#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
03/10/2011 20:29
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Κατάργηση της εθνικής συλλογικής σύμβασης απαιτεί η Τρόικα !!!



Δώσε θάρρος στο χωριάτη να σου ανέβει στο κρεβάτι. Η Ελλάδα είναι πλέον όμηρος των ορέξεων των τροικάνων που κάνουν ότι θέλουν την ώρα που η κυβέρνηση δεν μπορεί να αρθρώσει ούτε λέξη. Έστω για τα προσχήματα. Ο Γ. Παπανδρέου πληρώνει τα επίχειρα της δέσμευσής του χωρίς όρους, είναι υπόδουλος και μαζί του δυστυχώς όλη η Ελλάδα.

Ενώ, λοιπόν, πιστεύαμε ότι ξεμπερδέψαμε με την τρόικα προς το παρόν και κλείδωσε η συμφωνία, πήγε ο Π. Τόμσεν στον Γ. Κουτρουμάνη και τον έκανε.. του αλατιού.

Η βόμβα που έσκασε αφορά τον ιδιωτικό τομέα όπου η τρόικα ζητά την παρέμβαση του υπουργού Εργασίας προκειμένου να μειωθούν οι κατώτατοι μισθοί. Δηλαδή από τα 548 ευρώ καθαρά που είναι σήμερα ο κατώτατος μισθός να πάει ακόμη χαμηλότερα.

Ωμή παρέμβαση της τρόικας δηλαδή στον ιδιωτικό τομέα ο οποίος στενάζει πολύ περισσότερο από το δημόσιο τομέα. Που έχει δεχθεί απανωτές μειώσεις μισθών, κρυφές και φανερές επιχειρησιακές συμβάσεις, απολύσεις τουλάχιστον 250.000 ιδιωτικών υπαλλήλων.

Ουσιαστικά ζητείται η κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ενώ δεύτερο αίτημα είναι το τριετές πάγωμα της επικύρωσης των κλαδικών συμβάσεων .

 

Σύμφωνα με πληροφορίες, το τεχνικό κλιμάκιο της τρόικας έθεσε το θέμα στην γενική γραμματέα του Υπουργείου Εργασίας Άννα Στρατινάκη στη συνάντηση που είχαν πολύ αργά το βράδυ της Κυριακής. Η Α. Στρατινάκη ενημέρωσε αμέσως τον υπουργό Εργασίας Γ. Κουτρουμάνη. Εκείνος συναντήθηκε με το κλιμάκιο της τρόικα σήμερα το απόγευμα, χωρίς επί τόσες ώρες να πει σε κανένα τις πρωτοφανείς απαιτήσεις των τροϊκανών.

Όταν τους είδε και του μετέφεραν την πρόταση τους απάντησε ότι «είναι ένα θέμα που με ξεπερνά. Ήδη έχουμε 2 χρόνια μείωση μισθών στον ιδιωτικό τομέα. Πρέπει να ενημερώσω τον πρωθυπουργό και την κυβερνητική επιτροπή». Τους είπε ακόμη ότι θα υπάρξει αρνητική επίπτωση και στα ασφαλιστικά ταμεία και στα έσοδα του κράτους, ενώ θα επιτείνει την ύφεση.

 

Από την πλευρά του ο κ. Κουτρουμάνης εξέφρασε σοβαρότατες επιφυλάξεις για το θέμα της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης, ενώ στο αίτημα της "τρόικας" για τριετές πάγωμα της επικύρωσης των κλαδικών συμβάσεων αντιπρότεινε να προωθούνται όσες κλαδικές συμβάσεις προβλέπουν μηδενικές αυξήσεις.
Οι δύο πλευρές συμφώνησαν πάντως στην επέκταση των ειδικών επιχειρησιακών συμβάσεων και σε επιχειρήσεις οι οποίες απασχολούν λιγότερες από 20 εργαζόμενους. Χάος δηλαδή και στις μικρές επιχειρήσεις.

Το σημαντικό όμως είναι ότι η τρόικα ως απόλυτος άρχων της χώρας απαίτησε από τον Κουτρουμάνη να μεσολαβήσει για να μειωθούν οι κατώτατοι μισθοί. Θέλει να δημιουργήσει δηλαδή γενιά ακόμη και κάτω από τα 500 ευρώ.

Το μόνο που ψέλλισε ο Κουτρουμάνης ήταν ότι πρέπει να ενημερώσει τον πρωθυπουργό και την κυβερνητική επιτροπή. Τρίχες κατσαρές αφού υπό την απειλή της μη χορήγησης της 6ης δόσης οι τροικάνοι έχουν αποθρασυνθεί.

Στην κυβέρνηση έχει πέσει πανικός καθώς βλέπουν ότι εγκλωβίστηκαν σε αδιέξοδα που οι ίδιοι δημιούργησαν. Τι θα απαντήσουν στη βόμβα της τρόικας; Φυσικά τίποτε αφού δεν μπορούν να το κάνουν.

Καλύτερα είναι να παραιτηθούν και να αναλάβει ο Τόμσεν πρωθυπουργός.

 

Νεότερες πληροφορίες αναφέρουν ότι ο ΓΑΠ ενημερώθηκε το απόγευμα, όταν είχε συνάντηση με βουλευτές του ΠΑΣΟΚ από την κεντρική Μακεδονία και σχολίασε:  «έχουμε όπλα να προστατεύσουνε τους εργαζόμενους. Έχουμε την εθνική συλλογική σύμβαση. Δεν είμαστε ούτε θα γίνουμε Ινδία».

Για να δούμε όμως, θα το πει και .... δημοσίως ο ίδιος αυτό;

ΣΧΟΛΙΑ

  1. manos avatar
    manos 03/10/2011 20:34:44

    Οποία έκπληξις!!!!!!
    Ευτυχώς και για εμάς, όπως και για τους δημόσιους υπάλληλους, η κυβέρνηση θέτει κόκκινες γραμμές.
    ή κόκκινα φανάρια? Δεν θυμάμαι ακριβώς, πάντως κάτι σε κοκκινούλι.

