#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/05/2012 13:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καταλύτης των εξελίξεων ο Σαμαράς



Και αν ακόμα επαληθευθούν οι δημοσκοπήσεις, για τη σκοπιμότητα των οποίων γνωρίζετε τις απόψεις μας.

Και αν ακόμα ο δικομματισμός συγκεντρώσει τα ιστορικά του χαμηλά.

Και αν ακόμα η ΝΔ εξασφαλίσει μια ισχνή κοινοβουλευτική πλειοψηφία.

Ένα είναι το βέβαιο: Από σήμερα το βράδυ καμιά λύση δεν θα είναι δυνατή χωρίς τη συμμετοχή του Αντώνη Σαμαρά.

Ο Πρόεδρος της ΝΔ θα είναι ο καταλύτης των επερχόμενων εξελίξεων για τη νέα πορεία που πρέπει να ακολουθήσει η χώρα εφεξής.

Μια νέα πορεία η οποία θα δώσει ένα οριστικό τέλος, στο παρασιτικό κράτος της  μεταπολίτευσης το οποίο πτωχεύει μες την παρακμή του.

Ασφαλώς αυτή η νέα εποχή θα έχει δυσκολίες, πισωγυρίσματα, αδυναμίες.

Αλλά δε μπορεί κανείς να κάνει πίσω αυτή την κρίσιμη στιγμή.

Ούτε ο Σαμαράς που ξεκίνησε από την πολιτική ερημιά για να βρεθεί στην κορυφή.

Το ξεκίνημα μιας νέας Ελλάδας είναι η μόνη καθαρή επιλογή για τη χώρα.

Αυτοί που ονειρεύονται μια χώρα εκτός Eυρώπης  και σε… σοβιετικά πρότυπα θα χάσουν.

Το ίδιο και οι βολεμένοι Πασόκοι που έλεγχαν το κράτος κι αφού το ξεζούμισαν τώρα το κατηγορούν.

Δε θέλουμε να είμαστε μ’ αυτούς.

Ας γίνουμε έστω για μια φορά πραγματικοί πατριώτες.

Ας ψηφίσουμε με βάση το συμφέρον της χώρας, πάνω από όλους κι από όλα. Κι όταν λέμε πατριώτες δεν εννοούμε τους γιαλατζί πατριώτες τύπου Καμμένου ή Ντόρας.

Δε μπορεί να ξαναγυρίσουμε στα παλιά, δεν αντέχει άλλο η χώρα άλλα πισωγυρίσματα στην αθλιότητα των προηγούμενων 40 ετών.

Είναι η ευκαιρία να δώσουμε τη δύναμη στους καλύτερους, τους αξιότερους, αυτούς που έχουν κολλήσει ένσημα και δεν είναι οι τεμπέληδες της εύφορης κοιλάδας.

Ας διώξουμε τα λαμόγια, τους βολεμένους και τους διαπλεκόμενους.

Ας κάνουμε τώρα την αρχή. Ας ψηφίσουμε Ελλάδα

Το έχουμε γράψει εδώ δεκάδες φορές.

Ποιος είναι ο (τελικός ) στρατηγικός σκοπός του αγώνα που

ξεκινήσαμε στηρίζοντας τον Σαμαρά;

Η διάλυση του μεταπολιτευτικού πολιτικού συστήματος και

η εγκαθίδρυση μιας νέας πολιτικής τάξης με βασική αναφορά

στην πατρίδα και όχι τον ξένο παράγοντα.

Αυτή είναι ταυτόχρονα και η  αναγκαία συνθήκη

για να μπορέσει ο Σαμαράς να υλοποιήσει το όραμα για το οποίο εξελέγη αρχηγός της ΝΔ.

Τι βλέπουμε να εκτυλίσσεται μπροστά στα μάτια μας;

Αυτό ακριβώς.

