#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
08/02/2010 06:17
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κουρελόχαρτο ο νέος Κώδικας Ιθαγένειας πριν ακόμη ψηφισθεί !!!

Νέο κύμα ελληνοποιήσεων προαναγγέλλει το Υπουργείο Εσωτερικών



Το Υπουργείο Εσωτερικών διέρρευσε ότι ετοιμάζει νέο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας! Μόλις δηλαδή ψηφισθεί το σχέδιο νόμου για την ιθαγένεια και την ψήφο των μεταναστών θα προωθήσει νέο Κώδικα, όπου η μετάβαση από το δίκαιο του αίματος (της καταγωγής δηλαδή) στο δίκαιο του εδάφους (της γέννησης και διαμονής) θα είναι σαφέστερη.

Τι εννοεί με αυτή τη διαρροή η Κυβέρνηση; Πέρα από την προχειρότητα και την επιπολαιότητα με την οποία αντιμετωπίζει τα θέματα της ελληνικής ιθαγένειας, η σπουδή για δύο διαδοχικές παρεμβάσεις στον πολύπαθο Κώδικα Ελληνικής Ιθαγένειας αποδεικνύει ότι έρχεται η δεύτερη δόση μαζικών ελληνοποιήσεων και μας το προαναγγέλλουν σιγά - σιγά νομίζοντας ότι μάλλον συνηθίσαμε πια την πρώτη.

Φαίνεται ότι η Κυβέρνηση, για μικροπολιτικούς σκοπούς, έσπευσε να καταθέσει το σχέδιο νόμου που όλοι γνωρίζουμε στη Βουλή για να προλάβει αυτές τις δημοτικές εκλογές και, στη συνέχεια, θα «αποτελειώσει» το δίκαιο της ιθαγένειας κατά τα κελεύσματα των προσφιλών της ΜΚΟ.

Με το δεύτερο κύμα ελληνοποιήσεων, άλλωστε, θα ετοιμασθεί και για τις βουλευτικές εκλογές, όποτε αυτές γίνουν. Γιατί αναμφίβολα με τη «σημαία ευκαιρίας» που έχουμε ορθώσει αναμένεται να μας προτιμήσουν τα στίφη των μεταναστών. Να μην τακτοποιηθούν και αυτοί με μια ελληνική ιθαγένεια; Κι ας έχει γίνει ο Κώδικας Ιθαγένειας κουρελόχαρτο και η Βουλή των Ελλήνων παιχνιδάκι των ΜΚΟ…

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ραγος avatar
    ραγος 08/02/2010 08:27:07

    Μα καλά, είναι δυνατόν να πιστεύει κανείς σοβαρός και συγκροτημένος άνθρωπος πως η λύση στο πρόβλημα είναι η απαγόρευση εισόδου και η απομάκρυνση όσων βρίσκονται μέσα;
    Είναι σαν να προσπαθείς να σταματήσεις ένα ποτάμι με κλαδιά δέντρων.
    Γιατί τα εξαθλιωμένα στίφη που ψάχνουν μια καλύτερη μοίρα στον Δυτικό κόσμο, αποτελούν ένα ποτάμι που πηγάζει από την εκμετάλλευση και την καταστροφή των προοπτικών ευζωίας στις πατρίδες τους.
    Εάν θέλουμε να κάνουμε κάτι γι αυτό, οι λύσεις είναι δύο:
    1. Η να μην έρχονται καθόλου. Αυτό θα ήταν το πιο σωστό, αλλά πρέπει να θέλουν να μείνουν στις χώρες τους. Αρα να μην σκοτώνονται, να μην έχουν πόλεμο, να μην δουλεύουν σε άθλιες συνθήκες για ένα ξεροκόμματο, και γενικά να σταματήσει η ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗ ΠΟΥ ΥΦΙΣΤΑΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΥΤΙΚΌ "ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟ" ΚΟΣΜΟ.

    2. Αν έρχονται να ενσωματώνονται στην κοινωνία αλλιώς γρήγορα θα διασπάσουν τον κοινωνικό ιστό και θα προκληθούν αμέτρητα προβλήματα (όπως αρχίζει να γίνεται)


    Για παράδειγμα:
    1. να πάρουν όλοι ελληνική υπηκοότητα ωστε στη συνέχεια σαν ευρωπαίοι πολίτες να ταξιδέψουν σε όποια χώρα της ΕΕ επιθυμούν.

    2. να προωθηθούν στις παραμεθόριους περιοχές της ελλάδας σε πρότυπους οικισμούς όπου θα διαμένουν πρόσφυγες όλων των εθνικοτήτων και όπου θα εργάζονται σε κρατικά ή επιδοτημένα εργοστάσια με χαμηλά μεροκάματα. Θα είναι ευχαριστημένοι, θα αποκτήσουν ελληνική συνείδηση, θα προστατεψουν με τη ζωή τους την εισβολή εχθρών σε έναν πιθανό πόλεμο, θα ελαττωθεί η υπογεννητικότητα.


    Λύση σίγουρα όμως δεν αποτελεί η καταπίεση, οι τυχαίες εκπυρσοκροτήσεις, η κακομεταχείριση. Είναι ένα ποτάμι που δεν γυρίζει πίσω. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να τους πάρουμε με το μέρος μας. Αν μας μισήσουν, αργά η γρήγορα τα στίφη τους που θα έχουν καταλάβει αναπόφευκτα την χώρα μας, θα μας διαλύσουν.

    • ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ avatar
      ΚΟΥΡΚΟΥΜΠΙΝΙ @ ραγος 08/02/2010 13:59:48

      Γίνεται να φιλοξενήσεις μερικούς εσύ γιατί εγώ δεν ευκαιρώ (γέμισα)? Επίσης σε μένα δε δίνουν μίζα.

    • pikos avatar
      pikos @ ραγος 08/02/2010 20:06:20

      Ραγε,το 80 που γινόταν ο πόλεμος στο Αφγανιστάν και το πακισταν είχε κατι εκατομμύρια πρόσφυγες στα εδάφη του και υπήρχε απίστευτο ανθρωπιστικό πρόβλημα,γιατί δεν ήρθε κανείς εδώ;
      Οι πόλεμοι του κογκο,αγκολα κλπ πόσα χρόνια υπήρχαν/υπάρχουν ξέρεις; γιατί τώρα ξαφνικά θυμήθηκαν όλοι οι,της γης κολασμένοι να έρθουν Ελλάδα;
      Ασε φιλε δεν πηθεις.
      Η Ελλάδα θα έπρεπε να πει εξαρχής οτι τόσους αντέχω,απο'κει και περα αγαπητοί ευρωπεη κάντε τα κουμαντα σας,αφου ειστε τοσο μεγαλοι ανθρωπιστές εσεις,μεγαλύτερες οικονομίες έχετε,μεγαλυτερες χωρες είστε(τοσο γεωγραφικά αλλα και πληθυσμιακά),αρα δεχτείτε κανα 1.5 εκατομμύριο.Ειδάλλως,επειδή και η υπομονή εχει και τα ορια της,αρχιζω και βυθίζω μετανάστες και εμπόρους και εν αναγκη βγαίνω και απο ΕΕ αφου δεν υπάρχει ουσιαστικά για'μενα.

    • ραγος avatar
      ραγος @ ραγος 09/02/2010 08:01:29

      @κουτορνίθι
      ήδη φιλοξενώ αρκετούς μετανάστες και να είσαι σίγουρος ότι συμπεριφέρονται πολύ καλύτερα από τους ελληνες που είχα στη δούλεψή μου. και μου κοστίζουν και λιγότερο.

      @pikos
      μπορεί να γινόταν πόλεμος το 80 στο αφγανιστάν ή παλιότερα στην αγκόλα και να μην ερχόταν τότε πολλοί πρόσφυγες στην ελλάδα, γιατί τότε απλά πήγαιναν στην αγγλία και τη γαλλία.
      εξάλλου τα αποτελέσματα των πολέμων και ειδικά τέτοια αποτελέσματα τέτοιων πολέμων δεν μπορεί κανείς να τα περιμένει άμεσα. Η εξαθλίωση και η φτώχεια έρχονται σιγά-σιγά μέσα στις επόμενες δεκαετίες, εφ όσον αυτές οι περιοχές δεν είναι τόσο "ανεπτυγμένες" για να φανούν άμεσα αυτά τα αποτελέσματα.
      αν θεωρείς λύση το να τους πνίγεις για να μην πατήσουν ξηρά, τότε να περιμένεις σε δυο δεκαετίες που θα γίνονται πόλεμοι για το νερό, να πνίγουν άλλοι στη Βαλτική τα παιδιά σου που θα αναζητούν καλύτερο μέλλον στην Σκανδιναβία (για παράδειγμα)

    • λαζαρος avatar
      λαζαρος @ ραγος 09/02/2010 18:36:03

      εκμεταλλευση απο εμας?δεν το πιασα...ειχαμε εμεις ποτε αποικιοκρατια και δεν το ξερω?βομβαρδισα το μπαγκλαντες καιδ εν το ξερω?εχω βιομηχανιες εκει και δεν το γνωριζω?τι λες ρε φιλε?

  2. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 08/02/2010 08:52:48

    Χαρίζει ο Γιωργάκης και η παρέα του, εμ στιφλίκι του πατέρα του είναι κάτι ο πολυπολιτισμός κάτι το κόπλεξ του ανθρώπου, κάτι η αναζήτηση ψηφοφόρων μιας και απο τους αυτόχθονες προβλέπεται φόλα.

    • ΠΕΛΙΑΣ avatar
      ΠΕΛΙΑΣ @ «Κασσάνδρα» 08/02/2010 13:42:49

      Βρέθηκα προχθές σε μία διεθνή κοινωνική εκδηλωση όπου είχα την ευκαιρία να γνωρίσω δύο βουλευτές. Τον έναν απο την Γερμανία και τον άλλο απο την Αυστρία. Σε κάποια στιγμή ο λόγος έφθασε στον Γιωργάκη μας. Ο Αυστριασκός ήταν περισσότερο συγκρατημένος. Αλλά όταν ο Γερμανός άρχισε να τον χαρακτηρίζει σαν τον πλέον ηλίθιο και βλάκα Πρωθυπουργό της Ε.Ε., χαλάρωσε και ο Αυστριακός και του έψαλε τα εξ αμάξης. Επικεντρώθηκε δε περισσότερο στην Σοσιαλιστική Διεθνή, στον θίασο των κατευθυνόμενων μαριετών όπου την Προεδρία κατέχει ο πλέον βλάκας απο τους υπολοίπους.

      Κατα βάθος δέν ξέρω άν πρέπει να χαίρομαι ή να ντρέπομαι. Να ντρέπομαι όμως για ποιόν; Για τον βλάκα που τον ανέδειξε σε Πρωθυπουργό της χώρας;

      Μάλλον θα πρέπει να λυπάμαι γιατί αυτός ο βλάκας, του οποίου η ψήφος μετράει όσο και η δική μου, σε πολύν λίγο καιρό θα στηθεί είτε για να πολεμήσει είτε για να τρώει ξύλο απο κάποιον που θα τον έχει αλυσοδέσει.

      Δέν ρωτώ άν πρέπει να ξυπνήσουμε επι τέλους. Βρείτε το μόνοι σας.

      PELIAS

  3. popolaros avatar
    popolaros 08/02/2010 08:59:35

    Ο Γιωργάκης, που έγινε πρόσκαιρα Γιώργος, ξανάγινε πάλι Γιωργάκης τόσο σύντομα.
    Επέλεξε αντί του είναι αξιοπίστος στον ελληνικό λαό που τον ανέδειξε, να είναι αξιόπιστος στους American friends και την διεθνή τοκογλυφική μαφία.
    Yorgo, έχεις πέσει και δεν το ξέρεις ακόμα.
    Ο έλληνας είναι περίεργη φάρα...συγχωράει τα πάντα, εκτός της φουστιάς.

  4. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/02/2010 09:03:35

    To ΠΑΣΟΚ θα κανει πραξη τη ρηση του Μπρεχτ : αν σε μια κυβερνηση δεν αρεσει ο λαος που εχει πρεπει να τον αλλαξει και να φερει αλλο.
    Η διαφορα βεβαια ειναι οτι ο υπαρχων λαος αποδειχθηκε αρκετα γενναιοδωρος με το ΠΑΣΟΚ αφου το ψηφισε πολλες φορες.Τα λαθη πληρωνονται.

    • man8os avatar
      man8os @ ψυχραιμια 08/02/2010 10:11:46

      Το ΠΑΣΟΚ εκανε ενα λαθος. Τον ελληνικο λαο δεν τον αλαξαν οι Τουρκοι, θα τον αλλαξει ενας GAP?

  5. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 08/02/2010 09:19:42

    Τα σχέδια του Τζέφρει είναι πλέον φανερά στο κάθε Έλληνα πολίτη. Επιδιώκει την "Ελληνοποίηση" 2 εκ. λαθρομεταναστών από εντελώς άλλες κουλτούρες (Μουοσουλμάνοι από χώρες που διακρίνονται από μεσιαωνική οπισθοδρόμιση για παράδειγμα), ωστε να ελέγχει την Ελληνική κοινωνία που έχει άρει χαμπάρι το ποιόν των Ελλήνων πολιτικών.


    Αυτό μα΄ζι εμ ευρύτερους γεωπολιτικούς στόχους υποδηλώνουν μάυρες μέρες για τον Ελληνισμό.

    Προτάσεις γι άμεση υλοποίηση


    Υποβολή μυνήσεων για αντισυνταγματικότητα του νόμου. Έγκριτοι νομικοί υποστηρίζουν ότι αυτό είναι δυνατό.


    Συνεχή διαμαρτυρίες από όλους προς όλους τους αρμόδιους φορείς.

    Προετοιμασία για "αντάρτικο"...με ειρηνικά μέσα ασφαλώς....


    Ιδιαίτερη πίεση στη ΝΔ, μπας και ξυπνήσουν εκεί πέρα. Η ηγεσία της ΝΔ, ωφείλει να εξεγείρει όσους την στήριξαν και να μη συμφωνήσει σε οποιαδήποτε συναίνεση εάν δεν αποσυρθεί το νομοσχέδιο. Εξάλλου δεν έχει να κερδίσει τίποτα...οι Μουσουλμάνοι την "πράσινη ανάπτυξη" θα στηρίξουν!


    Καταγγελεία σε όλους τους φορείς της ΕΕ και κατάδειξη του ρόλου του Τζέφρει ως Δούρειου ίππου για την ΕΕ. Ήδη Γερμανικε΄ς εφημερίδες (Ντερ Σπίεγκελ) αποκαλύπτουν τις σκοτεινές συμφωνίες ΠΑΣΟΚ-Γκόλντμαν Σακς, ενώ η Λε Μοντ, εμπαίζει το ρόλο του Γιωργάκη.


    Εμπαργκο στα προιόντα και υπηρεσίες που πωλούν οι νταβατζήδες.


    Και φυσικά....μάυρο από εδω και στο εξής σε οποιονδήποτε πολιτευτή του ΠΑΣΟΚ, ακόμα και εάν αυτός δεν συμφωνεί με την ευρύτερη πολιτική Γιωργάκη. Σε αυτή την περιπτωση τα στελέχη του ΠΑΣΟΚ πρέπει να γνωρίζουν γιατί μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά.









    Υ.Γ Ντροπή και αίσχος στα λεγόμενα "πατριωτικά" στελέχη του "Κινήματος" που ακόμα κάνουν τις πάπιες. Μάγκες...δεν θα σας γράψει με μαύρα γράμματα μόνο η ιστορία αλλά και το παρόν. Να το θυμάστε αυτό.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Dubai Expatriate 08/02/2010 09:31:02

      Τα είπες όλα.
      Ιδίως τα λεγόμενα πατριωτικά στελέχη, γιατί έχουν κρυφτεί
      Ας αφήσουν τα όνειρα για κουτάλες και ας αντιδράσουν τώρα.
      Και εσύ Αντώνη τι κάνεις?

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Dubai Expatriate 08/02/2010 17:16:22

      Α, καλάαα, εσύ θέλεις και μικτούς πληθυσμούς φρέσκων "Ελλήνων" να φυλάνε τα σύνορα. Μια χαρά σε βρίσκω... Εκτός από το αλισβερίσι και τη συνδιαλλαγή ανθρώπων όπλων τσιγάρων και ναρκωτικών που θα πηγαίνουν σύννεφο δεν δίνεις και κανα κωδικό στους γείτονες? Πιο καλά ακόμα...

    • Jimmy Daras avatar
      Jimmy Daras @ Dubai Expatriate 08/02/2010 17:19:56

      Where on earth is our Chief of State, Mr. Papoulias ?

    • Loretta avatar
      Loretta @ Dubai Expatriate 08/02/2010 17:29:33

      Οur chief of state is rendered powerless...thanks to mr A.PAPANDREOY.!!

      SO...dont ask again!!

    • Ειρήνη avatar
      Ειρήνη @ Dubai Expatriate 08/02/2010 18:45:11

      Μπράβο σου! Συμφωνώ, απολύτως!

