#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
05/08/2011 13:08
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταστρέφουν την Ελλάδα μόνο από άγνοια;



του Κώστα Ροδινού

Δεν θα εκπλαγώ καθόλου, αν κάποια στιγμή βγεί ο Αντιπρόεδρος της Κυβέρνησης, και Υπουργός Οικονομικών και …καταγγείλει τον προκάτοχό του ό,τι του …..«παρέδωσε καμμένη γή»!

Τα στοιχεία που δημοσιοποιούνται είναι αμείλικτα.

Δείτε για παράδειγμα το έλλειμμα της Γενικής Διακυβέρνησης.

Ο στόχος που είχε τεθεί  από την τρόϊκα ήταν να περιοριστεί στα 17.060 δις σε ετήσια βάση.

Και αυτό ήταν και παραμένει (μέχρι στιγμής τουλάχιστον) αδιαπραγμάτευτο.

Όμως, τα στοιχεία, από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους,  δείχνουν ότι  αυτό είναι πλέον εντελώς ανέφικτο.

Μόνο το πρώτο εξάμηνο του 2011  το έλλειμμα Γενικής Κυβέρνησης (Κράτος, Ταμεία, και άλλοι δημόσιοι φορείς) έφτασε σε 14.689,1!!!

Για να επιτευχθεί ο στόχος των   17.060 δις  θα πρέπει στο δεύτερο εξάμηνο να μην υπερβεί τα 2,370 δις, δηλαδή περίπου 400 εκατομμύρια το μήνα!

Υπάρχει κανένας που  το θεωρεί ρεαλιστικό;

Το έχουμε επισημάνει πολλές φορές, ότι η ακολουθούμενη συνταγή του Μνημονίου είναι μια καταστροφική συνταγή.

Το βλέπουμε ήδη καθημερινά στην πράξη. Παρά τις οριζόντιες περικοπές μισθών  και την άγρια φορολογία, η οικονομία μας οδηγείται σε ύφεση, τα έσοδα συρρικνώνονται, ανεργία αυξάνεται.

Ακόμα και ένα πρωτοετής φοιτητής οικονομικών έχει μάθει ότι όταν σε μια οικονομία επιβάλλονται μέτρα λιτότητος, τότε έχουμε μείωση της κατανάλωσης.

Η μείωση της κατανάλωσης, σημαίνει μείωση της οικονομικής δραστηριότητας, άρα σε τελική ανάλυση και μείωση των φορολογικών εσόδων.

Αυτό σημαίνει ότι το κράτος πρέπει να καλύψει τις ανάγκες του με δανεισμό, ο οποίος, ως γνωστόν αυξάνει έλλειμμα χρέος.

Αυτά είναι απλά μαθήματα.

Όταν λοιπόν ο κ. Βενιζέλος λέει (ακόμα) ότι τα μέτρα που προβλέπει το Μεσοπρόθεσμα θα συμβάλλουν στη βελτίωση της εικόνας, όλο και περισσότεροι αντιλαμβάνονται πλέον ότι μάλλον  προσπαθεί να  καθησυχάσει  τον εαυτό του.

Η ουσία είναι ότι η κυβέρνηση απέτυχε. Και η αποτυχία είναι εξ ολοκλήρου δική της.

Αυτό σημαίνει ότι πέραν των ήδη προβλεπομένων , θα  χρειαστούν  και πρόσθετα μέτρα. Μέτρα προς δύο κατευθύνσεις: από τη μια περιορισμού των δαπανών (όπου βρίσκεται και η ρίζα του προβλήματος) και ενίσχυσης των εσόδων. Αλλά με την οικονομία σε ύφεση, δεν έχει και πολλά να προσδοκά από το μέτωπο αυτό.

Ο δρόμος αυτός, ούτως ή άλλως έχει αποδειχθεί αδιέξοδος.

Ο «πάτος» για τον οποίον μιλούσε ο κ. Βενιζέλος, όχι μόνο δεν κλείνει, μάλλον βαθαίνει…

Αν έχει σε κάτι να ελπίζει η κυβέρνηση, είναι με την επέκταση της κρίσης, να επιχειρηθεί  κάποια συνολική λύση του  χρέους της ευρωζώνης. Όμως, αν κρίνω από την …ταχύτητα με την οποία η ΕΕ αντιμετώπισε το πρόβλημα της Ελλάδος, δεν είμαι ιδιαίτερα αισιόδοξος. Τουλάχιστον για το άμεσο μέλλον…

Το κακό σενάριο είναι να σηκώσουν ψηλά τα χέρια και να μας αφήσουν στη μοίρα μας, με ότι αυτό συνεπάγεται..

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Vasilis avatar
    Vasilis 05/08/2011 13:28:32

    Καθόλου κακό σενάριο δεν είναι να ορίσουμε εμείς οι Έλληνες και όχι τα κυβερνόσκυλα του ΠΑΣΟΚ, τη μοίρα μας. Θα στεναχωρεθούν κάποιοι τραπεζίτες, θα κλάψουν κάποιοι τζογαδόροι του ΧΑΑ, θα κλάψουν τα παλληκάρια που μας δάνειζαν, αλλά η Ελλάδα και ο λαός της θα συνεχίσει να ζεί! Δύσκολα και με νέους κανόνες ελέγχου του τραπεζικού συστήματος, αλλά θα ζήσει και θα ανακάμψει χωρίς τον ανεξέλεγχτο τζόγο που μας οδήγησαν τα παλληκάρια της Βο(υ)λής. Πολλοί δε απ' αυτούς θα το σκάσουν με ελικόπτερα ....

    • Χαζούλης avatar
      Χαζούλης @ Vasilis 05/08/2011 16:03:47

      ΑΚΡΙΒΩΣ. Αυτός είναι ο δύσκολος δρόμος της Αρετής. Επίπονος αλλά με νόημα. Αλλιώς θα συνεχίσουμε να "πρεζονόμαστε" με δόσεις από τους εμπόρους της ψεύτικης ελπίδας.

