«Κείνο που σου προσάπτουνε τα χελιδόνια είναι η άνοιξη που δεν έφερες»
03/10/2014 19:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

«Κείνο που σου προσάπτουνε τα χελιδόνια είναι η άνοιξη που δεν έφερες»

Αν ο Σαμαράς καταφέρει να αλλάξει το κλίμα μέχρι τις προεδρικές εκλογές, ο Τσίπρας δεν θα έχει λόγο ύπαρξης.

Πολύς λόγος γίνεται για το αν η επικείμενη ψήφος εμπιστοσύνης είναι ταυτόχρονα και πρόβα τζενεράλε για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας. Και να μας το θυμηθείτε, το βράδυ της ψηφοφορίας, όταν η κυβέρνηση θα έχει πάρει τη στήριξη που ζητά ο πρωθυπουργός, ο Τσίπρας θα βγει και θα πει ότι πάμε σε εκλογές αφού δεν θα βρεθούν οι 180 βουλευτές που απαιτούνται.

Είναι όμως έτσι; Μπορεί κανείς να συνδέσει τις δύο κρίσιμες ψηφοφορίες; Όχι, μόνο στα αρρωστημένα μυαλά της ψευτοαριστεράς που ονειρεύεται εξουσία υπάρχει κάτι τέτοιο. Και να μας το θυμηθείτε, για άλλη μια φορά θα διαψευστούν παταγωδώς. Άλλωστε, μόλις πριν μερικές ημέρες ο Τσίπρας και οι φωστήρες της Κουμουνδούρου διέρρεαν ότι θα έχουμε εκλογές μέσα στον Οκτώβριο. Για γέλια οι άνθρωποι. Άμα παίξουν λόττο δεν θα πιάσουν ούτε έναν αριθμό.

Η ψήφιση της κυβέρνησης τις επόμενες ημέρες δεν είναι εκλογή Προέδρου αλλά μια κίνηση στήριξής της ώστε να δώσει την ύστατη μάχη με τους τροικανούς και τη Μέρκελ για τις μεγάλες προκλήσεις για την οικονομία. Σε εξέλιξη είναι η τελευταία αξιολόγηση της τρόικας, ακολουθεί ο πρώτος προϋπολογισμός των τελευταίων 6 ετών που περιέχει και φοροελαφρύνσεις, ακόμη και χωρίς τη συναίνεση της τρόικας. Και στη συνέχεια πάμε στην απεμπλοκή από το ΔΝΤ και γενικά από την τρόικα και προς το τέλος του έτους θα ξεκαθαρίσει το τοπίο για το ελληνικό χρέος.

Αυτοί είναι οι κρίσιμοι σταθμοί και χωρίς σταθερή κυβέρνηση απλά η χώρα θα βολόδερνε από εδώ κι από εκεί ικετεύοντας για ένα... δανειάκι προκειμένου να πληρώσει τους μισθούς και τις συντάξεις. Την ίδια στιγμή τα νέα από τα δημοσιονομικά είναι καλά καθώς το πλεόνασμα έχει φτάσει στα 2,5 δισ. και θα ξεπεραστεί και ο στόχος που είχε τεθεί για το 2014. Αυτό σημαίνει ότι μπαίνουν οι βάσεις για φοροελαφρύνσεις και διαψεύδονται οι συκοφάντες.

Σίγουρα δεν είναι όλα ρόδινα και η κυβέρνηση έχει κάνει σοβαρά λάθη. Κυρίως γιατί άφησε να φτάσει ο κόσμος στο αμήν, γιατί πλήγωσε ένα μεγάλο μέρος των «νοικοκυραίων» με τους απανωτούς φόρους, τα χαράτσια, τους ΕΝΦΙΑ που ταλαιπωρούν τον ελληνικό λαό. Και την ίδια στιγμή οι μεγαλοφοροφυγάδες κάνουν πάρτι. Αλλά δεν είναι η ώρα του απολογισμού.

Καλώς εχόντων των πραγμάτων η κυβέρνηση θα πάρει την ψήφο εμπιστοσύνης και ο Σαμαράς θα ξεκινήσει τον μαραθώνιο των 4 μηνών προκειμένου να ολοκληρώσει αυτό που είχε υποσχεθεί. Δηλαδή ότι θα έσωζε την Ελλάδα από την καταστροφή και την χρεοκοπία.

Την άνοιξη που θα πάει για την εκλογή Προέδρου Δημοκρατίας πιθανότατα να μην πετύχει να μαζέψει τους 180 βουλευτές και η χώρα να οδηγηθεί σε εκλογές. Με ποιο δίλημμα; Αν η κυβέρνηση πάει στον κόσμο και του πει «ψηφίστε με γιατί σας έσωσα», δεν έχει πολλές ελπίδες. Ο κόσμος θα του πει μπράβο αλλά θα στραφεί στον μεγάλο ψεύτη που του τάζει λαγούς. Είναι φυσική... η ροπή προς την καταστροφή.

Αν όμως η κυβερνητική πρόταση είναι «Έλληνα, σε έσωσα από την χρεοκοπία αλλά ταυτόχρονα σε έβγαλα και από το μνημόνιο», τότε η παρτίδα αλλάζει. Διότι το δίλημμα θα είναι «ή με εμάς που σε βγάλαμε από το μνημόνιο ή με αυτούς που θα σας ξαναβάλουν σε νέα περιπέτεια, σε νέο μνημόνιο και νέες θυσίες».

Τότε θα είναι μια διαφορετική εκλογική αναμέτρηση διότι δεν θα μετρήσουν τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγάλα, αλλά το όραμα για το τι είδους χώρα θέλουμε τα επόμενα χρόνια.

Ας πάμε λοιπόν στην ψήφο εμπιστοσύνης, ας φτάσουμε στην εκλογή Προέδρου και ας γίνουν τον Μάρτιο εκλογές, 22 ή 29 Μαρτίου όπως διαρρέεται. Και τότε θα μπορεί και ο κόσμος να τραγουδήσει στον Αλέξη Τσίπρα, τον σωτήρα Ανδρέα Παπανδρέου του 2014, αυτό που είπε ο μεγάλος Οδυσσέας Ελύτης: «Κείνο που σου προσάπτουνε τα χελιδόνια είναι η άνοιξη που δεν έφερες».

