#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
07/06/2011 18:18
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταρρέουν….



Βρίσκονται σε αδιέξοδο.

Ανέλαβαν δεσμεύσεις που δεν μπορούν να υλοποιήσουν.

Δεν ξέρουν τι να κάνουν!

Το πρώτο μέρος του σχεδίου προέβλεπε να εγκλωβίσουν τον Σαμαρά.

Να τον καταστήσουν συνένοχο της πολιτικής τους.

Για να διασωθούν στη λογική  «όλοι ίδιοι είναι».

Αυτό το μέρος του σχεδίου απέτυχε.

Το δεύτερο μέρος περιελάμβανε τις επιθέσεις ….αγάπης.

Τους βλέπατε στην τηλεόραση. Όλο θετικά λόγια είχαν για την πρόταση του Ζαππείου! Μέχρι και ο Γιώργος στην ομιλία του στο ΣΕΒ ανακάλυψε 10 κοινά σημεία.

Και δεν κρατήθηκε απ’ τη χαρά του, το είπε μπροστά στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας,  «υπάρχει κοινός τόπος», αποφάνθηκε.

Μεθόδευσαν τη συνάντηση των αρχηγών για να …κλείσουν το deal!

Σαμαράς ανένδοτος, παρά τις …φιλικές υποδείξεις των Βρυξελλών.

Αφού, λοιπόν, το σχέδιο  της συναίνεσης απέτυχε, ανέκρουσαν  πρύμναν και επανήλθαν στα γνωστά μονοπάτια.

Το διχασμό του λαού!

Το  ΠΑΣΟΚ κάθε φορά που είχε πρόβλημα επένδυε στην οξύτητα και την πόλωση και ύψωνε διαχωριστικά τείχη!

Ο κόσμος του φωτός, που εκπροσωπούσε το ΠΑΣΟΚ,  και αυτός τους σκότους, όπου ανήκαν  όλοι οι άλλοι!

Το δίλημμα πέτυχε αρκετές φορές.

Νομίζουν ότι θα το επαναλάβουν.

Εκεί αποβλέπει η πρότασή τους για το δημοψήφισμα.

Δημοψήφισμα έτσι γενικώς και αορίστως χωρίς να γνωρίζουμε το ερώτημα.

Στα δημοψηφίσματα δεν γράφουμε …εκθέσεις ιδεών!

Ο λαός καλείται να απαντήσει επί συγκεκριμένου ερωτήματος.

Επί πλέον, δημοψήφισμα για ζητήματα δημοσιονομικού χαρακτήρα δεν μπορεί να γίνει, το απαγορεύει ρητώς το Σύνταγμα.

Έτσι σήμερα ο κ. Πεταλωτής μας είπε ότι δεν πρόκειται να γίνει δημοψήφισμα για το Μεσοπρόθεσμο.

Ευτυχώς που το κατάλαβαν!

Ε, τότε για ποιο θέμα θα γίνει δημοψήφισμα;

Υποθέτω,  όταν βρούν το ερώτημα,  θα μας ενημερώσουν.

Μέχρι τότε το δίλημμα θα αιωρείται στην πολιτική ζωή του τόπου.

Ζαλισμένη από τις μαζικές διαδηλώσεις, καταβεβλημένη από το βάρος της αποτυχίας, απομονωμένη από τους παλιούς συμμάχους η Κυβέρνηση Παπανδρέου διαπράττει το ένα λάθος μετά το άλλο!

Καταρρέουν.

Και άρχισαν να λιθοβολούνται μεταξύ τους.

Όσα διαδραματίστηκαν σήμερα στη ΚΤΕ Οικονομίας, δεν έχουν προηγούμενο!

Μπορεί, μετά τα σημερινά, ο κ. Παπακωνσταντίνου να παραμείνει Υπουργός;

Μπορούν οι βουλευτές να υπερψηφίσουν το ….Μεσοπρόθεσμο;

Περισσότερες πιθανότητες έχει να συνεννοηθεί ο κ. Τσίπρας με την κα Παπαρήγα,  παρά η Β. Παπανδρέου με τον κ.Παπακωνσταντίνου!

Τελικά στο ΠΑΣΟΚ  μόνο για τα εύκολα ήταν…Όταν το ταμείο ήταν γεμάτο, ή μπορούσαν να δανείζονται εύκολα!

Τώρα, χωρίς το προστατευτικό κουκούλι των ΜΜΕ  γίνονται περίγελος των πάντων…

Κάποιος να τους λυτρώσει!

Ακούς εκεί …Ούφο,  η κα Παπανδρέου…..

Και ο Απ. Κακλαμάνης να μιλάει για ....Γουδή!!!



Αδέξιος Δεξιός

ΣΧΟΛΙΑ

  1. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 18:27:30

    η χαρα του Ακη !.....
    ασε δε τον Τσουκρατο ! θα οργανωσει παρτυ...

    ΠΠ

  2. Orestios avatar
    Orestios 07/06/2011 18:28:11

    Οι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ φωνάζουν προς δήθεν.

    Από την στιγμή που δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης σε αυτήν την Κυβέρνηση της ανομίας και της αποτυχίας είναι αποκλειστικά υπέυθυνοι για όσα συμβούν.

  3. kp8 avatar
    kp8 07/06/2011 18:32:48

    Νομίζω ότι όλα αυτά τα λέμε μόνοι μας και χαιρόμαστε πάλι μόνοι μας. Αυτοί είναι γαντζωμένοι στις καρέκλες τους σε τέτοιο σημείο που και στο γκρεμό μαζί τους θα τις πάρουν.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ kp8 09/06/2011 10:42:27

      Δεν πειράζει... Ας πάνε στο γεροδιάολο και ας πάρουν μαζί και την σαλοτραπεζαρία!

  4. spiros avatar
    spiros 07/06/2011 18:33:01

    Σκέψου ότι έιναι και αρχή.... το ήμισυ του παντός! Κι αν πιάσουν και οι ζέστες;

  5. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 07/06/2011 18:34:14

    Ασχετο, να μας διαφωτήσει κάποιος: αληθεύει οτι ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης δεν επιτρέπει στον Θεοδωράκη να μιλήσει στην Πλατεία Αριστοτέλους;

    • TED avatar
      TED @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 18:38:35

      Σύφωνα με το "newsbeast", αληθεύει.

      • Κώστας Ροδινός avatar
        Κώστας Ροδινός @ TED 07/06/2011 18:40:58

        Παραδίδει μαθήματα ...δημοκρατίας ο Δήμαρχος...