  2. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 03/10/2011 20:37:37

    Αυτοί, έτσι όπως το πάνε, θα καταφέρουν να μη μείνει σε αυτή τη χώρα κανείς αξιόλογος νέος άνθρωπος. Όσοι μπορούν, θα πάρουν των ομματιών τους και θα φύγουν.

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ Γιάννης Φαίλτωρ 04/10/2011 07:58:44

      Ήδη η αδερφή μου, μου ανακοίνωσε εχθές ότι σκέπτεται να φύγει για Κύπρο για δουλειά! Μαζί με ένα φιλικό ζευγάρι! Τι άλλο να πω. Έκλεισε ένα μαγαζί μετά από μόλις 3 χρόνια λειτουργίας και τώρα είναι άνεργη, μη βρίσκοντας τίποτα για να εργαστεί. Και δεν είναι καν 40 ετών!

  3. M.Γ avatar
    M.Γ 03/10/2011 20:43:43

    Θα επαναλαβω επι λεξει το σχολιο που εστειλα πριν απο λιγα λεπτα:

    Νομιζω οτι καταληγει να ειναι απωλεια χρονου το να αποκαλυπτονται καθε λιγο και λιγακι οι νεωτερες αθλιοτητες αυτης της κυβερνησης των δοσιλογων. Οι πληροφοριες που αποκαλυπτουν το μεγεθος της προδοσιας εχουν δοθει προ πολλου κι’ οποιος δεν θελει να καταλαβει δεν προκειται και να καταλαβει. Αυτο που πρεπει να μας προβληματιζει τωρα ειναι πως θα γλυτωσουμε οσο γινεται πιο γρηγορα απ’ αυτη την λαιλαπα. Ο ΓΑΠ κι’ η παρεα του δεν προκειται να παραιτηθουν πριν εκτελεσουν τα συμφωνημενα, ουτε οι εξαθλιωμενοι βουλευτες του προκειται να τον ριξουν, ετσι, οι λυσεις που δεν θα οδηγουν σε βια και σε χειροτερες καταστροφες ειναι αρκετα συγκεκριμμενες: 1) Αρνηση πληρωμης ολων των αντισυνταγματικων χαρατσιων, ωστε να υποχρεωθει σε καταρρευση η κυβερνηση μεχρι τον Δεκεμβριο. 2) Προκηρυξη γενικης απεργιας μεχρι να υποχρεωθει να παραιτηθει η κυβερνηση και να προκηρυξει εκλογες. 3) Αποχωρηση απο την Βουλη των αντιμνημονιακων κομματων, ωστε να δημιουργηθει πολιτειακη κριση και να υποχρεωθει ο προεδρος της Ελληνικης Δημοπρασιας να ασκησει επιτελους τον ρολο του. Ολα τα αλλα που λεμε καθε μερα ειναι λογια εκτονωσης. Και οι τρεις αυτες ενεργειες εχουν φυσικα καποιο ρισκο, ομως, στα χαλια που βρισκομαστε ειναι απολυτως αναγκαιο να σπασει το αποστημα, πριν μολυνθει ολοκληρος ο οργανισμος απο την γαγραινα. Σημερα η “τροϊκα” των εκκαθαριστων της “εταιρειας Ελλας” εφτασε στο σημειο να αξιωνει την καταργηση ολων των συλλογικων συμβασεων, δηλαδη την καταργηση του ελληνικου συνταγματος. Χτες εκανε ελεγχο στους ελληνες δικαστες. Αυριο θα ζητησει να εχει λογο και στα ζητηματα της εθνικης αμυνας. Εδω το ζητημα πλεον δεν εχει να κανει μονο με την οικονομια, αλλα και με την ιδια την εννοια καποιας στοιχειωδους εθνικης αξιοπρεπειας. Aν την χασουμε, τοτε ειμαστε καταδικασμενοι ως λαος.

    • Κώστας Ροδινός avatar
      Κώστας Ροδινός @ M.Γ 03/10/2011 20:50:54

      Φάκτορα,
      νομίζω οτι το σχόλιο του φίλου, αξίζει ξεχωριστής ανάρτησης.

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ M.Γ 03/10/2011 20:55:00

      +100000000000000

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ M.Γ 03/10/2011 20:56:40

      Καλός!!!

    • sawas avatar
      sawas @ M.Γ 03/10/2011 20:57:01

      Από την φλυαρία στη πράξη....εύγε, προσυπογράφω!

    • Diamond Angel avatar
      Diamond Angel @ M.Γ 03/10/2011 21:07:27

      Μ.Γ., μπράβο σου!! Προτάσεις, αυτό χρειάζεται!!!

    • Γιάννης Φαίλτωρ avatar
      Γιάννης Φαίλτωρ @ M.Γ 03/10/2011 21:08:38

      Εύγε, εύγε, εύγε!

    • ΗΛΙΑΣ avatar
      ΗΛΙΑΣ @ M.Γ 03/10/2011 21:28:29

      αψογος

    • popolaros avatar
      popolaros @ M.Γ 03/10/2011 21:28:59

      Εύγε!!!!!!!!!!!

    • Χαλκιδέος avatar
      Χαλκιδέος @ M.Γ 04/10/2011 07:59:30

      Εξαιρετικός! 100+++

  4. ataktos avatar
    ataktos 03/10/2011 20:43:54

    επίκαιρος όσο ποτέ ο Κάρολος Μ.

  5. Αμυδρός avatar
    Αμυδρός 03/10/2011 20:43:56

    Αυτά για όσους χαίρονταν για τις μειώσεις μισθών και τις απολύσεις στο Δημόσιο.

