Κριμαία, Κύπρος και Θράκη
10/03/2014 12:36
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κριμαία, Κύπρος και Θράκη

Η αντιπαράθεση στην Κριμαία, με φόντο τις δραματικές εξελίξεις στην Ουκρανία, κανένα λογικό αναλυτή και παρατηρητή δεν ενθουσιάζει. Το ψυχροπολεμικό κλίμα, μόνο περιπέτειες προιωνίζεται. Σε μια γεωπολιτική αντιπαράθεση, που τείνει να αναβιώσει, ιστορικές αντιπαλότητες, εκκρεμότητες του παρελθόντος, θρησκευτικές συγκρούσεις και αμοιβαία καχυποψία.

Οι κοινές προκλήσεις-τρομοκρατία, παράνομη μετανάστευση, οργανωμένο έγκλημα- που Ανατολή και Δύση, αντιμετωπίζουν δεν έχουν φανεί μέχρι σήμερα αρκετές για να αποτρέψουν την κλιμάκωση της κρίσης. Που ως επακόλουθη συνέπεια έχουν την αναβάθμιση του γεωπολιτικού ρόλου και σημασίας της χώρας μας . Η οποία ωστόσο είναι τραγικά απούσα. Παρά τις ευκαιρίες και γιατί όχι την υποχρέωση για ανάληψη πρωτοβουλιών. Τόσο λόγο της άσκησης της Προεδρία της Ευρωπαικής Ένωσης, όσο και λόγω των ιστορικών σχέσεων συνεργασίας και εμπιστοσύνης με τους εμπλεκόμενους λαούς. Αντ’ αυτού βλέπουμε χώρες όπως η Ρουμανία, να διεκδικούν ρόλο.

Απότοκος των εξελίξεων και η τάση μερίδας-σημαντικής- της κοινής γνώμης, να επιδοκιμάσει την επέμβαση των ρωσικών δυνάμεων στην Κριμαία. Για την προστασία όπως τονίζεται των ρωσόφωνων και όσων έχουν ρωσική συνείδηση. Δικαίωμα θεμελιώδες και απαράγραπτο. Που σε σχέση με τη χώρα μας καθιστά αναγκαία την επισκόπηση ιστορικών δεδομένων και πραγματικοτήτων. Όπως την Τουρκική εισβολή στην Κύπρο το 1974, με το πρόσχημα της προστασίας των Τούρκων του νησιού. Και το εφιαλτικό ενδεχόμενο σχετικές πρακτικές, να επιχειρηθούν στο μέλλον για τη Θράκη. Παράμετροι που δεν μπορούν να αγνοηθούν. Και που έχουν βαρύνουσα σημασία στην ερμηνεία και την εφαρμογή του Διεθνούς Δικαίου. Το οποίο δυστυχώς σε πλείστες όσες περιπτώσεις, εφαρμόζεται με δύο μέτρα και δύο σταθμά και αντανακλά την ισχύ των Μεγάλων Δυνάμεων. Που όμως δεν μπορείς να το επικαλεστείς, όταν έχεις αποδεχθεί ή ακόμη περισσότερο εγκρίνει την παραβίασή του. Και έχοντας πάντα υπόψη ότι απέχουμε πολύ από το να είμαστε Μεγάλη Δύναμη.

Ευθύβολος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Γιώργης avatar
    Γιώργης 10/03/2014 17:07:39

    Αγαπητέ Ευθύβολε είναι προφανές οτι τόσο η κυβέρνηση και ο Σαμαράς όσο και οι Ελληνες στην μεγάλη πλειοψηφία μας δεν συμφωνούμε μαζί σου και στη συγκεκριμένη γεωπολιτική παρέμβαση της Δύσης στην Ουκρανία, όπως δεν συμφωνούσαμε και στην εισβολή της στη Γιουγκοσλαβία και δεν θα δεχτούμε ποτέ τετελεσμένα στην Κύπρο ή στη Θράκη λόγω εισβολής των Τούρκων. Και η Ελλάδα προσπάθησε να κάνει αυτό που κάνει σήμερα η Ρωσία, ανταποκρινόμενη στην έκκληση των ομογενών της για βοήθεια. Απλά δεν είχε τη δύναμη και προδώθηκε κι απ' τους Αμερικάνους, όπως ομολόγησε τότε ο Ιωαννίδης. Που βλέπεις την αντίφαση? Θα έπρεπε, επειδή ελπίζουμε οτι τελικά ίσως και να μην μας διώξουν απο το Ευρώ, να σταθούμε στο πλάι των Γερμανών στο Κίεβο (αλήθεια τι θέλουν εκεί οι Γερμανοί?) ως "ισότιμοι" εταίροι? Εχεις την εντύπωση οτι μας θεωρούν τέτοιους οι Γερμανοί? Πήγες στη Γερμανία να νοικιάσεις σπίτι ως "ισότιμος" εταίρος και σε δεχτήκανε έτσι? Γιατί εμένα μου ζητήσανε εκκαθαριστικό της εφορίας με επίσημη μετάφραση για να βεβαιωθούν οτι δεν είμαι κλέφτης, τεμπέλης ψεύτης και φοροφυγάς Ελληνας...Το Ελληνας θα το δεχτούν προς το παρόν κάνοντάς μου χάρη, αν τους πάω τις υπόλοιπες διαβεβαιώσεις...

