#_CRON_JOB_#
#_CRON_JOB_#
06/11/2010 22:55
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ

Καλό βόλι και μην πάρετε αιχμαλώτους



Σου είπαν ψέμματα πολλά,
ψέμματα σήμερα σου λένε ξανά
κι αύριο ψέμματα ξανά θα σου πουν,
ψέμματα σου λένε οι εχθροί σου
μα κι οι φίλοι σου με ψεύτικες αλήθειες σε κοιμίζουν.

Πού πας με ψεύτικα όνειρα;
Καιρός να σταματήσεις,
καιρός να τραγουδήσεις,
καιρός να κλάψεις και να πονέσεις,
καιρός να δεις.

(Μίκης Θεοδωράκης: Για τον Ανδρέα Λεντάκη)

Δεν θα πω πόσο υπέροχος είσαι, κυρίαρχε λαέ.
Δεν ζητάω την ψήφο σου, για να έχω λόγο να σε κολακέψω.

Ζητάω σημάδι αν έχεις ακόμα μάτια, μυαλό, αξιοπρέπεια.

Ή αν, όπως τα κοτόπουλα που εκτρέφονται για αλυσίδες fast food, έχεις γενετικά τροποποιηθεί.

Αν όπως αυτά έγιναν πτηνά δίχως φτερούγες, εσύ, από νοούμενος υψηλόφρων πολίτης, έγινες καθηλωμένο τηλεορασόπληκτο ανδρείκελο.

Ή, χειρότερα, αν θα γίνεις η «κότα» στο chicken game (*) που παίζεται.
Γιατί αν στρίψεις πρώτος, αν φοβηθείς και την Κυριακή ψηφίσεις τους γκαουλάϊτερ, είσαι οριστικά τελειωμένος.

«Σιγά», ακούω αντιρρήσεις, «όλες οι εκλογές στην Ελλάδα  αναγορεύονται σε ζήτημα ζωής ή θανάτου».

Εν μέρει ορθό. Πραγματικά ιστορική ήταν η περυσινή εκλογή. Όταν για πρώτη φορά από το 1261, με εξαίρεση τη σκλαβιά, κυβερνά τον τόπο κάποιος που ούτε είναι ούτε θέλει να είναι Έλληνας.

Με την ψήφο σου, κυρίαρχε λαέ – και με την ευγενική χορηγία των συνήθων νταβατζήδων.

Αγόρασες ελπίδα από το μικρό μαγαζάκι του τρόμου και κατέληξες θλιβερή ατραξιόν στο Τσίρκο των απάτριδων.

Είσαι ο ζωντανός στόχος στο νούμερο που πετάνε μαχαίρια.
Όμως δεν στοχεύουν δίπλα σου αλλά καταπάνω σου.
Και σε έχουν πετύχει όλα.

Τώρα ανακαλύφθηκε ότι εσύ κι ο Πάγκαλος τρώτε το ίδιο.

Γι’ αυτό περικόπτονται οι αποδοχές και οι συντάξεις σου.

Και το εναπομένον κοινωνικό κράτος κατεδαφίζεται.

Τώρα ο πολιτισμός, τα σύμβολα και η εθνική παιδεία σου ενοχλούν.

Τώρα πληρώνεις για συμβούλους διεθνείς κομπογιαννίτες.

Τώρα η δια των εξοπλισμών αποτρεπτική σου ικανότητα «είναι ντροπή».
Κι ο Ερντογάν μετέτρεψε το Άγκυρα-Αθήνα σε Κολιάτσου-Παγκράτι.

Τώρα δεν ισχύει ούτε το Σύνταγμά σου : Είσαι χρεωμένος.

Κυρίως όμως τώρα βρέθηκε γιατί είσαι χρεωμένος : επειδή είσαι διεφθαρμένος.

Με την αρχέγονη αυτή ενοχή σε έπεισαν να δέχεσαι τις μαχαιριές αγαλλιώντας, σαν αυτομαστιγωνόμενος ζηλωτής.

Μήπως έχουν δίκιο;
Χρόνια ψηφίζεις με γνώμονα μόνο την τσέπη.

Πήρες το τραίνο της «Αλλαγής» και του «Εκσυγχρονισμού».

Άσχετα αν βρέθηκες στο «Εξπρές του Μεσονυχτίου».

«Και ποιος είσαι εσύ που με κρίνεις; Που ηθικολογείς κουνώντας μου το δάχτυλο, σαν τον Παυλίδη; » αγριεύει ο κυρίαρχος λαός.

Δεν πρόσεξες.

«Εγώ» είμαι «εσύ».

Εσύ που επεδίωξες διορισμό επειδή δεν παράγεται τίποτα.
Εσύ που άνοιξες μαγαζί σαν αντίδοτο στην ανεργία.

Εσύ που ίδρυσες επιχείρηση με όνειρα και σχέδια.

Εσύ που δουλεύεις έντιμα στον ιδιωτικό τομέα.

Εσύ που διακονείς την επιστήμη.
Εσύ που κινείς τον κρατικό μηχανισμό – δεν κάθονται όλοι.

Εσύ ο ένστολος, που ο όρθιος οχετός σε λέει «αντιπαραγωγικό».

Εσύ, η μεσαία τάξη. Η χώρα δηλαδή.

Που βρίσκεσαι μετέωρος, ανεξαρτήτως κομματικών προτιμήσεων.

Στο δρόμο. Σε αίθουσες αναμονής συνεντεύξεων.

