#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/07/2013 11:24
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταπίνει το πολιτικό σύστημα η άβυσσος του μνημονίου



Οι Αντώνης Σαμαράς και Ευάγγελος Βενιζέλος μοιάζουν σαν δυο βασικούς πρωταγωνιστές της πετυχημένης αμερικάνικης σειράς «Survivor». Μάχονται απεγνωσμένα ο καθένας για την δική του επιβίωση και πάνω απ’ όλα για την επιβίωση της χώρας.

Στο δικό τους πολιτικό «Survivor», η κατάσταση τείνει να γίνει δραματική, καθώς τα πολιτικά κόμματα αποδεκατίζονται - σε επίπεδο κοινωνικής υποστήριξης - καθημερινά και οι δυσκολίες ορθώνονται βουνό μπροστά τους.

Ο καλοκαιρινός ήλιος, καίει κυριολεκτικά σε συνθήκες καύσωνα, τα όποια σχέδια για ανασύνταξη δυνάμεων και εάν ρίξει το φως στα δυο στρατηγεία των δυο κυβερνητικών συνεταίρων, απογυμνώνεται η πραγματικότητα. Καθημερινά χάνονται σύμμαχοι στην πορεία και ήδη στην κοινωνία εκκολάπτονται - με την ανοχή των ΜΜΕ και την παρασκηνιακή στήριξη οικονομικών παραγόντων-συνθήκες εμφυλίου πολέμου.

Το πρόβλημα είναι μεγάλο και εμφανές από κάθε γωνιά και έχει επισημανθεί από τις στήλες του Antinews πολλές φορές, μέσα από σειρά αξιόλογων άρθρων συνεργατών και φίλων. Το ζήτημα όμως είναι ότι η κατάσταση δεν αλλάζει και αποτελεί νομοτέλεια η κοινωνική έκρηξη.

Λύση δεν φαίνεται να δίνεται από την Ευρώπη, που δείχνει μια ανεξήγητη για πολλούς (όχι για εμάς εδώ και για τους υποψιασμένους αναγνώστες μας σχετικά με τα κίνητρά τους) στάση, όπως φαίνεται και με την εμμονή να παραταθεί η ισχύς της εισφοράς αλληλεγγύης έως το 2016.

Ως εκ τούτου η χώρα κινδυνεύει να καταδικαστεί σε αργό θάνατο. Και εάν γλιτώσει (γιατί είναι μεγάλος ο Θεός της Ελλάδας και μπορεί να κάνει το θαύμα του την ύστατη στιγμή), τίποτε δεν αποκλείει να επιβιώσει η χώρα αλλά η (μνημονιακή) άβυσσος να καταπιεί τελικώς το πολιτικό σύστημα.

Ο Αντώνης Σαμαράς δίνει μια μεγάλη μάχη και αναγνωρίζεται από παντού, αλλά δεν μπορεί αυτή η προσωπική προσπάθεια να αλλάξει πλήρως το κλίμα, παρά το μπαράζ δηλώσεων και δημοσιευμάτων σε διεθνή έντυπα, που αναγνωρίζουν ή και εγκωμιάζουν τις ελληνικές προσπάθειες.

Αναμφίβολα πρόκειται για μια εύθραυστη νίκη, καθώς τώρα θα πρέπει να κερδηθεί ο πόλεμος της ανάταξης της οικονομίας. Το στοίχημα είναι δύσκολο επειδή οι συνομιλητές της κυβέρνησης σε όλα τα επίπεδα ένα πράγμα κατέστησαν σαφές – «με αρκετή ωμότητα» σημειώνουν όσοι γνωρίζουν: «Υποσχετικές» δεν γίνονται δεκτές, στο εξής μετράνε μόνο τα αποτελέσματα.

Τα έργα που μπορεί να παρουσιάσει άμεσα η κυβέρνηση είναι συγκεκριμένα και έχουν κωδικό «νέα μέτρα», όσο βαρύ και  εάν ακούγεται. Μόνο που εάν ισχύσει αυτό το σενάριο, το πολιτικό σύστημα θα χαθεί και θα γιγαντωθούν τα άκρα…

Το κλίμα που διαμορφώνεται στην Ευρώπη - «πράξεις, όχι λόγια» - μεταφέρθηκε αρμοδίως στους Αντώνη Σαμαρά και Ευάγγελο Βενιζέλο από τις Βρυξέλλες. Τα όσα αναδείχθηκαν από το έγγραφο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι ενδεικτικά για τις προθέσεις των Ευρωπαίων.

Η δικομματική κυβέρνηση δεν φαίνεται να εμπνέει απόλυτη εμπιστοσύνη στους ευρωπαίους ηγέτες, αφού δεν υπάρχει ευρεία κοινοβουλευτική πλειοψηφία, ενώ είναι αμφίβολη η συνοχή της.

Πολλοί ανησυχούν ότι θα είναι τέτοιο το βάρος των μέτρων που ενδέχεται να ληφθούν το φθινόπωρο που θα απειλήσει να εκτροχιάσει πλήρως το  πολιτικό σύστημα, αν δεν υπάρξει μια ολοκληρωμένη και συμφωνημένη λύση με τους εταίρους, επί τη βάση της κοινοτικής αλληλεγγύης.

Πάντως προς το παρόν η κυβέρνηση παίρνει ανάσες που ζητεί, έστω και σε επίπεδο επικοινωνίας, με τις επισκέψεις στην Αθήνα ξένων ηγετών, όπως χθες του Ιταλού Πρωθυπουργού Λέτα, ενώ υπάρχει την άλλη εβδομάδα και το ταξίδι του Αντώνη Σαμαρά στις ΗΠΑ και η συνάντησή του με τον Μπαράκ Ομπάμα.

Μάρκος Αυρήλιος

ΣΧΟΛΙΑ

  1. _Mara_ avatar
    _Mara_ 30/07/2013 11:42:14

    Ανάσες...??? Ποιές ανάσες...???
    Με το που βγαίνουμε λίγο στην επιφάνεια για να πάρουμε αέρα, πατητή... και στον πάτο.... κατευθείαν.
    Η μία κατραπακιά πίσω από την άλλη.
    Κρίμα... για όλους μας.
    Και άν τα λέγαμε και άν τα γράφαμε, στου κουφού την πόρτα...

  2. Hawk avatar
    Hawk 30/07/2013 11:46:09

    Αν Σαμαράς & Βενιζέλος (τι να κάνουμε αυτός μας έλαχε) δεν ορθώσουν ανάστημα στις 23 Σεπτεμβρίου, ναι όντως το νέο μνημόνιο θα τους καταπιεί αμάσητους. Και δεν θα είναι οι μετακινήσεις ή απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων, θα είναι οι σκελετοί της νεκρής οικονομίας μας!

  3. Νικολάκη εφέντης avatar
    Νικολάκη εφέντης 30/07/2013 11:58:02

    "Λύση δεν φαίνεται να δίνεται από την Ευρώπη, που δείχνει μια ανεξήγητη για πολλούς (όχι για εμάς εδώ και για τους υποψιασμένους αναγνώστες μας σχετικά με τα κίνητρά τους) στάση, όπως φαίνεται και με την εμμονή να παραταθεί η ισχύς της εισφοράς αλληλεγγύης έως το 2016."

    Ποιά λύση από Ευρώπη ρε Αυρήλιε, πλάκα κάνεις; Εμείς πρέπει να δώσουμε τή λύση, όχι οι άλλοι! Πρέπει να πάρουμε αποφάσεις και να αλλάξουμε! Μπορούμε ή όχι;

    Η εισφορά αλληλεγγύης έως το 2016, μπορεί να μην εφαρμοστεί αν απολύσεις αυτούς για τους οποίους έχεις υπογράψει! Θέλεις ή δεν θέλεις; Αν ο κ. Σαμαράς θέλει να επιτευχθεί πρωτογενές πλεόνασμα (όπως επανέλαβε για πολλοστή), πραγματικά βιώσιμο κι όχι πρόσκαιρο, οι επιλογές κι οι αποφάσεις είναι όλες δικές του κι όχι των Ευρωπαίων. Συγκρίνει αξιολόγεί και αποφασίζει ο ίδιος.

    H αλλαγή της νοοτροπίας της κοινωνίας, της Ελληνικής οικονομίας και του Δημοσίου είναι δική μας υπόθεση, δεν γίνεται και δεν πρέπει να περιμένουμε τίποτα από τους άλλους.

  4. blue nile avatar
    blue nile 30/07/2013 12:00:10

    Aγαπητέ Μάρκε Αυρήλιε.

    Από το να προσπαθήσει ο Σαμαράς να επιβάλει νέα μέτρα είναι πολύ καλύτερο να πει ένα ΟΧΙ.
    Η συνέχιση των μνημονίων λόγω της αναποφασιστικότητας της Γερμανίας να προχωρήσει σε μια ριζική πανευρωπαϊκή λύση για τον σταματημό της Κρίσης μας οδηγεί γοργά σε μη αναστρέψιμο σημείο.
    Ευνόητο είναι ότι το ελληνικό πρόβλημα θα μπορούσε να είχε λυθεί σε πέντε λεπτά. Όμως από δίπλα είναι η Ιταλία και η Ισπανία με συνολικό χρέος κοντά στα τέσσερα τρις, που ότι ευνοϊκό θα μπορούσε να ισχύσει για την Ελλάδα θα εγείρουν την αξίωση να ισχύσει και γι'αυτές.
    Όμως φτάνει ...δεν μπορεί να καταστρέφεται μια χώρα λόγω κοντόθωρων οικονομικών εθνικισμών των βορείων.
    Επειδή δε κάποιοι θα ρωτήσουν το πως είναι δυνατό να απεμπλακούμε από τις τροκανές δαγκάνες και επειδή αυτό το ερώτημα είναι πολύ σοβαρό και πρέπει παντού και πάντα να παίρνει απάντηση:
    Επίτευξη πραγματικού πρωτογενούς πλεονάσματος με μέτρα συμπίεσης του μισθολογικού κόστους από πάνω προς τα κάτω.
    Και μετά συγκρουσιακή διαπραγμάτευση με το γημόσιο αν μπορεί να ζήσει από τα έσοδα του για επαρκές χρονικό διάστημα..