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Θανος avatar
    Θανος 03/10/2014 20:11:41

    Ο Τσίπρας κάθε μέρα γίνεται και πιο αλαζόνας και θα κάνει πολλά λάθη. Ήδη τον παίρνουν χαμπάρι στην αριστερή πλατφόρμα ότι συμβιβάζεται και δεν θα το αφήσουν έτσι...

    • ΆλυτηΕξίσωση avatar
      ΆλυτηΕξίσωση @ Θανος 04/10/2014 08:22:32

      Πραγματικά. Ο Τσίπρας τα έχει φάει τα ψωμιά του.... Απορώ γιατί ασχολούμαστε.

  2. Κωνσταντίνος avatar
    Κωνσταντίνος 03/10/2014 20:33:02

    Συμφωνώ απόλυτα με το άρθρο. Εκτός από ένα σημείο. Δεν πρέπει να γίνουν εκλογές για τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας. Αποτελεί πολύ μεγάλη περιπέτεια για την χώρα η προσφυγή σε εκλογική διαδικασία. Δεν είναι μονάχα η πόλωση που θα σπρώξει τον πολιτικό κόσμο σε ακραίες συμπεριφορές, θα είναι η γενική αποσταθεροποίηση της χώρας που θα περάσει -και πάλι- την εικόνα του διχασμού, της αμφιθυμίας και της διάλυσης στο διεθνές περιβάλλον. Επιπλέον θα είναι και η έλλειψη σοβαρότητας που θα εκπέμψουμε κάνοντας εκλογές κατά μέσο όρο κάθε 18 μήνες. Δηλαδή ο Τσίπρας και η Αριστερή ακολουθία του απαιτούν την στιγμή, που υπάρχει μια εκτεταμένη οικονομική κρίση που μολις αρχίζει την αντιμετωπίζεται, να ξοδέψουμε εκατομμύρια ευρώ για προεκλογικές φιέστες? Ζητά δηλαδή φορολογική επιβάρυνση- αντί για ελαφρύνσεις- μήπως και δει τον εαυτό του Πρωθυπουργό? Και μόνο από αυτό διαφαίνεται η ελαφρότητα και η ανευθυνότητα που προσεγγίζει την πραγματικότητα. Αλλά από την -συγκεκριμένη- Αριστερά το περιμένουμε. Δεν περιμένουμε όμως παρόμοια στάση από την Πατριωτική Δεξιά και την Αριστερά της Ευθύνης. Το Πατριωτικό καθήκον επιβάλλει τη εκλογή Προέδρου από την παρούσα βουλή. Κάθε τι άλλο καθιστά το μέλλον της χώρας αβέβαιο και δυνητικά μπορεί να την εμπλέξει σε μεγάλες περιπέτειες..Ας κοιτάξουμε τι θα εξυπηρετήσουμε. Το μέλλον των παιδιών μας ή τον ναρκισσισμό του κ Τσίπρα..

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Κωνσταντίνος 03/10/2014 21:18:24

      Πολύ σωστά Κωνσταντίνε! Επιπλέον ο ΣΥΡΙΖΑ και ο αρχηγός του δεν έχουν να κομίσουν κάτι καινούργιο,μια λύση ρεαλιστική.Μόνο επαναστατικές κορώνες και αν παρ' ελπίδα βγεί,θα εφαρμόσει ό,τι λέει η τρόϊκα,γιατί δε θα μπορεί να κάνει κι αυτός αλλιώς. Όλα μόνο για την καρέκλα τα κάνει...

      • Crevettes à la provençale avatar
        Crevettes à la provençale @ Κυθήριος 03/10/2014 21:23:34

        Η δεύτερη φράση σου δημιουργεί συνειρμούς και παραλληλισμούς. Ετσι δεν είναι;

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ Crevettes à la provençale 03/10/2014 21:56:07

          Αν εννοείς την καρέκλα,το λέω μόνο για τον Τσίπρα...

          • Crevettes à la provençale avatar
            Crevettes à la provençale @ Κυθήριος 03/10/2014 21:59:53

            Εννοώ όλη τη φράση, ως έχει.

          • GregA avatar
            GregA @ Crevettes à la provençale 03/10/2014 22:31:54

            Δεν είναι συνειρμοί, απλά "όλα τριγύρω αλλάζουν κι'όλα τα ίδια μένουν"

          • Μπέλμπας avatar
            Μπέλμπας @ Crevettes à la provençale 04/10/2014 00:46:25

            Μα δεν έχεις καταλάβει; Άλλο πράγμα να σκύβεις πατριωτικά, κι άλλο σαν διεθνιστής συριζαίος νεοταξίτης ποππεριστής υπηρέτης του μαμωνά και του Σόρρος. Το πατριωτικό το σκύψιμο έχει άλλου είδους κορμοστασιά κι αν είναι κανείς να σκύψει, τουλάχιστον να σκύβει λεβέντικα.

          • Ιαπετός avatar
            Ιαπετός @ Μπέλμπας 04/10/2014 21:46:17

            http://taxalia.blogspot.de/2014/10/blog-post_690.html#more

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Μπέλμπας 05/10/2014 14:39:27

            Σωστά. Θέλει ταλέντο το να ...στήνεσαι λεβέντικα. Που ξέρει ο Τσίπρας απ΄αυτά; Μιά ζωή καταληψίας, απ΄τις ...γυμναστικές επιδείξεις, απουσίαζε.

    • Ρεαλιστης avatar
      Ρεαλιστης @ Κωνσταντίνος 03/10/2014 23:29:57

      Εξαιρετικα απλο και ευστοχο σχολιο.

