#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
18/07/2012 07:00
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κι αν δεν μπορούμε να κάνουμε τη ζωή όπως τη θέλουμε, ας προσπαθήσουμε να μην την εξευτελίσουμε

 

Θα γίνουμε σήμερα λίγο… λαϊκοί για να αποδώσουμε το τι συμβαίνει με την οικονομία. Και θα θυμηθούμε το γνωστό τραγούδι της Νατάσας Θεοδωρίδου «Τραβάω λοιπόν σ’ όλα μια κόκκινη γραμμή».

Δεν πρόκειται για επαναστατική διάθεση, αλλά γιατί όλα όσα λέγονται τελευταία φαίνεται ότι μας γυρνάνε πίσω, πριν τις εκλογές, όταν ο κόσμος ζητούσε (και ζητά) να αλλάξει τη ζωή του. Όχι να γίνει ξαφνικά ένα θαύμα και να επιστρέψουμε στην εποχή της νιρβάνας, αλλά τουλάχιστον να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια.

«Κι αν δεν μπορούμε να κάνουμε τη ζωή όπως τη θέλουμε, ας προσπαθήσουμε να μην την εξευτελίσουμε», για να παραφράσουμε το μεγάλο Καβάφη.

Ακούμε τις τελευταίες ώρες διάφορα εφιαλτικά σενάρια για την οικονομία και για τα μέτρα που μας πιέζουν οι ξένοι να λάβουμε.

Λένε τελευταία ότι κάποιες χώρες πιέζουν να πάρουμε ΕΠΙΠΛΕΟΝ μέτρα  2 δις ευρώ φέτος, ξεχωριστά δηλαδή από τα 3 δις που πήραμε και από τα 11,6 δις που πρέπει να βρούμε την επόμενη διετία.

Λένε επίσης ότι προσπαθούμε να πείσουμε τους ξένους ότι οι αποκλίσεις οφείλονται στην ύφεση και δεν πρέπει να ληφθούν άλλα μέτρα.

Επίσης, διαρρέουν από το υπουργείο Οικονομικών ότι μας πιέζουν για οριζόντιες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις. Προσέξτε, φημολογείται ότι θα κοπούν και πάλι οι μισθοί και οι συντάξεις. Απίστευτα πράγματα δηλαδή.

Θα παραβλέψουμε ότι ακόμη και αυτοί που συζητούν τα παραπάνω καλύτερα να πάνε να πέσουν από κανένα βράχο, όχι για να δροσιστούν αλλά για να πνιγούν.

Να παραβλέψουμε επίσης ότι η τρόικα δεν ξέρει τι της γίνεται και όταν θα έλθει στην Ελλάδα και αρχίσει να ζητά κι άλλα μέτρα, θα μετανιώσει μόλις δει την πραγματική κατάσταση της χώρας.

Όμως, το να συζητούν κάποιοι για νέα μέτρα που μπορεί να αντέξει η ελληνική κοινωνία, αυτό φτάνει στα όρια του μαζοχισμού.

Δύο πράγματα συμβαίνουν και η κυβέρνηση θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτική.

Είτε οι ξένοι μας οδηγούν στην έξοδο από την Ευρωζώνη, εθελοντικά είτε θέλουν να επαναλάβουν το περσινό καλοκαιρινό δράμα. Τότε που υπουργός Οικονομικών ήταν ο κ. Βενιζέλος και πρωθυπουργός ο Γ. Παπανδρέου. Τότε που και πάλι περιμέναμε την τρόικα και τη δόση του δανείου και προκειμένου να τα πάρουμε τα λεφτά, αναγκαστήκαμε να αποδεχθούμε μεσοκαλόκαιρα το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα.

Ο Αύγουστος πέρασε και το Σεπτέμβριο συνειδητοποιήσαμε ότι οι αριθμοί δε βγαίνουν και πρέπει να κάνουμε κι άλλο κούρεμα στο χρέος. Αλλά πριν από αυτό μας είπαν ότι πρέπει να πάρουμε κι άλλα μέτρα. Θυμάστε τον Βενιζέλο που έβγαινε και μας ανακοίνωνε τα χαράτσια και τις περικοπές με… πόνο και δάκρυ.

Ε, φαίνεται ότι ζούμε στο ίδιο έργο θεατές. Μας ζητούν νέα μέτρα, περικοπές σε μισθούς και συντάξεις, ακόμη περισσότερη φτώχεια.

Τι θα κάνει η κυβέρνηση; Θα υποκύψει στις πιέσεις; Αν το κάνει τότε υπογράφει τη θανατική της καταδίκη. Η κοινωνία δεν αντέχει άλλα μέτρα, ούτε άλλους εκβιασμούς. Άλλωστε, αυτή η κυβέρνηση συστάθηκε με βάση τη νωπή λαϊκή εντολή της επαναδιαπραγμάτευσης, της ελάφρυνσης των βαρών στους πολίτες.

Οποιαδήποτε άλλη κατεύθυνση θα σημάνει την κατάρρευση του πολιτικού συστήματος και τη σίγουρη χρεοκοπία της Ελλάδας.

Η κόκκινη γραμμή είναι μπροστά μας.

Γι’ αυτό και η διαπραγμάτευση είναι δύσκολη, όπως και οι αποφάσεις. Όμως, με συνδικαλιστικές πρακτικές υπουργών που δε βρίσκουν τι δαπάνες θα κόψουν από τα υπουργεία τους, μέλλον δεν έχει η χώρα.

Ελπίζουμε ότι όλα όσα ακούγονται είναι επικοινωνιακή διαχείριση (αυτή μας έφαγε, αλλά τι να κάνουμε). Δηλαδή να ακούγονται πολλά ώστε να περάσουν πιο εύκολα άλλα μέτρα. Ευελπιστούμε ότι ο Γ. Στουρνάρας και φυσικά ο Αντ. Σαμαράς θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και θα λάβουν μέτρα που δε θίγουν τις χαμηλές κοινωνικές ομάδες ούτε δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη φτώχεια.

Όπως μας λένε οι πληροφορίες μας, το λίπος που υπάρχει είναι απίστευτο και η κυβέρνηση έχει κάποιους κρυμμένους άσους για να μας εκπλήξει θετικά. Λέγεται για παράδειγμα ότι η σημερινή συνάντηση των πολιτικών αρχηγών δε θα βγάλει ειδικά μέτρα αλλά κατευθύνσεις. Και κατευθύνσεις που θα έχουν ένα βασικό στοιχείο: Δεν κόβουμε από τους ανθρώπους που παίρνουν κάτω από 1.000 ευρώ. Εδώ είναι η πρώτη κόκκινη γραμμή που λέγεται ότι έχει μπει.

Επίσης, λέγεται ότι μέσα στον Αύγουστο θα ανακοινωθούν μέτρα αναπτυξιακού χαρακτήρα που θα δώσουν ελπίδα για δουλειές και ρευστότητα. Και τέλος, φημολογείται ότι η επιμήκυνση κατά δύο έτη του προγράμματος σταθερότητας είναι δεδομένη, έστω κι αν περάσει από διάφορα στάδια εκβιασμών, πιέσεων, αλήτικων συμπεριφορών. Οι δανειστές δε θέλουν με τίποτε να καθησυχάσουν τους Έλληνες με μια επιμήκυνση, και θα πιέσουν μέχρι την τελευταία στιγμή για δεσμεύσεις.

Δεν πειράζει, ας ασκήσουν όση πίεση θέλουν. Η ουσία είναι πως η κυβέρνηση πρέπει να είναι αποφασισμένη για το χειρότερο και για το καλύτερο. Η νωπή λαϊκή εντολή για αλλαγές στο Μνημόνιο δεν πρέπει να ξεχαστεί από κανέναν. Ακόμη και από όσους θέλουν να βολέψουν τα δικά τους συντεχνιακά συμφέροντα.

Και το κυριότερο. Όποιος υπουργός, στέλεχος ή οτιδήποτε άλλο στην κρατική μηχανή που δεν μπορεί να σηκώσει το βάρος των ιστορικών ευθυνών, ας πάει σπίτι του.

Αριστερός Ψάλτης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. αρέλεγος avatar
    αρέλεγος 18/07/2012 08:54:52

    και καλά σαράντα..!

    • chris avatar
      chris @ αρέλεγος 18/07/2012 15:16:58

      ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ
      Ετσι δεν ελεγε ο Αβερωφ;
      Σκεψου να μην ειχαμε και ανθισταμενη κυβερνηση

  2. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 18/07/2012 09:01:49

    Το καλό κλίμα που δημιουργήθηκε μετά τις εκλογές, πάει να χαλάσει με τα σούρτα - φέρτα των σκιντζήδων της τρόϊκας.

  3. Καλά Κρασιά avatar
    Καλά Κρασιά 18/07/2012 09:36:14

    """""""και φυσικά ο Αντ. Σαμαράς θα σταθούν στο ύψος των περιστάσεων και θα λάβουν μέτρα που δε θίγουν τις χαμηλές κοινωνικές ομάδες ούτε δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερη φτώχεια.

    Όπως μας λένε οι πληροφορίες μας, το λίπος που υπάρχει είναι απίστευτο και η κυβέρνηση έχει κάποιους κρυμμένους άσους για να μας εκπλήξει θετικά.

    Δεν κόβουμε από τους ανθρώπους που παίρνουν κάτω από 1.000 ευρώ. """""""



    Το πόρισμα βγήκε λοιπόν ,"λίπος" θεωρείτε όποιος έχει μισθό πάνω από 1000 ευρώ.
    Κύριοι μόνο μια λέξη ταιριάζει σε αυτό το συμπέρασμα : ΝΤΡΟΠΗ τίποτα άλλο !

    Έχετε αναρωτηθεί πως μπορεί να επιβιώσει οικογένεια με 2 παιδιά και άνω και με εισόδημα 2000-2500;;;;;;;;;;;;;;
    Γνωρίζετε πόσο κοστίζει ένα ενοίκιο σε σπίτι 80 τετραγωνικών ; Η η δόση δανείου ;
    Γνωρίζετε τι έξοδα έχουν τα παιδιά που μεγαλώνουν και συγχρόνως πάνε σχολείο ;
    Γνωρίζεται πόσο ποσό πάνω -κάτω είναι συνολικά οι απαραίτητοι πάγιοι λογαριασμοί και τα κοινόχρηστα ;
    Γνωρίζετε πόσα χρειάζονται την εβδομάδα σε τρόφιμα και είδη υγιεινής για να ζήσει και να μην αρρωστήσει από χολέρα μια οικογένεια ;
    Και πόσα ακόμη που έχετε το απύθμενο θράσος και μας λέτε πως τα 1000 ευρώ εισόδημα πρέπει να θεωρούνται κόκκινη γραμμή ώστε από κει και πάνω στάχτη και μπούρμπερη στην υγειά των νταβατζήδων !!
    Να δώσουν πίσω τα λεφτά των κρατήσεων από τις συντάξεις και τα εφάπαξ , όταν υπογράφουν δυο μέρη (Κράτος - Εργαζόμενος ) μια ασφαλιστική σύμβαση όπως εισπράττει το κράτος κανονικά τις εισφορές , είναι υποχρεωμένο να δώσει και τις απολαβές που συμφώνησε με τους όρους που ίσχυαν στην αρχική σύναψη του ασφαλιστικού συμβολαίου , γιατί μονομερής αναπροσαρμογή προς τα κάτω ;
    Κλεψιά δεν είναι αυτό ;
    Σοβιετία δεν είναι όπως αναθεματίζετε κάποιοι ενώ ουσιαστικά την υπηρετείτε ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Και εφόσον κόβεται που κόβεται παράνομα γιατί την δημόσια γη και τα κτίρια την ξεπουλάτε σε ξένους και ντόπιους νταβατζήδες λαμόγια και δεν την παραχωρείτε ως αποζημίωση σε ανθρώπους που υπόκεινται τα καταστροφικά σας μέτρα, ακρίβεια , παράνομες μειώσεις μισθών και προσυμφωνημένου ποσού συντάξεων ;
    Δεν είναι δίκαιο ;

    • EVANGELOS avatar
      EVANGELOS @ Καλά Κρασιά 18/07/2012 10:04:34

      πριν τις εκλογές θα ήταν ωραιότατο ποστ οργισμένου ψηφοφόρου ... μετά είναι άνευ νοήματος ...