    Ο Σαμαράς έχει αποδείξει ότι είναι ο μόνος που μπορεί να οδηγήσει τη χώρα σε αυτή τη τραγική περίοδο.
    Δεν μπορεί να το κάνει όμως αγκαζέ με τη λάθος θεραπεία του μνημονίου που τελικά σκοτώνει τον ασθενή.
    Όσοι είναι κοντά στον Σαμαρά, όσοι πιστεύουν ότι έχει τις ικανότητες πρέπει να απαιτήσουν να αλλάξει. Ιδίως τώρα που το αδιέξοδο της μνημονιακής πολιτικής είναι κάτι παραπάνω από εμφανές.
    Επιτέλους πρέπει να διαβεί τον Ρουβίκωνα.
    Τον πραγματικό και όχι τους γιαλαντζί παραποτάμους !

  5. Σωτ Μητραλ avatar
    Σωτ Μητραλ 30/07/2013 12:21:55

    Ἡ Ἑλληνικὴ Δημοκρατία ἔχει δεσμευτεῖ ἔναντι τῶν ἑταίρων της καὶ τῆς διεθνοῦς κοινότητας γιὰ τὴν ἀπόλυση (ΑΠΟΛΥΣΗ, ὄχι «παίζουμε τὸν παπᾶ») κάποιων τοὐλάχιστον δεκάδων χιλιάδων δημοσίων ὑπαλλήλων. Οἱ ἑλληνικὲς κυβερνήσεις, καὶ αὐτὴ καὶ οἱ προηγούμενες, ξέρουν νὰ κόβουν μισθούς, ξέρουν νὰ κόβουν συντάξεις, ξέρουν νὰ βάζουν χαράτσια, ξέρουν νὰ ἐφευρίσκουν νέα μέτρα ἀλλὰ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ νὰ ἀπολύσουν (ὄχι νὰ τοὺς περιφέρουν ἀπὸ θέση σὲ θέση ἐν εἴδει μουσικῶν καρεκλῶν, ἀλλὰ νὰ ΑΠΟΛΥΣΟΥΝ) κάποιες δεκάδες χιλιάδες δημοσίους ὑπαλλήλους ἀπὸ τὰ τελευταῖα κομματικὰ στρατὰ ποὺ ἔχουν μείνει στὴν δηωμένη ἀπὸ τὰ κόμματα κρατικὴ μηχανή.

    Τὸ πρᾶγμα πλέον εἶναι σαφὲς καὶ φωνάζει ἀπὸ μακριά. Ἔτσι καὶ διανοηθοῦν νὰ μιλήσουν γιὰ νέα μέτρα γιὰ νὰ ἐξοικονομήσουν τὰ χρήματα ἀπὸ τὴν δέσμευση τὴν ὁποία ΔΕΝ πραγματοποιοῦν, τὴν ἀπόλυση κάποιων τοὐλάχιστον δεκάδων χιλιάδων δημοσίων ὑπαλλήλων, ἂς εἶναι σαφὲς ὅτι δὲν εἴμαστε τόσο ἀφελεῖς ἢ μαζοχιστές....

    • fitsoulas avatar
      fitsoulas @ Σωτ Μητραλ 30/07/2013 12:39:32

      Το μνημόνιο δεν μπορεί να νικήσει τον έρωτα!

      • Μ.Β avatar
        Μ.Β @ fitsoulas 30/07/2013 17:31:23

        Ο Έρωτας όμως, θα νικήσει οπωσδήποτε το Μνημόνιο.

        • Αιρετικός avatar
          Αιρετικός @ Μ.Β 31/07/2013 10:38:56

          sex story!

    • Γιώργος Αχαιός avatar
      Γιώργος Αχαιός @ Σωτ Μητραλ 30/07/2013 12:44:24

      Δυστυχώς, οι απολύσεις των ΔΥ, έπρεπε να είχαν γίνει από την πρώτη στιγμή που ξεκίνησε η κρίση, ώστε να υπάρξει άμεσο δημοσιονομικό όφελος, αν μην μπουν επομένως τόσοι φόροι, να μην καταρρεύσει ο ιδιωτικός τομέας.

      Τώρα, φοβάμαι, δεν έχει πια νόημα. Θα αφαιρεθούν κι άλλα χρήματα μέσω των απολύσεων απο την πραγματική οικονομία ενώ πλέον η απόλυση ισοδυναμεί με εκτέλεση, όταν η ανεργία είναι στο 30%. Τι προοπτική θα έχουν οι απολυμένοι; Να διεκδικήσουν μία θέση στον ανθηρό ιδιωτικό τομέα; Να αυτοκτονήσουν;

      • blue nile avatar
        blue nile @ Γιώργος Αχαιός 30/07/2013 13:51:38

        Αγαπητέ Σωτήρη το θέμα δεν είναι να κάνεις απολύσεις για να τις κάνεις... έτσι για καπρίτσιο του νεοφιλελεύθερου ιδεολογήματος.
        Το θέμα είναι αν τελικά θα υπάρξει δημοσιονομικό όφελος από αυτές.
        Που δεν θα υπάρξει γιατί με τις απολύσεις κόβει το δημόσιο κάποια έξοδα, λιγοστεύουν όμως και τα έσοδα του κυρίως λόγω μείωση της κατανάλωσης.
        Οι απολύσεις στο δημόσιο απλά θα φέρουν κι άλλες απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα.
        Αν πάλι θες τη γνώμη μου μπορεί το δημόσιο να μειώσει τα έξοδα του πραγματικά χωρίς αντίστοιχο αντίκτυπο στα έσοδα, περικόπτοντας τους υψηλούς μισθούς.

        • arximides1 avatar
          arximides1 @ blue nile 30/07/2013 20:12:39

          ΣΩΣΤΟΤΑΤΟΣ !!!

        • Αντίθεσις avatar
          Αντίθεσις @ blue nile 30/07/2013 22:36:45

          "Που δεν θα υπάρξει γιατί με τις απολύσεις κόβει το δημόσιο κάποια έξοδα, λιγοστεύουν όμως και τα έσοδα του κυρίως λόγω μείωση της κατανάλωσης."

          Το παραπάνω είναι εντελώς λάθος. Το δημόσιο δεν θα εισπράξει ποτέ περισσότερα έσοδα από φόρους (εν καιρώ και αν) από αυτά που πληρώνει αυτοστιγμεί. (Ένα μέρος των μισθών θα κατευθυνθεί σίγουρα στο εξωτερικό - σε χώρα με αρνητικό ισοζύγιο εξωτερικών συναλλαγών - και κάποιο άλλο στις τράπεζες ή στα στρώματα).

          Η μόνη περίπτωση που θα μπορούσε να ισχύει αυτό που γράφετε είναι να συνεχίσει να πληρώνει μισθούς για αγαθά (προϊόντα/υπηρεσίες) που έχουν συντελεστή απόδοσης μεγαλύτερο της μονάδος (π.χ. σε υπαλλήλους μιας γέφυρας για να συνεχίσει να διεξάγεται απρόσκοπτα το εμπόριο μεταξύ δύο μεταξύ των αποκομμένων περιοχών).

          Πότε όμως έγινε σοβαρή οικονομική μελέτη για τους συντελεστές απόδοσης των αγαθών τα οποία παράγει το δημόσιο και πότε επελέγη η ενίσχυση/διακοπή δραστηριοτήτων που αντικειμενικά έχουν συντελεστή απόδοσης μεγαλύτερο/μικρότερο της μονάδος;

          Αυτά είναι έργα με τα οποία θα έπρεπε να ασχολείται νυχθημερόν το τμήμα μελετών του υπ. οικονομικών (δηλαδή το ενσωματωμένο πρώην υπ. εθνικής οικονομίας), το οποίο σήμερα αναλίσκεται στον καθορισμό του Φ.Π.Α. της αλμυρής μπουγάτσας που σερβίρεται επιτόπου, ζεστή και μη συσκευασμένη, κατά το ποσοστό που αυτή επιβαρύνει την ημερήσια χρέωση σε ξενοδοχείο με ενοίκους τουρίστες κλειστής διαμονής με το σύστημα συμπερίληψης των πάντων στην τιμή ενοικίασης της κλίνης. (Όποιος ιδιοκτήτης μικρής ή μέσης ξενοδοχειακής μονάδος μπορεί να υπολογίσει με ακρίβεια το παραπάνω με χρήση του υποτυπώδους λογιστικού λογισμικού που πιθανόν χρησιμοποιεί η συνήθως οικογενειακή επιχείρησή του, θα πρέπει να θεωρείται -αργόσχολος προφανώς- ήρωας)

          • blue nile avatar
            blue nile @ Αντίθεσις 30/07/2013 23:10:05

            Aντίθεσις
            Σε παρακαλώ μπορείς να μου αναφέρεις μια περίπτωση που κάποτε κάποιο δημόσιο μείωσε τις δαπάνες του σε καιρό ύφεσης και δεν μείωσε κατευθείαν και τα έσοδα του.
            Από όσο έχω ψάξει εγώ δεν υπάρχει ούετ μία.
            Το ίδιο το ΔΝΤ παραδέχεται ότι στην Ελλάδα για κάθε ευρώ περικοπών το δημόσιο χάνει πια 1,80 ευρώ από το ΑΕΠ δηλαδή 0,90 λεπτά από τα έσοδα του.
            Οπότε το πρόσκαιρο κέρδος για κάθε ευρώ που κόβεται είναι 1-0,90 = 0,10 λεπτά !!!