Ή τριγυρνάς παραμιλώντας σε πεζοδρόμια πόλεων ξένων, κάνοντας πάλι επίκαιρο τον Καζαντζίδη.

Όχι. Δεν είμαι «εσύ», παράσιτο.

Εκατομμυριούχε συνδικαλιστή, αεριτζή «σύμβουλε», χρηματοπιστωτική βδέλλα, ματσωμένε δημόσιε υπάλληλε, κρατικοδίαιτε πλιατσικολόγε που αυτό-αποκαλείσαι επιχειρηματίας, μπαταχτσή που ζεις με δανεικά κι αγύριστα.

Από σένα «μπήκαν στην πόλη οι οχτροί».

Και τώρα δεν ζητούν τίποτα λιγότερο από το να σηκωθεί στο δικαστήριο η κατά φύση βιασθείσα και να ζητήσει να βιασθεί ξανά, παρά φύση.

Θέλουν την έγκρισή σου για να ισχυριστούν ότι «ήταν συναινετική συνουσία μεταξύ ενηλίκων», όχι βιασμός.

Αυτό θα κάνεις ΑΝ βάψεις το χάρτη έστω και σε μια περιφέρεια πράσινο.

Γιατί ο στεφανωμένος με  βραβεία Γότθων εκπρόσωπος τους δεν αντέχει να πάρει τα επερχόμενα, σκληρότερα μέτρα.

Παρά την ισχυρή λαϊκή εντολή του 2009 δεν θα αντέξει αν απολύσει 200-300.000 δημόσιους υπάλληλους όπως τον διατάζουν οι τροϊκανοί, αν στείλει στην απόγνωση τον περίγυρο των απολυμένων, 800.000 πληθυσμό, σε συνθήκες μιας οικονομία που είναι βυθισμένη στην ύφεση.

Για να σε φοβίσουν έβγαλαν στη σκηνή άρον-άρον μέχρι και το θίασο της τρομοκρατίας. Τους χρήσιμους ηλίθιους που στέλνουν τρακατρούκες στον Σαρκοζύ, ενώ υποτίθεται δρουν «εν ονόματι του λαού» χωρίς όμως ούτε να κουνιούνται όταν υποφέρει!

Γι’ αυτό είναι ιστορικές αυτές οι εκλογές.
Όχι και καλά για να βγει ο –κάθε- Ψωμιάδης.


Μερικοί καχύποπτοι ίσως πουν «τρελλέ, προωθείς εμμέσως τον Σαμαρά».
Ίσα-ίσα, ξετυλίγω το εφιαλτικό για τον Σαμαρά σενάριο.
Πρωθυπουργός θα γίνει.
Αλλά αν βρεθεί με 400 δις € χρέος, με 1 εκατ. ανέργους, με μια χώρα που έχει απωλέσει εθνική κυριαρχία, εάν δεν κάνει την «επανάσταση» που επαγγέλθηκε δεν θα σταθεί ούτε 5 μήνες.

Η «άλλη πολιτική» φοβίζει τους λίγους, σε Νέα Υόρκη, Ουάσινγκτον, Φρανκφούρτη, που περιμένουν την Κυριακή να επευφημήσεις τον trendy μαραθωνοδρόμο-δήμιό σου.

Αλλά υπάρχουν και οι πολλοί, στο Μπουένος Άϋρες και στο Σαντιάγκο, στο Δουβλίνο και στη Μαδρίτη, στην Κοπεγχάγη και στην Μασσαλία.
Που περιμένουν να δείξεις ότι παραμένεις όρθιος.

Ότι δεν συνεμορφώθης.

Αυτό είναι το μόνο μήνυμα που σού πρέπει να στείλεις.

Ξέχνα «διαρκείς διαβουλεύσεις», «συναντήσεις κοινωνικών εταίρων», «ανοιχτή διακυβέρνηση».

Μια μόνο σφαίρα έχεις στο όπλο. Το παραβάν.
Αυτό μόνο φοβούνται.

Μπορείς να τους σκοτώσεις ή να αυτοκτονήσεις.

Αν δεν ξεριζώσεις το σάπιο γονίδιο, αν δεν στείλεις τη Μαργαρίτα σαν τη Φρειδερίκη στα ξένα, θα πας εκεί εσύ ή τα παιδιά σου. Με one way εισιτήριο.

Θα μπορούσες να θυμηθείς χιλιάδες παραδείγματα από την λαμπρή Ιστορία σου.

Αλλά στην περίσταση ταιριάζει πρόσφατο κλέος :

«Σκίσε τους μνημονιακούς σαν σαρδέλλα», όπως ούρλιαζε ο Χελάκης από τη Λισαβώνα.



Προφήτης

(*) chicken game. Παιχνίδι «θάρρους». Δύο αυτοκίνητα τρέχουν προς αντίθετη κατεύθυνση σε πορεία σύγκρουσης. Όποιος δειλιάσει πρώτος και στρίψει για να αποφύγει τη σύγκρουση είναι η «κότα» που χάνει.
Ο James Dean, στο «Επαναστάτης χωρίς αιτία», έμεινε αθάνατος με την εκδοχή δύο αυτοκινήτων που τρέχουν παράλληλα προς το γκρεμό. Κέρδιζε όποιος πήδαγε τελευταίος.

Στην Πολιτική και στις επιχειρήσεις νοείται ως στάση σε σύγκρουση.