  6. NM avatar
    NM 08/02/2010 09:42:51

    Ποια 2 εκ; τόσος λαϊκισμός πλέον;

    τι εννοείτε οπισθοδρόμηση; μεγαλύτερη της δικής μας; πλάκα κάνετε; οι χώρες αυτές διακρίνονται για την ανομία τους, την άνθιση του ρουσφετιού και την κατασπατάληση των δημόσιων οικονομικών πόρων (να μην πω την κλεψιά). υπάρχει καμιά διαφορά απο τη δική μας χώρα;

    λυπάμαι που μερίδα των οπαδών του κόμματος συντάσεται με ακραίες φωνές. η ΝΔ εκφράζει την Ευρωπαϊκή Κεντροδεξιά όπως και το ΕΛΚ, δηλαδή: Συντηρητικούς, Χριστιανοδημοκράτες και Φιλελέυθερους.

    Άκροδεξιά στοιχεία ΦΥΣΙΚΑ και δεν ανήκουν στο χώρο μας.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ NM 08/02/2010 10:02:45

      @ΝΜ: Άν έχει κανένα συγγενή ή φίλο ναυτικό σε ποντοπόρα, πες του να σου περιγράψει το Πακιστάν και το Μπαγκλαντές, να καταλάβεις διαφορά από την Ελλάδα. Επειδή προέρχομαι από ναυτική οικογένεια, έχω μία γνώση του θέματος.
      Επίσης, ψάξε στη Βικιπαίδεια να δεις στατιστικά στοιχεία για Πακιστάν και Μπαγκλαντές - δηλαδή τις χώρες των μελλοντικών Giorgo-ελλήνων -, όπως πυκνότητα πληθυσμού ανά τ.χλμ., γεννητικότητα, κατά κεφαλήν εισόδημα κ.ά.
      Αν νομίζεις ότι η Ελλάδα μπορεί να εξυπηρετήσει μη αστικοποιημένο μουσουλμανικό πληθυσμό άνω των 300 εκατομ., που αναζητά καλύτερη τύχη επειδή γεννούν σαν τα κουνέλια, απλώς ιδιωτεύεις...
      Η ηλιθιότητα των "χρήσιμων ηλιθίων" του ισλαμοφασισμού είναι αήττητη. Ή μήπως απύθμενη;

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ NM 08/02/2010 10:04:02

      Αστο δε το παραμύθι ότι ανήκεις στον κεντροδεξιό χώρο. Και εγώ δηλώνω ότι είμαι μαοϊστής. Σε έπεισα, έτσι; Μα γιατί χρυσέ μου; Την αλήθεια λέω!

    • NM avatar
      NM @ NM 08/02/2010 10:25:52

      @ Μάρκο Τ

      πιστοποιητικά δεξιοφροσύνης ευχαριστώ δε θα πάρω, ο καθένας απο εμάς ξέρει τι και πως ψηφίζει, τους χαρακτηρισμούς λοιπόν κράτησε τους για εσένα.

      επιχειρήματα του στυλ εχω ενα φίλο που μου είπε ότι κλπ κλπ κλπ είναι αστεία για ενήλικες. χαίρομαι επίσης που ανακάλυψες τη χρήση της εγκυκλοπαίδειας, παρέχει πληροφορίες γενικού περιεχομένου σε ανθρώπους που μαθαίνουν.

      Επι του σχολίου σου τώρα: τα 2 εκ μεταναστών τα έκανες 300 εκ. σχετικά με τον ισλαμοφασισμό που αναφέρεις να θεωρήσω φυσικά ότι και η χριστιανική δεξιά του μπους δεν απείχε απο το φονταμενταλισμό που περιγράφεις.

      πολύ απλά να σε ρωτήσω, εσυ αν δεν ήσουν Έλληνας, θα έιχες κάποιο σοβαρό λόγο να μεταναστεύσεις στην Ελλάδα; μη μου αρχίσεις περί αρχαίου πνεύματος αθάνατου κλπ. τι να έρθει να κάνει ο μετανάστης σε μας ρε φίλε; να τον έχεις με 3 και 60 και να τον βρίζεις και απο πάνω. pppppllllllleeeeease. Έλεος, έχετε αναγάγει τη χώρα μας (προβάλοντας το ανύπαρκτο εγώ σας) σε κέντρο του κόσμου. ήμαρτον, μια χρεωκοπημένη χώρα τεμπέληδων είμαστε.

      και εσύ του ΕΚΚΕ; όπως ο Μέγας Πέτρος. καλά λοιπόν να πάρεις το δρόμο του.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ NM 08/02/2010 10:28:58

      Μην το λες οι νεοφιλευθέρεροι δεν διαφέρουν και πολύ από διεθνιστούληδες του Κολωνακίου

    • NM avatar
      NM @ NM 08/02/2010 10:39:11

      @ κασσανδρα

      Άκροδεξιά στοιχεία ΦΥΣΙΚΑ και δεν ανήκουν στο χώρο μας.

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ NM 08/02/2010 11:54:27

      Λοιπον ΝΜ εφοσον δεν πιστευεις τον Μαρκο Τ,και εφοσον τον προσβαλεις οτι λει παραμυθια,θα πρεπει και εγω τοτε να σου πω οτι λες ανοησιες.Τους λαους αυτους,οπως εχω πει και σε προηγουμενο ποστ καιρο πριν,τους εζησα.Τους ξερω.Οχι μεσω καποιου φιλου,ουτε μεσω καποιου γνωστου.Εγω ο ιδιος.Σε παλαιοτερα ποστ ημουν και ιδιαιτερα αναλυτικος ως προς το τι γινεται εκει.Μπορω λοιπον να σε διαβεβαιωσω οτι οσα σου λεει ο Μαρκο Τ ειναι περα για περα αληθεια και λεει και λιγα.Σε περιπτωση που δεν με πιστευεις φανταζομαι οτι ο αγαπητος Φακτορας θα μπορουσε να παιξει ισως τον πολο ενδιαμεσου και εφοσον δωσουμε και οι δυο τα στοιχεια μας,να στειλω ολα τα απαραιτητα που μπορουν να επιβεβαιωσουν την παρουσια μου σε αυτες τις χωρες.Επισης μπορω να επιβεβαιωσω οτι τον Μαρτιο θα ειμαι και παλι εκει.Φιλε μου καλε ΝΜ,το μονο που μπορω να πω ειναι ο Θεος να μας φυλαει εαν και εφοσον ο πολιτισμος τους ερθει εδω να δεσει με τον δικο μας.

  7. popolaros avatar
    popolaros 08/02/2010 10:02:54

    http://www.youtube.com/watch?v=nPrLhiit0lo

  8. Dubai Expatriate avatar
    Dubai Expatriate 08/02/2010 10:13:55

    Φίλε ΝΜ όλη η Ευρωπαική κεντροδεξιά είναι κάθετα ενάντια στα σχέδια Τζέφρει.

    Κάνε μια γύρα σε άρθρα του κεντροδεξιού τύπου στην ΕΕ, όπως και στα σάιτ των κομμάτων αυτών και φυσικά εάν έχεις επαφές στο εξωτερικό μπορείς να πάρεις και τις προσωπικές γνώμες στελεχών του Χριστιανοδημοκρατικού κόμματος στη Γερμανία, των στελεχών του Σαρκοζί κτλ, κτλ.



    Υ.Γ Στη Γαλλία συζητάται η απαγόρευση της Μπουργκας και της μαντίλας, στην Ιταλία διώχνουν κλωτσηδόν τους λαθρομετανάστες και το "κεντροδεξιό" κράτος δημιουργεί περιπόλους πολιτών, στη Δανία απαγορέυτηκε ουσιαστικά η μετανάτευση στη χώρα (Προσοχή όχι μόνο η λαθρομετανάστευση), στην Ολλανδία και Αυστρία τα κεντροδεξιά κόμματα συμφωνούν πλήρως και ανεξαιρέτως με τις θέσεις που διατυπώνονται και εδώ, ενώ στη Νορβηγία σε όλες τις δημοσκοπήσεις, το 90% της νεοαλαίας που αυτπροσδιορίζεται ως "κεντροδεξιά" συμφωνεί με την πλήρη παγόρευση κάθες ορφής μετανάστευσης στη χώρα.

    όλοι αυτοί είναι ακροδεξιοί, ενώ κάποιες "συνετές" μορφές στη ΝΔ, είναι η "Αληθινή Ευρω. Κεντροδεξιά"???

    Καλό και αυτό!


    Επιπλέον, η Ελλάδα διαθέτει ένα συγκεκριμένο γεωγραφικό χώρο, συγκεκριμένους γείτονες , συγκεκριμένα συμφέροντα και μόλις 11 εκ. πολίτες. Συνεπώς οποιαδήποτε μαζική μεταβολή σε μια τρομερά δύσκολη συγκρυρία όπως η σημερινή ενέχει κινδύνους άνευ προηγούμενου.


    Με απλά και σταράτα λόγια. Φίλοι Νεοδημοκράτες που νομίζετε ότι αντιπροσωπεύετε τηεν "Ευρ. Κεντροδεξιά του σαλονιού".....οι τυχόν μελλοντικοί Ελληνοποιημένοι Μουσουλμάνοι δεν πρόκειται να ψηφίσουν ΝΔ αλλά θα είναι οι αφισοκολλητές του ΠΑΣΟΚ.

    Όποιος δεν το καταλαβαίνει αυτό είναι άξιος...συγχαρητηρίων!

    • NM avatar
      NM @ Dubai Expatriate 08/02/2010 10:32:15

      αγαπητέ, υποθέτωντας ότι ζεις στα ΗΑΕ (απλά απο το ψευδώνυμό σου) θα σου πρότεινα να κάνεις μια βόλτα στο Sheikh Zayed Road για να διαπιστώσεις αν και κατά πόσο μπορεί μια μικρή χώρα να εξυπηρετήσεις μετανάστες.

      αυτά τα οποία προτείνεις (διωγμός κλωτσηδόν κλπ) λυπάμαι αλλά δεν είναι δεξιά ή αριστερά απλά είναι παράλογα και απάνθρωπα.

      τέλος αναφέρεσε σε γνώμες στελεχών κλπ κλπ κλπ. Ούτε το UMP ούτε το CDU αναφέρουν επίσημα κάποιες απο τις θέσεις που εσύ εκφράζεις. αυτά τα λέει το Μέτωπο και ο λαος. όχι η Δεξιά - Κεντροδεξιά.

      φιλικά

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Dubai Expatriate 08/02/2010 10:48:52

      Επειδή έχω μία άμεση γνώση του πώς σκέφτονται στη Γαλλία οι κεντροδεξιοί, αλλά και αρκετοί σοσιαλδημοκράτες, μπορώ να πω υπεύθυνα ότι αυτό που λένε ότι "δεν πάει άλλο με τους μουσουλμάνους μετανάστες, δεν θέλουμε άλλους". Και πλέον λέγεται και σε εκπομπές στην τηλεόραση, από ανθρώπους που δεν πρόσκεινται στον Λε Πεν. Και θα λεγόταν ακόμα περισσότερο στην τηλεόραση αν δεν υπήρχε η δικτατορία της πολιτικής ορθότητας, το αποτελεσματικότερο εργαλείο χειραγώγησης της κοινής γνώμης εκ μέρους του σοσιαλφιλελευθερισμού.
      Αυτά λέγονται σε μία χώρα που:
      1. Είχε αποικίες και οι μετανάστες έρχονται στη Γαλλία ήδη έχοντας γνώση της γαλλικής, όπως - συχνά - και μία στοιχειώδη εξοικείωση με τη γαλλική κουλτούρα.
      2. Δεν έρχονται λαθραίοι στην πλειονότητά τους. Και όσοι έρχονται λαθραίοι, δεν τους "περνάει" στη Γαλλία κάποια εχθρική χώρα, όπως σε εμάς η Τουρκία.
      3. Εφαρμόζεται ο νόμος σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό από ό,τι στην Ελλάδα. Και παρ' όλα αυτά, οι μουσουλμάνοι - με εξαιρέσεις φυσικά κάποιων ιδιαίτερα αστικοποιημένων στρωμάτων, που δεν είναι ωστόσο η πλειονότητα - καταφέρνουν και δημιουργούν προβλήματα, με τα γκέτο τους και την ιδιαίτερη κουλτούρα τους που αρνείται την αφομοίωση.

      Ρώτησα πέρσι φίλους Γάλλους αν μεταξύ δύο Αφρικανών με παρόμοιο κοινωνικό στάτους, ποιός είναι περισσότερο εντάξιμος, ο χριστιανός ή ο μουσουλμάνος. Ολοι οι παρόντες, 4 τον αριθμό, από διαφορετικούς πολιτικούς χώρους, μου απάντησαν ομόφωνα: "ο χριστιανός Αφρικανός". Τους ρώτησα: Λέγεται αυτό δημοσία; Μου είπαν όχι, γιατί δεν είναι πολιτικώς ορθό, θα σε κατηγορήσουν για ρατσιστή κατά του Ισλάμ!

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Dubai Expatriate 08/02/2010 10:58:58

      Εξακολουθώ και πιστεύω ότι ο ΝΜ δεν ανήκει στον χώρο της κεντροδεξιάς. Αν φυσικά ανήκει στον ελευθεριακό φιλελεύθερο χώρο (στυλ "Δράση"), λυπούμαι αλλά αυτό δεν λέγεται κεντροδεξιά. Σημείο αναφοράς της ευρωπαϊκής κεντροδεξιάς είναι η μεταπολεμική Χριστιανοδημοκρατία.
      Επισήμως, πολλά πράγματα δεν μπορούν να ειπωθούν από τους ευρωπαίους Χριστιανοδημοκράτες για ευνόητους λόγους. Και κυρίως λόγω της επιβεβλημένης (από την αριστερά) πολιτικής ορθότητας. Ανεπισήμως πολλά λέγονται, εννοείται.
      Ο Καραμανλής (ο Κωνσταντίνος) είχε πει ότι στην πολιτική γίνονται πράγματα που δεν λέγονται.
      Για έναν λαθρομετανάστη, η απέλαση είναι μία απόλυτα δικαιολογημένη και νόμιμη ενέργεια εκ μέρους του κυρίαρχου κράτους. Ούτε δεξιό, ούτε αριστερό μέτρο είναι, είναι απλά η εφαρμογή του νόμου και η άσκηση στοιχειώδους κυριαρχικού δικαιώματος της χώρας. Αν μπω σε μία χώρα χωρίς διαβατήριο και με απελάσουν, δεν δικαιούμαι να παραπονιέμαι.
      Άλλο βέβαια που ο τεράστιος αριθμός των λαθραίων - που προσλαμβάνει τον χαρακτήρα εισβολής, έστω και άθελά τους - καθιστά τις μαζικές απελάσεις ασύμφορες (για εμάς, ως κράτος). Θα πρέπει όμως να εξετάζεται η δυνατότητα τακτικών κατά καιρούς απελάσεων, ώστε να λειτουργήσει αυτό αποτρεπτικά στις χώρες προέλευσής τους. Δεν είμαι κατά του λελογισμένου εκφοβισμού των λαθρομεταναστών, ώστε να αισθάνονται διαρκώς υπό πίεση, με νόμιμα μέσα πάντοτε.

    • NM avatar
      NM @ Dubai Expatriate 08/02/2010 11:05:11

      @ Μαρκο Τ

      Χαίρομαι ιδιάιτερα για την εμπεριστατωμένη γνώμη σου. μιας και γνωρίζεις τα της Γαλλίας λοιπόν θα γνωρίζεις:

      (α) το UMP δεν έχει θέση κατά της μετανάστευσης ούτε προτείνει την επιβολή quota

      (β) με κάθε σεβασμό αναφέρεσαι σε αφοομοίωση. πλησίασες ποτέ μετανάστη να ακούσεις τα προβλήματά του; πως θα αφομοιωθεί ο μετανάστης σε μια χώρα που έχει εθνοθρησκευτικό παραλήρημα;

      (γ) αναφέρεσαι σε χωρα που έχει μουσουλμάνους υπουργούς αρα αυτό μου λέει ότι οι αλλόθρησκοι βρήκαν χώρο να αφομοιωθούν

      (δ) ούτε μουσουλμάνος είμαι για να γνωρίζω αλλά φαντάζομαι ότι ο μέσος μορφωμένος άνθρωπος ανεξαρτήτος θρησκεύματος δεν βγάινει ζωσμένος ΤΝΤ.

    • NM avatar
      NM @ Dubai Expatriate 08/02/2010 11:09:00

      @ Μαρκο Τ

      η γνώμη σου για το τι πιστεύεις για το τι ψηφίζω μου είναι αδιάφορη. πάντως οπαδός του μάκη του βορίδη και του "κόκκινη κάρτα στους λαθρομενατάστες" δεν είμαι, φαντάζομαι όμως ότι κάτι σου λένε.

      χαίρομαι που παραδέχεσε ότι αναφέρεσαι σε ιστορίες για αγρίους, άσε τη Χριστιανοδημοκρατία λοιπόν κατά μέρος γιατί απλά δεν ξέρεις τι έιναι, δεν έχει σχέση πάντως με μοναστήρια και κεριά.

