#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
04/12/2013 06:30
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλύτερα να χάσει ο κ. Σαμαράς μια μάχη παρά τον πόλεμο



Τα τελευταία τρία χρόνια οι Έλληνες έχουν γίνει θεατές πολλών «σκληρών» παζαριών με την τρόικα. Πολλών πιστολιών στον κρόταφο, πολλών γαντιών που ρίχτηκαν εκατέρωθεν, πολλών αντιπαραθέσεων της κυβέρνησης με τους τροικανούς. Και πάντα η συμφωνία έκλεινε, και πάντα ο ελληνικός λαός έβγαινε πιο χαμένος, και πάντα η κυβέρνηση δεν μπορούσε να σηκώσει κεφάλι.

Έτσι συμβαίνει και τώρα για μια ακόμα φορά παρά τα θερμά λόγια που επιφύλαξε η κ. Μέρκελ στον κ. Σαμαρά κατά το πρόσφατο ταξίδι του στο Βερολίνο.

Το πρόβλημα όμως είναι πολύ μεγαλύτερο. Ακόμα και συμφωνία να υπάρξει κι αυτήν την φορά, το μεγάλο πρόβλημα είναι ο «μαύρος Απρίλης". Η διαπραγμάτευση δηλαδή για το χρηματοδοτικό κενό και φυσικά για το χρέος. Ένα χρέος το οποίο χωρίς γενναίο κούρεμα δεν πρόκειται να μειωθεί ακόμη κι αν… υπήρχε Άγιος Βασίλης και το έπαιρνε πάνω του. Διότι με μεσοβέζικες λύσεις τύπου «μικρότερα επιτόκια, μεγαλύτερη διάρκεια αποπληρωμής» κι άλλα τέτοια τεχνοκρατικά κόλπα το μόνο που θα επιτευχθεί είναι μια μετακύλιση του επαχθούς χρέους στα παιδιά μας. Όπως έλεγε κάποτε και ο Άδωνις Γεωργιάδης «τι μας νοιάζει εμάς το χρέος για μετά το 2022; Σάμπως εμείς θα το πληρώσουμε;».

Μια μεσοβέζικη λύση προϋποθέτει μέτρα μικρής ίσως έντασης, ενώ μια γενναία λύση, όπως κούρεμα χρέους, προϋποθέτει νέο μνημόνιο. Κι αυτό ακριβώς είναι που θέλει η Γερμανία. Ένα υπερ-μνημόνιο που θα έχει την Ελλάδα υπό συνεχή κατοχή, υπό το έλεγχο μιας διαρκούς τρόικας που μονίμως θα βάζει χέρι σε κάθε προσπάθεια ανάπτυξης και ανάκαμψης. Μέχρι να ξεπουληθεί ό,τι ασημικό υπάρχει. Ο Αστέρας, το Ελληνικό και όποιο άλλο ακίνητο ή εταιρεία σε τιμή ευκαιρίας. Κοψοχρονιά.

Την ίδια στιγμή και ενώ ο κόσμος πνίγεται στα χρέη και - στην κυριολεξία - στην βροχή ακούμε για πλεονάσματα που θα μοιράσουν στους ασθενέστερους. Και τι θα λύσει άραγε αυτή η μοιρασιά  όταν σύμφωνα με επίσημους υπολογισμούς η ανεργία φτάνει το 1,5 εκατομμύριο; Που σημαίνει ότι ακόμα κι αν πετύχουμε ρυθμό ανάπτυξης 3% (!!!)  το χρόνο θα χρειαστούν 17 χρόνια για να απορροφηθούν οι άνεργοι. Αν εξαιρέσουμε τους συνταξιούχους και τους απόστρατους στους οποίους θα πάει υποτίθεται το πλεόνασμα, με τους άλλους τι θα γίνει; Πως θα βελτιωθεί η απασχόληση, η παραγωγή, τι θα απογίνουν τα 300 τόσα επαγγέλματα που εξαρτώνται από την οικοδομή κλπ κλπ; Πόσο επηρεάζει  η  βελτίωση της διεθνούς εικόνας της Ελλάδας, που αναμφισβήτητα πέτυχε η κυβέρνηση αυτόν που δεν έχει να αγοράσει γάλα για τα παιδιά του;

Το χρέος δεν βγαίνει και πιστεύω ότι αυτό το γνωρίζει καλύτερα από όλους ο ίδιος ο κ. Σαμαράς. Ο οποίος πρέπει επιτέλους να σταματήσει να ακούει τους διάφορους παρατρεχάμενους που τον διαβεβαιώνουν καθημερινά για πλεονάσματα και άλλα κουραφέξαλα και του λένε ,γονυπετείς ευλαβικά, ότι "θα σκίσουμε Πρόεδρε". Ας σπάσει την γυάλα κι ας πάει σε κάνα δυο καφενεία και λαϊκά στέκια και να κουβεντιάσει με τον απλό κόσμο. Για να δει πόσο δύσκολο έως αδύνατο είναι να "γυρίσεις" έναν που πιστεύει στην ΧΑ ή τον ΣΥΡΙΖΑ. Για να διαπιστώσει με πόσο αδιαφορία ακούει ο κόσμος για πλεονάσματα και ανακάμψεις που ποτέ δεν έρχονται.

Μεταρρυθμίσεις δεν γίνονται, ο κρατισμός θριαμβεύει καθημερινά, τα πανεπιστήμια δεν λειτουργούν, τα νοσοκομεία δεν έχουν γιατρούς, ούτε φάρμακα, τα λουκέτα μπαίνουν το ένα πίσω από το άλλο, βγαίνεις έξω και κινδυνεύεις να δηλητηριαστείς από την αιθαλομίχλη που δημιουργείται επειδή ο κοσμάκης καίει ό,τι βρει.

Κι έπειτα είναι και το ΠΑΣΟΚ. Το άγος Βενιζέλου. Οι πρασινοφρουροί που συνεχίζουν να κυριαρχούν στην κρατική μηχανή για να ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι όσων τους πληρώσαμε ακριβά. Καταστάσεις που όλοι ξέρουμε ότι θα πληρωθούν cash στην κάλπη.

Το ερώτημα λοιπόν γι αυτήν την κυβέρνηση είναι ένα: Θέλει μια τακτική ήττα, ή επιλέγει μια στρατηγική ήττα; Θέλει να διακινδυνεύσει μια μάχη που μπορεί και να την κερδίσει, ή θέλει να χάσει ολοκληρωτικά τον πόλεμο; Θέλει δηλαδή να πάει στον "μαύρο Απρίλη" σαν πρόβατο επί σφαγή, χωρίς κανένα εχέγγυο για λύση στο θέμα του χρέους και με τις διπλές (ή τριπλές εκλογές) να έρχονται αμέσως μετά; Είναι σχεδόν σίγουρο ότι σε αυτήν την περίπτωση ορισμένα κόμματα θα βλέπουν τα ποσοστά τους με το κιάλι.

Για να καταλάβετε τι ασχετοσύνη κυκλοφορεί, κάποιοι στη ΝΔ λένε "να μην πολιτικοποιηθούν οι Ευρωεκλογές". Μα είναι αυτό ποτέ δυνατόν; Είναι ποτέ δυνατόν σε τέτοιες συνθήκες κρίσης να πάει ο Έλληνας να ψηφίσει οτιδήποτε και να μην ενεργήσει "πολιτικά"; Με αυτά τα μυαλά η ΝΔ θα πιάσει πάτο στις Ευρωεκλογές και αμέσως ο Τσίπρας θα υποβάλει νέα πρόταση μομφής και θα ζητήσει εκλογές. Και η ΝΔ θα συρθεί στις βουλευτικές εκλογές με το deficit της ήττας στις Ευρωεκλογές.

Η κοινή λογική λοιπόν, αλλά και η στοιχειώδης γνώση των κανόνων της τακτικής και της στρατηγικής , επιβάλλουν την προσφυγή στις κάλπες το ταχύτερο δυνατόν και σε κάθε περίπτωση πριν από τον "μαύρο Απρίλη" δίνοντας στον ελληνικό λαό την ευκαιρία να επιλέξει τι κυβέρνηση θέλει γι’ αυτόν τον τόπο. Μια κυβέρνηση αναβαπτισμένη που θα πάει και θα πει στους δανειστές «φτάνει πια, μας οδηγείτε στην κατάρρευση»; Ή μια «αριστερή» κυβέρνηση που θα τα κάνει μπάχαλο και θα οδηγήσει την Ελλάδα στο χάος;

Σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει κάθε δικαίωμα να πει στον λαό ότι ο ίδιος έκανε τα πάντα για να εμποδίσει την καταστροφή. Ότι υπηρέτησε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο μια κατάσταση που ήταν αντίθετη στα προσωπικά πιστεύω του για να σωθεί η Πατρίδα. Θα μπορεί να πει ότι έκανε τα πάντα για να πείσει τους δανειστές να υποχωρήσουν. Ότι διαπραγματεύτηκε με όλους τους τρόπους και σε όλους τους τόνους, αλλά η Μέρκελ και οι δανειστές είναι αυτοί που είναι. Το μπαλάκι θα περάσει σε αυτούς. Θα θελήσουν μια Ελλάδα υπό συνεχή κοινωνική και πολιτική αναταραχή;  Θα θέσουν σε κίνδυνο την «επένδυσή» τους και το μέλλον του ευρώ;

Είναι πιθανό να κερδίσει αυτές τις πρόωρες εκλογές ο κ. Σαμαράς, αν υποθέσουμε εκ τους ασφαλούς ότι ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δεν θα είναι στη νέα Βουλή , ενώ οι ΑΝΕΛ θα μειωθούν πολύ.

Αλλά εξίσου πιθανόν είναι και να τις χάσει, δεδομένης της δυσαρέσκειας του κόσμου αλλά και της διαλυτικής κατάστασης που επικρατεί σε κόμμα και κοινοβουλευτική ομάδα. Τι θα γίνει τότε; Θα μπορέσει ο κ. Τσίπρας να σχηματίσει κυβέρνηση και με ποιόν; Mε τι πρόγραμμα και ποιους στόχους;Τότε λοιπόν θα καταλάβουν όλοι ποιος είναι στην πραγματικότητα ο ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ προσωπικά θα ευχόμουν να μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση, για να ξεμπερδεύουμε μια και καλή. Σε έξι μήνες το πολύ θα παρακαλάνε όλοι τον Σαμαρά να γυρίσει.

Δεν θα μπορέσει όμως να κάνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ και η ΝΔ θα ζητήσει επαναληπτικές εκλογές. Και θα το ξανακάνει αν και πάλι δεν θα μπορεί να σχηματιστεί κυβέρνηση, μέχρι να τους ... "βγει το λάδι" που λέει ο λαός.

Από την άλλη, θα το βουλώσουν κι όλοι εκείνοι οι λαϊκιστές εντός και εκτός της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ που κάνουν κριτική για τα μάτια του κόσμου. Οι Μητσοτακικοί, οι Καραμανλικοί, οι Παπανδρεϊκοί, οι αντισαμαρικοί, οι «αναβαπτισμένοι» Αριστεροί, οι υπερπατριώτες, οι κάτοικοι της Εκάλης και κάθε καρυδιάς καρύδι που ξεφυτρώνει μόλις βλέπει φως. Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Ας καταθέσουν αυτοί καλύτερες προτάσεις για το μέλλον της χώρας. Κι αν έχουν τα κότσια ας αναλάβουν το βαρύ φορτίο.

Επίσης, θα κοπεί ο βήχας και σε ορισμένα κυβερνητικά στελέχη, μεγαλοσχήμονες της κρατικής μηχανής και συμβούλους της πλάκας που «ξεμύτισαν» τελευταία και κάνουν κόλπα και προσωπικές στρατηγικές πίσω από την πλάτη του πρωθυπουργού.

Τελικά, ο Σαμαράς δεν έχει να χάσει τίποτε από την προσφυγή στις εκλογές σύντομα. Το πολύ – πολύ να παραδώσει την πρωτιά στον κ. Τσίπρα αλλά όχι και τα κλειδιά του Μαξίμου, διότι το «αριστερό αγόρι» δεν τραβάει.

Θα έχει κερδίσει, όμως, την αξιοπρέπειά του και την εκτίμηση του κόσμου ότι έκανε αυτά που μπορούσε. Και δεν έμεινε στην ιστορία ως άλλος Παπαδήμος που έλεγε «ναι» σε όλα. Ούτε θα έχει την τύχη του ΓΑΠ και του Καραμανλή που του επιφυλάσσουν κάποιοι.

Δύσκολη απόφαση, όμως στα δύσκολα αναδεικνύονται οι ηγέτες. Και ο Μεσσήνιος έχει τα κότσια. Οι υπόλοιποι που τον περιτριγυρίζουν τα έχουν;

Βασίλης Ζήσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. Δρυς avatar
    Δρυς 04/12/2013 06:55:58

    Κ. Ζήση, ο κόσμος εδώ και λίγα χρόνια, άκουσε πολλά ευχολόγια για τον κ.Σαμαρά. Δυστυχώς όμως είδε ασύμβατες πράξεις. Τα περιθώρεια στένεψαν επικίνδυνα.