        • anonymos avatar
          anonymos @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 19:36:51

          Μετα τον Δήμαρχο βρέθηκε και ο Πασόκος Πρύτανης που το κόψε λάσπη. Μ' αρέσει που έκανε και συγκέντρωση να διαμαρτυρηθεί για το κόψιμο των κονδυλίων.
          Για να θυμηθούμε και τον Ανδρέα "Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ" χαχα πως τιμωρεί σκληρά η Ιστορια.

        • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
          ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 23:55:58

          Ο ΜΙΚΗΣ ΘΑ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΝΕΙ.

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 18:41:46

      Όχι αδερφέ. Προς Θεού. Απλά επειδή ο Μίκης είναι μεγάλος σε ηλικία και οι φίλοι του μπορεί να κάνουν κακό στην ήδη επιβαρυμένη πλατεία, ο Δήμος είναι προσεκτικός:

      "Ο Δήμος Θεσσαλονίκης εφαρμόζει νέα πολιτική στην παραχώρηση κοινόχρηστων χώρων, επιχειρώντας να προασπίσει τους ίδιους τους δημόσιους χώρους, αλλά και να διαφυλάξει την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και της ίδιας της πόλης. Ειδικά για την περίπτωση της πλατείας Αριστοτέλους, ενός χώρου ιστορικού, αλλά και ιδιαιτέρως επιβαρυμένου από εκδηλώσεις κάθε είδους, η Δημοτική Αρχή επιδιώκει την παραχώρησή της με ιδιαίτερη φειδώ και κυρίως για εκδηλώσεις φιλανθρωπικού χαρακτήρα ή εκδηλώσεις που απευθύνονται σε παιδιά. Ως εκ τούτου δεν τίθεται κανένα θέμα «απαγόρευσης» της εκδήλωσης της «Σπίθας» ή και οποιασδήποτε άλλης εκδήλωσης. Αντίθετα, ο Δήμος Θεσσαλονίκης είναι υπέρμαχος της ελεύθερης έκφρασης και της άσκησης των δημοκρατικών δικαιωμάτων των πολιτών, ανεξαρτήτως της πολιτικής, ιδεολογικής ή κομματικής τοποθέτησής τους, φροντίζοντας πάντα για την εύρυθμη λειτουργία της πόλης"

      • kiki avatar
        kiki @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 18:45:50

        Φιλανθρωπικος ειναι ο χαρακτηρας της εκδηλωσης του Μικη.
        υπερ απορων κορασις,
        αμ δεν ειναι Gay parade, ο υπερμαχος.

      • anonymos avatar
        anonymos @ Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 19:39:11

        Για να δούμε δεν θα την δώσει και στον Γιωργάκη?
        Πάντως ο Μίκης εβγαλε ανακοίνωση και καταγγέλει και τον Δήμαρχο και τον Πρύτανη και είπε ότι θα αγνοήσει την απόφαση του και θα κάνει την συγκέντρωση στην Πλ Αριστοτέλους.

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 19:00:48

      Για τον Ατατούρκ έχει μεγάλη αγάπη ο Boutaris, για το Μίκη κάνει οικονομία.

      Δείτε και ένα κατάπτυστο άρθρο του βρετανικού Guardian. Αν ποτέ ξένος θέλει να μάθει πως βλέπουν τη Θεσσαλονίκη, ο Τρεμόπουλος και ο Μπουτάρης, δεν έχουμε παρά να τους το δείξουμε.

      h__p://www.guardian.co.uk/travel/2011/may/29/greece-thessaloniki-culture?mobile-redirect=false

    • Χαρίλαος avatar
      Χαρίλαος @ Κώστας Ροδινός 07/06/2011 23:25:01

      Κατά δήλωση του ίδιου του Ψηλού... Ναί.

  6. kp8 avatar
    kp8 07/06/2011 18:34:46

    Ασε δε που όλ' αυτά περί αντιδράσεων και οργής είναι μούφες ... Οταν έρθει η ώρα της κρίσης αυτοί πάλι τη γραμμή του κόμματος θα τηρήσουν.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ kp8 07/06/2011 18:36:28

      Δεν έχεις άδικο οτι αυτά γινόταν στο παρελθόν, αλλά αμφιβάλλω πλέον αν πιάνει το κόλπο...

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ kp8 07/06/2011 19:16:33

      Ας είμαστε 1,000,000 το βράδυ της ψήφισης έξω από τη Βουλή και ας ακολουθήσουν όποια γραμμή θέλουν.
      Γιατί πρέπει και αυτοί να θυμηθούν κάποτε ότι κοινοβουλευτική Δημοκρατία έχουμε.

    • Bloody_Ophelia avatar
      Bloody_Ophelia @ kp8 08/06/2011 10:08:41

      +10000
      Άξιοι της μοίρας μας

  7. ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 18:40:05

    ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ
    ΜΟΝΑΔΙΚΟ ¨. - ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ η ΜΕ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ?

    • occultist avatar
      occultist @ ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ 07/06/2011 21:20:25

      Συγνώμην, αλλά διαφωνώ. Το ερώτημα πρέπει να είναι "" ΚΡΕΜΑΛΑ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ Η ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΣΤΟ ΓΟΥΔΗ;;"" Προσωπικά ψηφίζω το πρώτο. Οι σφαίρες κοστίζουν, και είμαστε σε οικονομική κρίση.

      • Orestios avatar
        Orestios @ occultist 07/06/2011 22:42:20

        20 cents κοστίζει μια σφαίρα

      • Φακ Κωστας avatar
        Φακ Κωστας @ occultist 08/06/2011 02:29:26

        Μπα..το ερώτημα του δημοψηφίσματος θα είναι:
        "Είστε υπέρ ή κατά των Δημοψηφισμάτων"

      • Χαλκιδέος avatar
        Χαλκιδέος @ occultist 09/06/2011 10:45:52

        Οι σφαίρες δεν κοστίζουν, αλλά άλλο να τους βλέπεις να πνίγονται και να πετάγονται τα μάτια τους όξω και άλλο να σωριάζονται σαν τσουβάλια! Γιατί να τους χαρίσουμε έναν γρήγορο και άνευ πόνου θάνατο; Κρεμάλες λοιπόν στο Σύνταγμα...

        ΥΣ: Η περιοχή λέγεται Γουδί κι όχι Γουδή.

  8. kiki avatar
    kiki 07/06/2011 18:42:30

    Καταταρεω καταταρεω λα λα λα .

  9. anonymos avatar
    anonymos 07/06/2011 19:08:10

    Εφτασαν ακόμα και να απαγορεύσουν την συγκέντρωση Θεοδωράκη στη Θεσσαλονίκη η ομάδα Μπουτάρη-Μουλόπουλου, όσο για το δεύτερο κόψτε του και το υπόλοιπο 50% του προυπολογισμού φοβάται δεν πρόκειται να αντιδράσει.