  6. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 03/10/2011 20:44:40

    Αφιερωμένο σε όσους επιχαίρονταν με το γεγονός της μείωσης των μισθών των Δ.Υ. Αυτά που ζητάει ,ξαναζητάει πιο σωστά, ήταν οι πρώτες τους κουβέντες όταν πρωτοήρθαν στην Ελλάδα. Έγινε η πρώτη μείωση στα 548 €.
    "Ουσιαστικά ζητείται η κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας ενώ δεύτερο αίτημα είναι το τριετές πάγωμα της επικύρωσης των κλαδικών συμβάσεων".
    Τώρα ζητούν πλήρη κατάργηση των μισθών γενικώς. Το επόμενο στάδιο οι περιβόητες ειδικές ζώνες εμπορίου ή όπως αλλιώς λέγονται. Στο τέλος θα ζητήσουν να πληρώνουν οι εργαζόμενοι τους εργοδότες! Μας εξαθλιώνουν μας ταπεινώνουν μας οδηγούν σε όλο και πιο βαθεία ύφεση και σε όλο και μεγαλύτερη φτώχια! Πόσο είναι άραγε τώρα το ποσοστό των νοικοκυριών κάτω από το όπιο της φτώχιας;Πόσο ήταν πριν 2 χρόνια

    • Αυριανιστής avatar
      Αυριανιστής @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 03/10/2011 20:53:58

      Έτσι ακριβώς. Οι κοινωνικοί αυτοματιστές έκρωζαν με πρωτοφανή ένταση κατά των ΔΥ, νομίζοντας πως ό,τι πάθουν οι τελευταίοι δεν θα τους αφορά. Τη συνέχεια, τη βλέπουμε. Και δυστυχώς θα την πληρώσουμε και οι υπόλοιποι, που δε φταίμε σε τίποτα για τη μυωπική στάση μερικών.

      • The Saint avatar
        The Saint @ Αυριανιστής 03/10/2011 22:18:24

        Ρε σύ Αυριανιστή,
        Τα "χώνουν" στους Δ.Υ. , εμείς είμαστε οι κοινωνικοί αυτοματιστές, τα χώνουν γιά δεύτερη φορά χοντρά στους Ι.Υ. πάλι μας κρώζεις....
        Γιά πές μου λοιπόν, ποιοι ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ που δεν φταίτε σε τίποτα? Ποιά είναι η μυωπική στάση που κράτησαν (και ποιοί είναι αυτοί) οι ΜΕΡΙΚΟΙ, που γι'αυτήν τους τη στάση, ΕΣΕΙΣ οι ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ την πληρώνετε?
        ΔΥΟ ολόκληρα χρόνια τώρα, που γίνεται Η ΣΦΑΓΗ του αιώνα, στον Ι.Τ. ο οποίος μετράει ήδη πάνω απο 350.000 απολυμένους, και το μέτρημα συνεχίζεται, ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ κοιτάζατε τον πισινό σας. Μόλις άρχισε ο χορός και γιά εσάς (μετά απο δύο χρόνια) σας φταίνε ΟΙ ΜΕΡΙΚΟΙ που εξ' αιτίας της μυωπικής τους στάσης, την πληρώνετε εσείς...
        ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΤΙ ΓΡΑΦΕΙΣ????
        Η σου ξεφεύγουν?

        • Αυριανιστής avatar
          Αυριανιστής @ The Saint 03/10/2011 23:01:44

          Μάλλον εσύ δεν διαβάζεις πριν γράψεις...

          Εμείς οι υπόλοιποι λοιπόν, δεν είμαστε ούτε ΔΥ, αλλά ούτε και κοινωνικοί αυτοματιστές. Και δυστυχώς πληρώνουμε τώρα, με την απαίτηση των τροϊκανών κατακτητών για πλήρη κατάργηση των συλλογικών συμβάσεων, την ανθρωποφαγία αλλά και την κοντόφθαλμη τακτική του κοινωνικού αυτοματισμού σας.

          • The Saint avatar
            The Saint @ Αυριανιστής 03/10/2011 23:14:36

            Αποφεύγεις συστηματικά να τοποθετηθείς, επι των ερωτημάτων που σου θέτω, και ώς εκ τούτου αποφεύγεις την ουσία, ενώ απλώς επαναλαμβάνεσαι.

            1) ".... Και δυστυχώς θα την πληρώσουμε και οι υπόλοιποι, που δε φταίμε σε τίποτα για τη μυωπική στάση μερικών."
            1α) Ποιοί είστε επιτέλους εσείς οι υπόλοιποι? Ουτε Δ.Υ ούτε Κ.Α. ΠΟΙΟΙ είστε;
            1β) ΠΟΙΑ είναι η μυωπική στάση και η κοντόφθαλμη πρακτική των (ΠΟΙΩΝ) ΜΕΡΙΚΩΝ , και κυρίως απάντησέ μου ΠΩΣ αυτα τα δύο επέδρασαν κοινωνικοΠΟΛΙΤΙΚΑ ούτως ώστε να την πληρώνετε ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ;

            Απάντησέ μου σε αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ που σε ρωτώ, και μην υπεκφεύεις....

          • The Saint avatar
            The Saint @ The Saint 03/10/2011 23:15:46

            μην υπεκφεύγεις

  7. Κώστας Ροδινός avatar
    Κώστας Ροδινός 03/10/2011 20:48:37

    Ο Τόμπσεν είναι ήδη Πρωθυπουργός με την υποστήριξη των ..μεγάλων δυνάμεων.
    Από τις δικές του εισηγήσεις εξαρτώνται τα πάντα, άρα και το μέλλον της χώρας.

    Ο άλλος, απλώς....πρωθυπουργεύει...
    Δυστυχώς...

