#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
15/06/2011 07:06
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας», πρόωρες εκλογές ή επανάληψη μιας λύσης τύπου Σημίτη;



Πρόκειται για μια ακόμα παράσταση.

Ένας αποδυναμωμένος πρωθυπουργός αναζητεί, απελπισμένος,  λύση στο προσωπικό του πρόβλημα.

Το «βαθύ ΠΑΣΟΚ», τραυματισμένο από την κυβερνητική αναλγησία και απομονωμένο από την κοινωνία, καταβάλει μια ύστατη προσπάθεια να σώσει την κομματική του πελατεία.  Να επιβιώσει και το ίδιο γιατί αν συνεχιστεί αυτή η πολιτική, σε λίγους μήνες το ΠΑΣΟΚ θα διαλυθεί στα εξ ών συνετέθη.  Για αυτό και εντείνει την πίεσή του στον Πρωθυπουργό. Είτε να αλλάξει πολιτική, είτε να ….αλλάξει ο ίδιος! Και η πίεση αυτή θα λάβει διαστάσεις χιονοστιβάδας καθώς βλέπουν το πολιτικό σκηνικό να αλλάζει άρδην.

Στο ΠΑΣΟΚ γνωρίζουν, ότι αν ψηφιστεί το Μεσοπρόθεσμο, οδηγούνται στην μεγαλύτερη στρατηγική τους ήττα. Μια ήττα  που θα τους αφήσει στο περιθώριο για πολλά χρόνια.

Σ’ αυτό το εκρηκτικό κλίμα ο  κ. Παπανδρέου είναι όμηρος, μες το ίδιο του το κόμμα γεγονός που παραλύει και τη λειτουργία της κυβέρνησης.

Έτσι, ο Πρωθυπουργός προσέρχεται σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο γιατί γνωρίζει ή φοβάται ότι ο ασκός του Αιόλου άνοιξε. Η αμφισβήτηση είναι γενικευμένη. Ο κίνδυνος της ανατροπής του, από το ίδιο του το κόμμα, είναι υπαρκτός.

Ποιές είναι οι επιλογές του;

Το πρώτο  πράγμα, που ίσως έχει στο μυαλό του, είναι μια ύστατη  προσπάθεια συναίνεσης, μήπως και καταφέρει να εγκλωβίσει την αντιπολίτευση.  Πρόκειται για φαρσοκωμωδία, αν το επιχειρήσει.

Είναι δυνατόν να ζητά συναίνεση  από τη Ν. Δ.  όταν δεν συμφωνεί μαζί του το ίδιο του το κόμμα;  Για την κοινωνία, δεν το συζητάμε, έχει προ πολλού αποσύρει την εμπιστοσύνη της προς το πρόσωπό του.

Δεύτερον, διακινείται, επίσης,   το σενάριο ότι ο Πρωθυπουργός θα προτείνει  τον σχηματισμό  Κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας.  Όμως, αυτό δεν αποτελεί λόγο για να επισκεφθεί εκτάκτως τον  Πρόεδρο της Δημοκρατίας.  Η σύνθεση του υπουργικού συμβουλίου είναι στην απόλυτη διακριτική ευχέρεια  του Πρωθυπουργού. Άρα ο κ. Παπανδρέου, δεν χρειάζεται ούτε την άδεια, ούτε την έγκριση του Προέδρου για τη σύνθεση της Κυβέρνησής του. Μπορεί να σχηματίσει όποια κυβέρνηση επιθυμεί και με όποιους υπουργούς θέλει!

Όμως, μια «Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας» για να έχει νόημα πρέπει να συμμετάσχουν και τα άλλα κόμματα! Διαφορετικά θα πρόκειται για μια κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ με …ψευδώνυμο!  Η συμμετοχή, της Ν.Δ. φαίνεται  εξαιρετικά απίθανη γιατί, πέραν των άλλων, προϋποθέτει  και την αλλαγή πολιτικής και τον κ. Παπανδρέου δεν τον ικανοποιεί η συμμετοχή της κας Μπακογιάννη ή του κ. Καρατζαφέρη!

Τρίτον, μια άλλη εναλλακτική που έχει ο κ. Παπανδρέου είναι να υποβάλλει την παραίτησή του από την πρωθυπουργία. Βέβαια στην περίπτωση αυτή  δεν μπορεί να διοριστεί  πρωθυπουργός εκ νέου.  Η Κ.Ο. του ΠΑΣΟΚ, εντός τριών ημερών, υποχρεούται να υποδείξει στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, τον διάδοχο του κ. Παπανδρέου ο οποίος και θα λάβει εντολή σχηματισμού κυβέρνησης. Να επαναληφθεί δηλαδή το …πείραμα Σημίτη.

Τέταρτον, ο κ. Παπανδρέου μπορεί να υποβάλλει την παραίτηση της Κυβέρνησης του, επικαλούμενος εθνικό θέμα. Στην περίπτωση, αυτή διαλύεται η Βουλή και προκηρύσσονται αμέσως εκλογές.

Επειδή, όμως, στην περίπτωση αυτή ο  κ. Παπανδρέου θα εμφανιστεί ότι φυγομαχεί, χώρια που θα βρεθεί αντιμέτωπος και με την πιθανότητα μιας βαριάς ήττας, δεν αποκλείεται να ζητήσει ψήφο εμπιστοσύνης από την Βουλή!  Αν τη λάβει, τότε οι διαμαρτυρόμενοι «δεν θα δικαιούνται δια να ομιλούν». Αν καταψηφιστεί, θα έχει να λέει ότι έπεσε από μια «νέα αποστασία!» Και προσφύγει σε εκλογές καταγγέλλοντας τα κέντρα που τον… ανέτρεψαν!

Τι θα συμβεί;

Ο κ. Παπανδρέου προσπαθεί εδώ και καιρό να βρεί το δίλημμα των εκλογών. Δεν θέλει να φανεί ότι τις προκάλεσε ο ίδιος γιατί αυτό ισοδυναμεί με ομολογία αποτυχίας. Επομένως, όλοι του οι χειρισμοί κατατείνουν σ΄ένα πράγμα. Να φορτώσει την ευθύνη πρόκλησης των πρόωρων εκλογών στον Αρχηγό της Νέας Δημοκρατίας.

Αν ο λόγος της σημερινής συνάντησής του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας είναι  ο σχηματισμός Κυβέρνησης Εθνικής Σωτηρίας, τότε αποκαλύπτεται πλήρως ότι ο …βασιλιάς είναι γυμνός.

Η  απάντηση είναι απλή: ένας πρωθυπουργός που κέρδισε με 11 μονάδες διαφορά πρίν από 20 μήνες και αναζητά Κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας επειδή η δική του ήταν μια κυβέρνηση …καταστροφής, δεν έχει την ηθική, πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση να παραμείνει στη θέση του ούτε μια μέρα.

Κώστας Ροδινός

 

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 15/06/2011 07:25:40

    Σε όποια ενέργεια και να προχωρήσει το ΓΑΠ θα είναι απλά "αλλη μια παράσταση..." Φυσικά με τίποτε ο Αντώνης δεν θαθελε να προκαλέσει εκλογές... Αφήνει το ΓΑΠ τα πνιγει στα ίδια του τα σκατά!!!

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Basilio Emm... 15/06/2011 10:53:20

      ΔΙΟΡΘΩΣΗ.....ΠΗΡΕ

    • Ms avatar
      Ms @ Basilio Emm... 15/06/2011 11:18:09

      Εάν θέλεις να λέγεσαι αντικειμενικός, όταν εκφράζεις μια άποψη, τότε να είσαι σίγουρος ότι έτσι είναι. Γιατί μέχρι χθες ο Σαμαράς, άλλα έβγαινε και έλεγε. Ότι εγώ θέλω να πάει η χώρα σε εκλογές και θέλω να κυβερνήσω...Στην κυριολεξία μέχρι χθες!!!!!!!!!