  10. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 07/06/2011 19:10:09

    Αποστόλης:
    "Εμείς το ΠΑΣΟΚ θα σας σώσουμε.."
    "Σπίτι να πάτε, όχι στη συγκέντρωση"
    Ε, ρε γέλιο!

    http://www.youtube.com/watch?v=pHG9BATMzy4&feature=player_embedded#at=91

  11. Orestios avatar
    Orestios 07/06/2011 19:14:26

    Οι θύτες προσπαθούν να το παίξουν θύματα.
    172 βουλευτές πήραν το πιστόλι του Παπανδρέου και πυροβόλησαν τους Έλληνες.
    Τώρα ετοιμάζονται να κάνουν πάλι το ίδιο.
    Αλλά είπαν να το παίξουν λίγο θύματα σήμερα.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Orestios 07/06/2011 19:18:21

      Μόνο που πήραν το νεροπίστολο και τα κάναν θάλασσα λόγω ...αστοχίας κατά Παπακωνσταντίνου ρήση.

      • Orestios avatar
        Orestios @ Ο Ιθαγενής 07/06/2011 19:23:44

        Κανένα νεροπίστολο δεν πήραν.
        Το ίδιο πιστόλι του 1ου μνημονίου τους παραδίδει στα χέρια τους ο Παπανδρέου και τους ζητά να πυροβολήσουν ξανά τους Έλληνες χωρίς ενοχές.

        • Ο Ιθαγενής avatar
          Ο Ιθαγενής @ Orestios 07/06/2011 19:29:42

          Θύματα είναι φίλε μου γιατί η Ιστορία δεν είναι εφήμερη και δεν μπορείς να κοροϊδεύεις πάρα πολλούς για πολύ καιρό.

          • Orestios avatar
            Orestios @ Ο Ιθαγενής 07/06/2011 19:34:52

            Θύματα είναι οι Έλληνες που υφίστανται το αποτέλεσμα της δικής τους απόφασης.
            Οι θύτες είναι οι βουλευτές του μνημονίου

          • Ο Ιθαγενής avatar
            Ο Ιθαγενής @ Orestios 07/06/2011 19:41:37

            Δεν έχει γραφτεί η τελευταία σελίδα ακόμα...
            Σε τελική ανάλυση το Μνημόνιο έκανε και ένα μεγάλο καλό στη χώρα: ξύπνησε αρκετούς.Ταρακούνησε την κοινωνία και κατέδειξε το αληθινό πρόσωπο των καιροσκόπων σοσιαλιστών.

            ΥΓ

            Ελπίζω ο κύριος Σαμαράς να μην ακολουθήσει το δρόμο της πολιτικής ορθότητας όπως κάποιος άλλος αραχτός το 2004.
            Μόνο η διερεύνηση του τελευταίου τριμήνου του 2009 αρκεί.

  12. Ο Ιθαγενής avatar
    Ο Ιθαγενής 07/06/2011 19:27:32

    Αν κατάλαβα καλά σήμερα στο ΠΑΣΟΚ αναβίωσε η ΕΚΤ και η πρώτη συνεδρίαση ήταν για κάτι κολλητούς που θα πάνε στο Γουδί ενώ είχε περάσει και ένα ούφο;

    ...και αυτή είναι η κοινοβουλευτική πλειοψηφία που θα ψηφίσει τα μέτρα που θα εφαρμόσει μια κυβέρνηση για να μας σώσει;

    Από τι; Από τα ούφο; τους κολλητούς; το Γουδί;

    Αλλά πρέπει με προτροπή και κάθε ανεξάρτητου και αδέσμευτου Χαράλαμπου (...οοοο mammy) να συναινούμε σε κολλητούς ούφα και γουδιά.

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ Ο Ιθαγενής 07/06/2011 19:30:19

      ...αναβίωσε η ΚΤΕ (...το πληκτρολόγιο μέσα)

  13. PELIAS avatar
    PELIAS 07/06/2011 19:29:28

    Για να θυμηθούμε κάτι απο το Hollywood του περασμένου αιώνα

    - Η απάντηση είναι τ0 .... σεξ !

    - Η ερώτηση όμως, ποιά είναι ;;;

    ΠΕΛΙΑΣ

    • Ο Ιθαγενής avatar
      Ο Ιθαγενής @ PELIAS 07/06/2011 19:33:27

      Με την ΚΟ του ΠΑΣΟΚ το ...σεξ είναι η ερώτηση
      Η απάντηση είναι ΝΑΙ

  14. kareotis avatar
    kareotis 07/06/2011 19:31:50

    "Τελικά στο ΠΑΣΟΚ μόνο για τα εύκολα ήταν…"
    Ενώ η Νεα Δημοκρατία είναι για τα δύσκολα;
    Κυριακή κοντή γιορτή.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ kareotis 09/06/2011 10:48:00

      Ναι αλλά το ΠΑΣΟΚ είναι κυβέρνηση (λέμε τώρα) αυτή τη στιγμή δυστυχώς... Όχι η ΝΔ.

  15. kinesis avatar
    kinesis 07/06/2011 19:43:14

    Δε ξέρω τι λέτε εσείς για το Γιωργάκη και το Σαμαρά. Πρόβλημά σας, αν δεν το έχετε καταλάβει. Ο κόσμος δε θέλει πιά κανένα από όσους συνδέονται με τα όσα συνέβησαν σε αυτό το τόπο τα τελευταία 40 χρόνια. Όλοι τους είναι ΚΑΜΜΕΝΑ ΧΑΡΤΙΑ και τίποτε άλλο. Και άρχισαν να το καταλαβαίνουν σιγά σιγά και οι ίδιοι, γι αυτό και φοβούνται. Θα φάνε ξύλο, και, θα επιστρέψουν από εκεί που ήρθαν ΟΛΟΙ.

    • Orestios avatar
      Orestios @ kinesis 07/06/2011 19:51:23

      Αυτές είναι απόψεις ακραίων παρακρατικών ομάδων, που το μόνο που επιθυμούν είναι η βία.
      Οι Έλληνες θέλουν ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ και να εκφράσουν την πολιτική τους άποψη.
      Οι Έλληνες δεν είναι αιμοβόροι. Είναι αξιοπρεπείς και επιθυμούν να διαμορφώσουν το μέλλον τους μέσα από την πολιτική.

      • ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
        ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ @ Orestios 07/06/2011 19:57:34

        Δυστυχώς η υπομονή έλαβε τέλος και είναι πολύ πιθανό να έχουμε εξελίξεις δυσσάρεστες,όπως τις περιγράφει ο κινεσις.
        Το απεύχομαι αλλά η πείνα και η εξαθλίωση οδηγούν σε ακραίες καταστάσεις,ιδιαίτερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

        • Orestios avatar
          Orestios @ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 07/06/2011 22:44:37

          Οι Παπανδρέου τα ίδια έκαναν πάντα. Δίχαζαν τους Έλληνες προκειμένου να επιβιώσουν. Ο παππούς έφερε εμφύλιο και χούντα.
          Μην τσιμπάτε σε αυτό που θέλουν.
          Ο φόβος τους είναι η φυλακή και η διαπόμπευση.
          Χαρά τους να μας δουν διχασμένους.

      • daughter of mercy avatar
        daughter of mercy @ Orestios 08/06/2011 02:10:41

        Εκτός αν τους στερήσεις την αξιοπρέπεια.

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ kinesis 08/06/2011 00:03:25

      ΟΠΑ !! ΕΣΥ ΑΠΟ ΠΟΥ ΕΡΧΕΣΑΙ ? ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΕΡΙΣΣΟ η ΑΠΟ ΤΗΝ
      ΚΑΛΛΙΡΟΗΣ ?
      ΕΠΕΙΔΗ ΕΧΕΙΣ ΑΔΥΝΑΤΗ ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΘΥΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ
      ΗΤΑΝ 12 ΧΡΟΝΙΑ ΕΚΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΣΚΗΝΗΣ.

  16. ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ avatar
    ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ 07/06/2011 19:48:44

    Τελικά υπάρχει κάποιος να μας δώσει μια πληροφορία για τον αν θα γίνουν εκλογές;
    Τελευταία θυμάμαι έναν προφήτη με το όνομα Βασίλης που φώναζε 19/6 και μάλλον διαψεύτηκε.Άλλοι τώρα λένε για 24/7.
    Τις τελευταίες μέρες όλοι μιλούν για εκλογές αλλά φως πουθενά.
    Μήπως ένα κομμάτι του σχεδίου είναι να ζαλίζουν τον κόσμο και με τέτοιου είδους πληροφορίες όπως εκλογές ή δημοψηφίσματα,180 ή όχι ψήφους για το Μεσοπρόθεσμο,κτλ και αυτοί από πίσω να συνεχίζουν το ξεπούλημα;

  17. Θετταλός avatar
    Θετταλός 07/06/2011 19:49:57

    Αυτοί ας καταρρεύσουν, εμείς τι φταίμε όταν :

    Για τα δέκα εκατομμύρια Ελλήνων στην Ελλάδα το χρέος, των περίπου
    350 δις, αντιστοιχεί σε τριάντα πέντε χιλιάδες (35000 ) στον καθένα μας ή
    175000 για μία οικογένεια με δύο παιδιά και έναν παππού, όσο κοστίζει
    περίπου ένα μέσο διαμέρισμα 100 μ2 . Αυτό σημαίνει ότι για να ξεπληρώσουμε
    θα πρέπει όλοι να πουλήσουμε τα σπίτια μας .

    Εάν θεωρήσουμε μία καλή τιμή 3.000 ? ανά στρέμμα γης καλλιεργήσιμης
    ή άγονης τότε θα πρέπει να πουλήσουμε 117000 τετραγωνικά χιλιόμετρα όταν όλη η Ελλάδα είναι 130000 περίπου.

    Με τιμή χρυσού 1400 $ ανά ουγγιά θα χρειαστούμε 11.000 τόνους χρυσού, που υπερβαίνουν όλα τα γνωστά και πιθανά αποθέματα χρυσού στην
    Ελλάδα.

    (Οι υπολογισμοί δεν είναι δικοί μου, αλλά νομίζω πως οι αριθμοί λένε την αλήθεια. Και αν είναι έτσι τότε εξηγούνται γιατί ζητά επίμονα συνεναίσεις, γιατί υπάρχουν σκέψεις για κυβέρνηση προσωπικοτήτων ή ακόμα και για συγκυβερνήσεις. Είναι πολύ καυτή η πατάτα.......)

  18. ΕΥΑ avatar
    ΕΥΑ 07/06/2011 20:21:58

    ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΙΔΙΟΙ ΓΙΑΤΙ ΛΥΣΣΑΞΑΝ ΚΑΙ ΟΙ΄΄ ΕΞΩ΄΄ ΚΑΙ ΟΙ ΄΄ΜΕΣΑ΄΄ ΝΑ ΣΥΝΕΝΑΙΣΕΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ;

    • ΙΩΝΑΣ avatar
      ΙΩΝΑΣ @ ΕΥΑ 08/06/2011 09:20:56

      Γεια σου βρε Εύα!!!!!!!!!! Με μια σου πρόταση τα είπες ΟΛΑ !!!!!!!!!!!!!!!!!!

  19. ΠΕΤΡΟΣ Μ. avatar
    ΠΕΤΡΟΣ Μ. 07/06/2011 20:24:40

    ΧΙΟΣ ΤΩΡΑ
    Ο ΣΚΑΝΔΑΛΙΔΗΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΕΝΟΣ
    ΤΡΩΕΙ ΑΥΓΑ!!!

    πηγή : h**p://newschios2.blogspot.com/2011/06/blog-post_07.html

    18:00 ΕΝΤΑΣΗ ΤΩΡΑ: Αυγα και γιαουρτια απο τους διαδηλωτες (μαλλον)
    στο κτηριο της Νομαρχιας
    18.45 O Σκανδαλιδης ειναι εγκλωβισμενος στην πρωην Νομαρχια Χιου, οι διαδηλωτες εχουν στησει περιμετρικα του κτηριου με κασες, καναπεδες και καδους απορριματων. Η αστυνομια αδυνατει να προχωρησει σε σχεδιο διαφυγης του υπουργου, ολα δειχνουν οτι και η Χιος αποψε εδω απαντηση σε οσους ελεγαν οτι κοιμαται! Η αστυνομια απλα περιμενει να φυγουν οι διαδηλωτες η νυχτα ειναι μεγαλη!
    19.00 Ο Σκανδαλιδης καθεται στο παραθυρο κοιταει τον κοσμο και αυτη του πετανε αυγα μαλιστα φωναζουν: Υπουργε αυγο;; αρπα:

  20. Posidonas avatar
    Posidonas 07/06/2011 20:36:58

    Μπορει ο ενας πυλωνας να καταρρει που ειναι το φαυλο πασοκ, δεν βλεπω ομως και ο επωμενος που ειναι η ΝΔ να λεει επι τη ς ουσιας κατι διαφορετικο. Μα ειμαστε σοβαροι, τι θα αναδιαπραγματευθει; Ξερει πολυ καλα οτι ενα μεγα μερος του χρεους εινα απαχθες. Δεν εχει καμια δυναμη να το κανει γιατι βραζει στο ιδιο καζανι με τους ποσοκους κι αν τολμησει να ψελισει και το πει, τοτε οι δαιμωνικοι ποσοκοι που ειναι τεχνητες στο ψεμα και στην απατη θα τους στειλουν στο Γουδι.
    Αυτοι εχουν κανει την απατη επιστημη και επαγγελμα. Την ΝΔ την παιζουν στα δαχτυλα με την αριστοτεχνηκη τους προπαγανδα. Μας εχουν οδηγησει σε καταχη κι αυτοι κατασκευαζουν βιντεο που μπορει να πισει και τον πιο ψαγμενο.
    Μια ειναι η σωτηρια, να τους γκρεμισουμε την δημοκρατια τους. Ο λαος που τον χλευαζουν πιστευει στη δημοκρατια, αυτοι οι επίορκου και τσαρλατάνοι πολιτικοί(οποιος ειναι εντιμος να παρατηθει, στη δημοκρατια δεν υπαρχει αδιέξοδο) δεν εχουν εννοησει τον ρολο τους και την ανωτερα αποστολη τους. Αν την ειχαν, σημερα ο βουλευτης θα ηταν αξιοσεβαστο προσωπο.

  21. ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ avatar
    ΠΟΡΤΑ ΠΟΡΤΑ 07/06/2011 20:43:32

    Εκατοντάδες είναι οι πολίτες οι οποίοι έχουν αποκλείσει τον υπουργό, Κ. Σκανδαλίδη στην Νομαρχία της Χίου. ο αποκλεισμός ξεκίνησε στις περίπου δύο μετά το μεσημέρι, με τους κατοίκους της πόλης του νησιού να παρατηρούν το μαζεμένο πλήθος.

    ΠΠ

  22. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 07/06/2011 20:46:06

    ΄Οταν μια γάτα είναι στη γωνία,γίνεται πολύ πιο επικίνδυνη...είναι αδίστακτοι...και διακρίνονται από χαμαιλεοντισμό.Αλλάζουν μορφές γρήγορα...Η στάση Σαμαρά είναι πολύ έξυπνη.Καταρρέουν από μόνοι τους...Εκείνο που με προβληματίζει είναι πως ο Σαμαράς είναι μόνος του...Παλεύει μόνος του..Αγωνίζεται μόνος του..Που είναι οι βουλευτές να υποστηρίξουν σωστά και δυναμικά τη σθεναρή-πατριωτική πολιτική του?

    • mhtsos karditsa avatar
      mhtsos karditsa @ Komis Montechristo 08/06/2011 00:44:21

      δεν εχει στελεχη φιλε μου να τον βοηθησουν. ο αβραμοπουλος ο δημας τι κριμα οι δυο αντιπροεδροι,που μολις τους φωναξει ο γιωργακης για συγκυβερνηση θα τρεξουν με χιλια. ο αρης ο χατζηδακης ο γιακουματος και μερικα αλλα φιλελευθερα ντορακια και αυτοι θα τρεξουν με χιλια. και αυτο το ξερει ο αντωνης , ξερει πως οταν ερθει η ωρα δε μπορει να κυβερνησει με αυτους τους τυπους, ουτε ο λαος τουσ θελει, γ΄αυτο δε μπορει να ξεφυγει η νδ στις δημοσκοπησεις. τωρα ειναι η ωρα για τη νδ και τον σαμαρα μολις ερθει η ωρα ν ακυβερνησει να κυβερνησει με νεους ανθρωπους εντιμους και σοβαρους , ειναι αυτο που λεμε στην ουσια δεξια κυβερνηση προσωπικοτητων.

  23. ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ avatar
    ΣΥΚΟΦΑΝΤΗΣ 07/06/2011 20:51:57

    Καταρρεουν;

  24. 23η Απριλίου avatar
    23η Απριλίου 07/06/2011 21:15:47

    Δείτε το ρεαλιστικά. Το μόνο που τους ενδιαφέρει, και μιλάω και για τους 300, είναι να ξεπουλήσουν την Ελλάδα και πίσω τους το χάος.

  25. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 21:24:08

    Τι έγινε παιδιά? Οι "Αγανακτισμένοι" κάνουν επίσκεψη στο ΜΕΓΚΑρο? Μήπως αρχίζουν να τρέμουν κάποιοι που μας λέγανε ότι είμαστε τσίμα τσίμα στη χρεοκοπία?

  26. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 07/06/2011 21:30:46

    Παιδιά, θαύμα! Ο Μπάμπης ο Σκάι συμφωνεί με τον Σαμαρά!

    • ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ avatar
      ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΤΗΣ @ Ανώνυμος 08/06/2011 00:07:51

      ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΜΕΤΑΛΛΑΞΕΙΣ ΑΚΟΜΑ.......

  27. geopan avatar
    geopan 07/06/2011 21:32:25

    δεν υπάρχει σωτηρία πολύ απλά γιατί ο γαπ εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσία..έχετε καταλάβει ότι έχουν περάσει ήδη 20!! μήνες με αυτόν τον ημιπαράφρονα τουρίστα στην εξουσία;θα το πάει μέχρι 6/10/13 και θα μας λέεικαι τότε ότι διακυβεύεται η σωτηρία ή η χρεοκωπία της πατρίδας και ότι φταίει ο καραμανλής,οι ξένοι και πρέπει να συνεχίσουμε τις διαρθρωτικές αλλάγες και μπλα μπλα μπλα σοσιαλιστικές παπάρες και άντε γα..σου παπανδρέου και το μο.νί της μάνας σου..ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ

  28. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 07/06/2011 21:39:14

    Ο Ομπάμιας δήλωσε μετά τη συνάντησή του με τη Μέρκελ ότι ενδεχόμενη χρεοκοπία της Ελλάδας θα είναι καταστροφική. Υπεσχέθη συνεργασία για να βρεθεί λύση στην κρίση χρέους.
    "Καταλάβαμε ότι η σταθερότητα του ευρώ κλονίζεται αν έστω και μια χώρα έχει πρόβλημα".
    "Θα αναλάβουμε την ευθύνη μας έναντι της Ευρώπης" κλπ

    h--p://www.reuters.com/article/2011/06/07/us-eurozone-usa-idUSTRE75647720110607

  29. nikolas avatar
    nikolas 07/06/2011 22:37:49

    Παμε για ατακτη χρεωκοπεια.good boy ΓΑΠ

  30. Mary avatar
    Mary 07/06/2011 22:54:38

    Oso aisiodoksos kai na einai kaneis den vriskei kati to elpidoforo gia na kratithei....

