#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
30/10/2013 07:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καραμανλής και "Καραμανλισμός"



Πώς πέρασε το τριήμερο ο Κ. Καραμανλής

Ο Καραμανλής διαμηνύει ότι δεν θα ψηφίσει νέα μέτρα

Ο Κώστας Καραμανλής επιστρέφει

Ο Καραμανλής δεν κάνει βόλτες αλλά ...περιοδείες

Ο Καραμανλής δεν πιστεύει στην θεωρία των δύο άκρων

 Υπέρ της συγκρότησης ενός εθνικού μετώπου έναντι της «τρόικας» τάσσεται ο πρώην πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής.

Αυτοί είναι μερικοί μόνο από τους τίτλους που αλίευσα το Σαββατοκύριακο που πέρασε. Και είμαι βέβαιος, 100% που λένε, πως όλα τα σχετικά δημοσιεύματα γράφτηκαν εν αγνοία του Κώστα Καραμανλή, αλλά διοχετεύτηκαν από τους λεγόμενους "Καραμανλικούς".

Όπως το ΠΑΣΟΚ έχει τους λεγόμενους "Παπανδρεϊκούς" οι οποίοι μόλις παίρνει το κόμμα άλλος (Σημίτης, Βενιζέλος) σκάνε μύτη σαν τα μανιτάρια για να… σώσουν το κόμμα και την πατρίδα, έτσι και στη ΝΔ έχουν τους "Καραμανλικούς" που εμφανίζονται από το πουθενά για να… σώσουν την παράταξη και την Ελλάδα. Και συνήθως δεν ρωτάνε ποτέ τον όποιον Καραμανλή υπάρχει. Από μόνοι τους, βγαίνουν, κάνουν μπούγιο και φασαρία αλλά σχεδόν ποτέ ο Καραμανλής δεν ξέρει τίποτε.

Για να ξεκαθαρίσουμε κάτι: Άλλο ο Καραμανλής κι άλλο ο "Καραμανλισμός". Κάποιοι τα έχουν μπερδέψει και νομίζουν ότι εκφράζουν τον ηγέτη της δεξιάς παράταξης και τις αρχές του. Όλοι οι άλλοι είναι κακοί αλλά οι δήθεν εκφραστές του Καραμανλισμού είναι οι σούπερμαν της πολιτικής που έρχονται να σώσουν τη Νέα Δημοκρατία και τη χώρα.

Έτσι, λοιπόν, τον τελευταίο καιρό ακούμε διάφορα. Ο Αντώναρος, που λένε πως μιλάει εξ ονόματος του Κώστα Καραμανλή, βρίζει υπουργούς και την κυβέρνηση γιατί έχουν… χαθεί. Πριν δύο εβδομάδες είχε προαναγγείλει μεγάλες ανατροπές, μιλώντας και πάλι… εξ ονόματος των Καραμανλικών. Ακόμη περιμένουμε τις ανατροπές Ευάγγελε. Θα πέσει η κυβέρνηση ή όχι; Το ερώτημα απευθύνεται και στον κ. Στυλιανίδη.

Άλλες φορές υπάρχουν πολλοί βουλευτές που κάνουν αυστηρή κριτική στην κυβέρνηση για διάφορα θέματα. Πολλές φορές έχουν απόλυτο δίκιο, άλλες απλά λαϊκίζουν. Όμως, όλες τις φορές που γίνεται αυτό οι συγκεκριμένοι βουλευτές «γκρουπάρονται» και αποκαλούνται… "Καραμανλικοί".  Ίσως δεν φταίνε αυτοί, οι εφημερίδες και συγκεκριμένα συμφέροντα φταίνε που θέλουν οπωσδήποτε η Νέα Δημοκρατία του Σαμαρά να έχει… αντίπαλον δέος. Να θυμίζουν στον πρωθυπουργό ότι ο Καραμανλής (όχι ο μεγάλος, ο άλλος) είναι πανταχού παρών.

Μάλιστα, εσχάτως κάποιοι έχουν φτάσει στο σημείο να διαρρέουν ότι ο Κώστας Καραμανλής θα ηγηθεί μια εθνικής προσπάθειας, ενός μεγάλου εθνικού κόμματος που θα σώσει τη ΝΔ και την πατρίδα.

Την πιο κρίσιμη στιγμή για τη χώρα, που όλοι πρέπει να είναι ενωμένοι, που δε χωράνε βεντέτες, ξεκαθαρίσματα λογαριασμών, προσωπικές φιλοδοξίες και επιδιώξεις, ορισμένοι πιστεύουν ότι έτσι προσφέρουν στην πατρίδα. Αν ο Κωνσταντίνος Καραμανλής (ο μεγάλος) σηκωνόταν από τον τάφο του και τους άρχιζε στα γνωστά… γαλλικά που χρησιμοποιούσε όταν κάποιοι έκαναν παιχνίδια σε βάρος της πατρίδας, τότε θα καταλάβουν τι σημαίνει πραγματικά εθνική προσπάθεια.

Βαρεθήκαμε να ακούμε τον κάθε τυχαίο βουλευτή που δεν τον ξέρει ούτε η μάνα του να επικαλείται το όνομα του Καραμανλή και να προετοιμάζεται για… σωτήριες λύσεις με φόντο φυσικά την οικονομία.

Και για να έχουμε και καλό ερώτημα. Οι περισσότεροι από αυτούς που ονομάζονται «Καραμανλικοί» δεν ήταν και στις δύο κυβερνήσεις του Κ. Καραμανλή; Τότε που η ΝΔ παρέλαβε μια χρεωμένη χώρα (από τον Σημίτη) για να την παραδώσει ακόμη πιο χρεωμένη; Οι σωτήρες της οικονομίας με αρχηγό τον Αλογοσκούφη δεν ήταν αυτοί που το 2007 μιλούσαν για το «ελληνικό θαύμα»; «Πετύχαμε τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη», έλεγε ο ένας. «Κάτω από το 3% το έλλειμμα», έλεγε ο άλλος. Και τελικά είδαμε τα αποτελέσματα. Πώς λοιπόν μιλούν αυτοί που έχουν μερίδιο ευθύνης για… νέα εθνική προσπάθεια; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους Πασόκους που αφού διέλυσαν τη χώρα βγαίνουν τώρα να μας… ξανασώσουν. Πρώτα μας «έσωσαν» οι Παπανδρεϊκοί και στη συνέχεια οι Βενιζελικοί.

Έλεος πια με τις οικογενειοκρατίες, τις πολιτικές φατρίες και τους σωτήρες που βαυκαλίζονται να τους ονοματίζουν κάπως.

Ας αναρωτηθούν όλοι αυτοί, από όλα τα κόμματα, αν περισσεύει κανένας στην εθνική προσπάθεια. Αν πρέπει να είμαστε χωρισμένοι στους μεν και τους δε. Αν πρέπει να δημιουργούμε θεωρίες συνωμοσίας και να κάνουμε κακό στην κυβέρνηση που αυτή τη στιγμή διαπραγματεύεται. Βαρεθήκαμε όλους τους - ικούς

Κι επιτέλους, θα γίνουν όλοι πολύ καλύτεροι όταν θα έχουν κάνει μια στοιχειώδη αυτοκριτική. Για το τι έχουν προσφέρει και τι έχουν ζημιώσει τη χώρα. Όταν γίνει αυτό θα γίνει και η Ελλάδα καλύτερη.

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Στάθης Σαραφόπουλος avatar
    Στάθης Σαραφόπουλος 30/10/2013 07:45:18

    "Και για να έχουμε και καλό ερώτημα. Οι περισσότεροι από αυτούς που ονομάζονται «Καραμανλικοί» δεν ήταν και στις δύο κυβερνήσεις του Κ. Καραμανλή; Τότε που η ΝΔ παρέλαβε μια χρεωμένη χώρα (από τον Σημίτη) για να την παραδώσει ακόμη πιο χρεωμένη; Οι σωτήρες της οικονομίας με αρχηγό τον Αλογοσκούφη δεν ήταν αυτοί που το 2007 μιλούσαν για το «ελληνικό θαύμα»; «Πετύχαμε τους υψηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης στην Ευρώπη», έλεγε ο ένας. «Κάτω από το 3% το έλλειμμα», έλεγε ο άλλος. Και τελικά είδαμε τα αποτελέσματα. Πώς λοιπόν μιλούν αυτοί που έχουν μερίδιο ευθύνης για… νέα εθνική προσπάθεια; Το ίδιο φυσικά ισχύει και για τους Πασόκους που αφού διέλυσαν τη χώρα βγαίνουν τώρα να μας… ξανασώσουν. Πρώτα μας «έσωσαν» οι Παπανδρεϊκοί και στη συνέχεια οι Βενιζελικοί".

