» του ΣΥΡΙΖΑ; Όσοι ξέρουν από την πραγματική Αριστερά θα έλεγαν ότι σήμερα είναι η πιο ντροπιαστική μέρα της.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Eva avatar
    Eva 26/01/2015 12:38:53

    Αφού έχουμε φαν τον Λεπεν μην φοβάστε τίποτα.

  2. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 12:51:06

    Οι κοπριτες ΤσιπροΚαμεννοι δειχνουν το απεχθες τους προσωπο, δεν ορκιζουν το μορφωμα τους θρησκευτικα (ο καραγκιοζ-πρωθυπουργος ενημερωσε ηδη τον κολλητο του Αρχιεπισκοπο ) ΑΠΟ ΕΜΑΣ - ΚΑΜΜΙΑ ΑΝΟΧΗ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ - ΚΑΝΕΝΑ ΕΛΕΟΣ σε αυτη την κατοχικη κυβερνηση , ειμαστε σε πολεμο , καθε μερα καθε ωρα που μενουν ειναι ολεθριο για τον ΤΟΠΟ... Οσοι διαλεξουν ηπιοτητα, ανοχη, χαριεντισμους με τα κοπροσκυλα της ακρας αριστερας ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ... Με τετοια γελοια υποκειμενα δεν υπαρχει συμβιβασμος η διαλογος ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΕΜΟ απο σημερα , απο αυτη τη στιγμη και προτου καν ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΠΑΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ....

    • Eva avatar
      Eva @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 13:21:49

      Τζάμπα πήγε και η ευχή του Αρχιεπισκόπου Κρήτης που ζήτησε ο Τσίπρας. Οχι τίποτε άλλο αλλά μετά τους σχολικούς αγιασμούς, το Αγιος Όρος, τα περιστέρια, και την ευχή του Ειρηναίου είχα αρχίσει να ελλίζω στη Θεια Φώτιση....

      • Eva avatar
        Eva @ Eva 26/01/2015 13:25:00

        να ελπίζω...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Eva 26/01/2015 13:32:37

          Εγώ δεν ελπίζω,δεν είδες πώς την έκανε το περιστέρι που άφησε τα Θεοφάνεια; σαν αεριωθούμενο...

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 15:24:51

      Να θυμάστε ότι για αυτό ευθύνονται οι εθνικιστές-χουντικοί-χιτλερικοί της Χρυσής Αυγής που πλέον κατέστρεψαν για δεκαετίες, ίσως και για πάντα εάν υπάρξει απλή αναλογική, την προοπτικη για δεξιά αυτοδύναμα στην εξουσία

    • toxo avatar
      toxo @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 15:35:42

      Οι παλαιότεροι θα θυμούνται ότι ο Ανδρέας Παπανδρέου,λίγο πρίν τις εκλογές του 1981 "υποσχότανε "ότι θα ορκισθεί στο Σύνταγμα,στο "όνομα του λαού"αλλά τελικά ορκίστηκε με όρκο θρησκευτικό ,φοβούμενος ακυρότητα.

      • Γεώργιος Τ. avatar
        Γεώργιος Τ. @ toxo 26/01/2015 17:36:05

        Με βάση το ισχύον Σύνταγμα ίσως πράγματι να είναι άκυρος ο όρκος.

        • Άλυτη Εξίσωση avatar
          Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 27/01/2015 11:22:20

          :-) Αν είναι έτσι, μην παραλείψετε αξαπητέ να πράξετε τα ...δέοντα.

    • ΧΣΤ avatar
      ΧΣΤ @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 22:49:17

      Άραγε ο φανατισμός και η μισαλλοδοξία έχουν άλλο πρόσωπο από το δικό σας? Αν έχεις τέτοιους συμπολίτες τι να τους κάνεις τους εχθρούς? Ποιο σημαιάκι σας τάιζε μεχρι τώρα...? Καλύπτεστε κυριε πισω από ένα νεοδημοκρατικό μπλοκ. Ντροπή σας!

  3. Αντώνης avatar
    Αντώνης 26/01/2015 13:15:12

    Κέρδισαν οι ακροαριστεροί την διακυβέρνηση της χώρας με απίστευτο λαϊκισμό και παροχολογία. Ελπίζω να μην ανακαλύψουμε πρόθυμους από την δικιά μας πλευρά που θα τείνουν χείρα βοηθείας στα δύσκολα. Όπως τα είπαν ας τα κάνουν. Αν δεν μπορούν σπίτι τους. Ο νεοκομμουνισμός των μεγαλωμένων στην ΚΝΕ και στις οργανώσεις τους είναι το κίνητρό μας για μια μεγάλη αντεπίθεση. Ο αγώνας συνεχίζεται...

    • Fotini avatar
      Fotini @ Αντώνης 26/01/2015 14:57:25

      ῾Η ντόρα χαιρετοῦρες καί χαμόγελα μέ τόν καταληψία!! ῞Ενας κομμουνιστής, πρωθυπουργός τοῦ ῾Ελληνικοῦ ῎Εθνους. Δέν καταπίνεται μέ Τ Ι Π Ο Τ Α!!!!

      • Diamond Angel avatar
        Diamond Angel @ Fotini 26/01/2015 17:09:10

        Και τρίτο κόμμα οι εγκληματίες νεοναζί . Τι κατάντια , Θεέ μου ...

  4. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 26/01/2015 13:20:30

    Τα όργανα με τους μουσουλμάνους στη Θράκη δεν αρχίζουν τώρα,έχουν αρχίσει εδώ και πολλά χρόνια.Τώρα θα τους βαράμε και παλαμάκια...

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Κυθήριος 26/01/2015 17:11:51

      Η φρίκη δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο ....

  5. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2015 13:32:18

    Ποιά είναι η πραγματική αριστερά;Έτσι όπως γράφεται το άρθρο υποτίθεται ότι υπάρχει μια καλή πραγματική αριστερά για την οποία είναι κατάντημα να συνεργάζεται με ένα δεξιό κόμμα σαν του Καμμένου. Μετά όμως μη γκρινιάζετε για κάποια "ιδεολογική κυριαρχία της αριστεράς".Εσείς τη δημιουργείτε.Ένας πραγματικός δεξιός θα έλεγε το αντίθετο : ότι είναι κατάντημα για τον Καμμένο που συνεργάζεται με κομμουνιστές.Και στην ουσία αυτό πιστεύετε αφού σε διάφορα θέματα (μεταναστευτικό,Νταβούτογλου,αστυνόμευση κλπ) ουσιαστικά προτιμάτε Καμμένο.Αλλά παρ όλα αυτά δεν είναι κατάντημα για τον Καμμένο που συνεργάζεται με την αριστερά αλλά για την αριστερά που συνεργάζεται με τον Καμμένο γιατί οι "πραγματικοι" αριστεροί έχουν κάποιο απροσδιόριστο ανώτερο λόγο που δεν διευκρινίζεται.

    • George avatar
      George @ ψυχραιμια 26/01/2015 14:27:24

      Σωστός !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ ψυχραιμια 26/01/2015 17:37:20

      Και για τους 2 είναι η ξεφτίλα. Απλά ο ένας το κάνει για να πάρει υπουργείο και ο άλλος για να κυβερνήσει.

  6. tt avatar
    tt 26/01/2015 13:51:55

    Μια χαρά αριστερά ειναι. Όποιος κουβαλάει σφυροδρέπανα ειναι κομμουνιστής, κι όποιος κουβαλάει σβαστικες ειναι ναζιστης. Φτάνει με την διαστρέβλωση των λέξεων, έχει δίκιο ο σχολιαστής, δεν ειναι πλατωνική αληθεια η αριστερά, αυτη που βλέπετε ειναι. Περί πολιτικού όρκου . Ατόπημα. Το κρατος δεν ειναι το ονομα του Ερνέστου.

    Ο Κολοκοτρωνης και οι αγωνιστές άφησαν απομνημονεύματα και το λενε : "όταν πιάσαμε το σπαθί πρώτα είπαμε υπέρ πίστεως και μετά υπέρ πατριδος".
    Επισήμως τελειώνει λοιπόν το κρατος που φτιάχτηκε το 1821. Καληνύχτα.

    • Ραφαήλ Φ. avatar
      Ραφαήλ Φ. @ tt 26/01/2015 14:13:28

      Πες τα φιλε tt!Απ 'τη μια σκέφτομαι οτι οι στιγμές που ζούμε είναι ιστορικώς ακατανόητες, κι απ' την αλλη όταν συνειδητοποιω οτι είναι δημοκρατικές επιλογές της πλειοψηφίας των Ελλήνων απαγοητευομαι περισσότερο και λέω...καλά να παθουμε οτι παθουμε!Άδικο έχω;

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ tt 26/01/2015 14:22:51

      Δυστυχώς, υπήρξαν και Έλληνες που εξαπατήθηκαν διαβάζοντας την ιδρυτική διακήρυξη των ψεκασμένων για τις αξίες και τη διαχρονικότητα της Ορθοδοξίας. (http://anexartitoiellines.gr/files/idritiki%20diakirixi.pdf) Και τώρα φρίττουν με τη στήριξη του Καμμένου στον " πρώτο αριστερό Πρωθυπουργό" που περιφρονεί το χριστιανικό όρκο και την Ορθόδοξη παράδοση. Ντροπή !

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ roadrunner 26/01/2015 14:49:15

        Δεν έχει το δικαίωμα να ...περιφρονεί τη Χριστιανική πίστη (και δεν το κάνει), ο Πρωθυπουργός των εν τη πλειοψηφία τους Χριστιανών Ελλήνων. Αντίθετα, το να μην υποκρίνεται και να μη χρησιμοποιεί για τις εντυπώσεις τα ιερά μας σύμβολα, αποδεικνύει περίτρανα το σεβασμό στον εαυτό του, στην Ορθοδοξία και σε όλους μας. Μπορείς να σέβεσαι απόλυτα, ακόμη κι όταν για προσωπικούς σου λόγους, δεν είσαι ''ετοιμος'' να ασπαστείς. Ο δικός μας Θεός, αφήνει ανοιχτά τα χρονικά περιθώρια και κανέναν μας ποτέ δεν ...αποπέμπει. Οι τάχα ...υπερασπιστές της πίστης, που έχουν τόσο εύκολα τα ...αναθέματα, δεν θα έπρεπε να είναι οι πρώτοι που το γνωρίζουν;

        • Βούρδουλας avatar
          Βούρδουλας @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 15:20:52

          Εχεις εν μέρει δίκιο και θα είχες πλήρως αν δεν εμφανιζόταν τον τελευταίο καιρό σχεδόν σαν θεοσεβούμενος, με αποκορύφωμα το περιστέρι των θεοφανείων. Νομίζω περισσότερο είναι στο πλαίσο της ψευτομαγκιάς του και επανάστασής του, εκεί που τον παίρνει φυσικά.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 17:42:00

          Μπα; Σοβαρά; Για πες μας ποιον θεατρικό ρόλο παίζει λοιπόν όταν ζητάει την ευχή Ιεραρχών ο μη πιστεύων! Για πες μας τι δουλειά έχει να κρατάει το περιστέρι που συμβολίζει το Άγιο Πνεύμα ο άθεος, ανύπαντρος και με 2 αβάπτιστα παιδιά σε επίσημη εκκλησιαστική τελετή! Όση υποκρισία είχαν οι μασόνοι πολιτικοί που έχουν περάσει, άλλη τόση έχει ο Τσίπρας που ότι κάνει το κάνει για να έχει τα πρόβατα με την "αγαθή" σκέψη ελεγχόμενα...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 26/01/2015 18:26:01

            @ Bούρδουλας @ Γεώργιος Τ. Αγαπητοί, εσείς ως ''πιστοί'', δεν θα έπρεπε να ήσασταν λιγάκι πιο διαβασμένοι σχετικά με την ανοικτή αγκαλιά της εκκλησίας και της Χριστιανικής θρησκείας, που δεν αποπέμπει ποτέ τους ...απομακρυσμένους από τα τελετουργικά της, γιατί γνωρίζει πολύ καλά πως ο Θεός μας, κατοικεί εντός της ψυχής και καθρεφτίζεται στις πράξεις μας, ακόμα κι όταν οι επίπλαστες αρνήσεις μας, μας οδηγούν να κρατάμε επιφανειακές αποστάσεις; Ο ....ανύπαντρος με τα δύο αβάπτιστα παιδιά (που θεωρεί καλύτερο ν' αποφασίσουν τα ίδια εάν θα ανήκουν στη Χριστιανική εκκλησία όταν θα μπορέσουν τα ίδια να το αποφασίσουν), ζεί και είναι καθώς φαίνεται κι απόλυτα αφιερωμένος στην ίδια σύντροφο, επί 25 χρόνια ήδη, στα 40 του. Ο Θεός μάλλον, την έχει ερήμην σου Γεώργιε ευλογήσει την επιλογή του καθώς και τα δυό του παιδιά, μην απαιτώντας δηλώσεις πίστης, ορατές και ....αποδεκτές απ΄ τον κοινωνικό περίγυρο :-). Και ποιοί είμαστε αλήθεια όλοι εμείς Γεώργιε Τ. (υποκριτάκο ....Χριστιανομάχε), που θα κρίνουμε και θα κατακρίνουμε με τόση αυστηρότητα τους συνανθρώπους μας; Είσαι εσύ ο...αναμάρτητος; Γιατί βαθιά πιστός μάλλον δεν είσαι, μιάς κι επιλέγεις να επιτίθεσαι και να κατηγορείς με τόση εμπάθεια, αυτούς που δεν σου μοιάζουν. Χριστιανό σε κάνει μόνο η ανεκτική συμπεριφορά, η συνείδηση, η αγάπη και οι πράξεις σου. Όχι οι αλαζονικές δηλώσεις και τα ...τελετουργικά, που μπορεί να΄ναι μόνο ψεύτης φερετζές.

