#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/05/2010 12:47
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κοινοβουλευτικό πραξικόπημα με εντολή της Κομισιόν



(Ανανεωμένο)

Με αιφνίδια τροπολογία παρέχεται στον εκάστοτε υπουργό Οικονομικών η εξουσιοδότηση να εκπροσωπεί το ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού διμερή ή πολυμερή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ΔΝΤ προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μηχανισμού στήριξης.

Θυμάστε που έλεγαν προεκλογικά για διαφάνεια στη Βουλή, αναβάθμισή της, όχι εν κρυπτώ τροπολογίες και άλλα τέτοια όμορφα;

Κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, για την περικοπή των επιδομάτων Χριστουγέννων, Πάσχα και αδείας των συνταξιούχων κάτω των 60 ετών, ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου κατέθεσε αιφνιδίως μια νέα τροποποίηση στο νομοσχέδιο που ψηφίστηκε χθες, με την οποία του δίνεται το δικαίωμα να εκπροσωπεί το ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού διμερή ή πολυμερή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ΔΝΤ προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μηχανισμού στήριξης.

Η λέξη κύρωση από την Βουλή αντικαταστάθηκε από το συζήτηση και ενημέρωση της Βουλής κι έτσι μόνο με την υπογραφή του υπουργού θα ισχύουν και θα εκτελούνται τα πάντα.

Δηλαδή, η ισχύς των συμβάσεων δανεισμού, ισχύουν από την υπογραφή τους και μετά θα πάνε στη Βουλή «προς … συζήτηση και ενημέρωση» και όχι «προς κύρωση» όπως αναφέρονταν στο  νομοσχέδιο για τα μέτρα που ήδη ψηφίστηκε χθες

Με άλλα λόγια, ο κ. Παπακωνσταντίνου αλλάζει το νόμο σε … σύμβαση.

Με την τροπολογία δίνεται επίσης στον κ. Παπακωνσταντίνου το δικαίωμα να εκπροσωπεί το ελληνικό Δημόσιο και να υπογράφει κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού διμερή ή πολυμερή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ΔΝΤ προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μηχανισμού στήριξης.

Όπως ήταν αναμενόμενο οι βουλευτές από τη ΝΔ, το ΚΚΕ, το ΛΑΟΣ αλλά και το ΣΥΡΙΖΑ ξεσηκώθηκαν και όρθιοι στα έδρανά τους κατήγγειλαν την κυβέρνηση ότι κάνει   κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.

«Πρόκειται για παγκόσμιο φαινόμενο, να γραφτεί στο βιβλίο Γκίνες, η κυβέρνηση έχει χάσει το λογαριασμό, αλλάζει νομοσχέδιο που ψηφίστηκε χθες…» φώναζε ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης .

Ο Πάνος Καμένος δήλωσε οτι η κυβέρνηση εκτελεί σήμερα εν ψυχρώ την κοινοβουλευτική δημοκρατία

Π. Λαφαζάνης (ΣΥΡΙΖΑ): «Εμείς φωνάζαμε ότι πρόκειται για σύμβαση η οποία ήθελε 180 ψήφους και η κυβέρνηση το έφερε ως νομοσχέδιο… Αυτά είναι καραγκιοζιλίκια, εμπαίζετε τη Βουλή… Το νομοσχέδιο είναι έκθετο, κάνατε λαθροχειρίες, παίζετε με το Σύνταγμα…»!

Α. Τζέκης (ΚΚΕ) «Ήδη έχουν εκχωρηθεί εθνικά δικαιώματα, παρακάμπτεται το Κοινοβούλιο και η κυβέρνηση το γνώριζε και έκανε το Σύνταγμα λάστιχο…»!

Εμφανώς προβληματισμένος ο κ. Παπακωνσταντίνου δικαιολογήθηκε πως η αλλαγή γίνεται με απαίτηση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής ώστε ο ίδιος να έχει συνεχώς την εξουσιοδότηση να υπογράφει τις δανειακές συμβάσεις και να μην απαιτείται πριν, έγκριση του ελληνικού κοινοβουλίου και να καθυστερεί η εκταμίευση των χρημάτων.

Οι βουλευτές των κομμάτων της αντιπολίτευσης συνέχισαν εξαγριωμένοι να αντιδρούν και προχώρησαν σε παράσταση διαμαρτυρίας στον Πρόεδρο της Βουλής  Φ. Πετσάλνικο.

Οι βουλευτές από τη ΝΔ, το ΚΚΕ, το ΣΥΡΙΖΑ και το ΛΑΟΣ που τον επισκέφθηκαν, «εξέφρασαν την αγανάκτησή τους» και κατήγγειλαν ότι η κυβέρνηση προέβη σε κοινοβουλευτικό πραξικόπημα.

Ο κ. Πετσάλνικος ήταν εμφανώς απογοητευμένος και σύμφωνα με πληροφορίες «άδειασε» τον κ. Παπακωνσταντίνου κρατώντας αποστάσεις τόσο για τις ενέργειες του ίδιου όσο και του αντιπροέδρου της Βουλής Γρηγόρη Νιώτη που βρισκόταν εκείνη την στιγμή στην έδρα.



ΣΧΟΛΙΑ

  1. μας δουλεύουν avatar
    μας δουλεύουν 07/05/2010 12:49:59

    ψιλό-γαζί.

    • maestros avatar
      maestros @ μας δουλεύουν 07/05/2010 14:10:50

      ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ - THE WALL & WORKING CLASS HERO

      http://aliartos-city.blogspot.com/2010/05/wall-working-class-hero.html

    • Μουά avatar
      Μουά @ μας δουλεύουν 08/05/2010 16:02:47

      Ψιλό-γαζί είπες?
      Πιο χοντρό δούλεμα δεν γινόταν.

      Και το γελοίο της υπόθεσης είναι ότι και πάλι η αντίδραση ήταν χαλαρή.
      Τόσο δύσκολο ήταν στους παριστάμενους βουλευτές να σπάσουν επί τόπου τα έδρανά τους εκείνη την ώρα και να εξαφανιστούν διαμαρτυρόμενοι από τη νέου τύπου Βουλή πλέον?

      Στην ουσία υπήρξε ΔΙΑΛΥΣΗ της ΒΟΥΛΗΣ.

      Και αυτό διότι ακόμη και να φύγουν 100 βουλευτές του ΠΑΣΟΚ και να πάνε στο Σαμαρά, είναι αρκετές οι υπογραφές του Πρωθυπουργού με τον υπουργό του για "κάθε μνημόνιο συνεργασίας, συμφωνία ή σύμβαση δανεισμού διμερή ή πολυμερή με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και το ΔΝΤ προκειμένου να εφαρμοστεί το πρόγραμμα του μηχανισμού στήριξης".

      Το ρεζιλίκι της "Δημοκρατίας" μας σε όλο του το μεγαλείο.

  2. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2010 12:58:37

    Πόσα μικρά coup d' etat κάνουν ΜΙΑ ΧΟΥΝΤΑ?

    • Orestios avatar
      Orestios @ αλλενάκι 07/05/2010 13:05:03

      Αλλενάκι, όταν θα νομοθετηθεί το Enabling act.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Orestios 07/05/2010 13:15:47

        Δεν το γνώριζα αυτό, θα το ψάξω.Σ'ευχαριστώ.

    • ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ avatar
      ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ @ αλλενάκι 07/05/2010 15:28:38

      αλλενάκι,βδελυρή και τρισάθλια η χούντα,αλλά τουλάχιστον ξέρεις με ποιόν έχεις να κάνεις και τον πολεμάς.Υπάρχει όμως και μιά απείρως χειρότερη χούντα: Η ενδυμένη τον κοινοβουλευτικό μανδύα.Αυτήν που ο εξαπατηθείς ψηφοφόρος,ανέδειξε με την ψήφο του.Η εκλεγμένη χούντα.Η χούντα με το λαικό έρεισμα.
      Ε,λοιπόν αλλενάκι,μ'αυτήν την χούντα έχουμε να κάνουμε και δυστυχώς δεν είναι η πρώτη φορά. Να θυμήσω στους παληότερους τις μέρες μετά τον Οκτώβριο του '81 ;;;;Ασφαλώς κανείς δεν ξέχασε τους αειμνήστους Κουτσόγιωργα, Μαρούδα και πολλούς άλλους,μερικοί των οποίων σήμερα ζούν ακόμα,αλλά πλέον ως βλαχομπαρόκ μεγαλοαστοί.Χωρίς πλέον τα ζιβάγκο και τα μούσια,χωρίς τις 'οριζοντιοποιήσεις και καθετοποιήσεις',φεύ όμως με την ίδια εγωκεντρική νοοτροπία .Μισαλλοδοξία,στρεψοδικία,ρεβανσισμός,φαταουλισμός,ρεμούλα,φαβοριτισμός και πλείστοι άλλοι εξωτικοί καρποί του Πασοκισμού,είναι εδώ ακμαίοι, γυαλιστεροί και θορυβούντες.

      • man8os avatar
        man8os @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/05/2010 15:48:15

        Και ο Χιτλερ εκλεγμενος δεν ηταν? Το ιδιο δεν τους εξαπατησε? Ας προσεχαμε οταν βγαζαμε τον λυκο.

      • Orestios avatar
        Orestios @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/05/2010 16:17:36

        Η συγκυβέρνηση θα το περάσει στη Βουλή.
        Ο Χίτλερ συγκυβέρνησε, δεν είχε απόλυτη πλειοψηφία.
        Γι' αυτό καίγονται κάποιοι για συγκυβέρνηση.

      • tartan girl avatar
        tartan girl @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/05/2010 20:12:15

        Τουλάχιστον ο Χίτλερ ό,τι έκανε, το έκανε για να κάνει τη χώρα του ισχυρότερη, όχι για να την ξεπουλήσει!!!

      • rally monkey avatar
        rally monkey @ ΣΠΑΡΤΑΚΟΣ 07/05/2010 21:52:35

        super girl

  3. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2010 13:03:34

    Άρχισε

  4. Αγανάκτηση avatar
    Αγανάκτηση 07/05/2010 13:10:35

    Ευτυχώς που την εξουσιοδότηση την υπέγραψαν μόνον ο Καρατζαφέρης και η Ντόρα.

    Και που είσαι ακομα...

  5. ΠΑΝΑΓΟΣ avatar
    ΠΑΝΑΓΟΣ 07/05/2010 13:14:42

    ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΤΣΟΛΑΚΟΓΛΟΥ

  6. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2010 13:26:59

    Συνεχής η ενημέρωση του προέδρου Ομπάμα για την κατάσταση στην Ελλάδα...

  7. ΜΙΧΑΣ ΝΙΚΟΣ avatar
    ΜΙΧΑΣ ΝΙΚΟΣ 07/05/2010 13:29:43

    Στο β παγκ. πολεμο το πρωτο θυμα ηταν η Πολωνια στο γ παγκ πολεμο ειναι η Ελλαδα

  8. Kὀριννα avatar
    Kὀριννα 07/05/2010 13:32:01

    Παρακολουθεῖ ἄν τό σχέδιο τίθεται σέ ἐφαρμογή.

