Καλύτερα μια τακτική ήττα παρά μια στρατηγική
07/07/2014 17:48
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλύτερα μια τακτική ήττα παρά μια στρατηγική

Το ερώτημα για την κυβέρνηση είναι ένα: Θέλει μια τακτική ήττα, ή επιλέγει μια στρατηγική ήττα; Θέλει να διακινδυνεύσει μια μάχη που μπορεί και να την κερδίσει, ή θέλει να χάσει ολοκληρωτικά τον πόλεμο;

Στην ανάρτηση «Εκλογές το Φθινόπωρο;» γράφουμε ότι σύμφωνα με δημοσίευμα της Real News ο συνεργάτης του κ. Σαμαρά Χρύσανθος Λαζαρίδης εισηγείται την προκήρυξη πρόωρων εκλογών το Φθινόπωρο αλλά χωρίς να έχει ξεκινήσει η διαδικασία εντός της Βουλής για την ανάδειξη νέου Προέδρου. Η Ν.Δ. κατ’ αυτόν τον τρόπο -και στην περίπτωση που ο ΣΥΡΙΖΑ αναδειχθεί πρώτο κόμμα και ο Αλέξης Τσίπρας σχηματίσει κυβέρνηση- θα μπορεί να προκαλέσει εκλογές τον Μάρτιο του 2015, καθώς η Κουμουνδούρου δεν θα διαθέτει την απαιτούμενη προεδρική πλειοψηφία. Πολύ περισσότερο καθώς μέχρι τότε μια κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ θα έχει χρεοκοπήσει αφενός επειδή θα πιεστεί πολύ από τους δανειστές μη διαθέτοντας σχέδιο για τη λύση στο πρόβλημα του ελληνικού χρέους και αφετέρου δεν θα μπορέσει να εκπληρώσει τις υποσχέσεις στο εσωτερικό της χώρας.

Δεν το αντιληφθήκαμε με την πρώτη, προφανώς λόγω ζέστης, αλλά η «μυστική εισήγηση» Λαζαρίδη μοιάζει καταπληκτικά με όσα γράφαμε εδώ στις 4/12/2013 κάτω από τον τίτλο:

Καλύτερα να χάσει ο κ. Σαμαράς μια μάχη παρά τον πόλεμο

Διαβάστε τι γράφαμε τότε μεταξύ άλλων και κρίνετε μόνοι σας:

Τα τελευταία τρία χρόνια οι Έλληνες έχουν γίνει θεατές πολλών «σκληρών» παζαριών με την τρόικα. Πολλών πιστολιών στον κρόταφο, πολλών γαντιών που ρίχτηκαν εκατέρωθεν, πολλών αντιπαραθέσεων της κυβέρνησης με τους τροικανούς. Και πάντα η συμφωνία έκλεινε, και πάντα ο ελληνικός λαός έβγαινε πιο χαμένος, και πάντα η κυβέρνηση δεν μπορούσε να σηκώσει κεφάλι.

Έτσι συμβαίνει και τώρα για μια ακόμα φορά παρά τα θερμά λόγια που επιφύλαξε η κ. Μέρκελ στον κ. Σαμαρά κατά το πρόσφατο ταξίδι του στο Βερολίνο.

Το πρόβλημα όμως είναι πολύ μεγαλύτερο. Ακόμα και συμφωνία να υπάρξει κι αυτήν την φορά, το μεγάλο πρόβλημα είναι η διαπραγμάτευση για το χρηματοδοτικό κενό και φυσικά για το χρέος. Ένα χρέος το οποίο χωρίς γενναίο κούρεμα δεν πρόκειται να μειωθεί ακόμη κι αν… υπήρχε Άγιος Βασίλης και το έπαιρνε πάνω του. Διότι με μεσοβέζικες λύσεις τύπου «μικρότερα επιτόκια, μεγαλύτερη διάρκεια αποπληρωμής» κι άλλα τέτοια τεχνοκρατικά κόλπα το μόνο που θα επιτευχθεί είναι μια μετακύλιση του επαχθούς χρέους στα παιδιά μας...


Το χρέος δεν βγαίνει και πιστεύω ότι αυτό το γνωρίζει καλύτερα από όλους ο ίδιος ο κ. Σαμαράς. Ο οποίος πρέπει επιτέλους να σταματήσει να ακούει τους διάφορους παρατρεχάμενους που του λένε ,γονυπετείς ευλαβικά, ότι «θα σκίσουμε Πρόεδρε». Ας σπάσει την γυάλα κι ας πάει σε κάνα δυο καφενεία και λαϊκά στέκια και να κουβεντιάσει με τον απλό κόσμο. Για να δει πόσο δύσκολο έως αδύνατο είναι να «γυρίσεις» έναν που πιστεύει στην ΧΑ ή τον ΣΥΡΙΖΑ...

Κι έπειτα είναι και το ΠΑΣΟΚ. Το άγος Βενιζέλου. Οι πρασινοφρουροί που συνεχίζουν να κυριαρχούν στην κρατική μηχανή για να ανεβάζουν το αίμα στο κεφάλι όσων τους πληρώσαμε ακριβά. Καταστάσεις που όλοι ξέρουμε ότι θα πληρωθούν cash στην κάλπη.

Το ερώτημα λοιπόν γι αυτήν την κυβέρνηση είναι ένα: Θέλει μια τακτική ήττα, ή επιλέγει μια στρατηγική ήττα; Θέλει να διακινδυνεύσει μια μάχη που μπορεί και να την κερδίσει, ή θέλει να χάσει ολοκληρωτικά τον πόλεμο;


Η κοινή λογική, αλλά και η στοιχειώδης γνώση των κανόνων της τακτικής και της στρατηγικής , επιβάλλουν την προσφυγή στις κάλπες το ταχύτερο δυνατόν δίνοντας στον ελληνικό λαό την ευκαιρία να επιλέξει τι κυβέρνηση θέλει γι’ αυτόν τον τόπο. Μια κυβέρνηση αναβαπτισμένη που θα πάει και θα πει στους δανειστές «φτάνει πια, μας οδηγείτε στην κατάρρευση»; Ή μια «αριστερή» κυβέρνηση που θα τα κάνει μπάχαλο και θα οδηγήσει την Ελλάδα στο χάος;

Σε αυτήν την εκλογική αναμέτρηση ο Αντώνης Σαμαράς θα έχει κάθε δικαίωμα να πει στον λαό ότι ο ίδιος έκανε τα πάντα για να εμποδίσει την καταστροφή. Ότι υπηρέτησε 24 ώρες το εικοσιτετράωρο μια κατάσταση που ήταν αντίθετη στα προσωπικά πιστεύω του για να σωθεί η Πατρίδα. Θα μπορεί να πει ότι έκανε τα πάντα για να πείσει τους δανειστές να υποχωρήσουν. Ότι διαπραγματεύτηκε με όλους τους τρόπους και σε όλους τους τόνους, αλλά η Μέρκελ και οι δανειστές είναι αυτοί που είναι. Το μπαλάκι θα περάσει σε αυτούς. Θα θελήσουν μια Ελλάδα υπό συνεχή κοινωνική και πολιτική αναταραχή; Θα θέσουν σε κίνδυνο την «επένδυσή» τους και το μέλλον του ευρώ;

Είναι πιθανό να κερδίσει αυτές τις πρόωρες εκλογές ο κ. Σαμαράς, αν υποθέσουμε εκ τους ασφαλούς ότι ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ δεν θα είναι στη νέα Βουλή , ενώ οι ΑΝΕΛ θα μειωθούν πολύ.

Αλλά εξίσου πιθανόν είναι και να τις χάσει, δεδομένης της δυσαρέσκειας του κόσμου αλλά και της διαλυτικής κατάστασης που επικρατεί σε κόμμα και κοινοβουλευτική ομάδα. Τι θα γίνει τότε; Θα μπορέσει ο κ. Τσίπρας να σχηματίσει κυβέρνηση και με ποιόν; Mε τι πρόγραμμα και ποιους στόχους;Τότε λοιπόν θα καταλάβουν όλοι ποιος είναι στην πραγματικότητα ο ΣΥΡΙΖΑ. Εγώ προσωπικά θα ευχόμουν να μπορέσει να σχηματίσει κυβέρνηση, για να ξεμπερδεύουμε μια και καλή. Σε έξι μήνες το πολύ θα παρακαλάνε όλοι τον Σαμαρά να γυρίσει...

Τελικά, ο Σαμαράς δεν έχει να χάσει τίποτε από την προσφυγή στις εκλογές σύντομα. Το πολύ – πολύ να παραδώσει την πρωτιά στον κ. Τσίπρα αλλά όχι και τα κλειδιά του Μαξίμου, διότι το «αριστερό αγόρι» δεν τραβάει.

Θα έχει κερδίσει, όμως, την αξιοπρέπειά του και την εκτίμηση του κόσμου ότι έκανε αυτά που μπορούσε. Και δεν έμεινε στην ιστορία ως άλλος Παπαδήμος που έλεγε «ναι» σε όλα. Ούτε θα έχει την τύχη του ΓΑΠ και του Καραμανλή που του επιφυλάσσουν κάποιοι.

Δύσκολη απόφαση, όμως στα δύσκολα αναδεικνύονται οι ηγέτες. Και ο Σαμαράς έχει τα κότσια. Οι υπόλοιποι που τον περιτριγυρίζουν τα έχουν;

Βασίλης Ζήσης

ΣΧΟΛΙΑ

  1. κοινός νούς avatar
    κοινός νούς 07/07/2014 18:39:31

    Συμφωνώ με το σχόλιο . Πρέπει κάποτε να γυρίσουμε στην πολιτική , να πούμε αλήθειες στον λαό και το κόμμα να ξαναγίνει ένα αστικό κόμμα . Ας δούμε τους σοσιαλιστές και τους σοσιαλίζοντες ψευτοπροοδευτικούς στην πράξη . Ας δούμε και τους δανειστές αν θέλουν να μας βοηθήσουν σαν συμπατριώτες της μεγάλης πατρίδας που λέγεται Ευρώπη , η απλά θέλουν να μας λεηλατήσουν . Το δράμα οδεύει στην κορύφωση του και αυτό πρέπει να γίνει γιατί η τελμάτωση δεν οφελεί κανένα .

  2. George Ν avatar
    George Ν 07/07/2014 18:40:02

    Ωραία όλα αυτά αλλά απαιτούν την συνεργασία του συριζα. Να τα κάνει θάλασσα δλδ. Αν όμως κάνει αυτό που προβλέπεται, ανοίγει η άβυσσος για την χώρα. Είναι αυτό ακριβώς που προσπάθησε να αποφύγει ο Σαμαράς το 2012. Στην καλύτερη θα πάμε σε νέο μνημόνιο. Η απορία μου είναι γιατί αντί για όλα αυτά να μην μειώσει το φόρο στις επιχειρήσεις στο 15% τώρα ( έτσι κι αλλιώς μέσα μπαίνουν) και να αναστείλει τις συντάξεις γήρατος στους 40αρηδες και 50αρηδες μέχρι να γίνουν....γέροι. Αυτή η δαπάνη είναι ένα μεγάλο κομμάτι του ΕΝΦΥΑ που έτσι θα μπορούσε να περιορισθεί δραστικά. Θα ήταν δυο κινήσεις προς την επιχειρηματική κοινότητα η μια, ότι we mean business και στον λαό ότι υπάρχει κάποια δικαιοσύνη μια και κανείς δεν πιστεύει ότι ένας 40αρης πλήρωσε τις αναγκαίες εισφορές για 30 χρόνια σύνταξη. Όσο για το πασοκ ας το θέσει προ του διλήμματος. Αν τολμά ας προκαλέσει εκλογές με αυτήν την ατζέντα.