Το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα καταρρέει

μαζί με το “σύστημα ΠΑΣΟΚ” και οι σημερινές  εκλογές

θα βάλουν οριστικά την ταφόπλακά του.

Μπαίνουμε σε αχαρτογράφητες περιοχές.

Το κοιλοπόνεμα της Ιστορίας θα είναι μακρόχρονο και βασανιστικό.

Ο στόχος είναι ένας:

Η σταδιακή συγκρότηση μιας μεγάλης πατριωτικής παράταξης,

με μεγάλη κοινωνική πλειοψηφία  που θα αγωνισθεί

για την έξοδο από το Μνημόνιο, την Ανάπτυξη,

την Ανασυγκρότηση της χώρας και την υπεράσπιση των Εθνικών Συμφερόντων.

Μια πραγματικά Πατριωτική και Λαϊκή Παράταξη  που θα σπάσει το  απόστημα της  διαπλοκής και θα γίνει πρωτοπορία για την εθνική, κοινωνική και πνευματική αναγέννηση.  Που θα ξαναφέρει στην χώρα την αληθινή πολιτική.

Antinews

ΣΧΟΛΙΑ

  1. cobalt avatar
    cobalt 06/05/2012 14:30:09

    Ένα είναι το βέβαιο: Από σήμερα το βράδυ καμιά λύση δεν θα είναι δυνατή χωρίς τη συμμετοχή του Αντώνη Σαμαρά.

    Μας προετοιμάζεις για συγκυβέρνηση; Το δις εξ' αμαρτείν...

    Ψηφίζω τον Αντώνη και τη ΝΔ, διότι θέλω κάποιον με μυαλό και καρδιά για να διαχειριστεί το κακό που έρχεται, αφού η χρεωκοπία και ο χαλασμός είναι δεδομένος εδώ που φτάσαμε, κι όχι για να παίζει την κυβέρνηση με τους φίλους του.

    Κανονίστε να τα κάνετε σούπα.

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ cobalt 06/05/2012 14:38:07

      Σωστός!

    • juliet avatar
      juliet @ cobalt 06/05/2012 15:03:06

      Εγώ για ένα δεν μπορεί να είμαι σίγουρη...Το διεφθαρμένο πολιτικό σύστημα καταρρέει μαζί με το ''σύστημα Πασοκ''.........
      Θα καταρρεύσει μόνο αν λειτουργήσει η ευνομία και αποδοθεί δικαιοσύνη αλλoίως θα μεταλλαχτεί .Και όσο και να νομίζουμε ότι θα φτιάξουν μια νέα βάση θα την θεμελιώσουμε σε σαθρά εδάφη.
      Οσο για την συγκυβέρνηση....ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει...
      Antinews ,o αγώνας σου για την Πατρίδα φάνηκε ιερός για σένα και πολέμησες για αυτό το πιστεύω.Αύριο ,όλοι ευχόμαστε να δικαιωθούμε όχι για μας ...αλλά για το μέλλον αυτής της γης ,που μας την παρέδωσαν ελεύθερη ποτισμένη με αίμα και υπερηφάνεια και την παραδώσαμε σε Ανθέλληνες για να περάσουμε καλά.Οι επόμενες μέρες είναι δύσκολες ..ο Θεός βοηθός.

    • factorx avatar
      factorx @ cobalt 06/05/2012 17:23:46

      Από που το έβγαλες οτι προτείνω συγκυβέρνηση;

      • tak avatar
        tak @ factorx 06/05/2012 18:02:35

        Από πουθενά δεν προκύπτει κάτι τέτοιο και ούτε πρόκειται να το κάνει ο Αντώνης Σαμαράς! Αν η ψήφος του ελληνικού λαού δεν του επιτρέψει να κάνει κυβέρνηση, ο ίδιος ο λαός θα πρέπει να λουστεί τις επιλογές του, χωρίς το αποκούμπι του Σαμαρά...