    Μπράβο σας... Στην ίδια μοίρα ευθυνών για την οικονομία ΝΔ και ΠΑΣΟΚ!
    Εσείς με ποιο κόμμα είστε;

    • Valter avatar
      Valter @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/10/2013 08:54:50

      Είναι νομίζω άδικο να κατηγορούμε τον Καραμανλή ή ακόμα και τον ΓΑΠ επειδή στις μέρες τους έσκασε η βόμβα του χρέους.
      Στην πορεία της Ελλάδας προς την οικονομική καταστροφή συνέβαλε όλος ο πολιτικός κόσμος είτε σε θέση οδηγού είτε σε θέση συνοδοιπόρου , αβανταδόρου και μειοδότη , για πολλά χρόνια.
      Μια ολόκληρη κοινωνία για δεκαετίες ζητούσε παράλογα πράγματα και ένας πολιτικός κόσμος από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά τον έπειθε ότι δεν είναι παράλογα και ότι έχει κάθε δικαίωμα να τα ζητάει.
      Όποιος και να κυβερνούσε θα είχε μόνο μια διέξοδο , τα δανεικά.
      Φυσικά κάποιος θα μου πει ότι η πραγματική διέξοδος θα ήταν η γλώσσα της αλήθειας , αλλά αυτό δεν έχει καμία επαφή με την τότε πραγματικότητα. Όποιος ξεστόμιζε την αλήθεια την άλλη μέρα πέθαινε πολιτικά.

      Δημοσιονομιστές , βρικόλακες με εμμονή με τα νούμερα, γκαντέμηδες, επικίνδυνοι, προφήτες κακών, υπονομευτές του οικονομικού κλίματος, άσχετοι, αντιλαϊκοί, χωρίς κοινωνικές ευαισθησίες, γραφικοί, κινδυνολόγοι.
      Αυτά είναι λίγα από αυτά που άκουγαν από όλο το πολιτικό φάσμα όσοι τολμούσαν να πουν ότι τα νούμερα δείχνουν πως οδηγούμαστε μαθηματικά στην καταστροφή. Ο δε κόσμος τέτοιους πολιτικούς τους έστελνε σούμπιτους σπίτι τους αφού πρώτα τους γελοιοποιούσε με κάθε δυνατό τρόπο.

      Τέλος ακόμα και πολλοί οικονομολόγοι δεν καταλάβαιναν που οδηγούμαστε , δεν ήταν όλοι σύμφωνοι για την νομοτελειακή πορεία μας στην καταστροφή. Οι οικονομολόγοι της φούσκας πίστευαν ότι η φούσκα θα βρει τρόπους να αναχρηματοδοτεί τον εαυτό της για πάντα ή θα προλάβουν να πεθάνουν στο μεταξύ.
      Ο Καραμανλής με ποια επιχειρήματα θα έπειθε τον κόσμο να φτωχύνει 20% το 2007 για να μην φτωχύνει 50% αργότερα?

      • ΒΙΣ avatar
        ΒΙΣ @ Valter 30/10/2013 12:49:55

        Πρέπει να αναγνωρίσουμε, άσχετα με τις πολιτικές μας συμπάθειες, ότι ο ΜΟΝΟΣ υψηλά ιστάμενος πολιτικός που σε ανύποπτο χρόνο, γύρω στο '89-90, και μάλιστα σε προεκλογική περίοδο, είχε πει ότι ο υπερδανεισμός και το χρέος θα καταστρέψει στην Ελλάδα, ήταν ο Κωνσταντίνος Μητσοτάκης. Και το είχε πει ΚΑΙ σε προεκλογικό μπαλκόνι, εις ώτα μη ακουόντων φυσικά (εννοώ και τους δεξιούς...). Ήμουν φοιτητής τότε, αλλά το θυμάμαι πολύ καλά. Δεν φταίει ο Μητσοτάκης που η "προφητεία" του βγήκε αληθινή: Δεν ήταν προφητεία, πρόβλεψη ήταν με βάση τα δεδομένα...

        • Κυθήριος avatar
          Κυθήριος @ ΒΙΣ 30/10/2013 19:30:43

          Ὀρίστε λοιπόν καί τό μυστικό τῆς μακροζωΐας του: ἔπρεπε νά φτάσει νά δεῖ μέ τά μάτια του καί τήν ἐπαλήθευση τῆς προφητείας του...

        • BLACK CAVIAR avatar
          BLACK CAVIAR @ ΒΙΣ 31/10/2013 15:16:49

          Σωστός.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/10/2013 10:15:13

      ᾿Εγώ διακρίνω μία ἄνευ λόγου ἀνησυχία γιά τήν σιωπή τοῦ ΚΚ. ῾Ο ΚΚ στηρίζει ΑΣ, δέν διχάζει τήν βάση. Αὐτό πρέπει νά τό ἐμπεδώσουν ΟΛΟΙ!!

      • Maximus Decimus avatar
        Maximus Decimus @ Φωτεινή 30/10/2013 14:38:08

        Γιατί όμως αφήνει και μιλούν εξ ονόματος του ο Αντώναρος, ο Στυλιανίδης και ο Παυλόπουλος; Δεν μπορούσε να τους πει να το βουλώσουν; Γιατί;

    • Dark Blue avatar
      Dark Blue @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/10/2013 10:20:19

      με τον πατριώτη-Ανθρωπο, με το μεγάλο φιλότιμο που παλεύει μόνος του σε μια χώρα πρωταθλήτρια της λαμογιάς και της ρεμούλας της τεμπελιάς της υπερβολής και του εξυπνακισμού ...
      Με τον Αντώνη Σαμαρά και ΜΟΝΟ !!

      • Χάρης Χ. avatar
        Χάρης Χ. @ Dark Blue 30/10/2013 10:53:35

        Ψυχραιμία Dark Blue. Τα ίδια έλεγε και ο κ. Γ. Α. Παπανδρέου για τους Έλληνες και τώρα το ΠΑ.ΣΟ.Κ. αγωνίζεται να μπει είτε στην επομενη βουλή είτε στη Ν.Δ.

    • Maximus Decimus avatar
      Maximus Decimus @ Στάθης Σαραφόπουλος 30/10/2013 19:32:17

      Από αυθαίρετα συμπεράσματα πας καλά. Πολύ μαλακά τα λέει το κείμενο και παραλείπει την μεγάλη γκάφα του Αλογοσκούφη για την απογραφή, πάνω στην οποία βασίστηκαν οι μετέπειτα εξελίξεις για το χρέος

  2. Τί να λέμε; avatar
    Τί να λέμε; 30/10/2013 09:03:57

    Κουίζ για Καραμανλικούς:
    Όλοι γνωρίζουν πως ο γερο-Καραμανλής όταν έχασε τις εκλογές το 1963 και ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ τους ψηφοφόρους του έρμαια στους αντιπάλους του, διέφυγε με πλαστό διαβατήριο στο όνομα "Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης" ...
    Αν κάποιοι το παίζουν ΤΟΟΟΟΟΟΣΟ Καραμανλικοί, ας απαντήσουν στο κάτωθι ερώτημα:
    "Υπήρξε πράγματι κάποιο πρόσωπο με το όνομα "Κωσνταντίνος Τριανταφυλλίδης";"
    Για να δούμε πόόόόόσο Καραμανλικοί είστε;


    ΥΓ. Αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι το έχουν θάψει και γιατί;

    • Valter avatar
      Valter @ Τί να λέμε; 30/10/2013 13:45:16

      Το επίθετο ήταν του ανθρώπου που του έφτιαχνε τα πουκάμισα , έτσι έχει πει εκείνος. Εσείς ξέρετε κάτι άλλο?