    • roadrunner avatar
      roadrunner @ George Ν 08/07/2014 00:19:08

      Πολύ λογικά τα όσα λές GeorgeN... συμφωνούμε..

  3. christof avatar
    christof 07/07/2014 18:56:52

    George.......σωστος

  4. Διογένης avatar
    Διογένης 07/07/2014 19:10:01

    Καταρχάς η "τακτική" ήττα προϋποθέτει να παραμείνει ο Σαμαράς Πρόεδρος της ΝΔ μετά από ήττα. Θα παραμείνει; Πολύ αμφιβάλλω. Θα πέσουν να τον φάνε ζωντανό όλοι οι βαρώνοι και οι φεουδάρχες που ΑΚΟΜΗ ελέγχουν το κόμμα. Έπειτα, το σενάριο "πάω σε εκλογές χωρίς να εκλέξω ΠτΔ" ενέχει τον κίνδυνο ο ΣΥΡΙΖΑ να καταφέρει τελικά να εκλέξει ΠτΔ. Το πώς θα κυβερνήσει ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι τελείως απρόβλεπτο. Δεν ξέρουμε τι θα συμβεί, όταν αυτός ο συρφετός μαθητευόμενων μάγων πάρει την εξουσία. Για μένα, η μόνη λύση είναι, η κυβέρνηση να προσπαθήσει να αντέξει όσο περισσότερο μπορεί. Εάν νομίζει ότι βρίσκει ένα καλό χρονικό σημείο για να κάνει εκλογές, ας κάνει. Νομίζω ότι το βασικό χαρακτηριστικό είναι ότι όσο θα ανακάμπτει η οικονομία, τόσο θα αυξάνονται οι πιθανότητες νίκης της ΝΔ. Αν σκεφτούμε πού ήμασταν το 2012 και πού είμαστε τώρα, θα καταλάβουμε ότι κάθε μέρα που περνάει φέρνει τη βελτίωση σε διάφορες ομάδες συμπολιτών μας. Δεν είναι μόνον ο τουρισμός, είναι και άλλες δραστηριότητες που σιγά σιγά εξισορροπούνται. Το καλύτερο όλων είναι ότι μέχρι τώρα γκρινιάζαμε για "ανεργία" ενώ τώρα γκρινιάζουμε για τις "δουλειές των 400 ευρώ". Δεν λέω, δεν είναι καλό οι δουλειές να είναι των 400 ευρώ, αλλά είναι καλύτερα από το να μην υπάρχουν καθόλου δουλειές (όπως ήταν το 2012). Αύριο θα υπάρχουν και καλύτερες δουλειές. Να κάτσει να στρωθεί η κυβέρνηση στη δουλειά. Με λόγια και "στρατηγικές" δεν βγαίνει πουθενά. Να πάψει να αυτοσαμποτάρεται με ανοησίες και να φερθεί με κοινή λογική. Πολύ φοβάμαι, όμως, ότι κινήσεις όπως ο ανασχηματισμός που θα έπρεπε να δώσουν ώθηση, τελικά φρέναραν την όποια δουλειά γινόταν. Καλύτερα να μην είχε γίνει καν ο ανασχηματισμός. Εγώ αν ήμουν στη θέση του Σαμαρά θα τον ξαναέκανα, πάντως...

  5. ΑΓΙΟΣ avatar
    ΑΓΙΟΣ 07/07/2014 19:22:29

    ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΗΤΤΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΗΛΙΘΙΟΙ ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ,ΔΙΚΑΙΩΣ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΣΟΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΑ.

    • Παύλος avatar
      Παύλος @ ΑΓΙΟΣ 07/07/2014 20:46:44

      Το συμφέρον της χώρας μεσομακροπρόθεσμα είναι να συνεχιστεί η οικονομική ενίσχυση των τραπεζών, να μη φύγουν οι εφοπλιστές, να παραμεινει η Ελλάδα στην Ευρωζωνη με κάθε κόστος και να πληρώνουμε στους δανειστές μας τα επόμενα 50 χρόνια τα χρέη μας.Για το λαό, τον άνεργο πτυχιούχο αδελφό μας, τον συνταξιούχο πατέρα μας που δεν μπορεί να πληρώσει τα φάρμακα του και για την ημιαπασχολούμενη γυναίκα μας με μισθό 250 ευρω το συμφέρον είναι να βγουν στο στο δρόμο και να διώξουν κάθε ευρωλιγούρη αριστερό κι δεξιό.

      • ΑΓΙΟΣ avatar
        ΑΓΙΟΣ @ Παύλος 07/07/2014 21:35:14

        ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΓΑΝΕ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΜΕΣΟΠΟΛΕΜΟΥ. ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ Α' ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ?

        • Παύλος avatar
          Παύλος @ ΑΓΙΟΣ 07/07/2014 22:40:13

          Εντάξει ζήτω η Ελλάδα, ζήτω η θρησκεία , ζήτω η Νέα Δημοκρατια , Το ΠΑΣΟΚ είναι εδω ενωμένο δυνατό... άγιοι, γερόντισσες και γερόντια μόνοι σας θα μεινετε να κατηγορείτε την αριστερά ,οι υπόλοιποι είτε στο εξωτερικό είτε με σκυφτό το κεφάλι και άδειο το στομάρι.

      • Η άλυτη εξίσωση avatar
        Η άλυτη εξίσωση @ Παύλος 08/07/2014 07:54:56

        Ελάτε τώρα Παύλο...Το 40% των ασυνείδητων βολεμένων μικροαστών - νεογραικύλων να είναι ''καλά'' εντός του βάλτου (αθροίστε τους από τ΄αποτελέσματα των πρόσφατων Ευρωεκλογών) και ποιός το γ..... το 60% των ανεμοπαρμένων, διαιρεμένων, φτωχοποιημένων πληβείων, που σέρνονται τριγύρω ασκόπως σαν το σκόρπιο ασκέρι; Αυτοί είναι άξιοι της βλακείας τους, έρμαια της αφέλειας, της παθητικότητας και της έμφυτης δουλικής θρασυδειλίας τους. Προορισμένοι να...θυσιαστούν στο βωμό των ψευδών, στο όνομα και για το... όραμα μιάς, ...νέας, ''κανονικής'', προτεκτορατοποιημένης, πλην όμως τρελά υπερήφανης και προπαντός...εξιλεωμένης στα μάτια των δημίων της, Ελλάδας!

  6. ΝΤΙΝΟΣ avatar
    ΝΤΙΝΟΣ 07/07/2014 19:29:23

    Είμαστε αυτοί που στηρίξαμε τον Σαμαρά και στα κάπως δύσκολα αλλά και στα πολύ δύσκολα, (εύκολα ποτέ δεν υπήρξαν)! Το πρόβλημα αλλά και το ερώτημα είναι, θέλει ή είναι σε θέση ο Σαμαράς ΣΗΜΕΡΑ να κάνει τις κινήσεις που προτείνετε; Μέχρι πρότινος πίστευα ακράδαντα ότι είναι έτοιμος για την προσφιλή του υπέρβαση, σήμερα έχω ...λιγοψυχήσει! Αμφιβάλω αν κινείται "εν ανέση", όπως έλεγε και ο Σ. Μαρκεζίνης! Δεν μπορεί; Δεν θέλει; Φοβάται; Εκβιάζεται; Ή τίποτε άλλό; Πάντως δεν ενεργεί όπως προσδοκούσαμε όλοι μας μηδενός εξαιρουμένου, άσχετα αν τώρα καταπίνουμε τις κωλοτούμπες, εφευρίσκοντας δικαιολογίες "δι΄εαυτούς και αλλήλους". Η Ελλάδα ξεπουλιέται και δυστυχώς δεν το λέει ένας εχθρός της ΝΔ, αλλά ένας άνθρωπος που υπέφερε και διώχθηκε από το ΠΑΣΟΚιστάν (και είναι πάρα πολύ εύκολο να το διαπιστώσετε ερχόμενοι σε επαφή μαζί μου!),που αρκετοί από τους φρουρούς του τώρα φιγουράρουν προκαθήμενοι στον ΣΥΡΙΖΑ! Η στερνή μας ελπίδα είναι ο Σαμαράς να γίνει ο Σαμαράς που ξέραμε ή αν για οποιοδήποτε λόγω δεν έχει την δυνατότητα, να παραχωρήσει τη θέση του σε κάποιον που θα τολμήσει, διαφορετικά και νομοτελιακά η χώρα θα υποστεί δεινά μη αναστρέψιμα! Δεινά που υπέστει επί Α. Παπανδρέου αλλά και επί ΓΑΠ! Και δεν θα ξεχάσω ποτέ τη φράση του αείμνηστου Γ.Ράλλη, την αποφράδα βραδιά της 18/10/81. "ΕΥΧΟΜΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΜΕΤΑΝΙΩΣΕΙ"

  7. gnik61 avatar
    gnik61 07/07/2014 20:05:16

    Καταρχήν ο Σαμαράς - η οποιοσδήποτε άλλος πρωθυπουργός ήταν - θα έπρεπε να βγει και να πει την αλήθεια στον Ελληνικό λαό. Αλλά τι να πει? Ότι μπήκαμε από το 2010 σε ένα σπιράλ θανάτου (θυμάστε τον Σόρος), που δεν έχει τέλος? Να πει ότι ποτέ δεν θα βγούμε από αυτό το τούνελ και όλο θα μας ζητούν νέα μέτρα, που παράλογα-ξεπαράλογα θα πρέπει να τα εφαρμόζουμε? Να πει ότι οι περίφημες διαρθρωτικές αλλαγές είναι φούμαρα, γιατί και 400 φαρμακεία να ανοίξουν το ένα δίπλα στο άλλο, και 1000 συμβολαιογράφοι να ανοίξουν ακόμα στην πλατεία Κάνιγγος, χωρίς οικοδομική δραστηριότητα, θα κλείσουν σε λίγο όλοι? Να πει ότι και 24 ώρες το 24τράωρο να είναι ανοιχτά τα μαγαζιά χωρίς πελάτες αποτέλεσμα μηδέν? Να πει ότι και 40000000 τουρίστες να έρθουν με "βραχιολάκια" τα γύρω μαγαζιά δεν θα κάνουν κανένα τζίρο, και εφόσον επιτρέπεται στους ξενοδόχους να απασχολούν "πρακτικά ασκούμενους" στο τζάμπα η πραγματική ανεργία δεν πέφτει και όλα είναι δώρα - άδωρα? Να πει ότι μισθοί και συντάξεις θα κατρακυλήσουν αργά αλλά σταθερά (το σαλάμι τρώγεται φέτα φέτα κατά Άδωνι Γεωργιάδη) στα επίπεδα των όμορων Βαλκανικών χωρών? Και το τραγικότερο!! Να βγει να πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση απεγκλωβισμού, γιατί πάνω απ'όλα έχουμε υπογράψει τη συνθήκη του Μάαστριχτ και της Ρώμης που προβλέπουν ακριβώς αυτά, όπως διαμορφώθηκαν από τους σημερινούς συγκυβερνώντες του, το τργικό και εγκληματικό ΠΑΣΟΚ?

    • Άγνωστος Χ avatar
      Άγνωστος Χ @ gnik61 08/07/2014 16:17:15

      Πες τα Χρυσόστομε!!! Η ΑΛΗΘΕΙΑ και μόνον αυτή!