    • ._ avatar
      ._ @ Dubai Expatriate 08/02/2010 11:32:13

      Καλά, αυτοί που ανήκουν στην Δράση ή γενικότερα στο χώρο μάνου (βλέπε και Ταύρους, e-rooster κτλ), δεν νομίζω ότι αξίζει να εντάσσονται πλέον στο φιλελεύθερο χώρο. Πρασινοτσολιάδες έχουν καταντήσει, και μάλιστα επειδή είναι και όψιμοι, κοιτούν πως θα αναπληρώσουν και τον χαμένο χρόνο.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Dubai Expatriate 08/02/2010 11:38:10

      Εντελώς συμπτωματικά, πολλοί από τους μουσουλμάνους που έκαναν επιθέσεις αυτοκτονίας - βλ. και τον Νιγηριανό στην Αμερική - είχαν μόρφωση άνω του μέσου επιπέδου.
      Ο Βορίδης δεν μου λέει κάτι, γιατί δεν είμαι του χώρου αυτού. Πάντως, το ότι δεν ανήκεις στον κεντροδεξιό χώρο σχεδόν το παραδέχεσαι. Καλό είναι να είμαστε ειλικρινείς.
      Φυσικά και έχει μουσουλμάνους το κόμμα του Σαρκοζύ, όπως και η ΝΔ (στη Θράκη), και καλά κάνει. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι μία ενταγμένη ελίτ δεν αντανακλά την πλειονότητα.
      Εκτός και αν όλα τα προβλήματα που δημιουργεί η μαζική εγκατάσταση των μουσουλμάνων στην Ευρώπη, που στην ακραία τους μορφή φτάνουν σε όσα είδαμε με τα σκίτσα του Μωάμεθ ή με τις εκατόμβες νεκρών στο Λονδίνο και τη Μαδρίτη, είναι στο μυαλό κάποιων ακροδεξιών. Τώρα, το πώς μία "εικονική πραγματικότητα", δημιουργημένη από ακροδεξιούς, γίνεται θέμα συζήτησης σε ευρύτερα στρώματα και σε όλο το πολιτικό φάσμα στην Ευρώπη, αυτό περιμένουμε να μας το εξηγήσει η απύθμενη εφευρετικότητα των "χρήσιμων ηλιθίων". Αν θεωρείς ότι τους εκπροσωπείς, αναμένουμε...

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Dubai Expatriate 08/02/2010 11:45:14

      ΝΜ
      "(δ) ούτε μουσουλμάνος είμαι για να γνωρίζω αλλά φαντάζομαι ότι ο μέσος μορφωμένος άνθρωπος ανεξαρτήτος θρησκεύματος δεν βγάινει ζωσμένος ΤΝΤ"
      Να σου θυμίσω τους γιατρούς τρομοκράτες της Αγγλίας;

      Το λέω ενδεικτικά γιατί η χώρα μας δεν διαθέτει ούτε θέσεις εργασίας, ούτε υποδομές (σχολεία, νοσοκομεία, ασφαλιστικά ταμεία) για τους ήδη υπάρχοντες Έλληνες. Και μέσα σε αυτούς βάζω και τους μακρά διαμένοντες μετανάστες που έχουν εργασία. Και φυσικά και τα παιδιά τους.

      Μπορείς, παρακαλώ, να μου εξηγήσεις γιατί πρέπει να ελληνοποιήσουμε κάθε λαθρο-μετανάστη με τόσο χαμηλά κριτήρια;
      Δως μου μία εξήγηση. Γιατί εγώ αδυνατώ να βρω άλλη παρά μόνο την εξής:
      Κάποιοι αποφάσισαν να γίνουν πλουσιότεροι μέσω του σύγχρονου δουλεμπορίου.

  9. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 08/02/2010 11:44:25

    Το καλύτερο που άκουσα είναι το "εθνοθρησκευτικό παραλήρημα".
    Οι μουσουλμάνοι δεν αφομοιώνονται στη Γαλλία, την πλέον άθρησκη χώρα στην Ευρώπη, γιατί έχει "εθνοθρησκευτικό παραλήρημα".
    Και η Ελλάδα έχει "εθνοθρησκευτικό παραλήρημα": Λες και σε έπιασαν με το ζορι να βαφτίσεις τα παιδιά σου, να παντρευτείς με θρησκευτικό γάμο, να κάνεις θρησκευτική κηδεία! Α ξέχασα: Μας έχουν επιβάλει αργία τα Χριστούγεννα και τη δεύτερη μέρα του Πάσχα. Αίσχος!
    Το ότι ελευθεριακοί ή ροζ αριστεροφιλελεύθεροι εμφανίζονται ως κεντροδεξιοί για να υποστηρίξουν εργολαβικά την χωρίς όρια λαθρομετανάστευση, είναι ενδιαφέρον. Θέλουν να τα ελέγχουν όλα οι άνθρωποι, από το πλεόνασμα του "φιλελευθερισμού" τους.

  10. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 08/02/2010 11:50:09

    Λέτε να μας βγει και ο Θανάσης Κούρκουλας, η Μαρίνα Βήχου και η Άφρα Αλ Σάλεχ μέλη της ΝΔ; Τι παραπάνω θα πουν από τον ΝΜ;
    Και να δηλώσουν άπαντες - και ο ΝΜ - κάτοικοι Αγίου Παντελεήμονα Αχαρνών;
    Εύκολο. Ένα διαμέρισμα-τρώγλη να νοικιάσουν και να το δηλώσουν ως μόνιμη κατοικία, αυτομάτως γίνονται "κάτοικοι της περιοχής".

    • NM avatar
      NM @ Μάρκο Τ 08/02/2010 11:57:30

      ρετιρεδάκι στην αγίου μελετίου δεν το λες και τρώγλη αγαπητέ Μάρκο Τ. Κατέβα στο κέντρο να δεις.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ Μάρκο Τ 08/02/2010 12:24:35

      Eντελώς συμπτωματικά, όλη τη μέρα στο Κέντρο είμαι.

    • NM avatar
      NM @ Μάρκο Τ 08/02/2010 12:27:02

      καλά να περάσεις και τράβα και στη φωκίωνος για καφέ.

    • vardarskian avatar
      vardarskian @ Μάρκο Τ 09/02/2010 01:11:14

      χα,χα
      Ντορίτσα
      σκόνη σ έκανε ο Μάρκος.
      Πιες εσύ το καφεδάκι. Στη δημοτική αγορά ψήνουν και αράβικο...

  11. NM avatar
    NM 08/02/2010 11:56:13

    @ Jasmin

    Σχετικά με τη Μεγάλη Βρετανία (και όχι την Αγγλία για τους γνωρίζοντες τη διαφορά):

    ΝΑΙ υπήρξαν επιθέσεις απο γιατρούς. Αναφέρεσαι σε 2 γιατρούς που επιτέθηκαν στο αεροδρόμιο της Γλασκώβης. Αναφέρεσαι σε 2 γιατρούς μουσουλμάνους σε μια χώρα 5 εκατομυρίων μουσουλμάνων, όπου οι θρησκευτικές μειονότητες ζουν αρμονικά με το σύνολο του πλυθησμού. Ασφαλώς σε περιοχές όπως το Μπράντφορντ και στην περιοχή του νότιου Κέντ υπάρχουν προβλήματα, τα οποία όμως το συντεταγμένο κράτος δε ρίχνει στους μετανάστες.

    τα υπόλοιπα με τις θεωρίες συνομωσίας, σόρρυ δεν είμαι ο αρμόδιος να τα σχολιάσω, έχει το άλτερ σχετική εκπμπή για τα παιδιά του 87 και άλλες σχετικές τρέλλες.


    @ Μάρκος Τ

    χαίρομαι που σου έμεινε το εθνοθρησκευτικό παραλήρημα, ήλπιζα ότι στο είχαν αναφέρει κατά τη διάγνωση (αστειεύομαι). δε μπορώ να σχολιάσω αυτά που λες, καλά κάνεις και τα πιστεύεις, συνέχισε και να διπλοκλειδώνεις μη μπουν απο το φωταγωγό.

    • Νικόλας avatar
      Νικόλας @ NM 08/02/2010 12:12:18

      Επειδή "πουλάς" και πνεύμα η Αγγλία με τη Μεγάλη Βρετανία δεν έχει καμία διαφορά. Οι άγγλοι κάνουν κουμάντο όντας μεγαλύτεροι σε πληθυσμό. Το ότι έχουν δώσει σε Σκωτσέζους,Βορειοιρλναδούς και Ουαλούς ένα μικρό κοινοβούλιο για να παίζουν δεν σημαίνει ότι έγιναν αποκεντρωτικό κράτος σαν την Ισπανία. Άλλωστε σκέψου γιατί η Αγγλία είναι η μοναδική από τις 4 χώρες που απαρτίζουν το Ηνωμένο Βασίλειο που δεν έχει δικό της τοπικό Κοινοβούλιο γιατί απλά δεν το χρειάζεται. Τώρα το πως έγινε το ΗΒ το ξέρουν όλοι...με πολέμους και απειλές από τους Άγγλους στους Σκωτσέζους πως θα κλείσουν τα σύνορα άρα πάπαλα το εμπόριο.

    • NM avatar
      NM @ NM 08/02/2010 12:16:36

      Νικόλα

      δεν πούλησα πνέυμα. Αναφέρομαι στην έννοια του Britishness δηλαδή την προσπάθεια του κράτους να εμπνεύσει στους κατοίκους ενα ιδιότυπο πατριωτισμό. Αναφέρομαι φυσικά στους κατοίκους με εθνοτική προέλευση διαφορετική της Αγγλικής, Ουαλλικής και Σκωτσέζικης. Απλά Ελληνικά: στους Αφρικανούς, Ευρωπαίους και Ασιάτες συμπατριώτες μας.

      Τα περί Ισπανίας είναι το λιγότερο άσχετα. Αποκέντρωση ουσιαστική και αυτοδιοίκηση δεν υπάρχει.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ NM 08/02/2010 12:28:56

      Δημόσιε κατήγορε, εγώ μιλούσα για την τρομοκρατική επίθεση στο Λονδίνο (της Αγγλίας).
      Αυτή θυμάμαι γιατί την είχα συνδέσει με την μετέπειτα αποτροπή τρομοκρατικής επίθεσης σε αεροπλάνα εν πτήσει και το χαμό που γινόταν στο Heathrow.

      Αν θεωρείς ως θεωρία συνωμοσίας το δουλεμπορικό δίκτυο προφανώς βρίσκεσαι εκτός πραγματικότητας.
      Η Frontex δηλαδή τί κάνει στο Αιγαίο; Ή έρχονται ο καθένας μόνος του και χωρίς να έχει πληρώσει κανέναν, περπατώντας στα κύματα οι λαθρο-μετανάστες;
      Και πάλι να σου θυμίσω ότι όταν ερχόντουσαν οι Αλβανοί περπατώντας, κανείς δεν κοπτόταν για ελληνο-ποιήσεις. Τότε τα χρήματα δινόντουσαν αλλού, προξενεία, κύκλωμα δικηγόρων κ.ο.κ.
      Τώρα που υπάρχει οργανωμένο δίκτυο δουλεμπορίας, οργανώνεται ξαφνικά και κύκλωμα ελληνο-ποιήσεων...
      Τί πάθατε ρε παιδιά; Δεν δείξατε τόσα χρόνια ανθρωπισμό για τους μετανάστες ευρωπαίους τώρα σας έπιασε η ψυχοπονίαση για αυτούς που έρχονται μέσω θαλάσσης;

    • NM avatar
      NM @ NM 08/02/2010 12:32:51

      Παντογνώστρια Jasmin

      οι γιατροί είχαν να κάνουν με τη Γλασκώβη. Στο Λονδίνο ήταν 3 Πακιστανοί και ένας Αφρικανικής καταγωγής (Καραιβική).

      Δεν έχω σύνδρομα με τους ξένους, λυπάμαι, και δε σκοπεύω να αποκτήσω. αν εσυ έχεις δικό σου πρόβλημα.

    • Μάρκο Τ avatar
      Μάρκο Τ @ NM 08/02/2010 12:35:16

      Φυσικά και το "συντεταγμένο κράτος" στη Μ. Βρετανία δεν ρίχνει στους μετανάστες (=μουσουλμάνους πακιστανικής κυρίως καταγωγής) τις ευθύνες για τα "προβλήματα"(βλέπε γκετοποίηση και φυλετικές συγκρούσεις) στο Μπράντφορντ (alias Βrandoustan) και αλλού: Αφού ισχύει ο νόμος της "πολιτικής ορθότητας", ο ατσάλινος νόμος των "χρήσιμων ηλίθιων", το ευγενέστερο (υπο)προϊόν της δυτικής κουλτούρας.

      Αν διαβάσει κανείς κανένα δοκίμιο του Theodore Dalrymple (αναζητείστε τα στο amazon.co.uk, αξίζουν!) θα κατανοήσει αυτό τον ιδιότυπο ολοκληρωτισμό που μας έχει επιβληθεί. Ο συγγραφέας είναι γόνος μεταναστών, μη χριστιανός, γιος κομμουνιστή, ψυχίατρος, με πολλά χρόνια εργασίας αρχικά στην Αφρική και στη συνέχεια σε αγγλικές φυλακές και με πολύ καλή φιλολογική και φιλοσοφική κατάρτιση. Ξετινάζει κυριολεκτικά - και τεκμηριωμένα την "πολιτική ορθότητα" του σοσιαλφιλελευθερισμού με ένα μοναδικό δηλητηριώδες βρετανικό στυλ. Μακάρι να μεταφράζονταν τα δοκίμιά του στα ελληνικά.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ NM 08/02/2010 12:37:22

      Και δημόσιε κατήγορε,
      αυτό το 2 μουσουλμάνοι στα 5 εκατομμύρια
      δεν μπορεί να είναι σοβαρό επιχείρημα.
      Όταν σκοτώνονται άνθρωποι.
      Και φυσικά δεν είναι δύο, διότι όπως είπα και πριν
      έχουν αποτραπεί αντίστοιχες τρομοκρατικές επιθέσεις.
      Ακόμα ένας λόγος που η Ελλάδα είναι ανίκανη να δεχθεί
      εκατοντάδες χιλιάδες ελληνοποιημένους λαθρο-μετανάστες,
      είναι και η ανικανότητα των σωμάτων ασφαλείας
      να αποτρέπουν και να εξιχνιάζουν και να εξουδετερώνουν
      τρομοκρατικούς πυρήνες.
      Εδώ όταν ήμασταν μόνοι μας, είχαμε επί δεκαετίες
      μηδενικό ποσοστό εξιχνίασης της τρομοκρατίας.
      Τώρα θα γίνει εντελώς ζούγκλα. Για ακόμα μια φορά θα γίνουμε ο παράδεισος της διεθνούς τρομοκρατίας. Και θέλεις να μας πεις
      ότι αυτά γίνονται χωρίς να τα "έπαιρνε" τότε ή να τα "παίρνει" σήμερα κανείς;
      Μήπως ότι είμαστε σαν κράτος από τις κορυφές στην διαφθορά είναι και αυτό σενάριο συνωμοσίας;

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ NM 08/02/2010 13:11:58

      ΝΜ

      Δεν ήταν ψευδείς οι πληροφορίες μου.
      Εγώ μιλούσα για αυτό. Για τις συλλήψεις αυτών των γιατρών για το ΛΟΝΔΙΝΟ:
      http://www.in.gr/NEWS/article.asp?lngEntityID=816963
      http://www.in.gr/sports/article.asp?lngDtrID=245&lngEntityID=814168

      Απλά δε θυμόμουν και τη Γλασκώβη.

      Σε έκραξα εγώ που μίλησες για "Μεγάλη Βρετανία" που σήμερα αναφέρεται στο νησί; και όχι το κράτος που είναι το Ηνωμένο Βασίλειο;
      Όχι, δε σε έκραξα, όπως έκανες εσύ.
      Γιατί δε σε έκραξα; Διότι είναι άσχετο με την ουσία της υπόθεσης.

      Διότι μόνο οι προπαγανδιστές ψάχνουν να πιαστούν σε γελοίες "δικαιολογίες".

      Και για να επανέλθουμε στο ζήτημα. Εσύ έγραψες ότι:
      "ούτε μουσουλμάνος είμαι για να γνωρίζω αλλά φαντάζομαι ότι ο μέσος μορφωμένος άνθρωπος ανεξαρτήτος θρησκεύματος δεν βγάινει ζωσμένος ΤΝΤ"

      Και σου απάντησα ότι κάνεις λάθος. "ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ" ανέφερα μια υπόθεση τρομοκρατίας, όπως τη θυμόμουν.
      Και σε ρωτάω: Ποιός ψεύδεται εδώ;
      Εσύ που μας λες ότι οι μορφωμένοι δεν ανατινάσσονται;
      Ή εγώ που ανέφερα τη μια πόλη και όχι και τις δύο;

      Λοιπόν, για να τελειώνουμε, τη μούφα περί εξαθλιωμένων τρομοκρατών και άτιμης κενωνίας, μας τη σερβίρατε επί δεκαετίες στην Ελλάδα.
      Δε θα αναφερθώ σε σοβαρά συγγράματα για την Τρομοκρατία, διότι η σοβαρότης δεν ανήκει στο λεξιλόγιό σου. Θα αναφερθώ στην ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ που μιλά για τρομοκράτες καλών οικογενειών:
      http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=117274

      Κανονικά, αν είχες την ελάχιστη αξιοπρέπεια θα έπρεπε να ζητήσεις συγγνώμη και να μη ζητάς και τα ρέστα.
      Θα μου πεις βέβαια ότι εάν είχες τη στοιχειώδη αξιοπρέπεια δε θα προπαγάνδιζες υπέρ του δουλεμπορίου, ούτε υπέρ της μετατροπής της Ελλάδας σε σκουπιδότοπο της Ευρώπης.