  2. Stefanos avatar
    Stefanos 05/08/2011 13:29:40

    Όποιος πιστεύει ότι καταστρέφουν τη χώρα από άγνοια, έχει πλήρη άγνοια της πραγματικότητας. Οι άνθρωποι αυτοί είναι ταγμένοι στην υπηρεσία της Παγκόσμιας Διακυβέρνησης και απλά έχουν αναλάβει να εκτελέσουν το πείραμα (και την Ελλάδα φυσικά). Αν πετύχει θα έχει εφαρμογή παντού. Δεν θα τους βγει όμως, καθώς είναι ένα σύστημα σάπιο που νοιάζεται μόνο για την παγκόσμια οικονομική ελίτ. Και όταν οι λαοί αγνοούνται προκλητικά, θα έρθει η στιγμή της κατάρρευσή τους.

    • NM avatar
      NM @ Stefanos 05/08/2011 22:32:18

      ++++++++++++++++++++

    • Δημητρης avatar
      Δημητρης @ Stefanos 26/09/2011 00:04:50

      Συμφωνω κ επαυξανω...! Καποια στιγμη πρεπει να λογοδοτισουν κ να στεθουν στα 4 μετρα...!

  3. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/08/2011 13:30:05

    Μακάρι αγαπητέ να μπορούσαμε να συνοψίσουμε την αιτιολογία των πράξεών τους σε μια απλή όμορφη ελληνική λέξη όπως η άγνοια. Εδώ πρόκειται για θανατηφόρο κοκτέιλ παροιμιώδους ανικανότητας (πασιφανές), μεσσιανικού χαρακτήρα ψυχαναγκασμό (σύνδρομο "σωτήρα"), τυχοδιωκτικού καιροσκοπισμού (οφίτσια και CDS') και μακιαβελικής πλεκτάνης (προώθηση παγκόσμιας διακυβέρνησης, συμφερόντων τραπεζικών λόμπυ κλπ.). Όσο απλοικός φαντάζει ο ΓΑΠ από άποψη νοημοσύνης, τόσο περίπλοκος και επικίνδυνος αποδεικνύεται ο ψυχισμός του, το οποίο μεταδίδεται εμμέσως και στο σύνολο της διακυβέρνησής του (βλέπε θρασύτητα Παπακ, αρλουμπολογία Βενιζέλου κ.ο.κ.)...

    • danaos avatar
      danaos @ TopGunZ 05/08/2011 13:49:06

      ΄Εγραψες!!!

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ danaos 05/08/2011 14:06:56

        Δαναέ,
        ο μικρός Top Gun βρίσκεται σε φόρμα τελευταία!

    • Αληκτώ avatar
      Αληκτώ @ TopGunZ 05/08/2011 14:00:42

      Συνυπογράφω ΑΛΛΑ τι μέλλει γενέσθαι????
      Πόσο ακόμα θα κοιμόμαστε τον ύπνο του δικαίου???
      Και προπαντός μη μου ξυπνάτε τη ΝΔ!!!

      • noldor avatar
        noldor @ Αληκτώ 05/08/2011 14:30:03

        Ο Τραγάκης το πρωί στο MEGA ρώταγε τον Κοκκαλάκη (της ΕΛΑΣ) γιατί δεν φτιάχνουν ένα ειδικό σώμα, σαν την ΔΙΑΣ, για τα επεισόδια;
        Προφανώς εννοούσε εξοπλισμένους με μπαζούκας για να ρίχνουν στους Αγανακτισμένους του Σεπτεμβρίου.

        • Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
          Δημήτριος Κοκκαλάκης @ noldor 05/08/2011 15:14:25

          Πάντως πρόκειται γιά συνωνυμία.

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ TopGunZ 05/08/2011 16:08:37

      Εκπληκτικό! νομίζω όμως ότι ο επικίνδυνος ψυχισμός του Γαπ, απλά συνάντησε τους άλλους.... δε μεταδόθηκε...

    • Aφροδίτη avatar
      Aφροδίτη @ TopGunZ 05/08/2011 20:09:42

      Αγαπητέ TopGunZ, το σχόλιό σου τσακίζει κόκαλα! Εκείνη η χημική ανάλυση που κάνεις, αναδεικνύοντας τα συστατικά στοιχεία του «θανατηφόρου κοκτέιλ», είναι όλα τα λεφτά!
      Πας αναμφίβολα τρέχοντας για το Νόμπελ Χημείας!

    • ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ avatar
      ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ @ TopGunZ 05/08/2011 20:15:07

      Η πιο σωστη διαγνωση που εχει γινει για το φαινομενο ΓΑΠ !!!
      Ευγε !!!

  4. The Saint avatar
    The Saint 05/08/2011 13:31:26

    Αγαπητε κυριε Ροδινέ,
    Ειμαι σίγουρος ότι γνωριζετε πολυ καλά, πώς δεν υπάρχει κανενός είδους άγνοια στην ασκούμενη πολιτική, η οποία απο την αρχή έχει φανεί, ότι πρόκειται γιά πολιτική σκοπιμότητας, πολυ συγκεκριμένης.
    Τα έχω ξαναγράψει, τα έχουν ξαναγράψει και άλλοι εδώ στο antinews, πρόκειται γιά μιά κυβέρνηση απάτη, τα μέλη της οποίας, απλώς εκτελούν άνωθεν εντολές, με συγκεκριμένο σκοπό και στόχο.
    Τη διάλυση της μεσαίας τάξης, την κοινωνική υποβάθμιση και απαξίωση, και εν τέλει, μέσω της υποτιθέμενης κρίσης την οποία και διογνώνουν τεχνητά, το ξεπούλημα του φυσικού πλούτου, και την μετατροπή της χώρας σε ευρωπαική μπανανία...
    Τα υπολοιπα είναι γιά λαική κατανάλωση.

    • Φαίφρα avatar
      Φαίφρα @ The Saint 05/08/2011 15:40:19

      Συμφωνώ απολύτα! Ειναι συγκεκριμένος και ο στόχος και ο σκοπός τους! Ο ΓΑΠ είναι ταγμένος να κάνει αυτό που κάνει... εδώ και δεκαετία (τουλάχιστο).