    • Σωτηρης avatar
      Σωτηρης @ gnik61 08/07/2014 20:56:47

      Με λίγα λόγια πλήρης δικαίωση του ΚΚΕ κύριε ή κυρία gnik61 είναι αυτό που περιγράφεις πάντως. Κάνω λάθος; Μήπως συνυπολογίζεις αυτό που έγραψε το αμερικανικό περιοδικό Counterpunch το οποίο το 2009 αν δεν κάνω λάθος είχε ζητήσει να δωθούν τα Νομπέλ οικονομίας στον Καρλ Μαρξ και το Βλαντιμίρ Λένιν για την πρόβλεψη τους για το πως θα εξελιχθεί ο καπιταλισμός;

      • gnik61 avatar
        gnik61 @ Σωτηρης 09/07/2014 15:21:44

        Ούτε είμαι, ούτε ήμουν ποτέ ΚΚΕ, αυτό όμως δεν με εμποδίζει να βλέπω την Ευρώπη όπως είναι σήμερα. Και αυτή δεν είναι η Ευρώπη που ονειρεύτηκαν ΚΚ, Μιτεράν Πάλμε κλπ. Αν εσείς χαίρεσται που είστε μέλος της...

  8. ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ avatar
    ΕΝΕΡΓΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ 07/07/2014 20:58:58

    Είναι κοινώς αποδεκτό ότι ι εκλογές μαζί με τις προεκλογικές περιόδους είναι καταστροφικές για την χώρα. Με έκπληξη διαβάζω στο άρθρο ότι προτείνεται όχι μία φορά εκλογές, αλλά δύο, μέσα σε 6 μήνες. Ειλικρινά εκπλήσσομαι. Και γιατί να γίνουν δύο φορές εκλογές ? Για να δικαιωθεί ο Σαμαράς και η ΝΔ, και να φανεί ο λαϊκισμός και η ψευτιά του ΣΥΡΙΖΑ. Και μετά λέμε ότι φταίει το πολιτικό σύστημα, την στιγμή που εμείς οι ίδιοι του δίνουμε το άλλοθι, γράφοντας και σχολιάζοντας παρόμοια άρθρα, να «παίξει» πολιτικά παιχνίδια για λόγους εξουσίας, αδιαφορώντας αν αυτά είναι για το καλό της χώρας. Και για να μην έχουμε αμφιβολίες αναφορικά με το χρέος της χώρας, θα σας παραπέμψω σε πίνακα της «Καθημερινής» (14/03/2014), όπου φαίνεται ότι από το συνολικό χρέος των 322,11 δις για την περίοδο 2014-2030, τα 163,75 δις είναι χρεολύσια και τα 158,36 δις είναι τόκοι. Θα καταλάβετε τότε γιατί φωνάζουμε για τοκογλυφία, και πως μπορεί να «κουρευτεί» το συνολικό χρέος. Αυτά.

  9. Naruto avatar
    Naruto 07/07/2014 21:32:05

    Το σχέδιο εξόντωσης του ΣΥΡΙΖΑ με διαδοχικές εκλογικές αναμετρήσεις μπορεί να γυρίσει μπούμερανγκ για τον Σαμάρα και την ΝΔ. Δεν είναι καθόλου βέβαιο οτι σε έξ μήνες ο Τσίπρας θα τα τινάξει ολα στον αέρα ,μπορεί κάλλιστα να σέρνεται για πολύ περισσότερο με αριστερίστικες αερολογίες . Αν μάλιστα κατορθώσει να βγάλει και πρόεδρο τότε το παιχνίδι ειναι τελείως χαμένο για την ΝΔ . Η ευθύνη της ΝΔ για το μέλλον της χώρας ειναι τεράστια και δεν πρέπει να παιχθεί σε μιά ζαριά . Η τύχη της Ελλάδας είναι πάνω απο κόμματα ,πολιτικές καριέρες και αριστερές η νεοφιλελεύθερες ιδεολογίες . Αν θέλει ο Σαμαράς να κερδίσει τις επόμενες εκλογές υπάρχουν πολλά που μπορεί να κάνει αρχίζοντας με ένα ειλικρινή και έντιμο διάλογο με τον λαό .

    • μαριλενα avatar
      μαριλενα @ Naruto 08/07/2014 01:41:34

      Kάποιοι ονειρεύονται να χάσουν τις εκλογές του φθινοπώρου για να κερδίσουν αυτές της εκλογής ΠτΔ. Δεν έχουν υπολογίσει μια όχι ασήμαντη παράμετρο. Το αν και πόσους θα οδηγήσει σε εξεταστική επιτροπή και εισαγγελέα η επόμενη κυβέρνηση. Ας ξεκαθαρίσω τι εννοώ.

      H κυβέρνηση έχει υπογράψει τα χίλια μύρια, με νόμους και τροπολογίες συνταγμένους στο γόνατο και χωρίς πολλές πολλές ευαισθησίες για το σύνταγμα και όσα αυτό ορίζει και εκατοντάδες υπουργικές αποφάσεις, μερικές από τις οποίες αναδύουν οσμή φαβοριτισμού, αν όχι σκανδάλου. Αν ο νεοεκλεγμένος ΣΥΡΙΖΑ, αρχίζει να δίνει κάποιες από αυτές τις προκλητικά "περίεργες" αποφάσεις στον εισαγγελέα, αλλάξει τις κεφαλές των μεγάλων δικαστηρίων και αρχίσει να διαρρέει στον τύπο λαδιές και λαθροχειρίες της κυβέρνησης, ακόμα και χωρίς να προλάβουν να τελεσιδικήσουν οι αποφάσεις, η ΝΔ θα φάει χώμα για καιρό.

      Κάτι πουλήματα μονοπωλίων σε φίλους του προέδρου, κάτι "δωρεές" τραπεζών σε περίπου χρεοκοπημένους ανταγωνιστές (απαλλαγμένες όμως από το κακό τμήμα τους) με αποφάσεις κυριολεκτικά μέσα στην νύχτα, κάτι απαλλαγές από φόρους, κάτι βουλεύματα, κάτι προσλήψεις συζύγων και κορών στο δημόσιο, κάτι νόμοι-φωτογραφίες, κάτι νόμοι για παροχή ασυλίας σε όσους υπέγραφαν, κάτι μεταβιβάσεις του ΤΑΙΠΕΔ με πέτσινα συμβόλαια και πέτσινα πιστοποιητικά (π.χ. ενεργειακής απόδοσης), με λίγη καλή τηλε-σκηνοθεσία και λίγο πατρονάρισμα σε φιλοαριστερές εφημερίδες και ιστοσελίδες (υπάρχουν δεκάδες από δαύτες), θα κλάψουν γαλάζιες μανούλες.

      Έχουνε γίνει τόσες πολλές και τόσο βιαστικές μαλαγανιές τα τελευταία χρόνια που με έξυπνη επικοινωνιακή διαχείριση (ξέρετε με βραχιολάκια μπροστά στις κάμερες από μασκοφόρους αστυνόμους, μεταγωγή με ΟΛΑ τα φώτα και ΟΛΕΣ τις σειρήνες αναμένες, επανάληψη δηλαδή της χρυσαγειάδας από την ανάποδη) ο ΣΥΡΙΖΑ θα πάρει και τις εκλογές λόγω ΠτΔ με τα τσαρούχια. Ένα σκάνδαλο να βγάζει στον αφρό το μήνα, η ΝΔ θα ταυτιστεί στη συνείδηση των πολλών με τους κλέφτες του ΠΑΣΟΚ (και θα το ακολουθήσει στην αποσύνθεση).

      Θα 'χει μεγάλη πλάκα οι νέες φυλακές υψίστης ασφαλείας που νομοθέτησε η ΝΔ να εγκαινιαστούν (από την μέσα πλευρά τους) από υπουργούς, βουλευτές και λοιπά στελέχη της. Η δε προφυλάκιση για "σύσταση εγκληματικής οργάνωσης" θα είναι στο μενού των καναλιών (που θα σπεύσουν να προσκυνήσουν τους νικητές) βδομάδα παρά βδομάδα...

      Όποιος θεωρεί ότι αυτά δεν θα συμβούν, δέχομαι στοιχήματα. Συνήθως κρύβει κάμποση βρωμιά κάτω από το χαλάκι η κάθε κυβέρνηση. Η ικανότητα της επομένης να την ανακαλύψει και να διαχειριστεί τα ευρήματα μπορεί να κάνει την διαφορά. Η ΝΔ μην κάνοντας το αυτονόητο για το ΠΑΣΟΚ (που είχε κρύψει ολόκληρους βροντόσαυρους κάτω από το χαλάκι) αυτοευνουχίστηκε. Δεν νομίζω ότι ο ΣΥΡΙΖΑ θα την λυπηθεί γι' αυτό ή ότι θα 'ναι επιεικής μαζί της (ειδικά αν δεν έχει τίποτε άλλο να αναδείξει ως κυβερνητικό έργο).

      Το κυνήγι της ΧΑ κατ' εντολήν της κυβέρνησης (λέγε με Σαμαράς, όπως ομολόγησε και ο ίδιος και ο Μπαλτάκος) παίχτηκε τόσο άγαρμπα, που και ο πιο κακός μαθητής της τάξης έμαθε το μάθημα "νεράκι" και δεν θα δυσκολευτεί να το επαναλάβει.

      • N. avatar
        N. @ μαριλενα 08/07/2014 12:37:18

        Και που να φτάσουν και στο κόμμα του κ.Αντιπροέδρου

        • μαριλενα avatar
          μαριλενα @ N. 08/07/2014 13:59:46

          Για να είναι ακριβοδίκαιοι θα μετράνε τις αποκαλυπτόμενες βρωμιές ανάλογα με τους βουλευτές με τους οποίους συμμετείχε στην κυβέρνηση το κάθε κόμμα.

          Με άλλα λόγια, για κάθε δυο σκανδάλακια της ΝΔ που θα βγαίνουν στη φόρα, θα δίνεται κι ένα του ΠΑΣΟΚ ως δώρο. Όπως γράφει και ο Naruto παραπάνω με αερολογίες και αποκαλύψεις σκανδάλων μπορούν να κυβερνάνε για πολύ καιρό. Έτσι κι αλλιώς η πραγματική οικονομία έχει βυθιστεί εδώ και καιρό, τι χειρότερο μπορεί να της κάνουν; Θα βουλιάξουν (κρατικοποιηθούν) οι τράπεζες; Δεν θα κλάψει κανείς ιδιώτης, από αυτούς που - αν θυμάμαι καλά τα νούμερα - κατά 95% έχουν κάτω από 2000 ευρώ αποταμιευμένα σ' αυτές και από αυτούς τους οποίους κυνηγάνε οι τράπεζες για απλήρωτα δάνεια. Θα στερέψει το ΑΤΜ; Οι άνεργοι, οι ελ. επαγγελματίες και οι αγρότες δεν το χρησιμοποιούν. Οι δημόσιοι υπάλληλοι και οι συνταξιούχοι θα αρχίσουν να πληρώνονται σε δραχμές; Η εσωτερική υποτίμηση θα γίνει πλέον και εξωτερική (και τα χρέη θα μετατραπούν σε δραχμές, όπως διακαώς επιθυμούν κάποιοι) . Με το κατάλληλο αφιόνισμα (π.χ. αποκάλυψη εμβασμάτων προς το εξωτερικό νυν υπουργών ή βουλευτών στα παιδιά τους που θα έχουν διαφύγει ή θα "σπουδάζουν" στο εξωτερικό, ή εμφάνιση του τι κατέχουν στην εσπερία) το πλήθος θα ζητάει τις κεφαλές των προηγουμένων (και όχι των νυν) στο πιάτο.
          Αν ήμουνα καλοφαγωμένος υπουργός ή βουλευτής της ΝΔ ή του ΠΑΣΟΚ, η ρίψη λευκής πετσέτας από τον Σαμαρά και η παράδοση των κλειδιών στον Τσίπρα θα με κρατούσε άγρυπνη τα βράδια (θα είχα εφιάλτες με τη Ζωή Κων/πούλου στο ρόλο της εισαγγελέως υπηρεσίας...)