  12. akritas avatar
    akritas 08/02/2010 12:13:10

    Ότι το ΠΑΣΟΚ του George Papandreou είναι αεθνικό το ξέρουμε από την στήριξη που έδωσε ως ΥΠΕΞ στις ΜΚΟ αλλά και στις συνεντεύξεις που έδινε.
    Σαν κυβέρνηση θα εφαρμόσει κατά γράμμα ότι ακραίο υπάρχει στην μεταμοντέρνα πολυπολιτισμικότητα. Άλλωστε ζούνε σε περιοχές που δεν είναι γκέτο ενώ και τα παιδιά τους -με τον μισθό του βουλευτή(sic)- σπουδάζουν στο εξωτερικό και όχι εδώ.

  13. Dimi avatar
    Dimi 08/02/2010 12:32:24

    Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας να προστατέψει τον Ορθόδοξο Ελληνισμό. Να ΜΗΝ υπογράψει ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ για το Μεταναστευτικό, του ανεξίτηλα Στιγματισμένου ΜΗ Ελληνα, Ανθέλληνα Πρωθυπουργού και του Αθεου Γιάννη Ραγκούση.

    H Νέα Δημοκρατία καλείται να συνέλθει άμεσα από το κώμα το βαθύ και να δραστηριοποιηθεί. Κύριε Παναγιωτόπουλε, αφήστε επιτέλοους τις εξοργιστικές ξύλινες νομικούρες. Η εκφορά του λόγου σας ακούγεται θλιβερά ανυπόφορη στα μη ευήκοα ώτα των έξαλλων Νεοδημοκρατών.

    ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΔΡΑΣΗ της ΝΔ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!! ENEΡΓΕΙΕΣ ΜΕ ΜΕΤΡΗΣΙΜΑ ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ. ΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΟ ΚΟΥΡΕΛΟΧΑΡΤΟ. ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ, ΤΩΡΑ!!!!!

    Η Ελευθερία, ΔΕΝ υπήρξε ποτέ δεδομένη γιά την Ελλάδα. Αποκτήθηκε πάντα, με το πανάκριβο αίμα των Ελλήνων πατεράδων μας. Σήμερα, αυτός ο σοσιαλιστικοφασιστικός Αρωγός της Τριτοκοσμικής Λαθρομετανάστευσης, απεργάζεται τον πλήρη αφανισμό της σύγχρονης Ελλάδας και της 4000χρονης Ιστορίας της, της αρχαιότερης της Ευρώπης. Θα τους επιτρέψουμε μοιρολατρικά, να μάς μετατρέπουν σταθερά και καθημερινά σε ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ μέσα στην ίδια μας την Πατρίδα??

    Εχετε επισκεφθεί πρόσφατα Ελληνικά Δημόσια Νοσοκομεία σε εφημερία?? Θα νομίζετε ότι πρόκειται γιά Νοσοκομεία του Harlem! ΘΑ ΜΑΥΡΙΣΕΙ Η ΨΥΧΗ ΣΑΣ!

    Οι Ελληνες ασθενείς, κυριολεκτικά ΕΞΑΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ μές την πλημμύρίδα των λαθρομεταναστευτών ασθενών, που οφελούνται τα μέγιστα από το δωρεάν Ε.Σ.Υ. Με την ευκαιρία, θα ήθελα να εκφράσω τον θαυμασμό και σεβασμό μου προς στους Ελληνες ΙΑΤΡΟΥΣ/ΗΡΩΕΣ του Ε.Σ.Υ., για τις αντίξοες συνθήκες εργασίας και γιά την καθημερινή έκθεσή τους στις οριζόντιες μολύνσεις και το έλλειμα βασικών κανόνων υγειηνής των λαθρομεταναστών. Γιά τους Ελληνες ασθενείς, εάν είχαν την επιλογή μεταξύ του Ε.Σ.Υ. και του θανάτου, θα προτιμούσαν τον αξιοπρεπή θάνατο στο σπίτι τους.. Το Ε.Σ.Υ. είναι μόνο γιά τους λαθρομετανάστες. Στο Ε.Σ.Υ. κουρελιάζεται κάθε ίχνος ανθρώπινης αξιοπρέπειας. Το Ε.Σ.Υ. είναι ο καθρέπτης της αθλιότητας της Ελληνικής Οικονομίας και της σταθερής και καθημερινής μετατροπής των Ελλήνων σε ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ, ΝΑΙ, σε ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑ μέσα στην Ελλάδα!

    Σιγά, Υπουλα και Σταθερά, οι Σοσιαλιστικοφασίστες μάς ανοίγουν ένα ένα τα κουτιά της Πανδώρας, με τα φίδια της αποδόμησης.

    Αδέλφια, είμαστε στο παρά πέντε, στο χείλος του γκρεμού, κυριολεκτικά και μεταφορικά. Εχουν εξαντληθεί ΟΛΑ τα περιθώρια αναβολής. Εχουμε την δύναμη και το αναφαίρετο δικαίωμα της αυτοπροστασίας μας, της ύπαρξής μας στην πανέμορφη Ελλάδα. Την Ελλάδα που ανέχεται αδιαμαρτύρητα ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, τους καθημερινούς ομαδικούς παρά φύσει βιασμούς της λαθρομετανάστευσης. Ολοι μαζί ενωμένοι, ν’αντισταθούμε και να στείλουμε το βροντερό και απόλυτο «ΟΧΙ!» στις Ελληνοποιήσεις Μαïμού. Η δράση των Προδοτών προκαλεί την Αντίδρασή των Ελλήνων Πολιτών, νομοτελειακά, γιά να επανέλθει η χαμένη ισορροπία της Ελληνικότητας στην Ελλάδα. Μόνο τότε, οι Προδότες της Χώρας θα ζωστούν και θα πνιγούν στον λάκκο με τα φίδια του Αφελληνισμού, του Αποχριστιανισμού και της Ισλαμοποίησης της Ορθόδοξης Ελλάδας, που απεργάζονται.

    Επειδή πολύς ο λόγος γιά τις ΜΚΟ, θέλουμε να ξέρουμε ΠΟΥ κατοικοεδρεύουν αυτές οι «Πανεπιστημιακές/Σοφές Λινάτσες», που πληρώνονται με χρήματα - και ερήμην των Ελλήνων φορολογουμένων - για να καταστρέψουν την Ελλάδα.

    Απαιτούμε συνάντηση μαζί τους γιά να τους γνωστοποιήσουμε γραπτώς, και με την επιφύλαξη κάθε νομίμου διακαιώματός μας, ότι οι Ελληνες Πολίτες/ Φορολογούμενοι τους ΑΠΟΛΥΟΥΝ !!!

    • ._ avatar
      ._ @ Dimi 08/02/2010 12:33:45

      Τώρα σώθηκε. Θα καθαρίσει ο παπούλιας...

    • Dimi avatar
      Dimi @ Dimi 08/02/2010 19:54:26

      @Jimmy Daras: The President of the Hellenic Republic has the unique opportunity to make a historic difference and the Moral Obligation NOT to legalize the illegal immigration to Greece. I trust, The President of the Hellenic Republic will NOT allow himself to become yet another historical misfit, along with those of the current notorious Government.

      I flatly reject the passivity mentality, i.e.”nothing can be done, this is the tip of the iceberg”.. and all that jazz, because this is EXACTLY what the PAID TRAITORS OF GREECE want us to believe!!! The PAID TRAITORS OF GREECE want us to remain compliant, indifferent, passive and inactive. THE PAID TRAITORS OF GREECE want us - the Peace Loving Greek Citizens - to be an easy bite to swallow, so they can commit their unprecedented crimes against GREECE, uninterrupted, ASAP!

      The Greeks are a VERY different ball game. AND is NOT wise to mess with them.. They are Patient, Hospitable, Honorable AND Incredibly Tolerant People. BUT, when the Greeks are hit in the nerve, namely, in their Pride, Freedom, History, Religion, Identity, Independence,"Filotimo", AND when the Greeks say "Enough is Enough with the Crap" it means: The Greek Society's FURY has become a Steemy, Boiling, Red Hot Pot Ready to EXPLODE! Then, the PAID TRAITORS OF GREECE better have to get the fuck-out, ASAP! Otherwise, they run the high risk to have their fat asses burned. Literally!

      It’s a Historical Fact: Those who ignore History, are punished by History. By default.. So Watch out PAID TRAITORS OF GREECE!

  14. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 13:54:11

    Jasminoula,Γιασου,ακουσα οτι πολλοι Ελληνες αγοραζουν οπλα για να υποστηριξουν στο μελλον μονοι τους τους εαυτους τους και τις οικογενειες τους,ειναι αληθεια;

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ μαρικα 08/02/2010 14:00:45

      Τα όπλα δεν επιτρέπονται στην Ελλάδα, Μαρικάρα μου!
      Εγώ άκουσα ότι πολλοί απέκτησαν ένα καινούργιο χόμπυ: Το κυνήγι που φυσικά απαιτεί καραμπίνες.

    • anonymous avatar
      anonymous @ μαρικα 08/02/2010 16:12:11

      Ναι είναι αλήθεια. Βγάζουν άδειες για σκοποβολή.

  15. ΝΜ avatar
    ΝΜ 08/02/2010 13:59:05

    @ Jasmin

    δεν αναφερόμουν στην επίθεση που αποσοβήθηκε με τους 10-12 τρομοκράτες αλλά στις 2 πραγματικές επιθέσεις.

    Δεν σε κατηγόρησα ότι ψέυδεσαι. Δεν προπαγανδίζω επίσης. Την ώρα μου περνάω και λεω την άποψή μου.

    Σχετικά με την Ελευθερτυπία ως τι την αναφέρεις; τα γραπτά της είναι φέσφατο; πιστεύω ότι οι τρομοκράτες προέρχονται απο τα λούμπεν στρώματα της κοινωνίας, το να σπουδάζει κάποιος δεν τον κάνει αυτόματα λιγότερο εξαθλιωμένο.

    επαναλαμβάνω μιλάς για 2 (500 σου λεω εγω) τρομοκράτες σε 5 εκατομύρια. αυτό τι σημαίνει; ότι όλοι μπήκαν στο ίδιο σακί;

    τι λες ρε κοπελιά; κι εγώ ξέρω 5 συμμαθητές μου που κάψαν το πολυτεχνείο τέλος 80. όλοι οι αθηναίοι είμαστε τρομοκράτες; get a life dear.

    @ Μάρκος Τ

    no comments απλά.

  16. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 14:06:21

    ΝΜ. Αφησε ησυχη την Γιασμιν δεν την φτανεις στην εξυπναδα.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ μαρικα 08/02/2010 14:11:01

      κανένα πρόβλημα, αν δεν κάνω λάθος δεν ξεκίνησα εγω το διάλογο μαζί της.

      σας αφήνω, όντας σίγουρος ότι παραμένουμε έθνος εντίμων, εξύπνων και πανω απ όλα πατριωτών.

      α και φυσικά φταίνε οι κερατάδες οι ξένοι.

  17. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 14:13:50

    Δηλαδι Γιασμινουλα μου μονο για τους Ελληνες απαγορευονται τα οπλα;Γιατι μολις ανοιξω την τηλεοραση,βλεπω μονο πιστολερος που κλευουν τραπεζες,
    ταξιτζιδες,ΚΤΛ.wilde westen γειναμε.Καταλαβες τι θελω να πω.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ μαρικα 08/02/2010 14:43:42

      Καλή μου Μαρίκα, ακριβώς όπως τα εννοείς.
      Διότι δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα υπάρχουν πολλών ειδών Έλληνες.
      Όπως ακριβώς στη Φάρμα των Ζώων του Όργουελ.
      Υπάρχουν οι Έλληνες που κάνουν τα πάντα και ποτέ δεν τιμωρούνται.
      Υπάρχουν οι Έλληνες που δεν τους αφήνουν να κάνουν τίποτα και όμως πάντα τιμωρούνται.
      Και θα υπάρξουν και οι νέοι Έλληνες (αφγανο-πακιστανοί, μπαγκλαντεσιανοί, νιγηριανοί, σομαλοί κ.ο.κ.) που θα πληρώνουν αδρά την πρώτη κατηγορία και που θα κατα-τρομοκρατούν και θα ζουν εις βάρος της δεύτερης κατηγορίας.

  18. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 14:40:03

    Συμφωνω με παρα πολλους εδω μεσα.Εμας μας πεταξαν εξω στην δεκαετια του 60
    μας πουλησε ο θειος του μικρου Κωστα για 13 μαρκα το κεφαλι.Τωρα στην θεση μας φαιρνουν ασπρους μαυρους κιτρινους,αλοθρησκους ομοθρησκους απο αλλου,
    και δεν βλεπουν τους Γερμανους που εχουν μετανοιωση γι αυτο που εκαναν.
    τουλαχιστον δεν ρωτανε ουτε τον λαο.Εγω εχω 47 χρονια στην Γερμανια,Γερμανιδα δεν εγεινα ποτε.Συνδρομο εναντιων των ξενων δεν εχει κανενας στην Ελλαδα ΝΜ.Το μονο προβλημα ειναι οτι η Ελλαδα δεν μπορει να αντεξει αυτη την εισβολη,γιατι περι εισβολης προκειται.Ο Σαμαρας ας πραξει
    τα δεοντα,εμεις περιμενουμε.

  19. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:02:34

    Για να μην χανετε χρονο,επιτρεψτε μου να σας πω οτι για να εχει κανεις μια ολοκληρομενη εικονα για τους μουσουλμανους, πρεπει να διαβασει το κορανι και το χαντιθ.
    Να μελετησει ΟΛΟΝ τον νομο της Σαρια, γιατι τοτε μονο θα ειναι σε θεση να καταλαβει ΓΙΑΤΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ πουθενα στην ευρωπη δεν εχουν καταφερει να ενταχθει και ΟΥΤΕ ΘΕΛΟΥΝ να ενταχθουν!!!!
    Ολοι οι αλλοι ξενοι (εγω ζω στην Ολλανδια) βουδιστες,ινδουιστες,αθεοι εχουν πληρως ενταχθει κι αυτο απο τις πρωτες βδομαδες εδω, ενω οι μουσουλμανοι απ' οποιο χωρο κι αν προερχονται και παρα τα τεραστια ποσα που οι χωρες της ευρωπης ξοδευουν για την ενσωματωση τους στις εδω κοινωνιες,εδω και 40(!!!!!!!!!) χρονια, ειναι αδυνατον να ενσωματωθουν.

    Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΟΥΣ ειναι που δεν τους το επιτρεπει, γιατι ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να εισαι καλος μουσουλμανος καιταυτοχρονα να αποδεχθεις τους νομους και τις αρχες της δημοκρατιας,αφου το ενα αναιρει το αλλο!!!

    Οι μουσουλμανοι-ελαχιστοι- στις κυβερνησεις του Σαρκοζι η των υπολοιπων ευρωπαικων χωρων ειναι μουσουλμανοι ΜΟΝΟ κατ ονομα.Στην πραγματικοτητα ειναι αθεοι οι οποιοι δεν μπορουν να το δηλωσουν δημοσια γιατι φοβουνται μην τους σκοτωσουν,αφου αυτο ειναι εντολη για τους αποστατες στο κορανι.

    Διαβαστε επισης και το τελευταιο βιβλιο της Οριανας Φαλλατσι " Οργη και περηφανια" για οσους απο σας ,μεσα στην αφελεια τους ,τρεφουν ελπιδες για το μελλον της ευρωπης, αλλα και γιατι και πως η ευρωπη πουληθηκε στους σειχηδες
    της Αραβιας και ποια ειναι η σχεση αυτου του ξεπουληματος με την μαζικη ισλαμικη μεταναστευση.
    Κακως μιλαμε για μεταναστευση...θα επρεπε να μιλαμε για εισβολη κανονικη,δεν ειναι σχημα λογου!!!!

    Ο υπουργος της ενταξης των μεταναστων της Ολλανδιας προχθες ειπε -αν και αριστερος-απελπισμενα:"Σηκωνουμε τα χερια ψηλα.Δεν μπορουμε να τους ενταξουμε καθως η εισροη απο τις χωρες τους συνεχιζεται...Δεν μπορεις να σφουγγαριζεις με την βρυση ανοικτη,δεν εχουμε πια χρηματα".

    Μολις αυτοι οι ανθρωποι παρουν τα χαρτια τους,θ' αρχισουν να κουβαλανε γυναικοπαιδα,πεθερες,συμπεθερες,αδελφοξαδερφα NON STOP!!!!!

    Σε πολυ μικρο χρονικο διαστημα θα εχετε(εχουμε) ως εθνος πεθανει.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Mαρινα 08/02/2010 15:09:21

      εμας η θρησκεία μας λεει ο έχων δυο χιτώνας να δίνει τον ενα. εσύ το κάνεις;

      ΜΗ ΜΠΛΕΚΕΤΕ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗ! Ημαρτον, στο 2010 ζούμε. έλεος με τους μουλάδες των καναλιών. α ρε φουκαρά έλληνα σε καταντήσανε να φοβάσαι τον ξιπόλυτο και πεινασμένο... ευρωπαϊκό κράτος σου λεει. ερμε Κολ και Μιτεραν να ξερατε τι λάθος κάνατε...