  5. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 05/08/2011 13:33:54

    Κώστα Ροδινέ, δεν θα συμφωνήσω μαζί σου στην τελευταία πρόταση. Το ΚΑΛΥΤΕΡΟ σενάριο είναι να σηκώσουν τα χέρια ψηλά και να μας αφήσουν στην μοίρα μας.

    Για το τί λένε οι Πασόκοι... Τι περιμένεις από Πασόκους; Πασοκιές.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ archaeopteryx 05/08/2011 13:37:29

      Αρχαίε,
      το κακό σενάριο ήθελα να το βάλω εντός εισαγωγικών, αλλά δεν πειράζει;

  6. φωνή avatar
    φωνή 05/08/2011 13:34:36

    Πάντως περιορισμό δαπανών δεν πρόκειται να κάνουν ποτέ.

    Ειδικά τώρα που μάλλον μυρίζουν εκλογές. Εδώ είδαμε ότι το κράτος αυξάνεται αντί να μειώνεται.

    Άλλωστε πήραμε μια γεύση για τον Βενιζέλο και ποια λογική έχει για τον περιορισμό των δαπανών, τη λογική της αλχημείας για να μην εγγραφούν οι δαπάνες.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ φωνή 05/08/2011 13:36:18

      Oι δαπάνες για το πρώτο εξάμηνο ξεπέρασαν τα 38 δις!

      • φωνή avatar
        φωνή @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 13:41:14

        Και έσοδα δεν υπάρχει περίπτωση να δουν με αυτήν την ύφεση, επομένως η πολιτική τους είναι όντως καταστροφική, είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρέπει να γίνει.

        Αλλά η απαλλαγή τους λόγω βλακείας ή άγνοιας είναι μεγάλη χάρη γιαυτούς και δεν πρέπει να τους την κάνουμε.

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 05/08/2011 13:45:52

    Mες το γενικό χαμό, βγήκε και ο Ολι Ρεν και επανέφερε το θέμα του Ευρωομολόγου!
    Στερνή μου γνώση...
    Κάποιοι φώναζαν από πέρσυ...

    • mymood avatar
      mymood @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 14:23:48

      Μα για ποιό ευρωομόλογο μιλάτε όλοι σας;; Δεν καταλαβαίνετε πως το ευρωομόλογο είναι η μεταφορά του χρέους στη βάση της πυραμίδας που ειναι τα αθώα θύματα, η θυσία των αθώων του συστήματος της μετανεωτερικότητας και του νεοφιλελευθερισμού, δηλαδή όλοι εμείς οι ανυποψίαστοι, οι αναζητούντες εναγωνίως ελπίδα, οι απο συστημική πλάνη σε συστημική πλάνη πορευόμενοι;; Μα δεν καταλαβαίνετε πως ό,τι προτείνει το σύστημα είναι προς το συμφέρον του κι εμείς μόνο να λέμε ΟΧΙ οφείλουμε;; Στην περίοδο που ζούμε, κρίση υπάρχει μόνο για την βάση της πυραμίδας και το σύστημα έχει βρεί τρόπους να κερδίζει και πάλι μεσα απο αυτη τη κρίση!! Τίποτε απολύτως δεν γκρεμίζεται, όλα μέλι γάλα για αυτούς που κατέχουν θέσεις στο σύστημα, τους πηγαίνει το κύμα που λέμε!! Απλά η παγκοσμιοποίηση μια χαρά προχωράει προς δόξα των αδίστακτων που τάχθηκαν να διαφεντεύουν στις πλάτες μας!!!

      • Nikolas avatar
        Nikolas @ mymood 05/08/2011 14:57:37

        Επειδή το σύστημα δεν πρόκειται να πέσει, είναι καλά δομημένο και θα συνεχίσει όσο τα κορόιδα δεν αντιδρούν, ας εκδοθεί το ευρωομόλογο. Τουλάχιστον να φύγει από επάνω μας ο βραχνάς κι όταν θα έρθει η ώρα να πληρώσουν οι ευρωπαίοι φορολογούμενοι γιατί αυτοί θα το πληρώσουν ας ζητήσουν το λογαρισμό από τους πολιτικούς τους...

  8. blue nile avatar
    blue nile 05/08/2011 13:48:18

    Συμφωνώ απόλυτα.
    Χωριό που φαίνεται κολαούζο δεν θέλει.
    Δε μπορώ να δεχτώ ότι αυτά που πχ έχει καταλάβει ο Ροδινός, ο Τηλέμαχος, ο ΝΖ, ο φάκτορας (και άλλοι που τώρα δεν μου έρχονται πρόχειρα στο μυαλό) και να μην υπάρχουν κάποιοι σύμβουλοι στη κυβέρνηση που να μην τα ξέρουνε και να έχουν προειδοποιήσει για τα αποτελέσματα της εφαρμοζόμενης πολιτικής.
    Όπως ο ΓΑΠ μας έβαλε στη μέγγενη του μνημονίου απαξιώνοντας συνειδητά τη πιστοληπτική ικανότητα της χώρας έτσι και τώρα επιχειρούν να διαλύσουν τα πάντα για να επιτύχουν τους στόχους τους. Μη ξεχνάμε ότι κάποτε λέγαμε ότι οι πολιτικοί πρακτορεύουν ξένα συμφέροντα τώρα μάλλον οι πολιτικοί είναι υπάλληλοι των ξένων συμφερόντων σε διατεταγμένη υπηρεσία.
    Ο πρώτιστος στόχος τους ήταν και παραμένει ένας: το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας. Οι ξένοι θα αγοράσουν κοψοχρονιά ότι θέλουν και θα πέσουν και οι μιζούλες στους γνωστούς άγνωστους για αν απολαύσουν νέα κότερα βίλες και Καγιέν.
    Για κάτι τέτοιο ήδη έχουν δημιουργηθεί οι συνθήκες.
    Ο επόμενος στόχος είναι η επίλυση προς όφελος των συμμάχων και των Σελτζούκων γειτόνων μας των εθνικών θεμάτων που χρονίζουν.
    Για να συντελεστεί όμως αυτού του μεγέθους η προδοσία θα πρέπει να επικρατήσουν ακόμα δυσμενέστερες συνθήκες. Αυτές δηλαδή που μας επιβάλουν τώρα με το μεσοπρόθεσμο και αυτές που θα έρθουν με το νέο μνημόνιο.
    Ας πούμε μια φορά τα πράγματα με το όνομα τους. Το ΠΑΣΟΚ διαπράτει απεχθή εγκλήματα σε βάρος του ελληνισμού. Αν δεν ξεσηκωθούμε το Σεπτέμβρη μετά φοβάμει θα είναι πολύ αργά.
    Πρέπει και η ΝΔ να αναλάβει τις ευθύνες της. Οφείλει με εντονόταο τρόπο να καταδείξει το ρόλο αυτής της κυβέρνησης τώρα!!!