  10. my way avatar
    my way 07/07/2014 21:35:12

    Ήττα της ΝΔ και μάλιστα με αρνητικό ρεκόρ στα ποσοστά της ως δεύτερο κόμμα, συνεπάγεται αυτομάτως παραίτηση Σαμαρά, από την αρχηγία. Σε μια τέτοια περίπτωση, είναι πιθανό να ξαναθέσει υποψηφιότητα και αν ναι, να επανεκλεγεί; Δεν βρίσκω ισχυρή πιθανότητα σε ένα τέτοιο σενάριο. Ας συνεχίσει, λοιπόν, την εργασία του κι ας "φωτιστεί" για καλλίτερες πολιτικές. Μόνο αυτό μπορεί να του δώσει πόντους.

    • NIKOS. avatar
      NIKOS. @ my way 07/07/2014 22:38:00

      Ποιές "καλλίτερες πολιτικές" του επιτρέπουν οι Επικυρίαρχοι φίλε my way? Αφού έχει υπογράψει όλα τα "συμφωνηθέντα". Δεν θα τα τηρήσει?

      • Geros avatar
        Geros @ NIKOS. 08/07/2014 00:06:53

        Τα συμφωνηθέντα τα έχει υπογράψει ο Σαμαράς ως πρωθυπουργός της Ελλάδος , όχι ως άτομο. Τα έχει επικυρώσει δε και η εκλεγμένη βουλή των Ελλήνων. Αυτό το λέω γιατί πολύς λόγος γίνεται για αυτούς που έχου και αυτούς που δεν έχουν υπογράψει , οπότε αν βγούνε αυτοί που δεν έχουν υπογράψει .... φτου ξελευτερία. Η Ελλάδα έχει υπογράψει αγαπητέ , και οι αποφάσεις αυτές είναι δεσμευτικές για κάθε επόμενη κυβέρνηση. Το αντιμνημονιακό παραμύθι για αυτούς που δεν έχουν υπογράψει και άρα δεν δεσμεύονται είναι μόνο για εσωτερική κατανάλωση. Τα κράτη έχουν συνέχεια. Ο ΣΥΡΙΖΑ ζητάει οι εταίροι μας να τιμήσουν όλες τους τις υπογραφές που μας συμφέρουν από σύστασης της E.E. μέχρι σήμερα , την ώρα που θα τους λέμε ότι καμια από τις δικές μας δεν ισχύει γιατί .... αλλάξαμε κυβέρνηση. Ιστορίες για μικρά παιδιά ....

        • Ιδιώτης avatar
          Ιδιώτης @ Geros 08/07/2014 02:31:25

          Σύμφωνα με το Αρθρο 28 του ελληνικού Συντάγματος: (Κανόνες του διεθνούς δικαίου και διεθνείς οργανισμοί: «Για να εξυπηρετηθεί σπουδαίο εθνικό συμφέρον και να προαχθεί η συνεργασία με άλλα κράτη, μπορεί να αναγνωρισθούν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών οργανισμών αρμοδιότητες που προβλέπονται από το Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμου που κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειοψηφία των τριών πέμπτων του όλου αριθμού των βουλευτών.» Αυτό, (Αρθρο 28 παράγραφος 2) έχει παραβιαστεί σε όλες τις δανειακές συμβάσεις και τα μνημόνια (3/5 του όλου=180), άρα οποιαδήποτε κυβέρνηση το θελήσει και οποτεδήποτε, μπορεί να προσβάλει τις υπογραφές και να ακυρώσει ό,τι θέλει. Αυτό το λέω γιατί πολύς λόγος γίνεται ότι τα έχει επικυρώσει και η εκλεγμένη βουλή των Ελλήνων και πως η Ελλάδα έχει υπογράψει, και οι αποφάσεις αυτές είναι δεσμευτικές για κάθε επόμενη κυβέρνηση. Ιστορίες για μικρά παιδιά και ανόητους γέρους.

          • Geros avatar
            Geros @ Ιδιώτης 08/07/2014 07:48:38

            Δεν κατάλαβες την ουσία του σχολίου μου πριν μου κανεις copy paste την απάντηση της αντιμνημονιακης μυθοπλασίας για το θέμα. Η απάντηση φυσικά έχει όλα τα ελαττώματα που κάνουν το αντιμνημονιακό μπλόκ να έχει τόση επαφή με την πραγματικότιτα όση και ο Ντόναλντ Ντακ και η Λιμνούπολη με τον κόσμο που ζούμε (ιστορίες για μικρά παιδιά είναι και οι δυο) Η λογική της απάντησης θεωρεί την Ελλάδα έναν μοναχικό αποκλεισμένο πλανήτη στο σύμπαν που λέγεται γη , μπορούμε να κάνουμε ότι θέλουμε , οποτε το θέλουμε και το σημαντικότερο όλα αυτά να μην έχουν ΚΑΜΙΑ συνέπεια! Τι βολικό κόσμο έχετε φτιάξει στα όνειρα σας εσείς οι αντιμνημονιακοί! Κρίμα που δεν είναι αληθινός! Βάση Ελληνικού συντάγματος ή ακόμα και με την αλλαγή αυτού , η Ελλάδα μπορεί να αποφασίσει ότι της περνάει από το κεφάλι αγαπητέ . Μπορεί αύριο να πει ότι η Αμερική μας χρωστάει χίλια τρισεκατομμύρια δολάρια ή μπορεί να ζητήσει από την Merkel να αυτομαστιγωθεί δημόσια . Τι σχέση όμως έχει αυτό με την διεθνή πραγματικότητα και κατά πόσο θα υλοποιηθεί είναι εντελώς άλλο θέμα. Εσύ δηλαδή πιστεύεις ότι εμείς θα πούμε ότι δεν δεχόμαστε την έννοια της συνέχειας του Ελληνικού κράτους (πρόσεξε , άλλο να πούμε ότι ζητάμε να ξανασυζητήσουμε κάτι και άλλο να πούμε ότι ΔΕΝ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΜΑΣ) και αυτοί θα μείνουν με σταυρωμένα τα χερια? Σε πρώτο και δεύτερο χρόνο θα προβούν στις παρακάτω ενέργιες. 1. Θα αναστείλουν την ισχύ όλων των αποφάσεων που προσφέρουν άμεση προστασία στο τραπεζιτικό μας σύστημα. 2. Θα διακόψουν άμεσα κάθε συζήτηση για στήριξη η ελάφρυνση και θα τεθεί ως όρος η αποδοχή της συνέχειας του κράτους για την επανέναρξη των συνομιλιών. 3. Θα αναστείλουν επ αόριστον όλες τις εκταμιεύσεις ποσών που προκύπτουν από την συμμετοχη μας στην E.E. (ΕΣΠΑ, συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα , ταμεία στήριξης, .... είναι αρκετά δις τον χρόνο και είναι ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΑ) 4. Θα θεωρήσουν μη δεσμευτική για την περίπτωση της Ελλάδος της συνθήκη ένταξης στο Ευρώ, με δυο λόγια θα αρχίσουν την διαδικασία αποβολής μας από αυτό. 5. Θα αρχίσουν από μηδενική βάση την συζήτηση για όλα τα εθνικά μας θέματα για τα οποία υπάρχει Ευρωπαϊκό ψήφισμα υπέρ μας. Αυτά έχουν ως συνέπεια σε περίπτωση που η υπαναχώρηση στην μη αποδοχή της συνέχειας του κράτους δεν είναι άμεση: 1. Την κατάρρευση του τραπεζιτικού συστήματος (είναι ζήτημα ημερών). 2. Την συνολική οικονομική κατάρρευση (είναι θέμα ενός δυο μηνών το πολύ). 3. Τις πολύ αρνητικές επιπτώσεις στο κλείσιμο διαφορων εθνικών μας θεμάτων. Όλα αυτά που σου είπα δεν είναι ούτε χαζές συνωμοσιολογίες ούτε σενάρια καταστροφής. προκύπτουν από συνθήκες , δηλώσεις και προηγούμενη εμπειρία. Σου θυμίζω σε περίπτωση που νομίζεις ότι αυτά δεν γίνονται στην Ευρώπη , ότι πριν μερικά χρονια βομβαρδίστηκε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα. Και όλοι λέγαν πριν πως αυτά δεν γίνονται. Αν θυμάμαι καλά η καταδικαστική (και ξεκαρδιστική) απόφαση για το ΝΑΤΟ που πάρθηκε στο Σύνταγμα με τον Καζάκο να την απαγγέλλει σε έναν όχι από τους πιο πετυχημένους του ρόλους , δεν έπαιξε κανένα αποτέλεσμα στην έκβαση του πολεμου. Άλλο τόσο θα έχουν αποτέλεσμα και αυτά που μας αράδιασες. Δεν ζούμε σε έναν πλανήτη μόνοι μας χριστιανέ μου!