    • Αναισθησιολός avatar
      Αναισθησιολός @ Κωνσταντίνος 04/10/2014 14:09:16

      Κωνσταντίνε, ωραία όλα αυτά που γράφεις και συμφωνούμε.Το θέμα είναι τί λέει το σύνταγμα.Όλα τ΄άλλα είναι ΄΄άλλα λόγια να αγαπιόμαστε΄΄.Μην πέφτουμε στην παγίδα των μεγαλοεκδοτών ,των μεγαλοεπιχειρηματιών και του Βενιζέλου που είναι αποφασισμένοι να αποφύγουν πάση θυσία τις εκλογές για τα δικά τους συμφέροντα. Δημοκρατία έχουμε και όλα ρυθμίζονται απ το Σύνταγμα,άλλωστε ''Στη Δημοκρατία δεν υπάρχουν αδιέξοδα''.Είνα μία φράση που οι αγαπημένοι μας πολιτικοί την χρησιμοποιούσαν συχνά στο παρελθόν.Βέβαια ,τώρα τελευταία έχει αντικατασταθεί με τη φράση:''Θα συμμαχήσω ακόμη και με τον διάβολο για το καλό της πατρίδας μας''.

  3. panas avatar
    panas 03/10/2014 22:21:33

    Όσο πιο μετά κερδίσει τις εκλογές ο Τσίπρας, τόσο πιο μεγάλη αυτοδυναμία θα έχει και θα μείνει πιο πολύ στην εξουσία. Για τον κόσμο τα πράγματα είναι πιο απλά: -Οι ηλικιωμένοι "φεύγουν" και οι καταθέσεις τους εξανεμίζονται σε φόρους και την στήριξη των απογόνων. -Οι νέοι μας με προσόντα φεύγουν για άλλες πατρίδες... -Αυτοί που μένουν θα έχουν την δυνατότητα να εργαστούν για ένα χαρτζηλίκι των 400 ευρώ και αν δεν έχουν την στήριξη των γονέων δεν μπορούν να κάνουν οικογένεια, αφού η εσωτερική υποτίμηση στους μισθούς δεν συνοδεύτηκε και με την ανάλογη μείωση των τιμών. -Οι συντάξεις θα μειωθούν πολύ με την όποια κυβέρνηση, γιατί η ανεργία που έχουμε και οι χαμηλοί μισθοί δεν τις δικαιολογούν. -Κάποια μεταρρύθμιση ανοίγματος των αγορών και ανάπτυξης νέας επιχειρηματικότητας δεν υπήρξε και δεν βλέπω πολιτικό προσωπικό που θα μπορούσε να την στηρίξει. Οπότε...

    • paratiritis avatar
      paratiritis @ panas 03/10/2014 23:14:39

      ρε πανα μου πως θα μεινει στην εξουσια ενα κομμα που θα ερθει να βαλει χειροτεροτατους φορους απαυτους του στουρναρα; ο λογος που βγαινει ο συριζα ειναι η πτωση της νουδου. αυτοδυναμια συριζα με 60% αποχη στις εκλογες δεν θα εχει καμια νομιμοποιηση. θα πεσουν στους 6 μηνες.

      • panas avatar
        panas @ paratiritis 04/10/2014 00:19:03

        Υπάρχει ένα κρίσιμο όριο μετά από το οποίο ένας ψηφοφόρος αηδιάζει με τις επιλογές του. Αυτή τη στιγμή παιρνάμε τώρα... Έτσι θα συμβεί και με τον Τσίπρα. Οι έξι μήνες μπορεί να ισχύουν με τα δεδομένα του σήμερα και αν ο Συριζα κληθεί να λύσει το πρόβλημα των συντάξεων. Αν το λύσει η ΝΔ, θα χαθεί από την πολιτική σκηνή για τα επόμενα χρόνια, αφού θα χαθεί η βασική δεξαμενή των ψηφοφόρων της...

  4. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 04/10/2014 00:04:10

    Η αναρτηση πολυ σωστη οπως και το σχολιο του Κωνσταντινου παραπανω. Υπαρχουν ομως και καποιοι μονο κατ ονομα Ελληνες που περιμενουν να βγει ο Τσιπρας για να γινει το απολυτο μπαχαλο. Να μερικα παραδειγματα (οπως τα εχω ακουσει τους τελευταιους 2-3 μηνες) 1. Εχω κομποδεμα 200 χιλ Ευρω. Αμα επιστρεψουμε στην δραχμη π.χ θα μπορω να αγορασω ακινητα στην Γλυφαδα. 2. Εχω δανειο 200χιλ για αγορα πρωτης κατοικιας. Δεν εχω τιποτα αλλο και η συνταξη που μολις εβγαλα εγω και η γυναικα μου δε φτανει να το αποπληρωσω . Ετσι λοιπον , δεν πληρωνω ουτε εφορια ουτε τιποτα . Τι θα μου κανουν? Ο Τσιπρας θα διαγραψει το δανειο...... Αυτο ομως που δεν λεει ειναι οτι προλαβε και τα λεφτα του τα εβγαλε στο εξωτερικο. Και ο τυπος αυτος ειναι τ. Δημ. Υπαλ. 3. Εμενα δεν με νοιαζει τι θα γινει . Αγορασα χρυσο και εχω και κομποδεμα εκτος τραπεζων και θυριδων. Καποιος γεροντας τελευταια μου ελεγε οτι ερχεται το παρτυ των μοντερνων δοσιλογων. Οτι σε καθε κριση οι μονοι που ειχαν οφελος ηταν οι κακοπληρωτες και οσοι ειχαν ζεστο χρημα ή χρυσο. Γνωριζοντας λοιπον οτι οι ιδιωτικες καταθεσεις την εποχη που αρχισε το μνημονιο επι ΓΑΠ ηταν περιπου 300 δις συμφωνα με επισημα στοιχεια , πανω απο 100 δισ εφυγαν στο εξωτερικο η φυλαχτηκαν στα μπαουλα. Γνωριζοντας επισης οτι παρα πολλοι εβγαλαν στο εξωτερικο μικρα σχετικα ποσα φοβαμαι οτι ειναι πολλοι που αναμενουν το μπαχαλο για να πλουτισουν εις βαρος του μελλοντος των παιδιων τους .