      ο κόσμος (εμείς δηλαδή) ψήφισε και έβγαλε αυτή την κυβέρνηση που επι της ουσίας κάνει ότι είχε πει ΚΑΙ προεκλογικά "τηρει τις υποχρεώσεις της χώρας" ...

      αν μερικοί δεν έχουν καταλάβει τι ψήφισαν είναι δικό τους πρόβλημα ...

      οι υπόλοιποι που ψηφίσμαμε ΑΛΛΟ δρόμο τώρα πρέπει να "κάτσουμε στα αυγά μας" και να αποδεχτούμε ΑΥΤΗ τη διακυβέρνηση μια και έτσι επιτάσσει η δημοκρατία ... (έχουμε βέβαια το δικαίωμα να ψέγουμε όσους ενώ ήταν πλήρως ενημερωμένοι ψήφισαν ότι ψήφισαν και τώρα κλαίνε ως "μωρές παρθένες")

      με λίγα λόγια όλα αυτά που γράφετε εκφράστηκαν ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ στις εκλογές και ο λαός είχε ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ (και από εσάς και από εμένα)

      υ.γ. μακάρι να βρεί άλλη περπατησία αυτή η κυβέρνηση αλλά νομίζω (και μακάρι για όλους μας να κάνω λάθος) ότι έχει επιλέξει εξ αρχής ως πρώτιστο σκοπο την "τήρηση των δεσμεύσεων" δηλαδή ΠΛΗΡΗ εφαρμογή του μνημονίου , οπότε το βλέπω μάλλον ΑΔΥΝΑΤΟ ...

    • Νατάσα avatar
      Νατάσα @ Καλά Κρασιά 18/07/2012 10:33:35

      1000 ευρώ είναι αρκετά για να ζήσει μια 4μελής οικογένεια, όχι όμως στην Αθήνα ή σε άλλο μεγάλο αστικό κέντρο, όπου πληρώνει ενοίκιο (ή δόση δανείου). Η λύση για τέτοιες περιπτώσεις είναι να πάτε να μείνετε σε ιδιόκτητο σπίτι στην επαρχία, αν ο παππούς ή η γιαγιά σας σάς κληρονόμησαν κάτι τέτοιο.

      Φυσικά το παραπάνω σημαίνει 50 τ.μ. παλαιό σπίτι αντί για 90 τ.μ. διαμέρισμα, χωρίς φροντιστήρια για τα παιδιά, χωρίς έξοδα αυτοκινήτου (μοτοσυκλέτα και ποδήλατα μόνο), χωρίς κομμωτήρια 2 φορές το μήνα και χωρίς κινητό στα 15χρονα βλαστάρια μας. Και με πολλή προσωπική δουλειά (με γαλότσες στα πόδια και τσαπί στα χέρια) στο μποστάνι για αυτοπαραγωγή κάποιων τροφίμων. (Ναι, γνωρίζω πως αυτό θα χαλάσει το μανικιούρ κάποιων κυριών και κάποιων δεσποινίδων, αλλά υπάρχει άλλη επιλογή; )

      Η συνέχιση της διαβίωσης στα μέτρα του παρελθόντος που συνηθίσαμε, απλά δεν είναι εφικτή. Σε κανέναν δεν αρέσει, αλλά αυτή είναι η σκληρή πραγματικότητα.

      Όποιος το καταλάβει (αρκετά νωρίς), το κατάλαβε. Αλλιώς θα καταλήξουν κι άλλοι συμπολίτες στα παγκάκια των πλατειών, στα συσσίτια και στο κυνήγι θησαυρών στους κάδους σκουπιδιών. Όποιοι περιμένουν να ζήσουν με στοιχειώδη αξιοπρέπεια την οικογένειά τους με 1000 ευρώ σε μεγάλο αστικό κέντρο (με την υφιστάμενη φοροκαταιγίδα και με τα νέα προβλεπόμενα μέτρα), θα αφυπνισθούν απότομα...

      • avanti avatar
        avanti @ Νατάσα 18/07/2012 13:19:52

        Τρία εκατομμύρια Αθηναίοι να ψάχνουν εγκαταλελειμένα σπίτια 50 τ.μ. στην επαρχία..... μιάς και δεν έχουν την τύχη να έχουν παππούδες σε χωριό .... λίγο ακραίο μου ακούγεται.

      • blade runner avatar
        blade runner @ Νατάσα 18/07/2012 13:20:32

        Εάν νομίζετε ότι (ή επιθυμείτε) το "μέλλον" των Ελλήνων είναι στο χωράφι με τη γαλότσα για να τρώει από το μπαχτσέ του, τότε τι το θέλουμε το ευρώ; Δεν χρειαζόμαστε ούτε καν νόμισμα!

        • anideos avatar
          anideos @ blade runner 18/07/2012 16:07:18

          Αυτο ηταν το παρελθον του Ελληνα λιγο πριν την κανει για Αθηνα και γινει απο τραχανοπλαγιας αστος της συμφορας.
          Σιγουρα εχεις δικιο ο κοσμος παει μπροστα και δεν σταματαει στο παρελθον.
          Εχω ομως μια απορια.
          Αν ο Ελληνας εμενε στο χωραφι με τη Γαλοτσα και το καλειεργουσε οπως παλια και δεν το πουλαγε, για να δωροδοκισει τον ταδε η τον δηνα, ωστε να βρει μια θεση στο δημοσιο, ποσο χειροτερα θα ζουσε σημερα;
          Ποσα χαρατσια θα του εβαζεο υπουργος που τον βολεψε σε μια καρεκλα που ενδεχομενως δεν του αξιζε καν;

          • abc avatar
            abc @ anideos 18/07/2012 20:20:39

            Προφανώς θα του έπαιρνε το χωράφι...

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ blade runner 18/07/2012 16:22:40

          Ξέρετε καμμιά σημερινή χώρα με αγροτικό πληθυσμό πάνω από 20 %;
          Στην ΕE εννοείται!
          ΕΕ: Το υψηλότερο είναι της Πολωνίας και Λιθουανίας, γύρω στο 18 - 19 %, έναντι του Ελληνικού 15 %.
          h**p://osha.europa.eu/en/sector/agriculture/eu_stats
          Υπάρχει βέβαια και η Αλβανία, με 47 %, για όσους ενδιαφέρονται.

          • GreekInLux avatar
            GreekInLux @ Ο Θείος 18/07/2012 16:29:09

            Το ότι δεν υπάρχει χώρα με αγροτικό πληθυσμό άνω του 20% αναφέρεται ως πλεονέκτημα; δεν μιλάω για την στροφή στην καλλιέργεια ως άμεση λύση για επιβίωση...

      • Κυθήριος avatar
        Κυθήριος @ Νατάσα 18/07/2012 17:41:51

        Νατάσα,εἶναι λίγο δύσκολο ξέρεις νά ζήσει μιά τετραμελής οἰκογένεια ΚΑΙ στήν ἐπαρχία μέ 1000 εὐρώ.Καταρχήν,ὁ νοικοκύρης,τά 1000 εὐρώ πρέπει νά κάνει μιά δουλειά για νά τά παίρνει,ὁπότε,μικραίνει πολύ ὁ χρόνος καί ἡ ὄρεξή του γιά ἐνασχολήσεις ἀγροτικές.Ἒπειτα,λές χωρίς αὐτοκίνητο,στήν ἐπαρχία ξέρεις,δέν ἔχει συγκοινωνίες καί ὅ,τι χρειαστεῖς,πρέπει νά μπεῖς σέ ἕνα ἀμάξι γιά νά τό κάνεις,δέν μπορεῖς χειμῶνα καιρό νά βάζεις τά παιδιά σου στό ποδήλατο γιά νά τά πᾶς στό σχολεῖο,ἢ στό γιατρό ἢ ὅπου ἀλλοῦ.Λές ὄχι φροντιστήρια γιά τά παιδιά,ἐντάξει,ἀλλά δέχεσαι ὅτι δέν θά ἔχουν καμμία προοπτική γιά τό μέλλον...
        Ἀκόμη,ἕνα σπίτι παλιό,ἔστω καί 50τ.μ.,δέν ἒχει ἒξοδα γιά νά συντηρηθεῖ;
        Βλέπεις λοιπόν,ὃτι τά 1000 εὐρῶ καί στήν ἐπαρχία εἶναι λίγα,ἐκτός ἄν ζεῖ κάποιος μόνος του,ὁπότε περιορίζει πολύ τά ἔξοδά του.

    • akenaton avatar
      akenaton @ Καλά Κρασιά 18/07/2012 11:00:53

      Ώστε δεν μπορεί να ζήσει οικογένεια με 2 παιδιά με εισόδημα 2.000 - 2.500 ευρώ το μήνα ε;;;;;;;; Ενώ μπορούν να ζήσουν 1.500.000 άνεργοι με μηδενικό εισόδημα και μερικά ακόμη εκατομμύρια χαμηλόμισθοι και χαμηλοσυνταξιούχοι του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα με 600, 700, 800 ευρώ το μήνα!!!! Το λέτε και δεν κοκκινίζετε;;; Έχω θυμώσει πολύ αυτή τη στιγμή και το μόνο που έχω να πω για να μην πω χειρότερο είναι αυτό: "αιδώς Αργείοι" υψηλόμισθοι και υψηλοσυνταξιούχοι. Αιδώς επιτέλους.
      Προς την Κυβέρνηση: Εδώ και τώρα πλαφόν στους μισθούς του Δημοσίου τα 2.000 ευρώ και στις συντάξεις κύριες + επικουρικές τα 1.500. Τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν δεν θα λείψουν από την αγορά: θα δοθούν ως επίδομα ανεργίας (παράταση για δύο χρόνια) και επίδομα σε όσους άνεργους ελευθεροεπαγγελματίες δεν δικαιούνται επίδομα ανεργίας παρόλο που έχουν μείνει χωρίς εισοδήματα. Δεν είναι δυνατόν να αφήνουμε κάποιους να πεινούν και να αυτοκτονούν για να μην κοπεί το παντεσπάνι κάποιων άλλων. 2.000 ευρώ μάξιμουμ όλοι : από τον Πρωθυπουργό και τους βουλευτές, μέχρι τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τα "ρετιρέ". Τότε θα καταλάβουμε ότι είμαστε σε πόλεμο και ίσως βάλουμε και μυαλό. Κι αν δεν "στέργουν οι κεφαλές μας" στο νέο στάτους, θα τις αλλάξουμε. Πιστεύω είμαστε αρκετοί εκεί έξω έτοιμοι να αναλάβουμε να σώσουμε τη χώρα κι όχι να σωθούμε οι ίδιοι!!!!!!!!

      • Καλά Κρασιά avatar
        Καλά Κρασιά @ akenaton 18/07/2012 13:00:14

        akenaton Καλύτερα να θυμώσεις με αυτούς που κατέστησαν άνεργους τους άνεργους ,οι οποίοι άνεργοι να υπενθυμίσω η απείχαν η στην πλειοψηφία τους τους ξαναψήφισαν πιστεύοντας ξανά αφελώς στις εκβιαστικές υποσχέσεις τους .
        Αν είσαι άνεργος με οικογένεια και παιδιά και επιβιώνεις μόνο από το επίδομα ανεργίας χωρίς να τρως από έτοιμα που είχες, ειλικρινά γεμάτος περιέργεια περιμένω να διαβάσω πως ακριβώς το καταφέρνεις η εσύ η όποιος σαν εσένα δέχεται πως με 2000-2500 στην σημερινή Ελλάδα μπορεί να συντηρηθεί 4μελή + οικογένεια με τις προϋποθέσεις που ανέφερα ,αν δεν μας δουλεύεις περιμένω τα στοιχεία σου ,ειδεμή παραπλανείς εσκεμμένα και με δόλο .
        Ναι περιμένω να μου πεις πως με το ταμείο ανεργίας κάποιος ταΐζει παιδιά πληρώνει ενοίκιο, φροντιστήρια , βενζίνες, φως, νερό ,τηλέφωνο και του περισσεύουν να πληρώσει και τα χαράτσια !!!

      • jk avatar
        jk @ akenaton 18/07/2012 13:04:45

        Δεν ξέρω για ποιους μισθούς του δημοσίου μιλάς, πάντως μετά το νέο μισθολόγιο, εγώ μπαίνω στον 3ο χρόνο υπηρεσίας-εκπαιδευτικός-και μαζί με το επίδομα παραμεθορίου (80 ευρώ καθαρά-πόσοι το παίρνουν άραγε;) αμείβομαι με 860 ευρώ(άρα αν ήμουν σε περιοχή που δε θεωρείται παραμεθόριος 780). Συνάδελφος με 10 χρόνια υπηρεσία παίρνει μαζί με το επίδομα 1030 ευρώ (άρα 950 χωρίς αυτό). Πλέον ο μισθός δε φτάνει στο στενό δημόσιο τομέα τα 2000 ευρώ ούτε με 35 χρόνια υπηρεσίας -εκτός κι αν είσαι προϊστάμενος υπηρεσίας.