      • noldor avatar
        noldor @ Ms 15/06/2011 12:14:23

        Τι πίνεις;

  2. Tem avatar
    Tem 15/06/2011 07:33:22

    Οτι και να σχεδιάζει το βέβαιο είναι ότι φεύγει

  3. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/06/2011 07:33:52

    Καλημερα Κωστα μου.
    α. Το μεγα προβλημα ειναι οτι Οι ΠΑΣΟΚΟΙ Βουλευτες βλεπουν την ηττα και οχι το προβλημα που εχουν φερει τη Χωρα με το/τα Δανεια και τα Μνημονια. το ΓΥΨΟ δεν τον βλεπουν. Εκει το εντοπιζω. Μη τα χαιδευουμε ! Εχει Πρασινισει το ματι τους στην καρεκλοεξουσια.

    β. Οσον αφορα στην Κυβ Εθν Σωτ, κανεις μια πολυ λογικη σκεψη ! Δεν εισαι ομως το ΓΑΠ-ΝΧ !!! χαχαχαχα Δεν γνωριζει απο ισορροπιες, Συνταγμα, Νομους, πολιτικα ηθη και νορμες. Θελει ΕΙΚΟΝΑ !! το λεω και θα το λεω μεχρι να φυγει.
    Συζητητης + Ταξιδευτης + Πολυφωτογραφημενος = Ανασφαλεια + ΠΑΣΟΚΙΑ

    Δεν εχει δαχτυλιδι να δωσει ! Εχει τα κουπια. Να παρει ο Μπεννυ τα κουπια ? Θα θελουμε του κοσμου τα $$ για κανω-φερρυ μποατ ! χαχαα "δε βγαινουμε"...

    Θα προσπαθησει να τσαμπουκαλευτει μεσα στο ΠΑΣΟΚ τυπου, "ψηφιζετε ή σας παιρνω το κεφαλι" και "παραιτεισθε ( ριχνετε ΠΑΣΟΚ ) και θα σας πω ( πει ο Λαος ) προδοτες". " παιρνουμε νεο Δανειο ή κατω τα ρολα "
    "Οι Λαοι της Ευρωπης πολεμουν να μας Δανεισουν κ εμεις τους σνομπαρουμε? τι θέλουμε ? να Βγουμε απο το Ευρω??"
    Ειναι ο διλημματίας ! ΤΕΛΟΣ.-

    Φαντασια στο Φορο εχω κ εγω.. εχεις κ εσυ ! Φαντασια και Εθνικη Ευθυνη δεν εχουν οι ΠΑΣΟΚΟΙ. Με το που διαβσαν οπως ολοι μας το Νεο Μνημονιο θα επρεπε να εχουν φυγει τρεχοντας ! οχι να το συζητουν καθ οιονδηποτε τροπο!! και ομως το συζητουν !!!

    Η Χώρα στην Τάφρο των Μαριαννών με το ΠΑΣΟΚ στην εξουσία.

    Οι Δικαστες μας που ειναι ??? Η Συνταγματικοτητα του καθε Μνημονιου και Δανειακη συμβασης θα πασει κ αυτη στην Ταφρο? Θα το θαψουν ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ?? Θα υπογραψει Ελληνας Αιτιολογικη Εκθεση ? πες μου εσυ Κωστα.

    ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/06/2011 10:27:56

      Kαλημέρα ΠΠ,
      τι να σχολιάσω τώρα!
      Τα είπες όλα!
      Ειδικά εκείνος ο παραλληλισμός με τα κουπιά!

    • Ms avatar
      Ms @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 15/06/2011 11:14:05

      Οι Δικαστές μας που είναι; Είναι ακριβώς εκεί που ήταν και οι δικαστές επί Ν.Δ όταν ο Σανιδάς έπαιρνε στην αγκαλιά του το φάκελο της SIEMENS ή δεν θυμάμαι ποιου άλλου σκανδάλου και έλεγε δεν το δίνω πουθενά!!! Και όλα αυτά σε μια δήθεν "δημοκρατική κοινωνία". Ξέρετε τι βλέπω; Ακόμα και τώρα, ακόμα και σε αυτή την ύστατη για τη χώρα στιγμή, είστε όλοι είτε Ν.Δ είτε ΠΑΣΟΚ! Κανένας δεν είναι Ελλάδα!!! Όταν καταλάβετε που θα σας έχει οδηγήσει όλο αυτό τότε θα είναι ήδη πολύ αργά. Τότε η Ελλάδα θα έχει ήδη πτωχεύσει και εμείς όλοι θα είμαστε ήδη χαμένοι. Και τότε θα αναζητούμε πολιτικές σωτηρίας, πολιτικές όμως που δεν θα είναι πλέον εφαρμόσιμες, καθώς η κατάσταση δεν θα είναι πλέον ιδανική για τέτοιου είδους πολιτικές. Ομόνοια ρεεεεεεεεεεεεεεεεε, βάλτε τα μυαλά στα κεφάλια σας, βουτήχτε τη γλώσσα στον εγκέφαλό σας πριν μιλήσετε ή γράψετε και συνταχτείτε όλοι σε ένα κοινό στόχο!!!!!!!! ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ!!!!! ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΤΙΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΞΤΕ ΤΟΥΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΜΠΝΟΙΑΣ!!!!!!!

      • noldor avatar
        noldor @ Ms 15/06/2011 12:16:25

        Σύμπνοια με προδότες;

        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!!

  4. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 15/06/2011 07:38:50

    Κώστα καλημέρα. Πολύ σωστό αυτό που λες περί στρατηγικής ήττας. Το Μνημόνιο 1 δεν ηταν, διότι ο ΓΑΠ κατάφερε λίγο-πολύ να περάσει την άποψη στους οπαδούς του ότι "φταίει η ΝΔ που κατέστρεψε τη χώρα". Τώρα όμως αυτό το παραμυθάκι δεν πιάνει, διότι πριν από το Μνημόνιο 2 κυβέρνηση ήταν ο... ίδιος, που μας "έσωσε" με το Μνημόνιο 1.

    Το πρόβλημα δηλαδή για τον Παπανδρέου είναι ότι η πολιτική του για την κατστροφή της χώρας, που ακολουθεί με τόση συνέπεια, ξέμεινε απο άλλοθι.

    Το δικό μου σενάριο το έγραψα και σε άλλο σχόλιο. Αν πέσει κάτω από151, πάει σε ψευτοοικουμενική με συμμετοχή όλων των "προθύμων", Ντόρας, Καρατζαφέρη, μνημονιακών της ΝΔ και αν τύχει και βρει και κανέναν από ΔΗΜΑΡ. Θα κάνει ό,τι μπορεί για να μην πάει σε εκλογές. Αυτές θα είναι οι εντολές ου θα πάρει από έξω. Η Βουλή θα είναι μεν "σταθερή" υπέρ μιας μνημονιακής κυβέρνησης (όσο ήταν το 1965-67...), αλλά τώρα που ο κόσμος έχει ξυπνήσει, θα ανατραπεί τελικά η κυβέρνηση από την ενεργητική αντίσταση όλων. Περιλαμβανομένου και του κρατικού μηχανισμού, που είναι ο μεγάλος εφιάλτης τους. Εκεί είναι το μεγάλο ερώτημα αν μας περιμένει ευρωαστυνομία, ευρωεφορία κλπ...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Επώνυμος 15/06/2011 10:33:03