    • panas avatar
      panas @ Ρεαλιστης 04/10/2014 00:29:11

      Επανερχόμαστε στο θέμα με την δραχμή. Αν με την δραχμή επιστρέψουν και ενεργοποιηθούν στη χώρα τα 100 δισ., τότε θα έχουμε σε σύντομο διάστημα τεράστια ανάκαμψη. Θα ξαναμπούμε μάλιστα και δικαιωματικά στο ευρώ! Αν τα χρήματα έρθουν από κάποιον γείτονα και όχι από "ξένο επενδυτή" έχουμε κάποιο ιδιαίτερο πρόβλημα; Άσε που αν μπει τόσο συνάλλαγμα στην αγορά θα έχουμε και ισχυρό νόμισμα. Με την εσωτερική υποτίμηση δεν βγαίνουν κερδιμένοι αυτοί που έχουν αρκετές καταθέσεις ή χρυσό και πάλι; Το θέμα του νομίσματος είναι περισσότερο πολιτικό παρά οικονομικό. Πολιτική επιλογή είναι, επειδή έχουμε την αίσθηση της ασφάλειας με το ευρώ και του συνανήκειν στην Ευρώπη. Μακάρι να μην είναι ψευδαίσθηση... Εκεί θα κολλήσουν και οι επιλογές - εμμονές του Συριζα σαν κυβέρνηση.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ panas 04/10/2014 00:37:42

        Αναφερομαι σε σχολια παρτακιδων που βλεπουν οφελος για την τσεπη τους. Αφελεις μεν αλλα επικινδυνοι

  5. Ρεαλιστης avatar
    Ρεαλιστης 04/10/2014 01:02:41

    Τσιπρας .. Περιορισμενης μορφωσης, Προεδρος 15μελους, 0 ενσημα, πτυχιο που ευκολα πηρε σαν συνδικαλιστης, απο ευπορη οικογενεια . Αρχηγος συνιστωσας .... Μελος επιτροπων ΚΚΕ και αιωνιος φοιτητης. Τιποτα αλλο Armyουλης... Συνδικαλιστης στον ΟΤΕ οταν πληρωνες μιζα για να βαλεις σταθερο τηλεφωνο Συνδικαλας ... Με 1 εκ Ευρω εφαπαξ σαν συνδικαλιστης σε Τραπεζα . 1 εκ. Ευρω !!!!!! δεν παιρνει vice-president σε πολυεθνικη που κανει παρα πολλα δις τζιρο και φυσικα παρα πολλα κερδη. Βουλευτης του Πειραια που το μονο που εκανε ειναι να υποστηριξει τον μεγαλοφοροφυγα της Υδρας. Νομαρχης που διοριστηκε επι Ακη Καθηγητης μαθηματικων στην Ν. Ελλαδα και βουλευτης που μιλησε σε ΔΕΚΟ και γελανε ακομα και τα καλωδια. Υπεργηρος πολιτικος (γενναιος ισως στα νιατα του πριν απο 70 ετη) και υμνητης του Χοτζα . Βουλευτης υπαλληλος του ΟΤΕ που μιλαει για γουναραδικα ............................... Ολοι οι υπερασπιστες της 17 Νοεμβρη ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΟΥΝ? ΑΧ ΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ

    • ΆλυτηΕξίσωση avatar
      ΆλυτηΕξίσωση @ Ρεαλιστης 04/10/2014 08:19:34

      Πραγματικά, έτσι....γλαφυρά που μας τα περιγράφετε, σκιάζομαι πάρα πολύ και προτιμώ ΕΝΑΝ ΚΑΤΑΚΛΥΣΜΟ ΤΩΡΑ!!! Να ξεμπερδεύουμε.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ ΆλυτηΕξίσωση 04/10/2014 12:30:56

        Η νεκροψια θα δειξει. Ευχομαι να εχω αδικο

    • danas avatar
      danas @ Ρεαλιστης 04/10/2014 11:10:18

      Ο Τσίπρας περιορισμένης μόρφωσης? Το Πολυτεχνείο έβγαλε ο άνθρωπος . Αλλά βέβαια τα αμερικανοσπουδαγμένα μαμαλάκια που έχουμε είναι καλύτερα για σάς

      • Γιάννης Κιαπέκος avatar
        Γιάννης Κιαπέκος @ danas 04/10/2014 11:47:16

        Δηλαδή εσύ περίμενες καλλίτερο σχόλιο από τον Ρεαλιστη ; Και κάτι σχετικά με τα ένσημα που αναμασάνε μερικοί σαν καραμέλα.Τους έχει πει κανένας ότι οι μηχανικοί ελεύθεροι επαγγελματίες δεν έχουν ένσημα διότι πληρώνουν εισφορές στο Τ.Σ.Μ.Ε.Δ.Ε. ;

        • Ρεαλιστης avatar
          Ρεαλιστης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/10/2014 01:07:17

          Το ¨ενσημα¨ σας πειραξε ή οτι δεν εχει δουλεψει ποτε του? Α.... και συγγνωμη που τα σχολια μου δεν σας αρεσουν. Τι να κανουμε , απο εδω και περα θα γραφω υπερ των συνδικαλιστων, υπερ των 50ρηδων συνταξιουχων, υπερ των επιδοτησεων μαιμου, κατα της αξιολογησης των Δ.Υ , υπερ της παραπαιδειας, υπερ των φοροφυγαδων, υπερ των πολιτικων του ΣΥΡΙΖΑ αλλα κατα ολων των αλλων. Τοτε ισως τα σχολια μου να ειναι πιο πειστικα. Οπως το ¨λεφτα υπαρχουν¨.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Ρεαλιστης 05/10/2014 05:50:59