        Για τις συντάξεις, διαφωνώ κάθετα. Αν π.χ. ένας εργάτης εργοστασίου κολλούσε 35 χρόνια βαρέα και ανθυγιείνα και του επιβάλλονταν ένα σωρό κρατήσεις και βγήκε στη σύνταξη με 1700 ευρώ γιατί να του κοπούν;Δε τα δούλεψε, δε τα δικαιούται;

        • Καλά Κρασιά avatar
          Καλά Κρασιά @ jk 18/07/2012 13:20:28

          Όταν λέω 2-2.5 χιλιάδες το τονίζω πως αναφέρομαι σε οικογενειακό εισόδημα όχι μισθό ενός ,βάζω ως προϋπόθεση να εργάζονται και οι δύο σύζυγοι αλλιώς κλάφτα .
          Έθεσα κάποια στάτους περιμένω να μου πει κάποιος με 4 μελή οικογένεια ενοίκια κ.λ.π υποχρεώσεις πως τα καταφέρνει με 1500-1700 οικογενειακό εισόδημα .

          • akenaton avatar
            akenaton @ Καλά Κρασιά 18/07/2012 16:13:36

            Φυσικά και δεν ζει οικογένεια με το επίδομα ανεργίας! Αυτό ακριβώς είπα. Ούτε με 600, 700, 800 ζει. Αλλά με 1500 - 1700 που λέτε τα καταφέρνει. Αν δεν ξέρετε πως, δεν σας φταίω εγώ.

          • anideos avatar
            anideos @ Καλά Κρασιά 18/07/2012 16:25:13

            Μπορει ομως να χαμηλωσει τα εξοδα κοβωντας τα φροντηστηρια.
            Τα παιδια πανε σχολειο για να μαθουν γραμματα η πανε για να υπαρχουν τα φροντιστηρια;
            Κινητα σε ενα τραπεζι με 2 ατομα 5 συσκευες....

          • Καλά Κρασιά avatar
            Καλά Κρασιά @ anideos 18/07/2012 19:02:20

            akenaton και anideos αμφιβάλω αν έχετε οικογένεια .
            Σας δικαιολογώ με την γνωστή παροιμία "όποιος είναι έξω από τον χορό πολλά τραγούδια ξέρει ." :lol:

            Όσο για τα δυστυχώς αναγκαία φροντιστήρια είτε Ελληνικών είτε ξένων γλωσσών να σας "χαρώ" εγώ αντιλήψεις που έχετε , πήγαινα εγώ φροντιστήριο Αγγλικών ήδη την δεκαετία του 70 και μου λέτε πως το 2012 τα παιδιά μου δεν δικαιούνται εκμάθηση ξένης γλώσσας !!!
            Τράτζικ που λέει και η Τασούλα η αυτό θεωρείτε εξέλιξη ;
            Εφόσον λοιπόν όπως λέτε τα φροντιστήρια Ελληνικών βλάπτουν , ας τα καταργήσουν λοιπόν οι "σωτήρες" μας ,τι περιμένουν ; Έλεος βρε άνθρωποι, απλά έλεος !

            Και όχι δεν έχουν κινητό αν σε αυτό κολλάτε !

            Και αναλυτικά τα έξοδα να σας έγραφα να δείτε πως δεν αρκούν τα ποσά που αναγράφετε αν θες να τρως και να αναπνέεις φυσιολογικά και έξω από το σπίτι και όχι φυλακισμένος σε αυτό ,πάλι θα λέγατε τα δικά σας, οπότε άδικος κόπος !

          • akenaton avatar
            akenaton @ Καλά Κρασιά 19/07/2012 13:35:30

            1. Μην αμφιβάλλετε καθόλου (τουλάχιστον για μένα): έχω !!!
            2. Μας "τσουβαλιάζετε" και τους δύο εμένα και τον anideos λες και είμαστε ένα σώμα μια ψυχή! Εγώ δεν είπα για φροντιστήρια.

            Όμως, μια και το έφερε η κουβέντα, αλήθεια θα δεχόσαστε περικοπή μισθού αν πράγματι οι (συνάδελφοί σας;) καθηγητές ξένων γλωσσών Μ.Ε. αποφάσιζαν να εργαστούν ΚΑΝΟΝΙΚΑ ώστε οι μαθητές να είναι εις θέσιν να παίρνουν ένα ή και δύο πτυχία ξένων γλωσσών εντός του σχολείου; Την δεκαετία του 70 που πήγαινα εγώ Λύκειο, κάναμε 6 (!) χρόνια Γαλλικά. Αν οι υπόλοιποι καθηγητές που μας δίδασκαν πλησίαζαν έστω και στο ελάχιστο εκείνον που είχαμε στην 2α Λυκείου, θα είχαμε ορισμένοι οπωσδήποτε πάρει πτυχίο αποφοιτώντας. Αντ' αυτού μείναμε στην αλφαβήτα!
            Όσο για το αν ζει 4μελής οικογένεια με 1500-1700 ευρώ ανά μήνα, όποτε θέλετε στη διάθεσή σας να σας το αποδείξω.
            Υπάρχουν πολλοί στη χώρα μας που έμαθαν σε έναν τρόπο ζωής και αρνούνται να "ξεμάθουν". Στην ψυχεδελική τους προσπάθεια να διατηρήσουν ένα στάτους που έχει χαθεί για πάντα, είναι ικανοί να κατηγορήσουν τους πάντες, να αρνηθούν τα πάντα και να δοκιμάσουν όλα τα μέσα. Αλίμονο, εις μάτην, όλα αυτά είναι ψευδαισθήσεις αριστερών παραισθησιογόνων και θα το αντιληφθούν όλοι αυτοί σύντομα .....

        • akenaton avatar
          akenaton @ jk 18/07/2012 16:11:10

          Μιλώ μονάχα για τον δημόσιο τομέα. Για τον ιδιωτικό καλά θα κάνουν να αποσυρθούν κυβέρνηση και τρόικα από το προσκήνιο και να αφήσουν τους κοινωνικούς εταίρους να τα βρούνε.

          Υ.Γ. Δυστυχώς έχει πολύ παχυλούς μισθούς και συντάξεις στο δημόσιο. Υπολογίζουν πως αν μπει πλαφόν στις συντάξεις τα 2.400 ευρώ θα θιγούν περίπου 120 - 130.000 άτομα! Δηλ όλοι αυτοί παίρνουν ακόμη συντάξεις άνω των 2.400 ευρώ. πόσο άνω; Κανείς δεν γνωρίζει καθώς τα στοιχεία των αμοιβών ΟΛΩΝ των δημοσίων υπαλλήλων, στενού και ευρέως τομέα, αποτελούν ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα. Για μένα, θα έπρεπε να αναρτώνται φάτσα κάρτα στο διαδίκτυο όλες οι μισθολογικές τους καταστάσεις για να βλέπει ο ελληνικός λαός που τους πληρώνει που πάνε τα χρήματά του. Αλλά εδώ είμαστε ευαίσθητη Ελλάδα, όχι αναίσθητη Σουηδία.

      • ΜΔ avatar
        ΜΔ @ akenaton 18/07/2012 13:21:24

        Κι αν κόψει τη σύνταξη ενός που έχει 2 άνεργα παιδιά και ότι παίρνει, το δίνει για να περνάνε αυτά...? Η περικόψει ακόμα περισσότερο τον μισθό ενός δημοσίου υπαλλήλου που αποτελεί και το μοναδικό έσοδο μίας τετραμελούς οικογένειας...??? Χμμμ...Δύσκολα τα πράγματα...!!! Μάγκες (κυριολεκτικά...) αυτοί που θα καταφέρουν να "προσωποποιήσουν" όσο γίνεται καλύτερα τις ανάγκες του καθενός και θα κάνουν τις περικόπες όσο το δυνατόν πιο δίκαιες...

        • akenaton avatar
          akenaton @ ΜΔ 18/07/2012 16:16:04

          Τα παιδιά του θα παίρνουν επίδομα ανεργίας και θα είναι και πιο ανεξάρτητα! Στο άλλο που λέτε έχετε δίκιο. Όχι μάγκες, χουντίνι θα πρέπει να είναι!!!!!!!

          • ΜΔ avatar
            ΜΔ @ akenaton 18/07/2012 17:22:08

            Ναι, είναι ξεκάθαρο από το πρώτο σχόλιό σας ότι αναφέρεστε και σε ταυτόχρονη αύξηση/εισαγωγή επιδομάτων ανεργίας. Πόσο σίγουρος όμως είστε γι αυτό? Όπως και να 'χει, οι (πραγματικές και μόνο ανάγκες) της κάθε οικογένειας διαφέρουν... Μακάρι να καταφέρουν να πάρουν από αυτούς που ακόμα...αποταμιεύουν και να βοηθήσουν όλους αυτούς που δυσκολεύονται!!!
            Ευχαριστώ!

  4. blue nile avatar
    blue nile 18/07/2012 09:55:15

    Αριστερέ πάς στο ψηλό θρονί για κεντρικός ψάλτης...

  5. BLACKQUEEN avatar
    BLACKQUEEN 18/07/2012 09:56:28

    ....Κουραστικό πλέον, βαρετό κι εξευτελιστικό το ίδιο χυδαίο έργο, σε συνεχή και υποχρεωτική επανάληψη. Οι τελευταίες εκλογές και στους δύο γύρους τους, έδωσαν ξεκάθαρα το μήνυμα και δώρο την πυξίδα.... Όποιος διστάσει ν΄ακολουθήσει πιστά τους χάρτες, όποιος παρεκτραπεί και παραβλέψει τη λαϊκή απαίτηση, θα πληρώσει το τίμημα τόσο άμεσα, που δεν θα το πιστεύει. Δε θέλω ούτε να τη σκέφτομαι αυτή την εφιαλτική εκδοχή της παρέκκλισης απ΄τις δεσμεύσεις, τις υποσχέσεις, τους υψηλούς στόχους και τα οράματα..... Κι αφού έχουμε αποφασίσει ν΄ ανεβάσουμε το επίπεδο και της πολιτικής μας επικοινωνίας :-)), ας συνεχίσουμε με Γιάννη Ρίτσο που ταιριάζει στη σημερινή μας ανάρτηση : Αφιερωμένο : ''Μετά'' Μάρτυρες γιὰ τὰ λάθη σου δὲν εἶχες. Μόνος μάρτυρας ὁ ἴδιος ἐσύ.
    Τὰ τακτοποίησες, τὰ μονόγραψες, τὰ σφράγισες
    σὲ λευκοὺς πάντοτε φακέλους σὰ νὰ ἑτοίμαζες
    τὴ δίκαιη διαθήκη σου.
    Ὕστερα τὰ τοποθέτησες προσεχτικὰ στὰ ράφια.
    Τώρα, γαλήνιος,(ἴσως καὶ κάπως φοβισμένος) οὔτε βιάζεσαι
    οὔτε καθυστερεῖς, γνωρίζοντας ὅτι, μετὰ τὸ θάνατό σου,
    θ᾿ ἀνακαλύψουμε πόσον ὡραῖος ἤσουν,
    πόσο πολὺ πιὸ ὡραῖος πέρα ἀπ᾿ τὶς ἀρετές σου.
    Ἀθήνα, 16.1.1988

  6. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 18/07/2012 09:58:14

    Καλημέρα σε όλους.Εξαιρετικά εύστοχος τίτλος.
    Μέχρι στιγμής,από τα 11,5 δισ ευρώ,ούτε τα μισά δεν έχουν βρεθεί.Ακούγεται έντονα πως υπάρχει η σκέψη για νέες οριζόντιες περικοπές σε μισθούς και συντάξεις.ΑΛΙΜΟΝΟ τους εάν καταλήξουν σ'αυτή την απόφαση....
    Και κάτι ακόμη:Αυτά συμβαίνουν όταν αντί της επαναδιαπραγμάτευσης,προκρίθηκε η λύση ''να είμαστε καλά παιδιά και να δείξουμε καλό χαρακτήρα''....Προ κάμποσων ημερών ένας σχολιαστής (καλή του ώρα) είχε δημοσιεύσει ένα πολύ εύστοχο σχόλιο για τη πολιτική κατευνασμού του Τσάμπερλαιν που αποθράσυνε τον Χίτλερ και τελικώς δεν αποφεύχθηκε η έκρηξη του πολέμου....
    Έτσι κι εδώ.Δίνεται γη και ύδωρ στους ξένους τοκογλύφους και αποθρασύνονται πλήρως...Έως πότε θα συνεχιστεί η πολιτική της υποτέλειας;Θα ισχυριστεί κάποιος ''βιάζεσαι πολύ,ας δούμε τι θα γίνει στο τέλος''....Θ'απαντήσω ως εξής:Το ζήτημα είναι να μην φτάσουμε στο τέλος....Η αντοχή εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων έχει ξεπεραστεί προ πολλού.Δεν βλέπει η ελληνική κυβέρνηση τις εκατοντάδες αυτοκτονίες των 2 τελευταίων ετών;Δεν ακούει τίποτα για την ασφυξία στην αγορά που αργοπεθαίνει (τα λουκέτα είναι στην ημερήσια διάταξη);Δεν αντιλαμβάνεται πως μισθοί και συντάξεις έχουν κονιορτοποιηθεί;Δεν βλέπει τα νούμερα της ανεργίας τα οποία έχουν αυξηθεί ιλιγγιωδώς;Το επαναλαμβάνω πάλι:ΑΛΙΜΟΝΟ τους εάν συνεχίσουν τη πολιτική των Παπανδρέου και Παπαδήμου.....