          • Αντίθεσις avatar
            Αντίθεσις @ blue nile 31/07/2013 13:52:14

            Κατ' αρχάς το αίτημα για μείωση του δημοσίου προϋπήρχε της ύφεσης, άρα κακώς το συνδέετε με αυτήν. Πρέπει να μειωθεί και για άλλους λόγους (απόδοση δικαιοσύνης, έμπρακτη επιβράβευση των αξίων, αύξηση αποδοτικότητας, μείωση γραφειοκρατίας) εξίσου σημαντικών αλλά με περισσότερο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα από την μείωση των δημοσίων εξόδων. Επιπλέον δεν κατανοώ γιατί το δημόσιο χρήμα πρέπει να καταναλίσκεται σε μισθούς προσωπικού λίαν ή εντελώς αχρείαστων υπηρεσιών (ή για πληρωμή φαραωνικών δημοσίων έργων) και δεν δίνεται κατευθείαν σε (όλους) τους πολίτες μέσω αντίστοιχης μείωσης της φορολογίας. Το αποτέλεσμα ταμιακώς θα είναι το αυτό, αμφισβητείτε ότι η δεύτερη μέθοδος είναι και δικαιότερη;

            Νομίζω ότι συνδέετε στο μυαλό σας αυτόματα και αυθαίρετα την απασχόληση υπεραρίθμων με την ανάγκη για διανομή δημοσίου χρήματος σε περίοδο ύφεσης για τόνωση της οικονομίας. Νομίζω ότι η σύνδεση αυτή είναι εσφαλμένη.

        • Γιώργος Αχαιός avatar
          Γιώργος Αχαιός @ blue nile 31/07/2013 00:21:49

          @ blue nile

          Έχεις απόλυτο δίκιο.

        • yellow avatar
          yellow @ blue nile 31/07/2013 13:38:03

          +1

    • Zugzwang avatar
      Zugzwang @ Σωτ Μητραλ 30/07/2013 14:44:24

      @Σωτ Μητραλ
      Η καθηγητρια (50 χρονων) στην Λαρισα, που επαθε εμφραγμα προχθες γιατι την απελυσαν και πεθανε, ηταν τοσο αχρηστη δηλαδη;

      • Δημητριος avatar
        Δημητριος @ Zugzwang 30/07/2013 15:40:08

        Ναι

        • Zugzwang avatar
          Zugzwang @ Δημητριος 30/07/2013 19:53:29

          Τελειως αχρηστη μια καθηγητρια 50 ετων; Συγχαρητηρια! Αν δεν το λες ειρωνικα, σπας παγκοσμιο ρεκορ...

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Σωτ Μητραλ 30/07/2013 18:53:50

      Καμμια σχεση δεν εχει η απολυση ΔΥ με το δημοσιονομικο.Εχουν δεσμευθει οχι για απολυση "δεκαδων χιλιαδων" αλλά 15.000 ακριβως που θα αντικαταστασθουν σε αναλογια 1 : 1 και αρα η τελικη εξοικονομηση θα ειναι ακριβως μηδεν.
      Το μετρο αυτο εχει στοχο να σπασει το ταμπου της μονιμοτητας και οχι να εξοικονομησει χρηματα.Κατα τα άλλα τυχον αποτυχια του μνημονιου θα φερει νεα μετρα.Εαν το καταπιει το πολιτικο συστημα η αβυσσος καλα κανει να το καταπιει.Οσοι προφητευσαν "νεα μεταπολιτευση" και άλλα υπεραισιοδοξα θα πληρωσουν το κοστος της βλακειας τους.

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Σωτ Μητραλ 30/07/2013 21:49:26

      Αγαπητέ Σωτήρη, εδώ και χρόνια συζητούν να γίνει υποχρεωτική η είσοδος στα λεωφορεία από την μπροστινή πόρτα και να μπουν μπάρες στο μετρό (το μόνο ευρωπαϊκό μετρό χωρίς μπάρες!!!) για να αποτραπεί η είσοδος τζαμπατζήδων. Και εδώ και χρόνια συζητούν για το παρεμπόριο. Τι μου λες τώρα....

  6. Γιώργος Αχαιός avatar
    Γιώργος Αχαιός 30/07/2013 12:28:46

    "Πολλοί ανησυχούν ότι θα είναι τέτοιο το βάρος των μέτρων που ενδέχεται να ληφθούν το φθινόπωρο που θα ...."


    Νέα μέτρα;;;;;;;;;;;;;;;; Ξανά νέα μέτρα;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    Δεν έχει δηλώσει κατηγορηματικά η κυβέρνηση ότι δεν θα υπάρξουν άλλα μέτρα;;;;;;;;

    Το παραμύθι τελείωσε. Συνέλθετε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ίσως πρέπει να διαολοστείλουμε ευρώ και ευρώπη έστω και τώρα. Ίσως πρέπει να πάψουμε να αναγνωρίζουμε την ύπαρξη χρέους οριστικά και αμετάκλητα κι ότι γίνει. Ίσωε το τούνελ δεν έχει διέξοδο και πρέπει να βγούμε απο κει που μπήκαμε.

    Και οι Ευρωπαίοι τι άλλα "έργα" περιμένουν???????????????????
    Πήγε η ανεργία στο 30%. Δεν είναι αρκετό έργο αυτό? Τι θέλουν τώρα? Να εισπράξει το κράτος φόρους με 7 εκατομμύρια ανενεργό πληθυσμό? Πως στο καλό θα γίνει αυτό?

    Καλή η προσπάθεια του Σαμαρά. Αλλά ίσως είναι στην λάθος κατεύθυνση. Ίσως ματαιοπονεί. Αν ακούσω νέες βλακείες απο Σεπτέμβρη θα τον στείλω κι εγώ. Εδω πέρα και δίχως κανένα νέο μέτρο, ακόμη κι αν πάψουν να ισχύουν αρκετά απο τα παλιά, η κατάρρευση είναι σχεδόν προδιαγεγραμμένη. Άκου νέα μέτρα! Ρε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Πάτε καλά;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

  7. Tommy avatar
    Tommy 30/07/2013 12:47:59

    Πιο σωστός τίτλος κατ΄εμέ θα ήταν "το τέρας του Δημοσίου Τομέα καταπίνει τον δημιουργό του", δηλ. το πολιτικό σύστημα.

  8. Ξένος avatar
    Ξένος 30/07/2013 12:51:34

    Μα η απόλυση δεκάδων χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων οδηγεί κι εκείνη σε κοινωνική έκρηξη, δεν αποφεύγεις τον γκρεμό. Όσες δεσμεύσεις πάρθηκαν έγινε με την προϋπόθεση πως θα κερδίζαμε χρόνο μέχρι τις γερμανικές εκλογές μήπως άλλαζε κάτι σε πολιτικό επίπεδο ως προς το ύψος του χρέους και διαφόρων άλλων παραμέτρων ανακούφισης. Δεν εξελίσσονται έτσι τα πράγματα όμως, παίζουμε τις κουμπάρες.
    Δεν υπάρχει πια άμεσος κίνδυνος για τα χειρότερα αλλά βεβαιότητα. Μέχρι πριν λίγα χρόνια θεωρούσαμε οτι εντός Ε.Ε. γλιτώνουμε την κυριολεκτική εξαθλίωση. Ε λοιπόν δοκιμάσαμε και είδαμε πως δεν την γλιτώνουμε. Τουλάχιστον προσπαθήσαμε και δεν θα μπορέσει κανείς ιστορικός να γράψει πως αν είχαμε πάει με τα νερά των εταίρων τα πράγματα θα είχαν άλλη έκβαση. Να σταματήσει λοιπόν τώρα η κυβέρνηση τις όποιες πυροσβεστικές προσπάθειες ανάσχεσης του «μπαμ» κι ας ξεκινήσει συσκέψεις για την διαχείριση του. Άμεσα. Τέρμα τα ψέματα.
    Ρίξτε και μια ματιά εδώ στον χώρο σχολιασμού, την τηλεόραση, τις εφημερίδες και έξω στον δρόμο τι έχει να ειπωθεί και να γραφτεί κατά την συνάντηση Σαμαρά-Ομπάμα. Οι ειρωνείες και η χλεύη θα πέφτουν βροχή ό,τι κι αν διαμειφθεί μεταξύ τους. Δεν σώζεται πλέον το πράγμα και η άμεση προκήρυξη εκλογών θα μας φέρει ένα βήμα πιο κοντά στην άβυσσο. Σχέδια για την διαχείριση του φθινοπωρινού χάους άμεσα!