  31. ierofantis avatar
    ierofantis 07/06/2011 23:02:56

    Καλησπέρα

    Θα ήθελα να κάνω ένα - δυο σχόλια.

    Πρώτον, η κουβέντα για δημοψηφίσματα και άλλα ευφάνταστα είναι μεν καλή να γίνεται, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς το Σύνταγμα της χώρας είναι σαφές.

    Δημοψήφισμα μπορεί να γίνει μόνο για κρίσιμα εθνικά θέματα ή κοινωνικά θέματα, που έχουν όμως ήδη ρυθμιστεί με νομοσχέδια ψηφισμένα.

    Και από τα κοινωνικά θέματα, εξαιρούνται ρητώς τα δημοψηφίσματα περί τα δημοσιονομικά.

    Η λογική μου, μου υπαγορεύει να αναγάγω το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα δημοσιονομικής προσαρμογής της χώρας, στα μη εντασσόμενα στα κοινωνικά θέματα, δημοσιονομικά ζητήματα, επί των οποίων δεν χωρεί δημοψήφισμα, όπως πολύ σωστά υποδεικνύει ο αρθογράφος μας.

    Κατά συνέπεια, ή θα πρέπει ο Ταξιδευτής και οι κωπηλάτες του να αναγορεύσουν το μεσοπρόθεσμο ως ... κοινωνικό θέμα, ή θα πρέπει να μας πουν ότι το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα συνιστά κρίσιμο εθνικό θέμα, επί του οποίου απαιτείται η έκφραση της λαϊκής βούλησης μέσω του δημοψηφίσματος.

    Αλλά αν το βαφτίσουν κοινωνικό θέμα, θα πρέπει πρώτα να εξηγήσουν, σε τι συνίσταται ο κοινωνικός χαρακτήρας του μεσοπρόθεσμου προγράμματος. Και μετά, αν τελικά το βαφτίσουν κοινωνικό θέμα θα πρέπει να έχουν ψηφίσει τον νόμο, με τον οποίο το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα θα καταστεί νόμος του κράτους.

    Θα βρουν την κοινοβουλευτική πλειοψηφία για να το περάσουν, και πως;

    Αλλά και να το ψηφίσουν, για να πάνε σε δημοψήφισμα τότε, χρειάζονται απόφαση της Βουλής με 180 + 1 βουλευτές. Θα τους βρουν;

    Αν πάλι επιλεγεί η οδός του δημοψηφίσματος για κρίσιμο εθνικό θέμα, υπάρχει ένα πρόβλημα ανακολουθίας.

    Γιατί ένα δημοσιονομικό θέμα, όπως είναι το μεσοπρόθεσμο πρόγραμμα, ξαφνικά να ανάγεται σε κρίσιμο εθνικό θέμα;

    Μήπως γιατί επιβάλλεται από τρίτους, οι οποίοι αποτελούν όργανα ή μέλη διεθνών οργανισμών οι οποίοι με το μεσοπρόθεσμο στην ουσία υπαγορεύουν τη δημοσιονομική πολιτική στη χώρα, ασκώντας τίνι τρόπω, αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα να ασκεί η χώρα κυριαρχικά;

    Αν είναι έτσι, τότε γιατί πέρυσι δεν επιλέξαμε στο έλασσον (που ήταν το πρώτο Μνημόνιο) την επιλογή του άρθρου 28 παρ. 2 του Συντάγματος και δεν το ψηφίσαμε με 180 βουλευτές και άνω;

    Και γιατί στο μείζον, που είναι η ψήφιση στην ουσία του Μνημονίου δύο, σκέφτονται να πάνε σε επιλογή δημοψηφίσματος που αποφασίζει η Βουλή με 150 + 1 βουλευτές;

    Ερωτήματα εύλογα πιστεύω που δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να τα διατυπώσει.

    Το δημοψήφισμα λοιπόν και η κουβέντα γύρω από αυτό είναι μια φενάκη.

    Πάμε τώρα στην κατάρρευση της κυβέρνησης.

    Εκλογές θα πούμε όλοι.

    Ερωτώ. Γιατί να γίνουν εκλογές; Έχασε η Κυβέρνηση τη δεδηλωμένη;

    Ενώ κοινωνικά και οικονομικά η ζωή μας είναι αλήθεια ότι πιέζεται σφοδρά, πολιτικά μάλλον δεν συντρέχει λόγος να γίνουν εκλογές.

    Η κυβέρνηση έχει νωπή εντολή προ διετίας να κυβερνήσει. Βεβαίως έχει κάνει τη μια βλακεία μετά την άλλη, αλλά μόνο με επανάσταση και κατάλυση του υπάρχοντος καθεστώτος, πέφτει μια κυβέρνηση…

    Α, ξέχασα κάτι. Πέφτει και με άλλο τρόπο.

    Πέφτει αν η πίεση του κόσμου καταστεί τόσο έντονη προς την κυβέρνηση, αν το κύμα των αγανακτούντων και αγανακτισμένων πάρει τόσο έντονη πολιτική χροιά αλλαγής πολιτικής και μεταβολής κυβερνητικής, που, υπό την λαϊκή πίεση, η άσκηση κυβερνητικής πολιτικής, θα ακυρώνεται στην πράξη.

    Αυτό για να γίνει χρειάζεται καταρχήν πολιτικοποίηση του μηνύματος που στέλνει ο λαός, σχετικά ασυντόνιστα μέχρι σήμερα, χρειάζεται ετέρα στιβαρή κυβερνητική πρόταση και κυρίως χρειάζεται προσέγγιση του κόσμου αυτού, με προβολή σε αυτόν, της εναλλακτικής κυβερνητικής πρότασης.

    Συνεπώς για μένα το ζητούμενο, αν βεβαίως ο Σαμαράς μπορεί να αποτελέσει τον έτερο στιβαρό κυβερνητικό πόλο, που προσωπικά το εκτιμώ, δεν είναι τόσο το να ζητά αυτιστικά σχεδόν εκλογές, αλλά να επιδιώξει, ανεξάρτητα από το πόσο δύσκολο και αν είναι, να εκπέμψει το μήνυμα του όσο πιο δυναμικά και καθαρά μπορεί, στους αγανακτούντες Έλληνες ανά την επικράτεια.

    Έτσι θα έχει μόνο ελπίδες δημιουργίας της παλλαϊκής εκείνης θάλασσας, που θα τον οδηγήσει στην αυτοδυναμία και στην κυβέρνηση.

    Ο μόνος δε, που μπορεί να το κάνει αυτό, είναι μάλλον μόνο ο ίδιος. Βλέπετε, κατά τη γνώμη μου, το φορτίο της κοινοβουλευτικής ομάδας που κουβαλάει – θα το πω κομψά – δεν τον βοηθά ιδιαίτερα τόσο από απόψεως πολιτικών θέσεων όσο και εικόνας.

