#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
23/10/2010 23:44
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κεραμίδα για τους πολίτες, ή κεραμίδι για τον Ελληνα»



Το δίλημμα που βάζει η χθεσινή δέσμευση Σαμαρά για επιδότηση της τάξεως του 2% για 10 χρόνια του επιτοκίου στα στεγαστικά δάνεια, στο πλαίσιο του προγράμματος που προτείνει η ΝΔ για την έξοδο της χώρας από την κρίση

(http://www.antinews.gr/?p=67912),είναι ένα σε σχέση και με τις εξαγγελίες της κυβέρνησης: «Κεραμίδα για τους πολίτες, ή κεραμίδι για τον Ελληνα». Και φυσικά, όλοι προτιμούν το δεύτερο, την απόκτηση σπιτιού η οποία αποτελεί όνειρο για όλο τον κόσμο και το μόνο σταθερό επενδυτικό καταφύγιο εν μέσω της κρίσης.

Η πρόταση Σαμαρά στηρίζεται σε μερικές απλές, απλούστατες παραδοχές. Κατ’ αρχάς ότι η οικοδομή και η κτηματαγορά είναι ο βασικός πυλώνας της οικονομίας. Είναι το στήριγμα μιας χώρας αν θέλει να έχει ανάπτυξη. Κι επειδή η Ελλάδα δεν παράγει τίποτε ουσιαστικό, παρά μόνο τουρισμό, επομένως η οικοδομή παίζει σημαίνοντα ρόλο.

Σύμφωνα με εκτιμήσεις, η οικοδομή και οι κατασκευές συμβάλλουν στο 15% του ελληνικού ΑΕΠ ενώ δίνουν δουλειά στο 17% των απασχολούμενων στην Ελλάδα.

Πριν από την κρίση, στα κρατικά ταμεία εισέρρεαν περισσότερα από ένα δις ευρώ από φόρους στα ακίνητα, χωρίς να υπολογίζεται η φορολόγηση των επαγγελμάτων που κινούνται πέριξ της οικοδομής.

Στο χώρο της ιδιωτικής οικοδομικής δραστηριότητας επιχειρούν περί τις 15.000 εταιρείες οι οποίες απασχολούν περί τους 400.000 Ελληνες και αλλοδαπούς εργάτες. Επίσης, άλλοι 600.000 βγάζουν ψωμί από τα περίπου 160 συναφή με την οικοδομή επαγγέλματα.

Επίσης, προ της κρίσης, ο ρυθμός αύξησης των στεγαστικών δανείων είχε φτάσει το 34%, δηλαδή ουσιαστικά οι τράπεζες λειτουργούσαν αποκλειστικά για να δίνουν δάνεια σπιτιών. Ετσι έφτασε και το ποσοστό ιδιοκατοίκησης στην Ελλάδα πάνω από 80%.

Αυτά είναι τα καλά, διότι εδώ και 2-3 χρόνια ήλθαν τα κακά.

Η οικοδομή βουλιάζει λόγω έλλειψης αγοραστών. Ο κόσμος είτε επειδή δεν έχει χρήματα είτε επειδή περιμένει να σκάσει κι άλλο η φούσκα των τιμών στα ακίνητα, δεν ενδιαφέρεται για αγορές.

Η οικοδομική δραστηριότητα έχει πέσει πάνω από 30% σε σχέση με πέρυσι. Οι αγοραπωλησίες είναι μειωμένες κατά 50%-60% με αποτέλεσμα τα απούλητα σπίτια να ξεπερνούν τις 150 χιλιάδες πανελλαδικά.

Περί τις 1.000 οικοδομικές επιχειρήσεις έχουν βάλει λουκέτο μέσα σε 10 μήνες φέτος, περίπου 80-100 χιλιάδες οικοδόμοι έχουν βγει στην ανεργία ενώ εκατοντάδες χιλιάδες απασχολούμενοι στα συναφή επαγγέλματα (αλουμινάδες, μαντράδες, σιδεράδες, ξυλουργοί, υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι κ.λπ.) έχουν βρεθεί σε απόγνωση.

Οσο για το ρυθμό αύξησης των στεγαστικών δανείων, αυτός απλά δεν υπάρχει διότι είναι υπό το μηδέν.

Όπως μηδέν είναι και τα έσοδα του κράτους από τους φόρους μεταβίβασης διότι δεν γίνονται αγοραπωλησίες.

Συμπερασματικά, η οικοδομή έχει καταρρεύσει και προκαλεί το βασικότερο πλήγμα για την οικονομία.

Τι κάνει η κυβέρνηση γι’ αυτό; Απολύτως τίποτε. Μόνο επιβάλλει νέους φόρους, απειλεί με νέες αντικειμενικές αξίες, επιβάλλει χαράτσια τύπου ημιυπαίθριοι, ενεργειακά πιστοποιητικά κ.λπ. και δεν κάνει το απολύτως αυτονόητο. Δε δίνει κίνητρα για να αγοράσει ο κόσμος σπίτια, να κινηθεί πάλι η αγορά, να δημιουργηθεί ανάπτυξη, θέσεις εργασίας, έσοδα για τα κρατικά ταμεία.