          • ΝΙΚΟΣ. avatar
            ΝΙΚΟΣ. @ Geros 08/07/2014 10:41:34

            Δεν κατάλαβα γιατί τσίμπησες τόσο άγρια γέρο. Δεν μου λες κάτι διαφορετικό. Εγώ είπα οτι αφού ο Σαμαράς έχει υπογράψει όλα τα "συμφωνηθέντα", ως Πρωθυπουργός της Ελλάδος , και όχι ως Αντώνης απ' την Καλαμάτα, δεν έχει κανένα περιθώριο να επιλέξει και να εφαρμόσει "καλλίτερες πολιτικές" απο αυτές που υπέγραψε, δεσμεύοντας την κυβέρνησή του και τη χώρα βέβαια. Εσύ γέρο πιστεύεις και συμφωνείς με τον my way, οτι ο Σαμαράς μπορεί να εφαρμόσει καλλίτερες πολιτικές που θα του επιτρέψουν να επανεκλεγει το 2015? Μακάρι...εγώ δεν το πιστεύω. Οσον αφορά την τήρηση των δεσμεύσεων της χώρας απο τον ΣΥΡΙΖΑ, την θεωρώ αυτονόητη και τσάμπα κουράστηκες να μου εξηγείς. Ο Τσίπρας, αν προσέχεις τις ουσιαστικές λεπτομέρειες των λόγων του, έχει δηλώσει σε όλους τους τόνους οτι η Ελλάδα ΠΟΤΕ δεν θα φύγει απο το Ευρώ και την ΕΕ με τη θέλησή της και σύμφωνα με το κοινοτικό δίκαιο, εκτός αν μας κηρύξει ανοικτά τον πόλεμο η Γερμανία,οπότε πάλι θα ζητήσουμε την προστασία της ΕΕ που είναι η οικογένειά μας και όχι η Γεμανία... Επίσης τόσο ο ίδιος όσο και το οικονομικό του επιτελείο, που αν μη τι άλλο είναι και σοβαρό και ικανό, έχουν επανειλλημένα δηλώσει οτι ΠΟΤΕ ο Σύριζα δεν θα προχωρήσει σε μονομερείς ενέργειες. Θα ζητήσει επαναδιαπραγμάτευση με δύο άξονες: 1. Μερικά χρήματα για την αντιμετώπιση της ανθρωπιστικής κρίσης της Ελλάδας, όπως προβλέπεται απο την κοινοτική νομοθεσια για τις θεομηνίες και τις φυσικές καταστροφές και επιβάλλεται απο την εταιρική αλληλεγγύη και που πιστεύω θα μας τα δώσουν. 2. Ρύθμιση του χρέους είτε με διαγραφή μέρους του είτε με επιμήκυνση, μείωση επιτοκίων και ρήτρα ανάπτυξης. 3. Πρόγραμμα με χρηματοδότηση της ΕΕ για ανάπτυξη, σαν τα ΜΟΠ κάποτε, μέσω τράπεζας επενδύσεων της ΕΕ. Θέμα σκισίματος των μνημονίων δεν τίθεται πλέον, αφού όπως δήλωσαν όλοι με πρώτον το Σαμαρά, τα μνημόνια τελείωσαν σε όλα τα PIIGS. * Αυτά τα μαζοχιστικά περί "υπογράψαμε ως κράτος" και άρα θα μας μαστιγώνουν αλύπητα μέχρι να τηρήσουμε την υπογραφή μας γιατί δεν έχουμε δικαίωμα ως Εθνος να μην την τηρήσουμε, δεν σε τιμούν καθόλου γέρο. Ξέρεις πολύ καλά οτι αν ο "Πατριωτισμός των Ελλήνων" τέως άρθρο 114 του Συντάγματος, κρίνει και αποφασίσει οτι κακώς μπήκαν αυτές οι υπογραφές, μπορεί κάλλιστα να καταλύσει το κράτος GREECE επαναστατικώ δικαίω , όπως στο Γουδί το 1909, να καλέσει νεα Εθνοσυνέλευση ανακυρήσσοντας νέο κράτος με Διεθνές όνομα π.χ. ΕΛΛΑΣ που δεν θα αναγνωρίσει καμμία υποφραφή των γραικών...Αρκεί να το έχει αποφασίσει ο λαός, οτι θα ζήσει και πάλι όπως πολλές φορές στο παρελθόν με αχρήματη οικονομία και ψωμί κι ελιά...Αν το επιλέξουμε. Η υλική φτώχεια ποτέ δεν μείωσε τον αμύθητο Πνευματικό πλούτο της Ελλάδος. Ο δε περιστασιακός υλικός της πλούτος ήταν πάντα εικονικός και βρυκολακιασμένος στα μπαούλα ολίγων..

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Geros 08/07/2014 10:55:58

            Γέρο έχεις την αφέλεια να πιστεύεις οτι αυτά πιστεύει ο Τσίπρας?

          • foros1 avatar
            foros1 @ Geros 08/07/2014 12:42:51

            ...σύμφωνα με τα λεγόμενά σας, κάθε βράδυ θα πρέπει να προσευχόμαστε για έναν Γ' παγκόσμιο πόλεμο, που θα κάνει το reset στην παγκόσμια οικονομία και στις αλυσίδες μας!

          • Ρηνα avatar
            Ρηνα @ foros1 08/07/2014 12:51:15

            Προσεχε τι ευχεσαι......

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ Geros 08/07/2014 15:14:47

            Μη φοβάσαι τόσο καλέ μου. Δεν ξυπνάει εύκολα ο ραγιάς ούτε ξεπερνάει το φόβο του σε μια νύχτα... Εγώ είμαι πιο βέβαιος από 'σένα ότι θα τηρηθούν τα υπογεγραμμένα, ότι θα υπογραφτούν κι άλλα επαχθέστερα από τους ίδιους "σωτήρες" και πως δεν θα υπάρξει στο κοντινό μέλλον ελληνική κυβέρνηση που θα σεβαστεί το ελληνικό Σύνταγμα. Αν όμως βρεθεί ποτέ κάποια που θα το σεβαστεί, θα σταθμίσει νηφάλια και ρεαλιστικά τις συνέπειες, θα ρωτήσει και το λαό και θα κινηθεί σεβόμενη τη δημοκρατία, το λαό και τον... εαυτό της.

          • Geros avatar
            Geros @ Ιδιώτης 08/07/2014 18:03:46

            @ σε όλους. Οι απαντήσεις από τα παπαγαλάκια της Κουμουνδούρου και τα παιδιά που (λόγω ανεργίας, δεν τους κατηγορώ) έχουν κάνει την αντιγραφή των θέσεων του ΣΥΡΙΖΑ επάγγελμα , ήταν πολλές και αυτό δεν είναι τυχαίο. Το αν η θέση του ΣΥΡΙΖΑ σημαίνει και άρνηση της έννοιας της συνέχειας της Ελλάδος ως κράτος ή όχι , είναι στην καρδια του προβλήματος της Κουμουνδούρου. Για τους χαχόλους οπαδούς του ο ΣΥΡΙΖΑ έχει δυο απαντήσεις , αντιδιαμετρικά αντίθετες που τις πουλάει ανάλογα με το τι ο χαχόλος του θέλει να χάψει αμάσητο πιο πολύ (βλέπετε όλοι οι οπαδοί του ΣΥΡΙΖΑ έχουν μια τάση να καταπίνουν αμάσητες ηλιθιότητες αλλα δεν καταπίνουν τις ίδιες ηλιθιότητες). Η μια είναι: "θα το σκίσουμε , θα το εξαφανίσουμε και την άλλη μέρα θα πάψει να υπάρχει το μνημόνιο". Η άλλη είναι πιο πρόσφατη και συνήθως οι χαχόλοι την πουλάνε σε site όπως αυτό με ένα κλείσιμο του ματιού: "Καλά , όλοι λένε ψέματα , έτσι λέει και ο Τσίπρας. Μην τον φοβάστε , ένας νέος Αντρέας θα είναι. Όπως ο Αντρέας είπε πολλά ψέματα αλλα φάγατε ψωμάκι , έτσι και αυτός θα πει ψέματα σε εσάς και στην Merkel και θα φάτε ψωμάκι". Αυτό το ηλίθιο παραμύθι πήγαν να πουλήσουν οι σχολιαστές που απάντησαν στο σχόλιο μου , εκτος από τον ιδιώτη που πουλάει το προηγούμενο παραμύθι .... Και τα δυο παραμυθια είναι ηλιθιότητες και αφέλειες. Επειδή το αρχικό δόλωμα για ηλίθιους του ΣΥΡΙΖΑ το ανέλυσα ας πάμε στο καινούργιο δόλωμα για ηλίθιους. Έχει δυνατότητα ο ΣΥΡΙΖΑ να κάνει την μεγάλη στροφή , να εκμεταλλευτεί την κόντρα του με την Merkel και να πάρει 5 - 10 πράγματα περισσότερα από αυτή την κυβέρνηση για τον χειμαζόμενο Ελληνικό λαό? Η απάντηση είναι ρητή και κατηγορηματική: ΟΧΙ! Άλλο ΕΟΚ του 80 , άλλο E.E. του 2014. Άλλο Ελλάδα του 80 , άλλο Ελλάδα του 2014 και άλλο ΠΑΣΟΚ του 80 και άλλο ΣΥΡΙΖΑ του 2014. Η E.E. θα προτείνει (όπως έκανε και με την Κύπρο) κάθε δυο μέρες και χειρότερο μνημόνιο στον Τσίπρα για να υπογράψει. Το ότι θα του δώσει ρήτρα ανάπτυξης είναι χαζομάρες που μονο κάποιος πανηλίθιος μπορεί να χάψει. ΤΙΠΟΤΑ από όσα θα προτείνουν στην Ελλάδα δεν μπορούν να ισχύσουν για την Ελλάδα και μονο. Ότι δώσουν θα μπορεί να το απαιτήσει αύριο και η Ισπανία , και η Πορτογαλία και η Ιταλία και η Γαλλία. Αυτό σημαίνει ότι το να ελπίζεις ότι η E.E. θα σου επτρέψει να κανεις έντονα ελλειμματικούς προϋπολογισμούς στο μέλλον, δείχνει άτομο μειωμένης αντίληψης. Φίλοι , πηγαίντε στην Κουμουνδούρου να πουλήσετε το παραμύθι του ΣΥΡΙΖΑ που πατώντας σε δυο βάρκες κερδίζει την παρτίδα , εδώ ο κόσμος είναι πιο έξυπνος από ότι είναι οι χαχόλοι στα κεντρικά του κόμματος σας. Ο Σύριζα θα βρεθεί στην εντελώς αδιέξοδη θέση να μπορεί να κάνει κυβέρνηση αλλα να μην μπορεί να κυβερνήσει. Αυτό είναι το μέλλον σας παπαγαλάκια.

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ Geros 08/07/2014 18:49:30

            Ξέρεις, δεν μπορούμε να συννενοηθούμε όταν σου λέω για μια κυβέρνηση που θα λειτουργεί δημοκρατικά ενώ εσύ καταλαβαίνεις ότι σου μιλάω για συριζαίους που σκίζουν μνημόνια και ευρωπαίους που θα μας βομβαρδίσουν για εκδίκηση. Ούτε εγώ δεν είμαι τόσο ιδιώτης βρε Μίλτον...

          • Geros avatar
            Geros @ Ιδιώτης 08/07/2014 19:26:13

            Αν από αυτά που είπα νομίζεις ότι είπα ότι θα μας βομβαρδίσουν τότε όντως είσαι πολύ ιδιώτης. Αμάν με αυτά τα Milton ... αλλάζω avatar. Θα βάλω τον Marx!

          • Ιδιώτης avatar
            Ιδιώτης @ Geros 09/07/2014 15:25:48

            Τον Ταμήλο να βάλεις

          • Geros avatar
            Geros @ Ιδιώτης 10/07/2014 08:12:35

            Και εσύ την Κωνσταντοπούλου να φωνάζει βοήθεια!

          • παπαδοπουλος ηλίας avatar
            παπαδοπουλος ηλίας @ Geros 08/07/2014 19:09:50

            Ξέχασες να γράψεις οτι θα βγούν τα φίδια στις πόλεις, ακρίδες θα ριμάξουν τα χωράφια,τα ποτάμια θα βαφούν κόκκινα,θα μας χαλάσουν οι αποκωδικοποιητές στο ΟΤΕTV και στο NOVA και θα μας κλέψουν τους κωδικούς από τα iphone! μιλάμε για καταστροφή! Αυτή την "συνέχεια του κράτους" πως γίνεται και την θυμόσαστε όταν σας βολεύει? Για παράδειγμα, το κράτος έχει υπογράψει για τους όρους αδείας των φαρμακείων πχ, γιατί αλλάζει τώρα την υπογραφή του? Οι δρόμοι κάποτε ήσαν κρατικοί,τώρα γιατί κάποιοι άλλαξαν τις υπογραφές των προηγούμενων και γιατί οι νέες πρέπει να γινουν σεβαστές για πάντα?

          • Geros avatar
            Geros @ παπαδοπουλος ηλίας 08/07/2014 19:34:46

            Τι? Ξέχασα αυτό με τις ακρίδες? Όχι ρε φιλε! Συγγνώμη. Απλά φίλε μου είναι άλλο η διπλωματική συνέχεια του κράτους στην διεθνή σκηνή και άλλο η δυνατότητα του στο εσωτερικό να φτιάχνει νόμους και η εκλεγμένη βουλή να τους αλλάζει. Μην μπερδεύεις τις ακρίδες με τους ... γρύλους! Και εσύ άμοιρε δυστυχισμένε Έλληνα iphone? Κρατάει και η μπαταρία τους λίγο .... ζωή είναι αυτή?