      • juliet avatar
        juliet @ factorx 06/05/2012 18:53:27

        Φάκτορα ,
        λάθος κατάλαβες .Η συγκυβέρνηση ήτανε στο σχόλιο του cobalt.
        Οσο για την συγκυβέρνηση .....του είπα οτι ποτέ δεν ξέρεις τι θα σου ξημερώσει.Προεξοφλεί χωρίς να ξέρει.
        Αν καταλάβατε λάθος ίσως δεν το διευκρίνησα σωστά.Ξέρεις ότι δεν αλλάζω εύκολα ...τώρα τελευταία στιγμή ''θα έπαιζα τον πάπα'';
        Φτύνουμε αίμα ....άστο.

        • juliet avatar
          juliet @ juliet 06/05/2012 18:55:57

          tak
          ''Το ζιζάνιο είναι ένα φυτό ,τις αρετές του οποίου ακόμη δεν αποκάλυψαν''
          :)

  2. ΠΕΛΙΑΣ avatar
    ΠΕΛΙΑΣ 06/05/2012 14:31:50

    Είναι θέμα ικανότητος του αρχηγού , πλέον η λήψη αποφάσεως υπο πίεση και ΚΡΙΣΗ. Εύχομαι να έχει αξιόπιστες και πλήρως , αιτιολογημένες εισηγήσεις ο ΑΣ από τους επιτελείς του.

  3. anagnostopoulos panagiotis avatar
    anagnostopoulos panagiotis 06/05/2012 14:40:16

    Ας ευχηθούμε τα καλύτερα για την πατρίδα μας. Κυρίως να μην πέσουμε σε ένα φαύλο κύκλο εκλογών, με αδυναμία διακυβέρνησης. Για την Ευρωζώνη και τη Γαλλία επίσης (http://www.casss.gr/PressCenter/Articles/2593.aspx ).

  4. Α avatar
    Α 06/05/2012 14:53:05

    Πολυ καλο το αρθρο σου Φακτωρ
    μακαρι ο Σαμαρας να οδηγησει την παραταξη και την πατριδα στην αληθινη και υγιη αναγεννηση.
    και μια συμβουλη στους σχολιαστες αναγνωστες του χωρου ,συνελθετε και γινετε ρεαλιστες στην πολιτικη αλλιως μπορειτε να ασπαστειτεκαμμενους τσιπρες και λοιπους αιθεροβαμονες λαικιστες και δημαγωγους η ΝΔ με οποια λαθητης ειναι παντα η καλυτερη εφεδρεια της πατριδας για τα δυσκολα !!!

    Αολα πρεπει αυριο κιολας να ξεκινησει ο Σαμαρας την μεγαλη πορεια στον λαο, την κινηματικη επιτελους ακομπλεξαριστη δεξια,την απενοχοποιηση της λεξης πατριδας ευθυνης θρησκειας και εντιμοτητας.
    Να διωξει τα λαμογια απο παντου και πρωτα απο το ιδιο του το κομμα.








    να

    • ΕΥΑ avatar
      ΕΥΑ @ Α 06/05/2012 15:01:10

      Α μπράβο..

    • ΜΔ avatar
      ΜΔ @ Α 06/05/2012 15:10:42

      Αν καταλαβαίνω καλά αναφέρεσαι στα δύο πρώτα σχόλια.
      Χωρίς ίχνος προσωπικής αντιπαράθεσης αλλά στα πλαίσια γόνιμου διαλόγου και μόνο, αυτά που αναφέρεις ότι πρέπει να κάνει ο ΑΣ και στα οποία συμφωνώ απόλυτα και εγώ, θα μπορέσει να τα υλοποιήσει αν οδηγηθεί σε κάποια συγκυβέρνηση;
      Εγώ δεν το πιστεύω... Αλλά, έτσι και αλλιώς, εδώ θα είμαστε να τα δούμε όλα....
      Ευχαριστώ!