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Komis Montechristo 18/07/2012 12:57:41

      Κόμη μου καλημέρα. Η πολιτική του κατευνασμού είναι πολύ παλιά -αποτυχημένη - ιστορία. Ας θυμηθούμε το περίφημο Μεγαρικό Ψήφισμα και τη στάση του Περικλή:
      "Κανένας όμως ας μη πιστέψει ότι θα πολεμήσουμε για ασήμαντη αφορμή, αν δεν ανακαλέσουμε το Μεγαρικό ψήφισμα, για το οποίο επιμένουν ιδιαίτερα λέγοντας ότι, αν ανακληθεί, υπάρχει πιθανότητα να μη γίνει πόλεμος. Μήτε να αφήσετε στη συνείδηση σας την τύψη ότι πολεμήσατε για κάτι ασήμαντο. Γιατί το κάπως επουσιώδες αυτό ζήτημα εμπεριέχει την εξακρίβωση και τη δοκιμασία του φρονήματος σας. Εάν δηλαδή υποχωρήσετε τώρα σ΄ αυτούς, θα βρεθείτε αμέσως μπροστά σε κάποια άλλη αξίωση, πιο δυσάρεστη, αφού θα σχηματίσουν τη γνώμη ότι από φόβο ενδώσατε και την πρώτη φορά. Αν όμως αρνηθείτε με αποφασιστικότητα, θα τους δώσετε να καταλάβουν μια και καλή, ότι πρέπει να συμπεριφέρονται απέναντι σας, το λιγότερο, ως ίσοι προς ίσους"

      Καλημέρα

      • Komis Montechristo avatar
        Komis Montechristo @ Γιάννης Φαίλτωρ 18/07/2012 13:24:14

        Συμφωνώ απόλυτα αγαπητέ Φαίλτορα.Δικό σου ήταν εκείνο το σχόλιο (εάν θυμάμαι καλά),τ'οποίο μνημόνευσα στο παραπάνω σχολιασμό μου.Ήταν κεραυνοβόλο και πέτυχες διάνα!!Σου βγάζω το καπέλο!!

    • The Saint avatar
      The Saint @ Komis Montechristo 18/07/2012 19:58:08

      "...ΑΛΙΜΟΝΟ τους εάν συνεχίσουν τη πολιτική των ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ και ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ….."

      Οι οποίοι, ειρήσθω εν παρόδω, θα ΕΠΡΕΠΕ ΗΔΗ να σαπίζουν σε κάποια φυλακή....

      σ.σ. Ολα βαίνουν, όπως ακριβώς ήθελαν και θέλουν όλοι αυτοί που σαν γύπες περιμένουν πώς και πώς, να σαπίσει το σώμα της βαρύτατα τραυματισμένης χώρας μας, γιά να τη ρημάξουν και να αφήσουν πίσω τους σκελετούς....
      Οταν έλεγα ότι ΔΕΝ μας αντιμετωπίζουν fair play, και ότι πρέπει ο λαός να ξυπνήσει, και να αντιδράσει με άλλα μέσα και άλλη διάθεση, είχα δίκαιο....

  7. gio avatar
    gio 18/07/2012 10:05:01

    Οι μεγαλες πολυεθνικες εταιριες εχουν δημιουργησει πληθωριστικα κερδη και δεν τους ενδιαφερει η αυξηση της ζητησης , δεν ειναι πια ο Κευνς η λυση του προβληματος

    • tsechos avatar
      tsechos @ gio 18/07/2012 11:53:21

      Έτσι ακριβώς. Πρέπει να αρχίσετε σιγά να συνειδητοποιείτε οτι η λύση του προβλήματος είναι ο Μάρξ και όχι ο Κέυνς.

  8. avanti avatar
    avanti 18/07/2012 10:33:06

    Νομίζω ότι έχει έρθει η ώρα ο Σαμαράς και ένα μικρό & πολύ στενό επιτελείο ειδικών μαζί με τον Στουρνάρα, πρέπει να καθήσουν και να σχεδιάσουν ένα Plan B για την χώρα, δηλαδή να εξετάσουν την περίπτωση εξόδου της χώρας από το ευρώ (πριν μας δώσουν την κλωτσιά) και ενός νέου κουρέματος του χρέους (πραγματικού και όχι το φιάσκο του PSI). Μόνο εάν η χώρα προετοιμαστεί κατάλληλα και γι αυτό το ενδεχόμενο μπορεί να διαπραγματευτεί με την τρόϊκα. Οσο τους ικετεύουμε και τους δηλώνουμε ότι υποταγμένοι θέλουμε να παραμείνουμε στο ευρώ και να συνεχίζουμε να θέλουμε να εκπληρώσουμε τις υποχρεώσεις μας (με τι άραγε?) τόσο γρηγορότερα οδηγούμαστε σε διάλυση. Ας πάρουμε κάποια στιγμή εμείς την κατάσταση στα χέρια μας, και στην μία και στην άλλη περίπτωση είμαστε καταδικασμένοι να περάσουμε πολύ δύσκολα.
    Πάντως αυτή η κατάσταση με την τρόϊκα και τις απειλές κάθε φορά δεν πάει άλλο, νομίζω ότι ούτε τα φιρμάνια των πάλε ποτέ σουλτάνων προς τους σκλαβωμένους Ελληνες δεν πρέπει να ήταν τόσο ανατριχιαστικά!

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ avanti 18/07/2012 15:32:01

      Plan B ρεαλιστικό και προπαντός ορθολογικό:
      1. Γιατί είναι ανέγγιχτα ταμπού τα Ειδικά μισθολόγια (με ορισμένες εξαιρέσεις - π.χ. ιπτάμενοι της ΠΑ); Το συνταγματικό πρόβλημα μπορεί να λυθεί, π.χ. με προσωρινό χαρακτήρα του ψαλιδίσματος.
      2. Γιατί δεν εξετάζεται η πρόταση Βαρουφάκη για "κλιμακωτή δοκιμή" προς τα κάτω του ανώτατου μισθολογικού και συνταξιοδοτικού πλαφόν στον στενό και ευρυτερο δημόσιο τομέα;
      3. Τι γίνεται με τις μισθολογικές και λειτουργικές δαπάνες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση; Έχουν ελεγχθεί;
      4. Περιφερειακά Πανεπιστημιακά τμήματα και ΤΕΙ; Χρειάζονται όλα αυτά;
      5. Γιατί δεν μπορούν να γίνουν συγχωνεύσεις περιφερειακών νοσοκομείων και αλληλοκαλυπτόμενων κλινικών στην ίδια πόλη;
      6. Υπάρχει σαφής εικόνα με αναλογιστικές μελέτες, άν το Δημόσιο μέρος της τριμερούς χρηματοδότησης χρηματοδοτεί και τα εφάπαξ; Άν ευεργετεί και τα λεγόμενα "ευγενή ταμεία", που κατά δήλωσή τους έχουν ανταποδοτικότητα δεν την χρειάζονται; Δεν νομίζω...
      7. Τι γίνεται με τις πρόωρες συντάξεις από εθελούσιες εξόδους; Υπάρχει εικόνα και λογαρισμός (βλ. παρακάτω);
      Να συνεχίσω; Είναι πολλά που δεν καταλαβαίνω για ποιό λόγο ήταν (πριν το 2008) και είναι ακόμη ταμπού ...

      • akenaton avatar
        akenaton @ Ο Θείος 18/07/2012 16:19:32

        Ούτε κι εγώ το καταλαβαίνω Θείε κι όταν γράφω για αυτά μου κολλάνε την ταμπέλα "νεοφιλελεύθερος" και καθαρίζουνε!

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ akenaton 18/07/2012 16:58:06

          Μήπως μας έπληξε η ίδια "διαστροφή";
          Μετά από τόσους "Σοσιαλιστές μαιμού" να μην αποκτήσει η χώρα της φαιδράς και "Νεοφιλελεύθερους" Λεμούριους;

          • avanti avatar
            avanti @ Ο Θείος 18/07/2012 17:20:13

            @ Θείος & Αkenaton: Αυτά που περιγράφει ο Θείος είναι ζητήματα που λογικά έπρεπε να έχουν λυθεί χθες, όχι σήμερα, χθες, αλλά που... και δεν νομίζω ότι είναι θέμα νεοφιλελευθερισμού, απλή λογική είναι, συμμαζεύω τα του οίκου μου διότι το χρήμα δεν είναι να το σπαταλώ και ιδιαίτερα όταν το δανείζομαι. Τώρα έχω να πω ότι αυτά τα δομικά προβλήματα που οι κυβερνήσεις δεν μπορούν να λύσουν και όλο μπλα - μπλα, αν πάρουν πέντε - έξι Χιώτες Ελληνες Εφοπλιστές (οι περισσότεροι είναι επιτυχημένοι) ως συμβούλους, θα τους τα λύσουν στο άψε σβήσε και χωρίς πολλές κορδέλλες από κανένα. Ομως το θέμα του χρέους είναι βουνό, εκεί είναι όλο το θέμα, πως θα πληρωθεί, έστω και εάν ισοσκελίσουμε τους ισολογισμούς.? Εκεί και ο πιό μάγκας εφοπλιστής θα σηκώσει τα χέρια ψηλά, χρειάζεται περαιτέρω κούρεμα. Απλά και νοικοκυρεμένα.

          • abc avatar
            abc @ avanti 18/07/2012 20:24:38

            ΑΥΤΗ ειναι η ΟΥΣΙΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

          • akenaton avatar
            akenaton @ avanti 19/07/2012 13:40:40

            Αν κάνουμε τα υπόλοιπα, θα έρθει και το κούρεμα! Νομίζετε πιστεύει κανείς στον κόσμο ότι μπορούμε να αποπληρώσουμε ΑΥΤΟ το χρέος; Όμως και κανένας δεν πρόκειται να μας το κουρέψει στο γάμο του καραγκιόζη, μόνο και μόνο για να δημιουργήσουμε ΝΕΟ χρέος σε χρόνο dt !! Μπορεί να είναι κουτόφραγκοι, αλλά πέντε δράμια μυαλό το έχουν διάολε!

          • Ο Θείος avatar
            Ο Θείος @ akenaton 20/07/2012 11:02:02

            Το κούρεμα Δημόσιων δανειστών (EFSF, ΕΚΤ, διακρατικά δάνεια) να το ξεχάσουμε. Είναι χρήματα άμεσα φορολογουμένων. Θα το πληρώσουμε, σε 50 ή 100 χρόνια, αλλά θα το πληρώσουμε.
            Ότι απέμεινε από "ιδιώτες" (τράπεζες, ασφ. ταμεία κτλ), είναι όντως εφικτό.

      • nikos avatar
        nikos @ Ο Θείος 18/07/2012 18:19:17

        +1000

  9. ER avatar
    ER 18/07/2012 10:38:36

    ΣΛΟΒΑΚΙΑ¨

    Κατωτατος μισθος εργαζομενου πρωτη φορα ανειδικευτου 325 ε μεικτα και
    καθαρα 278 ε.
    Κοστος αγορας ορισμενων αγαθων διατροφης σημερα.