Γι’ αυτό η πρόταση Σαμαρά έχει πολύ ενδιαφέρον. Αντί π.χ. να μειώνει το τέλος ταξινόμησης των αυτοκινήτων και να στέλνεις δισεκατομμύρια ευρώ στις εταιρείες αυτοκινήτων της Ιαπωνίας, της Γερμανίας, της Γαλλίας κ.λπ., παίρνεις μέτρα για την εγχώρια βιομηχανία της οικοδομής.

Ξέρετε πόσο ανακουφισμένος θα ήταν ο πολίτης αν ήξερε ότι μπορεί να πάρει δάνειο με επιτόκιο 2 μονάδες χαμηλότερο για 10 χρόνια; Πόσα χρήματα θα γλίτωνε όλη αυτή τη δεκαετία, την τόσο δύσκολη που θα διανύσουμε;

Κατ’ αρχάς θα δημιουργούσε άμεσα ζήτηση για χιλιάδες σπίτια. Το απόθεμα θα μειώνονταν, η οικοδομή θα ξαναέπαιρνε μπροστά, θα χτίζονταν νέα κτίρια. Και οι τράπεζες θα έβγαιναν από τη δύσκολη θέση που είναι τώρα.

Υπάρχουν κι άλλα μέτρα που μπορούν να προταθούν, όπως η αναβολή για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και για συγκεκριμένο ποσό του πόθεν έσχες για πρώτη κατοικία.

Επίσης, η μείωση του φόρου μεταβίβασης από το 10% που είναι σήμερα στο μισό.

Και φυσικά κίνητρα, μέχρι και… απειλές αν χρειαστεί ώστε οι εργολάβοι να ρίξουν τις τιμές των σπιτιών που πουλάνε, διότι και αυτό είναι ένα κρίσιμο ζήτημα.

Εχει σκεφτεί κανείς εκεί στο υπουργείο Οικονομικών ότι δε χρειάζονται μαγικές λύσεις, αλλά μόνο τόλμη στη λήψη αποφάσεων;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. QuaSimodos avatar
    QuaSimodos 24/10/2010 00:00:48

    ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΡΩΤΙΕΣΑΙ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΤΟ ΠΙΟ ΑΠΛΟ: ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΥΑΛΟ, ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ;;;

  2. ΕΛΛΗΝ avatar
    ΕΛΛΗΝ 24/10/2010 00:10:53

    ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ ++++++++++

    Αύτά περίπου έγραψα πρίν από λίγο σε σχολιασμό για το πού θα βρεί ο Σαμαράς τα λεφτά για να το κάνει.

    Και όταν λέει ο Μήταράκης
    Οτι η πρόταση είναι μετά από κοστολογιμένους υπολογισμούς να είστε σίγουροι οτι ΓΙΝΕΤΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ

  3. ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα avatar
    ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/10/2010 07:30:23

    Καλημέρα
    Δεν έχετε καταλάβει ότι δεν θέλουν ανάπτυξη!!!
    Το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν ήθελε ανάπτυξη.
    Αν αναπτυχθεί η Εελλάδα θα φύγει από την Αμερικάνικη επιρροή
    Όταν βγει ο Σαμαράς πρέπει πρώτα να συντρίψει τους μηχανισμούς μη ανάπτυξης: ΜΚΟ,ανεξάρτητες αρχές,ΜΜΕ κλπ.
    Μόλις πάρει τις περιφερειακές εκλογές καλό θα ήταν να δημιουργήσει περιφερειακά ΜΜΕ αναπτυξιακής προοπτικής (να προβάλλουν τον πολιτισμό, τον τουρισμό,την επιχειρηματικότητα, τις αναπτυξιακές δυνατότητες της υπαίθρου,
    τις μαλακίες του ΠΑΣΟΚ)

    • aengus avatar
      aengus @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/10/2010 09:21:30

      Πολύ θα ήθελα να ξέρω τα ποσά που εισπράττουν οι ΜΚΟ σήμερα…..

    • neotera avatar
      neotera @ ΠΑΣΟΚ Χωρίς Σύνορα 24/10/2010 11:06:37

      Αυτό όχι μόνον είναι μεγάλη αλήθεια , αλλά καταδεικνυει τα όρια της "Αλλαγής" που αποδέχεται το κατοχικό καθεστώς. Επί κωστάκη ήταν εφικτό για τον Μολυβιάτη να καταργήσει τις ανθελληνικές-πρακτώρικες ΜΚΟ και μπορούσε να κρατηθεί στο ΥΠΕΞ αγνοώντας τη σφοδρή διαμαρτυρία με ρηματική διακοίνωση (νότα) των ΗΠΑ. Ομως ο χέστης προϊστάμενός του τον έδιωξε κι έφερε τη Ντόρα για να εξευμενίσει του συμμάχους, με αποτέλεσμα αντίθετο φυσικά των προσδοκιών του... Η συνέχεια υπήρξε "φωτιά" για τον τόπο, με κατάληξη σε καθεστώς ΔΝΤ κατοχής της ελλαδίτσας ως προσάναμμα για πυρπόληση της Ευρωζώνης...
      Οπότε το ζήτημα της στήριξης ή όχι του Σαμαρά είναι απλό. Γνωρίζετε να έχει πάρει τσίγκινα σώβρακα και να έχει περιφρουρείται από ατσάλινο πατριωτικό επιτελείο συγκροτημένο με κορυφαίους εμπειρογνώμονες σε μια τεράστια γκάμα ζητημάτων? Από την προσωπική του ασφάλεια και τις επικοινωνίες τους μέχρι τις διεθνείς σχέσεις, τα μήντια και τον ελληνικό πολιτισμό... Αν πράττει δηλαδή όσα όφειλε να πράξει προετοιμαζόμενος ο κωστάκης για να μην καταλήξουμε στο παρόν ναυάγιο...Αν είναι έτσι να τρέξουμε όλοι να προσφέρουμε αμισθί τις υπηρεσίες προσφέροντας τον καλύτερό μας εαυτό βρε αδερφέ ! ))