      Επώνυμε,
      το σενάριο της οικουμενικής το βλέπω λίγο χλωμό.
      Πρώτον γιατί λιγοστεύουν οι ..πρόθυμοι
      και δεύτερον γιατί οικουμενική χωρίς τη ΝΔ δεν θα μακροημερεύσει.
      Μάλιστα μια οικουμενική χωρίς τη ΝΔ δε τη θέλει κανένας.
      Για ευνόητους λόγους.
      Επειδή το ΠΑΣΟΚ έχει ισχυρό το αίσθημα της επιβίωσης μάλλον κάτι άλλο θα δρομολογήσουν.
      Εστω και μια ήττα αν είναι η επόμενη κυβέρνηση να αποτελέσει παρένθεση.
      Αυτό που φοβάται και αγωνίζεται να αποτρέψει ο σκληρός πυρήνας του ΠΑΣΟΚ είναι μια στρατηγική ήττα που θα διαλύσει την εκλογική τους βάση.
      Και το μεσοπρόθεσμό κάνει αυτό ακριβώς.
      Για αυτό αντιδρά ο Λιάνης και όχι γιατί τον έπιασαν όψιμες ευαισθησίες.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:21:20

        Το ζήτημα είναι, κατά τη γνώμη μου, τι θα κάνουν οι ξένοι. Υπάρχει άνθρωπος να ελέγξει το ΠΑΣΟΚ και να κάνει "σωστά" και τη δουλειά των ξένων; Αν ναι, τότε "σκληρός πυρήνας" του ΠΑΣΟΚ και ξένοι, θα δώσουν το δαχτυλίδι. Αν όχι, τότε θα κρατήσουν τον Παπανδρέου κι όσο πάει.

        Πάντως το σενάριο της αποστασίας των ΝΔτών θα πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη στον όποιο σχεδιασμό.

  5. Αρματιστής avatar
    Αρματιστής 15/06/2011 07:40:59

    Αγαπητέ Κώστα καλημέρα

    Τα λες πολύ καλά
    Ο Παπανδρέου δεν έχει την ηθική, πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση να παραμείνει στη θέση του ούτε μια μέρα και αυτό για τρεις λόγους:

    1) Είπε ψέματα στο λαό για να αρπάξει την εξουσία και συνέχισε να λέει ψέματα για να παραμείνει γατζωμένος σε αυτή. Βεβαίως ψέματα είπαν και οι υπουργοί του με πρωταγωνιστή τον Παπακωνσταντίνου. Πολλά ψέματα.
    2) Κατέστρεψε την οικονομία της πατρίδας
    3) Ήταν τελικά Γιωργάκης και όχι Γιώργος και ασφαλώς όχι Γιώργαρος. Ήταν αυτό που όλοι γνωρίζαμε από το 1980. Γνωρίζω πολλούς Πασοκ και ξέρω τις απόψεις τους για τον ΓΑΠ. Παρ' όλα ταύτα τον ψήφισαν.

    Ο Παπανδρέου ήταν ο μοιραίος άνθρωπος της πατρίδας. Είχε ένα όνομα, προωθήθηκε από πολλούς άγνωστους και άχρηστους τύπους που επένδυσαν πάνω του, προωθήθηκε από τα μέσα διότι πίστεψαν ότι μπορούσαν να τον χειριστούν για τα δικά τους συμφέροντα και προωθήθηκε μετά μανίας από το ξένο παράγοντα για τους δικούς τους λόγους. Το "κενό" όμως, κάποια στιγμή αποδεικνύεται αυτό που πραγματικά είναι. Ένα μηδέν

    Η ευχή μου είναι: Σήμερα, υπό τη πίεση του λαού, οι άσχετοι και ανίκανοι αυτοί άνθρωποι που είναι στην εξουσία τους τελευταίους 20 μήνες, να πάρουν το δρόμο για τα μπάζα της ιστορίας. Η συνέχεια για τη πατρίδα θα είναι δύσκολη. Πλην όμως, πιστεύω και ελπίζω, ότι όπως και άλλες φορές στην ιστορία μας θα τα καταφέρουμε.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αρματιστής 15/06/2011 10:34:48

      Καλημέρα Αρματιστή,
      το ΠΑΣΟΚ δεν αποχωρίζεται έτσι εύκολα την εξουσία.
      Κατά τα άλλα συμφωνώ.

  6. SAS avatar
    SAS 15/06/2011 07:44:30

    Όχι ας κρατήσει λίγους μήνες ακόμα , για να διαλυθεί το σύστημα ΠΑΣΟΚ και ο Πασοκισμός . Αν δεν διαλυθεί αυτό το κόμμα η Ελλάδα δεν θα μπορέσει ποτέ να βγει στο φώς .

    • tpe avatar
      tpe @ SAS 15/06/2011 10:00:49

      Πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι λέει ο λαός μας. Άρα, και να διαλυθεί, το χούι του πασοκισμού μένει. Πρέπει να μην τους ξαναδεί η Βουλή τους τυπάδες αυτούς (και τους αντίστοιχους της ΝΔ βεβαίως, βεβαίως).

  7. Λιγότερος Άμλετ avatar
    Λιγότερος Άμλετ 15/06/2011 07:52:04

    Κώστα, ένας Σαμαράς πρωθυπουργός δέχομαι ότι βάσει της αντιπολιτευτικής του θέσης θα έχει την "ηθική, πολιτική και κοινωνική νομιμοποίηση". Μήπως υπονοείς ότι και η στάση των Μέρκελ, Φιγιόν (=Σαρκοζί), Όλι Ρέν και Γιουνκέρ θα αλλάξει, γιατί θα έχουν απέναντί τους έναν άλλο, πρόσφατα ισχυροποιημένο συνομιλητή; κι αν δεχτούμε ότι ο τωρινός τους πέφει "κουτί" γιατί τους κάνει όλα τα χατήρια, γιατί δεν "σκίζονται" να τον διατηρήσουν χαλαρώνοντας την πίεση για συναίνεση; Γρίφος ως προς τα "έξω" το θέμα, δεν αμφιβάλλω ότι -παραφράζοντας τον ΚΚ α'- ότι "μέσα θα πάμε (σχετικώς) καλά". Με τους άλλους όμως; Καλή σου μέρα!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Λιγότερος Άμλετ 15/06/2011 10:40:17

      Πολύ έξυπνο ερώτημα!
      Κύτταξε δεν έχουμε ακόμα συνειδητοποιήσει οτι το κόστος μιας ενδεχόμενης χρεοκοπίας της Ελλάδος μπορεί να προκαλέσει ένα ντόμινο αδύνατον να ελεχθεί.
      Από την άποψη αυτή εκτιμώ οτι έχουν κάθε λόγο να θέλουν τη σωτηρία μας.
      Η διαφορά είναι οτι μέχρι τώρα αυτό επιχειρήθηκε να γίνει με όρους τραπεζών.
      Ούτε κάν κυβερνήσεων.
      Είδες πόσο εύκολα μας έδωσαν την ....επιμήκυνση του πρώτου δανείου;
      Πόσο προσπαθούν για το δεύτερο δάνειο;
      Δεν ισχυρίζομαι οτι θα είναι εύκολο, πιστεύω ομως οτι μια σοβαρή κυβέρνηση, που θέλει να διαπραγματευτεί σεβόμενη το λαό και την ιστορία της το λιγότερο που μπορεί να εξασφαλίσει είναι καλύτεροι όροι.

      • Apollonios avatar
        Apollonios @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:04:11

        Ακριβώς έτσι είναι Κώστα.
        Ο μόνος τρόπος να δοθούν λύσεις στα μέτρα των λαών κι όχι στα μέτρα των υπερεθνικών τραπεζιτών, είναι ο μαζικός ξεσηκωμός των απλών πολιτών. Αυτό είναι το μόνο που φοβούνται όλοι αυτοί.
        Γιαυτό κι επι μήνες επιμένω ότι πρέπει ΟΛΟΙ να βγούμε στους δρόμους και στις πλατείες, οι αγανακτισμένοι στο Σύνταγμα πρέπει να διπλασιαστούν...