    Όσο για τις εκλογές, η απλή λογική λέει για κάποια τάση να μειώνεται το ποσοστό της ΝΔ, οπότε όσο νωρίτερα βγούνε στην κάλπη, τόσο καλύτερο. Γιατί, δεν πιστεύουμε όλοι στις δημοσκοπήσεις "ειδικού σκοπού" που λέει ο Βενιζέλος και παρουσιάζει ο Πρετεντέρης.

    Κατά τα υπόλοιπα, συγχαρητήρια για το άρθρο σας.

  2. George avatar
    George 04/12/2013 07:01:30

    Τι ηττοπάθεια είναι αυτή? Η μάχη πρέπει να δοθεί και να κερδηθεί. Και η μάχη αφορά στο να δοθεί κατεύθυνση σην ελληνική οικονομία αντί να γίνεται μια μάχη χαρακωμάτων που μοιραία θα χαθεί. Η μάχη δεν αφορά το χρέος που δεν μας έχει στοιχίσει ούτε ένα σεντς από τα δικά μας λεφτά μέχρι τώρα. Αφορά την φιλελευθεροποίηση της οικονομίας και την μείωση του κράτους μας που το βάρος του δεν μπορούμε να σηκώσουμε και που είναι διπλά πανάκριβο αν δούμε και το τι υπηρεσίες παράγει. Κυνηγάμε ανεμόμυλους (χρέος) και χάνουμε την ουσία. Το πασόκ έκανε το λάθος να δόσει την μάχη να κρατηθεί όρθια η αιτία του προβλήματος και το πλήρωσε, η νδ συνεχίζει πάνω στο ίδιο μοτίβο και αν δεν αλλάξει θα έχει την ίδια τύχη και φυσικά ο συριζα θα κάνει μία από τα ίδια. Garbage in, garbage out. Τελικά πάντως πάντα νικάει ο τοίχος και ποτέ το κεφάλι.

  3. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 04/12/2013 07:08:03

    Δεν γινονται εκλογες στην Ελλαδα το χειμωνα.Αυτο φαινεται μερικοι το εχουν ξεχασει.Ο λογος ειναι ο καιρος.Ειδικα τωρα που η ΝΔ βασιζεται στους ηλικιωμενους ψηφοφορους θα ειναι σιγουρη η αποχη πολλων απο αυτους και η ηττα.Ενα αυτο.
    Το δευτερο : Κουρεμα απευθειας οχι μονο δεν κραταει την Ελλαδα σε μνημονιο αλλά ανοιγει την πορτα στις αγορες.Καμμια ομηρια δεν μπορουν να επιβαλλουν οι Γερμανοι οτι ορους και να γραφει το χαρτι εαν γινει κουρεμα γιατι μετα η Ελλαδα θα δανειζεται απο την αγορα.Αυτος ειναι ο λογος που δεν θελουν το κουρεμα αλλά μονο ελαφρυνση επιτοκιων + οτι ειναι δυσκολο να περασει απο 17 κοινοβουλια χαρισμα χρηματων των αλλων κρατων στην Ελλαδα γιατι αυτο ειναι το κουρεμα.
    Η ελαφρυνση οδηγει σε μνημονιο light αλλά δεν χρειαζεται και κατι άλλο πια ενω και η ολη συμφωνια του ευρω ενα μνημονιο light ειναι με χαλαρη επιτηρηση για ολες τις χωρες.

    • GeorgeCY avatar
      GeorgeCY @ ψυχραιμια 04/12/2013 10:05:17

      Μα ποσο ασχετος εισαι ρε "ψυχραιμια". Ειναι ποτε δυνατον να παμε σε κουρεμα και μετα "καπακι" να μασ δανεισουν οι αγορες? Για 1-2 μηνες στο 20%. Ποιος τα λεει αυτα?

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ GeorgeCY 04/12/2013 16:43:09

        To κουρεμα που ζητούμε αφορα τα κρατικα δανεια και όχι τα ομολογα και γιαυτο είναι πολύ δυσκολο αφου αφορα χρηματα φορολογουμενων αλλων κρατων.
        Φυσικα και εάν γινοταν θα μας δανειζαν αμεσως μετα αφου θα επεφτε η αναλογια χρεος /ΑΕΠ και η πληρωμη των εναπομεινάντων ομολογων θα σιγουρευοταν ενώ πλεον το ελλειμμα εχει διορθωθεί.

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ ψυχραιμια 04/12/2013 11:46:19

      ΣΥΝΗΘΩΣ δεν γίνονται εκλογές τον χειμώνα.
      Τα τελευταία 80 χρόνια έχουν γίνει 6 φορές εκλογές τον χειμώνα,
      με πιο πρόσφατες αυτές του 2004, που διεξήχθησαν την 7η Μαρτίου.
      Οι υπόλοιπες: 16.02.64, 19.02.56, 05.03.50, 26.01.36, 05.03.33.

      • Αιρετικός avatar
        Αιρετικός @ Καβαλιώτης 04/12/2013 12:51:09

        Σωστό, πλην έχουμε γυρίσει οικονομικά σε εποχές '40-'50, οπότε και εκλογές με τέτοιο χρώμα, ίσως δούμε...

      • ψυχραιμια avatar
        ψυχραιμια @ Καβαλιώτης 04/12/2013 16:47:35

        Η 7η Μαρτιου δεν είναι χειμωνας,τεχνικα τουλάχιστον.
        Στη μεταπολιτευση δεν εχουν γινει.Στις 7 Μαρτιου 2004 εγιναν εσπευσμένα για να αποφυγει ο Σημιτης να παρει αυτος θεση για το σχεδιο Αναν,πεταξε δηλαδή το μπαλακι.
        Ο χρονος των εκλογων φυσικα και εχει σχεση με την πολιτικη κατασταση.Εαν δεν γινονταν οι προηγούμενες εκλογες κατακαλοκαιρο δεν ηταν σιγουρη η επικρατηση της ΝΔ.Ολες οι μετρήσεις δειχνουν υπερεκπροσωπηση της ΝΔ στις μεγαλες ηλικιες που αποφευγουν τις καλπες όταν εχει κρυο και υπερεκπροσωπηση του ΣΥΡΙΖΑ και της ΧΑ στους νεους.Εαν θυμασαι ειχαν βγει και προτροπες από τους αντιμνημονιακους κλειδωσε τον παππου στο σπιτι κλπ.

        • Καβαλιώτης avatar
          Καβαλιώτης @ ψυχραιμια 04/12/2013 19:31:35

          Μην το παιδεύουμε χωρίς λόγο. Χειμώνας, ακριβώς "τεχνικά", όπως γράφεις, είναι το διάστημα μεταξύ 21.12 και 21.03, δηλ. ανάμεσα στο χειμερινό ηλιοστάσιο και την εαρινή ισημερία.
          Ο χρόνος των εκλογών είναι καθαρά ζήτημα πολιτικής συγκυρίας, όπως φαίνεται και από το παράδειγμα των εκλογών του 2004, που περιγράφεις.

    • The Don avatar
      The Don @ ψυχραιμια 04/12/2013 12:33:53

      Οντως, είναι γνωστο, οτι μετα απο χρεοκοπια κανουν ουρα οι δανειστες για να σου δωσουν κι αλλα χρηματα που δεν θα επιστρεψεις.

  4. Aether avatar
    Aether 04/12/2013 07:24:42

    Συγχαίρω κάθε προσπάθεια αύξησης της επίγνωσης της κατάστασης - της πραγματικής κατάστασης, όπως αυτή που περιγράφει ο αρθρογράφος.

    Ως προς την επίλυση, "We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them." Albert Einstein

  5. STAM avatar
    STAM 04/12/2013 07:28:46

    Ο καραμανλής είπε ΟΧΙ στον Μπους στο Βουκουρέστη. Ο Σαμαράς μπορεί;

    • ψυχραιμια avatar
      ψυχραιμια @ STAM 04/12/2013 09:35:24

      Ειχε δικαιωμα να το πει και δεν ειχε να παιρνει λεφτα απο τον Μπους.
      Τι θα πει μπορει και δεν μπορει;Εδινε καποιο δανειο η Αμερικη στην Ελλαδα και το εχασε με το οχι;
      To δυσκολο δεν ηταν φυσικα το Βουκουρεστι αλλα να παρει μετρα για να αντιμετωπισει την κριση.Μετρα δεν πηρε και εφυγε.

      • Anonymous avatar
        Anonymous @ ψυχραιμια 04/12/2013 10:26:19

        Το νόημα του Σταμ είναι στο γεωπολιτικό. Και το γεωπολιτικό είναι πιο ισχυρό γιατί βασίζεται μακροπρόθεσμα. Η οικονομική βοήθεια από όπου κι αν εδράζεται αφορά σε μικρότερο χρόνο μπροστά

        • ψυχραιμια avatar
          ψυχραιμια @ Anonymous 04/12/2013 16:50:02

          Μπορει να είναι αλλά αμεσες συνεπειες το βετο δεν ειχε καμμια.Δεν ηταν υποχρεωμένος εκ του βετο μολις γυρισει από το Βουκουρέστι να κοψει μισθους και συνταξεις.

  6. Tassos avatar
    Tassos 04/12/2013 08:08:01

    Για μένα κε Ζήση κάνεις λάθος. Ο κόσμος υπομένει γιατί ξέρει ότι ο Σαμαράς κάνει το σωστό. Αν δεν το πίστευε θα είχε κάνει αυτό που λέει ο Τσίπρας: θα είχε βγει στο δρόμο και θα γινόταν χαμός. Μην υποτιμάς τον κόσμο, κακομοιριασμένοι, φτωχοί, απελπισμένοι είμαστε αλλά ξέρουμε ότι άλλος δρόμος δεν υπάρχει.

    • Sim avatar
      Sim @ Tassos 04/12/2013 16:05:41

      Ναί , ναί, κακομοιριασμένοι, φτωχοί, απελπισμένοι είμαστε αλλά ξέρουμε ότι άλλος δρόμος δεν υπάρχει. Τό΄πε κι΄ο Κεδίκογλου. Καλά Χριστούγεννα σύντροφε...

  7. νικος π. avatar
    νικος π. 04/12/2013 08:11:35

    πολυ αφελης προσεγγιση κατα την ταπεινη μου γνωμη,η ζημια για την οικονομια θα ειναι πολυ μεγαλη απο μια τετοια εξελιξη.

  8. anarcholiberal avatar
    anarcholiberal 04/12/2013 08:42:32

    Δόξα σοι ο Θεός, το καταλάβατε επιτέλους ότι ΠΡΕΠΕΙ να παμε σε εκλογες τωρα!! Το γραφω εδω μεσα δυο μηνες τωρα. Τωρα!! Όσο για τους ομιλούντες περί δήθεν ζημίας στην Οικονομία, εάν προκηρυχθούν εκλογές τωρα, διερωτώμαι το εξης: δεν είναι καλύτερο να επέλθει η όποια και πάντως μικρή ζημία από πιθανή εκλογική μάχη παρά η ΤΕΛΕΙΩΤΙΚΗ ζημία τον Απρίλη, όταν θα τρεχουμε άπαντες να σαρώσουμε τις καταθέσεις μας από τις τράπεζες ενόψει Τσίπρα; Εκεί να δείτε ζημία! Που θα κληθεί ν αναλάβει ο τυπος την Δευτέρα όπου ΗΔΗ θα ευρίσκονται υπό κατάρρευσιν ΟΛΕΣ οι τραπεζες λόγω κεφαλαιακής ανεπάρκειας!!! Λοιπον, μην το παιδεύουμε άλλο κυριε Σαμαρά μου: ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!

    • aris1 avatar
      aris1 @ anarcholiberal 05/12/2013 15:50:22

      Για να έλθει ο Τσίπρας φίλε anarcholiberal ?

  9. yellow avatar
    yellow 04/12/2013 08:44:04

    Εκλογές το 2016!!
    Η' μήπως "μύρισαν" για Απρίλη... ?

  10. Νεύτων avatar
    Νεύτων 04/12/2013 09:19:28

    Συμφωνώ απόλυτα από την πρώτη λέξη έως και την τελευταία.
    Ξερό, κυνικό άρθρο, γεμάτο αλήθειες που ταρακουνάνε. Όχι για τα του ΣΥΡΙΖΑ, όπου εκεί ούτως ή άλλως είναι για να γελά κανείς με τις αριστερές αοριστίες και μπαρουφολογίες, αλλά για όλα αυτά που αφορούν την παράταξη της ΝΔ και τη βαθειά πράσινη επικυριαρχία στο Κράτος. Επειδή έχουμε ανάγκη ένα 4-5%! Φτάνει πια! Εκλογές τώρα!
    Και ας αναλάβουμε όλοι τις ευθύνες μας...