      • δρόμος avatar
        δρόμος @ neotera 24/10/2010 13:41:10

        υποβολή υποψηφιοτήτων και βιογραφικών στο nd.gr

  4. Aggelos avatar
    Aggelos 24/10/2010 08:01:11

    "Δεν έχετε καταλάβει ότι δεν θέλουν ανάπτυξη!!!
    Το ΠΑΣΟΚ ποτέ δεν ήθελε ανάπτυξη."

    ακριβως,,το πασοκ αποβιομηχανισε την Ελλαδα το 80..η δεξια επι Καραμανλη ανεπτυξε και εχτισε την Ελλαδα..

    οι σοσιαλιστες ειναι μονο για να τρωνε και να μοιραζουν απο τα ετοιμα,,οχι να παραγουν πλουτο και να αυξανουν την πιτα..

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 24/10/2010 08:18:33

    Η πρόταση είναι εξαιρετική.
    Είναι εφικτή, αφορά μεγάλο μέρος του πληθυσμού, θα δώσει ώθηση στην ανάκαμψη της οικονομίας.
    Αρκεί να μην μείνει στο επίπεδο της προεκλογικής διαχείρισης (να στηριχθεί δηλαδή πολιτικά, επικοινωνιακά και οικονομικά και να αποτελέσει επισημη θέση και μέρος του σχεδίου εξόδου από την κρίση.)

  6. aengus avatar
    aengus 24/10/2010 09:19:39

    Εν τω μεταξύ, στο «ΚΡΕΜΑΤΟΡΙΟΝ Η ΩΡΑΙΑ ΕΛΛΑΣ», γελάει και το παρδαλό κατσίκι με τους πολιτικαντισμούς του ΣΥΝ….
    Στην Περιφέρεια Αττικής στηρίζουν κάποιον που είναι ΠΑΣΟΚ και που τη μια δηλώνει ότι στον δεύτερο γύρο θα στηρίξει τον «σοσιαλιστικό χώρο»….., δηλαδή ΠΑΣΟΚ, και την άλλη θα στηρίξει την – κατά τον ΣΥΝ – «άχρωμη και πολιτικά ουδέτερη υποψηφιότητα» του Γ. Δημαρά, την οποία όμως στηρίζει και η Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια …
    Τόοοοοσο καλά!

    • aengus avatar
      aengus @ aengus 24/10/2010 09:22:52

      Δηλαδή ή ΠΑΣΟΚ ή ΠΑΣΟΚ…..

  7. Panagiotis anagnostopoulos avatar
    Panagiotis anagnostopoulos 24/10/2010 09:58:44

    Η πρόταση του Σαμαρά είναι εξαιρετική. Πιστεύω όμως ότι δεν είναι αρκετά τέτοιου είδους πράγματα για να λυθεί το Ελληνικό πρόβλημα. Χρειάζονται ριζικές λύσεις στο θέμα του χρέους, αν θέλουμε να δούμε μία άσπρη μέρα. Μία ενδιαφέρουσα υπάρχει στο http://www.x-hellenica.gr/PressCenter/Articles/2216.aspx Πρέπει να υπάρξουν και άλλες προτάσεις από την κυβέρνηση, οι οποίες να επαναφέρουν την αισιοδοξία στους Έλληνες.

  8. GAETANO avatar
    GAETANO 24/10/2010 10:19:30

    ΣΩΣΤΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ .
    ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ;
    ΤΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΡΑ ΔΕΝ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ . ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΑΝΑΚΑΜΨΗ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ , ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Ο ΑΛΛΟΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΣΠΙΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΕΠΙΔΟΤΗΘΕΙ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ .
    ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΠΟΥΛΑΜΕ ΛΑΧΕΙΑ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΜΙΣΟΥΣ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΟΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ .

    ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ .

    ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΕΙΝΑΙ :
    1.- ΘΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΠΡΟΣΕΧΗ ΧΡΟΝΙΑ Η ΘΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ;
    2.- ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ ( ΑΠΟΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟΣ ) Η ΟΧΙ ;
    3.- ΘΑ ΠΤΩΧΕΥΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΘΑ ΒΓΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ Η ΟΧΙ ¨;

    ΟΣΟ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΙΟΥΝΤΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΑΒΕΒΑΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΤΡΑ ΤΙΠΟΤΑ .
    ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΑΝ ΠΡΙΝ ΔΥΟ Η ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΛΑΒΕΙ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ .
    ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ Η ΚΑΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΣΤΡΑΦΕΙ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΣΟΚ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΛΛΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΛΙΜΑ .

    ΜΕ ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΕΣ ΣΦΑΙΡΕΣ ΤΥΠΟΥ ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΠΙΤΟΚΙΟΥ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ . ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΚΛΙΜΑ .

    ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΣΟΒΑΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΩΤΟΒΟΛΙΔΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΜΙΣΘΟΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ , ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ .

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ GAETANO 24/10/2010 10:37:44

      GAETANO,

      Ακόμα και οι μεγαλύτερες ανατροπές ξεκίνησαν από ένα πρώτο μικρό βήμα.
      Κατά τα άλλα ουδείς διαφωνεί ότι χρειάζεται ένας σοβαρός διάλογος για την οικονομία και οχι μεμονωμένα μέτρα.

      • GAETANO avatar
        GAETANO @ Κώστας Ροδινός 24/10/2010 10:48:20

        ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΑΚΟΥΜΕ .

        ΠΑΩ ΠΕΡΙΟΔΙΑ ΚΑΒΑΛΑ . ΛΕΕΙ ΠΧ Ο Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΕΝΘΕΝ ΚΑΙ ΕΝΘΕΝ .

        ΒΓΑΛΤΕ ΜΟΥ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΓΙΑ ΑΛΛΓΗ ΝΑ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΣΩ . ΓΑΠ " 45 ΔΙς ΠΡΑΣΙΝΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2015 !!!!
        ΣΑΜΑΡΑΣ . ΝΑ ΕΠΙΔΟΤΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝ

        ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟΤΗΤΑΣ ΕΧΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΡΟΔΙΝΕ .

        ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠ'ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΣΟΥ

    • GAETANO avatar
      GAETANO @ GAETANO 24/10/2010 10:43:57

      ΚΑΤΟΙΚΙΕΣ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΕ ΞΕΝΟΥΣ ( ΕΥΡΩΠΑΙΟΥΣ ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΥΣ ΠΧ ) ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΠΟΥΛΑΕΙ Η ΙΣΠΑΝΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΓΛΟΥΣ ΚΑΙ Η ΤΟΥΡΚΙΑ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ ?

      ΑΝ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΙ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΚΑΙΡΟ , ΗΛΙΟ , ΘΑΛΑΣΣΕΣ , ΠΑΡΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΑ .

      ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΟΙ . ΓΙΑΤΙ ? ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΥΠΕΡΤΙΜΗΜΕΝΟ ΕΥΡΩ ? ΑΝ ΝΑΙ ΑΣ ΦΥΓΟΥΜΕ .
      ΜΠΗΚΑΜΕ . ΔΕΝ ΤΟ ΑΞΙΠΟΙΗΣΑΜΕ . ΑΣ ΦΥΓΟΥΜΕ . ΔΡΑΧΜΗ , ΥΠΟΤΙΜΗΔΗ 50% ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕΙΩΣΗ ΑΞΙΑΣ ΣΠΙΤΙΩΝ .
      Α ΝΑΙ . ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΧΡΕΟΣ . ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟ 30% ΜΕ 2,5-3,0% ΕΠΙΤΟΚΙΟ . ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ . "THE PARTY IS OVER" ΔΕ ΕΙΠΕ Ο JUNKER . ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ .

      ΠΟΝΑΕΙ ΧΕΡΙ ΚΟΒΕΙ ΧΕΡΙ . ΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΑΠΟΟΚΛΕΙΣΤΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ?
      ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΑΜΕ ? ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΑΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΙΑ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΕ ΦΘΗΝΟ ΧΡΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΑΜΕ .

      ΑΠΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ . ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ?

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ GAETANO 24/10/2010 10:53:32

        GAETANO,

        Επι της ουσίας συμφωνούμε.
        Η Ν.Δ. κατέθεσε μια ολοκληρωμένη πρόταση εξόοδου της χώρας από την κρίση από τον περασμένο Ιούλιο.
        Το θεωρώ λογικό,θα έλεγα μάλιστα ότι άργησαν κιόλας, να ανεδείξουν κάποια σημεία της πρότασης αυτής.

        Τέλος, μετά το "λεφτά υπάρχουν" δεν νομίζω οτι ο κόσμος πείθεται πλέον απο πυροτεχνήματα. Αυτή είναι εκτίμησή μου.

      • neos agrotis avatar
        neos agrotis @ GAETANO 24/10/2010 10:57:44

        @gaetano
        Απαντήσεις υπάρχουν. Αλλα οσο οι ελληνες ειναι βολεμένοι και πανω το 50% ζει απο τον κρατικό προυπολογισμό (αμεσα ή εμμεσα) τα πράγματα ειναι πολύ δυσκολο να άλλάξουν με πολιτικούς της σειράς. συμφωνώ απόλυτα με τις θέσεις που εκφραζεις, ανάλογες εχω εκφράσει και εγώ μέσα απο τα σχόλια του antinews. Να θυμίσω δε αυτό που εχω γράψει πριν αρκετούς μήνες: "Σε λίγο θα παρακαλάμε να γυρίσουμε στην δραχμή!"