    • Factorx avatar
      Factorx @ Γιώργης 10/03/2014 18:30:45

      Γιατί βάζεις όλους τους Έλληνες και της κυβέρνηση στην απάντησή σου; Περιορίσου στον εαυτό σου

      • Γιώργης avatar
        Γιώργης @ Factorx 10/03/2014 19:29:46

        Διότι αγαπητέ Φάκτωρ, ο φίλος Ευθύβολος, σωστά νομίζω, βάζει όλους τους Έλληνες και την κυβέρνηση στο σχόλιό του :"κλιμάκωση της κρίσης, που ως επακόλουθη συνέπεια έχει την αναβάθμιση του γεωπολιτικού ρόλου και σημασίας της χώρας μας . Η οποία ωστόσο είναι τραγικά απούσα. Παρά τις ευκαιρίες και γιατί όχι την υποχρέωση για ανάληψη πρωτοβουλιών......... όπως η Ρουμανία." Απαντώντας στην διαπίστωσή του, τού εξηγώ το γιατί κατα τη δική μου άποψη, η κυβέρνηση και η χώρα μας (ήτοι η πλειψηφία των Ελλήνων) δεν πήρε θέση κατά της Ρωσίας όπως π.χ. η Ρουμανία . Βεβαίως ενα ιντερνετικό γκάλλοπ για το ποιός Ελληνας είναι υπέρ της Ρωσικής ή της Γερμανικής παρέμβασης στην Ουκρανία θα ήταν ακριβέστερο στις διαπιστώσεις και ίσως να απέρριπτε τη δική μου άποψη. Ξεκινήστε το αν θέλετε. Βάλτε μια ψηφοφορία στο site.

  2. Αντιγόνη avatar
    Αντιγόνη 10/03/2014 18:40:53

    Μόνο όποιος εθελοτυφλεί δεν παραδέχεται ότι η πρώτη επέμβαση-παρέμβαση, πραγματοποιήθηκε από τους αδίστακτους υποκινητές των ταραχών στην Ουκρανία (Αμερικανούς, Γερμανούς και τα άβουλα τσιράκια τους). Όσα ακολούθησαν με τη Ρωσική επέμβαση, ήταν πλέον αναπόφευκτα. Κανένας λογικός ..συσχετισμός της επέμβασης των Ρώσων στην Ουκρανία με την εισβολή-κατοχή της Κύπρου πριν από 40 χρόνια δεν στέκει κι ας μην ξεχνάμε ότι σήμερα μιλάμε, για την επικράτηση (με την ανοχή και ενθάρρυνση της Δύσης), φασιστικών δυνάμεων σε μια Ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Εν έτι 2014, με τον φασισμό να αναζωπυρώνεται πανευρωπαϊκά. Στη Θράκη τώρα, υπάρχει ΜΟΝΟ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ μειονότητα, η οποία όποτε το επιλέξει, μπορεί ελεύθερα να περάσει απέναντι και να ‘’ενωθεί’’ με τους ομόθρησκούς της. Κανένας δεν θα τους εναντιωθεί. Εθνική μειονότητα, δεν υπάρχει. Πιστεύω ότι συγκρίνετε ανόμοιες καταστάσεις, προσεγγίζοντας επιφανειακά τα δεδομένα. Η Ελλάδα επίσης, μπορεί να προεδρεύει της Ε.Ε, αλλά δεν έχει κανένα απολύτως Εθνικό συμφέρον να αναμειχθεί ιδιαίτερα στα τεκταινόμενα, ούτε να δημιουργήσει εχθρότητα ή να βρεθεί σε αντιδικία με οποιονδήποτε, από τη στιγμή που άλλοι πιο ισχυροί και απολύτως υπεύθυνοι της σημερινής αρνητικής εξέλιξης, παίζοντας αισχρά στις πλάτες των λαών με σκοπό τα κέρδη τους, λουφάζουν, υποκρίνονται, ….διαπραγματεύονται. Τι γυρεύει λοιπόν η …αλεπού, στο χυδαίο παζάρι της υποκρισίας τους; Τίποτε δεν έχει να κερδίσει.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Αντιγόνη 10/03/2014 18:44:01

      Αυτα είναι φούμαρα για μεταξωτές κορδέλες αγαπητή - τα έχουμε γράψει δεκάδες φορές, μην μας επαναλαμβάνεις. Τα λες όλα εκτός από μια λέξη: τετελεσμένο. Αν στην θέση του Πούτιν ήταν ο Ομπάμα τι θα έλεγες; Οτι σας δικαίωσε η ιστορία;/ Και μεταξύ μας την πάτησε ο Πούτιν.Κάνει τον χαζό ο Ομπάμα, αλλά του πήρε την Ουκρανία

      • Αντιγόνη avatar
        Αντιγόνη @ Factorx 10/03/2014 19:10:49

        Δεν υπάρχει αγαπητέ copyright στην ...εκτίμηση της πραγματικότητας, άρα ούτε και …αντιγραφείς. Υπάρχουν απλά, συγγενείς θεωρήσεις. Οι ιμπεριαλιστές δε, όλοι την ίδια δουλειά κάνουν. Δεν υπάρχουν …ηθικοί και ανήθικοι. Είναι όλοι ανήθικοι. Όσο για τα συμπεράσματα, η Ουκρανία δεν ‘’ανήκε’’ πλέον σε κανέναν Πούτιν. Τώρα λοιπόν πήρε τη μισή ο Πούτιν και την άλλη μισή, οι κάθε είδους υποκινούμενοι φασίστες. Κρίμα στους Ουκρανούς, που θα πληρώσουν το λογαριασμό.