  9. TopGunZ avatar
    TopGunZ 05/08/2011 14:41:33

    Δεν είναι θέμα ύπνου. Η λέξη κλειδί για τον λαό είναι η αμηχανία. Αιφνιδιαστήκαμε από το πόσο κακό μπορεί να κάνει μια εκλεγείσα κυβέρνηση. Οι δε ΠΑΣΟΚοι παλινδρομούν ανάμεσα στο θυμό, την άρνηση και τη διαπραγμάτευση (από το γνωστό πεντάπτυχο αντιμετώπισης ενός δυσάρεστου γεγονότος).

    Για τη δε ΝΔ, δεν μπορώ να ακολουθήσω εύκολα την λογική των περισσοτέρων σχολιαστών, αν και όχι αδικαιολόγητη, της παντελούς έλλειψης αντιπολίτευσης. Αν συνθέσεις το ψηφιδωτό των παρεμβάσεων και των εξαγγελιών, με δεδομένη τη μη κάλυψη της παράταξης από το σύνολο των ΜΜΕ, βλέπει κανείς μια ώριμη και υπεύθυνη, αν και ομολογουμένως αμυντική, αντιπολίτευση.

    • James Winona avatar
      James Winona @ TopGunZ 05/08/2011 16:23:43

      Me ton idio tropo anevhke sthn eksousia o Xitler.
      O efnidiasmos einai to mystiko ths epityxias.

  10. alakran avatar
    alakran 05/08/2011 14:43:29

    Και για να σας ηρεμήσω όλους, σας πληροφορώ ότι ο Πρωθυπουργός μας βρίσκεται αυτή τη στιγμή στη Σέριφο για ολιγοήμερες διακοπές.
    Το άκουσα πριν από λίγο στο ραδιόφωνο.

    • Orestios avatar
      Orestios @ alakran 05/08/2011 14:44:27

      Τρέχει για να σώσει την Ελλάδα

      • alakran avatar
        alakran @ Orestios 05/08/2011 14:47:48

        Η πρωθυπουργάρα μας Ορέστιε είναι global thinker.
        Τρέχει για να σώσει την παγκόσμια οικονομία.Την Ελλάδα την έχει ήδη σώσει!!!!

        • Orestios avatar
          Orestios @ alakran 05/08/2011 15:01:24

          Έχεις δίκιο. Καημένε πλανήτη του σου έμελλε να πάθεις

        • Alex avatar
          Alex @ alakran 05/08/2011 15:35:13

          Την Ελλαδα την εσωσε.....

          Τωρα θα σωσει την Ευρωπην!

          Αυτον ποιος θα τον σωσει;

          Το Γουδι Σιγουρα.-

          • TopGunZ avatar
            TopGunZ @ Alex 06/08/2011 00:28:44

            O μόνος που μπορεί να τον σώσει είναι ένας καλός κυριούλης που θα του προβάρει το ανάποδο το κουστουμάκι, αυτό με τα μακριά μανίκια που δένουν πίσω...

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ alakran 05/08/2011 14:50:08

      Θα ...φιλοξενείται στο εξοχικό του κ. Παπακωνσταντίνου υποθέτω...
      Δεν είναι καιρός για έξοδα...
      Λέμε,τώρα.....
      Θα αγναντεύει ανέμελα το βαθύ γαλάζιο του Αιγαίου...
      Και θα στοχάζετε: Τελικά ο ελληνικός λαός είναι πολύ ανθεκτικός...

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 15:02:06

        Αυτό που αντί για πισίνα έχει "συλλέκτη ύδατος"? αχαχαχαχαχαχα

  11. Orestios avatar
    Orestios 05/08/2011 14:46:27

    Ο Βενιζέλος πάντως μόνο άγνοια δεν είχε όταν τα άρπαζε από τους εργαζόμενους και τα χάριζε στα golden boys της Proton.
    Γιατί έκανε νόμο εκ των υστέρων? Για να βγαίνει και να λέει πως ότι είναι νόμιμο είναι και ηθικό???????

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Orestios 05/08/2011 14:52:10

      Ορέστιε,
      Εχει πλάκα να βγεί και να πεί οτι αισθάνεται δικαιωμένος ο πρώτος διδάξας!
      Σχολή δημιούργησε!!!

      • Orestios avatar
        Orestios @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 15:03:14

        Τη Μεγάλη των ................ Σχολή. Στο άδειο διάστημα βάζεις όποια λέξη θέλεις.