  8. dino avatar
    dino 03/10/2011 20:50:56

    Και μαζι με την μειωση των μισθων σε αλβανικα - βουλγαρικα επιπεδα θα επελθει και φουσκα στα ακινητα (τιμες πωλησης ενοικιασης)!Ο χειμωνας προμυνειεται θερμος!!!

  9. lala avatar
    lala 03/10/2011 20:51:33

    Τι ειμαστε τελικα η Δανια του νοτου ή η Ινδια του βορρα, ο μικρος γιωργακης στην διαδρομη εχασε τον προσανατολισμο του και αντι για Δανια μας πηγαινει Ινδια αν ειναι ποτε δυνατον ?

    • anaconda avatar
      anaconda @ lala 03/10/2011 21:27:10

      Το λάθος το έκανε μία φορά ο Κολόμβος και ανακάλυψε την Αμερική.
      Το ίδιο λάθος δεν μπορεί να επαναληφθεί.
      Άρα, πάμε "σοσιαλιστικά" για Ινδία.

      Μην ασχολείστε, αυτό δεν περνάει. Δεν είναι τόσο βλάκες να προκαλέσουν την τύχη τους για εσωτερική επανάσταση.

  10. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/10/2011 20:51:40

    προσομοίωση υποτίμησης, χωρίς συγκριτικά πλεονεκτήματα για την χώρα. Δεν θα είναι φτηνότερα τα πορτοκάλια μας. Απλά δεν θα τα μαζζεύουμε εμείς. Εμείς θα είμαστε εργάτες στην Σλοβακία, και εδώ θα έχουμε Μπαγκλαντεσιανούς.

    Όσα εργοστάσια φτιάχνουν εξαρτήματα για Γερμανικά και Τσέχικα εργοστάσια, θα είναι πιο κοντά στις απαιτήσεις εκείνων.

    Τι χρειάζεται για να αμφισβητήσουμε τον Ευρωπαϊκό προσανατολισμό; Πόση εξαθλίωση; ΔΕΝ θα είμιαστε πλουσιότεροι με έξοδο από την ευρωζώνη και δραχμή. Απεναντίας. Αλλά θα ελέγχουμε εμείς την μοίρα μας.... Θα έχουμε ελπίδα να αναπτυξουμε κάποια αυτάρκεια. Όχι όμως με προσομοίωση υποτίμησης...

    • popolaros avatar
      popolaros @ archaeopteryx 03/10/2011 21:31:55

      σωστότατος!!!!

    • drider avatar
      drider @ archaeopteryx 03/10/2011 21:33:44

      Κάνεις λάθος αρχαίε στο ότι αυτά τα ονειρεύονταν αποκλειστικά οι Γερμανοί. Μάλλον το μεγαλύτερο αμάρτημα των Γερμανών είναι ότι ζητάνε μεγαλύτερη συμμετοχή (άρα και κέρδη) σε τομείς που από κάποιους θεωρούνται ως "συγκριτικά πλεονεκτήματα" της χώρας. Κάποιοι άλλοι εδώ στη χώρα μας ήταν που διαχρονικά ονειρεύονταν λούμπεν-ευέλικτο εργασιακό δυναμικό και που ωφελήθηκαν τα μέγιστα από τον πλούτο της χώρας.

      Όσον αφορά το άλλο "θεματάκι", των Γαλλο-Γερμανών κυρίως, είναι η διασφάλιση των τραπεζών τους ή αλλιώτικα οι περίφημες "συμφωνίες" διάσωσης. Βέβαια δεν μπορεί κανείς παρά να αναρωτηθεί πόσα ελληνικά ομόλογα που κατείχαν οι Γαλλικές τράπεζες πέρασαν μέσω της δευτερογενούς αγοράς στην ΕΚΤ και πόσα από τις Γερμανικές. Ούτε μπορεί πάλι κανείς να προσπεράσει εύκολα ότι το μεγαλύτερο σε ποσοστό "κούρεμα" χρέους συζητιέται/προτείνεται από τους Γερμανούς και όχι από τους Γάλλους.

      Βέβαια όλα αυτά αφορούν τις ενδοκαπιταλιστικές αντιθέσεις στην Ευρώπη (και όχι μόνο) που έχουν αναπτυχθεί λόγω της δυναμικής της κρίσης. Το θέμα είναι ο ελληνικός λαός να προασπιστεί τα συμφέροντα και την περιουσία του.

      Ο πιο δόκιμος τρόπος είναι μάλλον αυτό που προτείνεις για επιστροφή στη δραχμή αλλά μόνο σε συνδυασμό με μια γενικότερη πολιτική αλλαγή που θα οδηγήσει στο σχηματισμό μιας κυβέρνησης έτοιμης να υπερασπισθεί τον κόσμο της εργασίας.

  11. ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
    ΠαναγιώτηςΖΜεσ 03/10/2011 20:53:41

    Πόσο θα είναι σε 2 χρόνια;
    Ά και τώρα που θα μειώσουν και άλλο το κατώτατο μισθό ή το καταργήσουν εντελώς πάλι οι ΔΥ θα παίρνουν και πάλι πολύ περισσότερο από τους Ι.Υ. Οπότε να και πάλι πεδίο λαμπρής διαμάχης μεταξύ κοινωνικών στρωμάτων, να πεδίο ακόμη περισσότερων περικοπών στο Δημόσιο ,να ακόμη περισσότερη εξαθλίωση! Και εγώ για να προλάβω τις αντιδράσεις ορισμένων είμαι ελεύθερος επαγγελματίας (και κατ΄ επέκταση φοροφυγάς για πολλούς εξ υμών και για το ίδιο το κράτος) πολιτικός μηχανικός ΑΕΙ με ιδιόκτητο Τεχνικό Γραφείο. Εμένα λοιπόν αν και με έχει επηρεάσει η όλη τραγική κατάσταση που βιώνουμε τα τελευταία χρόνια!
    Εκλογές τώρα μπας και γλυτώσουμε αν και δεν το βλέπω δυστυχώς!