    Μιας και ο ίδιος είναι άφθαρτος και μη εμπεπλεγμένος με την πρόσφατη οδυνηρή πολιτική μας ιστορία, έχει ίσως την μοναδική ευκαιρία να γραπώσει τα μηνύματα του κόσμου και να τα μετουσιώσει σε πολιτική θέση.

    Αναρωτιέμαι.

    Αν την ερχόμενη Κυριακή το βράδυ, ένας πολιτικός της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης αποφάσιζε να κατέβει στο Σύνταγμα, στους αγανακτισμένους, θα μπορούσε να ακουστεί; Θα προπηλακίζονταν ίσως;

    Μάλλον ναι.

    Ο Σαμαράς; Θα είχε την τύχη τους;

    Εκτιμώ πως όχι.

    Μπορεί να διαφωνεί κανείς μαζί του για διάφορά, αλλά σίγουρα ένα πράγμα όλοι του αναγνωρίζουν. Δεν εκπέμπει την οσμή της λαμογίας και του πολιτικού καιροσκοπισμού.

    Στοιχεία που πρέπει κατά την άποψή μου να συνεκτιμήσει στο στρατηγικό σχεδιασμό της επαναπροσέγγισης του με το εκλογικό σώμα, μέγα μέρος πλέον του οποίου, ξημεροβραδιάζεται οργισμένο και συνάμα απελπισμένο, στις πλατείες των πόλεών μας.

    Κάποια στιγμή, έρχεται ο καιρός των πολύ μεγάλων αποφάσεων και των εκκωφαντικών συμβολικών κινήσεων.

    Ίσως, η ώρα αυτή, για τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, να πλησιάζει...

    • Orestios avatar
      Orestios @ ierofantis 08/06/2011 00:35:24

      Ο Σαμαράς πρέπει να καταθέσει πρόταση μομφής και κατόπιν να κατέβει στο Σύνταγμα

  32. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 07/06/2011 23:11:12

    Για να υπάρξει κοινωνική ειρήνη ένα πράγμα χρειάζεται εδώ που φτάσαμε με την κυβέρνηση των ΠΑΣΤΟΚΩΝ. Λέγεται ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΠΛΟΥΤΟΥ . Όλλα τα άλλα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στον εμφύλιο.

    • Άργος avatar
      Άργος @ ΣΠΥΡΟΣ 08/06/2011 02:57:12

      Σωστός!!!

  33. arlecchino avatar
    arlecchino 07/06/2011 23:26:49

    Ο Σαμαράς παλεύει μόνος. Οι περισσότεροι από τους βολευτές της ΝΔ ενδιαφέρονται για το παραγοντηλίκι και..... Άγιος ο Θεός.
    Το μόνο που έχει να λανσάρει η ΝΔ είναι ο Σαμαράς. Όλοι πρέπει να δουλεύουν για αυτόν και όχι για τις καρέκλες τους. Η Ελλλάδα δεν αλλάζει μόνη της. Όλοι εμείς πρέπει να αλλάξουμε. Ο καθένας στο μέτρο που του αναλογεί πρέπει να διορθωθεί.
    Αλλά πραγματικά απελπίζομαι όταν βλέπω ότι ακόμα και αυτήν την ύστατη στιγμή οι περισσότεροι από εμάς κοιτάμαι τον μικρο-εαυτούλη μας. Θα μείνουμε στην Ιστορία του Έθνους μας ως η χειρότερη γενιά. Η γενιά που όλες οι επόμενες θα αναθεματίζουν. Άραγε υπάρχει ελπίδα;

  34. Ανωνυμος avatar
    Ανωνυμος 07/06/2011 23:36:45

    Καλα εσεις εχετε ξεπερασει και τους πασοκους, τετοια Σαμαρολαγνεια , ουτε στην Β κορεα δεν υπαρχει τετοιο λιβανισμα, λες και ο Σαμαρας τωρα εμφανιστηκε στο πολιτικο προσκηνιο, παιδια εχετε μεινει πισω στην Ιστορια που γραφετε στην πατριδα μας. Αφηστε πισω τα πολιτικα απολιθωματα και ξυπνηστε.Και οι δυο αυτοι ειναι το ιδιο νομισμα με δυο οψεις.

    • ierofantis avatar
      ierofantis @ Ανωνυμος 08/06/2011 01:03:10

      Για να είναι ολοκληρωμένη η τοποθέτησή σου, αν δεχτούμε ότι ΓΑΠ και Σαμαράς είναι οι δύο όψεις του ιδίου νομίσματος, θα πρέπει να μου υποδείξεις το άλλο νόμισμα που υπονοείς, σε αντικατάσταση του προηγούμενου...

      Νόμισμα που να μπορεί και να γνωρίζει να κυβερνά.

      Διότι αν δεν το ξέρεις ή δεν μπορείς να το προσδιορίσεις ακόμα, μπορείς να γκρινιάζεις και να αγανακτείς για το παρόν, οδηγείσαι όμως σε αδιέξοδο και βολοδέρνεις διαμαρτυρόμενος, σε ότι αφορά το μέλλον.

      Εκτός και αν πιστεύεις ότι το νέο νόμισμα, θα είναι το κόμμα που θα δημιουργηθεί από τους αγανακτισμένους ... του Συντάγματος.

      Είναι και αυτό μια άποψη.

      Προσωπικά, αμφιβάλλω.

      • Ανωνυμος avatar
        Ανωνυμος @ ierofantis 08/06/2011 13:40:02

        ουδεις αναντικαταστατος, ειτε αυτο ειναι προσωπο, ειτε ειναι κομμα. το τι θα γεννηθει απο αυτη τιν ιστορια μονο ο χρονος θα το δειξει.

  35. Απορία avatar
    Απορία 07/06/2011 23:45:09

    Η τραγική κατάσταση της ελληνικής οικονομίας φαίνεται ότι γίνεται θέμα και στον προεκλογικό αγώνα της Τουρκίας.
    Ο ηγέτης του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης Κεμάλ Κιλιτσντάρογλου, έστειλε μήνυμα στήριξης στον Γιώργο Παπανδρέου και υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει τη χώρα μας για να βγει από την οικονομική κρίση.