        • Factorx avatar
          Factorx @ Αντιγόνη 10/03/2014 19:43:22

          Μην μου τα γυρνάς Αντιγόνη μου. Ε, οχι και δεν ανήκε στον Πούτιν η Ουκρανία. Κατά τα λαλλα συμφωνούμε. Φαντάζεσαι να έιχε τόση μαζικότητα η Χ εδώ όσο οι φασίστες στην Ουκρανία; Καλιμελέτα και έρχεται θα μου πεις

          • Αντιγόνη avatar
            Αντιγόνη @ Factorx 10/03/2014 20:05:55

            Καθόλου δεν τα ...γυρνάω. Εδώ και πολλά χρόνια, η Ρωσία έχασε πια την επιρροή και επικυριαρχία της σε αρκετά κράτη της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Δεν ήταν δυνατόν η Ουκρανία να μην παρασυρθεί από τις ...σειρήνες της τάχα ευζωϊας, που η σύνδεση με την Ε.Ε τάχα θα της εξασφάλιζε. Απλά τώρα θ΄αλλάξει δυνάστη η μισή κι η άλλη μισή, θα προσαρτηθεί.Προσωπικά, θεωρώ την ύπαρξη αντίπαλου δέους απέναντι στους πολεμόχαρους Δυτικούς, συμφέρουσα και βοηθητική στην τήρηση ισορροπιών. Όσο για την εξάπλωση του φασισμού, απ΄ότι φαίνεται οι ...αμέριμνοι επιπόλαιοι γραφειοκράτες-κερδοσκόποι της Ε.Ε, περί άλλων τυρβάζουν και το κύμα ήδη έχει θεριέψει.

      • loyal subject avatar
        loyal subject @ Factorx 11/03/2014 00:08:47

        Καλά, καθήστε να δούμε τι του πήρε.. Μέχρι στιγμής ξέρουμε οτι οι Ρώσοι κρατάνε την Κριμαία στην σφαίρα της επιρροής τους, η υπόλοιπη χώρα ειναι απλά χάος -και μηδένα προ του τέλους μακάριζε.. Ποιος θα πληρώσει τους λογαριασμούς του πάμπτωχου Λβοφ (και του Κιέβου επίσης) αν σηκώσει μπαϊράκι η ανατολική και νότια Ουκρανία που βρίσκεται ολη η βιομηχανία της χώρας. Την δυτική Ουκρανία δε νομίζω οτι καμία στοιχειωδώς σοβαρή ρωσική γεωπολιτική θεώρηση ήθελε να την ενσωματώσει.. Ήταν πάντα μονο έναυσμα σοβαρής αμφισβήτησης και εστία υστερικού αντι-ρωσισμού.

        • Μικρασιάτης.. avatar
          Μικρασιάτης.. @ loyal subject 12/03/2014 04:29:31

          Μαλλον εννοιειτε το Λβιβ αντι για Λβοφ. Με το Ντονετσκ να εχει μαλλον κριθει, και το φτωχο Χαρκοβο αργα ή γρηγορα να πηγαινει προς τα εκει, ολο το ζουμι θα είναι πλεον τι θα γινει με Οδησσό και Ντνιεπροπετροφσκ. Μεγαλες και σημαντικες περιοχες και οι 2, με πλειοψηφία Ρώσσων, αλλα κοντα και στη σφαιρα επιρροής του Κιεβου...

          • ΚΜ avatar
            ΚΜ @ Μικρασιάτης.. 12/03/2014 18:37:54

            Λβωφ είναι στα Ρωσικά και έτσι το ήξερε κι όλος ο υπόλοιπος κόσμος. Οι Δυτικο-Ουκρανοί ας το λένε όπως θέλουν στη γλώσσα τους αλλά δεν τους πέφτει λόγος πώς θα λέγεται στις άλλες γλώσσες και κακώς επιχειρούν να το επιβάλλουν.