      • Εύμηλος avatar
        Εύμηλος @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:48:12

        Σωστή η παρατήρηση Άμλετ κι η απάντηση Ροδινού.
        Αυτή τη στιγμή, όπως διαφαίνεται από τα δημοσιεύματα, έχουμε κάποια ψήγματα των διαθέσεων των "εταίρων", που εδράζονται κυρίως σε τραπεζικά κριτήρια λόγω του φόβου πρόκλησης ενός ντόμινο εξελίξεων στην ευρωζώνη, σε περίπτωση μιας αρνητικής εξέλιξης του ελληνικού ζητήματος. Ακόμη λιγότερα και γνωστά στη δημοσιότητα είναι τα στοιχεία του σχετικού πολιτικού προβληματισμού. Καθόλου τυχαίο. Το έλλειμμα ηγεσίας στην Ευρώπη αντανακλά και το αντίστοιχο πολιτικό. Πράγμα που σημαίνει ότι χρειάζεται να τεθούν προς συζήτηση μια σειρά θεμάτων στη βάση και των νέων πραγματικοτήτων. Ο Αντώνης Σαμαράς εύστοχα ήδη έχει θέσει τέτοια ζητήματα συμβάλλοντας στους σχετικούς προβληματισμούς.
        Σε ένα τέτοιο πλαίσιο, που λαμβάνει υπόψη τα διαφορετικά επίπεδα, σίγουρα θα μπορεί να διαπραγματευτεί άλλους όρους. Φτάνει να υπάρχει αγωνιστική διάθεση, μελετημένες κινήσεις και ξεκάθαρος στόχος. Το ΖΑΠΠΕΙΟ ΙΙ απέδειξε ότι υπάρχει εναλλακτικό οικονομικό σχέδιο. Καιρός να παρουσιαστεί κι η συνολική πολιτική πρόταση. Η ΕΠΑΝΕΚΙΝΗΣΗ σημαίνει ότι στήνω όλο το μηχανισμό από μηδενικής βάσης για να τον κάνω να δουλέψει με νέες συντεταγμένες, πιο αποδοτικές, πιο δημιουργικές προκειμένου να υπηρετήσει μια άλλη φιλοσοφία. Σαφώς διαφορετικούς ιδεολογικοπολιτικούς στόχους. Το Έθνος και τους Πολίτες του πρωτίστως κι όχι τα ιδεοληπτικά νεφελώματα "παγκόσμιας διακυβέρνησης", που αν μη τι άλλο μάλλον με παγκόσμια δικτατορία φαντάζουν.

  8. Axis avatar
    Axis 15/06/2011 07:52:34

    Ότι και να κάνει η κυβέρνηση ο κόσμος έχει καταλάβει ότι είναι επικίνδυνη και πρέπει να φύγει μια ώρα αρχύτερα.

  9. Tem avatar
    Tem 15/06/2011 07:54:55

    H Πατρίδα δεν χρειάζεται έναν ανθέλληνα πρωθυπουργό. Επιτέλους τέλος.

  10. αλλήθωρος avatar
    αλλήθωρος 15/06/2011 08:05:03

    Αν το πάει σε κυβέρνηση Εθνικής Σωτηρίας, μην ξεχάσει να πάρει και τον μπαμπά της κόρης!!!
    http://www.real.gr/DefaultArthro.aspx?page=arthro&id=74126&catID=1

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ αλλήθωρος 15/06/2011 11:02:51

      !!!

  11. Αντάμ Παπαντάμ avatar
    Αντάμ Παπαντάμ 15/06/2011 08:23:27

    κ. Ροδινέ παίζει και άλλο εκβιαστικό σενάριο ,ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ,μεσοπροθεσμο η χρεοκοπία .
    Πάντως όπως και να έχουν τα πράγματα η κυβέρνηση πρέπει πρώτα να αποδομηθεί από τον λαό σε τέτοιο σημείο ώστε ο Σαμαράς να έχει κάποια τύχη να κυβερνήσει την χώρα με επιτυχία ,φανταστείτε αυτή την στιγμή που ακόμα το ΠΑΣΟΚ έχει κάποια ερίσματα στον λαό ,να βγεί να κυβερνήσει ,η χαρά του συνδικαλιστή θα γίνει .
    Δυστυχώς για την χώρα και για εμάς ο Σαμαράς πρέπει να περιμένει ακόμα με υπομονή ,όσο και αν σας φαίνετε παράξενο το ΠΑΣΟΚ είναι ακόμα ισχυρό ,αν ρίξετε μια ματιά στις συνδικαλιστικές εκλογές των περισσότερων φορέων στο δημόσιο θα διαπιστώσετε η ΠΑΣΚ να παίρνει Σταλινικά ποσοστά.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Αντάμ Παπαντάμ 15/06/2011 10:45:47

      Αντάμ,
      δεν μπορεί να γίνει δημοψήφισμα για το Μεσοπρόθεσμο.
      Το απαγορεύει ρητώς το Σύνταγμα

  12. koinos_nous avatar
    koinos_nous 15/06/2011 08:28:03

    Ειτε απο ενστικτο αυτοσυντηρησης ειτε απο "ανταρσια" βουλευτων πολυ πιθανο να οδηγηθουμε σε εκλογες προκειμενου να χρεωθει και η αντιπολιτευση καποια μετρα που προφανως θα παρει για να παρει την επομενη δοση η τις επομενες κλπ.
    Αν τα χρεωθει ολα το ΠΑΣΟΚ τελειωσε πολιτικα για πολλα χρονια και δεν ειναι τοσο κουτοι.
    Θα βαλουν μερικους τελειωμενους να τον "ριξουν" που θα νομιζουν οτι εσωσαν την πατριδα και η μπαλα θα περασει στη ΝΔ.
    Μαγικες λυσεις του στυλ θα τα φτιαξουμε ολα και θαμαστε ολοι ευτυχισμενοι δεν υπαρχουν παραμενοντας στον μηχανισμο με δανεικα και στο ευρω.
    Αν δεν δοθει ΒΙΩΣΙΜΗ λυση του χρεους απο τους Ευρωπαιους, η μονη σωτηρια ειναι η προταση Καζακη για επιστροφη στη δραχμη κλπ.
    Διαφορετικα οι πλατειες θα ειναι παλι γεματες με περισοτερους και πιο αγανακτισμενους.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ koinos_nous 15/06/2011 11:03:48

      Ορθολογιστής Κοινός Νούς.

  13. Y. avatar
    Y. 15/06/2011 08:53:08

    “..τα ‘μαθες τα νέα πατέρα...?”

  14. anonymous avatar
    anonymous 15/06/2011 08:59:53

    Εδω ο κόσμος καίγεται και βλέπουμε σήμερα στα Νεα ένα περισπούδαστο αρθρο του Αστεροσκοπείου ότι η ρύπανση είναι εισαγόμενη. Κάποιος πρέπει να μαζέψει αυτούς τους επιστήμονες που εκτός από τις κοινοτυπίες τους, εξυπηρετούν και την κυβέρνηση (το προφανές συμπέρασμα που δεν γράφετατ είναι φυσικά το να μην πάρουμε μέτρα γιατί η ρύπανση είναι εισαγόμενη). Μήπως πρέπει να περνάνε από κάποιο έλεγχο όλα αυτά τα πράματα προτού δούν το φώς της δημοσιότητος?