  5. Β.K.Σ. avatar
    Β.K.Σ. 06/05/2012 14:54:01

    Το ό,τι σήμερα οι Έλληνες έχουν την δυνατότητα να ασκήσουν το υπέρτατο πολιτικό τους δικαίωμα οφείλεται αποκλειστικά και μόνο στον Αντώνη Σαμαρά και στις βαθειά ριζωμένες δημοκρατικές του αρχές. Και μόνον.
    Δικαιωματικά αυτός ο Ηγέτης θα είναι πλέον και ο καταλύτης για το μέλλον μας και για τις πολιτικές εξελίξεις στην πατρίδα μας!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ Β.K.Σ. 06/05/2012 15:06:18

      Ακριβώς!! Πολύ σωστή!!!

  6. Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
    Στυλιανός Παπαδόπουλος 06/05/2012 14:59:09

    Ένα είναι το βέβαιο.
    Η συγκυβέρνηση, δεν μπορεί να είναι μέσα στις μελετούμενες εκδοχές από τον Αντώνη τον Σαμαρά.
    Σαν άτομο, θα συνέχιζα να είμαι μαζί του' γιατί καταλαβαίνω ότι οι προτεραιότητές του είναι πρωτευόντως εθνικές και σε δεύτερη μοίρα κομματικές.
    Όσο για τις προσωπικές, δεν γνωρίζω εάν τις λαμβάνει καν υπ' όψιν.
    ΑΛΛΑ θα είναι το πολιτικό τέλος, τόσο για τον ίδιο όσο και για την Ν.Δ.
    Ακόμη και αν ένα σχήμα συγκυβέρνησης πετύχαινε να δώσει μια μικρή αναβολή στην καταστροφή της Ελλάδας, σε καμμιά περίπτωση δεν θα μπορούσε να διευθύνει τις μεγάλες αλλαγές που είναι απαραίτητες για πραγματική ανακατεύθυνση του έθνους.
    Και ΑΥΤΗ την αποτυχία, με τέτοιους όρους, δεν θα του την συγχωρήσει κανείς από όσους δεν έχουν άμεση γνώση του απέραντου πατριωτισμού του...

  7. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 06/05/2012 15:19:17

    Στη χημεία ο καταλύτης είναι εκείνη η δραστική ουσία που ενεργοποιεί τη χημική αντίδραση. Τώρα που καταρρέει ο μεταπολιυευτικός μύθος, η παρουσία του Αντώνη δρα με αυτό τον τρόπο. Η διάλυση των κομμάτων συμβόλων αυτής της περιόδου είναι αναπόφευκτη. Δουλειά μας είναι να οικοδομήσουμε το νέο που κυοφορείται. Ο πόλεμος έχει να κάνει με την κυριαρχία στο πεδίο των ιδεών μέσα στην κοινωνία. Εκεί πρέπει να επικεντρωθούμε.

  8. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/05/2012 15:22:18

    Eάν δεν βγάλουμε αυτοδυναμία σε 2 εκλογικές αναμετρήσεις, δε θα πρέπει να γίνει συγκυβέρνηση? Τι άλλη λύση υπάρχει? Θα κάνουμε συνέχεια εκλογές ή θα αφήσει ο Σαμαράς το πασόκ να κάνει κυβέρνηση με άλλα κόμματα?

    • Αχιλλέας avatar
      Αχιλλέας @ Κώστας Θ. 06/05/2012 17:25:36

      Αν η ΝΔ αποτύχει να κάνει κυβέρνηση και όχι συγκυβέρνηση,υπάρχει λύση , είναι δοκιμασμένη, σίγουρη, θα ενώσει όλη την παράταξη στην προ του 2000 κατάσταση και θα πετύχει τεράστια νίκη με 50% στις εκλογές.Αρκεί να ξετσιμπλιαστούμε.Τό όνομα του το ξέρετε όλοι.