    1. Λουκανικα 735 γρ. συσκευασια 12 τεμαχια
    2. 1 λιτρο γαλα
    3. Συσκευασια 1/2 κιλου σαλατας λαχανικων
    4. Κατεψυγμενη πιτσα
    5. Πορτοκαλαδα 2 λιτρων
    6. Μπισκοτα συσκευασια
    7. Μπαγκετα ψωμι

    Συνολικο κοστος των παραπανω 6,74 ευρω.

    Ποσος ειναι ο κατωτατος μισθος στην Ελλαδα και το κοστος των παραπανω
    αγαθων?

    • Λιογκος avatar
      Λιογκος @ ER 19/07/2012 11:54:59

      Άψογος!!! Ταξίδεψα πριν λίγο καιρό στη Σλοβακία και πήγα μια βόλτα στο σούπερ μάρκετ περισσότερο από περιέργεια... έπαθα πλάκα με τις τιμές και μάλιστα ακόμα και με Ελληνικά προιοντα...ναι με Ελληνικά προϊόντα... όταν συζητούσα με συναδέλφους εκεί για την κρίση στην Ελλάδα, μου έλεγαν ότι έχουμε υψηλούς μισθούς... όταν όμως τους εξήγησα το κόστος διαβίωσης στην Ελλάδα σταματήσαν να μιλούν. Μισό λίτρο μπύρας σε εστιατόριο, μπαρ δεν ξεπερνάει βαριά τα 2.5 ευρώ και συνήθως κοστίζει κάτω από 2 ευρώ. Πίνω εγώ την Ελληνική μπύρα σε τέτοιες τιμές?

  10. ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ avatar
    ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΣ 18/07/2012 10:49:25

    ΠΕΡΙΜΕΝΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ;ΟΤΑΝ Η ΛΑΓΚΑΡΝΤ ΕΒΡΙΖΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΝΔ ΔΕΝ ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΤΑΝ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΤΕ;;;ΟΤΑΝ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΤΗΣ ΕΚΛΟΓΗΣ ΚΑΤΑΡΓΗΘΗΚΕ Η ΛΕΞΗ ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ;....ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ....ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ....Η ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΜΑΣΤΙΓΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΩΝ ΔΕ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.....

  11. o deksios avatar
    o deksios 18/07/2012 11:08:53

    αμα ο Σαμαρας συνεχισει να ασχολειται με την οικονομια, και παραμελησει εγκληματικοτητα -λαθρο ο πολιτικος χρονος θα αρχισει να τελειωνει πολυ γρηγορα...
    αμα μεχρι σημερα απ' τις εκλογες, 100 λαθρο πηγαιναν καθε ημερα στα συνορα, και οι αστυνομικοι, εφευγαν απ' τους βουλευτες και με ευρυ δικαιωμα χρησης βιας αρχιζαν να οργωνουν τις γειτονιες, η βελτιωση της καθημερινοτητας θα ανακοιφιζε καπως τους πολιτες απ' τα μετρα...
    αμα δεν κανεις τιποτα για τους λαθρο, οι αστυνομικοι φυλανε τους βουλευτε ςκαι τους δημοσιογραφους, αυριο ψηφισθει νομος για νεα αποφυλακιση εγκληματιων, και μεθαυριο ερθει το χαρατσι της ΔΕΗ, αντιμεθαυριο θα ειναι πρωτο κομμα ο συριζα με 40%

  12. ΓΙΩΡΓΟΣ avatar
    ΓΙΩΡΓΟΣ 18/07/2012 11:22:49

    ... ΟΙ ΒΟ(Υ)ΛΕΥΤΕΣ ΜΑΣ ΜΑΣ ΣΤΟΙΧΙΖΟΥΝ 20.000 Ε...ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΑΚΟΜΗ;;;
    ...ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 20.000 ΠΕΡΙΠΟΥ... ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ 80.000, 90.000... ΛΟΥΦΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ ΣΕ ΚΩΔΙΚΟΥΣ (657 )ΕΦΕΥΡΕΣΗΣ-ΦΟΡΟΔΙΑΦΥΓΗΣ ... ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ... ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΓΡΙΟΥΛΕΣ, ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ, Κ.Λ.
    ΠΡΙΝ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ( ΟΙ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ) ΠΗΡΑΝ ΑΥΞΗΣΗ...ΜΕΧΡΙ 15%...
    ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Σ΄ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ...
    ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙ Η ΙΣΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥ ΤΟΥΣ... Η ΘΑ ΕΚΡΑΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...

  13. abc avatar
    abc 18/07/2012 11:35:44

    Aφου υπάρχει τόσο λίπος, γιατί δεν κάνουν κάτι να σταματήσουν τουλάχιστο οι αυτοκτονίες?
    Γιατί δεν βγάζουν μια ανακοίνωση που να λέει οτι όποιος σκέφτεται να αυτοκτονήσει για οικονομικούς λόγους, να γράφει τους λόγους αυτούς σε μια αίτηση, να την καταθέτει στο ΚΕΠ της γειτονιάς του να παίρνει προκαταβολή αμέσως 500 ευρώ και στη συνέχεια η Πρόνοια να του δίνει μισθό 1000 Ευρώ/μήνα μέχρι να ξεπεράσει το πρόβλημά του. Τα λεφτά για τους "μισθούς αυτοκτονίας" θα τα εισπράξει το κράτος απο το υπάρχον λίπος ακόμα και άμμεσα, τιτλοποιώντας αυτό το λίπος.
    Αλλοιώς όλα αυτά είναι μπαρούφες.
    Εδώ ο Μόντι, άνθρωπος της Goldman Sachs, έφτασε να κυνηγάει τους σκαφάτους και τους Φεραρίστες μέχρι την Κέρκυρα και ο Σαμαράς ψάχνει επικοινωνιακά τρύκ για να μας πασσάρει τα νέα μέτρα?
    Είναι αυτός ο Εθνικός Ηγέτης που περιμέναμε? Παρακάτω λέτε:
    "Μέσα στον Αύγουστο θα ανακοινωθούν μέτρα αναπτυξιακού χαρακτήρα που θα δώσουν ελπίδα για δουλειές και ρευστότητα."
    Εχουν ανακοινωθεί τρείς φορές τουλάχιστο αυτά τα μέτρα. Ο,τι ελπίδα ήταν να δώσουν την έδωσαν. Τα απαραίτητα χρήματα για την ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΜΕΤΡΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, που θα βρεθούν, τη στιγμή που οι Τράπεζες έχουν ρητά και κατηγορηματικά αποσυρθεί απο τα έργα?
    Και πώς θα λάβουμε χρήματα απο τα ΕΣΠΑ αφού είμαστε ανίκανοι να τα απορροφήσουμε και θα τα δώσουν και αυτά στις τράπεζες της Ισπανίας και της Ιταλίας για την ανακεφαλαιοποίηση?
    Δεν καταλαβαίνει κανείς οτι απο εμάς απλά θέλουν να ρουφήξουν και την τελευταία σταγόνα αίματος πρίν μας "απελευθερώσουν" για να βρούμε μόνοι μας την λύση?

  14. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 18/07/2012 11:41:29

    Μπράβο Αριστερέ Ψάλτη!
    Εξαιρετικός!

    • kitsos avatar
      kitsos @ Κώστας Ροδινός 18/07/2012 16:41:11

      Αριστερος ψαλτης και Ροδινος στο ανταρτικο ? Μαλιστα. Περιμενω και τον Φαηλο και βγαινω στο βουνο.

  15. sanderson avatar
    sanderson 18/07/2012 11:46:14

    Είναι κακό την πεθερά σου να την λένε Ελπίδα... γιατί πεθαίνει πάντα τελευταία.

  16. Pikis avatar
    Pikis 18/07/2012 12:07:44

    Που είναι το Ζάππειο 1,2,3... ;

    Που είναι η "έτοιμη" κυβερνητική πρόταση που μας έλεγαν;

    Εδώ έχει χαθεί η λογική. Μας έχουν ζαλίσει με τις αποκρατικοποιήσεις και την πώληση δημόσιας γης. Μα ποιος πιστεύει ότι αυτές οι παπάτζες θα σώσουν τη χώρα; Όλα γίνονται για να ευχαριστηθούν οι νταβατζήδες και μας τα πλασάρουν σαν πανάκεια...

    Στο άρθρο δεν μου άρεσε η άφεση στην επικοινωνιακή πολιτική. Δηλαδή, αφήνουν να διαρρεύσουν μέτρα μαμούθ ώστε να πάρουν λιγότερα και να πούμε εμείς "μπράβο";;; Με την τεχνική της τρομοκρατίας μας κυβερνούν;;; Στη Φάρμα των Ζώων ζούμε ή στην Ελλάδα;

    Τα 1000 ευρώ θεωρούνται "υπερ-αμοιβή"; Ζω μόνος μου και δεν τα βγάζω πέρα. Αν είχα παιδιά και σύζυγο άνεργη τι θα έκανα; Για ποιο λίπος μας μιλάνε; Ας το βρουν εκεί που υπάρχει γιατί οι περισσότεροι μόνο κόκαλα έχουμε πλέον.

    Η κατάσταση μου θυμίζει κυβέρνηση ΓΑΠ όπου κάθε 2 εβδομάδες "έσωζαν" τη χώρα.

  17. Τέλος Ανοχής avatar
    Τέλος Ανοχής 18/07/2012 12:09:52

    Αν κατάλαβα καλά, λίπος αποτελεί οποιοδήποτε εισόδημα πάνω από 1.000 € (το μήνα ελπίζω). Θα τους τσακίσετε τους μεγαλοκαρχαρίες!! Ήδη ονειρεύομαι τους Σαμαράδες, Βενιζέλους, Αλαφούζους, Μπόμπολες, Ψυχάρηδες, Λάτσηδες κ.λ.π., κ.λ.π., να ζουν με 1.000 € το μήνα. Δεν το περίμενα, αλλά η κυβέρνηση άρχισε την επανάσταση!!

  18. Tatmadaw avatar
    Tatmadaw 18/07/2012 12:12:56

    Και φυσικά

    1) ΝΕΑ ΟΡΙΖΟΝΤΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΣΕ ΜΙΣΘΟΥΣ-ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
    2)ΝΕΟι ΦΟΡΟΙ
    3)ΝΕΕΣ ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ
    .
    .
    .

    Αυτό είναι το Ζάππειο 4, νομίζω.

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ Tatmadaw 18/07/2012 12:40:14

      12 σχόλια φαρμάκι για κυβέρνηση 31 ημερών. ούτε οκτώμβριο δεν βγάζει η κυβέρνηση αν δεν είναι δίκαια. κρίμα γιατί πολλά χρόνια η παράταξη ήταν στην αντιπολίτευση....

      • knight rider avatar
        knight rider @ ΝΙΚΟΣ 18/07/2012 13:01:14

        Ποιά παράταξη και ποιά αντιπολίτευση. Το Σημιτόσκυλο ο Στουρνάρας με την αλήτ των τραπεζιτών κυβερνάει τη χώρα. Ο Σαμαράς είναι για να χρεωθεί το πολιτικό κόστος. Αν κυβερνούσε έπρεπε ήδη οι φυλακές να είναι γεμάτες απο την Πασοκοληστοσυμορία.
        Εδώ που φτάσαμε η μόνη λύση είναι οι έντιμοι Ελληνες Αξιωματικοί!

        • BLACKQUEEN avatar
          BLACKQUEEN @ knight rider 18/07/2012 14:31:12

          ...Γι αυτό πρέπει ο Α.Σ να κινηθεί απρόβλεπτα κι επαναστατικά και να μη στέκεται...παραζαλισμένος και άπραγος, δέσμιος τοκογλυφικών εκβιασμών και ...συνυπεύθυνων ανευθύνων. Στο τέλος θα σηκώσει και το λάβαρο του νέου ανένδοτου ο άμεσα υπαίτιος όλων των συμφορών βουλιμικός Μπενίτο, αφού μας υποδείξει τον...ένοχο, για να χρεώσουμε το μέγα θαύμα της συγκυβέρνησης ....
          **** ''Εδώ που φτάσαμε η μόνη λύση είναι οι έντιμοι Ελληνες Αξιωματικοί!'' Δε θέλω να καταλάβω πως εννοείτε, αυτό που υποψιάζομαι οτι εννοείτε....... :-)) ΕΛΕΟΣ!!!!!!