            «οτι δεν εχει δουλεψει ποτε του?» Από που συνάγεται αυτό ; εξ όσων γνωρίζω είναι μέλος κατασκευαστικής εταιρείας (του πατέρα του) με εργοληπτικό πτυχίο κ.λ.π. Αν πηγαίνει στην εταιρεία και «πίνει» καφέ δεν το γνωρίζω πάντως τύποις είναι ελεύθερος επαγγελματίας. Και να σου πω και κάτι πόσοι από την σημερινή βουλή (ξεκινώντας από την κορυφή της κυβέρνησης) έχουν πραγματικά δουλέψει ; Τα σχόλιά σου δεν είναι πειστικά διότι είναι προκατειλημμένα επειδή ξεκινόντας από ένα πραγματικό γεγονός π.χ. ότι υπάρχουν 50ρηδες συνταξιούχοι (κατά παράβαση του νόμου) τσουβαλιάζεις ως λαμόγια όλους τους πρόωρα συνταξιοδοτηθέντες ανεξάρτητα αν το δικαιούνται (βαρέα και ανθυγιεινά επαγγέλματα , πιλότοι της πολεμικής αεροπορίας και πολλοί άλλοι) Όσον αφορά τους πολιτικούς σου αντιπάλους εκεί ο σχολιασμός σου είναι η επιτομή της εμπάθειας και μεροληψίας.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/10/2014 11:56:39

            Μαλλον εμπαθη ειναι τα σχολια σας σε οποιον εχει μια αλλη αποψη απο την δικη σας. Οσον αφορα τους 50ρηδες συνταξιουχους περαν των πιλοτων της Π.Α και των πληρωματων των υποβρυχιων για κοιταξτε γυρω σας. ΔΕΗ, ΟΤΕ , Ολυμπιακη , ΕΥΔΑΠ και τοσοι αλλοι οργανισμοι και υπηρεσιες. Δεν τα γνωριζετε ολα αυτα? Ειναι λοιπον προκατειλημμενα σχολια ή η πραγματικοτητα? Για μαθετε τι γινεται στην Ολλανδια, Γερμανια , Ελβετια κλπ. Τελος για να εχει καποιος πολιτικους αντιπαλους σημαινει οτι ανηκει σε καποιο κομμα. Ειναι τιμη μου λοιπον οτι α. δεν ανηκω σε κανενα κομμα β. δεν γνωριζω ουτε θελω να γνωρισω Πολιτικο γ. γνωριζω ομως οτι η κριση μας ειναι κατα κυριο λογο Ελληνογενης και λιγες ομοιοτητες εχει με την κριση των αλλων κρατων. Αυτα λοιπον σα απαντηση και οχι σε αγενη ενικο οπως εσεις συνηθιζετε να γραφετε.

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Ρεαλιστης 05/10/2014 12:48:47

            « ... και οχι σε αγενη ενικο οπως εσεις ...» Αν γνωρίζατε (εγώ δεν χαλάω χατήρι κανενός) καλλίτερα την Ελληνική γλώσσα θα ξέρατε ότι πληθυντικός ευγενείας δεν υπάρχει στη γλώσσα μας. Οπότε δεν είμαι εγώ αγενής αλλά μάλλον υμείς ημιμαθής. Δεν είναι αναγκαίο κάποιος να ανήκει σε συγκεκριμένο πολιτικό χώρο ώστε να έχει πολιτικούς αντιπάλους (υπό την ευρεία έννοια του όρου) τους υποστηρικτές άλλης πολιτικής άποψης.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/10/2014 21:56:56

            Λυπάμαι που δεν σπούδασα φιλόλογος!!!!

          • Ανναμπουμπούλα avatar
            Ανναμπουμπούλα @ Ρεαλιστης 05/10/2014 14:33:41

            ''Το ¨ενσημα¨ σας πειραξε ή οτι δεν εχει δουλεψει ποτε του?'' Xaxaxaxa. Αυτό είναι ...προσόν για Έλληνα Πρωιθπουργό και αναγκαία προϋπόθεση! Όμως ποιόν περιγράφεις ακριβώς; Σκέψου σε πόσους ''κολλάει'' γάντι αυτό που λές. Δεν σου συμφέρει. Απλοϊκά όπλα επιλέγεις.

      • Ρεαλιστης avatar
        Ρεαλιστης @ danas 04/10/2014 12:33:28

        Αν εχτε περασει απο Πανεπιστημιο η Πολυτεχνειο θα γνωριζετε ποσο ευκολα περνουσαν τα μαθηματα οι Συνδικαλιστες

        • Τρελό νερό avatar
          Τρελό νερό @ Ρεαλιστης 04/10/2014 17:57:08

          Εσείς πάντως, ούτε απ΄έξω δεν πρέπει να έχετε περάσει από το Πολυτεχνείο. Μα όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια.

          • ΑΣΧΕΤΟΣ avatar
            ΑΣΧΕΤΟΣ @ Τρελό νερό 04/10/2014 19:58:27

            πάντως ο ίδιος ο Τσίπρας παραδέχτηκε πως "έκανε αντιγραφές"

          • Γιαγιά avatar
            Γιαγιά @ ΑΣΧΕΤΟΣ 04/10/2014 20:17:40

            Αντιγραφές σε απολυτίκια, ψαλμούς και κεφάλαια της σύνοψης εννοούσε. Αντιγραφή, η μήτηρ της μαθήσεως και της φωτίσεως! Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω σκληρόψυχοι αδελφοί.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Τρελό νερό 05/10/2014 00:57:24

            Aν νομιζετε ετσι καλως. Αλλα τα πραγματα ειναι πολυ διαφορετικα. Εχω αφιερωσει παρα πολλα χρονια σε σπουδες (θετικες επιστημες) και σε μεταπτυχιακες σπουδες. Συνεπως τα αρνητικα σχολια σας τα επιστρεφω . Φαινεται αλλωστε απο το σχολιο σας το επιπεδο σας.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Ρεαλιστης 05/10/2014 09:07:10

            Και το δικό σας επίπεδο, αυτό του φαιδρού λαϊκιστή που νομίζει οτι απευθύνεται σε μη νοήμονες, φωταγωγείται επαρκώς. Η επί πολλά χρόνια ...αφιέρωση '' σε σπουδες (θετικες επιστημες) και σε μεταπτυχιακες σπουδες'' αν υπήρξαν (;), δυστυχώς δεν σας βοήθησαν.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Τρελό νερό 05/10/2014 11:30:26

            Ειναι λαικισμος να μιλας για τα γεγονοτα που αποδεδειγμενα μας οδηγησαν εδω? Για να γινω αρεστος θα πρεπει να αρχισω να μιλαω για ψεκασμους , για θυματα πολιτες, για καταπιεσμενους Δ.Υ , για γουναραδικα κλπ? Για σκοτεινο σχεδιο των απανταχου πλουσιων εναντιον της πτωχης Ελλαδας?