      • poll avatar
        poll @ Αχιλλέας 06/05/2012 18:36:34

        Κώστας Καραμανλής

        • S.P. avatar
          S.P. @ poll 06/05/2012 19:13:43

          Μα αυτός βαριέται να κυβερνήσει, άσε που φοβάται. (Δεκέμβριος 2008).

        • crazy horse avatar
          crazy horse @ poll 06/05/2012 22:09:24

          προφανως ζουμε σε παραλληλα συμπαντα..μαλιστα λοιπον,κωστας καραμανλης,ενας απο τους πιο αχρηστους πρωθυπουργους ολων των εποχων-κ οχι δεν ειμαι πασοκ,ποτε δεν ημουν πασοκ για να προλαβω επιθεσεις-καραμανλης λοιπον,"πατρις-θρησκεια-οικογενεια".υπερδεξια στροφη κλπ κλπ..τεραστιο σφαλμα στρατηγικης για τη ΝΔ,θα το καταλαβετε συντομα...

      • Kώστας Θ. avatar
        Kώστας Θ. @ Αχιλλέας 06/05/2012 18:40:15

        Εεεεε ..... Mητσοτάκης ?

    • Στυλιανός Παπαδόπουλος avatar
      Στυλιανός Παπαδόπουλος @ Κώστας Θ. 06/05/2012 18:46:13

      Μα εκεί είναι το ζήτημα.
      Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας ο οποίος δέχεται μεν την αναγκαιότητα όσων προτείνει ο Σαμαράς, αλλά έχει πεισθεί από τον προπαγανδιστικό βομβαρδισμό των ΜΜΕ περί μετεκλογικής συγκυβέρνησης' και δεν επιθυμεί να δώσει τέτοια εξουσιοδότηση στα κόμματα.
      Ακόμη και αυτή τη στιγμή που γράφω τις γραμμές αυτές, τα παπαγαλάκια των εκδοτοεργολάβων που έχουν κάνει κατάληψη ΚΑΙ στην δημόσια τηλεόραση, αυτή την προπαγάνδα περνούν στον κόσμο.
      Επομένως εάν ο αρχηγός της Ν.Δ. κάνει ξεκάθαρο εν τη πράξει ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο, μια δεύτερη εκλογική αναμέτρηση τώρα ή τον Σεπτέμβριο θα δώσει πολύ διαφορετικά και κατασταλαγμένα αποτελέσματα.

  9. anonymous avatar
    anonymous 06/05/2012 15:30:52

    Πάντως σήμερα που πήγα να ψηφίσω όλοι (μα όλοι) όσοι ήταν εκεί και περίμεναν τη σειρά τους, είχαν για πρώτο θέμα συζήτησης τις παρεμβάσεις του χερ Σόϊμπλε, και τη καταδίκη όσων με τις δηλώσεις αυτές υποδείκνυε να ψηφίσουν οι Έλληνες.

    Αν σήμερα το αποτέλεσμα δεν είναι το ευκταίο (μη επίτευξη αυτοδυναμίας) και σε συνδυασμό με τις δηλώσεις του Γερμανού υπουργού , οι κκ Σαμαράς και Βενιζέλος αποφασίσουν να συγκυβερνήσουν, πολύ φοβάμαι , πως δε θα μιλάμε μόνο για το πολιτικό τους αφανισμό...

  10. gloup avatar
    gloup 06/05/2012 15:42:35

    Οποιος δεν θέλει συγκυβέρνηση, όποιος θέλει να καταψηφίσει τους πασόκους και ΟΛΑ τα παραπαίδια τους, όποιος δεν θέλει διαπλοκές και περιπέτειες ψηφίζει και πείθει όλο το περιβάλλον του να ψηφίσει Αντώνη Σαμαρά. Δεν είναι και μεγάλη φιλοσοφία. Μέχρι τις 6.55 έχετε καιρό.