    • ΠαναγιώτηςΖΜεσ avatar
      ΠαναγιώτηςΖΜεσ @ ΠαναγιώτηςΖΜεσ 03/10/2011 20:56:17

      Το σχόλιό μου αναρτήθηκε σε 2 δόσεις λόγω κάποιου κολλήματος είτε του Διαδικτύου είτε του Η/Υ μου.

  12. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/10/2011 20:58:14

    Μακάρι να ήμασταν η Ινδία του Βορρά, γιατί η Ινδία ανεβαίνει... Είμαστε η Λετονία του Νότου..

  13. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/10/2011 20:58:45

    προσυπογράφω με τα δύο χέρια και τα δύο πόδια

  14. Γενίτσαρος Πανεπιστημίου avatar
    Γενίτσαρος Πανεπιστημίου 03/10/2011 20:59:55

    +1000

  15. Komis Montechristo avatar
    Komis Montechristo 03/10/2011 21:00:45

    Δεν χρειάζεται ιδιαίτερος νους για ν'αντιληφθεί κανείς πως όλα όσα απαιτεί η τρόικα,σε αγαστή συνεργασία με το τυραννικό πασοκικό καθεστώς,είναι έτσι διαμορφωμένα ώστε αφενός να μην βγαίνει ούτε προϋπολογισμός αφετέρου οι πολίτες αυτής της χώρας να ΛΙΜΟΚΤΟΝΗΣΟΥΝ....Σχολιαρόπαιδα είμαστε για να μην αντιλαμβανόμαστε ΠΟΥ βαδίζει κατευθείαν η χώρα;Και κάτι ακόμη.Απέραντη ΑΗΔΙΑ προκαλεί η δήλωση Παπανδρέου ότι ''δεν θα γίνουμε Ινδία''....Ο ''μέγας μεταρρυθμιστής'' που δήθεν ''μάχεται'' για τη σωτηρία της πατρίδας και των πολιτών της...ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ και ΦΑΡΙΣΑΪΣΜΟΣ σε όλο του το μεγαλείο.....

  16. factorx avatar
    factorx 03/10/2011 21:02:03

    Όσα γράφουμε πως είπε ο ΓΑΠ περί "Ινδίας" και η δήθεν αφύπνισή του ενώ πέφτουμε στον γκρεμό, ένα πράγμα σημαίνουν: εκλογές.
    Όλοι εξάλλου στο Ecofin και το ΔΝΤ περιγράφουν την κατάσταση ως "τραγική"

    • popolaros avatar
      popolaros @ factorx 03/10/2011 21:32:45

      ..έχουν βγει και οι λίστες.

  17. manos avatar
    manos 03/10/2011 21:04:46

    Δεν φοβάμαι μήπως γίνουμε Ινδία.
    Φοβάμαι μήπως μας καταντήσουν Σομαλία ή Αιθιοπία, ή Νιγηρία, ή Αιτή, ή Γουατεμάλα, ή Κογκό.
    Ο τυπάκος δεν έχει καθόλου αναστολές ή ηθικούς φραγμούς.

  18. φωνη avatar
    φωνη 03/10/2011 21:05:37

    Ακουσα στο mega πως από τη Συγγρού λένε ότι δεν έθεσε τίποτα τέτοιο η Τρόικα σε αυτούς.
    Αυτά πρέπει να είναι εμπνεύσεις του ΠΑΣΟΚ.

  19. ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
    ΝΙΚΟΛΑΣ 03/10/2011 21:06:53

    Τα τροϊκανά βρωμόπαιδα είναι στυγνοί εγκληματίες. Τους προσκυνάμε έστω κι αν - νομίζω ότι - δεν καλύπτονται από διπλωματική ασυλία. Συλλάβετε τους ρε! Κι ενώ δεν είμαι υπέρ της βίας, τολμώ να πώ, βαράτε τους ελεεινούς... Οι κηφήνες του ΔΝΤ έχουν δικαίωμα στη σύνταξη από τα 50 τους και μόνο με 3ετή προϋπηρεσία, και για εμάς επιτάσσουν να εργαζόμαστε τρεφόμενοι με ορό, ή να παραμένουμε άνεργοι, τρεφόμενοι με αέρα. Είναι ανέντιμοι.

    Κύριοι της Τρόϊκας και εγχώριοι δοσίλογοι.. Δε ΘΑ ΦΎΓΩ ΑΠΌ ΤΗ ΧΏΡΑ ΜΟΥ ΡΕ, ΕΔΏ ΘΑ ΜΕΊΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΣΑΚΙΣΩ!

  20. drider avatar
    drider 03/10/2011 21:07:11

    Διαφωνώ στο σκέλος ότι φταίει "η μυωπική στάση μερικών". Λες και ενδιαφέρονται για τη στάση του οποιουδήποτε (ειδικά δε αν μένει απλώς στα λόγια και τις διαπιστώσεις).

    Αυτά έχουν γίνει και σε άλλα μέρη που έχει "επισκεφθεί" το ΔΝΤ. Είναι αφελές να δηλώνουμε ότι δεν περιμέναμε αυτή την πράξη του δράματος.

    Το θέμα είναι ταξικό το ίδιο και ο πόλεμος που μας κάνουν. Εμείς πώς πρέπει να απαντήσουμε;

  21. Πολίτης avatar
    Πολίτης 03/10/2011 21:09:47

    Στην κατοχή οι γερμανοί πέρνανε ομήρους και τους χρησιμοποιούσαν για εργάτες στην Βιομηχανία τους, ε κάτι τέτοιο θα γίνει και τώρα.