  15. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 09:05:52

    Οι εκβιασμοί άρχισαν με το "αμείλικτο ερώτημα" που κατ' επανάληψη τέθηκε χτες από τον τρίτο εκ των ΠΑΣΟΚΙΚΩΝ Ρεπόρτερς, Κώστα Χαρδαβέλλα: Πως θα πληρωθούν οι μισθοί και οι συντάξεις του Ιουλίου αν δεν καταβληθεί η 5η δόση. Η κυβέρνηση των αδρεικέλων μπορεί να παραιτηθεί και να προκαλέσει πρόωρες εκλογές, κατ' εντολήν, ώστε μέσα σε κλίμα πολιτικής αστάθειας να ενταθεί ο εκβιασμός για την ψήφιση του μεσοπρόθεσμου. Πέραν αυτών, υπάρχει ταυτόχρονα η βραδυφλεγής βόμβα των ελληνικών τραπεζών, εξελίσσονται παράλληλα οι έντονες διαπραγματεύσεις μεταξύ των μελών της τρόϊκας για το ποιός θα επωμισθεί το λιγότερο κόστος από την ελληνική κρίση ενώ τα διεθνή (και εγχώρια) αρπακτικά που βρίσκονται σε αναμονή πιστωτικού γεγονότος ώστε να πάνε ταμείο. Μύλος

    • ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
      ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 09:11:38

      Θελουν να σωσουν το καναλι.... αχαχαχ τι να πει και ο Χαρδαβελας...
      ολα τα κανει αβαβα για το μισθο ! πανε οι ΑΟΖ, πανε τα Διστομα, παιζει Χαμογελο ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ...αλλα ειναι σταχτη !!!
      ασε που θα παιρνουν και μεριδιο απο τα SMS-Tηλεφωνα - παλιο το κολπο !

      Αλλα αυτη τη λογικη που φωναζω... "ελατε να βγαλουμε μαζι $$ να πληρωθειτε" μονο για παρτη τους την σκεφτονται !! η Ελλαδα δεν υπαρχει.-

      Μολις του λεει ο Στυλιανιδης " απο τα 100δις τα 90 ηταν για αποπληρωμη δανειων του Σημιτη" ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ τα ξερουμε αυτα ! Τωρα τι κανουμε !

      Ασε δε τον Κωνστα !.... ελεγα να τα ξεχασω τα χτεσυνοβραδυνα και μου τα θυμιζεις ! αχαχαχ εσυ θα φταις για οτι συμβει... προβοκατορα.

      ΠΠ

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 10:54:22

      Καλημέρα Γιάννη,
      δεν νομίζω να υπάρχει θέμα με την 5η δόση.
      Σκηνικό εκβιασμού είναι για να περάσει το μεσοπρόθεσμο.

      • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
        Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:04:20

        Σιγά με δε μας τη δώσουνε. Θα επακολουθήσει αλυσιδωτή πυρηνική αντίδραση! Έχουμε πυρηνικό όπλο στα χέρια μας και δυστυχώς ο Γιώργος κατάφερε και το κλείδωσε στο γραφείο του!

        Μήπως είδες με τι θέμα βγαίνουν αύριο τα ΕΠΙΚΑΙΡΑ?

        • Κώστας Ροδινός avatar
          Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 11:06:37

          Είχα ....εσωτερική πληροφόρηση!

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:10:01

            Je sais mon ami. Το κουβάρι ξετυλίγεται πολύ πιο γρήγορα απ' ότι φανταζόμαστε. Ποιός να έκανε τη διαρροή και γιατί τώρα?

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 11:12:57

            Εχει πολλές άκρες ακόμα το κουβάρι και πολλά θ΄δούμε και θ΄ακούσουμε...
            Αν κατεβείς Σύνταγμα, πάρε και τον Μικρό Ατίθασο, ακόμα χρωστάει κάτι μπύρες...

          • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
            Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:25:57

            Ο Μικρός Οδυσσέας είναι χρεωμένος? Θα κληθεί να υπογράψει Μνημόνιο Κατανόησης. Ξέρω ένα καλό δικηγορικό γραφείο στην Αγγλία...
            Έχει δεσμευτεί αναλάβει μια...διοργάνωση αλλά δεν τον βλέπω ζωηρό.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:29:48

            Ετσι είναι οι Μικροί, όταν γίνονται Μεγάλοι και επιτυχημένοι!

  16. geopan avatar
    geopan 15/06/2011 09:30:47

    Καλημέρα σας!Τα ίδια κόλπα κάθε φορά!Το ίδιο έργο σε επανάληψη!Το βαρεθήκαμε,τον βαρεθήκαμε,τους βαρεθήκαμε!όταν είναι να πάρει νέα μέτρα εκβιάζει χωρίς να τον ενδιαφέρει η χώρα!α ρε "κουρασμένε" Καραμανλή..μέσα σε 20 μήνες δικαιώθηκες..

    • μουρίνιο avatar
      μουρίνιο @ geopan 15/06/2011 10:50:28

      Φοβερό το συμπέρασμα σου για τη δικαίωση του χοντρού...Του χεορότερου πρωθυπουργού της μεταπολίτευσης μαζί με τον Ανδρέα, το πρότυπό του...

      • noldor avatar
        noldor @ μουρίνιο 15/06/2011 12:22:32

        Μπα, υπάρχουν και χειρότεροι!

  17. Χαμενος avatar
    Χαμενος 15/06/2011 09:32:33

    Εκλογές δεν θέλει κανείς τώρα, οπότε δεν πάει γι' αυτό ο ΓΑΠ στον πρόεδρο. Απο την άλλη πιέζεται ασφυκτικά απο παράγοντες εντός και εκτός Ελλάδας, ώστε να βρει έναν τρόπο να να περνάνε τα μνημόνια και να υπάρχει μια αποφασισμένη διοίκηση. Τον ΓΑΠ ομως δεν τον ενδιαφέρουν τα μνημόνια και τα ελλείμματα, θέλει απλά ν'αποχωρήσει σύντομα με κάποια αφορμή, οπότε βλέπω τα εξής σενάρια:
    -1: δεν έχει σχέδιο, και κάνει ελιγμούς να κερδίσει χρόνο
    -2: Θα κάνει κανένα χαζό δημοψήφισμα το οποίο θα χάσει ώστε να αποχωρήσει θιγμένος.
    -3: θα ζητήσει- προτείνει κυβέρνηση εθνικής σωτηρίας χωρίς τον ίδιο με σκοπό να πάμε σε εκλογές αλλά όχι άμεσα, πιθανά μετά το καλοκαίρι. Έτσι θα λουφάρει, και θα μπορεί να κοιμάται πιο κοντά στα ελικοδρόμια (όσο θα βρίσκεται στην Ελλάδα).
    Ούτως η άλλος πιστεύω οτι θα καθυστερήσουν τις εκλογές όσο μπορούν και αναγκαστικά στην πορεία κάποιοι θα ριχτούν στα λιοντάρια.

  18. o βουνίσιος avatar
    o βουνίσιος 15/06/2011 09:37:56

    Το πιο πιθανό είναι να μην κάνει τίποτα. μάλλον περιμένει το καλοκαίρι και προσπαθεί να περισώσει ό,τι μπορεί.

  19. Κρης avatar
    Κρης 15/06/2011 09:46:00

    lol
    ......''H λαϊκή δυσαρέσκεια είναι για τον Γ. Παπανδρέου ένα θέμα που τον απασχολεί προσωπικά.
    Θυμάται ότι ο ίδιος ως αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης είχε συμμετάσχει σε διαδηλώσεις.
    Kαι τώρα θέλει να επιστρέψει σε εκείνη την περίοδο ως πρωθυπουργός.
    Για αυτό μελετά το ενδεχόμενο να τους ζητήσει να στείλουν μια αντιπροσωπία τους στη Bουλή.
    Nα μιλήσουν με τον ίδιο και να απευθυνθούν στο σώμα των βουλευτών και στην αντιπολίτευση.''
    h**p://www.imerisia.gr/article.asp?catid=15459&subid=2&pubid=111415169
    "Η" 15/6

  20. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 09:47:22

    Αχ αυτός ο Κώνστας. Αύριο θα πάει να ανάψει κεράκι στη χάρη του Αγίου Μνημονίου μαζί με το Μπάμπη. Έχουνε και τα ΜΙΓΚ κάτι προβλήματα και δεν πετάνε και γι' αυτό είναι στεναχωρημένος.