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Geros 08/07/2014 19:33:22

            Πολύ ψύχραιμο, αντικειμενικό, και τεκμηριωμένο σχόλιο Γέρο!!! Δεν θα ξαναψάξουμε δημοσιεύματα για να μάθουμε τι σκέφτεται η Μέρκελ. Εσύ ξέρεις καλύτερα και πρίν απ' όλους...Και λεπτομέρειες μάλιστα: "Η E.E. θα προτείνει (όπως έκανε και με την Κύπρο) κάθε δυο μέρες και χειρότερο μνημόνιο στον Τσίπρα για να υπογράψει." Tάδε έφη Geros!!!....Και να ήθελε να κάνει αλλοιώς η ΕΕ τώρα είναι υποχρεωμένη να κάνει αυτό που της υποδεικνύεις εσύ, για να μην εκτεθεί και σε εκθέσει...Πάντως παρά την ηλικία σου αγαπητέ Γέρο είσαι προφανώς πιό έξυπνος απ' όλους μας. Αλλοιώς δεν θα μας τό έλεγες χύμα... *Πάντως η Μέρκελ είπε οτιτο πρόγραμμα της Ελλάδος θα είναι τόσο επώδυνο που καμμία άλλη χώρα της Ευρωζώνης δεν θα ζητήσει να μπεί σε τέτοιο που είναι απαραίτητη προυπόθεση για να ζητήσει ανάλογη "βοήθεια" αλλά μη δίνεις σημασία, όλοι οι Συριζαίοι είναι χαχόλοι και βλάκες και μόνο εσύ και μερικοί δικοί σου δεν είστε. Συνέχισε το βιολί σου, αλλά να έχεις και τα υπογλώσιά σου για την πίεση όταν διαβάζεις χαχόλους...

          • Γιώργης Α. avatar
            Γιώργης Α. @ ΝΙΚΟΣ 09/07/2014 13:17:42

            Φαντάζομαι οτι προσπαθούμε να ερμηνεύσουμε τα γεγονότα αφαιρώντας την όποια συναισθηματική μας φόρτηση και κρίνοντας και βάση της εμπειρίας που έχουμε απ΄το παρελθόν. Και δε νομίζω ότι (παρ' οτι λυσσάω απ την κακία μου), να έχει άδικο ο Γέρος. Αυτό το πράγμα θα γίνει. Διότι αυτό το πράγμα θα τους επιτρέψει να έχουν αποτέλεσμα με βάση την κλιμάκωση που θα επιχειρήσουν. Και αν εμείς εδώ ψάχνουμε λύσεις, θα πρέπει να δουμε τα δυσμενέστερα σενάρια , όχι ότι είναι πιο ευνοικό. Το στρατηγικό λάθος είναι η Υπογραφή στα μνημόνια. Από κει και πέρα θα πρέπει γνωρίζοντας αυτό να παρουμε μιαν απόφαση. Και αν είναι να πάρουμε βέβαια την μονομερή διαγραφη κτλ κτλ να είμαστε έτοιμοι να εισπράξουμε και τις ανάλογες συνέπειες. Αν είναι πάλι να παραμείνουμε στην ευρώπη, μια και οικονομικά δεν νομίζω ότι μπορει το πράγμα να γυρίσει ακόμη, ώρα καλή είναι να κάνουμε ένα ξεκαθάρισμα από ηθικής και πρακτικής πλευράς , ποιοί θα συνεχίσουν και ποιοι πολιτικοί θα πρέπει τουλάχιστον να αποχωρίσουν με κάποιο τρόπο τέλως πάντων ώστε να μην τους κουράζουμε ...

          • ΝΙΚΟΣ- avatar
            ΝΙΚΟΣ- @ Γιώργης Α. 10/07/2014 00:58:44

            Tα λες ευγενικώτερα φίλε Γιώργη. Αν ο Γέρος συμφωνεί μαζί σου οτι για τον Σαμαρά, "Το στρατηγικό λάθος είναι η Υπογραφή στα μνημόνια", όπως το γράφεις, τότε όντως έχει δίκιο που λέει οτι δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτε διότι είμαστε άχρηστοι τενεκέδες άξιοι της μοίρας μας και της αυστηρής τιμωρίας μέχρι θανάτου των Γερμανών. Αλλά νομίζω οτι δεν συμφωνεί ούτε κάν σ΄αυτό το αυτονόητο που λες γιατί γι αυτόν η υπογραφή μας στα μνημόνια ήταν η ελάχιστη υποχρέωσή μας αφού ο λαός (τα πόδια) έχουν την ευθύνη και πρέπει μόνο αυτός να πληρώνει, ενώ οι νταβατζήδες (το κεφάλι) είναι άρχοντες και πρέπει βάσει των φυσικών νόμων, μόνο να απολαμβάνουν...Και μη μου πείς οτι δεν σκέφτεται έτσι ο Γέρος διότιη πλειοψηφία των σχολιαστών του antinews έχουμε αντιληφθεί οτι έτσι σκέφτεται. Το καλό που έχει σε σχέση με άλλους είναι οτι δεν κρύβεται τουλάχιστον...

          • Geros avatar
            Geros @ ΝΙΚΟΣ- 10/07/2014 08:30:31

            Ξέχασες να πεις ότι κάθε πανσέληνο εγώ και οι όμοιοι μου μαζευόμαστε και θυσιάζουμε μωρά στον σατανά. Μετά τα κόβουμε κομματάκια και τα τρώμε ως βλάσφημες όστιες. Σου αρέσει να έχεις παιδικούς μπαμπούλες στο μυαλουδάκι σου ε? Επί της ουσίας , ακόμα και αν όλο αυτό το έχουν σχεδιάσει σκοτεινά κέντρα και το εκτελούν προδότες σαν και του λόγου μου , τι πρέπει να κάνουμε για να βγούμε , μου λες? Το σκίζουμε και τραβάμε τον δρόμο μας? Τους εκβιάζουμε και μας πληρώνουν κάτι σαν λύτρα? (κάπως έτσι το βλέπει ο ΣΥΡΙΖΑ). Ιδρύουμε την Σοσιαλιστική Λαϊκή Δημοκρατία της Νοτιου Ελλάδος? (Η Βορείου , ανάλογα ποιός προλάβει να την κοπανήσει) Κινούμαστε νομικά εναντίων των δανειστών και κερδίζουμε στα διεθνή δικαστήρια αποζημιώσεις , κατοχικά δάνεια και τα χρωστούμενα της τράπεζας της Ανατολής? ΤΙ????

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Geros 10/07/2014 09:46:25

            Τίποτε απ' αυτά Γέρο. Εγώ θα συμφωνήσω με τη δική σου πρόταση, ό,ποια κι αν είναι αυτή...Επίσης αν αποφασίσει η πλειοψηφία σας να Ιδρύσετε την Σοσιαλιστική Λαϊκή Δημοκρατία της Νοτιου Ελλάδος, εγώ στο δηλώνω ευθέως οτι θα την κοπανήσω με ξένο διαβατήριο όπως ο Εθνάρχης τότε. Εχω κι εγώ φίλους στο Παρίσι και δωρεάν σπίτι... *επίσης συμφωνώ απόλυτα μαζί σου οτι κάθε άλλο παρά σχεδιασμένη απο σκοτεινά κέντρα ήταν η κρίση. Αν την είχαν σχεδιάσει, δεν θα τους έσκαγαν οι Τράπεζες σαν φούσκες και δεν θα έσπευδαν μετά να κηεύξουν μέσω των "οίκων" ληξιπρόθεσμα τα χρέη των δανειοληπτών τους για να εισπράξουν εσπευσμένα, και να σταματήσουν το σκάσιμο των φουσκών. **Δεν σε είπε κανείς προδότη γέρο. Σαδομαζοχιστή ίσως, αφού σ΄αρέσει το αυτομαστίγωμα και εκείνο του λαού, που δικαίως πληρώνει τα λάθη του βέβαια...

  11. Π.Κ. avatar
    Π.Κ. 07/07/2014 21:52:40

    Κύριε Ζήση αυτά είναι ανώριμα κομματικά παιχνιδάκια και απορώ πως περνάει απο τα μυαλό του Σαμαρά για απανωτές εκλογ. αναμετρήσεις τη στιγμή που δεν φαίνεται απο πουθενά φως στο τούνελ. Αν ισχύουν ότι αυτά τα προτείνει ο σύμβουλος του Σαμαρά Λαζαρίδης τότε ο άνθρωπος είναι επικίνδυνος και έξω από την πραγματικότητα. Ας δείξουν κάποιοι λίγη υπευθυνότητα και αν δεν μπορούν ας δώσουν τα κλειδιά στην Τρόικα, μπάς και αλλάξει τίποτα......

  12. NIKOS avatar
    NIKOS 07/07/2014 22:11:35

    Ο τίτλος του άθρο τα λέει όλα. Ακριβώς το ίδιο δίλλημα αντιμετώπισε και ο Κώστας Καραμανλής το 2009 και προτίμησε την τακτικη ήττα.

    • Factorx avatar
      Factorx @ NIKOS 08/07/2014 00:28:50

      Να μην συγκρίνουμε άσχετες καταστάσεις. Ο Καραμανλής επέλεξε συνειδητα την ήττα και την αποχώρηση. Και ο ΓΑΠ δεν έχει ουδεμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ

      • ΝΙΚΟΣ-. avatar
        ΝΙΚΟΣ-. @ Factorx 08/07/2014 10:49:16

        Εσύ φίλε Φάκτωρ πολύ καλά το λες οτι ο ΓΑΠ δεν έχει ουδεμία σχέση με τον ΣΥΡΙΖΑ, αλλά οι περισσότεροι εδώ μέσα λένε οτι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι χειρότερος απ' το ΠΑΣΟΚ και ο Τσίπρας χειρότερος απο τον ΓΑΠ. Συμφωνώ οτι ο Καραμανλής επέλεξε συνειδητα την ήττα τον Οκτώβριο του 2009, αλλά αν ο Σαμαράς ακούσει την εισήγηση Λαζαρίδη για εκλογές το Φθινόπωρο, θα έχει επιλέξει συνειδητά την ήττα πράγμα το οποίο λέει και το άρθρο σου:Καλύτερα μια τακτική ήττα παρά μια στρατηγική...

        • Γιώργης Α. avatar
          Γιώργης Α. @ ΝΙΚΟΣ-. 09/07/2014 13:21:32

          Στρατηγική ή τακτική Ήττα σημαίνει δεν επιβιώνει , ή αντιστοιχα επιβιώνει το κόμμα της Ν.Δ. την επάυριο. Έτσι το βλέπω εγώ. Αρα τι να πούμε παρακάτω;

      • Fotini avatar
        Fotini @ Factorx 08/07/2014 13:21:31

        Συνειδητά τήν ἧττα;; Τώρα μάλιστα. Τόν Μάρτιο τοῦ 10, θά τίς κέρδιζε δλδ;;

        • ΝΙΚΟΣ avatar
          ΝΙΚΟΣ @ Fotini 08/07/2014 16:48:45

          Oχι αγαπητή Φωτεινή. Αλλα το Μάρτιο η ήττα θα ήταν στρατηγική. Ετσι ο ΚΚ. προτίμησε την ήττα του Οκτωβρίου που ήταν τακτική...Την ίδια επιλογή λέει το άρθρο οτι έχει και ο Σαμαράς. Ή τακτική ήττα τον Οκτώβριο, ή στρατηγική ήττα τον Ιανουάριο.