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Valter 30/10/2013 14:51:38

        Πρόκειται για κάτι άλλο.

      • Αλητης avatar
        Αλητης @ Valter 30/10/2013 14:56:51

        εγω γνωριζω την γραμματικη του Μανωλη Τρανταφυλλιδη

      • Τί να λέμε; avatar
        Τί να λέμε; @ Valter 30/10/2013 18:18:35

        Factora ούτε εσύ;
        (δεν υποννοώ κάτι: απλώς, μου φαίνεται ΠΟΛΥ παράξενο).

        • ΒΙΣ avatar
          ΒΙΣ @ Τί να λέμε; 30/10/2013 20:06:24

          Ο Ευταξίας, πάντως, δεν λεγόταν Κωνσταντίνος Τριανταφυλλίδης....(όλο στο πονηρό πάει το μυαλό μου...).

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ Τί να λέμε; 31/10/2013 13:14:44

      το να σπιλώνετε τη μνήμη του Εθνάρχη δε σας τιμά.

    • Michal V avatar
      Michal V @ Τί να λέμε; 01/11/2013 21:43:30

      Αν δεν έφευγε θα τον είχαν καθαρίσει οι παρακρατικοί του Παπανδρεϊκού
      συναφιού. Δεν απ0καλύφτηκε αργότερα, ότι είχε καταστρωθεί ολόκληρο σχέδιο δολοφονίας του; και ότι ο ίδιος ο Σοφοκλής Βενιζέλος του έδωσε το πλαστό διπλωματικό διαβατήριο; Αυτά για μερικούς φανατικούς.-

  3. Dark Blue avatar
    Dark Blue 30/10/2013 10:02:23

    Μόνον το 2009 το έλλειμμα του προϋπολογισμού ήταν 36 δις;
    36 δις έξοδα περισσότερα από έσοδα!
    Υπάρχει κανένας που δεν το κατάλαβε;

    Τώρα που όλοι γίναμε "προϋπολογισμολόγοι" και βλέπουμε πόσο δύσκολο είναι να καλυφθεί και πόσο πονάει στην τσέπη μας ακόμα και ένα δις έλλειμμα, ξεχάσαμε τόσο εύκολα τα 36 δις της σπατάλης και της ρεμούλας της παρέας του Κωστάκη;
    Τόσο πια μνήμη χρυσόψαρου;
    Για να... πετύχεις 15,4% του ΑΕΠ έλλειμμα, θέλει μεγατόνους ανικανότητας!
    ..........................Τζίμερος...άδικο έχει ;;.............!!!

    • ΒΙΣ avatar
      ΒΙΣ @ Dark Blue 30/10/2013 12:51:33

      Σωστός. Λησμόνησες και τον οικονομικό εγκέφαλο και υπερυπουργό Σουφλιά, που τον τελευταίο χρόνο (τουλάχιστον) της κυβέρνησης Καραμανλή έκανε αποκλειστικά κουμάντο....

    • TopGunZ avatar
      TopGunZ @ Dark Blue 30/10/2013 13:08:09

      Γενικά δήλωνα οπαδός του Καραμανλισμού και στήριζα ως ψηφοφόρος τον ΚΚ 'Β, παρ' όλα αυτά θεωρώ σωστό και λογικό να κάνουμε μια αποτίμηση των πεπραγμένων του που ως κύριο λάθος είχανε μια ατυχή προσπάθεια μίμησης του θείου του στο θέμα των ανοιγμάτων: κοινώς ο μεσαίος χώρος έγινε βυθιαίος χώρος, πάτος της θαλάσσης κανονικός. Όμως, όλοι γνωρίζουμε πως το έλλειμμα του 2009 οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στα πεπραγμένα ΓΑΠ. Κατάφερε μέσα σε 2 μήνες να μετακυλίσει τόσα έσοδα από το 2009 στο 2010 και τόσα έξοδα από το 2010 στο 2009 και να κάνει τόσες αλχημείες (νοσοκομεία, επιδόματα κλπ.) ώστε να το εκτοξεύσει. Ο Στουρνάρας ΕΧΕΙ δίκιο όταν λέει ότι ΟΝΤΩΣ το έλειμμα ήταν τεράστιο το 2009, απλά δεν ήταν όλο φταίξιμο του ΚΚ 'Β. Ας μη βάζουμε τον Αντώνη στη διαδικασία να απολογείται για κάτι που όχι απλά δεν έφταιγε ο ίδιος, αλλά πρακτικά όχι σε τόσο μεγάλο βαθμό και ο προκάτοχός του (πρόεδρος της ΝΔ) και ας μην μπερδεύουμε την τεχνοκρατική άποψη του Στουρνάρα με την παραπολιτική διάσταση του θέματος.

    • αύρα avatar
      αύρα @ Dark Blue 30/10/2013 13:10:04

      @Dark Blue
      "μεγατόνους ανικανότητας" ... ή υπηρέτες δύο αφεντάδων!!!

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Dark Blue 30/10/2013 14:01:39

      Mη λέτε ανοησίες. Η Ιρλανδία, το κράτος-πρότυπο του Νεοφιλελευθερισμού, η επονομαζόμενη τίγρις του βορρά, περίμενε με πονηριά τ0 2009, και μιά βδομάδα μετά τις κραυγές των ΓΑΠ και Παπάκ που κατάφεραν να φτάσουν το έλλειμα της Ελλάδος στο 15,4% (ενώ ήταν κάτω απο 12%), ανακοίνωσε το δικό της έλλειμμα στο 34%!!!!!. Ακόμα και σήμερα έχει τριπλάσιο έλλειμα απο εμάς.

      • Zame avatar
        Zame @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 30/10/2013 16:39:15

        ! χμ..σαν οργανωμένο (?) δηλαδη τo timing ..

    • Στάθης Σαραφόπουλος avatar
      Στάθης Σαραφόπουλος @ Dark Blue 31/10/2013 04:50:12

      Τι λέτε τώρα;
      Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΑΤΗ που έχει υποστεί ο ελληνικός λαός...
      Η διόγκωση του ελλείμματος του 2009 βάσει του οποίου μπήκαμε στο μηχανισμό " Στήριξης"!!
      Μια απάτη που θα οδηγήσει αργά ή γρήγορα τους επίορκους στη δικαιοσύνη και την Ελλάδα στο δρόμο της κάθαρσης και της αναγέννησης...

      Με βάση την παραπάνω συλλογιστική, υπογραμμίζουν ότι η κυβέρνηση Παπανδρέου «φούσκωσε» το έλλειμμα το 2009 και χρησιμοποιούν τα εξής επιχειρήματα:

      *Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 προχώρησε σε επιστροφές φόρων ύψους 1,5 δισ. ευρώ, ενώ τις πάγωσε από τον Ιανουάριο.

      *Στο πρώτο εννεάμηνο του 2010 και ενώ προηγήθηκαν έντονες διαμαρτυρίες από το σύνολο τους επιχειρηματικού κόσμου, οι επιστροφές φόρων υπολείπονταν κατά 200 εκατ. ευρώ περίπου, σε σχέση με το 2009.

      *Το τελευταίο τρίμηνο του 2009, και μάλιστα τις τελευταίες ημέρες του έτους, πλήρωσε 1,2 δισ. ευρώ για χρέη νοσοκομείων, χωρίς να κάνει την αναγκαία διαπραγμάτευση με τους προμηθευτές για να περιορίσει αισθητά την οφειλή.

      *Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις δαπάνες για εξοπλιστικά προγράμματα κατά 0,7 δισ. ευρώ.

      *Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 δαπάνησε 0,5 δισ. ευρώ για την πρώτη δόση του επιδόματος αλληλεγγύης.

      *Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 μετέθεσε για το 2010 την είσπραξη του ΕΤΑΚ που αναλογούσε στο 2009, ύψους 0,6 δισ. ευρώ.