    Χωρίς νέο σχέδιο Μάρσαλ λύση δεν υπάρχει.

    • ΕΛΛΑΣ avatar
      ΕΛΛΑΣ @ Γιάννης Φαίλτωρ 15/06/2011 10:51:28

      ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΑΙ Ο ΓΑΠ..................

  21. μετρό-στάση γουδί avatar
    μετρό-στάση γουδί 15/06/2011 09:48:51

    time's up . 15 ιουλιου στάση πληρωμών, πτωχευση και θα μείνουμε στο χέρι με τα μεσοπρόθεσμα,τα "λεφτά που υπάρχουν " και τα "ζάππεια"...και ναι: μπορεί να είναι ο αντώνης ο πρωθυπουργός που θα φάει στη μάπα τη πτώχευση

    • Ταλάντη avatar
      Ταλάντη @ μετρό-στάση γουδί 15/06/2011 10:12:44

      Σίγουρα την πατάτα θα την παραδώσει.

  22. Ταλάντη avatar
    Ταλάντη 15/06/2011 10:07:47

    Προτείνω Yπουργούς απ όλα τα κόμματα της βουλής, όλοι μια γροθιά να αντιμετωπίσουμε τα λάθη του παρελθόντος με αξιοπρέπεια

    • alakran avatar
      alakran @ Ταλάντη 15/06/2011 10:32:16

      1ον Μιλάς για "Υπουργούς". Πες μας όμως ποιόν προτείνεις και για
      πρωθυπουργό.
      2ον Αναφέρεις "όλα τα κόμματα της βουλής".Ξεχνάς όμως ότι το κόμμα της θυγατέρας και το κόμμα του Κουβέλη δεν τα έχει ψηφίσει κανένας.
      3ον Αυτά που εσύ εννοείς ως ¨λάθη", εγώ θα τα αποκαλούσα "εγκλήματα"
      40ν Λες "του παρελθόντος". Εγώ θα έλεγα ότι το μεγαλύτερο έγκλημα αφορά το
      άμεσο μέλλον και είναι η ψήφος στο μεσοπρόθεσμο.
      5ον Μιλάς για "αξιοπρέπεια". Αυτό το εκλαμβάνω ως κακό χιούμορ που
      συνοδεύει την "πρόταση" σου.
      60ν Συμφωνώ όμως με την ενοποίηση σε μια "γροθιά". Στις εκλογές φυσικά.

      • noldor avatar
        noldor @ alakran 15/06/2011 12:23:57

        +

  23. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2011 10:26:36

    ΒΡΥΚΟΛΑΚΑΣ ΤΩΝ ΧΑΝΙΩΝ
    Σε διατεταγμένη υπηρεσία. Βγήκε να ροκανίσει τον Σαμαρά μόλις διαπίστωσε ότι η Ν.Δ. παίρνει κεφάλι στις δημοσκοπήσεις, έστω και με πολύ χαμηλά ποσοστά. Τι έκανε λοιπόν στην εκπομπή του Παπαχελά; Θυμήθηκε τον Καραμανλή και ζήτησε να παρέμβει για...
    να επιστρέψει στον σωστό δρόμο ο Σαμαράς! Όσο ήταν πρωθυπουργός ο Καραμανλής ροκάνιζε εκείνον μέχρι να βάλει τη Ντόρα υπουργό Εξωτερικών. Η Ντόρα είναι εκτός Ν.Δ. ο Κυριάκος δεν έχει δύναμη μέσα στο κόμμα του, ποιος θα μπορούσε να πριονίσει τον Σαμαρά; Μόνο ο Καραμανλής. Αρρωστημένος εγκέφαλος!...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 15/06/2011 11:04:33

      Δηλαδή, εσύ τι περίμενες;

  24. Απορία avatar
    Απορία 15/06/2011 10:31:40

    Δηλαδή αν ο Παπανδρέου παρανοήσει, δεν κάνει εκλογές και θελήσει να πάρει την χώρα μαζί του. Η ΝΔ τι θα κάνει;

    Θα περιμένει να έχουν φτάσει οι Τούρκοι στο Σύνταγμα για να μην της χρεωθούν οι πρόωρες εκλογές;

  25. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 10:56:36

    180.
    Αλλά πρίν ή μετά από εκλογές;
    Εδώ σε θέλω μάστορα Κώστα!
    Το ρεκόρ Γκίνες ίσως σπάσει, πάντως: 2004 - 2011, σύνολον εκλογαί 4.
    Μέσος όρος 7/4 = 1,75 εκλογαί ανά έτος !
    Πώς θα ήταν δυνατόν να μη ζεί με ορρούς και οξυγόνο μια τέτοια χώρα!
    Τελικά ο γερο Μήτσουλας έχει δίκιο. Πείσθηκα, μετά από 50 χρόνια ! Άς όψεται η αγάπη μου προς τα Μαθηματικά!

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 15/06/2011 11:01:11

      Θείε,
      Με όλο το ...σεβασμό (προς τον Θείο, το αντιλαμβάνεσαι), μήπως πρέπεις να το ξαναδείς αυτό το θέμα;
      Ο,τι πείστηκες δηλαδή!

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:05:20

        Το ξαναβλέπω συνέχεια, το μυστήριο είναι μπροστά μου εδώ και 50 χρόνια.
        Πενήντα χρόνια άντεξα στον πειρασμό, καταλαβαίνεις; E basta, ο κόμπος έφτασε στο χτένι!
        Ο άνθρωπος είχε απίστευτες ικανότητες πρόβλεψης, έστω και άν του έβγαιναν πάντα μετά τη δύση του ηλίου. Φίλτατος ο Πλάτων, φιλτάτη δε η αλήθεια!

  26. madprof avatar
    madprof 15/06/2011 10:56:59

    Το cnn αναφέρει ότι η Ελλάδα έχει το χειρότερο rating στον κόσμο !.
    ΤΟ cnbc ότι η Moody's απειλεί να υποβαθμίσει την Γαλλία γιατί είναι πολύ εκτεθειμένη με τα ελληνικά ομόλογα !. Χαμός παιδιά ...., κι εμείς εδώ ασχολούμαστε με εκλογές και το ποιoς θα αλώσει την εξουσία !. No comment

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ madprof 15/06/2011 11:10:05

      Τα μυρμήγκια βγάζουν φτερά όταν έλθει η ώρα να χαθούν.
      Οι τύποι που εκλέγουμε (πράσινοι, μπλέ, κόκκινοι, Κανελί με βούλες), έχουν βαρύ και πολύστροφο μυαλό: Κατηγορίας πτερού.

  27. Voter avatar
    Voter 15/06/2011 11:04:21

    Ο γαπ πήγε στον καρολάκο για να του ζητήσει να τσοντάρει κι αυτός κάτι για το δώρο του jeronimo! Γιορτάζει σήμερα ο αρχι-πασοκο-επίσκοπος και τα άμφια είναι πανάκριβα! Δεν βγαίνει να τα πάρει μόνος του ο πρωθυπουργατούλης!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Voter 15/06/2011 11:32:56

      Οι παπάδες μας φταίνε τώρα;
      Άντε καλύτερα να διαβάσουν κανένα ευχέλαιο στη Βουλή μπάς και συνέλθουν οι α-πρόσωποί μας!
      Άν και καταληλότερος μου φαίνεται για την περίσταση ο εξορκισμός.