          • hellasatt avatar
            hellasatt @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 19:44:26

            Σωστό σε βρίσκω...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 19:55:24

            Όταν δεν σε συμφέρουν τα θεολογικά τεκμηριωμένα επιχειρήματα αγαπητή μου,πετάς ένα ''υποκριτάκο'' όπως συνηθίζεις και νομίζεις ότι καθάρισες. Ούτε κάν η έννοια ''υποκριτής'' δεν ξέρεις ΄τι σημαίνει και την εκτοξεύεις κατά βούληση... Σου απάντησαν καθαρά και ξάστερα οι παραπάνω σχολιαστές,ότι όποιος ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ εκ πεποιθήσεως,όπως άλλωστε έχει κάθε δικαίωμα να το κάνει,κάποιο ή κάποια από τα μυστήρια της Εκκλησίας,αυτομάτως θέτει εαυτόν ΕΚΤΟΣ της Εκκλησίας. Ο θεός δεν έχει σχέση με αυτό,αφού ελεύθερος είναι ο καθένας να τον δεχτεί ή να τον απορρίψει. Ο Θεός δέχεται τον καθένα ΑΝ μετανοήσει και όχι έτσι. Ο Τσίπρας λοιπόν από τη μία δέχεται την ευλογία του Αρχιεπισκόπου,και από την άλλη ΔΕΝ θέλει να ορκιστεί με θρησκευτικό όρκο. Καλά έκανε και δεν δέχτηκε να ορκιστεί στο Ευαγγέλιο,αφού δεν το πιστεύει,αλλά πηγαίνοντας στον Ιερώνυμο δήθεν να πάρει την ευχή του,ΑΥΤΟ είναι υποκρισία. Αφού λοιπόν δεν θέλει τον Θεό στή ζωή του,εκείνος τον απορρίπτει κι όχι ο Θεός εκείνον... Και να τον δώ αργότερα, με τις Δοξολογίες και τις διάφορες τελετές,τί θα κάνει,θα επιλέγει κι εκεί να μην παρίσταται,ή θα φτιαχτούν ειδικές τελετές ειδικά γι' αυτόν και τους ομοίους του για να μην θίγονται τα αθεϊστικά τους φρονήματα;...

          • Αιρετικός avatar
            Αιρετικός @ Κυθήριος 26/01/2015 21:21:03

            Με όλο το σεβασμό στην άποψή σας θεωρώ ότι η Ορθοδοξία δίνει ιδιαίτερη σημασία στην αγάπη και την συγχώρεση. Δέχεται και στρέφεται κυρίως στον αμαρτωλό. Και βέβαια επισημαίνει το μη κρίνεις για να μην κριθείς. Ο Τσίπρας όπως σωστά επισημαίνετε είναι ελεύθερος να θρησκευθεί, αν θελήσει. Αν πήγε στο Όρος ή στα Θεοφάνεια, αυτό κυρίως τον ίδιο ωφελεί και δεν επηρρεάζει πιστεύω τους σκεπτόμενους Χριστιανούς, στους οποίους σας συγκαταλέγω.Ενδεχομένως, ήθελε να δείξει ότι, παρά την αθεϊα του, θα σεβασθεί την πίστη των άλλων. Χωρίς να υπερασπίζομαι τον Τσίπρα, ο θρησκευτικός όρκος προφανώς δεν είναι μυστήριο. Πολλοί θρησκευόμενοι χριστιανοί ορθόδοξοι επίσης δεν επιθυμούν να ορκισθούν στον Θεό. Αν θέλει τον Θεό στην ζωή του αυτό όπως παραδέχεσθε αφορά τον ίδιο. Ενδεχομένως όμως η στάση του είναι προτιμότερη από άλλους που φαρισαϊκά θρησκεύονται και ίσως έχει μεγαλύτερη ελπίδα να δει κάποτε το Φως το αληθινό...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Αιρετικός 26/01/2015 21:55:37

            Δεν διαφωνώ αγαπητέ Αιρετικέ μαζί σου σε όσα έχουν σχέση με τον Τσίπρα,αντιθέτως μάλιστα,συμφωνώ απόλυτα με όσα λές. Διαφωνώ όμως κάθετα με μερικούς όπως η παραπάνω σχολιάστρια,που,ερμηνεύοντας το ευαγγέλιο σύμφωνα με τη δική τους οπτική, αβασάνιστα κατηγοριοποιούν τον καθένα σε χριστιανικές βαθμίδες και αφορίζουν όσους δε συμφωνούν μαζί τους...

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Κυθήριος 27/01/2015 08:37:22

            Δεν είσαι ο....επιτετραμένος του Θεού στη γη εσύ κατακαημένε Κυθήριε και το copy paste εκ της Αγίας Γραφής, δεν προσδίδει κανένα κύρος στις εμπαθείς παρατηρήσεις κανενός. Υπάρχουν όπως όλοι γνωρίζουμε οι Θεοσεβούμενοι κι οι Θεομπαίχτες. Οι γνωστοί Φαρισαίοι υποκριτές δε, που καταχρώνται τον λόγο του Θεού για να κρύψουνε τη μίζερη κακομοιριά τους κάτω απ΄το φωτεινό του λόγο, πάντα θα περισσεύουν. Μην κουράζεσαι άδικα λοιπόν, δεν πείθεις και την πόρτα δικάιως την έφαγες : Κατά Ματθαίον (Αφιερωμένο): - ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί οτι κλείετε την βασιλείαν των ουρανών έμπροσθεν των ανθρ'ωπων υμείς γαρ ουκ εισέρχεσθε ουδέ τους εισερχόμενους αφίετε εισελθείν. - ουαί υμίν οδηγοί τυφλοί οι λέγοντες ος αν ομόση εν τω ναώ ουδέν εστίν ος δ αν ομόση εν τω χρυσώ του ναού οφείλει. - μωροί και τυφλοί τις γαρ μείζων εστίν ο χρυσός η ο ναός ο αγιάζων τον χρυσόν. - μωροί και τυφλοί τι γαρ μείζον το δώρον η το θυσιαστήριον το αγιάζον το δώρον. - ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί οτι αποδεκατούτε το ηδύοσμον και το άνηθον και το κύμινον και αφήκατε τα βαρύτερα του νόμου την κρίσιν και τον έλεον και την πίστιν ταύτα έδει ποιήσαι κακείνα μη αφιέναι. - οδηγοί τυφλοί οι διυλίζοντες τον κώνωπα την δε κάμηλον καταπίνοντες. - φαρισαίε τυφλέ καθάρισον πρώτον το εντός του ποτηρίου και της παροψίδος ίνα γένηται και το εκτός αυτών καθαρόν. - ουαί υμίν γραμματείς και φαρισαίοι υποκριταί οτι παρομοιάζετε τάφοις κεκονιαμένοις οίτινες έξωθεν μεν φαίνονται ωραίοι έσωθεν δε γέμουσιν οστέων νεκρών και πάσης ακαθαρσίας.''

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Να΄χαμε να λέγαμε 27/01/2015 11:28:53

            Δεν κάνω τον επιτετραμένο του Θεού στη γή όπως λές,αλίμονο! Αμαρτωλοί είμαστε όλοι και υποκριτές και εγωϊστές και μικρόψυχοι,και πρώτος απ' όλους εγώ,δε βγάζω την ουρά μου απ' έξω! Όμως κάποιες αλήθειες δεν αλλάζουν και πρέπει να τις δεχθούμε όπως είναι΄δε γίνεται αλλιώς. Αν φέρουμε τη θρησκεία στα μέτρα μας και άλλα απορρίπτουμε,και άλλα δεχόμαστε,ό,τι δηλαδή μπορούμε να το δεχθούμε ανώδυνα το δεχόμαστε και ό,τι δεν μπορούμε,το απορρίπτουμε,τότε δεν είμαστε αληθινοί χριστιανοί,αλλά υποκριτές. Καλοί άνθρωποι μπορεί,αλλά όχι καλοί χριστιανοί. Θέλησα να σου απαντήσω στο πρώτο σου σχόλιο,παρ' ό,τι μου έχεις απαντήσει παλαιότερα αρκετά απαξιωτικά και υβριστικά και ειλικρινά δεν είχα τη διάθεση να σου απαντήσω ποτέ ξανά,ενώ διαβάζω όλα σου τα σχόλια διότι όταν δε σχολιάζεις απαξιωτικά και με ειρωνικό ύφος,τότε είναι πολύ ενδιαφέρουσες οι απόψεις σου και από αυτές με βρίσκουν σύμφωνο, θέλησα να σου απαντήσω λοιπόν,γιατί κάνεις κάποια λάθη θεολογικά. Λές για παράδειγμα ότι ο Θεός δεν αποπέμπει ποτέ κανέναν που είναι απομακρυσμένος από τα τελετουργικά της Εκκλησίας. Όπως ξέρουμε όμως το τελετουργικό της Εκκλησίας δεν είναι ανθρώπινο κατασκεύασμα μόνο,αλλά πράξεις της Εκκλησίας,που ο ίδιος ο Χριστός τις παρέδωσε ως παρακαταθήκη στους ανθρώπους. Τα μυστήρια της Εκκλησίας μας και πρώτο απ' όλα η προσφορά σε εμάς του Σώματος και του Αίματος του Χριστού από τον ίδιο, ΄σε όποιον δεν τα δέχεται,αποπέμπει ο ίδιος τον εαυτό του μακρυά από εκείνον. Και όπως λέει ο άγιος Ιουστίνος ο φιλόσοφος,μακρυά από την Εκκλησία δεν υπάρχει σωτηρία. Ο Χριστός δέχεται όλους, και μετανοημένους και αμετανόητους. Η διαφορά είναι ότι οι αμετανόητοι,ή εκείνοι που τέλος πάντων δε θέλουνε το Χριστό στα πόδια τους-απόλυτα σεβαστή αυτή η επιθυμία τους- εκείνοι δε δέχονται το Χριστό,όχι ο Χριστός εκείνους. Λές επίσης για ''επίπλαστες αρνήσεις''. Οι αρνήσεις όμως είτε επίπλαστες είτε πραγματικές,αρνήσεις είναι. Μπορεί να μας οδηγούν,λές, σε φαινομενικές αποστάσεις. Οι αποστάσεις από το Χριστό όμως δεν γίνεται να περιοριστούν στο φαινομενικό,είναι ουσιαστικές. Ξέρεις γιατί; Διότι δεν είμαστε κρυπτοχριστιανοί.Αυτοί λόγω των διωγμών είναι αναγκασμένοι να κρατούν τέτοιες αποστάσεις. Εμείς είμαστε ελεύθεροι,δεν μας καταπιέζει κανείς. Ή διαλέγουμε λοιπόν τη μία πλευρά ή την άλλη,δεν υπάρχουν μεσοβέζικες λύσεις σ' αυτά τα πράγματα...

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Κυθήριος 27/01/2015 12:57:11

            @ Κυθήριος Σας απαντάω στο κάτω μέρος της σελίδας, γιατί εδώ δεν χωράει το σχόλιό μου.

          • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
            ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 22:15:07

            Επισημαίνω την ανακοινωση της Ενωσης Αθεων Ελλάδας (υπάρχει κι αυτό το φρούτο στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλλέας), με την οποία χαιρετίζεται η πρώτη πολιτική ορκωμοσία πρωθυπουργού στην Ελλάδα. Αυτή είναι αλλαγή...Ούτε ο Ανδρέας δεν τόλμησε να θίξει τα ορθόδοξα αισθήματα του ελληνικού λαού. Θα πάει μπροστά το παιδί, μαζι βέβαια με τη φούσκα που λέγεται πρόεδρος ΑΝΕΛ και ορκιζόταν για την προσήλωσή του στα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη.Η επιτομή της πολιτικής αξιοπιστίας!

          • Eva avatar
            Eva @ Γεώργιος Τ. 27/01/2015 11:10:17

            Και ευχές θα πάρουμε, και περιστέρια θα πετάξουμε, και στεφάνια θα καταθέσουμε. Είμαστε όλοι άθεοι, ορθόδοξοι,αριστεροί, κλπ, κλπ.

  7. Άλυτη Εξίσωση avatar
    Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 14:02:33

    Σε όποιον δεν αρέσει η συμπόρευση στην οποία από χθες υποχρέωσε ο Ελληνικός λαός τον Σύριζα και τους Ανεξάρτητους Έλληνες και που ως ΚΥΡΙΟ σκοπό της έχει τη σθεναρή διαπραγμάτευση ώστε να διασφαλισθούν όροι παύσης του αφανισμού μας εκ μέρους των τιμημένων Ευρωφίλων, που είναι όμως ταυτόχρονα κι ...εταίρες και τοκογλύφοι-δανειστές μας, ας κάνουν ένα ψύχραιμο φλας μπακ στο 2011..... Ας φανταστούν πως ακριβώς θα είχε γραφτεί η Ιστορία, αν το σενάριο ΣΥΜΠΟΡΕΥΣΗΣ ΔΕΞΙΑΣ - ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΛΜΗΘΗΚΕ τότε και που η ακύρωσή του μας καταδίκασε σε τόσα δεινά, είχε με σθένος τολμηθεί κι επιλεγεί. Τώρα το μόνο που μας μένει, είναι να ευχηθούμε αυτή η επιβεβλημένη συμμαχία ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ που στηρίζεται τόσο από δεξιά όσο κι από αριστερά, να πετύχει θετικά αποτελέσματα για το παρόν και το μέλλον της χώρας. Όλα τα άλλα, είναι μόνο κουραστικές μικρόψυχες ''γκρίνιες'' και περιττές κουτοκακίες, που επιχειρούν να μας διχάσουν ψυχικά, ενώ σε τίποτε δεν μας βοηθούν. Μακάρι να είχε τολμήσει προχθές ο Αντώνης, αυτό που λέει πως θα επιχειρήσει σήμερα, ο Αλέξης....
    Κάποιος όμως πρέπει να υπερασπιστεί επί τέλους, κόντρα στις εξευτελιστικές πιέσεις και στους χυδαίους εκβιασμούς, την διάτρητη αξιοπρέπειά μας. Στην ουσία υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα της Ευρώπης να μετεξελιχθεί από Γερμανικό στρατόπεδο συγκέντρωσης, σε ένωση πολιτισμών και ισότιμων λαών που αλληλέγγυοι συνεργάζονται, ευημερούν και προοδεύουν. Ψυχραιμία και σοβαρότητα λοιπόν. Αρχή, άνδρα δείκνυσι..... Η κάθε μέρα, θα φωτίζει την αλήθεια. Μακάρι να εκπλαγούμε ΟΛΟΙ ευχάριστα.