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ Mαρινα 08/02/2010 15:16:05

      από πότε δεν έχει σχέση η θρησκεία με την πολιτική;;!!
      ΜΝ, σε ποιούς απευθύνεσαι;
      ξαναπαραπέμπω στον Καλλίμαχο γιατί τό ΄φαγε η μαρμάγκα:

      α) Ἀνθρωπισμός

      Οἱ κατὰ τ᾿ ἄλλα χριστιανόφοβοι ἄθεοι (ὄχι οἱ σοβαροί, πατριῶτες ἄθεοι, φυσικά) μᾶς φλομώνουν στὴν ὑποκριτικὴ ψευτοχριστιανικὴ κλάψα, λέγοντάς μας ὅτι πρέπει νὰ «ἑλληνοποιοῦμε» τοὺς τριτοκοσμικοὺς εἰσβολεῖς χάριν... ἀνθρωπισμοῦ! Οἱ ἴδιοι, συμπονοῦντες τὴν «ἀνθρωπότητα» καὶ μισοῦντες τὸν πλησίον τους (τὸ λέγει και ὁ Ντοστογιέφσκυ στοὺς «Ἀδελφοὺς Καραμαζώφ» αὐτό) καταδικάζουν τὰ παιδιά μας νὰ μεγαλώσουν σὲ ἕνα τριτοκοσμικὸ Σουδάν ἢ Πακιστάν, καὶ καταστρέφουν αὐτὴν τὴν γωνίτσα γῆς ποὺ γενεὲς γενεῶν χύσαμε αἷμα νὰ νοικοκυρέψουμε. Μιλοῦν γιὰ ἀνθρωπισμό, αὐτοὶ οἱ «ἀριστεροί», καὶ ὅμως, ὁ Κάρολος Μάρξ ἐνωρίς ἐσημείωσε ὅτι ἡ εἰσαγωγὴ ξένων ἐργατῶν ἀπὸ τὸ κεφάλαιο σκοπὸ ἔχει τὴν διατήρηση τῆς δουλείας [2]. Ἀντιθέτως, τὸ κεφάλαιο, ποὺ αὐτὸ δὲν ἔχει πατρίδα (Βελουχιώτης, Λόγος τῆς Λαμίας [3]), αὐτὸ εὐνοεῖ τὴν μετανάστευσι (π.χ. Διεθνὴς Τράπεζα [4], capitalism.org [5]), καταβαραθρώνοντας τὰ ἔθνη, τὶς τοπικὲς κοινωνίες, τὴν ἐργατικὴ τάξι καὶ τὴν ἐθνικὴ παραγωγή, ἀλλὰ καὶ ἀπομυζῶντας τὶς χῶρες προελεύσεως τῶν μεταναστῶν. Μιλοῦν οἱ «φιλάνθρωποι» γιὰ ἀνθρωπισμό, καὶ δὲν ἀντιμάχονται, δὲν θίγουν κἂν τὸ μέγιστο ἀπάνθρωπο κακό, αὐτὴν τούτην τὴν ἀναγκαστικὴ μετανάστευσι λαῶν ὁλόκληρων, ἀλλὰ ἀντιθέτως τὴν εὐνοοῦν, χάριν τοῦ διεθνοῦς κεφαλαίου.

      Καὶ ἂς κλείσουμε τὰ περὶ «φιλανθρωπίας» μὲ τὰ λόγια τοῦ Δημοσθένους (Προοίμια, 16.1):

      κἀκεῖνο δ᾿ ὑπολαμβάνω σωφρόνων ἀνθρώπων ἔργον εἶναι, ἴσην πρόνοιαν τῶν αὑτοῖς οἰκείων ὅσηνπερ τῶν ἀλλοτρίων ποιεῖσθαι, ἵνα μὴ φιλάνθρωποι μόνον, ἀλλὰ καὶ νοῦν ἔχοντες φαίνησθε.

      (κι ἐκεῖνο θεωρῶ ἔργο σωφρόνων ἀνθρώπων, νὰ λαμβάντε πρόνοια γιὰ τὰ δικά σας τόση ὅση λαμβάνετε γιὰ τὰ ξένα, ὥστε νὰ μὴν φαίνεσθε φιλάνθρωποι μόνον, αλλὰ καὶ νοῦν ἔχοντες.)
      http://kratylos.blogspot.com/2010/01/blog-post.html

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Mαρινα 08/02/2010 15:16:07

      NM,

      όπως σου είπε και η Μαρίνα κανείς χριστιανός, βουδιστής, ινδουϊστής, άθεος και ό,τι άλλο θες, δεν μπλέκει Θρησκεία με Πολιτική. Σήμερα τουλάχιστον. Οι μόνοι σήμερα που μπλέκουν Θρησκεία με Πολιτική είναι οι ισλαμιστές.
      Αυτοί δηλαδή που ισχυρίζονται ότι το Ισλάμ δεν είναι μόνο μια θρησκεία αλλά και ο ΜΟΝΟΣ τρόπος σωστής διακυβέρνησης μέσω της Σαρία. Πόσο πια δύσκολο σου είναι για να το καταλάβεις;

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Mαρινα 08/02/2010 15:19:43

      ρε παιδιά εσείς τους μουσουλμάνους τους ξέρετε απο τα εικονογραφημένα. έλεος. δεν είναι ο άπλυτος της γωνίας στη σωκράτους ο μέσος μουσοσυλμάνος. έχεςι δει έλληνα στο εξωτερικό να καταλάβεις πως φέρονται τα ζωντανά έξω απο το μαντρί;

    • Eastrader avatar
      Eastrader @ Mαρινα 08/02/2010 17:30:49

      ΝΜ σου επαναλαμβανω για ακομη μια φορα την προταση που σου εκανα παραπανω.Εφοσον οπως λες τους γνωριζεις καλα γιατι δεν μιλαμε με αποδειξεις βρε παιδι μου ετσι να με κατατροπωσεις?Που τους γνωρισες?Τους εχεις ζησει?Εχεις το κουραγιο να στειλεις το Διαβατηριο σου?Γιατι προσβαλεις τους αλλους με τον γνωριμο εξυπνακιστικο αριστεριστικο στυλ την στιγμη που εισαι ανιδεος?

    • Δημήτρης avatar
      Δημήτρης @ Mαρινα 10/02/2010 14:58:34

      @ ΝΜ

      Μια και ζεις στο 2010 δεν έχεις μάθει ακόμη ότι η θρησκεία δεν είναι χόμπυ; Συγκαθορίζει την κοινωνική αντίληψη, που αποτελεί ουσιαστικό παράγοντα πολιτικής συμπεριφοράς. Εκτός κι αν ως 'πολιτική' εννοείς μόνο τη συμμόρφωση στους νόμους μιας πολιτείας.
      Αυτό με τους χιτώνες είναι πρότυπο, όχι κανόνας. Καταλαβαίνεις τη διαφορά; Όπως στη δημοκρατία είναι πρότυπα και αιωνίως ζητούμενα η ελευθερία και η ισότητα. Ποτέ δεν τα πετυχαίνουμε όμως η αξία τους συνίσταται στα αποτελέσματα που επιφέρουν όσο προσπαθούμε να τα πετύχουμε. Επειδή προσπαθούμε να έχουμε ένα πολίτευμα ελευθερίας και ισότητας για αυτό και η δημοκρατία είναι προτιμότερη από πολιτεύματα που δεν έχουν αυτά τα πρότυπα. Γιατί όταν τουλάχιστον προσπαθείς κάτι, μερικώς το πετυχαίνεις ενώ αυτός που δεν το προσπαθεί καθόλου δεν το πετυχαίνει καθόλου. Το ίδιο ισχύει για τον χριστιανό. Προσπαθεί να μοιράζεται, πράγμα προτιμότερο από έναν άνθρωπο που δεν έχει καθόλου αυτή την ιδέα στο νου του. Γιατί ο χριστιανός θα μοιρασθεί έστω λίγα από αυτά που έχει ενώ αυτός που δεν έχει καθόλου αυτή την ιδέα, το πρότυπο, δε θα μοιρασθεί τίποτα. Πούλα εξυπνάδα σε στόκους και αγράμματους, σε αυτό το σάιτ δε θα πιάσεις πολλά ψάρια.

  20. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:17:18

    Αλλο να δωσω τον ενα χυτωνα μου κι αλλο να κατσω να με σφαξουν.

    Το ισλαμ ειναι 10% θρησκεια και 90% πολιτικη.Αν διαβαζες το κορανι θα το ηξερες κι εσυ.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Mαρινα 08/02/2010 15:20:03

      ιμάμη μου εσυ το διάβασες να υποθέσω

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Mαρινα 08/02/2010 15:44:26

      Οι ίδιοι μιλάνε για ένα μουσουλμανικό έθνος με κοσμική υπόσταση. Ως εκ τούτου, δεν καταλαβαίνω γιατί ειρωνεύεσαι την Μαρίνα:

      Thus, belief in angels, God's Books, God's Messengers, the life hereafter, al-Qadr (the measurement of good and evil), praying (al-Salat), fasting (al-Siyam), almsgiving (al-Zakat) and pilgrimage (al-Hajj), and the limits set by God of permissible and forbidden things, h u m a n a f f a i r s, l a w s , Islamic moral teachings, and so on, are all based on the foundation of worship of God, and the source of all these teachings is Prophet Muhammad [...]
      Thus, a Muslim community must sustain a practical interpretation of the declaration of faith and all its characteristics; and the society which does not translate this declaration into practice is not a true Muslim society.
      This way of life cannot come into being without securing this foundation first.[...]
      This was the basis on which the foundation of the first Muslim community was established which eventually developed into the first Muslim nation.
      http://www.mohammad-pbuh.com/3/wayoflife.htm

      Επίσης, οι ίδιοι έχουν κηρύξει Τζιχάντ με το τρομοκρατικό χτύπημα της 11ης Σεπτεμβρίου 2001.
      Να σου υπενθυμίσω ότι την 11η Σεπτεμβρίου του 1683 ήταν η μέρα που η συμμαχία των χριστιανικών στρατών, καθογηδούμενη από τον Jan III Sobieski, τον βασιλιά της Πολωνίας κατέφθασε στις Πύλες της Βιέννης. Την επόμενη μέρα η μάχη τέλειωσε και οι Οθωμανοί είχαν χάσει.
      Η πρώτη αποτυχημένη πολιορκία της Βιέννης από τους Οθωμανούς είχε γίνει το 1529.

  21. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 15:21:16

    ΝΜ. γυρνας απο σαιτ σε σαιτ και ξερνας χολη ,εσυ απο ποιον πληρωνεσαι; Απο το ΣΥΡΙΖΑ;Μαρινα εχεις απολιτα δικιο σε αυτα που γραφεις.εγω ζω στην Γερμανια η οποια δεν μπορει να πει κανεις οτι δεν κανει τα παντα για να ενσωματωση τους Τουρκους γενικα τους μουσουλμανους Αλλα τιποτα δεν εχει καταφερει.Τωρα πως θα το καταφερει η Ελλαδα μονο ενας Γιωργακης ξερει.

  22. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:22:48

    Jasmin,

    Οι Ρωμαιοι ελεγαν οτι οι θεοι τυφλωνουν αυτους που προκειται να καταβροχθισουν...

  23. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:29:24

    Μαρικα,

    Οι μουσουλμανοι ξερουν πολυ καλα οτι δεν ειναι αναγκη να κανουν τον κοπο να ενσωματωθουν αφου σε λιγα χρονια θα ειναι αυτοι η πλειοψηφια στις χωρες μας κυριως με την συνεργασια των ντοπιων αφελων και των κυβερνησεων τους.

    ΝΜ,
    Σπουδαζω θεολογια και θρησκειες,αρα κατι γνωριζω σ' αυτο το θεμα.

    Επισης κανω stage σε μια ομαδα " διαλογου" διαθρησκευτικου.

  24. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:35:36

    ΝΜ,

    Γιατι τα ζωντανα μεσα στο μαντρι οσον αφορα τους μουσουλμανους καλυτερα φερονται απ τα ζωντανα εξω απ το μαντρι? Δεν εχεις δει ποτε στην τηλεοραση τι γινεται στις χωρες τους? Εχεις δει πως σφαζουν η βιαζουν και καταδιωκουν τους χριστιανους?

    Επειτα εγω ειμαι ελληνιδα του εξωτερικου κι εχω ζησει σε δυο διαφορετικες ευρωπαικες χωρες.Πως ειναι δηλ οι ελληνες του εξωτερικου???
    Ποτε απασχολησαμε εμεις εφημεριδες η τα νεα στην τηλεοραση???
    Με τους μουσουλμανους συμβαινει αυτο ΚΑΘΕ μερα!!!

  25. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 15:41:04

    Λες Γιασμινουλα να εχει τυφλωσει ο Μωαμεθ τους αδερφους ημων και μετα να τους...............Τωρα με εβαλες σε υποψιες.Εγω παντος αυτο δεν θα το ξεχασω θα περιμενω.
    Μαρινα,συγχαριτηρια κοπελα μου καλη προοδο.

  26. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:42:12

    Ψαξε το ονομα Νεκλα Κελεκ στο internet.

    Γερμανιδα κοινωνιολογος τουρκικης καταγωγης. Θα σε διαφωτισει καλυτερα πανω στο θεμα...

  27. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 15:42:52

    Μαρίκα καί Jasmin,εγώ όχι μόνο τό έχω ακούσει αλλά καί τό έχω διαπιστώσει,καί λέω μάλιστα νά μάθω σημάδι γιά νά κυνηγώ,αγριογούρουνα στήν ορεινή Κορινθία καί άλλα τετράποδα,άμα λάχει!

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 15:56:42

      -Εύγε, Κόριννα!

      Και εγώ εξασκούμαι, χρόνια τώρα. Όπου και όταν μπορώ και νομίζω ότι θα είναι πολύ καλοί στόχοι τα τρωκτικά και οι ακρίδες.
      Επίσης, και τα κορακοειδή προσφέρονται για σημάδι. Ξέρεις, είναι εντελώς άχρηστα πουλιά. Σε αυτά ανήκουν και οι γνωστές μας καρακάξες, εκείνες οι άσχημες με τη στριγγιά φωνή. Πολύ κοινές στην Ελλάδα οι καρακάξες.
      Επίσης, όταν καταφέρουμε και εξαλείψουμε αυτά τα άχρηστα πουλιά, ο πληθυσμός των άλλων πουλιών γνωρίζει μεγάλη αύξηση-πρόοδο.

      -Μαρίκα, είσαι λεβεντιά!

  28. αντι-GAP avatar
    αντι-GAP 08/02/2010 15:44:06

    Εντάξει ΝΜ, το βγάζεις τίμια το ψωμί σου, το καταλάβαμε. Έχεις χρεωθεί το συγκεκριμένο site ή δουλευεις και διπλοβάρδιες?

    • NM avatar
      NM @ αντι-GAP 08/02/2010 18:35:28

      είσαι μεγάλο σαινι αδερφάκι μου. το βρήκες. παίρνω μεγάλο μισθό αλλά φοβάμαι τώρα που το παιντί αλλάζει το σύστημα με προοδευτική φορολόγηση και δεν έχω αποδείξεις ότι θα με σταματήσει η ιπποκράτους.

  29. Mαρινα avatar
    Mαρινα 08/02/2010 15:46:49

    Μαρικα μου,παρε την ηλεκτρονικη μου διευθυνση απο τον beheerder του antinews.gr και γραψε μου,να μην χαθουμε.

    Να εισαι καλα.

  30. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2010 15:51:42

    Τέτοια χυδαία συμπεριφορά μόνο μισέλληνες μπορούν να έχουν. Δείχνουν τα δόντια τους τα αρπακτικά, με το να παρουσιάζουν και το bonus.
    Αχρείοι, τις κρεμάλες θα τις κρεμάσουν αυτοί για τους οποίους σκίζεστε.

  31. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 15:54:05

    ΝΜ
    τί εννοείς άν έχουμε δή Ελληνα στό εξωτερικό;πώς φέρεται;διότι εγώ έζησα 3 δεκαετίες στήν Αγγλία,καί θέλω νά μου τό περιγράψης,καί ειρήσθω έν παρόδω, είδα εκεί τούς γηγενείς, πόσο καλά καί αρμονικά ζούν μέ τούς μετανάστες τούς,π.χ
    όπως σκωτομένες Ινδές σέ πάρκο,φόνους νέγρων σέ στάσεις λεωφορείων,ή αποκεφαλισμένους αστυνομικούς(Λευκούς) στό Brixton.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Kὀριννα 08/02/2010 15:59:50

      χαίρομαι ιδιάιτερα , κι εγώ ήδη 2 δεκαετίες. αναφέρεσαι σε αφρικανούς, ινδούς κλπ. σε μουσουλμάνους έχεις κάτι;

      το σχετικό με το Brixton πάντως ομολογώ δεν το έχω ξανακούσει. απλά να σου υπενθυμίσω ότι το αστυνομικό τμήμα της περιοχής έχει κλείσει απο τη δεκαετία του 80 μετα τα γνωστά brixton riots.

      κατέβα moscow road να δεις πως φέρονται τα ζωντανά και οι αγέλες.