  12. Νίκος Χ. avatar
    Νίκος Χ. 05/08/2011 14:49:01

    Εύστοχα όλα αυτά! Είναι γνωστό σε όλους πια ότι το χρέος δεν πληρώνεται...οι πιστωτές ενδιαφέρονται να ενεχυριάσουν τις πηγές φυσικού πλούτου ή κάποιους παραγωγικούς οργανισμούς όπως ο ΟΠΑΠ, η Κυβέρνηση ξεπουλάει τα πάντα προσπαθώντας να δημιουργήσουν τεχνητά κοινωνικό αυτοματισμό. Κι επειδή φυσικά δεν προέρχεται από άγνοια αλλά υπάρχει σχέδιο παράλληλα προωθείται η διάλυση της παιδείας, η αποποινικοποίηση κια απενοχοποίηση της χρήσης ναρκωτικών και ο εθισμός του Έλληνα σε κάθε μορφής τζόγο ώστε να μην υπάρχει περίπτωση αντίδρασης

  13. Δημήτριος Κοκκαλάκης avatar
    Δημήτριος Κοκκαλάκης 05/08/2011 15:17:47

    Ο Βενιζέλος, όταν λέει όσα λέει, θυμίζει αυτόν που περπατάει στο δάσος τη νύχτα και σφυρίζει γιά να διώξει τον φόβο.

  14. brankaleon avatar
    brankaleon 05/08/2011 15:26:44

    Ψάχνουμε για πάτο αφού μας ξεπατώνουν.
    Θυμάμαι τον Μπένυ, πάλαι ποτέ, πρωτοπαλήκαρο του Ζίγδη στα αμφιθέατρα.
    Το λίπος κάνει τον "σοσιαλιστή", ή ο "σοσιαλισμός" το λίπος;

  15. ierofantis avatar
    ierofantis 05/08/2011 15:33:10

    Καλησπέρα Κώστα.

    Για τους καθ' ημάς κυβερνώντες, κανείς μπορεί να πει πολλά. Ενδεχομένως είναι άγνοια. Μπορεί και σκοπιμότητα, ίσως και απύθμενη βλακεία και Βοναπαρτισμός.

    Το πρόβλημα είναι ότι τα δικά μας ξεφτέρια, φαντάζουν νάνοι μπροστά στα άλλα "παιδάκια" της Ευρώπης, δεκτικοί κάθε κουταμάρας και πολιτικάντικης πλην όμως ατελέσφορης δήθεν λύσης του προβλήματος χρέους της Ευρώπης.

    Τα δε "παιδάκια", γραφικές φιγούρες ηγετίσκων με πασπάλισμα από ένα ξεφτισμένο μεγαλοϊδεατισμό, που όμως αποτελεί ακόμη γόνιμο έδαφος, για να αναπτυχθεί μια στρεβλή οικονομική νεοαποικιοκρατία προς τους, κατά τα άλλα, ισότιμους εταίρους της περιφέρειας...

    Λίγο καλύτερα τα πράγματα στην άλλη όχθη του Ατλαντικού. Όχι γιατί εκεί είναι τίποτα φωστήρες, αλλά γιατί είναι λίγοι, σφιχτοί και όταν είναι να μαζευτούν και να αποφασίσουν κάτι, δεν χρειάζονται 12 μήνες διαβουλεύσεις από 27 χώρες και αμέτρητους μανδαρίνους αλλά μεζεύονται πέντε - έξι decision makers, κάθονται τρεις - τέσσερις μέρες, και παίρνουν μια απόφαση, καλή ή κακή δεν το εξετάζω, αν και συνήθως είναι κακή.

    Όλα αυτά τα ωραία, τα βλέπουν οι διαβόητες "αγορές".

    20 δηλαδή πολυεθνικές τράπεζες μαζί με καμιά δεκαριά επενδυτικούς συμβούλους διεθνούς κύρους είναι αυτές οι αγορές.

    Το ωραίο, είναι ότι αυτές οι μέγα - εταιρείες, είναι ταυτόχρονα και με μικρές διαφοροποιήσεις
    α) μέλη των μεγαλύτερων χρηματιστηρίων του κόσμου,
    β) του IIF,
    γ) του ISDA,
    δ) των διεθνών συστημάτων διακανονισμού συναλλαγών

    και μέσα σε όλα αυτά, πανίσχυρα και διακεκριμμένα στελέχη των "αγορών" κατέχουν εξέχουσες θέσεις είτε στα οικονομικά επιτελεία χωρών, είτε στις αρμόδιες υπηρεσίες διαχείρισης χρέους παγκοσμίως είτε δρουν ως μυστικοσύμβουλοι κυβερνήσεων.

    Η μικρή εικόνα λέει ότι η ταπεινή Ελλάς θα βασανιστεί οικονομικά πολύ περισσότερο από ότι έχουμε δει μέχρι τώρα στο προσεχές χρονικό διάστημα.

    Η κάπως μεγαλύτερη εικόνα λέει ότι η Ευρώπη και η Αμερική θα δυσκολευτούν πολύ (δεν λέω ακόμη, θα αποτύχουν) να τιθασσεύσουν το πρόβλημα χρέους τους.

    Η ακόμη μεγαλύτερη εικόνα λέει ότι και οι αναπτυσσόμενες οικονομίες της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής σύντομα θα εισέλθουν και αυτές σε έντονο κλυδωνισμό παρά τους τεράστιους ρυθμούς ανάπτυξης όσο οι παγκόσμιοι καταναλωτές (κατά βάση, Ευρωπαίοι και Βορειοαμερικανοί πιέζονται και περικόπτουν δαπάνες).

    Τέλος, η πολύ μεγάλη εικόνα λέει ότι ο κόσμος θα εισέλθει σε σφοδρή παγκόσμια οικονομική ύφεση με πιθανό σενάριο έντονες τοπικές αρχικώς και ίσως πιο διευρημένες πολεμικές συγκρούσεις στο απώτερο μέλλον.

    Και σε όλες αυτές τις εικόνες οι περίφημες "αγορές", συνεργάζονται, ταυτόχρονα με κυβερνήσεις, με επενδυτές, με κρατικές υπηρεσίες, με υπερεθνικά οικονομικά σώματα και fora, με οίκους αξιολόγησης, κλπ.

    Η μπίζνα του χρέους είναι πολύ προσοδοφόρα. Η Ιταλία αυτές τις μέρες χτυπιέται σαν το χταπόδι. Αλήθεια, τί άλλαξε σήμερα σε σχέση με πριν 6 μήνες στην πραγματική οικονομία της Ιταλίας; Τίποτε σπεύδω να απαντήσω. Χρηματοοικονομικό και χρηματιστηριακό παιχνίδι γίνεται και μάλιστα χοντρό.