  11. arkoudanews avatar
    arkoudanews 04/12/2013 09:33:03

    Μετά από λίγο (πραγματικά λίγο) καιρό, το άρθρο σας θα χαρακτηριστεί «προφητικό».
    Δεν χρειάζεται όμως να είναι κανείς προφήτης για να δει τις εξελίξεις. Η κοινή λογική αρκεί

  12. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 04/12/2013 09:33:46

    Οι Έλληνες πρέπει να αντιληφθούν πως η χώρα έχει χρεοκοπήσει.
    Πως όποιος διακηρύσει την γρήγορη και εύκολη διαφυγή από την κρίση, είναι απατεώνας.
    Γι'αυτό ο Ελληνικός Λαός πρέπει να πάρει την ευθύνη για την Πολιτική που χρειάζεται η χώρα.
    Mέχρι τώρα ο Σαμαράς έχει αποδείξει ότι αποτελεί το σημαντικότερο πολιτικό κεφάλαιο που διαθέτει η χώρα αλλά κινδυνεύει να το εξαντλήσει απέναντι σε ένα εύκολο και διαρκώς αυξανόμενο λαϊκισμό.
    Να προσφύγει στο Λαό. Ακόμα κι αν χάσει, θα διατηρηθεί ως χρυσή εφεδρεία στις δυσκολότερες ημέρες που θα ακολουθήσουν.
    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ!!!

  13. Κωστας Τ avatar
    Κωστας Τ 04/12/2013 09:57:20

    ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΩΡΑ !!!! Ο καθένας ας αναλάβει τις ευθύνες του......... Η συγκεκριμένη αναγκαστικά ακολουθούμενη πολιτική δεν οδηγεί πουθενά,είναι δεδομένο το τέλος.....Πρέπει να γίνει μια νέα αρχή με τους δανειστές και να διατηρηθεί η πρωτοβουλία,ευκαιρία ο Δεκέμβριος για ρήξη με τρόικα....Αν απλά κερδηθεί χρόνος,τον Ιούνιο ο τόπος θα παραδοθεί άνευ όρων στις συνιστώσες του ΣΥΡΙΖΑ και στο χάος........

  14. Panos avatar
    Panos 04/12/2013 10:08:51

    Και όταν καλούσε για μέτρα και μάλιστα ήπια για να αποφευχθούν τα χειρότερα, ποιός άκουγε;;;;
    Στα κάγκελα ο Γιωργάκης απειλώντας και εκβιάζοντας με κάθε τρόπο για να αναλάβει την αποστολή... του.
    Τα μαρτύρησε... πρόσφατα στο mega και ο Γεωργιάδης σε μιά κρίση ειλικρίνειας. Τους έλεγε ο Καραμανλής πάμε για καταστροφή, ελάτε να πάρουμε τώρα μέτρα για να προλάβουμε, αλλά... οι διεθνείς οικονομικοί εγκληματίες διά του αντιπροσώπου τους George Papandreou είχαν τα δικά τους σχέδια.

    • Δρυς avatar
      Δρυς @ Panos 04/12/2013 10:54:19

      Κάνεις λάθος Πάνο. Ο ίδιος ο Αλογοσκούφης με δηλώσεις του (υπάρχουν και στο google), πίεζε από την αρχή τον Καραμανλή να πάρουν μέτρα, αλλά ο Καραμανλής το άφηνε για αργότερα. Αυτή η ξαφνική, ύστερα από 5 χρόνια χαλαρής κυβέρνησης, δήλωση για μέτρα, μόνο αναγγελία εξόδου-παράδοσης λέγεται. Δεν τα ξέρεις αυτά;

      • Panos avatar
        Panos @ Δρυς 05/12/2013 00:57:56

        Φίλε Δρυς, η διακυβέρνηση Καραμανλή δεν ήταν τόσο απλή όσο φαίνεται.
        Με το που βγήκε έσκασε στα χέρια του το σχέδιο Ανάν. Μετά είχαμε Ολυμπιακούς όπου τα πάντα έπρεπε να είναι ήσυχα... γιατί αλλιώς θα είχαμε θέματα... κατά την διάρκεια των αγώνων.
        Από το ΄05 μέχρι το καλοκαίρι του ΄07 αποφάσισε να ακολουθήσει μία εξαιρετικά ριψοκίνδυνη στρατηγική αυτή της συνεργασίας με την Ρωσία σε αγωγούς και άμυνα, που άν του έβγαινε η χώρα δεν θα χρειαζόταν να πάρει ούτε καν τα ήπια μέτρα που ζητούσε μετά.
        Εκεί υπήρχαν σφοδρές αντιδράσεις από τους "συμμάχους" με τα γνωστά... αποτελέσματα. Έφθασε αγκομαχώντας μέχρι τον Απρίλιο του ΄08 για να βάλει το βέτο και να μην χρεωθεί εθνικό θέμα.
        Αυτό ήταν και το τέλος.... Από τότε πλέον μετρούσε αντίστροφα και το ήξερε.
        Μην ξεχνάς δε, πως η διεθνής κρίση ξέσπασε το 2008 και από τότε ζητούσε να συνεναίσουν όλοι για να προετοιμαστούμε για τα χειρότερα.
        Η ιστορία δεν θα τον δικαιώσει. Τον δικαιώνει ήδη...
        Τώρα άν αυτό κάποιους τους ενοχλεί, ΞΥΔΙ....

        • aris1 avatar
          aris1 @ Panos 05/12/2013 10:27:28

          Mακροσκοπικά έχεις απόλυτο δίκιο φίλε Πάνο. Η αν θες, με τον Κώστα Καραμανλή έξω τα πήγαμε πολύ καλά.
          Με αυτούς που έβαλε στην κυβέρνησή του τα έκανε μπάχαλο, όπως και ο Σαμαράς τώρα, πλην ελαχίστων εξαιρέσεων.
          Και όχι βέβαια για το ψευτοσκάνδαλο του Βατοπεδίου, αλλά κυρίως για τους κουμπάρους και τους άλλους υπουργούς που αντέγραψαν με ζήλο τη συμπεριφορά των Πασοκολαμογίων. Ητοι βρήκαν στωμένο το τραπέζι με τα κλεμμένα απ' το λαό, και αντί να πιάσουν τους κλέφτες, συνέχισαν μαζί τους το φαγοπότι.
          * Βεβαίως ο Σαμαράς μπορεί να ισχυριστεί οτι οι περισσότεροι ανίκανοι υπουργοί του δεν προέρχονται πλέον απο τη ΝΔ, αλλά αυτό μοιάζει με τη δικαιολογία του Παπακ. και του ΓΑΠ στη Μέρκελ, οτι "δεν δημιουργήσαμε εμείς το έλλειμα αλλά οι άλλοι, άρα δώστε μας λεφτά να βγούμε απο την κρίση..."

          • Panos avatar
            Panos @ aris1 05/12/2013 19:48:28

            Ο Σαμαράς δυστυχώς είναι σε δυσμενέστερη θέση σε σχέση με τον Καραμανλή.
            Και δεν έφθανε μόνο αυτό, προέκυψε και η ακραία ενέργεια εναντίον της ΧΑ που δεν του βγήκε... και έγινε μπάχαλο η κατάσταση.
            Χίλιες φορές άμεσα να προέκυπτε ένα κόμμα εθνικιστικό και καθαρό... για να ξεφύγει ο κόσμος (που από ότι φαίνεται δεν γυρνάει με τίποτα στην Ν.Δ.) από την ΧΑ, αλλιώς... φασκελοκουκούλωστα....

  15. blue nile avatar
    blue nile 04/12/2013 10:21:38

    Πολύ εύστοχο άρθρο.
    Σε ένα σημείο όμως έχω αντιρήσεις.
    Σίγουρος δεν είμαι αλλά...
    Γιατί να πάμε σε λύση εκλογών αντί η κυβέρνηση να πει ένα ΟΧΙ στους δανειστές μας;
    Σε αυτή την περίπτωση θα πάρει και τον κόσμο με το μέρος της.
    Από τη στιγμή που μπορεί να μην υπάρχει πραγματικό πρωτογενές πλεόνασμα αλλά είμαστε πολύ κοντά του, η κυβέρνηση μπορεί με προσωρινές λύσεις δανεισμού (μέσω τραπεζών) να λειτουργήσει το κράτος με ιδίους πόρους για μερικούς μήνες.
    Είναι αρκετό διάστημα ώστε σε ένα eurogroup να απαιτήσουμε όλα όσα θα μας δώσουν προοπτική για να βγούμε από την Κρίση.
    Μοχλός πίεσης θα είναι η απειλή μπλοκαρίσματος κάθε απόφασης του ευρωκοινοβουλίου με χρήση της αρνησικυρίας.
    Βέβαια πάντα μπορούν να μας πετάξουν έξα από την ευρωζώνη.
    Με καταληκτήριες συνέπειες όμως για την ίδια την ευρωζώνη.
    Οπότε ζορίζει το πράγμα.
    Απαίτηση μας η επίτέλους επίτευξη της βιωσιμότητας του ελληνικού χρέους και η ενεργοποίηση της ΕΤΕΠ για ένα νέο ευρωπαικό σχέδιο Μάρσαλ.
    Οπότε θέλουμε είτε γενναίο κούρεμα είτε μηδενισμό των επιτοκίων με ξωπέταμα του χρέους στα επόμενα 30 χρόνια με παράλληλη εφαρμογή ρήτρας ανάπτυξης. ρήτρα ανάπτυξης.
    Δηλαδή οι δανειστές θα παίρνουν τα χρήματα τους κάθε φορά που η Ελλάδα έχει ανάπτυξη οπότε θα ενδιαφέρονται να στηρίζουν αυτή την ανάπτυξη.
    Και μια τελευταία διαπίστωση.
    Εδώ που φτάσαμε εύκολες λύσεις δεν υπάρχουν.
    Ο Σαμαράς μπορεί να διέψευσε πολλές προσδοκίες με την αποδοχή του μνημονίου όμως παραμένει ο μόνος Έλληνας πολιτικός που μπορεί να διαχειριστεί τα δύσκολα που έρχονται.

    • aris1 avatar
      aris1 @ blue nile 04/12/2013 13:30:34

      Πολύ καλά τα λες αγαπητέ Blue Nile, αλλά αυτή που προτείνεις είναι ουσιαστικά η πρόταση Τσίπρα.
      1. ΟΧΙ στους δανειστές μας (αρα και στο μνημόνιο).
      2.Παραμονή στην ΕΕ και την Ευρωζώνη με χρήση της απειλής Veto στις αποφάσεις τους. (Σκληρή διαπραγμάτευση)
      3.Ενεργοποίηση της ΕΤΕΠ για ένα νέο ευρωπαικό σχέδιο Μάρσαλ.
      4.Γενναίο κούρεμα είτε μηδενισμό των επιτοκίων με ξωπέταμα του χρέους στα επόμενα 30 χρόνια με παράλληλη εφαρμογή ρήτρας ανάπτυξης. ρήτρα ανάπτυξης.
      5.Δεν ανέφερες τον λογιστικό έλεγχο και την καταγραφή του παράνομου χρέους που επίσης περιλαμβάνεται στο πρόγραμμα του ΣΥΡΙΖΑ αλλά δεν παραονίζεται με αποτέλεσμα να του "γίνει παρατήρηση" απο την εκπρόσωπο του Die Linke Γκάμπι Τσίμερ που χυδαία διαστρεβλωθηκε απο τον Βενιζέλο και τα μνημονιακά ΜΜΕ...

    • foros1 avatar
      foros1 @ blue nile 04/12/2013 15:04:35

      "Με καταληκτήριες συνέπειες όμως για την ίδια την ευρωζώνη."
      εδω ισχυει το "συν Αθηνά και χείρα κίνει", αλλιως μπορει και να συμβει το αντιθετο: ισχυροποιηση της ευρωζωνης!
      αν ομως σε μια δυσκολη (ΑΠΕΥΚΤΑΙΑ) στιγμη, ειχαμε ετοιμη μια ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ κυκλοφορια (δανειο;) ενος ισχυρου νομισματος, πχ $, τοτε πραγματικα η τυχον επιλογη τους να μας "πεταξουν" εξω, πιθανοτατα θα ηταν το κυκνειο ασμα του ευρω.
      επειδη ομως το ευρω ειναι ηδη ενα ισχυρο διεθνες αποταμιευτικο νομισμα, θελει μεγαλη "μαεστρια" απο τον Α.Σ. σε ενα τετοιο χειρισμο...