  32. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 15:54:10

    ΝΜ. Εισαι μουσουλμανος και πριν να πεις κατι για μας τους Ελληνες του εξωτερικου να πλενεις πρωτα το στωμα σου με ανθονερο.Εκτος και αν μιλας για τους Ελληνες εκ διαβατυριου δηλαδι αυτους που θες εσυ τωρα να παρουν και αλλοι διαβατυρια.Σε αυτο συμφωνω,γιατι οταν με καλεσαν να κανω τον διαρμεναια σε καποιον Ελληνα,αυτος ειχε μεν Ελληνικο διαβατυριο αλλα δεν ηξερε εκτος Καλημερα τιποτε αλλο ηταν Αλβανος.Μετα φυσικα ακουσα οτι το διαβατυριο ηταν κλεμενο.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ μαρικα 08/02/2010 16:02:26

      για διερμηνέα σε ζήτησαν; σε ποια γλώσσα;

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ μαρικα 08/02/2010 16:07:00

      NM, φυσικά και δεν θ΄ αργούσες να δώσεις τα διαπιστευτήριά σου: κομμίζεις το ήθος των γνωστών οσφυοκαμπτών που κατάντησε τον τόπο μας στέρφο.
      Συγχαρητήρια.

    • anonymous avatar
      anonymous @ μαρικα 08/02/2010 16:22:10

      ΝΜ
      Προφανώς Γερμανικά-Ελληνικά.

      Μαρίκα,
      αυτό δεν είναι τίποτε. Εγώ έπεσα σε μουσουλμάνο της Θράκης που μου παρουσιάστηκε σαν Έλληνας. Δεν ήξερε γρι Ελληνικά και τα είχε με Τουρκάλα. Στη Γερμανία όλα αυτά.

    • NM avatar
      NM @ μαρικα 08/02/2010 18:37:30

      @ BKΣ

      Δε θα απαντούσα απλά φαντάζομαι εξ ιδίων κρίνεις τα αλλότρια.

    • B.K.Σ. avatar
      B.K.Σ. @ μαρικα 08/02/2010 19:09:37

      Απάντησες όμως. διότι όπως ήσουν αγενής με την κα Μαρίκα που ζει σαράντα χρόνια στη Γερμανία όφειλες να είσαι και με μένα.
      Μερσί μπωκού.
      Ο επόμενος πλιιιηζ.
      Είπαμε, οσφυοκάμπτες και εφιάλτες. Εδώ, στις Σουλιώτισσες του Αντινέα, χεχεχεχε.

  33. Επαγρυπνών avatar
    Επαγρυπνών 08/02/2010 15:57:11

    Η κυριοτερη δεσμευση που ελαβε ο ΓΑΠ προεκλογικα απεναντι στους αμερικανους ωστε να εχει την πληρη στηριξη τους ηταν να αλλοιωσει τον πληθυσμο της χωρας.

    Με την την αλλοιωση του πληθυσμου λυνονται τα χερια των αμερικανων ωστε να επιτυχουν στα σχεδια τους για την Ελλαδα (Αιγαιο,Θρακη,σκοπιανο και αλλα).

    Ο ΓΑΠ ειναι υποχρεωμενος να ελληνοποιησει οσους περισσοτερους γινεται για οσο διαστημα ειναι στην εξουσια!Αν δεν το κανει αλλιμονο του γι'αυτο και βλεπετε πως πολεμουν με νυχια και με δοντια να το καταφερουν.

    Μην περιμενετε να σταματησει το εγχειρημα.ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΣΩ!ΘΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΜΕ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ ΚΟΣΤΟΣ.Το θεμα δεν αφορα καποια ιδεοληψια του ΓΑΠ αλλα την υπογραφη του στον θειο Σαμ!

    Ας καταλαβουν καποιοι οτι σημερα το ισχυροτερο οπλο ειναι η μετακινηση πληθυσμων και η εκμεταλλευση τους προς επιτευξη γεωπολιτικων σχεδιων.

    Στην αλλη πλευρα του αιγαιου καποιες χιλιαδες εποικων περιμενουν το συνθημα για να ξεκινησουν,στην Θρακη οι τουρκοι περιμενουν χιλιαδες μουσουλμανους για να τους δωσουν σπιτια και το κομμα μεταναστων εχει ηδη οργανωθει.

    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΑΠ'ΟΤΙ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΕΛΠΙΔΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΤΩΝΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ!

  34. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 16:21:32

    Σε αυτη που μιλας δυστιχως και εσυ ,Καημενη Ελλαδαρα,αν εχεις τετοιους Ελληνες σαν τον ΝΜ!!ΤΙ ΤΟΥΣ ΘΕΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΕΧΘΡΟΥΣ;
    Μαρινα,Γιασμινουλα,Κορινα,παρτε εσεις την ηλεκτρονικη μου διευθηνση γιατι
    εγω ειμαι και λιγο αγραμματη δεν τα κατεχω αυτα.Ειναι να κατεβω στην
    πατριδα και αν ειμαστε κοντα να συναντηθουμε κιολας θα χαρω πολυ.Παντος Γιασμιν εσυ και η Κορινα το πιασατε το υπονοουμενο και χαιρομε για τις ακριδες κτλ.ζωηφια.Δηλαδι οπως τα βλεπω τα πραγματα παλι εμεις οι γυναικες θα βγαλοθμε το φυδι απο την τρυπα.Αλλα εσυ ΝΜ. που να καταλαβεις απο τετοια, ειναι ψηλα γραμματα για σενα.

    • ataktos avatar
      ataktos @ μαρικα 08/02/2010 16:30:39

      Αγαπητή ΜΑΡΙΚΑ ...κάνε κουράγιο και υπομονή ( συμβουλή μου) .
      Μην παραδίνεις την σκυτάλη

  35. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 16:49:58

    ataktos: ΠΟΤΕ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Εγω Ελληνιδα γεννηθηκα Ελληνιδα θα πεθανω.

    • Fotini avatar
      Fotini @ μαρικα 08/02/2010 21:26:36

      Γεια σου Μαρικα απο ΗΠΑ!

      Στην Γερμανια εζησα 6 χρονια (2001-2007) λογω εργασιας του συζυγου μου. Παντρεμενη εδω και 37 χρονια εχω ζησει σε πολλες χωρες της Ευρωπης με αφετηρια παντα τις ΗΠΑ.

      Το 1976, για να διευκολυνω τον συζυγο μου στις διεθνεις μετακινησεις του Αμερικανου συζυγου μου, απεφασισα, αντι να ανανεωνω την βιζα μου καθε 5 χρονια, να κανω αιτησι, μετα απο 5 χρονια γαμου (οριο για δικαιωμα αιτησεως), πολιτογραφησεως στο San Diego, California.

      Σημειωτεον μιλουσα αψογα Αγγλικα καθως και η ανωτερα παιδεια μου ειναι Αμερικανικη. Οταν πηγα για συνευντεξι, ο δικαστης με ρωτησε γιατι ηθελα να γινω Αμερικανις πολιτης. Εγω με ολη μου την ειλικρινεια και με θυμο γιατι ζητουσα αλλη υπηκοοτητα και νομιζοντας οτι προδιδα την πατριδα μου, απαντησα: "Oh, I don't! Ξφνιαστηκε ο δικαστης με την απαντησι μου και με ρωτησε: "Then, why are you here Mrs. . . ?" "Για να διευκολυνω τον ανδρα μου στις μετακινησεις του" ηταν η απαντησι μου.

      Πολλοι Ελληνες στην Αμερικη αισθανονται σαν και μενα. Ειμαστε και θα ειμαστε Ελληνες και θα πεθανωμε Ελληνες. Εγω προσωπικα θα επιστρεψω στην πατριδα λιαν συντομως. Θα προτιμουσα βεβαια να επιστρεψω με τον Αντωνη μας πρωθυπουργο!

  36. Κρης avatar
    Κρης 08/02/2010 16:56:02

    Σημερα στις 18:00
    Προ ημερησιας συζήτηση στη Βουλή για το μεταναστευτικό


    http://news.ert.gr/el/ellada/politiki/33042-syzitisi-sti-bouli-gia-to-metanasteytiko

    απο το καναλι της βουλης

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ Κρης 08/02/2010 17:11:27

      Με πρωτοβουλία του Καρατζαφέρη???

  37. DIMITRIS avatar
    DIMITRIS 08/02/2010 16:59:31

    θεωρω οτι το μεταναστευτικο πρεπει να αποφασοσθει με δημοσια διαβουλευση

  38. Κρης avatar
    Κρης 08/02/2010 17:05:11

    live stream
    http://www.parliament.gr/videoaudio/default.asp

  39. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 08/02/2010 17:20:39

    Η κοινότητα των πιστών, η ούμμα, στο ισλάμ ταυτίζεται με την πολιτική οντότητα. Με άλλα λόγια: Η εξουσία, από τη φύση του ισλάμ, οφείλει να ασκείται από την ίδια την κοινότητα των πιστών. Το φυσικό επακόλουθο είναι η εφαρμογή της σαρία. Το ισλάμ δεν είναι προσωπική υπόθεση του πιστού ή υπόθεση μίας κοινότητας πιστών, που κατά τα άλλα υποτάσσεται στους νόμους του κράτους στο οποίο διαβιώνει (περίπτωση χριστιανισμού). Το ισλάμ δεν νοείται εκτός της πολιτικής εξουσίας. Γι' αυτό, σε συνοικίες ολόκληρες της Μ. Βρεττανίας εφαρμόζεται άτυπα η σαρία, με την ανοχή και της αγγλικής κυβέρνησης. Το αντίθετο θα ήταν μη φυσιολογική κατάσταση για έναν πιστό μουσουλμάνο.
    Εννοείται ότι η αποστασία τιμωρείται με θάνατο, όπως ορίζεται σαφώς από το Κοράνι. Γι' αυτό ακόμα και αν ρωτήσετε για το ζήτημα αυτό έναν φιλελεύθερο μουσουλμάνο - το έχω κάνει ο ίδιος -, θα έρθει σε αμηχανία, διότι το ζήτημα της αποστασίας είναι κρίσιμο για το ισλάμ: Απλά, είναι αδιανόητη.
    Οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" καλό είναι να ανοίγουν κανένα βιβλίο πριν ανοίξουν το στόμα τους.

  40. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 08/02/2010 17:24:12

    Ο,τιδήποτε πλην της απαίτησης για απόσυρση του νομοσχεδίου δεν μπορεί να μας ικανοποιεί, στην τρέχουσα χρονική και οικονομική συγκυρία ειδικότερα.

  41. Μάρκο Τ avatar
    Μάρκο Τ 08/02/2010 17:25:35

    Γιατί; Δεν έγινε δημόσια διαβούλευση; Και λοιπόν; Οι "χρήσιμοι ηλίθιοι" που μας κυβερνάνε θέλουν να μας φέρουν τους Πακιστανομπαγκλαντέζους γιατί έτσι επιτάσσει η ιδεοληψία τους και ίσως και η ιδιοτέλειά τους. Νομίζεις ότι θα τους εμποδίσει η δημόσια διαβούλευση; Εδώ ο πραγματικός συντάκτης του λαθρονομοσχεδίου, ο Νίκος Αλιβιζάτος, έγραψε καθαρά στην "Καθημερινή" για "συνταγματικό τόξο" (=συνταγματική απαγόρευση) κατά της διαφωνίας σε τέτοια θέματα!
    Του ξέφυγε του Συριζαίου και φάνηκε πόσο φασίστας είναι.
    Ας το καταλάβουμε: Ο αριστεροφιλελευθερισμός είναι σύγχρονη μορφή φασισμού.

  42. Jimmy Daras avatar
    Jimmy Daras 08/02/2010 17:28:32

    Mr. Papoulias has more important things to look after, for himself.
    His healthy PENSIONS are guaranteed, and to hell with Hellinismos and Christianismos.- Greece is sold out long time ago.- What we are going through now is only the tip of the iceberg.-

  43. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 17:41:49

    ΝΜ,
    Δέν έχεις ακούσει ποτέ γιά Ινδούς καί Αφρικανούς μουσουλμάνους;
    Τήν Moscow Road τήν γνωρίζω πολύ καλά.Είδες ποτέ εσύ,στήν Αγία Σοφία,ή στούς γύρω δρόμους Ελληνες νά συμπεριφέρονταισάν αγέλες;Μιλάμε πάντοτε γιά πλειοψηφίες,καί κατά κανόνα οί Ελληνες τού εξωτερικού μάς βγάζουν ασπροπρόσωπους.

    • NM avatar
      NM @ Kὀριννα 08/02/2010 18:40:29

      όχι δεν έχω ακούσει για ινδούς μουσουλμάνους, απλά γιατί οι μουσουλμάνοι ινδοί δημιούργησαν αρχικά το πακιστάν και το 72 το μπανγκλαντές. αλλά φαντάζομαι τους βλέπετε το ίδιο.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 18:47:47

      Μπράβο ΝΜ,

      Τώρα μιλάς!
      Οι Ινδοί που έγιναν μουσουλμάνοι,
      επειδή ακριβώς το Ισλάμ έχει κοσμικό χαρακτήρα και δεν
      επιτρέπει ομαλή συνύπαρξη,
      αποσχίστηκαν ως Πακιστάν και Μπαγκλαντές.
      Φαντάσου τί θα γίνει εδώ! Επαρχία της νεο-Οθωμανικής Τουρκίας
      θα ξαναγίνουμε. Της Τουρκίας που σήμερα το παίζει προστάτης όλων των μουσουλμάνων του κόσμου.

      Αφού τα ξέρεις, λοιπόν, γιατί μας δουλεύεις; Για τόσο ανόητους μας έχεις κόψει;

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ Kὀριννα 08/02/2010 20:21:01

      Jasmin

      μη με παρεξηγήσεις αλλά ζει δίπλα μου μουσουλμάνος και δε μου έχει επιτεθεί ακόμη. σώνει και καλά πρέπει για να επιβεβαιωθεί η άποψη σας;

    • anonymous avatar
      anonymous @ Kὀριννα 08/02/2010 20:34:42

      Και στη Βοσνία δεν επιτίθενταν. Μετά έγιναν όμως από 2 χωριά χωριάτες.
      Σαν μονάδες δε θα σου κάνουν τίποτε σαν ομάδες όμως θα σου κάνουν μόλις καταλάβουν ότι τους παίρνει.

  44. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 17:55:09

    Μαρίκα ,
    τά έχω πάρει άγρια στό κρανίο,μέ ό,τι συμβαίνει στήν έρημη αυτή πατρίδα. Ηρθα γιά νά γεράσω εδώ καί βρήκα καταστάσεις πού δέν έβαζε ό νούς μου.
    Η μεγάλη μου αγωνία είναι τά παιδιά μου καί δυστυχώς δέν είμαι πιά ούτε τόσο νέα ούτε τόσο δυνατή.
    Λένε πώς δέν υπάρχει θλιβερότερο θέαμα από έναν γέρο πού κλαίει,άς μή μας συμβή αυτό ποτέ θεέ μου!

  45. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 18:01:15

    Jasmin,
    αυτές οί καρακάξες,μέ τήν στριγγιά φωνή ,τίς ασκημομούρες,όχι μόνον είναι κοινές,είναι καί πολλές οί αφιλότιμες,πόσες ξεπετάχτηκαν έτσι;Εχεις δίκιο θά αρχίσουμε από αυτές!

  46. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2010 18:02:36

    Κορίτσια, ψυχραιμία

  47. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 18:06:55

    Επαγρυπνών,
    η μόνη μας ελπίδα είναι ό Σαμαράς.Συμφωνώ,μόνο πού δέν τήν βλέπω νά ανατέλλη.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 18:35:33

      Όσο και αν συμφωνώ, ούτε εγώ τη βλέπω, αγαπητή Κόριννα.
      Μας πούλησαν όλοι; Φευ!

  48. NM avatar
    NM 08/02/2010 18:42:47

    μια τελευταία ερώτηση, γιατί κατά τη γνώμη ορισμένων χαρμάνηδων ο δεξιός πρέπει να είναι θρησκομανής, δωδεκαθειστής και ρατσιστής. μου λέτε ρε παιδιά;

    χάθηκε η άλλη δεξιά η κοινωνική, η φιλελεύθερη, η λαική; πρέπει να επικρατήσει η χυδαιότητα και η αγραματοσύνη σώνει και καλά;

    • Orestios avatar
      Orestios @ NM 08/02/2010 18:56:21

      Κοίτα ποιός μιλά για χυδαιότητα. Έχεις και θράσσος αγράμματε

    • (Α)θανάσης avatar
      (Α)θανάσης @ NM 08/02/2010 18:59:02

      Δηλαδή, όποιος είναι αντίθετος με το εν λόγω νομοσχέδιο, είναι de facto:

      -δεξιός
      -θρησκομανής
      -δωδεκαθεϊστής (αυτό που κολλάει με το πρπηγούμενο, αλλουνού παπά βαγγέλιο)
      -ρατσιστής...

      Έτσι βολεύει να γίνει η διαβούλευση για το μεταναστευτικό, ρε φίλε? Με βαφτίσια?
      Όσο και αν προηγήθηκαν ρατσιστικές κορώνες...

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 19:05:28

      NM
      Εντάξει το καταλάβαμε. Άξιος ο μισθός σου. Απορώ με τους σχολιαστές που κάθονται και ασχολούνται μαζί σου.
      Αλήθεια έχεις κανένα νέο απο τον Επίκουρο; Μου λείπει!!!

    • NM avatar
      NM @ NM 08/02/2010 19:39:25

      @ Orestios

      όχι και αγράμματος. πίστεψε με.