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Ρεαλιστης 05/10/2014 13:09:20

            Για να σας πάρει κανείς στα σοβαρά και όχι για να γίνετε αρεστός, οφείλετε να μιλάτε με ''επιχειρήματα'' κάπως λιγότερο ...αστεία από αυτά που παραπάνω παραθέτετε. Αρχίστε από αυτό λοιπόν και τα ξαναλέμε.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Τρελό νερό 05/10/2014 12:02:29

            Το ψευδωνυμο σας και το υφος σας σε σχολια που δεν σας αρεσουν ομως λενε πολλα!!!!!

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Ρεαλιστης 05/10/2014 13:28:14

            Αδαή παπατρέχα, όπως σε όλα σας, αμετροεπής! 1)Το ...όνομά μου : Τρελό νερό = Eau Folle = άρωμα του Guy Laroche
            2)Το ύφος μου τώρα αγαπητέ, είναι σε ισορροπία με το πνεύμα του εκάστοτε σχολίου και αν δεν σας αρέσει, δεν λυπάμαι που δεν έχουμε άλλο....

          • Μαύρο κουτί avatar
            Μαύρο κουτί @ Τρελό νερό 05/10/2014 14:16:28

            Μη χάνετε άδικα την ώρα και τα λόγια σας φίλε μου. Ανήκει κι ετούτος ο κύριος...Ρεαληστής, στο club του από κάτω έρημου πολυμορφικού αμαξήλατου, που ό,τι και να γράψει όμως στην ούγια, δε γίνεται να μας κρυφτεί αποτελεσματικά. Φαιδρές περιπτώσεις. Αν δε βαριέστε, γλεντήστε τους (τον). Αυτό κάνουμε όλοι.

          • Τρελό νερό avatar
            Τρελό νερό @ Μαύρο κουτί 05/10/2014 15:53:08

            Μπααααα...Βαριέμαι. Έτσι κι αλλιώς, με το συγκεκριμένο ύφος και στυλάκι που υιοθετούν οι όμοιοί τους (του), πολλοί θα αναγκαστούν να τους (του) την πούν. Μάλλον αυτός είναι και ο στόχος. Ο απαρατήρητος έξω στην αληθινή ζωή, χώνεται ο κακομοίρης στο διαδίκτυο και παρακαλεί προκαλώντας, ν΄ασχοληθεί κάποιος μαζί του. Ο έρμος...

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Τρελό νερό 05/10/2014 21:43:33

            Αποκτήσατε βλέπω και μαντικές ικανότητες όσον αφορά την προσωπική μου ζωή. Συγχαρητήρια λοιπόν . Δεν θα πάτε χαμένος . Πολλοί ψάχνουν για μάγους .

          • Geros avatar
            Geros @ Ρεαλιστης 05/10/2014 14:00:35

            Αγαπητέ υπάρχουν μερικοί - μερικές εδώ μέσα που δεν έχουν έχουν τίποτα άλλο να κάνουν τις Κυριακές τους από το να μπαίνουν και να προσβάλουν ανθρώπους ανώνυμα (χρησιμοπιώντας διάφορα "nome de guerre"). Αφήστε τους σε αυτό το θλιβερό, μοναχικό πράγμα που αποκαλούν ζωή και συνεχίστε την Κυριακή σας , δεν αξίζει τον κόπο.

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Geros 05/10/2014 15:37:14

            Δίκαιο έχετε. Δεν αξίζει τον κόπο. Βλέπω και τις αντιδρασεις στα σχόλια σας. Η Κάποτε η Αpm (αφίσες ανά λεπτό) έγινε σήμερα tpm (troll ανά λεπτό). Έρχονται στην μνήμη μέρες του 81. Αλλά τώρα ούτε λεφτά υπάρχουν , ούτε χώρος για αλλα λάθη , ούτε χρόνος . Ήδη τουλάχιστον μια γενιά έχασε το μέλλον της. ....... .

          • Γιάννης Κιαπέκος avatar
            Γιάννης Κιαπέκος @ Ρεαλιστης 05/10/2014 19:35:03

            Κύλησε ο τέντζερης και βρήκε το καπάκι !

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/10/2014 21:36:28

            πολιτισμένο το σχόλιο σας. :)

          • Ρεαλιστης avatar
            Ρεαλιστης @ Γιάννης Κιαπέκος 05/10/2014 21:36:52

            πολιτισμένο το σχόλιο σας. :)

  6. Tassos avatar
    Tassos 04/10/2014 09:31:21

    Ο Τσίπρας μπορεί να είναι νέος, αλλά όλοι γύρω του είναι πάνω από 60, βουλευτές και συνδικαλιστές. Η ΝΔ αν χάσει θα απαλλαγεί από βαρίδια, βουλευτές που έχουν βγάλει φύκια στις καρέκλες τους αλλά και ημίτρελλους που ευτυχώς ανεξαρτητοποιήθηκαν ή κάναν άλλα κόμματα. Βέβαι η χώρα θα πάει 10 χρόνια πίσω με τους αναρχοσυριζαίους.