  28. Άκης Κιλκίς avatar
    Άκης Κιλκίς 15/06/2011 11:23:14

    Δε νομίζω να είναι το θέμα -πλέον- ποιός θα αλώσει τη χώρα ή τα υπόλοιπα που λένε οι φίλοι στα σχόλιά τους. Είναι απαιτητική η ανάγκη να βρεθεί στο τιμόνι ένας ηγέτης βγαλμένος από την παλιά στόφα. Αυτός νομίζω οτι είναι ο Αντώνης Σαμαράς. Δεν κάνει βέβαια κανό ή ποδήλατο, ούτε η κυρία Γεωργία θα γίνει καρδιοχειρούργος, όμως νομίζω οτι κουπί ξέρει να τραβάει. Εσείς στην Αθήνα δεν γνωρίζετε ίσως τι σημαίνει Σαμαράς και από τι θανάσιμο κίνδυνο έσωσε την Ελλάδα κάποτε, γιατί δεν είδατε τις λιμουζίνες του Milosevic να περνάν σφαίρα τα σύνορα μέσα στη μαύρη νύχτα. Εγώ είμαι ένας επαρχιώτης φιλοαμερικάνος αλλά έχω την αίσθηση οτι όσο γρηγορότερα έρθει στην εξουσία ο Σαμαράς, τόσο συντομότερα θα βρούμε το δρόμο μας, μιας και συνεχίζω να πιστεύω οτι σαν Έλληνες θέλουμε 10 ευρωπαίους ο καθένας μας.

  29. george_T avatar
    george_T 15/06/2011 11:23:27

    Προσωπικά πιστεύω ότι η καλύτερη και πλέον τίμια λύση για τον ΓΑΠ είναι η ψήφος εμπιστοσύνης από την βουλή. Πάει στην βουλή και ζητάει από το κόμμα του ξεκάθαρη εντολή διακυβέρνησης. Αν δεν την πετύχει φεύγει, αν την πετύχει παίρνει και το ΠΑΣΟΚ μαζί του.

    Αναφορικά πάντως με την τρέχουσα διαπραγμάτευση για την πέμτη δόση κλπ, νομίζω ότι είναι μέγιστο λάθος της Ελλάδας να μην ζητάει συνολική και πλήρης λύση για το συνολικό χρέος. 'Αλλωστε τι μας ζητούν οι δανειστές? Μας λένε μηδενίστε άμμεσα το έλλειμα (κάνοντας σκληρή λιτότητα, φορομπηχτική πολιτική) έτσι ώστε να φτάσετε σε πρωτογενές πλεόνασμα. Διαφορετικά θα σταματήσουμε την χρηματοδότηση και δεν θα μπορείτε να δώσετε μισθούς και συντάξεις. Όμως και σε αυτήν την περίπτωση (της μη χρηματοδότησης) πάλι θα αναγκαστούμε να κάνουμε λιτότητα για να τα βγάζουμε πέρα μόνοι μας. Σε αυτή την περίπτωση όμως δεν θα έχουμε και το επιπλέον χρέος να μας βαραίνει.
    Άρα είτε στην μία λύση (σκληρή λιτότητα και δάνεια για αποπληρωμή του χρέους), είτε στην άλλη λύση (διακοπή χρηματοδότησης) η σκληρή λιτότητα παραμένει κοινός παρανομαστής. Σε αυτήν την φάση λοιπόν που είμαστε πρέπει να εκμεταλλευτούμε τις θυσίες για να επιτύχουμε κάτι παραπάνω και κυρίως μια συνολική λύση για το χρέος της Ελλάδας και τις προοπτικές ανάπτυξης.

  30. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 11:23:33

    Είχαμε την Lady Gaga, έχουμε όμως και κάμποσους Ladys and gentlemen γκαγκά, που τους στείλαμε να αμπελοφιλοσοφούν στο ωραίο κτίριο της πλατείας Συντάγματος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 15/06/2011 11:26:43

      Θείε,
      σε βρίσκω σε φόρμα σήμερα!

  31. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 15/06/2011 11:28:30

    Σωστός.

  32. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 15/06/2011 11:29:29

    Όταν έχεις εξωτερικά ερεθίσματα, το μυαλό βγάζει σπίθες!
    Απορώ όμως πώς δεν επιδρούν τα ερθίσματα στους πολιτικάντηδες τα τσίρκουλα: Αυτοί, ο κόσμος να χαλάει δίπλα, "τα ζώα μας αργά"!

  33. ganasta avatar
    ganasta 15/06/2011 11:37:05

    Κώστα,
    Για να προκαλέσει εκλογές ο ΓΑΠ απαιτείται ένα ελάχιστο λογικής συνέχειας .
    Την έχεις δει εσύ πουθενά;
    Μπορεί να προκαλεί χαμόγελα ή και οίκτο η συμπεριφορά του, αλλά θα παρακολουθήσουμε και σήμερα μια καινούργια παράσταση.
    Στόχος;
    Η με κάθε κόστος παραμονή στην εξουσία!
    Μεθόδευση;
    Ψήφος εμπιστοσύνης!
    Ξεκίνα από τώρα να γελάς.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ganasta 15/06/2011 12:04:32

      Που είσαι εσύ;
      Ολα καλά;

      • ganasta avatar
        ganasta @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 13:22:43

        Όλα καλά Κώστα,
        Eυχαριστώ.

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ ganasta 15/06/2011 12:10:48

      ganasta, πιθανότατο ενδεχόμενο.
      Να δούμε όμως ποιός θα κάνει τον "Συμπιλίδη 2011" κι άν τυχόν ο Γιώργος θα αποδειχθεί τελικά Κώστας, Μήτσος ή Τάκης.
      Αλλά από συμπίλημα, τι να περιμένει κανείς!

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ Ο Θείος 15/06/2011 13:11:36

        Εγω ένα ερώτημα έχω...
        Αφου αναλάβει ο Σαμαράς και η επαναδιαπραγμάτευση δεν πάει όπως περιμένει, υπάρχει εναλλακτικό σχέδιο?

        Θα βγούμε από Ευρώ?
        Θα συνεχίσουν τα δανεικά..?
        Και τέλοσπάντων η επιστροφή σε μια καθημερινότητα χωρις σπρεντ και cds θα έρθει σε 5, σε 10, σε 20 χρόνια?..ποτέ?

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Φακ Κωστας 15/06/2011 14:10:26

          Μου φάινεται ότι ζητάς καλλιγραφίες από της μαιμούς τον κώκο !

  34. Απορία avatar
    Απορία 15/06/2011 11:41:37

    Ροδινέ πλησιάζει η υπουργοποίηση σου!

    Μόνο κανονίστε μην τα κάνετε και σεις θάλασσα και το ξύλο που μάλλον θα γλυτώσει ο Γιωργάκης το φάτε εσείς...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Απορία 15/06/2011 11:45:08

      Mακρυά απο εμάς τέτοια!
      Μα πάρα πολύ μακρυά!

  35. Voter avatar
    Voter 15/06/2011 11:49:58

    http://www.youtube.com/watch?v=mXEN26c3uBM&feature=youtube_gdata_player

    Ο καλύτερος εξορκισμός.