      *Το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε κατά 0,2 δισ. τις δαπάνες για το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, σε σχέση με τις ήδη αυξημένες προβλέψεις του Προγράμματος Σταθερότητας.

      *Τα επίσημα στοιχεία δείχνουν, ότι στο 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου του 2010 περιέκοψε τις πληρωμές για το ΠΔΕ κατά 30,3% σε σχέση με το 2009, προκειμένου να εμφανίσει ότι το έλλειμμα μειώθηκε.

      *Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 κατήργησε τις ρυθμίσεις για τους ημιυπαίθριους (που επανέφερε αργότερα), την επιβολή φόρου στα λαχεία, το ξυστό και τα σκάφη αναψυχής (που επίσης επανέφερε αργότερα) χάνοντας έτσι έσοδα 2,2 δισ. ευρώ.

      *Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 αύξησε τις δαπάνες για οδοιπορικά, τις λειτουργικές δαπάνες και προμήθειες του Δημοσίου κατά 0,7 δισ. ευρώ επιπλέον των δαπανών που θα έκανε αν διατηρούσε το ρυθμό του πρώτου 9μήνου.

      *Η κυβέρνηση, το τελευταίο τρίμηνο του 2009 και ενώ κατηγορεί τη Νέα Δημοκρατία για δήθεν κατάρρευση του φοροεισπρακτικού μηχανισμού, έχασε κυριολεκτικά κάθε έλεγχο στα έσοδα. Η υστέρηση εσόδων στο 9μηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2009 σε σχέση με το 2008 ήταν 1,1 δισ. ευρώ.

  4. Μara avatar
    Μara 30/10/2013 11:20:14

    Εσείς τώρα τί ακριβώς κάνετε και τί ακριβώς εξυπηρετείτε με το να ρίχνετε νερό στο μύλο του διχασμού???
    Αυτά την φάγανε την Ν.Δ. Τα μαγαζάκια του καθενός μέσα στο κόμμα.
    Το Πασόκ κυριάρχησε τόσα χρόνια γιατί πάντα ήταν μιά γροθιά.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Μara 30/10/2013 14:30:09

      Μάρα μου,

      Μόνο ἐσύ καί γώ ἀντιλαμβανόμαστε ὅτι τό σαράκι τοῦ διχασμοῦ τρώει τά σωθικά τῆς ΝΔ; ῾Υπάρχουν βέβαια καί οἱ πρόθυμοι προσωπολάτρες ὅπως καί πρόθυμα τρόλλ ἄλλων κομμάτων πού τό ἐνθαρύνουν καί βάζουν φωτιά στήν βάση. ῾Ο λαγός πιπέρι ἔτριβε. . .ἔτσι δέν λέει ὁ σοφός λαός μας;;;

      • Maximus Decimus avatar
        Maximus Decimus @ Φωτεινή 30/10/2013 14:40:13

        Ειδες κανέναν σαμαρικό βουλευτή να στρέφεται κατά του Καραμανλή; Ορισμένοι όμως καραμανλικοί γιατί στρέφονται μονίμως εναντιον του Σαμαρα;

        • αύρα avatar
          αύρα @ Maximus Decimus 30/10/2013 15:40:07

          ... μήπως για να "τραβήξει το αυτί" σε κάποιους σαμαρικούς;

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Maximus Decimus 30/10/2013 20:16:10

          Δέν ξέρω τί γίνεται στό μαγαζί τῆς Συγγροῦ, ἀλλά γιά μένα, τήν ΒΑΣΗ, δεν ὑπάρχουν Καραμανλικοί καί Σαμαρικοί βουλευτές, ὑπάρχουν βουλευτές τῆς ΝΔ. Σέ ὅσους βουλευτές δέν ἀρέσει ἡ ΝΔ, ἄς φύγουν ἀπό τό μανδρί καί ἄς στήσουν τό δικό τους μαγαζάκι, as simple as that!

      • Μara avatar
        Μara @ Φωτεινή 30/10/2013 16:31:42

        Φωτεινούλα μου, άστα καλύτερα....
        Άστα να πάνε...

        • Kennan avatar
          Kennan @ Μara 30/10/2013 19:37:12

          Αφου κυρίες μου αγωνιάτε τόσο πολύ για τον διχασμό γιατί δεν στέλνεται ένα μήνυμα στον Καραμανλή (τον σημερινό, όχι τον μεγάλο) να δώει εντολή να σταματήσουν οι δικοί του να σπερμολογούν εναντίον του Σαμαρά. Και κυρίως ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΠ ΙΔΙΟΣ ΜΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΥ ΣΑΜΑΡΑ;

          • Φωτεινή avatar
            Φωτεινή @ Kennan 30/10/2013 20:29:07

            ῎Αλλη ὑποστήριξη ἀπό τό νά πάη ἀντίθετα μέ τό καταστατικό τῆς ΝΔ γιά τήν ἐκλογή τοῦ νέου ἀρχηγοῦ ἀπό τήν βάση καί νά τόν ξαναφέρη πίσω στό κόμμα ὑπάρχει;; Δέν ἔχει ψηφίσει ὅλους τούς νόμους πού ἔχει φέρει ἡ κυβέρνηση στήν βουλή, καί μάλιστα ὅλοι γράφουν τά ἐξ ἁμάξης ἐναντίον του;

      • Κώστας τουρίστας. avatar
        Κώστας τουρίστας. @ Φωτεινή 30/10/2013 22:43:51

        Επιτρέψτε μου! 'Οχι! Ο Λαός λέει " Λαγός την φτέρη έσειε, κακό της κεφαλής του" !

    • Kennan avatar
      Kennan @ Μara 30/10/2013 19:34:57

      Ποιόν διχασμό μαντάμ; Δεν βλέπεις τι κάνουν κάθε ημέρα οι φίλοι οι "καραμανλικοί" στην Βουλή; Οχι όλοι βεβαίως, τα γνωστά νουμερα. Κι επειδή η ίδια συνωμοταξία ασπόνδυλων την πεφτει συνεχώς στον Σαμαρά μηπως θυμάσαι το 2011 ποιοί ήθελαν να κάνουν κυβερνητική σύμπραξη με το ΠΑΣΟΚ χωρίς τον Σαμαρά;

      • Φωτεινή avatar
        Φωτεινή @ Kennan 30/10/2013 20:31:57

        Kennan,

        Μᾶλλον θά ἀναφέρεσαι στήν θυγατέρα τοῦ μπαμπᾶ της!!!

  5. Νηλέας avatar
    Νηλέας 30/10/2013 13:06:53

    Γιά ποιόν καραμανλισμό μιλάμε? Γιά τον προ χούντας ή τον μετά? Ο προ ,αστα να πάνε .Γιά το μετά? διόρθωσε την υστεροφημία του και πρόσφερε .
    Αλλά καιροσκόπος ρε παιδί μου ,στην απέξω στα δύσκολα πάντα .

    • αύρα avatar
      αύρα @ Νηλέας 30/10/2013 14:00:49

      Αν μη τι άλλο, δεν είχε προχουντικά την ρετσινιά του αποστάτη,
      να τον ακολουθεί μέχρι και σήμερα!

  6. Hawk avatar
    Hawk 30/10/2013 13:33:27

    Τελικά ο Καραμανλής ο νεώτερος δεν θα μιλήσει, ένα " αγκού " βρε παιδί μου, όλα τα παιδιά στους 24 - 25 μήνες αρχίζουν να μιλάνε, αυτός τίποτα ακόμη. Να το κοιτάξει, δεν είναι φυσιολογικό.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ Hawk 30/10/2013 14:29:02

      Εφαρμόζει αυτό που λένε οι Αμερικάνοι αστυνομικοί:" Ο,τι πεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον σου"...