  9. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 30/07/2013 13:46:08

    Ψυχραιμία...
    1. Χρειάζεται μεθοδική αναδιάρθρωση του δημόσιου τομέα ώστε να κερδίσει σε λειτουργικότητα και χρηστικότητα για τον πολίτη, με ταυτόχρονη συμπίεση του κόστους. Δεν έγινε τίποτε - πρέπει ν' αρχίσει.
    2. Απλοποίηση ριζική, μέχρις απλοικού τρόπου - και αποσαφήνιση της νομοθεσίας για ίδρυση, λειτουργία και διάλυση επιχειρήσεων. Απλοποίηση, συντόμευση και εξειδικευτικός επιμερισμός (εξειδίκευση των δικαστικών υπηρεσιών σε συγκεκριμένο έργο) των μηχανισμών απονομής δικαιοσύνης και νομιμοποίησης.
    3. Χρειάζεται μετατόπιση - δίκαιη εξισορρόπηση στην κατανομή των βαρών της κρίσης. Υπαρχουν μειοψηφικά κοινωνικά στρώματα με πολύ - και το χειρότερο ανενεργό, ανεπένδυτο - αποθησαυρισμένο "λίπος". Καταναλώνουν - και ολίγοι συνεχίζουν να αποθησαυρίζουν. Η λύση είναι μία: Εκ των υστέρων ανάκτηση της διαφυγούσας φορολογητέας ύλης. Δηλαδή φορολόγηση με βάση πραγματικά και δίκαια αντικειμενικά κριτήρια κατανάλωσης και περιουσίας. 4. Πριμοδότηση με φορολογική απαλλαγή και άλλους τροπους - κάθε πραγματικής, παραγωγικής επένδυσης. Διευκόλυνση της διακίνησης τεχνογνωσίας κάθε είδους, εντός και εκτός συνόρων - όχι μόνον στις θετικές επιστήμες και τα οικονομικά, αλλά επίσης και στο σύστημα απονομής δικαιοσύνης, στις πολιτιστικές λειτουργίες, στην εκπαίδευση κτλ
    .....
    Όταν τίποτε από αυτά δεν γίνεται εδώ και 4 - 5 χρόνια κρίσης, πώς περιμέναμε αναστροφή;

  10. Agrofylakas avatar
    Agrofylakas 30/07/2013 13:54:49

    Όσοι είναι δημόσιοι υπάλληλοι, κάπως καλά κρατούνται κοινωνικά και οικονομικά (σε σχέση με το 30% ανέργους), έχουν κάποιες ανοχές. Ας προχωρήσει λοιπόν η κυβέρνηση στην απόλυση 20-30 χιλιάδων δημοσίων υπαλλήλων και τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να τα ρίξει στην οικονομία άμεσα. Έτσι και θα απολύσει δημοσίους υπαλλήλους όπως σωστά ζητά η τρόικα, και θα ικανοποιήση το δημόσιο αίσθημα που πολύ σωστά δεν είναι φιλικό προς το δημόσιο, και ίσως αποδυναμώσει και το ενδεχόμενο ολικής κοινωνικής κατάρρευσης. Αν φανεί καθαρά και άμεσα το όφελος προς το κοινωνικό σύνολο από μια τέτοια ενέργεια , τότε και η προοπτική των συνδικαλιστών να καθηλώσουν την χώρα με γενικές απεργίες θα έχει εξασθενίσει. Αν όμως δεν μπορεί η κυβέρνηση να χειριστεί κάτι τέτοιο ας κάνει χώρο για ότι προκύψει, όσο ανησυχητικό και αν ακούγεται αυτό. Έχει κανένας άλλος καμιά καλλίτερη ιδέα? Κάτι πρέπει να γίνει γιατί πάμε για τον γκρεμό.

    • Γιάννης avatar
      Γιάννης @ Agrofylakas 30/07/2013 14:41:59

      Ποια χρήματα "να ρίξει στην αγορά " και πως ακριβώς ? οι απολύσεις Δ.Υ θα συνοδευτουν με νεα βαρύτατα μέτρα και οχι με...ελαφρύνσεις όπως ονειρεύονται κάποιοι .
      Λύση ειναι μια, αυτη που ηταν πάντα, έξοδος απο το ευρω , πονος και προσπάθεια πραγματικής επανεκκινησης .

    • Ξένος avatar
      Ξένος @ Agrofylakas 30/07/2013 14:42:55

      Ο δημόσιος υπάλληλος που έχει κάποιες αντοχές, τις έχει επειδή εξακολουθεί να δουλεύει και δεν έχει απολυθεί. Αν απολυθεί, σταματά να έχει αντοχές και μαζί με αυτόν π.χ. και ο ιδιοκτήτης του σπιτιού στον οποίο δεν θα έχει να πληρώσει το νοίκι του, από το οποίο ο ιδιοκτήτης τρέφει εαυτόν και την άνεργη οικογένειά του. Και λοιπά και λοιπά. Τις απολύσεις δεν στις ζητάνε απ’ έξω για να επανεπενδύσεις την περικοπή του κόστους στην κοινωνία, αλλά για την αποδόσεις στο χρέος. Συνεπώς με το που προχωράει κανείς σε τέτοιου είδους μέτρο κατευνασμού του τροϊκανού Μινώταυρου, τινάζεται επιτόπου η κοινωνία στον αέρα το ίδιο βράδυ. Θα μου πεις, και τι να κάνουμε. Τι να πω, ας χορέψουμε τσάμικο. Ή τον χορό του Ζαλόγκου. Περισσότερο νόημα θα έβγαζε από το να πηγαίνουμε πάσο αυτή την κατάσταση. Αν πω τι πραγματικά πιστεύω οτι πρέπει να γίνει αυτή τη στιγμή, το σχόλιο θα κοπεί και πολύ καλά θα κάνουν αυτοί που θα το διαγράψουν.

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ Agrofylakas 30/07/2013 18:57:03

      Ειναι αστειοτητα να νομιζει κανεις οτι η απολυση μερικων υπαλληλων θα φερει ανακαμψη.Αυτα επρεπε να γινουν άλλες εποχες.Ο αριθμος εχει μειωθει κατα 140.000 αλλά ανακαμψη δεν ειδε κανεις.

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Agrofylakas 30/07/2013 21:45:17

      Εκτός από την Λαγκάρντ που απαιτεί τις απολύσεις στον δημόσιο τομέα, η Κομισιόν απαιτεί την αύξηση των απολύσεων στον ιδιωτικό, στις επιχειρήσεις που απασχολούν από 150 υπαλλήλους και πάνω, ούτως ώστε να επιτευχθεί σύγκλιση του ποσοστού των απολύσεων στον ιδιωτικό τομέα (5%) με τον μέσο Ευρωπαϊκό όρο (10%). Η πληροφορία υπάρχει εδώ, στο αντινιούζ. Βλέπετε, λοιπόν, ότι ακόμα και όσοι πίστευαν ή έκαναν ότι πιστεύουν πως οι απολύσεις των δημόσιων υπαλλήλων θα σηματοδοτούσαν κάτι καλύτερο για τον ιδιωτικό τομέα, χάνουν τώρα και αυτό το επιχείρημα, το οποίο, όπως λέει κι ο συμπλογκίτης Γιάννης, είναι και έωλο. Ελεύθερη οικονομία δεν έχουμε; Καπιταλισμό δεν έχουμε; Για την ανεξαρτητοποίηση της αγοράς από τις δαγκάνες του κράτους δεν προσευχηθήκαμε στον Ύψιστο; Ποιο κράτος και για ποιο λόγο και πώς και με ποια δικαιολογία θα ρίξει χρήμα στην αγορά; Και πού θα το βρει για να το ρίξει; Από τους μισθούς των απολυμένων; Το πιστεύει κανείς αυτό;

      Το μόνο σίγουρο «όφελος» από μια τέτοια ενέργεια είναι η προσωρινή αίσθηση ικανοποίησης που θα παρασχεθεί στον πρόσφατο ή παλαιότερο απολυμένο του ιδιωτικού τομέα που τρέφει ακόμα εντός του (ενδεχομένως) σπόρους χαιρεκακίας, την οποία άθελά του ή ηθελημένα συγχέει με έννοιες συναφείς μ᾽ αυτές της «δικαίωσης» και της «δικαιοσύνης». Το κακό είναι ότι το όφελος αυτό θα είναι προσωρινό, όπως προσωρινή θα είναι και η εν λόγω ικανοποίηση μιας και η τελευταία, όσο ισχυρή κι αν είναι, δεν μπορεί να γεμίσει το στομάχι. Η πείνα είναι πολύ ισχυρότερη και η εξουσία που ασκεί στο στομάχι και στο μυαλό δεν έχει όμοιό της σε ορμή.

      Θα έρθει η στιγμή που ο άνεργος του ιδιωτικού τομέα θα θυμηθεί την πείνα του και δεν θα βρίσκει παρηγοριά με τις απολύσεις των εργαζομένων του δημοσίου. Ούτε αυτός του δημοσίου με τις απολύσεις κι άλλων της συνομοταξίας του. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι/άνεργοι θα πεινάνε για άλλο είδος τροφής, από αυτά που κατεβαίνουν από τον οισοφάγο κατευθείαν στο στομάχι κι εκεί χωνεύονται. Εκείνη την ώρα, θέλω να είμαι παρούσα όταν προσγειώνονται τα ελικόπτερα (αν μπορούν) για να διασώσουν τους εμπνευστές και αυτουργούς της πείνας. Και τους υποστηρικτές της. Υποψιάζομαι ότι κι εσείς το ίδιο θα θέλετε.