(αναδημοσίευση από: http://www.antinews.gr/?p=69774)

ΣΧΟΛΙΑ

  1. arslonga avatar
    arslonga 07/11/2010 01:29:52

    Πολύ ευχάριστη έκπληξη, Προφήτη, η εμφάνισή σου. Ας ευχηθούμε να πιάσει ο λόγος σου.

    • Προφήτης avatar
      Προφήτης @ arslonga 07/11/2010 16:02:10

      @arslonga
      Κι εγώ χαίρομαι που βρίσκω παλιούς φίλους. Σε χαιρετώ.

  2. Μαύρος Ιάκωβος avatar
    Μαύρος Ιάκωβος 07/11/2010 02:03:57

    Προσυπογράφω κ με τα δύο χέρια......Σήμερα ,είναι η μεγαλύτερη μέρα στην ιστορία του ελληνικού κράτους.Σήμερα, γράφετε ΙΣΤΟΡΙΑ και δεν το έχουμε καταλάβει.Απόψε ο ελληνικός λαός έχει την τελευταία ευκαιρία να αποδείξει οτι θα συνεχίσει να έχει μέλλον και δεν θα βρεθεί στα σκουπίδια της ιστορίας,είναι η τελευταία ευκαιρία να αποδείξουμε οτι ΔΕΝ είμαστε το πιο ξεφτιλισμένο έθνος του κόσμου.Ψηφίστε οτι θέλετε,σκεφτείτε μόνο λίγο πριν μπείτε στο παραβάν όχι το δικό σας μέλλον,αλλά των παιδιών σας.ΤΟ ΟΧΙ το 1940 το είπε ο μεταξάς και έσωσε την αξιοπρέπεια της ΕΛΛΑΔΑΣ.το ΟΧΙ του 2010 πρέπει να το πούν οι Έλληνες πολίτες για να σώσουν πάνω απ΄ολα τη δική τους αξιοπρέπειαΕίναι η τελευταία σας ευκαιρία,μετά δεν θα υπάρχει επιστροφή,ίσως ούτε ΕΛΛΑΔΑ.....

  3. Φερώνυμος avatar
    Φερώνυμος 07/11/2010 02:14:25

    Συμφωνώ και προσυπογράφω!

  4. Δημήτρης avatar
    Δημήτρης 07/11/2010 02:20:29

    Έξοχη ανάρτηση. Μπράβο.

  5. nostos avatar
    nostos 07/11/2010 02:24:25

    Ενα σχολιο μονο...
    http://www.youtube.com/watch?v=45k8o2zgEBY

  6. chien andalou avatar
    chien andalou 07/11/2010 06:31:21

    και μην ξεχνατε: άλλο Βασιλακης Καϊλας και άλλο Βασιλάκης Κικίλιας!

  7. Y. avatar
    Y. 07/11/2010 07:45:11

    ΤΟ ΔΙΑΚΥΒΕΥΜΑ ΤΩΝ ΕΚΛΟΓΩΝ
    Εν μέσω του ζοφερού κλίματος που προκαλεί η οικονομική κρίση, η αδιέξοδη πολιτική του Μνημονίου και η κυβερνητική ανικανότητα, οι εκλογές για την τοπική αυτοδιοίκηση και τις περιφέρειες αναδείχθηκαν τελικά σε κομβικής σημασίας.
    Είναι βέβαιο ότι, από το μήνυμα που θα στείλει η κοινωνία το βράδυ της Κυριακής της 7ης Νοεμβρίου αλλά και της 14ης, από την ένταση και την έκτασή του, θα κριθούν πολλά για το αύριο όλων.
    Για το λόγο αυτό οι ψηφοφόροι θα δηλώσουν ενεργητικό «παρών» με τη συμμετοχή τους στην εκλογική μάχη. Διότι σήμερα καθίσταται πασίδηλο ότι η «επιστροφή» στην Πολιτική είναι απαραίτητο κριτήριο υπέρβασης της κρίσης. Η ιδιώτευση και η αποχή, αντίθετα, μετατρέπεται σε «λευκή επιταγή» για τη συνέχιση μιας καταστροφικής πορείας.
    Και αυτό οι πολίτες το αντιλαμβάνονται. Όπως αντιλήφθηκαν και απέρριψαν ήδη όλα τα κυβερνητικά μηχανεύματα, τα οποία ανασύρθηκαν για να παραπλανήσουν και εκβιάσουν το εκλογικό σώμα.
    Τα ανεύθυνα πρωθυπουργικά διλήμματα για πρόωρες εκλογές, στην περίπτωση που οι υποψήφιοι του ΠΑΣΟΚ καταψηφισθούν στις αυτοδιοικητικές εκλογές, το μόνο αποτέλεσμα που είχαν ήταν η άνοδος των spreads .

    Οι πολίτες στην κάλπη, ασκώντας το δημοκρατικό τους δικαίωμα, θα δώσουν απάντηση σε αυτούς που:
    - τους εξαπάτησαν πολιτικά πριν ένα χρόνο τάζοντάς τους λεφτά για να τους υφαρπάξουν τη ψήφο,
    - δεν είχαν κανένα σχέδιο, κανένα πρόγραμμα, παρά μόνο την επιθυμία απόκτησης της εξουσίας,
    - ανεύθυνα διέσυραν τη χώρα στο εξωτερικό για μήνες,
    - αποδείχθηκαν ανίκανοι να διαχειριστούν εγκαίρως το οικονομικό πρόβλημα της χώρας και το παρακολουθούσαν άπραγοι,
    - μας έβαλαν σε Επιτροπεία και ψήφισαν ένα Μνημόνιο, τα μέτρα του οποίου εντείνουν την ύφεση και την οικονομική ασφυξία,
    - αδυνατούν να δώσουν την παραμικρή πνοή ανάπτυξης,
    - δημιουργούν καθημερινά νέες στρατιές ανέργων,
    - γέμισαν τους δρόμους με «λουκέτα»,
    - οδήγησαν τον πληθωρισμό κοντά στο 6%,
    - δεν προσφέρουν καμία προοπτική για το αύριο και επιβάλουν τη γενική κατάθλιψη,
    - συνεχίζουν να εξαπατούν το λαό ψευδόμενοι ότι δεν θα υπάρξουν νέα μέτρα, και
    - τώρα ψάχνουν άλλοθι συνενοχής ή απόδρασης!