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΝΙΚΟΣ 08/07/2014 20:24:07

            ῾Η ἱστορία ἐπαναλαμβάνεται. Καί ὅμως τό πάθημα τοῦ ΚΚ ἔπρεπε νά μᾶς εἶχε γίνει μάθημα. Καί ἄν καταφέρει ὁ τσύριζα νά μᾶς κάτση στόν σβέρκο ὡς ἄλλο πασοκ, τότε τί γίνεται;; ῞Ολοι γνωρίζομε λίγο-πολύ τί ἐστί ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ! Καί ὅσο σκέπτομαι τήν λοιδωρία τοῦ ΚΚ ἐπειδή ἐπέλεξε τίς ἐκλογές καί ὄχι τήν ἀκινησία τοῦ κράτους λόγω μακρᾶς προεκλογικῆς περιόδου.

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Fotini 08/07/2014 21:19:10

            Fotini στις ΗΠΑ νομίζουν ακόμα οτι υπάρχει περίπτωση να επανέλθη στην Ευρώπη ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ? Εμείς εδώ στην Ελλάδα τον έχουμε ξεγράψει εντελώς, δεξιοί και αριστεροί. Το Πανελλήνιο ΣΟσιαλιστικό Κίνημα, ακριβώς για να μην θυμίζει τον ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ άλλαξε όνομα και στις Ευρωεκλογές ονομάστηκε ΕΛΙΑ. Ο Τσίπρας στην πρώτη συνέντευξή του σε ξένη δημοσιογράφο που τον ρώτησε για το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ, τον αποκήρυξε σχεδόν ως μεταφυσική έννοια. Απάντησε οτι "Για εμάς ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ είναι ένα πολύ μακρινό ιδανικό που δεν θα το φτάσουμε όσο ζούμε (Καί ήταν μόνο 38 όταν τόλεγε) Αλλωστε το ιδανικό δεν πρέπει να το φτάνουμε γιατι τότε παύει να είναι ιδανικό". Μόνο το ΚΚΕ (που είναι το μοναδικό κόμμα στον κόσμο που έχει σφυροδρέπανο ακόμη) λέει οτι κάποτε μετά από πολλά πολλά χρόνια , όταν το ΚΚΕ πάρει 51%!!! θα προσπθήσουν οι απόγονοί τους, "ίσως" να φέρουν το ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟ. Ο Σύριζα θυμίζει πλέον περισσότερο την Λαική Δεξιά απ' ότι η ΝΔ του Σαμαρά. Ποιόν Σοσιαλισμό ακριβώς φοβάσαι εσύ?

          • Fotini avatar
            Fotini @ ΝΙΚΟΣ 09/07/2014 13:21:08

            Τόν γνήσιο πού ἔχει ὅλες τίς ἐξουσίες στά χέρια του καί μοιράζει ζάχαρη στόν λαό μέ δελτίο!

          • ΔΗΜΗΤΡΗΣ- avatar
            ΔΗΜΗΤΡΗΣ- @ Fotini 10/07/2014 00:00:44

            Δεν υπάρχει πλέον πουθενά στον κόσμο αγαπητή Φωτεινή.Ούτε γνήσιος ούτε νόθος. Ούτε κάν στην Κούβα!...Μην ανησυχείς. Ο ΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΣ είναι το τελευταίο πράγμα που απασχολεί τους Ελληνες σήμερα. Ούτε οι ΚουΚουέδες δεν τον περιμένουν πιά όσα θα ζούν τουλάχιστο και το ομολογούν...Αν μπορούσε να έρθει ο Σοσιαλισμός, τότε σίγουρα θα βγαίναμε απο την κρίση!!!

          • Geros avatar
            Geros @ ΔΗΜΗΤΡΗΣ- 10/07/2014 09:15:31

            Έχεις απόλυτο δίκιο αγαπητέ, ο μοναδικός τρόπος να τελειώσει αυτή η κρίση είναι να έρθει ο σοσιαλισμός. Τότε θα είχαμε την σοσιαλιστική κρίση .....

          • ΝΙΚΟΣ avatar
            ΝΙΚΟΣ @ Geros 10/07/2014 09:47:37

            Η οποία είναι ακόμα χειρότερη όπως το είδαμε στην Αλβανία...

  13. rally monkey avatar
    rally monkey 07/07/2014 22:19:59

    το θέμα είναι τι μπορεί να κάνει όσο είναι ακόμα πρωθυπουργός για να διεκδικήσει με αξιώσεις την επανεκλογή του - (αν υποθεσουμε ο'τι αυτό επιθυμεί ..)

  14. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 07/07/2014 22:59:21

    Aυτά είναι επανάληψη των όσων έκανε ο Καραμανλής το 2009.Τότε αυτό εξελήφθη ως εγκατάλειψη της εξουσίας και αυτό θα τον κυνηγάει πάντα. Επανάληψη του σεναρίου αυτού σημαίνει πολύ απλά παραδοχή από τον Σαμαρά ότι απέτυχε και δεν μπορεί να τα βγάλει πέρα.Θα έχει τελειώσει και το τι θα γίνει μετά με τον Τσίπρα δεν θα αφορά αυτόν.Ανεξάρτητα του τι θα κάνει ο Τσίπρας δεν θα είναι αυτός η συνέχεια. Εννοείται ότι στο μεταξύ θα έχει διαλυθεί η χώρα. Αλλά αυτό προφανώς δεν ενδιαφέρει όσους σκέπτονται έτσι. Εγώ απλώς παραπέμπω σε άρθρα του 2009 για τον Καραμανλή για να δείτε ότι όλα αυτά τα σενάρια ήσαν εκτός τόπου και χρόνου. Η μόνη σωστή λύση είναι η παραμονή στην κυβέρνηση για όσο διάστημα έχει την πλειοψηφία και εκλογές εάν δεν κατορθωθεί η εκλογή προέδρου.Τα άλλα όλα είναι αυτοκαταστροφή του ίδιου του Σαμαρά.

    • Uncle Stgm avatar
      Uncle Stgm @ ψυχραιμια 10/07/2014 00:21:20

      Σκέπτονται (με νοητικά πειράματα "στρατηγών") το "ελικόπτερο" - και ρίχνουν στη δημοσιότητα δοκιμάζοντας την αντίδραση των πολιτών, γιατί με τιποτε δεν θέλουν αυτό :Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο http://aftercrisisblog.blogspot.gr/2013/11/blog-post_13.html"...Η διαχείριση της κρίσης εκ μέρους της εσωτερικής πολιτικής, αντί να υποβοηθά την αντίδραση και ανάκαμψη, την εμποδίζει, παρατείνοντας την βύθιση. Οι «ελίτ» των οικονομικά ισχυρών υπερπροστατεύονται πολιτικά, δεν έχουν πληγεί από την κρίση (μας το υπενθυμίζουν πιά όλοι εκτός συνόρων, όμως οι κυβερνώντες κάνουν πως δεν ακούν), αλλά δεν δείχνουν καμμία διάθεση να «τραβήξουν το κουπί» που τους αναλογεί..." Εν τω μεταξύ, φάνηκε πως η ανακεφαλαιοποίηση των τραπεζών ήταν λεφτά πεταμένα σε βαρέλι δίχως πάτο.
      Τώρα θέλουν να προστατεύσουν τα αφεντικά τους. Δείτε μόνον πως έκαναν την ανακεφαλαιοποίηση των εγχώριων τραπεζών με τα Warrants - εντελώς διαφορετικά απο Ισπανία, Ολλανδία (ολική προσωρινή κρατικοποίηση), Ιρλανδία (ολική προσωρινή κρατικοποίηση), Βρετανία (προσωρινή κρατικοποίηση 2 μργάλων τραπεζών RBS - Lloyds), Σλοβενία (ολική προσωρινή κρατικοποίηση) και θα καταλάβετε πολλά... Δεν γίνεται πάντως να συνεχίσουν έτσι. Game over.

  15. Κυθήριος avatar
    Κυθήριος 07/07/2014 23:07:36

    Καλά όλα αυτά τα προώρων εκλογών,αλλά μη ξεχνάμε ότι ο Σαμαράς δεν έχει αντιμετωπίσει μόνο τον Τσίπρα,αλλά και τους αντιπάλους μέσα στο κόμμα, ιδαίτερα τη Ντόρα. Πώς προεξοφλείται ότι μετά από μια περίοδο κάθαρσης με την καταστροφική παρένθεση Τσίπρα στην κυβέρνηση,θα κληθεί πάλι ο Σαμαράς να βοηθήσει όντας ακόμη αρχηγός στη Ν.Δ.;

  16. panas avatar
    panas 08/07/2014 00:16:14

    Όταν ο Λαζαρίδης που γνωρίζει αρκετά περί της οικονομίας εισηγείται πρόωρες εκλογές κάτι γνωρίζει για το που οδηγούμαστε ως χώρα. Αυτό σημαίνει πως τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα οδηγούμαστε σε αδιέξοδο και οι δανειστές διατηρούν ανάλγητη στάση. Επειδή εμένα δεν μου αρέσουν τα περί προδοσίας και όλα τα υπόλοιπα "αγριεμένα" νιώθω πως η κεντρική ευρώπη μπορεί να μην έχει τηρήσει τα υπεσχημένα ούτε προς στον ΓΑΠ, ούτε και προς τον Σαμαρά... Έτσι, θα καταλήξουμε να έχουμε σώσει το ευρώ με μεγάλες θυσίες ως έλληνες από μια μεγάλη κρίση και η επιβράβευση θα είναι το φασκέλωμα πρός το κορόιδο... Τι πρέπει να συμβεί ακόμη για να δημιουργήσουν οι πολιτικές δυνάμεις ένα αραγές μέτωπο κάτα αυτού του οικονομικού αδιεξόδου; Διάβασα κάπου αλλού πως στο πρώτο πεντάμηνο του '14 έφυγαν στο εξωτερικό 50000 νέοι έλληνες. Περίπου μια "σειρά". Στο πρώτο ΠΕΝΤΑΜΗΝΟ! Αν αληθεύει αυτό, δεν μπορώ να καταλάβω τι χωρίζει τον Τσίπρα και τον Σαμαρά. Εδώ περνάμε μια εθνική καταστροφή και συζητάμε ακόμη περί κρατισμού και φιλελευθερισμού. Για το αν το κόμμα μας θα χάσει η θα κερδίσει. Έλεος πια με τις εμμονές του καθένα από εμας. Έλεος...

  17. Γιάννης Φαίλτωρ avatar
    Γιάννης Φαίλτωρ 08/07/2014 06:34:27

    Ας μην ξεχνάμε ότι είναι αδύνατο να προκύψει αυτοδύναμη κυβέρνηση από τις επόμενες εκλογές. Με ποιον θα κάνει κυβέρνηση ο ΣΥΡΙΖΑ? Με το Βαγγέλη? Με το Σταύρο? Με τον Πάνο? Δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα. Το αυτό ισχύει και για τη ΝΔ.

    • my way avatar
      my way @ Γιάννης Φαίλτωρ 08/07/2014 07:39:29

      Το "Ποτέ, μη λες ποτέ", γιατί νομίζεις ότι καθιερώθηκε; Απλούστατα, γιατί είναι σοφό!

  18. Η άλυτη εξίσωση avatar
    Η άλυτη εξίσωση 08/07/2014 08:08:38

    Τελικά τι νόημα έχουνε οι ....''μυστικές εισηγήσεις'' που διαρρέονται σε κυριακάτικες εφημερίδες; Ποιές σκοπιμότητες υπηρετούν; Επιχειρούνε τάχα να ποιήσουν την ανάγκη φιλοτιμία και να εμφανίσουν το συμβάν ως σκηνοθετημένο ...ατύχημα; Κι οι δύο γάϊδαροι που όλο τσακώνονται στον ξένον αχυρώνα, τον ιδιοκτήτη χωρικό τον ρώτησαν; Πως προδιαγράφουν την αντίδρασή του στις συμπαιγνίες τους; Εύχομαι δυσάρεστες εκπλήξεις και άγριες πτώσεις απ΄τα πουπουλένια σύννεφα, για όλους τους επιζήμιους Μινχάουζεν και τους παρατρεχάμενούς τους καιροσκόπους.