    • Νικηφορος Φωκας avatar
      Νικηφορος Φωκας @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 14:13:36

      Ναι οι ΤσιπροΚαμμενοι θα μας σωσουν με την 'σθεναρα' αντισταση τους..... σημερα ορκιζονται στον Μικυ Μαους (πανε χαμενες οι βολτες στα Αγια Ορη..) και αυριο ξεκινα η κομμουνιστικη αντισταση στον παγκοσμιο καπιταλισμο.. Ειλικρινα αυτος ο τοπος δεν εχει σωτηρια....

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 14:34:41

        1) Oι υποκριτικοί...μεγαλόσταυροι κι οι όρκοι στην Αγία Γραφή, δεν εμποδίσανε σε κάτι τους δεκάδες προδότες και τους θρησκευτικοπατριδοκάπηλους, να μας πουλήσουνε με άνεση, ώστε να κινδυνεύουμε σαν Έθνος σήμερα, με αφανισμό. Η ΤΙΜΗ και η ΤΙΜΙΟΤΗΤΑ είναι το ζητούμενο, καθώς και ο ΣΕΒΑΣΜΟΣ στην επίσημη θρησκεία της Ελλάδας. Η ελεύθερη προσωπική πίστη είναι αναφαίρετο δικάιωμα κι η ανεξιθρησκεία, κατοχυρωμένη από το Σύνταγμά μας. 2) Ο τόπος θα σωθεί από όλους εμάς. Σωτήρες παντοδύναμοι και θεόσταλτοι ηγέτες, ΔΕΝ υπάρχουν. Ας δοκιμάσουμε από δρόμους που μέχρι σήμερα ποτέ δεν τολμήσαμε. Ας δοκιμάσουμε την ...ομόνοια και την ομοψυχία ας πούμε, έτσι, γι αρχή.....

        • Νίκος Αργεάδης avatar
          Νίκος Αργεάδης @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 15:46:02

          Τελικά συμφωνούμε σε πολλά εμείς οι 2 αγαπητή άλυτη εξίσωση. Συμφωνώ, αλλά, πρέπει όλοι να προσέχουν(με) να μην μετατρέπουν τις προσωπικές τους δοξασίες (και ροπες) σε "επίσημες" θέσεις όταν η συντριπτική πλειοψηφία ων Ελλήνων διαφωνεί και αισθάνεται προσβολή στο έθος και στα ήθη του. Ειδικά στα εθνικά θέματα.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Νίκος Αργεάδης 26/01/2015 18:30:22

            Φυσικά και συμφωνούμε αγαπητέ επί της ουσίας, που είναι και το πιο σημαντικό.

        • Νικηφορος Φωκας avatar
          Νικηφορος Φωκας @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 16:07:56

          Οι Ελληνες ειναι Χριστιανοι κατα 95% και φυσικα μεσα σε αυτους υπαρχουν και προδοτες και κλεφτες κλπ, αυτο δεν αλλαζει , ομως απο ενα πολιτικο ΑΠΑΤΕΩΝΑ οπως ειναι ο Τσιπρας που αφου κοροοιδεψε τον λαο με τις βολτες στον Πάπα στο Αγιο Ορος και αφου αμολησε και περιστερια τα Θεοφανεια στον Πειραια ερχεται τωρα να φτυσει καταμουτρα τον λαο που υποτιθεται θα κτβερνησει.... Εσυ μπορει να περιμενεις κατι καλο (και οι ναζιστες περιμεναν απο τον Χιτλερ) εγω οχι , ευτυχως το μυαλο μου ειναι καθαρο και μπορω να κρινω, απο σημερα ξεκιναμε ενα αγωνα σκληρο να φυγει ο απατεωνας της ακρας αριστερας το γρηγοροτερο δυνατον.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Νικηφορος Φωκας 26/01/2015 18:44:18

            Εσείς αγαπητέ μου, είσαστε θολωμένος από τον φανατισμό σας και δεν μπορείτε, παρά να άγεσθε να να φέρεσθε από το καταστροφικό σας μίσος. Σεβασμός στην πίστη του απέναντι, δεν σημαίνει απαραίτητα αποδοχή και ασπασμός της. Σημαίνει προσέχω τη συμπεριφορά μου ώστε να μην προσβάλω, φροντίζω να προστατεύω και ν΄αποδίδω την τιμή που η κάθε άλλη πίστη, του κάθε ανθρώπου, δικαιούται. Η απαίτηση προσαρμογής και ...συμμόρφωσης με το δικό μου το ''σωστό'' όλων των άλλων, μάλλον σε φασισμό μας παραπέμπει.... Υ.Γ : Από τον κάθε Τσίπρα απαιτώ να σεβαστεί, να τιμά και να υπερασπίζεται, αυτά που ορίστηκε να υπηρετήσει. Εν λευκώ εξουσιοδότηση, δεν υπάρχει. Οφείλουμε να επαγρυπνούμε, να καθοδηγούμε, να συμπαραστεκόμαστε και να επαναφέρουμε στην ...τάξη άμεσα, όποιον τυχόν .... μπερδευτεί και ....ξεχάσει τις υποχρεώσεις του. Γίνετε όμως λίγο πιο ...θετικός στη σκέψη και στα συναισθήματά σας! Πρέπει να είναι εξόχως κουραστική για εσάς τον ίδιο, η ανεξέλεγκτη επιθετική σας διάθεση.

        • Γεώργιος Τ. avatar
          Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 17:53:15

          Εσύ είσαι χριστιανή ορθόδοξη ή όχι; Επειδή υποθέτω πως ναι, θα σου πω τα εξής: Η Αγία Γραφή είναι η απόλυτη αλήθεια. Και το Άγιο Πνεύμα γράφει σε κάποιο σημείο: "Είπεν άφρων εν τη καρδία αυτού: Ουκ έστι Θεός" (ψαλμός του Δαυίδ). Δηλαδή; Μόνο ένας ανόητος είναι άθεος. Και θέλουμε να κυβερνηθούμε καλά και να βγούμε από τέτοια δύσκολη κατάσταση μετά, όταν μας κυβερνάει δεδηλωμένος (όχι κρυφός) άθεος; Ή είσαι αφελής, ή δεν διαβάζεις αγία Γραφή. Και τα δύο είναι δικό σου πρόβλημα αλλά πάψε να δικαιολογείς τα αδικαιολόγητα.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 26/01/2015 20:18:03

            ''Εσύ είσαι χριστιανή ορθόδοξη ή όχι;'' Το ρωτάτε, έτσι επιπόλαια κι επιφανειακά όπως τα προσεγγίζετε όλα! Με το ύφος και το ...πνεύμα του κουτού οπαδού. Ακούγεται η ερώτηση το ίδιο ανούσια, σαν να μου λέτε : ''Εσύ είσαι Παναθηναϊκός ή όχι;'' Ε, λοιπόν, δεν νομίζω οτι Χριστιανό Ορθόδοξο σε καθιστά η...ανάγνωση της Αγίας Γραφής, αλλά η εφαρμογή της ουσίας των επιταγών της στην καθημερινή ζωή και Χριστιανός, μάλλον φαντάζει πολύ ανόητο ν΄αυτοχαρακτηρίζεται όπως εσείς, με τόση έπαρση κανείς.... Μπορώ να πω οτι θα ήθελα να φέρομαι ''σαν'', όσο συχνότερα μπορώ. Να διαθέτω το ήθος, χωρίς την ανάγκη να ...εγκαλώ και να επιδεικνύομαι. Ξέρετε εσείς.... Ξυπνήστε, βγείτε από την πλάνη και την αυταρέσκειά σας λοιπόν. Δεν είστε εσείς ο ...εκλεκτός. Άθεοι, δεν υπάρχουν. Όλοι ένθεοι είμαστε. Άλλοι από εμάς το αισθάνονται, άλλοι το αγνοούν, άλλοι το υποπτεύονται, άλλοι από κεκτημένη ταχύτητα το αρνούνται. Του καθενός έρχεται η ώρα να εννοήσει κι εσείς δεν είσαστε στα σίγουρα, ο ...κριτής του. Αυτοχρισθήκατε βεβαίως, αλλά όλο ετούτο είναι μονάχα ένα αστείο, με το οποίο όλοι γελάσαμε και σας ευχαριστούμε :-).

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 21:34:15

            Εξαιρετική!

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Νίκος Αργεάδης 26/01/2015 23:00:55

            ''Όλοι είμαστε ένθεοι '' Ἐνθεος:ο θεόληπτος,ο θεόπνευστος,ο πλήρης Θεού. 1. Αν ο ένθεος είναι ο πλήρης Θεού,τότε πώς είμαστε όλοι ''ένθεοι'' αγαπητέ Νίκο; Πώς είναι ένθεος ο άθεος,ο αιρετικός; Άλλο εικόνα του Θεού,αμαυρωμένη λόγω της απόσχισής του από τον Δημιουργό του,άλλο ένθεος άνθρωπος,μη τα μπερδεύουμε. 2. Πώς μπορεί να εφαρμοστεί στην πράξη η ουσία της χριστιανικής ζωής,η οδός που υποδεικνύει το Ευαγγέλιό του,όταν η μή ανάγνωσή του συνιστά και την άγνοια αυτής της οδού; 3. Το μόνο σωστό που αναφέρεται,είναι ότι ο καθένας μας πρέπει να είναι κριτής του εαυτού του. Βεβαίως ὀλους μας θα μας κρίνει ο ίδιος ο Χριστός και σύμφωνα με το Ευαγγέλιο, δεν θα μας βρεί όλους ένθεους,κατά τα έργα και τις απόψεις μας...

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Κυθήριος 27/01/2015 08:43:34

            Ένθεος είναι ο κάθε άνθρωπος, γιατί πλάσθηκε κατ΄εικόνα και καθ΄ομοίωσιν του Θεού και η ψυχή του είναι μέρος του ΌΛΟΥ. Το ...γράμμα του νόμου πολλές φορές, όπως και κάτι άλλα πραγματάκια, τυφλώνουν.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Να΄χαμε να λέγαμε 27/01/2015 10:37:33

            Δεν πρόκειται περί του γράμματος του νόμου. Καμμία σχέση. Μη μπερδεύεις την προπτωτική κατάσταση του ανθρώπου με την μεταπτωτική. Βεβαίως ο άνθρωπος πλάσθηκε κατ' εικόνα του Θεού,με σκοπό να φτάσει στο καθ' ομοίωσιν. Πρίν από την πτώση του όμως,πρίν δηλαδή το προπατορικό αμάρτημα,το κατ' εικόνα το διατηρούσε καθαρό,και βάσει αυτού ναί,ήταν ένθεος,δηλαδή θεόπνευστος,θεόληπτος,αφοσιωμένος πλήρως στο Θεό. Μετά την ηθική του πτώση,το κατ' εικόνα δεν καταστράφηκε,αλλά αμαυρώθηκε,κι αυτό γιατί με την παρακοή του θέλησε από ένθεος να γίνει ισόθεος,δηλαδή ίσος με το Θεό. Αυτή η ''παρά φύσιν'' πράξη έφερε μια βαθιά υπαρξιακή αλλαγή στη στάση του απέναντι στο Θεό,τον κατέστησε δηλαδή ανίκανο να πραγματώσει τον προορισμό του που ήταν και είναι το καθ' ομοίωσιν. Αυτή την ανωμαλία ήλθε ο Χριστός με την εκούσια θυσία του να την αποκαταστήσει. Με το βάπτισμα ο άνθρωπος αποκαθίσταται,αλλά η ροπή του προς την αμαρτία εξαιτίας της κληρονομικότητας του προπατορικού αμαρτήματος παραμένει. Ε, αυτός είναι ο καθημερινός του πνευματικός αγώνας,ο στόχος του,να ξαναγίνει όπως λές ένθεος,πλήρης Θεού,για να κερδίσει το καθ' ομοίωσιν,δηλαδή τον Παράδεισο.

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Κυθήριος 27/01/2015 11:43:36

            Ο Θεός δεν κρατάει υποδεκάμετρα, δεν μας μετράει με το ζύγι και οπωσδήποτε δεν γίνεται να κρίνει με την κοντόφθαλμη μικροψυχία και τον παραμορφωτικό (εγωπαθή) φανατισμό των κάθε είδους θρησκόληπτων παρωπιδικών. Ένθεοι είμαστε όλοι οι άνθρωποι και κάθε μέρα μας ευλογεί, εφόσον οι πράξεις μας προκαλούν θετικά αποτελέσματα στη ζωή των συνανθρώπων μας. Όταν λειτουργούμε (αυτο) καταστροφικά, προκαλούμε τον πόνο και τη δυστυχία, όπως κι αν το ...βαφτίζουμε όλο αυτό, σε όσες μετάνοιες και μεγαλόσταυρους και αν αναλωθούμε, ο Θεός ξέρει και δεν παραπλανάται. Οι άνθρωποι μπορεί περιστασιακά να κοροϊδευτούν. ΕΚΕΙΝΟΣ, όχι.

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ Να΄χαμε να λέγαμε 27/01/2015 12:43:31

            Eγώ σου μιλάω με βάση την Αγία Γραφή και την Ιερά Παράδοση των αγίων μας κι εσύ μου απαντάς για υποδεκάμετρα και θρησκόληπτους παρωπιδικούς;! Αφού επιμένεις για το οτι είμαστε ένθεοι,απάντησέ μου σε παρακαλώ,ένας αιρετικός,ένας δολοφόνος,ένας βιαστής,ένας σατανιστής,είναι ένθεος ή όχι; Σωστά λες ότι ο Θεός δεν παραπλανάται.Ξέρεις ποιό είναι όμως το πρόβλημα; Πως νομίζουμε εμείς οι άνθρωποι ότι θα τον κοροϊδέψουμε,όπως κοροϊδευόμαστε μεταξύ μας...

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Κυθήριος 27/01/2015 14:02:17

            Σου απαντάω στο τέλος της σελίδας συνολικά και σχετικά με το πως αντιλαμβάνομαι την έννοια ''Ένθεος''. Το copy past από τις Γραφές, δεν είναι πανάκεια. Προτιμώ να προσεγγίζω την Αλήθεια με ανοικτή ψυχή, ακόμα κι αν χρειάζεται να κινηθώ εκτός του ''γράμματος του Νόμου''.

    • Φαέθων avatar
      Φαέθων @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 16:25:59

      Εξαιρετική τοποθέτηση !