  9. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2010 13:32:06

    Έκαναν και κάτι άλλο: όποιος ξέρει να μας πληροφορήσει.

    ANAΣTEΛΛETAI η αποπληρωμή δανείων που έχουν συναφθεί με τον Οργανισμό Εργατικής Κατοικίας για την αγορά ή μίσθωση κατοικίας κατόπιν κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης, σύμφωνα με το νομοσχέδιο που κατατέθηκε χθες στη Βουλή με τίτλο: «Μέτρα για την εφαρμογή του μηχανισμού στήριξης της ελληνικής οικονομίας από τα κράτη μέλη της ζώνης του ευρώ και το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο».

    Το προσεχές διάστημα αναμένεται να επαναρρυθμιστούν οι όροι πληρωμής των δανείων.
    Ερώτηση: να επαναρρυθμιστούν προς τα πάνω ή προς τα κάτω?

  10. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:33:37

    Μιλησε και ο Κοκος... ρε τι τραβαμε! Δε στελνει καμια επιταγη στους συγγενεις των 4 δολοφονηθεντων..??

    ΠΠ

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:41:37

      Η πλάκα είναι ότι τον βγάζει σε πρωτοσέλιδο και ο Ρίζος σήμερα. Ο οποίος κρατάει σαφώς φιλοντορική στάση. Όχι ότι περιμέναμε και τίποτε διαφορετικό. Θα απαξιωθεί τελείως κι αυτός.

      Βγάλανε όλες τις εφεδρείες μπας και συγκινήσουν κανέναν βασιλόφρονα. Να το δείτε που σύντομα θα κάνει και παρέμβαση υπέρ της Ντόρας ο Κωσνταντίνος.

      Είναι να απορείς μετά πώς τα κατάφερε σε τρία χρόνια να χάσει το θρόνο του;

      • donaE avatar
        donaE @ Επώνυμος 07/05/2010 13:58:17

        Οπως καταφερε και ο αλλος γιος σε μερικους μηνες να μας υποδουλωσει κανονικα.Οι γιοι και οι κορες ειναι η ιδεοληψια μας.

      • Tassos avatar
        Tassos @ Επώνυμος 07/05/2010 15:30:44

        Τα είπες όλα. Ο Ρίζος δυστυχώς έπεσε θύμα των ιδεοληψιών του. Δεν κατάφερε ποτέ να αφουγκραστεί τον κόσμο της ΝΔ γι'αυτό και πάτωσε κυκλοφοριακά.

  11. DrNo avatar
    DrNo 07/05/2010 13:35:26

    Όπως καταλαβαίνετε, το πραξικόπημα αυτό έγινε , διότι φοβούνται πως στο σύντομο μέλλον θα καταψηφίζουν κι άλλοι Βουλευτές ΠΑΣΟΚ (πλην των χθεσινών τριών)!!!
    Ειναι πλέον πιθανό να μην μπορέσει να εξαντλήσει τετραετία αυτή η Κυβέρνηση!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ DrNo 07/05/2010 15:26:09

      Τετραμηνία δεν θα βγάλει...
      Δεν κάνει μπάνια ο λαός φέτος...
      Δεν υπάρχει σάλιο...

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ DrNo 07/05/2010 17:12:15

      Ποιά τετραετία καλέ? Που ζείς?
      Στη Καζαμπλάνκα?

  12. Dr.Kazos avatar
    Dr.Kazos 07/05/2010 13:37:33

    Μια κουβέντα έχω να πω:
    http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=167

    • Επώνυμος avatar
      Επώνυμος @ Dr.Kazos 07/05/2010 14:00:52

      Εντωμεταξύ, δες τον τι γράφει ο ίδιος άνθρωπος προχθές, εννιά μήνες μόλις μετά το άρθρο που μας παραπέμπεις.

      http://www.kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=1860

      Δεν λέω, μου αρέσουν αυτά που λέει για τον Αντώνη, αλλά μήπως είναι γενικώς λίγο της υπερβολής;

      Η "πυρηνική δύναμη του διαδικτύου" υπάρχει, αλλά οι περισσότεροι ψηφοφόροι ακόμη βλέπουν τηλεόραση. Εμείς του διαδικτύου ζούμε σε έναν παράλληλο κόσμο.

      Μακάρι να είμαι εγώ απαισιόδοξος, ίσως να με έχουν κομπλάρει οι δημοσκοπήσεις.

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ Επώνυμος 07/05/2010 15:04:06

        την ανθίστηκαν και την κάνουν σιγά σιγά ...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Επώνυμος 07/05/2010 15:49:10

        Έχει δίκιο το αλλενάκι...
        Το ΓΑΠ πολύ της ΄θλίψεως γεννά παραφροσύνη...

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Επώνυμος 07/05/2010 17:23:49

        Εκείνα τα ροζ σχόλια με τη Ρηγίλλης τι ήταν....πω πω ομοβροντίες ρίχνει. Ας κρύψωμεν λόγια καλύτερα... :p

      • Αυριανιστής avatar
        Αυριανιστής @ Επώνυμος 07/05/2010 22:55:06

        Επώνυμε, μην το γελάς, αλλά η "πυρηνική δύναμη του διαδικτύου" ίσως να μειωθεί στο άμεσο μέλλον, λόγω μειωμένης πρόσβασης. Όταν ο άλλος δεν θα έχει δουλειά να θρέψει (κυριολεκτικά) τα παιδιά του, θα κρατάει νομίζεις την τηλεφωνική γραμμή στο σπίτι; Θα την κόψει προς χάριν ενός καρτοκινητού, και να πώς χάνεται η πρόσβαση στο διαδίκτυο. Και τι μένει μετά, που να είναι τζάμπα; Μα, φυσικά, το χαζοκούτι.

  13. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:40:07

    ρε παιδια ο ΓΑΠ ειναι ΠΑΣΟΚ !!! ειπε για τον παππου οτι ηταν εξορια οταν ο αππους εχει δηλωσει οτι οικομμουνιστες ειναι εχθροι του κρατους και της δημοκρατιας και τους κυνηγουσε/εξοριζε...

    δεν παλευεται το γονιδιο το παπανδρεα μιλαμε!! ας βγει ΕΝΑΣ να του την πει εκτος απο εμενα..

    δε σχολιαζω την εξορια στο παρισι και το αμερικα διαφορων δημοκρατων και καλοπερασακηδων.. λιστες επι λιστων οι αντιστασιακοι!

    ΠΠ

    • αλλενάκι avatar
      αλλενάκι @ ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/05/2010 13:46:10

      Ο Καστοριάδης αν δε κάνω λάθος έχει γράψει ένα άκρως κατατοπιστικό δοκίμιο για το θέμα.
      Εδώ το είχα διαβάσει δεν το γνώριζα.

      Το είχε φέρει σε σχόλιο ο ΝΤΑΝΤΟΝ.

      • Επώνυμος avatar
        Επώνυμος @ αλλενάκι 07/05/2010 14:10:04

        Το έχει το Ολυμπία, μόλις πήγα να το ανεβάσω, αλλά δεν πέρασε. Πολύ γέλιο, αξίζει να το διαβάσετε.

  14. panos33 avatar
    panos33 07/05/2010 14:06:53

    απο την blogoτσαρκα μου και την αναγνωση διαφορων σχολιων νομιζω πως ειμαστε πολυ κοντα στην εναρξη ενος ακηρυχτου εμφυλιου,πραγμα που θελουν πολλοι στην χουντικη κυβερνηση που εχουμε,αφου ετσι θα διευκολυνθει το θεαρεστο εργο τους,και ο αψηφιστος ΟΙΠΟΙΚ κανει οτι μπορει για να επιβαιβεωσει το καθεστος που παει να στηθει.θιασωτες της νεας ταξης οι επικινδυνοι χειροκροτητες του διαιρε και βασιλευε

    • Μαύρος Ιάκωβος avatar
      Μαύρος Ιάκωβος @ panos33 07/05/2010 16:09:01

      Ο εμφύλιος έχει ξεκινήσει ήδη φίλε,υπάρχουν και νεκροί....Το θέμα είναι οτι δεν υπάρχει κανένας Ζέρβας,Τσακαλωτος,Παπάγος να τους σταματήσει.Είναι ίσως η πρώτη φορά που μια ισχνή μειοψηφία υπερφαλαγγίζει την άνευρη πλειοψηφία που βλέπει να χάνει με κάτω τα χέρια.Εκτός και αν........

  15. Επώνυμος avatar
    Επώνυμος 07/05/2010 14:09:11

    Καλά, μιλάμε για πολύ γέλιο. Δέστε τι γράφει το Ολυμπία:

    http://olympia.gr/2010/05/07/andreas-papandreou/#more-18984

    ΓΑΠ: “Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΦΥΛΑΚΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΞΟΡΙΣΤΗΚΕ”!
    Δημοσιεύθηκε από olympiada στο Μαΐου 7, 2010

    Δεύτερο μεγάλο διήγημα του ΓΑΠ κατά την επική χθες ομιλία του στη βουλή. Έπος μέγα, το οποίο επιβεβαιώνουν και οι σύντροφοι του πατρός Ανδρέα. Κοιτάξτε λοιπόν τι θα πει εξορία:

    Ο Κορνήλιος Καστοριάδης λοιπόν, μία από τις πλέον φωτισμένες προσωπικότητες της μεταπολεμικής Ευρώπης (σχετικά εδώ) έζησε στο πετσί του την αξιοπιστία και την αγωνιστικότητα του Ανδρέα. Στην επιστολή του με τίτλο «Η μαθητική συντροφιά», που αναφέρεται στα γεγονότα αυτά της μαθητικής του ζωής, τη σύλληψη της συντροφιάς αυτής που τα μέλη της ήσαν ήδη από το 1938 πρωτοετείς φοιτητές της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθήνας και του ίδιου στις αρχές του καλοκαιριού του 1939 από την Ασφάλεια και στο ρόλο που έπαιξε σχετικά ο Ανδρέας Παπανδρέου, ο οποίος τον χειμώνα του 1938-1939, αφού είχε συνδεθεί με μια ομάδα της δεξιάς πτέρυγας του τροτσκισμού στην Ελλάδα, προσπάθησε να στρατολογήσει τα μέλη αυτής της συντροφιάς στην ομάδα του, αλλά το μόνο που κατόρθωσε ήταν να τους πουλήσει μερικά αντίτυπα του εντύπου που αυτή έβγαζε, σημειώνοντας τα ονόματα των αγοραστών και τα ποσά που εισέπραξε απ’ αυτούς σε τεφτεράκια, τα οποία ο διεξάγων την προανάκριση ανθυπομοίραρχος της Ειδικής Ασφάλειας, Γιαννακός, επέδειξε στον κρατούμενο Καστοριάδη μαζί με την έγγραφη ομολογία του Α. Παπανδρέου, ώστε να τον αναγκάσει να παραδεχθεί εκ των υστέρων ότι, πράγματι, τα είχε αγοράσει. Η επιστολή αυτή δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα «Το Βήμα», στις 10 Αυγούστου 1986).