    Γιατί τα λέω όλα αυτά.

    Τα λέω γιατί οι "αγορές" όσο απρόσωπες και άν είναι σαν έννοια, δεν παύουν να στελεχώνονται από ανθρώπους. Ικανότατους, αδίστακτους, πανέξυπνους, γρήγορους και προπάντων, αποτελεσματικούς.

    Αν με τα εγχώρια και διεθνή χαϊβάνια που καθορίζουν σήμερα τις τύχες των χωρών και των λαών τους ελπίζουμε σε ταχεία και αναίμακτη έξοδο από την κρίση χρέους νομίζω ότι θα γελαστούμε.

    Οι καιροί απαιτούν Ηγέτες με πυγμή που θα καθηλώνουν με το λόγο και το παράδειγμά τους και πολιτικές λυσσαλέας σύγκρουσης και θέσης ξεκάθαρων και αυστηρών κανόνων που θα επανακαθορίσουν σε παγκόσμιο επίπεδο το πως θα παίζεται το παιχνίδι από τις "αγορές".

    Πολύ φοβούμαι ότι, αν δεν γίνουν σύντομα αυτές οι δύο βασικές κινήσεις, θα στοιχημάτιζα τις πενιχρές οικονομίες μου υπέρ των .... "αγορών"...!

    • StarPowerNone avatar
      StarPowerNone @ ierofantis 05/08/2011 16:46:33

      Αγαπητέ Ierofantis χαίρε,
      Επίτρεψέ μου να συμπορευτώ με την σφαιρική προσέγγισή σου. Επίσης, ορθότατος ο διαχωρισμός που κάνεις για το στελεχιακό δυναμικό των ‘αγορών’ έναντι αυτού των πολιτικών/γραφειοκρατών. (Βέβαια στην Αμερική είναι απόλυτη η διείσδυση των ‘αγορών’ στον Υπουργείο Οικονομικών τις τελευταίες δεκαετίες, ανεξαρτήτως κυβερνώντος κόμματος.)
      Στο δυτικό ημισφαίριο παντελής η έλλειψη πολιτικής ηγεσίας. Το ζητούμενο ίσως είναι πόσο θα αντέξουν οι πολίτες. Που είναι τα όρια;
      Υπάρχουν βέβαια και περιπτώσεις όπως αυτή της μικρής και ίσως αμελητέας Ισλανδίας, όπου οι πολίτες αξίωσαν τα βασικά: διερεύνηση, απονομή δικαιοσύνης, κάθαρση. Θα ακολουθήσουν το παράδειγμά τους και άλλοι; Ή απλά θα περιμένουν την σφαγή τους;

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ StarPowerNone 05/08/2011 17:02:17

        Χαίρε και συ φίλε μου StarPowerNone.

        Δεν ξέρω πόσο θα αντέξουν οι πολίτες. Μέχρι στιγμής αντέχουν πολλά και με το βαθμό αποχαύνωσης που έχουν υποστεί, ενδεχομένως να δεχτούν και ακόμη περισσότερα αδιαμαρτύρητα.

        Το μυστικό είναι η παιδεία που τόσο στη χώρα μας, όσο και αλλού, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο, παράγει λοβοτομημένους πιθήκους - καταναλωτές προϊόντων μιας ή λίγο περισσότερων χρήσεων, ενώ κλείνει τα μάτια και τα αυτιά σε έννοιες όπως τιμή, θάρρος, ευγένεια, αυτοσυγκράτηση, πειθαρχία, ταπεινότητα, ανθρωπισμός, συνείδηση, υποχρεώση, καθήκον, κλπ.

        Από αυτή την άποψη δεν είμαι θα έλεγα ότι το παράδειγμα της Ισλανδίας είναι θέσφατο. Βλέπεις, σε μια μικρή, σφιχτή (και για περιβαλλοντικούς λόγους) και απομονωμένη κοινωνία 500.000 ψυχών, μπορεί να υπάρξει αντίσταση διότι το κοινό συμφέρον είναι αντιληπτό στις μικρές - τοπικές κοινωνίες με διαφορετικούς όρους από ότι στις δικές μας μέγα - πολιτείες των εκατομμυρίων αγνώστων και στα δυτικά κράτη των διαρρυγμένων κοινωνικών δεσμών και της εναπόθεσης πάσας πρωτοβουλίας για την οργάνωση των κοινωνιών μας σε πολιτικούς και πολιτικές.

        Θέλω να πω με άλλα λόγια ότι το πρόβλημα του σύγχρονου ανθρώπου είναι οι τεράστιες, δυσκίνητες και απρόσωπες κοινωνίες που έχει δημιουργήσει. Δύσκολο να συνεννοηθεί σε τόσο μεγάλους όγκους ανθρώπων και ακόμη πιο δύσκολο να αντισταθεί σε κάτι που πλήττει μεν όλους, αλλά καθένας έχει την απατηλή αίσθηση, ότι ο κολαράκος του την έχει γλιτώσει...

        Φέρε μια εικόνα στο νού σου. Φέρε την εικόνα πως αντιδρά ένα κοπάδι από χίλια πρόβατα στη θέα ενός λύκου, χωρίς να υπάρχει τσοπανόσκυλο...

        Αυτή την αίσθηση έχω για τις σύγχρονες κοινωνίες και τους ταγούς μας.

        Πρόβατα χωρίς τσοπανόσκυλο...