      • blue nile avatar
        blue nile @ foros1 04/12/2013 16:34:50

        Άρη.
        Μπορεί να τα λέει ο Τσίπρας.
        Έχω τη γνώμη όμως ότι ο μόνος που μπορεί να τα υλοποιήσει είναι ο Σαμαράς.
        faros1
        Δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει η Ελλάδα από το ευρώ και η ευρωζώνη να υπάρχει μετά από δέκα μέρες.
        Από δέκα μεριές θα έρθει η διάλυση.
        Πρώτα πρώτα μόλις βγούμε εμείς θα πέσουν οι πολίτες στις τράπεζες να σηκώσουν τις καταθέσεις τους.
        Οι τράπεζες θα κλείσουν και το όσα γίνουν απέξω θα παραπέμπουν στην Αργεντινή.
        Οι εικόνες όμως θα ταξιδέψουν σε όλες τις νότιες χώρες και την επόμενη μέρα οι ίδιες σκηνές θα διαδραματιστούν σε Ισπανία Ιταλία Πορτογαλία και αλλού.
        Με την κατάρευση των ισπανικών τραπεζών καταρέει και η Γαλλία που έχει επενδύσει πολλά εκεί.
        Οπότε μετά τέλος το ευρώ.
        Ακόμα όμως και αν δεν συμβούν όλα αυτά.
        Το πρωτογενές κόστος θα ξεπεράσει τα δύο τρις.
        Από εκεί και πέρα κάθε μέρα θα βγαίνει και ένα καινούργιο φασούλι.
        Εδώ στις ΗΠΑ μια ψωρολίμαν χρεοκόπησε και κόντεψε να διαλυθεί το σύμπαν.
        Όχι ολόκληρο κράτος.
        Ο ίδιος ο Ντράγκι το παραδέχτηκε ότι με όποια χώρα και αν βγει από την ευρωζώνη η ΕΚΤ δεν μπορεί να κάνει τίποτα για να σώσει το ευρώ.
        Το ωραίο είναι ότι μόλις πούμε αντίο στο ευρώ θα διαλυθεί η ΕΕ.
        Γιατί η σχέση μεταξύ ευρωζώνης και ΕΕ είναι πια τόσο σφυρηλατημένη που δεν υφίσταται η μία χωρίς την άλλη.
        Το ερώτημα που προκύπτει είναι το γιατί οι Έλληνες ηγέτες στην Ελλάδα και στην Κύπρο είχαν τέτοιο όπλο στα χέρια τους και δεν το χρησιμοποίησαν...
        Ποτέ δεν είναι αργά...

        • Magganas avatar
          Magganas @ blue nile 04/12/2013 17:39:25

          blue nile,

          δεν πρόκειται να πάθει τίποτε η Ευρωζώνη εάν βγούμε από το Ευρώ.
          Οι μόνοι που θα καταστραφούνε είναι οι Έλληνες πολίτες. ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ όμως.
          Κανείς Γερμανός, Βέλγος ή Ολλανδός δεν πρόκειται να πάει στην τράπεζά του στη Γερμανία να σηκώσει τις καταθέσεις του!
          Αυτά τα έκαναν οι Έλληνες και είτε τα έκαναν μασούρια είτε τα πήγαν στο εξωτερικό.

          • aris1 avatar
            aris1 @ Magganas 04/12/2013 21:16:05

            Φίλε Maggana,
            Σε ΚΑΝΕΝΑ κράτος που χρεωκόπησε δεν καταστράφηκαν ολοκληρωτικά οι πολίτες του. Ούτε και στο δικό μας που τόσες χρεωκοπίες έκανε στο παρελθόν και τόσες καταστροφές γνώρισε.
            Αν η Ευρωζώνη πετάξει έξω την Ελλάδα με Ευρωπαικό χρέος 450 δις (και όχι την Κύπρο με 13 δις, που κανείς Ευρωπαίος δεν κατάλαβε οτι χρεωκόπησε) και ΔΕΝ ΠΑΘΕΙ ΤΙΠΟΤΕ απο τις αγορές, θα ζητήσουμε συγγνώμη και θα επιστρέψουμε μαζί με τη FYROM(μπορεί να κάνουμε και ομοσπονδία μαζί της) που την παρακαλάνε να μπεί στην ευρωζώνη και μας πιέζουν να πούμε ναι...
            Λες να μας εκδικηθούν λέγοντάς μας:" την πατήσατε, δεν έχει συγγνώμη", να μας στείλουν στην Ευρασία του Πούτιν και μετά να μας πληρώνουν για να διαδηλώνουμε εναντίον του?

        • aris1 avatar
          aris1 @ blue nile 04/12/2013 21:03:37

          Φίλε blue nile, αν τα υλοποιήσει ο Σαμαράς, θα τον ψηφίζω για πάντα. Αν οχι, ειμαι υποχρεωμένος να ψηφίσω Τσίπρα, έστω κι αν κάνει τα μισά, διότι αυτός δεν μας χρωστάει και τίποτε εδω που τα λέμε...

          • blue nile avatar
            blue nile @ aris1 05/12/2013 00:07:28

            aris1
            Λογικά μιλάς.
            Magganas
            Το bank ran στις χώρες του νότου είναι αρκετό για να ξαποστείλει την ευρωζώνη στον αγύριστο.
            Η διάλυση των τραπεζικών τους συστημάτων είναι αδύνατον να αντιμετωπιζόταν ακόμα και σε καλές εποχές.
            Πολύ περισσότερο τώρα που πέντε χρόνια μετά την Κρίση του 2008 οι οικονμίες είναι βαριά λαβωμένες.
            Και μπορεί να μην πιστεύεις εμένα.
            Ο Ντράγκι όμως το ξεκαθάρισε άπαξ διά παντός.
            Έστω μία χώρα να φύγει η ευρωζώνη διαλύεται...
            Βέβαια μπορεί μετά να προκύψουν άλλες νομισματικές ζώνες.
            Μπορεί η Γερμανάι να πάρει τους κολλητούς της και να φτάξει ένα ευρωμάρκο.
            Ενώ οι χώρες του νότου να δημιουργήσουν ένα λατινικό ευρώ.
            Η ευρωζώνη όμως όπως την ξέρουμε θα είναι παρελθόν.

          • aris1 avatar
            aris1 @ blue nile 05/12/2013 10:33:49

            Αγαπητέ blue nile και σύ μιλας πολύ λογικά σε όλα τα σχόλιά σου καθώς και στο τελευταίο σου προς τον maggana.
            Aν δεν δοθεί κοινή-αδελφική λύση στην οικονομική κρίση της Ευρωζώνης που της ήρθε απο τις ΗΠΑ,
            τότε θα διαλυθεί και θα γίνουν οι δύο ζώνες που λές. Μάλιστα εγώ θα έβλεπα και μια ενοποίηση ή τουλάχιστο στενή σύνδεση της "Λατινοευρωπαικής" με την "Ευρασιατική" ζώνη της Ρωσίας...

          • giorgosalexpoli avatar
            giorgosalexpoli @ aris1 05/12/2013 12:16:30

            Φιλε, γραφεις ολα αυτα για να μας πεις οτι θα ψηφισεις τσιπρα? πεστο απο την αρχη να τελειωνουμε και μην το παιδευεις.
            Μετα ομως θα εχεις το θαρρος να ομολογησεις οτι σας πηρα ολους στο λαιμο μου η θα την κανεις αλα γιωργακης?

          • blue nile avatar
            blue nile @ giorgosalexpoli 05/12/2013 21:06:44

            Δεν ξέρω αν απευθύνεσαι σε μένα αλλά αν διαβάσεις παραπάνω ξεκαθαρίζω ότι θεωρώ τον Σαμαρά τον μόνο πολιτικό με αξία.
            Το ότι ο Τσίπρας λέει και κάποια σωστά πράγματα δεν σημαίνει ότι μπορεί να κυβερνήσει σε τέτοια κρίσιμη περίοδο.
            Του λείπει το ειδικό βάρος...
            Από όσα πάλα θυμάμαι πάντα η αντιπολίτευση χωρίς το φορτίο της διακυβέρνησης μιλούσε πιο σωστά από τη κυβέρνηση.

  16. Διογένης avatar
    Διογένης 04/12/2013 10:36:58

    Καλή η λογική του άρθρου, αλλά δεν έχει ΤΕΛΙΚΟ συμπέρασμα. Αυτό που δεν λέει δηλαδή, είναι τι θα προτείνει ο Σαμαράς για να πει στον κόσμο "ψηφίστε με". Δεν αρκεί το "είμαι καλύτερος από τον Τσίπρα. Θέλει και κάτι παραπάνω, μια πρόταση. Θα προτείνει "νέο Μνημόνιο" με "κούρεμα", το οποίο δεν θα δώσει ποτέ η Γερμανία; Θα προτείνει "ελάφρυνση" με "light Μνημόνιο"; Θα προτείνει ρήξη με τους δανειστές και ίσως επιστροφή στην δραχμή;

    Υπάρχει και κάτι ακόμη. Αν γίνουν τώρα εκλογές, χύνεται η καρδάρα με το γάλα. Γιατί να κάνει τώρα εκλογές; Αν πάει σε εκλογές π.χ. τον Ιούνιο, αν τον "αναγκάσει" π.χ. ο ΣΥΡΙΖΑ, τότε τι θα αλλάξει; Ούτως ή άλλως σε έξι μήνες και πάλι "όλοι θα παρακαλάνε τον Σαμαρά να ξαναγυρίσει", δεν θα έχει αλλάξει κάτι (γερός να είναι, βέβαια, και πρώτα ο Θεός).

    Δυστυχώς ο Σαμαράς έβαλε τον πήχυ της διαπραγμάτευσης με την τρόικα ψηλά. Δεν υπολόγισε την αλητεία τους, υπολόγισε να έχει κάποιες επιτυχίες τώρα, τις οποίες όμως η τρόικα δεν υπήρχε περίπτωση να του χαρίσει, επειδή υπάρχει δόλος εναντίον της χώρας και δόλος εναντίον της κυβέρνησης. Όταν έχεις τον εχθρό σου για δικαστή, είναι ποτέ δυνατόν να βασίζεσαι σε εξελίξεις που εξαρτώνται από αυτόν; Αν και ο λάθος υπολογισμός του Σαμαρά δεν ήταν η τρόικα (ήξερε εκεί τι γίνεται), ο λάθος υπολογισμός ήταν η έλλειψη πολιτικής βούλησης της Μέρκελ να τον στηρίξει να παρακάμψει την τρόικα. Η Μέρκελ δεν το κάνει αυτό επειδή δεν πιστεύει στον Σαμαρά. Το κάνει επειδή δεν πιστεύει σε ακηδεμόνευτη Ελλάδα.

    Προς το παρόν τα πράγματα βαίνουν συντηρητικά και η κατάσταση έτσι όπως έχει γίνει θα διατηρηθεί, κατά πώς φαίνεται. Υπάρχουν πάρα πολλοί πια που επενδύουν στο Grecovery και αυτό δημιουργεί από μόνο του μια δυναμική θετικών εξελίξεων, όσο και αν την φρενάρει (που την φρενάρει) την δυναμική αυτή η τρόικα (δηλαδή: το ΔΝΤ) με τις δόλιες μεθοδεύσεις της. Κάπου πήρε το μάτι μου ότι η ΕΚΤ (και η ΤτΕ) επέτρεψαν τον επιπλέον δανεισμό με έντοκα γραμμάτια, πράγμα που σημαίνει ότι το χρηματοδοτικό κενό από την καθυστέρηση των δόσεων θα καλυφθεί χωρίς πρόβλημα. Αυτό είναι λοιπόν που δίνει μια άνεση χρόνου και κάποια αυτοπεποίθηση στον Σαμαρά ότι μπορεί να καθυστερήσει στις διαπραγματεύσεις με την τρόικα.

    Το "δια ταύτα", αγαπητέ κύριε Ζήση, είναι ένα και μόνον. Μόνον με ένα σύνθημα μπορεί να πάει στις εκλογές, που αν το υλοποιήσει, δεν θα χρειαστεί καν να πάει σε εκλογές: Έξοδος στις αγορές και αυτόματη λήξη του Μνημονίου. Λέει στην Μέρκελ: Καλή μου κυρία, τα πράγματα εδώ έχουν φτάσει σε ένα αδιέξοδο. Θέλω την στήριξή σου για έξοδο στις αγορές. Δεν "σκίζω" το Μνημόνιο και αποδέχομαι την ενισχυμένη ευρωπαϊκή επιτήρηση, για να μην φοβάσαι μήπως χάσουν τα λεφτά τους οι φορολογούμενοι. Αλλά έχω ανάγκη να απαλλαγώ από το ΔΝΤ, που θέλει την αποσταθεροποίηση της ευρωζώνης μέσω της αποσταθεροποίησης της Ελλάδος. Θα βγω στις αγορές λοιπόν, έστω και με επιτόκιο 8-9%, που δεν είναι πολλά λεφτά αν ζητήσω σε πρώτη φάση να δανειστώ δοκιμαστικά 500 εκ. ευρώ, και αν πάει καλά αυτή η πρώτη έκδοση, ξέρεις ότι μετά το επιτόκιο θα κατρακυλήσει απότομα. Την προετοιμασία την έχω ήδη κάνει και ένα σωρό "γύπες" των αγορών περιμένουν πώς και πώς τα πρώτα ομόλογά μου για να κερδοσκοπήσουν με τις ανατιμητικές προσδοκίες που θα δημιουγηθούν. Άρα, η επιτυχία της έκδοσης είναι εξασφαλισμένη. Θέλω μόνον την στήριξή σου, έστω, την ευμενή ουδετερότητά σου. Αλλιώς, αποσταθεροποιούμαι, χάνω την κυβέρνηση, αποσταθεροποιείται ξανά η ευρωζώνη, και ό,τι πετύχαμε μαζί τα τελευταία ένα-δυο χρόνια πάει περίπατο και η κρίση ξαναέρχεται. Και εσύ δεν θα ξέρεις τι να πεις στους ψηφοφόρους σου.