    • lala avatar
      lala @ Πολίτης 03/10/2011 21:41:59

      Τωρα τους παραδιδουμε εμεις με τις ευλογιες και τις πραξεις της εθνικα περηφανης κυβερνησης μας

  22. Θετταλός avatar
    Θετταλός 03/10/2011 21:13:23

    «Οι επόμενες γενιές θα πουν: ”Δόξα τω Θεώ, η Βρετανία δεν εντάχθηκε στην ευρωζώνη”», δήλωσε ο ο Bρετανός υπουργός Οικονομικών, Τζορτζ Όσμπορν εν μέσω παρατεταμένων χειροκροτημάτων.

    H πονηρή Αλβιόνα κάτι ήξερε.

  23. ΒΙΣ avatar
    ΒΙΣ 03/10/2011 21:14:42

    Ήδη από το 2010, στελέχη των Βρυξελλών που συνομιλούσαν με δικά μας στελέχη του Υπ. Οικονομικών τους δήλωναν, επανειλημμένα, ότι οι μισθοί σας στην Ελλάδα πρέπει να φτάσουν το επίπεδο της Βουλγαρίας (σας το μεταφέρω ως απόλυτα αξιόπιστη πληροφορία). Και φυσικά δεν εννοούσαν μόνο το δημόσιο.
    Τώρα ο ΓΑΠ θα χαρεί που θα γίνουμε επιτέλους το Πακιστάν της Δύσης....

  24. Balafara Hunter avatar
    Balafara Hunter 03/10/2011 21:16:30

    Τώρα τα πιάσαμε τα λεφτά μας. Μας καθησύχασε ο Τουρίστας...

    Σε λίγες μέρες κατάργηση της Εθνικής Συλλογικής Σύμβασης Εργασίας, Ιερές Αγελάδες στους δρόμους, κομμένες και οι μοσχαρίσιες...

  25. ataktos avatar
    ataktos 03/10/2011 21:18:37

    το Εξπρές του μεσονυχτιού .. είναι εδώ ... ξερίζωσαν την κοινωνία...

  26. archaeopteryx avatar
    archaeopteryx 03/10/2011 21:19:22

    και μην μάθω ότι αυτή η ιδέα είναι κανενός παλιού σοφού του ΣΕΒ... Μην μάθω τέτοιο πράγμα...

    • ΝΙΚΟΛΑΣ avatar
      ΝΙΚΟΛΑΣ @ archaeopteryx 03/10/2011 21:31:44

      Ο Δασκαλόπουλος θεωρείται νέος;

    • dimitRiS avatar
      dimitRiS @ archaeopteryx 03/10/2011 21:31:49

      Η "Ε" τα έγραφε από προχθές:
      http://www.enet.gr/?i=news.el.politikh&id=314414

    • victoria (true) avatar
      victoria (true) @ archaeopteryx 04/10/2011 22:07:19

      Ta eipe o Kastanidis telika arxaie (sorry gia ta greeklish, prosorino texniko problima).

  27. popolaros avatar
    popolaros 03/10/2011 21:36:57

    Φωνάζαμε κάποιοι γραφικοί, να μην πέφτουμε στην παγίδα του διχασμού, της ανθρωποφαγίας και του κοινωνικού αυτοματισμού.
    Οι δοσίλογοι ήρθαν να σαρώσουν τα πάντα.
    Δημόσιο και Ιδιωτικό.

  28. ataktos avatar
    ataktos 03/10/2011 21:42:57

    αυτοοργάνωση παντού!!!!!!!!!!!!!! .. πόλης και χωριά !!!!!!!

  29. kirdou avatar
    kirdou 03/10/2011 21:47:38

    H πρώτη μεγάλη ευρωπαική επανάσταση του 21ου αιώνα πλησιάζει.Και θα είναι αιματηρή

  30. δημης avatar
    δημης 03/10/2011 22:04:24

    "πήγε ο Π. Τόμσεν στον Γ. Κουτρουμάνη και τον έκανε.. του αλατιού."......
    ΣΙΓΑ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΑΝΔΡΑ ΠΟΥ ΕΔΕΙΡΕ....

  31. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 03/10/2011 22:09:22

    Την άποψή μου για την καταστροφική για εμάς εμπλοκή μας με το Ευρώ, την έχω τόσες φορές τεκμηριώσει εδώ και δεν επιθυμώ να επαναλαμβάνομαι τόσο.

    Θυμίζω ότι η "εσωτερική υποτίμηση" αυτόν το σκοπό έχει: Να μειώσει τους μισθούς στον ΙΔΙΩΤΙΚΟ, όχι τον Δημόσιο τομέα. Γιατί το Δημοσιονομικό είναι μόνον η μια πτυχή του προβλήματος και, λογικά (δηλ. όχι στην Ελλάδα) θα μπορούσε να λυθεί με αντίστοιχη Δημοσιονομική, μόνον, πολιτική, με νοικοκύρεμα δηλαδή, χωρίς να απαιτηθούν, καν, νέοι φόροι. Η άλλη όμως πτυχή είναι η κατεστραμμένη ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΕΥΡΩ ανταγωνιστικότητά μας, η ουσιαστική προϋπόθεση για υγιή θετική ανάπτυξη.

    Η ανταγωνιστικότητα έχει πολλές συνιστώσες: Παιδεία και επαγγελματικός προσανατολισμός του πληθυσμού, τεχνογνωσία, υποδομές, χρηματοδοτικές δυνατότητες κ.ά. Και, βέβαια, το επίπεδο των μισθών. Αν θέλουμε ΓΡΗΓΟΡΟ αποτέλεσμα, μόνο οι μισθοί και οι χρηματοδοτικές διευκολύνσεις προσφέρονται. Και αυτό, που θα γινόταν αρμονικότερα με μια "κανονική" υποτίμηση, επιδιώκεται τώρα πιό οδυνηρά και άνισα με την "εσωτερική", αφού δεν έχουμε δικό μας νόμισμα.