    Τεφτεράκια λοιπόν ο “εξόριστος”! Τεφτεράκια με καταγραφή ονομάτων και στην ασφάλεια! Μετά βέβαια θα πίστευε κανείς ότι ο “αγωνιστής” έφυγε στην εξορία. Αμ δε…

    Κοιτάξτε πως φέρθηκαν οι αρχές στον “αντιστασιακό” Ανδρέα Παπανδρέου, σύμφωνα με τη μαρτυρία του συντρόφου του Γιάννη Ταμτάκου: … Θα πω και μερικά πράγματα για το ΠΑΣΟΚ, το οποίο κάνει το συνέδριό του, όπου και μίλησε ο Ανδρέας Παπανδρέου, στον οποίο δυστυχώς μάθαμε μερικά πράγματα. … Είχε δημιουργήσει ο Ανδρέας τότε μια ομάδα μέσα στο πανεπιστήμιο με καμιά δεκαριά φοιτητές μεταξύ αυτών ο Καστοριάδης κλπ. Αυτός όταν πιάστηκε δεν αρκέστηκε σε μια απλή δήλωση, γιατί έκανε όλη η ομάδα δήλωση για να’ μαστε ειλικρινείς εκτός ενός ο οποίος δεν ήταν φοιτητής, αλλά και αποκήρυξε τον σοσιαλισμό και τον κομμουνισμό που μας τον δίνει τώρα με το τσουβάλι και κατέδωσε και ορισμένους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόταν. Αυτό το εξευτελιστικό πράγμα το αρνηθήκαμε στην πράξη. Και εμείς οι χωρίς ταυτότητα εργάτες περνάμε τον δρόμο της εξορίας αγόγγυστα. Σ’ αυτόν δώσανε διαβατήριο να φύγει στο εξωτερικό γιατί ήταν παιδί της αστικής τάξης. Βέβαια, σκέφτεστε τι σοσιαλισμό θα κάνει. Εγώ λέω θα κάνει σεληνιασμό και όχι σοσιαλισμό…

    Τα καλά βέβαια δεν σταματούν εδώ, αφού σε αντίθεση με τον ΓΑΠ που δεν έχει ανάγκη να υπογράφει δηλώσεις καθότι πράγματι εξυπηρετεί τα συμφέροντα της πατρίδας του, Ο Ανδρέας είχε υπογράψει και μακροσκελέστατη δήλωση μετανοίας – δωσίματος συντρόφων. Άντε μετά να ρίξεις άδικο στον ΓΑΠ που είπε ότι όλοι οι Έλληνες είναι απατεώνες. Αυτούς γνώρισε το παιδί, αυτά λέει.

  16. Bodinus1576 avatar
    Bodinus1576 07/05/2010 14:25:35

    Καμία κατοχική κυβέρνηση δεν κυβερνά με πράξεις που εγκρίνονται από το Κοινοβόύλιο, αλλά με εξουσιοδοτήσεις προς την κυβέρνηση

  17. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/05/2010 14:36:06

    Υποκριτές, ψευτοδημοκράτες της δεκάρας! Υφάρπαξαν την συναίνεση των χαχολο-Πασόκων με την δικαιολογία ότι σωζουν την Ελλάδα (η οποία αμφιβάλλω αν σωζεται!βλέπε http://citypress-gr.blogspot.com/2010/05/blog-post_9240.html και μας βυθίζουν στην πιό μαύρη Χούντα-πιό μαύρη κι απ τις ψυχές τους.
    Φτύσαμε αίμα στην δεκαετία του 80 μ αυτούς και τώρα συμπληρώνεται το έργο πάλι μ αυτούς. Χάσαμε τα καλύτερά μας χρόνια και υποθηκεύσαμε και το μέλλον των παιδιών μας μ αυτά τα σκουπίδια!!

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ ευτυχια 07/05/2010 17:46:38

      Παπαγαλάκι είναι.
      Απλά δεν μπορεί να το πει κάποιος ντόπιος δικός τους.
      Πάνε να το φέρουν σιγά σιγά..Lazard.
      Αφού κάνουν ποιός ξέρει πόση ζημιά ακόμη στην ήδη ανύπαρκτη οικονομία μας.

  18. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/05/2010 14:43:27

    Επώνυμος@
    Γιατί οι δικοί μας πατεράδες και οι μητέρες τι πάθανε επι ΠΑΣΟΚ του Α.Παπανδρέου.Ζούσαμε εξόριστοι στην πατρίδα μας. Ρήμαξε την ιεραρχία της χώρας στέλνοντας στην σύνταξη τους διευθυντές του Δημοσίου που είχαν ήδη αναπτύξει εμπειρία και είχαν εξαιρετική μόρφωση (ο πατέρας μου έπαιρνε σύνταξη απο 50 χρόνων χωρίς λόγο και ασχολήθηκε με το εμπόριο όπου και κεί διέπρεψε) και ανέθεσε τις θέσεις τους στους κλητήρες πρασινοφρουρούς. Οσο για μας χρόνια μας καίγανε σαν μάγισσες της Δεξιάς, αποκλείοντάς μας. Πως να δουλέψει η Χώρα?

    • το χτες δεν αλλάζει avatar
      το χτες δεν αλλάζει @ ευτυχια 07/05/2010 17:08:39

      O πατέρας σου φυσικά είχε γίνει διευθυντής στο δημόσιο σε μια εποχή που αλλωνών τους πατεράδες τους έτρωγε το μαύρο χώμα.
      η αριστερά έγραψε ιστορία με το αίμα της, η δεξιά με το αίμα των άλλων, κι αυτό, σου αρέσει ή όχι, είναι ιστορία, και θα μείνει ιστορία ως την εποχή των δισέγγονών σου.

      • anonymous avatar
        anonymous @ το χτες δεν αλλάζει 07/05/2010 18:28:08

        Ιστορία με το αίμα των άλλων έγραψε το κέντρο-νυν πασοκ.

      • ΑΡΚΑΣ avatar
        ΑΡΚΑΣ @ το χτες δεν αλλάζει 07/05/2010 19:35:53

        Έχεις δίκιο! Μόνο που δυστυχώς η αριστερά που λες είναι ακόμη στην ΑΠΟΞΩ και στο καθημερινό αγώνα για επιβίωση. Και κατάντησε να την σκυλοπηδάει τώρα ο Τζέφρυ για 600 ευρω το μήνα....

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ ευτυχια 07/05/2010 17:49:05

      Και τι μάθατε απο την ιστορία?
      Τίποτα.
      Απο το 2004 και μετά κατεβαίναν απ τα μαύρα κατσάβραχα που αμφιβάλω αν υπήρχαν καν στο χάρτη για να διοριστούν στην πόλη, τότε με τις γαλάζιες λίστες.

  19. pedro avatar
    pedro 07/05/2010 14:43:33

    http://www.youtube.com/watch?v=xRXJpBCUobI

  20. netakias.wordpress.com avatar
    netakias.wordpress.com 07/05/2010 14:45:26

    ΒΡΗΚΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΟΥ
    ΕΚΤΑΚΤΕΣ ΕΞΟΥΣΙΕΣ, ΓΙΑ ΕΚΤΑΚΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ, ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ...
    Ποιον θυμήθηκα...Δες την Φωτο

    http://mattcbr.files.wordpress.com/2006/09/palpatine004.jpg

  21. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/05/2010 14:59:42

    H Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής, ενέκρινε αυτήν την τροπολογία, που ουσιαστικά συνιστά ανατροπή της συνταγματικής τάξης;

  22. denkserotipota avatar
    denkserotipota 07/05/2010 15:04:22

    Μας έχουν γραμμένους ΟΛΟΥΣ.
    Ηρθε η ώρα να επικρατήσουν οι πνευματικοί νόμοι...

    Θα γίνουν πράγματα που δε θα καταλαβαίνετε πως γίνονται.........

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ denkserotipota 07/05/2010 17:54:04

      «Υποδαύλιση μίσους κατά της Ελλάδας» καταγγέλλει ο μητροπολίτης Αυστρίας

      http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_kathremote_1_07/05/2010_336447

  23. αλλενάκι avatar
    αλλενάκι 07/05/2010 15:10:21

    "Θέλουμε Παγκόσμια Διακυβέρνηση, Παγκόσμια Οικονομική Διακυβέρνηση και τη θέλουμε τώρα"

    διατράνωνε μόλις προχτές στο συνέδριο του Economist ο Ρrime Μinister

  24. Αρράκις الراقص avatar
    Αρράκις الراقص 07/05/2010 15:16:10

    σσστ, μεταξύ μας αυτά, άστους να κοιμούνται ;)

    • denkserotipota avatar
      denkserotipota @ Αρράκις الراقص 07/05/2010 15:36:07

      Ok αδερφέ, άλλωστε γω denkserotipota
      :)

  25. Αυριανιστής avatar
    Αυριανιστής 07/05/2010 15:23:06

    Μην ξεχνάμε και το ότι τα παιδιά του Νιώτη έχουν μια… ψιλοεκκρεμοτητούλα με τη Δικαιοσύνη. Μήπως… αμάρτησε γι’ αυτά;

  26. valkanios avatar
    valkanios 07/05/2010 15:23:30

    ΟΧΙ στην Χούντα του ΠΑΣΟΚ.....και την αμέριμνη Νέα Δημοκρατία .
    Να πληρώσουν ΠΡΩΤΑ οι πολιτικοί και τα κολλητάρια τους πού γιά
    35 χρόνια ΕΚΛΕΒΑΝ ΧΩΡΙΣ ΝΤΡΟΠΗ.
    ΔΕΝ ΧΡΩΣΤΑΕΙ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΥΣΤΗ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΡΓΑΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ.

  27. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/05/2010 15:23:39

    Yπάρχει έννομη τάξη (ακόμα θέλω να ελπίζω..) δεν είναι δυνατόν να περνάνε τέτοιες τροπολογίες από τη Βουλή;
    Που είναι οι λαλίστατοι Συνταγματολόγοι;
    Αλλά από την άλλη το ΠΑΣΟΚ έχει κάνει πολύ χειρότερα.

  28. http://firiki2010.wordpress.com/ avatar
    http://firiki2010.wordpress.com/ 07/05/2010 15:23:45

    Με τα λίγα νομικά μου είχα αρχικά την εντύπωση ότι για την συμφωνία απαιτείτο η αυξημένη πλειοψηφία των 180 βουλευτών. Επειδή πολύ γρήγορα το ενδεχόμενο θάφτηκε σκέφτηκα ότι πολύ απλά έκανα λάθος (και ίσως όντως να έκανα).
    Αποδεικνύεται ότι ο Πρωθυπουργός μας απέφυγε την ειδική πλειοψηφία μάλλον για άλλο λόγο (όχι νομικό) Για σκεφτείτε! Η ΝΔ θα ψήφιζε αναγκαστικά ΝΑΙ (το υπενόησε σαφώς ο Σαμαράς) και θα έσπαγε πλάκα με τα όχι 3 αλλά 13 ή 23 ΠΑΡΩΝ και ΟΧΙ του ΠΑΣΟΚ. (Θυμηθείτε πως πέρασε ο "αντιτρομοκρατικός"!)