  3. βαγγέλας avatar
    βαγγέλας 10/03/2014 20:19:41

    Πλάκα έχουν ορισμένοι σχολιαστές. Καταγγέλλουν την υποκρισία και τα διπλά μέτρα και σταθμά των ξένων, αλλά τα εφαρμόζουν οι ίδιοι και με το παραπάνω όπου τους συμφέρει. Κακώς έγιναν όσα έγιναν στο Κόσοβο, καλώς γίνονται τώρα στην Κριμαία. Κακώς εισέβαλαν οι Τούρκοι στην Κύπρο, καλώς οι Ρώσοι στην Ουκρανία, Γεωργία κλπ. Πλάκα έχουνε. Όποιος δεν φορά τα παραμορφωτικά γυαλιά τους, είναι άσχετος και τυφλός.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ βαγγέλας 11/03/2014 09:43:20

      Εσύ αγαπητέ Βαγγέλα είσαι με τους Ρώσους ή με τους Αμερικανογερμανούς? Ή υποκρίνεσαι τον "ουδέτερο" του στύλ "δεν υπάρχουν πλούσιοι και φτωχοί που παλεύουν μεταξύ τους, παρά μόνο άνθρωποι με ισα δικαιώματα"?

      • βαγγέλας avatar
        βαγγέλας @ Γιώργης 11/03/2014 12:34:00

        Εγώ αγαπητέ Γιώργη λέω ότι όποιος έχει τη δύναμη και το συμφέρον να κάνει κάτι θα το κάνει και θα προσπαθήσει να το δικαιολογήσει σαν "δίκαιο", "νόμιμο" και λοιπές μπαρούφες. Στη διεθνή σκηνή,όπως και στον φυσικό κόσμο, δεν υπάρχουν καλοί και κακοί όσον αφορά τουλάχιστον τις σχέσεις με άλλες χώρες. Μόνο αφελείς που χάφτουν το παραμύθι του ενός ή του άλλου και μας το κοπανάνε στη μούρη. Ο μόνος "καλός" ή "κακός" ηγέτης κρίνεται και χαρακτηρίζεται από το λαό του όσον αφορά την εσωτερική του πολιτική, αν τον αφήνει βέβαια ελεύθερο να εκφραστεί.

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ βαγγέλας 12/03/2014 11:33:35

          Eπομένως πλάκα έχουν οι μεγάλοι ηγέτες που προσπαθούν να μας το παίξουν "καλοί" και δήθεν με τη Διεθνή νομιμότητα και άλλα φούμαρα. Οι σχολιαστές μια χαρά κάνουν τα σχόλιά τους ο καθείς από την πλευρά του. Δεν έχουν κανένα λόγο ούτε κανένα κέρδος να έιναι υποκριτές, και άλλα να λένε, ενω άλλα πιστεύουν...Αν το κάνουν κάποιοι, απλά είναι βλάκες διότι κάθονται και γράφουν για να υποστηρίξουν μια άποψη που δεν πιστεύουν.

  4. Αντιγόνη avatar
    Αντιγόνη 10/03/2014 22:17:45

    Πλάκα έχουν πράγματι ορισμένοι σχολιαστές. Έχουνε καταπιεί τα Κόσοβα, τα Αφγανιστάν, τις Λιβύες, τις Αιγύπτους, τις Συρίες κ.λπ, κ.λπ (ων ουκ έστιν αριθμός) και τώρα τους κάθισε στο…λαιμό μονάχα η Κριμαία, γιατί εκεί μπούκαραν Ρώσοι. Πλάκα έχουνε. Επιλεκτικά ευαίσθητοι και κατά περίσταση…δημοκράτες.

    • Vee avatar
      Vee @ Αντιγόνη 10/03/2014 23:16:51

      Να υποθέσω λοιπόν ότι και εσύ ως όχι κατα περίπτωση, αλλά πάντα δημοκράτισα, αντιτίθεσαι και καταδικάζεις την εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία;

      • Αντιγόνη avatar
        Αντιγόνη @ Vee 11/03/2014 08:13:06

        Να υποθέσεις ό,τι σε ευχαριστεί. Δε συμφωνώ με καμία επέμβαση κανενός γύπα σε καμιά χώρα, αλλά δεν διακατέχομαι και από....θρησκευτική μυωπία. Στη ματωμένη σκακιέρα όπου διακυβεύβονται συμφέροντα και οι σκοπιμότητες υπαγορεύουν τις κινήσεις τακτικής, ο Πούτιν έπραξε αυτό που θα έπραττε κάθε Ηγέτης υπερδύναμης στη θέση του. Δε μπορώ ρεαλιστικά σκεπτόμενη να μη χαρώ, που η Δύση έχει πλέον απέναντί της έναν έξυπνο, αποφασιστικό και υπολογίσιμο αντίπαλο. Δεν είμαι ...οπαδός, αλλά εκτιμώ οτι οι μονοκρατορίες, είναι πολύ πιο επικίνδυνες για χώρες σαν τη δική μας.

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ Αντιγόνη 11/03/2014 09:45:07

          Η ΤΕΛΕΙΑ απάντηση!!!... Ποιός λογικός άνθρωπος δεν θα συμφωνούσε αν είναι ειλικρινής?