    Τη Νέα Δημοκρατία η σημερινή συγκυρία, σε κάτι περισσότερο από ένα χρόνο μετά τις εθνικές εκλογές του Οκτωβρίου 2009, τη βρίσκει να έχει:
    - επιβεβαιωθεί σε ότι διαπίστωνε για την αναγκαία οικονομική πολιτική που χρειάζεται η χώρα,
    - επαληθευθεί απόλυτα για τη στάση της απέναντι στο Μνημόνιο,
    - εμπεδώσει στους πολίτες το αίσθημα ότι ασκεί υπεύθυνη αντιπολίτευση,
    - επιβάλει την ατζέντα των εκλογών παρά τις αγωνιώδεις προσπάθειες να μιλήσουμε για πιο «ανώδυνα» για την κυβέρνηση θέματα.

    Ήδη όλα αυτά συνιστούν μια πρώτη νίκη.
    Τα αποτελέσματα της πρώτης και της δεύτερης Κυριακής των αυτοδιοικητικών εκλογών, με την υπερψήφιση των συνδυασμών που στηρίζει η Νέα Δημοκρατία, θα έλθουν να πιστοποιήσουν αυτή τη δυναμική τροχιά ανόδου της.
    Και, ταυτόχρονα, θα ισχυροποιήσουν τη θέση της στην υπεράσπιση και προβολή πολιτικών που μοναδικό κριτήριο είχαν και έχουν, την ωφέλεια της πατρίδας και των πολιτών
    (Κείμενο της Γραμματείας Πολιτικού Σχεδιασμού της ΝΔ)

  8. lypon avatar
    lypon 07/11/2010 09:27:56

    Άσχετα με το θέμα ταπαρακάτω γραφόμενα, αλλά όχι και τόσο...

    Γύρισα μόλις από "την άσκηση του εκλογικού μου δικαιώματος", έξαλλος από θυμό. Γιατί, για να ψηφίσω θα πρέπει να μου αρκεί

    η γνώση του ονοματεπώνυμού μου
    σε ποιόν Δήμο ανήκω
    άντε και σε ποιό Δημοτικό Διαμέρισμα

    η ενορία όμως, που κολλάει; ΔΕ ΘΕΛΩ να ξέρω σε ποιάν ανήκω, ΔΕ ΘΕΛΩ να ανήκω, κανείς δε με ρώτησε αν θέλω να ανήκω, πριν με χρεώσει εκεί... Και δεν ήξερα, και πήγα ψάχνοντας και τελικά βρήκα που ψηφίζω και ψήφισα ...έξαλλος!

    Με άλλα λόγια, αποδείχτηκε για άλλη μια φορά το τριτοκοσμικόν της κρετικής δομής, η ανικανότητα προς διάσπασιν του παρωχημένου εναγκαλισμού της εκκλησίας.

    Παρωχημένου και λίγα λέω. Όταν απελευθερώθηκε η Ελλάδα από τους Οθωμανούς, η μόνη υφιστάμενη και λειτουργούσα διοικητική διαίρεση ήταν εκείνη των ενοριών. Και βάσει αυτής έγιναν οι πρώτες εκλογές και συνέχισαν έκτοτε.

    Και ήταν η μόνη λειτουργούσα γιατί οι μητροπολιτάδες και οι παπάδες ασκούσαν ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ εξουσία μεταξύ Χριστιανών, μέσα στό Ρουμ Βιλαγιέτ. Και το ...σύγχρονο Ελληνικό κράτος επιμένει να διατηρεί αυτή την ανάμνηση. Και αυτή τη θεοκρατική επίδραση στη δημόσια ζωή.

    ΟΥΦ! Το μνημόνιο είναι ένα τεράστιο πρόβλημα, αλλά σκεφτείτε σε τι έδαφος έχει πέσει...

    • A.M. avatar
      A.M. @ lypon 07/11/2010 10:53:52

      @lypon
      Χαλάρωσε λίγο.
      Οι Ενορίες χρησιμοποιούνται ως γεωγραφικός προσδιορισμός του τόπου κατοικία σου και τίποτε περισσότερο.
      Δεν άπτονται στις εκλογές οι ενορίες των σχέσεων Εκκλησίας - κράτους.
      Αν τώρα εσύ μένεις σε μια περιοχή μιάς χώρας που εδώ και δυό χιλιάδες χρόνια έχει Εκκλησίες και ενορίες και δεν ξέρεις το όνομα της Εκκλησίας της περιοχής που μένεις αυτό μάλλον πρέπει να το προσέξεις.
      Δεν σου είπε κανένας να πιστεύεις ούτε να πηγαίνεις στην Εκκλησία αν δεν θέλεις.
      Το να μην ξέρεις όμως το όνομα της Εκκλησίας της γειτονιάς ε είναι κάπως.
      Ακόμα και οι αναρχικοί ξέρουν τον Άγιο Νικόλαο στα Εξάρχεια και την Ζωδόχο Πηγή στην Ακαδημίας.