  29. Ψηφοκράτης avatar
    Ψηφοκράτης 07/05/2010 15:32:19

    Γειά σου ρε Παπ λεβέντη!
    Είσαι το παράδειγμα οικονομίας... λόγου.
    Ανατροπή του συντάγματος με 30 λέξεις!

    «9. Στο τέλος της παραγράφου 4 του άρθρου πρώτου του ν. 3845/2010 (ΦΕΚ 65 Α΄) αντί της λέξης «κύρωση» τίθενται οι λέξεις «συζήτηση και ενημέρωση. Ισχύουν και εκτελούνται από της υπογραφής τους.»

  30. panos33 avatar
    panos33 07/05/2010 15:32:29

    http://www.youtube.com/watch?v=IGJ6-RWnYfA&feature=related

  31. george2 avatar
    george2 07/05/2010 15:39:45

    Αυτα δεν γίνονται ούτε σε κοινοβουλιο της Ουγκαντα

  32. xaris avatar
    xaris 07/05/2010 15:54:48

    δεν ντρεπονται καθολου? αλλα δεν εχουμε τελειωσει μαζι τους ακομη δεν εχουν δει τιποτα απο την οργη του κοσμου οι καραγκιοζηδες

  33. xenitemenos21 avatar
    xenitemenos21 07/05/2010 15:58:19

    Επαναλαμβανω, πρεπει να ψαχνουμε για το καθε τι τροπους νομικης αντιμετωπισης. Με τα λογια δεν βγανει τιποτα, μονον εκτονωση υπαρχει και αυτο ειναι κατι που πρεπει να το αποφυγουμε οπως ο διαβολος το λιβανι.

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ xenitemenos21 07/05/2010 18:06:33

      Που ζείτε ρε παιδιά.
      Ποιά εκτόνωση. Δεν δουλεύουν ολοι στο Δημόσιο επιτέλους.
      Γυρνάει και δε βρίσκει δουλειά ο κόσμος.
      Μήπως μπήκαμε κατα λάθος σε blog της ΑΔΕΔΥ, ΔΟΕ, ΟΛΜΕ, ή της ΠΟΕΔΗΝ?
      Έκρηξη θα υπάρξει. Κοινωνική έκρηξη. Αυτοί απλά θα περιμένουν να τη διαχειριστούν. Ίσως γι αυτό περνούν τέτοιες φασιστικές διατάξεις. Μάλλον προετοιμάζονται.

  34. ataktos avatar
    ataktos 07/05/2010 16:06:18

    Λέτε και αυτός όπως ο παππούς του Γιορς το 1943 …να ντύσει κανα δυο τάγματα γερματσολιαδων ..να παραλλάσουν έξω…. από την Ακρόπολη τώρα

  35. CRAZY DOCTOR avatar
    CRAZY DOCTOR 07/05/2010 16:14:24

    οταν στις 19 μαιου πας για φαλημέντο .οτι γουσταρουν θα κανουν οι ευρωπαιοι.....ας μη τρωγαμε τις κοινοτικες επιδοτησεις σε πορσε και ας μη ψηφιζαμε διεφθαρμενους για να τεμπελιαζουμε στο δημοσιο

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ CRAZY DOCTOR 07/05/2010 18:21:18

      Η αλήθεια είναι και δεν είναι κακία, απο πόρσε και κάτι γουρούνια 4χ4 είχε γεμίσει ο τόπος, κυριολεκτικά. Όρσε τώρα.

  36. Νταβέλης avatar
    Νταβέλης 07/05/2010 16:17:06

    Γουδί- Γουδί Γουδι και πάλι Γουδι

  37. Misha avatar
    Misha 07/05/2010 16:22:51

    «Η κυβέρνηση και ο υπουργός Οικονομικών Γ. Παπακωνσταντίνου μέσα στον πανικό ενάντια στη λαϊκή βούληση πατώντας την εθνική αξιοπρέπεια εκτελεί σήμερα και την κοινοβουλευτική δημοκρατία.
    Σήμερα ως λαϊκός εντολοδόχος δηλώνω ότι αν δεν πάρουν πίσω το κοινοβουλευτικό πραξικόπημα το μόνο μας ανάχωμα είναι η διάταξη του Συντάγματος που επαφίει την εφαρμογή του στον πατριωτισμό των Ελλήνων».

    Πάνος Καμμένος
    Βουλευτής Β΄ Αθήνας

    • CRAZY DOCTOR avatar
      CRAZY DOCTOR @ Misha 07/05/2010 16:32:30

      τον ειδαμε τον πατριωτισμο των ελληνων..ψηφο σε διεφθαρμενους πολιτικους για μια θεση στο δημοσιο και μετατροπη των επιδοτησεων που μας διναν οι κουτόφραγκοι σε μερσεντέ....πλερουά τώρα

  38. MARIA avatar
    MARIA 07/05/2010 16:24:39

    Σκεφτείτε ότι ο Γ. Παπακωνσταντίνου δεν έχει εκλεγεί καν βουλευτής αλλά έγινε Υπουργός Οικονομικών φυτευτός απο τον Γιωργάκη!

    • Orestios avatar
      Orestios @ MARIA 07/05/2010 16:34:26

      Μη εκλεγμένος ακυρώνει την Βουλή των Ελλήνων.

  39. ΣΟΦΙΑ avatar
    ΣΟΦΙΑ 07/05/2010 16:27:39

    Το σύστημα συσπειρώνεται, δυνατό σίγουρο και δείχνει τα δόντια του! Οι πολίτες πρέπει να αντισταθούν! Τα κόμματα της αριστεράς προσπαθούν, αλλά χάνονται στα κομματικά στεγανά της! Ο Αντώνης Σαμαράς ενσαρκώνει το ρόλο του ανθρώπου που από την πολιτική έρημο που τον είχαν στείλει έρχεται να τα βάλει μ' αυτό το σαθρό σύστημα! Η ΧΟΥΝΤΑ δε θα περάσει!

  40. panos33 avatar
    panos33 07/05/2010 16:28:23

    μπραβο στον πανο τον καμμενο.νομιζω πως εχουν αρχισει και γινονται επικινδυνα και ανεξλεγκτα τα πραγματα.

    • Misha avatar
      Misha @ panos33 07/05/2010 16:34:38

      To σύνθημα «να καει , να καεί το μπουρδέλο η Βουλή» το άκουσα πρώτη φορά από πολύ κόσμο, στη μεγάλη συγκέντρωση των μπλόγκερς στο Σύνταγμα μετά τις φωτιές του 2007.

      Το ξανάκουσα προχτές από πολύ κόσμο, στη διάρκεια της μεγάλης πορείας κι ας μην άρεσε στον Καρατζαφύρερ.
      Ο ΓΑΠ κάνει ό,τι μπορεί για να δικαιώσει το σύνθημα.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 07/05/2010 16:41:05

        Να καεί το Ράιχσταντ

      • Orestios avatar
        Orestios @ Misha 07/05/2010 16:41:34

        Total recall

      • otiprepei avatar
        otiprepei @ Misha 07/05/2010 18:28:09

        golden eggs ήταν το σύνθημα. παρείσφρησαν στους bloggers

  41. JOHN avatar
    JOHN 07/05/2010 16:36:25

    Τελικα για αλλη μια φορα τιθεται το ερωτημα,ποιος κυβερνα αυτο το τοπο?Παντως σιγουρα οχι οι μεταλλαγμενοι που ψηφισαμε,αυτοι δεν κανουν ουτε για τα μπαζα!!Τετοια χοντροειδης εξαπατηση του εκλογικου σωματος απο επαγγελματιες τσαρλατανους δεν συναντας ευκολα.Η δημοκρατια στο αμεσως προσεχες μελλον οπως διαμορφωνεται η κατασταση μονο κατ ονομα θα υπαρχει,και αυτο γιατι στο παγκοσμιοποιημενο σκηνικο φαινεται οτι καποιους ενοχλει!!

  42. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/05/2010 16:42:53

    Ο Πρωθυπουργός μπορεί να διαβεβαιώσει τον Ελληνικό λαό ότι στο παρασκήνιο δεν έχουν αναληφθεί δεσμεύσεις που άπτονται της εθνικής μας κυριαρχίας ή έχουν σχέση με τον τρόπο λειτουργίας της κοινοβουλευτικής μας δημοκρατίας;

    • Orestios avatar
      Orestios @ Κώστας Ροδινός 07/05/2010 16:44:50

      Ρητορικό είναι το ερώτημα?
      Το φίδι είναι εδώ.

  43. mara avatar
    mara 07/05/2010 16:46:32

    Έτσι λειτουργούν ΟΙ ΜΑΦΙΟΖΟΙ ΤΟΥ ΔΝΤ.

  44. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/05/2010 16:49:28

    Το ΟΧΙ του Σαμαρά θα δικαιώνεται κάθε μέρα!
    Η σημερινή αρνητική εξέλιξη αναδεικύει ένα μείζον ζήτημα.
    Δεν μπορεί να παρακάμπτεται το Κοινοβούλιο.

  45. mara avatar
    mara 07/05/2010 16:57:38

    Οι 172 δοσίλογοι που παρέδωσαν την χώρα στην ΔΙΕΘΝΗ ΜΑΦΙΑ θα πληρώσουνε πάρα πολύ ακριβά....

  46. Μποτίλια στο πέλαγος avatar
    Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 16:58:43