        Ποιος θα αντιμετωπίσει τους λύκους;

        • StarPowerNone avatar
          StarPowerNone @ ierofantis 05/08/2011 17:40:59

          Σ’ ευχαριστώ!
          Η γεωγραφία διαμορφώνει ανθρώπινες σχέσεις και συμπεριφορές!
          Και παρ’ όλη την τεχνολογική ανάπτυξη των κοινωνικών δικτύων, κοινωνίες χωρίς στέρεες, συλλογικές αξίες, αδρανοποιούνται και εξουδετερώνονται.
          Έθεσες και την προτεραιότητα: Να βρούμε τσομπανόσκυλα, ή κάποιοι από εμάς όσοι το’ χουμε μέσα μας να γίνουμε τσομπανόσκυλα (Πάντως «Ζάππειο» για να μετατρέπονται τα πρόβατα σε τσοπανόσκυλα δεν υπάρχει.)

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ ierofantis 05/08/2011 17:37:39

      Αγαπητέ Ιεροφάντη,
      κατ' αρχήν κοντεύεις να ...κοπείς από τις απουσίες!
      Εκτός και αν είσαι και εσύ στη ....Σέριφο!
      Σε όλα αυτά τα σωστά που επισημαίνεις, η μόνη μου παρατήρηση είναι η εξής.
      Οι "αγορές" είναι σαν τα αρπακτικά.
      Χρειάζονται θύματα.
      Αρα ..δοκιμάζουν τα πάντα.
      Ομως, γνωρίζουν πολύ καλά πως όταν ξεκληριστούν τα θηράματα, έρχεται και η σειρά των θηρευτών.
      Το κρίσιμο,επομένως, σημείο είναι πότε πρέπει να δώσουν ανάσα στα θηράματα, για να αρχίσει το επόμενο ...κυνήγι!

      • StarPowerNone avatar
        StarPowerNone @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 17:58:05

        Χαίρε Κώστα Ροδινέ!
        Ξέρουν πολλά οι θηρευτές. Ξέρουν πολύ καλά να παίζουν και με το timing και όντως προσπαθούν να ανιχνεύουν και τα όρια αντοχής των θηραμάτων τους. Πρέπει να σπάσει αυτή η σχέση: θηρευτή-θηράματος. Δεν είναι ανθρώπινη.
        Πρέπει να βρούμε τον εαυτό μας και αμέσως μετά τον διπλανό μας.
        Προσωπικά--και το γράφω με πλήρη συναίσθηση--είμαι πρόθυμος να θυσιαστώ για τον επανανθρωπισμό μας.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ Κώστας Ροδινός 05/08/2011 20:31:26

        Κώστα μου είμαι λίγο νοτιότερα...

        Η παρατήρηση σωστή εν μέρει.

        Εξηγούμαι.

        Σκοτώνουμε τώρα τα θηράματα καταναλωτές, αλλά την ίδια στιγμή δημιουργούμε νέα θηράματα παραγωγούς, που αναπτύσσονται ραγδαία για να κάνουν και αυτά τον κύκλο τους και να γίνουν και αυτά με τη σειρά τους, θηράματα καταναλωτές.

        Ο κύκλος είναι άρρηκτος και οι "αγορές" ρίχνουν και ανεβάζουν τα πιόνια κατά το δοκούν.

        Όταν όλα τα θηράματα μετατραπούν σε καταναλωτές και καταναλώνουν ασύστολα, θα παρατηρηθεί έλλειψη ή μείωση παραγωγής. Και τότε, όταν δεν θα εξυπηρετούνται πλέον οι ανάγκες των καταναλωτών, γιατί η παραγωγή θα είναι ισχνή, οι πιο ισχυροί από τους καταναλωτές θα επιδιώξουν να την ελεγξουν όχι πάντοτε με ειρηνικό τρόπο. Οι αγορές μπορούν να κατευθύνουν τα πράγματα και προς τα εκεί. Το έχουν κάνει και στο παρελθόν, θα το κάνουν και στο μέλλον.

        Ενδεχομένως μια λύση υπάρχει. Χαλινάρι στις αγορές. Ή άλλως, τσοπανόσκυλο...

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ ierofantis 05/08/2011 17:39:04

      Επειδή όπως λες φίλε ιεροφάντη, υπάρχουν άνθρωποι πίσω από όλα αυτά, πρέπει σε παγκόσμιο επίπεδο να στραφεί το φως του ελέγχου προς αυτούς, τις δραστηριότητές τους και το αν κερδίζουν τον αμύθητο πλούτο τους με αθέμιτα μέσα.

      A, και να επανακαθορίσουμε το 'αθέμιτα'.

      Αυτά τα ολίγα.

      • ierofantis avatar
        ierofantis @ victoria (true) 05/08/2011 20:41:15

        Ολίγα μεν, εύστοχα δε.

  16. brankaleon avatar
    brankaleon 05/08/2011 16:20:17

    Μάλλον αυτό εννοούσε ο G.A.P. όταν μίλαγε για πράσινη ανάπτυξη.

    Υπό μια έννοια ακούγεται ελπιδοφόρο, ...
    αν μάλιστα την δουλιά την δούμε κι' απ' την "οπτική" της βιολογικής καλλιέργειας, τότε μπορούμε να κάνουμε θραύση.

  17. stefanos avatar
    stefanos 05/08/2011 18:45:29

    Αγνοια;!! Όλα τα λεφτά είναι:1) η" περίφημη" φράση ΓΑΠ( ούτε το ελληνικό του όνομα δε θελω να γράφω γιατι μολύνει το Γιώργος) και τώρα τελευταία και του Μπένι ότι χρειαζόμαστε παγκόσμια διακυβέρνηση και 2) Μια συνέντευξη που είχε δώσει το "παιντί" σε αμερικάνικη εφημερίδα προ έτους που μιλούσε για το τεταρτο δρόμο προς το σοσιαλισμό (είπαμε είναι global thinker) και όπου ούτε λίγο ούτε πολύ έλεγε αυτό που έχει αναλάβει να κάνει, οτι δηλαδή για χάρη της παγκοσμιοποίησης πρέπει τα εθνικά κράτη να παραχωρήσουν την εθνική κυριαρχία τους σε υπερεθνικές οντότητες και ότι αυτός ειναι ο ρόλος σήμερα του σοσιαλισμού. Άγνοια δεν υπάρχει, λοιπόν. Υπάρχει προδοσία, απύθμενη βλακεία και αποκρυφιστική εωσφορική αντίληψη και κατεύθυνση των γεγονότων με απόλυτο σκοπό την Παγκόσμια κυβέρνηση (και άρα τον Παγκόσμιο Κυβερνήτη, οποιαδήποτε σχέση με τον Αντι του Χριστού της Αποκάλυψης .....εντελώς τυχαία),το Παγκόσμιο Νόμισμα, την Πανθρησκεία και τον έλεγχο των ανθρώπων με τσιπάκια πρώτα σε κάρτες και μετά διαδερμικά (είτε στο δεξι χέρι,είτε στομέτωπο και πάλι όποια σχέση με την Αποκάλυψη .....εντελώς τυχαία). Αυτή είναι η σημερινή πραγματικότητα και αν δεν την κοιτάξουμε κατάματα και δεν της πούμε ενα μεγάλο και ανεπανάληπτο ΟΧΙ όπως αξίζει σε απογόνους ηρώων και μαρτύρων για την Ελλάδα και την Ορθοδοξία θα μας καταπιεί αμάσητους.