    Δεν θέλω ούτε "κουρέματα" ούτε ελαφρύνσεις. Ξέρεις πολύ καλά ότι θα τα καταφέρω και χωρίς κούρεμα. Η δήθεν ανάγκη κουρέματος είναι μια εφεύρεση του ΔΝΤ, για να αποσταθεροποιήσουν την ευρωζώνη και να πλήξουν εσένα, την Γερμανία δηλαδή. Χάρη στην περυσινή συμφωνία πληρώνω πολύ λιγότερους τόκους από όσο θα πλήρωνα με πολύ μικρότερο χρέος. Άρα, δεν έχω ιδιαίτερο πρόβλημα. Άσε με λοιπόν να φύγω από την κηδεμονία και δεν θα το μετανιώσεις. Όπως δεν το μετάνιωσες που δεν με έστειλες στην δραχμή. Είναι για το δικό σου συμφέρον.

    Να βγει στις αγορές λοιπόν με κάθε τρόπο. Τίποτε άλλο δεν θα του δώσει προοπτική. Το πράγμα είναι σχεδόν στρωμένο για έξοδο, δεν πρέπει να φοβηθεί. Ο τολμών νικά. Όλα τα άλλα είναι μιζέρια. Από "κούρεμα" μέχρι εκλογές. Αυτήν την μιζέρια είναι που έχει βαρεθεί ο κόσμος.

    • Γιώργης Α. avatar
      Γιώργης Α. @ Διογένης 04/12/2013 13:01:35

      Ναι μπορεί να είναι βιώσιμη πρόταση... διότι έτσι δεν πάμε πουθενά, ενώ μπορούμε να πάρουμε κάποια πρωτοβουλία κινήσεων. Με κουρέματα κτλ δεν υπάρχει λύση.

  17. Στέργιος avatar
    Στέργιος 04/12/2013 11:04:36

    Πότε γίναμε "θεατές πολλών σκληρών παζαριών με την τρόικα" και δεν το καταλάβαμε; Το γιουσουφάκι πιο αντίσταση έφερνε στις ορέξεις τού πασά από ό,τι οι ελληνικές κυβερνήσεις στην τρόικα και το Βερολίνο.

  18. ´Ιδας avatar
    ´Ιδας 04/12/2013 11:10:10

    Πότε είπε ο ´Αδωνις αυτό το πράγμα;

  19. NEMESIS avatar
    NEMESIS 04/12/2013 11:28:28

    ΕΛΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ- ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΑΣΤΕΙΑΚΙ ΚΑΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ
    ΘΕΛΕΤΕ να "αναλάβει ο καθενας τις ευθυνες του" και "να προτεινει λύσεις"; Πως σας φαίνονται τα πιο κατω;
    - ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑ δεν το πειραζει κανενας. Πολυ λιγο με νοιαζει τι θα κανουν οι αποστρατοι και οι συνταξιουχοι. Οσοι καταλαβαινουν οτι η Πατριδα εχει αναγκες, εχει καλως. Οι υπόλοιποι να πανε να παραπονεθουν στον μπαμπα του γαπ
    - το δημόσιο μειωνει μισθούς και συντάξεις ΚΑΤΑ ΤΡΟΠΟ ωστε ο μισθος του προεδρου να γίνει 1000 μικτά . (τα παραπονα στον μιγα που μας κατσατε στο κεφαλι την 18.10.81).
    - υπολογιζετε- ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑ ΣΤΟΥΡΝΑΡΕΙΟ ΛΟΓΙΚΗ- ποσα χρειαζονται ακομα αφου πρωτα εχετε μειωσει μισθους και συνταξεις. Εξηγείστε -ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΜΩΣ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΑΣΟΚΟΙ- στον Λαο γιατι θα πρεπει να απομειωθουν ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ οι καταθεσεις ολων
    -κλειστε μερικές συμφωνίες προαγορας αγροτικων προϊοντων είτε με χωρες που ειναι ευκολο να τα απορροφησουν είτε με συνεταιριστικες -ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΙΓΩΣ ΕΜΠΟΡΙΚΕΣ- διεθνείς εταιρείες (ΔΕΙΤΕ ΚΑΤΑ ΒΡΑΖΙΛΙΑ ΜΕΡΙΑ)
    - ετοιμαστε ΣΟΒΑΡΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ που θα πεισει κεφαλαιουχους ή και κεφαλαιοκρατες να μας δανείσουν οχι γιατι ειμαστε "γλυκούληδες" αλλα γιατι θα βγαλουν λεφτα. Ειναι γνωστο οτι οι καπιταλιστες για το κερδος μπορουν να σου πουλήσουν το σχοινι που θα τους κρεμασεις. Εννοειται οτι αυτο θα γίνει εν αγνοια πρασινοκοκκινομπλε λαμογιων. Απαγορευεται η συμμετοχη στην εκπονηση του πλανου ατομων που εχουν περασει και τυχαια απεξω απο Χ. Τρικουπη, Περισσο, Ρηγίλης και Κουμουνδουρου
    - ετοιμαζομαστε ΣΟΒΑΡΑ, ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΑΣΟΚΟΙ- για την ΑΠΑΙΤΗΣΗ του κατοχικου δανείου και ΟΧΙ ΤΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΕΝΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΠΟΡΡΙΨΕΩΣ ΤΟΥ ΑΙΤΗΜΑΤΟΣ
    -Παραλληλως αξιολογουνται οι δανειακες συμβασεις ΑΠΟ ΤΟ 81 ΚΑΙ ΕΔΩ και ειμαστε ετοιμοι να κατασχεσουμε πασης φυσεως περιουσιακο στοιχειο των πασοκαληταρεων
    - καταρτιζουμε - απολυτως μυστικα- καταλογο παλιανθρωπων (πρασινοκοκκινων ου μη και γαλαζιων περι νομιμου κι ηθικου τυρβασαντων) στοιχειοθετωντας τις κατηγοριες για τις οποιες θα συλληφθουν (με σοβαρο τροπο οχι οπως στην περιπτωση ΧΑ). Ετοιμαζουμε ενταλματα και οι καταλογοι στελνονται με ακρα μυστικοτητα στα αεροδρομια, λιμανια και σε σταθμους οδικων κομβων
    - Ετοιμάζουμε διαγγελμα 10 λεπτων οπου περιγραφονται η παρουσα κατασταση, το δεον γενεσθαι και το αναμενομενο αποτελεσμα. Το διαγγελμα πρεπει να εχει τη "ψυχη και το συναισθημα" του διαγγελματος του ΤΑΣΣΟΥ το 2004 στη Κυπρο
    - εχουμε ετοιμο σχεδιο αντιμετωπισης "αντιδρασεων" τυπου "πολυτεχνειου 73" και "δεκεμβρη 2008"
    - συντονισμενα - ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΑΝ ΠΑΣΟΚΟΙ- κανουμε οτι πρεπει ωστε
    1. να φερουμε προ τετελεσμενου οσους θα χασουν απο αυτο
    2. να αποτραπουν αντιδρασεις των αναρχοκομμουνιστων
    3. να μη γλυτωσει κανενας απο τους ανηκοντες στην αλητεία που μας εφερε εδω (απο τους πανω μεχρι το τελευτιο κατακαθι που υπεγραφε δανεια στο πασοκ)
    4. να δοθει εικονα πολυ μικρης ΑΝΑΤΑΡΑΧΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΦΟΒΗΘΟΥΝ ΟΣΟΙ ΘΑ ΘΕΛΗΣΟΥΝ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΟΥΝ
    Το πιο σημαντικο ειναι να μη φοβηθουμε. Ετσι και αλλοιως χαμενοι ειμαστε. Το πολυ-πολυ να ζησουμε κανενα εμφύλιο. Απο το 431πΧ εχουμε νε δουμε κατι τετοιο, αλλα θα το ξεπερασουμε

    • anarcholiberal avatar
      anarcholiberal @ NEMESIS 04/12/2013 12:58:33

      "Το πιο σημαντικο ειναι να μη φοβηθουμε. Ετσι και αλλοιως χαμενοι ειμαστε. Το πολυ-πολυ να ζησουμε κανενα εμφύλιο. Απο το 431πΧ εχουμε νε δουμε κατι τετοιο, αλλα θα το ξεπερασουμε"

      Πολύ large σε βρισκω σ αυτό το θέμα ρε συ NEMESIS.... Το πολύ - πολύ ε;; Μαλιστα. Δηλαδή το ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ ποιο θα ειναι;;;; Δεν νομίζω να σοβαρολογούμε εδω μεσα...

      • NEMESIS avatar
        NEMESIS @ anarcholiberal 05/12/2013 08:40:01

        To "ολιγότερο" θα ειναι να ξεφορτωθούμε τα βαρύδια που μας σέρνουν στο βυθο 30 χρόνια τωρα: "Επιδοματουχους", συνταξιούχους ετων 40, αναπήρους μαϊμου made by pasok, προοδευτικούς τύπου Υπατία, ΔΥ που επικολλουν χαρτοσημα και μέχρι πριν 2 χρονια μας κουνουσαν το δακτυλο ισχυριζομενοι οτι αυτοι κινουν το χρημα καταναλωνοντας, λαθρο-ορκ που εχουν κατσικωθει εδω με την "ευγενικη χορηγεία" των χονδεμπορων της δΕΙμοκρατίας, ψιλικατζηδες που πουλουσαν με το δραμι προοδευτισμο και αριστερωσύνη και πολλοι αλλοι.
        Αρκετα κλαψαμε. Τα 2/3 εξ ημων καλως παθαινουν οτι παθαινουν γιατι οταν κατι "μαλακες" τους προειδοποιουσαν για το τι ερχεται τους ελεγαν "γραφικους, φασιστες, λαϊκιστες".
        Καλως να ελθει, αν ελθει ο εμφύλιος που και αυτός δε θα ειναι εμφυλιος οπως δεν ηταν και ο συμμοριτοπολεμος 1942-1949 γιατι εχει μαζευτει πολυ αδικία και πολυ αιμα ζητα εκδίκηση:
        1. οσοι καταστραφηκαν τον καιρο της πρωτης πασοκαλητείας (επιχειρηματίες κυρίως αλλα και αξιωματικοι και αλλοι ΔΥ που "σφαγιασθηκαν")
        2. οσοι αυτοκτόνησαν τα τελευταια χρονια γιατι οι λιγουρηδες ξαφνικα εμαθαν τα "σπα" που πληρωναν ομως με δανεικα
        3. οι σφαγιασθεντες γεροντες κυρίως απο τους λαθρο-ορκ με την ηθικη συναυτουργία των εαμοκομμουνιστων υποστηρικτων τους
        4. οσοι τα τελευταια χρονια εμειναν ανεργοι και δεν ειχαν ποτε ψηφισει αριστεροτερα της ΝΔ
        5. τα παιδια που δεν γεννηθηκαν ποτε ή που τους διεκοπη η ζωη (δολοφονηθηκαν με εκτρωση) λογω κρισης
        Δε χρωσταω τιποτα σε κανενα. Σπουδασα με δικα μου λεφτα που εβγαλα εργαζομενος στον ΙΤ και μαλιστα σκληρα. Πληρωνω φόρους που ακομα και τωρα ισοδυναμουν με μια πολυ υψηλη συνταξη δημοσίου κοπριτη(συγνωμη υπαλληλου). Προελεγα τα οσα γινονται σημερα οταν ολοι με τα πουρα στο στομα "επαιζαν" στο χρηματιστήριο. Δεν πηρα ποτε επιδότηση, βοηθημα ή οτιδηποτε αλλο απο το δημόσιο. Και το κυριοτερο βαρεθηκα να ταϊζω ανεπάγγελτους και παρασιτα χωρις να εχω δικαιωμα να πω που θα πανε τα λεφτα μου
        Αν ολα αυτα δεν μου επιτρεπουν να είμαι "large" κινδυνευοντας να χασω τα παντα σ΄ενα πολεμο δεν καταλαβαινω γιατι εχουν δικαιωμα να μιλουν οι πραγματικοι αιτιοι της καταντιας μας και οι πρασινοσκωληκοειδεις συνεργατες τους-ψηφοφοροι

  20. Χμμμμ avatar
    Χμμμμ 04/12/2013 11:29:11

    Διαφωνώ οριζοντίως καθέτως πλαγίως ή σε όποια άλλη στάση προτιμάτε

    Ποιος σας είπε ότι προς το παρόν ενδιαφέρει τον απλό πολίτη αν το χρέος μας ειναι βιώσιμο ή οχι? Για το δικο τους χρεος αν ειναι βιωσιμο ή οχι θα ενδιαφερθεί κανεις?