    Είχα αναφέρει σε παρελθόν σχόλιο, ότι φασιστική κυβέρνηση είναι αυτή, η οποία πριν την εκλογή της έχει προγραμματίσει την επιβολή καθεστώτος εκτάκτου ανάγκης. Με την προσθήκη, ότι ο Χίτλερ αναδείχθηκε κοινοβουλευτικά και τις ειδικές εξουσίες απόκτησε στην συνέχεια με εξουσιοδότηση από τον πρόεδρο της δημοκρατίας Μπρόυνινγκ.
    Επικαλούμενος αυτά που ανέλυσε ο μακαρίτης Νίκος Πουλαντζάς στο πολύ σημαντικό "Φασισμός και Δικτατορία", νομίζω ότι η σημερινή κυβέρνηση δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ούτε ως φασιστική, αλλά ούτε και ως βοναπαρτιστική. Ο παραδοσιακός φασισμός προϋποθέτει ενεργό σύμπραξη των μεσοστρωμάτων, ανάγων την γραφειοκρατική μικροαστική τάξη σε διοικώσα, πράγμα που δεν μπορεί να συντελείται σήμερα, που τα μεσοστρώματα καταστρέφονται βάσει σχεδίου και οι δημόσιοι υπάλληλοι υφίστανται εισοδηματική επίθεση.
    Αλλά ούτε και ως βοναπαρτιστικό μπορεί να ισχύει το σημερινό καθεστώς, διότι λείπει ο προσωπικός χαρακτήρας της επιβολής.
    Το σημερινό καθεστώς από ποιοτικής πλευράς προσλαμβάνει εντονότατα χαρακτήρα κουίσλιγκς, δηλαδή κατοχικής κυβερνήσεως. Επί του προκειμένου - επειδή αυτό μεθόδευσε την χρεωκοπία της χώρας σε σύμπραξη με ξένους τραπεζικούς οίκους, μέσω της σκόπιμης απαξίωσης της δανειοληπτικής της ικανότητος - αποκτά χαρακτήρα "πέμπτης φάλαγγας" - ήτοι ταξιαρχίας του εχθρού. Σε περίπτωση που υπήρχε ανεξάρτητη δικαιωσύνη, θα θα μπορούσε να κινηθεί διαδικασία απόδοσης ευθυνών εσχάτου προδοσίας.
    Στους κυβερνώντες δεν μένει τίποτε πλέον από την καθημερινή γοργότατη ολίσθηση στον ολοκληρωτισμό. Τις ολέθριες συνέπειες αυτής της διαδικασίας, από πλευράς αίματος, θα επιχειρήσουν να τις δικαιολογήσουν με την προσφυγή στο ΔΝΤ. Η αντίστοιχη προσφυγή της Αργεντινής είχε ως συνέπεια δεκαπέντε χιλιάδες νεκρούς.
    Δυστυχώς όμως, το διακύβευμα δεν περιορίζεται μόνο στην καταβολή αίματος του λαού στα θυσιαστήρια των χασαπιών της αλλοδαπής. Επεκτείνεται και στον διαμελισμό της επικράτειας. Ο κ. Πρωθυπουργός σχεδιάζει περιοδεία με τον κ. Ερντογκάν στην Θράκη. Εξ' άλλου το δήλωσε και ο ίδιος, ότι πρόκειται να τινάξει στον αέρα την εθνική ανεξαρτησία της χώρας.
    Η Ελλάς βρίσκεται υπό ξένη κατοχή. Το δυστύχημα είναι ότι για να επιβληθούν παρόμοιες καταστάσεις στο παρελθόν, οι εισβολείς χρειάστηκε να πολεμήσουν και να έχουν κόστος σε ζωές. Σήμερα παραδίδεται ο Ελληνικός λαός στην ξένη κυριαρχία, χωρίς να γίνει χρήση ούτε μισού μέτρου σκοινιού, ούτε μισού μέτρου συρματοπλέγματος. Αυτό συνιστά τον ύπουλο χαρακτήρα των στιγμών.

    • Orestios avatar
      Orestios @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 17:25:18

      Μποτίλια εκλέχθηκαν από την μάζα όμως.

      • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
        Μποτίλια στο πέλαγος @ Orestios 07/05/2010 17:41:53

        Και ο Χίτλερ εκλέχθηκε το 33 από την μάζα. Ή μήπως όχι;

      • Orestios avatar
        Orestios @ Orestios 07/05/2010 18:06:37

        Αυτό πρέπει να το συζητήσουμε διεξοδικά και όχι εδώ.

      • Άργος avatar
        Άργος @ Orestios 08/05/2010 03:47:22

        -- Μποτίλια :
        Όπως είπε ο Ορέστιος. Μόνο που δεν το αντιλαμβάνομαι ως μάζα, αλλά όπως ο Πάγκαλος σάρκασε, συνειδητοί πολίτες ψήφισαν τους κυβερνώντες. Πάλι. Πάλι. Αυτό το "πάλι" έχει σημασία.

        -- Ορέστιε :
        Γιατί όχι εδώ; Μήπως επειδή τα εγκλήματα τα έκαναν οι Ναζί; Δεν τα έκανε ο Γερμανικός λαός που ήταν σύσσωμος Ναζί (Ν-άτσιοναλ Σ-όσιαλιστ / ΝΖ Γερμ.) ;

        Ας μην αποφεύγουμε τις ευθύνες μας.

        Δεν ξέρουμε πώς και πότε θα σταματήσει το κακό ετούτο;

        Όταν εμείς το βγάλουμε από μέσα μας. Ο καθένας μας. Μέχρι τότε, οι κυβερνώντες απλώς θα αντανακλούν εμένα και τον διπλανό μου.

        Άρα είναι ανάγκη που εμείς, ο λαός έφτιαξε, να δεχόμαστε (όπως τώρα) όλο και ισχυρότερα ερεθίσματα μέχρι που να μαντέψουμε σωστά γιατί μας συμβαίνουν τα κακά.

        Ναι, δεν αντιλέγω ότι κρίμα για όσους το έχουν ήδη αντιληφθεί. Δυστυχώς όμως, κάθε λαός αναπτύσσεται συλλογικά. Τώρα, αφού θέλουμε να ξεχνάμε την Ιστορία μας, ας την μάθουμε ξανά - Ισοκράτης, περί εκφυλισμού της Δημοκρατίας.

    • popolaros avatar
      popolaros @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 18:10:26

      Σωστός.

    • donaE avatar
      donaE @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 18:17:19

      Αφαιρουν και κατοπιν συγκεντρωνουν τις εξουσιες για να τις παραδωσουν πιο ευκολα.Ολοφανερο.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 21:01:19

      οι εισβολείς φαίνεται πως θα έχουν συντομώτατα ασύλληπτο κόστος σε χρήμα, που τους νοιάζει περισσότερο κι από τις ζωές - ο Θεός της Ελλάδας είναι πιό δυνατός απ΄ όσο έχουν φοβηθεί μέχρι σήμερα...

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Μποτίλια στο πέλαγος 07/05/2010 21:06:00

      αρχίζω να σκέπτομαι ότι ο υπερδανεισμός των Ελλήνων θα γίνει σύντομα το ισχυρότερο όπλο κατά της ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ

      ...και μάλλον πάω στο κρεββάτι να ολοκληρώσω το όνειρο χαμογελώντας

  47. gekapsa avatar
    gekapsa 07/05/2010 17:09:13

    Κυρίες και κύριοι, μένω έκπληκτος για την εμπάθεια που έχετε προς την Κυβέρνηση. Έχουμε ένα Πρωθυπουργό που τρέχει μέρα-νυχτα για τη διάσωση της χώρας όταν ο προηγούμενος λιποτάκτησε μπρος στον εθνικό κίνδυνο και κρύφτηκε. Αυτά είναι τα γεγονότα περί των ηγετών της χώρας και όλα τα υπόλοιπα είναι παραπολιτική του καφενείου.

    Θυμηθείτε την πικρή ιστορία της Ελλάδας όταν μικροψυχοι και μικροπολιτικοί Ελληνες πολεμούσαν εσωτερικά τον Ελευθεριο Βενιζέλο και φτάσαμε στην κατάρρευση της Μεγάλης Ελλάδας.

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ gekapsa 07/05/2010 17:40:46

      Ο προηγούμενος ήταν αραχτός διότι οι εντολοδότες είναι το ανθελληνικό τραπεζικό κατεστημένο. Ο ΚΚ. έκανε απεργία συνείδησης. Από τότε που ξεκίνησε να τρέχει ο ΓΑΠ. τα βλέπουμε τα αποτελέσματα.
      Και τι εννοείς με εμπάθεια;
      Θα πρέπει να μας βάλουν πρώτα γυμνούς στον φούρνο για να ξεκινήσουμε τις μπαλάντες που για να τις ακούσει ο Παπανδρέου στο Νταβός έκανε 6.000 ελβετικά φράγκα χαρτούρα στον πιανίστα;

    • sk avatar
      sk @ gekapsa 07/05/2010 17:42:07

      Είσαι σοβαρός?
      Τρέχει μέρα νύχτα γιατί? Για να υπερδανείσει την χώρα και να σφραγίσει την καταδίκη της? Για να φτάσουμε σε σημείο να ξεπουλάμε ότι παραγωγικό υπάρχει για ένα κομμάτι ψωμί? Για να δανειζόμαστε με επιτόκιο άνω του 5%...άνω του επιτοκίου των στεγαστικών δανείων?!! Για να θέσει τον αναπτυξιακό νόμο σε ισχύ του χρόνου??Μια τρύπα στο νερό έχει κάνει και θέλει να παρουσιαστεί ως ΣΩΤΗΡΑΣ!?!
      Η κοινωνία τον Οκτώβριο του 2004 ήλπιζε σε μια αλλαγή, είχε ελπίδες για ένα καλύτερο αύριο γι'αυτο και νίκησε το ΠΑΣΟΚ με τόση συντριπτική πλειοψηφία... Ο κόσος ξέχασε ότι ο ΓΑΠ με το ζόρι κέρδισε τις εσωκομματικές εκλογές, ξέχασε τα γκάλοπ που τον ήθελαν ανίκανο ως πρωθυπουργό... και ειπε ένα μεγάλο "ΝΑΙ" στον ΓΑΠ!! Λες λοιπόν ότι σήμερα ότι αυτός ο κόσμος (ο ίδιος που τον εξέλεξε) οτι είναι "μικρόψυχος και τον πολεμάει"...γιατί? Γιατί αποδυκνεύει καθημερινά την ανικανότητα του! γιατι εάν γινόντουσαν σήμερα εκλογές ούτε βουλευτής δεν θα έβγαινε! Γιατι ισοπεδώνει δικαιώματα που έχουν θεσπιστεί με το αίμα των παππούδων μας?
      Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω πως σκέφτεσαι...

    • Μποτίλια στο πέλαγος avatar
      Μποτίλια στο πέλαγος @ gekapsa 07/05/2010 17:57:36

      Διάβασε και λίγο ιστορία για να δεις για ποιους λόγους ο Μπεν Εζλόν την κοπάνησε, αφού τα έκανε λαμπόγυαλο, φορτώνοντας τα μπάζα σε αυτούς που ήταν εναντίον της εκστρατείας. Και μην τον φέρνεις για παράδειγμα ανθρώπου που κράτησε την θέση του σε δύσκολες στιγμές, διότι αυτός ήταν ο μέγιστος δραπέτης των ευθυνών.

      • Άργος avatar
        Άργος @ Μποτίλια στο πέλαγος 08/05/2010 03:52:25

        Σωστό το περί δραπέτη.

        -- Μποτίλια :
        Μπεν Εζλόν ! ! ! Κατάλαβα καλά; ... Αν όντως το εννοείς, αυτό είναι διαφώτιση!

    • donaE avatar
      donaE @ gekapsa 07/05/2010 18:19:01

      Η Μεγαλη Ελλαδα κατερρευσε γιατι την εγκαταλειψανε οι Μεγαλοι της Φιλοι.Ετσι και τωρα.

    • evro avatar
      evro @ gekapsa 07/05/2010 18:20:09

      gekapsa@

      διαβασε το κειμενο του καταδοτη πατερα του σημερινου και κλειστε το στομα σας! σας εχει παρει χαμπαρι ολος ο ελληνικος λαος πραχτορια!
      http://www.antinews.gr/?p=44419&cpage=1#comment-444189

      • Άργος avatar
        Άργος @ evro 08/05/2010 03:53:19

        *χειροκρότημα στον evro*

    • Dimi avatar
      Dimi @ gekapsa 07/05/2010 21:25:41

      Mία από τις κυρίες της προσφώνησης, διορθώνει το ηχηρό περί λιποταξίας. O Κώστας Καραμανλής ΔΕΝ λιποτάκτησε. Τις πρόωρες εκλογές στις 4/10/2009, ο ατάλαντος και άκρως επικίνδυνος νεοταξίτης εθνομηδενιστής, Jeffrey Mineiko, τις προκάλεσε.