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 17:46:48

      Βιάζεσαι πολύ! Και δεν βλέπεις τον τοίχο που είναι μπροστά σου και πας με το κεφάλι στα ίσια πάνω του. Το αποτέλεσμα γνωστό. Ο Σαμαράς το είχε δει και έστριψε ή φρέναρε. Ο Τσίπρας με τον Καμμένο πάνε με τέρμα γκάζι. Αλλά για να αποφεύγεις τις παγίδες θέλει μυαλό, όχι θράσος και ψευτοτσαμπουκά... Το κακό είναι ότι κουβαλάνε κι εμάς μαζί τους. Αλλά την Πατρίδα δε την εγκαταλείπω. Θα πεινάμε όλοι παρέα, είτε φταίμε, είτε όχι για την καταστροφή...

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Γεώργιος Τ. 26/01/2015 20:38:04

        Οκ. Η δειλία βαφτίζεται σύνεση και η υποταγή συνέπεια.. Η καραμέλα ετούτη έλυωσε άδοξα και το πολύτιμο το φάρμακο, αποδείχτηκε φαρμάκι. Τώρα πολύ δυστυχώς, ψάχνουμε υπό πίεση για το αντίδοτο, ενώ έχουμε φτάσει πια στο παρά πέντε... Κάτι μου λέει όμως πως έστω κι έτσι, τελικά θα το ..σώσουμε.

        • dim avatar
          dim @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 22:00:50

          Εσύ που δεν είσαι δειλή, πες μας λοιπόν, τι θα κάνεις όταν σε 20 μέρες οι δανειστές θα σου ανακοινώσουν ένα τελεσίγραφο: «το δημοσιονομικό σας κενό Έλληνες είναι 6 δις, το χρηματοδοτικό σας κενό είναι άλλα 25 δις, και υπάρχουν άλλα 30 δις από το πακέτο Ντράγκι, και άλλα 20 δις από το ΕΣΠΑ. Αν θέλετε τα 55 δις πακέτων, και αν θέλετε να σας καλύψουμε το χρηματοδοτικό σας κενό των 25 δις για να μη χρεωκοπήσετε άμεσα, και πάτε στη δραχμή, πάρτε τώρα μέτρα 6 δις, και φυσικά υπογράψτε για υλοποίηση μεταρρυθμίσεων (σύνταξεις στα 62, πρόωρες από 20 έτη και μετά, απολύσεις στο δημόσιο, εισαγωγικοί μισθοί, συνδικαλίστικός νόμος, ομαδικές απολύσεις κλπ κλπ κλπ).» Τι θα κάνεις θαραλλέα μου τσαμπουκαλού? Θα τους απειλήσεις? Θα τους κάνει ντά? Θα πεις όχι ε? Μάλιστα! Όχι, είπε και η Κύπρος θυμάμαι... Και σε 4 μέρες μέσα παρακαλούσε μετά, και φυσικά συμφώνησε σε ακόμα χειρότερους όρους... Για να τελειώνουμε λοιπόν: ο λαός δεν αποφάσισε χθες να λιώσει καμία καραμέλα περί μή φόβου κλπ. Ο λαός αποφάσισε χθες ότι προτιμάει να βρίσκεται σε ένα νέο σκληρό μνημόνιο διαρκείας. Δε θα του χαλάσει το χατίρι η Ευρώπη... Με τον χαρακτηριστικό κυνισμό που διακρίνει τους βορειοευρωπαίους θα μας πουν: «Δε θέλατε Έλληνες τα μέτρα 1 δις και τη προληπτική στήριξη? Δεν έχετε μελετήσει τη «θεωρία των παιγνίων», το chichekgame? Τίποτα δε μελετάται εσείς εκεί στην Ελλάδα? Μόνο Χρυσαυγίτες, αναρχικούς και ψεκασμένους θέλετε να σας εκπροσωπούν? Δεν προτιμήσατε δηλαδή τη μέση οδό? Πρόγραμμα με 1 δις και μεταρρυθμίσεις? Πήγατε να τα παίξετε ή όλα ή τίποτα? Το τρενάκι που λέγεται Ελλάδα πήγε να συγκρουστεί μετωπικά με το μεγάλο τρένο της Ευρώπης? Φυσική δεν σας διδάσκουν εκεί στην Ελλάδα? Δε πειράζει. Πάρτε μέτρα τώρα 6 δις, υπογράψτε νέο σκληρό μνημόνιο τριετίας, ή αλλιώς ρευστότητα γιόκ, και Καληνύχτα και Καλή τύχη...» Ο Σόιμπλε αν δεν το έχεις καταλάβει από χθες τρίβει τα χέρια του.. Έχει απέναντι του όλα αυτά που απεχθάνεται: RadicalLeft, κρατιστές, λαϊκιστές, αυτούς που τον αποκαλούν ευρωναζί, τοκογλύφο, έχει απέναντι τους τους ευρωσκεπτικιστές, έχει απέναντι του ένα συνασπισμό από τους αντίστοιχους podemos, dielinke, φάρατζ, λεπέν, και γκρίλο..., έχει απέναντι του αυτούς που απειλούσαν εδώ και 4 χρόνια ότι όταν πάνε μπροστά του θα τον τσακίσουν. Οι βορειοευρωπαίοι δε ξεχνούν. Σε κοιτούν με απάθεια, σου ρίχνουν και ένα χαμόγελο, και σου λένε αυτά που έχουν να σου πουν. «Που πας Αλέξη μου? Θα σε γ@@ με το που θα πας εκεί....». Ο λαός χθες απέρριψε τη μέση οδό, το 1 δις προσαρμογή με μεταρρυθμίσεις. Επέλεξε ότι από εδώ και πέρα, προκειμένου να εξερευνήσει αν υπάρχει «άλλος δρόμος», είναι διατεθιμένος να αποδεχθεί, ότι αν τελικά δεν προκύψει αυτός ο άλλος δρόμος, τότε είναι αναγκασμένος να υποστεί μετά ή επιστροφή στη δραχμή, ή νέο σκληρό μνημόνιο...

          • Κυθήριος avatar
            Κυθήριος @ dim 26/01/2015 23:17:51

            Πολύ ωραία το είπε και ο Φαήλος χθές βράδυ στον Χατζηνικολάου.Ο Σόϊμπλε μπροστά στα τσαμπουκαλίκια,με ένα απλό νεύμα κουνώντας το κεφάλι πρός τα πάνω θα απαντήσει,κι ύστερα να δούμε κατά πού θα τραβήξουν οι τολμηροί επαναστάτες...

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ dim 27/01/2015 08:11:52

            Εγώ που απαιτώ διαφορετική συμπεριφορά από το ''σφάξε με Αγά μου ν΄αγιάσω'', θα περιμένω υπομονετικά να επιδειχτεί μιά συμπεριφορά αξιοπρεπής και διεκδικητική από πλευράς Ελληνικής κυβέρνησης και όσα λέτε, δεν μου λένε τίποτε. Αν η υποταγή, η προσβολή και η ταπείνωση είναι για εσάς μονόδρομοι, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να το αποδεχτούμε άπαντες. Σύντομα την Αλήθεια θα τη μάθουμε ΟΛΟΙ. Λίγη ακόμα υπομονή. Στα λοιπά φαιδρά καθώς και στο ...ύφος, δεν υπάρχει λόγος να ανταπαντήσω. Κουραστικός, ως συνήθως.

          • George N avatar
            George N @ dim 27/01/2015 16:36:08

            Δεν έχει νόημα μια τέτοια αντιπαράθεση. Θα ήταν αντιπαραγωγικό να προσεγγίσει ένα πρόβλημα με όρους τους πάω/δεν τους πάω Το ζητούμενο για τον Σοιμπλε είναι να μείνει ολόκληρη η ΕΖ και να πάρουν από τις αγορές ένα μέρος των χρημάτων που "επένδυσαν" στην αγορά του Ελληνικού χρέους. Για να γίνει αυτό η Ελλάδα χρειάζεται να έχει μια βιώσιμη οικονομία. Αυτός ο στόχος είναι σχετικά καινούργιος και διαφορετικός από τον πρώτο που ήταν το stop loss. Άρα χρειάζεται κάποιον που θα μεταρρυθμίσει την χώρα. Αν η αριστερά μπορεί να το προσφέρει αυτό (σε μια ευρωπαική σοσιαλιστική κατεύθυνση) τότε "it means business" και προφανώς θα δοθούν ανταλλάγματα στην μορφή της μείωσης του NPL του χρέους που έτσι κι αλλιώς είναι αναπόφευκτο μια και όπως είναι δεν πουλιέται. Προσωπικά μπορεί να θέλει να τους κάνει αλοιφή αλλά αν κάνουν την δουλειά θα τους κεράσει καμιά μπύρα. Αν όχι θα περάσει ο επόμενος...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Γεώργιος Τ. 26/01/2015 22:18:50

        Ο θάνατος μετά πολλών ουκ εστι θάνατος.

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 17:54:58

      Ούτε και εσύ η ίδια δεν τον πιστεύεις ΣΥΡΙΖοπούλα. "... αυτό που λέει ότι θα επιχειρήσει σήμερα ο Αλέξης". Όταν το επιχειρήσεις ξαναέλα και προσπάθησε να δικαιολογήσεις τότε τα εθνικολαϊκά και την πείνα που θα σε κόψει. Διότι υπάρχει και χρεωκοπία και μέθοδο και τρόπο, υπάρχει και χρεωκοπία με τυχοδιωκτισμό άκρατο. Εμείς, δυστυχώς, θα βιώσουμε το δεύτερο. Με την ψήφο όλων σας...

      • Άλυτη Εξίσωση avatar
        Άλυτη Εξίσωση @ Διογένης 26/01/2015 20:31:36

        Ξεθωριασμένε - ξεπουπουλιασμένε μου πρασινογάλαζε παπαγαλάκο, δεν κουράστηκες τόσον καιρό να κρώζεις μονότονα και άκρως παράφωνα; Πόσο άδικα κουράζεσαι! ΦΟΒΟΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑΧΑ ΤΟΥΣ ΦΟΒΟΥΣ ΜΑΣ και θα κερδίσουμε σαν Έλληνες, αυτό που μας αξίζει. Δεν εκχωρούμε σε ...φωτισμένους την άσκηση της εξουσίας, εξουσιοδοτούμε μόνο να μας εκπροσωπήσουν οι τίμιοι και να υπερασπιστούν τα δίκαιά μας, οι ικανοί. Ξύπνα. Τα ψέματα τελειώσανε για όλους και σίγουρα δεν είμαστε όλοι ίδιοι.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 20:41:33

          Ως συνήθως, για την ταμπακιέρα ουδέν.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Διογένης 26/01/2015 22:04:34

            Οι ταμπακιέρες, είναι για τους παπαγάλους καπνιστές :-). Μιλάμε άλλη γλώσσα.

        • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
          ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Άλυτη Εξίσωση 26/01/2015 22:21:57

          Μα γιατί τέτοια εμπάθεια και τέτοιο λεξιλόγιο; Μήπως είναι δείγμα της νέας πολιτικής; Ερωτώ απλώς. Κόσμια, κόσμια αγαπητή μου. Εδώ είμαστε για να δούμε το έργο -αμφιβάλλω όμως αν θα υπάρξει τέλος.

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/01/2015 09:08:16

            Το ''πρασινογάλαζος παπαγαλάκος'' αγαπητή, όπως και το ανάλαφρο ''Συριζοπούλα'' εξάλλου, είναι οι από καιρό μεταξύ του Διογένη κι εμού, χρησιμοποιούμενοι κώδικες επικοινωνίας. Εμπάθεια δεν πιστεύω να υπάρχει. Εγώ σαν λεκτικό παιχνιδάκι το αντιλαμβάνομαι. Αραιά και που, καταγράφονται και κάτι λεκτικά ...σπρωξιματάκια, έτσι, για να μην πλήττουμε :-).

        • Σωκράτης avatar
          Σωκράτης @ Άλυτη Εξίσωση 27/01/2015 09:00:35

          Άλυτη Εξίσωση Χρησημοποιείς έξι απαξιωτικά επίθετα και μια κρυμμένη απειλή σε έξι γραμμές της απάντησης σου. Απαξιώνεις έτσι τις σωστές σου τοποθετήσεις περί τα θρησκευτικά γενικώς. Πιστεύω ότι η αντιμετώπιση της εκκλησίας από τον νέο Πρωθυπουργό είναι θέμα προσωπικού του πολιτικού μαρκετινγκ και τίποτα παραπάνω. Και μαζί και χώρια. Πολλοί το κάνουμε και στην ιδιωτική μας ζωή. Όχι ότι έχει σημασία για μένα προσωπικά. Απλά να μην αποπροσανατολίζουμε τους πολίτες με ελάσσονα, δευτερεύουσας σημασίας θέματα. Έχουμε σοβαρά προβλήματα μπροστά μας. Απαντήσεις τέτοιου ύφους προσωπικά δεν με ενδιαφέρουν και θα τις αφήνω αδιάβαστες και ασχολίαστες πλέον

          • Άλυτη Εξίσωση avatar
            Άλυτη Εξίσωση @ Σωκράτης 27/01/2015 11:33:08

            Αγαπητέ Σωκράτη, ο Διογένης με αποκάλεσε ...''Συριζοπούλα'' :-) και όφειλα να του ανταποδώσω την ανάλογη ...τιμή!! Εσείς όμως, πρώτον μη χάνετε το χιούμορ σας και δεύτερον ησυχάστε, γιατί σας διαβεβαιώ υπευθύνως, οτι κατά κανέναν απολύτως τρόπο και ΠΟΤΈ στη ζωή μου, δεν μου πέρασε καν από το μυαλό να ...απειλήσω, ούτε επιθετικό ...ασβό !!! Έλεος πια :-). Η φαντασία στην εξουσία είπαμε, ok. H ...φαντασιοπληξία όμως και η καχυποψία εκ του μηδενός, σε τίποτε δεν πρόκειται να μας ωφελήσουν.

      • Φιλελεύθερος Σπαρτιάτης avatar
        Φιλελεύθερος Σπαρτιάτης @ Διογένης 26/01/2015 22:04:10

        Ακριβώς έτσι!

  8. Ρηνα avatar
    Ρηνα 26/01/2015 14:06:55

    Το ευχαριστο αυτων των εκλογων ειναι οτι .....ΓΑΠ τελος!