    Λοιπον για να ξεκαθαρίζουμε τα πραγματα.

    Ο Σαμαρας εδωσε 3 κύριες υποσχεσεις στο λαο.
    1.οτι δεν θα ληφθούν άλλα οριζόντια μετρα
    2.οτι οσοι αποδεδειγμένα πλήγηκαν απο το μνημονιο δεν θα χασουν την κυρια κατοικια τους
    3.οτι το 13 θα βγαλουμε πρωτογενές πλεονασμα και στο πρωτο μισο του 14 θα βγουμε απο το μνημονιο.

    Ποσο μακρια ειμαστε απ ολα αυτα?
    Το πρωτο αποφεύχθηκε
    το δευτερο παρ ολες τις αντιρρήσεις της τροικας μπορει να λυθει με νομοθετικη ρυθμιση
    το πρωτογενές πλεονασμα το πετυχαινουμε
    οποτε δεν μενει παρα να βρουμε τροπο για να καλυφθεί το χρηματοδοτικο κενο του 14 για να βγουμε και απο το μνημονιο.

    Ετσι δεν ειναι ή λαθευω?
    Προς τι λοιπον ο πανικος σκεφτεται ο απλος πολίτης. Στο κατω κατω της γραφης ας εγγραψει στον προυπολογισμο ως εσοδα τις Γερμανικες αποζημειωσεις και ας τους αφησει να κουρευονται..
    Κανει και εκλογες τον Ιουνιο και ειναι καβαλαρης στο αλογο.
    Ωραια τα λεω ε?

    Ας παμε ομως στην σκληρη πραγματικοτητα

    Ολοι βλεπουμε τις υπογειες κινησεις που γινονται απο διαφορους Γερμανοτραφεις πολιτικους. Σιγα μην αφησουν τον Σαμαρα να πετυχει και χασουν την μαρμιτα. Εχουμε παρα πολλα ακομα να ξεπουλήσουμε και πρεπει να εχουν τον ελεγχο.
    Κυριαρχο κρατος σου λεει μετα, Πιφ
    Θαρρεις και ο λαος τρωει κουτοχορτο. Μα τοσο εξω απο την πραγματικοτητα ειναι; Ειναι παρα πολλα τα κερδη και απο τον Αστερα κι απο το Ελληνικο κι απο το φυσικο αεριο κι απο τα φωτοβολταικα και απο οτι θες. Ενα θα πουλανε αυτοι 10% θα ανεβαινει η χρυση αυγη ή το ΚΚΕ .

    Λοιπον κυριοι για να καταληξουμε και καπου.
    Κατα τη γνωμη μου τα πραγματα θα (πρεπει)κυλησουν ως εξης.
    Ψηφιζεται νομοθετικη ρυθμιση για τους πλειστηριασμούς οποια και αν ειναι η γνωμη της τροικας.
    Βγαινει το πρωτογενες πλεονασμα το 13.
    Μολις ανακοινωθουν την ανοιξη τα επισημα αποτελεσματα του πρωτογενους πλεονασματος ο πρωθυπουργος ανακοινωνει την ληξη του τρεχοντος μνημονιου αλλάζοντας υπουργο οικονομικων- μια που τωρα το πρωτο μέλημα πρεπει να ειναι η αναπτυξη του ιδιωτικου τομεα -( ο Στουρναρας ειναι οτι πρεπει για διοικητης της Τραπεζας της Ελλαδος) και κανοντας παραλληλα δομικο ανασχηματισμο.
    Ξεκινα νεες διαπραγματευσεις για το χρεος και το χρηματοδοτικο κενο(αν δεν μας δανεισουν οι αγορες) παιζοντας δυνατα το θεμα της ΑΟΖ.
    Επειτα μπορει να παει σε εκλογες αν χρειαστει λεγοντας στο λαο.Κυριοι αυτος ειμαι, με θελετε να συνεχισω ή οχι; και αντε να δουμε τι θα πει ο λαος, μια που θα ειναι ο πρωτος πολιτικος που τηρησε τις υποσχεσεις του.

  21. factorx avatar
    factorx 04/12/2013 12:45:09

    Δηλαδή πι εκλογές είναι εποχιακό φαινόμενο, όχι πολιτικό;

    • Καβαλιώτης avatar
      Καβαλιώτης @ factorx 04/12/2013 13:17:57

      Είναι αποκλειστικά και μόνο πολιτικό φαινόμενο. Αυτό ακριβώς ήθελα να πω.
      Μάλλον με παρεξήγησες.

  22. Αιρετικός avatar
    Αιρετικός 04/12/2013 12:59:45

    Χμ, εκλογές λοιπόν...Δεν είναι και κακή ιδέα...Δαλύεται το ΠΑΣΟΚ εις τα εις ων συνετέθη...Ο ΣΥΡΙΖΑ παίρνει πλειοψηφία αλλά όχι αρκετή για να κυβερνήσει...Αναγκαστικά πάει σε συνεργασία, είτε με ΝΔ (οπότε αναλαμβάνει την ¨"καυτή πατάτα"), είτε με άλλες "δημοκρατικές" δυνάμεις (βέβαια θα πρέπει να βρει ποιές και πως και με τι όρους και βλέπει από κοντά "πόσα απίδια πιάνει ο σάκος") ...Χμ...interesting...

  23. aris1 avatar
    aris1 04/12/2013 13:15:14

    Το άρθρο και τα σχόλιά του προοιωνίζουν την αναμενόμενη ήττα του Σαμαρά .
    Είναι όπως στο σκάκι. Οταν ο Βασιλιάς έχει απομείνει μόνος του, η ήττα είναι σχεδόν βέβαιη εκτός αν ο αντίπαλος, μία στο εκατομμύριο, την πατήσει απο μόνος του και παραχωρήσει ισοπαλία. Η νίκη παντως έχει αποκλεισθεί τελείως με τις μέχρι τούδε λανθασμένες κινήσεις.

    • Άκρη Άκρη avatar
      Άκρη Άκρη @ aris1 05/12/2013 00:36:16

      ......Ο Βασιλιάς πάντοτε μόνος του δεν ήτανε; Μπορεί ανάμεσα σε πλήθος υστερόβουλων κολάκων, μα τραγικά πιο μόνος, ακριβώς γι αυτό. Τώρα ή πρέπει να εμπνευστεί κάποιαν επαναστατική ανατροπή (που έχει ξεχάσει δυστυχώς τη ....συνταγή της), ή να αποδεχτεί με ψυχραιμία το αποτέλεσμα του ψυχικού χάσματος, που η συντηρητική διστακτικότητα του έχει πια προκαλέσει......

  24. ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ avatar
    ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ 04/12/2013 13:41:48

    κ. Ζήση μάλλον δεν έχετε καλή μνήμη εάν ο Σαμαράς έλεγε τον Νοέμβριο του 2011 όχι και δεν σχημάτιζε την κυβέρνηση Παπαδήμου τότε θα κέρδιζε τις εκλογές με ποσοστό άνω του 45% και θα διαπραγματευόταν με άλλη δυναμική με τους δανειστές αντί αυτού είπε ναι και στίς εκλογές του Μαΐου κατρακύλησε στο 18,90% και τον Ιούνιο στο 29% και στην περιβόητη τρικομματική κυβέρνηση.
    Αν λοιπόν κ. Ζήση ο Σαμαράς πει όχι τον Απρίλιο θα πάρει με μεγάλη άνεση τις εκλογές και θα διαπραγματευτεί από θέση ισχύος πλέον. Γιατί λοπόν (όπως είπε και ένας προηγούμενος αναγνώστης) αντί να πάει σε εκλογές να μην πεί όχι;

  25. καπτεν avatar
    καπτεν 04/12/2013 14:46:52

    Το ιδανικο για το Κον Σαμαρά, για το φωτοστεφανο του και για τη διατηρηση του ως Εθνικου Παραγοντα, ειναι να ψηφισει προυπολογισμο (που προβλεπει Γενικο Ελλειμμα μετά τόκων μολις 3%!!) και να προκηρυξει εκλογες για τα μεσα Ιανουαριου. "Παραδιδοντας" τρεχουσα υφεση μολις 2% (απο 6% περσυ τετοια εποχη) αλλά ταυτοχρονα εχοντας γεμισει τα κρατικα Θησαυροφυλακια (1 δις πρωτογ. πλεονασμα). Εκλογες τον Μαη ή αργοτερα σημαινει μειωση του ισοζυγιου με τον Συριζα κατα 0,5% για καθε μηνα που περνα διοτι ο Ελλην ψηφιζει με συνθετα σκεπτικα οταν "εχει δεσει τον γαιδαρο του". Οτι συνεβη επι Ραλλη και Καραμανλη μεταξυ Ιουνιου - Σεπτ το 81 και το 2009 οπου η διαφορα ανοιγε αντι να σταθεροποιειται.

  26. Dixie avatar
    Dixie 04/12/2013 14:47:48

    Όσο πιο γρήγορα εκλογές τόσο μικρότερη θα είναι η εξαέρωση. Δεν το καταλαβαίνουν κάποιοι εκεί στην ΝΔ στα ψηλά γιατί έχουν βυθιστεί στις καρέκλες και είναι στη κοσμάρα τους. Σε πολλές τοπικές στις πρόσφατες εκλο΄γές επιτροπών ο κόσμος έριχνε άκυρα που γράφανε επάνω Χ.Α...

  27. ΠΗΛΕΑΣ avatar
    ΠΗΛΕΑΣ 04/12/2013 15:24:45

    Και γιατί να ενδιαφέρονται οι δανειστές, αν η Κυβέρνηση θα είναι φρέσκια ή παλιά, όταν τους πει (Αν τους πει, τον Απρίλη, κατά τον αρθρογράφο) το "φτάνει πιά"; Μάλλον προς τα μέσα θα μετράει περισσότερο, για την επιβολή νέων μέτρων, αν απαιτηθούν.
    Και, δεν συμφωνώ καθόλου με την προσπάθεια ελαχιστοποιήσεως των ζημιών της ΝΔ, εν όψει Απρίλη "κι αν χάσουμε ας τα κάνει μπάχαλο ο Αλέξης και να ξανάρθουμε", γιατί το μπάχαλο θα αφορά τα σπίτια μας.
    Και οι εντυπώσεις από την κατάληξη του "success story"; Αν είναι να συνεχίσει με αυτό το μοτίβο, προς τι οι εκλογές; Αν όχι, η δίκαια λοιδωρία, που θα προκύψει;
    Όχι κε Ζήση! Πιό πολλά θα αποφέρει μια ειλικρινής και αποφασιστική συνέχεια, έστω και αν τον Απρίλη χρειαστεί να κάνουμε το δημοψήφισμα που δεν έγινε επί ΓΑΠ (σχήμα λόγου). Στο κάτω-κάτω, ακόμα και όσοι κατηγόρησαν τον Σαμαρά για την εγκατάλειψη των "Ζαππείων", θα παραδεχτούν ότι εξαντλήθηκαν τα μέσα και όχι ότι η ΝΔ εγκατέλειψε το καράβι μπροστά στον σκόπελο, για άλλη μια φορά. Και θα ψηφίσουν αναλόγως. Και, αν χάσει η ΝΔ, όπερ πιθανότατο, ο ΣΥΡΙΖΑ, που θα παραλαμβάνει το φρεσκοδιατυπωμένο "success story", (τουλάχιστον ο Κώστας Κ. μίλαγε για μεγάλες θυσίες πριν πάει σπίτι του) θα μιλήσει αληθοφανώς με όρους "δεν ξέραμε", για την πτώχευση που θα κηρύξει.
    Τέλος, χωρίς εκλογές θα έχουμε μία λιγότερη ψυχολογική δοκιμασία και μία λιγότερη μεγάλη οικονομική ζημιά, όπως σε κάθε εκλογές (και δεν εννοώ το κόστος της διαδικασίας, αλλά το κόστος των πολιτικών διαπλοκών που τις συνοδεύουν).
    Και, επειδή την ΝΔ θεωρεί κυβέρνηση ο λαός, μια ακόμα θητεία της ΝΔ, που έμεινε στην μέση...