      Επειδή φαγώθηκε να γίνει Πρωθυπουργός. Χωρίς ψήγμα αυτογνωσίας. Και χωρίς εχέγγυα.

      Επειδή εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη μονοεδρική πλειοψηφία της Νέας Δημοκρατίας.

      Επειδή την επομένη κάθε εκλογικής νίκης της Νέας Δημοκρατίας, ζητούσε και πάλι εκλογές.

      Επειδή με τη στείρα αντιπολίτευση του ΟΧΙ σε ΟΛΕΣ τις προτάσεις της Νέας Δημοκρατίας γιά συναίνεση, είχε αιχμαλωτήσει τη χώρα σ’ένα κλίμα μόνιμης προεκλογικής περιόδου.

      Επειδή η ατέρμονη σκανδαλολογία του, διέλυσε τον κοινωνικό ιστό.

      Επειδή προκάλεσε τη παγκόσμια δυσφήμιση της Ελλάδας με τη κόλαση των εμπρησμών δασών, ανθρώπων και περιουσιών στην Ελλάδα τον Αυγούστο 2007. Που στόχο δεν είχαν μόνο τη φυσική καταστροφή της Ελλάδας. Στόχο είχαν και την απασχόληση του στρατού, με τα έργα διάσωσης και πυρόσβεσης. Και με τη ταυτόχρονη εκκένωση των στρατώνων, σε ώρες Εκτακτης Εθνικής Ανάγκης!!..

      Επειδή οι εμπρησμοί του 2007, ήταν ο προάγγελος των Δεκεμβριανών του 2008. Με το καλά προγραμματισμένο σχέδιο εξέγερσης και αποσταθεροποίησης του ελληνικού κράτους. Και της οικονομικής καταστροφής των Ελλήνων Καταστηματαρχών. Και του αλήστου μνήμης «Οι Ασχημες Πόλεις Ομορφα Καίγονται!»..

      Και στις 4/10/2009, μάς προέκυψε ο νέος Πολιτικός Μεσσίας! Που «Θριάμβευσε!» στις εκλογές. Παραπλανώντας το εκλογικό σώμα και υπαρπάζοντας την εξουσία, υποσχόμενος τα πάντα στους πάντες. Κι ορισμένοι ανεγκέφαλοι Ελληνες τον πίστεψαν. Και μαζί μ’αυτούς υποφέρει ολόκληρος ο Ελληνισμός τώρα. Γι’αυτό, και η ψευδεπίγραφη διαβεβαίωσή του, ότι «Λεφτά Υπάρχουν», τον έχει ανέκλητα στιγματίσει στη συνείδηση των Ελλήνων.

      Οι εκφράσεις του προσώπου και η γλώσσα του σώματός του, χαρακτηρίζουν το άτομο αυτό, ως την επιτομή του ψεύδους, της υποκρισίας, του δόλου, του δήθεν.

      Τόλμησε να επισκεφθεί - και να «πουλήσει» PR πριν φύγει γιά τις Βρυξέλλες - στον τόπο του μαρτυρίου των 3 Ελλήνων εργαζομένων και του αγέννητου Ελληνόπουλου. Είναι ασυγχώρητος και βαμμένος με το αίμα των αθώων θυμάτων.

      Ο Jeffrey Mineiko, είχε όντως «Αλλο Σχέδιο». Είναι ο διαχειριστής του Σχεδίου αφελληνισμού, αποδόμησης, ισλαμοποίησης και σε κάθε περίπτωση νομιμοποίησης της λαθρο-μετανάστευσης στην Ελλάδα.

      Είναι ο προσκυνημένος των Σελτζούκων Τούρκων της Μογγολίας Ερτογάν και Νταβούτογλου, και της λοιπής φατρίας των Πορθητών, Αρνητών και Αιμοσταγών Γενοκτόνων.

      Τους οποίους θα υποδεχθούμε με θέρμη, στις 14/5/2010. Μετά από 200 χρόνια! Και θα τρίζουν τα κόκκαλα των Ηρώων μας του 1821! Ερχονται οι Οθωμανοί Αυτοκράτορες, γιά να κάνουν τσάρκες στην Ελλάδα και να επιλέξουν τα φιλέττα. Και να μολύνουν την ελληνική γη.

      Κι επειδή είναι γνωστό τοις πάσι, ότι ο Jeffrey Mineiko αγαπάει πάρα πολύ την ησυχία του, οι τσαμπουκάδες θ’απαιτήσουν και θα πάρουν??? τα καλύτερα της Ελλάδας, χωρίς να δώσουν τίποτε ως αντάλλαγμα.

      Κι έρχονται οι Μογγόλοι-Ασιάτες μετανάστες των Μικρασιατικών παραλίων. Γιά να μάς βάλουν σε σειρά. Και θα μάς μιλήσουν γιά πολιτισμό λέει, περιβάλλον, εκμετάλλευση υποθαλάσσιου πλούτου Αιγαίου, Θράκη, Κύπρο, Χοντρή Μπίζνα, τζαμί, κοράνι, «Οικουμενικό Μουφτή!», και πολλές άλλες ηχηρές ανανίες, ων ουκ έστιν αριθμός.

      Ο Jeffrey Mineiko, είχε όντως «Αλλο Σχέδιο». Είναι ο προσκυνημένος του ΔΝΤ. Είναι ο διαχειριστής της «Τεχνιτής» Οικονομικής Κατάρρευσης και Απώλειας της Ελληνικής Κυριαρχίας. Και της πρωτοφανούς χλεύης, και των συστηματικών διεκδικήσεων και της απαξίας της Ελλάδας που προκάλεσαν η 7μηνη επιτηδευμένη ακατάσχετη αερολογία του και η ανεπάρκειά του.

      Ο Jeffrey Mineiko και ο Γιώργος Παπακωσταντίνου θα λογοδοτήσουν σύντομα, γιά τα πρωτοφανή κακουργήματα κατά της Εθνικής Κυριαρχίας και της Οικονομίας της Ελλάδας.

      Επί ημερών Jeffrey Mineiko, το 2010, τείνει ν’αποδειχθεί μοιραίο έτος καμπής γιά την Ελλάδα. Επειδή, αυτός ο άκρως επικίνδυνος νεοταξικός δοσίλογος, παίρνει αποφάσεις χωρίς επιστροφή, γιά ζωτικής σημασίας Εθνικά και Οικονομικά μας Θέματα.

      ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:
      Jeffrey Mineiko is the name of the game.
      ή, πέφτει αυτός, ή χάνεται η Ελλάδα
      ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

      • Fotini avatar
        Fotini @ Dimi 07/05/2010 23:14:53

        @ Dimi,

        Δῶσε μου Θεέ μου ἄλλα δύο μάτια νά διαβάζω τέτοια σχόλια!

        Ὑπάρχουν ἀκόμα Ἕλληνες βρέ γαμῶ το!

      • Chris avatar
        Chris @ Dimi 08/05/2010 09:52:32

        Ποιος Καραμανλής; Αυτός που διέλυσε την Ελλάδα, τη Δημόσια Διοίκηση τρώγοντας σουβλάκια; Δε γνωρίζεις ότι για να έμπαινες στο Δημόσιο έπρεπε να είχες γαλάζια ταυτότητα;Που μοίραζε τα τριχίλιαρα για να πάρει τις εκλογές;Το πρόβλημα είναι ότι ο ΓΑΠ ποτέ δεν ήταν σοσιαλιστής!

  48. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2010 17:09:44

    Η συνθήκη της ΕΕ χρήζει ανάγκης αλλαγών

  49. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/05/2010 17:41:26

    «Ο υπογεγραμμένος Ανδρέας Παπανδρέου του Γεωργίου γεννηθείς εις Χίο και κατοικών εις Αθήνας, φοιτητής Νομικής, ετών 20, δηλώνω ότι:

    Το έτος 1933, όταν ήμουν μαθητής του Κολεγίου εις την Τρίτην τάξιν του Γυμνασίου μου δόθηκε ευκαιρία κατόπιν μιας διαλέξεως γενομένης υπό ενός συμμαθητού μου υπέρ του φασισμού να μιλήσω δια τον αντίποδα του τον κομμουνισμό. Τούτο έκανα εμφορούμενος από δημοκρατικές αντιλήψεις επιχείρησα δε να κάνω μια αντικειμενική ανάπτυξη του συστήματος τούτου. Εκ της γενομένης μελέτης άρχισα να κατακτώμαι υπό των αντιλήψεων τούτων περί το τέλος του έτους 1933 και τις αρχές του 1934 είχα πλέον πλήρως πιστέψει. Κατά τις αρχές του 1934 εξέδωσα υπό τον τίτλο το 'Ξεκίνημα' κομμουνιστικό περιοδικό εις το οποίο ανέπτυσσα το κομμουνιστικό Μανιφέστο. Εξέδωσα δυο φύλλα του περιοδικού τούτου των τε πολιτείαις και των Σχολείων επιβάντων. Το Κολέγιο κάτεσχε τα εναπομείναντα φύλλα και το Κράτος με απάλλαξε λόγω επιπολαιότητας. Μετ' ολίγο χρονικό διάστημα κατά το έτος 1935 εξέδωσα πολυγραφημένη προκήρυξη υπέρ της Δημοκρατίας δεν μπόρεσα όμως να την διανείμω διότι το Κολέγιο την κατέσχε απείλησαν με την ποινή της αποβολής, από τότε μέχρι το τέλος του 1936 δεν σημείωσα δράση κομμουνιστική μου δόθηκε όμως η ευκαιρία να μελετήσω ενδελεχώς τα του κομμουνισμού και να καταλήξω στην αντίληψη ότι η τρίτη διεθνής δεν εξυπηρετεί την ιδέαν αλλά ότι η 4 διεθνής αντιθέτως επιτελεί πράγματι τούτο.
    Περί των αρχών του 1937 γνωρίστηκα στη φοιτητική λέσχη με κάποιον Γρηγορίου φοιτητή που ανήκε σε μια οργάνωση Κομμουνιστών Διεθνιστών Ελλάδος, ανέλαβε δε να με κατατοπίσει πληρέστερα για τη 4η Διεθνή. Κατά την εποχή αυτή αναγίγνωσκα το 'Προλετάριο' και συνεισέφερα στην ταξική αλληλεγγύη. Ο Γρηγορίου επρόκειτο να αποχωρήσει στο εξωτερικό περί το τέλος του 1937 με συνέστησε σε κάποιο Αριστογείτονα που αργότερα από τη σύλληψη του έμαθα ότι ήταν ο Δημοσθένης Βουρζούκης. Εκτός των άλλων ο Βουρζούκης ανέλαβε να με μορφώσει πληρέστερα. Γνωρίστηκα επίσης με ένα δάσκαλο ονόματι Επαμεινώνδα Γιαννακό. Ο Γιαννακός με έβαλε και αυτός στην τεταρτοδιεθνιστική Πολιτική. Συνεχίσαμε κατ' αυτό τον τρόπο μέχρι του Σεπτεμβρίου του 1937 οπότε υπέπεσε στη αντίληψη του Πατρός μου ότι είχα εις την κατοχή μου το Προλεταριάτο και κατόπιν των γενομένων παρατηρήσεων από αυτόν αναγκάστηκα να αποσυρθώ. Όμως η απόσυρση δεν ήταν οριστική στις αρχές του καλοκαιριού του 1930 εισήχθηκα στην κλινική του Ασημακοπούλου όπου και μου έγινε εγχείρηση σκωληκοειδίτιδας. Μετά το τέλος της εγχείρησης και ενώ βρισκόμουν στην κλινική ανέγνωσα στο Ελεύθερο Βήμα την σύλληψη των ανθρώπων τους οποίους είχα γνωρίσει, αποφάσισα δε να αναμειχθώ και πάλι στη κομμουνιστική κίνηση. Άρχισα τότε χωρίς να έχω οποιαδήποτε σύνδεση με την οργάνωση την προσπάθεια του να κατακτήσω και άλλους στις αντιλήψεις μου. Την τοιαύτη προσπάθεια επιχείρησα το πρώτο εις τον κύκλο των αμέσων φίλων μου. Εκμεταλλευόμενος τον εξαιρετικό σύνδεσμο τους με εμένα επιχειρούσα να επηρεάσω αυτούς. Πρέπει όμως να τονιστεί ότι συνάντησα τις συστηματικές αντιδράσεις τους, πολλές φορές δε βρέθηκα αντιμέτωπος προσπαθειών των να με απομακρύνουν σε συνεργασία με την οικογένεια μου από τις ιδέες αυτές. Εις τον κύκλο των άμεσων φίλων μου ανήκαν οι κύριοι Κύρκος Κύρκος, Καστοριάδης Κορνήλιος, Κοντογιάννης Ιωάννης, Καράμπελας Χρήστος, Βαλκας Χρήστος. Ενώ ευρισκόμουν χωρίς οποιαδήποτε επαφή έλαβα περί τον Δεκέμβριο του 1933 τηλεφώνημα επί του οποίου με καλούσε για συνάντηση συνωμοτικό πρόσωπο το οποίο μου επέτρεψε να γνωρίσω ότι είχε σχέση με την κίνηση αυτή. Κατέβηκα πράγματι εις το καθορισμένο όπως δέον και συνάντησα το εν λόγω πρόσωπο. Αυτός μου ανακοίνωσε ότι λεγότανε Χρήστος Σούλας και ότι είχε αποδράσει από τις φυλακές της Ακροναυπλίας. Μετά την σύλληψή του αρχίζει η περίοδος συνεργασίας μου με τον Μεγαριώτη τον οποίον με είχε φέρει σε επαφή ο Χρ. Σούλας αρκετό χρόνο προ της συλλήψεώς του.
    Όπως συνάγεται εκ της μετ' αυτού ειδικής συνεργασίας μου ο Μεγαριώτης ήταν το κοινό εις όλη την υπόθεση πρόσωπο. Εις την δική μας οργάνωση τα πόστα δεν ανακοινώνονταν με τυπικό τρόπο οίτινα είχαν τόσο οργανικό χαρακτήρα δυνάμεθα εν τούτοις να συμπεράνουμε ότι ο Μεγαριώτης είχε θέση Γενικού Γραμματέα της Κεντρικής Επιτροπής της οργάνωσης. Με τον χρόνο κατέστην το αμεσότερο με τον Μεγαριώτη συνδεόμενο πρόσωπο. Συναντώμεθα και συζητούσαμε επί της πολιτικής καταστάσεως κατευθύνσεων κλπ. Ανέλαβα επίσης την σύνταξη, δακτυλογράφηση, πολιτογράφηση κλπ. του φύλλου, όλα συνολικά του φύλλου αφορώντα, καθώς και την κίνηση των νέων. Εκ της όλης μου σχέσεως με τον Μεγαριώτη δύναται να συναχθεί ότι είχα σχέση μέλους κεντρικής επιτροπής με καθήκοντα το φύλλο και την κίνηση των νέων. Συνάμα αποτελούσα για την εκ του εξωτερικού ύλη τον συνδετικό κρίκο. Είχα δε εις το πεδίο του κομμουνισμού πολυσχιδή δράση.
    Αισθάνομαι εν τούτοις τώρα μετάνοια για την εν λόγω δράση μου.
    Αντιλαμβάνομαι πλέον σαφώς ότι η κομμουνιστική δράση είναι καταστρεπτική εις όλες τις ηθικές απόλυτες αξίες, δεν δύναται δε παρά να δημιουργήσει ερείπια.
    Πεισθείς πλέον οριστικά και αμετάκλητα εις αυτό αποκηρύσσω και καταδικάζω τις κομμουνιστικές ιδέες δηλώνω δε ότι του λοιπού θα διάγω βίο ο οποίος θα πλαισιώνεται εντός των απολύτων ηθικών αξιών και της Ελληνικής παράδοσης.
    Εν Αθήναις την 7 Ιουλίου 1939
    Ο ΔΗΛΩΝ
    Παπανδρέου Ανδρέας»

  50. Προφήτης avatar
    Προφήτης 07/05/2010 17:48:42

    Ο Ανδρέας πούλησε τους τροτσκιστές συντρόφους του στον Μανιαδάκη και πήρε διαβατήριο για το Αμέρικα.

    Γι' αυτό το βρίζει ο Καστοριάδης.
    Το στέλνω, για να μαθαίνουν οι νεώτεροι, αλλά δεν ανεβαίνει η ομολογία-κατάδοση.

    Έχουμε πολλά κουσούρια, συλλογικά, και ουδείς αναμάρτητος, ατομικά.

    Αλλά τίποτα δεν είναι πιο φαύλο από τον Παπανδρεϊσμό.

    Χτυπήστε τον αλύπητα!

  51. Σαος avatar
    Σαος 07/05/2010 17:49:57

    Φάκτορα, συνοδοιπόροι σχολιαστές, διαβάστε το παρακάτω!!!
    Ο ΓΑΠ απέρριψε δάνειο 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων με επιτόκιο 1.25% τον Μάρτιο!!! Μιλάμε για βόμβα μεγατόνων!!!!

    http://www.babylonia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1087:2010-05-07-10-17-28&catid=118:anentaxtes

  52. ανέστης avatar
    ανέστης 07/05/2010 17:56:14

    Το δια ταύτα ποιό είναι ρε παιδιά ; αφήνουμε την πράσινη χούντα του εθνικού μειοδότη και της πουλημένης παρεούλας του να διαλύσει οικονομικά την χώρα και να την ξεπουλήσει σε όλα τα εθνικά θέματα σκοπιανο Κύπρος Θράκη αιγαίο απλά γράφοντας σχόλια στο διαδικτυο ενας προβληματισμενος θρακιώτης

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ανέστης 07/05/2010 17:59:20

      ως ανησυχών θρακιώτης συμφωνώ

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Κώστας Ροδινός 07/05/2010 18:44:24

        Ως ανησυχών θρακιώτης (από μάνα) και ως ανησυχών Σπετσιώτης (από πατέρα) συμφωνώ και επαυξάνω.

    • Misha avatar
      Misha @ ανέστης 07/05/2010 18:00:23

      Τηλέφωνα, μέηλ, φαξ στους τοπικούς σας βουλευτές.
      Τηλεφωνα στα άθλια ΜΜΕ που προπαγανδίζουν το «μονόδρομο» της Νέας Κατοχής
      Συμμετοχή στις συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας και τις απεργιακές κινητοποιήσεις.
      Μαζική ανυπακοή στα νέα μέτρα με λευκές απεργίες στο δημόσιο τομέα, άρνηση πληρωμής φόρων και λογαριασμών κοινής ωφέλειας κλπ.
      Εφευρετικότητα και αντίσταση μέχρι να ελευθερωθεί η χώρα .

    • sk avatar
      sk @ ανέστης 07/05/2010 18:06:50

      χμμμμμ.....Πραξικόπημα??

  53. sk avatar
    sk 07/05/2010 18:09:42

    χμ χμ χμ ..... ας το διορθώσω......
    Συνταγματικό πραξικόπημα: "Πρόκειται για έννοια που έρχεται σε αντίθεση με την επανάσταση, η οποία προέρχεται από καταπιεζόμενες ομάδες πολιτών και αποσκοπεί στην επέκταση και κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους."

  54. popolaros avatar
    popolaros 07/05/2010 18:29:17

    Δεν νομίζω ότι έχουμε καταλάβει πλήρως, το κοινοβουλευτικό πραξικόπημα που επιχειρήθηκε σήμερα!!!

    Κίνηση που δείχνει το ποιόν του αψήφιστου και της κυβέρνησης ΔΝΤ.

    Με μια παράγραφο που γράφτηκε στο γόνατο και μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, προσπάθησαν να παρακάμψουν Σύνταγμα,υπουργούς,βουλή,κόμματα.

    Ένας αφήφιστος κύριος θα μπορεί με μια υπογραφή του, να επιβάλει ότι μέτρα του στέλνουν με φαξ, τα νέα αφεντικά.
    Που πάμε ρε διάολε.

  55. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2010 18:37:37

    Τώρα απομένει κάποια κόμματα να κυρηχθούν παράνομα.
    Μα να μην δέχονται αυτά που λέει ο σοσιαλισμός???????????

    • otiprepei avatar
      otiprepei @ Orestios 07/05/2010 18:55:35

      Η ντορούλα στο μέγκα πάντως μας είπε οτι συμφωνεί να μειωθούν οι επιχορηγήσεις των κομμάτων...

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ otiprepei 07/05/2010 18:57:52

        Τι την νοιάζει τώρα; Έφτιαξε κόμμα και θα θυσιάσει την εππιχορήγηση για να πάρει σύνταξη η μαμά;

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ otiprepei 07/05/2010 21:17:29

        θα μειωθούν αναλογικά με τη δύναμη των κομμάτων...

  56. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2010 18:39:35

    Έχω μια απορία.
    Ούτε ένας βουλευτής της συμπολίτευσης δεν διαμαρτυρήθηκε???

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ Orestios 07/05/2010 21:20:10

      ΟΛΟΙ, όρθιοι στα έδρανά τους

      το ΚΚΕ και ο ΣΥΝ δεν θα προσέλθουν στη συνάντηση των αρχηγών υπό τον ΠτΔ - ο Καμμένος έχει γραπτή ανακοίνωση, η ΝΔ ανέβαλε τις προγραμματισμένες για το Σαββατοκύριακο εκδηλώσεις της κλπ.κλπ.

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ δρόμος 07/05/2010 21:20:40

        (όλοι της αντιπολίτευσης εννοούσα !)

  57. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 18:49:29

    Πολλές απορίες βλέπω...
    Οχι, υπέγραψαν. Είπαμε ανθρωπάκια...Εδώ ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων δεν ήξερε έναν από τους βασικούς συνεργάτες της Ελληνικής(???) Κυβερνήσεως.
    Το "Λαζάρου" θα το παίξουν οι ενημερωτικές και οι χιουμοριστικές εκπομπές;
    Εχω και εγώ μιά απορία.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 18:54:14

      Μπορούμε να μάθουμε τα ονόματά τους?
      Για να ξέρουμε.