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Ρηνα 26/01/2015 14:23:28

      Ο Θεος τελικα εχει χιουμορ! Εφερε τετοιο αποτελεσμα που κανεις δεν μπορει να περηφανευτει. Ο Σαμαρας για προφανεις λογους, ο Τσιπρας για τη μη αυτοδυναμια που καταφερε παρολα οσα λιβανισματα δεχεται, ναι κερδισε αλλα με αστερισκο και μπροστα του εχει πολλα να διδαχτει και να καταλαβει, ο Καμμενος με κομμενα τα φτερα και με αρκετους που στοιχιζονται να του φανε τη θεση, ο Ποταμης εφαγε το πρωτο χαστουκι, το ΚΚΕ μια απ τα ιδια, η δε μεχρι προτινος λαλιστατη και μαχητικη ΧΑ υποχρεωθηκε να σιωπησει, οσο για το ΠΑΣΟΚ τα ειπε χθες βραδυ ο αργηγος του. Τον δε ΓΑΠ τον πηρε και τον σηκωσε. Απο δω και περα Θεος και λαος παρακολουθουν. Ο Πρωτος μακροθυμει και περιμενει, ο δευτερος θα ειναι στα καγκελα για το παραμικρο χωρις υπομονη. Θα ειμαστε πολυ ευχαριστημενοι αν μας αφησουν σαν χωρα να λυσουμε τα προβληματα μας χωρις εξωθεν σπρωξιμο και ανεξελεγκτες καταστασεις. Η αναλυση μου για τα αποτελεσματα των εκλογων με ......Θεολογικη προσεγγιση.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Ρηνα 26/01/2015 22:25:24

        Τι καλα που υπάρχεις κι εσύ Ρήνα με τον Κυθήριο εδω μέσα, για να μην νοιώθω θεολογική μοναξιά. Αγαπητή μου τί μπορείς να περιμένεις από αλιβάνιστους;

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ 27/01/2015 07:23:50

          Και αν θέλεις να συμπληρώσουμε τα περί θρησκείας, να αναρωτηθούμε και το εξής: Τι περιμένουμε από ανθρώπους που αρνήθηκαν την ευλογία του Θεου κατά την ανάληψη των καθηκόντων τους;

          • Να΄χαμε να λέγαμε avatar
            Να΄χαμε να λέγαμε @ Διογένης 27/01/2015 08:58:21

            Εγώ πάντως έχοντας υπόψη μου την καταστροφική μανία με την οποία μας μεταχειρίστηκαν οι .....λιβανισμένοι, προσδοκώ επί τέλους ο Πανάγαθος Θεός, να Ευλογήσει έστω και με το ...ζόρι ετούτους εδώ τους καινούργιους κι έτσι να πράξουν τα απαραίτητα, πρώτον ώστε να πάψουμε πια να ντρεπόμαστε σαν Έλληνες και δεύτερον, να ανακτήσουμε το δικαίωμα στην εργασία ως πολιτισμένοι Ευρωπαίοι που απαιτούν ανθρώπινη ζωή, μη αποδεχόμενοι τη μοίρα υποζυγίων.

  9. makis Stefanatos avatar
    makis Stefanatos 26/01/2015 14:20:46

    «Το γαρ πολύ της θλίψεως γεννά παραφροσύνην»....

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ makis Stefanatos 26/01/2015 16:21:10

      @makis S ....και τη μαυροψυχη καρδια την τρωει η αφροσυνη.....

    • Γεώργιος Τ. avatar
      Γεώργιος Τ. @ makis Stefanatos 26/01/2015 17:54:58

      Οι άθεοι είναι άφρονες εξ ορισμού επομένως το να μιλάτε για αφροσύνη είναι σαν τον τρελό που λέει όλους τους άλλους τρελούς επειδή δε του μοιάζουν...

  10. sender avatar
    sender 26/01/2015 14:38:07

    Πάντως ο κ.Τσίπρας απόφυγε,προς το παρόν, να αναφερθεί σε''νίκη της αριστεράς'',παραδεχόμενος την αντιφατική σύνθεση του κόμματός του.

  11. common sense avatar
    common sense 26/01/2015 14:53:33

    Δυστυχώς τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Η διαχωριστική γραμμή μνημόνιο-αντιμνημόνιο είναι οριζόντια και διαπερνά τους παραδοσιακούς ιδεολογικούς χώρους αριστεράς-δεξιάς. "Όσοι ξέρουν από δεξιά" τι έλεγαν ας πούμε για την συνεργασία με τους Κουβέλη, Ρεπούση, Ψαριανό και λοιπούς της δημαρ; Πριν λίγα χρόνια θα ήταν αδιανόητη μια τέτοια συνεργασία. Αυτό που πιστεύω είναι ότι ο τσίπρας θα κάνει την δουλειά του με τον καμμένο για κανα χρόνο, όσο να πετύχει αυτά που θέλει σε θέματα οικονομικής-κοινωνικής πολιτικής, διαπραγμάτευσης με τους ευρωπαίους κλπ, όπου εκεί ο καμμένος θα παράσχει αμέριστη στήριξη. Αν και όταν πετύχει κάτι εκεί και με δεδομένης της εμπιστοσύνης που θα έχει κερδίσει στην κοινωνία με κάποια στοιχειώδη μέτρα όπως επαναφορά κατώτατου μισθού, 13ης σύνταξης κλπ θα θέσει άλλη ατζέντα, την ατζέντα του κοινωνικού φιλελευθερισμού (χωρισμός εκκλησίας κρατους, μετανάστες, αστυνομία κλπ.) ώστε να ικανοποιήσει και τις υπόλοιπες αριστερές αντιλήψεις. Αν ο καμμένος εκεί κλωτσήσει, no problem. Υπάρχει και η ρεζέρβα του ποταμιού που για αυτά τα θέματα θα πετάξει την σκούφια του. Θέμα προτεραιοτήτων είναι για τον μικρό Αλέξη. Και δεδομένων των αναγκών της κοινωνίας βάζει τις προτεραιότητες με την σωστή σειρά. Για να πω την αλήθεια με έχει εντυπωσιάσει ο τρόπος που ελίσεται (βλέπε και τον τρόπο που χειρίστηκε τον κουβέλη για να ρίξει την κυβέρνηση, όπου μετά τον πέταξε στα αζήτητα γιατί θα του ήταν βάρος). Και τελικά του βγήκε αφού κέρδισε και μάλλιστα σχεδόν αυτοδύναμος. Την έχει μάθει καλά την αριστερή πρακτική στην ΚΝΕ που ήταν. Ο τύπος είναι killer. Βάζει τον στόχο και συμμαχεί και με τον διάολο προκειμένου να το πετύχει (κατά την ρήση και του λένιν...). Να δείτε που θα προωθήσει όλη την αριστερή ατζέντα χρησιμοποιώντας a la carte τον καμμένο, το ποτάμι ή ότι άλλο χρειαστεί. Αν η ΝΔ δεν αναδιοργανωθεί γρήγορα και δεν κινηθεί σύμφωνα με τον παλμό της κοινωνίας, ο σύριζα δεν θα είναι εύκολος αντίπαλος. Το σενάριο της αριστερής παρένθεσης είναι για μένα η μεγαλύτερη μπούρδα που έχει ακουστεί. Με αυτό το πλευρό κοιμούνται όσοι το διακινούν.

    • Άλυτη Εξίσωση avatar
      Άλυτη Εξίσωση @ common sense 26/01/2015 15:03:51

      ** Η Δημάρ, απαίτησε.... μεταβολή-μεταποίηση του προγράμματος της Θεσσαλονίκης, καθώς και μη ατομική κάθοδο των μελών της στις εκλογές, προσπαθώντας να εξασφαλίσει σωσίβιο ως κόμμα μέσα στο κόμμα.... Μόνο τρελός ή τραγικά απελπισμένος θα της το πρόσφερε για να ....ανεξαρτητοποιηθεί συν το χρόνω και να τον αδειάσει. Αν οι ....αριστεροί της τάχα ...κυβερνώσας ''αριστεράς'' δεν ψήφισαν ΠτΔ προσδοκώντας σε συμφεροντολογικά ανταλλάγματα κι όχι γιατί πολιτικά το πίστευαν, τους αξίζει η απόλυτη εκμηδένιση. Μας είναι παντελώς άχρηστοι. Δεν προσφέρουνε τίποτε παραπάνω από πολιτικάντικο τυχοδιωκτισμό.

    • ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. avatar
      ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. @ common sense 26/01/2015 19:14:30

      Εμένα αυτό που με εντυπωσίασε περισσότερο σ' αυτόν τον νέο απο την Αρτα είναι ο τρόπος με τον οποίο πήρε το κόμμα απ' τον Αλαβάνο κι όταν εκείνος του το ζήτησε πίσω, τον άδειασε στη στροφή σαν άδειο σακκί, όπως και τον Κουβέλη. Επίσης το ήσυχο σφάξιμο αλλά ακαριαίο, του Τσατσόπουλου όταν το "κοκκοράκι" του έγινε ενοχλητικό. Τέλος μου άρεσε το άδειασμα του Λαφαζάνη όταν εκείνος κατέγραψε τις αντιρρήσεις του για τη διάλυση των συνιστωσών, με εκείνο το αργόσυρτο "Καλώ τον σύντροφο Λαφαζάνη να δηλώσει αν είναι μαζί μας στη μάχη για τις περιφέρειες" που ανάγκασε τον "ΚΚΕ ανευ χαρτοφυλακίου, σύντροφο" να ανακοινώσει οτι αυτός μεν καταγράφει για την ιστορία τις Αριστερές απόψεις του, αλλά κάνει πάντα ό,τι πει ο Πρόεδρος. Πραγματικός killer όπως λες. Η μονομαχία του με τον Σόιμπλε θα είναι εντυπωσιακή αν και εντελώς αθόρυβη. Ξέρω οτι ο Τσίπρας είχε μακρινό πρόγονο τον οπλαρχηγό Σπύρο Παππά απο το Σούλι, που ήταν η πιό διάσημη "φαλτσέτα" της Ηπείρου επι τουρκοκρατίας και που τελικά διέφυγε απο το άγριο κυνηγητό του Αλή Πασά στην περιοχή του Αθαμανίου της Άρτας. Το χοντρό λάθος του Σαμαρά στο οποίο, επιμένει ακόμα, ήταν η εξ αρχής υποτίμηση του Αντιπάλου του που τον θεώρησε ως "τον μικρό Αλέξη πρόεδρο του Δεκαπενταμελούς που κάνει καταλήψεις"...

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ. 26/01/2015 22:37:38

        Τί λέτε βρε παιδιά; Ποιός killer κλπ; Εδώ έχουμε την μετενσάρκωση του Τσακ Νόρρις , στο σημείο που κλειδώνει την πόρτα απο μέσα και προλαβαίνει να βγεί έξω. Ο νέος Μακρυγιάννης είναι, ο Θεοδωρος Κολοκοτρώνης για να μην πω η επιτομή των αγωνιστών του 1821 και 1940, συμπεριλαμβανομένου και του Παύλου Μελά. Ασε δε που θα κουρέψει άμεσα το χρέος εντός της βδομάδας, θα υποχρεώσει αυτή την μοβόρα Μέρκελ να πέσει στα πόδια του και να μας χαρίσει τα δάνεια. Εδώ μιλάμε για "μια καινούργια μέρα" για "ιστορική αλλαγή" κλπ. κλπ.

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ common sense 26/01/2015 23:22:11

      Η παρατήρησή σου είναι σωστή. Η νεοταξική ατζέντα του "κοινωνικού φιλελευθερισμού" θα είναι το κόκκινο πανί για τη Δεξιά, αλλά και για μέρος της Αριστεράς, που δεν θα χαρεί ιδιαίτερα να δει να μοιράζονται αφειδώς ιθαγένειες και άδειες παραμονής. Ειδικά τα στρώματα των ανέργων, των ανειδίκευτων, των ημιαπασχολούμενων. Έχουμε λοιπόν δύο όψεις της αριστερής πολιτικής, η πρώτη που βρίσκει σύμφωνη και τη συντηρητική Δεξιά, η δεύτερη που είναι στον αντίποδα της συντηρητικής ιδεολογίας. Το "Ποτάμι", που είναι γνήσια φιλελεύθερο, και όχι "και ολίγον φιλελεύθερο και ολίγον συντηρητικό", όπως η ΝΔ, διαφωνεί με την πρώτη όψη, συμφωνεί με τη δεύτερη. Άρα, ας μην αποκλειστεί η αντικατάσταση του μπαλαντέρ Καμμένου από τον μπαλαντέρ Θεοδωράκη.

  12. Προφήτης avatar
    Προφήτης 26/01/2015 15:24:12

    Από όσα ακούω από χθες συμπεραίνω ότι η εθελοτυφλία έχει επικρατήσει.

    Η ΝΔ έχασε γιατί έκανε τη βασική πολιτική επιλογή να μην στηρίξει τη κοινωνική βάση της εκλογικής της στήριξης. Τελεία.

    Προεκλογικά δεν μπορούσε να ειπωθεί, σήμερα οφείλει.

    Έδειξε ότι αδιαφορεί για τον μέσο άνθρωπο, υιοθετώντας την παραδοσιακή συντηρητική αντίληψη ότι τα λαϊκά στρώματα μπορούν και οφείλουν να διαβιούν με μεγάλες στερήσεις. Αντίληψη που έλκει την καταγωγή στον Μεσαίωνα και στην φεουδαρχία. Όμως τα κοινωνικοπολιτικά δεδομένα της εποχής εκείνης έχουν παρέλθει.

    Αυτό που περιγράφει σε μια γραμμή ΤΙ ΕΓΙΝΕ είναι αυτό που μονολόγησε κάποιος : «ήμασταν νοικοκύρηδες και γίναμε ζητιάνοι».

    Τι περίμεναν να κάνει ο άνθρωπος αυτός στην κάλπη;
    Να τους πει «ευχαριστώ»;

    Η υιοθέτηση της εγκληματικής φορομπηχτικής πολιτικής Στουρνάρα για να μη θιγεί ουσιαστικά κανένα από τα εδραιωμένα συμφέροντα, στο Δημόσιο, στη φοροδιαφυγή, στη Διαπλοκή, στις προμήθειες. Η κατάρρευση της δημόσιας υγείας. Η πρωτοφανής αδιαφορία για το αν ο κόσμος πάγωνε, τη στιγμή που και το Κράτος όπως αποδείχθηκε έχανε έσοδα αντί να κερδίζει. Και πολλά άλλα.