  11. Διογένης avatar
    Διογένης 30/07/2013 13:55:24

    Δεν συμφωνώ με την απαισιοδοξία του άρθρου. Ο εχθρός είναι αδυσώπητος, αλλά έχει έναν ουσιώδη περιορισμό: Δεν μπορεί να λειτουργήσει και πολύ ανοιχτά, διότι τότε το σχέδιό του θα αποτύχει. Δεν το αντιληφθούν μόνον το antinews και οι "υποψιασμένοι αναγνώστες του", αλλά πολύ ευρύτερος κύκλος ανθρώπων, το σύνολο της κοινωνίας, δημιουργώντας τότε συνθήκες αντίστασης στα σχέδιά του.

    Μέσα λοιπόν στους αναγκαστικούς περιορισμούς, υπό τους οποίους λειτουργεί, ο "εχθρός" μπορεί να κάνει απλώς την ζωή του Σαμαρά και της όποιας ελληνικής κυβέρνησης επιχειρήσει να λειτουργήσει υπέρ της χώρας δύσκολη. Αλλά δεν έχει τα απόλυτα όπλα. Δεν μπορεί να πάρει ανοικτά τον δημοσιογράφο των Financial Times και να του πει τι να γράψει, μπορεί να το κάνει πολύ έμμεσα, δίνοντας βέβαια πάλι την γραμμή που θέλει, αλλά χωρίς να έχει την δυντότητα απευθείας "εντολής".

    Το σημαντικό είναι ότι η κυβέρνηση έχει επιβιώσει σε πολύ δυσκολότερες συνθήκες και έχει ξεπεράσει τις αρχικές προβλέψεις για την βιωσιμότητά της. Απηλλάγη από το βαρίδι της ΔΗΜΑΡ, που μόνον σαμποτάζ έκανε, και αξιοποίησε τα χειρότερα στοιχεία της ΝΔ (τους Μητσοτάκηδες) για να κάνουν την "βρωμοδουλειά" των απολύσεων, κάνονας έτσι πράξη το σύνθημα "η φαντασία στην εξουσία" με έναν ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο. Η οικονομία παίρνει σιγά σιγά μπρος και όσοι έχουμε επαφή με την αγορά βλέπουμε κινήσεις που έναν χρόνο πριν ήταν απλώς αδιανόητες. Από τη μια ο κόσμος "βαρέθηκε" την κρίση και αποφάσισε να ξοδέψει τα λιγά λεφτά του. Από την άλλη δημιουργείται σταδιακά μια νέα, μη τραπεζική συσσώρευση κεφαλαίου μετρητού χρήματος, η οποία ξεπερνάει την στεγνότητα μετρητού που έφερε η κρίση και ιδίως το εγκληματικό PSI. Όπως μου ανέφερε πρόσφατα παράγοντας της αγοράς "τόσα πεντακοσάρικα να κυκλοφορούν όπως τον τελευταίο καιρό έχω πολύ καιρό να δω". Αυτό σημαίνει α) κίνηση του χρήματος και β) σταδιακή εξωτραπεζική συσσώρευση κεφαλαίου. Σταδιακή δημιουργία χρήματος χωρίς τον μηχανισμό των τραπεζικών δανείων.

    Η τρόικα δηλαδή, παρατείνοντας την ελληνική κρίση σε χρόνο πολύ μεγαλύτερο από αυτόν που είχε αρχικά προβλεφθεί, αρχίζει σιγά σιγά να πριονίζει το κλαδί πάνω στο οποίο κάθεται το αφεντικό της, η αυτοκρατορία του χρηματοπιστωτικού συσήματος: Η ελληνική οικονομία απεξαρτάται σταδιακά από την χρήση του τραπεζικού συστήματος και ξαναζεί υπό διαφορετικές, φτωχότερες συνθήκες, αλλά πάντως ξαναζεί.

    Αυτά φυσικά είναι πολύ πιο προφανή για τα αφεντικά της τρόικας, που ακριβώς για αυτόν τον λόγο έχουν λυσσάξει να καταργήσουν το μετρητό, ώστε να ξανακάνουν την οικονομία εξαρτημένη σε πολύ μεγαλύτερο, απόλυτο βαθμό από το τραπεζικό σύστημα. Προς το παρόν υπάρχουν διάφορα εμπόδια, αλλά είναι βέβαιο ότι αυτός είναι ο τελικός τους στόχος.

    Περίσσευμα χρήματος θα δημιουργήσει και η προσέλευση επιπλέον τουριστών φέτος. Το επιπλέον αυτό χρήμα θα είναι πολύ πιο ωφέλιμο σε μια χειμαζόμενη από την ύφεση οικονομία. Θα "φανεί" δηλαδή πολύ περισσότερο στην οικονομία, παρά αν ερχόταν πέντε χρόνια πριν. Ο σερβιτόρος της Μυκόνου θα γυρίσει τον Οκτώβριο στην ηπειρωτική Ελλάδα με χρήματα στην τσέπη που θα του επιτρέψουν να "ξεχειμωνιάσει" και από τον Απρίλιο έχει ο Θεός πάλι.

    Απέναντι σε αυτήν την σαφή βελτίωση, που σύντομα θα αντανακλασθεί στα στατιστικά της ΕΛΣΤΑΤ, είτε το θέλει ο κύριος Γεωργίου, είτε όχι, η τρόικα έχει μόνον την δυνατότητα διαφόρων αφανών σαμποτάζ. Τα κυριότερα γίνονται μέσω του κυρίου Χάρη Θεοχάρη, ο οποίος, αφού παρέτεινε τις φορολογικές δηλώσεις μέχρι τις... 30 Αυγούστου σε καιρούς που υποτίθεται ότι το κράτος "καίγεται" για το χρήμα των φορολογουμένων, τώρα πάει και στέλνει τον κόσμο στις εφορίες "εντός 15 ημερών" καλοκαιριάτικα να προσκομίσει τα φορολογικά του χαρτιά, προκειμένου, λέει, να γίνει η εκκαθάριση της δήλωσης! Για πρώτη φορά φέτος δεν είδα να βγαίνει αυτόματα το εκκαθαριστικό μου, αλλά να βγαίνει το μήνυμα ότι πρέπει να περάσω από την Δ.Ο.Υ., πρώτα, για να βγει το εκκαθαριστικό! Και από ό,τι ακούω, ούτε και όσοι δεν πήραν το μήνυμα αυτό έχουν υποχρέωση (ούτε καν δυνατότητα!) να πληρώσουν, αφού ούτε για αυτούς βγήκε το εκκαθαριστικό!

    Έτσι λοιπόν εξηγείται για ποιο λόγο η τρόικα "φαγώθηκε" να λάβει υπέρμετρες εξουσίες ο κ. Θεοχάρης: Προκειμένου να μην είναι δυνατόν στην κυβέρνηση να επηρεάσει το πράγμα έτσι, ώστε να έρθουν κρατικά έσοδα στο ταμείο. Και μάλιστα, διάβαζα ξανά τις προάλλες τον νόμο για τον γ.γ. δημοσίων εσόδων και για την υποτιθέμενη δυνατότητα αποπομ0πής του, εάν δεν πιάνει τους στόχους για τα έσοδα: Αυτή η δυνατότητα ισχύει αφού περάσουν δύο χρόνια από τον διορισμό του! Βέβαια, πάλι μπορεί η κυβέρνηση να τον διώξει, αλλά χρειάζεται να αλλάξει τον νόμο, που δεν είναι βέβαιο ότι θα μπορεί να γίνει, μια που η τρόικα ελέγχει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο διάφορους κυβερνητικούς βουλευτές (ονόματα δεν λέμε). Ίσως την κρίσιμη στιγμή να βοηθούσε ο "θεσμός" των πράξεων νομοθετικού περιεχομένου...

    Πάντως ότι πρόκειται για σαμποτάζ εις βάρος των φορολογικών εσόδων είναι παραπάνω από προφανές. Τα έχουν σχεδιάσει όλα με τις φορολογικές δηλώσεις έτσι, ώστε να μην μπορούμε να πληρώσουμε τους φόρους μας, ακόμη και να θέλουμε. Σατανικό σχέδιο.

    Όπως όμως και το σύνολο της τρόικας και των ανθρώπων της, έτσι και ο κ. Θεοχάρης δεν μπορεί παρά να κινηθεί "υπόγεια". Πρέπει τώρα δήθεν να ελέγξουμε τους πολίτες, να δούμε αν είπαν ψέματα. Μα έτσι, καλέ μου άνθρωπε, γιατί δεν ξαναέκανες υποχρεωτική την αυτοπρόσωπη υποβολή των φορολογικών δηλώσεων με τον παλιό καλό τρόπο;

    Τόσα πολλά που κάνει ο κος. Θεοχάρης, στο τέλος τον βλέπω να έχει την τύχη του Παπακωνσταντίνου. Μέχρι τότε όμως, τι γίνεται, με τα διάφορα "μικροσαμποτάζ". Το μόνο που βλέπω ως λύση είναι να αρχίσει να τον υπονομεύει ανοικτά πλέον η κυβέρνηση και να τον θέσει ενώπιον των ευθυνών του ανοικτά. Να τον "δώσει" δηλαδή στο κοινό, στα άγρια θηρία. Έτσι και αλλιώς, ο συγκεκριμένος τύπος πρέπει να είναι ο λιγότερο δημοφιλής Έλληνας αυτήν την στιγμή, λιγότερο δημοφιλής ακόμη και από τον Παπακωνσταντίνου και τον Παπανδρέου.