        • Vee avatar
          Vee @ Αντιγόνη 11/03/2014 10:02:05

          Πριν από μερικές δεκαετίες, η τότε "μονοκρατορία", Αγγλία, βρήκε απέναντι της έναν "έξυπνο, αποφασιστικό και υπολογίσιμο αντίπαλο", τον Χίτλερ. Μήπως έπρεπε να χαρούμε κι'ολας;

          • Γιώργης avatar
            Γιώργης @ Vee 11/03/2014 14:18:07

            Στην αρχή πολλοί χάρηκαν για το στραπάτσο της μονοκρατειρας Αγγλίας. Ομως αμμέσως χάρηκαν ακόμα περισσότερο για το στραπάτσο της νέας υπερδύναμης του Χίτλερ, απο την τελική Υπερδύναμη την Αμερική... Γι αυτό λέμε αγαπητέ Vee oι η αναζήτηση του "υπερανθρώπου" είναι μια παιδιάστικη βλακεία, διότι στην εξέλιξη του ανθρώπινου είδους πάντα θα εμφανίζεται ενας νέος "υπεράνθρωπος" που θα αποδεικνύει την κατωτερότητα του προηγούμενου.

          • Αντιγόνη avatar
            Αντιγόνη @ Vee 12/03/2014 08:27:00

            Καλά τώρα. Και πιο παλιά, κάποια άλλη μονοκρατορία, βρήκε απέναντί της τον ικανότατο Τζέκινς Χαν. Παρακαλούνται οι φέροντες φανατικά παραποιητικά γυαλάκια να τα αφαιρέσουν, για να διακρίνουν χωρίς παραμορφώσεις την πραγματικότητα, στις αντικειμενικές της διαστάσεις.

          • Vee avatar
            Vee @ Αντιγόνη 13/03/2014 00:07:51

            Δεν πειράζει Αντιγόνη μου, μου αρέσεις και με γυαλιά.

  5. martios avatar
    martios 10/03/2014 22:23:43

    H Κριμαία ανήκε μέχρι το 1954 στη Ρωσία από την οποία με απόφαση του Κρουτσώφ αποσπάσθηκε για να παραδοθή στην Ουκρανία στα πλαίσια της ενιαίας τότε Σοβιετικής Ενώσεως,συνεπώς σήμερα αποκαθίσταται το δίκαιο και μάλιστα με τρόπο απείρως δημοκρατικώτερο από την αρπαγή του 1954.Ουδεμία σχέση λοιπόν με τις περιπτώσεις που αναφέρθηκαν.Εξ άλλου η Δύση μετά το Κόσοβο δεν δικαιούται να παραπονείται.

    • GLAD avatar
      GLAD @ martios 12/03/2014 19:40:13

      Σωστός.

  6. Vee avatar
    Vee 10/03/2014 23:11:23

    Το άρθρο με καλύπτει απόλυτα. Άλλωστε τα ίδια έλεγα και εγώ πριν από μερικές μέρες.

  7. parsifal avatar
    parsifal 10/03/2014 23:33:37

    Η Ουκρανία είναι μια τυπική περίπτωση συγκρούσεως πολιτισμών, θρησκειών και κοσμοειδώλων. Ανατολής και Δύσεως. "Δύση" είναι ο "επίσκοπος της Ρώμης" και τα λουθηρανικά - καλβινιστικά εκγονα, "δύση" είναι οι εκχριστιανισμένοι βάρβαροι, οι απόγονοι εγκληματιών και τυχωδιωκτών που αποίκισαν Αμερική και Αυστραλία. Δεν ηταν πάντα ετσι, Δύση ηταν το φυλάκιο Ελλάδα που πέταξε δίς, τρίς τους Ανατολίτες Πέρσες στην θάλασσα. Αλλά πάμε πολύ πίσω. Εν προκειμένω, το πρόβλημα μας είναι οτι πολιτικά, λόγω κλεπτοκρατικής, κομπραντόρικης , παρασιτικής συγκροτήσεως της "ηγέτιδος τάξεως" (εφοπλιστές, "εθνικοί ευεργέτες", ξενόδουλοι πολιτικάντηδες, δωσίλογοι, ...) η χώρα "ανοίκει εις την Δύσιν". Τρομάρα της ! Η κοινωνία ομως, οι πολλοί, αυτοί που ανάβουν ενα κεράκι το ψυχοσάββατο στον τάφο του παπού, αυτοί που πάνε μόνο το Πάσχα στην εκκλησία, αυτοί που ακολουθούν τον Επιτάφιο ανάμεσα σε συνήθεια, κουρτσομπολιό και καμάκι, αυτοί που επιμένουν να βαφτίζουν τα παιδιά τους και να τα παντρεύουν "εκεί μπροστά στην εκκλησιά" δεν ανοίκουν Σ'ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΔΥΣΗ. Χωρίς να τσιμπάμε στα ξανθά γένη και τα Ορθόδοξα τόξα, δεν αισθανόμαστε καμμία αλληλεγγύη για τους Ουκρανούς Ουνίτες, τους Κροάτες Ουστάσι, τους λουθηρανούς τιμωρούς της "ανομίας" του Νότου, δεν συγκινούμεθα απο τις οιμωγές οψιμων φιλανθρώπων για τους στερούμενους "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" ισλαμοφασίστες σε Συρία, Ουκρανία και οπου αλλού ανακαλύψουν στρατηγικές μειονότητες τα πρακτοροπανεπιστήμια της "Δύσεως". Τυπικά, ξερά, γραφειοκρατικά το απολύτως απαραίτητο για την Προεδρία που ασκούμε... Και πολύ είναι. ΜΑζέψτε το χοντρογούρουνο που καμώνεται τον ΥΠΕΞ, μαζέψτε τους υπέρμαχους των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" και προπαντός μήν σκεφθείτε να στείλετε παρατηρητές, "συμβολική συνδρομή" η οτιδήπποτε αλλο αποφασίσει αυτή η μούμια ο Ράσμουσεν στη Ουκρανία. Το εκαμε ο "Εθνάρχης" το 19 και το πληρώσαμε ακριβά. Δεν υπάρχει αλλο περιθώριο συρρικνώσεως του Ελληνισμού. Και που είστε : ΑΝ ο κόσμος κατάπιε την "συνδρομή" του ολετήρα Σημίτη στην διάλυση της Γιουγκοσλαυίας, τότε υπήρχε χρηματιστήριο, ευζωία και lifestyle...Δέναμε τα σκυλιά με τα λουκάνικα. Τώρα ; και το πληρώσαμε ακριβά