    • neotera avatar
      neotera @ lypon 07/11/2010 10:58:14

      Οταν έχεις πρόσφατα ανακαλύψει το Βασίλη Ραφαηλίδη όπως λες στο μπλόγκι σου χρειάζεται μετριασμός στις απόψεις. Πολλοί ώριμοι άνθρωποι θεωρούν ότι το μίσος τελευταίας κοπής κατά της εκκλησίας είναι προϊόν καμπάνιας των αγγλοαμερικάνικων υπηρεσιών που ξαπλώθηκε μέσα από τη διάβρωση κομματιών της αριστεράς κι όχι μόνον. Σημειωτέον, οι ίδιοι που κάνουν αυτές τις παρατηρήσεις μπορεί να είναι παντελώς άθεοι και άθρησκοι...
      Προσεχτική ανάγνωση της πολύ καλής ανάρτησης του Φάκτωρα μπορεί να σε κάνει να δεις το βαθος της πολιτικής επικοινωνίας σ' αυτή τη συγκυρία...

    • ΝΙΚΟΣ avatar
      ΝΙΚΟΣ @ lypon 07/11/2010 11:02:29

      Σιγά θα πάθεις τίποτα! Απ' όσα συμβαίνουν γύρω σου αυτό σε εξόργισε! Μάλλον όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται! Τί να κάνουμε; Ελληνισμός και Ορθοδοξία (ως πολιτισμικά φορτία για να μην παρεξηγούμαι) πορεύονται μαζί αιώνες τώρα! Όσο κι αν προσπαθείτε κάποιοι πεφωτισμένοι θολοκουλτουριάρηδες ψευδοεκσυγχρονιστές αιώνες τώρα η λαϊκή σοφία κάτι ξέρει! Και συνεχώς θα σας απογοητεύει...

    • Misha avatar
      Misha @ lypon 07/11/2010 11:02:47

      Το πρόβλημα, Lypon, της μετανεωτερικής δντκρατούμενης κοινωνίας μας είναι πως ενώ οι εκκλησιές μας είναι σε πολλές αστικές περιοχές τα μόνα κτίρια που διασωζουν λίγη ομορφιά και κάτι από το κοινοτικό πνεύμα του γένους μας (θυμίζω πως ο ναός της Παλλάδας Αθήνας δέσποζε όλης της αρχαίας Αθήνας πάνω στο βράχο της Ακροπόλεως) εμείς ενοχλούμαστε ακόμα και από αυτά τα ψήγματα κάλλους που απέμειναν μεταξύ των στοιβαγμένων κιβωτίων τσιμέντου εντός των οποίων διαβιούμε.
      Το πρόβλημα λοιπόν το έχεις εσύ ....
      Χαλάρωσε, δες αυτά που πράγματι σε πνίγουν κι αντιπάλεψε τα κι άσε τους ανεμόμυλους να κάνουν τη δουλειά τους....

    • Αρράκις الراقص avatar
      Αρράκις الراقص @ lypon 07/11/2010 11:16:30

      Εξάλλου και σε πολλές "εκσυγχρονισμένες" δυτικές κοινωνίες, οι άνθρωποι ψηφίζουν ανάλογα με την parish (ενορία) στην οποία ανήκουν

    • ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
      ΣΟΝ ΠΕΝ @ lypon 07/11/2010 11:30:09

      lypon

      Σεβαστό να ενοχλείσαι με την "παρεμβολή" έστω και απλών τοπογραφικών όρων που σου θυμίζουν εκκλησία.
      Εύχομαι να είναι ιδεολογικη η αιτία και μόνο.
      Μήπως όμως σε ενοχλεί και το χτύπημα της καμπάνας?
      Μήπως η μυρωδιά του λιβανιού σε κάνει να νοιώθεις ότι θα λιποθυμίσεις?
      Μήπως οι ψαλμωδίες σου δημιουργούν ναυτία?
      Μήπως η θέα σταυρού σου προκαλεί πανικό?
      Αν συμβαίνουν όλα αυτά ίσως ισχύει κάτι που πρέπει να ανησυχήσεις πολύ.
      Καλού -κακού κάνε ευχέλαιο και αγιασμό εναλάξ για μία εβδομάδα.
      Διαόλοι είναι θα φύγουν.

      • Κάποιος avatar
        Κάποιος @ ΣΟΝ ΠΕΝ 07/11/2010 11:49:51

        Οπως σε κάποιους ΣΟΝ ΠΕΝ μπορεί να προκαλεί ενόχληση να ακούν τον μουλά πάνω στον μιναρέ να φωνάζει, όπως σε κάποιους μπορεί να προκαλεί ναυτία το να είναι σκυμμένοι στα τέσσερα με το κεφάλι στο πάτωμα, όπως σε κάποιους μπορεί να προκαλεί πανικό η θέα της ερυθράς ημισελήνου, έτσι και σε κάποιους άλλους μπορούν να προκαλούν αντίστοιχα συμπτώματα τα παραπάνω χριστιανικά θρησκευτικά σύμβολα και οι πρακτικές που ανέφερες.

        Σε πολλούς δε προκαλούν αλλεργία και δυσανεξία όλα τα παραπάνω, σε άλλους πάλι είναι παντελώς αδιάφορα.