  36. blue nile avatar
    blue nile 15/06/2011 11:57:40

    Για ένα πράγμα να είστε σίγουροι.
    Η μπάλα έχει φύγει από τα πόδια του ΓΑΠ από προχθές.
    Του έκανε επιτυχημένο τάκλιν το παλιό καλό βαθύ ΠΑΣΟΚ.
    Ότι κίνηση της κυβέρνησης παρακολουθήσετε από σήμερα και πέρα θα είναι προσπάθειες για να μην διαλυθεί το κίνημα. Οι εθισμοί τους έχουν να κάνουν με την αγκίστρωση στην εξουσία αλλά είναι ικανοί να την αποχωριστούν σκόπιμα αν σιγουρευτούν ότι διαφορετικά θα πάθουν μεγαλύτερη ζημιά.
    Ο μεγαλύτερος εχθρός τους αυτή τη στιγμή είναι ο ίδιος ο ΓΑΠ που βλέποντας ότι δεν θα ξαναδει πρωθυπουργία ούτε στον αιώνα τον άπαντα, κάνει ότι μπορεί για να κερδίσει χρόνο πάνω στην καρέκλα.
    Όποιες κινήσεις γίνουν στο τεραίν θα πρέπει να αναλυθούν και υπό το πρίσμα αυτού του διπόλου. Ήδη ο Ρομπόπουλος είτε δασκαλεμένος είτε υποψιαζόμενος του τι γίνεται έκανε δηλώσεις του στυλ: μας έφεραν το πρώτο μνημόνιο και δεν το διαβάσαμε καν δεν πρέπει να ξαναγίνει αυτό και τώρα.
    Θα δείτε ότι ήδη ο πεπτωκός ποδηλάτης και η fitness κυβέρνηση του αποτελούν αποδιοπομπαίο τράγο που πάνω τους πρέπει να πέσουν όλες οι συμφορές.
    Για να δούμε τι θα αναδυθεί από τις στάχτες τους...

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ blue nile 15/06/2011 12:06:03

      Ο Ρόμπ είναι εισαγωγέας αυτοκινήτων και έχουν τζίρο -60 %. Άλλες είναι οι έγνοιες του, σιγά μα μη τον ενδιαφέρει τι θα κάνει ο γαπ και ο σαμ και άλλες πολιτικούρες!
      Μη πιανόμαστε "αμερικανάκια"!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 15/06/2011 12:15:00

        Θείε,
        για ρίξε μια ματιά στο ταμπλό ίσως δείς τι προεξοφλεί..

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 12:21:36

          Άσε, αυτοί που δραστηριοποιούνται με αγοραπωλησίες στο ταμπλό αυτή την εποχή, είναι σαν κοπάδι αντιλόπες στη σαβάνα.
          Και ποντίκι να δούν, "λιοντάρι" φωνάζουν. Και τους τρώει τελικά η ύαινα δίπλα.
          Κωμικοτραγικές περιπτώσεις, IQ με αρνητικό πρόσημο, χειρότερα και από τους πολιτικάντηδες τα τσίρκουλα.

          • Κώστας Ροδινός avatar
            Κώστας Ροδινός @ Ο Θείος 15/06/2011 12:23:43

            επαναλαμβάνω, είσαι σε φόρμα σήμερα!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ Κώστας Ροδινός 15/06/2011 12:25:04

          Με "IQ ραδικιού" ξέραμε παιδιόθεν τα Αμερικανάκια, αλλά εδώ έχουμε το "IQ πολιτικού" και το "IQ οικονομικού".
          Όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας έχουν κάποια αιτία στο μυαλό των ανθρώπων.

          • blue nile avatar
            blue nile @ Ο Θείος 15/06/2011 15:00:03

            Παραπάνω από ένα είναι πάντα τα αίτια μιας συμπεριφοράς, παραπάνω απο μία είναι πάντα οι
            εξηγήσεις-απαντήσεις στη σκέψη του γιατί να έκανε κάποιος κάτι. Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει βασικό αίτιο ή κύρια εξήγηση.
            Μπορεί στην περίπτωση του Ρομπόπουλου να έπαιξε μεγαλύτερο ρόλο η μείωση του τζίρου της αντιπροσωπείας του. Ο τρόπος όμως που μίλησε είναι ενδεικτικός της μεθόδου που θα ακολουθήσει το ΠΑΣΟΚ στο μέλλον. Εμπιστευτήκαμε τον αρχηγό και το οικονομικό επιτελείο στο πρώτο μνημόνιο αλλά μόλις είδαμε ότι απέτυχε το πρόγραμμα διαφοροποιηθήκαμε και αλλάξαμε σελίδα.
            Φταίμε και εμείς λίγο αλλά το μεγάλο μερίδιο ευθύνης το έχουν το καραφλό παιντί και ο απεχθής διοπτροφόρος.
            Πληρώσαμε εμείς το λάθος με απώλεια της εξουσίας αλλά επανερχόμαστε πιο σοφοί από ποτέ με νέα αντιμνημομιακή ηγεσία και σας υποσχόμαστε ότι δεν θα ξανακάνουμε ζαβολιές τύπου μείωσης μισθών και συντάξεων.
            Λετε να έχει δίκιο ο Ulysse le Petit που βλέπει στο βάθος Λαλιώτη ?

  37. aganaktismenoi avatar
    aganaktismenoi 15/06/2011 12:02:52

    ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ. ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ
    Η οικουμενική αποτελεί «προδοσία» του λαού ο οποίος επιθυμεί όχι σωτηρία της αποτυχίας αλλά αλλαγή της κατάστασης με άλλη πιο επιτυχημένη και πιο υγιή.
    http://aganaktismenoi-aganaktismenoi.blogspot.com/2011/06/blog-post_2810.html

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ aganaktismenoi 15/06/2011 12:28:18

      Όχι στην "προδοσύα", αλλά ναι στην "Ανταρσύα";

  38. ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ avatar
    ΓΕΩΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΤΑΚΗΣ 15/06/2011 13:29:37

    Η νέα μέρα "Αγώνα" ξημερώνει . Ήδη 2 βουλευτές παραιτήθηκαν και όλα δείχνουν ότι αύριο θα είναι η μεγάλη ημέρα Η χώρα ήδη υποβαθμίστηκε για ακόμα μια φορά και όλα δείχνουν ότι οι σύμμαχοί μας λιγοστεύουν . Οι Γερμανοί δηλώνουν εδώ και δύο ημέρες ότι έχουν ξεφορτωθεί τα ομόλογά μας και ίσως μια χρεωκοπία της Ελλάδο; να μην έχει μεγάλη επίπτωση . Τα κομμάτια του πάζλ φαίνονται πλέον ότι σχηματίζουν μια εικόνα μάλλον ζοφερή . Δυστυχώς , για ακομα μια φορά ο όχλος που οργανώθηκε περίτεχνα εδώ και τόσες εβδομάδες θα "παίξει" το ρόλο του . Θα είναι το "βήμα" του ΓΑΠ για να φύγει απο τη χώρα που δεν "εκτιμά" τον αγώνα του ; Θα δώσει τη λαβή να δημιουργηθεί μια οικουμενική κυβέρνηση που θα μας δώσει το τελειωτικό χτύπημα ; Θα γεννηθεί ένα νέο "κίνημα" , με ενα "νέο κοινωνικό συμβόλαιο" για να "ξανακτίσουμε την Ελλάδα απο την αρχή " ; Όπως και να έχει οι μέρες είναι κρίσιμες . Επίσης , μην ξεχνιόμαστε ...... που είναι οι αλλοδαποί ;

  39. ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ avatar
    ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ 15/06/2011 16:21:39

    ΑΠΟΨΗ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ
    http://greek-square.blogspot.com/2011/06/blog-post_4238.html

  40. leonidas avatar
    leonidas 15/06/2011 16:50:14

    Oυτε ως αστειο δεν πρεπει να αναφερεται το ονομα του Σιμητεσκου στην Ελλαδα.Ο κυριος της κλοπης του χρηματιστηριου,των παρανομων ελληνοποιησεων,των ζωτικων συμφεροντων της τουρκιας στο Αιγαιο,ο κυριουλης της ισχυρης Ελλαδος με τον νομο για την διεισδυση στα βαλκανια που πηραν οι επιχειρησεις επιδωτησεις για να ανοιξουν παραρτηματα στις χωρες του βορρα και αυτοι πηραν το χρημα,κλεισανε τα ελληνικα εργοστασια και ανοιξανε απεναντι?Ακομα περιμενουμε να μαθουμε ποσο χρεωθηκαμε για τους ολυμπιακους αγωνες του Σιμηταρου

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.