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Hawk 30/10/2013 14:40:24

      ῞Οταν ἔπρεπε μίλησε ἀλλά δέν σοῦ ἄρεσε τό πάγωμα τοῦ μισθοῦ (σου). Αὔξηση μισθοῦ ἱσοδύναμου μέ ἕνα κουλοῦρι ὠρύονταν ὅλοι, θυμᾶσαι;; :twisted:

      • Hawk avatar
        Hawk @ Φωτεινή 30/10/2013 15:59:55

        Εγώ θυμάμαι, αλλά εσύ δεν θυμάσαι ότι τον είχαν προειδοποιήσει ότι το χρέος έχει ξεφύγει και μάλλον νόμισε ότι θα το ξορκίσει ο Εφραίμ με τις ζώνες του. Επίσης δεν θυμάσαι ότι την κατάλληλη στιγμή δεν στρίμωξε το πασοκ στην γωνία και να πει ευθέως σε όλους τους Ελληνες ότι η κυβέρνησή του πλήρωνε τα υποβρύχια του Ακη που γέρνανε, τις μίζες του Μαντέλη τα λούσα των ολυμπιακών αγώνων, τα C4i αλλά και τόσα άλλα όλων των καλών παιδιών. Αντί λοιπών να ξεβρακώσει τους πασόκους μέχρι εκεί που δεν παίρνει, τους υπέθαλψε και βεβαίως η σημερινή κυβέρνηση συνεχίζει στο ίδιο μοτίβο, μιάς και μαζί τα φάγανε. Τέλος επειδή οι μάσκες πέσαν, ας το αλλάξει το τροπάριο και η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ και ας αναλάβουν επιτέλους τις ευθύνες τους έναντι του τόπου.

        • Αλητης avatar
          Αλητης @ Hawk 30/10/2013 19:34:28

          το πως εκανε κωλοτουμπα τον '' αρχιερεα της διαπλοκης ''

      • Zame avatar
        Zame @ Φωτεινή 30/10/2013 16:28:40

        χαχαχα..σωστα να τα λετε ολα..
        (π.χ.θυμάμαι & εκείνα τα κλάματα στα λιμάνια..)

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Hawk 30/10/2013 15:06:59

      Έχει απλά εμπεδώσει ο άνθρωπος πως ό,τι και να πει στη συγκεκριμένη περίπτωση, θα χρησιμοποιηθεί φυσικά εναντίον του. Από τη στιγμή που...αποκοιμήθηκε ράθυμα στο τιμόνι κι όταν (αργά) πια, κατάλάβε πως το τσουνάμι έρχεται κατά πάνω μας αυτό που σκέφτηκε να πράξει ήταν η άτακτη φυγή, τι ακριβώς θέλετε τάχα να μας πεί χωρίς να γελάσουμε και δίχως να μας ...κοροϊδεύει; Έχει τουλάχιστον το αίσθημα της .....αυτοπροστασίας και σιωπά!

      • Hawk avatar
        Hawk @ Αρκτική 30/10/2013 16:04:28

        Μιά χαρά, αν δεν θέλει ο άνθρωπος να ασχοληθεί με την πολιτική τόσο το καλύτερο, τι θέλουν λοιπόν διάφοροι και το σκαλίζουν το θέμα, εξάλλου δεν νομίζω ότι ποτέ ο Καραμανλής ενδιαφερόταν και ιδιαίτερα, απλά κάποιοι " φωστήρες" τον προώθησαν για την ενότητα & αναπτέρωση του κόμματος που το είχε πάρει φαλάγγι το πασόκ.

        • Αρκτική avatar
          Αρκτική @ Hawk 30/10/2013 17:34:10

          Η αλήθεια να λέγεται. Το όνομα είχε κατά τύχη ο Χριστιανός, όρεξη όμως για σκοτούρες και ...βάσανα, ποτέ ΔΕΝ διέθετε. Ούτε και τίποτε ιδιαίτερες φιλοδοξίες για να....μεγαλουργήσει σώζοντάς μας τον τυραννούσαν, ούτε διάθεση κι ανάγκη να προσεταιριστεί δημόσιο χρήμα είχε. Συνεπώς κίνητρο, δεν υπήρχε. Κακώς έμεινε στη θέση του Πρωθυπουργού ενώ τη βαριόταν και εν τη επιπολαιότητά του, τελικά μας ζημίωσε ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ. Κατά τα άλλα μια χαρά συμπαθής, δημοκρατικός και χαλαρός άνθρωπος είναι. Γι αυτό κουταμάρα του που αναμείχθηκε με έναν τομέα τόσο απαιτητικό όπου οι πρωταγωνιστές κρίνονται αυστηρότατα σε καθημερινή βάση και οι αδυναμίες, τα ελαττώματα, οι ελλείψεις τους, φωταγωγούνται με αναπόφευκτη σκληρότητα, λόγω των δραματικών επιπτώσεων που έχουνε, στις ζωές όλων.

      • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
        Γιάννης Αυλακιώτης @ Αρκτική 31/10/2013 13:20:03

        Φαίνεται πως δεν παρακολουθείται τα της παρατάξεως μας. Ειλικρινά απορώ με τη λογική ορισμένων κακόπιστων, οι οποίοι ισοπεδώνουν την πολιτική του Καραμανλή με ανοησίες περί ηλεκτρονικών παιχνιδιών και διάφορα άλλα. Πιστεύεται σοβαρά ότι ένας άνθρωπος, μπορεί να καταφέρει να εκλεγεί Πρωθυπουργός, έχοντας πρώτα χάσει κάποιες εκλογές, απλά και μόνο με το όνομά του; για πιο λόγο ο κανιβαλισμός και η ισοπέδωση; ας είμαστε σοβαροί. Ο Κώστας Καραμανλής ακολούθησε την παρακαταθήκη του Καραμανλισμού: ηγέτης κοντά στο λαό, με εξουσία που πηγάζει από την αγάπη προς τον ίδιο τον ηγέτη. Ούτε λογιστής, ούτε και πρώην αντιμνημονιακός και εσχάτως ανανήψας.

  7. καπτεν avatar
    καπτεν 30/10/2013 16:34:41

    Ο Καραμανλης δε μπορει να κανει τιποτε μπροστα στον Σαμαρα. Εαν στη θεση του ΚΚ ητο ο Σαμαρας τον Δεκ07 και διαβαζε τις επιστολες Δουκα για το μεταιχμιο που βρισκεται η ελλ. οικονομια ή τις εισηγησεις Αλογοσκουφη τον Οκτ08 ή τις εκκλήσεις Μιμη Ανδρουλακη για αλλαγή πορειας μεσα στο αεροπλανο προς την Κινα, ή τις εκκλησεις Καρατζαφερη τον Φεβ09 να παρει μετρα με τις πλατες της καρατζαφερειας σκληρης δεξιας δεν θα αφηνε τα πραγματα στη τυχη τους, και δεν "θα καλουσε" τον Μαη τον Χατζινικολαου να του εξομολογηθει οτι "ειναι κουρασμενος''. Ο Σαμαρας θα αντιλαμβανοταν τις ιστορικες καμπες και θα δρουσε, οπως ακριβως καταλαβε τι διακυβευοταν τον Νοε11 και τον Ιουλ12 και απεστη των λογων του 2 φορες κατα 180μοιρες (με κερδη τον Δεκ12)! Διοτι ο Σαμαρας ειναι Δεξιος και φιλελευθερος με απολυτη αυτοπεποιθηση στις δεξιες-φιλελευθερες αξιες. Ξερει οτι οπου αποστει απο αυτες τις αξιες, θα το πληρωσει πανάκριβα (περιπτωσεις α) αδιανοητο κυνηγι ακροδεξιων β) αδιανοητος φορος στην περιουσια 3 δις εγγεγραμμενα απο μεσοπροθεσμο Ιουλ11 κι ο Σαμαρας χαζευει 2,5 χρονια επ'αυτού). Θα πεσει μαχομενος κι απολυτα γνωστης εις βαθος των διακυβευματων. Οπως πρεπει να ειναι ο ηγετης. Ουτε δογματικος, ασχετος και αφελης (γαπ -μπορει και προδοτης), ουτε ηξηρτημενος (σημιτης) ουτε δειλος (ως μεσοχωριτης ο ΚΚ)

    • yec avatar
      yec @ καπτεν 31/10/2013 11:55:25

      {Δειλός} VS {Όχι στον Πλανηταρχ@@η Bush, σε σχέδιο Ανάν και Βουκουρέστι}.
      Άρα, δεν παίζει το "δειλός". Πάρτο αλλιώς.