  18. Δεξιός avatar
    Δεξιός 05/08/2011 19:01:39

    Μετά από τόσες και τόσες δημοσιεύσεις σ' αυτό το χώρο, ρωτώ τον κ. Ροδινό:
    ΕΙΝΑΙ ΡΗΤΟΡΙΚΟ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ;;;;;;

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ Δεξιός 05/08/2011 21:04:09

      H απάντησή μου από καιρό είναι όχι!

  19. anonymous avatar
    anonymous 05/08/2011 21:22:23

    Είμαστε οι Ανώνυμοι. Γνωρίζουμε την διαφθορά των κυβερνήσεων του κόσμου και την απάθειά τους για τις ανθρώπινες ζωές για το χρήμα. Γνωρίζουμε για τις προσπάθειές τους να συγκαλύψουν τις ειδήσεις για την επανάσταση, για να μας κρατήσουν σκλάβους του τωρινού συστήματος.

    Είμαστε οι Ανώνυμοι, κηρύττουμε πόλεμο στο διεφθαρμένο σύστημα. Λάβε μέρος στο "The Plan" για να αποκαταστήσεις την ελευθερία και τα δικαιώματά σου. Είσαι άνθρωπος, η ζωή σου έχει αξία.

    Είμαστε οι Ανώνυμοι, είμαστε Λεγεώνα, να μας περιμένετε!
    http://www.whatis-theplan.org

  20. Pluto avatar
    Pluto 06/08/2011 07:54:36

    Υπάρχει μιά ματαιόδοξη αυταρέσκεια (τά είπαμε εγκαίρως) καί εφησυχασμός (πότε,επι τέλους, θα ξεσηκωθεί ο κόσμος;) στην ανάλυση του ΚΡ καί τις παρεμβάσεις πολλών(όχι όλων) σχολιαστών.
    Ο κεντρικός άξονας της ανάλυσης πάσχει: από άγνοια καταστρέφουν (ή μήπως εκ προθέσεως) την χώρα;;
    Λάθος προσέγγιση!
    Οντως εξακολουθούν να καταστρέφουν την χώρα.Το έκαναν ήδη την εποχή των παχιών αγελάδων προκειμένου να την κυβερνούν: αντί για συλλογή των φόρων δάνεια ,αντί γι` ανάπτυξη κατανάλωση, Ολυμπιακές φιέστες καί μη επιχειρησιακοί αλλά πανάκριβοι εξοπλισμοί.Ταυτόχρονα εξευμενισμός της Τουρκίας ,στήριξη της ευρωτουρκικής προσέγγισης...
    Το κάνουν καί τώρα: με Μνημόνιο, με Μεσοπρόθεσμο αυξάνουν τον δανεισμό,εξοντώνουν την μεσαία τάξη με επιλεκτική φορολόγηση, διατηρώντας το κοινωνικό προνόμιο της φοροδαφυγής ώστε να εξασφαλίζουν πολιτική βάση.Αν αύριο χρειαστούν για να κυβερνήσουν στρατιωτικό νόμο,σιγά μην κωλώσει ο Μπένυ!
    Η νομή της εξουσίας ειναι ο στόχος του ΠΑΣΟΚ καί τον επιτυγχάνει αλλάζοντας προσωπεία ,τακτικές, φιλοσοφίες,ανθρώπους κοκ .
    Το πρόβλημα των περισσότερων στελεχών της ΝΔ ειναι ακριβώς ο αποκλεισμός τους από την νομή της εξουσίας.Αλλως πρόβλημα δεν έχουν ,τα ίδια καί χειρότερα θα έκαναν, ίσως με λιγότερη επιδεξιότητα!! Καί πάρα μα πάρα πολλοί επαγγελματίες πολιτικοί/πολιτευτές της ΝΔ μόλις καί μετά βίας βαστιούνται να μην υποκύψουν δημόσια στον γλυκό πειρασμό της συναίνεσης/ συγκυβέρνησης, πετώντας Σαμαρά καί λοιπούς ενοχλητικούς Δον_Κιχώτες στην θάλασσα! Πρώτη φορά θα είναι;;
    Πολύ σωστά επισημαίνει παραπάνω ένας σχολιαστής τα λεχθέντα υπό του Τραγάκη στο πρωϊνό του Mega.Υπήρξα αυτήκοος μάρτυς.Αναίσχυντες υποδείξεις για βιαιότερη αντιμετώπιση των διαδηλωτών. Μετά τ` αλισβερίσια στις Εξεταστικές τι περίμενε ο ΚΡ καί οι λοιποί σχολιαστές από τον εν λόγω;Πεντακάθαρος ήταν: συνεταίροι μας ( προσώρας με το πλειοψηφικό πακέτο) είναι οι του ΠΑΣΟΚ,εχθροί μας οι διαμαρτυρόμενοι διαδηλωτές.
    Η εσχάτη πλάνη ορισμένων εδώ μέσα θα είναι χείρων της πρώτης....

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.