        Μην σου κάνει εντύπωση το γεγονός ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που σκέφτονται πολύ διαφορετικά από εσένα.

        • ΝΙΚΟΣ avatar
          ΝΙΚΟΣ @ Κάποιος 07/11/2010 12:00:33

          Σωστά τα λες! Οι που έζησαν 400 χρόνια στη σκλαβιά αισθάνονται κάπως περίεργα με τους μουλάδες και τους μιναρέδες! Στους άθεους νεοδιαφωτιστές προκαλεί αλλεργία η Παράδοση αυτού του τόπου! Δικαίωμά τους! Αλλά δε μπορούν να επιβάλλουν τη ιδιαιτερότητά τους!

          • A.M. avatar
            A.M. @ ΝΙΚΟΣ 07/11/2010 12:03:55

            Αρχή της δημοκρατίς είναι να κυβερνά και να επιβάλλει η ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ τις απόψεις της.
            Η μειοψηφία απλά δικαιούται να εκφράζει τις δικές της ελεύθερα
            ΑΛΛΑ ΔΕΝ δικαιούται να τις επιβάλλει ούτε βεβαίως να κυβερνά.
            Αυτό είναι η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ.

            ΜΟΝΟΝ στις δικτατορίες επιβάλλεται η θέληση της μειοψηφίας και κυβερνάει η μειοψηφία.

            Εμείς ζούμε σε δημοκρατία έστω και αν δεν είναι στην καλύτερη έκδοσή της.
            Στο επόμενο update ίσως βελτιωθεί κάπως.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ ΝΙΚΟΣ 07/11/2010 13:46:46

            Το πολίτευμα μας είναι προεδρευόμενη δημοκρατία και όχι θρησκευόμενη δημοκρατία.
            Επίσης το Σύνταγμα μας προβλέπει και κατοχυρώνει την ανεξιθρησκεία δηλαδή το δικαίωμα των ελλήνων πολιτών να ανήκουν και να λατρεύουν το θρησκευτικό δόγμα της αρεσκείας τους.

            Η δημοκρατία επίσης δεν έχει να κάνει με επιβολές και απαγορεύσεις της πλειοψηφίας προς τις μειοψηφίες αλλά αντίθετα με σεβασμό προς αυτές.

            Ως έλληνας πολίτης που φορολογούμαι και ψηφίζω δεν έχω λιγότερα ή περισσότερα δικαιώματα από τους υπολοίπους αν είμαι χριστιανός, μουσουλμάνος, βουδιστής ή άθεος.

            Ο διαχωρισμός του πληθυσμού με βάση το θρήσκευμα γίνονταν στο Βυζάντιο και στην Τουρκοκρατία που κυριαρχούσαν θεοκρατικά πολιτεύματα και όχι δημοκρατικά.

            Μετά λύπης μου διαπιστώνω την ημέρα των εκλογών ότι αρκετοί μάλλον δεν ξέρουν τι ακριβώς σημαίνει δημοκρατικό πολίτευμα και δημοκρατία.

          • A,M. avatar
            A,M. @ ΝΙΚΟΣ 07/11/2010 14:27:51

            @Κάποιος
            Η Δημοκρατία έχει να κάνει ΚΑΙ με επιβολές και με απαγορεύσεις της πλειοψηφίας επί της μειοψηφίας χωρίς αυτό να σημαίνει την έλλειψη σεβασμού στην ΑΠΟΨΗ της μειοψηφίας.
            Αυτό είναι Δημοκρατία.
            Η άποψη του σύριζα για παράδειγμα ήταν να δοθεί το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια (παράδειγμα)
            Η πλειοψηφία όμως δεν γούσταρε να δοθεί το 1992 καμμία σύνθετη ονομασία που να περιέχει το όνομα Μακεδονία στα Σκόπια.
            Και η πλειψοηφία ΕΠΕΒΑΛΕ στην μειοψηφία το δικό της.
            Αυτό είναι δημοκρατία.
            Το ίδιο γίνεται και με τους νόμους και στις περιφέρειες και στους δήμους και παντού όπου λειτουργεί η δημοκρατία.
            Η πλειοψηφία αποφασίζει, νομοθετίε και ΕΠΙΒΑΛΕΙ - ακόμα και με την βία αν χρειαστεί και εάν η μειοψηφία δεν σέβεται την απόφαση τις πλειοψηφίας - αυτό που αποφάσισε στην μειοψηφία.

            Η μόνη επιλογή της μειοψηφίας είναι να γίνει αυτή πλειοψηφία πείθοντας τον λαό για τις πολιτικές της θέσεις και αφού γίνει πλειοψηφία ΠΡΩΤΑ μετά θα αποφασίζει αυτή θα νομοθετεί και θα ΕΠΙΒΑΛΕΙ τις αποφάσεις της και θα ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ το αντίθετο με όσα αποφάσισε.

            Ο σεβασμός προς την ΑΠΟΨΗ της μειοψηφίας είναι επιβεβλημένος ΕΑΝ και εφόσον η μειοψηφία συμμορφώνεται με τις αποφάσεις και τους νόμους που η πλειοψηφία αποφάσισε και νομοθέτησε.
            Διαφορετικά εάν δλδ η μειοψηφία δεν εφαρμόζει τα όσα η πλειοψηφία νομοθέτησε τότε η μειοψηφία δεν οφείλει σεβασμό στην μειοψηφία και ΕΠΙΒΑΛΕΙ και ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙ.