      @ ΠΕΤΡΟΣ

      σχολιαστές; καλά την έχετε δει και σχολιαστές; πλάκα κάνετε;

      τη λύση τη δίνει η ζωή. και εσείς τη βλέπετε εικονικά.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 19:46:00

      ΝΜ
      Μην κρίνεις εξ' ιδίων τα αλλότρια. Εσύ το είπες πριν λίγο, εδώ μέσα. Αυτά τα ολίγα. Για τον Επίκουρο δεν απάντησες.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ NM 08/02/2010 20:08:33

      @ ΠΕΤΡΟΣ

      ποιόν επίκουρο απο όλους;

      αναπληρωτής είμαι

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 20:11:47

      Ξέρεις εσύ.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ NM 08/02/2010 20:16:37

      έλα που δεν ξέρω. αλλά εσυ μάλλον ξέρεις οπότε τι να λέμε τώρα...

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 20:21:07

      Πάντως, απο τον τρόπο που γράφεις θα έπαιρνα όρκο πως είσαι ένα και το αυτό πρόσωπο με τον Επίκουρο. Ίσως να κάνω και λάθος. Μπορεί να κάνετε και κλωνοποίηση εκεί στο ΠΑΣΟΚ.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ NM 08/02/2010 20:23:42

      @ ΠΕΤΡΟΣ

      μη με παρεξηγείς - επίσης - αλλά παρατηρείς πως γράφει ο καθένας. αντιλαμβάνεσαι οτι αυτό δεν ακούγεται καλό;

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 20:25:53

      Τι φοβάσαι; Απλά είμαι ολίγον παρατηρητικός.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ NM 08/02/2010 20:28:45

      απόψεις ανταλλάζουμε απλά εδώ μέσα, όπως αντιλαμβάνεσαι δεν ακούγεται ωραίο αυτό που είπες.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 20:33:18

      Συμφωνώ. Όμως εγώ έχω την κακιά συνήθεια να χρησιμοποιώ το όνομά μου. Και δεν το αλλάζω συνέχεια, όπως αλλάζω π.χ. τα πουκάμισά μου.

    • ΝΜ avatar
      ΝΜ @ NM 08/02/2010 20:34:31

      επίσης κι εγω

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ NM 08/02/2010 20:41:00

      Όπως είπα και πρίν, ίσως να κάνω και λάθος.
      Πάντως στ΄ αλήθεια, μου λείπει ο Επίκουρος.

  49. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 18:51:59

    Jasmin,
    μείναμε μόνοι καί χωρίς τιμόνι,άστα νά πάνε καί ό θεός βοηθός.
    Κάνω διάλλειμα καί θά σάς διαβάσω μετά από 2ωρο.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 18:54:58

      Και εγώ αργά το βράδι που θα γυρίσω. Τώρα η ομιλία του Σαμαρά
      στην ΕΤ1.

  50. Κεραυνός avatar
    Κεραυνός 08/02/2010 19:12:03

    Ορέστιε τί σημαίνει δεξιός και τί αριστερός? Γιά δώσε μας τα φώτα σου λίγο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κεραυνός 08/02/2010 19:21:29

      Δεν απαντώ σε λάτρεις λαμογιών

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ Κεραυνός 08/02/2010 19:27:40

      OK κατάλαβα δηλαδή ο δικός σου λάτρης πρώην καταλληλότερος δέν είναι λαμόγιο χα χα

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κεραυνός 08/02/2010 19:49:42

      Τώρα κυβερνούν τα λαμόγια-αρπακτικά. Πόση η προμήθεια από τα αυξημένα spreads? Πόσο το κεφάλι του λαθρομετανάστη?

  51. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 19:19:30

    Μολις τελειωσε ο κυριος Σαμαρας την ομιλια του στην βουλη τωρα μιλαει η Παπαρηγα.Υπαρχη ελπιδα ας περιμενουμε

  52. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 19:54:07

    Κεραυνος,δεξιος σημαινει δεξιοχερης και αριστερος αριστεροχερης.Υπαρχει
    και το αλλο.Δεξιον ισων ορθων.Αριστερον ισων στραβον δηλ. λανθασμενο,τωρα
    δεν την καταλαβα και τοσο καλα την ερωτηση σου.

  53. NIKOLAS diaSHMOS avatar
    NIKOLAS diaSHMOS 08/02/2010 19:56:49

    ΕΝΤΑΞΕΙ ,ΚΑΛΟ ΤΟ ΚΡΑΞΙΜΟ ΣΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΑΛΛΑ ΝΕ ΜΗ ΛΕΜΕ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ.


    ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΟΥ ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ BLOG ΤΟΥ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟΥ ΜΑΙΟΥ

    http://greece-salonika.blogspot.com/2009/04/blog-post_8765.html

    • ._ avatar
      ._ @ NIKOLAS diaSHMOS 08/02/2010 23:50:44

      Μεταξύ του πάκη και του πάκι, η διαφορά είναι το τελευταίο γράμμα.

  54. sintonistis avatar
    sintonistis 08/02/2010 20:01:55

    1. Νεος τροπος καταθεσης ΙΔΕΩΝ απο τον Σαμαρα.... φοβερος...

    2. παρακολουθω Τσιμπρα , τωρα... στα ορια της εθνικης προδοσιας, κανει τραμπαλα. Εκτος τοπου και χρονου. Απορω ... σκοπιμα το κανει ή δεν ξερει τι γινεται στην ελληνικη περιφερεια-επαρχια?

  55. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 08/02/2010 20:03:27

    Θα σου πω εγώ τι σημαίνει δεξιός και αριστερός. Και οι δύο λέξεις είναι αναχρονιστικές, αφού αναφέρονται σε θεωρίες πολιτικοοικονομικής διακυβέρνησης. Ψεύτικα διλήμματα που υπήρξαν μέχρι το 1991. Από τότε, γυρίσαμε στην προ 1910 εποχή και το δίλλημμα έγινε λίγο Βοράς Νότος ή Ανατολή Δύση, ή σε εμάς που δεν έχουμε πολλές επιλογές, οι δύο πόλοι είναι α) ικανός, τίμιος και νοητικά ακέραιος, και β) ανίκανος, ανέντιμος και νοητικά σαθρός. Βέβαια, δεν έχουμ ιδανικές καταστάσεις και οι δύο διαχωρισμοί (α) και (β) δεν ισχύουν πάντα όπως τους ανέφερα... Αυτή είναι η μοίρα μας, αλλά αν σας βολέυει κολλήστε στο πράσινο - μπλέ. Ήταν της μόδας και επί ..Ιουστινιανού.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ archaeopteryx 08/02/2010 20:10:29

      Αρχαίε είσαι άπαιχτος.
      Πολύ ωραία η παρομοίωση. Φαντάζεσαι τον Τατούλη!!!! ΒΕΝΕΤΟ!!!
      Χαχαχαχα!!!

    • Κεραυνός avatar
      Κεραυνός @ archaeopteryx 08/02/2010 20:18:11

      Τον πρώην καταλληλότερο σε ποιόν πόλο τον βάζεις;

    • Orestios avatar
      Orestios @ archaeopteryx 08/02/2010 20:25:06

      Κεραυνέ το GAP, που είναι το νυν καταλληλότερο και κυβερνήτη της χώρας, πού το βάζεις?

  56. sintonistis avatar
    sintonistis 08/02/2010 20:05:44

    καταπληκτικος τροπος καταθεσης ΙΔΕΩΝ απο τον Σαμαρα... μπραβο

  57. sintonistis avatar
    sintonistis 08/02/2010 20:55:30

    ο ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗΣ ειπε στην βουλη ...... για τον ΤΣΙΜΠΡΑ?? οτι ο θειος του ηταν Γ.Γ. του παναθηναικου ..... επι χουντας.....

  58. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 21:28:44

    Δευτερολογια Σαμαρα Ευγε!!!Δεν μου λες αρχιοπτεριξ η δικια μου αναλιση
    πουεκανα περι αριστερας και δεξιας δεν σου αρεσε;

    • archaeopteryx avatar
      archaeopteryx @ μαρικα 08/02/2010 21:30:55

      Δεν είμαι σίγουρος μαρίκα, εμπεριέχει «κακό και κακό» και τέτοια μεσσιανικά δεν τα καταλαβαίνω

  59. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 08/02/2010 21:40:23

    Είναι εθνική, κοινωνική και οικονομική ανάγκη η ένταξη των μεταναστών, δήλωσε ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης...

    Τι μας λέει ο ανεκδιήγητος δεν υπάρχει τσίπα...

    • Orestios avatar
      Orestios @ «Κασσάνδρα» 08/02/2010 21:45:26

      Ψέματα. Καμία κοινωνική ανάγκη δεν υπάρχει. Καμία οικονομική ανάγκη επίσης. Για το εθνική δεν το συζητώ. Αφού τον χαλάει γιατί δεν το κόβει?

  60. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 21:54:14

    αρχεοπτεριξ,Δεξια ικανος,τιμιος δηλ.ορθο οπως λες και εσυ,αριστερα
    ανικανος ,ανεντιμος κλπ.δηλ.Τα ιδια με αλλα λογια.Ως για το παραπανω ,πλακα σου εκανα.Διαβαζω αυτα που γραφεις και μπραβο σου,
    συγχαριτηρια.

  61. Orestios avatar
    Orestios 08/02/2010 21:56:20

    Από πληροφορίες που έχω, μετανάστες μεταφέρουν φακέλους στα χέρια και συναθροίζονται σιγοψυθιρίζοντας. Το φαινόμενο παρατηρείται στο κέντρο κυρίως. Τί παίζει στην όλη συμπεριφορά? Κάποιος από τους "φίλους" των λαθρομεταναστών μπορεί να μας το εξηγήσει?

  62. ΠΕΤΡΟΣ avatar
    ΠΕΤΡΟΣ 08/02/2010 21:59:06

    Μαρίκα,
    τίμιους έχει το πάνελ και δεξιά και αριστερά.
    Όμως έχει και λαμόγια. Και μάλιστα πολλά. Το πρόβλημα είναι πως δεν φαίνονται με την πρώτη ματιά.

  63. πολίτης avatar
    πολίτης 08/02/2010 22:12:06

    Αφού η μέγιστη πνευματική διάνοια του πολύπαθου τόπου μας ταύτισε την έννοια του πατριωτισμού με την πάταξη της φοροδιαφυγής, μόλις αμόλησε από τα έδρανα της Βουλής ότι στην Ινδία που πήγε του είπαν ότι δεν έχουν προβλήματα με τους μουσουλμάνους, γιατί είναι μία δημοκρατική χώρα. Μίλησε, λέει, με Ινδούς ηγέτες και του το είπαν. Κύριε πρωθυπουργέ, εγώ πάντα σας ακούω με προσοχή και θυμάμαι ότι προεκλογικά λέγατε ότι ο κ.Αλμούνια σας είπε ότι λεφτά υπήρχαν και τελικά δεν υπήρχαν, κύριε πρωθυπουργέ μην ακούτε συνέχεια τους ξένους, ακούστε καλύτερα εμάς,μας κόβει περισσότερο.
    Νατα, που θέλατε να μείνει κι άλλο στις Ινδίες, για πουθενά δεν είναι, ό,τι του λένε το πιστεύει.

  64. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 22:18:56

    Πετρος σιγουρα, δεν αμφιβαλη κανεις, και στους ξενους που ηρθαν στην χωρα μας υπαρχουν καλοι και κακοι.Ο αλλος απο πανω ρωτησε τι ειναι δεξια και τη αριστερα και εγω προσπαθησα σαν μεσαιωνικη που ειμαι να του το εξηγησω
    εσυ τι κανης;ειδες παλι τα προβληματα της πατριδας μας, μας φαιρνουν κοντα.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ μαρικα 08/02/2010 22:23:37

      Μαρίκα, τόσο πολύ κοντά, όσο δεν φαντάζεσαι. Όμως η οργανωμένη πασοκοαρισστερά???

  65. πολίτης avatar
    πολίτης 08/02/2010 22:19:32

    Στην εκπομπή του Χατζηνικολάου στο ALTER ο εκπρόσωπος των μεταναστών είπε ότι τα κόμματα τους πιέζουν να τα ψηφίσουν για να τους υποστηρίξουν και ότι το ΠΑΣΟΚ τους κατηγόρησε για ακροδεξιούς ή δεν άκουσα καλά;

  66. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 22:35:05

    Πετρο εχεις δικιο,διαβασες τι γραφει ο πολιτης;Για να παρουν την συγκαταθεση του Σαμαρα και του Καρατζαφερη για το μεταναστευτικο,θα τους βγαλουν ολους τους ξενους ακροδεξιους,Οταν κανουν αυτο που θελουν και μετα μην τον απαντησατε τον παναγη που λεν και στο χωριο μου.Ο εκπροσωπος των
    μεταναστων λεει αυτα που τον βαζουν να λεει.Αυτα και αλλα πολλα εχουμε περασει εμεις στην ζωη μας,οι νεοι ας ανοιξουν τα ματια τους να μην πιανωνται κοροιδα να καταλαβαινουν τι μηνυματα παν να τους περασουν.

    • ΠΕΤΡΟΣ avatar
      ΠΕΤΡΟΣ @ μαρικα 08/02/2010 22:42:38

      Μαρίκα,
      Τα μηνύματα που ήθελαν να περάσουν τα πέρασαν. Και θα τα περάσουν και σαν Νόμο στη Βουλή. Τώρα εγώ κι εσύ, απλά λέμε τον πόνο μας, μεταξύ μας, για να περνάει η ώρα.

  67. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 22:44:48

    Ο Σαμαράς ήταν πολύ καλός.Θά περιμένουμε καί άλλα.
    Αυτός ό Τσίπρας θέλει σφαλιάρα μέ πίεσι.Είπε ότι σχεδόν όλες οί Ελληνικές οικογένειες έχουν ένα λαθρομετανάστη,εννοώντας ότι οί Ελληνες πού μετανάστευσαν ήταν παράνομοι.Είδατε τί μαθαίνει κανείς όταν αντί νά είναι στό αμφιθέατρο νά παρακολουθή τίς παραδόσεις,κάνει καταλήψεις;Γίνεται αρχηγός κόμματος,μέ γνώσεις πού σπάνε κόκκαλα.
    Τί ήταν αυτό πού πέταξε ό Προ Πο,ότι ό πρόεδρος τών ΗΠΑ είναι Μουσουλμάνος;
    Πήγε νά τά μαζέψη ό Πρόεδρος τής Βουλής,αλλά αυτά δέν μαζεύονται.Κάποιος φίλος Αμερικανός μού τό είχε πεί αλλά νόμιζα πως ήταν απλώς αντιπάθεια στόν Πρόεδρο.
    Ηταν μιά ενδιαφέρουσα βραδιά,κυρίως διότι χάρηκα τό Σαμαρά!

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 08/02/2010 23:02:00

      Στις Η.Π.Α. υπάρχει αυτή η φημολογία για την θρησκεία του Προέδρου.
      Βέβαια εκεί δημοσιεύουν το IQ του Προέδρου, εδώ πότε θα δημοσιεύσει ο Τσίπρας το δικό του?

    • Loretta avatar
      Loretta @ Kὀριννα 08/02/2010 23:08:55

      δεν ειναι φημη για τον προεδρο των ΗΠΑ ειναι γεγονος απο οσο γνωριζω απλα δεν σχολιαζεται εκτεταμενα αυτη την στιγμη.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Kὀριννα 08/02/2010 23:16:08

      Ούτε το IQ του Νομπελίστα, που δεν έχει δημοσιευτεί.

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 23:28:13

      Ναι, ο Σαμαράς ήταν πολύ καλός.
      Για τον Ομπάμα έχουν γραφτεί τόσα πολλά. Όπως η ιστορία με το εάν είναι όντως αμερικανός πολίτης.
      Πάντως, έχει πάει και σε μουσουλμανικό και σε χριστιανικό σχολείο αν θυμάμαι καλά. Και για να είναι σαφές ότι είναι Χριστιανός πήγαινε στην Trinity United Church of Christ. Εκεί πήγαινε κατά καιρούς και η Τατιάνα -E! συγγνώμη!- η Oprah Winfrey. Πάστορας ο Jeremiah Wright για τον οποίο κάντε μια αναζήτηση στο YouTube για να δείτε τί του έχουν σύρει. Έχει ερωτηθεί για αυτόν και ο ίδιος ο Oμπάμα. Πάντως, αίσθηση είχαν προκαλέσει δυο (αν θυμάμαι καλά) φωτογραφίες του Ομπάμα, εκ των οποίων η μια εδώ:
      http://www.dailymail.co.uk/news/article-518585/Obama-turban-Barack-accuses-Hillary-smear-campaign-circulating-photos-dressed-Muslim.html

      Και έχει πει και σε συνέντευξή του το αμίμητο:
      "And one of the points I want to make is, is that if you actually took the number of Muslims Americans, we'd be one of the largest Muslim countries in the world. And so there's got to be a better dialogue and a better understanding between the two peoples."
      Όλη η συνέντευξη εδώ:
      http://www.whitehouse.gov/the_press_office/Transcript-of-the-Interview-of-the-President-by-Laura-Haim-Canal-Plus-6-1-09/

    • Loretta avatar
      Loretta @ Kὀριννα 08/02/2010 23:37:22

      Jasmin

      αναφορικα με το αμιμητο του ομπαμα ειναι δυστηχως μια απο τις πιο καλα κρυμενες αληθειες στην αμερικη...τουλαχιστον σημερα και σε αναλογια με τον πληθυσμο τους.