    Όταν λοιπόν η τρόικα καταφεύγει σε λύσεις τύπου Χάρη Θεοχάρη για να φρενάρει την Ελλάδα, τότε το πιθανότερο είναι ότι στο τέλος δεν θα καταφέρει τίποτα. Η Ελλάδα τα κατάφερε σε πολύ πιο δύσκολες συνθήκες το 2012, έναν Χάρη Θεοχάρη δεν θα μπορέσει να κάνει κουμάντο; Αρκεί να φερθεί ευφυώς και αποτελεσματικά, όπως μας έχει εκπλήξει ευχάριστα τον τελευταίο χρόνο ο Αντώνης Σαμαράς...

    • Last_Chance avatar
      Last_Chance @ Διογένης 30/07/2013 19:22:01

      Αγαπητέ μου είστε εκτός τόπου και χρόνου….
      Προφανώς πρέπει να αναφέρεστε σε κάποια άλλη χώρα…
      Μπορεί στη Ελβετία ας πούμε…
      Ειδικά το κομμάτι που λέτε «Η οικονομία παίρνει σιγά σιγά μπρος και όσοι έχουμε επαφή με την αγορά βλέπουμε κινήσεις που έναν χρόνο πριν ήταν απλώς αδιανόητες»
      Σοβαρά? Mε αυτά που γράφετε έχετε επαφή με την αγορά?
      Εάν δεν ήταν τα πράγματα τόσο σοβαρά αγαπητέ μου με ανθρώπους οι οποίοι είναι στην κυριολεξία σε απόγνωση το άρθρο σας θα ήταν απλά για γέλια….
      Όσο για τα υπόλοιπα βλέπω πολλούς να υποστηρίζουν ότι μόνο ο Αντώνης Σαμαράς προσπαθεί.
      Σοβαρά το λέτε….
      Και τον Παπουτσή ποιος τον διόρισε ρε παιδιά? Ο Τσάρλι Τσάπλιν?
      Τον Κεδικογλου με τις διορισμένες γκόμενες επίσης ποιος? Ο Ολιβερ Χαρντι?
      Κρίμα για την ΝΔ

    • Βασίλης avatar
      Βασίλης @ Διογένης 31/07/2013 16:18:48

      Δεν ξέρω τι σχέσεις έχετε με την αγορά, εγώ πάντως που την ζώ από 2 διαφορετικές οπτικές γωνίες, βλέπω μια πλήρη καθίζηση της ρευστότητας. Βλέπω επιχειρήσεις κερδοφόρες και βιώσιμες να στραγγαλίζονται για 5-10.000 ευρώ. Βλέπω επιχειρηματίες να αδυνατούν να πληρώσουν ακόμα και τις εισφορές τους....κλπ κλπ
      Αν περιμένουμε το γκαρσόνι της Μυκόνου να έρθει να ξοδέψει τα μπουρμπουάρ του για να ζήσουμε .... ζήσε Μάη μου....
      Επίσης πολύ θα ήθελα να γνωρίσω τον φίλο σας που βλέπει τα πεντακοσάρικα να κυκλοφορούν όσο ποτέ άλλοτε. Πιστεύω θα μου έφτιαχνε το κέφι....

    • Νιόβη avatar
      Νιόβη @ Διογένης 01/08/2013 14:34:40

      Μήπως ήταν τα παλιά πεντακοσάρικα, εκείνα με τον Καποδίστρια;

      Αν δεν ήταν τα παλιά, ίσως η κυκλοφορία τους να μην είναι πολύ καλό σημάδι. Όταν παλιότερα ένας φίλος μου πήγε ταξίδι στο Μεξικό, αγόρασε μια πάμφθηνη φωτογραφική μηχανή για να μην την κλάψει αν του την έκλεβαν. Κατανοητοί οι λόγοι. Στην Ελλάδα σήμερα, ξανά για ευνόητους λόγους, ένα πεντακοσάρικο θα έδινε στόχο ανάλογης ακτίνας με αυτή που θα έδινε στο Μεξικό πριν από δέκα χρόνια η ακριβή κάμερα του φίλου μου. Οπότε, αγαπητέ Διογένη...

      Ένα πιθανό σενάριο είναι ότι αυτά τα πεντακοσάρικα προέρχονται από κομπόδεμα και εμφανίζονται από ανάγκη. Κομπόδεμα σε συμπυκνωμένη μορφή που κρύβεται εύκολα, διότι άλλος είναι ο όγκος 10 κατοστάρικων κι άλλος 2 πεντακοσάρικων (γι αυτό και η ΕΕ θέλει να αποσύρει τα πεντακοσάρικα, διότι θεωρεί ότι είναι μέσο για να κρυφτεί εύκολα «μαύρο χρήμα»). Το κακό είναι ότι όσο εύκολα κρύβεται το μεγάλο νόμισμα άλλο τόσο φαίνεται όταν κυκλοφορήσει ανάμεσα στα ταπεινά νομίσματα των άλλων. Και θα φανεί αν δεν φτάνουν τα τρέχοντα, διότι τότε μοιραία θα πρέπει να «χαλάσεις» το μεγάλο νόμισμα του κομποδέματος κι αυτό δεν υπάρχει τρόπος να γίνει διακριτικά. Εκτός από το προφανές και το ήδη γνωστό, ότι δηλαδή ο κόσμος «χαλάει» κομποδέματα, αυτό το σενάριο οδηγεί και σ᾽ ένα άλλο συμπέρασμα (κι αυτό αυταπόδεικτο, σχεδόν): φεύγουν χρήματα από τις τράπεζες για να φυλαχθούν ιδιωτικά. Κακοί οι συνειρμοί.

      Το άλλο πιθανό σενάριο είναι ότι ο κόσμος ξοδεύει γιατί υποψιάζεται ότι δεν μένει πολύς χρόνος ούτε πολύ χρήμα για να ξοδέψει και είπε να το ευχαριστηθεί τώρα που μπορεί, όποιος μπορεί κι όσο μπορεί. Κι αυτό κακό σημάδι. Στο γενικότερο κλίμα που επικρατεί, πάντως, δεν μοιάζει για σημάδι ανάκαμψης. Ίσως ο φίλος σας να είδε τίποτα τυχερούς των πρώην κρατικών λαχείων. Είναι κι αυτό μια πιθανή εξήγηση.

  12. Χάρης avatar
    Χάρης 30/07/2013 13:56:53

    Φόρος αλληλεγγύης και το 2016 ακούω και ρωτώ άλλες κατηγορίες πολιτών πλην μισθωτών δεν υπάρχουν στην ελλάδα να φορολογηθούν και να βαλουν λιγο πλατη τέτοια υπερφορολόγηση σε μισθωτούς δεν παίζει να υπάρχει αλλού στον κόσμο καλύτερα να πω του εργοδότη μου να δουλέψω μαύρα και να βάλω ιδιωτική ασφάλεια το κάνουν αρκετοί πλέον ειδικά στα τουριστικα επαγγέλματα και αυτοί που δουλεύουν νύχτα.

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Χάρης 30/07/2013 18:11:05

      Ο φόρος αλλημεγγυης που πληρώνω ως ιδιωτική υπάλληλος ειναι 700 ευρώ. Και το εκκαθαριστικό της φορολογκής μου δήλωσης φέτος είναι πιστωτικό 300 ευρώ.

      Δεν με βαραίνει να δίνω μέχρι το 2016 φόρο αλληλεγγύης. Όσοι μπορούμε θα δώσουμε, όσοι δεν μπορούν θα χρωστάν.. μονον που το πρόβλημα είναι όσοι ενώ μπορούν δεν θέλουν να δώσουν... και κατά πως φαίνεται είναι πολλοι...

  13. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 30/07/2013 14:10:26

    Ο Τζέιμς Κένεθ Γκάλμπρεϊθ είναι σήμερα πολύ σκοτεινός. Αλλά πολλά απ' όσα λέει είναι αλήθειες και μόνον. Σταχυολογώ:
    "Φοβούμαι ότι η Ελλάδα δεν θα τα καταφέρει. Η χώρα κυβερνάται άσχημα, τα ελλείμματα μεγαλώνουν, οι ελίτ προσπαθούν να πλουτίσουν ακόμα περισσότερο...
    Άν ξεκινήσει μια φυγή τραπεζικών κεφαλαίων, τότε θα επιλεγεί μια λύση πιθανόν στο πρότυπο αυτής που εφαρμόστηκε στην Κύπρο...
    Και αν η Ελλάδα εγκαταλείψει την Ευρωζώνη, αυτό μπορεί να σημάνει και την αρχή του τέλους της ΟΝΕ. Θα είναι δύσκολο να επιβιώσει η πολιτική ένωση, όταν θα έχει ξεκινήσει αυτή η διαδικασία...
    Η Ευρώπη πρέπει να μεριμνήσει για τις ελληνικές τράπεζες. Δεν πρέπει να τις αφήσει απλώς στα χέρια ολιγαρχών...
    Η Ευρώπη πρέπει να δημιουργήσει ένα είδος συμφώνου για τους χαμένους της κρίσης, μια κοινωνική βασική ασφάλιση και να εγγυηθεί τουλάχιστον ένα μέρος των περιουσιών και π.χ. των συντάξεων...
    Ωστόσο, οι Βρυξέλλες θα πρέπει να στείλουν τα χρήματα απευθείας στους αποδέκτες, παρακάμπτοντας την κυβέρνηση, επειδή μέχρι τώρα τα χρήματα πήγαν συχνά σε λάθος κανάλια...
    Όχι άλλα χρήματα για κακές ή διεφθαρμένες κυβερνήσεις και διοικήσεις. Το πλεονέκτημα απευθείας καταβολής στον λαό είναι η αύξηση της κατανάλωσης και η ταχεία ανάκαμψη της οικονομίας...
    Στην Ελλάδα δρά μια γραφειοκρατία, υπό την έννοια μιας πολύ μικρής ομάδας πολύ πλούσιων ολιγαρχών και συμβαίνουν πολύ παράξενα πράγματα..."
    Σαφής ο Γκάλμπραίηθ;