      • neos agrotis avatar
        neos agrotis @ GAETANO 24/10/2010 11:19:40

        Νιουρέλ Ρουμπινί σήμερα στην "Κ"
        "Αυτό είναι ένα σενάριο για τα επόμενα πέντε χρόνια όταν χώρες όπως η Ελλάδα και άλλες υποστούν όλες τις θυσίες και εξακολουθούν να μην παρουσιάζουν ανάπτυξη. Εάν δεν έχουν υποχωρήσει οι τιμές στο εσωτερικό και δεν έχει υπάρξει αύξηση της ανταγωνιστικότητας μέσω μικρότερης αύξησης των μισθών από την παραγωγικότητα, στην πορεία οι χώρες αυτές θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα ανάπτυξης το οποίο δεν θα μπορεί να επιλυθεί με αναδιάρθρωση του χρέους, κάτι που σημαίνει ότι η επιλογή εξόδου από το ευρώ παραμένει στο τραπέζι ως μια πιθανότητα"

      • GAETANO avatar
        GAETANO @ GAETANO 24/10/2010 11:27:11

        Η ΝΔ , ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ , ΕΧΕΙ ΤΟ ΠΟΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΠΤΟΓΡΑΜΜΑ . ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ . ΚΥΡΙΩς ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ .

        ΕΚΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ( ΔΕΚΕΒΡΙΟΣ 2009 ΣΤΟΝ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΚΑΙ ΙΟΥΛΟΣ 2010 ΣΤΟ ΖΑΠΕΙΟ ) ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΑΠΑΞΙΩΘΕΙ .

        ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΥΦΕΣΗ ΤΑ ΛΟΥΚΕΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΕΔΩ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΣΕ 6 ΗΝΕΣ ( ΜΑΡΤΙΟΣ ΤΟΥ 2011 ) .
        ΠΡΟΒΛΕΠΩ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΕΝΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ , ΙΔΙΩΤΕΣ ΚΑΙ ΜΙΚΡΟ ΜΕΣΑΙΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ .

        ΤΩΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΑΤΟΣ , ΔΙΑΡΘΡΩΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΚΥΚΛΙΚΟΥ , ΜΕΤΡΑ ΜΕΓΑΤΟΝΩΝ . ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΟΚ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ .

        ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΑΝΑΤΡΟΠΕΣ ΣΩΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ . ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ( EXACT SCIENCE ) ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΤΩΝ ΑΤΟΜΩΝ .
        ΑΝ ΔΕΝ ΞΕΡΗΣ ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΩΡΑ , ΟΧΙ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ , ΔΕΝ ΞΕΡΗΣ ΝΑ ΚΑΝΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ .
        ΕΤΣΙ ΦΕΥΓΟΥΝ 30ΔΙΣ € ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΝ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΝΑ ΣΟΥ ΔΩΣΟΥΝ ΚΑΙ 5% !!!!!

        ΒΑΖΕΙΣ ΦΟΡΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΟΥ ΠΑΝΤΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΗΣ ΕΣΟΔΑ , ΚΑΙ ΤΙΜΩΡΕΙΣ ΟΣΟΥΣ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝ ΤΑ ΚΕΡΔΗ ΤΟΥΣ ΜΕ 45% !!! ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΑΣΗΣ ΝΑ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ 25% ΣΕ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΟΠΟΥ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ Η ΥΦΕΣΗ Η ΑΠΕΛΠΙΣΙΑ ΚΑΙ Η ΜΙΖΕΡΙΑ ΕΧΕΙ ΔΑΓΚΩΣΕΙ ΑΓΡΙΑ .

        "neos agrotis" ΑΣΦΑΛΩΣ ΦΙΛΕ ΑΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 1.2 ΕΚ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΡΥΤΕΡΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ ΤΟ ΤΡΑΙΝΟ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ .
        ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΝΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟ , ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΣΑΜΑΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΔΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΝΔ ΣΧΕΔΙΟ ΕΣΤΩ ΣΤΑΔΙΑΚΗΣ ΜΕΙΩΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ . ΚΑΤΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΑΥΤΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΚΑΝΕ Ο ΚΑΜΕΡΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕΙΩΣΗ 450,000 ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΣ ΠΛΗΡΗ ΑΠΟΔΟΧΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ .
        ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΝΔ ΓΙΑ ΑΥΤΟ . ΠΟΥ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΟΜΩΣ . ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΠΛΑ ΣΑΝ ΤΗΝ ΑΛΕΠΟΥ ΣΤΟ ΠΑΖΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΦΙΛΩΝ .
        ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΔ . ΥΠΟΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ Ο Α.ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΣΥΡΦΕΤΟ ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ .
        ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ (ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ) Η ΝΔ ΤΕΤΕΛΑΣΤΑΙ .
        ΟΣΟΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΑΓΑΠΑΜΕ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΟΤΙ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ . ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΑ .

  9. GAETANO avatar
    GAETANO 24/10/2010 11:36:15

    ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΡΟΥΜΠΙΝΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ . ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΣ ΕΙΝΑΙ .

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ? ΟΤΙ ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ .

    "TIME IS MONEY" ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΓΓΛΟΣΑΞΩΝΕΣ . ΤΑ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΜΕΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΕ ΔΡΧΜΗ , ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ .
    ΣΕ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΠΤΥΞΗ 10% ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ .
    ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΟΜΩΣ ΑΥΣΤΗΡΗ ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΗ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ , ΚΥΡΙΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ .

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ - ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ( ΠΟΥ ΒΑΖΕΙ ΣΤΗΝ ΓΩΝΙΑ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ ) ΤΩΝ ΔΥΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΔΑΙΡΚΕΙΑΣ ΜΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5ΕΤΙΑΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ ΧΩΡΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΝΑΤΑΡΑΧΕΣ .

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ GAETANO 24/10/2010 11:40:33

      Με πολιτικούς της σειράς και αναλογο λαο θα ...σερνομάστε.

      • GAETANO avatar
        GAETANO @ neos agrotis 24/10/2010 11:49:24

        ΑΝΑΤΥΠΩΝΩ ΑΠΟ ΑΛΛΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΣΕ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ANTI NEWS ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ GAETANO says:


        24/10/2010 at 11:59
        factorx ΟΛΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΟΠΩΣ ΣΥΝΗΘΩς .
        ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ? Η ΠΟΛΤΙΚΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΔΕΝ ΑΠΟΔΙΔΕΙ . ΑΡΑ ?
        Η ΤΡΟΙΚΑ ΛΕΕΙ ΠΧ . ΔΙΩΞΤΕ 250.000 ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΓΙΑ ΞΕΚΙΝΗΜΑ .
        ΤΙ ΓΙΝΕΤΡΑΙ ;
        ΤΙ ΑΠΑΝΤΑ Ο ΠΟΛΤΙΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ? ΠΑΣΟΚ ΝΔ ΒΑΣΙΚΑ . ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΙΒΑΛΙΩΤΗ – ΜΕΝΤΡΕΚΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΤΟΥΣ .
        ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ;
        ΚΗΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΚΑΙ ΔΙΩΧΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ ;

        ΚΑΛΗ Η ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ FACTORX ( ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΘΑ ΕΛΕΓΑ ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ . ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟΤΕ . ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΠΛΕΟΝ ΤΩΡΑ .ΟΣΟΙ ΑΜΦΙΒΑΛΟΥΝ/ΕΛΠΙΖΟΥΝ ΣΥΝΤΟΜΑ ΘΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ .
        ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΛΕΙΠΕΙ ΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ . ΤΟ , ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΙ ;

        "ΛΕΦΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΙΠΕ Ο ΓΑΠ" ΚΑΙ ΠΗΡΕ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ . ΚΑΤΕΡΕΥΣΕ Ο ΓΑΠ . ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ; Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ; ΜΑΚΑΡΙ . ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ .
        ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ . ΞΕΡΕΙΣ ; ΞΕΡΟΥΜΕ ; ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ; ΞΕΡΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ;

        ΑΣ ΣΟΒΑΡΕΥΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΘΑΣΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΑΠΟ ΤΟ ΑΝ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Ο ΓΑΠ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ Η ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ . ΑΝ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 5 Η 6 ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ Ο ΕΝΑΣ Η Ο ΑΛΛΟΣ . Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΙΑΣ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΡΚΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ .

        ΟΛΟ ΤΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ . ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ( ΠΑΣΟΚ , ΝΔ ΒΑΣΙΚΑ ) ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΟΙ , ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ , ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΙ , ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ , ΔΙΑΝΟΟΥΜΕΝΟΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΚΑΤΩ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΠΑΝΩ ΣΕ ΜΙΑ ΓΡΑΜΜΗ .
        ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ;
        ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ . ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ , ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 5ΕΤΙΑΣ – 10ΕΤΙΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ .

        ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΟΥΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΡΕΩΚΟΠΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΤΗΝ ΕΥΡΩΖΩΝΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΗΠΑ . ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ .

        ΝΑ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΔΡΑΧΜΗ , ΣΤΗΝ ΥΠΟΤΙΜΗΣΗ 50% ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΟΥ 30% ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΣΕ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 2,5%-3,0% ΚΑΙ ΠΕΝΤΕ ΧΡΟΝΙΑ ΧΑΡΗ .

        ΤΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ factorx ; ΘΑ ΕΙΧΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩ . ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΚΑΙ ΛΥΣΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΚΕΦΤΕΙ . ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΩ ΜΕ ΧΑΡΑ .