    • πΔπ avatar
      πΔπ @ parsifal 13/03/2014 01:24:33

      Ήταν πολλά τα κασόνια λίρες και τα βαγόνια όπλα με τα οποία τροφοδοτούσε ο Λένιν τον Μουσταφά Κεμάλ. Τα σίδερα και τις προσβολές τα χτυπάς ζεστά, αγαπητέ Ιππότη και ο Λένιν μας ξεπλήρωσε την Εκστρατεία της Κριμαίας με ζέση και άμεσα.

  8. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2014 07:17:46

    Kανείς στην Ελλάδα δεν πήρε θέση εναντίον της Ρωσίας.Ούτε ο Βενιζέλος ούτε κανείς άλλος.Έξω από τη διάσκεψη για το ουκρανικό ο μόνος πρωθυπουργός που δεν μίλησε για "κυρώσεις" ήταν ο Σαμαράς. Ωστόσο η αναλογία Κριμαίας,Β.Κύπρου και Κοσόβου είναι σωστή.Η Ελλάδα δεν έχει αναγνωρίσει ανεξάρτητο Κόσοβο παρά τις αμερικανικές πιέσεις και δεν πρέπει να αναγνωρίσει αλλαγή συνόρων στη Κριμαία. Όσο για το εάν ανήκουμε στη Δύση δεν ανήκουμε μόνο λόγω "κομπραδόρων" κλπ αλλά γιατί εκεί μας τοποθέτησε η αδυναμία των Ρώσων να παρέμβουν στην περιοχή μας και οι συμφωνίες που αυτοί οι Ρώσοι κατά καιρούς έκαναν. Όποιος αμφιβάλλει δεν έχει να διαβάσει τα συμβάντα του πολέμου της Κριμαίαςτο 1854.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ψυχραιμια 11/03/2014 09:56:28

      Αγαπητέ ψυχραιμία πολύ σωστή η παρατήρησή σου οτι η Ελλάδα και ο Σαμαράς δεν πήρε θέση κατά της Ρωσίας και έπραξε σοφά. Ομως η αναλογία Β.Κύπρου και Κριμαίας δεν υπάρχει δυστυχώς. Θα υπήρχε αν οι Τουρκοκύπριοι παρακινούμενοι απο επι τόπου ευρισκόμενους Τούρκους οδηγούσαν μετά απο φόνους μερικών διαδηλωτών απο ελεύθερους σκοπευτές, σε κατάληψη του προεδρικού μεγάρου της Κύπρου και εκδίωξη του προέδρου Αναστασιάδη με αίτημα να ενωθεί η Κύπρος με την Τουρκία και να επενέβαινε η Ελλάδα μετά απο τις εκκλήσεις των Ελληνοκυπρίων για βοήθεια και να κατελάμβανε την Βόρεια Κύπρο. Αυτό θα ήταν το ακριβές ανάλογο, και τα συμπεράσματα δικά σας...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Γιώργης 11/03/2014 10:29:14

        Η αναλογία είναι με την τουρκική εισβολή το 1974.Οι Τούρκοι είναι πιο κοντά στο Διεθνές Δίκαιο απ ότι οι Ρώσοι σήμερα εαν το δεις ψυχρά για τους εξής λόγους. 1) Το 1974 τον νόμιμο πρόεδρο της Κύπρου Μακάριο ανέτρεψε καθαρό στρατιωτικό πραξικόπημα.Τώρα τον Γιανούκοβιτς μίγμα διαδηλώσεων και σκοπευτών. 2) Η Τουρκία είχε συμφωνία εγγυήσεως με την οποία δικαιούτο να επέμβει.Η Ρωσία δεν έχει τίποτα.Όχι μόνο δεν έχει αλλά η συμφωνία της Βουδαπέστης του 1993 λέει ρητώς ότι η Ουκρανία παραδίδει τα πυρηνικά της όπλα με αντάλλαγμα την εγγύηση της εδαφικής της ακεραιότητος από τη Ρωσία. 3) Οι Τούρκοι στην Κύπρο δεν διεκήρυξαν ένωση του κατειλημμένου βορείου τμήματος με την Τουρκία.40 χρόνια μετά ακόμη γίνονται συνομιλίες για επανένωση.Οι Ρώσοι ετοιμάζονται να προσαρτήσουν εντός εβδομάδων από την κατάληψη την Κριμαία. Αυτή είναι η σύγκριση των δύο καταστάσεων νομικώς.