    Το επίπεδο μισθών για ανταγωνιστικότητα δεν το καθορίζει καμμιά "τρόϊκα". Το καθορίζει ο ανταγωνισμός. ΑΣ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΑΝ ΠΡΙΝ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΝΑ ΜΠΕΙ Η ΒΟΥΛΓΑΡΙΑ, ή Η ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΕ! Τάχα μας στηρίξανε έναντι της ΦΥΡΟΜ και τώρα, μας παίρνουν και τα σώβρακα. Μισθοί, φορολογία, εργασιακές συνθήκες, είναι όλα υπέρ τους. Δεν υπερβάλλω, λέγοντας ότι, με δεδομένες τις καλύτερες ΛΟΙΠΕΣ παραμέτρους ανταγωνιστικότητας της Βουλγαρίας, ο μισθός του ιδιωτικού τομέα, ειδικά στην 1γενή και 2γενή παραγωγή, πρέπει να γίνει ΜΙΚΡΟΤΕΡΟΣ αυτού της Βουλγαρίας! Σ'αυτό το χάλι βρισκόμαστε!

    Και, ας αφήσει η ανάρτηση τα τριπλά θαυμαστικά στον τίτλο. Η τρόϊκα δεν κάνει παρά την "βρωμοδουλειά" για λογαριασμό της Κυβέρνησης. Όσο για εμάς, ήρθε η ώρα να λουστούμε πολλές ταπεινωτικές αλήθειες!

  32. dino avatar
    dino 03/10/2011 22:48:46

    Πες τα ρε Πηλεα γιατι πολλοι ζουνε στον κοσμο τους.
    Πρωτα επενδυεις δρομους πανεπιστημια συστημα υγειας συνορα φορολογικο συστημα σχεδια πολης κτηματολογια βιομηχανια και αλλα βασικα και μετα δινεις ευρωπαικο μισθο ειδικα στους κρατικοδιαιτους υπαλληλους σου.Αν δεν εχεις υποδομες εισαι καμμενο χαρτι.

  33. Φτάνει πια! avatar
    Φτάνει πια! 03/10/2011 23:28:41

    Και η πολυδιαφημισμένη ανάπτυξη πως θα έρθει σε τούτη την έρημη χώρα; Από τους κοιλαράδες και μεθυσμένους γεροξιπασμένους Γερμαναράδες ( αυτοί φίλοι μου είναι οι "προοδευτικοί" κεντροευρωπαϊκοί λαοί-μην κοροϊδευομαστε) που θα έρχονται εδώ αγεληδόν για σεξουαλικό τουρισμό που η εξαθλίωση μας θα τους την προσφέρει εν αφθονία και σε "ελκυστικές τιμές";

  34. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 03/10/2011 23:52:36

    Και ποιος έχει επιτρέψει στην Tρόικα να απαιτεί;

  35. Dragon avatar
    Dragon 04/10/2011 00:11:45

    Συνέχεια του έργου που ξεκίνησε με το μνημόνιο. Μείωση κατώτερου μισθού για νέους ως 25 ετών, ειδικές επιχειρησιακές συμβάσεις, 35% των εργαζομένων σε καθεστώς μερικής απασχόλησης. Τελευταίο χτύπημα η υπογραφή νέας επιχειρησιακής Συλλογικής Σύμβασης στον ΟΤΕ (όχι ειδική επιχειρησιακή) (από ΠΑΣΚΕ & ΔΑΚΕ) με μείωση μισθών σε εταιρία χωρίς πρόβλημα βιωσιμότητας. Τώρα επιχειρούν το τελικό χτύπημα με κατάργηση της ΕΓΣΣΕ. Για τη φουκαριάρα την ανταγωνιστικότητα που παλεύετε όλοι να αυξηθεί.

  36. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 04/10/2011 00:14:20

    Μεταξύ άλλων, ακριβώς! Και εξηγώ:
    Στα πλαίσια της ΕΕ γίνονται και μακροπρόθεσμοι προγραμματισμοί και ανατίθενται γενικευμένοι προσανατολισμοί-ρόλοι σε κάθε χώρα. Κάποιες θα κινηθούν προς "διοικητικό" ρόλο (πχ Γερμανία, Γαλλία, Ολλανδία, Φινλανδία) κάποιες προς "βιομηχανικό" ρόλο (π.χ Τσεχία,Πολωνία,Ουγγαρία), κάποιες προς αγροτικό ρόλο και, τέλος, κάποιες σε παροχή τουριστικών υπηρεσιών, όπως εμείς. Δεν είναι καθόλου κακή προοπτική, αρκεί να την υλοποιήσουμε με σύστημα, συνέχεια και αποδοτικότητα. Αλλωστε και οι βλέψεις των πιστωτών μας επί μεγάλου μέρους της κρατικής μας περιουσίας εκεί αποσκοπούν: Στο να είναι έτοιμοι να εκμεταλλευτούν την αναπόφευκτη αύξηση των τουριστικών εσόδων στα επόμενα χρόνια, με δικές τους εγκαταστάσεις.

  37. ΣΤΕΦΑΝΟΣ avatar
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ 04/10/2011 00:38:47

    Κοίταξε ΟΛΑ τα παλαιότερα σχόλια μου να δεις πόσο πολύ συμφωνούμε....
    Δεν έχει γίνει ακόμα πλήρως κατανοητό το μέγεθος της οικονομικής και πολιτειακής καταστροφής που, δυστυχώς, ΠΑΝΤΟΤΕ για τα ελληνικά δεδομένα οδηγεί σε διχασμό. Αν το καταλάβουμε, έστω και τελευταία στιγμή, ότι δεν υπάρχουν εχθροί αλλά μόνο άνθρωποι με κοινές αγωνίες έχουμε ακόμα ελπίδες...