    • Orestios avatar
      Orestios @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 18:55:01

      Περιμένω από τη Λόη να κάνει εμβάθυνση στο θέμα.

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/05/2010 18:56:29

        Ο Λαλάκης και οι βρωμο-ΑΡΒΎΛΕΣ.
        Μπόχα...

  58. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 18:55:11

    Και να συμπληρώσω. Η σωστή απορία είναι: Κατάλαβε κανείς από αυτούς τους ηλίθιους τι στην πραγματικότητα τους έφεραν (άλλοι) να ψηφίσουν;
    Δεν μπορώ να συνεχίσω τους χαρακτηρισμούς γιατί ο Φάκτορας θα με επαναφέρει στην τάξη ...

  59. Orestios avatar
    Orestios 07/05/2010 19:01:25

    Δεν με νοιάζει.
    Τα ονόματά τους μόνο.
    Αν δεν ήξεραν να ρώταγαν. Φέρουν την ευθύνη. Είναι ικανότατοι να κατηγορούν τους Ελληνες ως φταίχτες, στο πλαίσιο της προπαγάνδας της συλλογικής ευθύνης, αλλά υπογράφουν μια τροπολογία που δίνει την ελευθερία να αποφασίζονται με αδιαφανείς τρόπους οικονομικά θέματα.

    Επίσης ποιός είναι αυτός που κανόνιζε τα της Goldman Sachs το 2000????

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/05/2010 19:07:33

      Σύμφωνα με πληροφορίες, της ανακοίνωσης προηγήθηκε σύσκεψη στο γραφείο του προέδρου της Βουλής με τη συμμετοχή του Ευαγ. Βενιζέλου, του υφυπουργού Οικονομικών, Φιλ. Σαχινίδη, της διευθύντριας της ΚΟ του ΠΑΣΟΚ, Ρεγγίνας Βαρτζελή, του κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΠΑΣΟΚ, Π. Ευθυμίου και του διευθυντή του γραφείου του πρωθυπουργού, Νίκο Αθανασάκη.
      Από΄internet

    • Orestios avatar
      Orestios @ Orestios 07/05/2010 19:12:27

      Ποιά ανακοίνωση?

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/05/2010 19:17:09

      Η ανακοίνωση που λεέι ότι ήταν παρεξήγηση. Μέσα επίσης ήταν ο Πετσάλινικος και ο Νιώτης, που "τελείωσε" την συζήτηση ενώ υπήρχαν μέλη που είχαν εγγραφεί και ήθελαν να μιλήσουν.

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/05/2010 19:21:09

      Γαμώ την ατυχία μου. Δεν μπορώ να βρω άλλους.
      Λίγο βοήθεια ρε παλικάρια;
      Το θέμα είναι σοβαρότατο!

    • Drunm avatar
      Drunm @ Orestios 07/05/2010 19:31:40

      ΒΡΑΧΟΣ says: 07/05/2010 at 21:07


      Από Internet δεν λέει τίποτα, βάλε Link !!!!!!!!!!!!!!!!!

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ Orestios 07/05/2010 20:55:08

      Δεν ξέρω ,ρε παιδιά. Ειλικρινά δεν ξέρω.
      Από το enet.gr είναι. Απόσπασμα από άρθρο.

  60. panos33 avatar
    panos33 07/05/2010 19:04:18

    http://www.babylonia.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=1087:2010-05-07-10-17-28&catid=118:anentaxtes
    υπαρχει περιπτωση να ειναι αληθεια το παραπανω?μιλαμε για σκανδαλο ΤΕΡΑΣΤΙΟ

    • ΒΡΑΧΟΣ avatar
      ΒΡΑΧΟΣ @ panos33 07/05/2010 19:18:58

      Τι λέει; Τα ζήτησε το κράτος; ΄Η ο ΓΑΠ;

      • αλλενάκι avatar
        αλλενάκι @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 19:33:58

        FACTORX κύτταξε σε παρακαλούμε αυτό το λινκ που δίνει ο Panos33.
        Πρόκειται για μια προσφορά για ένα δάνειο 20 δις στο ελληνικό κράτος με χαμηλότατο επιτόκιο το Φεβρουάριο του 2010 και μάλλον απορρίφθηκε;

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 21:00:30

        Αλλενάκι το site "parapolitikι" ισχυρίζεται ότι είναι κατασκευασμένο έγγραφο.

      • Ερυσίπελας avatar
        Ερυσίπελας @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 21:07:31

        Σώωωωωωωωπα!!!!!!!!

        Βράχε

      • ΒΡΑΧΟΣ avatar
        ΒΡΑΧΟΣ @ ΒΡΑΧΟΣ 07/05/2010 21:56:25

        Δεν προλαβαίνω να διαβάσω όλο το Internet ρε παιδιά, Ήμαρτον. Αμάρτησα. Έχω την υπομονή και διαβάζω και αλλόθρησκους...Βαράτε. Αντέχω.Τι να κάνουμε. Keep your friends close and your enemies closer...

    • Orestios avatar
      Orestios @ panos33 07/05/2010 19:30:48

      Τα έγγραφα της Goldman Sachs πού είναι?

  61. Tassos Karras avatar
    Tassos Karras 07/05/2010 20:46:47

    I guess what Alex Jones says so far it is not so far from the reality of thf PASOK show.
    Action more action it is the medicine for the BIG change, if we like to see the wind of change to be THE tornado of change.
    Kick out all THE LAMOGIA of the Greek region put them in Jail.

  62. ευτυχια avatar
    ευτυχια 07/05/2010 23:11:51

    το χτες δεν αλλαζει@
    Αυτό είναι που μας έφαγε - το ταξικό μίσος των ξυπόλυτων.Κι ετσι μας κάνατε όλους ξυπόλυτους για να το χαρείτε!

  63. Dimi avatar
    Dimi 08/05/2010 09:20:06

    @ Fotini,

    Και κάτι ακόμα, που πέρασε στα ψιλά κι οι περισσότεροι από μάς ΔΕΝ του δώσαμε σημασία. Χθές, 7/5/2010, και ΜΕΤΑ ΑΠΟ 9 ΧΡΟΝΙΑ!, ξήλωσαν άρον άρον τις σκαλωσιές από τον Παρθενώνα. Γιατί άραγε, τόση βιασύνη, Τώρα??

    Μα.. στις 14/5/2010, έρχονται οι Οθωμανοί Αυτοκράτορες Πορθητές! Κι ο Τουρκολάγνος προσκυνημένος Jeffrey Mineiko, κάνει τα πάντα, γιά να ευχαριστήσει τους αφέντες του, Γενοκτόνους Κυνηγούς Κεφαλών.

    Γιά να βλέπουν οι Μογγόλοι τον Παρθενώνα - το αντικείμενο του άσβεστου πόθου τους – χωρίς σκαλωσιές, λευκό και πεντακάθαρό, ΑΠΕΝΑΝΤΙ! από το τζαμί.

    “Oι Ελληνες Θα Πληρώσουν το Τζαμί των Λαθρομεταναστών στην Αθήνα.»
    ~Jeffrey Mineiko, νεοταξίτης δοσίλογος "πρωθυπουργός" Ελλάδος 04/10/09-

    Κι οι Σελτζούκοι, θα ξερογλύφονται γιά τα ανέλπιστα Δώρα! Και θα τρίβουν τα αιματοβαμμένα βρωμόχερά τους από χαρά, με τούτον τον παλαβό αχυράνθρωπο, που τους εκχωρεί τα Οσια και Ιερά της 5000χρονης Ελλάδας! Και θα κάνουν κολασμένα υγρά όνειρα κάθε βράδυ..

    ***
    Οι κατατσαρόλες, τα τηγάνια, οι κουτάλες, τα καζάνια, τα μπρίκια, τα ταψιά, όταν τα κτυπάς με τα σφυριά, κάνουν Τρομερό, Εκκωφαντικό Θόρυβο!! Και είναι τόσο Αποτελεσματικά, που μπορούν να ξορκίσουν ακόμη και τους νεοταξίτες διαβόλους που μάς κάθονται δίχαλο στο σβέρκο, τους τελευταίους 8 (οκτώ) μήνες.

    Κυρίως, μπορούν να ταράξουν τη μακάααρια ησυχία, που τόσο πολύ αγαπά ο ενδοτικός οσφυοκάμπτης, Jeffrey Mineiko.

    Πριν από δέκα χρόνια, στην Αργεντινή, με την εξέγερση της.. κατσαρόλας, η εξαθλιωμένη από το σατανικό σύστημα του «Ατερμονα Ανεκπλήρωτου Χρέους ΔΝΤ», και πεινασμένη (στα όρια κανιβαλισμού), μεσαία τάξη της Αργεντινής, έστειλε στον αγύριστο τις Βδέλλες της Χόυντας De La Rua και των Σφαγέων του ΔΝΤ.

    Τα ντοκουμέντα της Οικονομικής και Κοινωνικής Κατάρρευσης της Αργεντινής, εδώ http://www.antinews.gr/?p=43643

    Οι προειλημμένες αποφάσεις Jeffrey Mineiko/ΔΝΤ γιά την οικονομική υποδούλωση – και χωρίς ελπίδα απελευθέρωσης – των ανυπότακτων Ελλήνων, είναι το ακριβές κακέκτυπο εξαθλίωσης των υπερήφανων Αργεντινών.

    Εμεις, που ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΕΣ!, έχουμε το Ιστορικό Δίκαιο με το μέρος μας. Θάρρος! Χρειάζεται.

    Ηγκηκεν η Ωρα της... Ελληνικής Κατσαρόλας!..

    ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΦΥΠΝΗΣΙΣ:
    Jeffrey Mineiko is the name of the game.
    ή, πέφτει αυτός, ή χάνεται η Ελλάδα
    ή, Τώρα, ή, Ποτέ!

  64. Melvin avatar
    Melvin 08/05/2010 17:55:21

    I thought Papadopoulos was dead...

  65. Hot dog avatar
    Hot dog 08/05/2010 21:42:07

    Ο Κωστίκας ξεκίνησε την ανασυκρότηση του Κράτους .....ο Γιωρίκας τον καταποντισμό του Συντάγματος!!! Σα να πετάχτηκαν κι οι δυο τους μέσα από ποντιακό ανέκδοτο (...καλά αυτοί είναι και κακόγουστοι, ενώ με τα ποντιακά ανέκδοτα τουλάχιστο γέλασε το χείλι κάθε πικραμένου). Είναι βέβαιο πως η νέα τάξη πραγμάτων έφτασε στο κατώφλι της Ευρώπης και το χειρότερο .... ΗΡΘΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ !!!

  66. Νικηφόρος Ουρανός avatar
    Νικηφόρος Ουρανός 09/05/2010 20:39:40

    Διάβασα ένα σύνθημα που προτρέπει στο κάψιμο της Βουλής.Παιδιά ηρεμείστε. Θα την κάψουν μόνοι τους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.