    « Γιώργο άντεξε λίγο ακόμα, ερχόμαστε στην εξουσία. Αν χρειαστεί στα σχέδια μας θα συμπεριλάβουμε κι άλλα για να στηρίξουμε τον αγώνα του Παπανδρέου. Ας αντέξουν λίγο ακόμα ερχόμαστε στην εξουσία».

    h--p://www.onalert.gr/default.php?pname=Article&catid=2&art_id=6142

  36. ΣΠΥΡΟΣ avatar
    ΣΠΥΡΟΣ 08/06/2011 00:00:09

    FX: εσύ γιατί λες;

  37. Ευαγγελία avatar
    Ευαγγελία 08/06/2011 00:11:37

    Μας έφτασαν στο σημείο που δεν έχουμε να χάσουμε πια κάτι. Ό,τι είχαμε και δεν είχαμε είτε μας το πήραν ήδη είτε μας το παίρνουν οσονούπω... Τόσο το χειρότερο γι αυτούς! Νυν υπέρ πάντων ο αγών!

  38. ektoras avatar
    ektoras 08/06/2011 02:19:02

    Δεν πρεπει να τους χαριστει ο Σαμαρας. Οταν ερθει ωρα πρεπει να λογοδoτησουν στην δικαιοσυνη και ο λαος να μαθει γιατι μας οδηγησαν εδω, πριν παραγραφουν οι εγκληματικες πραξεις ή παραλήψεις των UFO...

  39. Άργος avatar
    Άργος 08/06/2011 03:07:45

    Eλλάδα: "Σχέδιο" Χρυσοχοϊδη για έξοδο από την κρίση - Το κατέθεσε στην συνεδρίαση του ΚΤΕ Οικονομικών, (ΕΤ).

    Σωθήκαμε, μάγκες! Σωθήκαμε!!!

    ΥΓ. Πέρα από την πλάκα, με τους πνευματικά ανάπηρους και πολιτικά πονηρους, όμως, μια...

    "UP- ΟΨΙΣ, περί της Ελληνικής Κρίσης"

    “IS ΙΤ ALL GREEK TO ΤΗΕΜ?” – ΚΑΙ …ΚΙΝΕΖΙΚΑ ΓΙΑ ΜΑΣ;

    «Οικονομολόγος», λέει, «είναι αυτός που θα μας πει, αύριο, γιατί αυτό που λέει, σήμερα, είναι λάθος». Άλλοι τους συγκρίνουν με τους αστρολόγους. Προσωπικά, τους έχω εφάμιλλους των σεισμο- λόγων: ΑΦΟΥ γίνει ο σεισμός, στον αναλύουν μέχρι …οδοντογλυφίδας. «Αφού», όμως. Πιο πολύ ταιριάζει να τους πεις όλους αυτούς μαθηματικούς, γιατί χωρίς μαθηματικά η «επιστήμη» τους δεν κουνιέται ρούπι.

    Συνεχίζεται εδώ: h..p://gkdata.wordpress.com/2011/06/02/up-%ce%bf%cf%88%ce%b9%cf%83-%cf%80%ce%b5%cf%81%ce%af-%cf%84%ce%b7%cf%82-%ce%b5%ce%bb%ce%bb%ce%b7%ce%bd%ce%b9%ce%ba%ce%ae%cf%82-%ce%ba%cf%81%ce%af%cf%83%ce%b7%cf%82/

  40. Basilio Emm... avatar
    Basilio Emm... 08/06/2011 07:41:02

    Τι έγινε ρε παιδιά εσχάτως με τα γκάλοπς; Όταν ήταν "επάνω" το ΠΑΣΟΚ καθε λίγο γκάλοπς εδειχναν τα ΜΜΕ... Τώρα που είναι πάνω ο Αντώνης γιατί χάθηκαν ξαφνικά;

  41. Σταύρος avatar
    Σταύρος 08/06/2011 08:50:00

    Αν μου επιτρέπετε, ο Σταύρος έχει μια καλή ιδέα για εκείνο το βράδυ.
    "...Έμπρακτο ΟΧΙ στο Νομοσχέδιο Χοντρικής του ΠΑΣΟΚ!με χιούμορ!!!..."
    Διαβάστε.

  42. jkr avatar
    jkr 08/06/2011 09:39:43

    Αν ψηφισθεί το Μεσοπρόθεσμο, όσα σεντόνια κι αν γραφτούν θα είναι απολύτως ανούσια.

  43. Αννίτα avatar
    Αννίτα 08/06/2011 10:58:36

    έχουν σχέδια και οι τούρκοι για την Ελλάδα;πρωτότυπο αυτό που είπε ο μέλλων πρωθυπουργός τους, λες και δεν ξέρουμε για τις επεκτατικές βλέψεις που έχουν.! Ελπίζω ο ΣΑΜΑΡΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΛΙΠΟΨΥΧΊΣΕΙ τώρα που παίζεται το μέλλον μας. Ας λάβει υπόψη του και μια κουβέντα που είπε πριν αρκετό καιρό Βέλγος υπουργός," Κάνουμε λεφτά στην πλάτη της Ελλάδας. Η Ελλάδα δεν χρειάζεται το ΔΝΤ υπάρχει κ άλλος τρόπος να βγεί από την κρίση. Ακούμε δεχόμαστε και σκύβουμε το κεφάλι σε υπουργούς και τραπεζίτες της τρόικας και αγνοούμε τις κουβέντες κάποιων εξ ίσου γνωστικών και καταξιωμένων στο χώρο της πολιτικής, ακόμα κ αν έχουν συμφέροντα, που λένε αλήθειες όπως αυτή που προανέφερα. Συνεπώς αν ξυπνήσουμε λίγο ακόμα θα δούμε πολλές αλήθειες και θα ξεπεράσουμε τους φοβους μας. Αν βάλουμε την λογική μας να δουλέψει. Η λογική είναι μητέρα της ΑΛΗΘΕΙΑΣ.!!!!!!!

  44. Ανώνυμος avatar
    Ανώνυμος 14/06/2011 23:46:29

    Γιά εκείνους που μιλούν γιά κρεμάλες και γιά "Γουδιά". Είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε πρώτα από τον Ψωμιάδη τον πρώην περιφερειάρχη, ο οποίος καταδικάστηκε από ελληνικό Εφετείο γιά παράβαση καθήκοντος και όμως τολμά και βγαίνει στα ΜΜΕ και διαμαρτύρεται;Ποιός δικαστής αύριο θα τολμήσει να τον καταδικάσει και να τον στείλει στο σπίτι του όταν κι αυτός ακόμα ο Σαμαράς τον υποστηρίζει; Αχ, ρωμαίικο που άγεσαι και φέρεσαι από το συναίσθημα των οπαδών των κομμάτων! Όταν θα ισχύσει η αξιοκρατία και αφεθεί η δικαιοσύνη να λειτουργήσει ανεξάρτητα, μόνο τότε θ' αλλάξει κάτι.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.