    Όσοι περιμένουν εκλογές σύντομα ας το ξανασκεφτούν. Οι αριστεροί δεν διαβάζουν, δεν γίνονται σπουδαίοι επιστήμονες ή επιχειρηματίες αλλά σπουδάζουν διαρκώς την τέχνη της εξουσίας. Ο Τσίπρας και πραγματιστής θα αποδειχθεί, όπως είπε ο Σουλτς, και τους συμβιβασμούς θα κάνει, και ωραία θα τους σερβίρει στον κόσμο.

    Η ΝΔ πρέπει, χωρίς τις ανοησίες για θέμα ηγεσίας κλπ που διακινούν μητσοτακικοί, να ασχοληθεί σοβαρά με τις στρατηγικές της επιλογές. Το «είμαστε οι εγγυητές της ευρωπαϊκής πορείας της χώρας» δεν αρκεί. Και το 28% δεν είναι δεδομένο.

    • rasputin avatar
      rasputin @ Προφήτης 26/01/2015 15:58:25

      Προφήτη να αγιάσει το στόμα σου. Είχα αποφασίσει να μην γράψω μέχρι να κάτσουν τα πράγματα στο μυαλό μου, αλλά κάνω μια μικρή εξαίρεση . Δεν φταίει ο κακός λαός για το 28% της ΝΔ . Πολύ πήρε , δεν άξιζε να περάσει το 25% , όπως και ο Σύριζα το 34%. Μετά από 2 χρόνια ΓΑΠ και μισό χρόνο Παπαδήμο , δεν γίνεται να περνάμε άλλα δυόμιση χρόνια με ΦΠΑ 23% , χαράτσι στην ακίνητη περιουσία , ψαλιδισμένο αφορολόγητο , τέλος επιδεύματος 650 ευρώ και 26% από το πρώτο ευρώ σε επιχειρήσεις - επαγγελματίες. Ξέρουμε τις συνθήκες και τις δυσκολίες , αλλά μπορούσε να γίνει καλύτερη διαχείριση του φορολογικού. Αντ' αυτού προστατεύτηκαν οι ελίτ και μεγάλο μέρος της ιερής αγελάδας του δημοσίου . Φορολογούνται τα μισθώματα με 10% ενιαίο συντελεστή , είτε νοικιάζεις μια παράγκα , είτε 5 μαγαζιά πρώτη μούρη . Τι δίκαιο υπάρχει σε αυτό;Τι δίκαιο υπήρχε στην προεκλογική υπόσχεση για χαμήλωμα του ανώτερου συντελεστή από το 40%; Είναι καιρός να τα πούμε . Αν δεν αλλάξουμε τίποτα στην νοοτροπία και λειτουργία της παράταξης και περιμένουμε να πέσει ο Τσίπρας σαν ώριμο φρούτο , θα περιμένουμε πολύ .

    • βαγόνι avatar
      βαγόνι @ Προφήτης 26/01/2015 16:02:10

      Χαίρομαι που βλέπεις τόσο καθαρά...έχουμε μάλλον κοινή "κοσμοαντίληψη", με διαφορετικές πολιτικές επιλογές αλλά ποιός δίνει σημασία στην τρέχουσα πολιτική.... Στην επικαιρότητα: ο Τσίπρας ξέρει την πεπατημένη.... τίποτε το εξαιρετικό... όχι,όμως, και η καρικατούρα που του σκιαγράφησαν... δεν καταλαβαίνω, τί θα ήθελαν; να ζητούσε τη συνδρομή του "Ποταμιού",εν πλήρει γνώσει των πραγματικών συνομιλητών που βρίσκονται πίσω του;....καλώς διάλεξε Καμμένο...τον καλύπτει κι'απ'τους μέσα κι΄απο τους έξω... ααα, η εφηρμοσμένη πολιτική δεν είναι για όλους!

    • Κίττυ avatar
      Κίττυ @ Προφήτης 26/01/2015 16:02:49

      Ευγε Προφήτη για το τόσο εύστοχο σχόλιο. Λίγο να διάβαζαν οι αρμόδιοι, τα σχόλια εδώ στο Antinews εδώ και τόσα χρόνια, λίγο να τα υπολόγιζαν, δεν θα είχαν φτάσει τα ποσοστά στο 28%....

    • George N avatar
      George N @ Προφήτης 26/01/2015 16:25:04

      Τα είπατε όλα!

    • Διογένης avatar
      Διογένης @ Προφήτης 26/01/2015 16:28:50

      Μου κάνει τρομερή εντύπωση η απουσία, τόσο από την δική σου σκέψη, όσο και από στην σκέψη πολλών αναλυτών και των περισσότερων που ψήφισαν Τσίπρα, ότι για πάρα πολλά πράγματα ευθύνεται αυτούσια Η ΑΝΟΗΣΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ η ίδια. Π.χ. η εξίσωση του φόρου πετρελαίου θέρμανσης και κίνησης ήταν μια "μνημονιακή υποχρέωση" που την έβαλε κάποια στιγμή κάποιος γραφειοκράτης στο Μνημόνιο υπό τον γενικότερο τίτλο "παταξη του λαθρεμπορίου καυσίμων" και ρώτησαν οι τροϊκανοί "τι επιλογές έχετε, τι θα κάνετε για αυτό" και κάποιος είπε "μπορούμε να εξισώσουμε το πετρέλαιο κίνησης με το θέρμανσης" και απάντησαν μετά οι τροϊκανοί "εντάξει, θα το κάνετε" χωρίς να υπάρξει άλλη συζήτηση. Και μετά όταν σκέφτηκαν να τους πουν "εχμ, υπάρχει κάποιο προβληματιάκι", η απάντηση ήταν "ανήκει στα συμφωνημένα και πρέπει να το υλοποιήσετε". Για όλα αυτά ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ο Σαμαράς. Αν πρέπει να φταίει κάποιος είναι ο ΓΑΠ που μας έβαλε μεθοδευμένα και σκόπιμα σε Μνημόνιο χωρίς να χρειάζεται. Και αν φταίει ο Σαμαράς είναι επειδή αποφάσισε να μην πάει σε χρεωκοπία και, άρα, να τηρήσει το Μνημόνιο. Εγώ ήμουν το 2012 υπέρ της χρεωκοπίας, εσύ ήσουν; Εγώ δικαιούμαι να γκρινιάζω για το ότι ο Σαμαράς αποφάσισε να μείνει στο ευρώ, εσύ δικαιούσαι; Προσποιούμαστε συλλογικά ότι η οικονομική πολιτική της χώρας ασκούνταν (και ασκείται) από μια κυρίαρχη κυβέρνηση "παλαιού", προμνημονιακού τύπου. Ενώ κάτι τέτοιο ΔΕΝ συμβαίνει. Προμνημονιακά οι κυβερνήσεις είχαν την πολυτέλεια να μην πετύχουν τους στόχους τους ή να μην τους πετύχουν πλήρως. Τώρα δεν την έχουν. Χάθηκε κάθε περιθώριο τροποποιήσεων πολιτικής και αυτό ήταν η μεγαλύτερη απώλεια του Μνημονίου. Τέτοια σχόλια κάνουν δήθεν "κριτική" στον Σαμαρά ενώ απηχούν τόση έλλειψη ικανότητας διάγνωσης της πραγματικότητας που είναι να απορεί κανείς πώς προέρχονται από τόσο ευφυείς σχολιαστές και αρθρογράφους! Αν έχει ο Σαμαράς τέτοιους φίλους, τι να τους κάνει τους εχθρούς; Εάν έχει τέτοιες θέσεις ο αρθρογράφος του antinews, τι περιμένουμε μετά να ψηφίσει ο μέσος Έλληνας; Αλλά τι θα μπορούσε να είχε κάνει ο Σαμαράς; Εάν παρά τις όποιες προσπάθειες αποτύγχανε να σώσει την κατάσταση στο χι ή στο ψι μέτρο, θα μπορούσε να έβγαινε και να έλεγε "είμαστε αντίθετοι με αυτό το μέτρο, διαφωνούμε κάθετε, διαφωνούμε και με την ίδια την υποχρέωση να πετύχουμε ένα χι έλλειμμα και να μην παρεκκλίνουμε ούτε σεντς από αυτή την υποχρέωση, αλλά τέλος πάντων θα το κάνουμε διότι αυτή τη στιγμή δυστυχώς είμαστε εξαρτημένοι από την τρόικα. Ας όψεται ο Παπανδρέου που μας έβαλε στο Μνημόνιο με τους κακούς χειρισμούς του" (και ας μην μιλούσε καθόλου για θεωρίες συνωμοσίας περί τον ΓΑΠ κλπ.). Εγκληματικό λάθος του Σαμαρά ήταν ότι δυστυχώς εκχώρησε στο ΠΑΣΟΚ "ορθότητα" περί τις θέσεις του όσον αφορά το τι έγινε το 2009-2010, ενώ παλαιότερες θέσεις του ιδίου ("θα κάνω μία και μόνη εξεταστική για το πώς φτάσαμε στο Μνημόνιο") δείχνουν ότι δεν τις υιοθετούσε. Και απεμπόλησε, ως πρωθυπουργός, το δικαίωμα στον εαυτό του να κατηγορεί το ΠΑΣΟΚ για το Μνημόνιο, χάριν τάχα της κυβερνήσεως συνεργασίας. Μα θα μπορούσε να πει "διαφωνούμε με τον κυβερνητικό μας εταίρο για τα αίτια της κρίσης και του Μνημονίου, κρατάμε τη διαφωνία μας και συνεχίζουμε". Σιγά να μην ανέτρεπε ο Βενιζέλος την κυβέρνηση για αυτό το λόγο. Ούτε ο ΓΑΠ θα την ανέτρεπε. Κι εκεί θα μπορούσε να πει "διαφωνώ με τον κ. Παπανδρέου για το τι έγινε, κρατάμε τη διαφωνία μας". Και αυτά τα κακώς κείμενα για τα οποία έφταιγαν είτε οι δομικές είτε οι βουλησιαρχικές αγκυλώσεις του Μνημονίου ο Σαμαράς πολύ απλά θα τα ξεφορτωνόταν πολιτικά. Εδώ ο ΓΑΠ κράτησε δημοσκοπικό προβάδισμα παρά τον ολετήρα που εξαπέλυσε εις βάρος της ελληνικής κοινωνίας, μέχρι και τον Ιουνιο του 2011! Το έχασε μόνον όταν παραιτήθηκε στον Σαμαρά και ο Σαμαράς... δεν έκανε δεκτή την παραίτησή του. Τότε μόνον άρχισε ο κόσμος να υποψιάζεται ότι κάτι δεν πάει καλά με τον ίδιο τον ΓΑΠ. Ως τότε τα έριχνε με επιτυχία στον Καραμανλή, όσο και εάν εις μάτην προσπαθούσε (όχι πολύ δυνατά, είναι αλήθεια) να υπερασπιστεί η ΝΔ τον πρώην πρωθυπουργό (χωρίς την παραμικρή συμμετοχή του ιδίου, είναι αλήθεια). Έχεις κάποιο δίκιο στην βάση του όταν περιγράφεις την περιφρονητική αντίληψη για τα μεσαία στρώματα, όμως έτσι ήταν πάντοτε η δεξιά, δεν έγινε τώρα, επί Σαμαρά. Πιστεύω ότι η προσωπική τοποθέτηση του ίδιου του Σαμαρά επ' αυτού είναι πολύ καλύτερη από αυτή του μέσου συντηρητικού πολιτικού και έπαιξε ένα μεγάλο ρόλο, ώστε ορισμένες κοινωνικές τάξεις (π.χ., η τεράστια κοινωνική τάξη που ασχολείται με την εστίαση) να λύσουν ορισμένα από τα προβλήματα που τους διέλυαν (ΦΠΑ στην εστίαση, εν προκειμένω). Μην ξεχνούμε ότι ο ΓΑΠ είχε οργανωμένο σχέδιο εξόντωσης της μεσαίας ελληνικής τάξης. Το πρώτο πράγμα που έκανε ήταν να περιορίσει μέχρι εξαφανίσεως το κέρδος των περιπτεράδων από τα τσιγάρα. Τα περίπτερα άρχισαν μετά να κλείνουν το ένα μετά το άλλο, για ένα ελάχιστο κέρδος του κρατικού προϋπολογισμού. Πόσοι άνθρωποι όμως απασχολούνταν πιο πριν στα περίπτερα; Να μια τεράστια πηγή ανεργίας. Αυτό ήταν οργανωμένο χτύπημε από την πλευρά ΓΑΠ. Όμως ο ΓΑΠ δεν το πλήρωσε με τον ίδιο τρόπο, διότι σωστά λες ότι είχε άλλη κοινωνική αναφορά και κοινωνική βάση το ΠΑΣΟΚ. Ο Σαμαράς το έκανε πολύ λιγότερο, αλλά βγαίνουν όλοι και φωνάζουν σαν να ευθύνεται ο Σαμαράς για όλο το Μνημόνιο και για την πολιτική ΓΑΠ μαζί! Εμείς όμως που περνιόμαστε για πιο έξυπνοι από τους υπόλοιπους, είμαστε υποχρεωμένοι να αναδείξουμε τι έκανε σωστά ο Σαμαράς και, κυρίως, τι έκανε σωστά χωρίς να το έχει καλά-καλά καταλάβει το επικοινωνιακό επιτελείο του ιδίου, ώστε να το αναδείξει. Σπάνια έχει πάει τόσο καλά μία κυβέρνηση και σπάνια έχει αποτύχει τόσο πολύ στην ανάδειξη του έργου της. Πιστεύω πάντως ότι η αναπόφευκτη σύγκριση με τον επερχόμενο ΣΥΡΙΖΑ θα δείξει τη διαφορά και θα αναγκάσει στον κόσμο να αναγνωρίσει το έργο Σαμαρά.