  8. Αρκτική avatar
    Αρκτική 30/10/2013 17:41:44

    Όταν ...μίλησε αγαπητή μου Φωτεινή, ήτανε ήδη πολύ αργά.Έπρεπε να μιλήσει και να δράσει με το που πρωτοανέλαβε, αλλά τον έφαγαν οι βαριές οι δηλώσεις στα σουβλατζίδικα του Μπαϊρακτάρη. Θα κατατρόπωνε κι αυτός τους νταβατζήδες, αλλά μετά τα τέσσερα πρώτα τζατζίκια, το ...ξέχασε. Όλοι τους ο καθένας με τον τρόπο του δυστυχώς, ΕΠΙΖΗΜΙΟΙ. (Αυτός από βαριά αμέλεια, οι ΣημίτοΓΑΠηδες εκ προθέσεως προδότες).

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Αρκτική 30/10/2013 20:08:53

      Βέβαια, εἶχε ὅλα τά "μμε" μαζί του καί μποροῦσε νά κάνη θαύματα!! :D

      ὙΓ. Μήπως θυμᾶσαι ποιό νόμο ἔφερε στήν βουλή πού ἀπέριψε μετά βγδελυμίας ἡ ΕΕ;;

      ΥΓ2. ῎Εκανε βλέπεις καί τήν προσέγγιση μέ τόν Βλαδιμίρ καί δέν ἄρεσε μέχρι. . .θανάτου!!

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ Φωτεινή 30/10/2013 21:25:59

        Εντάξει. Είχε καλές προθέσεις, αλλά δεν είχε ούτε πείσμα, ούτε πάθος, ούτε επιμονή. Συμπαθής, οκνός, άτολμος και δυστυχώς δειλός. Από Ηγέτη με ηρωϊκά χαρακτηριστικά πάσχουμε. Καλά είπε ο Μεσογαίας Νικόλαος. Τι να τους κάνουμε καλή μου τους τίμιους πλην ελεγχόμενους διαχειριστές;

  9. μεταρρυθμιστής avatar
    μεταρρυθμιστής 30/10/2013 17:58:27

    To 34% (30,8% ήταν) ήταν το πακέτο διάσωσης των τραπεζών, έως το 2008 είχε χρεός 25% του ΑΕΠ και συνολικό πλεόνασμα, τι σχέση έχει η Ιρλανδία με την Ελλάδα του 120% το 2008; Βρέθηκαν και οι 2 σε φάση μη έρευσης φθηνού δανεισμού και οδηγήθηκαν σε μηχανισμό, η Ιρλανδία λόγω μόχλευσης των τραπεζών και η Ελλάδα λόγω τεραστίων ελλειμμάτων στο εμπορικό ισοζύγιο και στον προϋπολογισμό, χρόνιας διογκωσης του χρέους λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας. Η Ιρλανδία τα κατάφερε και βγαίνει από τα μνημόνια και η κρατικίστικη Ελλάδα που δεν κάνει ούτε 1 μεταρρύθμιση πουθενά θα ζητιανεύει για δανεικά μια ζωή!

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ @ μεταρρυθμιστής 30/10/2013 21:45:57

      Αν βγεί η Ιρλανδία κάποτε απ' τα μνημόνια τη λιτότητα και την ανεργία, σε ένα εξάμηνο θα έχουμε βγεί και εμείς φίλε μεταρρυθμιστή.
      Οταν είσαι χρεωκοπημένος και εκτός αγορών κανέναν δεν τον ενδιαφέρει αν χρεωκόπησες παταγωδώς με πάνω απο 30% έλλειμα λόγω "μόχλευσης των τραπεζών σου" ή με 15% έλλειμα λόγω χαμηλής ανταγωνιστικότητας και εμπορικού ισοζυγίου.
      Εκτός αυτού, η Ιρλανδία είναι μικρό το κακό. Η Ιταλία και η Ισπανία είναι ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!. Η Πορτογαλία και η Κύπρος ακολουθούν και οι υπόλοιποι ασθενείς παίρνουν σειρά...Ολοι χρεωκοπημένοι, για ολιγον διαφορετικούς λόγους ο καθένας, αλλά με κοινό παρονομαστή την leehman Brothers, τις τράπεζες και τους "οίκους αξιολόγησης" που οι Υπερ-Τράπεζες ελέγχουν απόλυτα. Αν δεν έσκαγαν αυτές, δεν θα υπήρχε κρίση, όπως τα τελευταία 40 χρόνια, παρ΄όλο που όλα τα κράτη ήταν, είναι και θα είναι πάντα χρεωμένα αλλήλοις...

      • Μηχανικός avatar
        Μηχανικός @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ 31/10/2013 19:47:08

        Σωστός!

  10. χαρης avatar
    χαρης 30/10/2013 18:18:07

    Προσωπικη μου γνωμη ειναι οτι ο Κ.Καραμανλης εχει το 50% της αποτυχιας της χωρας στην πλατη του το αλλο 50%το εχει ο Αντρεας τραγικη η διακυβερνηση της χωρας την 5ετια 2004-2009 οσο και να με ποναει σαν δεξιος αυτη ειναι η μαυρη αληθεια.Φανταστειτε να ειχε ο "Σημερινος" Σαμαρας το τιμονι της χωρας απο το 2004 θα μιλαγαμε για αλλη χωρα σημερα.

    • yec avatar
      yec @ χαρης 31/10/2013 12:01:29

      Ο Αντώνης Σαμαράς στο Ζάππειο Ι, παρουσίασε, με σοβαρότατα επιχειρήματα, το πως σύρθηκε η χώρα στη σημερινή της (από τον Μάϊο του 2010) κατάσταση. Εσύ αθωώνεις τον ΓΑΠ; Περίεργο!

    • Γιάννης Αυλακιώτης avatar
      Γιάννης Αυλακιώτης @ χαρης 31/10/2013 13:21:30

      έτσι σας είπε να λέτε η κλαδική; ήμαρτον.

  11. Hawk avatar
    Hawk 30/10/2013 18:41:29

    Κοινώς τα μεταξωτά βρακιά θέλουν και επιδέξιους ...... και εμένα συμπαθής μου είναι και μου ήταν αλλά τώρα πληρώνω το μάρμαρο της συμπάθειας, γι αυτό από τούδε και εις το εξής τέρμα οι συμπάθειες, γιατί όπως λέει και ένας φίλος μου άγγλος, πάψτε να ψηφίζετε συναισθηματικά οι Ελληνες, αυτό σας έχει καταστρέψει, όταν το κόμμα σας είναι στην εξουσία κλείνετε τα μάτια, τα αυτιά και την μύτη και το υπερασπίζεστε μέχρι θανάτου ανεξάρτητα αν λειτουργεί εναντίον των συμφερόντων σας, συλλογικά και ατομικά.

    • Αρκτική avatar
      Αρκτική @ Hawk 30/10/2013 20:27:46

      :-) Έτσι ακριβώς. Αυτόν που συμπαθούμε, μπορούμε να τον κεράσουμε ένα ποτήρι κόκκινο κρασί. Όχι να του εμπιστευτούμε εν λευκώ τη διαχείριση της ζωής μας για δυό τρία χρόνια! Γι αυτό το δεύτερο, οφείλει να μας αποδείξει πριν, πως είναι ικανός.

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Hawk 30/10/2013 21:11:52

      ". . .τώρα πληρώνω το μάρμαρο της συμπάθειας,. . ."