            Έτσι παίζεται το παιχνίδι της Δημοκρατίας.

        • Misha avatar
          Misha @ Κάποιος 07/11/2010 12:11:31

          Kάποιε

          Κι εμένα με ενοχλεί (λέμε τώρα) που στη Ρωσία υπάρχει ακόμα μαυσωλείο για τον Λένιν ή που οι τσολιάδες φοράνε φούστα πλισέ (συγγνωμη για την ιεροσυλία) ή που για να πάω στη Θεσσαλονίκη πρεπει να δώσω 30 ευρά μπαξίσι στο Μπόμπολα.

          Τι θα κάνουμε ; Εμφύλιο επειδή στο μετρό τον σταθμό τον λένε αγιο Δημήτριο και όχι σκέτο Αλεκο Παναγούλη;

          Λίγο αυτοσυγκράτηση και ιεράρχηση των πραγματικών δυσλειτουργιών μας, παρακαλώ....

          Τα κόλπα του Dawkins είναι για τα, σαπισμένα από την υγρασία, μυαλά των Εγγλέζων. Εδώ λατρεύουμε της δικαιοσύνης τον Ήλιο τον νοητό χιλιάδες χρόνια και δε μασάμε.

          • Κάποιος avatar
            Κάποιος @ Misha 07/11/2010 13:51:50

            Misha την προτεραιότητα που λες την εφάρμοσα πριν λίγο στις κάλπες.
            Οταν κάποιος θέλει, όλα τα προλαβαίνει και για τα πάντα μπορεί να συλλογίζεται.

          • Misha avatar
            Misha @ Misha 07/11/2010 14:12:02

            Kάποιε,
            δίπλα στον Άρη ήταν ο παπα Ανυπόμονος.
            Ο Γλέζος λέει πως στην αντίσταση είχαν μαζί τους, τους παπάδες σε αντιθεση με αυτό που συνέβη στη Φραγκία.
            Όποιος τουτους τους μαύρους καιρούς τα βάζει με την Εκκλησία, δουλευει για τον ΓΑΠ και την τρόικα. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι οι μεταφορείς του νεοαθεϊστικού φονταμενταλισμού είναι στην πλειονότητα τους οπαδοί των «πορτοκαλί επαναστάσεων» .
            Ενδεικτικά Δημου, Μανδραβέλης , Ψαριανός, Τρεμόπουλος και λοιποι της συνομοταξίας των ασπόνδυλων εθνομηδενιστων ασπόνδυλων.

        • rally monkey avatar
          rally monkey @ Κάποιος 07/11/2010 12:12:00

          το αυτο ισχυει πρωτιστως για τους 'διαφορετικους' - ειδικα για οσους η 'διαφορετικοτητα' ειναι μεσο προκλησης

      • lypon avatar
        lypon @ ΣΟΝ ΠΕΝ 08/11/2010 09:11:22

        Ηρεμήστε μάγκες

        Είμαι μεγαλωμένος ως Χριστιανός Ορθόδοξος, άλλο θέμα αν σιχάθηκα την υποκρισία του παπαδαριού.

        Αυτό στο οποίο αναφέρομαι είναι η απόδοση σε εμένα ενός προσδιορισμού (ενορίτης της τάδε ενορίας) που ΔΕΝ εχω επιλέξει και ΔΕ με εκφράζει.

        Έχω επιλέξει Δήμο που κατοικώ, το όνομα και το επώνυμο μου το διάλεξαν άλλοι που είχαν το δικαίωμα ως γεννήτορες. Ενορία όμως; Όσο για το αν ξέρω την εκκλησία της γειτονίας μου, αν έμενα Αγ. Νικόλαο στα Εξάρχεια θα το ήξερα, έλα όμως που στη γειτονιά μου είναι κάπως δυσδιάκριτα τα όρια, κοντινές οι εκκλησίες βλέπεις...

        Και ναι, με πειράζει στο φινάλε η υπόγεια διαίωνιση κάποιων συμβολισμών που δεν πιστοποιούνται πια από προσφορά στο κοινωνικό σύνολο. Θέλω μια Εκκλησία σωστή και στηρίζουσα, αλλά όχι μια Εκκλησία δυνάστη και μικροπολιτική και υποκριτική στην ομοφυλοφιλία της.

        Εντάξει;

    • rally monkey avatar
      rally monkey @ lypon 07/11/2010 11:48:36

      ..τι λε ρε παιχτη τετοιο δραμα..ενορια εεε..? πως τολμησαν

    • Παρτο αλλιως... avatar
      Παρτο αλλιως... @ lypon 07/11/2010 11:59:25

      Αυτός ο προοδευτισμός του κ..ου να μην εδερνε τη Ν.Δ. και ο Αντωνης θα ηταν ηδη πρωθυπουργος...

  9. Θησειώτης avatar
    Θησειώτης 07/11/2010 09:41:12

    Well-done. (που λένε και στην ιπποκράτους).

    • A.M. avatar
      A.M. @ Θησειώτης 07/11/2010 10:58:36

      Το αυτό.

  10. ΣΟΝ ΠΕΝ avatar
    ΣΟΝ ΠΕΝ 07/11/2010 10:39:36

    Άξιος!!!

    Πάρτε ένα φίλο τηλέφωνο, που θεωρεί ότι η αποχή από τις εκλογές είναι πράξη αντίστασης στη διεφθαρμένη πολιτική.

    Πείστε τον γιά το σφάλμα του.