        • dimx avatar
          dimx @ knight rider 18/07/2012 14:47:15

          Γιατι μονο οι Αξιωματικοί ; και οι Υπαξιωματικοί καλυτεροι θα ηταν απο την "Τροικα Εσωτερικου".

          • kitsos avatar
            kitsos @ dimx 18/07/2012 16:43:23

            Εδω που εχουμε φτασει μεχρι και στους φανταρους θα εναποθεσουμε τις ελπιδες μας. :) :)

        • roadrunner avatar
          roadrunner @ knight rider 18/07/2012 18:03:32

          "Εδώ που φτάσαμε η μόνη λύση είναι οι έντιμοι
          Ελληνες Αξιωματικοί!"
          Και εγώ που νόμιζα πως υποχώρησε ...ο καύσωνας , knight rider και kitso!!!

  19. θοδωρης χ. avatar
    θοδωρης χ. 18/07/2012 12:36:50

    οτι μετρα να παρουμε.οσα κι αν υλοποιησουμε απ αυτα που εχουμε δεσμευτει. δυστυχως θα ζητανε κι αλλα.γιατι?η απαντηση ειναι απλη.εχει παρθει η αποφαση να αποχωρησουμε οικιοθελως. και τι πιο ευκολο απ το να ζητανε συνεχεια και προκλητικα κανουργια μετρα.ωσπου να αγανακτησουμε και να τους πουμε κυριοι φτανει ως εδω.και σε περιπτωση που εφαρμοστουν μεχρι κεραιας τα μετρα, ριχνοντας μια ματια στην ιρλανδια καταλαβαινουμε απολυτα οτι οι ανθρωποι ειναι παπατζηδες.αφου καθαρα τους ειπαν οτι η εγχειρηση πετυχε αλλα ο ασθενης πεθανε.αραγε μονο εγω τα βλεπω ετσι τα πραγματα?

    • dimx avatar
      dimx @ θοδωρης χ. 18/07/2012 12:58:28

      Οχι φιλε Θοδωρη ειμαστε και αλλοι που βλεπαμε που το πανε το πραγμα γιαυτο και τον Μαιο δεν ψηφισαμε κανενα απο τα τρια κομματα που θελαν να κυβερνησουν με «υπευθυνοτητα» .

  20. jk avatar
    jk 18/07/2012 12:55:34

    Δηλαδή αυτός που παίρνει π.χ. 1200 ευρώ και έχει και 2 παιδιά θεωρείται προνομιούχος; Αυτός έχει το λίπος; Δε τη βλέπω την κυβέρνηση αυτή να μακροημερεύει...

  21. Νατάσσα avatar
    Νατάσσα 18/07/2012 12:56:05

    Εδώ ήρθαμε....πάμε να φύγουμε.

  22. Μικρασιάτης avatar
    Μικρασιάτης 18/07/2012 13:11:46

    Για ολα φταινε οι χηρες που εκτος απ τη συνταξη τους, παιρνουν και 500 ευρω συνταξη λογω του συγχωρεμενου του συζυγου τους...!!! ΝΑ περικοπει αμεσα, για να σωθει η εθνικη οικονομια...!!! (Ντροπη, μας βλεπουνε & μας ακουνε και τα γεροντια...)

    • tas avatar
      tas @ Μικρασιάτης 18/07/2012 17:25:35

      Και να φανταστεις φιλε Μικρασιατη οτι αυτες εβγαλαν τον Σαμαρα με την ψηφο τους και τωρα αντι για ευχαριστω πετσοκομα...

  23. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 18/07/2012 13:32:11

    Όλα τα περίμενα αλλά να μας προετοιμάζετε να δεχτούμε ότι η κόκκινη
    γραμμή του Α. Σαμαρά, είναι τα 1000 ευρώ, αυτό πάει πολύ.
    Για μία ακόμη φορά έκανα πέτρα την καρδιά μου στις τελευταίες εκλογές,και
    ψήφισα Σαμαρά.
    Κύριε Σαμαρά μην συνεχίσετε από εκεί που σταμάτησε ο οδοστρωτήρας ΓΑΠ,
    πιστέψτε μου οι αντοχές του λαού τελειώνουν -σανε
    Εάν θέλετε,οι αυτοκτονίες οι άστεγοι οι κατασχέσεις σπιτιών, να χρεωθούν σε εσάς προσωπικά συνεχίστε.
    Και για να μή αρχίσουν μερικοί τις νουθεσίες απο το 1981 ψηφίζω ΝΔ.
    Ναί είμαι απ' αυτούς που από το 1981 ψηφίζω ΝΔ

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κογξ Ομ Παξ 18/07/2012 13:58:05

      Με συγχωρείς άλλα δεν πρέπει να κάνεις και τα μάτια σου πέτρα και να μην μπορείς να διαβάσεις σωστά. Εμείς δεςν προετοιμάζουμε κανέναν. Την πραγματικότητα όπως την αντιλαμβανόμαστε καταγράφουμε. Απο εκεί και πέρα ο καθένας κρίνει

  24. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/07/2012 13:46:37

    Με τα σκλάνδαλα των αλλεπάλληλων "εθελούσιων εξόδων" και την τεράστια ζημιά που προκάλεσαν στα Ταμεία τα "κίνητρά" τους, θα ασχοληθούν ποτέ;
    Τράπεζες, ΟΤΕ, Ολυμπιακή, ΔΕΗ, ΟΛΠ, διάφορες διάσπαρτες ΔΕΚΟ, 2000 - 2008;
    Χιλιαδες εργαζόμενοι βγήκαν προωρα στη σύνταξη σε ηλικια 40-50 ετών!
    Κάποιοι το είχαν επισημάνει έγκαιρα, από παλιά. Κανείς δεν τους άκουσε: «Δεν είναι δυνατόν η εργατική αριστοκρατία να αποκομίζει το πακέτο των 230.000 -250.000 ευρώ , φορτώνοντας το κόστος στο κράτος, που προσπαθεί να περικόψει τη σπατάλη από κάθε ασφαλισμένο και χαμηλοσυνταξιούχο" .
    h**p://www.paspaase.gr/arkheioarthron/asphalistiko/khiliadesergazomenoibgekanproorastesuntaxeseelikiaeton.html

    • Ο Θείος avatar
      Ο Θείος @ Ο Θείος 18/07/2012 14:15:51

      Ιδού τα εφάπαξ που πήραν με την εθελούσια έξοδο στην "Ολυμπιακή" :
      h**p://www.tanea.gr/oikonomia/article/?aid=1400916
      Ασύλληπτα, σαν το μποζόνιο του Χίγκς.
      Αυτές τις "μαύρες τρύπες", με τι οριζόντιες περικοπές χαμηλόμισθων και συνταξιούχων τις βούλωσαν;

      • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
        voi8ate kaloi mou an8ropoi @ Ο Θείος 18/07/2012 14:58:01

        Αν κάνω λάθος διορθώστε με ,εξυγίανση δεν το ονόμασε ο Σημιτογκολντμανσάκς αυτό το φαινόμενο ;
        Κατόπιν εντολών των Γερμανών δεν εφαρμόστηκε ώστε να γίνει ελκυστικός χωρίς "βάρη" ο ΟΤΕ ;
        Πέτυχε το σκοπό του δεν τον πέτυχε ;Ο Γερμανικός δημόσιος ΟΤ καβάτζωσε τον ΟΤΕ !
        Άλλο βέβαια ποιοι πληρώνουν τα "εξυγιανσητικά" !!!!

        • voi8ate kaloi mou an8ropoi avatar
          voi8ate kaloi mou an8ropoi @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 18/07/2012 14:59:39

          Το αντίστοιχο και στην Ο.Α βέβαια ,ποιος ωφελήθηκε και έγινε μονοπώλιο ;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 18/07/2012 15:11:02

          Οι "εθελούσιες" βοήθησαν τις επιχειρήσεις (και τους λήπτες πρόωρων συντάξεων) και επιβάρυναν τα Ταμεία, τους "μη ευγενείς" ασφαλισμένους και το Δημόσιο.
          "Εθελούσιες" έγιναν στην εποχή των παχειών αγελάδων (¨ανάπτυξη") και επί ΠΑΣΟΚ (Τράπεζες) και επί ΝΔ (ΟΤΕ, ΔΕΗ, Ολυμπιακή).
          Ο ΟΤΕ, άν θυμάστε, μεταβιβάστηκε αρχικά χρηματιστηριακά στην MIG, από την οποία αγόρασε η DT (η οποία ως σχετική μετοχική πλειοψηφία είναι Δημόσια επιχείρηση).
          Εύκολο αλλά εντελώς ανακριβές να φορτώνετε όλη την λέζα στον ...Σημίτη και το ...Γερμανικό Δημόσιο. Πολλοί και διάφοροι ωφελήθηκαν εις βάρος του συνόλου. Βόλεψαν πολύ κόσμο.
          Πώς νομίζετε ότι έπαιρναν 40 και 45 %; Με το ...καλό τους πρόγραμμα;

        • Ο Θείος avatar
          Ο Θείος @ voi8ate kaloi mou an8ropoi 18/07/2012 15:13:34

          Η "εργατική αριστοκρατία" ήταν πάντοτε το πιό αιμοβόρο ντόπερμαν του καπιταλισμού.
          Δεν γαυγίζει, αλλά τρέφεται από τις σάρκες των πολλών.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ Ο Θείος 18/07/2012 17:27:22

      Θείε, h++p://www.antinews.gr/2011/09/20/123057/

      • Ο Θείος avatar
        Ο Θείος @ Προφήτης 18/07/2012 18:53:48

        !!!
        Ποιός "Θανάσης";
        Ο "Θανάσης" τα τσίμπησε και έγινε Παναής.
        Μην τον είδατε !

  25. Βασίλης avatar
    Βασίλης 18/07/2012 14:00:40

    Το άρθρο σωστό και καλά τα λέει. Και ίσως εδώ που φτάσαμε η πρόταση "Κι αν δεν μπορούμε να κάνουμε τη ζωή όπως τη θέλουμε, ας προσπαθήσουμε να μην την εξευτελίσουμε" να απεικονίζει την σκληρή πραγματικότητα.... Διαβάζοντας τα σχόλια όμως, μια λέξη μου ήρθε στο μυαλό.... απόγνωση. Δεν έχουμε φτάσει απλά τα όρια μας όλοι, τα έχουμε ξεπεράσει προ πολλού και προσπαθούμε να βρούμε λογικές λύσεις σε παράλογα προβλήματα... Θεωρώ οτι το μόνο πράγμα που κρατάει ακόμα την κοινωνική έκρηξη είναι οτι μας στρέφουν τον έναν απέναντι στον άλλον. Στοχοποιούνται εσκεμένα κοινωνικές ομάδες, και αντί να τα βάζουμε με αυτούς που πρέπει, στρέφουμε την οργή μας στους δημόσιους υπαλλήλους, στους ελ. επαγελματίες, στους επιστήμονες, σ'αυτούς που "τολμούν" να πέρνουν ακόμα 2000 το μήνα κλπ κλπ. Φτάσαμε σε σημείο, να ονομάζουμε λίπος (δηλαδή κάτι κακό και άχρηστα αποθηκευμένο, και ό,τι άλλο αρνητικό συναίσθημα μπορεί να προκαλέσει η ονομασία), τις αποταμιεύσεις μιας ζωής που μπορεί να έχει κάνει κάποιος εργαζόμενος...
    Αν ο κ. Σαμαράς και η κυβέρνηση δεν μπορούν ή δεν θέλουν να καταλάβουν την απόγνωση του κόσμου, η κατάρευση του πολιτικού συστήματος θα είναι το λιγότερο που θα συμβεί στη χώρα μας....
    Ελπίζω να ξέρουν, να θέλουν και πάνω απ'όλα να μπορούν!!!

  26. Βαγγέλης avatar
    Βαγγέλης 18/07/2012 14:11:20

    Αν η κόκκινη γραμμή είναι τα 1.000 ευρώ βλέπω τον πρωθυπουργό να μην προλαβαίνει την παρέλαση της 28 Οκτωβρίου.Θα πρέπει να κάνει χαρακίρι.

  27. nestrom avatar
    nestrom 18/07/2012 14:44:00

    Αν θέλουν να ανακουφίσουν τον κόσμο και να ελπίζουν για ανάπτυξη να ρίξουν τη βενζίνη στο 0.80, να μειώσουν τιμολόγια ΔΕΗ, τηλεφωνίας, τέλος κινητής τηλεφωνίας κλπ.