    • Ρηνα avatar
      Ρηνα @ Tassos 04/10/2014 10:48:07

      Μπορει να ειναι πανω απο 60 οι γυρω του αλλα εχουν ζυμωθει σ ολη τη ζωη τους με φιλοσοφιες του τυπου "τα συνορα ειναι πληγες στο σωμα του πλανητη" και οτι πρεπει να υποδεχομαστε τους λαθρο εις βαρος της πατριδας και των Ελληνων για να μην προσθεσω δε και οι περισσοτεροι αθεοι, που ισως αυτο να μην ενδιαφερει μπροστα στα ...οικονομικα μας που πληττονται. Ειναι η αιτια που ανδρωθηκε η ΧΑ και η.... συνεισφορα τους στην Ελλαδα δεν εχει ακομα ολοκληρωθει. Εχουν κι αλλα να προσφερουν.....

  7. blue nile avatar
    blue nile 04/10/2014 11:08:38

    Να τελειώνει ο πολιτικός χρόνος του Τσίπρα δεν νομίζω. Σε όλη την Ευρώπη ακολουθείται μια εγκληματική οικονομική πολιτική η οποία ερημώνει τις κοινωνικές οικονομίες και φέρνει τους πολίτες σε απόγνωση. Μπορεί εδώ η δική μας κυβέρνηση να το παλεύει αξιόλογα με τόσο αντίξοες συνθήκες όμως έχει υπογράψει πράγματα που είναι ανέφικτα. 4,5% πρωτογενές πλεόνασμα πρέπει να βγάζουμε (κάτι το τελείως αδύνατο) και να πηγαίνει όλο σε αποπληρωμές χρεών. Γι'αυτό παρά το πρωτογενές πλεόνασμα δημιουργείται χρηματοδοτικό κενό... Τα ίδια και χειρότερα έχει υπογράψει και η Ιταλία. 5% παρακαλώ πρωτογενές πλεόνασμα το χρόνο πρέπει να πιάνουν οι Λατίνοι και χωρίς μνημόνιο. Για να δείτε ότι έχει και χειρότερα. Αυτά τα πρωτογενή πλεονάσματα δεν έχουν καταφερθεί ποτέ στην παγκόσμια οικονομική ιστορία. Και μη ξεχνάτε όλα αυτά πρέπει να γίνουν σε συνθήκες μεγάλης ύφεσης και τώρα αποπληθωρισμού. Προσέξτε αν ενταθεί ο αποπληθωρισμός η Ιταλία δεν θα πρέπει να πιάνει 5% αλλά 7%. Το μνημόνιο μπορεί να φύγει. Ή να βαφτίσουν κάπως αλλιώς μια νέα δανειακή συμφωνία. Οι μνημονιακές υποχρεώσεις παραμένουν και ουσιαστικά αυξάνουν γιατί δεν μπορούμε πια εύκολα με νέα δανεικά να ξεπληρώνουμε παλιά δανεικά. Η μέρα φεύγει και ο Γιάννης ο περιπατητής έρχεται. Σε τέτοια ασφυκτικά πλαίσια όποια κυβέρνηση να είναι, ακόμα και αυτή του ΣΥΡΙΖΑ με την αντιμερκελική ατζέντα, θα αποτύχει. Παρά τις όποιες καλές προθέσεις. Η μόνη λύση είναι το ευρωπαϊκό ιερατείο να αλλάξει πορεία στην εφαρμοζόμενη πολιτική . Αυτή η μέρα ίσως να μην είναι τόσο μακρυά όσο νομίζουμε τώρα. Αν όμως αργήσει τότε έρχεται η ώρα του Τσίπρα (και ίσως μετά της ΧΑ), της Λεπαίν στη Γαλλία, του Γκρίλο στην Ιταλία και δεν ξέρω ποιανού στην Ισπανία.

    • George N avatar
      George N @ blue nile 04/10/2014 22:13:19

      Από την στιγμή που είσαι στις αγορές τι σημασία έχει τι έχεις υπογράψει με την Τρόικα? Δεν πρόκειται να πάρεις τίποτα. Τις αγορές δεν τις νοιάζει το ποσοστό σου αλλά αν με αυτά που κάνεις (ή δεν κάνεις) είσαι βιώσιμη οικονομία ή όχι. Και τους δανειστές τους νοιάζει να μείνεις στις αγορές και να μην τους ξανακουβαληθείς. Το πρόβλημα είναι ότι για να μείνει στις αγορές η χώρα θα πρέπει να κάνει ότι δεν έκανε στην κρίση. Αλλαγές δηλαδή. Αν το πρωτογενές είναι 3 η 4% θα το αντέξουν. Μάλλον θα το δουν και με καλό μάτι ως την αναγκαία επιστροφή της λογικής. Συνταξιοδοτικό και/ή τράπεζες που ενδεχομένως θα έχουν σκάσει ως προβλήματα όμως?

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ blue nile 05/10/2014 16:45:56

      Σωστός. Κάτι σαν παράδειγμα δίνουν πάλι οι "πρακτικοί και αντι-ιδεοληπτικοί" διαχειριστές από τις ΗΠΑ: Ο νεο-Κευνσιανισμός, έστω και κολοβός, εκεί λειτουργεί ικανοποιητικά. Το ποσοστό ανεργίας συνεχίζει να πέφτει, τώρα στο 5,7 %, το μέσο της ΕΕ είναι διπλάσιο. Το έργο του Μπέν Μπερνάνκι της fed (μη ξεχνάμε ότι ως ακαδημαικός υπήρξε εξαιρετικός μελετητής της Κρίσης του 1930) το συνεχίζει με μαεστρία η Τζάνετ Γιέλεν. Παρέλαβαν τα συντρίμμια β' κατοικίας της Φλόριντα, τα μπάζα του Λας Βέγκας και την έρημο του Ντητρόιτ - θαύματα δεν έκαναν, αλλά σταθεροποίησαν μια κατάσταση πολύ πιο επικίνδυνη από της Ισπανίας, Ιτακλίας ή Ελλάδας. Σε σύγκριση με τους ιδεοληπτικούς και αδέξιους λιμοκοντόρους του ορντολιμπεραλισμού, έφεραν σε πέρας έργο τιτάνιο.