    ΥΓ. Αυτό που θα έπρεπε να δουν στη ΝΔ είναι ότι ο Τσίπρας δηλώνει θορυβωδώς ότι θέλει μια άλλη ΕΕ, ενώ ο Σαμαράς ότι αρκείται στην υπάρχουσα. Πόσο καλό είναι αυτό, την δεδομένη στιγμή, για τα ποσοστά της ΝΔ στις επόμενες Ευρωεκλογές;

  28. MCA avatar
    MCA 04/12/2013 15:35:34

    Η εξουσία είναι γλυκιά. Εάν ο ΣΥΡΙΖΑ βγει πρώτο κόμμα και μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση, θα κάνει μία κολοτούμπα μαζί με τον Καμένο που όμοια της δεν θα έχει ματαδεί αυτός ο τόπος. Το ΄΄λεφτά υπάρχουν΄΄ του Παπανδρέου, θα είναι πταίσμα, μπροστά στην κυβίστηση του Τσίπρα.
    Κατά την άποψη μου ΠΑΣΟΚ και ΑΝΕΛ θα είναι μέσα στο κοινοβούλιο με ποσοστά τουλάχιστον στο 10% και οι δυο μαζί. Με τον ΣΥΡΙΖΑ, εάν βγει πρώτος, κοντά στο 30% ,υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να καταφέρουν να σχηματίσουν κυβέρνηση. Πόσο μάλλον εάν καταφέρει να διασωθεί η ΔΗΜΑΡ.
    Εάν βγει πρώτο κόμμα η ΝΔ με 30% και με ένα ΠΑΣΟΚ κοντά στο 5 % με ποιόν θα κάνει κυβέρνηση;
    Τώρα εάν θέλουν να ρίξουν την κυβέρνηση κάποιοι βουλευτές των δύο κομμάτων μαγκιά τους. Αλλά θα πάρουν στην πλάτη τους το ρίσκο και την ιστορική ευθύνη για ότι καλό ή κακό επακολουθήσει σ αυτόν τον τόπο.

  29. factorx avatar
    factorx 04/12/2013 15:44:17

    Προφανώς είστε νέος και δεν έχετε διαβάσει τι γραάφαμε τότε - συμφωνούμε

  30. ορεσέιβιος avatar
    ορεσέιβιος 04/12/2013 17:49:20

    Εκτός απο εκλογές ξέρουμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό στον τόπο αυτό, πολίτες και πολιτικοί?
    Οι εκλογές δεν θα φέρουν λεφτά, θα ξοδέψουμε αρκετά εκατομμύρια για διενέργεια, θα φύγει όλο το ρευστό απο τις τράπεζες και ο νικητής θα είναι επί ξύλου κρεμάμενος , με πραγματική αντοχή κράτους και κοινωνίας μια εβδομάδα.
    Ολα τα υπόλοιπα είναι λόγια των καφενέδων.
    Ολοι μα όλοι, ακόμη και όσοι φωνάζουν εδώ μέσα, μόλις προκηρυχθούν οι εκλογές θα τρέξουν να πάρουν τα λίγα ή πολλά ευρόπουλα τους απο τις τράπεζες.
    Μάγκες είναι οι πανταλάκηδες που τα έχουν όλα εξαποδώ?
    Νηπιακοί εκβιασμοί...Θα κρατήσω την αναπνοή μου μέχρι να μου δώσεις το γλυκό...Το παιδάκι νομίζει ότι έχει μια πηρυνική βόμβα και είναι πραγματικό ο ισχυρός εκβιαστής επειδή συνήθως η μαμά κάνει πως υποχωρεί και του δίνει το βάζο...
    Πόσο μπορεί να κρατήσει την ανάσα του? Κανείς δεν αυτοκτονεί για να εκβιάσει...
    Απο απόγνωση ναί,μπορεί να αυτοκτονήσει, όμως αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι υπόλοιποι θα τον ακολουθήσουν.
    Συνέλθετε αδέρφια....Τις βλακείες αυτές τις αφήνει στο περιθώρειο και ο τσίριζα, γιατί μόνο για κουβέντες καφενείου είναι και όχι για να διοικησεις μια χώρα.
    Οι κύπριοι άντεξαν στον εκβιασμό μόλις μισό λεπτό...Οταν τους άνοιξαν την πόρτα και τους έδειξαν τον δρόμο, απλά έκλεισαν την πόρτα και κάθισαν στο τραπέζι.
    Συνέλθετε...

  31. Asxetos avatar
    Asxetos 04/12/2013 17:57:33

    Aς σταματήσουμε τις αηδίες περί εκλογών βουλευτικών. Υπάρχει εκλεγμένη κυβέρνηση και όποιος τολμά ας την ρίξει.
    Ο Σαμαράς πρέπει να παραδώσει έργο, προωθώντας τον εκσυγχρονισμό του κράτους.
    Να θέσει σαν στόχο την δημιουργία ενός τετάρτου πυλώνα για την στήριξη της δημοκρατίας, την πληροφόρηση (μέσω πληροφοριακών συστημάτων λήψης απόφασης σε όλα τα επίπεδα των θεσμών).
    Να διωχθούν οι κλέφτες και να υπάρξει κίνητρο επιχειρηματικότητας με μειωμένους συντελεστές φορολογίας.
    Επιτέλους ας αξιοποιήσουμε την ναυτιλία, τον τουρισμό, τον υπόγειο πλούτο.
    Ας δώσουμε τα ΑΕΙ πίσω στον Έλληνα φορολογούμενο με κατάργηση των κλικών (αξιολόγηση παντού) και αντιγραφή της διοίκησης των καλύτερων Αμερικάνικων ΑΕΙ.
    Ο Ελληνικός λαός δεν είναι ανόητος θα δεί αμέσως τα αποτελέσματα απο την ανάκαμψη και την μείωση των θέσεων ανεργίας. Τότε μιλάμε για εκλογές.

  32. τοξο avatar
    τοξο 04/12/2013 18:34:25

    Η Δημοτική Αστυνομία ήταν η κυρίως ελέγχουσα αρχή,της εφαρμογής απαγορεύσεως του καπνίσματος.Τώρα τι θα γίνεται;

  33. martios avatar
    martios 04/12/2013 18:38:38

    Όταν η πατρίδα μας ευρίσκεται στον έσχατο κίνδυνο σήμερα, επιβάλλεται να χρησιμοποιηθεί ως έσχατο όπλο και η απειλή του γεωπολιτικού μας αναπροσανα
    τολισμού,θέτοντας ενώπιον των ευθυνών τους όλους τους μεγάλους παίκτες της
    περιοχής.

  34. Anonymous avatar
    Anonymous 04/12/2013 19:03:51

    Από τον Γενάρη του '10 μέχρι και τον Νοέμβρη του '11, όλοι οι αντιμνημονιακοί πολιτικοί (του Σαμαρά προεξάρχοντος) και πολίτες (στο αντινιούς δυναμικά διατρίβοντες), μιλούσαν για την αναγκαιότητα μιας δυναμικής ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗΣ. Αντ΄αυτού τι έγινε μετά την κυβέρνηση Παπαδήμα? Ο μεν Σαμαράς έγινε οπαδός της μονομερούς συναίνεσης οι δε πλοίτες βγήκαν στα κάγκελα. Εξ ου και το 19% του Μαϊου '12 και η περαιτέρω κατρακύλα του σήμερα. Και το ερώτημα. Μπορεί να γίνει κάτι ώστε η Παράταξη μας, η ΝΔ μας να ξαναβρεί το βηματισμό και δυναμική της ως διαχρονικός στυλοβάτης του πολιτικού μας συστήματος? Ρητορικό το ερώτημα και η απάντηση, δική μου μεν, αλλά αυτονόητη
    ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ ΤΩΡΑ, όσι αύριο. Μέχρι τελικής πτώσεως

  35. παραμεθοριος avatar
    παραμεθοριος 04/12/2013 20:45:59

    Εκλογες χρειαζονται οχι για να λυσει η ΝΔ και ο Σαμαρας το προσωπικο τους πολιτικο προβλημα αλλα για να επιτευχθει ο μεγας συμβιβασμος και η μεγαλη συμπτηξη. Διακυβερνηση του τοπου απο Νδ και Συριζα με βαση κοινου προγραμματος για εξοδου της χωρας απο την κριση.
    Ειναι μεγαλη ντροπη για την χωρα το Πασοκ να κυβερναει ακομη και ο νομικος εκπροσωπος της διαπλοκης να παριστανει τον αντιπροεδρο της χωρας.
    Οι εκλογες ειναι χρησιμες μονο για αυτα τα δυο πραγματα. Οριστικη απαλλαγη απο το παρελθον και νεα πορεια. Οι Γερμανοι δειχνουν τον δρομο.

  36. Magganas avatar
    Magganas 04/12/2013 21:31:26

    Factora,

    και πες ότι γίνονται εκλογές και κοιτάζουμε τον πίνακα:

    Ν.Δ.: 25%
    ΣΥΡΙΖΑ: 25%
    Χ.Α: 10%
    Καμμένος: 5%
    ΠΑΣΟΚ: 5%
    ΚΚΕ: 5%
    ΔΗΜΑΡ: 3%

    Μετά τί;;; Μετά τί βρε Φάκτορα;;; Κι έτσι και πάρει και 0,1% παραπάνω ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει και το μπόνους με τις 50 Έδρες...
    Τί θα γίνει μετά;;;;

    Να κάνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ με τον Καμμένο, το ΠΑΣΟΚ, τη ΔΗΜΑΡ και ίσως και με το ΚΚΕ (υπό προϋποθέσεις);;;;;;
    Να γίνουμε η πρώτη Νεοκομμουνιστική χώρα στον πλανήτη;;;;;;;

  37. DON avatar
    DON 04/12/2013 21:39:18

    Πρόωρες εκλογές = Ομολογία αποτυχίας

    • factorx avatar
      factorx @ DON 04/12/2013 22:49:47

      Πρόωρες εκλογές = αιφνιδιασμός του αντιπάλου που θέλει να καταστρέψει την χώρα + αποτροπή της καταστροφικής διακυβέρνησης ΠΑΣΟΚ με άλλο όνομα

      • Άκρη Άκρη avatar
        Άκρη Άκρη @ factorx 05/12/2013 00:42:47

        Εδώ το ξέρουμε όοοοοολοι εμείς, θα ζει στην άγνοια ο αντίπαλος και θα αιφνιδιαστεί;

  38. factorx avatar
    factorx 04/12/2013 22:26:48

    Γιατί να είναι αυτά τα ποσοστά; Εγώ ξέρω άλλα. Αλλά δεν είναι εκεί το θέμα. Αλλά στην βεβαιότητα ότι ο Τσίπρας δεν θα σχηματίσει κυβέρνηση. Αλλά και να σχηματίσει στο μπάχαλο που θα ακολουθήσει. Μην ξεχνάς: καλύτερα μια τακτική ήττα παρ΄σα μια στρατηγική

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ factorx 05/12/2013 00:09:43

      σωστα, το αν το 'μπαχαλο που θα ακολουθήσει' θα το πληρώσει ο τόπος ειναι λεπτομέρεια.. μπροστα στην 'υψηλή στρατηγική' με τετοια θα ασχολουμαστε..
      ( κοψτο και αυτό - και με χρονια με καιρούς θα λεμε τι ανοιχτό σαιτ που ήταν ανοιχτό στον διάλογο και τις διαφορετικές αποψεις..
      ΟΚ κοψτο ..εχετε και σεις δικαιωμα να 'περνάτε γραμμή' χωρις να σας κανιβαλίζει η καθε μαιμού.. )

  39. βικυ γουλιωτη avatar
    βικυ γουλιωτη 04/12/2013 22:46:33

    Αφηστε τα αυτα με τις προωρες εκλογες,μολις ειδατε τα ζορια.Μεταρρυθμισεις σε υγεια,παιδεια θα γινουν?Οι απαραιτητες απολυσεις και καταργησεις-συμπτηξεις οργανισμων θα γινουν?Ιδιωτικοποιησεις,θα γινουν?Γιατι σαν να μου φαινεται πως εκτος απο τους αριστερους,ουτε η νδ θελει τελικα τα παραπανω.Αν ειναι ετσι,βγειτε να το πειτε στον κοσμο, μην μας παιζετε τον παπα.Η θα παρουσιαστει εργο απο την κυβερνηση πραττοντας τα παραπανω η καντε λοιπον εκλογες να ερθει το τσιπρακι.Μονο,παρακαλω, μετα, οταν κλεισει η βρυσουλα της ΕΚΤ εστω και για 2 μερες ,δεν θελω κλαψες απο κανεναν εδω μεσα.

    • Magganas avatar
      Magganas @ βικυ γουλιωτη 05/12/2013 03:37:09

      Βίκυ σωστότατη!
      Φωνάζω σε κάθε ευκαιρεία ότι όπως μπήκαμε στο μνημόνιο ακριβώς έτσι είμαστε ακόμη!
      Ίδιοι και απαράλλαχτοι!
      Έχουμε πάρει πακτωλό δισεκατομμυρίων και εξακολουθούμε:
      -να πληρώνουμε ένα εκατομμύριο δημόσιους μισθούς,
      -να είναι η φοροδιαφυγή στο 60%-100%,
      -να μην έχει γίνει καμία αποκρατικοποίηση στις αμαρτωλές ΔΕΚΟ που καταπίνουν εκατομμύρια χωρίς να προσφέρουνε τίποτε,
      -να έχουμε ¨κλειστά" επαγγέλματα,
      -η ανεργία να βαράει μαύρο (έχει ξεφύγει από το κόκκινο πλέον),
      -στην παιδεία να αποφασίζει το ΑΝΤΑΡΣΥΑ,
      -στην υγεία να κάνουνε κουμάντο 5 συνδικάτα φακελάκηδων.