    Φθηνή ενέργεια, είναι το παν για να ενεργοποιηθεί κάθε μέσος Έλληνας.

    Αντ' αυτού προβλέπω νέα αύξηση φόρων στα καύσιμα, ποτά και τσιγάρα..

    • abc avatar
      abc @ nestrom 18/07/2012 20:27:15

      1000+++++όπως πάντα ουσιαστικός αγαπητέ nestrom

  28. tiramola avatar
    tiramola 18/07/2012 14:44:13

    Θα οδηγηθούμε σε δημοψήφισμα και εμείς και άλλες χώρες της ΕΕ αφού δεν θα αντέξουν οι πολίτες την συνεχή λιτότητα.
    Το επικοινωνιακό κομμάτι διαχείρησης της κρίσης, οι προεκλογικές εξαγγελίες και οι μετεκλογικές ανακολουθίες όχι μόνο του Σαμαρά του Βενιζέλου και του κυρΦώτη αλλά και άλλων ηγετών όπως ο Ραχόι, πλέον είναι παρελθόν σαν διαδικασία.
    Διαβάζω στα σχόλια, να προσέξει ο Σαμαράς να μην γίνει Παπανδρέου ή Παπαδήμος ακολουθώντας την ίδια πολιτική και να κάτσει κάτω με το επιτελείο του να σχεδιάσει κάποια άλλη την οποία όμως κανένας δεν περιγράφει.
    Και δεν μπορεί να την περιγράψει διότι το πλαίσιο όπως καθορίζεται από τις ηγεσίες των χωρών της ΕΕ είναι δεδομένο.
    Εκτός από την γελοιότητα της προεκλογικής εξαγγελίας της "επαναδιαπραγμάτευσης" το επόμενο που θα φανεί γελοίο θα είναι το επίσης προεκλογικό δίλημμα "Σαμαράς και ευρώ ή Τσίπρας και δραχμή".
    Για να μην θυμηθώ το προεκλογικό σποτάκι με τον κακομοίρη το δάσκαλο και τους λυπημένους μαθητές...
    Όλη αυτή η γκρίνια υπάρχει γιατί ακόμα δεν έχουν καταλάβει κάποιοι σχολιαστές το αντικειμενικό πρόβλημα της χώρας που είναι ότι ξοδεύουμε παραπάνω από όσα παράγουμε.
    Δηλαδή ας πούμε ότι πετυχαίνουμε επιμήκυνση του προγράμματος (που σημαίνει περισσσότερα δανεικά) όχι για δύο χρόνια αλλά για δέκα.
    Τι θα αλλάξει για την καθημερινότητα των πολιτών?ΤΙΠΟΤΑ
    Αυτά που είναι να σου πάρει σε δύο δόσεις θα στα πάρει σε δέκα.
    Η φτωχοποίηση είναι δεδομένη.Λύσεις χωρίς πόνο δεν υπάρχουν.
    Τουλάχιστον ας σταματήσει η κοροιδία...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ tiramola 18/07/2012 18:48:32

      ῾Ο δικός σου εἶναι ὁ "φονιάς" τῆς ῾Ελλάδας! ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕ ΣΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ, ΔΝΤ/ΤΡΟΙΚΑ!!!

      Μᾶς σκότωνε σιγά καί γλυκά ὁ πατήρ καί μᾶς τελείωσε ὁ υἱός. :mrgreen:

  29. Ο Θείος avatar
    Ο Θείος 18/07/2012 14:50:18

    Να πούμε και ένα βαθύ black Αγγλοσαξωνικόν, για να ηρεμήσουμε κάπως:
    Δύο κυνηγοί βρίσκονται στο δάσος. Ο ένας λιποθυμάει. Δεν φαίνεται να αναπνέει και τα μάτια του γυαλίζουν. Ο άλλος καλεί τις πρώτες βοήθειες από το κινητό του.
    - 'Ο φίλος μου ίσως είναι νεκρός! Τι μπορώ να κάνω;
    Ο τηλεφωνητής ήρεμος απαντά:
    - Κρατήστε την ψυχραιμία σας. Μπορώ να βοηθήσω. Πρώτα, ας σιγουρευτούμε ότι είναι νεκρός.
    Ακολουθεί σιωπή, μετά ένας πυροβολισμός. Ο κυνηγός επιστρέφει στο τηλέφωνο και λέει:
    - Ο.Κ., τι να κάνω τώρα;'

  30. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 18/07/2012 14:53:51

    Θα συμφωνήσω factorx, ότι εσείς δεν προετοιμάζετε κανέναν και ότι αυτή είναι η πραγματικότητα.
    Να σας μιλήσω λοιπόν για την δική μου πραγματικότητα.
    Μηνιαίο εισόδημα 1245 ευρώ με σύζυγο που δεν δουλεύει μια κόρη (άνεργη)
    και δάνειο τράπεζας 257 ευρώ.
    Τα 1600 προ ΓΑΠ γίνανε 1245 ευρώ.
    Εύχομαι να μη στρογγυλέψουν κι άλλο.
    Μη πούνε στο κόπο κάποιοι να μιλήσουν για άνεργους, τους έχω δίπλα μου, κοντά μου,μέσα στο σπίτι μου.

    • Factorx avatar
      Factorx @ Κογξ Ομ Παξ 18/07/2012 15:03:41

      Μήπως νομίζεις οτι σε εμας τρέχουν τα λεφτά από τα μπατζάκια μας;

  31. Κογξ Ομ Παξ avatar
    Κογξ Ομ Παξ 18/07/2012 15:14:51

    Αγαπητέ factorx, ειλικρινά σου εύχομαι να έχεις πολύ περισσότερα από εμένα,και γιατί όχι άλλωστε.
    Την καλησπέρα μου.

  32. Μοναχικός Λύκος avatar
    Μοναχικός Λύκος 18/07/2012 16:01:22

    Να σχολιάσει κανείς ή να μην σχολιάσει;
    Τα συζητάμε επί χρόνια αυτά τα προβλήματα αλλά λίγοι βλέπουμε πως οι εκάστοτε πολιτικές τα διαιωνίζουν αντί να τα λύνουν... τον τελευταίο καιρό δε, (στην εντός μνημονίου εποχή) παρατηρείται μια πρωτοφανής χυδαιότης προς τα εργατικά δικαιώματα και την ευημερία των πολιτών. Η παγκόσμια πολιτική σκηνή και οι οργανισμοί/οργανώσεις που την πλαισιώνουν προσπαθούν με τον ίδιο τρόπο να επιτύχουν διαφορετικά αποτελέσματα. Αν αυτό δεν είναι ο ορισμός της παράνοιας τότε δεν ξέρω ποιος είναι...
    Η υπομονή του κόσμου έχει εξαντληθεί προ πολλού και η εκκωφαντική σιωπή της κοινωνίας (που παρατηρεί ακόμα και ο πιο στραβός) είναι το προεόρτιο μιας τεράστιας κοινωνικής έκρηξης. Όπως είπα τα πολιτικά συστήματα δείχνουν εγκλωβισμένα στον κυκλώνα των συμφερόντων και του τρόπου σκέψης που κληρονόμησαν ανά τα χρόνια. Με λίγα λόγια είναι ανίκανοι στην επίλυση των προβλημάτων, επειδή είναι μέρος του προβλήματος. Μέρος του... λίπους (πόσο ανόητος πρέπει να είναι ο άνθρωπος που σκαρφίστηκε αυτό τον όρο) και των... κόκκινων γραμμών.
    Το μόνο που τους νοιάζει είναι να επιβιώσει το σύστημα, να βγει με ελαφρά τραύματα από την χειρότερη κρίση της ιστορίας του. Ακόμα και αν αυτό απαιτεί την θυσία ανθρώπων ή την καταστροφή κρατών. Φοβούνται όσο τίποτα την άρνηση πληρωμής χρεών από οποιονδήποτε δανειολήπτη, πόσο μάλλον στην περίπτωση ενός κράτους. Γι'αυτό και οι πιέσεις στο ελληνικό πολιτικό σύστημα είναι δίχως προηγούμενο (σε βαθμό ωμής παρέμβασης στα εσωτερικά μιας χώρας). Το χειρότερο είναι πως επιβεβαιώνεται ο Ελύτης για χιλιοστή φορά, πως οι κυβερνήσεις στην Ελλάδα πηγαίνουν αντίθετα από το λαϊκό αίσθημα και μάλιστα χαρακτηρίζονται από δουλοπρέπεια και υποταγή σε εξωγενείς παράγοντες.
    Για μένα η λύση είναι προφανής. Το μοντέλο που λέγεται καπιταλισμός δεν δουλεύει. Αποδεδειγμένα δεν δουλεύει. Δεν μιλάω για επιστροφή στη Λίθινη εποχή. Μιλάω για ένα κοινωνικό μοντέλο φτιαγμένο να υπηρετεί την ανθρωπότητα και όχι να υπηρετεί σκοτεινά συμφέροντα μιας κάστας πλουσίων που νοιάζεται για το κέρδος της και μόνο. Όσοι το έχουν ονειρευτεί ξέρουν πολύ καλά τι εννοώ. Όσοι δεν το έχουν συλλογιστεί, πολύ απλά δεν είναι έτοιμοι να συνειδητοποιήσουν την πραγματική αιτία που τα πάντα καταρρέουν γύρω τους. Δεν χρειάζεται να πω κάτι περισσότερο, οι χαώδεις καταστάσεις που θα ακολουθήσουν (κοινωνικές εκρήξεις), τα ολοένα και μεγαλύτερα προβλήματα (χωρίς κοινά αποδεκτές λύσεις) και η τρομακτική αύξηση των κοινωνικών αδικιών θα μεταπείσουν και τον πιο φανατισμένο οπαδό του καπιταλισμού.
    Προσωπική άποψη και δεν απαιτώ από κανέναν να συμφωνήσει. Όπως είπα δεν χρειάζεται να πω τίποτε περισσότερο. Άλλοι πρέπει να πασχίσουν για να διασώσουν τα ιμάτια τους από την δικαιολογημένη οργή του κόσμου...

  33. tiramola avatar
    tiramola 18/07/2012 16:19:01

    Πάντως για να συνεισφέρω στη συζήτηση και να μην γκρινιάζω συνέχεια πιστυεύω ότι τα 2400 ανώτατο όριο στις συντάξεις είναι πολλά. Όταν είσαι συνταξιούχος μπορείς να την βγάλεις με πολύ λιγότερα, ένα χιλιάρικο είναι αρκετό. Δεν μπορεί όταν πλέον το ταβάνι στους μισθούς του ιδιωτικού τομέα είναι το χιλιάρικο, να υπάρχουν συνταξιούχοι με 2400 το μήνα. Επίσης οι φόροι δεν πρέπει να μειωθούν αφού μιλάμε για μιά χώρα που δεν έχει μηχανισμό συλλογής φόρων με την φοροδιαφυγή να οργιάζει ακόμα. Όταν και αν καταφέρεις να φτιάξεις έναν μηχανισμό όπου δεν θα γλυτώνει κανένας τότε το ξανασυζητάς. Αυτές ήταν και οι διαφωνίες μου εδώ μέσα όταν άκουγα περί Ζαπείων αλλά τότε οι περισσότεροι από τους σχολιαστές ασχολούνταν με τον τσολάκογλου...

  34. tiramola avatar
    tiramola 18/07/2012 16:26:33

    Ροδινός, πόσα θα εξοικονομήσουμε αν η ανώτερη σύνταξη είναι ένα χιλιάρικο?