    Αποδείξτε του γιατί ο Αντώνης Σαμαράς είναι η τελευταία ελπίδα να αποφύγουμε ΟΣΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.

  11. BlueSky avatar
    BlueSky 07/11/2010 11:30:23

    Σήμερα πρέπει να καταρρίψουμε το φαύλο και κατοχικό πασόκ. Εμπρόοοοοοοοοοοοοοοοοοοός...............................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. ΒΡΑΧΟΣ avatar
    ΒΡΑΧΟΣ 07/11/2010 12:03:10

    ΚΑΛΟ ΒΟΛΙ !!

  13. Misha avatar
    Misha 07/11/2010 12:16:41

    Όσοι είδατε και ακούσατε τις δηλώσεις Παπούλια αντιληφθήκατε ήδη έναν από τους λόγους που μας οδηγούν σε εκλογές στις 12 Δεκέμβρη .

    • Minnie avatar
      Minnie @ Misha 07/11/2010 12:45:55

      Κοιτα, το "προβλημα" στο οποιο εχεις επανειλημμενα αναφερθει πλαγιως, δεν προεκυψε τωρα, ως κεραυνος εν αιθρια, ηταν γνωστο εδω και αρκετον καιρο.
      Εγω η ασχετη το ξερω κα'να μηνα... σιγουρα οι "σχετικοι" το γνωριζαν απο πολυ νωριτερα.
      Μου φαινεται απιθανο να το χρησιμοποιησουν αρον-αρον ως προσχημα για εκλογες, εχουν περιθωριο να αφησουν την κατασταση να σερνεται για αρκετους μηνες ακομα... εκτος κι'αν ειναι τοσο απελπισμενοι πια!

      • Misha avatar
        Misha @ Minnie 07/11/2010 12:56:22

        Όταν θα δημοσιευθούν και οι φωτογραφίες που κρατούνται ως επτασφράγιστο μυστικό , οι εκλογές θα είναι αναπόφευκτες.

        • Minnie avatar
          Minnie @ Misha 07/11/2010 13:03:06

          Δεν εχω ιδεα για φωτογραφιες.
          Παντως, αν το συγκεκριμενο θεμα ξεφωνηθει, θα ειναι τουλαχιστον ακομψος χειρισμος... οχι οτι δεν τους εχω ικανους για κατι τετοιο.

  14. I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ avatar
    I.Q. ΠΙΓΚΟΥΙΝΟΥ 07/11/2010 13:18:30

    Ε, μα πήγες κι εσύ και πήρες τηλέφωνο το Σγουρό, τι περίμενες να σου πεί;

  15. den pame kala avatar
    den pame kala 07/11/2010 13:19:28

    Αν πήρες τον εαυτό σου καλά σου απάντησε...;)

  16. hope avatar
    hope 07/11/2010 13:28:14

    Συμφωνώ σε όλα. Όμως για τα λαμόγια που είναι αρκετα στο χώρο της Νέας Δημοκρατίας τι μπορούμε να κάνουμε; 'Εχω βαρεθεί να βλέπω τους ίδιους Δημάρχους που θησαυρισαν επί ΠΑΣΟΚ, τώρα να λένε ότι είναι εναντίον του Δ.Ν.Τ.
    Είναι δυνατόν να μου ζητά ψήφο Δήμαρχος με θητεία 12 ετών;

  17. occultist avatar
    occultist 07/11/2010 13:50:36

    ΑΣΧΕΤΟ
    Μόλις γύρισα από το εκλογικό κέντρο έξαλλος. Στην ουρά 6 Ελληνες -εκ των οποίων ένα μόγγολο (κυριολεκτικά) ρωτούσε ""σε ποιό δωμάτιο ψηφίζουν Καμίνι""- και 18 αλλοδαποί εκ των οποίων οι 8 έγχρωμοι και οι 10 Αλβανοί. Πότε, γ@μώ το κέρατο μου, πρόλαβαν και απέκτησαν εκλογικό δικαίωμα τόσοι αλλοδαποί;;;;; Και γιατί να υποστώ εγώ τις συνέπειες της επιλογής του καθυστερημένου που νόμιζε ότι κάθε υποψήφιος διαθέτει δικό του ιδιαίτερο δωμάτιο ;;;
    Για τους ενδιαφερομένους 67ο Γυμνάσιο Αθηνών, Λιοσίων195.

    Υ.Γ Οι υπόλοιποι 5 Ελληνες συμφωνήσαμε μεταξύ μας ότι για Δήμαρχο Μιχαλολιάκο, πράγμα που εγώ τήρησα, για τους άλλους δεν ξέρω, και φυσικά Κικίλια.

  18. cobalt avatar
    cobalt 07/11/2010 14:26:58

    Στη δικιά μας κοντινή Αμερική χρησιμοποιούν το Precinct, για εντοπισμό του εκλογικού διαμερίσματος, που προσδιορίζεται απο το κοντινότερο αστυνομικό τμήμα. Μήπως θα προτιμούσαμε αυτό;

  19. occultist avatar
    occultist 07/11/2010 21:31:36

    Αυτό κατάλαβες από το σχόλιο μου;;;;;;;;

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΧΟΛΙΟΥ

Τα δεδομένα σας είναι ασφαλή! H διεύθυνση email δε θα δημοσιευθεί. Τα στοιχεία θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για τη δυνατότητα σχολιασμού στο antinews.gr .

Tα πεδία με αστερίσκο (*) είναι υποχρεωτικά.