        • Γιώργης avatar
          Γιώργης @ ψυχραιμια 11/03/2014 14:20:56

          Μόνο νομικώς όχι όμως ουσιαστικώς και ηθικώς όπως αναφέρω στην δική μου σύγκριση των δυο καταστάσεων. Το νόμιμο δεν είναι και ηθικό. Και το νόμιμο αλλάζει καθημερινώς.

  9. Επιδέξιος Δεξιός avatar
    Επιδέξιος Δεξιός 11/03/2014 12:58:43

    Ευθύβολη ανάλυση, εξαιρετικό άρθρο!

  10. martios avatar
    martios 11/03/2014 15:43:20

    Αφού οι ''ειρηνοποιοί '' Τούρκοι ανέτρεψαν τους πραξικοπηματίες και επανήλθε ο νόμιμος Πρόεδρος γιατί παραμένουν ακόμη στο νησί μη αναγνωρίζοντας την κρατική του οντότητα για την υπεράσπιση της οποίας υποτίθεται ότι επενέβησαν;

  11. kostasxan avatar
    kostasxan 11/03/2014 16:47:42

    Εγώ το σχόλιο το ξαναβάζω, αφού"κόπηκε" την πρώτη φορά. Στην Κύπρο, υπήρξε προδοσία και εισέβαλαν οι Τούρκοι. Καθιστάς σαφές ότι υπάρχει κίνδυνος να μπούνε οι Τούρκοι στην Θράκη. Να υποθέσω ότι έχεις πληροφορίες πως επίκειται προδοσία εκ μέρους της κυβέρνησης; Γιατί, για να μπορέσει η Τουρκία να μπει στη Θράκη είναι απολύτως αδύνατον λόγω του όγκου του ελληνικού στρατού και της μορφολογίας του εδάφους. Να υποθέσω ότι φοβάσαι ότι η κυβέρνηση θα δώσει εντολή στον Ελληνικό στρατό να υποχωρήσει; Αυτό εννοείς με το άρθρο που επιχειρεί να τρομοκρατήσει εκείνους που δεν γνωρίζουν;

  12. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 11/03/2014 18:16:02

    Διότι ο ίδιος ο επαναφερθείς πρόεδρος υπέγραψε συμφωνία βάσει της οποίας η Κύπρος θα γίνει δικοινοτική διζωνική ομοσπονδία και ακόμη δεν έχει επέλθει συμφωνία στις συνταγματικές λεπτομέρειες.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ ψυχραιμια 11/03/2014 18:41:42

      Αγαπητέ ψυχραιμία, άλλα λόγια ν' αγπιόμαστε . Μας το γύρισες τώρα στο "Ράβδος εν γωνία, άρα βρέχει"...

    • ΚΜ avatar
      ΚΜ @ ψυχραιμια 11/03/2014 20:05:22

      Δεν υπέγραψε ότι «θα» γίνει, αλλά και να έλεγε, είναι αναρμόδιος. Υπέγραψε ότι θα «καταβάλει προσπάθειες μπλα μπλα μπλα προς αυτή την κατεύθυνση». Ε, αυτές υπάρχει περίπτωση να μην «ευοδωθούν»!

  13. ζζζζ avatar
    ζζζζ 11/03/2014 19:42:20

    σταματήστε να προσπαθείτε να τρομάζετε τον κοσμο συγκρίνοντας μηλα με πορτοκαλια ,αλλο πραγμα η Κυπρος αλλο η Ουκρανια και φυσικα η θρακη δεν υφηστατε(παρα μονο για να τρομοκρατησετε) σε μια προσπαθεια να δικαιολογισετε την αλλοπροσαλη εξωτερικη πολιτικη του βενιζελου οπου στο εσωτερικο μας προέκυψε "νεοναζιστοφαγος" στο εξωτερικο τους αναγνωριζει και σπευδει απο τους πρωτους να τους σφιξει το χερι...αληθεια αν η ΕΕ ψηφισει μετρα εναντιων τις Ρωσσια επειδη ετσι συμφερει τους δυτικους η Ελλαδα πρεπει να παει κοντρα στα συμφεροντα της και να ακολουθησει τους δυτικους χανοντας τουρισμο και φυσικο αεριο ,θα μας αποζημιωσουνε νομιζετε οι Ευρωπαιοι για αυτα που θα χασουμε απο τη Ρωσια