        ΑΛΛΑ ΜΟΝΟ ΩΡΑΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝΟΗΤΗ ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΟΥ ΓΑΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ ΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΠΛΕΟΝ .
        ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ . ΤΟ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ . ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΤΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ ;

        Reply
        GAETANO says:
        24/10/2010 at 12:33 ΟΧΙ ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΕΡΙ ΠΑΤΡΙΩΤΙΣΜΟΥ PLEASE .
        ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ , ΤΑ ΝΟΙΚΟΚΥΡΙΑ , ΟΙ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΔΕΧΤΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΣΚΛΗΡΟ ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧΗ , ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ .

        ΘΑ ΜΕΙΩΘΕΙ ΤΟ ΚΑΤΑΚΕΦΑΛΗΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΑΠΟ $ 25.000 ΣΕ $ 10.000 , ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΕΙ 5, 10 , 20 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΑΙΞΕΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΑΝΩ ΣΕ ΥΓΙΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ .

        ΤΕΤΟΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ . ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙ ΚΟΜΜΑ ?

        Reply Τα σχόλια σας

      • ΕΛΛΗΝ avatar
        ΕΛΛΗΝ @ neos agrotis 24/10/2010 22:34:03

        @ gaetano

        Διάβασα αυτά που γράφεις με προσοχή.

        Δέν είδα πουθενά να αναφέρεις τους έχοντες και κατέχοντες.
        Ενώ αντίθετα επαναλαμβάνεις για νοικοκυριά, για επαγγελματίες, για στενό και ευρύτερο Δημόσιο Τομέα.

        Χωρίς να έχω καμμία σχέση με ΚΚΕ - αντίθετα τους πολεμάω για πάνω απο 30 χρόνια - θα σου πρότεινα να ακούσεις-διαβάσεις την ανάλυση Μπογιόπουλου στο ΑΛΤΕΡ για το πώς μπορεί να αποπληρωθεί το χρέος συνεισφέροντας ελάχιστα απο τα υπερκέρδη των τελευταίων ετων οι Βδέλες του Ελληνικού λαού Τράπεζες-Μεγαλοβιομήχανοι-Μεγαλοεργολάβοι-Μεγαλονταβατζήδες μετα υπερχρεωμένα ΜΜΕ τα οποία τρέφονται με διαφιμίσεις και χορηγίες του Κράτους δλδ του κοσμάκη και έχουν το θράσος να κουνάνε το δάχτυλο στον κοσμάκη.

        Αν άκουσες προχθές ο κ. ΄΄Πρόεδρος΄΄ ΣΕΒ είπε οτι δεν του βγαίνει η εξίσωση για να μειώσει τις τιμές κατά 30%.
        Εμάς μας ρώτησε κανείς αν μας βγαίνει ή μήπως για τα νοικοκυριά δεν υπάρχει εξίσωση.

        ΟΙ ΄΄ΚΥΡΙΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ.

        Τέλος αν δεν σου αρέσει η ανάλυση του Μπογιόπουλου ρίξε μιά ματιά προς Ουγγαρία ή Ισλανδία μεριά.

    • δρόμος avatar
      δρόμος @ GAETANO 24/10/2010 14:11:22

      Gaetano, δεν είναι κρίμα να κάνεις τόσον κόπο γράφοντας και να μην σε διαβάζουν? Τα κεφαλαία είναι πολύ κουραστικά για μένα, και για πολλούς άλλους, που έχουν διαμαρτυρηθεί κατά καιρούς.

      • GAETANO avatar
        GAETANO @ δρόμος 24/10/2010 15:41:24

        Εχεις δικηο . Θα προσπαθησω να γραφω με μικρα .
        Αλλα γραφουμε για τους αλλους η για μας ? Για εκτονωση ? Ετσι και αλοιως δεν αλλαζουμε τιποτα .
        Να εισαι καλα

  10. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 24/10/2010 11:47:35

    Φοβάμαι ότι το GAP-Project είναι δρομολογημένο από παλιά.

    Απλά περίμεναν κάποιοι να ωριμάσουν κατάλληλα οι συνθήκες και να βρουν

    κατάλληλο εκτελεστικό όργανο, εκόν ή άκον.

    Οδηγούμε την Ελλάδα σε προγραμματισμένη χρεωκοπία, τρομοκρατούμε τους

    Έλληνες, υποσκάπτουμε τα υπολείματα αξιοπιστίας του πολιτικού προσωπικού,

    κααι την υποχρεώνουμε σε αποδοχή νέας τάξης πραγμάτων σε σχέση με τα

    κυριαρχικά της δικαιώματα με αντάλαγμα τη "σωτηρία" της?(συνδιαχείρηση-

    συνεκμετάλευση του Αιγαίου, ΑΟΖ, 12 μίλια, υφαλοκρηπίδα, Σκοπιανό κ.λ.π).

    ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ.
    ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ.

  11. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 24/10/2010 13:48:01

    Μην τρελλαθούμε κιολας με αυτη την πρεμούρα για την οικοδομή... για να κινηθεί πάλι η οικοδομική δραστηριότητα θα πρέπει να πουληθούν πρώτα τα 300.000 ακίνητα που περιμένουν στα αζήτητα. Αλλιώς το μόνο που θα γίνει ειναι μια προσωρινή κινητικότητα που θα προσθέσει μερικές χιλιάδες ακόμα στα αδιάθετα ακίνητα!