      • Γρηγόρης avatar
        Γρηγόρης @ Uncle Stgm 05/10/2014 22:11:24

        .Αν και η πολιτική που προτείνεις αγαπητέ θείο είναι ακριβώς η αντίθετη απ' αυτή που ακολουθεί ο Σαμαράς 2.5 χρόνια τώρα, πιστεύω οτι έχεις απόλυτο δίκιο και κυρίως το έχει αποδείξει η πράξη στις ΗΠΑ, αλλά και στην Ιαπωνία που αντιλήφτηκε νωρίς αυτό που λές και άλλαξε κι εκείνη την πολιτική λιτότητας που την είχε χαντακώσει για πάνω απο 10 χρόνια.

  8. Παππούς avatar
    Παππούς 04/10/2014 11:28:41

    Εμένα γιατί μου φαίνεται ότι προσπαθείτε να κάνετε τις επιθυμίες σας πραγματικότητα ? Η κατάσταση είναι '81. Η ΝΔ φεύγει, ο ΣΥΡΙΖΑ έρχεται και δεν μπορεί κανείς να κάνει τίποτα για αυτό.

    • GJ avatar
      GJ @ Παππούς 04/10/2014 18:54:54

      Έχοντας ζήσει την φοβερή δεκαετία του 80 με τους πρασινοφρουρούς και το πάρε κοσμάκι, τις αποσύρσεις φρούτων, τα καλαμπόκια, Κοσκωτά κτλ, θα πρέπει να ησυχάσουμε?? Ξεχνάει ο κοσμάκης κάτι πολύ-πολύ σημαντικό, τότε ο Αντρέας εκμεταλλευόμενος την ΕΟΚ έφαγε τον άμπακο και έκανε "κοινωνική πολιτική" αντί για έργα υποδομής (Εθνική Αθηνών-Τρίπολης-μέγα φαγοπότι πχ), τώρα ο Αλεξ δεν έχει τέτοια πηγή χρήματος άρα θα τα πάρει από τους γνωστούς αγνώστους που δεν θα έχουν τον τρόπο να τα διώξουν έξω. Η δημοκρατία θέλει αρετή κ τόλμη, ειδικά το πρώτο μεταφράζοντάς ως μυαλό και σκέψη με το πάνω κεφάλι!!

  9. η Dimi avatar
    η Dimi 04/10/2014 11:36:24

    Αραιά και που, κάποια μικρούλα αλήθεια να τολμά να πει. Έτσι ώστε των ευκολόπιστων τ’ αυτιά, ευκολότερα να χαϊδεύει, όταν με πομπώδη προοδευτικά, τα παραμυθιάζει.

  10. Νεοδημοκρατης avatar
    Νεοδημοκρατης 04/10/2014 16:21:41

    Ετυχε να γνωρισω αριστερους πρωην φιλους του.Λενε τα χειροτερα για τον τυπο.Τοσο για τον χαρακτηρα του οσο και για την αξια του.Καταντια για την Ελλαδα και μονο η πιθανοτητα να κυβερνηθει απο αυτόν .Το δις εξαμαρτειν......

  11. ND avatar
    ND 04/10/2014 20:05:51

    όταν το κτίριο φλέγεται πηδάς στο κενό και ότι βγει. διάβασα σχόλια περί καταθέσεων στο στρώμα ,χρυσό και λευκόχρυσο. εδώ δεν έχουνε (-με) ψωμί να φάνε (-με) καταθέσεις ονειρεύεται ο άλλος και μάλιστα στο εξωτερικό. αυτούς μην τους "λυπάσαι" θα την βρουν την άκρη και με δραχμές και με ευρώ και με Τσίπρα. άμεσα μέτρα. κατάργηση ΕΝΦΙΑ. βασικά είδη ΦΠΑ 6%. ρύθμιση οφειλών . από το πρώτο τουλάχιστον +10 μονάδες. ισοδύναμο? κόψτε σπατάλες στο κράτος και μισθούς άνω των 3 χιλ. ευρώ,βάλτε φόρο κινητών, δεν χρειάζονται 150 σύμβουλοι και παρασύμβουλοι για ένα θέμα. έχουμε τόσα Χ 150 το κλείσαμε το μαγαζί. Η πείνα δεν έχει ιδεολογία και από τον Τσίπρα σε πάει στο άλλο άκρο. Είναι να μην τα βροντήξει ο άλλος κάτω ,έτσι και είπε "τετέλεσται" μόνο πεθαμένος ξαναγυρνά.
    Ειδικά ο μόνιμος πλέον ΕΝΦΙΑ απομυθοποίησε τους κομμουνιστές.

  12. toxo avatar
    toxo 04/10/2014 20:50:59

    Μετά το τέλος της ομιλίας του ,ο κ.Σαμαράς χειροκροτήθηκε από τον κ. Κ. Μητσοτάκη και τον κ.Κ.Καραμανλή.Ελπίζω αυτό να σημαίνει επιδοκιμασία της πανστρατιάς ,που κήρυξε ο κ. Σαμαράς ,γιά την επιστροφή πρώην στελεχών και οπαδών στην Ν.Δ.

    • Γρηγόρης avatar
      Γρηγόρης @ toxo 05/10/2014 22:12:23

      .Φαντάζεσαι να πήγαιναν και να μην τον χειροκροτούσαν?

  13. Γρηγόρης avatar
    Γρηγόρης 05/10/2014 21:44:47

    Aν ο Σαμαράς αξίζει στ' αλήθεια, δεν θα χάσει "απ' αυτόν τον..." Αν όμως χάσει απ' αυτόν τον..." οι οπαδοί του θα στενοχωρηθούν πολύ, αλλά τι να κάνουμε. Θα μπορούν και αυτοί, όπως είπε ο Λαφαζάνης όταν τελικά ο Τσίπρας τον έγραψε κανονικά και πήγε υποψήφιος για την κομισιόν, "ό γέγονεν γέγονεν..."

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.