  14. Πατριώτης avatar
    Πατριώτης 12/03/2014 08:42:25

    Μάλλον διαλανθάνει της προσοχής του αρθρογράφου ότι την γνώμη της Ελλάδας και των Ελλήνων στην παρούσα ιστορική στιγμή την έχουν γραμμένη εκεί που δεν πιάνει μελάνι και οι Ρώσοι και οι Αμερικάνοι και οι Ευρωπαίοι και οι Τούρκοι και οι βόρειοι γείτονές μας και όλοι γενικώς και ανεξαιρέτως. Κανένας δηλαδή δεν δίνει φράγκο για το εάν εμείς αναγνωρίζουμε το Κόσοβο, την Κριμαία, την Αμπχαζία, την Βόρεια Κύπρο ως ανεξάρτητο κράτος κ.ο.κ.. Η γνώμη των επάρχων ενός προτεκτοράτου όπως και η γνώμη των υπηκόων του προτεκτοράτου δεν έχει σημασία για κανέναν άλλον εκτός των υπηκόων του προτεκτοράτου και αυτό σε επίπεδο συζήτησης καφενείου. Είτε δηλ. εμείς αναγνωρίσουμε το Κόσοβο και την Κριμαία είτε όχι εάν η Γερμανία, οι Βρυξέλλες και οι ΗΠΑ θελήσουν να αυτονόμησουν την Θράκη θα την αυτονομήσουν και εάν θελήσουν να αναγνωρίσουν την Βόρεια Κύπρο ως ανεξάρτητο κράτος ή ως συνιστών κράτος ή ως συνιστώσα κοινότητα ή ότι άλλο θελήσουν απλά θα το κάνουν χωρίς να μας ρωτήσουν. Προς τι λοιπόν η συζήτηση και τα διλήμματα; Μήπως έχουμε την οικονομική, στρατιωτική, διπλωματική και πολιτική ισχύ να αντισταθούμε; Δεν την έχουμε. Τόσο απλά. Εδώ οι Τούρκοι αλωνίζουν το Αιγαίο και κόβουν βόλτες στο Σούνιο και εμείς συζητάμε τώρα για την γνώμη της Ελλάδας και των Ελλήνων για την ...Κριμαία; Άρα ας αφήσουμε τον κόσμο να εκφραστεί ελεύθερα και να εκδηλώσει τις συμπάθειές του προς την Ρωσία, προς τις ΗΠΑ, προς την Γερμανία και προς όπου αλλού θέλει. Έτσι κι αλλοιώς αυτό σε τίποτε δεν αλλάζει κάτι επί της ουσίας των παγκόσμιων γεωστρατηγικών σχεδίων των δυνάμεων εκείνων που έχουν την ισχύ και την βούληση και την γνώση και σχεδιάζουν και να εφαρμόζουν τέτοια σχέδια για οπουδήποτε στον κόσμο και για την Ελλάδα. Και ας ελπίσουμε απλώς οι επερχόμενες συγκρούσεις των συμφερόντων των μεγάλων να μας βγεί σε καλό γιατί από μόνοι μας είμαστε μια απέραντη νούλα. Και μια παρατήρηση: ο αρθρογράφος δηλαδή πιστεύει πως θα πρέπει να υποστηρίζουμε «κυβερνήσεις» υπηρεσιακές ή «εθνικής ενότητας» που έγιναν κυβερνήσεις με την ισχύ των όπλων, κοινώς «κυβερνήσεις» πραξικοπηματιών; Αν είναι να μας το πεί να ξέρουμε. Γιατί κανένας δεν ήταν μέχρι χτές εναντίον της Ουκρανίας και υπέρ της Ρωσίας. Οι περισσότεροι όμως τάχθηκαν υπερ της Ρωσίας μετά από το πραξικόπημα των ναζιστών και των φασιστών που κατέλαβαν την εξουσία διά της βίας και εγκατέστησαν «κυβέρνηση» με το έτσι γουστάρω στο Κίεβο αδιαφορώντας για τον μισό ρώσικο (και όχι ρωσόφωνο) πληθυσμό της χώρας. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως ο κόσμος δεν μπορεί να αντέξει μία ακόμη «άνοιξη». Μας έπεσαν πολλές και μαζεμένες και ζητάμε και λίγο «χειμώνα». Η Ρωσία δεν είναι παρά ο «χειμώνας» που ζητάει ο κόσμος για να ικανοποιήσει το αίσθημα δικαίου που νοιώθει να παραβιάζεται κατ' εξακολούθηση από την μονοκρατορία των ΗΠΑ εδώ και είκοσι χρόνια. Ο μονοπολικός κόσμος δεν μας βγήκε σε καλό κατά γενική ομολογία. Και μας τελείωσε.

  15. Ρηνα avatar
    Ρηνα 12/03/2014 10:52:37

    Πολυ ρεαλιστικο το σχολιο του πατριωτη.

    • Γιώργης avatar
      Γιώργης @ Ρηνα 12/03/2014 11:40:33

      Σωστά! Επιπλέον δεν πρέπει να μας διαφεύγει οτι στην Κριμαία οι Ρώσοι δεν χρειάστηκε να ρίξουν ούτε μία τουφεκιά!!! Εχει μια διαφορά η βία όταν προέρχεται απο κάποιον που βρίσκεται σε αυτοάμυνα απο εκείνη κάποιου που επιτίθεται για να αρπάξει. Ακόμα και στο γράμμα του νόμου...

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.