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    ΚΕΡΚΥΡΑ

  38. anonymous avatar
    anonymous 04/10/2011 00:58:24

    «Έχουμε όπλα να προστατεύσουμε τους εργαζόμενους. Έχουμε την Εθνική Γενική Συλλογική Σύμβαση Εργασίας. Δεν είμαστε Ινδία, ούτε θα γίνουμε» δήλωσε ο πρωθυπουργός Γιώργος Παπανδρέου μετά τη «βόμβα» της τρόικας για κατάργηση και της «τελευταίας κόκκινης γραμμής» για το ύψος των αμοιβών στον ιδιωτικό τομέα.

    Μετά τη δήλωση του ΓΑΠ μη φοβάστε τίποτε.

  39. diavgasi avatar
    diavgasi 04/10/2011 10:52:40

    ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ.

  40. dino avatar
    dino 04/10/2011 15:46:03

    Παιδια κατι για οσους δεν εχουν καταλαβει τι παιζεται στην ελευθερη αγορα.
    Πλεον στον ιδιωτικο τομεα πολλοι εργαζομενοι δουλευουν με μπλοκακι με αποτελεσμα να αμειβονται με -300 -350 ευρω καθε μηνα σε περιπτωση που δηλωσουν εδρα το σπιτι τους.Σε αυτα συμπεριλαβετε 20% παρακρατηση που τα παιρνεις πισω καποτε χαρατσια και φπα 23 %.Η καταργηση της εθνικης συλλογικης συμβασης εχει πραγματοποιηθει εδω και χρονια.Που σημαινει οτι το κρατος ειναι συνεταιρος σε καθε ατομικη επιχειρηση χωρις να προσφερει βεβαια κατι.Γι αυτο ειναι και λογικο καποιος να αποφασιζει να δουλευει μαυρα αφου δεν υπαρχει κρατος προνοιας παρα μονο για τους λιγους.Καποιοι εθνοπατερες και εργατοπατερες αδυνατουν να συνειδητοποιησουν την κατασταση γιατι δεν εχουν κανει ποτε υπαλληλοι.Δεν κοιτανε την υπερφορολογηση ουτε τους απασχολουν οι ασφαλιστικες εισφορες που φτανουν και το 50% του μισθου.

  41. Γιαγκούλας avatar
    Γιαγκούλας 04/10/2011 23:28:28

    Η διαδικασία επιστροφής ολοταχώς στα δεδομένα του 19ου αιώνα κορυφώνεται στο "πειραματόζωο" της νότιας βαλκανικής.
    Αυτά που μας έλεγαν προ 20ετίας ο Μάνος, ο Ανδριανόπουλος και άλλοι νεοφιλελεύθεροι έχουν πάρει σάρκα και οστά. Γι' αυτό ο ΓΑΠ τους "τίμησε" το 2004, μαζί με τους "αριστερούς" αποστάτες Δαμανάκη και Ανδρουλάκη, για να πετύχει η "σκορδαλιά".
    Είναι αλήθεια ότι ο καπιταλισμός δείχνει το πραγματικό του πρόσωπο και έχει καταλάβει εξ απήνης τις κοινωνίες.
    Πριν από 100 περίπου χρόνια αναγκάσθηκε να κάνει παραχωρήσεις στους φτωχούς για να μη τα χάσει όλα (χρήμα, εξουσία), με την καθοριστική συμβολή ηγετών της Β' Διεθνούς, έχοντας όμως στο νου ότι κάποια στιγμή θα τα πάρει πίσω και με το παραπάνω. Αυτό κάνει από το 1990 μέχρι σήμερα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, εκμεταλλευόμενος την παταγώδη αποτυχία του πάλαι ποτέ "υπαρκτού σοσιαλισμού". Λίγο δε ενωρίτερα, αν θυμάμαι καλά, ο Τέγκ Χσιάο Πινγκ είχε πεί το αμίμητο, αλλά πολύ σημαντικό και σημαδιακό για όσα θα επέρχονταν: "Δεν με νοιάζει τί χρώμα θα έχει η γάτα, αρκεί να πιάνει ποντίκια", εννοώντας προφανώς ως ποντίκια τους κινέζους (και όχι μόνον) εργαζομένους που βιώνουν έναν εξαιρετικά άγριο καπιταλισμό με τη "φωτισμένη" καθοδήγηση του Κ.Κ.Κ. (για να τρίζουν τα κόκκαλα του Μάρξ).
    Τα ποντίκια δεν έχουν μόνο λοξά μάτια, αλλά είναι και λευκά, μαύρα, ερυθρόδερμα, ανάμικτα κλπ.
    Δυστυχώς, η περίοδος της αλήστου μνήμης Ιεράς Συμμαχίας δεν είναι πολύ μακρυά για ολόκληρο σχεδόν τον κόσμο.
    Ευτυχώς μόνον που όλο και περισσότεροι αρχίζουν να κατανοούν ότι αυτά που μας χωρίζουν τους περισσότερους είναι σταγόνα μπροστά στον επελθόντα ωκεανό. Είναι στιγμή να πάει στον κάλαθο των αχρήστων ο περιβόητος κοινωνικός αυτοματισμός. Αν δεν νίψει το ένα χέρι το άλλο, θα χαθούν όλα.
    Το κακό είναι ότι δεν αντιστοιχίζονται με το λαό, που επιτέλους, σε ένα βαθμό, αρχίζει να ξεπερνά τα τεχνητά (ή ακόμη και υπαρκτά, αλλά ελάσσοντος σημασίας) τείχη που ορθώθηκαν ανάμεσά του, οι υπάρχουσες ηγεσίες (στην πλειοψηφία τους τουλάχιστον) και αυτό συνεπάγεται την απώλεια κρίσιμου χρόνου για την αντιμετώπιση της λαίλαπας που έχει επιπέσει επί των κεφαλών του κοσμάκη.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.