  11. drider avatar
    drider 06/05/2012 16:42:03

    Για να γράφονται αυτές οι διασκεδαστικές μπούρδες στο κουρδιστό πορτοκάλι, σημαίνει ότι η εκλογική κατάρρευση του ΠΑΣΟΚ είναι πλήρης:

    Πρώτο τον ΣΥΡΙΖΑ με 22% δίνουν έντρομες οι ξένες πρεσβείες!
    h**p://www.kourdistoportocali.com/articles/11248.htm

  12. Aris. A avatar
    Aris. A 06/05/2012 18:17:58

    Εχω την αίσθηση ότι την πραγματική ανάγκη της χώρας για νέα πρόσωπα ικανά άφθαρτα πετυχημένα έξω από κυκλώματα παρέες θα την επιβάλει ο κόσμος με την σημερινή του ψήφο.

    Είμαστε στην απαρχή της αναζήτησης του νέου που θα μας πάει τα επόμενα χρόνια.

    Η σημερινή ψήφος δεν είναι ψήφος οργής και τιμωρίας αλλά ψήφος εισόδου νέων παικτών στο πολιτικό παιχνίδι.

  13. firiki2010 avatar
    firiki2010 06/05/2012 18:30:07

    Για τα διάφορα μετεκλογικά σενάρια το μόνο ποπυ μπορώ να πω είναι το μάλλον αυτονόητο: Πρώτα από όλα η πατρίδα! Με παραταξιακό, κομματικό και φυσικά προσωπικό κόστος. Αλλά προσοχή! Το συμφέρον του τόπου είναι μάλλον αδύνατο να υπηρετηθεί πραγματικά και μακροπρόθεσμα μακριά από τις ιδέες της μεγάλης φιλελεύθερης/κεντροδεξιάς/ συντηρητική (βάλτε ότι ταμπελίτσα θέλετε) παράταξης.

    • m.s avatar
      m.s @ firiki2010 06/05/2012 18:47:32

      όχι φιλαράκι. δεν θα τραβάει το κάρο ο Σαμαράς για να κάνουμε τους Τσιπροκαμμένους μάγκες.
      Που πήγαν οι πασόκοι ; λιγδιασμένα ποντίκια χορτάσαν μάσα και τώρα στο μαγαζί του όχι , για να μην αλλάξει τίποτα. Τους πληρώσαμε δύο δεκαετίες ''αγώνες'' στη μάσα και τη ρεμούλα και τώρα άμυνα τάχα πατριώτες αγωνιστές γερμανοφάγοι.
      καμία συγκυβέρνηση. στείλτε τον Τσίπρα να διαπραγματευτεί στην Ευρώπη , να κάνει ταρζανιές και ετοιμάστε σβέρκο και στομάχια...
      θα δοκιμαστούν άγρια....

  14. Λάζαρος avatar
    Λάζαρος 06/05/2012 18:31:05

    Θα θυμαστε ισως χτες που πα θα ψηφισω ΚΚΕ εξοργισμενος απο την μειωση (50 %!) του εισοδηματος μου,συγκριτικα με τις μικροτερες μειωσεις που ειχαν παλαιοτεροι συναδελφοι εκπαιδευτικοι...Αλλα και με το σχεδον απυροβλητο τον πλουσιων συνταξιουχων και μεγαλομισθων...

    Τελικως ψηφισα Σαμαρα!Του δωσα μια ευκαιρια ακομα ...Πιστευω πως δεν ειναι ουτε γιωργακης ουτε κωστακης...Ελπιζω πως πραγματικα θα τα αλλαξει ολα και θα διορθωσει καιτ ις αδικιες του ανεκδιηγητου γιωργακη...Ελπιζω να μην διαψευστω

    Καλη επιτυχια

  15. Κώστας Θ. avatar
    Κώστας Θ. 06/05/2012 18:43:11

    Δείτε στο Μega τα μούτρα των κονδυλοφόρων της παράταξης που καταστρέφει την Ελλάδα εδώ και 30 χρόνια.