  35. Ἀντρέας avatar
    Ἀντρέας 18/07/2012 17:16:54

    Προσοχή στις κόκκινες γραμμές,
    μην κόψουν κατά λάθος τίποτα τέτοιο:

    http://static.diavgeia.gov.gr/doc/%CE%924%CE%9B%CE%9C7%CE%9B6-43%CE%A0

    Πίνακας Υλοποιούμενων Δράσεων της Νομαρχιακής Επιχείρησης Ανάπτυξης της
    Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας

    Δημιουργία καναλιού YouTube. 6.150,00€

    Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Facebook 15.252,00€

    Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Twitter. 15.252,00€

    Δημιουργία λογαριασμού και διαχείριση Δικτύου στο Google+ 15.252,00€

    Δημιουργία και διαχείριση πλατφόρμας ψηφιακής σήμανσης με πολυμεσικό
    περιεχόμενο. 24.600,00€

    Λογότυπο & slogan. Δράση 1.6 6.519,00€


    ΣΥΝΟΛΟ ΥΠΟΕΡΓΟΥ : 83.025,00€


    Σημείωση: Η δημιουργία λογαριασμού στο youtube είναι φτηνότερη από twitter/facebook/google+ διότι δεν περιλαμβάνει διαχείρηση, δηλαδή ο κοπρίτης που θα γράφει μια φορά τη μέρα ένα μήνυμα ( "Ο Δήμαρχος σήμερα θα μιλήσει για τον τουρισμό, στις 10 το πρωί") θα το γράφει εις τριπλούν (αμοιβόμενα εις τριπλούν) και ...όχι εις τερταπλούν

  36. theo1611 avatar
    theo1611 18/07/2012 17:44:49

    Κατά τη γνώμη μου θα πρέπει η κυβέρνηση να πάψει να ασχολείται με το χυμένο γάλα και τα χυμένα γάλατα και να κάνει προγραμματισμό επί μηδενικής βάσης από την κατάσταση που είμαστε σήμερα, ξεχνώντας βέβαια και τις "μαϊμουδιές" του παρελθόντος, που ταϊστηκαν από δανεικά, σπατάλη, πελατειακές σχέσεις, μεγαλοϊδεατισμούς και διαφθορά.

    Τουλάχιστον Ισοσκελισμένος προϋπολογισμός με βάση τις δυνάμεις μας κάθε φορά και πλεονάσματα από το χαράτσωμα των "μαϊμουδιών" του παρελθόντος για συνεχή κοινωνική αναδιανομή, δικαιοσύνη και ανάπτυξη.

    Εάν εσείς ξέρετε κάποιο άλλο τρόπο, θα είμαι ευτυχής να τον ακούσω.

    Ελλειμματικοί προϋπολογισμοί ξανά προς όφελος μόνο της ανάπτυξης, όταν θα μπορούμε να βρούμε χρηματοδότηση και να χρησιμοποιούμε τα κεφάλαια μόνο για αποδοτικές επενδύσεις!

  37. ENG avatar
    ENG 18/07/2012 19:42:07

    2400 Ευρο συνταξη ο " παππους " και 700 ο νεος / νεα προτοδιοριστη!!!
    Αυτο θελουμε !!! Οι δηθεν παπουδες να σκωτονουν τα εγγονια τους !!!!

    Τι λετε βγαινει η συνταξη του παππου΅?

    Μην πουμε για εφαπαξ !!!!! Αστο αυτο !!!!

    Μειωση στου μισθουσ στον βουλευτων !!!!!
    Κλεισιμο το γυμναστηριο τησ βουλησ!!!! Δεν Χρειαζεται υπαρχουν κι αλλοι τροποι να φυγει το λυπος !!!!!

    Κλεισιμο το καναλιου τησ βουλησ δεν το βλεπει κανεις !!!
    Μας φτανει η ΕΡΤ και η ΝΕΤ και ΕΤ3

    Μειωση του προσωπικου τησ βουλησ!!!!! Ποσο ακομα θα του πληρωνουμε !!!!!

    Επιδομα ανεργειασ τελοσ!!!!! Επιδοτηση τηνς ανειδικευτης εργασιεσ
    να δουλεψουν τα νεα παιδια !!!!

    Προστασια συνορων και απελαση λαθρωμεταναστων !!!!!!
    Δημιουργια κλιματοσ ασφαλησ χωρασ !!!!

    Ποιοσ θα ερθει να δει την ελλαδα με τουσ λαθρο !!!!! Κανενασ τουριστασ για ελλαδα ρε παιδια ?

    Το λιποσ ξερουν που βρισκεται !!!! Απλως δεν θελουν να τα αγγιξουν γιατι θα λερωθουν !!!!!!

    Τοσα χρονια ξερουν ποιοι το μαζεψανε !!!! Το λυπος !!!! Το ιδιο το κρατοσ
    του βοηθησαι !!!!

    Γενικοι γραματεισ , συμβουλοι , μεσαζωντεσ για αγορεσ οπλων με offshore εταρειες , διοικητες οργανισμων , υπουργοι τησ μιζασ !!!! Βουλευτες με
    εξωχικα και πισινες ολα κληρονομια και λοιπα !!!

    Αλλα δυστυχωσ ολα τα ανωτερο ειναι λαικισμος !!!!!!

    Κατα τα τα αλλα ολοι ειχαν προγραμμα και τωρα ολοι ψαχνουν το κουτακι με τα σπιρτα!!!!

  38. panos avatar
    panos 18/07/2012 20:05:55

    Η μειωση μισθων και συνταξεων θα οδηγει ολο και σε μεγαλυτερη υφεση
    Να κοπουν μισθοι και συνταξεις πχ απο 2000+ οπως σε ΔΕΗ κτλπ το καταλαβαινω
    Αλλα αμα κοψουμε πανω απο 1000Ευρω δεν θα κινειται τιποτα τα χρεη και το χρεος θα μεγαλωνει ο κοσμος θα απελπιστει παραπανω

    2 ειναι τα Τεραστια προβληματα της Ελλαδας εκτος του οικονομικου

    1)Υπογεννητικοτητα:τεραστια προβλημα θα εχουμε αμα συνεχιστει η κατασταση ο πληθυσμος θα γερναει με οτι αυτο συνεπαγεται

    2)Με τετοιους μισθους ακομα και οι λιγοστοι νεοι στο μελλον θα βγουνε εξω

    Μετα θα εχουμε μια νεα Ελλαδα απο γερους και Πακιδες

    Φοβερο δεν ειναι?

  39. xp avatar
    xp 18/07/2012 21:29:09

    Το να ριχνουμε ολα τα στραβα στην εργατική αριστοκρατία ειναι μυωπική θεώρηση των πραμάτων: Δεν αντιλέγω ότι το κράτος μας ,είναι άδικο.Πχ Ειχα πρόβλημα υγείας με ένα μάτι μου πολύ σοβαρό.Για έξι μήνες δεν μπορούσα να εργασθώ ,ούτε να οδηγήσω ,ούτε καν να περπατήσω.Το πλουσιότατο ταμείο μου όμως εισέπραξε τις εισφορές (για το εξάμηνο από εμέ) και δεν μου έδωσε ουτε καν κάποιο βοήθημα.Και πλήρωσα σχεδόν όλη την θεραπεία μου στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Αντίθετα στην Ζακυνθο ,ο τυφλός οδηγός ταξί εισέπραττε ,το επίδομα !!! Αρα έχουμε κυρίως αδικίες!!! Μου προκαλεί ομως εντύπωση ότι δεν ομιλούμε όμως για τα καρτέλ και τις διαπλεκόμενες ιστορίες των κρατικοδίαιτων επιχειρηματιών.Για τις ασυλίες που απολαμβάνουν εταιρείες πολυεθνικές για κάθε είδους φορολογικά παιχνίδια.Η εργατική αριστοκρατία ουσιαστικά "λαδώνεται" για να μένει μουγγή όταν γίνονται πάρτυ.....Αλλά είναι μικρό μέρος του προβλήματος.Ας δημοσιοποιηθούν τα καθαρά έσοδα από δημόσιους φορείς σε φυσικά πρόσωπα ,στο ίντερνετ .Από τον Πρόεδρο της δημοκρατίας μέχρι τον κλητήρα(μαζί με τις παροχές πχ αυτοκίνητα κτλ).Ετσι όπως μιλούμε δεν έχουμε εικόνα,ή μάλιστα έχουμε την μισή αλήθεια που είναι και το μεγαλύτερο ψέμμα.

  40. roadrunner avatar
    roadrunner 18/07/2012 21:55:36

    "Δεν κόβουμε από τους ανθρώπους που παίρνουν κάτω από 1.000 ευρώ. Εδώ είναι η πρώτη κόκκινη γραμμή που λέγεται ότι έχει μπει."
    Αριστερέ Ψάλτη, ακραία δεξιά και νεοφιλελεύθερη η πληροφορία σου δυστυχώς για κόκκινη γραμμή στα 1000 ευρώ.
    Το πιθανό οριζόντιο μαχαίρι, αν περάσει από τις αποδοχές 1050 ευρώ έως 1200 ευρώ, για να τις μειώσει σε 1000 (κατώτερο πλαφόν), θα αποδώσει ελάχιστα σε σχέση με την αντιξοότητα που θα επιφέρει στους θιγόμενους.
    Δεν θα ήθελα να ακούσω για κατώτερο, αλλά για ανώτερο πλαφόν
    πχ κόκκινη γραμμή= καμία σύνταξη πάνω από 1600 ευρώ, κανένας μισθός πάνω από 2500.
    Έτσι εξοικομούνται χρήματα από όσους λαμβάνουν υπέρογκες αμοιβές, που είναι και παρα πολλοί, ενώ η μείωση από 10.000 ευρώ σε 2.500 μόνο αντιξοότητα και απόγνωση δεν δημιουργεί στους θιγόμενους.
    Και έχω και κάτι άλλο να πω: σε αυτή τη ζωή ουδείς αναντικατάστατος, ή όπως είχε γράψει εδώ μέσα ο πιο εμπνευσμένος σχολιαστής "τα νεκροταφεία είναι γεμάτα αναντικατάστατους". Με άλλα λόγια, όποιος δυσαρεστημένος δεν αντέχει μια μείωση από 5.000 στα 2.500 ευρώ, μπορεί απλά να παραιτηθεί και πανεύκολά θα αντικατασταθεί από αξιότερο. Όχι μόνο δεν θα λείψει κανείς από τους βολεμένους, αλλά θα ενισχυθεί η κοινωνική συνοχή, η αξιοκρατία, θα επικρατήσει η δικαιοσύνη των πολλών, που στην τελική είναι αυτή που θα φτιάξει μια πιθανόν συγκλονιστική πρωθυπουργική θητεία.

  41. ΝΙΚΟΣ avatar
    ΝΙΚΟΣ 18/07/2012 22:40:21

    μη βάζετε τον πήχη χαμηλά ΓΙΑ 1.000€.... οι κρατικοδίαιτοι επιχειρηματίες διέλυσαν την ελλάδα, μικροί και μεγάλοι προμηθευτές, είναι οι μεγαλύτεροι κλέφτες, μεγάλα παράσιτα, είναι οι μεγαλύτεροι κρατιστές που δημόσια τους φταίει το κράτος και δηλώνουν ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΚΑΙ ΡΗΤΟΡΕΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΜΑΘΗΜΕΝΟΙ ΣΤ ΦΑΙ , ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΝ ΚΟΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΛΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑ. θυμάμαι τα βιβλία του Α. Ανδριανόπουλου που τα διάβαζα με πάθος για το φιλελευθερισμό, στις Τ.Ο. της Ν.Δ. διακινούνταν πρίν το 1990, αλλά το 1993 με απογοήτευσε με τη νεοφιλελεύθερη πολιτική που ακολούθησε στην πράξη με ψωμί και βενζίνη, γιατί ποτέ κανένας υγιής ανταγωνισμός δε λειτούργησε ΚΑΙ Ο ΝΕΟΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟΣ ΗΤΑΝ ΤΕΛΙΚΑ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΟΣ, ΚΑΚΙΣΤΟΣ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΗ ΜΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ. και κάτι για κ. μητσοτάκη και μ. βαρβιτσιώτη... να φύγουν απο τη Ν.Δ. ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ, ΓΟΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΤΖΑΚΙΩΝ, ΑΠΟΛΙΘΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ ΠΟΥ ΟΥΤΕ 1 ΕΝΣΗΜΟ ΜΕ ΤΟ ΣΠΑΘΙ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΚΟΛΛΗΣΑΝ. ΜΑΚΡΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ Ο ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ. ΜΠΟΥΛΗΔΕΣ, ΜΗΝ ΤΟΝ ΠΙΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΑΣ . ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΧΙ Ο ΚΙΟΥΤΣΟΥΚΗΣ....

  42. DebbyTant avatar
    DebbyTant 19/07/2012 09:31:46

    Στην κατοχη δεν ειχαν οι αθηναιοι τοσες ενστασεις περι εισοδηματων, φορων, και στατους διαβιωσης. Ετρωγαν οτι εβρισκαν απ τα σκουπιδια. Δουλευαν και τα καρα. Που καιρος για λεκτικους διαξιφισμους.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.