    • παπαδοπουλος ηλίας avatar
      παπαδοπουλος ηλίας @ Η άλυτη εξίσωση 08/07/2014 19:16:45

      Σε δύο χώρες, λένε, δεν χρειάζονται κατάσκοποι. Στην Ιαπωνία,γιατί δεν "μιλά" κανένας και στην Ελλάδα, γιατί "μιλούν" όλοι! Εξ άλλου τι σημασία έχει..να είσαι "μυστικός πράκτωρ" εάν δεν το ...γνωρίζουν οι άλλοι!

  19. ψυχραιμια avatar
    ψυχραιμια 08/07/2014 09:57:38

    Στην Ελλάδα η φιλολογία περί εκλογών αμέσως μόλις γίνουν οι προηγούμενες χρησιμεύει για να κρατά την εσωτερικη πειθαρχία των κομμάτων.

  20. Α avatar
    Α 08/07/2014 14:04:58

    Μόνο σαν ανέκδοτο και μάλιστα κακού γούστου είναι το σενάριο των εκλογών το φθινόπωρο. 1. αν κάνει εκλογές η ΝΔ θα χάσει 2. θα χάσει την αξιοπιστία ως προς τους Ευρωπάιους γιατί δημιουργεί ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΤΑΘΕΙΑ με απρόβλεπτες συνέπειες 3. Ποιό θα είναι το επιχείρημα των εκλογών; ότι δεν μας βγαίνουν τα κουκιά για την εκλογή προέδρου της δημοκρατίας; Ας περιμένει μέχρι τον Μάιο του 15 και βλέπουμε. 4. θα παραδώσει τα κλειδιά της χώρας σε ατσούμπαλους ανθρώπους που μέσα σε μια εβδομάδα θα καταστρέψουν ότι έχτισε με μόχθο ο Α. Σαμαράς , αλλά και ο λαός που έκανε τόσες θυσίες; 5. Τι μικροκομματικές συμφεροντολογικές ιδέες είναι αυτές περί απανωτών εκλογών επειδή ο ΣΥΡΙΖΑ δεν θα τα καταφέρει να κυβερνήσει και άρα θα επιστρέψουμς στην ΝΔ; Ναι, αλλά η ΝΔ μετά από ήττα, δεν θα είναι του Α.Σ. και έτσι θα χαθεί ένα μεγάλο πολιτικό κεφάλαιο που αντιπροσωπεύει ο Α.Σ. 6. Γιατί να περάσει η χώρα από αυτές τις δαιδαλώδεις εκλογικές διαδικασίες; Ποιος στο φινάλε θα έχει κέρδος; Η Ελλάδα σίγουρα όχι, μιας και θα κλονιστεί η εμπιστοσύνη των ξένων προς τη χώρα μας, είτε δανειστές είναι αυτοί είτε επενδυτές , είτε αγορές. Θεωρώ ότι είναι ΟΛΕΘΡΙΟ ΛΑΘΟΣ αυτή η εισήγηση του κ. Λαζαρίδη και απορώ πως την αιτιολόγησε στον πρωθυπουργό. Ελπίζω να μην την ακολουθήσει ο Α.Σ. γιατί θα βλάψει πρώτα τη χώρα και μετά την παράταξή του και φυσικά τον εαυτό του.

    • ΝΙΚΟΣ. avatar
      ΝΙΚΟΣ. @ Α 08/07/2014 16:55:06

      .Φαντάσου να μαζέψει ο Τσίπρας τους 120 και να ακυρώσει την πώληση της ΔΕΗ. Τί θα πεί τότε ο Σαμαράς στους δανειστές? Προσπαθώ να τηρήσω τα "συμφωνηθέντα" αλλά δεν μ' αφήνει πλέον ο Τσίπρας? Διότι αν πετύχει με τη ΔΕΗ, προφανώς δεν θα σταματήσει εκεί...Δεν είναι και τόσο χαζός ο Λαζαρίδης.

  21. Ρηνα avatar
    Ρηνα 09/07/2014 10:35:47

    Ο Λαζαριδης βλεπει οτι ερχονται τα "μπαστουνια"....

  22. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/07/2014 20:41:33

    Tέτοια σκέφθηκε ο Καραμανλής Β' το 2009 και τόφαγε το κεφάλι του. Και ο Παπαντρέας το 2011 (δημοψηφίσματα). Το έξυπμο πουλί απο τη μύτη πιάνεται, η πολιτική δεν είαι stratego. Ο στρατηγικός νούς κ. Λαζαρίδης να θυμηθεί που οδήγησαν οι υπερκινητικότητες και οι φαεινές του ιδέες το 1993 για τα Ελληνογιουγκοσλαβικά και "πως να τριπλάρουμε τον Μητσοτάκη" (συμπόρευση με τον εκλεκτό του Μπους πατρός Μιλόσεβιτς σε ανέφικτες αιθεροβασίες, συμπιλίδειες ανατρεπτικές κινήσεις, γαία πυρί μιχθήτω): Στην ολική επαναφορά του Έλ Σίντ Άντριου Παπάντριου και σε 11 χρόνια ΠΑΣΟΚική μονοκρατορία (1993 - 2004). Όπως τριπλάρανε τότε τον Μητσοτάκη οι μεγάλοι Ναπολέντες της μικροκομματικής τρίπλας, έτσι θα τριπλάρουν τωρα τον Σύριζα. Do it. Μετά, θα έλθουν και άλλες παχιές μέλισσες.

  23. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/07/2014 20:49:57

    Αντί για αντιθεσμικά παιχνιδάκια, όσοι έχουν κότσια (όποιοι και νά ναι αυτοί , δεν αναφέομαι ειδικά στην ΝΔ) άς κάνουν την πραγματικά επαναστατική πρόταση: 2016 εκλογές για Συντακτική Βουλή και πραγματική επανίδρυση του κράτους. Με πρόγραμμα Νέας Ελλάδας. Και τότε άς τολμήσει όποιος θέλει την "παλιά" να αντισταθεί. Θα σαρωθεί "σύριζα". Ο λαός δεν θέλει πολιτικάντικα κόλπα. Θέλει Άλλο Κράτος, Νέα Πολιτεία, new Deal, Νέο Κοινωνικό Συμβόλαιο. Οι τρίπλες για να περισωθεί το γκρεμισμένο λιπαρό αυθαίρετο είναι και αντιλαικές και ανεφάρμοστες.

  24. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/07/2014 21:00:45

    Άν παίξουν το νταιφετιστικό stratego του κ. Λαζαρίδη, ο επόμενος δεν θα είναι ο Τσίπρας. Αλλά κάποιος που θα "επιβιβασθεί συο όχημα της εξουσίας απο το πλάι", και δεν μπορεί να προβλέψει ο "στρατηγικός νούς". ¨Οπως το 1993 έβλεπε μόνο μέχρι τον άρρωστο Παπανδρέου, τον "επερχόμενο διάδοχο" Τσοχατζό και τα στρατά του Κάρατζιτς, αλλά δεν μπορούσε να προβλέψει ούτε το Νταίητον ούτε τα επερχόμενα 8 χρόνια Σημίτη. Οι "φραξιονιστές στρατηγοί" συνήθως ξεχνούν ότι και ο αντίπαλος έχει φράξια που μπορεί να είναι πολύ πιό καλά στημένη, με πολύ πιό πονηρό "στρατηγό" (και άς τον λέγανε άλλοτε Τσουκάτο - ή τώρα Ρένα ή κυρ Σταύρο = τυχαία ονόματα λεω).

  25. Uncle Stgm avatar
    Uncle Stgm 09/07/2014 21:16:40

    Άν εμφανισθεί απο το πουθενά ένας "Έλληνας Ματέο Ρέντσι", όλο το μεταπολιτευτικό πολιτικό προσωπικό θα σαρωθεί σαν στάχυα το Θεριστή.

    • ΔΗΜΗΤΡΗΣ. avatar
      ΔΗΜΗΤΡΗΣ. @ Uncle Stgm 09/07/2014 23:56:41

      .Δεν αποκλείεται θείο, ο "Ελληνας" Ρέντσι να είναι ο Τσίπρας, αρκεί να απαλλαγεί απο ορισμένα βαρίδια ακόμα...

  26. Ισόνομος πολίτης avatar
    Ισόνομος πολίτης 10/07/2014 09:46:35

    Ο Α. Τσίπρας για να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο, πρέπει πρώτα να αποτινάξει από πάνω του τα "λέπια" των διαφόρων "συνιστωσών", να προχωρήσει σε δική του αυτόνομη πολιτική κίνηση και να προτάξει, ρεαλιστικές και τολμηρές λύσεις για τα πολλά και δυσεπίλυτα προβλήματα του σημερινού έλληνα πολίτη. Δεν είναι όμως αυτόφωτη, αυτοφυής και με πολιτικό τσαγανό…..πολιτική προσωπικότητα…….ο Αλέξης. Μακάρι να ήτανε!!! Είναι "παιδί" ενός κατασκουριασμένου τρύπιου αριστερού "κομματικού σωλήνα" και ποτέ δεν πρόκειται να παίξει τον πρώτο και μεγάλο ρόλο, παρότι έχει το ακατανίκητο προσόν του νεαρού της ηλικίας…. Ακόμη και στην καλύτερη για κείνον περίπτωση να κερδίσει τις εκλογές και να αναλάβει το πρωθυπουργικό αξίωμα, λίγα θα έχει ψωμιά και επέκεινα τραγική θα είναι η πτώση του… Προσωπικά δεν νομίζω ότι ο Τσίπρας του προ "μνημονίων" 4%, θα αναδειχθεί ποτέ στα ύπατα αξιώματα. Δεν αρκούν οι αντιθέσεις στα "μνημόνια" μόνο, για να συνθέσεις αξιόμαχη, αξιόπιστη και εφαρμόσιμη κυβερνητική πολιτική.. Απαιτούνται πολλά, πάρα πολλά και το κυριότερο όλων, το "κάτι άλλο" που να προσελκύει την λαϊκή πλειονότητα…. Κάτι που δεν το έχει ο Τσίπρας, αλλά και κανένας άλλος μέχρι….στιγμής.

  27. Ted avatar
    Ted 14/07/2014 11:56:39

    Διαφωνώ κάθετα. Αυτό που προτείνει το άρθρο το βιώσαμε το 2009. Νομίζαμε ότι ο ελληνικός λαός θα επικροτήσει την ''λεβέντικη'' στάση του Καραμανλή. Συνέβη το αντίθετο, διότι ο μέσος πολίτης σκέφτηκε ότι ο Καραμανλής απλά ΔΕΝ ήθελε να διαχειριστεί την κατάσταση. Ο Σαμαράς πρέπει να φθάσει έως την προεδρική εκλογή, εξαντλώντας κάθε δυνατότητα. Ο κόσμος θέλει σταθερότητα και θα τιμωρήσει όποιον ''κάνει παιχνίδι'' με την τύχη του. Αλλά ακόμα και αν χάσει η ΝΔ τις εκλογές, αυτό που θα ακολουθήσει θα είναι τόσο τρομακτικό για την ηγεσία και τους βουλευτές του Σύριζα, που απλά θα ''αποδράσουν'' ζητώντας νέες εκλογές.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.