  16. Κόναν avatar
    Κόναν 06/05/2012 18:50:17

    Παιδιά το λέω ξεκάθαρα.Ψήφισα Αντώνη Σαμαρά και ΝΔ για να δω κυβέρνηση Αντώνη Σαμαρά και το ΠΑΣΟΚ εκτός εξουσίας. Αν δω συνεργασίες με το ΠΑΣΟΚΙΣΤΑΝ θα βρεθώ απέναντι του.Και δεν θα πάω ούτε σε Καμμένο ούτε σε άκρα δεξιά.Σε όποιον μου εξασφαλίσει ότι οι πρασινοφρουροί δεν θα μπουν ξανά σε κυβέρνηση.

  17. samarikos avatar
    samarikos 06/05/2012 19:06:12

    Τα λόγια δεν έχουν νόημα,αν ο Τσίπρας βγεί πρώτος καλά χριστούγεννα πρόεδρε και αυτό γιατί τότε έπρεπε να γίνουν οι εκλογές.

  18. Βασίλης Χ. avatar
    Βασίλης Χ. 06/05/2012 20:01:45

    Ξέρω ότι δεν φαίνεται αυτή τη στιγμή, αλλά η γνώμη μου είναι ότι αυτό το αποτέλεσμα ευνοεί τη Νέα Δημοκρατία... αρκεί να μη χαθεί η πρώτη θέση. Για να κάνω το "στρατηγό του καναπέ", αν ήμουν Αντώνης Σαμαράς θα στήριζα τώρα μία συγκυβέρνηση Τσίπρα - Καμμένου με βασικό επιχείρημα το "η χώρα να μην οδηγηθεί ξανά σε άμεσες εκλογές". Όχι τίποτε άλλο, αλλά είναι καιρός και οι λαοπλάνοι να ξεδιπλώσουν τις "κυβερνητικές αρετές" τους και το "μαγικό σχέδιο" που έχουν για έξοδο από την κρίση. Θα δει έτσι κι ο κοσμάκης τι φούσκες ψήφισε. Πάντως θα απέρριπτα με κάθε τρόπο τυχόν συνεργασία με το ΠΑΣΟΚ. Το ΠΑΣΟΚ αυτό τον καιρό είναι ο "μουτζούρης": Όποιος τον πάρει την έβαψε. :-D Επίσης: Προσέχτε τους πασόκους, είναι "μανούλες" στην καλπονοθεία. Μην κοιμηθούμε με το ΠΑΣΟΚ τρίτο και ξυπνήσουμε με το ΠΑΣΟΚ πρώτο!!!

    Στα θετικά της βραδιάς: Έξω (πιθανότατα) ο Καρατζατέτοιος από τη βουλή :-P.

    Υ.Γ.: Γιατί είναι "κρυμμένοι" οι πασόκοι από τα πάνελ; Να υποθέσω ότι μαζεύτηκαν στην Ιπποκράτους να λύσουν τις διαφορές τους;;;

  19. Zame avatar
    Zame 06/05/2012 20:54:41

    ψηφισα ΝΔ . & δεν με χαλαει καθολου η συνεργασια με Συριζα & Καμμενο.
    ..τουναντιον το θεωρω & υποχρεωση τους.
    *Αλλα συμφωνα με την διαπιστωση των τελευταιων ετων..οπου η χωρα μας ειχε ενα Καπιταλιστικο Φιλελευθερο "περιτυλιγμα" ..αλλα ενα καρα-κουμμονιστικο δημοσιονομικο background..
    ....μηπως ηρθε η ωρα για το ΑΝΑΠΟΔΟ ?
    ..μηπως ηρθε η ωρα για τα δυσκολα στην ΑΡΙΣΤΕΡΑ ?

  20. nikolas avatar
    nikolas 06/05/2012 22:08:38

    Όσοι άκουσαν Βουβουζέλο και Συγκαμμένο κατάλαβαν.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.