      Γιά τόν γαπ ὑποθέτω. :lol:

      • Αρκτική avatar
        Αρκτική @ Φωτεινή 30/10/2013 21:33:42

        Αυτό με το χαμογελαστό κινούμενο μουτράκι πώς το ...καταφέρνετε Φωτεινή; :-)

        • Φωτεινή avatar
          Φωτεινή @ Αρκτική 30/10/2013 23:03:15

          Διαζευτικά (:) λολ ᾿Αγγλικά (lol) καί πάλι διαζευτκά (:). ῎Αφησε διάστημα μεταξύ τῆς τελευταῖας λέξεως καί τοῦ γελαστοῦ προσώπου. μουτράκι. :lol:

  12. factorx avatar
    factorx 30/10/2013 19:07:30

    Αντε πες το, μας έσκασες

  13. Apatsi avatar
    Apatsi 30/10/2013 19:26:59

    Αρθρο και σχόλια γεμάτα χολή για έναν άνθρωπο που κράτησε τη χώρα όρθια απέναντι στις ΗΠΑ και ΕΕ (Γερμανία), και εμείς, ναι εμείς τον προδώσαμε. Και απόδειξη η αποχή των ψηφοφόρων της ΝΔ με ύποπτες και ανυπόστατες κατηγορίες, και τα καθημερινά επί μήνες (μόλις δόθηκε το σύνθημα της αποκαθήλωσης από τις πρεσβείες) πικρόχολα σχόλια των δημοσιογράφων και δημοσιογραφούντων σε ραδιόφωνο, τηλεόραση, εφημερίδες, ιντερνέτ, του στύλ ""ο χοντρός, ο σουβλάκιας, ο τεμπέλης, ο αδιάφορος, ο άνετος, κλπ"". Μιά αηδία όλοι, όλοι μας.
    Και φυσικά, όπως συμβαίνει σε τέτοιες περιπτώσεις, κάποιοι δείχνουν μεταμέλεια και κάποιοι συνεχίζουν διότι φοβούνται το απευκταίο της επιστροφής του. Εμείς οι λίγοι η πολλοί (δεν ξέρω και ούτε με ενδιαφέρει) τιμούμε ως άνδρα και πολιτικό τον Κ. Καραμανλή, και φυσικά αντιλαμβανόμαστε το τί κρύβουν. Ηρεμήστε όμως, διότι οι πλείστοι εξ ημών, δεν συγχέουμε την ιστορία μας με την παρούσα κατάσταση.

    • factorx avatar
      factorx @ Apatsi 30/10/2013 19:43:58

      Ο καθένας δικαιούται να βλέπει τις εξελίξεις ανάλογα με τις ικανότητές του και τις δυνατοτητες του. Αλλα ότι εμείς προδώσαμε τον Καραμανλή και οχι εκείνος που "σκοτώθηκε" nα κάνει εκλογές για να παραδώσει στον ΓΑΠ και την μαμά του, πρώτη φορά το ακούω.

      • Νηλέας avatar
        Νηλέας @ factorx 01/11/2013 13:36:02

        Η μαγκιά του πολιτικού αυτού γίγαντα είναι ότι αφού όπλισε τη βόμβα με σκουπίδια σκελετούς χρέη ελλείμματα ύφεση και ένα διογκωμένο δημόσιο μαζί με τους νταβατζήδες
        την παρέδωσε στο ΓΑΠ .
        Και μόνο γιαυτό πρέπει οι νδ/άτες και ιδιαίτερα οι Σαμαραρικοί να του κάνετε εικόνισμα.

    • Κυθήριος avatar
      Κυθήριος @ Apatsi 30/10/2013 20:54:02

      Ἄν αἰσθάνεσαι ἀηδία ἐσύ,νά μή μᾶς βάζεις ὅλους μέσα!
      Ἐκεῖνος ἐξήγγειλε ἐκλογές πολύ νωρίτερα καί τήν ἔκανε μέ small πηδηματάκια,γιά νά παραδώσει τά κλειδιά στόν καταστροφέα.Καί πάλι τόν ψηφίσαμε. Ἀντιθέτως ἐγῶ αἰσθάνομαι προδομένος ἀπό κεῖνον!

  14. tnt avatar
    tnt 30/10/2013 19:59:20

    Ρε παιδιά τι ασχολείστε με Καραμανλή ,αφήστε τον στην ησυχία του και στις βόλτες του με τον στυλιανιδη και τους άλλους...έτσι και αλλιώς ο κόσμος αμφιβάλλω κατα πόσο πλέον τους εκτιμά....

  15. Παναγιώτης Παππάς avatar
    Παναγιώτης Παππάς 30/10/2013 20:05:29

    Γράφει η Αρετή''λαγός πιπέρι έτριβε....''.Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοια παροιμία,αλλά νομίζω πως αναφέρεσαι στην παροιμία''λαγός τη φτέρη (=είδος θάμνου) έτριβε,κακό του κεφαλιού του'',διότι προφανώς πρόδιδε τη θέση του και αποτελούσε εύκολο θήραμα για τον κυνηγό.Το σημειώνω όχι για να ελέγξω την άγνοιά σου,αλλά με αγάπη ,σεβασμό και ειλικρινή θαυμασμό για το θάρρος της γνώμης σου-και όλων όσοι σχολιάζουν στην ANTINEWS.Σας διαβάζω τακτικά και χαίρομαι και ταυτόχρονα ενισχύεται η γνώμη μου ότι υπάρχει ακόμα ελπίδα .

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Παναγιώτης Παππάς 30/10/2013 21:09:14

      Στήν Κρήτη λέμε "λαγός πιπέρι. . ." :D

  16. NONOS avatar
    NONOS 30/10/2013 20:10:40

    Ο Καραμανλής όσα κι αν του προσάπτουν οι διάφοροι εκ του ασφαλούς και όψιμοι κατηγοροί του ελέγχεται ίσως για παραλήψεις που θες εξ απειρίας θες εκ χαρακτήρος σε κάποιο βαθμό δικαιολογούνται...όλοι οι άλλοι μηδενός εξαιρουμένου και αυτών ακόμη των σημερινών συνεταίρων διέπραξαν εγκλήματα..ο Καραμανλής προσπάθησε να πει την αλήθεια στο Λαό κι έφαγε εκλογική σφαλιάρα...ο Καραμανλής προσπάθησε να αλλάξει την κουλτούρα του Ελληνα και αγνοήθηκε....ο Καραμανλής έφυγε με το κεφάλι κάτω αλλά με καθαρά χέρια..ούτε μνημόνια συνυπέγραψε ούτε τη χώρα υποθήκευσε..όλα τα λοιπά είναι για τους μετά Χριστόν προφήτες.........κι αν παλεύει σήμερα ο Σαμαράς ποιο το αποτέλεσμα το θέμα είναι να μπει το γκόλ.....εμείς οι Καραμανλικοί έναν ξέρουμε και πιστεύουμε και θα πιστεύουμε όσο θα είναι στο πολίτικο γίγνεσθαι......

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ NONOS 30/10/2013 21:27:08

      ". . .εμείς οι Καραμανλικοί έναν ξέρουμε και πιστεύουμε και θα πιστεύουμε όσο θα είναι στο πολίτικο γίγνεσθαι……"

      Τώρα μοῦ τό χάλασες. ῎Εχομε τόν ΑΣ τώρα, πατριώτη ὅπως ὁ ΚΚ. Καί οἱ δύο ἀξίζουν τήν ὑποστήριξη καὶ τὴν πίστη μας.

  17. Ο Ηνίοχος avatar
    Ο Ηνίοχος 30/10/2013 21:13:26

    Ποτέ δεν προέκυψε ηγέτης απο προεκλογικές υποσχέσεις
    αλλά μόνο απο ειλικρινή τοποθέτηση στά φλέγοντα προβλήματα
    πρίν αυτά μεταβληθούν σε επείγουσα ανάγκη.

    Ελληνίδες,Έλληνες,

    Πρεπει να κανουμε καποιες δυσκολες πολιτικες και να τις κανουμε τωρα !

    Ο ΔΥΣΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ που επιβάλλεται να ακολουθήσουμε οδηγει σε μια οικονομία με γερά θεμέλια και περισσότερες ευκαιρίες για όλους.

    Ο ΕΥΚΟΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ μπορεί να ακούγεται ευχάριστος, να μοιράζει υποσχέσεις, λεφτά και ακάλυπτες επιταγές σε όλους, αλλά
    ΟΔΗΓΕΙ ΜΕ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΣΕ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ!

    Love me or hate me.
    Either way I'm on your mind.

  18. Κώστας τουρίστας. avatar
    Κώστας τουρίστας. 30/10/2013 22:45:24

    ..Για την Φωτεινή!