    • «Κασσάνδρα» avatar
      «Κασσάνδρα» @ Kὀριννα 08/02/2010 23:54:12

      Πράγματι εξαιρετικός ο Σαμάρας τέτοιους ανθρώπους έχει ανάγκη η Ελλάδα, πραγματικά χάρηκα σήμερα.

      http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1775656

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Kὀριννα 08/02/2010 23:59:26

      Δυστυχώς έχεις δίκιο, Loretta.
      Έχεις παρακολουθήσει την ιστορία της Riqfa Bary;
      http://www.thenewamerican.com/index.php/usnews/crime/1692
      Ή τις πανέμορφες αδελφούλες Sarah and Amina Said που κακοποιούσε και δολοφόνησε ο πατέρας τους επειδή ζούσαν δυτικότροπα;

      Παρεπιμπτόντως, είχα απογοητευτεί πολύ με την εικόνα του Ομπάμα, όταν κυκλοφόρησε εκείνη η φωτογραφία του, με τα πόδια στο Resolute Desk (δώρο της Βασίλισσας Victoria στον Πρόεδρο Rutherford B. Hayes το 1880) την ώρα που μιλούσε τηλεφωνικά με τον Νετανιάχου.
      Και το ξαναέκανε πρόσφατα. Δεν καταλαβαίνω προς τί αυτή η ανάρμοστη συμπεριφορά. Οι επίμαχες φωτογραφίες εδώ:
      http://fwix.com/columbus/share/28930e68e8/return_of_the_conservatives_obamas_feet_on_the_resolute_desk

    • Loretta avatar
      Loretta @ Kὀριννα 09/02/2010 00:49:56

      jasmin

      o ομπαμα χαρακτηριζεται απο την λογικη του να σπασω το κατεστημενο...μεσα σαυτα τα πλαισια....πολλα θα δουμε και θα ακουσουμε...το ιστορικο resolute desk και η φωτο ειναι ενα μικρο σημειολογικο δειγμα του τι θα ερθει στο μελλον...

      its that simple...and scary!!

  68. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 08/02/2010 22:45:57

    Αρχαιοπτέρυξ,οί Βένετοι δέν ήταν κόκκινοι;ή κάνω λάθος;

    • Βρασίδας avatar
      Βρασίδας @ Kὀριννα 08/02/2010 22:48:51

      Γαλάζιοι... παιδί μου!

  69. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 22:50:11

    Εμεις ας εχουμε τα ματια μας ανοιχτα και πισω εχει η αχλαδα την ουρα,
    ολα αυτα ειναι μπουμερανκ,καποτε θα πεσει φωτια και θα τους καψει.Ας ειναι καλα το ΑΝΤΙNEWS που μας δεινει την δυνατοτητα να τα λεμε,εγω ειδικα εδω στα ξενα την εχω πολυ αναγκη αυτη την επαφη με την πατριδα

  70. Καραμήτρος avatar
    Καραμήτρος 08/02/2010 23:13:20

    Πείτε με όπως θέλετε αλλά η φωτό είναι φρικιαστική!


    Πολύ καλός ο Σαμαράς απόψε, αλλά :
    Τι θα κάνουμε μέχρι να -και αν- εκλεγεί πρωθυπουργός ;
    Θα μπορέσει να τιμήσει τον λόγο του ή θα τον πιέσουν αφόρητα ;
    Πόσο αργά θα είναι;

  71. μαρικα avatar
    μαρικα 08/02/2010 23:17:15

    Fotini HΠΑ Φωτινη μου μολις διαβασα το EMAIL σου,συγκυνηθηκα παρα πολυ,
    και η κορουλα μου ειναι παντρεμενη με Αμερικανο ζει με την οικογενεια της στην Αγγλια.Εχουν δικο τους σπιτι και ο γαμπρος μου εχει εκει δικια του επιχειριση και ομως δεν εχουν παρει ακομα απεριοριστη παραμονη παρα μονο καθε δυο χρονια την ανανεωνουν.Σκεψου τι δυσκολιες και ειναι η κορη μου κατοικος Ευρωπης το ενα τους το παιδι εχει γεννηθει στην Αγγλια καταλαβες;
    και αυτοι οι δικοι μας πανε να δωσουν την Ελληνικη ιθαγενεια σε καθε καρυδιας καρυδι, σε χαιρετω απο Γερμανια.

  72. Beyond The Stars avatar
    Beyond The Stars 08/02/2010 23:22:07

    Kathimerini gr 23:55

    Έντονη αντιπαράθεση Χρυσοχοΐδη με Καρατζαφέρη στη Βουλή

    «Πυρά εκατέρωθεν» ανάμεσα στον υπουργό Προστασίας του Πολίτη Μιχάλη Χρυσοχοϊδη και τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ Γιώργο Καρατζαφέρη στη Βουλή, κατά την προ ημερησίας διατάξεως συζήτηση για την απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας από αλλοδαπούς.

    Οι αιτιάσεις του κ. Καρατζαφέρη ότι το 60% των κακουργηματικών πράξεων στην χώρα μας γίνεται από μετανάστες, καθώς και ότι υπάρχει ο κίνδυνος με το νέο νόμο για τους μετανάστες να πολιτικογραφηθούν Έλληνες 500.000 μουσουλμάνοι, προκάλεσαν την έντονη αντίδραση του κ. Μιχάλη Χρυσοχοίδη που τον κατηγόρησε ότι ψεύδεται σκόπιμα.

    Ο κ. Καρατζαφέρης επανέλαβε την πρότασή του για δημοψήφισμα, καλώντας και την Αριστερά αυτή τη φορά να την υποστηρίξει. Κάλεσε την κυβέρνηση να αποσαφηνίσει τι προτίθεται να κάνει με το ένα εκατομμύριο των υπόλοιπων μεταναστών που δεν θα νομιμοποιηθούν, ενώ την επέκρινε γιατί υποστηρίζει την ενταξιακή προοπτική της Τουρκίας, όταν η τελευταία δεν σέβεται την υπογραφή της.

    Απευθυνόμενος δε, προσωπικά στον κ. Χρυσοχοΐδη και χαρακτηρίζοντας τον «υπουργό Προστασίας αριστερού πολίτη» και «αγαπημένο των Αμερικανών», ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ άφησε αιχμές για το γεγονός ότι οι Αμερικανοί δεν δίνουν ακόμα βίζα σε Έλληνες πολίτες, συνδέοντας το με το νέο νόμο για το μεταναστευτικό.

    «Θα πηγαίνουμε στη Νέα Υόρκη και θα είμαστε τριτοκοσμικοί. Παράρτημα της Αλ Κάιντα θα είμαστε, όταν 500.000 μουσουλμάνους τους κάνουμε Έλληνες. Σε μια πολυκατοικία δεν έχουν δικαίωμα οι ενοικιαστές και ψηφίζουν οι ιδιοκτήτες. Εσείς τους βάζετε συνιδιοκτήτες. Δεν ξέρω πόσους ακόμα μετανάστες θα νομιμοποιήσετε. Με το νόμο που φέρνετε, 500.000 μουσουλμάνοι και 200.000 μετανάστες, μπορεί να προκύψει πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ μουσουλμάνος εκ Τουρκίας», ανέφερε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ.

    Ο κ. Χρυσοχοΐδης που ζήτησε και πήρε το λόγο κατηγόρησε τον πρόεδρο του ΛΑΟΣ ότι υπερέβη τα εσκεμμένα στο κοινοβούλιο. «Την πατρίδα μου υπηρετώ και τα συμφέροντα του ελληνικού λαού. Αν οι Αμερικανοί θεωρούν ότι έχουμε 500.000 μουσουλμάνους, προφανώς το ακούνε από εσάς, γιατί εμείς λέμε ότι έχουμε 60.000», τόνισε ο κ. Χρυσοχοΐδης.

    Στο σημείο αυτό ο κ. Χρυσοχοΐης και αφού τόνισε ότι η χώρα μας παλεύει για μια ευρωτουρκική συμφωνία σε ότι αφορά τη λαθραία μετανάστευση, σημείωσε: «Μουσουλμάνο πρόεδρο έχουν οι ΗΠΑ, ως προς τι αυτά που λέτε ότι δεν δίνουν βίζα».

    Η αποστροφή αυτή του υπουργού Προστασίας του Πολίτη προκάλεσε την παρέμβαση του προέδρου της Βουλής Φίλιππου Πετσάλνικου, που παρότρυνε: «να είναι πιο προσεκτικές οι αναφορές μας για να μην κάνουμε λάθος σε σχέση με την πίστη και τα δόγματα στα οποία ανήκουν αρχηγοί άλλων χωρών. Ο Ομπάμα είχε ο ίδιος θυμίσει πιο δόγμα πρεσβεύει», πρόσθεσε ο κ. Πετσάλνικος.

    Παίρνοντας εκ νέου το λόγο ο κ. Καρατζαφέρης σημείωσε: «Η επιπολαιότητα δεν συγχωρείται σε υπουργό».

    • anonymous avatar
      anonymous @ Beyond The Stars 08/02/2010 23:54:47

      Τα χουν χάσει εκεί στο ΠΑΣΟΚ. Για όνομα του θεού! Μιλάμε οι άνθρωποι είναι εκτός πραγματικότητας.
      Πολύ καλά τους τα είπε ο Καρατζαφέρης. Δεν παίρνει το Σαμαρά να είναι τόσο ακραίος αλλά βρέθηκε και τα είπε άλλος.

  73. Fotini avatar
    Fotini 08/02/2010 23:46:15

    Μαρικα,

    Χαιρομαι παρα πολυ οταν διαβαζω τα σχολια σου. Αντιπρωπευτικος τυπος ΓΝΗΣΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΔΑΣ!

    Στην Αγγλια εχω ζησει 3 χρονια. Θα παραμεινει η κορη σου στην Αγγλια η θα επιστρεψουν στις ΗΠΑ;

    Ολη μου η οικογενεια ειναι στην Κρητη και εκει θα επιστρεψω. Ο συζυγος μου θελει να περασωμε το υπολοιπο της ζωης μας εκεi. Το μονο που με απασχολει ειναι η αδεια παραμονης του συζυγου μου. Ελπιζω να μην εχω προβληματα αν και δεν προκειται για θεμα υπηκοοτητας.

    Με τους πιο ζεστους φιλικους χαιρετισμους!

  74. «Κασσάνδρα» avatar
    «Κασσάνδρα» 08/02/2010 23:49:09

    Εδώ όποιος θέλει να ακούσει την 2ο λογία Σαμαρά μεστή περιεκτική χωρίς κορώνες.

    http://www.naftemporiki.gr/news/cstory.asp?id=1775656

  75. Fotini avatar
    Fotini 09/02/2010 00:08:05

    «Κασσάνδρα»

    Ditto!

    Μηπως πηρε το ματι σου την Ελσα Παπαδημητριου στα εδρανα της βουλης; Διαβαζε νομιζω περιοδικο και δεν χειροκροτησε ουτε μια φορα τον ακτυπητο Αντωνη.

    Do you care to comment on the absence of MPs (including the losing candidate)?

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ Fotini 09/02/2010 00:32:59

      Προφανώς, αναλογιζόνταν με νοσταλγία τις θεϊκές ατάκες που είχε πει το καλοκαίρι όταν καιγόταν η Αργολίδα: "Η δύναμη της φωτιάς", "ο θεός Άνεμος" και πως "πήγε στους συμπεθέρους της στην Αυστραλία" οι οποίοι δεν μπορούσαν να βγουν το σαβατοκύριακο γιατί φυλούσαν βάρδια στο δάσος για να μην καεί. Μιλάμε για τρελό γέλιο.
      Μπορώ να σου πω ότι εάν χειροκροτούσε τον Σαμαρά θα ανησυχούσα

  76. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 00:21:18

    Φοτινη η κορη μου δεν θα μεινουν στην Αμερικη τον ανδρα της τον γνωρησε στην Γερμανια και για λογο δουλειας πηγανε στην Αγγλια.Βλεπεις κουκλα μου οι διοικουντες την Πατριδα μας ενδιαφερωντε μονο για τους λαθραιους για
    εμας και τα δικα μας προβληματα ουτε κουβεντα.Πιστευω ομως οτι οι μικτοι γαμοι αναγνωριζουντε στην Ελλαδα και θα παρει ο ανδρας σου παραμονη.Σου ευχωμε τα καλυτερα και με το καλο στην πατριδα

  77. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 00:29:12

    Ναι πραγματικα η Ελσα ουτε τον κοιταξε τον Αντωνη,και στην δευτερολογια του ειχε φυγει,Χαρηκα που ο Αντωνης εσκεισε. Αν τους ειχα και τους δυο κοντα μου θα τους φιλουσα και τον Σαμαρα καιτον Καρατζαφερη.

  78. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 00:43:48

    Γιασμινουλα πως μπορει αυτος ο ΝΜ να τα βαζει με ενα τζηνη σαν εσενα;
    Ο θεος να σε εχει καλα κοπελα μου πως τα θυμασε ολα αυτα;Σε θαυμαζω,Εγω
    δεν θυμαμαι ουτε τη εφαγα εχθες.Τι λες για τον Αντωνη ;Εσχεισε κατα εμε

    • Jasmin avatar
      Jasmin @ μαρικα 09/02/2010 00:50:07

      Είναι ο μόνος Έλλην πολιτικός που θαυμάζω απεριόριστα.
      Το απόγευμα ήμουν ψυχοπλακωμένη για το επίμαχο νομοσχέδιο. Μετά την ομιλία του απέκτησα ελπίδα.
      Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Κυρίως γιατί προέρχονται από εσένα που είσαι ένα πρότυπο για μένα. Οπότε τα αισθήματα θαυμασμού είναι αμοιβαία! Σε καληνυχτώ, Μαρίκα μου!

  79. μαρικα avatar
    μαρικα 09/02/2010 00:58:56

    Καληνυχτα κοριτσι μου.

  80. Aristos avatar
    Aristos 11/02/2010 08:03:21

    Ικανοποιημένος ο Επίτροπος για τα Ανθρώπινα Δικαιώματα του Συμβουλίου της Ευρώπης, Τ. Χάμαρμπερκ, με τις νομοθετικές ρυθμίσεις στο μεταναστευτικό.
    Τόνισε ακόμη ότι είναι θετικό το μέτρο της απόδοσης ελληνικής ιθαγένειας στα παιδιά, που γεννιούνται στην Ελλάδα, και πως «σκοπίμως συγχέεται από ορισμένους κύκλους ότι αυτό αφορά τους παράνομους μετανάστες». Επίσης, είπε ότι η δυνατότητα παροχής ψήφου σε μετανάστες, σε επίπεδο τοπικών εκλογών, είχε μόνο θετικά αποτελέσματα στις χώρες, που έγινε αυτό, δεδομένου ότι αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για την καλύτερη κοινωνική του ένταξη.

  81. ΔΡΑΚΟΣ avatar
    ΔΡΑΚΟΣ 11/02/2010 10:04:59

    Επιτέλους μόλις γίνει πρωθυπουργός ο Σαμαράς θα καταργήσει τον νόμο,βέβαια μέχρι τότε θα έχουν Ελληνοποιηθεί κάνα εκατομύριο "Τουρκόγυφτοι" οι οποίοι ψηφίζοντας μονοκούκι ΠΑΣΟΚ το ενδεχόμενο αυτό θά το κάνουν ελαφρώς χλωμό.Πόσο αφελεις είναι οι Σαμαρόπληκτοι Νεοδημοκράτες,την παροιμία "φέξε Μάη μου να φάω τριφύλλι" δεν την γνωρίζουν. Η μάχη δίνεται ΤΩΡΑ καί όχι ΕΚΕΙ και ΤΟΤΕ.Τι να το κάνω εγώ όταν καταργήσει τον νόμο αφού η Κερκόπορτα έχει ανοίξει και η ιθαγένεια δεν αφαιρείται παρα μόνο γιά λόγους εσχάτης προδοσίας.

  82. anonymous avatar
    anonymous 11/02/2010 16:02:45

    Δεν ξέρω που να το βάλω και το βάζω εδώ. Δυστυχώς δε θα μπορέσω να πάω. Αν μπορεί κάποιος ας πάει να μας πει τι είπανε.
    Μάλλον θα πούνε όλα καλά και ότι δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά καλό είναι να ξέρουμε αν υπάρχει τάση και στους ''διανοούμενους'' να συγκαλύψουν το θέμα.

    [http://press-gr.blogspot.com/2010/02/blog-post_4227.html]

  83. ραγος avatar
    ραγος 23/02/2010 11:38:04

    Η ενσωμάτωση των μουσουλμάνων αλλά και κάθε λογής ανεγκέφαλου θρησκόληπτου γίνεται όχι μόνο με την αύξηση του βιοτικού του επιπέδου, αλλά κυρίως με την βελτίωση της παιδείας του.
    Αν κάποιος διαβάσει άλλα είκοσι βιβλία πέρα από το κοράνι η τη βίβλο, θα αρχίσει να συνειδητοποιεί αν υπάρχει η όχι θεός και ποιός τον κοροιδεύει μέχρι τώρα.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.