      Πού πήγαν τα Δις με τα οποία χρεώσαμε και τα εγγόνια μας;;;;;

    • aris1 avatar
      aris1 @ βικυ γουλιωτη 06/12/2013 17:03:33

      Πολύ σωστά και ξεκάθαρα μιλας αγαπητή Βίκυ. Και αυτά τα Πασοκικού τύπου χοντρά ψέμματα οτι τηρήσαμε "ΟΛΑ" τα προαπαιτούμενα του μνημονίου που υπογράψαμε πλην ενός που θα το τηρήσουμε κι αυτό σήμερα, δηλαδή το κλείσιμο της ΕΒΟ, είναι παραμύθια που ούτε οι Κουτόφραγκοι τα πιστεύουν πλέον αφού επι της ουσίας που είναι αυτή που αναφέρεις δεν τηρήσαμε τίποτε...Τελικά παρότι πέρασαν 2 χρόνια σχεδόν και οι κυβερνώντες απολαμβάνουν τους παχυλούς μισθούς τους που είναι δεκαπλάσιοι και βάλε απο εκείνον του εργαζόμενου ακόμα Ελληνα, δεν παρουσιάστικε ακόμα κανένα ουσιαστικό έργο.
      Δίκιο έχει και ο φίλος Magganas παρακάτω. Γι αυτό, θέλει δε θέλει θα καταφύγει σε εκλογές, για να την κάνει αλλά Κώστα Κ. και να τα φορτώσει όλα στο Τσιπράκι...

  40. Άκρη Άκρη avatar
    Άκρη Άκρη 04/12/2013 23:37:10

    Σε πολλά συμφωνώ, σε πολλά διαφωνώ με το άρθρο. Ωστόσο τάσσομαι σαφώς υπέρ της γενναίας αντιμετώπισης των προκλήσεων και της προκήρυξης εκλογών το συντομότερο δυνατόν, γιατί πιστεύω ότι μόνο η πλειοψηφία του Ελληνικού λαού που πλέον δεν δικαιούται να μην αποφασίσει με γνώση, υπευθυνότητα και θάρρος, οφείλει να επιλέξει το μέλλον που της αξίζει. Το μέλλον που αξίζει στα παιδιά της. Κύριε Αντώνη Σαμαρά, δώστε μας την ευκαιρία να σας πούμε αυτό που και σήμερα σας φωνάζουμε, αλλά δεν το ακούτε........

  41. NONOS avatar
    NONOS 05/12/2013 00:20:18

    Καλα ο νηστικος στον υπνο του καρβελια ονειρευεται....κατεβητε στα χαμηλα μιληστε με πρωην ΝΔημοκρατες και μετα μιλαμε....ουδεις εε και εα Αξιωματικος και Σωματα Ασφαλειας θα ψηφησει ξανα ΝΔ και δε το γραφω ετσι ελαφρα τη καρδία θα το δουνε στην καλπη....οι δεδομενοι της ΝΔ τελειωσαν....τωρα κατα που θα πανε ενας Θεός το ξερει....

  42. dim avatar
    dim 05/12/2013 01:48:47

    Έχουμε υπογράψει μια συμφωνία και αυτό που κάνουμε είναι να τηρούμε αυτά που έχουμε υπογράψει. Τίποτα παραπάνω. Τα προαπαιτούμενα τα κάνουμε όλα, και έχουμε πετύχει και πρωτογενές πλεόνασμα. Άρα και τα λεφτά θα πάρουμε και το χρέος θα μειωθεί. Για όσα επιμένει η τρόικα αλλά δεν είναι μέσα στο μνημόνιο, απλά δε θα τα κάνουμε (εκτός αν είναι προς όφελος της χώρας μας να τα κάνει, αλλά αυτό θα το κρίνουμε εμείς, δε θα το απαιτήσει καμία τρόικα, γιατί πολύ απλά η τρόικα θα πρέπει να καταλάβει ότι είναι εδώ μόνο για να βλέπει αν τηρείται η συμφωνία, και όχι για να προτείνει πράγματα από το κεφάλι της). Άρα, ΝΑΙ στις απολύσεις δημοσίων (μακάρι να κάναμε και παραπάνω από όσες λέει το μνημόνιο, αλλά τελοσπάντων, είναι και αυτό μια αρχή). ΝΑΙ στη κινητικότητα για να γίνει πιο αποτελεσματικό το δημόσιο, ΝΑΙ στον πιο δίκαιο ενιαίο φόρο ακινήτων, ΝΑΙ στη άρση της προστασίας πλειστηριασμών για όσους αποδεδειγμένα έχουν να πληρώσουν αλλά δεν πληρώνουν. ΟΧΙ στη πλήρη άρση της προστασίας, ΟΧΙ σε νέα μέτρα και δεν πάει να λέει ο τρόικα ότι θέλει (αν και από ότι φαίνεται ούτε η τρόικα ζητάει νέα μέτρα, αλλά αυτό οι λαϊκιστές το έχουν κάνει γαργάρα, ενώ πριν μήνες φώναζαν ότι θα παρθούν νέα μέτρα, αλλά τώρα "βαφτίζουν νέα μέτρα, την εφαρμογή αυτών που είχαν ψηφιστεί ήδη...Λαϊκιστές μέχρι θανάτου).

  43. POLITICSNEW avatar
    POLITICSNEW 05/12/2013 11:36:56

    Εμβριθής ανάλυση. Παραβλέπει όμως κάτι: Κανείς δεν αναφέρει το ΜΕΤΑ από την επίτευξη του στόχου των προαπαιτούμενων, που υποτίθεται ολοκληρώσαμε. Επίσης κανείς δεν έδωσε βάση στη χθεσινή δήλωση Σαμαρά με Barosso, ότι δηλαδή υπάρχει μόνο ΈΝΑ προαπαιτούμενο. Συνεπώς αντιστρέφοντας το συμπέρασμα του εξαιρετικού άρθρου σημειώνουμε: Ο Μεσσήνιος έχει κότσια. Οι άλλοι δεν πειράζει...Ας μείνουν πίσω...

  44. Lina avatar
    Lina 05/12/2013 13:19:05

    Εξαιρετικό κείμενο. Όμως διαφωνώ με τον διαχωρισμό που κάνετε. Ένα ακόμη προσόν του Σαμαρά είναι να ενώνει και παρά την αμφισβήτησε που είχε δεχτεί όλοι στο κόμμα του τον παραδέχονται πλέον...

  45. Bolf avatar
    Bolf 05/12/2013 13:22:42

    Δεν διαφωνώ με το γενικότερο πνεύμα και το σκεπτικό του κειμένου. Όμως, αν κάνει κάτι τέτοιο δεν είναι σαν να πετάει λευκή πετσέτα; Ο Σαμαράς είναι ηγέτης, δε νομίζω ότι θα παρατήσει τη χώρα στα χέρια ενός ανύπαρκτου πολιτικά ψευτοδιανοητή....

  46. Leto avatar
    Leto 05/12/2013 13:31:26

    Ο Σαμαράς είναι γάτα με πέταλα ρε! Σιγά μην αφήσει την τύχη της χώρας στα χέρια ενός τυχοδιώκτη.

  47. Ελσα Ποταγα avatar
    Ελσα Ποταγα 05/12/2013 17:57:36

    Ο κόσμος ξέρει ότι ο Σαμαράς κάνει το σωστό. Αν δεν το πίστευε θα είχε βγει στο δρόμο. Ξέρουμε πολύ καλά ότι άλλος δρόμος δεν υπάρχει.

  48. Petronius avatar
    Petronius 06/12/2013 01:00:07

    Το πρόβλημα είναι ότι Σαμαράς δε μπορεί να κατέβει σε εκλογές με μόνο υποψήφιο τον Σαμαρά. Αλλά αν κατέβει με Ταμήλους , Τζαμτζήδες, Τραγάκηδες και παρόμοια πολιτικά μεγαθήρια (διαλέγω μόνο από το γράμμα "Τ"), τότε κάηκε. Οπότε, ασ'το καλύτερα.

  49. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 06/12/2013 14:29:11

    κ. Ζήση, το θεωρώ μεγάλη τιμή και καταξίωση για σας το ότι ο κ. Β Μαρκεζίνης, αναφέρθηκε για το παρόν άρθρο και για σας με λίαν κολακευτικά λόγια, στην ομιλία του στην Αίγλη του Ζαππείου!!

    • factorx avatar
      factorx @ ΝΤΙΝΟΣ 06/12/2013 16:12:32

      Μένω έκπληκτος, πρώτη φορά το ακούω. Μήπως έχετε το απόσπασμα, ή την ομιλία;

  50. aris1 avatar
    aris1 06/12/2013 20:08:30

    To Εθνικιστικό κόμμα υπήρχε αγαπητέ Πάνο, αλλά και αυτό ο Σαμαράς το έκανε μπάχαλο πάνω στον πανικό του απ' το 18,5% του Μαίου και το απορρόφησε για να σωθεί. Απο τότε και πέρα εφανίστηκε η Χ.Α στο προσκήνιο.
    Γενικά έχει μια τάση να τα κάνει μπάχαλο κάθε φορά που δεν του βγαίνει κάτι ,"γ..μτο κεφάλι μου", αυτό το παιδί.
    Τα ίδια με τη ΔΕΠΑ. Δεν του βγήκε και έκανε μπάχαλο την ΕΡΤ και την παρέδωσε και στον Καψή να προσλάβει δικούς του...
    Τα ίδια τώρα με το Πανεπιστήμιο.
    Σαν να ήταν ομόσταυλος του ΓΑΠ κάπως...

  51. Νικηφορος Φωκας avatar
    Νικηφορος Φωκας 07/12/2013 00:02:07

    Οι εκλογες (δημοτικες, ευρωπαικες η ακομη και κοινοβουλευτικες..) θα ειναι πληρως πολιτικοποιημενες και οποιος δεν το καταλαβαινει δεν γνωριζει που πατα και που πηγαινει....
    Η αληθεια ειναι απλη οσο και η πολιτικη πραγματικοτητα που αποτυπωνεται σε καθε δημοσκοπηση, σφυγμομετρηση η και απλη ερευνα στην κοινωνια... και λεει το εξης ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΟ, οτι η ΝΔ ΕΞΑΝΤΛΗΣΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΕ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΨΗΦΩΝ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ... ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΧΩΡΟΣ ΝΑ ΠΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΤΗΣ, ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΗΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΑ 15-20% ΠΟΥ ΤΗΣ ΕΧΕΙ ΦΥΓΕΙ (ΧΡ.ΑΥΓΗ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΥΡΙΖΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΔΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΡΓΑ....εργα οπως η αρνηση να κτισθει ΤΖΑΜΙ στην Αθηνα μας, η ΡΗΤΗ ΚΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΔΗΛΩΣΗ στο 'αντιρατσιστικο' (της πλακας) ΟΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΡΜΕΝΙΩΝ..., η επισπευση επαναπατρισμου ΜΕΓΑΛΟΥ αριθμου λαθρομεταναστων, η δημιουργια επιτελους μιας δημοσιας τηλεορασης ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ και ΠΛΟΥΡΑΛΙΣΤΙΚΗΣ και οχι αυτο το αριστερο εκτρωμα του Καψη , η κατηγορηματικη αρνηση υποστηριξεως σε νομοσχεδιο οπου αναγνωριζεται γαμος μεταξυ κιναιδων , η αρνηση πλεον υπαρξεως της λεξης 'ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ' σε οποιοδηποτε ονομα λαβει το ανθυποκρατιδιο βορειως μας , αλλωστε αφου τοσα χρονια υποχωρουμε (κακως..) και οι αλλοι δεν κανουν ουτε βημα συμβιβασμου Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΕΙ τα βηματα καλης θελησεως που εγιναν στον βροντο και να ξαναρχισει συζητησεις απο μηδενικη βαση.. κλπ
    ΑΝ ΦΟΒΑΤΑΙ Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΑ ΑΝΩΤΕΡΩ ΑΣ ΚΑΝΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΝΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ , ΕΚΕΙ ΘΑ ΦΑΝΕΙ ΤΙ ΘΕΛΕΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ.... ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΚΑΙ Η ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ Η ΝΔ ΠΟΥ ΕΦΕΡΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ και ακομη θα βγαλουν και τον σκασμο ολα τα τσογλανια της αριστερας που αποδομουν τον τοπο αυτο καθημερινα....αν δεν γινει κατι τετοιο ΧΑΙΡΕΤΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ..

  52. guest avatar
    guest 07/12/2013 18:40:21

    Ποια είναι η προοπτική και ο ορίζοντας που έχει αυτή η κυβέρνηση ? Να αντέξει όπως-όπως μέχρι τις ευρωεκλογές και μετά ελπίζει σε μια νέα ρύθμιση του χρέους από τους γερμανούς ώστε να (ξανα)σωθει η χώρα και … η ίδια . Εν τω μεταξύ η νέοι φεύγουν από τη χώρα και εδω μένουν οι γηραιοί ψηφοφόροι της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ μαζί με τους μετανάστες. Φοβάμαι οτι η κατάσταση είναι μη αναστρέψιμη. Ένας αργός βασανιστικός θάνατος του έθνους μας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.