      • George N avatar
        George N @ Διογένης 26/01/2015 16:45:13

        Προφανώς η Τρόικα θα λειτουργούσε ως λογιστές. Γιατί αυτό είναι οι άνθρωποι. Η διαφορά μιας οικονομικής πολιτικής -που ήταν και είναι ευθύνη της κάθε κυβέρνησης- έγκειται στην υπόδειξη μέτρων που δημοσιονομικά είναι σύμφωνα με τους στόχους αλλά έχουν κάποια εσωτερική συνοχή και οδηγούν κάπου. Η Ιρλανδία πχ στην προτροπή της αύξησης του φόρου στις επιχειρήσεις απάντησε αρνητικά και αντιπρότεινε άλλα ισοδύναμα μέτρα. Εμείς για να μην μειώσουμε πχ συντάξεις 1050 ευρώ τον μήνα σε 40ρηδες συμφωνούσαμε πριν ένα μήνα σε αύξηση φόρου στις τουριστικές επιχειρήσεις. Υπάρχει διαφορά.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ George N 26/01/2015 17:32:59

          Η τρόικα βάζει τη λογιστική λογική στα μέτρα, που δεν ισχύει πουθενά και σε καμία χώρα, παρά μόνον σε όσες είναι υπό τον "ζυγό" του ΔΝΤ. Δεν βγαίνουν τα νούμερα, κόψε. Θα παγώσει κόσμος με το "κόψε"; Δεν με νοιάζει; Θα πέσουν τα έσοδα; Ε; Θα πέσουν τα έσοδα; Ε... θα το δούμε τότε τι θα κάνουμε, προς το παρόν κόψε. Και έτσι παίρνονται μέτρα χωρίς ούτε πολιτική, ούτε οικονομική λογική, που είναι σκέτη αποτυχία. Η ρίζα του κακού είναι η "λογιστική" προσέγγιση που είναι ακατάλληλη. Κάπου στο antinews, διάβαζα για το παράδειγμα των ΗΠΑ τη δεκαετία του 1990 και πώς έφτιαξαν τεράστια πλεονάσματα τότε, αφού όμως περίμεναν πρώτα πέντε-έξι χρόνια να αποδώσουν τα μέτρα τους. Και η Γερμανία περίμενε χρόνια να αποδώσουν τα μέτρα που είχε πάρει ο Σρέντερ. Δεν γίνεται από τη μια στιγμή στην άλλη. Είναι σκέτη σχιζοφρένεια, είναι απλώς αδύνατόν. Το ότι επιμένουν πείθει ότι δεν το κάνουν κατά λάθος, το κάνουν επίτηδες. Και οι σκοποί τους είναι αλλότριοι, ο έλεγχος επί των χωρών και όχι η πραγματική εξυγίανση. Εδώ βασίζεται το Αντιμνημόνιο. Η διαφορά της Ιρλανδίας είναι ότι δεν είχε εξωπεταχτεί (με τη θέλησή της) από τις αγορές, όπως κάναμε εμείς, οπότε όταν την πίεσαν να μπει σε Μνημόνιο είχε περιθώριο διαπραγμάτευσης. Εμείς φυσικά και είχαμε, πολύ μεγαλύτερο, αλλά ο ΓΑΠ το πέταξε όλο πέρα με τη μία. Εάν αφήσεις μια χώρα να αποδώσουν τα μέτρα που π.χ. θα επιβάλεις εφάπαξ και μετά δεν θα της λες για "δημοσιονομικά κενά" και τρίχες κατσαρές, τότε βοηθάς και αυτή, βοηθάς και τους δανειστές της να πάρουν πίσω τα λεφτά τους. Αυτή η παράμετρος όμως εξοβελίζεται πλήρως από το σκεπτικό των "δανειστών".

          • George N avatar
            George N @ Διογένης 26/01/2015 23:32:44

            Σε αυτό έχετε δίκιο. Απλά τα χρήματα για την Ελλάδα ήταν συγκεκριμένα μια και υπήρχε ο φόβος της Ελληνικής μαύρης τρύπας. Δεν ήταν τόσο θέμα της Τρόικας δλδ όσο του πολιτικού φόβου των ηγεσιών τους να χρειαστεί να εξηγούν τα ανεξήγητα, στους ψηφοφόρους τους. Και όσο η Ελλάδα δεν έπιανε τους στόχους αυτός ο φόβος μεταφραζόταν σε δηλώσεις Σοιμπλε όπως θυμάστε. Πίστευαν ότι η Ελλάδα will take them for a ride. Η αλήθεια είναι ότι και η χώρα δεν ενέπνεε και μεγάλη εμπιστοσύνη. Οπότε επικράτησε η λογική stop loss asap. Αυτό από την μεριά μας θεωρήθηκε ως τιμωρητική διάθεση. Δυστυχώς είναι πολύ εύκολο να χαθεί η εμπιστοσύνη όταν υπάρχει πολιτιστικό χάσμα.

      • Νίκος Αργεάδης avatar
        Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 26/01/2015 16:53:33

        Διογένη, εγώ δεν πιστεύω ότι ο Σαμαράς δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. Πάρε το έρμο το φορο(παρα)λογικό, το ΕΜΦΙΑ: Ανερμάτιστοι, δίχως στρατηγική, έκαναν αλλαγές του ποδαριού και μετά έτρεχαν με ακόμα πιο ανορθολογικές και ηλίθιες εγκυκλίους να διορθώσουν τα αδιόρθωτα. Και από δίπλα να έχεις το έμβλημα της διαφθοράς, τον εξουσιομανή και λογοδιαροϊκό βενιζέλο να αντισυμπολιτεύται.

        • Διογένης avatar
          Διογένης @ Νίκος Αργεάδης 26/01/2015 18:45:48

          Ε, ναι, υπάρχουν και αυτά τα έρμα τα αδιανόητα λάθη. Ειδικά για τον ΕΝΦΙΑ, η κυβέρνηση... κοπίασε πάρα πολύ για να πείσει την τρόικα να αντικαταστήσει το χαράτσι από τον ΕΝΦΙΑ! Η τρόικα ήθελε το εγνωσμένης αποτελεσματικότητας χαράτσι, "όχι", έλεγε ο Στουρνάρας, "θα σας φέρω έναν καλύτερο και δικαιότερο φόρο". Και τελικά... επείσθη η τρόικα και ήρθε ο ΕΝΦΙΑ! Πάνω που ο κόσμος είχε συνηθίσει το χαράτσι, πάνω που είχε αρχίσει να αποτελεί τμήμα της καθημερινότητάς μας, έφυγε ένας φόρος ο οποίος α) μπορούσε να μην πληρωθεί, αλλά να σταλεί για βεβαίωση στην Δ.Ο.Υ. και να αρχίσεις να πρέπει να τον πληρώσεις κάνα-δυο χρόνια μετά και κυρίως β) αποδεδειγμένα δεν επιβάρυνε μη χρησιμοποιούμενα ακίνητα κλπ., άρα είχε μεγαλύτερη σύνδεση με τη φοροδοτική ικανότητα της οικονομίας. Και επίσης γ) ήταν πολιτικής πατρότητας του Βενιζέλου, άρα, δεν θα κατηγορούσε κανείς τον Σαμαρά αν τον κρατούσε και με ένα 10% μείωση που μπορούσε να το περάσει για το 2014 θα μπορούσε να καυχάται ότι "μειώσαμε ακόμη έναν φόρο". Και να υποσχεθεί ότι το "κοινωνικό μέρισμα" του επόμενου έτους θα ήταν ακόμη μια μείωση του χαρατσιού υπό μορφή επιστροφής φόρου σε όσους θα επιβαρύνονταν και τη νέα χρονιά. Αλλά όχι. Ο Στουρνάρας ήταν "υπερήφανος για τον σύγχρονο ευρωπαϊκό φόρο περιουσίας που θεσπίσαμε". Που μπορεί συνολικά να ήταν 15% χαμηλότερος από το χαράτσι, αλλά εξελήφθη ως νέος φόρος από την κοινωνία. Η ανοησία σε όλο της το μεγαλείο. Ναι λοιπόν, όντως υπήρχαν περιθώρια. Διαφωνώ όμως με την προσέγγιση του Προφήτη και πολλών άλλων που τείνουν να ξεχνούν ότι ο Σαμαράς κληρονόμησε και ένα Μνημόνιο με τόσους μας τόσους περιορισμούς.

          • Νίκος Αργεάδης avatar
            Νίκος Αργεάδης @ Διογένης 26/01/2015 19:28:35

            Το στήριξε όμως, αγαπητέ Διογένη, το μνημόνιο ουσιαστικά, και μετά με βιαστικές κινήσεις (ψευτοέξοδος στις αγορές, καλοκαίρι και ανασχηματισμός και εισαγωγή βορίδη, γεωργιάδη και άλλων νεοφασιστών σε υπουργεία, σαξές στόρυ, φθινόπωρο και...άστα! Καιρός για ανασύνταξη και ενδοσκόπηση.

      • Fotini avatar
        Fotini @ Διογένης 26/01/2015 19:22:15

        Συμφωνῶ, κ. Διογένη! Αὐτή εἶναι ἡ μόνη ἀλήθεια καί τό μεγάλο λάθος τοῦ ΑΣ εἶναι ὅτι δέν προσπάθησε νά point fingers at GAP καὶ τὸν μόνο αἴτιο γιά τήν εἴσοδο τοῦ ΔΝΤ στήν ῾Ελλάδα.

    • ΜανοςΚ. avatar
      ΜανοςΚ. @ Προφήτης 26/01/2015 22:58:39

      Να αγιάσει το στόμα σου αδελφέ

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ Προφήτης 26/01/2015 23:26:11

      Πολύ σωστό. Εδώ πρέπει να πούμε ότι οι μεγαλοαστικές καταβολές του Σαμαρά (είχε δίκιο ο Μπαλτάκος σε εκείνο το βιντεάκι με τον Κασιδιάρη) δεν τον βοήθησαν να αντιληφθεί το τί πραγματικά συμβαίνει. Δεν νοείται άνεργος που έχει κληρονομικό σπίτι από τους γονείς του να υποχρεώνεται σε καταβολή ΕΝΦΙΑ. Για παράδειγμα...

  13. Νίκος Πετρόπουλος avatar
    Νίκος Πετρόπουλος 26/01/2015 15:25:15

    Ποιό κόμμα μας πάσαρε τον Καμμένο, ειπατε;;

  14. ANTILOGOS avatar
    ANTILOGOS 26/01/2015 15:40:43

    Ψεκασμένη αριστερά. Δεν χρειάζεται μεγαλη αναλυση για το μέλλον. Ο άνθρωπος συνεργαζόμενος με τον Καμμένο απέδειξε περίτρανα οτι ειναι απλός τυχοδιώκτης καί θα το πληρωσει σκληρά. Κρίμα που χρησιμοποίησαν το μανδύα της αριστεράς για να εξαπατήσουν το κόσμο.

  15. sousana avatar
    sousana 26/01/2015 16:35:31

    Mηπως ξερετε πως ψηφισαν οι στρατιωτικοι και τα σωματα ασφαλειας γιατι εχω την εντυπωση οτι κινηθηκαν αρκετοι προς ΣΥΡΙΖΑ μερια. Οποιος ξερει κατι ας μας πει.

  16. UncleStgm avatar
    UncleStgm 26/01/2015 16:54:44

    Συνοδοιπόρος των κουμμουνιστών ο Πάνος Καμμένος είπατε; Σοβαρά; Και μάλιστα κυβερνητικός; Ποιός να το περίμενε στα ωραία χρόνια της αφθονίας, επί ΚΑΚ, όταν ο συνοδοιπόρος πετούσε με γιώτ και αρμένιζε με ελικόπτερα; Έ ρε τι λουλούδια έκρυβε αυτό το κόμμα της ΝΔ...

  17. Γλαυξ avatar
    Γλαυξ 26/01/2015 17:31:58

    Χαίρετε Antinews και σχολιαστές ! ΝΔ ψήφισα διότι ενστερνίζομαι τις φιλελεύθερες απόψεις και όχι μόνο σε οικονομικά θέματα. Τόσα χρόνια το Antinews διαλαλεί - και συμφωνώ απολύτως - ότι πάνω από παρατάξεις/κόμματα/ αρχηγούς και ηγέτες (;) θέτουμε την πατρίδα μας.... Ε΄λοιπόν για την πατρίδα μας Ελλάδα και τους Έλληνες εύχομαι να πετύχει η κυβέρνηση στο έργο της ! Τα υπόλοιπα θα τα αναλύσουν διεξοδικώς οι ειδήμονες επί των τεχνών της πολιτικής και της επικοινωνίας ... Κι αν μου επιτρέπει η διεύθυνση του Antinews τι έγινε η βαρυσήμαντη συνέντευξη του κ. Στέλιου Ράμφου? Ευχαριστώ.

    • Λιψ avatar
      Λιψ @ Γλαυξ 26/01/2015 23:28:00

      Αφού βρίσκεις και τον Ράμφο, τον αλληλοδιαδόχως Μαρξιστή, Νεο-Ορθόδοξο και, εντέλει, Σημιτικό, βαρυσήμαντο, καταθέτω τα όπλα...

  18. FALCON avatar
    FALCON 26/01/2015 17:47:38

    το ερώτημα είναι, πως έπεισε το μπάχαλο τον λαό να κυβερνήσει τη χώρα και δεν έπεισε η ΝΔ:

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ FALCON 26/01/2015 18:55:57

      Τάζοντας στους πάντες τα πάντα , λέγοντάς του αυτό που ήθελε ν' ακούσει . Σίγουρη και δοκιμασμένη τακτική .

  19. Θόδωρος 17.06.201? avatar
    Θόδωρος 17.06.201? 26/01/2015 21:43:57

    Κατ' εμέ, δεν υπάρχει λόγος έντονα αρνητικών συναισθημάτων. Η συνέχεια προβλέπεται άκρως ενδιαφέρουσα. Η θετική πλευρά του έργου της κυβέρνησης Σαμαρά 2012-2014 θα αναδειχθεί αργά ή γρήγορα. Ούτε κατ' ελάχιστο δεν συνέβη ακόμα αυτό. Δεν φαίνεται -τώρα τουλάχιστον- μακροημέρευση αυτής της κυβέρνησης. Πάντως ευχή όλων μας θα έπρεπε να είναι η επιτυχία αυτής (και όποιας) νόμιμα εκλεγμένης Ελλ. κυβέρνησης και η κατευόδωση των προσπαθειών της για οριστική απαλλαγή από τους δανειστές και τα μνημόνια. Και μακάρι να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, έστω και απ' αυτή την κυβέρνηση! Από την αλλή η κριτική μας σε οικονομικά -αλλά και άλλα- θέματα θα είναι αμείλικτη από την αρχή, δεν υπάρχει χρόνος. Ιδιαίτερα σε εθνικά θέματα οφείλουμε να είμαστε από κοντά. Υ.Γ. Ο Jeffrey δεν είναι πια βουλευτής, έτσι δεν είναι? Βρίσκεται ακόμα εντός συνόρων?