    • Φωτεινή avatar
      Φωτεινή @ Κώστας τουρίστας. 30/10/2013 22:54:28

      Merci, Kosta. Read my comment below.

  19. ΦΒΚ avatar
    ΦΒΚ 31/10/2013 01:56:15

    Πολύ και πολλοί θα ήθελαν τον ΚΚ για ΠτΔ το '15. Προσωπική και ταπεινή άποψη, λόγω αυτού έχουμε τόσα δημοσιεύματα. Τον προτιμώ χίλιες φορές από Σημίτη (μπρρρρ) αλλά για να μην έχουμε φρούδες ελπίδες ο επόμενος ΠτΔ θα είναι μάλλον ο Γεράσιμος Αρσένης ή (στην καλύτερη) ο κυρ Φώτης....Αλλιώς δεν βγαίνουν τα κουκιά...

  20. Δρόλαπας avatar
    Δρόλαπας 01/11/2013 07:52:44

    Ο Κώστας Καραμανλής συνειδητά κατέγραψε τις αποκλίσεις του κυβερνητικού του έργου απο τις πολιτικές παρακαταθήκες του Ιδρυτή της παράταξης της Ν.Δ. και την δική του υστέρηση σε ένα προφητικό κείμενο του 1999 .

    Ας ορίσουμε τον Καραμανλισμό ως το δόγμα εκείνο της πολιτικής του Κωνσταντίνου Καραμανλή ο οποίος στόχευε να δια μέσω αυτού να δώσει μια διαχρονική απάντηση στα βασικά προβλήματα του Ελληνισμού, την Εξωτερική Ασφάλεια, την οικονομική Ανάπτυξη την κατοχύρωση της Δημοκρατίας στον Ελλαδικό χώρο και την αποκατάσταση της αξιοπιστίας της Ελλάδας στο διεθνές στερέωμα .

    Η Επίλυση των προβλημάτων αυτών επέβαλε την ένταξη της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως πλήρες και ισότιμο μέλος , όποιος θα άγγιζε την Ελλάδα θα άγγιζε και την Ευρώπη ανέφερε χαρακτηριστικά πυκνά συχνά

    Η Ίδρυση της Νέας Δημοκρατίας αποτέλεσε την σφραγίδα του σε κομματικό επίπεδο.Με το ιδεολογικό μανιφέστο του κόμματος υπό τον τίτλο "Ριζοσπαστικός φιλελευθερισμός" απεγκλωβίζει την Ν.Δ. απο τον συντηρητικό χώρο, αποτινάξει τα χαρακτήρα του επαρχιωτισμού της , την οδηγεί προς την Κεντροδεξιά με στόχο να συμβαδίσει με τις σύγχρονες προκλήσεις και τις αναγκαιότητες της τότε πραγματικότητας

    Οπως και παλαιότερα είχα αναφέρει το βαθύ κράτος της Δεξιάς τρείς φορές (τις δύο τις επιβεβαιώνει και ο Κος Νικόλαος Μέρτζος ) επιχείρησε να ανατρέψει την πολιτική του απομακρύνοντας τον απο την πολιτική σκηνή.
    Παρά το γεγονός ότι πολλά έχουν γραφτεί για την είσοδο του στην Κεντρική πολιτική σκηνή, ουδείς δύναται να αμφιβάλλει ότι η πολιτική του στάση ήταν πολιτική ρήξεων.

    Η Καραμανλική κίνηση εντός της Ν.Δ. πολλές φορές έχει τεθεί με κριτική και επικριτική διάθεση έναντι βασικών στρατηγικών επιλογών της ηγετικής ομάδας του Κου.Σαμαρά. Με έντονο και εμφατικό τρόπο υπερασπίζεται το Κυβερνητικό έργο του Κώστα Καραμανλή κάθε φορά που αυτό δέχεται επικρίσεις. Οπως και ανωτέρω αναφέρθηκε η απόκλιση του έργου του απ οτις παρακαταθήκες του Κωνσταντίνου Καραμανλή χαώδης.

    Η Σύνδεση του ονόματος με την πολιτική διαδρομή (συνέπεια και συνέχεια στον χρόνο) του Κωνσταντίνου Καραμανλή και τα κορυφαία γεγονότα αυτής δεν συνιστά πολιτική πρόταση. Ο ίδιος δε υπήρξε οπαδός του θεωρήματος πως κρίνεσαι εκ του αποτελέσματος και το αποτέλεσμα προκύπτει απο μεθοδική σκέψη και συστηματική δράση ώστε να δοθούν καθημερινές λύσεις σε καθημερινά προβλήματα.

    Αυτό πρέπει να το αντιληφθούν οι θιασώτες του "Ελληνικού Πάρτι Τσαγιού" είναι οτι πολυτιμότερο και πιο ωφέλιμο απο το ευχάριστος συνιστά η ακριβή αντίληψη των γεγονότων που συνέβησαν η συμβαίνουν. Αυτά αποτελούν την βάση της πρόβλεψης, η δε Πολιτική ορίζεται ως η τέχνη του προβλέπειν.Το να βλέπεις δηλαδή σήμερα και να εργάζεσαι πάνω σε αυτό που θα αποτελεί πραγματικότητα για τους άλλους αύριο.Κατά συνέπεια οι Ύμνοι , οι διθύραμβοι συναντούν ευήκοα ώτα , όμως δεν συνιστούν πολιτική στάση και πρόταση.

    Ενα απο τα κομβικά σημεία της πρωθυπουργίας Κώστα Καραμανλή είναι και τα όσα εκτυλίχθηκαν τον Δεκέμβρη του 2008 στην Αθήνα. Αναφερόμενος σε αυτά ο Κος Σαμαράς τόνισε χαρακτηριστικά :"δεν θα επιτρέψουμε ξανά να κυλιστή η Αθήνα στο χάος" ».Πρόσφατα δημοσιεύματα του Αθηναικού τύπου φέρουν πρώην συνιστώσα του ΣΥΡΙΖΑ να έχει διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στις κινητοποιήσεις οργής για την δολοφονία Γρηγορόπουλου. Αγνωστο το τι υπηρετεί κατά συνέπεια η ρήση "Εγώ αυτόν τον Τσίπρα τον πάω".Πιθανόν να αποτελεί εφαρμογή της αρχής ο "εχθρός του εχθρού μου φίλος μου". Αν συμβαίνειο αυτό τότε ο φατριασμός αποτελεί το πλέον δομικό στοιχείο της Ν.Δ.

    Φρόνιμο θα είναι να αντιληφθούν όσοι διάκεινται φιλικά πρός τον Κωνσταντίνο Καραμανλή ότι κρίνονται με βάσει τον βαθμό απόκλισης τους απο τις πολιτικές του παρακαταθήκες και απο το βαθμό που οι πράξεις τους τις ενδυναμώνουν.Παράλληλα δε να ανασύρουν απο τις μνήμες τους το παρελθόν του Κου Σαμαρά ενός πολιτικού που δεν δίστασε να συγκρουστεί με το πολιτικό κατεστημένο σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο και ο οποίος δικαιώθηκε απο τις εξελίξεις με τρόπο εμφατικό.

  21. Αγροφύλακας avatar
    Αγροφύλακας 01/11/2013 22:04:11

    Το διχαστικο σχολειο που με στενοχωρησε περισσοτερο απο ολα ηταν αυτο του Φακτωρα.
    Αν ειχα το προσωπικο του Email, θα του το ειχα πει προσωπικα.

    • factorx avatar
      factorx @ Αγροφύλακας 01/11/2013 23:14:50

      Δεν κατάλαβα, σε ποιο σχόλιο αναφέρεσαι; Και αφού έχεις το θράσος να μιλας για διχασμό και να μας παριστάνεις και τον δάσκαλο της παράταξης ιδού: Γιατί ο Καραμανλής δεν δίνει εντολή στους δικούς του να σταματήσουν τις επιθέσεις εναντίον του Σαμαρά; Γιατι δεν κάνει μια δήλωση στηριξης του Σαμαρά;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.