    • ειδωλοκλάστης avatar
      ειδωλοκλάστης @ Uncle Stgm 30/07/2013 16:44:29

      Τήν δική του καμπούρα, τήν οικονομική "ελίτ" τής Αγγλίας, πότε τήν εξέτασε τελευταία φορά ο Γκάλμπρεηθ ή άλλος άγγλος σχολιαστής;

    • Β.Κ.Σιάπκα avatar
      Β.Κ.Σιάπκα @ Uncle Stgm 30/07/2013 18:17:45

      Το φαντάζεσαι να αρχισει η Ευρώπη να δίδει χωρίς μεσάζοντες οικονομική βοήθεια σε όσους έχουν εισόδημα μέχρι 12.000 ευρώ;!
      Θα πάθει παράκρουση το κάθε κομματικό σύμπαν της ρεμούλας και της κουτάλας..!
      (Φυσικά τους λογαριασμούς τραπέζης μπορούν να τους βρουν απο τις φορολογικες δηλώσεις...) ε, θα πέσει πολύ γέληο.... και η ΧΑ 10% κάτω...

      • Uncle Stgm avatar
        Uncle Stgm @ Β.Κ.Σιάπκα 30/07/2013 19:35:23

        Το πιό δίκαιο θα ήταν βέβαια, επιχορήγηση στους δεινοπαθούντες και ένα γερό κούρεμα - κόντρα ξύρισμα στους λογαριασμούς των ποοολύ large (μεγάλες καταθέσεις εδώ ή στη Ελβετια ή στα Κέιμαν + μικρές φορολογικές δηλώσεις στην περίοδο 1990 - 2008.
        *Αυτό στα Κέιμαν το λαός το λέει λέγεται "ξαναστήνω τον ανάποδο γάτο με τα πόδια στο χώμα και με τ΄αυτια ψηλά, τεντωμένα".

  14. makis stefanatos avatar
    makis stefanatos 30/07/2013 14:11:37

    Πιστεύω ότι έτσι ο τίτλος θα ήταν πίο δόκιμος"Καταπίνει το κυβερνητικό σχήμα η άβυσσος του μνημονίου".... Εκτός κι αν η συννενοχή είναι το ζητούμενο αυτές τις ώρες...

  15. Zugzwang avatar
    Zugzwang 30/07/2013 14:33:33

    "Πάντως προς το παρόν η κυβέρνηση παίρνει ανάσες που ζητεί, έστω και σε επίπεδο επικοινωνίας, με τις επισκέψεις στην Αθήνα ξένων ηγετών, όπως χθες του Ιταλού Πρωθυπουργού Λέτα, ενώ υπάρχει την άλλη εβδομάδα και το ταξίδι του Αντώνη Σαμαρά στις ΗΠΑ και η συνάντησή του με τον Μπαράκ Ομπάμα."

    Πως θα ειναι "ανασες" για την κυερνηση αυτα; Το 80% των φορολογουμενων θα κληθει οχι μονο να πληρωσει αλλα και να παει ξανα στις εφοριες για να υποβληθει σε υποχρωτικο ελεγχο. Τις κυβερνητικες επισκεωεις θα βλεπει;

  16. η Dimi avatar
    η Dimi 30/07/2013 14:40:51

    *Ένδον σκάπτε, ένδον η πηγή του αγαθού
    και αεί αναβλύειν δυναμένη, εάν αεί σκάπτεις.*
    (Η πηγή του καλού μπορεί να αναβλύζει πάντα, αν πάντα σκάβεις.)
    ~Μάρκος Αυρήλιος

  17. Lilou avatar
    Lilou 30/07/2013 15:18:46

    διαβαζω στο in.gr
    "ενώ μέχρι το Σεπτέμβριο θα πρέπει να έχει προβλεφθεί η δυνατότητα απευθείας είσπραξης των φόρων από τους τραπεζικούς λογαριασμούς των υπόχρεων"

    500ευρω εχω στην τραπεζα, αυριο τα σηκωνω.
    Ανεργος, χωρις επιδομα για 2η χρονια, ζω με δανεικα και η εφορια μου ρθε 980€.
    Με τα 500 θα πληρωσω λιγο ρευμα μεχρι να μου το κοψουν κι αυτο. Στην εφορια παντως ΔΕ τα δινω.

    Ο μεσος ορος φορου που θα πληρωσει ο Ελληνας ανερχεται στα 1000€.
    Με το 30% επισημως ανεργους.

    Κι εσεις γραφετε απιστευτα πραγματα οπως οτι "Σαμαρα και Βενιζελος μάχονται απεγνωσμένα ο καθένας για την δική του επιβίωση και πάνω απ’ όλα για την επιβίωση της χώρας."

    Για τη δικη μου επιβιωση δε δινουν δεκαρα τσακιστη (κυριολεκτικα και μεταφορικα).

    • Νικολάκη εφέντης avatar
      Νικολάκη εφέντης @ Lilou 30/07/2013 17:26:20

      Είναι προφανές ότι δεν δίνουν δεκάρα τσακιστή φίλε μου, Δεν είσαι προτεραιότητα τους όπως και το 30% των ανέργων. Μόνο οι 150000 ΔΥ που δεν απολύονται για να μην γραφτεί ότι αυτοί έβαλαν τις υπγραφές για την απόλυση - για τους ιδωτικούς το πνεύμα είναι ότι δεν τους απέλυσαν αυτοί κι ότι κάνουν τα πάντα για την ανάπτυξη... Αν τώρα το 2013, το κοντέρ γράψει 500000 νέους ανέργους - όλοι ιδιωτικοί συν τους ελάχιστους έρμους δημοσίους που έφυγαν ως κατηγορίες χωρίς καμιά αξιολόγηση - αυτό δεν πολυπειράζει...

      Ο Σαμαράς και τέλειος να είναι πρέπει να αντλήσει πρόσωπα από τα κόμματα που ξέρουμε - δυστυχώς για μας τους δεξιούς κι η ΝΔ στο ίδιο καζάνι βράζει... Γι' αυτό τα πράγματα είναι δύσκολα ακόμα κι αν δεν έκανε ο Σαμαράς τους συμβιβασμούς που κάνει - κι εννοώ εντός ΝΔ...

      • Γιάννης avatar
        Γιάννης @ Νικολάκη εφέντης 31/07/2013 01:26:02

        Πιστευετε αλήθεια το παραμύθι ότι για τις απολύσεις στον ιδιωτικό τομέα φταίνε οι Δημόσιοι υπάλληλοι;

  18. cresswell avatar
    cresswell 30/07/2013 15:21:11

    Όχι, ήταν προφανώς "ἀπὸ τὰ τελευταῖα κομματικὰ στρατὰ ποὺ ἔχουν μείνει στὴν δηωμένη ἀπὸ τὰ κόμματα κρατικὴ μηχανή" ...

    Με όλη μου την εκτίμηση στον κ. Σωτήρη Μητραλέξη που υπογραφει μερικά από τα ωραιότερα κείμενα εδώ μέσα, μερικά πράγματα δεν αντέχονται. Δεν μπορούν να υπάρξουν απολύσεις αν δεν είναι ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ, δηλ. κατάργηση οργανισμών και υπηρεσιών του Δημοσίου. Ποιός θα ξεχωρίσει τους κομματικούς εγκαθέτους από αυτούς που μπήκαν με την ευθεία οδό; Ή μήπως δεν υπάρχουν τέτοιοι και (κατα πως έγραφε ένας άλλος σχολιαστής) έχουμε 500.000 αργόσχολους στο δημόσιο.

    Το θέμα δεν είναι η τήρηση των υπεσχημένων απέναντι στην τρόικα. Το θέμα είναι να απαντήσουμε στην ερώτηση: ο δρόμος των δανειακών συμβάσεων και των μνημονίων οδηγεί με κάποια σοβαρή πιθανότητα στη σωτηρία της χώρας; Αν ναι, να συζητήσουμε τα πάντα. Ακόμη και να τρώμε όλοι για κάποια χρόνια στα συσσίτια. Πόλεμος είναι.

    Αν όχι, να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Τελεία και παύλα.

    Ο καθένας, ας δεί τα γεγονότα, τους αριθμούς, τα πλάνα για το μέλλον, και ας κοιτάξει γύρω του. Και ας απαντήσει όπως νομίζει.

    Οι απειλές μίας τριετίας περί "μοναδικής επιλογής" και "ολοκληρωτικής καταστροφής σε κάθε άλλη εναλλακτική", μπορεί να κράτησαν την κοινωνία σε κατάσταση φοβίας και σόκ, αλλά δεν αντέχουν άλλο πιά.