  20. Naruto avatar
    Naruto 26/01/2015 21:49:16

    Είπα να μην γράψω μέχρι να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός αλλά το σχόλιο του προφήτη με έβαλε σε πειρασμό . Συμφωνώ με την άποψή του προφήτη δεδομένου οτι είχαμε επισημάνει τα λάθη και τις παραλείψεις της Ν.Δ που ούτε λίγα ήταν ούτε ασήμαντα . Με δεδομένο οτι η Ν.Δ πυροβόλησε τα πόδια της το αποτέλεσμα κρίνεται ικανοποιητικό. Δείτε τι έπαθε το ΠΑΣΟΚ , στίς επόμενες εκλογές θα κάνει παρέα το ΚΙΔΗΣΟ του ΓΑΠ. Την συγκυβέρνηση του Τσίπρα με τον Καμμένο εγώ την βλέπω θετικά , ελπίζω δηλαδή να φρενάρει τον Τσίπρα σε τίποτα ανθελληνικές ενέργειες που σίγουρα θα απαιτήσουν οι σαλταρισμένες συνιστώσεις . Κατοικώ στην Θράκη και δεν θέλω να βλέπω κόκκινες σημαίες απο το παράθυρό μου .
    Ο Τσίπρας κρατάει στα ιδρωμένα χέρια του μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα που γλυστράει και για να ξαναμπεί η ασφάλεια πρέπει να υπογράψει και θα υπογράψει . Πως θα το πλασάρει στον Ελληνικό λαό είναι δικό του πρόβλημα , ελπίζω να γελάμε και να μην κλαίμε .

    • cockpit2 avatar
      cockpit2 @ Naruto 26/01/2015 22:41:41

      Σωστότατος!!

  21. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 26/01/2015 22:29:22

    Όλοι αυτοί που διαμαρτύρονται για την πολιτική Σαμαρά μπορεί να ψηφίζουν ΝΔ,δεν έχουν όμως τον ίδιο στρατηγικό στόχο με την ηγεσία της ΝΔ. Στρατηγική επιλογή της ΝΔ είναι η παραμονή στο στενό πυρήνα της ΕΕ.Όλες οι θυσίες έγιναν για το στόχο αυτό. Σε ένα πόλεμο υπάρχουν και απώλειες και σε ένα οικονομικό πόλεμο οικονομικές απώλειες.Η κατάκτηση της εξουσίας δεν είναι αυτοσκοπός.Έχει πολιτικούς σκοπούς και ο πολιτικός σκοπός ήταν η παραμονή στην ΕΖ.Από την άποψη αυτή όλες οι θυσίες ήσαν δικαιολογημένες εφ όσον χωρίς αυτές θα φεύγαμε από εκεί.Βέβαια υπάρχουν κάποιοι άνθρωποι στην ΝΔ που δεν πιστεύουν στην Ευρώπη,πιστεύουν σε άλλα πράγματα.Πολλοί από αυτούς την πάτησαν με τον Σαμαρά που ψήφισαν το 2009 ακριβώς γιατί νόμιζαν ότι είναι άλλο πράγμα από αυτό που είναι. Όμως εάν είχαν προσέξει καλύτερα τις θέσεις του από την εποχή της ΠΟΛΑν θα ήξεραν ότι πιστεύει στην εξυπηρέτηση των εθνικών συμφερόντων μέσω της συμμετοχής στην ΕΕ.Όσοι το κατάλαβαν και διαφωνούσαν στη συνέχεια πήγαν στον Καμμένο για να αισθάνονται πιο εντάξει για να μην πω και στη ΧΑ. Λυπούμαι για όσους πιστεύουν άλλα,αλλά τώρα πλέον που το εκσυγχρονιστικό ΠΑΣΟΚ μας τέλειωσε και απέναντι υπάρχει κυβέρνηση κνιτών και παλαιοημερολογιτών η ΝΔ ξαναβρίσκει το ρόλο που είχε επί ανδρεικού ΠΑΣΟΚ - το κόμμα της Ευρώπης στην Ελλάδα.

  22. TAKIS avatar
    TAKIS 26/01/2015 22:30:54

    ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ!!!!! ΠΑΝΩ ΑΠΟ 6 ΜΗΝΕΣ ΔΕ ΚΡΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!!! ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΩ

  23. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 26/01/2015 22:55:27

    Εμενα η κυβερνηση αυτη μου θυμιζει τα παρακμιακα Ελληνικα εστιατ. στην Γερμανια. Π.χ Πιατο Ακροπολις . Μισο γυρο -Μισο καλαμαρακια. Δεν τρωγεται με τιποτα....

  24. Κώστας avatar
    Κώστας 26/01/2015 23:13:04

    Θυμάμαι την γιαγιά μου το 1981 να λέει με βεβαιότητα ότι ο Ανδρέας θα αντέξει μόλις έξι μήνες και που θα βρεί τα χρήματα για όσα υποσχέθηκε.Πέρασε μια ζωή,αλλάξαμε εμείς και το πασοκ είναι ακόμη εδώ,σαν νοοτροπία.Γέρασα σε μία χώρα χωρίς νέους,χωρίς χαρά και ελπίδα.Μόνη μου χαρά οι λίγες ημέρες κοντά στον επιστήμονα γιο μου στο Λονδίνο...Δεν ελπίζω τίποτε,φοβάμαι για το μέλλον της χώρας,δεν είμαι ελεύθερος... Όλο αυτό το κακό μόνοι μας το καταφέραμε..............

    • Fotini avatar
      Fotini @ Κώστας 27/01/2015 02:18:28

      Τότε ὁ λαοπρόβλητος εἶπε τό "τσοβόλα δῶστα ὅλα" γιατί εἰσέρεε χρῆμα στήν ῾Ελλάδα χωρίς ἐλέγχους ἀπό τήν τότε ΕΟΚ. Τώρα ἡ εἰσροή χρήματος γίνεται μέ μνημόνια! Μήν συγκρίνεις μῆλα μέ πορτοκάλια, διαφορετικές ἐποχές.

      • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
        ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Fotini 27/01/2015 09:25:51

        Ακριβώς έτσι Φωτεινή μου. Και αν δεν υπήρχε ο πακτωλός των πακέτων της τότε ΕΟΚ αλλά και το μηδαμινό χρέος της Ελλάδας, όπως νοικοκυρεμένα το είχε αφήσει ο αείμνηστος Κωνσταντίνος Καραμανλής, όχι έξη μήνες αλλά ούτε έξη μέρες δεν θα κρατούσε ο Ανδρέας. Επιπροσθέτως ο τελευταίος είχε βρεί ένα μικρό δημόσιο τομέα και ακόμη μια μικρή αλλά εύρωστη βιομηχανία. Ολα αυτά τον κρατήσαν μέχρι το 1989 στην εξουσία -αν και εμείς οι παλαιοί θυμόμαστε ότι 1985 μόνο με την βοήθεια του Φλωράκη βγήκε ξανά στην εξουσία, το περίφημο ραντεβού στο Καστρί λίγες μέρες πριν τις εκλογές.

  25. Παράξενος avatar
    Παράξενος 27/01/2015 09:41:27

    Όσο δεν απομυθοποιείται η αριστερά στην Ελλάδα τόσο ο homo pasokus θα ευδοκιμεί, στραγγίζοντας τις τελευταίες δυνάμεις της κοινωνίας. Αν δεν αναγνωριστεί και απορριφθεί αυτός ο ανθρωπολογικός τύπος που κυριάρχησε στη μεταπολίτευση, η χώρα δε σώζεται από καμιά ΝΔ ή δεν ξέρω ποιο άλλο κόμμα. Ο homo pasokus μεγάλωσε σε συνθήκες μηδενισμού και το μηδενισμό τον καλλιέργησε στην Ελλάδα η αριστερά. Δε θα μπορούσε να κάνει αλλιώς, αυτή είναι η ουσία της. Δε θέλουμε να το δούμε γιατί μάθαμε να πιστεύουμε ότι αριστερά=καλό. Είναι δύσκολο να απορρίψει κάποιος τις ιδέες με τις οποίες μεγάλωσε αλλά η πραγματικότητα είναι πιο σημαντική.

    • ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ avatar
      ΓΙΑΔΙΚΙΑΡΟΓΛΟΥ @ Παράξενος 27/01/2015 10:49:48

      Ακριβώς. Η νίκη είναι των πασόκων αληθινά (που βρίσκονται στον συριζα).

    • Naruto avatar
      Naruto @ Παράξενος 27/01/2015 12:03:12

      Ο μόνος τροπος να απομυθοποιηθεί η αριστερά είναι να διαχωριστεί το αριστερό , παρασιτικό δημόσιο των homus pasokus απο τον παραγωγικό ιδιωτικό τομέα και να αφεθεί αυτός ο τομέας απερίσπαστος να παράγει πλούτο . Χωρίς τρελούς φόρους ,χαράτσια , πρόστιμα κλπ η Ελλάδα θα απογειωθεί γιατί έχουμε ολα οσα χρειάζονται γι΄αυτό . Το μόνο που δεν έχουμε είναι ο ηγέτης που θα κόψει τον γόρδιο δεσμό που δένει το προστιμοβίωτο κράτος με τον παραγωγικό ιστό .

  26. η Dimi avatar
    η Dimi 27/01/2015 12:15:38

    H οικουμενιστική κοινή συμπροσευχή στον Πανάγιο Τάφο και τα Σημεία της Θείας Οργής http://youtu.be/pBb9O8jGMGI Τα συμπεράσματα δικά μας.

    • η Dimi avatar
      η Dimi @ η Dimi 27/01/2015 14:27:42

      Η ψυχική αντοχή, σημαίνει πολλά. Σημαίνει απλότητα, επειδή αυτή είναι η ένδειξη του μεγαλείου της ψυχής. Σημαίνει υπομονή, επειδή αυτή είναι η ένδειξη της πραγματικής δύναμης του ανθρώπου. Η ψυχική αντοχή, είναι o λιτός τρόπος ζωής με τις ιδιότητες της ανθρωπιάς, της αθόρυβης συνεισφοράς, της συνεργασίας, του απτού Έργου, της φιλοπατρίας, της ορθόδοξης χριστιανικής πίστης του Έλληνα. Η ψυχική αντοχή, πρωτίστως, είναι η Αφοβία στους πολυμορφικούς διαβόλους που άλωσαν τη κοινωνία, ξεθάρρεψαν, περίσσεψαν και θέριεψαν στους ενδιαφέροντες-παμπόνηρους καιρούς που ζούμε.

  27. Να΄χαμε να λέγαμε avatar
    Να΄χαμε να λέγαμε 27/01/2015 13:12:45

    @ Kυθήριος Τέλος πάντων, όλες αυτές οι συζητήσεις και οι κρίσεις είναι υμών των ανθρώπων και πιστεύω ακράδαντα οτι δεν πλησιάζουν καν στη Θεϊκή ''προσέγγιση'', που αισθάνομαι να την εκφράζει ΜΟΝΟ Η ΑΝΕΥ ΟΡΩΝ ΑΓΑΠΗ. Αληθινός Χριστιανός, είναι πολύ παρακινδυνευμένο και δύσκολο να πει κανείς πως ...είναι. Ένας συνεχής και αδιάκοπος αγώνας με πάθη, αδυναμίες, περιορισμούς που επιβάλλει ο νούς εις βάρος της καρδιάς, διεξάγεται εντός μας. Σε μια ισόβια προσπάθεια να επικρατήσει ο Άνθρωπος του κτήνους βρισκόμαστε. Άλλοτε νικάμε, άλλοτε ηττόμαστε... Ο κάθε Άνθρωπος, μπορεί ανά πάσα στιγμή ν' αφυπνιστεί και να πονέσει για τις αρνητικές του πράξεις που προκάλεσαν δυστυχία. Να εννοήσει και να μετανοήσει. Γι αυτό, κάθε αρνητική και απορριπτική μας κρίση επί της πίστης ή της απιστίας των άλλων, εμένα μου μοιάζει ασεβής και αλαζονική. Η ενεργή συνείδηση είναι ο σπόρος του Θεού, που ανασαίνει εντός της ψυχής του κάθε ανθρώπου κι έχει τη δύναμη, να ανατρέψει οποτεδήποτε την καταστροφική πορεία του καθενός. Δεν ...διαλέγουμε αναπότρεπτα πλευρά. Ο Χριστός μας αφήνει ελεύθερους, μας ευλογεί με την αγάπη του και την ελεύθερή μας βούληση και κάθε μέρα, είναι ένα πολύτιμο στοίχημα. Αν καταφέραμε να σταθούμε στη δική του, ή στην απέναντι απ΄αυτόν πλευρά. Μονάχα ο σωματικός θάνατός μας τερματίζει αυτόν τον αγώνα και μας γυρνάει εκεί απ΄όπου ξεκινήσαμε το ταξίδι. Γι αυτό και με θυμώνει η ανοησία του πλήθους των ''αμαρτωλών'', κάθε που σπεύδουν ανεπιτυχώς παριστάνοντας τους ''αναμάρτητους'', πρώτοι να ρίξουνε τον λίθο του αναθέματος από άξεστη εμπάθεια κι από αγνότατη....βλακεία.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Να΄χαμε να λέγαμε 27/01/2015 13:54:32

      Eν πάση περιπτώσει,εγώ προσπάθησα να προσεγγίσω το θέμα των σχέσεων του ανθρώπου με το Θεό από την θεολογική πλευρά,ενώ εσύ από την ανθρώπινη. Έχεις δίκιο σε αυτά που λές,συμφωνώ απόλυτα,εκτός από την πρώτη σου πρόταση ότι, αυτή η συζήτηση δεν πλησιάζει την θεϊκή προσέγγιση. Πρέπει να ξέρουμε ότι το Θεό τον γνωρίζουμε εξ' αποκαλύψεως και όχι στην ουσία Του. Όσο όμως μας αποκαλύφθηκε μπορούμε να προσεγγίσουμε τις ενέργειές του και να τις προσαρμόσουμε κατά το ανθρωπίνως δυνατόν με τις δικές μας ενέργειες. Αν αυτό το πετύχουμε και σε ποιό βαθμό,από αυτό θα εξαρτάται η πνευματική μας ισορροπία και εν τέλει η σωτηρία μας...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.