    Και αν δεν υπάρξει θετική ψυχολογία, ανάπτυξη με ταυτόχρονη βελτίωση της καταναλωτικής δύναμης και σημαντική μείωση σε ΦΠΑ και λοιπούς φόρους, τότε δεν υπάρχει περίπτωση ανάκαμψης σε κανενα τομέα και κυρίως στην οικοδομή! Ουτε η επιδότηση του επιτοκίου στεγαστικού δανείου κατα 2% θα βελτιώσει τίποτα εκτός της μερικής ανακούφισης των δόσεων των δανειοδοτουμένων για τα υφιστάμενα ήδη δανεια. Τίποτα αλλο.

    Η λύση για την αναπτυξη μπορεί να προέλθει μόνο μέσα απο την ενισχυση της εγχώριας βιομηχανικής και βιοτεχνικής δραστηριότητας και της ανατροπής του αρνητικού εμπορικού ισοζυγίου. Αυτό μπορεί να γίνει μέσα απο την ριζική μείωση των εισαγομένων για να τονωθει η εγχώρια παραγωγή και η αύξηση των εξαγωγών ωστε να προκύψει απασχόληση και παραγωγή πλούτου.

    Ολα τα άλλα ειναι ασπιρίνες για ημικρανίες...

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ DeltaLamda 24/10/2010 16:36:56

      "Η λύση για την αναπτυξη μπορεί να προέλθει μόνο μέσα απο την ενισχυση της εγχώριας βιομηχανικής και βιοτεχνικής δραστηριότητας και της ανατροπής του αρνητικού εμπορικού ισοζυγίου".
      Τα εργαλεια για να επιτευχθει αυτό ειναι τρία:α)επιδότηση της παραγωγής, β)δασμοί στα εισαγώμενα και γ)υποτιμηση του νομισματος σου. Δεν μιλώ βέβαια για μειωση μισθων και ιδιαιτερα στον ιδιωτικό τομέα γιατι ειναι ήδη πολύ χαμηλοί.
      Και για τα τρία δεν μπορουμε να κάνουμε τιποτε λογω ΕΕ. Αρα ποια ειναι η λύση αν θελουμε να παραμεινουμε στη ΕΕ και να εχουμε αναπτυξη?

  12. ΒΑΣΙΛΗΣ avatar
    ΒΑΣΙΛΗΣ 24/10/2010 15:18:23

    EΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ!!! ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΡΧΗ!!!

  13. DeltaLamda avatar
    DeltaLamda 24/10/2010 17:52:09

    @ neos agrotis

    1. Δεν χρειάζεται επιδότηση της παραγωγής. Υπάρχουν κι αλλοι τρόποι και μέθοδοι έμμεσης ενίσχυσης π.χ. με επιδότηση των εργοδοτικών ασφαλιστικών εισφορών για τίς εξαγωγικές επιχειρήσεις, ενδεχομένως αυξημένα ποσοστά επιδοτήσεων μέσω του αναπτυξιακού νόμου για τίς εξαγωγικές επιχειρήσεις, την δυνατότητα αποληρωμής της ΔΕΗ σε 60 αντί για 30 ημέρες, κλπ.
    2. Μπορεί να μην επιτρέπονται δασμοί στα εισαγόμενα αλλά πάντα θα υπάρχουν τρόποι και μέθοδοι για να δημιουργηθούν barriers... αν αλλάξουμε κι εμεις τις κομπλεξικές καταναλωτικές μας συνήθειες για παν εισαγόμενο, θα δείς οτι και απο μόνοι μας μπορούμε να συμβάλλουμε σημαντικά στην βελτίωση του εμπορικού ισοζυγίου!
    3. Αν επιβάλλει το Κράτος στίς αλυσίδες super markets να πληρώνουν τις ντόπιες προμηθευτικές επιχειρήσεις οχι σε 6 ή 7 μήνες αλλά σε 60 ημέρες, οπως κάνουν 'αλλωστε με στους ξένους προμηθευτές τους, θα δείς πως βελτιωνεται η κατασταση τόσο απο πλευρας ρευστότητας οσο και του υπέρμετρου χρηματοοικονομικού κόστους για τίς ελληνικες!

    Θα ειχα πολλά ακόμα να σου πω αλλά για όλα χρειάζεται φαντασία, δημιουργικό μυαλό και αποφασιστικότητα να συγκρουστείς συντεταγμένα. Δυστυχώς όμως η σημερινή κυβέρνηση δεν διαθέτει τίποτα απο αυτά...

    • neos agrotis avatar
      neos agrotis @ DeltaLamda 25/10/2010 14:49:47

      @DeltaLamda
      ασπιρινες ενω ο ασθενης θελει χημειοθεραπειες.

  14. δαιμονάκι avatar
    δαιμονάκι 25/10/2010 03:43:54

    @ DeltaLamda..... αυτά τα τρία που αναφέρεις,"φαντασία, δημιουργικό μυαλό και αποφασιστικότητα να συγκρουστείς συντεταγμένα" ποια ελληνική κυβέρνηση τα είχε από το 1985 και μετά?
    (και γράφω από 1985, γιατί από τότε άρχισα να καταλαβαίνω σχετικά με την πολιτική)

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.