    • Αντίθεσις avatar
      Αντίθεσις @ cresswell 30/07/2013 22:55:37

      "Δεν μπορούν να υπάρξουν απολύσεις αν δεν είναι ΟΡΙΖΟΝΤΙΕΣ, δηλ. κατάργηση οργανισμών και υπηρεσιών του Δημοσίου. Ποιός θα ξεχωρίσει τους κομματικούς εγκαθέτους από αυτούς που μπήκαν με την ευθεία οδό;"

      Διαπράττετε λογικό σφάλμα. Το πρωτεύον (από την οπτική του δημοσίου) είναι αν και πόσο χρειάζονται συγκεκριμένοι οργανισμοί και υπηρεσίες. Ο διαχωρισμός της ήρας από το σιτάρι θα πρέπει να αφορά μόνον τις δομές που όντως χρειάζονται. Ο έλεγχος της μεθόδου εισαγωγής των εργαζομένων έπεται της σύνταξης οργανογράμματος, και δεν προηγείται όπως υποστηρίζετε.

      Φυσικά συμφωνώ πως οι εισελθόντες δια της πλαγίας πρέπει να φύγουν (κατά τη γνώμη μου χωρίς αποζημίωση, αφού έτσι κι αλλιώς η πρόσληψή των δεν ήταν νόμιμος) και τη θέση των να καλύψουν όσοι πολίτες επιτύχουν σε αντικειμενικές διαδικασίες εξέτασης.

      Διαφωνώ με το ότι κάποιοι που εισήλθαν αξιοκρατικώς σε μη άχρηστες πλέον υπηρεσίες πρέπει οπωσδήποτε να είναι εκ των επιλεγομένων (ασχέτως αν είχαν ενωρίτερα κριθεί επαρκείς για διαφορετικού αντικειμένου θέσεις και με διαφορετικές απαιτήσεις προσόντων).

      Οι καλύτεροι τού σήμερα από την δεξαμενή όλων των επιθυμούντων να εργασθούν που έχουν σχετική εμπειρία (όχι κατ' ανάγκην στο δημόσιο) και οι αξιότεροι κατόπιν διαγωνισμού να καλύψουν τα κενά αυτών που θα εκδιωχθούν επειδή εισήλθαν δια της πλαγίας. Το δημόσιο (όπως και κάθε ιδιωτική επιχείρηση) χρειάζεται τους/τις καλύτερους/ες για να λειτουργήσει με τη μέγιστη δυνατή απόδοση. Όλα τα υπόλοιπα (ακόμα και αν είναι εμφανώς άδικα για συγκεκριμένα μεμονωμένα άτομα) είναι ήσσονος σημασίας. Για τελείως ειδικές περιπτώσεις μπορούν να θεσπισθούν προνοιακά επιδόματα.

  19. cp avatar
    cp 30/07/2013 17:04:22

    Υπάρχει υποτονικότητα απ'ότι βλέπω στον κόσμο .Μπορεί να έχει συνηθίσει τα μνημόνια και να έχει αρχίσει να δημιουργεί μια "παράλληλη οικονομία" .Οπως επί τουρκοκρατίας . Είναι μια πράξη άμυνας στον παραλογισμό . Δεν βλέπω ότι θα βρεθεί μια λύση από την ΕΕ . Αν διαβάσουμε την ιστορία το 1932-1936 μετά την πτώχευση του Βενιζέλου είχαμε ευμενέστερα οικονομικά στοιχεία (μεγάλο ρυθμό ανάπτυξης , πλεονασματα ,ΔΕΚΟ ιδιωτικές ) αλλά το χρέος δημιούργησε τις προυποθέσεις της ΠΑΡΑΔΟΣΗΣτης εξουσίας στον ΜΕΤΑΞΑ ! Παραδόθηκαν όλοι στην ακροδεξιά!

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ cp 30/07/2013 22:42:30

      Τα καλυτερα οικονομικα στοιχεια τα ειχαμε στη δεκαετια του 30 γιατι η δραχμη αποσυνδεθηκε απο τη συνδεση με την αγγλικη λιρα (η μαλακια τυπου ευρωζωνης της εποχης),υποτιμηθηκε και μπηκαν δασμοι.
      Αμεσως η οικονομια αναζωογονηθηκε.Οι οικονομικοι νομοι ειναι αδυσωπητοι και ανοησιες πληρωνονται.

  20. theo1611 avatar
    theo1611 30/07/2013 18:30:14

    Τώρα δεν έχω την αναφορά σε παλαιότερο σχόλιό μου στο antinews εύκαιρη, αλλά να την επαναλάβω: Η παρέμβαση του ΔΝΤ τεχνικά είναι η δηλούμενη, με τις αποτυχίες της και τις επιτυχίες της. Η ουσιαστική παρέμβαση του ΔΝΤ είναι οι διαρθρωτικές αλλαγές που δεν μπορεί να τις αντέξει το πολιτικό σύστημα που ωδήγησε κάθε χώρα στο ΔΝΤ. Αυτοί ξέρουν ότι αυτοί που διέλυσαν μια οικονομία δεν έχουν ούτε τις ικανότητες ούτε την έξωθεν καλή μαρτυρία να επανορθώσουν. Απλά έχουν αντιληφθεί ότι σε μια Ευρωζώνη οι αρχιτέκτονες της καταστροφής δεν είναι μόνο οι ιθαγενείς της χώρας, στην οποία παρεμβαίνουν και έτσι κάνουν υπομονή με διακριτικότητα, μέχρι όλοι να έλθουν στα σύγκαλά τους. ΥΓ: Οι ιθαγενείς όμως είναι ο αδύνατος κρίκος καθώς όντως δεν έχουν τις ικανότητες, όπως το πιστοποιούν κάθε τρίμηνο μετ' επιτάσεως! Εξού και τα γυμνάσια του Ιουνίου, η αναθεώρηση του μνημονίου σε εξωφρενικές λεπτομέρειες, κοκ.

  21. Μανιάτης avatar
    Μανιάτης 30/07/2013 22:02:40

    Όλοι πλέον γνωρίζουμε τι πρέπει να γίνει για τον εκσγχρονισμό της δημοσίας διοίηκησης και των σχέσεων Κράτους Κοινωνίας.
    Δυτυχώς, το πολιτικό σύστημα παραμένει αιχμάλωτο του εαυτού του. Η περίπτωση Κεδίκλογου τρανό παράδειγμα. Αν δεν τον παραιτήσει ο Σαμαράς, ας μην αναζητάμε θεωρητικές σοφιστίες περί Χ.Α. Δυστυχώς, η Ελλάδα δεν έχει παραγωγική αστική τάξη, για να ηγηθεί της πορείας προς οικονομική ανάπτυξη.
    Το μνημόνιο δεν είναι η άβυσσος, αγαπητέ Μάρκο Αυρήλιε. Η άβυσσος είβαι η ανικανότητα της ντόπιας οικονομικοπολιτικής ελίτ. Και η ανικανότητα αυτή γίνεται πιο λαμπερή στο φως του Μνημονίου.
    Και δυστυχώς, οι Μεσσίες δεν μπορούν από μόνοι τους να μας σώσουν, παρά τις ικανότητές τους και τις προθέσεις τους. Όπως δε μπόρεσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής το -60 να σώσει τη χώρα από τις επερχόμενες τραγωδίες, έτσι κι Σαμαράς σήμερα.
    Απαιτείται εθνική συστράτευση. Κι όμως ο πολιτικός Λόγος της χώρας είναι αυτάρεσκα εμφυλιοπολεμικός. Προφανώς γιατί αυτό συμφέρει την παρασιτική οικονομική ολιγαρχία.

  22. Γιάννης avatar
    Γιάννης 31/07/2013 01:32:20

    Αναδιοργάνωση… ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ όχι απολύσεις ΑΝΑΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ
    Έχω βαρεθεί να ακούω να φωνάζουν για το τέρας του δημοσίου χωρίς να παραθέτουν κανένα στοιχείο ή να αναφέρουν τα γραφικά περί ενός εκατομμυρίου ή ακόμα και ενάμιση εκατομμυρίου Δ.Υ.
    Πόσους Δ.Υ. χρειαζόμαστε ; (η Ντόρα έλεγε 300.000 αλλά χωρίς στοιχεία)
    Πόσους έχει η Γαλλία ; η Γερμανία ; κλπ. Πόσους παραπανίσιους έχουμε εμείς;
    Πόση είναι η ετήσια δαπάνη του Δημοσίου για μισθούς ; Για τη Siemens ;
    Μπράβο ! Βάλατε τον κύριο που πήρε δώρα από τη siemens να απολύσει ΔΥ για να συνεχίσει να δουλεύει η εταιρεία .
    Η κρίση ξεκίνησε με μειώσεις μισθών στο Δημόσιο τομέα , απολύσεις συμβασιούχων , ξανά μειώσεις μισθών κλπ. Δείτε τι αποτελέσματα είχαν τα παραπάνω στον ιδιωτικό τομέα. Δεν τα λέω εγώ . Τα είχε πει ο Σαμαράς πριν μεταλλαχτεί σε κοράκι της εξουσίας αβανταδόρο των Ντορακιών (Κεδίκογλου, Χατζηδάκη, Μητσοτάκη κλπ.)
    Πριν χαρείτε για τις επόμενες απολύσεις να σκεφτείτε ότι το Δημόσιο είναι το ανάχωμα για την κατάργηση δικαιωμάτων στον ιδιωτικό τομέα.
    Υπάρχουν βύσματα αλλά δεν είναι όλοι.
    Υπάρχουν τεμπέληδες αλλά δεν είναι όλοι.
    Οι απολύσεις δεν είναι λύση. Αξιολόγηση και αναδιωργάνωση.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.